VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Lemona, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Lemona

Atsiliepimai apie Lemona, UAB

LEMONA electronics

Elektronikos iššūkius paverčiame sprendimais!
SENSACINGI IŠRADIMAI SENSACINGI IŠRADIMAI
Parašyk savo nuomonę apie Lemona, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
LEMONA electronics
2021-12-01 11:42:10 IP 2nom65i6
Atsakyti
Deividas 2021-12-01 11:09:22
" Tas puikiai matoma prekes aprasyme "

Aciu, kad padedate paskaityti kas ir taip buvo matoma ir kokios jusu nurodytos datos kurios net neatitinka realybes,

Taip tikrinau maciau kada pagal jusu sistema planuojamas pristatymas, ar jis atitiko realybe ? Ne.

Tokie sabloniniai atsakymai nieko nezavi ir nieko naujo, palikau informacija kitiem perkantiem,

Tikekimes tik, kad tas HDMI laidas uzsakytas kazkas per inventorizacijos nenusiminusuos nuo menesio algos, nes kiek pamenu dar vis isskaiciuojat zmonem is algu ir uz trukumus.
Deividai, dėkojame, jog informuojate kitus apie situaciją, bet kad būtų teisingai formuojama nuomonė, turi būti išgirstos abi pusės.
Kaip ir minėjome prieš tai komentare, pristatymo data buvo neatitiko numatytos prekės pristatymo laiko, dar kartą pasikartojant: prekės pristatymas iš tiekėjo užtruko ilgiau, nei įprasta dėl logistikos sektoriuje susiklosčiusių aplinkybių.
Labai atsiprašome, jog Jūsų neinfromavome apie vėlavimą, suprantame, kaip Jums tai buvo svarbu, todėl sieksime, jog ši situacija nepasikartotų nei Jums, nei kitam mūsų klientui.
Atsakyti
LEMONA electronics 2021-12-01 11:01:32
Sveiki, Deividai, dėkojame už komentarą, kuris mums padės tobulinti kliento aptarnavimą. Norime paaiškinti situaciją: Jūs užsisakėte prekę, kurios neturime reguliariame asortimente, o pristatome iš tiekėjų sandėlių. Tas puikiai matoma prekės aprašyme. Labai apgailestaujame, jog Jūsų neinformavome apie siuntos vėlavimą iš tiekėjo, prekė iš tiekėjo sandėlio iki mūsų dėl šiuo metu rinkoje susiklosčiusios situacijos vėlavo savaitę. Dar kartą atsiprašome, jog apie tai neinformavome Jūsų.
Kadangi DPD sekimo kodą gaunate tik tada, kai prekė išsiunčiama jau iš mūsų sandėlio klientui, t.y. Jums, todėl ir DPD sekimo numeris Jums atėjo po 12 dienų nuo padaryto užsakymo.
Mūsų klientai ir jų teigiama apsipirkimo patirtis mums yra svarbiausia, todėl tikimės, jog šis nedidelis nesklandumas nesutrukdys ir toliau apsipirkti LEMONA electronics ir leisite mums kitą kartą aptarnauti Jus dar geriau.
" Tas puikiai matoma prekes aprasyme "

Aciu, kad padedate paskaityti kas ir taip buvo matoma ir kokios jusu nurodytos datos kurios net neatitinka realybes,

Taip tikrinau maciau kada pagal jusu sistema planuojamas pristatymas, ar jis atitiko realybe ? Ne.

Tokie sabloniniai atsakymai nieko nezavi ir nieko naujo, palikau informacija kitiem perkantiem,

Tikekimes tik, kad tas HDMI laidas uzsakytas kazkas per inventorizacijos nenusiminusuos nuo menesio algos, nes kiek pamenu dar vis isskaiciuojat zmonem is algu ir uz trukumus.
LEMONA electronics
2021-12-01 11:01:32 IP 2nom65i6
Atsakyti
Deividas 2021-11-30 22:03:00
Uzsisakiau HDMI 2.1 laida 5 metru ilgio, preke uzsakyta 2021.11.18, saskaita gavau 11.29 uz preke 11.30 gavau nuoroda sekimo (pagal sekima preke net nera perduota DPD). 12 dienu nuo uzsakymo pradzios iki dabar dar vis prekes neturiu nei preke yra perduota DPD.

COVID 19 gali itakoti pirkinius bet ne tokia kokybe uzsakymu/informacijos, bet laukt bent 12 dienu DPD tracking numerio yra absurdas, praneskit el pastu kokios bedos kad veluoja, turejau rasyt pats ir dometis uzsakymo statusu per live chat lemona puslapi kuris realiai tau konkrecios infos neduoda, tuolabiau gaut emaila, kad siunta perduota kai ji nera perduota DPD.

TOP SERVICE 2021 uz paprasto laido uzsakyma...
Sveiki, Deividai, dėkojame už komentarą, kuris mums padės tobulinti kliento aptarnavimą. Norime paaiškinti situaciją: Jūs užsisakėte prekę, kurios neturime reguliariame asortimente, o pristatome iš tiekėjų sandėlių. Tas puikiai matoma prekės aprašyme. Labai apgailestaujame, jog Jūsų neinformavome apie siuntos vėlavimą iš tiekėjo, prekė iš tiekėjo sandėlio iki mūsų dėl šiuo metu rinkoje susiklosčiusios situacijos vėlavo savaitę. Dar kartą atsiprašome, jog apie tai neinformavome Jūsų.
Kadangi DPD sekimo kodą gaunate tik tada, kai prekė išsiunčiama jau iš mūsų sandėlio klientui, t.y. Jums, todėl ir DPD sekimo numeris Jums atėjo po 12 dienų nuo padaryto užsakymo.
Mūsų klientai ir jų teigiama apsipirkimo patirtis mums yra svarbiausia, todėl tikimės, jog šis nedidelis nesklandumas nesutrukdys ir toliau apsipirkti LEMONA electronics ir leisite mums kitą kartą aptarnauti Jus dar geriau.
Atsakyti
Uzsisakiau HDMI 2.1 laida 5 metru ilgio, preke uzsakyta 2021.11.18, saskaita gavau 11.29 uz preke 11.30 gavau nuoroda sekimo (pagal sekima preke net nera perduota DPD). 12 dienu nuo uzsakymo pradzios iki dabar dar vis prekes neturiu nei preke yra perduota DPD.

