VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Tele2, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Tele2, UAB

Atsiliepimai apie Tele2, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Tele2, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Sveiki,

noreciau paklausti, kai skambinant i kita tele2 tel. nr. sako, Atsiprasome siuo metu sujungt negalime. Tai noreciau kokia padetis yra su siuo numeriu. uzblokuotas, isjungtas ar kaip ? aciu
Atsakyti
Sveiki,
norėjau pasidalint situacija, kuri šiandien nutiko su Tele 2 konsultantėm. Problemą sprendžiau Pramonės prospekto Maximoje esančiame Tele 2 salone. Nusipirkau naują Pildyk kortelę ir ji man neveikė, paskabinau į klientų aptarnavimo skyrių ir mane patikino, jog kortelė greičiausiai brokuota ir nuvykti į artimiausią skyrių pasikeisti, ką ir padariau. Nuvykau į Tele 2 ir pasakiau problemą, tačiau mane aptarnavo moteris, kuri net nesugebėjo išsiaiškint problemos iki galo ir pasiūlė visiškai kitą sprendimą nei man siūlė Tele 2 aptarnavimo linija. Ji man pasakė, jog kortelės numeris yra naudojamas kito asmens jau, todėl aš turiu pirkti kitą kortelę ir mokėti vėl pinigus, o tos kortelės sumą, kurią sumokėjau skambinti į aptarnavimą ir prašyt, kad pervestų į naują numerį. Aš nesutikau, sakiau, kad mane informavo kitaip, bet tada įsitraukė ir jos kolega ir tą patį pakartojo. Jos man pasakė, kad šitų kortelių dabar neturi ir artimiausia vieta iš salonų, kas turi yra PC Savas, tačiau bet kokių atveju turėsiu pirkti kortelė ir daryt šitą ilgą procedūra su pinigų pervedimu. Paprašęs ar gali jos šitą padaryt man griežtai atsakė, jog ne ir jos negali nieko padėt, turiu viską daryt pats.
Tuomet vėl paskambinau išėjęs iš ten į Aptarnavimo centrą ir jie vėl man pasakė, kad kortelę turi pakeisti salonas ir tą padaryt nemokamai. Nuvykau į PC Savas, nuėjau pas konsultantą ir jis man iškart padarė tai, ką turėjo padaryt ir Pramonės prospekto Tele 2. Manau turėtumėt darbuotojus pamokyti, jog situaciją jie spręstų ir bandytų padėti klientui, kas šiuo atveju nebuvo suteikta. Abejoju tos moters kompetencija dirbti su klientais esant probleminių sprendimų situacijoje ir kitą sykį ten tikrai neisiu.
Atsakyti
UAB Tele2 2017-11-13 08:37:19
Gerbiamas Vladai,

atsiprašome dėl patiriamų nepatogumų. Kad galėtume išspręsti šį klausimą, paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Mūsų šeima taip pat beks is tele 2 tai penki asmenys, tele 2 kuo toliau tuo labiau i lankas nieko gero....pritariu kad isiulyti prie sutarties draudima arba interneta konsultantai.labai gerai apmokyti o kai iskilus problemoms jie neturi ka pasakyti....juk sutartis i pabaiga tai kam, , sackytis ” nieko net nesiulo
Atsakyti
Diana 2017-11-07 20:00:33
Mieli klientai skaitykit sutartis būtinai, nes pasirodo draudimas tik du kartus taiso telefona...o trecio jau nebe, jauciuosi labai nepatenkinta labai...telefono ir plano sutartis greitai baiksis tai butinai pereisiu pas kita operatoriu...nors tiek metu naudojausi siuo operatoriumi siandien labai nusivyliau uzuot pasiule kazkoki kompromisa jie tiesiog lengvai paleidzia savo klientus.....tiesiog siandiena norejau nutraukti sutarti bet tiesiog turiu pora menesiu pratempti nes man neislaukus to laiko reiktu dvigubai susimoketi nei iprastai mokant kas menesi iki sutarties pabaigos. Artimiesiems ir seimos nariams butinai parekomenduosiu kitus operatorius tikiuosi nebus daugiau nesklandumu ir bereikalingu nervu........
As taip pat pasipiktinau draudimo salygomis.Labai pykstu...2metus mokejau po 5eurus uz 2telefonus 2draudimus.Suskilo vaiko telefono stikliukas uz kuri as turejau sumoketi 30euru!!!Konsultantes vilioja imtis draudima, jei noresit, sako atsisakysit!Nesuprantu, kam is viso tada uzsakyti, kam pinigus vejais leisti?Kam moketi draudima, jei turi moketi uz taisyma?Zodziu vilioja, kaip koks pinigus is zmoniu.Nesako tiesos, uzsleptos kazkokios sutarties salygos...Baigus sutarciai visa seima perkelsiu i kita tinkla...
Atsakyti
Vladas 2017-11-12 21:01:10
Sveiki,

Perėjau pries 1men i bites tinklą ir persivedziau 3 abonimentus. Ilgus metus buvau TELE2 klientas.
Tiesiog bite pasiūlė geresni planą. Gavau paskutine saskaita is TELE2,
Kurioje paskutinis mėnuo buvo paskaičiuotas kaip be nuolaidų, beje 1 numerio
tai nelietė. Išėjau laiku, skolų neturėjau, laiku apmokedavau. O taip pasielgia... noriu kad perskaičiuotu saskaita.
Gerbiamas Vladai,

atsiprašome dėl patiriamų nepatogumų. Kad galėtume išspręsti šį klausimą, paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Sveiki,

