VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę LPP LITHUANIA, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę LPP LITHUANIA

Atsiliepimai apie LPP LITHUANIA, UAB

RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO, SINSAY

FIT into Fashion
Big Green Egg Big Green Egg
Parašyk savo nuomonę apie LPP LITHUANIA, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Praeitą savaitę apsipirkinėjau House parduotuvėje Kauno akropoly, negaliu patikėti kaip konsultantės gali taip bendrauti su klientais… Matavausi drabužį, dydis netiko, tad paprašiau išlindus iš kabinos konsultantės atnešti kitą dydį ir ji man piktai atsakė, jog nuolaidinių drabužių nenešiojam… Tai viską turėjau apsirengti atgal ir eiti į kitą parduotuvės galą pasiimti kitą dydį ir atgal į kabiną matuotis, o ta pati konsultantė visą laiką mane stebėjo šnairai.. Pati dirbu konsultante ir niekada nebendrauju taip su klientais, ypatingai kai gali kilti tavo apyvarta :) Labai gaila! Net nesinori grįžti į tokias parduotuves.
Atsakyti
Apeikit sitas LPP imones parduotuves tokias kaip Sinsay, Cropp Town, Housebrand.Drabuziai ateina tai suplyse, tai susiglamze, tai sportbaciai su sugadintais padais, daznai neatitinka drabuziu dydziai.Dar be sito, jau 2 savaites negaliu atgauti pinigus uz grazintas prekes, tyciojasi dar telefonu sakydami kad kreipciausi i vartotoju teises!!!!!!!Neprasidekite su sita parduotuve nes pinigu negausit!!!!!!
Atsakyti
DEMESIO !!! NEPIRKIT SIOSE PARDUOTUVESE !!!
Galiu patvirtinti, kad visi zemiau parasyti neigiami atsiliepimai yra teisingi. RUBU KOKYBE APGAILETINA.

Mohito.com
Uzsakinejau smulkmenas, dvi kepures. Viena atsiunte ne ta, kita su suplysusiais siulais (taip nauja). I emailus neatsako, telefono nekelia, grazinti neina. Zinoma, galeciau atsiimti su vartotoju teisem, bet tiesiog suma neverta laiko. Venkite situ prekes zenklu, ypac kai yra tiek normaliu alternatyvu.
Atsakyti
Gėda, Reserved, kad nesugebat grąžinti už prekę, kurios net nepristatėt.
Kreipiausi, gavau patikslinimą, kad neįdėta, pažadeta atsiųsti atskirai, vėliau kreipėsi, kad nebeturi ką atsiųt ir grąžins pinigus.

Ir taip nuo vasario 15dienos!
Gėda už kelis eurus. Neskaitant, kad per vieną siuntą atsiuntėt akivaizdų broką už kurį neseniai grąžinot ir dalies užsakymo neatsiuntėt.

Paskutiniu metu rašau kasdien ir gaunu atsakymą “ryt bus pavedimas” ir taip keliskart iš eilės.

