VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę HOSTINGER, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę HOSTINGER

Atsiliepimai apie HOSTINGER, UAB

Hostinger.lt

Web hostingas, serveriai, domenai, el. paštas
Big Green Egg Big Green Egg
Parašyk savo nuomonę apie HOSTINGER, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Vaidoto Sipavičiaus įmonė
2022-06-27 09:22:20
Atsakyti
Padariau gyvenime eilinę klaidą, sudariau sutartį su šia įmone.
Bendravimo stilius tik elektroniniu paštu tiesiog žudo.
Buhalteriniai klausimai- visiškas jovalas. Gaunamos sąskaitos su deklaruotomis VMI nesutampa.
Buhalteriams susiskambinti ir viską normaliai išsiaiškinti nėra šansų..
Lygiai ta pati situacija su techniniais dalykais. Vietoje to, kad gauti normalią techninę konsultaciją, turėjau keitalioti planus ir visa kitą. Ir vis vien man savo sistemą paleisti neišėjo.
Ir t.t.

SVARBIAUSIA..........
BENDRAVIMO STILIUS...............
Atsakyti
Pradėkite pokalbį dabar
Šiuo metu visi mūsų specialistai yra užimti. Užpildykite šią formą ir mes su jumis susisieksime el. paštu

Nu jo... darbo diena.... 332 darbuotojai pagal SODRA ir visi blyn užimti..... nėra kam net klientui atsakyti.....
Gal Jūs dar 300 žmonių priimkite?
Atsakyti
Būtų baisu, jeigu visos įmonės Lietuvoje dirbtų taip, kaip Hostinger! Nėra nurodyta jokio telefono numerio pasiteiravimui!!! Kai parašai užklausą el.paštu, nesupranta tavo poreikio ir atrašo ITIN MANDAGIOMIS FRAZĖMIS, tačiau nei kiek neatsakydami į tavo klausimą. Taip ir netapau Hostinger kliente, nes joje dirba žmonės, kurie nesupranta, kas parašyta ir kas tave domina (telefonu, manau, kažkokiu būdu būtume išsiaiškinę).
ANDRIUS JUREVICIUS
2022-06-02 22:56:45
Atsakyti
Niekam nerekomenduoju šito hostingo. Kiekvienas žingsnis kainuoja papildomai.
PVZ: Domena pavelavai pratesti 1d., atstatymas iš karantino 90EUR.
Nežinau ar pavyks ir kiek tai dabar papildomai kainuos, bet stengsime visas paslaugas iš hostinger perkelti kitur.
Atsakyti
GL 2022-05-19 16:57:51
Tas pats: parašiau 11 ryto, dabar jau 17 - atsakymo nėra.
Sveiki,

Ačiū už Jūsų komentarą.

Atlikome nuodugnią paiešką mūsų sistemoje, tačiau neradome Jūsų paskyros ir negalėjome patikrinti susiklosčiusios situacijos. Norime Jus maloniai pakviesti kreiptis į mūsų dedikuotą aptarnavimo kokybės komandą el. paštu [email protected] bei pasidalinti savo patirtimi. Jūsų atsiliepimai padeda mums tobulėti ir užtikrinti aukščiausią klientų aptarnavimo standartą.

Linkėjimai,
Hostinger komanda
Atsakyti
Vytis 2022-05-18 20:08:37
Rašo, kad pagalba/klausimai akimirksiu visą parą.Parašiau du laiškus ir jokio atsakymo.
Sveiki, Vyti,

Ačiū, kad radote kelias minutes pasidalinti savo patirtimi. Mūsų prioritetas yra užtikrinti, kad Jums kuo skubiau būtų suteikta reikiama pagalba.

Nuodugniai patikrinome mūsų sistemą ir galime patvirtinti, kad iš Jūsų el. pašto nematome jokių laiškų. Nesijaudinkite - mūsų klientų aptarnavimo specialistas Evaldas jau išsiuntė Jums žinutę. Su nekantrumu laukiame atsakymo - norime garantuoti, kad ši klientų aptarnavimo patirtis bus įsimintina!

Pagarbiai
Hostinger komanda
Atsakyti
Vytis 2022-05-18 20:08:37
Rašo, kad pagalba/klausimai akimirksiu visą parą.Parašiau du laiškus ir jokio atsakymo.
Tas pats: parašiau 11 ryto, dabar jau 17 - atsakymo nėra.
Atsakyti
Rašo, kad pagalba/klausimai akimirksiu visą parą.Parašiau du laiškus ir jokio atsakymo.
Atsakyti
Justinas 2022-05-09 22:32:04
Su visa derama pagarba, bet Jūsų domenų paieškos sistema su autorizavimu yra tikra tragedija... Šiuo metu kaip tik renkamės naują domeną ir ieškome pavadinimo, po trečio įvesto užimto domeno vieną paieška reikia 2 kartus patvirtint su recaptcha ar greičiausiai žemesnio lygio lygio sistema autorizavimui... ir du kartai yra ne tai kad dviejuose languose iš 9 paveiksliukų reikia išrinkti tinkamus, o tokią nesąmonę reikia vesti ir paleidus paieška ir poto bandant naują paiešką vesti, tai kaip galima normaliai surasti sau tinkamą domeną su tokia sistema? ar jūs tikitės kad klientai max. 2 kartus paieškos ir ras tinkamą, laisvą domeną? o gal čia kokia nauja taktika atbaidyti potencialius klientus?
Sveiki, Justinai,

ačiū už komentarą.