Perėjau pries 1men i bites tinklą ir persivedziau 3 abonimentus. Ilgus metus buvau TELE2 klientas.
Tiesiog bite pasiūlė geresni planą. Gavau paskutine saskaita is TELE2,
Kurioje paskutinis mėnuo buvo paskaičiuotas kaip be nuolaidų, beje 1 numerio
tai nelietė. Išėjau laiku, skolų neturėjau, laiku apmokedavau. O taip pasielgia... noriu kad perskaičiuotu saskaita.
Atsakyti
Mieli klientai skaitykit sutartis būtinai, nes pasirodo draudimas tik du kartus taiso telefona...o trecio jau nebe, jauciuosi labai nepatenkinta labai...telefono ir plano sutartis greitai baiksis tai butinai pereisiu pas kita operatoriu...nors tiek metu naudojausi siuo operatoriumi siandien labai nusivyliau uzuot pasiule kazkoki kompromisa jie tiesiog lengvai paleidzia savo klientus.....tiesiog siandiena norejau nutraukti sutarti bet tiesiog turiu pora menesiu pratempti nes man neislaukus to laiko reiktu dvigubai susimoketi nei iprastai mokant kas menesi iki sutarties pabaigos. Artimiesiems ir seimos nariams butinai parekomenduosiu kitus operatorius tikiuosi nebus daugiau nesklandumu ir bereikalingu nervu........
Atsakyti
Gan prastas 4G interneto rysys. Nuolatos kartais nuo karto atsiranda strigimai, kai neveikia tiesiog internetas. Paskambinus i 117 ir pasakius, kad internetas neveikia retkarciais Vilniaus centre nuolatos isgirsti "tai atiduokit savo telefona taisymui, nes jei butu sutrikimai kam nors centre, tai gautume daug zinuciu". Viskas mokama laiku, taciau tenka kesti nesklandumus, kas galu gale veda ir prie kitos problemos, kad 117 aptarnavimas is vis neatitinka realybes. Teko vezti telefona taisymui, informacija telefonu neatitinka realybes. Telefonu prieziuros centre man rekomendavo is viso neklausyti ka sako operatorius. Po daugiau nei 10 metu naudojimo visoje seimoje kuo toliau, tuo labiau tenka nusivilti.
Atsakyti
Gerbiama Dovile,

atsiprašome dėl patiriamų nepatogumų. Kad galėtume išspręsti šį klausimą, parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Norint pakeisti ryšį misija neįmanoma? Internetinėj Tele 2 parduotuvėje užsipildžiau formą, dėl naujo plano ir numerio perkėlimo iš vieno tinklo į Tele2. pirma kartą pildydama padariau klaidą dėl datos, kada noriu kad mano numeris būtų perkeltas, iškart susisiekiau telefonu su tele2 ir mane patikino, kad man perskambins dėl šios klaidos ir viskas bus sutvarkyta. Nuėjau į Jonavoje esantį saloną užsipildyti sutarties ir paklausiau ar data yra pakeista ir man atsake kad ne, nors telefonu man pasake kad viskas yra sutvarkyta. KOnsultantė pasiūlė iš naujo užsipildyti, viskas šį kartą kaip ir buvo gerai, sutartis pasirašyta, laukiu lapkričio4 dienos, kada man bus įjungtas ryšis, deja, taip neįvyko. ta pačią dieną nuėjau i kaune pramones g. esanti saloną pasiklausti kas ne taip, kodėl man vis dar nėra ryšio. konsultantė man pasakė kad kreipčiausi į tą savo jonavą kur pasirašiau sutartį ir kodėl neperkelta man atsakė nes kažkas negerai. aš jos klausiu kas? jos atsakymas man kažkas. atėjus kurjeriui jinai iš vis manęs nebegirdėjo ir man tiesiog pasakė, kad jūsų numeris gi keliamas iš labas į pildyk, aš jai bandau aiškinti kad turi būti keliamas iš Bitės abonento į tele2 abonenta. Jinai man sako nu jo į pildyk. bet patikino, kad turetu buti viskas gerai ir palaukti pirmadienio.
siandien yra lapkricio 6 diena ir as vis dar neturiu tele2 rysio, nes gi kazkas negerai.
Atsakyti
Birutė 2017-11-02 16:38:09
Sugedo telefonas kurio garantinis dar veikia ir pristačiau į saloną remontui. bet kai paprašiau pakaitinio telefono, vadybininkė atsakė kad neturi. Dirbu su telefonu, visada turiu būti ant ryšio. Įmonė didelė ir konkurencinga, kaip galima neturėti normalių pakaitinių telefonų? Už telefono sąskaita pinigus mokėti reikia už visa mėnesi, bet dvi savaites taisysite ir paliksite klientus visiškai be ryšio. Sutartis dar tęsis iki sausio mėnesio ir neabejoju, kad jai pasibaigus domėsiuosi kitų ryšio paslaugų įmonėmis, nors tikrai ilgai naudojuosi jūsų paslaugomis. Be to, visų Tele2 salonų darbuotojai be galo malonūs ir jaučiasi, jog jiems patiems nepatogu sakyti kokia yra situacija.
Gerbiama Birute,

atsiprašome dėl susiklosčiusios situacijos. Kad galėtume išspręsti šį klausimą, parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Simona 2017-11-02 13:23:05
Sveiki mane domina kada bus atsatytas risys musu kaimui nes ten esam dabar kaip izoliuoti nej paskambinti nej susikalbeti negalim tai rysio pilna rodo tai jo iswis nera trukineja nieko negirdziu pokalbio metu. nuo penktadienio prasidejo tos nesamones, skambinom sakyt kazka bet kad pakeitimu nematau.Neduodat mum pasirinkimo tik keist tinkla nes netikiu, kad ce kazkas reaguos i musu skundus.
Gerbiama Simona,

