Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Trobos
Parašyk savo nuomonę apie UAB "Trobos"
Lankytojų nuomonės ir komentarai
TRAGEDIJA!!! El. prekyboje priima užsakymą nors prekių nėra, paima apmokėjimą, o paskui skambina su apgailestavimu ir atsiprašymais. Jei tai būtų maža firmelė, sakytum, kad neturįdami savo pinigų nori prasukti svetimus. O čia..... El. parduotuvės neprižiūri turbūt niekas. Baisu čia ir užsakynėti, bėkit nuo šios el prekybos
Sveiki, p. Gintarai,
nuoširdžiai atsiprašome. Siekiame visų užsakymų maksimalaus išpildymo. Kartais renkant ar pakuojant prekes pastebime broką, pažeistas pakuotes ar ne pilną komplektaciją. Galėtume pakeisti kitomis, tačiau populiarios prekės greitai išperkamos, tad nevisuomet pakanka likučio pakeitimui. Tokiais atvejais susisiekiame su klientu jo atsiprašydami ir grąžiname pinigus už pirkinį. Tai nėra dažni atvejai, tačiau labai nemalonūs. Atsiprašome už juos ir dėkojame, kad perkate.
Pagarbiai, UAB "Trobos" administracija
TRAGEDIJA!!! El. prekyboje priima užsakymą nors prekių nėra, paima apmokėjimą, o paskui skambina su apgailestavimu ir atsiprašymais. Jei tai būtų maža firmelė, sakytum, kad neturįdami savo pinigų nori prasukti svetimus. O čia..... El. parduotuvės neprižiūri turbūt niekas. Baisu čia ir užsakynėti, bėkit nuo šios el prekybos
Renkuosi prekę, panaudoju kuponą, išmetu, maža kas noriu spalvą pakeisti, pritaikau vėl, meta klaidą - kuponas nebegalioja. Dar 50 tų niekam nereikalingų centų prašo už 600 eurų užsakymą. Varguomenė badaujanti...
Sveiki,
apgailestaujame dėl nesėkmingo pirkimo. Kad situaciją išsiaiškintume detaliau, su jumis nurodytu telefonu netrukus susisieks klientų aptarnavimo centro vadybininkas, pasirūpinsime pirkinio nuolaida. Taip pat patiksliname, jog 0, 49 EUR yra krepšelio administravimo mokestis, kuris taikomas visiems didesniems nei 19, 99 EUR vertės krepšeliams minimaliai padengti prekės pakavimo ar surinkimo kaštus.
Dar kartą nuoširdžiai atsiprašome. Tikimės, jog kita pirkimo Ermitažas.lt patirtis bus džiuginanti.
Pagarbiai, UAB "Trobos" administracija
Renkuosi prekę, panaudoju kuponą, išmetu, maža kas noriu spalvą pakeisti, pritaikau vėl, meta klaidą - kuponas nebegalioja. Dar 50 tų niekam nereikalingų centų prašo už 600 eurų užsakymą. Varguomenė badaujanti...
Nusivyliau el.prekyba. Perkanciu internetu klientu aptarnavymo kokybe - 0!
Uzsakiau prekes 2023 02 21 ir iki siol negaliu jomis pasinaudoti.
Kai formavau uzsakyma - pristatyma zadejo 24/03. Taciau iki sios datos net nesugebejo surinkti prekes, kai paskabinau pazadejo pristatyti artimiausiu metu. Pristate 01/03, iskart pranesiau kad dalis prekiu atvyko pazeistos. Iki siol laukiu sprendimo. Arba negaunu atsakymo ir kartoju laiska, arba gaunu ta pati atsakyma is vyr. kliento aptarnavimo vadybininkes kad jie apgailestauja ir uzklausa nagrinejama. Atsakyma pateiks artimiausiu metu, bet ne veliau nei per 14 dienu nuo uzklausos gavimo datos. Siandien parasiau priminima kad net 14 dienu jau praejo. Atsakymo jokio negavau.
