VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Skytech.lt

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę UAB "Skytech.lt"

Atsiliepimai apie UAB "Skytech.lt"

Parašyk savo nuomonę apie UAB "Skytech.lt"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Sveiki, apgailestaujame, kad susidūrėte su nepatogumu : (Pasirinkus mokėjimą grynaisiais pinigais yra taikoma nuolaida administravimo mokesčiui. O persigalvojus, ši nuolaida privalo būti panaikinta.
Atsiprašome, jei mūsų pasirinktas nuolaidų suteikimo metodas Jus nuvylė.
Atsakyti
XXI amžiaus įmonė, prekiaujanti technologiniais dalykais, tačiau jei internetu pirkdamas sumoki avansá, tai turi tada perskaityti viská, kas parašyta mažomis raidėmis užsakyme, nes pasirodo likusios sumos mokėti kortele negalima. Kas jūs esat? Turgus? Ar mokesčius slepiat? O jau tokioj situacijoj vadybininkù arogancija neįtikėtina. Su pašaipa būtinai reikia pabrėžti, kad klientas mat nemoka skaityt kas parašyta užsakyme. Jūs turbūt galvojat, kad atlyginimus jums ne klientai, o buhalteris moka...gėda!
Atsakyti
PerkuGalPerMažai 2018-02-02 13:42:55
Sveiki, čia nėra ko ir slėpti. Tai vyksta Šiauliuose, kur darbuojasi labai labai labai labai labai.... užimtas vadybininkas.
Labai dėkojame už patikslinimą. Išties, matome, kad Šiauliuose su sunkumais susiduriame dažniau nei visuose kituose padaliniuose : (stengiamės šią situaciją taisyti, kaip įmanoma greičiau.
Atsakyti
SKYTECH.LT 2018-02-02 12:00:33
Sveiki,
pirmiausia, dėkojame už atsiliepimą. Atsakomojo ryšio dėka galime tobulėti.
Norėtume paprašyti kelių patikslinimų, jei nebūtų sunku.
Su kuriuo padaliniu bendraujate? ar kalba eina apie el. parduotuvės, ar konkretaus miesto aptarnavimą?
Gal galite patikslinti savo RMA numeriuką, kur teko laukti kietojo disko ir ssd ilgiau nei mėnesį?
Galiausiai, mums labai svarbu žinoti, koks vadybininkas sakė, kad Skytech nepriimta perskambinti?
Labai laukiame Jūsų patikslinimo ir iš anksto dėkojame už pagalbą.
Sveiki, čia nėra ko ir slėpti. Tai vyksta Šiauliuose, kur darbuojasi labai labai labai labai labai.... užimtas vadybininkas.
Atsakyti
PerkuGalPerMažai 2018-01-31 16:40:23
Sveiki, visiškai pritariu žmogaus išsakytoms mintims. Skytech puslapyje parašyta, kad užsakymai įvykdomi per 2-3 dienas. Gražiai skamba, bet kaip toli nuo realybės. Kalba apie labiausiai einamas prekes. Jei pabandysi pasiteirauti anksčiau, tai būtinai bus pabrėžta, kad dar gi nepraėjo tos 3 dienos. Bet jei prekės negauni ir visą darbo savaitę, tai niekas tikrai nepraneš kada ji bus. Tada jau kalti tiekėjai, vežėjai ir dar visokios mistinės aplinkybės. Aš tiesiog noriu priminti, kad perku konkrečiai Skytech parduotuvėje ir man visai nerūpi kokie Jūsų partneriai nesugeba pateikti prekių. Galiausiai, rašykite kitus prekių pristatymo terminus. Bet tada konkurentai gali atrodyti spartesni.
Apie garantinio aptarnavimo terminus 100% teisus. Gali elementaraus kietojo disko arba SSD pakeičiant laukti ir daugiau nei mėnesį. Ir Skytech vadybininkams tai atrodo visai normalu.
Atskira tema turėtų būti ir daugelio prekių normalių techninių duomenų nebuvimas.
Bet kai pasiteiravus vadybininko, kodėl šis kelis kartus iš eilės (pusdienį) nekelia ragelio, o paskui neperskambina, sulauki arogantiško atsakymo, jog Skytech nepriimta perskambinti (kas reiškia, tau reikia, tu ir ieškok manęs). Pasijunti lyg pats norėtum jam ką parduoti, o ne iš jo pirkti. Norisi paklausti, ar tai tikrai tokia įmonės pozicija? Ar jau tikrai neturite konkurentų arba keli tūkstančiai eurų per mėnesį Jums nereikalingi?
Sveiki,
pirmiausia, dėkojame už atsiliepimą. Atsakomojo ryšio dėka galime tobulėti.
Norėtume paprašyti kelių patikslinimų, jei nebūtų sunku.
Su kuriuo padaliniu bendraujate? ar kalba eina apie el. parduotuvės, ar konkretaus miesto aptarnavimą?
Gal galite patikslinti savo RMA numeriuką, kur teko laukti kietojo disko ir ssd ilgiau nei mėnesį?
Galiausiai, mums labai svarbu žinoti, koks vadybininkas sakė, kad Skytech nepriimta perskambinti?
Labai laukiame Jūsų patikslinimo ir iš anksto dėkojame už pagalbą.
Atsakyti
Robertas 2018-02-01 14:28:19
Užsakymo Nr. 761320 Pristatymo terminas 2-3 darbo dienos, šiandien 4 diena, jokių prekių nėra. Kažin kiek dar reikės laukti.
Sveiki, Robertai,

