VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Tele2, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Tele2, UAB

Atsiliepimai apie Tele2, UAB

Dextera
Parašyk savo nuomonę apie Tele2, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Tele 2 internetas tiems kas juo nesinaudoja !! Nes jis neveikia !! Netikėkit jų makarinais ir pasakomis.. rinkitės kita paslaugos tiekėjq.
Atsakyti
Sveiki, 2021-04-15 pratęsiau sutartį mėn. tarifu 6.90 eur. ankstesnis planas buvo 7.50 mėn. Gavau sąskaitą apmokėjimui 16.87999 eur. t.sk. papildoma UAB CSC Telecom paslauga 8.69999 eur. Kas čia darosi ir kokios čia nesąmonės pateiktos. Telefonu naudojuosi tik susiskambinimui, nežaidžiu jokių žaidimų, nes vakar man buvo 69. O gal čia gimtadienio dovana ?Jūsų pateiktos sąskaitos neapmokėsiu, laukiu paaiškinimo.
Pagarbiai Elena, Telšiai
Atsakyti
Tele2 internetas š***s !
Atsakyti
Prašau atjungti MOBIGW OU paslaugą tel. Nr. +37068466866, nes jos neužsisakiau ir ji man nereikalinga. Prašau informuoti elektroniniu paštu ar žinute.
Atsakyti
Viskas TELE2 PILDYK, atejo laikas keisti operatoriu, nuo kada ir kur matyta, jeigu neturiu jokio plano tai nuskaiciuojama 0, 05 eur ???? Jus cia rimtai ??? Ir be to, kur mes pasiraseme, kad sutinkame su tokiais pasikeitimais? As pvz nesutikau, bet kazkodel nuskaiciuojat be mano sutikimo !!! Viskas, keiciu operatoriu, kurie nenuskaiciuoja.
Atsakyti
Tele2 internetas tikras s raso kad 4g o realiai 2-3g kaip toje reklamoje kur kruva kameru sukinejasi sako nebijok interneto uzteks taip taip gal but vienai kamerai nes ju ale 4g teissteni 5-7mbs ziurint video youtubei momentais neina suprast ka rodo nes nera spartos arba puslapi telefone ikrovineja 10-15 sek.anksciau turejau bites interneta tas vel sparta 30-45mbs per sekunde bet pastoviai trukineja risys ir vis atsiranda uzrasas prisijungta be interneto ir tada turi nuŕestartint modema ir laukt kol vel prisijungs dabar naudoju telijos interneta sparta 37-65mbs kolkas viskas puikiai risys stabilus netrukineja puslapius zaibiskai ikrauna taip kad tiek bite tiek tele2 gali nebesireklamuot kad ju internetas pats geriausias lietuvoje sudu s***i abu.
Atsakyti
Sveiki, šiandien (š.m. 05-04) bandžiau prisiskambinti tiesiogiai į Lazdijų TELE2 internete nurodytu numeriu (8 605) 73 717 skambinau penkis kartus susisiekti nepavyko. Nuvykusi į TELE2 radau ant durų nurodytą laiką kad konsultantė bus už 10 min., atvykau už valandos- vėl buvo uždėtas lapelis kad konsultanto nėra, nors ji sėdėjo viduje. Pasibeldusi įėjau, tačiau sulaukiau nemalonaus bendravimo.
Atsakyti
Irmantas 2021-04-05 17:36:34
Esu nusivylęs tele2 paslaugomis mano sutartis baigėsi rugsėjo mėnesį 2020m ir iki pat dabar moku fiksuota 20eurų mokestį krepiausi į tele2 el.paštu, kadangi esu užsienyje dėl to negaliu atvykti į artimiausią tele2 saloną tikiuosi bus sureaguota ir išspręsta problema.
Geros dienos
Sveiki, Irmantai, šioje platformoje negalime matyti jūsų duomenų, todėl rekomenduojame susisiekti su mūsų specialistais numeriu +370 684 00 117 (skambinant iš užsienio ar kito operatoriaus, kaina pagal mokėjimo plano tarifus).
Atsakyti
Irena 2021-04-09 15:16:29
2021 04 09 konsultavo TELE 2 darbuotojas del telefono Nr, xxxxx9013 konsultacija buvo išsami, aiški, darbuotojas bendravo maloniai aciu.
Sveiki, Irena, dėkojame už jūsų įvertinimą!
