VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Omnitel, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Omnitel

Atsiliepimai apie Omnitel, AB

Išregistruotas: Juridiniam asmeniui pasibaigus po reorganizavimo.
Big Green Egg Big Green Egg
Parašyk savo nuomonę apie Omnitel, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Erna Aukštuolienė
2021-07-21 19:31:02 IP 2e7r3rd1
Atsakyti
Laba diena,
Prašau Jūsų pagalbos, extra mobiliu telefonu 8680 31015 naudojuosi nuo 1998 metų ir esu pastovi Jūsų kliente. Jau 3 mėnesius neturiu ramybės kasdien, nes skambina mano mob. telefonu įvairūs žmonės teiraudamiesi apie žūkles prekes, sakydami kad jie skambina mobiliu telefonu kuris nurodytas "Žūklės prekes internetu".
Prašau priimti priemones, kad būtų panaikintas "Žūklės prekes internetu" man priklausantis tel.8680 31015.
Aš keisti savo mobilaus telefono numerio 8680 31015 nesiruošiu.
Atsakyti
Pildau ežio sąskaitą išmaniuoju papildimu, 6 kartą ežys dovanoja nemokamai, na kagi ateina žinutė kad sąskaita papildyta automatiškai nuo ežio, kadangi jau 6 kartas. Viskas gerai pasižiūriu pinigai įkrito, o jau po keliu valandų jie kažin kaip dingo. a*******i!
Atsakyti
Ezys akcija:
3gb pavirsta 2gb, nes papyldziau uz 5.00 Eur ir norejau uzsakyti mini 3, be to man buvo is kito menesi perkelti neisnaudoto 16gb bet deja kaip visada spyga taukota, ir ka pasipildziau 5 Eur ijungiau Internet ir prisijungiau prie savitarnos ezio bet kol pildziau uzsakant mini3 Internetas atsiunte is messenger faicebooka nuotrauku suvalge apie 0.50 Eur ir plano mini3 jaunegalejau uzsakyti ir priverte uzsakyti narsyk3 vat taip planas 3gb paverstas 2gb.Bet galetu padaryti prijugiant prie ezio be papyldomu ijungima Internet, kad papyldias saskaita uzsakyti norima plana. Geras gudybes, reikes vel pyrkti geriau atskirai pakuotes taip pygiau, isnaudijai ir ismetei nupirkai nauja, sutaupiai.
Atsakyti
Kaip smagu, kad yra omnitelyje dar mokančių dirbti konsultantu, nes Akropolyje Kaune aptarnavo M. Streikus, kuris greitai ir beproblemų viską mums paaiškino ir sutvarė.
Gaila apie Pakruojyje dirbusia konsultante to negaliu pasakyti, nes netik bent tris kartus buvo pabrėžta kad jos darbas baigsis už 15 min, bet ir buvo visai kitokia informacija suteikta, nes tiesiog nebematė reikalo dirbti jei skirto laiko
Atsakyti
Aš Kristina Sivkovič noriu parašyti skundą, nes nebuvainformuota, kad nutraukus sutartį kitu tinklu turėsiu padengti įrangos kainos sumą.Apie tai sužinojau kitą dieną iš sms žinutės.Kodėl administratorė neinformavo mane ?Ar ne tam ji dirba, kad informuotu klientą, prieš pasirašant sutartį?
Atsakyti
Laba diena, paskambinus konsultantui Mindaugui likau nepatenkinta jo bendravo stiliumi. Jutau psichologini spaudima pasirasyti sutarti. Taip pat pasijutau lyg tureciau parasyti ataskaita ar tai pasiaiskinima apie tai kodel as nenoriu pasirasyti sutarties. Aciu uz demesi.
Atsakyti
Gruodžio mėn. Įsigijau naują ežio numerį ir nuo pat naudojimo pradžios gaunu žinutes iš buvusio numerio savininko užregistruotų, tokių kaip bigbank, vivus.lt ir t.t. Apie paskolų įmokas, artėjantį paskolos grąžinimo terminą ir panašias žinutes. Taip pat negaliu užsiregistruoti su nauju numeriu daugumoje puslapių - etransport.lt, circleK, fb. Kreipiausi į konsultantus, tačiau sulaukiau atsakymo, kad jie už tai neatsakingi ir negali niekuo padėti. Taigi, belieka tik viena išeitis - pirkti naują numerį, tačiau tikrai nebesirinksiu ežio.
Atsakyti
Laba diena. Esu pasipiktinusi Omnitel darbuotojų darbu Ukmergės mieste, jie nemoka paaiškinti sąlygų, o atėjus aiškintis nenori prisiimti savo kaltės, nemoka bendrauti su klientais. Tokiu elgesiu jus prarandate klientus. Jau atsisakiau interneto, žadu atsisakyti ir telefono paslaugų.
Vigidijus Mikulionis
2017-10-10 23:33:01 IP 28mcsobm
Atsakyti
Visu pirma mums dave nauja modema, kuris yra dar sudinesnis nei praeitas ir dar reikia uz tai moketi 6 eur menesiui? :D
internetas be priezasciu dingsta ir televizorius nerodo visu kanalu, aciu jums labai, labai gera firma, super :)
Giedrius Budrikis
2017-09-28 20:19:56 IP 1pp1snm1
Atsakyti
Sveiki, prieš 4 metus išvykau iš Lietuvos. Prieš išvaževimą skyriau laiko kad atsiskaityti už visas paslaugas ir mobiliuosius telefonus. Už saskaitas ir telefonus pilnai susimokėjau or ramia širdimi išvaževau.

