Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Tele2, UAB
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Sveiki,
Noreciau palikti nemalonu atsiliepima apie Tele2 salona Radviliskio mieste, kuriame siandien lankiausi. Gavau telefono saskaita is tele2, buvo tam tikras neaiskumas. Nuejau i salona, ten mane aptarnavo moteris vardo nezinau, metai gal apie 40m, tiksliai nepasakysiu. Norejau kad man isaiskintu ir sutvarkytu kad neitu tam tikros paslaugos, taciau jinai atsake kad nemusu reikalas tai tvarkyti, liepe ieskotis internetu telefono numeri ir paciam aiskintis, dar gincijausi taciau jai buvo neidomu...Jus pasakykite kam tie tele2 salonai?kad pats turiu viska sutvarkyti...turiu omnitelyje tel.numeri, ten kiek nueiciau vietoje viska man sutvarko ir nereikia man dar papildomai paciam kazko iekoti aiskintis ir skambineti..Turbut teks iseiti is tele2 ir pereiti i omniteli.
Gerbiamas Linai,
nuoširdžiai atsiprašome, jeigu teko susidurti su nekompetentingu aptarnavimu bei dėkojame už Jūsų nuomonę ir dėmesį - kiekvieno Kliento pastaba mums labai naudinga ir svarbi. Siekdami užtikrinti kokybišką Klientų aptarnavimą atstovybėse, būtinai atsižvelgsime į Jūsų suteiktą informaciją.
Visais svarbiais ir aktualiais klausimais, rašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Jeigu naudojatės išankstinio mokėjimo „Pildyk“ paslaugomis, rašykite per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Nesuprantu kaip siais laikais kai taip visi stengiasi atlikti laiku savo darba, itikti klientui... O va tele2 ne pirma karta paveda.... Uzsisakiau abonenta.. Viena men nesumokejau.. Tai nuejau i tele2 susimokejau skola medicinos banke.. Ateinu vel i tele2 bige o pardaveja sako tai nelauk eilej per valanda turi pajungti plana..... Plano NERA daugiau nei para!!
Gerbiama Roberta,
apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų.
Susisiekite su mumis nemokamu numeriu 117 (iš Tele2 tinklo). Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Pildyk korteles neapsimoka pirktis jei turi naujos kartos smarphona, nes per 3 metus nuo to laiko kai atsirado iphone 5 nera galimybes parduotuveje isigyti nano sim kortelės.
Gerbiamas Deimantai,
informuojame, kad Pildyk Nano SIM kortelėmis prekiaujame. Kortelę pasikeisti galite artimiausioje Tele2 atstovybėje. Plačiau apie tai skaitykite, adresu http://pagalba.pildyk.lt/paieska/telefonai-sim-kodai/micro-nano-sim-korteles.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Laba diena,
Esu labai nustebusi biurokratiniais žaidimais Jūsų įmonėje. Apmokėjus išankstinę sąskaitą jau vakar, o šiandien į TELE 2 saloną, esantį Utenoje, Maximos parduotuvėje Aušros g., atnešus tai patvirtinantį ir pasirašytą dokumentą nepavyko pasiimti telefono aparato, tekainuojančio 69, 52 EUR. Priežastis - darbuotojai bandė skambinti lyg ir Jūsų įmonės buhalterei, kad patvirtintų pinigų įplauką į sąskaitą (nes jiems instrukcijos neleidžia kitaip elgtis), bet jau apie 14 val. ten niekas nebeatsiliepė.
Išgyvensim be naujo telefono aparato, atsiimsim gi kažkada, po švenčių, tik labai keista Jūsų įmonės pozicija. Lyg sandėris būtų už milijoną ir reikalaujantis patikros per "centrą", kur, beje, 14 val. jau nebėra kam pakelti telefono ragelį. Beje, uteniškiai žadėjo pranešti, kai pavyks susisiekti (ar nesusisiekti) su "centru", bet skambučio kaip nėra, taip nėra...
Tai kur Jūsų deklaruojamas elementarus dėmesys kiekvienam TELE 2 paslaugų vartotojui?
P.S. Negaiškit laiko...
Gerbiama Asta,
dėkojame už pastebėjimą. Apgailestaujame, tačiau iš Jūsų pateiktos informacijos negalime tiksliai nustatyti situacijos ir pasiaiškinti priežasčių. Tačiau nuoširdžiai atsiprašome, jei Jums teko susidurti su nekompetentingu aptarnavimu.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Uzsisakiau uz Pildyk bonus telefono laikikli atsiunte koda paglkuri turi atsiimti laikikli po keletos dienu specialiai nuvaziaves i tele2 salona Siauliuose Akroplyje pasake dabar neturime paklausiau sakau kada planuojate gauti atsakymas buvo nezinau ir pradejo siulyti planus o ne klienta apsaugoti kazkaip paskambinau i Pildyk informacija ten tipo labai apgaileataujame kad taip ivyko bet buna :) kam tada programa zada ko nera absoliutus apgavimas zmogaus! Pasake dades +1 bona kad taip ivyko praejo 2 dienos negana nuskaiciavo uz laikikli bonus bet ir nedadejo tad mielieji padekokime tele2. Kad ir imciau plana tikrai ne is tele2 ir kitiems taip pabresiu ir pavieainsiutikrai nevien sitame puslapyje sekmes tele2 versle...
Gerbiamas Arminai,
apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų. Visais svarbiais ir aktualiais klausimais, rašykite laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Paskutine savaite niekada nebuna rysio.. jei jis neatsiras keisiu tinkla.
