VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Studio Moderna, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Studio Moderna

Atsiliepimai apie Studio Moderna, UAB

Top Shop

ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS
Parašyk savo nuomonę apie Studio Moderna, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Jau antrą kartą ta pati situacija - prie prekės reklamuojamas nemokamas pristatymas, tačiau tuo metu, kai jau pasijungi į savo banką, kaina padidėja- tada sužinai, kad mokėsi ir už pristatymą. Pirmąkart dar tikėjausi, kad pati neapsižiūrėjau, dabar matau, kad čia sistema.
Primenu, kad melaginga reklama baudžiama. Išsisaugojau šią reklamą, gal pradėsime nuo vartotojų teisių.
Atsakyti
noriu ir aš palikti komentarą apie pirktas prekes. Daug kartų pirkau prekes ir likau jomis patenkinta. Šį kartą įvyko kitaip. Užsisakiau internetu virtuvinį kombainą, o po kelių savaičių paskambino ir prikalbino įsigyti čiužinį. Užsisakiau, virtuvinį kombainą ir čiužinį užsisakiau lizingu. Po kokios savaitės pasidomėjau kada gausiu virtuvinį kombainą pasakė konkrečią dieną, tą dieną paskambinau paklausti ar tikrai bus. Konsultantė peržiūrėjo mano užsakymą ir virtuvinio kombaino nebeliko, nes čiužinį užsisakiau taip pat lizingu ir jis buvo sandėlyje tai ir išsiuntė. Tipo trūksta darbo užmokesčio lizingui, tai klausimas nuo kada turint darbo užmokestį beveik 500 Eur" į rankas" negalima įsigyti lizingo mėnesiui už 100 Eur? O svarbiausia tai niekas net nepaskambino ir nepasakė, kad virtuvinio kombaino negausiu! Tai yra blogiausia, kad neinformuoja klientų ir labai dėl to apmaudu. Dabar jau klausimas išspręstas konsultantė buvo puiki tik sistema veikia netinkamai.
Atsakyti
Vienitelė firma, kuri sugebėjo sugadinti šventinę nuotaiką ir palikti senelį be dovanos.
Po 5 dienų nuo užsakymo pranešė, kad prekės nėra. Užsakymas buvo priimtas, pinigus jie gavo.Penkiu dienu bėgije turėjo pristatyti.O prekės, kuri būvo skirta dovanai -NĖRA !!!
Atsakyti
Pirkom fresh prima 2 čiužinį negaliu atsidžiaugti geresnio čiuźinio nesu turėjusi esu labai patenkinta atitiko visus lūkesčius gera kokybė ir kaina ačiū jūsu komandai
Atsakyti
Teroristu imone ir neatsakingu zmoniu imone. Terorizuoja ir psichologiskai atakuoja senyvus zmones, protu nesuvokiama kaip sazine leidzia. Sita imonr galiausiai bus paduota i teisma ir uzdaryta.
Atsakyti
Pirkome Nutribullet trintuvą. Po kiek laiko sudilo dažniausiai naudojamo dvigubo peiliuko tarpinės ir per jį ėmė bėgti vanduo, plakant kokteilius. Peiliukas laikė visai neblogai, net kelis metus, nors ir retai buvo naudojamas. Paskambinau į parduotuvę ir paklausiau ar būtų galima nusipirkti naują, nes internete neradau. Man paaiškino kad atskirai jie peiliukų neparduoda, reikia pirkti kartu su 2 indais! Pabandžiau kreiptis į įmonės centrinį biurą, bet ten gavau tą patį atsakymą. Supratau šios firmos politiką: reikia 1 daikto, pirk dar 2 nereikalingus... Iš tokių niekam nerekomenduoju nieko pirkti.
Paskaičiau lankytojų komentarus, plaukai šiaušiasi. Supratau kad mano problema tik smulkmena lyginant su kitų klientų, kurie patiria didžiulius nuostolius pirkdami iš šios apsukrios firmos. Bet dideli blogi dalykai prasideda nuo smulkmenų!
Atsakyti
Užsisakiau antčiužinį, norėjau artimam žmogui padovanoti jubiliejaus proga.Žadėjo pristatyti per 2-3 savaites. Kai po trijų savaičių paskambinau ir pasakiau, kad nesulaukiu prekių, pareiškė, kad prekės bus pristatytos dar po 2, 5 savaitės.Užsisakius prekes ir sumokėjus pinigus jokios informacijos apie užsakymo priėmimą negavau. Nepirkit iš jų nieko, a******ų kompanija.
Atsakyti
Nusipirkus čiužinį dormeo imemory silver ant kurio viršutinės dalies žymėjimas suteikiantis galimybę skalbti net 60 laipsnių temperatūroje. Išskalbus vieną kartą, esantis porolonas sukrito, suplyšo, taip pat suplyšo ir medžiaga esanti vidinėje dalyje. Čiužiniui duotas 10 metų garantinis tik porolonui, viršutinei daliai garantija 1 metai. Susidėvėjo, suplyšo ar šiaip norint pasikeisti viršutinę dalį jų, paskambinus pasakė, kad atskirai neprekiauja, gamintojo kontakto, kad užsisakyti neduoda. Realus garantinis terminas būtų čiužiniui 1 metai. Tai yra visiškas apgaudinėjimas. Šia kontora ir jos gaminiais daugiau nesinaudosiu ir patarsiu kitiems. Perkant ypač čiužinį už pusę tūkstančio eurų pagalvokite ar kitą pirksite po metų.
Atsakyti
Užsakius prekę jokio laiško neatsiunčia, paskambinus paklausti, sako, jog viskas gerai, prekė ruošiama. Tuo metu buvo akcija, kad antklodė dovanų, jos nebuvo prie mano siuntinio. Paskambinau vėl, sako gali būti mano klaida, kad nepažymėjau. Galbūt, visą vakarą sistema strigo, vos pateikiau užsakymą. Jeigu būčiau gavus laišką, būčiau pamačiusi, kad dovanos nepridėjau. Tačiau laiško negavau. Taip pat man žadėjo pasidomėti ir perskambinti. Deja, jokio skambučio.
