VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Dipada, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Dipada

Atsiliepimai apie Dipada, UAB

Baldų perlai

Kurkime jaukius namus kartu
Parašyk savo nuomonę apie Dipada, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Teresa 2022-01-02 17:25:52
SAUGOKITĖS ŠIOS ĮMONĖS!!!! (Balduperlai.lt UAB Dipada.) Baldai ne pačios aukščiausios kokybės. Klientų išvis negerbia.Baldų patys negamina tik perparduoda tai ir neatsako už juos.
Gerai pagalvokit prieš perkant iš šios įmonės, nes jeigu nepasiseks ir gausite brokuotą prekę, pamatysit tikrąjį jų veidą.
100 procentų sutinku su jūsų nuomone.Pati nukentėjau, pirkdama komodą.Pamačiau tikrąjį veidą.Saugokitės pirkėjai!!!
Atsakyti
Likome laibai patenkinti minkštais baldais. Užsakinėjome minkštą kampą svetainei ir mažesnę sofą dukrai į kambarį. Konsultantė pasiūlė kelias auidnių rūsys iš kurių išsirinkimo sau tinkamiausias spalvas. Taip, baldų reikėjo palaukti, bet jie buvo gaminami pagal musu norimus audinius, tai suprantama kad reikes palaukti :)
Prireikus nauju baldu tikrai dar kreipsimes.
Atsakyti
Esu nusivylusi šia parduotuve. Prekes užsisakiau lapkričio 6d. Vieną prekę gavau, o kitos tebelaukiu. Paprastos spintelės. Patys su manimi nesusisiekia, o į laiškus atsako po kelių dienų. Dabar paprašiau, kad grąžintų pinigus. Žiūrėsim, kuo viskas baigsis.
Atsakyti
Spalio mėnesį užsakiau spinta, jau ketvirtą mėnesį laukiu užsakymo. Konsultantė kas antrą savaitę atrasineja jog spinta dar gamynasi. Galų gale buvo gautas pasiūlimas atsisakyti tos spintos. Tragiškas aptarnavimas, tokia internetinė parduotuvė matau pirmą kartą.
Oksana Daukšiene
2023-01-27 16:50:13 IP 28m9t4oi
Atsakyti
Užsakymas ORD13262 vina vitrina Triosan4, viena komoda Triosan1ir dvi komodos Triosan2. Deja jusu darbuotojai nemoka skaičiuoti iki dveju, atveze tik viena Triosan2. Nors gynčijaus su jais, kad truksta dežiu, bet jie tik numojo ranka ir išvažiavo. Man kilo itarimu, kad firma nepatikima, nes vairuotojas apgailėtinas, nemoka arbulomis sunkvežimį stumt. Vietos kieme i valias, bet nesugeba. Skaičiau, kad savininkas rase kad reikia patiems nebut žioplems ir visas dezes išpakuot ir suskaičiuot. Na jo, o jie stovės ir lauks, kada vena trapi moteris su skaudančia nugara, išpakuos visas dežes ir viska patikrins. Visa savaite skambinu ir šnipštas, mergele prie telefono nežine ko ten sedi, tik atseit perduos vadybininkui. Visa savaite, kaip perduoda. 250€ kaip i bala.
Atsakyti
Baldu Perlai 2023-01-24 22:18:58
Sveiki p.Rūta,
į Jūsų situaciją buvo sureaguota iš karto. Deja sandėlyje per klaidą Jums buvo įkrauti kito modelio staliukai, Jums buvo pasiūlyta juos pakeisti į Jūsų užsakytus. Jums atsisakius Jūsų užsakymo staliukai buvo pasiimti ir pinigai grąžinti.
Atsiprašome už nesklandumus ir sukeltus nepatogumus.
Pinigų dar negavome.