Gerbiama Agne,
nuoširdžiai atsiprašome, kad naudojantis Tele2 teikiamomis paslaugomis Jums tenka susidurti su ryšio nesklandumais. Esant nesklandumams, maloniai prašome parašyti laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinti nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Jeigu naudojatės išankstinio mokėjimo „Pildyk“ paslaugomis, rašykite per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Ryšio nesklandumams spręsti yra būtini konkretūs pavyzdžiai.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Na ir man prasidėjo problemos su Tele2.Neregistruotas tinkle pranešimas tapo kasdienybe jau du telefonus isbandžiau, sim pasikeičiau, telefoną taisyti tempiau be reikalo nes gedimo nerado.Registravau gedimą žadėjo nuo pirmadienio per 5 dienas tikrinti, bet paskaičius jūsų komentarus praradau viltį, kad bėdos išsispręs.Nusipirkau labas kortelę ir naudojuosi ryšiu be problemų tik va iškyla klausimas kodėl turiu mokėti už tai, kuo nesinaudoju :/
Gerbiama Lina,
nuoširdžiai atsiprašome, kad naudojantis Tele2 teikiamomis paslaugomis Jums tenka susidurti su ryšio nesklandumais. Jei jau registravote užklausą ir dar nesulaukėte atsakymo, maloniai prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą, kur Jums bus suteikta visa prieinama informacija. Paskambinti galite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Jeigu naudojatės išankstinio mokėjimo „Pildyk“ paslaugomis paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Laba diena.
Perejau iš bites tinklo i tele2.Sutartį del numerio perkėlimo sudariau š.m. birželio 22.Šiandiena birželio 28 bet aš dar vis esu tele 2 tinkle nepasiekiamas.
Salono darbotojos situacijos paaiškinati negali, sako situacija sperdžiama ir viskas.Kiek dar teks laukti
Sveiki,
apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Sveiki, esu studijuojanti mergina aukštojoje mokykloje, norėčiau ant savo vardo pasiimti telefoną išsimokėtinai, nes tėvai gyvena užsienyje, neturiu jokių įsiskolinimų, paskolų ir pan, ar man galima pasiimti telefoną?
Gerbiama Liveta,
Visais atvejais nedirbantis asmuo gali pasirašyti neterminuotą (be įsipareigojimų) sutartį. Pageidaujant įsigyti telefoną išsimokėtinai ar pasinaudoti specialiu pasiūlymu, kuriam gauti būtina sudaryti terminuotą sutartį, reiktų atvykti į artimiausią Tele2 atstovybę ir ten ieškoma sprendimų kiekvienu atveju individualiai.
Naują sutartį taip pat galite sudaryti mūsų svetainėje tele2.lt arba paskambinus mums nemokamu tel. 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Dėkojame, kad ketinate tapti mūsų Kliente.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
sveiki, noriu ir as papasakot apie tele2 ziopluma ir neveiksnuma.Pirkau su sutartim telefona, aisku isiule pasidaryt draudima, sekmingai moku draudima jau daugiau kaip metus, telefonas sugedo, nunesu i tele2 salona kaune megoje, ten mane praveja, nes neturi pakaitinio, paskambinu 117, ten apgailestauja ir uztikrina kad nepasikartos, vakar vel nunesiau, situacija tapati, prasau kad suvestu su draudeju, liepia registruotis. per pekias dienas spres reikalus, paskambini i salona ten vel sneka kaip apsiruke, viena giesmele ir paaiskinimu jokiu, aisku ateis draudimo imoka tai nemanau kad jos moket nereiks.plaukai siausias nuo tokio ju abejingumo ir neveiksnumo
Gerbiamas Dariau,
nuoširdžiai atsiprašome, kad Jums teko susidurti su nekompetentingu aptarnavimu. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Paskutinis sudas!!!!!! Gailiuosi kad 14 metu naudojuosi. Po tiek metu pildimo supisto euro neskolina. Pamirsus sas pasilpildyt. Ziauru ATE tele2!!!!!!!!!!!!!!
Gerbiama Agne,
apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų. Visais svarbiais ir aktualiais klausimais, rašykite laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Tik tokie jusu ir gabumai, kaip pastrigus plokstele atsiprasom, paskambinkit 117, o kaip paskambini sugebat apsimeluot ir svaigulius sneket. Per dvi savaites pagaliau premet telefono garantini, aisku 117 zadejo iki penktadienio suremontuot, bet eilini karta tik primelavot, kad atsikratyt ir sekanti karta jau turbut tikites ant to pacio klijento nepasiraut. Tik kaip papugos atsiprasom ir nulis sveiku toliau.Gailiuos budamas jusu klijentu, bet tikiuos neilgai ir sia klaida greit istaisysim.
Gerbiamas Dariau,
Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite į Tele2 telefonų priežiūros centrą tel. nr. +37061718888 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Darbo laikas - darbo dienomis 10 - 18 val.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Sveiki. Norėčiau pranešti apie interneto trikdžius po audros. Prieš škvalą Varėnos raj., Merkinės sen., Pilvingių kaime interneto bei mobilus ryšys veikė nepriekaištingai. Po audros yra nenustojami trikdžiai, maloniai prašau patikrinti interneto kokybę, minėtoje vietovėje.
Gerbiama Aušra,
nuoširdžiai atsiprašome, kad naudojantis Tele2 teikiamomis paslaugomis Jums tenka susidurti su ryšio nesklandumais. Parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Jeigu naudojatės išankstinio mokėjimo „Pildyk“ paslaugomis rašykite laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Sveiki, vakar vakare atvykome i Tele2 skyriu Vilniaus Akropolyje, buvo tikrai labai daug zmoniu ir konsultantams darbo netruko, todel nesitikejom kokybisko aptarnavimo, bet konsultantas Robertas mus maloniai nustebino. Va taip turetu dirbti visi konsultantai. Esame tikrai labai dekingi uz gera nuotaika ir puiku aptarnavima. Kaip minimum priedas prie algos jam priklauso ;)
Gerbiami Raimonda ir Ryti,
nuoširdžiai dėkojame už Jūsų skirtą laiką ir suteiktą informaciją. Ji mums labai naudinga ir svarbi. Mes siekiame užtikrinti kokybišką Klientų aptarnavimą, todėl džiaugiamės, kad Jums teko susidurti su profesionaliu Tele2 atstovybės darbuotojo aptarnavimu.