atsiprašome dėl patiriamų nepatogumų. Kad galėtume išspręsti šį klausimą, parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Agne 2017-11-02 08:43:14
"Pildyk" Užsisakiau interneta savaitei 2017.10.31 ir iki šiol internetu negaliu naudotis nes jo neijungia. Man pinigai tai nebus gražinti o interneto tai nėra. Kodėl taip vyksta??
Gerbiama Agne,

neturime Jūsų kontaktinių duomenų, todėl negalime išsiaiškinti situacijos. Parašyti mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt arba paskambinkite į PILDYK klientų aptarnavimo telefonu 1577 (skambinant Lietuvoje) arba +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Sveiki, prieš du metus užsisakiau planą už 14 eurų su deezer premium programėle ir pasiėmiau telefoną samsung galaksy s6 išsimokėtinai. Kas mėnesi bendra sąskaita budavo po 40eur. Kai tik nusipirkau telefoną jis buvo brokuotas, nešiau į garantinį po pirmų dviejų svaičių naudojimo du ar tris kartus taisyti, aparatas išsijunginėdavo ir strigdavo, taip pat keitė ekraną, nes tele2 konsultanto pasiūlytas originalus telefono dėklas už 45 eur subraižė ekraną... Po tokių nesklandumų rašiau prašymą kad pakeistų telefoną. Jis buvo atmestas. Po pataisymų jis kaip ir veikė... kartais strigdavo, kaisdavo, bet bent jau galėjau skambinti ir naudotis telefono programomis... Prieš porą mėnesių išsimokėjau už telefoną, bet vėl atsirado atnaujinimas... Ir mano telefonas vėl normaliai nefuncionuoja. Skambinau konsultantams kurie mane nukreipė į viaplay. deja ten laukti reikia minimum po 15 min ir niekas nebeatsiliepia. Aš esu įsiūtusi už tokius nesklandumus, nes išnaujo perkrauti atnaujinimo telefono aparatas neleidžia į aptarnavimo centrą prisiskambinti neįmanoma, o į garantinį nešti vėl ir telefono laukti po 2-3 savaites nenoriu. Gaištu savo laiką ir pinigus skambinėdama veždama į taisyklas telefoną ir gadinu nuotaiką klausydama konsultantų, kurie net nepasidomi prieš skambindami kiek išnaudoju gigabaitų interneto, kad galėtų man pasiūlyti geriausią variantą. Ar matėte kiek permoku pastariuosius mėnesius už internetą? Mano plano sąskaita pasidarė nuo 14eur iki 22eur, be telefono lizingo mokesčio. Nespėjo praeiti ganrantinis laikotarpis telefonas vėl neveikia, o sąskaitos didžiulės... Šiandien mano kantrybė išsisėmė. Pažiūrėkite kaip rūpinatės savo klientais.
Atsakyti
Laba diena, šių metų Spalio mėn. baigėsi mano Tele2 paslaugų plano termino laikas. Mano tel. numeris yra - 867809524. Spalio 31 d. užsakiau naują paslaugų planą. Mano užsakytas planas: 150 min. ir neriboti SMS. Šio paslaugų plano minimalus mėnesinis mokestis - 2, 90 Eur. Šiandien (2017.11.03) iš Tele2 gavau informaciją, kad aš užsakiau paslaugų planą, kurio mėnesinis mokestis yra 5, 50 Eur. Tai yra melas! Aš neužsakinėjau plano, kurio minimalus mėn. mokestis yra 5, 50 Eur! Prašau nutraukti neteisėtai sudarytą sutartį. Nutraukite sutartį!

Laurynas Goberis.
Bitininkų g. 43D-68, Kaunas.
Atsakyti
Sugedo telefonas kurio garantinis dar veikia ir pristačiau į saloną remontui. bet kai paprašiau pakaitinio telefono, vadybininkė atsakė kad neturi. Dirbu su telefonu, visada turiu būti ant ryšio. Įmonė didelė ir konkurencinga, kaip galima neturėti normalių pakaitinių telefonų? Už telefono sąskaita pinigus mokėti reikia už visa mėnesi, bet dvi savaites taisysite ir paliksite klientus visiškai be ryšio. Sutartis dar tęsis iki sausio mėnesio ir neabejoju, kad jai pasibaigus domėsiuosi kitų ryšio paslaugų įmonėmis, nors tikrai ilgai naudojuosi jūsų paslaugomis. Be to, visų Tele2 salonų darbuotojai be galo malonūs ir jaučiasi, jog jiems patiems nepatogu sakyti kokia yra situacija.
Atsakyti
Sveiki mane domina kada bus atsatytas risys musu kaimui nes ten esam dabar kaip izoliuoti nej paskambinti nej susikalbeti negalim tai rysio pilna rodo tai jo iswis nera trukineja nieko negirdziu pokalbio metu. nuo penktadienio prasidejo tos nesamones, skambinom sakyt kazka bet kad pakeitimu nematau.Neduodat mum pasirinkimo tik keist tinkla nes netikiu, kad ce kazkas reaguos i musu skundus.
Atsakyti
"Pildyk" Užsisakiau interneta savaitei 2017.10.31 ir iki šiol internetu negaliu naudotis nes jo neijungia. Man pinigai tai nebus gražinti o interneto tai nėra. Kodėl taip vyksta??
Atsakyti
Izabelė 2017-10-29 10:01:37
Laba Diena, esu begalo nusivylusi skambinusia vadybininke - +37064798694. Šiuo numeriu.
Situacija tokia, gavau pasiūlymą neribotą interneta su plančete, paminèjau, kad internete nemačiau tokios akcijos, ji patikino, kad tiikrai ir nėra, ši akcija taikoma man asmeniškai, nes asu lojali jūsų kliante- eina 4metai. Susigundžiau- užsisakiau....bet visvien patikrinau dar kart interneta ir nustėrau- ten 6men. Nemokami ir tos pačios sąlygos..... Atsakykit-ar galima taip mulkinti savo mokų klientą?Jaučiuosi apgauta (galit klausytis įrašto pokalbio). Apmaudu, kad tokie žmones dirba Jūsų kolektyve..... jei jau jaunus sugeba apgaut...ka apie senus kalbet......
Gerbiama Izabele,

apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Kad galėtume išspręsti šį klausimą, parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Vaidas 2017-10-29 09:40:03
Gerai, man jau kantrybė nelaiko kas per nesamonės dedasi. Gavau sms žinutę kad bus atliekamas tinklo remontas penktadienį. O šeštadienįrekomenduojama perkrauti telefoną kad nebūtųtrigdžių. Tele 2 tinkle turiu du numerius ir abu „grybauja” tai kai siųsit saĄskaitą šio mėnesio prašyčiau išminusuoti tas porą dienelių kai aš susisiekt normaliai su niekuo negalėjau. O apie prisiskambinimą klientų aptarnavimo centrui aš netnekalbu. Esu labai nepatenkintas Jūsų teikiamomis paslaugomis
Gerbiamas Vaidai,

atsiprašome, jei patyrėte nepatogumų dėl GSM dažnių keitimo. Kad galėtume išspręsti šį klausimą, parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Gytis 2017-10-28 16:01:44
Sveiki.beda tokia.buvo uzblokuotas imei.uz nemokuma, sumokejus skola tel neatblokavo pusantro menesio, po vaikščiojimu i salono, ir prašymu rašymo, kad atblokuotu, viena vakara gavau sms iš tele2, kad imei atblokuotas telefonas veikt prades per 24h.praejo 24h o telefonu vis tiek neleidžia naudotis.kaip čia yra?
Gerbiamas Gyti,

apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų. Siūlome kelis kartus išjungti/įjungti telefoną. Jei telefonu vis tiek negalite naudotis, parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Silvija 2017-10-28 10:12:49
Sudažiau draustą telefoną ir norėjau jį priduoti taisyti. Visuose Kauno tele2 salonuose ieškojau pakaitinių telefonų, bet niekas jokio normalesnio varianto neturėjo - mygtukiniai arba sulūžę, greitai išsikraunantys. Dirbu su telefonu, visada turiu būti ant ryšio. Gavau, ko gero, geriausią variantą - Samsung galaxy alpha. Sakė, jog kiti išsijunginėja, lėti ar dar kas. Pasirodo, kad ir šitas išsijunginėja, pilnai pakrovus rodo, kad išsikrovė. Kažkoks kosmosas. Įmonė didelė ir konkurencinga, kaip galima neturėti normalių pakaitinių telefonų? Už draudimą pinigus moku ne tam, kad dvi savaites taisytumėte ir paliktumetė klientus visiškai be ryšio. Sutartis dar tęsis metus ir neabejoju, kad jai pasibaigus domėsiuosi kaip kitos kompanijos sprendžia draudiminių įvykių problemas. Be to, visų Tele2 salonų darbuotojai be galo malonūs ir jaučiasi, jog jiems patiems nepatogu sakyti kokia yra situacija.
Gerbiama Silvija,

atsiprašome dėl susiklosčiusios situacijos. Kad galėtume išspręsti šį klausimą, parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Laba Diena, esu begalo nusivylusi skambinusia vadybininke - +37064798694. Šiuo numeriu.
Situacija tokia, gavau pasiūlymą neribotą interneta su plančete, paminèjau, kad internete nemačiau tokios akcijos, ji patikino, kad tiikrai ir nėra, ši akcija taikoma man asmeniškai, nes asu lojali jūsų kliante- eina 4metai. Susigundžiau- užsisakiau....bet visvien patikrinau dar kart interneta ir nustėrau- ten 6men. Nemokami ir tos pačios sąlygos..... Atsakykit-ar galima taip mulkinti savo mokų klientą?Jaučiuosi apgauta (galit klausytis įrašto pokalbio). Apmaudu, kad tokie žmones dirba Jūsų kolektyve..... jei jau jaunus sugeba apgaut...ka apie senus kalbet......
Atsakyti
Gerai, man jau kantrybė nelaiko kas per nesamonės dedasi. Gavau sms žinutę kad bus atliekamas tinklo remontas penktadienį. O šeštadienįrekomenduojama perkrauti telefoną kad nebūtųtrigdžių. Tele 2 tinkle turiu du numerius ir abu „grybauja” tai kai siųsit saĄskaitą šio mėnesio prašyčiau išminusuoti tas porą dienelių kai aš susisiekt normaliai su niekuo negalėjau. O apie prisiskambinimą klientų aptarnavimo centrui aš netnekalbu. Esu labai nepatenkintas Jūsų teikiamomis paslaugomis
Atsakyti
Sveiki.beda tokia.buvo uzblokuotas imei.uz nemokuma, sumokejus skola tel neatblokavo pusantro menesio, po vaikščiojimu i salono, ir prašymu rašymo, kad atblokuotu, viena vakara gavau sms iš tele2, kad imei atblokuotas telefonas veikt prades per 24h.praejo 24h o telefonu vis tiek neleidžia naudotis.kaip čia yra?
Atsakyti
Sudažiau draustą telefoną ir norėjau jį priduoti taisyti. Visuose Kauno tele2 salonuose ieškojau pakaitinių telefonų, bet niekas jokio normalesnio varianto neturėjo - mygtukiniai arba sulūžę, greitai išsikraunantys. Dirbu su telefonu, visada turiu būti ant ryšio. Gavau, ko gero, geriausią variantą - Samsung galaxy alpha. Sakė, jog kiti išsijunginėja, lėti ar dar kas. Pasirodo, kad ir šitas išsijunginėja, pilnai pakrovus rodo, kad išsikrovė. Kažkoks kosmosas. Įmonė didelė ir konkurencinga, kaip galima neturėti normalių pakaitinių telefonų? Už draudimą pinigus moku ne tam, kad dvi savaites taisytumėte ir paliktumetė klientus visiškai be ryšio. Sutartis dar tęsis metus ir neabejoju, kad jai pasibaigus domėsiuosi kaip kitos kompanijos sprendžia draudiminių įvykių problemas. Be to, visų Tele2 salonų darbuotojai be galo malonūs ir jaučiasi, jog jiems patiems nepatogu sakyti kokia yra situacija.
Atsakyti
Edvinas 2017-10-26 12:30:10
Laba diena. Taip jau nutiko, kad šiek tiek pavėlavau apmokėti sąskaitą, tačiau ją apmokėjus, kažkodėl nebeveikia el. parašo paslauga. Ką tokiu atvėju daryti? Laikas spaudžia, o už tai ką moku neveikia.
Gerbiamas Edvinai,

