Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę HOSTINGER
Parašykite savo atsiliepimą apie HOSTINGER, UAB
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Sveiki,
Dalinuosi savo patirtimi kalbant apie VPS serverius. Šiuo metu naudoju senąjį VPS 3 planą, likęs išpirkimo laikotarpis - apytiksliai pusę metų. Naujiems klientams siūlote geresnius, galingesnius KVM planus vos ne už tą pačią senųjų VPS serverių kainą.
Kadangi esu Jūsų klientas ne vienerius metus - tikėjausi VPS serverio konvertavimo (pinigine išraiška) į KVM planą (duomenis persikelčiau pats), tačiau iš konsultanto gavau neigiamą atsakymą, kad toks konvertavimas nėra galimas, nors pačioje mano ir "Hostinger" bendradarbiavimo pradžioje - esu sėkmingai konvertavęs "Cloud Hostingą" į VPS serverį.
Klausimas - kodėl už panašią pinigų sumą naujieji klientai gali naudotis privilegija turėti geresnį serverį, o lojalūs klientai būti užstrigę su senaisiais serveriais ir neturėti galimybės pereiti į KVM ?
Pikta, bet būtų smagu, jeigu save laikote vienu iš lyderiaujančių hostingo paslaugų teikėju, kad nebūtų orientuojamąsi tik į naujuosius klientus bei trumpalaikį biznio modelį.
Sveiki, Karoli,
Dėkojame, kad skyrėte laiko ir palikote atsiliepimą. Esame dėkingi, kad pasidalinote, su kokiomis problemomis susiduriate.
Jūsų atsiliepimą nusiųsime atsakingoms komandoms. Taip pat norėtume daugiau išgirsti apie jūsų Hostinger patirtį. Jei turite pasiūlymų - mūsų [email protected] pašto dėžutė visada atvira!
Su geriausiais linkėjimais,
Hostinger komanda
Sveiki,
Dalinuosi savo patirtimi kalbant apie VPS serverius. Šiuo metu naudoju senąjį VPS 3 planą, likęs išpirkimo laikotarpis - apytiksliai pusę metų. Naujiems klientams siūlote geresnius, galingesnius KVM planus vos ne už tą pačią senųjų VPS serverių kainą.
Kadangi esu Jūsų klientas ne vienerius metus - tikėjausi VPS serverio konvertavimo (pinigine išraiška) į KVM planą (duomenis persikelčiau pats), tačiau iš konsultanto gavau neigiamą atsakymą, kad toks konvertavimas nėra galimas, nors pačioje mano ir "Hostinger" bendradarbiavimo pradžioje - esu sėkmingai konvertavęs "Cloud Hostingą" į VPS serverį.
Klausimas - kodėl už panašią pinigų sumą naujieji klientai gali naudotis privilegija turėti geresnį serverį, o lojalūs klientai būti užstrigę su senaisiais serveriais ir neturėti galimybės pereiti į KVM ?
Pikta, bet būtų smagu, jeigu save laikote vienu iš lyderiaujančių hostingo paslaugų teikėju, kad nebūtų orientuojamąsi tik į naujuosius klientus bei trumpalaikį biznio modelį.
10 balų už kokybę ir aptarnavimą
Sveiki!
Ačiū už atsiliepimą. Neužmirškite, kad mūsų [email protected] pašto dėžutė visada laukia Jūsų papildomų atsiliepimų ir pasiūlymų, visada mėgstame juos išgirsti!
Viso geriausio,
Hostinger komanda
www.hostinger.com - s*****i. Daug informacijos anglų kalba, kaip jie apgaudinėja klientus. Nurašyti pinigus iš kortelės - pagal valią. Kortelė buvo užblokuota ir jiems išsiųstas pareiškimas.
Fraudsters. Lots of information in English how they cheat customers. Write off money from the card - at will. The card was blocked and a statement was sent to them.
Sveiki, Laima,
Ačiū, kad skyrėte laiko ir palikote atsiliepimą. Labai vertiname savo klientų pasitikėjimą. Jūsų paliktos pastabos yra itin svarbios ir padeda mums augti, kaip geresniam hostingo paslaugų teikėjui.
Mūsų sistemoje nepavyko rasti jūsų paskyros, tačiau galite neabejoti - mūsų komanda kuo greičiau suras jūsų minėtą mokestį. Jį suradę sužinosime ar buvo įjungtas automatinis paslaugos pratęsimas, ar buvo kita priežastis. Išsiaiškinę priežastį, būtinai jums pranešime!
Jei turite daugiau pastabų ar informacijos susijusios su šiuo atveju, parašykite mums [email protected]. Mes visada pasirengę išklausyti.
Pagarbiai
Hostinger komanda
Support'as greitai atsako, liux!
Sveiki, Vilmantai,
Labai ačiū už atsiliepimą. Nuolatos siekiame teigiamų pokyčių. Jūsų atsiliepimai yra kaip tik tai, ko mums reikia, kad galėtume ir toliau judėti į priekį!