Dėkojame, kad naudojatės Tele2 teikiamomis paslaugomis ir tikimės tolesnio sėkmingo bendradarbiaivimo.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsiųskit tokių konsultantų ir į Lazdijus, nes čia dirba tik surūgusios dirba (jeigu tai galima pavadinti darbu).
Noriu padėkoti Tele—2 salono konsultantei, kuri dirba Vilniaus Cup'e, Liudmilai Parfionovai. Prafisionali, kantri su klientais, labai suprantamai paaiškina, tai klientu kategorijai, kuri toli nuo pažengusių technologijų. Labai ačiū, kad daugiau tokių kompetetingų darbuotojų.
Gerbiama Angelina,
nuoširdžiai dėkojame už Jūsų dėmesį ir suteiktą informaciją. Džiaugiamės, kad Tele2 atstovybės darbuotojos aptarnavimas atitiko Jūsų lūkesčius.
Dėkojame, kad naudojatės Tele2 teikiamomis paslaugomis ir tikimės tolesnio sėkmingo bendradarbiavimo.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
2016-07-01 internetu isigyjau mobilaus interneti paketa 100 GB uz 12 EU per menesi, duomenis uzpildek per pora minuciu ir gavau el.pesta, kad galiu atsiimti sutarty, taciau nuvykus i tele2 salona paaiskejo, kad mokestis uz 100GB yra visai kitas ir tokio plano isvis nera tele2 puslapyje.paskambinus i tele2 atstovybe, kolsuntas paaiskino, kad tai ivyko, del ju kaltes, taciau padaryti naujos sutarties neskuba, reikia laukti 10 darbo dienu, nors pries tai uztruko kelis minutes.i elektrininius laiskus neatsako.daugeli metu buso tele2 klientas ir buvau patenkintas teikiamomis paslaugomis, taciau pasitikejimas dingo.tai, kad jokiu interneto paslaugu negauvau, o tikriausiai reikes moketi neaiski suma.
Gerbiamas Jonai Zigmantai,
apgailestuajame dėl įvykusios klaidos. Turėdami atsakymą, nedelsiant su Jumis susisieksime.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Sveiki. Nesuprantu, jau kelinta menesi pas mane automatiškai užsisako SOS internetas?! Nors man jo visiškai nereikia, nes namuose yra Wif, tai kaip čia dabar suprasti, kodel jis automatiškai užsako man tas SOS intetnetas? Nu tikra nesamonė, pinigus tik nuskaičiuoja paskuj už paslauga, kuri man išvis nereikalinga... Gal galite patarti kaip to išvengti? Nes šiandien ir vėl automatiškai užsisakė ; (
Gerbiama Emilija,
patiksliname, kad "SOS internetas" - tai greita interneto skolinimo paslauga, skirta PILDYK paslaugos vartotojams. Paslaugą vartotojas gali aktyvuoti puslapyje narsyk.pildyk.lt, išnaudojęs visą suteiktą duomenų kiekį ir esant sąskaitoje mažiau nei 0, 49 Eur. Nenorėdami šios paslaugos apmokestinimo, siūlome jos neužsakyti. Daugiau informacijos suteiksime Jums paskambinus numeriu 1577 (0, 05 Eur/ skamb.).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Buvau Tele2 klientas ir buvau patenkintas paslaugomis. Taciau kitas opertarius pasiule geresnes salygas, tad pasibaigus sutarties terminui sutarties nepratesiau. Tada ir prasidejo nesamones. Nors paskutines sakaita apmokejau, i pasta atejo zinute, jog man israsyta saskaita. Kadangi negalejau prisijungti prie savitarnos, kad ja perziureciau, teko eiti isalona ir aiskintis (prisiskambinti neimanoma). Paaiskejo, kad man dar reikia sumoketi imoka uz telefona, nors pagal viska jau buvau apmokejes visas saskaitas. Po aiskinimusi suma sumazejo 3 kartus ir as ja apmokejau del sventos ramybes. O dabar po menesio vel atejo i el pasta zinute, jog israsyta saskaita. Uz ka? Prisiskambinti neimanoma.
Telefonas issiustas i garantini 06 02 diena, po triju savaiciu 06 23 pranesta apie keiciama nauja telefona kuris buvo sakyta ateis kita savaite, bet neatejo, paskambinus i isduota nr del taisomos prekes bukles ziniu tiksliu nera, sako kita savaite ir viskas, praejus savaitei nieko ir taip 2 savaites. Garantinis turetu trukti iki 30ties dienu ? bet kazkodel taip nera ?
Gerbiamas Rokai,
mielai suteiksime informaciją. Jeigu esate mėnesinio mokėjimo paslaugos vartotojas, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Jeigu naudojatės išankstinio mokėjimo ‚Pildyk“ paslaugomis, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Laba diena, esu tele2 klientė jau seniai, Lazdijuose esančiam salone sudariau sutartį ir kartu pasiėmiau telefoną, pasiūlė darbuotoja apdrausti telefoną, taip ir padariau. Po kelių mėn. nutariau nutraukti draudimo sutartį, bet darbuotoja pasakė, kol nepraeis 6 mėn. to padaryti negaliu mat tokia sutartis.. Grįžus namo perskaičiau sutartį ir nieko panašaus neradau, tada su ta sutartimi vėl nuėjau pas tą pačią darbuotoją ir sakau, kad čia nieko panašaus nėra, ji man sako, kad yra ir viskas. Paprašiau parodyti kurioj vietoj taip parašyta, ji man atsakė (su dideliu nepasitenkinimu), kad pirmiau persiskaityčiau sutartį ir be reikalo jos netrukdyčiau (netiek jau daug žmonių Lazdijuose ir tuo labiau salone nebuvo nei vieno..) tada paėmė piktumas ir pasiskambinau trumpuoju numeriu į informaciją, ten išdėsčiau situacija ir pasakė, kad galima sms nutraukti sutartį, papasakojo kaip tą padaryti ir viskas puikiai gavosi.. Tai dabar jeigu reikia kokiu reikalu eiti į saloną tai stengiuosi kitam...
