VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Busturas, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Busturas

Atsiliepimai apie Busturas, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Busturas, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Karolina 2018-09-21 07:46:59
Sveiki, dėl jūsų autobusistų nepunktualumo (1 autobusas), dažniausiai turiu vėluoti į mokyklą, autobusas turi būti 7:38, o jis atvaziuoja 7:45 ir tai jums atrodo normalu?
Laba diena gerb. Karolina,
Dėkojame už Jūsų žinutę. Situaciją aiškinamės. Atsiprašome už susidariusius nemalonumus ir tikimės, kad tokie faktai nepasikartos. Bendrovė pagal galimybes kiek įmanoma stengiasi užtikrinti darbo kokybę. Ateityje kreipkitės el. adresu: busturas@busturas.lt. Gražios dienos
Atsakyti
Rūta 2018-09-21 08:06:29
Sveiki, ilgai kentejau bet kiek galima? Prašau perduoti savo vairuotojams, kad važiuotų pagal grafika, esu moksleivė, mašinos nevairuoju, todėl nenoriu kas rytą veluoti i pamokas ir turėti bėdų su mokyklos administracjja. Ar taip yra normalu? 6 autobusas iš dainų žiedo turėtų išvykti 07:43, tačiau visada išvyksta vėliau. O šiandien išvykome iš stotelės 7:50. Elgiates labai negražiai. Štaj jums prisegu nuotrauka autobuso kuris šiandien vairavo:)
Laba diena gerb. Rūta,
Dėkojame už Jūsų žinutę. Situaciją aiškinamės. Atsiprašome už susidariusius nemalonumus ir tikimės, kad tokie faktai nepasikartos. Bendrovė pagal galimybes kiek įmanoma stengiasi užtikrinti darbo kokybę. Ateityje kreipkitės el. adresu: busturas@busturas.lt. Gražios dienos
Atsakyti
Sveiki. Nu kad sudirbot grafikus, jei per pusvalandi neimanoma persest per du autobusus ir nuvaziuot i darba, tai blogai dirbat. Pvz. Is madelyno su 4, 7.39 i centra ir is centro su 21 7.52 (ar 7.54) neimanoma pasiekt smelio sustojimo iki 8.00, tai nelogiska ks isvis veikiat, negalit suprast kad ne visi gali vykt su savu transportu. Va laukiu.21 8.13atvyko o turejo but 8.07. Visados kai reik, 21 veluoju i darba, nors su 4 ir speju iki centro. Nekompetatingi ponai esate. Bilietu kainos neatitinka paslaugu kokybes.30 min. Pavelavau i darba del nekokybisko grafiko
Atsakyti
Sveiki, ilgai kentejau bet kiek galima? Prašau perduoti savo vairuotojams, kad važiuotų pagal grafika, esu moksleivė, mašinos nevairuoju, todėl nenoriu kas rytą veluoti i pamokas ir turėti bėdų su mokyklos administracjja. Ar taip yra normalu? 6 autobusas iš dainų žiedo turėtų išvykti 07:43, tačiau visada išvyksta vėliau. O šiandien išvykome iš stotelės 7:50. Elgiates labai negražiai. Štaj jums prisegu nuotrauka autobuso kuris šiandien vairavo:)
Atsakyti
Sveiki, dėl jūsų autobusistų nepunktualumo (1 autobusas), dažniausiai turiu vėluoti į mokyklą, autobusas turi būti 7:38, o jis atvaziuoja 7:45 ir tai jums atrodo normalu?
Atsakyti
UAB Busturas 2018-09-20 09:07:17
Laba diena gerb. Rugile,
Dėkojame už pranešimą. Situaciją aiškinamės. Atsiprašome už susidariusius nemalonumus ir tikimės, kad tokie faktai nepasikartos. Ateityje kreipkitės el. adresu: busturas@busturas.lt. Gražios dienos
Išsiaiškinome Jūsų aprašytą situaciją ir informuojame, jog autobuse buvo užimtos visos sėdimos vietos. Keleivių ir bagažo vežimo kelių transportu taisyklės (2011-04-13 Įsakymas N. 3-223) nedraudžia vežti stovinčius keleivius, tačiau viskas priklauso nuo transporto priemonės grupės. Remiantis minėtomis taisyklėmis, tolimojo susisiekimo maršrutams turi būti naudojami autobusai, kuriuose stovimų vietų nėra, ir bilietai keleiviams parduodami neribojant jų skaičiaus, tačiau neviršijant transporto priemonės techninėje charakteristikoje numatytų talpos normų.
Kelių eismo taisyklės taip pat nurodo, kad vežti daugiau keleivių, nei numatyta transporto priemonės techninėje charakteristikoje, taip pat ir stovinčius keleivius, jei charakteristikoje tai nenumatyta, draudžiama.
Planuojant kelionę, reikėtų įvertinti, kad gali būti daugiau keleivių nei autobuse sėdimų vietų ir galite nepatekti į autobusą, todėl rekomenduojame bilietus įsigyti iš anksto arba internetu, o tai užtikrintų sėdimą vietą autobuse.
Atsiprašome už susidariusius nesklandumus.
Geros dienos.
Atsakyti
Rugilė 2018-09-19 18:34:06
Laba diena, rašau dėl 2018-09-14 Busturo kursuojamo autobuso Kaunas- Šiauliai. Atvykome į 9 forto stotelę laukdami autobuso, kuris turėjo atvažiuoti 18:59. Dar turėjome šiek tiek laiko iki išvykimo. Vėliau prie mūsų prisijungė ir daugiau žmonių laukti autobuso. Ir kai jau matėme tolumoj atvažiuojantį autobusą, deja, jis pro mus tiesiog pravažiavo! Likome ant ledo! Vairuotojas pasižvalgė ir nuvažiavo toliau. Kitas autobusas atvažiuoja tik po pusantros valandos! Laimei mus paėmė pro šalį per atsitiktinumą važiuojantys draugai, nes tikrai turėjome svarbių planų, tačiau likusios moterys taip ir liko laukti autobuso be jokių garantijų, ar vėl nenutiks taip pat. Likome laabai nusivylę. Norėtųsi šiokio tokio paaiškinimo kodėl taip įvyko, nejaugi taip neapdairiai rūpinatės klientais? Gražaus vakaro.
Laba diena gerb. Rugile,
Dėkojame už pranešimą. Situaciją aiškinamės. Atsiprašome už susidariusius nemalonumus ir tikimės, kad tokie faktai nepasikartos. Ateityje kreipkitės el. adresu: busturas@busturas.lt. Gražios dienos
Atsakyti
Darius 2018-09-19 08:45:04
sveiki
jusu vairuotojai atsilikę gyvena tarybiniais laikais.Visa kelia prakalbėjo apie savo reikalus vienas su kitu.Važiuoja antra juosta Vilniaus mieste vairavo kaip ralio meistrai
Taip suprantu nekenčia Vilniečiu,
Vilnius didelis miestas daug žmoniu laikas sustoti prie Vilniaus BIGO stoteles.Jus žmones vežantį įmonė žiūrėkite savo tarybų sajungos darbuotojus. Jei keleivis paprašo sustoti nieko blogo nematau, gal bloga ar su sveikata blogai to nepaklausė vairuotojas.
išvada stenkitės tobulėti įveskite apmokymus bendravimo kulturos, vairavimo taisyklių perklausą.
