VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Samsung Electronics Baltics SIA atstovybė Samsung Electronics Lithuania

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Samsung Electronics Lithuania

Atsiliepimai apie Samsung Electronics Baltics SIA atstovybė "Samsung Electronics Lithuania"

Amsterdam Plaza
Parašyk savo nuomonę apie Samsung Electronics Baltics SIA atstovybė "Samsung Electronics Lithuania"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Pirkom Samsung šaldytuvą iš Senukų, įpakavimas buvo nepažeistas, bet išpakavus paaiškėjo kad šaldytuvas buvo subraižytas viduje. Atsakomybės neprisiėmė, nors mūsų išpakavimo vieta ir įbrėžimo vieta skyrėsi. Vartotojų teisės nepadėjo, nes neišpakavom prie transportininkų akių.
Turiu Samsums telefoną, galvojau pirkti orkaitę, kaitlentę ir kitą samsung techniką - ačiū, nebepirksiu
Atsakyti
Skelbia akciją, kad nusipirk telefoną, o seną atpirksime, aiškina, kad jei perki iš jų partnerių "Topo Centras" tai užregistruosi telefoną ir seną telefoną atpirks. Nusipirkau iš Topo Centreo, bandau registruoti - nesigauna. Tada paaiškėja, kad tokio IMEI registruoti negali, prašom kreiptis į Topo Centrą. Visiškai jokios atsakomybės ir visiškai mažvaikiškas požiūris į klientą.
Atsakyti
Ką galiu pasakyti, deja tik tai kad pirkti iš jų nieko neįmanoma, nes pervedi pinigus užsakęs pažiūri, pristatymas nurodytas 1-3 darbo dienos ir lauki, deja taip lauki visą savaitę, paskui skambini, rašai laiškus ir konkretaus atsakymo net negali gauti kada turėsi tai už ką jau senokai sumokėjęs, nurodyta prašome susisiekti su mumis telefonu 8800 77777 darbo dienomis nuo 9 iki 18 val., arba skambini šiuo telefonu antrą laukimo savaitę ir paprašęs konkrečios pristatymo datos gauni atsakymą na negaliu atsakyti tikriausia kitą savaitę išsiūsime, tai gal ir kito ar dar kito mėnesio tos savaitės praeis po tokių atsakymų ir dar pasako apgailestaujame kito apsipirkimo metu jums suteiksime 10 procentų nuolaidą (na vat šis pasakymas tai tikrai geras nes nepamąsto kad klientui jau šio apsipirkimo tikrai per akis ir jis tik bėgs kuo toliau pamatęs bent šį puslapį ir to kito apsipirkimo tikrai niekada nebebus) Lietuva -teisinė valstybė tad tokiu atveju tas ir telieka.
Atsakyti
Prašau atsakyti e-paštu, kur galiu atvykti ir nisipoirkti dulkių siublio SAMSUNG šepetį su antgaliu. UAB "Šaltukas " irgi nesugeba atsiliepti į užsakymą. jau kokios 2 savaitės. Ar čia toks deficitas kauip sovcietmwčiu.

