VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Studio Moderna, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Studio Moderna

Atsiliepimai apie Studio Moderna, UAB

Top Shop

Big Green Egg Big Green Egg
Parašyk savo nuomonę apie Studio Moderna, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Labai prasta kokybė pas juos ir bendravimas.
Atsakyti
daugiau niekada nebepirksiu pas Jus. Visiško lankstumo, žmogiškumo, kad įsiūlyt, parduoti tai puikiai ir gražiai kalbate, o kad pakeisti ar grąžinti tai neįmanoma. Skriaudžiate savo pirkėjus.
Atsakyti
Neuzsakinekit niekas internetu, nes rodo kad preke turi leidzia nusipirkti, o paskui kai pats pradedi klaisinet kur preke tada pareiskia kad nebeturi nei sandelyje nei parduotuveje. Geda. Tikrai nebepirksiu ir nebepasitikesiu.
Maryte Jankauskienė
2022-05-17 20:49:06 IP 2e7r3s80
Atsakyti
welneo masažuokliai labai prastos kokybės, gėda!
Atsakyti
Laba diena. Esu Jūsų prekių vartotoja. Deja per įkyrus siūlymas nuteikia nemaloniai, juk kas savaitę tokių prekių nereikia įsigyti. Patarimas būtų Jums : išmokykite savo vadybininkus profesionalaus pokalbio telefonu. Tokie apmokymai būtini. Ypač svarbu, kad pasisveikinęs ir prisisitatęs privalo pasiteirauti ar šiuo metu gali klientas kalbėti. Deja, iš begalės skambučių gal tik vieną kartą manęs to paklausė. Tenka pačiai nutraukti pokalbį ir pasakyti, kad negaliu kalbėti, nes aš dirbu su klientais ir juos gerbiu, todėl bet kokie tekefoniniai pokalbiai man nepriimtini. Pagarbiai Violeta
Atsakyti
Gaidiška parduotuvė, nerekomenduoju. Užsisakėme prekės, nepatiko, nes sumokėjome dvigubai nei tiek kiek tarėmės su konsultante, norėjome gražinti, nors net neatplėšėme o sako, kad 20% neatiduosime. Kaip tai suprast jie turėjo mus prieš perkant perspėti. Atsiliepimas neigiamas.
Atsakyti
Labai prastas atsiliepimas apie jūsų įmonės, neištikima normaliai ir poto apgauna žmones. Nusivyliau jūsų paslaugomis.
Atsakyti
Preke esu patenkinta, bet esu svelniai tariant lage, nes man kaip pries kokiu 20 metu skambino au tolimesniais reklaminiais pasiulymais. Alio, 2022, kas cia per senoviski atgyvene budai? Ir skambina penktadieni 18:00.. jokia gyvenime el. prekiu parduotuve nera skambinusi, kas cia per akmens amzius? plus gaunu naujienlaiskus, nors email ir tel nurodziau tik tam, kad atsiustu preke, bet ne tokiam asmeniniu duomenu naudojimui. Jei sulauksiu nors dar vieno laisko ar skambucio, prekes grazinu ir dedu bana visam gyvenimui.
Atsakyti
Neįsivaizdavau, jog galima taip nemokėti bendrauti su klientu..
Užsakėme prekę gruodį. Gavome sausio pirmomis dienomis, bet gavome brokuotą prekę, tad pagal sutartį, mes ją galime pakeisti. Prekę grąžinome, nurodėme visus kontaktus. Niekas nesugėbejo susisiekti ir perspėti, jog užtruks kol prekę atgausime, patys skambinome ir sužinojome jog reikės laukti dvi savaites. Po trijų savaičių skambinome vėl. Pasakė, jog kurjeris negalėjo įteikti siuntos. O mums nei skambino, nei žinutės nieko nebuvo, kodėl? Nes kažkas nurodė blogą numerį. Ir