Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Tele2, UAB
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Uzsisakiau plana VISIEMS, viskas veikia, tik nebeduoda siusti sms zinuciu. o plana uzsisakiau vakar...
Sveiki,
mielai Jums padėsime. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Kaip nori taip klientą "suvarto". Turiu problemų su samsung TPC. Nupirktas Samsung S5 NEO - panaudotas 13 dienų ir jau trečią kartą išvežtas remontui. Iš manęs TPC darbuotojai reikalauja mano asmeninio gmail slaptažodžio. Dar to trūko. Gal ir asmeninę sąskaitą Jums pateikti?? Skambinta buvo N kartų - išsisukinėja kaip begali. Paskutinio pokalbio metu su TPC - buvo man pasakyta, kad buvo keistas TOUCH. Išsamios informacijos nepateikia ką ir kaip taiso. Klientas yra visiškoje nežinomybėje. Ką norės tą pasakys. Į mano prašymus kuriuos rašiau raštu, kad noriu naujo arba kito modelio telefono - nereaguojama!!! Visiems giliai vienodai. Nuo vasario 18d. iki šiandien ir dar tikriausiai ilgiau bus taisomas. Parašiau raštą dėl nekokybiško telefono keitimo į naują - nesivargina. "Taiso" - nepataiso ir siunčia atgal. O už sutartį tai mokėti reikia. Norėčiau nutraukti sutartį ir sudaryti naują su kitu telefono aparato modeliu.
Sveiki,
mielai Jums padėsime. Paskambinkite mums numeriu +37061718888 (skambučio kaina kaip į Tele2 tinklą), skirtu kreiptis garantinio telefonų aptarnavimo klausimais. Darbo laikas - darbo dienomis 10 - 18 val.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Kaip ir minėjau šis numeris man tik "pudrina smegenis". Dar kart pakartosiu - buvo skambinta ne vieną kartą.
Nuskaite pinigus uz pana visiems. Bet visa menesi negalejau niekur skambinti....
Paskabinus atsakidavo kad nepakankamas likutis saskaitoi.
Sveiki,
mielai Jums padėsime. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Kaip ir visi Lietuvos s*****i, tele2 ne isimtis. Dave pakaitini tel. (kol maniskis buvo taisomas) kuris iskrites is ranku iskilo. Reikalauja dabar susimoket uz stikla... tai kuriu velniu as moku draudima???! Tai kokiu galu as nebuvau ispetas kad pakaitiniai aparatai nedrausti?? Kodel as turiu moket uz situ apgaviku aplaiduma? Isvada: nei tele2 nei draudimas nepaiso kliento teisiu. Ieskosim kito paslaugu tiekejo.
Sveiki,
apgailestaujame dėl Jūsų patirtų nepatogumų. Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
TELE2 AFERISŲ KONTORA, JEIGU GAVOTE SĄSKAITĄ/AS UŽ NEĮVYKDYTAS PASLAUGAS IR JUMS GRASINA IŠIEŠKOJIMAIS IR TEISMAIS SUSISIEKITE EL. PAŠTU [email protected]
Sveiki, norejau paklausti nuo ko pradeti, nors skunda jau rasysiu i savo miesto tele2 centra ir siaip kur reikes kol pasieksiu sawo.nusipirkau telefona pries puse metu is salono, naujas is dezutes, su sutartimi.ir jis man pries pora dienu sugedo, PIRMA KARTA per puse metu, nunesiau taisyti, isveze i garantini, juk jam 2 metai yra garantinis, paskambina vyrukas is garantinio, sako jis jau TAISYTAS, negalime mes jo pagal garantini taisyti.susimoketi reikes.KUR?KAIP?KADA TAISYTAS? is salono naujas pirktas ir pirma karta sugedes.turbut jo netaisys nes atsisakiau moketi ir toki atsius man atgal.ka daryti? kur kreiptis?kaip irodyti kad jis naujas, niekada netaisytas dar ir garantija pusantru dar metu??!!!mato kad neapsimoka turbut jiem taisyti ir plesia is zmoniu pinigus prisigalvoje isgalvotu priezasciu.bet tokiu atveju turi i nauja pakeisti!
Sveiki,
mielai Jums padėsime. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Jeigu naudojatės mėnesinio mokėjimo paslaugomis, parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Pagarbiai
Antrą kartą nusivylėme tele2 salonu. Pirmą kartą nuliudino tai, kad atsisakėme teelefono draudimo, o mums 4 mėnesius vis tiek priskaičiavo tą mokestį. Dabar atnešu samsungą su garantiniu taisyt, bet jo nepriėmė taisymui, nes korpusas buvo subraižytas.
Apgailėtina:) niekam nepatariu pasirašyti sutarties su tele2. Prastas aptarnavimas ir t.t.
