VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Studio Moderna, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Studio Moderna

Atsiliepimai apie Studio Moderna, UAB

Top Shop

Laikrodžių centras Šveicariški laikrodžiai su Jūsų firmine atributika
Parašyk savo nuomonę apie Studio Moderna, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Ši įmonė.... žodžių trūksta. Vadovų kontaktai slepiami, tokia įmonės politika? Slepiami tik dėl to, kad didelė betvarkė pas juos. Vadybininkai kalba kaip automatai, žada, meluoja. Pasiima pinigus ir dingsta, skambini ir vis žada, meluoja - prekė paruošta išsiuntimui, ir taip 2 savaites. Kantrybė baigėsi! Internetinėje parduotuvėje rodo, kad prekė yra, tačiau jos negauni ir vis jie siunčia, jau nejuokinga
Atsakyti
Papuoliau ir aš ant jų. Nei prekių, nei pinigų už užsakymą. Jau savaitę laiko žada juos grąžinti už neivykdytą užsakymą. Pasirodo orą pardavinėja, prekių siūlomų neturi. Perskambinti nesivargina, informacijos nesuteikia. Bendrauta su Egidijumi Žukauskiu.
Atsakyti
Labai nusivyliau aptarnavimu. Uzsisakiau skuota, sumokejau per elektronine bankininkyste, negavau jokios zunutes i i tel. nei i el. pasta kad gautas apmokejimas. Visa savaite skambinejau, rasinejau.... Sake, atves preke informuos sms zinute, neinfornavo. Mazdaug, pats uzsisakei, pats ir rupinkis kada preke pasiimt, ieskok. Aptarnavime nulis kokybes.
Atsakyti
Taip supratau pagal atsiliepimus, geriau cv dėl darbo nesiusti. Jei prekės sud...s, tai ir darbas bus s...,..s. ilgai vergų ieškos už tokius pinigus.
Atsakyti
Nežinau kaip vadinti šią įmonę, kuri psichologiškai atakuoja ir reketuoja pažeidžiamus žmones.Šiek tiek daugiau kaip prieš metus surašiau laišką reikalaujantį atsikabinti nuo mano mamos, kuriai jau 86 metai ir nebesuvokia ką daro. Visi namai užversti krūvomis vienodų prekių, kurių jai visai nereikia. Kažkurį laiką buvo ramu. Viską išmetėm, išdalinom, išvalėm. Tačiau nuvykus po karantino, nustėrau. Vėl kambarys užverstas krūvomis Top Shop prekių. Kokį reikia daryti psichologinį spaudimą, kad žmogus perka net nesuvokdamas ką daro???????? Ar toks reketas nebaudžiamas?
Atsakyti
Užsisakius antčiužinį, prie užsakymo buvo parašytas pristatymo laikas-2-3d.d. Praėjus 5 d.d. pradėjau ieškoti kur mano užsakyta prekė, paskambinus į klientų aptarnavimo liniją, maloni mergina mane informavo, kad mano užsakymas keliauja į mano į parduotuvę ir jį gausiu 05.19/20, tačiau dabar suprantu, kad tas buvo netiesa. 2020 05 20 paskambinus dar kartelį į klientų aptarnavimo liniją 17: 15 val, atsiliepė labai nemaloni, o gal labai pavargus nuo pagalbos teikimo konsultantė, informavo, kad mano užsakymas dar neatvykęs į parduotuvę ir kai jis atvyks gausiu sms (ką pati žinau ir ko neklausiau), pasiteiravus, kada gausiu užsakymą, informavo, kad nežino, primygtinai klausiant kur ir yra mano užsakymas ir kada gausiu, giliai atsiduso ir pasivargino pažiūrėti, informavo, kad prekės į sandėlį atvyks po 13 dienų :D Tai gal reikėtų tokią informaciją pateikti, užsisakant prekes? ar bent jau informuoti klientą, kad užsakymas vėluos? Pasiteiravus konsultantės prisistatyri, ji to nepadarė. Šiaip norėčiau žinoti vardą su kuo taip "maloniai " šnekėjau.. Taip klientai su tokiu bendravimu, informavimu ir aptarnavimu ir prarandami...
Atsakyti
Visur būna visko, bet tai ką daro ši kompanija - jau protu nesuvokiama... Tikiuosi duos man Dievas proto ir daugiau niekada nesusiviliosiu jų prekėmis. Du siuntiniai iš eilės - abu teko grąžinti keitimui.... Vienas atsiųstas nepilnos komplektacijos, kitas - sulūžęs. Pirmas iš dviejų užsakymų užsakytas balandžio 11 d. ir vis dar laukiu.... Nes siuntinys keliauja po pusę Lietuvos...O konsultantai tikriausiai nesupranta, kad dirbdami tokį darbą atstovauja kompaniją, o ne bendrauja su beasmenėmis struktūromis, atsakinėdami arogantiškai, pašiepiančiai... Liūdna. Daugiau nenoriu nei į jų pusę žiūrėti. O jei artimiausiom dienom negausiu prekių, tikrai kreipsiuos į #Vartotojų teises
Atsakyti
Aciu, kad grazinote pinigus uz preke, o tai paskaicius atsiliepimus nezinai ka ir galvoti..