tai ne mes, nes per 5 skambučius kaskartą buvo sakoma kad kontaktuotų būtent kitu numeriu... Prižada jog per kelias dienas išsiųs atgal. Po savaitės vėl skmabiname. Sako, jog taip tikrai gausite kitą savaitę. Sekančią dieną gauname žinutė, jog už siuntą reikės susimokėti. WTF.. Skambiname vėl, mus patikina, jog mokėti nereikės. Ateina pirmadienis, skambina kurjeris sako ruoškite kortelę, siuntos atsisakome, nes kurjeris nesutinka palaukti 5 minutes, kol susisieksime su call centru. Susisiekus išklausome moralo, kad ką tik atsisakėme siuntos ir Jūs esat patys kalti dėl visko. Ta prasme, kažkoks berniūkštis, aiškina, jog virš mėnesio trunkanti nesąmonė, kai yra visiškai nekontaktuojama su klientu, klientas yra kaltas. WOW! Buvo rašytas ir laiškas, į kurį gavome atsakymą, jog bus atsakytą artimiausią darbo dieną, jau eina 10 diena, į laišką vis dar negavome atsakymą, kuri yra rašytinė pretenzija....
Atsakyti
Labai nemaloni ir nemandagi pardaveja konsultante kuri nezino ka veikia parduotuveje. Paklausus klausima net nezino ka atsakyti ir nesiskaitymas su prkejais. Pasakymas nepirkit jai nenorit manau yra kaimietes pasakymas ir ji nemato reikalo patduoti geriau pasedeti valandas ie eiti namo. Niekam nesiulyciau ten lankytis bei pirkti sioje parduotuveje !!!!
Atsakyti
Prekes naudoju senai nusiskundimu dideliu neturiu, bet jeigu parašai neigiama atsiliepimą jo nematau viešai tik savo paskyroje.Kodėl tokia nepagarba turi rašyti kelis kartus, kad pateiktu viešai.
Atsakyti
Dormeo LUCIA CLASSIC PILLOW. Kamšalo vidus, atliekos su neiškiom detalėm. Nerekomenduoju.
Atsakyti
Labai nusivyliau ir preke ir darbuotojais. Pirkom sulankstomą Rovus skalbimo mašiną, pasirodo, kad ją išlankstyti ir vėl sudėti reikia dviejų žmonių jėgos, senas žmogus jos tikrai nepajėgs naudotis. Bandėm su vadyba derinti jei nepriima atgal nors ir nenaudota su išsaugotu čekiu, tai bent keisti į kitą daiktą panašia kaina, tačiau iš jų pusės atsainus elgiasys ir jokio lojalumo klijentui labai nuvylė. Nerekomenduoju nei šios prekės, nei su studio moderna turėti reikalų.
Atsakyti
Gavom dovanų Siena Anatomic Dormeo pagalves, turėjom akskčiau panašias, buvom patenkinti, bet dabar tikrai neįmanoma naudoti - kietos, galva plyšta po miego. Aišku jų puslapyje 5 žvaigždutės, o mano neigiamo atsiliepimo nekelia.
Atsakyti
Labai esu nusivylusi. Užsakiau kelias prekes dovanoms, bet dėja tai ką gavau, neįmanoma padovanoti, nes atrodo kaip labai ilga laiką naudota preke.. nerekomenduoju!!
Atsakyti
Patys nekokybiškiausi ir nepatogiausi čiužiniai. Išsiguli ir pasidaro duobė. O jie pareiškia, kad ne taip naudojote čiužinį.
Atsakyti
NUVYLĖ Top Shop'o skambučių centre įdarbintų darbuotojų neatsakingumas.
Atrodo, kad liksiu be prekių (Dormeo Asana kilimėlis /2 už vieno kaina/ kalėdų dovanom, kuriias žadėjo pristatyti per 7 kalendorines dienas (skambutis +370 68929980 ar +370 68929981, pokalbis buvo 2021 gruodžio 3 d., taip pat skambinusioji darydama telefonu mano užsakymą konsultavosi ir su savo vadove)