Su geriausiais linkėjimais
Hostinger komanda
www.hostinger.com - s*****i. Daug informacijos anglų kalba, kaip jie apgaudinėja klientus. Nurašyti pinigus iš kortelės - pagal valią. Kortelė buvo užblokuota ir jiems išsiųstas pareiškimas.
Fraudsters. Lots of information in English how they cheat customers. Write off money from the card - at will. The card was blocked and a statement was sent to them.
Nejuokaukit gal? Jusu konsultantai net nesupranta kaip Jusu paciu paslaugos veikia, kokios hpanel funkcios ir isviso elementaraus supratimo kaip internetas veikia nera...
Sveiki,
mūsų komanda vertina jūsų atvirą nuomonę. Tai suteikia mums naudingų įžvalgų ir parodo, kur galime sustiprinti teikiamų paslaugų kokybę.
Atsakingos komandos jau susipažino su jūsų atsiliepimu ir nagrinėja situaciją. Taigi, būkite tikri, kad jūsų nuomonė visada laukiama!
Pagarbiai
Hostinger komanda
Labas, Benai,
Mūsų komandai nuoširdžiai gaila dėl susiklosčiusios situacijos, tačiau labai vertiname jūsų atsiliepimą, nes tai padeda mums tobulėti.
Mūsų, kaip svetainių hostingo paslaugų teikėjo, pagalba apsiriboja tokiais klausimais kaip paskyros konfigūravimas ir hostingo valdymas. Kai kalba eina apie failų redagavimą ar kodo keitimą, tam jau reikalingos kitokio lygio žinios ir prieigos galimybės, todėl tokie atvejai dažniausiai neįeina į mūsų įprastai teikiamos pagalbos sritį. Hostinger siūloma pagalba yra tik viena alternatyvų, kuria gali pasinaudoti mūsų klientai. Jie taip pat gali kreiptis į išorės specialistus arba pasinaudoti mūsų pagalbiniais straipsniais ir viską susitvarkyti patys!
Užtikriname, kad apie jūsų situaciją bus pranešta atsakingoms komandoms. Jei turite papildomų klausimų ar pastebėjimų, visada galite kreiptis į mus el. pašto adresu [email protected].
Linkėjimai
Gabriela
Nejuokaukit gal? Jusu konsultantai net nesupranta kaip Jusu paciu paslaugos veikia, kokios hpanel funkcios ir isviso elementaraus supratimo kaip internetas veikia nera...
Pati paslauga visai nebloga, daug kas automatiskai ivyksta, zinoma yra kur tobuleti, bet klientu aptarnavimas siaubingas, live chat jei atsako po valandos tai nesamones sneka arba reikalauja susimoketi papildomai uz "problemu" sprendimus...
Labas, Benai,
Mūsų komandai nuoširdžiai gaila dėl susiklosčiusios situacijos, tačiau labai vertiname jūsų atsiliepimą, nes tai padeda mums tobulėti.
Mūsų, kaip svetainių hostingo paslaugų teikėjo, pagalba apsiriboja tokiais klausimais kaip paskyros konfigūravimas ir hostingo valdymas. Kai kalba eina apie failų redagavimą ar kodo keitimą, tam jau reikalingos kitokio lygio žinios ir prieigos galimybės, todėl tokie atvejai dažniausiai neįeina į mūsų įprastai teikiamos pagalbos sritį. Hostinger siūloma pagalba yra tik viena alternatyvų, kuria gali pasinaudoti mūsų klientai. Jie taip pat gali kreiptis į išorės specialistus arba pasinaudoti mūsų pagalbiniais straipsniais ir viską susitvarkyti patys!
Užtikriname, kad apie jūsų situaciją bus pranešta atsakingoms komandoms. Jei turite papildomų klausimų ar pastebėjimų, visada galite kreiptis į mus el. pašto adresu [email protected].
Linkėjimai
Gabriela
Pati paslauga visai nebloga, daug kas automatiskai ivyksta, zinoma yra kur tobuleti, bet klientu aptarnavimas siaubingas, live chat jei atsako po valandos tai nesamones sneka arba reikalauja susimoketi papildomai uz "problemu" sprendimus...
Svetainė su.lt domenu atjungiama, kas mėnesi. "customer support" pateikiami duomenys, kol duomenis patvirtina, svetainė įjungia vėl po 24 valandų, turi laukti, kol jie susikrapštys, po menesio vėl tas pats, vėl kažkokios techninės problemos ir svetainės domenas vėl išbrauktas iš jų sąrašo ir vėl turite pateikti duomenis, laukti, kol vėl jūsų svetainė bus įjungta. Tiek host'ingas, tiek domenas buvo pirktas per Hostinger, tačiau, daugiau per čia nebeplanuoju kurtis svetainės ir tikrai nerekomenduoju žaisti su jais, nes tikrai yra geresnių ir patikimesnių platformų svetainės kurimui, kurios neišiunginės jūsų svetainės kas menesį be jokio tikslo.