Sveiki, p. Julija,
labai atsiprašome dėl susiklosčiusios situacijos. Peržvelgsime prekių pristatymo / grąžinimo dėl broko procesus, kad jie taptų sklandesni. Jūsų pretenzija vakar buvo išspręsta ir patenkinta, prekė bus skubiai pakeista, vyr. klientų aptarnavimo vadybininkė susisieks su jumis telefonu.
Įsipareigojame užklausą dėl prekės broko išnagrinėti per 14 dienų nuo pretenzijos gavimo dienos. Prašome klientų pateikti kuo daugiau informacijos, geriausia video ar nuotraukų formatu. Tai padeda identifikuoti broko atsiradimo aplinkybes ir paspartina pretenzijos nagrinėjimo, prekės keitimo ar grąžinimo procesus.
Dar kartą nuoširdžiai atsiprašome. Tikimės, jog kita pirkimo Ermitažas.lt patirtis bus džiuginanti.
Pagarbiai, UAB "Trobos" administracija
Nusivyliau el.prekyba. Perkanciu internetu klientu aptarnavymo kokybe - 0!
Uzsakiau prekes 2023 02 21 ir iki siol negaliu jomis pasinaudoti.
Kai formavau uzsakyma - pristatyma zadejo 24/03. Taciau iki sios datos net nesugebejo surinkti prekes, kai paskabinau pazadejo pristatyti artimiausiu metu. Pristate 01/03, iskart pranesiau kad dalis prekiu atvyko pazeistos. Iki siol laukiu sprendimo. Arba negaunu atsakymo ir kartoju laiska, arba gaunu ta pati atsakyma is vyr. kliento aptarnavimo vadybininkes kad jie apgailestauja ir uzklausa nagrinejama. Atsakyma pateiks artimiausiu metu, bet ne veliau nei per 14 dienu nuo uzklausos gavimo datos. Siandien parasiau priminima kad net 14 dienu jau praejo. Atsakymo jokio negavau.
Sveiki, p. Egle,
labai atsiprašome dėl nepatogumų, susijusių su sąskaitos perrašymu. Kolegos finansų skyriuje pasistengs kuo greičiau tai išspręsti. Patikrinome, jog klientų aptarnavimo centras į jūsų laiškus el. paštu atsakė nedelsiant (turime keletą datų su atsakymais), patikrinkite ir SPAM skiltį, gal laiškai nukeliavo ten. Jei nepavyks rasti, kviečiame kreiptis telefonu
+37068599599 I-VI 8-20, VII 9-18.
Ačiū, kad perkate Ermitažas.lt!
Pagarbiai, UAB "Trobos" administracija
Sveiki,
Spamo dėžutės patikrintos, jeigu ir siuntė - nieko nebuvo, laiškai neatkeliavo, dėl to ir kartojome daug kartų tą prašymą. Vakar gavome skambutį ir tada atsiuntė laišką su koreguota sąskaita, kovo 2 dieną.
Nuo sausio 4 dienos UAB TROBOS (ermitazas.lt) nepataiso PVM sąskaitos faktūros ir ignoruoja laiškus, kai rašai į [email protected] Buhalterijos kontaktai paslėpti.
Sveiki, p. Egle,
labai atsiprašome dėl nepatogumų, susijusių su sąskaitos perrašymu. Kolegos finansų skyriuje pasistengs kuo greičiau tai išspręsti. Patikrinome, jog klientų aptarnavimo centras į jūsų laiškus el. paštu atsakė nedelsiant (turime keletą datų su atsakymais), patikrinkite ir SPAM skiltį, gal laiškai nukeliavo ten. Jei nepavyks rasti, kviečiame kreiptis telefonu
+37068599599 I-VI 8-20, VII 9-18.
Ačiū, kad perkate Ermitažas.lt!
Pagarbiai, UAB "Trobos" administracija
Nuo sausio 4 dienos UAB TROBOS (ermitazas.lt) nepataiso PVM sąskaitos faktūros ir ignoruoja laiškus, kai rašai į [email protected] Buhalterijos kontaktai paslėpti.
NEGRĄŽINA PINIGŲ jau 15 dienų!
www.ermitazas.lt apmokėtą užsakymą atšaukė, pinigų negrąžina, į užklausimus atsako šabloniniu tekstu, pažadais ir vis siūlo nuolaidų kuponus, galimai pasisavinti dar daugiau pinigų...