Pagarbiai
Julija
Atsakyti
Sveiki!!! Kaip galima pamatuoti tuos decibelus?
Atsakyti
Pries 4 men nusipirkau saldytuva Samsunk SMAPT modelioRB31FERNDWW, nou pat prdziu uzia, lyg tai pastoviai saldytu.Virsutineje saldytuvo lentynoja viskas susala i leda kodel, kur bedos ?
Atsakyti
Dekliuka veze samsungui s8 dvi savaites ir nesugebejo atvezt. "Rimta" kontora....
Atsakyti
Sveiki,
nusipirkau nauja samsung qled tv, viskas buvo super ligi akimirkos kai pabandai ziureti filmus 70% kodeku kuriuos naudoja siuolaikiniai filmai tiesiog nera ideti, taigi dvd, blueray, parsisiusti (netgi video irasyti is telefono) negali buti atkurti, samsungo programos su paciu tv irgi neveikia, jei nori pc sujungti su tv reikia ieskoti, skaityti forumus, dometis kad galetum paprasciausiai galetum paleisti nuotrauka is pc per tv ir atgal grazinti tv negalima, absurdas
Atsakyti
Laba diena. Likau labai nusivylusi programa "seną keičiu į naują". Įsivertinusi galaxy s8 su skilusiu ekranu (bet viskas veikia) gavau suma nuolaidos 100eur nuo salono ir 130eur už telefoną. Lygu 230eur. Nuėjus pirkti į Samsung oficialų saloną, mano telefoną iš akies ir imei kodo įvertino tik 50 eur. Kai pasakiau apie svetaitės įvertinimą gavau atsakymą "sistemos nesamonės jau buvo kolegos senai įspėti dėl tokių nesamonių, nes supirkimo kainos visiskai kitokios". Tai Jūs klaidinate sako pirkėjus jiems meluodami. Dėja labai nusivyliau. Nes tikėjausi atėjus gauti nuolaidą ir priedu dasipirkti laiktodį..
Atsakyti
Po antnaujinimo kuri kaip visada primigtinais pranesimais ir priminimais ragina daryti mano samsung s8+ tapo kazkokiu tragedija... Programine yranga buvo atnaujinta ir visi "patobulinimai" meniu vizulizacijos ir t.t atkartotos nuo neseniai isejusio samsung s10! Ko pasekoje nebeliko "dvigubo lango galimybes" kai galejau naudoti dvi programas vienu metu. O tai pat paspaudus mygtuka kuriuo seniau matydavome visas sujungtas programas vertikalioje eileje jos dabar sumestos horizantalioje linijoje kaip hauwey ar sony. Galiu ranka duoti nukirsti kad pablogejo kameros veikimas. Automatisku rezimu kuriuo dazniausiai fotografuoju blankesneje sviesoje nieko nebesimato! Cia vel eilini karta yra marketinguojama ale tokio tipo senas tel va pirk nauja s10 ir bus gerai?! Samsung mobiliais naudojuosi nuo pirmojo edge isleidimo. S6+ S7 S8+ S9+ BET TIKRAI DEL TOKIO AGRESYVAUS VARTOTOJO NEGERBIMO ATSISAKAU SIO BRENDO! IR BUSIU TAS ZMOGUS KURIS ISPES IR ATKALBES NUO SAMSUNGO PIRKIMO KUO DAUGIAU BESIZVALGANCIU NAUJU PIRKEJU!!! JUS MAN LAPE MAISE AS JUMS ZIRNIU PO KALDRA
Atsakyti
Naujas SamsungNote8 - visai netikęs, tik gražus rankoje. Lyginant su note4, kuriame buvo suderintos visos funkcijos, puikus bizniui buvo, šitas- žaislas: nauja cd samsung evo 240 - neįmanoma įkelti failų, pakeičiau į tokią pačią evo128 iš note4, tai word failų visai neatidaro, o nuotraukas cd- naikina. Jos tapo neatidaromos. Ne visos, bet labai daug. Naujus failus, iš įrenginio atm. perkeliant iš įrenginio į cdevo atmintį - sugadina, nuotraukas -irgi. Parašiau- gavau atsakymą, kad nenaudokite cd- kelkite į debesį. Kai programos atnaujinimai eina- cd sugadina ir nuotraukų krūvas ir failus. Tik dirbo - nebeatsidaro. Word failus pamirškite. Pen programa pakeista ir tas tapo žaisliuku. Nors brėžia gerai, bet pieštukas funkcionaliai tapo niekalu. O puikus buvo pvz konspektuoti paskaitas note3, 4. Atmintinių programa nepatogi, telefono ir žinučių- programos nesusietos, failų tvarkytuvėje - iš jos pridėtų cd kortelėje ir sugrupuotų failuose dyomenų neatidaro. Word veikimas iš viso katastrofa...daugybė. dar tas Bixbi- iššoka kada užsimano, trukdo, neatjungiamas, jo knopkė šone įtaisyta taip, kad netyčia jį vis nuspaudi ir šita programa erzina be galo. žodžiu su note8 nusivažiavo, gaila pinigų, nes kaina kosminė. Nematau, kad note9 būtų geresnis. Turėjau note, note2, 3, 4. Bet dabar- ieškau kitos markės.
Atsakyti
Samsung Electronics Lithuania visiškai nerūpi sugedę Samsung gaminiai, kuriems gamintojas suteikė garantiją. Šį įmonė visiškai nesistengia padėti ir vengia garantinių įsipareigojimų. Buvo 2015 metais už 68 Eur įsigyta Samsung EVO micro SDXC 128GB atminties kortelė, gamintojas ant pačios kortelės įpakavimo suteikė 10-ies metų garantiją. Praėjo 3-ys metai ir kortelės sugedo, nei joje duomenys išsitrina, nei įsiraso, nesiformatuoja jokiais kompiuterio būdais ir programomis. Pardavėjas atsisakė padėti, tada buvo kreiptasis į Samsung atstovus įmonę Samsung Electronics Lithuania, kuri su visisku neprofesionalumu išklausė kreipimasi dėl garantinio ir tik po ilgo prašymo davė neaišku dviprasmišką atsakymą:
- Pagal Samsung Garantinio aptarnavimo taisykles, kurias galite rasti paspaudę šią nuorodą: https://www.samsung.com/lt/support/warranty/, už atminties įtaisų garantinį aptarnavimą yra atsakingas pardavėjas. Įprastai garantinis laikotarpis yra du metai, tačiau Jūsų atveju ant originalios pakuotės nurodyta garantija yra 10 metų. Dėl garantinio aptarnavimo Jums reikėtų kreiptis į parduotuvę, kurioje įsigyjote įtaisą, turint čekį, sąskaitą faktūrą, ar banko apmokėjimo kopiją, bei pravartu būtų turėti originalią atminties kortelės pakuotę.
