VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę LPP LITHUANIA, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę LPP LITHUANIA

Atsiliepimai apie LPP LITHUANIA, UAB

FIT into Fashion
Etransport Ko gero pigiausias taksi Lietuvoje! Etransport 86 111 1 111
Parašyk savo nuomonę apie LPP LITHUANIA, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
2020.02 mėn. lankiausi Reserved Kauno akropolyje. norėčiau, ne pasiskųsti, o pasidžiaugti reserved parduotuvės darbuotojais. Draugiški, supratingi žmonės, na bent jau vyrų skyriuje dirbę akiniuoti vaikinukas ir mergina. Netiko džinsai, kito dydžio neturėjo, iki sandėlio net nuėjo. Tiesa, palaukti truputį reikėjo, bet laikas neprailgo, vaikinukas kaip su draugu bendravo, pasiūlė kitus panašius džinsus, kurie iš tiesų labai tiko. Tikrai patenkintas išėjau. Retai rašau atsiliepimus apie aptarnavimą, viena iš nedaugelio parduotuvių, kur pasijaučiau, jog tikrai stengiasi dėl kliento, ne tik įkyriai "prakišti" ko man nereikia. Ačiū.
Atsakyti
2020 02 17 vakaro apie 17val. Kaunas. Megoje, , Mohito" parduotuvė. Dirbo pašaipus, netaktiškas kolektyvas. Tą dieną dirbusios merginos tryse juokėsi į akis, nepagarbiai atsakinėjo pildant pretenziją dėl nekokybiškos prekės. Aptarnavimo srityje dirbantis asmuo turi gebėti bendrauti su klientais. O šios elgėsi kaip nesubrendusios paauglės.
Atsakyti
2020-02-02 Cropp town Šiauliuose pirkau sūnui rūbus. Susimokėjus suabejojau ar teisingai paskaičiuota už prekes. Vietoje peržiūrėjau čekį ir prekių etiketes bei radau, kad vienas bliuzonas paskaičiuotas didesne kaina nei nurodyta etiketėj. Sugrįžau pas pardavėją ir parodžiau neatitikimą. O ji - "tai čia gal persirengimo kabinoj kaina perklijuota". Nepatingėjau, susiradau parduotuvėj dar vieną tokią pačią prekę - kaina tokia pati klaidinga. Pasakiau, kad prekę noriu įsigyti už nurodytą kainą, nes kitu atveju kreipsiuos į VTAT. Į kompaniją pardavėjai atskubėjo kita, kuri vietoj to, kad atsiprašytų už parduotuvės klaidas, kartojo tą patį, neva tai kažkoks jaunimas pas juos perklijuoja kainas ir puolė draskyti žemesnę kainą, kuri net nesiruošė nusiplėšti, nes tai buvo akivaizdi neatplėšiamai užklijuota kaina. Nesiruošiau nusileisti ir reikalavau, kad prekė būtų parduota už tą kainą, kuri nurodyta, tai sulaukiau grasinimo, kad man iškvies apsaugą. Kadangi susidarė nemaža eilutė prie kasos ir nei viena pardavėja nesiruošė aptarnauti kitų, kol aš stovėjau prie prekystalio, akivaizdu, kad klientai pradėjo rodyti nepasitenkinimą manimi, kad aš juos gaišinu. Taigi, išleidusi nemažai pinigų šioje parduotuvėje, patyriau ne malonaus apsipirkimo jausmą, o krūvą patyčių - mol duokit jai baltą lapą nepasitenkinimui išreikšti, kažkas pagiežingai pasiūlė padovanoti tušinuką ir pan. Taigi jei nenorite patirti to paties, aplenkite šią parduotuvę, kur pirkėjas laikomas žemiau grindjuostės, kur pardavėjos nesugeba suvaldyti konfliktinės situacijos, ko pasekoje pirkėjas turi išgyventi pažeminimą, neteisybę ir nuoskaudą.
Atsakyti