Idomis faktas tai kad po 4 metų gaunu iš anstoliu laišką kad esu skolingas omnitel.

Susisiekus su omnitel o dabar vadinama telia atsakingi žmonės patvirtino, kad nesu skoloje ir kad man niekuom padeti negali.

Tai dabar esu nemaloneme dialoge su anstoliais, kadangi nemaniau kad apmokejimo lapelius reikia saugoti net 4 metus.
Atsakyti
Labas vakaras.Gavau iš Jūsų laišką. Tik labai nusivyliau. Niekada negalvojau, kad aš esu nesąžiningas klientas. " Omnitel" paslaugomis naudojuosi nuo 1996 metų. Niekada nebuvau nutraukusi sutarties ir niekada neturėjau skolos. Kiekvieną mėnesį mokesčiai buvo sumokėti laiku. Paskutiniu metu dirbu užsienyje. Į Lietuvą grįžtu kas kas trys mėnesiai. Kartais būnu du mėnesius Lietuvoje, kartais mažiau. Spalio pabaigoje grįšiu į Lietuvą. Juk nesu kalta, kad pragyventi Lietuvoje yra neįmanoma iš pensijos. Manau, kad grįžusi nutrauksiu sutartį. Ir tą grasinantį laišką, kurį gavau iš Jūsų su apeliacija į sąžinę paviešinsiu internete. Niekada dar nesijaučiau taip, kaip jaučiuosi dabar. "Esu nesąžiningas klientas"
Atsakyti
Fiziškai negaliu atvykti į ssaloną, kad nutraukti interneto teikimo sutartį.
Tellefonu susisėkit ir tai patvirtinsiu.

