VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Skytech.lt

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę UAB "Skytech.lt"

Atsiliepimai apie UAB "Skytech.lt"

Dextera
Parašyk savo nuomonę apie UAB "Skytech.lt"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Sveiki, Mantai,
matome, kad Jūsų užsakytos prekės nėra, jos taip ir neatvyko į tiekėjo sandėlį, kaip buvo planuota, dėl to Jums buvo grąžinti pinigai. Kaina svetainėje automatiškai transliuojama iš tiekėjo sistemos. Tiekėjas laukia naujos siuntos, tačiau šiuo metu nėra jokių, net preliminarių prekės gavimo datų.
Atsakyti
Gegužės 6 užsisakiau laptopą (312eu). Prekės pristatymas gegužės 28 - ok, palauksiu. Gegužės 22 gaunu žinutę, kad parduota paskutinė šio modelio prekė, gali grąžinti pinigus. Ok, grąžins pinigus. Tik tiek, kad lygiai ta pati prekė (81hn00nfmh) vėl įdėta e-shop'e, tik dabar jau ne 312eu, bet 338eu. Dabar taip ir naišku, išdūrinėja čia mane ar kaip. Ar vėl užsakyt tą kompą +26eu ir po nepilno mėnesio vėl laukti žinutės, kad sorry, išsirinkite kitą prekę ir vėl mėnesį palaukit. Anksčiau (5 užsakymai) kaip ir nebuvę problemų, bet šitas kartas nesamoningas kažkoks.
Atsakyti
Sveiki, Tadai,

labai atsiprašome ir apgailestaujame, kad Jus nuvylėme. Išties, karantino metu pasitaiko kiek daugiau, nei įprasta prekių vėlavimų. Ir dar ta nelemta vagystė, apie kurią turbūt skaitėte ir spaudoje : (
Stengiamės, kad tokių atvejų nebūtų, bet kas nedirba, tas neklysta.
Šįkart pinigus Jums jau grąžinome, bet tikimės, kad ateityje dar pamėginsite suteikti mums šansą :)
Atsakyti
Nusprendžiau nusipirkti visas vienam stacionariam kompiuteriui surinkti reikalingas detales (iš viso 10) iš Skytech.lt, kurie reklamuoja apie 3-4d.d. trunkantį prekių pristatymą. Visas mano užsakytas prekės Skytech turėjo sandėlyje po kelis vienetus (ar bent jau taip rodė jų internetinė parduotuvė).

Gegužės 9d. (šeštadienis) atlikau užakymą ir iš karto apmokėjau. Pirmoji darbo diena po apmokėjimo buvo gegužės 11 (pirmadienis). Tądien užsakymo statusas pasikeitė į "vykdomas", o mane Skytech informavo, jog vienos užsakytos prekės nebeturi. Nusprendžiau nebeturimą prekę pakeisti kita.
Gegužės 13d. (trečiadienis) vėl esu informuotas Skytech, kad dėl vagystės tiekėjų sandėlyje, vienos prekės naują siuntą gaus tik gegužės 29-30 d. Nusprendžiau ir šią prekę pakeisti kita.
Gegužės 19d. (antradienis) gaunu dar vieną žinutę iš Skytech. Dar vienos prekės nebeturi, o nauja partija atvyks preliminariai gegužės 28-29d.

Gegužės 11d. jau matydami užsakymą, tik gegužės 19d. pagaliau sugalvojo susigrizbti, jog trečios prekės neturi ir negali pristatyti. Aišku, dabar yra gegužės 19d. ir neaišku kiek dar kartų būsiu informuotas apie vis nebeturimas užsakytas ir jau apmokėtas prekes.

