VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Tofera, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Tofera

Atsiliepimai apie Tofera, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Tofera, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Ligita Dičiūnienė
2018-10-11 15:46:36 IP 88.119.195.15
Atsakyti
Turiu probemą su elektronine parduotuve Pačiupk.lt
Užsisakiau pas juos keletą prekių. Dalis prekių kaip ir tiko, tačiau pakabos kelnėms buvo labai plonos plasmasės. Žodžių, luž po pirmo panaudojimo ir grindų plovimo šluotas su kibirais (2 vnt). Šluotos abi labai prastos kokybės ir naudoti nėra tinkamos. Net kotai nepasikelia iki vertikalios padėties. Žodžiu "šlamštas".
Už poros dienų po gavimo užpildžiau jų nurodytą formą ir Lietuvos paštu išsiunčiau jų nurodytu adresu (2018 09 25). Praėjus daugiau kaip savaitei (2018 10 09) parašiau jiems užklausimą, kodėl nesulaukiu pinigų už grąžintas prekes. Pasirodo 2018 09 27 mano siuntinys jau buvo Vilniaus 57 pašte. Prekių tiekėjai Pačiupk.lt atsiskakė siuntinį pasiimti iš pašto, nors ant siuntinio parašytas jų nurodytas adresas, motyvuodami, kad siuntinį turėjau pristatyti į jų buveinę, kad tas paštas nėra jiems patogus pasiimti siuntinį. Štai kaip dirba Pačiupk.lt
Atsakyti
Pirkau prekę iš pačiupk.lt., bet man ji netiko. Grąžinau ją atgal ir per 14darbo dienų buvo grąžinti pinigai (nes taip pati pageidavau). Jokių problemų neturėjau. Ačiū pačiupk.lt. komandai.
Atsakyti
Julija 2018-07-02 15:55:28
Na ir man teko nusivilti gauta preke, lb.susigundziau reklamuojamai sumustiniu keptuvei, tikrai negaliu nieko bloga pasakyti apie pristatyma is vakaro uzsakiau ant rytojaus jau atveze tik deje neteko pasinaudoti nezinau turbut kazkoks gamyklinis brokas vos ijungus ir pradejus kaisti pasijuto slykstus plastmases kvapas ir tuo paciu momentu uzgeso lempute ogi ziuriu kad apsilyde lemputes ir nustojo kaisti, preke grazinau dar sumokejau uz grazinima, bet gavosi tas pats ka as ja buciau ismetus i konteineri nei prekes nei pinigu ir pikciausia tas kad jie uzsislaptine negalima niekaip susisiekti tik uzsakymu nr.paviesintas.Jau nuo grazintos prekes praejo menuo, bet vis dar tyla neimtu pyktis kad nors parasytu ar paskambintu ar dar yra kokia tikimybe atgauti pinigus ar preke.
Sveiki, Julija. Gavome Jūsų grąžintą prekę. Tik niuansas iškilo toks, kad Jūs prekę grąžinote kavinei "FABAI". Kitą kartą būkite atidesni ir nereiks reikšti priekaištų dėl savo aplaidumo.
Atsakyti
Greitas pristatymas, puikios kainos, atsizvelgiantys į klientų norus.
Atsakyti
Pirkau štai šitą jų daiktą: https://paciupk.lt/deals/deal-1400-Novatoriskas-magnetinis-stiklo-valytuvas-su-kuriuo-langus-isvalysite-iskart-is-abieju-pusiu
Namiškiai išsyk perspėjo, kad magnetas ant dvigubo stiklo nesilaikys... Tai žinoma, taip ir yra. Net ir nuo viengubo kraičioja ir braižo stiklą plastikine dalimi. Nors pardavėjas pristato, beje, iki šiol: "Valytuve yra du galingi magnetai, kurie tvirtai išlaiko abi dalis skirtingose LANGO pusėse." Užpildžiau pardavėjo el. anketą dėl grąžinimo, bet dabar jis tvirtina laiško negavęs. Vartotojų teisėms irgi tą pačią dieną parašiau - atsakė, kreiptis gavus įmonės atsakymą, kurio, savaime aišku, negavau. Turėjau kvailumo nenusiprintskrynint savo pretenzijos, tai dabar įrodyt rašiusi negaliu. O ko nemulkint pirkėjų, kai laiškai įslaptinti ir normalaus adreso neduota:) Taigi, pasiruoškit, kas dar reikalų su šia kontora neturėję, kad kiekvieną savo žingsnį reikia kopijuot ir dokumentuot. Ir, matyt, ne į vartotojų teises kreiptis (jau atkreipiau jų dėmesį į tikrovės neatitinkančią informaciją pardavėjo puslapyje), o į Konkurencijos tarnybą, nes kitas pardavėjas šito pardavėjo perbraukta kaina (taigi, iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad pigiau) parduoda tokios pat paskirties prekę, bet nurodo, kad tinka dvigubam stiklui. Dėl tos vienodos kainos lengva apsigauti ir pamanyti, kad prekė iš esmės tokia pat. Apsigavusius dėl to vilniečius prašau rašyti į feisbuką: valia val. Ko nepadarai vienas, padarai keliese.
Atsakyti
Sveiki, prieš mėnesį pervedžiau jums kaip baudą už nepriimtą prekę 9. 98 eur, o dabar vel gavau laišką, kad turiu pervesti jau 19 su centais, kaip suprasti ? Gal kas menesį dabar reikės jums pervedineti pinigus ?
Atsakyti
Po šitiek komentarų, jau mano taps banalus.Tikrai gaila, kad ta "kontora"nepasidomėjau prieš užsakant prekę.Pirkau langų valymo rinkinį MRt1.Buvau panašų daiktą bandžiusi Kaune Ž.ū.parodoj, tikėjausi kažkas panašaus bus, deja visiškai nevykusi kopija.Jau paėmus į rankas tai supratau, plius sulaukiau nusivylusios draugės nuomonę jog ji tokia prekę iš jų išmetė į konteinerį.Prekę grąžinau.Nesulaukus pinigų parašiau, pasirodo sužinojau, kad ji būktai naudota!!! Ir tas kailis suteptas, pinigų jie neprivalo grąžinti! (Nors tas kailiukas maža sudėtinė komplekto dalis būtų)Aš ją tik apžiūrėjau ir supakavau vėl, ten kiekvienam būtų aišku, kad ji vandens į tą talpą nesurinks (matosi vizualiai)Priedo turėjau pati užsakyt kurjerį ir sumokėt 10eur už siuntą, kas pirmyn kainavo 2.99eur!