Atsakyti
Neringa Shalna 2021-04-13 19:52:19
sveiki, mano vardas Neringa Shalna niekaip nerandu info jusu kompanijos kur galetu man suteitkti informacija. as gyvenu Ne Lietuvoje, o mano mama kuri gyvena Lietuvoje ir naudojasi jusu kompanija. bet paskutinis mokestis ir telefono isklotineije yra du nezinomi skambinimai i uzsieni po 70 euru, kur skambino mano mama. mano mama yra 88 metu amziaus ir is uzsienio tik as jai skambinu o ne ji. pries sumokant mokescius ir norejau issiaiskinti sia problema ar klaida. bet susisiekti iki custumer servise is viso yra problema. gal halite man parasyti email ar telefono numeri pilna kaip is uzsienio skambinti kad kas galetu man padetu isspresti si klausima. Aciu
Neringa Shalna
Sveiki, Neringa. Susisiekti galite numeriu +370 684 00 117 (skambinant iš užsienio ar kito operatoriaus, kaina pagal mokėjimo plano tarifus) arba el. paštu tele2.lt@tele2.com.
Atsakyti
Rūta 2021-04-21 12:25:20
Sveiki. Mano mama mirė spalio 28 d. Kodėl gauname apmokėjimui už pokalbius sąskaitas. Pranešta buvo telefonu, vėliau pristatėme ir mirties liudijimą. Nejaugi jūs nematote išklotinės, kad niekas tokiu numeriu nesinaudoja.
Sveiki, Rūta, atsiprašome dėl sukeltų nepatogumų. Kad galėtume išsiaiškinti situaciją ir jums padėti, susisiekite numeriu 117 (skambinant tik iš Tele2 tinklo, nemokamai) arba +370 684 00 117 (skambinant iš užsienio ar kito operatoriaus, kaina pagal mokėjimo plano tarifus).
Atsakyti
Monika 2021-04-27 22:46:20
Noriu pagirti vaikiną dirbanti Vilniuje Akropolio tele2 salone. Tikrai nuoširdžiai ir mielai bendrauja. Buvau pamiršusi sutartį, tai vietoj to kad pasiųsti (kaip tai daro kiti) padėjo!! Pradėjo ieškoti, klausinėti, maloniai bendravo, siūlė papildomai įrenginių įsigyti bei paklausė ar gali dar kuo padėti. Aptarnavimas aukščiausių lygių. Kad visi taip bendrautų, būtų miela grizti. Jei galima norėčiau kad ši darbuotoja paragintu premija. Vilius V. 2021.04.27
Sveiki, labai dėkojame už darbuotojo įvertinimą!
Atsakyti
Nemaloni patirtis Siauliu akropolio salone 2021-05-01 14:51:09
Šiaulių Akropolio salone dirbantis vaikinas siandien itin nemaloniai aptarnavo mane atejusia paslaugos su senyvo amziaus teciu. Tiesa sakat paslaugos visai negavom ir buvau nuvaryta nuo kasos. Liudna ir labai nemaloni patirtis, kuomet neatsizvelgiama nei i kliento amziu nei i jo poreikius.
Linkiu jam patirti toki pati jausma koki jis padare mums. Ir nors visa seima esame jau tikrai seni tele2 klientai, tokios patirtys atkreipia demesi ne tik i imones vertybes bet ir darbuotoju kompetencija. Dar labiau liudna, kad vienas saukstas deguto sugadina visa statine medaus.
Sveiki, labai apgailestaujame dėl jūsų nemalonių patirčių ir dėkojame, jog pasidalinote. Situaciją nagrinėjimui perdavėme Šiaulių Akropolio salonui, ją išanalizavę imsimės atitinkamų veiksmų ir pasikalbėsime su darbuotojais. Kiekviena kliento patirtis mums labai svarbi, tikimės ateityje tokių situacijų išvengti.
Atsakyti
Standartinio plano mokestis. Kyla vos ne kasdien. Taip ir vercia susimastyt kad gal po 15 metu naudojimo tele2 pildyk paslaugom pats laikas keist operatoriu
Nemaloni patirtis Siauliu akropolio salone
2021-05-01 14:51:09 IP 2ju3l2qi
Atsakyti
Šiaulių Akropolio salone dirbantis vaikinas siandien itin nemaloniai aptarnavo mane atejusia paslaugos su senyvo amziaus teciu. Tiesa sakat paslaugos visai negavom ir buvau nuvaryta nuo kasos. Liudna ir labai nemaloni patirtis, kuomet neatsizvelgiama nei i kliento amziu nei i jo poreikius.
Linkiu jam patirti toki pati jausma koki jis padare mums. Ir nors visa seima esame jau tikrai seni tele2 klientai, tokios patirtys atkreipia demesi ne tik i imones vertybes bet ir darbuotoju kompetencija. Dar labiau liudna, kad vienas saukstas deguto sugadina visa statine medaus.
Atsakyti
Tele2 yra pats blogiausias tinklas!
