VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Studio Moderna, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Studio Moderna

Atsiliepimai apie Studio Moderna, UAB

Top Shop

Parašyk savo nuomonę apie Studio Moderna, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Vikingu g. 3 uzsakem vaikiska ciuzini. Sake per 2sav atves ir paskambins mums. Nesulaukeme nuvaziavome patys sake dar po savaites. Paskambinau siandien sake nera is vis tokio uzsakymo... tai cia nenoras prekes parduoti? Daroma imonei antireklama... esu ne viena ciuzini pirkusi ir kitu daigtu. Daugiau nepirksiu niekada deka nekompetetingu darbuotoju darbo. Ir dar gincijasi, kad tikrai nebuvo tokio uzsakymo, kai 2 kart toj pacioj parduotuvej buvome tikslintis kada ji gausime.
Atsakyti
sigijau dormeo dulki siurbli. Man buvo paaskynta kad galiu isbandyt ir jaigu netik nepatiks turiu pilna teise grazint ir atgaut pinigus. Isbandzius dulki siurbli jis man netiko, mano kilimo danga ira per daug didele ir siurblis neisplauna demeliu. Paskambinau i jusu skyriu man pasake kad nauduota preke negaliu grazint. Sutarty nenuruodita kad butent sita preke negalesiu grazint. Visosie parduotuvese ira 2 savaciu grazinimo garatija ir nesvarbu ar nauduota.... iseina taip kad nemaza suma suplota uz siurbli tures stovet kampe kaip dirbtine gele?
Atsakyti
Neapsigaukite su prekes pristatymo terminais. Jau antra kart tenka 'nusvilti'. Perkant raso kad prekes reikia laukti iki 4 savaiciu, pralaukus bei paskambinus po menesio pasiteirauti nurodytu telefonu sako kad dar reikia laukti 4 savaites. Taigi jei planuojate pirkti kazkam dovanu reiktu gauti kazkoki patvirtinima apie pristatyma. Pirmaji karta taip anklodziu laukiau 3 savaitem ilgiau nei buvo nurodyta : (.
Beje tuo paciu. Negaliu patiketi bet internetiniame puslapyje niekaip nepavyko palikti sio komentaro-atsiliepimo del prekiu pristatymo. Matyt nenori neigiamu atsiliepimu :)))))
Atsakyti
... 2017-10-16 21:50:51
Pirkau vaikui paspirtuka..vaikas du kartus issivare i kiema ir sulinko..nuveziau i centra..pradejo juogtis jog pirma karta mato toki dalyka..Neżinau kas ten per datbuotojas..atlenke ji..sako viskas ok...vaikas isvaziavo i kiema dar karta..grizo su istrauktu vairu..Labai nepatenkinta..
Kur tą paspirtuką pirkote? Turbūt parduotuves sumaišėt, nes Top Sop nėra ir niekada nebuvo vaikiškų paspirtukų..
Atsakyti
Noriu padėkoti, kad tikrai laikotės susitarimo ir aš jau gavau naują prekę vietoj nekokybiškos, ir jau išbandžiau, viskas veikia gerai.Noriu priminti kad buvau užsakiusi garinį prietaisą Rovus 19/1 ir pirmasis man neveikė, bet dabar viskas gerai. AČIŪ!.
Atsakyti
Mandarine topshop jau ne pirma karta susiduriau su labai nekompetetingomis darbuotojomis. Pirma karta norejau pirkti dormeo pagalve... atejom iki kasos ji kazka ten imuse paskaiciavo ir tada sako, , atsiprasau, bet sios prekes mes neturime jau... si paskutine parodomoji" dirba ir nezino tvarkos? Siandien susiduriau su damomis kurios pries mane aptarnavo zmogu visai neskubedamos ir tarpusavyje besisnekuciuodamos nors laukia daugiau zmoniu... gaista klientu laika... norejosi jau iseiti ir nebepirkti.
Atsakyti
Esu labai nusivylusi darbuotojais Klaipedos Banginyje TOPSHOP parduotuveje. Pardavejos nezino savo atliekamo darbo eigos, nezino kas zmogui priklauso prie prekes, kokia dovana ar kuponas ieina i prekes uzsakyma. Reikia paciai visko prasyti. Ir ne gana to, kad viena karta suklystu, bet kiek kartu pirkau pas tos pacios kasininkes, tiek kartu reikejo prasyti ir ziureti i nepatenkinta kasininkes veida. O kita kasininke issigalvoja savo sugalvotas taisykles, o paprasius irodyti, deje, bet negali ju irodyti. Bjauru, kai reikia gincytis su kasininkem del nebutu taisykliu.
Ausra Marcinkeviciene
2017-11-02 16:05:09 IP 94.244.87.110
Atsakyti
sugedo kombaino bullet ekspres variklis, kadangi prietaisas jau negarantinis niekas neremontuoja. klijentu aptarnavimo skyrius nusiplauna rankas, el prietaisu taisyklos tokiu gaminiu netaiso. bukite protingi pries pirkdami UAB Studio Moderna gaminius, tai ismesti pinigai.
Atsakyti
Labai nusivyliau česnakų pjaustykle. Tai ne įrankis o žaislas, visas kliba, juda. Kad išspaust česnaką reikalinga didelė jėga, aš to padaryt negaliu. Na jis tikrai nevertas 19, 90 (tiek sumokėjau)Eur. Pagalvojau nueisiu į parduotuvę kurioje pirkau, gal yra galimybė grąžinti. Pasakiau kad jis nuvylė ir aš negaliu su juo dirbti, Pardavėja pasakė kad panaudoto grąžint negalima. Tuomet paklausus kaip žinoti perkant apie jo kokybę, atsakė REIKĖJO ATSINEŠTI ČESNAKĄ Į PARDUOTUVĘ IR BŪČIAU GALĖJUS IŠBANDYTI. Na ką čia bepridurti. Pinigai kaip į balą.
