VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Tele2, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Tele2, UAB

Atsiliepimai apie Tele2, UAB

Hiatus ŠILTOS STRIUKĖS Hiatus
Parašyk savo nuomonę apie Tele2, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Tapot šudiniaisiu operatoriumi Lietuvoje
Ilgametė klientė
2021-10-13 20:33:52 IP 2g44egud
Atsakyti
Tele2 klientė jau esu virš 10 metų, bet jau kelis metus auga didėjančio nusivylimo jausmas. Nesiplėsiu apie tai, kad kiekvieną kartą pasibaigus sutarčiai yra siūlomi tik brangesni planai. Noriu perspėti žmones dėl Tele2 peršamo telefonų draudimo, kurį atlieka SmartMaster. Pirkdama naują telefoną buvau įkalbėta pasiimti ir telefono ekrano draudimą, konsultantė išgyrė, kaip daug geresnį ir pigesnį, nei kiti draudimai, o jų siūlomą draudimą galima imti tik perkant įrangą, pamąstymams ir palyginimams neduoda laiko, todėl pasidaviau spontaniškumui ir pasiėmiau jų siūlomą draudimą. Dužus ekranui pridaviau draudiminiam taisymui, pakaitinio telefono net nepasiūlė, nors pagal sutartį priklauso. SmartMaster prisiskambinti ir gauti informacijos apie taisymo eigą- atskiras darbas. Reziume- telefoną pralaikė mėnesį, gavau žinutę, kad jau galiu atvykti pasiimti telefoną, o man vietoj telefono pakiša lapą, kuriame suraityta, kad telefono pataisyti nepavyko, todėl man suteikiamas kuponas, kurio vertė prilygsta ekrano keitimo išlaidoms ir šį kuponą galiu panaudoti tik Tele2, ir tik pirkdama naują įrangą... Žinoma, telefono grąžinti nereikia, nes gi jis nepataisomas, todėl atseit Smartmaster jo net negrąžino.. Kai pradėjau kelti bangas, kad neišeisiu, kol man negrąžins mano telefono, staiga jis atsirado, taigi, man grąžino mėnesį laiko pralaikytą aparatą ir tą nieko vertą kuponą. My bad, kad neperskaičiau visos šusnies draudimo sutarties lapų, prieš imdama tokį absurdišką draudimą. Kas nors man gali pasakyti, ar yra tekę matyti idiotiškesnę draudimo sutartį, kuri siūlo ne ekrano pakeitimą arba atitinkamą piniginę išmoką, o nuolaidų kuponą, kuris tave įpareigoja būtinai kažką pirkti atitinkamam salone, žinoma brangiau, nei suteiktas kuponas... Negana to, pasitikrinusi Smart Master oficialiame puslapyje pamačiau, kad mano telefono keitimo kaina yra didesnė, nei man išrašyto kupono. Telefonas atseit nepataisomas, o tiesa yra tokia, kad šiuo metu neįmanoma iš gamintojų gauti galaxy 20note ultra ekranų, (tą sužinojau nunešus į kitą telefonų taisymo paslaugas teikiančią įstaigą), o tų kelių, kurie yra europoje kaina gerokai didesnė, nei Smartmaster deklaruojama ekrano keitimo paslaugos kaina, todėl yra sukuriama pasaka, kad telefono pataisyti neįmanoma ir nuteškiamas suš..tas kuponas. Žodžiu visiškas pasityčiojimas iš klientų ir apgaudinėjimas dienos šviesoj. Šiuo atveju, dėl sumos neatitikimo manau kreipsiuosi į vartotojų teises, o Tele2 viso gero pasakysiu, vos tik pasibaigs sutartis. Sėkmės toliau mulkinant žmones.
Atsakyti
Pritariu pats lėčiausias internetas Tele2, teks atsisakyti, nekokybiškų paslaugų!
Atsakyti
Jeigu labai labai norit lėčiausio interneto Lietuvoje - Tele2 jums yra puikus pasirinkimas
Atsakyti
Nukentejes 2021-09-06 16:46:22
Jie visus garantinius atvejus padaro negarantiniais. Mano Apple uzuot tvarke, pasake, kad jis pazeistas dregmes ir garantija negalioja. Nors telefonas dregmes nepazeistas. Dregmes indikatorius to nerodo. Pasake, kad negalioja garantija ir i krumus. Negali matyti nei remonto eigos savitarnoje, nei jiems prisiskambinti.
Paskambinkit į Apple Cear Customer service ir paaiškinkit - tada jiems beliks pakeisti telefona- tik man pakeitė su skirtingu imei tai klausiu ką čia daryt sako tai uzsiklijuok savo telefono ant dėžutes.. esu labai nustebęs bet taip nepaliksiu..
Atsakyti
Pratesiau sutartį su Tele2 gruodžio 2020.
Sutartine mokėjimo suma buvo 21.48Eur
Nu gegužės suma išaugo iki 29.48Eur.
Norėjau tiesiog sužinoti informacija apie sąskaitos pasikeitima, bet prisiskambinti neįmanoma.
Išvada.....operatoriai ne užsiimti ir net gi gali skambinti patys daug kartų kol sutartys bus pasirašyta. Bet jai reikia gauti informaciją pačiam klientui..