Siekdami garantuoti mūsų klientų privatumą bei išvengti netikrų užklausų, t.y. botų, įdiegėme įrankį hCaptcha. Šiuo metu mūsų komanda stebi įrankio veikimą bei mūsų klientų atsiliepimus. Žinoma, norime užtikrinti ne tik saugų, tačiau ir sklandų paslaugų įsigijimą; taigi, Jūsų pastebėjimus ir nesklandumus, su kuriais susidūrėte, perdavėme atsakingai komandai. nuolat tobuliname savo paslaugas atsižvelgdami į klientų įžvalgas, todėl esame dėkingi, kad pasidalinote savo patirtimi.

Jei iškilo daugiau klausimų apie šį įrankį ar mūsų paslaugas, maloniai kviečiame susisiekti su mumis el.paštu [email protected]

Pagarbiai
Hostinger
Atsakyti
Su visa derama pagarba, bet Jūsų domenų paieškos sistema su autorizavimu yra tikra tragedija... Šiuo metu kaip tik renkamės naują domeną ir ieškome pavadinimo, po trečio įvesto užimto domeno vieną paieška reikia 2 kartus patvirtint su recaptcha ar greičiausiai žemesnio lygio lygio sistema autorizavimui... ir du kartai yra ne tai kad dviejuose languose iš 9 paveiksliukų reikia išrinkti tinkamus, o tokią nesąmonę reikia vesti ir paleidus paieška ir poto bandant naują paiešką vesti, tai kaip galima normaliai surasti sau tinkamą domeną su tokia sistema? ar jūs tikitės kad klientai max. 2 kartus paieškos ir ras tinkamą, laisvą domeną? o gal čia kokia nauja taktika atbaidyti potencialius klientus?
Atsakyti
Dmitrij 2022-05-02 16:34:09
Sveiki,
labai pasipiktinęs. Panaikino web hostingą be priežasties, parašiau, jokios reakcijos (o dar rašo kad reaguoja akimirksniu...)
Sveiki, Dmitrij,

Ačiū už atsiliepimą!

Mums itin svarbus mūsų vartotojų bei jų svetainių saugumas, taigi, mūsų saugumo komanda žaibiškai reaguoja į pranešimus apie galimai žalingas svetaines. Laikinai sustabdžius hostingo paslaugų tiekimą, apie šį sprendimą bei jo priežastį visada informuojame el. paštu.

Nuoširdžiai kviečiame Jus kreiptis į mūsų specialistus, kurie kartu su Jumis apžvelgs situaciją ir padės rasti palankiausią sprendimą. Jūsų žinutės lauksime adresu [email protected]

Norime Jus patikinti, kad mūsų komanda nuolat ieško būdų optimizuoti klientų aptarnavimo procesą, ir dėkojame už Jūsų kantrybę laukiant mūsų atsakymo.

Pagarbiai
Hostinger komanda
Atsakyti
Sveiki,
labai pasipiktinęs. Panaikino web hostingą be priežasties, parašiau, jokios reakcijos (o dar rašo kad reaguoja akimirksniu...)
Atsakyti
Agnieška 2022-02-22 01:20:19
Įsigijome galimybę susikurti X vnt. el. p. Du kartus nuėmė pinigus, kaip už dvigubą mokėjimą, vieną el.p. sukūrėme, kitų - neleidžia. Pinigų nėra. SAVAITĘ laiko kovoju su support'u, atsakymai tie patys "perduota TECH skyriui / darome / atsiprašome..." Tik paklausius kokią alternatyvą galite pasiūlyti, nes mums reikia skubiai, NIEKO nesiūlo, NIEKO NEDARO. SAVAITĘ LAIKO SĖDIME BE PAŠTŲ. Nors pirmą dieną pasakė, kad rytoj tikrai viskas bus padaryta.
Tokias įmones turi tikrinti vartotojų teises. Tai nekokybiškas tiekėjas, kuris ima apmokestinimą, paslaugos neteikia, patys NEI karto ne susisiekė, reikia pačiai vos ne kasdien rašyti, alternatyvų JOKIŲ nesiūlo ir jiems visiškai vienodai, kad dėl jų kenčia kitos įmonės veikla.
Už tokį ne atsakingumą tikrai neužteks tik grąžinti apmokėjimą ir nutraukti bendravimą. Tegul atitinkamos institucijos ir vertina Jūsų darbą.
Sveiki, Agnieška,

Dėkojame už jūsų komentarą. Jūsų pasidalinta patirtis mums padėjo geriau suprasti sunkumus, su kuriais susidūrėte.

Pagal pateiktus duomenis mums pavyko rasti Jūsų profilį. Matome, kad mūsų klientų aptarnavimo specialistas su jumis susisiekė bei informavo, jog sunkumai su el. pašto dėžutėmis buvo išspręsti. Dėkojame už Jūsų kantrybę ir tuo pačiu primename, kad kiekvienam klientui teikiame individualią pagalbą. Taigi, kai konkretus atvejis perduodamas mūsų techninei komandai, mes ieškome ne tik sprendimų susiklosčiusiai situacijai išspręsti, bet taip pat ir bandome užtikrinti jog situacija nepasikartotų.

Jei turite papildomų klausimų ar dvejonių, į mūsų klientų aptarnavimo skyrių kreipkitės bet kada - mes mielai padėsime; esame pasiekiami 24/7 tam, kad užtikrintume, jog mūsų paslaugų kokybė atitinka Jūsų lūkesčius.

Linkėjimai,
Hostinger komanda
Atsakyti
Arminas 2022-02-18 23:08:20
Nesitikėjau, kad toks didelis brandas gali taip neprofesionaliai dirbti. Buvo užregistruotas domain'as, bet po dienos dariau refund, kurį grąžino per 2-4 dienas, bet domain name užsiblokavo pas save serveriuose ir nėjo naudoti. Kontaktuota su konsultantais kelias savaites, vos ne kas dieną, o jų dainelė ta pati. Niekas neišsisprendė dar po dviejų savaičių, o domain name vis dar kabo pas juos, pasirodo nesugeba nuimti net ir po mėnesio laiko, dingo kaip į vandenį, niekas neinformuoja. Labai nusivylęs paslaugom, bet gal čia normalu, vis gi lietuvių brand...
Sveiki, Arminai,

Ačiū už komentarą - mums yra begalo svarbu suprasti Jūsų, kaip mūsų kliento, poreikius.

