VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę LPP LITHUANIA, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę LPP LITHUANIA

Atsiliepimai apie LPP LITHUANIA, UAB

FIT into Fashion
Dextera
Parašyk savo nuomonę apie LPP LITHUANIA, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
El. parduotuvės MOHITO prekių grąžinimas vyksta neaišku kokiomis grąžinimo taisyklėmis vadovaujantis. Užpildžius prekių grąžinimą iš tam tikro užsakymo, prekes anuliuoja iš bet kokio užsakymo. Nors gaunu pranešimą-patvirtinimą į el. paštą teisingą. Darbuotoja fiziškai gavus prekes anuliuoja kaip naudingiau finansiškai (prekių kainų skirtumai dėl akcijų). Rašiau skundus su įrodymais, nuotraukomis, niekaip nepavyko išsiaiškinti, įrodyti darbuotojo klaidas. Tiesiog, vyksta atsirašinėjimas, o ne sprendimas. Kodėl MOHITO el. parduotuvės asmeninėje paskyroje nėra skilties GRĄŽINIMAI. Pirkėjų apgaulė taip ir vykdoma. Su tokiais apgaulingais prekių grąžinimais susiduriu jau trečią kartą. Apsipirkti MOHITOje daugiau nebenoriu!
Atsakyti
Nu va ir aš papuoliau į aferą gaila pinigų o ir prekių jokių
Įdomu ar vartotojų teisės padėtų juos biskuti papurtyti
Pridedu foto o šiaip reikia viešinti tokius kad neapgaudinetu žmonės
Atsakyti
Papuoliau su uzsakymu is Reserved parduotuves, suviliojo nuolaidos, bet padariau klaida. Aptarnavimas tragiskas, nieks negali atsakyti kada gausiu uzsakyma, nes jiems sventes neva tesiasi. Kokios jiems sventes neisivaizduoju, sneka nesamones. Niekam nerekomenduoju uzsisakineti is ju, perdaug nervu kainuoja ju tos “nuolaidos”.
Atsakyti
Šios grupės parduotuvėse aptarnavimas tiesiog tragiškas.
1. Dar prieš uždarant visas parduotuves kai jos dirbo fiziškai, Reserved parduotuvėje pirkau drabužį vaikui, tuo metu parduotuveje galiojo nuolaida visoms prekėms 25 proc. Grįžusi namo ir pamatavusi vaikui suprataua, kad reiktų pakeisti į didesnį dydį. Po kelių dienų nuvykau į parduotuvę ir paprašiau pakeisti dydį (atkreipiu dėmesį TOS PAČIOS PREKĖS) tačiau, pardavėja man atsakė, kad reikės primokėti skirtuma, nes nuolaida šiuo metu nebegalioja. Paprašiau pakviesti parduotuvės vadovą, kad galėtume išsiaiškinti šią situaciją, nes prekė tenoriu pakeisti. Pardavėja nuėjo pakviesti, tačiau grįžusi informavo, kad vadovė neateis ir tiesiog turiu susitaikyti su situacija. Tokios parduotuvės taisyklės. Pirkėjas neturi teisės keisti prekės, tik grąžinti ir pirkti kitą.
2. Sinsay parduotuvėje užsisakiau prėkių internetu, po savaitės gavau žinutę, kad galiu atvykti į atsiėmimo punkta OZO parduotuvėje su nurodytom darbo valandom. Nuo 10-19 val. Taigi, apie 13 valandą atvykau atsiimti prekių, paskambinau nurodytu telefonu, tačiau atsiliepusi darbuotoja informavo, kad šiuo metu jai pietų pertrauka ir ji sugrįš už valandos. Paklausius darbuotojos, kodėl apie tai nėra informuojami klientai, nei ant parduotuvės vartelių nei sms žinutėje su informaciją apie pristatytas prekes ir parduotuvės darbo laiku, jokių lentelių su tokia informaciją nebuvo, ji susinervinusi pasakė kad lentelių neturi ir pridūrė "Tai ka, siulote man dirbti be pietų pertraukos?" (Nors klausiau ne to, kalbėjau apie komunikaciją su savo klientais), galiausiai ji tiesiog numete ragelį. Kol laukiau susidarė nemenka eilė žmonių. Labai gaila, kad tiek vadovai tiek parduotuvės darbuotojai taip negerbia savo klientų ir nesistengia sukurti bent kažkokį aptarnavimo standartą. Nežinau, kaip jums, bet man daugiau nekyla noras apsipirkinėti šio tinklo parduotuvese.
Atsakyti
Sveiki ka daryti ei tapacias Prekes usisakiau netycia nepastebejas per savo klaida o uz kita nea butu galima atmesti tos kurios nesumokejau
Atsakyti
Papuoliau šįkart ant HOUSEBRAND - kurjeris turėjo atvykti prieš 4 dienas pasiimti grąžinamą prekę, bet jokių žinių. Prisiskambint nepavyksta, jokios komunikacijos apie tai, kaip būtų galima grąžinti prekes.
