VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Tele2, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Tele2, UAB

Atsiliepimai apie Tele2, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Tele2, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Vakarais internetu neimanoma naudotis. Nevarto tekstiniu puslapiu, ka jau kalbeti apie video perdavima. Skundu pasipyle tiek, kad jau net nesivargina atsakyti. Svarbiausia grazi reklama. Nerekomenduoju!
Atsakyti
Norėčiau parašyti atsiliepimą apie aptarnavimą. 2019.01.16 dieną, 18:20 h., buvau labai nustebinta aptarnavimu, pagirtina, kad po visos darbo dienos likau puikiai informuota apie planus, galimus telefonų variantus ir visą kitą. Puikus aptarnavimas, tinkamas informavimas ir malonus išlydėjimas su plačia šypsena. Norėtųsi grįžti kasdien. Ačiū dar kartą už malonų aptarnavimą. Vieta : Vilniaus Akropolis. Konsultantas: Robertas A.
Atsakyti
Naudoju tele2 namu interneta pirma menesi viskas buvo tvarkoje po jo prasidejo nesamone rysis tragiskas stabilumo jokio speju tas mensis buvo geras tam kad neatsisakyciau interneto per bandomaji laikotarpi po to viska suprastino internetas nesiekia nei 2g pazeti filmo neimanomo niekam nepatariu jo rinktis s*****i jie ce visi nuejus i salona pasiule perkraut modema kaip dundukui kokiam baisu
Atsakyti
Blemba jau antra diena kaip esu su viena ryšio padala kurios dingo be jokios priežasties kaip visada, toki prikolai pas juos visada būna, viskas veikia ir staigiai nustoja veikt paskui kelias sav turi būt ant 1mbps ir po kažkiek laiko vėl viskas susitvarko. Ir galit čia man nepist porto su tom savo nesąmonėm, kad atsiprašot susisiekit šiuo numeriu, jau sakėt tai apie 7kartus supisti autistai.
Atsakyti
Tele2 internetas neveikia o mokėti reikia ir saskaitos didesnis pareina 14euru sutartis 18euru gauni skambini117jie nieko nesupranta asilai ten tik dirba telefona brokota ikiso 3kartus taisi ir nevieke į kita nekiečia
Atsakyti
Mane ir perdavė anstoliams.nei nepranesė man dėl skolos.a******u kontora
Atsakyti
Nerekomenduoju!!! Sharaskino kontora. Apmokėjus visas sąskaitas ir perėjus į kitą tinklą, po metų gavau laišką, kad dėl skolos busiu paduota į teismą. Kokia skola??? Visiems vartotojams rekomenduoju atsargiau naudotis tele2 paslaugom, nes galite papulti ir jūs i tokią situaciją. Ir jau kai busite paduoti į anstolius, sužinosite, kad turite "skolą".
Atsakyti
Niekada nežinai, kada bus ryšys, o kada jo nebus - tele2 blondinai sugebės paaiškinti, kad buvo sutrikimai ir atsiprašo. o man kas iš to - kad patikėjau jų vadybininko pažadais ir perėjau iš stabilaus telia į šūdo krūvą tele2? - Susikškit tuos 2gb į skylę, duokit man stabilų ryšį.
Atsakyti
Jau internetas, tai košmaras, padavė planų gerų su daug interneto, o internetas, tai š... visiškas, nieko nekrauna, gerai, kad neėmiau plano, tai galėsiu pereit į kitą tinką, nes čia kažkas baisaus.... žmonės moka dabar pinigus, įpareigojo, o db š... mala. Nu neturiu žodžiu.
Atsakyti
Klausykite..tai susije su mano pildyk vitrina.Eilini karta neileidzia.Pakeiti slaptazodi (o tai daryta jau nebe pirma karta)ileidzia..Skambini operatoriui su jo pagalba - ileidzia..Bandai veliau..vel neileidzia..O pinigelius greit nuskaiciuoja uz paslauga...Užpypyno jau...
Atsakyti
Gyvenu Vilniuje, Saulėtekyje. Liepos pradžioje įsigijome laisvą neribotą internetą iš „Tele2“, o štai jau rugsėjo mėnesį to interneto greitaveika suprastėjo, vakarais ji labai svyruoja. Būna, kad tesiekia vos 0, 5 Mbps, tad „YouTube“ vaizdo įrašų net žemiausia raiška pamatyti neįmanoma... Tačiau „Tele2“ tinklapyje skelbiama taip: „Tele2 Laisvo interneto greitis Jums leis mėgautis filmais ir serialais aukščiausia (HD) raiška, stebėti tiesiogines sporto transliacijas ir žaisti kompiuterinius žaidimus be trikdžių.“ Mano nuomone, „Tele2“ interneto reklamoje nurodomi yra ne visi niuansai, todėl reklamą galima laikyti klaidinančia. Patikėkite, esu studentas ir mokėti didelius pinigus už neveikiantį internetą negaliu.
Atsakyti
Del rysio nesiskundziu ir panasiai bet internetas nuejo i paskutine vieta. kai buvo akcija kaledu proga kad ir telefonas ir internetas ir panasiai kainavo 21 eura buvau patenkintas nes kito interneto nebuvo ir buvo greitas praejo kokie metai mazdaug ir prasidejo nesamones is iki 150 liko tik max 70-80, dabar vakarais buna ir kokie 10-20 nei pazaist nei youtube paziuret. apie speed test nekalbu negaliu padaryt nes issiunciant rysys nutruksta, todel ir nedarau transliaciju nes greicio nebera, su tokia kokybe net nemokeciau 16 euru ar kiek ten.
Atsakyti
Laba Diena, pradėjau nerimauti kaip paėmiau dar vieną numerį savo vardu sūnui, programos "mano Tele2" pradėjo jį blokuoti nes viršija sąskaitos limitą bet jis tai neigia, tai nzn ar jį užmušti ar iš jūsų kažką
Atsakyti
