VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Skytech.lt

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę UAB "Skytech.lt"

Atsiliepimai apie UAB "Skytech.lt"

Parašyk savo nuomonę apie UAB "Skytech.lt"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
SKYTECH.LT 2017-12-12 13:08:28
Ryti, galbūt gavote ne tą prekę. O ar keisti, ar grąžinti, tai jau Jūsų pasirinkimas.
Susisiekite su mumis.
Taip noreciau gražinti preke ir parasiau tuo emailu kuriuo noredete.O preke kaip matau yra ta pati.
Atsakyti
Rytis 2017-12-12 12:32:37
Tai bet man preke netiko pagal centimetrus tai, kad ir pakeistumet prekę man netiktu pagal ismatavimus.
Ryti, galbūt gavote ne tą prekę. O ar keisti, ar grąžinti, tai jau Jūsų pasirinkimas.
Susisiekite su mumis.
Atsakyti
SKYTECH.LT 2017-12-12 12:23:22
Sveiki, Ryti,

dėl gautos ne tos prekės arba nekokybiškos prekės, prašome, susisiekite su mūsų vadybininkais el. paštu pagalba@skytech.lt. Grąžinimą suderinti ne mūsų valdomose svetainėse, deja, galimybės nėra.
Atsiprašome už nepatogumus. Prekė tikrai bus pakeista.
Tai bet man preke netiko pagal centimetrus tai, kad ir pakeistumet prekę man netiktu pagal ismatavimus.
Atsakyti
Rytis 2017-12-12 10:06:38
Labas rytas ana savaite nusiunčiau pinigus už kėdę "Arozzi Verona 229 eur ".Vakar vakare gavau ja, ir kai sudėjau kėdę ji buvo brokuota vienoi vietoi tai ipjauta.Na galvojau dzin, bet kas blogiausia kad pagal skytech puslapio specifikacija tai išmatavimus visai ne tokia kėde.Skytech psl rodo sedynės plotis 46cm o kai išmatavau rodo 39cm..Paskui puslapis rodo kai nori sedyne pakelt i aukštį rodo nuo 42-50cm, o išmatavimus tikrus 50-54cm man per didelė yra.Norėčiau susigražint pinigus už preke.Neturiu nieko blogo, bet esu nepatenkintas kad pagal išmatavimus visai ne tokia kėde gavau.Jeigu reikia galiu atsiust nuotrauka broko.
Sveiki, Ryti,

dėl gautos ne tos prekės arba nekokybiškos prekės, prašome, susisiekite su mūsų vadybininkais el. paštu pagalba@skytech.lt. Grąžinimą suderinti ne mūsų valdomose svetainėse, deja, galimybės nėra.
Atsiprašome už nepatogumus. Prekė tikrai bus pakeista.
Atsakyti
Labas rytas ana savaite nusiunčiau pinigus už kėdę "Arozzi Verona 229 eur ".Vakar vakare gavau ja, ir kai sudėjau kėdę ji buvo brokuota vienoi vietoi tai ipjauta.Na galvojau dzin, bet kas blogiausia kad pagal skytech puslapio specifikacija tai išmatavimus visai ne tokia kėde.Skytech psl rodo sedynės plotis 46cm o kai išmatavau rodo 39cm..Paskui puslapis rodo kai nori sedyne pakelt i aukštį rodo nuo 42-50cm, o išmatavimus tikrus 50-54cm man per didelė yra.Norėčiau susigražint pinigus už preke.Neturiu nieko blogo, bet esu nepatenkintas kad pagal išmatavimus visai ne tokia kėde gavau.Jeigu reikia galiu atsiust nuotrauka broko.
Atsakyti
vaidas 2017-12-08 16:46:32
Žinokite senokai tai jau buvo, praktiškai prieš metus.Pirkau tiesiai parduotuvėje tai užsakymo neturiu.Jeigu padės tai barkodas ant garantijos ST20161219612310, kvito nr 182313, data 2017.01.04. Korpusas buvo GTT buffalo 960 window+ 2 x120mm fans.
Vaidai,

parašykite mums el. paštu atsiliepimai@skytech.lt, norėtume Jums įteikti mažą dovanėlę :)
Atsakyti
SKYTECH.LT 2017-12-08 15:12:21
Sveiki, Vaidai,

Dėkojame už gerus žodžius. Taip pat, gal galite patikslinti užsakymo nr.? Norėtume išsiaiškinti kompiuterio surinkimo vietą ir laiką.
Iš anksto dėkojame :)
Žinokite senokai tai jau buvo, praktiškai prieš metus.Pirkau tiesiai parduotuvėje tai užsakymo neturiu.Jeigu padės tai barkodas ant garantijos ST20161219612310, kvito nr 182313, data 2017.01.04. Korpusas buvo GTT buffalo 960 window+ 2 x120mm fans.
Atsakyti
Vaidas 2017-12-07 17:47:44
Kiek pirkau tai visai nieko kontora.Labai geras konsultantas gaila nepamenu vardo dave net laida pajungti kietam diskui dykai.Viena beda buvo tik kad ziurekite savo surinktu kompu korpusus.Pas mane vaizdo plokste ideta buvo taip kad korpuse yra kazkoks toks metali atlinkimas ir neimanoma buvo ikist kistuka i HDMI jungti.Aisku su replem viska isprendziau, bet vistiek....
Sveiki, Vaidai,

