Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Tele2, UAB

    Atsiliepimai apie Tele2, UAB

    Įmonės amžius:
    Amžius:
    31 m. 8 mėn. 18 d.
    Įstatinis kapitalas:
    Įstatinis kap.:
    1 323 385 €
    Jūsų įvertinimas*
    0
    /
    10

    El. paštas komentaro patvirtinimui ir įmonei susisiekti su jumis dėl papildomos informacijos

    Nurodykite, jeigu norite, kad įmonė galėtų susisiekti telefonu

      Saugos kodas
      Įvertinimas (vertino 1595)
      2.3
      1
      2
      3
      4
      5
      6
      7
      8
      9
      10
      Išvalyti

      Komentarų filtrai

      Įvertinimas
      Atsakymai
      Data

      Lankytojų nuomonės ir komentarai

      tele2 yra a*******i ir apgadineja zmones, nesiulyciau su tokia bendrove bendradarbiauti!!!

      Pabuvau aš tele2 pirmą ir paskutinį kartą, labai gailėjausi pasirašęs 24mėn sutartį. Kai ateini pasirašyti sutarties tai sutinka kaip prezidentą išskėstomis rankomis, o kai reikia problemas spręst (pvz sąskaitų netikslumus) tai nenori net šnekėt. Buvo uždėtas limitas 60Lt bet kažkaip stebuklingu būdu kiekvieną mėnesį gaudavau 70-80Lt sąskaitas... Pasibaigus laikotarpiui tą pačią dieną pervedžiau abu abonementus į Omnitelį, jau metus laiko naudojuosi, labai patenkintas, jokių netikslumų, viskas oficialu ir gražu. Žmonės, nuoširdžiai patariu, venkit šios bendrovės!

      Sveiki, antrokei buvome nupirke TELE2 pildyk paketa ir po kazkurio laiko sim kortele nustojo veikti. Nuejau i TELE2 salona Klaipedoje (akropolyje) ir paprasiau, kad pakeistu kortele bet liktu tas pats tel.numeris. Na tokiu nesamoniu kokiu isgirdau dar niekas nesnekejo. Mat reikia zinoti kada paskutini karta ir uz kiek buvo papildyta saskaita, koks dabar saskaitoj likutis pinigu ir dar kazka nebeatmenu. Pasirodo zinoti korteles pin koda neuztenka kad yrodytum abonento priklausomybe (kad nesu pavoges korteles). Teko paimt kita startini paketa. Isvada tokia: pinigelius kur vaikas buvo isineses i savo saskaitele operatorius nusniojo sau i kisene ne nemirktelejes, o juk visi zinom koks vaikui svarbus kiekvienas pinigelis kuri uz koki gera darba duodam, ar siaip kas kokia proga padovanoja. Mat netik suaugusius mulkina, bet ir vaiku kisenes iskrato. Va toks TELE2.

      Sveiki, naudojausi Tele2 pildyk išankstinio mokėjimo kortele. Tačiau sustreikavo kortelė ir teko ją keisti, todėl kreipiausi į Tele2 saloną Kėdainiuose. Man buvo duota nauja kortelė su mano senuoju numeriu. Keitimas nebuvo gana sudėtinga operacija, tačiau pasikeitus kortele naujoji turėtų aktyvuotis per parą. Tačiau nuo keitimo pradžios praėjo savaitė lako, o kortelė vis dar neveikia. Mano nuomone, tokie gedimai, ypač, kai jie yra visoje Lietuvoje turėtų būti naikinami, kuo greičiau, tačiau dabar susidaro nuomonė, kad visiškai nėra bandoma šalinti šio gedimo. Tai sukėlė tikrai didelių nepatogumų ir tikiuosi Tete2 kompensuos moralinę žalą kuria sukėlė šis jų programų sutrikimas. Taip pat kuo greičiau pasistengs sutvarkyti šį reikalą.

