Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Tele2, UAB
Parašykite savo atsiliepimą apie Tele2, UAB
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Užsakai telefoną, sumoki, lauki ramiai. O čia atskrieja žinutė, jog užsakymas atšauktas. Bandai aiškintis, susisiekti beveik neįmanoma...Šiaip ne taip susisiekus, pažada, jog sutvarkys ir prekę gausite.. Bet nei prekės nei pinigų.. Skambini aiškintis, rašai, jokių atsakymų konkrečių tik beverčiai pažadai, jog perduos atsakingam skyriui (kas ten per paslaptingas skyrius neaišku ir ką jis padarys taip pat neaišku). Pinigų taip pat negrąžina. TRAGEDIJA, O NE APTARNAVIMAS!
Noriu atkreipti dėmesį, kad Pildyk savitarnoje yra galimybė pasipildyti sąskaitą tik 3 Eur, 5 Eur ir pan. Čia kas per afera? Planą vėl padidino iki 3, 49 Eur (buvo 2, 89 Eur), tai kodėl, kokiu teisiniu pagrindu, aš esu priversta pildyti sąskaitą 5 Eur, jei mano norimas planas kainuoja 3, 49 Eur, prašau atsakyti? Aš noriu pasipildyti sąskaitą lygiai 3, 49 Eur ir užsisakyti planą tokia suma, tačiau kaip klientė neturiu jokio pasirinkimo... Dar viena gera afera - priverstinis standartinis planas, kurį irgi padidino iki 0, 07 cnt ir nuskaičiuoja kiekvieną dieną už nieką. Kaip klientė, jaučiuosi apgaudinėjama per prievartą, kiekvieną kartą pildydama sąskaitą diktatorišku "pasirinkimu". Prašau patikslinti, kokiu būdu galiu pasipildyti sąskaitą lygiai 3, 49 Eur, kad galėčiau užsisakyti norimą planą?
Siaubingai nemalonus aptarnavimas, visi klausimai dėl kurių atėjau liko neišspręsti, Pasvalys tele2 salono darbuotoja
Sveiki, apgailestaujame dėl iškilusių nepatogumų. Ar galėtumėte apie savo situaciją detaliau papasakoti asmenine Facebook žinute? Situaciją būtinai išanalizuosime.
Siaubingai nemalonus aptarnavimas, visi klausimai dėl kurių atėjau liko neišspręsti, Pasvalys tele2 salono darbuotoja
, ответа не получил, поэтому повторяю : кто / или что заставляет tele2 дискриминировать пенсионеров, не признавая их пенсионного удостоверения в качестве документа идентификации ? На мой взгляд это способ обворовывания клиента
Hello, we apologize for the inconvenience. Could you elaborate on your situation in a private Facebook message? We will definitely analyze the situation.
, ответа не получил, поэтому повторяю : кто / или что заставляет tele2 дискриминировать пенсионеров, не признавая их пенсионного удостоверения в качестве документа идентификации ? На мой взгляд это способ обворовывания клиента
Sveiki. Į jus kreipėmės ne kartą dėl mobilaus ryšio. Mokam daug metų pinigus už pažadus ir orą. Į kreipimosi gaunam atsakymus, kad su jumis susisieksime per dvi darbo dienas. Patikėkit tiek metų ar susisiekia? Buvo kreiptasi rajono atstovybėje, , jokio ryšio, , su Klientais. Jokios pagarbos, netgi nesugeba normaliai atsakyti.
Vis ryt, poryt. O deklaruojate kad visoje Lietuvoje geras ryšys.
Šilalės rajono Kaltinėnų apylinkės kaimų gyventojai.
Sveiki, apgailestaujame dėl iškilusių nepatogumų. Ar galėtumėte apie savo situaciją detaliau papasakoti asmenine Facebook žinute? Situaciją būtinai išanalizuosime.
Sveiki. Į jus kreipėmės ne kartą dėl mobilaus ryšio. Mokam daug metų pinigus už pažadus ir orą. Į kreipimosi gaunam atsakymus, kad su jumis susisieksime per dvi darbo dienas. Patikėkit tiek metų ar susisiekia? Buvo kreiptasi rajono atstovybėje, , jokio ryšio, , su Klientais. Jokios pagarbos, netgi nesugeba normaliai atsakyti.