Atsakyti
Dėl prekių grąžinimo. Nors skelbiasi, kad yra 14 dienų grąžinimo garantija, tačiau niekada prekių nepriima. Aiškina, kad čia ne tik jų politika, tačiau niekur negalima grąžinti prekių (absurdas). O paprieštaravus teigia, kad priklauso nuo pardavėjos ar prekę atgal priims ar ne (tik Dievulis žino kaip bus). Žodžiu išmokyti gražiai kalbėti ir įtikinėti. Žmogus tiesos niekada nepasieksi ar skambini, ar rašai, ar nuvažiuoji jiems tas pats. Žodžiu prieš pirkdami tikrai pagalvokite ar tos prekės Jums tikrai reikia, nes atgal nepriims. Nerekomenduoju pirkti iš šios įmonės.
Atsakyti
Balandžio mėnesį Panoramoje pirkau Dormeo pagalvę ir pardavėja patikino kad pagalvė tikrai ilgą laiką neišsigulės ir išlaikys savo formą. Nepraėjus nei pusei metų pagalvė išsigulėjo ir pasiadrė nebepatogu miegoti ir pradėjo skaudėti kaklą.
Kiek kreipiausi el. paštu į Dormeo info centrą, niekas neatsakė. Vėliau kreipiausi per live chat'ą jų svetainėje. Išklausinėjo kaip pagalvę prižiūrėjau galiausiai pasakė "GARANTIJOS PAGALVĖMS NETAIKOMOS". Visiška nesamonė! Aiškina kad pagalvė kokybiška, parduoda ir po to paaiškėjus nesileidžia į jokius kompromisus.
Daugiau niekada nepirksiu čia jokių prekių ir niekam nerekomenduoju
Atsakyti
2020.09.27 Klaipėdos Akropolyje pas konsultantę paklausėme, ar turi True evolution 16 cm pagalvę. Norėjome dviejų, nes reikėjo dovanai. Konsultantė sakė neturi, o paprašius pažiūrėti likučius kitose parduotuvėse, sakė, kad to padaryti negali. Tą pačią dieną nuvažiavome į Banginyje esančią Top Shop parduotuvę. Čia esanti konsultantė likučius pažiūrėjo, sakė vietoje neturi, bet gali užsakyti iš Marijampolės tas dvi pagalves ir galėsim paimti jų parduotuvėje banginyje. Kadangi pagalves turėjom dovanoti 2020.10.03, kelis kartus paklausėm, ar tikrai gausim, nes matėm ir kitur užsakyti internete, kad gautume iki reikiamos datos. Konsultantės tikino, kad tikrai gaus per kelias dienas ir kas 2020.10.03 galėsim gauti jas. Palikom telefono numerį, sakė jei negaus, paskambins. Kadangi skambučio nesulaukėm, ramiai laukėm pagalvių. 2020.10. 02 atvykom paimti pagalvių. Pranešė, kad pagalvių neužsakė, vietoje neturi. Gerai, kad mergina juodu megztuku apžiūrėjo, jog pakeliui esanti parduotuvė šiauliuose turi ir paskambinusi paprašė, jog mums jas atidėtų. Jei ne ta mergina, būtume neturėje gimtadienio dovanos. Labai nusivylėm jūsų įmone, kad pažadėjus užsakyti ir paskambinti nesklandumams iškilus, to nepadarote :)
Atsakyti
Sveiki,
suprantu, kad toks jų darbas - skambinti ir siūlyti, reklamuoti prekes, bet ne tokiu būdu. Visų pirma, siūlomos (specialiai Jums pritaikytos) nuolaidos prekėms, nors užsisakant internetu kainuoja mažiau. Antra, konsultantai nemandagiai elgiasi, net negirdi ką jiems atsako klientas. Be to, kišasi į privatų gyvenimą teigdami, kad "...su tokiu požiūriu į gyvenimą toli nenueisite...", to jau per daug, kad nežinomas man žmogus mokytų gyvenimo.