Galima susisiekti is bet kurios Lt vietoves? Bet kazkodel bunant namie KAUNE reikia po kambarius vaikscioti, kad eitu susikalbet, nes vis dingsta rysys. O apie interneta, tai sudu sudas.
4metus buvau TELIA bet va sugunde maza kaina...esu dar tik kelis men ir jau gailiuosi, nes su telia ir i kaima nuvaziavus jokiu problemu nebudavo..
Dar ilgai teks laukt kada i TELIA sugrist galesiu.
Ai taip telefonas 4metu senumo, bet matyt jau seniena kad ju tinklo negaudo..
Atsakyti
Sutvarkykit apmokėjimą per savitarną, pagal pateiktą instrukciją neįmanoma nieko rasti ir apmokėti.
Atsakyti
buvo sąskaitoje 1.63 išsiunčiau vieną sms i Bitės tinkla, liko 0.23 centai, pažiūrėjau išklotinę, tai rodo kad išsiunčiau ne vieną o šešias sms ir kas trys sekundes, kai paskambinau tai aiškina kad pas juos 6 rodo, ir kad imanoma kas 3 sekundes po sms išsiūsti
Atsakyti
Tele2 interetas toks š***s ! Lietuvos paštas greičiau laišką pristatato nei Tele2 internetas.. geriau bučiau sutartį pasirašes su DHL. siuntimas greitesnis..
Atsakyti
Kur pinigai ištisai dingsta iš saskaitos !!! Prisiskambint neina jums... v***s....nėra kitų žodžių...
Atsakyti
Noriu pagirti vaikiną dirbanti Vilniuje Akropolio tele2 salone. Tikrai nuoširdžiai ir mielai bendrauja. Buvau pamiršusi sutartį, tai vietoj to kad pasiųsti (kaip tai daro kiti) padėjo!! Pradėjo ieškoti, klausinėti, maloniai bendravo, siūlė papildomai įrenginių įsigyti bei paklausė ar gali dar kuo padėti. Aptarnavimas aukščiausių lygių. Kad visi taip bendrautų, būtų miela grizti. Jei galima norėčiau kad ši darbuotoja paragintu premija. Vilius V. 2021.04.27
Atsakyti
Sudinas rysis pasibaigs sutartis begsim pas kita tiekeja
Atsakyti
Tele2 salone buvo pirktas telefonas. Nepraėjus 14 d. kreipėmės į saloną su prašymu pakeisti telefoną į kitos spalvos analogišką įrenginį, tačiau salonas atsisakė tai padaryti, nes teisės aktai jų neįpareigoja to.Telefonas neišpakuotas, pakuotė nepraradusi savo prekinės išvaizdos. Situacija tokia, jog keičiant nebūtų prarandama jokio telefono pridėtinė vertė, bet kadangi teisės aktai Tele2 to daryti neįpareigoja, keitimas įmanomas tik pardavėjui sutikus geranoriškai. Žinoma salonas bei Tele2 klientų aptarnavimas geranoriškai nesutiko, o tai tik parodo jų požiūrį į vartotoją. Vartotojas yra nulis.
Atsakyti
Sveiki. Mano mama mirė spalio 28 d. Kodėl gauname apmokėjimui už pokalbius sąskaitas. Pranešta buvo telefonu, vėliau pristatėme ir mirties liudijimą. Nejaugi jūs nematote išklotinės, kad niekas tokiu numeriu nesinaudoja.
Atsakyti
Parasysiu ir as atsiliepima :) turiu namu Interneta "neribota", bet netikenai balandzio 1d atejo sms kad keičiasi Jūsų sąlygos, dabar planas tavo ribotu 25 kartus padauginti is RRT duomenu vidurkio sunaudojimo, tai gaunasi kad namas turėtų užtekti 500 GB, juokdarei, dar parase kad galiu nutraukti be netesybu kaip numato RRT 12 punktas, parasius i TELE2 sako reikes 268 EUR sumoketi:))) galvoju geros netesybos, jeigu i menesi moku 3 eurus uz koma ir 1 eur uz modema ir liko 7menesiai. Paskambinus suma sumazejo iki 130eur tik uz iranga sumoketi, idomi ju matematika. Parasius dar karta i tele2 vel suma 268 eur :) galvoju maziau problemu bus kai baigsis nutrauksiu SUTARTI, dabar isivedziau TELIA OPTINI INTERNETA.