Vis ryt, poryt. O deklaruojate kad visoje Lietuvoje geras ryšys.
Šilalės rajono Kaltinėnų apylinkės kaimų gyventojai.
За что tele 2 так ненавидит пенсионеров ? Мало того, что приписали к счету, т.е ОБВОРОВАЛИ, так еще и отказываете в проверке в салоне под предлогом, что пенсионнное удостверение для вас не документ. В общем ВОРОВСКАЯ КОМПАНИЯ
Panevėžyje abiejuose salonuose aptarnavimas tragiškas! Respublikos g. nuvykau per pietų pertrauką, ant durų informacijos, kad mobilus ID neišduodamas nebuvo, konsultantė kaip tik tuo metu išeidinėjo iš salono, nepatenkinta tik pasakė, kad pietūs... negi sunku prie durų pridėti info, kad Mobilus ID neišduodamas. Pralaukiau pietų pertrauką tam, kad po jos sužinočiau, kad laukiau veltui. RYO salonas tai išvis keistas, trys konsultantai laisvi, plepa, o aš su mažu vaiku ant rankų laukiu, kol baigs plepėti ir teiksis kuris paspausti numeriuką... kad ir labai pavargę, be šypsenų, bet sulaukiau mobilaus ID... Galėtų šią paslaugą teikti ir telefonu, ten bent jau tokių nemalonių patirčių nebuvo.
Sveiki, apgailestaujame dėl iškilusių nepatogumų.
Laba diena. 2023 rugsėjo 14 dieną, apie 14 val, buvau atėjusi į tele2 saloną, esantį žirmūnų g. 64. Norėjau pasikonsultuoti dėl siūlomų ryšio planų, kadangi mano sutartis jau baigiasi. Priėjus prie 3 staliuko, mane konsultavo jaunas vyras. Kažkaip nepagalvojau įsidėmėti jo vardo. Man paklausus, ar negali pasiūlyti plano labiau man tinkančio, nei siūlomi planai savitarnoje, jis labai pašaipiai ir nemandagiai man atrėžė, jog aš niekada neperku jokių paslaugų ir įrenginių, todėl ir nematau savitarnoje visų man siūlomų planų. Pasakė, jog tele2 reikia išlaikyti daug ryšio bokštų ir dėl to turiu rinktis brangesnius planus. Prieš ateidama į saloną norėjau daug daugiau paklausti, bet kadangi darbuotojas nepagarbiai neleido įsiterpti į jo monologą, nusprendžiau geriau daugiau nieko neklausti. Pasijutau labai pažeminta, nes darbuotojas leido labai aiškiai suprasti, kad aš nesu naudinga tele2 įmonei, kaip klientė. Vien dėl tokio elgesio, manau, pasirinkti kitą ryšio tiekėją.
Sveiki, apgailestaujame dėl nepatogumų. Ar galėtumėte savo situaciją detaliau papasakoti asmenine Facebook žinute? Situaciją patikrinsime.
Esu absoliuciai nusivylusi Jusu paslaugomis. Sutarti pas Jus turiu virs 10 metu, paskutinius 4 menesiui gaunu saskaita tiesiog neaisku kaip paskaiciuota, kaskart bandau susisiekti su jusu darbuotojais kas yra neimanoma telefonu, per 2 menesius siaip ne taip pavyko priskambint, darbuotoja sake perskaiciuos sask ir padengs permokejima i kita men., taciau niekas nieko ne perskaiciuoja, saskaitos toliau eina neaiskios, apsilankiau jusu salone Mindaugo maximoje, aptarnavimas baisus ir bevertis. Matau tik viena iseiti sioje situacijoje - tai vartotoju teises.
Sveiki, apgailestaujame dėl iškilusių nepatogumų. Ar galėtumėte apie savo situaciją detaliau papasakoti asmenine Facebook žinute? Situaciją būtinai išanalizuosime.
