VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Tele2, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Tele2, UAB

Atsiliepimai apie Tele2, UAB

NESILANKĖTE FORUM SPORTO KLUBE?
Parašyk savo nuomonę apie Tele2, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Naudotojas 2019-05-16 08:19:31
Jokiais budais nesirinkite tele2 rysis tragiskas tik buni rajone truputi uz miesto prisiskambint niekas negali
Dėl ryšio tikrai su jumis sutinku. Pati gyvenu už miesto ribųų. Pradžioj buvo viskas idealu. O dabar turi vaikščiot ir ieškoti ryšio... visiškai neapgalvota. Apsireklamuoti tik sugeba daugiau nieko.
Astos Dambrauskienes odontologijos klinika
2019-05-18 17:37:16 IP 88.118.151.187
Atsakyti
Esame sios imones verslo klientai jau daug metu. Dabar uzsisakeme interneto paketa i savo klinika. Atvaziavo musu meistras lauke kad pajungtu rysi nesulauke. Tele2 pasake jog pajungs kita diena. Kita diena vel musu meistras atvaziavo ir vel bepasijingia. Skambina i tele2 pasirodo jie ne ta paketa padave. Vel mes vaziuojam i tele2 vel kaip visad eileje valanda laukiam. Darbuotojas nelaimingas jis nieko nezino cia ne jo klaida ir apskritai ko cia nes is jo norim. Pakeicia kortele ir dar tele 2 darbuotojas pateiskia kad ja keicia mums nemokamai tai labai didele paslauga daro. Atsiprasau bet jus patys ne ta padavet tai gal dar ir susimoket uz jusu klaida reikia. Nu tiesiog auksciausio laipsnio izulumas ir visiskas zmoniu negerbimas. Luzeriai!!
Atsakyti
Kas pasidare su rysio kokybe? Kokias pastarasaja savaiteabai prastas rysys, internetas irgi visai nekrauna nieko, anksciau viskas buvo gerai nors ir kaimo vietove..
Atsakyti
Aš esu labai nepatenkintas Tele2 teikiamomis paslaugomis. Jūs deklaruojat aukštus rodiklius, bet taip nėra. 2012m. gegužės 12d. 15val07min. iš abonento 868727318 į Telia abonentą 868749063 (šis numeris aptarnauja siurblinės valdymo modulį), tačiau žinutė adresato nepasiekė. Pakartotinai pasiunčiau žinutę moduliui su užklausa dėl statuso 15val.10min, bet ir ši žinutė adresato nepasiekė. Perkrovęs savo telefono aparatą pakartotinai pasiunčiau dar dvi žinutes 15val.37 min. ir 15val.50min. Jokio atsakymo. Paskambinus 117 paaiškino, kad kaltas modulis. Tuomet paprašiau įjungti modulį iš Telia tinklo. Modulis sureagavo nedelsiant. Paprašius paaiškinti situaciją, iš Tele2 gavau atsakymą, kad "abonentas buvo laikinai nepasiekiamas". Iš Telia pasiekiamas, o iš Tele2 - ne. Man makaronų kabint nereikia. Gal kas nors gali pasakyti tiesą, nes man svarbu žinoti, kaip elktis toliau, kad tokie atvejai nepasikartotų.
Atsakyti
nu ka galiu pasakyti pirma karta uzsisakiusi bonais nedirbo salonas Marijampoleje nurodytu laiku ! vyras perejes is pildyk i abonimenta taip prarado bonus nes negalejome del nurodyto klaidingo darbo laiko atsiimti prekes o ka jus pasakysite man vel uzsisakius prekiu is savo tel nr apie tai kad susiruose is Kauno atvykome i Marijampole atsiimti prekes ir su koduku nes iskart atsiunte koda uzsisakius preke! ir mums pasako, kad tos prekes jie neturi ir mums bonai grys! LAUKSIME JUSU ATSAKYMO BENT I PASTA AR I TEL !
Atsakyti
Naudotojas 2019-05-16 08:19:31
Jokiais budais nesirinkite tele2 rysis tragiskas tik buni rajone truputi uz miesto prisiskambint niekas negali
Gerbiamas Kliente,

nuoširdžiai apgailestaujame, kad susiduriate su ryšio nesklandumais. Norėdami išnagrinėti Jūsų situaciją, prašome susisiekti su mumis nemokamu numeriu 117 arba +37068400117 (skambinant iš užsienio ar kito tinklo).

Pagarbiai,
Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Simonas 2019-05-15 19:04:13
Kretingos TELE2 salone dirba draugiški ir atsakingi žmones. Ačiū.
Gerbiamas Simonai,

džiugu girdėti ir dėkojame už Jūsų įvertinimą.
Tikimės sėkmingo bendradarbiavimo ateityje!

Pagarbiai
Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Eva 2019-05-13 23:06:53
LABAI NUSIVYLIAU Tele2 paslaugomis. Norejome is kito tinklo pereiti i Tele2. Mano tevas atvaziaves i Tele2 salona zirmunuose (geguzes 5 diena), norejo perrasyti sutarti mano vardu. Pasirase ir konsultantas pasake atvykti man pasirasyti irgi. Taip pat buvome jau issirinke plana. 7, 50eu i menesi. Ta diena jau dave nauja SIM kortele.. Kuri turejo pradeti veikti nuo geguzes 7dienos 18val.
Sim kortele neveike. Geguzes 8 diena atvaziavau kartu su teciu ir vel pas ta pati konsultanta. Vel fotografavo musu dokumentus. Pasake, kad geguzes 5 diena blogai irase musu duomenis (pradejo skambinti kazkam, kad istrintu viska, kad irasyti sutarti is naujo..) (vizitas uzeme ~40min) Planas tas pirmas jau nebegaliojo, tai issirinkom kita. 10gb uz 12, 90eu. Ir vel gavau nauja SIM kortele kuri turejo pradet galioti nuo tos pacios dienos (05-05) nuo 18val.Pazadejo paskambinti rytoj (05-06), ir pasakyti kelinta atvaziuoti man vienai ir pasirasyti (nes buvo mineta, jog tetis nebereikalingas bus) skambucio negavau, o SIM taip ir nebuvo aktyvuota. Siandien (05-13) nuvaziavau ir vel i ta pati salona, dirbo tas pats konsultantas. Bet buvo uzimtas ir teko nueti pas kita. Man pasake, kad, tikriausiai ivyko klaida (nors pagal mano duomenis nepaziurejo)ir viska reikia is naujo perrasyneti ir pasirasyneti... Ne tik man, bet ir mano tecui. Ir planas uz 12, 90eu 10gb jau nebegalioja!!!!!!!! (nors man labai tiko) Pasiule nauja numeri arba atvaziuoti ir vel su teciu.... O as irgi dirbu nuo ryto iki vakaro.... Kada turiu laivadieni mano tetis buna isvaziaves (nes yra tolimesniu reisu vairuotojas.....) gyvenam uz Vilniaus ir vazineti kiekviena diena nelabai patogu. :))))))))))) aciu uz supratinguma.
Gerbiama Eva,

