VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Margin

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Margin

Atsiliepimai apie UAB Margin

Parašyk savo nuomonę apie UAB Margin
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Gerb. Olga,

Jums pinigai jau grąžinti. Savaitgalį bankai nedirba, todėl tik šiandien, t.y. pirmadienį mūsų sąskaitoje buvo įskaitytas Jūsų šeštadienį darytas pavedimas. Ir iš karto buvo atliktas pinigų grąžinimas.

Nesusipratimas gavosi, nes apmokėjote užsakymą dar nesulaukusi jo patvirtinimo. El. prekyboje prekių likučiai keičiasi labai sparčiai, todėl kai prekė išparduota, visi užsakymai tvirtinami rankiniu būdu, nes norime būti tikri, kad kliento užsakytą prekę galėsime pristatyti. Kadangi Jūsų užsakytos prekės neturėjome, pasiūlėme alternatyvą ir pritaikėme nuolaidą. Pasiūlyta alternatyva Jums netiko, užsakymą atšaukėme, o pinigus grąžinome, kai tik jie „įkrito“ į mūsų banko sąskaitą.

Jūs padarėte pavedimą šeštadienį, pirmadienį pinigai buvo Jums sugrąžinti. Atsiprašome už nedarbo dienomis patirtus nepatogumus.
Atsakyti
Sandra 2019-02-07 03:43:18
Dar sakot grazinant preke turi buti originalioj pakuotej, neprapakuota ir t.t.Tai jus pasakykit, kaip patikrint ar jusu tas daiktas veikia, jei pakuotes nepradarysiu?Ar mastot ka rasot???
Gerb., Sandra,
Norint grąžinti prekę, ji turi būti nenaudota, originalioje ir nepažeistoje pakuotėje, taip numato Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsnis.T.y. prekę galima gražiai, nesuplėšius pakuotės, išpakuoti ir apžiūrėti. Jei prekė siunčiama į garantinį servisą, pakuotė nėra būtina.
Atsakyti
Sandra 2019-02-07 03:33:19
Pirkau bekontakti termometra, tai nuo pirmos dienos nesamones rode, žodžiu pinigai išmesti kaip i vandeni.Siulot garantini, nors cia akivaizdus gamyklinis brokas, ir turetumet veikianti duot, o ne ta taisyt.Žodziu gyvenime is jusu daugiau nieko nepirksiu!!
Gerb., Sandra,
Pirmiausia reikėtų termometrą pristatyti mums į servisą diagnostikai, jei bus nustatyta, kad prietaisas turi gamyklinį broką, pakeisime nauju.
Atsakyti
Dar sakot grazinant preke turi buti originalioj pakuotej, neprapakuota ir t.t.Tai jus pasakykit, kaip patikrint ar jusu tas daiktas veikia, jei pakuotes nepradarysiu?Ar mastot ka rasot???
Atsakyti
Pirkau bekontakti termometra, tai nuo pirmos dienos nesamones rode, žodžiu pinigai išmesti kaip i vandeni.Siulot garantini, nors cia akivaizdus gamyklinis brokas, ir turetumet veikianti duot, o ne ta taisyt.Žodziu gyvenime is jusu daugiau nieko nepirksiu!!
Atsakyti
Mantas 2019-01-31 19:47:15
Lygiai tokią pačią situaciją turėjau ir aš prieš kelias dienas
Gerb., Mantai,
Jūsų užsakyta prekė buvo išparduota, todėl užsakymą atšaukėme ir nuėmėme akciją. Kaina pakilo, nes išparduotų prekių neakcijuojame.
Atsakyti
Edita 2017-12-04 14:24:15
Oj, geriau neprasidėti su jais, jeigu nežymiai brangiau galima kur nors nusipirkti. Su mikrobange prasitampėm, galvojau pamiršiu kaip baisų sapną. kreipiantis TIK raštu, išsisprendė mūsų bėdos. Dabar norėjau racijas užsakyti vaikui Kalėdoms. Kaina nurodyta 24 eur, gaunu vadybininkės ats., kad jų nėra sandelyje. Na nieko, gal nespėjo psl. pakeisti. Nepuoliau nusivilt. Užeinu nusikopijuoti pavadinimo, žiūriu vėl racijos prekyboje, tik per 15 min jų kaina pasikeitė dvigubai, ir dabar jos kainuoja 40eur. Nerimta. Jau po pirmo karto sakiau iš jų nieko nepirksiu. Vyras įkalbėjo pamėgint, gal mum pirmą kartą nepasisekė. Be reikalo suteiktas antras šansas.
Lygiai tokią pačią situaciją turėjau ir aš prieš kelias dienas
Atsakyti
Teko pirkti pora šaltkrepšių. Vieno išmatavimai neatitiko dydžio (nors ir pas gamintoją pateikti tokie patys) tai teko grąžinti. Prinigus grąžino be jokių atsikalbinėjimų ir laiku.
Atsakyti
Deimante 2018-10-15 09:21:14
Niekam nerekomenduoju sitos parduotuves, ir linkiu nesusidurti su "garantiniu", pasibaisejau ir daugiau GYVENIME NEPIRKSIU IS JU.
Gerb., Deimante,
Kad galėtume atlikti garantinį aptarnavimą, turite prietaisą pristatyti į servisą. Gavę Jūsų prekę, ją galėsime patikrinti ir jei bus nustatytas gedimas, pakeisime į naują.
Atsakyti
Niekam nerekomenduoju sitos parduotuves, ir linkiu nesusidurti su "garantiniu", pasibaisejau ir daugiau GYVENIME NEPIRKSIU IS JU.
Atsakyti
Malonu pirkti, puikus aptarnavimas, ačiū.
Atsakyti
UAB Margin 2018-07-04 14:22:55
Sveiki,