Sveiki, p. Arūnai,
apgailestaujame dėl šios situacijos. Neabejojame, kad pinigai netrukus pasieks jūsų sąskaitą. Atsiprašome ir tikimės, kad kiti pirkiniai Ermitažas.lt bus sėkmingi ir kompensuos patirtus nepatogumus. Dėkojame, kad renkatės mus.
Pagarbiai,
UAB Trobos administracija
NEGRĄŽINA PINIGŲ jau 15 dienų!
www.ermitazas.lt apmokėtą užsakymą atšaukė, pinigų negrąžina, į užklausimus atsako šabloniniu tekstu, pažadais ir vis siūlo nuolaidų kuponus, galimai pasisavinti dar daugiau pinigų...
Susimokėjau už prekę gruodžio 30d., dabar jau yra sausio 6d. dar vis nemato mokėjimo ir prekė neparuošta. Parašius laišką ir pridėjus nuotraukas bankinio mokėjimo dar aiškinasi… žioplių banda.
Sveiki, p. Aurelija,
apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Deja, mokėjimo nematėme, tad dėkojame, kad kreipėtės ir pavyko dar tą pačią dieną rasti sprendimą. Aiškinamės situacijos atsiradimo priežastis, kad išvengtume nesusipratimų ateityje. Nuoširdžiai atsiprašome ir dėkojame, kad renkatės Ermitažas.lt.
Pagarbiai,
UAB Trobos administracija
Susimokėjau už prekę gruodžio 30d., dabar jau yra sausio 6d. dar vis nemato mokėjimo ir prekė neparuošta. Parašius laišką ir pridėjus nuotraukas bankinio mokėjimo dar aiškinasi… žioplių banda.
Sveiki Jau praejo 16d, o aš vis dar neatgaunu pinigu uz neįvykdyta užsakyma. Pinigai buvo sumoketi avansu, uz parduodamas prekes kuriu jus net neturejote, prekes iki dabar neperduotos. Tokiu atveju pinigus privalejote grazinti iskart. Tai kada grazinsite pinigus.
Nesąžiningos vartotojų atžvilgiu nuolaidos kupono panaudojimo sąlygos. Buvo suteiktas 5 EUR vertės kuponas, kuris po užsakymo pateikimo pasiskirstė visoms prekėms po lygiai. Užsakyti buvo 4 vnt. gėrimo SUN 365 Kombucha. 2 vnt. Traditional skonio ir 2 vnt. Melissa Herb skonio. Užsakymas pateiktas 2022-01-30 19:27 su atsiėmimu 2022-01-31 19-20 val. Vilniaus Akropolio atsiėmimo punkte. Jau 2022-01-31 11:07 val. buvo gautas pranešimas, jog užsakymas suruoštas. Tačiau nebuvo surinkta nei vienas vienetas Kombucha gėrimo. 5 EUR nuolaidos kodas ant šių 4 prekių pasiskirstė taip, jog nebuvo panaudota 1, 68€ nuolaida iš 5€ nuolaidos kupono. Paskambinau į Vilniaus Akropolio Maxima infoliniją 2022-01-31 12:45 val. ir man buvo pasakyta, jog šiuo metu, t.y. praėjus 1:30 val. po užsakymo paruošimo abiejų skonių SUN365 Kombucha gėrimo yra likę 40 vnt. Kiek keista, jog iš užsakytų 4 vnt. prekių surinkėjas nerado net 1 vnt. to gėrimo? Pasikreipus į [email protected] buvo atsakyta, jog pirkdamas trobos.lt sutikau su pirkimo-pardavimo taisyklėmis ir, jeigu nėra surenkamos prekės, nepanaudoto nuolaidos kupono dalis negrąžinama ar kitaip nekompensuojama. Taigi, iš to galima daryti išvadą, jog jeigu jums yra suteikiamas pvz. 5 EUR vertės kuponas, tai dar nereiškia, kad tokia nuolaida ir bus. Jeigu jums nepristatys pusės prekių, nuolaida bus 2, 5€, jeigu trečdalio prekių - 1.66€. Pasiūlymas trobos.lt marketingo specialistams, kai suteikiate nuolaidos kuponą nurodykite, jog jis suteikiamas ne pvz. 5 EUR. vertės, bet: “Suteikiame Jums iki 5 EUR vertės kuponą apsipirkti trobos.lt parduotuvėje. Tiksli nuolaidos suma Jums bus pateikta atskirame laiške apie prekių atsiėmimą/jo perdavimą kurjeriams. Nuolaidos kuponas proporcingai padalinamas visoms krepšelyje esančioms prekėms, todėl, nepristačius/nesurinkus dalies prekių nuolaidos kuponas jokiu formatu negrąžinamas/nekompensuojamas.”. Imkite pavyzdį iš barbora.lt - jeigu pirkimo metu panaudojamas kuponas ir dalis prekių nesurenkama/nepristatoma, kupono likutis perkeliamas ant kitų prekių, kurios buvo surinktos/pristatytos, o vartotojui grąžinama ta suma, kurią jis matė idėjus prekę į krepšelį.
