Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Tele2, UAB
Lankytojų nuomonės ir komentarai
servizas siaubas iduotas telefonas sugedimu puse padaro o puse ne.apie sutvarkyma pirmus du kartus iformsvo o poto niekas zinutes neatsiunte kad telefonas sutvarkytas.o moketi uz aparata reikia.tele 2 klientas esu gal14 metu buvo viskas tvarkoj, o dabar sakes.reiks keisti operatoriu ir kitiem perduoti.
Sveiki,
šiuo klausimu prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Sveiki, net nezinau nuo ko paradet...Pries sventes tesem sutarti ir aisku emem telefona, gan brangu.Taigi norejom ir draudimo kuri pasak konsultanto jis patvirtino, bet po keliu dienu gaunam sms kad draudimas nepasiekiamas.Mat sudarant sutarti kazkas iki galo nepadaryta, aisku bandem vel ir vel bet rezultato jokio o konsultantas pasake "sorry" nieko pakeist nebegaliu.Galiausiai paskambinau ir i klientu aptarnavimo centra ir vel jokio rezultato..Nesuprantu, kodel klientas turi atsakyt uz konsultanto klaidas..
Sveiki,
šiuo klausimu prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Sveiki antra menesiu susiduriu su papyldomais mokesciais, UAB "TELE2", im. k. 111471645, Paslaugos isigytos savitarnoje „Mano TELE2” 2, 47e nieko neuzsakinejau pasirode yra CSV skiltis kuria atsidarius nuskaito beveik 3 e.Nieko ant tos skilties neparasyta kad paslauga mokama, paprasciausiai atidariai ir viskas ir klausiau ar galima ja isjungi ar panaikinti pasirodo ne.Kaip cia taip gaunasi, manau turetu buti parsyta atidarant kad paslauga yra mokama ir kaina.
Sveiki,
mielai Jums padėsime. Parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Sveiki, kodėl nėra TELE2 ryšio Norvegijoje?
Sveiki,
mielai Jums padėsime. Jeigu esate mėnesinio mokėjimo paslaugos vartotojas, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Jeigu naudojatės išankstinio mokėjimo ‚Pildyk“ paslaugomis, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Sveiki, buvau pasipildziusi SOS1EUR saskaita norejau grazinti, grazinimo ne priejema.bet leidzia pasipilditi SOS1EUR dar karta o kai antra karta pasipildau saskaita tai nujema uz 2 kartus 2, 40..O jegu viena karta tik pildaisi SOS1EUR tai jis grazinimo gali nepriimti menesi, o tada jau nuima 2, 40eur.kazkokia nesamone!!Arba nuiminekit is karto uz viena karta SOS arba....nes tikrai nesamone padarai SOS1EUR o poto nuima uz 2-3 kartus
Sveiki,
mielai Jums padėsime. Parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Sveiki, priš naujosius paemėm vaikams mobiluju internetą su apribojimų.Kai gavom sąskaitą vos neapalpom.Sutarti aprybojimas 30eur o sąskaita gavom tik už internetą 107eur.Mes jau daug metų naudojames Tele2 pslaugom, kam tada tuos sutartis jeigu jos yra nevykdomos?Kai paskambinom į aptarnavimo centrą mūms pasakė kad reikia pakeist planą, bet aš noriu kad būtų vykdoma sutartis.Jokio pespėjimo mes negavom kad limitas yra išnaudotas.
Sveiki,
mielai Jums padėsime. Parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
sveiki.labai esu nusivyles tele 2 garantiniu aptarnavimu.turim su zmona pasieme du telefonus su planu.mokesime uz juos labai dielius pinigus, o naudotis nei su vienu negalima.kur teisybe?as turiu CAT getnort tel. ir labai, kai paskambinu, nei mane, kas girdi, nei as girdziu.turi klausytis ausis istempes, kad ka girdetum.padaviai i garantinio remonta, pralaukiau dvi savaites.pasake atnaujino programine iranga.bet rezultatas tas pats.tai pat zmonos samsung galaxy s5, uz kuri reikes sumoketi 470 euru.tai yra didziuli pinigai.uztemo ekranas.nunesem tai pat i garantini remonta.salone apziurejo telefona ir ant lapo parase uztemes ekranas.po dvieju savaiciu paskambino meistras ir pareiske, kad skiles ekranas, remontas kainuos 170 euru.zmona atsisake remontuoti.kai nuejo i salona atsiimti telefona, tikrai buvo akivaizdziai skiles ekranas.o pries priduodant tikrai nebuvo.net priimant telefona remontui neparase, kad skiles ekranas, nes jis nebuvo skiles..tai kur teisybe?ar jus galit pasakyti...