Gavome Jūsų laišką apie Venipak atsiųsto sms pranešimo dėl papildomos galimybės iš anksto nukreipti ir atsiimti siuntą artimiausiame Pickup punkte jei siuntos pristatymo laiku būsite ne namuose ir pan. SMS pranešime nurodytas siuntos kodas, turint jį galima išsiaiškinti siuntos siuntėją ir papildomą Jus dominčią informaciją. Papildoma informacija apie šią paslaugą:
https://www.venipak.lt/pickup-siuntu-taskai/

Deja, bet Jūsų pretenzija yra nepagrįsta, kadangi, Jus pati sutikote prekę atsiimti iš siūlomo punkto ir tai aiškiai matyti iš Jūsų atsiųsto susirašinėjimo su Venipak siuntų tarnyba.
Ačiū, kad įkėlėte susirašinėjimo foto, dabar ir kiti klientai galės pamatyti, kokio informatyvumo žinutės yra siunčiamos pristatant jų siuntą. Ir žinoma, apskritai, kokią aptarnavimo kokybę Žemakaina.lt siūlo. Jūs ne tik kad nepadedate išspręsti situacijos, bet dar ir reiškiate pretenziją kliento pretenzijai.
Galėjote dar patikslinti (bet suprantu, kodėl nepatikslinote), jog paspaudus ant atsiųstų Venipark nuorodų žinutėje, nėra jokios informacijos iš kokio tiekėjo yra siunčiama siunta, tik kad siunta atkeliauja iš Alytaus. Tam pridėjau ir aš screenshot.

Deja, šiuose ir visuose kituose jūsų atsakymuose trūksta tiek logikos, tiek elementarios pagarbos klientui. Toks įspūdis susidaro, jog jūs man paslaugą padarėte, kad aš sumokėjau už pristatymą bet prekė nebuvo pristatyta į namus.

Nebematau prasmės su jumis ginčytis, kam reikia, tas paskaitys šiuos komentarus ir įsivertins, ar jiems reikia veltis į tokias machinacijas. Kaip pradžiai, aš jums stipriai linkiu susitelkti į klientų aptarnavimo kokybę, būtų neblogai pradėti nuo Google paieškos. Paieškos žodžiai galėtų būti: "How to create good customer service", "How to improve customer service", "How to run good business" ir panašiai.
Atsakyti
Monika 2018-07-04 13:42:55
Nerekomenduoju Žemakaina.lt, klientų aptarnavimo kokybė lygi -1.
Sumokėjau pilnai už pristatymą į namus, gavau absoliučiai nieko nesakančią žinutę iš jų kurjerio Venipark, kurioje nurodyta, jog turiu atsiimti prekę atsiėmimo punkte. Žinutėje nulis informacijos, kad tai siunta iš Žemakaina.lt ir apskritai koks tikslas siųsti tokią žinutę, jei klientas iš karto apmoka ir informuoja, jog prekė turėtų būti pristatyta namų adresu.

Atsiėmiau prekę ir galvoju OK, turbūt kompensuos sumokėtą sumą už pristatymą, kadangi šios paslaugos nesuteikė. Nieko panašaus.
Kreipiausi tiek į Žemakaina.lt, tiek į Venipark, niekas ne tik kad neketina grąžinti pinigų, tačiau rodo visišką nesusidomėjimą padėti ir nulis rūpesčio kliento atžvilgiu. Tragiška, daugiau jokių pirkinių per Žemakaina.lt nei iš manęs, nei iš mano šeimos.
Ne be reikalo facebook neleidžiate įvertinti jūsų paslaugų, gėda.
Sveiki,

Gavome Jūsų laišką apie Venipak atsiųsto sms pranešimo dėl papildomos galimybės iš anksto nukreipti ir atsiimti siuntą artimiausiame Pickup punkte jei siuntos pristatymo laiku būsite ne namuose ir pan. SMS pranešime nurodytas siuntos kodas, turint jį galima išsiaiškinti siuntos siuntėją ir papildomą Jus dominčią informaciją. Papildoma informacija apie šią paslaugą:
https://www.venipak.lt/pickup-siuntu-taskai/

Deja, bet Jūsų pretenzija yra nepagrįsta, kadangi, Jus pati sutikote prekę atsiimti iš siūlomo punkto ir tai aiškiai matyti iš Jūsų atsiųsto susirašinėjimo su Venipak siuntų tarnyba.
Atsakyti
Nerekomenduoju Žemakaina.lt, klientų aptarnavimo kokybė lygi -1.
Sumokėjau pilnai už pristatymą į namus, gavau absoliučiai nieko nesakančią žinutę iš jų kurjerio Venipark, kurioje nurodyta, jog turiu atsiimti prekę atsiėmimo punkte. Žinutėje nulis informacijos, kad tai siunta iš Žemakaina.lt ir apskritai koks tikslas siųsti tokią žinutę, jei klientas iš karto apmoka ir informuoja, jog prekė turėtų būti pristatyta namų adresu.