Laba diena,
Labai atsiprašome, jog akcijos sąlygos nebuvo pakankamai aiškios. Stengiamės, kad kiekvienos rengiamos akcijos sąlygos būtų kuo smulkiau ir aiškiau pateikiamos ir suprantamos kiekvienam klientui.
Siuntinukas atejo labai greitai, buvo tvarkingai supakuotas, pritaikyta nuolaida.Smagumas ir netiketumas priedo saldi dovanele, aciu.
Pradžioj buvo nedrąsu užsisakyt per šią firmą, nes visgi nauja ir dar visokių atsiliepimų paskaičius. Bet pabandžiau ir dar, kaip pirmam pirkimui 10€ nuolaidą gavau. ???? prekę užsisakiau pirmadienį, o trečiadienį ji jau mano rankose. Laaabai vykęs black friday pirkinys. Taip kad imat drąsiai ir perkat ir naudojatės visom nuolaidom kurias duoda. ????
Visiskai jokio profesionalumo. Prekių dažniausiai dalis neatvaziuoja, apie grazinamus pinigus jokios informacijos. Sumokama buna viena suma, grazina kita. Niekada daugiau gyvenime nesinaudosiu ju paslaugomis, o tie kurie planuoja naudotis, tai siūlau labai gerai pagalvoti ar verta gaišti laika ir nervus.
Laba diena, Neringa,
Atsiprašome visos įmonės vardu dėl susiklosčiusios situacijos. Norime išspręsti šią problemą, todėl prašome susisiekti su mumis asmeniškai dėl šios situacijos el. paštu - [email protected]
Visiskai jokio profesionalumo. Prekių dažniausiai dalis neatvaziuoja, apie grazinamus pinigus jokios informacijos. Sumokama buna viena suma, grazina kita. Niekada daugiau gyvenime nesinaudosiu ju paslaugomis, o tie kurie planuoja naudotis, tai siūlau labai gerai pagalvoti ar verta gaišti laika ir nervus.
Viskas puiku. Buvau informuota, kad negausiu užsakytos prekės, pinigus grąžino per kelias dienas. Taip pat vieną kartą supainiojo prekę, bet problemą taip pat išsprendė.
Užsisakius stalo žaidimą 2vienetus squence.Buvo nuolaidos 40, %.2021.11.13 dieną.Sumokejau pinigus.Paskui perskaičiau komentarus ir išsigandus, et buvo jau vėlu.Prekes kurjeriui buvo atiduotos 2021.11.15.Kurjeris prekės pristatė iš Vilniaus į Klaipėda 2021.11.16.Prekes buvo visos, tvarkingos.Gal, kad prekė buvo iš maxsimos.As manau troba.lt čia nei prieko.Gali būti kaltos parduotuves ar kurjeriai.Man irgi varlė.lt pristatė televizorių puikiam stovyje, o šaldytuvą su ilenkimu, nedidelių, padarė nuolaida 100 eurų ir viskas gerai.Reikia kalbėtis, raštiškai, ne žodžiais ir viskas išsisprendžia.