Norime priminti, jog dirbame kartu su domenų tiekėjais tam, kad galėtume užtikrinti domenų pasirinkimo įvairovę. Jei klientas paprašo grąžinti lėšas už domeną, domenas yra ištrinamas iš mūsų sistemos tą pačią dieną, kai įvykdomas lėšų grąžinimas. Vis dėlto, kadangi atliekame tarpininko vaidmenį, domeną pilnai ištrinti iš duomenų bazės gali tik domenų tiekėjas. Šio proceso trukmė priklauso nuo įvairių aplinkybių ir jo paspartinti iš savo pusės negalime.

Jeigu turite papildomų klausimų, maloniai kviečiame kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo komandą el. paštu [email protected] arba per skiltį "Pagalba", kurią rasite savo Hostinger paskyroje.

Dėkojame Jums už suprantingumą ir kantrybę šioje situacijoje, mums tai itin svarbu.

Pagarbiai
Hostinger komanda
Atsakyti
Įsigijome galimybę susikurti X vnt. el. p. Du kartus nuėmė pinigus, kaip už dvigubą mokėjimą, vieną el.p. sukūrėme, kitų - neleidžia. Pinigų nėra. SAVAITĘ laiko kovoju su support'u, atsakymai tie patys "perduota TECH skyriui / darome / atsiprašome..." Tik paklausius kokią alternatyvą galite pasiūlyti, nes mums reikia skubiai, NIEKO nesiūlo, NIEKO NEDARO. SAVAITĘ LAIKO SĖDIME BE PAŠTŲ. Nors pirmą dieną pasakė, kad rytoj tikrai viskas bus padaryta.
Tokias įmones turi tikrinti vartotojų teises. Tai nekokybiškas tiekėjas, kuris ima apmokestinimą, paslaugos neteikia, patys NEI karto ne susisiekė, reikia pačiai vos ne kasdien rašyti, alternatyvų JOKIŲ nesiūlo ir jiems visiškai vienodai, kad dėl jų kenčia kitos įmonės veikla.
Už tokį ne atsakingumą tikrai neužteks tik grąžinti apmokėjimą ir nutraukti bendravimą. Tegul atitinkamos institucijos ir vertina Jūsų darbą.
Atsakyti
Nesitikėjau, kad toks didelis brandas gali taip neprofesionaliai dirbti. Buvo užregistruotas domain'as, bet po dienos dariau refund, kurį grąžino per 2-4 dienas, bet domain name užsiblokavo pas save serveriuose ir nėjo naudoti. Kontaktuota su konsultantais kelias savaites, vos ne kas dieną, o jų dainelė ta pati. Niekas neišsisprendė dar po dviejų savaičių, o domain name vis dar kabo pas juos, pasirodo nesugeba nuimti net ir po mėnesio laiko, dingo kaip į vandenį, niekas neinformuoja. Labai nusivylęs paslaugom, bet gal čia normalu, vis gi lietuvių brand...
Atsakyti
Jurga 2021-12-14 09:41:00
Supportas visiškai nekompetentingas. Nuo praėjusios savaitės nesugeba perkelti tinklapio iš vieno hostingo į kitą, konsultantai vienas kitam prieštarauja (bendravau bent su penkiais!), dabar apskritai nebeatsako į žinutes. Žmonės, išmokite dirbti vieną kartą. Man jus rekomendavo kaip geriausius - panašu, kad smarkiai suklydau.
Sveiki, Jurga,

Dėkojame už Jūsų atsiliepimą.

Apgailestaujame dėl patirtų nesklandumų. Apibūdinta situacija visiškai neatitinka aptarnavimo kokybės, kurią siekiame užtikrinti savo klientams.

Dėl informacijos trūkumo negalime tinkamai patikrinti jūsų paskyros ir detaliau pakomentuoti susiklosčiusios situacijos. Visgi, norėtume plačiau aptarti Jūsų patirtį tam, kad išvengtume panašaus pobūdžio nesusipratimų ateityje. Siekdami užtikrinti Jūsų duomenų privatumą, maloniai kviečiame Jums patogiu laiku atsiųsti daugiau informacijos apie patirtus nesklandumus aptarnavimo kokybės klausimais adresu [email protected]

Pagarbiai
Hostinger komanda
Atsakyti
Supportas visiškai nekompetentingas. Nuo praėjusios savaitės nesugeba perkelti tinklapio iš vieno hostingo į kitą, konsultantai vienas kitam prieštarauja (bendravau bent su penkiais!), dabar apskritai nebeatsako į žinutes. Žmonės, išmokite dirbti vieną kartą. Man jus rekomendavo kaip geriausius - panašu, kad smarkiai suklydau.
Atsakyti
Esu labai patenkimas visomis Hostinger paslaugomis. Sąžininga kainodara, nepriekaištingas klientų aptarnavimas, mano tinklapiai veikia greitai ir visada pasiekiami. Ačiū Hostinger komandai. Linkiu sėkmingai plėstis visame pasaulyje.
Atsakyti
Gedas 2021-08-23 12:27:35
Esamiems klientams norint prasitesti plana kainos kyla dvigubai - nerekomenduoju :)
Sveiki, Gedai,

Esame dėkingi už Jūsų komentarą.

Stengiamės užtikrinti galimybes visiems vartotojams pradėti projektus, todėl naujas planas yra kiek pigesnis. Vėliau esamą planą atnaujinat ar gerinant, kainos kiek didesnės, bet lyginant su kitais tiekėjais - stengiamės išlaikyti geriausius pasiūlymus.