Na taip pirkau telefoną, tą pačią dieną pamačiau, kad telefone neveikia vartymas (kitaip tariant akselerometras). Iš karto nuvažiavome į saloną pasakė, kad turime nuvežti į taisyklą, mes nuvežėme, laukiau telefono 2 savaites, nors jis jau būvo pataisytas, jokio įspėjimo tam nebūvo. Atgavus telefoną, po mėnesio vėl tas pats. Šiame salone, pastebėjau, kad labai daug nekokibiškų telefonų. Įvardyjus tokią bėdą telefonas turėjo būti priskyrtas, kaip gamyklinis brokas ir iš karto būti pakeistas. Na ir dar prie to pačio. Naudojuosi PILDYK tinklu ir jau į savaitę antrą kartą dingsta sąskaita nors jos būna, kažkokia magija. Užsisakau planus ir man turi būti jie, tirk dingsta ir sąskaita ir planai. Nesuprantų, tikriausiai teks visam laikui atsisakyti šio tinklo paslaugų. Jei jie nesutvarkis šių keistų gedimų.
Sveiki,
apgailestaujame dėl Jūsų patirtų nepatogumų. Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Sugedo Iphone 6, jau tvarko nuo kovo 21 dienos, jokiu ziniu kas su telefonu vyksta iki siandienos (balandzio 6). Kiek galima laukti ? Negana to, pakaitinio telefono nedave. Is atsiliepimu apie tele2 dar tiketina, kad gausiu vel sugedusi. Paskambinus i informacija buvo pasakyta, kad telefonas issiustas i regionini centra ir kas su juo vyksta nezino. Jus privalote zinoti ir atsakyti i uzduotus klausimus. As turiu pilna teise zinoti kas vyksta su mano turtu.
Sveiki,
apgailestaujame dėl Jūsų patirtų nepatogumų. Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Laba diena,
Gal kam buvo atėjusi sąskaita su papildomais mokesčiais, siųsta MobiGW, įm. k. 126585425, pramoginis turinys/paslaugos?
Na niekur nebuvo nieko siųsta... Vis smagumynai su Tele2.
Sveiki,
mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Laba diena, užsisakiau e. parašą. Viskas būtų gal ir gerai, bet man užblokavo sPIN kodą. Tą dieną kaip tik buvo gedimai TELE2 tinkle. Tai, ar aš kalta, kad tinkluose netvarka? O, be to labai neatsakingai dirba Jūsų operatorius Mindaugas Kauno Akropolyje. Man jis nieko nepaaiškino, nedavė jokios instrukcijos, nors ir privalėjo duoti. TELE2 vengia akis į akį pasikalbėti, nors rašydama skundą prašiau skambinti, o nerašyti žinutę. Taip supratau, kad TELE2 naudojasi klientų nekompetensija.
į
Sveiki,
dėkojame už Jūsų nuomonę ir dėmesį - kiekvieno Kliento pastaba mums labai naudinga ir svarbi. Siekdami užtikrinti kokybišką paslaugų teikimą, būtinai atsižvelgsime į Jūsų suteiktą informaciją.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Pritariu čia rašiusiam Matui. Mano situacija tokia pati, o gal dar bjauresnė. Pirkau Getnord CAT2 kuris po mėnesio sugedo. Pridaviau garantiniam remontui (2016.04.06) "pilnos komplektacijos" t.y. taip kaip pirkau: su dėžute ir visais priedais bei garantine pažyma su kasos kvitu. 2016.04.12 gavau SMS informuojančia, kad aparatas sutvarkytas ir galiu atsiimti. Apsidžiaugiau. Deja neilgam, tik iki kol atvykau aparatą atsiimti. Gavau "pliką" telefoną! Nei dėžutės, nei priedų, nei garantinės pažymos su kasos kvitu negavau... Salone pasiūlė kreiptis tel. 861718888, o paskambinus išgirdau pasiūlymą kreiptis į saloną. Ratas užsidarė. Tokia va ta Tele2, jokios pagarbos klientui. Gaila...
Sveiki,
mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Nereikėtų šiais, primityviais ir šabloniškais atsakymais mulkinti, "atsimušinėti" bei bandyti užglaistyti savo klaidas. Tiesiog pripažinkit suklydę, išspręskit kliento atžvilgiu (dėl jūsų kaltės) susidariusią problemą ir viskas - mes patys informuosime jūsų klientus apie šios nemalonios situacijos atomazgą. Beje - į jūsų nurodytą "Klientų aptarnavomo skyrių" buvo skambinta (pasiklausykite tel. pokalbių įrašus kuriuos darote. Šio pokalbio įrašą turiu ir aš, tikrai nemanau, kad jūs norėtumėt jog jis būtų paviešintas nes atsiliepusi konsultantė, be jokios kompetensijos (nesileidžiant į smulkmenas) "mandagiai" pasiūlė kreiptis tel. 861718888. Tad vietoj to, kad komentuotumėt čia, suraskite pas jus "pasimetusią" įrangą ir susisiekite telefonu asmeniškai. Jei nekalbant apie kompensaciją už patiriamus nepatogumus (telefono aparatas eiline mikro usb nesikrauna, o akumuliatorius ne beribis, o visi priedai, kaip ir garantinė pažyma su pirkimo kasos kvitu liko pas jus!) mažų mažiausiai reikėtų...
