VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Tele2, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Tele2, UAB

Atsiliepimai apie Tele2, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Tele2, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Pirkau pries pora menesiu telefona, apdraudziau ekrana, po poros savaiciu netycia iskrito ir duzo ekranas, pridaviau i garantini, po savaites paskambino is garantinio ir pasake, ekrana pakeisime nemokamai pagal draudima, bet vat duzimo metu (atseit) buvo pazeistas korpusas (nors to tikrai nebuvo) - ir dabar reikia keisti telefono korpusa (200 eu) arba telefonas netures garantijos, aisku sakau nereikia keisti, telefona atsiemiau, bet dabar manau reikia duoti telefona ekspertizei, kad nustatytu tele2 apgavyste..
Atsakyti
Gavom žinutę, kad galime užsisakyti 268GB interneto. Na ir užsisakėme, bet buvo tik nuskaityti pinigai ir joks internetas neveikė. Pagalvojom, kad kažką blogai išsiuntėme, tad pabandėme iš naujo, na ir vėl buvo nuskaičiuoti pinigai... Du kartus ta pati suma ir jokio interneto. Tai kas per sistema, kad gali nuskaičiuoti, o paslaugos neteikia!!!
Atsakyti
UAB "Tele2" 2018-07-20 15:38:13
Gerbiama Simona,

Apgailestaujame, dėl susiklosčiusios situacijos, šiuo klausimu rekomenduojame kreiptis į Klientų aptarnavimo centrą. Jeigu esate mėnesinio mokėjimo paslaugos vartotojas, prašome paskambinti nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Nebesu jusu menesine moketoja, nes kai is konsultantes telefonu negavau jokios informacijos apsilankiau PC RYO Tele2 salone. Nezinau merginos vardo kuri mane priime, bet ji suvedusi mano duomenis i sistema, pasake, kad neturi pasiulyti jokio geresnio plano, paklausiau ar nera kokiu specialiu nuolaidu atsake ne. Kitas rysio tiekejas pasiule geresne kaina, todel pakeiciau tinkla. Po keliu dienu vel sulaukiau skambucio is Tele2. Kalbejusi su manimi moteris paklause kodel nepasilikau ju tinkle, pasakius kad negavau gero pasiulymo ji atsake kaip suprasti? Jum turejo buti kelis kartus daugiau interneto ir neriboti skambuciai su sms, pasakius, kad salone negavau tokio plano pasiulymo ji apgailestavo.
Per savaite bendravau su trim skirtingom jusu darbuotojom ir visos kalba skirtingai. Tokia situacija tikrai pykdo ir vercia susimastyti jusu darbuotoju darbo kokybe!
Atsakyti
Šarūnas 2018-07-19 18:48:42
Laba diena, kreipiuosi i Jus su prašymu atblokuoti numeri iš Verozonos sarašo. Kažkada tai buvo gerai. Bet dabar jau suaugau, ir draudimai šie.. trugdo komunikuoti su žmonemis.
Tai ir klausimas, atblokuosit? Ar kur man reiketu kreiptis, kad tai padarytu..? Nes kai skambinausi pateiktu numeriu, pasake kad čia rašyti prašyma. Tai ir rašau, ar čia nieko nesigaus ir keist numeri reikes...
Gerbiamas Šarūnai,

parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt arba paskambinkite į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117, iš kito tinklo tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Tiki tokiu būdu galėsime išsiaiškinti ir išspręsti šią situaciją.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Simona 2018-07-19 11:12:58
Sveiki. Del jusu rysio paslaugu niekada neturejau nusiskundimu, taciau nesenai nuvyle konsultante kuri paskambino telefonu ir pranese, kad man neuzilgo baigsis mobiliojo rysio sutartis. Pasiteiravau kokius naujus planus gali pasiulyti, bet gavau atsakyma, kad telefonu tokios informacijos neteikia ir privalau atvykti i man artimiausia Tele2 salona. Atsakius, kad visada informacija teikdavo konsultantes telefonu, o ir sutarti esu prasitesusi telefoninio pokalbio metu, vis gi gavau atsakyma, kad taip negalima ir privalau atvykti i salona. Gaila, kad konsultante dirbanti toki darba nesugebejo tinkamai jo atlikti.
Gerbiama Simona,