Pateikiau vartotojo skunda, laukiu žinių...
Atsakyti
UAB TOFERA -> "Tomo afera". Jau kurdamas įmonę žinojo kuo užsiims.
Atsakyti
pirkau Genera kvapiuosius vandenis Nr.01, 02, 11, 12 na zinote pilna to zodzio prasme vanduo, taip dirbti yra nesazininga, kvailinami pirkejai, nes pasitikima imone ir perkama kate maise, uz flakona sumoki 5, 49 e ir gauni gryna vandeni, tie flakonai lengvai atsukami, tuo pasinaudojama, ar galima taip dirbti?pries metus buvau is ju nusipirkusi 14 numeri tokio paties kvapiojo vandens ir neturejau priekaistu, dabar is vis nieko pas juos nebepirksiu
Atsakyti
Daina 2017-12-14 16:59:21
Kreipkitės į vartotojų teises būtinai, nes kai žmonės numoja ranka, jie tampa nebaudžiami. Mano skundas jau užregistruotas vartotojų teisėse. Aš iki šiol nei prekės nei pinigų neatgaunu. O jūsų prekė jau ko gero kitiems perparduota. Jei nesiskųs, taip ir praeis.
Panašu, kad apagaudinėja žmones ir smarkiai. Telefonu žadėjo pinigus grąžint iki savaitės galo... tik turbūt nesupratau iki kurios? : (...Ir dar klausimus ir komentarus savo svetainėje "dozuotai" priiminėja...Žmonės nepirkite nieko iš ten!!!!
Atsakyti
Na ir man teko nusivilti gauta preke, lb.susigundziau reklamuojamai sumustiniu keptuvei, tikrai negaliu nieko bloga pasakyti apie pristatyma is vakaro uzsakiau ant rytojaus jau atveze tik deje neteko pasinaudoti nezinau turbut kazkoks gamyklinis brokas vos ijungus ir pradejus kaisti pasijuto slykstus plastmases kvapas ir tuo paciu momentu uzgeso lempute ogi ziuriu kad apsilyde lemputes ir nustojo kaisti, preke grazinau dar sumokejau uz grazinima, bet gavosi tas pats ka as ja buciau ismetus i konteineri nei prekes nei pinigu ir pikciausia tas kad jie uzsislaptine negalima niekaip susisiekti tik uzsakymu nr.paviesintas.Jau nuo grazintos prekes praejo menuo, bet vis dar tyla neimtu pyktis kad nors parasytu ar paskambintu ar dar yra kokia tikimybe atgauti pinigus ar preke.
Atsakyti
Dg 2018-06-14 12:07:58
Gavau nepilną užsakymo komplektaciją. Atsakymas buvo " pakuotojas patikino, kad įdėjo...." Bet dar nesu akla, kad nematyčiau nesančios dėžutės. O gal pakuotojai dirba tokios būklės, kad nebemato ar įdeda, ar ne užsakymą. Žodžiu išvadą pirmą ir paskutinį kartą pasidariau tokią, kad pirkti iš šios parduotuvės yra pavojinga, nes gali ir negauti visai prekių.
Sveiki. Paskambinome Jums ir pasitikslinome dėl prekės. Kalbėjomės su Jumis žiūrėdami vaizdo įrašą. Kai pasakėme viską vaizdžiai, kas kaip pakuojama - Jūs atsiprašėte ir iš karto padėjote ragelį, teigdama, kad pati suklydote. Prašome nerašyti blogų atsiliepimų ir nešmeižti mūsų įmonės darbuotojų, kai blogus komentarus rašote dėl savo aplaidumo. O dėl Jūsų parašyto komentaro "Bet dar nesu akla, kad nematyčiau nesančios dėžutės" - reikėtų susimąstyti.
Atsakyti
Gavau nepilną užsakymo komplektaciją. Atsakymas buvo " pakuotojas patikino, kad įdėjo...." Bet dar nesu akla, kad nematyčiau nesančios dėžutės. O gal pakuotojai dirba tokios būklės, kad nebemato ar įdeda, ar ne užsakymą. Žodžiu išvadą pirmą ir paskutinį kartą pasidariau tokią, kad pirkti iš šios parduotuvės yra pavojinga, nes gali ir negauti visai prekių.
Atsakyti
Pirkau kokybišką įkraunamą šluotą-siurblį. Ji nepasikrauna įjungus į tinklą. Norėčiau grąžinti ir gauti tikrai kokybišką įkraunamą šluotą.Kaip man ją jums pristatyti per kurjerį, kad pakeistumėt?
Atsakyti
Užsakytą prekę atsiuntė sulaužytą. Susisiekti neįmanoma. Įspėju visus nesusidėti su šia įmone!!! Tegul paspringsta su mano pinigais
Jolanta Bužinskienė
2018-05-28 08:58:44 IP 78.62.4.166
Atsakyti
Labas rytas
2018-05-08 d. buvo užpildyta prekių grąžinimo forma, užsakymo Nr. 129089. Buvo patvirtinta, kad prekės buvo nekokybiškos ir bus gražinti pinigai.
Klausimas. Kada bus pervesti pinigai į banko sąskaitą?
Šiandiena jau 2018-05-28 d.
Atsakyti
Mieli žmonės, būkite budrūs pirkdami prekes iš šios parduotuvės! Sunku patikėti, kad šiais laikais, Lietuvoje, dar oficialiai vis veikia šita "kontora"... Prekes atsiunčia greitai. Bet, kas toliau? Jeigu susiduri su broko problema - tada tampa pirkėjo problema. Pagal LR veikiančius įstatymus - prekių grąžinimas per 14 d.d. - šiems pardavėjams negalioja. Pats bendravimas su pirkėju telefonu - SIAUBAS! Tik tiek gerai, kad bloga reklama sklinda greičiau negu gera! Tai gal nespės apgauti daug žmonių. Niekam NEREKOMENDUOJU šios el.parduotuvės!!!
Atsakyti
