VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Tele2, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Tele2, UAB

Atsiliepimai apie Tele2, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Tele2, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
, , PC SAVAS, , , , TELE2, , Darbuotojos labai nustebino savo elgesiu kreipdamasi būdamos (+-iki 30m.) Į klientus, , TU, , !! Kurių dauguma tuomet buvo ir garbaus amžiaus. Nelabai tik suprantu ką persinalo darbuotojai veikia, kad tokias, , puikias merginas, , ten atrenka. Nedaug galima spręsti ir apie juos..
Atsakyti
Praėjo maždaug 3 mėnesiai kaip parsivežiau namo Tele2 Huawei modemą namų internetui. Visą šį laiką buvau patenkintas NENUTRŪKSTANČIU, NEŠOKINĖJANČIU, bei pakankamai greitu namų internetu. Ir dabar prieš kelias dienas visa tai tiesiog dingo. Upload ir Download vos siekia 4-5mbps kas yra tiesiog apsurdas, staiga pasipylė tokie drastiški interneto greičio šokinėjimai, kad norisi mesti modemą per langa. Esu Tele2 klientas apie 10 metų, ir tokio akivaizdaus melo is jų nesitikejau
Atsakyti
Vakarais internetas suleteja iki 4mb.o turi but 20minimum.Kaip suprast?esu nusivyles
Atsakyti
Pas mane taip pat, telefono ryšio paslaugos mano regione tragiškos, internetas namų veikė 4 men. Pakankamai gerai, bet iki dabar per visą vasarą suprastėjo keturis kartus ir dar be to signalas nepastovus. Skambinau, bet atsakymo negavau jokio, rasiau bet atrase jog pranesta pletroos skyriui ir ateityje bus ytraukta i pletros planus. Bet man moketi virs 40€ už ateity nesinori ir kyla klausimas gal yra teisiniai sprendimai tokioje situacijos nes perskaicius jusu komentarus cia tampa principo reikalas !! ??
Atsakyti
Ryšys tiesiog tragiskas, namie neveikia, turiu eiti i balkona kad galėčiau paskaminti, važiavau į Latvija nėra ryšio Lenkijoj tas pats, baisu, paskutinė sutartis užteks
Atsakyti
Sutinku su visais kurie raso apie tele2 interneta, greitis tragiskas dienos metu, kiti operatoriai savo greiciu lenkia 2 ar 5 kartus. gerai pagalvokit pries uzsisakydami interneto planus, nes pamacius ir isitikinus koki sh... siulo, sutarties jau negalesit nutrauk
Atsakyti
Sveiki, senai naudoju "mobilų" Tele2 išankstinio apmokėjimo internetą. Ryšys tampa vis lėtesnis. Retai bepavyksta prisijungti prie savo Tele2 sąskaitos (internetas.tele2.lt), beveik kiekvieną kartą tenka skambinti telefonu ir prašinėti, kad užsakytų ar pratęstų arba, vos tik sugrįžus Gimtinėn, pirmiausia bėgti į Tele2 filialą. Serviso darbuotoja nepaaiškino, kodėl negalima prisijungti prie savo Tele2 sąskaitos, bet užsakė internetą, dėkui jai už tai. Betgi visa tai suteikia pagrindą manyti, kad Tele2, gal būt, ruošiasi eksproprijuoti šią mano sąskaitą. Tikriausia reikia ieškotis kito šios paslaugos pardavėjo :)
Atsakyti
Interneto greitis dienos metu pastaraisiais menesiais tiesiog tragiskas. 4G pilnos padalos, bet greitis ryskiai ribojamas su 268GB pildyk planu. Jau net nekalbu apie piko meto lag spikes, pinga. Speed test atliktas 12val dienos. Vilniuje, naujamiestyje.
https://teliatest.speedtestcustom.com/result/52fd13e0-bcb5-11e8-81e7-31dda3397347
Atsakyti
Sveiki,
Norejau parasyti atsiliepima apie Panevezio RIO salono darbuotojus. Norejau nutraukti interneto sutarti, nuejau i salona parasyti prasyma likus dviem savaitem iki sutarties nutraukimo, salone pasake, kad to padaryti negalima ir reikia ateiti likus dienai iki sutarties pabaigos. Nuejau likus vienai dienai iki sutarties pabaigos, salono darbuotojas pasake, kad to padaryti negali, nes neveikia sistema, ar kazkas tai tokio. Paskambinau 117, konsultantas pasake kad sutarti nutrauks, o salone prasyma galima buvo parasyti pries menesi. Grizau i salona ir paklausiau, kodel neleido parasyti prasymo. Salono darbuotojas atsake, kad „eik ir rasyk ten kur ir skambinai”. Nesuprantu, kaip dirba darbuotojai, kurie nieko nezino? Beve, visi konsultantai dirba be darbuotojo korteles.
Atsakyti
didelis ačiū už laimėtą priza puikias ausines, visa šeima daug metu jusu klientai esam ir liksim toliau. teko dirbti tele2 atpartavime telefonu, ir tikai zinau kaip stengiamasi del kliento geroves, saunuoliai !!!!
Atsakyti
Tele2 4G internetas veikia 99% Lietuvos teritorijos.

