VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Premus, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Premus

Atsiliepimai apie Premus, UAB

Automobiliai darbui ir laisvalaikiui
Kilobaitas
Parašyk savo nuomonę apie Premus, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Nerekomenduoju. Labai ilgai darė darbus, nepranešė, kad jie truks ilgiau ir kiek tai papildomai kainuos (beje, toks paprastas dalykas kaip aušinimo skystis pas juos 2x brangiau nei kitur?!). Jiems prisiskambinti be galo sunku, nekelia ragelio, o prisiskambinus sako, kad perskambins ir niekada to nepadaro. Vis žadėjo automobilį atiduoti 'šiandien', sakė, kad darbai į pabaigą, bet tai tęsėsi turbūt dar apie savaitę. Aptarnavimas labai prasto lygio. Be to užklijavo savo reklaminį lipduką be jokio perspėjimo, nuvažiavau, kad jį nuimtų - nuėmė. Tačiau pareiškė - "jei nuimsime lipduką - negalios mūsų atliktų darbų garantija, čia mūsų tokios vidaus taisyklės". Jūs turbūt juokaujate? Puikiausias būdas prarasti klientus.
Atsakyti
Galima remontuotis Premuse, arba galima garaze, kekvieno teise rinktis. Prisidesiu prie palaikanciu puses, nes manau dauguma nepatenkintu Premuso darbu yra statistiniai, pavydus verksniai ubagai, kuriuos tenkina prasciausios kokybes detales ju automobiliui uz zemiausia kaina. Savo subarika eksplotuoju pilnu pajegumu kiek masina gali fiziskai atlaikyti, miske, bekeleje, uzmiestyje, ukyje. Tik pradejus remontuotis Premuse, maniskis subaras pradejo maziau byreti. Tikiu, kad serviso patirtis MODIFIKUOTUOSE automobiliuose, bei labai grubioje ju eksplotacijoje turi didziule itaka masinu remontui ir prieziurai. Tikrai ne visad viskas buvo rozem klota, bet zmogiskasis faktorius yra visur, dirba ne robotai, o savo klaidas servisas susitvarko visada.
Atsakyti
Pirmakart apisilankiau, dabar esant rimtesnem problemom visalaika ten kreipiuosi. Nors ir tenka vaziuoti is pajurio, tai to verta.
Nors ir servisas stipriai uzimtas, zmones verciasi per galva, teko nekarta stebeti ju darbo diena (kadangi atvaziavus nelabai yra kur pasideti :D). Manau nelabai jie issilaikytu jei gadintu automobilius, todel kad garazai butu tushti, dabar atrodo atvirkshciai.
Atsakyti
Apakes 2018-04-19 21:29:05
Aš tai apakęs kaip šitas fruktas dar nebankrutavo. Algos įmonėje žemiau plintuso, neigiamų atsiliepimų kalnas. Koka turi būti žmogus, kad bent menkiausias noras kiltų važiuoti pas šituos fruktus?
2018-04-19 21:29:05 IP 78.62.241.183 Andrius@bkgrupe.lt Atsakyti
Aš tai apakęs kaip šitas fruktas dar nebankrutavo. Algos įmonėje žemiau plintuso, neigiamų atsiliepimų kalnas. Koka turi būti žmogus, kad bent menkiausias noras kiltų važiuoti pas šituos fruktus?

Gerb. Andriau, galbūt galite tiksliau išdėstyti savo problemą? Nes Jūsų automobilio kiek pamename neturėjome savo garaže. Pas mus nedirbote, apie algą Jūsų pasisakymas neadekvatus. O neigiami atsiliepimai dauguma yra tokie kaip Jūsų - iš esmės nesuprantamos paskirties.
Iš kur tiek neapykantos? Jei turite mums kokių nors pastabų - maloniai kviečiame pas mus užsukti - išvirsim kavos ir pakalbėsime.

