Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Skytech.lt
Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę UAB "Skytech.lt"
Taip pat rekomenduojame
Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.ltAdresas: Piliakalnio g. 23, Karmėlava, LT-54447 Kauno r.
Veiklos sritys: kompiuteriai ir programinė įranga; biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; vaizdo stebėjimo sistemos; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...
VARLE
VARLE.LTAdresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvėAdresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Rivilė
Buhalterinės apskaitos, finansų ir verslo valdymo sistemaAdresas: Geležinio Vilko g. 5-48, LT-03131 Vilnius.
Veiklos sritys: kompiuteriai ir programinė įranga; apskaita; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; konsultacijų paslaugos; mokymo kursai.
Rivile - patikimas partneris augti norinčiam verslui! Jau tris dešimtmečius veikianti UAB „Rivilė“ - viena populiariausių verslo valdymo ir apskaitos sistemų Lietuvoje. Programos funkcionalumas, lankstumas ir patikimumas lėmė, kad su Rivile GAMA vedama beveik kas trečios Lietuvos įmonės apskaita ir/ar valdomas...
DIRECTOAdresas: Juozo Balčikonio g. 9, LT-08247 Vilnius.
Veiklos sritys: kompiuteriai ir programinė įranga; informacijos teikimas; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; konsultacijų paslaugos.
Esame verslo valdymo sistemos „Directo“ platintojas ir diegėjas Lietuvoje. „Directo“ sistema apima tokius modulius kaip finansai, sandėlis, pirkimai, pardavimai, CRM, žmogiškieji ištekliai, projektų valdymas, elektroniniai dokumentai, darbo laiko apskaita, gamyba. Mūsų siekis – padėti klientams rasti optimizuotą ir...
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Prisijungti prie katalogo
American Express
|
172,31
|
+10,54%
|
Amazon.com
|
102,24
|
+3,04%
|
Meta
|
151,74
|
+3,01%
|
Visa
|
231,44
|
+2,99%
|
Chevron
|
179,45
|
-4,44%
|
Colgate-Palmolive
|
71,59
|
-5,22%
|
Intel
|
28,16
|
-6,41%
|
Hasbro
|
58,61
|
-8,11%
|
Auksas
|
1797,55
|
+4,20%
|
Cukrus
|
0,81
|
+2,53%
|
Sidabras
|
23,33
|
+10,99%
|
Apelsinai
|
1,10
|
+0,92%
|
Jautiena
|
4,87
|
-6,35%
|
Ryžiai
|
467,00
|
+6,14%
|
Nafta
|
81,01
|
+1,07%
|
Benzinas
|
2,37
|
-16,84%
|
2023-01-23 10:08:01 IP 2i241m5h
Siaubingai nemaloni patirtis! Palikau kompiuteri taisyti, pagal sutarti 20d.d iki 30 d.d. jei reiks uzsakinet detale. Praejus 18 d.d.ir negavus jokios info paskambinau pasiteiraut kiek dar eiks laukti, o atsakymas toks: dar net nepradejom tvarkyti ir neuzsakem detales, nes musu darbuotojas pamirso jum atsiust diagnostika ir negavom jusuvatsakymo???? Finale atsiemiau po menesio kompiuteri ir dar turejau susimoket uz diagnostika!????????
Iš tikro, kolegos servise, vos Jums atnešus kompiuterį negarantiniam remontui, turėjo jo nepriimti ir siūlyti, kad priduotumėte jį remontuoti tiesiai į gamintojo autorizuotą serviso centrą, taip būtų išvengta šios klaidos. O net jei informacija būtų suvaikščiojus laiku, kreipiantis tiesiai į servisą, visuomet yra sutaupomos bent trys dienos. Kadangi negarantinio remonto mes neatliekame ir geriausiu atveju tik nusiunčiame/parsiunčiame prekę servisui, tai ir jokių terminų tam žadėti negalime. Turbūt nurodėte garantinio aptarnavimo sutartyje nustatytus terminus, bet Jūsų kompiuteris negarantinis.
Ir diagnostikos mokestis yra ne mūsų, o būtent gamintojo serviso, kaip ir remonto pasiūlymo sąmata. Mes šitame procese nedalyvaujame.