Uzsisakeme Baby borna ir sauskelnes jam. Tai gavom tik sauskelnes, pagalvojau kam man jos jei leles negavau ????♀️????♀️????♀️ Žiauriai nusivyliau !!!!! O pranest apie tai kad gausim tik sauskelnes nereikia
Kai pirkti tai per diena skelbiat kad pristatot, o kai reikia grazinti brokuota preke tai ignoras.. Puikiai dirbat ???? niekam nerekomendioju
Siuntinyje trūko dviejų prekių - apie vieną buvo iškart pažymėta ir grąžinimą gavau, dėl kitos prekės pranešiau iškart, rašiau dar kelis kartus, bet negavau nei pinigų grąžinimo, nei jokio atsakymo.
Užsakius prekes - pristatytos deformuotose pakuotėse, nors išorinė pakuotė nebuvo pažeista - vadinasi buvo įdėtos jau pažeistos. Toks vaizdas, kad prekes nešęs žmogus parkrito ir sugadino tiek pakuotę tiek prekę. Gražinus defektuotas prekes atgal - kol neparašiau laiško po savaitės laiko (nors buvo kelis kartus skambinta) nebuvo patvirtintas iš pardavėjo pusės prekės gražinimas, nors buvo atgal išsiųsta sekančią dieną ir sistema automatu atsiuntė 2 laiškus apie gautą gražinimą.
Užsakymas 09.10, pristatyta 09.14, išsiųsta atgal 09.15
Deklaruojama per 3 d.d., vėliau atrašyta, kad per 5 d.d.
Šiandien 09.27 - pinigai negrąžinti.
Iš mūsų šeimos vien teigiami atsiliepimai! Kelis kartus užsakinėjome ir viską gavome itin operatyviai. Apie kurjerius taip pat kuo geriausi atsiliepimai. Ačiū!
Neapsigaukite!Padarysit uzsakyma, sumokesite.Jie uzsakyma atsauks ir pinigu negrazins. (Kad pinigus grazina per 5 d.d yra melas).Prekes, kurias bandyta isigyti bet kuriu anot ju nebera ir po siai sienai sekmingai galima isideti i krepseli.Facebooke neigiamus komentarus trina!
Esu pikta, pasibaisėjusi...Užsisakiau prekes 2021.09.19 13val.Paskambino kurjeris.kad Akropolis užminuotas, tad negali surinkt ir pristatyt užsakymo.Sutikau, kad pristatytų sekančią dieną 18-19 val.Vėl fokusas.Nei kurjerio, nei prekių.Paskambinus klientų aptarnavimo tel., paklausiau muzikytės ir kad, , konsultantai užimti, , ir atsijungė.Šiais laikais toks bardakas
Pirkau vaikui batukus. Teko grazinti, nes batukai buvo per mazi. Preke buvo grazinta po keliu dienu originalioje pakuoteje taip, kaip buvo gauta. Buvo grazinta kurjeriui tuo paciu budu kaip ir buvo pristatyta. Praejo dvi savaites nuo dienos kai preke buvo iteikta kurjeriui (grazinta). Paklausus, kada bus grazinti pinigai uz preke, buvo atsakyta, kad parduotuve dar nepatvirtino prekes. Paprastai prekes nera apziurimos dvi savaites, tad nera nei prekes, nei pinigai uz preke nebuvo grazinti. Buvo pirmas ir paskutinis kartas, kada pirkau is sios parduotuves.
Nerekomenduoju. Pirmąjį užsakymą atšaukė argumentuodami, kad tos prekės nebėra, po savaitės mano atšaukta prekė kaip buvo taip ir buvo jų puslapyje, tik jau su pakelta kaina (beje kainą pakėlė iškart po užsakymo atšaukimo, atšaukė kelios valandos po užsakymo). Galvoju na tebūnie. Gavau ta proga 10 eur nuolaida kitam užsakymui. Na pabandžiui vėl užsisakyti savo norimą prekę su nuolaidos kodu. Skambutis po paros, jūsų užsakymą atšaukiame, nes prekės nėra. Praėjo beveik savaitė po antrojo bandymo atšaukimo, bet kaip ta mano prekė yra jų asortimente taip vis dar yra :)
Daug reklamos, o servizas tragiškas. Siūlė nemaža nuolaida, kai pateikiau užsakyma, pasirode brangiu prekiu neturi ir negausiu. Sutaupiau centus, negana to, su pinigu grazinimu kazkas neaiskaus. Jei neklausi, tai ir nesuzinosi, kad neatgausi atgal uz nepristatytas prekes. Atsiprase ir pazadejo per SAVAITE grazinti.. sorry, bet tikrai baisu, siais laikais, kai toks eshopu pasirinkimas…
Nuolaidu kodai nepradeda, ju jau gavau keleta, bet tikrai grizti neketinu, tai naudos is to nekazka.