STEPONAS
Atsakyti
Omnitel, dabar Telia, paskutiniu metu suprastėjo ryšys, ypač internetas!!! Skambini pagalbos -maloniai pakalba ir tiek-nieko nedaro toliau!!!
Į saloną šiandien ir užvažiavau (2017 07 28), tai ausim palinkčiojo, ir tiek :sprendimo jokio.
Galvoju, reik Telia (kažkoks kv... pavadinimas)-atsisakyti, nes paskutiniu metu problemų nenori spręst, ankščiau buvo malonesnis aptarnavimas, ir kokybė geresnė.Ačiū.
Atsakyti
Valentina 2017-02-23 17:05:13
Esu jusu kliente jau ne pirmus metus, bet sikart labai nusiuviliau, nes susiduriau su problema, dvi dienas skambinu po 24 minut ir negaliu prisiskambinti, , to dar nebuvo, , kad reikie tiek laukti...esu labai nepatiankinta.....
Visiskai pritariu, esu kliente jau 20 metu, kai susijunge omnitel su tuo netikusiu telekomu, tai begt norisi kuo toliau nuo ju..Deja.
Atsakyti
Jaronimas 2017-01-27 16:07:50
Atsargiai su Omnitel.
Jie gali pamirštą nedidelį įsiskolinimą (nesiekiantį ir 10 eurų) nieko nepranešę po tam tikro laiko perduoti anstoliams...
To pasekmes suprantate patys...
Mums buvo lygiai tas pats. Jokių informacinių žinučių, jokių įspėjamų laiškų. Tik pakeitus ryšio operatorių gavome el. laišką, kad esame perduoti antstoliams. Ko pasekoje turime + 8eur jų išlaidas padengti..
Rimutis Petras Pūras
2017-03-11 11:31:28 IP 28mes4im
Atsakyti
Esu Omitel klientas nuo tada kai ją įsteigė miliardierius Kazickas- t.y maždaug nuo 1993-95 m. (visa ši informacija ištrinta).Po Jūsų pirkimo aš padarytas klientu nuo 2010m.Gal mano duomenis, kaqip nežymaus žmogaus Lietuvoje galima klastoti, bet juk suklastota istorija ir duomenys apie tikruosius steigėjus.R.Pūras
Atsakyti
Turime 3 abonentus. Pagal planus pokalbiai ir sms neriboti. Kiekvieno mėnesio saskaitoj būna 0, 03- 0, 09 Eur suma už "papildomas" paslaugas. Šį mėn. už MMS ir už SMS ataskaitas. Patikrinu telefono nustatymus- ataskaitos nesiunčiamos, MMS priėmimas ir siuntimas išjungtas. Ir taip kas mėnesį. Negaila tų kelių centų, bet kas mėnesį išrašinėja tuos centus už nesuteiktas paslaugas ir spėju ne mums vieniems. Vieną kartą jau buvom nutraukę sutartį, pernai grįžom, bet kaip matau sena gera sistema niekur nedingo. Keista, bet per 10 metų Bitėje neteko mokėt nei vieno cento už tokio tipo "paslaugas", o čia paskambinus klientų aptarnavimo telefonu operatorė tikina, kad pas juos viskas gerai, ale pasižiūrėkit telefono nustatymus. Ne vakar gimėm. Sėkmės "versle"
Atsakyti
Esu jusu kliente jau ne pirmus metus, bet sikart labai nusiuviliau, nes susiduriau su problema, dvi dienas skambinu po 24 minut ir negaliu prisiskambinti, , to dar nebuvo, , kad reikie tiek laukti...esu labai nepatiankinta.....
Atsakyti
Valdas 2017-02-07 13:12:04
Imem telefonus gruodžio gale cat S40 ir huawey y3 paskambinus į omniteli pasakė kad duodamas draudimas 3 mėn nemokai paskui jau reikės mokėti už, ji.praejus mėnesiui įsirėžė stikliukas Cat S40 paskambinu į omniteli ir atsiliepus konsultantei ji man paaiškino kad jūsų telefonas nedraustas tipo įvyko klaida ir už stikliuko remontą reiks susimokėti.tai įdomu kam savo puslapyje omniteli skelbiasi kad apdraudžia įrenginius.Likau apgautas šios įmonės
Man atsitiko lygiai tokia pati situacija. Buvau saline, sakè jau ne pirmas žmogus kreipési dél to.
Rasykit oficialu skunda i info@telia.lt ir prasykite rastisko oficialaus atsalymo. Jei po to neprisiims atsakomybes - praneskit apie situacija vartotoju teisei. Ten reikes nusiusti prasima isnagrineti situacija, pateikti savo siusta skunda ir gauta atsakyma.
Atsakyti
Nesuprantu jūsų bairiu omnitel ar dabar telija. Viena diena siunčiate sąskaitą už apmokėjimą o kita diena jau didesne net virš 10 eurų. O juk pas mane planas yra neribotas. Jums matyti sveikos nuovokos trūksta kad taip darote. Negi per daug klientų turite ir reikia jais atsikratyti?
Atsakyti
Imem telefonus gruodžio gale cat S40 ir huawey y3 paskambinus į omniteli pasakė kad duodamas draudimas 3 mėn nemokai paskui jau reikės mokėti už, ji.praejus mėnesiui įsirėžė stikliukas Cat S40 paskambinu į omniteli ir atsiliepus konsultantei ji man paaiškino kad jūsų telefonas nedraustas tipo įvyko klaida ir už stikliuko remontą reiks susimokėti.tai įdomu kam savo puslapyje omniteli skelbiasi kad apdraudžia įrenginius.Likau apgautas šios įmonės
Atsakyti
I 2017-02-04 21:06:48
Kas cia toks protingas raso jau.gerai kad jums atnese nauda!!! Esu ne lietuve, tai del klaidu tai manau cia maziausei turit kreipt demesi, o geriau pagalvotum ka pardaviniet, o ne suda kist zmonems!!! Nelabai matau suenteresuoti klientais!!!!
O kodėl negalima šlamšto pardavinėti ir dar didžiausiomis kainomis???
Ar tai yra draudžiama?
Juk jei atsiranda kvailių, kurie perka ir sudaro sutartis, tai kodėl nepasinaudoti kitų žmonių bukumu, kvailumu ir pinigų netaupymu? O dar prie viso to, galima ir pasilinksmint. Pardavinėji šlamštą brangiai ir stebi kaip kvaileliai perka ir atiduoda paskutinius pinigus įsivaizduodami, kad kitur nėra pigiau. Tad visai smagu kartais pasijuokti iš tokių. Labai pakelia nuotaiką.
Ypač nuotaiką pakelia, kai žmonės tinkle išbūna 15 metų ir daugiau ir galvoja, kad yra lojalūs ir gerbiami... Toks čia ir lojalumas, kai kiti tinklai siūlo geresnius planus naujokams, nei savas tinklas lojaliausiems senbuviams.
Gyveni, linksminiesi, nereikia net į cirką važiuoti :)
Atsakyti
D 2017-02-03 23:49:05
*Nusivyliau. Kompiuterį. Ganėtinai. Nesugedęs. Nesitikėkit. Padėti. Reikės. Mokėti. Pasiūlyt. Suinteresuoti.

Gerbiamoji, iš mokesčių mokėtojų pinigų lanketė 1 - 4 klasių pradinio ugdymo programą. Rašyti neišmokote. Esu labai nusivylęs, kad mokesčių mokėtojų pinigai, skirti švietimui neatnešė Jums jokios naudos.