Gėda! Pasilikite sau tą nuolaidos koduką. Baisiai nesąžiningas požiūris į klientą.
Atsakyti
Šiaip niekada nerašau blogų atsiliepimų, bet po tokio aptarnavimo negaliu čia neparašyti. 2022.01.08 d. Kauno Akropoly apsipirkau cropp parduotuvėje. Viena pardavėja šviesių- peroksidinių plaukų bei kilometrinių blakstienų, labai nemaloniai aptarnavo. Visų pirma net nepasisveikino, burbėdama po nosim užklausė ar reikia maišelio, man pasakius, kad reikia nepatenkinta sudėjo rūbus ir numetė jį man, taipogi net neatsisveikinus. Paminėsiu, kad kol ji mane aptarnavo prie kasos plepėjo su kita pardavėja apie asmeninius reikalus. Aš suprantu, kad kartais būna ne ta nuotaika ar bloga diena, pati esu dirbusi tokį darbą, tačiau, kad ir kokia prasta diena bebūtų, tikrai būtų malonu, jeigu bent pasisveikintumėt ar atsisveikintumėt. Labai liūdna, kad dirba tokios gyvenimu nepatenkintos darbuotojos, nors jos vietą galėtų užimti darbuotojas, kuriam tikrai reikia to darbo.
Atsakyti
nusivyliau Sinsay parduotuve, labai laukta prekė, o atkeliavo sudaužyta. Susisiekus, nėra galimybės pakeisti, turi per naujo užsisakyti. O kaip užsisakyti, jei tos prekės nebėra prekyboje??????? turėtų parduotuvė kažkaip keisti prekių keitimo ir grąžinimo politiką arba pradėti atsakingai pakuoti dūžtančius daiktus, ar bent užklijuoti ant dėžės įspėjimo lipduką apie viduje esantį dūžtanytį daiktą. Nes mano atveju, prekė laksto po visą dėžę, be jokios atramos ar paminkštinimo, nenuostabu, kad pristatymo metu sudužo. Neatsakingas įmonės požiūris.
Atsakyti
Užsisakiau puodelius iš sinsay parduotuves, dpd kurjeris pristatė juos sudaužytus. Nežinau ar tai kurjerio kaltė ar sinsay parduotuvė juos nesaugiai supakavo. Bet pirma karta susidūriau išvis su prekiu grąžinimu tai nežinojau kur tokiu atveju kreiptis ir ką daryti. Tai radus pirmą numerį sinsay internetinei parduotuvei paskambinau į ozo prekybos centrą, nežinau ar atsiliepus pardavėja blogos šiandieną nuotaikos ar šiaip nežino kaip bendrauti su klientais, bet galėtumet savo darbuotojus pamokyti nekelti balso ant kliento ir atsakyti normalio frazem bei nekeliant tono. Nes ilgai su tokiais darbuotojais kurie nieko nežino apie savo įmone toli neisit.
Atsakyti
Apsipirkinejau penktadieni mohito parduotuvėje kauno Akropolyje, du kartus beveik tuo paciu laiku keliu miniciu skirtumu pirmosios prekes namo parsivezus tiko na, o antroji preke neatitiko dydžio o jos ceki tiesiog pameciau arba per klaida ismeciau : (norėjau priduoti griežtai nepriime nors manau butu uzteke tik pazieti tuos apsipirkimus dienos bent jau tos valandos kaip pirmasis cekis, bet matyt patingejo labai nemalonios pardavėjos papuolė susilaukusi ir tikrai nemaloniai bendravo su klientu
Atsakyti
Evelina 2021-10-26 15:25:10
Gavau kelnes su defektu, iširus siūlai vienoje vietoje ir skylutę : (
Sinsay parduotuvė
Atsakyti
Gavau kelnes su defektu, iširus siūlai vienoje vietoje ir skylutę : (
Atsakyti
Vakar buvau Šiauliuose aido g. (akropolį). Apsipirkinėjau išpardavime gryžus nulupau kainas dėl įdomumo, ogi ką radau :)
Atsakyti
Kokia keista darbo sistema. Kauno Akropolyje esančioje parduotuvėje darbuotoja man paaiškino, kad prekių grąžinimą negali atlikti visi darbuotojai. Pardavėja gali parduoti, o grąžinimo padaryti jai negalima, tiesiog taip. Todėl teko laukti pusvalandį, kol atėjo kita darbuotoja ir padarė grąžinimą. Trypčiojau prie kasos 30 min, nėščia (9 mėn) ir laukiau.....
Ar tai normalu?????
Eivydas Rutkauskas
2021-07-28 22:29:32 IP 2ju3l1vt
Atsakyti
Labai didelis "ačiū" akropolio cropp town darbuotojai (tamsių vidutinio ilgio plaukų, žemo ūgio panelė) kuri kreivai nužiūrėjo mane vien dėl to, jog žiūrėjau drabužius ne vyrų, o moterų skyriuje (viskas vyko 2021.07.28 ~19:00-20:00). Pamiršau pridėti faktą, jog vėliau ji ir vėlgi priėjo prie manęs ir pasakė kad nesusireikšminčiau, nes ji į visus klientus žiūri taip kreivai. Nelinkėčiau jokiam klientui jausti tokio diskomforto aplink parduotuvės darbuotojus
Atsakyti
Pirkau suknelę iš Reserved fizinėje parduotuvėje. Matuodamasi nepamačiau kad ji dėvėta. Norėjau ją apsirengti ir pamačiau dėmes ir nešiojimo žymes. Manau tai ne dėvėtų prekių parduotuvė, tai ir drabužiai turėtų būti nauji.
Atsakyti
Siandien gavau uzsakyma is Sinsay parduotuves. Situacija tokia - uzsisakiau, laukiau savaite kol pristatys. O pristate visiska skudura panasu kad nesiota. Ir dar purvina kazkokiu aliejumi istepta. Ir dabar dar savaite laukti kol kurjeris paims ta skudura. Grazinti i fizines parduotuves neleidzia. Kazkoks kosmosas. Uzsakant is parduotuves atsiimti negalima, grazinti i parduotuve negalima. Dabar turi guleti man cia tas skuduras kurio laukiau savaite. Kazkokiu padevetu drabuziu parduotuve. Daugiau niekada nepirksiu. Geriau jau pepco -ir pigiau, ir kokybe geresne ir su grazinimu niekada tokiu nesamoniu nebuna.
Atsakyti
Siandien 2021.06.13 d. lankemes su vyru vilniaus akropolio croppe, stovejo prie ieimo mazo ugio, juodais plaukais mergina, vietoj to kad graziai pasakyt kur eile ir kad palaukt ji pradejo saukt pyktai ant visu " akli ten eile, stokit i eile ar nematai) :) Paskutini karta del jos pas jus lankiausi :)))
Atsakyti
El. parduotuvės MOHITO prekių grąžinimas vyksta neaišku kokiomis grąžinimo taisyklėmis vadovaujantis. Užpildžius prekių grąžinimą iš tam tikro užsakymo, prekes anuliuoja iš bet kokio užsakymo. Nors gaunu pranešimą-patvirtinimą į el. paštą teisingą. Darbuotoja fiziškai gavus prekes anuliuoja kaip naudingiau finansiškai (prekių kainų skirtumai dėl akcijų). Rašiau skundus su įrodymais, nuotraukomis, niekaip nepavyko išsiaiškinti, įrodyti darbuotojo klaidas. Tiesiog, vyksta atsirašinėjimas, o ne sprendimas. Kodėl MOHITO el. parduotuvės asmeninėje paskyroje nėra skilties GRĄŽINIMAI. Pirkėjų apgaulė taip ir vykdoma. Su tokiais apgaulingais prekių grąžinimais susiduriu jau trečią kartą. Apsipirkti MOHITOje daugiau nebenoriu!
Atsakyti
Nu va ir aš papuoliau į aferą gaila pinigų o ir prekių jokių
Įdomu ar vartotojų teisės padėtų juos biskuti papurtyti
Pridedu foto o šiaip reikia viešinti tokius kad neapgaudinetu žmonės
Atsakyti
