VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Tele2, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Tele2, UAB

Atsiliepimai apie Tele2, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Tele2, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Tokia "išmani" įmonė, o sąskaitos faktūros atsiūsti nesugeba el.paštu arba priminimo kad reik susimokėti. Nieks neina į jūsų tą savitarna tai yra nepatogu mes gi ten negyvenam.
Atsakyti
Tele2 - "puikūs" paslaugų pardavėjai. Net jeigu jūs paslaugos neprašėte, jie sugeba ją įrašyti į sutartį. Kalba eina apie TV Play Premium paketą. Pasirodo, šis paketas buvo "pasiūlytas" pabandymui, o vėliau jo reikėjo atsisakyti. Anot Tele 2, jie siunčia net priminimus. Tik tas žioplas klientas netikrina sąskaitų ir gautų žinučių.
Tokias Tele2 "paslaugas" vertinu kaip cinišką apgavystę, siekiant pasipelnyti. "Paslauga" įrašoma, neinformuojant apie tai kliento. Sutartis pratęsiama, taip pat neinformuojant kliento apie teikiamas "paslaugas". Manau, kad tai daroma sąmoningai ir tikslingai. Suprantu, kad pasirašęs sutartį, klientas sutinka su sąlygomis. Tačiau įvertinant tai, kad sutartims pasirašyti salonuose skiriama labai mažai laiko, ir konsultantai neinformuoja kliento apie visas sąlygas, tokia bendrovės "praktika" yra gėdinga.
Dviejų metų mokestį už nepanaudotą TV Play Premium paketą (apie 160 Eur) dovanoju Tele2 bendrovei, nes jiems tų pinigų labiau reikia. Ačiū už pasiūlytą kompensaciją - beveik 7 Eur.
Atsakyti
apgavo su uzsakymu. vietoj tab 10.1 atveze tab 6. zmona nemate ir prijunge. dabar nenori atkeisti. kiaules o ne darbuotopjai!!!
Jevgenija Galvydiene
2019-03-07 20:13:40 IP 88.222.194.117
Atsakyti
Esi vieniša nedirbanti 72m.a. pensininkė, socialiai remtinas asmuo. Pernai gruodžio pradžioje buvau pakviesta ir išvykau į JAV pas savo dukras Kaledoms. Aišku, pasiėmiau su savimi išmanųjį telefoną, kuri gavau iš jų 70-mečio proga. Nors aš šiandiena sunkiai įsivaizduoju be jo savo gyvenimą, toli gražu nesu išmokusi dideles dalies jo funkcijų. Žinodama, kad JAV yra labai brangu naudoti lietuvišką telefoną, aš jo nenaudojau tel. skambučiams otik internetui ir tik prisijungus prie Wi-fi namuose pas dukras arba oro uoste. Sugrižus po 2-jų men. į savo lietuviškus namus buvau tiesiog pritrenkta nuskaičiotom Tele2 sąskaitom: vietoje įprastos sumos 8.5e per menesį, radau už gruodį nuskaičiuota beveik 40.0e, o už sausį - 50.0e, kas sudaro apie pusę mano skurdžios pensijos. Artimiausio Tele2 ofiso mergaites paaiškino, kad taip galėjo atsitikti, kaip aš supratau, dėl techniško netobulumo mobiliujų ryšiu, kai vietoje nustatyto Wi-fi, telefonas pats persijungia prie mokamu tinklu. Jos man paaiškino, ką reikėjo atjungti, bebūnant už ES šalių ribu, bet jau postfaktum. Kadangi nesijaučiu kalta, nes nepadariau nieko blogo, neteisingo ar neleistino, kreipiausi į kompanija tel.