Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Tele2, UAB

    Atsiliepimai apie Tele2, UAB

    Įmonės amžius:
    Amžius:
    31 m. 8 mėn. 25 d.
    Įstatinis kapitalas:
    Įstatinis kap.:
    1 323 385 €
    Jūsų įvertinimas*
    0
    /
    10

    El. paštas komentaro patvirtinimui ir įmonei susisiekti su jumis dėl papildomos informacijos

    Nurodykite, jeigu norite, kad įmonė galėtų susisiekti telefonu

      Saugos kodas
      Įvertinimas (vertino 1605)
      2.3
      1
      2
      3
      4
      5
      6
      7
      8
      9
      10
      Išvalyti

      Komentarų filtrai

      Įvertinimas
      Atsakymai
      Data

      Lankytojų nuomonės ir komentarai

      Nukentėjęs klientas

      Sveiki, gal kas žinote kaip galima palikti oficialų skundą Tele2, kurį peržiūri įmonės vadovai, o ne paprasti vadybininkai?

      nukentejom taip pat kaskokios likviduotos ymones atskaicuoja pinigus is tele2 telefono saskaitos o si tele2 imone nieko nedaro tik suncia didzausias saskaitas

      kodel kai pasipildziau saskaita uzsisakius interneta, man nuskaiciavo pinigus is saskaitos o ne naudojamus 1gb nuskaiciavo? noriu atgauti pinigus nes yra uzsakyti planai uz kuriuos sumoketa!

      Dar vis negaliu patikėti, kad Tele2 salone dirba tokia nekompetentinga darbuotoja, kuri nesugeba suteikti teisingos informacijos, bet ir klaidina klientą, o ką jau kalbėti apie bendravimą...... Vakar teko kreiptis į Ozo prekybos centre įsikūrusį „Tele2“ saloną dėl mobilaus telefono pakeitimo, kadangi „MTTC“ pateikė išvada, jog mano buvęs mob. tel. brokuotas, kurį ėmiau kartu su „Tele2“ 2 m. sutartimi. Atėjusi į saloną apstulbau darbuotojos kompetentingumu, bendravimu ir noru greičiau „atsikratyti“ klientu, tikriausia priežastis buvo ta, kad atėjusi nutraukiau darbuotojos pokalbį su drauge. Vos tik pasiūlytą mob. tel. aš pabandžiau juo pasinaudoti, iš karto sulaukiau klausimo: „Tai imsit, ar ne?“ Paprašiau parodyti, kaip pasirinkti skambinant kortelę, kadangi rinkausi tą telefoną, kuriame dedasi 2 kortelės, darbuotoje pamaigiusi tel., atsakė: „ gal taip, nelabai žinau“? Ir galų gale sulaukiau komentaro „ Reikia džiaugtis, juk per 2 metus gausit 2 nemokamus mob. Tel.“ Įdomu, ką turėjo...

      Dar vis negaliu patikėti, kad Tele2 salone dirba tokia nekompetentinga darbuotoja, kuri nesugeba suteikti teisingos informacijos, bet ir klaidina klientą, o ką jau kalbėti apie bendravimą...... Vakar teko kreiptis į Ozo prekybos centre įsikūrusį „Tele2“ saloną dėl mobilaus telefono pakeitimo, kadangi „MTTC“ pateikė išvada, jog mano buvęs mob. tel. brokuotas, kurį ėmiau kartu su „Tele2“ 2 m. sutartimi. Atėjusi į saloną apstulbau darbuotojos kompetentingumu, bendravimu ir noru greičiau „atsikratyti“ klientu, tikriausia priežastis buvo ta, kad atėjusi nutraukiau darbuotojos pokalbį su drauge. Vos tik pasiūlytą mob. tel. aš pabandžiau juo pasinaudoti, iš karto sulaukiau klausimo: „Tai imsit, ar ne?“ Paprašiau parodyti, kaip pasirinkti skambinant kortelę, kadangi rinkausi tą telefoną, kuriame dedasi 2 kortelės, darbuotoje pamaigiusi tel., atsakė „ gal taip, nelabai žinau“? Ir galų gale sulaukiau komentaro „ Reikia džiaugtis, juk per 2 metus gausit 2 nemokamus mob. Tel.“ Įdomu, ką turėjo...

