VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Circle K Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Circle K Lietuva

Atsiliepimai apie Circle K Lietuva, UAB

CIRCLE K

Parašyk savo nuomonę apie Circle K Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Circle K 2019-02-22 09:31:17
Sveiki,

Dėkojame už pranešimą. Atsiprašome už įvykusius nesklandumus. Kad galėtume patikrinti šią situacija prašome susisiekti su mumis asmenine žinute užpildant pridėtą formą:
https://circlek.secure.force.com/GeneralComplaintFeedback?co=ck-lt&lang=lt

Circle K komanda!
Jus patikrinkit degalines ir viska pamatysit. O sia duota forma neimanoma uzpildyti.
Atsakyti
Ramune 2019-02-19 18:08:44
Kiekviena savaite pilames tona dyzelinio kuro Kaune raudodvario pl ant vieno cekio. Norejau paklaust kodel man pardaveja gali duoti vena kava uz toki degalu kieki. Nors priklauso nemokamai kava jai piliesi 200litru. Aciu uz atsakyma, tikiuosi bus isspręsta ta problema. Butu labai malonu, kad kava gautumem abu vairuotojai.
Sveiki,

Dėkojame už pranešimą. Atsiprašome už įvykusius nesklandumus. Kad galėtume patikrinti šią situacija prašome susisiekti su mumis asmenine žinute užpildant pridėtą formą:
https://circlek.secure.force.com/GeneralComplaintFeedback?co=ck-lt&lang=lt

Circle K komanda!
Atsakyti
Kiekviena savaite pilames tona dyzelinio kuro Kaune raudodvario pl ant vieno cekio. Norejau paklaust kodel man pardaveja gali duoti vena kava uz toki degalu kieki. Nors priklauso nemokamai kava jai piliesi 200litru. Aciu uz atsakyma, tikiuosi bus isspręsta ta problema. Butu labai malonu, kad kava gautumem abu vairuotojai.
Atsakyti
Bozena 2019-02-16 21:15:34
Šiandien 2019.02.16 vakare pildama degalus degalinėje Ukmergės g. 231 Vilniuje turėjau nemalonu pokalbį su degalinės operatore. Dažniausiai moku savitarnoje kortele, greitai ir patogiai, nereikia stovėti eilėje, bet šiandien operacija man buvo du kart atmesta. Dėl kokios priežasties neaišku, todėl teko mokėti grynais, pasiteiravus operatorės gal kartais žino kodėl savitarnoje neaptarnauja Seb korteliu (ne karta jau buvau susidurus su tokia situacija ir jokių įspėjimų niekur nekabėjo), darbuotoja piktai atrėžė "O kažkur yra parašyta?", atsakiau, "Ne, bet savitarnoj operacija man atmetė, nors lėšų tikrai buvo ir kortelė galiojanti", toliau chamiška intonacija atsakymas tiesiog užmušė "Aš nežinau kas TEN darosi! Pas mus čia (parduotuvėje) aptarnauja, tai bandykit čia"!
Klausimas: O kas tūri žinoti apie nesklandumus degalinėje? Juk atskiro langelio "informacija" nėra įrengta, kuriame galėčiau užduoti tokį klausymą.
O jeigu ir ištikrujų nežinai, tai ar būtina chamelint?
Sveiki,

Dėkojame už pranešimą. Atsiprašome už įvykusius nesklandumus. Kad galėtume patikrinti šią situacija prašome susisiekti su mumis asmenine žinute užpildant pridėtą formą:
https://circlek.secure.force.com/GeneralComplaintFeedback?co=ck-lt&lang=lt
Atsakyti
Šiandien 2019.02.16 vakare pildama degalus degalinėje Ukmergės g. 231 Vilniuje turėjau nemalonu pokalbį su degalinės operatore. Dažniausiai moku savitarnoje kortele, greitai ir patogiai, nereikia stovėti eilėje, bet šiandien operacija man buvo du kart atmesta. Dėl kokios priežasties neaišku, todėl teko mokėti grynais, pasiteiravus operatorės gal kartais žino kodėl savitarnoje neaptarnauja Seb korteliu (ne karta jau buvau susidurus su tokia situacija ir jokių įspėjimų niekur nekabėjo), darbuotoja piktai atrėžė "O kažkur yra parašyta?", atsakiau, "Ne, bet savitarnoj operacija man atmetė, nors lėšų tikrai buvo ir kortelė galiojanti", toliau chamiška intonacija atsakymas tiesiog užmušė "Aš nežinau kas TEN darosi! Pas mus čia (parduotuvėje) aptarnauja, tai bandykit čia"!
Klausimas: O kas tūri žinoti apie nesklandumus degalinėje? Juk atskiro langelio "informacija" nėra įrengta, kuriame galėčiau užduoti tokį klausymą.
O jeigu ir ištikrujų nežinai, tai ar būtina chamelint?
Atsakyti
Gintarė 2019-02-13 22:09:25
Kryžkalnėje autostrados degalinėje likome nustebinti ten dirbusio vaikinuko bendravimu. Tiesą sakant, pirmą kart teko susidurti su tokiu darbuotoju dirbančiu circle k. Taip maloniai pabendravom, su drauguišėjome su šypsena veide. Gaila, kad ne pamatėm vardo. Kad daugiau tokių darbuotojų circle k degalinėse būtų. Ačiū jam. Visa tai vyko 2019.02.13 21.45
Sveiki,

Dėkojame už gražius žodžius! Būtinai perduosime degalinės personalui :)

Circle K komanda
Atsakyti
Kryžkalnėje autostrados degalinėje likome nustebinti ten dirbusio vaikinuko bendravimu. Tiesą sakant, pirmą kart teko susidurti su tokiu darbuotoju dirbančiu circle k. Taip maloniai pabendravom, su drauguišėjome su šypsena veide. Gaila, kad ne pamatėm vardo. Kad daugiau tokių darbuotojų circle k degalinėse būtų. Ačiū jam. Visa tai vyko 2019.02.13 21.45
Atsakyti
Alvydas 2019-02-08 14:16:01
Degalune cir le K elektrenai prie automagistrales... nu as suprantu kad zmones sunkiai dirba ir t.t. nu bet jau tokie suruge veidai kad rodos lyg zeme pardave.
Paklausus kur stovi arbata naturali gavom atsakyma: taigi ten va ka nesimato..
Uzejus nei laba diena, nei viso gero..
Ar cia man vienam taip atrodo ar tik vilniuje zmones mandagus? Nes jau nebepirma karta susiduriu su ta pacia beda daugelyje lietuvos vietu...
2019/02/08 diena apie 14:00 laiku.
Sveiki,

Dėkojame už Jūsų išsakytą nuomonę.
Labai apgailestaujame, kad Jums teko atsidurti tokioje nemalonioje situacijoje.
Jūsų pastebėjimas perduotas degalinės vadovybei.