Atsakyti
Tokio neprofesionalaus aptarnavimo ir abejingumo klientui dar neesu mačiusi. Pati dirbu klientų aptarnavimo srityje, todėl dažniausia bandau suprasti ten dirbančius žmones ir jokių skundų nerašau, bet čia jau buvo virš visko. Užsisakėme antčiužinį rugpjūčio 9 dieną, tuo metu jokio prierašo, kad prekės sandelyje nėra nebuvo. Taip pat pasiskambinom pasitikslinti ar viskas gerai, nes čiužinio dydis nebuvo tas standartinis, todėl ir tuometinė akcija negaliojo tam čiužiniui, bet dovanų turėjo pridėti keptuvę. Mus patikino, kad jokių bėdų nėra ir čiužinys bus atgabentas kaip ir priklauso (5 d.d). Po savaitės laiko skambina mergaitė atsiprašinėdama, jog nežino, kodėl jos kolegė neįspėjo mūsų ir nepasakė, kad čiužinio truputy teks palaukt. Na mes sutikom, nes pasakė, kad rugpjūčio gale, paskutinę savaitę jau jis bus pristatytas, taip pat pasiūlė dovaną (keptuvę) pristatyti greičiau negu čiužinį, mes sutikom. Po valandėlės skambina ir jau sako, kad kadangi čia dovana, jos negalima atskirti nuo čiužinio. Na gerai, nėra skirtumo mums, palauksim visko kartu. Per tą laiką sugebėjo priskambinėti konsultantai ir grūsti "išskirtinį pasiūlymą tik jums", nors negavom net seno užsakyto. Atėjus mėnesio galui skambinomės patys teirautis kur čiužinys, labai nemaloni konsultantė atsakė, jog savaitės gale jau bus. Na ką gi, atėjo jau ir kita savaitė, rugsėjo pradžia, skambinuosi vėl pasiteirauti, gal jau perduota kurjeriam, tai turėjau labai nemalonų pokalbį, kuriame konsultantė arogantiškai ir atmestinai kalbėjo, pakeltu tonu, nors aš po šitiek laiko vistiek maloniai kalbėjau. "Jūs ką nematėt, kai užsakinėjot kad prekės nebuvo sandelyje", pabrėžiu, kad to nebuvo parašyta ir dar dėl to kalbėjome telefonu pirmą kartą! ir įmonės puslapyje parašyta, jog jei ir prekės nėra sandelyje, ji bus atgabenta per 14 d.d. Tai reziume, jie net savo teisės aktų nustatytos tvarkos nesilaiko. Finale rugsėjo 11 d. tik gavom savo ilgai lauktą čiužinį. Kai teiravomės duoti vadovo ar kitą atsakingą asmenį pakalbėti dėl situacijos, atsakė jog parašykite skundą. Faktas, kad niekas jų neskaito. Atsiprašymą girdėjau tik iš vienos mergaitės, o tokioj situacijoj siūlyčiau grąžinti daly pinigų ar kokią nors dovaną. Džiaugiasi, kad nesikreipėm į vartotojų teises ir kitas institucijas, (visus pokalbius patys įrašinėja), nes palyginus esame supratingi. Tokio mąsto įmonė, reklamuojasi tik per televizorių ir bruka savo produkciją, bet net nesirūpina esamais klientais. Bučiau ir tą garpuodį kurį siūlė nupirkus, bet dabar visiems aplinkui nuoširdžiai linkėsiu ir siūlysiu kuo toliau apeiti šią neprofesionalią ir siaubingą įmonę.
Atsakyti
Mieli žmonės, yra gera patarlė, kuo pavirsi tą ir pritrauksi.. visada reikia pradėti nuo savęs. Ateidami į parduotuvę ir būdami pirkėjo pozicijoje patys dažnai elgiatės arogantiškai, nemandagiai, norit kad visas pasaulis sustotų ir pradėtų šokti aplink jus. O įsijungti į darbuotojo vaidmenį net neketinate. Visa laimė kad yra dar puikių žmonių.. Ir apie šią įmonę galiu palikti tik pačius geriausius atsiliepimus. Joje dirba patys geriausi vadovai, savo srities profesionalai.. joje dirbantys tikrai nėra vergai, tai savo darbą ir jos aplinką vertinantys žmonės. Joje yra harmoninga ir gera aplinka, kurioje įtampą gali patirti nebent iš pikto pirkėjo kuris jau piktas atėjo išleisti pinigus, o atlyginimai kaip sakot, kas nori, tas uždirba geriau už daugumą jūsų čia komentuojančių... Kas liečia prekes, kiekvienas gali išsirinkti, pabandyti ir esant brokui, jei jau taip nutiko, be išlygų.pasikeisti ar grąžinti. Pagarba šiai įmonei ir joje dirbantiems ! Patys geriausi
Atsakyti
prasau nutraukti sb lizingo sutarti, sudaryta 2020-08-11 uz ventiliatoriu Rovus smartair plus, kuri noriu jums grazinti, labai stiprus dvokas, kuris niekaip neisgaruoja ir neimanoma juo naudotis, as imokejau viena imoka lizingui, todel galit grazinti i mano saskaitaLT857300010001138567
Atsakyti
Nerekomenduoju užsisakyti iš šios įmonės. Eina jau antrą savaitė kai nėra jokios informacijos nei apie sumokėtus pinigus, nei apie užsakytas prekes. Užsakant prekės sandėlyje buvo. Ypač šiuo metu daug nuolaidų, tačiau kas iš jų, jeigu reikia "maldauti", kad atsiųstų nupirktas prekės.
Atsakyti
Ši įmonė.... žodžių trūksta. Vadovų kontaktai slepiami, tokia įmonės politika? Slepiami tik dėl to, kad didelė betvarkė pas juos. Vadybininkai kalba kaip automatai, žada, meluoja. Pasiima pinigus ir dingsta, skambini ir vis žada, meluoja - prekė paruošta išsiuntimui, ir taip 2 savaites. Kantrybė baigėsi! Internetinėje parduotuvėje rodo, kad prekė yra, tačiau jos negauni ir vis jie siunčia, jau nejuokinga
Atsakyti
Papuoliau ir aš ant jų. Nei prekių, nei pinigų už užsakymą. Jau savaitę laiko žada juos grąžinti už neivykdytą užsakymą. Pasirodo orą pardavinėja, prekių siūlomų neturi. Perskambinti nesivargina, informacijos nesuteikia. Bendrauta su Egidijumi Žukauskiu.
Atsakyti
Labai nusivyliau aptarnavimu. Uzsisakiau skuota, sumokejau per elektronine bankininkyste, negavau jokios zunutes i i tel. nei i el. pasta kad gautas apmokejimas. Visa savaite skambinejau, rasinejau.... Sake, atves preke informuos sms zinute, neinfornavo. Mazdaug, pats uzsisakei, pats ir rupinkis kada preke pasiimt, ieskok. Aptarnavime nulis kokybes.
Atsakyti
Taip supratau pagal atsiliepimus, geriau cv dėl darbo nesiusti. Jei prekės sud...s, tai ir darbas bus s...,..s. ilgai vergų ieškos už tokius pinigus.