Tele 2 tai kompanija kuri nutraukiant, nepratesiant sutarties isras daugybe nebutu dalyku. Pvz. man sugalvojo, kad metus sudaro ne 12 men., o 11 men.ir kelios dienos. Gaila kad neuzpatentavo, o tik nurase pinigelius dvigubai is mano saskaitos. Cirkas
Gerbiama Marija,
nuoširdžiai atsiprašome, kad Jums teko susidurti su nekompetentingu aptarnavimu Tele2 atstovybėje. Dėkojame už Jūsų skirtą laiką ir suteiktą informaciją, ji mums labai naudinga ir svarbi. Mes siekiame užtikrinti kokybišką Klientų aptarnavimą, todėl atsižvelgiame į teikiamas pastabas. Imsimės reikiamų priemonių, kad tokia situacija ateityje nepasikartotų.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
laba diena,
jau seniai esu Tele2 klientė ir vis su viltim kad kas pasikeis lieku jų kliente bet kaip žiūriu niekas nesikeičia dėl ryšio kokybės, netoli Vilniaus turime sodybą apie 20km nuo Vilniaus ir kai tik nuvažiuojame ten ryšio faktiškai nerasta, kaip kada užpučia kai esi antrame aukšte, o pirmame niekada jo nesugausi, norint kalbėti ar bent jau pagauti truputėlį ryšio turi nueiti kokius 200m. kas per nesąmonė nesuprantu. Juk čia ne kažin kur o Verkių regioniniame parke skaityk randiesi o ryšio nerasta...apmaudu...
Gerbiama Gaudre,
mielai suteiksime informaciją. Jeigu esate mėnesinio mokėjimo paslaugos vartotojas, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Jeigu naudojatės išankstinio mokėjimo ‚Pildyk“ paslaugomis, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Laba diena, gyvenu Anykščių r. Raguvėlėje, džiaugėmės labai geru Tele 2 ryšiu, visi šeimos nariai tapo jūsų tinklo vartotojais. Bet jau kuris laikas esame nusivylę jūsų paslaugomis, labai suprastėjo ryšys. Lauke dar galima susikalbėti, o namuose reikia ieškoti ryšio. Noriu pasiteirauti ar čia laikina? ačiū
Liepos 11 d. is Swedbank;o i UAB Tele 2 saskakaita LT 637300010002444292 pervedziau 10 Eu korteles papildymui, bet iki dabar kortele nepapildyta ir as negaliu naudotis telefonu. Noreciau paklausti kodel. Jei pasiunciau ne i ta saskaita, tai prasom pinigus pervesti man atgal.
Pagarbiai, Gintas Salasevicius
Gerbiamas Gintautai,
mielai Jums padėsime. Jeigu esate mėnesinio mokėjimo paslaugos vartotojas, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Jeigu naudojatės išankstinio mokėjimo ‚Pildyk“ paslaugomis, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Laba diena.Atėjau į Pnevėžio RYO Tele2 saloną paklaust ką daryt kaip galima sustabdyt padidinto tarifo žinučių atėjimą.Klausiu gal galima užblokuot ar ką.Tai besimokanti konsultantė vietoj to kad kolegės paklaustų atsakė kad nieko negali padaryti.Kitame salone buvo paaiškinta ką galima padaryti.Gal nereikėtų tokių"konsultantų" besimokančių palikti vienų??kokios kompetencijos specialistai bus???
Gerbiama Violeta,
Nuoširdžiai atsiprašome, jeigu teko susidurti su nekompetentingu aptarnavimu bei dėkojame už Jūsų nuomonę ir dėmesį - kiekvieno Kliento pastaba mums labai naudinga ir svarbi. Siekdami užtikrinti kokybišką Klientų aptarnavimą atstovybėse, būtinai atsižvelgsime į Jūsų suteiktą informaciją.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Gerbiamieji,
rasau dar karta. Visuomet pirkdavau papildyma telefonui Tele 2. Dabar rasiau jusu nurodytu adresu ;-mano. tele2. lt bet mane ignoruoja ir klausia ar as tikrai esu jusu klientas, Mieli, prasau, jus ten vietoje issiaiskinkit, arba mano pinigus - 10 Eu pervestus i jusu saskaita LT 637300010002444292 uzskaitykit man i papildyma arba grazinkit i mano saskaita swedbanke LT297300010080019490 Gana tu siuntinejimu ir susirasinejimu. Issiaiskinkite vietoje.
Pagarbiai, Gintas
Gerbiamas Gintautai,
tikrai Jums padėsime, tačiau prašome kreiptis anksčiau nurodytais kontaktais.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Sveiki norėjau paklaust man internetu atejo žinutė kad sudariau kažkokia mokilizongo sutartį nors aš nieko nesudariau. Negalėjo taip kažkaip suklysti Tele2?
Gerbiamas Martynai Macikoni,
mielai suteiksime informaciją. Jeigu esate mėnesinio mokėjimo paslaugos vartotojas, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Jeigu naudojatės išankstinio mokėjimo ‚Pildyk“ paslaugomis, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Dėl šios problemos ir aš pats kaltas, bet jau kelis kartus, kai sąskaitoje turėjau virš 10 eurų (ir planas pasibaigdavo), visa sąskaita buvo išsiurbiama pokalbiams per dieną ar dvi. Retai išeikvoju plano siūlomą pokalbių laiką, tačiau kai limitą siekiu dažniausiai be perspėjimo (arba po lengvai pamirštamo SMS) suryjamas ir sąskaitos likutis.