Atsiėmiau prekę ir galvoju OK, turbūt kompensuos sumokėtą sumą už pristatymą, kadangi šios paslaugos nesuteikė. Nieko panašaus.
Kreipiausi tiek į Žemakaina.lt, tiek į Venipark, niekas ne tik kad neketina grąžinti pinigų, tačiau rodo visišką nesusidomėjimą padėti ir nulis rūpesčio kliento atžvilgiu. Tragiška, daugiau jokių pirkinių per Žemakaina.lt nei iš manęs, nei iš mano šeimos.
Ne be reikalo facebook neleidžiate įvertinti jūsų paslaugų, gėda.
Atsakyti
Mano pirktos kavos kapsules Kavissima kurių pirkau 100 vienetų ir netiko nespresso kavos aparatui galiojimo laikas iki2018-07-18d.Kodėl meluojat.
Atsakyti
STANKEVICIUS 2018-05-30 13:20:42
kavos kapsulių labai trumpas galiojimo laikas, del to ir žema kaina.
Konkrečių kavos kapsulių rūšių galiojimo laikai gali skirtis, tačiau pardavimo kainų priklausomai nuo galiojimo laiko dirbtinai nemažinam. Akcijos taikomos ir 1-2 metų galiojimo laiką turinčinčioms rūšims.
Atsakyti
kavos kapsulių labai trumpas galiojimo laikas, del to ir žema kaina.
Atsakyti
STANKEVICIUS 2018-05-28 13:38:01
2018-05-21 SASKAITA ZK-WEB NR 100252552 PIRKAU Nespresso kavissima kapsuliu rinkini 100 kapsuliu.Pries uzsakant buvo reklamacijoje parasyta, kad tinkavisiems Nespresso kapsuliniams aparatams, gaves prekes pabandziau virti su savo kavos Nespresso kapuliniu aparatu Delongi nepavyko issivirti kavos, nes kapsules per trumpos.Paskambinus vadybininkei, ji pasiule vezti nauja kavos aparata i servyza perkonstruoti, arba pardavineti ju parduotas kapsules pagal skelbima.Priestai naudojau is topa centro pirktas kapsules viskas buvo gerai. Taip dirba zema kaina UAB Margin.
Sveiki,