+37068400117 su prašymu atsižvelgti į mano sunkią materialinę situaciją ir sumažinti uždėtą mokestį už gruodžio-sausio mėnesius, galimai padengus juo mokesti ateinančių mėnesių. Gautas atsakymas mane pritrenkė dar kartą, nes atrodė rašytas ne žmogaus, bet roboto. Man buvo pranešta, kad viskas įvyko dėl to, kad telefonas peršoksta nuo vieno interneto provaiderio ant kitu (kai jie nėra išjungti, kąs turėjo vietos mano atveju), bet užtat mokesčiai suskaičioti teisingai. Taip atrodo, kad žmogus-klientas (šio atvieju aš) yra nieko vertas, nesvarbu kiek metų jis yra lojalus Jūsų kompanijai ir niekada nieko prieš ją nenusiženges. Kad klientas turi tik pareiga laiku sumoketi už paslaugas ir neturi juokiu teisiu. Ar tikrai yra taip? Norėčiau išgirsti atsakymą iš atsakingo kompanijos Tele2 asmens, o ne kažkokio roboto. Man tikrai tai yra svarbu žinoti. Busiu labai dėkinga. Pagarbiai, Jevgenija Galvydienė.
Mano laiškas, rašytas svetaineje mano.tele2 dingo, kaip į vandenį, todel rašau čia.
Atsakyti
Saskaitoje atsirado du numeriai, i kuriuos as neva skambinau. 1min kaina 6 eur, ir i kitanumeri 2 min kaina 12 eur. Darbuotoja pasake, kad niekuom negali padeti, nes konfidenciali info. Sakau tai as cia sedziu, leidziu jums paziureti i ta isklotine. Parase kazkoki dokumenta ir i Vilniu issiunte. Zodziu dar juokas, isklotine kainuoja 3 eur :))) Ta diena tais numeriais niekam neskambinau ir sita zinau 100% taip kad bukit atsargus, is oro saskaita gali padideti. Prisegu screenshota isklotines
TELE2 BUVĘS DARBUOTOJAS
2019-03-04 08:55:38 IP 84.15.191.7
Atsakyti
Jei turite problemu su Tele2, negaiškite laiko su klientų aptarnavimo centrų (tai samdoma įmonė kuri nieko nežino apie jūsų situacija) tik duoda standartinius atsakymus.
Rašyk ir jiems el.pastu TELE2.LT@TELE2.COM
Gave atsakymą kreipkitės i Ryšių Reguliavimo tarnyba pateike laisvos formos skunda. Ir issiusdami RRT@RRT.LT. Su RRT isvada jei bus jūsų naudai drasisiai kreipkitės i teismą (pažeistos vartotoju teises, zyminio mokesčio moketi nereikes)
Atsakyti
Laba diena, Šiaulių Akropolį Jūsų salone dirbo vaikinas kuris net nesiteikė suteikti reikiamos pagalbos. Buvo paprašyta kad pasiūlytų kortele į išmanųjį laikrodį, net nesivargino padėti. Atsakymas buvo mes tokiais ne prekiaujame ir neturime. O man reikėjo tik kad padėtų įsigyti kortele. Kuria gavau Bitės salone ir buvo viskas įmanoma to ko jūsų darbuotojas net nesivargino padaryti.
Atsakyti
Net zodzius istryne jai kas mato mano komentara sukciu s*****i
Atsakyti
Pries pora dienu pirkau pildyk pakuote su 8GB duomenu po paros neliko treju GB paskambinus konsultantuj pasako kad kortele aktyvuota pries menesi ir duomenu nelike TELA2 a*******i! ir tikrai viesinsiu per visas ymanomas socialines grupes kad visi zinotu kokiu a******u saika esat
Atsakyti
Anna 2019-02-22 16:43:05
Sveiki, pildziau saskaita per interneta, nesupratau kur mano bonai????raso kad turiu 0 bonu!
Gerbiama Anna,