Pardavėjas pasiūlė kreiptis pas gamintoją ir davė Samsung JAV nuorodą. Žodžiu, durnių laivas. Prie ko čia Samsung JAV?
Jei Samsung atstovai būtų rimti ir atsakingi, jie paprašytu manęs atsiųsti sugedusią Samsung atminties kortelę ir turėdami ryšį su gamintojų ją pakeistų, kaip visame normaliame pasaulyje yra keičiama.
Tad niekam nerekomenduoju Samsung gaminių ir turėti reikalų su pardavėjais ir atstovais.
Atsakyti
nu bet su pakrovejais kazkokia tragedija menesi laiko pakrauna ir viskas gali mest lauk nes nebekrauna ir svarbiausia pirkau jau ne pigiausia 20e man nera mazi pinigai bet i bala vel teks nauja pirkti zodziu baisu
Atsakyti
Pasiutau. Viskas kas susiję su žodžiu samsung yra visiškas mėšlas. Nuo telefono ne tai kad pavargau, jau ir pervagti spėjau kelis kartus, visiškai nevaldomas telefonas. Norit telefono, kuris nepriklausys jums - pirkite samsung. Spausdintuvas samsung ir faksas tos pačios firmos. Keletas įrenginių, vienas namuose, kitas darbe - amžinai nėra rašalo, net jei pakeiti kasetę - vistiek nėra rašalo, nors rašalo fiziškai tikrai yra. Apie televizorius nešneku, ten ne produktas, o klaida su ekranu. Vienas įdomesnių daiktų dulkių siurblys robotas samsung. Važinėjasi po namus, bet nevalo. Nu nors gražiai važinėjasi
Atsakyti
Nusipirkau skalbimo mašina samsung po puses metų naudojimo suplyšo apsauginės gumos. Paskambinus į samsung atstovybę atsakymo ar tai garantinis gedimas ar ne reikėjo laukti tris dienas. Ir jų atsakymas buvo kad tai negarantinis gedimas nors rubų tikrai nebuvo perkrauta ir durys uzsidarė lengvai. Tikrai daugiau nepirksiu samsung biutinės technikos.
Atsakyti
Visad pirkdavau Samsung ženklo prekes. Nuo šiol tikrai nebeplanuoju pirkti Samsung produktų ir dar labiau pratęstų garantijų... praėjus 3m. ant ekrano juodos dėmės... pakeitė ekraną į prastesnės kokybės, negrąžino mūsų laido kuris buvo pirktas ilgesnis, tiesiog pareiškė, kad garantinis pametė ir t.t. Tv kaina 1000 eur.
Nerekomenduoju!! Siūlau pasirinkri kitus prekės ženklus, bet ne Samsung.
Atsakyti
labai nusivylus samsung paslaugomis ir kokybe. po skalbimo masinos menesio naudojimo suplyso apsaugine guma. tai samsungo garantinis mane pasiunte velniop.pati kalta, kad pirkau samsunga.kaina didele o kokybe bloga.
Atsakyti
tikrai saldytuvu samsung nerekomenduoju, nebent garsiai veikianti prietaisa norite namie tureti... o uz mela kad tyliai veikia ir taip klaidina klientus reikru tikrai kazkur kreiptis, kad butu nubausti pardavejai.. jei garsas butu normalus, tai sakyciau saldytuvai visai nieko butu, bet deja yra visai ne taip
Atsakyti
Pirkeja 2017-03-14 12:45:38
Telefonus gaminti gal ir moka, bet šaldytuvu (no frost) esu nusivylusi. Pardavimo vietose buvo įvardintas kaip vienas tyliausiai veikiančių, deja garsą skleidžia kaip elektros transformatorinėje. Atstovybė atsisako atvykti ir prašo garso įrašo, iš kurio nustato, kad šaldytuvas skleidžia "būdingus garsus" Tuomet būkite malonūs ir pardavimo vietose ir informacijoje pridėkite "būdingų garsų" įrašą ir nedeklaruokite 39 db triukšmingumo. NEREKOMENDUOJU.
O aš maniau, kad tik man nepasisekė su tokiu šaldytuvu. Maniau triukšmas, tik mano vaizduotės vaisius :). Gaila nemačiau šitų komentarų anksčiau..
Atsakyti
raige 2016-11-28 14:31:45
nusipirkom saldytuva is varle.lt, pries 9 men, jau senokai pastebejom kad prilietus krecia elektra, modelis RB31FERNDBC, paskambinus i samsung atstovybe buvo pareiksta kad ne ju beda ir liepe susitvarkyt elektra, tik nelabai suprantu prie ko cia elektra, jei pats saldytuvas krecia, beje, instaliacija nauja, nes namui 5m
Taip susitvarkykite elktra. Pas jus nera izeminimo rozeteje !
Atsakyti
Parašiau laiška i samsunga buvau mttc daviau i garantija pralaukiau mėnesi gavau išraša kad viskas su telefonu okey nors matosi kad ekranas geltonesnes spalvos ir čia tik ju klaida ne kazkieno kito ce yra brokas
Parašiau i samsung oficialu page ir atsakymo negaunu jau 3 men kadangi neturi ka pasakyt matydami savo problema
n***i Samsunga Debilu Kompanija Grauškit jus Dešra jei kažkada skaitysit mano komentara (Pereinu i huawei)
Atsakyti
Zodziu, parasiau savo klausima i Samsung Lietuva OFICIALU puslapi facebook'e, atsakymo nelaukiu 2 savaiciu.
Atsakyti
Melagių kompanija.Užsakiau Samsung Gear3 laikrodžio apyrankę, pervedžiau pinigus, gavau patvirtinima, kad apyrankė bus pristatyta per 1-2 darbo dienas, užsakymas buvo darytas gegužės 13, šiandien jau gegužės 31 diena, o apyrankės nėra, bandžiau skambiti, rašyti, vadybininkai meluoja.
Vadybininkų atsakymas:
Dėkojame, kad susisiekėte su Samsung Electronics Baltics.
Jūsų laiškas gautas, ir perduotas atsakingam personalui problemos nagrinėjimui, gavusi atsakymą nedelsdama su jumis susisieksiu.
Esant papildomiems klausimams prašome susisiekti su mumis telefonu 8800 77777 darbo dienomis nuo 9 iki 18 val. arba el.paštu info@samsung.lt
Gražios dienos.
Pagarbiai
Vytautė

