VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Skytech.lt

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę UAB "Skytech.lt"

Atsiliepimai apie UAB "Skytech.lt"

Parašyk savo nuomonę apie UAB "Skytech.lt"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Ne vienus metus naudojuosi sios imones paslaugomis, taciau po paskutnio susidurimo su garantiniu aptarnavimu, supratau kad imones deklaruojamas "kitoks požiūris į klientą" reiskia visai ka kita nei as isivaizdavau. Is viso naujo, nenaudoto televizoriaus garantinis aptarnavimas uztruko apytiksliai pusantro menesio, kainavo daug nervu, laisku, skambuciu ir vazinejimo pirmyn, atgal. Finale nustatyta, kad televizorius veikiantis (nezinia kodel buvo pakeistos detales veikianciame televizoriuje), o kaltas kliento kabelines ivadas. Pasak vadybininku cia buvo "spec. pagreitintas aptarnavimas" uz kuri reiktu zemai lenkti galva ir buti dekingam (neduokdie susidurti su iprastu aptarnavimu). Taigi pirkima is skytech prilyginciau "rusiskos ruletes" zaidimui.
Atsakyti
UAB Architektas LT 2018-10-17 09:38:27
Užsakėme spausdintuvo rašalą, Vietoje rašalo gavome rašala + spausdintuvo galvą. Kai paprašėme gražinti pinigus už ne tą prekę, Skytech atsisakė ją priimti. Jokio geranoriškumo spręsti pačių sukeltas problemas.
NIEKAM NEPATARIAME TURĖTI REIKALŲ SU ŠIA KONTORA.
Skytech, meluojate! Viskas buvo ne taip kaip jus čia rašote.
Spausdintuvo rašalas specifinė prekė ir jos kodai taip pat. Todėl, kad nepadaryti klaidos užsakant, mes paskambinome į Jums, ir paprašėme rašalo nurodytam spausdintuvui (NE GALVUTĖS). Jūsų vadybininkas nurodė telefonu kokia prekę užsakyti (VA ČIA JŪS NUSIPLAUNATE RANKAS). Finale kai paėmėme prekę salone, pastebėjome, kad be rašalų yra ir galvutė (kurios mums nereikia). Ir čia pat (salone) prekę jums grąžinome motyvuodami, kad mums reikia tik rašalo. Bet po savaitės susirašinėjimų ir aibės aiškinimui, prekės atgal nepriėmėte atgal, pinigų negražinote. MES TURIME GALVUTE, KURIOS MUMS NEREIKIA. APGAILĖTINA.
DAUGIAU NIEKO, NIEKADA IŠ JŪSŲ NEPIRKSIME IR KITIEMS TO DARYTI NEPATARIAME, NES ESATE AROGANTIŠKI IR NELANKSTŪS. Nemaniau kad net neišpakuotos prekės grąžinimas yra TOKIA PROBLEMA.
Atsakyti
Laba diena,
dėkojame už atsiliepimą. Norėtume patikslinti, kad Jūs užsakėte prekę "Braižytuvo galvutė: Printhead Replacement Kit HP 711 | Designjet T120/T520". Prekę išsirinkote kategorijoje "braižytuvų galvutės". Mes Jums siuntėme išankstinę sąskaitą būtent rašalams įsigyti, tačiau ja nepasinaudojote ir užsisakėte galvutę.
Nepaisant to, kad patys pasirinkote tokią prekę, paprašėme gamintojo priimti ją atgal ir jis sutiko tai padaryti su 10% kompensacija. Apgailestaujame, kad Jums toks variantas netiko. Tačiau iš savo pusės atlikome viską, ką turėjome ir dar šiek tiek daugiau. Nes ir reikalingą prekę buvome Jums parinkę ir suradom galimybę grąžinti. Atleiskite, bet daugiau nieko padaryti nebegalime.
Atsakyti
Užsakėme spausdintuvo rašalą, Vietoje rašalo gavome rašala + spausdintuvo galvą. Kai paprašėme gražinti pinigus už ne tą prekę, Skytech atsisakė ją priimti. Jokio geranoriškumo spręsti pačių sukeltas problemas.
NIEKAM NEPATARIAME TURĖTI REIKALŲ SU ŠIA KONTORA.
Atsakyti
Sveiki, Mindaugai,
kaip ir jau atsakėme Jums kitose platformose, Jūsų atveju, Šiaulių darbuotojai viską padarė tinkamai. Prekė sugedo po beveik dviejų metų naudojimo, ir, pristačius garantiniam aptarnavimui, prekė buvo pakeista nepažeidžiant garantinio aptarnavimo terminų. Labai laukiame VVTAT dalyvavimo, esame tikri, kad jie tinkamai išaiškins CK.
Atsakyti
Iš po šiandienos, daugiau niekada nesilankysiu šitoje parduotuvėje. Kalbu apie Šiaulių skyrių ir visą įmonę.
Nepatariu ir kietiems (greiti parduoti prekę, o kai reikia teikti garantinį servisą - prasideda bėdos).
Vadovas pilnas arogancijos, pažeidinėja mano, kaip vartotojo teises, ir dar cituoja civilinį kodeksą paremtą savo nuomone.
Kreipiausi į VARTOTOJŲ TEISES, iki malonaus susitikimo.
Atsakyti
Ponia, Rasa,
apgailestaujame ir norime priminti, kad mes prekių negaminame. Visos mūsų parduodamos prekės yra supakuotos gamykliškai, mes jų neardome ir nieko su jomis nedarome. Išskyrus persiuntimą/perdavimą pirkėjui. Todėl visuomet rekomenduojame pirkėjams tikrinti prekes jas atsiimant/priimant. Pastebėjus neatitikimų - prekės nepriimti. Šiuo atveju, Jūsų atsiliepimas yra ne apie pardavėją (kuris pakeitė Jūsų sugedusią prekę nauja), o apie gamintoją. Tad nėra skirtumo, kur pirktumėte to gamintojo prekę, kokybė bus tokia pati. Norėtume Jūsų paprašyti, geriau palikti atsiliepimą apie prekę, prekės puslapio komentarų skiltyje. Už Jūsų įžvalgas dėkingi būtų kiti pirkėjai, galbūt svarstantys įsigyti Jūsų minėtą prekę.
Atsakyti
SKYTECH.LT 2018-08-13 19:46:32
Na, Jūsų grotuvas pas mus atsirado ir užregistruotas buvo rugpjūčio 3 d. po 14 val.
Nepaisant to, el. parduotuvės vadybininkai, matydami, kad garantinis aptarnavimas gali užtrukti iki 40 dienų ir, norėdami pagelbėti Jums, nepaisė garantinio aptarnavimo procedūrų ir mūsų sąskaita užsakė Jums naują mp3 grotuvą.