tam, kad galėtume patikrinti nurodytą informaciją, reikalingas Jūsų naudojamas telefono numeris. Paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur/skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Klientu aptarnavimas telefonu, kažkokia tragedija. Į nei vieną užduota klausimą jokio tikslaus atsakymo tik aiškinimas tas pats per tą patį. Ir taip jau ne pirmą kartą.
Atsakyti
Dėl savo "begalinės" nesumokėtos skolos (iki 20 Eur) buvau atjungta nuo antradienio ir po to teko palaukti iki penktadienio, kol buvau vėl prijungta. Žodžiu apie 3 dienas buvau be Tele2 ryšio, plius pati turėjau nuvažiuoti į saloną pasikeisti SIM kortelę, kad galėčiau naudotis paslaugomis.....
Atsakyti
Esu žiauriai nebepatenkintas jūsų internetu!!!!! Ir rašau jau ne kartą!!!!! Bet skambučio nesulaukiau!!!!!!! Manau, kad teks keisti operatorių, nes paslaugų nebegaunu tokiu, kokias jus žadėjo te!!!!!!!!
Atsakyti
Gyvenime į tele2 nebegrįšiu ir niekam nerekomenduoju grįžti. Apgavinėja žmones. Viskas prasidėjo nuo to, kad žmonai baigėsi planas, (telefonas + planas), paskambino iš tele2, pasiūlė prasitęsti planą metams. Sutikome. Tik labai keistai jog parašo ar dar ko nepareikalavo. Praėjus pusei metų žmona sugalvojo išeiti iš tele2 į telia. Bet tele2 pareiškė, kad jeigu norite nutraukti planą jums reikės susimokėti +-50e baudą. Na kadangi mums pinigai nesimėto, nutarėme palaukti tą pusę metų.Likus 3menesiams iki plano pabaigos ir iš telia gavus gerą pasiulyma nusprendem visgi išeiti. Tik išėjus iš tele2. Gavome skambutį, kad mums bus paskirta bauda ir reikia ateiti i tele2 saloną. Nuėjus į saloną pasakė, kad mums bus paskirta 29e bauda. Kuri pareis prisidėjus kitą menesi prie saskaitos uz plana. Planas +-20e. Gerai, sulaukiame kito mėnesio. Pareina sąskaita 103e. Kad ir kaip skaiciuojame 103e negalėjo už nieka pareiti, nueiname i tele2 saloną, o ten pareiškia, kad jums priskaiciavo uz visus praejusius menesiu po kazkokia suma ir mes nieko negalime padaryti. Sakome tai prieš kelias savaites atėjus sakėte, kad bauda 29e. O tele2 salono darbuotojai sako nieko mes padėti negalime, teks susimokėti. Tai ką man dabar daryti? Kur kreiptis? Bent paaiškintumėte už ką čia mokėti. Man tokie pinigai nesimėto..
Atsakyti
gruodžio mėn pernai pasiunčiau trumpu num apmokejima noredamas surasti adresa klijento is pazinčių tarnybos, pastebėjau, kad šiais met sausio pradžioj trumpas žin flirtuokite flirtuokite bandžiau blokuoti nepavyko, sausio dvidešimt pirma trumpu mum tele du operatorei pasakiau, kad prieš mano valią ima po aštuonis eurus kažkas, patikino, kad sutvarky s, bet dabar vasario pabaiga, o vėl tas pats, kodėl kažkas anglijoj sėdėdamas pelnosi be mano sutikimo, jei sudariau sutartį su tele du, tai būkit malonus vykdyti mano pageidavimus, o ne plėšikų užjūrio, nebent Jūs viena ranka.Ačiū
Atsakyti
Reklama, kad iPhone telefonams iki 25 proc. nuolaida. Tokiu telefonu jau domimės apie 3 ar 4 mėn. Labai apsidžiaugė, kad ieškomą telefoną gausime pigiau. Kaina visada buvo tokia, o dabar parašyta daug didesnė, nutraukta ir parašyta su akcija (ta pati, kuri buvo tuos 3 ar 4 mėn). Esam seni klientai. Dabar toks jausmas, kaip per akropolio jamam. Apgaudinėja žmones. Labai ir labai nusivyliau.
Atsakyti
Skundas dėl interneto pilnai neveikiančio, negalim pasijunkt daugiau nei 3 aparatų, dar neveikia interneto priedelis į televizorių. Interneto ryšis su šiuo priedeliu labai suletėjas!!! Juk mokam pinigus, o kokias paslaukas gaunam!!!
Atsakyti
Kuo tuoliau tuo labiau mane stebina aptarnavimo "specialistai" dirbantys tele2... Meluoja del remonto kainos, siuncia klaidingus pranesimus, draudimo pagrindines sutarties salygos niekur neafisuoja tai yra kad: draudimas yra vienkartinis- o tai yra kad tau jis bus sutvarkytas tik viena karta, ir duzus antra kart ekranui niekas jo neberemontuos. Siandien nuvykus atsiimti telefono is tele2 salono esancio Kaune akropolyje darbuotoja "Gintare" kuri nepristate net kai buvo jos prasoma praieskojo telefono kuris turejo buti gryzes is serviso 20minuciu galu gale pradejo maivytis nepagarbiai akcentuodama reiksti savo nuomone kad cia yra kazkokia mano klaida kad per anksti atvykau ir nespeta jo atvesti. Galeciau cia romana rasyti bet neturiu nei laiko nei kantrybes jei jus nenorite jo tai pat gaisti nebesirinkite TELE2
Pildykas dėl Mano PILDYK programėlės
2019-02-23 10:24:16 IP 104.131.176.234
Atsakyti
Klaidos nuolatos kartojasi nuo pat jo pasirodymo. Negalimas funkcionalus pasipildymas banko mokėjimo kortele (Android 8.1). Prisijungimą reikia nuolat įvedinėti. Tiesiog beveik nieko tinkamai bei stabiliai nėra daroma, kas buvo senesnėje (ankstesnėje) programėlėje. Į naudotojų atsiliepimus visiškai nereaguojate. Nesistengiate nė kiek! \ Iš 5 vertinu tik 3 žvaigžd.. /
Tai tiek, klaidas ir esmę jau žinote. Nenuvilkite vartotojų, jei dar rūpi jų išsakytos pastabos/problemos.
Atsakyti
Sveiki, pildziau saskaita per interneta, nesupratau kur mano bonai????raso kad turiu 0 bonu!
Atsakyti
Laima 2019-02-22 13:09:28
Interneto greitis per 2 metus nuo sutarties nepasikeitė ir žadėto greitesnio nebuvo, pakeitus kortelę problema išliko ta pati.
Salone niekas neakcentuoja, kad pasibaigus sutarties laikui, ji automatiškai pasidaro neterminuota ir kainos pasikeičia. Konsultantai klaidina, kad sutarties nutraukti nereikia, atseit ji pati nutraukiama po 2 m, nebent klientas nori prasitęsti ir atvykti i saloną nereikia, o paskui kaip iš niekur atsiunčiama sąskaita jau didesne interneto kaina. Atvykus į saloną visi kaip visada nieko nežino. Nustokite klaidinti žmones ir susiderinkite su konsultantais viską, nes salone sako vieną, o per telefoną konsultoja visai kitaip...
Laba diena, Laima,