Čia taip didžiuojasi tele2 savo ryšio žemėlapyje ir visur, kur tik iškyla klausimas apie padengimą. Kodėl apie kokybę nutylima? Taip, veikia beveik visoje LT, bet kaip veikia? Greitis, stabilumas, kokybė? Radviliškio r., Pociūnėliai. 4G tik dėl + (statistikos). Greitis lėtesnis negu 3G, ir niekas nieko nedaro. Tūrbūt sulauksim pagerėjimo kai visoje LT jau bus 5G?
Atsakyti
p.s. Ir dėl nekokybiško padengimo tenka tenkintis tik priverstinai įjungtu 3G ryšiu, nes antraip telefono baterija vos ne dvigubai greičiau išsikrauna stengdamasi išlaikyt tuos 4G "trupinius".
Atsakyti
Sveiki.metus laiko naudoju telefona su planu is tele2salono Huaeiwei p9lite, pirkdama aksesuarus siam telefonus, staiga suzinau, jog mano telefonas Huawei p8lite, nes paziurejus pagal modeli taip ir raso, jog tai plite 8.tuomet, kodel ir sutartyje ir salone man buvo sakoma, jog mokesiu uz plite9.tai gryna apgaule, esu labai nusivylusi, kad apgaudinejate klientus.anglijoje, svedijoje maciau kaip is tikro p 9lite atrodo, tai kazkodel Lt eilini syki, gauni ne to ko tikiesi ir pinigeliai paimami uz senesni modeli...
Atsakyti
Kodėl blokuojat mano sąskaitą?
Atsakyti
Noriu pasidalinti, kad neapsimoka UAB "Tele 2" ir UADBB “Aon Baltic” mobilių telefono draudimas. Dūžio atveju geresniam telefonui frančizė 124 Eur. Turėjau telefoną virš metų, sumokėjome draudimo įmokos 150 Eur. Bendra sąmata 274 Eur. Vertė telefono su pataisytu ekranu (skelbiu.lt) yra 150 Eur....
Atsakyti
Vilius 2018-09-12 10:27:32
Kaip bebūtų gaila teks keisti operatorių nes nebeįmanoma dėl ryšio ir dėl interneto paskutiniu metu tj baisu...
Gerbiamas Viliau,

norime išsiaiškinti šią situaciją, todėl prašome su mumis susisiekti. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Aleksandra 2018-09-10 23:55:29
Sveiki. Noreciau padekuoti Jusu darbuotojai Sandrai Pupšienei dirbanciai prekybos centre BIG tele2 salone. Nuostabus zmogus! Labai aiskiai ir greita isprende problema. Zmogus tikrai ismanantis savo darba. Padejo labai daug isspresti problemu. Daugiau tokiu zmoniu dirbtu aptarnavimo sferoje! Tik geriausi atsiliepimai!
Gerbiama Aleksandra,