Tik tokį atsakymą gaunu kiekvieną karta, o iš atsakingo personalo tyla.

Pagalvokit žmonės prieš ką nors užsisakydami.
Atsakyti
Telefonus gaminti gal ir moka, bet šaldytuvu (no frost) esu nusivylusi. Pardavimo vietose buvo įvardintas kaip vienas tyliausiai veikiančių, deja garsą skleidžia kaip elektros transformatorinėje. Atstovybė atsisako atvykti ir prašo garso įrašo, iš kurio nustato, kad šaldytuvas skleidžia "būdingus garsus" Tuomet būkite malonūs ir pardavimo vietose ir informacijoje pridėkite "būdingų garsų" įrašą ir nedeklaruokite 39 db triukšmingumo. NEREKOMENDUOJU.
Atsakyti
nusipirkom saldytuva is varle.lt, pries 9 men, jau senokai pastebejom kad prilietus krecia elektra, modelis RB31FERNDBC, paskambinus i samsung atstovybe buvo pareiksta kad ne ju beda ir liepe susitvarkyt elektra, tik nelabai suprantu prie ko cia elektra, jei pats saldytuvas krecia, beje, instaliacija nauja, nes namui 5m
Atsakyti
Sveiki, nusipirkau tel.Samsung S7 edge, suskilus ekranui pridaviau taisyti mttc., kuris atstovauja Samsung tel.remonta. Praėjus 3sav. mttc pareiškia, kad gali tekti laukti dar 2sav. detalės, kadangi gamintojas jiems nepateikia užsakytos detalės remontui.Paklausus ar dar po 2sav. turės detalę-atsakė nežinome.Kokiu tikslu laiko tel.jeigu nežino kada turės detalę?O gal neturės niekada?.Esu nepatenkintas Samsung aptarnavimu, tuo pačiu laimingas, kad namuose turiu tik vieną Samsung įrenginį.
Atsakyti
Noriu padėkoti už puikią dovaną- S7 objektyvus!Samsung super kompanija!
Miglė Jurkūnaitė
2016-10-29 10:58:16 IP 2df88d2k
Atsakyti
Sveiki, nusipirkau samsung s7 edge dėkliukus, ekrano stikliuką jau keičiau tą pačią dieną su čekiu, nes jis visiškai atšoko, o praėjus dviems savaitėms atšoko tiek stikliukas, kuris visad dabar traška ir nesifiksuoja rašant, tiek nugarėlės metalas nudilo taip, kaip atrodytų, po metų nusidėvėjimo. Turiu čekį, nuo pirkimo (deja, nes užsienyje išvykus buvau) praėjo jau 19 dienų. Tikiuosi, įvertinsite savo gaminių nekokybiškumą ir pakeisite į kokybiškus.
Miglė Jurkūnaitė
2016-10-28 19:09:23 IP 2eehhu3j
Atsakyti
Sveiki, nusipirkau samsung s7 edge dėkliukus, ekrank stikliuką jau keičiau tą pačią dieną su čekiu, nes jis visiškai atšoko, o praėjus dviems savaitėms atšoki tiek stiliukas, kuris visad dabar traška jr nesifiksuoja rašant, tiek nugarėlės metalas nudili taip, kaip atrodytų, po metų nusidėvėjimo. Turiu čekį, nuo pirkimo (deja, nes užsienyje išvykus buvau) praėjo jau 19 dienų. Tikiuosi, įvertinsite savo gaminių nekokybiškumą ir pakeisite į kokybiškus.
Atsakyti
Sveiki, nusipirkau Samsung TV UE55KS70024, ispakavus televizoriu is dezes pastebejau, kad galinis dangtis " atsokes" nuo korpuso. Apie broka informavau Samsung atstovybe, broko nuotraukas siunciau 6 kartus, mano pretenzija registravo gal kokius 5 kartus.
TV remontuoti buvo atvyke net trys servisai, vienas servisas TV net buvo issivezes (remontavo apie pora savaiciu) parveze toki pat, koks buvo. Galutiniam rezultate pareiske: viskas cia normaliai, tiesiog toks modelis ir pasitaiko, kad galinis dangtis atsokes nuo korpuso (nors pries tai teige, kad tai naujausias modelis ir dar neteko su tokiu broku susidurti). Apziurejau TV esancius ekspozicijose, niekur tokio broko neradau.Nei vieno darbu ar apziuros akto pateikti nesugebejo. TAI VA TOKS SAMSUNG LYGIS, APIE SERVISO KOMPETENCIJA TURBUT KOMENTARU NEREIK net TV modeliu neskiria
Atsakyti
po garantinio telefono remonto nebėra 3 varžtelių po galinių dangtelių ir įdėjus atminties kortelę jos neužskaito ir kaista kartu su įrenginiu, esu labai nusivylęs
Samsung G900F (galaxy s5)
Atsakyti
Remigijus 2016-05-10 07:03:30
Samsung A510F aparatas yra nekokybiskas, nes nupirkus du, abu buvo remontuojami, o viena remontuoja-keicia jau 3 menesius.
Pagaliau, po ketvirto bandymo remontuoti, pakeite aparata A5
Atsakyti