Pagarbiai, UAB Premus vardu - Grita Gutauskienė.
Atsakyti
Pavasarį pirkome automobilį iš premus, tai galiu pasakyti - tik geriausi atsiliepimai apie juos. Keli neesminiai auto trūkumai buvo įvardinti iš karto, nieko neslepiant, kuriuos laikui bėgant taip pat susitvarkėme tame pačiame premuse. Jokių paslėptų bėdų per tiek laiko taip pat neišlindo. Kiek ką vežėme tvarkyti, ar savo noru papildomai pasidaryti - darbai buvo atlikti kokybiškai ir sutartu laiku. Džiaugiamės radę vietą, kur gali atvežti ir palikti automobilį ramia galva.
Atsakyti
Labai ilgai pasitikejau. Jonu (Premus.lt), neviena tureta subaru esu tvarkes tik pas ji, patiko, kad ismano savo darbo teorinias zinias. Bet viskas pasibaige po nauju metu. Zodziu taip, rudeni palikau savo subaru variklio kapitaliniam remontui, pralaike automobili 3 menesius, nors zadejo padaryti per 2-3 savaites, bet darbai kaip nejudejo, taip nejudejo, po geru 2 menesiu su puse, pradejus kalbeti pakeltu tonu, darbai pajudejo ir pagaliau be 3 dienu 3 men atgavau automobili, keisti ziedai (deveti) :D indeklai, naujos tarpines. Sumoketa gerokai virs 1k€, kaip ir viskas gerai, kol po keliu dienu, saltas variklis pradejo dirbti kaip dyzelis (kle kle kle kle), nuvaziavus pas pona J. Pasake neieskok s...smegenu, taip turi buti, apkatke pasidarys ir nurims, bet ir po siai dienai tas garsas nedingo, o tik paastrejo, nuvaziavus pas tikrai rimta motorista, vien is garso pasake “SUDARANKIAI NEDADARE” taip kaip turejo padaryt, cilindrai liko elipses formos, turejo gilziuotis, honinguotis, remontiniai stumuokliu komplektai keistis... Labai nusivyliau ir laukia vasara dar vienas kapitalinis. P. Jonas ignoruoja, nebendrauja. Labai prastas poziuris i klienta. Sekmes jam darbuose. “KARMA IS A BITCH”
Atsakyti
Aš tai apakęs kaip šitas fruktas dar nebankrutavo. Algos įmonėje žemiau plintuso, neigiamų atsiliepimų kalnas. Koka turi būti žmogus, kad bent menkiausias noras kiltų važiuoti pas šituos fruktus?
Atsakyti
Rokas 2017-10-01 09:59:23
Šių metų liepos pradžioje su besilaukiančia žmona įsigijome Subaru "Forester" automobilį pargabentą iš Vokietijos. Nedelsiant buvo susisiekta su UAB "Premus", kad būtų atliktas pagrindinio diržo, guoliukų, įtempėjų, tepalų ir kitų einamųjų darbų remontas. Automobilį greitai priėmė UAB "Premus" direktorius J.Gutauskas. Viską sutvarkė per keletą dienų, pasiėmiau automobilį ir viskas buvo puiku. Iki Liepos 29 d. Išvykus savaitgaliui pailsėti prie ežero sugedo automobilis. Kaip paaiškėjo trūko pagrindinis variklio diržas, kuris buvo ką tik pakeistas "Premus" serviso darbuotojų. Kadangi visas servisas nuo liepos 28 d. iki rugpjūčio 15 d. buvo paleistas atostogauti, teko dvi savaites būti be automobilio. Susisiekus su remontą atlikusiu UAB "Premus" direktoriumi buvo pasiūlyta palaukti dvi savaites. Kadangi esame geranoriški sutikome palaukti. Bet tada prasidėjo visos įdomybės. Nuvežus automobilį po minėtų atostogų, išardžius variklį "Premus" mechanikams buvo patvirtinta, kad trūko pagrindinis diržas, buvo užlankstyti vožtuvai ir t.t. Anot įmonės direktoriaus buvo panaudota nekokybiška detalė - brokuotas diržas. Buvo pasiūlyta iš analogiško turimo 2009 m. Subaru "Forester" perkelti variklį į manąjį "Forester" automobilį arba palaukti 2-3 savaites, kol atkeliaus visos reikiamos detalės iš tiekėjų ir naujai sutvarkius variklį atgauti tokį patį Subaru "Forester" kokį pasiėmiau po pirmojo remonto. Pirmasis pasiūlymas būtų buvęs greitesnis, bet nežinojimas kas kaip ir kur eksploatavo analogišką variklį turintį automobilį, atbaidė. Buvo pasirinktas antrasis variantas palaukti 2-3 savaites ir atgauti savąjį automobilį. Deja 2-3 savaitės išilgo iki pusantro mėnesio.

Iš pradžių buvo sakoma, kad užsakinėjamos detalės. Atvykus po kelių savaičių į autoservisą pasiimti automobilyje paliktų daiktų, situacija buvo tokia pat. Kas savaitę buvo vilkinamas laikas, o įmonės direktorius teigė, kad "greičiau negu greitai" nebus reikia padaryti viską. Paprašius įrodyti, kad detalės yra užsakytos ir po 5 savaičių laukimo jau greitai pasieks UAB "Premus", buvo šaltai atsakyta, kad detalės keliauja, mes neatskleidžiame savo tiekėjų, vidinės įmonės politikos taisyklės neleidžia. Valstybinė paslaptis, matyt. Trūkus kantrybei ir matant kaip įmonės direktorius klientą vedžioja už nosies, dėl nežinojimo kada bus atgautas automobilis, kuris yra reikalingas besilaukiančiai žmonai keliauti vizitams pas daktarus ir lengviau atlikti kasdienius darbus, buvo parašyta pretenzija, su pareikalavimu nurodyti galutinę automobilio sutvarkymo datą. Buvo gautas atsakymas, kad perkami "PANAUDOTI" vožtuvai netinka ir kas kart yra gražinami ir keičiami kitais.
Klausimas kodėl naudoti? Kodėl nepirkti naujų, vienas vožtuvas, anot įmonės direktoriaus kainuoja 20 eurų. Paskambink klientui pasakyk, kad tiek ir tik kainuoja nauja detalė, geranoriškai susitarus, sumą už naujas dalis galima pasidalinti pusiau. Bet kam vilkinti laiką, gadinti nervus sau ir klientams? To žinoma nesuprasi... Supratus, kad susidurta su nesąžiningu įmonės direktoriumi, buvo susirasti visos įstatymuose numatytos taisyklės ir toliau bendraujant su direktoriumi remtasi TRANSPORTO PRIEMONIŲ TECHNINIO APTARNAVIMO IR REMONTO PASLAUGŲ TEIKIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINTOMIS TAISYKLĖMIS. Po pusantro mėnesio užsitęsusio remonto, kaip įstatyme priklauso, buvo pareikalauta techninio aptarnavimo ir remonto paslaugoms ir atsarginėms dalims suteikiama garantija ir išrašas: kokios dalys panaudotos ir iš kur piktos, už kurias yra atsakinga UAB "Premus" ir jos direktorius J.Gutauskas. Vėl buvo pasakyta, kad įmonė neišduoda iš kur perka dalis. Ta pati valstybinė paslaptis. Dėl dalių pirkimo buvo nusileista, vis tik automobilis sutvarkytas. Buvo pareikalauta garantija. Šaltu veidu buvo atsakyta garantijos nebus. Paklausus kaip tai nebus. Juk tvarkytiems automobiliams priklauso garantija numatoma įstatyme. Buvo atsakyta garantija IKI VARTŲ. Nors automobilį pats direktorius buvo jau išvaręs iš už vartų.

