VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Uber Lithuania Software and Development, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Uber Lithuania Software and Development

Atsiliepimai apie Uber Lithuania Software and Development, UAB

Aldirma Įmonė brangiai perka miškus!
Parašyk savo nuomonę apie Uber Lithuania Software and Development, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Sveiki, sausio 20.34 išsikvietėme į Rinktinės namus (Rinktinės 38 b). Kvietėme būdami prie įvažiavimo prie namo. Likus maždaug 1 min. gavome žinutę, kad vairuotojas atšaukė reisą: nuo mūsų nuskaitė 2 eurus, mašinos nematėme.
Šiandien situacija buvo panaši: išsikviečiau vėl stovėdama prie įvažiavo, arčiau Maxima galo, mačiau, kad našumą pravažiavo, nuvažiuodamas toliau, gerai, kad apsisukus grįžo. Vairuotojas sakė, kad papildomai nuvažiavo 400m.
Kur turėtų atvažiuoti automobilis, jei namo kiemas aptvertas, jei ne prie įvažiavimo į kiemą?- kviečiamas į Rinktinės 38 b!
Uber vairuotojas
2020-01-19 16:21:38 IP 5f4sopss
Atsakyti
Veronika 2020-01-04 09:48:28
Alfredas LHL 805 Toyota Prius šiandien nesulaukiau. Pradžioje rodė atvykimą po 2 minučių, po to laikas ilgėjo. Mačiau programėlėje, kad jis net nevažiavo, o stovėjo. Į pastaba parašiau dar kartą adresą, bet nevažiavo stovėjo vietoje. Atšaukiau užsakymą pati. Nes būčiau vėlavus darbą. Nevažiavo į nurodytą adresą, o užsakymą priiėmė. Kam priimti užsakymą, o paskui nevažiuoja? Ir teko kviestis Bolt. Nusivyliau Uber...
Atsakau i Jūsų klausimą, tikriausiai vairuotojas pamatė kelionės kaina, centai, neapsimoka, užtat ir neatvažiavo, LT kainos kosminės, pavėžėjo paslauga yra pigi, visi norime užsidirbti o ne užsiimti labdara, nepriimsi užsakymą nematysi kelionės kaina, Uber nerodo taško B, manau atsakiau i Jūsų klausimą.
Atsakyti
Alfredas LHL 805 Toyota Prius šiandien nesulaukiau. Pradžioje rodė atvykimą po 2 minučių, po to laikas ilgėjo. Mačiau programėlėje, kad jis net nevažiavo, o stovėjo. Į pastaba parašiau dar kartą adresą, bet nevažiavo stovėjo vietoje. Atšaukiau užsakymą pati. Nes būčiau vėlavus darbą. Nevažiavo į nurodytą adresą, o užsakymą priiėmė. Kam priimti užsakymą, o paskui nevažiuoja? Ir teko kviestis Bolt. Nusivyliau Uber...
Atsakyti
Nekalbantys lietuviskai vairuotojai nekelia ragelio, nesiorentuoja, vaziuoja i kita puse, zodziu uberis kosmaras pasidare
Atsakyti
Jau nustojau naudotis Uber dėl atsiskaitymo nelankstumo. Turiu paprastai kitų šalių daug svečių, jie lietuviško tel nr paprastai neturi. Kai iškviečiu uber juos nuvežti kur nors - ši ima pinigus ne iš jų, o nuskaito nuo mano sąskaitos. Nėra kitų galimybių nurodyti kad apsimokės pats klientas. O Taxifiti tą turi - aš iškviečiu, matau ar gerai veža, bet jie atsiskaito pinigais ar kortele patys. Tai uber man nebenaudotinas. Yra kur tobulėti. Sėkmės.
Atsakyti
Nicoje kviečiau uber važiavo link manes bet netoliese apsisuko ir užskaitė kaip atlikta kelione nuskaitė 22€ už tuščiai pralaukta puse val.pati prasčiausia ymonė pavežėjų kuria teko naudotis
Atsakyti
Liuda 2019-03-07 22:11:19