Būtų labai malonu, jei Pildyk (ar nors vienas iš mobiliųjų operatorių) siūlytų automatinį pratęsimą, kai plano pokalbių minučių skaičius išeikvotas, o ne tik kai pasibaigia plano galiojimo laikas. Pereičiau iškart.
Sveiki,
mielai Jums suteiksime informaciją. Jeigu esate mėnesinio mokėjimo paslaugos vartotojas, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Jeigu naudojatės išankstinio mokėjimo ‚Pildyk“ paslaugomis, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Esu ilgamete tele2 kliente ir Jau kuris laikas varkstu su tele2 pildyk internetu, na stiprei pablogejes interneto risys kad baisu-tai pagauna tai ne, jau net nezinau ka bedaryt (gal laikas keist operatoriu..).
Gal kas gali paaiskint kame gali buti beda? (tik nesakykit kad telefone beda nes jame bedu tikrai nera-patikrinta)
Gerbiama Aušra,
mielai Jums padėsime. Parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Prasau parasyti, kokiu elektroniniu adresu jums galima parasyti?
Gerbiamas Gintautai,
Patiksliname, kad Klientai yra aptarnaujami žemiau nurodytais kontaktais arba bet kurioje Tele2 atstovybėje.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Gerbiamieji,
sedit ten keli zmones ir nepasisukat vienas i kita, o klientus knisat. As jau rasiau, kad i jusu saskaita LT 637300010002444292 liepos 11 d. pervedziau 10 Eu korteles papildymui. Bet jus nepasistengiat patikrinti. As parsisiunciau Swedbanko saskaitos nuorasa, bet nera kaip jums pasiulyti. Siulote, kazkokias, nesamones. Dar karta, primygtinai prasau patikrinti pelaida, jei negalit papildyt tlf. kortele, grazinkit pinigus atgal i mano saskaita Swedbanke. Jei dar formaliai atsisakinesite, kreipsiuosi i vartotoju teises ir paduosiu i teisma, del moralines zalos atlyginimo.
Pagarbiai, Gintautas Salasevicius
Sveiki, esu nusivilusi Tele2 paslaugomis, pasitaiko kad daznai, kad israso netikslingas saskaitas.PVZ buna kad du kartus uzraso ta pacia suma du kartus ir t.t
Gerbiama Krisitina,
apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų. Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Sveiki, susidūriau su gan keista situacija, rašau ne savo, o savo dukros atvejį, dukra Agnė turi du mažučius vaikeliu jų tėvelis pridarė skolą telefonu, ir paliko mamytę ant ledo kaip sakant, todėl susidarę įmonei skola, dukra šiuo metu gauna tik 135e per mėnesį iš kurių turi sumokėti mokesčius nuomojamam bute, ir išmaitnti trijų asmenų šeimynėlę situacija beviltiška, tačiau gerbiami įmonės atstovai nesuprato jos padėties, ji neneigia skolos ir mokėjo kas mėn kiek galėjo ir ateityje viską būtų sumokėjus, tačiau 20160628d įmonė išsiuntė raginimą iki 2016 07 29d, sumoketi 309, 50e skolą, na paskaičiavau kad laiko yra susitvarkysim gausiu aš pasiskolint ir iki nurodytos datos skola bus sumokėta, tačiau sendien vos negavau infarkto, atėjo laiskas iš julianus inkas jog dukra jau skolinga, ne309, 50 o net550, 44 tad man iškilo toks klausimas, ponams iš tele 2, kodel nesulaukę 2016 07 29d taip pasielgė su žmogum kuris nepejėgia apsiginti ir apginti savo dviejų mažučių vaikeliu kurių...
Gerbiama Rimante,
mielai Jums atsakysime. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Tele2 a******ų kontorėlė. Užsakai telefoną, susimoki, atsiunčia žinutę kad telefonas yra salone. Nuvažiavus į saloną paaiškėja jog telefonas esą buvo brokuotas ir išsiuntė atgal. Pasiūlė pirkti kitą.
Idomu kaip jie sužinojo jog telefonas brokuotas, jei jis turėjo būti neišpakuotas?
Išeinu į bitę:)
Gerbiamas Raimondai,
apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų. Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Labas vakaras. Esu labai nusivylusi tele2, o ypac dirbanciais darbuotojais, kurie tikriausiai nevisi zino kaip tinkamai atlikti savo darba. Pries puse metu nusipirkau Samsung galaxy A5, po keletos menesiu pradejo man stringt, atnaujindavau antivirusine manydana kad tai paskatins greitesni telefono darba, taciau praejus pusei metu nuo pirkimo, telefonas uzstrigdavo ilgam, negaledavau nieko su juo daryt, galiausiai pradejo issijunginet ir taip po 5-10 k per diena.. planavome nesti ir atiduoti garantiniui, taciau telefonas duzo..buvo apdraustas, pasiskambinom i tele2, pasiklausem kaip elgtis, mums operatore pasake, kad galime telefona atiduoti jo taisymui arba atiduoti telefona, paskaiciavo nudeveto telefono verte kuri buvo apie 330€ ir pasake, kad galime pasiimti kita telefona uz tokia pat suma arba brangesni, bet tokiu atveju reikes primoket. Nusprendeme, kad imsim kita ir brangesni, nes siu telefonu jau po keliu menesiu nuo pirkimo, buvo nebeimanoma naudotis..ir ka gi, nuejome i...