Tele2 telefonu prieziuros centraszemiau kritikos. Samsung A5 telefonas iskart pradejus naudotis pradejo issijungineti, strigineti.Du kartus, palaike pora savaiciu kaskart, grazino nesuremontuota. Tikiuosi trecia karta pavyks suremontuoti?
Sveiki,
apgailestaujame dėl Jūsų patirtų nepatogumų. Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Sveiki Tele2. Taigi kame bėdos man, o jums tiesiog eilinė situacija bus. Telefonas imtas planu 24mėn. SONY M4 aqua. per 7 mėnesius jis jau trys sykius buvo duotas remontui, pirma sykį ekranas 2sav. taisė, antra syki ryšio nebuvimas taisė 4 SAVAITES, o trečias kartas, nepraėjo nei dvi dienos po antro remonto, nebeveikė tildymo mygtukas 2sav. remonte... Tai atleiskit už ką aš moku? Ir rašiau prašymą dėl įrenginio pakeitimo nauju, nes esamas yra brokuotas, bet man malonei atsakė - Nesitikėkite, kad jums bus pakeista nauju prietaisu, nes tai LABAI retas dalyka, nors prieš tai man suokė, kad tikrai keisime nauju! Tai ką? Man kas menesį ar du nešioti telefoną į remontą? Po tokiu nesamonių tikrai nežadu daugiau turėti reikalu su jumis Tele2.
Sveiki,
Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite į Tele2 telefonų priežiūros centrą tel. nr. +37061718888 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Darbo laikas - darbo dienomis 10 - 18 val.
Nuoširdžiai atsiprašome dėl patirtų nepatogumų, tačiau telefono aparatas gali būti keičiamas nauju pateikus gamintojo leidimą. Šį leidimą suteikia garantinio aptarnavimo centras. Kreipiantis reikia pateikti raštišką atsisakymą nuo telefono taisymo, pilną telefono komplektaciją bei prašymą telefono keitimo (DAP) aktui. Kvalifikuotiems darbuotojams nustačius, kad minėta mobiliojo ryšio įranga neatitinka gamintojo standartų, t. y. randamas gedimas / defektas, o garantinės sąlygos nėra pažeistos, telefonas gali būti keičiamas. Pažymime, kad telefonai nėra keičiami dėl programinės įrangos gedimų.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Esantis Tele2 salonas Savas dirba labai nemaloni darbuotoja, darbo metu siurbia kava ir labai nepagarbiai bendrauja su klientais gaila pavardes nepaklausiau su tokia darbuotoja manau daug klientu netenkate.Bendraut teko 2016 04 22
Sveiki,
nuoširdžiai atsiprašome, kad Jums teko susidurti su nekompetentingu aptarnavimu. Dėkojame už Jūsų skirtą laiką ir suteiktą informaciją, ji mums labai naudinga ir svarbi. Mes siekiame užtikrinti kokybišką Klientų aptarnavimą, todėl atsižvelgiame į teikiamas pastabas. Imsimės reikiamų priemonių, kad tokia situacija ateityje nepasikartotų.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Nersumokėjau 3.eu su kapeikom neatsiuntėt saskaitos apmokėjimui ar bent priminimui sms būtumėt primine ar per feisbuka visur mane rasiti galima be jokių bėdų, ne tai iškart anstoliams daba jiems už nieka dar 10 eu mokėt kažkokie neaiškūs jūs ir jūsų kompanija, pareiškėt kad gal aš adresa pakeičiau nors tikrai adreso nepakeičiau pašto diežutė užrakinta ir tikrinama kiekviena diena ar bent jau kas antra tai tikrai
MALONU KAN NEBEREIKIA SU JŪSU KOMPANIJA BENDRAUT.