Circle K komanda
Atsakyti
Degalune cir le K elektrenai prie automagistrales... nu as suprantu kad zmones sunkiai dirba ir t.t. nu bet jau tokie suruge veidai kad rodos lyg zeme pardave.
Paklausus kur stovi arbata naturali gavom atsakyma: taigi ten va ka nesimato..
Uzejus nei laba diena, nei viso gero..
Ar cia man vienam taip atrodo ar tik vilniuje zmones mandagus? Nes jau nebepirma karta susiduriu su ta pacia beda daugelyje lietuvos vietu...
2019/02/08 diena apie 14:00 laiku.
Atsakyti
Eglė 2019-02-06 00:44:54
Šiąnakt turėjome nemalonų incidentą Circle K degalinėje Kaune, Jonavos gatvėje (pilies žiede). Atvykusios, tradiciškai, pasidarėme mėgstamis Latte XL kavos (2vnt), atėjome į kasą susimokėti. Suma buvo 4.18ct. Piniginėje turėjau 50e kupiūrą. Padavus ją pardavėjai, pasigirdo nemalonios replikos: neturiu. Ne jau nori, kad aš tau ką, metalu atmesčiau? Šitap naglai atsakinėjo pardavėja. Aš mandagiai atsakiau, kad man tinka ir metalu, nes kitaip tikrai neturiu. Tada ji atsakė, kad jai netinka. Paklaususios, ką kums daryti, ji atšovė: o ką man daryti? Kavos lieka čia. Dar parodė į šalia esančius vaikinus, tai pagal ją, mes turėjome prašyti nepažįstamų žmonių, kad nupirktų mums kavos? Tuom ir baigėsi nemalonus apsilankymas Jūsų degalinėje.
Niekada anksčiau neteko susidurti su tokia situacija. Likome nusivylusios, be kavos, ir, kažin, ar dar sugrįšime.
Sveiki,
Dėkojame už pranešimą. Atsiprašome už įvykusius nesklandumus. Kad galėtume patikrinti šią situacija prašome susisiekti su mumis asmenine žinute užpildant pridėtą formą:
https://circlek.secure.force.com/GeneralComplaintFeedback?co=ck-lt&lang=lt

Circle K komanda
Atsakyti
Šiąnakt turėjome nemalonų incidentą Circle K degalinėje Kaune, Jonavos gatvėje (pilies žiede). Atvykusios, tradiciškai, pasidarėme mėgstamis Latte XL kavos (2vnt), atėjome į kasą susimokėti. Suma buvo 4.18ct. Piniginėje turėjau 50e kupiūrą. Padavus ją pardavėjai, pasigirdo nemalonios replikos: neturiu. Ne jau nori, kad aš tau ką, metalu atmesčiau? Šitap naglai atsakinėjo pardavėja. Aš mandagiai atsakiau, kad man tinka ir metalu, nes kitaip tikrai neturiu. Tada ji atsakė, kad jai netinka. Paklaususios, ką kums daryti, ji atšovė: o ką man daryti? Kavos lieka čia. Dar parodė į šalia esančius vaikinus, tai pagal ją, mes turėjome prašyti nepažįstamų žmonių, kad nupirktų mums kavos? Tuom ir baigėsi nemalonus apsilankymas Jūsų degalinėje.
Niekada anksčiau neteko susidurti su tokia situacija. Likome nusivylusios, be kavos, ir, kažin, ar dar sugrįšime.
Atsakyti
Nesvarbu 2019-01-31 18:51:15
Sveiki.Norėjau tiesiog pasidžiaugti visada maloniu aptarnavimu Birutės, dirbančios Marijampolės degalinėje, Simonos visada tvarkinga aplinka, malonu kavą darytis ir maistą stebėti kai gamina, kai visur švara.Na, o apie Živilę galima pasakyti, kad labai nevalyva moteris, nebūna servėtėlių, aplink kavos aparatus baisi netvarka, o kai daro maistą - viskas vyksta labai nehigieniškai-nusiplauna rankas, nenusisausina ir varvina ant maisto produktų-dešrelių, bandelių.Tualetas visai baisu, popieriaus nebūna kai ji dirba.Tai tiek.Sėkmės darbuose, apsilankysime dar ne kartą.
Sveiki,
Dėkojame už gražius žodžius ir labai apgailestaujame, kad Jums teko atsidurti ir nemalonioje situacijoje. Jūsų pastebėjimas perduotas degalinės vadovybei ir bus apsvarstytas degalinės kolektyve.
Circle K komanda
Atsakyti
Sveiki.Norėjau tiesiog pasidžiaugti visada maloniu aptarnavimu Birutės, dirbančios Marijampolės degalinėje, Simonos visada tvarkinga aplinka, malonu kavą darytis ir maistą stebėti kai gamina, kai visur švara.Na, o apie Živilę galima pasakyti, kad labai nevalyva moteris, nebūna servėtėlių, aplink kavos aparatus baisi netvarka, o kai daro maistą - viskas vyksta labai nehigieniškai-nusiplauna rankas, nenusisausina ir varvina ant maisto produktų-dešrelių, bandelių.Tualetas visai baisu, popieriaus nebūna kai ji dirba.Tai tiek.Sėkmės darbuose, apsilankysime dar ne kartą.
Atsakyti
Circle K 2019-01-28 12:34:45
Sveiki,
Dėkojame už pranešimą. Atsiprašome už įvykusius nesklandumus. Kad galėtume patikrinti šią situacija prašome susisiekti su mumis asmenine žinute užpildant pridėtą formą:
https://circlek.secure.force.com/GeneralComplaintFeedback?co=ck-lt&lang=lt
Laba diena,
Jau viską išsiaiškinau, pinigai grąžinti.Ačiū, net nesitykėjau.Sėkmės Jums versle, ir dar kartą ačiū.
Atsakyti
Sveiki,
Dėkojame už pranešimą. Atsiprašome už įvykusius nesklandumus. Kad galėtume patikrinti šią situacija prašome susisiekti su mumis asmenine žinute užpildant pridėtą formą:
https://circlek.secure.force.com/GeneralComplaintFeedback?co=ck-lt&lang=lt

Circle K komanda
Atsakyti
Rasa 2019-01-22 16:57:24
Laba diena. Siandiena pylemes kura jusu degalinej, pasinaudojom mokamu tualetu ir labai nustebino kad tualeto cekio neisminusuojat, jei perki tik kura. nejaugi uzsipyle kuro netampame jusu klientais ? Tikrai labai keista. Kita karta teks rinktis kita kolonele.