Samsung A510F aparatas yra nekokybiskas, nes nupirkus du, abu buvo remontuojami, o viena remontuoja-keicia jau 3 menesius.
Atsakyti
Turiu SAMSUNG šaldytuvą NO frost, sugedo, padarė negarantini remota FIRMA UAB "TELENOJA", "TELEPASLAUGA" mokėjau 60 eur (OFICIALŪS SAMSUNG ATSTOVAI) po metų ta pati detalė (ta kurią pakeitė) vėl sugedo.. dabar jau prašo 70 eur!!! Štai kokios dabar detalės ir kokio pogarantinio detalių keitimo remonto galima tikėtis iš SAMSUNG...
O ar tai nereiškia, kad SAMSUNG šaldytuvo kurio garantija baigėsi, naudojimo kaina metams 60 - 70 euru...??
Aplamai mano nuomone mano Samsung No Frost šaldytuvas tai kaip brangi nelaimė dirba garsiai pokši ir traška veikia ne pagal užduotas technines savybes ir charakteristikas, neprognozuojamai... naktimis kai neatidarinėjam durelių jis isijungia ir dirba nenormaliai ilgai, kartais aš nesulaukiu kada jis išsijungs, rodosi kad burzgia per visą naktį..., o kai išsijungia netrukus vėl isijungia ir taip be perstojo.... pritariu čia parašiusiam Giedriui dėl jo pastebėjimų.
Atsakyti
Kaip nori taip klientą "suvarto". Turiu taip pat problemų su samsung TPC. Nupirktas Samsung S5 NEO - panaudotas 13 dienų ir jau antrą kartą išvežtas remontui. Iš manęs TPC darbuotojai reikalauja mano asmeninio gmail slaptažodžio. Dar to trūko. Gal ir asmeninę sąskaitą Jums pateikti?? Skambinta buvo N kartų - išsisukinėja kaip begali. Paskutinio pokalbio metu su TPC - buvo man pasakyta, kad buvo keistas TOUCH. Išsamios informacijos nepateikia ką ir kaip taiso. Klientas yra visiškoje nežinomybėje. Ką norės tą pasakys. Į mano prašymus kuriuos rašiau raštu, kad noriu naujo arba kito modelio telefono - nereaguojama!!! Visiems giliai vienodai.
konstantinas selest
2016-03-08 09:48:07 IP 2fbat824
Atsakyti
Sveiki nusipirkau samsung smart tv ir negaliu ziureti online filmu
Atsakyti
Noriu pasisakyti del samsung xcover3. Turejau xcover2, tai sis telefonas buvo geras, tik del atminties ir del greitumo buvo nekoks, bet xcover3 tai isvis nenusisekes jusu gaminys:baterija nelaiko, atsparumas smugiams ir vandeniui-0!!! Ka iau bekalbet apie rysio problemas...Ir siaip valdymas telefono kvailas, touchscreen”as nevaldomas.Zodziu esu labai nusivyles siuo pirkiniu, ir kitas mano telefonas tikrai nebebus samsung! Ir mano seima samsung gaminiu nebepirks.
Atsakyti
labadiena.ar gali buti taip kad is samsung gamiklos klijentus tv pasiekia su pazeistais dazais ant varsteliu. (galas prisuktas su juodai dazytais varsteliais) ar buna kokios plombos ant ju?.pirkau tv samsung ir pardavejas teigia kad taip surinktas jau gamykloj ir plombu ant varstelio nebuna. kyla klausimas ar as apgautas ir speju ne tik as? ar samsung tv toks prastas surinkimas?
Atsakyti
Ačiū jums, kad pas Jūs Ozo prekybos centre SAMSUNG parduotuvėje dirba labai paslaugi ir maloni pardavėja-konsultantė
vardu Sabina. Ji visuomet sužavi savo malonia šypsena, aptarnavimo kultūra ir geranoriška pagalba žmonėms.
Atsakyti
Nusipirkau nekokybišką ir triukšmingą šaldytuvą SAMSUNG RB31FERNCSA/EF. Dėl šaldytuvo skleidžiamo triukšmo SAMSUNG servisui paskambinau po kelių dienų nuo prekės pristatymo į namus, man pasakė, kad reikia savaitės, kol šaldytuvas įsidirbs, nors apie tai nei šaldytuvo specifikacijoj nei instrukcijoj nieko neparašyta. Po savaitės triukšmas niekur nedingo, susisiekiau vėl su SAMSUNG servisu, dabar jie patikino, kad reikia 2 savaičių šaldytuvui įsidirbti. Po 2 savaičių šaldytuvas toliau triukšmavo, teko vėl skambinti į SAMSUNG servisą. Man tada pasiūlė palaukti 3 savaites. Kaip supratau kiekvieną kartą buvau apgaudinėjamas. Kai pagaliau SAMSUNG servisas atsiuntė meistrą, gavau nekokybišką šaldytuvo apžiūrą. Galbūt tai buvo daroma specialiai, siekiant išvengti šaldytuvo remonto ar prekės grąžinimo. Taip pat iš meistro negavau jokio akto dėl atliktų darbų. Bet išvažiavus meistrui gavau SMS, kad remontas baigtas.