..misija neįmanoma!!!!
Esu daugiametė Tele2 klientė, bet tikrai ne rekomenduočiau šito tinklo.
Atsakyti
Mano patirtis leidžia teigti, jog Tele2- blogiausias ryšio tiekėjas Lietuvoje. Tokio nesiskaitymo su klientu neteko patirti dar niekur. Pasibaigus terminuotai 2 m.sutarčiai, automatiškai sudaroma neterminuota sutartis, kurios nutraukti neįmanoma. Rugsėjo 30 d. baigėsi sutartis, tą pačią dieną paskambinau į tele2 klientų aptarnavimo centrą, norėdama sutartį nutraukti. Konsultantė užsirašiusi mano numerį, pasakė, jog man per 5 darbo dienas arba greičiau, paskambins jų konsultantas ir nutrauks sutartį. Penktą dieną, nesulaukusi jų skambučio, skambinau pati, tačiau nepavyko, nes visi konsultantai būdavo užimti. Parašiau el.laišką, kad nemokėsiu už laikotarpį po sutarties pabaigos, kadangi paslaugomis nesinaudoju ir nesulaukiu jų skambučio. Gavau tokį atsakymą:, , patikrinę duomenis matome, kad 2021-10-07 kolega bandė su Jumis susisiekti dėl sutarties nutraukimo, tačiau Jūsų nepasiekė. Pažymime, kad 2021-10-07 buvo 5 darbo diena pagal žadėtą terminą, todėl iš savo pusės susitarimo laikomes. Sutarties sąlygose yra nurodyta, kad pasibaigus terminui sutartis tampa neterminuota automatiškai, su šiomis sąlygomis sutikote pasirašydami sutartį, tad išrašytas sutartis turėsite padengti.” Deja, skambučio nesulaukiau ir po 5 dienų ir po 6. Spalio 8d. nuvykau į Tele2 saloną Savo prekybos centre Kaune, kuriame man teigė, jog su manimi bandė susisiekti ir niekuo negali padėti. Konsultantui parodžiau visus priimtus ir praleistus skambučius- Tele2 skambučio nėra. Salone nutraukti neterminuotos sutarties, pasirodo, negalima, su manimi gali susisiekti ir nutraukti sutartį tik patys konsultantai! Esu be galo nusivylusi aptarnavimu ir niekada nesinaudosiu šio tiekėjo paslaugomis. Pačios blogiausios rekomendacijos.
Atsakyti
seniau budavo baigiasi planas ir tiek, jokiu pinigu po to nenuskaitineja.pries mazdaug pusmeti viskas pasikeite:kai tik pasibaigia tavo planas isijungia automatiskai "standartinis" (kaip ir anksciau), bet si kart visgi jau apmokestintas 5ct uz kiekviena diena. to pasekoje pildyk saskaitoje likes likutis pradeda tirpti.ar tai ne sukciavimas?
Atsakyti
Tele2 klientė esu apie 8 metus, kuo toliau tuo labiau noriu atsisakyti jūsų paslaugų. Svarbiausia jiems tapo ne klientas, o prekė. Užsirašiau iphone13 telefono pirkimui, paskambino, susitarėm. Apie jokį draudimą net nebuvo kalbos, tu tik nusipirk telefona labai greit pristatys gausi. Gavus tel supratau kad jokio draudimo nėra ir jokios informacijos negavau. Nuvykus į akropolyje esantį aptarnavimo centrą, paklausus dėl draudimo man buvo atsakyta kad jo įsigyti negaliu, man turėjo skambučio metu pasiūlyti. Konsultantės teigimu '' taigi nepatikrinsi ar čia sakė ar nesakė''. Jokio atsakymo negavau kaip ir pasiūlymo dėl draudimo. Grąžinant telefona paaiškėjo kad net įjungti jo negalima nes konsultantės teigimu '' taigi ijungėt ir viskas jau jis naudotas''. Mielas TELE2, keiskit konsultantus, ir savo požiūrį į klientą. Konsultantė nesugėbėjo nei paaiškint, net terminų kada patikrins telefoną nežino, kada grąžins nežino gal jus raskit tinkamų ir žinančių konsultantų. Esu labai nusivylusi jūsų paslaugomis., o ypač akropolyje esanti centras Vilnius.
Atsakyti
Į TELE2 konsultacines linijas prisiskambinti neįmanoma, tad norint išspręsti kilusias problemas, visuomet reikia vykti į TELE2 saloną, o pandemijos laikotarpiu, tai daryti yra pavojinga asmens sveikatai, bet ne apie tai :) Iškilus problemai į TELE2 saloną vykau vieną kartą, tuomet pažadėjo, kad problemą užsirašė knygelėje ir vėliau ją būtinai užregistruos, praėjus 1-2 savaitėm, teko vykti antrąjį kartą, tuomet kita konsultantė pranešė, jog jokių duomenų užregistruotų ji nemato, tad aš turėjau viską pateikti antrąjį kartą, o ir antroji konsultantė patikino, jog dabar užsirašo, o vėliau viską užregistruos, tačiau ir po antrojo karto teko laukti 1-2 savaites, kol supratau, jog teks vykti į saloną ir trečiąjį kartą. Atvykus trečiąjį kartą, konsultantė teigė, jog duomenis, mano siųstus, ji gavo, tačiau pamiršo užregistruoti ir tikino mane vykti namo, nes jau šįkart tikrai viską užregistruos, tačiau man jau pabodo "lakstyti" ir tikrinti, ar šįkart savo darbo atlikti nepamiršo, tad likau salone, kol ji registravo duomenis, na, ir mane vėl patikino, jog įvykį užregistruos/registruoja dabar ir per 5 d.d. problema turėtų būti išspręsta.