Atsakyti
Labai nusivyles Tele2 požiūriu į klientus įsigijau išmanuji laikrodi kuris tinkamai neveikia o rašant ar skambinan jokios pagalbos tik atsainus požiuris ir netikėkit tais jų komentarais kai sako kad veikia su visais telefonais. Tai yra tik prekybinis triukas. Taip veikia tik su dideliais trikdžiais o po to pasako tai reik ir telefono tos pačios firmos nors prieštai kalbėjo atvirkščiai
Atsakyti
as byby dejau ant tokio aptarnavimo, suda mala, viena diena sako viena kita diena sako kita, tfu nevalos
Atsakyti
Tele2 sudu kontora ta paliudys daugelis!dar paminesiu tokia SERGEL kontora jos abi bendradarbiauja zmones bukit atsargus ir venkit is tolo situ dvieju a******u kontoru!
Atsakyti
Tele2 internetas tai toks sudas ! su kuom jis valgomas niekas nezino..
Atsakyti
Situacija tokia.
Atejes i tele2 mada salona esanti virsuliskiu g 40 nutraukti sutarti nes kaip ir nebereikejo paslaugu, konsultante ikalbejo prasitesti sutarti ir papildomai isygiti mobiliojo rysio telefona Samsung Note 20.
Telefonas ispidingas, bet praejus savaitei jis pradejo nebeprijimt krovimo ir labai stiprei lagint, neiskentejes tokiu naudojimosi atnesiau iranga i salona kuriame ji isigijau. Konsiltantas (EDGARAS) apziurejo ji, patikrino ikrovima, bet ikrovimas neveike. Liepe atnesti ijrovikli nuo telefono ir perspejo kad teks palikti patikrai. Atnesiau pilna komplektacija. Suformino garantini priemima, pakaitinio net nepasiule kol nepasakiau kad man telefonu buvo zadetas Ssmsung A71 bet atnese vos gyva SONY kuriuo buvo neimanoma naudotis.
Uzpildymo metu as jam aiskiai kokius 4 kartus pakartojau kad naujo ir jau remontuoto telefono atgal neimsiu. Konsuktantas Edgaras patikino mane kad pazymejo tai ir SmartMaster garantiniame salone apie tai zinos meistrai. Man buvo pasakyta kad keliu dienu begije su manin susisieks ir pranes del telefono bukles. Jokiu skambuciu, jokiu naujenu negavau, todel pradejau pats skambineti i SmartMasters garantini ir tele2 mada salona. Turiu visus irasytus pokalbius su konsultantais is SmartMasters su konsultantu Karoliu. I tele2 mada per dvi savaites skambinant dveju savaiciu begije kasdien po 6-7 kartus man niekas nepakele ragelio.
Galiausiai gaves zinute is SmartMasters kad iranga sutaisyta as atvikau i tele2 mada salona.
Konsultante man naglai bendraudama bande grazint remontuota iranga, nesutikau. Liepe skambint i SmartMasters ir aiskintis kodel jie vistiek ji sutvarke. Paskambinau, pokalbi irasiau, konsultante pasake kad jei as nenorejau remontuoto telefono, man turejo priemimo metu pateikti uzpildyti prasyma del remonto atsisakymo.
Tele2 pc Mada salone man konsultantas EDGARAS jokios panasios informacijos nesuteike. Del zmogaus aplaidumo (Edgaro) darar jau ketvirta savaite esu be telefono ir su labai sugadintais nervais.
Pradau pasakykite ar toks konsultantas gali aptarnauti zmones? Per jo kalte uzvyre konfliktai ir nesusipratimai. As nebenoriu buti Jusu klientas.
Atsakyti
Situacija tokia.
Atejes i tele2 mada salona esanti virsuliskiu g 40 nutraukti sutarti nes kaip ir nebereikejo paslaugu, konsultante ikalbejo prasitesti sutarti ir papildomai isygiti mobiliojo rysio telefona Samsung Note 20.
Telefonas ispidingas, bet praejus savaitei jis pradejo nebeprijimt krovimo ir labai stiprei lagint, neiskentejes tokiu naudojimosi atnesiau iranga i salona kuriame ji isigijau. Konsiltantas (EDGARAS) apziurejo ji, patikrino ikrovima, bet ikrovimas neveike. Liepe atnesti ijrovikli nuo telefono ir perspejo kad teks palikti patikrai. Atnesiau pilna komplektacija. Suformino garantini priemima, pakaitinio net nepasiule kol nepasakiau kad man telefonu buvo zadetas Ssmsung A71 bet atnese vos gyva SONY kuriuo buvo neimanoma naudotis.
Uzpildymo metu as jam aiskiai kokius 4 kartus pakartojau kad naujo ir jau remontuoto telefono atgal neimsiu. Konsuktantas Edgaras patikino mane kad pazymejo tai ir SmartMaster garantiniame salone apie tai zinos meistrai. Man buvo pasakyta kad keliu dienu begije su manin susisieks ir pranes del telefono bukles. Jokiu skambuciu, jokiu naujenu negavau, todel pradejau pats skambineti i SmartMasters garantini ir tele2 mada salona. Turiu visus irasytus pokalbius su konsultantais is SmartMasters su konsultantu Karoliu. I tele2 mada per dvi savaites skambinant dveju savaiciu begije kasdien po 6-7 kartus man niekas nepakele ragelio.