Mūsų parduodama kava kapsulėmis - skirta specialiai kapsuliniams kavos aparatams. Kaip yra skirtingi kapsuliniai kavos aparatai, taip yra yra ir skirtingos kavos kapsulės. Kad išvengtumėte nesusipratimų, turite vadovautis savo kavos aparato gamintojo rekomendacijomis, t. y. rinktis ir naudoti tas kavos kapsules kurias nurodo / rekomenduoja gamintojas. Mūsų parduodamos kapsulinės kavos KAVISSIMA prekės aprašyme nurodyta informacija, kad ji tinkama kapsuliniams kavos aparatamas ir papildomai įdėta nuotrauka su kavos kapsulės forma, pagal ką galima spręsti tinkama ji atitinkamam kavos aparatui ar ne.
Atsakyti
2018-05-21 SASKAITA ZK-WEB NR 100252552 PIRKAU Nespresso kavissima kapsuliu rinkini 100 kapsuliu.Pries uzsakant buvo reklamacijoje parasyta, kad tinkavisiems Nespresso kapsuliniams aparatams, gaves prekes pabandziau virti su savo kavos Nespresso kapuliniu aparatu Delongi nepavyko issivirti kavos, nes kapsules per trumpos.Paskambinus vadybininkei, ji pasiule vezti nauja kavos aparata i servyza perkonstruoti, arba pardavineti ju parduotas kapsules pagal skelbima.Priestai naudojau is topa centro pirktas kapsules viskas buvo gerai. Taip dirba zema kaina UAB Margin.
Atsakyti
Prekes kokybiskos, apsiperku jau nekarta. Pristatymas - greitas! Drasiai rekomenduoju, nes nei karto nenuvyle. Sekmes zemos kainos komandai!!
Atsakyti
Pirkejas 2018-03-21 09:42:24
buvo padarytas uzsakymas krumapjove 03 11, siandien 21 d., prie prekes aprasymo pazymeta, kad pristatymas 1-2 d.d., jokio skambucio is vadybininko nesulaukta, teko dometis preke paciam, skambinta kelis kartus, vis buvau maitinamas pazadais, jau nurasiau sita preke, iki siol niekas is imones nepaskambino ir neinformavo kada bus ivykdytas uzsakymas, nepasiulyta jokios alternatyvos, kitos panasios prekes. aptarnavimas apgailetinas! imones apyvarta juokinga, bet nesugeba aptarnaut net tokio mazo klientu rato...
Laba diena,
Atsiprašome dėl nesklandumų. Informavome jus telefonu, kad gali užtrukti paruošimas atsiėmimui, sutikote palaukti, todėl nesiūlėme analogų ar kitų modelių. Jūsų užsakyta prekė tik šiandien pasiekė mūsų atsiėmimo saloną. Informuosime jus asmeniškai ir telefonu.
Atsakyti
buvo padarytas uzsakymas krumapjove 03 11, siandien 21 d., prie prekes aprasymo pazymeta, kad pristatymas 1-2 d.d., jokio skambucio is vadybininko nesulaukta, teko dometis preke paciam, skambinta kelis kartus, vis buvau maitinamas pazadais, jau nurasiau sita preke, iki siol niekas is imones nepaskambino ir neinformavo kada bus ivykdytas uzsakymas, nepasiulyta jokios alternatyvos, kitos panasios prekes. aptarnavimas apgailetinas! imones apyvarta juokinga, bet nesugeba aptarnaut net tokio mazo klientu rato...
Atsakyti
rekomenduoju zemakaina parduotuve, uzsakiau elektrine malku skaldykle telefonu, kita diena kurjeris atveze, jam ir atsiskaiciau. veikia gerai, patenkintas situo aparatu. pirkau va tokia:
https://www.zemakaina.lt/malku-skaldiklis-scheppach-hl-650
Atsakyti
UAB Margin 2017-12-12 14:32:50
Gerb., kliente,
gavus Jūsų užsakymą, operatyviai informavome, kad prekės nebeturime ir gavimas artimiausiu metu nenumatomas. Patikslinome, kad patvirtinus užsakymą, Jūsų užsakytos prekės gavimas būtų per 3-4 sav., kadangi, toks terminas Jūsų netenkino, išsiuntėme papildomai pasiūlymą su analogiškomis prekėmis. Nei gavimo terminas nei analogiškos prekės Jūsų netenkino, todėl užsakymas buvo atšauktas.
Dėl situacijos su mikrobangų krosnelę, manome, kad suklydote, kadangi mūsų prekybos istorijoje nėra mikrobanginių pardavimų (mikrobangų krosnelėms neprekiaujame), o informacijos patikrinimui, būtų gerai, kad nurodytumėte įsigijimo duomenis ar bent pirkimo dokumento kopiją.
Gali būti, kad mikrobangę iš geroskainos, ne iš žemos kainos. Nerandu dok., todėl atsiprašysiu, jeigu supainiojau parduotuves, jei rasiu būtinai nurodysiu konkrečiai.
Atsakyti
Edita 2017-12-04 14:24:15
Oj, geriau neprasidėti su jais, jeigu nežymiai brangiau galima kur nors nusipirkti. Su mikrobange prasitampėm, galvojau pamiršiu kaip baisų sapną. kreipiantis TIK raštu, išsisprendė mūsų bėdos. Dabar norėjau racijas užsakyti vaikui Kalėdoms. Kaina nurodyta 24 eur, gaunu vadybininkės ats., kad jų nėra sandelyje. Na nieko, gal nespėjo psl. pakeisti. Nepuoliau nusivilt. Užeinu nusikopijuoti pavadinimo, žiūriu vėl racijos prekyboje, tik per 15 min jų kaina pasikeitė dvigubai, ir dabar jos kainuoja 40eur. Nerimta. Jau po pirmo karto sakiau iš jų nieko nepirksiu. Vyras įkalbėjo pamėgint, gal mum pirmą kartą nepasisekė. Be reikalo suteiktas antras šansas.
Gerb., kliente,
gavus Jūsų užsakymą, operatyviai informavome, kad prekės nebeturime ir gavimas artimiausiu metu nenumatomas. Patikslinome, kad patvirtinus užsakymą, Jūsų užsakytos prekės gavimas būtų per 3-4 sav., kadangi, toks terminas Jūsų netenkino, išsiuntėme papildomai pasiūlymą su analogiškomis prekėmis. Nei gavimo terminas nei analogiškos prekės Jūsų netenkino, todėl užsakymas buvo atšauktas.
Dėl situacijos su mikrobangų krosnelę, manome, kad suklydote, kadangi mūsų prekybos istorijoje nėra mikrobanginių pardavimų (mikrobangų krosnelėms neprekiaujame), o informacijos patikrinimui, būtų gerai, kad nurodytumėte įsigijimo duomenis ar bent pirkimo dokumento kopiją.
Atsakyti
Oj, geriau neprasidėti su jais, jeigu nežymiai brangiau galima kur nors nusipirkti. Su mikrobange prasitampėm, galvojau pamiršiu kaip baisų sapną. kreipiantis TIK raštu, išsisprendė mūsų bėdos. Dabar norėjau racijas užsakyti vaikui Kalėdoms. Kaina nurodyta 24 eur, gaunu vadybininkės ats., kad jų nėra sandelyje. Na nieko, gal nespėjo psl. pakeisti. Nepuoliau nusivilt. Užeinu nusikopijuoti pavadinimo, žiūriu vėl racijos prekyboje, tik per 15 min jų kaina pasikeitė dvigubai, ir dabar jos kainuoja 40eur. Nerimta. Jau po pirmo karto sakiau iš jų nieko nepirksiu. Vyras įkalbėjo pamėgint, gal mum pirmą kartą nepasisekė. Be reikalo suteiktas antras šansas.
Atsakyti
labai geranoriškai reaguojama į kliento pretenzijas dėl gamykliškai brokuotos prekės. pirkau pramoninį dulkių siurblį, buvo brokuota pajungimo šakutė. jau sekančią dieną buvo išsiūsta nauja su bonusu klientui. tikri šaunuoliai. ačiū
Atsakyti
Prekiaujame tik iš ES šalių importuojamomis prekėmis, kurios visos turi kokybės atitikties "CE certified" sertifikatą, užtikrinantį, kad gamintojo į rinką tiekiamų prekių kokybė yra patvirtinta atsakingų ES agentūrų. Vertinant konkretų atvejį, susijusį su el. čirvinių blynų keptuvėmis bei lyginant jas su dujinėmis, tenka pripažinti, kad elektrinės lėčiau kepa, todėl geriau rinktis kuo didesnio galingumo keptuvę, tačiau tai nereiškia, kad jos nekokybiškos. Blynai gaunasi ir skanūs, ir traškūs - tik kepa kiek ilgiau: 1000W keptuvėje vienas blynas iškepa maždaug per 5 minutes. Kitu atveju, reikėtų pristatyti prekę į garantinį servisą.