      1. būtų labai malonu, kad siūlydami planus, konsultantai informuotų kokios paslaugos yra skaičiuojamos virš fiksuotos mėnesinės sumos.
      2. taip pat dėl nekokybiško aptarnavimo TELE2 Kauno Akropolyje, negalėjau naudotis mobiliuoju ryšiu 1, 5 savaitės! Dėl to, turėjau papildomų problemų, skambinau į aptarnavimo centrą, kur pokalbiai taip pat mokami!! Galiausiai turėjau nueiti į pati aptarnavimo centrą kur man pakeitė kortelę į kt, kadangi konsultantė suteikė nekokybišką paslaugą, už ją taip pat turėjau susimokėti!
      3. po tokio aptarnavimo kyla mintis atsisakyti tele2 paslaugų.

      aš labai džiuagiuosi perėjęs į omnitel tinklą, jokių problemų su jais ir aptarnavimas, kokybė 10 balų.

      Aš ir vien dėl aptarnavimo išėjau iš tele2. Kauno akropoli ir girstučio "iki" esančiuose salonuose matyt panas neda***titas kamuoja :))

      sumokejau pinigelius i banka ant rytojaus man atjunge telefona padare apribojimus uz skola 59 lt, jokio sms ar telefono skambucio negavau kad bus padaryta apribojimas, juokinga sioje salyje buvau isaziavus i uzsieni dviems menesiams grizau radau veikianti be apribojimo telefona ir skola buvo uz du menesius, dabar taukst kaip man reikalingas svarbus atvejis man ant savaitgalio atjunge, paskambinu o man jie sako kad apgailestauja 9 lt sumokesit kitame menesi kaip skola, bet pranesimo tai jokio negavau kazkaip darosi is zmoniu pinigus tai rodo prasta reputacija ir ju dirbanciu zmoniu nesazininguma

      Internetu pratesiau sutartį.Su manimi susisiekė birželio 10d ir patvirtino jog sutartis parašyta ir perduota kurjerių tarnybai Tačiau šiandien jau birželio 22d ir telefono dar neturiu ir neaišku kada turėsiu.
      Paskambinus jiems aiškina jog sutartis ir telefonas perduotas kurjeriams, bet kurjeris neranda adreso.Įdomu šiais laikais neranda adreso tai paskambinti bent galėtų ir paklausti.Tai tiesiog nežinau kieno kaltė ar kurjerių ar tele2.Beje pas juos nebe pirmą kartą užsisakinėju anksčiau tokiu problemų nebuvo

      mane jau senai jie apvagineja, tik nesenai pastebejau, paskutiniu metu imu pildyk plana "visiems 50", tai iskalbu 40 minuciu ir saskaita baigiasi kur dar 10 minuciu?, ir siaip dingsta pinigai greituoju budu jai tik ju buna daugiau uzpildyta, zodziu a*******i man jie

      Man tai idomus biznis tele2. Siulo uzsisakyt telefa ir paslaugas, uzsisakai, o po to ju 2 menesius negali pristatyti. Taigi, nuo balandzio pabaigos dar negavau telefono, nei plano!!! Paskambinus i informacija siulo labukti, va tuoj tuoj bus... na jau virs dvieju menesiu tuoj tuoj, o nera.. Idomai, ane? Daugiau su teldu reikalu neturesiu.

      Laba diena, sudariau sutartį su Tele 2 birželio 27 d. Joje parašyta, kad maksimalus terminas, skaičiuojant nuo sutarties pasirašymo dienos, per kurį bus pradėtos teikti paslaugos, 3 dienos. Tačiau šiandien jau yra liepos 2 d., o aš jokių paslaugų dar negaunu, nes neaktyvuota kortelė. Paskambinus numeriu 1861, atsiliepia labai nekultūringa mergina, kuri net neišklausiusi iki galo numetė tel. ragelį. Apie Tele 2 buvau geros nuomonės, tačiau tokių darbuotojų dėka šios firmos autoritetas smarkiai krenta. Ir dar klausimas - kada bus aktyvuota kortelė? Kodėl nesilaikoma sutartyje nurodytų terminų?
      Pagarbiai
      Milita MAnčienė
      Tel. Nr. 8 675 18100, nes jūsų numeris dar neveikia.