nuoširdžiai atsiprašome, jeigu teko susidurti su nekompetetingu aptarnavimu. Dėkojame už išsakytą Jūsų nuomonę, būtinai į tai atsižvelgsime.
Jeigu Jūsų pageidaujamas perrašyti numeris dar nėra perrašytas, prašome atvykti į kitą Jums patogų Tele2 saloną. Kur taip pat Jums padės dėl numerio perrašymo bei suteiks informaciją. Visus Tele2 salonų adresus galite rasti https://tele2.lt/privatiems/kontaktai#salonai.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Alvaras 2019-05-13 18:06:00
Nusivyliau Tele2 pralaukiau 40min savo brangaus laiko, kad būtų apkirpta kortele. Gavau neigiama atsakyma. Pasibaigus sutarčiai pereisiu pas konkurentus. Paprašius pas konkurentus paslaugos mielai padėjo. 7 metus esu klientas. O pagalbos jokios (((
Gerbiamas Aivarai,

apgailestaujame, tačiau Tele2 salone SIM kortelės nėra karpomos. Salone siūlome atlikti Jūsų naudojamos Tele2 SIM kortelės keitimą. Tikimės, kad ateityje pavyks išvengti nepatogumų.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Juokiu budu neeisiu daugiau taisyti tel.viena taisot kita gadynote, niekam nepatarciau:' (
Atsakyti
Jokiais budais nesirinkite tele2 rysis tragiskas tik buni rajone truputi uz miesto prisiskambint niekas negali
Atsakyti
Kretingos TELE2 salone dirba draugiški ir atsakingi žmones. Ačiū.
Atsakyti
LABAI NUSIVYLIAU Tele2 paslaugomis. Norejome is kito tinklo pereiti i Tele2. Mano tevas atvaziaves i Tele2 salona zirmunuose (geguzes 5 diena), norejo perrasyti sutarti mano vardu. Pasirase ir konsultantas pasake atvykti man pasirasyti irgi. Taip pat buvome jau issirinke plana. 7, 50eu i menesi. Ta diena jau dave nauja SIM kortele.. Kuri turejo pradeti veikti nuo geguzes 7dienos 18val.
Sim kortele neveike. Geguzes 8 diena atvaziavau kartu su teciu ir vel pas ta pati konsultanta. Vel fotografavo musu dokumentus. Pasake, kad geguzes 5 diena blogai irase musu duomenis (pradejo skambinti kazkam, kad istrintu viska, kad irasyti sutarti is naujo..) (vizitas uzeme ~40min) Planas tas pirmas jau nebegaliojo, tai issirinkom kita. 10gb uz 12, 90eu. Ir vel gavau nauja SIM kortele kuri turejo pradet galioti nuo tos pacios dienos (05-05) nuo 18val.Pazadejo paskambinti rytoj (05-06), ir pasakyti kelinta atvaziuoti man vienai ir pasirasyti (nes buvo mineta, jog tetis nebereikalingas bus) skambucio negavau, o SIM taip ir nebuvo aktyvuota. Siandien (05-13) nuvaziavau ir vel i ta pati salona, dirbo tas pats konsultantas. Bet buvo uzimtas ir teko nueti pas kita. Man pasake, kad, tikriausiai ivyko klaida (nors pagal mano duomenis nepaziurejo)ir viska reikia is naujo perrasyneti ir pasirasyneti... Ne tik man, bet ir mano tecui. Ir planas uz 12, 90eu 10gb jau nebegalioja!!!!!!!! (nors man labai tiko) Pasiule nauja numeri arba atvaziuoti ir vel su teciu.... O as irgi dirbu nuo ryto iki vakaro.... Kada turiu laivadieni mano tetis buna isvaziaves (nes yra tolimesniu reisu vairuotojas.....) gyvenam uz Vilniaus ir vazineti kiekviena diena nelabai patogu. :))))))))))) aciu uz supratinguma.
Atsakyti
Nusivyliau Tele2 pralaukiau 40min savo brangaus laiko, kad būtų apkirpta kortele. Gavau neigiama atsakyma. Pasibaigus sutarčiai pereisiu pas konkurentus. Paprašius pas konkurentus paslaugos mielai padėjo. 7 metus esu klientas. O pagalbos jokios (((
Atsakyti
Simona 2019-05-09 06:35:21
Labai nusivyliau Tele2 paslaugomis. Baigiantis sutarciai patys skambinome ir domejomems apie nauja plana, bet konsultantas paskambino tik po keliu dienu, kad sudarytume sutarti. Sudarius sutarti (ketvirtadieni) ir pasirinkus nauja telefona, ji turejau gauti pirmadieni, o gavau tik treciadieni, nes kurjariams buvo nurodytas ne tas numeris su kuriuo turejo su manimi susisiekti. Ir dar ant saskaitos nurodytas neteisingas mano adresas, nors konsultantei buvo pasakytas teisingas. Taip pat prie telefono nebuvo prideta dovana, kuria zadejo prideti.
Gerbiama Simona,

nuoširdžiai apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos ir patirtų nepatogumų. Patiksliname, kad Tele2 siūlomų akcijų laikas ir dovanų kiekis yra ribotas. Mes siekiame užtikrinti kokybišką Klientų aptarnavimą, todėl atsižvelgsime į teikiamas pastabas.
Dėkojame už Jūsų skirtą laiką ir suteiktą informaciją.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Labai nusivyliau Tele2 paslaugomis. Baigiantis sutarciai patys skambinome ir domejomems apie nauja plana, bet konsultantas paskambino tik po keliu dienu, kad sudarytume sutarti. Sudarius sutarti (ketvirtadieni) ir pasirinkus nauja telefona, ji turejau gauti pirmadieni, o gavau tik treciadieni, nes kurjariams buvo nurodytas ne tas numeris su kuriuo turejo su manimi susisiekti. Ir dar ant saskaitos nurodytas neteisingas mano adresas, nors konsultantei buvo pasakytas teisingas. Taip pat prie telefono nebuvo prideta dovana, kuria zadejo prideti.
Atsakyti
Pūga 2019-05-05 09:11:05
Šiandien Mamos diena. Važiuojame
sveikinti. Kad neprailgtų kelionė, su dukra galėtume paklausyti patinkančios muzikos, iškeičiau bonus i GB. Ir oba.. Gaunu žinutę, jog internetą gausiu RYTOJ! Man jo reikia ŠIANDIEN! Biesina tai, kad apie tokius bajerius " RYTOJ" nėra pranešama! Esu PILDYK klientė daugybę metų, mane viskas tenkino, pvz.SOS 1 GB., SOS 1 EUR. buvo labai gerai, ir greitai gauni paslaugą, kurios tau šiuo metu, o ne RYTOJ reikia. Ankstesnė programėlė buvo informatyvesnė, dabartinė man jau nebepatinka. Tiesiog pokyčiai ne į tą pusę, ne klientų naudai. Gaila...
Laba diena,

apgailestaujame dėl kilusių nepatogumų. Dėkojame už Jūsų skirtą laiką ir pasidalinimą patirtimi. Jūsų išsakytos pastabos mums labai naudingos ir svarbios gerinant teikiamų paslaugų kokybę.

