VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Lemona, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Lemona

Atsiliepimai apie Lemona, UAB

LEMONA electronics

Elektronikos iššūkius paverčiame sprendimais!
Dextera
Parašyk savo nuomonę apie Lemona, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
LEMONA electronics
2022-05-20 10:04:44 IP 2j3qhqoi
Atsakyti
Ruslanas 2022-05-20 09:26:56
Jūs galėjote žmones, kuriems tereikia pasiimti užsakytą prekę, aptarnauti greičiau, juolab kad turite tam atskirą eilę. O ko gi jūs tuomet rašote komentare apačioje:

" gavęs SMS, kad užsakymas paruoštas, galėsite be laukimo atvykti jos paimti."

Kur tas "be laukimo"? Ar jums 40 minučių - ne laikas? Nemokat dirbti ir tiek, daugiau nebeužsakinėsiu. Bent iš varle ar pigu pasimokytumėt.
Ruslanai, tikrai priimame kritiką šiuo atveju dėl Jūsų laukimo esame kalti mes.Tačiau toks ilgo laukimo laikas yra išimtis, esant galimybei klientai, kurie atvyksta pasiimti internetinio užsakymo, aptarnaujami be laukimo. Dėkojame už komentarą, tik atsiliepimai ir kritika iš klientų padeda mums tobulėti ir augti. Jūsų skundas perduotas klientų aptarnavimo skyriaus vadovei, su Jumis bus susisiekta asmeniškai.
Atsakyti
LEMONA electronics 2022-05-20 09:16:34
Sveiki, Ruslanai.
Apgailestaujame, kad turėjote nemalonią patirtį apsiperkant mūsų parduotuvėje. Pripažįstame, pietų metas dažniausiai yra užimčiausias. Laukti gali prireikti ir todėl, kad kiekvieno kliento problemą išklausome individualiai, įsigiliname į ją norėdami pateikti optimaliausią ir geriausią sprendimą, konsultacijos kartais užtrunka ir iki 1 valandos.
Jei norite užsitikrinti, jog parduotuvėje nereiks laukti, rekomenduojame užsisakyti internetu ir pasirinkti pristatymą per kurjerį ar paštomatu. Atsiprašome, kad reikėjo palaukti, tikimės, jog dar apsilankysite pas mus.
Jūs galėjote žmones, kuriems tereikia pasiimti užsakytą prekę, aptarnauti greičiau, juolab kad turite tam atskirą eilę. O ko gi jūs tuomet rašote komentare apačioje:

" gavęs SMS, kad užsakymas paruoštas, galėsite be laukimo atvykti jos paimti."