      Sveiki.Nutariau pakeisti operatorių TELE2 i kokybiškesnes paslaugas teikianti operatorių.Likus dviem dienom iki sutarties pabaigos nutraukiau sutarti ir perėjau pas konkurentu.Po mėnesio gavau 80 lietuvišku pinigu sąskaita už neva TELE2 patirtus nuostolius, man už suteiktas nuolaidas.Sutinku kad padariau klaida nutraukęs sutartį dviem dienom anksčiau, bet kaip prabuvusiam jų tinkle mažiausiai šešis metus galejo pasielgti žmogiškiau.Tikrai aš tai įmonei nepadariau nuostoliu.Jiems rupi tik pinigų lupimas iš žmonių kompromisu jiems nėra.Tad žmones būkite atsargus kad netektu mokėti daugiau.

      Niekaip negaliu suprasti sistemos siuntima. Reiskia is Vilnias i Vilniu eina laiskas visa savaite. Atsirado kaskokia firma BIJUSTA. Is UAB, , ARCHYVU SISTEMOS, , buvo persiustas laiskas i BIJUSTA laukiau laukiau paskui paskambinau, man atsake kad laiskas dar neisiustas, zadejo ryt po ryt, paskui vel paskambinau paklausiau ar laiskas isiustas jie atsake kad dar ne, todel kad, manam rajone bus kurjeris tik ketvirtadieni. Cia jau praejo 4 d. Reiskia cia reikia nedirbti savaite ir sedeti laukti kol jie atsipeikis. Kosmaras!!!!!! Uspildziau prasima pagal ju lentele tai jie kompiuteri nieko nemate, siaubas!!!!!! Va atejo ketvirtadienis sedziu ir laukiu bus ar nebus.Atsirado tiek nereikalingu UAB kad paprastas zmogus negali susigauditi.

      Na tele 2 visada tik pinigus melzia. Kai saskaita papildyta, uzsakytas VISIEMS50, dar galiojo nemokamas internetas, o po keliu dienu ateina zinute, kad sask likutis 0. Tai kas per juokeliai? Ar jiems jau isvis nesvarbu kiek skundu ant ju raso? Apgailetina tokiai kompanijai taip neatsakingai elgtis, vat koki eilini darbuotoja uz koki menknieki ismestu is darbo, o tokios garsios kompanijos daro sau ka nori. GEDA!!!! Belieka tik ir dirbt tik tam, kad moket kas antra ar kas trecia diena uz saskaitas ir planus.

      Sugedo telefonas panaudotas kelis menesius, isjungus neidavo ijungt. Nunesta i tele2 salona pamate, kad neveikia tikrai, tai kodel nedave iskart naujo? O liepe eit i kazkokias dirbtuves remonto, ir jei duos pazyma jei tel sugedes ji apkeis, o jei neduos?

      Sveiki, eilini karta, per savo rupescius, uzmirsau sumoketi15 lt.uz birzeli ir man isjunge paslaugas..As sakyciau Jums tele 2- tokiai firmai tokie pinigeliai nesumoketi kazka rieskia, jog reikia isjungti paslaugas?gailiuosi pasirinkusi jus..kai baiksis sutartis-be abejones jusu nepasirinksiu, nes smulkeniski esate..isreiskiu savo asmenine nuomone..linkiu buti tolerantiskesniems, nes prarasit klientus gerbiamieji..as jusu nezeminu, tik as jauciuosi pazeminta del 15 lt.isjungus paslaugas, ,

      Nesuprantu, kada bus atsakyta i mano klausimus?ar as cia rasau kaip rasineli mokykloje?toks ispudis kad tele2 cia nera kada dometis musu issakytomis nuomonemis, ar as klystu?