Pagarbiai,
Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Eduard 2019-05-04 16:26:33
Tele2 yra melagiai, ju reklamose nurodoma kad apima 90% lietuvos teritorijos, tai vo, kazkodel sugebu pataikyt i likusius 10%, pastoviai, netgi salia vilniaus, vilniaus mieste, panevezio rajone, vilniaus rajone, moletu rajone....ir t.t.....melagiu kruva. MELAGIAI...kolkas tik omnitel visur traukia, net rusyje, cuju ir bunkeryje trauktu....
Gerbiamas Eduard,

nuoširdžiai apgailestaujame, kad susiduriate su ryšio nesklandumais. Jūsų situaciją detaliai išnagrinėsime. Prašome susisiekti su mumis nemokamu numeriu 117 arba arba +37068400117 (skambinant iš užsienio ar kito tinklo).

Pagarbiai,
Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Ruslan rusakov 2019-04-29 13:19:35
Kaskokia nesamone pasijemiau išsimoketinai telefona salone po 2d naudojimo pradejo kaisti telefonas telefono baterija laiko 5valandas telefonas stringa nuejus ir paprasius kad apkeistu nepakeicia sako kad as sugadinau tikras apsurdas nepirkite telefonu is tele2 nes labai apgaudineja zmones ir dbr pasijeme i taisikla pridaris dar daugiau telefonuj nej rejkia ir vat pirkti is tele2 salono tikrai nepirkite niekas nes koks defektas liksite jus kalciausi o ne jie nes po 2d naudojimo tiesiog neimanoma
Gerbiamas Ruslan,

mums nesmagu, kad susidūrėte su nepatogumais. Kad galėtume detaliau išnagrinėti Jūsų situaciją, prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo liniją nemokamu numeriu 117 (skambinant iš Tele2 abonentinio nr.) arba +37068400117 (skambinant iš užsienio ar kito tinklo).

Pagarbiai,
Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Mantė Mosteikė 2019-04-27 14:08:59
Darbo laikas nurodytas internete šeštadieni iki 14 valandos tačiau nuvykus atsiimti prekiu uz bonus tele2 salonas nedirbo Marijampoleje Kestucio g. 4. Prekiu atsiemimui paskutine atsiemimo diena
Gerbiama Mante,

nuoširdžiai atsiprašome dėl netiksliai pateiktos informacijos ir sukeltų nepatogumų. Kęstučio g. 4, Marijampolėje esančio Tele2 salono darbo laikas yra I-V 8 - 17 val., VI-VII nedirba. Šią informaciją atnaujinsime, tikimės, kad ateityje nesusidursite su nepatogumais. Neatsiėmus prekių už Bonus, jie grįžta į Jūsų Pildyk sąskaitą. Rekomenduojame dominančias prekes užsisakyti pakartotinai.

Pagarbiai,
Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Gerda 2019-04-27 12:29:21
Nusipirkus huawei p30, konsultante telefonu pasake, jog kaip ir reklaminiame stende, man priklauso trys menesiai neribotu gigabaitu. Taciau isnaudojus savo turimus gigabaitus, kita konsultante telefonu teige, jog sis pasiulymas galioja tik su naujuoju planu. Esu labai nusivylusi paslaugomis.
Gerbiama Gerda,

mums nesmagu dėl susidariusios situacijos. Tikime, kad ją pavyks išspręsti, todėl prašome susisiekti su mumis trumpuoju numeriu 117 arba parašyti laišką savitarnos svetainėje mano.tele2.lt.

Pagarbiai,
Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Šiandien Mamos diena. Važiuojame
sveikinti. Kad neprailgtų kelionė, su dukra galėtume paklausyti patinkančios muzikos, iškeičiau bonus i GB. Ir oba.. Gaunu žinutę, jog internetą gausiu RYTOJ! Man jo reikia ŠIANDIEN! Biesina tai, kad apie tokius bajerius " RYTOJ" nėra pranešama! Esu PILDYK klientė daugybę metų, mane viskas tenkino, pvz.SOS 1 GB., SOS 1 EUR. buvo labai gerai, ir greitai gauni paslaugą, kurios tau šiuo metu, o ne RYTOJ reikia. Ankstesnė programėlė buvo informatyvesnė, dabartinė man jau nebepatinka. Tiesiog pokyčiai ne į tą pusę, ne klientų naudai. Gaila...
Atsakyti
Tele2 yra melagiai, ju reklamose nurodoma kad apima 90% lietuvos teritorijos, tai vo, kazkodel sugebu pataikyt i likusius 10%, pastoviai, netgi salia vilniaus, vilniaus mieste, panevezio rajone, vilniaus rajone, moletu rajone....ir t.t.....melagiu kruva. MELAGIAI...kolkas tik omnitel visur traukia, net rusyje, cuju ir bunkeryje trauktu....
Atsakyti
Gerbiama Gitana,

Pildyk sąskaitą esant užsienyje papildyti patogu šiais būdais: kreditine kortele, internetu iš banko sąskaitos, gaunant pinigų iš Tele2 abonento, paprašius, kad draugas/šeimos narys nupirktų papildymo kortelę arba kvitą ir papildytų per pildyk.lt puslapį arba atsiųstų Jums jo saugos kodą, kurį suvesite taip pat kaip ir būnant Lietuvoje (*110* saugos kodas # ir skamb. mygtukas).

Didžiojoje Britanijoje ir Airijoje papildyti sąskaitą galima kai kuriuose mažmeninės prekybos pardavimo taškuose, kur matomas Pildyk prekės ženklas (pvz. prekybos tinklas PayPoint Didžiojoje Britanijoje).

