Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Skytech.lt
Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę UAB "Skytech.lt"
Taip pat rekomenduojame
Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.ltAdresas: Piliakalnio g. 23, Karmėlava, LT-54447 Kauno r.
Veiklos sritys: kompiuteriai ir programinė įranga; biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; vaizdo stebėjimo sistemos; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...
VARLE
VARLE.LTAdresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvėAdresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
DIRECTOAdresas: Juozo Balčikonio g. 9, LT-08247 Vilnius.
Veiklos sritys: informacijos teikimas; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; konsultacijų paslaugos.
Esame verslo valdymo sistemos „Directo“ platintojas ir diegėjas Lietuvoje. „Directo“ sistema apima tokius modulius kaip finansai, sandėlis, pirkimai, pardavimai, CRM, žmogiškieji ištekliai, projektų valdymas, elektroniniai dokumentai, darbo laiko apskaita, gamyba. Mūsų siekis – padėti klientams rasti optimizuotą ir...
Pigu
Pigu.ltAdresas: Liepyno g. 2, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Labiausiai augusių 2020 metais įmonių sąrašas
01-11 09:32
Rekvizitai.lt skelbia labiausiai augusių įmonių (AB, UAB, MB, IĮ) sąrašą. Skaičiuojamas 2020.01.01 - 2020.12.31 darbuotojų skaičiaus prieaugis. 1. UAB "Barbora" +795 2. UAB "Biuro" +487 3...
Kitos naujienos »
Prisijungti prie katalogo
Facebook
|
251,36
|
+2,33%
|
Western Digital
|
51,21
|
+1,67%
|
Western Union
|
21,93
|
+1,25%
|
Keurig Dr Pepper
|
31,86
|
+1,01%
|
ConocoPhillips
|
45,12
|
-5,74%
|
Macy's
|
13,01
|
-6,13%
|
Citigroup
|
64,23
|
-6,93%
|
Wells Fargo
|
32,04
|
-7,80%
|
Vištiena
|
1,70
|
+13,33%
|
Sidabras
|
24,08
|
-0,62%
|
Dyzelis
|
1,24
|
+7,83%
|
Dujos (JAV)
|
2,61
|
+18,64%
|
Auksas
|
1866,30
|
-1,79%
|
Benzinas
|
1,19
|
-0,83%
|
Cukrus
|
0,65
|
+6,56%
|
Apelsinai
|
0,65
|
+6,56%
|
2021-01-14 17:55:37 IP 28mb1omr
2021-01-14 15:06:12 IP 2ju3l7kr
Sveiki, Dovydai,
matome, kad nuo Jūsų RMA priėmimo praėjo jau 34 d.d. : (
Mūsų servise pirminė apžiūra užtruko, nes tuo metu Kauno serviso darbuotojai buvo izoliuoti dėl COVID-19, ir tik grįžę į darbą iškart atliko apžiūrą. Tuomet iškart perdavėme sugedusią plokštę gamintojo autorizuotam serviso centrui ir toliau galim tik laukti ir klausinėti pas juos, kas vyksta, kada bus. Deja, mums irgi ne visada atsako.
Gamintojo servisas mus vedžioja už nosies, mes pykstam ant jų, Jūs ant mūsų, ir sukamės užburtam rate.
Kas kelias dienas rašome jiems ar skambiname ir gauname tą patį atsakymą: dar neturime konkrečios datos, teks palaukti.
Mums tas irgi yra nepriimtina, ir, jei nesulauksime jokių žinių ir šią savaitę, tuomet savo iniciatyva pakeisime Jūsų plokštę nauja arba grąžinsime pinigus, kaip Jums bus patogiau ir toliau jau patys lauksim serviso žinių, kad nereiktų Jūsų laikyti.
Tikrai labai labai atsiprašome. Netrukus su Jumis susisieksime ir susitarsime, kaip geriausia uždaryti šį klausimą.
2021-01-13 19:45:52 IP 28mavde7
Sveiki. Šiaip visada galvojau, kad daugelis pagražina atsiliepdami apie Skytech "support'ą" ar jų garantinį sakydami, kad jis labai prastas (švelniai tariant).
Iš viso per 5 metus, kaip fizinis asmuo, apsipirkau čia už 4100eurų. Manau tikrai solidi suma kaip vienam žmogui. ir nuoširdžiai visada galvojau, kad ateityje neteks keisti vietos kur vėl teks "susirinkti" naują PC ar draugui/pažįstamam parekomenduot kur vienos ar kitos prekės ieškoti ir nusipirkti. Deja...