Kas yra su namu internetu ?!!!!!!!!! Ryšio niera !!!!! Kiek galima kentet ir naudotis tooookiu šlamštu ? !!!!! Neeina ne Google nei YouTube nieko ! !!! Sutvarkyti ryšį !!!!!!!!
Atsakyti
Is pradziu buvo greitas internetas o po puses metu prasidejo striginejimai, suletejo sparta vakarais vos eina naudotis internetu. Tele 2 nieko blogo neranda ar nenori rasti. Jie sako kad padideja vartotoju kiekis vakarais del to suleteja sparta. Mokam nemazus pinigus uz paslauga kurios pilnai negaunam. O jie savo rysiu nesugeba sutvarkyti ar tik imituoja tvarkima.Pasibaigus sutarciai begsiu tolin ir kitiem nerekomenduoju tele2 interneto.
Atsakyti
Sveiki.Turiu Klausimą.Kodėl man neiškalbėjus nė val. su žmogumi man yra atjungiamas pokalbis?jokių pokalbių trukmės apribojimu juk nėra?skambina žmogus iš užsienio ir negaliu pasikalbėt normaliai, ar čia su jūsų ryšiu kažkas vyksta?Patikrinkit prašau.
Atsakyti
Labas tele2 rasiau komentara kad nera rysio kad privestumet su fura y sodus zemaitis situacija pagerojo rysys atsirado aciu jums nebent metu laikas geras ziuresim ateity kol kas gerai aciu jums geru svenciu
Atsakyti
Labai bloga ryšio kokybė - neįmanoma susikalbėti, garsas sklinda kaip iš po žemių, balsas trūkinėja. Situacija bloga abipusiai - ar skambinu aš, ar skambina man.
dar kartą TELE2 ilgametė klientė
2018-12-19 18:21:27 IP 78.60.133.208
Atsakyti
Sveiki,
rašau pakartotinai, nes nebėra jokios kantrybės...
Nors nuo lapkričio pradžios negaliu normaliai naudotis ryšiu, nors kreipiausi visais įmanomais būdais (telefonu, raštu, į TELE2 saloną), iki šiol problema neišspręsta.
Nors senų seniausiai registravau ryšio strigimą, jis NEPATAISYTAS IKI ŠIOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Žemiau tarp komentarų yra mano laiškas su visomis detalėmis, kuris buvo išsiųstas per manotele2 gruodžio 9 d. Per tą laiką man skambino tik vardu (ne pareigomis) prisistatęs TELE2 darbuotojas, kuris trijų pokalbių metu tikino, kad ryšys tvarkomas... Bet aš per visus tris pokalbius tvirtinau tą patį - SUSIKALBĖTI NEĮMANOMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! paskutinis skambutis iš TELE2 buvo 2018 12 14, tikinant, kad tuoj tuoj jau viskas veiks gerai. Šiandien yra 2018 12 19 dienos vakaras. RYŠYS NEPAKENČIAMAS, JIS NUOLAT TRŪKINĖJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aš nebežinau, nei kur dėl to kreiptis, nei kokiais dar žodžiais paaiškinti, jog jau vos ne DU MĖNESIAI NEGALIU NORMALIAI SUSIKALBĖTI TELEFONU. Kiekvienąkart, kai tenka kalbėti su žmogumi, turiu dešimt sykių atsiprašyti, kad ryšys tuoj nutrūks. Taip ir atsitinka. Tada persiskambinėjam po keliolika kartų. O ar įsivaizduojat, kaip skambinti į įstaigas, nepažįstamiems žmonėms, kai ryšys nutrūksta?????? Čia jau nebenormalu, kai man reikia specialiai išeiti iš namų tam, kad galėčiau stovėdama gatvėje kažkam paskambinti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nes suprantama, jog ryšio trikdžiai susiję su erdve. Žinau dar bent kelis kaimynus, kuriems ryšys taip pat stringa kaip ir man. Žinau, kad keli žmonės taip pat registravo gedimą. TELE2 žino miestą, jo rajoną ir namą ar gal kelis namus, kur atsirado ši problema. Tai paaiškinkit, gerbiamieji, pagaliau normaliai ir suprantamai - KAS GI ČIA VYKSTA????????? Jei žinote, kad yra gedimas, kodėl jis netaisomas??? Jei nerandate jo, tai ieškokite - laiko praėjo tikrai neįtikinamai daug. Kas pas mus - karo metas ar blokada, ar dar kokia stichija, kad neįmanoma gauti normalios paslaugos nei normalaus atsakymo. Aš asmeniškai jau tikrai nebežinau, kaip elgtis, matyt, belieka išeiti iš TELE2 pas kitą ryšio operatorių. Bet prieš tai aš tikrai, kaip žadėjau, kreipsiuos į vartotojų teises bei ryšių reguliavimo tarnybą, nors labai neturiu tam laiko. Bet šis TELE2 elgesys man nesuvokiamas. Šito klausimo negalima palikti savieigai. Jį reikia spręsti ir viešinti visuomenei. Tą ir darau. Situacija nenormali.
Artėja šventės - ei, TELE2, ką patarsit daryt su ryšiu?
Atsakyti
Kazkokiu budu kazkas naudojasi mano savitarna, pildosi savavaliskai savo Pildyk saskaita is maniskes, keicia kredito limita ir Tele2 nesugeba uzblokuoti savitarnos ir padeti kaip sustabdyti sia.problema. Sutarties sustabdyt negali, nes paimtas telefonas. Isvada aiskinkites patys kas naudojasi jusu saskaita, o mes padet negalim. Uzblokuot nieko galima. SIAUBAS!!!!!!
Atsakyti
"Teledūškės" darbuotojai elgiasi su žmonėmis kaip su mėsiniais viščiukais.
Įsigijau išgirtą pilną telefono draudimą už dešimt eurų per mėnesį, kurio pagrindinis akcentas - telefonas yra keičiamas nauju (skirtingai nuo ekrano draudimo už tris euriukus per mėnesį).
Taip jau nesėkmingai nutiko, kad mano telefonas dužo - dužo ekranas, pilnai užjuodavo, dingo jautrumas, skambinėjo visiems kontaktams pats, dingo garsas, interneto ryšys ir kt.
Pridaviau į saloną - laukiu atsakymo. Atsakymas - pakeisim jums ekraną.. Joks kitas defektas nepaminimas, tiesiog keičia ekraną... Aš sumokėjus jau bele kiek už draudimą, dar frančizė ir...to rezultate pati pilnai dar su "magaryčiom" susimokėjau už pilną telefono draudimą.