Su pagarba Rasa
Sveiki,
Dėkojame už pranešimą. Atsiprašome už įvykusius nesklandumus. Kad galėtume patikrinti šią situacija prašome susisiekti su mumis asmenine žinute užpildant pridėtą formą:
https://circlek.secure.force.com/GeneralComplaintFeedback?co=ck-lt&lang=lt
Atsakyti
Laba diena. Siandiena pylemes kura jusu degalinej, pasinaudojom mokamu tualetu ir labai nustebino kad tualeto cekio neisminusuojat, jei perki tik kura. nejaugi uzsipyle kuro netampame jusu klientais ? Tikrai labai keista. Kita karta teks rinktis kita kolonele.

Su pagarba Rasa
Atsakyti
Eglė 2019-01-17 14:52:08
Daug metų lankomės tiek Circle K, tiek buvusiose Statoil degalinėse ir vienas iš visuomet maloniai nuteikiančių aspektų šiose degalinėse yra tvarkinga aplinka, malonus aptarnavimas ir žinoma skanus maistas bei kava. Tačiau deja pastaruoju metu labai dažnai tenka nusivilti Kaune, Žemaičių pl. 19 esančios degalinės ne itin higieniška (jau nekalbu apie tvarkingumą) aplinka. Paskutinis toks nuviliantis apsilankymas buvo š.m. sausio 4 d. Užėjus į degalinę, ne tik, kad pasitiko vandeniu ir purvu nuklotos visos degalinės grindys (kas iš principo būtų kaip ir suprantama, nes lauke yra sniego, tačiau akivaizdžiai degalinės grindys nebuvo valytos minimum nuo pat ryto, o gal ir dar ilgiau), tačiau grindys dar būtų nieko jei ne vaizdas pasitikęs prie kavos aparatų: net nekreipiant dėmesio į tai, kad veikė tik vienas kavos aparatas (kituose tiesiog trūko pieno ir visą mūsų buvimo laiką, niekas nesivargino jo įpilti), labiausiai šokiravo visų kavos aparatų, stalų, puodelių "švara". Vaizdas kurį pamatėme buvo mažų mažiausiai nehigieniškas: kavos aparatai, puodeliai bei stalai ir kita aplink esanti prekybinė įranga tikrąją to žodžio prasme aplipę tiek kava, tiek pienu, tiek kitais neaiškios kilmės maisto produktais ir tai tikrai ne momentinis "išsimurzinimas", kad pasiekti tokį lygį bent jau aparatai manome turėjo būti nevalyti mažų mažiausiai kelias dienas. Ir mes tikrai neesame priekabūs higienos ištroškę klientai, tiesiog pirkti gėrimą iš tokios vietos, kuri akivaizdžiai nebuvo valoma ilgą laiką - drįsčiau pasakyti netgi pavojinga sveikatai. Bandėme suprasti, kad galbūt degalinėje dirba vienas žmogus, kuris nespėja visko apžiūrėti (nors buvo vakaras ir degalinėje be mūsų klientų daugiau nebuvo), tačiau kai pamatėme, kad prie kasos stovi du darbuotojai, kurie beja visą mūsų buvimo laiką, tiesiog prastovėjo ir praplepėjo, pasidarė šiek tiek pikta. Deja, tačiau panaši situacija šioje degalinėje kartojasi jau ne pirmą ir ne antrą kartą. Nežinome kokia yra tvarkos ir darbo sistema šiame degalinių tinkle, tačiau atsižvelgiant į tai, kad kitose lankytose Circle K degalinėse panašaus vaizdo matyti neteko, darome prielaidą, kad čia visgi veikia žmogiškasis faktorius. Labai gaila, kad tuomet nekilo idėja nufotografuoti vaizdą kurį matėme, nes jis kalbėtų geriau nei visas šis tekstas. Todėl norėtųsi atkreipti atsakingų asmenų dėmesį į šią degalinę, kadangi norėtųsi ir toliau lankytis jaukioje, tvarkingoje ir svarbiausia higieniškoje Circle K degalinėje.
Sveiki,
Dėkojame už Jūsų išsakytą nuomonę.

Labai apgailestaujame, kad Jums teko atsidurti tokioje nemalonioje situacijoje.
Jūsų pastebėjimas perduotas degalinės vadovybei.