Skundas parduotuvės Europos Mohito (Vilnius) VADOVEI. Nieko nepirkau ir nepirksiu. Ieškojau darbo, atvykau į atranką. Kadangi dirbau kitur, susitarėme, kad išeisiu iš darbo jei mane priims, sakė paskambins praneš. Atrankos vadovė visiškai netinkama šitam darbui, pagarbos nulis, nei paskambino, nei pranešė. Po kelių savaičių vėl paskambino ir sako atsilaisvino darbo vieta ar norite, atsakiau taip ir laukiau,. Vieta buvo žadėta vasarį, laukiau kelias savaites, - jokio atsakymo.Paskambinau vėl, sako vadove-, , tai mums jau nereikia žmogaus, oi tau jums nepranešė?Lyg šaipytusi iš manės, manyčiau parduotuvės vadovas turi sekti jos darbą, nes elgiasi neetiškai. Jūsų lygis mano akyse krito, pranešiu ir kitiems ką pažįstu už toki kiaulišką elgesį. Labai nusivyliau mohito.
Atsakyti
Užsisakiau prekes internetu, pristatymo terminas nurodytas 3-6d.d. Po 12d.d. jokios info apie užsakymą nėra. Paskambinus į klientų aptarnavimo centrą (8 800 800 23), mergina atsiliepė greitai, tačiau fone girdisi pašalinis triukšmas, lyg tai televizorius :D šaunu, kad žmogus dirba iš namų, bet galėtų televizorių ir išjungti, prieš kalbant telefonu, nes tas triukšmas tikrai blaškantis. Be to, mergina dirbo lėtai, reikėjo laukti kol įsijungs kompiuterį ir t.t. Pokalbis truko 5min, per kurį mergina tepaklausė mano užsakymo nr, vardo pavardės ir telefono nr bei teigė, kad tuoj pasiteiraus ir perskambins. Nu koks žmogus 21a. tiek laiko tokius duomenis suvedinėja? :D Po kurio laiko nuo skambučio gaunu emailą, kad mano užsakymas jau vietoje, po poros min ir paskambina iš lenkiško (??) numerio ir praneša, kad mano užsakymas jau parduotuvėje. Kažkokie keisti pristatymo ir reagavimo terminai, ypač, kad apmokėjimas išankstinis, gal čia bando padaryti taip, kad žmonės pamirštų apie savo užsakymus? :D Sinsay eshop - never again. Iš aliexpress patikimiau ir greičiau gaunamos prekės kartais :D
Atsakyti
SENSACIJA. Dar to nebuvo. 2018-12-27 Kaune MEGOJE Reserved parduotuvėje, darbuotoja iš matavimosi kabinos surinko mano rūbus, kol aš buvau nuėjusi pasiimti kito sijono dydžio. Grįžusi nustebau, kad pro užtrauktas užuolaidas buvo įlįsta į mano kabiną ir paimti mano asmeniniai rūbai. Aš paklausiau, kodėl darbuotoja juos surinko, kai prieš išeidama iš kabinos aš ją perspėjau, kad grįšiu? O ji atsakė, kad galvojo, kad aš išėjau... Na, įdomu, nuo kada klientai pliki išeina iš parduotuvių??? Paprašiau grąžinti mano kelnes, megztuką ir paltuką. Rūbus atgavau, išskyrus paltą. Darbuotoja labai nemandagiai išpūtusi akis man aiškino, kad jokio paltuko nebuvo kabinoje. Kaip ir akivaizdu, kad įvyko vagystė. Labai susijaudinau, nes nežinojau, kaip žiemą grįžti be palto namo... Paprašiau, kad padėtų man surasti paltą, atsuktų kameras. O ji rėkė, kad nebuvo jokio palto. Tada abi nuėjome pas parduotuvės vadovę. Radau ją savo kabinete geriančią arbatą su dar dviem darbuotojomis. Ji atšovė, kad labai neturi laiko man padėti ir, kad per kameras nieko nesimatys. Ir uždarė man prieš nosį duris... Tai va. Stoviu aš parduotuvėje apsiašarojusi viena, nežinau, kur mano mėgiamas paltas ir kaip grįžti namo. Surinkau 112 ir po 15 min. jau pasakojau pareigūnams parduotuvėjė kaip dingo mano paltas. Kadangi darbuotojos reakciją į galimai įvykusią vagystę buvo neadekvati, kilo įtarimas, kad ji galėjo pavogti mano paltą. Pareigūnai pasiėmė jos asmens duomenis. Darbuotoja vis dar piktai aiškino, kad aš ne pilno proto ir jokio palto ten nebuvo. Tada jau atbėgo ir vadovė, kuriai mano situacija visai nesenai buvo absoliučiai neįdomi. Ji pradėjo plūstis ant manęs, kad aš neturiu teisės kaltinti jos darbuotojų vagyste ir kad aš ko gero pati pasivogiau iš savęs paltą!!!!!! :) Na, kadangi situacija buvo