VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Studio Moderna, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Studio Moderna

Atsiliepimai apie Studio Moderna, UAB

Top Shop

Parašyk savo nuomonę apie Studio Moderna, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
siandiena pirkau sildoma masazuokli bata, siauliuose topsop parrduotuveje.Niekam nerekomenduociau pirkti, nes nieko nesildo, ir vos masazuoja.Noreciau grazinti, bet nepriima, nes preke ispakuota.Sia preke ivertinciau 0
Atsakyti
Perkant pagalve buvo sumaisytas modelis ir nupirkta ne ta pagalve kuria norejom, sekancia diena atnesus ja (nenaudota, supakuota) pakeisti i kita to padaryti negalejome, kadangi pardaveja informavao, kad pagalves negrazinamos. Kodel pardaveja neinformavo apie tai isanksto? Kada jos to buvo paklausta ji is uz nugaros istrauke lentele ir numete pries nosi "skaitykit". Kodel taisykles yra pasleptos parduotuveje tikslingai klaidinant pirkeja, juk kiekvienas perkantis stovintis eileje be vargo turetu galimybe susipazinti su taisyklemis ir priimti teisinga sprendima pirkti ar ne preke. Esu labai nusivylusi sia parduotuve, buvau kliente, daugiau ja nebusiu ir pasistengsiu, kad ir kiti zinotu apie sios parduotuves nesaziningus veiksmus ir padarytu isvadas verta cia pirkti ar ne. Gimtadienio dovana ir nuotaika buvo sugadinta. Bet kokiu atveju kreipsiuosi i vartotoju teises ir netylesiu.
Atsakyti
Labai nusiviliau kokybe prekes, todel kad isigyjus masazuokli koju jokio poveikio nera, nieko nepadeda o kaip norejau grazinti preke nes reklamuojama visai kitaip sulaukiau darbuotoju atsakyma mažiau reklamų žiūrekite.Padariau sau išvada niekada daugiau neisgisiu dormeo prekių ir niekada netykėsiu ju reklama.Ačiū.Už atvyruma
Atsakyti
Bendravimas su klijentais pasibaisetinas, viena "konsultate" pateikia vienokia informacija apie uzsakymo bukle; kita kardinaliai priesinga. ir niekas nenori pripazinti savo klaidos ar atsiprasyti, nusivyliau siaimone
Atsakyti
Nuvylė prekių kokybė ir pardavėjų požiūris- nuvežiau brokuotą prekę ir čekį. Paskambino, pakvietė pakeisti į kitą prekę. Atvažiavau
Oi, ne tas čekis, neapsižiūrėjome iš karto. Jei nerasiu būtent to, jūsų problema. Ir šypsosi pardavėja Vi.......Pikta, kai reklamuoja gerą kokybę, o kai parduoda broką, džiaugiasi, kad ne tą čekį atvežė. Taip ir norisi pasakyti-už brokuotą prekę gauti pinigai laimės neatneš. Kai tiek daug blogų atsiliepimų- keista, kad žmonės dar pasimauna ant skambios reklamos.
Atsakyti
Rugsejo 21d.uzsisakiau akcijine sluota Rovus.Reikalinga kaip dovana penktadieniui, bet jokio judejimo ir jokio atsakymo.Rasiau tiesiogiai, atrodo, kad maloniai pabedravom.Pazadejo, kad per valanda laiko susisieks vadybininkas, bet jokiu ziniu.Labai esu pavestas ir nebenoriu jokiu reikalu tureti su sita imone.
Atsakyti
Atsilupusi įmonė - įsiulė motinai dulkiu siurblį (rovus) kuris neveikia galima sakyt, uz 130 euru. Jiem nusiunti atgal grazint preke kad grazintu pinigus jie pasiulo 5 eurus grazint is 130 ir dar susimoket uz kurjeri. Jus pasiutot isviso ? 14 dienu pinigu grazinimo garantija sako yra, kur jau ten yra pamatyciau as jus tai pacius is to siurblio uzdauzyciau uz tokias nesamones
Atsakyti
Net verkiau gavusi DORMEO rinkinį.Žinoma iš laimės tai buvo džiaugsmo ašaros ! Tegu gyvuoja dar 1000 tūkstančius metų DORMEO produkcija.Širdingai AČIŪ tariu DORMEO gamintojams bei kolektyvui, vadybininkams jų darbuotojams.