Išvadas pasidarykit patys...
Atsakyti
Gintaras 2020-05-13 11:52:14
Skytech. "Kitoks požiūris" (įmonės devizas atspausdintas ant negarantinio remonto kvito)
2020.04.29 palikau negarantiniam remontui nešiojamąjį kompiuterį (išlūžo maitinimo laido įjungimo lizdas). Darbuotojas, su kuriuo bendravau, pasakė, kad remontas gali trukti nuo kelių dienų iki savaitės, priklausomai koks gedimas ir kaip greitai gaus reikalingas detales sutvarkymui. Ir, jei remontas kainuos daugiau kaip 40€, būtinai paskambins. Taip ir sutarėm.
Praleistą skambutį iš Skytech radau gegužės 07 d. vakare. Skambinta man buvo 14.48. Paskambinti nebuvo prasmės, nes darbo dieną buvo pasibaigusi, be to tikėjausi, kad kitą dieną man paskambins vėl. Nepaskambino. Gegužės 11 d. skambinu pats. Dviem numeriais, nurodytais kvite. Niekas neatsiliepia. Po pusvalandžio (~11 val.) bandau vėl. Šį kartą pasiseka. Paaiškinu dėl ko skambinu. Išgirstu atsakymą : "mes jums skaminome, neatsiliepėte". Ok, nepamelavo, bet tikėjausi normalesnio požiūrio į klientą ir bent jau dar 1 skambučio, nes juk maža kas būna, dėl ko nevisada atsiliepti. Bet kalbamės toliau. Sužinau, kad reikia keisti lizdą (kainuos 40€) ir atlikti profilaktiką, t.y. užtepti termopastos (20€). Dėl lizdo sutinku, dėl pastos ne, nes mokėti 20€ už kelis pastos, kurios tūbelė kainuoja apie porą eurų, gramus nematau reikalo. Darbuotojas pasako, kad "pažiūrės su meistru" ir tą pačią ar kitą dieną paskambins. Šiandien jau gegužės 13 d. vidurdienis, bet skambučio nesulaukiau. Skambinau pats - niekas neatsiliepia.
Štai tokia istorija su Skytech, kuri skelbiasi turinti "kitokį požiūrį". Išvadas pasidarykite patys.
Sveiki, Gintarai,
Labai atsiprašome, kad užtrukome. Jūsų kompiuteris jau suruoštas su atsiprašymo dovanėle.
Atsakyti
Skytech. "Kitoks požiūris" (įmonės devizas atspausdintas ant negarantinio remonto kvito)
2020.04.29 palikau negarantiniam remontui nešiojamąjį kompiuterį (išlūžo maitinimo laido įjungimo lizdas). Darbuotojas, su kuriuo bendravau, pasakė, kad remontas gali trukti nuo kelių dienų iki savaitės, priklausomai koks gedimas ir kaip greitai gaus reikalingas detales sutvarkymui. Ir, jei remontas kainuos daugiau kaip 40€, būtinai paskambins. Taip ir sutarėm.
Praleistą skambutį iš Skytech radau gegužės 07 d. vakare. Skambinta man buvo 14.48. Paskambinti nebuvo prasmės, nes darbo dieną buvo pasibaigusi, be to tikėjausi, kad kitą dieną man paskambins vėl. Nepaskambino. Gegužės 11 d. skambinu pats. Dviem numeriais, nurodytais kvite. Niekas neatsiliepia. Po pusvalandžio (~11 val.) bandau vėl. Šį kartą pasiseka. Paaiškinu dėl ko skambinu. Išgirstu atsakymą : "mes jums skaminome, neatsiliepėte". Ok, nepamelavo, bet tikėjausi normalesnio požiūrio į klientą ir bent jau dar 1 skambučio, nes juk maža kas būna, dėl ko nevisada atsiliepti. Bet kalbamės toliau. Sužinau, kad reikia keisti lizdą (kainuos 40€) ir atlikti profilaktiką, t.y. užtepti termopastos (20€). Dėl lizdo sutinku, dėl pastos ne, nes mokėti 20€ už kelis pastos, kurios tūbelė kainuoja apie porą eurų, gramus nematau reikalo. Darbuotojas pasako, kad "pažiūrės su meistru" ir tą pačią ar kitą dieną paskambins. Šiandien jau gegužės 13 d. vidurdienis, bet skambučio nesulaukiau. Skambinau pats - niekas neatsiliepia.
Štai tokia istorija su Skytech, kuri skelbiasi turinti "kitokį požiūrį". Išvadas pasidarykite patys.
Atsakyti
SKYTECH.LT 2020-04-23 07:49:53
Sveiki, Vitalijau,
nežinant užsakymo numerio, sunku komentuoti. Bet iš to, ką aprašėte, panašu, kad problema yra dėl prekių pristatymo. Karantino metu labai smarkiai išaugo siuntų bendrovių darbų apimtis ir jos nespėja susitvarkyti su siuntų srautais, dėl to, viskas smarkiai vėluoja. Ypač jei siuntos vežamos į paštomatus ar klientams į namus. Labai apgailestaujame dėl to.
Tikimės, kad siuntų tarnybos greit prisitaikys ir tokių problemų išvengsime.
Nereikia visus sunis karti ant siuntu kompaniju, pats glaudziai su jomis dirbu ir zinau kad velavimu pasitaiko viena dvi dienas, bet tikrai ne daugiau.Mano atveju buvo daugiau.Aisku gerai kad parasote ka nors, bent jau tiek.
Atsakyti
Raimonda 2020-04-23 09:19:05
Likau nusivylusi ir apgauta Klaipėdos "Skytech.lt" kolektyvo. Negerbia klientų ir jų kompetencija išvis neaiški. Jų paslaugomis tikrai nebesinaudosiu. Įstaigos vadovas turėtų susirūpinti savo kolektyvo darbo kokybe ir klientų aptarnavimo kultūra!
Pamėginsiu trumpai nupasakoti darbuotojų elgesį: 2019 m. pavasarį buvo pirktos 2 pildomos spausdintuvo kasetės (canon pixma) - juoda ir spalvota. Darbuotojas (nei vienas, nei sykį neprisistatė, tad vardų nežinau) patikino, jog jos kokybiškos, pildomos ir neuždžiūstančios. Naujos kasetės veikė. Tačiau, kai rašalas baigėsi ir rudenį vežiau jas papildyti, jie pildė jas kelias dienas vietoj žadėtos vienos, sakė paskambins, bet skambinausi pati, kad sužinot ar padarytas darbas. Parsivežus jas namo ir įdėjus juodas rašalas spausdino heroglifus, nespausdino teksto, pamaniau gal spausdintuvas apgedo, nors spalvotas rašalas veikė gerai. Tuomet nebesikreipiau, nes nežinojau tiksliai dėl ko tas juodas nespausdina, tai naudojau spalvotą, kol baigės. Buvo spausdinta su spalvotu daug nuotraukų ir teksto nemažai. Tada 2020 m. Balandį vėl vežiau tas kasetes pildyti ir tikėjaus sužinoti, kas negerai su ta juoda kasete, nes ji gi buvo nauja ir pildyta pas jų. Jie nelabai gilinosi, ką klausiau dėl tos kasetės... paėmė kasetes pildymui ir sakė papildys per dieną ir paskambins, nes klausiau kada. Įdomu dar buvo tai, jog karantino metu priėmęs kasetes asmuo ir kitas dar asmuo, kuris vėliau grąžino nedėvėjo nei kaukių, nei pirštinių, kai buvo paskelbta, jog privaloma. Taigi laukiau 2 d. ir skambinau pati, nes man reikėjo skubiai, atsiliepęs darbuotojas pasakė, kad jau tikrai papildytos kasetės, bet po minutėlės paklausęs kolegos, sako - Tai papildysim valandos bėgyje... "Kas čia per žmonių negerbimas?"
Tai atvažiavau pasiimti tų kasečių balandžio 17 d. po pietų ir kitas darbuotojas irgi be kaukės ir pirštinių padavė man kasetes ir sako - Jos pilnos. Sakau kaip gali būti pilnos, jei spausdinau nuotraukas ir tekstą?! Darbuotojas sako - tai technikas pažiūrėjo ir dar sako spausdintuvas neatpažįsta pildomų kasečių, jos tik teoriškai nepildomos. Tai sakau, ką man siūlot, juk tik 1 kartą pildytos ir jau neveikia? Darbuotojas sako - pirkit naujas. Tai kaip suprast tokį darbuotojų elgesį? Pardavinėja kasetes kaip pildomas, po to brokuotai pildo, po to dar sako, jos pilnos ir nepildomos (kai buvo su jomis spausdinta)?! Tokio atsainaus požiūrio ir melo dar reik paieškot. Bandžiau paskambinti kažkam atsakingesniam, tai Vilniuje pakėlė ragelį vadybininkas, kuris nenorėjo nieko klausytis, pasiūlė parašyti el.paštu įmonės vadovui, kurio pašto net nėra nurodyta rekvizituose. Tada perskambinau, ilgai nekėlė, o pakėlęs pasiūlė į pagalbos puslapį rašyti. Kas čia per politika tokia? Ta visa situacija suerzino mane gerokai, bet nutariau nuvykti į kitą įmonę, "Printeroje" mane išklausė, priėmė užsakymą ir patikino, jog pažiūrės, kas negerai su ta juoda kasete. Pirmadienį jau patys paskambino ir kasetės buvo papildytos, įdėjus į spausdintuvą puikiai veikia abi! Aptarnavimas pas jų malonus ir kokybiškas, ir darbuotoja buvo su kauke karantino metu. O Skytech.lt įmonei tik antikomplimentai...
Sveiki, Raimonda,
labai atsiprašome už tokį nusivylimą. Norėtume nors kiek kompensuoti šį potyrį ir padovanoti Jums naują rašalinę. Jei sutiktumėte - susisiekite su mūsų Klaipėdos regiono vadovu el. paštu marius@skytech.lt. Jis suderins detales.
Atsakyti
Likau nusivylusi ir apgauta Klaipėdos "Skytech.lt" kolektyvo. Negerbia klientų ir jų kompetencija išvis neaiški. Jų paslaugomis tikrai nebesinaudosiu. Įstaigos vadovas turėtų susirūpinti savo kolektyvo darbo kokybe ir klientų aptarnavimo kultūra!