Nepaisant to, kadangi mūsų darbuotojai užlaikė informaciją, mes sumokėsime tuos 29 eur. gamintojo servisui Jūsų vardu.
Dar kartelį, labai apgailestaujame
2023-01-20 18:15:52 IP 2ju3kvu5
2023-01-16 11:19:41 IP 2i241m5h
Retai kada rašome atsiliepimus, tačiau buvome šiandieną užsukę į Klaipėdos Skytech įsigyti nešiojamo kompiuterio dukrai, nuostabus, itin šiltas pardavėjo Mariaus aptarnavimas, viską labai maloniai išaiškino, pakonsultavo paprastai, suprantamai. Rekomenduoju! :)
dėkojame už gražius žodžius. Labai malonu girdėti, jog galėjome padėti :)
2023-01-14 18:28:44 IP 28m9667i
2022-12-22 14:50:11 IP 2i241m5h
Pakomentuojant Jūsų teiginį apie prekių likutį ir kainas: mūsų sistema automatiškai transliuoja informaciją iš tiekėjų sandėlių: jei pas vieną baigiasi prekės už geriausią kainą, persijungia kito tiekėjo pasiūlymas su geriausia tuo metu siūloma kaina. Tai automatizuotas procesas, nukreiptas į klientų poreikių patenkinimą.
2022-12-22 14:38:34 IP 2e7r1c9i
2022-12-21 10:16:46 IP 2i241m5h
dėkojame už atsiliepimą. Norime patikslinti, kad mes sugedusius daiktus perduodame gamintojo įgaliotiems serviso centrams ir dažnai pasitaiko atvejų, jei jie nustato, kad daiktas yra ardytas, mechaniškai pažeistas ar dar dėl kokios nors priežasties garantija nebegalioja, serviso centras pirkėjui yra išrašo sąskaitą už daikto diagnostiką. Todėl stengiamės apsaugoti pirkėjus nuo papildomų išlaidų atidžiai apžiūrėdami prekes ir testuodami jas, kiek leidžia mūsų galimybės. Šiuo atveju, susisiekus su pačiu Seagate gamintoju, jis patikino, kad kartais taiko praktiką tiesiog pakeisti prekę galutiniam klientui iš geros valios. Jei būtų prekę aptarnavęs gamintojo oficialus serviso centras, prekės nebūtų pakeitę.
Ištrauka iš oficialaus Seagate atsakymo apie Jūsų atvejį: "This limited warranty is void if a Product is returned with removed, damaged or tampered labels or any alterations (including the unauthorized removal of any component or external cover). Without RMA number we cannot say why drives was replaced but sometimes we replace drive by our good will, this process may not work with distributor RMA process."
Tad džiaugiamės, kad viskas baigėsi sėkmingai, mes savo ruožtu, tiesiog norėjome Jus apsaugoti nuo papildomo mokesčio gamintojo serviso centrui.
2022-12-14 07:15:09 IP 2juc6gv3
Susisiekiau tiesiogiai su seagatei, pateikiau SMART logą ir išsiunčiau diskus jiems į lenkiją. Priėmė be jokių problemų, per kurjerius iš karto atsiuntė naujus diskus.
Sugaištas laikas, nervai, 10 eurų siuntai.
Apgailėtina, kai perekupas užsideda nieko nepagrįstus reikalavimus, ženkliai viršijančius pačios įrangos gamintojo standartus.
2022-12-06 09:29:47 IP 2i241m5h
Ar gali būti, kad UAB "Skytech.lt" prekiauja fake apple produkcija? Vertinkit patys:
Įsigijus "MOBILE CHARGER MAGSAFE/MHXH3ZM/A APPLE" nesivaliduoja serijos numeris checkcoverage.apple.com, paskambinus į apple supportą taip pat patikina, kad jų duomenų bazėje toks serijos numeris neegizstuoja. Kroviklis nekrauna prijungus prie macbook (turėtų pagal apple.com produkto informaciją). Kraunant iš rozetės, telefone (iPhone) turėtų rodyti prijungto įrenginio serijinį numerį ir pavadinimą - žinoma nerodo. Susisiekus su parduotuvę, kroviklis pristatomas techninei analizei - po savaitės grąžino pinigus, bet praėjus mėnesiui laiko nuo įrenginio pristatymo į skytech, atsakymas yra tik žodinis, kad įrenginys originalus, į prašymą įrodyti produkto originalumą ar paaiškinti kodėl jis neveikia taip kaip turėtų - pažadas perduoti klausimus tiekėjams ir toliau dvi savaitės tyla, ignoruojant pakartotinas užklausas.