Sveiki Sarunai, vyras turejo toki pati telefona ir beda buvo tapati. Pridave garantiniui ir telefonas buvo subraizytas o beda islikusi. Galiausiai rase rastu kaip prasyma keisti telefona, kad nenori jog tvarkytu irt.t cia reikia tele 2 salone reikalauti. Tai po to patvirtino kad netaisomas ir gavome kita telefona.FINISE PASIRODO KAD DAUG TU CAT TELEFONU NETAISOMI NES JIE BROKUOTI..PATI DARBUOTOJA PATARE DAUGIAU JO NEIMTI
Sveiki,
mielai Jums padėsime. Parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Sveiki,
mielai Jums padėsime. Jeigu esate mėnesinio mokėjimo paslaugos vartotojas, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Jeigu naudojatės išankstinio mokėjimo ‚Pildyk“ paslaugomis, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Buvau pildyk vartotoja.Praeitų metų vasarą tele 2 salone man buvo pasiūlytas planas, kuris mane sudomino ir ko pasekoje mes pasirašėme sutartį, bet buvo viena sąlyga - reikėjo pereiti i tele 2, Esu nusivylusi Gargždų miestelio tele 2 salono darbuotojų nekompetencija.Man perėjus iš pildyko į tele 2 visi mano bonai -dingo.Juos kaupiau pildydama sąskaitą internetu.Manau, kad darbuotojos turėjo mane įspėti apie tai.Jaučiuosi apgauta.Prieš porą dienų kreipiausi vėl į tą patį saloną dėl sąskaitų apmokėjimų elektroniniu būdu pokyčių, nes buvau sudarius sutartį su banku debetu.Darbuotoja neturėjo jokio aiškaus paaiškinimo-pasiūlė kreiptis į banką?!Daugiau į tą saloną neisiu, nes akivaizdi nekompetencija, vienas +noras padėti.Teks važiuoti į Klaipėdą
Sveiki,
mielai Jums padėsime. Parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Nusipirkau salone telefoną Sony Xperia z3 ir labai nusivyliau. Genda pastoviai. Jai ne tas, tai tas. Nuneši telefoną į garantinį, tai pora mėnesių palaiko, dalinai sutvarko, keletas savaičių praeina ir vėl tas pats. Dar taip neesa buvoe. Labai jau nekokybišką prekę pastūmė.
Sveiki,
mielai Jums padėsime. Jeigu esate mėnesinio mokėjimo paslaugos vartotojas, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Jeigu naudojatės išankstinio mokėjimo ‚Pildyk“ paslaugomis, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Tai jau ne pirmas kartas kai prastumia nekokybišką prekę, nekalbu apie telefonus, o apie jų apsaugines plėvelės, kurios kaina 45 eu. Esu nusivylusi tele2. O jie tiesiog atsako, kad prekė gera ir nėra reikalo grąžinti pinigus. O gaila. Pinigai nemaži. Kitą kartą, jei išvis besinaudosiu tele2 paslaugomis, filmuosiu ir reikalausiu, kad užklijuotų jie patys tą plėvelę salone. Nes kitaip neįrodysi, kad blogai užklijavo.
Pagarbiai.
Sveiki,
Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Jeigu naudojatės mėnesinio mokėjimo paslaugomis, parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Sveiki. Ar galėčiau už 2015 gruodį sumokėti pusę kainos?Skolą padengčiau 2016 vasario mėn. Ar neatjungsite paslaugos? Pagarbiai, Liudmila. Ačiū.
Sveiki,
mielai Jums atsakysime. Parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Tele-2 CSV kas cia tokio net google negali paaiskinti paprasciausiau nera jokios informacijos, o paspaudus ji savitarnoj nuskaiciuja 2, 49 euro gal gailima perspeti kad atcidarius CSV bus nuskaiciuoti pinigai, ar cia toks biznis.
Sveiki,
mielai Jums atsakysime. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
sveiki kur as galiu pasiziureti savo abonento sutarti ir kainas uz ka ir kiek turiu moketi nes jusu sukurtoje savitarnoje nieko nerandu kam jinai isvis sukurta
Sveiki,
visais svarbiais ir aktualiais klausimais, rašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Kreipiausi į Tele2 salobą esanti Jonavoje dėl galinybės įsigyti mobilų su pildyk kortele.Pasirinkau modelį samsung edge 64gb.Ir ką Jūs manote, ryšium, kad aš esu paėmęs mobilių telefonų šeimos nariam, o jų yra neįskaitant save 4 žmonės, aš tipo nebegaliu gauti.Ir net neatsižvelgiant, kad moku tvarkingai ir net neturėjęs skolų.Ir kas idomiausia, man duoti duoda, bet su sąlyga pasiimti abobentinį nunerį su pokalbiu planu 8eu.Čia kas per nesamonė, taip gaunasi, kad norint įsigyti tai ką nusižiūrėjęs, gauni brukamą abonentą, jei nenori, tai kokį prastesnį modelį, kas čia per nesamonės.Arba siūlo pirkt už grynus.Tai ponai, už grynus pirktume, bet tik būkit geri, susimažinkit kainas, vien gsm arenoj tokie žymiai pigesni.Ir ačiu Jums, kad nedavėt, lauksiu išleidžiant kito modelio, šis jau nebeidomus, nebūčiau sužinojęs apie businą s7, būčiau įsigyjęs s6, kaip sakoma per savo išdidumą praradote 800 su virš eurų ir gerą klijentą, baigsis sutartys, nuspresta, visi į kitą tinkla, mūsų šeima...
Sveiki,
dėkojame už išsakytą nuomonę ir pastebėjimus.
Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Sveiki, noriu paklausti as turiu dabar Samsung galaxy s6 telefona ir uzsinorejau Samsung galaxy s6 edge ar butu galimybe pasikeisti is Samsung galaxy s6 i Samsung galaxy s6 edge ? :)
Sveiki,
mielai Jums atsakysime. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Jeigu naudojatės mėnesinio mokėjimo paslaugomis, parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
bet man svarbu tai ar as galesiu pasikeist jeigu tiesiog noresiu priezasties nebus ar ten kad kazkas neveikia ir pan. tiesiog noriu pasikeist ir viskas. Aisku suprantu kad mokesiau daugiau ir man tai nemaiso.
laba diena, su jusu salonu 2013 kovo men.buvau sudarius 2 metu satarti, atejus 2015 kovo men laikui nuejau i salona ir darbotuojai pasakiau kad NORIU NUTRAUKT SUTARTI ji paprase dokumento po to ji man grazino ir paske viskas jau. nedave jiokio lapo, as isejau.po 3 men atejo vel saskaita kad skolinga 6.66erus pagalvojau kad cia skola uzkeles dienas susimokejau, S.M2016 01 12 vel gaunu laiska kad esu skolinga 6.96eur, nesupratau uzka vel 2016 01 18 d, nuejau i salona paaiskeja, kad mano sutartis yra neterminota jos paklausiau kaip suprasti jai as 2015m kovo men buvau atejus i salona ir pasakiau kad nori NUTRAUKTI SUTARTI.Ji man paiskinti kodel taip atsitiko negalejo, del abonentines korteles as ja beveik nesinaudojau, o galvodama kad nutraukiau sutarti as ja sunakinau, ismeciau.
Todel prasau jusu ISIAISKINTI KODEL, man paprasius nutraukti sutarti to nebuvo padarita ir buvo padarita neterminota sutartis apie
Sveiki,
norime išsiaiškinti šią situaciją. Todėl prašome parašyti laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinti nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
noreciau kad jus su manim susisiektumet nes kiek skambinciau visi uzimti
laba diena, turiu sudariusi sutarti 200 minuciu, kai noriu pasitikrinti einamojo men saskaita man parodo kiek minuciu prakalbejau, BET, PRIERASAS;
" Šiuo metu pokalbių trukmė atvaizduojama reali, nesuapvalinta. Atsiprašome už nepatogumus."
o suapvalinus iseina kad prakalbeta daugiau minuciu nei parodo, o virsytos virs 200, minutes apmokestinamos jau brangiau. ir taip jau tesiasi apie puse metu. kodel as turiu moketi del jusu netiksliai nurodomu saskaitu? Gal ir man butu galima atsiprasyti uz nepatogumus ir nedamoketi uz virsytas minutes
Sveiki,
Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Užsakius telefoną internetu su pasirinktu palnu, buvo parašyta, kad sutartis yra patvirtinta ir telefoną su sutartimi atsiimti galime TELE2 Salone Sodų g. 22, Vilniuje, per tris darbo dienas. Nuvykus ten, labai nemandagi, šviesių plaukų pardavėja pareiškė, kad telefonas jau parduotas ir nieko nebepadės, pareikalavus paaiškinti kodėl parduotas - to padaryti negalėjo. Galiausiai pareiškė, kad "jis nunulintas". Niekas su klientu nesusisiekė ir nieko nepranešė, internetu telefonas su planu buvo užsakytas trečiadienį vakare (po darbo laiko), o salone apsilankyta penktadieni. Paaiškinti kodėl nebuvo įrenginio, negalėjo ir pasakė, kad "kažką užpildė ir kažkas susisieks per 5dienas", paskambinus numeriu +37068400117, pasakė, kad susisieks per 1darbo dieną, tačiau nepaaiškino kodėl įrenginio bei sutarties nebuvo nors jie buvo užsakyti.
Sveiki,
Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų. Norime išsiaiškinti šią situaciją, todėl prašome parašyti laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinti nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Labas vakaras. Mano mama turi plana skambinti I Didziaja Britanija uz 10€ 300 min. Paskutinius du menesius yra labai dideles permokos, nors planu naudojasi apie 2 metus. Gruodzio saskaita sieke virsu 60€. Nuejus I atstovybe, klientu aptarnavimo konsultante kazka atspausdino (kaip Suprantu, skambuciu isklotine) ir pasake, kad virsytas limitas ir... net neparodzius jo mamai, suplese ir ismete I siukliadeze. Mama susimokejo. Deja, si menesi vel at ejo saskaita su 42€ ! Nuejus vel I klientu aptarnavimo skyriu, buvo pasakyta, kad vel virsytas limitas! Deja, to tikrai negali buti, nes mama skambina labai retai, nes bijo. Klientu skyrius nedave jokios skambuciu isklotine, kad galetume suskaiciuoti minutes. Teko vel sumoketi! Butu malonu, jei atsakyma parasytumet I el pasta [email protected]. abonento nr 867357580. Taip pat butu malonu, jei atsiustumet isklotines uz paskutinius menesius. Kadangi mama senyvo amziaus ir neturi sveikatos kazkur kreitis, tai as, jos dukra, prasau Jusu...
Sveiki,
Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
sveiki. vilniaus raj.Glitiškių km. tele2 ryšis yra tragiškas. namuose neimanona susikalbieti tesiog nera ryšio. visi žmones skundžiasi o tele2 nauduoja didesne puse gyventoju. Prašom atsižvelgti į mūsų prašimą ir ka nors darikit.