Įvyko kompiuterio gedimas, naudojant tiesiog kažkas parūko ir išsijungė. Dar kartą įjungti nebepavyko. Sugedo... Na pasitaiko. Pasiskambinus ir pasiteiravus su kokia komplektacija jį atvežti buvo atsakyta kad užtenka įdėti į dėžę ir atvežti. Taip ir padariau, tvarkingai supakavau ir kartu su žmona atvežėme į Kauno ofisą. Kompiuteris buvo pristatytas 2020-11-23 po pietų. Paklausė kas nutiko. Supildė garantinį dokumentą, jog kompiuteris neįsijungia ir paėmus kompiuterį dar prie mūsų akių ir ausų pasakė, jog įprastai tokie gedimai sutvarkomi ~20d.d. laikotarpyje. Kaip ir viskas gana gražiai atrodė, turėčiau atgauti iki kalėdų, na blogiausiu atveju iki naujų metų. Realiai labai kantriai laukiau, nei skambinau nei trukdžiau klausimais, nesinorėjo būti įkyriu. Tiesiog neabejojau JŪSŲ darbuotojo pasakytu nuraminimu, kad per 20d.d. turėtumėt kaip ir sutvarkyt. Dienos ėjo ir kai jau kalėdos buvo ant nosies įdomumo dėlei užėjau pažiūrėt kaip ten tas tvarkymas. O ten užėjęs štai ką pamačiau: http://prntscr.com/wmo4ok. Chebra, jiem įsitikinti gedimu prireikė SAVITĖS. Ta prasme SAVAITĖS! Sekantis dalykas, galite patys matyti kaip viskas parašyta. Jums (beja ir man) gali pasirodyti, kad visą PC jie kažkur siuntė. Tačiau kaip vėliau paaiškėjo, nustatę, jog tai motininės plokštės gedimas, jie tiesiog išsiuntė motininę plokštę į ĮTC. Galiausiai Gruodžio 29d per savo gimtadienį pirmą kartą pasiteiravau @mail'u, kas mano kompiuteriui yra. Štai kokį atsakymą gavau http://prntscr.com/wmocuh. Kaip ir viskas gražu, na vėliau nei žadėjo Kaune priimantis prekes asmuo, bet jau matoma šviesa tunelio gale. Tačiau prabėga nauji metai, prabėga ir ta savaitė po jų, o žinių deja..... JOKIŲ. Praėjus savaitgaliui nusprendžiu pasiskambinti, nes pagalvojau kad čia tie raminimai tik dėl vaizdo. 2021-01-11 pasiskambinu, padiktuoju MRA numerį ir man pasako, jog motininės plokštės vis dar negavo, tik jau šį kartą tikisi gauti ŠIĄ savaitę, kas turbūt 90% akivaizdu, kad irgi bus neįgyvendinta. Žinot, įstatymiškai visoj šitoj situacijoj KOLKAS jūs dar teisūs, apart to, kad savaitę laiko pas jus PC pargulėjo nejudintas, kol sugalvojot pažiūrėt kas jam yra, nors patys parašę, kad tai atliekate per 3d.d.
Tačiau žiūrint į ateitį dėl tokio aptarnavimo praradote garantuoju ne vieną tūkstantį iš manęs, jau nekalbu ir apie artimųjų ratą. Jūsų pareiga visų pirma parašyti AIŠKIĄ informaciją: koks gedimas nustatytas, kada prekė pasiekė ĮTC, kada planuojama pataisytą/naują detalę gauti ir panašiai. Jūsų tas pasiteisinimas kur parašytas, kad kol prekė yra ĮTC, tol jūs nežinote jokios informacijos yra mažų mažiausiai juokinga. Manau tam pritars daugelis. Šiais laikais viskas yra puikiai ir operatyviai sužinoma jei tik yra noro. Deja Lietuviški verslai dažnai noro turi tik pinigus paimti, o juos iš tavęs gavus tampi nelabai įdomus.
P.S. Būtų analogiška situacija tiesiog su kokiu nors daiktu, be kurio pagyventi kurį laiką galima, tai turbūt čia ir nerašyčiau. Bet mielieji SKYTECH, mes kalbame apie kompiuterį ir tikrai ne už kelis šimtus eurų... Todėl visiems kuriems gali būti svarbu garantinis aptarnavimas, tikrai patariu čia daugiau nebeapsipirkinėt. Ačiū už dėmesį.
matome, kad nuo Jūsų RMA priėmimo praėjo jau 34 d.d. : (
Mūsų servise pirminė apžiūra užtruko, nes tuo metu Kauno serviso darbuotojai buvo izoliuoti dėl COVID-19, ir tik grįžę į darbą iškart atliko apžiūrą. Tuomet iškart perdavėme sugedusią plokštę gamintojo autorizuotam serviso centrui ir toliau galim tik laukti ir klausinėti pas juos, kas vyksta, kada bus. Deja, mums irgi ne visada atsako.
Gamintojo servisas mus vedžioja už nosies, mes pykstam ant jų, Jūs ant mūsų, ir sukamės užburtam rate.
Kas kelias dienas rašome jiems ar skambiname ir gauname tą patį atsakymą: dar neturime konkrečios datos, teks palaukti.
Mums tas irgi yra nepriimtina, ir, jei nesulauksime jokių žinių ir šią savaitę, tuomet savo iniciatyva pakeisime Jūsų plokštę nauja arba grąžinsime pinigus, kaip Jums bus patogiau ir toliau jau patys lauksim serviso žinių, kad nereiktų Jūsų laikyti.
Tikrai labai labai atsiprašome. Netrukus su Jumis susisieksime ir susitarsime, kaip geriausia uždaryti šį klausimą.
2021-01-13 18:05:43 IP 28mavde7
8 700 30730 neina prisiskambinti į šitą kontorą, yra pilna kitų įmonių su kuriomis geriau turėti reikalų. Užsakymas vykdomas rašo, nors vėluoja 10 dienų siunta. Komentarai viską ir parodo apie aptarnavimo kokybę.
Dėkojame už pranešimą, gal galite patikslinti užsakymo numerį? Atsiprašome, kad nepavyko prisiskambinti, šiuo metu turime itin išaugusius lankytojų srautus, pasitaiko, kad nespėjame visiems atsiliepti. Labai prašome kreiptis el. paštu pagalba@skytech.lt, arba rašyti pranešimą užsakyme.
Dėl komentarų, išties, per daugiau nei dešimt veiklos metų išties esame sulauke įvairių komentarų, tačiau kaip matosi, į visus reaguojam ir visus stengiamės spręsti. Vengiam populiariosios komentarų trynimo praktikos, nes stengiamės problemas verčiau spręsti, o ne jas slėpti :)
2021-01-13 17:43:42 IP 28ma26nk
Iš viso per 5 metus, kaip fizinis asmuo, apsipirkau čia už 4100eurų. Manau tikrai solidi suma kaip vienam žmogui. ir nuoširdžiai visada galvojau, kad ateityje neteks keisti vietos kur vėl teks "susirinkti" naują PC ar draugui/pažįstamam parekomenduot kur vienos ar kitos prekės ieškoti ir nusipirkti. Deja...