visiškai absurdiška, teko rašyti pareiškimą dėl vagystės. Ir spėkite kokia KULMINACIJA? Ogi po 2 val. man paskambino iš policijos, kad atsirado parduotuvėje mano paltas :) Parduotuvės vadovė, net nelaukė manęs atvykstant, kad paaiškintų ir atsiprašytų už darbuotojos klaidas. Šiaip ne taip išsireikalavusi, kad dabar jau būtų atsuktos kameros ir parodytų kaip viskas vyko iš tiesų paaiškėjo, kad darbuotoja surinkusi visus mano rūbus, įskaitant ir paltą, išnešiojo po skirtingas parduotuvės vietas. Paltas buvo įkabintas tarp kitų rūbų parduotuvėje. Na, visi mes žmonės, visiems pasitaiko klaidų. Bet nenoras bendradarbiauti, nemandagus, net įžūlus elgesys, žmogiškumo trūkumas privertė mane kreptis tiesigiai į generalinę direktorę. Ponia direktorė nelabai suprato kokio dydžio stresą neradusi savo daiktų patyriau. Ir jei ne mano atkaklumas, taip ir būčiau neatgavusi man priklausančio daikto, nes parduotuvės vadovė net nesiteikė užsirašyti mano telefono numerio. Direktorės paprašiau tik vienintelio dalyko, kad darbuotoja, kuri šitaip kvailai apsižioplino, paskambintų man ir atsiprašytų, kad taip nemandagiai su manimi kalbėjo. Skambučio taip ir nesulaukiau... Teks galvoti apie tolimesnius veiksmus. Jei nenori geranoriškai, tai neketinu nusileisti ir aš. Patirta skriauda privalo būti atlyginta.
Atsakyti
Antrą kartą užsisakau internetu piniginę ir antrą kartą gaunu sudriskusią ir purviną. Su vienu bliuzonu irgi panašiai buvo. Toks vaizdas, jog jį prieš tai būtų jau kažkas dėvėjęs.
Atsakyti
Ozo reserved pardavėjos ir jų mąstymas apie dažnai besilankančius klientus. Jei esu tvarkingas, dažnai užeinu pažiūrėti kas naujo iš prekių, bet nevisada nusiperku, tai čia rimta priežastis spoksoti į mane ir kitas darbuotojas informuoti, kad stebėtų mane? Jokioj kitoj parduotuvei to nemačiau. Su dideliu maišu prieš tai kur apsipirkinėjau kitoj parduotuvei atėjau, tai jau potencialus v***s? Koks kitas žmogus supyktu ir skandalą sukeltų. Labai negražu taip daryti, bet jums tikriausiai nelabai ir svarbu.
Atsakyti
Mohito e-parduotuvės atsiskaitymo sistema veikia tragiškai, paskambinus nemokama pagalbos tarnyba 8 80080025, pagalbos galima gauti tiek pat, kiek pasikalbėjus su radiju. Ir man jau nebeįdomu, ką jūs ten siūlote savo naujienlaiškiuose - ši parduotuvė trenkia sovietiniu abejingumu ir nepagarba klientui, apeisiu ratu!
Atsakyti
Sveiki. Šiandien teko apsilankyti House parduotuvėje Kauno Akropolyje ir ką galiu pasakyt, kad aptarnavimas tai tiesiog BAISU. Nuėjus prie kasos nusipirkti palaidinę, atėjo labai nelaiminga pardavėja, gaila buvo be vardo kortelės, kas neatitinka darbo reikalavimų, bet čekyje rašo, jog vardu Roberta. Taigi, jai atėjus prie kasos nepratarė nė žodžio, o aš kaip visada iš mandagumo pasisveikinau su ja, tai susiraukus pažiūrėjo, neištarė nei žodžio, pagalvojau, kad gal kurčnebylė, bet lyg ir ne. Galų gale tiesiogine žodžio prasme, numetė prekes ir čekį. Kitus už manęs stovėjusius žmones taip pat aptarnavo, kad žmonės liko apakę. Aš suprantu, kad darbas nėra lengvas, pati dirbusi daug laiko šioj srity, bet absoliučiai nieko iš Jūsų net neprašom, tik pasisveikinti, manau, kad nėra taip sunku, su tokiu aptarnavimu prarandate klientus, tai tiek :)
Atsakyti