Sveiki,
norime Jums padėti. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Jeigu naudojatės mėnesinio mokėjimo paslaugomis, parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Laba diena, susidūriau su tikrai nepavydėtina situacija. KELIAS savaites vis bandau pereiti is Tele2 pildyk neabonentinės kortelės i Omnitel abonentinę kortelę. Tačiau tas kelias savaites Niekaip negaliu persikelti numerio iš Tele2 i Omnitelį. Paskambinus Omnitel jie sako kad Tele2 blokuoja numerio perkelymą. Paskambinus Tele2 jie sako kad viskas gerai. Esu tikrai pasipiktinusi, kad šias kelias savaites turiu sukti sau galvą dėl numerio perkelimo. Kai kiti tuo tarpu persikelia numerį per 24 valandas. Prašau susitvarkyti su savo sistema ir daryti išvadas.
Pagarbiai Rūta.
Sveiki,
Apgailestaujame dėl patiriamų nepatogumų. Dėl numerio perkėlimo prašome kreiptis į operatorių, kurio paslaugomis ketinate naudotis.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Perejau i tele2 ir is kart nusivyliau. Nors padalos pilnos, kiekviena kart kai man skam bina kokia 10 sek pradzios pokalbio nesusisneku nes blogas rysys. Buna ir vidury pokalbio. Cia pat su tuo paciu telefonu su bite ar omni tokiu bedu nebuvo. Vieta ne koks uzkampis, be to esu aukstai. Kas per bedos. Kad ir kiek noreciau likti teledu negalesiu su tokiu rysiu nes nesusikalbu
Sveiki,
norime Jums padėti. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Jeigu naudojatės mėnesinio mokėjimo paslaugomis, parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Jau ne pirmą kartą man be jokio perspėjimo, be jokios žinutės yra atjungiamas telefonas už neva nesumokėtas sąskaitas. Ir tai kartojasi kas antrą mėnesį, nuo tada kai įsigijau naują telefoną. Tiek šį, tiek praėjusį mėnesį sąskaitas sumokėjau 25 diena, o šiandien be jokio pranešimo buvo atjungtas telefonas. Taip pat nesuprantu, kam yra duotas jūsų telefono numeris, jei paskambinus juo visada esu priversta laukti sujungimo su konsultantu, kuris man neatranda niekaip laiko ir po poros minučių laukimo turiu baigti net neprasidėjusį pokalbį? Jei konsultantai yra nuolatos užimti, gal reikėtų jų įdarbinti daugiau? O jei nesiužiūritę kada kas susimokėjo sąskaitas, tai gal bent teiktumėtęs pranešti apie telefono atjungimą?
Sveiki,
Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Laba diena, sugedo pirktas telefonas.
Nunešiau į Tele2 saloną Taikos pr. 64, ten konsultante Sandra piktai teigė jog jai mano telefonas pilnai veikia ir bandė man tai įrodyti.
Nors akivaizdžiai matosi jog telefonas stringa, tiek slenkant i viršų ar į apačią, tiek spaudžiant grįžimo mygtuką ar net rašant žinute. Spaudi vieną kartą, nieko nevyksta, spaudi antra trečia, ir tik tada sureaguoja ir pasispaudžia jau trys kartai iš karto.
Ir taip tokie strigimai ir neaktyvumai, kartojasi netik, naršant internetu ar rašant žinutes, bet tiesiog net nuėjus į nustatymus.
Kaip bebūtu telefoną priėmė į garantinį remontą.
Po beveik dviejų savaičių, žinute gavau, jog telefonas suremontuotas. Tik pasiėmęs telefoną pastebėjau jog telefonas nesuremontuotas, ir kaip ir toliau telefonas stringa, ir kimba ant paprasčiausio naršymo po telefoną.
Ką man siūlote vėl nešti telefoną i saloną ir kad jis vėl būtų pristatytas remontui, dviem savaitėm. Jai jokiu darbų jie ten neatlieką o tiesiog gaišta mano...
Sveiki,
Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Jus be laiško iš savitarnos ir skambinti numeriu. Daugiau ar kitaip i skundus atsakyti mokate?
Esu senas tele2 klientas visad perku telefono aparata ir plana, sugedo telefonas kaip visada nunesu i salona kad atiduoti i garantini, gyvenu provincijoje tada paciam vezti i taisykla butu brangoka.Paskambina is taisyklos pasako kad garantinis netaikomas, prasau grazinti telefona man atgal, ir ka jus manot uz nieko nedarytam telefonui reik moketi 9.90€ uz taisyma !!!! Apsurdas nuo kada atidavus i garanti reik moketo uz apziura ?Aisku jusu salono darbuotoja net nesivargina pasakyti kad dabar tvarka pasikeitusi ir reik moketi!!!
Sveiki,
Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Sveiki. Plungėje jau seniai sklando pasakojimai apie viena Tele2 darbuotoją (šviesiaplaukė, iki pečių plaukai, ~40 metų). Ne tik iš pažįstamų, bet ir facebook Plungės grupėj vyko diskusija. Be galo grubi, tingi užsiimt su klientais, žmonės, ramesnio būdo, išvis privengia eit kažko pasiklaust. Aš asmeniškai atsisakysiu Jūsų paslaugų, nes taippat teko su ja susidurti. Tik iškyla klausimas: ar moteris, žinanti tik vieną ausinių rūšį, turi teisę kabinėt klientams akis ir išvis užimt tokias pareigas....? Su tokiu bendravimu jai tik patalpas išplaut po darbo, kai jau nebeįleidžiami žmonės.....