Įvyko kompiuterio gedimas, naudojant tiesiog kažkas parūko ir išsijungė. Dar kartą įjungti nebepavyko. Sugedo... Na pasitaiko. Pasiskambinus ir pasiteiravus su kokia komplektacija jį atvežti buvo atsakyta kad užtenka įdėti į dėžę ir atvežti. Taip ir padariau, tvarkingai supakavau ir kartu su žmona atvežėme į Kauno ofisą. Kompiuteris buvo pristatytas 2020-11-23 po pietų. Paklausė kas nutiko. Supildė garantinį dokumentą, jog kompiuteris neįsijungia ir paėmus kompiuterį dar prie mūsų akių ir ausų pasakė, jog įprastai tokie gedimai sutvarkomi ~20d.d. laikotarpyje. Kaip ir viskas gana gražiai atrodė, turėčiau atgauti iki kalėdų, na blogiausiu atveju iki naujų metų. Realiai labai kantriai laukiau, nei skambinau nei trukdžiau klausimais, nesinorėjo būti įkyriu. Tiesiog neabejojau JŪSŲ darbuotojo pasakytu nuraminimu, kad per 20d.d. turėtumėt kaip ir sutvarkyt. Dienos ėjo ir kai jau kalėdos buvo ant nosies įdomumo dėlei užėjau pažiūrėt kaip ten tas tvarkymas. O ten užėjęs štai ką pamačiau: http://prntscr.com/wmo4ok. Chebra, jiem įsitikinti gedimu prireikė SAVITĖS. Ta prasme SAVAITĖS! Sekantis dalykas, galite patys matyti kaip viskas parašyta. Jums (beja ir man) gali pasirodyti, kad visą PC jie kažkur siuntė. Tačiau kaip vėliau paaiškėjo, nustatę, jog tai motininės plokštės gedimas, jie tiesiog išsiuntė motininę plokštę į ĮTC. Galiausiai Gruodžio 29d per savo gimtadienį pirmą kartą pasiteiravau @mail'u, kas mano kompiuteriui yra. Štai kokį atsakymą gavau http://prntscr.com/wmocuh. Kaip ir viskas gražu, na vėliau nei žadėjo Kaune priimantis prekes asmuo, bet jau matoma šviesa tunelio gale. Tačiau prabėga nauji metai, prabėga ir ta savaitė po jų, o žinių deja..... JOKIŲ. Praėjus savaitgaliui nusprendžiu pasiskambinti, nes pagalvojau kad čia tie raminimai tik dėl vaizdo. 2021-01-11 pasiskambinu, padiktuoju MRA numerį ir man pasako, jog motininės plokštės vis dar negavo, tik jau šį kartą tikisi gauti ŠIĄ savaitę, kas turbūt 90% akivaizdu, kad irgi bus neįgyvendinta. Žinot, įstatymiškai visoj šitoj situacijoj KOLKAS jūs dar teisūs, apart to, kad savaitę laiko pas jus PC pargulėjo nejudintas, kol sugalvojot pažiūrėt kas jam yra, nors patys parašę, kad tai atliekate per 3d.d.
Tačiau žiūrint į ateitį dėl tokio aptarnavimo praradote garantuoju ne vieną tūkstantį iš manęs, jau nekalbu ir apie artimųjų ratą. Jūsų pareiga visų pirma parašyti AIŠKIĄ informaciją: koks gedimas nustatytas, kada prekė pasiekė ĮTC, kada planuojama pataisytą/naują detalę gauti ir panašiai. Jūsų tas pasiteisinimas kur parašytas, kad kol prekė yra ĮTC, tol jūs nežinote jokios informacijos yra mažų mažiausiai juokinga. Manau tam pritars daugelis. Šiais laikais viskas yra puikiai ir operatyviai sužinoma jei tik yra noro. Deja Lietuviški verslai dažnai noro turi tik pinigus paimti, o juos iš tavęs gavus tampi nelabai įdomus.
P.S. Būtų analogiška situacija tiesiog su kokiu nors daiktu, be kurio pagyventi kurį laiką galima, tai turbūt čia ir nerašyčiau. Bet mielieji SKYTECH, mes kalbame apie kompiuterį ir tikrai ne už kelis šimtus eurų... Todėl visiems kuriems gali būti svarbu garantinis aptarnavimas, tikrai patariu čia daugiau nebeapsipirkinėt. Ačiū už dėmesį.
2021-01-13 17:04:35 IP 65hihogm
2021-01-13 14:42:10 IP 2i24qprt
dar kartelį, apgailestaujame, kad Jus nuvylėme. Mes visais būdais bandėme iš Jūsų gauti informaciją, kokį trūkumą Jūs pastebėjote ir kodėl prekė yra nekokybiška. Garantinių įsipareigojimų tinkamam vykdymui, mums būtina užfiksuoti prekės trūkumą, kitaip gamintojo įgaliotas servisas net nepriims prekės kokybės patikrai, kad nustatyti, ar gaminys atitinka gamintojo specifikaciją. Pasakymas, jog AliExpress tokios ausinės kainuoja 10 kartų pigiau nėra kokybės trūkumo nurodymas.