Atsakyti
Prekės apgalėtinos kokybės, nusipirkom Rovus siurblį, kurį laiką gulėjo nenaudojamas, poto pradėjus naudot siurbė normaliai gal pusmetį, o dabar daugiau ūžia negu siurbia. Paklausus kur galima įsigyti siurblio filtrą, gavau atsakymą, kad nebegamina ir atsarginiu dalių nebėra. Tai lieka išmesti siurblį
Atsakyti
Nusivylusi aptarmavimu. Atvykus atrodo malonios, kol neužsimeni, kad prekę imtum lizingu, tuomet pradeda sakyt, kad ateičiau kitą dieną, nes dabar rytoj atveš prekes ir ji užsiemus, nors be jos dar dirbo 2 merginos. Kadangi nepatiko aptarnavimas skyriuje, sugalvojau pateikti užsakymą internetu, paskambino po 5 d. kai akcija norimai akcijai baigėsi...pasakiau, kad skambina po 5 d. O man atšovė, nors ir po 10 kai daug užsakymų. Na atsiprašau, pati dirbu su klientais, bet niekada taip nekalbėčiau.
Atsakyti
Atsiprašau, suklydau, sumokėjau liepos 31d.
Bet tai nekeičia esmės.
Atsakyti
Kodel taip ilgai reikia laukt prekės, už kurią sumoki pirkdama per elektroninę bankininkystę?
Aš sumokėjau birželio 31 už šluotą, jokio atsakymo.
Atsakyti
Liepos 12 d. uzisakiau preke ir aisku sumokejau pinigelius. Pazadeta preke pristatyti per 2-3 darbo dienas. taciau ir siandien prekes neturiu, nors pirkau dovanoms, Telefonu neatsako, susisiekti neimanoma. Ka tai reiskia. Noriu paklausti, ar ir si firma tapo A********S?. Labai liudna.
Atsakyti
esu nusivylusi imone, nes pirmadieni uzsakiau dormeo antciuzinius 6cm, maniau padovanosiu teveliams, kadangi sestadieni ju auksines vestuves, uzsakyma priemusi darbuotoja pazadejo, kad preke pristatys iki penktadienio, gal dar ir anksciau.kadangi siandien jau ketvirtadienis, apie preke jokiu ziniu, manau paskambinsiu, pasidomesiu.ir ka...jau kita konsultante (ar kitaip jie vadinasi)man saltu tonu pareiske, kad uzsakyma mato, bet preke pristatyta bus tik gal kita savaite (gal)..nepaaiskino nei kodel (ar neturi sandely ar ka), kai paklausiau, ka dabar daryt, juk tai buvo prasyta, kad tokiai progai, kad zadeta buvo iki penktadienio pristatyti, atsakymas buvo trumpas-nezinau.ar buvo sunku darbuotojai, kuri prieme uzsakyma perspeti, kad nepavyks pristatyti iki penktadienio.esu jau gal 15metu klubo nare, daug ka esu pirkusi, bet dabar abejoju ar naryste bepratesiu.jiems matyt tokiu geru klientu nereikia.o kai patys skambina, prekes siulo su, , didelemis nuolaidomis-kaip jums, , , tai mandagumas beprotiskas.ir pristato iskart (per kokias 3 dienas), tik pinigus mokek.ka gi, teveliu sventes del neatsiustos dovanos juk neatidesi, pasakysiu, kad dovana kelyje, bet nuotaika tikrai sugadinta.
Atsakyti
juta 2018-07-10 16:26:38
perskaičiau jų svetainėje vieną komentarą, kad club5 nariams būtina pirkti ne mažiau kaip 10 kartų per metus. Ar tai tiesa ?
Tikrai ne, pati esu klubo narė jau penktus metus, kiekvienais metais pratęsiu narystę, gaunu visokias nuolaidas ir staigmenas, tai esu patenkinta. Kiek noriu tiek perku, nėra ribojimo.