Sveiki,
dėkojame už Jūsų nuomonę ir dėmesį - kiekvieno Kliento pastaba mums labai naudinga ir svarbi. Siekdami užtikrinti kokybišką aptarnavimą, būtinai atsižvelgsime į Jūsų suteiktą informaciją.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Laba diena aš daug metu esu Tele2 klientas ir dar du abonentus vis atsinaujindavau planus su telefonais bet nuo šiol telefonu nebepirksiu. Nes mano nesenai isigitas Note sugedo nunesiau i salona darbuotojas maloniai priėmė mano telefona jokiu pretenziju nepareiške pasakė kad telefonas tvarkingas normaliai nusidėvėjes be pazeidimu. O po poros dienu gaunu "linksma" zinute priš pat darbo pabaiga kad su jumis nejo susisiekti nors nė vieno praleisto skambucio nebuvo, liepė susisiekti neteisingu numeriu kol susiradau telefono numeri atsiliepė operatorė ir pranešė kad mano telefonui garantija netaikoma nes yra mehaninis pazeidimas ir pasiulė susimokėti uz remonta arba siuncia atgal kaip suzinojau uz tai irgi reiks susimokėti nes savo noru nutariau pasiuntinėti telefona neturėdamas kas veikti. Netgi paskambines dar vienas konsultantas dėl parsiuntimo pripazino kad tai tik paprastas ibrėzimas dar pasiulė kad reikia saugoti telefona.Tai idomu kai p gal suvinioti i porolona ir nešiotis dėkla...
Daugybe metu naudojuosi Tele2 paslaugomis ir visada perku per Tele2 telefona. Jau kokius 6 pasiemus ir zinot ka...nei vieno is ju be gedimo nebuve! nunesi pataisyt ir netgi is pirmo karto nepataiso, arba isvis niekada...atseit programiniai...bet visada?? kokius jie tada telefonus pardavineja, jei dar nei vieno gero nenusipirkau. suzavi geri pasiulymai, seniau vos ne uz lita galejai pasiimt, bet daugiau gyvenime is j telefono neimsiu, ypac kai paskutini karta uz telefona sumokejau ta pacia kaina kaip ir parduotuvej
Sveiki,
Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų. Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
visiems ta pati rasot. Kad ir paskambinsiu nieko naujo neisgirsiu
Nesiau su garantiniu tvarkiti telefona. Netvarke pasake techninis gedimas ir tai kainuos kai paklausiau kiek tai vos neiskritau 53 eutai. Nesutikau. Nunesiau i kitur ir sumokejau tok 30 euru. Idomu kuom skiriasi kainuos ir dar tiek. Tikriausia kad garantinis yra tele2
Sveiki,
Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų su įsigytu telefono aparatu. Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
sveiki,
tai vat tokia istorija pasiemiau telefona. Pradejo nesikrauti laikydavo para arba dvi (turekim galvoje kad telefonas naujas!!!!)
gerai nunesiau i garantini - sutvarke sake pakeitem shema - sutiko su gedimu.
valio pataise naudojames toliau netycia suskilo ekranas as nunesiau i kita imone ir sutvarke. ir ka jus galvojat po kiek laiko vel pradejo nesikrauti akumuliatorius!!!!!! vel ta pati beda : (pridaviau i garantini pasake netvarkysim arba keiskites ekrana pas mus 30euru. tai mieli prie ko cia akumuliatirius ir ekranas viskas telefona reiks ismest!!!! as labai nusivylusi tele2. + kai perejau is pildyk i tele 2 abonenta man konsultante nepasake kad turiu BONUS tasku ir jie prapuole ajaj kaip negrazu....
Sveiki,
Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų. Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Sveiki, esu pasipiktinęs telefonų techninės priežiūros centru. Sugedus tel.kreipiausi i Tele 2 saloną savo mieste.Telefonas buvo išsiustas į telefonų priežiūros centrą.Visa eiga galima matyti prisegtame faile.Esmę ta, kad niekaip negaliu atgauti savo tel., nors susisiekęs su tele2 priežiūros centru dar sausio pabaigoje prašiau, kad man grąžintų netaisytą tel, bet kažkodėl yra vilkinamas grąžinimas jau 2 savaites.Paskabinus, trečią kartą vasario 9d., buvau informuotas, kad įvykęs nesusipratimas, ir tel.kuo skubiau bus grąžintas, bet jau vel savaitgalis, o informacijos jokios negavau.Esu lojalus jūsų klientas, bet tokios netvarkos, dar neteko matyti.Remonto kaina man buvo per didelė, todel buvau susiradęs savo meistrus, kurie būtų sutaisę per 1d.Prašau paaiškinti, kodėl yra tokia susidariusi situacija.
Sveiki,
Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų. Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Sveiki, Gerb. Technikai, esu begalo patenkinta Jusu priimamais sprendimais: pasikeist sim, isbandyt sim kitam telefone. Keiciau, bandziau, problema buvo, yra ir bus!!! Gal Jus galite man pakeisti sim kortele nemokamai, o ne uz siūlomus savo 0, 29 eur??? Klausimas: TELE2 salonuose gal pardavinėjami telefonai su brokais ar kaip suprats??? Mano telefonas neturi 2 metu, kai ji nusipirkau butent is TELE 2 salono, si opi liga rysiui isliko!!! Isbandziau sim kitam telefone, liga tapati!!! Rasote, kad as galbut esu tokiose vietovese kur rysys prastesnis, salia ant namo yra Tele2 garsieji boksteliai rysio, ir vistiek ryšys sutrikęs!!! Galbut as Jums i kokia ryza panasi, ar i vaika, taciau apgailetina, kad nesugebate nustatyti rysio problemu, o galbut Jus visiskai neieskote sutrikimo problemos, galima suprast kaip kompetencijos stoka, darbo pobudis netinkamas!!! Gailiuosi pasirinkusi si rysi, visiems patarsiu pries pasirasant sutarti su TELE2 gerai apgalvoti!!! Mielai keisciau si rysio...
