VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Busturas, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Busturas

Atsiliepimai apie Busturas, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Busturas, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Busturas administracija
2018-06-14 16:55:05 IP 85.206.54.67
Atsakyti
igor 2018-06-01 09:48:19
Šendien (2018.06.01) J.Sondeckio stotelėje į centro puse turejo atvažiuoti / 7 autobusas ! deja sulaukem sekanti 7 maršruta už 11min. Gailo planuota laika.
Laba diena. Jau galite sužinoti apie autobusų grafikų pakeitimus nuo birželio 18 d. Geros dienos.
https://www.busturas.lt/lt/naujienos/item/723-miesto-reguliaraus-susisiekimo-ir-privezamuju-marsrutu-tvarkarasciu-korekcija-nuo-birzelio-18-dienos
Busturas administracija
2018-06-14 13:21:09 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Irma 2018-05-28 16:03:31
Sugedo elektroninio bilieto kortelė, elektroninis komposteris jos nebenuskaito. Ant kortelės matosi nedidelis įskilimas, atsiradęs neaišku dėl ko. Gal būt, kad kortelė buvo brokuota. Klientų aptarnavimo centre man pasiūlė nusipirkti dublikatą, nors man jis nereikalingas, nes sugedus kortelei aš JAU buvau nusipirkusi ir papildžiusi kitą kortelę, kad galėčiau naudotis miesto viešu transportu. Tai dabar DAR turiu pirkti vieną, man NEREIKALINGĄ kortelę, nes kitaip savo pinigų neatgausiu. UAB "Busturas"juos nusavina, nes kortele negalima pasinaudoti. Paprašius pinigus grąžinti į sąskaitą, kasininkė pasityčiodama pasiūlė man trenktis į kitą miesto galą, vėl mokėti p[inigus, kad parašyčiau prašymą, nes jinai to padaryti negali. UAB Busturas neturi konkurentų, todėl iš klientų tyčiojasi kaip tik gali, pasinaudodama dominuoiančia padėtimi.
Laba diena gerb. Irma, Norint naudotis pinigais iš sugedusios e. kortelės, reikia išsiimti e. kortelės dublikatą. E. kortelės dublikatas yra priskirtas tam pačiam klientui. Jūsų atveju, Jūs norite į kitą e. kortelę priskirtą kitam klientui perkelti pinigus. Sistemoje kiekviena e. kortelė turi priskirtą numerį, kuris atitinką kliento identifikavimą, todėl neturime galimybės perkelti e. pinigų iš vieno kliento kitam.
UAB „Busturas“ Jūsų e. pinigų nenusisavino, Jums reikia išsiimti e. kortelės dublikatą ir pinigai bus perkelti.
Klientų aptarnavimo centro kasininkas pasiūlė nuvykti į Šarūno g. 2, Šiauliai, kur yra įsikūrusi administracija, nes ji neturi įgaliojimų spręsti susidariusios situacijos dėl pinigų grąžinimo į sąskaitą. Geros dienos
Busturas administracija
2018-06-13 14:49:35 IP 85.206.54.67
Atsakyti
igor 2018-06-01 09:48:19
Šendien (2018.06.01) J.Sondeckio stotelėje į centro puse turejo atvažiuoti / 7 autobusas ! deja sulaukem sekanti 7 maršruta už 11min. Gailo planuota laika.
Nuo birželio 1 d. keitėsi miesto vietinio susisiekimo autobusų tvarkaraščiai, apie tai informavome ir tvarkaraščius galėjote rasti vietinėje spaudoje ir mūsų internetinėje svetainėje www.busturas.lt.
J. Sondeckio st. nuo birželio 1 d. 7 autobusas atvyksta 8.09 val. ir 8.30 val., ir nelieka 8.21 val. atvykimo laiko. Tačiau darbuotojai keičiantys grafikus, tuo laiku dar nespėjo pakeisti Jūsų minėtos stotelės tvarkaraščio.
Atsiprašome už nepatogumus. Ateityje rekomenduojame sekti naujienas www.busturas.lt svetainėje.
Busturas administracija
2018-06-11 11:54:32 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Zana 2018-06-10 21:49:42
Laba diena,
Kodėl nenurodoma tvarkaraštyje kokios markės važiuos autobusas? Ir kodėl nėra kelionės bilietas pigesnis važiuojant ISUZU markės autobusu, juk ten dviese sėdėti beveik neįmanoma arba labai varginanti kelionė.
Laba diena gerb. Žana, Informuojame, jog bendrovė Busturas ISUZU markės autobusų neturi. Gal galite pateikti informaciją kokiu maršrutu vykote? Gražių kelionių
Atsakyti
Laba diena,
Kodėl nenurodoma tvarkaraštyje kokios markės važiuos autobusas? Ir kodėl nėra kelionės bilietas pigesnis važiuojant ISUZU markės autobusu, juk ten dviese sėdėti beveik neįmanoma arba labai varginanti kelionė.
Busturas administracija
2018-06-08 11:44:25 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Raimonda 2018-06-04 15:23:46
Šiandien 2018-06-04. 15:10 val.Septintu nr. pažymėtas autobusas Rasos stotelėje, net nesustojo ir nuvažiavo palikęs stovėti keleivius ir laukti sekančio autobuso.Kaip čia taip suprasti?.
Laba diena gerb. Raimonda,
Patikrinus autobusų GPS sekimo duomenis matome, kad 7 maršruto autobusas tikrai „neužsuko“ į Rasos st. Jūsų minėtu laiku. Labai atsiprašome už nepatogumus. Vairuotojui tą dieną dirbusiam šiuo maršruto pagal DK skirsime įspėjimą.
Dėsime visas pastangas, kad ateityje tai nepasikartotų. Gražios dienos
Busturas administracija
2018-06-06 11:31:25 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Vaida 2018-06-04 12:08:36
Sveiki sendien 2018-06-04 vyras su vaiku vazevo i i kauna is kedainiu vaikui 05 10 suejo 7 metai jis katik baige darzeli o vairuotojas paklausus kiek vaikuciui metu atsakius kad 7 imuse pilna kaina kaip taip gali buti seip del idomumo klausimas iskilo.
Laba diena gerb. Vaida,