Atsakyti
Jūratė 2017-09-05 13:03:00
Pirkau Tristar firmos elektrinę čirvinių blynų keptuvę internetu zemakaina.lt. Keptuvė iš viso nekepė, o tik šildė tešlą, korpusas kaito, be pirštinių buvo neįmanoma prisiliesti, per visus plyšius ėjo garas, keptuvę reikėjo per jėgą laikyti prispaustą, kad nesikeltų viršus, žodžiu visiškas šlamštas. Kadangi buvo nurodyta garantija - 2 metai, grąžinau firmai, kad suremontuotų arba pakeistų, arba grąžintų pinigus, kadangi ji neatliko pagrindinės savo funkcijos - nekepė. Keptuvė netrukus buvo grąžinta, o man buvo atsakyta, kad su keptuve viskas tvarkoje, ji nėra sugedusi ir puikiai veikia. Taip "remontuota"buvo du kartus. Žodžiu, išmesti pinigai į balą.
Tik nieko nepirkit iš šitų a******ų, o ypatingai čirvinių blynų keptuvės TRISTAR, kuri neabejotinai gali jus sudominti dėl savo patrauklios kainos, tačiau iškart galiu jums pasakyti, šykštuolis moka du kartus ir liksite labai nusivilę.
Taigi pirkau iš šios parduotuvės el blynų keptuvę ir el grilių (labai gailiuosi, kad prieš tai neperskaičiau blogų atsiliepimų apie šią įmonę ir net konkrečią prekę, nes pasirodo nusiskundimų turiu ne aš viena). Su griliumi viskas buvo kaip ir ok, tačiau blynų keptuvė nuvylė. Nors ir darai viską pagal kepimo instrukcijas, nustatai aukščiausią temperatūrą ir kepi ilgai, vistiek blynų vidus žalias, o išorė nei kiek neapkepusi neapskrudusi. Be to keptuvė yra saugi vaikams, nes net jai įkaitus iki aukščiausios temperatūros, gali drąsiai uždėt ranką ant kepimo paviršiaus ir tikrai neliksi nudegęs. Tai kaip gaki iškept žalias blynas???
Paskambinus į jklientų aptarnavimą, buvau kiek nuraminta. Viskas tvarkoj, prekę supakuokit, praneškit kums ir mes atsiųsime kurjerį paimti prekės. Tačiau pranešus, kad jau esu suruošus orekę, konsultantė jau pakeitė gaidelę. Nesvarbu, kad prekė nekokybišką, bet aš pati turiu ją išsiųsti paštu ir dar smulkiai surašint litaniją, kas, kaip ir dėl ko.
Taigi šiandien iš klientų aptarnavimo, gavau atsakymą, kad pasirodo viskas su blynų keptuvė yra gerai, ji įkaista iki reikiamos temperatūros ir prekę galiu pasiimti. Duodu ant galvos apšikt, kad ta prekė net nebuvo išpakuota ir nebuvo patikrinta. O dar tas sarkastiškas ir užtikrintas konsultantės tonas, kai pasakiau, kad kreipsiuosi į vartotojų teises.
Ši įmonė negerbia savo pirkėjų, jai nesvarbi jos reputacija.
Ir taip manau, kad taip toli nevažiuosit, nei su tokiu požiūriu į prekybą, pirkėją. Be to tas jūsų operatyvumas, greitas prekių išsiuntimas, tik parodo, kad neturit daug užsakymų, nes jūsų darbuotojai nespėtų suktis, o ne nosis krapštytų.
Prieš pirkdami iš šios el parduotuvės dar kartą gerai pagalvokite. Aš nukentėjau tik dėl 17 eurų, bet perkant brangų daiktą, nusvilti galima daug skaudžiau.
Būkite gera, parašykite man į el paštą gintaree1245@gmail.com, pas mane taip pat analogiška situacija su šita keptuve, taip, kad gal kartu kažką bendrai pasieksim ir pažabosim šitus aferiūgas.
Atsakyti
Tik nieko nepirkit iš šitų a******ų, o ypatingai čirvinių blynų keptuvės TRISTAR, kuri neabejotinai gali jus sudominti dėl savo patrauklios kainos, tačiau iškart galiu jums pasakyti, šykštuolis moka du kartus ir liksite labai nusivilę.
Taigi pirkau iš šios parduotuvės el blynų keptuvę ir el grilių (labai gailiuosi, kad prieš tai neperskaičiau blogų atsiliepimų apie šią įmonę ir net konkrečią prekę, nes pasirodo nusiskundimų turiu ne aš viena). Su griliumi viskas buvo kaip ir ok, tačiau blynų keptuvė nuvylė. Nors ir darai viską pagal kepimo instrukcijas, nustatai aukščiausią temperatūrą ir kepi ilgai, vistiek blynų vidus žalias, o išorė nei kiek neapkepusi neapskrudusi. Be to keptuvė yra saugi vaikams, nes net jai įkaitus iki aukščiausios temperatūros, gali drąsiai uždėt ranką ant kepimo paviršiaus ir tikrai neliksi nudegęs. Tai kaip gaki iškept žalias blynas???
Paskambinus į jklientų aptarnavimą, buvau kiek nuraminta. Viskas tvarkoj, prekę supakuokit, praneškit kums ir mes atsiųsime kurjerį paimti prekės. Tačiau pranešus, kad jau esu suruošus orekę, konsultantė jau pakeitė gaidelę. Nesvarbu, kad prekė nekokybišką, bet aš pati turiu ją išsiųsti paštu ir dar smulkiai surašint litaniją, kas, kaip ir dėl ko.
Taigi šiandien iš klientų aptarnavimo, gavau atsakymą, kad pasirodo viskas su blynų keptuvė yra gerai, ji įkaista iki reikiamos temperatūros ir prekę galiu pasiimti. Duodu ant galvos apšikt, kad ta prekė net nebuvo išpakuota ir nebuvo patikrinta. O dar tas sarkastiškas ir užtikrintas konsultantės tonas, kai pasakiau, kad kreipsiuosi į vartotojų teises.
Ši įmonė negerbia savo pirkėjų, jai nesvarbi jos reputacija.
Ir taip manau, kad taip toli nevažiuosit, nei su tokiu požiūriu į prekybą, pirkėją. Be to tas jūsų operatyvumas, greitas prekių išsiuntimas, tik parodo, kad neturit daug užsakymų, nes jūsų darbuotojai nespėtų suktis, o ne nosis krapštytų.
Prieš pirkdami iš šios el parduotuvės dar kartą gerai pagalvokite. Aš nukentėjau tik dėl 17 eurų, bet perkant brangų daiktą, nusvilti galima daug skaudžiau.
Atsakyti
Dėkoju už komentarą ir mano atsiliepimo patalpinimą hairfree.lt puslapyje, tačiau jo paviešinimas turėjo būti atliktas tuo metu, kai jį parašiau, o ne po to kai parašiau atsiliepimą apie Jūsų įmonę rekvizitai.lt :) Linkiu ateityje laiku priimti tinkamus ir teisingus sprendimus.
Atsakyti
Aiste 2017-09-11 16:40:58
Nusprendžiau ir aš pasidalinti patirtimi dėl UAB "Margin" taikomų "marketingo" priemonių po paskutinio komunikavimo :)
Įsigijau fotoepiliatorių. Naudojau ilgiau nei 6 mėnesius pagal numatytą grafiką, procedūras atlikau pagal instrukciją, bet rezultato nebuvo. Nusprendžiau pasidalinti savo patirtimi su kitomis merginomis, nes prieš perkant fotoepiliatorių ir pati labai ieškojau atsiliepimų bei informacijos dėl veiksmingumo. Parašiau korektišką atsiliepimą (pridedu foto) hairfree.lt puslapyje, kurio administratorius niekaip nepatvirtino. Po kelių dienų susisiekiau su įmone ir paklausiau, kada mano atsiliepimas bus patalpintas. Gavau atsakymą, kad komentaras yra neadekvatus ir klaidinantis, kad greičiausiai naudojau prietaisą ne pagal instrukciją ar neturiu kantrybės :)
Mano komentaras nebuvo patalpintas, todėl būkite labai atsargūs darydami išvadas apie produktą pagal atsiliepimus, patalpintus šios įmonės svetainėse, nes didelė tikimybė, kad matote tik UAB "Margin" "patinkančius" atsiliepimus, kurie "neklaidina vartotojų" :)
Tiesa, kita įmonė, prekiaujanti analogiška preke, įdėjo analogišką mano komentarą savo svetainėje, tad išvadas apie UAB "Margin" veikimo principus pasidarykite patys :)
Laba diena, Aiste.

