Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Busturas
Parašykite savo atsiliepimą apie Busturas, UAB
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Sveiki. Pastoviai šiaulių miesto autobusų vairuotojai nereaguoja i kitų keleivių raginimus neįsileisti neblaivių piliečių į autobusą. Baisius kvapas ypač vasarą, smirda net sėdynės, kabinėjasi prie kitų keleivių, keikiasi, nors šalia sėdi maži vaikai. Keleivių kontrolė irgi nieko nedaro dėl tokių piliečių, nors jie už kelionę net nesusimoka.
Sveiki. Kai tvyro toks karštis, Vilniaus keleivių įlaipinimo į autobusus aikštelėse ypač pasireiškė nemalonus tvaiikas, lyg caro maro laikų netvarkyta. Šiukšlės, stiklai. O juk galima būtų iššveist su valymo priemonėm ir perlieti vandeniu vėlai vakare ar anksti ryte. Man neskaniai viskas atrodo, matyt ir nesmagu elegantiškiems vairuotuojams, kurie puikiai atlieka savo darbą. O ką gali pagalvoti miesto svečiai. Ar tai garbė sostinei, kai kt miestuose ir atnaujinta ir švaru. Gali užeiti į tualetą su bilietu ar be. Reikia laukti atnaujimo ar jau galima sutvarkyt tą betvarkę bei nešvarą? Juk ne viduramžiai, nors turbūt tuomet Vilniuje miestiečiai labiau rūpinosi švara, kitaip tariant higiena...
Laba diena, apgailestaujame dėl Jūsų nemalonios patirties ir norime informuoti, kad UAB "Busturas" yra Šiaulių autobusų stoties valdytojas, tad apie šią situaciją turėtumėte informuoti Vilniaus autobusų stoties administraciją.
Sveiki. Kai tvyro toks karštis, Vilniaus keleivių įlaipinimo į autobusus aikštelėse ypač pasireiškė nemalonus tvaiikas, lyg caro maro laikų netvarkyta. Šiukšlės, stiklai. O juk galima būtų iššveist su valymo priemonėm ir perlieti vandeniu vėlai vakare ar anksti ryte. Man neskaniai viskas atrodo, matyt ir nesmagu elegantiškiems vairuotuojams, kurie puikiai atlieka savo darbą. O ką gali pagalvoti miesto svečiai. Ar tai garbė sostinei, kai kt miestuose ir atnaujinta ir švaru. Gali užeiti į tualetą su bilietu ar be. Reikia laukti atnaujimo ar jau galima sutvarkyt tą betvarkę bei nešvarą? Juk ne viduramžiai, nors turbūt tuomet Vilniuje miestiečiai labiau rūpinosi švara, kitaip tariant higiena...
Laba diena. Dėkojame už pateiktą informaciją. Atsiprašome už susidariusius nepatogumus. Atsakymą pateiksime asmeniškai Jums. Ateityje prašome kreiptis el. paštu [email protected]. Gražios dienos
Rašau dar vieną komentarą nes kitaip Busturo administracija nereguoja ir tik parašius dar teikiasi paskambinti nors iš to menka nauda. Niekaip nesulaukiam kada sūnus atgaus tuos nelemtus 8€ kuriuos sumokėjo sūnus kaip baudą ir kur pats busturas pripažino kaip neteisingai paskirtą. Pažada grąžinti ir vėl užmiršta paskambina pašneka ir vėl tyla. Atrodo kad reikia grąžinti ne 8€ o visą gamyklą nupirkti. Pažadukų kontora stengsimės ateitį kuo toliau apeiti busturo autobusus. Geriau jau neturėti jokių reikalų su jais.
ŠIANDIEN 08.04 ZOKNIUOSE TERMINALO STOTELEJE 18 VALANDA NEPASIRODĖ MARSRUTINIS 1 AUTUBAS, VAITUOTOJAS NEDAVAZIAVO PASKUTINES GALUTINES STOTELĖS O APSISUKIMO VAIKSMA ATLIKO PRIES PASKUTINE STOTELE. TAI PO DARBO TUREJAU EITI 3 KILOMETRUS IKI ZOKNIU ZIEDO STOTELES KAD GALECIAU GRĮŽTI NAMO.
