VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Skytech.lt

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę UAB "Skytech.lt"

Atsiliepimai apie UAB "Skytech.lt"

ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS
Parašyk savo nuomonę apie UAB "Skytech.lt"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Dovydai, techniškai, dar nepažeisti terminai, nes kai gamintojo servisas yra užsienyje, tada galimas iki 38 d.d. aptarnavimas (pagal garantinio aptarnavimo taisykles, 3 d. d. pirminei diagnostikai + 5 d.d. registravimui ir perdavimui servisui + 30 d.d. serviso procedūra, jei servisas užsienyje), tačiau mes davėme gamintojui laiko iki rytojaus dar pateikti mums konkrečią informaciją. Jam to nepadarius, arba matant, kad procesas truks ilgiau nei kada baigsis numatytas terminas, mes savarankiškai prisiimsime atsakomybę ir arba keisime prekę, arba grąžinsime pinigus. Kaip Jūs norėsite. Todėl labai prašome dar dieną palaukti, ir susisieksime jau su konkrečiais pasiūlymais.
Atsakyti
SKYTECH.LT 2021-01-13 19:45:52
Sveiki, Dovydai,

matome, kad nuo Jūsų RMA priėmimo praėjo jau 34 d.d. : (
Mūsų servise pirminė apžiūra užtruko, nes tuo metu Kauno serviso darbuotojai buvo izoliuoti dėl COVID-19, ir tik grįžę į darbą iškart atliko apžiūrą. Tuomet iškart perdavėme sugedusią plokštę gamintojo autorizuotam serviso centrui ir toliau galim tik laukti ir klausinėti pas juos, kas vyksta, kada bus. Deja, mums irgi ne visada atsako.
Gamintojo servisas mus vedžioja už nosies, mes pykstam ant jų, Jūs ant mūsų, ir sukamės užburtam rate.
Kas kelias dienas rašome jiems ar skambiname ir gauname tą patį atsakymą: dar neturime konkrečios datos, teks palaukti.
Mums tas irgi yra nepriimtina, ir, jei nesulauksime jokių žinių ir šią savaitę, tuomet savo iniciatyva pakeisime Jūsų plokštę nauja arba grąžinsime pinigus, kaip Jums bus patogiau ir toliau jau patys lauksim serviso žinių, kad nereiktų Jūsų laikyti.
Tikrai labai labai atsiprašome. Netrukus su Jumis susisieksime ir susitarsime, kaip geriausia uždaryti šį klausimą.
Sveiki dar kartą. Na šį savaitė jau į galą, o žinių nėra, tai reik priimt turbūt kaip faktą, jog ji išsiųsta vis dar nėra. Tai tikriausiai ir ateinančią savaitę ją gauti yra nerealu. O terminai jau ir dabar viršyti ir palaukti. Tokios pat beja pas jus nerodo kad yra sandėlyje, o jei galit pakeisti į tokios pačios kokybės daiktą, be abejo sveikintina ir puikus žestas iš jūsų pusės. Lauksiu minėto susisiekimo :)
Atsakyti
Dovydas 2021-01-13 17:43:42
Sveiki. Šiaip visada galvojau, kad daugelis pagražina atsiliepdami apie Skytech "support'ą" ar jų garantinį sakydami, kad jis labai prastas (švelniai tariant).
Iš viso per 5 metus, kaip fizinis asmuo, apsipirkau čia už 4100eurų. Manau tikrai solidi suma kaip vienam žmogui. ir nuoširdžiai visada galvojau, kad ateityje neteks keisti vietos kur vėl teks "susirinkti" naują PC ar draugui/pažįstamam parekomenduot kur vienos ar kitos prekės ieškoti ir nusipirkti. Deja...
Įvyko kompiuterio gedimas, naudojant tiesiog kažkas parūko ir išsijungė. Dar kartą įjungti nebepavyko. Sugedo... Na pasitaiko. Pasiskambinus ir pasiteiravus su kokia komplektacija jį atvežti buvo atsakyta kad užtenka įdėti į dėžę ir atvežti. Taip ir padariau, tvarkingai supakavau ir kartu su žmona atvežėme į Kauno ofisą. Kompiuteris buvo pristatytas 2020-11-23 po pietų. Paklausė kas nutiko. Supildė garantinį dokumentą, jog kompiuteris neįsijungia ir paėmus kompiuterį dar prie mūsų akių ir ausų pasakė, jog įprastai tokie gedimai sutvarkomi ~20d.d. laikotarpyje. Kaip ir viskas gana gražiai atrodė, turėčiau atgauti iki kalėdų, na blogiausiu atveju iki naujų metų. Realiai labai kantriai laukiau, nei skambinau nei trukdžiau klausimais, nesinorėjo būti įkyriu. Tiesiog neabejojau JŪSŲ darbuotojo pasakytu nuraminimu, kad per 20d.d. turėtumėt kaip ir sutvarkyt. Dienos ėjo ir kai jau kalėdos buvo ant nosies įdomumo dėlei užėjau pažiūrėt kaip ten tas tvarkymas. O ten užėjęs štai ką pamačiau: http://prntscr.com/wmo4ok. Chebra, jiem įsitikinti gedimu prireikė SAVITĖS. Ta prasme SAVAITĖS! Sekantis dalykas, galite patys matyti kaip viskas parašyta. Jums (beja ir man) gali pasirodyti, kad visą PC jie kažkur siuntė. Tačiau kaip vėliau paaiškėjo, nustatę, jog tai motininės plokštės gedimas, jie tiesiog išsiuntė motininę plokštę į ĮTC. Galiausiai Gruodžio 29d per savo gimtadienį pirmą kartą pasiteiravau @mail'u, kas mano kompiuteriui yra. Štai kokį atsakymą gavau http://prntscr.com/wmocuh. Kaip ir viskas gražu, na vėliau nei žadėjo Kaune priimantis prekes asmuo, bet jau matoma šviesa tunelio gale. Tačiau prabėga nauji metai, prabėga ir ta savaitė po jų, o žinių deja..... JOKIŲ. Praėjus savaitgaliui nusprendžiu pasiskambinti, nes pagalvojau kad čia tie raminimai tik dėl vaizdo. 2021-01-11 pasiskambinu, padiktuoju MRA numerį ir man pasako, jog motininės plokštės vis dar negavo, tik jau šį kartą tikisi gauti ŠIĄ savaitę, kas turbūt 90% akivaizdu, kad irgi bus neįgyvendinta. Žinot, įstatymiškai visoj šitoj situacijoj KOLKAS jūs dar teisūs, apart to, kad savaitę laiko pas jus PC pargulėjo nejudintas, kol sugalvojot pažiūrėt kas jam yra, nors patys parašę, kad tai atliekate per 3d.d.
Tačiau žiūrint į ateitį dėl tokio aptarnavimo praradote garantuoju ne vieną tūkstantį iš manęs, jau nekalbu ir apie artimųjų ratą. Jūsų pareiga visų pirma parašyti AIŠKIĄ informaciją: koks gedimas nustatytas, kada prekė pasiekė ĮTC, kada planuojama pataisytą/naują detalę gauti ir panašiai. Jūsų tas pasiteisinimas kur parašytas, kad kol prekė yra ĮTC, tol jūs nežinote jokios informacijos yra mažų mažiausiai juokinga. Manau tam pritars daugelis. Šiais laikais viskas yra puikiai ir operatyviai sužinoma jei tik yra noro. Deja Lietuviški verslai dažnai noro turi tik pinigus paimti, o juos iš tavęs gavus tampi nelabai įdomus.
P.S. Būtų analogiška situacija tiesiog su kokiu nors daiktu, be kurio pagyventi kurį laiką galima, tai turbūt čia ir nerašyčiau. Bet mielieji SKYTECH, mes kalbame apie kompiuterį ir tikrai ne už kelis šimtus eurų... Todėl visiems kuriems gali būti svarbu garantinis aptarnavimas, tikrai patariu čia daugiau nebeapsipirkinėt. Ačiū už dėmesį.
Sveiki, Dovydai,