Jei iki kūčių prekės negausiu, PATVIRTINU, kad telefonių pokalbių su skambučių centro dabuotojais ateityje nepageidauju.
Patvirtinu, kad dirbančios TOP SHOP centruose Šiauliuose (Akropoli, Saulės mietas) darbuotojos visada laikosi savo įsipareigojimų ir padaro užsakymus bei pristato į namus.
Tad Joms geriausi linkėjimai Kalėdų švenčių proga!
Atsakyti
Vik 2021-12-13 16:29:57
Analogiška situacija. Užsakiau emocijų pelėdžiukus 2, dukrytė taip norėjo, kitas būtų buvęs draugės vaikui. Negana to, kad iš begalės rūšių kiek jų ten yra, buvo tik 2 pasirinkime, bala nematė, užsakiau tuos 2, nes na vaikai nori. Fainuoliai tokie. Rašė, kad užtruks 2-8 d.d. ok, palauksiu, mintyse galvoju laiko daug dar iki švenčių :D ir ką jūs galvojat, praėjus tam terminui, man buvo pareikšta, kad nuo šiandien (2021.12.13) reiks palaukt dar 4-7 d.d. nes jie laukia papildymo. Nu taiii bleeem, neturit prekės sandėlyje, nekelkit ir į internetinę parduotuvę, jomajo. Pinigai sumokėti, o prekės nėra ir dar toli gražu nebus. Kad ir išsiųs, abejoju ar iki švenčių gausim. Siaubas kažkoks, atsakomybės 0. Atrodo privalom dovanas prieš pusmetį užsakinėt.
Siaubas, o Abidniausia tai tas, kad niekas net nereaguoja į pastabas, labai gaila kad nevertina klientų
Atsakyti
Eglė 2021-11-21 17:12:19
Internetu buvo užsakyta prekė, praėjus duotam terminui ir paskambinus, pareiškė, kad prekės dar nebus, dar reikės laukti dvi savaites.Žmogus liko be dovanos.Nuoširdžiai nerekomenduoju nieko iš jų pirkti
Analogiška situacija. Užsakiau emocijų pelėdžiukus 2, dukrytė taip norėjo, kitas būtų buvęs draugės vaikui. Negana to, kad iš begalės rūšių kiek jų ten yra, buvo tik 2 pasirinkime, bala nematė, užsakiau tuos 2, nes na vaikai nori. Fainuoliai tokie. Rašė, kad užtruks 2-8 d.d. ok, palauksiu, mintyse galvoju laiko daug dar iki švenčių :D ir ką jūs galvojat, praėjus tam terminui, man buvo pareikšta, kad nuo šiandien (2021.12.13) reiks palaukt dar 4-7 d.d. nes jie laukia papildymo. Nu taiii bleeem, neturit prekės sandėlyje, nekelkit ir į internetinę parduotuvę, jomajo. Pinigai sumokėti, o prekės nėra ir dar toli gražu nebus. Kad ir išsiųs, abejoju ar iki švenčių gausim. Siaubas kažkoks, atsakomybės 0. Atrodo privalom dovanas prieš pusmetį užsakinėt.
Atsakyti
Buvome ilga laika klientai iki kol negavome kokybes neatitinkanti gamini. Ir prasidejo.....atsakomybes neprisiima, kalta aplinka kad irenginys nepateisina lukesciu, bandeme rasyti atsiliepima apie preke ne va ji oatvirtino bet nuejus i svetaine ju prie prekes atsiliepimo nera. Zodziu nepriima kritikos ir nesistengia kad ilgai prekinesi klientai isliktu
Atsakyti
Pirkau pagalve Panoramoje, pardaveja vis primigtynai prase mano duomenu, sakau man nieko nereikia, tik noriu susimoketi uz pagalve. Sako mes paziuresim Jusu anketa, atnaujinsim ir pritaikysim dienos nuolaida. Sakau OK, tik nebenoriu gauti jokiu SMS ir skambuciu su pasiulymais, jei man ko reikes as pats atvyksiu i parduotuve ir issirinksiu. Ir prasidejo SMS siuntinejimas. O jei noriu, kad nesiustu SMS tai turiu skambinti ju nurodytu numeriu. Daugiau gyvenime nepirksiu nieko is ju jei jie nesupranta lietuviskai, kad manes nedomina ju pasiulymai bei mano laiko gaisimas. Jei galit - apeikit sia imone, nes ramybes neduos..
Atsakyti
Internetu buvo užsakyta prekė, praėjus duotam terminui ir paskambinus, pareiškė, kad prekės dar nebus, dar reikės laukti dvi savaites.Žmogus liko be dovanos.Nuoširdžiai nerekomenduoju nieko iš jų pirkti
Atsakyti
NUVYLĖ darbuotojų neatsakingumas. Likau be prekių, kuriias žadėjo rezervuoti. Nesiruošiu iš jų pirkti daugiau nieko!!!
Atsakyti
Topshop'o skambučių centre yra įdarbinamos akiplėšos. Bent viena tai tikrai. Šiandien sulaukiau skambučio su "nuostabiais pasiūlymais būtent man". Kadangi tuo metu dirbau, mandagiai padėkojau už skambutį ir patikinau, jog manęs jokie nauji pasiūlymai nedomina. Kitame laido gale pasigirdo primygtinas siūlymas išklausyti jų naujienas. Tik jau gerokai grubesniu tonu. O dar kartą pakartojus, jog neturiu tam nei laiko nei noro, Irina prisistačiusi moterėlė kaip reikiant užpsichavo, kaip ad drįstu švaistyti jos brangų laiką. Žodžiu, dar ir kalta likau. ????
Atsakyti
Tragedija o ne firma atsakingu zmoniu nera pilna paprastu vadybininku sediciu namuose, prek