Sveiki,
Nuoširdžiai atsiprašome, jei naudojantis Tele2 teikiamomis paslaugomis Jums tenka susidurti su ryšio nesklandumais. Mielai atsakysime į visus Jums aktualius klausimus. Paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Klientų aptarnavimo specialistai užregistruos Jūsų užklausą, o technikai patikrins Jūsų nurodytos vietovės adresą.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Papiktino tele2 salono, esančio savanorių pr. Rimi darbas. Dirba tik viena darbuotoja, be galo letai, siulo klientams visokias paslaugas tempiant laika. Tam kad atsiimciau powerbank pirkini turejau stoveti eileje virs valandos. Eile nusidriekusi net per parduotuves koridoriu. Jeigu yra dvi kasos, aptarnaukit klientus, o ne svaistykit kitu laika.
Sveiki,
dėkojame už Jūsų nuomonę ir dėmesį - kiekvieno Kliento pastaba mums labai naudinga ir svarbi. Siekdami užtikrinti kokybišką aptarnavimą, būtinai atsižvelgsime į Jūsų suteiktą informaciją.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Sveiki, 2016m.sausio 27d. pasirašiau sutarti su tele2....isigyjau telefona samsung galaxsi s6 edge, sausio 31d.jusu salone pirkau telefonui deklą, deja po savaites jo laikantys šonai išlužo, šiandien sužinojau, kad jiems yra garantyje14d.deja manes apie tai neinformavo salone, jaučiuosi apgauta, o čekio nebeturiu.
Sveiki,
nuoširdžiai atsiprašome jei Tele2 atstovybėje Jums nebuvo suteikta visa reikalinga informacija apie garantinio aptarnavimo terminą. Dėkojame už Jūsų nuomonę ir dėmesį - kiekvieno Kliento pastaba mums labai naudinga ir svarbi. Patvirtiname, kad SAMSUNG gamintojo originaliems dėklams yra suteikiamas 14 dienų garantinis aptarnavimas.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
sveiki noreciau suzinoti kiek turiu skolos uz teledu ir y koky skolu isieskojimu esam perduoti atrasykite y gmail
Sveiki,
Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Skambinu visa valanda 117, kaip visi, taip visi koncultantai uzimti. (2016.02.19 13:00-14:00val)
Uz viena menesi 29..e, uz kita 25..e, nesuprantu nieko nevirsijau, o sumos menesines nevienodos, noriu apmoketi, bet niekas nieko nepaaiskina.
Kazkada koncultantas pasakojo kad ivyko klaida tai uz kazka pridejo, paskui nuims...eisiu i omnitel!
Sveiki,
Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Jei nepavyksta prisiskambinti į klientų aptarnavimo centrą, parašykite mums laišką per savitarną.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Parasiau dvi zinutes I Norvegija man atjungia rysi ir raso, kad 20eur kreditas isnaudotas kai pas mane zinutes ir pokalbiai Lietuvoje nemokami tai pasukau I aptarnavimo centra man pasake kad as vietoj keliu zinuciu isiunciau54 nirs manau tai fiziskai neimanoma per keleta minuciu uzfiksave si reikala nors prasiau, kad paskambintu vel atsiuncia zinute kad tsip tiek zinuciu isiusta ir ka tu su zinute nepakalbesi zodziu sistrma tobula uzsidirbti ir tai buvo ne viena karta tik dabar aiskiai pagavau nes viskas islike telefone kada ispeta kada atjungta ir laikas matosi.Ta siulau stebeti ir tikrint manau kad teks atsisakyti tele2paslaugu o jei dar jie taip elgsis tai patys pades apsispresti
Atnešus į Tele2 saloną telefoną su akivaizdziai issipūtusia baterija, nebetinkama naudotis, kuriam yra garantinis laikotarpis, vietoj to, kad pakeistų bateriją, ir išspręstų visą problemą, Tele2 darbuotoja pasakė, kad nėra tokių galimybių, būtina siųsti telefoną meistram, prieš tai ištrynus visus asmeninius failus, bei kontaktus ir t.t iš įrenginio, nes nusiuntus net ir baterijos pakeitimui, meistrai vistiek viską ištrins ir telefonas bus gražinamas tuščias, neaišku nei per kiek laiko jie tą sugebėtų padaryti. Paprasčiau buvo nueiti ir nusipirkti naują bateriją, ką ir padariau, telefonas puikiausiai veikia, o ir duomenys liko saugūs, gaila, kad atstovybėse dirba nekompetetingi darbuotojai, kurie negali pašalinti net menkiausio "plika akimi" matomo trikdžio, kad klientas būtų patenkintas.
