VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Skytech.lt

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę UAB "Skytech.lt"

Atsiliepimai apie UAB "Skytech.lt"

Parašyk savo nuomonę apie UAB "Skytech.lt"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
UAB ARS langai 2023-01-20 18:15:52
Siaubingai nemaloni patirtis! Palikau kompiuteri taisyti, pagal sutarti 20d.d iki 30 d.d. jei reiks uzsakinet detale. Praejus 18 d.d.ir negavus jokios info paskambinau pasiteiraut kiek dar eiks laukti, o atsakymas toks: dar net nepradejom tvarkyti ir neuzsakem detales, nes musu darbuotojas pamirso jum atsiust diagnostika ir negavom jusuvatsakymo???? Finale atsiemiau po menesio kompiuteri ir dar turejau susimoket uz diagnostika!????‍????
Dėkojame už pranešimą. Iš ties, labai atsiprašome dėl pradelsto laiko.
Iš tikro, kolegos servise, vos Jums atnešus kompiuterį negarantiniam remontui, turėjo jo nepriimti ir siūlyti, kad priduotumėte jį remontuoti tiesiai į gamintojo autorizuotą serviso centrą, taip būtų išvengta šios klaidos. O net jei informacija būtų suvaikščiojus laiku, kreipiantis tiesiai į servisą, visuomet yra sutaupomos bent trys dienos. Kadangi negarantinio remonto mes neatliekame ir geriausiu atveju tik nusiunčiame/parsiunčiame prekę servisui, tai ir jokių terminų tam žadėti negalime. Turbūt nurodėte garantinio aptarnavimo sutartyje nustatytus terminus, bet Jūsų kompiuteris negarantinis.
Ir diagnostikos mokestis yra ne mūsų, o būtent gamintojo serviso, kaip ir remonto pasiūlymo sąmata. Mes šitame procese nedalyvaujame.
Nepaisant to, kadangi mūsų darbuotojai užlaikė informaciją, mes sumokėsime tuos 29 eur. gamintojo servisui Jūsų vardu.
Dar kartelį, labai apgailestaujame
Atsakyti
Siaubingai nemaloni patirtis! Palikau kompiuteri taisyti, pagal sutarti 20d.d iki 30 d.d. jei reiks uzsakinet detale. Praejus 18 d.d.ir negavus jokios info paskambinau pasiteiraut kiek dar eiks laukti, o atsakymas toks: dar net nepradejom tvarkyti ir neuzsakem detales, nes musu darbuotojas pamirso jum atsiust diagnostika ir negavom jusuvatsakymo???? Finale atsiemiau po menesio kompiuteri ir dar turejau susimoket uz diagnostika!????‍????
Atsakyti
Rasa 2023-01-14 18:28:44
Retai kada rašome atsiliepimus, tačiau buvome šiandieną užsukę į Klaipėdos Skytech įsigyti nešiojamo kompiuterio dukrai, nuostabus, itin šiltas pardavėjo Mariaus aptarnavimas, viską labai maloniai išaiškino, pakonsultavo paprastai, suprantamai. Rekomenduoju! :)
Sveiki, Rasa,

dėkojame už gražius žodžius. Labai malonu girdėti, jog galėjome padėti :)
Atsakyti
Retai kada rašome atsiliepimus, tačiau buvome šiandieną užsukę į Klaipėdos Skytech įsigyti nešiojamo kompiuterio dukrai, nuostabus, itin šiltas pardavėjo Mariaus aptarnavimas, viską labai maloniai išaiškino, pakonsultavo paprastai, suprantamai. Rekomenduoju! :)
Atsakyti
Sveiki, gal galite patikslinti kas nutiko? nežinant užsakymo numerio negalim rasti situacijos ir išspręsti problemos.
Pakomentuojant Jūsų teiginį apie prekių likutį ir kainas: mūsų sistema automatiškai transliuoja informaciją iš tiekėjų sandėlių: jei pas vieną baigiasi prekės už geriausią kainą, persijungia kito tiekėjo pasiūlymas su geriausia tuo metu siūloma kaina. Tai automatizuotas procesas, nukreiptas į klientų poreikių patenkinimą.
Atsakyti
Kaip as gailiuosi kad anksciau nepaskaiciau komentaru apie sia imone, tesiog apgailetina. Apgaudineja zmones su pristatymo laikais ligioi vietoj. o apie tas varkes kad atsiprasome sandely nebeturime ir po 10min ikelia kad 5 tokie yra tik +100e as isvis neturiu zodiu. Fuj
Atsakyti
Sveiki, Seagate,