Laba diena gerb. Dariau,
Dėkojame už pranešimą ir pasiūlymus.Situaciją aiškinamės. Atsiprašome už susidariusius nemalonumus. Ateityje kreipkitės el. adresu: busturas@busturas.lt. Gražios dienos
Atsakyti
Laba diena, rašau dėl 2018-09-14 Busturo kursuojamo autobuso Kaunas- Šiauliai. Atvykome į 9 forto stotelę laukdami autobuso, kuris turėjo atvažiuoti 18:59. Dar turėjome šiek tiek laiko iki išvykimo. Vėliau prie mūsų prisijungė ir daugiau žmonių laukti autobuso. Ir kai jau matėme tolumoj atvažiuojantį autobusą, deja, jis pro mus tiesiog pravažiavo! Likome ant ledo! Vairuotojas pasižvalgė ir nuvažiavo toliau. Kitas autobusas atvažiuoja tik po pusantros valandos! Laimei mus paėmė pro šalį per atsitiktinumą važiuojantys draugai, nes tikrai turėjome svarbių planų, tačiau likusios moterys taip ir liko laukti autobuso be jokių garantijų, ar vėl nenutiks taip pat. Likome laabai nusivylę. Norėtųsi šiokio tokio paaiškinimo kodėl taip įvyko, nejaugi taip neapdairiai rūpinatės klientais? Gražaus vakaro.
Atsakyti
sveiki
jusu vairuotojai atsilikę gyvena tarybiniais laikais.Visa kelia prakalbėjo apie savo reikalus vienas su kitu.Važiuoja antra juosta Vilniaus mieste vairavo kaip ralio meistrai
Taip suprantu nekenčia Vilniečiu,
Vilnius didelis miestas daug žmoniu laikas sustoti prie Vilniaus BIGO stoteles.Jus žmones vežantį įmonė žiūrėkite savo tarybų sajungos darbuotojus. Jei keleivis paprašo sustoti nieko blogo nematau, gal bloga ar su sveikata blogai to nepaklausė vairuotojas.
išvada stenkitės tobulėti įveskite apmokymus bendravimo kulturos, vairavimo taisyklių perklausą.
Atsakyti
adolfina 2018-09-17 18:50:17
Labas vakaras, esu šoke nuo jūsu autobuso vairuotuojo elgesio, 09-17d apie 17 val, ilipome su nepilnamete dukra i 6 nr autobusą, prie bruklino stotelės.Vairuotuojas važiuodamas garsiai keikėsi ku.., ble.. kur važiuoji, signalino taip, kad žmonės krūptelėdavo, paprašytas elgtis mandagiau, man pasakė ''pašol tu'', aš neturėjau ka atsakyt, ''kai būsi mano vietoje galėsi aiškinti'', mačiau kai vairutuojai ji lengdami sukiojo pirštu apie smilkini.Tas, , pašol'' DAR DABAR SKAMBA AUSYSE, IŠLIPOM SNEPILNAMETE DUKRA AŠ PASĖMIAU TELEFONą ir užsirašiau autobuso nr, jis mus su dukra fotografo savo mobiliu telefonu, mes nieko nefotografavom tik i telefona užsirašėm nr, dėl vairuotuojo elgesio žadu kreiptis i policija, nes yra asmens duomenu apsaugos istatymas, jis neturi teisės fotografuototi ypač nepilnamečiu, nes nežinau kur mano, ar mano vaiko foto atsidurs.Atsiprašau už rašta, bet aš dar negaliu atsigauti.autobuso nr HNC-779.Pagarbiai.
Laba diena gerb. Adolfina,
Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinamės. Atsiprašome už susidariusius nemalonumus. Vairuotojui pakartotinai priminsime keleivių aptarnavimo standartą. Ateityje kreipkitės el. adresu: busturas@busturas.lt. Gražios dienos
Atsakyti
Labas vakaras, esu šoke nuo jūsu autobuso vairuotuojo elgesio, 09-17d apie 17 val, ilipome su nepilnamete dukra i 6 nr autobusą, prie bruklino stotelės.Vairuotuojas važiuodamas garsiai keikėsi ku.., ble.. kur važiuoji, signalino taip, kad žmonės krūptelėdavo, paprašytas elgtis mandagiau, man pasakė ''pašol tu'', aš neturėjau ka atsakyt, ''kai būsi mano vietoje galėsi aiškinti'', mačiau kai vairutuojai ji lengdami sukiojo pirštu apie smilkini.Tas, , pašol'' DAR DABAR SKAMBA AUSYSE, IŠLIPOM SNEPILNAMETE DUKRA AŠ PASĖMIAU TELEFONą ir užsirašiau autobuso nr, jis mus su dukra fotografo savo mobiliu telefonu, mes nieko nefotografavom tik i telefona užsirašėm nr, dėl vairuotuojo elgesio žadu kreiptis i policija, nes yra asmens duomenu apsaugos istatymas, jis neturi teisės fotografuototi ypač nepilnamečiu, nes nežinau kur mano, ar mano vaiko foto atsidurs.Atsiprašau už rašta, bet aš dar negaliu atsigauti.autobuso nr HNC-779.Pagarbiai.
Atsakyti
minde 2018-08-31 19:47:24
pilietei skirta, lazda turi du galus, gal velavo tas autobusas, juk gatves tvarko...kita karta tave kas paskus
O man idomu bus paziuret kai tavo vaikas eis per pesciuju pereja degant zaliam sviesoforo signalui ir bus nudauztas tokio autobuso vairuotojo kuris ivaziuos degant raudonam. Tada prisimink siuos zodzius. Apskritai, ziauru yra su tokiais vairuotojais, jie net i keleivius nekreipia demesio, kiek ivykiu atsitinka. Tad piliete gerai pasielge. Drausmint tokius reikia.
Atsakyti
pilietei skirta, lazda turi du galus, gal velavo tas autobusas, juk gatves tvarko...kita karta tave kas paskus
Busturas administracija
2018-08-27 14:14:20 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Pilietė 2018-08-27 07:35:08
Šiandien (2018-08-27) 7:28 h ryte autobusas Nr. 12, važiuodamas nuo senojo viaduko, įvažiavo ir išvažiavo iš sankryžos (priešais Saulės miestą) degant raudonam šviesoforo signalui. Visa vaizdo medžiaga artimiausiu metu bus perduota policijai, nes autobusams irgi galioja KET, ar aš klystu??
Dėkojame už informaciją.
Kelių eismo taisyklės galioja visiems asmenims dalyvaujantiems kelių eisme, įskaitant ir autobusų vairuotojus.
Pažymime, kad už kelių eismo taisyklių pažeidimų nustatymą, tyrimą ir atsakomybės taikymą yra atsakinga policija.