      Sveiki, uzsakydami plana, , Visiems" bukite budrus, nes niekur nera parasyta tai, kad uzsakant plana neturi buti tarpo, PVZ : Norint uzsisakyti Visiems 300 negalima palikti tarpo, nes tada uzsisakys kaip standartinis paprastas planas Visiems kuris galioja su kitomis nuostatomis, Reikia rasyti Visiems300 (be tarpu). Niekur nera parasyta svetaineje, kad butinai reikia nepalikti tarpo.

      Paskaičius Militos ir kitų panašius atsiliepimus, susidariau tokį įspūdį, kad mano situacija identiška. Abonentinė sutartis sudaryta, o numeris neaktyvuotas. Sutartį sudariau birželio 22 dieną, o šiandien, liepos 3 dieną, vis dar negaliu naudotis nauju numeriu. Kas per nesąmonės? Buvau salone, tai atsiprašė, kad dėl kažkokių techninių (??) nesklandumų gali užtrukti numerio aktyvacija. Ima siutas, rytoj pat eisiu nutraukt sutartį.

      Buvo pasirašyta sutartis su tele2, ir liepos 3 dieną turėjo numeris būt iš pildyk perkeltas į tele2 abonentą, ir jau daugiau nei parą neveikia nei abonento kortelė nei papildymo.

      Jau gailiuosi, kad perejau i tele2. Turejau liepos 3 pereiti is Omnitel i tele2, bet dabar sedziu be rysio. Bet ziuriu ne man cia vienai taip pasiseke.

      Panele Vilma, padarėt labai didelę klaidą, grįžkit pas patikimus tiekėjus, kol dar nevėlu!!!

      Tas pats ir mums - turėjo vakar po 22 valandos persijungti į Tele2 ale ryšio nuo ryto nėr... Šian 12 valandą informavo, kad problema surado ir 2 valandų laikotarpyje bus pašalinta, bet dabar dar visi 20 numerių negyvi. Tai dabar laikas parodys ar tas blynas prisvilęs ar visai sudegęs....

      tele2priraso uz kompiuteri nors juo nesinaudoju telefone.blogiausia kad nidoje prie juros negali naudotis telefonu.iskarto prisijungia kaliningrado bendroves, jie istustina saskaitas, pildyk istustindavo saskaita jei atsiliepi.dabar abonentas.tai jeigu atsiliepsiu gryzus gausiu simtines saskaitas, nesirupina sabvo klientu saugumu

      Būnant pasienyje visada reikia nustatyti rankiniu būdu savo operatorių. Jei yra leidimas rinktis automatiškai, telefonas renkasi stipresnį ryšį, kad ir kur jis ateitų, kad ir iš Marso.

      pratesiau sutartį su tele2 ir palikau išvis be ryšio. kol aiškinausi klientų skyriuje atėjo dar vienas klientas su tokia pat problema. paskambinus į klientų aptarnavimo skyrių "specialistė" pareiškė, kad tele2 neneša jokios atsakomybės už ryšio sutrikimus nei moralinės, nei finansinės. norėtusi nors kažkiek pagarbos. esu labai pasipiktines. ir jau pradedu manyti, kad bereikalo pasikeičiau ryšio tiekėją į tele2. matyt yra geriau mokėti brangiau kitiems ryšio tiekėjams, bet neturėti problemų...

      O aš perėjau iš kito ryšio į tele2 ir jau dvi paros kaip išvis be ryšio gyvenu! Ir ėjau į saloną, ir skambinau, vis žada, kad per kelias valandas pajungs, bet kaip nieko, taip nieko. Ir čia jie šitaip elgiasi su verslo klientais. Geriau būčiau likus pas ankstesnįjį operatorių.