Paslaugos gerai bet labai labai labai labai gaila kad nera pasirinkimo internetinėje parduotuvėje tiesok gėda kiti salonai kaip bite ir t.t..... tokį pasirinkimas turi kad oho o tele2 nieko gerio geda todėl iš 10 duočiau tik 3 nedaugiau
Panevėžyje abiejuose salonuose aptarnavimas tragiškas! Respublikos g. nuvykau per pietų pertrauką, ant durų informacijos, kad mobilus ID neišduodamas nebuvo, konsultantė kaip tik tuo metu išeidinėjo iš salono, nepatenkinta tik pasakė, kad pietūs... negi sunku prie durų pridėti info, kad Mobilus ID neišduodamas. Pralaukiau pietų pertrauką tam, kad po jos sužinočiau, kad laukiau veltui. RYO salonas tai išvis keistas, trys konsultantai laisvi, plepa, o aš su mažu vaiku ant rankų laukiu, kol baigs plepėti ir teiksis kuris paspausti numeriuką... kad ir labai pavargę, be šypsenų, bet sulaukiau mobilaus ID... Galėtų šią paslaugą teikti ir telefonu, ten bent jau tokių nemalonių patirčių nebuvo.
Sveiki, apgailestaujame dėl iškilusių nepatogumų. Ar galėtumėte apie savo situaciją detaliau papasakoti asmenine Facebook žinute? Situaciją būtinai išanalizuosime.
Ir po 3 dienų, su tele2 pagalba, per facebook, gavau žinute, kad atvykau į italija.
Pasirodo el.paśtu neatrašo, bet facebook tinkama pagalba
Laba diena. 2023 rugsėjo 14 dieną, apie 14 val, buvau atėjusi į tele2 saloną, esantį žirmūnų g. 64. Norėjau pasikonsultuoti dėl siūlomų ryšio planų, kadangi mano sutartis jau baigiasi. Priėjus prie 3 staliuko, mane konsultavo jaunas vyras. Kažkaip nepagalvojau įsidėmėti jo vardo. Man paklausus, ar negali pasiūlyti plano labiau man tinkančio, nei siūlomi planai savitarnoje, jis labai pašaipiai ir nemandagiai man atrėžė, jog aš niekada neperku jokių paslaugų ir įrenginių, todėl ir nematau savitarnoje visų man siūlomų planų. Pasakė, jog tele2 reikia išlaikyti daug ryšio bokštų ir dėl to turiu rinktis brangesnius planus. Prieš ateidama į saloną norėjau daug daugiau paklausti, bet kadangi darbuotojas nepagarbiai neleido įsiterpti į jo monologą, nusprendžiau geriau daugiau nieko neklausti. Pasijutau labai pažeminta, nes darbuotojas leido labai aiškiai suprasti, kad aš nesu naudinga tele2 įmonei, kaip klientė. Vien dėl tokio elgesio, manau, pasirinkti kitą ryšio tiekėją.
Esu absoliuciai nusivylusi Jusu paslaugomis. Sutarti pas Jus turiu virs 10 metu, paskutinius 4 menesiui gaunu saskaita tiesiog neaisku kaip paskaiciuota, kaskart bandau susisiekti su jusu darbuotojais kas yra neimanoma telefonu, per 2 menesius siaip ne taip pavyko priskambint, darbuotoja sake perskaiciuos sask ir padengs permokejima i kita men., taciau niekas nieko ne perskaiciuoja, saskaitos toliau eina neaiskios, apsilankiau jusu salone Mindaugo maximoje, aptarnavimas baisus ir bevertis. Matau tik viena iseiti sioje situacijoje - tai vartotoju teises.
Rekomenduoju greičiau atsinaujinti informaciją savo puslapyje prie salonų, nes norėjau išsiimti Mobile ID šeštadienį Panoramoje, kaip parašyta pas jus, kad išduodama, nuvažiavus - sužinojau, kad šiandien neišduoda. OK... Po poros dienų važiuoju į Madą, taip, kaip parašyta, kad išduoda ten Mobile ID, tačiau atėjus pamatau, kad salonas uždarytas rekonstrukcijai. Vis dar Mobile ID neturiu, planuoju pereiti pas kitą tiekėją, kur jokių spec. dienų tokiems dalykams nėra. Sugaišau 3 valandas bendrai paėmus.
Sveiki. Nuoširdžiai atsiprašome dėl iškilusių nepatogumų!
Tragedija su ryšiu venecijoje. Kad neveikia internetas tai dar tiek to, bet kad negali niekam paskambinti, tik pagalbos skambučiams, man klausimas kyla, kodėl moku 14€ už 30mgb per mėnesį interneto, iš kurio 14mgb yra užsienio, bet negaliu juo pasinaudoti? Ir galit nepasakoti pasakų nes telia puikiai veikia
Sveiki, apgailestaujame dėl iškilusių nepatogumų. Ar galėtumėte apie savo situaciją detaliau papasakoti asmenine Facebook žinute? Situaciją būtinai išanalizuosime.