Bendrovės vadovo įsakymu vairuotojai yra įpareigoti tikrintis Kelių eismo taisyklių žinojimą.
Atsakyti
Vaziavome kartu su vaiku 21 marsrutu is pakruojo stoteles 27 diena 13.04.Nustebau kai vairuotojas pasisveikino su manimi ir pakalbino vaika!Malonu kai yra tokiu linksmu ir nuostabiu vairuotoju.Didele pagarba jam.Tikiuosi kad padeka jam bus perduota.Aciu.
Atsakyti
Šiandien (2018-08-27) 7:28 h ryte autobusas Nr. 12, važiuodamas nuo senojo viaduko, įvažiavo ir išvažiavo iš sankryžos (priešais Saulės miestą) degant raudonam šviesoforo signalui. Visa vaizdo medžiaga artimiausiu metu bus perduota policijai, nes autobusams irgi galioja KET, ar aš klystu??
Busturas administracija
2018-08-17 14:19:43 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Gerda 2018-08-09 09:47:19
Vaziuoju autobusu Siauliai - Kaunas, 2018-08-09, ilipau Kelmeje 9.15 ir iskart pasijauciau kaip pirtyje. Lauke 23, viduje 33. Zmones pradejo dusti, prakaituoti. Paprasius vairuotojo, jog ijungtu kondicionierius ar atidarytu stoglangi, juk lauke karsta diena, vairuotojas pradejo saukti, jog lauke tik 23 laipsniai ir cia viskas yra normaliai. Nors pats vaziuoja su salia atidarytu langu. Pasakius situacija, kad autobuse neimanoma kvepuoti, moteris salia manes net dusta, jis pradejo rekti, jog nejungs jokiu kondicionieriu, nes paskui visi juos uzsidaro. Kai ir as pradejau kelti balsa, kad zmonems su sveikata blogai darosi, siaip ne taip kondicionierius buvo ijungtas, zmones galejo atsigauti. Taciau vairuotojas piktybiskai liepe neuzsidarineti kondicionieriaus langeliu, jei bus salta. As paklausiau ar jam gaila?? Ar cia yra normalu? Karsta vasaros diena, kai laukia 30 laipsniu priesaky, neatidaryti stoglangiu, neijungti kondicionieriu ir dar aprekti savo keleivius ir versti jaustis kaltais, jog graziai paprasai? Prasau issiaiskinti, kas cia per vairuotojas ir ismokinti ji kulturos bei zmogiskumo. Jei zmones mirtu jo vezamam autobuse ar tai atpirktu jo tingejima paspausti kondicionieriaus mygtuka?? Ar jam gaila, jog zmones kvepuos autobuse laisviau, neprakaituos, o jei ir pasidarys vesiau, uzsidarys kondicionieriaus langelius?! Toks bendravimas ir elgesys nera normalus ir priimtinas, prasau daryti isvadas. Nes ateityje skundu bus ir daugiau, zmones nebenori tyleti. Dekui.
Laba diena gerb. Gerda,
UAB „Busturas“ 2018-08-09 gavo Jūsų žinutę. Jūsų laiškas išnagrinėtas UAB „Busturas“ Pervežimų skyriuje. Iš vairuotojo-konduktoriaus paimtas paaiškinimas dėl Jūsų aprašytos situacijos. Vairuotojas-konduktorius atsiprašo ir sako, kad tokie atvejai nepasikartos. Su vairuotoju-konduktoriumi pravestas pokalbis ir įspėtas būti atidesniu keleiviams, saugiai vežti keleivius.
Atsiprašome už patirtus kelionėje nemalonumus ir visokeriopai stengsimės, kad ateityje tokie atvejai nesikartotų.
Gražios dienos
Busturas administracija
2018-08-16 16:36:44 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Irmantas 2018-08-16 09:35:21
2018 08 16 laikas apytiksliai 7:45 ryte
Išsiaiškinome Jūsų aprašytą atvejį. Vairuotoją įspėsime, pakartotinai supažindinsime su vairuotojo pareiginiais nuostatais. Tikimės, kad tokie atvejai nepasikartos. Atsiprašome už susidariusius nepatogumus. Gražios dienos
Atsakyti
Irmantas 2018-08-16 07:56:17
Sveiki ismokinkik elgesio autobuso vairuotoją. Einant per perėją gegužių gatvėje likau kaltas kad nepaina mano šuo tokiu greičiu kokiu tenkintų vairuotoją. Matau kad atvažiuoja tikrai greitai ir be jokio noro stabdyti pradėjo rėkti mojuoti per langą. Ar jam tuomet galima išvis vairuoti autobusą jei jis perejoje nenori praleisti žmonių autobuso nr1423
2018 08 16 laikas apytiksliai 7:45 ryte
Busturas administracija
2018-08-16 08:41:14 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Irmantas 2018-08-16 07:56:17
Sveiki ismokinkik elgesio autobuso vairuotoją. Einant per perėją gegužių gatvėje likau kaltas kad nepaina mano šuo tokiu greičiu kokiu tenkintų vairuotoją. Matau kad atvažiuoja tikrai greitai ir be jokio noro stabdyti pradėjo rėkti mojuoti per langą. Ar jam tuomet galima išvis vairuoti autobusą jei jis perejoje nenori praleisti žmonių autobuso nr1423
Laba diena. Atsiprašome už vairuotojo elgesį. Tačiau Jūsų aprašytos situacijos išsiaiškinimui reikalinga papildoma informacija: kuri tai diena ir kelinta valanda. Ačiū. Gražios dienos
Atsakyti
Sveiki ismokinkik elgesio autobuso vairuotoją. Einant per perėją gegužių gatvėje likau kaltas kad nepaina mano šuo tokiu greičiu kokiu tenkintų vairuotoją. Matau kad atvažiuoja tikrai greitai ir be jokio noro stabdyti pradėjo rėkti mojuoti per langą. Ar jam tuomet galima išvis vairuoti autobusą jei jis perejoje nenori praleisti žmonių autobuso nr1423
Busturas administracija
2018-08-09 13:30:17 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Gerda 2018-08-09 09:47:19
Vaziuoju autobusu Siauliai - Kaunas, 2018-08-09, ilipau Kelmeje 9.15 ir iskart pasijauciau kaip pirtyje. Lauke 23, viduje 33. Zmones pradejo dusti, prakaituoti. Paprasius vairuotojo, jog ijungtu kondicionierius ar atidarytu stoglangi, juk lauke karsta diena, vairuotojas pradejo saukti, jog lauke tik 23 laipsniai ir cia viskas yra normaliai. Nors pats vaziuoja su salia atidarytu langu. Pasakius situacija, kad autobuse neimanoma kvepuoti, moteris salia manes net dusta, jis pradejo rekti, jog nejungs jokiu kondicionieriu, nes paskui visi juos uzsidaro. Kai ir as pradejau kelti balsa, kad zmonems su sveikata blogai darosi, siaip ne taip kondicionierius buvo ijungtas, zmones galejo atsigauti. Taciau vairuotojas piktybiskai liepe neuzsidarineti kondicionieriaus langeliu, jei bus salta. As paklausiau ar jam gaila?? Ar cia yra normalu? Karsta vasaros diena, kai laukia 30 laipsniu priesaky, neatidaryti stoglangiu, neijungti kondicionieriu ir dar aprekti savo keleivius ir versti jaustis kaltais, jog graziai paprasai? Prasau issiaiskinti, kas cia per vairuotojas ir ismokinti ji kulturos bei zmogiskumo. Jei zmones mirtu jo vezamam autobuse ar tai atpirktu jo tingejima paspausti kondicionieriaus mygtuka?? Ar jam gaila, jog zmones kvepuos autobuse laisviau, neprakaituos, o jei ir pasidarys vesiau, uzsidarys kondicionieriaus langelius?! Toks bendravimas ir elgesys nera normalus ir priimtinas, prasau daryti isvadas. Nes ateityje skundu bus ir daugiau, zmones nebenori tyleti. Dekui.