Siaubas. Sistema sudubliavo užsakymus. Galiausiai man iš jų nei vienas nebuvo pristatytas, nes DPD nesugebėjo to padaryti. Pasiskambinti nurodytu kontaktu taip pat nemokėjo. Paklausus ar bus pristatytos prekės Reserved atstovas pranešė, kad prekės jau grąžintos atgal ir nebebus man jos pristatytos!
Atsakyti
Sveiki,
Vakar t.y.2018.04.29, lankiausi Klaipėdos Crrop town parduotuvėje.Išsirinkus kelias prekes nuėjome pasimatuot (buvom dviese).Abi įėjome į kabiną.Pasimatavus buvo reikalingi kiti dydžiai, nuėjus pasirinkus kitus dydžius, grįžau atgal į kabiną.Tik įėjus, pardavėja pradėjo belsti į kabinos duris ir pakeltu tonu sakyti "merginos atidarykit duris", jas atidarius nelabai supratau, bet pradėjo vardint, kad tokios pas mus vidaus taisyklės ir į kabiną galima įeit po vieną.Viskas ok.Tik taisyklės turi būti aiškiai matomos prieš įeinant į kabiną.Ir vidaus darbo taisyklės, tai ne tas pats, kas taikoma vartotojui.Labai nemaloniai nuteikė, toks įspėjimas (beldžiant į duris ir rėkiant jas atidaryt).Manau aptarnaujantis personalas turėtų pasimokyt korektiško bendravimo.
Atsakyti
Sukčių kompanija. Etiketės viena kaina, parduoda kita. Pardavėjos aiškina, kad gali padaryti grąžinimą. Bet esmė ne pirkti ar ne, bet visiškame firmos nesąžiningume. Būkite atsargūs.
Atsakyti
Uzklijuoja viena kaina o kai perki ismuse didesne ir nieko negali padaryt. a*******i!
Atsakyti
Rima 2017-01-07 12:15:07
Šiandien pirkome..kodėl toks skirtumas?
Dabar pilna informacija
Atsakyti
Šiandien pirkome..kodėl toks skirtumas?
Atsakyti
Rezerved parduotuveje pirkau vyriska laikrodi. Pora sykiu uzsidejes supratau, kad jis man netinkamas, nepatogus. Norejau grazinti, taciau is kasininkes gavau atsakyma, kad laikrodziai negrazinami, nors ant cekio skelbiama, kad galite grazinti per 14dienu. Ar tai normalu?
Atsakyti
Eilinė įmonė, kuri tik bando apmulkinti žmones... Cropp Town direktorė, jei atitinki visus reikalavimus pasikviečia į darbo pokalbį, pradeda iš kart derinti algą, grafiką, pasiūlo jau atvykti pasibandyti, tačiau neužsimena, kad esi ne vienintelė kandidatė, kuri išmėgins savo jėgas Cropp Town. Atvyksti, tave supažindina su daro specifika, parduotuvės išplanavimu ir asortimentu, sudaro įspūdį lyg jau priimtas dirbti. 2-3 valandas sąžiningai dirbi su mintimi, kad jau esi kolektyvo dalis, lankstai drabužius, perkabini ne vietoj paliktas prekes pagal dydį, sveikiniesi su klientais, domiesi visom konsultantės pareigų niuansais ir pan. Po tų 2-3 valandų direktorė pasako, kad šiandien užteks, vėl paderina grafiką, kuris man idealiai tinka, tuomet pasako, kad paskambins už dviejų dienų - pasakys ar gauni darbą ir tik tuomet užsimena, kad tu esi ne vienintelė kandidatė atėjusi "pasimėginti". Stengiuosi išlikti maloni, gi atrodo šiandien pasirodžiau puikiai - nėra jokios priežasties dėl kurios būčiau netikusi. Užsimenu, kad paskambintų bet kokiu atveju, gausiu darbą ar negausiu, kad nelikčiau nežinioje, nes šiuo metu aktyviai ieškau darbo. Tačiau - vėl eilinė situacija "mes jums paskambinsim bet kokiu atveju". Nepaskambino, nepranešė, visiškai nekorektiška asmenybė. Tai vat, moralas tame, kad gal vis dėl to nereikia Cropp Town jokių darbuotojų ? Prisikviečiat tokių merginų kaip aš, kurios nemokamai padirba kelias valandas ir nereikia nieko įdarbinti nei algų mokėt, nei mokesčių. Gal aš pati kvaila, kad tokia naivi esu. Ech, ir kam aš tiek drąskiausi dėl to minimumo (algos) parduotuvėje, kurioje priedų senai negauni dėl neįvykdomų planų....