Daugiau informacijos galite rasti interneto svetainėje pildyk.lt skiltyje "Naudinga žinoti -> Sąskaitos papildymo būdai" arba paskambinę į klientų aptarnavimo skyrių numeriu 1577 (0, 05 Eur / skamb.)

Pagarbiai,
Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Olga 2019-04-26 11:45:56
Laba diena, perskaičiau komentarus, jų gana nemažai, esu ir aš supikusi, paskambinau 117, vyras pakalbėjo pats su savim, neįmanoma nieko paklausti.
Toliau, esu sukaupusi bonų, turiu išleisti iki gegužės31d. Į Akropolį neina prisiskabinti, niekas nekelia ragelį, aš iš Kauno, prekių asortimento Kaune nėra, nėra su ko pasitarti, pilnas bardakas, aš turiu 5 bonus, norėčiau krepšį, aš ne mokinė, aš mokytoja, Kaune yra tik 3 prekės, tai kur eis ir kam mano bonai, jei aš neturiu ką nupirkti, tiesiog rašysiu skundąYra galiojantis tel., pecialiai nekelia ragelį, prie kompiuterio būnu retai, todėl norėčiau išgirsti gyvą balsą, nes nutariau parašyti raštiškai rimtą skundą.
Gerbiama Olga,

apgailestaujame, kad susidūrėte su nepatogumais. Deja, BONŲ prekių kiekis yra ribotas ir negalime užtikrinti, kad Jūsų pageidaujama prekė bus Jūsų norimame salone. Jeigu Jūsų norimos prekės nėra salone, rekomenduojame išsirinkti kitą prekę. Daugiau informacijos Jums suteiks klientų aptarnavimo skyrius paskambinus numeriu 1577 (0, 05 Eur / skamb.).Tikimės, kad pavyks surasti Jums palankų sprendimą.

Pagarbiai,
Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Kaskokia nesamone pasijemiau išsimoketinai telefona salone po 2d naudojimo pradejo kaisti telefonas telefono baterija laiko 5valandas telefonas stringa nuejus ir paprasius kad apkeistu nepakeicia sako kad as sugadinau tikras apsurdas nepirkite telefonu is tele2 nes labai apgaudineja zmones ir dbr pasijeme i taisikla pridaris dar daugiau telefonuj nej rejkia ir vat pirkti is tele2 salono tikrai nepirkite niekas nes koks defektas liksite jus kalciausi o ne jie nes po 2d naudojimo tiesiog neimanoma
Atsakyti
Darbo laikas nurodytas internete šeštadieni iki 14 valandos tačiau nuvykus atsiimti prekiu uz bonus tele2 salonas nedirbo Marijampoleje Kestucio g. 4. Prekiu atsiemimui paskutine atsiemimo diena
Atsakyti
Nusipirkus huawei p30, konsultante telefonu pasake, jog kaip ir reklaminiame stende, man priklauso trys menesiai neribotu gigabaitu. Taciau isnaudojus savo turimus gigabaitus, kita konsultante telefonu teige, jog sis pasiulymas galioja tik su naujuoju planu. Esu labai nusivylusi paslaugomis.
Atsakyti
Laba diena, perskaičiau komentarus, jų gana nemažai, esu ir aš supikusi, paskambinau 117, vyras pakalbėjo pats su savim, neįmanoma nieko paklausti.
Toliau, esu sukaupusi bonų, turiu išleisti iki gegužės31d. Į Akropolį neina prisiskabinti, niekas nekelia ragelį, aš iš Kauno, prekių asortimento Kaune nėra, nėra su ko pasitarti, pilnas bardakas, aš turiu 5 bonus, norėčiau krepšį, aš ne mokinė, aš mokytoja, Kaune yra tik 3 prekės, tai kur eis ir kam mano bonai, jei aš neturiu ką nupirkti, tiesiog rašysiu skundąYra galiojantis tel., pecialiai nekelia ragelį, prie kompiuterio būnu retai, todėl norėčiau išgirsti gyvą balsą, nes nutariau parašyti raštiškai rimtą skundą.
Atsakyti
Zita 2019-04-23 07:38:44
Labai džiaugiuosi Tele2 paslaugomis. Neseniai pasiūlė plano pratęsimą. Viską gerai ir gražiai paaiškino. Gaila, kad aš nepaprašiau to vyro vardo ir pavardės, kad vadovai galėtų pagirti ir apdovanoti. nors prieš tai moteris ne viską gerai buvo išaiškinusi ir pasiūliusi. Gavau į telefoną žinutę, kad parašyčiau atsiliepimą, bet žinutėje trūksta pilno adreso, kad galėčiau parašyti atsiliepimą.
Sėkmės darbe.
Pagarbiai
Zita V.
Gerbiama Zita,

nuoširdžiai dėkojame už gerą įvertinimą. Džiugu girdėti, kad mūsų teikiamų paslaugų kokybė atitinka Jūsų poreikius.
Tikimės sėkmingo bendradarbiavimo ateityje!

Pagarbiai
Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Arvydas 2019-04-22 19:40:43
Pabandžiau kitas naršykles. Įspūdis kad tele2 bankrutuoja. Vienintele chrome kažką pavyktų. Bet ji griežtai prieš java. Teks eiti į tele2 saloną ir iš principo pildyti po 2 €. Bonų parduotuvė parodija. Šiauliuose tėra viena prekė.
Gerbiamas Arvydai,

apgailestaujame, kad tenka susidurti su nepatogumais pildant Pildyk sąskaitą. Pažymime, kad Tele2 nėra atsakingi dėl kodų kortelių panaikinimo. Pildyk sąskaitą galite papildyti kitais Jums patogiais būdais: Tele2 salone, įsigijus Pildyk papildymo kortelę ar kvitą, "Swedbank" bankomate, internetu iš banko sąskaitos, su Pildyk ID kortele, Mokėjimo terminale (FoxBox), gaunant pinigų iš Tele2 abonento, kreditine kortele per internetinę svetainę ding.com, mokėjimo kortele.

Daugiau informacijos galite rasti interneto svetainėje pildyk.lt skiltyje "Naudinga žinoti -> Sąskaitos papildymo būdai" arba paskambinę į klientų aptarnavimo skyrių numeriu 1577 (0, 05 Eur / skamb.).

Pagarbiai
Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Andrius 2019-04-22 08:38:46
Moku kas mėnesį nemažą sąskaitą už paslaugas, už interneto papildymą dar plėšia neadekvačias sumas. Išvada, neliko konkurencijos arba kartėliniai susitarimai tarp operatorių.
Sveiki Andriau,

Tam, kad galėtume suteikti Jums detalią informaciją, apie tai, kas sudaro Jūsų mėnesinius mėnesio mokesčius bei detaliai išsiaiškinti visą situaciją, prašome susisiekti su mumis trumpuoju numeriu 117 (skambinant iš Tele2 abonentinio nr.) arba +37068400117 (skambinant iš užsienio ar kito tinklo). Taip pat galite mums parašyti laišką savitarnos svetainėje mano.tele2.lt arba el. paštu tele2.lt@tele2.com.