Pakaitinio net nedavė, nes gi buvo neaišku ar čia draudiminis įvykis.
Sėdžiu ir jaučiuosi švelniai tariant išdurta, nes įkalbinėjant imti pilną draudimą salone man buvo dėstomos kitokios sąlygos, ypač akcentuojant, jog telefonas bus keičiamas į naują su priemoka, jei bus draudiminis atvejis.
Tai jei ekranas su pilnu draudimu yra keičiamas kaip ir su ekrano draudimu, tik dar plius frančizė, tai kam tas pilnas draudimas??
Ai, atsiprašau, taigi supratau, tokiems kaip aš...
a*******i, kitaip nebepridursi.
Atsakyti
"Teledūškės" darbuotojai elgiasi su žmonėmis kaip su mėsiniais viščiukais.
Įsigijau išgirtą pilną telefono draudimą už dešimt eurų per mėnesį, kurio pagrindinis akcentas - telefonas yra keičiamas nauju (skirtingai nuo ekrano draudimo už tris euriukus per mėnesį).
Taip jau nesėkmingai nutiko, kad mano telefonas dužo - dužo ekranas, pilnai užjuodavo, dingo jautrumas, skambinėjo visiems kontaktams pats, dingo garsas, interneto ryšys ir kt.
Pridaviau į saloną - laukiu atsakymo. Atsakymas - pakeisim jums ekraną.. Joks kitas defektas nepaminimas, tiesiog keičia ekraną... Aš sumokėjus jau bele kiek už draudimą, dar frančizė ir...to rezultate pati pilnai dar su "magaryčiom" susimokėjau už pilną telefono draudimą.
Pakaitinio net nedavė, nes gi buvo neaišku ar čia draudiminis įvykis.
Sėdžiu ir jaučiuosi švelniai tariant išdurta, nes įkalbinėjant imti pilną draudimą salone man buvo dėstomos kitokios sąlygos, ypač akcentuojant, jog telefonas bus keičiamas į naują su priemoka, jei bus draudiminis atvejis.
Tai jei ekranas su pilnu draudimu yra keičiamas kaip ir su ekrano draudimu, tik dar plius frančizė, tai kam tas pilnas draudimas??
Ai, atsiprašau, taigi supratau, tokiems kaip aš...
a*******i, kitaip nebepridursi.
Atsakyti
Laba diena, norejau pasiteirauti, nuo kada tretin asmenim yra atskleidžiami kito asmens duomenys? Nes taip išeina kas svetimam zmogui pateikus mano telefono numeri, vardą pavarde bei gimimo metus, jisai sužino apie sąskaitas? Tinkamai ne identiška e žmogaus Jus atskleidžiami kito žmogaus informacija. Paskambinus vyriškiui pasakius mano duomenys jisai sužino apie mano (moters) saskaitos būsena.
Atsakyti
Eglė 2018-11-29 13:14:30
Gavau raginimą iš išieškojimo įmonės apmokėti skolą su išieškojimo išlaidomis.
Kodėl negavau jokios žinutės, jokio raginimo sumokėti įsiskolinimą?
Kodėl priskaičiuota suma už laikotarpį, kai ryšio paslaugos negavau?
Mano mokėtojo kodas 854251102
Ar pavyko išsiaiškinti?
Atsakyti
Kaime Uzpaliu seniunijoje belaidzio internet greitis yra panasiai tarp 5mb/s 10mb/s nuostabu. Bet Utenoje greitis vos tik 500kb/s
kas per b**t? Tele2 sako kad visur yra internetas bet nesako kad visur yra normalus dejau as ant ju tegul susdegina
Atsakyti
Normalios informacijos negaunu varo bele atsiknisciau.
Atsakyti
jau beveik visa savaite nepasipildo mano saskaita, ka as toks turtingas kad turiu jums dovanoti 8 eurus, jei papildai saskaita tai galetu ir pervesti, bet dura stumia ir nieko nedaro, o dar paskambinus reikia viska po 10 sykiu kartoti. nebetikiu kad atgausiu pinigus.
Atsakyti
Užsisakiau planą EU7, gavau patvirtinimo žinutę, iš sąskaitos nuskaičiuoti 4 eurai, tačiau paslauga neveikia. Skambinant iš Anglijos į Lietuvą, surinkus numerį skambutis iškart atmetamas su užrašu, `skambutis baigtas`, bandžiau skambinti pagal nuorodą per *100*+numeris# tačiau vyksta tas pats. Paklausiau draugų ar jiems neteko susidurti su tokia problema, gavau patarimą nebežaisti su Pildyk tarptautinio ryšio paslauga, nes ji niekam neveikia, teko skambinti iš angliško telefono. Apmaudu dėl prarastų 4 eurų ir sugaišto laiko.
Atsakyti
Po kliento mirties praėjus pusei metų, TELE2 perduoda skolų išieškojimo įmonei mane-jo dukrą, kad apmokėčiau susikaupusią sumą. Nors po mirties praėjus vos dviem dienom buvau nuvykus į saloną, nutraukiau sutartį ir norėjau apmokėti. Atrodė viską sutvarkiau - deja!!! Įdomiai žaidžia tele2, labai liūdna.Ir kodėl gi tik po pusės metų sugalvojot?
Atsakyti
Labai geras darbuotojas vadybininkas Rodertas viską patars, atsižvelgia į kliento norus. Malonei bendrauja. Tikrai nusiteikęs padidėti. Daugiau tokiu nuostabių darbuotojų.
Atsakyti
Silvestras 2018-12-09 15:40:13
Draudziu telefon beveik 2 metus, kaina 14eur men. Pridaviau remontui "Reikejo pakeist ekrana" Paklausie Tele2 salonie ar ira dar kazkokiu nusiskundimu. Pasakiau kad nuo telefono pirkimo "naujo "blogai fokusoja kamera dar kaista ir stringa. Pasakie kad po remontas uztruks 2-3 darbo dienas, uztruko savaite!! O gavus teliefona gavau 94eur saskaita!!! Wtf?! Uz ka?? Kodiel niebuvau informotas kiek kainuos riemontas??? Ar sutinku su tokiom saligom???!! Ir aplamai kam az moku uz draudima jai dar turiu moket uz remonta???
Gerbiamas Silvestrai,