mielai Jums atsakysime. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Laba diena. Taip jau nutiko, kad šiek tiek pavėlavau apmokėti sąskaitą, tačiau ją apmokėjus, kažkodėl nebeveikia el. parašo paslauga. Ką tokiu atvėju daryti? Laikas spaudžia, o už tai ką moku neveikia.
Atsakyti
Aurelija 2017-10-25 20:07:36
Sveiki, pirkome pilna kaina salone mygtukinį telefoną. Pabrėžiu PILNA KAINA... O gi pasirodo įdėjus kito operatoriaus kortelę įrenginys PRIRIŠTAS prie tele2 tinklo. Nes įdėjus tele2 papildymą veikia... Apmaudu. Gyvenam tokiais laikais. 2017m ir dar būna tokių dalykų, juolab įrenginys pirktas už pilną kainą paprastas MYGTUKINIS. Be jokių abonentų ar terminuotų sutarčių....žodžiu atsargiai..
Gerbiama Aurelija,

Jūsų pateiktą situaciją galėsime išnagrinėti ir Jus informuoti tik gavę Jūsų kreipimąsi. Prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą) arba pateikti užklausą per savitarną, adresu mano.tele2.lt.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Tina 2017-10-25 09:48:46
Laba diena. Jau virš penkių metu su draugu naudojamies pildyk kortelemis. Buvome patenkinti siulomai planais ir akcijomis, bet kuo toliau tuo labiau nusivylime. Draugas nusprende paimti abonementa tai jau trečia diena negali jo numeri permesti į abonenta. Kreipiantis i salona PC BIG Klaipedoje buvo pareikšta kad pats privalo užregistruoti tel.nr. čia atseit ne jų darbas. Po to kai pagrasino pereiti i kita tinkla, , tipo, , užregistravo, bet pasakė kad numeris pereis kita diena iki 11val. Paskambinus informacijos telefonu buvo pasakyta kad reikės laukti iki 23.00val. Atsiprašau, bet jus išvis galvojate apie savo klientus? Jeigu jums nebesvarbus klientai tai bukite geri, pasakykite tiesiai šviesiai ir eisim pas kitus. Nusibodo jusu pasakos ir pažadai
Gerbiama Tina,

apgailestaujame, jeigu susidūrėte su nepatogumais naudojantis Tele2 paslaugomis. Jūsų pateiktą situaciją galėsime išnagrinėti ir Jus informuoti tik gavę Jūsų kreipimąsi. Prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Sveiki, pirkome pilna kaina salone mygtukinį telefoną. Pabrėžiu PILNA KAINA... O gi pasirodo įdėjus kito operatoriaus kortelę įrenginys PRIRIŠTAS prie tele2 tinklo. Nes įdėjus tele2 papildymą veikia... Apmaudu. Gyvenam tokiais laikais. 2017m ir dar būna tokių dalykų, juolab įrenginys pirktas už pilną kainą paprastas MYGTUKINIS. Be jokių abonentų ar terminuotų sutarčių....žodžiu atsargiai..
Atsakyti
Laba diena. Jau virš penkių metu su draugu naudojamies pildyk kortelemis. Buvome patenkinti siulomai planais ir akcijomis, bet kuo toliau tuo labiau nusivylime. Draugas nusprende paimti abonementa tai jau trečia diena negali jo numeri permesti į abonenta. Kreipiantis i salona PC BIG Klaipedoje buvo pareikšta kad pats privalo užregistruoti tel.nr. čia atseit ne jų darbas. Po to kai pagrasino pereiti i kita tinkla, , tipo, , užregistravo, bet pasakė kad numeris pereis kita diena iki 11val. Paskambinus informacijos telefonu buvo pasakyta kad reikės laukti iki 23.00val. Atsiprašau, bet jus išvis galvojate apie savo klientus? Jeigu jums nebesvarbus klientai tai bukite geri, pasakykite tiesiai šviesiai ir eisim pas kitus. Nusibodo jusu pasakos ir pažadai
Atsakyti
Giedre 2017-10-23 20:03:27
Labai liudna kad sitiek laiko prabuvus tele2 klientu tenka galvot apie perejima pas kita operatoriu.pildyk interneto paslaugos tapo tiesiog tragiskos..kai atvaziuoju i Vilniu isvis praktiskai neimanoma naudotis. (ir ne cia ne mano telefono problema)
Gerbiama Giedre,