Apgailestaujame, dėl susiklosčiusios situacijos, šiuo klausimu rekomenduojame kreiptis į Klientų aptarnavimo centrą. Jeigu esate mėnesinio mokėjimo paslaugos vartotojas, prašome paskambinti nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Laba diena, kreipiuosi i Jus su prašymu atblokuoti numeri iš Verozonos sarašo. Kažkada tai buvo gerai. Bet dabar jau suaugau, ir draudimai šie.. trugdo komunikuoti su žmonemis.
Tai ir klausimas, atblokuosit? Ar kur man reiketu kreiptis, kad tai padarytu..? Nes kai skambinausi pateiktu numeriu, pasake kad čia rašyti prašyma. Tai ir rašau, ar čia nieko nesigaus ir keist numeri reikes...
Atsakyti
Nezinau kaip kituose salonuose ju, bet jau Kaune, parduotuveje Savas konsultantai dirba sraiges greiciu krc... zmoniu eile susidare milziniska (7-8 zmones) niekas ne kiek neskuba, kaip krapstos po truputi taip krapstos... keli zmones neapsikente net isejo, nes pamate kad beprasmiska laukti. darbas lengvas tai ir dirba atsipute zdz, o ko jiem skubet?...
Atsakyti
Dalia 2018-07-10 11:02:34
Esu labai nusivylusi Tele 2 teikiamomis paslaugomis.Turiu 3 planus.Kiekvieną mėnesį vis gaunu kitas sąskaitas, jos didėja.Nors pilnai sutelpu į mokėjimo plano tarifus.Už birželį gavau 16€ sąsk.Pasirodo, kad " išdygo"5 minučių pokalbis į Angliją, už kurį priskaitė apie 3€. Aš neskambinau ir neturiu net kam ten skambinti. Matyt, tokie cirkai būna kas nėnesį. Dėkoju už bendradabiavimą, tačiau iš Tele 2 kuo skubiau išeisiu ir apie tai pasidalinsiu viešojoj erdvėj.Pagarbiai.
Pildyk irgi keičia įkainius ir planus nepranešę, trumpina pokalbių laiką, o sužinai tik mokėdamas sąskaitą. Kokybė prastėja, o kaina didėja, ačiū TELE2.
Atsakyti
Simona 2018-07-19 11:12:58
Sveiki. Del jusu rysio paslaugu niekada neturejau nusiskundimu, taciau nesenai nuvyle konsultante kuri paskambino telefonu ir pranese, kad man neuzilgo baigsis mobiliojo rysio sutartis. Pasiteiravau kokius naujus planus gali pasiulyti, bet gavau atsakyma, kad telefonu tokios informacijos neteikia ir privalau atvykti i man artimiausia Tele2 salona. Atsakius, kad visada informacija teikdavo konsultantes telefonu, o ir sutarti esu prasitesusi telefoninio pokalbio metu, vis gi gavau atsakyma, kad taip negalima ir privalau atvykti i salona. Gaila, kad konsultante dirbanti toki darba nesugebejo tinkamai jo atlikti.
Simona, ir aš susidūriau su pnš. operatore, kai sutriko ryšys, paskambinau tai pradėjo klausinėti, ar kambary ar lauke, ar plastikiniai langai... beje, su ja pokalbio nepavyko baigti dėl blogos kokybės ryšio tik gavau žinutę, kad mano pranešimas perduotas S V A R S T Y M U I...? Turi būti ne svarstymas, o problemos šalinimas, o tai atrodo, kad svarstys - šalinti problemą/gedimą ar ne.Internetą sutvarkė netrukus, o telefono ryšys dabar yra, bet silpnesnis nei buvo anksčiau.Taigi...
Atsakyti
Sveiki. Del jusu rysio paslaugu niekada neturejau nusiskundimu, taciau nesenai nuvyle konsultante kuri paskambino telefonu ir pranese, kad man neuzilgo baigsis mobiliojo rysio sutartis. Pasiteiravau kokius naujus planus gali pasiulyti, bet gavau atsakyma, kad telefonu tokios informacijos neteikia ir privalau atvykti i man artimiausia Tele2 salona. Atsakius, kad visada informacija teikdavo konsultantes telefonu, o ir sutarti esu prasitesusi telefoninio pokalbio metu, vis gi gavau atsakyma, kad taip negalima ir privalau atvykti i salona. Gaila, kad konsultante dirbanti toki darba nesugebejo tinkamai jo atlikti.
Atsakyti
Ši įmonė sugalvojo pasipelnyti gana įdomiu būdu. Buvau išvykęs į Turkiją. Tik įsėdus į autobusą gidė perspėjo, kad net neatsiliepus, o tiesiog atmetus skambutį, bus skaičiuojamos minutės ir sujungimas apmokęstintas. Tai žinodamas viešnagės metu niekkam neskambinau ir niekam neatsiliepiau į skambučius. iksliau sakant niekas man ir neskambino, tačiau vieną dieną grįžęs į kambarį radau telefone praleistus 2 skambučius. abu jie buvo iš Estijos (neturiu ten jokių draugų ar pažįstamų). Grįžęs į Lietuvą pasižiūrėjau Mano Tele2 ir pamačiau, kad abu skambučia buvo apmokęstinti, tačiau jie jau figūravo kaip mano išeinantys o ne gaunami skambučiai. Banmdžiau aiškintis, tačiau atsiliepė nekompetetinga konsultantė. Teko skambintis dar kartą. Atsiliepęs vaikinas buvo daugiau išmanantis, tad pasiųlė užregistruoti mano „skundą“ ir perduoti problemą spręsti šioais klausimais dirbantiems žmonėms. Liepos 12 d. apmokėjau sąskaitą, kurioje buvo ir 2 išeinantys skambučiai į Estiją, o liepos 17 d. sulaukiau ponios iš Tele2 skambučio. Taigi, man buvo paaiškinta, kad aš TIKRAI SKAMBINAU Į ESTIJĄ. Tai va kokia apkakota ta kompanija TELE2
Atsakyti
Tele2 ir toliau dvokia pas juos klientas visada neteisus. Savitarna nepalaiko IE naršyklės. Prieš tai buvo. Pildai internetu N1, 5GBspec ir panašių negausi. Dabar spec panaikino.
Atsakyti
Sutvarke tik po 3 skambuciu...
Atsakyti
Dvi paras negali pajungti nano korteles. Sena kortele atjunge. I skambučius nereaguoja. Atsakymas - operatorius iki galo neatliko aktyvavimo, jusu problema užregistruota. Tik registruoja bet nepadaro nieko.
Atsakyti
UAB "Tele2" 2018-07-12 08:14:41
Gerbiama Oksana,