Sveiki, Titai,
Nuoširdžiai atsiprašome už šią patirtį. Tai nėra paslaugų kokybę kurią norime suteikti savo klientams, bet Jūsų atsiliepimas visada laukiamas, nes tai padeda mums bei mūsų paslaugoms tobulėti.
Norime įtikinti, kad mums labai rūpi Jūsų pasitenkinimas, todėl persiųsime Jūsų atsiliepimą atsakingoms komandoms. Taip pat, kviečiame pasidalinti savo patirtimi parašant laišką į [email protected] - tokiu būdu, padėsite mums bei mūsų paslaugoms tobulėti!
Su linkėjimais,
Gabriela
Svetainė su.lt domenu atjungiama, kas mėnesi. "customer support" pateikiami duomenys, kol duomenis patvirtina, svetainė įjungia vėl po 24 valandų, turi laukti, kol jie susikrapštys, po menesio vėl tas pats, vėl kažkokios techninės problemos ir svetainės domenas vėl išbrauktas iš jų sąrašo ir vėl turite pateikti duomenis, laukti, kol vėl jūsų svetainė bus įjungta. Tiek host'ingas, tiek domenas buvo pirktas per Hostinger, tačiau, daugiau per čia nebeplanuoju kurtis svetainės ir tikrai nerekomenduoju žaisti su jais, nes tikrai yra geresnių ir patikimesnių platformų svetainės kurimui, kurios neišiunginės jūsų svetainės kas menesį be jokio tikslo.
Noriu nutraukti visas įmanomas sutartis po ilgų metu darbo. Prasta vadyba, nauji klientai svarbesni nei lojalūs, prioritetai pigiai pinigautis trumpuoju laikotarpiu, nei išlaikyti ilgalaikius santykius.
Sveiki Gedvidai,
Ačiū už Jūsų atsiliepimą, tik dėka jų galime tobulėti.
Žemesnės kainos naujiems klientams yra siūlomos norint įrodyti mūsų paslaugų vertę ir, kad jie jaustųsi patogiai pradėdami savo svetainių talpinimo bei kūrimo kelionę. Taip pat, pratęsimo kainas irgi bandome išlaikyti konkurencingas. Nuoširdžiai atsiprašome jei mums nepavyko įrodyti paslaugų kokybės ir pratęsimo vertės.
Norėtume pakviesti pasidalinti daugiau įžvalgų apie mūsų paslaugas, todėl kviečiame raštelti [email protected]. O jei kartais iškiltų daugiau nesklandumų ar prireiktų pagalbos - drąsiai raštelkit mūsų pagalbos komandai - [email protected]
Pagarbiai,
Hostinger komanda
Noriu nutraukti visas įmanomas sutartis po ilgų metu darbo. Prasta vadyba, nauji klientai svarbesni nei lojalūs, prioritetai pigiai pinigautis trumpuoju laikotarpiu, nei išlaikyti ilgalaikius santykius.
Patikimas kompanija, geras produktas, greitas aptarnavimas, jokių problemų nekyla.
Nuostabu, jog Lietuvoje turime pasaulinio dydžio įmonių į kurias turėtų lygiuotis visos likusios!
Labas, Indre,
ačiū už atsiliepimą! Visada malonu išgirsti, ką mano mūsų klientai.
Jei kada prireiktų pagalbos, nedvejodama susisiekite su mumis. Esame visada pasiruošę padėti!
Su geriausiais linkėjimais
Hostinger komanda
Sveiki,
Skambiname jau kelinta diena, įgnoras juodas, įsivedę numerius nekelti nekelia.... konsultacijos negausi, reikia vis iš naujų telefonų numerių skambinti. Į mėlyną įkonėlę rašant atrašo po 15 min. Ir to atsakymų nėra. Siaubbas iki ko reikia dasigyventi.
Mokam pinigus, bet reikalui esant negaunam jokių atsakymų.Gal galimas paspartinimas Jūsų gerbiamieji darbų greitumu. Ne kavos puodeliui skambiname, o iškilus klausimas.Malonėkite kelti telefonus.
Sveiki,
ačiū, kad kreipiatės.
Saugumo sumetimais pagalbos telefonu neteikiame. Tačiau užtikriname, kad mūsų klientų aptarnavimo komanda visada pasiruošusi padėti oficialiais kanalais! Su mumis susisieksite:
- per savo hPanel paskyrą;
- el. paštu ([email protected]);
- asmenine žinute mūsų Facebook ir Instagram puslapiuose.
Lauksime jūsų žinutės.
Hostinger komanda
Patikimas kompanija, geras produktas, greitas aptarnavimas, jokių problemų nekyla.
Nuostabu, jog Lietuvoje turime pasaulinio dydžio įmonių į kurias turėtų lygiuotis visos likusios!
Sveiki,
Skambiname jau kelinta diena, įgnoras juodas, įsivedę numerius nekelti nekelia.... konsultacijos negausi, reikia vis iš naujų telefonų numerių skambinti. Į mėlyną įkonėlę rašant atrašo po 15 min. Ir to atsakymų nėra. Siaubbas iki ko reikia dasigyventi.