Sendien gavau mp3 grotuva kur usaket tipo "nauja". Cia spicialiai izdivalkes darot is manes ar kaip cia yra? Veikt veikia si kart nieko nesakau. Bet visas isklerias 1 vargstelis iskrito kai tik kisau kraut. Neprisuktas normaliai daugiau niekada nieko nebepirksiu is jusu parduotuves. Ir kitiem nerekomenduoju. Moki kaip uz gera o gauni suda ir dar ilgiause laukt reikia
Atsakyti
Na, Jūsų grotuvas pas mus atsirado ir užregistruotas buvo rugpjūčio 3 d. po 14 val.
Nepaisant to, el. parduotuvės vadybininkai, matydami, kad garantinis aptarnavimas gali užtrukti iki 40 dienų ir, norėdami pagelbėti Jums, nepaisė garantinio aptarnavimo procedūrų ir mūsų sąskaita užsakė Jums naują mp3 grotuvą.
Atsakyti
SKYTECH.LT 2018-08-13 10:52:45
Dėkojame už patikslinimą, p. Rasa,
Matome, kad Jūsų pasirinkta sumuštinių keptuvė kainavo 6.99 eur, tai viena iš pigiausių keptuvių asortimente. Todėl tikėtis, kad ji yra pagaminta iš aukščiausios kokybės medžiagų - negalima. Ji sukurta taip, kad galėtų atlikti reikiamą funkciją ir kainuotų pigiausią įmanomą sumą, vadinasi naudojamos pačios paprasčiausios medžiagos. Tai, kad dažai greitai apsitrina yra visiškai normalu. Norint ilgaamžio gaminio, kuris ne tik atliktų finkciją, bet ir atrodytų idealiai visą naudojimo laikotarpį, reiktų investuoti į brangesnes medžiagas ir aukštesnės kokybės produktą.
Dėl Jūsų mp3 grotuvo, kadangi nuo įsigijimo praėjo beveik mėnuo, jam atliekama garantinio aptarnavimo procedūra, t.y. pirmiausia turėjo būti patikrinta, ar prekė neturi fizinių pažeidimų ir tuomet ji siunčiama gamintojo atstovui, garantiniam aptarnavimui atlikti. Tai gali trukti iki 30 arba 40 dien7 (jei gamintojo servisas yra už Lietuvos ribų). Jūs prekę padavėte aptarnavimui prieš savaitę. Tad dar prašome kantrybės :)
Liepos 31d mp3 isiunciau jum i aptarnavimui. Tai pries kokia dar savaite? Ir viena rasot kita darot. Isvis nesamones kaskokes. Beto jusu personalas sake jog isiuntet nauja mp3 o db tipo vel laukti? Jus patys meluojate ir nebezinote ka melojat. Kiek gali but tos kantrybes? O del sumustyniu keptuves tai koke kaina bebutu. Tai nemanau kad jai preke yra nauja ir nenaudojama tai kaip ji galejo apsitrinti? Juk negalejo is oro apsitrinti kol preke veze pas mane
Atsakyti
Dėkojame už patikslinimą, p. Rasa,
Matome, kad Jūsų pasirinkta sumuštinių keptuvė kainavo 6.99 eur, tai viena iš pigiausių keptuvių asortimente. Todėl tikėtis, kad ji yra pagaminta iš aukščiausios kokybės medžiagų - negalima. Ji sukurta taip, kad galėtų atlikti reikiamą funkciją ir kainuotų pigiausią įmanomą sumą, vadinasi naudojamos pačios paprasčiausios medžiagos. Tai, kad dažai greitai apsitrina yra visiškai normalu. Norint ilgaamžio gaminio, kuris ne tik atliktų finkciją, bet ir atrodytų idealiai visą naudojimo laikotarpį, reiktų investuoti į brangesnes medžiagas ir aukštesnės kokybės produktą.
Dėl Jūsų mp3 grotuvo, kadangi nuo įsigijimo praėjo beveik mėnuo, jam atliekama garantinio aptarnavimo procedūra, t.y. pirmiausia turėjo būti patikrinta, ar prekė neturi fizinių pažeidimų ir tuomet ji siunčiama gamintojo atstovui, garantiniam aptarnavimui atlikti. Tai gali trukti iki 30 arba 40 dien7 (jei gamintojo servisas yra už Lietuvos ribų). Jūs prekę padavėte aptarnavimui prieš savaitę. Tad dar prašome kantrybės :)
Atsakyti
SKYTECH.LT 2018-08-11 10:06:08
Laba diena, Rasa, gal galėtumėte parašyti užsakymo numerį, kuriuo pirkote skrudintuvą? Mes naudotais skrudintuvais tikrai neprekiaujame. Patikslinkite, prašom, ar gavus prekę, buvo matomos naudojimo žymės? Iš anksto dėkojame už patikslinimą
Taip pat, norėtume atkreipti dėmesį, kad mūsų kataloge yra virš 70 tūkstančių prekių, visos jos yra naujos ir keliauja tiesiai iš gamintojų ar jų atstovų sandėlių. Prie tokios prekių gausos, natūralu, kad būna retų atvejų, kai prekės yra brokuotos, bet jos yra nedelsiant keičiamos naujomis :)
Ka jus nedelsiant keiciat? Mp3 laukiu jau kaskur puse menesio!!! Kita savaite jau isvykstu ir tikrai neturiu laiko pernauja skrudintuva siust kad pakeistumetet. Imetu cia keles ft. #816742 kodas prekiu.
Atsakyti
Laba diena, Rasa, gal galėtumėte parašyti užsakymo numerį, kuriuo pirkote skrudintuvą? Mes naudotais skrudintuvais tikrai neprekiaujame. Patikslinkite, prašom, ar gavus prekę, buvo matomos naudojimo žymės? Iš anksto dėkojame už patikslinimą
Taip pat, norėtume atkreipti dėmesį, kad mūsų kataloge yra virš 70 tūkstančių prekių, visos jos yra naujos ir keliauja tiesiai iš gamintojų ar jų atstovų sandėlių. Prie tokios prekių gausos, natūralu, kad būna retų atvejų, kai prekės yra brokuotos, bet jos yra nedelsiant keičiamos naujomis :)
Atsakyti
Esu daug kartu pirkusi is cia prekes. Ir kuo ilgiau to dazniau nusyvyliu sios svetaines prekem. Pirkau mp3 grotuva. Gavau brokota neveikianti. Isiunciau atgal tai jau bus greit puse menesio kol neatsiuncia naujo mp3. Poto pirkau virduli ir sumustiniam kept skrudintuva vyrdulys geras nk nesakau. Bet skrudintuvo galas nusilupes biski. O prieki pavadinimas puse nusitrynes tai manau skruzdyntuvas buvo naudotas nes is oro pavadinimas nenusitrintu. Gailo laiko neturiu ir nelauksiu dar menesio kol kita preke pakeis. Sake savaites begi atsius mp3.nauja. na tykios taip ir bus nes po savaites as isvykti turiu. Ko toliau to labiau nusyvyliu cia svetaine. Gaila kad pas ju parduotuvei mazai yra lyke nebrokotu prekiu: (
Atsakyti
Julius 2018-07-13 07:33:20
Perkama iš skytech.lt yra ganėtinai dažnai, ir asmeniškai ir įmonės reikmėms, kažkaip netekdavo nusivilti, BET paskutines keletą dienų tai tik meluojama. Buvo atliktas užsakymas #809639, paskambinau ir pasitikslinau, ar iki penktadienio vakaro galės pristatyti, kad savaitgali galima jau būtų naudotis preke, patikino, kad žinoma, bus pristatyta ir net sistemoje buvo įvesta pristatymo data, t.y. 2018-07-13. Tačiau tenka nusivilti, nes nei iš skytech, nei iš kurjerio negirdėti jokių žinių, o ir sistemoje pasikeitė pas juos pranešimas iš pristatymo laikas į informacija tikslinama. Taigi, kaip supratau, pažadai ir liko pažadais, ir teks prekės laukti kažkada kitą savaitę. Tik pamoko, kad iš skytech, kai skubiai reikia dalykų, neapsimoka pirkti vien dėl to, kad nebegalima pasitikėti informacija kurią pateikia jų darbuotojai ir / ar sistema. P.S. ta pati prekė buvo užsakyta dviejų skirtingų pirkėjų vienu metu tuo pačiu adresu. Vienam buvo pristatyta jau kitą dieną, o kitam kaip manau supratote net ir vėlesnia nurodytą datą, ne. Manau, kad nei kaip įmonė, nei kaip fizinis asmuo skubiai reikalingų prekių nepirksime vien dėl pasitikėjimo is mūsų pusės nebebuvimo.