Laba diena. Dėkojame už pateiktą informaciją. Išsiaiškinsime Jūsų aprašytą situaciją. Atsiprašome už susidariusius nepatogumus ir vairuotojo elgesį. Gražios dienos
Atsakyti
Vaziuoju autobusu Siauliai - Kaunas, 2018-08-09, ilipau Kelmeje 9.15 ir iskart pasijauciau kaip pirtyje. Lauke 23, viduje 33. Zmones pradejo dusti, prakaituoti. Paprasius vairuotojo, jog ijungtu kondicionierius ar atidarytu stoglangi, juk lauke karsta diena, vairuotojas pradejo saukti, jog lauke tik 23 laipsniai ir cia viskas yra normaliai. Nors pats vaziuoja su salia atidarytu langu. Pasakius situacija, kad autobuse neimanoma kvepuoti, moteris salia manes net dusta, jis pradejo rekti, jog nejungs jokiu kondicionieriu, nes paskui visi juos uzsidaro. Kai ir as pradejau kelti balsa, kad zmonems su sveikata blogai darosi, siaip ne taip kondicionierius buvo ijungtas, zmones galejo atsigauti. Taciau vairuotojas piktybiskai liepe neuzsidarineti kondicionieriaus langeliu, jei bus salta. As paklausiau ar jam gaila?? Ar cia yra normalu? Karsta vasaros diena, kai laukia 30 laipsniu priesaky, neatidaryti stoglangiu, neijungti kondicionieriu ir dar aprekti savo keleivius ir versti jaustis kaltais, jog graziai paprasai? Prasau issiaiskinti, kas cia per vairuotojas ir ismokinti ji kulturos bei zmogiskumo. Jei zmones mirtu jo vezamam autobuse ar tai atpirktu jo tingejima paspausti kondicionieriaus mygtuka?? Ar jam gaila, jog zmones kvepuos autobuse laisviau, neprakaituos, o jei ir pasidarys vesiau, uzsidarys kondicionieriaus langelius?! Toks bendravimas ir elgesys nera normalus ir priimtinas, prasau daryti isvadas. Nes ateityje skundu bus ir daugiau, zmones nebenori tyleti. Dekui.
Busturas administracija
2018-08-08 13:49:15 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Igor 2018-08-08 11:12:44
Labas, šiandien važiuojant ryte (apie 8.30 autobusu /7, keleiviai pajuto save kaip pirti..> autobuso gale buvo koki 40 c, priekyje apie 37 c, tačiau visi autobuso langai, buvo specialu raktu užrakinti. Nei vien jauna nes-čia moteris kreipėsi pas vairuotoja, prašo jungti ventiliacija -kondicionierius arba atidaryti langus..Tačiau taip sakoma : <nulis emočiju>, Norėtus kad savo be konkurenčijos darbe (keleiviu transportavime)musu mieste, dėmesingiau su siela, kreiptu-miete savo finansavimo akcininkus (keleiviu..)norus.
Laba diena. Dėkojame Jums už informaciją. Susisiekta su vairuotoju, kuris važiuoja Jūsų aprašomu maršrutu, ir informuota, jog atidarytų autobusų langus. Pagal šio autobuso gamyklinę specifikaciją vėdinimo sistema neįmontuota.
Informuojame, jog autobusai su kondicionieriais UAB Busturas atsirado tik 2017 metais, iki pernai metų įmonė iš viso neturėjo nei vieno autobuso su kondicionieriumi. Pernai nupirktuose 25 autobusuose šiuo metu veikia visi kondicionieriai. Apie 50-tyje miesto autobusų yra tik natūralus vėdinimas per orlaides (stoglangius), likusiuose - tik vairuotojo zonoje yra kondicionierius (pagal ES reikalavimus), o keleivių dalyje taip pat tik natūralus vėdinimas.
Kaip ne kartą minėta spaudoje, Šiauliuose laukiame 12 vnt. visiškai naujų autobusų, kurie bus iš ES struktūrinių fondų lėšų įsigyjami. Šiuo metu vyksta konkurso procedūros. Taip pat planuojame dar šiais metais pirkti 6 vnt. visiškai naujų mažos talpos autobusų iš UAB „Busturas“ lėšų bei 15 vnt. naudotų autobusų.
Atsiprašome už susidariusius nepatogumus. Gražios dienos
Atsakyti
Labas, šiandien važiuojant ryte (apie 8.30 autobusu /7, keleiviai pajuto save kaip pirti..> autobuso gale buvo koki 40 c, priekyje apie 37 c, tačiau visi autobuso langai, buvo specialu raktu užrakinti. Nei vien jauna nes-čia moteris kreipėsi pas vairuotoja, prašo jungti ventiliacija -kondicionierius arba atidaryti langus..Tačiau taip sakoma : <nulis emočiju>, Norėtus kad savo be konkurenčijos darbe (keleiviu transportavime)musu mieste, dėmesingiau su siela, kreiptu-miete savo finansavimo akcininkus (keleiviu..)norus.
Busturas administracija
2018-08-02 10:15:08 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Klaidas Masilionis 2018-07-27 16:54:02
Šiauliuose 29 autubuso vairuotojas kuris dirbo 2018-07-27. Kuris dirbo po pietu. As vaziavau 16h. Tai pamaciau, kad tai vienas išskirtiniausiu, geriausiu, pavizdingiausiu Šiauliu busturo vairuotojas.
Kodel? Todel kad zmogus be galo draugiskas, paslaugus, mokantis bendrauti is jo net malonu bileteli pirkti. Prie visto to zmogus vaziuoju tikslingu laiku stebejau laikrodi, net jeigu ir atvaziuoja anksciau jis laukia. Per 5 metus kiek vazineju 29 autobusu analizuoju laikus, vairuotoju darbo atlikima, bendravimo stiliu. Tad drasiai sakau, kad sitas vairuotojas išskirtinis ir keliantis busturo varda i virsu pagarba jam!!! P.S atsiprasau uz klaidas silpnokas telefonas rasau autobuse.