dėkojame už skirtą laiką ir išsakytą nuomonę - ji mums labai vertinga ir svarbi. Ačiū už puikius atsiliepimus, kuriuos būtinai perduosime darbuotojai.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Arvydas 2018-09-09 15:30:17
Šiaip esu ilgametis tele2 vartotojas ir nusiskundimų daug neturiu, bet savo darbovietėje negaliu naudotis internetu ir skambučiais nes nėra taip reklamuojamo ryšio nors telefonas ir palaiko 4G+. Svarstau galimybę pereiti į kitą tinklą, kurio ryšys pas mus yra kuo puikiausias. Pūskit savo balioną, kabinkit namelį ir, nusileidę Šaltiškių molio karjere Akmenės rajone, įsitikinsite patys, kad nekažką čia...
Gerbiamas Arvydai,

norime išsiaiškinti šią situaciją, todėl prašome su mumis susisiekti. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Gerbiamas Kliente,

Jūsų pateiktą situaciją galėsime išnagrinėti ir Jus informuoti tik gavę Jūsų kreipimąsi. Prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Konsultantai suteiks visą reikiamą informaciją dėl tolimesnių veiksmų.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Martynas 2018-09-07 19:48:14
Reklamavote kad perkant samsung s9+ dovanu gaunate ismanuji laikrodi už viena centa, bet kai paklausiau kodėl neduodate laikrodžio atsakymas nebeturiu, o pries pasirašant sutarti net ne užsimine ar norite pirkti telefoną bet laikrodziu nėra.Jaučiuosi visiškai apgautas, net nebučiau pirkęs. Kodėl taip atsitiko?
Gerbiamas Martynai,

Jūsų pateiktą situaciją galėsime išnagrinėti ir Jus informuoti tik gavę Jūsų kreipimąsi. Prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Konsultantai suteiks visą reikiamą informaciją dėl tolimesnių veiksmų.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Kaip bebūtų gaila teks keisti operatorių nes nebeįmanoma dėl ryšio ir dėl interneto paskutiniu metu tj baisu...
Atsakyti
Sveiki. Noreciau padekuoti Jusu darbuotojai Sandrai Pupšienei dirbanciai prekybos centre BIG tele2 salone. Nuostabus zmogus! Labai aiskiai ir greita isprende problema. Zmogus tikrai ismanantis savo darba. Padejo labai daug isspresti problemu. Daugiau tokiu zmoniu dirbtu aptarnavimo sferoje! Tik geriausi atsiliepimai!
Atsakyti
Šiaip esu ilgametis tele2 vartotojas ir nusiskundimų daug neturiu, bet savo darbovietėje negaliu naudotis internetu ir skambučiais nes nėra taip reklamuojamo ryšio nors telefonas ir palaiko 4G+. Svarstau galimybę pereiti į kitą tinklą, kurio ryšys pas mus yra kuo puikiausias. Pūskit savo balioną, kabinkit namelį ir, nusileidę Šaltiškių molio karjere Akmenės rajone, įsitikinsite patys, kad nekažką čia...
Atsakyti
Geda!!!
Uzdarbiauja is gedingu pajungimo mokesciu kai be perspejimo atjungia telefonus...
Skundemes keliskart, bet niekas nesikeicia...
Atjungia telefonus, tada po keliu valandu atsiuncia sms kad "prasome susimoketi uz paslaugas. Bus ribojamas ju teikimas" :D
dazniausiai jau buna sumoketa kai gauni tuos sms... Geda...
Atsakyti
Reklamavote kad perkant samsung s9+ dovanu gaunate ismanuji laikrodi už viena centa, bet kai paklausiau kodėl neduodate laikrodžio atsakymas nebeturiu, o pries pasirašant sutarti net ne užsimine ar norite pirkti telefoną bet laikrodziu nėra.Jaučiuosi visiškai apgautas, net nebučiau pirkęs. Kodėl taip atsitiko?
Atsakyti
Laura 2018-09-02 00:04:45
Tikrai nesmagi situacija man, ir tikiuos pakryps i gera puse nuejus i punkta aiškintis. Atejau viena diena i punkta pakeist sutarti ir pasiimti telefona papildomai. Gryztu pačia pirma diena kažkas su garsu blogai. Muzika pajungi ne visada bet užeina i diena 4k stringa kas 2s. Kalbu su žmogumi per skaipa ar šeip skambinu tai stringa irgi tarpais ir tarpais baisiai kad nei žmogus manes negirdi nei aš jo...aš kaip suprantu telefona ne nauja dave o brokuota. Tai kaip jaustis.kvailes vietoje..
Gerbiama Laura,