Taip pat rekomenduojame

Greater Outdoors
HIATUS, COLUMBIA, DIDRIKSONS, JACK WOLFSKIN

Adresas: Ozo g. 18, OZAS PPC, 1 aukštas, LT-08243 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; avalynė, batai; didmeninė prekyba; importas; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; pramogos ir poilsis; sporto, turizmo reikmenys; vaikų prekės.
„Hiatus“ – „Columbia“, „Sorel“, „Didriksons“ ir „Jack Wolfskin“ prekių ženklų drabužiai Lietuvoje. Esame pirmoji ir vienintelė specializuota parduotuvė Baltijos šalyse, prekiaujanti išimtinai „Columbia“, „Sorel“, „Didriksons“ ir „Jack Wolfskin“ prekių ženklų drabužiais, avalyne ir aksesuarais. Šie amerikiečių...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShop

Adresas: Trakų g. 3, LT-01132 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; interneto parduotuvės; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
Feel Group
TOP SECRET

Adresas: Molėtų pl. 47F, LT-08409 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba.
Feel.lt – apsipirkimo erdvė, kurioje susivienija kokybė, gera kaina ir pasirinkimo laisvė. Siekiame, kad mūsų internetinėje parduotuvėje visuomet rastumėte tai, ko ieškote, ir džiaugtumėtės maloniais pirkiniais. Feel.lt internetinėje parduotuvėje rasite visame pasaulyje gerai žinomų ir populiarių prekės ženklų...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Žalgirio g. 114, LT-09300 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
GIFTIKA
VERSLO DOVANŲ GIDAS

Adresas: Pramonės g. 15, LT-78137 Šiauliai.
Veiklos sritys: dovanos; apranga, drabužiai; keramikos gaminiai; reklamos paslaugos; spaustuvės, leidyba.
Nereikia būti vyriausiam, kad suprastum šiuolaikines tendencijas. Bet negali būti ką tik gimęs, norėdamas atrodyti patikimas! 15 metų švenčianti GIFTIKA atnaujino verslo dovanų ir reklaminės tekstilės asortimentą. Naujų 2020 metų katalogų teiraukitės giftika@giftika.lt

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Rinkodaros plano žingsniai: pirmiausia įvertinti esamą padėtį
Rinkodaros plano žingsniai: pirmiausia įvertinti esamą padėtį 03-28 16:40
Kad reikia verslo plano, klausimų nekyla, bet ir rinkodaros planas yra gyvybiškai svarbus. Būtent jis padeda pritraukti ir išlaikyti klientus, yra paremtas skaičiais, faktais ir aplinkybėmis: ką...
Maisto pristatymo į namus paslaugai – laikini leidimai
Maisto pristatymo į namus paslaugai – laikini leidimai 03-28 16:14
Seimo Ekonomikos komitetui (EK) paraginus Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą (VMVT) supaprastinti leidimus įmonėms, norinčioms pristatyti maistą į namus, tarnyba žada netrukus išduoti...
A. Veryga apie situaciją Kaune: pagal nuotrauką vadovo atleisti negalima
A. Veryga apie situaciją Kaune: pagal nuotrauką vadovo atleisti negalima 03-28 15:45
Sveikatos apsaugos ministerija pati buvo davusi nurodymą neišmesti priemonių, kurias dezinfekavus galima naudoti pakartotinai, tokių kaip akiniai, respiratoriai, o Kauno klinikinėje ligoninėje...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dėl korona viruso Jūsų pajamos sumažėjo?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

CBS 40,77 +3,63%
Procter & Gamble 110,17 +2,60%
Colgate-Palmolive 65,26 +2,26%
Goodyear 6,32 +2,10%
Chevron 68,78 -9,95%
Xerox 17,66 -10,22%
Boeing 162,00 -10,27%
Harley-Davidson 17,80 -14,22%

Žaliavų kainos pasaulyje

Anglis 67,64 -2,90%
Jautiena 4,72 -6,35%
Vištiena 1,88 -9,18%
Auksas 1597,10 +2,33%
Dyzelis 1,62 -12,90%
Apelsinai 0,52 +1,96%
Ryžiai 450,00 -0,22%
Kava 2,99 -4,47%