Sveiki,
mielai suteiksime informaciją. Prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Įsigijau telefoną ir po trijų dienų jis tiesiog be jokios priežasties išsijungė ir nebereaguoja į nieką. Nuvežiau į garantinį remontą. Tą pačią dieną man paskambina ir sako, kad neva telefonas sušlapęs. Visiška nesąmonė. Jis TIKRAI nebuvo sušlapęs. Naujas telefonas nei trijų dienų neišlaikė. Čia sutapimas? Galimybės tik dvi- buvo parduotas nekokybiškas, galbūt, jau sušlapęs telefonas arba tai elementarus savo atsakomybės vengimas. Bet kokiu atveju, rašysiu skundų tiek, kiek reikės, nes su tokiom apgavystėm nesiruošiu taikytis. Kur ir kokia forma reikia išsiųsti skundą?
Sveiki,
mielai suteiksime informaciją. Jeigu esate mėnesinio mokėjimo paslaugos vartotojas, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Jeigu naudojatės išankstinio mokėjimo ‚Pildyk“ paslaugomis, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
tele2 salone sake, kad interneto paslaugos bus teikiamos telefone, jei jas uzsisakysite. Jau ne pirmas kartas is kazkur atsiranda internetas telefone, nors telefonu nebuvo bandoma prisijungti. Jeigu uz interneta nereiketu moketi, as nieko pries. Kada pagaliau kalbos taps darbais. Jeigu jus ne viena taip apgaudinejate, gal ir turite is ko lobt. Bet daug garbingiau gyvent saziningai.
Sveiki,
mielai suteiksime informaciją. Prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Sveiki,
mielai suteiksime informaciją. Jeigu esate mėnesinio mokėjimo paslaugos vartotojas, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Telefonu prieziuros centras visiskai nesugeba dirbti.Per beveik tris menesius nesugeba sutaisyti ar pakeisti telefono.Paskambinus aiskina, kad su meistrais tiesiogiai nebendrauja, tipo vykdomi kazin kokie darbai, atsakingu nera. Kazkas kazka dirba, bet nieko nedaro, o telefono nera.
Sveiki,
Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite į Tele2 telefonų priežiūros centrą tel. nr. +37061718888 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Darbo laikas - darbo dienomis 10 - 18 val.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Po ketvirto bandymo remontuoti ir triju menesiu gumos tempimo pakeite telefono aparata Samsung A5. Suteike simboline kompensacija, bet uz savo darbuotoju nekompetencija taip ir neatsiprase.
Sveiki,
apgailestaujame dėl Jūsų patirtų nepatogumų.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
2012 metais buvau paemus telefona issimoketinai, su sim kortele, kuria net nebuvau ikisus i telefona.per 2 metus buvau sumokejus visa suma uz telefona, ir tai kad moketi turejau kiekviena karta kreiptis i tele 2 salona, kad zinoti kiek moket, nes laisku man nesiunte, sake labai brangu jiems, ir gali tik siusti i tele2 savitarnos svetaine, bet kai pasakiau kad neturiu tos sim korteles, ir negaliu prisijungti, pasake kad nieko padaryt negali.paklausiau ar gali pagaminti nauja sim koretele, kad nors per ja galeciau prisijungti, pasake NE. nu nieko... zodziu praejus gal 36 men nuo sutarties pasirasymo, as gavau laiska gad esu skolinga nemaza suma, uz ta sim kortele, kuriuos net ijungus nebuvau!!!! atejau i vilniaus akropolyje esanti tele2 salona, paklausiau kodel taip yra, gavau atsakyma, kad reikia sumoketi, ir viskas pasibaigs, tele 2 atstos nuo manes. po kiek laiko vel suzinojau kad turiu isiskolinimu, ir vel gi is tele2... nuvaziavus i tele2 salona, vilniuje Mandarine, pasake kad...
Mano sutartis 24men baiges bet as dar moku, ar mano telefonas yra draustas?
Sveiki,
mielai suteiksime informaciją. Jeigu esate mėnesinio mokėjimo paslaugos vartotojas, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Laba diena, noriu pasipiktinti jusu klientu aptarnavimo personalu, geguzes 11 diena pranesiau telefonu apie rysio gedima visa situacija paaiskinau puse valandos aiskinau atsakinejau i klausimus ir buvo pasakyta jog uzregistravo gedima per 5 darbo dienas gausiu atsakyma...
Siandiena paskambinu suzinoti rezultatu ir man pranesa jog jokio gedimo nebuvo uzregistruota... tai kam taip apgaudineti jei nenorite kad vartotojei naudotusi jusu paslaugomis tai taip ir pasakykit jei jusu vartotojei jums nesvarbus... siandien vel naujei registravau gedima ir man vel reikia laukti 5 darbo dienas tai kam as leidziu pinigus planam skambuciam ir taip toliau.... 10 metu esu jusu vartotoja o jus taip elgiates????
Siuo metu negaunu nei sms nei skambuciu kadangi jusu personalas neatlieka savo darbo uz kuri jiems yra mokamas atlyginimas. O vartotojei kencia! Ir skambinant 1577 nr juk visi vartotojei yra ispejami jog pokalbis irasomas tai kad viska juk galima patikrinti!