Atsakyti
perskaičiau jų svetainėje vieną komentarą, kad club5 nariams būtina pirkti ne mažiau kaip 10 kartų per metus. Ar tai tiesa ?
Atsakyti
Užsakymą negaunu jau trečią savaitę, vis žada, ir žada, meluoja kad jau supakuota ir siųs, ielektroninius pastus neatsako.labai bloga elektroninė parduotuvė,.
Atsakyti
Klientų aptarnavimų specialistų darbas nieko vertas, taip pat nesilaiko BDAR, dėl naujalaiškių siuntimo. Buvau klientas, kuris džiaugiasi jų produkcija nuo peilių iki čiužinio, tačiau dabar, su tokia įmone nesinori nė reikalų turėt, o toks "malonus" aptarnavimas, tik dieną sugadino.
Atsakyti
š*******o kontora su tradiciniu "lietuvišku" valdymu. Atsargiai su vadybininkais - ten Vilniaus Naujininku chebra sėdi ir telefonu prikalbėt betko gali. Būtinai persiskaitykit, kas sutartyje įrašyta, nes prekės gražinti realiai jūs net negalėsite, net ir tuo atveju, jei jum bus siūloma išmėginti ja 30 dienų. Gavus prekę pirmiausia reikia NE SUMOKĖTI, o PERSKAITYTI sutartį. Jei sutartis neatitinka, kas buvo žadėta telefonu, galite nepriimti siuntos. Pagal vartotojų teises, naudotų prekių pardavėjas neprivalo priimti. Gražinimas galimas tik tuomet, jei tai nurodyta sutartyje. O realiai sutartyse niekur tas nefiguruoja - tad gero naudojimosi ir sveikinu išmetus pinigus į balą.
Beje - puikus verslo modelis "Top Shop".
Atsakyti
Lygiai tokia pati situacija, vadybininkas isiulo kavos aparata su salyga kad gali pabandyti ir jei netiks galima grazinti per 14 darbo dienu. Siuo metu jau beveik savaite bandoma prisiskambinti ir susisiekti su bendravusiu vadybininku, tačiau žadama tik perskambint ir jokių žinių. Bus kreipiamasi į vartotojų teises dėl neadekvataus vadybininko darbo įmonėje jei nebus atsakyta ir išpręsta problema.
Atsakyti
Labai nusivyliau šia įmone. Deklaruoja, kad nusipirkus prekę ja galima išbandyti ir jeigu neatitiko kliento lūkeščių, ja galima grąžinti per 14 dienų. Ir štai nusipirkau langų valytuvą, išbandziau ir tikrai nepatenkino mano lūkeščių, bet panorus grąžinti jie pareiškė, kad prekės nepriims, kadangi ji jau panaudota. Tai noriu šios įmonės atstovų paklausti, kaip reikia prekę išbandyti jos nepanaudojus. Žmonės pirkdami iš topshopo skaitykite tarp "eilučių" ką jums sako pardavėjai arba pinigus išmesite i balą, kaip nutiko man.......
Atsakyti
Sveiki, galvoju per TopShop-Delimano uzisakyt Nutribullet trintuva su priedais 600 W (kadangi akcija-30%)...bet vat suabejojau kadangi ten pat rašo kad - """"Šios prekės pristatymas gali užtrukti iki 1 mėn""""....ir dar kad - """Išbandyti nekainuoja! Šiai prekei suteikiama 30 dienų išbandymo garantija. Jeigu prekė nepateisins lūkesčių, grąžinsime už ją sumokėtus pinigus!"""""..........išvada tokia - Nusiperku preke bet as jos laukiu menesi ir galimybe tokia kad as galiu gauti panaudota preke.........oi atleiskit "tpoShop'eriai"-dingo noras is Jusu usisakineti:)
Beje su Top-Shop esame bendrave ne vienerius metus - tevukas gal trejeta metu buvo ju klubo narys t.y. priklause 5 zvaigzduciu "elitui"- bet uzkniso kad uz tai reikedavo susimoket kiekvienais metais..manau kad mes ne Amerikoj gyvenam kad kiekvienais metai daryti tokia rinklava - jeigu zmogus nusipirko ta kortele (nepamenu bet tikrai nemazai kainavo pirma karta-gal maziau nei 100litu) tegul ir turi sau"pasmiertno".........o del prekiu kokybes pasakysiu taip - yra ir geros kokybes yra ir "kinietisku", o del to kad jie tas prekes isiulo-ar tau reikia ar nereikia (nes Ju darbas toks-dabar "tipo" akcija!!!) todel ir dabar namie yra bent 5 prekes naujos+supakuotos is TopShopo.. (Buvom uzisake su keramine danga kepimo forma ir puodu-tai atsiunte numustais krastais..net metalas matosi..gaila tada isvykes is LT buvau..buciau pasirupines kad pakeistu)......aisu yra ir antkainis nemazas pas Juos! tai va, tokie reikalai su sia kompanija:)
Atsakyti
SIUNTA 05805039283216 GALIU ATSIIMTI 03-20 15 VAL.