Pagarbiai
Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Tomas 2019-04-22 00:12:37
Saskaitos is niekur zveriskos.esu uzsieni tik ivazilavus i vokietija atrejo sms kad virsytas limitas ir paslaugos blolokuojamos nors tel buvo visai nenaudojamas.niekam nerekomenduoju
Gerbiamas Tomai,

nuoširdžiai apgailestaujame, kad nusivylėte Tele2 teikiamomis paslaugomis. Tikimės, kad galėsime pakeisti Jūsų nuomonę. Tam, kad galėtume detaliai išnagrinėti Jūsų situaciją bei pateikti Jums aiškų bei pagrįstą atsakymą, prašome susisiekti su mumis trumpuoju numeriu 117 (skambinant iš Tele2 abonentinio nr.) arba +37068400117 (skambinant iš užsienio ar kito tinklo). Taip pat galite mums parašyti laišką savitarnos svetainėje mano.tele2.lt arba el. paštu tele2.lt@tele2.com.

Dėkojame.

Pagarbiai
Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
AK 2019-04-21 20:09:09
Esu 15 metų Tele-2 klientė, eilinį kartą pratęsiau sutartį 2 metam ir pasiėmiau telefoną už kurį be plano mokesčio moku 13 eur/mėn. Telefone užkart neveikė garsiakalbis, man skambinančius žmones girdėjau kaip iš po žemių, garantija 2 metai. 2 kartus nešiau į saloną taisyti, grąžina atgal, kad gedimų nerasta, parašiau prašymą oficialų raštu, kad pakeistų į naują telefoną, tai konsultantas Klaipėdos Big prekybos išsityčiojo. Turiu šiame tinkle 3 sutartis jau 15 metų, nutrauksiu visas pasibaigus sutarčių laikui. Šitai kompanijai tu esi įdomus tik tol kol nėra jokių problemų. Nesirinkit šios kompanijos !
Gerb. Kliente,

apgailestaujame, kad kilo abejonių dėl pateikto SMART MASTER atsakymo. Jei nesutinkate su minėto telefonų priežiūros centro išvadomis, rekomenduojame pristatyti telefoną kokybės apžiūrai į bet kurį kitą autorizuotą priežiūros centrą. Gautas išvadas (jei jos bus kitokios nei pateiktos SMART MASTER) pateikite artimiausiame Tele2 salone ir situaciją būtinai išnagrinėsime pakartotinai.
Užtikriname, kad esame suinteresuoti bendradarbiauti tik su kokybiškai paslaugas teikiančiais partneriais, tad Jūsų nuomonė mums itin svarbi.

Apgailestaujame, kad Jūsų apsilankymo Tele2 salone metu, aptarnavimo kokybė neatitiko Jūsų lūkesčių. Mes siekiame užtikrinti kokybišką Klientų aptarnavimą, todėl atsižvelgiame į teikiamas pastabas. Imsimės reikiamų priemonių, kad tokia situacija ateityje nepasikartotų

Pagarbiai
Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Labai džiaugiuosi Tele2 paslaugomis. Neseniai pasiūlė plano pratęsimą. Viską gerai ir gražiai paaiškino. Gaila, kad aš nepaprašiau to vyro vardo ir pavardės, kad vadovai galėtų pagirti ir apdovanoti. nors prieš tai moteris ne viską gerai buvo išaiškinusi ir pasiūliusi. Gavau į telefoną žinutę, kad parašyčiau atsiliepimą, bet žinutėje trūksta pilno adreso, kad galėčiau parašyti atsiliepimą.
Sėkmės darbe.
Pagarbiai
Zita V.
Atsakyti
Arvydas 2019-04-22 18:39:49
Tele2 klientas visada neteisus. Naudojuosi pildyk. Norint papildyti sąskaitą internet exploer nebeveikia. Tenka rinktis chrome. Bet chrome su java nedraugauja. Kodų korteles jau greitai panaikins. Kitais būdais nesiruošiu naudotis. Todėl tele2 smirda. Teks rašyti skundą kur reikia kad tele2 diskriminuoja vartotojus. O gal ir ieškinį už moralinę žalą.
Pabandžiau kitas naršykles. Įspūdis kad tele2 bankrutuoja. Vienintele chrome kažką pavyktų. Bet ji griežtai prieš java. Teks eiti į tele2 saloną ir iš principo pildyti po 2 €. Bonų parduotuvė parodija. Šiauliuose tėra viena prekė.
Atsakyti
Tele2 klientas visada neteisus. Naudojuosi pildyk. Norint papildyti sąskaitą internet exploer nebeveikia. Tenka rinktis chrome. Bet chrome su java nedraugauja. Kodų korteles jau greitai panaikins. Kitais būdais nesiruošiu naudotis. Todėl tele2 smirda. Teks rašyti skundą kur reikia kad tele2 diskriminuoja vartotojus. O gal ir ieškinį už moralinę žalą.
Atsakyti
Moku kas mėnesį nemažą sąskaitą už paslaugas, už interneto papildymą dar plėšia neadekvačias sumas. Išvada, neliko konkurencijos arba kartėliniai susitarimai tarp operatorių.
Atsakyti
Saskaitos is niekur zveriskos.esu uzsieni tik ivazilavus i vokietija atrejo sms kad virsytas limitas ir paslaugos blolokuojamos nors tel buvo visai nenaudojamas.niekam nerekomenduoju
Atsakyti
Esu 15 metų Tele-2 klientė, eilinį kartą pratęsiau sutartį 2 metam ir pasiėmiau telefoną už kurį be plano mokesčio moku 13 eur/mėn. Telefone užkart neveikė garsiakalbis, man skambinančius žmones girdėjau kaip iš po žemių, garantija 2 metai. 2 kartus nešiau į saloną taisyti, grąžina atgal, kad gedimų nerasta, parašiau prašymą oficialų raštu, kad pakeistų į naują telefoną, tai konsultantas Klaipėdos Big prekybos išsityčiojo. Turiu šiame tinkle 3 sutartis jau 15 metų, nutrauksiu visas pasibaigus sutarčių laikui. Šitai kompanijai tu esi įdomus tik tol kol nėra jokių problemų. Nesirinkit šios kompanijos !
Atsakyti
VIKTORAS 2019-04-18 11:08:02
labas esu laiška del bonu pildyk nes baigesi bonu galiojimas laikas greičiau buvo siuloma panaudoti, , jas ir ka atidares tuščia parduotuve o ko norejau VILNIAUS zonoje nušluota, yra kituose zonuose nejaugi man vykti i ALYTU atsiimti kažkoks briedas, , orgonizatoriu, kita SMS esu gaves kai jau tuščia buvo bonu parduotuve, tai nesažinga klientu atžvilgiu, , pasiūle pirkti interneto apmokėjimo saskaita, , bet man jo nereikia šiuo metu, , man pakanka wifi, ,..man reikes tik rugpiūti kai keliausiu..kita tai salonuose dirbančiu nekompentigumas, , jie turi žinoti viska apie telefonus, paprastu dalykiu, , atiduma klientui ypač senyvo amžiaus žmonems, invalydams, , pas juos vienas atsakymas neškite i taisykla, blogai dirbo oru prognozu programa, o del šito nešti i taisykla, , gerai kad eidamas kompiuteriu taisykla, užejau per min sutvarke, , nei cento nepaeme, , o gale salone tai padaryti, jauni žmones dirba, jie turi -žinoti viska, , tuo metu salone buvau vienas ir salono darbuotojas nuobodžiavo..gal jiems naujas istrucijas issiuntineti kaip elgtis su pagyvenusais žmonemis, invalidais, , o nesiuntinėti po taisyklas,.gal taip priimta dabar..jei rimtas gedimas būtu..o čia ????dabar i jokias akcijos pildymo, , nelisiu matau kai dabartine akcija einati, , išloš tik kam reikia..paprastas jei ka paguodos gaus..
Gerb. Viktorai,