COVID 19 gali itakoti pirkinius bet ne tokia kokybe uzsakymu/informacijos, bet laukt bent 12 dienu DPD tracking numerio yra absurdas, praneskit el pastu kokios bedos kad veluoja, turejau rasyt pats ir dometis uzsakymo statusu per live chat lemona puslapi kuris realiai tau konkrecios infos neduoda, tuolabiau gaut emaila, kad siunta perduota kai ji nera perduota DPD.

TOP SERVICE 2021 uz paprasto laido uzsakyma...
LEMONA electronics
2021-11-04 09:14:35 IP 2j3qhqoi
Atsakyti
Dovydas 2021-11-03 17:52:52
Deja, bet teko nusivilti aptarnavimu, nes aš, kaip klientas, pasijaučiau žemiau plintuso. Darbuotojo paklausus apie arduiną ir ar tiks jam laiko modulis gavau labai nuoširdų atsakymą:, , aš į tokius klausimus neatsakinėsiu, yra informacija- domėkis.” Ką noriu pasakyti, kad su klientais galėtų bendrauti truputį papraščiau, be arogancijos ir puikybės.
Sveiki, Dovydai, dėkojame už atsiliepimą. Profesionalus klientų konsultavimas elektronikos klausimais yra kertinis aptarnavimo kokybės kriterijus. Atsiprašome, kad jūsų atveju šis lūkestis nebuvo išpildytas. Norėtume iš jūsų gauti daugiau informacijos, kurioje parduotuvėje susidūrėte su šia situacija? Gavę jūsų patikslinimą el. paštu kokybe@lemona.lt, imsimės veiksmų klientų aptarnavimui gerinti. Laukiame jūsų patikslinimo.
Atsakyti
Deja, bet teko nusivilti aptarnavimu, nes aš, kaip klientas, pasijaučiau žemiau plintuso. Darbuotojo paklausus apie arduiną ir ar tiks jam laiko modulis gavau labai nuoširdų atsakymą:, , aš į tokius klausimus neatsakinėsiu, yra informacija- domėkis.” Ką noriu pasakyti, kad su klientais galėtų bendrauti truputį papraščiau, be arogancijos ir puikybės.
LEMONA electronics
2021-10-26 16:13:30 IP 5f4soeba
Atsakyti
Juozas 2021-10-26 15:03:49
Niekada neturėjau jiems pastabų. Bet paskutini kartą mane pribloškė. Vienoje Vilniaus parduotuvėje - ar turit priedus tam tikroms prekėms? TAIP TURIM, O PIRMINĖS PREKĖS PIRKOT PAS MUS ? ne pas jus, TADA NETIKS, o pažiūrėti galima (turėjau su savimi prekės pavyzdi), NEGALIMA, NETURIM ir nusisuko pardavėjas.
Sveiki, Juozai. Dėkojame už komentarą. Apgailestaujame, kad šiuo atveju mūsų atsakymas buvo nuviliantis ir negalėjome išspręsti Jūsų iššūkio. Tikimės, jog šis nedidelis nesklandumas nesutrukdys mūsų ilgalaikiam bendradarbiavimui ir dar ne kartą apsipirksite pas mus. Primename, jog konsultuotis galite ne tik mūsų fizinėse parduotuvėse, bet ir internetinėje parduotuvėje www.lemona.lt "Live chat" pagalba arba kreipdamiesi į mus el. paštu info@lemona.lt.
Dar kartą dėkojame už pastebėjimą, kuris leis mums tubulėti ir kitą kartą Jus aptarnauti dar geriau!
Atsakyti
Niekada neturėjau jiems pastabų. Bet paskutini kartą mane pribloškė. Vienoje Vilniaus parduotuvėje - ar turit priedus tam tikroms prekėms? TAIP TURIM, O PIRMINĖS PREKĖS PIRKOT PAS MUS ? ne pas jus, TADA NETIKS, o pažiūrėti galima (turėjau su savimi prekės pavyzdi), NEGALIMA, NETURIM ir nusisuko pardavėjas.
LEMONA electronics
2021-10-11 11:36:09 IP 2j3qhqoi
Atsakyti
Rimas 2021-10-09 11:06:48
Tuomet kodėl nenurodžius el. parduotuvėje, kad reikia tokias prekes surinkti? Rašo, kad yra sandėlyje. O aš nežinau sandėliu vadinama parduotuvė ar kaip. Mažokai informacijos apie tai, kur prekė.
Sveiki, dar kartą nuoširdžiai dėkojame už išreikštus Jūsų pastebėjimus, kaip gerinti vartotojo patirtį apsipirkimo metu internetu. Jūsų įžvalgomis pasidalinome su už tai atsakingais asmenimis. Lauksime Jūsų sugrįžtant dar kartą! Jei kiltų klausimų, visada esame pasiruošę atsakyti el. paštu, gyvai konsultuojame internetiniame tinklalapyje arba telefonu +370 700 35035.
Atsakyti
LEMONA electronics 2021-10-05 17:33:56
Sveiki, Rimai, dėkojame už išsamų atsiliepimą. Norime pranešti, kad peržiūrėjome jūsų užsakymus. Matome, kad liepos mėnesį įvyko aprašyta situacija, kurios metu, prekės buvo pristatytos per kelias dienas. Gavę užsakymą visuomet stengiamės klientui jį išsiųsti kuo įmanoma greičiau. Tačiau pasitaiko situacijų, jog perkant skirtingas prekes, kurių surinkimas vykdomas per keletą skirtingų padalinių, užtrunka ilgiau. Tokiu atveju ir užsakymas klientui atvyksta vėliau. Matome, kad ir šiandien atlikote smulkių detalių užsakymą, kad gautumėte jas vienu metu, mums reiklinga jas surinkti per keletą padalinių, kai tai atliksime - iškart išsiųsime. Gaila, tačiau nuo liepos mėnesio nesame gavę jūsų skambučio į klientų aptarnavimo centrą. Ateityje skambinkite šiuo numeriu: +370 700 35035. Tikime, kad ši susidariusi nemaloni kelių dienų vėlavimo situacija labai Jūsų nenuvils ir toliau išliksite lojaliu mūsų pirkėju. Dėkojame už atsiliepimą ir suteiktą galimybę tobulinti savo procesus bei klientų aptarnavimo kokybę.
Tuomet kodėl nenurodžius el. parduotuvėje, kad reikia tokias prekes surinkti? Rašo, kad yra sandėlyje. O aš nežinau sandėliu vadinama parduotuvė ar kaip. Mažokai informacijos apie tai, kur prekė.
LEMONA electronics
2021-10-05 17:33:56 IP 2h7tlj4a
Atsakyti
Rimas 2021-10-05 15:56:13