Konsultantai tokie pat žmonės kaip ir Jūs. Jūs rašyti nemokate be klaidų, jie konsultuoti nemoka. Visi turimtrūkumų. Tad sėskitės, du, ir nustokite putotis.
Kas cia toks protingas raso jau.gerai kad jums atnese nauda!!! Esu ne lietuve, tai del klaidu tai manau cia maziausei turit kreipt demesi, o geriau pagalvotum ka pardaviniet, o ne suda kist zmonems!!! Nelabai matau suenteresuoti klientais!!!!
Atsakyti
i 2016-12-13 15:12:51
esu jusu kliente jau ne pirmus metus, bet sikart labai nusiuviliau, nes susiduriau su problema, pirkau pas jus kompjuteri, pasitikejau jusu konsultante ROBERTA MIZUTAVICIUTE, KURI DIRBA JUSU SALONE ZIRMUNU G.2, VILNIUS kuri pasiule kompa ir pasake kad ganietinai greitai veiks, bet istikruju taip nera, kam isvis tokius kompus parduodat, kad per tris men jau du kartus buvo priduotas i garantini, siandien kalbejau su meistru jis pasake kad jis nesugedies, bet nesitykiekit kad jis jums greiciau veiks jis tokiu parametru.pasiskambinus konsultantams jie atsako nieko jums padiet negalim, tai dabar du metus iseina reikies pinigus mokiet ne uz nieka!!! Tokia preke parduodant jus prarasit daug klientu!!! bet as dar skusiu jus toliau, dar rasysiu i vartotoju teise, jeigu jus nieko negalit pasiulit ir surast sprendima, matomai esat nalabai suenteresuoti del savo klientu !!!
*Nusivyliau. Kompiuterį. Ganėtinai. Nesugedęs. Nesitikėkit. Padėti. Reikės. Mokėti. Pasiūlyt. Suinteresuoti.

Gerbiamoji, iš mokesčių mokėtojų pinigų lanketė 1 - 4 klasių pradinio ugdymo programą. Rašyti neišmokote. Esu labai nusivylęs, kad mokesčių mokėtojų pinigai, skirti švietimui neatnešė Jums jokios naudos.

Konsultantai tokie pat žmonės kaip ir Jūs. Jūs rašyti nemokate be klaidų, jie konsultuoti nemoka. Visi turimtrūkumų. Tad sėskitės, du, ir nustokite putotis.
Atsakyti
Spėju, kad lojaliausių OMNITEL klientų sąskaita bus lopomos Teo spragos.
Tikrai nedirbu UAB Bitė Lietuva, tačiau Omnitelis pats brangiausias operatorius buvo bent jau iki šiol ir pats paslaptingiausias su visokiais planais iš po prekystalio ir slapčia... :))), o Tele2 pats prasčiausias, klientų aptarnavimas tragiškas, kompetencijos ir patirties ne itin daug.
Kas belieka? Bitė. Konsultacijos labai kokybiškos, kainos kiek didokos, bet tai, kad Bitės konsultantai išmano daugiau nei IT specialistai ir telefonu pagalbą suteikia geresnę, nei IT specialistai realiai susitikę - tai tikrai didelė jiem pagarba ir dėkingumas. Ir ne tik už tai, kad išsprenia problemas, bet ir už tai, kad netingi jas spręsti ir laikosi duoto žodžio. Pažada paskambinti - ir paskambina ! :)