To paties Anatoli KOF751 Dacia Logan šiandien nesulaukiau. Pradžioje rodė atvykimą po 5minučių, po to laikas ilgėjo. Mačiau programėlėje, kad jis tolsta nuo manęs. Ragelio nei karto nepakėlė. Atšaukiau užsakymą pati. Tegul nebando nuskaičiuoti pinigų už atšaukimą. Turiu ekrano kopiją kai buvo iškviestas ir skambučių laikus.
Tolikas zino kaip reikia dirbti ir uz kelis centus keleiviu nevezioja.
Atsakyti
Oksana 2019-01-05 12:24:40
Labai nusivyliau UBER, dėl to kad kelis kartus buvau apgauta. Pirma karta, kai išsikviečiau UberX (pigesnę mašiną), sąskaita atsiuntė euru daugiau kaip už Uber Select. Antra karta išvis likau šoke, nes sulaukus privažiuojančio vairuotojo jis tiesiog ėme ir pravažiavo pro manę. Paskambinau jam, atsiprašė kad negali priimti užsakymo, atšaukė kelione. Atėjo sąskaita 2€ už atšaukimą. WTF? Anatoli (Dacia Logan) ar čia tokia nauja apgaudinėjimo schema? Norėdama iškarto užsakyti kitą mašiną kelione jau butu pabrangus 1€. Tai ačiū, nebereikia man Uber
To paties Anatoli KOF751 Dacia Logan šiandien nesulaukiau. Pradžioje rodė atvykimą po 5minučių, po to laikas ilgėjo. Mačiau programėlėje, kad jis tolsta nuo manęs. Ragelio nei karto nepakėlė. Atšaukiau užsakymą pati. Tegul nebando nuskaičiuoti pinigų už atšaukimą. Turiu ekrano kopiją kai buvo iškviestas ir skambučių laikus.
Atsakyti
Problema, kad daug vairuotojų Vilniuje nekalba lietuviškai ir dažnas vairuotojas užsienietis, kuris nemoka ir angliškai. Kai toks veža per aplink tai sunku paaiškinti kur sukti, o jei eismo įvykis būtų tai su juo susikalbėti nėra galimybės.
Atsakyti
Labai nusivyliau UBER, dėl to kad kelis kartus buvau apgauta. Pirma karta, kai išsikviečiau UberX (pigesnę mašiną), sąskaita atsiuntė euru daugiau kaip už Uber Select. Antra karta išvis likau šoke, nes sulaukus privažiuojančio vairuotojo jis tiesiog ėme ir pravažiavo pro manę. Paskambinau jam, atsiprašė kad negali priimti užsakymo, atšaukė kelione. Atėjo sąskaita 2€ už atšaukimą. WTF? Anatoli (Dacia Logan) ar čia tokia nauja apgaudinėjimo schema? Norėdama iškarto užsakyti kitą mašiną kelione jau butu pabrangus 1€. Tai ačiū, nebereikia man Uber
Atsakyti
Esu buves Uber partneris, susiduriau su tokia nesamone, moku už Uber aplikacija 25% nuo gauto užsakymo ir dar turiu mokėti už juos PVM, pilnas briedas, vairuotojam nepatariu dirbti su Uber, važinesite už centus, tik dirbsite kaip vergai.
Pvz. gaunate užsakymą už 15 km iki kliento paemimo vietos, atvažuojate o klientas važuoja iki stotėles už min. 2€, iš jų reikia sumoketi 25% (Uber plius PVM), mokesčiai, PSD, automobilio kūras, automobilio amortizacija, ir sau algą, lieka centai.
Atsakyti
Tikrai neturiu nieko prieš Lietuvoje dirbančius kitataučius, tačiau mieste visiškai nesiorientuojantys lietuviškai nekalbantys vairuotojai, per kurių nesirientavimą gatvėse ne pirmą kartą vėluoju nuvykti kur reikia, stipriai verčia atsisakyti Uber paslaugų. Gal visgi darykite griežtesnę varuotojų atranką, nes tiesiog apgailėtina programėlėje stebėti, kaip vargšas Serhii klaidžioja ratais bandydamas surasti mane. O jam pagaliau atvykus supranti, kad nei lietuviškai, nei angliškai, nei rusiškai susikalbėti negali..