Jūsų situaciją galėsime išnagrinėti ir Jus informuoti tik gavę Jūsų kreipimąsi. Prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Pakatotinai kreiptis?!! Toliau, pradžiai, susidariusia situacija nagrinės VVTAT
Atsakyti
Reklamuojate interneta, kuris veikia visur. Nuvykus atostogauti i Kasetu kaima (Varenos raj.) nepavyko rasti jokio tele2 rysio, ka jau ten kalbeti apie interneta. Gal galetumete savo nama nuskraidinti ten. Buciau dekingas. PS. Konkurentu internetas veikia.
Atsakyti
Paskaičiuoja dvigubai didesnes sąskaitas, sako kompensuos kitą mėnesį ir taip du mėnesius iš eilės nesiruošia grąžinti permokos.
Atsakyti
Po šimts pypkių. Kiek aš galiu su jumis vargti. Teikite pilną informaciją savo ''naršyk.pildyk'...O ne palikti eksperimentams...Pavyzdžiui, telefone yra tik kaina ''feisbuk'' - 0, 89, o ne parašyta prie kurio plano galima gauti tą ''paslaugą''. Kada buvo (praeitą mėn) prie plano už 3 eurus, paslauga nebuvo įvardinta, o dabar yra, tai pagalvojau, kad ir prie 2, 5 galioja. Pabandžiau - špyga ir net netaukuota. O pereiti į kitą (3, 00) dabar negaliu. Na, nemėgstu visokių ''gudrybių'', kad jus kur ''galas''. O ''piktinuos'' aš todėl, kad vasarą, būdamas kaime, internetą užsisakau pigesnį papildomai, nes mokėti už du (vienas mieste) - nusikaltimas pensinykui...
Atsakyti
Nieko nesuprantu, Spalio menesi pasidariau plana, , 190, , po menesio isvykau i airija.Piningus planui nuskaiciuoja, paskambinti as negaliu net zinutes issiusti, plana sustabdyti 1556 negaliu.Internete tokios paslaugos nera.
Man niekas negali paskambinti.Pasako negalimas sujungimas.Pasiskambinti neturiu galimybes.
Nesuprantu kodel taip yra padaryta?Jei plana jus pratesete kodel nera susisiekimo su manimi.Man planu europietisku nereikia, ir as ju nenoriu.
Atsakyti
Lukas Maksimavičius 2018-07-13 14:42:32
Sveiki.Vakar Pervedžiau pinigus už mėnesio įmoka, bet rodo jog ne pervesta, vedziau perlo terminale. Prašau patikrinti
Gerbiamas Lukai Maksimavičiau,

Jūsų situaciją galėsime išnagrinėti ir Jus informuoti tik gavę Jūsų kreipimąsi. Prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Lukas Maksimavičius
2018-07-13 14:42:32 IP 90.142.185.220
Atsakyti
Sveiki.Vakar Pervedžiau pinigus už mėnesio įmoka, bet rodo jog ne pervesta, vedziau perlo terminale. Prašau patikrinti
Atsakyti
Rasa 2018-07-12 15:54:05
Norėjau padėkoti konsultantui Arvydui, kuris man šiandien pagelbėjo, nes prieš jį buvęs konsultantas man nepadėjo. Dar kartą dėkui už patarimą, dabar man aišku ir ramu. :)
Gerbiama Rasa,

Dėkojame už atsiliepimą. Džiugu, kad aptarnavimo kokybė atitiko Jūsų lūkesčius ir pavyko išspręsti susidariusią situaciją.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Jurgita 2018-07-12 22:36:06
Sveiki, gegužės 31d. mano mama pasirašė sutartį su TELE2, įsigijo lenovo kompiuterį ir modemą.Jonavos salone pardavėja-mokinė blogai suvedė el.paštą ir net nepatikrinus ar kompiuteris pasijungia atidavė. Kompiuteris neįsijungia, nes tokio el.pašto nėra.Buvom nunešę į saloną, pasakėm kad negalim pajungti, mums atkirto, kad ji dabar nieko padaryti negali, eikit kur norit, ieškokit kompiuteristų.Kreipiausi į TELE2 informaciją telefonu, pasakė, kad išsiaiškins ir perskambins per10 darbo dienų.Sulaukėm skambučio, pasakė kad nuneštume į saloną Akropolyje, nunešiau, paaiškinau situaciją.Laukiau dar savaitę, iš TPC gavau žinutę, kad galima atsiimti.Salone paprašė susimokėti, už jūsų darbuotojo padarytą klaidą?Aš negalvojau, kad TELE2 kompanija tokia neatsakinga.Aš negalėjau naudotis kompiuteriu, kurį nusipirkau ir jūs dar norite, kad dar susimokėčiau ?
Gerbiama Jurgita,

parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt arba paskambinkite į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117, iš kito tinklo tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Tiki tokiu būdu galėsime išsiaiškinti ir išspręsti šią situaciją.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Sveiki, gegužės 31d. mano mama pasirašė sutartį su TELE2, įsigijo lenovo kompiuterį ir modemą.Jonavos salone pardavėja-mokinė blogai suvedė el.paštą ir net nepatikrinus ar kompiuteris pasijungia atidavė. Kompiuteris neįsijungia, nes tokio el.pašto nėra.Buvom nunešę į saloną, pasakėm kad negalim pajungti, mums atkirto, kad ji dabar nieko padaryti negali, eikit kur norit, ieškokit kompiuteristų.Kreipiausi į TELE2 informaciją telefonu, pasakė, kad išsiaiškins ir perskambins per10 darbo dienų.Sulaukėm skambučio, pasakė kad nuneštume į saloną Akropolyje, nunešiau, paaiškinau situaciją.Laukiau dar savaitę, iš TPC gavau žinutę, kad galima atsiimti.Salone paprašė susimokėti, už jūsų darbuotojo padarytą klaidą?Aš negalvojau, kad TELE2 kompanija tokia neatsakinga.Aš negalėjau naudotis kompiuteriu, kurį nusipirkau ir jūs dar norite, kad dar susimokėčiau ?
Atsakyti
Norėjau padėkoti konsultantui Arvydui, kuris man šiandien pagelbėjo, nes prieš jį buvęs konsultantas man nepadėjo. Dar kartą dėkui už patarimą, dabar man aišku ir ramu. :)
Atsakyti
Ana 2018-07-11 12:53:17
Esu jau daug metų Tele2 klientė! Viskas buvo puiku, ir aptarnavimas Klaipėdoje Tele2 salone puikus. Bet ši karta labai nusivyliau. Neseniai nupirkom kompiuterį, kaip išaiškėjo brokuotas, kai kurie klaviatūros raidės neveikia, kaip supratom čia yra gamyklinis brokas. Maniau kad greitai pakeis ir viskas. Nusiunte į TPC. Beveik 2 savaitės praėjo, iš jų nieko, tyla. Paskambinom, sako laukyte, gali užtrukti iki mėnesio laiko! Jus ką juokaujate??!!! Aš net nespejau pilnai pasidžiaugti naujų kompiuterių!!! Gal man tą mėnesį ir nemokėti už ji, kompiuteri gi neturiu????!!!!
Gerbiama Ana,

apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos, kurią plačiau galėsime pakomentuoti Jums paskambinus į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Oksana 2018-07-11 11:54:25
Papuoliau į absurdišką situaciją. Įsigyjau brokuotą iphone 8, sunkiai pastebimas defektas. Išsiunčiau apžiūrai su prašymu pakeisti bokuotą normalų telefoną. Tai sulaukiau skambučio, kad telefonas grąžinamas, defektų nėra - "skiles ekranas"!!! Nesamonė - turiu gi nuotraukų. Akivaizdus brokas!!! Kas per " specialistai" ten pas jus dirba!!! Nutrauksiu sutartį ir pas kitą operatorių.GRYNAS ABSURDAS!
Gerbiama Oksana,