Circle K komanda
Atsakyti
Jolita 2019-01-18 00:13:16
Sveiki. Apsilankiau Marijampolės Circle k degalinėje, Kauno gatvėje, sausio 16dienos vakarą buvo netoli 23 valandos. Likau maloniai nustebinta aptarnavimu. Aptarnavo moteris, su šypsena, gerai nusiteikusi, maloniai bendravo ir pajuokavo, nepiršo primyktinai kažką nusipirkt, ko atėjau, tą gavau ir išėjau soti ir laiminga. Ko nepasakyčiau apie 17dieną po 9 val lankiausi toje pačioje degalinėje, užėjau nusipirkti tik cigarečių ir labai skubėjau, ir pabrėžiau, kad tikrai skubu ir daugiau nieko nereikia, o pardavėja primyktinai siūlė (įkyrei) pirkti kavos ar sumuštinį, pyragėlius ar šokoladuką. Po šito paskutinio apsilankymo, nežadu ir nenoriu grįžti į šitą degalinę. Yra tikrai malonių darbuotojų, bet tokia, kaip šyryt sunervavo tai daugiau nereikia. Ir dar viena yra, pavaduotoja, taip įkyriai ir veidmainiškai išsišiepus viską siūlo ir perša, kad ją pamačius apsivemt verčia ir iškart išeinu iš degalinės nieko nepirkus ir nervus pametus.
Sveiki,
Dėkojame už gražius žodžius ir labai apgailestaujame, kad Jums teko atsidurti ir nemalonioje situacijoje. Jūsų pastebėjimas perduotas degalinės vadovybei ir bus apsvarstytas degalinės kolektyve.
Atsakyti
Sveiki. Apsilankiau Marijampolės Circle k degalinėje, Kauno gatvėje, sausio 16dienos vakarą buvo netoli 23 valandos. Likau maloniai nustebinta aptarnavimu. Aptarnavo moteris, su šypsena, gerai nusiteikusi, maloniai bendravo ir pajuokavo, nepiršo primyktinai kažką nusipirkt, ko atėjau, tą gavau ir išėjau soti ir laiminga. Ko nepasakyčiau apie 17dieną po 9 val lankiausi toje pačioje degalinėje, užėjau nusipirkti tik cigarečių ir labai skubėjau, ir pabrėžiau, kad tikrai skubu ir daugiau nieko nereikia, o pardavėja primyktinai siūlė (įkyrei) pirkti kavos ar sumuštinį, pyragėlius ar šokoladuką. Po šito paskutinio apsilankymo, nežadu ir nenoriu grįžti į šitą degalinę. Yra tikrai malonių darbuotojų, bet tokia, kaip šyryt sunervavo tai daugiau nereikia. Ir dar viena yra, pavaduotoja, taip įkyriai ir veidmainiškai išsišiepus viską siūlo ir perša, kad ją pamačius apsivemt verčia ir iškart išeinu iš degalinės nieko nepirkus ir nervus pametus.
Atsakyti
Daug metų lankomės tiek Circle K, tiek buvusiose Statoil degalinėse ir vienas iš visuomet maloniai nuteikiančių aspektų šiose degalinėse yra tvarkinga aplinka, malonus aptarnavimas ir žinoma skanus maistas bei kava. Tačiau deja pastaruoju metu labai dažnai tenka nusivilti Kaune, Žemaičių pl. 19 esančios degalinės ne itin higieniška (jau nekalbu apie tvarkingumą) aplinka. Paskutinis toks nuviliantis apsilankymas buvo š.m. sausio 4 d. Užėjus į degalinę, ne tik, kad pasitiko vandeniu ir purvu nuklotos visos degalinės grindys (kas iš principo būtų kaip ir suprantama, nes lauke yra sniego, tačiau akivaizdžiai degalinės grindys nebuvo valytos minimum nuo pat ryto, o gal ir dar ilgiau), tačiau grindys dar būtų nieko jei ne vaizdas pasitikęs prie kavos aparatų: net nekreipiant dėmesio į tai, kad veikė tik vienas kavos aparatas (kituose tiesiog trūko pieno ir visą mūsų buvimo laiką, niekas nesivargino jo įpilti), labiausiai šokiravo visų kavos aparatų, stalų, puodelių "švara". Vaizdas kurį pamatėme buvo mažų mažiausiai nehigieniškas: kavos aparatai, puodeliai bei stalai ir kita aplink esanti prekybinė įranga tikrąją to žodžio prasme aplipę tiek kava, tiek pienu, tiek kitais neaiškios kilmės maisto produktais ir tai tikrai ne momentinis "išsimurzinimas", kad pasiekti tokį lygį bent jau aparatai manome turėjo būti nevalyti mažų mažiausiai kelias dienas. Ir mes tikrai neesame priekabūs higienos ištroškę klientai, tiesiog pirkti gėrimą iš tokios vietos, kuri akivaizdžiai nebuvo valoma ilgą laiką - drįsčiau pasakyti netgi pavojinga sveikatai. Bandėme suprasti, kad galbūt degalinėje dirba vienas žmogus, kuris nespėja visko apžiūrėti (nors buvo vakaras ir degalinėje be mūsų klientų daugiau nebuvo), tačiau kai pamatėme, kad prie kasos stovi du darbuotojai, kurie beja visą mūsų buvimo laiką, tiesiog prastovėjo ir praplepėjo, pasidarė šiek tiek pikta. Deja, tačiau panaši situacija šioje degalinėje kartojasi jau ne pirmą ir ne antrą kartą. Nežinome kokia yra tvarkos ir darbo sistema šiame degalinių tinkle, tačiau atsižvelgiant į tai, kad kitose lankytose Circle K degalinėse panašaus vaizdo matyti neteko, darome prielaidą, kad čia visgi veikia žmogiškasis faktorius. Labai gaila, kad tuomet nekilo idėja nufotografuoti vaizdą kurį matėme, nes jis kalbėtų geriau nei visas šis tekstas. Todėl norėtųsi atkreipti atsakingų asmenų dėmesį į šią degalinę, kadangi norėtųsi ir toliau lankytis jaukioje, tvarkingoje ir svarbiausia higieniškoje Circle K degalinėje.
Atsakyti
Laura 2019-01-09 00:45:22
20min praejus nuo pertraukos, kuri baigesi 00:10 (2019.01.09) Darbuotoja valesi grindis ir neleido musu i tualeta “kol grindys neisdzius”, gerai, mes palaukeme, kol jai ten viskas isdzius, ir po 10min pareiske, , Nu sakau galit nelaukti vis tiek neileisiu”, nesuprantu tada kam tos degalines nakti, jeigu keliautojai negali net tualetu pasinaudoti :))) viskas ivyko minijos gatvej, salia hesburger, Klaipeda, 00:40.
Dėkojame už Jūsų atsiųstą kreipimąsi. Atsiprašome ir apgailestaujame, kad šis apsilankymas degalinėje nebuvo malonus ir patyrėte nepatogumų.

Circle K Komanda
Atsakyti
20min praejus nuo pertraukos, kuri baigesi 00:10 (2019.01.09) Darbuotoja valesi grindis ir neleido musu i tualeta “kol grindys neisdzius”, gerai, mes palaukeme, kol jai ten viskas isdzius, ir po 10min pareiske, , Nu sakau galit nelaukti vis tiek neileisiu”, nesuprantu tada kam tos degalines nakti, jeigu keliautojai negali net tualetu pasinaudoti :))) viskas ivyko minijos gatvej, salia hesburger, Klaipeda, 00:40.
Atsakyti
Lija 2018-12-30 19:50:44
Sveiki,
2018.12.29 užsukome į Circke K Mažeikiuose kavos ir pieno kokteilių. Nuspaudus išbėgo apie 10 cm pieno kokteilio, eigoje mergaitė nuspaudė antrą kartą kol prispildė. Pabrėžiu, prie mūsų nepriėjo joks darbuotojas, pretenzijas išreiškė po visko ir tik prie kasos. Šokoladinis kokteilis buvo vanilinis, viršum juostelė kakavinio. Bet nusprendėme, kad tiks ir toks. Prie kasos priėjus, tik priėjus, Iš Jūsų darbuotojo pirmi žodžiai: - Jei dar kartą paspausite po du kartus, aš nuskaičiuosi kaip už du kokteilius.
Koks įžūlumas! Koks klientų pasitikimas! Koks žemas bendravimo lygis! Sakau: Kaip Jūs bendraujate?! Kas buvo atsakyta: - Girdėjau girdėjau kaip du kartus paspaudė.
Aš paaiškinau, jog puodelis neprisipildė. Įvyko ginčas. Į mano žodžius atsakė, o ką aš pasakiau tokio, kur aš nemandagi? Tada paprašiau paimti kokteilius ir mums įpilti taip kaip turėjo būti. Kas buvo atsakyta ne, reikėjo tada paprašyti, būčiau parodžiusi kaip reikia įsipilti. Darbuotoja pasakė, jog taip liepia sakyti vadovybė.
Taip išeina, klientas atėjęs turi žinoti kas vyksta su Jūsų aparatūra, turime būti atsakingi už Jūsų taupymą geram ledų kokteilių aparatui. Ar nebūtų paprasčiau įsigyti gerą aparatą, vietoj su painia rankena, kur nuspaudus vieną mygtuką išbėgtų reikiamas kiekis kokteilio ir nevargintumėte klientų dėl savo pačių ne profesionalumo? Klientas moka už paslaugas, jis veltui neima, o mes pasijutome kitaip ir dar kalti. Daugiau negrįšiu ten kur klientų nelaukia, klientui turi būti patogu apsitarnauti, jei jau kalbame apie savitarną, o jau patyliu apie pasitikimą ir dovanų - bandymas klientą padaryti kaltu, kad nemoka elgtis su ledų aparatu. Košmaras!
Sveiki,
Dėkojame už pranešimą. Atsiprašome už įvykusius nesklandumus. Kad galėtume patikrinti šią situacija prašome susisiekti su mumis asmenine žinute užpildant pridėtą formą:
https://circlek.secure.force.com/GeneralComplaintFeedback?co=ck-lt&lang=lt