Galiausiai gaves zinute is SmartMasters kad iranga sutaisyta as atvikau i tele2 mada salona.
Konsultante man naglai bendraudama bande grazint remontuota iranga, nesutikau. Liepe skambint i SmartMasters ir aiskintis kodel jie vistiek ji sutvarke. Paskambinau, pokalbi irasiau, konsultante pasake kad jei as nenorejau remontuoto telefono, man turejo priemimo metu pateikti uzpildyti prasyma del remonto atsisakymo.
Tele2 pc Mada salone man konsultantas EDGARAS jokios panasios informacijos nesuteike. Del zmogaus aplaidumo (Edgaro) darar jau ketvirta savaite esu be telefono ir su labai sugadintais nervais.
Pradau pasakykite ar toks konsultantas gali aptarnauti zmones? Per jo kalte uzvyre konfliktai ir nesusipratimai. As nebenoriu buti Jusu klientas.
Atsakyti
Andron 2021-04-14 12:22:23
KUR DINGSTA PINIGAI IŠ SASKAITOS ??? Vakr 2021.04.13. papidžiau saskaita 2 €, nekur neskambinau - man taipat, šensen 2021.04.14., paskambinau mamai i ligonine, kalbedami išgirdau pipsejima, baigiam pakalbi - tikrinu saskaitos likuti OBANA O ten 0.07 cnt už 5 min 39 cnt. Jau žmones raše kad bus taip kaip buvo su OMNItel'o, begs visi kur pigiau. Aš klientas TELE2 - PILDYK 17 metu, man atrodo kad aš paliksiu Tele2. Atsibodo jau kiek viena diena tai naujiena, po 2 cnt per para atskaičiuoja - už ka ??? (man rodos ne po du o po10 cnt, o gal ir daugiau), nes prieš 3 savaites papidžiau kita telefona ir palikau ji guleti namuose, ligiai po dveju savaičiu --- nustebau saskaita tusčia, nekur neskanbinta. Pereisiu i kita tinkla --- su numerio išsaugojimu. Viso geriausio. SEKMIS VAGILIAI.
Trečiadieni buvo 0.07 cnt, ketvirdadieni atejo žinute "Jusu saskaitoje likutis 0 cnt" Išeina taip, kad per para nuskaišiavo 0.07 cnt., piz..ec, achu...lina visai.
Atsakyti
Tele2 a*******i !buvo sumoketas frančizė mokestis kasoje, bet jie papildomai dar paskaiciavo ir i abonentine saskaita, tai dar gerai ceki issisaugojom, o kiek tokiu zmoniu kurie neissisaugo cekiu.....
Atsakyti
KUR DINGSTA PINIGAI IŠ SASKAITOS ??? Vakr 2021.04.13. papidžiau saskaita 2 €, nekur neskambinau - man taipat, šensen 2021.04.14., paskambinau mamai i ligonine, kalbedami išgirdau pipsejima, baigiam pakalbi - tikrinu saskaitos likuti OBANA O ten 0.07 cnt už 5 min 39 cnt. Jau žmones raše kad bus taip kaip buvo su OMNItel'o, begs visi kur pigiau. Aš klientas TELE2 - PILDYK 17 metu, man atrodo kad aš paliksiu Tele2. Atsibodo jau kiek viena diena tai naujiena, po 2 cnt per para atskaičiuoja - už ka ??? (man rodos ne po du o po10 cnt, o gal ir daugiau), nes prieš 3 savaites papidžiau kita telefona ir palikau ji guleti namuose, ligiai po dveju savaičiu --- nustebau saskaita tusčia, nekur neskanbinta. Pereisiu i kita tinkla --- su numerio išsaugojimu. Viso geriausio. SEKMIS VAGILIAI.