Jūsų situaciją galėsime išnagrinėti ir Jus informuoti tik gavę Jūsų kreipimąsi. Prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Esu jau daug metų Tele2 klientė! Viskas buvo puiku, ir aptarnavimas Klaipėdoje Tele2 salone puikus. Bet ši karta labai nusivyliau. Neseniai nupirkom kompiuterį, kaip išaiškėjo brokuotas, kai kurie klaviatūros raidės neveikia, kaip supratom čia yra gamyklinis brokas. Maniau kad greitai pakeis ir viskas. Nusiunte į TPC. Beveik 2 savaitės praėjo, iš jų nieko, tyla. Paskambinom, sako laukyte, gali užtrukti iki mėnesio laiko! Jus ką juokaujate??!!! Aš net nespejau pilnai pasidžiaugti naujų kompiuterių!!! Gal man tą mėnesį ir nemokėti už ji, kompiuteri gi neturiu????!!!!
Atsakyti
Papuoliau į absurdišką situaciją. Įsigyjau brokuotą iphone 8, sunkiai pastebimas defektas. Išsiunčiau apžiūrai su prašymu pakeisti bokuotą normalų telefoną. Tai sulaukiau skambučio, kad telefonas grąžinamas, defektų nėra - "skiles ekranas"!!! Nesamonė - turiu gi nuotraukų. Akivaizdus brokas!!! Kas per " specialistai" ten pas jus dirba!!! Nutrauksiu sutartį ir pas kitą operatorių.GRYNAS ABSURDAS!
Atsakyti
Džeineta 2018-07-10 16:03:11
Teko nusivilti Tele2 nesugebėjimu apsaugoti savo klientą nuo piktavališkų kitų nelegalių kompanijų elgesio. Vienas iš šeimos narių naudojosi Tele2 mobiliojo ryšio abonentu, tačiau nuo balandžio mėnesio prasidėjo tam tikri nesklandumai - sąskaitos išdidinimas papildomomis paslaugomis iš trečiosios šalies. Vidurnaktį būdavo atsiunčiama žinutė, jog užsisakyta tam tikra paslauga, nors telefonas tuo metu net nebūdavo naudojamas ir tokių paslaugų niekas tikrai neužsisakinėjo. Taigi balandžio mėnesį atėjus pirmosioms žinutėms iš karto kreipiamės į Tele2, kuris teigė, jog kaltas telefono aparatas. To pasekoje pakeitėme telefono aparatą, sumažinome sąskaitos kredito limitą iki mažiausiai galimos sumos pagal to mėnesio sąskaitą. Rašėme ir į Tele2 pagalbą, tačiau jokių realių veiksmų nesulaukėme tik kad galime kreiptis į kompaniją, kuri siunčia šias paslaugas. Kreipėmės, jie pasiūlė kompensuoti vieno mėnesio viršytą sumą - laukiame iki šiol. Kito mėnesio pradžioje nutiko vėl tokia pati nemaloni situacija, tačiau kreipiamės vėl į Tele2 ir pabandėme dar kartą sumažinti kredito limitą iki maksimaliai mažiausios sumos pagal abonentinį mokestį. Tačiau trečiąjį mėnesį Tele2 vis tiek leido viršyti šiek tiek kredito limitą negu buvo apibrėžtas.Tuomet nusprendėme nueiti į Tele2 saloną ir pasišnekėti apie susidariusią situaciją ir jos sprendimo būdus. To pasekoje buvo uždarytas senasis numeris ir atidarytas naujas su apibrėžtu kredito limitu - neleidžiančiu viršyti mėnesinio mokesčio. Visgi naujuoju numeriu galėjome pasidžiaugti dar 1 mėnesį ir viskas prasidėjo nuo pradžių. Šiandien gavome naują žinutę apie užsakytas paslaugas, kurių tikrai niekas neužsakinėjo. Taigi užbaigėme šią nemalonią situaciją tiesiog nutraukę sutartį su Tele2. Visus 4 mėnesius mokėjome ne tik fiksuotą abonentinį mokestį (nors telefono numeriu net nebuvo naudojamąsi, kadangi po kiekvienos naujos žinutės buvo išjungiamas), tačiau ir viršytas sumas, taip pat administracinį 6eur mokestį už numerio pakeitimą, bei dabar dar aišku turėjome sumokėti ir 30 eur už sutarties nutraukimą. Taigi tikrai nuoširdžiai nesuprantame, kodėl Tele2 negali imtis jokių veiksmų, kurie leistų apsaugoti klientą - išjungti papildomų paslaugų užsakymus, neleisti viršyti mėnesinio mokesčio, bei kompensuoti klientui administracinius savo mokesčius, kurie atsirado tik dėl pačio operatoriaus nesugebėjimo užblokuoti nelegalias paslaugas.
Gerbiama Džeineta,

apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos, kurią plačiau galėsime pakomentuoti Jums paskambinus į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Dalia 2018-07-10 11:02:34
Esu labai nusivylusi Tele 2 teikiamomis paslaugomis.Turiu 3 planus.Kiekvieną mėnesį vis gaunu kitas sąskaitas, jos didėja.Nors pilnai sutelpu į mokėjimo plano tarifus.Už birželį gavau 16€ sąsk.Pasirodo, kad " išdygo"5 minučių pokalbis į Angliją, už kurį priskaitė apie 3€. Aš neskambinau ir neturiu net kam ten skambinti. Matyt, tokie cirkai būna kas nėnesį. Dėkoju už bendradabiavimą, tačiau iš Tele 2 kuo skubiau išeisiu ir apie tai pasidalinsiu viešojoj erdvėj.Pagarbiai.
Gerbiama Dalia,