Viso proceso metu teko bendrauti su Vadybininku Nerijumi, kuriam atrodo absoliučiai normalu permušinėti klientą kas antrame sakinyje, kartojant, kad įrenginys yra tikrai originalus ir jokios bėdos čia tikrai nėra. Labai rekomenduoju padovanoti bendravimo kursus šiam darbuotojui kalėdų proga.
Viešas atsiliepimas už neprofesionalų problemos sprendimą, bendrą patirtį ir mano sugaištą laiką. Taip pat padarytas reportas i apple infringement, jeigu jiems pasirodys įdomu ką pardavinėja "Authorized apple seller", su mielu noru pateiksiu pirkimo įrodymus, produkto nuotraukas ir visus susirašinėjimus.
atsakant į Jūsų klausimą, ne, negali :)
Apple sistema yra tokia, kad ne visada 100% validuojasi jų prekės. Taip pasitaiko pas visus pardavėjus. Konkrečiai, Jūsų atveju, prekė yra atvykusi iš oficialaus Apple distributoriaus Vokietijoje, per oficialų Apple tiekėją Lietuvoje. Šiuo atveju, tiesiog norėdami ramybės Jums, grąžinome pinigus ir tiek. Bet tai nereiškia, kad kroviklis yra neoriginalus. Mūsų pardavėjai neturi galimybės Jums pateikti kažkokio kitokio atsakymo nei tai, kad auditavus visą tiekimo grandinę buvo patvirtintas prekės autentiškumas.
Atsiprašome, jei vadybininkas neskyrė pakankamai dėmesio komunikacijai. Tikrai labai apgailestaujame ir pasistengsime to išvengti ateityje.
2022-12-05 22:39:01 IP 2g5vfm58
Įsigijus "MOBILE CHARGER MAGSAFE/MHXH3ZM/A APPLE" nesivaliduoja serijos numeris checkcoverage.apple.com, paskambinus į apple supportą taip pat patikina, kad jų duomenų bazėje toks serijos numeris neegizstuoja. Kroviklis nekrauna prijungus prie macbook (turėtų pagal apple.com produkto informaciją). Kraunant iš rozetės, telefone (iPhone) turėtų rodyti prijungto įrenginio serijinį numerį ir pavadinimą - žinoma nerodo. Susisiekus su parduotuvę, kroviklis pristatomas techninei analizei - po savaitės grąžino pinigus, bet praėjus mėnesiui laiko nuo įrenginio pristatymo į skytech, atsakymas yra tik žodinis, kad įrenginys originalus, į prašymą įrodyti produkto originalumą ar paaiškinti kodėl jis neveikia taip kaip turėtų - pažadas perduoti klausimus tiekėjams ir toliau dvi savaitės tyla, ignoruojant pakartotinas užklausas.
Viso proceso metu teko bendrauti su Vadybininku Nerijumi, kuriam atrodo absoliučiai normalu permušinėti klientą kas antrame sakinyje, kartojant, kad įrenginys yra tikrai originalus ir jokios bėdos čia tikrai nėra. Labai rekomenduoju padovanoti bendravimo kursus šiam darbuotojui kalėdų proga.
Viešas atsiliepimas už neprofesionalų problemos sprendimą, bendrą patirtį ir mano sugaištą laiką. Taip pat padarytas reportas i apple infringement, jeigu jiems pasirodys įdomu ką pardavinėja "Authorized apple seller", su mielu noru pateiksiu pirkimo įrodymus, produkto nuotraukas ir visus susirašinėjimus.