Atsakyti
Uberio paslauga teikia nemandagus ir nesupratingi zmones tokie kaip Linas Fiat Freemont GEP051. Vaziuoja ne pagal navigacija, vėliau atšaukia kelionę dėl to jog nuvažiavo ne ten. Jei šiandien teiktû i oro uosta buciau pavelavus, del Uberio paslaugos kokybes prastumo.. ir tai ne pirmas kartas...
Atsakyti
Esu ŠOKE! Šiandiena du kartus per Uber kviečiasi taxi ir abu kartus mane apgavo! Pirmąjį kartą iš karto gavus žinia kad mašina atvyko išėjau iš namų ir kol nusileidau iš 10 aukšto liftu, gaunu, kad taxi išvyko! Pinigus NUSKAICIAVO!! Išsikvieciau dar kartėlį ir susimokėjau antrą kartą! Vakare išsikvietusi taxi jos laukiau lauke, bet atvažiavęs taksistas pasakė, kad su šuniuku (2, 5 kg) kuris buvo bokse jis neveš! Apsisuko ir išvažiavo!! BET PINIGUS NUSKAITĖ!!! tai čia kaip suprasti? v***s????
Atsakyti
Sveiki, naudojausi Uber paslaugomis Londone, grįžusi savo banko sąskaitoje matau neaiškią nuskaičiuotą sumą:
UBER *TRIP FKTNB 800-592-8996 NL, suma -17, 00 GBP. Ji neegzistuoja mano Uber kelioniu ataskaitose, tačiau matosi nuskaičiuota nuo mano sąskaitos. Kas tai? Kodėl Uber nuskaičiavo pinigus iš mano sąskaitos ne už kelionę?
Atsakyti
Kaskart išsikvietus automobilį reikia laukti dvigubai ilgiau, nei programėlėje rodomas laikas.
Atsakyti
Esu Uber vairuotojas (kitaip partneris). Dirbu apie metus. Ir tik prieš porw mėnesiu suvokiau, kad šiame versle gerai uždirba tik ofiso darbuotojai. Algos amerikoniškos. Mūsų -partnerių -kaip tikrų lietuvių. Netikėkit, kad čia įmanona užsidirbti, nes 80% atduosite įvairiausiems mokesčiams. Vien jau draudimai Casko ir civilinis 3x brangesni nei įprasta (1000 - 1800 € nežinia kada atidirbsite), bet apie tai "šefai" nekalba -nepastebėjai, kad reikia tokio draudimo, apsidraudei paprastu, sudaužei savo ir kito automobilį - didelės problemos tūk tavo. Kainos už vežimą bene pigiausios, bet reikalavimai aukščiausi. Uberis ta įmonė kuri siekia max. išnaudoti vairuotojus už mažiausią kainą. Uber visiškas pigiakas, net paslaugų kokybę pradėjau prastinti, kad atitiktų ekonominę kainą. Nekreipkit dėmesio į prastus vertinimus, nes Uber tik to ir nori, kad gerai dirbtume tik iš idėjos, o ne už atitinkamą atlygį. Užsakymų mažai, bet vis vieną siūlo už kiekvieną naują atvestą vairuotoją po 50 €, NES PATYS NIEKAS NEINA
Atsakyti
As laukiau 20 min nesulaukiau po dar karta iškviečiau nesulaukiau....ir pusvalandžio gavau žinute skolingas 1, 5$ ir taip uz du kartus....
Atsakyti
Esu nepatenkinta Uber programėle, kai ji atsinaujino tai neįmanoma issikviesti mašinos, nes rašo kažkokius patvirtinimus daug nereikalingų veiksmų reikia atlikti ir net neaišku kokių veiksmų prašo, šiandien neissikvieciu mašinos, nes tiesiog neleidžia issikviesti nepatvirtintus mokėjimo tipo nors kortelė veikianti. Taigi likau nulesupratus, nusivylus, nors anksčiau kviesdavausi uberį dažnai. Teko važiuoti su taksi ir greičiausiai taip ir bus kol programėlė nebus patobulinta, nes tikrai veikimas jos yra labai prastas.
Atsakyti
Nelabai patenkinta klientė 2017-02-13 11:14:17
Lyg viskas ir buvo gerai, daug kartų naudojausi, viskas vykdavo sklandžiai.