Atsakyti
Reserved negerbia savo klientų visiškai! Grąžinti netikusias prekes neįmanoma-užsakius kurjerio paslaugą- nieko, nei atvyko, nei kas susisiekė....Jau savaitę negaliu išspręsti- susisiekti niekaip, tris dienas kabau ant telefono, o konsultantas niekaip neatsilaisvina, į el.laiškus neatsako...
Atsakyti
Noriu pasidžiaugti Reserved prekės ženklo paslauga apsipirkti internetu! Asmeniškai aš ilgą laiką nedrįsau pirkti internetu, mat niekada negali žinot ar užsisakysi tinkamą dydį, ar drabužio spalva bus tokia, kokia nurodyta nuotraukoje, todėl iki šio karantino visuomet drabužius pirkau parduotuvėje. Vis dėlto, kai prireikia džinsų, niekur nedingsi, pirksi internetu. Užsisakiau atrodo tinkamą dydį, gavau per kelias darbo dienas, bet pasimatavus nusprendžiau, kad atrodau nei tvora nei mėta, tad teko gražinti ir užsisakyti iš naujo. Aišku nervuoja ieškot galimybės kur tą sąskaitą atsispausdint ir į siuntą įdėt, kai namie spausdintuvo nėra, bet kurjeris atvyko pirmadienio rytą, tad ir planų nesujaukė, pinigus Reserved grąžino per kelias dienas. Na žodžiu, ačiū už išgydytą pirkimo internetu baimę!
Atsakyti
Kaip matau man ne vienai taip. Du užsakymus noriu gražint iš SINSAY parduotuvės. Skambinu antra diena, nuoširdžiai kas valanda. Jokio atsako. Rašiau į el.pašta. Jokio atsako. DPD kurjerį užsakiau. Jokio atsako, laukiu jau savaite. Tuoj praeis 30d terminas, per kurį galiu gražint prekes, bet kurjerio nėra. Poto sakysit, kad pavelavau gražint, nors kurjerio net neužsakėt. Kai pirkt, tai viskas sklandžiai ir greitai, bet kai jau gražint tyla. Esu beproto nepatenkinta, daugiau iš jūsų nepirksiu ir ne tik, kad nepirksiu, bet ir visiem aplinkiniems nerekomenduosiu. >: (
Atsakyti
Noriu grąžinti prekes HOUSEBRAND, niekas neatsiliepia...10x skambučių.....muzikėlė groja, niekas nekelia man ragelio...grąžinimo formos internetinėje svetainėje neatidaro....Prašau, greičiau susisiekti su manimi, nes liko 10 dienų grąžinti.
Atsakyti
https://www.delfi.lt/verslas/mano-eurai/el-parduotuves-nebesusitvarko-su-uzsakymu-antpludziu-pasipyle-pirkeju-skundai.d?id=86448699
Jau net spauda apie jus rašo! Gėda!
Atsakyti
Siaubingas servisas, antra diena man telefone pragroja muzikele po 10 minuciu ir atsijungia. Bandau pakeisti batu ismiera ir rasiau jiems, ir bandziau skambinti. Visiskas nesiskaitymas su klientu. Negi nera jokiu budu sutramdyti tokius pardavejus? Tikrai niekada nepirksiu pas juos ir kur tik imanoma pasakosiu apie pacius blogiausius ispudzius apie sita kompanija.
Atsakyti
Sveiki, iš elektroninės RESERVED parduotuvės š.m. sausio 17 dieną užsisakiau prekes, užsakymo nr. 17900511939, iki šios dienos praėjo mėnuo, o prekių dar negavau. Užsakymo statusas nuo sausio 18 d.- „Išsiųsta (jau pakeliui pas jus)“, siuntos siekimo statusas- „Siuntų duomenys perduoti DPD“. Su klientų aptarnavimo skyriumi susisiekti neįmanoma - telefono linija išjungta, elektoriniu paštu niekas neatsako. Kantrybė jau pasibaigė, todėl nematau kito kelio, kaip tik kreiptis į Vartotojų Teisių apsaugos Tarnybą. Pagal civilinio kodekso 6.359 str. 2 d. įtvirtinta pardavėjo pareiga pristatyti prekes ne vėliau kaip per 30 dienų nuo sutarties sudarymo dienos.
Atsakyti
Labai prastas aptarnavimas. Nei atsiliepia į skambučius, nei atrašo į el. laiškus. Ką darysite tiems pirkėjams, kurie nori grąžinti prekes per jūsų 30 d. terminą, tačiau nesugebate užregistruoti kurjerio iškvietimo, dėl ko prekės taip ir lieka neišsiųstos? Sakysite, jog jau nebegalite pinigų atiduoti, nes praėjo terminas? :) daugiau nebepirksiu nieko iš šios įmonės valdomų parduotuvių tinklų. Gaila remti tokį prastai veikiantį verslą.
Atsakyti
LPP Lithuania 2021-02-04 13:58:07
Laba diena,

Atsiprašome dėl kilusių nepatogumų ir apgailestaujame, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis. Informuojame, kad su jumis buvo susisiekta el. paštu.