Įprastai pilnas plaukų šalinimo ciklas trunka 18 - 24 mėnesius. Plaukelių šalinimo efektyvumas kiekvienam yra individualus, priklausomai nuo kūno vietos, plaukų spalvos ir „Silk’n Infinity“ naudojimo būdo. Matomai 12 procedūrų Jums yra per mažai, kad pasiektumėte ilgalaikių ir norimų rezultatų. Rekomenduojame ir toliau tikslingai daryti procedūras iki kol pasieksite norimų rezultatų. Visada mielai padėsime ir atsakysime į iškilusius klausimus. Tikimės, kas pasinaudosite mūsų rekomendacijomis ir nenuleisti rankų naudojantis fotoepiliatoriumi. :)
Atsakyti
Nusprendžiau ir aš pasidalinti patirtimi dėl UAB "Margin" taikomų "marketingo" priemonių po paskutinio komunikavimo :)
Įsigijau fotoepiliatorių. Naudojau ilgiau nei 6 mėnesius pagal numatytą grafiką, procedūras atlikau pagal instrukciją, bet rezultato nebuvo. Nusprendžiau pasidalinti savo patirtimi su kitomis merginomis, nes prieš perkant fotoepiliatorių ir pati labai ieškojau atsiliepimų bei informacijos dėl veiksmingumo. Parašiau korektišką atsiliepimą (pridedu foto) hairfree.lt puslapyje, kurio administratorius niekaip nepatvirtino. Po kelių dienų susisiekiau su įmone ir paklausiau, kada mano atsiliepimas bus patalpintas. Gavau atsakymą, kad komentaras yra neadekvatus ir klaidinantis, kad greičiausiai naudojau prietaisą ne pagal instrukciją ar neturiu kantrybės :)
Mano komentaras nebuvo patalpintas, todėl būkite labai atsargūs darydami išvadas apie produktą pagal atsiliepimus, patalpintus šios įmonės svetainėse, nes didelė tikimybė, kad matote tik UAB "Margin" "patinkančius" atsiliepimus, kurie "neklaidina vartotojų" :)
Tiesa, kita įmonė, prekiaujanti analogiška preke, įdėjo analogišką mano komentarą savo svetainėje, tad išvadas apie UAB "Margin" veikimo principus pasidarykite patys :)
Atsakyti
Pagal instrukcijas ir darėme, bet kepėme ne 5-7 minutes, o pusę valandos tą vieną blyną ir jis vis tiek neiškepė taip kaip turėtų. Sakyčiau, kad tešlą ne tokią padarėm, bet pabaigėm blynus kepti senoje ne elektrinėje blyninėje ir viskas iškepė kuo puikiausiai, tuomet peršasi tik viena išvada - nekokybiška prekė...
Atsakyti
Jūratė 2017-09-05 13:03:00
Pirkau Tristar firmos elektrinę čirvinių blynų keptuvę internetu zemakaina.lt. Keptuvė iš viso nekepė, o tik šildė tešlą, korpusas kaito, be pirštinių buvo neįmanoma prisiliesti, per visus plyšius ėjo garas, keptuvę reikėjo per jėgą laikyti prispaustą, kad nesikeltų viršus, žodžiu visiškas šlamštas. Kadangi buvo nurodyta garantija - 2 metai, grąžinau firmai, kad suremontuotų arba pakeistų, arba grąžintų pinigus, kadangi ji neatliko pagrindinės savo funkcijos - nekepė. Keptuvė netrukus buvo grąžinta, o man buvo atsakyta, kad su keptuve viskas tvarkoje, ji nėra sugedusi ir puikiai veikia. Taip "remontuota"buvo du kartus. Žodžiu, išmesti pinigai į balą.
Gerb., Jūrate,
Gavę keptuvę į garantinį ją patikrinome ir išbandėme. Prietaisas yra be defektų ir veikia pagal visus gamintojo nurodymus. Įsiskaitykite į naudotojo instrukciją ir viską atlikite pagal ją. Jei reikia laikyti per jėgą, kaip rašote, tai reiškia, kad buvo įpilta per daug tešlos. Pamėginkite pilti mažiau. Prieš kepimą leiskite prietaisui šiek tiek įkaisti su uždaromis plokštėmis. Kai žalia indikacinė lemputė užgęsta, prietaisas paruoštas kepimui. Sekite raudonos ir žalios indikacinių lempučių užsidegimo ir užgęsimo eiga, kaip nurodyta instrukcijoje. Taip pat norime atkreipti dėmesį, kad intrukcijoje nurodytas kepimo laikas yra apie 5-7 minutes. Tikime, kad jei prietaisą naudosite pagal gamintojo nurodymus, nusiskundimų neturėsite.
Atsakyti
Pirkau Tristar firmos elektrinę čirvinių blynų keptuvę internetu zemakaina.lt. Keptuvė iš viso nekepė, o tik šildė tešlą, korpusas kaito, be pirštinių buvo neįmanoma prisiliesti, per visus plyšius ėjo garas, keptuvę reikėjo per jėgą laikyti prispaustą, kad nesikeltų viršus, žodžiu visiškas šlamštas. Kadangi buvo nurodyta garantija - 2 metai, grąžinau firmai, kad suremontuotų arba pakeistų, arba grąžintų pinigus, kadangi ji neatliko pagrindinės savo funkcijos - nekepė. Keptuvė netrukus buvo grąžinta, o man buvo atsakyta, kad su keptuve viskas tvarkoje, ji nėra sugedusi ir puikiai veikia. Taip "remontuota"buvo du kartus. Žodžiu, išmesti pinigai į balą.
Atsakyti
Užsisakiau elektrinę bosch žoliapjovę. Iškart gavau 5e nuolaidą. Žoliapjovę galėjau atsiimti po kelių valandų po užsakymo. po užsakymo praėjus 15min paskambino vyrukas ir informavo kada galėsiu atsiimti prekę ir dar davė patarimų dėl priežiūros. Likau labai patenkinta aptarnavimu.
Atsakyti
Prekių grąžinimas vykdomas pagal galiojančius LR teisės aktus ir LR vyriausybės patvirtintas Mažmeninės prekybos taisykles. Grąžinant prekes, būtina pateikti prekių įsigijimo dokumentus bei laikytis šių sąlygų:

kiekviena grąžinama prekė yra originalioje ir nepažeistoje pakuotėje;
prekės nebuvo naudojamos;
prekės nebuvo sugadintos;
nuo prekių nebuvo nuimtos originalios etiketės (apsauginės plėvelės, etiketės ir kt.);
grąžinamos prekės yra pilnos komplektacijos ir išlaikė savo prekinę išvaizdą.

Kadangi prekes grąžinote prekes suplėšytoje pakuotėje, Jūsų prašymas gražinti pinigus negali būti tenkinamas. Atsiprašome už nepatogumus.
Atsakyti
Būkite labai atsargūs, užsisakydami prekes jų internetinėje parduotuvėje Hairfree.lt: pardavinėja su nuolaida prekes, kurių negalima panaudoti dėl netinkamai nurodytų dydžių ir jų išmatavimų, o kai pabandai grąžinti imasi tokių veiksmų kaip piktybinis pakuotės sugadininimas, kad nereikėtų grąžinti apmokėjimo. Jei sugalvosite grąžinti prekę - būtinai nupaveiksluokite prieš išsiųsdami. Toliau nuo tolių prekeivių...
Atsakyti
Zemakaina.lt - tikrai zemos kainos, malonus bendravimas bei aptanavimas, greitas prekiu pristatymas, vakar uzsisakiau ir siandien kurjeris atveze (napaisant atstumo).likau patenkinta, ir tikrai ateityje pirksiu ne karta, aciu :)
Atsakyti
Rasa K. 2017-01-29 21:01:08
sveiki,
"ištiko" labai apmaudi situacija, rašau viltingai, tačiau visiškai suprasiu, jei nieko negalėsite padėti. :) Taigi: ketvirtadienį (01.26) Jūsų parduotuvėje įsigyjau eterinių aliejų garintuvą Lanaform Aroma Design (https://www.zemakaina.lt/oro-drekintuvas-aromatizatorius-lanaform-aroma-design). Aptarnavimas puikus, greitas, tad prietaisą penktadienį jau turėjau savo rankose ir džiūgavau. Deja, surinkus detales paaiškėjo, jog prietaisas neveikia (tiek led lemputės, tiek pats garintuvas), todėl po savatgalio planavau prašyti pakeisti prekę. (Beje, vėliau šiame puslapyje radau nusiskundimą apie tos pačios prekės gedimus). Tačiau didžiam mano nusivylimui, stiklinis garintuvo gaubtas, pirmadienio nesulaukė: buvęs dežėje ir bandytas perkelti į kitą vietą.. sudužo. Toks tad ir klausimas: ar yra bent menkutė galimybė pakeisti bent jau nuo pat pradžių neveikusią dalį? :) ačiū už atsakymą.
Rasa
ačiū už greitą reakciją. puiku, atvyksiu :)
Atsakyti
Rasa K. 2017-01-29 21:01:08
sveiki,
"ištiko" labai apmaudi situacija, rašau viltingai, tačiau visiškai suprasiu, jei nieko negalėsite padėti. :) Taigi: ketvirtadienį (01.26) Jūsų parduotuvėje įsigyjau eterinių aliejų garintuvą Lanaform Aroma Design (https://www.zemakaina.lt/oro-drekintuvas-aromatizatorius-lanaform-aroma-design). Aptarnavimas puikus, greitas, tad prietaisą penktadienį jau turėjau savo rankose ir džiūgavau. Deja, surinkus detales paaiškėjo, jog prietaisas neveikia (tiek led lemputės, tiek pats garintuvas), todėl po savatgalio planavau prašyti pakeisti prekę. (Beje, vėliau šiame puslapyje radau nusiskundimą apie tos pačios prekės gedimus). Tačiau didžiam mano nusivylimui, stiklinis garintuvo gaubtas, pirmadienio nesulaukė: buvęs dežėje ir bandytas perkelti į kitą vietą.. sudužo. Toks tad ir klausimas: ar yra bent menkutė galimybė pakeisti bent jau nuo pat pradžių neveikusią dalį? :) ačiū už atsakymą.
Rasa
Gerb., Rasa,
Labai dažna aromatizatorių neveikimo priežastis, tai netinkamas prietaiso paruošimas naudojimui. Atvykite į mūsų parduotuvę, prietaisą patikrinsime, jei jis tikrai neveikia, tuomet pagal galiojančią 24mėn. garantiją jis bus taisomas arba keičiamas nauju. Jei po patikrinimo prietaisas veiks, galėsite įsigyti naują aromatizatoriaus indą.
Atsakyti
sveiki,
"ištiko" labai apmaudi situacija, rašau viltingai, tačiau visiškai suprasiu, jei nieko negalėsite padėti. :) Taigi: ketvirtadienį (01.26) Jūsų parduotuvėje įsigyjau eterinių aliejų garintuvą Lanaform Aroma Design (https://www.zemakaina.lt/oro-drekintuvas-aromatizatorius-lanaform-aroma-design). Aptarnavimas puikus, greitas, tad prietaisą penktadienį jau turėjau savo rankose ir džiūgavau. Deja, surinkus detales paaiškėjo, jog prietaisas neveikia (tiek led lemputės, tiek pats garintuvas), todėl po savatgalio planavau prašyti pakeisti prekę. (Beje, vėliau šiame puslapyje radau nusiskundimą apie tos pačios prekės gedimus). Tačiau didžiam mano nusivylimui, stiklinis garintuvo gaubtas, pirmadienio nesulaukė: buvęs dežėje ir bandytas perkelti į kitą vietą.. sudužo. Toks tad ir klausimas: ar yra bent menkutė galimybė pakeisti bent jau nuo pat pradžių neveikusią dalį? :) ačiū už atsakymą.
Rasa
Atsakyti
Atsiprašome už nepatogumus, tačiau šventiniu laikotarpiu smarkiai išauga klientų užklausų srautas, todėl ne į visus telefono skambučius visada spėjame operatyviai atsakyti. Parašykite el. laišką į eshop@zemakaina.lt kokia prekė Jus domina ir pasistengsime Jums maksimaliai greitai padėti
Atsakyti
Skambinau 4 kartus dėl prekės. Atsiliepę žmonės pasakė, kad perduosim vadybininkui duomenis ir jis su jumis susisieks. Kiekvieną kart paskambinus vis ta pati melodija ir jokio atsakymo. Nesuprantu kaip tokia nepatikima, negerbianti savo klientų internetinė parduotuvė dar gali turėti pirkėjų.
Atsakyti
Labai greitas prekiu pristatymas. Malonu pirkti
Atsakyti
Pirkau is cia, nes kiek lyginau kainas saldytuvui, tai cia tikrai verta pirkti. Ir pristate per 1 diena, kaip buvo zadeta. Atsiliepimai tikrai geri
Atsakyti
Anukui atostogos, tad buvau pazadejusi riedlente dovanu. Uzsakiau ir kita diena jau gavau. Vaikas labai dziaugiasi ir man patiko cia pirkti
Atsakyti
Ieskojau kas Lietuvoje prekiauja Nespresso kavos kapsulemis. Pabandziau, patiko ir dabar perku nuolat. Labai skani kava ir kaina tinka. Rekomenduoju
Atsakyti
Pirkau iš šios parduotuvės prekę, ir jau po dviejų dienų galėjau džiaugtis ją gavus. Preke likau patenkinta, būtent ją žiūrinėjau per daugelį svetainių, bet kadangi čia buvo akcija nusprendžiau pirkti per čia. Kažkiek paskaičius komentarus dar dvejojau, bet visgi nutariau pirkti ir nesigailiu - prekę gavau kokybišką, greitai ir pigiau.