Sveiki,
mielai Jums padėsime. Jeigu esate mėnesinio mokėjimo paslaugos vartotojas, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Jeigu naudojatės išankstinio mokėjimo ‚Pildyk“ paslaugomis, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Jus tikriausiai neatidziai skaitote komentarus. Jau skambinau 1577 ir su ju pagalba 6 diena kai man niekas negali prisiskambint ir negaunu sms...
Labai noreciau pabendrauti su vadybininku personalo vadovu. Esu pildyk vartotoja!
Jau ne pirmą kartą tenka nusivilt Plungėje Tele 2 skyriuje dirbančia mergina. Bendrauja nemaloniai, arogantiška, nemandagi. Nemačiau, kad bent vienam klientui nusišypsotų... Bet čia dar ne viskas. Dokumentus pildo ne lietuviškom raidėm, su klaidom. Ne laikas paieškot labiau išsilavinusios darbuotojos? Ir galų gale, pridavus telefoną į garantinį remontą, išgalvojo apie kažkokius telefono korpuso skilimus, kai visi tokio modelio korpuso kampai būtent taip gaminami. O apie galimybę gaut pakaitinį telefoną net neužsiminė, tuo tarpu garantiniame nurodydama, kad klientas šitos galimybės atsisakė. liūdna už tokias darbuotojas, kurios gadina viso įmonės įvaizdį
Sveiki,
Nuoširdžiai atsiprašome, jeigu teko susidurti su nekompetentingu aptarnavimu bei dėkojame už Jūsų nuomonę ir dėmesį - kiekvieno Kliento pastaba mums labai naudinga ir svarbi. Siekdami užtikrinti kokybišką Klientų aptarnavimą atstovybėse, būtinai atsižvelgsime į Jūsų suteiktą informaciją.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Sveiki, esu Tele2 pildyk kliente, turiu problema isigyjant preke is "Bonu" parduotuves, bandziau uzsisakyti pirmaji karta, man ismete pranesima, kad prekes negaliu uzsisakyti, nes truksta lesu, nors lesu buvo tikrai pakankamai. Paskambinusi i tele2 informacijos centra, gavau atsakyma, kad tinkle yra gedimas, ir prekes uzsakyti negales, gedima pasalins per 5 darbo dienas. Pasalinus gedima, preke pagaliau uzsakiau, gavau pranesima, kad galiu ja atsiimti iki tam tikros datos, taip pat gavau priminima, kad preke manes laukia nurodytame salone. Atvykus i salona, man, deja, buvo pranesta, kad prekes nera, ir neaisku, kada bus. Paskambinus i centra, vel buvau informuota, kad sita nesusipratima jie bandys issiaiskinti velgi per penkias darbo dienas... Turiu konkretu klausima - ar imanoma kazka uzsisakyti is "Bonu" parduotuves ir gauti preke laiku, be jokiu trikdziu ir gedimu? Aciu uz atsakyma
Sveiki,
apgailestaujame dėl Jūsų patirtų nepatogumų bei dėkojame už išsakytą nuomonę ir pastebėjimus. Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Ka prisidesiu ir as prie tele2 garantinio aptarnavimo. Antra karta nunesiu telefona i garntini ir reikejo atiduoti trecia karta i garantini, vat kelios min pasiemi ir vel neturi, ten turbut meistrai sud...rankiai dirba, sory kai atgauni telfona su subraizytais sonais ir atviorkes ibraizomis malonu pasidaro. Ka laukiu vel rezultatu
Sveiki,
apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų.
Visais svarbiais ir aktualiais klausimais, rašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Jeigu naudojatės išankstinio mokėjimo „Pildyk“ paslaugomis, rašykite per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Labas vakaras,
priešais mano langus stovi dvi Tele2 antenos, o aš nebe pirmas kartas negaliu prisiskambinti sūnui, kuris gyvena tame pačiame mieste. Operatorė praneša, kad abonentas nepasiekiamas, apie skambutį bus pranešta žinute. Žinutę sūnus gauna tik po valandos, aš greičiau pas jį nueinu. Prašau paaiškinti tokio "neryšio" priežastį.
Sveiki,
mielai Jums atsakysime. Jeigu naudojatės išankstinio mokėjimo „Pildyk" paslaugomis, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Jeigu naudojatės mėnesinio mokėjimo paslaugomis, parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Būtinai nurodykite tikslų gyvenamosios vietovės adresą, kad galėtume atsakyti apie esamą ryšio kokybę.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Kaskodel man neina paskambink ir sako kad si paslauga jums neteikiama
Sveiki,
apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų.