Mokam pinigus, bet reikalui esant negaunam jokių atsakymų.Gal galimas paspartinimas Jūsų gerbiamieji darbų greitumu. Ne kavos puodeliui skambiname, o iškilus klausimas.Malonėkite kelti telefonus.
nu joooo - jau penktą parą laukiam atsakymo... kai žino greitai atsako, o kai nažino - tai nesulauksi jokio atsakymo....
Sveiki,
Dėkojame, kad skyrėte laiko pasidalinti su mumis savo įžvalgomis. Mums svarbi Jūsų nuomonė ir siekiame, kad Jūsų patirtis būtų puiki.
Mums nepavyko rasti Jūsų paskyros sistemoje. Norėtume sužinoti daugiau apie šią situaciją su mūsų klientų aptarnavimo specialistais. Pasidalinkite savo mintimis adresu [email protected] - mes nuolat siekiame užtikrinti Jūsų pasitenkinimą mūsų paslaugų kokybe.
Su šilčiausiais linkėjimais,
Hostinger komanda
Tikrai labai geras supportas, greitai atsako, visada randam sprendimą vienaip ar kitaip, nesigailiu pasirinkęs Hostinger, žinoma buvo ir sudėtingesnių problemų su VPS, tačiau sprendimą radome. Pakankamai aiški ir suprantama administracinė panelė.
Sveiki,
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą! Mūsų komanda nenuilstamai dirba, kad klientams suteiktų geriausią įmanomą pagalbą, o Jūsų apžvalga rodo, kad einame teisingu keliu.
Linkėjimai,
Hostinger komanda
Tikrai labai geras supportas, greitai atsako, visada randam sprendimą vienaip ar kitaip, nesigailiu pasirinkęs Hostinger, žinoma buvo ir sudėtingesnių problemų su VPS, tačiau sprendimą radome. Pakankamai aiški ir suprantama administracinė panelė.
nu joooo - jau penktą parą laukiam atsakymo... kai žino greitai atsako, o kai nažino - tai nesulauksi jokio atsakymo....
Tikrai labai geras supportas, greitai atsako, visada randam sprendimą vienaip ar kitaip, nesigailiu pasirinkęs Hostinger, žinoma buvo ir sudėtingesnių problemų su VPS, tačiau sprendimą radome. Pakankamai aiški ir suprantama administracinė panelė.
Nerekomenduoju ir taip nesinaudoju jų paslaugom. Seniau perkelia visas domenas buvo likusi viena kuri išvis buvo nenaudojama. Po metų atėjo nuskaitymas už pratęsimą iš sąskaitos nors jaukių automatinių apmokėjimų neturėjau nurodęs, domeną nebuvo naudoja niekada nors jie teigia jog buvo padarytas automatinis ir grąžinimas negalimas nors po nuskaitymo parašiau iškart.. jau senai pabėgau nuo jų dėl supporto, tačiau dar kart įrodė, kad sugeba apgaudinėti klientus dėl kelių eurų.. NEREKOMENDUOJU!!! Niekada negrįžiu
Sveiki,
apmaudu girdėti apie susiklosčiusią situaciją - norime patikslinti jos aplinkybes.
Pagal numatytus nustatymus, įsigijant domeną įjungiamas automatinis paslaugos atnaujinimas. Taip užtikrinamas nenutrūkstamas paslaugos tiekimas jei pamirštumėte ją pratęsti - vis dėlto, išpirkti domeną pasibaigus jo galiojimo laikui gali būti labai brangu. Automatinio paslaugų atnaujinimo atveju, mūsų sistema praneša apie artėjančius mokėjimus siųsdama pranešimus į nurodytą kontaktinį el. pašto adresą.
Hostinger yra tarpininkas tarp domenų registratoriaus ir kliento, taigi, lėšos už domeno atnaujinimą pervedamos tiesiogiai registratoriui. Dėl šios priežasties, kaip nurodyta mūsų Grąžinimo Politikoje (www.hostinger.lt/grazinimo-politika), lėšų už domeno atnaujinimą grąžinti negalime.
Norėtume išgirsti daugiau Jūsų įžvalgų apie mūsų klientų aptarnavimo specialistus - maloniai kviečiame pasidalinti jomis [email protected]. O jei kiltų papildomų klausimų, visada lauksime Jūsų žinutės [email protected].
Pagarbiai
Hostinger komanda
Nerekomenduoju ir taip nesinaudoju jų paslaugom. Seniau perkelia visas domenas buvo likusi viena kuri išvis buvo nenaudojama. Po metų atėjo nuskaitymas už pratęsimą iš sąskaitos nors jaukių automatinių apmokėjimų neturėjau nurodęs, domeną nebuvo naudoja niekada nors jie teigia jog buvo padarytas automatinis ir grąžinimas negalimas nors po nuskaitymo parašiau iškart.. jau senai pabėgau nuo jų dėl supporto, tačiau dar kart įrodė, kad sugeba apgaudinėti klientus dėl kelių eurų.. NEREKOMENDUOJU!!! Niekada negrįžiu
Tragedija, problemos nesugeba išspręsti antrą dieną.
