VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę DIGITALAS, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę DIGITALAS

Atsiliepimai apie DIGITALAS, UAB

Telefonspynių gamyba, montavimas, priežiūra
Parašyk savo nuomonę apie DIGITALAS, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Ar du melai — daugiau už vieną tiesą?
2020-07-21 10:06:27 IP 28m8210o
Atsakyti
Panašu, kad įklimpote iki ausų savo meluose: prieš 2 metus negalėjote atsidžiaugti, kad pavyko ištrinti visus Wikos komentarus (screeną prisegiu). Dabar teigiate, kad komentaras buvo visą laiką prieinamas? Nepastebėjote, kad PRIEŠTARAUJATE patys sau, genijai?
Pirma: komentaras buvo vienas. Jis buvo šalinamas/kartojamas 3 kartus. Prieš 2 metus susisiekus su Rekvizitais, tapo aišku, kad jo šalinimą lėmė Jūsų manipuliacijos. Komentaras buvo ATSTATYTAS pranešus Rekvizitams teismo sprendimą. Linkėjimai Digitalo direktoriui, kuriam neužteko drąsos atstatyti mano komentarą, nors ir žadėjo tai padaryti atveju, jeigu laimėsiu bylą. Deja, atstatyti teko pačiai.
Antra: reikalaudami grąžinti prekę pg komplektaciją - viešai pripažinote, kad sąmoningai MELAVOTE apie prekės svorį, kad pirkėjui užkrauti JŪSŲ pareigą vežti prekę. Su kuo Jus ir sveikinu!
Vladimir Tarmasevič
2020-07-10 11:29:17 IP 2eehhlb9
Atsakyti
Klausimas Digitalo genijams 2020-07-08 23:43:32
Esu pasimetus. Gal Digitalo genijai man patars, kaip išsiurbti košę, kurią patys ir užvirė?
Esmė: po mano komentaro apie Digitalo melą (2018.05.16) įmonė ėmėsi gudrybių. Pirma: sumanipuliavo duomenimis taip, kad mano komentaras buvo pašalintas iš šio ir kitų portalų. Antra: atsiuntė man vartų automatikos instrukcija (į lietuvių kalbą įmonės darbuotojų “bile kaip” išversta Google translate pagalba ir net su gramatinėmis klaidomis), kurioje nurodė svorį… 10kg! Lygiai! Nors faktinis įrangos svoris 15-16 kg. Teismo posėdžio metu inžinierius G.K. paklaustas apie įrangos svorio neatitikimą instrukcijai - atsakymui buvo iš anksto pasiruošęs: iškart atšovė, kad instrukcijoje jie nurodo tik vartų automatikos alkūnių svorį (o ne visos įrangos svorį)... Nuo tokio atsakymo teisėjai iš nuostabos pakilo antakiai. Įmonės direktorius vėliau bandė išsisukti, sakydamas, kad neva gamintojas nurodo tokį svorį. Melas. Angliškoje instrukcijoje gamintojas svorio nenurodo.
Dabar įdomiausia: Digitalas (pralaimėjęs teismus 3 instancijose) reikalauja grąžinti jiems nekokybišką (surūdijusią) įrangą. Tuomet jie man grąžins teismo priteistą sumą. Mano klausimas: o Jums grąžinti tik dvi alkūnes? Bet tada įranga neatitiks komplektacijos! Ar grąžinti pagal komplektaciją? Bet tuomet įranga neatitiks instrukcijoje Jūsų sumeluoto svorio!
Patarkit, kaip man elgtis, Digitalo gudručiai!
Norėjote išdurti mane. Išdurėte save. Viešai!
Laba diena Gerb. Klientė
Prašome Jus neklaidinti Rekvizitai.lt lankytojų: 2 iš 3 Jūsų komentarų buvo pašalinti, kadangi neatitiko portalo naudojimosi taisyklių, o trečiasis 2018-05-16 prieinamas iki šiol. UAB DIGITALas siekia tiksliai vykdyti LR Teismo sprendimus ir ragina t.p. elgtis ir Jums - Jūs turite grąžinti sukomplektuotą prekę, tokios komplektacijos, kokią gavote sandorio metu.
Atsakyti
Kreipemės į juos su prašymu paskaičiuoti kiek kainuotų įrengti bendrijoje įėjimo ir laiptinių duris 2, 3 ir 4 aukštuose.