Jūsų pateiktą situaciją galėsime išnagrinėti ir Jus informuoti tik gavę Jūsų kreipimąsi. Prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Konsultantai suteiks visą reikiamą informaciją dėl tolimesnių veiksmų.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Rokas 2018-09-04 22:54:24
Laisvas internetas = tragedija, reklama graži "Užtikrintas greitis" gauti pastoviai 3Mbps Kauno centre, kad užkrautų Delfi užtrunka 1 minute siuntimo greitis pasaka 200 kb/s. Signalas 5 bar kad prasidėti antenas reikalingi specialūs priedai. Padaryta taip, kad kuo daugiau žmogus turėtu problemų, o reklamos eina visur apie ši puikų laisvą internetą. Nerekomenduočiau niekam
http://www.part.lt/img/81765bcd025184c4ca9292d7f52a3f1d943.png
Gerbiamas Rokai,

parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt arba paskambinkite į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117, iš kito tinklo tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Tik tokiu būdu galėsime išsiaiškinti ir išspręsti šią situaciją.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
sveiki, pirkau tele2 salone, mazeikiuose mobiluji telefona xiomi red note 5 (pries 4 dienas). pasinaudojus juo, isejau is misko nes buvau isejes grybauti telefonas veike, noredamas jy perkrauti, nes mobilieji rysiai kazkodel neveike, perkroviau jy ir po to laiko man jis neisijunge o ismete ant ekrano Reboot, nunesiau i tele2 salona, paeme garantiniui, paskambino is tele2 ir pasake kad jis yra pazeistas, garsinimo mygtukas, kur net jo nejunginejau praktiskai, nes visada garsas buvo ijungtas. pasak specialistu garantinis nera taikomas, nors yra telefono draudimas, ir meistrai man siulo parsiusti ta pati telefona sugedusi, tai nesuprantu, telefonas naujas buvo ir garantinis netaikomas, netvarkomas
Atsakyti
Mielas tele2 prašome susiraskite Palangos miesto tele2 salono noramaliu darbuotoju. Kuriuos atliktu savo funkcijas ir žinotu ka jos daro. Nes dabar neimano pas jas užeiti. Reike važiuoti i kita miesta tvarkitis reikalus su jūsų įmone.
Atsakyti
Laisvas internetas = tragedija, reklama graži "Užtikrintas greitis" gauti pastoviai 3Mbps Kauno centre, kad užkrautų Delfi užtrunka 1 minute siuntimo greitis pasaka 200 kb/s. Signalas 5 bar kad prasidėti antenas reikalingi specialūs priedai. Padaryta taip, kad kuo daugiau žmogus turėtu problemų, o reklamos eina visur apie ši puikų laisvą internetą. Nerekomenduočiau niekam
http://www.part.lt/img/81765bcd025184c4ca9292d7f52a3f1d943.png
Atsakyti
Tikrai nesmagi situacija man, ir tikiuos pakryps i gera puse nuejus i punkta aiškintis. Atejau viena diena i punkta pakeist sutarti ir pasiimti telefona papildomai. Gryztu pačia pirma diena kažkas su garsu blogai. Muzika pajungi ne visada bet užeina i diena 4k stringa kas 2s. Kalbu su žmogumi per skaipa ar šeip skambinu tai stringa irgi tarpais ir tarpais baisiai kad nei žmogus manes negirdi nei aš jo...aš kaip suprantu telefona ne nauja dave o brokuota. Tai kaip jaustis.kvailes vietoje..
Atsakyti
Gerda 2018-08-30 11:13:22
Buvau apdraudusi savo telefoną nuo vagysčių, bet kai man jį pavogė nieko iš draudimo negavau, man pasakė, kad niekas nesikėsino į mano gyvybę ir negaliu įrodyti, kad telefonas pavogtas. Tai ką manot, kad v***s man rašteli paliko ar sutartį pasirašė telefono vagystės? Gal mane papjauti turėjo ar nušauti, kad įrodymų būtų? Į policiją kreipiausi iš kart po vagystės, buvo užregistruota draudime, kad telefonas pavogtas ir paskambinta salonui...Dabar turiu mokėti kas mėnesį po 30 eurų už telefoną, kurio neturiu. Mano visa šeima buvo ištikimi tele2 klientai, buvau labai laiminga gavusi puikų pasiūlymą įsigyti telefoną, tačiau esu dabar visiškai nusivylusi, kai tik išsimokėsiu už telefoną pereisiu į kitą telefono ryšio kompaniją...būkite atsargūs pasirašydami sutartis, už draudimą mokėsite, labai gražiai siūlo kai reikia paimti iš mūsų pinigus, bet tada labai nemalonūs kai reikia patiems mokėti...
Gerb. Gerda,