Kurio operatoriaus paslaugomis naudojuosi? Ogi visais. Tele2 turiu sutartį, nes kartais labai patogu kaime gyvenančių giminaičių sąskaitą papildyti. Bitė - kasdieniniam naudojimui. Naudojuosi tikrai daug. Omnitel - pas dieduką. Nekeičiam operatoriaus - ką čia lakstysi, kai žmogui to gyvenimo ne tiek ir daug liko :) Tegul paišlaidauja. :)))
Atsakyti
turiu ekstra kortele, pas mane praktiskas planas ir, , isrinktieji'', kazkodel isrinktieji pas mane l isnyko, vakar paziurejau i savitarna, buvo viena suma, paskambinau vienam is isrinktuju, siandien jau jau liko beveik ant 30 min. maziau, ir cia jau ne vienas atvejis, kam daryti tokias nesamones, kam baidyti zmones nuo saves, paskambini issiaiskinti, tai tokiu bledniu prisiklausai, kad nezinai kur papuolei, tokia painiava, kad siaubas
Atsakyti
Atsargiai su Omnitel.
Jie gali pamirštą nedidelį įsiskolinimą (nesiekiantį ir 10 eurų) nieko nepranešę po tam tikro laiko perduoti anstoliams...
To pasekmes suprantate patys...
Danutė Puzelienė
2017-01-21 22:54:08 IP 28mcskdj
Atsakyti
Nusivylusi labai.
Perėjau iš TELE2, Vietoj žadėto minimalaus mokesčio teko sumokėti už 11 mėnesį 21, 79 EUR?? o 12 mėn 10, 57 EUR??Prijungė be mano sutikimo STARTO planą, kuris kiekvieną dieną man priskaitė mokėjimus, kurių aš neprašiau.Gaila, kad šitaip elgiamasi su naujais klientais, NUSIVYLUSI.
Atsakyti
- 2017-01-18 19:06:56
Tos "žiurkės" iš omnitel negali Jums meluoti pristatydamos kažkokią paslaugą, tai jeigu pats nesidomit ką perkat ir už ką vėliau reikės mokėti, tai čia jau Jūsų problema. Už savo sprendimus nereikia kitų kaltinti, niekas juk nepakiša sutarties ir nepriverčia pasirašyti. Jeigu galva nesinaudosit, tai visi operatoriai blogi Jums bus ;)
Zmogau - pirma kaip gali kazka komentuot nezinodamas tikros situacijos, tokiu komentatoriu kaip tu pilnas delfis turbut ten ir eik komentuot skurdziau
Atsakyti
grazvydas 2016-12-09 10:20:29
ziurkes is omnitelio paskambina priciesina kad pasiimti abonenta paskui pareidineja saskaitos uz neva mokamu paslaugu uzsakyma, einu nutraukti sutarti su siais A********S.o jus zmones nebukite kvailinami su abonentais ir ju isvis neimkite, omnitel a*******i tiesiai sviesiai sakau
Tos "žiurkės" iš omnitel negali Jums meluoti pristatydamos kažkokią paslaugą, tai jeigu pats nesidomit ką perkat ir už ką vėliau reikės mokėti, tai čia jau Jūsų problema. Už savo sprendimus nereikia kitų kaltinti, niekas juk nepakiša sutarties ir nepriverčia pasirašyti. Jeigu galva nesinaudosit, tai visi operatoriai blogi Jums bus ;)
Atsakyti
Klientas 2016-11-07 23:52:52
Visiskai nepatenkinta internetu, kol buvo 3 dienos pabandymui veike super praejo terminas isigaliojo sutartis viskas interneto nera filma siuncia para, nepakrauna paprastu tinklu facebook, o ka jau sakyt apie online ziurejima..pasiskambinus i omni paaiskino kaip pataisyti : issiimkit kortele ir dar karta idekit dar sako tai isspres problema. Pasiticiojimas is zmoniu. Aciu uz nesamoningas paslaukas moki po 20 e. Ir nieko neturi, niekada niekam nesiulau imt situ paslaugu, !!! Apgavykai
o su intiku tai jie apsoliuciai tyciojasi, buwau wasara paemusi ju interneta tom keliom bandymo dienom, uztikrino kad jis t, y, bandymas neapmokestinas bus, kad jei netenkina, atnesi atgal wiska nutraukia ir atsisweikinam :-)bet wa tada ir prasidejo wisas sou :-)nunesiau wiska grazinau salonui, sake nutrauks sutarty ir wiskas ok, bet berods lapk ar gruodzio pradzioj gaunu super saskaita gal 66e skolyte :-)kreipiausi i salona, rasiau i omnitel internetu, kad kas cia per pekla, kdl sutartis man nenutraukta, juk nk neturiu nei sutarties nei modemo, wel uztikrino kad ywyko klaida, aprimau, po kiek tai laiko wel laiskas namo :-)jau skoka ten wirs 100e !!!pasiutau !!!!!wel wisur kreipiausi, patikrino wiska wel nu ir pagaliau anuliawo sutarty kurios net aisku neturiu as, o wa snd wel gawau laiska kad jiem esu skolndje 1, 16 e:-) uz tai kad sunaudojau 2gb duomenu kai bandziau ju interneta :-)nu tuo euru as juos paremsiu, tegul lobsta sitie sukcei!!! :-)!!!!bet aciu Dievui kad as netesiau tos sutarties :-)o netesiau nes apie omnitel yr baisus komentarai ypac apie ribota interneta, tarkim nemokamas tau yr 20gb o tau tesunaudojus10-15gb jau uzstabdo neta, ir pasako kad limitas isnaudotas :-)naudojuosi tele 2 netu ir kolkas jokio trukumo ar kritikos negaliu pasakyt :-)manau jei kada ir susidursiu su kokia beda tele2 netu, jie spres wiska greit, ne kaip cia :-)patarimas :-)pati lb pasibaisejau tai ir kitiem nebepatarsiu NIEKADA naudotis omnitel :-)geros dienos wisiems
Atsakyti
sveiki, siomis dienomis perejau i jusu tinkla. prasau pasakyti, kodel negaliu telefonu prisijungti jusu tinkle, tiesig neduoda perduotiID duomenu, kad tapciau jusu rysio vartotoju.
Pagarbiai
loreta balciene
Kristina Klyvienė
2017-01-02 19:55:30 IP 28meo2jm
Atsakyti
Noriu pateikti skundą dėl omnitel ryšio sutrikimo. Nuo gruodžio mėn. 9 dienos Biržų rajono Germaniškio kaime sutriko omnitel ryšis, praktiškai jo visai neturime. gruodžio 11 d. užregistravau gedimą, žadėjo pranešti kada atsistatys ryšis. Atsakymo nesulaukiau, vėl užregistravau gedimą, sakė per 5 dienas suteiks atsakymą ir vėl niekas nieko nepranešė. Visas Germaniškio kaimas, kurie naudojasi omnitel ryšiu, šventes sutiko be sveikinimo skambučių ir žinučių. Gyventojai, kurie neturi omnitel abonento ir sutarčių, pasirinko kitą ryšio operatorių. Aš esu 15 metų omnitel abonentas ir norėčiau juo likti, bet jeigu jūs neatsižvelgiate į klientų bėdas teks ieškoti kito operatoriaus. Dabar visą mėnesį mano telefonas pajungtas romingu, nes dėl darbo ir asmeninių reikalų turiu būti telefonu visada pasiekiama. Norėčiau gauti atsakymą, ar atstatysite omnitel ryšį? Jeigu ne, tai ar ieškoti kito operatoriaus? Jeigu reikia, galiu surinkti viso kaimo gyventojų skundų parašus ir jums nusiųsti. Ačiū už atsakymą.
Atsakyti
Tai tikra s*******o kontora. moka tik girtis, kad ju risys geriausias, o istikro blogiausiasb net gyvenant prie pat miesto naudotis skipe neimanoma o pinigus lupa kaip reikiant Bukite atsargus geriau su jais maziau bendrauti
Danutė Lengvinienė
2016-12-29 14:32:54 IP 2cfq7n00
Atsakyti
Laba diena,