Atsakyti
Rūta 2023-01-10 23:57:35
Sveiki,
Užsisakėme stalų komplektą kurio kaina 392 Eur. Gavome mažesniais išmatavimais stalus, kurių kaina 274 Eur. Kai parašiau laišką, gavau greitą atsakymą, kad sandėlys suklydo, atsiprašome. Laukite po dviejų savaičių gausite stalus kuriuos užsakėte. Kai pasakiau, kad nesilaikote savo duoto pažado iki Kalėdų atvežti stalus, jūs to nepadarėte. O prieš Naujus atvežate ne tuos stalus. Kurių negalime naudoti, nes reikės grąžinti. Tad stalų pakeisti nebenorime. Parašiau, kad pasiimkite stalus ir grąžinkite pinigus kuo greičiau. Gavau atsakymą, kad tik kai paims kurjeris ir pristatys tada grąžins pinigus. Bet kodėl dar negražinot visų pirmą to skirtumo, nes neteisėtai laikot užšaldę ne savo 118 Eur? Stalai tai pigesni pas mus namie. Ir jau laukiam nuo gruodžio 29 d. kada atvyks pasiimti tų stalų ir grąžins visus pinigus. Paskutinis jiems rašytas laiškas, 2023 sausio 4 d., kad stalai buvo pristatyti mums pažeistoje pakuotėje ir kad kurjeris matė ir parodėme, atsakymo jokio, nors sako atrašyti turi per 2 dienas darbo dienas. Tikrai ilgai, nebelauksiu ir kreipsiuosi į vartotojų teises. Taip išsidirbinėti tikrai negalima. Jūsų klaidos, tad operatyviai ir spręskite jas, o netampykite klientams nervų.
Sveiki p.Rūta,
į Jūsų situaciją buvo sureaguota iš karto. Deja sandėlyje per klaidą Jums buvo įkrauti kito modelio staliukai, Jums buvo pasiūlyta juos pakeisti į Jūsų užsakytus. Jums atsisakius Jūsų užsakymo staliukai buvo pasiimti ir pinigai grąžinti.
Atsiprašome už nesklandumus ir sukeltus nepatogumus.
Atsakyti
Neprasidėkit su "Baldu perlai" įmone. Kažkokia nesąmonė, pinigai sumokėti lapkričio 3d., dar šiandien t.y sausio 23d. nėra prekių ir jokios informacijos. Atsakymas - kai gausim į sandėlį, pranešim. Nei apytikslės datos, nieko...į laiškus neatsako.
Atsakyti
Sveiki,
Užsisakėme stalų komplektą kurio kaina 392 Eur. Gavome mažesniais išmatavimais stalus, kurių kaina 274 Eur. Kai parašiau laišką, gavau greitą atsakymą, kad sandėlys suklydo, atsiprašome. Laukite po dviejų savaičių gausite stalus kuriuos užsakėte. Kai pasakiau, kad nesilaikote savo duoto pažado iki Kalėdų atvežti stalus, jūs to nepadarėte. O prieš Naujus atvežate ne tuos stalus. Kurių negalime naudoti, nes reikės grąžinti. Tad stalų pakeisti nebenorime. Parašiau, kad pasiimkite stalus ir grąžinkite pinigus kuo greičiau. Gavau atsakymą, kad tik kai paims kurjeris ir pristatys tada grąžins pinigus. Bet kodėl dar negražinot visų pirmą to skirtumo, nes neteisėtai laikot užšaldę ne savo 118 Eur? Stalai tai pigesni pas mus namie. Ir jau laukiam nuo gruodžio 29 d. kada atvyks pasiimti tų stalų ir grąžins visus pinigus. Paskutinis jiems rašytas laiškas, 2023 sausio 4 d., kad stalai buvo pristatyti mums pažeistoje pakuotėje ir kad kurjeris matė ir parodėme, atsakymo jokio, nors sako atrašyti turi per 2 dienas darbo dienas. Tikrai ilgai, nebelauksiu ir kreipsiuosi į vartotojų teises. Taip išsidirbinėti tikrai negalima. Jūsų klaidos, tad operatyviai ir spręskite jas, o netampykite klientams nervų.