Kur tas "be laukimo"? Ar jums 40 minučių - ne laikas? Nemokat dirbti ir tiek, daugiau nebeužsakinėsiu. Bent iš varle ar pigu pasimokytumėt.
LEMONA electronics
2022-05-20 09:16:34 IP 2j3qhqoi
Atsakyti
Ruslanas 2022-05-19 13:35:32
Na priekiauti visiškai nemoka, niekam nepatariu naudotis jų paslaugomis. Parduotuvėje užtrūkau 40 minučių tik tam, kad paimti internetu užsakytą užsakymą. Neužtenka žmonėms proto atskirti eiles, kad tiems, kam reikia atsiimti užsakymą (utžrunka 2-3 min) nereikėtų laukti bendroje eilėje su tais, kuriems reikia konsultacijų (apie 30 min).
Niekada gyvenime nieko iš jų nebeužsakinėsiu. Pasimokytų iš kitų kaip reikia dirbti.
Sveiki, Ruslanai.
Apgailestaujame, kad turėjote nemalonią patirtį apsiperkant mūsų parduotuvėje. Pripažįstame, pietų metas dažniausiai yra užimčiausias. Laukti gali prireikti ir todėl, kad kiekvieno kliento problemą išklausome individualiai, įsigiliname į ją norėdami pateikti optimaliausią ir geriausią sprendimą, konsultacijos kartais užtrunka ir iki 1 valandos.
Jei norite užsitikrinti, jog parduotuvėje nereiks laukti, rekomenduojame užsisakyti internetu ir pasirinkti pristatymą per kurjerį ar paštomatu. Atsiprašome, kad reikėjo palaukti, tikimės, jog dar apsilankysite pas mus.
LEMONA electronics
2022-05-20 09:10:59 IP 2j3qhqoi
Atsakyti
mykolas 2022-05-20 06:38:15
noreciau padekoti pardavejai konsultantei linai uz malonu aptarnavima ir profesionalia konsultacija pasirenkant savo pirkinius
Sveiki, Mykolai. Profesionalios konsultacijos, atsižvelgiant į kiekvieno kliento poreikius yra kertinė mūsų vertybė. Mes džiaugiamės, kad tai pastebėjote ir tikimės, kad ateityje ir toliau savo elektronikos iššūkius spręsite kartu su mumis!
Atsakyti
noreciau padekoti pardavejai konsultantei linai uz malonu aptarnavima ir profesionalia konsultacija pasirenkant savo pirkinius
Atsakyti
Na priekiauti visiškai nemoka, niekam nepatariu naudotis jų paslaugomis. Parduotuvėje užtrūkau 40 minučių tik tam, kad paimti internetu užsakytą užsakymą. Neužtenka žmonėms proto atskirti eiles, kad tiems, kam reikia atsiimti užsakymą (utžrunka 2-3 min) nereikėtų laukti bendroje eilėje su tais, kuriems reikia konsultacijų (apie 30 min).
Niekada gyvenime nieko iš jų nebeužsakinėsiu. Pasimokytų iš kitų kaip reikia dirbti.
LEMONA electronics
2022-05-06 08:39:43 IP 2j3qhqoi
Atsakyti
Jurgis 2022-05-05 17:11:21
Nelabai suprantu kokiu tikslu atidaryta parduotuvė - toks jausmas, kad ten viskas daroma tam, kad pirkėjas niekuomet nebegrįžtu. Kasos tuščios, pardavėjjai daro visokius darbus, ir tik tada kai jau nieko nebegali sugalvoti aptarnauja klientus. Atėjus menkniekio prarandi gerą pusvalandį mažiausia.
Laba diena, Jurgi.
Džiaugiamės, jog renkatės mūsų parduotuvę ir pasikliaujate mūsų pardavėjų profesionalumu. Norime atkreipti dėmesį, kad ne visi elektronikos sprendimai paprasti. Kartais klientų konsultavimas vieno, ar kito klausimo atveju gali trukti iki valandos. Todėl tai turi įtakos kitų pirkėjų laukimui, kadangi norime pateikti geriausią sprendimą. Ateityje rekomenduojame, įėjus LEMONA electronics parduotuvę automatizuotame ekrane pasirinkti jus dominantį pasirinkimą ir, gavus numeriuką, Jums bus suteikta konsultacija - jei nesate tikras dėl ieškomos prekės ar norėtumėte pasitarti su konsultantu, tiesiog pasirinkite „pirkimas su konsultacija“ variantą. Taip pat, jeigu vykstate smulkmenos, ją galite užsisakyti internetu ir, gavęs SMS, kad užsakymas paruoštas, galėsite be laukimo atvykti jos paimti.
Atsakyti
Nelabai suprantu kokiu tikslu atidaryta parduotuvė - toks jausmas, kad ten viskas daroma tam, kad pirkėjas niekuomet nebegrįžtu. Kasos tuščios, pardavėjjai daro visokius darbus, ir tik tada kai jau nieko nebegali sugalvoti aptarnauja klientus. Atėjus menkniekio prarandi gerą pusvalandį mažiausia.
LEMONA electronics
2022-05-03 15:50:24 IP 2j3qhqoi
Atsakyti
Arturas 2022-05-03 08:25:42
Nesiulau naudotis paslaugomis, nevykdo isipareigojimu, nepriima atsakomybes uz siuntu velavima, pavede smarkiai nepristate laiku siunta. melagiai ir apgavykai
Sveiki, Artūrai. Nepriekaištingas klientų aptarnavimas yra mūsų kertinė vertybė, gaila, tačiau šį kartą lūkestis nebuvo pateisintas. Norime atsiprašyti, kad prekė vėlavo. Ir tai nutiko ne todėl, kad prekę vėlavo pristatyti tiekėjas, turėjome logistikos sutrikimų sandėlyje. Pažadame, ateityje toks nesusipratimas nepasikartos ir tikimės, kad dar grįšite pirkti į LEMONA electronics.
Atsakyti
Nesiulau naudotis paslaugomis, nevykdo isipareigojimu, nepriima atsakomybes uz siuntu velavima, pavede smarkiai nepristate laiku siunta. melagiai ir apgavykai
LEMONA electronics
2022-04-08 13:31:29 IP 2j3qhqoi
Atsakyti
Anonimas 2022-04-08 13:26:14
Labai lėtas aptarnavimas..
Sveiki, gal galėtumėte suteikti daugiau detaliųm kviečiame susisiekti el. paštu [email protected] Mums labai svarbu sinoti, kurioje parduotuvėje ir kuriuo metu Jums prisireikė laukti? Kiekvienas klientams mums yra svarbus, o mūsų pardavėjai - tikri savo srities profesionalai, todėl kai kurios konsultacijos užima daugiau laiko ir tenka klientams palaukti. Jei nenorite laukti eilėje, visada kviečiame užsisakyti prekes internetu ir galite atvykti jų pasiimti arba pristatysime Jums paštomatu. Tikimės, jog dar ne kartą apsilankysite pas mus.
Atsakyti
Labai lėtas aptarnavimas..
LEMONA electronics
2022-01-26 08:41:49 IP 2j3qhqoi
Atsakyti
Erlandas 2022-01-25 16:09:04
Pirkome LED profili, kur nuotraukoje buvo su dangteliu, o aprasyme nieko nebuvo parasyta, tai resikiasi, kad preke pirkome tokia, kokia buvo nuotraukoje. O gavome profili be dangtelio, parasius live konsultantui, pasake, kad kai kurie buna su dangteliu, kai kurie be. Kaip apskritai galima tokia info zinoti paprastam pirkejui. Visuose kituose puslpiuose bent info kazkokia yra, kad su dangteliu arba be jo. O profilio reikejo butent ta diena. Teko vaziuoti i kita miesta ieskoti, tik del to, kad kazkas nesugeba aprasymo zmoniskai parasyti. 2/10 :[
Sveiki, Erlandai,

Dėkojame už pastebėjimą ir atsiprašome, kad prekės aprašymas buvo klaidinantis. Tokios pastabos iš klientų mums padeda tobulėti ir pataisyti neaiškumus. Sutinkame, prie prekės privalo būti įvardinta pakuotės komplektacija. Būtinai pakoreguosime, kad ateityje išvengtume tokių nesusipratimų. Labai gaila, kad ši klaida sukėlė jums daugybe nepatogumų. Tikimės, kad tai ne paskutinis kartas kai lankėtės pas mus, prireikus vėl kreipsitės ir galėsime ištaisyti šią nemalonią patirtį.
Atsakyti
Pirkome LED profili, kur nuotraukoje buvo su dangteliu, o aprasyme nieko nebuvo parasyta, tai resikiasi, kad preke pirkome tokia, kokia buvo nuotraukoje. O gavome profili be dangtelio, parasius live konsultantui, pasake, kad kai kurie buna su dangteliu, kai kurie be. Kaip apskritai galima tokia info zinoti paprastam pirkejui. Visuose kituose puslpiuose bent info kazkokia yra, kad su dangteliu arba be jo. O profilio reikejo butent ta diena. Teko vaziuoti i kita miesta ieskoti, tik del to, kad kazkas nesugeba aprasymo zmoniskai parasyti. 2/10 :[
LEMONA electronics
2021-12-01 11:42:10 IP 2nom65i6
Atsakyti
Deividas 2021-12-01 11:09:22
" Tas puikiai matoma prekes aprasyme "

Aciu, kad padedate paskaityti kas ir taip buvo matoma ir kokios jusu nurodytos datos kurios net neatitinka realybes,

Taip tikrinau maciau kada pagal jusu sistema planuojamas pristatymas, ar jis atitiko realybe ? Ne.