Atsakyti
Nežinau kas yra atsakingas už tai, bet jau kelinta diena bandau pasiskambinti į aptarnavimo centra o niekas nekelia. Esu padarius sutarti ir plana pasiėmus viena o atėjus saskaita visiškai nesutampa rodmenys.. norėtusi pasiskambinti ir viska pasitikslinti o niekas nekelia jau kelinta diena.. kas h skambinu man vis ta pati sako.., , visi konsultantai užimti malonėkite palaukti" ir groja muzika viskas galima laukti kiek nori niekas nekelia..
Atsakyti
b**t tele2 suletejo :Ddd
supista net intikas neveikia
eik tu nahui, p***a
Atsakyti
Tele2 nusivylusi aptarnavimu, atjungtas internetas o sąskaita pareina už nieka, o internetas atjungtas.čia taip žmones apgaudinėjate.Viršūnė.
Nepatenkintas jonas jonauskas
2021-10-05 01:11:27 IP 2devl4h9
Atsakyti
Zodziu sudu sudas geriau kelis eurus damoket kitiem tik ne tele2. Graziai sneka kol neuzsisakai, pasirases tampi niekas
Atsakyti
Sveiki. Noriu pasakyti tik tiek kad tai yra bene lėčiausias internetas Lietuvoje. Skambinau visur 10 kartu kaip namu interneto greitis 3-4 mb per sekunde taip toks ir lieka. Telefone isvis nera rysio ar prastas internetas. Telefonas iphone (XS) vienu zodziu ima pinigus o interneto greitis kaip pries 10 metu kabelines. Internetas is didziulio modemo. Bet tai nereiskia kad jis turi but toks letas. GYVENU Varenoje :)
Atsakyti
Gal ir nieko nusiperkam telefona praeina metai laiko, nebeisijungia telefonas, nuvežėm garantiniam taisymui, ir dar paskambine pasako jog garsiakalbis pradurtas, remonto kaina čiut ne 500 euru, kosmosas su Tele2. Jau visai darosi nebejuokinga…
Atsakyti
Nerekomenduoju. Ypač keliaujantiems į užsienį, ne ES šalis, priskaičiuoja dvigubus skambučius. Pvz. Jei turi padaręs peradresavimą artimam žmogui Lietuvoje tai jie vis tiek skaičiuoja tarifą, tik prideda ne tik įeinanti bet tuo pačiu ir įeinanti skambutį! Todėl apmokėti dvigubai - už vieną skambutį kaip ir įeinant ir išeinant, nors skambutis būna peradresuojamas ir tu užsienyje net nesinaudojit telefonu! Absurdas. Tokiu būdu per tris dienas prisuko sąskaitos 80€, nepaisant to, kad uždėtas sąskaitos limitas 50€! Laukiu kol pasibaigs sutartis ir keisiu tinklą kuo greičiau. Taip pat patarimas visiems keičiantiems planą, kadangi po kiekvienos sutarties plano kaina kyla, nenusileiskite ir nesutikite su kai o didinimu. Kai pradedi derėtis ir grasinti, visuomet suranda pigesnį planą!
Atsakyti
Esu Tele2 klientė jau seniai, bet su tokia absurdiška situacija susidūriau pirmą kartą. Noriu, kad žinotų šią situaciją ne tik tele2, bet ir klientai, kurie galbūt norės naudotis jų paslaugomis. Prieš daugiau nei 3 mėnesius įsigijau telefoną ir gavau samsung galaxy buds+ dovanų, džiaugiausi jomis neilgai, nes viena ausinė tiesiog ėmė ir sugedo, be jokios mano kaltės, jomis naudotasi buvo tikrai labai minimaliai, jos net nebuvo nei karto nukritusios. Pridavusi į Tele2 smartmaster servisą, po savaitės patikrinimo, jie tiesiog nusprendė, jog ausinės netaisomos, nors yra garantinis taisymas. Jei noriu remonto, turiu susimokėti virš 90 eurų. Aš atsisakiau remonto ir gavusi iš jų žinią, kad galiu atsimti ausines, atvažiavusi sužinojau, kad dar turiu atsiemant ir susimokėti jų 15 eurų mokestį už patikrą. Taip aš susimokėjau, nes tokios salygos. Bet ar ne absurdas, gauni daiktą dovanų, jis sugenda, praktiškai juo nesinaudojant ir vėliau siūlyti jį pataisyti beveik už įrenginio vertę, atsisakant, dar ir susimoki už nieką, praktiškai.
Gėda!!!
Atsakyti
Klientas nemažai laiko, bet tokio absurdo dar neteko matyti :). Situacija tokia paprašiau, kad koreguotu geresnį planą, kadangi keliaujantis reikalingas didesnis kiekis, pvz bitės pasiūlymas 20GB ES duomenų ir kaina 14.45eur neribotas GB lietuvoje ir pokalbiai, sms. Tai gavau tokį atsakymą:

Sveiki,

dėkoju, kad patikslinote. Didžiausi duomenų kiekiai ES šalyse galioja su standartiniais planais:
Neriboti GB (iš jų 14, 65 GB ES/EEE), neriboti pokalbiai ir SMS už 27, 90 Eur;
50 GB (iš jų 11, 34 GB ES/EEE), neriboti pokalbiai ir SMS už 21, 90 Eur.
Jeigu nuspręsite pasididinti planą, tą galite padaryti savitarnos svetainėje, Tele2 salone arba paskambinę klientų aptarnavimo numeriais nurodytais laiško apačioje.

Gražios dienos.

Mano atsakymas toks, kad daugiau jūsų klientas nebebūsiu, kadangi neradau kompromiso, skambinta ir kalbėta buvo kelis kartus, tačiau siūlote brangesnius planus, nei kad siūlo konkurentai, kadangi į nuolatinį klientą jūsų požiūris toks, mano lygiagrečiai toks pat.
Atsakyti
Man labai įdomu gerb. Tele2 įmone, už ką aš moku pinigus? Internetas kažkokia tragedija, reguliariai kiekvieną dieną maždaug nuo 16-17val vos Google užkrauna jūsų internetas! Ne tam aš moku pinigus, kad nebūtų galima naudotis. Tvarkykitės greičiau!
Atsakyti
Su tele2 labai daug bedu buna, kurios labai sunkiai sprendziamos. Skambini pagalbos numeriu, sako gausi pagalvos per puse val., bet praejus 2val nieko taip ir nebuvo. Internetas is tiesu yra prastas, greiti rodo iki 300mbps, na jo, gauni 10-20, gali tik fb scrolint su tiek. Kaina didele, pagalbos nera is jusu darbuotoju, o produktas kuri parduodat irgi prastas. Siaip linkiu keist darbuotojus kurie “tvarko”, “sprendzia” bedas nes ten jie jauciu fb sedi ir sako tuoj sutvarkysim. Yra neribotas internetas, o jie sau sako.. pridedu nuotrauka.
Atsakyti
Su sita kontora pavadinimu TELE2 s***i vyksta jau senai ir neaisku kada jie baigsis
Atsakyti
Šiaip tikrai esu labai senas tele2 paslaugų vartotojas, bet kažkas negerai darosi su "laisvu" internetu, tikrai ne visada, bet kaip tyčia kai labiausiai reikia jo sparta sumažėja 50 kartų. Kas keisčiausia, kad visus 4 metus kiek juo naudojuosi tokių prikolų nebuvo, arba bent jau netaip dažnai ir ne tokiais ilgais intervalais (paskutinį kartą dingo visam savaitgaliui).

Parašiau šiaip ne taip laišką su užklausa apie gal vykstančius mano regione darbus (nes problemos buvo pas dar kelis kaimynus), atrašė per parą, jog pas juos nėra vykdomi jokie darbai ar kažkas panašaus. Ir su pasiūlymais patikrinti iš mano pusės įrangą. Tačiau absoliučiai nieko nedarant, kokybė grįžo pati į savo vėžias.