Atsakyti
Baldu Perlai 2022-11-30 23:19:34
Sveiki p.Nerijau,
mūsų žiniomis į Jūsų situaciją buvo sureaguota iš karto. Pastebėjus klaidą trūkstamos grotelės buvo išsiųstos sekančią dieną dar iki Jūsų laiško gavimo. Pažeidimų pažymėjimas instrukcijoje yra būtinas, kad išvengti nesklandumų. Apgailestaujame, kad šie veiksmai sukėlė Jums nepatogumų.
Atvaziavo sugadintos dalys po 2menesiu. Jus juokaujat? Kas ta spinta per nauja rinks dabar? Ar del jusu klaidu be baldu, sitirk laiko turejome buti? Visiskai nerekomenduoju.
Atsakyti
Daiva G. 2022-06-28 16:32:12
Laba diena,
Norime padėkoti už kokybišką stalą.Jis atitiko mūsų lūkesčius.
Domėsimės ir kitomis jūsų prekėmis.
Sveiki p.Daiva,
dėkojame už gražius žodžius :)
Atsakyti
Aldona Sukackienė 2022-09-20 12:41:40
Ačiū.Spinta gera ir graži.
Sveiki p. Aldona,
dėkojame už gražius žodžius :)
Atsakyti
Nerijus 2022-11-03 23:19:04
Pirkom kambario kompl, spintos dalis suraizyta, lovos stalciai nesusirenka, nes grezimai netokie. Groteles atvaziavo po savaites, teko pirkt is savu, kad turet kur miegot, kompensuot nesiteike, nors ju siunciamu veliau nebenorejome. Bendravimas ir komunikacija tragedija, siunti info su foto ir breziniais, vis aiskina kad surinkti nemokant. 100proc nerekomenduojam. 2022.10
Sveiki p.Nerijau,
mūsų žiniomis į Jūsų situaciją buvo sureaguota iš karto. Pastebėjus klaidą trūkstamos grotelės buvo išsiųstos sekančią dieną dar iki Jūsų laiško gavimo. Pažeidimų pažymėjimas instrukcijoje yra būtinas, kad išvengti nesklandumų. Apgailestaujame, kad šie veiksmai sukėlė Jums nepatogumų.
Atsakyti
Gabriela 2022-11-12 17:54:05
siaubingas aptarnavimas, prekes laukti reikia daugiau nei 2 mėnesius, susitarti dėl pristatymo yra neįmanomas dalykas, paskambinus operatorė kalba rusiškai ir reiškia pretenzijas klientui. Dar neteko su tokiu dalyku susidurti. Tikrai nerekomenduoju.
Sveiki,
ar tikrai rašote apie mūsų įmonę? Mūsų konsultantė atsiliepia tik lietuvių kalba, deja rusų kalbos nemoka :)
Atsakyti
siaubingas aptarnavimas, prekes laukti reikia daugiau nei 2 mėnesius, susitarti dėl pristatymo yra neįmanomas dalykas, paskambinus operatorė kalba rusiškai ir reiškia pretenzijas klientui. Dar neteko su tokiu dalyku susidurti. Tikrai nerekomenduoju.
Atsakyti
Pirkom kambario kompl, spintos dalis suraizyta, lovos stalciai nesusirenka, nes grezimai netokie. Groteles atvaziavo po savaites, teko pirkt is savu, kad turet kur miegot, kompensuot nesiteike, nors ju siunciamu veliau nebenorejome. Bendravimas ir komunikacija tragedija, siunti info su foto ir breziniais, vis aiskina kad surinkti nemokant. 100proc nerekomenduojam. 2022.10
Atsakyti
Uzsisakiau kėdės rugpjūčio 25d., informavo, kad bus tik spalio viduryje. Artėjant terminui susisiekiu ir gaunu info, kad kėdes pagamins tik gruodžio pradžioje. Niekam tikus parduotuvė, klientų aptarnavimas vertas 0 balų, bet savo tinklapyje, žinoma, tik teigiamus atsiliepimus demonstruoja. Siaubas.