norėtume išsiaiškinti situaciją išsamiau, tad maloniai prašome parašyti mums savitarnos svetainėje mano.tele2.lt arba paskambinti numeriu 117 (+37068400117 skambinant iš kito tinko ar užsienio). Ačiū!

Pagarbiai
Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Anatolij 2019-02-22 01:09:17
Mes su žmona atėjome į saloną išsiaiškinti dėl skolos, kuri buvo apmokėta, bet atėjo kito mėnesio sąskaitoje. Tik is "trečio" karto pavyko dasibelsti iki darbuotojo, kad skola apmokėta dar lapkričio mėnesį. Suprantama, kad kalbant apie pinigus šiek tiek pakeleme toną. Reaguodamas į tai darbuotojas pagrasino mums anstoliais. Citata: "...nusiraminkit, nes 60 eurų gali virsti 600 per anstolius..." -citatos pabaiga. Arba taip Tele2 apmokina darbuotojus bendrauti su klientais, arba tai jo asmeninė iniciatyva aš nežinau, bet nemanau kad tai priimtina. Tai įvyko 2019 02 21 Vilniaus stoties padalinyje, apie 9:30. Nemanau kad tai gerina jūsų vardą. Ypač girdint kitiems klientams, kurių buvo apie 5 tuomet šalia.
Gerb. Anatolij,

nuoširdžiai atsiprašome dėl tokio netinkamo aptarnavimo. Situaciją išsiaiškinsime ir informuosime atsakingus asmenis. Dėkojame, kad pranešėte.