Sveiki,
Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite į Tele2 telefonų priežiūros centrą tel. nr. +37061718888 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Darbo laikas - darbo dienomis 10 - 18 val.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
sveiki nusivyliau tele2 rysio kokybe.
Sveiki,
apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų.
Susisiekite su mumis nemokamu numeriu 117 (iš Tele2 tinklo). Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Laba diena,
Ne pirmą kartą esu atjungiamas nuo paslaugų dėl neapmokėjimo. Esu įpratęs mokėti ne už vieną mėnesį, bet už kelis iškarto. Jūs turite paslaugą kredito limitas, ar čia veikiantis projektas, ar tiesiog apgaut žmones dėl šios paslaugos. Labai nuvylė šis kredito limito "veiksnumas".
Sveiki,
Susisiekite su mumis nemokamu numeriu 117 (iš Tele2 tinklo). Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Sveiki,
Tau dar nieko, man skolos lapelį atsiuntė su suma iš oro ištraukta. Pradėjau klausti kame diela kodėl man skolos įmonė išieško skolos. Sakau nei paslaugos atjungtos nei ką. Plius buvau prieš 1.5 sav. Pervedus nemažą sumą. Dar pradžioje bendravo el.laiškais, kai rimtai susikibau dėl tų limitų (nes mano sąskaitos viršija) ir pasakiau nei įspėjot nei ką dėl kažkokios skolos, o iš karto į skolų išieškojimo agentūrą. Gavau ignorą. Ir miljoninį kartą prašau siūsti sąskaitas el.paštu ar popierinį variantą... ne jau kai pražiopsau tada užblokuoja... bledės negaliu... greičiau baigtųso sutartis pereisiu į kitą tinklą...
Ir dar kai per el.paštą pyktis pradėjau, tai atjungė paslaugas tada :D O kai nueini į tą jų puslapį kažkokį, pastoviai rašo, kad sąskaita ruošiama... fui
labas.uzturejau tokia keblia situacija, zodziu pries pusmeti perejau y tele2 viskas buvo gerai kol nenutiko tai... pasiemus obonimenta, prie jo telefona samsung galaxy s6 edge+, gavosi kad telefonas mete jog '' tinkle neregistruota", meginau pats perkrauti, atstatyti parametrus, zodziu niekas nesgavo, nuveziau y salona is kurio emiau telefona, paeme kaip garantini taisymui, po savaites vel pasiemu, atsakymas kad IMEI kodas blokuotas, salone parasau prasyma kad atblokuotu, vel nieko, dar nuvaziuoju, sako nemoki saskaitos... o esme tame kad IMEI kodas nesutampa su dokumentai, atceit sumaisyti telefonai isduodami..vadinasi kaskas nemoka saskaitos ir blokuoja man telefona... pasake nezinom ka daryti ir kur kreiptis..nusijuoke pridurdama kad gerai prisiteisciau.. parasiau prasyma kad pakeistu telefona ir issprestu problema, aisku nufotagrafafo ta ''IMEI" pasake paskambins is valdzios, jo antra savaite jau skambina... gaunasi taip, jog menesis ir dvi savaites naudojuosiu senu telefonu,...
Sveiki,
Neturint pakankamai duomenų, negalime plačiau pakomentuoti situacijos. Susisiekite su mumis nemokamu numeriu 117 (iš Tele2 tinklo). Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Vakar gavau sms kad galiu jau atsijimt telefona siandien nuejau ir telefono nebuvo vietoi dar puse valandos reikejo laukt kol ji man atnes
Gerbiama Asta,
Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų bei dėkojame už Jūsų nuomonę ir dėmesį - kiekvieno Kliento pastaba mums labai naudinga ir svarbi. Siekdami užtikrinti kokybišką Klientų aptarnavimą atstovybėse, būtinai atsižvelgsime į Jūsų suteiktą informaciją.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Sveiki, kur dingo TELE2 call programėlė? iPhone programėlių parduotuvėje nėra!
Gerbiamas Donatai,
atsiprašome dėl laikinų nepatogumų. Tele2 call programėle išimta iš programėlių parduotuvės. Tikimės, kad artimiausiu metu Jūs galėsite ir toliau sėkmingai naudotis mūsų teikiamomis paslaugomis.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Pirkau tele2 Utenos salone telefona sony xperia x. Laukiau daugiau nei savaite, o kai jau nusibodo laukti ir jau galvojau pirkti kitur paskambinus i salona paaiskejo kad jau atveztas, ir jau senokai. Tik nieks nesiteikia pranesti. Tuo metu perkant si telefona uz 1ct. galima pirkti belaides ausines. To net nesiule, o kai uzklausiau - tai pareiske kad mano perkamam telefonui jis netinka. Pamaniau kad blogai supratau akcija. Grizus pasitikrinau-ir tikrai turejo pasiulyti ausines. Kaip suprast tada? Ar tik reklaminis triukas?
Gerbiama Žydrūne,
mielai Jums suteiksime informaciją. Jeigu esate mėnesinio mokėjimo paslaugos vartotojas, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Jeigu naudojatės išankstinio mokėjimo ‚Pildyk“ paslaugomis, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
2016 06 01 pirkau tele2 salone led samsung dekla telefonui. Jis su nuolaida kainavo 56eu. Po 2men led lemputes jau nebešvietė. Salone paaiškino, kad dėklams taikoma 14d garantija, nors anksčiau buvo 6mèn. Kodèl manęs neinformavo apie tai salone pirkimo metu, nes aś maniau kad jam taip pat galioja garantija kaip ir telefonui. Ir kodėl śiam dėklui taikoma ta pati garantija kaip ir dėklui uz 6eu. Tai neteisinga. Patariu żmonėm nepirkti śių brangių ir trbt brokuotų dėklų.