Atsakyti
Komunikacijos nulis, baldo laukiame jau daugiau nei du mėnesius, paskambinus vis žada, kad už savaitės bus.... ir taip pasaka be galo.
Atsakyti
Nerekomenduoju, vienos problemos, absoliučiai nulinė komunikacija, pats turi ieškot, domėtis.Laukiau beveik du mėnesius.
Aldona Sukackienė
2022-09-20 12:41:40 IP 2juacm8f
Atsakyti
Ačiū.Spinta gera ir graži.
Atsakyti
Užsakytų gaminių kokybe iš esmės esame patenkinti, tačiau gaminius pristatyti vėluota. Apie galimą vėlavimą nebuvome įspėti iš anksto, o darbuotoja, su kuria bendravau telefonu, man nurodė, kad baldų pristatymo terminas - 40 d.d., nors užsakinėdama baldus mačiau, kad numatytas kitoks pristatymo terminas - 10-30 d.d. Taigi už vėlavimą pristatyti įsigytas prekes ne tik kad nebuvo atsiprašyta, bet dar ir suteikta klaidinga informacija.
Atsakyti
Siaubinga kontora.Apsaugok dieve nuo tokiu pardaveju.Atveže ne ta preke ir graźinti arba pakeisti neimanoma.
Atsakyti
Laba diena,
Norime padėkoti už kokybišką stalą.Jis atitiko mūsų lūkesčius.
Domėsimės ir kitomis jūsų prekėmis.
Atsakyti
Daiva B. 2021-10-21 14:58:56
Viskas labai gerai prekę gavome dar ir anksčiau vežėjai labai malonūs paslaugūs ačiū ir sėkmės darbuose!!!????
Sveiki, dėkojame už gražius žodžius! :)
Atsakyti
Gene R. 2021-10-21 14:54:45
Esu patenkinta Jusu aptarnavimo paslaugomis. Prekes gerai supakuotos, pristatomos is anksto pranesant pirkejui. Jokiu problemu. Aciu uz geras paslaugas.
Sveiki, džiaugiamės kad tenkiname Jūsų lūkesčius! Lauksime Jūsų užsakymų ir ateityje :)
Atsakyti
Prisidedu prie nerekomenduojančių pirkti prekes iš šios įmonės. Nesilaiko pažadų, bet patys reikalauja apmokėjimo dar negavus prekių. Atsiskaityti kortele pas juos nėra galimybės. Mums pažadėjo, kad prekė tikrai bus, o kai apmokėjau pavedimu, kitą dieną skambina ir praneša, kad prekės ne visos gautos, dar iš Lenkijos neatvažiavo. Va tokia tai apgavystė ir pasitikėjimo jais praradimas. Iš savo patirties NEREKOMENDUOSIU "Baldų perluose" ir Jums kažką užsakinėti. Nes nėra patikima įmonė, jau vien pažiūrėjus į tai, kad administracijos kontaktų niekur neskelbia, pasiaiškinti kas kaltas nėra su kuo, Taip nedaromas skaidrus biznis. Dar iki dabar neaišku, ar gausim, ar bus nebrokuota, o pinigai paimti.Tikiuosi gausim, tikiuosi....
Atsakyti
Atsiuntė kėde brokuota. Susisiekėm el. paštu tačiau pagalbos nesulaukėm Telefonu niekas nešneka. Į el. pašta taip pat jau nebeatsakoma. Tikrai nerekomenduoju šios įmonės!!!