Pamėginsiu trumpai nupasakoti darbuotojų elgesį: 2019 m. pavasarį buvo pirktos 2 pildomos spausdintuvo kasetės (canon pixma) - juoda ir spalvota. Darbuotojas (nei vienas, nei sykį neprisistatė, tad vardų nežinau) patikino, jog jos kokybiškos, pildomos ir neuždžiūstančios. Naujos kasetės veikė. Tačiau, kai rašalas baigėsi ir rudenį vežiau jas papildyti, jie pildė jas kelias dienas vietoj žadėtos vienos, sakė paskambins, bet skambinausi pati, kad sužinot ar padarytas darbas. Parsivežus jas namo ir įdėjus juodas rašalas spausdino heroglifus, nespausdino teksto, pamaniau gal spausdintuvas apgedo, nors spalvotas rašalas veikė gerai. Tuomet nebesikreipiau, nes nežinojau tiksliai dėl ko tas juodas nespausdina, tai naudojau spalvotą, kol baigės. Buvo spausdinta su spalvotu daug nuotraukų ir teksto nemažai. Tada 2020 m. Balandį vėl vežiau tas kasetes pildyti ir tikėjaus sužinoti, kas negerai su ta juoda kasete, nes ji gi buvo nauja ir pildyta pas jų. Jie nelabai gilinosi, ką klausiau dėl tos kasetės... paėmė kasetes pildymui ir sakė papildys per dieną ir paskambins, nes klausiau kada. Įdomu dar buvo tai, jog karantino metu priėmęs kasetes asmuo ir kitas dar asmuo, kuris vėliau grąžino nedėvėjo nei kaukių, nei pirštinių, kai buvo paskelbta, jog privaloma. Taigi laukiau 2 d. ir skambinau pati, nes man reikėjo skubiai, atsiliepęs darbuotojas pasakė, kad jau tikrai papildytos kasetės, bet po minutėlės paklausęs kolegos, sako - Tai papildysim valandos bėgyje... "Kas čia per žmonių negerbimas?"
Tai atvažiavau pasiimti tų kasečių balandžio 17 d. po pietų ir kitas darbuotojas irgi be kaukės ir pirštinių padavė man kasetes ir sako - Jos pilnos. Sakau kaip gali būti pilnos, jei spausdinau nuotraukas ir tekstą?! Darbuotojas sako - tai technikas pažiūrėjo ir dar sako spausdintuvas neatpažįsta pildomų kasečių, jos tik teoriškai nepildomos. Tai sakau, ką man siūlot, juk tik 1 kartą pildytos ir jau neveikia? Darbuotojas sako - pirkit naujas. Tai kaip suprast tokį darbuotojų elgesį? Pardavinėja kasetes kaip pildomas, po to brokuotai pildo, po to dar sako, jos pilnos ir nepildomos (kai buvo su jomis spausdinta)?! Tokio atsainaus požiūrio ir melo dar reik paieškot. Bandžiau paskambinti kažkam atsakingesniam, tai Vilniuje pakėlė ragelį vadybininkas, kuris nenorėjo nieko klausytis, pasiūlė parašyti el.paštu įmonės vadovui, kurio pašto net nėra nurodyta rekvizituose. Tada perskambinau, ilgai nekėlė, o pakėlęs pasiūlė į pagalbos puslapį rašyti. Kas čia per politika tokia? Ta visa situacija suerzino mane gerokai, bet nutariau nuvykti į kitą įmonę, "Printeroje" mane išklausė, priėmė užsakymą ir patikino, jog pažiūrės, kas negerai su ta juoda kasete. Pirmadienį jau patys paskambino ir kasetės buvo papildytos, įdėjus į spausdintuvą puikiai veikia abi! Aptarnavimas pas jų malonus ir kokybiškas, ir darbuotoja buvo su kauke karantino metu. O Skytech.lt įmonei tik antikomplimentai...
Atsakyti
Vitalijus 2020-04-22 18:31:02
Jei planuojate pirkti dovanu ar jums ko nors reikia greitai tai Skytech ne ta vieta kur reikia uzsakineti prekes.Prekiu galite laukti gerokai ilgiau nei Skytech deklaruoja net jei jos yra sandelyje.Gal jiems ir nieko baisaus ateiti i gimtadieni be dovanos bet man tai ne.
Sveiki, Vitalijau,
nežinant užsakymo numerio, sunku komentuoti. Bet iš to, ką aprašėte, panašu, kad problema yra dėl prekių pristatymo. Karantino metu labai smarkiai išaugo siuntų bendrovių darbų apimtis ir jos nespėja susitvarkyti su siuntų srautais, dėl to, viskas smarkiai vėluoja. Ypač jei siuntos vežamos į paštomatus ar klientams į namus. Labai apgailestaujame dėl to.
Tikimės, kad siuntų tarnybos greit prisitaikys ir tokių problemų išvengsime.
Atsakyti
Jei planuojate pirkti dovanu ar jums ko nors reikia greitai tai Skytech ne ta vieta kur reikia uzsakineti prekes.Prekiu galite laukti gerokai ilgiau nei Skytech deklaruoja net jei jos yra sandelyje.Gal jiems ir nieko baisaus ateiti i gimtadieni be dovanos bet man tai ne.
Atsakyti
Modesta 2020-04-10 17:25:15
Vienareikšmiškai paskutinis kartas, kai pirkome iš šios parduotuvės! Jeigu ką tik nusipirkta prekė (šiuo atveju telefonas) neveikia, tai tampa pačių pirkėjų problema. Parduotuvė nesutinka prekės keisti, apžiūrėti ir jos siūlymas- kreiptis į gamintojus. Visai nesvarbu, kad prekė visiškai nauja, nenaudota. Telefono net neišeina paleisti, o kaltinamas pirkėjas, kad problema yra dėl pirkėjo atliktų veiksmų. Negalioja ir tokie dalykai kaip 14d. grąžinimo terminas ir 24mėn. garantija. Nerekomenduoju!
Sveiki, Modesta,
OnePlus servisas pagal Jūsų pateiktą informaciją informavo, kad klaida yra kliento pusėje. Tiesa, vadybininkas Jums tikrai pateikė netinkamą atsakymą. Labai dėl to atsiprašome. Netrukus su Jumis susisieksime ir atsiųsime kurjerį paimti telefoną. Labai atsiprašome už nesusipratimą.
Atsakyti
Vienareikšmiškai paskutinis kartas, kai pirkome iš šios parduotuvės! Jeigu ką tik nusipirkta prekė (šiuo atveju telefonas) neveikia, tai tampa pačių pirkėjų problema. Parduotuvė nesutinka prekės keisti, apžiūrėti ir jos siūlymas- kreiptis į gamintojus. Visai nesvarbu, kad prekė visiškai nauja, nenaudota. Telefono net neišeina paleisti, o kaltinamas pirkėjas, kad problema yra dėl pirkėjo atliktų veiksmų. Negalioja ir tokie dalykai kaip 14d. grąžinimo terminas ir 24mėn. garantija. Nerekomenduoju!
Atsakyti
Dėkojame už pastabą.
Dėl asmens duomenų apsaugos reglamento, galiojančio visoje Europos Sąjungoje, asmeniniai žmonių duomenys yra neskelbiami, nepriklausomai nuo to, kokios yra asmens pareigos. Kaip ir minėjome, galite kreiptis el. paštu atsiliepimai@skytech.lt ir taip susisiekti su atsakingais asmenimis.
Atsakyti
Laba diena, Rūta,
labai atsiprašome už nepatogumus. Deja, karantino metu, esame priversti į atsiėmimo punktą įleisti tik po vieną žmogų prekei atsiimti. Taip pat, jei atsiimančio ir užsakiusio bei bei sumokėjusio žmogaus duomenys nesutampa, negalime tiesiog imti ir atiduoti užsakymo bet kam. Mes negalime žinoti, kad Jūs esate kliento žmona, tuo labiau, kad nesutampa ir pavardė, kaip pati minėjote. Šiuo atveju, apgailestaujame, tačiau darbuotojai padarė viską teisingai.
Dėl visų nusiskundimų, galite susisiekti su mumis el. paštu atsiliepimai@skytech.lt.
Dar kartelį atsiprašome ir dėkojame už kantrybę.
Atsakyti
Tomas 2020-02-10 22:08:14
Laukiu prekės jau 14 dienų ir vis jos niekas nepristatė, nors rašo, kad pristatys per 3-5 d.d. Skambini, rašai, jokio atsako negauni. Vienu žodžiu nerekomenduoju su jais turėti reikalų.
Sveiki, Tomai,
Gal galėtumėte parašyti savo užsakymo numerį? Pažiūrėsime, kur problema ir išspręsime ją.
Atsakyti
Laukiu prekės jau 14 dienų ir vis jos niekas nepristatė, nors rašo, kad pristatys per 3-5 d.d. Skambini, rašai, jokio atsako negauni. Vienu žodžiu nerekomenduoju su jais turėti reikalų.
Atsakyti
Kai imone su zodziu tech pavadinime nesugeba priimt apmokejimu kortele, tai tokiems sleptis kuo toliau. Sveikinu praradus 2k.
Atsakyti
Pirkau kompiuterį iš Skytech, esu patenkintas aptarnavimo kulrūra ir prekės kokybe
Atsakyti
Pirkau vaizdo korta kompiuteriui su kuriuo dirbu ir zaidziu, nepraejus nei 2 menesiam vaizdo kortos vintiliatoriai pradejo uzti, nunesus i garantini esu priverstas laukti 2 savaites be darbo, nes brokuotos kortos taisymo terminui pakaitines niekas neduoda.
Atsakyti
Per 7 su virš metų šioje įmonėje turėjau apie 12 visokių užsakymų. Nei karto nebuvo kažkokių nesusipratimų ar pykčių. Užsakymo terminai įvykdomi laikų, aptarnavimas geras. Su vienu užsakymu nustebino - vadybininkas paskambino, perspėjo, kad prekės pakuotė pažeista. Paklausė ar sutinku gauti tokią prekę, kad gali suteikti nuolaidėlę. Iš kart buvo pasirūpinta, kad neįvyktų kažkoks nesklandumas su klientu.
Aptarnavimas labai geras, prekių pasirinkimas labai didelis, patikimumas 99%. Sėkmės darbuose!
Atsakyti
As 2019-12-21 22:04:08
Turbut didziausia a******u kontora su kokia esu susidures, cia tik keli ju bairiai kuriuos teko patirt perkant pas juos pirma ir paskutini kart.