nuoširdžiai apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų. Primename, jog operatorius yra paslaugos teikėjo partneris, tad visas paslaugos sąlygas nustato pati draudimo bendrovė, o ne Tele2.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Olga I 2018-08-28 19:27:29
Pavėluota mokejima neleidžia, turi matyti sistemoje kad mokejimas atliktas, mokejima atlikau 9 val ryte, 13:15 mokėjimas buvo įvykditas pinigai iš sąskaitos buvo nuskaityti, kartu pavedima dariau ir kitiems tiekėjams, kazkodel visur mokejimai buvo užskaityti išskyrus TELE2. Visa diena skambinau į klientu aptarnavimo skyriu, man teigia kad mokejimas nėra gautas. Ir kad tai gali užtrukti nuo 1 iki 2 darbo dienu, įrodyti nieko napavyko, taip ir likau be ryšio......... Taip veikia ju sistema....... Galiu palikti tik neigiama atsiliepima apie tai kaip vyksta informacijos apdorojimas TELE2 įmonėje.
Gerb. Olga,

apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų. Įprastai mokėjimai mus pasiekia per 1-2 d.d., tačiau paslaugas, Jūsų patogumui, atnaujiname nedelsiant gavę Jūsų kreipimąsi. Mokėjimą taip pat galite užregistruoti ir savarankiškai, savitarnos svetainėje mano.tele2.lt. Tokiu atveju paslaugos bus atnaujintos per 15 min.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Nutraukiau su Tele 2 sutartį balandžio mėn, bet tik šiandien atėjo pranešimas iš skolu vadymo centro, kad likau jiems sklolingas. Taip kad, kai nutraukiate sutartį pasižiūrėkite po 2 mėnesių ar neliko jiems skloginti kad buvote jų klientu. Paskambinus ir pasiteiravus, kodėl turiu mokėti jie atsakė, kad į vyko klaida ir labai atsiprašo, bet sumokėti reikia. Kagi, jei tik iš to pragyvena tai pervedžiau. Daugiau jokių reikalų nenoriu turėti ir kitiems patarsiu, kad nepatikima įmonė.
Atsakyti
Buvau apdraudusi savo telefoną nuo vagysčių, bet kai man jį pavogė nieko iš draudimo negavau, man pasakė, kad niekas nesikėsino į mano gyvybę ir negaliu įrodyti, kad telefonas pavogtas. Tai ką manot, kad v***s man rašteli paliko ar sutartį pasirašė telefono vagystės? Gal mane papjauti turėjo ar nušauti, kad įrodymų būtų? Į policiją kreipiausi iš kart po vagystės, buvo užregistruota draudime, kad telefonas pavogtas ir paskambinta salonui...Dabar turiu mokėti kas mėnesį po 30 eurų už telefoną, kurio neturiu. Mano visa šeima buvo ištikimi tele2 klientai, buvau labai laiminga gavusi puikų pasiūlymą įsigyti telefoną, tačiau esu dabar visiškai nusivylusi, kai tik išsimokėsiu už telefoną pereisiu į kitą telefono ryšio kompaniją...būkite atsargūs pasirašydami sutartis, už draudimą mokėsite, labai gražiai siūlo kai reikia paimti iš mūsų pinigus, bet tada labai nemalonūs kai reikia patiems mokėti...
Atsakyti
Visiškai nesiskaito su klientais. Atnešiau tvarkyti telefoną Huawei p20 pro, buvo brokuotas, per lietų sušlapo ir sugedo garsiakalbis. Internete stebėjau, tvarkymo procesą, iš pradžių rašė, kad laukiama dalių, paskui visos dalys atėjo ir kai dalys atėjo, šiandien 7 diena kaip rašo "Dalys gautos, laukia meistro priskyrimo." salone pasakė, kad po savaitės garantuotai telefonas bus grąžintas. Tiek to dėl tvarkymo, tačiau, man reikėjo pakaitinio telefono, nes mano darbe yra reikalingas telefonas kuriame būtų bent GPS, tačiau gavau sena samsung s3, galvojau nu okey, savaite pakentėsiu, pabandžiau atsisiųsti messenger programėlė, siuntė apie 15min, tada jau supratau, kad nieko su juo nebus, telefono baterija laiko gal 2-3 valandas pilnai pakrauta, na žodžiu aš kaip klientas atidaviau telefoną su 800€ vertės telefoną, o salonas man įteikė 75€ vertės telefoną. Aš manau salonai turėtų pasirūpinti ir apie klientus kol klientų telefonas taisomas.