Sveiki,
atsiprašome, jeigu Jums teko susidurti su nekompetentingu aptarnavimu bei dėkojame už Jūsų nuomonę ir dėmesį - kiekvieno Kliento pastaba mums labai naudinga ir svarbi. Siekdama užtikrinti kokybišką Klientų aptarnavimą, Tele2 bendrovė atsižvelgia į teikiamas pastabas. Patikiname, kad bus imtasi reikiamų priemonių, jog tokia situacija ateityje nepasikartotų.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Labai nusivyliau tele2. Su sutartim pasiemiau naudotis plansete. Ji sugedo vasara, nunesiau i tele2 salona, jie nuveze i mttc centra ten ja GARANTISKAI pataise, po keliu menesiu atsirado krovimo problemu. Nunesiau vel i tele2 salona, jie nuveze i tele2 servisa. Ten pareiske kad buvo neautorizuotas taisymas, bandziau aiskint kad buvo tvarkingai su garantija pataisyta bet man liepe susimoket 46eurus uz taisyma. Nesutikau. Parasiau pretenzija kad ten jie pasidometu pridejau lapa kur buvo taisyta kas taisyta. Nepadejo. Vis tiek sake NEAUTORIZUOTAS TAISYMAS buvo. Bet esu isitikinus net niekas ten neisigilino i mano duotus lapus ar pretenzijas.... nuveziau pati i mttc centra jie viska man sutaise su garantija.
Nekurkit savo servisu jei ten nesupranta nieko apie garantinius taisymus. Labai daug laiko, nervu sugaisau su jumis. Nemanau kad sutarti tesiu su jumis
Sveiki,
jeigu esate mėnesinio mokėjimo paslaugos vartotojas, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Išnagrinėję susidarisuią situaciją, mielai Jums atsakysime.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
kelintas menesis iseiles nuskaito pinigus pramoginem informacinem paslaugom kaip nytraukt nes nieko neuzsisakius
Sveiki,
mielai Jums atsakysime. Jeigu esate mėnesinio mokėjimo paslaugos vartotojas, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
grazinkit pavoktus pinigus is saskaitos nespeju pilditi vienas brangiausiu planu, auksines zinutes pas jus nebespeju pilditi uzknisot plana uzsisakai, planas nebegaliot pradeda pinigai negrysta, jau nevieni skundzias nahalai
Sveiki,
mielai Jums atsakysime. Parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Sviki gerb.Tele2 atstovai!Jums raso pagyvenus moteris gyvenanti Vilniaus raj.vienkiemyje, todel atvaziuoti pas Jus nera lengva.Tokia problema man yra.Daug metu naudojuosi PILDYK paslaugomis ir niekada taip nebuvo, kaip dabar jau kelintas menuo.O dabar tai is vis kazkas nenormalaus.Per kelias dinas pirkau kelis papildymus, uzsakiau viena kart plana myli, antra kart, tada trecia kart plana skambutis ir po dienos negaliu paskambint vaikams, nes sask.likutis sako baiges.As turiu ir smsu plana, tai parsyti galiu, bet kodel taip greit<suvalge> sask.skambinimui? Man tai tampa skriauda, nes gyvenimas lb.sunkus.Gyveni zmogus toki lakmeti, kad visur uz viska turi kuo greiciau susimoket, nes is paprasto zmogaus greit paima net ir uz siuksliu tipo isvezima, kuriu niekad nieks neisveza, bet pinigus islupt sugeba.Turiu dar 3 paauglius vaikus, kurie su senais telefonais gedinasi eit i mokykla, o nupirkt nauju viena neisgaliu, todel man kekvienas centas brangus.Gal Jus gerbiamieji rasite kokia...
Sveiki,
mielai Jums atsakysime. Parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Laba diena.As esu kliente tele 2 jau maziausiai 10 m, bet siandien labai nusivyliau.Mano tetis uz bonus uzsisake sketi.Jis turejo buti Siauliuose Saules mieste. Tele2 suteike koda.Nuvaziavau is Telsiu i Siaulius ir ka jus manot.Sako skecio nera.Kad usisakiau ir gavau koda dar nieko nereiskia.Bet kelione man kainavo.Tele2 musu net neinformavo, kad jo ten nera.Tai klausiu kodel leido uzsakyti, dave koda, neinformavo...Aisku pazadejo bonus grazinti, bet kas sumokes uz kelioneje sugaista laika, kura ir svarbiausia, kad likau nuvilta...Niekas net neinformavo, kad gali buti taip kad prekes kuri uzsakyta realei nera ir kad visa tai tik zmogaus mulkinimas.
Sveiki,
mielai Jums atsakysime. Parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Sveiki,
Buvau Tele2 kliente 4 metus. Kodėl sakau buvau? per paskutinius du metus tikrai nusivyliau tele2 paslaugomis, šokiravo tai, kad kai išvažiavau į užsienį pareidavo kosminės sąskaitos, neaišku kodėl, nes telefonas gulėdavo neliečiamas. tikrinau savo savitarnoje esančią diagramą, kuri rodo kiek sms, skambučių ir mb aš išnaudoju, diagrama buvo nulinė. kelis kartus rašiau laišką tele2, tačiau jų atsakymai buvo apgailėtini ta pati dainelė "ar žinojote, kad į jūsų sąskaitą įeina tas ir tas" ir kiekvieną kartą toks pats atsakymas. Na tai jau nesvarbu, tačiau esu didžiai nusivylusi, įkyrėjo nesąmoningos sąskaitos.Savo džiaugsmui sulaukus sutarties pabaigos, parašiau laišką, kad nebenoriu naudotis TELE2 paslaugomis. Gavau vėl neaiškią sąskaitą, na galvoju sumokėsiu pagalaiu atsikratysiu šio pinigų švaistymo. nuėjus į savitarną nebėjo prisijungti, tad nebeina ir sąskaitos sumokėti. Galvoju, na gal pareis popierinė sąskaita..nieko...i el.p. nepareina nei priminimai, kad turiu...
