VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Studio Moderna, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Studio Moderna

Atsiliepimai apie Studio Moderna, UAB

Top Shop

Varle.lt Prisijunk prie Varle.lt Marketplace ir gauk net 10 000 €*
Parašyk savo nuomonę apie Studio Moderna, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
apgauto kliento atstovas
2021-05-28 20:44:00 IP 2e7r3u4u
Atsakyti
Sukčių kontora, viliojanti pinigus iš senolių (apgaulės būdu).
Atsakyti
Mano nuomone, klientų aptarnavimas yra vienas svarbiausių aspektų, siekiant aukštos įmonės reputacijos. Labai gaila, tačiau šiai įmonei rekomenduočiau daugiau investuoti į klientų aptarnavimo skyrių/call centrą, nes susidariau labai neigiamą nuomonę.

Paskambino jauna mergaitė pasveikinti su kliento diena, pasiūlyti tam tikras nuolaidas/dovanėles ir t.t. Na galvoju ok, paklausysiu. Nuo kada į nepažįstamą žmogų kreipiatės TU?? Nei man ji draugė, nei kas. Aš jai mandagiai atsakinėju į klausmus, į ją kreipiuosi JŪS. Ji man atgal TU, paskui JŪS, paskui vėl TU :)

gal negailėkit pinigėlių apmokymams call centre :))))
Atsakyti
Konsultantas paskambino pasiūlė prekę, kuri man patiko ir užsikabinau. Ją turėjau dovanoti savo mamai jubiliejaus proga (tai buvo kojų masažuoklis). Pažadėjo pristatyti per 4 dienas. Po 6 dienų teiraujuosi, sako pas mus inventorizacija, teks plaukti dar kelias dienas. Po savaitės teiraujuosi, ieško, randa užsakymą, vėl žada atvežti, aš kaip kvailė tikiu jais ir laukiu. Tai va prekės jau kaip mėnesis nėra. Jokio skambučio negaunu. Labai blogai dirba. Tikrai nerekomenduoju.
Atsakyti
Daug esu pirkusi is jūsų parduotuves, daug gavusi prekių ir dovanu. Tikrai neturiu nusiskundimų del naudojamu prekiu ar parduotuveje dirbanciu konsultanciu, kurios puikiai atlieka savo darba. Nesu megeja rašyti atsiliepimus blogus, bet si karta esu itin nusivylusi ir pikta del skambucio pasiulymo.
Po keletos uzsakymu, gavau is top shop Viliaus skambuti, kuris labai daug primelavo. Pasiule specialiai man pasiulyma-ciuzini air + select, sake, kad taiko 15proc nuolaida, kad uz 1cnt dar gausiu gruzdintuve, 100naktu bandyma ir 15m garantija, viskas uz 850eur. Ciuzinys 160/200. Kelis kartus klausiau ar cia tikrai jau su nuolaida suma, sake taip, galu gale jau maximum ka pasiule su nuolaida, tai uz 831eur. Susitarem susiskambinti uz keletos valandu, nes norejau pasitarti su vyru. Bet iejus i dormeo internetine svetaine pamaciau, kad pilna ciuzinio kaina yra 850 eur, vien su 5proc korteles nuolaida yra 807eur ir vyksta akcija, kad perkant dar 2 dormeo prekes gauni 15proc nuolaida, 15m garantija yra, 100 d. isbandymas taip pat yra. Kitaip tariant skambindamas meluoja, kad taiko nuolaida ir kitus privalumus, sakydamas, kad jie papildomai kainuoja ir tik telefonu jie yra suteikiami. Labiausiai pasipiktinusi esu, kad visa laika sake, jog jaina yra jau su nuolaida, nors is tikruju jokios nuolaidos nebuvo. Nu negalima sitaip meluot zmonems...
Mano tevai, seneliai, uosviai, draugai apsipirkinejo telefonu, tai visiems pasakiau daugiau niekada neklausyt jusu pasaku, o viska tikrintis intetnete, jei sitaip toliau meluosit, prarasite daug klientu, galima akcentuot naudas, bet nemeluokit apie sumas ir nuolaidas, kuriu netaikote, labai nepagarbus elgesys su klientu, vertetu susimastyti.
Atsakyti
Rita 2021-04-23 15:52:36
Visada perku tik Dormeo ir delimano prekes. Jokių priekaištų neturiu. Tik konsultantai atsibosta, galėtų nesksmbineti kas mėnesį, ne miške gyvenu, žinau kur pirkti keptuves. Kaip atsikratyti skambučių? Nes blokuoju blokuoju, o jie vis skambina skambina.
Parasykit jiems, kad ištrintų jūsų numerį iš sistemos. Tada nebeskambins. O tą laišką išsisaugokite ir jei skambins, turėsite įrodymą.
Atsakyti
Ačiū tamsiaplaukei panelei, dirbančiai TopShop, P. Lukščio g.23, Vilniuje už malonų aptarnavimą!
Atsakyti
Visada perku tik Dormeo ir delimano prekes. Jokių priekaištų neturiu. Tik konsultantai atsibosta, galėtų nesksmbineti kas mėnesį, ne miške gyvenu, žinau kur pirkti keptuves. Kaip atsikratyti skambučių? Nes blokuoju blokuoju, o jie vis skambina skambina.