Atsakyti
Pavėluota mokejima neleidžia, turi matyti sistemoje kad mokejimas atliktas, mokejima atlikau 9 val ryte, 13:15 mokėjimas buvo įvykditas pinigai iš sąskaitos buvo nuskaityti, kartu pavedima dariau ir kitiems tiekėjams, kazkodel visur mokejimai buvo užskaityti išskyrus TELE2. Visa diena skambinau į klientu aptarnavimo skyriu, man teigia kad mokejimas nėra gautas. Ir kad tai gali užtrukti nuo 1 iki 2 darbo dienu, įrodyti nieko napavyko, taip ir likau be ryšio......... Taip veikia ju sistema....... Galiu palikti tik neigiama atsiliepima apie tai kaip vyksta informacijos apdorojimas TELE2 įmonėje.
Atsakyti
Andrius 2018-08-28 08:41:30
Turiu planą su 2.5 gb užsienyje, tačiau nuvykus į užsienį likučiuose rodo, kad tie gigabaitai naudojasi, tačiau sąskaita vis didėja. Vadinas aš turėsiu mokėt už gigabaitus, kurie įtraukti į mano planą. Va taip sąskaitos nepagrįstai ir išauga. Ar eis tai sutvarkyt ar bus pasakyta, kad mokėk žmogau ir tylėk?
Gerb. Andriau,

mielai patikrinsime kodėl taikomi papildomi mokesčiai ir pateiksime Jums atsakymą. Tam, kad galėtume tai padaryti, prašome kreiptis skambučiu į Klientų aptarnavimo centrą, trumpuoju tel. nr. 117 (iš kito tinklo arba užsienio - tel. nr. +37068400117) (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą) arba parašykite mums laišką savitarnos svetainėje mano.tele2.lt.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Esu patenkintas tele2 interneto paslaugomis štai rezultatai http://www.speedtest.net/result/7587959953
Ką aš padariau tai nuėjau į 192.168.8.1 prisijungiau su prisijungimais admin admin nuėjau į settings dial-up toliau network settings network preferred mode pasirinkau iš auto į 4G ONLY ir internetas krauna sparčiau kadangi internetas pastoviai registruojasi į 4G tinklą gaila jog klientu aptarnavimas apie šį veiksmą nieko nesako..
Atsakyti
Turiu planą su 2.5 gb užsienyje, tačiau nuvykus į užsienį likučiuose rodo, kad tie gigabaitai naudojasi, tačiau sąskaita vis didėja. Vadinas aš turėsiu mokėt už gigabaitus, kurie įtraukti į mano planą. Va taip sąskaitos nepagrįstai ir išauga. Ar eis tai sutvarkyt ar bus pasakyta, kad mokėk žmogau ir tylėk?
Atsakyti
Sonata 2018-08-23 11:42:54
Laukiu nesulaukiu, kada pasibaigs sutartis ir nebeimsiu daugiau nieko. Tiek namų tiek mobilusis internetas veikė puikiai iki tol, kol prasidėjo mokėjimas už namų internetą (buvo 6 mėn nemokamai). Dabar nei mobilus nei namų internetas neveikia normaliai kaip anksčiau. Ir nieko padaryt negali, nes atseit mano namai ten, kur nėra ryšio. O anksčiau jau tipo buvo ryšyje.... bet tik ne mano, bet ir kitų atvažiavusių pas mane ryšys lyg būtų blokuojamas... ir dar su telefono ekranu vyksta kažkas. Ekrane atsirado atkibimas. Tuoj vietoj nebuvo jokio sutrenkimo. Į garantinį nepriėmė, nes buvo krites (skilusi kamera šiektiek). O matosi, kad tikrai ne nuo kritimo tas ekranas toks.. spalvos lyg liejasi.. o dar prieš kokius 5 metus turėjau Nokia asha ir softus 3 kartus nešiau perrašyt. Nes užlūždavo ir visai nebeveikdavo. Po 3 kartų nutarė, kad tai nėra gamyklinis sutrikimas. Ir ką manot, nebetvarkė, o už telefoną mokėt puse metų dar buvo likę... esu visiškai nepatenkinta. Greičiau baigsis sutartys ir ate ate Tele2..
Gerbiama Sonata,