      Blūdinėju po puslapius /ir google/ ir niekur nerandu kaip persikelti tą patį numerį į Tele-2 ir niekur nerandu, Pasvalio salone nieko nedarė tik pasakė kad reikia kažką užpildyti internetu...

      Esu buves daugelyje ES saliu, taciau tokio leto mobilaus interneto neesu mates. Negana to, jog letas, dar ir neimanoma prisijungti prie internetas.tele2.lt, tuo atveju, kada pasibaigia plano galiojimo laikas. Kaskart tenka pirkti nauja pakuote, o graziausia, jog isleista buvo nauja partija, kurii sim aplamai neveikia ipad irenginyje.

      Kas cia darosi?Buvo normalu, visada prisijungdavau prie TELE2 savitarnos svetaines. o dabar nie kaip.Nusitobulinote.Ir Jus taip skaitote, kad vartotojams patogiau?

      Laba diena.Pabėgau iš OMNITEL maniau pas Jus protingiau.Kodėl atsiunčiat info apie mokėjimą ir prašot kad apmokėčiau tą pačią dieną.Gal aš kur nors klystu ar nesuprantu -paaiškinkit.O šiaip sekmės Jums.

      Laba diena, palengvinote prisijungimą, bet prisijungti negaliu.Vis parašo: registracija nepasibaigusi....
      Norėjau susimokėt už praėjusį mėnesį.Noriu kuo greičiau bėgti, nes netenkina sąlygos.Sėkmės Jums

      Regimantas
      Regina

      Laba diena.Atnaujintoje svetainėje''Mano tele2'' niekaip negaliu prisijungt, anksčiau tokių problemų nebuvo.

      Rokiskio raj. Duokiskyje labai prastas rysys praktiskai 0

      Laba diena, dar tokios savitarnos svetainės - "atnaujintos" - neteko regėti. Kažkokios nesąmonės, dabar nėra einamo mėnesio duomenų, daug kažkokių parašymų anglų kalba, kurią nevisi skaito. Turbūt reiks mauti iš TELE2. Kaip sakoma iš didelio rašto, išė9na iš krašto, taip ir su tele2.

      laba diena, kazko as cia jau nebesuprantu, anksciau galima buvo paziureti kiek liko duomenu, o dabar neleidzia net prisijungti.tai kaip man dabar zinoti kiek liko ir kada uzsisakyti vel isankstini interneta, tikra nesamone.

      Laba diena, patarkite kaip prisijungti atnaujintoje tele2 savitarnoje, jau baigiu prarasti kantrybę, prieš tai buvau prisijungusi ir viskas veikė puikiai, kaip pasitikrinti savo sąskaitą?

      Naudojantis internetu telefone Samsung Galaxy S3 naktimis apie 00:30 val. visada dingsta H ir H+ rysys, vargiai krauna EDGE rysi. Esu Vilniaus centre ir pasiteisinimai kad esu kazkokiam ne rysio rajone yra nieko verti, Vilniuje mana yra pakankamai TELE2 rysio siustuvu. Interneto kokybe vakarais ir naktimis apgailetina, taciau diena pakenciama.

      Sveiki,
      naudoju tele 2mob. internetą kompiuteryje jau treji metai, tačiau nuo š.rugpiūčio naudotis neįmanoma: sulėtėjo, prisijungus vos įeini i Google tuoj atsijungia.Rugpiūčio mėn. kreipiausi į Tele 2 ne vieną saloną ir telefonu, savaitei praėjus gavau žinutę - atsiprašymą ir pranešimą, kad buvę trukdymai sutvarkyti, tačiau niekas nesutvarkyta ir toliau lėtumas nepakenčiamas ir pasijungus internetas tuoj nutruksta, lentelėje rašo "problema serverio " taip kad pinigus moku, o internetu nesinaudoju. Kur man išsiaiškinti, ar veiks internetas ar išeit iš Tele 2, jei neįmanoma naudotis?