apgailestaujame, kad Jūsų apsilankymo Tele2 salone metu, aptarnavimo kokybė neatitiko Jūsų lūkesčių. Būtų malonu, jei patikslintumėte kuriame konkrečiai salone lankėtės bei tikslią apsilankymo datą. Būtume dėkingi, jei parašytumėte mums laišką savitarnos svetainėje mano.pildyk.lt.
Taip pat mums nuoširdžiai gaila, jog neišsirinkote Jums tinkamų BONŲ prekių. Deja, šių prekių kiekis yra ribotas. Visgi, visada stengiamės atsižvelgti į savo Klientų poreikius, todėl rašydami laišką savitarnos svetainėje, būtinai nurodykite kokių prekių norėjote įsigyti. Tikimės, kad pavyks surasti Jums palankų sprendimą.

Pagarbiai
Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
labas esu laiška del bonu pildyk nes baigesi bonu galiojimas laikas greičiau buvo siuloma panaudoti, , jas ir ka atidares tuščia parduotuve o ko norejau VILNIAUS zonoje nušluota, yra kituose zonuose nejaugi man vykti i ALYTU atsiimti kažkoks briedas, , orgonizatoriu, kita SMS esu gaves kai jau tuščia buvo bonu parduotuve, tai nesažinga klientu atžvilgiu, , pasiūle pirkti interneto apmokėjimo saskaita, , bet man jo nereikia šiuo metu, , man pakanka wifi, ,..man reikes tik rugpiūti kai keliausiu..kita tai salonuose dirbančiu nekompentigumas, , jie turi žinoti viska apie telefonus, paprastu dalykiu, , atiduma klientui ypač senyvo amžiaus žmonems, invalydams, , pas juos vienas atsakymas neškite i taisykla, blogai dirbo oru prognozu programa, o del šito nešti i taisykla, , gerai kad eidamas kompiuteriu taisykla, užejau per min sutvarke, , nei cento nepaeme, , o gale salone tai padaryti, jauni žmones dirba, jie turi -žinoti viska, , tuo metu salone buvau vienas ir salono darbuotojas nuobodžiavo..gal jiems naujas istrucijas issiuntineti kaip elgtis su pagyvenusais žmonemis, invalidais, , o nesiuntinėti po taisyklas,.gal taip priimta dabar..jei rimtas gedimas būtu..o čia ????dabar i jokias akcijos pildymo, , nelisiu matau kai dabartine akcija einati, , išloš tik kam reikia..paprastas jei ka paguodos gaus..
Atsakyti
JOLANTA 2019-04-16 15:39:59
Laukiu su nekantrumu, kada baigsis sutartis ir be jokių pamąstymų atsisakisiu jūsų teikiamų paslaugu!!! Vakar susisiekiau ir negavau normalaus ir pagristo atsakimo, neišsprendė ir nepadėjo išspręsti problemos., tik bandė isiulit kita paslauga arba nutraukti sutartį pagal netėsibas, už kurią turėčiau dar sumokėti 137€.nors siūliau pati kažkokia dalį sumokėti bet ne visą sumą, juk ne šiaip sau atsisakyti noriu o dėl kažkokių kązkieno padarytu klaidų, ir turiu dabar puse mėn savo klijentem dainuoti pati, nes interneto 0!!!!!!. Pas mane didelis klientų srautas per dieną praeina, tai padiskutuojam apie jūsų teikiamas paslaugas ir kaip jūs jas sprendziate, pasirodo dauk nukentėjusių pasitaikė, bet mūsų didžiausia problema, kad prieš jamant sutartis niekad neturim laiko perskaityt visko nuo pradžios iki galo, ir daug nedrįsta viešai pasidalinti iškilusiom problemom☹️☹️☹️☹️
Gerb. Jolanta,

pateikite situacijos aprašymą raštu, el. paštu tele2.lt@tele2.com. Būtinai nurodykite savo asmens duomenis (arba bent jau mokėtojo kodą), pagal kuriuos matytume informaciją ir užtikriname, kad į Jūsų klausimus bus atsakyta.

Pagarbiai
Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
UAB Tele2 2019-04-16 13:45:12
Sveiki, Jolanta,

nuoširdžiai apgailestaujame, kad nusivylėte Tele2 teikiamomis paslaugomis. Tikimės, kad galėsime pakeisti Jūsų nuomonę. Tam, kad galėtume detaliai išnagrinėti Jūsų situaciją bei pateikti Jums aiškų bei pagrįstą atsakymą, prašome susisiekti su mumis trumpuoju numeriu 117 (skambinant iš Tele2 abonentinio nr.) arba +37068400117 (skambinant iš užsienio ar kito tinklo). Taip pat galite mums parašyti laišką savitarnos svetainėje mano.tele2.lt arba el. paštu tele2.lt@tele2.com.

Dėkojame.