2022-12-03 12:22:29 IP 28ma2pc0
2022-11-30 18:42:17 IP 2i241m5h
Tiek užsakymo metu, tiek iškart po užsakymo Jūs buvote informuotas, jog užsakėte prekę, kurios mūsų sandėliuose nėra ir, kad nurodyta gavimo data yra preliminari ir gali keistis. Visus perspėjimus matėte ir su jais sutikote, tad iš anksto žinojote, kad nebūtinai prekė tuomet atkeliaus. Nepaisant to, šiandien informavome Jus, kad ir pirmoji Jūsų užsakyta dalis jau atvyko.
Labai atsiprašome, kad teko palaukti ir visgi tikimės, kad ne paskutinį kartą Jus matome :)
2022-11-30 13:54:03 IP 2cfq5klf
2022-11-16 13:19:41 IP 28mes5jo
Labai puikus konsultavimas. Visi klausimai, kuriuos turėjau buvo atsakyti labai greit ir kokybiškai.
2022-11-15 17:27:18 IP 2ju3kvsf
2022-11-08 12:55:01 IP 2i241m5h
Plančetę vaiko gimtadieniui užsakėme spalio 29diena, rašė, jog prekę galėsime atsiimti už 3-4 d parduotuveje. Dabar jau lapkricio 8d o prekės nera.
Niekas del vėlavimo i mane nepasikreipė, bandant patiems, prisiskambinti niekas neatsiliepia. Skambinta buvo i Kaune esančia Skytech parduotuvę Savanoriu prospekte keleta kartu. Paspaudus nuoroda užsakymo sekimui ten terašo, jog užsakymas vykdomas. Ka vaikui pasakyt kuris laukia savo gimtadienio dovanos...
gal galite patikslinti savo užsakymo nr? 29 d. nerandame užsakymo planšetei Rolando vardu. Išties, šiandien jau penkta darbo diena, tad tikrai turėtumėte būti gavęs užsakymą, jei viskas teisingai : (
Labai laukiame Jūsų patikslinimo
2022-11-08 12:48:03 IP 2e7r3u7e
Niekas del vėlavimo i mane nepasikreipė, bandant patiems, prisiskambinti niekas neatsiliepia. Skambinta buvo i Kaune esančia Skytech parduotuvę Savanoriu prospekte keleta kartu. Paspaudus nuoroda užsakymo sekimui ten terašo, jog užsakymas vykdomas. Ka vaikui pasakyt kuris laukia savo gimtadienio dovanos...
2022-10-07 14:50:28 IP 2i582jlr
2022-09-14 12:06:02 IP 2ju3l6qq
Sveiki, Dariau,
mūsų partnerių servisas (ne SKYTECH, nes mes tokių darbų nedarome) sako, jog kiek bandė su Jumis susiekti, jiems nepavykdavo. Todėl liovėsi. Daiktas pas jus. Neveikiantis taip pat, kaip ir pridavimo metu. Deja, bet negalime niekuo padėti, kaip ir įspėjome iškart, priimdami prekę.
2022-09-08 08:43:54 IP 2i241m5h
mūsų partnerių servisas (ne SKYTECH, nes mes tokių darbų nedarome) sako, jog kiek bandė su Jumis susiekti, jiems nepavykdavo. Todėl liovėsi. Daiktas pas jus. Neveikiantis taip pat, kaip ir pridavimo metu. Deja, bet negalime niekuo padėti, kaip ir įspėjome iškart, priimdami prekę.
2022-06-28 14:30:09
2022-06-11 21:14:46
2022-06-02 11:16:48
Geros kainos, aptarnavimas super!
Ateityje rinksiuosi, tik JUS.
Ačiū!
Super company.
Good prices, service super!
In the future I will choose only you!
Thanks!
2022-05-19 14:48:34 IP 28mcpnjo
2022-05-19 13:37:49 IP 2i23tcgn
Jūsų prekė vieną dieną pavėlavo į mūsų regioninį sandėlį, todėl nusikėlė gavimo data.
Šiuo metu ji jau laukia kurjerio ir rytoj galėsite ją atsiimti iš paštomato.
Atsiprašome už nepatogumus.
2022-05-19 11:07:59 IP 28m8veeh
2022-05-13 10:44:36 IP 28m84tul
Perdavėme informaciją atsakingiems rangovams, jie su Jumis susisieks. Vakar bandė bet nepavyko prisiskambinti.
Bet bandys ir toliau.