Žinau, kad tai nėra šviesolaidis ir stabilumas kintantis, tačiau tikrai ne tokiais laiko intervalais ir iki tiek kartų prastesnės kokybės.
Atsakyti
Kokia velniava pas jus vyksta su internetu? Pastaruoju metu dažnai dingsta arba būna vos gyvas.
Atsakyti
Aš nebe suprantu, jus jeigu nesugebat aptarnauti senu savo klientu, tai gal apribokite skaiciu nauju. Kiek skambinu, tiek neprisiskambinu i klientu info nummeri, saskaita tik tirbdo po 9cnt uz minute ir tiek. Naudojau pildyk, perejau prie abonento, bet matau sutarciai pasibaigus, teks keisti rysui tiekeja, nes reikalinga jusu programele, kad galeciau pildyk kita numeri papildyti, saskaitu israsu negalima pasiziureti, jau po atnaujinimo programeles, neleido ivykdyti sitos paslaugos, nu saket sutvarkysit, bet ziuriu tik viskas cia pas jus blogeja
Atsakyti
Šiti PILDYK asilai leidžia sau atjungti interneta ir APSKRITAI VISAS PASLAUGAS dviem dienom be ispejimo ar atsiprašymo, pagr puslapyje pildyk.lt JOKIOS informacijos apie laikinus gedimus, absurdas ir šlykštu
Atsakyti
Zigmas 2021-09-17 18:54:12
Neveikia tele2 internetas!!! Tai jau antras sutrikimas sia saviaite. Pirma buvo 20210915 truko 3 - 4 valandas. Naudoju darbui. Prisiskamninti i tele2 neimanoma. Skambinant: "Jusu skambutis uzregistruotas netrukus jums preskambinsim" ir nieko!!!
Tikrai svarstau apie imones keitima. Man tik idomu kodel nei Delfi nei 15min, nei lrytas nieko apie tai neraso...
Atsitiktinumas?
Zodziu dar vienas toks kartas ir paslaugos teikejas bus pakeistas
Koks tu naivus. Naudojau papildomą numerį teledu daug metų, ten pastoviai bėdos, man pasirodė nerimta kompanija. Studentams, moksleiviams pats tas - pigiausia, o man netinka, reik stabilumo, tai ar gaila dėl kokybės kelių eur daugiau?
Atsakyti
Neveikia tele2 internetas!!! Tai jau antras sutrikimas sia saviaite. Pirma buvo 20210915 truko 3 - 4 valandas. Naudoju darbui. Prisiskamninti i tele2 neimanoma. Skambinant: "Jusu skambutis uzregistruotas netrukus jums preskambinsim" ir nieko!!!
Tikrai svarstau apie imones keitima. Man tik idomu kodel nei Delfi nei 15min, nei lrytas nieko apie tai neraso...
Atsitiktinumas?
Zodziu dar vienas toks kartas ir paslaugos teikejas bus pakeistas
Atsakyti
Tele2 internetas mires internetas TikTelija arba Bitė sudas subinėn greičiau atgal sulenda nei Teld2 internetas
Atsakyti
Jau ieškau kaip pakeist operatoriu. Visiškai klientų negerbianti įmonė. Užlužo pildyk mobilus internetas. Internetas man “givybiškai” svarbus, reikalingas darbui. Iš pradžių maniau, kad su mano mobiliuoju kažkas blogai, perkroviau pora kart - nepadėjo. Maniau paskambinsiu į info linija, kur už minutę pokalbio jie plešia 9ct trumpuoju numeriu. 9 centus už minutę tam kad klausytum kaip pakalba “robotukas”. Ir jis vėliau pasako “turim nesklandumu su internetu, soriukas. Spausk 0 jei nori gaut sms kai vėl veiks”. Ta prasme rimtai?? Jums iškyla techniniu problemu ir jus nesugebat iškart išsiųsdami sms informuot apie bėda? Dar turi skambint Jūsų “debiliuko” linijai už 9ct kad sužinotum, kad ne tau vienam internetas dingo? VISIŠKAS ABSURDAS. Išmokit krizes valdyt, gal tada po nesekmių klientų neprarasit.
Vagystė viduryje baltos dienos
2021-09-15 12:05:32 IP 28mctqfr
Atsakyti
Never again! Tele2 pildyk klientas nuo 2004m.
Paslaugų kainos išaugo neadekvačiai, o kokybė suprastėjo kelis kartus. Iš užsienio neprisiskambinti. Kažkokie mokesčiqi kad butu aktyvi sim kortelė, planai, kosmosas, ryšys dingsta, interetas nekoks. Aptarbavymas be žodžių. Ir vyšnia ant torto nuima pinigus nuo kortelės už sąskaitą jos nepildant, savaitgali keičiu operatorių....
Over all, š***s, myžalai o ne kokybė! Padūskyt jus nuo savo kokybiško kvapo!
Atsakyti
absurdas. Neimanoma prisijungti prie savitarnos. Pridare kazkokiu 15 minuciu laukimu, ko pasekoje prisijungti uztrunka min valanda. Neimanoma prisiskambinti konsultantui, o kai prisiskambini kazkoki pavargusi debila gauni kuris nieko nezino ir tikrai ne padeda. Bandziau pasikeisti plana tai baigesi tuo kad antra menesi moku 150 euru. didziausias sudas, geriau rinkites beleka kita
Atsakyti
Donatas 2021-09-08 23:07:30
Esu 10 metu Tele 2 klientas, šeima irgi, bet kai susiduri su smart master A********S, dingsta noras draugauti su tele 2. Šeimoje liko dar tik vienas abonentas iš keturių, po 2 mėn. Ate tele 2
WOW idomu ar jie skaito komentarus, as atvirai apakes klientu aptarnavimu, tiek SMART MASTER (taise telefona menesi laiko ir galiausiai sako keiciam - mano menuo nieko niekam nekainuoja, dalinu menesius for free) Anyways peace of bigbig brown shi* Ar matete ju pajamas uz 20metus... O kai reikia pagalbos klientu lauki ant linijos 15 - 20 min (ir taip jau 10metu)
VIENU ZODZIU:
*APTARNAVIMAS SALONUOSE = 0
*KLIENTU NUOMONE = 0
*SERVIZAS = 0
*MOBILUS INTERNETAS (Greiciausias Lietuvoje) = 0 (pameginti pasinaudo miegamajame miesto rajone po 17 val gal ir gausit 200kb/s greiti....)