Dėkojame už gerus žodžius. Taip pat, gal galite patikslinti užsakymo nr.? Norėtume išsiaiškinti kompiuterio surinkimo vietą ir laiką.
Iš anksto dėkojame :)
Atsakyti
Kiek pirkau tai visai nieko kontora.Labai geras konsultantas gaila nepamenu vardo dave net laida pajungti kietam diskui dykai.Viena beda buvo tik kad ziurekite savo surinktu kompu korpusus.Pas mane vaizdo plokste ideta buvo taip kad korpuse yra kazkoks toks metali atlinkimas ir neimanoma buvo ikist kistuka i HDMI jungti.Aisku su replem viska isprendziau, bet vistiek....
just a helpful comment
2017-11-17 20:30:00 IP 77.87.13.144
Atsakyti
SKYTECH.LT 2017-11-08 17:21:38
Darijau, deja, mes negalime atsakyti, kaip mygtukas buvo išlaužtas. Tai tebūtų spėjimas.
Todėl ir siūlėme Jums, siųsti prekę gamintojo autorizuotam serviso centrui, kad jis įvertintų prekės būklę. Mūsų pareiga - Jus įspėti apie galimas pasekmes. Tai mes ir padarėme. Šiuo atveju, nesvarbu, kur pirktumėte prekę - visų jų garantinį aptarnavimą atlieka gamintojų įgalioti serviso centrai, ne pardavėjai.
Apgailestaujame, kad nusivylėte ir lauksime Jūsų penktadienį.
skytech. yra ne vienas atsiliepimas oficialiuose steel series forumuose ir neoficialiuose taiop pat youtube ar lietuviu parasytuose fb puslapiuose skirtingu parduotuviu, kad steel series original-100-300 ratukas ar mygtukai suluzta is vidaus neiskaitant sutrukinejancios ir nukrentancios ant sonu esancios gumos. ir tai jau ilga laika niekada taip ir nesutvarkytas defektas. https://www.reddit.com/r/steelseries/comments/5potkk/rival_100_broken_left_button/?st=ja48kbnx&sh=fe3e8590
taigi, galite perskaityti sioje temoje.
https://www.reddit.com/r/steelseries/comments/4wpi65/rival_100_left_click_broken_after_a_week/?st=ja48lsc9&sh=6b5dde46
siame video puikiai matoma kaip nusidevi peles sonai:
https://www.youtube.com/watch?v=3QD7CxkBITQ
si problema yra "steel series quality control issue" o ne vartotojo kalte.
p.s. komentaru bandau atsakyti tiek i pirkejo tiek i prekybininko klausima kur suo pakastas sio gedimo.
Atsakyti
Darijau, deja, mes negalime atsakyti, kaip mygtukas buvo išlaužtas. Tai tebūtų spėjimas.
Todėl ir siūlėme Jums, siųsti prekę gamintojo autorizuotam serviso centrui, kad jis įvertintų prekės būklę. Mūsų pareiga - Jus įspėti apie galimas pasekmes. Tai mes ir padarėme. Šiuo atveju, nesvarbu, kur pirktumėte prekę - visų jų garantinį aptarnavimą atlieka gamintojų įgalioti serviso centrai, ne pardavėjai.
Apgailestaujame, kad nusivylėte ir lauksime Jūsų penktadienį.
Atsakyti
Sveiki, dar kartelį,

kad minėjote, jog kreipsitės - žinome. Viskas gerai dėl to, esame pasiruošę jiems suteikti visą reikiamą informaciją. Tačiau, mes laukėme sprendimo dėl pačio peliuko, ką su juo daryti. Mūsų technikas Jus kvietė apžiūrėti pelytę kartu, kad galėtų parodyti, kokie fiziniai pažeidimai padaryti. Tik gamintojo įgaliotas techninis centras gali pateikti pilną peliuko diagnostiką ir išvadas, tačiau esant fiziniam pažeidimui - taikomi serviso įkainiai. Būtent dėl to technikas Jus ir perspėjo.
Šiuo metu laukiame arba Jūsų nurodymų, ką daryti su peliuku, arba tarnybos rašto dėl prekės apžiūros datos paskyrimo.
Atsakyti
SKYTECH.LT 2017-11-07 18:36:35
Sveiki, Darijau,

apžiūrėjus Jūsų pelytę buvo akivaizdu, kad jos mygtukas yra išlaužtas, spaudžiant tokio pažeidimo padaryti nepavyktų. Mūsų serviso darbuotojas Jums pasiūlė siųsti peliuką gamintojui garantiniam aptarnavimui, tačiau perspėjo, kad šis taip pat greičiausiai patvirtins fizinį pažeidimą. Jūs minėjote, kad pakalbėsite su sūnumi, kurio yra ši pelė ir sugrįšite su sprendimu, ką daryti. Bet taip ir nesulaukėme Jūsų sprendimo.
Sveiki.
Kodėl jūsų darbuotojas jums nepranešė apie mano sprendimą, aš nežinau. O jis buvo informuotas, kad kreipsimės į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą dėl prekių kokybės įvertinimo.
Įdomu kaip galima pačiam išlaužti migtuką? Pelytę buvo trankoma i sieną? Ar su kokių atsuktuvų laužoma? Ka reiškia fizinis pažeidimas? Kur tada išoriniai (korpuso) pažeidimai?
Na aišku lengviausia apkaltinti patį pirkėją - esą pats sulaužei.
"...darbuotojas Jums pasiūlė siųsti peliuką gamintojui garantiniam aptarnavimui.." tačiau jūsų darbuotojas perspėjo, kad už tai aš turėsiu sumoketi.
Pirkome jūsų parduotuvėje ir brangų kompiuterį, kol kas problemų nėra, bet baisu pagalvoti, kad kas neatsitiktų, nes ir vėl bus "mūsų kaltė".
Atsakyti
Sveiki, Darijau,