Buvau pirkusi iš šios elektroninės parduotuvės. Gavau prekes veikiančias, kokybiškas, atitinkančias savo aprašymus. Buvau vieno užsakymo neužbaigusi vykdyti, paskambino konsultantas dėl jo ir labai maloniai ir profesionaliai viską išsiaiškinom. Gal būt kažkam ir nepasisekė su viena ar kita preke, būna juk, kad pasitaiko visko, (be to čia virtuali prekyba didelė tikimybė realybėje nusivilt gauta preke, nes ji atrodys netokia patraukli kaip kompiuterio ekrane), bet tikrai netikiu kad ši įmonė a*******i. Lengva rašyti piktus komentarus. O aš jus palaikau :)
Jurga Kabašinskienė
2018-03-29 12:25:56 IP 159.89.206.211
Atsakyti
Džiaugiuosi prekių pristatymu, prekės niekada nevėlavo, daugiau tokių parduotuvių! P.S ačiū už dovanėlę. :)
Atsakyti
noreciau išsiaiškinti dėl nepirkto daikto t.y.del šiaurietiško ejimo lazdų.buvau užsakius vasario 22d dvi poras lazdu po devynis eurus, kurias turejo pristatyti per tri s darbo dienas, t.y.vasario 28d.taciau nieks nepristate, ir neskambino dabar kovo27d apie 18 val skambina darbuotojas (prisistatyti nepanoro)ir aiskina, kad as skolinga 28 eurus.kas cia prekyba?
Atsakyti
a******u kompanija, šiandien buvo parašytas skundas į valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba.
Atsakyti
Labai nudziugino kurjerio paslaugumas, daugiau tokiu darbuotoju!
Atsakyti
Laba diena, iSAF Jūs deklaruojate, kad UAB, , SIKORA'vardu išrašėte PVM.Nr.TF14174 už 30, 55+6, 42 sumą. Gal galite mums atsiųsti šios faktūros kopiją el.paštu ; sikora@splius.lt
Ačiū
Buhalterė Albina Žebelienė
Atsakyti
Pirkau 11 vienos rūšies prekių. Atsiuntė 10. Siunta nepažeista, reiškia įdėjo mažiau. Kreipiausi į juos, o atsakyma gavau, kad atlikus inventorizacija ir peržiurėjus filmuotą medžiagą, kurios man niekaip nesutiko parodyti, mato, kad išsiuntė 11 ir naudojasi tuo, kad aš niekaip negaliu įrodyti. Patariu venkt šios parduotuvės.
Atsakyti
Ramutis 2018-01-02 18:06:22
Pečiūką gavau, tik jis pūtė šalta orą. tai dabar turiu tik vasarai atsivėsinti. Man dabar reikia važiuoti į Vilnių pristatyti pečių tai dar neaišku kaip bus toliau, gal visai ir nepriims. Tai aš už 11, 99 turėsiu daug daugiau problemų ir išlaidu.Skaičiau kad kiti klientai skundėsi kad nei brokuotų nei gerų prekių negauna.Jau tikrai geresnės kompanijos aliexpress ar eBay kur prekes keičia bei gražina brokuotas.
Pirkau pečiūką kuris pučia tik šaltą orą (vietoj šilto). Prekė pristatyta brokuota, aprašymo lietuvių kalba jokio, kurjeris jokio pardavimo dokumento nedavė. Pakeisti be dokumento kaip jie atsakė neįmanoma. Jau ne pirmą kartą susiduriu su problema keičiant prekes. Galėtu šia įmone pasidomėti atitinkami asmenys.
Atsakyti
Isidejau prekiu i krepseli ir pries perkant sugalvojau paziureti atsiliepimus.gerai kad tai padariau, nes paskaicius atsiliepimus iskart apsiprekinau senukuose.gal keliais e.brangiau bet bent zinau kad sutaupiau nervu.aciu vartotojams dalinantis asmenine patirtim
Atsakyti
2018-02-22 gavau užsakytas prekes, tarp jų: Dūmų detektorių "Sentek" SD218 ir Burnos skalavimo skystį "Genera". Prie abiejų prekių nepateikti lietuviški aprašai, o tai prieštarauja prekybos ES taisyklėms ir apsunkina naudojimąsi šiomis prekėmis, pažeidžia vartotojų teises.Prašau nedelsiant atsiųsti šių prekių aprašus lietuvių kalba.
Nesulaukiu atsako.
Atsakyti
2018-02-22 gavau užsakytas prekes, tarp jų: Dūmų detektorių "Sentek" SD218 ir Burnos skalavimo skystį "Genera". Prie abiejų prekių nepateikti lietuviški aprašai, o tai prieštarauja prekybos ES taisyklėms ir apsunkina naudojimąsi šiomis prekėmis, pažeidžia vartotojų teises.Prašau nedelsiant atsiųsti šių prekių aprašus lietuvių kalba.
Liucija Sinkeviciene
2018-02-22 16:33:11 IP 91.225.105.30
Atsakyti
Aciu Jums, viskas gerai, as patenkinta Jusu darbu, taip ir toliau darbuokites.
Atsakyti
Pirkėjas 2018-02-04 17:09:28
Iš esmės visi komentarai teisingi. Neperskaičiau atsiliepimų apie šią parduotuvę iki girliandos užsakymo, tad dabar, kaip ir kiti pirkėjai, esu tokioj pat situacijoj, kai nusipirkęs netinkamos kokybės daiktą einu vargo kelius, kad parduotuvei grąžinčiau girliandą. Mano nuomone, šioj parduotuvėj sukurta tokia schema - parduodama netinkamos kokybės prekė, o vėliau, kai pirkėjas ateina su sugedusia preke, jos atsisakoma priimti, argumentuojant tuo, kad prekę neva sugadino pats pirkėjas. Apie prekės grąžinimą ir pinigų atsiėmimą - pamirškit.
