Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Tele2, UAB
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Tele2 man atsiuntė pasiūlymą, kad neva galiu nemokamai tris mėnesius naudotis Go3 televizija, bet realybėje tokie pasiūlymai reiškia, kad, jeigu vartotojas nutrauks sutartį anksčiau laiko, jam bus pritaikytas atšaukimo mokestis. Apie tai jie neužsimena (teigia, kad galėsiu bet kada atšaukti, kas reiškia, kad jokio mokesčio nebus, bet dažniausiai jie tokį mokestį pritaiko), nors privalo užsiminti jau reklamoje. Manau, kad Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba turėtų atkreipti dėmesį į tokią galimai klaidinančią reklamą ir išsiaiškinti, ar yra atšaukimo mokesčiai čia, ar jų nėra.
Atsiunčia mokėti močiutei sąskaitą neaišku už ką.Močiutė tik skambina, internetu nesinaudoja, sutartyje nurodyta vienokia suma o atsiunčiama visiškai kita.Visiška kontora
Sveiki, apgailestaujame dėl iškilusių nepatogumų. Ar galėtumėte apie savo situaciją detaliau papasakoti asmenine Facebook žinute? Situaciją būtinai išanalizuosime.
Pasirašo sutartį NERIBOTAM internetui. O pasirodo internetas vis dėl to RIBOTAS. Kažkur taisyklėse parašyta kad neribotas, yra ribotas 1200GB.
Vienam menesiui per skirta 1024gb o veliau uzkiekviwna gigabaita moki. Man ir taip buvo dar pries tai paklausta ar tikrai neribotas. Sako taip taip t.t.t.
Šiandien (2025-08-26) apie 15:15 val. Tele2 Akropolio skyriuje kreipiausi į darbuotoją E. Š. dėl „Pildyk“ SIM kortelės pakeitimo. Kadangi pati nesinaudoju „Pildyk“ paslaugomis, norėjau tik pasitikslinti, kokie planai šiuo metu yra siūlomi (mano mama, kortelės savininkė, neprisiminė detalių). Deja, vietoje pagalbos ar bent nukreipimo, darbuotoja pasakė, kad negali paaiškinti, nes tai ne jos sritis, ir dar paklausė, ar aš nesukčiauju. Tokia bendravimo maniera nuskambėjo kaip nepagrįstas kaltinimas ir paliko labai nemalonų įspūdį. Tikiuosi, jog įmonė atkreips dėmesį į bendravimo toną su klientais.
Sveiki, apgailestaujame dėl iškilusių nepatogumų. Ar galėtumėte apie savo situaciją detaliau papasakoti asmenine Facebook žinute? Situaciją būtinai išanalizuosime.
Jaučiu pasipiktinimą. Buvo sudarytos sutartys neseniai, pokalbio metu, telefonu.
Paklausus kas bus jei sutartį be laiko nutrauksi, atsakė - nebus nieko.
Šiandien sužinau, kad taikomos netesybos.
Ar nemanote, mielieji, kad reikėtu apie tai informuoti kai sudarinėjate sutartis telefonu? Kodėl normaliose įmonėse informuoja, o čia - ne? Dar norėjau paimti įrenginių.... gerai kad sužinojau, nes viskas ko dabar noriu - nutraukti sutartis.
Kalbant apie konsultantus, tai bendravimas žemo lygio. Robotizmas ir vis kartojimas to paties per tą patį. Jeigu aš turiu sakyti vadybininkui kad "identifikuokite mane, tada matysite mano sutartis" tai daug ką pasako.
Sveiki, Evelina, apgailestaujame dėl iškilusių nepatogumų. Ar galėtumėte apie savo situaciją detaliau papasakoti asmenine Facebook žinute? Situaciją būtinai išanalizuosime.
Buvo užsakytas išmanusis laikrodis rugpjučio 16 dieną, pinigai buvo sumokėti iškarto perkant prekę 495 e.Šiandien jau rugpjučio 30 d, nei prekės nei pinigų nėra, sake kad pristatys per 3 darbo dienas.Nuo užsakymo jau buvo skambinta mažiausiai 4 kartus ir žadėta viska išsiaiškinti ir pranešti iki šiol nei buvo susisiekta nei jokios informacijos apie užsakymą ar prekę, aiškumu nėra.AR ČIA NORMALU????? Kreipsiuosi į vartuotojų teisių inspekciją.Siaubingas darbas ir aptarnavimas absoliuti nepagarba klientui.