Sidonė Masiliūnienė
2020-04-29 13:18:46 IP 2i574b2c
Atsakyti
Sveiki. Ar "Delimaano" tik skatina pardavimus ir neprisijungia prie intencijos nemesti prietaisų, o juos remontuoti? Dėl blogos plastiko kokybės sulūžo prietaiso dangtelis ir todėl turėčiau pirkti naują ? Prietaisas veikiantis ir prekiaujama analogišku.Garantijos nebėra, bet naudojau gal 6 kartus. Apmaudu. Kur yra "Delimano" taisyklos?
Atsakyti
Pirkau preke Weed Snatcher zoliu grandikli, veze 2 savaites. Toliau atveze chamai vairuotojai isakinejo grieztai kur ateiti uz vartu pasitikti, be kaukiu, pirstiniu valkatos vazineja.
Atsakyti
Teroristai ne firma, neatsikabina nuo mano mociutes, grynai reketuoja, ta liepe neskambinti o tie visvien veza prekias, o ta neturi kur detis ir priima. Moteriske labai senyvo amziaus jau nelabai orentuojasi ji galvoja kad cia jei dovanu atveza, taip traukia is jos pinigus. O kai paskambinau i bjura tai konsultantes oragancija auksciau visko... Mociutei isiulytas kombainas nors norejo tik mesmales, masazuoklis, nors yra po insulto jei tokiu aparatu net naudotis negalima, siurblys su kuriuo net isiurbt neina nes pritraukia prie grindu net neina atplėšti, vakar atveze kaldru pagalviu atseit dovana antras rinkinys, siandien paziurejau kainas tai per pus pigiau dormeo... Melagiu šaika pelnosi is pazeidziamu zmoniu
Atsakyti
Šiandien sulaukiau skambučio, kad klientų diena ir yra pasiūlymas man, sudomino kavos aparatas, tačiau pasakiusi, kad turiu pagalvoti ir pasitarti su šeima, sulaukiau didelio spaudimo, kad man ji šiandien nebepaskambins, ar aš tą suprantu? Kad jei pati kreipsiuosi per šiandien dieną man niekas nepritaikys nuolaidos ir t.t. tonas buvo pakeltas kai išgirdo, kad pagalvosiu, pertraukinėjo ir pabaigoje numetė ragelį
Atsakyti
Buciau paskaiciusi atsiliepimus, buciau nepirkusi. Aptarnavimo centro kolektyvas bendrauja nemandagiai, raso jog bus perkant prideta dovanu, o ju nera, sako pati kalta neisidejai, laba diena! s*******o kontora ir niekaip kitaip. Nei daugiau pirksiu, nei kam rekomenduosiu.
Atsakyti
Baisu ką jie pardavinėja. Nusipirkau delimano keptuve, po savaitės naudojimu visas paviršius atšoko nuo keptuvės. Jie skelbia, kad tai akmens masės keptuvė, o ji tiesiog padengta kažkokiais dažais.. neturi jokios gėdos tokį šlamšta pardavinėti ir apgaudinėti žmones.
Atsakyti
Pirkau dormeo ciuzini, jis man visas geltonas pasidarė, kazkoks pigus paralonas, o mokejau nemazus pinigus, daugiau nk is ten nebepirksiu
Atsakyti
Parduoda visiška šlamšta. prekės nekokybiškos. Paskambinus i klientu aptarnavima kalba nemandagiai ir pasako kad savo nekokybišku prekiu atgal nepriima! Galvojantiems pirkti kažka iš ju - Neverta pinigu išmetimas i ora.!!!
Atsakyti
Tikrai nuvylė, užsisakius prekę ir ji netiko pagal dydį, paprašėme pakeisti į mažesnį, buvo pasakyta taip: išpakuoto nepriemame, tai kaip neispakavus pažiūrėti? Kam tada rašo galima grąžinti.
Atsakyti
Žuvis pūna nuo galvos! Top shop nuolaidos - klientų apgaudinėjimui :) Pabandžiau šiandien nupirkti prekę, kuriai buvo net 60% nuolaida! Atėjus sumokėti, išgirdau, kad nuolaidos baigėsi...vakar:) Paklausus, kodėl kabi nuolaida, išgirdau atsakymą, kad apie nuolaidų pabaigą valdžia neinformuoja, ir visi tą žino, bet nieko negali padaryti:):).
Atsakyti
ŠARAŠKINŲ KONTORA! Likau šokiruota, užsakius prekę, kurios vertė 100e, gauni prekę už 30e. Paskambini, pasakai kaip kas, paima netinkama prekę, bet po to tai siaubas. Prekės nėra jau mėnuo laiko, MELUOJA, kad prekė bus tada ir tada, jos nėra, skambini klausti kaip kas, vietoje to, kad normaliai atsakytu, konsultantės dar sugeba kelti balsą. Drįsta ginčytis, kad buvo pasakyta vienaip, o aš kalbu kitaip, kai tuo labiau viskas įrašinėjama. Tikrai visko taip nepaliksim. NIEKAM NEREKOMENDUOJU!