Linkime gražios dienos!
Taip, buvo susisekta el. pastu - parasete kad kurjeri " pakartojote" pirmadieniui, nenurodydami konnkrecios to pirmadienio datos :-)) taigi, nors nuo grazinimo formos uzpildymo internete iki sios dienos praejo menuo o jusu kurjeris vis dar nepasirode, pirmadieniu kalendoriuje daug, negaliu rasyti kad melavote :-)) jusu klientu aptarnavimo linija prisibelsti iki gyvo zmogaus vis dar " mission impossible", i el. laiskus nebeatsakinejate, o pateikus skunda VTAT buvau informuota kad neatsakinejate ir jiems :-)) idomu bus pasiziureti kuom viskas baigsis, kiek ilgai pirkejams makaronus dar kabinsite apie veluojancius DPD kurjerius - kitu imoniu uzsakyti jie veluoja max pora dienu, tik jusu kazkodel savaitem ir menesiais
Atsakyti
Žydrė 2021-02-08 14:29:40
Sausio 13 gavau prekę, kuriai teko daryti grąžinimą. Grąžinimo formą užpildžiau sekančią - t.y. sausio 14d., artimiausia galima kurjerio atvykimo data buvo nurodyta sausio 19, tad ją ir pasirinkau. Praėjus keletui dienų, nesulaukdama kurjerio, paskambinau į klientų aptarnavimą, tačiau automatinis atsakiklis tiesiog pasakydavo telefono linijos darbo valandas ir pokalbis išsijungdavo. Dar kiek palaukusi, parašiau užklausą internetu. Gavau automatinį atsakymą, kad užklausa priimta ir bus kaip įmanoma greičiau atsakyta. Buvo prašoma būti kantriems ir užklausų nekartoti. Po 20 dienų nuo paraiškos grąžinimo užpildymo, nesulaukusi jokių žinių, dar kartą parašiau teiraudamasi, kada bus pradėta spręsti situacija. Šiandien eina jau 26 diena kaip nesulaukiu jokio atsakymo. Grąžinimo terminas eina į pabaigą, o kantrybė jau pasibaigė, todėl nematau kito kelio, kaip tik kreiptis į Vartotojų Teisių apsaugos Tarnybą.
Laba diena,

Atsiprašome dėl kilusių nepatogumų ir apgailestaujame, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis. Informuojame, kad su jumis buvo susisiekta el. paštu.

Linkime gražios dienos!
Atsakyti
Karina 2021-02-12 22:01:57
01.31 d. pirkau prekes MOHITO internetinėje parduotuvėje. Grąžinimą pildžiau praėjus dienai po pristatymo, kurjeris neatvyko ir nesusisiekė. Kartojau grąžinimą kelis kartus, pagalbos telefonu niekas neatsiliepia ir į el.laiškus neatsako. 30 dienų baiginėjas, kokiu būdu reikėtų grąžinti prekes?
Laba diena,

Atsiprašome dėl kilusių nepatogumų ir apgailestaujame, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis. Informuojame, kad su jumis buvo susisiekta el. paštu.

Linkime gražios dienos!
Atsakyti
Urtė 2021-02-12 01:33:51
Va, prašau
Laba diena,

Atsiprašome dėl kilusių nepatogumų ir apgailestaujame, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis. Informuojame, kad su jumis buvo susisiekta el. paštu.

Linkime gražios dienos!
Atsakyti
Gerda 2021-02-11 13:00:03
Sausio mėnesį pirkau prekes Sinsay internetinėje parduotuvėje. Grąžinimą pildžiau praėjus porai savaičių, kurjeris neatvyko ir nesusisiekė. Kartojau grąžinimą kelis kartus, pagalbos telefonu niekas neatsiliepia. 30 dienų baiginėjas, kokiu būdu reikėtų grąžinti prekes? Kreipiantis į vartotojų teises?:)
Laba diena,

Atsiprašome dėl kilusių nepatogumų ir apgailestaujame, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis. Informuojame, kad su jumis buvo susisiekta el. paštu.