2022-05-11 22:16:14 IP 21ntf7s
Jaigu jus negalyte padaryti normaliai o tik sugadinti tai taip ir pasirasikyte kad uz sulauzytus daigtus neatsakot ir nebus neigiamu atsiliepymu.
Prisegu nuotrauka kad parodyti kaip tvarko kompiuterius ir pameginsiu paiskinti kas nesupranta, Rutuliuke kur pazymeta turi buti chipas/kompensatorius kuri jie tesiogiai uztrumpino vietoj jo. Bus daugiau nuotrauku veliau, kai tik suzinosiu ka dar padare.
2022-05-11 14:39:59 IP 2i23sd5q
dėkojame už pranešimą. Atkreipiame dėmesį, kad Jūsų kompiuterio taisymą bandė atlikti mūsų partnerių įmonė, ne SKYTECH servisas. Mūsų darbuotojai, priimdami kompiuterį Jus informavo, kad pagrindinės plokštės remontas yra gana sudėtingas ir tikimybė, kad pavyks jį suremontuoti - nėra didelė. Taip pat informavo, kad jei pavyks - reiks mokėti už remontą, jei nepavyks - už diagnostiką ir sunaudotas dalis.
Jūsų kompiuterį gavome neveikiantį, lygiai taip pat neveikiantį Jums ir grąžinome. Jokio mokesčio iš Jūsų nepaėmėme, nepaisant to, kad buvo sunaudota ir medžiagų ir apmokestintos darbo laiko sąnaudos.
Apgailestaujame, kad negalėjome pataisyti Jūsų kompiuterio, bet ir informavome, kad tai gali nutikti. Šiuo atveju, gavome sugedusį ir grąžinome tokį patį daiktą. Norėdami Jums gero, kompensavome nuostolius savo sąskaita.
Gaila, kad po to dar ir sulaukiame neigiamos reakcijos. Dar kartelį atsiprašome.
2022-05-10 20:59:32 IP 21ntf7s
Atejes pas juos pasiimti savo nesiojama kompiuteri atidares apziureti nustebau kai pamates kad ardytas ekranas, neidetas atgal kaip turi buti, Asmuo kuris priimineja technika neturi pakrovejo nesiojamam kompiuteriuj idomu kaip ji testavo pries man atidavinedami, man pasake neturi pakrovejo, prikabino makaronu. RIMTAS SERVISAS PASAKE KAD KOMPIUTERIS ISIJUNGIA IS 10 KARTO IJUNGIMO ESME TAME KAD VEIKIA. Gryzau namo padejes krauti kompiuteri pamaciau kad visai nera jokio kontakto su maitinymu neisijungia, visiskai nudveses nei viena lempute nedega. Sugadino daigta dar labiau ir atidave atgal. Serviso pagalba visiskai i tai nusispjove jokiu veiksmu. NEREKUOMENDUOJU VILNIAUS SERVISO.
2022-04-01 15:18:24 IP 28m84tv0
Labai apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Išties, gavę iš gamintojo pakeistą vaizdo plokštę, neturėjome preteksto abejoti, ar ji kokybiška, todėl ir atidavėme Jums norėdami kuo labiau taupyti Jūsų laiką. O atgavus ją iš Jūsų kaip neveikiančią, taip jau sutapo, kad kitą dieną apsirgo visi mūsų Vilniaus serviso darbuotojai ir turėjome laikinai užsidaryti. Atsakinėjome į laiškus visą laiką, tačiau telefonai, kaip ir sakote, buvo nekeliami, apie tai informacija visą laiką buvo mūsų svetainėje.
Dar kartelį atsiprašome, ir tikimės, kad laikai suteikta kita plokštė, kol laukiame Jūsiškės atvykstant iš gamintojo, leis Jums produktyviai naudotis savo sistema be didesnių trikdžių.
Apgailestaujame ir tikimės, kad daugiau su tokia situacija neteks susidurti nei Jums, nei mums.
2022-03-31 19:15:50 IP 2g449kkv
Jų taisyklėse parašyta kad jie nevykdo diagnostikos (taip, iš tiesų). Jei nežinai kas su tavo kompiuteriu negerai, sėkmės išsiaiškinant pačiam.
Bet tai būtų dar pakenčiama jei jis išvis veiktų.