noriu paklausti, kodėl aš turėjau sumokėti 30Eurų už telefono remontą. Jis nebuvo sugedęs, tik truputį įskilęs stikliukas. Telefono aparatas draustas.Kai paklausiai informacijoje, tai man paaiškino, kad jei nebūtų draustas, tada būčiau sumokėjusi daugiau nei 120 Eurų. Nesąmonė. Visas telefonas nekainavo 300 Eurų, o stikliukas daugiau nei 120 Eurų. Bitėje turiu planšetę. Ją anūkas rimtai apgadino, visiškai neveikė, o už remontą visai nereikėjo mokėti. Ar tik Omnitelyje tokios kainos.
Atsakykite prašau.
Pagarbiai,
D. Lengvinienė
8 616 14582
Atsakyti
kortele sim nebuvo ideta i tel.atsiunte saskaita uz mobilu interneta......?????????? atejus i mados salona, pradejo isputus akis aiskinti kad omnitel negali zinoti kada sim aktyvuota kada ne...ir kad kam ir kur buvo naudojamas ta mobilus internetas negali duoti ataskaitos?????? primena suk. darbelius arba vadybininkes visiskos vistos......arba tokia imones politika niekinti klienta ir laikyti ji visisku kvailiu...
Atsakyti
As nuosirdziai nesuvokiu uz ka jusu darbuotojai gauna atlyginima. Sitoks kompetencijos trukumas, baisu. Pries tris savaites is omnitel uzsisakiau interneto plana ir marsrutizatoriu, o is teo emiau kompiuteri. Telefonu man buvo pasakyta, kad marsrutizatoriu gausiu jau kitos savaites antradieni, o del kompiuterio bus susisiekta dar. Zodziu per ta laika kalbeta buvo su dar 5 kitais operatoriais, kuriu kiekvienas seke vis kita istorija. Tai mano telefono numeris blogas nurodytas, tai dar kita savaite gausiu marsrutizatoriu, tai mano uzsakymo visai net nera.. Na zodziu. Siandien truko kantrybe ir vel paskambinau i klientu aptarnavimo linija, kur atsiliepusi konsultante visiskai nieko nezinojo ko as is jos noriu, ir pareiske, kad sujungs su kolegomis.Laukiau 11min, taciau tegurdejau ta pacia muzikele, kol galiausiai truko kantrybe ir padejusi rageli perskambinau dar karta pati. O tuomet suzinojau, kad per paskutinius 2 menesius nera isvis jokio mano uzsakymo ir galiausiai dar pareiske, kad interneto duoti man negali, nes jau turiu issimoketinai pasiemusi kompiuteri! Kaip sitaip? Pati pirma kasta kai skambinau ir derinau viska del kompiuterio ir interneto kartu, nes juk omnitel bendradarbiauja su teo, viskas buvo gerai, o kai per tas tris savaites, kai turejau gauti marsrutizatoriu, gavau kompiuteti, man pareiskia, kad interneto nebeduos.Nesuvokiami man tokie dalykai. Akivaizdu, kad klientu jums tikrai nereikia, nes sitoks nesiskaitymas ir akiu
dumimas... Man tai nesuvokiama, kaip galima sitaip su klientais.
Atsakyti
Esu labai nusivylusi omnitel darbuotojais. Užsisakius prekę pasakė, kad bus pristatyta ryt- poryt. Kitą dieną konsultantas paskambino ir pranešė, kad nebepristatys, nes NEBELIKO prekės. Daugiau niekada neturėsiu reikalų su omnitel.
Atsakyti
laba diena,
Ar turit Nokia lumia 1320 oranžinės spalvos dėkliuka
Atsakyti
esu jusu kliente jau ne pirmus metus, bet sikart labai nusiuviliau, nes susiduriau su problema, pirkau pas jus kompjuteri, pasitikejau jusu konsultante ROBERTA MIZUTAVICIUTE, KURI DIRBA JUSU SALONE ZIRMUNU G.2, VILNIUS kuri pasiule kompa ir pasake kad ganietinai greitai veiks, bet istikruju taip nera, kam isvis tokius kompus parduodat, kad per tris men jau du kartus buvo priduotas i garantini, siandien kalbejau su meistru jis pasake kad jis nesugedies, bet nesitykiekit kad jis jums greiciau veiks jis tokiu parametru.pasiskambinus konsultantams jie atsako nieko jums padiet negalim, tai dabar du metus iseina reikies pinigus mokiet ne uz nieka!!! Tokia preke parduodant jus prarasit daug klientu!!! bet as dar skusiu jus toliau, dar rasysiu i vartotoju teise, jeigu jus nieko negalit pasiulit ir surast sprendima, matomai esat nalabai suenteresuoti del savo klientu !!!
Atsakyti
ziurkes is omnitelio paskambina priciesina kad pasiimti abonenta paskui pareidineja saskaitos uz neva mokamu paslaugu uzsakyma, einu nutraukti sutarti su siais A********S.o jus zmones nebukite kvailinami su abonentais ir ju isvis neimkite, omnitel a*******i tiesiai sviesiai sakau
Atsakyti
Sveiki, aš esu jūsų klientas ir turiu jūsų įmonei priekaištų, dėl to kad esamas mano numeris negauna iš TELEDEMOS MMS,
daug kartų esu skambines į OMNITEL salonus, visi operatoriai mane maloniai išklauso, pažada kad šia problema išspres ir kad greitai atskambins man, tačiau tuo viskas ir baigiasi, kas įdomiausia nieks tiksliai nepasako ar visgi įmanoma gauti MMS iš TELEDEMOS į OMNITELĮ
Atsakyti
Nu penktadienio vakaras.visiems darbai baigesi.tai net konsultantui nepriskambinsi.nors smig i zeme.
Atsakyti
Vakar vienas iš šeimos narių pametė telefoną. Skambiname Omnitel: ar atvažiuoti ir blokuoti numerį ar galima tai padaryti telefonu (21 amžius) Užblokavo, pasakė kuriam artimiausiame salone gauti tą patį numerį.
Atvažiuojame Žirmūnų 64 Rimi, (ne visai aišku kam stovi aparatas su numerio išdavimais) nes kas ateina tas ateina. ok. Ateinam pas "konsultante" paaiškinam situacija. Numeris kainuos 5, 5€. Nustembame, už ką mokėt, ir gaunam atsakymą - nereikėjo blokuot. Norit naujo nemokamai bus, kokios čia problemos. Aš tiek atsilalbinėjimo ir nemandagumo senai nešu mačius. Į kylančius klausimus atsakyta nebuvo-nes tai ne jos kompetencija. Jin dirba sistemoje ir už nieko neatsako. Čia PAT atskubėjo kolega, kuris žiūrėdamas i tašką pries save puolė jos ginti.
Žema. APTARNAVIMAS NULINIO LYGIO, net 1 nevertas. Justina Špakauskaite ir jos kolega tragiški konsultantai.
Alma Kuneikaitė
2016-11-29 17:55:57 IP 2i24t406
Atsakyti
LABAI BLOGA NUOMONĖ, nes nuo rugsėjo 30 d. nesugebėjo atsiųsti man likusios sumos NUTRAUKUS SU JAIS SUTARTĮ, kurią turėčiau sumokėti, tačiau prie įsiskolinusių MANE SUGEBĖJO ĮDĖTI. Pasitikrinau šiandien creditinfo. Per šį laikotarpį du kartus kreipiausi į šios organizacijos darbuotojus kurie dirba Viršuliškių 40, kad pasakytų kiek vis dėlto esu skolinga. Sugebėjo pasakyti, kad sumokėčiau 43, 05 eurus ir būsiu atsiskaičiusi, tai aš ir sumokėjau, o pasirodo creditinfo rodo įsiskolinimą 193, 15 eurų. Internetinėje (naujojoje versijoje) svetainėje prisijungus irgi jokios informacijos apie sąskaitas nerodo.. Garbės tokiai organizacijai tai nedaro. LIŪDNA JEI NEBŪTŲ GRAUDU.
Atsakyti
sveiki, gavus sms is operatoriaus ''omnitel'' Mielas kliente, pranešame, kad jūs per paskutines 90 dienų daugiau nei pusę laiko praleidote ne Lietuvoje ir dėl to nebeatitinkate “Skandinavijos šalyse - kaip namie” sąžiningo naudojimosi sąlygos, todėl nuo rytojaus jums bus taikomi standartiniai ES tarifai. Juos rasite prisijungę prie www.omnitel.lt/savitarna.......