matome, kad nuo Jūsų RMA priėmimo praėjo jau 34 d.d. : (
Mūsų servise pirminė apžiūra užtruko, nes tuo metu Kauno serviso darbuotojai buvo izoliuoti dėl COVID-19, ir tik grįžę į darbą iškart atliko apžiūrą. Tuomet iškart perdavėme sugedusią plokštę gamintojo autorizuotam serviso centrui ir toliau galim tik laukti ir klausinėti pas juos, kas vyksta, kada bus. Deja, mums irgi ne visada atsako.
Gamintojo servisas mus vedžioja už nosies, mes pykstam ant jų, Jūs ant mūsų, ir sukamės užburtam rate.
Kas kelias dienas rašome jiems ar skambiname ir gauname tą patį atsakymą: dar neturime konkrečios datos, teks palaukti.
Mums tas irgi yra nepriimtina, ir, jei nesulauksime jokių žinių ir šią savaitę, tuomet savo iniciatyva pakeisime Jūsų plokštę nauja arba grąžinsime pinigus, kaip Jums bus patogiau ir toliau jau patys lauksim serviso žinių, kad nereiktų Jūsų laikyti.
Tikrai labai labai atsiprašome. Netrukus su Jumis susisieksime ir susitarsime, kaip geriausia uždaryti šį klausimą.
Atsakyti
Tavo vardas ir tavo įmonė 2021-01-13 17:04:35
8 700 30730 neina prisiskambinti į šitą kontorą, yra pilna kitų įmonių su kuriomis geriau turėti reikalų. Užsakymas vykdomas rašo, nors vėluoja 10 dienų siunta. Komentarai viską ir parodo apie aptarnavimo kokybę.
Sveiki,
Dėkojame už pranešimą, gal galite patikslinti užsakymo numerį? Atsiprašome, kad nepavyko prisiskambinti, šiuo metu turime itin išaugusius lankytojų srautus, pasitaiko, kad nespėjame visiems atsiliepti. Labai prašome kreiptis el. paštu pagalba@skytech.lt, arba rašyti pranešimą užsakyme.
Dėl komentarų, išties, per daugiau nei dešimt veiklos metų išties esame sulauke įvairių komentarų, tačiau kaip matosi, į visus reaguojam ir visus stengiamės spręsti. Vengiam populiariosios komentarų trynimo praktikos, nes stengiamės problemas verčiau spręsti, o ne jas slėpti :)
Atsakyti
Sveiki. Šiaip visada galvojau, kad daugelis pagražina atsiliepdami apie Skytech "support'ą" ar jų garantinį sakydami, kad jis labai prastas (švelniai tariant).
Iš viso per 5 metus, kaip fizinis asmuo, apsipirkau čia už 4100eurų. Manau tikrai solidi suma kaip vienam žmogui. ir nuoširdžiai visada galvojau, kad ateityje neteks keisti vietos kur vėl teks "susirinkti" naują PC ar draugui/pažįstamam parekomenduot kur vienos ar kitos prekės ieškoti ir nusipirkti. Deja...
Įvyko kompiuterio gedimas, naudojant tiesiog kažkas parūko ir išsijungė. Dar kartą įjungti nebepavyko. Sugedo... Na pasitaiko. Pasiskambinus ir pasiteiravus su kokia komplektacija jį atvežti buvo atsakyta kad užtenka įdėti į dėžę ir atvežti. Taip ir padariau, tvarkingai supakavau ir kartu su žmona atvežėme į Kauno ofisą. Kompiuteris buvo pristatytas 2020-11-23 po pietų. Paklausė kas nutiko. Supildė garantinį dokumentą, jog kompiuteris neįsijungia ir paėmus kompiuterį dar prie mūsų akių ir ausų pasakė, jog įprastai tokie gedimai sutvarkomi ~20d.d. laikotarpyje. Kaip ir viskas gana gražiai atrodė, turėčiau atgauti iki kalėdų, na blogiausiu atveju iki naujų metų. Realiai labai kantriai laukiau, nei skambinau nei trukdžiau klausimais, nesinorėjo būti įkyriu. Tiesiog neabejojau JŪSŲ darbuotojo pasakytu nuraminimu, kad per 20d.d. turėtumėt kaip ir sutvarkyt. Dienos ėjo ir kai jau kalėdos buvo ant nosies įdomumo dėlei užėjau pažiūrėt kaip ten tas tvarkymas. O ten užėjęs štai ką pamačiau: http://prntscr.com/wmo4ok. Chebra, jiem įsitikinti gedimu prireikė SAVITĖS. Ta prasme SAVAITĖS! Sekantis dalykas, galite patys matyti kaip viskas parašyta. Jums (beja ir man) gali pasirodyti, kad visą PC jie kažkur siuntė. Tačiau kaip vėliau paaiškėjo, nustatę, jog tai motininės plokštės gedimas, jie tiesiog išsiuntė motininę plokštę į ĮTC. Galiausiai Gruodžio 29d per savo gimtadienį pirmą kartą pasiteiravau @mail'u, kas mano kompiuteriui yra. Štai kokį atsakymą gavau http://prntscr.com/wmocuh. Kaip ir viskas gražu, na vėliau nei žadėjo Kaune priimantis prekes asmuo, bet jau matoma šviesa tunelio gale. Tačiau prabėga nauji metai, prabėga ir ta savaitė po jų, o žinių deja..... JOKIŲ. Praėjus savaitgaliui nusprendžiu pasiskambinti, nes pagalvojau kad čia tie raminimai tik dėl vaizdo. 2021-01-11 pasiskambinu, padiktuoju MRA numerį ir man pasako, jog motininės plokštės vis dar negavo, tik jau šį kartą tikisi gauti ŠIĄ savaitę, kas turbūt 90% akivaizdu, kad irgi bus neįgyvendinta. Žinot, įstatymiškai visoj šitoj situacijoj KOLKAS jūs dar teisūs, apart to, kad savaitę laiko pas jus PC pargulėjo nejudintas, kol sugalvojot pažiūrėt kas jam yra, nors patys parašę, kad tai atliekate per 3d.d.
Tačiau žiūrint į ateitį dėl tokio aptarnavimo praradote garantuoju ne vieną tūkstantį iš manęs, jau nekalbu ir apie artimųjų ratą. Jūsų pareiga visų pirma parašyti AIŠKIĄ informaciją: koks gedimas nustatytas, kada prekė pasiekė ĮTC, kada planuojama pataisytą/naują detalę gauti ir panašiai. Jūsų tas pasiteisinimas kur parašytas, kad kol prekė yra ĮTC, tol jūs nežinote jokios informacijos yra mažų mažiausiai juokinga. Manau tam pritars daugelis. Šiais laikais viskas yra puikiai ir operatyviai sužinoma jei tik yra noro. Deja Lietuviški verslai dažnai noro turi tik pinigus paimti, o juos iš tavęs gavus tampi nelabai įdomus.
P.S. Būtų analogiška situacija tiesiog su kokiu nors daiktu, be kurio pagyventi kurį laiką galima, tai turbūt čia ir nerašyčiau. Bet mielieji SKYTECH, mes kalbame apie kompiuterį ir tikrai ne už kelis šimtus eurų... Todėl visiems kuriems gali būti svarbu garantinis aptarnavimas, tikrai patariu čia daugiau nebeapsipirkinėt. Ačiū už dėmesį.
Tavo vardas ir tavo įmonė
2021-01-13 17:04:35 IP 65hihogm
Atsakyti
8 700 30730 neina prisiskambinti į šitą kontorą, yra pilna kitų įmonių su kuriomis geriau turėti reikalų. Užsakymas vykdomas rašo, nors vėluoja 10 dienų siunta. Komentarai viską ir parodo apie aptarnavimo kokybę.
Atsakyti
Sveiki, Aivarai,
dar kartelį, apgailestaujame, kad Jus nuvylėme. Mes visais būdais bandėme iš Jūsų gauti informaciją, kokį trūkumą Jūs pastebėjote ir kodėl prekė yra nekokybiška. Garantinių įsipareigojimų tinkamam vykdymui, mums būtina užfiksuoti prekės trūkumą, kitaip gamintojo įgaliotas servisas net nepriims prekės kokybės patikrai, kad nustatyti, ar gaminys atitinka gamintojo specifikaciją. Pasakymas, jog AliExpress tokios ausinės kainuoja 10 kartų pigiau nėra kokybės trūkumo nurodymas.
Taip pat, prieš tai laiške mums rašėte, kad dėjote ausines į ausis ir mėginote jas, dabar sakote, kad nedėjote. Keliskart sakėte, kad nėra trūkumų, tik nepatiko, paskui jau, kad nekokybiškos. Mes remiamės Jūsų pateikta informacija. Tačiau ji kinta ir mums sunku suprasti tikrąją situaciją.
Ir dar kartelį paminėsime, kad 14 d. grąžinimo garantija yra taikoma vartojimo sutartims, kai prekę perka vartotojas savo asmeniniams tikslams. Šią prekę pirko juridinis asmuo savo komercinei veiklai vykdyti. Tai nėra vartojimo sutartis. Dėkojame ir lauksime, kad galėtume išspręsti klausimą civiline tvarka.
Atsakyti
SKYTECH.LT 2021-01-07 11:08:44
Sveiki, Aivarai,
ausinių nenorime priimti ne todėl, kad pirko įmonė. Kaip ir rašėme Jums pateiktuose atsakymuose, į ausis kišamų ausinių negalime priimti, nes jos yra naudotos (kištos į ausis), taigi tokių negalėtume parduoti pakartotinai kaip naujų. Nepaisant to, pasiūlėme Jums priimti ausines su 20% išskaita, kurią panaudoję, bandytume parduoti ausines kaip naudotas. Ką padaryti tikimybė yra beveik lygi nuliui, nes niekas nenori pirkti naudotų ausinių, kurios jau buvo įkištos kažkam į ausis. Taigi liečiamas higienos klausimas. Mūsų pasiūlymas yra nuostolio prisiėmimas sau vien dėl gerų santykių išlaikymo.
Atleiskite, jei Jūs toks pasiūlymas netinka.
Ausinės nebuvo naudotos, o neišėmus iš dėžutės prekės yra neįmanoma apžiūrėt. Į jokias ausis niekas iš mūsų jų nekišo. Tiesiog pardavinėjate nekokybiškas prekes ir nesutinkate priimti atgal kaip reglamentuota, todėl apie jokius tolesnius santykius negalime kalbėti, po jūsų bendravimo klausimas principinis ir spręsime civiline tvarka.