Pagarbiai
Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Interneto greitis per 2 metus nuo sutarties nepasikeitė ir žadėto greitesnio nebuvo, pakeitus kortelę problema išliko ta pati.
Salone niekas neakcentuoja, kad pasibaigus sutarties laikui, ji automatiškai pasidaro neterminuota ir kainos pasikeičia. Konsultantai klaidina, kad sutarties nutraukti nereikia, atseit ji pati nutraukiama po 2 m, nebent klientas nori prasitęsti ir atvykti i saloną nereikia, o paskui kaip iš niekur atsiunčiama sąskaita jau didesne interneto kaina. Atvykus į saloną visi kaip visada nieko nežino. Nustokite klaidinti žmones ir susiderinkite su konsultantais viską, nes salone sako vieną, o per telefoną konsultoja visai kitaip...
Atsakyti
Mes su žmona atėjome į saloną išsiaiškinti dėl skolos, kuri buvo apmokėta, bet atėjo kito mėnesio sąskaitoje. Tik is "trečio" karto pavyko dasibelsti iki darbuotojo, kad skola apmokėta dar lapkričio mėnesį. Suprantama, kad kalbant apie pinigus šiek tiek pakeleme toną. Reaguodamas į tai darbuotojas pagrasino mums anstoliais. Citata: "...nusiraminkit, nes 60 eurų gali virsti 600 per anstolius..." -citatos pabaiga. Arba taip Tele2 apmokina darbuotojus bendrauti su klientais, arba tai jo asmeninė iniciatyva aš nežinau, bet nemanau kad tai priimtina. Tai įvyko 2019 02 21 Vilniaus stoties padalinyje, apie 9:30. Nemanau kad tai gerina jūsų vardą. Ypač girdint kitiems klientams, kurių buvo apie 5 tuomet šalia.
Atsakyti
Nuo pat pradžių naudojuosi Tele2 pildyk paslaugomis ir esu labai patenkinta, jokių nesusipratimų nebūta. Ačiū!
Atsakyti
Modestas 2019-02-17 19:59:49
As irgi gaunu sms is numerio 1394. Papildomai prisideda po 3 eur uz sms, o gaunu per menesi po kelias. Tele2 ka daryti?
Sveiki,

prašome susisiekti trumpuoju numeriu 117 (ilgasis skirtas skambinti iš kito tinklo arba užsienio +37068400117), parašyti laišką savitarnos svetainėje mano.tele2.lt arba atvykti į artimiausią Tele2 saloną.

Gražios dienos.

Pagarbiai
Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Laurynas 2019-02-17 18:01:46
Sveiki. Nesuprantu kodel nuo manes vagia pinigus kaskokia esteria kokios cia dar papildomos paslaugos? As neka nebesuprantu grazinkit pinigus!
Gerb. Laurynai,

tam, kad galėtume patikrinti situaciją bei atsakyti į Jūsų klausimus prašome susisiekti su Klientų aptarnavimo centru, numeriu 117 (skambinant iš kito tinklo arba užsienio +37068400117).

Gražios dienos.

Pagarbiai
Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
As irgi gaunu sms is numerio 1394. Papildomai prisideda po 3 eur uz sms, o gaunu per menesi po kelias. Tele2 ka daryti?
Atsakyti
Sveiki. Nesuprantu kodel nuo manes vagia pinigus kaskokia esteria kokios cia dar papildomos paslaugos? As neka nebesuprantu grazinkit pinigus!
Atsakyti
Esu begalo nepatenkinta Vilniaus miesto Savanoriu pr. esanciu Rimi parduotuveje padaliniu. Vaziavau ten 3 kartus uzsakyti plansetes ir prasitesti sutarti. Pirma karta man pazadejo salono vadybininkas paskambinti iskart po Naujuju metu ir pranesti apie man galiojancius pasiulymus. Laukiau iki sausio pabaigos, nesulaukiau. Tada vaziavau vel ir mane aptarnavo salono vadove. Pazadejo. kad kita savaite atvyks mano plansete ir tada sudarysime sutarti. Praejo savaite ir jokiu ziniu. Atvaziavau vel. Man pradejo aiskinti, kad turejau gauti kazkoki koda ir galejau stebeti visa eiga internetu. Kada pagaliau ta pati vadove suprato, kad jokiu popieriu man nedave ir nieko as stebeti negalejau. Pranese, kad mano plansetas geriausiu atveju atvyks tik kovo menesi. Atrodo gyvename XXI amziuje, o laukti turime eile kaip Sovietu sajungoje tos prekes. Likau labai nepatenkinta, kad tiek gaisino mano laika ir savo darbo atlikti visiskai nesistenge, nekalbu apie bendravima su klientu. Jau norejau tame paciame prekybos centre nueiti i Telia ir pasirasyti su jais sutarti ir pagaliau iseiti su plansete rankose, kurios man reikia darbui. Prisiminus, kad dar netoliese yra Mada prekybos centre filialas, nutariau nuvaziuoti ten. Visai kitoks bendravimas, aptarnavimas ir viska labai greitai gavau. Tarsi dvi skirtingos imones. Manau turetumete atsizvelgti i Savanoriu pr. padalinio klientu aptarnavima ir kiek per diena ten prarandate klientu.
Atsakyti
ruta 2019-01-28 21:28:22
Tele2 paslaugomis esu be galo nusivylusi. Pati jomis nebezadu naudotis, ir niekam nerekomenduoju.
Turejau plana, bet isvykus i uzsieni jokios paslaugos neveike, kelis kartus rasiau i klientu aptarnavimo centra, kad galbut gali pasiulyti kokia nors alternatyva mano turimam planui, kad nors minimaliai galeciau naudotis paslaugomis, deja, jokio pasiulymo nesulaukiau, o ir plana visiskai isjungti atsisake- tuomen bent buciau galejusi naudotis paslaugomi virs saskaitos limito. Galiausiai tiesiog mokejau saskaitas, negaudama uz tai jokiu paslaugu, o paskutines saskaitos neradusi tete2 savitarnos svetaineje suzinojai, kad mano duomenis yra perduoti skolu valdymo imonei! Atsiprasau bet ne taip reikia elgtis su klientais, apgailetina paslaugu kokybe ir imone su kuria nebenoriu tureti nieko bendro
Gerbiama Rūta,