Atsakyti
Kovo 26 diena internetu užsisakiau šluotą su atsiėmimu parduotuvėje esančioje megoje, bet deje, iki šiol šluotos negavau. Pinigus nuskaičiavo, bet jokio užsakymo numerio nearsiuntė, nežinau net kam pasiskųsti. Skambinau į megos skyrių, man buvo paaiškinta, kad šluotų neturi ir neaišku kada turės, jei negaliu laukti, galiu atšaukti užsakymą, bet kaip jį atšaukti, jei neturiu užsakymo numerio. Labai nusivyliau, ir tikrai niekam nerekomenduoju su šią įmone prasidėti
Atsakyti
Ryo Panevėžyje, konsultančiu kultūra lygį 0.
Pasibaisejau.
Atsakyti
Susigundžiau ASANA 2 už 1 kainą akcija. Man užsisakant balandžio 11 dieną buvo nurodyta pristatymas 2-5 d. d. iki šiol nieko negavau, spalvos ruda ir pilka. Kolegė užsisakė pilkus 12 dieną, prekes gavo 16 d. Šiandien paskambinau ir man sako kad neturi pilkos spalvos, o pasakius, kad kolegė gavo pilką, paskui jau kad ir rudos nėra. Kol nepradėjau pati ieškoti, niekas ir nesiruošė informuoti, kad gali užtrukti.
Atsakyti
Eglė 2021-04-06 14:38:52
Kovo 26d užsakiau šluotą internetu su atsiėmimu parduotuvėje, pinigai sumokėti, bet negavau jokios informacijos apie užsakymo vykdimą, užsakymo numerio. Nežinau ką daryti, prekės neturiu ir pinigų neturiu
tai skambinkit pati į atsiemimo punkto parduotuvę. man mergina gražiai paaiškino jog prekės šiuo metų nėra ir kad reikia palaukti. niekam nereikia jūsų pinigų. jeigu prekės nebera tai būtinai skambina ir susitaria arba grąžina pinigus arba keičia į kitą prekę
Atsakyti
Keista įmonė, jei įsigijai prekę, bet tau netiko tai keisti negali nes pažeista pakuotė. O kaip nepažeidus ta preke apžiūrėti. Žodžiu nesąmones kalba ir tiek. Tiesiog noriu kitus informuoti, kad grąžinimas negalimas.
Atsakyti
Istorija tokia, močiutė užsisakė masažuoklį, bet niekas nepasakė, kad su širdies stimuliatoriumi negalima, pasinaudojus vieną kartą vienintelį pasidarė blogą, na gerai tarkim pačių klaida, kad nepasiklausėm ar galima, bet grąžinom sakė grąžins pinigus, jau balandis, o nei pinigų nieko, buvo skambinta kiek kartų sakė atsiųs prekę atgal, nes buvo naudota (neesmė, kad tik vieną kartą), žodžiu kas savaitę skambinam ir sako, kad kitą savaitę pristatys, tai va toks žaidimas nuo vasario mėnesio iki balandžio ir dar nežinia kiek tęsis..., šlykščiausia tai, kad kaip jie kalba du senu žmogumi, šiandien pati paėmiau telefoną, kalbėjau, akiplėšiškumui nėra ribų, esmė ta, kai pinigus gauna daugiau jokio svarbaus dalyko kaip darbo etika nėra. Gėda!
Atsakyti
Kovo 26d užsakiau šluotą internetu su atsiėmimu parduotuvėje, pinigai sumokėti, bet negavau jokios informacijos apie užsakymo vykdimą, užsakymo numerio. Nežinau ką daryti, prekės neturiu ir pinigų neturiu
Atsakyti
https://www.imones.lt/studio-moderna.../atsiliepimai-skundai#

Čia taip pat skundai šią įmone. Pasirodo ši įmonė jau daug metų teikia nekokybiškas paslaugas ir aptarnavimą.
Atsakyti
Agnė 2021-03-31 15:27:24
Pas mus ta pati situacija. Niekada gyvenime šitais sukčiais nepasitikėkite!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Patarimas: mes parašėme (tik rašant galima išsisaugoti jų patvirtinamus ir tekstus), kad būtų panaikinta senolės paskyra ir visi klubo duomenys. Jei jie dar skambins kreipsimės į institucijas kurios puikiai susitvarko su įkyruoliais, tuo labiau, kad esame išsisaugoję jų pokalbius.
Atsakyti
Agne, mes jai atsikratėme, kai panaikinome senelės visus duomenis ir visas klubo korteles. Tiesiog paskambinome ir liepėme viską išnaikinti, kad daugiau jie negalėtų susisiekti.
Atsakyti
FIRMA, KURI BIJO NEIGIAMŲ ATSILIEPIMŲ IR JUOS IGNORUOJA, JAU IŠ KARTO AIŠKU, KAD BIJO SVEIKOS KONKURENCIJOS, NEVERTA JOKIOS PAGARBOS.