Atsakyti
Pirkau walmax comfort balerinos batelius elegant aukso spalvos 40 nr šiandien atvežė atidariusi dėžutę radau kairysis batelis 39nr, dešinysis batelis 40 nr irnoriu, kad atsiūstumėte užsakytą nr
Atsakyti
Pirkau vaikui paspirtuka..vaikas du kartus issivare i kiema ir sulinko..nuveziau i centra..pradejo juogtis jog pirma karta mato toki dalyka..Neżinau kas ten per datbuotojas..atlenke ji..sako viskas ok...vaikas isvaziavo i kiema dar karta..grizo su istrauktu vairu..Labai nepatenkinta..
Atsakyti
Esu labai nepatenkinta aptarnavimu. Savo užsakymo laukiau mėnesį. Pirmą savaitę paskambinau, man buvo pasakyta, kad užsakyma paruoš už kelių dienų, tačiau nieko neįvyko, paskambinau vėl sako, neturim tų pagalvių, tik už dviejų savaičių bus, sakau, na gerai, lauksim. Paskambinau už dviejų savaičių sako, baigėsi pagalvės, kadangi jūs toliau sąraše jums neužteko. Sakau, tai kiek galima laukti, 3 savates jau negavau prekių, tada man sako, tai galite atsiimti kitoje parduotuvėje, sakau kur, Nordikoje, dėja tai man labai nepatogu, sako, arba galime atvežti jums į namus. Tai po mėnesio sulaukiau savo pagalvių ir anklodžių, tačiau per tą laiką, buvau ne vieną karta suklaidinta konsultanto.
Atsakyti
Jurgita 2017-08-22 20:20:24
Taip pat nusivyliau jų darbu. Paskambino, pasakė, kad švenčia 15 metų gimtadienį, sako Jūs patekote tarp 58 atrinktųjų, kaip visada tada seka pasiūlymas, antklodė, 2 pagalvės ir sulčiaspaudė, ir narystė metams, viso 94 eurai..Konsultantė puikiai išmano savo darbą, antklodė kainuos tik 30 eurų, pagalvės po 15... bet tas darbas neišbaigtas.Nebuvo informacijos apie sulčiaspaudę, kad ji tik citrusiniams vaisiams, be to apie prekių išbandymą nieko nepaminėjo.Sutartyje rašo, jog informacija prekės instrukcijoje, kur yra instrukcija pagalvėje, ar antklodėje?Su grąžinimu taip, jei jau išpakavai, grąžinti prekės nebegalima.Kodėl apie visa tai sužinome tik tada kai nepatikusią prekę norime grąžinti, deja jos grąžinti jau nebegalima.Jei Studio Moderna nesusimastys praras daug pirkėjų.Neužkibkite žmonės !
Pritariu jums. Man 2 kartus prekes buvo pavadintos kitaip. Perkant uzsakyta preke dovana buvo garinis LYGINTUVAS, o gavau lygintuveli tinkanti tik kelioneje, o ne buityje. Prie gauto ciuzinuko buvo dovana PAGALVE, o gavau pagalvele. Daiktus reikia vadinti ju vardais. Jei lygintuvas, tai mes ir isivaizduojam lygintuva standartinio dydzio. Jei pagalve, tai ir turi buti pagalve. Zodziu zaismas pas juos, neapsigaukit.
Atsakyti
Esu dėkinga dėl situacijos išsprendimo. Mūsų pirkti kranai delimano puikiai tarnavo 1, 5 metų, deja po šio termino jie abu sugedo. Taip jau gavosi, kad kraustymosi metu pradanginom čekius, dėžutę ir bet kokią kitą informaciją apie pirkimą. Tačiau parduotuvės darbuotoja Jurgita (Vilniuje, PC Panorama) tikrai geranoriškai padėjo viską išspręsti, Nukreipė ir į klientų aptarnavimą, kur darbuotoja taip pat įsiklausė į situaciją, prikėlė informaciją, patikslino, ką ir kaip daryti. Parduotuvės darbuotoja taip pat prikėlė istoriją, rado mūsų kvitą ir viską sutvarkė. Mažai tikėjausi, kad situaciją išspręs, pakeis prekę į veikiančią, o už kitą gražins pinigus. Tačiau tikrai apsidžiaugiau, kai darbuotojai nuoširdžiai norėjo padėti. Nežinau, kaip kiti įmonės darbuotojai, bet PANORAMOJE jaučiausi, kad mano situacija jiems rūpi ir svarbu patenkinti klientų lūkesčius. Pati dirbu aptarnaujančioje sferoje ir žinau, kaip svarbu yra patenkinti klientai. Labai liūdna, kad Lietuvoje ši kultūra dar ne labai išvystyta. Bet labai džiugu, kad mano konkrečiu atveju buvo kitaip. Labai linkiu, kad tokia įmonės politika butų išlaikyta visose srityse.
Didelis ačiū Jums!
Atsakyti
Taip pat nusivyliau jų darbu. Paskambino, pasakė, kad švenčia 15 metų gimtadienį, sako Jūs patekote tarp 58 atrinktųjų, kaip visada tada seka pasiūlymas, antklodė, 2 pagalvės ir sulčiaspaudė, ir narystė metams, viso 94 eurai..Konsultantė puikiai išmano savo darbą, antklodė kainuos tik 30 eurų, pagalvės po 15... bet tas darbas neišbaigtas.Nebuvo informacijos apie sulčiaspaudę, kad ji tik citrusiniams vaisiams, be to apie prekių išbandymą nieko nepaminėjo.Sutartyje rašo, jog informacija prekės instrukcijoje, kur yra instrukcija pagalvėje, ar antklodėje?Su grąžinimu taip, jei jau išpakavai, grąžinti prekės nebegalima.Kodėl apie visa tai sužinome tik tada kai nepatikusią prekę norime grąžinti, deja jos grąžinti jau nebegalima.Jei Studio Moderna nesusimastys praras daug pirkėjų.Neužkibkite žmonės !
Atsakyti
SKUNDŲ MEILĖ…
2017 rugpjūčio 12
Dirbdamas be meilės, žmogus yra paprasčiausias robotas…