dėkojame už atsiliepimą. Norime patikslinti, kad mes sugedusius daiktus perduodame gamintojo įgaliotiems serviso centrams ir dažnai pasitaiko atvejų, jei jie nustato, kad daiktas yra ardytas, mechaniškai pažeistas ar dar dėl kokios nors priežasties garantija nebegalioja, serviso centras pirkėjui yra išrašo sąskaitą už daikto diagnostiką. Todėl stengiamės apsaugoti pirkėjus nuo papildomų išlaidų atidžiai apžiūrėdami prekes ir testuodami jas, kiek leidžia mūsų galimybės. Šiuo atveju, susisiekus su pačiu Seagate gamintoju, jis patikino, kad kartais taiko praktiką tiesiog pakeisti prekę galutiniam klientui iš geros valios. Jei būtų prekę aptarnavęs gamintojo oficialus serviso centras, prekės nebūtų pakeitę.
Ištrauka iš oficialaus Seagate atsakymo apie Jūsų atvejį: "This limited warranty is void if a Product is returned with removed, damaged or tampered labels or any alterations (including the unauthorized removal of any component or external cover). Without RMA number we cannot say why drives was replaced but sometimes we replace drive by our good will, this process may not work with distributor RMA process."
Tad džiaugiamės, kad viskas baigėsi sėkmingai, mes savo ruožtu, tiesiog norėjome Jus apsaugoti nuo papildomo mokesčio gamintojo serviso centrui.
Atsakyti
Išsidirbinėja su garantiniais. Pristačiau porą sugedusių išorinių diskų. Jie LABAI kruopščiai apžiūrėjo ir nusprendė kad jie galimai buvo ardyti - diskas išimtas iš dėžutės. Pakišo savo sugalvotas taisykles, kad ardyt negalima, ir nepriėmė.
Susisiekiau tiesiogiai su seagatei, pateikiau SMART logą ir išsiunčiau diskus jiems į lenkiją. Priėmė be jokių problemų, per kurjerius iš karto atsiuntė naujus diskus.
Sugaištas laikas, nervai, 10 eurų siuntai.
Apgailėtina, kai perekupas užsideda nieko nepagrįstus reikalavimus, ženkliai viršijančius pačios įrangos gamintojo standartus.
Atsakyti
Tomas 2022-12-05 22:39:01
Ar gali būti, kad UAB "Skytech.lt" prekiauja fake apple produkcija? Vertinkit patys:
Įsigijus "MOBILE CHARGER MAGSAFE/MHXH3ZM/A APPLE" nesivaliduoja serijos numeris checkcoverage.apple.com, paskambinus į apple supportą taip pat patikina, kad jų duomenų bazėje toks serijos numeris neegizstuoja. Kroviklis nekrauna prijungus prie macbook (turėtų pagal apple.com produkto informaciją). Kraunant iš rozetės, telefone (iPhone) turėtų rodyti prijungto įrenginio serijinį numerį ir pavadinimą - žinoma nerodo. Susisiekus su parduotuvę, kroviklis pristatomas techninei analizei - po savaitės grąžino pinigus, bet praėjus mėnesiui laiko nuo įrenginio pristatymo į skytech, atsakymas yra tik žodinis, kad įrenginys originalus, į prašymą įrodyti produkto originalumą ar paaiškinti kodėl jis neveikia taip kaip turėtų - pažadas perduoti klausimus tiekėjams ir toliau dvi savaitės tyla, ignoruojant pakartotinas užklausas.
Viso proceso metu teko bendrauti su Vadybininku Nerijumi, kuriam atrodo absoliučiai normalu permušinėti klientą kas antrame sakinyje, kartojant, kad įrenginys yra tikrai originalus ir jokios bėdos čia tikrai nėra. Labai rekomenduoju padovanoti bendravimo kursus šiam darbuotojui kalėdų proga.
Viešas atsiliepimas už neprofesionalų problemos sprendimą, bendrą patirtį ir mano sugaištą laiką. Taip pat padarytas reportas i apple infringement, jeigu jiems pasirodys įdomu ką pardavinėja "Authorized apple seller", su mielu noru pateiksiu pirkimo įrodymus, produkto nuotraukas ir visus susirašinėjimus.
Sveiki, Tomai,
atsakant į Jūsų klausimą, ne, negali :)
Apple sistema yra tokia, kad ne visada 100% validuojasi jų prekės. Taip pasitaiko pas visus pardavėjus. Konkrečiai, Jūsų atveju, prekė yra atvykusi iš oficialaus Apple distributoriaus Vokietijoje, per oficialų Apple tiekėją Lietuvoje. Šiuo atveju, tiesiog norėdami ramybės Jums, grąžinome pinigus ir tiek. Bet tai nereiškia, kad kroviklis yra neoriginalus. Mūsų pardavėjai neturi galimybės Jums pateikti kažkokio kitokio atsakymo nei tai, kad auditavus visą tiekimo grandinę buvo patvirtintas prekės autentiškumas.
Atsiprašome, jei vadybininkas neskyrė pakankamai dėmesio komunikacijai. Tikrai labai apgailestaujame ir pasistengsime to išvengti ateityje.
Atsakyti
Ar gali būti, kad UAB "Skytech.lt" prekiauja fake apple produkcija? Vertinkit patys:
Įsigijus "MOBILE CHARGER MAGSAFE/MHXH3ZM/A APPLE" nesivaliduoja serijos numeris checkcoverage.apple.com, paskambinus į apple supportą taip pat patikina, kad jų duomenų bazėje toks serijos numeris neegizstuoja. Kroviklis nekrauna prijungus prie macbook (turėtų pagal apple.com produkto informaciją). Kraunant iš rozetės, telefone (iPhone) turėtų rodyti prijungto įrenginio serijinį numerį ir pavadinimą - žinoma nerodo. Susisiekus su parduotuvę, kroviklis pristatomas techninei analizei - po savaitės grąžino pinigus, bet praėjus mėnesiui laiko nuo įrenginio pristatymo į skytech, atsakymas yra tik žodinis, kad įrenginys originalus, į prašymą įrodyti produkto originalumą ar paaiškinti kodėl jis neveikia taip kaip turėtų - pažadas perduoti klausimus tiekėjams ir toliau dvi savaitės tyla, ignoruojant pakartotinas užklausas.
Viso proceso metu teko bendrauti su Vadybininku Nerijumi, kuriam atrodo absoliučiai normalu permušinėti klientą kas antrame sakinyje, kartojant, kad įrenginys yra tikrai originalus ir jokios bėdos čia tikrai nėra. Labai rekomenduoju padovanoti bendravimo kursus šiam darbuotojui kalėdų proga.
Viešas atsiliepimas už neprofesionalų problemos sprendimą, bendrą patirtį ir mano sugaištą laiką. Taip pat padarytas reportas i apple infringement, jeigu jiems pasirodys įdomu ką pardavinėja "Authorized apple seller", su mielu noru pateiksiu pirkimo įrodymus, produkto nuotraukas ir visus susirašinėjimus.
Laurynas Goberis
2022-12-03 12:22:29 IP 28ma2pc0
Atsakyti
Puiki parduotuvė, kaip tik šiuo metu renkuosi naują vaizdo plokštę ir ssd, svetainėj paprasta naviguoti ir matyti norimas prekes.
Atsakyti
Sveiki, Sidai,