Daugiau nesirinksiu "Lemona"; ieškosiu kitokių alternetyvų. Visada rašo, kad turi prekes sandelyje, bet vistiek visada parašau paklausti į chatą, kada pristatys prekes. "Jei parduotuvėje turime, tada rytoj arba sekančią dieną". Bet gi kaip tyčia, po užsakymo niekada neturi porekių: "atsiprašome. Prekes užsakysime iš kitų filialų". Pirmą kartą skambinau keturis kartus, kol prisiskambinau, atsiuntė turimas prekes greičiau, o tas, kurių neturi, sekančią savaitę. Sekantį kartą vėl kartojosi sutuacija. Dabar ir vėl. Nu jau tikrai nebeskambinsiu aš jums. Atvyks prekės, galėsiu pasidėti, kaip suvenyrus ant spintos, dėl tokio "1-2d.d." pristatymo. Į tą chatą rašau ir klausiu ne todėl, kad neturiu ką veikti!
Sveiki, Rimai, dėkojame už išsamų atsiliepimą. Norime pranešti, kad peržiūrėjome jūsų užsakymus. Matome, kad liepos mėnesį įvyko aprašyta situacija, kurios metu, prekės buvo pristatytos per kelias dienas. Gavę užsakymą visuomet stengiamės klientui jį išsiųsti kuo įmanoma greičiau. Tačiau pasitaiko situacijų, jog perkant skirtingas prekes, kurių surinkimas vykdomas per keletą skirtingų padalinių, užtrunka ilgiau. Tokiu atveju ir užsakymas klientui atvyksta vėliau. Matome, kad ir šiandien atlikote smulkių detalių užsakymą, kad gautumėte jas vienu metu, mums reiklinga jas surinkti per keletą padalinių, kai tai atliksime - iškart išsiųsime. Gaila, tačiau nuo liepos mėnesio nesame gavę jūsų skambučio į klientų aptarnavimo centrą. Ateityje skambinkite šiuo numeriu: +370 700 35035. Tikime, kad ši susidariusi nemaloni kelių dienų vėlavimo situacija labai Jūsų nenuvils ir toliau išliksite lojaliu mūsų pirkėju. Dėkojame už atsiliepimą ir suteiktą galimybę tobulinti savo procesus bei klientų aptarnavimo kokybę.
Atsakyti
Daugiau nesirinksiu "Lemona"; ieškosiu kitokių alternetyvų. Visada rašo, kad turi prekes sandelyje, bet vistiek visada parašau paklausti į chatą, kada pristatys prekes. "Jei parduotuvėje turime, tada rytoj arba sekančią dieną". Bet gi kaip tyčia, po užsakymo niekada neturi porekių: "atsiprašome. Prekes užsakysime iš kitų filialų". Pirmą kartą skambinau keturis kartus, kol prisiskambinau, atsiuntė turimas prekes greičiau, o tas, kurių neturi, sekančią savaitę. Sekantį kartą vėl kartojosi sutuacija. Dabar ir vėl. Nu jau tikrai nebeskambinsiu aš jums. Atvyks prekės, galėsiu pasidėti, kaip suvenyrus ant spintos, dėl tokio "1-2d.d." pristatymo. Į tą chatą rašau ir klausiu ne todėl, kad neturiu ką veikti!
LEMONA electronics
2021-07-07 10:32:34 IP 2j3qhqoi
Atsakyti
Juozas Beniušis 2021-07-07 08:35:49
Ačiū už greitą užsakytos prekės pristatymą. Detalė mažytė (mikroschema), tačiau labai kokybiškai supakuota. Geros visiems dienos
Sveiki, mums malonu, kad prekės pristatymas bei jos įpakavimas pateisino jūsų lūkesčius. Dėkojame už šiltą atsiliepimą ir lauksime jūsų apsiperkant dar kartą!
Juozas Beniušis
2021-07-07 08:35:49 IP 2i24ue3p
Atsakyti
Ačiū už greitą užsakytos prekės pristatymą. Detalė mažytė (mikroschema), tačiau labai kokybiškai supakuota. Geros visiems dienos
LEMONA electronics
2021-03-24 12:35:44 IP 2h7tlj4a
Atsakyti
Edmundas 2021-03-24 12:17:54
Šaunus Kauno parduotuvės direktorius. Paaiškinus situaciją priima teisingus sprendimus.
Sveiki, nepriekaištingas klientų aptarnavimas yra mūsų kertinė vertybė. Tam, kad galėtume pasiūlyti sprendimą, visuomet išklausome kliento lūkesčius. Džiaugiamės, kad įvertinote šį siekį ir jūsų atsiliepimą perdavėme darbuotojui.
Atsakyti
Šaunus Kauno parduotuvės direktorius. Paaiškinus situaciją priima teisingus sprendimus.
LEMONA electronics
2021-01-05 15:41:42 IP 2h7tlj4a
Atsakyti
Agnė 2021-01-05 10:43:22
Pardavinėja itin nekokybiškas prekės ir atsisako vykdyti garantinį aptarnavimą. Nerekomenduoju naudotis šio tieskėjo paslaugomis.
Sveiki, Agne. Dėkojame už tai, jog susisiekėte. Norime paaiškinti, jog Jūsų paskutinė prekė, kurią pateiktėte garantiniam skyriui turi akivaizdų mechaninį pažeidimą, todė jai garantija negalioja. Norime priminti, jog dėl panašaus atvejo jau buvote į mus kreipęsi ir pirmasuoju atveju, kai prekė buvo nekokybiška, mes Jums ją pakeitėme į naują analogišką prekę be jokių trukdžių. Šiuo atveju, kai prekė turi mechaninį pažeidimą, garantinis aptarnavimas netaikomas, todėl Jūsų komentaras yra truputį klaidinantis.
Atsakyti
Pardavinėja itin nekokybiškas prekės ir atsisako vykdyti garantinį aptarnavimą. Nerekomenduoju naudotis šio tieskėjo paslaugomis.
LEMONA electronics
2020-12-23 10:02:48 IP 2h7tlj4a
Atsakyti
Vytautas 2020-12-22 20:51:48
Dažnai perku Lemonoje, tiek gyvai Kaune, tiek internetu. Viskas kaip ir gerai. Tik pastaruoju metu, po internetinės svetainės atnaujinimo, neymanoma apsipirkti ar net surasti prekę pagal pavadinimą su android sistemos įrenginiais (telefonu, planšete). Įrašius vos kelias raides prekės pavadinimo, sistema persikrauna ir vėl viskas iš naujo. Tai galiu padaryti tik su kompiuteriu. Manau patys suprantate ką aš noriu tuo pasakyti. Labai tikiuosi, kad šį nepatogumą Jūs sutvarkysit.
