Įmonė Turgaus kepyklėlė
Įmonės kodas | 305222029 | |
PVM mokėtojo kodas | LT100012685319 |
Vadovas | Laimonas Žiemys, direktorius | |
Adresas | Turgaus g. 3A, LT-55149 Jonava | |
Mobilus telefonas | ![]() |
|
El. pašto adresas |
|
Darbuotojai | 27 darbuotojai (apdraustieji) | ||
Vidutinis atlyginimas | 720,49 € (moterų 735,32 €; vyrų 676,00 €) (2023 m. balandis) Atlyginimų istorija › | ||
Atlyginimų mediana | 840,00 € (2023 m. balandis) Plačiau › | ||
Pardavimo pajamos | 2022: 456 924 € Pajamų istorija › | ||
Grynasis pelnas | 2022 : 1 514 € Plačiau › | ||
Transportas | 2023-06: 3 automobiliai (priklauso) Plačiau › | ||
Prekių ženklai | 1 aktyvus prekės ženklas Plačiau › | ||
Įstatinis kapitalas | 2 500,00 € | ||
Įmonės amžius | 3 metai 10 mėnesių 3 dienos | ||
Ataskaita |
Profesionali ataskaita
Ataskaitoje rasite specifinių duomenų Plačiau › |
||
Įvertinimas |
Veiklos sritys:
Žemėlapis (apytikslė vieta)
Rodyti žemėlapį Kitos šio miesto įmonės: Jonava • Kitos įmonės šioje gatvėje: Turgaus g.Ar tai jūsų įmonė?
Papildykite, pakeiskite, panaikinkite įmonės Turgaus kepyklėlė, UAB (įmonės kodas 305222029) informaciją, rekvizitus, logotipą, nuotraukas, Jūsų veiklą apibūdinančius raktažodžius. Primename, kad bendrovės, apie kurias įvesta daugiau naudingos informacijos, rodomos aukščiau įmonių katalogo paieškos rezultatuose.
Spauskite čia.Taip pat rekomenduojame
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
Prof. Krzysztof Rybinski: man svarbu tapti pokyčių proceso dalimi
Europos humanitarinio universiteto (EHU) rektoriumi balandį iš 17 kandidatų išrinktas prof. Krzysztof Rybinski. Su juo kalbamės apie EHU ateitį ir jo vaidmenį demokratiniams procesams šiame...

"Rimi": patogų apsipirkimą lemia įsiklausymas į pirkėją ir diegiamos inovacijos
Apsipirkimo įpročiai nuolat keičiasi, o pastaruosius keletą metų postūmių pokyčiams tikrai netrūko. Pirkėjų elgseną atidžiai stebintis mažmeninės prekybos tinklas "Rimi" nuolat ieško būdų, kaip...

ES apynasris platformoms: kokias naujas galimybes suteiks verslui ir vartotojams?
Gegužės 2 d. pradėsiantis galioti Skaitmeninių rinkų reglamentas (SRR) reikšmingai prisidės prie Lietuvos įmonių, kurios naudojasi internetinėmis prekyvietėmis, paieškos platformomis, socialiniais...