Tiek užsakymo metu, tiek iškart po užsakymo Jūs buvote informuotas, jog užsakėte prekę, kurios mūsų sandėliuose nėra ir, kad nurodyta gavimo data yra preliminari ir gali keistis. Visus perspėjimus matėte ir su jais sutikote, tad iš anksto žinojote, kad nebūtinai prekė tuomet atkeliaus. Nepaisant to, šiandien informavome Jus, kad ir pirmoji Jūsų užsakyta dalis jau atvyko.
Labai atsiprašome, kad teko palaukti ir visgi tikimės, kad ne paskutinį kartą Jus matome :)
Atsakyti
Sveiki, užsakinejau detales 21 diena, kita diena pranešė jog nebėra detalės - reikės palaukti iki 25-29, 25 parašė, kad tiekėjas perkėlė tiekimą į 12.01-05d. Jūs juokaujat, turbūt. Kokiame amžiuje mes gyvenam? Mėnesi laiko laukti detalių, ryškiai iš turgaus perkat detales, be jokių tiekėjų. Pinigai jau sumokėti, pasirinkau kita detalę, dabar antra diena, kaip laukiu, su baime, kad ir tos nebeturėsit. Paskutini kartą užsakinėju iš Skytech.
Atsakyti
Karolis 2022-11-15 17:27:18
Labai puikus konsultavimas. Visi klausimai, kuriuos turėjau buvo atsakyti labai greit ir kokybiškai.
Ačiū už gerus žodžius, Karoli :)
Atsakyti
Labai puikus konsultavimas. Visi klausimai, kuriuos turėjau buvo atsakyti labai greit ir kokybiškai.
Atsakyti
Rolandas 2022-11-08 12:48:03
Plančetę vaiko gimtadieniui užsakėme spalio 29diena, rašė, jog prekę galėsime atsiimti už 3-4 d parduotuveje. Dabar jau lapkricio 8d o prekės nera.
Niekas del vėlavimo i mane nepasikreipė, bandant patiems, prisiskambinti niekas neatsiliepia. Skambinta buvo i Kaune esančia Skytech parduotuvę Savanoriu prospekte keleta kartu. Paspaudus nuoroda užsakymo sekimui ten terašo, jog užsakymas vykdomas. Ka vaikui pasakyt kuris laukia savo gimtadienio dovanos...
Sveiki, Rolandai,

gal galite patikslinti savo užsakymo nr? 29 d. nerandame užsakymo planšetei Rolando vardu. Išties, šiandien jau penkta darbo diena, tad tikrai turėtumėte būti gavęs užsakymą, jei viskas teisingai : (
Labai laukiame Jūsų patikslinimo
Atsakyti
Plančetę vaiko gimtadieniui užsakėme spalio 29diena, rašė, jog prekę galėsime atsiimti už 3-4 d parduotuveje. Dabar jau lapkricio 8d o prekės nera.
Niekas del vėlavimo i mane nepasikreipė, bandant patiems, prisiskambinti niekas neatsiliepia. Skambinta buvo i Kaune esančia Skytech parduotuvę Savanoriu prospekte keleta kartu. Paspaudus nuoroda užsakymo sekimui ten terašo, jog užsakymas vykdomas. Ka vaikui pasakyt kuris laukia savo gimtadienio dovanos...
Atsakyti
Jau 8-erius metus esu skytech klientas ir galiu pasakyt, kad tai yra viena geriausiu imoniu ne tik Lietuvoje, bet iskaitant ir europa. Daugybe prekiu ir nei vienos blogos patirties tik geri ispudziai, butent todel is ju ir perku, sutaupytos nervines lasteles kainuoja brangiau nei sutaupyti 3eurai kitose parduotuvese :) Netgi uz sugedusia preke pagal garantija, grazino pinigus, kuo buvau svelniai tariant apstulbes! Personalas visad malonus. Linkiu tolimesnes sekmes
Atsakyti
SKYTECH.LT 2022-09-08 08:43:54
Sveiki, Dariau,
mūsų partnerių servisas (ne SKYTECH, nes mes tokių darbų nedarome) sako, jog kiek bandė su Jumis susiekti, jiems nepavykdavo. Todėl liovėsi. Daiktas pas jus. Neveikiantis taip pat, kaip ir pridavimo metu. Deja, bet negalime niekuo padėti, kaip ir įspėjome iškart, priimdami prekę.
Butu mane ispeje kad daigta gali sugadinti ir atiduoti visiskai neveikianti tada as nebuciau jo pridaves kaip jus sakote, , Taisymui’’, megino susisiekti ir susisieke mes kalbejome kad rugsejo menesi atvyksiu i Lietuva ir atvesiu kompiuteri pakartotinam taisymui viskas gerai buvo dabar dingo ir tas zmogus su kuriuo tariausi.
Atsakyti
Sveiki, Dariau,
mūsų partnerių servisas (ne SKYTECH, nes mes tokių darbų nedarome) sako, jog kiek bandė su Jumis susiekti, jiems nepavykdavo. Todėl liovėsi. Daiktas pas jus. Neveikiantis taip pat, kaip ir pridavimo metu. Deja, bet negalime niekuo padėti, kaip ir įspėjome iškart, priimdami prekę.
Atsakyti
Daugiau nei menesis praejo niekas taip ir nesuseke del nesiojamo kompiuterio kuri sugadino ir pridare nesamoniu skytech servisas. Nepatarciau nesti brangiu daigtu i sita servisa.)
Atsakyti
Nesuprantu kas gali pas juos pirkti. Pas juos kainos vienos auksčiausių, lyginant su kitais e-shop'ais. Nu nebent žmonės kurie tingi googlint...
Atsakyti
Super įmonė. Esu labai patenkintas.
Geros kainos, aptarnavimas super!
Ateityje rinksiuosi, tik JUS.
Ačiū!