Atsakyti
Užsakymas padarytas 10.19 iki siol atėjo tik kėdes ir staliukas, kedes yra brokuotos 8vnt ir visos su broku, pasiūlė siusti atgal, mes tiek ju laukėm jau tiesiog jėgų nėra, paprašėme bent žmoniškai kokia nuolaida padaryti ir mes jas paliksime, tai grąžino 30 eur kompensacijos uz visas kėdes!!!! Siaubas, čia žiauru…. Apie aptarnavima galima knyga parasyti, siaubingas aptarnavimas čia jeigu ne pasakius nieko, padaro is tavęs durnių, nenoriai atsako i klasimus o kas blogiausia jiems gi neįmanoma paskambinti tik rastu. As NEREKOMENDUOJU NIEKAM!!!! Nei uz ka nepirkite, as pakliuvau ant ju kabliuko dėl geros kainos, bet žinokite geriau as brangiau šiek tiek sumokėciau, bet gaučiau normalias kėdes ir laiku visa kita. Tikiuos gauti stalą ir tikiuos kad jis butu be jokių broku….
Atsakyti
SAUGOKITĖS ŠIOS ĮMONĖS!!!! (Balduperlai.lt UAB Dipada.) Baldai ne pačios aukščiausios kokybės. Klientų išvis negerbia.Baldų patys negamina tik perparduoda tai ir neatsako už juos.
Gerai pagalvokit prieš perkant iš šios įmonės, nes jeigu nepasiseks ir gausite brokuotą prekę, pamatysit tikrąjį jų veidą.
Atsakyti
Labai nusivyliau įmone, visų pirma jokio bendravimo atlikus užsakymą, jokios informacijos apie užsakymo eiga, nuolat reikėjo pačiai klausti, bet aišku jokio konkretaus atsakymo negaudavau ir galu gale užsakymas vėlavo beveik mėnesį ir aišku jokio paaiškinimo ar atsiprašymo nesulaukiau. Tikrai nerekomenduoju užsakinėti iš šios įmonės
Atsakyti
Labai paprastas užsakymas, geriausia kaina iš visur kur žiūrėjome kampą Lukka. Pristatymas buvo nurodytas apie 4mėn, užsakėme 09.27, gavome 11.04, tai nerealu, kaip greitai gavome. Vežėjai paslaugūs ir tikrai skambina pasitarti dėl patogaus laiko, o ne kai jau prie durų.
Atsakyti
Viskas labai gerai prekę gavome dar ir anksčiau vežėjai labai malonūs paslaugūs ačiū ir sėkmės darbuose!!!????
Atsakyti
Esu patenkinta Jusu aptarnavimo paslaugomis. Prekes gerai supakuotos, pristatomos is anksto pranesant pirkejui. Jokiu problemu. Aciu uz geras paslaugas.
Atsakyti
Ina 2021-06-09 00:27:00
Labas vakaras. Esu dėkinga už laiku pristatytą prekę. Reikalingą informaciją gavau iš mandagios darbuotojos. Labai patenkinti ir kurjerio darbu. Ačiū Jums visiems.
Sveiki, dėkojame už Jūsų nuoširdu atsiliepimą.
Atsakyti
Tomas 2021-09-13 02:38:00
Viskas super! Sofa laukeme gana ilgai, bet gavome anksciau nei buvo nurodyta perkant. Laukti tikrai vertejo! Baldas puikus, toks kokio ir tikejomes, surinkome be jokiu nesklandumu. Aciu
Sveiki, džiaugiamės kad tenkiname Jūsų lūkesčius! Lauksime Jūsų užsakymų ir ateityje :)
Atsakyti
Vaida 2021-09-14 01:40:19
Aptarnavimu ir kokybe esu labai patenkinta. Malonus konsultantes ir kurjeriu bendravimas.
Sveiki, dėkojame už Jūsų atsiliepimą bei linkime gero baldų naudojimo!