nusivyliau operatorium visiskai. niekas sudarant sutarti telefonu neispejo, kad dienu skaicius yra ribotas, nei puse zodelio neprasitare, buciau zinojes tikrai nebuciau sudares sutarti del tokio plano...specialistai dirba nekompetetingi, tris kartus skambinau del uzsakimo, ir tai per menesi seip netaip sugebejo uzsakima ivykdit, ir tai (isvykimo diena atsiemiau gatveje is kurjerio).omnitel klientas esu jau apie 15 metu. turbut darysiu isvadas galutines, su visais turimais 5 planais pereisiu i kita operatoriu......
Atsakyti
Labai gaila, kad po visu pasikeitimu ir susijungimu klientu aptarnavimo greitis visai dingo... Omnitel salone per dvi dienas teko lankytis tris kartus. Vien tik eilese tenka laukti ir po 30min... Is 3 veike 2 langeliai... Ir tai tik del e-paraso ir sim...
Atsakyti
Labas vakaras, esu jau gan senas omnitel klientas ir tikrai sendiena jais nusivyliau, esu nusipirkes mobiluji irengingi ir man tada ykiso draudima, na as sutikau sendien nunesus tvarkyti pareiske kad sutaisius dar man reiks susimoketi 50e. bet pasiiman draudima as nebuvau informuotas, Nusivyliau jusu teikiamomis paslaugomis.
Atsakyti
Laba vakaras, esu sena Omnitel klientė. Nuo vakar dienos esu šoke dėl klientų aptarnavimo salonuose bei tel. Nusipirkau naują telefoną tai per dvi paras vos vos pakeitė tel. kortelę, tai dabar telefonas jau veikia, o el. parašas iki šiol nepajungtas ir kada pajungs neaišku. Žirmūnų g. 64 ir Žirmūnų g. 2 darbuotojai neturi elementarios kompetencijos, meluoja, negali atsakyti į pateiktus klausimus. Jei Omnitel negerins savo darbo ir darbuotojų kompetencijos bus klientų bei paslaugų mažėjimo tendencija. Aš pati galvoju pakeisti mob. ryšio tiekėją ir savo draugams ir pažįstamams tai rekomenduosiu.
Atsakyti
po paskutines viesnages uzsienyje likau labai nusivylusi ir nepatenkinta Omnitel, kadangi labai svarbia akimirka nepavyko prisijungti prie mobilaus interneto uzsienyje. Tuomet iskarto skambinau i Omnitel aptarnavimo centra, Skambinti teko net tris kartus, is kuriu nei karto nesujunge manes su konsultantu, pralaukiau po nemaziau 10 min. Visus kartus nepavykus ilgai susisieksti su konsultantu, isbandziau paslauga, jog man perskambins, kai tik atsilaisvins konsultantas, taciau praejo jau kelios dienos, taip ir niekas neatskambino.