Atsakyti
Sveiki.Esu ilgametė Jūsų įmonės klientė.Ne vienerius metus naudojuosi Club 5 privilegijomis, ir tikrai įsigijau daug ir kokybe nenuviliančių prekių.tačiau 2019-11-26 dienos užsakymas internetu tapo mano galvos skausmu tikrąja šio žodžio prasme.Užsisakiau antklodę good morning/night 2000/200, geltonos spalvos.po dienos gavau trumpąją žinutę, kad užsakymas užtruks;tik tiek.Tuo mano ir pasibaigė mano ilgasis laukimas.Po kiek laiko susirašiau žinutėmis su internetine patarėja, ji pasiūlė susisiekti su Vilniuje įsikūrusiu klientų aptarnavimo ofisu.Po ilgo muzikinio pragrojimo, sulaukiau atsakymo, kad šiuo metu prekė yra išparduota, tad iki Kalėdų bus sulaukta papildymo.Kantriai laukiau, bet ir po to, kai susisiekiau su Kauno Akropolyje esančia parduotuve, gavau atsakymą, kad šiuo metu tokios prekės neturi.Sausio mėn. viduryje vėl susisiekiau su klientų aptarnavimo skyriumi, kur mane patikino, kad prekės papildytos, ir Kauno parduotuves pasieks savaitės bėgyje.Kantriai laukiau, jokios informacijos, jokių trumpųjų žinučių.Vėl skambinu į Vilniaus skyrių, kur man maloniai informavo, kad viskas gerai, tokia prekė yra, ir galiu ramiai važiuoti atsiimti užsakytos prekės.Dar kelis kartus perklausiau, ar tikrai? Mane patikino, kad pardavėjos sužiūrėjo sandėlio prekes, ir tikrai mano užsakymas yra.Rytojau dieną nuvykau į Kauno Akropolį.Ten į mane pažiūrėjo tarsi į nesusipratusią keistuolę, kodėl važiuoju atsiimti užsakymo, jeigu negavau trumposios žinutės.Pardavėja dar pavartė užsakymų aplanką, pasakė, kad tokio užsakymo nėra, ir patarė palaukti vadybininkės, kuri deja buvo trumpam išvykus....Vėl skambinau į Vilnių, su begaliniu nusivylimu ir nuoskauda, nes pasijutau nebereikalinga kliente.Konsultantė paprašė perduoti ragelį pardavėjai, kuri kategoriškai atsisakė kalbėtis.Apėmė apmaudas, kad aš kaip klientė, esu tuščia vieta, tiek laiko priskambinusi, praklausiusi muzikinių intarpų, pralaukusi 72 dienas, negaliu sulaukti užsakymo.Dabar užsakymas įvykdytas, jį gavau vasario 6 dieną.Tik nežinau, ar po šios patirties liksiu Jūsų įmonės pastove kliente, nes liaudiškai tariant paskutinė patirtis buvo tarsi didelis samtis deguto.Linkiu Jums sėkmės, tik gerbkite klientus, nes manau Jūsų verslui tai yra labai svarbu-pagarbiai-Meilė
Atsakyti
Nesuprantu kaip gali toks zmogus dirbti tokioje parduotuveje buti jos ''Vadove'' ir is viso sioje srityje, baisus nemandagumas nemokejimas kalbeti su klientais.Siandiena tevelis atejo apsipirkti i Mazeikiu parduotuve ir truputi per anksti na zinote zmogus nelabai zino valandu nuo kada iki kada yra dirbama tai buvo 9.40 ryto vartai buve iki puses uzleisti, tai tevelis ikiso galva paklausti ar turi butent tokia preke kuria jis norejo nusipirkti ir ar verta laukti jam iki atidarymo, tai patikekite dar nespejus jam ne prabilti buvo apsauktas parduotuves vadoves kad nelysti kad eiti nuo vartu kad parduotuve atsidaro 10val kad i jokius klausimus ji neatsakynes balso tonas buvo tiek pakeltas kad aplinkiniai skyriai ziurejo nesuprate kas vyksta.Ir kiek zinau mano tevelis ne pirmas toks kuris buvo apsauktas ir buta nemandagiai kalbeta.Manau tokiam zmogui kaip jusu vadove turetu eiti i kursus kaip bendrauti ir kalbeti su zmonemis klientais tiesiog baisi patirtis tevukas daugiau kojos nekels i jusu parduotuve kol ji ten bus ir visa musu seima!!!
Atsakyti
Sveiki, nors ir dažnai perku ir domiuosi jūsų prekėmis, pastaroji patirtis nuvylė, prekių sutikau laukti iki maždaug trijų savaičių, parašius laišką pasiteirauti kada jau bus prekės, nes praėjo žadėtas terminas, kurjeris susisiekė jau kitą dieną, bet dėja gavau prekę su defektais, paskambinaus nurodytu numeriu buvo pasakyta, kad atvažiuos kurjeris kita diena ir paims nieko nesulaukiau be to ir mes dirbame negalime kas dieną sėdėti laukti kurjerių, tikrai nusivyliau toks jausmas kad neturėjo užsakymo tai dėl parašyto laiško bele ką įdėjo....
Atsakyti
Esu nusivylusi ir niekam nerekomenduoju šios įmonės. Visur skalambija apie išbandymo garantijas, apie 14 dienų grąžinimo garantijas, kaip viskas gražu ir gerai, o kai susiduri su situacija, tai nusipirkai š... Ir turėk. Buvo pirktas anciuzinis parduotuvėje, netiko dydis, atgal nepriėmė, nes ispakuota. Vadovė neva tuo metu sirgo, paėmė mano duomenis ir pardavėja patikino, jog artimiausiu metu vadovė susisieks ir pasakys kas kaip, praėjo 2 savaites, niekas nesusisieke, kol pati vėl nepaskambinau. Man buvo atsakyta, kad niekas nieko vadovei neperdavė. Koks požiūris į klientus? Apgailėtina!