Laba diena. Dėkojame už pateiktą informaciją. Atsiprašome už susidariusius nepatogumus. Bendrovė pagal turimas galimybes deda visas pastangas, kad keleiviai būtų patenkinti viešojo transporto paslaugomis.Atsakymą pateiksime asmeniškai Jums. Ateityje prašome kreiptis el. paštu [email protected]. Gražios dienos
Papyldisiu savo komentarą. Įmonės atstovė paskambinus kalbėjo pakaakamai mandagiai atsiprašė už klaidą bet tai ir viskas ką Busturui pavyksta
Įmonė kuria negalima pasitikėti. Jau buvau parašęs komentarą apie tai kad sūnus neteisingai gavo 8€ baudą noriu patikslinti kad tai buvo sausio mėn. Buvo kreiptasi į Busturo administraciją jie tą kreipimasi ignoravo ir tik parašius komentarą į rekvizita.lt buvo sureguota per vieną dieną nustatyts kad bauda skirta neteisigai ir pažadėta pinigus gražinti į sąskaitą kuri buvo nurodyta tačiau eina laikas o pinigų tai ir nėra. Kažkaip keistai įmonė vykdo savo pažadus.
Laba diena. Dėkojame už pateiktą informaciją. Atsiprašome už susidariusius nepatogumus. Bendrovė pagal turimas galimybes deda visas pastangas, kad keleiviai būtų patenkinti viešojo transporto paslaugomis.Atsakymą pateiksime asmeniškai Jums. Ateityje prašome kreiptis el. paštu [email protected]. Gražios dienos
Įmonė kuria negalima pasitikėti. Jau buvau parašęs komentarą apie tai kad sūnus neteisingai gavo 8€ baudą noriu patikslinti kad tai buvo sausio mėn. Buvo kreiptasi į Busturo administraciją jie tą kreipimasi ignoravo ir tik parašius komentarą į rekvizita.lt buvo sureguota per vieną dieną nustatyts kad bauda skirta neteisigai ir pažadėta pinigus gražinti į sąskaitą kuri buvo nurodyta tačiau eina laikas o pinigų tai ir nėra. Kažkaip keistai įmonė vykdo savo pažadus.
ŠIANDIEN 08.04 ZOKNIUOSE TERMINALO STOTELEJE 18 VALANDA NEPASIRODĖ MARSRUTINIS 1 AUTUBAS, VAITUOTOJAS NEDAVAZIAVO PASKUTINES GALUTINES STOTELĖS O APSISUKIMO VAIKSMA ATLIKO PRIES PASKUTINE STOTELE. TAI PO DARBO TUREJAU EITI 3 KILOMETRUS IKI ZOKNIU ZIEDO STOTELES KAD GALECIAU GRĮŽTI NAMO.
Labas rytas, rugpjūčio 2d, vakare 25 autobusas 16.55, nestojo pabalių st., stabdžiau vairuotojas nusijuokė ir nuvažiavo (matė auto vairuotojai kurie kraipė galvas, pasijutau lyg būčiau nematoma), teko bėgti iki turgaus stotelės, kad spėti į 6 autobusą 17.06, nes bijojau kad ir šis nestos.Paklausus 6 autobuso vairuotojo kodėl nestoja pabalių st. gal kažkur paskelbta dėl remonto, nusijuokė norim stojam norim ne.Be to 6 autobuso vairuotojui reiktu pasikartoti taisykles, nesvarbu kad skuba, gi ne malkas veža lekia, o po to staigiai stabdo stotelėse, net sėdėdama vos spėjau įsikibti būčiau dantis išsimušusi į priekinę sėdynę.Paskutiniu metu jokios kultūros.