apžiūrėjus Jūsų pelytę buvo akivaizdu, kad jos mygtukas yra išlaužtas, spaudžiant tokio pažeidimo padaryti nepavyktų. Mūsų serviso darbuotojas Jums pasiūlė siųsti peliuką gamintojui garantiniam aptarnavimui, tačiau perspėjo, kad šis taip pat greičiausiai patvirtins fizinį pažeidimą. Jūs minėjote, kad pakalbėsite su sūnumi, kurio yra ši pelė ir sugrįšite su sprendimu, ką daryti. Bet taip ir nesulaukėme Jūsų sprendimo.
Atsakyti
Pirkau pelę Steelseries rival 100, Skytech parduotuvėje, Klaipėdoje. Po kiek laiko pelę sugedo-nesispaudinėjo kairysis migtukas. Nunešus į parduotuvę priemė, tada nešė kažkur pas vadybininką, kuris patikrino ir pareiškė kad pelė sugadinta del mano kaltės.
Pelę nunešiau taisyti, nes esu tikras, kad ji sugedo ne dėl mano kaltės. Labai nusivyliau įmonės darbu ir "specialistų" kompetencijomis. Daugiau nesilankysiu šioje parduotuvėje, tą patį patarsiu daryti savo kolegoms ir draugams.
Nepirkite nieko, nes čia apgaudinėja klientus!!!
Atsakyti
Vladimir 2017-10-26 09:18:56
Sudege vaizdo plokštė, pasiskolinau pinigu, surinkau reikiama suma.Nusipirkau nauja.Idejau, paleidau, pradirbo 2 min., ne daugiau.Brokuota.Gražinau, peme garantiniam, pakeist negali nes kaina pakilo ne i mano nauda.Laukti reikes iki 2 savaičių. Susidomejau, pasižiurejau kokia ta kaina dabar, o ji pakilus vienu (1) €.Tai as geriau sumokechiau ta 1€ ir pasiimčiau nauja, nebrokuota vaizdo plokšte.Dabar jau yra 18 dienu kaip laukiu, bet deja informacijos ne jokios ne turiu.Pasakykit prasme tokio elgesio su pirkejais, as sumoku uz brokuota daikta pinigus pakeist as jo negaliu, laikinos vaizdo kortos neduoda ir sedžiu aš be kompo be pinigu ir su skolom.Kada atiduos, nieko ne žinom laukit žinutes...
P.s: nusiperki stiklini inda, o jis sudužes, tu nori atidut ir sakai man netinka o tau atsako, deje...Suklijuoja ir atiduoda, tai kam man sudužusi lekšte.As suprasčiau pinigu suma kažkokia dalį gražintu už ne patogumus, deja nieko.
Konfliktas issprestas.Pagaliau gavau savo nauja vaizdo plokste, veikia. Likau patenkintas SKYTECH paslaugomis.
P.s.: Aciu uz dovanele. :)
Atsakyti
Sudege vaizdo plokštė, pasiskolinau pinigu, surinkau reikiama suma.Nusipirkau nauja.Idejau, paleidau, pradirbo 2 min., ne daugiau.Brokuota.Gražinau, peme garantiniam, pakeist negali nes kaina pakilo ne i mano nauda.Laukti reikes iki 2 savaičių. Susidomejau, pasižiurejau kokia ta kaina dabar, o ji pakilus vienu (1) €.Tai as geriau sumokechiau ta 1€ ir pasiimčiau nauja, nebrokuota vaizdo plokšte.Dabar jau yra 18 dienu kaip laukiu, bet deja informacijos ne jokios ne turiu.Pasakykit prasme tokio elgesio su pirkejais, as sumoku uz brokuota daikta pinigus pakeist as jo negaliu, laikinos vaizdo kortos neduoda ir sedžiu aš be kompo be pinigu ir su skolom.Kada atiduos, nieko ne žinom laukit žinutes...
P.s: nusiperki stiklini inda, o jis sudužes, tu nori atidut ir sakai man netinka o tau atsako, deje...Suklijuoja ir atiduoda, tai kam man sudužusi lekšte.As suprasčiau pinigu suma kažkokia dalį gražintu už ne patogumus, deja nieko.
Atsakyti
Edvinas 2017-10-19 14:49:13
Susidėjome krepšelį už gan didelę sumą, ruošėmės pirkti komp. įrangą įmonei. Pagalvojome, kad atliekant didelį užsakymą susisieksime tiesiogiai dėl pasiūlymo, galbūt ir dėl nuolaidos.

Po kelių dienų gavom pasiūlymą su dar didesne kaina. Stebuklingai visos prekės pabrango, kai kurios stipriai. O ir noro absoliučiai jokio bendradarbiauti.

Įdomus sutapimas. Sėkmės jums versle.
Sveiki, Edvinai,

gal galite pasakyti savo užsakymo numerį?
Atsakyti
Susidėjome krepšelį už gan didelę sumą, ruošėmės pirkti komp. įrangą įmonei. Pagalvojome, kad atliekant didelį užsakymą susisieksime tiesiogiai dėl pasiūlymo, galbūt ir dėl nuolaidos.

Po kelių dienų gavom pasiūlymą su dar didesne kaina. Stebuklingai visos prekės pabrango, kai kurios stipriai. O ir noro absoliučiai jokio bendradarbiauti.

Įdomus sutapimas. Sėkmės jums versle.
Atsakyti
Sveiki, Tomai,
taip, retai, bet pasitaiko, kad prekės rezervas baigiasi ir tenka laukti naujos siuntos iš tiekėjo. Deja, tokiu atveju niekaip paskubinti proceso mes negalime. Todėl pasiūlome klientui arba atšaukti užsakymą, arba rinktis kitą prekę, arba laukti.
Atsiprašome už nepatogumus ir tikimės, kad ir toliau būsite mūsų klientas.
Atsakyti
Gaila, bet nepatikimas partneris. Prekė buvo užsakyta, atsiskaityta iš karto ir užsakymas patvirtintas. Visgi, po pusdienio atėjo laiškas apie "Oj, pasirodo paskutinę pardavėm, tai grąžinam pinigus, kita prekė arba palaukit naujos siuntos". Sakau- laukiam. Jau beveik atėjo "naujos siuntos laikas" vėl žinutė: - "Oj, tiekėjas siuntos nesiųs dėl neaiškių priežasačių".

Sugaištas laikas ir keliom savaitėm paskolinti pinigai. Nepanašu kad ši kontora turėtų gerą požiūrį į įsipareigojimų laikymąsi. Turint tokią patirtį neketinu daugiau su jais turėti reikalų, nesiūlyčiau ir kitiem.
Atsakyti
Fedir 2017-09-20 10:41:58
Issirinkau telefono ikrovikli (el. parduotuveje buvo rasoma, kad 5 prekes yra sandelyje). Padariau pavedima.

Skambina Klaipedos pardavejas ir pradeda pasakoti: "Viskas gerai, aciu uz pavedima, bet tokios prekes mes nebeturim. Turim panasia, tik reikes paciam paieskoti adapteriu, kad ja naudotis. Ar viskas tinka? Ar viska supratot? Nesupratot? Tai tada grazinsim pinigus." :D

Sugaisiau laika, praradau centus uz pavedima ir panaudotus sky eurus. Noreciau padekoti, kad nors pinigus grazinote! :) Suprantu, kad visur pasitaiko prastu pardaveju ir klaidu sistemoje, bet nuo siol pirksiu kompus kitur.
Sveiki, Fedir,
atsiprašome, kad negalėjome Jums pateikti užsakytos prekės, nes jos tiesiog nebebuvo tiekėjo sandėlyje. Kolega iš klaipėdos Jums siūlė analogišką prekę su kitokiu kabeliuku (šiek tiek pigesnę) ir teiravosi, galbūt, jei naudojate, tokį kabeliuką turite namie ir taip. Kadangi Jums šis variantas netiko, o būtent tokio įkroviklio su usb-c tuo momentu neturėjome, todėl pasiūlėme pinigų grąžinimą.
Panaudotų SKY Eurų nepraradote, jie sugrįžo į Jūsų sky eurų sąskaitą, kai buvo atšauktas užsakymas. Taip pat, visada galite pateikti dokumentą, kiek Jums kainavo pavedimas ir šias išlaidas taip pat susigrąžinti.
Atsakyti
Issirinkau telefono ikrovikli (el. parduotuveje buvo rasoma, kad 5 prekes yra sandelyje). Padariau pavedima.