Taip pat, prieš tai laiške mums rašėte, kad dėjote ausines į ausis ir mėginote jas, dabar sakote, kad nedėjote. Keliskart sakėte, kad nėra trūkumų, tik nepatiko, paskui jau, kad nekokybiškos. Mes remiamės Jūsų pateikta informacija. Tačiau ji kinta ir mums sunku suprasti tikrąją situaciją.
Ir dar kartelį paminėsime, kad 14 d. grąžinimo garantija yra taikoma vartojimo sutartims, kai prekę perka vartotojas savo asmeniniams tikslams. Šią prekę pirko juridinis asmuo savo komercinei veiklai vykdyti. Tai nėra vartojimo sutartis. Dėkojame ir lauksime, kad galėtume išspręsti klausimą civiline tvarka.
2021-01-13 14:18:32 IP 2e7r1nse
Sveiki, Aivarai,
ausinių nenorime priimti ne todėl, kad pirko įmonė. Kaip ir rašėme Jums pateiktuose atsakymuose, į ausis kišamų ausinių negalime priimti, nes jos yra naudotos (kištos į ausis), taigi tokių negalėtume parduoti pakartotinai kaip naujų. Nepaisant to, pasiūlėme Jums priimti ausines su 20% išskaita, kurią panaudoję, bandytume parduoti ausines kaip naudotas. Ką padaryti tikimybė yra beveik lygi nuliui, nes niekas nenori pirkti naudotų ausinių, kurios jau buvo įkištos kažkam į ausis. Taigi liečiamas higienos klausimas. Mūsų pasiūlymas yra nuostolio prisiėmimas sau vien dėl gerų santykių išlaikymo.
Atleiskite, jei Jūs toks pasiūlymas netinka.
Visiškai sutinku, kad tokių ausinių niekam neparduosite, nes bet kas pačiupinėjęs jų nebenorės, o ką tenkina tokios kokybės prekės, jas nusipirks Aliexpress už 15 kartų mažesnę kainą.
2021-01-13 11:58:35 IP 2i24qprt
Ačiū SKYTECH ir visai jos komandai! 8 metai, kaip naudojuosi jūsų paslaugomis ir galiu tik teigiamai atsiliepti apie jūsų atliekamą darbą.
2021-01-13 10:27:20 IP 2h8599uo
2021-01-07 11:08:44 IP 2i24qprt
ausinių nenorime priimti ne todėl, kad pirko įmonė. Kaip ir rašėme Jums pateiktuose atsakymuose, į ausis kišamų ausinių negalime priimti, nes jos yra naudotos (kištos į ausis), taigi tokių negalėtume parduoti pakartotinai kaip naujų. Nepaisant to, pasiūlėme Jums priimti ausines su 20% išskaita, kurią panaudoję, bandytume parduoti ausines kaip naudotas. Ką padaryti tikimybė yra beveik lygi nuliui, nes niekas nenori pirkti naudotų ausinių, kurios jau buvo įkištos kažkam į ausis. Taigi liečiamas higienos klausimas. Mūsų pasiūlymas yra nuostolio prisiėmimas sau vien dėl gerų santykių išlaikymo.
Atleiskite, jei Jūs toks pasiūlymas netinka.
2021-01-07 09:03:13 IP 2e7r1nse
Pažymėtina, kad įstatymai vienodi visiems ir skirtumas yra tik tas, kad įmonių interesų negina vartotojų teisių apsaugos tarnyba, kuo skytech akivaizdžiai bando piktnaudžiaut, nes matyt dauguma nesivargina ginčytis dėl 34eur ir panašių sumų, iš ko galima neblogai uždirbti.
Viso 5 metų bėgyje pirkom apie 15 kompiuterių komplektų ir priedų, o tai yra pirmas mėginimas ką nors grąžinti už Skytechui milžinišką 34eur sumą. Laimei garantinio aptarnavimo dar neprireikė, nes po tokių įspūdžių matyt net neverta tikėtis. Labai nerekomenduoju pirkt iš skytech, juolab, kad tikrai nėra pigiausi ir turėjom šiokius tokius lūkesčius kokybei, vietoj to gavom ironiškų komentarų grąžinant nekokybiškas prekes, pamirštą pristatyt klaviatūrą (be jos sunku dirbt kompiuteriu...) ir "nuostabų" susirašinėjimą siekiant kaip nors negrąžint varganų 34eur - pasprinkit. Bet civiline tvarka ieškinys vistiek bus.
2021-01-04 18:30:52 IP 28mb1345
2020-12-24 diena užsakiau prekę. Prie prekės tinklalapyje nurodytos informacijos, pristatymo terminas 3-4d.d. Prekės dar negavau. Pradėjus domėtis, atsakymas - jau laukiam kurjerio. Kai pradėjau sakyti, kad jūsų informacija, pateikiama tinklalapyje nėra korektiška ir teisinga, man atrėžė:
1. Pristatymo laikas nurodytas 3-4d.d., kai prekė atsiimama pas pardavėją.
2. Gruodžio 31d. yra šventinė.
3. Kurjeriai labai apkrauti darbu ir nepaima prekių.
Kažkaip labai jau silpnai iš Skytech puses atrodo tokie pasiaiškinimai.
1. Jei terminas atsiimant iš parduotuvės - tai taip ir parašykit (puslapyje, kurį rodote savo klientui, o ne kažkur kitur), nes pristatymo terminas ir yra vienas iš svarbiausių aspektų, dėl ko pasirinkau jus.
2. Parodykit nors viena Lietuvišką kalendorių, kur Gruodžio 31d. yra šventinė diena. Jei jūsų įmonė tą dieną nedirba - galima juk informuoti.
3. Mielieji - pristatymas yra 100% jusų įmonės bėda, nes ne klientas renkasi kas ir kaip jam pristatys prekes, o jūs su kurjeriu derinatės šias sąlygas. Galų gale ta pati situacija - informuoti klientą ir padidinti pristatymo terminą nėra sudėtinga. Tiesiog būčiau pasirinkęs kita pardavėją.