Laba diena. Dėkojame už pateiktą informaciją. Atsiprašome už susidariusius nepatogumus. Bendrovė pagal turimas galimybes deda visas pastangas, kad keleiviai būtų patenkinti viešojo transporto paslaugomis.Atsakymą pateiksime asmeniškai Jums. Ateityje prašome kreiptis el. paštu [email protected]. Gražios dienos
Labas rytas, rugpjūčio 2d, vakare 25 autobusas 16.55, nestojo pabalių st., stabdžiau vairuotojas nusijuokė ir nuvažiavo (matė auto vairuotojai kurie kraipė galvas, pasijutau lyg būčiau nematoma), teko bėgti iki turgaus stotelės, kad spėti į 6 autobusą 17.06, nes bijojau kad ir šis nestos.Paklausus 6 autobuso vairuotojo kodėl nestoja pabalių st. gal kažkur paskelbta dėl remonto, nusijuokė norim stojam norim ne.Be to 6 autobuso vairuotojui reiktu pasikartoti taisykles, nesvarbu kad skuba, gi ne malkas veža lekia, o po to staigiai stabdo stotelėse, net sėdėdama vos spėjau įsikibti būčiau dantis išsimušusi į priekinę sėdynę.Paskutiniu metu jokios kultūros.
Vargšų kontora sūnus balandžio mėn.važiavo miesto autobusu bilietą pirko per programėlę telefonu. Vienoje stotelėje ilipus kontrolei ir ir tikrinant bilietus programėlė pastrigo ir nebuvo galima matyti jog bilietas pirktas sūnus gavo už 8€ baudą. Toliau važiuojant programėlė atsigavo ir buvo galima matyti jog bilietas pirktas paklausus vairuotojo ką daryti jis pasiulė kreiptis i adminitraciją ir pasakė kad būna tokių atvejų ir pinigus už baudą sugražina. Buvo nuvykta i Busturo ofisą ten pripažino kad bauda skirta neteisėtai ir pažadėjo pinigus gražinti. Tačiau jau rugpjūtis o pinigų vis nėra kreipėmės dar porą kartų ir telefonu ir buvom nuvykę vis pažada susisiekti bet taip ir nesulaukiam.Dėl 8€ mes nebankrutuosim bet tai gadina Jūsų įmonės reputaciją
Laba diena. Dėkojame už pateiktą informaciją. Atsiprašome už susidariusius nepatogumus. Bendrovė pagal turimas galimybes deda visas pastangas, kad keleiviai būtų patenkinti viešojo transporto paslaugomis.Atsakymą pateiksime asmeniškai Jums. Ateityje prašome kreiptis el. paštu [email protected]. Gražios dienos
Vargšų kontora sūnus balandžio mėn.važiavo miesto autobusu bilietą pirko per programėlę telefonu. Vienoje stotelėje ilipus kontrolei ir ir tikrinant bilietus programėlė pastrigo ir nebuvo galima matyti jog bilietas pirktas sūnus gavo už 8€ baudą. Toliau važiuojant programėlė atsigavo ir buvo galima matyti jog bilietas pirktas paklausus vairuotojo ką daryti jis pasiulė kreiptis i adminitraciją ir pasakė kad būna tokių atvejų ir pinigus už baudą sugražina. Buvo nuvykta i Busturo ofisą ten pripažino kad bauda skirta neteisėtai ir pažadėjo pinigus gražinti. Tačiau jau rugpjūtis o pinigų vis nėra kreipėmės dar porą kartų ir telefonu ir buvom nuvykę vis pažada susisiekti bet taip ir nesulaukiam.Dėl 8€ mes nebankrutuosim bet tai gadina Jūsų įmonės reputaciją
Melagingai pateikti internete esantis grafikai, raso kad autobusas turi atvykti 9.48 atėjau 9.43 5 min anksčiau ir nuvažiavo pagal nosį. Patikrinus stotelėje esanti grafiką laikas skiriasi rašo 9.44 pavėlavau į darbą per jūsų neatitikimus.
Laba diena. Dėkojame už pateiktą informaciją ir pateiktas pastabas. Atsiprašome už susidariusius nepatogumus. Bendrovė pagal turimas galimybes deda visas pastangas, kad keleiviai būtų patenkinti viešojo transporto paslaugomis.Atsakymą pateiksime asmeniškai Jums. Ateityje prašome kreiptis el. paštu [email protected]. Gražios dienos
Melagingai pateikti internete esantis grafikai, raso kad autobusas turi atvykti 9.48 atėjau 9.43 5 min anksčiau ir nuvažiavo pagal nosį. Patikrinus stotelėje esanti grafiką laikas skiriasi rašo 9.44 pavėlavau į darbą per jūsų neatitikimus.
Birželio 24d rašo jog turėjo būti 14.04 autobusas "parko" stotėje, jis išvis neatvažiavo. Žmonės klaidinami, taip neturėtu būti.