Taip pat rekomenduojame

VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShop

Adresas: Kubiliaus g. 21, LT-09108 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; interneto parduotuvės; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2 / Saltoniškių g. 29, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Aukcione pardavė L. Coheno meilės laiškus
Aukcione pardavė L. Coheno meilės laiškus 06-17 21:15
"Christie’s" aukcione parduota daugiau kaip 50 meilės laiškų, kuriuos savo mūzai ir vienai iš gyvenimo draugių Marianne‘ai Ihlen parašė kanadiečių atlikėjas Leonardas Cohenas. Iš viso už juos...
B. Netanyahu meilikauja D. Trumpui – pavadino miestą jo garbei
B. Netanyahu meilikauja D. Trumpui – pavadino miestą jo garbei 06-17 20:42
Trump Heights arba Ramat Trump – į tokį miestą Golano Aukštumose, kurias Izraelis laiko savo teritorija, neužilgo bus galima nuvykti. Užrašą su gyvenvietės pavadinimu sekmadienį atidengė Izraelio...
"Huawei": JAV apribojimai mums kainuos 30 mlrd. USD
"Huawei": JAV apribojimai mums kainuos 30 mlrd. USD 06-17 20:06
Dėl JAV veiksmų, nukreiptų prieš "Huawei", kompanija šiemet negaus beveik 30 mlrd. USD planuotų pajamų, pirmadienį pareiškė Kinijos technologijų milžinės vadovas. Šiemet prognozuojamas ir apie 40%...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kur atostogausite šią vasarą?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Facebook 181,33 +2,18%
Starbucks 84,24 +1,07%
Colgate-Palmolive 73,35 +0,82%
Wells Fargo 45,59 +0,66%
Cisco 54,75 -2,53%
Nokia 4,95 -2,56%
Western Digital 36,33 -2,70%
Texas Instruments 107,31 -3,48%

Žaliavų kainos pasaulyje

Auksas 1283,70 -0,17%
Varis 6017,90 -6,53%
Kava 2,66 -0,37%
Dujos (JAV) 2,63 -0,75%
Jautiena 4,60 -2,13%
Cukrus 0,58 -1,69%
Ryžiai 409,00 -0,97%
Dyzelis 2,03 -1,46%