Papildomai - labai nemalonus bendravimas su asmeniu, kuris konsultuoja Kaune. Trumpai, kalba tokia: nepatinka, nepirk, dabar naujų metų pradžia ir su tavo problemom nenoriu gadintis nuotaikos. Prekę gausi.
Daugiau pas jus aš nebepirksiu.
labai atsiprašome. Svetainėje nurodytas pristatymo terminas galioja ir pristatymui į namus, ir į saloną. Ir gruodžio 31d. tikrai nebuvo šventinė, šią dieną mes dirbome, tik kiek trumpiau.
Dėl kurjerių - tas tiesa.
Bet Jūs visiškai teisus, tikrai Jūsų atveju suklydome ir suvėlavome. Labai atsiprašome ir už vėlavimą, ir už nekokybišką aptarnavimą.
Padarysime viską, kad daugiau tokio aptarnavimo niekam nereiktų patirti.
2021-01-04 16:06:55 IP 2h85ab1c
1. Pristatymo laikas nurodytas 3-4d.d., kai prekė atsiimama pas pardavėją.
2. Gruodžio 31d. yra šventinė.
3. Kurjeriai labai apkrauti darbu ir nepaima prekių.
Kažkaip labai jau silpnai iš Skytech puses atrodo tokie pasiaiškinimai.
1. Jei terminas atsiimant iš parduotuvės - tai taip ir parašykit (puslapyje, kurį rodote savo klientui, o ne kažkur kitur), nes pristatymo terminas ir yra vienas iš svarbiausių aspektų, dėl ko pasirinkau jus.
2. Parodykit nors viena Lietuvišką kalendorių, kur Gruodžio 31d. yra šventinė diena. Jei jūsų įmonė tą dieną nedirba - galima juk informuoti.
3. Mielieji - pristatymas yra 100% jusų įmonės bėda, nes ne klientas renkasi kas ir kaip jam pristatys prekes, o jūs su kurjeriu derinatės šias sąlygas. Galų gale ta pati situacija - informuoti klientą ir padidinti pristatymo terminą nėra sudėtinga. Tiesiog būčiau pasirinkęs kita pardavėją.
Papildomai - labai nemalonus bendravimas su asmeniu, kuris konsultuoja Kaune. Trumpai, kalba tokia: nepatinka, nepirk, dabar naujų metų pradžia ir su tavo problemom nenoriu gadintis nuotaikos. Prekę gausi.
Daugiau pas jus aš nebepirksiu.
2020-12-30 19:16:31 IP 28mb0dgn
Atsiprašome, stengiamės kiek įmanydami mandagiau apsiginti ir niekur niekuo Jūsų nekaltinam ir neturim tokių tikslų. Priešingai, prieš atsiimant užsakymą pridėjome Jums porą saldžių dovanėlių, kad būtų smagiau. Ir dar kartą linkime gražių švenčių bei geresnių 2021-ųjų.
2020-12-30 18:01:44 IP 28mesi76
Jurgita, norime patikslinti, kad mūsų sistema fiksuoja informaciją, kuri yra rodoma klientui, jo užsakymo sudarymo metu. Ši informacija mums būtina, kad patys galėtume kontroliuoti savo darbo kokybę. Tad turime tikslius svetainės išrašus su tuo, ką matėte Jūs, dedant prekes į krepšelį. Galbūt galėjote žiūrėti dar kitas prekes ir dėl to kilo nesusipratimas?
Bet kuriuo atveju, šiuo metu, Jūsų užsakymas jau paruoštas atsiimti ir išsiuntėme Jums informacinę SMS apie tai. Taigi, prekės buvo suruoštos per 6 d.d. Telpant į nurodytus terminus. O prekė, kuriai buvo rodomas 3-4 d.d. terminas buvo paruošta, kaip minėjome, dar 21 d., tačiau, kadangi tai susijusios prekės, ko gero, nebūtų buvę prasmės kabelį važiuoti pasiimti atskirai. Apgailestaujame, kad pasirodė, jog vėluojame. Ir karantino metu to tikrai pasitaiko. Bet Jūsų užsakymo atveju, spėjome prekes paruošti anksčiau nei baigėsi tam numatytas laikas. Dar kartelį dėkojame Jums ir linkime gero naudojimo bei gražių naujųjų metų.
2020-12-30 15:23:57 IP 28mb0dgn
Jūs rašote ne visai teisybę. Terminas (buvi rašoma užsakymo momentu - skaitėme visa šeima) 2-3 darbo dienos buvo, o ne 3-4. Ir... sistemoje buvo terminas 24 d., vėliau 28 diena, vėliau... o stebukle...- nieko neberašo. Manau (na užsakydama to tikiuosi, kad užsakymas bus pristatytas laikantis visų terminų, o ne "pamąstėm ir sugalvojome"). Beje - rinkausi būdą "atsiimti parduotuvėje" o ne kurjeris i namus BŪTENT dėl termino. Labai nesmagu pavesti klientus, o dar nesmagiau - meluoti. Rašote naują terminą 6-7 dienos. t, y rytoj 2020 12 31. (bus 7 dienos) Kaip manote kokia tikimybė, kad prekes gausiu?.../
Bet kuriuo atveju, šiuo metu, Jūsų užsakymas jau paruoštas atsiimti ir išsiuntėme Jums informacinę SMS apie tai. Taigi, prekės buvo suruoštos per 6 d.d. Telpant į nurodytus terminus. O prekė, kuriai buvo rodomas 3-4 d.d. terminas buvo paruošta, kaip minėjome, dar 21 d., tačiau, kadangi tai susijusios prekės, ko gero, nebūtų buvę prasmės kabelį važiuoti pasiimti atskirai. Apgailestaujame, kad pasirodė, jog vėluojame. Ir karantino metu to tikrai pasitaiko. Bet Jūsų užsakymo atveju, spėjome prekes paruošti anksčiau nei baigėsi tam numatytas laikas. Dar kartelį dėkojame Jums ir linkime gero naudojimo bei gražių naujųjų metų.