Jūsų pateiktą situaciją galėsime išnagrinėti ir Jus informuoti tik gavę Jūsų kreipimąsi. Prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Konsultantai suteiks visą reikiamą informaciją dėl tolimesnių veiksmų.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Justina 2018-12-09 23:02:13
tele2 yra a*******i!pries metus pasiemiau issimoketinai telefona ir du abonentinius numerius.praejus metams man paskambino is tele2 info ir pasake kad baigiasi sutartis ir mokejimas is telefona ir pasiule kita telefona samsing A8 ir plana as pasakiau jei tilpsiu iki 20 e tada sutinku, jie pasake kad mokesiu 18e as ir sutikau.po menesio atejna suma moketi 35e.pasiskambinu i info kodel tokia suma, , pasake kad paskutinis meno moketi uz sena telefona daugiau nereikes, kita menesi vel tas pats.paskambinus i tele2 man vel tapati pasako.si menesi atejo moketi vel 35e.paskambinus i tele2 man pasake kad as uz abu telefonus mokesiu dar metus.tai kodel man tele2 melavo 3 menesius kad uz sena mob nereikes moketi!jie melagingu budu man isiule telefona!as sito taip nepaliksiu!netikekit jais jie abgaudineja zmones!
Gerbiama Justina,

apgailestaujame dėl patiriamų nepatogumų. Norime išsiaiškinti šią situaciją, todėl prašome su mumis susisiekti. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Mantas 2018-12-09 13:08:46
Labai silpnas interneto greitis, gyvenu Alytaus mieste, ne kazkur uzmiestyje, ko pasekoje planuojame keist mobiluji operatoriu.
Gerbiamas Mantai,

apgailestaujame dėl patiriamų nepatogumų. Norime išsiaiškinti šią situaciją, todėl prašome su mumis susisiekti. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Laima 2018-12-05 13:24:15
Nuoširdi padėka Aušrai Survilienei, dirbančiai Visagino m. Domino prekybos centre Tele-2 salone, 2018.11.24 d. (šeštad.) atėjus keliom minutėm po jos darbo laiko buvau maloniai, neskubant aptarnauta, palydėta nuoširdžia šypsena.
Artėjančiu švenčių proga linkiu, šiai žavingai merginai stiprios sveikatos, laimės nei sėkmės visuose gyvenimo keliuose.
Gerbiama Laima,

džiaugiamės bei dėkojame, kad naudojatės Tele2 paslaugomis. Tikimės ir ateityje sėkmingai bendradarbiauti!

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
tele2 yra a*******i!pries metus pasiemiau issimoketinai telefona ir du abonentinius numerius.praejus metams man paskambino is tele2 info ir pasake kad baigiasi sutartis ir mokejimas is telefona ir pasiule kita telefona samsing A8 ir plana as pasakiau jei tilpsiu iki 20 e tada sutinku, jie pasake kad mokesiu 18e as ir sutikau.po menesio atejna suma moketi 35e.pasiskambinu i info kodel tokia suma, , pasake kad paskutinis meno moketi uz sena telefona daugiau nereikes, kita menesi vel tas pats.paskambinus i tele2 man vel tapati pasako.si menesi atejo moketi vel 35e.paskambinus i tele2 man pasake kad as uz abu telefonus mokesiu dar metus.tai kodel man tele2 melavo 3 menesius kad uz sena mob nereikes moketi!jie melagingu budu man isiule telefona!as sito taip nepaliksiu!netikekit jais jie abgaudineja zmones!
Atsakyti
Draudziu telefon beveik 2 metus, kaina 14eur men. Pridaviau remontui "Reikejo pakeist ekrana" Paklausie Tele2 salonie ar ira dar kazkokiu nusiskundimu. Pasakiau kad nuo telefono pirkimo "naujo "blogai fokusoja kamera dar kaista ir stringa. Pasakie kad po remontas uztruks 2-3 darbo dienas, uztruko savaite!! O gavus teliefona gavau 94eur saskaita!!! Wtf?! Uz ka?? Kodiel niebuvau informotas kiek kainuos riemontas??? Ar sutinku su tokiom saligom???!! Ir aplamai kam az moku uz draudima jai dar turiu moket uz remonta???
TELE2 ilgametė klientė
2018-12-09 15:39:20 IP 78.60.133.208
Atsakyti
Sveiki,

jau pusantro mėnesio, kai negaliu naudotis TELE2 ryšiu.
Ir esmė ta, jog TELE2 mano problemos NESPRENDŽIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beje, esu lojali TELE2 klientė mažiausiai 17 metų, šiuo numeriu taip pat naudojuosi tiek pat laiko.