e užsisakius ir pasiklausus ar gausių ja laiku nes tai dovana pasako taip gausit dabar kai reikia jau gauti prekes nera ir dar savaite nebus absurdas.Ju imones taisykles yra pažeidžiamos o kliento taisyklesi kas bus jai jie nevykdys ka isipareigoja nieko nera pažeidžiamo.
Atsakyti
<script>alert ("sveiki")</script>
loreta sinkeviciene
2021-10-16 19:27:13 IP 65hihqa9
Atsakyti
pirkau pas jus antciuzini su eukaliptu zalsva, jis slankioja po lova nera jokiu apacioje lipduku kad laikytusi, kiekviena ryta turiu taisyti kabanti nuo lovos anciuzini.labai nepatogu, paklode yra su guma ant jo ir ji nesulaiko
Atsakyti
Tik blogiausi atsiliepimai! Per klaidą pažymėtas ne tas dydis, nors gerai pamenu kokį žymėjau ir grąžinti prekės nenaudotos, naujos, tačiau išpakuotos, pasižiūrėti dydį, nebegalima. Abdurdų absurdas. Niekam nerekomenduoju pirmti iš jų. Ką mums dabar veikt su tuo gerokai per mažu čiužiniu?
Atsakyti
Uzsakiau.prekes. Pasake kad pristatys per 2 savaites. Po savaites paskambino ir pasake kad viena preke gali pristatyti per 1, 5 menesio. Atsisakiau. Likusias prekes atveze. Taciau belaidziame siurblyje nebuvo akumuliatoriaus. Manau kad imone be jokiu isipareigojimu be savigarbos. Dirba zmones neaisku su kuria vieta galvodami. O gal tai toks verslo planas? Neturekite jokio reikalo su sia imone. Ir kitiem pasakykite. Visi naikinkite naryste. Idomu kur ziuri valstybes instutucijos kuriom priklauso tikrinti ir uzdarineti tokias imones. Paziurejus i atsiliepimus tai viesiem reikia susivienyti ir pasamdyti advokata.
Atsakyti
Blogai…. Iš esmes VISKAS blogai nuo tada kai isigiji preke… garantini jie suteikia…. Pabandykit susisiekt su tuo garantiniu… zodziu kol uzsakineji preke viskas ok o toliau kas? Toliau loterija… kada pristatys kas pristatys kaip pristatys…. O kas po tos loterijos? Jei ir pristate ir preke turi garantini o preke “sugedo” tai sekmes jums bandant ka nors padaryt… zodziu nei kokybes nei garantinos nei atgalinio rysio…NIEKO sekmes jums darbuose bet as jau VISIEMS kam galejau rekomendavau nieko is jusu neuzsakinet ir niekad i jus nesikreipt is to kaip dirbat greit pasimokys daug kas ir kas paskutinis iseis is ofiso tegu sviesa isjungia…
Atsakyti
Išpakavusi užsakytą antklodę nustebau nes ji buvo purvina. Galėjo bent jau perspėti kad bus purvina.Abejoju ar dar ką nors pirksiu.
Atsakyti
Magnetinės riešo juostelės nepatikimos, iškart sulūžinėja ir nužilgo ištrupa gabalėliais
Atsakyti
Operatyvumas ir komunikacija siaubinga. Prekė už kurią sumokėjau iškart internetu, siaubingai vėlavo, tad teko vykti į parduotuvę ir įsigyti ją dar kartą už grynuosius (čiužinys reikalingas buvo kelionei). Laukiau ir tikėjausi bent greito pinigų grąžinimo, bet jis įvyko tik tuomet, kai grįžau iš atostogų ir "padėjau" priminti apie grąžinimo laišką, nesėkmingą užsakymą ir pan.
Atsakyti
Labai paslaugios ir malonios konsultantės dirbančios Ryo prekybos centre. Ačiū už malonų ir šiltą aptarnavimą.
Atsakyti
š*******o kontora aukščiausiam lygi. Pirma karta susidūriau, bet daugiau žinosiu ir kitiem patariu juos aplenkti, ypač perkant internetu, nes prekiu pristatymas tragiskas.Trečia savaite nesugeba atsiusti prekes, kuri ir sandelyje ir parduotuvese yra.
Atsakyti
Esu labai nusivylusi internetinio užsakymo pristatymu. Jis nesamoningai ilgas ir kėblus, nes parduodamos prekės kurių nėra. Užsakiusi 5 prekes, 2 gavau po poros savaičių, dar 2 po poros mėnesių, o paskutinės teks laukt dar porą savaičių, nes sandelyje sumaišė ir atsiuntė ne tą prekę.
apgauto kliento atstovas
2021-05-28 20:44:00 IP 2e7r3u4u
Atsakyti
Sukčių kontora, viliojanti pinigus iš senolių (apgaulės būdu).
Atsakyti
Mano nuomone, klientų aptarnavimas yra vienas svarbiausių aspektų, siekiant aukštos įmonės reputacijos. Labai gaila, tačiau šiai įmonei rekomenduočiau daugiau investuoti į klientų aptarnavimo skyrių/call centrą, nes susidariau labai neigiamą nuomonę.