Atsakyti
Nežinau kaip vadinti šią įmonę, kuri psichologiškai atakuoja ir reketuoja pažeidžiamus žmones.Šiek tiek daugiau kaip prieš metus surašiau laišką reikalaujantį atsikabinti nuo mano mamos, kuriai jau 86 metai ir nebesuvokia ką daro. Visi namai užversti krūvomis vienodų prekių, kurių jai visai nereikia. Kažkurį laiką buvo ramu. Viską išmetėm, išdalinom, išvalėm. Tačiau nuvykus po karantino, nustėrau. Vėl kambarys užverstas krūvomis Top Shop prekių. Kokį reikia daryti psichologinį spaudimą, kad žmogus perka net nesuvokdamas ką daro???????? Ar toks reketas nebaudžiamas?
Atsakyti
Užsisakius antčiužinį, prie užsakymo buvo parašytas pristatymo laikas-2-3d.d. Praėjus 5 d.d. pradėjau ieškoti kur mano užsakyta prekė, paskambinus į klientų aptarnavimo liniją, maloni mergina mane informavo, kad mano užsakymas keliauja į mano į parduotuvę ir jį gausiu 05.19/20, tačiau dabar suprantu, kad tas buvo netiesa. 2020 05 20 paskambinus dar kartelį į klientų aptarnavimo liniją 17: 15 val, atsiliepė labai nemaloni, o gal labai pavargus nuo pagalbos teikimo konsultantė, informavo, kad mano užsakymas dar neatvykęs į parduotuvę ir kai jis atvyks gausiu sms (ką pati žinau ir ko neklausiau), pasiteiravus, kada gausiu užsakymą, informavo, kad nežino, primygtinai klausiant kur ir yra mano užsakymas ir kada gausiu, giliai atsiduso ir pasivargino pažiūrėti, informavo, kad prekės į sandėlį atvyks po 13 dienų :D Tai gal reikėtų tokią informaciją pateikti, užsisakant prekes? ar bent jau informuoti klientą, kad užsakymas vėluos? Pasiteiravus konsultantės prisistatyri, ji to nepadarė. Šiaip norėčiau žinoti vardą su kuo taip "maloniai " šnekėjau.. Taip klientai su tokiu bendravimu, informavimu ir aptarnavimu ir prarandami...
Atsakyti
Visur būna visko, bet tai ką daro ši kompanija - jau protu nesuvokiama... Tikiuosi duos man Dievas proto ir daugiau niekada nesusiviliosiu jų prekėmis. Du siuntiniai iš eilės - abu teko grąžinti keitimui.... Vienas atsiųstas nepilnos komplektacijos, kitas - sulūžęs. Pirmas iš dviejų užsakymų užsakytas balandžio 11 d. ir vis dar laukiu.... Nes siuntinys keliauja po pusę Lietuvos...O konsultantai tikriausiai nesupranta, kad dirbdami tokį darbą atstovauja kompaniją, o ne bendrauja su beasmenėmis struktūromis, atsakinėdami arogantiškai, pašiepiančiai... Liūdna. Daugiau nenoriu nei į jų pusę žiūrėti. O jei artimiausiom dienom negausiu prekių, tikrai kreipsiuos į #Vartotojų teises
Atsakyti
Aciu, kad grazinote pinigus uz preke, o tai paskaicius atsiliepimus nezinai ka ir galvoti..
Sidonė Masiliūnienė
2020-04-29 13:18:46 IP 2i574b2c
Atsakyti
Sveiki. Ar "Delimaano" tik skatina pardavimus ir neprisijungia prie intencijos nemesti prietaisų, o juos remontuoti? Dėl blogos plastiko kokybės sulūžo prietaiso dangtelis ir todėl turėčiau pirkti naują ? Prietaisas veikiantis ir prekiaujama analogišku.Garantijos nebėra, bet naudojau gal 6 kartus. Apmaudu. Kur yra "Delimano" taisyklos?
Atsakyti
Pirkau preke Weed Snatcher zoliu grandikli, veze 2 savaites. Toliau atveze chamai vairuotojai isakinejo grieztai kur ateiti uz vartu pasitikti, be kaukiu, pirstiniu valkatos vazineja.
Atsakyti
Teroristai ne firma, neatsikabina nuo mano mociutes, grynai reketuoja, ta liepe neskambinti o tie visvien veza prekias, o ta neturi kur detis ir priima. Moteriske labai senyvo amziaus jau nelabai orentuojasi ji galvoja kad cia jei dovanu atveza, taip traukia is jos pinigus. O kai paskambinau i bjura tai konsultantes oragancija auksciau visko... Mociutei isiulytas kombainas nors norejo tik mesmales, masazuoklis, nors yra po insulto jei tokiu aparatu net naudotis negalima, siurblys su kuriuo net isiurbt neina nes pritraukia prie grindu net neina atplėšti, vakar atveze kaldru pagalviu atseit dovana antras rinkinys, siandien paziurejau kainas tai per pus pigiau dormeo... Melagiu šaika pelnosi is pazeidziamu zmoniu
Atsakyti
Šiandien sulaukiau skambučio, kad klientų diena ir yra pasiūlymas man, sudomino kavos aparatas, tačiau pasakiusi, kad turiu pagalvoti ir pasitarti su šeima, sulaukiau didelio spaudimo, kad man ji šiandien nebepaskambins, ar aš tą suprantu? Kad jei pati kreipsiuosi per šiandien dieną man niekas nepritaikys nuolaidos ir t.t. tonas buvo pakeltas kai išgirdo, kad pagalvosiu, pertraukinėjo ir pabaigoje numetė ragelį
Atsakyti
Buciau paskaiciusi atsiliepimus, buciau nepirkusi. Aptarnavimo centro kolektyvas bendrauja nemandagiai, raso jog bus perkant prideta dovanu, o ju nera, sako pati kalta neisidejai, laba diena! s*******o kontora ir niekaip kitaip. Nei daugiau pirksiu, nei kam rekomenduosiu.
Atsakyti
Baisu ką jie pardavinėja. Nusipirkau delimano keptuve, po savaitės naudojimu visas paviršius atšoko nuo keptuvės. Jie skelbia, kad tai akmens masės keptuvė, o ji tiesiog padengta kažkokiais dažais.. neturi jokios gėdos tokį šlamšta pardavinėti ir apgaudinėti žmones.