Anželika Rudak

[UAB „Studio Moderna“ (tele)rinkodaros vadovė]

SKUNDŲ MEILĖ…

…Na, ir kas, kad „Studio Moderna“ gauna aibę skundų… -

Nuo „tų“ skundų mano meilė tiktai dar labiau nubunda!…

P.S. Ir visus klientus (vyrus) savo (įspūdingais) papais gundau…

Vaizdo rezultatas pagal užklausą „Anželika Rudak“

Parodijos Redaguoti
Jurate Zalandauskiene
2017-08-10 13:58:26 IP 62.80.225.38
Atsakyti
Labai esu nusivylusi ju garantiniu grazinimu tokio visai nera.isigijai preke reiskia ir turi tinka tau ji ar ne kaip ivyko ir man suRovus19in1daugiafunkciniu gariniu prietaisu rinkiniu pirkau kaip garu siurbli o gavau ka gavau, buvo sakoma apie garu lygintuva taip kaip dovana o jis yra komplekte vandens telpa 1.2 o sakoma 1.5.grazinti irgi negalejau nes praplesiau ir ipyliau vandens tai kaip pabandyti preke jos nenaudojantPaprasius aukstesniu pagal pareigas darbuotojaus numerio nesuteike pasake kad jie dirba savo darba, o mes savo.Tikiuosi taip ir pasibaigs.Nepakliukit ir jus i ju pinkles ciulba graziai ir neleidzia zodzio istart kol nesuvilioja.
Atsakyti
Esu nusivylusi TOPSHOP pristatymo terminais. Užsakymo jau laukiu trečia savaitė. Nepasitikėkite, nes usite nuvilti, ypač jei reikia skubiai ir kam nors dovanų.
Jurate Zalandauskiene
2017-08-07 22:21:06 IP 62.80.225.38
Atsakyti
Žilvinas 2017-07-07 20:07:05
UAB „Studio Moderna“ atiliepimai labai blogi. Paprašiau kad išbrauktų mane iš klientų sąrašo nes jie su klientais elgiasi nesažiningai. Grąžinimo garantija Per 14 dienų nuo užsakymo gavimo galite nemokamai grąžinti ir atgauti sumokėtus pinigus už bet kurią internetinėje parduotuvėje ar telefonu įsigytą prekę.
Napakliūkite. NĖRA JOKIOS GRAŽINIMO GANTIJOS. MELAS.
Prieš savaitę įsigijau ROVUS 19IN1 - tai galingas daugiafunkcis prietaisų rinkinys
Prieš įsigydami gerai pagalvokite. Telefonu konsultantas paskambino ir įkyrai gyrė, kaip įrenginys gerai valo purvus ir. t.t. Paklausiau ar jei nepatiks kaip valo galėsiu gražinti, iš kart nuteikė, kad yra 14 dienų gražinimo garantija ir galima bus grąžinti. Pabandžiau gerai tik lygina. Nuo stiklinės orkaitės ir plytelės net reibalų neatitirpina, kalkių nuo kranų nenuvalo kaip rodo reklamoi žodžiu niekam vertas daiktas. Po keletos dienų paskambinau sakau noriu gražinti jis net nenutirpdo purvų. Atsakymas buvo paprastas. Nėra jokios prekių gražinimo garantijos. Perklausė įrašą pasakė. Pokalbio gale Jūs pasiteravote ar galesiu gražinti prekę jei nepatiks, konsultantas pasakė taip pagal LR įstatymus. Pasirodo visus mausto. Galima pagal juos gražinti, jei neišpakavote ir nenaudojote. Tai kad pamastykite. Žodžiu gaudo žmones įtikinėdami koks tas prietaisas puikus o jei nupirksite negalėsite gražinti. Aš jiems sakiu kad nebandęs neisigiju prietaiso tai sakė galėsite pabandyti jums patiks. Dabar teks su jais aiškintis per viešumą kad daugiau žmonių nepakliųtų į šių žmonių pinkles. Prieš užsakydami pagalvokite. Aš nusivyliau jų marketingu ir visa Jų melaginga reklama. Dabar teisiniu keliu įrodinėti, kad jie mausto patiklius žmones. Man negaila sumokėtų pinigų bet tai jau principo reikalas ir aš to reikalo taip nepaliksiu ir dar žiniaskliadoje paviešinsiu, kaip jie žmones mausto, kad kitiems nepakli8ti.
Labas.Pakliuvau i ta pinkle ir as ir dar dovanu prizadejo garu lygintuva o pasirodo kad tas kuris yra komplekte.kaip bandomasis laikotarpis kai negali ispakuoti pasidejai ir ziurek.ir be to pirkau kaip siurbli garu ale siurbe, plauna, Zmoniu mulkinimas.
Atsakyti
Taip pat esu labai nusivylusi pristatymo terminais. Prekės skelbime rašo, "prekės pristatymas gali užtrukti iki 2 savaičių", nes neturi sandėlyje, bet praeina tos dvi savaitės ir tyla, o pasiteiravus pačiai, pasako, kad bus dar po savaitės ir pradeda savo tirada, kad "pirkote per išpardavimą, kad prekių neturime sandėlyje ir jos atkeliauja per dvi savaites", bet man kaip klientui nerūpi įmonės darbas viduje, nesvarbu kada atveža į sandėlius ar į kokias parduotuve, man rezultate turi būti prekė per max dvi savaites. Pasipiktinau ir nežadu daugiau pirkti iš šios parduotuvės, taip pat nerekomenduosiu niekam.
O kitiems, kurie pirks, patariu iš anksto išsiaiškinti pristatymo terminus, kad vėliau netektų nusivilti.
Atsakyti
Šiandien sulaukiau skambučio iš Dormeo, likau "apšalusi", iškiliai prisistatė, pasakė, kad esu atrinkta iš 100 lojaliausių klientų ir sako, kad turi dovanų t.y. antklodę, dvi pagalves bei sulčiaspaudę, kol visą litanija išpasakojo praėjo gal 5 minutės, ir galų galiausia pačioj pabaigoj pasakė, kad už šį komplektą reikia susimokėti beveik 100 eurų!! Na tikri s*****i yra palikę, taip iš senyvo amžiaus žmonių ir lupa pinigus, tiesiai šviesiai viską išrėžiau, tikri parazitai..
Atsakyti
Giedre 2017-07-14 09:43:46