2020-12-30 15:00:38 IP 28mesi76
Sveiki, Jurgita,
dėkojame už patikslinimą. Matome, kad užsakėte dvi prekes, prie vienos (kabeliuko) buvo rodoma 3-4 d.d. ir ji yra Jums paruošta jau nuo 21d., bet prie kitos prekės (modemo) buvo nurodyta 6-7 d.d. Šiandien yra šešta darbo diena, laukiame prekės atvykstant, ir iškart informuosim, kai tik abi prekės bus paruoštos atsiimti.
2020-12-30 10:32:45 IP 28matmpg
Užsakymas #1163890. apmokėta 2020 12 19. Tai buvo šeštadienį. opcija 2-3 darbo dienos mane tenkino (21 pirmadienis, 22 antradienis, 23 trečiadienis... TAČIAU. Negavau žinutės nei vieną iš šių dienų DAR DAUGIAU šiandien 2020 12 30. Vis dar jokios informacijos. Jei jau atsitiki nesusipratimas - informuoti klientus apie taikomas priemones mažų mažiausiai normalios kompanijos bruožas.
dėkojame už patikslinimą. Matome, kad užsakėte dvi prekes, prie vienos (kabeliuko) buvo rodoma 3-4 d.d. ir ji yra Jums paruošta jau nuo 21d., bet prie kitos prekės (modemo) buvo nurodyta 6-7 d.d. Šiandien yra šešta darbo diena, laukiame prekės atvykstant, ir iškart informuosim, kai tik abi prekės bus paruoštos atsiimti.
2020-12-30 10:00:10 IP 28mesi76
Sveiki, Jurgita, gal galite nurodyti užsakymo numerį?
pagal matomus duomenis nerandame aprašyto užsakymo.
19 d. buvo šeštadienis, tad jau užsakant, net jei buvo rodomas teigiamas kiekis sandėlyje, bet pristatymo terminas 2-3 d.d., buvo didelė rizika negauti iki švenčių.
Apgailestaujame.
2020-12-29 13:52:00 IP 28matmpg
Deja, visiems visada įtikti neįmanoma. Vieniems tinka didesnė kaina, kad tik prekė būtų prieinama, kiti dėl to supyksta, vien pamatę prekę asortimente.
Labai apgailestaujame, jei kartais kažką nuviliame. Tačiau niekada nieko neapgaudinėjame. Jau dešimt metų dirbame, kad mūsų klientai būtų aprūpinti jų geidžiamiausia elektronika bei buities prekėmis. Tikrai kartais pasitaiko klaidų, dėl to labai atsiprašome, bet stengiamės tobulėti ir judėti toliau.
2020-12-29 11:17:00 IP 28mdr8vb
2020-12-29 10:40:51 IP 2nom5c7p
Sveiki, G.
Sunku suprasti, kas nutiko iš Jūsų pranešimo. Gal galite patikslinti, kas ir kaip Jus apgavo? Taip pat ir dėl "lobistiškų pažiūrų"? Mes niekaip nedalyvaujame ir neformuojame šalies politikos ir neužsiimame lobizmu. Mes esame elektronikos parduotuvė.
Playstation 5 šiuo metu yra deficitinė prekė visame pasaulyje, jos tiekimas yra itin sudėtingas ir šiai dienai mes ją galime turėti asortimente tik iš vieno tiekėjo ir tik tokia kaina. Kadangi buvo klientų prašančių gauti "bet kokia kaina, tik gauti", todėl ir matote jį tokį brangų, nes pigiau nupirkti jo mes tiesiog neturime kur. Jūs tikrai neprivalote pirkti tokia kaina, palaukus ilgėliau, jie tikrai bus prieinami visiems.
2020-12-29 10:00:11 IP 5f4son1a
Sunku suprasti, kas nutiko iš Jūsų pranešimo. Gal galite patikslinti, kas ir kaip Jus apgavo? Taip pat ir dėl "lobistiškų pažiūrų"? Mes niekaip nedalyvaujame ir neformuojame šalies politikos ir neužsiimame lobizmu. Mes esame elektronikos parduotuvė.
Playstation 5 šiuo metu yra deficitinė prekė visame pasaulyje, jos tiekimas yra itin sudėtingas ir šiai dienai mes ją galime turėti asortimente tik iš vieno tiekėjo ir tik tokia kaina. Kadangi buvo klientų prašančių gauti "bet kokia kaina, tik gauti", todėl ir matote jį tokį brangų, nes pigiau nupirkti jo mes tiesiog neturime kur. Jūs tikrai neprivalote pirkti tokia kaina, palaukus ilgėliau, jie tikrai bus prieinami visiems.
2020-12-29 08:46:37 IP 28m805if
2020-12-28 17:50:33 IP 5f4son1a
1157748 Užsakymas buvo darytas kito asmens vardu, nes yuo laiku nežinau ar būčiau galėjęs pats atsiimti
Užsakymo metu buvo rodoma, jog prekės nėra sandėlyje ir buvo nurodyta preliminari gavimo į sandėlius data. Gavimo data nusikėlė, kol kas ir patys nežinome, kada tiksliai prekė atvyks. Apgailestaujame dėl to. Pridėsime Jums atsiprašymo dovanėlę.