Atsakyti
Pirkau dormeo ciuzini, jis man visas geltonas pasidarė, kazkoks pigus paralonas, o mokejau nemazus pinigus, daugiau nk is ten nebepirksiu
Atsakyti
Parduoda visiška šlamšta. prekės nekokybiškos. Paskambinus i klientu aptarnavima kalba nemandagiai ir pasako kad savo nekokybišku prekiu atgal nepriima! Galvojantiems pirkti kažka iš ju - Neverta pinigu išmetimas i ora.!!!
Atsakyti
Tikrai nuvylė, užsisakius prekę ir ji netiko pagal dydį, paprašėme pakeisti į mažesnį, buvo pasakyta taip: išpakuoto nepriemame, tai kaip neispakavus pažiūrėti? Kam tada rašo galima grąžinti.
Atsakyti
Žuvis pūna nuo galvos! Top shop nuolaidos - klientų apgaudinėjimui :) Pabandžiau šiandien nupirkti prekę, kuriai buvo net 60% nuolaida! Atėjus sumokėti, išgirdau, kad nuolaidos baigėsi...vakar:) Paklausus, kodėl kabi nuolaida, išgirdau atsakymą, kad apie nuolaidų pabaigą valdžia neinformuoja, ir visi tą žino, bet nieko negali padaryti:):).
Atsakyti
ŠARAŠKINŲ KONTORA! Likau šokiruota, užsakius prekę, kurios vertė 100e, gauni prekę už 30e. Paskambini, pasakai kaip kas, paima netinkama prekę, bet po to tai siaubas. Prekės nėra jau mėnuo laiko, MELUOJA, kad prekė bus tada ir tada, jos nėra, skambini klausti kaip kas, vietoje to, kad normaliai atsakytu, konsultantės dar sugeba kelti balsą. Drįsta ginčytis, kad buvo pasakyta vienaip, o aš kalbu kitaip, kai tuo labiau viskas įrašinėjama. Tikrai visko taip nepaliksim. NIEKAM NEREKOMENDUOJU!
Atsakyti
Sveiki.Esu ilgametė Jūsų įmonės klientė.Ne vienerius metus naudojuosi Club 5 privilegijomis, ir tikrai įsigijau daug ir kokybe nenuviliančių prekių.tačiau 2019-11-26 dienos užsakymas internetu tapo mano galvos skausmu tikrąja šio žodžio prasme.Užsisakiau antklodę good morning/night 2000/200, geltonos spalvos.po dienos gavau trumpąją žinutę, kad užsakymas užtruks;tik tiek.Tuo mano ir pasibaigė mano ilgasis laukimas.Po kiek laiko susirašiau žinutėmis su internetine patarėja, ji pasiūlė susisiekti su Vilniuje įsikūrusiu klientų aptarnavimo ofisu.Po ilgo muzikinio pragrojimo, sulaukiau atsakymo, kad šiuo metu prekė yra išparduota, tad iki Kalėdų bus sulaukta papildymo.Kantriai laukiau, bet ir po to, kai susisiekiau su Kauno Akropolyje esančia parduotuve, gavau atsakymą, kad šiuo metu tokios prekės neturi.Sausio mėn. viduryje vėl susisiekiau su klientų aptarnavimo skyriumi, kur mane patikino, kad prekės papildytos, ir Kauno parduotuves pasieks savaitės bėgyje.Kantriai laukiau, jokios informacijos, jokių trumpųjų žinučių.Vėl skambinu į Vilniaus skyrių, kur man maloniai informavo, kad viskas gerai, tokia prekė yra, ir galiu ramiai važiuoti atsiimti užsakytos prekės.Dar kelis kartus perklausiau, ar tikrai? Mane patikino, kad pardavėjos sužiūrėjo sandėlio prekes, ir tikrai mano užsakymas yra.Rytojau dieną nuvykau į Kauno Akropolį.Ten į mane pažiūrėjo tarsi į nesusipratusią keistuolę, kodėl važiuoju atsiimti užsakymo, jeigu negavau trumposios žinutės.Pardavėja dar pavartė užsakymų aplanką, pasakė, kad tokio užsakymo nėra, ir patarė palaukti vadybininkės, kuri deja buvo trumpam išvykus....Vėl skambinau į Vilnių, su begaliniu nusivylimu ir nuoskauda, nes pasijutau nebereikalinga kliente.Konsultantė paprašė perduoti ragelį pardavėjai, kuri kategoriškai atsisakė kalbėtis.Apėmė apmaudas, kad aš kaip klientė, esu tuščia vieta, tiek laiko priskambinusi, praklausiusi muzikinių intarpų, pralaukusi 72 dienas, negaliu sulaukti užsakymo.Dabar užsakymas įvykdytas, jį gavau vasario 6 dieną.Tik nežinau, ar po šios patirties liksiu Jūsų įmonės pastove kliente, nes liaudiškai tariant paskutinė patirtis buvo tarsi didelis samtis deguto.Linkiu Jums sėkmės, tik gerbkite klientus, nes manau Jūsų verslui tai yra labai svarbu-pagarbiai-Meilė
Atsakyti
Nesuprantu kaip gali toks zmogus dirbti tokioje parduotuveje buti jos ''Vadove'' ir is viso sioje srityje, baisus nemandagumas nemokejimas kalbeti su klientais.Siandiena tevelis atejo apsipirkti i Mazeikiu parduotuve ir truputi per anksti na zinote zmogus nelabai zino valandu nuo kada iki kada yra dirbama tai buvo 9.40 ryto vartai buve iki puses uzleisti, tai tevelis ikiso galva paklausti ar turi butent tokia preke kuria jis norejo nusipirkti ir ar verta laukti jam iki atidarymo, tai patikekite dar nespejus jam ne prabilti buvo apsauktas parduotuves vadoves kad nelysti kad eiti nuo vartu kad parduotuve atsidaro 10val kad i jokius klausimus ji neatsakynes balso tonas buvo tiek pakeltas kad aplinkiniai skyriai ziurejo nesuprate kas vyksta.Ir kiek zinau mano tevelis ne pirmas toks kuris buvo apsauktas ir buta nemandagiai kalbeta.Manau tokiam zmogui kaip jusu vadove turetu eiti i kursus kaip bendrauti ir kalbeti su zmonemis klientais tiesiog baisi patirtis tevukas daugiau kojos nekels i jusu parduotuve kol ji ten bus ir visa musu seima!!!