Sveiki, dėkojame, jog kreipėtės. Bandydami atkartoti Jūsų pateikiamus žingsnius Jūsų apibūdintos problemos puslapyje neaptikome. Tikriausiai naudojatės įrenginiu, kuriame įjungtas automatinis kalbos vertimas. Rekomenduojame išjungti automatinį vertėją android mobiliuosiuose įrenginiuose ir tai neturėtų pasikartoti. Jei vis dėl to problema išliks atlikus rekomenduojamus žingsnius, kviečiame susisiekti info@lemona.lt
Atsakyti
Dažnai perku Lemonoje, tiek gyvai Kaune, tiek internetu. Viskas kaip ir gerai. Tik pastaruoju metu, po internetinės svetainės atnaujinimo, neymanoma apsipirkti ar net surasti prekę pagal pavadinimą su android sistemos įrenginiais (telefonu, planšete). Įrašius vos kelias raides prekės pavadinimo, sistema persikrauna ir vėl viskas iš naujo. Tai galiu padaryti tik su kompiuteriu. Manau patys suprantate ką aš noriu tuo pasakyti. Labai tikiuosi, kad šį nepatogumą Jūs sutvarkysit.
LEMONA electronics
2020-12-15 12:10:00 IP 2h7tlj4a
Atsakyti
Robertas 2020-12-15 11:37:17
Užsakyta prekė, bandoma pasitikslinti telefonu. Rezultatas: savaitę niekas nekele ragelio. Kokio velnio girtis jei šito mažmožio nesugebat. Apie "nuotykius" perkant parduotuvėje gyvai, atskira istorija, įspūdžiai taip pat nekokie. Nerekomenduoju.
Sveiki, Robertai, apgailestaujame, kad apsipirkimas LEMONA electronics nepateisino jūsų lūkesčių. Mums ypač svarbūs klientų atsiliepimai, kurie padeda dar labiau tobulėti. Jūsų komentare pasigendame detalesnės informacijos. Norėtume išsiaiškinti ir išspręsti šį nesusipratimą. Gal galėtumėte plačiau aprašyti situaciją tiek parduotuvėje, tiek telefonu? Lauksime jūsų patirties aprašymo info@lemona.lt
Atsakyti
Užsakyta prekė, bandoma pasitikslinti telefonu. Rezultatas: savaitę niekas nekele ragelio. Kokio velnio girtis jei šito mažmožio nesugebat. Apie "nuotykius" perkant parduotuvėje gyvai, atskira istorija, įspūdžiai taip pat nekokie. Nerekomenduoju.
Atsakyti
Užsakyta prekė, bandoma pasitikslinti telefonu. Rezultatas: savaitę niekas nekele ragelio. Kokio velnio girtis jei šito mažmožio nesugebat. Apie "nuotykius" perkant parduotuvėje gyvai, atskira istorija, įspūdžiai taip pat nekokie. Nerekomenduoju.
LEMONA electronics
2020-12-11 10:21:57 IP 2h7tlj4a
Atsakyti
Povilas 2020-12-10 22:01:43
Su šia įmone tikrai yra malonu bendraut. Prekę pirkau rugpjūčio mėn. Pristatė tikrai labai greitai, bet atsitiko taip, kad dabar reikėjo kreiptis dėl garantinio remonto. Kreipiausi telefonu, viską sėkmingai sutarėm. Kurjeris paėmė pirmadienį, ketvirtadienį jau turėjau naują daiktą, nustatytas gamyklinis brokas. Šauni komanda. Ačiū.
Sveiki, dėkojame už gražų atsiliepimą. LEMONA electronics itin kreipiame dėmesį į nepriekaištingą klientų aptarnavimą, nuo konsultacijos prekei įsigyti iki garantinio aptarnavimo prekei sugedus. Džiaugiamės, kad tai įvertinote ir tikimės, kad dar ne kartą apsilankysite mūsų parduotuvėse!
Atsakyti
Su šia įmone tikrai yra malonu bendraut. Prekę pirkau rugpjūčio mėn. Pristatė tikrai labai greitai, bet atsitiko taip, kad dabar reikėjo kreiptis dėl garantinio remonto. Kreipiausi telefonu, viską sėkmingai sutarėm. Kurjeris paėmė pirmadienį, ketvirtadienį jau turėjau naują daiktą, nustatytas gamyklinis brokas. Šauni komanda. Ačiū.
LEMONA electronics
2020-12-03 14:28:59 IP 66jd5nqr
Atsakyti
Indrė 2020-12-03 14:25:25
Šaunuoliai, kokių tikrai reta. Užsakiau prekes vakar 10h ryte, šiandien 11h jau galima buvo atsiimti siuntų terminale. Pagarba, tikrai, nuoširdi (turint dar omeny, kad gruodis-įtempčiausias metų mėnuo). Ačiū visam kolektyvui ir DPD chebrai!
Sveiki, Indre, džiaugiamės tokiu maloniu mums atsiliepimu, mūsų klientai - mums prioritetas, darome viską, kad užtikrintume aukštą aptarnavimo kokybę bei greitį. Dėkojame, stengsimės, jog ir toliau džiaugsitės gera patirtimi apsiperkant LEMONA electronics.
Atsakyti
Šaunuoliai, kokių tikrai reta. Užsakiau prekes vakar 10h ryte, šiandien 11h jau galima buvo atsiimti siuntų terminale. Pagarba, tikrai, nuoširdi (turint dar omeny, kad gruodis-įtempčiausias metų mėnuo). Ačiū visam kolektyvui ir DPD chebrai!
LEMONA electronics
2020-10-15 10:31:35 IP 66jd5nqr
Atsakyti
Valdas 2020-10-13 12:19:26
Kauno miesto, Savanoriu padalinio konsultanto pagalba renkantis prekes buvo niekinė. Konsultantas priekaištauja, kad viska turime patys paskaičiuoti (buvo kalbama apie led juostas ir jos maitinimo bloka), jokios pagalbos nesuteike, buvo priešiškai nusiteikęs. Labai prastas aptarnavimas. Konsultantas buvo zilas, pagyvenes. 2020-10-13 stovejo prie 5 aptarnavimo vietos.
Sveiki, Valdai, apgailestaujame, kad vizitas UAB „Lemona“ parduotuvėje nebuvo toks, kokio tikėjotės. Įsigilinę į situaciją, norėtume informuoti, kad dėl sudėtingų sistemų projektavimo reikėtų kreiptis el. paštu info@lemona.lt. Kolegos įsigilintų į užklausą ir Jums atsakytų. Branginame visų klientų laiką, kad apsipirkimas LEMONA electronics parduotuvėse būtų greitas ir sklandus. Lauksime jūsų užklausos projektavimui el. paštu.
Atsakyti
Kauno miesto, Savanoriu padalinio konsultanto pagalba renkantis prekes buvo niekinė. Konsultantas priekaištauja, kad viska turime patys paskaičiuoti (buvo kalbama apie led juostas ir jos maitinimo bloka), jokios pagalbos nesuteike, buvo priešiškai nusiteikęs. Labai prastas aptarnavimas. Konsultantas buvo zilas, pagyvenes. 2020-10-13 stovejo prie 5 aptarnavimo vietos.