Sveiki, Juliau,

labai apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Išties šių paspirtukų šiuo metu baisus trūkumas, Baltijos šalims skirtas tik nedidelis kiekis iš gamintojo, tad daug užsakymų laukia eilėje. Gavę siuntą iškart priskyrėme prekes užsakymams pagal jų patvirtinimo laiką, tad taip gavosi, kad Jums paspirtuko nebeliko. Labai dėl to atsiprašome, jei tik būtume gavę jų daugiau, tikrai nebūtų likę nuskriaustų : (Jei nuspręsite visgi laukti iki mėnesio galo, kada preliminariai turėtų atvykti nauja jų siunta, informuokite mus el. paštu, arba užsakymo formoje, ir pridėsime Jums atsiprašymo dovanėlę prie užsakymo.
Atsakyti
Perkama iš skytech.lt yra ganėtinai dažnai, ir asmeniškai ir įmonės reikmėms, kažkaip netekdavo nusivilti, BET paskutines keletą dienų tai tik meluojama. Buvo atliktas užsakymas #809639, paskambinau ir pasitikslinau, ar iki penktadienio vakaro galės pristatyti, kad savaitgali galima jau būtų naudotis preke, patikino, kad žinoma, bus pristatyta ir net sistemoje buvo įvesta pristatymo data, t.y. 2018-07-13. Tačiau tenka nusivilti, nes nei iš skytech, nei iš kurjerio negirdėti jokių žinių, o ir sistemoje pasikeitė pas juos pranešimas iš pristatymo laikas į informacija tikslinama. Taigi, kaip supratau, pažadai ir liko pažadais, ir teks prekės laukti kažkada kitą savaitę. Tik pamoko, kad iš skytech, kai skubiai reikia dalykų, neapsimoka pirkti vien dėl to, kad nebegalima pasitikėti informacija kurią pateikia jų darbuotojai ir / ar sistema. P.S. ta pati prekė buvo užsakyta dviejų skirtingų pirkėjų vienu metu tuo pačiu adresu. Vienam buvo pristatyta jau kitą dieną, o kitam kaip manau supratote net ir vėlesnia nurodytą datą, ne. Manau, kad nei kaip įmonė, nei kaip fizinis asmuo skubiai reikalingų prekių nepirksime vien dėl pasitikėjimo is mūsų pusės nebebuvimo.
Atsakyti
SKYTECH.LT 2018-05-02 13:12:03
Sveiki, Ričardai.
Gartraukį Jūs pirkote prieš beveik dvejus metus. Gartraukio instrukcijoje (taip pat ir prekės aprašyme) buvo pateikta valymo informacija. Vandeniu ar cheminiais valikliais jo valyti negalima. Kuomet prekės eksploatacijos sąlygos buvo pažeistos, servisas ir pateikė išvadą, kad prekės priimti nebegalima. Jei manote, kad Jūsų teisės buvo pažeistos, mes tikrai rekomenduojame kreiptis į VVTAT, kad jie padėtų išspręsti situaciją, kadangi mes iš savo pusės šiuo atveju nieko negalime padaryti.
Tai kokia jūs įmonė jeigu nieko negalit padaryti?:)) Gal tada iš vis užsidarykit ir nieko nedarykit?
Pvz. palyginimui su užsienio įmonės aptarnavimu (IKEA). Pirkau baldą, kurį berinkdamas pastebėjau, kad yra įbrėžimas (galbūt atsirado mano transportavimo metu, gal gamyklinis defektas). Pristačiau - be klausimų priėmę ir pakeitė kitu, nors irgi galėjo prašyt ekpertizių ar išsisukinėti. Geras jūsų servisas jegiu tik per VVTAT galima išsireikalauti garantiją. Pvz.: kitiems susidomėjusiems, kaip Skytech išsisukinėja nuo garantinių įsipareigojimų: http://www.vvtat.lt/download/5914/2018-01-09%20nutarimas%20nr.%2010-32.docx
Linkiu "sėkmės" toliau su tokiu požiūriu.
Atsakyti
Sveiki, Ričardai.
Gartraukį Jūs pirkote prieš beveik dvejus metus. Gartraukio instrukcijoje (taip pat ir prekės aprašyme) buvo pateikta valymo informacija. Vandeniu ar cheminiais valikliais jo valyti negalima. Kuomet prekės eksploatacijos sąlygos buvo pažeistos, servisas ir pateikė išvadą, kad prekės priimti nebegalima. Jei manote, kad Jūsų teisės buvo pažeistos, mes tikrai rekomenduojame kreiptis į VVTAT, kad jie padėtų išspręsti situaciją, kadangi mes iš savo pusės šiuo atveju nieko negalime padaryti.