Nusipirkau girliandą šioj parduotuvėj, nes jau artėjo kalėdos ir kitose parduotuvėse reikėjo laukti, o paciupk.lt buvo sandėlyje. Girlianda po kelių dienų nustojo šviesti, tad atvežiau, kad sutvarkytų gedimą arba grąžintų pinigus už netinkamos kokybės girliandą. Beje už garantijos apžiūros ar prekių grąžinimo formą, kaip ir už tuščią lapą prašo mokėti 2 Eur. Patys neva "atliko" girliandos apžiūros darbus ir pasakė, kad "girlianda sutrūkinėjo dėl mechaninio pažeidimo, greičiausiai ją nukabinant". Bandžiau blondinei (nors ji pagal plaukų spalvą brunetė) darbuotojai paaiškinti, "kad girliandą nukabinau, kai ji nustojo šviesti; kad nukabinimo priežastis - laidų sutrūkinėjimas, dėl ko nešvietė girlianda; kad girliandos laidai buvo sutrūkinėję dar prieš ją nukabinant; kad laidai sutrūkinėjo, kadangi buvo netinkamos kokybės", bet juk ji blondinė, tad nenuostabu, kad nieko nesuprato. Blondinė nebūtų blondine, nes grąžindama girliandą dar liepė pasirašyti, kad "pretenzijų neturiu". Tokios bukos blondinės dar paieškoti reikia. Pasakiau, kad nesutinku ir skusiu Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai, bet jai visiškai vienodai, matosi, kad esu ne pirmas toks. Parašiau pretenziją ir pareikalavau grąžinti pinigus už netinkamos kokybės girliandą, bet blondinė atsisakė ją priimti, neva neturi įgaliojimų. Pretenziją siunčiau 3 kartus el. paštu pagalba@paciupk.lt, bet jokio atsakymo nesulaukiau. Paprašiau administracijos kontaktų, nedavė nei telefono, nei el. pašto adreso, nes neva nežino ir su administracija bendrauja tik slaptu el. paštu. Parašiau paciupk.lt administracijai, nereaguoja. Išsiunčiau pretenziją registruotu laišku, laukiu atsakymo.
Tik apie šią parduotuvę tiek neigiamų komentarų! Siaubas, į kokį š**ą įlipau.
Beje, vidutinis darbuotojo atlyginimas - 384.29 € (2017 m. gruodžio duomenimis). Turbūt niekam nekyla abejonių, kodėl blondinė, gaudama šiek tiek daugiau minimumo, taip atkakliai gina savo administraciją. Ar tik ne vokeliai padeda? :-)
Labai tiksliai viskas aprašyta. Pats "pakliuvau" su girliandomis, lygiai tą patį atsakė ir man, ten pat ir nukreipė. Nebijo jie, nes vartotojų teisės mūsų šalyje ginamos tik formaliai.
Vadinamos "lauko" girliandos nepritaikytos naudoti mūsų sąlygomis. Izoliacinis sluoksnis lūžinėja prie neigiamos temperatūros. Deja, be čekio, kurio kurjeris nedavė, vartotojų teisių "gynėjai" skundo svarstyti nepradeda. Todėl, jei čekį turite, linkiu sėkmės ir labai tikiuosi, kad šios "kontoros" vadovybei bent nervus patampys "valdininkėlių armija".
Atsakyti
Iš esmės visi komentarai teisingi. Neperskaičiau atsiliepimų apie šią parduotuvę iki girliandos užsakymo, tad dabar, kaip ir kiti pirkėjai, esu tokioj pat situacijoj, kai nusipirkęs netinkamos kokybės daiktą einu vargo kelius, kad parduotuvei grąžinčiau girliandą. Mano nuomone, šioj parduotuvėj sukurta tokia schema - parduodama netinkamos kokybės prekė, o vėliau, kai pirkėjas ateina su sugedusia preke, jos atsisakoma priimti, argumentuojant tuo, kad prekę neva sugadino pats pirkėjas. Apie prekės grąžinimą ir pinigų atsiėmimą - pamirškit.
Nusipirkau girliandą šioj parduotuvėj, nes jau artėjo kalėdos ir kitose parduotuvėse reikėjo laukti, o paciupk.lt buvo sandėlyje. Girlianda po kelių dienų nustojo šviesti, tad atvežiau, kad sutvarkytų gedimą arba grąžintų pinigus už netinkamos kokybės girliandą. Beje už garantijos apžiūros ar prekių grąžinimo formą, kaip ir už tuščią lapą prašo mokėti 2 Eur. Patys neva "atliko" girliandos apžiūros darbus ir pasakė, kad "girlianda sutrūkinėjo dėl mechaninio pažeidimo, greičiausiai ją nukabinant". Bandžiau blondinei (nors ji pagal plaukų spalvą brunetė) darbuotojai paaiškinti, "kad girliandą nukabinau, kai ji nustojo šviesti; kad nukabinimo priežastis - laidų sutrūkinėjimas, dėl ko nešvietė girlianda; kad girliandos laidai buvo sutrūkinėję dar prieš ją nukabinant; kad laidai sutrūkinėjo, kadangi buvo netinkamos kokybės", bet juk ji blondinė, tad nenuostabu, kad nieko nesuprato. Blondinė nebūtų blondine, nes grąžindama girliandą dar liepė pasirašyti, kad "pretenzijų neturiu". Tokios bukos blondinės dar paieškoti reikia. Pasakiau, kad nesutinku ir skusiu Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai, bet jai visiškai vienodai, matosi, kad esu ne pirmas toks. Parašiau pretenziją ir pareikalavau grąžinti pinigus už netinkamos kokybės girliandą, bet blondinė atsisakė ją priimti, neva neturi įgaliojimų. Pretenziją siunčiau 3 kartus el. paštu pagalba@paciupk.lt, bet jokio atsakymo nesulaukiau. Paprašiau administracijos kontaktų, nedavė nei telefono, nei el. pašto adreso, nes neva nežino ir su administracija bendrauja tik slaptu el. paštu. Parašiau paciupk.lt administracijai, nereaguoja. Išsiunčiau pretenziją registruotu laišku, laukiu atsakymo.
Tik apie šią parduotuvę tiek neigiamų komentarų! Siaubas, į kokį š**ą įlipau.
Beje, vidutinis darbuotojo atlyginimas - 384.29 € (2017 m. gruodžio duomenimis). Turbūt niekam nekyla abejonių, kodėl blondinė, gaudama šiek tiek daugiau minimumo, taip atkakliai gina savo administraciją. Ar tik ne vokeliai padeda? :-)
Atsakyti
Rita, taip, si kompanija man = afristai. As del ju prekes jau per vartotoju teises bendrauju (is ju jokios reakcijos, telefonu atsiliepes zmogus kaip robotas kartoja, kad jis nieko nesprendzia ir nieko pakviesti prie telefono negali..). tai tuoj vartotoju teises paruos dokumentus anstoliams, va tada tas Tomukas pasikuoks :) pats susimokes uz isieskojima :) Niekada neuzsiimu tokiais dalykais, bet sitie "z*****i" sumotyvavo eiti iki galo.