Sveiki,
apgailestaujame dėl Jūsų patirtų nepatogumų bei dėkojame už išsakytą nuomonę ir pastebėjimus. Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Turiu tele2 planą Pigiau su 5GB. Naudoju jį beveik metus. Moku 7, 82 €. Šiandien sulaukiau skambučio iš tele2 su "pasiūlymu" lojaliam klientui: už tą pačią kainą, t. y. 7, 82€ pasirinkti planą Pigiau su 1GB.Truputi nesupratau??? Jus norite už tą patį mokestį sumažinti GB kiekį. Ir tai laikote tobulu pasiūlymu? O Jūsų operatorė galėtų pakeisti toną, nes ne aš Jums siūlau savo paslaugas, o Jūs man. Kiek žinau ne aš viena esu nustebinta tokiu "puikiu" pasiūlymu.
Laba diena, kodėl niera paskelbtas jūsų telefonų Nr. kad su jumis būtų papraščiau susisiekti? Mano vyro mob. tel. Nr. +370682038390 šiuo metų iš jo paskambinti negalima, o jam prisiskambinti galima. Jo planas yra su papildymais dabar matosi kad dar jis tūri 70 min. pokalbiams ir iki 13 d. turėtu veikti. Kokios problemos prašome išsiaiškinti ir ko skubiau pašalinti trūkdžius.
pagarbiai Liudmila Raižienė
Sveiki,
mielai Jums atsakysime. Jeigu naudojatės išankstinio mokėjimo „Pildyk" paslaugomis, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Jeigu naudojatės mėnesinio mokėjimo paslaugomis, parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Būtinai nurodykite teisingą telefono numerį, iš kurio negalite vykdyti skambučių.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Visa vakara nera rysio. O jus galetumete nors onformuoti klientus. Ir pirmadieni tas pats buvo- apie sutrikimus pranesete tik vakare. Tai nepagarba savo klientams
Sveiki,
apgailestaujame dėl Jūsų patirtų nepatogumų bei dėkojame už išsakytą nuomonę ir pastebėjimus. Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
S.m.03.14d.Mazeikiu mieste, Zemaitijosgt.esanciame p/c"Maxima" TELE2salone, atnesiau garantiniam taisymui telefona.Siuo metu parduotuveje dirba mokinys Dovydas Bernotas.Tokio nemandagumo ir nepagarbos klientui dar neteko patirti.Pasijutau kalta, kad attnesiau taisymui telefona.Ar gali su tokiu poziuriu i darba dirti su klientais?Prasau atkreipti demesi.
Sveiki, norėčiau paklaysti kur būtų galima rasti Jonavos Tele 2 salono esančio Basanaviciaus g. (iki parduotuvėje) viršininko, ar vadovo, (atsakingo dėl darbuotojų) tel.nr.kelios dirbančios merginos labai nemndagiai pasielgė ir norečiau kad būtų į tai atkreipa.Darbo vieta nėra ta vieta kur galėtumei (netekus kantrybės už ilgą aiškinimą) suversti kaltę klientui kuris turėjo nusiskundimų dėl Tele 2 sąskaitų (ne pirmą kartą) su juo papiktintai sneketi, ir ATSISAKYTI JI APTARNAUTI, NUEJUS IR UZSIDARIUS I KAMBARIUKA!
Sveiki,
Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Dėkojame už Jūsų nuomonę ir dėmesį - kiekvieno Kliento pastaba mums labai naudinga ir svarbi. Siekdami užtikrinti kokybišką aptarnavimą, būtinai atsižvelgsime į Jūsų suteiktą informaciją.
Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Taip pat rekomenduojame
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
Naujas CVbankas.lt įrankis padeda nuspėti, kaip keisis jūsų alga
Darbo iš namų ir kitų motyvacinių priemonių svarba tarp kandidatų pastarąjį dešimtmetį sparčiai augo, tačiau alga ir toliau išlieka pagrindiniu prioritetu. Darbo skelbimų portalas „CVbankas.lt“...

„Rekvizitai“ devintą kartą pristato Lietuvos verslo elitą – „TOP įmonės 2025“
Vos 6 iš 100 Lietuvos įmonių gali pasigirti, kad atitinka aukščiausius patikimumo ir skaidrumo kriterijus. Būtent jos šiemet įtrauktos į „TOP įmonės 2025“ sąrašą – jau devintus metus iš eilės...

Vos per pustrečių metų – Baltijos rinkos lyderis: "Maximos" privataus prekių ženklo "Well Done" istorija
Privatų prekių ženklą "Well Done" lietuviškas prekybos tinklas "Maxima" pristatė 2023 m. balandžio viduryje. Per šiuos pustrečių metų jis tapo vienu populiariausių prekių ženklų Lietuvoje – jį...
Komentaro savininko el. paštu bus išssiųsta nuoroda, kurioje galėsite ištrinti savo komentarą.
Jūsų komentaras
Daugiau skaitykite Rekvizitai.lt taisyklės.
Nuoroda išssiųsta el. paštu
Nepavyko išsiųsti laiško
Pasitikrinkite savo el. paštą. Jei laiško nerandate pasitikrinkite šlamšto katalogą.