Visiškai sutinku, kad tokių ausinių niekam neparduosite, nes bet kas pačiupinėjęs jų nebenorės, o ką tenkina tokios kokybės prekės, jas nusipirks Aliexpress už 15 kartų mažesnę kainą.
Atsakyti
Modestas 2021-01-13 10:27:20
Ačiū SKYTECH ir visai jos komandai! 8 metai, kaip naudojuosi jūsų paslaugomis ir galiu tik teigiamai atsiliepti apie jūsų atliekamą darbą.
Didelis AČIŪ Jums, Modestai !
Atsakyti
Ačiū SKYTECH ir visai jos komandai! 8 metai, kaip naudojuosi jūsų paslaugomis ir galiu tik teigiamai atsiliepti apie jūsų atliekamą darbą.
Atsakyti
Sveiki, Aivarai,
ausinių nenorime priimti ne todėl, kad pirko įmonė. Kaip ir rašėme Jums pateiktuose atsakymuose, į ausis kišamų ausinių negalime priimti, nes jos yra naudotos (kištos į ausis), taigi tokių negalėtume parduoti pakartotinai kaip naujų. Nepaisant to, pasiūlėme Jums priimti ausines su 20% išskaita, kurią panaudoję, bandytume parduoti ausines kaip naudotas. Ką padaryti tikimybė yra beveik lygi nuliui, nes niekas nenori pirkti naudotų ausinių, kurios jau buvo įkištos kažkam į ausis. Taigi liečiamas higienos klausimas. Mūsų pasiūlymas yra nuostolio prisiėmimas sau vien dėl gerų santykių išlaikymo.
Atleiskite, jei Jūs toks pasiūlymas netinka.
Atsakyti
Pirktas kompiuterio komplektas ir keletas smulkmenų už 850eur - iš jų 2 ausinės po 17 eur, kurios grąžintos sekančią dieną po prekių gavimo dėl baisios kokybės - tokias iš AliExpress siunčia po 1eur. Pinigų negrąžina, motyvuodami, kad pirkėjas yra įmonė, o ne fizinis asmuo.

Pažymėtina, kad įstatymai vienodi visiems ir skirtumas yra tik tas, kad įmonių interesų negina vartotojų teisių apsaugos tarnyba, kuo skytech akivaizdžiai bando piktnaudžiaut, nes matyt dauguma nesivargina ginčytis dėl 34eur ir panašių sumų, iš ko galima neblogai uždirbti.

Viso 5 metų bėgyje pirkom apie 15 kompiuterių komplektų ir priedų, o tai yra pirmas mėginimas ką nors grąžinti už Skytechui milžinišką 34eur sumą. Laimei garantinio aptarnavimo dar neprireikė, nes po tokių įspūdžių matyt net neverta tikėtis. Labai nerekomenduoju pirkt iš skytech, juolab, kad tikrai nėra pigiausi ir turėjom šiokius tokius lūkesčius kokybei, vietoj to gavom ironiškų komentarų grąžinant nekokybiškas prekes, pamirštą pristatyt klaviatūrą (be jos sunku dirbt kompiuteriu...) ir "nuostabų" susirašinėjimą siekiant kaip nors negrąžint varganų 34eur - pasprinkit. Bet civiline tvarka ieškinys vistiek bus.
Atsakyti
Audrius 2021-01-04 16:06:55
2020-12-24 diena užsakiau prekę. Prie prekės tinklalapyje nurodytos informacijos, pristatymo terminas 3-4d.d. Prekės dar negavau. Pradėjus domėtis, atsakymas - jau laukiam kurjerio. Kai pradėjau sakyti, kad jūsų informacija, pateikiama tinklalapyje nėra korektiška ir teisinga, man atrėžė:
1. Pristatymo laikas nurodytas 3-4d.d., kai prekė atsiimama pas pardavėją.
2. Gruodžio 31d. yra šventinė.
3. Kurjeriai labai apkrauti darbu ir nepaima prekių.