matome Jūsų prekė jau yra pristatyta į Šiaulius ir išsiųstas pranešimas dėl prekės atsiėmimo.
Atsiprašome už vėlavimą.
Atsakyti
Užsakymo Nr. 761320 Pristatymo terminas 2-3 darbo dienos, šiandien 4 diena, jokių prekių nėra. Kažin kiek dar reikės laukti.
Atsakyti
PerkuDaug 2018-01-21 02:06:42
Perku keleta metu ir pamažu pastebiu kai jusu aptarnavimo kokybe vis mažėja, kainos nebe atitinka realybes, daug kartu pastebėjau kai pas jus kainos kurkas didesnes nei pas kitus pardavėjus o paklausus kodėl atsakot kad mažiausiai ką galit pasiūlyt, bet po to magiškai greičiau nei per para kaina susilygina su kita parduotuve, pagalbos kontaktas dažniausiai nežino kada bus numatomas pristatymas, bet tada vėl preke magiškai atsiranda greičiau nei po paros. Garantinis irgi išsitempė, ankščiau susisukdavo kažkur per dvi savaites, paskutinis garantinis košmaras buvo ilgiau nei mėnuo, paskutinėm savaitėm iš vis ignoruot pradėjo, dar ir laidas dingo po garantinio (pasiūlė kita tai dėl to nepykstu). Su pristatymu irgi ne kažkas pasidarė kaip kada greit kai kada savaite ar daugiau laukt reikia, kaikuriu svarbiu prekių aprašymai neparašyti iki galo dėl kuriu kyla labai neaišku ar reikia jos ar ne, kalbu apie evo 212 aušintuvus, kuriems nereikia am4 upgrade kito nes jau pradėjo normaliai gamint kad out of the box supportintu, kas galėtu but parašyta prie jo kad jam nereikia upgrade kito. Kalbant apie pristatymą kiek prisimenu prieš 2 metus čia, šituose rekvizituose pats skytechas sakė kad kuria planus apie pristatymą į pašto matus omniva lpexpess. Supračiau dar imant per kurjeri kad suteiktu nuo duru iki duru garantini... Na čia tik mano nuomonė nieko nepadarysi kai kitu parduotuvių standartai dar žemesni tai renkamės iš to ko turim... Smagu kad reklamuojates per "justspexus" ir jo išpustas neneutralias apžvalgas. Teks pradėt stengtis pirkt iš kitur, arba apsikraut per parduotuves ir dealhuntint
Sveiki, visiškai pritariu žmogaus išsakytoms mintims. Skytech puslapyje parašyta, kad užsakymai įvykdomi per 2-3 dienas. Gražiai skamba, bet kaip toli nuo realybės. Kalba apie labiausiai einamas prekes. Jei pabandysi pasiteirauti anksčiau, tai būtinai bus pabrėžta, kad dar gi nepraėjo tos 3 dienos. Bet jei prekės negauni ir visą darbo savaitę, tai niekas tikrai nepraneš kada ji bus. Tada jau kalti tiekėjai, vežėjai ir dar visokios mistinės aplinkybės. Aš tiesiog noriu priminti, kad perku konkrečiai Skytech parduotuvėje ir man visai nerūpi kokie Jūsų partneriai nesugeba pateikti prekių. Galiausiai, rašykite kitus prekių pristatymo terminus. Bet tada konkurentai gali atrodyti spartesni.
Apie garantinio aptarnavimo terminus 100% teisus. Gali elementaraus kietojo disko arba SSD pakeičiant laukti ir daugiau nei mėnesį. Ir Skytech vadybininkams tai atrodo visai normalu.
Atskira tema turėtų būti ir daugelio prekių normalių techninių duomenų nebuvimas.
Bet kai pasiteiravus vadybininko, kodėl šis kelis kartus iš eilės (pusdienį) nekelia ragelio, o paskui neperskambina, sulauki arogantiško atsakymo, jog Skytech nepriimta perskambinti (kas reiškia, tau reikia, tu ir ieškok manęs). Pasijunti lyg pats norėtum jam ką parduoti, o ne iš jo pirkti. Norisi paklausti, ar tai tikrai tokia įmonės pozicija? Ar jau tikrai neturite konkurentų arba keli tūkstančiai eurų per mėnesį Jums nereikalingi?
Atsakyti
antanas 2018-01-18 20:46:13
Isties nusivyliau skytech. Visa gyvenima pirkau vien tik is sios parduotuves manydamas kad ji geriausia.neisimtis ir pries kaledas nusipirkau kompo bijodamas kad po nauju metu ram kainos dar labiau kils. Uz dalis sumokejau 2000eur~ Pirma karta per daug metu prireike garantinio aptarnavimo iskart po savaites nuo nusipirkimo sugedo vaizdo korta msi 1080ti trio (nustojo suktis ventiliatoriai) nunesiau iskart i garantini sako ateik po nauju dabar eiles. Atejau kaip ir liepe po nauju atidaviau korta. Siandien gavau zinute kad mano korta sutvarkyta is rokiskio vaziavau i kauna atsiimti kortos. O pasirodo ju garantinis aptarnavimas nesutvarke menkiausios problemos su ventiliatoriai o pakiso kita korta kuri man nepatiko iskart. pasakiau kad nenoriu sitos kortos ir sutinku palaukti menesi kita kol gaus panasia i mano, suprantu dabar krize su tom vaizdo kortom del "mineriu", jie iskart pasake arba pasiemi sita korta arba atiduosim pinigus uz kuriuos tu jokios kitos kortos nenusipirksi nes dabar pakilusios kainos ir liksi ant ledo. Paprasiau kad pakeistu i kitos firmos bet su 3ventiliatoriais nes sita hibridine ir jai reikia vandens ausinimo sistemos kurios as neturiu del to jos temperatura labai greitai pakila iki >85c jie atsisake tai padaryt ir vel sako dziaukis kad gavai korta.
Sveiki, Antanai,