Atsakyti
Jolanta 2021-09-13 13:17:37
Sukčių įmonė, siūlo akcijas, kurių net neturi, tam kad privilioti klientus. Po apmokėjimo Jums bus pasiūlyta sumokėti kainų skirtumą, nes šiaip va sugalvojo, kad nėra akcijos.
Kas iš tokių a******ų gali ką nors pirkti, baisu
Vemti verčia tokios "įmonės"
Laba diena p. Jolanta,
apgailestaujame dėl įvykusio nesusipratimo. Jūsų užsakyta prekė yra naujiena mūsų el.parduotuvėje ir deja publikuojant įsivėlė žmogiška klaida kainodaroje.
Klaida yra ištaisyta ir stengsimės, kad panašių klaidų ir nemalonių situacijų ateityje būtų išvengta.
Atsakyti
Agnė 2021-09-15 07:36:47
Nerekomenduojam šitos įmonės. Nusipirkom baldus ir po savaitės gavom email, kad įsivėlė klaida ir galim primokėti virš 300 eur arba atšaukti. Kai atrašėm, kad kreipsimės į VVTT, patys atšaukė ir grąžino pinigus. Tai dėl šito vis tiek kreipsimės :) neskanu tokie dalykai, tuo labiau, kad komentaruose mačiau jog šita "klaida" linkusi kartotis
Laba diena p. Agnė,
apgailestaujame dėl įvykusios nemalonios situacijos. Jūsų užsakyta prekė yra naujiena mūsų el.parduotuvėje ir deja publikuojant įsivėlė žmogiška klaida kainodaroje. Pastebėjus klaidą, apie ją iš karto buvo informuoti visi klientai. Komentaras, kurį turite omenyje taip pat yra kliento, kuris užsakė tą pačią prekę kaip ir Jus.
Klaida yra ištaisyta ir stengsimės, kad panašių klaidų ir nemalonių situacijų ateityje būtų išvengta.
Dar kartą atsiprašome dėl nesusipratimo ir susidariusios blogos nuomonės apie mūsų įmonę.
Atsakyti
Nerekomenduojam šitos įmonės. Nusipirkom baldus ir po savaitės gavom email, kad įsivėlė klaida ir galim primokėti virš 300 eur arba atšaukti. Kai atrašėm, kad kreipsimės į VVTT, patys atšaukė ir grąžino pinigus. Tai dėl šito vis tiek kreipsimės :) neskanu tokie dalykai, tuo labiau, kad komentaruose mačiau jog šita "klaida" linkusi kartotis
Atsakyti
Aptarnavimu ir kokybe esu labai patenkinta. Malonus konsultantes ir kurjeriu bendravimas.
Atsakyti
Aptarnavimu ir kokybe esu labai patenkinta. Malonus konsultantes ir kurjeriu bendravimas.
Atsakyti
Ilona 2021-07-08 18:37:39
Įkliuvome ir mes į jų painiavas..NEREKOMENDUOJU NIEKAMS
Visiškai sutinku, viešinti tokias įmonės
Atsakyti
Justina 2021-08-22 20:51:18
Tai Jus Birutė ar Jovita?? ????
Tai nesuprantat, kad patys sau gerų atsiliepimu prisirašo? ????
Atsakyti
Sukčių įmonė, siūlo akcijas, kurių net neturi, tam kad privilioti klientus. Po apmokėjimo Jums bus pasiūlyta sumokėti kainų skirtumą, nes šiaip va sugalvojo, kad nėra akcijos.
Kas iš tokių a******ų gali ką nors pirkti, baisu
Vemti verčia tokios "įmonės"
Atsakyti
Viskas super! Sofa laukeme gana ilgai, bet gavome anksciau nei buvo nurodyta perkant. Laukti tikrai vertejo! Baldas puikus, toks kokio ir tikejomes, surinkome be jokiu nesklandumu. Aciu
Atsakyti
Profesionali komanda ismano savo darba, dziaugiuosi, kad yra imoniu kurios atsakingai ziuri i savo darba.