Retoriškas klausimas? Įmonės direktorius J.Guatuskas bijo prisiimti atsakomybę už savo atlikta remontą ir panaudotas dalis? Gal pagrindinis diržas pakeistas tuo diržu, kuris buvo naudojamas analogiškame pasiūlytame variklyje?

Atsiimant automobilį, įsiplieskus ginčui ir nesutikus duoti garantijos, buvo pasiūlyta susitikti ten, kur sprendžiami teisiniai dalykai. Žinodamas, kad yra neteisus direktorius parašė garantiją 6 mėnesiams. Reikia tikėtis, kad vežant žmoną gimdyti pagrindinis Subaru "Forester" autmobilio diržas dar kartą nenutrūks.

Žinutė gerb. Jonui Gutauskui. Būnant įmonės direktoriumi ir socialiniame tinkle FACEBOOK iš asmeninio profilio KRABAS KRABAINIS parašyti asmeninę žinutę, "Rokai taika nesipykstam", o man palinkėjus "Sąžiningumo ir komunikacijos su esamais klienatis bei sėkmės tobulėjant versle" buvo sulaukta UŽBLOKAVIMO socialiniame tinkle ir savęs pateisinimo Krabas Krabainis profilyje. Įmonės direktorius parodė, kaip jam rūpi jo įmonės geras vardas, ką jau kalbėti apie žmogišką klaidos pripažinimą ir paprastą atsiprašau, už sugadintas atostogas ir klaidą dėl kurios reikėjo sugadinti ne vieną nervinę ląstelę ne tik sau, bet ir geranoriškiems klientams. Be to palinkėčiau neblokuoti klientų telefonų numerių, kad šie galėtų Jums prisiskambinti, nes klientai ne kvaili, gali paskambinti iš kolegų;)

Dėl klijuojamo PREMUS lipduko ant priekinio ir galinio bumperio būkite budrūs, Jonas neatsiklausęs Jūsų savo nesąžiningumą sėkmingai reklamuoja visoje Lietuvoje.

Jonai:mano atsakymas į Jūsų sienos žinutę Krabas Krabainis (Jūsų asmeniniame FB profilyje): Išlikite sąžiningas ir sėkmės ;)
Sveiki, p. Rokai.
Pilnai sutinku su viskuo ką Jus išsakėte. 1) UAB "Premus" darbus atlieka tikrai nekokybiškai. Pirmasis vizitas. Stabilizatoriaus traukutės. Pagal p. Joną, jos buvo sudėtos naujos, tačiau vasaros viduryje, pasilenkęs sodyboje po automobiliu - radinys - trukusios k.p. ir d.p. stabilizatoriaus traukės. Na galvoju pasitaiko visko, gal kur užlėkėm, gal kur įlėkėm...
2-ojo apsilankymo metu vėl keičiamos tos pačios traukutės. Taigi ponai, tą pačią dieną, važiuojant autostrada, tarsi vairuotojui po kojom kairėj pusėj girdimas "dungt" ir vėl ta pati bėda... Sako naujomis detalėmis viskas keičiama. Tada klausimas. O kodėl nėra gražinamos senos detalės po remontų (arba atsiklausiama ar nereikia jum senų dalių), kaip yra daroma kituose servisuose?
2) Sutinku su p. Roku, kad p. Jonas galėjo ir užblokuoti, ir nekelti, ir tempti gumą. Man žadėjo tą pačią dieną viską padaryt, o gal net ir kitai dienai. O gavos - šnipštas. Savaitė laiko, su skambučiais kiekvieną dieną, kol galiausiai nustojo kelti ragelį arba atmetinėti skambutį. O skambinama buvo iš 2 skirtingų numeriu...
3) Dėl lipduko sutinku taipogi su p. Roku. Po pirmojo vizito man jis tikrai netrukdė ir nekėlė jokių bėdų, galvojau, va reklamuoju gerą - specializuotą SUBARU servisą...Bet likau nusivylęs.