      Sudinas internetas toks sudinas kad nervai nelaiko vapse moki uz 1gb 7lt o sudu kruva kazkokia... Nieko nekrauna ir dar baigiasi tie 1gb per viena diena...

      Labai nusivyliau TELE2, norisi grižti į OMNITEL, dvi paros, kaip negaunu patvirtinimo dėl el.parašo naudojimo, stringa darbas, kas atlygins nuostolius. Draugas yra OMNITEL klientas, jam visa tai atliko per dvi valandas.

      Laba diena, norėčjau žinoti, kada bus galima įeiti į (Mano sąskaita) sužinoti interneto sąskaitos likučius ar ją papildyti, be jūsų paslaugos, kaip buvo pradžioje, taip pat turiu nusiskundimų dėl planų užsakymų, siunti žinute vieną o gauni kitą ir negauni jokio pranešimo jos pasibaigimo ar koks planas visdėlto veikia. taip pat negaliu įeiti į savo PILDYK sąskaitos duomenų bazę.

      Laba diena,
      po savitarnos svetainės atnaujinimo, neįmanoma prisijungti.
      Nežinau, kaip dabar pasižiūrėsiu sąskaitą, nekalbant apie operacijų atlikimą.
      Prašau paaiškinti, ką man daryti

      Laba diena, išklausiau kaip prisijungti, bet man nesiseka. Aš jau beveik 2 metai naudojuosi savitarnos svetaine, viskas buvo užregistruota, buvo labai patogu, o kaip dabar į svetainę įeiti ir sumokėti, aš nemoku. Aš nieko neišsaugojau, viskas buvo įvesta savitarnos svetainėje, tai ką man dabar daryti, kaip į ją pakliūti?

      Kauno akropolyje TELE2 salone dirba labai neatsakingi ir nekompitetingi darbuotojai Inga Janušonė ir Mantas (pavardės nepamenu). Kurie sukėlė man daug nepatogumu, minėtasis darbuotojas Mantas turėjo išrašyti man raštišką telefono draudimą to jis nesugebėjo padaryt net 4 mėnesius... Kai man tiesiog neatlaikė kantrybė nuėjau į minėtąjį saloną ir Inga Janušonė pagaliau sutiko išrašyt draudimą, deja.. išrašydama pridarė klaidų, nurodė senojo telefono imei kodą ir mano telefonas vėl liko neapdraustas... Sekančia diena pastebėjus jos klaidą turėjau lakstyti nuo pačio ryto po visa kauna, kad jie teiktųsi ištaisyti savo klaidą. Toks darbuotojų žioplumas sukėlė daugybe nepatogumu ir kainavo man daug laiko ir laiko...

      Sveiki!!!!! Noreciau pasiteirauti ir kaip suprasti, kad man neveikia Tele2 rysys Anglijoje??? Kol buvau Lietuvoje, gan normaliai viskas buvo pakol neatvykau i Anglija, o cia ir prapuole rysys.Tai leiskite pasiteirauti, ar tureciau dar kazkokius mokescius moketi? O isvykstant sake, kad viskas veiks ir kodel nera rysio, kas galetu man i tai atsakyti???

      sveiki as noriu paklausti kodel negalima atidaryti puslapio tele2 pyptonai?

      Sveiki, su kiekvienu atnaujinimu nauji neaiškumai.Kai įvedu savo tel. nr. rašo kad toks jau yra. Taip yra -tai mano nr. Tada liepia spausti, , pamiršau slaptažodį, , bet aš nepamiršau -kuo puiiiausiai prisimenu.Tai kaip visa tai suprasti?

      Naudoju tele2 abonenta ir pildyk kortele, maniau kad tel sugedo, kad rysio negaudo, neina priskambinti, negaunu, neissiunciu sms, bandziau perdeti i kita telefona, vistiek tas pats, ir per diena taip labai daug kartu, niekas su manim nesusisiekia, esu is Kauno rajono, Bubiu km

      Naujoves gerai, bet daugumai pensininku senasis prisijungimas buvo geriau. Ar negaletu buti keli prisijungimo variantai? Kartais tos naujoves klientus erzina.