Problemos su šaldytuvu:

1) Šaldytuvo veikimas yra gana triukšmingas ir duoda aukšto dažnio garsą. Todėl privaloma uždaryti virtuvės duris, nes kitaip garsas girdisi visuose kambariuose (gyvenu 3 kambarių bute). Meistras šaldytuvo skleidžiamą triukšmą išmatavo ir kaip nustatė jo prietaisas - šaldytuvas viršija leistinus decibelus, kurie buvo nurodyti šaldytuvo specifikacijoje. Pagal specifikaciją 39 dB, priestaisas nustatė 41-42 dB. Mano tikslas buvo nusipirkti tylu šaldytuvą, dėl to pirkau šiek tiek brangesnį, bet tylesnį šaldytuvą. Lyginant šaldytuvų kainas tarp 39 dB ir 42 dB susidaro kelių šimtų litų skirtumas. Taip išeina, kad buvau apgautas.

2) Šaldytuvas dirba daugiau negu reikia. Nors šaldytuvas ir nėra darinėjamas, jis daugiau dirba negu tyli. Matomai yra problemų su izoliacija, freonu arba termoreguliatroium. Kaip pastebėjau (naudojau kelis skirtingus termometrus) šaldytuve temperatūra yra gana nepastovi. Nors šaldytuvo valdymo ekranėlyje nustatyta temperatūra +5, ji šaldytuve svyruoja nuo 0 iki +10. Šias problemas meistras atsisakė patikrinti. Jis tam neturėjo nei įrankių, nei matomai kompetencijos. Šios problemos su šaldytuvu galėjo atsirasti ir transportuojant prekę.

3) Dėl pastovaus šaldytuvo darbo susidaro didesnės energijos sąnaudos negu nurdodyta šaldytuvo specifikacijoje. Energijos sąnaudų meistras taip pat nematavo. Tam meistras irgi neturėjo nei prietaisų, nei noro tai daryti.

4) Meistro apsilankymas buvo kaip anekdotas. Atsivežė tik fotoaparatą ir garso matuoklį. Išgirdo dirbantį šaldytuvą ir konstatavo faktą (eureka), kad jis veikia. Tą gali padaryti ir penkių metų vaikas. Bet kodėl jis dirba daugiau negu reikia, nesidomėjo. Netikrino nei temperatūros, nei izoliacijos, nei friono, nei termoreguliatoriaus. Matomai jis to net ir nemoka daryti. Tokie meistrai tik daro gėda SAMSUNG vardui. O gal jo tikslas ir buvo nieko nerasti? Išvažiavus meistrui, iš SAMSUNG serviso gavau sms, kad remontas baigtas. Taip ir nesupratau koks remontas buvo atliktas? Gal meistras šaldytuvą remontavo su fotoaparatu? Vėl buvau apgautas.