      Pries tris savaites pasiemiau issimokejimui samsung galaxy3 neperseniausiai pradejo automatiskai isijungineti, nebepriema visu sim korteliu stringa ir t.t. Jei as nunesiu i tele2salona ar jie duotu nauja tel. ar sius tvarkyti.Jei kas susidurete su tokia situacija pakomentuokit.Aciu

      bus tau kaip man buvo nunesiau trys kart telefona trecia kart nusiunte ale tai taisyt nieko nepataise ir grazino isvis nutrauke jo garantija jau ne su pirmu man taip telefonu tele2 salone kad galiausiai garantija nutrauke ir nieko nepadaro jie, o paciam tele2 salone sake kad tipo keite ekrana ir pn nors nieko jam nedare isvis.

      Sveiki, as pats nesenai pradejau dirbti tele2 Ir galiu del minetu pardaveju pritarti. Bet cia vienetai, nes didzioji dalis tikrai vertina kliento nuomone ir poreikius, tai del keliu darbuotoju nekaltinkite visos kompanijos.

      tris kartus tavo galaxy s3 bandys taisyt, jei remontas nepasitvirtins, tai turesi teise reikalaut kad pakeistu i nauja.

      Prieš mėnesį laiko perėjau į tele2. Užsisakiau planą, buvau maloniai aptarnauta. Tačiau tai tik tam vienam kartui tas malonumas. Sakė, kad interneto galėsiu išnaudoti 5GB. Vakar buvau "maloniai" nustebinta sms žinute iš tele2, kad teikiamos paslaugos apribojimos, nes viršitas kredito limitas ir sąskaita jau siekia 330Lt. Beje, kredito limitas tik 50Lt. Taigi parašiau laišką į tele2 apie esama situaciją, gavau atsakymą, kad paslaugos bus vėl pradėtos tiektis, kad atsiprašo už nepatogumus. Tačiau jau praėjo para laiko ir aš vis negaliu naudotis savo telefonu. Nei darbo nei asmeniniais reikalais neturiu kaip paskambinti. Darykit ką nors su savo aptaravimu.

      As ir pradedu piktintis..papildai saskaita 10lt.uzsisakai SM plana uz 8.50 atsiuncia zinute valio, planas galioja menesi..o sekancio skambucio metu, i ta pati tele2 pildyk, sako jusu saskaitos likutis nepakankamas.. Arba dar mandriau, papildai sask.10lt.atsiuncia zinute kad sekmingai papildyta, banadai uzsisakyti plana, neiseina..patikrini sask.likuti raso 0.00.. Idiotizmas kazkoks!

      tele 2 yra paskutinis gaidys, jau pradeda nervuot su savo amzinom rysio nesamonem, niekada neimanoma zmonem prisiskambint, ar parasyt zunutes, toks lievas tinklas, kad tikrai greitu metu reikes keist mobiliojo rysio tinkla

      Sugedo telefonas panaudotas kelis men, isjungus neidavo ijungt. Nunesta i tele2 salona pamate, kad neveikia tikrai, tai kodel nedave iskart naujo? O liepe eit i kazkokias dirbtuves remonto, ir jei duos pazyma jei tel sugedes ji apkeis, o jei neduos? Toliau laaaabai daznai pareina sms jog sveikiname jus lenkijoje ar by, bet as jose nebuwes ir man pasirodo tarifai nuskaiciuoti buvo pagal by ir pl tarifus. Todel parejo nemaza sask,

      ar man po mano uzsaytos paslaugos busi mano paslauga kompjuteriniam internete gali buti grazinta atgal ir kaip suprasta kad per 1 valanda laiko as isnaudojau 1GB duomenu as gi prasiau kad butu viskas padaryta kai buvo ar man vel reikia pildyti saskaita tam kad per 1 valanda viskas dingtu nors paslauga buvo uzsakyta menesiuj.

      visada buvau lb patenkinta tele2 teikiamomis paslaugomis. bet dbr teko lb nusvilti. puse metu esu pasirasiusi abonento sutarti ir naudojuosi nauju telefonu, staiga po puses metu gaunu saskaita, virs 200lt, nes mat naudojuosi mobiliuoju internetu, kurio net isijungt nemoku! tele2 atsake, jog atseit pats telefonas ijungia interneta ir siuncia programeliu atnaujinimus ir t.t. taigi kyla klausimas, kaip tik po puses metu sugebejo pats isijungt ir vel issijungt (nes veike, anot isklotines, tik savaite), per 2 sekundes parsisiust 100MB (anot isklotines), kai net nera tam jokiu nustatymu? apgaudineja zmones kaip tik gali, svarstau kreiptis i vartotoju teises, nes tikrai nesiruosiu moketi sitokios sumos uz tai, kuo nesinaudojau...