Atsakyti
Labai nekokia kompanija.
Net uz grazinta preke pagal istatyma nesugeba grazinti pinigu.Paskambinus bendravimas adekvatus.
Siulyciau nesusigundyti pigiomis kainomis it nekokybiskomis prekemis.Uz prekiu grazinimo uzpildyto lapo kopija ima 2 eur.
Atsakyti
Labai nekokia kompanija.
Net uz grazinta preke pagal istatyma nesugeba grazinti pinigu.Paskambinus bendravimas adekvatus.
Siulyciau nesusigundyti pigiomis kainomis it nekokybiskomis prekemis
Atsakyti
Direktorius - verslininkas kaip reta! Perpratau sistema - siuncia pirkejams beleka, su tikslu, kad preke grazins. Kai preke grizta, pinigu negrazina, nors nurodo, kad grazinimo terminas 14 d.d.Investuosiu savo brangu laika, bet teisinguma rasiu. Zmones, koks direktorius slepiasi po el.pastu? Jo telefono numerio 'nezino' administracija. NEPIRKIT, o jei pirksit, nei prekes nei pinigu nebus :)
Atsakyti
Siaubinga kompanija!!! Žmogui mirus pareikalavo grąžinti transportavimo išlaidas 2 kartai po 3 eurus ir administravimo mokesti 4 eur, bendrai 10 eurų.
Atsakyti
Pečiūką gavau, tik jis pūtė šalta orą. tai dabar turiu tik vasarai atsivėsinti. Man dabar reikia važiuoti į Vilnių pristatyti pečių tai dar neaišku kaip bus toliau, gal visai ir nepriims. Tai aš už 11, 99 turėsiu daug daugiau problemų ir išlaidu.Skaičiau kad kiti klientai skundėsi kad nei brokuotų nei gerų prekių negauna.Jau tikrai geresnės kompanijos aliexpress ar eBay kur prekes keičia bei gražina brokuotas.
Atsakyti
a******ų įmonė. Nei pinigų, nei prekių. Nusipirkome su kolega prekių 4vnt. Iš jų neveikė nė vienas. Liepė grąžinti. Sakė pinigai bus per 14 darbo dienų nuo prekių gavimo. Deja, prekes jau gavo, o pinigų, nei tų pačių brokuotų prekių negrąžina. s*****i, a*******i, v***s!!!
Atsakyti
Sveiki rašau pasipiktinimą šią firmą.Buvau užsisakius iš jų prekę norėjau savo vyrą palepinti kalėdinė dovana laukiau patvirtinančios žinutės kad mano prekę bus priimta ir išsiųsta, žinutės negavau, vis tiek laukiau dvi savaites.Is jų nei žinutės nei kokio atsakymo kad gausių prekę negavau.Po to pasiskaiciau Komentarus apie juos, pašiurpau.Nupirkau vyrui dovaną nes jau Kalėdos, nenorėjau vyrą palikti be dovanos.Po Kalėdų man siurprizas, skambina man iš firmos sako mano prekę bus atvežta, aš atsisakiau nes jau vyrui dovaną nupirktą.Po kielių dienų man vėl paskambina ir pasako kad man reikia susimokėti skolą 9.98€ paklausiau už ką, man paaiškino kad išlaidos už užsakyta prekė už grąžinta ir už priimtiną, ir dar grasinimas jai nesumokėsiu tai bus iš ieškota su anstoliu kainuos 100€ Kita dieną sumokėjus jų vadinama skolą.Labai nemaloniai pasijaučiau, sumokėjau pinigus už nieką.O pati padariau išvadas.Kad prieš uzsisakant prekės būtinai pasiskaitykite apie tas Firmas komentarus nes nukentėja Žmonės nemeluoja.
Atsakyti
Lapkricio 16 d buvau uzsakius vaikui zaisla.Nesulaukus paskambinau pasirodo kad jo visai net neturi o reklamuojasi.Zadejo per 14 dienu grazint pinigus bet nesulaukiau.Vel skambinau tai liepe rasyt el. pastu y buhalterija parasiau, bet jokiu ziniu.a*******i reklamu prisideja prekiu neturi tik pinigus isvilioja.
Atsakyti
Darijus 2017-12-14 18:04:15
Man nepades vartotoju teises nes pirkau kaip imone Buvau vartoju teisese ir kalbejau pasake zinoma kontora bet nieko rasti negali ir nieko padaryt negali. Man lieka tik policija registruoti kaip vakyste o ten del tokiu sumu nelabai kas nori zaisti. Siulau visiems nukentejusimes vienintis ir skliesti visa info internete apie sita kontora kad kuo maziau zmoniu butu apgauta.
Aš nelabai suprantu ką veikia tada vartotojų teisės jei nieko padaryti negali. Nesvarbu įmonė ne įmonė. Aišku, prigalvoja, kad jiems mažiau darbo būtų. Tai užtai jie ir nebijo tų skundų jei vartotojų teisės bejėgės. Todėl turbūt man iš paciupk.lt pašaipiai pasakė, kad galiu kreiptis į vartotojų teises. Aš ir parašiau skundą, laukiu Vartotojų teisių darbo rezultatų, nes kiek kalbėjau telefonu, tai man pasirodė eiliniai biurokratai. O dėl info skleidimo internete apie šią įmonę, tai yra jų puslapis paciupk.lt facebooke, ten bandykit rašyti atsiliepimą, mane ten jau užblokavo :)
Atsakyti
Daina 2017-12-13 11:54:17
Šaunuolė jūs. Aš irgi ruošiu skundą Vartotojų teisėms ir jūsų atsiliepimą būtinai pridėsiu. Netylėtų visi, tai nebūtų tokių sukčių.
Man nepades vartotoju teises nes pirkau kaip imone Buvau vartoju teisese ir kalbejau pasake zinoma kontora bet nieko rasti negali ir nieko padaryt negali. Man lieka tik policija registruoti kaip vakyste o ten del tokiu sumu nelabai kas nori zaisti. Siulau visiems nukentejusimes vienintis ir skliesti visa info internete apie sita kontora kad kuo maziau zmoniu butu apgauta.
Atsakyti
Darijus 2017-12-05 10:05:31
Paciupk.lt - UAB Tofera
Įmonės kodas - 304035902
PVM mokėtojo kodas - LT100009758816
direktorius Tomas Blažys