Kaip padaryti, kad jie man daugiau nebeskambintu? nusibodo. Skambina koks bernelis ir pakiliu balsu lyg pranestu, kad as laimejau nobelio premija sako: skambiname jums is padeku skyriaus ir isiterpt neleidzia. Nenoriu but nemaloni, nes bijau karmos:D, na bet jau tikrai nusiboooodo
aš tai užblokuoju skambinusių numerius, kitos išeities nėra
Atsakyti
Kaip padaryti, kad jie man daugiau nebeskambintu? nusibodo. Skambina koks bernelis ir pakiliu balsu lyg pranestu, kad as laimejau nobelio premija sako: skambiname jums is padeku skyriaus ir isiterpt neleidzia. Nenoriu but nemaloni, nes bijau karmos:D, na bet jau tikrai nusiboooodo
Atsakyti
norėčiau gauti atsakymą į savo atsiliepimą.Praeitą savaitę operatorė patikino, kad jau šią savaitę gausiu savo užsakytas prekes, užsakymas padarytas birželio 23d.Paskambinau šią savaitę pasirodo reikės dar dvi savaites laukti.nors paklausus internetinėje parduotuvėje apie tą pačią prekę, buvau patikinta, kad pristatymas per vieną savaitę, jei užsisakysiu šiandien.Gal kas nors gali paaiškinti ir padaryti tvarką, ar reikia kokią televizinę laidą pasikviesti į pagalbą, suprantama, kad gali būti kažkokie sutrikimai, bet tokie įžūlūs melavimai nepaaiškinami
Atsakyti
UAB „Studio Moderna“ atiliepimai labai blogi. Paprašiau kad išbrauktų mane iš klientų sąrašo nes jie su klientais elgiasi nesažiningai. Grąžinimo garantija Per 14 dienų nuo užsakymo gavimo galite nemokamai grąžinti ir atgauti sumokėtus pinigus už bet kurią internetinėje parduotuvėje ar telefonu įsigytą prekę.
Napakliūkite. NĖRA JOKIOS GRAŽINIMO GANTIJOS. MELAS.
Prieš savaitę įsigijau ROVUS 19IN1 - tai galingas daugiafunkcis prietaisų rinkinys
Prieš įsigydami gerai pagalvokite. Telefonu konsultantas paskambino ir įkyrai gyrė, kaip įrenginys gerai valo purvus ir. t.t. Paklausiau ar jei nepatiks kaip valo galėsiu gražinti, iš kart nuteikė, kad yra 14 dienų gražinimo garantija ir galima bus grąžinti. Pabandžiau gerai tik lygina. Nuo stiklinės orkaitės ir plytelės net reibalų neatitirpina, kalkių nuo kranų nenuvalo kaip rodo reklamoi žodžiu niekam vertas daiktas. Po keletos dienų paskambinau sakau noriu gražinti jis net nenutirpdo purvų. Atsakymas buvo paprastas. Nėra jokios prekių gražinimo garantijos. Perklausė įrašą pasakė. Pokalbio gale Jūs pasiteravote ar galesiu gražinti prekę jei nepatiks, konsultantas pasakė taip pagal LR įstatymus. Pasirodo visus mausto. Galima pagal juos gražinti, jei neišpakavote ir nenaudojote. Tai kad pamastykite. Žodžiu gaudo žmones įtikinėdami koks tas prietaisas puikus o jei nupirksite negalėsite gražinti. Aš jiems sakiu kad nebandęs neisigiju prietaiso tai sakė galėsite pabandyti jums patiks. Dabar teks su jais aiškintis per viešumą kad daugiau žmonių nepakliųtų į šių žmonių pinkles. Prieš užsakydami pagalvokite. Aš nusivyliau jų marketingu ir visa Jų melaginga reklama. Dabar teisiniu keliu įrodinėti, kad jie mausto patiklius žmones. Man negaila sumokėtų pinigų bet tai jau principo reikalas ir aš to reikalo taip nepaliksiu ir dar žiniaskliadoje paviešinsiu, kaip jie žmones mausto, kad kitiems nepakli8ti.
Atsakyti
atsiliepimai labai blogi, 23 birželio užsakėm prekes, kol kas jokių šansų sulaukti, kiek bepaskambinu, atsakymas ;ATSIPRAŠOME SANDĖLYJE NĖRA PREKĖS, TEKS PALAUKTI.Nei vienoje Lietuvos internetinėje parduotuvėje nėra tokios betvarkės
Atsakyti
Valerija 2017-06-26 19:04:17
Tik vakar 06 25 užsisakiau prekių su akcija, o jau šiandieną iš ryto gaunu žinutę, kad prekių nėra, nes tiekėjas nebe pristatys. Pinigai sumokėti, sugaištas laikas. Nebe pirmą kartą susiduriu su tokia problema, todėl manau, kad kaltas ne tiekėjas, o tas, kas nesugeba suskaičiuoti, koks likutis yra sandėlyje ir pardavinėja orą. Būtų labai malonu, kad atsakingi darbuotojai paaiškintų, kodėl pas Juos tokie dalykai dedasi.
Valerija, nors dirbu drabuziu parduotuveje, bet galiu is patirties pasakyti, kad su likuciais daznai buna netikslumu, sistemoje ne ta pacia sekunde atsiranda info, kai yra parduodama paskutine preke. Dar labai greitai sulaukete patikslinimo, kad prekes nera. Mums buna kad uzsakai is kito miesto atvezti reikalinga dydi, ir vos ne po savaites suzinai, kad fiziskai nera to dydzio, nors sistemoje jis yra.
Taip pat, gal atsiras dirbanciu Top Shop parduotuveje? Domina atsiliepimai apie darbo salygas, dekoju.
Atsakyti