Atsakyti
sveiki, mano vardas Neringa Shalna niekaip nerandu info jusu kompanijos kur galetu man suteitkti informacija. as gyvenu Ne Lietuvoje, o mano mama kuri gyvena Lietuvoje ir naudojasi jusu kompanija. bet paskutinis mokestis ir telefono isklotineije yra du nezinomi skambinimai i uzsieni po 70 euru, kur skambino mano mama. mano mama yra 88 metu amziaus ir is uzsienio tik as jai skambinu o ne ji. pries sumokant mokescius ir norejau issiaiskinti sia problema ar klaida. bet susisiekti iki custumer servise is viso yra problema. gal halite man parasyti email ar telefono numeri pilna kaip is uzsienio skambinti kad kas galetu man padetu isspresti si klausima. Aciu
Neringa Shalna
Atsakyti
Padėkokit savo Panoramos darbuotojai kuri 2021.04.13 dirbo, už tai, kad netekote kliento, kadangi nesugebėjo žmogiškai išspręsti elemntarios problemos. Per ją turėjau išvaistyti valandą laiko ko pasekoje nutraukiau sutartį. :)
Atsakyti
Labai žemas aptaranvimo lygis. Skambinant trumpuoju numeriu, konsultanto nepasirinksi. Su vyrais- konsultantais apskritai sunku susikalbėti, po kelis kartus nutraukiamas ryšys. Info apie tokį produktą kaip parduodami telefonai negausi. SĄSAKAITA pateikiama tuojau pat, nors produktas ateina be pakrovėjo, baterija veikia tik pusę dienos, o pati operacinė sistema labai lėta ir darbui netinkama. Kalbu apie Samsung Galaxy 21 ultra5G kurio kosminė kaina visai neatitinka kokybės. Beje, įsigyję šį telfoną ir įdėję į jį sim kortelę, prekės pasirodo per 14 d grąžinti negalima, nors prieš tai niekas neinformavo.
Jurgita Judkienė
2021-04-12 06:40:16 IP 2ju7j43u
Atsakyti
Laba diena norėčiau paprašyti jeigu galite nenutraukite mano ryšio nes nespėjau sumokėti už Jūsų paslaugas esu daugiametė Jūsų tinklo klientė.dabar karantinas o mano dukrai reikalungas internetas
Nuoširdžiai Dėkoju Ačiū Jums..su pagarba Jurgita Judkienė
Atsakyti
Vakar Vilniuje 2021-04-11 apie 10:20 val Žirmūnų PC TELE2 salone pirkau naują Samsung telefoną Galaxy A72 (balta). Gaila, kad neatkreipiau dėmesio į tai, kad plėvelė ant paties išmanaus jau buvo perklijuota (buvo paskutinis modelis likęs, nelabai buvo iš ko rinktis). Šiandien pasižiūrėjau į Care Report restart history, tai Last manual restart buvo 02/09/2021. Kas tai? Gal telefonas pats save perkrovė? Gal garantiniam jau spėjo pabūti? Telefonu vadybininkė pasakė, kad reikia kreiptis į tą parduotuvę, kur pirkau, vėliau telefonas bus nusiųstas į Smart master linija apžiūrai. Akivaizdu, kad kurį laiką būsiu be išmanaus. Jūs pažiūrėkite į mano profilį, esu ypač lojalus jūsų klientas. Ar tai normalu? Tikrai netikiu, kad toji moteris nežinojo, ką man parduoda. Žodžiu, aiškinsiuos iki galo, pažiūrėsime, kuo viskas baigsis.
ramunas pilionis
2021-04-10 19:08:10 IP 2ju7kd2a
Atsakyti
sveiki noriu pasidalinti del tele2 interneto jai neturit tai ir neimkit nes paeme tai turesit daug vargo daugiau nieko ir ju graziu pasaku nes as vis kaip jie sako tvarko pageres tik kada 2025 ar kada tai yra absoliutus melas nepasimaukit tautieciai cia taip veikia kauno rajone
Atsakyti
Man įdomu kiek yra žmonių, kuriems skaičiuoja mokestį už popierinę sąskaitą, bet jos negauna...išklotinių netikrinau, moku per savitarna, gerai, kad šiandien pasižiūrėjau, o gi skaičiuoja po 0.87eur už paslaugą kuri nebuvo suteikta. Tai kažin kur tos sąskaitos ir kaip su asmens duomenų saugumu.
Atsakyti
neduok dieve su tokia kompanija.buvau klientas 4 metus.baigiantis sutarciai vadyba nieko geresnio nebepasiule tik zenkliai branginti menesini mokesti...perejau i kita bendrove o tada ir prasidejo skambuciu skvalas su bandymu pervilioti atgal.po savaites kitame tinkle vis dar skambino ir primigtinai siule grizti.baigesi skambuciai kai visus tele 2 numerius itraukiau i juoda sarasa.paskutiniu kelis metus mokedavau uz paslaugas avansu kas 3-4 men.visa laika i prieki.
atejus paskutinei saskaitai apstulbau sistema suskaiciavo KAD AS SKOLINGAS BENDROVEI PERKUNISKAI DIDELE SUMA:0.01ct.bandziau prisiskambinti visais imanomais numereis po 32 min laukimo pavyko anam gale atsake kad kompanija nieko padaryti negali 0.01 centas as turiu sumoketi.man pasakius kad as imoneje beveik visa laika mokedavau i prieki ir ar negalima to cento nurasyti nes man bankinis pavedimas kainuos 0.90ct.buvo atsakyta kad tai sistema o ne zmogus skaiciuoja.