Gerbiama Gilija,
Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Susisiekite su mumis nemokamu numeriu 117 (iš Tele2 tinklo). Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Prieš dvi savaites buvo paimtas telefonas Lg su sutartimi.Vos tik parsivežus namo buvo pastebėtas ekrano brokas. Atvežus paėmė į garantinį. Po kelių dienu paskambino iš garantinio ir pasakė kad pakeis į nauja. Praėjus dar savaitei telefonas nepakeistas nes garantinis neatsiunčia keitimo akto į tele2 saloną o jie negali isduoti kito telefono. Viskas labai neorganizuota ir atrodo kad pirkėjas niekam nerūpi. Tele2 labai nuvylė manau ateityje tikrai daugiau nenorėsiu turėti su šia įmone reikalų.
Gerbiamas Vaidai,
Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų bei dėkojame už Jūsų nuomonę ir dėmesį - kiekvieno Kliento pastaba mums labai naudinga ir svarbi. Siekdami užtikrinti kokybišką Klientų aptarnavimą atstovybėse, būtinai atsižvelgsime į Jūsų suteiktą informaciją.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Sveiki,
Neturint pakankamai duomenų, negalime plačiau pakomentuoti situacijos. Susisiekite su mumis nemokamu numeriu 117 (iš Tele2 tinklo). Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
taigi turiu telefona sony xpiria m4, jisai pries dvi savaites buvo issiustas i garantini del ausines (pokalbio metu nieko negirdi) ir galines kameros (kamera negalima/ nezinoma klaida), sendien nuvaziavau i tele 2 salona ir paklausiau ar telefonas gal parejo, sake taip jis jau vakar parejo mes isiunteme sms i nurodyta telefona (sms NEGAVAU), taigi ijungiu telefona, kalbeti eina girdziu viska, o kamera kaip neveikia taip neveikia + dabar ir priekine nebeveikia ir blykste..... rytoj rasysiu prasyma kad pakeistu i kita, nes as jau nebenoriu jo betvarkyti laiko po 1 men garantini o moketi reikia ne mazus pinigus... o telefona 2-3 kartus jau buvo garantini. tad nusprendziau jai man jo nepakeis ar negrazins pinigu, NUTRAUKSIU SUTARTI. mano nuomone gal ir nedaug reiskia bet garantini manau keicia detales, arba labai neatsakingai dirba.
Gerbiamas Raimundai,
Neturint pakankamai duomenų, negalime plačiau pakomentuoti situacijos. Susisiekite su mumis nemokamu numeriu 117 (iš Tele2 tinklo). Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Pirma ir paskutine kartu perku telefona is Tele2. Po metu sugedo Samsung Core telefonas jam dodama garantija 24 menesiai, atejau i Akropoli, aptarnavo stora nemandagi vadybininke, i klausima ar jums reikia tam laikotarpiui laikina telefona sakau taip o ji su pasididziavimu atsake o mes neturime!!! Pakišo lapelį pasirašyti net neperspejus o jame administracinis mokestis 5, 50 euro ir atvezimas is Vilniaus 10 euru tai palaukit pas jus telefonas 200 euru daugiau kainuoja plius Klaipėdoje yra taisyklu ir ten ta pacia diena grazina pataisyta ir kainuoja 15 euru irasyti ta proshivke nes pas Android labai daznas atvejis. Telefono dangtelis labai prastos kokybes kai idedi i dekla ar nugaryte eina skilutes. Rysys irgi blogas ir telefonas nekaltas du turejau ant visu tas pats. Išvada garantinis remontas mokamas, laikina telefona nesuteikia, aptarnavimo kokybe tam tikru darbuotoju bloga, jeigu praradai garantini rasta siuncia elektroniniu budu per 5dd aciu dievui radau
Gerbiama Saulina,
Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų bei dėkojame už Jūsų nuomonę ir dėmesį - kiekvieno Kliento pastaba mums labai naudinga ir svarbi. Siekdami užtikrinti kokybišką Klientų aptarnavimą atstovybėse, būtinai atsižvelgsime į Jūsų suteiktą informaciją.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Tele2 aptarnavimas pats blogiausias iš visų operatorių.
1. Viskas sprendžiama labai ilgai, reikia kiekvieną kartą skambinti pačiam ir klausti kada sutvarkys problemas. Nei karto nėra sutvarkę nei kaip skelbia per 10 darbo dienų po skambinėjimo šiaip ne taip per 3 savaites sutvarko.
2. Darbuotojai patys tarpusavyje nesusikalba. Kiekvieną kartą skambinant iš naujo reikia situaciją aiškinti. Kažką jie ten registruoja, bet matyt lentoj su kreida pasižymi, kad kažkas dėl kažko skundėsi :)
3. Jei ir skambina darbuotojai tai per 15 sekundžių neįmanoma atsiliepti. O perskambinti neįmanoma. Su kitais operatoriais nėra taip buvę. Po kelių skambučių sugeba normaliai paskambinti, papilstyti iš tuščio į kiaurą ir patikinti, kad viskas bus išspręsta.
4. Visiškai nesirūpina klientais, savo klaidas tvarko neskubėdami. Dažniausiai po n skambinimų per mėnesį sugeba sutvarkyti.
5. Sąskaitų į paštą nesiunčia (neaišku kodėl), kaip gauti sąskaitą, jei nutrauki sutartį su šia bendrove? Eiti į...
Gerbiamas Sigitai,
Nuoširdžiai atsiprašome, jeigu teko susidurti su nekompetentingu aptarnavimu bei dėkojame už Jūsų nuomonę ir dėmesį - kiekvieno Kliento pastaba mums labai naudinga ir svarbi. Siekdami užtikrinti kokybišką Klientų aptarnavimą atstovybėse, būtinai atsižvelgsime į Jūsų suteiktą informaciją.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Taigi prasidėjo trecia savaitė po to kai atidaviau savo Lg g3 telefoną garantiniam remontui. Nors pripažino defekta ir pasakė kad pakeis nauju meistrai dvi savaites nesugeba parašyti keitimo akto. Niekam nelinkiu prasidėti su šia kontora. Kadangi čia dauguma atsiliepimų skundai tai manau galima susidaryti apie juos nuomonę.