Nuo lapkričio pradžios pradėjo kilti problemų pokalbių metu: staiga pašnekovas "dingsta", aš jo negaliu girdėti, nors pašnekovas dažniausiai mane girdi. Kartais skambučio metu ryšys nutrūksta ir man, ir pašnekovui. Vieno skambinimo metu (norint pratęsti ""užsiblokavusį" pokalbį), tekdavo ir iki šiol tebetenka perskambinti pašnekovui nuo kelių iki keliolikos kartų, kol kantrybė trūksta ir pokalbio nebetęsiame visai.

Pirmomis dienomis maniau, jog tai - atsitiktinumai. Bandžiau įsitikinti, gal tai mano pašnekovų telefonai "streikuoja" arba trūkinėjantis ryšys susijęs su konkrečia vieta. Po beveik dviejų savaičių tokio stebėjimo (ryšiui nepagerėjus, o tik vis blogėjant), nusprendžiau, jog "kaltas" mano telefono aparatas ir nuėjau prašyti pagalbos į TELE2
saloną Klaipėdoje). Ten darbuotoja mane patikino, jog tokie telefono aparatai (Huawei Prague-L31) genda labai retai, tad išklausiusi mano nusiskundimus dėl trūkinėjančio ryšio, patarė tiesiog pakeisti kortelę į naują - gal gi problema išsispręs. Beje, kortelė jau buvo pakeista 2018 metų sausio pabaigoje, kai ir pradėjau naudotis šiuo nauju telefono aparatu. Išėjau iš salono su viltimi, kad trukdžių nebebus, tačiau problema liko ta pati - nei aš, nei man nebuvo galima normaliai paskambinti ir įprastai kalbėtis - ryšys nuolat nutrūkdavo.

Tada į TELE2 saloną nuėjau antrą kartą, ir mano telefono aparatas buvo paimtas patikrai (jis vis dar yra garantiniame laikotarpyje). Gavau pakaitinį telefoną, bet ryšys naudojantis juo taip pat nebuvo sklandus. Kai mano telefonas grįžo iš patikros, dokumente buvo parašyta, jog gedimas nenustatytas, jis nerastas (Garantinis prekės grąžinimo kvitas 2018 11 20, Nr. 3.20A - 198148). Maloni salono darbuotoja dar kartą man pakeitė kortelę (jau trečią kartą per metus...), tačiau grįžus namo pokalbio kokybė buvo tokia pati bloga - niekas nepasikeitė.

Lapkričio pabaigoje nuėjau į TELE2 saloną trečią kartą. Vis dar galvodama, jog "kaltas" pats telefono aparatas, parašiau prašymą pakeisti aparatą nauju analogišku. Po keleto dienų mano telefonas vėl grįžo iš jau antros patikros, o dokumente (2018 12 01 Nr. 3.20A-199645) buvo jau parašyta kita išvada - tikrinti ryšio padengimo teritoriją (na, turbūt ne aš tai turiu daryti?????????).

Beje, kol telefonas buvo antrojoje patikroje, man skambino specialistė iš TELE2 (gal iš patikros vietos, man ji neprisistatė), dar kartą smulkiai nupasakojau problemos detales, ji stebėjosi, kas gi čia gali būti... Patarė man registruoti ryšio gedimą numeriu 117. Aš tą ir padariau dar 2018 11 27, antradienį, vakare. Mane patikino, kad per 5 dienas duos atsakymą dėl problemos sprendimo.

Nesulaukusi jokio skambučio po savaitės, 2018 12 03 vėl paskambinau numeriu 117, dar kartą paprašiau paspartinti mano problemos sprendimą. Vėl - visiška tyla.

Dar kartą skambinau į TELE2 numeriu 117 dar po kelių dienų 2018 12 05 vakare. Mane patikino, kad neva vis tikrinama, tikrinama... Šiandien yra 2018 12 09 diena, t.y. - nuo mano užregistruoto ryšio gedimo praėjo 13 dienų - jokio skambučio, jokio komentaro, jokio paaiškinimo. O ryšys tragiškas. Štai ir šiandien aš negalėjau nė su vienu iš savo adresatų pasikalbėti, nes ryšys "užsiblokuodavo" net po keletą kartų. Specialiai įsigijau pildyk kortelę, kad bent ekstra atveju galėčiau paskambinti ar man galėtų paskambinti, tačiau ir kitame telefone įdėtos pildyk korteles ryšys jau pradėjo trūkinėti. Vadinasi, darau prielaidą, jog tai vis tik susiję su vieta - dažniausiai ryšys yra toks man būnant namuose (bet ar aš tą turiu nustatinėti???????????). Maža to, atsirado ir naujų ryšio trikdžių simptomų: be to, kad ryšys dingsta viduryje pokalbio, dabar jau dažnai neįvyksta net sujungimas arba susijungus su pašnekovu aš girdžiu ne jo, o savo balsą. Kartais pokalbio metu ir aš, ir mano pašnekovas girdime "burbuliuojantį" triukšmą, kuris nesiliauja, kol nenutraukiame pokalbio visai.