Dabar jau praėjo metai kai renkuos kitus servisus/ garažus ir tikrai nesu nusivylęs jų atliktų darbų kokybe... Kažkodėl po garažinių stabilizatoriaus traukės jau 60tūkst. km. suka...
Atsakyti
Edgaras Subaristas 2017-11-21 20:47:07
Pas Jona (Premus.lt) lankausi jau nuo tu laiku, kai dirbo Savanoriu prospekte. Zmogus pastoviai tobuleja, domisi naujovemis ir jas gali pasiulyti klientams. Pagarba, uz supratima ka daro ir kaip daro. Bent Kaune pastebiu ant kas antro SUBARU "Premus.lt" lipduka, manau tai geriau nei kazkokie komentarai ;) O nepatenkintu visada bus, konkurentai, klientai, kurie tikisi uz 100eur prasisukti, ir t.t. Manau, cia jau ju bedos...
draugams gal ir taip, bet ir tai apgauna. pvz paskutinis bairis sudejo Jonukas man originalius filtrus subaru (apie tepalus nekalbu), o kai pats pasikeiciau filtrus ir ziuriu kad fuflo sudeje, ka i tai pasakysit? ginkit kiek norit, bet Premus servisas baisus...
Edgaras Subaristas
2017-11-21 20:47:07 IP 28ma21vg
Atsakyti
Pas Jona (Premus.lt) lankausi jau nuo tu laiku, kai dirbo Savanoriu prospekte. Zmogus pastoviai tobuleja, domisi naujovemis ir jas gali pasiulyti klientams. Pagarba, uz supratima ka daro ir kaip daro. Bent Kaune pastebiu ant kas antro SUBARU "Premus.lt" lipduka, manau tai geriau nei kazkokie komentarai ;) O nepatenkintu visada bus, konkurentai, klientai, kurie tikisi uz 100eur prasisukti, ir t.t. Manau, cia jau ju bedos...
Atsakyti
Servisas į kurį drąsiai vežu ir palieku mašiną. Nei karto neapsiriko su iškilusia problema, bei taip pat greitai ir kokybiškai ją sutvarkė. Visa ką teko pas juos tvarkyti nebeķėle daugiau jokių rūpesčių. O serviso aptarnavimas taip pat labai patinka, nes žmonės visada išaiškina kas blogai ką reikia pasidaryti būtinai. Nebuvau nei karto apgautas ar kitaip pabandyta iš manęs pasipelnyti.
Atsakyti
Šių metų liepos pradžioje su besilaukiančia žmona įsigijome Subaru "Forester" automobilį pargabentą iš Vokietijos. Nedelsiant buvo susisiekta su UAB "Premus", kad būtų atliktas pagrindinio diržo, guoliukų, įtempėjų, tepalų ir kitų einamųjų darbų remontas. Automobilį greitai priėmė UAB "Premus" direktorius J.Gutauskas. Viską sutvarkė per keletą dienų, pasiėmiau automobilį ir viskas buvo puiku. Iki Liepos 29 d. Išvykus savaitgaliui pailsėti prie ežero sugedo automobilis. Kaip paaiškėjo trūko pagrindinis variklio diržas, kuris buvo ką tik pakeistas "Premus" serviso darbuotojų. Kadangi visas servisas nuo liepos 28 d. iki rugpjūčio 15 d. buvo paleistas atostogauti, teko dvi savaites būti be automobilio. Susisiekus su remontą atlikusiu UAB "Premus" direktoriumi buvo pasiūlyta palaukti dvi savaites. Kadangi esame geranoriški sutikome palaukti. Bet tada prasidėjo visos įdomybės. Nuvežus automobilį po minėtų atostogų, išardžius variklį "Premus" mechanikams buvo patvirtinta, kad trūko pagrindinis diržas, buvo užlankstyti vožtuvai ir t.t. Anot įmonės direktoriaus buvo panaudota nekokybiška detalė - brokuotas diržas. Buvo pasiūlyta iš analogiško turimo 2009 m. Subaru "Forester" perkelti variklį į manąjį "Forester" automobilį arba palaukti 2-3 savaites, kol atkeliaus visos reikiamos detalės iš tiekėjų ir naujai sutvarkius variklį atgauti tokį patį Subaru "Forester" kokį pasiėmiau po pirmojo remonto. Pirmasis pasiūlymas būtų buvęs greitesnis, bet nežinojimas kas kaip ir kur eksploatavo analogišką variklį turintį automobilį, atbaidė. Buvo pasirinktas antrasis variantas palaukti 2-3 savaites ir atgauti savąjį automobilį. Deja 2-3 savaitės išilgo iki pusantro mėnesio.

Iš pradžių buvo sakoma, kad užsakinėjamos detalės. Atvykus po kelių savaičių į autoservisą pasiimti automobilyje paliktų daiktų, situacija buvo tokia pat. Kas savaitę buvo vilkinamas laikas, o įmonės direktorius teigė, kad "greičiau negu greitai" nebus reikia padaryti viską. Paprašius įrodyti, kad detalės yra užsakytos ir po 5 savaičių laukimo jau greitai pasieks UAB "Premus", buvo šaltai atsakyta, kad detalės keliauja, mes neatskleidžiame savo tiekėjų, vidinės įmonės politikos taisyklės neleidžia. Valstybinė paslaptis, matyt. Trūkus kantrybei ir matant kaip įmonės direktorius klientą vedžioja už nosies, dėl nežinojimo kada bus atgautas automobilis, kuris yra reikalingas besilaukiančiai žmonai keliauti vizitams pas daktarus ir lengviau atlikti kasdienius darbus, buvo parašyta pretenzija, su pareikalavimu nurodyti galutinę automobilio sutvarkymo datą. Buvo gautas atsakymas, kad perkami "PANAUDOTI" vožtuvai netinka ir kas kart yra gražinami ir keičiami kitais.
Klausimas kodėl naudoti? Kodėl nepirkti naujų, vienas vožtuvas, anot įmonės direktoriaus kainuoja 20 eurų. Paskambink klientui pasakyk, kad tiek ir tik kainuoja nauja detalė, geranoriškai susitarus, sumą už naujas dalis galima pasidalinti pusiau. Bet kam vilkinti laiką, gadinti nervus sau ir klientams? To žinoma nesuprasi... Supratus, kad susidurta su nesąžiningu įmonės direktoriumi, buvo susirasti visos įstatymuose numatytos taisyklės ir toliau bendraujant su direktoriumi remtasi TRANSPORTO PRIEMONIŲ TECHNINIO APTARNAVIMO IR REMONTO PASLAUGŲ TEIKIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINTOMIS TAISYKLĖMIS. Po pusantro mėnesio užsitęsusio remonto, kaip įstatyme priklauso, buvo pareikalauta techninio aptarnavimo ir remonto paslaugoms ir atsarginėms dalims suteikiama garantija ir išrašas: kokios dalys panaudotos ir iš kur piktos, už kurias yra atsakinga UAB "Premus" ir jos direktorius J.Gutauskas. Vėl buvo pasakyta, kad įmonė neišduoda iš kur perka dalis. Ta pati valstybinė paslaptis. Dėl dalių pirkimo buvo nusileista, vis tik automobilis sutvarkytas. Buvo pareikalauta garantija. Šaltu veidu buvo atsakyta garantijos nebus. Paklausus kaip tai nebus. Juk tvarkytiems automobiliams priklauso garantija numatoma įstatyme. Buvo atsakyta garantija IKI VARTŲ. Nors automobilį pats direktorius buvo jau išvaręs iš už vartų.