apgailestaujame dėl Jūsų patirtų nepatogumų bei dėkojame už išsakytą nuomonę ir pastebėjimus. Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Gerbiamas Kliente,

visais svarbiais ir aktualiais klausimais, prašome parašyti mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Laukiu nesulaukiu, kada pasibaigs sutartis ir nebeimsiu daugiau nieko. Tiek namų tiek mobilusis internetas veikė puikiai iki tol, kol prasidėjo mokėjimas už namų internetą (buvo 6 mėn nemokamai). Dabar nei mobilus nei namų internetas neveikia normaliai kaip anksčiau. Ir nieko padaryt negali, nes atseit mano namai ten, kur nėra ryšio. O anksčiau jau tipo buvo ryšyje.... bet tik ne mano, bet ir kitų atvažiavusių pas mane ryšys lyg būtų blokuojamas... ir dar su telefono ekranu vyksta kažkas. Ekrane atsirado atkibimas. Tuoj vietoj nebuvo jokio sutrenkimo. Į garantinį nepriėmė, nes buvo krites (skilusi kamera šiektiek). O matosi, kad tikrai ne nuo kritimo tas ekranas toks.. spalvos lyg liejasi.. o dar prieš kokius 5 metus turėjau Nokia asha ir softus 3 kartus nešiau perrašyt. Nes užlūždavo ir visai nebeveikdavo. Po 3 kartų nutarė, kad tai nėra gamyklinis sutrikimas. Ir ką manot, nebetvarkė, o už telefoną mokėt puse metų dar buvo likę... esu visiškai nepatenkinta. Greičiau baigsis sutartys ir ate ate Tele2..
Atsakyti
Justina 2018-08-22 09:18:34
Pasvalio raj. Tele2 Interneto rysis blogas, visiskai nieko neuzkrauna.
Gerbiama Justina,

mielai Jums atsakysime. Jeigu naudojatės išankstinio mokėjimo „Pildyk" paslaugomis, parašykite mums laišką iš savitarnos, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Jeigu naudojatės mėnesinio mokėjimo paslaugomis, parašykite laišką iš savitarnos, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Būtinai nurodykite tikslų gyvenamosios vietovės adresą, kad galėtume atsakyti apie esamą ryšio kokybę.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Tomas 2018-08-22 00:05:49
Tele2 rysyje esu gana seniai ir esu patenkintas. Rysys geras, daug problemu neturejau, o jei atsiranda, greit issprendzia. Internetas greitas. Pirma foto wifi su pajungtais torrent ir internetine tv, antra-mobilus. Taip pat jau kokie 2 metai ir zmone perejo i Tele2 ir taipogi viskas gerai. Dziaugiuosi kat esu sitame tinkle.
Gerbiamas Tomai,

dėkojame už skirtą laiką ir išsakytą nuomonę - ji mums labai vertinga ir svarbi!