Paskambinusi 117 reikalavau, kad mūsų pokalbio įrašas būtų perduotas atsakingiems darbuotojams, bet supratau, kad tai nebus padaryta (kurių galų tada vyksta pokalbio įrašinėjimas???). Reikalavau, kad man būtų duoti kitų atsakingų įmonės žmonių kontaktai - negavau nieko. Žodžiu visiškas uždaras ratas - lieku ir toliau su neišspręsta problema... Ir belieka kreiptis tik į Vartotojų teisių bei Ryšių reguliavimo tarnybas....

Nors nesu ryšių specialistė, bet dabar jau suvokiu, kad tai ne telefono apartų, o TELE2 ryšio problema (pvz., man kalbantis per Whats App programėlę, ryšys nenutrūksta, yra sklandus). Beje, net skambinant numeriu 117, ryšys susijungė tik iš trečio karto...

Taigi reziumuoju:
1) Dėl TELE2 ryšio kaltės negaliu normaliai naudotis, tiksliau - visai negaliu naudotis paslauga.
2) Ši situacija sudaro man milžiniškų problemų, aš patiriu laiko, energijos, sveikatos (esu tikra to žodžio prasme stresinėje būsenoje, nes ramiai į visa tai reaguoti jau nebeįmanoma) ir net materialinių nuostolių (turiu pirkti kitas korteles ar skolintis kitų žmonių telefonus, kad galėčiau su kažkuo susisiekti). Esu labai užimtas žmogus, man ši situacija tiesiog atima gyvenimo kokybės ir ramybės dalį!
3) Esu pasibaisėjusi TELE2 "reagavimu" (tiksliau - visišku nereagavimu) į oficialiai užregistruotą mano problemą (salono darbuotojams ir atsiliepiantiems telefonu operatoriams priekaištų neturiu).
4) Reikalauju artimiausią darbo dieną informuoti mane skambučiu apie tai, kas yra su man teikiamu ryšiu ir kaip ši problema sprendžiama.
5) Taip pat neketinu apmokėti sąskaitos už lapkričio mėnesį nei gruodį, kadangi paslauga naudotis negaliu ne dėl savo kaltės.
6) Įvertinant, kiek sugaišau laiko ir nervų šiai situacijai, kuri nežinia kada dar bus išspręsta, reikalauju, kad TELE2 kompensuotų man moralinius nuostolius už nekokybišką paslaugą.
7) Nesulaukusi operatyvaus atsakymo, būsiu priversta vėl gaišti savo laiką ir eikvoti jėgas, kreipdamasi į mano teises ginančias institucijas.

Pabaigai pridursiu, jog su tokia situacija susiduriu apskritai pirmą kartą, tad netikėjau, kad TELE2 taip atsainiai elgiasi su savo ilgamečiais klientais.
Tikiuosi greito ir aiškaus problemos sprendimo.

klientė
Atsakyti
Labai silpnas interneto greitis, gyvenu Alytaus mieste, ne kazkur uzmiestyje, ko pasekoje planuojame keist mobiluji operatoriu.
Atsakyti
Is pradziu buvo viskas gerai, internetas nelagino, viskas buvo labai smagu ir grazu. Tada nusprendem pasiimti neribota interneto sutarti, ir viskas tada pasikeite. Ne tik viskas suletejo, kaip sraige, bet lietuviu servuose (zaidimo ar speedtest.com) pingas sieke iki 500 ms! Ne tik tas, bet atsiuntimas 0.5 mbs ir siuntimas 0.1 mbs. Apie tai parasiau tele2 facebooke, bet man ka man tai padare tai nusiunte nuoroda i tele2 savitarna, kuri net neveike, nes mano TELE2 internetas viskai nieko nekrauna. Neimkit TELE2, jei norit zaisti zaidimus, ar megautis internete.
Atsakyti
iki siol sakiau kad tele 2 geriausia, bet susiduriau kad ir jie tapo a*******i kaip ir dauguma lietuvos reklaminiu pasiulymu, priburia agentai zmogu apgauna, o po to dar kiek problemu, atsisakyt beveik ir neimanoma, o pinigus reik susimoket.pasiule telefonu laisva interneta ir plansete, kaip senam klietui, plansete uz dyka, o internetas sake kainuos tik 11 euru brangiau nei as moku siuo metu, o kai atveze sutarti jau reiks moket beveik 19eur, kada atsisakiau, pridaviau atgali tele2, po savaites vel atveze plansete, tipo pataisyta.skambinu i tele2 pasakau, kad man nereikia jusu plansetes, tai pasako teks uz ja susimoket.kiek kainuoja nervu, pinigu, ir laiko, kad tikrai geriau nueisiu i parduotuve ir nusipirksiu ta plansete
Atsakyti
Ar salonas priims telefona taisymui, jei nera garantinio lapo. Nes dabar ju niekas nebeduoda. Sutartis taip pat elektronine
Atsakyti
Nuoširdi padėka Aušrai Survilienei, dirbančiai Visagino m. Domino prekybos centre Tele-2 salone, 2018.11.24 d. (šeštad.) atėjus keliom minutėm po jos darbo laiko buvau maloniai, neskubant aptarnauta, palydėta nuoširdžia šypsena.
Artėjančiu švenčių proga linkiu, šiai žavingai merginai stiprios sveikatos, laimės nei sėkmės visuose gyvenimo keliuose.
Klaidinanti reklama!
2018-12-03 23:46:39 IP 37.48.118.215
Atsakyti
UAB "Tele2" 2018-12-03 08:44:39
Sveiki,