LINKIU TELE2 KUO GEICIAU ISNYKTI IS LIETUVOS.....
Atsakyti
Naudojamės Pildyk, įjungta paslauga Draugai. Tai vargo vakarienė. Paslauga nebuvo įjungta, tačiau pinigai už paslaugą buvo nurašyti, kaip ir pinigai už skambučius draugams. Užtruko 10 dienų kol galiausiai ištaisė klaidą po daugybės pokalbių ir emailų. Dabar matau nurašytą 1 eur už orą, bet jau 15 min Pagalbos centras nekelia ragelio, nors už šį skambutį bus nurašyti pinigai. Rimtai nerekomenduoju, nes mokėsite brangiausiai už jų nemokamas paslaugas.
Atsakyti
Esu 10 metu Tele 2 klientas, šeima irgi, bet kai susiduri su smart master A********S, dingsta noras draugauti su tele 2. Šeimoje liko dar tik vienas abonentas iš keturių, po 2 mėn. Ate tele 2
Atsakyti
Tele2 įmonės internetas pakumba ore vidury dienos. Ka daryti? bandžiau perkrautu nepavyko. deja Tele2 yra tinginių pantys
Atsakyti
Nukentejes 2021-09-06 16:46:22
Jie visus garantinius atvejus padaro negarantiniais. Mano Apple uzuot tvarke, pasake, kad jis pazeistas dregmes ir garantija negalioja. Nors telefonas dregmes nepazeistas. Dregmes indikatorius to nerodo. Pasake, kad negalioja garantija ir i krumus. Negali matyti nei remonto eigos savitarnoje, nei jiems prisiskambinti.
Net nežinau ko imtis, nes visa reikalinga info ir prisijungimai telefone. Paskambinus pareiškė jog galiu sumokėjas 400+€ pasiimti nauja tokį pat telefoną, bet kodėl turėčiau ? Tikriausiai reiks kreiptis į žmogaus teisių tarnybą, kadangi vadinasi jie man pardavė jau brokuotą įrenginį. Kas nėra normalu. Pateikus užklausą apie situacija, ji lieka tokia pati. Ir visiškai jokio atsakymo. Dar vienas variantas imti nepriklausoma ekspertą. Bet sudėjus visus kaštus išlaidų gaunasi naujas telefonas. Tad sunku apsispręsti, žinoma jog iš TELE2 salono gyvenime nieko nebepirksiu, ir dar paraginsiu gimines ir artimuosius, pasibaigus sutarčiai jos nebepratęsti.
Atsakyti
Žirmūnų g.64.Konsultantas kalbėjo labai nepagarbiai.Siūlau įsidarbinti kompetentingus konsultantus. Po tokios patieties tikrai nėbėra noro likti Tele2.
Atsakyti
Arnas Tutkus 2021-09-01 11:03:52
Sveiki, noriu pranešti visiem kurie nėra vartotojai, o tiesiog perkate telefona iš tele 2 už visa suma. Niekada to nedarykite ; situacija - pirkau telefona prieš 1.4 metu, viskas buvo gerai iki dienos kada tiesiog žiūrėjau video per YouTube ir tiesiog staiga išsijungė telefonas, jis veikė ir veikia iki šiol, bet nerodė ekranas. Telefonas nebuvo pažeistas ir nei karto nukritęs ant žemės per visa turėjimo laikotarpį. Grįžęs į Lietuva pristačiau ji į garantinį, praėjo savaite, gavau skambuti iš smart master padalinio, kad telefonas yra nebe tvarkomas (DĖL KORPUSO PAŽEIDIMU) nors kaip ir minejau telefonas vis dar veikė. Ir tai yra mano KALTĖ. Ir situacija tokia kad likau išvis be jokio įrenginio. Tad niekada neapsigaukite ir nepirkite telefono iškart grynais, nes gali nutikti kaip man. Veikianti telefona su ekrano defektu, pavertė greit į netvarkoma. Vertinu dideliu dideliu vienetu, o su aptarnavimu telefonu dar prasčiau. Visiems gražios dienos, nepapulkite.
Jie visus garantinius atvejus padaro negarantiniais. Mano Apple uzuot tvarke, pasake, kad jis pazeistas dregmes ir garantija negalioja. Nors telefonas dregmes nepazeistas. Dregmes indikatorius to nerodo. Pasake, kad negalioja garantija ir i krumus. Negali matyti nei remonto eigos savitarnoje, nei jiems prisiskambinti.
Atsakyti
INTERNETRAS SUDAS GAVNO
Atsakyti
Tele2 internetas sudas gavno gavno sudas sudas kaip ir tele2 sudas ! BITĖ jega, Telija Jėga Tele2 sudad sudas gavno !
Atsakyti
Internetas tragiškas, jų pusė metų kai vargstam su šiuo internetu. Esame labai nusivylę.
Atsakyti