LEMONA electronics
2020-09-14 11:49:19 IP 66jd5nqr
Atsakyti
Sveiki, Artūrai,
apgailestaujame, kad prekė, kurią išsirinkote nepateisino jūsų lūkesčių. Patikrinę įrenginio kokybę nustatėme, kad produktas nėra brokuotas. Veikiausiai, pirkdamas prekę, neįvertinote kokios galios įtampos keitiklio jums reikia ir pasirinkote silpnesnės galios produktą. Suprasdami jūsų situaciją ir įvertinę jūsų lojalumą bei kelionės metu patirtas išlaidas, išimties tvarka nutarėme grąžinti sumokėtus pinigus už prekę. Primename, jei nepatogu atvykti, apsipirkti galite ir www.lemona.lt, kurioje perkant už 25 EUR - pristatymas nemokamas.
LEMONA electronics
2020-08-25 09:32:54 IP 66jd5nqr
Atsakyti
Jonas 2020-08-25 08:35:28
Pati blogiausia elektroninė parduotuvė :D Nėra pavykę nusipirkti. Tai užstringa, tai sąskaitos neišsiunčia, tai liepia registruotis iš naujo ir tt. variantų, kas nutinka :D nerealiai blogai, net juokas ima
Sveiki, Jonai, dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Taip, žinome, jog mūsų el. parduotuvė turi trūkumų, stengiamės kiek įmanoma užtikrinti sklandžią užsakymų eigą. Šiuo metu intesyviai ruošiamės el. parduotuvės atnaujinimui, džiaugsimės galėdami pristatyti patogesnę apsipirkimo platformą. Kol kas apgailestaujame už nemalonią patirtį apsiperkant lemona.lt, tikimės, jog ir toliau liksite mūsų klientu, jei kyla klausimų ar nesklandumų apsiperkant, mūsų klientų aptarnavimo specialistai pasiruošę Jums padėti telefonu +370 700 35035 arba el. paštu info@lemona.lt
Atsakyti
Pati blogiausia elektroninė parduotuvė :D Nėra pavykę nusipirkti. Tai užstringa, tai sąskaitos neišsiunčia, tai liepia registruotis iš naujo ir tt. variantų, kas nutinka :D nerealiai blogai, net juokas ima
LEMONA electronics
2020-04-28 10:11:01 IP 2h7tlj4a
Atsakyti
Mindaugas 2020-04-27 20:37:17
Atejau į Klaipėdos parduotuve su mintim nusipirkti laida/skirstytuva 3.5 is tevelio i dvi mamytes, preke gavau nors norejau pigesnes, sake nera, veliau internete paziurejau rode kad yra klaipedos parduotuvej, na nieko nusipirkau tris kart brangesne preke nei reikejo man, bet tiek to tiks ir brangesne, gal ilgiau tarnaus, po to prasau lemputes kurios nezinodamas kokio dydzio cokolis atsinesiau patrono pavyzdi, man pardavejas sako kad nera ten pas mane patrone sriegio, nu ok nera tai nera, isejes i parduotuve pasiziurejau kad sriegis yra, nivaziavau i kita parduotuve ir be vargo nusipirkau E14 cokoliu lempute. Pardavejo vardas berods Mindaugas buvo, aptarnaudamas mane kalbejo su kitu kolega lyg manes nebutu. Taip suprantu prekes smulkmenos, bet del aptarnavimo, kita karta tikriausiai, pirksiu kitur.
Sveiki, Mindaugai, dėkojame Jums už komentarą ir apgailestaujame, jog Jums teko nemaloni patirtis apsiperkant LEMONA electronics parduotuvėje. Norime patikinti Jus, jog susisiekėme su minėtu parduotuvės darbuotoju, išsiaiškinome situaciją, darbuotoją pakartotinai instrukdavome dėl klientų aptarnavimo standartų. Esame savo srities profesionalai, todėl visada stengiamės suteikti klientui maksimalią naudą konsultacija ir patarimais. Tikimės, jog leisite mums pasitaisyti ir apsilankysite pas mus dar kartą.
Atsakyti
Atejau į Klaipėdos parduotuve su mintim nusipirkti laida/skirstytuva 3.5 is tevelio i dvi mamytes, preke gavau nors norejau pigesnes, sake nera, veliau internete paziurejau rode kad yra klaipedos parduotuvej, na nieko nusipirkau tris kart brangesne preke nei reikejo man, bet tiek to tiks ir brangesne, gal ilgiau tarnaus, po to prasau lemputes kurios nezinodamas kokio dydzio cokolis atsinesiau patrono pavyzdi, man pardavejas sako kad nera ten pas mane patrone sriegio, nu ok nera tai nera, isejes i parduotuve pasiziurejau kad sriegis yra, nivaziavau i kita parduotuve ir be vargo nusipirkau E14 cokoliu lempute. Pardavejo vardas berods Mindaugas buvo, aptarnaudamas mane kalbejo su kitu kolega lyg manes nebutu. Taip suprantu prekes smulkmenos, bet del aptarnavimo, kita karta tikriausiai, pirksiu kitur.
Atsakyti
Sveiki,
dėkojame už informaciją. Nuoširdžiai apgailestaujame už nemalonią patirtį dėl pristatymo, kuriuos organizuojame DPD kurjeriais. Reaguodami į susidariusią situaciją Vilniuje, nuo šiandien klientams siūlysime pristatymą tą pačią dieną, naudodamiesi BOLT Business Delivery paslauga.
Atsakyti
Padėka 2020-01-21 11:44:24
Noriu padėkoti Kauno parduotuvėje dirbančiam pardavėjui Valerijui Pavlovui už kantrybę ir labai malonų, profesionalų aptarnavimą. Matosi žmogus išmanantis savo darbą.
Dėkojame už gražius žodžius apie mūsų Valerijų! Pasidalinsime šia informacija įmonės viduje.
Atsakyti
klientasq 2020-01-22 11:11:08
Po Lemonos savitarnos "perestroikos" kazkodel pradejote apgaudineti klientus. Svetaineje surasytos vienokios prekes uzsakius internetu supakuojamos kitokios, ta prasme kito gamintojo negu internete surasyta ir datasheetai sudeti. Sukomplektuojamos netgi skirtingu gamintoju tame paciame uzsakyme.