Laba diena. Dėkojame už pateiktą informaciją ir pateiktas pastabas. Atsiprašome už susidariusius nepatogumus.Bendrovė pagal turimas galimybes deda visas pastangas, kad keleiviai būtų patenkinti viešojo transporto paslaugomis.Atsakymą pateiksime asmeniškai Jums. Ateityje prašome kreiptis el. paštu [email protected]. Gražios dienos
Birželio 24d rašo jog turėjo būti 14.04 autobusas "parko" stotėje, jis išvis neatvažiavo. Žmonės klaidinami, taip neturėtu būti.
Sveiki, vairuotojas aiškiai matydamas kad žmogus yra stotelėje nepasistengė sustoti ir tiesiog pravažiavo stotelę, 21 autobusas Aukštosios stotelė 09:25
Š. m. gegužės 25 d. teko naudotis Jūsų teikiamomis paslaugomis Autobusas kuris iš Kauno išvyko 12.20 val. galimai buvo techniškai netvarkingas. Iš pradžių pirmus kelis kilometrus kondicionierius veikė gerai, bet po to sugedo. Vairuotojas pastebėjo ir bandė pašalinti gedimą, pirmiausiai Šilainių sustojime, vėliau prie 9 ojo forto sustojimo. Dėja sutvarkyti nepavyko ir teko važiuoti toliau į Šiaulius, o pakaitinis autobusas taip pat nebuvo skirtas. Taip neturėtų būti.
Laba diena. Dėkojame už pateiktą informaciją ir pateiktas pastabas. Atsiprašome už susidariusius nepatogumus.Bendrovė pagal turimas galimybes deda visas pastangas, kad keleiviai būtų patenkinti viešojo transporto paslaugomis.Atsakymą pateiksime asmeniškai Jums. Ateityje prašome kreiptis el. paštu [email protected]. Gražios dienos
Š. m. gegužės 25 d. teko naudotis Jūsų teikiamomis paslaugomis Autobusas kuris iš Kauno išvyko 12.20 val. galimai buvo techniškai netvarkingas. Iš pradžių pirmus kelis kilometrus kondicionierius veikė gerai, bet po to sugedo. Vairuotojas pastebėjo ir bandė pašalinti gedimą, pirmiausiai Šilainių sustojime, vėliau prie 9 ojo forto sustojimo. Dėja sutvarkyti nepavyko ir teko važiuoti toliau į Šiaulius, o pakaitinis autobusas taip pat nebuvo skirtas. Taip neturėtų būti.
6 autobusas
12:48 Pabalių turgaus stotelėje
Vairuotojas aiškiai matė, kad pribėgome prie autobuso. Ir prieš akis uždarė duris ir nuvažiavo.
Laba diena. Dėkojame už pateiktą informaciją. Atsiprašome už susidariusius nepatogumus.Bendrovė pagal turimas galimybes deda visas pastangas, kad keleiviai būtų patenkinti viešojo transporto paslaugomis.Vairuotjams pakartotinai priminsime būti atidesniais keleiviams.Ateityje prašome kreiptis el. paštu [email protected]. Gražios dienos
6 autobusas
12:48 Pabalių turgaus stotelėje
Vairuotojas aiškiai matė, kad pribėgome prie autobuso. Ir prieš akis uždarė duris ir nuvažiavo.
Nesuprantu kur valdžia žiuri išleisdama maža autobusa 2023-05-23 iš Ukmergės i Vilniu 9valanda atvaževo autobusas beveik pilnas sulipe keleiviai kurie turėjo bilietus pirmi o kurie neturėjo liko stoveti dar visa valanda laukti kito autobuso. Pilnas autobusas tevai vaikus laike ant keliu nors bilietai buvo pirkti. Nesuprantu kodel panaikino dideli autobusa kuris ankščiau važiuodavo. 10žmoniu liko stoveti laukti kito žmones pas daktarus nespeja.