Tokie sabloniniai atsakymai nieko nezavi ir nieko naujo, palikau informacija kitiem perkantiem,

Tikekimes tik, kad tas HDMI laidas uzsakytas kazkas per inventorizacijos nenusiminusuos nuo menesio algos, nes kiek pamenu dar vis isskaiciuojat zmonem is algu ir uz trukumus.
Deividai, dėkojame, jog informuojate kitus apie situaciją, bet kad būtų teisingai formuojama nuomonė, turi būti išgirstos abi pusės.
Kaip ir minėjome prieš tai komentare, pristatymo data buvo neatitiko numatytos prekės pristatymo laiko, dar kartą pasikartojant: prekės pristatymas iš tiekėjo užtruko ilgiau, nei įprasta dėl logistikos sektoriuje susiklosčiusių aplinkybių.
Labai atsiprašome, jog Jūsų neinfromavome apie vėlavimą, suprantame, kaip Jums tai buvo svarbu, todėl sieksime, jog ši situacija nepasikartotų nei Jums, nei kitam mūsų klientui.
Atsakyti
LEMONA electronics 2021-12-01 11:01:32
Sveiki, Deividai, dėkojame už komentarą, kuris mums padės tobulinti kliento aptarnavimą. Norime paaiškinti situaciją: Jūs užsisakėte prekę, kurios neturime reguliariame asortimente, o pristatome iš tiekėjų sandėlių. Tas puikiai matoma prekės aprašyme. Labai apgailestaujame, jog Jūsų neinformavome apie siuntos vėlavimą iš tiekėjo, prekė iš tiekėjo sandėlio iki mūsų dėl šiuo metu rinkoje susiklosčiusios situacijos vėlavo savaitę. Dar kartą atsiprašome, jog apie tai neinformavome Jūsų.
Kadangi DPD sekimo kodą gaunate tik tada, kai prekė išsiunčiama jau iš mūsų sandėlio klientui, t.y. Jums, todėl ir DPD sekimo numeris Jums atėjo po 12 dienų nuo padaryto užsakymo.
Mūsų klientai ir jų teigiama apsipirkimo patirtis mums yra svarbiausia, todėl tikimės, jog šis nedidelis nesklandumas nesutrukdys ir toliau apsipirkti LEMONA electronics ir leisite mums kitą kartą aptarnauti Jus dar geriau.
" Tas puikiai matoma prekes aprasyme "

Aciu, kad padedate paskaityti kas ir taip buvo matoma ir kokios jusu nurodytos datos kurios net neatitinka realybes,

Taip tikrinau maciau kada pagal jusu sistema planuojamas pristatymas, ar jis atitiko realybe ? Ne.

Tokie sabloniniai atsakymai nieko nezavi ir nieko naujo, palikau informacija kitiem perkantiem,

Tikekimes tik, kad tas HDMI laidas uzsakytas kazkas per inventorizacijos nenusiminusuos nuo menesio algos, nes kiek pamenu dar vis isskaiciuojat zmonem is algu ir uz trukumus.
LEMONA electronics
2021-12-01 11:01:32 IP 2nom65i6
Atsakyti
Deividas 2021-11-30 22:03:00
Uzsisakiau HDMI 2.1 laida 5 metru ilgio, preke uzsakyta 2021.11.18, saskaita gavau 11.29 uz preke 11.30 gavau nuoroda sekimo (pagal sekima preke net nera perduota DPD). 12 dienu nuo uzsakymo pradzios iki dabar dar vis prekes neturiu nei preke yra perduota DPD.

COVID 19 gali itakoti pirkinius bet ne tokia kokybe uzsakymu/informacijos, bet laukt bent 12 dienu DPD tracking numerio yra absurdas, praneskit el pastu kokios bedos kad veluoja, turejau rasyt pats ir dometis uzsakymo statusu per live chat lemona puslapi kuris realiai tau konkrecios infos neduoda, tuolabiau gaut emaila, kad siunta perduota kai ji nera perduota DPD.

TOP SERVICE 2021 uz paprasto laido uzsakyma...
Sveiki, Deividai, dėkojame už komentarą, kuris mums padės tobulinti kliento aptarnavimą. Norime paaiškinti situaciją: Jūs užsisakėte prekę, kurios neturime reguliariame asortimente, o pristatome iš tiekėjų sandėlių. Tas puikiai matoma prekės aprašyme. Labai apgailestaujame, jog Jūsų neinformavome apie siuntos vėlavimą iš tiekėjo, prekė iš tiekėjo sandėlio iki mūsų dėl šiuo metu rinkoje susiklosčiusios situacijos vėlavo savaitę. Dar kartą atsiprašome, jog apie tai neinformavome Jūsų.
Kadangi DPD sekimo kodą gaunate tik tada, kai prekė išsiunčiama jau iš mūsų sandėlio klientui, t.y. Jums, todėl ir DPD sekimo numeris Jums atėjo po 12 dienų nuo padaryto užsakymo.
Mūsų klientai ir jų teigiama apsipirkimo patirtis mums yra svarbiausia, todėl tikimės, jog šis nedidelis nesklandumas nesutrukdys ir toliau apsipirkti LEMONA electronics ir leisite mums kitą kartą aptarnauti Jus dar geriau.
Atsakyti
Uzsisakiau HDMI 2.1 laida 5 metru ilgio, preke uzsakyta 2021.11.18, saskaita gavau 11.29 uz preke 11.30 gavau nuoroda sekimo (pagal sekima preke net nera perduota DPD). 12 dienu nuo uzsakymo pradzios iki dabar dar vis prekes neturiu nei preke yra perduota DPD.

COVID 19 gali itakoti pirkinius bet ne tokia kokybe uzsakymu/informacijos, bet laukt bent 12 dienu DPD tracking numerio yra absurdas, praneskit el pastu kokios bedos kad veluoja, turejau rasyt pats ir dometis uzsakymo statusu per live chat lemona puslapi kuris realiai tau konkrecios infos neduoda, tuolabiau gaut emaila, kad siunta perduota kai ji nera perduota DPD.