Kalba tą pati, kad problema sprendžiama ir informuos apie situaciją.
Turėtų reaguoti žaibiškai, bet kaip matau techninis skyrius tragiškas.
Sveiki,
Ačiū už komentarą.
Patikrinus Jūsų paskyrą matome, kad problema buvo išspręsta. Norime Jus dar kartą patikinti, kad grįžtamuoju ryšiu apie susiklosčiusią situaciją pasidalinome su atsakingomis komandomis.
Dėkojame už Jūsų kantrybę!
Linkėjimai,
Hostinger komanda
Techninis palaikymas tiesiog tragiškas, atsiradus problemoms su serveriu jau visa para gauname tik ta pati šabloninį atsakymą "Šiuo metu jūsų praneštą sunkumą nagrinėja mūsų techninė komanda. Kol kas, daugiau naujienų neturime. Noriu paminėti, kad ši situacija reikalauja nuodugnaus tyrimo, todėl gali prireikti kiek daugiau laiko, kol gausime sprendimą." Patiriame nuostolius kiekvieną svetainės neveikimo valanda.
Sveiki,
Ačiū, kad pasidalinote savo patirtimi. Esame pasiryžę tobulėti, ko padaryti negalėtume be Jūsų įžvalgų.
Mums pavyko identifikuoti Jūsų paskyrą ir matome, kad problema buvo išspręsta. Atsiprašome, kad sprendimo teko laukti ilgiau nei įprastai. Apie situaciją buvo informuotos visos susijusios komandos - norime patikinti, kad dedame visas pastangas jog panašus atvejis nepasikartotų ateityje.
Jei turite daugiau klausimų ar pastebėjimų apie šią situaciją, maloniai kviečiame susisiekti [email protected]
Geros dienos,
Hostinger komanda
Tragedija, problemos nesugeba išspręsti antrą dieną.
Kalba tą pati, kad problema sprendžiama ir informuos apie situaciją.
Turėtų reaguoti žaibiškai, bet kaip matau techninis skyrius tragiškas.
Techninis palaikymas tiesiog tragiškas, atsiradus problemoms su serveriu jau visa para gauname tik ta pati šabloninį atsakymą "Šiuo metu jūsų praneštą sunkumą nagrinėja mūsų techninė komanda. Kol kas, daugiau naujienų neturime. Noriu paminėti, kad ši situacija reikalauja nuodugnaus tyrimo, todėl gali prireikti kiek daugiau laiko, kol gausime sprendimą." Patiriame nuostolius kiekvieną svetainės neveikimo valanda.
Labai gaila jog tokia imone kaip Hostinger taupo klientu patogumo saskaita ir neturi lango gyviems pokalbiams tarp imones klientu aptarnavimo darbuotojo ir kliento. Kitos imones kurios net mazesnes kazkaip randa galimybes tai padaryti ir skiria tam resursu. Aptarnavimas kaip 2000 metu. Atleiskite kitaip negalima ivardinti.
Sveiki, Gyti,
Dėkojame, kad pasidalinote savo patirtimi - tai būdas mums geriau suprasti Jūsų norus ir atitinkamai tobulėti.
Gyvo pokalbio, arba kitaip - Live Chat, funkciją komunikacijai su savo klientais naudojame. Visgi, tam tikrais periodais sulaukiame didesnio užklausų kiekio. Tokiais atvejais, taupydami klientų laiką, kviečiame palikti detales apie susiklosčiusią situaciją formoje. Atsilaisvinus vienam iš mūsų klientų aptarnavimo specialistų, atsakymas išsiunčiamas el.paštu, taigi - nereikia laukti gyvoje eilėje.
Norime patikinti, kad Jūsų įžvalgas perdavėme atsakingai komandai. Jei turite daugiau pastebėjimų apie mūsų aptarnavimo kokybę, maloniai kviečiame jais pasidalinti el.paštu [email protected].
Linkėjimai,
Hostinger komanda
Labai gaila jog tokia imone kaip Hostinger taupo klientu patogumo saskaita ir neturi lango gyviems pokalbiams tarp imones klientu aptarnavimo darbuotojo ir kliento. Kitos imones kurios net mazesnes kazkaip randa galimybes tai padaryti ir skiria tam resursu. Aptarnavimas kaip 2000 metu. Atleiskite kitaip negalima ivardinti.
Pradėkite pokalbį dabar
Šiuo metu visi mūsų specialistai yra užimti. Užpildykite šią formą ir mes su jumis susisieksime el. paštu
Nu jo... darbo diena.... 332 darbuotojai pagal SODRA ir visi blyn užimti..... nėra kam net klientui atsakyti.....
Gal Jūs dar 300 žmonių priimkite?
Sveiki,
ačiū už Jūsų komentarą.