Taip firminiai Panasonic kondensatoriai pavirsta i kinietiskus. O tranzistoriai taipogi i kokius tik nori.

Kai apgaudinejote saleje, paklausiau kodel neatitinka, sako kokius turime tokius parduodame. Su tokiu poziuriu linkiu bankrutuoti.
Sveiki! Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Siekiant detaliau sužinoti apie situaciją, prašome parašyti savo kontaktinius duomenis el. paštu kokybe@lemona.lt.

Iš anksto dėkojame!
Atsakyti
Po Lemonos savitarnos "perestroikos" kazkodel pradejote apgaudineti klientus. Svetaineje surasytos vienokios prekes uzsakius internetu supakuojamos kitokios, ta prasme kito gamintojo negu internete surasyta ir datasheetai sudeti. Sukomplektuojamos netgi skirtingu gamintoju tame paciame uzsakyme.

Taip firminiai Panasonic kondensatoriai pavirsta i kinietiskus. O tranzistoriai taipogi i kokius tik nori.

Kai apgaudinejote saleje, paklausiau kodel neatitinka, sako kokius turime tokius parduodame. Su tokiu poziuriu linkiu bankrutuoti.
Atsakyti
Noriu padėkoti Kauno parduotuvėje dirbančiam pardavėjui Valerijui Pavlovui už kantrybę ir labai malonų, profesionalų aptarnavimą. Matosi žmogus išmanantis savo darbą.
UAB „Lemona“
2020-01-17 07:59:23 IP 66jd5nqr
Atsakyti
Almantas 2020-01-16 18:46:17
Norėčiau padėkoti Vilniaus, Vytenio gatvėje dirbančiam pardavėjui Gediminui už itin profesionalų aptarnavimą.
Dėkojame, Almantai, už gražius žodžius!
Atsakyti
Norėčiau padėkoti Vilniaus, Vytenio gatvėje dirbančiam pardavėjui Gediminui už itin profesionalų aptarnavimą.
UAB „Lemona“
2020-01-07 08:10:55 IP 66jd5nqr
Atsakyti
Julius 2020-01-06 19:11:29
Labas, šių metų sausio 2 d. UAB"Lemona" parduotuvėje esančia adresu savanorių pr. 290, Kaunas pirkau stiprintuvą 2x50Wrms su MP3 grotuvu, karaoke (prekės kodas: CTA-100USB). Namuose bandžiau prijungti per šio stiprintuvo AUX jungtį prie savo audio sistemos Logitech Z906 5.1, 500 w. SURROUND SOUND SPEAKER SYSTEM THX taip pat AUX jungtį audio kabeliu 2xRCA - 2xRCA, 2.5m. Aux. ir nepavyko, tai yra nebuvo audio signalo perdavimo į mano audio sistemą. Tai mane labai nuliūdino ir skambinau į klientų liniją apibūdinti problemos, bet ten man pasakė pirmadienį atvykti į parduotuvę ir pristatyti įsigytą prekę į garantinį aptarnavimą. Šiandien t.y. sausio 6 d. pirmadienį apie 16:45 min. pristačiau garantiniam remontui, kaip manau neveikiančią prekę - nekokybišką. Viskas kaip ir būtų nieko, bet tas kasininkas (samdomas darbuotojas) iš mano apibūdinimo net nežino, kaip aprašyti gedimą ir t.t. Tai nieko keisto, kad man trūko kantrybė ir pavartojau necenzūrinį žodį ir ne vieną, kai dirba toks darbuotojas, dar man sako:- Jūs nepykite, bet aš neatsakau už prekių kokybę, nes aš ne savininkas, Jūs sakykite mano direktoriui (tai ką!?, aš turiu būti laimingas ir džiaugtis nekokybiška preke?). Nu tiesa pasakius maniau, kad Lemonoje dirba specialistai, bet matau, kad DILETANTAI, dabar tik belieka laukti žinių iš garantinio aptarnavimo.
Laba diena, Juliau!
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Siekiant detaliau sužinoti apie situaciją, prašome parašyti savo kontaktinius duomenis el. paštu kokybe@lemona.lt.