Papuoliau su uzsakymu is Reserved parduotuves, suviliojo nuolaidos, bet padariau klaida. Aptarnavimas tragiskas, nieks negali atsakyti kada gausiu uzsakyma, nes jiems sventes neva tesiasi. Kokios jiems sventes neisivaizduoju, sneka nesamones. Niekam nerekomenduoju uzsisakineti is ju, perdaug nervu kainuoja ju tos “nuolaidos”.
Atsakyti
Šios grupės parduotuvėse aptarnavimas tiesiog tragiškas.
1. Dar prieš uždarant visas parduotuves kai jos dirbo fiziškai, Reserved parduotuvėje pirkau drabužį vaikui, tuo metu parduotuveje galiojo nuolaida visoms prekėms 25 proc. Grįžusi namo ir pamatavusi vaikui suprataua, kad reiktų pakeisti į didesnį dydį. Po kelių dienų nuvykau į parduotuvę ir paprašiau pakeisti dydį (atkreipiu dėmesį TOS PAČIOS PREKĖS) tačiau, pardavėja man atsakė, kad reikės primokėti skirtuma, nes nuolaida šiuo metu nebegalioja. Paprašiau pakviesti parduotuvės vadovą, kad galėtume išsiaiškinti šią situaciją, nes prekė tenoriu pakeisti. Pardavėja nuėjo pakviesti, tačiau grįžusi informavo, kad vadovė neateis ir tiesiog turiu susitaikyti su situacija. Tokios parduotuvės taisyklės. Pirkėjas neturi teisės keisti prekės, tik grąžinti ir pirkti kitą.
2. Sinsay parduotuvėje užsisakiau prėkių internetu, po savaitės gavau žinutę, kad galiu atvykti į atsiėmimo punkta OZO parduotuvėje su nurodytom darbo valandom. Nuo 10-19 val. Taigi, apie 13 valandą atvykau atsiimti prekių, paskambinau nurodytu telefonu, tačiau atsiliepusi darbuotoja informavo, kad šiuo metu jai pietų pertrauka ir ji sugrįš už valandos. Paklausius darbuotojos, kodėl apie tai nėra informuojami klientai, nei ant parduotuvės vartelių nei sms žinutėje su informaciją apie pristatytas prekes ir parduotuvės darbo laiku, jokių lentelių su tokia informaciją nebuvo, ji susinervinusi pasakė kad lentelių neturi ir pridūrė "Tai ka, siulote man dirbti be pietų pertraukos?" (Nors klausiau ne to, kalbėjau apie komunikaciją su savo klientais), galiausiai ji tiesiog numete ragelį. Kol laukiau susidarė nemenka eilė žmonių. Labai gaila, kad tiek vadovai tiek parduotuvės darbuotojai taip negerbia savo klientų ir nesistengia sukurti bent kažkokį aptarnavimo standartą. Nežinau, kaip jums, bet man daugiau nekyla noras apsipirkinėti šio tinklo parduotuvese.
Atsakyti
Sveiki ka daryti ei tapacias Prekes usisakiau netycia nepastebejas per savo klaida o uz kita nea butu galima atmesti tos kurios nesumokejau
Atsakyti
Papuoliau šįkart ant HOUSEBRAND - kurjeris turėjo atvykti prieš 4 dienas pasiimti grąžinamą prekę, bet jokių žinių. Prisiskambint nepavyksta, jokios komunikacijos apie tai, kaip būtų galima grąžinti prekes.
Atsakyti
Reserved negerbia savo klientų visiškai! Grąžinti netikusias prekes neįmanoma-užsakius kurjerio paslaugą- nieko, nei atvyko, nei kas susisiekė....Jau savaitę negaliu išspręsti- susisiekti niekaip, tris dienas kabau ant telefono, o konsultantas niekaip neatsilaisvina, į el.laiškus neatsako...
Atsakyti
Noriu pasidžiaugti Reserved prekės ženklo paslauga apsipirkti internetu! Asmeniškai aš ilgą laiką nedrįsau pirkti internetu, mat niekada negali žinot ar užsisakysi tinkamą dydį, ar drabužio spalva bus tokia, kokia nurodyta nuotraukoje, todėl iki šio karantino visuomet drabužius pirkau parduotuvėje. Vis dėlto, kai prireikia džinsų, niekur nedingsi, pirksi internetu. Užsisakiau atrodo tinkamą dydį, gavau per kelias darbo dienas, bet pasimatavus nusprendžiau, kad atrodau nei tvora nei mėta, tad teko gražinti ir užsisakyti iš naujo. Aišku nervuoja ieškot galimybės kur tą sąskaitą atsispausdint ir į siuntą įdėt, kai namie spausdintuvo nėra, bet kurjeris atvyko pirmadienio rytą, tad ir planų nesujaukė, pinigus Reserved grąžino per kelias dienas. Na žodžiu, ačiū už išgydytą pirkimo internetu baimę!
Atsakyti
Kaip matau man ne vienai taip. Du užsakymus noriu gražint iš SINSAY parduotuvės. Skambinu antra diena, nuoširdžiai kas valanda. Jokio atsako. Rašiau į el.pašta. Jokio atsako. DPD kurjerį užsakiau. Jokio atsako, laukiu jau savaite. Tuoj praeis 30d terminas, per kurį galiu gražint prekes, bet kurjerio nėra. Poto sakysit, kad pavelavau gražint, nors kurjerio net neužsakėt. Kai pirkt, tai viskas sklandžiai ir greitai, bet kai jau gražint tyla. Esu beproto nepatenkinta, daugiau iš jūsų nepirksiu ir ne tik, kad nepirksiu, bet ir visiem aplinkiniems nerekomenduosiu. >: (
Atsakyti
Noriu grąžinti prekes HOUSEBRAND, niekas neatsiliepia...10x skambučių.....muzikėlė groja, niekas nekelia man ragelio...grąžinimo formos internetinėje svetainėje neatidaro....Prašau, greičiau susisiekti su manimi, nes liko 10 dienų grąžinti.
Atsakyti
https://www.delfi.lt/verslas/mano-eurai/el-parduotuves-nebesusitvarko-su-uzsakymu-antpludziu-pasipyle-pirkeju-skundai.d?id=86448699
Jau net spauda apie jus rašo! Gėda!
Atsakyti
Siaubingas servisas, antra diena man telefone pragroja muzikele po 10 minuciu ir atsijungia. Bandau pakeisti batu ismiera ir rasiau jiems, ir bandziau skambinti. Visiskas nesiskaitymas su klientu. Negi nera jokiu budu sutramdyti tokius pardavejus? Tikrai niekada nepirksiu pas juos ir kur tik imanoma pasakosiu apie pacius blogiausius ispudzius apie sita kompanija.
Atsakyti
Sveiki, iš elektroninės RESERVED parduotuvės š.m. sausio 17 dieną užsisakiau prekes, užsakymo nr. 17900511939, iki šios dienos praėjo mėnuo, o prekių dar negavau. Užsakymo statusas nuo sausio 18 d.- „Išsiųsta (jau pakeliui pas jus)“, siuntos siekimo statusas- „Siuntų duomenys perduoti DPD“. Su klientų aptarnavimo skyriumi susisiekti neįmanoma - telefono linija išjungta, elektoriniu paštu niekas neatsako. Kantrybė jau pasibaigė, todėl nematau kito kelio, kaip tik kreiptis į Vartotojų Teisių apsaugos Tarnybą. Pagal civilinio kodekso 6.359 str. 2 d. įtvirtinta pardavėjo pareiga pristatyti prekes ne vėliau kaip per 30 dienų nuo sutarties sudarymo dienos.
Atsakyti
Labai prastas aptarnavimas. Nei atsiliepia į skambučius, nei atrašo į el. laiškus. Ką darysite tiems pirkėjams, kurie nori grąžinti prekes per jūsų 30 d. terminą, tačiau nesugebate užregistruoti kurjerio iškvietimo, dėl ko prekės taip ir lieka neišsiųstos? Sakysite, jog jau nebegalite pinigų atiduoti, nes praėjo terminas? :) daugiau nebepirksiu nieko iš šios įmonės valdomų parduotuvių tinklų. Gaila remti tokį prastai veikiantį verslą.
Atsakyti
LPP Lithuania 2021-02-04 13:58:07
Laba diena,