Pateikė. Kaina priimtina. Suderinome su gyventojais (vyko balsavimas). Derinome galutinius veiksmus dėl užsakymo ir bac, gavome iš "vadybininko" Romo atsakymą, kad durų aukštams negaminame. Klausiu kodėl? Negaminame nes neva tokia jų politika. Pasirodo bendrijos darbas ieškant paslaugos teikėjo nuėjo per niek. Ačiū, gerbiamieji už apgaulę ir vedžiojimą aplik pirštą. Tikrai esate prasta įmonė.
Klausimas Digitalo genijams
2020-07-08 23:43:32 IP 28m8210o
Atsakyti
Esu pasimetus. Gal Digitalo genijai man patars, kaip išsiurbti košę, kurią patys ir užvirė?
Esmė: po mano komentaro apie Digitalo melą (2018.05.16) įmonė ėmėsi gudrybių. Pirma: sumanipuliavo duomenimis taip, kad mano komentaras buvo pašalintas iš šio ir kitų portalų. Antra: atsiuntė man vartų automatikos instrukcija (į lietuvių kalbą įmonės darbuotojų “bile kaip” išversta Google translate pagalba ir net su gramatinėmis klaidomis), kurioje nurodė svorį… 10kg! Lygiai! Nors faktinis įrangos svoris 15-16 kg. Teismo posėdžio metu inžinierius G.K. paklaustas apie įrangos svorio neatitikimą instrukcijai - atsakymui buvo iš anksto pasiruošęs: iškart atšovė, kad instrukcijoje jie nurodo tik vartų automatikos alkūnių svorį (o ne visos įrangos svorį)... Nuo tokio atsakymo teisėjai iš nuostabos pakilo antakiai. Įmonės direktorius vėliau bandė išsisukti, sakydamas, kad neva gamintojas nurodo tokį svorį. Melas. Angliškoje instrukcijoje gamintojas svorio nenurodo.
Dabar įdomiausia: Digitalas (pralaimėjęs teismus 3 instancijose) reikalauja grąžinti jiems nekokybišką (surūdijusią) įrangą. Tuomet jie man grąžins teismo priteistą sumą. Mano klausimas: o Jums grąžinti tik dvi alkūnes? Bet tada įranga neatitiks komplektacijos! Ar grąžinti pagal komplektaciją? Bet tuomet įranga neatitiks instrukcijoje Jūsų sumeluoto svorio!
Patarkit, kaip man elgtis, Digitalo gudručiai!
Norėjote išdurti mane. Išdurėte save. Viešai!
Atsakyti
Na va vėl sugedo telefonspynė. Gedimas bendras visoje laiptinėje. Apie gedimą informavau per Naujininkų ūkį. Tikiuosi, kad šį kartą operatyviau pataisysite ir nereikės bartis, gadint sau nuotaikos. Tiesa mergina su manimi susisiekė, pasitikslino kas ir kaip, bet neinformavo per kiek laiko bus pašalintas gedimas.
Atsakyti
Buves klientas 2018-04-16 16:04:31
Bendravimas su klientu ir etiketas baisus. Įmonė atrodo strigusi ir visiškai nemoka nei pristatyt savo prekių ir paslaugų, nei bendrauti su klientu. Visiškai neprofesionalu.
Keista..., kiek buvau susidūręs - ir telefonu pakonsultuos, ir patars. Gal ankščiau.., šiuo metu problemų nebuvo (bendravau su Grigirijumi).
UAB DIGITALas administracija
2019-06-17 11:07:06 IP 2eehhlb9
Atsakyti
Nemira 2019-06-13 06:24:11
Nieko sau dirbate. Iš telefonspynės paskambint į ragelį bute negalima. Akivaizdus gedimas. Sėdžiu namie, laukiu. Meistro nėra. Kitą rytą skambina, teigia, kad mano telef girdi buvęs išjungtas. Kaip mokykloje. Neatėjo, tai surado kaltę man suversti. Tikrai nevykusi firma. Parašiau žinutę, bet jokios reakcijos į ją. Jokios gėdos. Atbuleikos.
Laba diena, Nemira. Mūsų duomenimis meistras susisiekė pakartotinai su Jumis 06-13 d. ir išsprendė šį klausimą dėl neprisiskambinimo. Tą pačią dieną mūsų meistrai pašalino bendrą sistemos gedimą (kurį sukėlė bendrų laidų užtrumpinimas, tai dažniausiai įvyksta dėl konkretaus buto gyventojo veiksmų arba neatsargaus kabelinės ir internetinių kabelių vedžiojimo) ir šiuo metu telefonspynė yra veikianti, todėl gyventojai ir toliau gali naudotis jos visais privalumais ir jaustis saugūs.