Skambina Klaipedos pardavejas ir pradeda pasakoti: "Viskas gerai, aciu uz pavedima, bet tokios prekes mes nebeturim. Turim panasia, tik reikes paciam paieskoti adapteriu, kad ja naudotis. Ar viskas tinka? Ar viska supratot? Nesupratot? Tai tada grazinsim pinigus." :D

Sugaisiau laika, praradau centus uz pavedima ir panaudotus sky eurus. Noreciau padekoti, kad nors pinigus grazinote! :) Suprantu, kad visur pasitaiko prastu pardaveju ir klaidu sistemoje, bet nuo siol pirksiu kompus kitur.
viena is parduotuviu kuri siektiek skaitosi su klientais
2017-09-18 16:56:17 IP 77.87.13.144
Atsakyti
Marius 2017-06-25 19:09:45
Vaidotai, geras pastebėjimas, tik yra vienas BET.
Jeigu svarbu, visada pasiskambinu situacijai išsiaiškinti, taip būna greičiau nei rašant. Kitas reikalas būtų jeigu ir tel. nulis informacijos ir klientas paliktas nežinomybėje.
Norint užtikrinti aukšto lygio komunikavimą, tam reikia darbo jėgos, net ir maksimaliai automatizuojant procesus, reikalingi operatoriai.
Daugiau įdarbinto personalo - didesnės prekės antkainis. O į ką tai išsirutulioja, manau ir patys suprantame.
Kiek viena tokio tipo kompanija dalyvauja ir viešuosiuose pirkimuose. Spėju nemažai resursu keliauja ir ten.
Nedirbu tiesiogiai šiame sektoriuje, bet analogiškas situacijas tenka apturėti. Visur problemos tos pačios- balansuojant ieškomas aukso vidurys.
Žinoma tobulėti dar galima daug kur, ko ir palinkėčiau - nesustoti.
Kita vertus Skytech.lt turi padoriausią web shopą, su vienu geriausių filtravimo įrankių. Sakyčiau trūksta dar tikrųjų kiekių atvaizdavimo realiu laiku. Pvz, matai kiekį 5+, užsakai, o pasirodo nėra..