Sveiki, apgailestaujame dėl iškilusių nepatogumų. Ar galėtumėte apie savo situaciją detaliau papasakoti asmenine Facebook žinute? Situaciją būtinai išanalizuosime.
Esu daug metų klientė, tačiau kuo toliau tuo daugiau pradedu nusivilti :esu užsieny, iškilo klausimų, o nei ryte nei vakare neina priskambinti-ale visi operatoriai užimti.pinigus tik lupa, o aptarnavimo kultūros ir pagarbos jokios !!!
Sveiki. Apgailestaujame, jog kyla sunkumų susisiekiant. Linija laisviausia tarp 7 ir 9 valandos bei tarp 21 ir 23 valandos, rekomenduojame skambinti tuomet. Taip pat savo užklausą galite registruoti savitarnos svetainėje Mano.tele2.lt, tuomet darbuotojai su jumis susisieks patys. Dėkojame!
Apgailėtinas tinklas, nei ryte nei vakare neįmanoma susisiekti. Labai džiaugiuosi kad planas eina į pabaigą. Daugiau gyvenime pas jus negrįšiu, internetą jie deklaruoja kad 5G onis tikrųjų gyvenant Kaune neįmanoma naudotis nei televizija nei internetu. Tikiuosi žmonės pamatys ši komentarą ir labai pagalvos kokį operatorių rinktis. Reklamos pas jus tik gražios su Monika Liu. Bet realybėje apgailėtinas ryšys. Labai linkiu žmonėms aplenkti šį tinklą. SCAM didžiausias. Žinoma jie deklaruoja kad jūsų telefonas yra prastas. Nuo kada iPhone 16 pro Max yra chujovas telefonas ? Dar kartą sakau. Apeikite ši operatorių kuo didesniu atstumu.
Sveiki, apgailestaujame dėl iškilusių nepatogumų. Ar galėtumėte apie savo situaciją detaliau papasakoti asmenine Facebook žinute? Situaciją būtinai išanalizuosime.
Nesiulau niekam sito tinklo, internetas letas, vakarais susisiekimas prastas, baigesi planas pats keliuosi kitur
Sveiki, apgailestaujame dėl iškilusių nepatogumų. Ar galėtumėte apie savo situaciją detaliau papasakoti asmenine Facebook žinute? Situaciją būtinai išanalizuosime.
Sveiki, turiu tele2 jau 5metai ar daugiau bet ryšys labai suprastėjęs. Kainos geros bet interneto ryšio atžvilgiu tai prasta situacija labai
Sveiki, apgailestaujame dėl iškilusių nepatogumų. Ar galėtumėte apie savo situaciją detaliau papasakoti asmenine Facebook žinute? Situaciją būtinai išanalizuosime.
Namų internetas tikra tragedija. Gyvename Kaune prie IX forto, bet ryšio kokybė apgailėtina. Pasibaigus sutarties terminui būtinai rinksimės kitą tiekėją.
Sveiki, apgailestaujame dėl iškilusių nepatogumų. Ar galėtumėte apie savo situaciją detaliau papasakoti asmenine Facebook žinute? Situaciją būtinai išanalizuosime.
Kam tas 5G skirtas kai viduri miesto E raide buna nors kad ir rodo 4G buna tas pats kaip nieko, kam tas neribotas internetas kai beveik neimanoma juo naudotis, žinoma atsiras pasiteisinimai kad prastas telefona arba mieste nera 5G, bet deja turiu Samsung S24 ultra ir suvokišku numeriu puikiai pasieke 5G, dar truputi ir greičiau bus balandžius su žinutem siusti negu Tele2 naudotis, gaila nera mažesnio ivertinimo negu 1 žvaigždute
Sveiki, apgailestaujame dėl iškilusių nepatogumų. Ar galėtumėte apie savo situaciją detaliau papasakoti asmenine Facebook žinute? Situaciją būtinai išanalizuosime.
Pasipelnymo siekanti įmonė. Perėjus į kitą tinklą nesugebėjo atsiūsti likutinės sąskaitos, neva neturėjo el. Pašto adreso, nors turėjo telefono numerį. Stebūklingai skolų išieškojimo įmonė turėjo tiek telefono numerį tiek elektroninio pašto adresą, konsultantas gynėsi dėl jų klaidos nieko negalintis padaryti, nors tai tiesiogiai įtakoja žmogaus gerove sugadinant kreditingumą. Niekada daugiau nesirinksiu šio ryšio tiekėjo ir pasistengsiu aplinkinius atkalbinti nuo naudojimosi jų paslaugomis.