Jeigu naudojatės išankstinio mokėjimo „Pildyk" paslaugomis, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Jeigu naudojatės mėnesinio mokėjimo paslaugomis, parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
PILDYK-Pasipildem saskaita trim numeriam visi uzsisakem VISIEMS300 ir po 2-3 paru visiem atejo zinute 'saskaitos likutis 0 Eur' ir t.t per tiek laiko net istisai kalbant neimanoma prakalbeti tiek minuciu o jei saskaita tuscia planas tai uzsakytas.Ir cia neapgaule?
Sveiki,
nuoširdžiai apgailestaujame dėl patiriamų nepatogumų.
Norime tiksliau šią situaciją išsiaiškinti, todėl prašome parašyti mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Sveiki.Turiu tele2 pyldik ir buvau usisakes plana 23d Visiems 300 ir nespejau iskalbeti 300 min 29 d sako jusu sakaitos likutis nepakankamas prasome pspyditi saskaita ir banditi darkarta.Galvoju pereiti i kyta rysi kur tokiu nesamoniu nera.
2016-05-25 16.35 kreipiausi į Pildyk centrą, kad pas mane planas Visiems 300 o skambinti niekam negaliu. Informavo, kad yra gedimas ir valandos bėgyje sutvarkys. 18, 10 paskambinau dar kartą. Ryšys nesutvarkytas, nieko konkretaus išskyrus ATSIPRAŠOM neišgirdau. Dabar 21, 30 telefonu naudotis negaliu. Kas atsakingas už patirtus nepatogumus?
Sveiki,
nuoširdžiai atsiprašome dėl patiriamų nepatogumų. Užtikriname, kad atsakingas skyrius daro viską, jog šis sutrikimas būtų kuo greičiau būtų pašalintas.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Rodo, kad galiu skambinti tik pagalbos numeriais, nepripažista, nei PINu, neiPUKu
Sveiki,
mielai Jums padėsime.
Jeigu naudojatės išankstinio mokėjimo „Pildyk" paslaugomis, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Jeigu naudojatės mėnesinio mokėjimo paslaugomis, parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
pats prasciauses intenetas koki kadanors turejau, nuluzta kas 5 minutes reik perkrovineti o pikciause tai, kad reklamuojas kad vos ne geriauses internetas reiketu skirti kosmines baudas tokiom firmom kad baigtu tas savo nesamones.
taip keiktis noris ir isdeti tele2 i suns dienas
Sveiki,
apgailestaujame dėl patiriamų nepatogumų.
Jeigu naudojatės išankstinio mokėjimo „Pildyk" paslaugomis, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Jeigu naudojatės mėnesinio mokėjimo paslaugomis, parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Būtinai nurodykite tikslų gyvenamosios vietovės adresą, kad galėtume atsakyti apie esamą ryšio kokybę.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
juokingiause tai kad del tele2 kaltes kazkas neveike ar su sakaitom problemos ar dingsta is pasipidziusiu is saskaitu pinigai
ir jie raso atsiprasom bet skambinkite ----mokamu--- numeriu del isiaiskinimo kur dingo jusu pinigai.kada susikta valdzia priims zmoniu naudai istaymus ir ispurtis tas zmones apgaudinejance firmas
is tele2 su sutartim emem telefona. po triju men issijunge ir nebeveike visiskai. leido pasiimt kita tel modeli. po puses metu tas kitas modelis irgi sugedo. dingsta risys, kuris atsiranda tik perkrovus tel. dingsta garsas. telefonai nebuvo nei nukrite nei suslape. tai cia gal tele2 brokuotus pardavineja? nes daug pazystamu kurie pasieme is tele 2 yra susidure su telefonu problemomis
Sveiki,
apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų.
Visais svarbiais ir aktualiais klausimais, rašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Jeigu naudojatės išankstinio mokėjimo „Pildyk“ paslaugomis, rašykite per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Problema del mobilaus paraso... Jo man butinai reikia pildant Sodrai dokumentus, bet jau nuo ketvirtadienio (siandien jau kitos sav.antradienis) niekaip nesutvarko. Skambinau jau vakar ir siandien. Tas pats buvo pries du metus. Dabaf baigesi galiojimas, reikia naujo.
Sveiki,
mielai Jums padėsime.
Jeigu naudojatės išankstinio mokėjimo „Pildyk" paslaugomis, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Jeigu naudojatės mėnesinio mokėjimo paslaugomis, parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Sveiki. Negaliu matyti mobiliojo.duomenu likučio. Prašo atsijungti vifi (kurio IP kažkur Amerikoje.) O naudoju tik tele 2 internetą. Kas per nesąmonės?