Noriu pareiksti pastaba ir paklausti, kodel Klientas atneses I Tele2 salona palikti remontuoti net ne savo telefona (sakykim tetes), paskui negali atsiimti pats savininkas (tetis), ar mano vyras, tiesiog kas tuo metu gali is seimos, nes vienas dalykas telefonas vezamas I kita miesta, nes patys is raj., o kitas dalykas, norejes priduoti telefona zmogus (tiksliau moteris) -nescia ir bet kada to telefono taisymo lsikotarpyje gali gimdyti, tuomet jau ilgam neiseitu nuvykti paimti telefono…… buvo kategoriskai atsakyta, kas priduoda tel, tas ir atsiima. Tuomet buvo uzduotas klausimas, kas nutinka, jeigu pridaves telefona asmuo (ne telefono savininkas) numirsta. I klausima atsake taip: “ tuomet telefonas nebeatiduodamas!”. Telefonas isigytas per Pigu.lt, o jie su Tele2 bendradarbiauja, todel pasiule Pigu.lt, kad greiciau atgauti Po remonto tel, geriau tiesiogiai nuvezti I Tele2, kas ir buvo padaryta.
Bendrauta buvo Kauno Akropolio Tele2salone su vyru prie pirmo langelio.
Pasiulymas butu toks: leisti atsiimti telefonus bet kuriam artimam zmogui, pateikus ar koki igaliojima, asmens koda ar pan.
Atsakyti
Tele 2 klientas esu jau apie 12 metų ir servisas visada būdavo aukščiausio lygio. Bet paskutiniu metu prasidėjo kažkokios nesąmonės. Salone darbuotojos sako vieną, paskambinus, konsultantas sako kita, kitas konsultantas dar kitaip. Beje paskutiniu metu sujungimas su konsultantu užtrunka apie 5min. Vienu žodžiu tele 2 iš solidžios įmonės nusirito iki turgaus lygio firmelės, su kuria nesinori turėti jokių reikalų. Kai tik baigsis sutartis, atkimšiu šampano buteli, kad nebereikia gaišti laiko ir gadinti sau nervus.
Atsakyti
Sveiki, noriu pranešti visiem kurie nėra vartotojai, o tiesiog perkate telefona iš tele 2 už visa suma. Niekada to nedarykite ; situacija - pirkau telefona prieš 1.4 metu, viskas buvo gerai iki dienos kada tiesiog žiūrėjau video per YouTube ir tiesiog staiga išsijungė telefonas, jis veikė ir veikia iki šiol, bet nerodė ekranas. Telefonas nebuvo pažeistas ir nei karto nukritęs ant žemės per visa turėjimo laikotarpį. Grįžęs į Lietuva pristačiau ji į garantinį, praėjo savaite, gavau skambuti iš smart master padalinio, kad telefonas yra nebe tvarkomas (DĖL KORPUSO PAŽEIDIMU) nors kaip ir minejau telefonas vis dar veikė. Ir tai yra mano KALTĖ. Ir situacija tokia kad likau išvis be jokio įrenginio. Tad niekada neapsigaukite ir nepirkite telefono iškart grynais, nes gali nutikti kaip man. Veikianti telefona su ekrano defektu, pavertė greit į netvarkoma. Vertinu dideliu dideliu vienetu, o su aptarnavimu telefonu dar prasčiau. Visiems gražios dienos, nepapulkite.
Atsakyti
Dėl kokių priežasčių konsultantai dirbantis Tele 2 salone Klaipėdos Akropolyje, tikina, kad jie neturi vadovo, nors jis yra, ir neduoda jokių koordinačių, kaip galima būtų susisiekti
Atsakyti
Jau nuo sestadienio praktiskai neveikia internetas namuose. Gedimas uzregistruotas, jokiu ziniu. Net nenoriu pagalvoti, kas bus kai mokslai prasides. Turbut teks nutraukti sutarti...
Atsakyti
Esame TELE2 klientai nuo pas jų gyvavimo pradžios, tačiau po šio įvykio nusprendėme visiškai atsisakyti jų paslaugų. Perkant telefoną salone, buvo pasiūlyta įsigyti “draudimą”, kuris deja, turi “paslėptų mokesčių/kainos”, apie kurias buvo pradėta šnekėti tik po paslaugos pasinaudojimo. Pasirašant sutartį apie franšižės mokestį nebuvo kalbama, prieš priduodant telefoną, taip pat nieko nebuvo užsiminta (buvo du kartus skambinta ir eita į saloną), o tai sužinojome tik tada kai jau atsiiminėjome sutaisytą telefoną. Paskambinus išsiaiškint situaciją atsakymas buvo - patys kalti. Niekam nerekomenduočiau naudotis jų paslaugomis. Jau geriau mokėti pas kitus tiekėjus daugiau, negu naudotis jų paslaugomis. Ačiū Dievui, kad kita savaite pereiname į Telia.
Atsakyti
Tele2 salone, kuris randasi Kaune, pramonės pr. Maximoje tragedija. 2021 08 26 19h. Žmonių pilna dvi konsultantės. Vyresnioji dirbo puikiai, kiek girdėjau bendravo begalo mandagiai su klientais, o jaunesnioji apart to kad laukė krūva žmonių tiesiog šnekučiavosi su savo atėjusia drauge. Tai gal gali pasišnekėti po darbo arba bent kai žmonių mažiau bus?
Atsakyti
Labai nusivyliau aptarnavimu salone Žirmūnų g.64.Konsultantas kalbėjo pakeltu, tonu, normaliai nieko nepaaiškinęs.Teko nutraukti ilgametę sutartį (apie 20m.buvome klientais).Su ta pačia problema kreipiausi į kitą paslaugų tiekėją ir viskas buvo geranoriškai išspręsta.Prarandate klientus per jūsų darbuotojų nekompetentingumą.