Laba diena. Dėkojame už pateiktą informaciją ir pateiktas pastabas. Atsiprašome už susidariusius nepatogumus.Bendrovė pagal turimas galimybes deda visas pastangas, kad keleiviai būtų patenkinti viešojo transporto paslaugomis.Atsakymą pateiksime asmeniškai Jums. Ateityje prašome kreiptis el. paštu [email protected]. Gražios dienos
Nesuprantu kur valdžia žiuri išleisdama maža autobusa 2023-05-23 iš Ukmergės i Vilniu 9valanda atvaževo autobusas beveik pilnas sulipe keleiviai kurie turėjo bilietus pirmi o kurie neturėjo liko stoveti dar visa valanda laukti kito autobuso. Pilnas autobusas tevai vaikus laike ant keliu nors bilietai buvo pirkti. Nesuprantu kodel panaikino dideli autobusa kuris ankščiau važiuodavo. 10žmoniu liko stoveti laukti kito žmones pas daktarus nespeja.
05-08 dieną, 3 autobuso vairuotojas neskaitant to, jog vėlavo atvažiuoti tai dar ir neišleido stotelėje, ją pravažiavo, nors žmonių daug stovėjo, kurie nori išlipti. 15:59 žaliukių stotelėje buvo laukta autobuso, nesustojo miglovaros stotelėje. Taip pat, važiavo su ausinukais, užsikišęs ausis, paprašius/pašaukus, kad atidarytų duris net negirdėjo. Autobuso numeriai: LNS 879
Laba diena. Dėkojame už pateiktą informaciją ir pateiktas pastabas. Atsiprašome už susidariusius nepatogumus.Bendrovė pagal turimas galimybes deda visas pastangas, kad keleiviai būtų patenkinti viešojo transporto paslaugomis.Atsakymą pateiksime asmeniškai Jums. Ateityje prašome kreiptis el. paštu [email protected]. Gražios dienos
05-08 dieną, 3 autobuso vairuotojas neskaitant to, jog vėlavo atvažiuoti tai dar ir neišleido stotelėje, ją pravažiavo, nors žmonių daug stovėjo, kurie nori išlipti. 15:59 žaliukių stotelėje buvo laukta autobuso, nesustojo miglovaros stotelėje. Taip pat, važiavo su ausinukais, užsikišęs ausis, paprašius/pašaukus, kad atidarytų duris net negirdėjo. Autobuso numeriai: LNS 879
Laba diena, 2023.04.26 6 ne autobuso Televizorių stotelėje 20.16 iš vis nebuvo ir iš vis kiek važiuojam, tenka laukti 10nr, nebėda pora min, bet kam tada tas grafikas.
Laba diena. Dėkojame už pateiktą informaciją ir pateiktas pastabas. Atsiprašome už susidariusius nepatogumus.Bendrovė pagal turimas galimybes deda visas pastangas, kad keleiviai būtų patenkinti viešojo transporto paslaugomis.Atsakymą pateiksime asmeniškai Jums. Ateityje prašome kreiptis el. paštu [email protected]. Gražios dienos
Laba diena, 2023.04.26 6 ne autobuso Televizorių stotelėje 20.16 iš vis nebuvo ir iš vis kiek važiuojam, tenka laukti 10nr, nebėda pora min, bet kam tada tas grafikas.
Šiandien 2023-04-26
Apie 16.05val, važiuojant link rekyvos bačiunu g, prasilenkiant ta pačia juosta 4 autobuso vairuotojas, pralenkiant jį parodė vidurini piršta. Naglumas neregetas...
Laba diena. Dėkojame už pateiktą informaciją ir pateiktas pastabas. Atsiprašome už susidariusius nepatogumus.Bendrovė pagal turimas galimybes deda visas pastangas, kad keleiviai būtų patenkinti viešojo transporto paslaugomis.Atsakymą pateiksime asmeniškai Jums. Ateityje prašome kreiptis el. paštu [email protected]. Gražios dienos
Šiandien 2023-04-26
Apie 16.05val, važiuojant link rekyvos bačiunu g, prasilenkiant ta pačia juosta 4 autobuso vairuotojas, pralenkiant jį parodė vidurini piršta. Naglumas neregetas...