Retoriškas klausimas? Įmonės direktorius J.Guatuskas bijo prisiimti atsakomybę už savo atlikta remontą ir panaudotas dalis? Gal pagrindinis diržas pakeistas tuo diržu, kuris buvo naudojamas analogiškame pasiūlytame variklyje?

Atsiimant automobilį, įsiplieskus ginčui ir nesutikus duoti garantijos, buvo pasiūlyta susitikti ten, kur sprendžiami teisiniai dalykai. Žinodamas, kad yra neteisus direktorius parašė garantiją 6 mėnesiams. Reikia tikėtis, kad vežant žmoną gimdyti pagrindinis Subaru "Forester" autmobilio diržas dar kartą nenutrūks.

Žinutė gerb. Jonui Gutauskui. Būnant įmonės direktoriumi ir socialiniame tinkle FACEBOOK iš asmeninio profilio KRABAS KRABAINIS parašyti asmeninę žinutę, "Rokai taika nesipykstam", o man palinkėjus "Sąžiningumo ir komunikacijos su esamais klienatis bei sėkmės tobulėjant versle" buvo sulaukta UŽBLOKAVIMO socialiniame tinkle ir savęs pateisinimo Krabas Krabainis profilyje. Įmonės direktorius parodė, kaip jam rūpi jo įmonės geras vardas, ką jau kalbėti apie žmogišką klaidos pripažinimą ir paprastą atsiprašau, už sugadintas atostogas ir klaidą dėl kurios reikėjo sugadinti ne vieną nervinę ląstelę ne tik sau, bet ir geranoriškiems klientams. Be to palinkėčiau neblokuoti klientų telefonų numerių, kad šie galėtų Jums prisiskambinti, nes klientai ne kvaili, gali paskambinti iš kolegų;)

Dėl klijuojamo PREMUS lipduko ant priekinio ir galinio bumperio būkite budrūs, Jonas neatsiklausęs Jūsų savo nesąžiningumą sėkmingai reklamuoja visoje Lietuvoje.

Jonai:mano atsakymas į Jūsų sienos žinutę Krabas Krabainis (Jūsų asmeniniame FB profilyje): Išlikite sąžiningas ir sėkmės ;)
Atsakyti
Kas nedirba, tas neklysta. Svarbu savo klaidas pripažinti.

Premuse tvarkiausi dvi savo mašinas, tvarkėsi dar du draugai. Mano mašinas prižiūrėjo gerai, dardabar jos rieda keliais. Į foresterį investavau nemažai, ypatingai į pakabą - nesigailiu ir vėl važiuosiu daryti kai kitą turėsiu. Dugno apsauga prieš kitas žinomas - trim galvom aukščiau stovi.

Jei kažką padaro ne taip, spręsti reikia dialogo būdu. O tiems, kurie verkiat dėl čekių, klausimas - kiek kartų patys pirkot ir prašėt, kad būtų be PVM?