2018-06-06 d. gavome Jūsų komentarą rekvizitai.lt, apie tai, kad 2018-06-04 vykstant UAB „Busturas“ autobusu maršrutu Kėdainiai-Kaunas, reikėjo 7 metų vaikui pirkti pilnos kainos bilietą.
Informuojame, kad Lietuvos Respublikos įstatymuose nurodyta:
• 4 straipsnis. Teisė važiuoti nemokamai
1. Kiekvienam keleiviui suteikiama teisė nemokamai vežtis vietinio (miesto ir priemiestinio) reguliaraus susisiekimo autobusais ir troleibusais, tolimojo reguliaraus susisiekimo autobusais, keleiviniais traukiniais, reguliaraus susisiekimo laivais ir keltais du vaikus iki 7 metų neužimant atskiros sėdimos ar miegamos vietos (Transporto lengvatų įstatymas paskelbtas: Žin. 2000, Nr. 32-890, i. k. 1001010ISTAIII-1605);
• 48. Draudžiama vežti keleivius be bilieto ar įsigijusius bilietus su Lietuvos Respublikos transporto lengvatų įstatyme nustatyta nuolaida, tačiau nepateikusius reikiamų dokumentų, patvirtinančių jų teisę į transporto lengvatas (LR Susisiekimo ministro Įsakymas paskelbtas: Žin. 2011, Nr. 46-2190, i. k. 1112210ISAK0003-223);.
• 56. Keleivis turi teisę (LR Susisiekimo ministro Įsakymas paskelbtas: Žin. 2011, Nr. 46-2190, i. k. 1112210ISAK0003-223):
56.3. nemokamai vežtis du vaikus iki 7 metų, jei jie neužima atskiros sėdimos vietos, vietinio (miesto ir priemiestinio) reguliaraus susisiekimo maršrutų autobusais ir troleibusais bei tolimojo reguliaraus susisiekimo maršrutų autobusais, taip pat naudotis kitomis lengvatomis, nustatytomis Lietuvos Respublikos transporto lengvatų įstatyme;
• 57. Keleivis privalo (LR Susisiekimo ministro Įsakymas paskelbtas: Žin. 2011, Nr. 46-2190, i. k. 1112210ISAK0003-223):
57.5. kelionės metu turėti ir pateikti kontrolę vykdančiam pareigūnui reikalaujant dokumentų originalus, patvirtinančius:
57.5.1. asmens tapatybę (kai bilietą važiuoti vietinio (priemiestinio) ar tolimojo reguliaraus susisiekimo maršrutu įsigijo elektroniniu būdu);
57.5.2. teisę į transporto lengvatas (reguliarių reisų metu);
• 58. Lietuvos Respublikos transporto lengvatų įstatyme nustatytų kategorijų asmenys naudojasi važiavimo vietinio (miesto ir priemiestinio) ir tolimojo reguliaraus susisiekimo transporto priemonėmis lengvatomis. Teisę įsigyti bilietą su atitinkamo dydžio nuolaida turi asmenys, pateikę tokią teisę liudijančių dokumentų originalus (LR Susisiekimo ministro Įsakymas paskelbtas: Žin. 2011, Nr. 46-2190, i. k. 1112210ISAK0003-223).

Taip pat pagal reikia paminėti, kad važiavimas nemokamai yra lengvata, vadovaujantis Lietuvos Respublikos kelių transporto kodekso 21 straipsnio 3 dalimi, lengvatomis naudotis turi teisę asmenys, pateikę šią teisę liudijančius dokumentus (Kelių transporto kodeksas paskelbtas: Žin. 1996, Nr. 119-2772, i. k. 0961010KODE00I-1628).