      Susiduriau su tokia problema kaip tele2 internetas!Ir kaip matau cia ne as viena tokia.Esu jau virs 10 metu tele2 lojali kliente, lyg ir viskas gerai buvo, aisku rysio pagirt negaleciau.Pries menesi pasikeiciau plana ir pasiemiau ismanuji telefona, tele2 man dovanoja ale 300Mb, kiekviena diena pasitikrindavau nemokamu nmr kiek man dar ju yra like is tu 300, ir as beveik i juos tilpau per visa menesi!Bet stai atejo saskaita 256lt!!!!Nes pasirodo as "isnaudojau" virs 900Mb!!!!cia kaip jie pasake.Nerealu visiskai, tiek net nesinaudojau, ir man sms ejo kad mb nevirsita pas mane, bandziau aiskint jiems bet kalbu kaip su kosmosu!Tele2-a******u a*******i!!!Ir vel ta problema kad internetas telefone pats isijungia!!!Ar cia normalu?!!!Prikabino man dabar tuos 256lt lempiskai!!!Uz ka turiu moket tai neisivaizduoju!Man dar paaiskino kad kai nesinaudoju internetu kad isjungciau ji, tada telefonas pats nesuks tu mb, o kodel tokio dalyko negalejo paaiskint kai emiau ta telefona?!tik grudo ta...

      Mano uošvenė gavo per didelę sąskaitą šį mėnėsį. 130 Lt. Bet jai pavyko įrodyti kad tiek neprišnekėjo ir jai nubraukė tą perviršį.

      Supykdė tele2 su savo techniniais atnaujinimais, ar kuo ten! visa si mėn negalima savitarnos svetaineje pasiziuret nei kiek prakalbejas, nieko!! O vat saskaitai sumokėt tai kažkaip tas dalykas nebemaiso:-\ viskas veikia ir viskas ciki!

      Siandien visa diena nera rysio.Kazkoks gedimas.Ir siaip tele2 rysys negeras.Daug metu naudojuosi ju paslaugomis, bet dabar galvoju, kad reikes keisti i kita tinkla.Pinigus moketi reikia, o paskambinti negali.Lai tada sumazina saskaitu kainas.

      As taip pat gavau per didele saskaita 135lt pervirsi is nezinia kur.pasitikrinau isklotine o gi ten is nezinia kur atsirades kazkoks telefono nr kuri pirma karta gyvenime matau, atseit rasiau i ta nr sms zinutes kasdien ir vos ne kas sekunde, kas logiskai net neimanoma.su vyru nusprendeme patikrinti kieno gi cia nr ar cia pati kazka uzmirsau, paskambinam tikedamisi isgirsti kazkieno balso, o isgirstam tinklo operatoriaus balsa kad tokio numerio isvis nera.na tai gryni stebuklai.paskaiciavom isklotineje rodo i ta stebuklinga nr atseit rasyta 300sms zinuciu, atseit tarptinklinis rysys, tai po 45ct uz sms gaunas lygiai 135lt.Tomai, o kaip tavo uosviene jiems sugebejo irodyti, kad ji neprasnekejo tiek?reiks ir man imtis kazkokiu priemoniu, kad kita menesi neateitu 500lt saskaita su dar daugiau stebuklingu tel.nr.