Apgailestaujame, kad patekote į tokią situaciją. Dėl Jūsų atvejo yra iškeltas klausimas vadovų lygmenyje ir jis bus aptartas per susirinkimą. Taip pat bus svarstomas klausimas, kaip pagerinti mūsų klientų aptarnavimo ir informavimo kontrolės sistemą, kad tokių situacijų ateityje būtų išvengta.
Dirbame nuo 2000 metų, nuo 2007 metų patys gaminame DD5100 telefonspynes skirtas daugiabučiams, stengiamės kad pagaminta produkcija būtų kuo aukštesnio lygio ir kuo rečiau gestų, o profesionaliai apmokyti meistrai jas kokybiškai įrengtų. Mūsų įmonė sumontavo Jūsų name telefonspynės sistemą 2015-11. Iki 2019-06 Jūsų adresu esame važiavę tik vieną kartą, atlikti garantinio remonto, kurį atlikome nemokamai. Turint omenyje, kad telefonspynė yra aktyviai eksploatuojama kiekvieną dieną ir įvairių žmonių, tai daug ką pasako apie mūsų montuojamos įrangos patvarumą ir apie įmonės darbuotojų profesionalumą įrengiant šias telefonspynių sistemas.
Labai daug gyventojų yra patenkinti mūsų pagamintomis telefonspynėmis ir mūsų montavimo kokybe. Gaila, kad dažniausiai žmonės palieka atsiliepimus, kai kas nors padaro žmogiškąją klaidą, o ne kai būna nepriekaištingai atliktas darbas. Mes taip pat labai tikimės, kad iki šios situacijos Jūs taip pat buvote patenkinta ir šis nesusipratimas nesugadins Jūsų nuomonės apie mūsų įmonę ir jos kolektyvą.
Swedijos lietuvis
2019-06-17 11:04:02 IP 5cctd7ad
Atsakyti
Malonu, kai Swedijoje galiu naudotis patikimu lietuvisku domofonu
Atsakyti
Really reliable intercoms for an apartment building. I was convinced by my own experience - the vandals did not break. Recommend
Atsakyti
Nieko sau dirbate. Iš telefonspynės paskambint į ragelį bute negalima. Akivaizdus gedimas. Sėdžiu namie, laukiu. Meistro nėra. Kitą rytą skambina, teigia, kad mano telef girdi buvęs išjungtas. Kaip mokykloje. Neatėjo, tai surado kaltę man suversti. Tikrai nevykusi firma. Parašiau žinutę, bet jokios reakcijos į ją. Jokios gėdos. Atbuleikos.
Atsakyti
reiketu ismokti kaip kabeliuka tvirtinti, o ne taip kad tik isejus jis nukrenta reikia ar i loveli, ar igrezti ior plasmasinius kamsteliusikalti ir tvirtinti, o ne taip pakeverzuoti '
Komentaras ir vėl buvo pašalintas. Kartoju trečią kartą.
2018-05-16 15:24:44 IP 28m8210o
Atsakyti
Digitalas įžūliai meluoja prisidengtamas mistiniais LR teisės aktais! Nekokybiška kinietiška vartų automatiką nustojo veikti atsiradus pirmiesiems šalčiams. Galiojant garantiniam aptarnavimui bendrovės atstovų paprašėme atvažiuoti į vietą pašalinti gedimų. Gavome atsakymą: „Pažymime, kad nei LR Civilinis kodeksas nei LR Vartotojų teisių apsaugos įstatymai nenumato įpareigojimų pardavėjui važiuoti nemokamai pas pirkėją... Todėl prašome pristatyti parduotą daiktą į parduotuvę adresu...“ MELAS! LR Civilinio kodekso 363 straipsnis ir Mažmeninės prekybos taisyklės reglamentuoja netinkamos kokybės prekių ir paslaugų keitimą ir grąžinimą, pagal kurį pirkėjas, kuriam buvo parduotas netinkamos kokybės daiktas, savo pasirinkimu turi teisę vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti sugrąžinti sumokėtą kainą. Dideles ir sunkias (daugiau kaip 10 kg svorio) netinkamos kokybės ne maisto prekei grąžinti veža pardavėjas. Informavus apie tai gerbiamą pardavimo vadovą Martyną, kuris ir įtikinėjo, kad "neprivaloma važiuoti nemokamai" įmonė visgi sutiko atsiimti prekę. Bet jeigu mes nusileistume, taptume jų nekokybiškos įrangos vežiotojais. O jeigu vėl nebeveiks? Vėl išmontavimas-nuvežimas-atvežimas-sumontavimas? Čia taip atrodo įmonės „Digitalas“ garantinis aptarnavimas? Nepasiduokite, kovokite, viešinkite ir jokių būdu netapkite šios įmonėlės vergais!