REZIUME TELE 2 LABAI BIEDNA KOMPANIJA IR 0.01 CT JEI NESUMOKESIU PERSPEKTYVOJE MANES LAUKIA ANTSTOLIAI.....
neduok dieve su tokia, , skurdziu, , kontora reikalu daugiau tureti.beje internetas pac LECIAUSIAS is siulomu rinkoje
Atsakyti
Iki šio mėnesio su tele2 reikalų, kaip ir, neturėjau. Pirmą kartą, dužus patėvio telefono ekranui, teko kreiptis į tele2 (jis pirkęs telefoną iš tele2 su sutartimi). Atėjusi į Šiaulių Saulės mieste esantį tele2 saloną buvau darbuotojų nukreipta pas "garantinio remonto specialistą" Aurelijų. Papasakojau situaciją ir padaviau įrenginį ir jo priedus. "Specialistas" juokesi, kikeno, kolegoms besimaivydamas rodė koks, jo manymu, baisus telefonas atneštas ir, kad čia jau verta net išmesti, o ne taikyti remonto paslaugas. Paaiškinau jam, kad tėtis dirba statybose ir lengvas dulkių sluoksnis yra neatsiejamas nuo jo kasdienybės darbe, kur su juo kartu kasdien būna ir telefonas. Visas telefono demonstratyvus apžiūrėjimas, pajuokos, juokeliai ir kitos nesamonės vyko apie 10min. iki kol pagaliau prasidėjo dokumentų pildymas. Toliau tebesimaivydamas nekompetetingas ir visiškai nemandagus specialistas pasakė, kad šiandien jam ne ta diena, kai norėtų dirbti todėl taip bendrauja ir elgiasi su manimi. Likau pasibaisėjusi ir pasakiau, kad veltui nešildytų geros kėdės ir leistų tele2 rasti ir įdarbinti tikrą specialistą. Jis dar labiau juokėsi ir toliau tęsė spektaklį. Jaučiausi tiesiog šlykščiai nuo kažkokio "mažvaikio" patyčių. Aš pati esu iki 30m amžiaus ir dirbu paslaugų sektoriuje ir kiekvieną klientą stengiuosi aptarnauti kaip pirmą ir paskutinį savo gyvenime... taigi, pagaliau surašęs sutartį, viename sakinyje padarė 6 rašybos klaidas (absurdas ką darbina tele2 į SPECIALISTŲ kėdę. Taigi tiems kas dar (iki atleidimo) pateks pas Aurelijų, linkiu kantrybės, o kažkam, kas stovi aukščiau darbuotojų, tam kas skaito ir jiems rūpi atsiliepimai ir reitingas bei klientų požiūris, linkiu LABAI ATSAKINGAI rinktis komandą, nes ji jūsų veidas. Į Tele2 daugiau nesikreipsiu, it niekam nerekomenduosiu, nes kažkas praleido pro akis tokį "specialistą" kurio nelinkėčiau net tualetų valymui, nes net ir tai atliktų netobulai...

P.S. atsiėmiau prekę pas jau visai kitą specialistę Elvitą, kuri tikrai ne kėdę šildo, o atlieka savo pareigas. Sėkmės jai ir kantrybės su kolega...
Atsakyti
2021 04 09 konsultavo TELE 2 darbuotojas del telefono Nr, xxxxx9013 konsultacija buvo išsami, aiški, darbuotojas bendravo maloniai aciu.
Atsakyti
Turiu klausimą, ar esant žinučių planui, vis tiek yra nuskaičiuojami pinigai nuo sąskaitos už kiekvieną siunčiamą žinutę? Aš pasidariau planą 300 min, kuris kainavo 2, 89€, parašiau 5 žinutes ir viskas, rašo sąskaitos likutis nepakankamas ir daugiau rašyti nebeleidžia. Tai kokia tada nauda iš to plano, jeigu tu sumoki beveik 3€ ir paslauga naudotis negali?
Atsakyti
Kelintą kartą rašau, prisijungęs prie Tele2 savitarnos, kad susiekite dėl sutarties pratesimo, niekas nereguoja, jau du mėnesius gaunu sąskaitas be nuolaidų, prisiskambinti be šansų.
Laukiu Jūsų atsakymo.

Pagarbiai
Edmondas
Atsakyti
Irmantas 2021-04-05 17:36:34
Esu nusivylęs tele2 paslaugomis mano sutartis baigėsi rugsėjo mėnesį 2020m ir iki pat dabar moku fiksuota 20eurų mokestį krepiausi į tele2 el.paštu, kadangi esu užsienyje dėl to negaliu atvykti į artimiausią tele2 saloną tikiuosi bus sureaguota ir išspręsta problema.