Atsakyti
Uzsisakiau preke internetu. paklausiau per el pasta kada uzsakymas, atrase. Atsiemiau parduotuveje. netiko, nuejau i parduotuve grazint, sako jei nepraejo 14 rasykit per interneta, nes per ji uzsisaket. Praejusios buvo tik 8 dienos. Rasau per dvejus el pastus, kaip niekas nieko neatsako taip neatsako. telefonu neatsiliepe. O laikas eina... cia specialiai neatsako, kad nebebutu galima grazint ar ka jus ten veikiat, kad neatsakot..
Anastasija Čumanova
2020-01-21 23:07:28 IP 65eejbng
Atsakyti
užsisakiau internetu prekes, raše kad neturi sandelyje, todel teks palaukti.. na bet neraše kad laukti reikes 2 men!!! užsakiau kaip tik žiemai pleda, kaldra ir tt, tuoj žiema baiksis o aš vis dar laukiu... pasiūlymas buvo, susigrazinti pinigus, na bet jeigu aš užsisakiau iš jusu, pasitikejau, reiškias man reikia prekes, o ne pinigu!! nusivyliau, ir daugiau tikrai nepirksiu, nebent bus preke vietoje, jokiu užsisakynejimu internetu.. užsakymas buvo padarytas lapkricio 28 diena.. tiesiog labai gaila, kad norimos prekes neturiu, galima sakyti mano miegas del to, nera toks kokybiškas, kaip noretusi..sulauksiu prekiu, bet deja dekinga nebusiu ir kitiems tikrai nerekomenduosiu pirkti ar užsisakyti internetu..
Atsakyti
Labai nemalonu, kad tenka gyvenime darytis tokius neigiamus dalykus, tačiau negaliu nepasiskųsti, kokia esu nusivylusi. Niekada nieko nesu pirkusi iš Dormeo, tačiau artėjant Kalėdoms sugalvojau tėveliams padovanoti vėjo malūnėlį, kadangi visi kiti prieš tai naudoti pasitaikydavo nekokybiški ir vis su jais nesisekdavo. Maniau, kad gal pagaliau nupirkus kiek brangesnį, pagaliau turėsime taip reikalingą daiktą namuose. Deja. Pirmas nusivylimas įvyko, kai prekė buvo žadėta pristatyti per kelias artimiausias dienas (kas man labai tiko, nes tomis dienomis buvau laisva bet kurią val atvykti atsiimti), o išėjo, kad turėjau laukti iki man visai nepalankios dienos, kai neturėjau galimybės atvykti atsiimti produkto. Paskambinau, paprašiau, ar visgi negalite prekės atsiųsti per kurjerį ar paštomatą, tai gavau labai piktą darbuotojos atsakymą, kad jokiu būdu, neužsiimame ir padėjo ragelį. Visą laiką svarsčiau, kaip teks atsiimt dovaną iki savaitgalio, nes esu ne vietinė ir prieš šventes turėjau vykti į kitą kraštą. Galiausiai teko pasiaukoti, imti taksą ir prieš darbo vakarėlį (likus vos valandai iki jo) turėjau vykti atsiimti prekę. Atsiėmiau. Padovanojau tėvams ir likom visi gavę šlapiu skuduru per veidą. Ir vėl nepasisekė su malūnėliu. Nes sugedo vos po kelių malimų tą pačią dieną.Plius pastebėjau, kad stikliukas yra truputį įrėžtas. Vadinasi prekė ne tik brokuota, bet ir neestetiška. Nusprendžiau nuvykti ir ne atsiimti pinigus, o pakeisti brokuotą prekę į kitą (naują malūnėlį). Ir vėl turėjau naudoti savo laiko resursus, po darbų galvot, kaip per kamščius pasiekt parduotuvę, kad pakeistų prekę. Atvykau, mane piktai sutiko dar net nepasakius, ko atvykau. Kai pasakiau priežastis, kodėl aš čia, irgi susiraukė, nuėjo į sandėlį ieškoti pakeitimo. Nerado. Pasakė, kad reiks laukti, kol į jų parduotuvę atveš malūnėlį iš kitos vietos. Pasakė, kad laukti reiks maždaug savaitę. Pasakiau, gerai ir išėjau. Žinoma, nusivylusi, nes jau ne tik buvo naudojami mano laiko resursai, bet ir emocinė, moralinė būklė, plius transportas ir visa kita sukelta įtampa. O daiktas palyginus visai to nevertas pagal kainą, bet mums labai reikalingas, todėl ir nepasidaviau, maniau, kad pagaliau gal viskas bus gerai. Galiausiai nepraėjus savaitei gaunu skambutį, kad jau galiu atvykti atsiimti pakeistos prekės (laiko konkretumo iš jų niekada negausim). Taigi, atvykau. Mane vėl pasitiko nelabai mandagiai nusiteikęs veidas. Tik kitas. Viską paaiškinau. Nuėjo į sandėlį ieškoti. Atneša. Sako iš viso bus 8 Eurai su centais. Stoviu, nieko nesuprantu. Paaiškinu iš naujo. Tada supratusi, galiausiai paduoda pakeistą prekę ir aš pagaliau patenkinta išeinu, nes tikiuosi, kad galiausiai gausime savo norimą prekę (kokybišką). Parvykstu į