Matome, jog mūsų komanda Jums jau pateikė alternatyvius situacijos sprendimo būdus. Tad, tikimės, jog rasime sprendimą, kuris Jus pilnai tenkina.

Linkėjimai,
Hostinger komanda
Atsakyti
Andrius 2021-08-20 19:18:25
Pats parašo pats sau ir atsako. Klounas. IP vienodas beveik visur. Klounai
Sveiki, Andriau,

Ačiū už Jūsų komentarą.

Jūs matote vienodą IP adresą - 27tuu7j3, nes tai yra Hostinger ofiso adresas. Tuo tarpu, mes siekiame atrašyti į visus komentarus, skundus ir atsiliepimus, nes tikime, jog skaidri komunikacija gali išspręsti visus klausimus.

Jei Jums reikės pagalbos ar turėsite kitų klausimų, mielai atsakysime!

Linkėjimai,
Hostinger komanda
Atsakyti
Esamiems klientams norint prasitesti plana kainos kyla dvigubai - nerekomenduoju :)
Atsakyti
Pats parašo pats sau ir atsako. Klounas. IP vienodas beveik visur. Klounai
Atsakyti
Agnė 2021-07-11 23:59:09
Kažkokie kosmonautai, bandai susisiekti, tai kelis kart per dieną keičiasi darbuotojai, nesugeba išspręsti elementaraus dalyko. Nuo bieno konsultanto, prie kito, ir taip jau antras mėnuo! Esu be galo pasipiktinusi. Net tel. nr. nėra situacijai išsiaiškinti. Tiesą pasakius neįsivaizduoju kam tie darbuotojai ten reikalingi.
Sveiki, Agne,

Ačiū už Jūsų atsiliepimą.

Mūsų komanda nori suteikti tik aukščiausios kokybės paslaugas, todėl nelaukdami peržvelgėme esamą situaciją.

Norime užtikrinti nenutrūkstamą klientų aptarnavimą - dėl šios priežasties, Live Chat ir komunikacija paštu yra efektyvesnis būdas sprendžiant techninius klausimus. Vienam agentui baigus savo pamainą, kitas gali akimirksniu perimti situaciją ir tęsti pokalbį. Suprantame, jog pokalbis su vienu asmeniu suteikia saugumo jausmą, tačiau norime užtikrinti, jog komandinis darbas nulemia greitesnius sprendimus.

Su Jumis jau susisiekė mūsų klientų aptarnavimo specialistas, kuris padės kuo greičiau pasiekti Jūsų norimą tikslą.

Jei turite kitų klausimų, ar norite plačiau aptarti aptarnavimo kokybę, visuomet lauksime Jūsų laiško adresu [email protected]

Lauksime Jūsų atsakymo!

Linkėjimai,
Hostinger komanda
Atsakyti
Kažkokie kosmonautai, bandai susisiekti, tai kelis kart per dieną keičiasi darbuotojai, nesugeba išspręsti elementaraus dalyko. Nuo bieno konsultanto, prie kito, ir taip jau antras mėnuo! Esu be galo pasipiktinusi. Net tel. nr. nėra situacijai išsiaiškinti. Tiesą pasakius neįsivaizduoju kam tie darbuotojai ten reikalingi.
Atsakyti
Ingrida 2021-03-15 12:04:06
Nekelia didelio pasitikejimo, jog rasomi netikri komentarai pacios imones. Tas pats IP raso gerus atsiliepimus ir tas pats IP atraso i zmoniu klausimus (IP 4eift55r)
Sveiki, Ingrida,

Jūs esate visiškai teisi - visi atsiliepimai ir atsakymai palikti iš IP4eift55r adreso yra Hostinger esamų arba buvusių darbuotojų, iš laikų kai dar dirbome ofisuose. Mes neslepiame savo tapatybės ar ketinimų, komanda tiesiog dalinasi savo darbo vietos įspūdžiais, tačiau ne atsiliepimais apie mūsų teikiamą paslaugą.

Jei kiltų kitų klausimų, kreipkitės!

Linkėjimai,
Hostinger Komanda
Atsakyti
Nekelia didelio pasitikejimo, jog rasomi netikri komentarai pacios imones. Tas pats IP raso gerus atsiliepimus ir tas pats IP atraso i zmoniu klausimus (IP 4eift55r)
Atsakyti
Marius 2021-01-22 09:53:41
Kai įmonė nepateikia net tel. numerio, iškarto kelia įtarimų ir nesuteikia įmonei pasitikėjimo. Kodėl numeris pateikiamas tik atsiliepimuose, o puslapyje nėra tokios informacijos?
Sveiki, Mariau,

Ačiū už komentarą - mes visuomet esame atviri diskusijai!

Esame inovatyvi technologijų kompanija ir ieškome optimaliausių ir naujausių būdų bendrauti su savo klientais.

Vardan greičio ir tikslumo suteikiant pagalbą mūsų klientams, mes naudojame visą parą veikiančią susirašinėjimų platformą. Tai padeda suteikti aiškią vizualinę informaciją ir efektyvų aptarnavimą.

Suprantame, jog pagalba telefonu yra visuotinai priimtinas bendravimo būdas, tačiau matome, kad tai yra lėtas, brangus ir dažnai netikslus aptarnavimo būdas mūsų industrijoje. Kontaktinio telefono numerio nenurodome savo internetinėje svetainėje, nes telefonu negalėtume suteikti pagalbos išlaikant savo aptarnavimo greičio standartą.

Esame visuomet pasiekiami, kai jūs ar bet kas kitas, turi klausimų ar reikia patarimo. Su mumis galima susisiekti Facebook, Twitter, el. paštu, užpildžius anketą hostinger.lt/kontaktai ar net ir čia, Rekvizitai.vz.lt.