Linkime gražios dienos!
Atsakyti
Justė 2021-02-10 16:38:05
2021 01 05 turėjo atvykti kurjeris pasiimti siuntos, el. laiškais kurjerio atvykimas buvo pakartotas 3 kartus, vieną kartą susisiekus telefonu. Po paskutinio pakartotino iškvietimo praėjo 1 sav. Skambinu kiekvieną dieną, po 30min klausau muzikos, į el. laiškus neatsako.
Laba diena,

Atsiprašome dėl kilusių nepatogumų ir apgailestaujame, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis. Informuojame, kad su jumis buvo susisiekta el. paštu.

Linkime gražios dienos!
Atsakyti
Renata 2021-02-10 14:47:02
Užsakiau kurjerį prekių grąžinimui, tai jau visas mėnuo, kai niekas neatvyksta. Sako kurjeriai perkrauti darbu, bet kažkodėl užsakymus greitai pristato. Tiesiog niekas net neužsako kurjerio prekių paėmimui ir tik seka pasakas. Priskambinti neįmanoma, nes jų info linija tiesiog neveikia. Laiškus atsako kartą per savaitę. Pats blogiausias aptarnavimimas, su kokiu teko susidurti!
Laba diena,

Atsiprašome dėl kilusių nepatogumų ir apgailestaujame, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis. Informuojame, kad su jumis buvo susisiekta el. paštu.

Linkime gražios dienos!
Atsakyti
Alisa v 2021-02-10 14:03:20
Pardavejai, su manim irgi sysusiekit. Rasiau skambinau, 0 ziniu. Taipat negaliu grazinti 2ju uzsakymu i reserved. Buciau jau pati nuvezys kur reik Vilniuje, bet viskas uzdaryta.
Laba diena,

Atsiprašome dėl kilusių nepatogumų ir apgailestaujame, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis. Informuojame, kad su jumis buvo susisiekta el. paštu.

Linkime gražios dienos!
Atsakyti
Lina 2021-02-10 10:59:27
Tragedija parasyta, jog galima grazinti per kurjeri, uzpildziau grazinimo forma, susidaro nemaza pinigu suma iki siol kurjeris neatvaziavo nekas su manim nesusiseke, i skambuciu neatsako kaip ir i e-mailus, net jai lauki 12min kol operatores uzimtos, tiesiog atjungia, busiu priversta kreiptys i Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba.
Parduoti sugeba o grazinti ne.
Laba diena,

Atsiprašome dėl kilusių nepatogumų ir apgailestaujame, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis. Informuojame, kad su jumis buvo susisiekta el. paštu.

Linkime gražios dienos!
Atsakyti
Aušrinė 2021-02-09 12:44:29
aiškiai parašyta, jog galima grąžinti per kurjerį, užpildžiau prašymą, tačiau nei kurjeris neatvažiavo nei pakartotinai pildyt prašymą galima. o pati parduotuvė nedirba jog gražinčiau. plius gautos kelnės murzinos. keista kai tokia parduotuvė nesilaiko to kas parašyta. prisiskambint neįmanoma, nors dažnai pirkdavau iš čia, tačiau čia manau buvo paskutinis kartas. tikiuos dar pavyks grąžinti kažkokiu būdų nekokybiškas prekes.
Laba diena,

Atsiprašome dėl kilusių nepatogumų ir apgailestaujame, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis. Informuojame, kad su jumis buvo susisiekta el. paštu.

Linkime gražios dienos!
Atsakyti
Rasa 2021-02-09 11:59:59
Užsisakius prekę house ir reserved netikus dydžiui užsisakiau gražinimą kurjeriu, jis neatvyko ir laukiu savaite laiko jokių žynių, jūs į el.paštu siųstus laiškus nereguojete ir tas labai pikta dar skambinus visą dieną jūs nesivarginate kelti telefoną, prašau kuo greičiau susisiekti nes kreipsiuosi į vartotojų teises...
Laba diena,

Atsiprašome dėl kilusių nepatogumų ir apgailestaujame, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis. Informuojame, kad su jumis buvo susisiekta el. paštu.

Linkime gražios dienos!
Atsakyti
Gintarė G 2021-02-09 11:21:06
Kiek suprantu karantino metu jau tapo norma įvairioms įmonėms tyčiotis iš savo klientų ir dangstytis padidėjusiu siuntu kiekiu. Visad mėgdavau apsipirkti RESERVED, bet dabar jau nebežinau ar kada nepirksiu, nes grąžinti pasirodo misija neįmanoma. Užsakymas buvo gautas sausio gale, vasario pradžioje uzsipildziau grąžinimo forma, kurjeris kaip žinia, vis dar neatvyko, nors jau praėjo lygiai savaite, parašiau ir į klientų aptarnavimą, tai irgi naudos nulis, na ką gi, kreipsimės į vartotojų teises, ką darysi, kaip kitaip pažaboti tokia pardavėjo savivalę.
Laba diena,

Atsiprašome dėl kilusių nepatogumų ir apgailestaujame, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis. Informuojame, kad su jumis buvo susisiekta el. paštu.