Ir tai tikrai pasitvirtino, perskaičiau komentarus ir nesuprantu ką veikia vartotojų institucijos, kodėl nereaguoja į skundus. Man pačiai teko gauti senos anytos dovaną (pagal komentarus, suprantama, kad įmonė orientuojasi į pačią pažeidžiamiausią sluoksnį, mūsų senolius, jaunas žmogus juos su žeme sulygintų, o senoliai garbaus amžiaus, jie nemoka naudotis kompiuteriais, prisiskambinti ir negali vienas košmaras), dovana: garinė Rovus šluota ir dar kažkokie niekam netinkantys antgaliai už kosminę sumą. Pasirodo tiems antgaliams dar vieno aparato reikia. Šluota, juokinga kosmine sumą, laidas net pusės kambario nesiekia, vanduo išgaruoja akimirksniu, kol išvalai pusę kambario, pili kelis kartus vandenį. Prailginus šluotos kotą, sulenda atgal neįmanoma jos net užfiksuoti. Vienu žodžiu šluota išsigyta už kosminę kainą beveik 70 eurų (jos vertė 15 eurų) ir vargšės moteriškės skurdžios pensijos finansinį nuskausminimą, visiškas siaubas, norisi verkti. Norėjo moteriškė marčią nudžiuginti, o gavosi atvirkščiai, apie grąžinimą, jau nekomentuosiu, nes viskas vyksta pagal nurodytą ir aprašytą kitų žmonių scenarijų. Niekas jokių pinigų negrąžina, vadybininkai skambina po dešimt kartų per savaitę ir už tą pinigų sumą bruka kitas nevertingas prekes ir dar to neužtenka, jums net nežinant bus atsiųstas kurjeris su preke, norite ar nenorite turite imti, tada jūs ją gražinate ir vėl užburtas ratas.
Rašau norėdama perspėti saugokite savo senyvus artimuosius nes jie prie televizorių praleidžia visą dieną, o reklamos šitos įmonės ištisai rodomos, pasakykite savo artimiesiems KAD GEROMS PREKĖMS REKLAMOS NEREIKIA. Linkiu iš visos širdies, manau kad dauguma jums bankroto, jūs neverti esate gyvuoti šioje rinkoje, esate absoliutūs a*******i, nekalbu apie jūsų vadybininkų arogantiškumo, jiems tikrai reiktų išmokti bendrauti.
Atsakyti
Agnė 2021-03-31 15:45:51
Mano senelei buvo įsiūlyta visiškai nevalanti šluota už ~60Eur., ką jau kalbėti, kad dar pridėtas papildomas priedas už 10 eur, kuris visai ne iš tos serijos. Šluota visai jokios kokybės neturi: laidas trumpas, pati šluota ale garint turi, o nieko panašaus nedaro. Su piktumais išsireikalavom, kad atiduotų pinigus už papildomai pridėtą netinkamą priedą. Prekę paėmė, pinigų negrąžina, bet kas dieną skambina senelei ir ją terorizuoja, kad už tuos pinigus gali kitas prekes pasiūlyti. Ji pasakė, kad neskambintų, o jie jos nepalieka ramybėje. Vakar pas ją atvažiavo kurjeris su kažkokia preke, kurios ji neužsisakė. Nors parašyta, kad prekes galima gražinti per 30 dienų, jie jų nepriima, nes prekės būna išpakuotos. Šita įmonė pažeidžia žmogaus teises ir duomenų apsaugą. Kaip galima senus žmones apgaudinėti ir iš jų reketuoti pinigus. ATSARGIAI-NEPASITIKĖKITE šita įmone.
Aš taip pat nukentėjau nuo ju susivienikime ir iškelkime viska i viešuma.
Atsakyti
Mano senelei buvo įsiūlyta visiškai nevalanti šluota už ~60Eur., ką jau kalbėti, kad dar pridėtas papildomas priedas už 10 eur, kuris visai ne iš tos serijos. Šluota visai jokios kokybės neturi: laidas trumpas, pati šluota ale garint turi, o nieko panašaus nedaro. Su piktumais išsireikalavom, kad atiduotų pinigus už papildomai pridėtą netinkamą priedą. Prekę paėmė, pinigų negrąžina, bet kas dieną skambina senelei ir ją terorizuoja, kad už tuos pinigus gali kitas prekes pasiūlyti. Ji pasakė, kad neskambintų, o jie jos nepalieka ramybėje. Vakar pas ją atvažiavo kurjeris su kažkokia preke, kurios ji neužsisakė. Nors parašyta, kad prekes galima gražinti per 30 dienų, jie jų nepriima, nes prekės būna išpakuotos. Šita įmonė pažeidžia žmogaus teises ir duomenų apsaugą. Kaip galima senus žmones apgaudinėti ir iš jų reketuoti pinigus. ATSARGIAI-NEPASITIKĖKITE šita įmone.
Atsakyti
Irma 2020-04-20 23:19:05
Teroristai ne firma, neatsikabina nuo mano mociutes, grynai reketuoja, ta liepe neskambinti o tie visvien veza prekias, o ta neturi kur detis ir priima. Moteriske labai senyvo amziaus jau nelabai orentuojasi ji galvoja kad cia jei dovanu atveza, taip traukia is jos pinigus. O kai paskambinau i bjura tai konsultantes oragancija auksciau visko... Mociutei isiulytas kombainas nors norejo tik mesmales, masazuoklis, nors yra po insulto jei tokiu aparatu net naudotis negalima, siurblys su kuriuo net isiurbt neina nes pritraukia prie grindu net neina atplėšti, vakar atveze kaldru pagalviu atseit dovana antras rinkinys, siandien paziurejau kainas tai per pus pigiau dormeo... Melagiu šaika pelnosi is pazeidziamu zmoniu
Pas mus ta pati situacija. Niekada gyvenime šitais sukčiais nepasitikėkite!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Atsakyti
Pirkau antklode, po kiek dienu skambina ju chalturscikas ir sako laimejot ir siurbliu, ir visko, bet po to paaiskejo, kad laimejau tik nuolaida, nors su club5 dar pigiau, nei jis ten siulo, apgailetina imone.