Aš nieko nekaltinu ir nieko neteisinu.
Atsakyti
Patikėjau darbuotojų pasakomis, kad šitie komentarai, tai konkurentų rašliavos iš pavydo... nu ir ką, nuspirkau BĖDĄ iš įmonės Premus. Pribūrė, pričiulbėjo, kad viskas super, niekas blogai nebuvo, ideali auto (jie tik pakėlė važiuoklę). Sumokėjęs daug daugiau nei rinkos kaina, galvoju nuperku iš įmonės, kuri tikrai prieš parduodant viską pažiūri, sutaiso ir pan. BET... jau kitą dieną išlenda pašaliniai garsai iš važiuoklės ir judam į tikrą subaru servisą diagnostikai (būčiau važiavęs į Premus, bet laimei ar nelaimei esu ne iš Kauno). Kaip nujausdamas, paprašiau, kad viską apžiūrėtų-išpurtytų. Na ką, verdiktas tas, kad prirašė važiuoklės taisymo už 600e, bet čia bėda menkiausia... Serviso darbuotojai papasakojo, apie tos mašinos istoriją, kad jai variklis buvo užkalęs prieš nepilną mėnesį ir kad Jonas ją nupirko, nes visad perka tik pigias su dideliais defektais mašinas, kurias truputi aptaiso senom detalėm ir parduoda, be garantijos... Taip, kad Premus rašykit ir mane į apgautųjų sąrašą. Gaila, kad taip vėlai sužinojau tokių dalykų apie įmonės darbelius, kad net baisu.
Atsakyti
tik nesugalvokit naudotis Premus paslaugomis, tikrai nukentesit, daugiau ar maziau. Du kart turejau reikalu, abu kart nudegiau stipriai, manau tai nesutapimas. Ponas Jonai, kiek ilgai apgaudinesit zmones??? Patarimas jei jau vis del to nuspresit rizikuoti ir taisysit, ta po taisymu paprasykit cekiuko, nes kai kils bedos del kompensaciju ar noresit i teisma duoti pravers, na ir plius juodu pinigu imonej maziau vaikscios...
Atsakyti
Jonai, juokinga: paziurek savo kompo IP. Tikrai rasi toki nr: 78.57.128.190, nes tik is sio IP yra teigiami atsiliepimai apie imone. Esi juokingas, jei net nematai komentoriu (tarp ju ir savo) IP :)
Atsakyti
na bent jau as ten nebezadu gryzti ir nerekomenduoju bent jau kas susija su elktronika ar varikliu....
Atsakyti
Dėl skolų šiuos tipus duokit į teismą. Prisiteisit ir skolą, ir išieškojimo išlaidas.
Atsakyti
Sito servizo tikslas uzdirbti meluojant, apgaudinejant, dirbant nekokybiskai, kad tik ispausti didesni pelna.
Esu ten buves kelis kart, ir noriu visus perspeti, kad Jonas a*******s didelis, neprasidekit.
Atsakyti
Yra vieni kuriems patinka yra kiti kuriems nepatinka. visiems geras nebūsi. Aš pas juos remontuojuos ir normaliai bendrauju ir man tikrai viskas gerai. O kabinėjasi tie, kas nori visko labai pigiai. Pigiai ir gerai nebūna
Atsakyti
Sveiki, tvarkiau ir aš ten savo mašiniuką nieko blogo apie juos negaliu pasakyti pakeitė amortizatorius buvo pasirodo brokuoti tai nemokamai i kitus pakeitė, bet daugiau pas juos neremontuosiu šiaip nepatiko o labiausiai užkniso kai savo reklamini lipduką užklijavo nei klausė nei prašė nes šiaip už toki dalyka pinigai yra mokami o čia net nuolaidos nepadaro draugeliai atsirado tik už pinigus o kai per daug derėsies tai nieko ir nebegausi tipo labai užimti.
Puikai ir kitur susitvarkau ir ne ką blogiau ir nuolaidas gaunu normalias.
Atsakyti
Nesinaudokit to premus paslaugomis, nes nusivilsit kaip niekad.
Prisivilioja klienta, priburia ir paskui vienas didelis garantinis remontas, kuris baigiasi pykciais.
Jonas bendrauja kol klientas jam reikalingas, jei kas negerai i skambucius neatsako, zinutes neatsako, suprask........kaip nori.
Cento vertas tas premusas ir visa Jonkelio saika, apvaziuokit ta garaza keliu kilometru ratu.
Atsakyti
Deja, tikrai nerekomdenuoju sios imones. Tieeeek arogancijos ir nesiskaitymo su zmonemis dar neteko sutikti…. Labai nemaloni kontora.
Atsakyti
na 2013-05-25 15:52:05
meno kaip ir ieskot neverta, matosi ant skolu sodrai ir mokesciams kokia tai kontora....
NA tai ko bijai prisistatyt? Ožkutis :)
Lyg tau skauda dėl tos jų skolos biudžetui.
Esi tylusis onaninstas kuris tik internete moki virkauti.
Mes remontuojamės ir remontuosimės, ir dar netgi parekomenduojam Premusui su asilais neturėti reikalų, nes tiek žinių ir kvalifikacijos kiek yra ten, vargu ar yra kur kitur.
Atsakyti
meno kaip ir ieskot neverta, matosi ant skolu sodrai ir mokesciams kokia tai kontora....
Atsakyti
Operatyvu, kvalifikuota.
Po apsilankymo Premuse, į Subaru centrą nebevažiuosiu tikrai.
Kas nustebino - žinios apie automobilius, apie visus subaru modelius.
Konsultacijai prieš perkant automobilį negaili laiko, o žinių bagažas - milžiniškas.
Taip pat ir diagnostikai.
Tiek įranga, tiek žinios.