Super company.
Good prices, service super!
In the future I will choose only you!
Thanks!
Atsakyti
Ieškojau nešiojamo kompiuterio ir kreipiausi į skytech fizinę parduotuvę Kaune. Darbuotojai labai draugiški ir komunikabilūs. Išklausė mano pageidavimus ir išrinko man tinkamiausią variantą. Papasakojo detaliau apie kompiuterio komponentus kodel pasirink vienus, o ne kitus ir kas už ką atsako. Retai kur sutinkamas toks geras aptarnavimas. Operatyvus pristatymas gavau kompiuterį vos per porą dienų. Ir šį atsiliepimą rašau patenkintas jau su naujuoju kompiuteriu. Esu labai patenkintas šia parduotuve. Vertinimas vienareikšmiškai 10/10
Atsakyti
Sveiki, Mantai,
Jūsų prekė vieną dieną pavėlavo į mūsų regioninį sandėlį, todėl nusikėlė gavimo data.
Šiuo metu ji jau laukia kurjerio ir rytoj galėsite ją atsiimti iš paštomato.
Atsiprašome už nepatogumus.
Atsakyti
Pristatymo terminas 3-4d. 4 dieną laukiu užsakyto daikto, o į paštomatą dar net neišsiųsta. Prieš 2 dienas rašė, kad sekančią dieną gaus ir išsiųs, t.y. vakar turėjo gauti, o šiandien jau rašo, kad šiandien turi gauti. Personalas atrašo taip, kad tik atrašyti, nesvarbu ar tame atsakyme yra tiesos ar ne, svarbiausia atsikratyti problemos. Anksčiau tokių problemų nebuvo ir viską gaudavau laiku. Man nereikia atsiprašymų ir pasiteisinimų, man reikia žinoti kada gausiu prekę ir galėsiu ja naudotis. Jeigu netelpat į sau išsikeltus terminus, laikas keisti arba personalą, arba terminus.
Atsakyti
Dar kartelį atsiprašome, Dariau.
Perdavėme informaciją atsakingiems rangovams, jie su Jumis susisieks. Vakar bandė bet nepavyko prisiskambinti.
Bet bandys ir toliau.
Atsakyti
Sveiki pakartosiu dar karta nesiojamas kompiuteris buvo veikiantis ir rodantis gyvybes zenklus po jusu tvarkymo jis visai nebeisijungia. Tai esme tame kad kompiuteris buvo perduotas jusu servisui i rankas.
Jaigu jus negalyte padaryti normaliai o tik sugadinti tai taip ir pasirasikyte kad uz sulauzytus daigtus neatsakot ir nebus neigiamu atsiliepymu.
Prisegu nuotrauka kad parodyti kaip tvarko kompiuterius ir pameginsiu paiskinti kas nesupranta, Rutuliuke kur pazymeta turi buti chipas/kompensatorius kuri jie tesiogiai uztrumpino vietoj jo. Bus daugiau nuotrauku veliau, kai tik suzinosiu ka dar padare.
Atsakyti
Sveiki, Dariau,
dėkojame už pranešimą. Atkreipiame dėmesį, kad Jūsų kompiuterio taisymą bandė atlikti mūsų partnerių įmonė, ne SKYTECH servisas. Mūsų darbuotojai, priimdami kompiuterį Jus informavo, kad pagrindinės plokštės remontas yra gana sudėtingas ir tikimybė, kad pavyks jį suremontuoti - nėra didelė. Taip pat informavo, kad jei pavyks - reiks mokėti už remontą, jei nepavyks - už diagnostiką ir sunaudotas dalis.
Jūsų kompiuterį gavome neveikiantį, lygiai taip pat neveikiantį Jums ir grąžinome. Jokio mokesčio iš Jūsų nepaėmėme, nepaisant to, kad buvo sunaudota ir medžiagų ir apmokestintos darbo laiko sąnaudos.
Apgailestaujame, kad negalėjome pataisyti Jūsų kompiuterio, bet ir informavome, kad tai gali nutikti. Šiuo atveju, gavome sugedusį ir grąžinome tokį patį daiktą. Norėdami Jums gero, kompensavome nuostolius savo sąskaita.