Circle K komanda
Atsakyti
Sveiki,
2018.12.29 užsukome į Circke K Mažeikiuose kavos ir pieno kokteilių. Nuspaudus išbėgo apie 10 cm pieno kokteilio, eigoje mergaitė nuspaudė antrą kartą kol prispildė. Pabrėžiu, prie mūsų nepriėjo joks darbuotojas, pretenzijas išreiškė po visko ir tik prie kasos. Šokoladinis kokteilis buvo vanilinis, viršum juostelė kakavinio. Bet nusprendėme, kad tiks ir toks. Prie kasos priėjus, tik priėjus, Iš Jūsų darbuotojo pirmi žodžiai: - Jei dar kartą paspausite po du kartus, aš nuskaičiuosi kaip už du kokteilius.
Koks įžūlumas! Koks klientų pasitikimas! Koks žemas bendravimo lygis! Sakau: Kaip Jūs bendraujate?! Kas buvo atsakyta: - Girdėjau girdėjau kaip du kartus paspaudė.
Aš paaiškinau, jog puodelis neprisipildė. Įvyko ginčas. Į mano žodžius atsakė, o ką aš pasakiau tokio, kur aš nemandagi? Tada paprašiau paimti kokteilius ir mums įpilti taip kaip turėjo būti. Kas buvo atsakyta ne, reikėjo tada paprašyti, būčiau parodžiusi kaip reikia įsipilti. Darbuotoja pasakė, jog taip liepia sakyti vadovybė.
Taip išeina, klientas atėjęs turi žinoti kas vyksta su Jūsų aparatūra, turime būti atsakingi už Jūsų taupymą geram ledų kokteilių aparatui. Ar nebūtų paprasčiau įsigyti gerą aparatą, vietoj su painia rankena, kur nuspaudus vieną mygtuką išbėgtų reikiamas kiekis kokteilio ir nevargintumėte klientų dėl savo pačių ne profesionalumo? Klientas moka už paslaugas, jis veltui neima, o mes pasijutome kitaip ir dar kalti. Daugiau negrįšiu ten kur klientų nelaukia, klientui turi būti patogu apsitarnauti, jei jau kalbame apie savitarną, o jau patyliu apie pasitikimą ir dovanų - bandymas klientą padaryti kaltu, kad nemoka elgtis su ledų aparatu. Košmaras!
Atsakyti
Andrius 2018-12-26 15:50:07
Degaline salia big klaipeda apaugusi voratinkliais
Sveiki,
Dėkojame už pranešimą. Atsiprašome už įvykusius nesklandumus. Kad galėtume patikrinti šią situacija prašome susisiekti su mumis asmenine žinute užpildant pridėtą formą:
https://circlek.secure.force.com/GeneralComplaintFeedback?co=ck-lt&lang=lt

Circle K komanda
Atsakyti
Jonas 2018-12-27 02:26:16
Labas vakaras siandien buvau Savanorių 119A degalineje ir buvau maloniai nustebintas sutiko besisypsanti operatore vardo neprisimenu...pyliausi degalus uz tai man pasiule nemokamai kavos. labai puku kad dar yra tokie geranoriski malonus bei bendraujantis operatoriai. 10 balu uz aptarnavimas likau patenkintas.
Sveiki,

Dėkojame už gražius žodžius! Būtinai perduosime degalinės personalui :)

Circle K komanda
Atsakyti
Iveta 2018-12-26 00:09:16
Gaila, nes maistą reikėjo išmesti...
Sveiki,
Dėkojame už pranešimą. Atsiprašome už įvykusius nesklandumus. Kad galėtume patikrinti šią situacija prašome susisiekti su mumis asmenine žinute užpildant pridėtą formą:
https://circlek.secure.force.com/GeneralComplaintFeedback?co=ck-lt&lang=lt

Circle K komanda
Atsakyti
Elvinas 2018-12-25 22:15:17
Ką tik buvau Druskininkų Circle K degalinėje ir likau labai, labai nepatenkintas. Priežastys:
1. Paprašiau wrap burgerio. Pasakė kad neturi, paklausiau, ko neturi? Atsakė jog neturi lavašų, maltinukų, bandelių. Jausmas lyg tingėjo dirbi nors stovėjo du vyrukai už prekystalio.
2. Ne gana to jog užsisakius 3 porcijas koldūnų jis juo pateikė visiškai šaltus ir paprastoje dešrainio dėžutėje...
3. Tualetas neveikia...
Nebenoriu daugiau užsukt į šią Circle K degaline...
Sveiki,
Dėkojame už pranešimą. Atsiprašome už įvykusius nesklandumus. Kad galėtume patikrinti šią situacija prašome susisiekti su mumis asmenine žinute užpildant pridėtą formą:
https://circlek.secure.force.com/GeneralComplaintFeedback?co=ck-lt&lang=lt