      Man panaši situacija su tom sms žinutėm, nespėjau prisijungti prie jų tinklo ir iškart atsirado 10 sms žinučių į užsienį iš niekur. Kai mėginau aiškintis kas čia vyksta buvo atsakyta, kad jų sistema taip rodo. Kai paprašiau išklotinės tai nesugebėjo duoti, tipo turiu laukti mėnesį laiko, kol ją suformuos. Turi įrodinėti, kad nesi ryžas.

      http://www.15min.lt/ikrauk/naujiena/pasiskusk/skaitytojos-skundas-tele2-israse-klausimu-sukelusia-saskaita-suma-augo-net-ja-uzblokavus-papildyta-522-294271

      Tele 2 kliente esu jau trecis metus, bet siandien gautas laiskas mane sokiravo... Sudarant sutarti prasiau, kad kiekviena menesi siustu popierine saskaita, na pirmus 6 men buvo viskas gerai, o toliau saskaitu nebegaudavau, na ir siandien gavau laiskuti is skolu isieskojimo centro uz neapmoketas tele2 paslaugas...

      Kad pratest sutarti tai jie gudrus paskambint ir siulyt, lygtai mes patys to negaletume to padaryt kai norim ir galim, bet vot rysio kokybe kazin yra kas rupinasi???????????Siandien visa diena nera rysio nuo pat ryto!!!!!!Kiek galima?Tiesa sakant rysys blogas pastoviai.Gal jie mano, kad kitiu tinklu nera?

      O man su tele2 viskas gerai. Bet va, ekranas parėjo, vežė taisyt. Viskas ok, pataisė. Dabar strigt pradėjo, vėl taisė. Tai kai, , pataisė '' visai pastrigo. Vėl taisė. Tai taip jį pataisė kad naudotis neįmanoma. Dabar laukiu patvirtinimo kad būtų galima naują imt. Tai kaip jūs tuos telefonus taisot kad gauni išvis beveik neveikiantį ?!

      Tai jus nekreipkit demesio, viskas greit apsitvarkys.MES GYVENAM LAISVOJ LIETUVOJ NUOMONE GALIU ISSAKINET KUR NORIU IR KAIP NORIU.Man tele du patikdavo, kaip 2 kambariu butai.Laisku nelaukiu.

      Atsisakysime tele2 rysio paslaugos. Abonenta buvau pasiemusi su planu studentas3 -25lt i menesi. Virsyta saskaita didejo kas menesi, kol padidejo si menesi dvigubai. Isklotineje rodo skambucius, i kuriuos nebuvo skambinta tuo laiku. Patikrinome ir mano telefone telefonu skambuciu isklotine (galbut as pati issitryniau skambuti netycia), bet sutikrinome ir drauges telefono isklotine. Jokiu skambuciu nebuvo tuo laiku. Meginome graziai aiskintis su tele2 operatoriais, kad dar karta patikrintu is naujo isklotine, nes yra daug klaidu sistemoje arba rasysime skundus ilgai. Anot ju mes drasiai galime rasyti skunda, bet gausime atsakyma toki pati :) Nerekemonduojame tele2 rysio paslaugu.

      Sveiki, noriu paklausti kas pasidare su rysiu Pakruojyje?Jau koks geras menuo kai rysys labai durniuoja, nei prisiskambinti, sisneketi, sms veluoja arba isvis issiusti neimanona.telefone rysys tik viena padala ir tai reikia ieskoti kur ja atrasti, nes visada nera rysio.ir cia ne tik vienai man daug kam is Pakruojieciu ir giminaiciu.Jei ir toliau taip bus, niekas nieko nesutvarkys tai dauguma tarp ju ir as begsim i kitus tinklus.

      Reikalas toks kad per visą mėnesį kelis kartus isejna pasitikrint savo abonento saskaitą, visą kitą laiką sako mad tai sistenų profilaktika ar dar koks biesas, trys mėnesiai gal jau tai kartojasi...