Gaila, kad po to dar ir sulaukiame neigiamos reakcijos. Dar kartelį atsiprašome.
Atsakyti
Atnešiau nešiojama zaidimini kompiuteri taisymui pusiau gyvą kompas krovesi ir isijunginejo rode gyvybes ženklus, po 3 menesiu ju tvarkymo pasake is 10 karto isijungia, galvoju gerai bent jau isijungia.
Atejes pas juos pasiimti savo nesiojama kompiuteri atidares apziureti nustebau kai pamates kad ardytas ekranas, neidetas atgal kaip turi buti, Asmuo kuris priimineja technika neturi pakrovejo nesiojamam kompiuteriuj idomu kaip ji testavo pries man atidavinedami, man pasake neturi pakrovejo, prikabino makaronu. RIMTAS SERVISAS PASAKE KAD KOMPIUTERIS ISIJUNGIA IS 10 KARTO IJUNGIMO ESME TAME KAD VEIKIA. Gryzau namo padejes krauti kompiuteri pamaciau kad visai nera jokio kontakto su maitinymu neisijungia, visiskai nudveses nei viena lempute nedega. Sugadino daigta dar labiau ir atidave atgal. Serviso pagalba visiskai i tai nusispjove jokiu veiksmu. NEREKUOMENDUOJU VILNIAUS SERVISO.
Atsakyti
Sveiki,
Labai apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Išties, gavę iš gamintojo pakeistą vaizdo plokštę, neturėjome preteksto abejoti, ar ji kokybiška, todėl ir atidavėme Jums norėdami kuo labiau taupyti Jūsų laiką. O atgavus ją iš Jūsų kaip neveikiančią, taip jau sutapo, kad kitą dieną apsirgo visi mūsų Vilniaus serviso darbuotojai ir turėjome laikinai užsidaryti. Atsakinėjome į laiškus visą laiką, tačiau telefonai, kaip ir sakote, buvo nekeliami, apie tai informacija visą laiką buvo mūsų svetainėje.
Dar kartelį atsiprašome, ir tikimės, kad laikai suteikta kita plokštė, kol laukiame Jūsiškės atvykstant iš gamintojo, leis Jums produktyviai naudotis savo sistema be didesnių trikdžių.
Apgailestaujame ir tikimės, kad daugiau su tokia situacija neteks susidurti nei Jums, nei mums.
Atsakyti
Skytech servisas yra neįtikėtinai nekompetetingas.
Jų taisyklėse parašyta kad jie nevykdo diagnostikos (taip, iš tiesų). Jei nežinai kas su tavo kompiuteriu negerai, sėkmės išsiaiškinant pačiam.
Bet tai būtų dar pakenčiama jei jis išvis veiktų.
Man padarius užsakymą dalių + jų montavimą visas procesas užtruko ne 4 dienas o virš savaitės dėl darbuotojų žioplumo (ne, nebuvo net "atsiprašome"). Mano vaizdo plokštei sugedus, jie jau penktą (5) savaitę bando ją gauti iš garantinio keitimo. Iš pradžių per aštuonias dienas (taip, virš savaitės) jie gavo pakaitinę. Siuntų laikas į kitą pasaulio galą būtų buvęs pakenčiamas bet jie visiškai nesivargino patikrinti ar ji bent veikia. Man reikėjo grįžti namo ir pačiam tai pamatyti. Man rašant šitai, aš turėjau ją atgauti vakar bet jie neatsako jokių skambučių. Jokio atsako. Aš turėjau sugalvoti užeiti į jų tinklapį ir pamatyti kad jie užsidarę, man negražinę mano nuosavybės.
"Karantinuojasi", sako. Aš įsivaizduoju kad nereikia eksperto man perduoti mano pašto siuntinio, bet galbūt yra tame kokių nors mano neįžvelgtų subtilybių.