1. Atlikus isankstini apmokejima, po menesio staiga reikia primoket kad gautum preke uz kuria jau sumokejai
2. 2 menesius trunkantis garantinis aptarnavimas gavus visiskai neveikiancia preke (paskambinus pasiteiraut nupeza kokia visiska nesamone kad tik greiciau atsikabintum)
3. Visos uzsakytos detales buvo neveikiancios (suprantu kad kartais pasitaiko bet kai visos 3 perkamos dalys yra neveikiancos pasidaro idomu koki nurasyta slamsta jie pardavineja)
Sveiki, gal galite parašyti savo užsakymo numerį? Išsiaiškinsime, kas nutiko. Išties, skamba neįtikėtinai.
Atsakyti
Turbut didziausia a******u kontora su kokia esu susidures, cia tik keli ju bairiai kuriuos teko patirt perkant pas juos pirma ir paskutini kart.

1. Atlikus isankstini apmokejima, po menesio staiga reikia primoket kad gautum preke uz kuria jau sumokejai
2. 2 menesius trunkantis garantinis aptarnavimas gavus visiskai neveikiancia preke (paskambinus pasiteiraut nupeza kokia visiska nesamone kad tik greiciau atsikabintum)
3. Visos uzsakytos detales buvo neveikiancios (suprantu kad kartais pasitaiko bet kai visos 3 perkamos dalys yra neveikiancos pasidaro idomu koki nurasyta slamsta jie pardavineja)
Atsakyti
Nekazka 2019-12-18 13:38:13
Lankiausi vakar, po 17val. Pirkau barzdaskutę
Labai dėkojame už patikslinimą. Tikrai labai atsiprašome už nemandagų elgesį. Tikrai tikimės, kad tai kalėdų karštinė ir skubėjimas lėmė tokį darbuotojo elgesį. Norėtume įteikti Jums atsiprašymo dovanėlę. Galime ją pridėti prie kito užsakymo, arba gal tiesiog užsuksite kada pakeliui? parašykite mums el. paštu atsiliepimai@skytech.lt ir susitarsime :)
Atsakyti
SKYTECH.LT 2019-12-18 13:27:01
Sveiki,
labai dėkojame už atsiliepimą. Gal galėtumėte patikslinti, kokiu metu lankėtės ir ką įsigijote. Pabandysime atsekti situaciją.
Labai apgailestaujame, taip tikrai neturėtų būti.
Lankiausi vakar, po 17val. Pirkau barzdaskutę
Atsakyti
Nekazka 2019-12-17 21:55:20
Labai nemalonus aptarnavimas Kauno padalinyje. Atsiimant prekes ištarti buvo gal keturi žodžiai daugiausia, ir laba diena, ar viso geriausio juose tikrai nebuvo. Toks jausmas, kad čia tikrai nesi laukiamas.Tikiuosi, kad tai šventinė karštligė darbuotojams suka galvas ir tai nėra tikras skytech požiūris į klientą.
Sveiki,
labai dėkojame už atsiliepimą. Gal galėtumėte patikslinti, kokiu metu lankėtės ir ką įsigijote. Pabandysime atsekti situaciją.
Labai apgailestaujame, taip tikrai neturėtų būti.
Atsakyti
Labai nemalonus aptarnavimas Kauno padalinyje. Atsiimant prekes ištarti buvo gal keturi žodžiai daugiausia, ir laba diena, ar viso geriausio juose tikrai nebuvo. Toks jausmas, kad čia tikrai nesi laukiamas.Tikiuosi, kad tai šventinė karštligė darbuotojams suka galvas ir tai nėra tikras skytech požiūris į klientą.
Atsakyti
Atleiskit, bet paskutinį kartą į komentarą čia atsakėme liepos mėnesį. Tikrai nelaikome etato tam, kad kas kelis mėnesius atrašyti :) tačiau gauname pranešimus apie pasirodžiusius skundus ir visada stengiamės reaguoti operatyviai. Kaip ir spręsti klientų problemas visuomet stengiamės operatyviai. Dėl to taip retai ir tenka atsakinėti pasipiktinusiems.
Apgailestaujame, kad Jums nebepatinkame : (
Atsakyti
SKYTECH.LT 2019-11-27 15:46:30
Sveiki, ponas bulijone,