apgailestaujame dėl kilusių nepatogumų ir susiklosčiusios situacijos. Kad galėtume ją išnagrinėti, prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Konsultantai suteiks visą reikiamą informaciją dėl tolimesnių veiksmų.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
adolfas 2019-01-27 15:06:52
kodel kiekviena menesi vis trumpeja pildyk plano terminas?kas cia per nesamone
Gerbiamas Adolfai,

tam, kad galėtume patikrinti nurodytą informaciją, reikalingas Jūsų naudojamas telefono numeris. Paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur/skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Šiandien užsukau į TELE2 saloną esantį Tilžės gatvė109, nors tuo metu salone buvo 4 darbuotojai, į mano pasisveikinimą nei vienas neatsakė.Sugedo mano senas telefono aparatas, įsigijau naują į kurį dedasi maža kortelė todėl paprašiau apkarpyti ir įdėti į naują aparatą.Manęs paprašė asmens dokumento, padaviau pasą, aš naudojuosi tik internetu, o vyras turi paėmęs pokalbių planą man ir sau, jis moka mokesčius, jau daug metų esam jūsų klientai.Darbuotoja atsakė, kad negalės sutvarkyti kortelės, kol neateis vyras.Mes gyvename Akmenės rajone ir vyras šiuo metu sodyboje.Aš neprašiau pakeisti planų ar dar ko nors kam būtinai būtų reikalingas vyras, o tik kortelę.Paaiškinau padėtį, bet buvo pasakyta-ne!Jei darbuotoja turė supratimą apie žmogiškumą, būtų savo telefoną pasiųliusi paskambint.
Atsakyti
Tele2 paslaugomis esu be galo nusivylusi. Pati jomis nebezadu naudotis, ir niekam nerekomenduoju.
Turejau plana, bet isvykus i uzsieni jokios paslaugos neveike, kelis kartus rasiau i klientu aptarnavimo centra, kad galbut gali pasiulyti kokia nors alternatyva mano turimam planui, kad nors minimaliai galeciau naudotis paslaugomis, deja, jokio pasiulymo nesulaukiau, o ir plana visiskai isjungti atsisake- tuomen bent buciau galejusi naudotis paslaugomi virs saskaitos limito. Galiausiai tiesiog mokejau saskaitas, negaudama uz tai jokiu paslaugu, o paskutines saskaitos neradusi tete2 savitarnos svetaineje suzinojai, kad mano duomenis yra perduoti skolu valdymo imonei! Atsiprasau bet ne taip reikia elgtis su klientais, apgailetina paslaugu kokybe ir imone su kuria nebenoriu tureti nieko bendro
Atsakyti
kodel kiekviena menesi vis trumpeja pildyk plano terminas?kas cia per nesamone
Atsakyti
Daugybe metų naudoju pildyk, bet kuo toliau tuo labiau nuvilia, uzsisakiau interneta ir negaliu naudotis, letesniu tikriausiai nebuna, nzinau kiek laiko bandau cia skunda irasyt, nes ir jo neukrauna, ismesti pinigai i bala', nebloga bizni darote
Atsakyti
Vakarais internetu neimanoma naudotis. Nevarto tekstiniu puslapiu, ka jau kalbeti apie video perdavima. Skundu pasipyle tiek, kad jau net nesivargina atsakyti. Svarbiausia grazi reklama. Nerekomenduoju!
Atsakyti
Norėčiau parašyti atsiliepimą apie aptarnavimą. 2019.01.16 dieną, 18:20 h., buvau labai nustebinta aptarnavimu, pagirtina, kad po visos darbo dienos likau puikiai informuota apie planus, galimus telefonų variantus ir visą kitą. Puikus aptarnavimas, tinkamas informavimas ir malonus išlydėjimas su plačia šypsena. Norėtųsi grįžti kasdien. Ačiū dar kartą už malonų aptarnavimą. Vieta : Vilniaus Akropolis. Konsultantas: Robertas A.
Atsakyti
Naudoju tele2 namu interneta pirma menesi viskas buvo tvarkoje po jo prasidejo nesamone rysis tragiskas stabilumo jokio speju tas mensis buvo geras tam kad neatsisakyciau interneto per bandomaji laikotarpi po to viska suprastino internetas nesiekia nei 2g pazeti filmo neimanomo niekam nepatariu jo rinktis s*****i jie ce visi nuejus i salona pasiule perkraut modema kaip dundukui kokiam baisu
Atsakyti