gimtinę, išpakuoju, jau ruošiuosi dėti baterijas į prietaisą. Pastebiu, kad yra įtrūkimas ties baterijomis. Nemenkas. Galvoju, na, gal veiks ir su įtrukimu. Sudedu baterijas. Neveikia. Ir tada apima visiškas beviltiškumas...taigi, sėdžiu dabar ir rašau šį laišką, nes tikiuosi, kad neliksiu neišgirsta. Man gaila ne dėl pinigų, nes daiktas nebrangus, man gaila mano sugaišto laiko, kelionių iki parduotuvės išlaidų, nervų, gaila, kad vietoj džiaugsmo per Kalėdas, gavome dvigubą nusivylimą tiek per jas, tiek dabar po Naujų metų. Praėjo tiek laiko, o rezultatas yra toks, kad nei verkt, nei juoktis. Ir tik dėl kažkokio vėjo malūnėlio? Taip, jis mums reikalingas ir bus reikalingas ir po viso šito, tik jau ne iš šios vietos, bet pagalvojus logiškai, jo kaina viso to, ką patyriau, tikrai to neverta. Tad mielieji žmonės, elektros prietaisus iš šios vietos rinkitės atsargiai. Niekas net nesivargina patikrinti keičiamų prekių, nors mano nuomone, jeigu įmonei rūpi kiekvienas klientas, bet kokiu atveju, turit tą rūpestį ir parodyti ir bent peržiūrėt, ką atiduodat savo klientui. Parodėt visišką neatsakomybę. Kitas dalykas, net nesiregistravau, kai pirkau prekę. Dar net jos negavus į rankas, man jau skambina kažkokia ale konsultantė (liežuvio malimo ekspertė) ir pradeda siūlyti tapti klubo nariu ir pradeda pristatinėt prekes. Sakau, atleiskite, neturiu laiko, dirbu. Tai aš greitai. Kantriai klausau, kol trunka kantrybė ir pasakau, kad dirbu ir viso gero, galiu pati pasižiūrėti, jei man ko reiks. O pikčiausia, kad numerį palikau tik todėl, kad to reikalavo sąlygos, norint pirkt prekę kaip svečiui. Taigi, kai jiems kažko reikia, jie net neklausę tai pasiima iš mūsų, o kai mums reikia, jiems dzin, net nepasirūpina kliento gerove. Taigi, kitą savaitę vėl vežu brokuotą malūnėlį (dovaną) atgal į parduotuvę. Įdomu, kuo viskas baigsis.
Atsakyti
Labai nusivylę palikome.uzsakymas buvo zadetas bet autartu laiku nrgautas.siai dienai pasake laukti dar savaite,
Atsakyti
Negaliu neparašyti savo situacijos apie šią įmonę, kad kiti žinotų kaip elgtis. Sakykit, kaip apžiūrėti prekę, jos neišėmus iš plastikinio maišo?...O pasirodo jei jau išpakavai, tau jau ir naudojaisi ja pagal juos, taip jų ekspertai nustatė... Apmaudu tokiu įmonės akivaizdžiu sukčiavimu ir apgaudinėjimu. "Kryžiaus keliai" prasidėjo jau nuo grąžinimo pradžios, tada dar teko ieškoti kur mano grąžintos prekės, kol paskambino vos ne po mėnesio ir pasakė, kad pinigų negrąžins, nes prekė naudota...Gal per tą laiką jų ekspertai ir naudojo, kad neatgavau nei pinigų nei pačios prekės atgal neatsiuntė. Džiaugiuosi tik tuo, kad prekės vertė nedidelė, aš nenuskursiu nuo to, o įmonė taip ir pelnosi iš savo nekokybiškų prekių.
Atsakyti
Prekė, gal ir nebloga, nežinau, dar negavau. Bet pardavimo ir aptarnavimo politika "tragiška". Visų pirma, pirkdama prekes, savo tel. numerį nurodžiau, tuo tikslu, kad kurjeris galėtų susisiekti, ir nedėjau varnelės, ties punktu "prenumeruoti naujienlaiškius". Tai kai prasidėjo laiškai ir skambučiai su akcijom ir pasiūlymais... Jau net nekalbu apie tai, kad anksčiau užsakyta prekė net nepristatyta..... Jūs išvis savo privatumo politiką skaitėt? Apie duomenų apsaugos įstatymą (BDAR) ką nors girdėjot ????
Visų antra, ties užsakymu pristatymo adresas nurodytas vienas, o kurjeris jau tris dienas važinėja visam kitam Lietuvos gale ir niekaip prekės pristatyti negali. Vis gaunu žinutę, kad pristatysime rytoj, kol galiausiai išaiškėjo, kad net adresas ne tas...
Ir trečia, neigiamo atsiliepimo apie prekę svetainėje pridėti neleidžia...
Atsakyti
Užsisakiau prekę ir ją iškart apmokėjau internetu. Žadėta buvo ją gauti per 7 dienas. Praėjo 3 savaitės ir aš jos dar neturiu. Skambinau, pareikalavau pinigus grąžinti. Man buvo pasakyta, kad reikia kreiptis ne tuo numeriu. Gerai, kreipiuosi kitu. Jau dvi savaites, kaip tuo "kitu numeriu" susisiekti neįmanoma. Rašau el.laišką, taip pat ignoravimas. Taigi, mieli v***s, kreipsiuosi į vartotojų teises.