Man padarius užsakymą dalių + jų montavimą visas procesas užtruko ne 4 dienas o virš savaitės dėl darbuotojų žioplumo (ne, nebuvo net "atsiprašome"). Mano vaizdo plokštei sugedus, jie jau penktą (5) savaitę bando ją gauti iš garantinio keitimo. Iš pradžių per aštuonias dienas (taip, virš savaitės) jie gavo pakaitinę. Siuntų laikas į kitą pasaulio galą būtų buvęs pakenčiamas bet jie visiškai nesivargino patikrinti ar ji bent veikia. Man reikėjo grįžti namo ir pačiam tai pamatyti. Man rašant šitai, aš turėjau ją atgauti vakar bet jie neatsako jokių skambučių. Jokio atsako. Aš turėjau sugalvoti užeiti į jų tinklapį ir pamatyti kad jie užsidarę, man negražinę mano nuosavybės.
"Karantinuojasi", sako. Aš įsivaizduoju kad nereikia eksperto man perduoti mano pašto siuntinio, bet galbūt yra tame kokių nors mano neįžvelgtų subtilybių.
Žodžiu; nulis pagarbos klientui.
2022-03-31 01:17:01 IP 2e7r4330
2022-03-24 17:19:23 IP 5cdn63nc
2022-01-31 14:49:29 IP 65fr7os4
2022-01-29 18:58:01 IP 2ivrpe1r
Naxalas klientas, užuojauta. Nes šiaip Skytech labai gera parduotuve. Kartais kainos didokos, bet realiai tai viena patikimiausių parduotuvių. Jau vien jų puslapis. jei net ir vizualiai senstelėjęs, bet žymiai funkcionalesnis ir aiškesnis, nei konkurentų. Iš jų kažkaip nebaisu pirkti, priešingai nei iš kokios varlės...
2021-12-23 18:08:50 IP 2i23uv9k
Pirkome iš šios įmonės kompiuterius. Prekės pristatytos laiku, kokybiškai supakuotos. Profesionalus, operatyvus aptarnavimas. Ačiū pardavimų vadybininkui Martynui Vyšniauskui.
Jaukių ir šiltų Jums švenčių.
2021-12-23 14:19:43 IP 2i51bh1s
2021-11-24 11:59:43 IP 28m85le2
Susisiekus su Skytech vadybininku gavome reikalingą informaciją ir džiugu kad mūsų užsakytas kompiuteris pristatytas greitai.Įpakavimas tvarkingas. Rekomenduojame.
2021-11-23 20:02:10 IP 27tbomrg
2021-11-18 11:02:00 IP 2i23u3u2
Mes laikomės LR teisės aktų ir negalime meluoti klientams, kad prekė yra nauja, nors ji jau buvo išpakuota.
Deja, Apple produktams skirti įrenginiai dažniausiai netinka kitiems, nes yra nesuderinami nei jungtimis, nei programinės įrangos atitikimu.
Tad apgailestaujame, norėjome Jums padėti, pasiūlydami išeitį ir priimdami prekę pakartotiniam paradavimui, kaip nenaujos. Gaila, kad Jus nuvylėme.
2021-11-18 10:28:36 IP 27p49nuf
Sveiki, Viktorija,
Galbūt sūnus ne visai detaliai Jums pateikė situaciją.
Jūsų įsigytas įrenginys yra skirtas Apple Mac kompiuteriams. Tai įvardinta ir prekės puslapyje svetainėje, ir ant dėžutės labai aiškiai parašyta. Kaip paaiškėjo, Jums reikėjo įrenginio DELL kompiuteriui. Tam, kad suprasti, jog išsirinkta klaidinga prekė, jos nebuvo būtina išpakuoti (kaip minėjome, tai parašyta ir ant pakuotės, tikrai aiškiai). Jūsų grąžinta prekė jau išpakuota, praradusi prekinę išvaizdą ir nebegalės būti parduota kaip nauja, nepažeidžiant kito pirkėjo teisių į naujos ir nenaudotos prekės įsigyjimą.
Šiuo atveju, vadybininkai įvertino, jog su 8 eur nuolaida prekę galbūt bus galima parduoti kaip nenaują. Toks siūlymas ir buvo Jums pateiktas. Jūs sutikote.