Labai gaila, bet jau dvi savaitės (10 darbo dienų) negrąžinami pinigai už prekes nepristatyras pagal pirmą užsakymą ir jau savaitė (5 darbo dienos) negrazinami (negaunu pinigų į sąskaitą, iš kuriis apmokejau užsakymą) pinigai už prekes nepristatytas pagal antrą užsakymą.
Klientų aptarnavimo specialistai vis žada perduoti problemos sprendimą atsakingiems darbuotojams.
Nepristatė pusės užsakymo, kurjeris nežino kokių prekių trūksta. Paskambinus, manęs klausia kokių prekių negavau? Sakau norėčiau kad jūs man pasakytumėte, už kokias prekes atgausiu pinigus, iš lempos šauna, - aha, matau, negavote šito, šito ir šito... Nepataikė, supratau kad pinigų nebeatgausiu nes net nežino už kokias prekes man turėtu grąžinti pinigus. Reziume, nepristatė net druskos, paprastos druskos, nes maximoje dabar jos nėra. Paskaičiuoja kuriai sumai apgaus, pvz 10€ ir tai sumai prekių nepristato, ne dėl to kad jų nėra parduotuvėję. Susitarkite ką meluojate, kurjeris žada kad pinigus grąžins iškarto, telefonu jau žada per 5d.d. Bet nežino už kokias prekes. a*******i.
Lygiai ta pati situacija, užsakiau prekes, apmokėjau, iš OPAY atėjo pranešimas, kad mokėjimas įvykdytas, pinigai nuskaityti.
Toliau po 2 val el. paštu ateina kitas pranešimas, kad užsakymas atšauktas. Nei, kas atsitiko, nei kodėl, jokio paaiškinimo.
Nei pinigų, nei prekių. Paskambinus vadybininkė pasakė, kad užsakymas atšauktas, kodėl neaišku. Pinigai turės būt grąžinti per 5 d.d. Taigi laukiam kada grąžins bent pinigus.
Nepatikima parduotuvė, daugiau tikrai nepirksiu.
Nuvylė ir labai pavedė!!! Ruošiausi šventei ir užsisakiau produktų būtinų mano patiekalam ir trūko net 5 pozicijų! Išsisukti iš tokios padėties jau nebuvo kaip. Paskambinau aiškintis kur mano produktai ir kodėl neinformavo, kad neturi. Gavau atsakymą kad jie neprivalo pranešti ir nepraneša jei neturi kažkokių produktų iš maximos.
Pritariu žemiau pasisakiusiems - prekiauja prekėmis, kurių neturi. Dėl 3 prekių iš Ermitažo bent paskambino prieš 2 valandas iki pristatymo pranešti, dėl 2 prekių iš Maximos net neinformavo, jų tiesiog pirkinių maišuose nebuvo, tad turėjau skambinti (neįmanoma prisiskambinti) ir rašyti pati. Tuomet teikėsi informuoti, kad Maximoje jų tiesiog nebuvo.
Labai nekokia patirtis, nerekomenduoju gaišti savo laiko. Yra pilna kitų patikimesnių panašaus pobūdžio paslaugų.
Dar tik pradejo veikla, o dirba neatsakingai ir nesaziningai. Prekes pardavineja, kuriu ne neturi.
Apmokejau uzsakyma, o tada po geros valandos sulaukiau skambucio, kad Ermitazas bulviu tarkavimo masinos neturi. Patikrinau, svetainej trobos.lt vis dar galima isigyti. Apsilankiau Ermitazo psl., tarkavimo masinu toje parduotuveje vis dar yra. Tik kaina jau kita.