Sveiki,
Visais svarbiais ir aktualiais klausimais, rašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Jeigu naudojatės išankstinio mokėjimo „Pildyk“ paslaugomis, rašykite per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
sveiki! esame paeme telefona lizingu ir jis jau tvarkytas nemokamai. tada noriu paklausti jei dar syki vesiu tvarkyti ar taip pat nemokamai sutvarkys ar reikes sumoketi?
Ремонт бесплатный на весь гарантий срок, но если поломка по вашей вине, значит оплатить прийдется. Если ремонт длится более 30 календарных дней, рекомендую падать заявление для возврата денег за товар, так как практика такая есть.Нам ремонтировали телефон 30 дней, а на 37 вернули деньги на счет.Но такие правила действуют, когда телефон куплен в салоне BITE, если телефон купили в Tele2....ждите хоть до у с р а ч к и,......но Santa Barbara вам обеспечена.
Еще 2 недели назад мы были клиентами Pildyk tele2 и в телефоне пропадала связь на 5-8 часов в сутки в самом центре города.В салоне MTTC выдали документ с выводом о том, что связи нет из-за оператора связи (теле2). Шесть дней просили устранить проблему.......НО......связь появилась только тогда, когда оператор начал осуществлять переход номера в BITE.
В BITE мы уже 6 дней и ни разу связь не пропала, даже на хуторе. План с бесплатными звонками и смс во все сети Литвы, 4G интернета всего за 5.50 в месяц. В tele 2 за такой план...
Sveiki,
Jei telefono gedimas yra garantinis ir telefonui nėra pasibaigęs garantinio aptarnavimo laikotarpis, tuomet telefonas bus taisomas nemokamai.
Dėl platesnės informacijos kviečiame atvykti į Tele2 saloną, parašyti laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinti nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Jeigu naudojatės išankstinio mokėjimo „Pildyk“ paslaugomis, rašykite per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Sveiki, nebe pirma karta jau rasau atsiliepima apie TELE 2. Situacija tokia - nesklandumai su rysiu, o operatoriai, bei gerbiamieji technikai rysio sutrikimu nemato. Nuo tada kada perejau is PILDYK, i TELE 2 abonenta nerandu ramybes, vis negaunu sms, su manimi nesusisieke kontaktai, vis skambinu registruoju gedima, tai kaip uzburtas ratas - PASIKEISK SIM, ISBANDYK SIM KITAM TELEFONE. Na ka gi, keiciau SIM - problema isliko, registravau gedima, pasirodo telefono klaida, mat pati kazka telefone esu pasidariusi, reikia vykti i atstovybe kad ji patikrintu, vykau, viskas su juo gerai, salono darbuotojos tik pasijuoke is techniku, tada pasikeiciau telefona - problema isliko, registravau gedima, mat vel reikia SIM keist, nes sutrikimu tinkle nera. Pasirodo SIM kortele budama telefone, niekada neisimama gali isimagnetinti, galite ja pazeisti, operatoriai nemato, ir teigia kad galbut is neturejimo ka veikt ji isimama is aparato ir vel idedama, juokinga kai pagalvoji, bet problema esame mes...
Sveiki,
apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Kokio pobudzio siulote laiska rasyti? Gedimu neregistruojate, TECHNIKAI i nusiskundimus nereguoja, nesiimate jokiu veiksmu issaugoti ilgamecius klientus, nesuteikiate jiems palankiu salygu cia islikti.
Sveiki, pagal sutartį pirkau telefoną 2016.04.30 (šeštadienis), draudžiau, Jūsų operatorius draudimą priskaičiavo 3k.: 2 k.į priekį už 2 mėn., 8.60 eur. o 1k.atbuline data už balandžio mėn. 4.30 eur.Prašau man paaiškinti kokią man draudimo suteikėte paslaugą už visą balandžio mėn., aš suprantu, kas už Balandžio 30d.butumėte paskaičiavę-viskas gerai, o dabar ! Už nesuteiktas paslaugas labai gerai pralobstate.Po tokių Jūsų nesažiningų veiksmų ar beverta naudotis Jūsų paslaugomis, nors esu Jūsų ilgametė klientė.Nuvylėte!
Sveiki,
apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Labas vakaras,
Aš užsisakiau vakar N30 ir man labai lietai kraunasi bet pas mane dar yra MB kodėl taip?
Sveiki,
mielai Jums padėsime. Rašykite per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
sutvarkiau telefona ir kortele, bet dabar reikalauja ivesti nauja pin koda, o iš kur aš ji paimsiu?