Bukite atsargus tai sukčių kontora prekes dauguma nekokybiškos. Pridaviau nekokybišką preke pralaikė dvi savaites pasakė kad pats kaltas sugadinau o dabar noriu atgauti tas blogas prekes negaliu atgauti nei prekių nei pinigu. Slapstosi direktorius savo kontaktu niekur neviešina. Skambini nurodytu telefonu atsilepę „blondine“ kuri žino dvi frazes aš tik prekes išduodu. Visais kitais klausimais rašykite elektroniniu paštu i kuri niekas niekada neatsako.
Kreipkitės į vartotojų teises būtinai, nes kai žmonės numoja ranka, jie tampa nebaudžiami. Mano skundas jau užregistruotas vartotojų teisėse. Aš iki šiol nei prekės nei pinigų neatgaunu. O jūsų prekė jau ko gero kitiems perparduota. Jei nesiskųs, taip ir praeis.
Atsakyti
Skirmantė Stankūnienė 2017-12-08 17:28:03
2016.12 mėnesį užsisakėme 2 kalėdines girliandras. Vieną 11m, kitą 7m. Prekes atvežė prieš pat kalėdas. Vyras lipo ant stogo, pakabino ilgąją girliandrą (dar buvo lauke šviesu), uždegėme - kažkaip blankiai šviečia..Na, sulaukiame vakaro - o ji vos šviečia))). Iš ryto, nuvažiuojame į kontorą (dar turėjome ir video telefone), konsultantas pripažino, kad tai brokas ir gavome naują girliandrą. Grįžome, pakabinome, viskas gerai. Pasiėmę antrąją (ji dar buvo susukta į rutuliuką) iš karto vėl patikrinome namie ar dega ar viskas gerai. Dabar jau ant stogo " kabarotis" nereikėjo, tad tvarkingai viską pakabinome ir įjungėme...pasirodo- kas ketvirtas varveklis nedega ((())). Vyras visai susinervino.., bet nutarėme, kad prabūsim kalėdas ir taip. Garantija vistiek du metai. Po švenčių viską nupuošėme, tvarkingai supakavome.., bet prisiruošėme nuvažiuoti tik dabar 2017.11. mėnesio viduryje. Užpildėme popierius, palikome girliandrą. Atidavė į garantinį taisymą. Praėjo lygiai trys savaitės- jokių žinių. Šiandieną, pati paskambinu - man pasako, kad kažkokios dėžutės sugadintos, sulankstytos ir turbūt mes patys ar kitas servisas bandė taisyti...Taigi, jie už tai neatsakingi))). Pasakykite, gerbiamieji (mes esame ne elektrikai), kokia būtų logika patiems taisyti ar vežti kažkur į servisą taisyti, kai mes turime garantiją ???? Reziumė - paprašėme konsultantės duoti skubų atsakymą raštu (ji pažadėjo atsakyti šiandien arba pirmadienį). Kreipsimės į vartotojų teises pirmiausia, tada į visas įmanomas institucijas. Šiuo metu persikopijavome visus nusiskundimus ir manau, kad dar rasime daugiau medžiagos. Žmonės, nukentėję nuo šios firmos- netylėkite. Labai džiaugiuosi už tuos, kurie liko patenkinti ir gera nuotaika. Aš lygiai taip pat norėčiau pamatyti šios firmos savininką ir pažiūrėti jam į akis...
Šaunuolė jūs. Aš irgi ruošiu skundą Vartotojų teisėms ir jūsų atsiliepimą būtinai pridėsiu. Netylėtų visi, tai nebūtų tokių sukčių.
Skirmantė Stankūnienė
2017-12-08 17:28:03 IP 78.56.82.7
Atsakyti
2016.12 mėnesį užsisakėme 2 kalėdines girliandras. Vieną 11m, kitą 7m. Prekes atvežė prieš pat kalėdas. Vyras lipo ant stogo, pakabino ilgąją girliandrą (dar buvo lauke šviesu), uždegėme - kažkaip blankiai šviečia..Na, sulaukiame vakaro - o ji vos šviečia))). Iš ryto, nuvažiuojame į kontorą (dar turėjome ir video telefone), konsultantas pripažino, kad tai brokas ir gavome naują girliandrą. Grįžome, pakabinome, viskas gerai. Pasiėmę antrąją (ji dar buvo susukta į rutuliuką) iš karto vėl patikrinome namie ar dega ar viskas gerai. Dabar jau ant stogo " kabarotis" nereikėjo, tad tvarkingai viską pakabinome ir įjungėme...pasirodo- kas ketvirtas varveklis nedega ((())). Vyras visai susinervino.., bet nutarėme, kad prabūsim kalėdas ir taip. Garantija vistiek du metai. Po švenčių viską nupuošėme, tvarkingai supakavome.., bet prisiruošėme nuvažiuoti tik dabar 2017.11. mėnesio viduryje. Užpildėme popierius, palikome girliandrą. Atidavė į garantinį taisymą. Praėjo lygiai trys savaitės- jokių žinių. Šiandieną, pati paskambinu - man pasako, kad kažkokios dėžutės sugadintos, sulankstytos ir turbūt mes patys ar kitas servisas bandė taisyti...Taigi, jie už tai neatsakingi))). Pasakykite, gerbiamieji (mes esame ne elektrikai), kokia būtų logika patiems taisyti ar vežti kažkur į servisą taisyti, kai mes turime garantiją ???? Reziumė - paprašėme konsultantės duoti skubų atsakymą raštu (ji pažadėjo atsakyti šiandien arba pirmadienį). Kreipsimės į vartotojų teises pirmiausia, tada į visas įmanomas institucijas. Šiuo metu persikopijavome visus nusiskundimus ir manau, kad dar rasime daugiau medžiagos. Žmonės, nukentėję nuo šios firmos- netylėkite. Labai džiaugiuosi už tuos, kurie liko patenkinti ir gera nuotaika. Aš lygiai taip pat norėčiau pamatyti šios firmos savininką ir pažiūrėti jam į akis...
Atsakyti
Paciupk.lt - UAB Tofera
Įmonės kodas - 304035902
PVM mokėtojo kodas - LT100009758816
direktorius Tomas Blažys