Parašiau skundą į vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Apsilankius šios tarnybos inspektoriams, jie parekomendavo vežti šaldytuvą į Kauną, kur yra labaratorija tirianti prietaiso triukšmingumą. Vien nuvežimas ir tyrimas kainuotų tiek pat arba daugiau nei kainavo šaldytuvas. Kaip alternatyvą taip pat pasiūlė palaukti kol šaldytuvas pats suges. Kaip supratau SAMSUNG servisas šaldytuvo neremontuoja kol jis visai neveikia. Belieka laukti.
Atsakyti
Laba diena, esu labai nusivylusi Jūsų buvusi pirkėja, telefonas Samsung galaxy alpha paskutinis pirkinys pirktas iš visų jūsų gaminamų prekių.Nusipirkau prieš 8 mėn. taip išeina brokuota tel.Samsung galaxy alpha, taip pat isigijau ir originalu dekliuka.Ilgiau pasinaudojus telefonu pajutau, kad aparatas kaista, pradejo strigti programos, o viena rytą po baterijos krovimo pamačiau jog telefonas tiesiogine prasme išlydė rėmelį, lyg keptas blynas ant rėmelio nugarinės dalies.Nunešus telefono aparatą į MTTC, aparata lyg ir pataisė, bet rėmelį keisti neketina.Kur tai matyta, jūsų brokuota prekė sugadino mano asmeninį daiktą, o jūs net neketinate šito daryti.Reikalauju kompensuoti patirtus nuostolius, t.y. dėkliuko kaina 38 eurai.
Atsakyti
Pirkau samsung galaxy note 4, kaip del gaminio nusiskundimu neturiu, dar po kolkas nieko blogo neislindo rimciau.Yra siokiu tokiu klausimu, bet cia galbut programu nesuderinamumas, bet apie tai veliau.Jei klaustu kaip kas, tai galiu pastebeti funkcija su gestais nelabai kazkaip funkcijonuoja, ir neaptinka pulso kazkodel, bet ne apie tai.Jieskojau siam ismaniajam elementaraus dekliuko, kuris yra reklamuojamas samsung.lt.Lyg tai neturetu buti deficitas, klasikinis, odinis s view dekliukas, pagal nuoroda kur pirkti pagal vietove ismeta daugybe salonu.Tik klausimas, ar nurodytuose salonuose ju turi, nes kreiptasi i neviena salona, net salonu darbuotoju buvau suklaidintas, atvykes i salona nieko panasaus i tai ko klausiau nei radau, kysa beleka, finale zino, bet neturi.Tai aplamai, kam ta klaidinga informacija pateikiama, kam tokia reklama, jei niekur ju neturi, teko kreiptis i Tele2 salona, tai pilka ir visai ne i tema bruka, ziuri i pilka ir sako dar juodas, o finale net zino apie ka kalba.Teko i Omnitel salona kreiptis, ir ten neturi.Tai kas cia per prekyba neatitinkancia informacija, kur ju galima isigyti?Beje, kad informacija klaidinga, buvo kreiptasi ir klijentu informavimo telefonu, minejo, kad sia informacija perduos.Bet deje, si informacija nepakitus, sio modelio dekliuku nuorodoje kur galima isigyti yra, bet taip realiai ir neaptikta.Atrodo lyg visai nedidele problemele, net juokinga, tokia kompanija su elementariu dalyku nesusitvarko.
Atsakyti
Aptarnavimas istiesu apgailetinas, garantine preke siuntineja po baltijos salis, o klientu aptarnavimo atstovas lauzyta kalba tesugeba prasyt, kad uz ji vertinimo anketa atlikt...nepirkit to samsung meslo..
Atsakyti
Sveiki. Kai pasirodė išgirtas Samsung Galaxy S4 aš buvau tikras, kad tai ne tik papuošalas ar finansines padėties rodiklis. Taigi po maždaug pusės metų naudojimo jis man sugedo. Kad tai nutiko sužinojau neiškart. Po kurio laiko atsirado ir vizualiai pastebimas gedimas. Nunešiau į garantinį. Valio! Tada pakeitė tik atstumo davikli, dėl kurio aš labai ilgą laiką turėjau nepatogumų naudodamas telefoną. Dar po kelių mėnesių pastebėjau žiūrėdamas filmus, kad viršuj atsiranda mėlyna juostelė. Ir vėl į garantinį. Keista buvo tai, kad buvo pakeista apie 50% vidinių komponentų. Ekranas, pagrindinė kamera ir dar kažkoks lanksto mechanizmas. Nors telefone kaip ir nėra kam ten lankstytis. Dar nespėjus atgauti telefono sulaukiau skambučio iš Samsung kokybės inspekcijos, kuri paklausė ar esu patenkintas atliktais darbais. Aišku kai telefoną atgavau niekas jau nebeskambino. Bėda ta, kad keitė ekraną į kažką kas nėra 100% kokybiška. Jau po poros dienų pastebėjau atšokusį mažą taškiuką be chromo. Na pamaniau gal kažkaip sutrenkiau. Bet dar po kurio laiko pastebėjau, kad telefono viršuje chromo nebėra ant vieno kampo. Kol ekranas nebuvo keistas tokių dėvėjimosi požymių nebuvo matyti, o po pakeitimo jie atsirado labai greitai. Man visiškai nesuprantama kodėl telefonas su tiek gamykliniu defektų nebuvo keičiamas į kitą telefoną. Naudojant gamintojo "Nokia" mobilųjį telefoną tokiu atveju buvo pakeistas į naują aparatą. MTTC paskutinio remonto išrašas: http://service.mttc.lt/index.php?fuseaction=home.showRMAcustomer&RMA=356843054048189
Atsakyti
Nusivyliau šios kompanijos darbu visiškai, toks aptarnavimas "geras" net nerandu žodžių kaip tai pavadinti. Vadinasi garantinis šaldytuvo aptarnavimas. Prie 30 laipsnių karščio pasakė atvažiuos meistras po savaitės gal. Maža to, kad visą dieną bandėm užregistruoti gedimą, tai dar turėjom laukti 2 savaites kol kažką padarys ir kai padarė, šaldytuvas šaldė lygiai 12 val. Po to dainelė vėl iš naujo vėl registruoji gedimą vėl savaitę, dvi lauki. Ir ten niekam nesvarbu, kad pas mus namie ką tik gimęs kūdikis, kad sugadinti produktai už kuriuos buvo mokėti pinigai. Kyla klausimas kam reikia imtis tokio darbo jei nesugebate gerai jį atlikti. Normaliose šalyse, jei nespėja per dvi dienas atlikti darbo, tai atveža pakaitinį prietaisą, kad žmogus galėtum normaliai gyventi. Aš dar suprasčiau jei tai būtų skalbimo mašina, televizorius ar radio imtuvas, be to dar galima ir pakentėti, bet be šaldytuvo ir dar vasaros metu, kai karščiai, niekaip negaliu suprasti ir pateisinti. Galiu pavadinti tokį darbą tik aplaidžiu ir nekokybišku. O visiems kas galvojat pirkti šios firmos prietaisus patarimas labai rimtai pagalvokit ar verta.
Atsakyti
Nusivyliau Samsung. Pirkom du spausdintusuv lazerinius spalvotus. Negana to, kad pakankamai dažnai ir brangiai reik keisti kasetes, po pusės metų naudojimo sužinojome, kad dar be to reik kartais keisti kažkokį "Toner waste tank". Nors tai yra tik paprasta dėžutė su stikliuku, kurią išplovus galima būtų naudoti iš naujo, ji sukonstruota taip, kad man jos niekaip nepavyko išplauti ir dėl to reikėjo vėl užsakinėti ir mokėti pinigus, kadangi ši dalis neįeina į garantinį. Gerai sugalvotas biznis... Daugiau jei jau ir pirksiu kokį Samsung gaminį, būtinai pasidomėsiu ką ten reiktų keisti savomis lėšomis. P.S. kad sužinočiau, kad tai negarantinė detalė ir vienkartinė - teko daug paskambinėti, nes garantiniuose centruose kažkodėl arba visi printerių specai pietauja arba atostogauja.
Atsakyti
Sveiki, jus reklamuojat smugiam ir vandeniui atsparu x cover 2, ar gali taip but, kad jis nukrites ant zoles is 60cm auksciosuduztu?
Ar tai koks gamyklinis brokas?
Telefonas naujas isbuvo 5-6h
Klausymas- kaip tai gali atsitikt?
Draugas turi jau sekmingai prie statybu naudoja ir nieko, o man tik po pokalbio islydo is rakos...
Keista...