Tačiau staiga vieną dieną Uber’io mobilioji programėlė pareiškė, kad mano mokėjimo būdas (kreditinė kortelė) - nebegalioja, todėl nebegaliu išsikviesti mašinos. Tačiau kortelė tikrai galioja dar kelis metus. Be to, kai dėl visa ko iš naujo įvedžiau CVV numerį, UBER’is akimirksniu man už tai nuskaitė 1 EUR (kas, mano galva, lyg ir turėtų reikšti, kad su mano banko kortele TIKRAI viskas ok). Tačiau mobiliojoje programėlėje niekas nepasikeitė, mano kortelės UBER‘s taip ir nebeaptarnauja (nors 1 EUR už kažką sėkmingai nuskaitė!), ir mašinos aš išsikviesti negaliu.

Rašiau į supportą, tačiau praėjo jau 4 dienos - ir kol kas nulis reakcijos. Jokių kitų kontaktų, kaip susisiekti, nenurodyta.
vakar gavau prikola, gerai, kad ne duju, kvieciau UBER atvaziavo taksistas ir pasake, arba moki grynais, arba duju gauni ir islipi is auto. Kai pasakiau, kad kvieciau UBER ir jie nuskaitis nuo mano banko saskaitos jis pasake (tu ka bliat nematai, kad taksi???) kitu keiksmazodziu neatsimenu.. Bet respect yra tame, kad perskambino operatore ir pasake, kad 2-jų dienų laikotarpyje perskambins vadove, bei sutars, kaip atlyginti mano patirta zala. Prisizadejau, kad lauksiu iki pirmadienio ir nesklesiu visu niuansu, jeigu nebus skambucio, tai antradieni pavarysim, yra ka siusti i paleisti i eteri :)
Nelabai patenkinta klientė
2017-02-13 11:14:17 IP 5juc09kf
Atsakyti
Lyg viskas ir buvo gerai, daug kartų naudojausi, viskas vykdavo sklandžiai.

Tačiau staiga vieną dieną Uber’io mobilioji programėlė pareiškė, kad mano mokėjimo būdas (kreditinė kortelė) - nebegalioja, todėl nebegaliu išsikviesti mašinos. Tačiau kortelė tikrai galioja dar kelis metus. Be to, kai dėl visa ko iš naujo įvedžiau CVV numerį, UBER’is akimirksniu man už tai nuskaitė 1 EUR (kas, mano galva, lyg ir turėtų reikšti, kad su mano banko kortele TIKRAI viskas ok). Tačiau mobiliojoje programėlėje niekas nepasikeitė, mano kortelės UBER‘s taip ir nebeaptarnauja (nors 1 EUR už kažką sėkmingai nuskaitė!), ir mašinos aš išsikviesti negaliu.