Circle K komanda
Atsakyti
Labas vakaras siandien buvau Savanorių 119A degalineje ir buvau maloniai nustebintas sutiko besisypsanti operatore vardo neprisimenu...pyliausi degalus uz tai man pasiule nemokamai kavos. labai puku kad dar yra tokie geranoriski malonus bei bendraujantis operatoriai. 10 balu uz aptarnavimas likau patenkintas.
Atsakyti
Degaline salia big klaipeda apaugusi voratinkliais
Atsakyti
Elvinas 2018-12-25 22:15:17
Ką tik buvau Druskininkų Circle K degalinėje ir likau labai, labai nepatenkintas. Priežastys:
1. Paprašiau wrap burgerio. Pasakė kad neturi, paklausiau, ko neturi? Atsakė jog neturi lavašų, maltinukų, bandelių. Jausmas lyg tingėjo dirbi nors stovėjo du vyrukai už prekystalio.
2. Ne gana to jog užsisakius 3 porcijas koldūnų jis juo pateikė visiškai šaltus ir paprastoje dešrainio dėžutėje...
3. Tualetas neveikia...
Nebenoriu daugiau užsukt į šią Circle K degaline...
Gaila, nes maistą reikėjo išmesti...
Atsakyti
Ką tik buvau Druskininkų Circle K degalinėje ir likau labai, labai nepatenkintas. Priežastys:
1. Paprašiau wrap burgerio. Pasakė kad neturi, paklausiau, ko neturi? Atsakė jog neturi lavašų, maltinukų, bandelių. Jausmas lyg tingėjo dirbi nors stovėjo du vyrukai už prekystalio.
2. Ne gana to jog užsisakius 3 porcijas koldūnų jis juo pateikė visiškai šaltus ir paprastoje dešrainio dėžutėje...
3. Tualetas neveikia...
Nebenoriu daugiau užsukt į šią Circle K degaline...
Atsakyti
Deivydas 2018-12-18 16:50:50
Sveiki, labai gaila, bet teko labai nusivilti Jūsù įmonės darbuotojos komunikacija. Atvykau atsiimti prizo iš dabar organizuojamo žaidimo, kuriame laimėjau 2X lays traškučiù. Išsirinkęs pakelius, nunešiau darbuotojai, kuri visa nepatenkinta piktai pasakė, jog suma perdidelė ir reikia išsirinkti kitus. Nuėjau vėl, tačiau buvo tik 3 lays rūšys, o kainù po jais taip pat nebuvo. Paėmiau kità rūšį ir padaviau, darbuotoja vėl kažkà ten maigė ir galu gale jau pakėlusi balsà pradėjo reikšti pretenzijas, jog suma vistiek perdidelė!! Išsirinkit kitus!! Sakiau, jog kitokiu nėra ir aplamai iš kur turiu žinoti kà ten ir kaip imti, juk ji turėtú šioje situacijoje viskà paaiškinti, nes atstovauja Jūsú įmonè. Taip ir baigėsi prizo atsiėmimas su darbuotojos šūkavimais, , iš kur čia man žinot?!” bei vaikimu po degalinè:) Dar tokio nepagarbaus, nemandagaus bendravimo nesu matęs. Nuvykai į kità Jūsù degalinè, kurioje vaikinukas labai gražiai paaiškino, kad kažkokie trigdžiai Jūsù sistemoje su šiuo prizu:) Tikiuosi, jog pasidarysite išvadas ir tokiú darbuotojù pas Jus nebesutiksiu, nes buvo labai nemalonu:) Degalinė: geležinio vilko g.39, Vilnius. Laikas: gruodžio 17d. apie 22:30
Sveiki,
Dėkojame už Jūsų išsakytą nuomonę.

Labai apgailestaujame, kad Jums teko atsidurti tokioje nemalonioje situacijoje. Mes stengiamės suteikti geriausią prekių ir paslaugų servisą savo klientams visose srityse. Mandagus ir kokybiškas klientų aptarnavimas mums yra labai svarbus, tad kiekvieną tokį atvejį vertiname rimtai.
Jūsų pastebėjimas perduotas degalinės vadovybei ir bus apsvarstytas su darbuotoja bei kolektyve. Tikime, kad ateityje nesuteiksime Jums pagrindo nusivilti mūsų aptarnavimu.

Circle K komanda
Atsakyti
Sveiki, labai gaila, bet teko labai nusivilti Jūsù įmonės darbuotojos komunikacija. Atvykau atsiimti prizo iš dabar organizuojamo žaidimo, kuriame laimėjau 2X lays traškučiù. Išsirinkęs pakelius, nunešiau darbuotojai, kuri visa nepatenkinta piktai pasakė, jog suma perdidelė ir reikia išsirinkti kitus. Nuėjau vėl, tačiau buvo tik 3 lays rūšys, o kainù po jais taip pat nebuvo. Paėmiau kità rūšį ir padaviau, darbuotoja vėl kažkà ten maigė ir galu gale jau pakėlusi balsà pradėjo reikšti pretenzijas, jog suma vistiek perdidelė!! Išsirinkit kitus!! Sakiau, jog kitokiu nėra ir aplamai iš kur turiu žinoti kà ten ir kaip imti, juk ji turėtú šioje situacijoje viskà paaiškinti, nes atstovauja Jūsú įmonè. Taip ir baigėsi prizo atsiėmimas su darbuotojos šūkavimais, , iš kur čia man žinot?!” bei vaikimu po degalinè:) Dar tokio nepagarbaus, nemandagaus bendravimo nesu matęs. Nuvykai į kità Jūsù degalinè, kurioje vaikinukas labai gražiai paaiškino, kad kažkokie trigdžiai Jūsù sistemoje su šiuo prizu:) Tikiuosi, jog pasidarysite išvadas ir tokiú darbuotojù pas Jus nebesutiksiu, nes buvo labai nemalonu:) Degalinė: geležinio vilko g.39, Vilnius. Laikas: gruodžio 17d. apie 22:30
Atsakyti
Emilija 2018-12-14 19:40:55
Tragiškas aptarnavimas Žirmūnu g Circle K, teko mokėti už 3 kavas dviese nors žmogus buvo pastumtas ir kava krito iš ranku. Pardavėja dar drįso plėšyti akis ir priskaičiavo tiesiog plius viena kava net ne del mūsu kaltės..
2018.12.14
Sveiki,
Dėkojame už pranešimą. Atsiprašome už įvykusius nesklandumus. Kad galėtume patikrinti šią situacija prašome susisiekti su mumis asmenine žinute užpildant pridėtą formą:
https://circlek.secure.force.com/GeneralComplaintFeedback?co=ck-lt&lang=lt

Circle K komanda
Atsakyti
Tragiškas aptarnavimas Žirmūnu g Circle K, teko mokėti už 3 kavas dviese nors žmogus buvo pastumtas ir kava krito iš ranku. Pardavėja dar drįso plėšyti akis ir priskaičiavo tiesiog plius viena kava net ne del mūsu kaltės..
2018.12.14
Atsakyti
Ksenija 2018-12-10 20:40:56
Sveiki, siandien, t.y. 2018.12.10, atvaziavau uzsipilti degalus i jusu kolonele Vilniuje, Gelezinio Vilko g.2a. Kaina dyzelio reklaminiame stende nurodyta 1.196eur/l., bet uzsipilus kasoje buvo paskaiciuota 1.255eur/l. Labai graudu, rodos centai, bet tai sukciavimas. Daznai pilantis degalus susidaro pinigelis.
Sveiki,
Dėkojame už pranešimą. Atsiprašome už įvykusius nesklandumus. Kad galėtume patikrinti šią situacija prašome susisiekti su mumis asmenine žinute užpildant pridėtą formą:
https://circlek.secure.force.com/GeneralComplaintFeedback?co=ck-lt&lang=lt

Dėkojame, kad renkatės Circle K savo partneriu kelyje ir laukiame Jūsų apsilankymų degalinėse!