Kažkaip labai jau silpnai iš Skytech puses atrodo tokie pasiaiškinimai.
1. Jei terminas atsiimant iš parduotuvės - tai taip ir parašykit (puslapyje, kurį rodote savo klientui, o ne kažkur kitur), nes pristatymo terminas ir yra vienas iš svarbiausių aspektų, dėl ko pasirinkau jus.
2. Parodykit nors viena Lietuvišką kalendorių, kur Gruodžio 31d. yra šventinė diena. Jei jūsų įmonė tą dieną nedirba - galima juk informuoti.
3. Mielieji - pristatymas yra 100% jusų įmonės bėda, nes ne klientas renkasi kas ir kaip jam pristatys prekes, o jūs su kurjeriu derinatės šias sąlygas. Galų gale ta pati situacija - informuoti klientą ir padidinti pristatymo terminą nėra sudėtinga. Tiesiog būčiau pasirinkęs kita pardavėją.

Papildomai - labai nemalonus bendravimas su asmeniu, kuris konsultuoja Kaune. Trumpai, kalba tokia: nepatinka, nepirk, dabar naujų metų pradžia ir su tavo problemom nenoriu gadintis nuotaikos. Prekę gausi.
Daugiau pas jus aš nebepirksiu.
Sveiki, Audriau,
labai atsiprašome. Svetainėje nurodytas pristatymo terminas galioja ir pristatymui į namus, ir į saloną. Ir gruodžio 31d. tikrai nebuvo šventinė, šią dieną mes dirbome, tik kiek trumpiau.
Dėl kurjerių - tas tiesa.
Bet Jūs visiškai teisus, tikrai Jūsų atveju suklydome ir suvėlavome. Labai atsiprašome ir už vėlavimą, ir už nekokybišką aptarnavimą.
Padarysime viską, kad daugiau tokio aptarnavimo niekam nereiktų patirti.
Atsakyti
2020-12-24 diena užsakiau prekę. Prie prekės tinklalapyje nurodytos informacijos, pristatymo terminas 3-4d.d. Prekės dar negavau. Pradėjus domėtis, atsakymas - jau laukiam kurjerio. Kai pradėjau sakyti, kad jūsų informacija, pateikiama tinklalapyje nėra korektiška ir teisinga, man atrėžė:
1. Pristatymo laikas nurodytas 3-4d.d., kai prekė atsiimama pas pardavėją.
2. Gruodžio 31d. yra šventinė.
3. Kurjeriai labai apkrauti darbu ir nepaima prekių.

Kažkaip labai jau silpnai iš Skytech puses atrodo tokie pasiaiškinimai.
1. Jei terminas atsiimant iš parduotuvės - tai taip ir parašykit (puslapyje, kurį rodote savo klientui, o ne kažkur kitur), nes pristatymo terminas ir yra vienas iš svarbiausių aspektų, dėl ko pasirinkau jus.
2. Parodykit nors viena Lietuvišką kalendorių, kur Gruodžio 31d. yra šventinė diena. Jei jūsų įmonė tą dieną nedirba - galima juk informuoti.
3. Mielieji - pristatymas yra 100% jusų įmonės bėda, nes ne klientas renkasi kas ir kaip jam pristatys prekes, o jūs su kurjeriu derinatės šias sąlygas. Galų gale ta pati situacija - informuoti klientą ir padidinti pristatymo terminą nėra sudėtinga. Tiesiog būčiau pasirinkęs kita pardavėją.

Papildomai - labai nemalonus bendravimas su asmeniu, kuris konsultuoja Kaune. Trumpai, kalba tokia: nepatinka, nepirk, dabar naujų metų pradžia ir su tavo problemom nenoriu gadintis nuotaikos. Prekę gausi.
Daugiau pas jus aš nebepirksiu.
Atsakyti
Tikrai nenorime ginčytis, kadangi nesutapo informacija, ją patikslinome, tik tiek.
Atsiprašome, stengiamės kiek įmanydami mandagiau apsiginti ir niekur niekuo Jūsų nekaltinam ir neturim tokių tikslų. Priešingai, prieš atsiimant užsakymą pridėjome Jums porą saldžių dovanėlių, kad būtų smagiau. Ir dar kartą linkime gražių švenčių bei geresnių 2021-ųjų.
Atsakyti
SKYTECH.LT 2020-12-30 15:23:57
Jurgita, norime patikslinti, kad mūsų sistema fiksuoja informaciją, kuri yra rodoma klientui, jo užsakymo sudarymo metu. Ši informacija mums būtina, kad patys galėtume kontroliuoti savo darbo kokybę. Tad turime tikslius svetainės išrašus su tuo, ką matėte Jūs, dedant prekes į krepšelį. Galbūt galėjote žiūrėti dar kitas prekes ir dėl to kilo nesusipratimas?
Bet kuriuo atveju, šiuo metu, Jūsų užsakymas jau paruoštas atsiimti ir išsiuntėme Jums informacinę SMS apie tai. Taigi, prekės buvo suruoštos per 6 d.d. Telpant į nurodytus terminus. O prekė, kuriai buvo rodomas 3-4 d.d. terminas buvo paruošta, kaip minėjome, dar 21 d., tačiau, kadangi tai susijusios prekės, ko gero, nebūtų buvę prasmės kabelį važiuoti pasiimti atskirai. Apgailestaujame, kad pasirodė, jog vėluojame. Ir karantino metu to tikrai pasitaiko. Bet Jūsų užsakymo atveju, spėjome prekes paruošti anksčiau nei baigėsi tam numatytas laikas. Dar kartelį dėkojame Jums ir linkime gero naudojimo bei gražių naujųjų metų.
iki šiol niekada nedariau "screen print" kiekviena kart po užsakymo, ir.. (stebuklai) prekeis ateidavo lygiai tada, kai buvo pažadėta. su Jūsų kompaija.. tai buvo totali nusivylimo grandinė.užsakius 12.19 atsiėmiau 12.30. Tai kas buvo pažadėta. Nestiesa: nors mačiau aš, matė mano vyras, matė sūnus. PATARIMAS. užsakote) kvaileliai) per šiq kompanija - ruoškite "print screen" ir antstolus, nes atvesti po 10 parų- normau, meluoti, jus šmeišti - taip vat. O vat normaliai komuniluoti ir atsiprašyti - ne ne ne. tai ne pg šios kompanijos taisykles. Asmeniškai mano - tai paskutinis užsakymas - o kas nori patirti vel tokia nepagarbą oir melavimą tiesIi iš ekrano ž rekomenduoju.
Atsakyti
Jurgita 2020-12-30 15:00:38
Jūs rašote ne visai teisybę. Terminas (buvi rašoma užsakymo momentu - skaitėme visa šeima) 2-3 darbo dienos buvo, o ne 3-4. Ir... sistemoje buvo terminas 24 d., vėliau 28 diena, vėliau... o stebukle...- nieko neberašo. Manau (na užsakydama to tikiuosi, kad užsakymas bus pristatytas laikantis visų terminų, o ne "pamąstėm ir sugalvojome"). Beje - rinkausi būdą "atsiimti parduotuvėje" o ne kurjeris i namus BŪTENT dėl termino. Labai nesmagu pavesti klientus, o dar nesmagiau - meluoti. Rašote naują terminą 6-7 dienos. t, y rytoj 2020 12 31. (bus 7 dienos) Kaip manote kokia tikimybė, kad prekes gausiu?.../
Jurgita, norime patikslinti, kad mūsų sistema fiksuoja informaciją, kuri yra rodoma klientui, jo užsakymo sudarymo metu. Ši informacija mums būtina, kad patys galėtume kontroliuoti savo darbo kokybę. Tad turime tikslius svetainės išrašus su tuo, ką matėte Jūs, dedant prekes į krepšelį. Galbūt galėjote žiūrėti dar kitas prekes ir dėl to kilo nesusipratimas?
Bet kuriuo atveju, šiuo metu, Jūsų užsakymas jau paruoštas atsiimti ir išsiuntėme Jums informacinę SMS apie tai. Taigi, prekės buvo suruoštos per 6 d.d. Telpant į nurodytus terminus. O prekė, kuriai buvo rodomas 3-4 d.d. terminas buvo paruošta, kaip minėjome, dar 21 d., tačiau, kadangi tai susijusios prekės, ko gero, nebūtų buvę prasmės kabelį važiuoti pasiimti atskirai. Apgailestaujame, kad pasirodė, jog vėluojame. Ir karantino metu to tikrai pasitaiko. Bet Jūsų užsakymo atveju, spėjome prekes paruošti anksčiau nei baigėsi tam numatytas laikas. Dar kartelį dėkojame Jums ir linkime gero naudojimo bei gražių naujųjų metų.
Atsakyti
SKYTECH.LT 2020-12-30 10:32:45
Sveiki, Jurgita,