Atsakyti
Nerekomenduoju naudotis šios kompanijos paslaugomis ypač internetine prekyba. Vasario 11 d buvo užsakytos prekes ir apmokėtos internetu įmonė įstengė pilnai įvykdyti visą užsakymą tai yra pristatyti prekes tik kovo 17 d. (tai yra praėjus visiem teminam nors užsakant prekes nebuvo jokių pastabų kad ko nors nėra sandėlyje) iš įmonės visą šį laiką nebuvo jokio kontakto jokios komunikacijos tik paskambinus jų telefonu buvo pučiama migla į akis kad viskas gerai galų gale kai buvo gautas užsakymas paaiškėjo kad vietoj rudos spalvos užsakytos prekes buvo įdėta pilkos spalvos preke atseit rudos neturi nors apie tai patys nesiteikė pranešti per visą laiką. Jei nesugebat dirbti internetinės prekybos būdu tai nedirbkit bet klientų neapgaudinėkit. a*******i.
Atsakyti
Pirkom robota siurbli vyras norejo palwngvint man namu tvarkyma, bet labai nepatiko nesiorentavo aplinkoj nerasdavo stoteles pakrovimo neisvalydavo kai kur nepatenkino lukesciu musu tada grazinom per 14 dienu bet jau gan ilgas laikas neatgaunam pinigu ir taip ne tokios prekes kaip buvo anksciau kokybes atzvilgiu ir pns.
Atsakyti
Preke uzsakyta jau menesio pradzioje sumoketa internetu, buvo atvesta ta pati preke kazkodel du kart mano vardu ir uz viena turejau sumoketi per nauja pinigus aisku to nepadariau o uz kuria sumokejus taip iki dabar negaunu aiskina, kad pas kurjerius nors pristatymas per 6 darbo dienas... Zodziu mielo Studio Moderna keiskit kurjeriu tarnyba nes atsiprasau uz isireiskima sita gadina visa reputacija jums ir jusu kai kurie kolsuntatai yra MELSGIAI!!!!
Atsakyti
Dėl prekių nieko negaliu sakyti, neturėjau jokių problemų betbuvau pr8versya sumokėti už siuntimą, kuris buvo nemokamas. Du kartus skambinau ir man sakė 8šsiaiškins ir susisieks. Bet tuo ir baigėsi, pinigai nėra dideli, bet pasitikėjimas dingo ir jau nebenoriu nieko iš ten pirkti. Vadinasi jie paslaugus iki kol įsiūlo prekę. Dar laukiu keptuvės, kurios jie tuo metu neturėjo sandelyje ir sakė atsiūs nemokomai. Įdomu kuo baigsis.
Atsakyti
Rašau savo senelių vardu, kurie priklauso Club5 nariams ir dažnai pirkdavo šios įmonės prekes. Daugiau NIEKADA iš jų nieko nepirksim... Prieš pastarasias Kalėdas konsultantai paskambino mano seneliams ir įsiūlė naujus kombainus, kuriuos seneliai planavo padovanoti anūkams. Kaip senyvo amžiaus žmonės, naivūs ir patiklūs, jie atsiųstų dėžių nepatikrino. O tiesiai padovanojo kitiems. O dėžių viduje buvo visai ne tai, ko jie tikėjosi - kažkokie daugiafunkciniai puodai. Be to, sąskaitoje faktūroje prie kiekvienos prekės įtraukta pratęsta 3m. garantija, išbandymo garantija, papildomas terminis puodas... Ir šie priedai papildomai kainuoja tiek pat, kiek pati prekė. Žinoma, klientas turėtų žinoti ką perka ir dėl ko susitaria, bet šitaip pasinaudoti senyvo amžiaus žmonių prasta klausa, sulėtėjusiu mąstymu, neišmanimu, naivumu ir pasitikėjimui... Man trūksta žodžių. Ir tai ne pabaiga. Kai dovanos buvo įteiktos ir buvo pastebėta, kad yra nupirktos ne tos prekės, įmonė nesutiko prekių nei priimti atgal, nei pakeisti kitomis. Nes jau buvo praėjęs 2 savaičių terminas. Tad, nepaisant ilgametės narystės ir lojalumo, jie nesutiko bent kiek pataisyti susidarusios nemalonios situacijos. Jei galėčiau, pažymėčiau 0 balų iš 10.
Atsakyti
Jau antrą kartą ta pati situacija - prie prekės reklamuojamas nemokamas pristatymas, tačiau tuo metu, kai jau pasijungi į savo banką, kaina padidėja- tada sužinai, kad mokėsi ir už pristatymą. Pirmąkart dar tikėjausi, kad pati neapsižiūrėjau, dabar matau, kad čia sistema.
Primenu, kad melaginga reklama baudžiama. Išsisaugojau šią reklamą, gal pradėsime nuo vartotojų teisių.