Rekomenduoju.
Atsakyti
exKliente, eik pasmaukyk sau vienas užsidaręs skersgatvyje, nes problemos akivaizdžiai tave kamuoja.
Pavyzdys aiškus ir konkretus:

http://subaruklubas.com/forum/subaru-legacy-apziura-servise-pries-pirkima-t17636.html
Atsakyti
Net neskaiciau visko ir aisku neatsakinesiu.., kvaila diskutuot su reklaminem skrajutem;)
Juk aisku, kad sis netiketas (0 - 5 per dvi dienas - 0) "atsiliepimu" bumas - ne kas kita, kaip Jono uzsakymas:)
Atsakyti
Po apsilankymo "Premus" ir po pakabos pakėlimo bus pravažiuota jau tuoj 120 t. km. Iš jų nemažai miškais/laukais ir tikrai ne kaip pensininko
Ir ką? ogi nė karto per tą laiką nebuvau "Premuse" net profilaktiniam patikrinimui- t.y. niekas iš Jono tobulintų detalių nelinko, nelūžo ar pan.
Labai pasiteisino diuralio apsauga- kiekvienąkart keisdamas tepalus pastebiu naujas duobutes, subraižymus. Jei
apsaugos nebūčiau dėjęs- seniai būčiau pramušęs karterį ar dar kanors sugadinęs.
Tai kaip ir nieko blogo.
Ai, pamiršau, vistik buvau per tą laiką pas Joną- profesionaliai įmontavo stiprą ir keturias kolonkes, kuriomis iki šiol džiaugiuosi
Visur yra įkyrių klientų- pats savo srity su tokiais susiduriu, kurie zys iki paskutinės minutės ir jei padarysi bent menkiausia klaida (o neklysta tik tie kurie nieko neveikia) tai liksi kaltas ir juodins tave kitiems ar kur viešoje erdvėje. Bet aš asmeniškai pradėjau daryti kitaip: jei matau
kad užsakovas potencialus myžnius ankščiau laiko, ar koks "lenkas" ar "portugalas";) tiesiog nesiimu to užsakymo- mandagiai pasiunčiu na....

Didelis dėkui UAB "PREMUS"
Atsakyti
Exkliente, tu iš medžio iškritęs kogero. Aš pvz tai gyvenime niekada nesu buvęs 100 proc. patenkintas - nei tuo kiek uždirbu, nei darbo valandomis, nei žmona, nei jokiu automobiliu, nei seksu su blodine, nei seksu su ranka. Nei jokiu servisu, garažu, nei savo paties padarytu tepalų keitimu. Ir dėl visko kalti šūdarankiai aplinkui.

Just sayin
Atsakyti
Na ne visiems. MY 07 foresteriui XT buvo pakeisti priekiniai stabilizatoriai (sakė dės oem), bet po mažiau nei 10 000 km pradėjo barškėti (važinėta išskirtinai asfaltu), tai buvo pakalbėta su Jonu, pabandyta dar patvarkyti, po dar kelių šimtų km vėl tas pats, tai Jonas prileido, kad galėjo būti brokas, dykai pakeitė į naujus, po to jau nuvažiuota apie 15000 km, jokių problemų. Įdėtos dujos, po kelių tūkstančių buvo dykai pareguliuotos, man nepatiko vos juntamas virpėjimas ant P padėties, dar kartą dykai žiūrėjo, pakalibravo vieną purkštuką, dabar viskas ok, po to nuvažiuota gal kokie 5000 km. Manau, kad bendraujant visada reikia matyti žmoguje žmogų. Gerų metų visiems
Atsakyti
nu Exklientas duoda :D
O koks servisas kalba kai $ nemoki???? :D
Pats kogero irgi dykai dirbi? :D
Augustas Forester
2013-01-02 12:44:04 IP 28m92g7u
Atsakyti
Mes esam miškininkų kompanija, naudojam darbui tik subarus. Galiu atsakingai pasakyti, kad tikrai viskas ten su ta kontora gerai. Pyksta arba tie klientai, kurie ypatingai derasi - nes įmonė nuolaidom nesišvaisto, tikrai, arba tiesiog konkurentai.
ExKlientui - jei esi labai naglas, taip. Nustūmė į eilės galą. neginu kad tai gerai, bet kažin dėl ko tos eilės susidaro? Jei dirbtų blogai, nebūtų klientų. O dabar pažiūrėk pats. Ir ne tik nuolatiniai, bet pilna naujų (gerų metų) mašinų.
Kitas dalykas - garantinis aptarnavimas. Jokių problemų su juo. Keičia detales nemokamai ir viską perdaro ką reikia. O kad reikia palaukti - na reikia. Taip yra. Netgi autorizuotam servise reikia laukti. Nereikia tik garažuose, kurie darbo neturi.
Atsakyti
Net atsitiktinai sutikti buve kllientai visu pirma mini ta pati - terminu piktybiskai nesilaikoma.
Ir kaltu nerasit, jei tik turesit pretenziju.
Geranoriskai bendraus tik tol, kol mokesit $ ir tylesit, neziurint kuo butumet nepatenkinti.
Pasidomekit ne inte, o pas betkuri gatveje sutikta Subaru savininka (jei tik jis bus susidures su sia Kontora).
Bicas gyvena is zaliu naujoku, kabindamas juos per forumus ir pns. Na, gal dar turi kelis piniguotus Vip, kuriems sulenda i... (kitus tuo paciu nustumdami i "eiles gala")
Atsakyti
Kas turit naujus/apynaujus subaru, užsukit į oficialų servisą, po to į premusą. Patys suprasit kur vėliau apsitarnausit savo mašiną, nereiks nei rekomendacijų.
aš pasirinkau.
http://www.facebook.com/pages/JSC-Premus/120393868080306
Atsakyti
"Direktorius" Jonas Gutauskaus yra v***s.
Atsakyti
Puikūs meistrai, geri terminai. O neklysta tas kas nieko nedaro.
Atsakyti
Už prekes neatsiskaito jau keli metai.
Atsakyti
Negaliu nieko blogo pasakyti, visi darbai kokybiški, laiku ir atsakingi.