dėkojame už atsiliepimą ir labai atsiprašome, jei kolegų bendravimo tonas buvo netinkamas. Pasistengsime šią klaidą ištaisyti.
Dėl pačios situacijos, tai turime patikslinti, kad prekių garantinį aptarnavimą atlieka gamintojų autorizuoti techniniai centrai. Šiuo atveju, Jūsų vaizdo plokštė buvo pakeista į galingesnę ir apie 80 eur. brangesnę kortą. Taip buvo tikimasi, kad Jūs liksite patenkintas. Kitas variantas yra tik nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir grąžinti už plokštę sumokėtus pinigus. Šiuo metu gamintojo servisas siūlo būtent tokias situacijos sprendimo galimybes. Salono darbuotojai bandė Jums patarti kaip naudingiau elgtis, dėl šiuo metu rinkoje susidariusios situacijos. Apgailestaujame, kad Jus nuvylėme.
Jei pageidaujate, galime geriau grąžinti sumokėtus pinigėlius, tik susisiekite su mumis ir informuokite apie savo sprendimą.
Atsakyti
Perku keleta metu ir pamažu pastebiu kai jusu aptarnavimo kokybe vis mažėja, kainos nebe atitinka realybes, daug kartu pastebėjau kai pas jus kainos kurkas didesnes nei pas kitus pardavėjus o paklausus kodėl atsakot kad mažiausiai ką galit pasiūlyt, bet po to magiškai greičiau nei per para kaina susilygina su kita parduotuve, pagalbos kontaktas dažniausiai nežino kada bus numatomas pristatymas, bet tada vėl preke magiškai atsiranda greičiau nei po paros. Garantinis irgi išsitempė, ankščiau susisukdavo kažkur per dvi savaites, paskutinis garantinis košmaras buvo ilgiau nei mėnuo, paskutinėm savaitėm iš vis ignoruot pradėjo, dar ir laidas dingo po garantinio (pasiūlė kita tai dėl to nepykstu). Su pristatymu irgi ne kažkas pasidarė kaip kada greit kai kada savaite ar daugiau laukt reikia, kaikuriu svarbiu prekių aprašymai neparašyti iki galo dėl kuriu kyla labai neaišku ar reikia jos ar ne, kalbu apie evo 212 aušintuvus, kuriems nereikia am4 upgrade kito nes jau pradėjo normaliai gamint kad out of the box supportintu, kas galėtu but parašyta prie jo kad jam nereikia upgrade kito. Kalbant apie pristatymą kiek prisimenu prieš 2 metus čia, šituose rekvizituose pats skytechas sakė kad kuria planus apie pristatymą į pašto matus omniva lpexpess. Supračiau dar imant per kurjeri kad suteiktu nuo duru iki duru garantini... Na čia tik mano nuomonė nieko nepadarysi kai kitu parduotuvių standartai dar žemesni tai renkamės iš to ko turim... Smagu kad reklamuojates per "justspexus" ir jo išpustas neneutralias apžvalgas. Teks pradėt stengtis pirkt iš kitur, arba apsikraut per parduotuves ir dealhuntint
Atsakyti
Isties nusivyliau skytech. Visa gyvenima pirkau vien tik is sios parduotuves manydamas kad ji geriausia.neisimtis ir pries kaledas nusipirkau kompo bijodamas kad po nauju metu ram kainos dar labiau kils. Uz dalis sumokejau 2000eur~ Pirma karta per daug metu prireike garantinio aptarnavimo iskart po savaites nuo nusipirkimo sugedo vaizdo korta msi 1080ti trio (nustojo suktis ventiliatoriai) nunesiau iskart i garantini sako ateik po nauju dabar eiles. Atejau kaip ir liepe po nauju atidaviau korta. Siandien gavau zinute kad mano korta sutvarkyta is rokiskio vaziavau i kauna atsiimti kortos. O pasirodo ju garantinis aptarnavimas nesutvarke menkiausios problemos su ventiliatoriai o pakiso kita korta kuri man nepatiko iskart. pasakiau kad nenoriu sitos kortos ir sutinku palaukti menesi kita kol gaus panasia i mano, suprantu dabar krize su tom vaizdo kortom del "mineriu", jie iskart pasake arba pasiemi sita korta arba atiduosim pinigus uz kuriuos tu jokios kitos kortos nenusipirksi nes dabar pakilusios kainos ir liksi ant ledo. Paprasiau kad pakeistu i kitos firmos bet su 3ventiliatoriais nes sita hibridine ir jai reikia vandens ausinimo sistemos kurios as neturiu del to jos temperatura labai greitai pakila iki >85c jie atsisake tai padaryt ir vel sako dziaukis kad gavai korta.
Atsakyti
Negaliu nieko blogo pasakyti, kartais kiek sunku prisiskambinti :) bet manau del dideliu darbo apimciu.
Taigi dedu dideli pliusa vadybininkui Simonui, operatyviai atsako i iskilusius klausimus. Info teisinga, reikalui esant uzsakymas greitai atsaukiamas, bei pinigai grazinami ta pacia diena. Manau patys zmones turetu labiau naudotis savo galva ir pries perkant pasidometi tiesiai pas vadybininka ar preke yra, kada ji bus. Gausite visus reikiamus atsakymus ir nereikes veliau cia verkti :) Zmones bukit protingesni, o si imone dirba tikrai puikiai ! +
Atsakyti
rasa 2018-01-11 15:00:15
Numeriukas 750505 - jau gavom atsakymą, kad "užsakymo vykdymas vėluoja dėl to, kad tiesiog yra renkama nauja partija, ji šiuo metu jau yra testuojama" ir pažadą užsakymą įvykdyti "artimiausiu metu".. Aišku, pasakymas "artimiausiu metu" nelabai guodžiantis - Kukuraitis irgi žadėjo, kad spis veiks artimiausiu metu, bet... :) Tiesa, ką ten testuoja? Prieš metus jau pirkome pas jus kompiuterį, tada tai tebuvo detalių rinkinys, kurį vaikas pats susistatė - ar dabar atvešit jau surinktą kompiuterį?
Sveiki, Rasa,

Jūsų užsakytas Ice Dragon kompiuteris prieš šventes buvo itin populiarus ir jų šiuo metu nebelikę, todėl išties renkama nauja partija. Galbūt praeitą kartą pirkote detalių rinkinuką savarankiškam susirinkimui, šįkart tai pilnai surinktas kompiuteris. Mes juos testuojame išties atsakingai, kad nebūtų jokių trikdžių Jums juo naudojantis :) Prašome kantrybės ir kelių dienų bėgyje jau galėsite naudotis naujuoju įrenginiu.
Atsakyti
SKYTECH.LT 2018-01-11 12:26:21
Sveiki, gal galite parašyti savo užsakymo numeriuką?
Iš anksto dėkojame :)
Numeriukas 750505 - jau gavom atsakymą, kad "užsakymo vykdymas vėluoja dėl to, kad tiesiog yra renkama nauja partija, ji šiuo metu jau yra testuojama" ir pažadą užsakymą įvykdyti "artimiausiu metu".. Aišku, pasakymas "artimiausiu metu" nelabai guodžiantis - Kukuraitis irgi žadėjo, kad spis veiks artimiausiu metu, bet... :) Tiesa, ką ten testuoja? Prieš metus jau pirkome pas jus kompiuterį, tada tai tebuvo detalių rinkinys, kurį vaikas pats susistatė - ar dabar atvešit jau surinktą kompiuterį?
Atsakyti
rasa 2018-01-10 17:07:34
Labai vėluoja užsakymas - buvo parašyta kad pristatys per 3-4 dienas. Apmokėjome iškart, bet praėjo jau 13 dienų ir nei žinutės. Užsakymo būklė "Vykdoma" ir neaišku kiek laiko dar bus "Vykdoma" ir kur tas mūsų kompiuteris bastosi. Paklausus per "pranešimus" apie pristatymo laiką tyla, nors į kitus klausimus, nesusijusius su pristatymo laiku, atsakinėja.
Sveiki, gal galite parašyti savo užsakymo numeriuką?
Iš anksto dėkojame :)
Atsakyti
Labai vėluoja užsakymas - buvo parašyta kad pristatys per 3-4 dienas. Apmokėjome iškart, bet praėjo jau 13 dienų ir nei žinutės. Užsakymo būklė "Vykdoma" ir neaišku kiek laiko dar bus "Vykdoma" ir kur tas mūsų kompiuteris bastosi. Paklausus per "pranešimus" apie pristatymo laiką tyla, nors į kitus klausimus, nesusijusius su pristatymo laiku, atsakinėja.
Atsakyti
SKYTECH.LT 2017-12-12 13:08:28
Ryti, galbūt gavote ne tą prekę. O ar keisti, ar grąžinti, tai jau Jūsų pasirinkimas.
Susisiekite su mumis.
Taip noreciau gražinti preke ir parasiau tuo emailu kuriuo noredete.O preke kaip matau yra ta pati.
Atsakyti
Rytis 2017-12-12 12:32:37
Tai bet man preke netiko pagal centimetrus tai, kad ir pakeistumet prekę man netiktu pagal ismatavimus.
Ryti, galbūt gavote ne tą prekę. O ar keisti, ar grąžinti, tai jau Jūsų pasirinkimas.
Susisiekite su mumis.
Atsakyti
SKYTECH.LT 2017-12-12 12:23:22
Sveiki, Ryti,