      Kazkokia nesamone! Visa laika uzmoketi uz telefona nebuvo jokiu problemu, o dabar sumane ivesti naujoviu, taip ir norisi gerai nusikeikti. Juk dabar nebeimanoma prisijungti, kaip sakoma (is didelio rasto isejo is krasto).

      Labai, labai painu prie Jūsų prisijungti.Anksčiau buvo paprasčiau.Neįmanoma nei apmokėti, nei sąskaitą peržiūrėti.Pusę dienos vargau, nieko nesigavo.Rytoj vėl bandysiu.S U P A P R A S T I N K I T E peržiūrą

      Laba diena. Noreciau paklaust kodel neina prisijungt prie atnaujintos TELE2 savitarnos svetaines. 2metai apmokedavau tel. saskaitas internetu, o dabar neina prisijungt. Kodel?

      tele2 elektronines paslaugos nevertos to vardo.neimanoma prisijungti prie savitarnos svetaines, saskaitos nerodomos, o elektronines saskaitos atrodo, kad siunciamos is kito pasaulio krasto.

      visa diena bandziau prisijungt ir apmoket saskaita.ne velnio nesigavo.jei kam pavyko, pasakykit kaip?

      Esu labai nepatenkintas tele2 teikiamomis paslaugomis, Maždaug metai atgal keičiausi plana ir emiau kitą numerį, prašiau kad senajį numerį panaikintu ir paliktu tik vieną ir norėjau neterminuotos sutarties (jokio aparato neimiau vien del neterminuotos sutarties). visą laika gaudavau didesnias saskaitas nei turėčiau. Planas buvo su neribojančiais sms ir skambuciais. tik vakar išsiaiskinau pilnai kad pas mane yra du abonento numeriai, nors vienas nr senai išmestas ir nenaudojamas, perpykęs norejau nutraukti sutarti su šita nesąžininga įmone, bet man pasakė kad sutartis terminuota....
      Čia yra DIDŽIAUSI s*****i kurių paslaugomis esu naudojesis.....

      as naudoju mobilu interneta utenoj ir galiu irodit kad cia internetas ne veiklus geda jums imt tokius pinigus uz suda!
      spraksiai nors pasigedintum taip maustit zmones!

      gal kas turi patirties, ar galima išsireikalauti kompensacijos, jei nebuvo pateikta visa informacija apie tarptautinius skambučių tarifus? Buvau Turkijoje ir gavau žinutę, kad skambučiai kainuos 2, 45 lt (tokios kainos nurodytos ir TELE 2 svetainėje), tačiau skambinau į danišką numerį, kuris tuo metu taip pat buvo Turkijoje ir dabar man aiškina, kad yra kažkoks trečios šalies mokestis ir tokio skambučio 1 min kaina 8, 36 lt!!! gavau 195 lt sąskaitą!!!

      Supraskite, mes neturime laiko zaisti su jūsų naujovėm. Tiek pasipiktinimų jau prirašytą, bet vistiek neįmanoma prisijungti. Teks keisti ryšį.

      Kas gali normaliai paaiškint kaip apmokėti sąskaitą Jūsų naujojoj svetainėj? Galvojau, kad aš viena tokia nieko nesuprantanti, bet šiandien atradau šį puslapį ir supratau, kad čia ne mano problema.Gal iš tikrųjų dėl šios problemos, kaip rašo paslaugų gavėjas prieš tai, teks keisti ryšio operatorių...

      Aš asmeniškai klausiu, kodel man tiek priskaičiuojama žinučių į užsienį-rugpjūčio men. net 40. Ir sąskaitas gaunu vis padidintas.Konkrečiai ir smulkiai niekas nepaaiškina. Reiks pereiti į kitą tinklą.