TOP SERVICE 2021 uz paprasto laido uzsakyma...
LEMONA electronics
2021-11-04 09:14:35 IP 2j3qhqoi
Atsakyti
Dovydas 2021-11-03 17:52:52
Deja, bet teko nusivilti aptarnavimu, nes aš, kaip klientas, pasijaučiau žemiau plintuso. Darbuotojo paklausus apie arduiną ir ar tiks jam laiko modulis gavau labai nuoširdų atsakymą:, , aš į tokius klausimus neatsakinėsiu, yra informacija- domėkis.” Ką noriu pasakyti, kad su klientais galėtų bendrauti truputį papraščiau, be arogancijos ir puikybės.
Sveiki, Dovydai, dėkojame už atsiliepimą. Profesionalus klientų konsultavimas elektronikos klausimais yra kertinis aptarnavimo kokybės kriterijus. Atsiprašome, kad jūsų atveju šis lūkestis nebuvo išpildytas. Norėtume iš jūsų gauti daugiau informacijos, kurioje parduotuvėje susidūrėte su šia situacija? Gavę jūsų patikslinimą el. paštu [email protected], imsimės veiksmų klientų aptarnavimui gerinti. Laukiame jūsų patikslinimo.
Atsakyti
Deja, bet teko nusivilti aptarnavimu, nes aš, kaip klientas, pasijaučiau žemiau plintuso. Darbuotojo paklausus apie arduiną ir ar tiks jam laiko modulis gavau labai nuoširdų atsakymą:, , aš į tokius klausimus neatsakinėsiu, yra informacija- domėkis.” Ką noriu pasakyti, kad su klientais galėtų bendrauti truputį papraščiau, be arogancijos ir puikybės.
LEMONA electronics
2021-10-26 16:13:30 IP 5f4soeba
Atsakyti
Juozas 2021-10-26 15:03:49
Niekada neturėjau jiems pastabų. Bet paskutini kartą mane pribloškė. Vienoje Vilniaus parduotuvėje - ar turit priedus tam tikroms prekėms? TAIP TURIM, O PIRMINĖS PREKĖS PIRKOT PAS MUS ? ne pas jus, TADA NETIKS, o pažiūrėti galima (turėjau su savimi prekės pavyzdi), NEGALIMA, NETURIM ir nusisuko pardavėjas.
Sveiki, Juozai. Dėkojame už komentarą. Apgailestaujame, kad šiuo atveju mūsų atsakymas buvo nuviliantis ir negalėjome išspręsti Jūsų iššūkio. Tikimės, jog šis nedidelis nesklandumas nesutrukdys mūsų ilgalaikiam bendradarbiavimui ir dar ne kartą apsipirksite pas mus. Primename, jog konsultuotis galite ne tik mūsų fizinėse parduotuvėse, bet ir internetinėje parduotuvėje www.lemona.lt "Live chat" pagalba arba kreipdamiesi į mus el. paštu [email protected]
Dar kartą dėkojame už pastebėjimą, kuris leis mums tubulėti ir kitą kartą Jus aptarnauti dar geriau!
Atsakyti
Niekada neturėjau jiems pastabų. Bet paskutini kartą mane pribloškė. Vienoje Vilniaus parduotuvėje - ar turit priedus tam tikroms prekėms? TAIP TURIM, O PIRMINĖS PREKĖS PIRKOT PAS MUS ? ne pas jus, TADA NETIKS, o pažiūrėti galima (turėjau su savimi prekės pavyzdi), NEGALIMA, NETURIM ir nusisuko pardavėjas.
LEMONA electronics
2021-10-11 11:36:09 IP 2j3qhqoi
Atsakyti
Rimas 2021-10-09 11:06:48
Tuomet kodėl nenurodžius el. parduotuvėje, kad reikia tokias prekes surinkti? Rašo, kad yra sandėlyje. O aš nežinau sandėliu vadinama parduotuvė ar kaip. Mažokai informacijos apie tai, kur prekė.
Sveiki, dar kartą nuoširdžiai dėkojame už išreikštus Jūsų pastebėjimus, kaip gerinti vartotojo patirtį apsipirkimo metu internetu. Jūsų įžvalgomis pasidalinome su už tai atsakingais asmenimis. Lauksime Jūsų sugrįžtant dar kartą! Jei kiltų klausimų, visada esame pasiruošę atsakyti el. paštu, gyvai konsultuojame internetiniame tinklalapyje arba telefonu +370 700 35035.
Atsakyti
LEMONA electronics 2021-10-05 17:33:56
Sveiki, Rimai, dėkojame už išsamų atsiliepimą. Norime pranešti, kad peržiūrėjome jūsų užsakymus. Matome, kad liepos mėnesį įvyko aprašyta situacija, kurios metu, prekės buvo pristatytos per kelias dienas. Gavę užsakymą visuomet stengiamės klientui jį išsiųsti kuo įmanoma greičiau. Tačiau pasitaiko situacijų, jog perkant skirtingas prekes, kurių surinkimas vykdomas per keletą skirtingų padalinių, užtrunka ilgiau. Tokiu atveju ir užsakymas klientui atvyksta vėliau. Matome, kad ir šiandien atlikote smulkių detalių užsakymą, kad gautumėte jas vienu metu, mums reiklinga jas surinkti per keletą padalinių, kai tai atliksime - iškart išsiųsime. Gaila, tačiau nuo liepos mėnesio nesame gavę jūsų skambučio į klientų aptarnavimo centrą. Ateityje skambinkite šiuo numeriu: +370 700 35035. Tikime, kad ši susidariusi nemaloni kelių dienų vėlavimo situacija labai Jūsų nenuvils ir toliau išliksite lojaliu mūsų pirkėju. Dėkojame už atsiliepimą ir suteiktą galimybę tobulinti savo procesus bei klientų aptarnavimo kokybę.
Tuomet kodėl nenurodžius el. parduotuvėje, kad reikia tokias prekes surinkti? Rašo, kad yra sandėlyje. O aš nežinau sandėliu vadinama parduotuvė ar kaip. Mažokai informacijos apie tai, kur prekė.
LEMONA electronics
2021-10-05 17:33:56 IP 2h7tlj4a
Atsakyti
Rimas 2021-10-05 15:56:13