Siekiame užtikrinti, jog visi klientų klausimai būtų atsakyti kuo išsamiau ir efektyviau. Kartais, klausimų kiekis ženkliai išauga, tad atsakymo gali tekti luktelėti kiek ilgiau. Siekdami taupyti Jūsų laiką, kviečiame palikti žinutę formoje. Atsilaisvinus vienam iš agentų, atsakymą gausite el.paštu, o tuo metu galėsite drąsiai uždaryti hPanel langą ar imtis kitų darbų!
Linkėjimai
Hostinger komanda
Būtų baisu, jeigu visos įmonės Lietuvoje dirbtų taip, kaip Hostinger! Nėra nurodyta jokio telefono numerio pasiteiravimui!!! Kai parašai užklausą el.paštu, nesupranta tavo poreikio ir atrašo ITIN MANDAGIOMIS FRAZĖMIS, tačiau nei kiek neatsakydami į tavo klausimą. Taip ir netapau Hostinger kliente, nes joje dirba žmonės, kurie nesupranta, kas parašyta ir kas tave domina (telefonu, manau, kažkokiu būdu būtume išsiaiškinę).
Sveiki, Aušra,
dėkojame už atsiliepimą.
Visuomet siekiame, kad į klientų klausimus būtų atsakyta kuo aiškiau! Komunikacija raštu leidžia tai užtikrinti - galime pridėti naudingų nuorodų bei ekrano nuotraukų.
Norime tobulėti, todėl būtumėme dėkingi, jei galėtumėte mums parašyti el. paštu [email protected] ir nurodytumėte kokiu el. paštu kreipėtės į mūsų specialistus. Plačiau susipažinę su Jūsų patirtimi galėsime užtikrinti, jog mūsų paslaugų bei klientų aptarnavimo kokybė atitiks Jūsų lūkesčius.
Pagarbiai
Hostinger komanda
Niekam nerekomenduoju šito hostingo. Kiekvienas žingsnis kainuoja papildomai.
PVZ: Domena pavelavai pratesti 1d., atstatymas iš karantino 90EUR.
Nežinau ar pavyks ir kiek tai dabar papildomai kainuos, bet stengsime visas paslaugas iš hostinger perkelti kitur.
Sveiki,
ačiū už Jūsų komentarą.
Visiems domenams galioja registratorius nustatytos registracijos bei atnaujinimo taisyklės. Domeną galima registruoti nuo vienerių iki dešimties metų, o galiojimui pasibaigus jį atnaujinti. Atnaujinimo periodą nustato registratorius - priklausomai nuo domeno, laikotarpis svyruoja nuo 0 iki 45 dienų. Šiam laikui praėjus, domenas patenka į karantiną.
Nuo šių išimčių priklauso ir domeno atnaujinimo procesas, o jo atnaujinimas iš karantino periodo tampa brangesnis. Pavyzdžiui, domenui.pl registratorius taiko 0 dienų atnaujinimo periodą, todėl pavėlavus vos minutę domenas patenka į karantiną.
Situacija iš tiesų nemaloni. Tam, kad ji nepasikartotų visuomet rekomenduojame aktyvuoti automatinio mokėjimo funkciją, arba apmokėjimą atlikti vos tik gavus sąskaitą. Domeno atnaujinimo sąskaitą paskyroje sugeneruojame likus keliems mėnesiams iki domeno registracijos pabaigos.
Tikimės, jog situacija tapo aiškesnė. Jei kiltų daugiau klausimų, mūsų komanda yra pasiruošusi padėti!
Linkėjimai,
Hostinger komanda
Padariau gyvenime eilinę klaidą, sudariau sutartį su šia įmone.
Bendravimo stilius tik elektroniniu paštu tiesiog žudo.
Buhalteriniai klausimai- visiškas jovalas. Gaunamos sąskaitos su deklaruotomis VMI nesutampa.
Buhalteriams susiskambinti ir viską normaliai išsiaiškinti nėra šansų..
Lygiai ta pati situacija su techniniais dalykais. Vietoje to, kad gauti normalią techninę konsultaciją, turėjau keitalioti planus ir visa kitą. Ir vis vien man savo sistemą paleisti neišėjo.
Ir t.t.
SVARBIAUSIA..........
BENDRAVIMO STILIUS...............
Pradėkite pokalbį dabar
Šiuo metu visi mūsų specialistai yra užimti. Užpildykite šią formą ir mes su jumis susisieksime el. paštu
Nu jo... darbo diena.... 332 darbuotojai pagal SODRA ir visi blyn užimti..... nėra kam net klientui atsakyti.....
Gal Jūs dar 300 žmonių priimkite?
Būtų baisu, jeigu visos įmonės Lietuvoje dirbtų taip, kaip Hostinger! Nėra nurodyta jokio telefono numerio pasiteiravimui!!! Kai parašai užklausą el.paštu, nesupranta tavo poreikio ir atrašo ITIN MANDAGIOMIS FRAZĖMIS, tačiau nei kiek neatsakydami į tavo klausimą. Taip ir netapau Hostinger kliente, nes joje dirba žmonės, kurie nesupranta, kas parašyta ir kas tave domina (telefonu, manau, kažkokiu būdu būtume išsiaiškinę).