Tik vienas autobuso vairuotojas išskirtinai geros nuotaikos.visada pats pirmas pasisveikina su įlipančiais keleiviais.visada nustebina mus.Šiandieną iš jo net išdrįsau paprašyti vardo ir pavardės:tai Leonardas Būtas!.Matosi.kad žmogus labai myli savo darbą.Sėkmės linkiu jam ir sveikatos
Laba diena, dėkojame už padėką. Džiaugiamės kartu su Jumis dėl vairuotojo elgesio, kurį įvertinsime. Gražios dienos
Tik vienas autobuso vairuotojas išskirtinai geros nuotaikos.visada pats pirmas pasisveikina su įlipančiais keleiviais.visada nustebina mus.Šiandieną iš jo net išdrįsau paprašyti vardo ir pavardės:tai Leonardas Būtas!.Matosi.kad žmogus labai myli savo darbą.Sėkmės linkiu jam ir sveikatos
13 Pakruojo žiedas. Išjunkite šildyma karšta, net langai neatsidaro žmonės dūsta! vairuotojas atžagariai pareiškė nieko negali padaryti, skambinkit!
Laba diena. Dėkojame už pateiktą informaciją ir atsiprašome už susidariusius nepatogumus.Bendrovė pagal turimas galimybes deda visas pastangas, kad keleiviai būtų patenkinti viešojo transporto paslaugomis.Atsakymą pateiksime asmeniškai Jums. Ateityje prašome kreiptis el. paštu [email protected]. Gražios dienos
13 Pakruojo žiedas. Išjunkite šildyma karšta, net langai neatsidaro žmonės dūsta! vairuotojas atžagariai pareiškė nieko negali padaryti, skambinkit!
Laba diena, mano nepilnametė dukra 2023 04 04 važiavo 23A autobusu apie 14:55 val iš Gegužių žiedo stotelės. Autobuso vairuotojas elgėsi neadekvačiai, mano dukrą išvadino višta kūr*a. Dukra skundėsi, kad ne pirmas kartas kaip šis vairuotojas taip priekabiauja, vadina necenzūriniais žodžiais. Prašom reaguoti į tokį darbuotojų elgesį!
Laba diena. Dėkojame už pateiktą informaciją ir pateiktas pastabas. Atsiprašome už susidariusius nepatogumus.Bendrovė pagal turimas galimybes deda visas pastangas, kad keleiviai būtų patenkinti viešojo transporto paslaugomis.Atsakymą pateiksime asmeniškai Jums. Ateityje prašome kreiptis el. paštu [email protected]. Gražios dienos
Laba diena, mano nepilnametė dukra 2023 04 04 važiavo 23A autobusu apie 14:55 val iš Gegužių žiedo stotelės. Autobuso vairuotojas elgėsi neadekvačiai, mano dukrą išvadino višta kūr*a. Dukra skundėsi, kad ne pirmas kartas kaip šis vairuotojas taip priekabiauja, vadina necenzūriniais žodžiais. Prašom reaguoti į tokį darbuotojų elgesį!
Kodel 6autobusas nesilaiko grafiko per ji velavau i darba net nesustojas nuvazevo aklas gal reiktu pas akulista manau
Laba diena. Dėkojame už pateiktą informaciją ir pateiktas pastabas. Atsiprašome už susidariusius nepatogumus.Bendrovė pagal turimas galimybes deda visas pastangas, kad keleiviai būtų patenkinti viešojo transporto paslaugomis.Prašome pateikti papildomą informaciją: laikas, stotelės pavadinimas, į kurią pusę vykote, ir atsiųsti el. paštu [email protected]. Gražios dienos
2023-03-30d 13:40 Kaunas-Kedainiai-Seduva-Radviliskis-Siauliai
Likau nustebes kokiu autobusu Bus turas veza keleivius! Visos keliones metu buvo labai nepatogios sedynes kekviena duobe jautesi lyg ant akmens sedeciau.. ir siuo metu turiu nugaros skausmus...
Suprantu tokiais veziot po kaimus bet ne tokiom kelionem... visiskai likau nusivyles Bus turo imone... GEDA!
Laba diena. Dėkojame už pateiktą informaciją ir pateiktas pastabas. Atsiprašome už susidariusius nepatogumus.Bendrovė pagal turimas galimybes deda visas pastangas, kad keleiviai būtų patenkinti viešojo transporto paslaugomis.Atsakymą pateiksime asmeniškai Jums. Ateityje prašome kreiptis el. paštu [email protected]. Gražios dienos
2023-03-30d 13:40 Kaunas-Kedainiai-Seduva-Radviliskis-Siauliai
Likau nustebes kokiu autobusu Bus turas veza keleivius! Visos keliones metu buvo labai nepatogios sedynes kekviena duobe jautesi lyg ant akmens sedeciau.. ir siuo metu turiu nugaros skausmus...