p.s. skytech.lt, vartotojo nuomonė nebūtų objektyvi jeigu už ją būtų priimamos dovanos.
todel, kad tokios parduotuves kaip varle.lt trina neigiamus komentarus. taip pat pasuk galva delko ju rekvizitu atsiliepimu skiltis nukelia i oficialu puslapi-logiskas paaiskinimas butu, todel kad neigiami atsiliepimai pakenke verslui ir pan. ta parduotuve nenori girdeti neigiamu atsiliepimu, kadangi kitos imones dirba "varle.lt" vardu francizes budu. ir realiai ju ivertinimai nera neutralus. suprantama kodel taip yra irgi.
Atsakyti
sveiki, norejau paklausti ar galetumete labiau aprasyti apie telefona? noreciau pirkti iphone 6 16 gb, naudota, ar viskas su juo gerai, ar viskas veikia ir ar yra defektu? dekui. https://www.kainos.lt/mobilieji-telefonai/apple-iphone-6-16gb-silver-v259
Atsakyti
Skytech laiko gero laiko geriausios kainas Lietuvoje, kurias galima lygint su didžiaisiais Europos prekybos tinklais. Puslapyje nėra problemų rasti reikiamos prekės. Užsisakiau ne tą prekę, jau buvo supakuota viskas. Susisiekus su support'u, man minučių bėgyje pakeitė į kitą, profesionalu, nėra prie ko prisikabinti.. Kartais tenka palaukt, bet mano nuomone jau geriau palaukt ilgiau, nei turėt sh.
Atsakyti
Nesuprantų priekaištų Skytech'ui. Esu pastovus jų klientas ir esu 100% patenkintas. Jeigu prekė nekokybiška arba pristatymas veluoja, taigi nevisada jų kaltė. Tiekėjai irgi gali stabdyti, o nuo brokuotų prekių niekas neapsaugotas.
Atsakyti
Nusipirkau vaizdo registratori su defektu, uzsakymo numeris 691801. Skytech šią problemą išsprendė greitai ir kokybiškai. Labai sąžiningi pardavėjai, rekomenduoju.Esu labai patenkintas, ačiū!
Atsakyti
O jus patys testavote? prisijunkite prie wifi, pasileiskite youtube, "search windows" laukelyje irasykite "ping www.google.com -t", ir tolkite nuo marsrutizatoriaus. toli eiti nereikes. Paziurekite kas darysis, kai windows piktokrama dar rodys 1-2 rysio padalas padalas. :)
ar daug prasau?
Atsakyti
Sveiki, Mariau, dar kartelį patiksliname, kad kompiuterio diagnostiką atliko gamintojo įgaliotas serviso centras "Servisa ICT", juk būtent jiems, o ne SKYTECH Jūs pateikėte kompiuterį. Mes kompiuterį gavome iš Jūsų jau po to, kai jis buvo patikrintas serviso centre. Papildomai kreipėmės į UAB "Servisa ICT", nusiuntėme jiems kompiuterį pakartotinai, jų teigimu, kompiuteris buvo testuotas įvarioje aplinkoje, įskaitant ir per gelžbetoninę sieną, tačiau jokių trikdžių neaptikta. Labai apgailestaujame, kad negalime patenkinti jūsų norų ir pakeisti norimų kompiuterio komponentų, tačiau mes, kaip ir bet kuris kitas pardavėjas, neturime teisės ardyti nešiojamųjų kompiuterių, keisti jų detalių ar atlikti kitų garantinio aptarnavimo darbų. Visa tai atlieka gamintojų įgalioti techniniai centrai, kurių darbuotojai yra sertifikuoti technikai.
Atsakyti
SKYTECH.LT 2017-08-08 12:24:19
Sveiki, Mariau, kaip žinote, gamintojo įgaliotas techninis centras patvirtino, kad kompiuteris veikia korektiškai ir atitinka visas gamintojo deklaruojamas technines specifikacijas. Kiekvieno gaminio garantinį aptarnavimą atlieka gamintojų įgalioti techniniai centrai, ir jie priima sprendimą, kaip elgtis su preke. Šiuo atveju, mes galime tik prašyti jų dar kartą tikrinti Jūsų įrenginį, bet kadangi jis veikia kokybiškai, deja, nieko padaryti negalime. Kuomet prekė veikia kokybiškai, nėra skirtumo, ar pirkėjas fizinis ar juridinis asmuo. Vartotojų teisių apsaugos tarnyba, nustačiusi, kad prekė yra kokybiška (arba gavusi serviso diagnostikos aktą), priimtų lygiai tokį pat sprendimą.
as Jums padariau video palyginimus: lenovo plansete veikia, ipad veikia, iphone veikia, netgi mano televizorius wifi rysi gaudo dvigubai toliau, nei nupirktas asus kompiuteris. Jus nepateikete jokiu matavimu! servizo isvada "visa testavimo laika adapteris dirbo be sutrikimu", tai as ir pats zinau, kad 3 metrai nuo stoteles dirba be sutrikimu.
Is tikro suprantu, darbuotojai tik dirba savo darba ir daro tai ka nurodo vadovybe. Cia savininkai yra supuve zmones. Kitokiu atveju nebutu internete tiek daug neigiamu atsiliepimu apie skytech. Kaip jus manote, kodel apie kitas parduotuves nera tokio negatyvo?
video:
https://www.youtube.com/watch?v=dbikkdkg8kk&
https://youtu.be/W-KjFRSMF2w
https://youtu.be/uYWYENLyDcA
Atsakyti
Sveiki, Mariau, kaip žinote, gamintojo įgaliotas techninis centras patvirtino, kad kompiuteris veikia korektiškai ir atitinka visas gamintojo deklaruojamas technines specifikacijas. Kiekvieno gaminio garantinį aptarnavimą atlieka gamintojų įgalioti techniniai centrai, ir jie priima sprendimą, kaip elgtis su preke. Šiuo atveju, mes galime tik prašyti jų dar kartą tikrinti Jūsų įrenginį, bet kadangi jis veikia kokybiškai, deja, nieko padaryti negalime. Kuomet prekė veikia kokybiškai, nėra skirtumo, ar pirkėjas fizinis ar juridinis asmuo. Vartotojų teisių apsaugos tarnyba, nustačiusi, kad prekė yra kokybiška (arba gavusi serviso diagnostikos aktą), priimtų lygiai tokį pat sprendimą.
Atsakyti
https://youtu.be/dbikkdkg8kk
Pirkau Asus ZenBook Flip UX360CA
Pradzioje neatkreipiau demesio, taciau po kokio menesio, pamaciau kad wifi veikia nekorektiskai.
Grazinau i serviza, sako viskas gerai.
Vistiek neveikia.
Panorejau grazinti nekokybiska preke, vel pralaike menesi - sako nieko nedarysim.
Realiai kompas veikia per 3 metrus nuo wifi stoteles. kam jis man toks :)
Prastesnes kontoros nesu mates. gaila, kad nepaskaiciau atsiliepimu pries darydamas uzsakyma.
Patarimams visiems fiziniams asmenims - kreipkites i vartotoju teisiu gynimo tarnyba, garantuoju, gincus isspres.
Mano atveju, pirkejas juridinis asmuo, tai reikes paciam gintis.
Gal kas galite parekomenduoti it ekspertus kompiuterio ekspertizei?
Gal kas susidurete su tokiu atveju?
Laukiu patarimu.
Atsakyti
Richa 2017-07-20 22:56:31
Uzsakymo Nr. #692363. Negrazu taip elgtis. Kiti pardavejai siule 3 dienu termina ir geresne kaina. Pasirinkau jus vien del 1-2 dienu pristatymo termino. Pasirodo, meluojat.
Dėkojame už patikslinimą. Sistemoje matome, kad siunta turėjo būti pristatyta dar 19 dieną, t.y. kitą darbo dieną po mokėjimo gavimo. Tačiau, ji vis dar nepristatyta. Labai apgailestaujame ir neturime jokio pasiteisinimo, tai nekokybiškai suteikta paslauga : (
Pasistengsime, kad prekę gautumėte dar šiandien, netrukus su Jumis susisieks kolegos iš Šiaulių. Taip pat pasistengsime kompensuoti patirtus nepatogumus.
Dar kartą tikrai labai atsiprašome ir ačiū, kad pranešėte apie šį įvykį.
Atsakyti
Uzsakymo Nr. #692363. Negrazu taip elgtis. Kiti pardavejai siule 3 dienu termina ir geresne kaina. Pasirinkau jus vien del 1-2 dienu pristatymo termino. Pasirodo, meluojat.
Atsakyti
Richa 2017-07-19 21:31:01
pasirodo skytech melagiai. Pries uzsakant preke paklausiau apie pristatymo termina. E-pastu parase, kad pristatymas 1-2 dienos. Pazado kol kas neistesejo.
Sveiki, gal galite patikslinti savo užsakymo numerį?
Atsakyti
pasirodo skytech melagiai. Pries uzsakant preke paklausiau apie pristatymo termina. E-pastu parase, kad pristatymas 1-2 dienos. Pazado kol kas neistesejo.
Atsakyti
Įmonė gal ir nieko, bet tikrai ne konsultavimo klausimais :)Liepos 12d Buvau paskambinęs paklausti dėl vaizdo plokščių kainų, paklausus konsultanto (Giedrius, jeigu gerai pamenu), atsakymas buvo :Nes kyla!. Na nežinau, norėjau išsiaiškint, o elgiasi su klientu it su šiukšle, man kaip asmeniui kuris nenusimano apie kompiuterius pasidarė įdomu na kada kris tos vaizdo plokščių kainos, o gavau štai tokį atsakymą, o paklausus ar kris kainos pasakė nežinau. Žodžiu, paskambinau, pasišnekėjau apie nieka, jokios naudos negavau, o atrodo norėjau ir pirkti... ;) Seniau buvęs konsultantas su Lenkišku akcentu (Pavelas gal vardas), tai buvo labai malonus, bei padėjo su procesoriumi, bet atėjo diena kai reikia pirktis kompiuterį, o kitas konsultantas persveria viską kitaip.
Atsakyti
Vaidotai, geras pastebėjimas, tik yra vienas BET.
Jeigu svarbu, visada pasiskambinu situacijai išsiaiškinti, taip būna greičiau nei rašant. Kitas reikalas būtų jeigu ir tel. nulis informacijos ir klientas paliktas nežinomybėje.
Norint užtikrinti aukšto lygio komunikavimą, tam reikia darbo jėgos, net ir maksimaliai automatizuojant procesus, reikalingi operatoriai.
Daugiau įdarbinto personalo - didesnės prekės antkainis. O į ką tai išsirutulioja, manau ir patys suprantame.
Kiek viena tokio tipo kompanija dalyvauja ir viešuosiuose pirkimuose. Spėju nemažai resursu keliauja ir ten.
Nedirbu tiesiogiai šiame sektoriuje, bet analogiškas situacijas tenka apturėti. Visur problemos tos pačios- balansuojant ieškomas aukso vidurys.
Žinoma tobulėti dar galima daug kur, ko ir palinkėčiau - nesustoti.
Kita vertus Skytech.lt turi padoriausią web shopą, su vienu geriausių filtravimo įrankių. Sakyčiau trūksta dar tikrųjų kiekių atvaizdavimo realiu laiku. Pvz, matai kiekį 5+, užsakai, o pasirodo nėra..