Circle K komanda
Atsakyti
Sveiki, siandien, t.y. 2018.12.10, atvaziavau uzsipilti degalus i jusu kolonele Vilniuje, Gelezinio Vilko g.2a. Kaina dyzelio reklaminiame stende nurodyta 1.196eur/l., bet uzsipilus kasoje buvo paskaiciuota 1.255eur/l. Labai graudu, rodos centai, bet tai sukciavimas. Daznai pilantis degalus susidaro pinigelis.
Atsakyti
Vitalija 2018-11-28 21:59:07
Sveiki. Siandien. t. y. lapkričio 28d. už važiavau į jūsų degaline sausio15osios g. Ir eilinį kartą teko nusivilti. Kadangi ilgai laukti kol panas iš BMW automobilio nusipirks atsigerti, nes kuro nes įpylė. Bet buvo pastatęs savo auto prie kolonėlės, kuri vienintelė tuo metu buvo laisva. Mandagiai paprašiau pavažiuoti į priekį, bet, aišku, buvau išvadintas necenzūriniais žodžiais.. Tačiau kolonėlės darbuotoja, kuriai išsakiau savo nepasitenkinimą, man pasiūlė, jei nepatinka, važiuoti į kitą degaline... Kažkaip man jau nebeaišku circle degalinių paskirtis.... degalai ar užkandinės paslaugos. Ir darbuotojai neturėtų, kaip tas BMW vairuotojas, siųsti į kitą degaline. Nors, aišku, kuo mažiau klientų, tuo mažiau darbo.... Maloniai prašau nors ši karta atsakyti į mano pretenzija. Ačiū už supratimą. Pagarbiai, Vitalija Braziene.
Sveiki,
Dėkojame už Jūsų išsakytą nuomonę.

Mums svarbi klientų aptarnavimo kokybė. Siekiame, kad visi lankytojai būtų patenkinti Circle K teikiamomis paslaugomis bei aptarnavimu.
Apgailestaujame, kad apsilankymas degalinėje nebuvo malonus.
Jūsų pastebėjimas buvo perduotas degalinės vadovybei ir bus apsvarstytas su darbuotoja bei kolektyve. Tikime, kad ateityje nesuteiksime Jums pagrindo nusivilti mūsų aptarnavimu.

Dėkojame, kad renkatės Circle K savo partneriu kelyje ir laukiame Jūsų apsilankymų degalinėse!

Circle K komanda
Atsakyti
Sveiki. Siandien. t. y. lapkričio 28d. už važiavau į jūsų degaline sausio15osios g. Ir eilinį kartą teko nusivilti. Kadangi ilgai laukti kol panas iš BMW automobilio nusipirks atsigerti, nes kuro nes įpylė. Bet buvo pastatęs savo auto prie kolonėlės, kuri vienintelė tuo metu buvo laisva. Mandagiai paprašiau pavažiuoti į priekį, bet, aišku, buvau išvadintas necenzūriniais žodžiais.. Tačiau kolonėlės darbuotoja, kuriai išsakiau savo nepasitenkinimą, man pasiūlė, jei nepatinka, važiuoti į kitą degaline... Kažkaip man jau nebeaišku circle degalinių paskirtis.... degalai ar užkandinės paslaugos. Ir darbuotojai neturėtų, kaip tas BMW vairuotojas, siųsti į kitą degaline. Nors, aišku, kuo mažiau klientų, tuo mažiau darbo.... Maloniai prašau nors ši karta atsakyti į mano pretenzija. Ačiū už supratimą. Pagarbiai, Vitalija Braziene.
Atsakyti
Sveiki,
Nelabai suprantu, kodel degalinės tapo viešo maitinimo įstaigomis. Taip, kava, degalai, kažkokios prekes, bet karstas maistas???? Šiandien ryte, šiek tiek po 9 val, užsukau į Grigiškių degalinę kavos. Žmonių - tiršta. Vaikinas ir mergina - už prekystalio. Dar vienas vyrukas - prie sumuštinių. Tokioj zmoniu daugybėje visi pikti ir niekas nenori laukti. Stebėtina tai, kad darbuotojai sukosi kaip vijurkai ir netgi įstengė šypsotis. Mandagiai, kantriai atsakinėjantis į nepasitenkintų alkanų keliautojų replikas Arūnas ne tik sumuštinį, bet Dar ir komplimentą prie sumuštinių pridėti sugebėjo.
Galvoju: ar degalinių administracija vertina savo darbuotojus? Manau, kad ne.
Todėl siulau ir batu valymo paslaugas teikti. Iki pilno komplekto.

Pagarbiai, Vega
Atsakyti
Sveiki.
Noriu pasidžiaugt viena iš Jūsų darbuotoja.
Kaip ir dauguma per Velines (11, 02) vykome aplankyt artimūjų kapų ir užsukome į Ukmergėje esančia CIRCLE K degaline, nusipirkt skaniosios kavos.Žmonių buvo labai daug..buvo vidudienis.Kol laukėme eilėje žvilgsnis krypo į pardavėjas..ypatingai sužavėjo pard. Rūta.Taip sukasi moteris kaip voverė..aptarnauja greitai, aiškiai, maloniai su nuotaika ir dar gero kelio palinki kiekvienam.
SUPPER.!!TOKIE IR TURI BŪT DARBUOTOJAI.
AČIU ir būtinai dar užsuksime.
Atsakyti
Ačiū, kad pradėjote rūpintis klientų sveikata ir vietoje PS dangtelių karštiems gėrymams pradėjote naudoti PP
Atsakyti
Kaune savanoriu 321 deg pastovus bardakas, tualetai baisus, bandelės parduodamos su pasibaigusiu galiojimu, o valdzia ten is viso rytais tik kava geria ir vaidina darbininkės, aplenksiu sia vieta kuo toliau ir patariu kitiems ta padaryt
Atsakyti
Įdomus vaizdas ateini į degalinę ir matai, kaip jauna mergina laksto pirmyn atgal, tuo pačiu gamina dešrainį, kientų eilė ilgėja, o kita sau ramiai sėdį ir šneka su moterimi. Ar pas jus tik jauni darbuotojai dirba? Manau negražu kur žiūri vadovai ? Kaunas savanorių degalinė 2018-10-17 18-10. Gala merginos.
Atsakyti
Kaune pre muravos statoile pastoviai kava darantis nebuna grietineles, tiek tos kavos atgerta, daugiau nebegersiu ir nepatariu kitiems, jeigu darbuotojai nesugeba papildyti. Lukoile irgi skani ir viskas tvarkoje.
Atsakyti
Sveiki,