Atsakyti
Sveiki, nors ir dažnai perku ir domiuosi jūsų prekėmis, pastaroji patirtis nuvylė, prekių sutikau laukti iki maždaug trijų savaičių, parašius laišką pasiteirauti kada jau bus prekės, nes praėjo žadėtas terminas, kurjeris susisiekė jau kitą dieną, bet dėja gavau prekę su defektais, paskambinaus nurodytu numeriu buvo pasakyta, kad atvažiuos kurjeris kita diena ir paims nieko nesulaukiau be to ir mes dirbame negalime kas dieną sėdėti laukti kurjerių, tikrai nusivyliau toks jausmas kad neturėjo užsakymo tai dėl parašyto laiško bele ką įdėjo....
Atsakyti
Esu nusivylusi ir niekam nerekomenduoju šios įmonės. Visur skalambija apie išbandymo garantijas, apie 14 dienų grąžinimo garantijas, kaip viskas gražu ir gerai, o kai susiduri su situacija, tai nusipirkai š... Ir turėk. Buvo pirktas anciuzinis parduotuvėje, netiko dydis, atgal nepriėmė, nes ispakuota. Vadovė neva tuo metu sirgo, paėmė mano duomenis ir pardavėja patikino, jog artimiausiu metu vadovė susisieks ir pasakys kas kaip, praėjo 2 savaites, niekas nesusisieke, kol pati vėl nepaskambinau. Man buvo atsakyta, kad niekas nieko vadovei neperdavė. Koks požiūris į klientus? Apgailėtina!
Atsakyti
Uzsisakiau preke internetu. paklausiau per el pasta kada uzsakymas, atrase. Atsiemiau parduotuveje. netiko, nuejau i parduotuve grazint, sako jei nepraejo 14 rasykit per interneta, nes per ji uzsisaket. Praejusios buvo tik 8 dienos. Rasau per dvejus el pastus, kaip niekas nieko neatsako taip neatsako. telefonu neatsiliepe. O laikas eina... cia specialiai neatsako, kad nebebutu galima grazint ar ka jus ten veikiat, kad neatsakot..
Anastasija Čumanova
2020-01-21 23:07:28 IP 65eejbng
Atsakyti
užsisakiau internetu prekes, raše kad neturi sandelyje, todel teks palaukti.. na bet neraše kad laukti reikes 2 men!!! užsakiau kaip tik žiemai pleda, kaldra ir tt, tuoj žiema baiksis o aš vis dar laukiu... pasiūlymas buvo, susigrazinti pinigus, na bet jeigu aš užsisakiau iš jusu, pasitikejau, reiškias man reikia prekes, o ne pinigu!! nusivyliau, ir daugiau tikrai nepirksiu, nebent bus preke vietoje, jokiu užsisakynejimu internetu.. užsakymas buvo padarytas lapkricio 28 diena.. tiesiog labai gaila, kad norimos prekes neturiu, galima sakyti mano miegas del to, nera toks kokybiškas, kaip noretusi..sulauksiu prekiu, bet deja dekinga nebusiu ir kitiems tikrai nerekomenduosiu pirkti ar užsisakyti internetu..
Atsakyti
Labai nemalonu, kad tenka gyvenime darytis tokius neigiamus dalykus, tačiau negaliu nepasiskųsti, kokia esu nusivylusi. Niekada nieko nesu pirkusi iš Dormeo, tačiau artėjant Kalėdoms sugalvojau tėveliams padovanoti vėjo malūnėlį, kadangi visi kiti prieš tai naudoti pasitaikydavo nekokybiški ir vis su jais nesisekdavo. Maniau, kad gal pagaliau nupirkus kiek brangesnį, pagaliau turėsime taip reikalingą daiktą namuose. Deja. Pirmas nusivylimas įvyko, kai prekė buvo žadėta pristatyti per kelias artimiausias dienas (kas man labai tiko, nes tomis dienomis buvau laisva bet kurią val atvykti atsiimti), o išėjo, kad turėjau laukti iki man visai nepalankios dienos, kai neturėjau galimybės atvykti atsiimti produkto. Paskambinau, paprašiau, ar visgi negalite prekės atsiųsti per kurjerį ar paštomatą, tai gavau labai piktą darbuotojos atsakymą, kad jokiu būdu, neužsiimame ir padėjo ragelį. Visą laiką svarsčiau, kaip teks atsiimt dovaną iki savaitgalio, nes esu ne vietinė ir prieš šventes turėjau vykti į kitą kraštą. Galiausiai teko pasiaukoti, imti taksą ir prieš darbo vakarėlį (likus vos valandai iki jo) turėjau vykti atsiimti prekę. Atsiėmiau. Padovanojau tėvams ir likom visi gavę šlapiu skuduru per veidą. Ir vėl nepasisekė su malūnėliu. Nes sugedo vos po kelių malimų tą pačią dieną.Plius pastebėjau, kad stikliukas yra truputį įrėžtas. Vadinasi prekė ne tik brokuota, bet ir neestetiška. Nusprendžiau nuvykti ir ne atsiimti pinigus, o pakeisti brokuotą prekę į kitą (naują malūnėlį). Ir vėl turėjau naudoti savo laiko resursus, po darbų galvot, kaip per kamščius pasiekt parduotuvę, kad pakeistų prekę. Atvykau, mane piktai sutiko dar net nepasakius, ko atvykau. Kai pasakiau priežastis, kodėl aš čia, irgi susiraukė, nuėjo į sandėlį ieškoti pakeitimo. Nerado. Pasakė, kad