Ačiū už patikslinimą. Vairuotoją išsiaiškinome ir jam bus įteikta padėka. Geros dienos
Atsakyti
Busturas administracija 2018-07-31 11:13:41
Laba diena, gal galite patikslinti kurioje stotelėje autobusas buvo 16 val., nes tuo metu važiuoja 4 autobusai. Ačiū
Spindulio stotele. 16:40 Laikas.
Busturas administracija
2018-07-31 11:13:41 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Klaidas Masilionis 2018-07-27 16:54:02
Šiauliuose 29 autubuso vairuotojas kuris dirbo 2018-07-27. Kuris dirbo po pietu. As vaziavau 16h. Tai pamaciau, kad tai vienas išskirtiniausiu, geriausiu, pavizdingiausiu Šiauliu busturo vairuotojas.
Kodel? Todel kad zmogus be galo draugiskas, paslaugus, mokantis bendrauti is jo net malonu bileteli pirkti. Prie visto to zmogus vaziuoju tikslingu laiku stebejau laikrodi, net jeigu ir atvaziuoja anksciau jis laukia. Per 5 metus kiek vazineju 29 autobusu analizuoju laikus, vairuotoju darbo atlikima, bendravimo stiliu. Tad drasiai sakau, kad sitas vairuotojas išskirtinis ir keliantis busturo varda i virsu pagarba jam!!! P.S atsiprasau uz klaidas silpnokas telefonas rasau autobuse.
Laba diena, gal galite patikslinti kurioje stotelėje autobusas buvo 16 val., nes tuo metu važiuoja 4 autobusai. Ačiū
Busturas administracija
2018-07-30 09:11:43 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Klaidas Masilionis 2018-07-27 16:54:02
Šiauliuose 29 autubuso vairuotojas kuris dirbo 2018-07-27. Kuris dirbo po pietu. As vaziavau 16h. Tai pamaciau, kad tai vienas išskirtiniausiu, geriausiu, pavizdingiausiu Šiauliu busturo vairuotojas.
Kodel? Todel kad zmogus be galo draugiskas, paslaugus, mokantis bendrauti is jo net malonu bileteli pirkti. Prie visto to zmogus vaziuoju tikslingu laiku stebejau laikrodi, net jeigu ir atvaziuoja anksciau jis laukia. Per 5 metus kiek vazineju 29 autobusu analizuoju laikus, vairuotoju darbo atlikima, bendravimo stiliu. Tad drasiai sakau, kad sitas vairuotojas išskirtinis ir keliantis busturo varda i virsu pagarba jam!!! P.S atsiprasau uz klaidas silpnokas telefonas rasau autobuse.
Laba diena. Dėkojame už Jūsų žinutę. Išsiaiškinę vairuotoją, jam įteiksime padėką. Dėkojame, kad naudojatės bendrovės paslaugomis. Gražios dienos.
Atsakyti
Šiauliuose 29 autubuso vairuotojas kuris dirbo 2018-07-27. Kuris dirbo po pietu. As vaziavau 16h. Tai pamaciau, kad tai vienas išskirtiniausiu, geriausiu, pavizdingiausiu Šiauliu busturo vairuotojas.
Kodel? Todel kad zmogus be galo draugiskas, paslaugus, mokantis bendrauti is jo net malonu bileteli pirkti. Prie visto to zmogus vaziuoju tikslingu laiku stebejau laikrodi, net jeigu ir atvaziuoja anksciau jis laukia. Per 5 metus kiek vazineju 29 autobusu analizuoju laikus, vairuotoju darbo atlikima, bendravimo stiliu. Tad drasiai sakau, kad sitas vairuotojas išskirtinis ir keliantis busturo varda i virsu pagarba jam!!! P.S atsiprasau uz klaidas silpnokas telefonas rasau autobuse.
Busturas administracija
2018-07-26 10:03:09 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Daiva 2018-07-25 23:15:38
Sveiki, nors Busturo įmonė daug deda pastangų keleivių aptarnavimo kokybėje, tačiau yra viena didelė spraga iki šiol nesutvarkyta ir nesužiūrėta.Vieną dieną pasiskambinau norėdama vykti vienai dienai poilsio prie jūros į Jūrmalą.man buvo atsakyta, kad jei susidarys grupė tada ir važiuos, apie tai praneš penktadienį, nes mano pageidavimas buvo vykti šeštadienį.Aš puikiai suprantu, kad autobuso su puse užimtų sėdimų vietų neekonomiška leisti į maršrutą, bet mane nustebino ir papiktino tvarka, kad paprašius pasakyti kokia bus mano vieta autobuse, man buvo atsakyta, kad vietų nerašo ir sėdasi kiekvienas kur nori, kai atvyksta autobusas.Kadangi prieš du metus jau keliavau į Palangą tokiu pat principu, kad sėdasi kur kas nori, tai turiu tikrai nemalonią patirtį, kai visą poilsį sugadina keleivių erzelis dėl vietų kuris pirmas užsiims " geresnę" vietą, nes kiekvienas nori sėdėti priekyje, laimi, kuris stipresnis ir naglesnis.Tiesa tokia, kad gali užsirašyti paskutinią minutę, bet sėdėti pirmoje eilėje, jei turėsi daugiau "raumenų".Grįžtant atgal į Šiaulius situacija ta pati, kiekvienas stengiasi kaip įmanoma prisibrauti prie durų, kad tik užsiėmus geresnę vietą ir nesvarbu, kad atvykstant sėdėjo visai kitur.Viena keleivė taikliai įvardino-" lipa vienas kitam per galvas".Manau tai nekultūringa ir netvarkinga.Šiais metais norėdama keliauti, sužinojusi, kad ši betvarkė nesutvarkyta, nuspręndžiau kelionės atsisakyti ir kai man penktadienį paskambino, kad grupė susidarė ir autobusas vyksta į Jūrmalą, pasakiau, kad aš nevyksiu.Susiradau man palankesnį variantą, kur galėjau ramiai ir patogiai be streso atsisėsti ir vykti prie Jūros, išvykau kitu maršrutu, bet ne Busturo transportu.
Laba diena gerb. Daiva. Dėkojame už Jūsų žinutę. Informuojame, jog vienos dienos kelionė į Jurmalą yra užsakomasis maršrutas, kur nėra nurodomos vietos. Tuo labiau, kad bilietai parduodami pačiame autobuse, tik įlipus keleiviui.
Jūsų aprašoma tvarka galioja nuolatiniuose maršrutuose. Mums svarbi kiekvieno keleivio nuomonė. Geros dienos!