Ričardas Šliapikas
2018-04-25 22:42:00 IP 188.69.128.122
Atsakyti
Pirkau virtuvės gartraukį, kurį nuvalius drėgna kempinėle korpusas pasidengė rūdimis. Skytech garantinis servisas sako, kad čia viskas normalu, atseit negalima gartraukio valyti vandeniu:)) Pateikus skundą dėl prekės grąžinimo, paprašė ekpertizės, kad defektas buvo pardavimo metu. Kiek pasidomėjau VVTAT puslapyje, tai ne pirmas panašus atvejis kai Skytech garantinis servisas kabinėjasi prie ko tik gali, prašo ekspertizių akivaizdiems dalykams, kad tik nereikėtų suteikti garantijos. Normalus pardavėjas pats nustatytų defekta ir dar atsiprašytų už nekokybišką prekę. Jei turit Skytech garantinį, tai dėl aptarnavimo gali tekti nemažai pakovoti, tad linkiu sėkmės ir kitą kartą nepirkti pas šiuos s*****s:)
Atsakyti
įsigijau kolonėles 2.1, viskas pavyko; perku čia retai, bet nusiskundimų nėra
Atsakyti
Deividas 2018-04-18 12:03:33
Užsakyams #782778 turejo būti įvykdytas vakar. Kaip suprantu šiandien (04, 18) jo dar nėra. Tiksliau nieko negaliu sužinoti, nes Kauno padalinys nekelia ragelio. Jokių žinučių, kad užsakymas vėluos, jokios naujos patvirtintos galvimo datos. Ir aišku - jokių klientui bonusų už vėlavimą, nes suprask jei tavo prekė vėluoja - pats esi kaltas.
Sveiki, Deividai,

išanalizavoma Jūsų užsakymą ir jo vykdymą. Užsakymas sukurtas 04.05 (ketvirtadienį) pavakare, tačiau mokėjimas gautas, ir užsakymas patvirtintas tik 04.09. Užsakymo metu buvo rodoma, jog prekės pristatymas planuojamas per 6-7 d.d. Prekė Jums įteikta 04.18, t.y. praėjus 7 d.d. po užsakymo patvirtinimo. Šiuo atveju, į pažadėtą terminą sutilpome, todėl ir nesiuntėme papildomos informacijos apie užsakymo vykdymo eigą, tik apie tai, kad užsakymas jau paruoštas atsiimti. Tačiau dėl neatsiliepto skambučio pasiteisinimo nėra. Tikrai labai atsiprašome dėl to.
Atsakyti
Irena 2018-04-13 16:45:37
Labai blogos nuomonės apie įmonę. Pirkau vaizdo registratorių kuris buvo prastos kokybės, nors kainava 200 Eur. Sulūžo, "vadybininkai" atsisakė taisyt net už pinigus.
Verčiau pirkti kitur ir pasirinkti kitus pardavėjus.
Neigiamą atsiliepimą paliksiu visur kur tik galima, kad apsaugoti kitus nuo tokių neatsakingų pardavėjų.
Reklama bus nemokama. Iš visos širdies linkiu, kad Skytech verslas žlūgtų greičiau.
Laba diena, Irena,
gal galite patikslinti savo užsakymo numerį?
Jei gavote nekokybišką prekę, ji turėjo būti nedelsiant pakeista. Laukiame Jūsų patikslinimo ir brokuotos prekės atveju, ištaisysime situaciją kaip įmanoma greičiau.
Tiesa, norime atkreipti dėmesį, kad mūsų vadybininkai negali teikti mokamo prekių remonto paslaugų. Tam yra specializuoti servisų centrai.
Atsiprašome už nesklandumus ir labai laukiame Jūsų patikslinimo
Atsakyti
Vėluojantis pristatymas 2018-04-13 13:49:13
Prekę turėjo pristatyti per 3 d. d., o gauta tik po 1, 5 mėn. Tiesiog absurdas.
Sveiki,
gal galite patisklinti užsakymo numerį? norėtume išsiaiškinti, kodėl taip nutiko.
Iš anksto dėkojame,
Atsakyti
Užsakyams #782778 turejo būti įvykdytas vakar. Kaip suprantu šiandien (04, 18) jo dar nėra. Tiksliau nieko negaliu sužinoti, nes Kauno padalinys nekelia ragelio. Jokių žinučių, kad užsakymas vėluos, jokios naujos patvirtintos galvimo datos. Ir aišku - jokių klientui bonusų už vėlavimą, nes suprask jei tavo prekė vėluoja - pats esi kaltas.
Atsakyti
Labai blogos nuomonės apie įmonę. Pirkau vaizdo registratorių kuris buvo prastos kokybės, nors kainava 200 Eur. Sulūžo, "vadybininkai" atsisakė taisyt net už pinigus.
Verčiau pirkti kitur ir pasirinkti kitus pardavėjus.
Neigiamą atsiliepimą paliksiu visur kur tik galima, kad apsaugoti kitus nuo tokių neatsakingų pardavėjų.
Reklama bus nemokama. Iš visos širdies linkiu, kad Skytech verslas žlūgtų greičiau.
Vėluojantis pristatymas
2018-04-13 13:49:13 IP 195.182.83.66
Atsakyti
Prekę turėjo pristatyti per 3 d. d., o gauta tik po 1, 5 mėn. Tiesiog absurdas.
Atsakyti
Aš ir turiu skundą! Pristatymas rašo 3 d.d., o prekę gavau per 1 d.d. kaip jie drįsta taip gerai dirbti ? :D Juokas juokais, tikrai dažnai perku iš Vilniuj esančio skytech ir tikrai puikiai dirba žmonės, šaunuoliai. 10/10 čia pirktu vėl.
Atsakyti
Marijus 2018-03-01 15:44:44
Likau nepatenkintas Skytech.lt paslaugomis. Nusipirkęs prekę vėliau pastebėjau, kad ji yra brokuota, tą pačią dieną grįžau į parduotuvę ir norėjau, kad ji būtų pakeista kita, tačiau man brokuotą prekę išsiuntė į garantinį, nors akivaizdu, kad nebus sutaisyta. Laukiau 20 d.d., gavau skambutį, kad galiu atsiimti prekę, jau "sutvarkyta". Atvykęs į parduotuvę pastebėjau, kad man padavė tą pačią brokuotą prekę. Jos gražinti jau nebegalėjau, nes praėjo 14 d.d. nuo jos įsigijimo ir nieko negalėjau padaryti. Galiu pasakyti, kad buvo tiesiog sužaista mano pinigais, konsultantė taip pat man nieko negalėjo padėti, esu labai pasipiktinęs jūsų darbu ir niekam nerekomenduoju pirkti iš šios parduotuvė, galite būti apgauti kaip ir aš.
Sveiki, Marijau,
ar galite parašyti savo užsakymo numerį ir kuriame mieste vyko pirkimas?. Norime išsiaiškinti situaciją. Gavus brokuotą prekę, keitimo procedūra tikrai ne tokia, kaip aprašėte, tad gali būti padaryta procedūrinių pažeidimų, kuriuos būtinai atitaisysime.
Atsakyti
Likau nepatenkintas Skytech.lt paslaugomis. Nusipirkęs prekę vėliau pastebėjau, kad ji yra brokuota, tą pačią dieną grįžau į parduotuvę ir norėjau, kad ji būtų pakeista kita, tačiau man brokuotą prekę išsiuntė į garantinį, nors akivaizdu, kad nebus sutaisyta. Laukiau 20 d.d., gavau skambutį, kad galiu atsiimti prekę, jau "sutvarkyta". Atvykęs į parduotuvę pastebėjau, kad man padavė tą pačią brokuotą prekę. Jos gražinti jau nebegalėjau, nes praėjo 14 d.d. nuo jos įsigijimo ir nieko negalėjau padaryti. Galiu pasakyti, kad buvo tiesiog sužaista mano pinigais, konsultantė taip pat man nieko negalėjo padėti, esu labai pasipiktinęs jūsų darbu ir niekam nerekomenduoju pirkti iš šios parduotuvė, galite būti apgauti kaip ir aš.