neturime Jūsų kontaktinių duomenų, todėl negalime išsiaiškinti situacijos. Parašyti mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt arba paskambinkite į PILDYK klientų aptarnavimo telefonu 1577 (skambinant Lietuvoje) arba +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Labai liudna kad sitiek laiko prabuvus tele2 klientu tenka galvot apie perejima pas kita operatoriu.pildyk interneto paslaugos tapo tiesiog tragiskos..kai atvaziuoju i Vilniu isvis praktiskai neimanoma naudotis. (ir ne cia ne mano telefono problema)
Atsakyti
Liutauras 2017-10-20 13:54:47
Noriu pasidalinti tele 2 apgaule. Rašau jau antrą kartą šendiena, vieną pranešimą jau ištrynė, jaučiu labai jau tele 2 jiems nepalankus buvo. Norėčiau dar kartą išdėstyti savo juodą nusivylimą tele 2. Prieš išvykdamas i Vokietija paskambinau į tele 2 informacija, ir paklausiau ką man reikia daryti, kad galėčiau kalbėti su pildyk kortele ir Vokietijoje. Man buvo mandagiai paaiškinta, kad reikia užsisakyti vieną iš planų ir jokių problemų nekils, dar paaiškino ju tarifus. Užsisakiau jų vieną rekomeduotą planą ir išvykau. Bet visos bėdos prasidėjo jau Lenkijoje. Bandžiau skambinti, bet jokių šansų nebuvo niekur prisiskambinti, absoliučiai visi mano skambučiai yra blokuojami. Tik galiu sms rašyti, ir jas gauti. Dar ir man gali paskambinti, daugiau nieko. Isivaizduojate koks yra reikalų tvarkymas SMS, pasakysiu, kad žiaurus. Man net nebuvo paaiškinta, kad negalėsiu skambinti. Čia jau yra grubus melas. Norėjau pats paskambinti i tele 2, bet kaip jau minejau niekaip nepavyksta. Ir dabar esu Vokietijoje, bet kaip sakant be rysio. Matosi kaip jiems rupi ju klientai. Daugiau niekada nebeimsiu tele 2 paslaugų. Gryžęs išmesiu tele 2 kortelę. Va taip.
Gerbiamas Liutaurai,

neturime Jūsų kontaktinių duomenų, todėl negalime išsiaiškinti situacijos. Parašyti mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt arba paskambinkite į PILDYK klientų aptarnavimo telefonu 1577 (skambinant Lietuvoje) arba +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Ugne 2017-10-18 21:54:43
Man idomu kaip turejo buti istikruju. Vasario menesi pasiemiau nauja telefona huawei p9 lite. Veike letai ir strigdavo. Nunesus i garatini pakeite pagrindine telefono plokste, kameros plokste ir baterijos dangteli. Pasikeite net telefono imei. Mano kaltes cia visai nera. Dabar turiu moketi uz perdaryta telefona. Noriu rasyti skunda.
Gerbiama Kliente,

mielai Jums atsakysime. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Ona Gurviciene 2017-10-18 13:16:05
Laba diena,
esu nusivylusi Tele2 Pildyk paslaugomis, tiesiog apgavyste.Labai daug metu turiu ju paslaugas ir puikiai veikdavo, tiek isvykus is salies tiek jos viduje.
Pastaruoju metu daznai vazineju i dvi EU salis. Atvykus i kita sali gaunu pasveikinima ir pranesima, kad uzsisakyciau plana, ka ir darau. Uzsisakau STANDARTINIS ir viskas yra uzblokuota, likusi visai be rysio: nei gaunu nei galiu pasiusti sms ar tfn paskambinti. Jau ne karta taip yra buve ir pernai ir symet pavasari ir dabar. Esu Svedijoje be rysio, be kontaktu..
Gerbiama Kliente,

neturime Jūsų kontaktinių duomenų, todėl negalime išsiaiškinti situacijos. Parašyti mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt arba paskambinkite į PILDYK klientų aptarnavimo telefonu 1577 (skambinant Lietuvoje) arba +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Aurimas 2017-10-23 08:56:07
turiu nusiakundima del garantinio, buvo atnestas telefonas tvarkyti del foto aparato ir striginejimo, tai garantinis atsisake tvarkyti del mili ekrano itrukimo. prie ko tas ekranas ir foto aparatas. baigsis sutartys su tele2 eisiu i kita operatoriu kurie klientais geroau pasirupina
Gerbiamas Aurimai,