Sveiki,
mielai Jums padėsime. Visais svarbiais ir aktualiais klausimais, rašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Jeigu naudojatės išankstinio mokėjimo „Pildyk“ paslaugomis, rašykite per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
...viskas normaliai, o gedimu radio ryšyje visada būna.Dar ne viska mokslas išsiaiškino, pvz.kaip su nešiojama radio stotele 1-3w galingumo galėjau pakalbėti Vievyje su Vilniumi.Jei kas pasakytu, tai pasaka pavadinčiau, bet kai pats dalyvavau....lieka nepaaiškinamas dalykas.Vilniuje Staliu g.naudoju jau 3m.mob.interneta tempia 3g, būna trikdžiu, bet visai neblogai veikia 4kompai.Bandysiu i 4g pereiti, o tokie dalykai kaip radio bangos, oras, vanduo po žeme yra dar ne viskas suprasta.O Žirmunu 2 salone dirba puikios mergaites teh.žiniomis, padėjo kai mob.interneta paleidinėjau.
MIELI ZMONES, kreipiuosi dabar i Jus, kad pries pasirasant sutarti su TELE2, zinotumete ko tiketis is siu OLIGARCHU. Nuosirdziai patarsiu, skaitykite siuos komentarus, ir gerai apsvarstykite ar verta prasideti, sutarties taip lengvai nenutrauksite, tik praejus sutarties terminui tai galesite padaryti, o siems leisite uzdirbti is saves. Nebe pirma karta rasau neigiama komentara, nieko teigiamo apie si rysi negaliu pasakyti (jei tai galima pavadinti RYSIU). Kiekviena karta susiduriu su tinklo gedimais, registruoju, taciau is NEKOMPETETINGU TECHNIKU vis gaunu atsaka pasikeist SIM, ISBANDYTI SIM KITAM TELEFONE, keiciau, isbandziau tas pats gedimas islikes, o jie vis tos savo nuomones. PAMASTYMUI : is TELE2 salono 2dieni pasiemiai nauja telefona, pakeiciau SIM, o 4dieni jau registravau gedima!!!! Viskas pakeista, viskas nauja. Siandien (5dieni) gaunu atsaka is TECHNIKO, kad gedimo tinkle nerado, ir.. mintinai moku ta sakini - ISBANDYK SIM KITAM TELEFONE, ARBA PASIKEISK SIM!!!! SIM,...
Sveiki,
Esu nemaloniai nustebinta, kad TELE 2 kompanija šitaip uždarbiautų kitų sąskaita, t.y, aš buvau sudariusi paslaugų sutartį Nr..9, 2a-64840191-10282015, 05, 26. 2016, 05, 23 d parašiau el laišką dėl sutarties nutraukimo. Gavau sąskaitą, kurioje didesnė suma už visą men ir dar priskaičiuota nežinia už ką.Juk sutartį pageidavau nutraukti nuo 2016, 05, 25 kaip ir baigėsi jos terminas.Pagal mano sutartį pagal mokėjimo planą Pigiau 5GB už 7, 81974 Eur mokestis, o sąskaitą gavau jau 10, 99 Eur, Juo labiau, kad šiuo tel Nr, dažnai negalėdavau naudotis, nes vis gaudavau skambučių iš buvusio kliento interesantų,
Ačiū už jūsų paslaugas, bet niekam nerekomenduoju rinktis jūsų paslaugų. Labai nusivyliau.
pagarbiai Gražina
Gerbiama Gražina,
apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų.
Susisiekite su mumis nemokamu numeriu 117 (iš Tele2 tinklo). Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Taip pat rekomenduojame
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
Nuo "manos iš dangaus" iki akmeny iškaltų taisyklių: kaip užtikrinti numatomumą energetikos sektoriuje?
Milijardinės investicijos į energetikos ateitį bijo vieno didžiausių priešų – nenumatomumo. Apie teisinį numatomumą (angl. predictability) ir jo svarbą Europos bei Lietuvos energetikos sektoriuose...

Kartu kelyje į pergalę: palaikymas Lietuvos sportui
Ilgos valandos treniruočių ir griežta disciplina tarp jų, kasdienis darbas ir pasiaukojimas – žiūrovams, matantiems džiaugsmingas pergalės akimirkas, ši sporto pusė dažnai lieka nematoma. Reklamos...

Rygoje lietuvių statomo verslo kvartalo obligacijos šovė į viršų
Šiandien yra paskutinė diena įsigyti Rygoje plėtojamo projekto "Preses Nama Kvartāls" ketvirtosios emisijos obligacijų. Pirmaujanti investicijų į nekilnojamąjį turtą valdymo bendrovė "Lords LB...
Komentaro savininko el. paštu bus išssiųsta nuoroda, kurioje galėsite ištrinti savo komentarą.
Jūsų komentaras
Daugiau skaitykite Rekvizitai.lt taisyklės.
Nuoroda išssiųsta el. paštu
Nepavyko išsiųsti laiško
Pasitikrinkite savo el. paštą. Jei laiško nerandate pasitikrinkite šlamšto katalogą.