Atsakyti
Ne kartą teko naudotis šios parduotuvės paslaugomis, užsakyta ne viena prekė ir išleista nemažai pinigų. Nusiskundimu neturiu jokių, visada pristato laiku, kartą paprašius pristatė net dieną ankščiau, konsultantai visada malonūs tiek telefonų tiek rašant paštu. Teko naudotis ir jų garantiniu, viskas vyko labai greitai ir sklandžiai. Esu tikrai patenkintas jų paslaugomis ir pirmiausia prekių ieškau pas juos. Žinoma yra ir kur pasitempti, vienas iš didžiausių dalykų kurie man nepatinka tai neaiškūs elektroninių įrenginių pavadinimai, tarkim plančetiniai kompiuteriai, atrodo tie patys modeliai bet jų 5 ir visi su skirtingais pavadinimais tik kažkokios raidės skirias..tai labai nepatogu, nes dar turi ieškoti kuo čia jie skirias internete. Pavyzdžiui, tie patys plančetinai, tačiau jų modeliai; MODELIS: SM-T585NZWAITV, MODELIS: SM-T585NZWADBT, MODELIS: SM-T585NZWATPH, MODELIS: SM-T585NZWASEB, MODELIS: SM-T585NZWAXEO*, MODELIS: SM-T585NZKEXEO*. Jokios informacijos prie jų nėra, o palyginimo į kurį būtų galima juos įdėti taip pat nėra. Taipogi labai nepatiko kad prekės nėra pakuojamos į kažkokią tai dėžę be užrašų, todėl arba visi žiūri aplinkiai ką nusipirkai arba kurjeris klausinėja kas ir iš kur ir kodėl, mažoka privatumo nes nenoriu kad visi matytu arba kažkam aiškint kodėl aš tą daiktą pirkau.
Atsakyti
Sveiki, apgailestaujame, kad susidūrėte su nepatogumu : (Pasirinkus mokėjimą grynaisiais pinigais yra taikoma nuolaida administravimo mokesčiui. O persigalvojus, ši nuolaida privalo būti panaikinta.
Atsiprašome, jei mūsų pasirinktas nuolaidų suteikimo metodas Jus nuvylė.
Atsakyti
XXI amžiaus įmonė, prekiaujanti technologiniais dalykais, tačiau jei internetu pirkdamas sumoki avansá, tai turi tada perskaityti viská, kas parašyta mažomis raidėmis užsakyme, nes pasirodo likusios sumos mokėti kortele negalima. Kas jūs esat? Turgus? Ar mokesčius slepiat? O jau tokioj situacijoj vadybininkù arogancija neįtikėtina. Su pašaipa būtinai reikia pabrėžti, kad klientas mat nemoka skaityt kas parašyta užsakyme. Jūs turbūt galvojat, kad atlyginimus jums ne klientai, o buhalteris moka...gėda!
Atsakyti
PerkuGalPerMažai 2018-02-02 13:42:55
Sveiki, čia nėra ko ir slėpti. Tai vyksta Šiauliuose, kur darbuojasi labai labai labai labai labai.... užimtas vadybininkas.
Labai dėkojame už patikslinimą. Išties, matome, kad Šiauliuose su sunkumais susiduriame dažniau nei visuose kituose padaliniuose : (stengiamės šią situaciją taisyti, kaip įmanoma greičiau.
Atsakyti
SKYTECH.LT 2018-02-02 12:00:33
Sveiki,
pirmiausia, dėkojame už atsiliepimą. Atsakomojo ryšio dėka galime tobulėti.
Norėtume paprašyti kelių patikslinimų, jei nebūtų sunku.
Su kuriuo padaliniu bendraujate? ar kalba eina apie el. parduotuvės, ar konkretaus miesto aptarnavimą?
Gal galite patikslinti savo RMA numeriuką, kur teko laukti kietojo disko ir ssd ilgiau nei mėnesį?
Galiausiai, mums labai svarbu žinoti, koks vadybininkas sakė, kad Skytech nepriimta perskambinti?
Labai laukiame Jūsų patikslinimo ir iš anksto dėkojame už pagalbą.
Sveiki, čia nėra ko ir slėpti. Tai vyksta Šiauliuose, kur darbuojasi labai labai labai labai labai.... užimtas vadybininkas.
Atsakyti
PerkuGalPerMažai 2018-01-31 16:40:23
Sveiki, visiškai pritariu žmogaus išsakytoms mintims. Skytech puslapyje parašyta, kad užsakymai įvykdomi per 2-3 dienas. Gražiai skamba, bet kaip toli nuo realybės. Kalba apie labiausiai einamas prekes. Jei pabandysi pasiteirauti anksčiau, tai būtinai bus pabrėžta, kad dar gi nepraėjo tos 3 dienos. Bet jei prekės negauni ir visą darbo savaitę, tai niekas tikrai nepraneš kada ji bus. Tada jau kalti tiekėjai, vežėjai ir dar visokios mistinės aplinkybės. Aš tiesiog noriu priminti, kad perku konkrečiai Skytech parduotuvėje ir man visai nerūpi kokie Jūsų partneriai nesugeba pateikti prekių. Galiausiai, rašykite kitus prekių pristatymo terminus. Bet tada konkurentai gali atrodyti spartesni.
Apie garantinio aptarnavimo terminus 100% teisus. Gali elementaraus kietojo disko arba SSD pakeičiant laukti ir daugiau nei mėnesį. Ir Skytech vadybininkams tai atrodo visai normalu.
Atskira tema turėtų būti ir daugelio prekių normalių techninių duomenų nebuvimas.
Bet kai pasiteiravus vadybininko, kodėl šis kelis kartus iš eilės (pusdienį) nekelia ragelio, o paskui neperskambina, sulauki arogantiško atsakymo, jog Skytech nepriimta perskambinti (kas reiškia, tau reikia, tu ir ieškok manęs). Pasijunti lyg pats norėtum jam ką parduoti, o ne iš jo pirkti. Norisi paklausti, ar tai tikrai tokia įmonės pozicija? Ar jau tikrai neturite konkurentų arba keli tūkstančiai eurų per mėnesį Jums nereikalingi?
Sveiki,
pirmiausia, dėkojame už atsiliepimą. Atsakomojo ryšio dėka galime tobulėti.
Norėtume paprašyti kelių patikslinimų, jei nebūtų sunku.
Su kuriuo padaliniu bendraujate? ar kalba eina apie el. parduotuvės, ar konkretaus miesto aptarnavimą?