Taip pat rekomenduojame

Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Daneka
Virtuvės ir vonios kambario buitinė technika

Adresas: Vinkšnų tak. 13, LT-52317 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; mažmeninė prekyba; restoranų, kavinių, barų įranga.
Daneka, UAB - didmeninė prekyba buitine technika bei mažmeninė prekyba buitine technika Kaune, prekyba virtuvės įranga ir kitomis elektros prekėmis virtuvei ir buitinė technika voniai. Naudota buitinė technika ir buitinė technika su defektais prekyba Kaune bei įmontuojama buitinė technika Daneka, UAB virtuvės ir...
Serviso kontraktų centras
Pratęstos garantijos paslaugos

Adresas: J. Basanavičiaus g. 51, LT-57283 Kėdainiai.
Veiklos sritys: buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Serviso kontraktų centras“ sėkmingai veikia nuo 2003 m. Pagrindinė įmonės veiklos kryptis – Pratęsto garantinio aptarnavimo sertifikatų pardavimas ir administravimas. UAB „Serviso kontraktų centras“ tikslas – teikti aukštos kokybės buitinės technikos, kompiuterinės įrangos, sodo/daržo technikos, įrankių...
VR Electric
Elektrotechnikos dalys ir įranga

Adresas: Ateities pl. 30A, LT-52163 Kaunas.
Veiklos sritys: elektros dalys ir įranga; automatizavimas, automatika; didmeninė prekyba; elektros montavimo medžiagos; šildymas, įrenginiai; šviesos sistemos, šviestuvai.
KARANTINO LAIKOTARPIU, DARBUS VYKDOME, UŽSAKYMAI PRIIMAMI EL.PAŠTU IR TELEFONU! Didmeninė ir mažmeninė prekyba elektrotechnika bei elektrotechnikos priedas - pagrindinė VR ELECTRIC, UAB veikla. ELEKTROTECHNIKA Jungikliai ir lizdai Buitiniai jungikliai ir lizdai VALENA VIKO by PANASONIC VILMA Pramoniniai jungikliai...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Žalgirio g. 114, LT-09300 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Tarptautinės kompanijos vadovas atskleidžia 7 dažniausiai daromas klaidas, siekiant pritraukti kvalifikuotus specialistus regionuose
Tarptautinės kompanijos vadovas atskleidžia 7 dažniausiai daromas klaidas, siekiant pritraukti kvalifikuotus specialistus regionuose 09-14 15:23
Konkurencingas atlyginimas kvalifikuotų specialistų darbo rinkoje - savaime suprantamas. Tad norint pritraukti specialistus svarbu jiems pasiūlyti, ne tik gerą atlygį. Bet ar pasiūlyta patogi...
VU kviečia į diskusiją apie įvykius Baltarusijoje
VU kviečia į diskusiją apie įvykius Baltarusijoje 09-20 12:03
Vilniaus universitetas (VU), bendradarbiaudamas su Vilniaus tarptautinio kino festivaliu "Kino pavasaris", sekmadienį VU Didžiajame kieme kviečia į nemokamus kino seansus ir diskusiją "Kritinis...
Savininkų atsitraukimas nuo verslo valdymo: kada, kaip ir ar dabar tam tinkamas metas?
Savininkų atsitraukimas nuo verslo valdymo: kada, kaip ir ar dabar tam tinkamas metas? 09-20 11:53
Pradėsiu iš karto nuo atsakymo į paskutinį klausimą, apimantį tiek šių permainingų laikų kontekstą, tiek bet kurį kitą, – verslo valdymą reikia perduoti laiku. Tas laikas priklauso nuo faktorių...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate gavę pašalpą iš valstybės per paskutinius 6 mėn.?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

CBS 40,77 +3,63%
Twitter 40,15 +2,03%
Symantec 23,75 +1,45%
Humana 402,63 +1,29%
Apple 106,84 -3,17%
Boeing 161,14 -3,81%
Manchester United 15,71 -3,86%
Goodyear 8,59 -4,13%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 0,66 +1,54%
Kava 3,24 +3,85%
Sidabras 20,65 +16,60%
Ryžiai 480,00 -7,69%
Auksas 1846,51 +6,60%
Dyzelis 1,24 +10,71%
Nafta 40,97 +2,02%
Vištiena 1,51 -3,82%