Atsakyti
noriu ir aš palikti komentarą apie pirktas prekes. Daug kartų pirkau prekes ir likau jomis patenkinta. Šį kartą įvyko kitaip. Užsisakiau internetu virtuvinį kombainą, o po kelių savaičių paskambino ir prikalbino įsigyti čiužinį. Užsisakiau, virtuvinį kombainą ir čiužinį užsisakiau lizingu. Po kokios savaitės pasidomėjau kada gausiu virtuvinį kombainą pasakė konkrečią dieną, tą dieną paskambinau paklausti ar tikrai bus. Konsultantė peržiūrėjo mano užsakymą ir virtuvinio kombaino nebeliko, nes čiužinį užsisakiau taip pat lizingu ir jis buvo sandėlyje tai ir išsiuntė. Tipo trūksta darbo užmokesčio lizingui, tai klausimas nuo kada turint darbo užmokestį beveik 500 Eur" į rankas" negalima įsigyti lizingo mėnesiui už 100 Eur? O svarbiausia tai niekas net nepaskambino ir nepasakė, kad virtuvinio kombaino negausiu! Tai yra blogiausia, kad neinformuoja klientų ir labai dėl to apmaudu. Dabar jau klausimas išspręstas konsultantė buvo puiki tik sistema veikia netinkamai.
Atsakyti
Vienitelė firma, kuri sugebėjo sugadinti šventinę nuotaiką ir palikti senelį be dovanos.
Po 5 dienų nuo užsakymo pranešė, kad prekės nėra. Užsakymas buvo priimtas, pinigus jie gavo.Penkiu dienu bėgije turėjo pristatyti.O prekės, kuri būvo skirta dovanai -NĖRA !!!
Atsakyti
Pirkom fresh prima 2 čiužinį negaliu atsidžiaugti geresnio čiuźinio nesu turėjusi esu labai patenkinta atitiko visus lūkesčius gera kokybė ir kaina ačiū jūsu komandai
Atsakyti
Teroristu imone ir neatsakingu zmoniu imone. Terorizuoja ir psichologiskai atakuoja senyvus zmones, protu nesuvokiama kaip sazine leidzia. Sita imonr galiausiai bus paduota i teisma ir uzdaryta.
Atsakyti
Pirkome Nutribullet trintuvą. Po kiek laiko sudilo dažniausiai naudojamo dvigubo peiliuko tarpinės ir per jį ėmė bėgti vanduo, plakant kokteilius. Peiliukas laikė visai neblogai, net kelis metus, nors ir retai buvo naudojamas. Paskambinau į parduotuvę ir paklausiau ar būtų galima nusipirkti naują, nes internete neradau. Man paaiškino kad atskirai jie peiliukų neparduoda, reikia pirkti kartu su 2 indais! Pabandžiau kreiptis į įmonės centrinį biurą, bet ten gavau tą patį atsakymą. Supratau šios firmos politiką: reikia 1 daikto, pirk dar 2 nereikalingus... Iš tokių niekam nerekomenduoju nieko pirkti.
Paskaičiau lankytojų komentarus, plaukai šiaušiasi. Supratau kad mano problema tik smulkmena lyginant su kitų klientų, kurie patiria didžiulius nuostolius pirkdami iš šios apsukrios firmos. Bet dideli blogi dalykai prasideda nuo smulkmenų!
Atsakyti
Užsisakiau antčiužinį, norėjau artimam žmogui padovanoti jubiliejaus proga.Žadėjo pristatyti per 2-3 savaites. Kai po trijų savaičių paskambinau ir pasakiau, kad nesulaukiu prekių, pareiškė, kad prekės bus pristatytos dar po 2, 5 savaitės.Užsisakius prekes ir sumokėjus pinigus jokios informacijos apie užsakymo priėmimą negavau. Nepirkit iš jų nieko, a******ų kompanija.
Atsakyti
Nusipirkus čiužinį dormeo imemory silver ant kurio viršutinės dalies žymėjimas suteikiantis galimybę skalbti net 60 laipsnių temperatūroje. Išskalbus vieną kartą, esantis porolonas sukrito, suplyšo, taip pat suplyšo ir medžiaga esanti vidinėje dalyje. Čiužiniui duotas 10 metų garantinis tik porolonui, viršutinei daliai garantija 1 metai. Susidėvėjo, suplyšo ar šiaip norint pasikeisti viršutinę dalį jų, paskambinus pasakė, kad atskirai neprekiauja, gamintojo kontakto, kad užsisakyti neduoda. Realus garantinis terminas būtų čiužiniui 1 metai. Tai yra visiškas apgaudinėjimas. Šia kontora ir jos gaminiais daugiau nesinaudosiu ir patarsiu kitiems. Perkant ypač čiužinį už pusę tūkstančio eurų pagalvokite ar kitą pirksite po metų.
Atsakyti
Užsakius prekę jokio laiško neatsiunčia, paskambinus paklausti, sako, jog viskas gerai, prekė ruošiama. Tuo metu buvo akcija, kad antklodė dovanų, jos nebuvo prie mano siuntinio. Paskambinau vėl, sako gali būti mano klaida, kad nepažymėjau. Galbūt, visą vakarą sistema strigo, vos pateikiau užsakymą. Jeigu būčiau gavus laišką, būčiau pamačiusi, kad dovanos nepridėjau. Tačiau laiško negavau. Taip pat man žadėjo pasidomėti ir perskambinti. Deja, jokio skambučio.