P.S pasikalbėjus su skolų išieškojimo įmone jie patvirtino, kad mano kontaktinius duomenis visus gavo iš Tele2, nors kalbant su Tele2 konsultantu jis teigė, kad įmonė neturėjo mano kontaktinių duomenų.
Nesuprantu!!! Šitiek neigiamų atsiliepimų apie Jūsų tą teleduškę, o Jūs nieko ir neplanuojate daryti? Neesu konfliltų ieškotoja, bet užkniso juodai... Beveik nuolat per pokalbį su kitu žmogumi ryšys tiesiog nutrūksta!!!! Būna kad ir per 10 minučių pokalbio kokiuos 4-5 kartus tiesiog išsijungia pokalbis!!!! Čia normalu? Arba tiesiog dingsta kuriam laikui ryšys... neduok Dieve kažkas nutiktų ir nepavyktų niekam prisiskambint per Jūsų belenkiek prastą tinklą, paduočiau į teismą!!!!! Po paraliais, greičiau jau atsikratyt Jūsų! NEREKOMENDUOJU NIEKAM! Ir šitiek neigiamų atsiliepimų paaiškina kodėl.....
Sveiki, apgailestaujame dėl iškilusių nepatogumų. Ar galėtumėte apie savo situaciją detaliau papasakoti asmenine Facebook žinute? Situaciją būtinai išanalizuosime.
Nu i klientu skyriu prisiskambinti- misija neimanoma. Turbut musu Prezidentui lengviau prisiskambinti. Bet kai reikia sutarti pratesti- jie ir rageli pakelia, ir pasiekiami ta pacia sekunde. BLYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYN, mes tiek mazai jums sumokam, kad jus pasisamdytumet daugiau konsultantu ??????????
Apgailetina- sakau atsakingai- uzkniso, baigiasi sutartys (o ju tiktai daug) ir ATE
Sveiki, apgailestaujame dėl iškilusių nepatogumų. Ar galėtumėte apie savo situaciją detaliau papasakoti asmenine Facebook žinute? Situaciją būtinai išanalizuosime.
Atsiprasau.., bet kas cia per, "velniava", visa laika mokejau stabiliai, niekur y uzsieny neskaminejau, o saskaita atejo..lyk buc..su uzsieniu, bendraves, na cia tikrai negerai, savings pinigus per akis, nu tai man viasi nepatinka, arba cia klaida Tele 2, jai taip toliau reiks keist operatoriu ?????????????!
Sveiki, apgailestaujame dėl iškilusių nepatogumų. Ar galėtumėte apie savo situaciją detaliau papasakoti asmenine Facebook žinute? Situaciją būtinai išanalizuosime.
Įmonės finansų rodikliai rodo, kad UAB Tele2 surenka žymiai daugiau klientų nei gali realiai aptarnauti.
DĖMESIO, UAB Tele2 inovacija:
beveik kasdien mano telefonas ~12.00 val. skambina, tačiau nei "kelti ragelį", nei perskambinti nėra galimybių - tai yra grynas IP skambutis. Prašymus, skundus ignoruoja.
Žinoma, dar yra rinkos priežiūros įstaigos, bet tai yra tik butaforija - "apie viską pagalvota".
P. Masiulis, jeigu UAB Tele2 neturi administracijos vadovo, buhalterijos padalinio, gal galite kiek sumažinti neraštingų konsultantų skaičių ?
Prašymus suteikti UAB Tele2 duomenų apsaugos pareigūno kontaktus taip pat nuolat ignoruoja - čia BDAR atostogauja ?
Sveiki, apgailestaujame dėl iškilusių nepatogumų. Ar galėtumėte apie savo situaciją detaliau papasakoti asmenine Facebook žinute? Situaciją būtinai išanalizuosime.
Tele2 su klientais nesiskaito, meluoja, kad paskambins, bet jau praėjo 10 darbo dienų, nieks neskambina ir tik kai pabranginti paslaugas nori tai greit susisuka. Tai ne vienetinis atsitikimas.
Absoliučiai nevertina klientų ir brangios paslaugos.
Neduoda vadybininko telefono ar kito kont.
Nerekomenduojam
Sveiki, apgailestaujame dėl iškilusių nepatogumų. Ar galėtumėte apie savo situaciją detaliau papasakoti asmenine Facebook žinute? Situaciją būtinai išanalizuosime.