      Laba diena,
      As tik noreciau pasidalyt apie zirmunu IKI tele2 konsultantes Joanos Kasinskaites aptarnavima, jei taip galima pavadint aptarnavimu. Uzejus viena konsultante dirbo, kita panele sedejo laisva, pasisveikint aisku nesugebejo negana to ne viena karta veliau bendraujant isakmiu tonu paklausdavo:tai ko norit?Pasijutom kaip papuole i senovinius laikus, kai eiles dideles ir pardaveja rekia: sekantis... :) Dar pklausiau ar turit Nokia Lumia 930 dekliuka, tai taip ir laukiu iki siol :)Neatsimenu kada apturejau toki nemalonu aptarnavima, tiesiog idomu ka ta mergaite ten veikia ir kokie yra Tele2 darbuotoju apmokymai, jei tokie yra, nes panasu, kad ji jauciasi savininkes vaidmeny.Cia laiskelis skirtas personalo skyriui, tikiuosi atsizvelgsit i pastabas.

      Laba diena.Deja ir as nieko gero apie tele2 negaliu pasakyti. 15 metu laiku mokejau uz paslaugas, bet kai atejau i tele2 salona, esanti IKI zirmunuose, man nieko nepasiule.Net nepasidomejo kodel atsisakau paslaugu.Labai nemalonus aptarnavymas.Paklausus apie telefonu aksesuarus, taip nenoriai priejo, tarsi as prasau nemokamai dekla padovanot...

      Mano telefono Nr 868734947, ir mokėdavau už vyra Chvoinicki Viktora tel.860826030 š.l. negaliu apmokėti sąskaitos už 3 numerius, sugalvojote nesamoniu, tada siuskitė vėl poperinius variantus, laiškus pagal gyv.vieta, per jūsų naujuovės nežinau kiek mokieti ir kaip mokieti.Ne mano kaltė jeigu nebus apmokėta sąskaita.Turite palengvinti sąskaitų apmokėjima, o TELE2 NORI PRARASTI KLIENTUS PER SAVO NAUJOVĖS.

      Sveiki,
      Kaune, Laisves alejoje, esancioje Tele2 parduotuveje dirba sviesiaplauke pardaveja-konsultante (gaila, vardo nezinau, bet ji dirba uz stiklo), tai labai uzkliuvo etiketo nezinojimas: ziaumojo kramtoa guma kalbedama su klientu, ir nagu ilgumas - lyg mainikiuro konkurse. Darbdaviai, kreipiuosi i Jus, atreipkite demesi ka priimate i darba!

      Laba diena. Esu žiauriai pasipiktinusi Jūsų siūlomomis paslaugomis. Užblokavot mano sąskaitą nė nepranešę priežasties. Jeigu aš viršijau savo kredito limitą, tai norėčiau būti informuojama nors sms žinute, nes aš už tai moku pinigus. Ačiū.

      Laba diena. Norėčiau atkreipti dėmesį į Kaune pramonės maximoje dirbančias konsultantes. Visų pirma įėjus neišgirsi pasiveikinimo, nei šypsenos nepamatysi. Tik susiraukusius veidus. Buvau du kartus tam salone. Pirmą kartą dirbo viena konsultantė, labai nepatenkinta arba darbu arba gyvenimu, Nes paklausus klausimų labai piktai atsakydavo. Antrą kartą buvau šiandien. Ėjau su ta mintim kad pasiimt naują telefoną arba nutraukt sutartį. Bet atėjus ir pasakius kad noriu nutraukt sutartį, ji net nepasidomėjo kokios priežastys, nei pasiūlė ką nors naujo, nei planų nei telefonų, tik paėmė pasą ir supildė dokumentus, Tad net nesipriešinau, Nueisiu į kitus operatorius, Tiesiog noriu atkreipti dėmesį, kad tokios konsultantės kaip jos, tele2 neneša nei pardavimų pelno, nei gero vardo

      09.24 man atjunge 4 numerius, nes buvau nesumokejus uz 07 ir 08 menesius 130 lt. Atjunge be jokio perspejimo, nors esu tele2 klijentas jau gal 5metus.Saskaita apmokejau 12 val.20min., telefonai turejo buti pajungti per 1 val..bet dabar jau 14val.05min..o telefonai dar nepajungti.As uz savo klaida turesiu sumoketi po 9lt. uz kiekviena numeri, o ka jus brangieji, uz savo klaidas kaip atsakysite....