dėl gautos ne tos prekės arba nekokybiškos prekės, prašome, susisiekite su mūsų vadybininkais el. paštu pagalba@skytech.lt. Grąžinimą suderinti ne mūsų valdomose svetainėse, deja, galimybės nėra.
Atsiprašome už nepatogumus. Prekė tikrai bus pakeista.
Tai bet man preke netiko pagal centimetrus tai, kad ir pakeistumet prekę man netiktu pagal ismatavimus.
Atsakyti
Rytis 2017-12-12 10:06:38
Labas rytas ana savaite nusiunčiau pinigus už kėdę "Arozzi Verona 229 eur ".Vakar vakare gavau ja, ir kai sudėjau kėdę ji buvo brokuota vienoi vietoi tai ipjauta.Na galvojau dzin, bet kas blogiausia kad pagal skytech puslapio specifikacija tai išmatavimus visai ne tokia kėde.Skytech psl rodo sedynės plotis 46cm o kai išmatavau rodo 39cm..Paskui puslapis rodo kai nori sedyne pakelt i aukštį rodo nuo 42-50cm, o išmatavimus tikrus 50-54cm man per didelė yra.Norėčiau susigražint pinigus už preke.Neturiu nieko blogo, bet esu nepatenkintas kad pagal išmatavimus visai ne tokia kėde gavau.Jeigu reikia galiu atsiust nuotrauka broko.
Sveiki, Ryti,

dėl gautos ne tos prekės arba nekokybiškos prekės, prašome, susisiekite su mūsų vadybininkais el. paštu pagalba@skytech.lt. Grąžinimą suderinti ne mūsų valdomose svetainėse, deja, galimybės nėra.
Atsiprašome už nepatogumus. Prekė tikrai bus pakeista.
Atsakyti
Labas rytas ana savaite nusiunčiau pinigus už kėdę "Arozzi Verona 229 eur ".Vakar vakare gavau ja, ir kai sudėjau kėdę ji buvo brokuota vienoi vietoi tai ipjauta.Na galvojau dzin, bet kas blogiausia kad pagal skytech puslapio specifikacija tai išmatavimus visai ne tokia kėde.Skytech psl rodo sedynės plotis 46cm o kai išmatavau rodo 39cm..Paskui puslapis rodo kai nori sedyne pakelt i aukštį rodo nuo 42-50cm, o išmatavimus tikrus 50-54cm man per didelė yra.Norėčiau susigražint pinigus už preke.Neturiu nieko blogo, bet esu nepatenkintas kad pagal išmatavimus visai ne tokia kėde gavau.Jeigu reikia galiu atsiust nuotrauka broko.
Atsakyti
vaidas 2017-12-08 16:46:32
Žinokite senokai tai jau buvo, praktiškai prieš metus.Pirkau tiesiai parduotuvėje tai užsakymo neturiu.Jeigu padės tai barkodas ant garantijos ST20161219612310, kvito nr 182313, data 2017.01.04. Korpusas buvo GTT buffalo 960 window+ 2 x120mm fans.
Vaidai,

parašykite mums el. paštu atsiliepimai@skytech.lt, norėtume Jums įteikti mažą dovanėlę :)
Atsakyti
SKYTECH.LT 2017-12-08 15:12:21
Sveiki, Vaidai,

Dėkojame už gerus žodžius. Taip pat, gal galite patikslinti užsakymo nr.? Norėtume išsiaiškinti kompiuterio surinkimo vietą ir laiką.
Iš anksto dėkojame :)
Žinokite senokai tai jau buvo, praktiškai prieš metus.Pirkau tiesiai parduotuvėje tai užsakymo neturiu.Jeigu padės tai barkodas ant garantijos ST20161219612310, kvito nr 182313, data 2017.01.04. Korpusas buvo GTT buffalo 960 window+ 2 x120mm fans.
Atsakyti
Vaidas 2017-12-07 17:47:44
Kiek pirkau tai visai nieko kontora.Labai geras konsultantas gaila nepamenu vardo dave net laida pajungti kietam diskui dykai.Viena beda buvo tik kad ziurekite savo surinktu kompu korpusus.Pas mane vaizdo plokste ideta buvo taip kad korpuse yra kazkoks toks metali atlinkimas ir neimanoma buvo ikist kistuka i HDMI jungti.Aisku su replem viska isprendziau, bet vistiek....
Sveiki, Vaidai,