Norime išsiaiškinti šią situaciją. Parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur/skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Mane suklaidinote, 1GB+2GB+3GB akcijoje reklamuojamų paslaugų ilgai nesuteikėte, todėl šiandien grąžinau telefono numerį atgal į tą tinklą, iš kurio numeris buvo perkeltas. Kaip jau minėjau, „šią situaciją“ nesėkmingai sprendžiau Tele2 Pildyk pagalbos linijoje, todėl nesuprantu, kodėl turėčiau vėl kreiptis pakartotinai. Siūlyčiau Jums peržiūrėti 2018-11-30 rytinį pokalbį „Kur mano gigabaitai?“ su Jūsų konsultante pagalbos linijoje, ten rasite daugiau informacijos ir mano telefono numerį, kuriuo galite susisiekti. Parašyti Jums laiško per savitarną neturiu galimybių, nes savitarna buvo atjungta po numerio perkėlimo atgal, o Pildyk interneto tinklapyje, neprisiregistravus, nėra kitų kontaktų, kuriais būtų galima Jums parašyti. Savo asmens duomenų viešai skelbti neketinu, taip pat nenoriu skambinti mokamais Jūsų numeriais ir mokėti savo lėšomis už pokalbius telefonu. Su manimi galite susisiekti el. paštu, kurį nurodžiau registruojant komentarus, mano el. paštą taip pat rasite savo sistemoje. Personalo atrankos, darbuotojų kvalifikacijos ar patirties problemas, kuomet aiškinsitės „šią situaciją“, patarčiau spręsti pasitelkiant kvalifikuotus specialistus, darbo rinkoje yra didelė pasiūla.
Atsakyti
Irmantas 2018-12-03 06:47:03
Sveiki kaip cia suprast uzsisakiau fb7 plana viskas buvo normaliai po valandos ar daugiau uzsisakiau dar viena plana "MYLIU" kad galeciau skambint ir rasyti sms aktyvavus Myliu plana fb7 anuliavosi ir nebegalejau toliau naudotis facebook kas per nesamone turejau vel moketi pinigus kad uzsisakyt vel is naujo interneta kad galeciau narsyti....
Gerbiamas Irmantai,

tam, kad galėtume patikrinti nurodytą informaciją, reikalingas Jūsų naudojamas telefono numeris. Parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur/skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Klaidinanti reklama! 2018-12-02 22:27:47
Netikėkite jų akcijomis! Tai melas ir klaidinanti reklama! Jau kurį laiką Tele2 Pildyk reklamuoja nemokamų gigabaitų 1GB+2GB+3GB akciją už numerio perkėlimą iš kito tinklo, bet perkėlę numerį, jokių nemokamų gigabaitų negausite! Tai tik triukas klientams privilioti! Reklamoje nurodytas teiginys, kad paslauga bus įjungta per 48 val., yra klaidinantis! Perkėliau numerį, numeris seniai aktyvuotas, tačiau jokių paslaugų negavau, nors jau praėjo beveik savaitė. Bendravimas su konsultante (Laura) pagalbos linijoje, jokių rezultatų nedavė. Beje, kreipdamiesi į kontroliuojančias institucijas, pvz. Konkurencijos tarybą, tokiais atvejais ko gero tik tuščiai švaistysite savo laiką, remiuosi asmenine patirtimi, nes iš ten sulauksite tik formalaus atsakymo, motyvuojant jog panašūs atvejai “nereikšmingi visuomenei” ar pan. Žodžiu, melagių, nemokšų ir tinginių aplinkoje, kurioje dar išplitęs ir valstybinių institucijų neveiklumas bei arogancija, neverta tikėtis kokios nors tvarkos ar kontrolės. Galite tik informuoti kitus vartotojus apie prekybininkų sukčiavimo ar apgavysčių atvejus. Būkite atsargūs su Tele2 reklamomis!
Sveiki,

Norime išsiaiškinti šią situaciją. Parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur/skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Eglė 2018-11-29 13:14:30
Gavau raginimą iš išieškojimo įmonės apmokėti skolą su išieškojimo išlaidomis.
Kodėl negavau jokios žinutės, jokio raginimo sumokėti įsiskolinimą?
Kodėl priskaičiuota suma už laikotarpį, kai ryšio paslaugos negavau?
Mano mokėtojo kodas 854251102
Gerbiama Egle,

Jūsų pateiktą situaciją galėsime išnagrinėti tik gavę Jūsų kreipimąsi. Prašome su mumis susisiekti nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Gintvile 2018-11-29 08:48:03
Klientus laiko idiotu vietoj. Sudarant sutartis sugebejo sumaisyti numerius su pavardem, tai keiciant sumaise moketoju kodus. 3 menesius gaudavom kosmines saskaitas. NEI VIENAM salone Vilniuje niekas nesugebejo paaiskinti, kas ne taip. o vyresniu vadybininku kontaktu nedave. Keiciant M parasa sugebejo isjungti ne ta numeri....
Dvi paras negalejau prisijungti prie M paraso ir paskambinus i tele2 konsultantas pasiule isigyti nauja irengini, galbut mano telefonas netinkamas M parasui, nors iki tol daugiau nei metus buvo tinkamas.... Praejus po pokalbio 15min parasas pradejo veikti. Sutapimas????
Sutarciu nutraukti neimanoma, nes atsiranda dar milijonas mokesciu.... Atsisakyti popieriniu saskaitu kuriu niekas neprase ir NIEKADA negavo neimanoma, tik moki uz jas bet negauni....
Tobulas mobilaus rysio operatorius, jei norit nuolat stringancio interneto, milzinisku saskaitu...
Gerbiama Gintvile,