Apgailestaujame, jei įsivėlė neaiškumų :)
Tai žmonės, kurie skaitys ši atsiliepimą, jeigu pirksite prekę iš "Skytech" parduotuvės ir ji jums netiks, už ją atgausite ne visą sumą.
2021-11-16 17:39:52 IP 28m85pbc
Galbūt sūnus ne visai detaliai Jums pateikė situaciją.
Jūsų įsigytas įrenginys yra skirtas Apple Mac kompiuteriams. Tai įvardinta ir prekės puslapyje svetainėje, ir ant dėžutės labai aiškiai parašyta. Kaip paaiškėjo, Jums reikėjo įrenginio DELL kompiuteriui. Tam, kad suprasti, jog išsirinkta klaidinga prekė, jos nebuvo būtina išpakuoti (kaip minėjome, tai parašyta ir ant pakuotės, tikrai aiškiai). Jūsų grąžinta prekė jau išpakuota, praradusi prekinę išvaizdą ir nebegalės būti parduota kaip nauja, nepažeidžiant kito pirkėjo teisių į naujos ir nenaudotos prekės įsigyjimą.
Šiuo atveju, vadybininkai įvertino, jog su 8 eur nuolaida prekę galbūt bus galima parduoti kaip nenaują. Toks siūlymas ir buvo Jums pateiktas. Jūs sutikote.
Apgailestaujame, jei įsivėlė neaiškumų :)
2021-11-16 12:25:39 IP 27p49nuf
2021-11-10 12:57:26 IP 2i23viq1
Viskas buvo atlikta laikantis sudarytų sutarčių bei LR teisės aktų reikalavimų. Tai Jums patvirtino ir valstybės institucijos.
Labai apgailestaujame, jei valstybės priimti teisės aktai bei taisyklės ar sutartys neatitinka Jūsų poreikių. Tačiau mes esame teisiškai įpareigoti jų laikytis ir niekaip kitaip Jums padėti negalime.
2021-11-09 17:06:14 IP 2fcphpr6
Siunte man mobilaus nr mano tik va adrtesas ne mano o serviso nors tam isvis neturejo buti jo adreso nes ji buvau daves.
Pranesima as gavau kad laukciau kurjerio, kaip durnelis nepakeiciau adreso nes nzn kad jis ne mano bus. Tuo jus pasinaudojote pasiemete mano preke ir dar aiskinate kad cia as jus smeiziu ir as gavau nauja monitoriu. Tai akivaizdus irodymas kad jus melagiai, a*******i ir v***s. As gavau neaisku koki monitoriu net neveikianti. Parodyk man ta pareiguna teisme kuris tai zinodamadss prieme toki sprendima ir as tau iskarto pasakysiu koks teismo sprendimas bus. Jums matau neaztenka tu bylu kuriose buvote kaltinami ir pralaimejote.
Nes tai galima bus traktuoti tycini, apgaudinejima ir sukciavima stambiu mastu, kadangi tai yra ne pirmas atvejis toks. Tai jau yra sunkinanti aplinkybe, kadangi dar ir istaigos itraukiamos kurios turetu ginti vartotojus, o daro priesingai, nors faktai pries akis.
Todel teisme suma bus tokia kad jums nekiltu noras tai kartoti ne tik su manimi, bet ir su kitais klientais. Kadangi tokius pardavejus reikia is rinkos salinti, kaip ir "fortakas".
2021-11-09 14:10:06 IP 2fcphpr6
Nerijau, mes nesupirkinėjame prekių iš klientų. Visos mūsų prekės keliauja iš oficialių kanalų (gamintojų arba jų atstovų) ir visi garantiniai aptarnavimai bei keitimai vykdomi reikiantis jų taisyklėmis.
Viskas buvo atlikta laikantis sudarytų sutarčių bei LR teisės aktų reikalavimų. Tai Jums patvirtino ir valstybės institucijos.