Blemba jau antra diena kaip esu su viena ryšio padala kurios dingo be jokios priežasties kaip visada, toki prikolai pas juos visada būna, viskas veikia ir staigiai nustoja veikt paskui kelias sav turi būt ant 1mbps ir po kažkiek laiko vėl viskas susitvarko. Ir galit čia man nepist porto su tom savo nesąmonėm, kad atsiprašot susisiekit šiuo numeriu, jau sakėt tai apie 7kartus supisti autistai.
Atsakyti
Tele2 internetas neveikia o mokėti reikia ir saskaitos didesnis pareina 14euru sutartis 18euru gauni skambini117jie nieko nesupranta asilai ten tik dirba telefona brokota ikiso 3kartus taisi ir nevieke į kita nekiečia
Atsakyti
Mane ir perdavė anstoliams.nei nepranesė man dėl skolos.a******u kontora
Atsakyti
Nerekomenduoju!!! Sharaskino kontora. Apmokėjus visas sąskaitas ir perėjus į kitą tinklą, po metų gavau laišką, kad dėl skolos busiu paduota į teismą. Kokia skola??? Visiems vartotojams rekomenduoju atsargiau naudotis tele2 paslaugom, nes galite papulti ir jūs i tokią situaciją. Ir jau kai busite paduoti į anstolius, sužinosite, kad turite "skolą".
Atsakyti
Niekada nežinai, kada bus ryšys, o kada jo nebus - tele2 blondinai sugebės paaiškinti, kad buvo sutrikimai ir atsiprašo. o man kas iš to - kad patikėjau jų vadybininko pažadais ir perėjau iš stabilaus telia į šūdo krūvą tele2? - Susikškit tuos 2gb į skylę, duokit man stabilų ryšį.
Atsakyti
Jau internetas, tai košmaras, padavė planų gerų su daug interneto, o internetas, tai š... visiškas, nieko nekrauna, gerai, kad neėmiau plano, tai galėsiu pereit į kitą tinką, nes čia kažkas baisaus.... žmonės moka dabar pinigus, įpareigojo, o db š... mala. Nu neturiu žodžiu.
Atsakyti
Klausykite..tai susije su mano pildyk vitrina.Eilini karta neileidzia.Pakeiti slaptazodi (o tai daryta jau nebe pirma karta)ileidzia..Skambini operatoriui su jo pagalba - ileidzia..Bandai veliau..vel neileidzia..O pinigelius greit nuskaiciuoja uz paslauga...Užpypyno jau...
Atsakyti
Gyvenu Vilniuje, Saulėtekyje. Liepos pradžioje įsigijome laisvą neribotą internetą iš „Tele2“, o štai jau rugsėjo mėnesį to interneto greitaveika suprastėjo, vakarais ji labai svyruoja. Būna, kad tesiekia vos 0, 5 Mbps, tad „YouTube“ vaizdo įrašų net žemiausia raiška pamatyti neįmanoma... Tačiau „Tele2“ tinklapyje skelbiama taip: „Tele2 Laisvo interneto greitis Jums leis mėgautis filmais ir serialais aukščiausia (HD) raiška, stebėti tiesiogines sporto transliacijas ir žaisti kompiuterinius žaidimus be trikdžių.“ Mano nuomone, „Tele2“ interneto reklamoje nurodomi yra ne visi niuansai, todėl reklamą galima laikyti klaidinančia. Patikėkite, esu studentas ir mokėti didelius pinigus už neveikiantį internetą negaliu.
Atsakyti
Del rysio nesiskundziu ir panasiai bet internetas nuejo i paskutine vieta. kai buvo akcija kaledu proga kad ir telefonas ir internetas ir panasiai kainavo 21 eura buvau patenkintas nes kito interneto nebuvo ir buvo greitas praejo kokie metai mazdaug ir prasidejo nesamones is iki 150 liko tik max 70-80, dabar vakarais buna ir kokie 10-20 nei pazaist nei youtube paziuret. apie speed test nekalbu negaliu padaryt nes issiunciant rysys nutruksta, todel ir nedarau transliaciju nes greicio nebera, su tokia kokybe net nemokeciau 16 euru ar kiek ten.
Atsakyti
Laba Diena, pradėjau nerimauti kaip paėmiau dar vieną numerį savo vardu sūnui, programos "mano Tele2" pradėjo jį blokuoti nes viršija sąskaitos limitą bet jis tai neigia, tai nzn ar jį užmušti ar iš jūsų kažką
Atsakyti
Kas yra su namu internetu ?!!!!!!!!! Ryšio niera !!!!! Kiek galima kentet ir naudotis tooookiu šlamštu ? !!!!! Neeina ne Google nei YouTube nieko ! !!! Sutvarkyti ryšį !!!!!!!!