Dėkojame už gerus žodžius. Taip pat, gal galite patikslinti užsakymo nr.? Norėtume išsiaiškinti kompiuterio surinkimo vietą ir laiką.
Iš anksto dėkojame :)
Atsakyti
Kiek pirkau tai visai nieko kontora.Labai geras konsultantas gaila nepamenu vardo dave net laida pajungti kietam diskui dykai.Viena beda buvo tik kad ziurekite savo surinktu kompu korpusus.Pas mane vaizdo plokste ideta buvo taip kad korpuse yra kazkoks toks metali atlinkimas ir neimanoma buvo ikist kistuka i HDMI jungti.Aisku su replem viska isprendziau, bet vistiek....
just a helpful comment
2017-11-17 20:30:00 IP 77.87.13.144
Atsakyti
SKYTECH.LT 2017-11-08 17:21:38
Darijau, deja, mes negalime atsakyti, kaip mygtukas buvo išlaužtas. Tai tebūtų spėjimas.
Todėl ir siūlėme Jums, siųsti prekę gamintojo autorizuotam serviso centrui, kad jis įvertintų prekės būklę. Mūsų pareiga - Jus įspėti apie galimas pasekmes. Tai mes ir padarėme. Šiuo atveju, nesvarbu, kur pirktumėte prekę - visų jų garantinį aptarnavimą atlieka gamintojų įgalioti serviso centrai, ne pardavėjai.
Apgailestaujame, kad nusivylėte ir lauksime Jūsų penktadienį.
skytech. yra ne vienas atsiliepimas oficialiuose steel series forumuose ir neoficialiuose taiop pat youtube ar lietuviu parasytuose fb puslapiuose skirtingu parduotuviu, kad steel series original-100-300 ratukas ar mygtukai suluzta is vidaus neiskaitant sutrukinejancios ir nukrentancios ant sonu esancios gumos. ir tai jau ilga laika niekada taip ir nesutvarkytas defektas. https://www.reddit.com/r/steelseries/comments/5potkk/rival_100_broken_left_button/?st=ja48kbnx&sh=fe3e8590
taigi, galite perskaityti sioje temoje.
https://www.reddit.com/r/steelseries/comments/4wpi65/rival_100_left_click_broken_after_a_week/?st=ja48lsc9&sh=6b5dde46
siame video puikiai matoma kaip nusidevi peles sonai:
https://www.youtube.com/watch?v=3QD7CxkBITQ
si problema yra "steel series quality control issue" o ne vartotojo kalte.
p.s. komentaru bandau atsakyti tiek i pirkejo tiek i prekybininko klausima kur suo pakastas sio gedimo.
Atsakyti
Darijau, deja, mes negalime atsakyti, kaip mygtukas buvo išlaužtas. Tai tebūtų spėjimas.
Todėl ir siūlėme Jums, siųsti prekę gamintojo autorizuotam serviso centrui, kad jis įvertintų prekės būklę. Mūsų pareiga - Jus įspėti apie galimas pasekmes. Tai mes ir padarėme. Šiuo atveju, nesvarbu, kur pirktumėte prekę - visų jų garantinį aptarnavimą atlieka gamintojų įgalioti serviso centrai, ne pardavėjai.
Apgailestaujame, kad nusivylėte ir lauksime Jūsų penktadienį.
Atsakyti
Sveiki, dar kartelį,

kad minėjote, jog kreipsitės - žinome. Viskas gerai dėl to, esame pasiruošę jiems suteikti visą reikiamą informaciją. Tačiau, mes laukėme sprendimo dėl pačio peliuko, ką su juo daryti. Mūsų technikas Jus kvietė apžiūrėti pelytę kartu, kad galėtų parodyti, kokie fiziniai pažeidimai padaryti. Tik gamintojo įgaliotas techninis centras gali pateikti pilną peliuko diagnostiką ir išvadas, tačiau esant fiziniam pažeidimui - taikomi serviso įkainiai. Būtent dėl to technikas Jus ir perspėjo.
Šiuo metu laukiame arba Jūsų nurodymų, ką daryti su peliuku, arba tarnybos rašto dėl prekės apžiūros datos paskyrimo.
Atsakyti
SKYTECH.LT 2017-11-07 18:36:35
Sveiki, Darijau,

apžiūrėjus Jūsų pelytę buvo akivaizdu, kad jos mygtukas yra išlaužtas, spaudžiant tokio pažeidimo padaryti nepavyktų. Mūsų serviso darbuotojas Jums pasiūlė siųsti peliuką gamintojui garantiniam aptarnavimui, tačiau perspėjo, kad šis taip pat greičiausiai patvirtins fizinį pažeidimą. Jūs minėjote, kad pakalbėsite su sūnumi, kurio yra ši pelė ir sugrįšite su sprendimu, ką daryti. Bet taip ir nesulaukėme Jūsų sprendimo.
Sveiki.
Kodėl jūsų darbuotojas jums nepranešė apie mano sprendimą, aš nežinau. O jis buvo informuotas, kad kreipsimės į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą dėl prekių kokybės įvertinimo.
Įdomu kaip galima pačiam išlaužti migtuką? Pelytę buvo trankoma i sieną? Ar su kokių atsuktuvų laužoma? Ka reiškia fizinis pažeidimas? Kur tada išoriniai (korpuso) pažeidimai?
Na aišku lengviausia apkaltinti patį pirkėją - esą pats sulaužei.
"...darbuotojas Jums pasiūlė siųsti peliuką gamintojui garantiniam aptarnavimui.." tačiau jūsų darbuotojas perspėjo, kad už tai aš turėsiu sumoketi.
Pirkome jūsų parduotuvėje ir brangų kompiuterį, kol kas problemų nėra, bet baisu pagalvoti, kad kas neatsitiktų, nes ir vėl bus "mūsų kaltė".
Atsakyti
Sveiki, Darijau,

apžiūrėjus Jūsų pelytę buvo akivaizdu, kad jos mygtukas yra išlaužtas, spaudžiant tokio pažeidimo padaryti nepavyktų. Mūsų serviso darbuotojas Jums pasiūlė siųsti peliuką gamintojui garantiniam aptarnavimui, tačiau perspėjo, kad šis taip pat greičiausiai patvirtins fizinį pažeidimą. Jūs minėjote, kad pakalbėsite su sūnumi, kurio yra ši pelė ir sugrįšite su sprendimu, ką daryti. Bet taip ir nesulaukėme Jūsų sprendimo.
Atsakyti
Pirkau pelę Steelseries rival 100, Skytech parduotuvėje, Klaipėdoje. Po kiek laiko pelę sugedo-nesispaudinėjo kairysis migtukas. Nunešus į parduotuvę priemė, tada nešė kažkur pas vadybininką, kuris patikrino ir pareiškė kad pelė sugadinta del mano kaltės.
Pelę nunešiau taisyti, nes esu tikras, kad ji sugedo ne dėl mano kaltės. Labai nusivyliau įmonės darbu ir "specialistų" kompetencijomis. Daugiau nesilankysiu šioje parduotuvėje, tą patį patarsiu daryti savo kolegoms ir draugams.
Nepirkite nieko, nes čia apgaudinėja klientus!!!
Atsakyti
Vladimir 2017-10-26 09:18:56
Sudege vaizdo plokštė, pasiskolinau pinigu, surinkau reikiama suma.Nusipirkau nauja.Idejau, paleidau, pradirbo 2 min., ne daugiau.Brokuota.Gražinau, peme garantiniam, pakeist negali nes kaina pakilo ne i mano nauda.Laukti reikes iki 2 savaičių. Susidomejau, pasižiurejau kokia ta kaina dabar, o ji pakilus vienu (1) €.Tai as geriau sumokechiau ta 1€ ir pasiimčiau nauja, nebrokuota vaizdo plokšte.Dabar jau yra 18 dienu kaip laukiu, bet deja informacijos ne jokios ne turiu.Pasakykit prasme tokio elgesio su pirkejais, as sumoku uz brokuota daikta pinigus pakeist as jo negaliu, laikinos vaizdo kortos neduoda ir sedžiu aš be kompo be pinigu ir su skolom.Kada atiduos, nieko ne žinom laukit žinutes...
P.s: nusiperki stiklini inda, o jis sudužes, tu nori atidut ir sakai man netinka o tau atsako, deje...Suklijuoja ir atiduoda, tai kam man sudužusi lekšte.As suprasčiau pinigu suma kažkokia dalį gražintu už ne patogumus, deja nieko.
Konfliktas issprestas.Pagaliau gavau savo nauja vaizdo plokste, veikia. Likau patenkintas SKYTECH paslaugomis.
P.s.: Aciu uz dovanele. :)
Atsakyti
Sudege vaizdo plokštė, pasiskolinau pinigu, surinkau reikiama suma.Nusipirkau nauja.Idejau, paleidau, pradirbo 2 min., ne daugiau.Brokuota.Gražinau, peme garantiniam, pakeist negali nes kaina pakilo ne i mano nauda.Laukti reikes iki 2 savaičių. Susidomejau, pasižiurejau kokia ta kaina dabar, o ji pakilus vienu (1) €.Tai as geriau sumokechiau ta 1€ ir pasiimčiau nauja, nebrokuota vaizdo plokšte.Dabar jau yra 18 dienu kaip laukiu, bet deja informacijos ne jokios ne turiu.Pasakykit prasme tokio elgesio su pirkejais, as sumoku uz brokuota daikta pinigus pakeist as jo negaliu, laikinos vaizdo kortos neduoda ir sedžiu aš be kompo be pinigu ir su skolom.Kada atiduos, nieko ne žinom laukit žinutes...
P.s: nusiperki stiklini inda, o jis sudužes, tu nori atidut ir sakai man netinka o tau atsako, deje...Suklijuoja ir atiduoda, tai kam man sudužusi lekšte.As suprasčiau pinigu suma kažkokia dalį gražintu už ne patogumus, deja nieko.
Atsakyti
Edvinas 2017-10-19 14:49:13
Susidėjome krepšelį už gan didelę sumą, ruošėmės pirkti komp. įrangą įmonei. Pagalvojome, kad atliekant didelį užsakymą susisieksime tiesiogiai dėl pasiūlymo, galbūt ir dėl nuolaidos.