Bukite atsargus tai sukčių kontora prekes dauguma nekokybiškos. Pridaviau nekokybišką preke pralaikė dvi savaites pasakė kad pats kaltas sugadinau o dabar noriu atgauti tas blogas prekes negaliu atgauti nei prekių nei pinigu. Slapstosi direktorius savo kontaktu niekur neviešina. Skambini nurodytu telefonu atsilepę „blondine“ kuri žino dvi frazes aš tik prekes išduodu. Visais kitais klausimais rašykite elektroniniu paštu i kuri niekas niekada neatsako.
Atsakyti
Kaip grazinti akivaizdziai panaudota daikta? Cia apie vaizdo registratoriu.
Atsakyti
Siaubo filmas o ne prekė! Skudurų skuduras.Jau tokią nesamonė neverta ir poros eurų, o aš sumokėjau 9, 99eur.Grąžinti net nebandysiu, nes atsiliepimai sako patys už savę.Parašysiu visur kur tik įmanoma, kad daugiau nepgaudinėtume.Neleidžia nuotraukų įkelti k ą gavau
Atsakyti
Aš irgi gailiuosi, jog nepaskaičiau komentarų prieš užsisakant prekę. Tikrai būčiau prekės nesisakiusi šitame portale. Apmaudu. Prekę gavus, ji neatitiko tos, kuri reklamuojama jų psl.
Atsakyti
Prašau įmonės vadovą, Tomą Blažį susisiekti su manimi, kadangi niekas neduoda jūsų telefono numerio. Grąžinau sugedusią prekę, žadėjo apkeisti, bet kai negavo tokios pat prekės ir kai paprašiau grąžinti pinigus, pasakė, kad grąžinti jų negali, nes neteisingai naudojome. Bet mes iš vis jos nenaudojome !!! Ir išvada tokia, nei pinigų nei prekės. Na žinote, dokumentus visus turiu, laiškus jūsų visus turiu ir tikrai kreipsiuos į atitinkamas instancijas jei nepadarysite išvadų. Užsakymas 81072. Tuo labiau, kad tai buvo žaislas vaikui, dovana.