Jūsų pateiktą situaciją galėsime išnagrinėti ir Jus informuoti tik gavę Jūsų kreipimąsi. Prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
turiu nusiakundima del garantinio, buvo atnestas telefonas tvarkyti del foto aparato ir striginejimo, tai garantinis atsisake tvarkyti del mili ekrano itrukimo. prie ko tas ekranas ir foto aparatas. baigsis sutartys su tele2 eisiu i kita operatoriu kurie klientais geroau pasirupina
Atsakyti
Noriu pasidalinti tele 2 apgaule. Rašau jau antrą kartą šendiena, vieną pranešimą jau ištrynė, jaučiu labai jau tele 2 jiems nepalankus buvo. Norėčiau dar kartą išdėstyti savo juodą nusivylimą tele 2. Prieš išvykdamas i Vokietija paskambinau į tele 2 informacija, ir paklausiau ką man reikia daryti, kad galėčiau kalbėti su pildyk kortele ir Vokietijoje. Man buvo mandagiai paaiškinta, kad reikia užsisakyti vieną iš planų ir jokių problemų nekils, dar paaiškino ju tarifus. Užsisakiau jų vieną rekomeduotą planą ir išvykau. Bet visos bėdos prasidėjo jau Lenkijoje. Bandžiau skambinti, bet jokių šansų nebuvo niekur prisiskambinti, absoliučiai visi mano skambučiai yra blokuojami. Tik galiu sms rašyti, ir jas gauti. Dar ir man gali paskambinti, daugiau nieko. Isivaizduojate koks yra reikalų tvarkymas SMS, pasakysiu, kad žiaurus. Man net nebuvo paaiškinta, kad negalėsiu skambinti. Čia jau yra grubus melas. Norėjau pats paskambinti i tele 2, bet kaip jau minejau niekaip nepavyksta. Ir dabar esu Vokietijoje, bet kaip sakant be rysio. Matosi kaip jiems rupi ju klientai. Daugiau niekada nebeimsiu tele 2 paslaugų. Gryžęs išmesiu tele 2 kortelę. Va taip.
Atsakyti
Labai nusivyliau tele 2 kaip tokia ir apgaule. Pries išvykdamas į Vokietija skambinau operatorei, ir domėjausi ką man reiktų padaryti, kad su tele 2 pildyk kortele normaliai galėčiau kalbėti ir Vokietijoje. Man paaiškino, kad tik užsisakyk planą ir jokiu problemų nebus. Išaiškino visus tarifus ir palinkėjo geros dienos, o tos dienos jau Lenkijoje subjuro. Galėsi drasiai kalbėti su šia kortele. Tik ivažiavus į Lenkija iškilo visos bėdos. Paskambinti nėra jokių šansų, visi skambučiai yra blokuojami, absoliučiai niekur negaliu paskambinti. Tik vienas dalykas, kad galiu tik sms rašyti juos gauti, ir skambučius priimti. Bet isivaizduojate koks yra reikalų tvarkymas SMS. Labai nusivyliau. Tiesiog apgavo mane.
Atsakyti
Man idomu kaip turejo buti istikruju. Vasario menesi pasiemiau nauja telefona huawei p9 lite. Veike letai ir strigdavo. Nunesus i garatini pakeite pagrindine telefono plokste, kameros plokste ir baterijos dangteli. Pasikeite net telefono imei. Mano kaltes cia visai nera. Dabar turiu moketi uz perdaryta telefona. Noriu rasyti skunda.
Atsakyti
Laba diena,
esu nusivylusi Tele2 Pildyk paslaugomis, tiesiog apgavyste.Labai daug metu turiu ju paslaugas ir puikiai veikdavo, tiek isvykus is salies tiek jos viduje.
Pastaruoju metu daznai vazineju i dvi EU salis. Atvykus i kita sali gaunu pasveikinima ir pranesima, kad uzsisakyciau plana, ka ir darau. Uzsisakau STANDARTINIS ir viskas yra uzblokuota, likusi visai be rysio: nei gaunu nei galiu pasiusti sms ar tfn paskambinti. Jau ne karta taip yra buve ir pernai ir symet pavasari ir dabar. Esu Svedijoje be rysio, be kontaktu..
Atsakyti
Silvija 2017-10-16 13:12:06
Įmonės vardu yra paimtas Tele2 abonentas, kad galėčiau naudotis m.parašu (pagrinde jungiantis prie Sodros). Keitėsi pavardė, todėl teko keisti kortelę (kuri aišku mokama), nes nebėjo prisijungti ir naudotis m.parašo paslauga. Pasikeitus, jis aktyvavosi vos ne po savaitės. Jau atrodė viskas susitvarkė, spalio 6d. ėjo prisijungti prie sodros ir teikti ataskaitas, tačiau jungiantis spalio 13d. jau vėl nebeprijungė. Rašo "Įvyko klaida, galimai dėl netinkamai pateiktų užklausos parametrų. Prašome bandyti jungtis vėliau", į tel.ekraną netateina tas kodukas. Rašiau dėl šių nesklandumų el.paštu, tai jokio atsakymo negavau, prisiskambinti beveik niekada neina, o nuėjus į padalinį administratorė "nieko negali padaryti", nes jai rodo, jog viskas gerai ir jeigu nesusitvarkys, tada vėl teks keisti kortelę (vėl mokamai), kai net neaišku ar ši problema nepasikartos. Tai taip keitinėsiu ir keitinėsiu tas kortelės, o jiems vis kaupsis papildomi pinigėliai už tuos keitimus...
Gerbiama Silvija,

jeigu ir toliau susiduriate su Jūsų nurodytais sutrikimais, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
gediminas 2017-10-16 11:59:18
Kaip sauniai apgaudineja tele2! Paskambino i telefona ir pasiule pasibaigus sutarciai pasirasyti nauja uz 6, 5 eur/men. Nuvaziavau i salona, pasirasiau, o dabar skaiciuoja vel 8, 5 eu/men. ! nu apgaviku kontora blyn
Gerbiamas Gediminai,

parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Užtikriname, jeigu suklydome, klaidą ištaisysime.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
as 2017-10-17 15:46:41
Idomiai iseina, 2 metus buvau tele2 vartotojas o dabar ne, negaliu prisijungti prie mano tele2. prasau pasalinti sia problema
Gerbiamas Kliente,