Daugiau nesirinksiu "Lemona"; ieškosiu kitokių alternetyvų. Visada rašo, kad turi prekes sandelyje, bet vistiek visada parašau paklausti į chatą, kada pristatys prekes. "Jei parduotuvėje turime, tada rytoj arba sekančią dieną". Bet gi kaip tyčia, po užsakymo niekada neturi porekių: "atsiprašome. Prekes užsakysime iš kitų filialų". Pirmą kartą skambinau keturis kartus, kol prisiskambinau, atsiuntė turimas prekes greičiau, o tas, kurių neturi, sekančią savaitę. Sekantį kartą vėl kartojosi sutuacija. Dabar ir vėl. Nu jau tikrai nebeskambinsiu aš jums. Atvyks prekės, galėsiu pasidėti, kaip suvenyrus ant spintos, dėl tokio "1-2d.d." pristatymo. Į tą chatą rašau ir klausiu ne todėl, kad neturiu ką veikti!
Sveiki, Rimai, dėkojame už išsamų atsiliepimą. Norime pranešti, kad peržiūrėjome jūsų užsakymus. Matome, kad liepos mėnesį įvyko aprašyta situacija, kurios metu, prekės buvo pristatytos per kelias dienas. Gavę užsakymą visuomet stengiamės klientui jį išsiųsti kuo įmanoma greičiau. Tačiau pasitaiko situacijų, jog perkant skirtingas prekes, kurių surinkimas vykdomas per keletą skirtingų padalinių, užtrunka ilgiau. Tokiu atveju ir užsakymas klientui atvyksta vėliau. Matome, kad ir šiandien atlikote smulkių detalių užsakymą, kad gautumėte jas vienu metu, mums reiklinga jas surinkti per keletą padalinių, kai tai atliksime - iškart išsiųsime. Gaila, tačiau nuo liepos mėnesio nesame gavę jūsų skambučio į klientų aptarnavimo centrą. Ateityje skambinkite šiuo numeriu: +370 700 35035. Tikime, kad ši susidariusi nemaloni kelių dienų vėlavimo situacija labai Jūsų nenuvils ir toliau išliksite lojaliu mūsų pirkėju. Dėkojame už atsiliepimą ir suteiktą galimybę tobulinti savo procesus bei klientų aptarnavimo kokybę.
Atsakyti
Daugiau nesirinksiu "Lemona"; ieškosiu kitokių alternetyvų. Visada rašo, kad turi prekes sandelyje, bet vistiek visada parašau paklausti į chatą, kada pristatys prekes. "Jei parduotuvėje turime, tada rytoj arba sekančią dieną". Bet gi kaip tyčia, po užsakymo niekada neturi porekių: "atsiprašome. Prekes užsakysime iš kitų filialų". Pirmą kartą skambinau keturis kartus, kol prisiskambinau, atsiuntė turimas prekes greičiau, o tas, kurių neturi, sekančią savaitę. Sekantį kartą vėl kartojosi sutuacija. Dabar ir vėl. Nu jau tikrai nebeskambinsiu aš jums. Atvyks prekės, galėsiu pasidėti, kaip suvenyrus ant spintos, dėl tokio "1-2d.d." pristatymo. Į tą chatą rašau ir klausiu ne todėl, kad neturiu ką veikti!
LEMONA electronics
2021-07-07 10:32:34 IP 2j3qhqoi
Atsakyti
Juozas Beniušis 2021-07-07 08:35:49
Ačiū už greitą užsakytos prekės pristatymą. Detalė mažytė (mikroschema), tačiau labai kokybiškai supakuota. Geros visiems dienos
Sveiki, mums malonu, kad prekės pristatymas bei jos įpakavimas pateisino jūsų lūkesčius. Dėkojame už šiltą atsiliepimą ir lauksime jūsų apsiperkant dar kartą!
Juozas Beniušis
2021-07-07 08:35:49 IP 2i24ue3p
Atsakyti
Ačiū už greitą užsakytos prekės pristatymą. Detalė mažytė (mikroschema), tačiau labai kokybiškai supakuota. Geros visiems dienos
LEMONA electronics
2021-03-24 12:35:44 IP 2h7tlj4a
Atsakyti
Edmundas 2021-03-24 12:17:54
Šaunus Kauno parduotuvės direktorius. Paaiškinus situaciją priima teisingus sprendimus.
Sveiki, nepriekaištingas klientų aptarnavimas yra mūsų kertinė vertybė. Tam, kad galėtume pasiūlyti sprendimą, visuomet išklausome kliento lūkesčius. Džiaugiamės, kad įvertinote šį siekį ir jūsų atsiliepimą perdavėme darbuotojui.
Atsakyti
Šaunus Kauno parduotuvės direktorius. Paaiškinus situaciją priima teisingus sprendimus.
LEMONA electronics
2021-01-05 15:41:42 IP 2h7tlj4a
Atsakyti
Agnė 2021-01-05 10:43:22
Pardavinėja itin nekokybiškas prekės ir atsisako vykdyti garantinį aptarnavimą. Nerekomenduoju naudotis šio tieskėjo paslaugomis.
Sveiki, Agne. Dėkojame už tai, jog susisiekėte. Norime paaiškinti, jog Jūsų paskutinė prekė, kurią pateiktėte garantiniam skyriui turi akivaizdų mechaninį pažeidimą, todė jai garantija negalioja. Norime priminti, jog dėl panašaus atvejo jau buvote į mus kreipęsi ir pirmasuoju atveju, kai prekė buvo nekokybiška, mes Jums ją pakeitėme į naują analogišką prekę be jokių trukdžių. Šiuo atveju, kai prekė turi mechaninį pažeidimą, garantinis aptarnavimas netaikomas, todėl Jūsų komentaras yra truputį klaidinantis.
Atsakyti
Pardavinėja itin nekokybiškas prekės ir atsisako vykdyti garantinį aptarnavimą. Nerekomenduoju naudotis šio tieskėjo paslaugomis.
LEMONA electronics
2020-12-23 10:02:48 IP 2h7tlj4a
Atsakyti
Vytautas 2020-12-22 20:51:48
Dažnai perku Lemonoje, tiek gyvai Kaune, tiek internetu. Viskas kaip ir gerai. Tik pastaruoju metu, po internetinės svetainės atnaujinimo, neymanoma apsipirkti ar net surasti prekę pagal pavadinimą su android sistemos įrenginiais (telefonu, planšete). Įrašius vos kelias raides prekės pavadinimo, sistema persikrauna ir vėl viskas iš naujo. Tai galiu padaryti tik su kompiuteriu. Manau patys suprantate ką aš noriu tuo pasakyti. Labai tikiuosi, kad šį nepatogumą Jūs sutvarkysit.