Iš aukščiau išvardintų teisės aktų seka išvada, kad neturint dokumento originalo perkamas pilnos vertės bilietas.
Taip pat galima užsakyti Migracijos departamente teikiamą paslaugą, kad vaiko dokumentus galima parodyti elektroninėje sistemoje ir šie dokumentai galioja, perkant bilietą su nuolaida.
Atsiprašome už kelionėje patirtus nesklandumus ir tikimės, kad tokie atvejai nepasikartos.
Atsakyti
Šiandien 2018-06-04. 15:10 val.Septintu nr. pažymėtas autobusas Rasos stotelėje, net nesustojo ir nuvažiavo palikęs stovėti keleivius ir laukti sekančio autobuso.Kaip čia taip suprasti?.
Atsakyti
Sveiki sendien 2018-06-04 vyras su vaiku vazevo i i kauna is kedainiu vaikui 05 10 suejo 7 metai jis katik baige darzeli o vairuotojas paklausus kiek vaikuciui metu atsakius kad 7 imuse pilna kaina kaip taip gali buti seip del idomumo klausimas iskilo.
Busturas administracija
2018-06-01 15:10:07 IP 85.206.54.67
Atsakyti
igor 2018-06-01 09:48:19
Šendien (2018.06.01) J.Sondeckio stotelėje į centro puse turejo atvažiuoti / 7 autobusas ! deja sulaukem sekanti 7 maršruta už 11min. Gailo planuota laika.
Laba diena. Dėkojame už Jūsų žinutę. Išsiaiškinę aprašytą situaciją, pateiksime atsakymą. Geros dienos
Atsakyti
Šendien (2018.06.01) J.Sondeckio stotelėje į centro puse turejo atvažiuoti / 7 autobusas ! deja sulaukem sekanti 7 maršruta už 11min. Gailo planuota laika.
Busturas administracija
2018-05-30 16:20:15 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Irma 2018-05-28 16:03:31
Sugedo elektroninio bilieto kortelė, elektroninis komposteris jos nebenuskaito. Ant kortelės matosi nedidelis įskilimas, atsiradęs neaišku dėl ko. Gal būt, kad kortelė buvo brokuota. Klientų aptarnavimo centre man pasiūlė nusipirkti dublikatą, nors man jis nereikalingas, nes sugedus kortelei aš JAU buvau nusipirkusi ir papildžiusi kitą kortelę, kad galėčiau naudotis miesto viešu transportu. Tai dabar DAR turiu pirkti vieną, man NEREIKALINGĄ kortelę, nes kitaip savo pinigų neatgausiu. UAB "Busturas"juos nusavina, nes kortele negalima pasinaudoti. Paprašius pinigus grąžinti į sąskaitą, kasininkė pasityčiodama pasiūlė man trenktis į kitą miesto galą, vėl mokėti p[inigus, kad parašyčiau prašymą, nes jinai to padaryti negali. UAB Busturas neturi konkurentų, todėl iš klientų tyčiojasi kaip tik gali, pasinaudodama dominuoiančia padėtimi.
Laba diena gerb. Irma. Dėkojame už Jūsų žinutę. Išsiaiškinę situaciją pateiksime atsakymą. Gražios dienos
Atsakyti
Sugedo elektroninio bilieto kortelė, elektroninis komposteris jos nebenuskaito. Ant kortelės matosi nedidelis įskilimas, atsiradęs neaišku dėl ko. Gal būt, kad kortelė buvo brokuota. Klientų aptarnavimo centre man pasiūlė nusipirkti dublikatą, nors man jis nereikalingas, nes sugedus kortelei aš JAU buvau nusipirkusi ir papildžiusi kitą kortelę, kad galėčiau naudotis miesto viešu transportu. Tai dabar DAR turiu pirkti vieną, man NEREIKALINGĄ kortelę, nes kitaip savo pinigų neatgausiu. UAB "Busturas"juos nusavina, nes kortele negalima pasinaudoti. Paprašius pinigus grąžinti į sąskaitą, kasininkė pasityčiodama pasiūlė man trenktis į kitą miesto galą, vėl mokėti p[inigus, kad parašyčiau prašymą, nes jinai to padaryti negali. UAB Busturas neturi konkurentų, todėl iš klientų tyčiojasi kaip tik gali, pasinaudodama dominuoiančia padėtimi.
Busturas administracija
2018-05-22 13:30:33 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Linema 2018-05-15 20:24:45
Šiandie, 17:41 liejyklos stotelėje 6 autobūsą tikrino bilietų kontrolė, patikrinus mano bilietą rodė kad jis nesumokėtas už kelionę, tačiau pati aiškiai mačiau, kad rašė sumokėta 0, 54 €. tai paaiškinau kontrolieriai, tačiau ji liepė išlipti ir eiti su ja. o tuo tarpu kita kontrolierė taip pat patikrinus kito žmogaus bilieta aptiko tą patį, tačiau tik pažymėjo jo bilietą ir nieko daugiau nesakė. man išlipus su kontroliere primiktinai prašiau dar karta patikrinti mano bilietą, ji tai ir padarė ir kažkaip stebuklingai jis parodė kad už kelione yra sumokėta ir aš bereikalo išlipau iš autobuso, kuris nuvažiavo ir tada aš turėjau laukti 30 minučių kito autobuso. Nesulaukusi nei atsiprašymo tik smerkimo. Tai dabar taip elgemasi su keliaiviais?
Laba diena, Tikslesnės informacijos išsiaiškinimui reikalingas Jūsų el. bilieto nr. Prašau parašykite į el. paštą busturas@busturas.lt. Ačiū. Geros dienos
Busturas administracija
2018-05-21 13:04:05 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Linema 2018-05-15 20:24:45
Šiandie, 17:41 liejyklos stotelėje 6 autobūsą tikrino bilietų kontrolė, patikrinus mano bilietą rodė kad jis nesumokėtas už kelionę, tačiau pati aiškiai mačiau, kad rašė sumokėta 0, 54 €. tai paaiškinau kontrolieriai, tačiau ji liepė išlipti ir eiti su ja. o tuo tarpu kita kontrolierė taip pat patikrinus kito žmogaus bilieta aptiko tą patį, tačiau tik pažymėjo jo bilietą ir nieko daugiau nesakė. man išlipus su kontroliere primiktinai prašiau dar karta patikrinti mano bilietą, ji tai ir padarė ir kažkaip stebuklingai jis parodė kad už kelione yra sumokėta ir aš bereikalo išlipau iš autobuso, kuris nuvažiavo ir tada aš turėjau laukti 30 minučių kito autobuso. Nesulaukusi nei atsiprašymo tik smerkimo. Tai dabar taip elgemasi su keliaiviais?
Laba diena.Dėkojame už Jūsų žinutę. Išsiaiškinę faktus, pateiksime Jums atsakymą. Atsiprašome už susidariusius nepatogumus. Geros dienos.
Atsakyti
Šiandie, 17:41 liejyklos stotelėje 6 autobūsą tikrino bilietų kontrolė, patikrinus mano bilietą rodė kad jis nesumokėtas už kelionę, tačiau pati aiškiai mačiau, kad rašė sumokėta 0, 54 €. tai paaiškinau kontrolieriai, tačiau ji liepė išlipti ir eiti su ja. o tuo tarpu kita kontrolierė taip pat patikrinus kito žmogaus bilieta aptiko tą patį, tačiau tik pažymėjo jo bilietą ir nieko daugiau nesakė. man išlipus su kontroliere primiktinai prašiau dar karta patikrinti mano bilietą, ji tai ir padarė ir kažkaip stebuklingai jis parodė kad už kelione yra sumokėta ir aš bereikalo išlipau iš autobuso, kuris nuvažiavo ir tada aš turėjau laukti 30 minučių kito autobuso. Nesulaukusi nei atsiprašymo tik smerkimo. Tai dabar taip elgemasi su keliaiviais?
Busturas administracija
2018-05-14 14:37:24 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Saras 2018-05-11 17:04:37
Šiandien (gegužės 11d.) Neatvaziavo 4A autobusas Televizoriu stotele iš malūno 16:39. Ačiū, pavelavau i einama i autobusa ir teko eiti 3km namo^^
Laba diena gerb. Šarai,
Dėkojame už pateiktą informaciją. Informuojame, jog gegužės 11 d. 20 min. laikotarpyje nuo 16.35 iki 17.00 val. sugedo 2 autobusai, aptarnaujantys 4 ir 4A maršrutus. Kadangi autobusais iš rezervo „uždengti“ nespėjome, todėl autobusai neatvyko Jūsų minėtu laiku.
Atsiprašome už nepatogumus. Geros dienos
Busturas administracija
2018-05-14 14:27:07 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Pijus 2018-05-11 17:55:15
Šiandien (05-11) Dainu stotelėje į centro puse 17:46 turejo atvažiuoti 24 autobusas bet taip ir nesulaukiau
Laba diena gerb. Pijau,
Patikrinus GPS sekimo duomenis. Matome, kad gegužės 11 d. 24 maršruto autobusas, turėjęs atvykti į Dainų st. 17.46 val., atvyko 17.51 val. vėluodamas 5 min.
Atsiprašome už nepatogumus.
Atsakyti
Šiandien (05-11) Dainu stotelėje į centro puse 17:46 turejo atvažiuoti 24 autobusas bet taip ir nesulaukiau
Atsakyti
Šiandien (gegužės 11d.) Neatvaziavo 4A autobusas Televizoriu stotele iš malūno 16:39. Ačiū, pavelavau i einama i autobusa ir teko eiti 3km namo^^
Busturas administracija
2018-05-11 08:42:52 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Inga Stanelytė 2018-05-10 10:51:25
12 autobusas šiandien prieš pat akis nuvažiavo, net nesustojęs prie Dainų žiedo stotelės.
Ačiū už pateiktą informaciją. Tačiau norint išsiaiškinti faktus, mums reikėtų tikslesnės informacijos: data, laikas, stotelės pavadinimas, į kurią pusę vykote. Ačiū. Geros dienos
Atsakyti
12 autobusas šiandien prieš pat akis nuvažiavo, net nesustojęs prie Dainų žiedo stotelės.
Busturo administracijai
2018-05-05 00:20:14 IP 89.160.218.77
Atsakyti
Autobusistas raso, bjauriausios yra tai moteriskaites soperes islaike teises viskas jos jau keliu karalaites, gali laukt ijunges kairi posuki 5minutes jos niekad neduos tau isvaziuot is stoteles...ir net jau kaip buni issukes jos vistiek vaziuoja i autobusa..lygtai traukinio begiais vaziuotu negi taip sunku persirikiuot i antra juosta?
Busturas administracija
2018-05-04 08:47:28 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Laba diena gerb. Agrita,
Atsiprašome už tokį vairuotojo neprofesionalumą, pažeidžiant KET 180 punktą: Prieš pradėdamas važiuoti iš stotelės, maršrutinio transporto vairuotojas turi įsitikinti, kad jam duodamas kelias. Autobusų vairuotojai negali sukelti avarinių situacijų ir tai yra netoleruojama. Mūsų įmonės specialistai reguliariai vykdo autobusų vairuotojų patikrinimo reidus, per kuriuos užfiksuojami tokie pažeidimai ir už tokius pažeidimus vairuotojams taikomos atitinkamos drausmines nuobaudos. Kad įvertintume vairuotojo poelgį prašome pateikti išsamesnę informaciją: datą, valandą ir prie kurios stotelės tai įvyko.
Geros dienos.
Atsakyti
Vairuotojai galėtų pasimokyti mandagumo kelyje. Chamai kažkokie. Žinau jog privalome praleisti iš sustojimo išvažiuojančius autobusus, bet situacija buvo tokia kad jau buvau šalia autobuso kaip jis pradėjo rodyti posūkį ir važiuoti. Jei bučiau staiga stabdžiusi būčiau sukėlusi avarinę situaciją tai važiavau toliau o autobuso vairuotojas iškart spaudžia garsinį signalą. Po to prie sankryžos dar pravažiuodamas visas skersas žiūri į mano puse ir burnoja. Kiek pasitaikė panašių situaciju tai kiti vairuotojai palaukdavo ta sekunde kol pro juos pravažiuodavau. Vakar pasitaikė kažkoks susireikšminęs, psichiškai nesveikas 3 maršruto autobuso vairuotojas žaliai apsirengęs. Gerbkime vienas kita kelyje !!!
Busturas administracija
2018-04-13 08:40:17 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Roberta 2018-04-12 09:49:33
Laba diena, prašau informuokite, kokiu laiku atvyksta autobusas Nr. 24 į stoteles (pvz., Lyros stotelė). Šiandien 2018-04-12 laukdama autobuso nesupratau, ar jie nuo šiol vienas paskui kitą važiuoja? Kodėl normaliai 24 autobusas niekada nereaguoja į laikus, nes tai pasitaiko nuolatos tokios "klaidos"? Tai kam yra skirti autobuso tvarkaraščiai, jeigu vairuotojai kada nori tada ir važinėja?
Labas rytas gerb. Roberta. Dėkojame už Jūsų pastebėjimus. Eismo tvarkaraščiai yra sudaromi iš anksto. O šiuo metu autobusų vėlavimas atsirado dėl Šiaulių mieste vykstančių kelio remonto darbų. Geros dienos
Atsakyti
Laba diena, prašau informuokite, kokiu laiku atvyksta autobusas Nr. 24 į stoteles (pvz., Lyros stotelė). Šiandien 2018-04-12 laukdama autobuso nesupratau, ar jie nuo šiol vienas paskui kitą važiuoja? Kodėl normaliai 24 autobusas niekada nereaguoja į laikus, nes tai pasitaiko nuolatos tokios "klaidos"? Tai kam yra skirti autobuso tvarkaraščiai, jeigu vairuotojai kada nori tada ir važinėja?
Busturas administracija
2018-03-27 09:05:57 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Eva 2018-03-26 18:16:45
VIII. VEŽĖJO IR EKIPAŽO TEISĖS IR PAREIGOS, ATSAKOMYBĖ