Taip pat rekomenduojame

Autofortas
Pilnas automobilio atstatymas po autoįvykio

Adresas: 9-ojo Forto g. 63, LT-48101 Kaunas.
Veiklos sritys: automobilių prekyba; automobilių stiklai; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; padangos, ratlankiai; pagalba kelyje; tepalai, alyvos.
AUTOFORTAS - viena didžiausių transporto priemonių remonto įmonių Lietuvoje. Trumpai apie mus Jau daugiau nei 20 metų automobilių remonto srityje dirbanti įmonė teikia visas autoserviso paslaugas. Šiai dienai AUTOFORTAS remontui turi virš 3900 kv.m. plotą ir surinkusi profesionalią virš 40 kvalifikuotų darbuotojų...
ARX, Lietuvos-Čekijos BĮ
ŠKODA Vilnius

Adresas: Geležinio Vilko g. 53, LT-08217 Vilnius.
Veiklos sritys: akumuliatoriai; autokosmetika; automobilių dalys; automobilių prekyba; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; padangos, ratlankiai; tepalai, alyvos.
ŠKODA ATSTOVYBĖ LIETUVOJE. Naujų ir naudotų Škoda automobilių pardavimas, garantinis aptarnavimas, originalios autodalys, servisas. ŠKODA modeliai: Škoda Octavia, Škoda Rapid, Škoda Karoq, Škoda Kodiaq, Škoda Yeti, Škoda Superb, Škoda Fabia, Škoda Roomster, Škoda Praktik. ARX aukštos kokybės paslaugos ne tik...
ARV SERVICE
Sunkvežimių servisas Panevėžyje

Adresas: Tinklų g. 25, LT-35115 Panevėžys.
Veiklos sritys: akumuliatoriai; autokosmetika; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; padangos, ratlankiai; pagalba kelyje; sunkvežimių pardavimas, dalys, servisas; tepalai, alyvos.
UAB ARV SERVICE - sunkvežimių servisas Panevėžyje Atliekame visų markių sunkvežimių, autobusų, priekabų , puspriekabių, mikroautobusų, šaldytuvų, techninį aptarnavimą ir remonto darbus. Atliekami šie remonto darbai: Pilnas, dalinis techninis aptarnavimas Variklių diagnostika, remontas Kuro sistemos diagnostika...
AKSTĖ-servisas
AUTO AKSTĖ

Adresas: Taikos pr. 139A, (įvažiavimas iš Garažų gatvės), LT-51131 Kaunas.
Veiklos sritys: akumuliatoriai; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; avarinės tarnybos; padangos, ratlankiai; pagalba kelyje.
Autocentras AUTO AKSTĖ – autoservisų tinklo BOSCH CAR SERVICE narys. Autoserviso paslaugos einamasis remontas Kaune, smulkus ir kapitalinis variklių remontas bei visų variklio sistemų diagnostika, pakabos, važiuoklės, vairo sistemos patikra ir remontas bei stabdžių sistemos patikra ir remontas, ratų montavimas ir...
Martonas
Adresas: Kalvarijų g. 53, LT-09317 Vilnius.
Veiklos sritys: akumuliatoriai; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; sunkvežimių pardavimas, dalys, servisas.
UAB “Martonas” remontuoja automobilius po autoįvykių bei atlieka su draudimu nesusijusius važiuoklės ir/ar agregatų remonto darbus, techninį aptarnavimą, kompiuterinę automobilio valdymo sistemų diagnostiką. UAB “Martonas” teikiamos paslaugos Vilniuje: Automobilių kompiuterinė diagnostika: Variklio diagnostika;...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Advokatūra ir ministras sutarė dėl valstybės teikiamos teisinės pagalbos reformos vizijos
Advokatūra ir ministras sutarė dėl valstybės teikiamos teisinės pagalbos reformos vizijos 12-06 14:31
Lietuvos advokatūra ir teisingumo ministras Elvinas Jankevičius sutarė dėl valstybės garantuojamos teisinės pagalbos (VGTP) reformos vizijos.
Vokietijos pramonės susitraukimas – didžiausias per 10 metų
Vokietijos pramonės susitraukimas – didžiausias per 10 metų 12-06 13:06
Vokietijos pramonės sektoriaus gamybos apimtis spalį krito tempu, nematytu nuo 2009 m.
GM ir LG investuoja 2,3 mlrd. USD – statys vieną didžiausių baterijų gamyklų pasaulyje
GM ir LG investuoja 2,3 mlrd. USD – statys vieną didžiausių baterijų gamyklų pasaulyje 12-06 12:21
General Motors" (GM) ir "LG Chem" pranešė investuojantys 2,3 mlrd. USD į elektrinių automobilių baterijų gamyklą Ohajuje – ją pastačius tai bus viena didžiausių tokių gamyklų pasaulyje.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate mokesčių didinimui individualiai dirbantiems?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

CBS 40,77 +3,63%
Nike 95,79 +2,21%
Macy's 15,11 +1,82%
Apple 265,58 +1,47%
ConocoPhillips 59,84 -1,30%
Xerox 37,82 -1,38%
3M 164,37 -1,66%
Keurig Dr Pepper 29,19 -2,83%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dyzelis 1,94 0,00%
Nafta 58,43 +4,15%
Anglis 68,92 +4,50%
Auksas 1494,81 -1,04%
Apelsinai 0,52 -1,89%
Vištiena 1,85 0,00%
Sidabras 17,65 -2,81%
Ryžiai 424,00 -0,70%