Oi kiek mes prisikankinom su brokuoto telefono taisymu ir imoku grazinimu! taisem tris kartus, normaliai juo net nesinaudojom (dave sena sudrozta pakaitini), galu gale po visu vazinejimu ir skambinejimu pripazino kad visgi blogas. Grazino imokas. "Pamirso" pamineti, kad reikia nutraukti sutarti su draudimu (gi turejau susiproteti, kad automatiskai niekas pas juos nevyksta)-mokejau apie 4 menesius uz draudima, kai jau nebeturejau aparato. Tada dar veliau paaiskejo, kad as negaliu gauti geresniu planu iki 2017m pabaigos, nes mano sutartis del telefono aparato isigijimo, tapo terminuota! Ir niekam neidomu, kad telefona jau seniai grazinom! Zodziu, jei grazinate broka, nepamirskite nutraukti sutarties su draudimu ir pasidomekite, kaip jie zada panaikinti jums sutarties termina (jei iki telefono pirkimo Jusu sutartis buvo neterminuota). As vis dar laukiu atsakymo, kodel esu su terminuota sutartimi... : (
Sveiki,
Neturint pakankamai duomenų, negalime plačiau pakomentuoti situacijos. Susisiekite su mumis nemokamu numeriu 117 (iš Tele2 tinklo). Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
As jau buvau susisiekus, man pasiule pasiraisneti zinutemis internetu per www.manotele2.lt. Nesiplesiu cia, ka jusu "kompetetingi"darbuotojai man prirase, kol galu gale paskutinioji atsakiusioji Jusu darbuotoja parase trumpa, protinga atsakyma, kurio esme buvo ta, kad mano problema perduoda atitinkamam skyriui ir bus isnagrineta per 10 dienu. O iki tol zinutes buvo visiskai vaiku zaidimo lygio, nesuvokiant ir nesigilinant i problema. Smagu, kad viskas baigesi pagrasinus eiti iki galo. Termina nueme, iseinu ir linkiu Jums didziausios sekmes apmokant darbuotojus, kurie, deja, visiskai nera motyvuoti issaugoti klienta.
Visiškas absurdas ir klientų negerbimas. Vakar persikėliau du telefono numerius iš vienos įmonės į kitą tame pačiame tele2 tinkle. Sena sim kortelė nebeveikia, nauja dar vis neveikia. Apie problemą buvo pranešta ta pačią dieną. Tuoj bus para, kaip neturiu ryšio. Tai pagrindinis įmonės tel nr. Negaliu naudotis mobiliu parašu, prarandu užsakymus ir t.t. Ar tai normalu ? Reikia stipriai pagalvoti, ar tęsti 12 metų trunkantį bendradarbiavimą su tele2...
Sveiki,
Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Susisiekite su mumis tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Situacija konkreti - buvo butina isigyti interneta CIA ir DABAR. Nuejome i tele2 salona (PC Mada) isigyti interneto plansetiniam kompiuteriui, sutartis buvo sudaryta su malonumu ir pasakyta, kad kortele ir pati sutartis aktyvuosis per valanda laiko, t. y. ir paciu internetu bus galima naudotis po valandos. Praejus dviems valandoms bandeme skambinti i ta pati salona darbo valandomis, skambinta buvo 3 kartus, ragelio nebuvo pasivarginta pakelti. Susisiekeme su konsultantu bendruoju aptarnavimo telefonu, buvo pasakyta, kad visgi yra kakzokie trukdziai ir internetas gali buti tik dienos pabaigoje, ko salone nepasivargino pasakyti (nepradekite sakyti, kad konsultantas to galejo nezinoti, antraip kokia jo kompetencija, kad niekas net nepasivargina pranesti tokios smulkmeneles?). Interneto nera dar dabar, praejus parai. Skambinant bendruoju aptarnavimo telefonu tenka kovoti, kad butu atskleista pono "klientu aptarnavimo skyriaus vadovo" vardas ir pavarde, kuris, pagal ideja, turetu buti...
Gerbiama Ieva,
mielai Jums atsakysime. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Taip pat rekomenduojame
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
Nuo "manos iš dangaus" iki akmeny iškaltų taisyklių: kaip užtikrinti numatomumą energetikos sektoriuje?
Milijardinės investicijos į energetikos ateitį bijo vieno didžiausių priešų – nenumatomumo. Apie teisinį numatomumą (angl. predictability) ir jo svarbą Europos bei Lietuvos energetikos sektoriuose...

Kartu kelyje į pergalę: palaikymas Lietuvos sportui
Ilgos valandos treniruočių ir griežta disciplina tarp jų, kasdienis darbas ir pasiaukojimas – žiūrovams, matantiems džiaugsmingas pergalės akimirkas, ši sporto pusė dažnai lieka nematoma. Reklamos...

Rygoje lietuvių statomo verslo kvartalo obligacijos šovė į viršų
Šiandien yra paskutinė diena įsigyti Rygoje plėtojamo projekto "Preses Nama Kvartāls" ketvirtosios emisijos obligacijų. Pirmaujanti investicijų į nekilnojamąjį turtą valdymo bendrovė "Lords LB...
Komentaro savininko el. paštu bus išssiųsta nuoroda, kurioje galėsite ištrinti savo komentarą.
Jūsų komentaras
Daugiau skaitykite Rekvizitai.lt taisyklės.
Nuoroda išssiųsta el. paštu
Nepavyko išsiųsti laiško
Pasitikrinkite savo el. paštą. Jei laiško nerandate pasitikrinkite šlamšto katalogą.