Suprantu tokiais veziot po kaimus bet ne tokiom kelionem... visiskai likau nusivyles Bus turo imone... GEDA!
Kodel 6autobusas nesilaiko grafiko per ji velavau i darba net nesustojas nuvazevo aklas gal reiktu pas akulista manau
Šiandien 21 maršruto autobuse patyriau didžiulį stresą. Įlipau 17.33 autobusų stoties atotelėje - link Ginkūnų pusės. Bandžiau kelia kartus aktyvuoti el. bilietą, bes prieš tai papildžius jį internetu, aparatas matyt neveikė - nes du kartus dėjau el. bilietą į tam skurtą kišenėlę net aparatas vis pipsėjo ir tiek. Vairuotojas pradėjo ant manęs šaukti - kiek čia pypsinsi, eik į kitą autobuso pusę ir pypsėk ten. Paklaususi kodėl jis kalba su manim tokiu tonu gavau atsakymą - eik eik tiktais, nepatinka nevažiuok. Vat čia tai kultūra Lietuvos … pagalvojau. Beje jau ne pirmą kartą su tuo pačiu vairuotoju panaši situacija - kultūros nulis. Einam į Europą, bet kai kurie vis dar liko ir liks sovietiniai. Norisi kad būtų priimti sprendimai ir tokie vairuotojai nesureiktų tiek streso ir neigiamų emocijų apie BUSTURAS.
Laba diena. Dėkojame už pateiktą informaciją ir pateiktas pastabas. Atsiprašome už susidariusius nepatogumus.Bendrovė pagal turimas galimybes deda visas pastangas, kad keleiviai būtų patenkinti viešojo transporto paslaugomis.Atsakymą pateiksime asmeniškai Jums. Ateityje prašome kreiptis el. paštu [email protected]. Gražios dienos
Šiandien 21 maršruto autobuse patyriau didžiulį stresą. Įlipau 17.33 autobusų stoties atotelėje - link Ginkūnų pusės. Bandžiau kelia kartus aktyvuoti el. bilietą, bes prieš tai papildžius jį internetu, aparatas matyt neveikė - nes du kartus dėjau el. bilietą į tam skurtą kišenėlę net aparatas vis pipsėjo ir tiek. Vairuotojas pradėjo ant manęs šaukti - kiek čia pypsinsi, eik į kitą autobuso pusę ir pypsėk ten. Paklaususi kodėl jis kalba su manim tokiu tonu gavau atsakymą - eik eik tiktais, nepatinka nevažiuok. Vat čia tai kultūra Lietuvos … pagalvojau. Beje jau ne pirmą kartą su tuo pačiu vairuotoju panaši situacija - kultūros nulis. Einam į Europą, bet kai kurie vis dar liko ir liks sovietiniai. Norisi kad būtų priimti sprendimai ir tokie vairuotojai nesureiktų tiek streso ir neigiamų emocijų apie BUSTURAS.
Logika, per programėlę nusipirktas bilietas 9:04h, toliau mėginau ji aktyvuoti kelionei, nepavyko, nes kitoje stotelėje buvo kontrolė, atstumas tarp stotelių gal 1min.programele busŠiauliai naudojosi retai, tad nesugebėjau greitai aktyvuoti, gavau bauda. Kontrolė įlipo 9:05gal, kol aiskinausi kas vyksta, sakau galit padėti sako ne bauda, kokio tada velnio pirkau bilietą kuris rodo nupirktas bet nespėtas aktyvuoti, nes jau praktiškai įlipus nusipirkus, ir mėgintas aktyvuoti nepavyko jau užblokuota buvo, ir bauda... Moteris autobuse mane paėmė už rankos sako man tas pats buvo. Kas kaltas
.