Jūsų situaciją galėsime išnagrinėti ir Jus informuoti tik gavę Jūsų kreipimąsi. Prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Teko nusivilti Tele2 nesugebėjimu apsaugoti savo klientą nuo piktavališkų kitų nelegalių kompanijų elgesio. Vienas iš šeimos narių naudojosi Tele2 mobiliojo ryšio abonentu, tačiau nuo balandžio mėnesio prasidėjo tam tikri nesklandumai - sąskaitos išdidinimas papildomomis paslaugomis iš trečiosios šalies. Vidurnaktį būdavo atsiunčiama žinutė, jog užsisakyta tam tikra paslauga, nors telefonas tuo metu net nebūdavo naudojamas ir tokių paslaugų niekas tikrai neužsisakinėjo. Taigi balandžio mėnesį atėjus pirmosioms žinutėms iš karto kreipiamės į Tele2, kuris teigė, jog kaltas telefono aparatas. To pasekoje pakeitėme telefono aparatą, sumažinome sąskaitos kredito limitą iki mažiausiai galimos sumos pagal to mėnesio sąskaitą. Rašėme ir į Tele2 pagalbą, tačiau jokių realių veiksmų nesulaukėme tik kad galime kreiptis į kompaniją, kuri siunčia šias paslaugas. Kreipėmės, jie pasiūlė kompensuoti vieno mėnesio viršytą sumą - laukiame iki šiol. Kito mėnesio pradžioje nutiko vėl tokia pati nemaloni situacija, tačiau kreipiamės vėl į Tele2 ir pabandėme dar kartą sumažinti kredito limitą iki maksimaliai mažiausios sumos pagal abonentinį mokestį. Tačiau trečiąjį mėnesį Tele2 vis tiek leido viršyti šiek tiek kredito limitą negu buvo apibrėžtas.Tuomet nusprendėme nueiti į Tele2 saloną ir pasišnekėti apie susidariusią situaciją ir jos sprendimo būdus. To pasekoje buvo uždarytas senasis numeris ir atidarytas naujas su apibrėžtu kredito limitu - neleidžiančiu viršyti mėnesinio mokesčio. Visgi naujuoju numeriu galėjome pasidžiaugti dar 1 mėnesį ir viskas prasidėjo nuo pradžių. Šiandien gavome naują žinutę apie užsakytas paslaugas, kurių tikrai niekas neužsakinėjo. Taigi užbaigėme šią nemalonią situaciją tiesiog nutraukę sutartį su Tele2. Visus 4 mėnesius mokėjome ne tik fiksuotą abonentinį mokestį (nors telefono numeriu net nebuvo naudojamąsi, kadangi po kiekvienos naujos žinutės buvo išjungiamas), tačiau ir viršytas sumas, taip pat administracinį 6eur mokestį už numerio pakeitimą, bei dabar dar aišku turėjome sumokėti ir 30 eur už sutarties nutraukimą. Taigi tikrai nuoširdžiai nesuprantame, kodėl Tele2 negali imtis jokių veiksmų, kurie leistų apsaugoti klientą - išjungti papildomų paslaugų užsakymus, neleisti viršyti mėnesinio mokesčio, bei kompensuoti klientui administracinius savo mokesčius, kurie atsirado tik dėl pačio operatoriaus nesugebėjimo užblokuoti nelegalias paslaugas.
Atsakyti
Esu labai nusivylusi Tele 2 teikiamomis paslaugomis.Turiu 3 planus.Kiekvieną mėnesį vis gaunu kitas sąskaitas, jos didėja.Nors pilnai sutelpu į mokėjimo plano tarifus.Už birželį gavau 16€ sąsk.Pasirodo, kad " išdygo"5 minučių pokalbis į Angliją, už kurį priskaitė apie 3€. Aš neskambinau ir neturiu net kam ten skambinti. Matyt, tokie cirkai būna kas nėnesį. Dėkoju už bendradabiavimą, tačiau iš Tele 2 kuo skubiau išeisiu ir apie tai pasidalinsiu viešojoj erdvėj.Pagarbiai.
Atsakyti
evaldas 2018-07-08 21:26:26
Niekam nerekomenduoju Tele2 interneto, mieste veikia o 10km.uz miesto viskas, rysio nerasta.. negalima dirbti pastoviai trukineja rysis., , kai sutarti pasirasinejome zadejo pasakas,.. netikekite Tele2 pasakomis...
Gerbiamas Evaldai,

Jūsų situaciją galėsime išnagrinėti ir Jus informuoti tik gavę Jūsų kreipimąsi. Prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Svetlana 2018-07-06 09:15:52
Gavau sms, kad paštu atsius kortelę su saugesniu neva parašu.Ir jokios korteles nuo birželio 22d.niekas neatsiuntė.
Šioje įmonėje visada vyksta bardakas...
Gerbiama Svetlana,

apgailestaujame, tačiau negalime tiksliau pakomentuoti šios situacijos, kadangi nežinome Jūsų kontaktinių duomenų.
Atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus, tačiau prašome parašyti laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt arba paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117, iš kito tinklo tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Jolanta 2018-07-05 19:06:55
Kiek beskambinsi, kiek berasysi, nuo to niekas nesikeicia, prastas manu internetas...visai netraukia, nors pries tai veike idealiai..kas da velniava, uz ka turim moketi..atsukit normaliai interneta..., zodziu nerekomenduoju !!, nerekomenduoju !!ir dar karteli, nerekomenduoju!! TIK NE TELE 2. baigsis sutartis ieskosimes kito varianto
Sveiki,

dar kartą parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt (nurodykite tikslų adresą, kur susiduriate su nesklandumais). Arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Nežinodami adreso bei tikslios informacijos, negalime plačiau pakomentuoti.

Pagarbiai
Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Bright 2018-07-05 14:00:56
Kalbant atvirai
Tai yra vieni didžiausių scammerių (apgavikų) firma. Kodėl aš esu labai, labai prastos nuomonės apie juos, nes interneto ryšys labai dažnai dingsta kelioms dienom arba net savaitei ir tik po praėjusio laiko pradeda vėl veikti tai nori nenori turi sėdėt su 2G. Tai moki pinigus už nieką. Arba nueini į savitarna dažniausiai sėdi kokia nors stora pikta mergina ir paklausus ko nors piktai pažiūri ir viskas ką pasako perkraukit internetą, nors šis variantas būna pats pirmas kurį padarai. Tai išvada, kad jokios pagalbos negauni nes jie patys nesupranta ką daro.
Laukiu nesulaukiu kol sutartis pasibaigs ir dar ta pačia proga parašysiu visuose populiariausiuose Lietuvos forumuose kokie čigonai esat.
Sveiki,