Niekam nerekomenduoju šito hostingo. Kiekvienas žingsnis kainuoja papildomai.
PVZ: Domena pavelavai pratesti 1d., atstatymas iš karantino 90EUR.
Nežinau ar pavyks ir kiek tai dabar papildomai kainuos, bet stengsime visas paslaugas iš hostinger perkelti kitur.
Tas pats: parašiau 11 ryto, dabar jau 17 - atsakymo nėra.
Sveiki,
Ačiū už Jūsų komentarą.
Atlikome nuodugnią paiešką mūsų sistemoje, tačiau neradome Jūsų paskyros ir negalėjome patikrinti susiklosčiusios situacijos. Norime Jus maloniai pakviesti kreiptis į mūsų dedikuotą aptarnavimo kokybės komandą el. paštu [email protected] bei pasidalinti savo patirtimi. Jūsų atsiliepimai padeda mums tobulėti ir užtikrinti aukščiausią klientų aptarnavimo standartą.
Linkėjimai,
Hostinger komanda
Rašo, kad pagalba/klausimai akimirksiu visą parą.Parašiau du laiškus ir jokio atsakymo.
Sveiki, Vyti,
Ačiū, kad radote kelias minutes pasidalinti savo patirtimi. Mūsų prioritetas yra užtikrinti, kad Jums kuo skubiau būtų suteikta reikiama pagalba.
Nuodugniai patikrinome mūsų sistemą ir galime patvirtinti, kad iš Jūsų el. pašto nematome jokių laiškų. Nesijaudinkite - mūsų klientų aptarnavimo specialistas Evaldas jau išsiuntė Jums žinutę. Su nekantrumu laukiame atsakymo - norime garantuoti, kad ši klientų aptarnavimo patirtis bus įsimintina!
Pagarbiai
Hostinger komanda
Rašo, kad pagalba/klausimai akimirksiu visą parą.Parašiau du laiškus ir jokio atsakymo.
Tas pats: parašiau 11 ryto, dabar jau 17 - atsakymo nėra.
Su visa derama pagarba, bet Jūsų domenų paieškos sistema su autorizavimu yra tikra tragedija... Šiuo metu kaip tik renkamės naują domeną ir ieškome pavadinimo, po trečio įvesto užimto domeno vieną paieška reikia 2 kartus patvirtint su recaptcha ar greičiausiai žemesnio lygio lygio sistema autorizavimui... ir du kartai yra ne tai kad dviejuose languose iš 9 paveiksliukų reikia išrinkti tinkamus, o tokią nesąmonę reikia vesti ir paleidus paieška ir poto bandant naują paiešką vesti, tai kaip galima normaliai surasti sau tinkamą domeną su tokia sistema? ar jūs tikitės kad klientai max. 2 kartus paieškos ir ras tinkamą, laisvą domeną? o gal čia kokia nauja taktika atbaidyti potencialius klientus?
Sveiki, Justinai,
ačiū už komentarą.
Siekdami garantuoti mūsų klientų privatumą bei išvengti netikrų užklausų, t.y. botų, įdiegėme įrankį hCaptcha. Šiuo metu mūsų komanda stebi įrankio veikimą bei mūsų klientų atsiliepimus. Žinoma, norime užtikrinti ne tik saugų, tačiau ir sklandų paslaugų įsigijimą; taigi, Jūsų pastebėjimus ir nesklandumus, su kuriais susidūrėte, perdavėme atsakingai komandai. nuolat tobuliname savo paslaugas atsižvelgdami į klientų įžvalgas, todėl esame dėkingi, kad pasidalinote savo patirtimi.
Jei iškilo daugiau klausimų apie šį įrankį ar mūsų paslaugas, maloniai kviečiame susisiekti su mumis el.paštu [email protected].
Pagarbiai
Hostinger
Su visa derama pagarba, bet Jūsų domenų paieškos sistema su autorizavimu yra tikra tragedija... Šiuo metu kaip tik renkamės naują domeną ir ieškome pavadinimo, po trečio įvesto užimto domeno vieną paieška reikia 2 kartus patvirtint su recaptcha ar greičiausiai žemesnio lygio lygio sistema autorizavimui... ir du kartai yra ne tai kad dviejuose languose iš 9 paveiksliukų reikia išrinkti tinkamus, o tokią nesąmonę reikia vesti ir paleidus paieška ir poto bandant naują paiešką vesti, tai kaip galima normaliai surasti sau tinkamą domeną su tokia sistema? ar jūs tikitės kad klientai max. 2 kartus paieškos ir ras tinkamą, laisvą domeną? o gal čia kokia nauja taktika atbaidyti potencialius klientus?
Sveiki,
labai pasipiktinęs. Panaikino web hostingą be priežasties, parašiau, jokios reakcijos (o dar rašo kad reaguoja akimirksniu...)
Sveiki, Dmitrij,
Ačiū už atsiliepimą!