Taip pat rekomenduojame

MTTC
MTTC

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškių km. Karmėlavos sen., LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Mobile Technics
GSMarena.lt

Adresas: Gedimino pr. 45-4, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Prekiaujame mobiliaisiais telefonais mažiausiomis kainomis Lietuvoje. GSMarena.lt siūlo platų mobiliųjų telefonų pasirinkimą, superka naujus ir naudotus telefonus. GSMarena.lt siekia užtikrinti savo klientams mažiausias kainas bei didžiausią prekių asortimentą. Mūsų prekybos salonai yra didžiausiuose Lietuvos...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; seo paslaugos; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaizdo stebėjimo sistemos.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Anglų ir rusų kalbos mokymai įmonių darbuotojams su galimybe gauti iki 80% išlaidų kompensaciją
Anglų ir rusų kalbos mokymai įmonių darbuotojams su galimybe gauti iki 80% išlaidų kompensaciją 03-18 12:40
Užsienio kalbos žinios - įmonės sėkmės kriterijus Niekas nenuginčys fakto, kad anglų kalba jau daugiau kaip keli dešimtmečiai yra tapusi universalia verslo kalba, kuri vartojama beveik...
Lazerinis sezonas atidarytas
Lazerinis sezonas atidarytas 03-18 09:53
Išsiplėtę kojų kapiliarai vargina daugelį žmonių, ypač moteris. Tikriausiai kas antra moteris pastebi keletą, keliolika ar kelis šimtus išsiplėtusių kapiliarų kojų odoje...
Lengvinamas pramogai skirtų laivų naudojimas
Lengvinamas pramogai skirtų laivų naudojimas 03-20 17:50
Pramogai skirtų vidaus vandens transporto priemonių naudojimas tampa paprastesnis, praneša Susisiekimo ministerija, kurios siūlymams trečiadienį pritarė Vyriausybė.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kuris kandidatas gautų Jūsų balsą, jei Prezidento rinkimai vyktų rytoj?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

NVIDIA 175,71 +4,00%
eBay 36,87 +1,65%
Humana 286,66 +1,59%
Ford 8,70 +1,52%
Manchester United 19,65 -1,01%
Keurig Dr Pepper 27,50 -1,19%
Walt Disney 110,00 -2,76%
Avon 2,87 -3,69%

Žaliavų kainos pasaulyje

Cukrus 0,57 +1,79%
Sidabras 15,82 +1,28%
Dujos (JAV) 2,72 -11,69%
Auksas 1320,07 +2,19%
Nafta 59,09 +0,97%
Ryžiai 408,00 -0,49%
Varis 6300,49 +6,08%
Dyzelis 1,96 +5,95%