Pats blogiausiausias tinklas tele2 ar pildyk bet kada dingsta ryšys. Daniška lebara geriau veike. Kai perki ir nera tai tikrai ne kažka
Sveiki, Lukai, apgailestaujame dėl iškilusių nepatogumų. Ar galėtumėte apie savo situaciją detaliau papasakoti asmenine Facebook žinute? Situaciją būtinai išanalizuosime.
Internetinis ryšys blogas.Siauliuose darbuotojai dirba aplaidžiai, nesugeba net kortelės į maršrutizatorių teisingai įdėti, apmokėjimo sąskaitos iš lemputės, darbuotojai šneka viena, kompiuteriai siunčia savo sąskaitas.Gerb Lietuvos žmonės rinktinės kitus ryšius, o ne tele 2.
Sveiki, Linai, nuoširdžiai atsiprašome ir dėkojame, jog pasidalinote. Tikimės, jog ateityje patirtys su Tele2 bus kur kas malonesnės.
Neįmanoma prisiskambinti, pastoviai užimta. Pastoviai kažką daro, nedadaro. Internetas tragedija.. kaip kvailys gaudamas pigesnį planą pasilieku pas juos, ir kaskart gailiuosi.. sumokėsiu 5-8 eurais daugiau už planą, bet baigiasi sutartis ir neatsigręždamas bėgu aš nuo jų.. Nerekomenduoju!
Sveiki, apgailestaujame dėl iškilusių nepatogumų. Ar galėtumėte apie savo situaciją detaliau papasakoti asmenine Facebook žinute? Situaciją būtinai išanalizuosime.
Sveiki. Nesu tas asmuo kur parašau raštiškai gražius žodžius už malonų aptarnavimą. Bet šį kartą kitaip, nes nuoširdžiai pajaučiau, kaip svarbu tam darbuotojui gauti atsiliepimą ir pakelti jo savivertę kaip specialisto.
Nuoširdus ačiū už malonų, bei kompetetingą aptarnavimą siunčiu Monikai iš Joniškio tele2 salono!
2025 m. 09 11 atvykau į Šiaulių Tele-2 skyrių Įeinantys skambučiai veikia - paskambinti- negalima, el. parašu naudotis -negalima, prisijungimai -prie el. bankininkystės negalimi. Kadangi paslaugos trikdžiai trunka nepagrįstai ilgai ir daro žalą mano veiklai kreipiuosi į Tele-2 atstovus:1.Skubiai pašalinti gedimą ir atkurti pilnavertes paslaugas.2.Informuoti, kodėl gedimas taip ilgai nebuvo pašalintas.3. Kompensuoti už padaryta žalą - verslo procesų sutrikdymas, finansiniai apribojimai- negalėjau naudotis mob. parašu, bankinių operacijų trikdžiai - negalėjau prisijungti, asmeninių poreikių suvaržymas, moralinė.Tikiuosi operatyvaus Jūsų atsakymo ir veiksmų.
Sveiki, Sigita, apgailestaujame dėl iškilusių nepatogumų. Ar galėtumėte apie savo situaciją detaliau papasakoti asmenine Facebook žinute? Situaciją būtinai išanalizuosime.
Labai nusivyles tele2 administracija. Uzsakytas planas buvo Rugp 20d neribotas internetas su akcija. Praejo dvi savaites jie vel siulo plana pasikeisti atsiusdami sms is tele2 i ta pati numeri. Per ju klaida uzsakiau kita plana. Kodel jie siulo keisti plana kita kaip planas buvo uzsakytas vos pries dvi savaites?? Sitaip vartotojus klaidina. Kreipiausi i administracija, kaltes neizvelgia. Teks kreiptis teisiniu keliu. Rasysim pareiskima i Policija.
Sveiki, apgailestaujame dėl iškilusių nepatogumų. Ar galėtumėte apie savo situaciją detaliau papasakoti asmenine Facebook žinute? Situaciją būtinai išanalizuosime.
Prisiskambinti į informacija nėra šansų, laukiau 58 minutes. telekomunikacijų bendrovė be komunikacijos.
Sveiki. Apgailestaujame, jog kyla sunkumų susisiekiant. Linija laisviausia tarp 7 ir 9 valandos bei tarp 21 ir 23 valandos, rekomenduojame skambinti tuomet. Taip pat savo užklausą galite registruoti savitarnos svetainėje Mano.tele2.lt, tuomet darbuotojai su jumis susisieks patys. Dėkojame!