Iš anksto dėkojame!
Atsakyti
Julius 2020-01-06 18:46:05
Labas, šių metų sausio 2 d.UAB"Lemona" parduotuvėje esančia adresu savanorių pr. 290, Kaunas pirkau stiprintuvą 2x50Wrms su MP3 grotuvu, karaoke (prekės kodas: CTA-100USB). Namuose bandžiau prijungti per šio stiprintuvo AUX jungtį prie savo audio sistemos Logitech Z906 5.1, 500 w. SURROUND SOUND SPEAKER SYSTEM THX taip pat AUX jungtį audio kabeliu 2xRCA - 2xRCA, 2.5m. Aux. ir nepavyko, tai yra nebuvo audio signalo perdavimo į mano audio sistemą. Tai mane labai nuliūdino ir skambinau į klientų liniją apibūdinti problemos, bet ten man pasakė pirmadienį atvykti į parduotuvę ir pristatyti įsigytą prekę į garantinį aptarnavimą. Šiandien t.y. sausio 6 d. pirmadienį apie 16:45 min. pristačiau garantiniam remontui, kaip manau neveikiančią prekę - nekokybišką. Viskas kaip ir būtų nieko, bet tas kasininkas (samdomas darbuotojas) iš mano apibūdinimo net nežino, kaip aprašyti gedimą ir t.t. Tai nieko keisto, kad man trūko kantrybė ir pavartojau necenzūrinį žodį ir ne vieną, kai dirba toks darbuotojas, dar man sako:- Jūs nepykite, bet aš neatsakau už prekių kokybę, nes aš ne savininkas, Jūs sakykite mano direktoriui. Nu tiesa pasakius maniau, kad Lemonoje dirba specialistai, bet matau, kad DILETANTAI, dabar tik belieka laukti žinių iš garantinio aptarnavimo.
Labas, šių metų sausio 2 d. UAB"Lemona" parduotuvėje esančia adresu savanorių pr. 290, Kaunas pirkau stiprintuvą 2x50Wrms su MP3 grotuvu, karaoke (prekės kodas: CTA-100USB). Namuose bandžiau prijungti per šio stiprintuvo AUX jungtį prie savo audio sistemos Logitech Z906 5.1, 500 w. SURROUND SOUND SPEAKER SYSTEM THX taip pat AUX jungtį audio kabeliu 2xRCA - 2xRCA, 2.5m. Aux. ir nepavyko, tai yra nebuvo audio signalo perdavimo į mano audio sistemą. Tai mane labai nuliūdino ir skambinau į klientų liniją apibūdinti problemos, bet ten man pasakė pirmadienį atvykti į parduotuvę ir pristatyti įsigytą prekę į garantinį aptarnavimą. Šiandien t.y. sausio 6 d. pirmadienį apie 16:45 min. pristačiau garantiniam remontui, kaip manau neveikiančią prekę - nekokybišką. Viskas kaip ir būtų nieko, bet tas kasininkas (samdomas darbuotojas) iš mano apibūdinimo net nežino, kaip aprašyti gedimą ir t.t. Tai nieko keisto, kad man trūko kantrybė ir pavartojau necenzūrinį žodį ir ne vieną, kai dirba toks darbuotojas, dar man sako:- Jūs nepykite, bet aš neatsakau už prekių kokybę, nes aš ne savininkas, Jūs sakykite mano direktoriui (tai ką!?, aš turiu būti laimingas ir džiaugtis nekokybiška preke?). Nu tiesa pasakius maniau, kad Lemonoje dirba specialistai, bet matau, kad DILETANTAI, dabar tik belieka laukti žinių iš garantinio aptarnavimo.
Atsakyti
Labas, šių metų sausio 2 d.UAB"Lemona" parduotuvėje esančia adresu savanorių pr. 290, Kaunas pirkau stiprintuvą 2x50Wrms su MP3 grotuvu, karaoke (prekės kodas: CTA-100USB). Namuose bandžiau prijungti per šio stiprintuvo AUX jungtį prie savo audio sistemos Logitech Z906 5.1, 500 w. SURROUND SOUND SPEAKER SYSTEM THX taip pat AUX jungtį audio kabeliu 2xRCA - 2xRCA, 2.5m. Aux. ir nepavyko, tai yra nebuvo audio signalo perdavimo į mano audio sistemą. Tai mane labai nuliūdino ir skambinau į klientų liniją apibūdinti problemos, bet ten man pasakė pirmadienį atvykti į parduotuvę ir pristatyti įsigytą prekę į garantinį aptarnavimą. Šiandien t.y. sausio 6 d. pirmadienį apie 16:45 min. pristačiau garantiniam remontui, kaip manau neveikiančią prekę - nekokybišką. Viskas kaip ir būtų nieko, bet tas kasininkas (samdomas darbuotojas) iš mano apibūdinimo net nežino, kaip aprašyti gedimą ir t.t. Tai nieko keisto, kad man trūko kantrybė ir pavartojau necenzūrinį žodį ir ne vieną, kai dirba toks darbuotojas, dar man sako:- Jūs nepykite, bet aš neatsakau už prekių kokybę, nes aš ne savininkas, Jūs sakykite mano direktoriui. Nu tiesa pasakius maniau, kad Lemonoje dirba specialistai, bet matau, kad DILETANTAI, dabar tik belieka laukti žinių iš garantinio aptarnavimo.
UAB „Lemona“
2020-01-06 08:47:34 IP 66jd5nqr
Atsakyti
Mantas 2020-01-04 17:08:11
Klaipėdoje šeštadienio darbo laikas nurodytas 9-15, atvažiavus 13 parduotuvė nedirbo.
Sveiki, Mantai!
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Sausio 3 bei 4 dienomis Klaipėdos padalinyje, kaip ir visoje įmonėje buvo vykdoma inventorizacija. Dėl šios priežasties parduotuvė nedirbo. Informacija buvo paviešinta FB, įmonės el. puslapyje, Google bei pakabintas skelbimas ant parduotuvės durų.
Atsiprašome už nepatogumus.

Lauksime Jūsų sugrįžtant!
Atsakyti
Klaipėdoje šeštadienio darbo laikas nurodytas 9-15, atvažiavus 13 parduotuvė nedirbo.
UAB „Lemona“
2019-09-09 08:52:41 IP 66jd5nqr
Atsakyti
J. V. 2019-09-07 19:18:10
Noriu pasidžiaugti Klaipėdos padalinio vadovo ir kitų darbuotojų geranoriškumu, maloniu aptarnavimu, kuomet labai atsižvelgiama į kliento gerovę ir poreikius. Rekomenduoju!
Sveiki, dėkojame už gražius žodžius!
Atsakyti
Noriu pasidžiaugti Klaipėdos padalinio vadovo ir kitų darbuotojų geranoriškumu, maloniu aptarnavimu, kuomet labai atsižvelgiama į kliento gerovę ir poreikius. Rekomenduoju!
UAB „Lemona“
2019-08-19 08:25:15 IP 66jd5nqr
Atsakyti
Romas 2019-08-14 19:44:16
Sveiki. prieš porą dienų buvau užėjęs Klaipėdoje į lemonos parduotuvę, atsispausdinau eilės numerį, taip ir nesulaukiau savo eilės.pardavėjai tarpusavy kažką šnekučiavosi, didelio užimtumo neturėjo, po pusvalandžio teiravausi kada ateis mano eilė? atsakė :"tai tu jau pražiopsojai savo eilę"
Laba diena, Romai!
Dėkojame už Jūsų nuomonę ir pastabas. Norėtume detaliau sužinoti apie situaciją, todėl prašome parašyti savo kontaktinius duomenis el. paštu kokybe@lemona.lt
Atsakyti
Sveiki. prieš porą dienų buvau užėjęs Klaipėdoje į lemonos parduotuvę, atsispausdinau eilės numerį, taip ir nesulaukiau savo eilės.pardavėjai tarpusavy kažką šnekučiavosi, didelio užimtumo neturėjo, po pusvalandžio teiravausi kada ateis mano eilė? atsakė :"tai tu jau pražiopsojai savo eilę"