dėkojame už patikslinimą. Matome, kad užsakėte dvi prekes, prie vienos (kabeliuko) buvo rodoma 3-4 d.d. ir ji yra Jums paruošta jau nuo 21d., bet prie kitos prekės (modemo) buvo nurodyta 6-7 d.d. Šiandien yra šešta darbo diena, laukiame prekės atvykstant, ir iškart informuosim, kai tik abi prekės bus paruoštos atsiimti.
Jūs rašote ne visai teisybę. Terminas (buvi rašoma užsakymo momentu - skaitėme visa šeima) 2-3 darbo dienos buvo, o ne 3-4. Ir... sistemoje buvo terminas 24 d., vėliau 28 diena, vėliau... o stebukle...- nieko neberašo. Manau (na užsakydama to tikiuosi, kad užsakymas bus pristatytas laikantis visų terminų, o ne "pamąstėm ir sugalvojome"). Beje - rinkausi būdą "atsiimti parduotuvėje" o ne kurjeris i namus BŪTENT dėl termino. Labai nesmagu pavesti klientus, o dar nesmagiau - meluoti. Rašote naują terminą 6-7 dienos. t, y rytoj 2020 12 31. (bus 7 dienos) Kaip manote kokia tikimybė, kad prekes gausiu?.../
Atsakyti
Jurgita 2020-12-30 10:00:10
Užsakymas #1163890. apmokėta 2020 12 19. Tai buvo šeštadienį. opcija 2-3 darbo dienos mane tenkino (21 pirmadienis, 22 antradienis, 23 trečiadienis... TAČIAU. Negavau žinutės nei vieną iš šių dienų DAR DAUGIAU šiandien 2020 12 30. Vis dar jokios informacijos. Jei jau atsitiki nesusipratimas - informuoti klientus apie taikomas priemones mažų mažiausiai normalios kompanijos bruožas.
Sveiki, Jurgita,

dėkojame už patikslinimą. Matome, kad užsakėte dvi prekes, prie vienos (kabeliuko) buvo rodoma 3-4 d.d. ir ji yra Jums paruošta jau nuo 21d., bet prie kitos prekės (modemo) buvo nurodyta 6-7 d.d. Šiandien yra šešta darbo diena, laukiame prekės atvykstant, ir iškart informuosim, kai tik abi prekės bus paruoštos atsiimti.
Atsakyti
SKYTECH.LT 2020-12-24 14:25:35
Sveiki, Jurgita, gal galite nurodyti užsakymo numerį?
pagal matomus duomenis nerandame aprašyto užsakymo.
19 d. buvo šeštadienis, tad jau užsakant, net jei buvo rodomas teigiamas kiekis sandėlyje, bet pristatymo terminas 2-3 d.d., buvo didelė rizika negauti iki švenčių.
Apgailestaujame.
Užsakymas #1163890. apmokėta 2020 12 19. Tai buvo šeštadienį. opcija 2-3 darbo dienos mane tenkino (21 pirmadienis, 22 antradienis, 23 trečiadienis... TAČIAU. Negavau žinutės nei vieną iš šių dienų DAR DAUGIAU šiandien 2020 12 30. Vis dar jokios informacijos. Jei jau atsitiki nesusipratimas - informuoti klientus apie taikomas priemones mažų mažiausiai normalios kompanijos bruožas.
Atsakyti
Dėkojame už atsiliepimus. Visuomet stengiamės pasiūlyti mažiausią įmanomą kainą. Kainos yra nustatomos automatiškai, transliuojant informaciją iš tiekėjų sistemų ir pridedant minimaliausią įmanomą antkainį. Skirtingi pardavėjai kartais turi skirtingus tiekėjus, todėl ir kainos skiriasi (tikrai gali būti, kad retais kartais pas mus yra viena kita brangesnė prekė, ir labai daug pigesnių). Mes gerbiame savo klientus ir stengiamės atliepti jų poreikius.
Deja, visiems visada įtikti neįmanoma. Vieniems tinka didesnė kaina, kad tik prekė būtų prieinama, kiti dėl to supyksta, vien pamatę prekę asortimente.
Labai apgailestaujame, jei kartais kažką nuviliame. Tačiau niekada nieko neapgaudinėjame. Jau dešimt metų dirbame, kad mūsų klientai būtų aprūpinti jų geidžiamiausia elektronika bei buities prekėmis. Tikrai kartais pasitaiko klaidų, dėl to labai atsiprašome, bet stengiamės tobulėti ir judėti toliau.
Atsakyti
Apgaudinėja žmones. Pastoviai produktų kainos beveik 100% didesnes nei MSRP. Dažniausias pasiteisinimas, kad negauna iš tiekėjų, todėl reikia siųstis iš kitų ir gaunasi brangiau, kai tuo tarpu topo centras kažkokiu magišku būdu sugeba prekiauti normaliomis kainomis
Atsakyti
SKYTECH.LT 2020-12-29 10:00:11
Sveiki, G.
Sunku suprasti, kas nutiko iš Jūsų pranešimo. Gal galite patikslinti, kas ir kaip Jus apgavo? Taip pat ir dėl "lobistiškų pažiūrų"? Mes niekaip nedalyvaujame ir neformuojame šalies politikos ir neužsiimame lobizmu. Mes esame elektronikos parduotuvė.
Playstation 5 šiuo metu yra deficitinė prekė visame pasaulyje, jos tiekimas yra itin sudėtingas ir šiai dienai mes ją galime turėti asortimente tik iš vieno tiekėjo ir tik tokia kaina. Kadangi buvo klientų prašančių gauti "bet kokia kaina, tik gauti", todėl ir matote jį tokį brangų, nes pigiau nupirkti jo mes tiesiog neturime kur. Jūs tikrai neprivalote pirkti tokia kaina, palaukus ilgėliau, jie tikrai bus prieinami visiems.
Įmonė gerbianti savo reputaciją turėtų turėti kažkokius principus nukreiptus prieš scalper'ių išpūstas kainas ir nesivadovauti vien tik vienu primityviu požiūriu - jei yra paklausa, tai bus ir pasiūla. Jūsų minimas tiekėjas greičiausiai ir yra vienas iš tų scalper'ių arba įsigijęs prekes iš tokių.
Atsakyti
Sveiki, G.
Sunku suprasti, kas nutiko iš Jūsų pranešimo. Gal galite patikslinti, kas ir kaip Jus apgavo? Taip pat ir dėl "lobistiškų pažiūrų"? Mes niekaip nedalyvaujame ir neformuojame šalies politikos ir neužsiimame lobizmu. Mes esame elektronikos parduotuvė.
Playstation 5 šiuo metu yra deficitinė prekė visame pasaulyje, jos tiekimas yra itin sudėtingas ir šiai dienai mes ją galime turėti asortimente tik iš vieno tiekėjo ir tik tokia kaina. Kadangi buvo klientų prašančių gauti "bet kokia kaina, tik gauti", todėl ir matote jį tokį brangų, nes pigiau nupirkti jo mes tiesiog neturime kur. Jūs tikrai neprivalote pirkti tokia kaina, palaukus ilgėliau, jie tikrai bus prieinami visiems.
Atsakyti
Apgaudineja klientus. Nesažiningi. Lobistiškų pažiūrų. O dabar dar ir ps5 pradėjo už 1200 eu pardavinet.. Proto turit? Už aituos bajerius iš principo iš jūsų nieko nebepirksiu
Atsakyti
Šarūnas 2020-12-28 15:52:49
1157748 Užsakymas buvo darytas kito asmens vardu, nes yuo laiku nežinau ar būčiau galėjęs pats atsiimti
Dėkojame už patikslinimą.
Užsakymo metu buvo rodoma, jog prekės nėra sandėlyje ir buvo nurodyta preliminari gavimo į sandėlius data. Gavimo data nusikėlė, kol kas ir patys nežinome, kada tiksliai prekė atvyks. Apgailestaujame dėl to. Pridėsime Jums atsiprašymo dovanėlę.
Atsakyti
SKYTECH.LT 2020-12-28 10:04:31
Sveiki, Šarūnai,