Laba diena. Dėkojame už pateiktą informaciją ir pateiktas pastabas. Atsiprašome už susidariusius nepatogumus.Bendrovė pagal turimas galimybes deda visas pastangas, kad keleiviai būtų patenkinti viešojo transporto paslaugomis.Atsakymą pateiksime asmeniškai Jums. Ateityje prašome kreiptis el. paštu [email protected]. Gražios dienos
Logika, per programėlę nusipirktas bilietas 9:04h, toliau mėginau ji aktyvuoti kelionei, nepavyko, nes kitoje stotelėje buvo kontrolė, atstumas tarp stotelių gal 1min.programele busŠiauliai naudojosi retai, tad nesugebėjau greitai aktyvuoti, gavau bauda. Kontrolė įlipo 9:05gal, kol aiskinausi kas vyksta, sakau galit padėti sako ne bauda, kokio tada velnio pirkau bilietą kuris rodo nupirktas bet nespėtas aktyvuoti, nes jau praktiškai įlipus nusipirkus, ir mėgintas aktyvuoti nepavyko jau užblokuota buvo, ir bauda... Moteris autobuse mane paėmė už rankos sako man tas pats buvo. Kas kaltas
.
Laba diena. Dėkojame už pateiktą informaciją. Atsiprašome už susidariusius nepatogumus. Prašome pateikti konkrečius duomenis.Bendrovė pagal turimas galimybes deda visas pastangas, kad keleiviai būtų patenkinti viešojo transporto paslaugomis. Ateityje prašome kreiptis el. paštu [email protected]. Gražios dienos
Jokiu pastangu jus nededate jau daug metu. Zemiausio lygio aptarnavimas (isskyrus kad pateikti autobusu tvarkarasciai)
Labai purvini autobusai ir smirdi.
Laba diena. Dėkojame už pateiktą informaciją. Atsiprašome už susidariusius nepatogumus. Prašome pateikti konkrečius duomenis.Bendrovė pagal turimas galimybes deda visas pastangas, kad keleiviai būtų patenkinti viešojo transporto paslaugomis. Ateityje prašome kreiptis el. paštu [email protected]. Gražios dienos
Sveiki kodel 2023-02-10 7:47 nebuvo 3 maršruto autobuso nors programeleje rodo jog jis senai nuvazeves prie gegužiu žiedo nors jis net nepravažiavo pro autobusu stoti išvis jo nebuvo
Laba diena. Dėkojame už pateiktą informaciją ir pateiktas pastabas. Atsiprašome už susidariusius nepatogumus.Bendrovė pagal turimas galimybes deda visas pastangas, kad keleiviai būtų patenkinti viešojo transporto paslaugomis. Ateityje prašome kreiptis el. paštu [email protected]. Gražios dienos
Taip pat rekomenduojame
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
„Pifka“ keliasi į naujas patalpas
Kauno baldų įmonė keliasi į naujas patalpas UAB „Pifka" yra prekybinės įrangos gamybos įmonė, teikianti technologinius sprendimus viešojo maitinimo įmonėms: valgykloms, restoranams...

Įmonės biurus ir toliau keičia į darbą gamtoje: mato daug privalumų
Verslo įmonės, pastaruosius kelerius metus išbandžiusios įvairių darbuotojų motyvavimo strategijų, pritartų: veiksmingiausias būdas komandą klijuoti arba kurti – kartu leisti laiką ne tik dirbant...

30-ąjį jubiliejų mininti įmonė "Liūtukas ir Ko" planuoja investicijas į tvarumo sprendimus
Prieš 30 metų veiklą pradėjęs "Liūtukas ir Ko" įsitvirtino ne tik mūsų šalies, bet ir Europos, JAV, Jungtinės Karalystės rinkose, dalį produkcijos eksportuoja į Australiją. 2022 m. birželį...
Sveiki. Pastoviai šiaulių miesto autobusų vairuotojai nereaguoja i kitų keleivių raginimus neįsileisti neblaivių piliečių į autobusą. Baisius kvapas ypač vasarą, smirda net sėdynės, kabinėjasi prie kitų keleivių, keikiasi, nors šalia sėdi maži vaikai. Keleivių kontrolė irgi nieko nedaro dėl tokių piliečių, nors jie už kelionę net nesusimoka.
Laba diena. Dėkojame už pateiktą informaciją. Atsiprašome už susidariusius nepatogumus. Atsakymą pateiksime asmeniškai Jums. Ateityje prašome nurodyti tikslius faktusir kreiptis el. paštu [email protected]. Gražios dienos