      Siandien (2014.09.24) atejau i tele2 salona, esanti Kretingoje savanoriu gatveje, , IKI, , parduotuveje pasikeisti pokalbiu plano.Plana norejau pakeisti nuo spalio 1d., bet dirbusi konsultante raudonais plaukais (vardo nezinau) manes neisklausiusi iki galo, plana pakeite tuoj pat.As jai paaiskinau, kad noriu plana pasikeist tik nuo 10.01, o ji pasake, kad viska jau ivede i kompiuteri ir planas pakeistas jau dabar ir nieko grazinti nebegali, kilo konfliktas, tai ji paskambino is savo telefono, pasiklaust kaip reikia viska sutvarkyti, tai jai paaiskino ka reikia suspaudyti jos kompiuteryje, kad galeciau naudotis nauju planu tik nuo 10.01. Pasirodo, kad ji nesugeba dirbti savo darbo, o tik klientams moka akis draskyti, neisklausiusi ju iki galo, ko klientas pageidauja

      Komentaro savininko el. paštu bus išssiųsta nuoroda, kurioje galėsite ištrinti savo komentarą.

      Jūsų komentaras

      Saugos kodas

      Daugiau skaitykite Rekvizitai.lt taisyklės.

      Nuoroda išssiųsta el. paštu

      Nepavyko išsiųsti laiško

      Taip pat rekomenduojame

      Ateities pl. 34, LT-52165 Kaunas.
      Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės; gamyba.
      NT Service UAB – daugiau nei 25 metų patirtį turinti įmonė, teikianti inovatyvius inžinerinius sprendimus ir profesionalias paslaugas viešiesiems telekomunikacijų paslaugų teikėjams, valdžios institucijoms ir verslo klientams.Profesionalios paslaugosSiūlome aukščiausios kokybės profesionalias telekomunikacijų...
      Žemaitės g. 21-101, Vilnius.
      Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės; informacijos teikimas; konsultacijų paslaugos; reklamos paslaugos; skolų išieškojimas; tarpininkavimas; tyrimai, ekspertizės.
      Planas Chuliganas – kontaktų centras, kuriame daugiau nei 400 darbuotojų Vilniaus, Kauno, Rygos ir Talino ofisuose užsiima:Klientų aptarnavimuTelemarketinguPardavimo vizitų organizavimuSkolų valdymuMes turime būti partneriais, jei:Jums svarbu, kad dirbame visą parą, nepriklausomai nuo to ar tai Kūčių vakaras, ar...
      Žemaitės g. 15, LT-03118 Vilnius.
      Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės; interneto parduotuvės; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; televizija ir radijas; vaizdo stebėjimo sistemos.
      Savo klientams siūlome greičiausią BITĖS 5G ryšį, kuriuo jau gali naudotis beveik 2 mln. Lietuvos gyventojų. BITĖS 5G ryšys ypač stabilus, todėl juo patogu naudotis tiek namuose, tiek išmaniuosiuose įrenginiuose. BITĖ taip pat savo klientams teikia naujos kartos televiziją namams „Go3“, duomenų perdavimo, daiktų...
      Saltoniškių g. 7A, LT-08105 Vilnius.
      Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
      2017 m. vasario 1 d. prie Lietuvos fiksuotojo ryšio lyderio „Teo“ prijungus mobiliojo ryšio operatorių „Omnitel“ ir duomenų centrų verslo lyderę „Baltic Data Center“ tapome pirmąja integruotas fiksuotojo ir mobiliojo ryšio bei IT paslaugas iš vienų rankų teikiančia bendrove – „Telia Lietuva“.Dirbame tam, kad ryšį...
      Pranciškaus Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
      Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės; apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; seo paslaugos; vaizdo stebėjimo sistemos.
      Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...