Rašiau į supportą, tačiau praėjo jau 4 dienos - ir kol kas nulis reakcijos. Jokių kitų kontaktų, kaip susisiekti, nenurodyta.
Atsakyti
tai kaip su jusu administracija susisiekti? ko kontaktai paslepti? iskvieciau uber, taksas atvare anksciau Karolis kazkoks su Skoda, nesulauke zmogaus ir isvyko, o man nuo korteles nuskaiciavo 1, 50 eur. Kame reikalas??
Atsakyti
Jau kelinta karta, iskvietus vairuotoja (tiek is ankstiniu, tiek ne), laika rodo vienoki, o is tiesu tenka laukti maziausiai dvigubai ilgiau. Kazkoks vedziojimas uz nosies-juk matant realu laika, tikrai kviesciausi taxi, kurie atvyksta pasakytu laiku.
Siandien is anksto issikvieciau uber, programa rode, jog atvyks po 11min-butent mano uzsakytu laiku, bet po 5min pradejo rodyt dar 18min, veliau dar 8. Reziume-veluoja jau beveik 30min. Veluoju i rengini vis tikedama, kad "jau dabar tai tikrai atvyks".
As suprantu, kad vairuotojai nori uzdirbti kuo daugiau, bet juk del to neturi kenteti nuolatiniai klientai...
Atsakyti
Lygiai tokia pati istorija kaip Manto. Dėl paslaugų kokybės noriu panaikinti savo profilį ir atjungti savo kortelę, bet tam nėra jokių galimybių. Atsargiai - UBER
Atsakyti
Uber Vilnius 2016-03-07 13:18:48
Sveiki, Matai,
Susisiekite su mumis per https://help.uber.com arba adresu support@uber.com ir kuo greičiau pasistengsime išspręsti šią problemą.
Per support'ą jau bandžiau susisiekti. Praėjo daugiau nei para, bet jokių žinių, išsiunčiau kelias užklausas. Kad išspręstų problemą, kad ištrintų mano kortelę iš sistemos ir kad apskritai panaikintų paskyrą. Čia tokia pagalba kaip "Susisiekite su support'u oficialioje svetainėje" nėra pagalba, nes tokius dalykus gali per sekundę susigooglinti. Esmė, kad jūsų support'as nesiima jokių veiksmų. Ir jau matau, kad teks blokuoti kortelę, tai ačiū UBER. Dar numeskit kokį pasiūlymų e-mail'ą - papasakosiu kaip galima protingiau apsaugoti vartotojus nuo jūsų nesaugios sistemos spragų.
Atsakyti
Matas 2016-03-06 17:36:34
Kažkas naudojasi mano paskyra ir važinėjasi Šanchajuje už mano pinigus. Nėrak aip susisiekti su UBER darbuotojais, niekas nesiima jokių priemonių ir nėra net telefono numerio kuriuo galima būtų susisiekti ir sutvarkyti reikalą. Taip pat man neleidžia panaikinti kortelės iš kurios siurbia pinigus. Ką dar galima padaryti, nes dabar per jus esu vogiamas.
Sveiki, Matai,
Susisiekite su mumis per https://help.uber.com arba adresu support@uber.com ir kuo greičiau pasistengsime išspręsti šią problemą.
Atsakyti
Kažkas naudojasi mano paskyra ir važinėjasi Šanchajuje už mano pinigus. Nėrak aip susisiekti su UBER darbuotojais, niekas nesiima jokių priemonių ir nėra net telefono numerio kuriuo galima būtų susisiekti ir sutvarkyti reikalą. Taip pat man neleidžia panaikinti kortelės iš kurios siurbia pinigus. Ką dar galima padaryti, nes dabar per jus esu vogiamas.

Taip pat rekomenduojame

CZAR Intelligence
Caesar7 - unikalios el. parduotuvės, programėlės

Adresas: Vinco Kudirkos g. 5A, LT-03105 Vilnius.
Veiklos sritys: grafika, dizainas; interneto parduotuvės; interneto paslaugos; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; kompiuterių remontas, it paslaugos; konsultacijų paslaugos.
CZAR Intelligence paslaugos Unikalių elektroninių parduotuvių kūrimas Unikalių programėlių kūrimas (Android, iOS) Unikalių programų kūrimas (Windows, MacOS, Linux) Bendros programavimo paslaugos (Python, PHP, Front-end) Sudėtingesnių, unikalių internetinių svetainių kūrimas Unikalaus dizaino kūrimas el...
Seohelis
"SEO ir Google AdWords paslaugos"

Adresas: Laisvės al. 59, LT-44305 Kaunas.
Veiklos sritys: interneto svetainių kūrimas, talpinimas; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; reklamos paslaugos; seo paslaugos.
Sertifikuota Google partnerė Lietuvoje UAB “SEOHelis” turi vieną tikslą – užtikrinti profesionalių internetinės reklamos paslaugų teikimą savo klientams Lietuvoje ir už jos ribų (pvz. Baltijos ir Skandinavijos šalyse, Lenkijoje, Jungtinėje Karalystėje, JAV ir kitose). Aukšti įmonės standartai lemia, kad ypatingas...
Sales partners
TEXUS | Interneto svetainių kūrimas