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Vytautas 2018-08-21 15:55:31
Kol įmonėje ir klientų aptarnavimo centre dirbs tokie darbuotojai, kaip Marina K. (Vilniaus Akropolio filialas), tol bus prarandami klientai, bei gadinamas Jūsų įmonės įvaizdis.
Gerbiamas Vytautai,

nuoširdžiai atsiprašome, jeigu teko susidurti su nekompetetingu aptarnavimu. Dėkojame už išsakytą Jūsų nuomonę, būtinai į tai atsižvelgsime.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Dainius 2018-08-20 17:27:42
Bandziau siandien prisiskambint neimanoma pastoviai visi uzimti ir dar jei eina pinigai kol ju muzikeles groja tai visiskai afigienai.tai galetumet perskambinti kai atsilaisvinot
Gerbiamas Dainiau,

Atsiprašome. Mielai atsakysime į visus Jūsų klausimus, jeigu naudojatės išankstinio mokėjimo „Pildyk" paslaugomis, parašykite mums laišką iš savitarnos svetainės, adresu mano.pildyk.lt. Jeigu naudojatės mėnesinio mokėjimo paslaugomis, parašykite laišką iš savitarnos svetainės, adresu mano.tele2.lt.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Agne 2018-08-20 15:03:42
Beveik visada UK neveikia m parašas, jau nekalbu apie ryšį, tiesiog pradeda atsibosti visa šita nesąmonė su Tele2...reikia staigiai pavedimą padaryti, o kelias dienas negali naudotis m parašų dėl techninių kliuciu amžinos problemos.
Gerbiama Ugne,

dėl laikinų sutrikimų Registrų centro infrastruktūroje, nuo 2018 m. rugpjūčio 19 d. iki
21 d. daliai Klientų mobiliojo parašo paslauga neveikė. Dėl šios priežasties, minėta paslauga naudotis negalėjote.
Atsiprašome dėl patirtų nepatogumų.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Jonas 2018-08-18 21:52:48
Nuostabusis 4g internetas..
Gerbiamas Jonai,

mielai Jums atsakysime. Jeigu naudojatės išankstinio mokėjimo „Pildyk" paslaugomis, parašykite mums laišką iš savitarnos, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Jeigu naudojatės mėnesinio mokėjimo paslaugomis, parašykite laišką iš savitarnos, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Būtinai nurodykite tikslų gyvenamosios vietovės adresą, kad galėtume atsakyti apie esamą ryšio kokybę.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Pasvalio raj. Tele2 Interneto rysis blogas, visiskai nieko neuzkrauna.

Taip pat rekomenduojame

Mobiliųjų telefonų techninis centras
MTTC

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškių km. Karmėlavos sen., LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Amazon" pradeda aktyvią plėtrą fizinių parduotuvių segmente
"Amazon" pradeda aktyvią plėtrą fizinių parduotuvių segmente 09-26 08:17
JAV elektroninės komercijos milžinė "Amazon" iki 2021 m. atidarys 3.000 "Amazon Go" formato parduotuvių. Kol kas tai tik planas, bet jei jį pavyks įgyvendinti, šis interneto žaidėjas taps...
Daugiausiai oro maršrutų krypčių – Hitrou oro uoste
Daugiausiai oro maršrutų krypčių – Hitrou oro uoste 09-26 07:32
Londono Hitrou oro uostas vėl pripažintas geriausias tarptautines jungtis turinčiu oro uostu pasaulyje.
Barjeras, nuleidžiamas pusiaukelėje
Barjeras, nuleidžiamas pusiaukelėje 09-25 22:12
Darbo rinkai vis stipriau jaučiant darbuotojų stygių, ryškėja darbdavių požiūrio į darbuotojų amžių takoskyra: vieni vengia priimti į darbą vos 40-metį peržengusius žmones, kiti vertina patirtį...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kai susergate, Jūs..

Partneriai

Skoda

Akcijų kainos

Amazon.com 1974,55 +2,08%
McDonald's 166,41 +1,90%
Twitter 29,11 +1,78%
Adobe Systems 267,84 +1,42%
Nasdaq 87,68 -2,46%
eBay 32,76 -2,85%
General Electric 11,27 -4,00%
Avon 2,11 -9,44%