Žodžiu; nulis pagarbos klientui.
Atsakyti
Normali padori tiesiog gera kaip ir visos įmonė firma keliata priemonių pirkau telefonams pvz bevielės ausinės laidų blokelių viskas gerai super lux, atsiuntimas greitas, Įpakavimas labai geras tvirta dėžutė !
Atsakyti
Jau daug metų perku iš Skytech'o, jokių nusiskundimų neturiu. Puikus aptarnavimas, pristatymo terminai neilgi (priklausomai nuo situacijos ir pačios prekės). Su garantiniu aptarnavimu jokių problemų.
Atsakyti
Dekoju uz garantiniame pakeista uzsilenkusi procesoriu. teko palaukti keleta savaiciu, bet pakeite nauju.
Atsakyti
Ponas bulijonas prisidirbo mainindamas savo crypto, nors aiškiai parašyta kiekvienam crypto-idiotui, kad garantija užsiiminėjant šituo onanizmu negalioja.

Naxalas klientas, užuojauta. Nes šiaip Skytech labai gera parduotuve. Kartais kainos didokos, bet realiai tai viena patikimiausių parduotuvių. Jau vien jų puslapis. jei net ir vizualiai senstelėjęs, bet žymiai funkcionalesnis ir aiškesnis, nei konkurentų. Iš jų kažkaip nebaisu pirkti, priešingai nei iš kokios varlės...
Atsakyti
Irena 2021-12-23 14:19:43
Pirkome iš šios įmonės kompiuterius. Prekės pristatytos laiku, kokybiškai supakuotos. Profesionalus, operatyvus aptarnavimas. Ačiū pardavimų vadybininkui Martynui Vyšniauskui.
Dėkojame, Irena, už gražius žodžius.
Jaukių ir šiltų Jums švenčių.
Atsakyti
Pirkome iš šios įmonės kompiuterius. Prekės pristatytos laiku, kokybiškai supakuotos. Profesionalus, operatyvus aptarnavimas. Ačiū pardavimų vadybininkui Martynui Vyšniauskui.
Atsakyti
Renata 2021-11-23 20:02:10
Susisiekus su Skytech vadybininku gavome reikalingą informaciją ir džiugu kad mūsų užsakytas kompiuteris pristatytas greitai.Įpakavimas tvarkingas. Rekomenduojame.
Dėkojame už gerus žodžius, Renata :)
Atsakyti
Susisiekus su Skytech vadybininku gavome reikalingą informaciją ir džiugu kad mūsų užsakytas kompiuteris pristatytas greitai.Įpakavimas tvarkingas. Rekomenduojame.
Atsakyti
Dėkojame už patikslinimą, Viktorija, kad prekė visgi buvo išpakuota.
Mes laikomės LR teisės aktų ir negalime meluoti klientams, kad prekė yra nauja, nors ji jau buvo išpakuota.
Deja, Apple produktams skirti įrenginiai dažniausiai netinka kitiems, nes yra nesuderinami nei jungtimis, nei programinės įrangos atitikimu.
Tad apgailestaujame, norėjome Jums padėti, pasiūlydami išeitį ir priimdami prekę pakartotiniam paradavimui, kaip nenaujos. Gaila, kad Jus nuvylėme.
Atsakyti
SKYTECH.LT 2021-11-16 17:39:52
Sveiki, Viktorija,
Galbūt sūnus ne visai detaliai Jums pateikė situaciją.
Jūsų įsigytas įrenginys yra skirtas Apple Mac kompiuteriams. Tai įvardinta ir prekės puslapyje svetainėje, ir ant dėžutės labai aiškiai parašyta. Kaip paaiškėjo, Jums reikėjo įrenginio DELL kompiuteriui. Tam, kad suprasti, jog išsirinkta klaidinga prekė, jos nebuvo būtina išpakuoti (kaip minėjome, tai parašyta ir ant pakuotės, tikrai aiškiai). Jūsų grąžinta prekė jau išpakuota, praradusi prekinę išvaizdą ir nebegalės būti parduota kaip nauja, nepažeidžiant kito pirkėjo teisių į naujos ir nenaudotos prekės įsigyjimą.
Šiuo atveju, vadybininkai įvertino, jog su 8 eur nuolaida prekę galbūt bus galima parduoti kaip nenaują. Toks siūlymas ir buvo Jums pateiktas. Jūs sutikote.
Apgailestaujame, jei įsivėlė neaiškumų :)
Prekę nors ir išpakuota, ji visiškai neprarado prekinės išvaizdos, buvo nupjautas permatomas lipdukas, kurio net nesimato, tai prekė tikrai bus parduota kaip nauja. Prekės aprašyme buvo parašyta: "7-in-1 Hub for a MacBook", bet ne "7-in-1 Hub for a MacBook ONLY". Dauguma prekių skirtų Apple produktam yra tinkami ir kitų gamintojų produktam, netiesą sakau? Tai gaunasi, kad prekės aprašymas yra klaidingas. Man negaila tų 8 eurų, kuriuos uždirbot iš manęs, aš tik noriu, kad žmonės žinotų, kokia pas jus situacija su prekių gražinimu.