      Esu labia nusivylusi Tele2 paslaugomis, saskaitos laiku neatsiuncia, prisiskambinti neimanoma, nes operatoriai uzimti, visiskas klientu negerbimas, manau teks pereiti I kita tinkla

      sveiki noreciau ir as pasidalinti savo beda.pasirasiau sutarti viskas normaliai pirmas antras menuo gerai, trecias menuo pasiziuriu i saskaita 2 sms i ussienio salys siusta sms.I USSIENI SVARBIAUSIA NESIUNCIU TIKRAI!!!Eidama pro tele2 salona nusprendziau paklausti kas cia per nesamone man atsake, kad gali buti kad jus surinkote ne toki nr ir issiuntete ir automatiskai pas mus rodo, kad siuntet i ussienio sali.Na gerai atejo 5 menuo gerai atejo 6menuo vel issiusta sms i ussienio salys 9sms isklotiniai net nr nera i kuri numeri siusciau tokes sms.Nebuvo laiko aiskintys palikau ramybei.7 menuo 4 sms i ussienio salys pasiziuriu isklotine isiusta numeriu 2525 ir visos 4 sms issiusta tuo paciu metu.Jau itarimas kila kaip as galeciau siusti 4 sms i toki nr vienu metu.Prisispaudziot tikrai negalejo butu likes nr ar sms issiusti.Kilo mintys gal telefone yra virusas ir siuntineja automatiskai nes esu girdejusi, kad taip gali buti atsisiunciau antivirusine praskanavau telefona viskas normaliai...

      Norėčiau sužinoti, kada normaliai veiks MANOTELE2 savitarnos puslapis. Už nepatogumus turėtų Tele2 kažkaip atsiskaityti su savo klientais. Ta vadinama profilaktika juodai užkniso...

      Laba diena visiems....Pareiškiu drąsiai ir atsakingai, Tele2 reikia paduoti į teismą, už nervų gadinimą, puslapis savitarnos amžinai neveikia visu pajėgumu, atsidaryti išklotinės reikia būti specialistu -kompiuterių asų, kitaip tariant paprastiems žmonėms neįmanoma.....sumos auga ant mielių...Šiandien atsikėliau o gi prisiskambinti niekam negaliu....matai viršijau limitą....o taip svarbu buvo paskambinti į ligoninę....neturiu žodžių apsakyt...aptarnavimas absurdo vertas, užimta ir užimta, geležiniai balsai kalba su kuriais nesusikalbėsi, nepaklausi....... Jei šiuos komentarus skaito Tele2 atstovai...darykite ką nors, kiek gi galima....Viskas šiandien pat einu į salonus pažiūrėsiu ką ten siūlo, jei ką ežiuką nusipirksiu..... buvau omitelį daugybe metų viskas stabilu aišku, kas neaišku susisieki ir viskas išaiškėja...pasiūlė Tele2...geriau, pigiau...va tau negaliu kaip nervas ima...trūksta žodžių...nebijau atsakomybės jei ir viršijau limitą, bet gi susisiekimas ir aptarnavimas nieko...

      vartotojas dar kol yra kantrybes

      Kantrybe jau baigiasi kai labiausiai reikia pasiskambint rysio nerasta šš

      ryt nutraukiu mokejima ir sutarti, o kaip man paskambins is teledu duosiu paklausyt jiems taipat sinfniju, pats prasciausias tinklas lietuvoje

      labai daug metu naudojus jusu pildyk paslaugomis.noreciau pasiulyti :kad butu galima uzsisakyti pvz:sm paslauga kokiems 2-3 men butu mums klijentams patogiau.

      Tele2 savitarnos svetaine kazkoks tai kosmaras... amzina profilaktika.. informacijos nulis.. isklotine jei per stebukla pavyksta pasiziuret tai reik ir kalkuliatorium pasinaudot.. net grafos „viso“ nesugebeta padaryt.. kolkas naudojuos tik 2men bet nusivylimas didelis... nepalyginsi su Bites savitarnos svetaine..

      Pats prasciausias rysys Lietuvoje. Nuolatines simfonijos, nuolat uzimta, niekas nesugeba tinkamai pagelbet, siuntineja vieni pas kitus, visiskas bardakas Jokios atsakomybes... Budamas LIETUVOJE, turiu lipt ant kalno, kad galetu pagaut rysi, ar cia ne absurdas? Galvojau telefonas durniuoja, bet siais laikais lengva patikrint, tdl isidejau i kita, ten savaime aisku ta pati problema....
      Esu visiskai nusivyles tele2...