O ir zadetu puodeliu taip pat nebera (dovanos).
Apgailestaujame dėl jūsų situacijos. Minėtos akcijos pasisekimas buvo labai didelis ir kai kurių prekių, turėjusių itin patrauklias nuolaidas, greitai neliko. Kai prekybininkai neturi prekės pasiūloje, visuomet apie tai informuojame klientą ir grąžiname pinigus už prekes.
Dar tik pradejo veikla, o dirba neatsakingai ir nesaziningai. Prekes pardavineja, kuriu ne neturi.
Apmokejau uzsakyma, o tada po geros valandos sulaukiau skambucio, kad Ermitazas bulviu tarkavimo masinos neturi. Patikrinau, svetainej trobos.lt vis dar galima isigyti. Apsilankiau Ermitazo psl., tarkavimo masinu toje parduotuveje vis dar yra. Tik kaina jau kita.
O ir zadetu puodeliu taip pat nebera (dovanos).
pritariu klientei, parduoda prekes kuriu neturi. apie savo teikiamas paslaugas nieko nezino, trumpai tariant mazvaikiu kontora, niekam nepatariu prasideti ir gaisti savo laiko.. patarimas trobos.lt, pasiruoskit namu darbus pries startuojant! o dbr seskit, kuolas!
Dar tik pradejo veikla, o dirba neatsakingai ir nesaziningai. Prekes pardavineja, kuriu ne neturi.
Apmokejau uzsakyma, o tada po geros valandos sulaukiau skambucio, kad Ermitazas bulviu tarkavimo masinos neturi. Patikrinau, svetainej trobos.lt vis dar galima isigyti. Apsilankiau Ermitazo psl., tarkavimo masinu toje parduotuveje vis dar yra. Tik kaina jau kita.
O ir zadetu puodeliu taip pat nebera (dovanos).
Taip pat rekomenduojame
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
Muitinės profesionalai darbo rinkoje vertingi kaip auksas
Muitinės specialistai atlieka svarbų vaidmenį palengvinant tarptautinę prekybą ir užtikrinant teisėtą ir saugų prekės importą bei eksportą. Pasak profesoriaus dr. Kārlis Ketners, bet kuri...

Ilgametę patirtį investavimo srityje sukaupusi "Nter Asset Management": lietuviai pasmerkti turtėti
Lietuvos turto valdymo rinkos senbuvė "Orion Asset Management”, per daugiau nei du dešimtmečius veiklos, išgyvenusi pakilimus, rinkos svyravimus ir krizes, startavo su atsinaujinusia veiklos...

Buvusio karinio dalinio teritorija parduodama už 15 mln. Eurų
Turto bankas skelbs išskirtinį aukcioną – bus siūloma įsigyti buvusios sovietinės armijos priešlėktuvinės gynybos dalinio teritoriją, iš viso 20 ha žemės sklypą Kalnėnuose, Vilniuje. Pradinė...
Sveiki, p. Gintarai,
nuoširdžiai atsiprašome. Siekiame visų užsakymų maksimalaus išpildymo. Kartais renkant ar pakuojant prekes pastebime broką, pažeistas pakuotes ar ne pilną komplektaciją. Galėtume pakeisti kitomis, tačiau populiarios prekės greitai išperkamos, tad nevisuomet pakanka likučio pakeitimui. Tokiais atvejais susisiekiame su klientu jo atsiprašydami ir grąžiname pinigus už pirkinį. Tai nėra dažni atvejai, tačiau labai nemalonūs. Atsiprašome už juos ir dėkojame, kad perkate.
Pagarbiai, UAB "Trobos" administracija
Ar Jūs skaitliukais tikrinate prekių kiekius, natūroje žiūrėdami ??? Parduotuvės darbuotojo buvau patikintas, kad savaitę jau nėra prekės, o ji pas jus pardavime traktuojasi, juokdariai. Pinigus iki šios dienos negrąžina, naudojasi, nors pripažystate klaidą.
El. parduotuvė yra NENUSPĖJAMA. Toliau nuo jos.