Rekomenduoju greičiau atsinaujinti informaciją savo puslapyje prie salonų, nes norėjau išsiimti Mobile ID šeštadienį Panoramoje, kaip parašyta pas jus, kad išduodama, nuvažiavus - sužinojau, kad šiandien neišduoda. OK... Po poros dienų važiuoju į Madą, taip, kaip parašyta, kad išduoda ten Mobile ID, tačiau atėjus pamatau, kad salonas uždarytas rekonstrukcijai. Vis dar Mobile ID neturiu, planuoju pereiti pas kitą tiekėją, kur jokių spec. dienų tokiems dalykams nėra. Sugaišau 3 valandas bendrai paėmus.
Tragedija su ryšiu venecijoje. Kad neveikia internetas tai dar tiek to, bet kad negali niekam paskambinti, tik pagalbos skambučiams, man klausimas kyla, kodėl moku 14€ už 30mgb per mėnesį interneto, iš kurio 14mgb yra užsienio, bet negaliu juo pasinaudoti? Ir galit nepasakoti pasakų nes telia puikiai veikia
Nesuprantu kas datos su jūsų ryšių tele2, buvo geras kokius 5 mėn ir internetas geras buvo, o dabar kokius 3 mėn ne įmanoma, paskambini tai sako kokias nesąmones, arba dar kažkas tai ta darykite tai ana, jau telefonas kitas, o kita karta namuose jau neįmanoma internetas meta tik h+ ryšio ir tai padala tai dvi, Kryžkalnio puseje, tai stato bokštas tai dar kažkas blogai kai paskambini sako už savaitės bus sutvarkyta bet taip jau 3 mėn kaip niekas nė kruta, o dar siūlo 5 g naują sutartį, vaja vaja kažkokia nesąmonė pastotoju metų su tele 2 yra.
Sveiki, apgailestaujame dėl iškilusių nepatogumų. Ar galėtumėte savo situaciją detaliau papasakoti asmenine Facebook žinute? Situaciją būtinai išanalizuosime.
Papildžiau sąskaitą už 10€, tačiau nepasipildė ir joks planas neprasitęsė, nors pinigus nuskaičiavo.
Sveiki. Ar galėtumėte savo situaciją detaliau papasakoti asmenine Facebook žinute? Situaciją patikrinsime.
Siulo plana 50gb uz 5, 99 valio gera kaina. kai nori sudaryt sutarti pasirodo kad i plana neieina skambuciai ir sms. Sakai kad as ne durnas ir neaklas, matau kas parasyta kas ieina vistiek savo sako. Va taip jie mulkina senus klientus.
Sveiki, apgailestaujame dėl iškilusių nepatogumų. Ar galėtumėte savo situaciją detaliau papasakoti asmenine Facebook žinute? Situaciją išanalizuosime ir pasiūlysime tinkamiausią planą.
Nesuprantu kas datos su jūsų ryšių tele2, buvo geras kokius 5 mėn ir internetas geras buvo, o dabar kokius 3 mėn ne įmanoma, paskambini tai sako kokias nesąmones, arba dar kažkas tai ta darykite tai ana, jau telefonas kitas, o kita karta namuose jau neįmanoma internetas meta tik h+ ryšio ir tai padala tai dvi, Kryžkalnio puseje, tai stato bokštas tai dar kažkas blogai kai paskambini sako už savaitės bus sutvarkyta bet taip jau 3 mėn kaip niekas nė kruta, o dar siūlo 5 g naują sutartį, vaja vaja kažkokia nesąmonė pastotoju metų su tele 2 yra.
Papildžiau sąskaitą už 10€, tačiau nepasipildė ir joks planas neprasitęsė, nors pinigus nuskaičiavo.
Siulo plana 50gb uz 5, 99 valio gera kaina. kai nori sudaryt sutarti pasirodo kad i plana neieina skambuciai ir sms. Sakai kad as ne durnas ir neaklas, matau kas parasyta kas ieina vistiek savo sako. Va taip jie mulkina senus klientus.