Taip pat rekomenduojame

Acg Nystrom
Pramoniniai įrengimai siuvimo pramonei

Adresas: Taikos pr. 135A, LT-51129 Kaunas.
Veiklos sritys: automatizavimas, automatika; kita veikla; mažmeninė prekyba; pramonės įrengimai; siuvimas, medžiagos; technologinė įranga.
UAB „ACG NYSTROM“ - techninių sprendimų įgyvendinimo partneris. KAS MES ESAME: Esame tarptautinė kompanija – dukterinė ACG Nystrom AB (Švedija) įmonė, Lietuvoje įsteigta 1993 m. ACG Nystrom AB dukterinės bendrovės taip pat veikia Estijoje, Latvijoje, Suomijoje, Danijoje ir Ukrainoje. ACG Nystrom įmonės yra Švedijos...
LT Advert
Lauko reklamos sprendimai

Adresas: Panerių g. 51, LT-03160 Vilnius.
Veiklos sritys: grafika, dizainas; projektavimas; reklamos paslaugos; spaustuvės, leidyba.
LT ADVERT, UAB Plačiausias lauko reklamos tinklas, dengiantis net 60 Lietuvos miestų. Profesionalūs sprendimai - patyrusi profesionalų komanda pasirūpins Jūsų reklamos kampanija nuo A iki Z. Konkurencinga ir prieinama kaina. Naudinga dirbti su LT Advert, nes: Viskas iš vienų rankų - plačiausias lauko reklamos...
Idėjų parkas
BALDŲ GAMYBA IR PROJEKTAVIMAS

Adresas: Kalvarijos g. 76, LT-46407 Kaunas.
Veiklos sritys: baldai (gamyba); baldų gamybos medžiagos, furnitūra; didmeninė prekyba; eksportas; gamyba; interjero apdailos medžiagos; kita veikla; mažmeninė prekyba; metalas, apdirbimas, gaminiai; prekybos įranga; restoranų, kavinių, barų įranga.
Įmonė UAB „Idėjų Parkas“ – teikia baldų gamybos ir projektavimo paslaugas viešosioms erdvėms. Ilgametė darbo patirtis užtikrina profesionalų gamybos procesą bei efektyvų projektų valdymą. Pagrindiniai privalumai Aukščiausia kokybės garantija, kurią užtikrina daugiau nei 60 kvalifikuotų darbuotojų; Medienos, metalo...
Milviteka
Adresas: Maciuičių k., LT-96159 Klaipėdos r.
Veiklos sritys: gamyba; grūdininkystė; krautuvai, keltuvai, liftai; maisto gamybos ir perdirbimo įrengimai; metalas, apdirbimas, gaminiai; pašarai, gyvulinis maistas; pramonės įrengimai; projektavimas; sandėliavimas; technologinė įranga; žemės ūkio technika; žemės ūkis, paslaugos; židiniai, krosnys.
Pagrindinės veiklos: Technologinių linijų kūrimas, gamyba ir montavimas; Uosto krovos įrangos projektavimas, gamyba ir montavimas; Grūdų transportavimo sistemų gamyba ir montavimas; Grūdų valymo, perdirbimo bei sandėliavimo įrenginių gamyba ir montavimas; Trąšų transportavimo sistemų gamyba ir montavimas; Trąšų...
Plungės baldai
Minkštų baldų gamyba

Adresas: Dariaus ir Girėno g. 38, LT-90118 Plungė.
Veiklos sritys: architektai; baldai (gamyba); baldai (prekyba); baldų gamybos medžiagos, furnitūra; didmeninė prekyba; eksportas; gamyba; grafika, dizainas; interjero apdailos medžiagos; mažmeninė prekyba; projektavimas.
UAB „Plungės baldai“ pagrindinė veikla minkštų baldų gamyba, mažmeninė ir didmeninė prekyba visoje Lietuvoje, minkštų baldų eksportas, importas. Įmonė turi nuosavas 3500 m2 gamybines patalpas, kur investavo į naujus įrenginius, renovavo gamybines ir sandėliavimo patalpas. Šiais metais planuojamas naujas gamybos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Swedbank" pelnas augo 4%
"Swedbank" pelnas augo 4% 10-23 08:11
"Swedbank" Lietuvoje per 2018 m. devynis mėnesius uždirbo 89 mln. Eur grynojo pelno. Tai yra 4% daugiau nei per tą patį laikotarpį prieš metus, kai grynasis pelnas siekė 85 mln. Eur.
JAV leista kultivuoti modifikuotą, maistui tinkamą medvilnę
JAV leista kultivuoti modifikuotą, maistui tinkamą medvilnę 10-23 06:55
JAV reguliacinės tarnybos suteikė savo šalies ūkininkams teisę auginti medvilnę, kuri yra genetiškai modifikuota taip, kad būtų tinkama žmonių maitinimui. Manoma, kad šis naujas, daug proteinų...
Lietuva iš verslo liudijimų jau išaugo
Lietuva iš verslo liudijimų jau išaugo 10-23 06:50
Kai kurių paslaugas teikiančių smulkių verslininkų laukia permainos – Finansų ministerija (FM) rengia siūlymus panaikinti verslo liudijimus: naujovė palies statybos, autoservisų bei auklių...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar skiepijatės nuo gripo?

Partneriai

Skoda

Akcijų kainos

Adobe Systems 251,06 +2,46%
Intel 45,01 +2,30%
Macy's 32,89 +1,70%
Avon 2,02 +1,51%
Hasbro 95,01 -3,09%
Citigroup 66,59 -3,30%
Bank of America 27,38 -3,32%
AIG 44,96 -4,75%

Žaliavų kainos pasaulyje

Vištiena 2,03 -9,78%
Cukrus 0,56 0,00%
Dujos (JAV) 2,99 +1,01%
Anglis 114,16 -2,71%
Ryžiai 402,00 -0,74%
Varis 6050,76 0,00%
Benzinas 2,09 +0,48%
Dyzelis 2,25 +4,65%