Paskambino jauna mergaitė pasveikinti su kliento diena, pasiūlyti tam tikras nuolaidas/dovanėles ir t.t. Na galvoju ok, paklausysiu. Nuo kada į nepažįstamą žmogų kreipiatės TU?? Nei man ji draugė, nei kas. Aš jai mandagiai atsakinėju į klausmus, į ją kreipiuosi JŪS. Ji man atgal TU, paskui JŪS, paskui vėl TU :)

gal negailėkit pinigėlių apmokymams call centre :))))
Atsakyti
Konsultantas paskambino pasiūlė prekę, kuri man patiko ir užsikabinau. Ją turėjau dovanoti savo mamai jubiliejaus proga (tai buvo kojų masažuoklis). Pažadėjo pristatyti per 4 dienas. Po 6 dienų teiraujuosi, sako pas mus inventorizacija, teks plaukti dar kelias dienas. Po savaitės teiraujuosi, ieško, randa užsakymą, vėl žada atvežti, aš kaip kvailė tikiu jais ir laukiu. Tai va prekės jau kaip mėnesis nėra. Jokio skambučio negaunu. Labai blogai dirba. Tikrai nerekomenduoju.
Atsakyti
Daug esu pirkusi is jūsų parduotuves, daug gavusi prekių ir dovanu. Tikrai neturiu nusiskundimų del naudojamu prekiu ar parduotuveje dirbanciu konsultanciu, kurios puikiai atlieka savo darba. Nesu megeja rašyti atsiliepimus blogus, bet si karta esu itin nusivylusi ir pikta del skambucio pasiulymo.
Po keletos uzsakymu, gavau is top shop Viliaus skambuti, kuris labai daug primelavo. Pasiule specialiai man pasiulyma-ciuzini air + select, sake, kad taiko 15proc nuolaida, kad uz 1cnt dar gausiu gruzdintuve, 100naktu bandyma ir 15m garantija, viskas uz 850eur. Ciuzinys 160/200. Kelis kartus klausiau ar cia tikrai jau su nuolaida suma, sake taip, galu gale jau maximum ka pasiule su nuolaida, tai uz 831eur. Susitarem susiskambinti uz keletos valandu, nes norejau pasitarti su vyru. Bet iejus i dormeo internetine svetaine pamaciau, kad pilna ciuzinio kaina yra 850 eur, vien su 5proc korteles nuolaida yra 807eur ir vyksta akcija, kad perkant dar 2 dormeo prekes gauni 15proc nuolaida, 15m garantija yra, 100 d. isbandymas taip pat yra. Kitaip tariant skambindamas meluoja, kad taiko nuolaida ir kitus privalumus, sakydamas, kad jie papildomai kainuoja ir tik telefonu jie yra suteikiami. Labiausiai pasipiktinusi esu, kad visa laika sake, jog jaina yra jau su nuolaida, nors is tikruju jokios nuolaidos nebuvo. Nu negalima sitaip meluot zmonems...
Mano tevai, seneliai, uosviai, draugai apsipirkinejo telefonu, tai visiems pasakiau daugiau niekada neklausyt jusu pasaku, o viska tikrintis intetnete, jei sitaip toliau meluosit, prarasite daug klientu, galima akcentuot naudas, bet nemeluokit apie sumas ir nuolaidas, kuriu netaikote, labai nepagarbus elgesys su klientu, vertetu susimastyti.
Atsakyti
Rita 2021-04-23 15:52:36
Visada perku tik Dormeo ir delimano prekes. Jokių priekaištų neturiu. Tik konsultantai atsibosta, galėtų nesksmbineti kas mėnesį, ne miške gyvenu, žinau kur pirkti keptuves. Kaip atsikratyti skambučių? Nes blokuoju blokuoju, o jie vis skambina skambina.
Parasykit jiems, kad ištrintų jūsų numerį iš sistemos. Tada nebeskambins. O tą laišką išsisaugokite ir jei skambins, turėsite įrodymą.
Atsakyti