Norėčiau paklausti, kodėl jūs tiek meluojate apie savo įmonę ir kiek laiko tai tęsis. Informacija, kai paskambina konsultantas pastoviai klaidina žmones. Dormeo konsultantas paskambino man kaip visada su krūva savo siūlomų prekių (dabar jau galiu pavadinti ir šiukšlėmis), mandagiai jį išklausiau, kaip visada, jis man pasiūlė Rovus Multipurpose Stea station 19 IN1, baisiai jį gyrė, tik nepasakė, kad jis yra didelis ir užima daug vietos, net nebūčiau svarsčiusi galimybės jį pirkti, bet jis man pažadėjo, kad galiu prekę naudoti 30 dienų ir jei ji man netiks galėsiu grąžinti, o jie atiduos pinigus. Aišku prekė man ir netiko, kaip tik atvežė, nes jau mačiau, kad mano bute ji nepaprastai didelė ir užims daug vietos, gal po dviejų dienų paskambinau jūsų ger.kokybės skyriui, kad noriu grąžinti, kaip nurodė kad panaudojus galima grąžinti, tai aš pagalvojau nepriims jei net nepanaudojau, nes nebus priežasties (aš jos neišėmiau nė iš tos dėžės, ji pas mane darbe kampe ir stovi, gali bet kokie kokybės specialistai žiūrėti ir tikrai įvertins, kad ji nenaudota), tai pasirodo negalima, turėjau prekės nenaudoti, tik tuo atveju jie man grąžins pinigus, nesvarbu, kad pokalbiai įrašomi, manau jie klauso pokalbius, bet patys sau prieštarauja, kad galima panaudoti prekę, o po to jau persigalvoja... Esu sena Clubo narė, bet jau nebenoriu nė jūsų nuolaidų, nei jūsų prekių. Aš pasakiau, kad su jūsų konsultantais aš nebendrausiu, tačiau po šiai dienai jie man skambinėja ir siunčia brošiūras, kurias dabar aš jau išmetu. Gaila, kad atsiranda tokių įmonių, kurie tik nori pasipelnyti iš žmogaus, kurį apgauna. Apmaudu, kad jūs iš viso egzistuojat...Visiems draugams patariau, kad tik nesusidėtų su šia įmone.
Atsakyti
Tik vakar 06 25 užsisakiau prekių su akcija, o jau šiandieną iš ryto gaunu žinutę, kad prekių nėra, nes tiekėjas nebe pristatys. Pinigai sumokėti, sugaištas laikas. Nebe pirmą kartą susiduriu su tokia problema, todėl manau, kad kaltas ne tiekėjas, o tas, kas nesugeba suskaičiuoti, koks likutis yra sandėlyje ir pardavinėja orą. Būtų labai malonu, kad atsakingi darbuotojai paaiškintų, kodėl pas Juos tokie dalykai dedasi.
Atsakyti
Uzsisakiau prekiu 04-18, jau virs menesio veza prekes, kurias vis dar pardavineja. Kaip is viso imanomi tokie dalykai?!?! Nieko negalima pirkti is top shop!
Atsakyti
Daugiau nei pries puse metu nusipirkau H2O garini prietaisa, komplekte buvo tik viena sluoste. Ir nuo isigyjimo nerandu nusipirkti papildomu sluosciu, raso, kad siuo metu isparduota ir taip daugiau nei puse metu. Tai kaip galima pas jus pirkti prietaisus, jei neimanoma isigyti sluosciu. Dabar sis prietaisas pas mane stovi nenaudojamas, nes negaliu isigyti papildomu sluosciu. Gaila, kad tenka nusipirkti prietaisa, kuri gali panaudoti tik kol susinaudos sluoste...
Atsakyti
Labai nusivyliau ir aš šita įmone. Per ispardavima parduodamos prekes, kuriu neturi, svarbiausiai sumokami pinigai, o poto prasideda kryziu keliai. Prekes vezamos i parduotuve neaisku kokiu grafiku, nes kekviena diena vis dainuojama, kad rytoj bus prekes parduotuveje, o vadybinikas Mindaugas visai neturi orentacijos kur dirba ir ka daro.Baisu pirkau 04.10 diena, o prekiu dar negavau iki siandien 04.21 dienos ir neaisku kada jas gausiu : (
Atsakyti
Sveiki, parašysiu ir aš apie šią baisią įmonę savo nuomonę.
Dormeo konsultantas paskambino man kaip visada su krūva savo siūlomų šiukšlių, mandagiai jį išklausiau, pasiūlė siurblį-robotą, net nebūčiau svarsčiusi galimybės jį pirkti, bet jis man pažadėjo, kad galiu prekę naudoti 30 dienų ir jei ji man netiks galėsiu grąžinti, o jie atiduos pinigus. Aišku prekė man ir netiko, nes iš kilimo nesurenka šuns plaukų, paskambinau, kad noriu grąžinti, pasirodo negalima, turėjau prekės nenaudoti, tik tuo atveju jie man grąžins pinigus, nesvarbu, kad pokalbiai įrašomi, manau jie jų net neperklauso, ką žada konsultantai, esmė tame, kad šiuo metu jau bendrauji su vartotojų teisėmis, jų įmonei 90 eurų labai dideli pinigai, jei man išmokės gali ir bankrutuoti, noriu patarti visiems, nepirkit iš jų nieko, a******ų komanda, žada, o nieko neištesi, jaučiuosi labai apgauta, niekada su jais nebebendrausiu jokiais klausimais.
danutė Lengvinienė
2017-02-13 15:27:39 IP 82.135.211.8
Atsakyti
Laba diena, kreipiuosi pakartotinai. Vasario 5 ar 6 dieną vadybininkas paskambino ir sutarėme, kad atsiųs man porą prekių: Ceravital indą ir keptuvių rinkinį. Bendra prekių kaina be siuntimo ir kitų mokesčių 59, 87 Euro. (Sumokėjau 85, 39 E).Kokia ji bebūtų kiekviena prekė turi (ar neturi) garantinį naudojimo laiką, tai nustato gamintojas, o ne pardavėjas. Kodėl aš turėjau sumokėti už papildomą garantiją. Kam reikalinga už keptuves ar dar puodą papildomai garantinis laikas, jei garantiją duoda gamintojas.Seniai esu klubo narė. Beveik visada džiaugiausi prekėmis, bet šį kartą nusivyliau. Man nereikia tokiems "YPATINGIEMS" gaminiams papildomų garantijų. Todėl prašau grąžinti papildomai sumokėtus pinigus (20, 97 Euro). Neišradinėkite dviračio.
Danutė Lengvinienė,
Rietavas, S.Nėries 27-3 tel. 8 616 14582. Praėjusį ketvirtadienį kalbėjau su Jūsų kolege. Žadėjo sekančią dieną pinigėlius grąžinti. Tačiau nei žinutės, jokio atsakymo nėra ir jos telefonas neatsako.
Tikiuosi palankaus atsakymo ir tikslesnio nurodymo, kada bus grąžinti pinigai. Esu pensininkė ir man tie 20 euru yra dideli pinigai veltui išmesti.