Sveiki, dėkojame, jog kreipėtės. Bandydami atkartoti Jūsų pateikiamus žingsnius Jūsų apibūdintos problemos puslapyje neaptikome. Tikriausiai naudojatės įrenginiu, kuriame įjungtas automatinis kalbos vertimas. Rekomenduojame išjungti automatinį vertėją android mobiliuosiuose įrenginiuose ir tai neturėtų pasikartoti. Jei vis dėl to problema išliks atlikus rekomenduojamus žingsnius, kviečiame susisiekti [email protected]
Atsakyti
Dažnai perku Lemonoje, tiek gyvai Kaune, tiek internetu. Viskas kaip ir gerai. Tik pastaruoju metu, po internetinės svetainės atnaujinimo, neymanoma apsipirkti ar net surasti prekę pagal pavadinimą su android sistemos įrenginiais (telefonu, planšete). Įrašius vos kelias raides prekės pavadinimo, sistema persikrauna ir vėl viskas iš naujo. Tai galiu padaryti tik su kompiuteriu. Manau patys suprantate ką aš noriu tuo pasakyti. Labai tikiuosi, kad šį nepatogumą Jūs sutvarkysit.
LEMONA electronics
2020-12-15 12:10:00 IP 2h7tlj4a
Atsakyti
Robertas 2020-12-15 11:37:17
Užsakyta prekė, bandoma pasitikslinti telefonu. Rezultatas: savaitę niekas nekele ragelio. Kokio velnio girtis jei šito mažmožio nesugebat. Apie "nuotykius" perkant parduotuvėje gyvai, atskira istorija, įspūdžiai taip pat nekokie. Nerekomenduoju.
Sveiki, Robertai, apgailestaujame, kad apsipirkimas LEMONA electronics nepateisino jūsų lūkesčių. Mums ypač svarbūs klientų atsiliepimai, kurie padeda dar labiau tobulėti. Jūsų komentare pasigendame detalesnės informacijos. Norėtume išsiaiškinti ir išspręsti šį nesusipratimą. Gal galėtumėte plačiau aprašyti situaciją tiek parduotuvėje, tiek telefonu? Lauksime jūsų patirties aprašymo [email protected]
Atsakyti
Užsakyta prekė, bandoma pasitikslinti telefonu. Rezultatas: savaitę niekas nekele ragelio. Kokio velnio girtis jei šito mažmožio nesugebat. Apie "nuotykius" perkant parduotuvėje gyvai, atskira istorija, įspūdžiai taip pat nekokie. Nerekomenduoju.
Atsakyti
Užsakyta prekė, bandoma pasitikslinti telefonu. Rezultatas: savaitę niekas nekele ragelio. Kokio velnio girtis jei šito mažmožio nesugebat. Apie "nuotykius" perkant parduotuvėje gyvai, atskira istorija, įspūdžiai taip pat nekokie. Nerekomenduoju.
LEMONA electronics
2020-12-11 10:21:57 IP 2h7tlj4a
Atsakyti
Povilas 2020-12-10 22:01:43
Su šia įmone tikrai yra malonu bendraut. Prekę pirkau rugpjūčio mėn. Pristatė tikrai labai greitai, bet atsitiko taip, kad dabar reikėjo kreiptis dėl garantinio remonto. Kreipiausi telefonu, viską sėkmingai sutarėm. Kurjeris paėmė pirmadienį, ketvirtadienį jau turėjau naują daiktą, nustatytas gamyklinis brokas. Šauni komanda. Ačiū.
Sveiki, dėkojame už gražų atsiliepimą. LEMONA electronics itin kreipiame dėmesį į nepriekaištingą klientų aptarnavimą, nuo konsultacijos prekei įsigyti iki garantinio aptarnavimo prekei sugedus. Džiaugiamės, kad tai įvertinote ir tikimės, kad dar ne kartą apsilankysite mūsų parduotuvėse!
Atsakyti
Su šia įmone tikrai yra malonu bendraut. Prekę pirkau rugpjūčio mėn. Pristatė tikrai labai greitai, bet atsitiko taip, kad dabar reikėjo kreiptis dėl garantinio remonto. Kreipiausi telefonu, viską sėkmingai sutarėm. Kurjeris paėmė pirmadienį, ketvirtadienį jau turėjau naują daiktą, nustatytas gamyklinis brokas. Šauni komanda. Ačiū.
LEMONA electronics
2020-12-03 14:28:59 IP 66jd5nqr
Atsakyti
Indrė 2020-12-03 14:25:25
Šaunuoliai, kokių tikrai reta. Užsakiau prekes vakar 10h ryte, šiandien 11h jau galima buvo atsiimti siuntų terminale. Pagarba, tikrai, nuoširdi (turint dar omeny, kad gruodis-įtempčiausias metų mėnuo). Ačiū visam kolektyvui ir DPD chebrai!
Sveiki, Indre, džiaugiamės tokiu maloniu mums atsiliepimu, mūsų klientai - mums prioritetas, darome viską, kad užtikrintume aukštą aptarnavimo kokybę bei greitį. Dėkojame, stengsimės, jog ir toliau džiaugsitės gera patirtimi apsiperkant LEMONA electronics.
Atsakyti
Šaunuoliai, kokių tikrai reta. Užsakiau prekes vakar 10h ryte, šiandien 11h jau galima buvo atsiimti siuntų terminale. Pagarba, tikrai, nuoširdi (turint dar omeny, kad gruodis-įtempčiausias metų mėnuo). Ačiū visam kolektyvui ir DPD chebrai!
LEMONA electronics
2020-10-15 10:31:35 IP 66jd5nqr
Atsakyti
Valdas 2020-10-13 12:19:26
Kauno miesto, Savanoriu padalinio konsultanto pagalba renkantis prekes buvo niekinė. Konsultantas priekaištauja, kad viska turime patys paskaičiuoti (buvo kalbama apie led juostas ir jos maitinimo bloka), jokios pagalbos nesuteike, buvo priešiškai nusiteikęs. Labai prastas aptarnavimas. Konsultantas buvo zilas, pagyvenes. 2020-10-13 stovejo prie 5 aptarnavimo vietos.
Sveiki, Valdai, apgailestaujame, kad vizitas UAB „Lemona“ parduotuvėje nebuvo toks, kokio tikėjotės. Įsigilinę į situaciją, norėtume informuoti, kad dėl sudėtingų sistemų projektavimo reikėtų kreiptis el. paštu [email protected] Kolegos įsigilintų į užklausą ir Jums atsakytų. Branginame visų klientų laiką, kad apsipirkimas LEMONA electronics parduotuvėse būtų greitas ir sklandus. Lauksime jūsų užklausos projektavimui el. paštu.
Atsakyti