p.s. skytech.lt, vartotojo nuomonė nebūtų objektyvi jeigu už ją būtų priimamos dovanos.
Atsakyti
Vaidotas 2017-06-23 08:27:03
Sveiki,
aš pirkęs tikrai daug prekių ir bent 5-kiose el. parduotuvėse Lietuvoje. Ten, kur tokius dalykus dalina (kaip suprantu, čia kitų įmonių minėti negalima?) buvau VIP klientas. Žodžiu, trumpai, kad pirkęs nemažai.
Kalbant apie pagrindinius kompiuterinės technikos pardavėjus, visur ta pati pagrindinė problema: bendravimo su klientu stygius. Padarai užsakymą-pervedi pinigus-ir tiek žinių. Gerai jei gerai, jei ne - gali tekti laukti ir 2 savaitęs, jei pats neskambinėsi.
Paskutinis pirkinys skytech buvo PC dalimis+monitorius. Užsakius penktadienį per pietus, PC dalys turėjo būti pirmadienį -
antradienį, monitorius po geros savaitės. Trečiadienį parašiau draugišką laišką, paaiškindamas, kad man nereikia pilno užsakymo, reikia iki penktadienio pakurti PC. Nieko. Ketvirtadienį parašiau "rūgštų" laišką per sistemą, kad arba arba. Po valandos gavau patvirtinimą, kad visas užsakymas paruoštas. Ar likau nuskriaustas? Ne. Ar likau patenkintas? Irgi ne.
Viso ilgo rašinėlio moralas ir nemokamas patarimas Skytech komandai: pasidarykite sistemoje taip, kad sakykim esant 2-3dd užsakymui, 3dienos vduryje nesant paruoštam užsakymui sistema siunčia žinutę užsakymus administruojantiems žmonėms. Tuomet jau žmogus brūkšteli porą sakinių apie užsakymo situaciją, pvz. :turime visas prekes, bet trūksta, tarkim, wifi adapterio, kurį gausim po 3-5 dienų.Galbūt pirkėjui jo visai nereikia, tuomet galima atsiimti ko reikia, o jei ne, palaukti. Žinodamas kad pardavėjas rūpinasi savo pirkėju, jis tikrai nebėgs į kitas įmones/rašinėti komentarus čia. Pažiūrėkite, 80% nusiskundimų esančių čia yra iš esmės dėl bendravimo stygiaus, kai iškyla kažkokių problemėlių.
Sėkmės
Sveiki, Vaidotai,

gal galite parašyti savo užsakymo nr.?
Pagal mūsų vidines taisykles, visi laiškai be išimties yra atsakomi per kelias valandas, todėl labai norėtume išsiaiškinti, kuris padalinys neatsakė į Jūsų užklausas ir neinformavo Jūsų apie galinčias vėluoti prekes (jei tokių buvo).
Atsiprašome už nesusipratimą ir labai laukiame patikslinimo.
Atsakyti
Sveiki,
aš pirkęs tikrai daug prekių ir bent 5-kiose el. parduotuvėse Lietuvoje. Ten, kur tokius dalykus dalina (kaip suprantu, čia kitų įmonių minėti negalima?) buvau VIP klientas. Žodžiu, trumpai, kad pirkęs nemažai.
Kalbant apie pagrindinius kompiuterinės technikos pardavėjus, visur ta pati pagrindinė problema: bendravimo su klientu stygius. Padarai užsakymą-pervedi pinigus-ir tiek žinių. Gerai jei gerai, jei ne - gali tekti laukti ir 2 savaitęs, jei pats neskambinėsi.
Paskutinis pirkinys skytech buvo PC dalimis+monitorius. Užsakius penktadienį per pietus, PC dalys turėjo būti pirmadienį -
antradienį, monitorius po geros savaitės. Trečiadienį parašiau draugišką laišką, paaiškindamas, kad man nereikia pilno užsakymo, reikia iki penktadienio pakurti PC. Nieko. Ketvirtadienį parašiau "rūgštų" laišką per sistemą, kad arba arba. Po valandos gavau patvirtinimą, kad visas užsakymas paruoštas. Ar likau nuskriaustas? Ne. Ar likau patenkintas? Irgi ne.
Viso ilgo rašinėlio moralas ir nemokamas patarimas Skytech komandai: pasidarykite sistemoje taip, kad sakykim esant 2-3dd užsakymui, 3dienos vduryje nesant paruoštam užsakymui sistema siunčia žinutę užsakymus administruojantiems žmonėms. Tuomet jau žmogus brūkšteli porą sakinių apie užsakymo situaciją, pvz. :turime visas prekes, bet trūksta, tarkim, wifi adapterio, kurį gausim po 3-5 dienų.Galbūt pirkėjui jo visai nereikia, tuomet galima atsiimti ko reikia, o jei ne, palaukti. Žinodamas kad pardavėjas rūpinasi savo pirkėju, jis tikrai nebėgs į kitas įmones/rašinėti komentarus čia. Pažiūrėkite, 80% nusiskundimų esančių čia yra iš esmės dėl bendravimo stygiaus, kai iškyla kažkokių problemėlių.
Sėkmės
Atsakyti
Gvidas 2017-06-12 15:14:29
Trumpai ir aiškiai - buvau labai maloniai nustebintas pristatymo greičiu. Pateikiau užsakymą penktadienio vakare, o pirmadienio popietę gavau prekę į rankas. Taip greit dirbančios e. parduotuvės dar nemačiau ir buvau nusiteikęs prekę gauti tik savaitės viduryje.
Kuo toliau, tuo geriau, greičiau ir kokybiškiau dirba ši įmonė. Turiu ypatingai pagirti Klaipėdos filialo operatyvumą ir aptarnavimą!