Atsakyti
Dėl prekių grąžinimo. Nors skelbiasi, kad yra 14 dienų grąžinimo garantija, tačiau niekada prekių nepriima. Aiškina, kad čia ne tik jų politika, tačiau niekur negalima grąžinti prekių (absurdas). O paprieštaravus teigia, kad priklauso nuo pardavėjos ar prekę atgal priims ar ne (tik Dievulis žino kaip bus). Žodžiu išmokyti gražiai kalbėti ir įtikinėti. Žmogus tiesos niekada nepasieksi ar skambini, ar rašai, ar nuvažiuoji jiems tas pats. Žodžiu prieš pirkdami tikrai pagalvokite ar tos prekės Jums tikrai reikia, nes atgal nepriims. Nerekomenduoju pirkti iš šios įmonės.
Atsakyti
Balandžio mėnesį Panoramoje pirkau Dormeo pagalvę ir pardavėja patikino kad pagalvė tikrai ilgą laiką neišsigulės ir išlaikys savo formą. Nepraėjus nei pusei metų pagalvė išsigulėjo ir pasiadrė nebepatogu miegoti ir pradėjo skaudėti kaklą.
Kiek kreipiausi el. paštu į Dormeo info centrą, niekas neatsakė. Vėliau kreipiausi per live chat'ą jų svetainėje. Išklausinėjo kaip pagalvę prižiūrėjau galiausiai pasakė "GARANTIJOS PAGALVĖMS NETAIKOMOS". Visiška nesamonė! Aiškina kad pagalvė kokybiška, parduoda ir po to paaiškėjus nesileidžia į jokius kompromisus.
Daugiau niekada nepirksiu čia jokių prekių ir niekam nerekomenduoju
Atsakyti
2020.09.27 Klaipėdos Akropolyje pas konsultantę paklausėme, ar turi True evolution 16 cm pagalvę. Norėjome dviejų, nes reikėjo dovanai. Konsultantė sakė neturi, o paprašius pažiūrėti likučius kitose parduotuvėse, sakė, kad to padaryti negali. Tą pačią dieną nuvažiavome į Banginyje esančią Top Shop parduotuvę. Čia esanti konsultantė likučius pažiūrėjo, sakė vietoje neturi, bet gali užsakyti iš Marijampolės tas dvi pagalves ir galėsim paimti jų parduotuvėje banginyje. Kadangi pagalves turėjom dovanoti 2020.10.03, kelis kartus paklausėm, ar tikrai gausim, nes matėm ir kitur užsakyti internete, kad gautume iki reikiamos datos. Konsultantės tikino, kad tikrai gaus per kelias dienas ir kas 2020.10.03 galėsim gauti jas. Palikom telefono numerį, sakė jei negaus, paskambins. Kadangi skambučio nesulaukėm, ramiai laukėm pagalvių. 2020.10. 02 atvykom paimti pagalvių. Pranešė, kad pagalvių neužsakė, vietoje neturi. Gerai, kad mergina juodu megztuku apžiūrėjo, jog pakeliui esanti parduotuvė šiauliuose turi ir paskambinusi paprašė, jog mums jas atidėtų. Jei ne ta mergina, būtume neturėje gimtadienio dovanos. Labai nusivylėm jūsų įmone, kad pažadėjus užsakyti ir paskambinti nesklandumams iškilus, to nepadarote :)
Atsakyti
Sveiki,
suprantu, kad toks jų darbas - skambinti ir siūlyti, reklamuoti prekes, bet ne tokiu būdu. Visų pirma, siūlomos (specialiai Jums pritaikytos) nuolaidos prekėms, nors užsisakant internetu kainuoja mažiau. Antra, konsultantai nemandagiai elgiasi, net negirdi ką jiems atsako klientas. Be to, kišasi į privatų gyvenimą teigdami, kad "...su tokiu požiūriu į gyvenimą toli nenueisite...", to jau per daug, kad nežinomas man žmogus mokytų gyvenimo.