Asmeninėse žinutėse visada galima bendrauti ir su gyvu konsultantu. Taip pat galima skambinti į klientų aptarnavimo centrą numeriu 117.
Konsultantai tas pats kas robotas, nulis žinių, nulis kompetencijos.Diskusiją tesime su vartotojų teisių pagalba.
Roboto atsakymai nedomina, atsisakiau jusu paslauga ir buvo kreiptasi i vartotoju teises
Asmeninėse žinutėse visada galima bendrauti ir su gyvu konsultantu. Taip pat galima skambinti į klientų aptarnavimo centrą numeriu 117.
Sveiki, apgailestaujame dėl iškilusių nepatogumų. Ar galėtumėte apie savo situaciją detaliau papasakoti asmenine Facebook žinute? Situaciją būtinai išanalizuosime.
Roboto atsakymai nedomina, atsisakiau jusu paslauga ir buvo kreiptasi i vartotoju teises
Keistas poziuris i senus klientus.Kai sugalvoji iseiti i kita kompanija, pradeda grasinti netesybu mokesciu.Savitarnos svetaineje klaidinga informacija apie sutarties pabaiga.Vienoje vietoje randi, kad sutarties pabaiga viena diena, kitoje vietoje jau kita data.Konsultantai nieko nesupranta, net nesiteikia atsakyti i iskilusia problema, nei telefonu, nei e-mailu., ko pasekoje gaunama saskaita su netesybomis.Kompanija su kiekvienais metais praranda gera varda ir konkurencinguma
Sveiki, apgailestaujame dėl iškilusių nepatogumų. Ar galėtumėte apie savo situaciją detaliau papasakoti asmenine Facebook žinute? Situaciją būtinai išanalizuosime.
Keistas poziuris i senus klientus.Kai sugalvoji iseiti i kita kompanija, pradeda grasinti netesybu mokesciu.Savitarnos svetaineje klaidinga informacija apie sutarties pabaiga.Vienoje vietoje randi, kad sutarties pabaiga viena diena, kitoje vietoje jau kita data.Konsultantai nieko nesupranta, net nesiteikia atsakyti i iskilusia problema, nei telefonu, nei e-mailu., ko pasekoje gaunama saskaita su netesybomis.Kompanija su kiekvienais metais praranda gera varda ir konkurencinguma
Apgaudinėja kaip tik gali. Neatsiuntė naujos kortelės ir net neinformavo, kad keičiant iš pildyk į tele2, tokia turi būti gauta su sutartimi. Kai numeris nepersijungė, dvi dienas skambinau daug kartų, kad patikrintų kodėl nepasijungia numeris, kad negalime būti be telefono ryšio, nesugebėjo išsiaiškinti iki galo kur problema, kol galiausiai suprato, kad ne ta kortelė. Žadėjo dėl susidariusios situacijos kompensuoti kortelės keitimo mokestį, kuris paprastai įtraukiamas į sąskaitą. Nusiuntė į tele2 saloną, kur pralaukta ne mažiau pusvalandis, gauta nauja kortelė. Gaunu sąskaitą, kortelės mokestis įtraukas - dvigubas. Tai gerai, kad pastebėjau. Vėl kreipiuosi į šią įmonę su problema, tai sako, gerai, mes kompensuosime 1 kortelės mokestį. Sakau juk žadėjote iš vis neįtraukti į sąskaitą jokio kortelės keitimo mokesčio. Sako, ne mes taip negalime. Vienas sako vieną, kitas kitą. Tai aš čia iš vis neturiu ką pasakyti apie tokį klientų aptarnavimą, kiek sugaišta laiko, aiškinantis, dvi dienas būta be telefono, pačiai teko važiuoti naujos kortelės, sąskaita gauta irgi neteisinga. Laukiu kol sutartys pasibaigs ir pereisim visa šeima pas kitą tinklo operatorių, kur atsakomybė prieš klientą yra didesnė, nes šiai dienai čia yra esminis dalykas, bendradarbiauti tik su patikimomis įmonėmis. NEREKOMENDUOJU niekam, nes galite būti apgauti bet kurioje vietoje.
Sveiki, atsiprašome ir dėkojame, jog pasidalinote - tai suteikia mums galimybę tobulėti. Tikimės, jog ateityje patirtys su Tele2 bus kur kas malonesnės.