Atsiprašome dėl kilusių nepatogumų ir apgailestaujame, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis. Informuojame, kad su jumis buvo susisiekta el. paštu.

Linkime gražios dienos!
Taip, buvo susisekta el. pastu - parasete kad kurjeri " pakartojote" pirmadieniui, nenurodydami konnkrecios to pirmadienio datos :-)) taigi, nors nuo grazinimo formos uzpildymo internete iki sios dienos praejo menuo o jusu kurjeris vis dar nepasirode, pirmadieniu kalendoriuje daug, negaliu rasyti kad melavote :-)) jusu klientu aptarnavimo linija prisibelsti iki gyvo zmogaus vis dar " mission impossible", i el. laiskus nebeatsakinejate, o pateikus skunda VTAT buvau informuota kad neatsakinejate ir jiems :-)) idomu bus pasiziureti kuom viskas baigsis, kiek ilgai pirkejams makaronus dar kabinsite apie veluojancius DPD kurjerius - kitu imoniu uzsakyti jie veluoja max pora dienu, tik jusu kazkodel savaitem ir menesiais
Atsakyti
Žydrė 2021-02-08 14:29:40
Sausio 13 gavau prekę, kuriai teko daryti grąžinimą. Grąžinimo formą užpildžiau sekančią - t.y. sausio 14d., artimiausia galima kurjerio atvykimo data buvo nurodyta sausio 19, tad ją ir pasirinkau. Praėjus keletui dienų, nesulaukdama kurjerio, paskambinau į klientų aptarnavimą, tačiau automatinis atsakiklis tiesiog pasakydavo telefono linijos darbo valandas ir pokalbis išsijungdavo. Dar kiek palaukusi, parašiau užklausą internetu. Gavau automatinį atsakymą, kad užklausa priimta ir bus kaip įmanoma greičiau atsakyta. Buvo prašoma būti kantriems ir užklausų nekartoti. Po 20 dienų nuo paraiškos grąžinimo užpildymo, nesulaukusi jokių žinių, dar kartą parašiau teiraudamasi, kada bus pradėta spręsti situacija. Šiandien eina jau 26 diena kaip nesulaukiu jokio atsakymo. Grąžinimo terminas eina į pabaigą, o kantrybė jau pasibaigė, todėl nematau kito kelio, kaip tik kreiptis į Vartotojų Teisių apsaugos Tarnybą.
Laba diena,