Atsakyti
Prisiekiu.niekada gyvenime daugiau sitoje s*******o kontoroje nieko neuzsakynesiu.antra savaite negalima susisiekt.kokie vadibininkai ten uzimti.uzsakem dvi sluotas.viena atejo tik kotas.kita viskas tvarkoje.tiesiog norisi pas gerbiamus paklausti.ar visiems taip siuncia.kad paskui apkrauti telefono aparatai.Laukiu dar pora dienu.kitaip vartotoju teises pajungsiu i darba.
Atsakyti
Baisiau dirbančios įmonės dar neteko sutikti. Prekė užsakyta ir sumokėta už ją buvo 12.16d. savaitę tyla. Bandymai prisiskambinti bevaisiai. Autoatsakilis užtikrina, jog perskambins..perskambino..12.30d, kai skambinta buvo 12.19-20d.
Tokio neprofesionalumo ir nesugebėjimo susitvarkyti su pareigomis neteko matyti. Jie gal prieššventinę savaitę visi į Mėnulį iššskridę buvo. Bent būtų informavę kažkokiu būdu, kad prekės nebus, žinotum, kad turi pasirūpinti kita dovana. Žiauru. Vat kai jų nereikia, tai skambinėja kas mėnesį su pasiūlymais.
Teko užsisakinėti internetu iš keleto įmonių, bet niekur neteko susidurti su tokiu abejingumu klientui. Gėda.
Atsakyti
Užsakymas pateiktas lapkričio 30 d., iki šiol negavome. Kiekvieną savaitę skambinome (ir tai prisiskambinti iš 5 karto po 10 min laukiant), tikslinome ar bus prekė iki Kalėdų, atsakymas buvo vienodas "kitą savaitę gausite, iki Kalėdų turėtų būti". Nuo gruodžio 17d. el. parduotuvėje abi prekės jau buvo sandėlyje. Skambinta 23d. - pažadėjo, kad Vilniaus parduotuvės gaus didelį papildymą penktadienį (t.y. 27 d.) ir atsiimti galėsime jau 28 d. Nei skambučio, nei žinutės. Už prekes sumokėta, o prekių nėra. Dar atsidraudė savo taisykle, jog prekių pristatymas "NUO 7 d.d., ir nieko padaryti negali. Iš kur turi keliauti prekė, kad pristatymas būtų daugiau nei mėnuo... Patikėti šitai kontorai - savęs negerbti.
Atsakyti
Tragedija, o ne kompanija. Savaitę laiko į skambučius neatsako, į laiškus neatrašo. Pinigai paimti, o užsakymo nėr.
Atsakyti
Nuo gruodžio 20 dienos jokios reakcijos į skambučius ir į laišką.....
Niekada nebesirinkčiau tokios įmonės, kuri tuščiai į ragelį beria pažadus susisiekti...
Atsakyti
Prekė užsakyta lapkričio 11d.ir vis dar jos negaunu! Skambinau šiandien 3 kartus nekelia ragelio. Kai nereikia tai skabineja ir siūlo savo nesąmones o kai reikia tai nekelia ragelio! Žadėjo kad gausiu penktadienį arba pirmadienį bet taip ir negavau. a******ų kontora!
Atsakyti
Šūdiniausia įmonė kokia tik gali būt. Pažada atsiųsti prekę už kurią sumokėta ir neatsiunčia. Ačiū už sugadintas kalėdas, tikiuosi jum tokių pat
Atsakyti
Lina 2019-12-21 20:04:42
Oho kiek čia atsiliepimu...deja ir aš su nusivylimu rašau, chalatą ir pagalve užsisakiau 12-14d, o siandiena 21d ir ką mano kalėdine dovana draugei neateis, nes niekas neatsiliepia kiek skambinau, rašiau į gmaila, deja...jokio žmogiškumo
O taip ir man tokia pati situacija su chalatu.. Aš užsisakiau lapkričio 28d.Man buvo ragelį pakėlę prieš savaitę, jų atsakymas buvo, kad iki švenčių gausiu. Bet jau 23d ir taip pat siuntos nėra. Sutinku, kad jokio žmogiškumo
Atsakyti
Oho kiek čia atsiliepimu...deja ir aš su nusivylimu rašau, chalatą ir pagalve užsisakiau 12-14d, o siandiena 21d ir ką mano kalėdine dovana draugei neateis, nes niekas neatsiliepia kiek skambinau, rašiau į gmaila, deja...jokio žmogiškumo
Atsakyti
radau pagaliau jusu pasta, uzsakiau internetu atciuzin bet man nesigavo tai operatorei paskambinau ji sako as galiu uzsakyt, nesake kad jei ji uzsakys nebus nemokamo pristatymo, internetu buvo pa nemokamas, atveze ciuzinukus kurjeris pasake suma137.80 as ssumokejau pasirasiau.dezeje kainu lydrascio neradau kiek moket nezinau, skambinau kad atsiustu kainas.gavau kainas ten pamaciau kad uz pristatyma reikia moket, ir suma136.90.paskambinau paklaust kodel taip pasake pokalbi irasom ir aiskinsimes.skambinkit kurjeriui kodel kitokia suma.kur as ji rasiu cia jusu reikalas kaip pristato.jusu operatores fiksuoja numerius padarei uzsakyma ir daugiau neatsiliepia.uzfiksavom jusu num perskambinsim tik tiek.ir niekas neskambina.mano uzsakymo num111794125.kiek skambinau aiskinausi kiek nervu isgadinau su jusu operatoremis tai baisu prisismint.tas renew eucaliptus ciuzinukas neprilimppa kai sukiesi jis susisuka raukslejasi.nepatinka gulet ant jo.as turiu anciuzini senai pirkta renew memory labai geras kita puse prisideda ir nesisukineja.kaip pas jus pirkt ramiai aiskinkit viska kaip yrrasytaa.gmail visi netikri kas skelbiama nieko nusiust negalima jums