Atsakyti
Sveiki, nors Busturo įmonė daug deda pastangų keleivių aptarnavimo kokybėje, tačiau yra viena didelė spraga iki šiol nesutvarkyta ir nesužiūrėta.Vieną dieną pasiskambinau norėdama vykti vienai dienai poilsio prie jūros į Jūrmalą.man buvo atsakyta, kad jei susidarys grupė tada ir važiuos, apie tai praneš penktadienį, nes mano pageidavimas buvo vykti šeštadienį.Aš puikiai suprantu, kad autobuso su puse užimtų sėdimų vietų neekonomiška leisti į maršrutą, bet mane nustebino ir papiktino tvarka, kad paprašius pasakyti kokia bus mano vieta autobuse, man buvo atsakyta, kad vietų nerašo ir sėdasi kiekvienas kur nori, kai atvyksta autobusas.Kadangi prieš du metus jau keliavau į Palangą tokiu pat principu, kad sėdasi kur kas nori, tai turiu tikrai nemalonią patirtį, kai visą poilsį sugadina keleivių erzelis dėl vietų kuris pirmas užsiims " geresnę" vietą, nes kiekvienas nori sėdėti priekyje, laimi, kuris stipresnis ir naglesnis.Tiesa tokia, kad gali užsirašyti paskutinią minutę, bet sėdėti pirmoje eilėje, jei turėsi daugiau "raumenų".Grįžtant atgal į Šiaulius situacija ta pati, kiekvienas stengiasi kaip įmanoma prisibrauti prie durų, kad tik užsiėmus geresnę vietą ir nesvarbu, kad atvykstant sėdėjo visai kitur.Viena keleivė taikliai įvardino-" lipa vienas kitam per galvas".Manau tai nekultūringa ir netvarkinga.Šiais metais norėdama keliauti, sužinojusi, kad ši betvarkė nesutvarkyta, nuspręndžiau kelionės atsisakyti ir kai man penktadienį paskambino, kad grupė susidarė ir autobusas vyksta į Jūrmalą, pasakiau, kad aš nevyksiu.Susiradau man palankesnį variantą, kur galėjau ramiai ir patogiai be streso atsisėsti ir vykti prie Jūros, išvykau kitu maršrutu, bet ne Busturo transportu.
Kristina balkauskiene
2018-07-20 11:23:49 IP 90.131.40.160
Atsakyti
Busturas administracija 2018-07-20 11:17:21
Laba diena,
Susisiekus su vairuotoju, vairuotojas informavo, kad bilietą norėjote nusipirkti ne stotelėje. Keleivių ir bagažo vežimo autobusais taisyklių 18 punkte apibrėžta, kad reguliaraus susisiekimo autobusų ekipažas bilietus privalo parduoti tik stotelėse. Vairuotojas paaiškino, jus informavęs, kad bilieto važiuodamas ir ne stotelėje negali parduoti.
Vairuotojui papildomai priminsime mandagaus keleivių aptarnavimo standartą.
Geros dienos.
Pirma as nereikalavau bilieto iskart kad man duoti as graziai atsistojau ir padejau pinigelius ne zodzio nesakydama nereikalavau sia akimirka man duoti bilieta jis iskart pradejo saukti nuo pacio ryta perka bilietus as suprantu kad negali nes Kita stotele salia jau buvo ir galejo ismusti o ne saukti ir kolotis ir tai nebe pirmas kartas su vairuotojais yra.....mandagumo nijokio nera
Busturas administracija
2018-07-20 11:17:21 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Kristina balkauskiene 2018-07-13 05:07:25
Labas rytas turiu nusiskundima del vairuotojo....ar taip zmoniska ilipus pasisveikinau su vairuotojo nuejau atsizymeti elektronini bilieta neuzteko pinigeliu....nuejau nusipirkti bilietuka buvau iskolota vairuotojo Kam atejau nusipirkti bilieta visas nepatenkintas.....tai gal Kita karta man vaziuoti nesusimokejus jai toks vairuotojo elgesys?nes nebegaliu nusipirkti bilieta.....sugadinta visa nuotaika is ryto.Tai 21 autobuso vairuotojas 2018 07 13 d is ginkunu stoteles4;58 laikas......
Laba diena,
Susisiekus su vairuotoju, vairuotojas informavo, kad bilietą norėjote nusipirkti ne stotelėje. Keleivių ir bagažo vežimo autobusais taisyklių 18 punkte apibrėžta, kad reguliaraus susisiekimo autobusų ekipažas bilietus privalo parduoti tik stotelėse. Vairuotojas paaiškino, jus informavęs, kad bilieto važiuodamas ir ne stotelėje negali parduoti.
Vairuotojui papildomai priminsime mandagaus keleivių aptarnavimo standartą.
Geros dienos.
Busturas administracija
2018-07-20 10:58:37 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Sandra 2018-07-14 13:46:58
Koks atsiliepimas, ponai, kaip gali vairuotojas pries nosi uztrenkt duris ir nuvaziuoti? Neveltui ir priveria zmones su durim. Kokia kultura ir pagarba. 2018-07-14, apie 8 val ryto, dvaro (dvaro) sustojime 21 autobuso vairuotojas matydamas kai begu link jo, nesugebejo luktelt kol ilipsiu uzdare pagal nosi duris ir nuvaziavo. Man beliko tik ilipt, bet deje bu..vo uzdarytos durys ir nuvaziuota. Beje pavelavau i darba!!! Prasom kad daugiau taip nebutu... tenka matyti kai zmones bega net laukia vairuotojai, o ce negalejo palaukt kol ilipsiu...ka pasakysit ponai....
Laba diena,
Dažniausiai tokie atvejai pasitaiko, kai autobuso vairuotojas ruošiasi išvažiuoti iš stotelės. Tokiu atveju vairuotojas, uždaręs duris, sutelkia dėmesį į kairį veidrodėlį, norėdamas įsitikinti ar neatvažiuoja automobiliai, kad saugiai išvažiuoti iš stotelės.
Todėl nemato atbėgančių keleivių. Atsiprašome už nepatogumus, vairuotoją įspėsime, kad būtų dėmesingesnis.
Geros dienos.
Busturas administracija
2018-07-16 13:05:25 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Kristina balkauskiene 2018-07-13 05:07:25
Labas rytas turiu nusiskundima del vairuotojo....ar taip zmoniska ilipus pasisveikinau su vairuotojo nuejau atsizymeti elektronini bilieta neuzteko pinigeliu....nuejau nusipirkti bilietuka buvau iskolota vairuotojo Kam atejau nusipirkti bilieta visas nepatenkintas.....tai gal Kita karta man vaziuoti nesusimokejus jai toks vairuotojo elgesys?nes nebegaliu nusipirkti bilieta.....sugadinta visa nuotaika is ryto.Tai 21 autobuso vairuotojas 2018 07 13 d is ginkunu stoteles4;58 laikas......
Laba diena,
Dėkojame už Jūsų laišką, kurį perdavėme atsakingam bendrovės darbuotojui. Išsiaiškinę pateiksime atsakymą.
Skubiais atvejais prašome kreiptis telefonu 8700 55066. Atsiprašome už susidariusius nepatogumus. Geros dienos!
Busturas administracija
2018-07-16 13:04:38 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Sandra 2018-07-14 13:46:58
Koks atsiliepimas, ponai, kaip gali vairuotojas pries nosi uztrenkt duris ir nuvaziuoti? Neveltui ir priveria zmones su durim. Kokia kultura ir pagarba. 2018-07-14, apie 8 val ryto, dvaro (dvaro) sustojime 21 autobuso vairuotojas matydamas kai begu link jo, nesugebejo luktelt kol ilipsiu uzdare pagal nosi duris ir nuvaziavo. Man beliko tik ilipt, bet deje bu..vo uzdarytos durys ir nuvaziuota. Beje pavelavau i darba!!! Prasom kad daugiau taip nebutu... tenka matyti kai zmones bega net laukia vairuotojai, o ce negalejo palaukt kol ilipsiu...ka pasakysit ponai....