Tikimės, jog šis atsakymas suteikė jums pasitikėjimo išbandyti mūsų teikiamas paslaugas. Jei turite klausimų, mielai atsakysime į viską. Galite kreiptis el. paštu: [email protected] arba bet kuriuo iš minėtų būdų.

Linkėjimai,
Hostinger komanda
Atsakyti
Ignas Dombrauskis, Hostinger 2020-01-13 16:10:42
Dariau, ačiū už pastebėjimus! Pagalvosime, kaip aiškiau pateikti telefono numerį. Šį kartą juo dalinuosi čia - +370 645 03378.

Jei turėsite daugiau pastebėjimų, visuomet jų laukiame čia, [email protected] ar tuo pačiu telefonu.
Kai įmonė nepateikia net tel. numerio, iškarto kelia įtarimų ir nesuteikia įmonei pasitikėjimo. Kodėl numeris pateikiamas tik atsiliepimuose, o puslapyje nėra tokios informacijos?
Atsakyti
S 2020-07-14 12:42:35
Nuolatinės problemos su paštu!
Labas,



Nuoširdžiai atsiprašome už nepatogumus!

Norėtume išsiaiškinti, su kokiomis problemomis susidūrėte. Galbūt galėtumėte atsiųsti elektroninį laišką paštu: [email protected] ir mūsų komanda peržvelgs, kodėl vis kyla problemos.

Pagarbiai,
Hostinger komanda
Atsakyti
Nuolatinės problemos su paštu!
Atsakyti
Dosu atakos eina i portus, ka darot? Pasiulymas pakeiskit portus. Ne kad uzblokuoti ataku sali. Tai NAT padidinkit mes uzblokuoisim kiekvienas savo servui. Jei ne blokuokit jus.
Ignas Dombrauskis, Hostinger
2020-01-13 16:10:42 IP 4eift55r
Atsakyti
Darius 2020-01-10 14:27:18
Viskas labai lietuviška, nėra tel numerio kuriuo galėčiau pasiskambinti pasikonsultuoti, visos nuorodos veda tik i viena ; rinkis plana mokėk euriukus ir pradedam. Kad pradėti reikia žinoti ka moka dirbti ši kompanija. Vien užklausos laiškais nedomina, žaidimas sms
Dariau, ačiū už pastebėjimus! Pagalvosime, kaip aiškiau pateikti telefono numerį. Šį kartą juo dalinuosi čia - +370 645 03378.

Jei turėsite daugiau pastebėjimų, visuomet jų laukiame čia, [email protected] ar tuo pačiu telefonu.
Atsakyti
Viskas labai lietuviška, nėra tel numerio kuriuo galėčiau pasiskambinti pasikonsultuoti, visos nuorodos veda tik i viena ; rinkis plana mokėk euriukus ir pradedam. Kad pradėti reikia žinoti ka moka dirbti ši kompanija. Vien užklausos laiškais nedomina, žaidimas sms
Arturas Kundelis
2019-07-18 16:12:47 IP 2e8onjhg
Atsakyti
Siuolaikiska, i prieki ziurinti kompanija, auksciausio lygio paslaugos ir rupinimasis klientais !
Atsakyti
Dirbu Hostinger jau vieneri metai ir galiu drąsiai teigti, tai vienareikšmiškai geriausia įmonė su kuria yra tekę turėti reikalų.
Pirmiausia, vidinė kultūra - ypatingai didelis dėmesys skiriamas sukurti atmosferą, kurioje žmogui būtų malonu dirbti: modernus ofisas, suteikti darbo įrankiai/atributika, įvairiausi renginiai Lietuvoje ir už jos ribų.
Negana to, nuostabus kolektyvas - suburti talentingi žmonės, kuriuos vienija bendros vertybės bei mastysena, dirbdamas su šiomis asmenybėmis jaučiuosi palaikomas bei skatinamas tobulėti ir kaip darbuotojas, ir kaip žmogus, o tai teikia didelį pasitenkinimą :)
Jei ir Tu nori mylėti savo darbą ir ryte džiaugtis, kad keliauji į draugų kolektyvą, kviečiu prisijungti ir tave!
Atsakyti
@Tomai, ačiū dar kartą už pagalbą! Greita ir neskausminga patirtis..!

@Hostinger, nuostabus klientų aptarnavimas, super kainos ir teikiamos paslaugos!

A very happy customer!
Ignas Dombrauskis, Hostinger
2019-04-18 14:42:50 IP 4eift55r
Atsakyti
IT 2019-04-13 22:35:40
Tęsiame apžvalgą. Hostinger savo tinklalapyje skelbia: Premium Plius planas - el. pašto paskyros - neribota, kaina 2, 45 €/mėn (bet čia kaina, jei sugalvosi mokėti už 4 metus, jei moki už 2 metus - kainna 3, 09 €/mėn). Visos kainos be pvm. Kai paaiškėja, kad gali išjungti el. paštą be pagrindo, ar laiškai vėluoja, tada Hostingeristas išgimdo opusą: "Ačiū už supratingumą. Puikiai suprantu, kad mūsų siūlomos nemokamo el. pašto el pašto paslaugos gali šiek tiek nuvilti.". Na taip - be pagrindo išjungta paslauga, 20 minučių tos pačios įmonės kitam vartotojui keliaujantys laiškai "truputį nuvylė", bet reikia pastebėti, tai nebuvo "nemokama paslauga"
Dar kartą ačiū už pastabas. Rūpinamės jūsų el. pašto apsauga nuo SPAM, tad naudojant mūsų bazinį el. pašto įrankį laiškai kartais gali keliauti kiek ilgiau. Jūsų konkrečiu atveju suveikusi SPAM apsauga laikinai apribojo priėjimą prie el. pašto paslaugos. Viską atstatėme iškart, kai mus informavote.