Mums itin svarbus mūsų vartotojų bei jų svetainių saugumas, taigi, mūsų saugumo komanda žaibiškai reaguoja į pranešimus apie galimai žalingas svetaines. Laikinai sustabdžius hostingo paslaugų tiekimą, apie šį sprendimą bei jo priežastį visada informuojame el. paštu.
Nuoširdžiai kviečiame Jus kreiptis į mūsų specialistus, kurie kartu su Jumis apžvelgs situaciją ir padės rasti palankiausią sprendimą. Jūsų žinutės lauksime adresu [email protected].
Norime Jus patikinti, kad mūsų komanda nuolat ieško būdų optimizuoti klientų aptarnavimo procesą, ir dėkojame už Jūsų kantrybę laukiant mūsų atsakymo.
Pagarbiai
Hostinger komanda
Sveiki,
labai pasipiktinęs. Panaikino web hostingą be priežasties, parašiau, jokios reakcijos (o dar rašo kad reaguoja akimirksniu...)
Įsigijome galimybę susikurti X vnt. el. p. Du kartus nuėmė pinigus, kaip už dvigubą mokėjimą, vieną el.p. sukūrėme, kitų - neleidžia. Pinigų nėra. SAVAITĘ laiko kovoju su support'u, atsakymai tie patys "perduota TECH skyriui / darome / atsiprašome..." Tik paklausius kokią alternatyvą galite pasiūlyti, nes mums reikia skubiai, NIEKO nesiūlo, NIEKO NEDARO. SAVAITĘ LAIKO SĖDIME BE PAŠTŲ. Nors pirmą dieną pasakė, kad rytoj tikrai viskas bus padaryta.
Tokias įmones turi tikrinti vartotojų teises. Tai nekokybiškas tiekėjas, kuris ima apmokestinimą, paslaugos neteikia, patys NEI karto ne susisiekė, reikia pačiai vos ne kasdien rašyti, alternatyvų JOKIŲ nesiūlo ir jiems visiškai vienodai, kad dėl jų kenčia kitos įmonės veikla.
Už tokį ne atsakingumą tikrai neužteks tik grąžinti apmokėjimą ir nutraukti bendravimą. Tegul atitinkamos institucijos ir vertina Jūsų darbą.
Sveiki, Agnieška,
Dėkojame už jūsų komentarą. Jūsų pasidalinta patirtis mums padėjo geriau suprasti sunkumus, su kuriais susidūrėte.
Pagal pateiktus duomenis mums pavyko rasti Jūsų profilį. Matome, kad mūsų klientų aptarnavimo specialistas su jumis susisiekė bei informavo, jog sunkumai su el. pašto dėžutėmis buvo išspręsti. Dėkojame už Jūsų kantrybę ir tuo pačiu primename, kad kiekvienam klientui teikiame individualią pagalbą. Taigi, kai konkretus atvejis perduodamas mūsų techninei komandai, mes ieškome ne tik sprendimų susiklosčiusiai situacijai išspręsti, bet taip pat ir bandome užtikrinti jog situacija nepasikartotų.
Jei turite papildomų klausimų ar dvejonių, į mūsų klientų aptarnavimo skyrių kreipkitės bet kada - mes mielai padėsime; esame pasiekiami 24/7 tam, kad užtikrintume, jog mūsų paslaugų kokybė atitinka Jūsų lūkesčius.
Linkėjimai,
Hostinger komanda
Taip pat rekomenduojame
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
„Pifka“ keliasi į naujas patalpas
Kauno baldų įmonė keliasi į naujas patalpas UAB „Pifka" yra prekybinės įrangos gamybos įmonė, teikianti technologinius sprendimus viešojo maitinimo įmonėms: valgykloms, restoranams...

Įmonės biurus ir toliau keičia į darbą gamtoje: mato daug privalumų
Verslo įmonės, pastaruosius kelerius metus išbandžiusios įvairių darbuotojų motyvavimo strategijų, pritartų: veiksmingiausias būdas komandą klijuoti arba kurti – kartu leisti laiką ne tik dirbant...

30-ąjį jubiliejų mininti įmonė "Liūtukas ir Ko" planuoja investicijas į tvarumo sprendimus
Prieš 30 metų veiklą pradėjęs "Liūtukas ir Ko" įsitvirtino ne tik mūsų šalies, bet ir Europos, JAV, Jungtinės Karalystės rinkose, dalį produkcijos eksportuoja į Australiją. 2022 m. birželį...
tragedija
Sveiki, Mindaugai,
Nors ir liūdime, kad likote nepatenkintas mūsų paslaugomis, vis dėlto dėkojame, kad pasidalijote savo patirtimi. Mūsų tikslas yra būti geriausia hostingo paslaugų teikėja rinkoje, o to negalėtume padaryti be jūsų atsiliepimų.
Jei turite pasiūlymų, nedvejodami siųskite juos adresu [email protected] - esame pasirengę suteikti jums 5 žvaigždučių patirtį!
Lauksime susisiekiant,
Hostinger komanda