gal galėtumėte parašyti užsakymo nr.?
Pasižiūrėsime, kur problema ir pridėsime atsiprašymo dovanėlę.
1157748 Užsakymas buvo darytas kito asmens vardu, nes yuo laiku nežinau ar būčiau galėjęs pats atsiimti
Atsakyti
Šarūnas 2020-12-25 13:11:02
Gal jau ketvirtą kartą nuvilia. Pastoviai užsakytą prekę rašo, kad turi sandėlyje ir pristatys per 3 dienas, po užsakymo ir praėjus trims dienoms, staiga prekės nebelieka ir tenka pačiam domėtis kas nutiko ir kada prekę galima tikėtis gauti, tačiau visuomet atsakymas būna, jog čia jų tiekėjų problemos ir kaltė nurašoma ant jų. Tai iš prekės, kurią turėčiau gauti per 3 dienas, tai prailėja iki kokių dviejų savaičių. Kaip ir pusė velnio būtų, kai nėra taip skubu tą prekę gauti ar ta prekė yra tik Skyteche, bet kai konkurentai turi tą pačią prekę už realiai tą pačią kainą, kyla klausimas kodėl pirkti pas jus, kai tos prekės reikia laukti neaišku kiek. Šiuo atveju pirktą daiktą turėjau gauti gerokai iki švenčių (turėjo būti dovana), praėjus savaitei laiko, pasak Skytecho, ją gausiu jau po švenčių, tai kaip išeina jau kitais metais. Siūlyčiau susitvarkyti su savo terminais ir neklaidinti žmonių. Nenoriu sakyti, kad šventės sugadintos, bet nuotaika, tai tikrai. Gražių švenčių :)
Sveiki, Šarūnai,

gal galėtumėte parašyti užsakymo nr.?
Pasižiūrėsime, kur problema ir pridėsime atsiprašymo dovanėlę.
Atsakyti
Gal jau ketvirtą kartą nuvilia. Pastoviai užsakytą prekę rašo, kad turi sandėlyje ir pristatys per 3 dienas, po užsakymo ir praėjus trims dienoms, staiga prekės nebelieka ir tenka pačiam domėtis kas nutiko ir kada prekę galima tikėtis gauti, tačiau visuomet atsakymas būna, jog čia jų tiekėjų problemos ir kaltė nurašoma ant jų. Tai iš prekės, kurią turėčiau gauti per 3 dienas, tai prailėja iki kokių dviejų savaičių. Kaip ir pusė velnio būtų, kai nėra taip skubu tą prekę gauti ar ta prekė yra tik Skyteche, bet kai konkurentai turi tą pačią prekę už realiai tą pačią kainą, kyla klausimas kodėl pirkti pas jus, kai tos prekės reikia laukti neaišku kiek. Šiuo atveju pirktą daiktą turėjau gauti gerokai iki švenčių (turėjo būti dovana), praėjus savaitei laiko, pasak Skytecho, ją gausiu jau po švenčių, tai kaip išeina jau kitais metais. Siūlyčiau susitvarkyti su savo terminais ir neklaidinti žmonių. Nenoriu sakyti, kad šventės sugadintos, bet nuotaika, tai tikrai. Gražių švenčių :)
Atsakyti
Jurgita 2020-12-23 21:29:24
Mes uzsisakeme preke (ir už ją sumokėjome 12.19) buvo nurodyta, kad pristatys per 2-3 darbo dienas. Dabar jau raso kad numatoma data 12.29. (jau po 12.24) butum neužsakę, jei butume žinoję apie visišką terminų nesilaikymą. Rinkomės opciją "atsiimti parduotuvėje" kam siūlyti prekės kurių neturi. Esame labai nusivylę paslaugomis. Neapsigaukite Jų nurodomais terminais.
Sveiki, Jurgita, gal galite nurodyti užsakymo numerį?
pagal matomus duomenis nerandame aprašyto užsakymo.
19 d. buvo šeštadienis, tad jau užsakant, net jei buvo rodomas teigiamas kiekis sandėlyje, bet pristatymo terminas 2-3 d.d., buvo didelė rizika negauti iki švenčių.
Apgailestaujame.
Atsakyti
Puikus aptarnavimas. Surinko PC iš dalių labai kokybiškai ir kas svarbiausiai spėjo iki švenčių!
Atsakyti
SKYTECH.LT 2020-12-22 11:28:19
Sveiki, Augi,

atsiprašome, siuntą perdavėme kurjeriams dar 18 d. Matome, kad šįryt jau pristatyta jums :)
Apgailestaujame dėl vėlavimų.
Mes uzsisakeme preke (ir už ją sumokėjome 12.19) buvo nurodyta, kad pristatys per 2-3 darbo dienas. Dabar jau raso kad numatoma data 12.29. (jau po 12.24) butum neužsakę, jei butume žinoję apie visišką terminų nesilaikymą. Rinkomės opciją "atsiimti parduotuvėje" kam siūlyti prekės kurių neturi. Esame labai nusivylę paslaugomis. Neapsigaukite Jų nurodomais terminais.
Atsakyti
Augis 2020-12-22 09:27:18
Laba diena, prekes užsakiau 2020-12-09 12 val. 44 min., buvo nurodyta kad pristato per 6-7 d.d. Šiandien jau gruodžio 22 d. o prekių dar negavęs. Esu labai nusivylęs ir niekam nepatariu naudotis jų paslaugomis.
Sveiki, Augi,

atsiprašome, siuntą perdavėme kurjeriams dar 18 d. Matome, kad šįryt jau pristatyta jums :)
Apgailestaujame dėl vėlavimų.
Atsakyti
Laba diena, prekes užsakiau 2020-12-09 12 val. 44 min., buvo nurodyta kad pristato per 6-7 d.d. Šiandien jau gruodžio 22 d. o prekių dar negavęs. Esu labai nusivylęs ir niekam nepatariu naudotis jų paslaugomis.
Atsakyti
Sveiki, galima rinktis pristatymą į pasirinktą paštomatą, tokiu atveju, pristatymo kaina yra 2, 49 eur.
Atsakyti
Rytis 2020-12-18 12:02:07
Tikrai nusivyles šios įmonės paslaugomis, neidejo monitoriaus, ta prasme, tiek laiko laukti kompiuterio kuris reikalingas darbui ir poto dar kiek laukti monitoriaus kad galetum juo naudotis? Labai nusivyles.
Neteisingas rekvizitas, pasirodo DPD problemos, atsiprasau.
Atsakyti
Tikrai nusivyles šios įmonės paslaugomis, neidejo monitoriaus, ta prasme, tiek laiko laukti kompiuterio kuris reikalingas darbui ir poto dar kiek laukti monitoriaus kad galetum juo naudotis? Labai nusivyles.
Atsakyti
Sveiki, Mindaugai,