Pagarbiai
Klientų aptarnavimo skyrius
Laukiu su nekantrumu, kada baigsis sutartis ir be jokių pamąstymų atsisakisiu jūsų teikiamų paslaugu!!! Vakar susisiekiau ir negavau normalaus ir pagristo atsakimo, neišsprendė ir nepadėjo išspręsti problemos., tik bandė isiulit kita paslauga arba nutraukti sutartį pagal netėsibas, už kurią turėčiau dar sumokėti 137€.nors siūliau pati kažkokia dalį sumokėti bet ne visą sumą, juk ne šiaip sau atsisakyti noriu o dėl kažkokių kązkieno padarytu klaidų, ir turiu dabar puse mėn savo klijentem dainuoti pati, nes interneto 0!!!!!!. Pas mane didelis klientų srautas per dieną praeina, tai padiskutuojam apie jūsų teikiamas paslaugas ir kaip jūs jas sprendziate, pasirodo dauk nukentėjusių pasitaikė, bet mūsų didžiausia problema, kad prieš jamant sutartis niekad neturim laiko perskaityt visko nuo pradžios iki galo, ir daug nedrįsta viešai pasidalinti iškilusiom problemom☹️☹️☹️☹️
Atsakyti
Laura 2019-04-15 23:15:45
Anksciau buvau labai geros nuomones apie Tele2, taciau kol nesusiduriau su nepavydetina situacija. Nusprendziau pasikeisti plana is ankstesnio i nauja, tuo paciu pakeisdama numeri. Viskas ok, konsultante sutvarke, tik nepaminejo, kad uz nutraukima reikes moketi papildomai. Pora menesiu nesulaukiau saskaitu, kad galeciau apmoket (mokejau per programele) ir viena diena atejo sms, kad tele 2 man atjungia skambucius ir sms, nes as jiems skoloj (?), paskambinus manes atsiprase, jog pakeitus nr. Man nebuvo suteiktos teises matyti ir moketi uz saskaitas, taigi viskas buvo sutvarkyta, priekaistu neturiu. Taciau siandien gavau laiska is skolu isieskojimo imones su raginimu tuoj pat sumoketi virs 10 euru, nes neva as jiems skoloj uz plano keitima i nauja. Paskambinus tele 2 konsultantei, ji pasake, kad man jau ne karta buvo siusti pranesimai, jog turiu susimoketi, taip ir sms zinutes siustos. Nors kazkokiu budu manes nepasieke nei vienas sms ir nei vienas laiskas! Tik va skolos isieskojim imones laiskas pasieke labai staigiai. Labai nerekomenduoju niekam naudotis tele 2 paslaugomis, po sito ivykio labai svarstau rinktis kita tinkla. Ir siulyciau perzvelgti savo darbuotoju kompetencija, jeigu jie nesugeba informacijos pateikti iki galo. Liudna, kad nesiimate jokiu veiksmu tokiais atvejais, galite prarasti tikrai daug klientu...
Laba diena, Laura,

užtikriname, kad tokiais atvejais, kaip Jūsų, stengiamės rasti abiems pusėms palankų sprendimą. Taip pat siekiame gerinti teikiamų paslaugų bei aptarnavimo kokybę, todėl kiekvieną situaciją nagrinėjame detaliai, o esant mūsų klaidai, nedelsiant ją ištaisome Kliento naudai. Susisiekite su mumis laišku savitarnos svetainėje mano.tele2.lt arba el. paštu tele2.lt@tele2.com. Nuoširdžiai tikimės, kad rasime taikų sprendimą.

Pagarbiai
Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
JOLANTA 2019-04-15 22:31:54
Prieš 1m 8men, pasiūlė tele2 internetą už beveik 7€ 50gb, naudojau darbe tik klausidama M-1, kaip ir viskas buvo gerai iki šios dienos, prasidėjus naujam mėn tai balandžio 1 iki 13d jau internetas baigėsi, tai 50gb užteko tik 13d☹️☹️, bandžiau aiškintis kodėl ir kaip baigėsi internetas, tai gavau vienintelį atsakoma, kad M1, kažkaip, kažką, kažkokia kokybė pagerino, todėl ir baigėsi man internetas, net juokas neima už tokį pasiaiškinima. Nors jimdama šį internetą klausiau salone, ar tikrai drasei galėsiu klausti M1 ir užteks tu 50gb, gavau atsakimą tikrai uzteks!!! Žodžiu nusivyliau tele2 labai!!!
Sveiki, Jolanta,

nuoširdžiai apgailestaujame, kad nusivylėte Tele2 teikiamomis paslaugomis. Tikimės, kad galėsime pakeisti Jūsų nuomonę. Tam, kad galėtume detaliai išnagrinėti Jūsų situaciją bei pateikti Jums aiškų bei pagrįstą atsakymą, prašome susisiekti su mumis trumpuoju numeriu 117 (skambinant iš Tele2 abonentinio nr.) arba +37068400117 (skambinant iš užsienio ar kito tinklo). Taip pat galite mums parašyti laišką savitarnos svetainėje mano.tele2.lt arba el. paštu tele2.lt@tele2.com.

Dėkojame.

Pagarbiai
Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
loreta 2019-04-15 16:08:36
susiduriau su nepavydetina situacija.2017.07.13 diena is salono kaune, akropolyje pasemiau telefona lizingu huawei p9, po menesio jau buvo nunestas taisymui, tiek jau to pamaniau, pradejo telefonas kaisti antras taisymas buvo 2018.01.07d buvo keista pagrindine plokste, trecias taisymas pristatytas 2019.04.11, lankiausi po operacijos, rebelitacijos centre, telefonas uzgeso ir neissijunge, pamaniau gal pakenke rebelitacijos irengimai, bet sendien sulaukus skambucio is meistro likau visiskai apstulbus, kai pirmas paklausimas buvo ar telefonas draustas, pasakiau kad ne, tai teks uz plokstes keitima susimoket virs triju simtu kadangi telefonas sulietas, visai likau nustebus, nes kad butu sulietas ar bent aptaskytas tikrai to nebuvo, bet iskilo itarimas, ar ne samoningas irenginio sugadinimas, , kadangi likus iki sutarties pabaigos 3menesiams, remontas per brangus kainuojantis virs triju simtu, arba keisti kita.apmaudu bet uzduosiu sios situacijos klausima vartotoju teisems
Gerb. Loreta,

apgailestaujame, kad kilo abejonių dėl pateikto SMART MASTER atsakymo. Jei nesutinkate su minėto telefonų priežiūros centro išvadomis, rekomenduojame pristatyti telefoną kokybės apžiūrai į bet kurį kitą autorizuotą priežiūros centrą. Gautas išvadas (jei jos bus kitokios nei pateiktos SMART MASTER) pateikite artimiausiame Tele2 salone ir situaciją būtinai išnagrinėsime pakartotinai.
Užtikriname, kad esame suinteresuoti bendradarbiauti tik su kokybiškai paslaugas teikiančiais partneriais, tad Jūsų nuomonė mums itin svarbi.