Atsakyti
Nordikos top shope pirkau du puodus, akivaizdziai po savaites pradejo klereti rankeneles, nors puikiai zinau kaip naudoti, susibraize pavirsius, nors jokiu metaliniu irankiu nenaudojau ir nei viena keptuve nei kiti puodai neklera ir nera susibraize, todel pagalvojau, kad tai brokas, bet blondine vardu is V raides (Vida?) dirbanti top shope uzlaike mane puse valandos, atrode jau pakeis preke, bet sugadinusi mano laika nepakeite, nors akivaizdiai klerejo rankeneles, o sutartyje nurodyta, kad pakeicia jei taip nutinka. Sugadino laika ir ant galo pasake nepakeis. Tai kam ta sutartis?
Atsakyti
Labadiena.Daugiau niekada nesinaudosiu jusu paslaugomis!!!Sumokejau uz preke!!!gavau neveikiancia, sutikau kad pakeistu....zinot kiek tai tesiasi ogi 3savaite.Kaip manot kur kreipsiuos?ogi y VARTOTOJU TEISES.Gal bent kitus klientus ateity geriau aptarnausit???!!!!
Atsakyti
Prekės ir aš ilgai nesulaukiu. Ir jokios informacijos. Supratau padariusi klaidą už prekę sumokėdama per el banką. Daugiau niekada taip nedarysiu. Reikia mokėti kurjeriui, kada atveža. O dabar - kur pardavėjui skubėti? Juk pinigai jau įplaukę.
Atsakyti
Delimano tarnavo 1 metus ir 23 dienas. garantija 1 metai. tai kam moketi brangiau ir negauti kokybes? Zmones pirkime pigius daiktus kad ir nevardinius ir jie tikrai metus tarnaus. Bent jau nepermokesim. Vartotojiskumo amzius ka cia ir bepridursi!
Atsakyti
Siandiena isbandziau nutribul trintuva!!! Labai kokybiska preke, mergaite dormeo home padruotuveje labai graziai ispasakojo apie si prietaisa. Aciu uz si malonu aptarnavima ! Zadu sugryzti keptuviu!!
Atsakyti
Įsigijusi delimano 18 in1 multi cooker labai nusivyliau, nes kepti nieko neįmanoma, pridega, puodą sunku išvalyti. Pasiteisino tik, kad gaslėčiau išsivirti sriūbytės.
Atsakyti
buvo padaryti 3 uzsakymai, pinigai nuskaityti, tik vienas siuntinys dingo, nei pinigu nei prekes
Atsakyti
Labai nusivylusi delimano 18 daugiafunkciniu puodu. Kepimui visai nevertas, tik galiu sriubyte issivirti.
Nepatenkintas klientas
2017-12-21 13:54:54 IP 78.63.243.247
Atsakyti
Labai esu nusivylusi. Žmonės būkite atsargūs ir nepirkite jokių elektrinių prekių, nes nepatikus prekei, grąžinti prekės negalėsite. Paskambinus, man buvo paaiškinta, kad tokių prekių negalima grąžinti ir visai nesvarbu jiems, jums tiko ar nepatiko. Na, vienu žodžiu, nusipirkai ir turėk. O prekę siūlydami aiškina, kad nepatikus prekei, ją galima grąžinti. Kam mulkinti savo klientus. Paprasius aukstesniu pagal pareigas darbuotojaus numerio nesuteike pasake kad jie dirba savo darba, o aukštesni vadovai su klientais nebendrauja..Nepakliukit ir jus i ju pinkles. Kalba gražiai, bet, kai reikia prekę netikusią grąžinti, tai špygą atkiša.