Linkime gražios dienos!
Atsakyti
Dovilė 2021-02-09 11:11:40
Laba diena,

Gal gali kažkas su manimi irgi susisiekti?
Gražinau dvi siuntas prieš 2sav., pinigų niekaip neatgaunu.
Laba diena,

Atsiprašome dėl kilusių nepatogumų ir apgailestaujame, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis. Informuojame, kad su jumis buvo susisiekta el. paštu.

Linkime gražios dienos!
Atsakyti
Pirkau ne kartą iš minėtų parduotuvių, viskas sklandžiai, dydžiai atitinka, supakuota tobulai, reikėjo pakeisti striukę- jokių problemų nepatyriau. Su malonumu pirksiu ir toliau. Ačiū už sklandų darbą!
Atsakyti
01.31 d. pirkau prekes MOHITO internetinėje parduotuvėje. Grąžinimą pildžiau praėjus dienai po pristatymo, kurjeris neatvyko ir nesusisiekė. Kartojau grąžinimą kelis kartus, pagalbos telefonu niekas neatsiliepia ir į el.laiškus neatsako. 30 dienų baiginėjas, kokiu būdu reikėtų grąžinti prekes?
Atsakyti
LPP Lithuania 2021-02-08 13:24:42
Laba diena,

Atsiprašome dėl kilusių nepatogumų ir apgailestaujame, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis. Informuojame, kad su jumis buvo susisiekta el. paštu.