Atsakyti
Esu nusivylusi galutinai šia įmone ir tikiuosi niekada nebesulaukti jų skambučio su siūlymu pirkti iš jų. 2019.12.02 užsakytas chalatas dovanų, pinigai sumokėti. Trečiadienį nesulaukus vis dar prekės bandyta skambint, nekelia, rašomi laiškai - neatrasoma. Parašius gal 10 laiškų gaunu ats, kad prekė tikėtina bus kitą sav, nors jau šventės antradienį. Liepus patvirtinti, kad prekė bus pirmadienį arba atšaukiu užsakymą, atsako, kad gali grąžinti prekę. Jokios pagarbos klientui, jokio atsakingumo. Niekada nieko nebepirksiu. Sukčių kompanija
Atsakyti
Užsisakėme prekę 2019-12-01, tai pristatymą tik vis dar žada ir žadama data 2019-12-25. Nors taisyklėse rašo, kad iki 7 d.d., bet jau kai užsisakai tikėdamasis, kad bus iki 7 d.d., po to paaiškėja, kad visgi dar kažkur sakinuką įrašo, kad nuo 7 d.d. jau užsisakius, jei neturi sandėlyje... Nuo 7 d.d. labai ilgas terminas gali būti ir labai nesąžiningas. Mano nuomone, tai pirkėjų apgaudinėjimas ir šventinės nuotaikos gadinimas, kai negauni Kalėdinės dovanos, kurią užsisakei tikrai labai iš anksto.
Gėda.
Atsakyti
Kad aš būčiau paskaičiusi anksčiau komentarus čia... klausimas, ar šlykštesnis aptarnavimas parduotuvėse (Šiaulių PC Saulės miestas ir PC Akropolis), ar internetu (paskambinus 25 kartus paklausti, kodėl prekės vėluoja 20 dienų). Šiaip ne tik aptarnavimas baisus, pati prekių kokybė tokia pat tragiška. Tos pačios prekės iš Aliexpress, tik trigubai brangiau. Gyvenime daugiau nei kojos nekelsiu į tą skylę, i tuo labiau nepirksiu internetu, nes pinigus nuskaičiuoja tą pačią sekundę, o prekių gali ir negauti. Ir niekam tu klientas neįdomus esi.
Atsakyti
Pritariu ir antrinu p. Loretai - blogesnio aptarnavimo, neatsakingumo, požiūrio į klientą ir dar daug visko, ko reikia tiesiog paprastai įsigyjant prekę, dar neteko sutikti. Žmonės, nepirkit nieko internetu, nes prekių jūs negausit nei dovanoms, nei sau. Liksit "ant ledo", o pinigai jūsų bus įšaldyti. Man iš vis yra nesuvokiama kaip taip galima, nes tai yra realiai vagystė ir apgaulė. Mano užsakymas nėra įvykdytas nuo 2019 11 25 d. Kaip Loreta minėjo, nei prisiskambinti, nei sužinoti apie prekių gavimą, galimybių nėra, nes atsiliepia tik "robotai". Sugadintos šventės, švenčių laukimo nuotaika, neišsiųstos dovanos draugams, nueita ir nupirkta kitos dovanos gimtadienio proga (kuris jau praėjo), o pinigai tai pas Dormeo sąskaitoj guli...Esu pasibaisėjusi šia įmone ir jų darbu!!!!!! Toliau seka kitas nemalonus darbas - atgauti pinigus. Ar to tikimės, kuomet užsakom prekes? Sumokam pinigus už tai, kad nuolat skambintume, rašytume laiškus ir vėliau bendrautume su tam tikromis institucijomis! O gal ši įmonė ir tokiu būdu "uždarbiauja" iš klientų?? Labai gaila man visų žmonių, kurie pateko į Dormeo pinkles švenčių proga.
Atsakyti
Patys blogiausi atsiliepimai...
Tikrai nerekomenduoju!
Atsakyti
prekės, kurios buvo užsakytos dar rugsėjo mėnesį dar nėra pristatytos. Primenu, kad dabar gruodžio mėnesio pabaiga. Už prekes yra apmokėta.Visiškai nėra jokio kontakto su klientu, t.y., nėra gaunami pranešimai apie vėluojantį pristatymą, nei telefonu, nei elektroniniu paštu, nors kontaktus Jūs turite. Nei suteikiama informacija kur yra prekės, kodėl vėluoja, kada bus pristatytos.Skambinau į skambučių centrą gal 5 kartus, atsakymai vis tokie pat, dar keliauja, šią savaitę bus, dar palaukite, galime suteikti 10 procentų kitam apsipirkimui. Jūs gal juokaujate? Už tokį laukimą, išvis prekės turėtų būti suteiktos nemokamai kaip kompensacija ir pinigai grąžinti į sąskaitą. Jūs galvojate, kad ketinu dar kartą pirkti Jūsų parduotuvėje, kai taip nesiskaitoma su klientu?Ketinu kreiptis į Valstybinę vartotojų komisiją su pretenzija Jūsų įmonei:
1, Kliento neiformavimas kai prekės reikės laukti neribotą terminą.2. Kliento neiformavimas dėl kilusių keblumų dėl prekių pristatymo.3. Kliento klaidinimas dėl pristymo terminų.4, Sandorio neįvykdymas, pinigai gauti, o prekės nepristatytos.5. Moralinė pusė- daiktai dovanai, o dėl Jūsų neifromatyvaus bendravimo, nepranešta, kad daiktai nebus pristatyti, arba smarkiai vėluos.