Patenkintas žmogus nepuola kelti triukšmo ar rašyti komentarų interneto pakampiuose, todėl jaučiu pareigą parašyti gerą žodį ir kiek atsverti nepatenkintųjų šūksnius.
Dėkojame už gerus žodžius, Gvidai :)
Atsakyti
Trumpai ir aiškiai - buvau labai maloniai nustebintas pristatymo greičiu. Pateikiau užsakymą penktadienio vakare, o pirmadienio popietę gavau prekę į rankas. Taip greit dirbančios e. parduotuvės dar nemačiau ir buvau nusiteikęs prekę gauti tik savaitės viduryje.
Kuo toliau, tuo geriau, greičiau ir kokybiškiau dirba ši įmonė. Turiu ypatingai pagirti Klaipėdos filialo operatyvumą ir aptarnavimą!

Patenkintas žmogus nepuola kelti triukšmo ar rašyti komentarų interneto pakampiuose, todėl jaučiu pareigą parašyti gerą žodį ir kiek atsverti nepatenkintųjų šūksnius.
Atsakyti
Jurate 2017-06-07 14:18:58
Na kad sioje imoneje daugiau niekada nebepirksiu tai faktas. Pirma priezastis labai keista kaip tokioje dideleje imoneje negali susitvarkyti paprasciausio tiesioginio nukreipimo i banka, reikia atskirai eiti jungtis suvedinsti duomenis, taip tai labai nepatogu ir uzima laiko, o laikas brangus. Is tiesu net nezinojau kad dar yra isvis tokiu imoniu kurios nesusitvarkusios elementariu dalyku. Antroji priezastis: labai yra nepatogu eiti specialiai ieskoti adreso, nes negali irasyti i zinute kurioje atsiuncia info kad uzsakymas paruostas (kadangi paruose tik per 3 diena, tai sorry tikrai nepameni adredo, juolab kai internetu uzsakineji ne is vienos imones), beje is visu laisku kur siunte tik paciam pirmajam buvo nurodytas adresas, daugiau niekur jo nerase. Trecioji proezastis: na tokiu izulaus, nepagarbaus ir nemandagaus bei arogantisko personalo dar reiketu paieskoti, sveikinu sioje imones butent tokie ir dirba. Kurie akivaizdziai nesugeba bendrauti bei "susitvarkyti" su klientais. Is mano puses niekam nerekomenduoju apsipirketi Skytech.
Laba diena, Jurate,

gal galite patikslinti, kuriame mieste susidūrėte su nekokybišku aptarnavimu? Ir gal galite kiek patikslinti, kodėl bendravimas buvo nekokybiškas?
Dėl bako, turime pastebėti, kad renkantis mokėjimo būdą, galite pasirinkti Bank-link paslaugą, kuomet mokėjimo nurodymas yra suformuojamas automatiškai ir Jums tereikia patvirtinti mokėjimą. Tačiau, ko gero, pasirinkote mokėti banko pavedimu, todėl reikėjo savarankiškai formuoti pavedimą.
Su mumis susisiekti dėl aptarnavimo galite el. paštu atsiliepimai@skytech.lt, Jūsų nuomonė mums tikrai vertinga, tad labai lauksime patikslinimo.
Atsakyti
Na kad sioje imoneje daugiau niekada nebepirksiu tai faktas. Pirma priezastis labai keista kaip tokioje dideleje imoneje negali susitvarkyti paprasciausio tiesioginio nukreipimo i banka, reikia atskirai eiti jungtis suvedinsti duomenis, taip tai labai nepatogu ir uzima laiko, o laikas brangus. Is tiesu net nezinojau kad dar yra isvis tokiu imoniu kurios nesusitvarkusios elementariu dalyku. Antroji priezastis: labai yra nepatogu eiti specialiai ieskoti adreso, nes negali irasyti i zinute kurioje atsiuncia info kad uzsakymas paruostas (kadangi paruose tik per 3 diena, tai sorry tikrai nepameni adredo, juolab kai internetu uzsakineji ne is vienos imones), beje is visu laisku kur siunte tik paciam pirmajam buvo nurodytas adresas, daugiau niekur jo nerase. Trecioji proezastis: na tokiu izulaus, nepagarbaus ir nemandagaus bei arogantisko personalo dar reiketu paieskoti, sveikinu sioje imones butent tokie ir dirba. Kurie akivaizdziai nesugeba bendrauti bei "susitvarkyti" su klientais. Is mano puses niekam nerekomenduoju apsipirketi Skytech.
Atsakyti
Esu pirkęs daugybę prekių iš skytech.lt. Prieš du metus pirkau stacionarų kompiuterį, užsisakiau detales bei pasirinkau, kad skytech'as surinktų kompiuterį. Prekę gavau per ~5dienas, kas yra džiugu. Kompiuteris buvo tobulai surinktas, tad juo naudojiuosi iki šiol, kol kas niekas nesugedo ir viskas veikia sklandžiai. Taip pat prieš metus pirkau dell laptopą, kuris taip pat sklandžiai dirba iki šiol. Teko pirkti ir klavetūras bei peles su padu, viską gaudavau greitai. Jaučiasi kokybė, džiugu, esu patenkintas bei toliau užsisakinėsiu prekes iš skytech.lt. Nesuprantu iš kur tiek neigiamų komentarų :/
Atsakyti
Taip pat neištvėriau laukti prekės, tai daugiau nebesikreipiu į šią įmonėlę.
Atsakyti
Marius 2017-05-23 00:45:50
Niekada nemaniau, kad rekvizitai.lt yra susirašinėjimo/problemų sprendimo portalas...
Kažkas kažkam sugedo (sutinku užknisa, bet būna visiems), tai ne kad į pardavėją kreiptis, tai čia savo vėpezas palikinėja.
Kalbos dovana duota tam, kad tokias problemas realiai spręsti tel skambučio pagalba arba gyvai parduotuvėje.
Viršūnė, atsiliepimų sekcijoje 300+ įrašų ir negaliu patikėti, kad bent po 20 yra ta pati persona, pasimetusi gyvenime.
Nejaugi kai visi normalūs emigruos liks tik tokie mėmės..