Laba diena,
Dėkojame už Jūsų laišką, kurį perdavėme atsakingam bendrovės darbuotojui. Išsiaiškinę pateiksime atsakymą.
Skubiais atvejais prašome kreiptis telefonu 8700 55066. Atsiprašome už susidariusius nepatogumus. Geros dienos!
Busturas administracija
2018-07-16 09:10:30 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Gabija 2018-07-12 13:58:41
Sveiki, iskilo klausimas kam reikalingi grafikai? Siaip del grozio ar tam, kad zmones orientuotosi kada jiems laukti autobuso? Nes kai autobusai atvaziuoja 7min anksciau nei nurodyta, nelabai logiska. Galetu bent stoteleje pastoveti tas keleta minuciu:)
Labas rytas gerb. Gabija. Dėkojame už Jūsų žinutę, tačiau dėl aprašyto atvejo tikslesnio išsiaiškinimo mums reikalinga žinoti: kuri tai diena, laikas, stotelė, autobuso maršruto maršruto numeris. Mums svarbi kiekvieno keleivio nuomonė. Gražios dienos
Atsakyti
Koks atsiliepimas, ponai, kaip gali vairuotojas pries nosi uztrenkt duris ir nuvaziuoti? Neveltui ir priveria zmones su durim. Kokia kultura ir pagarba. 2018-07-14, apie 8 val ryto, dvaro (dvaro) sustojime 21 autobuso vairuotojas matydamas kai begu link jo, nesugebejo luktelt kol ilipsiu uzdare pagal nosi duris ir nuvaziavo. Man beliko tik ilipt, bet deje bu..vo uzdarytos durys ir nuvaziuota. Beje pavelavau i darba!!! Prasom kad daugiau taip nebutu... tenka matyti kai zmones bega net laukia vairuotojai, o ce negalejo palaukt kol ilipsiu...ka pasakysit ponai....
Kristina balkauskiene
2018-07-13 05:07:25 IP 90.131.34.227
Atsakyti
Labas rytas turiu nusiskundima del vairuotojo....ar taip zmoniska ilipus pasisveikinau su vairuotojo nuejau atsizymeti elektronini bilieta neuzteko pinigeliu....nuejau nusipirkti bilietuka buvau iskolota vairuotojo Kam atejau nusipirkti bilieta visas nepatenkintas.....tai gal Kita karta man vaziuoti nesusimokejus jai toks vairuotojo elgesys?nes nebegaliu nusipirkti bilieta.....sugadinta visa nuotaika is ryto.Tai 21 autobuso vairuotojas 2018 07 13 d is ginkunu stoteles4;58 laikas......
Atsakyti
Sveiki, iskilo klausimas kam reikalingi grafikai? Siaip del grozio ar tam, kad zmones orientuotosi kada jiems laukti autobuso? Nes kai autobusai atvaziuoja 7min anksciau nei nurodyta, nelabai logiska. Galetu bent stoteleje pastoveti tas keleta minuciu:)
Busturas administracija
2018-06-27 15:45:15 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Donatas 2018-06-24 23:59:50
Autobuse žmonės leidžia garsia muziką, bet vairuotojas dėl to nieko nedaro.
Laba diena gerb. Donatai. Dėkojame už Jūsų žinutę. Dar kartą vairuotojams priminėme, kad vairuotojas privalo užtikrinti saugų keleivių ir bagažo vežimą, nepriekaištingą ir paslaugų keleivių aptarnavimą (neleisti šiurkštaus, keleivių orumą įžeidžiančio elgesio, rūkymo salone, garso ir vaizdo aparatūros dideliu garsu naudojimo, nepriimtino bent vienam keleiviui, ir pan.). Atsiprašome už susidariusius nepatogumus. Geros dienos.
Atsakyti
Autobuse žmonės leidžia garsia muziką, bet vairuotojas dėl to nieko nedaro.
Busturas administracija
2018-06-14 16:55:05 IP 85.206.54.67
Atsakyti
igor 2018-06-01 09:48:19
Šendien (2018.06.01) J.Sondeckio stotelėje į centro puse turejo atvažiuoti / 7 autobusas ! deja sulaukem sekanti 7 maršruta už 11min. Gailo planuota laika.
Laba diena. Jau galite sužinoti apie autobusų grafikų pakeitimus nuo birželio 18 d. Geros dienos.
https://www.busturas.lt/lt/naujienos/item/723-miesto-reguliaraus-susisiekimo-ir-privezamuju-marsrutu-tvarkarasciu-korekcija-nuo-birzelio-18-dienos
Busturas administracija
2018-06-14 13:21:09 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Irma 2018-05-28 16:03:31
Sugedo elektroninio bilieto kortelė, elektroninis komposteris jos nebenuskaito. Ant kortelės matosi nedidelis įskilimas, atsiradęs neaišku dėl ko. Gal būt, kad kortelė buvo brokuota. Klientų aptarnavimo centre man pasiūlė nusipirkti dublikatą, nors man jis nereikalingas, nes sugedus kortelei aš JAU buvau nusipirkusi ir papildžiusi kitą kortelę, kad galėčiau naudotis miesto viešu transportu. Tai dabar DAR turiu pirkti vieną, man NEREIKALINGĄ kortelę, nes kitaip savo pinigų neatgausiu. UAB "Busturas"juos nusavina, nes kortele negalima pasinaudoti. Paprašius pinigus grąžinti į sąskaitą, kasininkė pasityčiodama pasiūlė man trenktis į kitą miesto galą, vėl mokėti p[inigus, kad parašyčiau prašymą, nes jinai to padaryti negali. UAB Busturas neturi konkurentų, todėl iš klientų tyčiojasi kaip tik gali, pasinaudodama dominuoiančia padėtimi.
Laba diena gerb. Irma, Norint naudotis pinigais iš sugedusios e. kortelės, reikia išsiimti e. kortelės dublikatą. E. kortelės dublikatas yra priskirtas tam pačiam klientui. Jūsų atveju, Jūs norite į kitą e. kortelę priskirtą kitam klientui perkelti pinigus. Sistemoje kiekviena e. kortelė turi priskirtą numerį, kuris atitinką kliento identifikavimą, todėl neturime galimybės perkelti e. pinigų iš vieno kliento kitam.
UAB „Busturas“ Jūsų e. pinigų nenusisavino, Jums reikia išsiimti e. kortelės dublikatą ir pinigai bus perkelti.