2020-12-28 15:52:49 IP 2nom4oll
Sveiki, Šarūnai,
gal galėtumėte parašyti užsakymo nr.?
Pasižiūrėsime, kur problema ir pridėsime atsiprašymo dovanėlę.
2020-12-28 10:04:31 IP 5f4soce7
Gal jau ketvirtą kartą nuvilia. Pastoviai užsakytą prekę rašo, kad turi sandėlyje ir pristatys per 3 dienas, po užsakymo ir praėjus trims dienoms, staiga prekės nebelieka ir tenka pačiam domėtis kas nutiko ir kada prekę galima tikėtis gauti, tačiau visuomet atsakymas būna, jog čia jų tiekėjų problemos ir kaltė nurašoma ant jų. Tai iš prekės, kurią turėčiau gauti per 3 dienas, tai prailėja iki kokių dviejų savaičių. Kaip ir pusė velnio būtų, kai nėra taip skubu tą prekę gauti ar ta prekė yra tik Skyteche, bet kai konkurentai turi tą pačią prekę už realiai tą pačią kainą, kyla klausimas kodėl pirkti pas jus, kai tos prekės reikia laukti neaišku kiek. Šiuo atveju pirktą daiktą turėjau gauti gerokai iki švenčių (turėjo būti dovana), praėjus savaitei laiko, pasak Skytecho, ją gausiu jau po švenčių, tai kaip išeina jau kitais metais. Siūlyčiau susitvarkyti su savo terminais ir neklaidinti žmonių. Nenoriu sakyti, kad šventės sugadintos, bet nuotaika, tai tikrai. Gražių švenčių :)
gal galėtumėte parašyti užsakymo nr.?
Pasižiūrėsime, kur problema ir pridėsime atsiprašymo dovanėlę.
2020-12-25 13:11:02 IP 2nom4oll
2020-12-24 14:25:35 IP 5f4sofao
Mes uzsisakeme preke (ir už ją sumokėjome 12.19) buvo nurodyta, kad pristatys per 2-3 darbo dienas. Dabar jau raso kad numatoma data 12.29. (jau po 12.24) butum neužsakę, jei butume žinoję apie visišką terminų nesilaikymą. Rinkomės opciją "atsiimti parduotuvėje" kam siūlyti prekės kurių neturi. Esame labai nusivylę paslaugomis. Neapsigaukite Jų nurodomais terminais.
pagal matomus duomenis nerandame aprašyto užsakymo.
19 d. buvo šeštadienis, tad jau užsakant, net jei buvo rodomas teigiamas kiekis sandėlyje, bet pristatymo terminas 2-3 d.d., buvo didelė rizika negauti iki švenčių.
Apgailestaujame.
2020-12-24 13:14:38 IP 28meou4l
2020-12-23 21:29:24 IP 28mesi76
Sveiki, Augi,
atsiprašome, siuntą perdavėme kurjeriams dar 18 d. Matome, kad šįryt jau pristatyta jums :)
Apgailestaujame dėl vėlavimų.
2020-12-22 11:28:19 IP 2i24qprt
Laba diena, prekes užsakiau 2020-12-09 12 val. 44 min., buvo nurodyta kad pristato per 6-7 d.d. Šiandien jau gruodžio 22 d. o prekių dar negavęs. Esu labai nusivylęs ir niekam nepatariu naudotis jų paslaugomis.
atsiprašome, siuntą perdavėme kurjeriams dar 18 d. Matome, kad šįryt jau pristatyta jums :)
Apgailestaujame dėl vėlavimų.
2020-12-22 09:27:18 IP 28mbrfq0
2020-12-21 10:03:29 IP 2i24qprt
2020-12-18 12:10:19 IP 28mep4v9
Tikrai nusivyles šios įmonės paslaugomis, neidejo monitoriaus, ta prasme, tiek laiko laukti kompiuterio kuris reikalingas darbui ir poto dar kiek laukti monitoriaus kad galetum juo naudotis? Labai nusivyles.
2020-12-18 12:02:07 IP 28mep4v9
2020-12-17 18:41:04 IP 5f4sot0o
Savo prašyme pats nurodėte, jog prekę įsigijote 11.10, o prašymą grąžinti pateikėte 11.28, t.y. po 18d. nuo prekės įsigyjimo. Pagal LR teisės aktus, prekes grąžinti galima per 14d. nuo įsigyjimo. Nepaisant to, jei ignoruotume terminą, grąžinamos prekės turi būti naujos ir nenaudotos. Jūsų prekės perdavimo akte užfiksuota, kad prekė yra su naudojimo žymėmis, taigi netinkama parduoti pakartotinai kaip nauja, nepažeidžiant kito jos pirkėjo teisių į naujos ir nenaudotos prekės įsigyjimą.
Apgailestaujame, tačiau, turime saugoti visų savo klientų teises.
2020-12-16 11:51:27 IP 28menprt
NEREKOMENDUOJU, nes jei nebenorėsite prekės, galite pinigų už ją neatgauti ir grąžinti greičiausiai nepavyks. Analogišką atvejį buvau turėjęs su Kilobaito įmone prieš keletą metų, tai atnešus prekę sakė viskas tvarkoje ir grąžino iš karto pinigus, o čia paims prekę ir pralaikę daug laiko pasakys, kad negrąžins.