Adresas: Užupio g. 30, LT-01203 Vilnius.
Veiklos sritys: grafika, dizainas; interneto paslaugos; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; reklamos paslaugos; seo paslaugos.
Šiuolaikiškų interneto svetainių kūrimas Dirbame nuo 2007m., turime ~1000 klientų. Interneto svetaines kuriame pagal šiuolaikinių svetainių standartus, orientuojamės, kad jos būtų patogios, tinkamai reprezentuotų Jūsų įmonę, būtų tvarkingai suprogramuotos. Labai svarbu ne tik pati interneto svetainė, bet ir jos...
DNV GL Lietuva
DNV GL - Business Assurance Lietuva

Adresas: K. Donelaičio g. 62-501, LT-44248 Kaunas.
Veiklos sritys: dujos, dujų įranga; energetika; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; konsultacijų paslaugos; kuras, naftos produktai, degalinės; laivų remontas, statyba; maisto gamyba; maisto gamybos ir perdirbimo įrengimai; mokymo kursai; pramonės įrengimai; sertifikavimo paslaugos; tyrimai, ekspertizės.
Business Assurance - tai pasaulyje pirmaujanti sertifikavimo įstaiga. Mes bendradarbiaujame su bendrovėmis, siekdami užtikrinti jų organizacijos, produktų, darbuotojų, įrenginių ir tiekimo grandinių veiksmingumą, pasitelkiant sertifikavimo, vertinimo ir mokymų paslaugas. Priklausydami DNV GL Group, 2 000 Business...
Starflix Vilnius
Getspace

Adresas: Jogailos g. 11-4a, LT-01116 Vilnius.
Veiklos sritys: grafika, dizainas; interneto parduotuvės; interneto paslaugos; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; reklamos paslaugos; seo paslaugos.
Apie getspace Nematantys ribų. Mes žvelgiame toliau nei kiti. Ir tam įrodyti mums nereikėjo išrasti raketos – užteko sukurti Getspace – platformą, kuri akimirksniu pakeičia vartotojo patirtį. Į pažangesnę, patogesnę, priimtinesnę. Kaip? Leidžiant derinti skirtingas paslaugas ir gauti būtent tai, ko jau seniai...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kaip nepatekti į darbdavių pinkles ir gauti viską, ką pavyko išsiderėti?
Kaip nepatekti į darbdavių pinkles ir gauti viską, ką pavyko išsiderėti? 02-17 11:28
Metų pradžia darbo rinkoje - migracijų laikotarpis. Talentingiausi darbuotojai, ypač pardavimų srityje, „susirenka" metines premijas ir ima dairytis naujų darbo pasiūlymų, didesnių algų...
Klaipėda ieško, kas už 900.000 Eur įrengtų Sakurų parką
Klaipėda ieško, kas už 900.000 Eur įrengtų Sakurų parką 02-22 09:20
Uostamiesčio savivaldybė ėmėsi ne vienerius metus brandintos idėjos įrengti Sakurų parką.
Tvyrant įtampai su prezidentu, premjero populiarumas smuktelėjo
Tvyrant įtampai su prezidentu, premjero populiarumas smuktelėjo 02-22 09:18
Tęsiantis įtampai tarp prezidento Gitano Nausėdos ir premjero Sauliaus Skvernelio, pastarojo reitingai dar pasmuko, o prezidento šiek tiek pakilo, rodo šeštadienį dienraštyje "Lietuvos rytas"...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar reikia didinti greičio matuoklių skaičių keliuose?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

CBS 40,77 +3,63%
Philip Morris 89,64 +2,52%
Colgate-Palmolive 76,27 +1,48%
Symantec 23,75 +1,45%
Microsoft 178,59 -3,16%
Goodyear 10,85 -3,73%
NVIDIA 294,07 -4,74%
Hasbro 89,97 -9,01%

Žaliavų kainos pasaulyje

Vištiena 1,98 +7,03%
Sidabras 17,14 -0,17%
Benzinas 1,71 -0,58%
Auksas 1479,13 +0,57%
Kava 3,45 +10,93%
Apelsinai 0,52 -1,89%
Dujos (JAV) 2,24 -15,47%
Cukrus 0,57 -5,00%