Atsakyti
Bendravimas su klientu ir etiketas baisus. Įmonė atrodo strigusi ir visiškai nemoka nei pristatyt savo prekių ir paslaugų, nei bendrauti su klientu. Visiškai neprofesionalu.
Atsakyti
Kaip matau pagal atsiliepimus situacija nesikeičia jau kelerius metus. Prieš 2 metus statė jie magnetinę spyną, kuri dabar sugedo. Prisikviesti pataisyti misija neįmanomą. Jau mėnesį laiko skambinėju, atsakymas jų- rytoj atvažiuos meistras. Kaip nėra taip nėra to meistro. Tikrai nerekomenduoju šios įmonės.
Atsakyti
ne imone, o s*****i. istate telefonspyne, du menesius atskaiciavo pinigus, ir po dvieju menesiu telefonspyne sugedo, durys visai nebeuzsirakina, o taisyt neatvaziuoja. is pradziu kodu suteikinet irgi nenorejo, tai per didziausius barnius, paskui suteike. bekit nuo ju kuo toliau.
Atsakyti
Sveiki, o sakykite kai istato DIGITAl spyna nauja. Duoda ta magneteli. O neturetu ir duru koda pasakyti, kad jei kas atsitiktu.Man teigia, kad turiu statytis domofona. Jokio duru kodo nera..O tai jei pametu rakta, kaip man ieiti...
Atsakyti
Nusivyliau ir as.Namie sugedo domofonas, tai paskambinau tam kas state" Digitalui" ir jie, atvazuavo prie duru laukiniu, paziurejo...ir paskambine pasake:- Cia sena sistema, mes nebetaisom, ir nezinom kas pades...
Tai, jeigu jie state, ir sistema jau paseno, tai ju pareiga ir tvarkyti.Juk ne uz dyka butu taise!!Juk tai ju paciu domofonas!!
Atsakyti
taip, sitai imonei terminas - "etiketas" tikrai svetimas..mazai to, kad chamiskai bendrauja su klientais, tai dar imontavus telefonspyne del neaiskiu priezasciu nesako kur galima atssimti rakta ar suzinoti koda. nebuvai namuose jais paskirtu laiku, tai stovek prie duru. ir gaunasi kad i savo namus dar patekti negali del kazkieno principu ar dar kazko...kad kuo maziau su tokiom imonem reiktu bendrauti!
Atsakyti
Ieškau internete įmonės, kuri įstatytų naujas lauko duris.
Pasiskaičiusi klientų nusiskundimus dėl bėdų ir įmonės atsakymus susidariau tokią nuomonę, jog neblogas jų „bizniukas“: išsireklamuoji, įsisiūlai, gražiai pripasakoji (aišku, ne apie po to būsiančias klientų bėdas), „užkabini“ naują klientą, kuris nieko nežino ir nenutuokia apie tai, kas bus vėliau, pastatai tas duris, pateiki sąskaitą ir lauki, kada naujokai ims prašyti taisyti broką - aišku, už ATSKIRĄ mokestį (kaip jie patys apie tai atsako Jonui Lietuviui į jo skundą žemiau). Kažkas kitas (patys klientai, oras, vėjas, saulė, metų laikai ir t.t. ir pan.) kaltas dėl esančios bėdos, aprašytos to paties Jono L., tik ne bendrovės žmonės. Nori, kad būtų ištaisytas įmonės brokas - mokėk. Jooo, įdomiai čia gaunasi... Ne ne, nebereikia. O tai dar labiau patvirtina ir p. Elenos pastebėjimas.
Tai ką, be šio UABo daugiau nėra rimtų konkurentų?
Ieškosim kitų.
Atsakyti
Esu labai nusivylusi šios bendrovės darbuotojų kompetencija bei elementariomis ETIKETO TAISYKLĖMIS šnekant su klientu. GĖDA.