Atsiprašome dėl kilusių nepatogumų ir apgailestaujame, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis. Informuojame, kad su jumis buvo susisiekta el. paštu.

Linkime gražios dienos!
Atsakyti
Karina 2021-02-12 22:01:57
01.31 d. pirkau prekes MOHITO internetinėje parduotuvėje. Grąžinimą pildžiau praėjus dienai po pristatymo, kurjeris neatvyko ir nesusisiekė. Kartojau grąžinimą kelis kartus, pagalbos telefonu niekas neatsiliepia ir į el.laiškus neatsako. 30 dienų baiginėjas, kokiu būdu reikėtų grąžinti prekes?
Laba diena,

Atsiprašome dėl kilusių nepatogumų ir apgailestaujame, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis. Informuojame, kad su jumis buvo susisiekta el. paštu.

Linkime gražios dienos!
Atsakyti
Urtė 2021-02-12 01:33:51
Va, prašau
Laba diena,

Atsiprašome dėl kilusių nepatogumų ir apgailestaujame, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis. Informuojame, kad su jumis buvo susisiekta el. paštu.

Linkime gražios dienos!
Atsakyti
Gerda 2021-02-11 13:00:03
Sausio mėnesį pirkau prekes Sinsay internetinėje parduotuvėje. Grąžinimą pildžiau praėjus porai savaičių, kurjeris neatvyko ir nesusisiekė. Kartojau grąžinimą kelis kartus, pagalbos telefonu niekas neatsiliepia. 30 dienų baiginėjas, kokiu būdu reikėtų grąžinti prekes? Kreipiantis į vartotojų teises?:)
Laba diena,

Atsiprašome dėl kilusių nepatogumų ir apgailestaujame, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis. Informuojame, kad su jumis buvo susisiekta el. paštu.

Linkime gražios dienos!
Atsakyti
Justė 2021-02-10 16:38:05
2021 01 05 turėjo atvykti kurjeris pasiimti siuntos, el. laiškais kurjerio atvykimas buvo pakartotas 3 kartus, vieną kartą susisiekus telefonu. Po paskutinio pakartotino iškvietimo praėjo 1 sav. Skambinu kiekvieną dieną, po 30min klausau muzikos, į el. laiškus neatsako.
Laba diena,

Atsiprašome dėl kilusių nepatogumų ir apgailestaujame, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis. Informuojame, kad su jumis buvo susisiekta el. paštu.

Linkime gražios dienos!
Atsakyti
Renata 2021-02-10 14:47:02
Užsakiau kurjerį prekių grąžinimui, tai jau visas mėnuo, kai niekas neatvyksta. Sako kurjeriai perkrauti darbu, bet kažkodėl užsakymus greitai pristato. Tiesiog niekas net neužsako kurjerio prekių paėmimui ir tik seka pasakas. Priskambinti neįmanoma, nes jų info linija tiesiog neveikia. Laiškus atsako kartą per savaitę. Pats blogiausias aptarnavimimas, su kokiu teko susidurti!
Laba diena,

Atsiprašome dėl kilusių nepatogumų ir apgailestaujame, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis. Informuojame, kad su jumis buvo susisiekta el. paštu.