Deja, tačiau mes iš karto Jums siūlėme garantinį aptarnavimą ir Jūs jo atsisakėte, nes turbūt žinojote, kad gamintojas jūsų daiktus pripažins negarantiniais, juk jie sugedo dėl to, kad buvo naudojami ne pagal paskirtį. Tokių atvejų kaip Jūsų yra vienetai, dažniausiai garantiniai aptarnavimai ar grąžinimai vyksta sklandžiai ir mes per daug nesigilindami giname pirkėjo interesą taip, kaip pageidauja pirkėjas. Jei būtų taip, kaip Jūs rašote, per atsirašinėjimus į skundus neturėtume kada siuntinių klientams pakuoti ir prekių atidavinėti.
Visu pirma ne daiktus - o daikta.
Antra - VVTAT uzfiksavusi nuotraukomis, kur buvo naudojama is jusu pirkta preke. Jus speliojate ir rasote savo sapnus, o VVTAT vaziuoja ir ziuri fakta, bei priima teisingus sprendimus.
Trecia - jus uz diagnostika man paciam ir siulete susimoketi, tai liudija jusu rasliavos man. Tai uzfiksuota ir VVTAT sprendime, tai kad jus cia teisinates ir meluojate - tik zeminate save.
Matau kad netgi turite etata atsakinejimui i komentarus cia - atsakote netgi grreiciau nei klientams i paklausimus. Susimastykit gal... geda....
Atsakyti
Sveiki, ponas bulijone,