29. Vežėjas privalo:

29.1. užtikrinti keleivių saugumą;
29.4. nustatyti ekipažams nepriekaištingo ir paslaugaus elgesio su keleiviais normas. Gavę informaciją apie šių normų pažeidimus, vežėjų vadovai privalo nedelsdami ištirti ekipažų netinkamo elgesio su keleiviais aplinkybes ir, joms pasitvirtinus, taikyti ekipažams įstatymuose numatytas poveikio priemones.

31. Ekipažas privalo:

31.1. užtikrinti saugų keleivių ir bagažo vežimą, nepriekaištingą ir paslaugų keleivių aptarnavimą (neleisti šiurkštaus, keleivių orumą įžeidžiančio elgesio, rūkymo salone, garso ir vaizdo aparatūros dideliu garsu naudojimo, nepriimtino bent vienam keleiviui, ir pan.);

31.7. nepažeisti talpumo normų;

33. Vežėjai ir ekipažai yra atsakingi už keleivių vežimą nuo kelionės pradžios iki jos pabaigos, Taisyklių laikymąsi.

Šiuo atvėju visi punktai buvo pažeisti.
Laba diena gerb. Eva,
Dėkojame už Jūsų komentarus. Mūsų bendrovei svarbi kiekvieno keleivio nuomonė. Bendrovė deda visas pastangas, kad keleiviai būtų patenkinti, važiuotų saugiai, vairuotojai būtų mandagūs ir autobusai važiuotų laiku pagal patvirtintus eismo tvarkaraščius. Dar kartą atsiprašome už vairuotojo elgesį. Gražios dienos
Atsakyti
Busturas administracija 2018-03-26 16:08:11
Laba diena gerb. Eva,

Kiekviename autobuse yra informacinė lentelė, kurioje nurodytas sėdinčių ir stovinčių keleivių skaičius. Autobuse, kuriuo vykote, yra 43 sėdimos vietos. Patikrinus autobuse vykusių keleivių duomenis, Jūsų nurodomu laiku važiavo 52 keleiviai, tad visos sėdimos vietos jau buvo užimtos. Keleiviui būtina laikytis atsargumo ir saugumo priemonių, o tai nurodo ir Šiaulių miesto tarybos patvirtintų „Keleivių ir bagažo vežimo autobusais vietinio (miesto) reguliaraus susisiekimo maršrutais Šiaulių mieste taisyklių“ 36 punktas:
„36. Keleivis privalo:
36.4. pasirūpinti savo saugumu, jei yra laisvų sėdimų vietų, atsisėsti ir užsisegti saugos diržą, jeigu jis yra įrengtas, o stovėdamas laikytis už turėklų;„ (http://www.busturas.lt/lt/vaziavimo-miesto-autobusais-taisykles).
Žinant Jūsų padėtį (8 mėnesių nėštumas) ir tai, kad lipote į perpildytą autobusą, prašytume lipti į kitą autobusą, kad būtų užtikrintas Jūsų saugumas. Darbo dienomis 24 maršruto autobuso važiuoja 10-13 min. intervalu.
Dar kartą atsiprašome už vairuotojo nemandagų elgesį.
Geros dienos.
VIII. VEŽĖJO IR EKIPAŽO TEISĖS IR PAREIGOS, ATSAKOMYBĖ

29. Vežėjas privalo:

29.1. užtikrinti keleivių saugumą;
29.4. nustatyti ekipažams nepriekaištingo ir paslaugaus elgesio su keleiviais normas. Gavę informaciją apie šių normų pažeidimus, vežėjų vadovai privalo nedelsdami ištirti ekipažų netinkamo elgesio su keleiviais aplinkybes ir, joms pasitvirtinus, taikyti ekipažams įstatymuose numatytas poveikio priemones.

31. Ekipažas privalo:

31.1. užtikrinti saugų keleivių ir bagažo vežimą, nepriekaištingą ir paslaugų keleivių aptarnavimą (neleisti šiurkštaus, keleivių orumą įžeidžiančio elgesio, rūkymo salone, garso ir vaizdo aparatūros dideliu garsu naudojimo, nepriimtino bent vienam keleiviui, ir pan.);

31.7. nepažeisti talpumo normų;

33. Vežėjai ir ekipažai yra atsakingi už keleivių vežimą nuo kelionės pradžios iki jos pabaigos, Taisyklių laikymąsi.

Šiuo atvėju visi punktai buvo pažeisti.
Busturas administracija
2018-03-26 16:08:11 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Eva 2018-03-26 10:07:09
Ačiū, taisykles žinau. Bet Kaip Jūs siūlote praeiti į vidurį su mažamečiu vaiku, kai autobusas perpildytas tiesiogine ta žodžio prasme! Net pasisukti nebuvo galima! Ir dar vairuotojas skubėdamas stabdo staigiai, turiu laikyti vaika Ir laikytis pati, priminsiu 8 menesiai neštumas. Nežinau, keiskit taisykles, duokit vairuotojams daugiau laiko nuvažiuoti nuo taško A iki.. Ir limituokit žmoniu kiekį autobuse! Tada Ir vairuotojas nesinervuos, Kad nespėja laiku atvykti ir keleivis Pereis saugiai į vidurį, Kad galėtu išlipti pro vidurines duris!
Pagarbiai;
Eva Kapliūnienė
Laba diena gerb. Eva,