patvirtiname, kad vakar buvo laikini sutrikimai dėl ko negalėjote naudotis savitarnos svetaine „Mano Tele2“. Sutrikimas tą pačią dieną buvo pašalintas. Šiuo metu sėkmingai galite naudotis minėta savitarna. Atsiprašome už sukeltus nepatogumus.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Idomiai iseina, 2 metus buvau tele2 vartotojas o dabar ne, negaliu prisijungti prie mano tele2. prasau pasalinti sia problema
Atsakyti
Ka jus rasot nesamones kaip tai nebuvo kreiptasis asmeniskai??siauliuose saulea mieste, tele2 salone pasake mes nieko negalime padaryt rasykite el laiskus, jusu darbuotojai, net nenori klausytis nes jiems neidomu yra, ir per mano tele2 jau yra kreiptasis ir parasytas pranesimas ziuresim kaip su saskaitom bus ateinanti menesi.
Atsakyti
dalia 2017-10-12 18:20:17
sveiki, kodel yra skaiciuojami pinigai jei is lietuvisko numerio i airiska numeri tik signala duoda ne skambuti (pamajakinimas) ? labai idomu pasidare, visus menesius, kiek pamajekindavau niekada neskaiciuodavote !si menesi priskaiciuota 1.62 e.as jums galiu atsiusti isklotine. nuo kada majakas yra skaiciuojami pinigai ? ka jus cia issidirbinejat, ar reikes su jumis tele2 kovoti jau nebe pirma karta. jeigu nesureguosite i mano sia zinute as tikrai kiek galesiu tiek kovosiu jau nebe pirmas kartas su jumis yra.
Gerbiama Dalia,

Jūsų pateiktą situaciją galėsime išnagrinėti ir Jus informuoti tik gavę Jūsų kreipimąsi. Prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą) arba pateikti užklausą per savitarną, adresu mano.tele2.lt.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Jj 2017-10-11 10:23:17
Sveiki, visa savaite vaikštau į jūsų "Tele2" salona kuris yra PC RYO, pasiimti interneto modema. Kiekvieną kartą išgirstu vis kitokį atsakymą. Na o vakar išvis, konsultante ant tiek tingėjo dirbti paskutine darbo valandą tai buvo apie 20val. ji pareiškė, kad niekam negali nauju sutarčiù surašyti, sistema neveikia, pasiūlius perkrauti sistema ir palauktume nes jau taip vaikštom kelinta diena nežinia ko. Ji tiesiog išėjo. Nuejome į Omniteli ir be problemù ten pasiememe interneta ir beabejo ne per savaite, o per 10min.
Sveiki,

Nuoširdžiai atsiprašome, jeigu teko susidurti su nekompetentingu aptarnavimu bei dėkojame už Jūsų nuomonę ir dėmesį - kiekvieno Kliento pastaba mums labai naudinga ir svarbi. Siekdami užtikrinti kokybišką Klientų aptarnavimą atstovybėse, būtinai atsižvelgsime į Jūsų suteiktą informaciją.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius

Taip pat rekomenduojame

Mobiliųjų telefonų techninis centras
MTTC

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškių km. Karmėlavos sen., LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
GSM LINIJA
GSMarena.lt

Adresas: Gedimino pr. 45-4, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Prekiaujame mobiliaisiais telefonais mažiausiomis kainomis Lietuvoje. GSMarena.lt siūlo platų mobiliųjų telefonų pasirinkimą, superka naujus ir naudotus telefonus. GSMarena.lt siekia užtikrinti savo klientams mažiausias kainas bei didžiausią prekių asortimentą. Mūsų prekybos salonai yra didžiausiuose Lietuvos...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Barą Vilniuje atidaro diplomuotas alaus someljė
Barą Vilniuje atidaro diplomuotas alaus someljė 11-18 08:09
Naujų maitinimo ar pasibuvimo įstaigų daugėja, tik spėk dairytis. Neabejotinai pati šviežiausia Vilniuje – šiomis dienomis pradėjęs veikti craft alų siūlantis "Local Pub".
Kaip padidinti komandos produktyvumą
Kaip padidinti komandos produktyvumą 11-18 07:32
Viena iš vadovo atsakomybių – įkvėpti darbuotojus, kad jie stengtųsi dirbti geriausiai, kaip gali. Nesvarbu, kiek knygų apie lyderystę perskaityta, kiek vadovavimo patirties sukaupta, vieno...
Vadovus ugdo patys: kelios priežastys, kodėl sprendimas pasiteisino
Vadovus ugdo patys: kelios priežastys, kodėl sprendimas pasiteisino 11-18 07:01
Vadovų ugdymas organizacijoje – tai būdas įmonėms išlaikyti talentus. Kita vertus, taip bendrovės gali nusilipdyti tokius lyderius, kokių tuo metu labiausiai reikia.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar jau laikas mažinti PVM?

Partneriai

SANO
Veiksmingesnė buitine chemija. Kokybė iš Izraelio.

Akcijų kainos

Nike 59,19 +3,42%
Manchester United 19,55 +2,89%
Goodyear 29,94 +2,15%
Avon 1,94 +2,11%
Harley-Davidson 47,25 -1,77%
Coca-Cola 45,71 -1,80%
Wal-Mart 97,47 -2,16%
Intel 44,63 -2,23%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (Rusijos) 6,08 +10,34%
Cukrus 0,60 +1,69%
Bananai 1,08 -1,82%
Benzinas 1,71 -8,56%
Sidabras 16,94 -2,81%
Ryžiai 394,00 -1,99%
Kava 3,10 -4,02%
Dujos (JAV) 2,87 -3,04%