negalime Jūsų išsakytų pastabų pakomentuoti, kadangi nežinome tikslios situacijos ir gyvenamosios vietovės adreso. Parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt (nurodykite tikslų adresą, kur susiduriate su nesklandumais). Arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Virginija 2018-07-03 18:03:51
Tele2 salone pasiėmiau planšetini ' lenova" kreipiausi į Klaipėdos Akropolio Tele2 darbuotojus, nes nėra signalo skambinant iš interneto. Tačiau gavau atsakymą, kad jiems nepriklauso informuoti mane nustatymuose ir liepė kreiptis į telefonu meistrus.A jie teisūs?
Sveiki,

mielai Jums atsakysime. Jeigu naudojatės išankstinio mokėjimo „Pildyk" paslaugomis, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Jeigu naudojatės mėnesinio mokėjimo paslaugomis, parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Jolanta 2018-07-02 19:38:21
Tele2 tikra, , grybų firma''.Išankstinis internetas baigiasi anksčiau negu esi užsisakęs.Savaitę niekaip negali prasitęsti plano.Skambinau 06.29 10.15val. ;06.29 11.35 val.tai vis žadama, kad išspręs problemą.Galų gale sužinojau, kad dirba ištisą parą, tai 06.30 nuo 22.00 val.iki 22.30 val.turėjau kokius 5 kartus skambinti.Atsakymas nieko negali padėti.Laukite 5 darbo dienas.
Šiandien rašo, kad gali būti sutrikimai, nes nebeprekiauja išankstinio interneto paslauga.Tikrai nekompetentinga.firma...
Jokios pagarbos klientui.Negana to, kad skambindama praradau savo asmenius pinigus skambindama.
Sveiki,

suprantame Jus ir būtinai atsižvelgsime į išsakytas pastabas
Išsamiau šios situacijos pakomentuoti negalėsime. Jeigu jos neišsprendėme iki šiol, parašykite laišką per savitarnos svetainę adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Jeigu naudojatės mėnesinio mokėjimo paslaugomis, parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Giedrius 2018-07-02 00:21:00
Namų internertad šūdų š***s neimanoma naudotis, nes tiesiog neveikia. Nors jei čia veikimas kai perkrauni modemą 1 min internetas paveikia, 5 minutės praeina kol vėl persikrauna.
Sveiki,

nežinodami tikslaus adreso bei visos situacijos, negalime pakomentuoti Jūsų išsakytų pastabų. Parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt (nurodykite tikslų adresą, kur susiduriate su nesklandumais). Arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Niekam nerekomenduoju Tele2 interneto, mieste veikia o 10km.uz miesto viskas, rysio nerasta.. negalima dirbti pastoviai trukineja rysis., , kai sutarti pasirasinejome zadejo pasakas,.. netikekite Tele2 pasakomis...
Atsakyti
Gavau sms, kad paštu atsius kortelę su saugesniu neva parašu.Ir jokios korteles nuo birželio 22d.niekas neatsiuntė.
Šioje įmonėje visada vyksta bardakas...
Atsakyti
Kiek beskambinsi, kiek berasysi, nuo to niekas nesikeicia, prastas manu internetas...visai netraukia, nors pries tai veike idealiai..kas da velniava, uz ka turim moketi..atsukit normaliai interneta..., zodziu nerekomenduoju !!, nerekomenduoju !!ir dar karteli, nerekomenduoju!! TIK NE TELE 2. baigsis sutartis ieskosimes kito varianto
Atsakyti
Kalbant atvirai
Tai yra vieni didžiausių scammerių (apgavikų) firma. Kodėl aš esu labai, labai prastos nuomonės apie juos, nes interneto ryšys labai dažnai dingsta kelioms dienom arba net savaitei ir tik po praėjusio laiko pradeda vėl veikti tai nori nenori turi sėdėt su 2G. Tai moki pinigus už nieką. Arba nueini į savitarna dažniausiai sėdi kokia nors stora pikta mergina ir paklausus ko nors piktai pažiūri ir viskas ką pasako perkraukit internetą, nors šis variantas būna pats pirmas kurį padarai. Tai išvada, kad jokios pagalbos negauni nes jie patys nesupranta ką daro.
Laukiu nesulaukiu kol sutartis pasibaigs ir dar ta pačia proga parašysiu visuose populiariausiuose Lietuvos forumuose kokie čigonai esat.
Atsakyti
Tele2 salone pasiėmiau planšetini ' lenova" kreipiausi į Klaipėdos Akropolio Tele2 darbuotojus, nes nėra signalo skambinant iš interneto. Tačiau gavau atsakymą, kad jiems nepriklauso informuoti mane nustatymuose ir liepė kreiptis į telefonu meistrus.A jie teisūs?
Atsakyti
Romas 2018-06-26 16:59:38
Sveiki, internetas kaip veikdavo anksciau nebeveike. 4g visai negaudi tik H+ o dar reklamuoja kad betkur veikia puikiai. Dar jei ir toliau taip zadu keisti tinkla..
Gerb. Romai,

tam, kad galėtume detaliai patikrinti duomenis bei pateikti Jums atsakymą, prašome kreiptis savitarnos svetainėje mano.tele2.lt laišku, arba skambinti Klientų aptarnavimo centrui trumpuoju numeriu 117 (rinktis 1).