Linkime gražios dienos!
Atsakyti
Alisa v 2021-02-10 14:03:20
Pardavejai, su manim irgi sysusiekit. Rasiau skambinau, 0 ziniu. Taipat negaliu grazinti 2ju uzsakymu i reserved. Buciau jau pati nuvezys kur reik Vilniuje, bet viskas uzdaryta.
Laba diena,

Atsiprašome dėl kilusių nepatogumų ir apgailestaujame, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis. Informuojame, kad su jumis buvo susisiekta el. paštu.

Linkime gražios dienos!
Atsakyti
Lina 2021-02-10 10:59:27
Tragedija parasyta, jog galima grazinti per kurjeri, uzpildziau grazinimo forma, susidaro nemaza pinigu suma iki siol kurjeris neatvaziavo nekas su manim nesusiseke, i skambuciu neatsako kaip ir i e-mailus, net jai lauki 12min kol operatores uzimtos, tiesiog atjungia, busiu priversta kreiptys i Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba.
Parduoti sugeba o grazinti ne.
Laba diena,

Atsiprašome dėl kilusių nepatogumų ir apgailestaujame, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis. Informuojame, kad su jumis buvo susisiekta el. paštu.

Linkime gražios dienos!
Atsakyti
Aušrinė 2021-02-09 12:44:29
aiškiai parašyta, jog galima grąžinti per kurjerį, užpildžiau prašymą, tačiau nei kurjeris neatvažiavo nei pakartotinai pildyt prašymą galima. o pati parduotuvė nedirba jog gražinčiau. plius gautos kelnės murzinos. keista kai tokia parduotuvė nesilaiko to kas parašyta. prisiskambint neįmanoma, nors dažnai pirkdavau iš čia, tačiau čia manau buvo paskutinis kartas. tikiuos dar pavyks grąžinti kažkokiu būdų nekokybiškas prekes.
Laba diena,

Atsiprašome dėl kilusių nepatogumų ir apgailestaujame, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis. Informuojame, kad su jumis buvo susisiekta el. paštu.

Linkime gražios dienos!
Atsakyti
Rasa 2021-02-09 11:59:59
Užsisakius prekę house ir reserved netikus dydžiui užsisakiau gražinimą kurjeriu, jis neatvyko ir laukiu savaite laiko jokių žynių, jūs į el.paštu siųstus laiškus nereguojete ir tas labai pikta dar skambinus visą dieną jūs nesivarginate kelti telefoną, prašau kuo greičiau susisiekti nes kreipsiuosi į vartotojų teises...
Laba diena,

Atsiprašome dėl kilusių nepatogumų ir apgailestaujame, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis. Informuojame, kad su jumis buvo susisiekta el. paštu.

Linkime gražios dienos!
Atsakyti
Gintarė G 2021-02-09 11:21:06
Kiek suprantu karantino metu jau tapo norma įvairioms įmonėms tyčiotis iš savo klientų ir dangstytis padidėjusiu siuntu kiekiu. Visad mėgdavau apsipirkti RESERVED, bet dabar jau nebežinau ar kada nepirksiu, nes grąžinti pasirodo misija neįmanoma. Užsakymas buvo gautas sausio gale, vasario pradžioje uzsipildziau grąžinimo forma, kurjeris kaip žinia, vis dar neatvyko, nors jau praėjo lygiai savaite, parašiau ir į klientų aptarnavimą, tai irgi naudos nulis, na ką gi, kreipsimės į vartotojų teises, ką darysi, kaip kitaip pažaboti tokia pardavėjo savivalę.
Laba diena,

Atsiprašome dėl kilusių nepatogumų ir apgailestaujame, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis. Informuojame, kad su jumis buvo susisiekta el. paštu.

Linkime gražios dienos!
Atsakyti
Dovilė 2021-02-09 11:11:40
Laba diena,

Gal gali kažkas su manimi irgi susisiekti?
Gražinau dvi siuntas prieš 2sav., pinigų niekaip neatgaunu.
Laba diena,

Atsiprašome dėl kilusių nepatogumų ir apgailestaujame, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis. Informuojame, kad su jumis buvo susisiekta el. paštu.

Linkime gražios dienos!
Atsakyti
Pirkau ne kartą iš minėtų parduotuvių, viskas sklandžiai, dydžiai atitinka, supakuota tobulai, reikėjo pakeisti striukę- jokių problemų nepatyriau. Su malonumu pirksiu ir toliau. Ačiū už sklandų darbą!
Atsakyti
01.31 d. pirkau prekes MOHITO internetinėje parduotuvėje. Grąžinimą pildžiau praėjus dienai po pristatymo, kurjeris neatvyko ir nesusisiekė. Kartojau grąžinimą kelis kartus, pagalbos telefonu niekas neatsiliepia ir į el.laiškus neatsako. 30 dienų baiginėjas, kokiu būdu reikėtų grąžinti prekes?
Atsakyti
LPP Lithuania 2021-02-08 13:24:42
Laba diena,

Atsiprašome dėl kilusių nepatogumų ir apgailestaujame, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis. Informuojame, kad su jumis buvo susisiekta el. paštu.