Geros dienos
Tikekis čia vietoj negali išsispręst bėdų maitina pažadais meto ragelius ir tyčiojasi....
Atsakyti
Situacija toliau vis be didesnių pokyčių....

Telefono neturiu...
Pinigai nežinia kur...
Maitinimai pažadais....
Konsultantai numeta ragelį net nesikalba....
Pretenzijos atsakymo nėra....
Salono atsakymo jokio.....

Masiuli what a fuck??
Tele2 ar jums realiai balalaika jūsų klientai???
Atsakyti
Turiu dideli skunda uz tai kad uzsakitas buvo telefonas ir sutartis pratesta bet kazkokiu budu sutartis buvo anuliota ir ne pratesta tada buvo akcija dabar man siulo visai kitaip sutarti su didesniu pradiniu inasu ir t. t kodel as turiu moket uz darbuotojo klaiduma laukiu atsakimo ir sprendimo
Atsakyti
Visiškai tragiški interneto greičiai užmiestyje. Naktį spaudžia iki 10MB/s, bet piko metu vos išperdžia 0.2MB/s atsisiuntimo, nors ir ryšys su bokštu tikrai geras, uploadas 5MB/s tuo pat metu.
Kaip žinome dėl karantino 'piko metas' pasidarė nuolatinis, o su tokiais greičiais sudėtinga net paštu naudotis, net nekalbu apie vaizdo skambučius ar torentus, kaip būdavo senais laikais.
Paslaugos kokybė labai stipriai suprastėjo, tačiau kainos tik kyla, ir kyla labai ženkliai. Per 6 metus kaina pakilo 3x !!

Taip pat rekomenduojame

MTTC
Mobiliųjų įrenginių aptarnavimas

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškės, LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Mobile Technics
GSMarena.lt

Adresas: Gedimino pr. 45-4, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės; interneto parduotuvės.
Prekiaujame mobiliaisiais telefonais mažiausiomis kainomis Lietuvoje. GSMarena.lt siūlo platų mobiliųjų telefonų pasirinkimą. GSMarena.lt užtikrina savo klientams mažiausias kainas bei didžiausią prekių asortimentą. Mūsų prekybos salonai yra didžiausiuose Lietuvos miestuose – Vilniuje ir Kaune. Prekybos salonas...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: Pranciškaus Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės; apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; seo paslaugos; vaizdo stebėjimo sistemos.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Konstitucinis Teismas: mokesčių pakeitimai turi įsigalioti po pusmečio nuo priėmimo
Konstitucinis Teismas: mokesčių pakeitimai turi įsigalioti po pusmečio nuo priėmimo 05-13 14:03
Konstitucinis Teismas (KT) nurodė, kad mokestiniai pakeitimai turi įsigalioti tik po pusmečio nuo jų priėmimo. Todėl prieštaraujančiais Konstitucijai paskelbti keli 2019 m. gruodį kartu su...
Didelės įmonės išmaniuosius kasos aparatus įpareigotos naudoti nuo 2023 m., smulkieji – kiek vėliau
Didelės įmonės išmaniuosius kasos aparatus įpareigotos naudoti nuo 2023 m., smulkieji – kiek vėliau 05-13 13:22
Seimas ketvirtadienį pritarė Mokesčių administravimo įstatymo pataisoms, kuriomis paankstino išmaniųjų kasos aparatų diegimą didelėms įmonėms.
Į Lietuvą atgabentas vienas svarbiausių sinchronizavimo įrenginių
Į Lietuvą atgabentas vienas svarbiausių sinchronizavimo įrenginių 05-13 13:02
Į Klaipėdos uostą ketvirtadienį atgabentas galingiausias Baltijos šalyse autotransformatorius, pagamintas "General Electric" gamykloje Turkijoje. Tai vienas svarbiausių elektros tinklų...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate patenkinti savo atlyginimu?

Akcijų kainos

Pfizer 39,69 +0,86%
Chevron 107,37 +0,63%
AutoZone 1495,88 +0,05%
ConocoPhillips 55,69 -0,05%
Xerox 22,85 -4,71%
Hewlett-Packard 31,95 -4,88%
Macy's 16,39 -4,99%
Western Digital 64,38 -5,53%

Žaliavų kainos pasaulyje

Anglis 94,92 +9,43%
Dujos (JAV) 2,56 -49,51%
Ryžiai 525,00 -5,75%
Varis 8988,25 +6,11%
Kava 3,68 +0,55%
Apelsinai 0,60 +3,45%
Vištiena 1,89 +4,42%
Jautiena 4,72 +1,29%