Pagarbiai
Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Tele2 tikra, , grybų firma''.Išankstinis internetas baigiasi anksčiau negu esi užsisakęs.Savaitę niekaip negali prasitęsti plano.Skambinau 06.29 10.15val. ;06.29 11.35 val.tai vis žadama, kad išspręs problemą.Galų gale sužinojau, kad dirba ištisą parą, tai 06.30 nuo 22.00 val.iki 22.30 val.turėjau kokius 5 kartus skambinti.Atsakymas nieko negali padėti.Laukite 5 darbo dienas.
Šiandien rašo, kad gali būti sutrikimai, nes nebeprekiauja išankstinio interneto paslauga.Tikrai nekompetentinga.firma...
Jokios pagarbos klientui.Negana to, kad skambindama praradau savo asmenius pinigus skambindama.
Atsakyti
Namų internertad šūdų š***s neimanoma naudotis, nes tiesiog neveikia. Nors jei čia veikimas kai perkrauni modemą 1 min internetas paveikia, 5 minutės praeina kol vėl persikrauna.
Atsakyti
Aptarnavimas ir problemų sprendimas tragiškas. Vakare pasiėmiau internetą, o jau kitą dieną pasigailėjau. Jokio noro padėti ar išspręsti problemas.
Atsakyti
Labai nusivyliau. atsiuntė nauja kortelę, parašo neina aktyvuoti, nuėjus į saloną - duoda kitą kortelę - namie pasijungsi, suvesi bus gerai, sekančią dieną niekas nevyksta - vėl einu į saloną, paaiškinimas "kantrybės, dabar visi keičiasi, sistemos lūžta.." jau savaitė, kaip niekas nesikeičia, reikia daryti pavedimus - negaliu, tenka važiuoti į banką (turbūt dėl tam ir reikia to m.parašo, kad dar pasivažinėti)..skambinu į aptarnavimo skyrių - na štai, nusiskundimas perduotas, bus svarstomas 5d.d. Ne, ačiū, po 5d.d. nebereikės. Po daugiau kaip 10metų naudojimo atsisakau Jūsų paslaugų.
P.S. susirūpinkite interneto kokybe ir greičiu, visiškai neatitinka nei reklamos, nei net elementarių poreikių

Taip pat rekomenduojame

Mobiliųjų telefonų techninis centras
MTTC

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškių km. Karmėlavos sen., LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
GSM LINIJA
GSMarena.lt

Adresas: Gedimino pr. 45-4, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Prekiaujame mobiliaisiais telefonais mažiausiomis kainomis Lietuvoje. GSMarena.lt siūlo platų mobiliųjų telefonų pasirinkimą, superka naujus ir naudotus telefonus. GSMarena.lt siekia užtikrinti savo klientams mažiausias kainas bei didžiausią prekių asortimentą. Mūsų prekybos salonai yra didžiausiuose Lietuvos...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Naujieji Hyster XT serijos šakiniai krautuvai – technika, keičianti požiūrį į darbą!
Naujieji Hyster XT serijos šakiniai krautuvai – technika, keičianti požiūrį į darbą! 06-18 17:25
Naujieji HYSTER® XT serijos šakiniai krautuvai - tai išskirtinis galios, greičio, komforto, mažų sąnaudų ir efektyvumo derinys. Esminis XT serijos bruožas - galimybė pritaikyti...
Perskaičiavusi darbo užmokestį Lietuva aplenks Latviją
Perskaičiavusi darbo užmokestį Lietuva aplenks Latviją 07-23 12:21
Perkėlus "Sodros" įmokas darbuotojui ir atitinkamai perskaičiavus darbo užmokestį, Lietuva palypės į viršų darbo užmokesčio prieš mokesčius lentelėse.
"Imlitex holdings" paleido elevatorių Kretingoje
"Imlitex holdings" paleido elevatorių Kretingoje 07-23 11:56
"Imlitex Holdings" įmonių grupė investavo 6 mln. Eur į naują elevatorių Kretingoje. Elevatorius gali sutalpinti apie 28.000 t grūdų. Grūdus čia supirks UAB "Imlitex Agro", užsiimanti grūdų prekyba...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate progresiniams gyventojų pajamų mokesčiams?

Partneriai

Skoda

Akcijų kainos

Philip Morris 84,31 +4,22%
Microsoft 106,27 +1,79%
Moody's 185,42 +1,68%
Bank of America 30,13 +1,55%
IBM 146,35 -1,94%
Ford 10,56 -2,40%
Avon 1,42 -3,40%
General Electric 13,12 -4,44%

Žaliavų kainos pasaulyje

Vištiena 2,62 +11,49%
Anglis 105,45 +11,93%
Apelsinai 0,88 +15,79%
Nafta 70,33 -0,07%
Mediena 697,44 -1,00%
Dujos (JAV) 4,76 +26,60%
Auksas 1303,45 -2,35%
Cukrus 0,54 -1,82%