Atsakyti
Tokio neprofesionalaus aptarnavimo ir abejingumo klientui dar neesu mačiusi. Pati dirbu klientų aptarnavimo srityje, todėl dažniausia bandau suprasti ten dirbančius žmones ir jokių skundų nerašau, bet čia jau buvo virš visko. Užsisakėme antčiužinį rugpjūčio 9 dieną, tuo metu jokio prierašo, kad prekės sandelyje nėra nebuvo. Taip pat pasiskambinom pasitikslinti ar viskas gerai, nes čiužinio dydis nebuvo tas standartinis, todėl ir tuometinė akcija negaliojo tam čiužiniui, bet dovanų turėjo pridėti keptuvę. Mus patikino, kad jokių bėdų nėra ir čiužinys bus atgabentas kaip ir priklauso (5 d.d). Po savaitės laiko skambina mergaitė atsiprašinėdama, jog nežino, kodėl jos kolegė neįspėjo mūsų ir nepasakė, kad čiužinio truputy teks palaukt. Na mes sutikom, nes pasakė, kad rugpjūčio gale, paskutinę savaitę jau jis bus pristatytas, taip pat pasiūlė dovaną (keptuvę) pristatyti greičiau negu čiužinį, mes sutikom. Po valandėlės skambina ir jau sako, kad kadangi čia dovana, jos negalima atskirti nuo čiužinio. Na gerai, nėra skirtumo mums, palauksim visko kartu. Per tą laiką sugebėjo priskambinėti konsultantai ir grūsti "išskirtinį pasiūlymą tik jums", nors negavom net seno užsakyto. Atėjus mėnesio galui skambinomės patys teirautis kur čiužinys, labai nemaloni konsultantė atsakė, jog savaitės gale jau bus. Na ką gi, atėjo jau ir kita savaitė, rugsėjo pradžia, skambinuosi vėl pasiteirauti, gal jau perduota kurjeriam, tai turėjau labai nemalonų pokalbį, kuriame konsultantė arogantiškai ir atmestinai kalbėjo, pakeltu tonu, nors aš po šitiek laiko vistiek maloniai kalbėjau. "Jūs ką nematėt, kai užsakinėjot kad prekės nebuvo sandelyje", pabrėžiu, kad to nebuvo parašyta ir dar dėl to kalbėjome telefonu pirmą kartą! ir įmonės puslapyje parašyta, jog jei ir prekės nėra sandelyje, ji bus atgabenta per 14 d.d. Tai reziume, jie net savo teisės aktų nustatytos tvarkos nesilaiko. Finale rugsėjo 11 d. tik gavom savo ilgai lauktą čiužinį. Kai teiravomės duoti vadovo ar kitą atsakingą asmenį pakalbėti dėl situacijos, atsakė jog parašykite skundą. Faktas, kad niekas jų neskaito. Atsiprašymą girdėjau tik iš vienos mergaitės, o tokioj situacijoj siūlyčiau grąžinti daly pinigų ar kokią nors dovaną. Džiaugiasi, kad nesikreipėm į vartotojų teises ir kitas institucijas, (visus pokalbius patys įrašinėja), nes palyginus esame supratingi. Tokio mąsto įmonė, reklamuojasi tik per televizorių ir bruka savo produkciją, bet net nesirūpina esamais klientais. Bučiau ir tą garpuodį kurį siūlė nupirkus, bet dabar visiems aplinkui nuoširdžiai linkėsiu ir siūlysiu kuo toliau apeiti šią neprofesionalią ir siaubingą įmonę.
Atsakyti
Mieli žmonės, yra gera patarlė, kuo pavirsi tą ir pritrauksi.. visada reikia pradėti nuo savęs. Ateidami į parduotuvę ir būdami pirkėjo pozicijoje patys dažnai elgiatės arogantiškai, nemandagiai, norit kad visas pasaulis sustotų ir pradėtų šokti aplink jus. O įsijungti į darbuotojo vaidmenį net neketinate. Visa laimė kad yra dar puikių žmonių.. Ir apie šią įmonę galiu palikti tik pačius geriausius atsiliepimus. Joje dirba patys geriausi vadovai, savo srities profesionalai.. joje dirbantys tikrai nėra vergai, tai savo darbą ir jos aplinką vertinantys žmonės. Joje yra harmoninga ir gera aplinka, kurioje įtampą gali patirti nebent iš pikto pirkėjo kuris jau piktas atėjo išleisti pinigus, o atlyginimai kaip sakot, kas nori, tas uždirba geriau už daugumą jūsų čia komentuojančių... Kas liečia prekes, kiekvienas gali išsirinkti, pabandyti ir esant brokui, jei jau taip nutiko, be išlygų.pasikeisti ar grąžinti. Pagarba šiai įmonei ir joje dirbantiems ! Patys geriausi
Atsakyti
prasau nutraukti sb lizingo sutarti, sudaryta 2020-08-11 uz ventiliatoriu Rovus smartair plus, kuri noriu jums grazinti, labai stiprus dvokas, kuris niekaip neisgaruoja ir neimanoma juo naudotis, as imokejau viena imoka lizingui, todel galit grazinti i mano saskaitaLT857300010001138567
Atsakyti
Nerekomenduoju užsisakyti iš šios įmonės. Eina jau antrą savaitė kai nėra jokios informacijos nei apie sumokėtus pinigus, nei apie užsakytas prekes. Užsakant prekės sandėlyje buvo. Ypač šiuo metu daug nuolaidų, tačiau kas iš jų, jeigu reikia "maldauti", kad atsiųstų nupirktas prekės.
Atsakyti
Ši įmonė.... žodžių trūksta. Vadovų kontaktai slepiami, tokia įmonės politika? Slepiami tik dėl to, kad didelė betvarkė pas juos. Vadybininkai kalba kaip automatai, žada, meluoja. Pasiima pinigus ir dingsta, skambini ir vis žada, meluoja - prekė paruošta išsiuntimui, ir taip 2 savaites. Kantrybė baigėsi! Internetinėje parduotuvėje rodo, kad prekė yra, tačiau jos negauni ir vis jie siunčia, jau nejuokinga
Atsakyti
Papuoliau ir aš ant jų. Nei prekių, nei pinigų už užsakymą. Jau savaitę laiko žada juos grąžinti už neivykdytą užsakymą. Pasirodo orą pardavinėja, prekių siūlomų neturi. Perskambinti nesivargina, informacijos nesuteikia. Bendrauta su Egidijumi Žukauskiu.