Tai žmonės, kurie skaitys ši atsiliepimą, jeigu pirksite prekę iš "Skytech" parduotuvės ir ji jums netiks, už ją atgausite ne visą sumą.
Atsakyti
Sveiki, Viktorija,
Galbūt sūnus ne visai detaliai Jums pateikė situaciją.
Jūsų įsigytas įrenginys yra skirtas Apple Mac kompiuteriams. Tai įvardinta ir prekės puslapyje svetainėje, ir ant dėžutės labai aiškiai parašyta. Kaip paaiškėjo, Jums reikėjo įrenginio DELL kompiuteriui. Tam, kad suprasti, jog išsirinkta klaidinga prekė, jos nebuvo būtina išpakuoti (kaip minėjome, tai parašyta ir ant pakuotės, tikrai aiškiai). Jūsų grąžinta prekė jau išpakuota, praradusi prekinę išvaizdą ir nebegalės būti parduota kaip nauja, nepažeidžiant kito pirkėjo teisių į naujos ir nenaudotos prekės įsigyjimą.
Šiuo atveju, vadybininkai įvertino, jog su 8 eur nuolaida prekę galbūt bus galima parduoti kaip nenaują. Toks siūlymas ir buvo Jums pateiktas. Jūs sutikote.
Apgailestaujame, jei įsivėlė neaiškumų :)
Atsakyti
Nerekomenduoju niekada pirkti čia. Už prekės gražinimą (pakuotė nepažeista, prekė nenaudota, tiesiog man netiko) nuskaičiavo administracini mokestį (25% nuo prekės sumos).
Atsakyti
Girdime Jūsų poziciją, Nerijau.
Viskas buvo atlikta laikantis sudarytų sutarčių bei LR teisės aktų reikalavimų. Tai Jums patvirtino ir valstybės institucijos.
Labai apgailestaujame, jei valstybės priimti teisės aktai bei taisyklės ar sutartys neatitinka Jūsų poreikių. Tačiau mes esame teisiškai įpareigoti jų laikytis ir niekaip kitaip Jums padėti negalime.
Atsakyti
Apie koki oficialu atstova jus cia snekate, kai oficialus atstovas man issiunte pilna pakuote, jums reikai irodymu dar? Nors viskas buvo pateikta, parodykyte man bent viena oficialu atystova kuris siunte tokios pakuotes monitoriu koki man teko atsiimti?
Siunte man mobilaus nr mano tik va adrtesas ne mano o serviso nors tam isvis neturejo buti jo adreso nes ji buvau daves.
Pranesima as gavau kad laukciau kurjerio, kaip durnelis nepakeiciau adreso nes nzn kad jis ne mano bus. Tuo jus pasinaudojote pasiemete mano preke ir dar aiskinate kad cia as jus smeiziu ir as gavau nauja monitoriu. Tai akivaizdus irodymas kad jus melagiai, a*******i ir v***s. As gavau neaisku koki monitoriu net neveikianti. Parodyk man ta pareiguna teisme kuris tai zinodamadss prieme toki sprendima ir as tau iskarto pasakysiu koks teismo sprendimas bus. Jums matau neaztenka tu bylu kuriose buvote kaltinami ir pralaimejote.
Nes tai galima bus traktuoti tycini, apgaudinejima ir sukciavima stambiu mastu, kadangi tai yra ne pirmas atvejis toks. Tai jau yra sunkinanti aplinkybe, kadangi dar ir istaigos itraukiamos kurios turetu ginti vartotojus, o daro priesingai, nors faktai pries akis.
Todel teisme suma bus tokia kad jums nekiltu noras tai kartoti ne tik su manimi, bet ir su kitais klientais. Kadangi tokius pardavejus reikia is rinkos salinti, kaip ir "fortakas".
Atsakyti
SKYTECH.LT 2021-11-09 09:35:09
Nerijau, mes nesupirkinėjame prekių iš klientų. Visos mūsų prekės keliauja iš oficialių kanalų (gamintojų arba jų atstovų) ir visi garantiniai aptarnavimai bei keitimai vykdomi reikiantis jų taisyklėmis.
Viskas buvo atlikta laikantis sudarytų sutarčių bei LR teisės aktų reikalavimų. Tai Jums patvirtino ir valstybės institucijos.
Labai apgailestaujame, jei valstybės priimti teisės aktai bei taisyklės ar sutartys neatitinka Jūsų poreikių. Tačiau mes esame teisiškai įpareigoti jų laikytis ir niekaip kitaip Jums padėti negalime.
Jus akli ar siaip apsimetate tokiais, as jum, s akivaizdzius faktus rodau koki man grazino daikta, o koki turejo grazinti, jum ka skirtumo nera?Kad jus susitare esate su VVTAT darbuotojais tai patikekite, niekas jums nepades kai atsidursite teisme uz toki savo elgesi ir mela viesoje vietoje. Nes sis dalykas bus traktuojamas kaip tycinis klientui zalos darymas.
pazeistas 6.4 ar 6.2 punktas vartotoju teisiu (nedalomas daiktas padalintas, isardytas), kitas dalykas daiktas neveiksnus, nes nera laidu ne vieno prie jo nekalbanmt apie pakuote, instrukcijas ir kitus jam priklausancius daiktus. Gaudamas neveiksnu daikta ir neaisku ar isvis nauja as turiu su tuo taikstytis. Daiktas neveikiantis, jau vien tas faktas pasako kad jus nevykldote vartotoju teisiu apsaugos istatymo normu.
Jus dar isvis drystate man aiskinti, kad viskas vyko pagal proceduras istatymo. As jau dabar be advokato jus be teismo padariau kaltais (vien poros fotografiju pagalba)
Kitas dalykas policijos pareigunai pripazino, kad toki atveji galima spresti teisme, kadangi VVTAT istaigos sprendimas yra tik rekomendacinio pobudzio (tai reiskia, kad jusu elgesys yra tycinis kenkimas klientui, ir tai parodo dabartinis jusu atsakuymas nors faktai rodo ka kita).

Cia ne gasdinimai, kaip matote, o tik laiko klausimas kada as jus paduosiu i teisma.
Jei bus norinciu duoti kolektyvini ieskini kas gausis visiems pigiau. Tada jusu imone bankrota skelbs labai greitai (kaip fortakas).Kadangi maksimali suma ieskinio padavimui yra apribota 15 000euru, tai kuo daugiau bus musu tuo pigiau ir maksimaliai galima bus nubausti sia imone, kad elgtusi taip kaip priklauso, pagal istatymus, ir nenoretu kitu imoniu traukti i nusikalstama veikla.

Kadangi yra nusiskundimu net su monitoriumi kiek skaiciau tai neturetu buti problemu, kadangi tai jau yra sistemiskai daroma, tai reiskia specialiai kenkiama klientams, stengentis ne tik kad nevykdyti savo isipareigojimu, bet ir neatlyginant savo padarytos zalos.
Jei butu norinciu prisijungti prie mano skundo su savo skundais, as tik uz tai el.pastas:

[email protected]

(privalomi irodymai konkretus: pokalbiai el. pastu, nuotraukos, pretenzijos ir pan.) Kadangi teisme niekas be irodymu i jusu nusiskundimus nekreips demesio jei tik parasysyte ar pasakysyte, net jei tai ir buvo, be irodymu nebus jokios naudos.