      šį mėnesį perėjau iš omnilet į tele2 ir esu labai nusivylusi, nes per 6 dienas nesugeba aktyvuoti numerio ir idomu kiek dar reiks laukti.

      Danutė Kimbarienė

      Visiškai nusivyliau tele2. Pastoviai buvo pskambinama su visokiais pasiūlymais, kurių atsisakydavau, bet vėl, vėl ir vėl nedavė ramybės. Netenkina ir tas, kas sąskaitos ruošiamos labai ilgai. Pvz. šiandien jau spalio 10 d. o sąskaita vis dar ruošiama. Įdomu, kas ją ruošia, juk ne vestuvės, kad reikia ruošti po 2 savaites, kuom užsiimate, brangieji. Tiesiog neatliekate savo tiesioginių pareigų. Vienintelė išeitis, - keisti svetainę. O pasiūlymų kasdien ne po vieną. Matyt taip ir reikės daryti. Kodėl nėra sąskaitos, jokios informacijos, tik - sąskaia ruošiama.
      Geros darbo dienos.

      Komentaro savininko el. paštu bus išssiųsta nuoroda, kurioje galėsite ištrinti savo komentarą.

      Jūsų komentaras

      Saugos kodas

      Daugiau skaitykite Rekvizitai.lt taisyklės.

      Nuoroda išssiųsta el. paštu

      Nepavyko išsiųsti laiško

      Taip pat rekomenduojame

      Ateities pl. 34, LT-52165 Kaunas.
      Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės; gamyba.
      NT Service UAB – daugiau nei 25 metų patirtį turinti įmonė, teikianti inovatyvius inžinerinius sprendimus ir profesionalias paslaugas viešiesiems telekomunikacijų paslaugų teikėjams, valdžios institucijoms ir verslo klientams.Profesionalios paslaugosSiūlome aukščiausios kokybės profesionalias telekomunikacijų...
      Žemaitės g. 21-101, Vilnius.
      Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės; informacijos teikimas; konsultacijų paslaugos; reklamos paslaugos; skolų išieškojimas; tarpininkavimas; tyrimai, ekspertizės.
      Planas Chuliganas – kontaktų centras, kuriame daugiau nei 400 darbuotojų Vilniaus, Kauno, Rygos ir Talino ofisuose užsiima:Klientų aptarnavimuTelemarketinguPardavimo vizitų organizavimuSkolų valdymuMes turime būti partneriais, jei:Jums svarbu, kad dirbame visą parą, nepriklausomai nuo to ar tai Kūčių vakaras, ar...
      Žemaitės g. 15, LT-03118 Vilnius.
      Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės; interneto parduotuvės; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; televizija ir radijas; vaizdo stebėjimo sistemos.
      Savo klientams siūlome greičiausią BITĖS 5G ryšį, kuriuo jau gali naudotis beveik 2 mln. Lietuvos gyventojų. BITĖS 5G ryšys ypač stabilus, todėl juo patogu naudotis tiek namuose, tiek išmaniuosiuose įrenginiuose. BITĖ taip pat savo klientams teikia naujos kartos televiziją namams „Go3“, duomenų perdavimo, daiktų...
      Saltoniškių g. 7A, LT-08105 Vilnius.
      Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
      2017 m. vasario 1 d. prie Lietuvos fiksuotojo ryšio lyderio „Teo“ prijungus mobiliojo ryšio operatorių „Omnitel“ ir duomenų centrų verslo lyderę „Baltic Data Center“ tapome pirmąja integruotas fiksuotojo ir mobiliojo ryšio bei IT paslaugas iš vienų rankų teikiančia bendrove – „Telia Lietuva“.Dirbame tam, kad ryšį...
      Pranciškaus Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
      Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės; apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; seo paslaugos; vaizdo stebėjimo sistemos.
      Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...