Ačiū tamsiaplaukei panelei, dirbančiai TopShop, P. Lukščio g.23, Vilniuje už malonų aptarnavimą!
Atsakyti
Visada perku tik Dormeo ir delimano prekes. Jokių priekaištų neturiu. Tik konsultantai atsibosta, galėtų nesksmbineti kas mėnesį, ne miške gyvenu, žinau kur pirkti keptuves. Kaip atsikratyti skambučių? Nes blokuoju blokuoju, o jie vis skambina skambina.
Atsakyti
Kovo 26 diena internetu užsisakiau šluotą su atsiėmimu parduotuvėje esančioje megoje, bet deje, iki šiol šluotos negavau. Pinigus nuskaičiavo, bet jokio užsakymo numerio nearsiuntė, nežinau net kam pasiskųsti. Skambinau į megos skyrių, man buvo paaiškinta, kad šluotų neturi ir neaišku kada turės, jei negaliu laukti, galiu atšaukti užsakymą, bet kaip jį atšaukti, jei neturiu užsakymo numerio. Labai nusivyliau, ir tikrai niekam nerekomenduoju su šią įmone prasidėti
Atsakyti
Ryo Panevėžyje, konsultančiu kultūra lygį 0.
Pasibaisejau.
Atsakyti
Susigundžiau ASANA 2 už 1 kainą akcija. Man užsisakant balandžio 11 dieną buvo nurodyta pristatymas 2-5 d. d. iki šiol nieko negavau, spalvos ruda ir pilka. Kolegė užsisakė pilkus 12 dieną, prekes gavo 16 d. Šiandien paskambinau ir man sako kad neturi pilkos spalvos, o pasakius, kad kolegė gavo pilką, paskui jau kad ir rudos nėra. Kol nepradėjau pati ieškoti, niekas ir nesiruošė informuoti, kad gali užtrukti.
Atsakyti
Eglė 2021-04-06 14:38:52
Kovo 26d užsakiau šluotą internetu su atsiėmimu parduotuvėje, pinigai sumokėti, bet negavau jokios informacijos apie užsakymo vykdimą, užsakymo numerio. Nežinau ką daryti, prekės neturiu ir pinigų neturiu
tai skambinkit pati į atsiemimo punkto parduotuvę. man mergina gražiai paaiškino jog prekės šiuo metų nėra ir kad reikia palaukti. niekam nereikia jūsų pinigų. jeigu prekės nebera tai būtinai skambina ir susitaria arba grąžina pinigus arba keičia į kitą prekę
Atsakyti
Keista įmonė, jei įsigijai prekę, bet tau netiko tai keisti negali nes pažeista pakuotė. O kaip nepažeidus ta preke apžiūrėti. Žodžiu nesąmones kalba ir tiek. Tiesiog noriu kitus informuoti, kad grąžinimas negalimas.
Atsakyti
Istorija tokia, močiutė užsisakė masažuoklį, bet niekas nepasakė, kad su širdies stimuliatoriumi negalima, pasinaudojus vieną kartą vienintelį pasidarė blogą, na gerai tarkim pačių klaida, kad nepasiklausėm ar galima, bet grąžinom sakė grąžins pinigus, jau balandis, o nei pinigų nieko, buvo skambinta kiek kartų sakė atsiųs prekę atgal, nes buvo naudota (neesmė, kad tik vieną kartą), žodžiu kas savaitę skambinam ir sako, kad kitą savaitę pristatys, tai va toks žaidimas nuo vasario mėnesio iki balandžio ir dar nežinia kiek tęsis..., šlykščiausia tai, kad kaip jie kalba du senu žmogumi, šiandien pati paėmiau telefoną, kalbėjau, akiplėšiškumui nėra ribų, esmė ta, kai pinigus gauna daugiau jokio svarbaus dalyko kaip darbo etika nėra. Gėda!
Atsakyti
Kovo 26d užsakiau šluotą internetu su atsiėmimu parduotuvėje, pinigai sumokėti, bet negavau jokios informacijos apie užsakymo vykdimą, užsakymo numerio. Nežinau ką daryti, prekės neturiu ir pinigų neturiu