Atsakyti
Labai nusivyliau aptarnavimu. Uzsisakiau skuota, sumokejau per elektronine bankininkyste, negavau jokios zunutes i i tel. nei i el. pasta kad gautas apmokejimas. Visa savaite skambinejau, rasinejau.... Sake, atves preke informuos sms zinute, neinfornavo. Mazdaug, pats uzsisakei, pats ir rupinkis kada preke pasiimt, ieskok. Aptarnavime nulis kokybes.
Atsakyti
Taip supratau pagal atsiliepimus, geriau cv dėl darbo nesiusti. Jei prekės sud...s, tai ir darbas bus s...,..s. ilgai vergų ieškos už tokius pinigus.
Atsakyti
Nežinau kaip vadinti šią įmonę, kuri psichologiškai atakuoja ir reketuoja pažeidžiamus žmones.Šiek tiek daugiau kaip prieš metus surašiau laišką reikalaujantį atsikabinti nuo mano mamos, kuriai jau 86 metai ir nebesuvokia ką daro. Visi namai užversti krūvomis vienodų prekių, kurių jai visai nereikia. Kažkurį laiką buvo ramu. Viską išmetėm, išdalinom, išvalėm. Tačiau nuvykus po karantino, nustėrau. Vėl kambarys užverstas krūvomis Top Shop prekių. Kokį reikia daryti psichologinį spaudimą, kad žmogus perka net nesuvokdamas ką daro???????? Ar toks reketas nebaudžiamas?
Atsakyti
Užsisakius antčiužinį, prie užsakymo buvo parašytas pristatymo laikas-2-3d.d. Praėjus 5 d.d. pradėjau ieškoti kur mano užsakyta prekė, paskambinus į klientų aptarnavimo liniją, maloni mergina mane informavo, kad mano užsakymas keliauja į mano į parduotuvę ir jį gausiu 05.19/20, tačiau dabar suprantu, kad tas buvo netiesa. 2020 05 20 paskambinus dar kartelį į klientų aptarnavimo liniją 17: 15 val, atsiliepė labai nemaloni, o gal labai pavargus nuo pagalbos teikimo konsultantė, informavo, kad mano užsakymas dar neatvykęs į parduotuvę ir kai jis atvyks gausiu sms (ką pati žinau ir ko neklausiau), pasiteiravus, kada gausiu užsakymą, informavo, kad nežino, primygtinai klausiant kur ir yra mano užsakymas ir kada gausiu, giliai atsiduso ir pasivargino pažiūrėti, informavo, kad prekės į sandėlį atvyks po 13 dienų :D Tai gal reikėtų tokią informaciją pateikti, užsisakant prekes? ar bent jau informuoti klientą, kad užsakymas vėluos? Pasiteiravus konsultantės prisistatyri, ji to nepadarė. Šiaip norėčiau žinoti vardą su kuo taip "maloniai " šnekėjau.. Taip klientai su tokiu bendravimu, informavimu ir aptarnavimu ir prarandami...

Taip pat rekomenduojame

VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShop

Adresas: Trakų g. 3, LT-01132 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; interneto parduotuvės; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

ES užsienio politikos vadovas žada priešintis Rusijai, varžyti ją ir dirbti su ja
ES užsienio politikos vadovas žada priešintis Rusijai, varžyti ją ir dirbti su ja 06-16 17:17
Europos Sąjungos užsienio politikos vadovas Josepas Borrellis trečiadienį išdėstė Bendrijos planą dėl stabilesnių santykių su Rusija kūrimo, bet įspėjo, kad ryšiai su Maskva atrodo blogėsiantys.
Ministrų kabinetas sudarė sąlygas "Mūšos" elektros skirstyklos statybai
Ministrų kabinetas sudarė sąlygas "Mūšos" elektros skirstyklos statybai 06-16 16:52
Baltijos šalims sinchronizuojant elektros tinklus su žemynine Europa, Vyriausybė trečiadienį sudarė sąlygas vieno iš 14 strateginių projektų – skirstyklos "Mūša" – statybai.
NBFC, perėjęs prie hibridinio darbo modelio, tikisi sutaupyti apie 200.000 Eur kasmet
NBFC, perėjęs prie hibridinio darbo modelio, tikisi sutaupyti apie 200.000 Eur kasmet 06-16 16:26
Nacionalinis bendrųjų funkcijų centras (NBFC), centralizuojantis viešojo sektoriaus įstaigų buhalterinės apskaitos ir personalo administravimo funkcijas, nuo liepos 1 d. dirbs taikydamas mišrų...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar investuojate į įmonių akcijas?

Akcijų kainos

Goodyear 18,97 +3,77%
Exxon Mobil 64,33 +3,64%
Humana 424,66 +2,30%
Chevron 110,30 +2,16%
Adobe Systems 548,46 -1,52%
Citigroup 73,82 -1,78%
Macy's 18,44 -1,86%
Nokia 5,29 -2,94%

Žaliavų kainos pasaulyje

Sidabras 27,50 +7,05%
Kava 4,11 +10,48%
Vištiena 2,37 +4,87%
Anglis 107,04 +16,07%
Dyzelis 2,02 +8,60%
Benzinas 2,12 +6,53%
Varis 10161,97 +8,98%
Ryžiai 493,00 -0,40%