Po kelių dienų gavom pasiūlymą su dar didesne kaina. Stebuklingai visos prekės pabrango, kai kurios stipriai. O ir noro absoliučiai jokio bendradarbiauti.

Įdomus sutapimas. Sėkmės jums versle.
Sveiki, Edvinai,

gal galite pasakyti savo užsakymo numerį?
Atsakyti
Susidėjome krepšelį už gan didelę sumą, ruošėmės pirkti komp. įrangą įmonei. Pagalvojome, kad atliekant didelį užsakymą susisieksime tiesiogiai dėl pasiūlymo, galbūt ir dėl nuolaidos.

Po kelių dienų gavom pasiūlymą su dar didesne kaina. Stebuklingai visos prekės pabrango, kai kurios stipriai. O ir noro absoliučiai jokio bendradarbiauti.

Įdomus sutapimas. Sėkmės jums versle.
Atsakyti
Sveiki, Tomai,
taip, retai, bet pasitaiko, kad prekės rezervas baigiasi ir tenka laukti naujos siuntos iš tiekėjo. Deja, tokiu atveju niekaip paskubinti proceso mes negalime. Todėl pasiūlome klientui arba atšaukti užsakymą, arba rinktis kitą prekę, arba laukti.
Atsiprašome už nepatogumus ir tikimės, kad ir toliau būsite mūsų klientas.
Atsakyti
Gaila, bet nepatikimas partneris. Prekė buvo užsakyta, atsiskaityta iš karto ir užsakymas patvirtintas. Visgi, po pusdienio atėjo laiškas apie "Oj, pasirodo paskutinę pardavėm, tai grąžinam pinigus, kita prekė arba palaukit naujos siuntos". Sakau- laukiam. Jau beveik atėjo "naujos siuntos laikas" vėl žinutė: - "Oj, tiekėjas siuntos nesiųs dėl neaiškių priežasačių".

Sugaištas laikas ir keliom savaitėm paskolinti pinigai. Nepanašu kad ši kontora turėtų gerą požiūrį į įsipareigojimų laikymąsi. Turint tokią patirtį neketinu daugiau su jais turėti reikalų, nesiūlyčiau ir kitiem.
Atsakyti
Fedir 2017-09-20 10:41:58
Issirinkau telefono ikrovikli (el. parduotuveje buvo rasoma, kad 5 prekes yra sandelyje). Padariau pavedima.

Skambina Klaipedos pardavejas ir pradeda pasakoti: "Viskas gerai, aciu uz pavedima, bet tokios prekes mes nebeturim. Turim panasia, tik reikes paciam paieskoti adapteriu, kad ja naudotis. Ar viskas tinka? Ar viska supratot? Nesupratot? Tai tada grazinsim pinigus." :D

Sugaisiau laika, praradau centus uz pavedima ir panaudotus sky eurus. Noreciau padekoti, kad nors pinigus grazinote! :) Suprantu, kad visur pasitaiko prastu pardaveju ir klaidu sistemoje, bet nuo siol pirksiu kompus kitur.
Sveiki, Fedir,
atsiprašome, kad negalėjome Jums pateikti užsakytos prekės, nes jos tiesiog nebebuvo tiekėjo sandėlyje. Kolega iš klaipėdos Jums siūlė analogišką prekę su kitokiu kabeliuku (šiek tiek pigesnę) ir teiravosi, galbūt, jei naudojate, tokį kabeliuką turite namie ir taip. Kadangi Jums šis variantas netiko, o būtent tokio įkroviklio su usb-c tuo momentu neturėjome, todėl pasiūlėme pinigų grąžinimą.
Panaudotų SKY Eurų nepraradote, jie sugrįžo į Jūsų sky eurų sąskaitą, kai buvo atšauktas užsakymas. Taip pat, visada galite pateikti dokumentą, kiek Jums kainavo pavedimas ir šias išlaidas taip pat susigrąžinti.
Atsakyti
Issirinkau telefono ikrovikli (el. parduotuveje buvo rasoma, kad 5 prekes yra sandelyje). Padariau pavedima.