Gal galite patikslinti savo RMA numeriuką, kur teko laukti kietojo disko ir ssd ilgiau nei mėnesį?
Galiausiai, mums labai svarbu žinoti, koks vadybininkas sakė, kad Skytech nepriimta perskambinti?
Labai laukiame Jūsų patikslinimo ir iš anksto dėkojame už pagalbą.
Atsakyti
Robertas 2018-02-01 14:28:19
Užsakymo Nr. 761320 Pristatymo terminas 2-3 darbo dienos, šiandien 4 diena, jokių prekių nėra. Kažin kiek dar reikės laukti.
Sveiki, Robertai,

matome Jūsų prekė jau yra pristatyta į Šiaulius ir išsiųstas pranešimas dėl prekės atsiėmimo.
Atsiprašome už vėlavimą.
Atsakyti
Užsakymo Nr. 761320 Pristatymo terminas 2-3 darbo dienos, šiandien 4 diena, jokių prekių nėra. Kažin kiek dar reikės laukti.
Atsakyti
PerkuDaug 2018-01-21 02:06:42
Perku keleta metu ir pamažu pastebiu kai jusu aptarnavimo kokybe vis mažėja, kainos nebe atitinka realybes, daug kartu pastebėjau kai pas jus kainos kurkas didesnes nei pas kitus pardavėjus o paklausus kodėl atsakot kad mažiausiai ką galit pasiūlyt, bet po to magiškai greičiau nei per para kaina susilygina su kita parduotuve, pagalbos kontaktas dažniausiai nežino kada bus numatomas pristatymas, bet tada vėl preke magiškai atsiranda greičiau nei po paros. Garantinis irgi išsitempė, ankščiau susisukdavo kažkur per dvi savaites, paskutinis garantinis košmaras buvo ilgiau nei mėnuo, paskutinėm savaitėm iš vis ignoruot pradėjo, dar ir laidas dingo po garantinio (pasiūlė kita tai dėl to nepykstu). Su pristatymu irgi ne kažkas pasidarė kaip kada greit kai kada savaite ar daugiau laukt reikia, kaikuriu svarbiu prekių aprašymai neparašyti iki galo dėl kuriu kyla labai neaišku ar reikia jos ar ne, kalbu apie evo 212 aušintuvus, kuriems nereikia am4 upgrade kito nes jau pradėjo normaliai gamint kad out of the box supportintu, kas galėtu but parašyta prie jo kad jam nereikia upgrade kito. Kalbant apie pristatymą kiek prisimenu prieš 2 metus čia, šituose rekvizituose pats skytechas sakė kad kuria planus apie pristatymą į pašto matus omniva lpexpess. Supračiau dar imant per kurjeri kad suteiktu nuo duru iki duru garantini... Na čia tik mano nuomonė nieko nepadarysi kai kitu parduotuvių standartai dar žemesni tai renkamės iš to ko turim... Smagu kad reklamuojates per "justspexus" ir jo išpustas neneutralias apžvalgas. Teks pradėt stengtis pirkt iš kitur, arba apsikraut per parduotuves ir dealhuntint
Sveiki, visiškai pritariu žmogaus išsakytoms mintims. Skytech puslapyje parašyta, kad užsakymai įvykdomi per 2-3 dienas. Gražiai skamba, bet kaip toli nuo realybės. Kalba apie labiausiai einamas prekes. Jei pabandysi pasiteirauti anksčiau, tai būtinai bus pabrėžta, kad dar gi nepraėjo tos 3 dienos. Bet jei prekės negauni ir visą darbo savaitę, tai niekas tikrai nepraneš kada ji bus. Tada jau kalti tiekėjai, vežėjai ir dar visokios mistinės aplinkybės. Aš tiesiog noriu priminti, kad perku konkrečiai Skytech parduotuvėje ir man visai nerūpi kokie Jūsų partneriai nesugeba pateikti prekių. Galiausiai, rašykite kitus prekių pristatymo terminus. Bet tada konkurentai gali atrodyti spartesni.
Apie garantinio aptarnavimo terminus 100% teisus. Gali elementaraus kietojo disko arba SSD pakeičiant laukti ir daugiau nei mėnesį. Ir Skytech vadybininkams tai atrodo visai normalu.
Atskira tema turėtų būti ir daugelio prekių normalių techninių duomenų nebuvimas.
Bet kai pasiteiravus vadybininko, kodėl šis kelis kartus iš eilės (pusdienį) nekelia ragelio, o paskui neperskambina, sulauki arogantiško atsakymo, jog Skytech nepriimta perskambinti (kas reiškia, tau reikia, tu ir ieškok manęs). Pasijunti lyg pats norėtum jam ką parduoti, o ne iš jo pirkti. Norisi paklausti, ar tai tikrai tokia įmonės pozicija? Ar jau tikrai neturite konkurentų arba keli tūkstančiai eurų per mėnesį Jums nereikalingi?
Atsakyti
antanas 2018-01-18 20:46:13
Isties nusivyliau skytech. Visa gyvenima pirkau vien tik is sios parduotuves manydamas kad ji geriausia.neisimtis ir pries kaledas nusipirkau kompo bijodamas kad po nauju metu ram kainos dar labiau kils. Uz dalis sumokejau 2000eur~ Pirma karta per daug metu prireike garantinio aptarnavimo iskart po savaites nuo nusipirkimo sugedo vaizdo korta msi 1080ti trio (nustojo suktis ventiliatoriai) nunesiau iskart i garantini sako ateik po nauju dabar eiles. Atejau kaip ir liepe po nauju atidaviau korta. Siandien gavau zinute kad mano korta sutvarkyta is rokiskio vaziavau i kauna atsiimti kortos. O pasirodo ju garantinis aptarnavimas nesutvarke menkiausios problemos su ventiliatoriai o pakiso kita korta kuri man nepatiko iskart. pasakiau kad nenoriu sitos kortos ir sutinku palaukti menesi kita kol gaus panasia i mano, suprantu dabar krize su tom vaizdo kortom del "mineriu", jie iskart pasake arba pasiemi sita korta arba atiduosim pinigus uz kuriuos tu jokios kitos kortos nenusipirksi nes dabar pakilusios kainos ir liksi ant ledo. Paprasiau kad pakeistu i kitos firmos bet su 3ventiliatoriais nes sita hibridine ir jai reikia vandens ausinimo sistemos kurios as neturiu del to jos temperatura labai greitai pakila iki >85c jie atsisake tai padaryt ir vel sako dziaukis kad gavai korta.
Sveiki, Antanai,

dėkojame už atsiliepimą ir labai atsiprašome, jei kolegų bendravimo tonas buvo netinkamas. Pasistengsime šią klaidą ištaisyti.