Nepatenkintas Rovus
2017-12-13 22:35:02 IP 90.143.68.36
Atsakyti
Rovus 19in1. Tikrai nieko gero, su šluota gręžiama greičiau ir paprasčiau bei efektyviau viskas pasidaro. O čia laiko gaišinimas ir veltui išmesti pinigai. Konsultantai telefonu siūlo kaip dulkiú siurblį ir taip suklaidina ir įtikina nusipirkti šitą niekam tikusį daiktą. O gerus komentarus rašo turbūt daikto pardavimu suinteresuotieji, kas gauna šį niekalą, tas supranta, kad šaukštai po pietu - nei pinigú, nei praktiško daikto, tik apgaulės kartėlis. Konsultantai kaip erkės kimba prie vyresniú ir patikledniú žmoniú, įsiūlo tokias nesamones kaip šį ale siurblį.
Atsakyti
Esu nusivylusi Studio moderna darbuotoja (nosyje su auskaru), kuri dirba panoramoje, vilniuje.Pirkau daikta, nei laba diena nei viso gero nesulaukiau, pasijutau jog mazdaug ko cia noriu pas juos, siaubas kazkoks juk gyvenam 21a.!
Atsakyti
Vikingu g. 3 uzsakem vaikiska ciuzini. Sake per 2sav atves ir paskambins mums. Nesulaukeme nuvaziavome patys sake dar po savaites. Paskambinau siandien sake nera is vis tokio uzsakymo... tai cia nenoras prekes parduoti? Daroma imonei antireklama... esu ne viena ciuzini pirkusi ir kitu daigtu. Daugiau nepirksiu niekada deka nekompetetingu darbuotoju darbo. Ir dar gincijasi, kad tikrai nebuvo tokio uzsakymo, kai 2 kart toj pacioj parduotuvej buvome tikslintis kada ji gausime.
Atsakyti
sigijau dormeo dulki siurbli. Man buvo paaskynta kad galiu isbandyt ir jaigu netik nepatiks turiu pilna teise grazint ir atgaut pinigus. Isbandzius dulki siurbli jis man netiko, mano kilimo danga ira per daug didele ir siurblis neisplauna demeliu. Paskambinau i jusu skyriu man pasake kad nauduota preke negaliu grazint. Sutarty nenuruodita kad butent sita preke negalesiu grazint. Visosie parduotuvese ira 2 savaciu grazinimo garatija ir nesvarbu ar nauduota.... iseina taip kad nemaza suma suplota uz siurbli tures stovet kampe kaip dirbtine gele?
Atsakyti
Neapsigaukite su prekes pristatymo terminais. Jau antra kart tenka 'nusvilti'. Perkant raso kad prekes reikia laukti iki 4 savaiciu, pralaukus bei paskambinus po menesio pasiteirauti nurodytu telefonu sako kad dar reikia laukti 4 savaites. Taigi jei planuojate pirkti kazkam dovanu reiktu gauti kazkoki patvirtinima apie pristatyma. Pirmaji karta taip anklodziu laukiau 3 savaitem ilgiau nei buvo nurodyta : (.
Beje tuo paciu. Negaliu patiketi bet internetiniame puslapyje niekaip nepavyko palikti sio komentaro-atsiliepimo del prekiu pristatymo. Matyt nenori neigiamu atsiliepimu :)))))
Atsakyti
... 2017-10-16 21:50:51
Pirkau vaikui paspirtuka..vaikas du kartus issivare i kiema ir sulinko..nuveziau i centra..pradejo juogtis jog pirma karta mato toki dalyka..Neżinau kas ten per datbuotojas..atlenke ji..sako viskas ok...vaikas isvaziavo i kiema dar karta..grizo su istrauktu vairu..Labai nepatenkinta..