Kauno miesto, Savanoriu padalinio konsultanto pagalba renkantis prekes buvo niekinė. Konsultantas priekaištauja, kad viska turime patys paskaičiuoti (buvo kalbama apie led juostas ir jos maitinimo bloka), jokios pagalbos nesuteike, buvo priešiškai nusiteikęs. Labai prastas aptarnavimas. Konsultantas buvo zilas, pagyvenes. 2020-10-13 stovejo prie 5 aptarnavimo vietos.
LEMONA electronics
2020-09-14 11:49:19 IP 66jd5nqr
Atsakyti
Sveiki, Artūrai,
apgailestaujame, kad prekė, kurią išsirinkote nepateisino jūsų lūkesčių. Patikrinę įrenginio kokybę nustatėme, kad produktas nėra brokuotas. Veikiausiai, pirkdamas prekę, neįvertinote kokios galios įtampos keitiklio jums reikia ir pasirinkote silpnesnės galios produktą. Suprasdami jūsų situaciją ir įvertinę jūsų lojalumą bei kelionės metu patirtas išlaidas, išimties tvarka nutarėme grąžinti sumokėtus pinigus už prekę. Primename, jei nepatogu atvykti, apsipirkti galite ir www.lemona.lt, kurioje perkant už 25 EUR - pristatymas nemokamas.
LEMONA electronics
2020-08-25 09:32:54 IP 66jd5nqr
Atsakyti
Jonas 2020-08-25 08:35:28
Pati blogiausia elektroninė parduotuvė :D Nėra pavykę nusipirkti. Tai užstringa, tai sąskaitos neišsiunčia, tai liepia registruotis iš naujo ir tt. variantų, kas nutinka :D nerealiai blogai, net juokas ima
Sveiki, Jonai, dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Taip, žinome, jog mūsų el. parduotuvė turi trūkumų, stengiamės kiek įmanoma užtikrinti sklandžią užsakymų eigą. Šiuo metu intesyviai ruošiamės el. parduotuvės atnaujinimui, džiaugsimės galėdami pristatyti patogesnę apsipirkimo platformą. Kol kas apgailestaujame už nemalonią patirtį apsiperkant lemona.lt, tikimės, jog ir toliau liksite mūsų klientu, jei kyla klausimų ar nesklandumų apsiperkant, mūsų klientų aptarnavimo specialistai pasiruošę Jums padėti telefonu +370 700 35035 arba el. paštu [email protected]
Atsakyti
Pati blogiausia elektroninė parduotuvė :D Nėra pavykę nusipirkti. Tai užstringa, tai sąskaitos neišsiunčia, tai liepia registruotis iš naujo ir tt. variantų, kas nutinka :D nerealiai blogai, net juokas ima
LEMONA electronics
2020-04-28 10:11:01 IP 2h7tlj4a
Atsakyti
Mindaugas 2020-04-27 20:37:17
Atejau į Klaipėdos parduotuve su mintim nusipirkti laida/skirstytuva 3.5 is tevelio i dvi mamytes, preke gavau nors norejau pigesnes, sake nera, veliau internete paziurejau rode kad yra klaipedos parduotuvej, na nieko nusipirkau tris kart brangesne preke nei reikejo man, bet tiek to tiks ir brangesne, gal ilgiau tarnaus, po to prasau lemputes kurios nezinodamas kokio dydzio cokolis atsinesiau patrono pavyzdi, man pardavejas sako kad nera ten pas mane patrone sriegio, nu ok nera tai nera, isejes i parduotuve pasiziurejau kad sriegis yra, nivaziavau i kita parduotuve ir be vargo nusipirkau E14 cokoliu lempute. Pardavejo vardas berods Mindaugas buvo, aptarnaudamas mane kalbejo su kitu kolega lyg manes nebutu. Taip suprantu prekes smulkmenos, bet del aptarnavimo, kita karta tikriausiai, pirksiu kitur.
Sveiki, Mindaugai, dėkojame Jums už komentarą ir apgailestaujame, jog Jums teko nemaloni patirtis apsiperkant LEMONA electronics parduotuvėje. Norime patikinti Jus, jog susisiekėme su minėtu parduotuvės darbuotoju, išsiaiškinome situaciją, darbuotoją pakartotinai instrukdavome dėl klientų aptarnavimo standartų. Esame savo srities profesionalai, todėl visada stengiamės suteikti klientui maksimalią naudą konsultacija ir patarimais. Tikimės, jog leisite mums pasitaisyti ir apsilankysite pas mus dar kartą.
Atsakyti
Atejau į Klaipėdos parduotuve su mintim nusipirkti laida/skirstytuva 3.5 is tevelio i dvi mamytes, preke gavau nors norejau pigesnes, sake nera, veliau internete paziurejau rode kad yra klaipedos parduotuvej, na nieko nusipirkau tris kart brangesne preke nei reikejo man, bet tiek to tiks ir brangesne, gal ilgiau tarnaus, po to prasau lemputes kurios nezinodamas kokio dydzio cokolis atsinesiau patrono pavyzdi, man pardavejas sako kad nera ten pas mane patrone sriegio, nu ok nera tai nera, isejes i parduotuve pasiziurejau kad sriegis yra, nivaziavau i kita parduotuve ir be vargo nusipirkau E14 cokoliu lempute. Pardavejo vardas berods Mindaugas buvo, aptarnaudamas mane kalbejo su kitu kolega lyg manes nebutu. Taip suprantu prekes smulkmenos, bet del aptarnavimo, kita karta tikriausiai, pirksiu kitur.
Atsakyti
Sveiki,
dėkojame už informaciją. Nuoširdžiai apgailestaujame už nemalonią patirtį dėl pristatymo, kuriuos organizuojame DPD kurjeriais. Reaguodami į susidariusią situaciją Vilniuje, nuo šiandien klientams siūlysime pristatymą tą pačią dieną, naudodamiesi BOLT Business Delivery paslauga.
Atsakyti
Padėka 2020-01-21 11:44:24
Noriu padėkoti Kauno parduotuvėje dirbančiam pardavėjui Valerijui Pavlovui už kantrybę ir labai malonų, profesionalų aptarnavimą. Matosi žmogus išmanantis savo darbą.
Dėkojame už gražius žodžius apie mūsų Valerijų! Pasidalinsime šia informacija įmonės viduje.