reiks laukti, kol į jų parduotuvę atveš malūnėlį iš kitos vietos. Pasakė, kad laukti reiks maždaug savaitę. Pasakiau, gerai ir išėjau. Žinoma, nusivylusi, nes jau ne tik buvo naudojami mano laiko resursai, bet ir emocinė, moralinė būklė, plius transportas ir visa kita sukelta įtampa. O daiktas palyginus visai to nevertas pagal kainą, bet mums labai reikalingas, todėl ir nepasidaviau, maniau, kad pagaliau gal viskas bus gerai. Galiausiai nepraėjus savaitei gaunu skambutį, kad jau galiu atvykti atsiimti pakeistos prekės (laiko konkretumo iš jų niekada negausim). Taigi, atvykau. Mane vėl pasitiko nelabai mandagiai nusiteikęs veidas. Tik kitas. Viską paaiškinau. Nuėjo į sandėlį ieškoti. Atneša. Sako iš viso bus 8 Eurai su centais. Stoviu, nieko nesuprantu. Paaiškinu iš naujo. Tada supratusi, galiausiai paduoda pakeistą prekę ir aš pagaliau patenkinta išeinu, nes tikiuosi, kad galiausiai gausime savo norimą prekę (kokybišką). Parvykstu į gimtinę, išpakuoju, jau ruošiuosi dėti baterijas į prietaisą. Pastebiu, kad yra įtrūkimas ties baterijomis. Nemenkas. Galvoju, na, gal veiks ir su įtrukimu. Sudedu baterijas. Neveikia. Ir tada apima visiškas beviltiškumas...taigi, sėdžiu dabar ir rašau šį laišką, nes tikiuosi, kad neliksiu neišgirsta. Man gaila ne dėl pinigų, nes daiktas nebrangus, man gaila mano sugaišto laiko, kelionių iki parduotuvės išlaidų, nervų, gaila, kad vietoj džiaugsmo per Kalėdas, gavome dvigubą nusivylimą tiek per jas, tiek dabar po Naujų metų. Praėjo tiek laiko, o rezultatas yra toks, kad nei verkt, nei juoktis. Ir tik dėl kažkokio vėjo malūnėlio? Taip, jis mums reikalingas ir bus reikalingas ir po viso šito, tik jau ne iš šios vietos, bet pagalvojus logiškai, jo kaina viso to, ką patyriau, tikrai to neverta. Tad mielieji žmonės, elektros prietaisus iš šios vietos rinkitės atsargiai. Niekas net nesivargina patikrinti keičiamų prekių, nors mano nuomone, jeigu įmonei rūpi kiekvienas klientas, bet kokiu atveju, turit tą rūpestį ir parodyti ir bent peržiūrėt, ką atiduodat savo klientui. Parodėt visišką neatsakomybę. Kitas dalykas, net nesiregistravau, kai pirkau prekę. Dar net jos negavus į rankas, man jau skambina kažkokia ale konsultantė (liežuvio malimo ekspertė) ir pradeda siūlyti tapti klubo nariu ir pradeda pristatinėt prekes. Sakau, atleiskite, neturiu laiko, dirbu. Tai aš greitai. Kantriai klausau, kol trunka kantrybė ir pasakau, kad dirbu ir viso gero, galiu pati pasižiūrėti, jei man ko reiks. O pikčiausia, kad numerį palikau tik todėl, kad to reikalavo sąlygos, norint pirkt prekę kaip svečiui. Taigi, kai jiems kažko reikia, jie net neklausę tai pasiima iš mūsų, o kai mums reikia, jiems dzin, net nepasirūpina kliento gerove. Taigi, kitą savaitę vėl vežu brokuotą malūnėlį (dovaną) atgal į parduotuvę. Įdomu, kuo viskas baigsis.
Atsakyti
Labai nusivylę palikome.uzsakymas buvo zadetas bet autartu laiku nrgautas.siai dienai pasake laukti dar savaite,
Atsakyti
Negaliu neparašyti savo situacijos apie šią įmonę, kad kiti žinotų kaip elgtis. Sakykit, kaip apžiūrėti prekę, jos neišėmus iš plastikinio maišo?...O pasirodo jei jau išpakavai, tau jau ir naudojaisi ja pagal juos, taip jų ekspertai nustatė... Apmaudu tokiu įmonės akivaizdžiu sukčiavimu ir apgaudinėjimu. "Kryžiaus keliai" prasidėjo jau nuo grąžinimo pradžios, tada dar teko ieškoti kur mano grąžintos prekės, kol paskambino vos ne po mėnesio ir pasakė, kad pinigų negrąžins, nes prekė naudota...Gal per tą laiką jų ekspertai ir naudojo, kad neatgavau nei pinigų nei pačios prekės atgal neatsiuntė. Džiaugiuosi tik tuo, kad prekės vertė nedidelė, aš nenuskursiu nuo to, o įmonė taip ir pelnosi iš savo nekokybiškų prekių.
Atsakyti
Prekė, gal ir nebloga, nežinau, dar negavau. Bet pardavimo ir aptarnavimo politika "tragiška". Visų pirma, pirkdama prekes, savo tel. numerį nurodžiau, tuo tikslu, kad kurjeris galėtų susisiekti, ir nedėjau varnelės, ties punktu "prenumeruoti naujienlaiškius". Tai kai prasidėjo laiškai ir skambučiai su akcijom ir pasiūlymais... Jau net nekalbu apie tai, kad anksčiau užsakyta prekė net nepristatyta..... Jūs išvis savo privatumo politiką skaitėt? Apie duomenų apsaugos įstatymą (BDAR) ką nors girdėjot ????