Taip pat rekomenduojame

MTTC
Mobiliųjų įrenginių aptarnavimas

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškės, LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: Pranciškaus Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės; apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; seo paslaugos; vaizdo stebėjimo sistemos.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
Mobile Technics
GSMarena.lt

Adresas: Gedimino pr. 45-4, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės; interneto parduotuvės.
Prekiaujame mobiliaisiais telefonais mažiausiomis kainomis Lietuvoje. GSMarena.lt siūlo platų mobiliųjų telefonų pasirinkimą. GSMarena.lt užtikrina savo klientams mažiausias kainas bei didžiausią prekių asortimentą. Mūsų prekybos salonai yra didžiausiuose Lietuvos miestuose – Vilniuje ir Kaune. Prekybos salonas...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Prezidentas Gitanas Nausėda apie Rekvizitai.lt tvaraus ir atsakingo verslo įvertinimą "TOP Įmonės" 2021
Prezidentas Gitanas Nausėda apie Rekvizitai.lt tvaraus ir atsakingo verslo įvertinimą "TOP Įmonės" 2021 10-08 13:42
Nors šiuo pandemijos laikotarpiu ne viena įmonė patyrė įvairiausių iššūkių, nemažai jų sugebėjo augti, kartais netgi rekordiškai. Rekvizitai.lt kiekvienais metais...
Seimas ėmėsi tikslinti viešojo asmens apibrėžimą
Seimas ėmėsi tikslinti viešojo asmens apibrėžimą 10-19 19:30
Antradienį po pateikimo buvo pritarta grupės parlamentarų siūlymui keisti Visuomenės informavimo įstatymą detaliau apibrėžiant, kas būtų laikomas viešuoju asmeniu ir kam galiotų mažesnė privataus...
Švedijos "Volvo Cars" nustatė artėjančio IPO kainų intervalą
Švedijos "Volvo Cars" nustatė artėjančio IPO kainų intervalą 10-19 18:57
Kinijos valdoma Švedijos automobilių gamintoja "Volvo Cars" netrukus surengs pradinį viešą akcijų platinimą (IPO), kurio metu planuoja pasiūlyti akcijas už 53–68 Švedijos kronų už akciją kainą.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar reiktų taikyti PVM lengvatą energijai?

Akcijų kainos

Macy's 28,25 +17,51%
Twitter 64,84 +3,30%
Facebook 335,34 +3,26%
Wells Fargo 49,43 +2,17%
Keurig Dr Pepper 34,76 -1,56%
IBM 142,32 -1,58%
Xerox 20,11 -2,00%
Walt Disney 171,14 -3,01%

Žaliavų kainos pasaulyje

Nafta 82,28 +1,19%
Kava 4,77 +6,00%
Vištiena 2,38 0,00%
Apelsinai 0,72 +4,35%
Benzinas 2,24 -0,88%
Cukrus 0,76 -5,00%
Jautiena 5,61 +0,36%
Sidabras 23,99 -6,58%