Deja, tačiau mes iš karto Jums siūlėme garantinį aptarnavimą ir Jūs jo atsisakėte, nes turbūt žinojote, kad gamintojas jūsų daiktus pripažins negarantiniais, juk jie sugedo dėl to, kad buvo naudojami ne pagal paskirtį. Tokių atvejų kaip Jūsų yra vienetai, dažniausiai garantiniai aptarnavimai ar grąžinimai vyksta sklandžiai ir mes per daug nesigilindami giname pirkėjo interesą taip, kaip pageidauja pirkėjas. Jei būtų taip, kaip Jūs rašote, per atsirašinėjimus į skundus neturėtume kada siuntinių klientams pakuoti ir prekių atidavinėti.
Atsakyti
jeigu turite pasirinkima pirkti kitur mokedami keliais eurais daugiau - siulau taip ir padaryti. Nes jeigu jums garantiniu laikotarpiu preke suges - is jusu tiesiog bus tyciojamasi ir bandoma apgauti svaidantis i reketa panasiais pasiulymais (mokamomis prekiu ekspertizemis kitoje salyje ir t.t.)
Sita imone stengiasi pazeisti visas imanomas jusu, kaip vartotojo, teises, kurias jums garantuoja istatymas.
Man teko beveik metus laiko gaisti savo laika susirasinejant su jais, teikiant skunda i VVTAT, kol galu gale po 9 menesiu priimtas sprendimas mano naudai, ir tik dabar SKYTECH privales grazinti pinigus.
VVTAT - visi inspektoriai zino kas yra SKYTECH, ir kad ju politika yra spausti klienta iki galo, ir tik kai praeinamos visos imanomos institucijos ir nelieka pasirinkimo - grazinami pinigai.
taigi, jei jums tinka toks poziuris - pirkite, o po to kovokite.
Atsakyti
Sveiki,
Noriu pagirti jūsų klientų aptarnavimo skyrių.
Svetainėje palikau užklausą dėl man reikalingos prekės su specifinėm funkcijom. Su manim susisiekė ir pateikė pasiūlymus vos per kelias valandas.
Kitos el. parduotuvės net laiško atsakyt nesugebėjo arba padrikai atsakė - susirask norimą prekę ir jos aprašymą pats.
Taip ir toliau!
Atsakyti
Alytuje maloniai padejo uz aciu
Atsakyti
Pradėsiu nuo vienintelio minuso kurį tenka patirti, - tai ne pats geriausias prekių pristatymo būdų pasirinkimas. Nes mėgstu naudotis paštomatų paslaugomis ir pasiimti daiktą pakeliu nors ir vidury nakties. Kad nereiktų darbo laiko sąskaita derinti veiksmus su kurjeriu dėl nežinia kada pasirodysiančios prekės ar lėkti specialiai tam į vienintelį mieste saloną.
O dėl viso kito galiu tik pagirti įmonę. Išdirbta, puikiai veikianti interneto svetainė, užsakymų valdymo ir būklės sekimo sistema. Geriausias Lietuvoje elektroninis prekių katalogas su patogiausia paieška pagal norimus parametrus. Katalogą seniai naudoju net ir apsipirkdamas kitur, nors pastaruoju metu jau kainos Skytech jei net ir nėra mažiausios, tai tas skirtumas toks nedidelis kad net neverta labai ieškotis kitur.
Plius malonus aptarnavimas, galimybė greitai gauti atsakymą rūpimu klausimu forume arba tiesiogiai žinute.
tam klientui Apie saloną Vilniuje
2019-09-18 21:13:52 IP 28mbvkjq
Atsakyti
Tokiu klientų kaip tamsta, nelinkiu nei vienai parduotuvėi. Iš to ką skaitau Jus gerbiamasis vis metus iš metu naudojates Skytecho paslaugomis ir esate nepatenkintas, mano patirtis visai kitokia, koks požiūris į darbuotoją toks ir į klientą. Kainos kaip ir visur kažkas pigiau, kažkas brangiau, reikia ieškoti, o garantinis taip pat tie patys servisai (skytech neatlieka garantinio aptarnavimo, juo rūpinasi autorizuoti serviso centrai arba tiekėjai).
Atsakyti
Penkdadieni uzsakiau nes.komp.Pirmadieni po pietu jau turejau namuose.Idealiame stovyje.Aciu skytech darbuotojams.Tikrai rekomenduoju.
Atsakyti
vidmantas 2019-07-23 22:25:43
Norėčiau telefono CAT S30 BLAC kaina 170 eur.Kokios įsigijimo sąlygos ir pristatymas.Su PAGARBA VIDMANTAS.
Sveiki, Vidmantai,