Prie visų web hostingo planų suteikiame ir nemokamai aktyvuojame bazinį el.pašto įrankį. Tuo tarpu esant sudėtingesnių ir galingesnių sprendimų poreikiui, klientams siūlome rinktis našesnius el. pašto sprendimus.

Bet kuriuo atveju į pastabas reaguojame ir tobulinsime savo paslaugas, kad jums naudotis būtų dar patogiau ir paprasčiau. Ačiū!
Ignas Dombrauskis, Hostinger
2019-04-18 14:42:14 IP 4eift55r
Atsakyti
IT 2019-04-13 22:16:26
Taigi, tęsiame apie kainas: kol reikia prisivilioti, Hostingeristas rašo: "Sveiki, taip, domeno atnaujinimo kaina yra tokia pati - 6, 49 e :) ", tačiau kai inicijuoji domeno perkėlimą ir reikia mokėti, gauni mokėti brangiau, o į klausimą " kas per...?" kitas Hostingeristas jau teigia: "O dėl kainos, tai gali būti, kad kolega tikrino registracijos kainą, kai tuo tarpu, domeno pratęsimas turi nežymiai didesnę kaina. "
Laukite tęsinio.
Ačiū už gerą pastabą! Nors atnaujinimo kainos ir nurodytos www.Hostinger.lt, matyt, ne taip aiškiai, kaip reikėtų - papildysime.

Šią akimirką.lt domeno pratęsimas metams kainuoja 8, 49 eur + PVM, o kitų - nuo 1, 85 eur + PVM.
Atsakyti
Tęsiame apžvalgą. Hostinger savo tinklalapyje skelbia: Premium Plius planas - el. pašto paskyros - neribota, kaina 2, 45 €/mėn (bet čia kaina, jei sugalvosi mokėti už 4 metus, jei moki už 2 metus - kainna 3, 09 €/mėn). Visos kainos be pvm. Kai paaiškėja, kad gali išjungti el. paštą be pagrindo, ar laiškai vėluoja, tada Hostingeristas išgimdo opusą: "Ačiū už supratingumą. Puikiai suprantu, kad mūsų siūlomos nemokamo el. pašto el pašto paslaugos gali šiek tiek nuvilti.". Na taip - be pagrindo išjungta paslauga, 20 minučių tos pačios įmonės kitam vartotojui keliaujantys laiškai "truputį nuvylė", bet reikia pastebėti, tai nebuvo "nemokama paslauga"
Atsakyti
Taigi, tęsiame apie kainas: kol reikia prisivilioti, Hostingeristas rašo: "Sveiki, taip, domeno atnaujinimo kaina yra tokia pati - 6, 49 e :) ", tačiau kai inicijuoji domeno perkėlimą ir reikia mokėti, gauni mokėti brangiau, o į klausimą " kas per...?" kitas Hostingeristas jau teigia: "O dėl kainos, tai gali būti, kad kolega tikrino registracijos kainą, kai tuo tarpu, domeno pratęsimas turi nežymiai didesnę kaina. "
Laukite tęsinio.
Atsakyti
Prie Hostinger marketingo kolektyvo (tuomet dar tris kartus mažesnio) prisijungiau daugiau nei prieš metus. Per šį laiką turėjau progą save išbandyti keliuose skirtinguose amplua, susikroviau nemenką žinių bagažą skaitmeninio marketingo srityje. Hostinger komanda palaikė mane visur - padėjo augti ir kaip asmenybei, ir kaip darbuotojai. Visi Hostingeryje supranta vieną - geri, motyvuoti, tobulinantys save darbuotojai, plius teisingos, vieningos vertybės bei darbo prinicipai yra tai, kas garantuoją įmonės sėkmę, augimą ir pavydėtinus rezultatus. Visi čia žino savo, kaip darbuotojo, tikslą, mato viziją ir supranta, kad tik stiprūs darbuotojai, tvirtos, protingos, nuolat besimokančios ir iššūkių nebijančios asmenybės yra sėkmės garantas. Apie Hostingerį, įmonės kultūrą, kolektyvo požiūrį į darbą, gebėjimą spręsti iššūkius ir imtis atsakomybės turėtų jau sklandyti legendos - čia iš tikrųjų dirba patys geriausi specialistai, o atmosfera, sukuriama įmonės tikslų siekimui ir asmeniniam tobulėjimui, sunkiai žodžiais apibūdinama. Kartais su kolegomis juokaujame, kad iš šono, galbūt, viskas skamba nerealiai ir šiek tiek primena sektą, tačiau taip ir yra - nereali atmosfera + sveikas požiūris į darbą + teisingos vertybės + kiekvieno darbuotojo užsidegimas - dalykai, kurie tikrai retai surandami įmonėse. Visiems protingiems, ambicingies, užsidegusiems žmonėms, kurie ieško globalios patirties, greito, produktyvaus mokymosi, pačių stipriausių kolegų Lietuvoje ir pačios nerealiausios įmonės, kuri drąsiai taps kaip šeima - Hostingeris turėtų būti pirmiausias variantas apsvarstyti!
Atsakyti
Hostinger pradėjau dirbti ką tik pabaigęs universitetą ir dabar įmonėje skaičiuoju jau 8 mėnesį. Hostinger buvo pati geriausia vieta pradėti savo karjerą, čia kiekvienas darbuotojas yra vertinamas ne pagal savo amžių ar ilgametę darbo patirtį, tačiau labiausiai atsižvelgiama į žmogaus ambicijas bei norą prisidėti prie įmonės misijos. Tai puikiai atspindi faktas, jog daugelis esamų komandų vadovų savo kelionę Hostinger pradėjo nuo klientų aptarnavimo, o dabar sėkmingai veda įmonę į priekį. Lietuvoje tai tikriausiai viena iš nedaugelio įmonių, kurioje sprendimai priimami atsižvelgiant į kompanijos verybes. Todėl jeigu norite prisidėti prie pasaulinio lygio įmonės, kuri jau dabar drebina rinką ir norite tobulėti 10x, JOIN US!
Atsakyti
Ieskojau hostingo savo dideli srauta turinciai svetainei. Pastarosios imones kaip IV, Hostex nesugebejo pasiulyti tinkamo plano, taciau si kompanija pasiule ir gera serverio vieta, ir greiti. Taip pat, klientu aptarnavimas - auksciausia kokybe. Lenkiu zemai galva ir toliau naudosiu sias paslaugas.
Atsakyti
Gyvenu ir dirbu UK, Hostinger talpinu pora savo websaitu. Esu labai patenkintas. Tik pabendravus su supportu ir pamacius lietuviskus vardus supratau kad si imone lietuviska, kas buvo labai keista, nes paslaugu kokybe, klientu aptarnavimas tikrai lenkia cia esancias imones. Tai labai maloniai stebina. Keista, kad apie sia imone raso dideli uzsienio portalai, o LT kazkaip tylu. Saunuoliai!
Atsakyti
Dirbu čia jau penktus metus ir tikrai galiu pasakyti, kad tai yra labai gera įmonė, kurioje galite pradėti arba tęsti savo IT karjerą! Suteikiami mokymai, pastovus grįžtamasis ryšys, puikūs kolegos, vidinė kultūra ir VAIBAS ;) Tad prisijunk ir tu ;)
Atsakyti
Lukas 2017-11-23 11:06:19
65 darbuotojai nesusiotvarko su ftp serveriais?? :D O viskas ką gali support'as pasakyti: įsigykite premium hostinga :D ir nesvarbu, kad zmones naudojasi 000webhost'u tik del to, kad jis nemokamas. Gėda tokios šūdų įmonės daro Lietuvai.