Linkime gražios dienos!
Dėkoju įmonei " LPP LITHUANIA", kad atkreipė dėmesį į problemas ir pasistengė greitai jas išspręsti- grąžinimai paimti ir pinigėliai sąskaitoje, nors tas pats jau kartojasi su kitais užsakytais grąžinimais, kurjerio nėra, tačiau džiugu, kad bent yra sudaryta galimybė grąžinti prekes patiems Kaune ir Vilniuje. Tačiau į dalį žinučių buvo atsakyta tik po viešo neigiamo komentaro apie įmonę. O gaila, nes šiaip internetinė prekyba veikė iki šiol puikiai. Pirkimai, pristatymai ir prekių grąžinimai vyko sklandžiai, todėl naudojausi įmonės paslaugomis (MOHITO, HAUSEBRAND, SINSAY, CROPP, RESERVED) jau daug metų ir buvau patenkinta. Tačiau kaip sakoma : "Šaukštas deguto statinę medaus sugadina". Gaila, bet dėl ilgai neišsprendžiamų komunikacinių problemų įmonė turės ir neigiamų pasekmių...
Atsakyti
Urtė 2021-02-12 01:31:58
Pirkau iš cropp town internetinės parduotuvės ir gailiuosi, kad prieš tai neperskaičiau komentarų apie juos. Susidūriau su ta pačia problema kaip ir dauguma - gauti rūbai buvo purvini ir aiškiai jau nešioti. Pridedu nuotraukas, čia dar neryški atrodo, o realybėj dėmė žymiai aiškiau matosi, marškinėliai taip pat visi išpurvinti buvo. Į elektroninius laiškus ir skambučius neatsako. Niekam nesiūlau pirkti šios parduotuvės rūbų, jau geriau tuomet taip pat padevėtus pirkti humanoj už žymiai mažesnes kainas. Paskaitykite komentarus žmones patys, vien nusiskundimai purvinais, nunešiotais rūbais.
Va, prašau
Atsakyti
Pirkau iš cropp town internetinės parduotuvės ir gailiuosi, kad prieš tai neperskaičiau komentarų apie juos. Susidūriau su ta pačia problema kaip ir dauguma - gauti rūbai buvo purvini ir aiškiai jau nešioti. Pridedu nuotraukas, čia dar neryški atrodo, o realybėj dėmė žymiai aiškiau matosi, marškinėliai taip pat visi išpurvinti buvo. Į elektroninius laiškus ir skambučius neatsako. Niekam nesiūlau pirkti šios parduotuvės rūbų, jau geriau tuomet taip pat padevėtus pirkti humanoj už žymiai mažesnes kainas. Paskaitykite komentarus žmones patys, vien nusiskundimai purvinais, nunešiotais rūbais.
Atsakyti
Sausio mėnesį pirkau prekes Sinsay internetinėje parduotuvėje. Grąžinimą pildžiau praėjus porai savaičių, kurjeris neatvyko ir nesusisiekė. Kartojau grąžinimą kelis kartus, pagalbos telefonu niekas neatsiliepia. 30 dienų baiginėjas, kokiu būdu reikėtų grąžinti prekes? Kreipiantis į vartotojų teises?:)
Atsakyti
2021 01 05 turėjo atvykti kurjeris pasiimti siuntos, el. laiškais kurjerio atvykimas buvo pakartotas 3 kartus, vieną kartą susisiekus telefonu. Po paskutinio pakartotino iškvietimo praėjo 1 sav. Skambinu kiekvieną dieną, po 30min klausau muzikos, į el. laiškus neatsako.

Taip pat rekomenduojame

Baldai PL
Lenkiški baldai internetu

Adresas: Vilnius.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); baldai (gamyba); didmeninė prekyba; gamyba; importas; interjero apdailos medžiagos; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; mediena, jos gaminiai.
Baldai PL – tai elektroninė lenkiškų baldų parduotuvė www.baldaipl.lt. Baldais prekiaujame ne tik internetu, bet ir turime baldų saloną, kuriame rasite minkštų baldų, sofų-lovų, minkštų kampų, klasikinio ir modernaus stiliaus svetainės baldų kolekcijų, svetainės stalų bei kėdžių. Salone patogiai galite apžiūrėti ir...
Langė
Oras vanduo šildymas, langai, durys