Savo prašyme pats nurodėte, jog prekę įsigijote 11.10, o prašymą grąžinti pateikėte 11.28, t.y. po 18d. nuo prekės įsigyjimo. Pagal LR teisės aktus, prekes grąžinti galima per 14d. nuo įsigyjimo. Nepaisant to, jei ignoruotume terminą, grąžinamos prekės turi būti naujos ir nenaudotos. Jūsų prekės perdavimo akte užfiksuota, kad prekė yra su naudojimo žymėmis, taigi netinkama parduoti pakartotinai kaip nauja, nepažeidžiant kito jos pirkėjo teisių į naujos ir nenaudotos prekės įsigyjimą.
Apgailestaujame, tačiau, turime saugoti visų savo klientų teises.
Atsakyti
Rekomenduoju nesinaudoti šios įmonės paslaugomis (kalbu apie Vilniaus skyrių), kadangi turėjau tokį atvejį: Pirkau prekę, kurios nepanaudojau ir 14-kta grąžinimo dieną jiems surašiau situaciją ir, kad norėčiau prekę grąžinti, tačiau žinau, kad tai yra paskutinė grąžinimo diena ir kaip man geriau padaryti. Man atsakė, kad viskas tvarkoje, su grąžinimu nekils jokių problemų ir atnešęs bet kada gali grąžinti. Prekę nunešiau kitą dieną, ją apžiūrėjo, priėmė, išdavė lapą. Po kokių 2 su manimi susisiekė ir pasakė, jog prekės negrąžins, nes yra pasibaigęs grąžinimo laikotarpis ir prekė yra naudota (nors originali pakuotė, visiškai jokių naudojimo žymių). Kadangi laiko ir noro neturėjau su jais toliau aiškintis, paprašiau jog prekę išsiųstu man atgal tuo pačiu adresu, nes neturiu laiko važinėti pirmyn - atgal dėl jų kaltės, pervedžiau papildomą sumą už išsiuntimą ir vėl laukiau daugiau kaip 1 sav., per tą laiką užsakiau iš jų kitą prekę ir jau gavau, pradėjau aiškintis, kodėl tos prekės neišsiunčia, sakė, kad išsiųsta, prisiskambinti neina, nuvvažiavau į vietą ir su tuo pačiu lapu iš karto atidavė prekę, kuri sakė, kad išsiųsta.
NEREKOMENDUOJU, nes jei nebenorėsite prekės, galite pinigų už ją neatgauti ir grąžinti greičiausiai nepavyks. Analogišką atvejį buvau turėjęs su Kilobaito įmone prieš keletą metų, tai atnešus prekę sakė viskas tvarkoje ir grąžino iš karto pinigus, o čia paims prekę ir pralaikę daug laiko pasakys, kad negrąžins.
Atsakyti
Sveiki, Sauliau,
Dėkojame už atsiliepimą. Deja, mes neturime įgaliojimų ir kompetencijos vertinti prekės kokybę. Gamintojo servisas yra įgaliotas testuoti prekes ir tiktinti jų atitikimą gamintojo reikalavimams. Jei serviso vertinimu prekė yra kokybiška ir veikia taip, kaip turėtų, mes, deja, niekaip negalime to pakeisti. Jei manote, kad Jūsų, kaip vartotojo, teisės buvo pažeistos, rekomenduojame kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Jie taip pat galės apžiūrėti prekę ir įvertinti jos kokybę.
Atsakyti
Esu nusivylęs Skytech Kauno skyriaus aptarnavimu. Pirkau kietą diską iš jų. Pajungus diską prie kompiuterio iš jo girdisi nuolatinis stuksenimas kas kelias sekundes. Atnešiau garantiniam remontui (RMA #40968). Nusiuntę diską į servisą, iš jo gavo atsakymą kad viskas gerai. Servisas tiesiog patikrino ar kietas diskas veikia. Na, taip, jis veikia. Aš Skytech'ui nusiunčiau video, kur aiškiai girdisi stuksenimas, bet jie tiesiog atsimuša, kad servisas problemų nerado. Užtektų tiesiog pajungti diską prie kompiuterio, ir galėtume kartu paklausyti, kokie ten garsai. Požiuris į klientą nulinis.

Dar kaip mechaninį pažeidimą pažymėjo, kad SATA jungties išorinis kampas nuskeltas 1mm (kontaktai nepažeisti). Diskas niekur nebuvo numestas, tvarkingai jungiamas. Patirtis su kompiuteriais daugiau kaip 20 metų, neįsivaizduoju kaip tai galėjo atsitikti tiesiog prijungiant jį prie kompiuterio, tai manau kad tiesiog tokį pardavė man. Kiekvieno milimetro neapžiūrėjau pirkdamas, o jei ir būčiau apžiūrėjęs, turbūt nebūčiau pastebėjęs, nes pažeidimas vos matosi, ir net ne iš karto pamačiau kai jie man jį parodė.

Tai šį kartą likau ir be pinigų ir be kokybiškos prekės. 200 euru buvo praktiškai išmesta, nes toks diskas nėra patikimas, ir reikės pirkti kitą. Galimybės įrodyti, kad ne aš tą kamputį nuskėliau, ir kad diskas veikia netvarkingai neturiu.

Žodžiu perkant ką nors iš jų, negali pasitikėti kad gausi kokybišką prekę, reikia vietoje detaliai viską apžiūrėti, o iškilus problemoms tikėtis realios pagalbos neverta. Iki šiol šitą įmonę laikiau tikrai patikima, iš jų esu pirkęs nemažai prekių.
Atsakyti
Obe 2020-12-01 21:12:42
Svetainėje papildomų funkcijų turinčios grafinės planšetės tipo kompiuteris buvo reklamuojamas standartinių nešiojamų kompiuterių skiltyje. Pristatė per porą dienų - tas neblogai. Tačiau aš norėjau standartinio nešiojamo kompiuterio, ne dar vienos grafinės planšetės.

Kai telefonu išreiškiau norą jį grąžinti, darbuotojas bandė mane įtikinti, kad tokie kompiuteriai - "ateities technologija." Kadangi jau turiu dvi grafines planšetes (iš kur kas profesionalesnės kompanijos), žinau, kad tokie kompiuteriai tinka tik dizaino darbams, bet ne kasdieniam naudojimui. Tokia ta "ateities technologija."

Kompiuterį grąžinau. Man buvo pareikšta, kad jį naudojau, nors nė karto nebuvau jo įjungusi - kita vertus, parduotuvės darbuotojas, kuris jį priėmė, jį ir įjungė patikrinimo metu. Dėl to, kad buvau jį "naudojusi, " pranešė, kad grąžins tik nepilną sumą. Taigi iš manęs nuplėšė beveik 100 eurų "kompensacijos už prekės nuvertėjimą" - sumokėjau už savo patirtą stresą ir jų paties darbuotojo veiksmus, taip sakant.

2/10, would not recommend (tie 2 už greitą pristatymą).
Sveiki,
dėkojame už pranešimą. Gal galėtumėte patikslinti savo užsakymo nr.? Pagal aprašytą situaciją, savo duomenų bazėse tokio atvejo nerandame. Iš anksto dėkojame už patikslinimą.
Atsakyti
Svetainėje papildomų funkcijų turinčios grafinės planšetės tipo kompiuteris buvo reklamuojamas standartinių nešiojamų kompiuterių skiltyje. Pristatė per porą dienų - tas neblogai. Tačiau aš norėjau standartinio nešiojamo kompiuterio, ne dar vienos grafinės planšetės.