Linkime gražios dienos!
Dėkoju įmonei " LPP LITHUANIA", kad atkreipė dėmesį į problemas ir pasistengė greitai jas išspręsti- grąžinimai paimti ir pinigėliai sąskaitoje, nors tas pats jau kartojasi su kitais užsakytais grąžinimais, kurjerio nėra, tačiau džiugu, kad bent yra sudaryta galimybė grąžinti prekes patiems Kaune ir Vilniuje. Tačiau į dalį žinučių buvo atsakyta tik po viešo neigiamo komentaro apie įmonę. O gaila, nes šiaip internetinė prekyba veikė iki šiol puikiai. Pirkimai, pristatymai ir prekių grąžinimai vyko sklandžiai, todėl naudojausi įmonės paslaugomis (MOHITO, HAUSEBRAND, SINSAY, CROPP, RESERVED) jau daug metų ir buvau patenkinta. Tačiau kaip sakoma : "Šaukštas deguto statinę medaus sugadina". Gaila, bet dėl ilgai neišsprendžiamų komunikacinių problemų įmonė turės ir neigiamų pasekmių...
Atsakyti
Urtė 2021-02-12 01:31:58
Pirkau iš cropp town internetinės parduotuvės ir gailiuosi, kad prieš tai neperskaičiau komentarų apie juos. Susidūriau su ta pačia problema kaip ir dauguma - gauti rūbai buvo purvini ir aiškiai jau nešioti. Pridedu nuotraukas, čia dar neryški atrodo, o realybėj dėmė žymiai aiškiau matosi, marškinėliai taip pat visi išpurvinti buvo. Į elektroninius laiškus ir skambučius neatsako. Niekam nesiūlau pirkti šios parduotuvės rūbų, jau geriau tuomet taip pat padevėtus pirkti humanoj už žymiai mažesnes kainas. Paskaitykite komentarus žmones patys, vien nusiskundimai purvinais, nunešiotais rūbais.
Va, prašau
Atsakyti
Pirkau iš cropp town internetinės parduotuvės ir gailiuosi, kad prieš tai neperskaičiau komentarų apie juos. Susidūriau su ta pačia problema kaip ir dauguma - gauti rūbai buvo purvini ir aiškiai jau nešioti. Pridedu nuotraukas, čia dar neryški atrodo, o realybėj dėmė žymiai aiškiau matosi, marškinėliai taip pat visi išpurvinti buvo. Į elektroninius laiškus ir skambučius neatsako. Niekam nesiūlau pirkti šios parduotuvės rūbų, jau geriau tuomet taip pat padevėtus pirkti humanoj už žymiai mažesnes kainas. Paskaitykite komentarus žmones patys, vien nusiskundimai purvinais, nunešiotais rūbais.
Atsakyti
Sausio mėnesį pirkau prekes Sinsay internetinėje parduotuvėje. Grąžinimą pildžiau praėjus porai savaičių, kurjeris neatvyko ir nesusisiekė. Kartojau grąžinimą kelis kartus, pagalbos telefonu niekas neatsiliepia. 30 dienų baiginėjas, kokiu būdu reikėtų grąžinti prekes? Kreipiantis į vartotojų teises?:)
Atsakyti
2021 01 05 turėjo atvykti kurjeris pasiimti siuntos, el. laiškais kurjerio atvykimas buvo pakartotas 3 kartus, vieną kartą susisiekus telefonu. Po paskutinio pakartotino iškvietimo praėjo 1 sav. Skambinu kiekvieną dieną, po 30min klausau muzikos, į el. laiškus neatsako.
Atsakyti
Užsakiau kurjerį prekių grąžinimui, tai jau visas mėnuo, kai niekas neatvyksta. Sako kurjeriai perkrauti darbu, bet kažkodėl užsakymus greitai pristato. Tiesiog niekas net neužsako kurjerio prekių paėmimui ir tik seka pasakas. Priskambinti neįmanoma, nes jų info linija tiesiog neveikia. Laiškus atsako kartą per savaitę. Pats blogiausias aptarnavimimas, su kokiu teko susidurti!
Atsakyti
Pardavejai, su manim irgi sysusiekit. Rasiau skambinau, 0 ziniu. Taipat negaliu grazinti 2ju uzsakymu i reserved. Buciau jau pati nuvezys kur reik Vilniuje, bet viskas uzdaryta.
Atsakyti
Tragedija parasyta, jog galima grazinti per kurjeri, uzpildziau grazinimo forma, susidaro nemaza pinigu suma iki siol kurjeris neatvaziavo nekas su manim nesusiseke, i skambuciu neatsako kaip ir i e-mailus, net jai lauki 12min kol operatores uzimtos, tiesiog atjungia, busiu priversta kreiptys i Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba.
Parduoti sugeba o grazinti ne.
Atsakyti
Dar tokių apgavikų nesu sutikęs. Meluoja kad prekybos centre galima grąžinti prekę, kai tuo tarpu prekybos vietos uždarytos.
Atsakyti
Gintarė G 2021-02-09 11:21:06
Kiek suprantu karantino metu jau tapo norma įvairioms įmonėms tyčiotis iš savo klientų ir dangstytis padidėjusiu siuntu kiekiu. Visad mėgdavau apsipirkti RESERVED, bet dabar jau nebežinau ar kada nepirksiu, nes grąžinti pasirodo misija neįmanoma. Užsakymas buvo gautas sausio gale, vasario pradžioje uzsipildziau grąžinimo forma, kurjeris kaip žinia, vis dar neatvyko, nors jau praėjo lygiai savaite, parašiau ir į klientų aptarnavimą, tai irgi naudos nulis, na ką gi, kreipsimės į vartotojų teises, ką darysi, kaip kitaip pažaboti tokia pardavėjo savivalę.
P. S. Po neigiamo atsiliepimo ir piktos užklausos pagaliau kurjeris atvyko paimti mano grąžinimo. Tik nekaltinkit kurjerių, nes kol ne sugeneruoja siuntos lipduko tol jie negali paimt siuntos.
Atsakyti
aiškiai parašyta, jog galima grąžinti per kurjerį, užpildžiau prašymą, tačiau nei kurjeris neatvažiavo nei pakartotinai pildyt prašymą galima. o pati parduotuvė nedirba jog gražinčiau. plius gautos kelnės murzinos. keista kai tokia parduotuvė nesilaiko to kas parašyta. prisiskambint neįmanoma, nors dažnai pirkdavau iš čia, tačiau čia manau buvo paskutinis kartas. tikiuos dar pavyks grąžinti kažkokiu būdų nekokybiškas prekes.
Atsakyti
Užsisakius prekę house ir reserved netikus dydžiui užsisakiau gražinimą kurjeriu, jis neatvyko ir laukiu savaite laiko jokių žynių, jūs į el.paštu siųstus laiškus nereguojete ir tas labai pikta dar skambinus visą dieną jūs nesivarginate kelti telefoną, prašau kuo greičiau susisiekti nes kreipsiuosi į vartotojų teises...
Atsakyti
Kiek suprantu karantino metu jau tapo norma įvairioms įmonėms tyčiotis iš savo klientų ir dangstytis padidėjusiu siuntu kiekiu. Visad mėgdavau apsipirkti RESERVED, bet dabar jau nebežinau ar kada nepirksiu, nes grąžinti pasirodo misija neįmanoma. Užsakymas buvo gautas sausio gale, vasario pradžioje uzsipildziau grąžinimo forma, kurjeris kaip žinia, vis dar neatvyko, nors jau praėjo lygiai savaite, parašiau ir į klientų aptarnavimą, tai irgi naudos nulis, na ką gi, kreipsimės į vartotojų teises, ką darysi, kaip kitaip pažaboti tokia pardavėjo savivalę.
Atsakyti
Laba diena,