Skambina Klaipedos pardavejas ir pradeda pasakoti: "Viskas gerai, aciu uz pavedima, bet tokios prekes mes nebeturim. Turim panasia, tik reikes paciam paieskoti adapteriu, kad ja naudotis. Ar viskas tinka? Ar viska supratot? Nesupratot? Tai tada grazinsim pinigus." :D

Sugaisiau laika, praradau centus uz pavedima ir panaudotus sky eurus. Noreciau padekoti, kad nors pinigus grazinote! :) Suprantu, kad visur pasitaiko prastu pardaveju ir klaidu sistemoje, bet nuo siol pirksiu kompus kitur.
viena is parduotuviu kuri siektiek skaitosi su klientais
2017-09-18 16:56:17 IP 77.87.13.144
Atsakyti
Marius 2017-06-25 19:09:45
Vaidotai, geras pastebėjimas, tik yra vienas BET.
Jeigu svarbu, visada pasiskambinu situacijai išsiaiškinti, taip būna greičiau nei rašant. Kitas reikalas būtų jeigu ir tel. nulis informacijos ir klientas paliktas nežinomybėje.
Norint užtikrinti aukšto lygio komunikavimą, tam reikia darbo jėgos, net ir maksimaliai automatizuojant procesus, reikalingi operatoriai.
Daugiau įdarbinto personalo - didesnės prekės antkainis. O į ką tai išsirutulioja, manau ir patys suprantame.
Kiek viena tokio tipo kompanija dalyvauja ir viešuosiuose pirkimuose. Spėju nemažai resursu keliauja ir ten.
Nedirbu tiesiogiai šiame sektoriuje, bet analogiškas situacijas tenka apturėti. Visur problemos tos pačios- balansuojant ieškomas aukso vidurys.
Žinoma tobulėti dar galima daug kur, ko ir palinkėčiau - nesustoti.
Kita vertus Skytech.lt turi padoriausią web shopą, su vienu geriausių filtravimo įrankių. Sakyčiau trūksta dar tikrųjų kiekių atvaizdavimo realiu laiku. Pvz, matai kiekį 5+, užsakai, o pasirodo nėra..

p.s. skytech.lt, vartotojo nuomonė nebūtų objektyvi jeigu už ją būtų priimamos dovanos.
todel, kad tokios parduotuves kaip varle.lt trina neigiamus komentarus. taip pat pasuk galva delko ju rekvizitu atsiliepimu skiltis nukelia i oficialu puslapi-logiskas paaiskinimas butu, todel kad neigiami atsiliepimai pakenke verslui ir pan. ta parduotuve nenori girdeti neigiamu atsiliepimu, kadangi kitos imones dirba "varle.lt" vardu francizes budu. ir realiai ju ivertinimai nera neutralus. suprantama kodel taip yra irgi.
Atsakyti
sveiki, norejau paklausti ar galetumete labiau aprasyti apie telefona? noreciau pirkti iphone 6 16 gb, naudota, ar viskas su juo gerai, ar viskas veikia ir ar yra defektu? dekui. https://www.kainos.lt/mobilieji-telefonai/apple-iphone-6-16gb-silver-v259
Atsakyti
Skytech laiko gero laiko geriausios kainas Lietuvoje, kurias galima lygint su didžiaisiais Europos prekybos tinklais. Puslapyje nėra problemų rasti reikiamos prekės. Užsisakiau ne tą prekę, jau buvo supakuota viskas. Susisiekus su support'u, man minučių bėgyje pakeitė į kitą, profesionalu, nėra prie ko prisikabinti.. Kartais tenka palaukt, bet mano nuomone jau geriau palaukt ilgiau, nei turėt sh.
Atsakyti
Nesuprantų priekaištų Skytech'ui. Esu pastovus jų klientas ir esu 100% patenkintas. Jeigu prekė nekokybiška arba pristatymas veluoja, taigi nevisada jų kaltė. Tiekėjai irgi gali stabdyti, o nuo brokuotų prekių niekas neapsaugotas.
Atsakyti
Nusipirkau vaizdo registratori su defektu, uzsakymo numeris 691801. Skytech šią problemą išsprendė greitai ir kokybiškai. Labai sąžiningi pardavėjai, rekomenduoju.Esu labai patenkintas, ačiū!
Atsakyti
O jus patys testavote? prisijunkite prie wifi, pasileiskite youtube, "search windows" laukelyje irasykite "ping www.google.com -t", ir tolkite nuo marsrutizatoriaus. toli eiti nereikes. Paziurekite kas darysis, kai windows piktokrama dar rodys 1-2 rysio padalas padalas. :)
ar daug prasau?
Atsakyti
Sveiki, Mariau, dar kartelį patiksliname, kad kompiuterio diagnostiką atliko gamintojo įgaliotas serviso centras "Servisa ICT", juk būtent jiems, o ne SKYTECH Jūs pateikėte kompiuterį. Mes kompiuterį gavome iš Jūsų jau po to, kai jis buvo patikrintas serviso centre. Papildomai kreipėmės į UAB "Servisa ICT", nusiuntėme jiems kompiuterį pakartotinai, jų teigimu, kompiuteris buvo testuotas įvarioje aplinkoje, įskaitant ir per gelžbetoninę sieną, tačiau jokių trikdžių neaptikta. Labai apgailestaujame, kad negalime patenkinti jūsų norų ir pakeisti norimų kompiuterio komponentų, tačiau mes, kaip ir bet kuris kitas pardavėjas, neturime teisės ardyti nešiojamųjų kompiuterių, keisti jų detalių ar atlikti kitų garantinio aptarnavimo darbų. Visa tai atlieka gamintojų įgalioti techniniai centrai, kurių darbuotojai yra sertifikuoti technikai.
Atsakyti
SKYTECH.LT 2017-08-08 12:24:19
Sveiki, Mariau, kaip žinote, gamintojo įgaliotas techninis centras patvirtino, kad kompiuteris veikia korektiškai ir atitinka visas gamintojo deklaruojamas technines specifikacijas. Kiekvieno gaminio garantinį aptarnavimą atlieka gamintojų įgalioti techniniai centrai, ir jie priima sprendimą, kaip elgtis su preke. Šiuo atveju, mes galime tik prašyti jų dar kartą tikrinti Jūsų įrenginį, bet kadangi jis veikia kokybiškai, deja, nieko padaryti negalime. Kuomet prekė veikia kokybiškai, nėra skirtumo, ar pirkėjas fizinis ar juridinis asmuo. Vartotojų teisių apsaugos tarnyba, nustačiusi, kad prekė yra kokybiška (arba gavusi serviso diagnostikos aktą), priimtų lygiai tokį pat sprendimą.
as Jums padariau video palyginimus: lenovo plansete veikia, ipad veikia, iphone veikia, netgi mano televizorius wifi rysi gaudo dvigubai toliau, nei nupirktas asus kompiuteris. Jus nepateikete jokiu matavimu! servizo isvada "visa testavimo laika adapteris dirbo be sutrikimu", tai as ir pats zinau, kad 3 metrai nuo stoteles dirba be sutrikimu.
Is tikro suprantu, darbuotojai tik dirba savo darba ir daro tai ka nurodo vadovybe. Cia savininkai yra supuve zmones. Kitokiu atveju nebutu internete tiek daug neigiamu atsiliepimu apie skytech. Kaip jus manote, kodel apie kitas parduotuves nera tokio negatyvo?
video:
https://www.youtube.com/watch?v=dbikkdkg8kk&
https://youtu.be/W-KjFRSMF2w
https://youtu.be/uYWYENLyDcA
Atsakyti
Sveiki, Mariau, kaip žinote, gamintojo įgaliotas techninis centras patvirtino, kad kompiuteris veikia korektiškai ir atitinka visas gamintojo deklaruojamas technines specifikacijas. Kiekvieno gaminio garantinį aptarnavimą atlieka gamintojų įgalioti techniniai centrai, ir jie priima sprendimą, kaip elgtis su preke. Šiuo atveju, mes galime tik prašyti jų dar kartą tikrinti Jūsų įrenginį, bet kadangi jis veikia kokybiškai, deja, nieko padaryti negalime. Kuomet prekė veikia kokybiškai, nėra skirtumo, ar pirkėjas fizinis ar juridinis asmuo. Vartotojų teisių apsaugos tarnyba, nustačiusi, kad prekė yra kokybiška (arba gavusi serviso diagnostikos aktą), priimtų lygiai tokį pat sprendimą.
Atsakyti
https://youtu.be/dbikkdkg8kk
Pirkau Asus ZenBook Flip UX360CA
Pradzioje neatkreipiau demesio, taciau po kokio menesio, pamaciau kad wifi veikia nekorektiskai.
Grazinau i serviza, sako viskas gerai.
Vistiek neveikia.
Panorejau grazinti nekokybiska preke, vel pralaike menesi - sako nieko nedarysim.
Realiai kompas veikia per 3 metrus nuo wifi stoteles. kam jis man toks :)
Prastesnes kontoros nesu mates. gaila, kad nepaskaiciau atsiliepimu pries darydamas uzsakyma.
Patarimams visiems fiziniams asmenims - kreipkites i vartotoju teisiu gynimo tarnyba, garantuoju, gincus isspres.
Mano atveju, pirkejas juridinis asmuo, tai reikes paciam gintis.
Gal kas galite parekomenduoti it ekspertus kompiuterio ekspertizei?
Gal kas susidurete su tokiu atveju?
Laukiu patarimu.
Atsakyti
Richa 2017-07-20 22:56:31
Uzsakymo Nr. #692363. Negrazu taip elgtis. Kiti pardavejai siule 3 dienu termina ir geresne kaina. Pasirinkau jus vien del 1-2 dienu pristatymo termino. Pasirodo, meluojat.
Dėkojame už patikslinimą. Sistemoje matome, kad siunta turėjo būti pristatyta dar 19 dieną, t.y. kitą darbo dieną po mokėjimo gavimo. Tačiau, ji vis dar nepristatyta. Labai apgailestaujame ir neturime jokio pasiteisinimo, tai nekokybiškai suteikta paslauga : (
Pasistengsime, kad prekę gautumėte dar šiandien, netrukus su Jumis susisieks kolegos iš Šiaulių. Taip pat pasistengsime kompensuoti patirtus nepatogumus.
Dar kartą tikrai labai atsiprašome ir ačiū, kad pranešėte apie šį įvykį.