https://imgur.com/a/ZAW7Q
https://www.000webhost.com/forum/t/ftp-maintenance-22-11-2017-ftp-file-manager-login-credentials-are-not-correct-do-not-work/95680/126
Labas Lukai,

000webhost projektas yra sukurtas tam, kad suteiktų galimybę mokytis ir tobulinti programavimo ir kompiuterinio raštingumo žinias už dyką. 000webhost naudojasi daugiau nei 29 milijonai žmonių iš viso pasaulio, projektas auga dideliu greičiu ir manau net nereikia pasakoti kiek daug resursų kainuoja tokio dydžio infrastruktūros išlaikymas. Tačiau mes ir toliau investuosime į šį nemokamą projektą tam, kad dar daugiau žmonių atrastų internetą ir jo suteikiamas galimybes šiame greitai besikeičiančiame pasaulyje.

Būtent dėl netikėtai paskutinėmis savaitėmis suintensyvėjusio 000webhost augimo, mūsų FTP servisai netlaikė padidėjusios apkrovos. Galiu nuraminti, kad komanda daug ir intensyviai dirba, kad funkcionalumai netrukus būtų atstatyti.

Support'as šiam projektui nėra teikiamas, tavo pateiktas printscreen yra iš 000webhost bendruomenės forumo. Dauguma mūsų darbuotojų dirba su mūsų mokamais projektais tam, kad galėtume išlaikyti savo nemokamus projektus.

Tavo negražaus pasisakymo dėl gėdos Lietuvai nekomentuosiu, tiesiog pateiksiu nuorodą į vieną populiariausių pasaulio atsiliepimų ir komentarų apie įmones katalogų: https://www.trustpilot.com/review/hostinger.com.
Atsakyti
65 darbuotojai nesusiotvarko su ftp serveriais?? :D O viskas ką gali support'as pasakyti: įsigykite premium hostinga :D ir nesvarbu, kad zmones naudojasi 000webhost'u tik del to, kad jis nemokamas. Gėda tokios šūdų įmonės daro Lietuvai.

https://imgur.com/a/ZAW7Q
https://www.000webhost.com/forum/t/ftp-maintenance-22-11-2017-ftp-file-manager-login-credentials-are-not-correct-do-not-work/95680/126
Atsakyti
Geriausia vieta kurioje teko dirbti, per visą karjerą, įvairus kolektyvas, galima rasti bendraminčių, su kuriais tikrai linksma bendrauti ir juokauti. Daug laiko skiriama vidinei kultūrai ir atmosferai gerinti. Švenčiamas kiekvienas gimtadienis, o kai daug žmonių dirba, tai vos ne kiekvieną ar kas antrą dieną. :-D Įmonė organizuoja nemažai renginių, dovanoja bilietus įvairius renginius ar jei yra grupė darbuotojų kuriems reikalingi svarbūs mokymai jie nuperkami. Garantuotas geras vakarietiško lygio atlyginimas, net praktikantai gauna atlyginimą. Garantuotos galimybės tobulėti. Tikrai rekomenduoju šią darbovietę. Mano nuomone geriausia lietuvių įmonė Kaune.
Atsakyti
Nerijus 2017-08-18 16:14:58
Įmonė, kuri negreitai reaguoja į užklausas. Telefonu visai nekonsultuoja. Gerai reikia paieškoti kaip jiems galima parašyti. Apriboja keičia sąlygas neperspėjant, išjungia svetainę savo nuožiūra. Labai žemas požiūris į klientą ir jo poreikius.
Laba diena, Nerijau,

Apgailestaujame dėl Jūsų patirtų nesklandumų. Dėl duomenų trūkumo negalime patikrinti jūsų paskyros ir detaliau pakomentuoti susidariusios situacijos. Kviečiame kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo liniją bet kada Jums patogiu laiku paspaudus pokalbio mygtuką mūsų puslapio dešiniajame apatiniame kampe arba čia: https://www.hostinger.com/contacts.