Kiekviename autobuse yra informacinė lentelė, kurioje nurodytas sėdinčių ir stovinčių keleivių skaičius. Autobuse, kuriuo vykote, yra 43 sėdimos vietos. Patikrinus autobuse vykusių keleivių duomenis, Jūsų nurodomu laiku važiavo 52 keleiviai, tad visos sėdimos vietos jau buvo užimtos. Keleiviui būtina laikytis atsargumo ir saugumo priemonių, o tai nurodo ir Šiaulių miesto tarybos patvirtintų „Keleivių ir bagažo vežimo autobusais vietinio (miesto) reguliaraus susisiekimo maršrutais Šiaulių mieste taisyklių“ 36 punktas:
„36. Keleivis privalo:
36.4. pasirūpinti savo saugumu, jei yra laisvų sėdimų vietų, atsisėsti ir užsisegti saugos diržą, jeigu jis yra įrengtas, o stovėdamas laikytis už turėklų;„ (http://www.busturas.lt/lt/vaziavimo-miesto-autobusais-taisykles).
Žinant Jūsų padėtį (8 mėnesių nėštumas) ir tai, kad lipote į perpildytą autobusą, prašytume lipti į kitą autobusą, kad būtų užtikrintas Jūsų saugumas. Darbo dienomis 24 maršruto autobuso važiuoja 10-13 min. intervalu.
Dar kartą atsiprašome už vairuotojo nemandagų elgesį.
Geros dienos.
Atsakyti
Busturas administracija 2018-03-13 08:37:08
Laba diena gerb. Eva, ,
Atsiprašome už patirtus nemalonumus. Vairuotojas atliko savo pareigą ir priminė keleivių ir bagažo vežimo autobusais miesto maršrutais taisyklių 23 punktą: Į stotelėje sustojusį autobusą įlipama pro priekines transporto priemonės duris (išskyrus asmenis su neįgaliųjų ar vaikiškais vežimėliais ir asmenis, turinčius baltąją ar kitos spalvos lazdelę), o išlipama pro galines ir vidurines transporto priemonės duris. Keleiviai vietą turi užimti taip, kad netrukdytų kitiems keleiviams, o privažiavę reikalingą stotelę, priartėti prie galinių ar vidurinių durų ir, transporto priemonei sustojus, nedelsdami išlipti.
Tačiau tai padarė nemandagiai ir pakeltu tonu, todėl norime atsiprašyti tokį vairuotojo poelgį. Tai stengsimės išspręsti per nesenai įmonėje startavusią naują mokymų programa, kurioje didėlį prioritetą skiriame vairuotojų mandagumo ugdymui, tikimės, kad su laiku vairuotojai taps mandagesni ir tokie atvejai nepasikartos.
Ačiū, taisykles žinau. Bet Kaip Jūs siūlote praeiti į vidurį su mažamečiu vaiku, kai autobusas perpildytas tiesiogine ta žodžio prasme! Net pasisukti nebuvo galima! Ir dar vairuotojas skubėdamas stabdo staigiai, turiu laikyti vaika Ir laikytis pati, priminsiu 8 menesiai neštumas. Nežinau, keiskit taisykles, duokit vairuotojams daugiau laiko nuvažiuoti nuo taško A iki.. Ir limituokit žmoniu kiekį autobuse! Tada Ir vairuotojas nesinervuos, Kad nespėja laiku atvykti ir keleivis Pereis saugiai į vidurį, Kad galėtu išlipti pro vidurines duris!
Pagarbiai;
Eva Kapliūnienė
Atsakyti
Busturas administracija 2018-03-07 16:37:07
Laba diena,
Atsiprašome už tokį vairuotojo nemandagumą, nesenai įmonėje startavo nauja mokymų programa, kurioje didėlį prioritetą skiriame vairuotojų mandagumo ugdymui, tikimės, kad su laiku vairuotojai taps mandagesni ir tokie atvejai nepasikartos.
Ačiū, taisykles žinau. Bet Kaip Jūs siūlote praeiti į vidurį su mažamečiu vaiku, kai autobusas perpildytas tiesiogine ta žodžio prasme! Net pasisukti nebuvo galima! Ir dar vairuotojas skubėdamas stabdo staigiai, turiu laikyti vaika Ir laikytis pati, priminsiu 8 menesiai neštumas. Nežinau, keiskit taisykles, duokit vairuotojams daugiau laiko nuvažiuoti nuo taško A iki.. Ir limituokit žmoniu kiekį autobuse! Tada Ir vairuotojas nesinervuos, Kad nespėja laiku atvykti ir keleivis Pereis saugiai į vidurį, Kad galėtu išlipti pro vidurines duris!
Pagarbiai;
Eva Kapliūnienė
Busturas administracija
2018-03-26 08:32:56 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Ka cia ir 2018-03-25 11:34:35
...Bepridursi visokiu yra visokiu reikia...nereikia kabinetis prie tu vairuotoju, ilipai, susimokejai, islipai, bet ne reikia prisikabint prie kazko...arba isgalvot kazkoki skunda is galvos...isgalvojus dar prirasyt papildomai puse lapo.Normalus visi tie vairuotojai, dirba sunku darba, patys niekad neprisikabins, o jei nepalaukia zmoniu, tai cia zmogiska klaida arba veluoja i grafiko laika...
Dėkojame už Jūsų komentarą. Mums svarbi kiekvieno keleivio nuomonė.
Atsakyti
...Bepridursi visokiu yra visokiu reikia...nereikia kabinetis prie tu vairuotoju, ilipai, susimokejai, islipai, bet ne reikia prisikabint prie kazko...arba isgalvot kazkoki skunda is galvos...isgalvojus dar prirasyt papildomai puse lapo.Normalus visi tie vairuotojai, dirba sunku darba, patys niekad neprisikabins, o jei nepalaukia zmoniu, tai cia zmogiska klaida arba veluoja i grafiko laika...
Busturas administracija
2018-03-20 14:19:06 IP 85.206.54.67
Atsakyti
dada 2018-03-02 02:44:23
o mano nuomone tokia, tiek apie keleivius, tiek apie busturo vairuotojus. Patys keleiviai vairuotoju negerbia tikraja to zodzio prasme, Jus-keleiviai, papilat sauja centu, butent tu rudu, ir kuo smulkiau, arba paduodat stambia kopiura po 10, 20 ar net 50 eur ir prasot puse talonelio, bet JUMS-KELEIVIAI nei i galva neateina, kad vairuotojas ne BANKOMATAS, ir kad jis neturi tokiu sumu, kad iskeisti pinigus, ar laiko suskaiciuoti tuos JUSU pabertus centus po viena, po du.. nes yra grafikas, kur joks stovejimas, ilipimas stotelese neiskaiciuotas i laiko marsruta!!! o kad veza kaip bulves, tai siuo klausimu patarciau kreiptis tiesiai i savivaldybe, kodel netvarkomos miesto gatves.. Aisku yra ir vairuotojai, kuriems yra dzin viskas. Bet kaip sakant kokie keleiviai, tokie ir vairuotojai. buvau uzsienyje, tikiuos ta tvarka ateis ir pas mus, kai nereiks vairuotojui skaiciuot tu rudu centu, nes jis tiesiog neims. Aisku ten taip pat yra grafikai kada turi atvaziuoti, bet niekas neskambineja, nedrasko akiu, kad autobusas veluoja minute ar dvi.., nes kazkur buvo kelyje kamstis, o tiksliai zinau, yra tokiu kurie skunda jau raso ir uz 30 sekundziu autobuso velavima, ir pasakykit, kuom tas vairuotojas nusikalto, jei tarp stoteliu laikas nenormalus, net galiu tiksliai pasakyt, pvz ne piko metu tarp parko, centro ir stoties 7mrs. kazkur po 2 ir 3 min, o piko metu 3 ir 4 min, bet jei tuo piko metu nebuvo masinu daug, jis jau stoties stotelej skuba, bent kokia minute.. o jai ne piko metu kokia avarija centre, tai uzveluoja 5 min, nes laikas buna suspaustas, ir viskas, stoty jau veluoja visas 5-7min.. ir iskart JUS DAROT TRAGEDIJAS..
Ačiū už Jūsų komentarą. Mums svarbi kiekvieno keleivio nuomonė. Bendrovė deda visas pastangas, kad keleiviai būtų patenkinti, vairuotojai būtų mandagūs ir autobusai važiuotų laiku pagal patvirtintus eismo tvarkaraščius. Gražios dienos
Busturas administracija
2018-03-13 08:37:08 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Laba diena gerb. Eva, ,
Atsiprašome už patirtus nemalonumus. Vairuotojas atliko savo pareigą ir priminė keleivių ir bagažo vežimo autobusais miesto maršrutais taisyklių 23 punktą: Į stotelėje sustojusį autobusą įlipama pro priekines transporto priemonės duris (išskyrus asmenis su neįgaliųjų ar vaikiškais vežimėliais ir asmenis, turinčius baltąją ar kitos spalvos lazdelę), o išlipama pro galines ir vidurines transporto priemonės duris. Keleiviai vietą turi užimti taip, kad netrukdytų kitiems keleiviams, o privažiavę reikalingą stotelę, priartėti prie galinių ar vidurinių durų ir, transporto priemonei sustojus, nedelsdami išlipti.
Tačiau tai padarė nemandagiai ir pakeltu tonu, todėl norime atsiprašyti tokį vairuotojo poelgį. Tai stengsimės išspręsti per nesenai įmonėje startavusią naują mokymų programa, kurioje didėlį prioritetą skiriame vairuotojų mandagumo ugdymui, tikimės, kad su laiku vairuotojai taps mandagesni ir tokie atvejai nepasikartos.
Busturas administracija
2018-03-07 16:37:07 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Eva 2018-03-02 12:50:35
Sveiki,
Kovo 2d. 12.04 val. Aš, mano vyras ir 4 metu vaikas įlipome į perpildyta 24 autobusa, negalėjome toliau praeiti, nes buvo pilna žmoniu, o dar su mažamečiu vaiku Ir dideliu savo pilvu (laukiuosi 8 mėn.) tai pasirodė išvis neįmanoma. Vairuotojas pakeltu tonu man pasakė, kad priekyje durys neatsidarys Ir kad reikėjo Tik įlipus eiti į autobuso vidury, tada aš jo paklausiau Kaip tuomet jis siūlo praeiti pro tokia minia žmoniu, jis vis ta patį kartojo Ir kėlė balsa! Galiausiai Mes prasibrovėme pro minia Ir išlipome, ne gana to, Kad vairuotojas buvo nemandagus dar "pasukiojo savo piršta prie smilkinio". Aš suprantu taisykles ir visa kita, bet dirbdamas žmogus su keleiviais PRIVALO būti mandagus Ir kantrus!
Laba diena,
Atsiprašome už tokį vairuotojo nemandagumą, nesenai įmonėje startavo nauja mokymų programa, kurioje didėlį prioritetą skiriame vairuotojų mandagumo ugdymui, tikimės, kad su laiku vairuotojai taps mandagesni ir tokie atvejai nepasikartos.
Busturas administracija
2018-03-07 16:35:50 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Stefanija 2018-03-03 14:08:05
Kovo 2 d. po darbo. spaudziant saltukui nuskubėjau į autobuso Prudelio stotelę, norėdama suspėti ant 17, 43val.autobuso važiuojančio nuo miesto link Zokniu. Laimė atėjau laiku, sustojime stovėjo tarpmiestinis sugedęs autobusas, tuoj atvyko mano lauktas 1 maršruto autobusas 1 min. anksčiau. Pribėga prie durų, bet mano nusivylimui, vairuotojas durų neatidarė, kiek pastovejes aplenkė tą stovintį autobusą ir nuvažiavo, nekreipdamas dėmesio į mano mojavima...Gaila, tai buvo skaudu...kaip atliekamas darbas, jei žmogus esi niekas....tai geriau iš vis tenevaziuoja, o negu palieka keleivį sužeista širdimi, ....skaudus visas likes vakaras...
!!!
Laba diena,
Atsiprašome už nepatogumus, matome, kad tą dieną 1 maršruto autobusas į Prūdelio st. atvyko 17:43:36 val. Jei pribėgote prie vidurinių ar galinių durų, tai šios markės autobuso vidurinių ir galinių durų vairuotojas nevaldo, jas gali atidaryti tik keleiviai iš autobuso salono. Tačiau bet kokiu atveju vairuotojas privalėjo atidaryti priekines duris ir palaukti kol įlipsite. Kadangi tai nebuvo padaryta, vairuotojui bus skirta atitinkama drausminė nuobauda. Dar kartą atsiprašome už nepatogumus, stengsimės, kad ateityje tai nepasikartotų.
Atsakyti
Kovo 2 d. po darbo. spaudziant saltukui nuskubėjau į autobuso Prudelio stotelę, norėdama suspėti ant 17, 43val.autobuso važiuojančio nuo miesto link Zokniu. Laimė atėjau laiku, sustojime stovėjo tarpmiestinis sugedęs autobusas, tuoj atvyko mano lauktas 1 maršruto autobusas 1 min. anksčiau. Pribėga prie durų, bet mano nusivylimui, vairuotojas durų neatidarė, kiek pastovejes aplenkė tą stovintį autobusą ir nuvažiavo, nekreipdamas dėmesio į mano mojavima...Gaila, tai buvo skaudu...kaip atliekamas darbas, jei žmogus esi niekas....tai geriau iš vis tenevaziuoja, o negu palieka keleivį sužeista širdimi, ....skaudus visas likes vakaras...
!!!
Atsakyti
Sveiki,
Kovo 2d. 12.04 val. Aš, mano vyras ir 4 metu vaikas įlipome į perpildyta 24 autobusa, negalėjome toliau praeiti, nes buvo pilna žmoniu, o dar su mažamečiu vaiku Ir dideliu savo pilvu (laukiuosi 8 mėn.) tai pasirodė išvis neįmanoma. Vairuotojas pakeltu tonu man pasakė, kad priekyje durys neatsidarys Ir kad reikėjo Tik įlipus eiti į autobuso vidury, tada aš jo paklausiau Kaip tuomet jis siūlo praeiti pro tokia minia žmoniu, jis vis ta patį kartojo Ir kėlė balsa! Galiausiai Mes prasibrovėme pro minia Ir išlipome, ne gana to, Kad vairuotojas buvo nemandagus dar "pasukiojo savo piršta prie smilkinio". Aš suprantu taisykles ir visa kita, bet dirbdamas žmogus su keleiviais PRIVALO būti mandagus Ir kantrus!
Atsakyti
o mano nuomone tokia, tiek apie keleivius, tiek apie busturo vairuotojus. Patys keleiviai vairuotoju negerbia tikraja to zodzio prasme, Jus-keleiviai, papilat sauja centu, butent tu rudu, ir kuo smulkiau, arba paduodat stambia kopiura po 10, 20 ar net 50 eur ir prasot puse talonelio, bet JUMS-KELEIVIAI nei i galva neateina, kad vairuotojas ne BANKOMATAS, ir kad jis neturi tokiu sumu, kad iskeisti pinigus, ar laiko suskaiciuoti tuos JUSU pabertus centus po viena, po du.. nes yra grafikas, kur joks stovejimas, ilipimas stotelese neiskaiciuotas i laiko marsruta!!! o kad veza kaip bulves, tai siuo klausimu patarciau kreiptis tiesiai i savivaldybe, kodel netvarkomos miesto gatves.. Aisku yra ir vairuotojai, kuriems yra dzin viskas. Bet kaip sakant kokie keleiviai, tokie ir vairuotojai. buvau uzsienyje, tikiuos ta tvarka ateis ir pas mus, kai nereiks vairuotojui skaiciuot tu rudu centu, nes jis tiesiog neims. Aisku ten taip pat yra grafikai kada turi atvaziuoti, bet niekas neskambineja, nedrasko akiu, kad autobusas veluoja minute ar dvi.., nes kazkur buvo kelyje kamstis, o tiksliai zinau, yra tokiu kurie skunda jau raso ir uz 30 sekundziu autobuso velavima, ir pasakykit, kuom tas vairuotojas nusikalto, jei tarp stoteliu laikas nenormalus, net galiu tiksliai pasakyt, pvz ne piko metu tarp parko, centro ir stoties 7mrs. kazkur po 2 ir 3 min, o piko metu 3 ir 4 min, bet jei tuo piko metu nebuvo masinu daug, jis jau stoties stotelej skuba, bent kokia minute.. o jai ne piko metu kokia avarija centre, tai uzveluoja 5 min, nes laikas buna suspaustas, ir viskas, stoty jau veluoja visas 5-7min.. ir iskart JUS DAROT TRAGEDIJAS..
Busturas administracija
2018-02-02 14:26:18 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Mantas 2018-02-02 12:14:19
Labai gaila, kad neturint keturmečio asmens dokumento, nėra galimybės įsigyti bilieto su nuolaida. Nesuvokiama tvarka. Bilieto (ne)pardavimas įvyko šiandien, 2018-02-02, 11:50, perkant autobuso bilietą maršrutui Vilnius-Pakruojis.
Laba diena gerb. Mantai,