Kuo daugiau musu bus ir netylesime tuo greiciau ir didesne suma bus galima nubausti sita pardaveja bei su ja susijusias istaigas. Kad neliktu tokiu pardaveju isvis, kurie neteisingai elgiasi su klientais.Uzsienio patirtis aiskiai parodo, kad tokiu atveju jie laikosi ne tik istatymu bet ir nekelia viesumon tokiu dalyku, nes saugo savo reputacija, kas pas sios imones darbuotojus akivaizdziai nera pirmoje vietoje.
Tokie dalykai neturi buti atleidziami ne vienam (tiek pardavejui, tiek istaigoms susijusioms su jomis, kuriu pagalba sprendimai buna priimti, kadangi i teisma galesime tik pardaveja paduoti)
Atsakyti
Nerijau, mes nesupirkinėjame prekių iš klientų. Visos mūsų prekės keliauja iš oficialių kanalų (gamintojų arba jų atstovų) ir visi garantiniai aptarnavimai bei keitimai vykdomi reikiantis jų taisyklėmis.
Viskas buvo atlikta laikantis sudarytų sutarčių bei LR teisės aktų reikalavimų. Tai Jums patvirtino ir valstybės institucijos.
Labai apgailestaujame, jei valstybės priimti teisės aktai bei taisyklės ar sutartys neatitinka Jūsų poreikių. Tačiau mes esame teisiškai įpareigoti jų laikytis ir niekaip kitaip Jums padėti negalime.
Atsakyti
SKYTECH.LT 2021-11-08 21:11:42
Dėkojame už reikalavimus, Nerijau.
Kas liecia monitoriu nauja tai va jums irodymai, koki nauja jus man atiduodate. Nzn koks zmogus pas jus parduotuveje toki daikta pamates sugebes pasakyti kad jis naujas ir pirkti kaip nauja. Be laidu, be pakuotes, be instrukciju, be garantinio.
Jei tai naujas daiktas, tada as paprasysiu ji is manes nupirkti uz suma kuri buvo jums sumoketa. Kadangi as juo naudotis tokiu negaliu, o kadangi jums tai naujas daiktas, pirmyn nupirkite ir grazinsite man pinigus uz monitoriu tada visos problemos isnyks (galesite kitiems klientams parduoti, nes tai naujas daiktas).
Atsakyti
Dėkojame už reikalavimus, Nerijau.

Taip pat rekomenduojame

Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.lt

Adresas: Piliakalnio g. 23, Karmėlava, LT-54447 Kauno r.
Veiklos sritys: kompiuteriai ir programinė įranga; biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; vaizdo stebėjimo sistemos; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Rivilė
Buhalterinės apskaitos, finansų ir verslo valdymo sistema

Adresas: Geležinio Vilko g. 5-48, LT-03131 Vilnius.
Veiklos sritys: kompiuteriai ir programinė įranga; apskaita; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; konsultacijų paslaugos; mokymo kursai.
Rivile - patikimas partneris augti norinčiam verslui! Jau tris dešimtmečius veikianti UAB „Rivilė“ - viena populiariausių verslo valdymo ir apskaitos sistemų Lietuvoje. Programos funkcionalumas, lankstumas ir patikimumas lėmė, kad su Rivile GAMA vedama beveik kas trečios Lietuvos įmonės apskaita ir/ar valdomas...
DIRECTO
Adresas: Juozo Balčikonio g. 9, LT-08247 Vilnius.
Veiklos sritys: kompiuteriai ir programinė įranga; informacijos teikimas; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; konsultacijų paslaugos.
Esame verslo valdymo sistemos „Directo“ platintojas ir diegėjas Lietuvoje. „Directo“ sistema apima tokius modulius kaip finansai, sandėlis, pirkimai, pardavimai, CRM, žmogiškieji ištekliai, projektų valdymas, elektroniniai dokumentai, darbo laiko apskaita, gamyba. Mūsų siekis – padėti klientams rasti optimizuotą ir...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Sandėliavimo paskirties pastatų statyba – ant bangos
Sandėliavimo paskirties pastatų statyba – ant bangos
Naujausiais statistikos duomenimis, 2022 m. III ketv. pradėtų statyti pramoninės ir sandėliavimo paskirties pastatų, palyginti su užpernai tuo pačiu laikotarpiu, padaugėjo beveik dvigubai – 90%, o...
Kaip debesijos sprendimai padeda sumažinti elektros sąnaudas?
Kaip debesijos sprendimai padeda sumažinti elektros sąnaudas?
JAV tyrimų bendrovės "Lawrence Berkeley" duomenimis, organizacijos, naudodamos viešosios debesijos sprendimus, gali sumažinti elektros sąnaudas iki 60-85 proc. lyginant su įmonėmis, kurios savo IT...
"KG Constructions Group" į naują gamyklą kraustosi su ambicija: metų planas – 85 mln. Eur apyvarta
"KG Constructions Group" į naują gamyklą kraustosi su ambicija: metų planas – 85 mln. Eur apyvarta
16 veiklos metų – tiek šiemet skaičiuoja Lietuvoje seniausia, didžiausią patirtį fasadų gamybos srityje sukaupusi aliuminio-stiklo konstrukcijų gamintoja "KG Constructions Group". Po savo sparnu...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kiek užsienio kalbų mokate?

Akcijų kainos

American Express 172,31 +10,54%
Amazon.com 102,24 +3,04%
Meta 151,74 +3,01%
Visa 231,44 +2,99%
Chevron 179,45 -4,44%
Colgate-Palmolive 71,59 -5,22%
Intel 28,16 -6,41%
Hasbro 58,61 -8,11%

Žaliavų kainos pasaulyje

Auksas 1797,55 +4,20%
Cukrus 0,81 +2,53%
Sidabras 23,33 +10,99%
Apelsinai 1,10 +0,92%
Jautiena 4,87 -6,35%
Ryžiai 467,00 +6,14%
Nafta 81,01 +1,07%
Benzinas 2,37 -16,84%