Savo klientams konsultacijas teikiame visą parą, kasdien, Live Chat kanalu bei elektroniniu paštu.

Pagarbiai,
Hostinger

Taip pat rekomenduojame

Mano planas
Markestro (buvęs myPlan)

Adresas: Perkūnkiemio g. 2, 3 aukštas, LT-12129 Vilnius.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės; energetika; interneto paslaugos; televizija ir radijas.
Tam, kad galėtume padėti Jums išsirinkti tinkamiausią paslaugą, kiekvieną dieną dirbame su elektros energijos, interneto, televizijos ir kitų paslaugų teikėjais. Esame puikiai išsinagrinėję daugiau nei 200 jų turimų pasiūlymų. Tai mums leidžia būti nešališkiems ir padėti išsirinkti pasiūlymą, geriausiai atitinkantį...
Consilium optimum
Fastlink | Internetas, televizija

Adresas: L. Giros g. 50, LT-06325 Vilnius.
Veiklos sritys: televizija ir radijas; interneto paslaugos; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaizdo stebėjimo sistemos.
Fastlink – sparčiai besiplečianti interneto, išmaniosios televizijos, vaizdo stebėjimo ir kitas inovatyvias IT paslaugas, PRIVATIEMS ir VERSLO klientams, teikianti bendrovė, kuri Lietuvos rinkoje veikia virš 20 metų. Fastlink yra pirmasis paslaugų tiekėjas Lietuvoje, siūlantis savo klientams 4K (ULTRA HD) išmaniąją...
Cgates
Internetas | Televizija | Namų telefonas

Adresas: Ukmergės g. 120, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto paslaugos; telekomunikacijos, ryšio priemonės; televizija ir radijas.
„Cgates“ – tai vienas didžiausių interneto ir televizijos tiekėjų Lietuvoje, teikiantis sumanios skaitmeninės, šviesolaidinio interneto bei fiksuoto namų telefono ryšio paslaugas. Kodėl verta rinktis „Cgates“: Neriboto šviesolaidinio interneto planai – rinkitės norimą greitį, nuo standartinio 100 Mb/s iki ypač...
VERSLO IDĖJŲ PARTNERIAI
Google

Adresas: Kareivių g. 6-402, LT-09117 Vilnius.
Veiklos sritys: seo paslaugos; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; reklamos paslaugos.
GOOGLE ADS REKLAMA Sertifikuota reklama visame Google reklamos tinkle. Reklama paieškoje ir turinyje, Gmail, YouTube, remarketingas. SEO PASLAUGOS IR OPTIMIZAVIMAS Profesionalus interneto svetainių SEO optimizavimas. SEO analizė, vidinis bei išorinis optimizavimas, priežiūra. GOOGLE ANALYTICS IR TAG MANAGER Google...
CZAR Intelligence
Caesar7 - unikalios elektroninės parduotuvės

Adresas: Vinco Kudirkos g. 5A, LT-03105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto svetainių kūrimas, talpinimas; grafika, dizainas; interneto parduotuvės; interneto paslaugos; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; kompiuterių remontas, it paslaugos; konsultacijų paslaugos.
CZAR Intelligence paslaugos Pagrindinės CZAR Intelligence paslaugos Unikalių elektroninių parduotuvių kūrimas Unikalių programėlių kūrimas (Android, iOS, Windows, macOS, Linux) Užsakymų valdymo, gamybos valdymo, sandėlio valdymo sprendimų kūrimas Informacija potencialiems verslo partneriams Reprezentacinių...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Mūsų pačių kraujyje slypintis sveikatos šaltinis
Mūsų pačių kraujyje slypintis sveikatos šaltinis
Ilgą laiką medicinoje naudota trombocitais papildyta plazma (PRP) buvo vienintelis trombocitų kilmės produktas, skirtas audiniams gydyti. 2013 m. prancūzų profesorius anesteziologijos gydytojas ir...
Poilsio ir pramogų tandemas "NoriuNoriuNoriu" bei "Laisvalaikio dovanos" – jau ir "Ozo" prekybos centre
Poilsio ir pramogų tandemas "NoriuNoriuNoriu" bei "Laisvalaikio dovanos" – jau ir "Ozo" prekybos centre 06-28 15:11
Poilsio ir pramogų elektroninė parduotuvė "NoriuNoriuNoriu" žengia į didžiuosius prekybos centrus. Nuo šiol platų poilsio, viešbučių, pramogų ir kelionių pasiūlymų pasirinkimą bus galima įsigyti...
Aukštos kvalifikacijos specialistų migracija į Lietuvą: finansinės paskatos darbdaviams ir darbuotojams
Aukštos kvalifikacijos specialistų migracija į Lietuvą: finansinės paskatos darbdaviams ir darbuotojams 06-28 10:47
Nuo 2022 m. liepos 1 d. įsigalioja Užimtumo įstatymo pakeitimai, padedantys Lietuvos Respublikos darbdaviams pritraukti trūkstamus aukštos kvalifikacijos specialistus iš užsienio, įskaitant nuo...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar kainų augimas koreguoja Jūsų planus?

Akcijų kainos

Xerox 16,22 +2,72%
Exxon Mobil 89,03 +2,45%
Chevron 147,57 +1,93%
Humana 464,39 +1,66%
Nike 110,50 -2,13%
Amazon.com 113,22 -2,78%
eBay 44,38 -2,82%
Macy's 20,20 -3,63%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (JAV) 8,14 +24,66%
Nafta 107,62 +3,21%
Dyzelis 4,65 +15,10%
Benzinas 3,83 +20,06%
Vištiena 3,70 +0,82%
Cukrus 0,80 -1,23%
Anglis 196,95 +16,09%
Varis 9377,15 -7,72%