Apgaudinėja kaip tik gali. Neatsiuntė naujos kortelės ir net neinformavo, kad keičiant iš pildyk į tele2, tokia turi būti gauta su sutartimi. Kai numeris nepersijungė, dvi dienas skambinau daug kartų, kad patikrintų kodėl nepasijungia numeris, kad negalime būti be telefono ryšio, nesugebėjo išsiaiškinti iki galo kur problema, kol galiausiai suprato, kad ne ta kortelė. Žadėjo dėl susidariusios situacijos kompensuoti kortelės keitimo mokestį, kuris paprastai įtraukiamas į sąskaitą. Nusiuntė į tele2 saloną, kur pralaukta ne mažiau pusvalandis, gauta nauja kortelė. Gaunu sąskaitą, kortelės mokestis įtraukas - dvigubas. Tai gerai, kad pastebėjau. Vėl kreipiuosi į šią įmonę su problema, tai sako, gerai, mes kompensuosime 1 kortelės mokestį. Sakau juk žadėjote iš vis neįtraukti į sąskaitą jokio kortelės keitimo mokesčio. Sako, ne mes taip negalime. Vienas sako vieną, kitas kitą. Tai aš čia iš vis neturiu ką pasakyti apie tokį klientų aptarnavimą, kiek sugaišta laiko, aiškinantis, dvi dienas būta be telefono, pačiai teko važiuoti naujos kortelės, sąskaita gauta irgi neteisinga. Laukiu kol sutartys pasibaigs ir pereisim visa šeima pas kitą tinklo operatorių, kur atsakomybė prieš klientą yra didesnė, nes šiai dienai čia yra esminis dalykas, bendradarbiauti tik su patikimomis įmonėmis. NEREKOMENDUOJU niekam, nes galite būti apgauti bet kurioje vietoje.
Atsibodo… pasibaigs sutartis del interneto ir pareinu į kita tinklą nes nebegaliu pakest koks prastas ryšys… draugas kitam tinkle moką 1-2 Eur mažiau už modemą ir interneto planą (100GB) bet jam tai ne stringa kaip man…
Sveiki, apgailestaujame dėl iškilusių nepatogumų. Ar galėtumėte savo situaciją detaliau papasakoti asmenine Facebook žinute? Situaciją patikrinsime.
Labai apmaudu matyti tokia praktika, ijungiant kažkokias nereikalingas paslaugas ir poto mes dar priverti jų atsisakineti, kitaip busime apmokestinti. Tele2 labai prastas sprendimas, jūsų reputaciją katik krito iki zemo lygio.
------
Sveiki,
tikimės, kad 2 mėnesių nemokamas Interneto apsaugos periodas jums buvo maloni ir naudinga dovana iš TELE2.
Jei paslaugą norite naudoti ir toliau - jums nieko daryti nereikia, ją pratęsime automatiškai.
Atsisakyti Interneto apsaugos galite mano.tele2.lt.
Sveiki, apgailestaujame dėl iškilusių nepatogumų.
DĖMESIO! Atidžiai ilanalizuokite savo įmonių sąskaitas, ypač rugsėjo mėn.. Akivaizdu, kad tele2 turi didžiulių bėdų su savo IT sistemomis, 80 proc mūsų telefonų gavo iš oro padidintas sąskaitas, pusė jų net savitarnoje rodo klaidingus planus. Būkite atidūs, kaikurios sąskaitos auga tiesiog žaibiškai.
Sveiki, apgailestaujame dėl iškilusių nepatogumų. Ar galėtumėte apie savo situaciją detaliau papasakoti asmenine Facebook žinute? Situaciją būtinai išanalizuosime.
Kalba eis apie daug metų naudotą tel. numerį pildyk tinkle. Bandžiau susisiekti telefonu su šios įmonės atstovais, bet prisiskambinti ten kaip iki, , mėnulio, ,. Parašiau laišką, paprašiau kad pajungtų mano tel. nr., kurie jie atjungė nuo tinklo (dar mėnesį galėjau kreiptis), į laišką netsakyta. Nu ir pagaliau nuvykau aiškintis aiškina kad mėnuo kaip ir praėjo. (1d.). Kad mano numeris jau kažkur pardavime. Kaip manote koks įmonės požiūris į vartotoją? Labai džiaugiuosi kad šį mėnesį baigiasi mano interneto sutartis.Kaip manote ar aš ją pratesiu?????Tikrai ne ir niekam nerekomenduosiu ir teiksiu blogiausius atsiliepimus apie įmonę. Kaip galima nevertinti taip savo klientų protu nesuvokiama, bet tikrai žinau kad ateityje nesinaudosiu jų jokiomis paslaugomis, ir dar artimų žmonių tinklus perkelsiu į kitų operatorių.