Apgailestaujame dėl šios situacijos. Prašome su mumis susisiekti. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Sveiki kaip cia suprast uzsisakiau fb7 plana viskas buvo normaliai po valandos ar daugiau uzsisakiau dar viena plana "MYLIU" kad galeciau skambint ir rasyti sms aktyvavus Myliu plana fb7 anuliavosi ir nebegalejau toliau naudotis facebook kas per nesamone turejau vel moketi pinigus kad uzsisakyt vel is naujo interneta kad galeciau narsyti....
Klaidinanti reklama!
2018-12-02 22:27:47 IP 37.48.118.215
Atsakyti
Netikėkite jų akcijomis! Tai melas ir klaidinanti reklama! Jau kurį laiką Tele2 Pildyk reklamuoja nemokamų gigabaitų 1GB+2GB+3GB akciją už numerio perkėlimą iš kito tinklo, bet perkėlę numerį, jokių nemokamų gigabaitų negausite! Tai tik triukas klientams privilioti! Reklamoje nurodytas teiginys, kad paslauga bus įjungta per 48 val., yra klaidinantis! Perkėliau numerį, numeris seniai aktyvuotas, tačiau jokių paslaugų negavau, nors jau praėjo beveik savaitė. Bendravimas su konsultante (Laura) pagalbos linijoje, jokių rezultatų nedavė. Beje, kreipdamiesi į kontroliuojančias institucijas, pvz. Konkurencijos tarybą, tokiais atvejais ko gero tik tuščiai švaistysite savo laiką, remiuosi asmenine patirtimi, nes iš ten sulauksite tik formalaus atsakymo, motyvuojant jog panašūs atvejai “nereikšmingi visuomenei” ar pan. Žodžiu, melagių, nemokšų ir tinginių aplinkoje, kurioje dar išplitęs ir valstybinių institucijų neveiklumas bei arogancija, neverta tikėtis kokios nors tvarkos ar kontrolės. Galite tik informuoti kitus vartotojus apie prekybininkų sukčiavimo ar apgavysčių atvejus. Būkite atsargūs su Tele2 reklamomis!
Atsakyti
Esu nusivylusi Tele2. Telefonas paimtas prieš metus, o jau 2 kartus taisė, ir vistiek problemų yra. Po paskutinio tvarkymo, nusipirkau ekranui stiklo apsaugą, kaina apie 33 eurus. Nepraėjus mėnesiui apsauga nukrito. Nuėjus į saloną pasakė, kad niekuo negali padėti, nes garantija tik savaitei. Darbuotoja labai nemaloni, su ja tenka susidurti ne pirmą kartą ir tikrai atrodo, darbas jai kančia. Gavau brokuotą telefoną ir dar pasirodo kas mėnesį reikės pirkti apsauginį stiklą, nes jis paprasčiausiai nukrenta. Ir prie viso to, dar prisideda darbuotojų bloga nuotaika. Kai reikės pratęsti sutartį labai pasvarstysiu, ar verta. Šiuo metu esu nusivylusi ir pikta, nuotaiką sugadino nemaloni darbuotoja.

Taip pat rekomenduojame

Mobiliųjų telefonų techninis centras
MTTC

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškių km. Karmėlavos sen., LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; seo paslaugos; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaizdo stebėjimo sistemos.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
Mobile Technics
GSMarena.lt

Adresas: Gedimino pr. 45-4, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Prekiaujame mobiliaisiais telefonais mažiausiomis kainomis Lietuvoje. GSMarena.lt siūlo platų mobiliųjų telefonų pasirinkimą, superka naujus ir naudotus telefonus. GSMarena.lt siekia užtikrinti savo klientams mažiausias kainas bei didžiausią prekių asortimentą. Mūsų prekybos salonai yra didžiausiuose Lietuvos...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Radiniai Gedimino kalne – nuo klajoklių genčių strėlių iki Vytauto laikų mūrų
Radiniai Gedimino kalne – nuo klajoklių genčių strėlių iki Vytauto laikų mūrų 01-16 19:48
Pernai tvarkant Gedimino kalną archeologai aptiko įdomių radinių iš įvairių istorinių laikotarpių.
Vis daugiau užsienio startuolių renkasi kurti verslą Lietuvoje
Vis daugiau užsienio startuolių renkasi kurti verslą Lietuvoje 01-16 18:21
Du metus Lietuvoje veikianti užsienio startuolių pritraukimo programa "Startup Visa" sulaukia vis daugiau susidomėjimo. Praėjusiais metais norą dalyvauti programoje ir vystyti verslą Lietuvoje...
Keičiasi "Novaturo" vadovas
Keičiasi "Novaturo" vadovas 01-16 18:20
Kelionių operatoriaus "Novaturas" vadovas Linas Aldonis palieka bendrovę, jį keičia Audronė Keinytė.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ko tikitės iš 2019-ųjų?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Citigroup 61,38 +4,16%
Amazon.com 1674,56 +3,55%
Adobe Systems 242,36 +3,33%
Google 1077,15 +3,11%
Ford 8,84 -1,67%
3M 188,94 -1,68%
General Electric 8,73 -1,91%
Goodyear 19,00 -13,04%

Žaliavų kainos pasaulyje

Ryžiai 404,00 +0,75%
Jautiena 4,19 +6,08%
Auksas 1250,40 +2,44%
Cukrus 0,56 +1,82%
Benzinas 1,46 -10,43%
Apelsinai 0,72 -1,37%
Anglis 101,37 +0,64%
Dujos (JAV) 3,98 -3,86%