Labai gaila, dėl Jūsų įmonės tokio aplaidaus ir atsainaus požiūrio į klientą, kurio net nesugebate informuoti apie užsakymo eigą.
Atsakyti
Uzsisakiau prekes lapkricio 28d, pristatymas per 1-7d. Bet deja, sulaukti neimanoma, apgaviku komanda.!!!
Paskutinis kartas
2019-12-11 12:54:23 IP 1b2akm2u
Atsakyti
Lapkričio 24 d. užsakiau du chalatus. Šiandien gruodžio 11d. prekiü nėra. Kas pikčiausia, jau antrá dienä po užsakymo sulaukiau skambučio, kad tikisi, kad jau džiaugiuosi preke ir nori pasiūlyti ypatingà, specialiai man paruoštá pasiūlymà. Naglumas pribloškė, pasakius, kad neturiu laiko šnekėti ir nereikia man jokiù čiužiniü. Sulaukiau atsakymo, kad privalau išklausyti ir kad 3 minutes laiko visi turi. Tai buvo paskutinis kartas, kada ká pirkau šioje parduotuvėje. Nuėjusi į parduotuvę griežtai paprašysiu ištrinti mano kontaktus ir nebeskambinėt.
Atsakyti
s*******o ir SUKCIU kontora is didziuju raidziu, grazinus apgailetinos kokybes ir visiskai sudinas prekes, pinigu nesugebejo uz jas grazinti, nors net nebuvo ispakuotos, viskas buvo originaliai supakuota, apgailetina apgaviku kontora, net nesugeba grazinti pinigu uz savo apgailetinas prekes, kurios buvo parsiustos atgal. GEDA tokios kontoros anksciau ar veliau zlugs
Atsakyti
Internetu užsisakiau "Delimano stone legend copperlux puodą su priedais". Jį pasiimti vykau į Marijampolėje esančią Top Shop parduotuvę. Prekė tikrai nebuvo paruošta atsiėmimui. Puodą tiesiog atnešė iš "parodinės" lentynos. Suplėšyta pakuote, visą išdraskytą ir apčiupinėtą. Esu nusivylusi ne tik tokiu prekės pateikimu, bet ir aptarnaujančiu personalu, kuris neturi nei reikalingų bendravimo su klientu įgūdžių, nei informacijos apie prekę.

Taip pat rekomenduojame

VARLE
VARLE.LT

Adresas: Vienybės g. 102, LT-70152 Vilkaviškis.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShop

Adresas: Trakų g. 3, LT-01132 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; interneto parduotuvės; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Žalgirio g. 114, LT-09300 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

DEXTERA pergola pavėsinės – tobula erdvė jums ir jūsų svečiams!
DEXTERA pergola pavėsinės – tobula erdvė jums ir jūsų svečiams! 07-08 13:25
Įsirengdami terasą svajojame apie tingius lėtus pusryčius, šurmulį per pietus ir šiltus jaukius vakarus. Šiuolaikiškos pergola pavėsinės leis jums kurti naujas...
Apklausa: verslo turizmas Europoje atsigauna dvigubai sparčiau nei Šiaurės Amerikoje
Apklausa: verslo turizmas Europoje atsigauna dvigubai sparčiau nei Šiaurės Amerikoje 07-11 01:31
Verslo turizmas Europoje atsigauna dvigubai greičiau nei Šiaurės Amerikoje. Korporacijų, kurių darbuotojai jau vyksta arba per artimiausius tris mėnesius rengiasi vykti į verslo keliones skaičius...
Hush.lt valdytojai – 9.700 Eur bauda už vartotojų klaidinimą
Hush.lt valdytojai – 9.700 Eur bauda už vartotojų klaidinimą 07-11 01:30
Internetinę parduotuvę hush.lt valdančiai bendrovei "Odomena" Vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė 9.700 Eur baudą už vartotojų klaidinimą skelbiant apie akcijas prekėms.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dar jaučiate karantino pasekmes?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Goodyear 9,26 +8,30%
AIG 30,10 +7,50%
Citigroup 52,65 +6,47%
Wells Fargo 25,47 +5,95%
Manchester United 15,02 -0,53%
Avon 5,60 -0,88%
Twitter 35,40 -0,90%
Nokia 4,12 -1,20%

Žaliavų kainos pasaulyje

Vištiena 1,52 +19,69%
Benzinas 0,88 +49,15%
Sidabras 16,26 +7,90%
Ryžiai 510,00 -9,57%
Kava 3,30 -3,23%
Anglis 52,49 -10,35%
Varis 5239,83 +3,60%
Apelsinai 0,65 +12,07%