Sveiki, nuoširdžiai atsiprašome. Tikimės, jog ateityje patirtys su Tele2 bus kur kas malonesnės.
Atsibodo… pasibaigs sutartis del interneto ir pareinu į kita tinklą nes nebegaliu pakest koks prastas ryšys… draugas kitam tinkle moką 1-2 Eur mažiau už modemą ir interneto planą (100GB) bet jam tai ne stringa kaip man…
Labai apmaudu matyti tokia praktika, ijungiant kažkokias nereikalingas paslaugas ir poto mes dar priverti jų atsisakineti, kitaip busime apmokestinti. Tele2 labai prastas sprendimas, jūsų reputaciją katik krito iki zemo lygio.
------
Sveiki,
tikimės, kad 2 mėnesių nemokamas Interneto apsaugos periodas jums buvo maloni ir naudinga dovana iš TELE2.
Jei paslaugą norite naudoti ir toliau - jums nieko daryti nereikia, ją pratęsime automatiškai.
Atsisakyti Interneto apsaugos galite mano.tele2.lt.
DĖMESIO! Atidžiai ilanalizuokite savo įmonių sąskaitas, ypač rugsėjo mėn.. Akivaizdu, kad tele2 turi didžiulių bėdų su savo IT sistemomis, 80 proc mūsų telefonų gavo iš oro padidintas sąskaitas, pusė jų net savitarnoje rodo klaidingus planus. Būkite atidūs, kaikurios sąskaitos auga tiesiog žaibiškai.
Kalba eis apie daug metų naudotą tel. numerį pildyk tinkle. Bandžiau susisiekti telefonu su šios įmonės atstovais, bet prisiskambinti ten kaip iki, , mėnulio, ,. Parašiau laišką, paprašiau kad pajungtų mano tel. nr., kurie jie atjungė nuo tinklo (dar mėnesį galėjau kreiptis), į laišką netsakyta. Nu ir pagaliau nuvykau aiškintis aiškina kad mėnuo kaip ir praėjo. (1d.). Kad mano numeris jau kažkur pardavime. Kaip manote koks įmonės požiūris į vartotoją? Labai džiaugiuosi kad šį mėnesį baigiasi mano interneto sutartis.Kaip manote ar aš ją pratesiu?????Tikrai ne ir niekam nerekomenduosiu ir teiksiu blogiausius atsiliepimus apie įmonę. Kaip galima nevertinti taip savo klientų protu nesuvokiama, bet tikrai žinau kad ateityje nesinaudosiu jų jokiomis paslaugomis, ir dar artimų žmonių tinklus perkelsiu į kitų operatorių.
Baisiai blogas ryšis, stringa ir stringa….
Sveiki, apgailestaujame dėl iškilusių nepatogumų. Ar galėtumėte apie savo situaciją detaliau papasakoti asmenine Facebook žinute? Situaciją būtinai išanalizuosime.
Ka jus bl* darot su tuo rysiu. Geriausias lt matai svarbu skelbtis reik. Laukiu nesulaukiu kol pasibaigs sutartis. Ir maunu kuo toliau nuo sitis huine. Aciu uz prasta rysi net mieste
Sveiki. Tikimės, jog ateityje patirtys su Tele2 bus kur kas malonesnės.