Su draugu nusipirkome du tortilainius šeštadienį, 2018.10.06 apie 2h nakties.. Vienas buvo beveik padorus neskaitant salotų "šviežumo" kito buvo neįmanoma prakąsti, sekmadieni visą diena atsiprašant draugas pravėmė.. likome labai nusivylę šią degaline Eišiškių pl. 11, Vilnius.. prašau tikrinkite maisto šviežumą.. nes paskutiniu metu žiūriu svarbu prastumt nekokybišką prekę,...
Atsakyti
Sveiki, toks pastebėjimas dėl "Submarinų" Šiauliuose jie daug pilnesni ir skanesni, daugiau sūrio majonezo ir kumpio, nei Kuršėnų Circle K. Galima dažnai pastebėti kad Kuršėnų submarinai sausi.
Atsakyti
Sveiki. Labai noriu pasidziaugti merginomis, sviesiaplaukemis, dirbanciomis Marijampoles circle k. O ypac viena Ovelina. Mandagi, visada besisypsanti ir paslaugi. Paprasius mielai padejo oro prisipust.prie kavos pasiule pyrageliu. Na tiesiog malonu sugryst. Degalineje svaru, tvarkinga, ko nebuna kitomis dienomis. Aciu

Taip pat rekomenduojame

UAB koncernas "ALGA"
Adresas: Gamyklų g. 4, LT-68108 Marijampolė.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; eksportas; gamyba; kuras, naftos produktai, degalinės; metalas, apdirbimas, gaminiai; metalo konstrukcijos, angarai; nekilnojamasis turtas; patalpų nuoma; statyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
PAGRINDINĖ VEIKLA UAB koncerno „ALGA“ pagrindinis tikslas – pateikti kokybiškus ir saugius metalo konstrukcijų gaminius bei kitą gaminamą produkciją, taip pat suteikti projektavimo, statybos bei transporto paslaugas, atitinkančias klientų poreikius ir lūkesčius. Koncerno kokybės, aplinkos apsaugos ir darbuotojų...
DNV GL Lietuva
DNV GL - Business Assurance Lietuva

Adresas: K. Donelaičio g. 62-501, LT-44248 Kaunas.
Veiklos sritys: dujos, dujų įranga; energetika; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; konsultacijų paslaugos; kuras, naftos produktai, degalinės; laivų remontas, statyba; maisto gamyba; maisto gamybos ir perdirbimo įrengimai; mokymo kursai; pramonės įrengimai; sertifikavimo paslaugos; tyrimai, ekspertizės.
Business Assurance - tai pasaulyje pirmaujanti sertifikavimo įstaiga. Mes bendradarbiaujame su bendrovėmis, siekdami užtikrinti jų organizacijos, produktų, darbuotojų, įrenginių ir tiekimo grandinių veiksmingumą, pasitelkiant sertifikavimo, vertinimo ir mokymų paslaugas. Priklausydami DNV GL Group, 2 000 Business...
Jungent Lietuva, UAB
SHELL

Adresas: Ukmergės g. 283, LT-06313 Vilnius.
Veiklos sritys: autokosmetika; automobilių dalys; didmeninė prekyba; gėrimai (alkoholiniai); gėrimai (nealkoholiniai); higienos reikmenys; konditerija, saldumynai; kuras, naftos produktai, degalinės; maisto produktai; tepalai, alyvos.
JUNGENT LIETUVA, UAB - tai ilgametę patirtį turinti pardavimų skatinimo bendrovė, veikianti Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Dirbame su daugiau nei 40 tarptautinių ir vietinių tiekėjų bei kuriame stiprią prekinių ženklų šeimą mūsų klientams. Produktų asortimentą sudaro pirmaujantys prekiniai ženklai, užimantys...
Soliris
Q8 Oils, ORLEN Oil

Adresas: Elektrėnų g. 1G, LT-51189 Kaunas.
Veiklos sritys: autokosmetika; automobilių dalys; autoservisai; chemijos pramonė, gaminiai; didmeninė prekyba; kuras, naftos produktai, degalinės; pramonės įrengimai; sunkvežimių pardavimas, dalys, servisas; tepalai, alyvos; žemės ūkio technika.
UAB „Soliris“ gali pasiūlyti šių prekinių ženklų produkciją: Q8 Oils, ORLEN Oil, YUKOIL, AGRINOL alyvas taip pat tepalus iš Rusijos ir Baltarusijos (GOST). Be to, UAB „Soliris“ prekiauja įvairiais skysčiais: aušinimo skysčiais, stiklų plovikliais bei AdBlue tirpalu.
Inžinerinė ekologija
IN-ECO

Adresas: Ašigalio g. 6, II korpusas, LT-49142 Kaunas.
Veiklos sritys: chemijos pramonė, gaminiai; kuras, naftos produktai, degalinės; maisto gamybos ir perdirbimo įrengimai; pramonės įrengimai; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas.
Specializuota inžinerinės chemijos įmonė, įkurta specialistų, turinčių daugiau nei 25-ių metų patirtį diegiant technologines reagentinio apdirbimo programas bei teikiant inžinerijos paslaugas įvairių pramonės sričių įmonėms. Aukšta prekinio ženklo IN-ECO™ cheminių produktų gamybos proceso kokybė patvirtinta...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

SEB: vežėjų augimas lėtėja, bet metai bus šviesūs
SEB: vežėjų augimas lėtėja, bet metai bus šviesūs 02-22 18:26
Krovininio transporto sektoriaus plėtra pernai buvo triskart lėtesnė nei 2017-aisiais, bet Lietuvos vežėjų finansiniai rezultatai išlieka geri, nepaisant jaučiamo spaudimo pelno maržoms, skelbia...
Teismas: per brangiai akcijas pardavę Tumos turi sumokėti 53.000 Eur mokesčių
Teismas: per brangiai akcijas pardavę Tumos turi sumokėti 53.000 Eur mokesčių 02-22 18:23
Klaipėdos krovinių vežimo geležinkeliais bei uosto krovos grupę "Kamineros grupė" kontroliuojantis verslininkas Arūnas Tuma ir jo sutuoktinė, už daugiau kaip 350.000 Eur pardavę bevertes įmonės...
Metinė infliacija Lietuvoje – kiek didesnė nei vidutiniškai ES
Metinė infliacija Lietuvoje – kiek didesnė nei vidutiniškai ES 02-22 18:23
Suderinta metinė infliacija Lietuvoje sausį buvo kiek didesnė nei vidutiniškai Europos Sąjungoje (ES), skelbia Eurostatas.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate PVM lengvatos taikymui moterų perkamoms prekėms?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Microsoft 109,41 +2,11%
Coca-Cola 45,86 +1,69%
Xerox 31,33 +1,49%
McDonald's 182,81 +1,29%
Macy's 24,45 -2,28%
Ford 8,71 -2,57%
Western Digital 47,19 -2,62%
Avon 2,98 -2,93%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (JAV) 3,08 -22,03%
Benzinas 1,43 -2,05%
Sidabras 15,62 +5,75%
Cukrus 0,56 0,00%
Nafta 56,92 +1,48%
Vištiena 2,15 +2,87%
Ryžiai 410,00 +1,49%
Apelsinai 0,64 -11,11%