Taip pat rekomenduojame

Furdera
Elektros dalys ir įranga pramonei Kaune

Adresas: V. Nagevičiaus g. 3, LT-08237 Vilnius.
Veiklos sritys: elektros dalys ir įranga; automatizavimas, automatika; didmeninė prekyba; elektros montavimo medžiagos; elektros varikliai; energetika; matavimo prietaisai; mažmeninė prekyba; pramonės įrengimai; projektavimas; šviesos sistemos, šviestuvai; technologinė įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; tvirtinimo detalės, elementai.
Furdera, UAB Didmeninė ir mažmeninė prekyba elektros montavimo medžiagomis ir automatikos komponentais. Jėgos skydų projektavimas ir sudedamųjų komponentų komplektavimas. Elektros dalys ir įranga pramonei Kaune Elektros montavimo medžiagos, elektros montavimo medžiagų didmeninė prekyba ir elektros montavimo...
VR Electric
Elektrotechnikos dalys ir įranga

Adresas: Ateities pl. 30A, LT-52163 Kaunas.
Veiklos sritys: elektros dalys ir įranga; automatizavimas, automatika; didmeninė prekyba; elektros montavimo medžiagos; šildymas, įrenginiai; šviesos sistemos, šviestuvai.
Didmeninė ir mažmeninė prekyba elektrotechnika bei elektrotechnikos priedas - pagrindinė VR ELECTRIC, UAB veikla. ELEKTROTECHNIKA Jungikliai ir lizdai Buitiniai jungikliai ir lizdai VALENA VIKO by PANASONIC VILMA Pramoniniai jungikliai ir lizdai Kabelių priedai Gnybtai Izoliacinė juosta Kilpiniai antgaliai...
Evita, V. Ličio firma
Elektronikos komponentai

Adresas: J. Basanavičiaus g. 35-7, LT-03109 Vilnius.
Veiklos sritys: elektros dalys ir įranga; apsaugos sistemos patalpoms; elektros montavimo medžiagos; matavimo prietaisai; mažmeninė prekyba; šviesos sistemos, šviestuvai; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaizdo stebėjimo sistemos.
Radijo detalės ir komponentai - didmeninė, mažmeninė prekyba. Televiziniai ir telefoniniai priedai: TV signalo šakotuvai, antenos, nuotolinio valdymo pultai, spalvinio signalo dekoderiai, transkoderiai, garso keitikliai, eilučių transformatoriai, kanalų selektoriai - prekyba. Sujungimo - komutavimo elementai...
Littelfuse LT
Komponentų projektavimas bei gamyba

Adresas: Savanorių pr. 271, LT-50131 Kaunas.
Veiklos sritys: elektros dalys ir įranga; automatizavimas, automatika; gamyba.
„Littelfuse“ (NASDAQ:LFUS) yra JAV kapitalo įmonė, įkurta 1927 m. Čikagoje, Ilinojaus valstijoje (JAV), kurioje dirba virš 17 tūkst. darbuotojų visame pasaulyje. „Littelfuse“ projektuoja bei gamina komponentus, naudojamus itin plataus spektro produktų gamyboje – nuo kasdien naudojamų buitinės elektronikos prietaisų...
Elektra LT
Elektros prekių didmeninė ir internetinė prekyba

Adresas: Ateities pl. 31D, LT-52167 Kaunas.
Veiklos sritys: elektros dalys ir įranga; didmeninė prekyba; elektros montavimo medžiagos; energetika; statybinės medžiagos; šviesos sistemos, šviestuvai.
Didmeninė prekyba elektros komponentais, instaliacijos medžiagomis, dalimis ir įranga - pagrindinė Elektra LT, UAB veikla. Elektra LT, UAB yra: V-TAC oficialūs atstovai Lietuvoje Elettrocanali oficialūs atstovai Lietuvoje Zext oficialūs atstovai Lietuvoje Tibox oficialūs atstovai Lietuvoje Radpol oficialūs atstovai...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Prof. dr. A. Miceikienė: po kelerių metų derlių Lietuvoje užaugins robotai ir savaeigė technika
Prof. dr. A. Miceikienė: po kelerių metų derlių Lietuvoje užaugins robotai ir savaeigė technika 05-27 08:50
Prof. dr. Astrida Miceikienė, Vytauto Didžiojo universiteto Žemės ūkio akademijos (VDU ŽŪA) kanclerė, teigia, kad Lietuvos agroverslo pažanga akivaizdi. Šis verslas gal net sparčiau nei kai kurie...
Lietuviai jau gali apsistoti NT nuomos projektuose, į kuriuos investuoja: ką reikėtų žinoti apie "timeshare"?
Lietuviai jau gali apsistoti NT nuomos projektuose, į kuriuos investuoja: ką reikėtų žinoti apie "timeshare"? 05-26 23:49
Augant susidomėjimui sutelktiniu investavimu į nekilnojamojo turto (NT) nuomos projektus, atsiranda galimybė ne tik įdarbinti savo pinigus, bet ir gauti kitokios naudos. Viena iš tokių naudų –...
"R&R Technology": vasarą verslą pakviesime įsitikinti mobiliųjų robotų galimybėmis
"R&R Technology": vasarą verslą pakviesime įsitikinti mobiliųjų robotų galimybėmis 05-26 00:47
Paulius Rakauskas, mobiliosios robotikos srityje inovacijas kuriančios įmonės "R&R Technology" atstovas, teigia, kad jų veikla apima individualių robotizuotų sprendimų kūrimą verslui nuo idėjos...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar kainų augimas koreguoja Jūsų planus?

Akcijų kainos

Macy's 22,92 +19,31%
Twitter 39,52 +6,35%
NVIDIA 178,51 +5,16%
Harley-Davidson 35,33 +5,12%
AT&T 21,32 +0,09%
Philip Morris 108,07 -0,46%
Manchester United 12,52 -3,77%
Kraft Heinz Co 37,07 -7,05%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (JAV) 6,53 +33,81%
Nafta 110,33 +0,51%
Dyzelis 4,04 +6,88%
Vištiena 3,67 +9,88%
Auksas 1936,86 -0,56%
Jautiena 6,13 -1,92%
Benzinas 3,19 +0,31%
Ryžiai 431,00 +2,13%