2018-02-02 d. gavome Jūsų komentarą rekvizitai.lt, apie tai, kad 2018-02-02 11.50 val. vykstant UAB „Busturas“ autobusu maršrutu Vilnius-Pakruojis, reikėjo 4 metų vaikui pirkti pilnos kainos bilietą.
Informuojame, kad Lietuvos Respublikos įstatymuose nurodyta:
• 4 straipsnis. Teisė važiuoti nemokamai
1. Kiekvienam keleiviui suteikiama teisė nemokamai vežtis vietinio (miesto ir priemiestinio) reguliaraus susisiekimo autobusais ir troleibusais, tolimojo reguliaraus susisiekimo autobusais, keleiviniais traukiniais, reguliaraus susisiekimo laivais ir keltais du vaikus iki 7 metų neužimant atskiros sėdimos ar miegamos vietos (Transporto lengvatų įstatymas paskelbtas: Žin. 2000, Nr. 32-890, i. k. 1001010ISTAIII-1605);
• 48. Draudžiama vežti keleivius be bilieto ar įsigijusius bilietus su Lietuvos Respublikos transporto lengvatų įstatyme nustatyta nuolaida, tačiau nepateikusius reikiamų dokumentų, patvirtinančių jų teisę į transporto lengvatas (LR Susisiekimo ministro Įsakymas paskelbtas: Žin. 2011, Nr. 46-2190, i. k. 1112210ISAK0003-223);.
• 56. Keleivis turi teisę (LR Susisiekimo ministro Įsakymas paskelbtas: Žin. 2011, Nr. 46-2190, i. k. 1112210ISAK0003-223):
56.3. nemokamai vežtis du vaikus iki 7 metų, jei jie neužima atskiros sėdimos vietos, vietinio (miesto ir priemiestinio) reguliaraus susisiekimo maršrutų autobusais ir troleibusais bei tolimojo reguliaraus susisiekimo maršrutų autobusais, taip pat naudotis kitomis lengvatomis, nustatytomis Lietuvos Respublikos transporto lengvatų įstatyme;
• 57. Keleivis privalo (LR Susisiekimo ministro Įsakymas paskelbtas: Žin. 2011, Nr. 46-2190, i. k. 1112210ISAK0003-223):
57.5. kelionės metu turėti ir pateikti kontrolę vykdančiam pareigūnui reikalaujant dokumentų originalus, patvirtinančius:
57.5.1. asmens tapatybę (kai bilietą važiuoti vietinio (priemiestinio) ar tolimojo reguliaraus susisiekimo maršrutu įsigijo elektroniniu būdu);
57.5.2. teisę į transporto lengvatas (reguliarių reisų metu);
• 58. Lietuvos Respublikos transporto lengvatų įstatyme nustatytų kategorijų asmenys naudojasi važiavimo vietinio (miesto ir priemiestinio) ir tolimojo reguliaraus susisiekimo transporto priemonėmis lengvatomis. Teisę įsigyti bilietą su atitinkamo dydžio nuolaida turi asmenys, pateikę tokią teisę liudijančių dokumentų originalus (LR Susisiekimo ministro Įsakymas paskelbtas: Žin. 2011, Nr. 46-2190, i. k. 1112210ISAK0003-223).