Atsakyti
Birute 2021-04-19 11:38:11
Ačiū jums, pristatymas - vyrukai paslaugūs, mandagūs - ačiū jiems, baldais patenkinta! AČIŪ, GYVUOKITE.
Tai Jus Birutė ar Jovita?? ????
Atsakyti
Daiva 2021-03-04 20:13:01
Aptarnavimas baisus, klientų išvis negerbia, baldai ne pačios aukščiausios kokybės. Baldų patys negamina tik perparduoda tai ir nelabai atsako už juos.
Gerai pagalvokit prieš sakydamiesi iš šios įmonės, nes jei kas nors ne taip bus pamatysit tikrąjį jų veidą.
Įkliuvome ir mes į jų painiavas..NEREKOMENDUOJU NIEKAMS
Atsakyti
Labas vakaras. Esu dėkinga už laiku pristatytą prekę. Reikalingą informaciją gavau iš mandagios darbuotojos. Labai patenkinti ir kurjerio darbu. Ačiū Jums visiems.
Atsakyti
Baldu komplektas, atitoko spalva, gera kokybe, esu patenkinta baldais. Pristatymas labai geras, vyrukai padejo net inest i nama, be papildomo mokescio!

Taip pat rekomenduojame

VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShop

Adresas: Trakų g. 3, LT-01132 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
eShoprent
Elektroninių parduotuvių nuoma - eshoprent.com

Adresas: Gabijos g. 52, LT-06157 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; konsultacijų paslaugos.
Pagrindinė įmonės veikla - profesionalių elektroninių parduotuotuvių nuoma, el. komercijos projektų vystymas. www.eshoprent.com paslaugas teikia nuo 2010-ųjų, kartu siūlydami ir kokybišką klientų aptarnavimą. Dėl gerai išdirbtos sistemos, gero santykio su klientu mūsų sistema naudojasi šimtai Lietuvos verslų. ***...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Lietuvos vandens kelių ir vidaus laivybos plėtra
Lietuvos vandens kelių ir vidaus laivybos plėtra
Lietuvos vidaus vandenų keliai – svarbios šalies transporto arterijos ir rimta alternatyva sausumos keliams. Ilgus metus "ant kranto mindžiukavusi" Lietuva pastaruoju metu ėmėsi esmingai gerinti...
Vizionierė A. Paliokaitė: "Nevežiokime raketų arkliais"
Vizionierė A. Paliokaitė: "Nevežiokime raketų arkliais"
Vizionierė, Valstybės pažangos tarybos narė, mokslinių tyrimų instituto "Visionary Analytics" įkūrėja dr. Agnė Paliokaitė turi sukaupusi daugiau nei 20 metų patirtį politikos formavimo ir poveikio...
Pervežimo bendrovės EVITRA keleiviai – nuo mokinių iki ambasadorių
Pervežimo bendrovės EVITRA keleiviai – nuo mokinių iki ambasadorių
Ankstyvą saulėtą rytą prie verslo centro atvyksta naujas mikroautobusas. Prie jo renkasi besišypsantis kolektyvas, pozityviai nusiteikęs artėjančiai kelionei. Įlipa, patogiai įsitaiso, prisisega...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate patenkinti savo atlyginimu?

Akcijų kainos

FedEx 220,31 +7,97%
Manchester United 22,14 +1,89%
eBay 42,06 +1,47%
Google 102,46 +1,38%
Bank of America 27,82 -3,97%
Ford 11,30 -4,40%
Meta 195,61 -4,55%
AIG 47,24 -5,88%

Žaliavų kainos pasaulyje

Anglis 379,23 +10,83%
Nafta 67,61 -5,22%
Ryžiai 467,00 +6,14%
Auksas 1797,55 +4,20%
Jautiena 4,87 -6,35%
Kava 4,63 -1,91%
Apelsinai 1,10 +0,92%
Benzinas 2,37 -16,84%