Labai apgailestaujame, jei valstybės priimti teisės aktai bei taisyklės ar sutartys neatitinka Jūsų poreikių. Tačiau mes esame teisiškai įpareigoti jų laikytis ir niekaip kitaip Jums padėti negalime.
pazeistas 6.4 ar 6.2 punktas vartotoju teisiu (nedalomas daiktas padalintas, isardytas), kitas dalykas daiktas neveiksnus, nes nera laidu ne vieno prie jo nekalbanmt apie pakuote, instrukcijas ir kitus jam priklausancius daiktus. Gaudamas neveiksnu daikta ir neaisku ar isvis nauja as turiu su tuo taikstytis. Daiktas neveikiantis, jau vien tas faktas pasako kad jus nevykldote vartotoju teisiu apsaugos istatymo normu.
Jus dar isvis drystate man aiskinti, kad viskas vyko pagal proceduras istatymo. As jau dabar be advokato jus be teismo padariau kaltais (vien poros fotografiju pagalba)
Kitas dalykas policijos pareigunai pripazino, kad toki atveji galima spresti teisme, kadangi VVTAT istaigos sprendimas yra tik rekomendacinio pobudzio (tai reiskia, kad jusu elgesys yra tycinis kenkimas klientui, ir tai parodo dabartinis jusu atsakuymas nors faktai rodo ka kita).
Cia ne gasdinimai, kaip matote, o tik laiko klausimas kada as jus paduosiu i teisma.
Jei bus norinciu duoti kolektyvini ieskini kas gausis visiems pigiau. Tada jusu imone bankrota skelbs labai greitai (kaip fortakas).Kadangi maksimali suma ieskinio padavimui yra apribota 15 000euru, tai kuo daugiau bus musu tuo pigiau ir maksimaliai galima bus nubausti sia imone, kad elgtusi taip kaip priklauso, pagal istatymus, ir nenoretu kitu imoniu traukti i nusikalstama veikla.
Kadangi yra nusiskundimu net su monitoriumi kiek skaiciau tai neturetu buti problemu, kadangi tai jau yra sistemiskai daroma, tai reiskia specialiai kenkiama klientams, stengentis ne tik kad nevykdyti savo isipareigojimu, bet ir neatlyginant savo padarytos zalos.
Jei butu norinciu prisijungti prie mano skundo su savo skundais, as tik uz tai el.pastas:
[email protected]
(privalomi irodymai konkretus: pokalbiai el. pastu, nuotraukos, pretenzijos ir pan.) Kadangi teisme niekas be irodymu i jusu nusiskundimus nekreips demesio jei tik parasysyte ar pasakysyte, net jei tai ir buvo, be irodymu nebus jokios naudos.
Kuo daugiau musu bus ir netylesime tuo greiciau ir didesne suma bus galima nubausti sita pardaveja bei su ja susijusias istaigas. Kad neliktu tokiu pardaveju isvis, kurie neteisingai elgiasi su klientais.Uzsienio patirtis aiskiai parodo, kad tokiu atveju jie laikosi ne tik istatymu bet ir nekelia viesumon tokiu dalyku, nes saugo savo reputacija, kas pas sios imones darbuotojus akivaizdziai nera pirmoje vietoje.
Tokie dalykai neturi buti atleidziami ne vienam (tiek pardavejui, tiek istaigoms susijusioms su jomis, kuriu pagalba sprendimai buna priimti, kadangi i teisma galesime tik pardaveja paduoti)
2021-11-09 09:35:09 IP 28m85led
Viskas buvo atlikta laikantis sudarytų sutarčių bei LR teisės aktų reikalavimų. Tai Jums patvirtino ir valstybės institucijos.
Labai apgailestaujame, jei valstybės priimti teisės aktai bei taisyklės ar sutartys neatitinka Jūsų poreikių. Tačiau mes esame teisiškai įpareigoti jų laikytis ir niekaip kitaip Jums padėti negalime.
2021-11-09 07:39:19 IP 2fcphpr6
Dėkojame už reikalavimus, Nerijau.
Jei tai naujas daiktas, tada as paprasysiu ji is manes nupirkti uz suma kuri buvo jums sumoketa. Kadangi as juo naudotis tokiu negaliu, o kadangi jums tai naujas daiktas, pirmyn nupirkite ir grazinsite man pinigus uz monitoriu tada visos problemos isnyks (galesite kitiems klientams parduoti, nes tai naujas daiktas).
2021-11-08 21:11:42 IP 2i23sd80