Dėl pačios situacijos, tai turime patikslinti, kad prekių garantinį aptarnavimą atlieka gamintojų autorizuoti techniniai centrai. Šiuo atveju, Jūsų vaizdo plokštė buvo pakeista į galingesnę ir apie 80 eur. brangesnę kortą. Taip buvo tikimasi, kad Jūs liksite patenkintas. Kitas variantas yra tik nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir grąžinti už plokštę sumokėtus pinigus. Šiuo metu gamintojo servisas siūlo būtent tokias situacijos sprendimo galimybes. Salono darbuotojai bandė Jums patarti kaip naudingiau elgtis, dėl šiuo metu rinkoje susidariusios situacijos. Apgailestaujame, kad Jus nuvylėme.
Jei pageidaujate, galime geriau grąžinti sumokėtus pinigėlius, tik susisiekite su mumis ir informuokite apie savo sprendimą.
Atsakyti
Perku keleta metu ir pamažu pastebiu kai jusu aptarnavimo kokybe vis mažėja, kainos nebe atitinka realybes, daug kartu pastebėjau kai pas jus kainos kurkas didesnes nei pas kitus pardavėjus o paklausus kodėl atsakot kad mažiausiai ką galit pasiūlyt, bet po to magiškai greičiau nei per para kaina susilygina su kita parduotuve, pagalbos kontaktas dažniausiai nežino kada bus numatomas pristatymas, bet tada vėl preke magiškai atsiranda greičiau nei po paros. Garantinis irgi išsitempė, ankščiau susisukdavo kažkur per dvi savaites, paskutinis garantinis košmaras buvo ilgiau nei mėnuo, paskutinėm savaitėm iš vis ignoruot pradėjo, dar ir laidas dingo po garantinio (pasiūlė kita tai dėl to nepykstu). Su pristatymu irgi ne kažkas pasidarė kaip kada greit kai kada savaite ar daugiau laukt reikia, kaikuriu svarbiu prekių aprašymai neparašyti iki galo dėl kuriu kyla labai neaišku ar reikia jos ar ne, kalbu apie evo 212 aušintuvus, kuriems nereikia am4 upgrade kito nes jau pradėjo normaliai gamint kad out of the box supportintu, kas galėtu but parašyta prie jo kad jam nereikia upgrade kito. Kalbant apie pristatymą kiek prisimenu prieš 2 metus čia, šituose rekvizituose pats skytechas sakė kad kuria planus apie pristatymą į pašto matus omniva lpexpess. Supračiau dar imant per kurjeri kad suteiktu nuo duru iki duru garantini... Na čia tik mano nuomonė nieko nepadarysi kai kitu parduotuvių standartai dar žemesni tai renkamės iš to ko turim... Smagu kad reklamuojates per "justspexus" ir jo išpustas neneutralias apžvalgas. Teks pradėt stengtis pirkt iš kitur, arba apsikraut per parduotuves ir dealhuntint
Atsakyti
Isties nusivyliau skytech. Visa gyvenima pirkau vien tik is sios parduotuves manydamas kad ji geriausia.neisimtis ir pries kaledas nusipirkau kompo bijodamas kad po nauju metu ram kainos dar labiau kils. Uz dalis sumokejau 2000eur~ Pirma karta per daug metu prireike garantinio aptarnavimo iskart po savaites nuo nusipirkimo sugedo vaizdo korta msi 1080ti trio (nustojo suktis ventiliatoriai) nunesiau iskart i garantini sako ateik po nauju dabar eiles. Atejau kaip ir liepe po nauju atidaviau korta. Siandien gavau zinute kad mano korta sutvarkyta is rokiskio vaziavau i kauna atsiimti kortos. O pasirodo ju garantinis aptarnavimas nesutvarke menkiausios problemos su ventiliatoriai o pakiso kita korta kuri man nepatiko iskart. pasakiau kad nenoriu sitos kortos ir sutinku palaukti menesi kita kol gaus panasia i mano, suprantu dabar krize su tom vaizdo kortom del "mineriu", jie iskart pasake arba pasiemi sita korta arba atiduosim pinigus uz kuriuos tu jokios kitos kortos nenusipirksi nes dabar pakilusios kainos ir liksi ant ledo. Paprasiau kad pakeistu i kitos firmos bet su 3ventiliatoriais nes sita hibridine ir jai reikia vandens ausinimo sistemos kurios as neturiu del to jos temperatura labai greitai pakila iki >85c jie atsisake tai padaryt ir vel sako dziaukis kad gavai korta.
Atsakyti
Negaliu nieko blogo pasakyti, kartais kiek sunku prisiskambinti :) bet manau del dideliu darbo apimciu.
Taigi dedu dideli pliusa vadybininkui Simonui, operatyviai atsako i iskilusius klausimus. Info teisinga, reikalui esant uzsakymas greitai atsaukiamas, bei pinigai grazinami ta pacia diena. Manau patys zmones turetu labiau naudotis savo galva ir pries perkant pasidometi tiesiai pas vadybininka ar preke yra, kada ji bus. Gausite visus reikiamus atsakymus ir nereikes veliau cia verkti :) Zmones bukit protingesni, o si imone dirba tikrai puikiai ! +
Atsakyti
rasa 2018-01-11 15:00:15
Numeriukas 750505 - jau gavom atsakymą, kad "užsakymo vykdymas vėluoja dėl to, kad tiesiog yra renkama nauja partija, ji šiuo metu jau yra testuojama" ir pažadą užsakymą įvykdyti "artimiausiu metu".. Aišku, pasakymas "artimiausiu metu" nelabai guodžiantis - Kukuraitis irgi žadėjo, kad spis veiks artimiausiu metu, bet... :) Tiesa, ką ten testuoja? Prieš metus jau pirkome pas jus kompiuterį, tada tai tebuvo detalių rinkinys, kurį vaikas pats susistatė - ar dabar atvešit jau surinktą kompiuterį?
Sveiki, Rasa,

Jūsų užsakytas Ice Dragon kompiuteris prieš šventes buvo itin populiarus ir jų šiuo metu nebelikę, todėl išties renkama nauja partija. Galbūt praeitą kartą pirkote detalių rinkinuką savarankiškam susirinkimui, šįkart tai pilnai surinktas kompiuteris. Mes juos testuojame išties atsakingai, kad nebūtų jokių trikdžių Jums juo naudojantis :) Prašome kantrybės ir kelių dienų bėgyje jau galėsite naudotis naujuoju įrenginiu.
Atsakyti
SKYTECH.LT 2018-01-11 12:26:21
Sveiki, gal galite parašyti savo užsakymo numeriuką?
Iš anksto dėkojame :)
Numeriukas 750505 - jau gavom atsakymą, kad "užsakymo vykdymas vėluoja dėl to, kad tiesiog yra renkama nauja partija, ji šiuo metu jau yra testuojama" ir pažadą užsakymą įvykdyti "artimiausiu metu".. Aišku, pasakymas "artimiausiu metu" nelabai guodžiantis - Kukuraitis irgi žadėjo, kad spis veiks artimiausiu metu, bet... :) Tiesa, ką ten testuoja? Prieš metus jau pirkome pas jus kompiuterį, tada tai tebuvo detalių rinkinys, kurį vaikas pats susistatė - ar dabar atvešit jau surinktą kompiuterį?