Taip pat rekomenduojame

VR Electric
Elektrotechnikos dalys ir įranga

Adresas: Ateities pl. 30A, LT-52163 Kaunas.
Veiklos sritys: elektros dalys ir įranga; automatizavimas, automatika; didmeninė prekyba; elektros montavimo medžiagos; šildymas, įrenginiai; šviesos sistemos, šviestuvai.
Didmeninė ir mažmeninė prekyba elektrotechnika bei elektrotechnikos priedas - pagrindinė VR ELECTRIC, UAB veikla. ELEKTROTECHNIKA Jungikliai ir lizdai Buitiniai jungikliai ir lizdai VALENA VIKO by PANASONIC VILMA Pramoniniai jungikliai ir lizdai Kabelių priedai Gnybtai Izoliacinė juosta Kilpiniai antgaliai...
Evita, V. Ličio firma
Elektronikos komponentai

Adresas: J. Basanavičiaus g. 35-7, LT-03109 Vilnius.
Veiklos sritys: elektros dalys ir įranga; apsaugos sistemos patalpoms; elektros montavimo medžiagos; matavimo prietaisai; mažmeninė prekyba; šviesos sistemos, šviestuvai; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaizdo stebėjimo sistemos.
Radijo detalės ir komponentai - didmeninė, mažmeninė prekyba. Televiziniai ir telefoniniai priedai: TV signalo šakotuvai, antenos, nuotolinio valdymo pultai, spalvinio signalo dekoderiai, transkoderiai, garso keitikliai, eilučių transformatoriai, kanalų selektoriai - prekyba. Sujungimo - komutavimo elementai...
Littelfuse LT
Adresas: Savanorių pr. 271, LT-50131 Kaunas.
Veiklos sritys: elektros dalys ir įranga; automatizavimas, automatika; gamyba.
„Littelfuse“ (NASDAQ:LFUS) yra JAV kapitalo įmonė, kuri projektuoja ir gamina komponentus, naudojamus itin plataus spektro produktų gamyboje – nuo kasdien naudojamų buitinės elektronikos prietaisų, iki modernių transporto priemonių ir gamybinės įrangos. Komponentų projektavimas Kaune Komponentų gamyba Kaune...
Elektra LT
Elektros prekių didmeninė ir internetinė prekyba

Adresas: Ateities pl. 31D, LT-52167 Kaunas.
Veiklos sritys: elektros dalys ir įranga; didmeninė prekyba; elektros montavimo medžiagos; energetika; statybinės medžiagos; šviesos sistemos, šviestuvai.
Didmeninė prekyba elektros komponentais, instaliacijos medžiagomis, dalimis ir įranga - pagrindinė Elektra LT, UAB veikla. Elektra LT, UAB yra: V-TAC oficialūs atstovai Lietuvoje Energokomplekt oficialūs atstovai Lietuvoje Elettrocanali oficialūs atstovai Lietuvoje Zext oficialūs atstovai Lietuvoje Tibox oficialūs...
Flamanda
Elektros įrangos pasaulis

Adresas: Draugystės g. 19, LT-51230 Kaunas.
Veiklos sritys: elektros dalys ir įranga; didmeninė prekyba; elektros montavimo medžiagos; mažmeninė prekyba; pramonės įrengimai; šildymas, įrenginiai; šviesos sistemos, šviestuvai.
UAB “FLAMANDA“– tai elektrotechnikos įrangos didmeninės ir mažmeninės prekybos įmonė. Veiklos ir paslaugų aprašymas: - Elektros įranga. - Įrankiai elektrikams. - Elektros instaliavimo prekės. - Automatiniai jungikliai ABB, ETI, SCHNEIDER ELECTRIC, HAGER, FAEL, GENERAL ELECTRIC . - Skydeliai įvadui, paskirstymo...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

ES ligų centras: omikron Europoje tapo dominuojančia atmaina
ES ligų centras: omikron Europoje tapo dominuojančia atmaina 01-21 21:52
Pandeminio koronaviruso omikron atmaina tapo vyraujančia Europos Sąjungoje ir Europos ekonominėje erdvėje (EEE), penktadienį pranešė bloko sveikatos agentūra.
"Ignitis grupė" sumažino paskolą "Ignitis renewables"
"Ignitis grupė" sumažino paskolą "Ignitis renewables" 01-21 21:14
Valstybės kontroliuojama energetikos bendrovė "Ignitis grupė" nuo 293 mln. iki 260 mln. Eur mažina maksimalią 10 metų trukmės paskolos sumą antrinei bendrovei "Ignitis renewables", o jos...
A. Armonaitė tikisi, kad vasario pradžioje nuo Kinijos nukentėjęs verslas sulauks paramos
A. Armonaitė tikisi, kad vasario pradžioje nuo Kinijos nukentėjęs verslas sulauks paramos 01-21 20:44
Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė sako, kad Europos Komisija gerai supranta paramos nuo Kinijos ekonominio spaudimo nukentėjusioms Lietuvos įmonėms svarbą ir dės pastangas, kad...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pateisintumėte PVM mažinimą maisto produktams Lietuvoje?

Akcijų kainos

Humana 383,01 +1,37%
Pfizer 54,05 +0,95%
Philip Morris 102,02 +0,52%
Citigroup 64,46 +0,34%
Harley-Davidson 34,32 -3,43%
Ford 21,65 -3,56%
NVIDIA 241,50 -3,66%
Macy's 23,83 -5,70%

Žaliavų kainos pasaulyje

Jautiena 5,95 +4,39%
Nafta 86,96 +1,79%
Varis 9728,90 -1,02%
Apelsinai 0,66 0,00%
Kava 5,71 +7,53%
Vištiena 2,33 0,00%
Cukrus 0,82 0,00%
Sidabras 24,18 +3,29%