Gal gali kažkas su manimi irgi susisiekti?
Gražinau dvi siuntas prieš 2sav., pinigų niekaip neatgaunu.
Atsakyti
Sausio 13 gavau prekę, kuriai teko daryti grąžinimą. Grąžinimo formą užpildžiau sekančią - t.y. sausio 14d., artimiausia galima kurjerio atvykimo data buvo nurodyta sausio 19, tad ją ir pasirinkau. Praėjus keletui dienų, nesulaukdama kurjerio, paskambinau į klientų aptarnavimą, tačiau automatinis atsakiklis tiesiog pasakydavo telefono linijos darbo valandas ir pokalbis išsijungdavo. Dar kiek palaukusi, parašiau užklausą internetu. Gavau automatinį atsakymą, kad užklausa priimta ir bus kaip įmanoma greičiau atsakyta. Buvo prašoma būti kantriems ir užklausų nekartoti. Po 20 dienų nuo paraiškos grąžinimo užpildymo, nesulaukusi jokių žinių, dar kartą parašiau teiraudamasi, kada bus pradėta spręsti situacija. Šiandien eina jau 26 diena kaip nesulaukiu jokio atsakymo. Grąžinimo terminas eina į pabaigą, o kantrybė jau pasibaigė, todėl nematau kito kelio, kaip tik kreiptis į Vartotojų Teisių apsaugos Tarnybą.
Atsakyti
Benita 2021-02-04 22:07:43
Užsakymas gautas iš Sinsay 2021-01-29.
Viena iš prekių įdeta akivadziai matant broką, ta pati vakarą buvo parašytas skundas, nesulaukus jokio atsakymo vasario 3d vėl buvo pakartotas kreipimasis. Šiandien yra 2021-02-04 ir jokio atsakymo dar nesulaukiau. Gėda kad yra taip ignoruojami pirkėjai ir bandoma iškišti brokuotas prekes.
Laba diena,

Atsiprašome dėl kilusių nepatogumų ir apgailestaujame, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis. Informuojame, kad su jumis buvo susisiekta el. paštu.

Linkime gražios dienos!
Atsakyti
Ieva 2021-02-04 22:58:29
2020 m. Sausio 20 dieną gavau RESERVED užsakymą, tą patį vakarą užpildžiau grąžinimo formą dėl netikisių prekių, tačiau 22 dieną kurjeris nepasirodė. Prisiskambinti nepavyksta, el.paštu kreipiausi 3 kartus - sausio 25, 27 ir vasario 1. Matau, jog ne aš viena susiduriu su tokiais nemalonumais. Norėčiau sulaukti atsakymo iš pardavėjų kaip ir kada grąžinti netikusias prekes.
Laba diena,

Atsiprašome dėl kilusių nepatogumų ir apgailestaujame, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis. Informuojame, kad su jumis buvo susisiekta el. paštu.

Linkime gražios dienos!
Atsakyti
Renata 2021-02-05 08:15:55
LPP LITHUANIA klientų aptarnavimo sistema lūžusi! Grąžinimas prekių nebeįmanomas. Prieš perkant turėkit minty, kad susidursit su dideliais sunkumais. Problema ilgai nesprendžiama, nulinė komunikacija su klientu. Ypač iš RESERVED parduotuvės. HOUSBRAND prisiskambint be šansų. 2021.01.28 Reserved užpildyta prekių grąžinimo forma. 02.01 kurjeris nepasiima prekių, nes neturi suformuoto lipduko. 02.05 prekių vis dar negaliu grąžinti. El.paštu rašyta 02.01, 02.05- jokio atsakymo. 02.05 parašiau į Reserved FB paskyrą- žinutė peržiūrėta- atsakymo jokio! Apie skambučius nekalbu- prisiskambinti neįmanoma, o ir kelias dienas linija buvo išjungta!!!!
Belieka kreiptis pagalbos į Vartotojų teisių tarnybą...
Laba diena,

Atsiprašome dėl kilusių nepatogumų ir apgailestaujame, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis. Informuojame, kad su jumis buvo susisiekta el. paštu.

Linkime gražios dienos!
Atsakyti
Dovile 2021-02-05 10:05:23
Kurjeris turėjo atvykti paimti netikusią prekę 2021.01.26, deja iki šiandien dar vis laukiu : (parašius į reserved el.paštą negaunu jokio atsakymo. Telefono linija isjingta. Visiškai ignoruojamas klientas! Telieka Kreiptis i Vartotoju teises
Laba diena,

Atsiprašome dėl kilusių nepatogumų ir apgailestaujame, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis. Informuojame, kad su jumis buvo susisiekta el. paštu.