Taip pat rekomenduojame

MTTC
Mobiliųjų įrenginių aptarnavimas

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškės, LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: Pranciškaus Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės; apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; seo paslaugos; vaizdo stebėjimo sistemos.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
Mobile Technics
GSMarena.lt

Adresas: Gedimino pr. 45-4, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės; interneto parduotuvės.
Prekiaujame mobiliaisiais telefonais mažiausiomis kainomis Lietuvoje. GSMarena.lt siūlo platų mobiliųjų telefonų pasirinkimą. GSMarena.lt užtikrina savo klientams mažiausias kainas bei didžiausią prekių asortimentą. Mūsų prekybos salonai yra didžiausiuose Lietuvos miestuose – Vilniuje ir Kaune. Prekybos salonas...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Burlentininkai po antrosios plaukimo dienos: vėjas kilo pagal horoskopą
Burlentininkai po antrosios plaukimo dienos: vėjas kilo pagal horoskopą 07-26 14:51
Trečiose olimpinėse žaidynėse dalyvaujantis Juozas Bernotas po šešių RS:X klasės burlenčių plaukimų su 73 baudos taškais užima 15-ąją vietą, o Viktorija Andrulytė "Laser Radial" jachtų klasėje po...
Rusijos ryšių prievaizdas užblokavo 49-is su A. Navalnu siejamus tinklalapius
Rusijos ryšių prievaizdas užblokavo 49-is su A. Navalnu siejamus tinklalapius 07-26 14:32
Rusijos federalinė ryšių, informacijos technologijų ir visuomenės informavimo priemonių tarnyba ("Roskomnadzor") pirmadienį užblokavo 49 su kalinamu opozicijos veikėju Aleksejumi Navalnu...
Didžiausios birželio algų medianos: nauji lyderiai
Didžiausios birželio algų medianos: nauji lyderiai 07-26 14:12
Naujausi "Sodros" duomenys rodo, kurios šalies bendrovės šeštąjį 2021 m. mėnesį darbuotojams mokėjo didžiausias algų medianas.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar investuojate į įmonių akcijas?

Akcijų kainos

Facebook 369,79 +5,30%
Google 2756,32 +3,37%
Twitter 71,69 +3,05%
Starbucks 125,97 +2,72%
Macy's 16,66 -1,77%
ConocoPhillips 55,34 -2,35%
Oracle 87,69 -3,31%
Intel 53,00 -5,29%

Žaliavų kainos pasaulyje

Kava 4,24 +3,16%
Nafta 66,42 -7,51%
Cukrus 0,73 +2,82%
Ryžiai 466,00 -5,48%
Apelsinai 0,64 +4,92%
Auksas 1834,57 -0,85%
Varis 9631,50 -5,22%
Sidabras 27,00 -1,82%