Taip pat rekomenduojame

Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.lt

Adresas: Savanorių pr. 213, LT-50182 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: S. Žukausko g. 41, LT-09130 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
1A.LT
Internetinė parduotuvė www.1a.lt

Adresas: Naujakiemio g. 6, LT-08314 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kodėl rinktis internetinę parduotuvę 1a.lt? Didžiulis pasirinkimas, puikus klientų aptarnavimas, žemos kainos – visa tai internetinėje parduotuvėje 1a.lt! • 100% duomenų saugumas apsiperkant - 1a.lt Internetinė parduotuvė naudoja SSL sertifikatą, garantuojantį duomenų šifravimo autentiškumą, tokiu būdu apsaugojant...
DIRECTO
Adresas: J. Balčikonio g. 9, LT-08318 Vilnius.
Veiklos sritys: informacijos teikimas; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; konsultacijų paslaugos.
Esame verslo valdymo sistemos „Directo“ platintojas ir diegėjas Lietuvoje. „Directo“ sistema apima tokius modulius kaip finansai, sandėlis, pirkimai, pardavimai, CRM, žmogiškieji ištekliai, projektų valdymas, elektroniniai dokumentai, darbo laiko apskaita, gamyba. Mūsų siekis – padėti klientams rasti optimizuotą ir...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

ENDORET GELIS – NATŪRALUS  JŪSŲ UŽPILDAS
ENDORET GELIS – NATŪRALUS JŪSŲ UŽPILDAS 02-15 14:03
ENDORET GELIS yra naujovė grožio medicinos srityje, sukurta Biotechnologijos instituto (BTI, Ispanija) ir atliekama Pošiūno klinikoje. Mokslinių ir praktinių tyrimų dėka, paciento nuosavo...
Nauja britų partija pradeda pasipriešinimo "Brexitui" kampaniją
Nauja britų partija pradeda pasipriešinimo "Brexitui" kampaniją 02-19 20:21
Pernai įkurta nauja Didžiosios Britanijos politinė jėga – "Renew" (Atsinaujinimo) partija pirmadienį pradėjo kampaniją, kuria siekiama užkirsti kelią "Brexitui".
Laiminčios pardavimo komandos DNR: nuo ko priklauso sėkmė
Laiminčios pardavimo komandos DNR: nuo ko priklauso sėkmė 02-19 18:02
Kad pardavimo komanda dirbtų puikiai, pirmiausia į save turi atsigręžti jos vadovas. Nes visos komandos sėkmė priklauso nuo to, kiek jos vadovas sugeba kurti atvirumo atmosferą bei ugdyti jos...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar naudojatės taksi paslaugomis?

Partneriai

Mamaimam

Akcijų kainos

Avon 2,73 +6,23%
Red Hat 142,71 +1,88%
Pfizer 36,26 +1,54%
Hasbro 98,85 +1,53%
McDonald's 157,79 -1,86%
Caterpillar 156,29 -2,31%
CBS 55,39 -2,38%
Kraft Heinz Co 70,80 -2,63%

Žaliavų kainos pasaulyje

Nafta 61,34 +1,22%
Dyzelis 2,07 +6,70%
Sidabras 17,13 +5,94%
Anglis 106,78 +4,56%
Apelsinai 0,76 -1,30%
Vištiena 2,09 +6,09%
Benzinas 1,90 +7,95%
Ryžiai 442,00 +8,87%