Beje, kai tik pradėjo dirbti, su jais buvo kilęs incidentas ir praktiškai likusi viena koja iki teismo, tačiau po ilgų diskusijų ir susirašinėjimų su VVTAT, priėjom kompromisą. Taip buvau piktas, taip jie mane užkniso negyvai, bet visada vertinu žmones kurie eina į bent kažkiek logiškas diskusijas. Ir jeigu tik tą kartą būtų tekę žygiuoti į teismą, istorija turėtų visai kitą pabaigą.
Nuo to laiko ~80% elektronikos perku pas juos. Vyrai kartais nušoka nuo taisyklių, kad padėti klientui, bent jau Vilniuje.

Tiesa sakant nesuvokiu iš kur jie turi kantrybės ne atratrašinėti, o susirašinėti su jau minėtais fantastais... Skytech'ui patarimas: turit užsakymo nr, susiskambinkit. Bus gerokai paprasčiau, o čia jau klientas galės palikti savo galutinį atsiliepimą.
Topo centras ir tas tik 19 atsiliepimų teturi :)
Sveiki, Mariau :)

labai motyvuojantis atsiliepimas :) Norėtume Jums padovanoti simbolinę padėkos dovanėlę, ar galit brūkštelėti savo kontaktus el. paštu kristina@skytech.lt? :)
Atsakyti
Niekada nemaniau, kad rekvizitai.lt yra susirašinėjimo/problemų sprendimo portalas...
Kažkas kažkam sugedo (sutinku užknisa, bet būna visiems), tai ne kad į pardavėją kreiptis, tai čia savo vėpezas palikinėja.
Kalbos dovana duota tam, kad tokias problemas realiai spręsti tel skambučio pagalba arba gyvai parduotuvėje.
Viršūnė, atsiliepimų sekcijoje 300+ įrašų ir negaliu patikėti, kad bent po 20 yra ta pati persona, pasimetusi gyvenime.
Nejaugi kai visi normalūs emigruos liks tik tokie mėmės..

Beje, kai tik pradėjo dirbti, su jais buvo kilęs incidentas ir praktiškai likusi viena koja iki teismo, tačiau po ilgų diskusijų ir susirašinėjimų su VVTAT, priėjom kompromisą. Taip buvau piktas, taip jie mane užkniso negyvai, bet visada vertinu žmones kurie eina į bent kažkiek logiškas diskusijas. Ir jeigu tik tą kartą būtų tekę žygiuoti į teismą, istorija turėtų visai kitą pabaigą.
Nuo to laiko ~80% elektronikos perku pas juos. Vyrai kartais nušoka nuo taisyklių, kad padėti klientui, bent jau Vilniuje.

Tiesa sakant nesuvokiu iš kur jie turi kantrybės ne atratrašinėti, o susirašinėti su jau minėtais fantastais... Skytech'ui patarimas: turit užsakymo nr, susiskambinkit. Bus gerokai paprasčiau, o čia jau klientas galės palikti savo galutinį atsiliepimą.
Topo centras ir tas tik 19 atsiliepimų teturi :)
Atsakyti
663955

Taip pat rekomenduojame

Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.lt

Adresas: Savanorių pr. 213, LT-50182 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: S. Žukausko g. 41, LT-09130 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
1A.LT
Internetinė parduotuvė www.1a.lt

Adresas: Naujakiemio g. 6, LT-08314 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kodėl rinktis internetinę parduotuvę 1a.lt? Didžiulis pasirinkimas, puikus klientų aptarnavimas, žemos kainos – visa tai internetinėje parduotuvėje 1a.lt! • 100% duomenų saugumas apsiperkant - 1a.lt Internetinė parduotuvė naudoja SSL sertifikatą, garantuojantį duomenų šifravimo autentiškumą, tokiu būdu apsaugojant...
DIRECTO
Adresas: J. Balčikonio g. 9, LT-08318 Vilnius.
Veiklos sritys: informacijos teikimas; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; konsultacijų paslaugos.
Esame verslo valdymo sistemos „Directo“ platintojas ir diegėjas Lietuvoje. „Directo“ sistema apima tokius modulius kaip finansai, sandėlis, pirkimai, pardavimai, CRM, žmogiškieji ištekliai, projektų valdymas, elektroniniai dokumentai, darbo laiko apskaita, gamyba. Mūsų siekis – padėti klientams rasti optimizuotą ir...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Dantų implantacija ir estetinis protezavimas – stulbinanti šypsena per vieną dieną
Dantų implantacija ir estetinis protezavimas – stulbinanti šypsena per vieną dieną 12-12 08:12
Šypsena yra neatsiejama nuo pasitikėjimo savimi, tai ypač svarbu žmonėms, kurie dirba vadovaujamą darbą arba daug bendrauja su klientais ir kolegomis. Net tyrimai rodo, kad...
PST ir "Irdaiva" įtariamos dėl kartelio
PST ir "Irdaiva" įtariamos dėl kartelio 12-14 07:15
Statybų UAB "Panevėžio statybos trestas" ir "Irdaiva" įtariamos dėl dalyvavimo kartelyje. Dėl to šiuo metu atliekamas tyrimas.
Nėra strategijos, nėra perspektyvos
Nėra strategijos, nėra perspektyvos 12-13 21:06
Lietuvoje nėra nesvarbių ūkio šakų – yra svarbios, svarbesnės ir svarbiausios: nelygu kuri iš jų gali greičiausiai duoti didesnę grąžą valstybei. Į tai ir turėtų atsižvelgti valdžia, kurdama...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kaip vertinate naujai išrinkto Seimo pirmuosius darbo metus?

Partneriai

SANO
Veiksmingesnė buitine chemija. Kokybė iš Izraelio.

Akcijų kainos

Hasbro 95,45 +3,73%
Caterpillar 148,57 +3,59%
Nike 64,30 +3,43%
Nokia 4,68 +2,86%
Bank of America 28,84 -1,64%
IBM 153,91 -1,81%
Avon 2,09 -1,88%
NVIDIA 186,18 -2,44%

Žaliavų kainos pasaulyje

Anglis 96,63 -0,53%
Varis 6826,55 +0,28%
Dyzelis 1,92 +6,67%
Dujos (JAV) 2,99 +4,18%
Sidabras 16,98 +0,24%
Kava 3,11 +0,32%
Cukrus 0,60 0,00%
Dujos (Rusijos) 6,02 -0,99%