Kai telefonu išreiškiau norą jį grąžinti, darbuotojas bandė mane įtikinti, kad tokie kompiuteriai - "ateities technologija." Kadangi jau turiu dvi grafines planšetes (iš kur kas profesionalesnės kompanijos), žinau, kad tokie kompiuteriai tinka tik dizaino darbams, bet ne kasdieniam naudojimui. Tokia ta "ateities technologija."

Kompiuterį grąžinau. Man buvo pareikšta, kad jį naudojau, nors nė karto nebuvau jo įjungusi - kita vertus, parduotuvės darbuotojas, kuris jį priėmė, jį ir įjungė patikrinimo metu. Dėl to, kad buvau jį "naudojusi, " pranešė, kad grąžins tik nepilną sumą. Taigi iš manęs nuplėšė beveik 100 eurų "kompensacijos už prekės nuvertėjimą" - sumokėjau už savo patirtą stresą ir jų paties darbuotojo veiksmus, taip sakant.

2/10, would not recommend (tie 2 už greitą pristatymą).
Atsakyti
Pirkau vaizdo plokšte (AMD). Kaip žinoma, kai kurios plokštės pasižymi bug'ais. Perkant gavau tokia, kuri išjunginėdavo vaizdą ir perkraudavo kompiuterį. Kreipiantis į garantinį, darbuotojai bėdą išsprendė. Kaunas.

Dėkoju
Atsakyti
Baisus aptarnavimas! Jokio paaiskinimo.uzsisakai prekes, lauki neveik savaite ir be jokio paaiskinimo grazina pinigus! Nera prekiu, o dar bandai kalbetis, tai vos ne juokiasi! Klaipeda
Atsakyti
Pirkau įvairių prekių iš skytech, jau perku iš ten daug metų. Prekes pristatomos laiku, neturėjau jokių problemų, nei su prekėmis, nei su aptarnavimu.
Atsakyti
Ačiū už Jūsų nuomonę. Turime patikslinti, kad tai yra dezinformacija.
Mūsų veikloje dar nebuvo tokio atvejo, kuomet būtume nesilaikę įstatymų. Jei bandėte grąžinti prekę, ir ji nebuvo priimta, greičiausiai arba prekė buvo naudota ir nebetinkama pakartotinam pardavimui, arba buvo pažeistos kitos prekių grąžinimo taisyklės, reglamentuotos LR teisės aktais. Jei mūsų sprendimas Jūsų netenkina, visuomet rekomenduojame kreiptis į Valstybinę Vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Jų sprendimai yra privalomi. Nebent ir Tarnyba atmetė Jūsų prašymą. Tuomet, deja, taip pat negalėsime Jums padėti.
Apgailestujame, kad Jus nuvylėme.
Atsakyti
Nepirkite is sios elektronines parduotuves, nesilaiko istatymu. Prekes nenori priimti atgal nors nepraejo 14d.d.
Atsakyti
Vilniaus filialas - tragedija. Pirkėjai ir kurjeriai darbo dienom užstato kiemus, gatvę ar kitus automobilius taip keldami kamščius mažoje gatvelėje. Vienintelė įmonė, kuri toje gatvėje tokį eismą generuoja. Turi filialą centre, bet nesugeba parkavimo vietų normalių įrengti ar bent išsipirkti. Lyg ir ne š*******o kontorėlė esate, laikas ne tik apie save bet ir apie kitus pagalvoti.
Atsakyti
"Skytech" perku apie 10 metų, buvo tik kartas, kai užsakymas vėlavo 2 dienas nuo nurodytos datos. Per tą laiką prekė pabrango, bet, kadangi buvo apmokėta iš anksto, tokia kaina ir liko. Garantinis - vienas geriausių, lyginant "Skytech", "Kilobaitą" ir "Fortaką". Elektroninės parduotuvės sprendimas, išskyrus paieškos funkciją, veikia šauniai. Prekių aprašymai išsamūs - 90%, tikslūs - 85 %, nurodomas tikslus gamintojo kodas, o aprašyme yra nuoroda į gamintojo puslapį - gal apie 60 % procentų prekių. Vadybininkų informaciją apie prekes vertinu - kokybė 85%, dėl kiekybės negaliu tiksliai nuspręsti. Gal tik apie UPS - nepertraukiamo maitinimo šaltinius - jų veikimo trukmės laiką - informacija buvo labai netiksli. Vienas geresnių vadybininkų - Lukas Repečka.

Dėkoju ir Sėkmės!

Taip pat rekomenduojame

Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.lt

Adresas: Piliakalnio g. 23, Karmėlava, LT-54447 Kauno r.
Veiklos sritys: kompiuteriai ir programinė įranga; biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; vaizdo stebėjimo sistemos; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
DIRECTO
Adresas: Juozo Balčikonio g. 9, LT-08247 Vilnius.
Veiklos sritys: informacijos teikimas; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; konsultacijų paslaugos.
Esame verslo valdymo sistemos „Directo“ platintojas ir diegėjas Lietuvoje. „Directo“ sistema apima tokius modulius kaip finansai, sandėlis, pirkimai, pardavimai, CRM, žmogiškieji ištekliai, projektų valdymas, elektroniniai dokumentai, darbo laiko apskaita, gamyba. Mūsų siekis – padėti klientams rasti optimizuotą ir...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Teleodontologija – rūpinkitės sveikata nuotoliniu būdu
Teleodontologija – rūpinkitės sveikata nuotoliniu būdu 01-13 11:15
Didžiausias Lietuvoje odontologijos klinikų tinklas siūlo pacientams konsultuotis virtualiai. CLINIC|DPC marketingo vadovė Paulina Šlėvė sako, jog nuotolinis konsultavimo būdas leidžia...
Labiausiai augusių 2020 metais įmonių sąrašas
Labiausiai augusių 2020 metais įmonių sąrašas 01-11 09:32
Rekvizitai.lt skelbia labiausiai augusių įmonių (AB, UAB, MB, IĮ) sąrašą. Skaičiuojamas 2020.01.01 - 2020.12.31 darbuotojų skaičiaus prieaugis. 1. UAB "Barbora" +795 2. UAB "Biuro" +487 3...
Vokietijoje nuo koronaviruso paskiepyta daugiau nei 1 mln. žmonių
Vokietijoje nuo koronaviruso paskiepyta daugiau nei 1 mln. žmonių 01-16 18:44
Vokietijoje nuo koronaviruso jau paskiepyta daugiau kaip milijonas žmonių, o Ispanijos vyriausybė žada iki vasaros paskiepyti didelę dalį šalies gyventojų.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar norėtumėte pasiskiepyti nuo COVID-19?

Akcijų kainos

Facebook 251,36 +2,33%
Western Digital 51,21 +1,67%
Western Union 21,93 +1,25%
Keurig Dr Pepper 31,86 +1,01%
ConocoPhillips 45,12 -5,74%
Macy's 13,01 -6,13%
Citigroup 64,23 -6,93%
Wells Fargo 32,04 -7,80%

Žaliavų kainos pasaulyje

Vištiena 1,70 +13,33%
Sidabras 24,08 -0,62%
Dyzelis 1,24 +7,83%
Dujos (JAV) 2,61 +18,64%
Auksas 1866,30 -1,79%
Benzinas 1,19 -0,83%
Cukrus 0,65 +6,56%
Apelsinai 0,65 +6,56%