Taip pat pagal reikia paminėti, kad važiavimas nemokamai yra lengvata, vadovaujantis Lietuvos Respublikos kelių transporto kodekso 21 straipsnio 3 dalimi, lengvatomis naudotis turi teisę asmenys, pateikę šią teisę liudijančius dokumentus (Kelių transporto kodeksas paskelbtas: Žin. 1996, Nr. 119-2772, i. k. 0961010KODE00I-1628).

Iš aukščiau išvardintų teisės aktų seka išvada, kad neturint dokumento originalo perkamas pilnos vertės bilietas.
Atsiprašome už kelionėje patirtus nesklandumus ir tikimės, kad tokie atvejai nepasikartos.
Atsakyti
Labai gaila, kad neturint keturmečio asmens dokumento, nėra galimybės įsigyti bilieto su nuolaida. Nesuvokiama tvarka. Bilieto (ne)pardavimas įvyko šiandien, 2018-02-02, 11:50, perkant autobuso bilietą maršrutui Vilnius-Pakruojis.
Busturas administracija
2018-01-29 14:38:06 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Emilija 2018-01-27 16:55:02
Visad veluoja, baznycios stoteleje 24 autobuso reikejo laukti 20minuciu. Nepirma karta susiduriu su sia problema, dainu ziede taspats.
Laba diena p. Emilija, gal galėtumėte pateikti išsamesnę informaciją, kurią galėtume patikrinti. ačiū
Atsakyti
Visad veluoja, baznycios stoteleje 24 autobuso reikejo laukti 20minuciu. Nepirma karta susiduriu su sia problema, dainu ziede taspats.
Busturas administracija
2018-01-02 10:40:46 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Jolita 2017-12-07 18:19:24
Labas vakaras. Jau seniai važiavau autobusu ir centre 17.12 įlipau į 4 autobusą. Ir teko susidurti su problema išlipant iš autobuso Poilsio stotelėje. Atsistojau prie durų norėdama išlipti, ant durų perskaičiau informaciją, kad reikia paspausti mygtuką. To mygtuko net nesimato stovint prie laiptų, kelias sekundes nužvelgiau kur jį paspausti, keleivė viena bandė paspausti, o autobusas jau ir pradėjo važiuoti. Nuėjus prie vairuotojo, paprašiau, kad sustotų ir išleistų, o vairuotojas grubiai atkirto, kad reikia skaityti, kas parašytą.
Trūksta vairuotojams kultūros.
Jūsų skundas išnagrinėtas UAB „Busturas“ Pervežimų skyriuje. Jūsų minėtame skunde autobusą vairavo vairuotojas-konduktorius V.N. Vairuotojas-konduktorius paaiškinime apgailestauja ir pripažįsta, kad, Jums paprašius, negalėjo sustoti ne autobusų stotelėje, nes tai nesaugu keleiviams ir pažeidžiamos kelių eismo taisyklės.
UAB „Busturas“ vairuotojas-konduktorius įspėtas būti mandagesiu ir paaiškinti keleiviui susidariusią situaciją.
Atsiprašome už kelionėje patirtus nesklandumus ir nemandagų vairuotojo elgesį. Ačiū už pastabas, jos padeda gerinti keleivių aptarnavimo kokybę.
Busturas administracija
2017-12-11 15:31:00 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Austėja 2017-11-24 19:18:41
Siaubas! Šiandien vakare, 19:10 centre įlipau į 3 autobusą. Padaviau vairuotojui 30 centų rudais centais ir 4 monetas po 5 centus, kadangi perku talonėlį už 50 ct. Vairuotojas apšaukė mane ir pasakė, kad kitą kart neims pinigų, lyg būčiau padavusi 50 eurų banknotą. Esu pasipirtinusi vyresniais vairuotojais, nes jie visiškai nemandagūs ir siaubingi! Negana to, kad įžeidinėja, bet ir veža žmones kaip "bulves".
Laba diena, Informuojame, kad vairuotojo-konduktoriaus R. A. nemandagus elgesys buvo apsvarstytas darbo pareigų pažeidimų nagrinėjimo komisijoje. Komisijos nutarimu vairuotojui-konduktoriui neišmokėta premija už 2017 m. lapkričio mėn, taip pat pakartotinai supažindintas su bendravimo su klientais aptarnavimo standartu. Atsiprašome už kelionėje patirtus nesklandumus ir tikimės, kad tokie atvejai nepasikartos. Geros dienos
Busturas administracija
2017-12-11 15:27:57 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Austėja 2017-11-24 19:18:41
Siaubas! Šiandien vakare, 19:10 centre įlipau į 3 autobusą. Padaviau vairuotojui 30 centų rudais centais ir 4 monetas po 5 centus, kadangi perku talonėlį už 50 ct. Vairuotojas apšaukė mane ir pasakė, kad kitą kart neims pinigų, lyg būčiau padavusi 50 eurų banknotą. Esu pasipirtinusi vyresniais vairuotojais, nes jie visiškai nemandagūs ir siaubingi! Negana to, kad įžeidinėja, bet ir veža žmones kaip "bulves".
Laba diena, Informuojame, kad vairuotojo-konduktoriaus R. A. nemandagus elgesys buvo apsvarstytas darbo pareigų pažeidimų nagrinėjimo komisijoje. Komisijos nutarimu vairuotojui-konduktoriui neišmokėta premija už 2017 m. lapkričio mėn, taip pat pakartotinai supažindintas su bendravimo su klientais aptarnavimo standartu. Atsiprašome už kelionėje patirtus nesklandumus ir tikimės, kad tokie atvejai nepasikartos. Geros dienos
Busturas administracija
2017-12-08 13:37:40 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Jolita 2017-12-07 18:19:24
Labas vakaras. Jau seniai važiavau autobusu ir centre 17.12 įlipau į 4 autobusą. Ir teko susidurti su problema išlipant iš autobuso Poilsio stotelėje. Atsistojau prie durų norėdama išlipti, ant durų perskaičiau informaciją, kad reikia paspausti mygtuką. To mygtuko net nesimato stovint prie laiptų, kelias sekundes nužvelgiau kur jį paspausti, keleivė viena bandė paspausti, o autobusas jau ir pradėjo važiuoti. Nuėjus prie vairuotojo, paprašiau, kad sustotų ir išleistų, o vairuotojas grubiai atkirto, kad reikia skaityti, kas parašytą.
Trūksta vairuotojams kultūros.
Laba diena, Dėkojame už pateiktą informaciją. Išsiaiškinę aplinkybes, pateiksime atsakymą. Gražios dienos
Atsakyti
Labas vakaras. Jau seniai važiavau autobusu ir centre 17.12 įlipau į 4 autobusą. Ir teko susidurti su problema išlipant iš autobuso Poilsio stotelėje. Atsistojau prie durų norėdama išlipti, ant durų perskaičiau informaciją, kad reikia paspausti mygtuką. To mygtuko net nesimato stovint prie laiptų, kelias sekundes nužvelgiau kur jį paspausti, keleivė viena bandė paspausti, o autobusas jau ir pradėjo važiuoti. Nuėjus prie vairuotojo, paprašiau, kad sustotų ir išleistų, o vairuotojas grubiai atkirto, kad reikia skaityti, kas parašytą.
Trūksta vairuotojams kultūros.