Pagarbiai
Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Anksciau buvau labai geros nuomones apie Tele2, taciau kol nesusiduriau su nepavydetina situacija. Nusprendziau pasikeisti plana is ankstesnio i nauja, tuo paciu pakeisdama numeri. Viskas ok, konsultante sutvarke, tik nepaminejo, kad uz nutraukima reikes moketi papildomai. Pora menesiu nesulaukiau saskaitu, kad galeciau apmoket (mokejau per programele) ir viena diena atejo sms, kad tele 2 man atjungia skambucius ir sms, nes as jiems skoloj (?), paskambinus manes atsiprase, jog pakeitus nr. Man nebuvo suteiktos teises matyti ir moketi uz saskaitas, taigi viskas buvo sutvarkyta, priekaistu neturiu. Taciau siandien gavau laiska is skolu isieskojimo imones su raginimu tuoj pat sumoketi virs 10 euru, nes neva as jiems skoloj uz plano keitima i nauja. Paskambinus tele 2 konsultantei, ji pasake, kad man jau ne karta buvo siusti pranesimai, jog turiu susimoketi, taip ir sms zinutes siustos. Nors kazkokiu budu manes nepasieke nei vienas sms ir nei vienas laiskas! Tik va skolos isieskojim imones laiskas pasieke labai staigiai. Labai nerekomenduoju niekam naudotis tele 2 paslaugomis, po sito ivykio labai svarstau rinktis kita tinkla. Ir siulyciau perzvelgti savo darbuotoju kompetencija, jeigu jie nesugeba informacijos pateikti iki galo. Liudna, kad nesiimate jokiu veiksmu tokiais atvejais, galite prarasti tikrai daug klientu...
Atsakyti
Prieš 1m 8men, pasiūlė tele2 internetą už beveik 7€ 50gb, naudojau darbe tik klausidama M-1, kaip ir viskas buvo gerai iki šios dienos, prasidėjus naujam mėn tai balandžio 1 iki 13d jau internetas baigėsi, tai 50gb užteko tik 13d☹️☹️, bandžiau aiškintis kodėl ir kaip baigėsi internetas, tai gavau vienintelį atsakoma, kad M1, kažkaip, kažką, kažkokia kokybė pagerino, todėl ir baigėsi man internetas, net juokas neima už tokį pasiaiškinima. Nors jimdama šį internetą klausiau salone, ar tikrai drasei galėsiu klausti M1 ir užteks tu 50gb, gavau atsakimą tikrai uzteks!!! Žodžiu nusivyliau tele2 labai!!!
Atsakyti
susiduriau su nepavydetina situacija.2017.07.13 diena is salono kaune, akropolyje pasemiau telefona lizingu huawei p9, po menesio jau buvo nunestas taisymui, tiek jau to pamaniau, pradejo telefonas kaisti antras taisymas buvo 2018.01.07d buvo keista pagrindine plokste, trecias taisymas pristatytas 2019.04.11, lankiausi po operacijos, rebelitacijos centre, telefonas uzgeso ir neissijunge, pamaniau gal pakenke rebelitacijos irengimai, bet sendien sulaukus skambucio is meistro likau visiskai apstulbus, kai pirmas paklausimas buvo ar telefonas draustas, pasakiau kad ne, tai teks uz plokstes keitima susimoket virs triju simtu kadangi telefonas sulietas, visai likau nustebus, nes kad butu sulietas ar bent aptaskytas tikrai to nebuvo, bet iskilo itarimas, ar ne samoningas irenginio sugadinimas, , kadangi likus iki sutarties pabaigos 3menesiams, remontas per brangus kainuojantis virs triju simtu, arba keisti kita.apmaudu bet uzduosiu sios situacijos klausima vartotoju teisems

Taip pat rekomenduojame

MTTC
Mobiliųjų telefonų techninis centras

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškių km. Karmėlavos sen., LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Mobile Technics
GSMarena.lt

Adresas: Gedimino pr. 45-4, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Prekiaujame mobiliaisiais telefonais mažiausiomis kainomis Lietuvoje. GSMarena.lt siūlo platų mobiliųjų telefonų pasirinkimą, superka naujus ir naudotus telefonus. GSMarena.lt siekia užtikrinti savo klientams mažiausias kainas bei didžiausią prekių asortimentą. Mūsų prekybos salonai yra didžiausiuose Lietuvos...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; seo paslaugos; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaizdo stebėjimo sistemos.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kalbos mokymasis užsienyje: 2-3 kartus greičiau nei namuose?
Kalbos mokymasis užsienyje: 2-3 kartus greičiau nei namuose? 05-10 12:32
Pirmosios kalbų mokyklos Lietuvoje „American English School" vadovė Eglė Kesylienė įsitikinusi, kad prieš pradedant mokytis užsienio kalbų labai svarbu aiškiai atsakyti į...
Baltarusija Briuselyje skundžiasi, kad Lietuva blokuoja Minsko ir ES susitarimą
Baltarusija Briuselyje skundžiasi, kad Lietuva blokuoja Minsko ir ES susitarimą 05-19 16:07
Baltarusijos atstovai šią savaitę Briuselyje skundėsi, kad Lietuva blokuoja Europos Sąjungos (ES) ir Minsko susitarimą dėl partnerystės prioritetų.
Valdžia – verslo baudėja: ar grįšime į policininkų krūmuose laikus?
Valdžia – verslo baudėja: ar grįšime į policininkų krūmuose laikus? 05-19 15:00
Koks turėtų būti verslo ir valdžios santykis? Ilgą laiką buvo dirbama, kad valstybė taptų partneriu ir pagalbininku verslui plėtoti, buvo diegiama geroji verslo kontrolės praktika. Tačiau...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Už ką balsuosite artėjančiuose prezidento rinkimuose?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Keurig Dr Pepper 29,26 +2,31%
Humana 247,82 +2,31%
Philip Morris 86,81 +1,52%
Macy's 21,77 +1,26%
Texas Instruments 106,79 -2,22%
NVIDIA 156,53 -2,28%
Caterpillar 122,76 -3,04%
FedEx 169,92 -3,33%

Žaliavų kainos pasaulyje

Varis 6438,36 -0,02%
Jautiena 4,70 +4,91%
Nafta 62,87 +1,37%
Dujos (JAV) 2,65 -9,86%
Vištiena 2,09 +0,97%
Auksas 1285,91 -1,15%
Anglis 86,77 -6,82%
Dyzelis 2,06 +3,52%