Lankiausi mažiausiai 3 kartus Vilniuje Mindaugo g. esančiame tele2. salone, konsultantė žadėjo dėl techninių problemų iš tele2 kompensaciją ir neskaičiuoti po sutarties pabaigos papildomų mokesčių, bet čia kaip visada tele2 tik kalba ir meluoja kol neateina laikas pritaikyti tos kompensacijos. Žodžiu laikas ėjo ir jau praėjus 2 savaitėms vis dar nesugebėjo atlikti numerio perkėlimo iš tele2 į pildyk ir nutraukti pasibaigusi planą. Galiausiai kito tinklo operatorius paskambino ir pasiūlė numerį persikelti tą jie padarė iškart per 1 dieną :D Sąskaita kaip įprasta 10.50 eur be jokių kompensacijų. Vertinu jus dabar 0 žv. :)
Sveiki, nuoširdžiai atsiprašome ir dėkojame, jog pasidalinote. Tikimės, jog ateityje patirtys su Tele2 bus kur kas malonesnės.
Tragedija o nerišys visa vasara tai veikia tai neveikia, verslui trugdo dirbiti net pavedimu negali padaryti. Bekite kuo toliau nuo ju
Sveiki, Mariau, apgailestaujame dėl iškilusių nepatogumų. Ar galėtumėte apie savo situaciją detaliau papasakoti asmenine Facebook žinute? Situaciją būtinai išanalizuosime.
Įspėjimas Pildyk / Tele2 naudotojams
2025-05-13 gavau SMS iš Pildyk: „Numerio galiojimas baigsis po 15 dienų.“
Tačiau numeris buvo atjungtas 2025-05-28 00:00, t. y. vos prasidėjus 15-ajai dienai, o ne po jos. Dėl to visą dieną negalėjau naudotis el. parašu, prisijungti prie banko ir pan.
Dar blogiau - norint atkurti numerį, Pildyk reikalavo 19, 99 € mokesčio, nors vartotojui buvo pateikta klaidinanti informacija.
Kreipiausi į RRT. Jie pripažino, kad Tele2 neteisėtai atjungė numerį ir neturi teisės reikalauti mokesčio.
Tad jei jums taip nutiks - nepraleiskite progos apginti savo teisių.
Rysys tai tragiskas beveikia telefone nei 5g nei 4g pries dvi savaite buvau uzejus i salona tele2 Skuode kad uzregistruotu del blogo rysio uzsirase i savo knigute sake susisieks tele2 tecnikai bet manau nieko neuzregistravo taip po siai dienai niekas nesusieke ir rysys nepasitaises jei moku pinigus uz paslaugas tai noriu jas gauti kokybiskas
Sveiki, apgailestaujame dėl iškilusių nepatogumų. Ar galėtumėte apie savo situaciją detaliau papasakoti asmenine Facebook žinute? Situaciją būtinai išanalizuosime.
Taip pat rekomenduojame
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
"ASUS Expert P" serija: išmaniam bendradarbiavimui bei patikimam MVĮ augimui
"Expert P" serijos asortimentas, kuriame yra nešiojamieji kompiuteriai "ExpertBook P5" ir P3 bei kitos kartos viskas viename "ExpertCenter P400 AiO", siūlo patikimus, dirbtiniu intelektu (DI)...

"Forest Math" įkūrėjai: užsienio investuotojai Lietuvos miškais tiki labiau nei vietiniai
Galimybių langas. Taip šiandieninę situaciją Lietuvos miškų sektoriuje apibūdina tiek vietos ekspertai, tiek tarptautinės grupės, besidominčios investavimu į Lietuvos miškus. Miško investicijų...

"Glimstedt" stiprina komandą ir plečia partnerių ratą: jungiasi patyręs advokatas dr. Linas Belevičius
Daugiau nei 25 metų patirtį turintis baudžiamosios teisės ekspertas dr. Linas Belevičius prisijungia prie advokatų kontoros "Glimstedt" partnerių.
Komentaro savininko el. paštu bus išssiųsta nuoroda, kurioje galėsite ištrinti savo komentarą.
Jūsų komentaras
Daugiau skaitykite Rekvizitai.lt taisyklės.
Nuoroda išssiųsta el. paštu
Nepavyko išsiųsti laiško
Pasitikrinkite savo el. paštą. Jei laiško nerandate pasitikrinkite šlamšto katalogą.