Taip pat rekomenduojame

Guliverio kelionės
Kelionių organizatorius

Adresas: Savanorių pr. 128, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
UAB „Guliverio kelionės“ - sėkmingai dirbantis nuo 1997 m. ir vienas didžiausių Lietuvoje kelionių organizatorius. Pagrindinė UAB „Guliverio kelionės“ veikla – pažintinių, pažintinių-poilsinių kelionių organizavimas autobusu ir lėktuvu. Siūlome edukacines keliones pedagogams, keliones po Lietuvą, dalykines ir...
Kelionių akademija
Adresas: S. Žukausko g. 35, LT-09129 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Egzotinės, pažintinės ir poilsinės kelionės, kruizai. Siūlome didelį kelionių pasirinkimą internete. Atrenkame Jums tik gerus viešbučius ir kelionių pasiūlymus, organizuojame egzotines keliones su vadovu iš Lietuvos. Taupome Jūsų laiką ir pinigus, o Jums belieka mėgautis atostogomis be rūpesčių! Mes organizuojame...
Kelionių panorama
Adresas: Vytenio g. 46, LT-03229 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
UAB "KELIONIŲ PANORAMA" - kelionių agentūra, veiklą pradėjusi 1993 metais. Puikią reputaciją pelnėme nuoširdžiu ir kokybišku darbu, o patenkinti klientai tapo mūsų ilgalaikės sėkmės priežastimi. Kas met aptarnaujame iki 10 tūkst. klientų. Apklausos duomenimis 90 proc. klientų rekomenduotų mus savo draugams. Mes...
Didneriai
DITRA | Automobilių, mikroautobusų nuoma

Adresas: V. A. Graičiūno g. 38, LT-02241 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; keleivių pervežimas.
Automobilių nuoma Tai modernūs, visiškai nauji, techniškai nepriekaištingai prižiūrimi lengvieji automobiliai, kurie suteiks galimybę kiekvienam keleiviui mėgautis komfortiška kelione. Viskas ką reikia padaryti, kad be jokių rūpesčių pasiektumėte numatytą kelionės tikslą – pasinaudoti UAB „Didneriai“ teikiamomis...
Autobanga
Adresas: Arklių g. 24, LT-01305 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; transporto paslaugos.
UAB „Autobanga“ - per ilgą penkiolikos metų laikotarpį didelę patirtį sukaupusi įmonė, savo klientams siūlanti pačių įvairiausių kategorijų ir modelių automobilių nuomą. UAB „Autobanga“ trumpalaikė auto nuoma. Automobilis — dienai, savaitei, savaitgaliui ar mėnesiui — mūsų įmonėje galima lengvai bei už prieinamą...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Naujieji Hyster XT serijos šakiniai krautuvai – technika, keičianti požiūrį į darbą!
Naujieji Hyster XT serijos šakiniai krautuvai – technika, keičianti požiūrį į darbą! 06-18 17:25
Naujieji HYSTER® XT serijos šakiniai krautuvai - tai išskirtinis galios, greičio, komforto, mažų sąnaudų ir efektyvumo derinys. Esminis XT serijos bruožas - galimybė pritaikyti...
Įvardijo, kokia dalis naftos gavybos padidėjimo teks Rusijai
Įvardijo, kokia dalis naftos gavybos padidėjimo teks Rusijai 06-23 21:09
Naftą eksportuojančių šalių organizacijos OPEC ir ne OPEC nariams sutarus nuo liepos naftos gavybą didinti 1 mln. barelių per dieną, Rusijos dalis šiame padidėjime galėtų sudaryti apie 200.000...
Prabanga nuvažiuoja nuo kelio: pasaulį apėmė visureigių karštinė
Prabanga nuvažiuoja nuo kelio: pasaulį apėmė visureigių karštinė 06-23 18:53
Net pačių prabangiausių automobilių gamintojai nebeturi kur dėtis: jų klientams reikia visureigių. Tai – pasaulį apėmusios visureigių karštinės atspindys.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate progresiniams gyventojų pajamų mokesčiams?

Partneriai

Skoda

Akcijų kainos

ConocoPhillips 67,78 +4,10%
Avon 1,63 +2,52%
McDonald's 164,55 +2,50%
Oracle 44,10 +2,32%
Harley-Davidson 44,21 -2,28%
NVIDIA 250,95 -2,40%
Macy's 37,43 -4,81%
Red Hat 142,14 -14,23%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (JAV) 4,76 +26,60%
Jautiena 4,15 -1,43%
Auksas 1303,45 -2,35%
Bananai 1,15 -0,86%
Mediena 697,44 -1,00%
Dyzelis 2,23 +7,21%
Nafta 65,54 -1,03%
Anglis 105,45 +11,93%