Taip pat rekomenduojame

VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShop

Adresas: Trakų g. 3, LT-01132 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Laisvės pr. 75, LT-06144 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Pirmoji e-parduotuvė „Pigu.lt“ atidaryta 2008 m., 2011 m. veikla išplėsta Latvijoje įsigijus e-parduotuvę „220.lv“, Estijoje - 2013 m., įsigijus e-parduotuvę „dlb.ee“ (dabar žinoma kaip „kaup24.ee“). 2021 m. „Pigu“ susijungė su Suomijos e-prekybos milžine „Hobby Hall“ ir...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Mūsų pačių kraujyje slypintis sveikatos šaltinis
Mūsų pačių kraujyje slypintis sveikatos šaltinis
Ilgą laiką medicinoje naudota trombocitais papildyta plazma (PRP) buvo vienintelis trombocitų kilmės produktas, skirtas audiniams gydyti. 2013 m. prancūzų profesorius anesteziologijos gydytojas ir...
Papildomos lengvatos darbuotojams derinti šeiminius ir darbo įsipareigojimus – ką turėtų žinoti darbdaviai ir darbuotojai arba - kas keičiasi?
Papildomos lengvatos darbuotojams derinti šeiminius ir darbo įsipareigojimus – ką turėtų žinoti darbdaviai ir darbuotojai arba - kas keičiasi? 07-05 01:17
2022 m. birželio 28 d. Seimas pritarė Darbo kodekso bei Ligos ir motinystės socialinio draudimo įstatymo pakeitimų paketui, kuriuo kartu įgyvendinant Europos Parlamento ir Tarybos direktyvų dėl...
Lietuviai Škotijoje semiasi patirties būsimiems vėjo elektrinių jūroje projektams
Lietuviai Škotijoje semiasi patirties būsimiems vėjo elektrinių jūroje projektams 07-05 01:06
Kitąmet Lietuvoje bus skelbiamas didžiausias jos istorijoje vėjo energetikos projekto konkursas – Baltijos jūroje netoli Palangos planuojamo statyti 700 MW vėjo parko. Šiame konkurse dalyvaus ir...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kokiu kuru varomas Jūsų automobilis?

Akcijų kainos

Starbucks 79,26 +3,76%
Amazon.com 109,56 +3,15%
eBay 42,89 +2,93%
McDonald's 252,96 +2,46%
Western Digital 43,42 -3,15%
Texas Instruments 148,54 -3,33%
NVIDIA 145,23 -4,20%
Xerox 14,12 -4,92%

Žaliavų kainos pasaulyje

Kava 5,74 -1,88%
Ryžiai 464,00 +7,66%
Vištiena 3,70 +0,82%
Sidabras 21,91 -10,75%
Jautiena 6,08 -0,82%
Nafta 109,78 -1,77%
Benzinas 3,83 +20,06%
Apelsinai 0,92 +1,10%