Atsakyti
rasa 2018-01-10 17:07:34
Labai vėluoja užsakymas - buvo parašyta kad pristatys per 3-4 dienas. Apmokėjome iškart, bet praėjo jau 13 dienų ir nei žinutės. Užsakymo būklė "Vykdoma" ir neaišku kiek laiko dar bus "Vykdoma" ir kur tas mūsų kompiuteris bastosi. Paklausus per "pranešimus" apie pristatymo laiką tyla, nors į kitus klausimus, nesusijusius su pristatymo laiku, atsakinėja.
Sveiki, gal galite parašyti savo užsakymo numeriuką?
Iš anksto dėkojame :)
Atsakyti
Labai vėluoja užsakymas - buvo parašyta kad pristatys per 3-4 dienas. Apmokėjome iškart, bet praėjo jau 13 dienų ir nei žinutės. Užsakymo būklė "Vykdoma" ir neaišku kiek laiko dar bus "Vykdoma" ir kur tas mūsų kompiuteris bastosi. Paklausus per "pranešimus" apie pristatymo laiką tyla, nors į kitus klausimus, nesusijusius su pristatymo laiku, atsakinėja.
Atsakyti
SKYTECH.LT 2017-12-12 13:08:28
Ryti, galbūt gavote ne tą prekę. O ar keisti, ar grąžinti, tai jau Jūsų pasirinkimas.
Susisiekite su mumis.
Taip noreciau gražinti preke ir parasiau tuo emailu kuriuo noredete.O preke kaip matau yra ta pati.
Atsakyti
Rytis 2017-12-12 12:32:37
Tai bet man preke netiko pagal centimetrus tai, kad ir pakeistumet prekę man netiktu pagal ismatavimus.
Ryti, galbūt gavote ne tą prekę. O ar keisti, ar grąžinti, tai jau Jūsų pasirinkimas.
Susisiekite su mumis.
Atsakyti
SKYTECH.LT 2017-12-12 12:23:22
Sveiki, Ryti,

dėl gautos ne tos prekės arba nekokybiškos prekės, prašome, susisiekite su mūsų vadybininkais el. paštu pagalba@skytech.lt. Grąžinimą suderinti ne mūsų valdomose svetainėse, deja, galimybės nėra.
Atsiprašome už nepatogumus. Prekė tikrai bus pakeista.
Tai bet man preke netiko pagal centimetrus tai, kad ir pakeistumet prekę man netiktu pagal ismatavimus.
Atsakyti
Rytis 2017-12-12 10:06:38
Labas rytas ana savaite nusiunčiau pinigus už kėdę "Arozzi Verona 229 eur ".Vakar vakare gavau ja, ir kai sudėjau kėdę ji buvo brokuota vienoi vietoi tai ipjauta.Na galvojau dzin, bet kas blogiausia kad pagal skytech puslapio specifikacija tai išmatavimus visai ne tokia kėde.Skytech psl rodo sedynės plotis 46cm o kai išmatavau rodo 39cm..Paskui puslapis rodo kai nori sedyne pakelt i aukštį rodo nuo 42-50cm, o išmatavimus tikrus 50-54cm man per didelė yra.Norėčiau susigražint pinigus už preke.Neturiu nieko blogo, bet esu nepatenkintas kad pagal išmatavimus visai ne tokia kėde gavau.Jeigu reikia galiu atsiust nuotrauka broko.
Sveiki, Ryti,

dėl gautos ne tos prekės arba nekokybiškos prekės, prašome, susisiekite su mūsų vadybininkais el. paštu pagalba@skytech.lt. Grąžinimą suderinti ne mūsų valdomose svetainėse, deja, galimybės nėra.
Atsiprašome už nepatogumus. Prekė tikrai bus pakeista.

Taip pat rekomenduojame

Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.lt

Adresas: Savanorių pr. 213, LT-50182 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; vaizdo stebėjimo sistemos; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
1A.LT
Internetinė parduotuvė www.1a.lt

Adresas: Naujakiemio g. 6, LT-08314 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; vaizdo stebėjimo sistemos; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kodėl rinktis internetinę parduotuvę 1a.lt? Didžiulis pasirinkimas, puikus klientų aptarnavimas, žemos kainos – visa tai internetinėje parduotuvėje 1a.lt! • 100% duomenų saugumas apsiperkant - 1a.lt Internetinė parduotuvė naudoja SSL sertifikatą, garantuojantį duomenų šifravimo autentiškumą, tokiu būdu apsaugojant...
DIRECTO
Adresas: J. Balčikonio g. 9, LT-08318 Vilnius.
Veiklos sritys: informacijos teikimas; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; konsultacijų paslaugos.
Esame verslo valdymo sistemos „Directo“ platintojas ir diegėjas Lietuvoje. „Directo“ sistema apima tokius modulius kaip finansai, sandėlis, pirkimai, pardavimai, CRM, žmogiškieji ištekliai, projektų valdymas, elektroniniai dokumentai, darbo laiko apskaita, gamyba. Mūsų siekis – padėti klientams rasti optimizuotą ir...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kitąmet į ES šalis skambinsime pigiau
Kitąmet į ES šalis skambinsime pigiau 11-15 07:53
Europos Parlamentas (EP) trečiadienį patvirtino atnaujintas telekomunikacijų taisykles, pagal kurias skambučiai į kitas ES šalis atpigs jau kitąmet. Be to, valstybės įpareigotos sparčiau diegti 5G...
Po nauju rūbu – sena idee fixe
Po nauju rūbu – sena idee fixe 11-14 22:08
Valdantieji garsiai nebekalba apie ketinimą steigti valstybinį banką, tačiau kita jų iniciatyva nedaug nutolo nuo pirminio sumanymo: kirbanti idee fixe (įkyri mintis) tiesia kelią iš esmės tam...
Už baltąjį trumą nepagailėjo 85.000 Eur
Už baltąjį trumą nepagailėjo 85.000 Eur 11-14 19:17
Šiuo metu Italijos Pjemonto regione vykstančioje Tarptautinėje Albos baltųjų trumų mugėje 850 g svorio baltasis trumas parduotas už 85.000 Eur. Surengtame labdaringame aukcione jį įsigijo pirkėjas...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ką manote apie ekonominę krizę?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Manchester United 21,80 +3,22%
Symantec 22,36 +2,33%
Avon 2,03 +1,50%
Facebook 144,22 +1,45%
Nasdaq 85,89 -3,11%
General Electric 8,32 -3,37%
Humana 320,41 -4,09%
Macy's 33,22 -7,18%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (JAV) 3,29 +10,03%
Benzinas 2,03 -2,87%
Anglis 108,73 -4,76%
Sidabras 14,60 +2,31%
Auksas 1215,39 +1,42%
Dyzelis 2,33 +3,56%
Apelsinai 0,75 -6,25%
Varis 6219,59 +2,79%