Visų antra, ties užsakymu pristatymo adresas nurodytas vienas, o kurjeris jau tris dienas važinėja visam kitam Lietuvos gale ir niekaip prekės pristatyti negali. Vis gaunu žinutę, kad pristatysime rytoj, kol galiausiai išaiškėjo, kad net adresas ne tas...
Ir trečia, neigiamo atsiliepimo apie prekę svetainėje pridėti neleidžia...
Atsakyti
Užsisakiau prekę ir ją iškart apmokėjau internetu. Žadėta buvo ją gauti per 7 dienas. Praėjo 3 savaitės ir aš jos dar neturiu. Skambinau, pareikalavau pinigus grąžinti. Man buvo pasakyta, kad reikia kreiptis ne tuo numeriu. Gerai, kreipiuosi kitu. Jau dvi savaites, kaip tuo "kitu numeriu" susisiekti neįmanoma. Rašau el.laišką, taip pat ignoravimas. Taigi, mieli v***s, kreipsiuosi į vartotojų teises.
Atsakyti
Prisiekiu.niekada gyvenime daugiau sitoje s*******o kontoroje nieko neuzsakynesiu.antra savaite negalima susisiekt.kokie vadibininkai ten uzimti.uzsakem dvi sluotas.viena atejo tik kotas.kita viskas tvarkoje.tiesiog norisi pas gerbiamus paklausti.ar visiems taip siuncia.kad paskui apkrauti telefono aparatai.Laukiu dar pora dienu.kitaip vartotoju teises pajungsiu i darba.
Atsakyti
Baisiau dirbančios įmonės dar neteko sutikti. Prekė užsakyta ir sumokėta už ją buvo 12.16d. savaitę tyla. Bandymai prisiskambinti bevaisiai. Autoatsakilis užtikrina, jog perskambins..perskambino..12.30d, kai skambinta buvo 12.19-20d.
Tokio neprofesionalumo ir nesugebėjimo susitvarkyti su pareigomis neteko matyti. Jie gal prieššventinę savaitę visi į Mėnulį iššskridę buvo. Bent būtų informavę kažkokiu būdu, kad prekės nebus, žinotum, kad turi pasirūpinti kita dovana. Žiauru. Vat kai jų nereikia, tai skambinėja kas mėnesį su pasiūlymais.
Teko užsisakinėti internetu iš keleto įmonių, bet niekur neteko susidurti su tokiu abejingumu klientui. Gėda.
Atsakyti
Užsakymas pateiktas lapkričio 30 d., iki šiol negavome. Kiekvieną savaitę skambinome (ir tai prisiskambinti iš 5 karto po 10 min laukiant), tikslinome ar bus prekė iki Kalėdų, atsakymas buvo vienodas "kitą savaitę gausite, iki Kalėdų turėtų būti". Nuo gruodžio 17d. el. parduotuvėje abi prekės jau buvo sandėlyje. Skambinta 23d. - pažadėjo, kad Vilniaus parduotuvės gaus didelį papildymą penktadienį (t.y. 27 d.) ir atsiimti galėsime jau 28 d. Nei skambučio, nei žinutės. Už prekes sumokėta, o prekių nėra. Dar atsidraudė savo taisykle, jog prekių pristatymas "NUO 7 d.d., ir nieko padaryti negali. Iš kur turi keliauti prekė, kad pristatymas būtų daugiau nei mėnuo... Patikėti šitai kontorai - savęs negerbti.

Taip pat rekomenduojame

VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShop

Adresas: Trakų g. 3, LT-01132 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; interneto parduotuvės; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

ES svarsto atsaką į Rusijos veiksmus, G. Landsbergis ragina taikyti sankcijas
ES svarsto atsaką į Rusijos veiksmus, G. Landsbergis ragina taikyti sankcijas 01-25 12:16
Europos Sąjungos (ES) valstybių užsienio reikalų ministrai pirmadienį susitiko aptarti atsako į rusų opozicionieriaus Aleksejaus Navalno areštą ir protestuotojų sulaikymą. Lietuvos diplomatijos...
Ekonomistai: Lietuvos BVP pernai smuko 1,3–2%, šiemet augs 1,8–3%
Ekonomistai: Lietuvos BVP pernai smuko 1,3–2%, šiemet augs 1,8–3% 01-25 11:57
Lietuvos bendrasis vidaus produktas (BVP) praėjusiais metais smuko 1,3–2%, o šiemet augs 1,8–3%, prognozuoja BNS apklausti ekonomikos ekspertai.
Kipras nuo kovo atvers oro susisiekimą su 56 valstybėmis
Kipras nuo kovo atvers oro susisiekimą su 56 valstybėmis 01-25 11:47
Kipras nuo kovo atvers oro susisiekimą su 56 valstybėmis ir neįves atvykstantiesiems saviizoliavimosi reikalavimo, jei atvykus jų COVID-19 testo rezultatas bus neigiamas, skelbia leidinys "Cyprus...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar norėtumėte pasiskiepyti nuo COVID-19?

Akcijų kainos

Macy's 12,88 +4,55%
Twitter 48,06 +1,99%
Apple 139,07 +1,61%
Walmart 146,33 +1,02%
Manchester United 15,37 -3,27%
Western Digital 50,71 -5,23%
Intel 56,66 -9,29%
IBM 118,61 -9,91%

Žaliavų kainos pasaulyje

Cukrus 0,65 +6,56%
Auksas 1866,30 -1,79%
Jautiena 4,40 -0,45%
Apelsinai 0,65 +6,56%
Vištiena 1,70 +13,33%
Ryžiai 489,00 +3,82%
Sidabras 24,08 -0,62%
Dyzelis 1,24 +7,83%