Klientų aptarnavimo centro kasininkas pasiūlė nuvykti į Šarūno g. 2, Šiauliai, kur yra įsikūrusi administracija, nes ji neturi įgaliojimų spręsti susidariusios situacijos dėl pinigų grąžinimo į sąskaitą. Geros dienos
Busturas administracija
2018-06-13 14:49:35 IP 85.206.54.67
Atsakyti
igor 2018-06-01 09:48:19
Šendien (2018.06.01) J.Sondeckio stotelėje į centro puse turejo atvažiuoti / 7 autobusas ! deja sulaukem sekanti 7 maršruta už 11min. Gailo planuota laika.
Nuo birželio 1 d. keitėsi miesto vietinio susisiekimo autobusų tvarkaraščiai, apie tai informavome ir tvarkaraščius galėjote rasti vietinėje spaudoje ir mūsų internetinėje svetainėje www.busturas.lt.
J. Sondeckio st. nuo birželio 1 d. 7 autobusas atvyksta 8.09 val. ir 8.30 val., ir nelieka 8.21 val. atvykimo laiko. Tačiau darbuotojai keičiantys grafikus, tuo laiku dar nespėjo pakeisti Jūsų minėtos stotelės tvarkaraščio.
Atsiprašome už nepatogumus. Ateityje rekomenduojame sekti naujienas www.busturas.lt svetainėje.
Busturas administracija
2018-06-11 11:54:32 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Zana 2018-06-10 21:49:42
Laba diena,
Kodėl nenurodoma tvarkaraštyje kokios markės važiuos autobusas? Ir kodėl nėra kelionės bilietas pigesnis važiuojant ISUZU markės autobusu, juk ten dviese sėdėti beveik neįmanoma arba labai varginanti kelionė.
Laba diena gerb. Žana, Informuojame, jog bendrovė Busturas ISUZU markės autobusų neturi. Gal galite pateikti informaciją kokiu maršrutu vykote? Gražių kelionių
Atsakyti
Laba diena,
Kodėl nenurodoma tvarkaraštyje kokios markės važiuos autobusas? Ir kodėl nėra kelionės bilietas pigesnis važiuojant ISUZU markės autobusu, juk ten dviese sėdėti beveik neįmanoma arba labai varginanti kelionė.
Busturas administracija
2018-06-08 11:44:25 IP 85.206.54.67
Atsakyti
Raimonda 2018-06-04 15:23:46
Šiandien 2018-06-04. 15:10 val.Septintu nr. pažymėtas autobusas Rasos stotelėje, net nesustojo ir nuvažiavo palikęs stovėti keleivius ir laukti sekančio autobuso.Kaip čia taip suprasti?.
Laba diena gerb. Raimonda,
Patikrinus autobusų GPS sekimo duomenis matome, kad 7 maršruto autobusas tikrai „neužsuko“ į Rasos st. Jūsų minėtu laiku. Labai atsiprašome už nepatogumus. Vairuotojui tą dieną dirbusiam šiuo maršruto pagal DK skirsime įspėjimą.
Dėsime visas pastangas, kad ateityje tai nepasikartotų. Gražios dienos

Taip pat rekomenduojame

Guliverio kelionės
Kelionių organizatorius

Adresas: Savanorių pr. 128, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
UAB „Guliverio kelionės“ - sėkmingai dirbantis nuo 1997 m. ir vienas didžiausių Lietuvoje kelionių organizatorius. Pagrindinė UAB „Guliverio kelionės“ veikla – pažintinių, pažintinių-poilsinių kelionių organizavimas autobusu ir lėktuvu. Siūlome edukacines keliones pedagogams, keliones po Lietuvą, dalykines ir...
Kelionių akademija
Adresas: S. Žukausko g. 35, LT-09129 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Egzotinės, pažintinės ir poilsinės kelionės, kruizai. Siūlome didelį kelionių pasirinkimą internete. Atrenkame Jums tik gerus viešbučius ir kelionių pasiūlymus, organizuojame egzotines keliones su vadovu iš Lietuvos. Taupome Jūsų laiką ir pinigus, o Jums belieka mėgautis atostogomis be rūpesčių! Mes organizuojame...
Kelionių panorama
Adresas: Vytenio g. 46, LT-03229 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
UAB "KELIONIŲ PANORAMA" - kelionių agentūra, veiklą pradėjusi 1993 metais. Puikią reputaciją pelnėme nuoširdžiu ir kokybišku darbu, o patenkinti klientai tapo mūsų ilgalaikės sėkmės priežastimi. Kas met aptarnaujame iki 10 tūkst. klientų. Apklausos duomenimis 90 proc. klientų rekomenduotų mus savo draugams. Mes...
Didneriai
DITRA | Automobilių, mikroautobusų nuoma

Adresas: V. A. Graičiūno g. 38, LT-02241 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; keleivių pervežimas.
Automobilių nuoma Tai modernūs, visiškai nauji, techniškai nepriekaištingai prižiūrimi lengvieji automobiliai, kurie suteiks galimybę kiekvienam keleiviui mėgautis komfortiška kelione. Viskas ką reikia padaryti, kad be jokių rūpesčių pasiektumėte numatytą kelionės tikslą – pasinaudoti UAB „Didneriai“ teikiamomis...
Autobanga
Adresas: Arklių g. 24, LT-01305 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; transporto paslaugos.
UAB „Autobanga“ - per ilgą penkiolikos metų laikotarpį didelę patirtį sukaupusi įmonė, savo klientams siūlanti pačių įvairiausių kategorijų ir modelių automobilių nuomą. UAB „Autobanga“ trumpalaikė auto nuoma. Automobilis — dienai, savaitei, savaitgaliui ar mėnesiui — mūsų įmonėje galima lengvai bei už prieinamą...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Lietuvos gyventojai taupo, bet sudarinėti ilgalaikius planus pritingi
Lietuvos gyventojai taupo, bet sudarinėti ilgalaikius planus pritingi 09-23 14:37
Didžioji dalis Lietuvos gyventojų planuoja ir savo pajamas ir išlaidas, tačiau savo ir šeimos finansinius planus sudaro tik kiek daugiau nei penktadalis gyventojų.
"Comcast" už "Sky" pasiūlė 34 mlrd. Eur – daugiau nei Murdochas
"Comcast" už "Sky" pasiūlė 34 mlrd. Eur – daugiau nei Murdochas 09-23 12:22
JAV kabelinės televizijos gigantė "Comcast" šeštadienį nurungė Ruperto Murdocho "Twenty-First Century Fox" varžytuvėse dėl britų televizijos bendrovės "Sky".
Popiežius aukojo mišias Kaune
Popiežius aukojo mišias Kaune 09-23 10:42
Daugiau kaip 100.000 tikinčiųjų iš Lietuvos ir gretimų valstybių dalyvavo sekmadienį Kauno Santakos parke popiežiaus Pranciškaus aukojamose šventose mišiose. Jų pabaigoje popiežius prabilo ir...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kai susergate, Jūs..

Partneriai

Skoda

Akcijų kainos

McDonald's 165,30 +2,80%
Starbucks 57,45 +1,81%
Cisco 48,56 +1,74%
Avon 2,44 +1,67%
Adobe Systems 260,88 -2,05%
General Electric 12,17 -2,33%
Moody's 174,59 -2,33%
Twitter 28,50 -4,52%