Geros dienos
danutė Lengvinienė
2017-02-13 15:20:13 IP 82.135.211.8
Atsakyti
Laba diena, kreipiuosi pakartotinai. Vasario 5 ar 6 dieną vadybininkas paskambino ir sutarėme, kad atsiųs man porą prekių: Ceravital indą ir keptuvių rinkinį. Bendra prekių kaina be siuntimo ir kitų mokesčių 59, 87 Euro. (Sumokėjau 85, 39 E).Kokia ji bebūtų kiekviena prekė turi (ar neturi) garantinį naudojimo laiką, tai nustato gamintojas, o ne pardavėjas. Kodėl aš turėjau sumokėti už papildomą garantiją. Kam reikalinga už keptuves ar dar puodą papildomai garantinis laikas, jei garantiją duoda gamintojas.Seniai esu klubo narė. Beveik visada džiaugiausi prekėmis, bet šį kartą nusivyliau. Man nereikia tokiems "YPATINGIEMS" gaminiams papildomų garantijų. Todėl prašau grąžinti papildomai sumokėtus pinigus (20, 97 Euro). Neišradinėkite dviračio.
Danutė Lengvinienė,
Rietavas, S.Nėries 27-3 tel. 8 616 14582. Praėjusį ketvirtadienį kalbėjau su Jūsų kolege. Žadėjo sekančią dieną pinigėlius grąžinti. Tačiau nei žinutės, jokio atsakymo nėra ir jos telefonas neatsako.
Tikiuosi palankaus atsakymo ir tikslesnio nurodymo, kada bus grąžinti pinigai. Esu pensininkė ir man tie 20 euru yra dideli pinigai veltui išmesti.