Linkime gražios dienos!
Atsakyti
Ligita 2021-02-05 10:31:50
Kurjeris turėjo atvykti vasario 1 d., paimti rūbų grąžinimus iš Sinsay parduotuvės, bet niekas neatvyko, vis dar laukiu. Buvo skambinta kelis kartus į pagalbos numerį, tačiau nebuvo įmanoma su niekuom susisiekti, nes jis buvo išjungtas. VISIŠKAI IGNORUOJAMI KLIENTAI. vertėtų susitvarkyti šią problemą.
Laba diena,

Atsiprašome dėl kilusių nepatogumų ir apgailestaujame, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis. Informuojame, kad su jumis buvo susisiekta el. paštu.

Linkime gražios dienos!
Atsakyti
Miglė 2021-02-05 10:46:08
LPP LITHUANIA klientų aptarnavimo sistema - tikra tragedija! Noriu gražinti gautas prekes iš RESERVER parduotuvės, tačiau kurjeris nepasirodo jau 4 savaites. Jokios komunikacijos su klientu el. paštu, telefonu pasiekti - neįmanoma. Suprantama, jog galimai, galite turėti tam tikrų trikdžių, bet bent jau komunikuokite su klientais! Teks kreiptis į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą.
Laba diena,

Atsiprašome dėl kilusių nepatogumų ir apgailestaujame, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis. Informuojame, kad su jumis buvo susisiekta el. paštu.

Linkime gražios dienos!

Taip pat rekomenduojame

Greater Outdoors
HIATUS, COLUMBIA, DIDRIKSONS, JACK WOLFSKIN

Adresas: Ozo g. 18, LT-08243 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; avalynė, batai; didmeninė prekyba; importas; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; pramogos ir poilsis; sporto, turizmo reikmenys; vaikų prekės.
UAB „Greater Outdoors“ valdo specializuotas parduotuves „Hiatus“ ir „Hiatus Go“, kuriose prekiaujama pasaulyje gerai žinomų ir pripažintų prekės ženklų „Columbia“, „Didriksons“, „Jack Wolfskin", „Picture“, „Zo-on“, SIGG ir kt. aktyviam laisvalaikiui skirtais drabužiais, avalyne ir aksesuarais vyrams, moterims ir...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShop

Adresas: Trakų g. 3, LT-01132 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; interneto parduotuvės; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
Feel Group
TOP SECRET

Adresas: Perkūnkiemio gatvė 19, LT-12120 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; didmeninė prekyba; mažmeninė prekyba.
Fizinės parduotuvės rekvizitai: Drabužių, avalynės ir aksesuarų parduotuvė Vilniuje: Parduotuvės adresas: Perkūnkiemio gatvė 19, LT-12120 Vilnius Telefonas: +370 618 70389 El. paštas: perkunkiemis@feel.lt Parduotuvės darbo laikas: I–V 11.00–20.00, VI-VII 11.00–17.00 Feel.lt – apsipirkimo erdvė, kurioje susivienija...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
GIFTIKA
VERSLO DOVANŲ GIDAS

Adresas: Pramonės g. 15, LT-78137 Šiauliai.
Veiklos sritys: dovanos; apranga, drabužiai; keramikos gaminiai; reklamos paslaugos; spaustuvės, leidyba.

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Šiaulių banko valdyboje turėtų dirbti A. Gaulia
Šiaulių banko valdyboje turėtų dirbti A. Gaulia 05-07 13:13
Šiaulių banko valdybos nariu išrinktas Algimantas Gaulia, kuris pareigas pradės eiti tik gavus Lietuvos banko leidimą.
"Verslo žinioms" – 3 apdovanojimai žurnalistiniame konkurse
"Verslo žinioms" – 3 apdovanojimai žurnalistiniame konkurse 05-07 12:52
"Verslo žinios" įvertintos už profesionalų Europos Sąjungos (ES) investicijų efektyvumo analizavimą.
Eurokomisaras: ES ir Kinijos investicijų paktas – ne susitarimas, o intencija
Eurokomisaras: ES ir Kinijos investicijų paktas – ne susitarimas, o intencija 05-07 12:30
Ilgą laiką derintas Europos Sąjungos (ES) ir Kinijos investicijų susitarimas iš tiesų yra labiau intencija, o ne susitarimas, ir gali praeiti dar daug laiko, kol jis virs realybe, ketvirtadienį...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate patenkinti savo atlyginimu?

Akcijų kainos

AIG 50,17 +2,66%
Cisco 52,44 +2,56%
Goldman Sachs 365,97 +2,33%
IBM 148,42 +2,20%
Adobe Systems 483,61 -0,63%
Harley-Davidson 48,96 -0,67%
Manchester United 16,49 -1,38%
Pfizer 39,19 -1,95%

Žaliavų kainos pasaulyje

Anglis 86,74 -0,10%
Vištiena 1,81 0,00%
Kava 3,66 +3,39%
Jautiena 4,66 +4,48%
Cukrus 0,66 +4,76%
Varis 8470,94 +6,26%
Dujos (JAV) 5,07 +89,89%
Sidabras 27,29 +5,45%