labai malonu. Susisiekite su mumis el. paštu pagalba@skytech.lt arba telefonu +370 700 30730 ir vadybininkai atsakys į visus Jums aktualius klausimus.
Atsakyti
Norėčiau telefono CAT S30 BLAC kaina 170 eur.Kokios įsigijimo sąlygos ir pristatymas.Su PAGARBA VIDMANTAS.
Atsakyti
Viktoras 2019-07-08 12:44:14
Sveiki, pabandžiau pirmą kart iš tos "kontoros "pirkti, tai tikrai nepatariu kitiems taip daryti
Išsirinkau šaldytuvą pagal matmenis ir parametrus tinkamą ir pagal puslapį kaina24.lt susiradau kad pigiausia skyteche ir jei užsakai į saloną 2-3 darbo dienos, tai mane tenkino, kadangi perku ne sau, o pagyvenusiai giminaitei tai paėmiau iš jos pinigus ir pasakiau kad prekė bus vėliausiai praėjusį trečiadienį, ką jai dabar sakyti nebežinau ar dar paprašyti dadėti pinigų (kaip sukčiui) ir kitur pirkti ar laukti kol jie iki žiemos atsiveš.Sumokėjau užstatą 2019-06-27 dabar 2019-07-08 ir neaišku kada gausiu nors turėjo atsivežt 2019-06-29, 30.Esu daug iš kur pirkęs, bet tik skyteche taip gavosi.Šiaip šaldytuvas ne telikas nelabai pakentėsi....
Sveiki, Viktorai,
Pirmiausia, dėkojame už Jūsų laišką. Klientų atsiliepimai labai svarbūs mūsų tobulėjimui.
Išanalizavus Jūsų užsakymo atvejį, paaiškėjo, kad situacija negera. Tokių, nors ir labai retai, bet pasitaiko.
Iš pradžių vėlavo krovinys su Jūsų preke, o kai galiausiai jis atvyko, paaiškėjo, kad prekė yra nekondicinė, t.y. buvo sugadinta transportavimo metu ir yra netinkama pardavimui. Saugodami Jūsų interesą, šiuo atveju, kaip įmanoma greičiau gražinome Jums sumokėtą 23, 59 EUR avansą. Taip pat, atsiprašydami, pasiūlėme Jums kompensaciją. Deja, nieko kito padaryti negalime, nes sudaužytos prekės tikrai Jums nevešime.
Atsakyti
Sveiki, pabandžiau pirmą kart iš tos "kontoros "pirkti, tai tikrai nepatariu kitiems taip daryti
Išsirinkau šaldytuvą pagal matmenis ir parametrus tinkamą ir pagal puslapį kaina24.lt susiradau kad pigiausia skyteche ir jei užsakai į saloną 2-3 darbo dienos, tai mane tenkino, kadangi perku ne sau, o pagyvenusiai giminaitei tai paėmiau iš jos pinigus ir pasakiau kad prekė bus vėliausiai praėjusį trečiadienį, ką jai dabar sakyti nebežinau ar dar paprašyti dadėti pinigų (kaip sukčiui) ir kitur pirkti ar laukti kol jie iki žiemos atsiveš.Sumokėjau užstatą 2019-06-27 dabar 2019-07-08 ir neaišku kada gausiu nors turėjo atsivežt 2019-06-29, 30.Esu daug iš kur pirkęs, bet tik skyteche taip gavosi.Šiaip šaldytuvas ne telikas nelabai pakentėsi....
Atsakyti
Labai gera parduotuve. Kiek perku tiek visada gaunu laiku arba netgi ir anksciau. Lb gera parduotuve, rekomenduoju.
Atsakyti
Boris 2019-06-22 17:15:17
Sveiki! Norečiau papasakoti apie Skytech interneto parduotuvę. Perku ten prekes nuo 2013-jų metu, iš viso buvo atlikti 18 užsakymų. ir dar nė karto neturejau jokių priekaištų arba nusiskundimų. Noriu dar karta padėkoti Skytech darbuotojams už puikų aptarnavimą ir palinkėti jums sėkmes !!!
Sveiki, Boris,

didelis AČIŪ Jums :)
Atsakyti
Sveiki! Norečiau papasakoti apie Skytech interneto parduotuvę. Perku ten prekes nuo 2013-jų metu, iš viso buvo atlikti 18 užsakymų. ir dar nė karto neturejau jokių priekaištų arba nusiskundimų. Noriu dar karta padėkoti Skytech darbuotojams už puikų aptarnavimą ir palinkėti jums sėkmes !!!
Atsakyti
Sveiki, Mantai,