Geros dienos
Atsakyti
Rimtautė 2015-06-30 20:58:29
Leonora, parašykit jiems el.paštu topshop.lt@studio-moderna.com arba paskambinkit klientų aptarnavimo telefonu 8 800 01415. Man irgi kažkaip pamiršo įdėti lietuviškas instrukcijas (pirkau daugiafunkcį puodą), parašiau, ir el.paštu viską atsiuntė.
Matau pirkote daugiafunkcinį puodą.Įdomu, kaip jis jums tarnavo tuos metus?
Atsakyti
Labai nusivyliau ir aš šita įmone. Gruodžio 31 d. paskambino malonus vyrukas ir kai pradėjo suokti kokia aš gera klientė ir kokias puikias prekes gausiu už labai gerą kainą. Įkalbėjo įsigyti antklodę, kita bus nemokamai ir dar gausiu 2 komplektus patalynės, vaistus nuo nemigos ir labai patvarų ir gražų laikrodį. Prekes gavau sausio 3 d. "Nuostabusis" laikrodis buvo su pusiau atplyšusia apyranke, o patalynės komplektas buvo tik vienas.Kreipiausi į kokybės skyrių, pažadėjo perklausyti užsakymo įrašą ir paskambinti.Laikrodį atsiuntė kitą, o dėl patalynės teko skambintis antrą kartą, tada pasiaiškinę jau paskambino ir pasakė, kad vadybininkas "neteisingai informavo, antras komplektas nepriklauso, apgailestaujame". Tai tiesiog vertinu kaip apgavytę, tai tas pats kaip turguje sumokėtum už 2 kg obuolių, o tau paduotų 1 kg. Patalynės komplekto kaina 18, 90 Eur, todėl aš jaučiuosi kaip apvogta tokiai sumai.Jei vadybininkas kaltas, tai jis turėtų nukentėti, o ne pirkėjas. Įdomu, ar įmonės vadovai už tokius klientų apgaudinėjimus darbuotojus nors kaip nubaudžia, ar atvirkščiai- skiria premijas už prižadėtų o neatiduotų prekių sutaupymą.
Atsakyti
Baisus eferistai Studio Moderna. Konsultantai po 28 kartus skambina, siulo sh, o isiulius atveza ne ta preke arba uz dviguba kaina.... kur tai matyta???
Atsakyti
2017-01-02Siauliu akropolyje esancioje Top shop parduotuveje buvom nemaloniai aptarnauti.Paklausus informacijos apie preke, buvo grieztu tonu atsakyta, nes jaunom pardavejom sutrugdeme zaisti, ar bendrauti kompiuteriu, nors parduotuveje buvo ir kitu zmoniu.jokio demesio kreipimo ir jokio intereso parduoti prekes jos neparode.
Atsakyti
Tokio prasto serviso neesu turėjusi!
Prekė užsakyta 12-13. Studio Moderna kurjeriams nurodė klaidinga adresą, ko pasekoje kurjeriai "vežė" ir niekaip nesuprato, kad daugiabučių rajone nuosavų namų nėra.
Į studio Moderna buvo siųstas laiškas, skambinta ne viena ir ne du kartus, niekas nejudėjo iš mirties taško kol pati nepradejau skambinėti į dpd, bet adresą jie "tikslino" kas labai abejotina ar išvis su dpd kontaktavo.
Niekam nerekomenduoju ir pati stengsiuosi apeiti šią kontorą!
P.S. na tik pamėgina dabar man paskambinti su savo kišamom prekėm... :D
Atsakyti
taip pat uzsisakiau delimano 18 in 1 greitpuodi...sudas o ne greitpuodis. viska dariau kaip parasyta ir vistiek iskart prisvilo. paskambinus ir paprasius pakeisti preke i kita pasake kad nekeis nes jau isbandziau. kas cia per nesamones!!! tai kap zinoti ar preke veikia jei jos negali isbandyti!!!! pasake kad reikia rankiniu budu tada viska sustatyti, tai kam tada reklamuojat kad paspaudus mygtuka jau gali dziaugtis ramybe ir poilsiu jei net pagal viska tesingai darant viskas svyla!! jau skambinau i valstybines teises, susitariau kas kaip ir jei laisko parasius i ju studija negrazins pinigu tada vel skambinsiu ten pat ir perduosiu ta imone, jau uzkniso, kai pirkti tai jie la la la kokie geri, kai grazinti tai jau ne be musu reikalas.
Atsakyti
laukiu siuntinio, sumokėta 2016 12 12
Atsakyti
Suprantu, kad jusu darbas yra skambinti zmonems ir siulyti prekes, bet ne ant tiek ikyriai. Paskambino sake pora minuciu, bet prakalbejau daugiau nei 20min. Ir taip kisa ta preke kad nezinau ka ir besakyti, sakau neturiu pinigu reikia sventem ir vistiek kiša. Pasiskolinkit sako. Sakau paskambinkit 14h. Galvoju pasiulysiu draugėm darbe. Ne negalim laukt ir t.t.. ir taip kiekviena karta... kartais pagalvoju išeiti iš jusu to topshop.
Atsakyti
nepirkite sioje imoneje. Vietoj nauju prekiu pristato senas. a*******i.
Atsakyti
Daugiau niekada nesinaudosiu sios imones paslaugomis. isiulo preke atseit nauja, o atveza naudota, sena. Jeigu jau as pasinaudojau pora min. pabandziau sia preke tai jau jos negaliu grazinti, nes jau panaudota, o kad ja sena, dulketa, zemeta atsiunte tai net klausyti nenori kaip papugos kartoja jog preke jau panaudota ir jos atgal priimti nenori. a*******i.
Atsakyti
Legalus banditizmas-kaip vargsams lietuviams parduoti kiniska slamsta, kurio savikaina desimt kartu mazesne-kas pasigooglina, tai zino!! Ebay galima parsisiusti visus tuos pardavinejamus sudus uz kapeikas.
Atsakyti
Labai nepatenkinta, negalvojau, kad bus neimanoma prisiskambinti dėl prėkių 2 sav.
Atsakyti
Sumokėjau už batus jau kaip 15 dienų, bet negaliu prisiskambinti...Atsako automatas, kad susiseksime....bet near jokio skambučio....Labai nusivilusi....
Atsakyti
Delimano 18in1 MultiCooker gaminant pagal Delimano tinklapyje pateiktą ispaniško omleto receptą prisvilo. Svogūnai sudega, bulvės su kiaušyniene prikimba prie dugno ir nemirkęs neatplėši.
5 Punktas. Nesvylanti vidinio puodo danga -> jos valymas yra vienas juokas.
http://www.delimano.lt/18in1-daugiafunkcinis-prietaisas
Savybės:
6. Punktas. Nesvylančia keramine danga padengtas vidinis puodas.
Visa reklama neatitinka tikrovės, realiai vaizdelis, deja. visai kitoks.
Dar blogiau, ccd.lt@studio-moderna.com tel. 8 800 01415 pareiškė, kad puodo negalima buvo bandyti ir kepti ispaniško omleto, nes tada puodas yra jau naudotas ir tokių puodų atgal nebepriims.
Jei būčiau pamėlavęs, kad puodo nebandžiau, tai būtų grąžinę pinigus. O dabar ir kalbos negali būti. Paprašė atsiųsti nuotraukas katilo, tai studio-moderna kokybės darbuotoja pareiškė, kad katilas tvarkingas ir nėra jokių defektų matyti. Paprašė atsiųsti nuotrauką su prisvilusiu katilu, bet, kadangi manon žmona tegrįš už dviejų savaičių (nes tik žmona gamina valgius), pratėsė 30 dienų grąžinimo garantiją dviem savaitėms. Kaip baigsis nuotykiai su studio-moderna ir nekokybiškos prekės grąžinimu, parašysiu vėliau, bet jau dabar matau, kad pirkėjai smarkiai maustomi ir brukmos nekokybiškos prekės. Aišku man viena, jei Delimano 18in1 MultiCooker turėtų maišymo funkciją, tokių bėdų nebūtų ir kokybė būtų gan normali. Deja, be maišymo funkcijos šie katilai visada prisvils ir ne tik su ispanišku omletu... Manau, žino apie tai ir studio-moderna, todėl ir teigia, kad "jei mes priimtume tokias prekes atgal, būtų užversti mūsų sandeliai". Gyveni žmogau ir mokaisi....
Atsakyti
Šiandien sužinojau, kad šiai įmonei vadovauja "Kokybės skyrius" i:)) ir, jei likai nepatenkintas pokalbiu su Kokybės skyrium, turi kreiptis į Kokybės skyrių! O Kokybės skyrius gali sau leisti atjungti pokalbį, kitaip"numesti ragelį", jei kas nors nepatinka... jų žodžiais sakant, jei jų negerbia pirkėjas.. Ar galima gerbti Kokybės skyriaus darbuotoją, į kurią kreipiamasi dėl prekės atsiėmimo parduotuvėje termino suderinimo, nes pirkėjas neturi telefono, o Kokybės skyrius atsako- ''laukit sms žinutės":)))