Atsakyti
Tik mėnuo, kai mūsų daugiabučio laiptinėje Digitalas įstatė naujas kodines duris. Tai nuo pat pradžių iki šiol jos taip trankosi užsidarydamos ir kontaktuodamos su elektros magnetu, jog neįmanoma gyventi pirmajame aukšte. Tą durų trankymąsi girdi ir aukščiau gyvenantys, ką jau kalbėti apie pirmąjį aukštą! Per tas kelias savaites jau kelis kartus prašėme jų tvarkyti problemą, taisyti akivaizdų broką, meistrai ateina, pasižiūri ir nieko nepakeičia aiškindami, jog nieko negali pakeisti, o be to, ko mes norime, juk metalas daužia į metalą ir nieko čia nepakeisi. Na taip, svarbu sumokėjote, o po to jau ne mūsų reikalas.
Reikia pažymėti ir jų užsakymo priėmėjos lipšnumą iki darbų užsakymo ir jos atsainų bendravimą su prašymu netrukdyti dirbti, kai jau durys pastatytos ir reikia jas taisyti.
Kad būtume žinoje apie tokį rezultatą, tikrai verčiau būtume palikę senąsias duris su paprasta spyruokle, kai nebuvo didelių problemų. Vienu žodžiu - užsirovėme.
Atsakyti
Darbą atlieka, kad tik pinigus gauti... Po jų durų įrengimo, pirmame aukšte tapo neįmanoma gyventi, jei kas užeina į laiptinę, durys taip užsitrenkia, kad drebi visas butas. Kelis kartus kvietėm reguliuoti, bet efekto po jų reguliavimo nulis.
Atsakyti
Tikrai, labai neatsakinga imone... sudejo i laiptine ir metalinius vartus telefonspynes - daliai gyventoju neveikia. Kvieciame jau puse metu... paskambina koki penktadieni vakare, pasiklausti del kitos savaites ir dingsta. Ar patikrino laiptines telefonspyne, sakau neveikia ir vartu - isejo patikrinti ir dingo... jau puse metu laipiojam is ketvirto auksto svecius pasitikt.... Pilna imoniu uzsiimanciu sia veikla, tad pasiziurekite i rekomendacijas - - - UAB DIGITALas ganetinai nevykes pasirinkimas !
Atsakyti
Labai neatsakinga bendrovė, mūsų name dėjo telefonspynes, tačiau manęs nebuvo namuose. Įsivaizduokite, kai jūs grįžtate namo iš darbo ir negalite įeiti į savo namo laiptinę, nes įdėta kažkokia telefonspynė. Manau, kad reikėtu suprasti, kad žmonės dirba ir jų nėra namuose ir vėliau jie taip pat norės įeiti į savo namus. Situacija tikrai nepavydėtina...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Litgrid" pajamos šiemet augo 9,7%, grynasis pelnas – beveik 4,9 karto
"Litgrid" pajamos šiemet augo 9,7%, grynasis pelnas – beveik 4,9 karto 08-05 21:03
Elektros perdavimo sistemos operatorė "Litgrid" paskelbė, kad pirmąjį šių metų pusmetį gavo 9,7% arba 9 mln. Eur daugiau pajamų, kurios siekė 101,5 mln. Eur. Bendrovės grynasis pelnas sudarė...
Išrinkti Lietuvai "World Summit Awards" atstovausiantys sprendimai
Išrinkti Lietuvai "World Summit Awards" atstovausiantys sprendimai 08-05 19:54
Kasmetinio skaitmeninio turinio sprendimų konkurso "Naujasis knygnešys 2020" finalininkai šiemet iš viso pristatė 23 inovacijas, iš kurių atrinkti 8 nugalėtojai (po vieną kiekvienoje...
Premjeras: mokslo metai šiemet prasidės ugdymo įstaigose
Premjeras: mokslo metai šiemet prasidės ugdymo įstaigose 08-05 19:08
Mokslo metai šiemet prasidės ugdymo įstaigose, sako premjeras Saulius Skvernelis.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate Sausio 13-ąją skelbti nedarbo diena?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

CBS 40,77 +3,63%
Exxon Mobil 43,47 +2,89%
McDonald's 199,36 +2,55%
Ford 6,86 +2,54%
Microsoft 213,29 -1,50%
Moody's 276,00 -1,65%
Xerox 15,68 -2,06%
AIG 29,72 -7,53%

Žaliavų kainos pasaulyje

Ryžiai 520,00 +1,96%
Auksas 1732,22 +0,95%
Varis 5754,60 +9,82%
Dujos (JAV) 1,61 -8,00%
Anglis 52,21 -0,53%
Sidabras 17,71 +8,92%
Cukrus 0,57 0,00%
Jautiena 5,10 +0,39%