dėkojame už atsiliepimą. Jūsų nuomonė mums yra labai vertinga.
Šiuo atveju, jau išsiaiškinome, kuris vadybininkas su Jumis bendravo, jis suprato, kad visgi suklydo ieškodamas informacijos. Tai tikrai nebuvo padaryta siekiant parduoti brangesnį diską, priešingai, mūsų komanda visuomet stengiasi pasiūlyti pigiausią įmanomą variantą pagal kliento poreikius, kuris užtikrintų kokybišką sistemos darbą.
Tikrai labai atsiprašome. Parašykite mums email su užsakymo numeriuku į atsiliepimai@skytech.lt ir įteiksime Jums atsiprašymo dovanėlę.
Atsakyti
Jau ne pirmą kompiuterį esu susirinkęs iš Skytech pirktais komponentais, visada aptarnavimas greitas ir kokybiškas. Rekomenduoju.
Atsakyti
Man taip pat viskas sekasi perkant. Skytech rinktas stacionarus kompiuteris tarnavo 6-is metus. Linkiu įmonei sėkmės!!
Atsakyti
Dėkoju Skytech! (suklydau mokėdamas per savo banką; 100 Eurų darbuotojai sugrąžino man iš karto pirmadienį, naujos savaitės) :-)
Atsakyti
Žilvinas 2019-04-04 17:46:30
Pardavinėja prekes, kurių neturi. Vieną kartą galima nurašyti atsitiktinumui, bet kai keli iš eilės, tai jau, manytina, sistema.
Sveiki, Žilvinai,
taip, mes prekiaujame prekėmis ne tik iš savo sandėlio, bet ir tiesiai iš tiekėjų sandėlių. Prie kiekvienos prekės yra nurodyta, kad matomas kiekis transliuojamas tiesiogiai iš tiekėjo sandėlių (atnaujinant tris kartus per dieną) ir, esant mažam kiekiui, prašome klientų pasitikslinti, ar prekė tikrai yra prekyboje.
Atsiprašome, jei kelis kartus nepavyko gauti Jūsų pasirinktos prekės.
Atsakyti
Pardavinėja prekes, kurių neturi. Vieną kartą galima nurašyti atsitiktinumui, bet kai keli iš eilės, tai jau, manytina, sistema.
Atsakyti
Sausio 10 d., jau po vidurnakčio, užsisakiau RAM atmintį. Kitą rytą jau buvo patvirtintas užsakymas ir informuota, kad per 2-3 d. d. galėsiu atsiimti. Tačiau savaitgali pasidomėjęs nusprendžiau, kad gali kilti suderinamumo problemų ir atmintis nefunkcionuos ar funkcionuos iš dalies. Nusprendžiau parašyti Skytech su prašymu pakeisti į kitą prekę su permokos grąžinimu. Nesitikėjau, kad mano prašymas bus išpildytas, tačiau ši įmonė įrodė, kad kliento interesai jai yra svarbūs.
Piniginė permoka buvo pervesta atgal į mano sąskaitą, o užsakymas pakoreguotas. Šiuo metu prekė pilnai funkcionuoja. Ačiū Jums už tai!

Taip pat rekomenduojame

Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.lt

Adresas: Savanorių pr. 213, LT-50182 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; vaizdo stebėjimo sistemos; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
DIRECTO
Adresas: J. Balčikonio g. 9, LT-08318 Vilnius.
Veiklos sritys: informacijos teikimas; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; konsultacijų paslaugos.
Esame verslo valdymo sistemos „Directo“ platintojas ir diegėjas Lietuvoje. „Directo“ sistema apima tokius modulius kaip finansai, sandėlis, pirkimai, pardavimai, CRM, žmogiškieji ištekliai, projektų valdymas, elektroniniai dokumentai, darbo laiko apskaita, gamyba. Mūsų siekis – padėti klientams rasti optimizuotą ir...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Žalgirio g. 114, LT-09300 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

A. Veryga savo sukurtais medaliais pagerbs dirbusius koronaviruso židiniuose
A. Veryga savo sukurtais medaliais pagerbs dirbusius koronaviruso židiniuose 05-26 19:05
Sveikatos apsaugos ministro Aurelijaus Verygos sukurti nauji apdovanojimai bus teikiami ne vien medikams, bet ir jiems padėjusiems, kitiems koronaviruso židiniuose dirbusiems asmenims.
Griežto karantino neskelbusi Švedija ekonomikos kritimo neišvengė
Griežto karantino neskelbusi Švedija ekonomikos kritimo neišvengė 05-26 18:51
Nepaisant atsisakymo įvesti griežtus apribojimus kovojant su koronavirusu, Švedija neišvengė didelio ekonominio nuosmukio ir nedarbo šuolio, skelbia "Bloomberg".
VMI ir "Sodra" nuo birželio klientams atveria skyrius
VMI ir "Sodra" nuo birželio klientams atveria skyrius 05-26 18:26
Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) ir "Sodra" pranešė, kad švelninant šalyje paskelbto karantino sąlygas, nuo birželio 1 d. atveriami gyventojų aptarnavimo padaliniai visoje Lietuvoje.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar gavote valstybės paramą karantino metu?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

CBS 40,77 +3,63%
Harley-Davidson 24,38 +3,39%
NVIDIA 361,05 +2,86%
eBay 43,45 +2,31%
Chevron 90,28 -1,91%
Citigroup 44,10 -2,00%
Macy's 5,21 -2,98%
Hasbro 66,69 -3,07%

Žaliavų kainos pasaulyje

Sidabras 15,07 +1,28%
Apelsinai 0,58 +5,45%
Dyzelis 0,88 -26,05%
Kava 3,41 +4,28%
Ryžiai 564,00 +14,17%
Varis 5057,97 -2,41%
Nafta 33,92 +1,28%
Jautiena 4,45 -0,45%