Taip pat rekomenduojame

VARLE
VARLE.LT

Adresas: S. Žukausko g. 41, LT-09130 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
1A.LT
Internetinė parduotuvė www.1a.lt

Adresas: Naujakiemio g. 6, LT-08314 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kodėl rinktis internetinę parduotuvę 1a.lt? Didžiulis pasirinkimas, puikus klientų aptarnavimas, žemos kainos – visa tai internetinėje parduotuvėje 1a.lt! • 100% duomenų saugumas apsiperkant - 1a.lt Internetinė parduotuvė naudoja SSL sertifikatą, garantuojantį duomenų šifravimo autentiškumą, tokiu būdu apsaugojant...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2 / Saltoniškių g. 29, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Ekologiškumas dar nėra esminis faktorius
Ekologiškumas dar nėra esminis faktorius 11-19 18:22
Ekologiški gaminiai, kaip ir tvarios pakuotės, dar gana sunkiai skinasi kelią į lietuvių pirkėjų krepšelį.
Pramoninis turizmas: "Belaz" sulaukė 40.000 lankytojų
Pramoninis turizmas: "Belaz" sulaukė 40.000 lankytojų 11-19 17:32
Baltarusijos automobilių gamykla "Belaz", dalyvaujanti pramoninio turizmo projekte "Belazas" – Baltarusijos prekės ženklas", suskaičiavo priėmusi 40.000 lankytojų.
Restoranų kūrėjai tikisi klientų ir dėl vietos
Restoranų kūrėjai tikisi klientų ir dėl vietos 11-19 16:24
Maitinimo verslas atrodo romantiškas, tačiau verslininkai sako, kad viskas gerokai sudėtingiau – romantikos maža, o kruopščiai suplanuota strategija ar patirtis šiame sektoriuje yra itin svarbi.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar jau laikas mažinti PVM?

Partneriai

SANO
Veiksmingesnė buitine chemija. Kokybė iš Izraelio.

Akcijų kainos

Nike 59,19 +3,42%
Manchester United 19,55 +2,89%
Goodyear 29,94 +2,15%
Avon 1,94 +2,11%
Harley-Davidson 47,25 -1,77%
Coca-Cola 45,71 -1,80%
Wal-Mart 97,47 -2,16%
Intel 44,63 -2,23%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (JAV) 2,87 -3,04%
Benzinas 1,71 -8,56%
Apelsinai 0,82 +3,80%
Kava 3,10 -4,02%
Bananai 1,08 -1,82%
Dujos (Rusijos) 6,08 +10,34%
Auksas 1279,51 -2,63%
Cukrus 0,60 +1,69%