Tragedija, o ne tinklas. Popierius duoda greit pasirašyt, o kai įklimpsti į tą jų niekam tikusį tinklą ateina sąskaita, kurios net neturėjo būt. Darbuotoja suteikė klaidingą informaciją. Bandant išsiaiškint prisiskambint reik pusės dienos. Ir vis: "situaciją perduosim, susisieksim iki tada ir tada". Ir taip kelis mėnesius. Patys nesusisiekia, nors aiškina, kad pasižymi RAUDONAI, vėl reikia skambint, laukt, kol pakels, vėl aiškint. Patikina, kad jau viskas gerai, jokios skolos nebus, viskas panaikinta. Praeina pora savaičių ir vėl grąsinančios anstoliais žinutės. Turi SAVAITĘ susimokėt už darbuotojų klaidas, melagingą informacijos suteikimą. Tinklas, kuriam klientai visiškai neįdomūs, tinklas, kurio darbuotojai daro klaidas, o už jas moka klientas. Labai malonu, kad pratąsėt vos ne visą vasarą nervus ir nesugebėjot patys įsitraukt į pačių sukeltą problemą. Iš nei vieno darbuotojo net atsiprašau už nepatogumus nebuvo išgirsta. O praėjus šitiek laiko pareiškia, ai vis dėl to mokėkis ir kitaip nebus. Nežinau tada kodėl kitus kartus buvo kitaip šnekėta. Visi pokalbiai įrašomi, o atsakomybės už "konsultacijas" 0. Šlykštu. Labai tikiuos, kad vartotojų teisės tokiose ir panašiose situacijose savo darbą atliks. Greičiau baigtųs sutartis- visa šeima išeisim iš šito nesusipratimo. Ir kitiem bus ką papasakot. Visiškai nerekomenduoju. Požiūris į žmogų tragiškas.
Sveiki, apgailestaujame dėl iškilusių nepatogumų. Ar galėtumėte apie savo situaciją detaliau papasakoti asmenine Facebook žinute? Situaciją būtinai išanalizuosime.
Noriu kad su manim susisiektu.tada gal išsiaiškinimas. Nusivyliau tele 2 pildyk. Reikės bėgti i kita tinkla.
Sveiki, kad galėtume su jumis susisiekti, patikslinkite savo telefono numerį asmeninėje Facebook žinutėje.
Sveiki, apgailestaujame dėl iškilusių nepatogumų. Ar galėtumėte apie savo situaciją detaliau papasakoti asmenine Facebook žinute? Situaciją būtinai išanalizuosime.
Sutartis baigiasi uz 2 menesiu, kai nutrauksiu galesit analizuot iki nukritimo ponas robote!
Laba diena. Kortelės aktyvavimas gali trukti iki 24 valandų.
Tai turėjo perkelti 4d. O aktivavo tik 6d. Ir tai kai nuvykome į saloną, ir ten nesuprato situacijos, kodėl taip įvyko. Noriu kad praklausytumėte mano skambučius į jūsų tinklo operatorius.
Taip pat rekomenduojame
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
„Pifka“ keliasi į naujas patalpas
Kauno baldų įmonė keliasi į naujas patalpas UAB „Pifka" yra prekybinės įrangos gamybos įmonė, teikianti technologinius sprendimus viešojo maitinimo įmonėms: valgykloms, restoranams...

Tvarios verslo patalpos padeda smulkiam ir vidutiniam verslui augti
Smulkiems ir vidutiniams verslams patalpų paieška yra tikras iššūkis, nes tai vienas iš esminių veiksnių, lemiančių verslo sėkmę. Šiuo metu rinkoje vis aktualesnėmis tampa tvarios verslo patalpos...

Lietuvos bioekonomikos inovacijų ir verslo plėtros forumas – tarpsektorinei bioekonomikos inovacijų ir verslo plėtrai
Bioekonomika, kurioje akcentuojamas gamtos išteklių naudojimas ir aplinkosaugos tvarumas, ES žaliojo kurso kontekste tampa vis svarbesne ekonomikos dalimi, nuo kurios plėtros priklausys, kuo taps...
Užsakai telefoną, sumoki, lauki ramiai. O čia atskrieja žinutė, jog užsakymas atšauktas. Bandai aiškintis, susisiekti beveik neįmanoma...Šiaip ne taip susisiekus, pažada, jog sutvarkys ir prekę gausite.. Bet nei prekės nei pinigų.. Skambini aiškintis, rašai, jokių atsakymų konkrečių tik beverčiai pažadai, jog perduos atsakingam skyriui (kas ten per paslaptingas skyrius neaišku ir ką jis padarys taip pat neaišku). Pinigų taip pat negrąžina. TRAGEDIJA, O NE APTARNAVIMAS!
Sveiki, ar galėtumėte apie savo situaciją detaliau papasakoti asmenine Facebook žinute? Situaciją būtinai išanalizuosime.