2020-12-10 15:16:11 IP 5f4sotrk
Dėkojame už atsiliepimą. Deja, mes neturime įgaliojimų ir kompetencijos vertinti prekės kokybę. Gamintojo servisas yra įgaliotas testuoti prekes ir tiktinti jų atitikimą gamintojo reikalavimams. Jei serviso vertinimu prekė yra kokybiška ir veikia taip, kaip turėtų, mes, deja, niekaip negalime to pakeisti. Jei manote, kad Jūsų, kaip vartotojo, teisės buvo pažeistos, rekomenduojame kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Jie taip pat galės apžiūrėti prekę ir įvertinti jos kokybę.
2020-12-10 15:01:24 IP 2noao7j5
Dar kaip mechaninį pažeidimą pažymėjo, kad SATA jungties išorinis kampas nuskeltas 1mm (kontaktai nepažeisti). Diskas niekur nebuvo numestas, tvarkingai jungiamas. Patirtis su kompiuteriais daugiau kaip 20 metų, neįsivaizduoju kaip tai galėjo atsitikti tiesiog prijungiant jį prie kompiuterio, tai manau kad tiesiog tokį pardavė man. Kiekvieno milimetro neapžiūrėjau pirkdamas, o jei ir būčiau apžiūrėjęs, turbūt nebūčiau pastebėjęs, nes pažeidimas vos matosi, ir net ne iš karto pamačiau kai jie man jį parodė.
Tai šį kartą likau ir be pinigų ir be kokybiškos prekės. 200 euru buvo praktiškai išmesta, nes toks diskas nėra patikimas, ir reikės pirkti kitą. Galimybės įrodyti, kad ne aš tą kamputį nuskėliau, ir kad diskas veikia netvarkingai neturiu.
Žodžiu perkant ką nors iš jų, negali pasitikėti kad gausi kokybišką prekę, reikia vietoje detaliai viską apžiūrėti, o iškilus problemoms tikėtis realios pagalbos neverta. Iki šiol šitą įmonę laikiau tikrai patikima, iš jų esu pirkęs nemažai prekių.
2020-12-03 11:01:15 IP 5f4sosui
Svetainėje papildomų funkcijų turinčios grafinės planšetės tipo kompiuteris buvo reklamuojamas standartinių nešiojamų kompiuterių skiltyje. Pristatė per porą dienų - tas neblogai. Tačiau aš norėjau standartinio nešiojamo kompiuterio, ne dar vienos grafinės planšetės.
Kai telefonu išreiškiau norą jį grąžinti, darbuotojas bandė mane įtikinti, kad tokie kompiuteriai - "ateities technologija." Kadangi jau turiu dvi grafines planšetes (iš kur kas profesionalesnės kompanijos), žinau, kad tokie kompiuteriai tinka tik dizaino darbams, bet ne kasdieniam naudojimui. Tokia ta "ateities technologija."
Kompiuterį grąžinau. Man buvo pareikšta, kad jį naudojau, nors nė karto nebuvau jo įjungusi - kita vertus, parduotuvės darbuotojas, kuris jį priėmė, jį ir įjungė patikrinimo metu. Dėl to, kad buvau jį "naudojusi, " pranešė, kad grąžins tik nepilną sumą. Taigi iš manęs nuplėšė beveik 100 eurų "kompensacijos už prekės nuvertėjimą" - sumokėjau už savo patirtą stresą ir jų paties darbuotojo veiksmus, taip sakant.
2/10, would not recommend (tie 2 už greitą pristatymą).
dėkojame už pranešimą. Gal galėtumėte patikslinti savo užsakymo nr.? Pagal aprašytą situaciją, savo duomenų bazėse tokio atvejo nerandame. Iš anksto dėkojame už patikslinimą.
2020-12-01 21:12:42 IP 2fcphosd
Kai telefonu išreiškiau norą jį grąžinti, darbuotojas bandė mane įtikinti, kad tokie kompiuteriai - "ateities technologija." Kadangi jau turiu dvi grafines planšetes (iš kur kas profesionalesnės kompanijos), žinau, kad tokie kompiuteriai tinka tik dizaino darbams, bet ne kasdieniam naudojimui. Tokia ta "ateities technologija."
Kompiuterį grąžinau. Man buvo pareikšta, kad jį naudojau, nors nė karto nebuvau jo įjungusi - kita vertus, parduotuvės darbuotojas, kuris jį priėmė, jį ir įjungė patikrinimo metu. Dėl to, kad buvau jį "naudojusi, " pranešė, kad grąžins tik nepilną sumą. Taigi iš manęs nuplėšė beveik 100 eurų "kompensacijos už prekės nuvertėjimą" - sumokėjau už savo patirtą stresą ir jų paties darbuotojo veiksmus, taip sakant.
2/10, would not recommend (tie 2 už greitą pristatymą).
2020-11-30 10:46:18 IP 2fbaqb5o
Dėkoju
2020-11-30 09:54:00 IP 28mdog3d
2020-11-27 17:22:44 IP 28mdscsu
2020-11-19 14:58:18 IP 5f4so8cr
Mūsų veikloje dar nebuvo tokio atvejo, kuomet būtume nesilaikę įstatymų. Jei bandėte grąžinti prekę, ir ji nebuvo priimta, greičiausiai arba prekė buvo naudota ir nebetinkama pakartotinam pardavimui, arba buvo pažeistos kitos prekių grąžinimo taisyklės, reglamentuotos LR teisės aktais. Jei mūsų sprendimas Jūsų netenkina, visuomet rekomenduojame kreiptis į Valstybinę Vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Jų sprendimai yra privalomi. Nebent ir Tarnyba atmetė Jūsų prašymą. Tuomet, deja, taip pat negalėsime Jums padėti.
Apgailestujame, kad Jus nuvylėme.
2020-11-19 14:53:22 IP 65grmc4k
2020-11-05 16:33:34 IP 4ps8mtke
2020-10-07 03:52:32 IP 7fip43a
Dėkoju ir Sėkmės!