Adresas: Laižuvos g. 18, LT-89213 Mažeikiai.
Veiklos sritys: šildymas, įrenginiai; didmeninė prekyba; durys, raktai, spynos; fasadas, fasado apdaila; gamyba; langai; mažmeninė prekyba; žaliuzės, užuolaidos, roletai.
Mūsų komanda tiekia ir montuoja šilumos siurblius oras vanduo visoje Lietuvoje bei užsienio šalyse. Įmonė sukaupusi daugiau nei 15 metų darbo patirtį, todėl gali pasiūlyti praktiškų ir optimalių sprendimų Šilumos siurbliai oras – vanduo tai vienas iš efektyviausių ir ekonomiškiausiu modernaus šildymo būdų. Šis...
Kamida
Adresas: B. Brazdžionio g. 29, LT-48182 Kaunas.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; didmeninė prekyba; ekspedijavimas; kita veikla; logistikos paslaugos; mažmeninė prekyba; sunkvežimių pardavimas, dalys, servisas.
Kamida, UAB veikla - krovininio transporto paslaugos. Krovinių gabenimas standartiniais ir mega vilkikais, pilnų ir sukomplektuotų bei dalinių krovinių gabenimas. Mūsų veiklos spektrą sudaro krovinių gabenimas tentinėmis puspriekabėmis, savivartėmis puspriekabėmis, dviaukštėmis puspriekabėmis, cisternomis (vežame...
Araneta
Nauja 5000 kv. m. parduotuvė Vilniuje

Adresas: Drobės g. 62, LT-45181 Kaunas.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); audiniai, patalynė; baldai (gamyba); baldų gamybos medžiagos, furnitūra; didmeninė prekyba; eksportas; gamyba; importas; interjero apdailos medžiagos; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; mediena, jos gaminiai; siuvimas, medžiagos.
"Baldų turguje" - nauji baldai žemomis kainomis! Mes siūlome platų naujų baldų asortimentą, tinkantį įvairiai namų erdvei ir skoniui, bet svarbiausia – įvairiam biudžetui. Nepriklausomai nuo Jūsų stiliaus ir turimos sąmatos, paverskite savo namus vieta, atspindinčia Jūsų asmenybę! Mūsų asortimentas yra nuolat...
Euroliuksas
Santechnikos prekės ir internetinė prekyba

Adresas: Stoties g. 5, LT-90115 Plungė.
Veiklos sritys: santechnika; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); betonas ir betono gaminiai; didmeninė prekyba; elektros montavimo medžiagos; interjero apdailos medžiagos; interneto parduotuvės; kita veikla; mažmeninė prekyba; metalas, apdirbimas, gaminiai; pirtys ir baseinai; pramonės įrengimai; sporto, turizmo reikmenys; statybinės medžiagos; stogų dangos, paslaugos; šildymas, įrenginiai; šviesos sistemos, šviestuvai; tvirtinimo detalės, elementai; ūkio prekės; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas; ventiliacija, kondicionavimas; židiniai, krosnys.
Kėdainiai +370 657 99405 Darbo laikas: I-V 8 – 18h; VI 9 – 15h; Šiauliai +370 657 99404 Darbo laikas: I-V 8 – 19h; VI 8 – 15h; Panevėžys +370 657 99446 Darbo laikas: I-V 10 – 18h; VI 10 – 14h; Vilnius +370 657 99448 Darbo laikas: I-V 8 – 19h; VI 9 – 15h; Kaunas +370 657 99430 Darbo laikas: I-V 8 – 18h; VI 10 – 14h;...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Mūsų pačių kraujyje slypintis sveikatos šaltinis
Mūsų pačių kraujyje slypintis sveikatos šaltinis
Ilgą laiką medicinoje naudota trombocitais papildyta plazma (PRP) buvo vienintelis trombocitų kilmės produktas, skirtas audiniams gydyti. 2013 m. prancūzų profesorius anesteziologijos gydytojas ir...
Poilsio ir pramogų tandemas "NoriuNoriuNoriu" bei "Laisvalaikio dovanos" – jau ir "Ozo" prekybos centre
Poilsio ir pramogų tandemas "NoriuNoriuNoriu" bei "Laisvalaikio dovanos" – jau ir "Ozo" prekybos centre 06-28 15:11
Poilsio ir pramogų elektroninė parduotuvė "NoriuNoriuNoriu" žengia į didžiuosius prekybos centrus. Nuo šiol platų poilsio, viešbučių, pramogų ir kelionių pasiūlymų pasirinkimą bus galima įsigyti...
Aukštos kvalifikacijos specialistų migracija į Lietuvą: finansinės paskatos darbdaviams ir darbuotojams
Aukštos kvalifikacijos specialistų migracija į Lietuvą: finansinės paskatos darbdaviams ir darbuotojams 06-28 10:47
Nuo 2022 m. liepos 1 d. įsigalioja Užimtumo įstatymo pakeitimai, padedantys Lietuvos Respublikos darbdaviams pritraukti trūkstamus aukštos kvalifikacijos specialistus iš užsienio, įskaitant nuo...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar kainų augimas koreguoja Jūsų planus?

Akcijų kainos

Xerox 16,22 +2,72%
Exxon Mobil 89,03 +2,45%
Chevron 147,57 +1,93%
Humana 464,39 +1,66%
Nike 110,50 -2,13%
Amazon.com 113,22 -2,78%
eBay 44,38 -2,82%
Macy's 20,20 -3,63%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (JAV) 8,14 +24,66%
Nafta 107,62 +3,21%
Dyzelis 4,65 +15,10%
Benzinas 3,83 +20,06%
Vištiena 3,70 +0,82%
Cukrus 0,80 -1,23%
Anglis 196,95 +16,09%
Varis 9377,15 -7,72%