Kur tą paspirtuką pirkote? Turbūt parduotuves sumaišėt, nes Top Sop nėra ir niekada nebuvo vaikiškų paspirtukų..
Atsakyti
Noriu padėkoti, kad tikrai laikotės susitarimo ir aš jau gavau naują prekę vietoj nekokybiškos, ir jau išbandžiau, viskas veikia gerai.Noriu priminti kad buvau užsakiusi garinį prietaisą Rovus 19/1 ir pirmasis man neveikė, bet dabar viskas gerai. AČIŪ!.
Atsakyti
Mandarine topshop jau ne pirma karta susiduriau su labai nekompetetingomis darbuotojomis. Pirma karta norejau pirkti dormeo pagalve... atejom iki kasos ji kazka ten imuse paskaiciavo ir tada sako, , atsiprasau, bet sios prekes mes neturime jau... si paskutine parodomoji" dirba ir nezino tvarkos? Siandien susiduriau su damomis kurios pries mane aptarnavo zmogu visai neskubedamos ir tarpusavyje besisnekuciuodamos nors laukia daugiau zmoniu... gaista klientu laika... norejosi jau iseiti ir nebepirkti.
Atsakyti
Esu labai nusivylusi darbuotojais Klaipedos Banginyje TOPSHOP parduotuveje. Pardavejos nezino savo atliekamo darbo eigos, nezino kas zmogui priklauso prie prekes, kokia dovana ar kuponas ieina i prekes uzsakyma. Reikia paciai visko prasyti. Ir ne gana to, kad viena karta suklystu, bet kiek kartu pirkau pas tos pacios kasininkes, tiek kartu reikejo prasyti ir ziureti i nepatenkinta kasininkes veida. O kita kasininke issigalvoja savo sugalvotas taisykles, o paprasius irodyti, deje, bet negali ju irodyti. Bjauru, kai reikia gincytis su kasininkem del nebutu taisykliu.
Ausra Marcinkeviciene
2017-11-02 16:05:09 IP 94.244.87.110
Atsakyti
sugedo kombaino bullet ekspres variklis, kadangi prietaisas jau negarantinis niekas neremontuoja. klijentu aptarnavimo skyrius nusiplauna rankas, el prietaisu taisyklos tokiu gaminiu netaiso. bukite protingi pries pirkdami UAB Studio Moderna gaminius, tai ismesti pinigai.
Atsakyti
Labai nusivyliau česnakų pjaustykle. Tai ne įrankis o žaislas, visas kliba, juda. Kad išspaust česnaką reikalinga didelė jėga, aš to padaryt negaliu. Na jis tikrai nevertas 19, 90 (tiek sumokėjau)Eur. Pagalvojau nueisiu į parduotuvę kurioje pirkau, gal yra galimybė grąžinti. Pasakiau kad jis nuvylė ir aš negaliu su juo dirbti, Pardavėja pasakė kad panaudoto grąžint negalima. Tuomet paklausus kaip žinoti perkant apie jo kokybę, atsakė REIKĖJO ATSINEŠTI ČESNAKĄ Į PARDUOTUVĘ IR BŪČIAU GALĖJUS IŠBANDYTI. Na ką čia bepridurti. Pinigai kaip į balą.
Atsakyti
Pirkau walmax comfort balerinos batelius elegant aukso spalvos 40 nr šiandien atvežė atidariusi dėžutę radau kairysis batelis 39nr, dešinysis batelis 40 nr irnoriu, kad atsiūstumėte užsakytą nr
Atsakyti
Pirkau vaikui paspirtuka..vaikas du kartus issivare i kiema ir sulinko..nuveziau i centra..pradejo juogtis jog pirma karta mato toki dalyka..Neżinau kas ten per datbuotojas..atlenke ji..sako viskas ok...vaikas isvaziavo i kiema dar karta..grizo su istrauktu vairu..Labai nepatenkinta..
Atsakyti
Esu labai nepatenkinta aptarnavimu. Savo užsakymo laukiau mėnesį. Pirmą savaitę paskambinau, man buvo pasakyta, kad užsakyma paruoš už kelių dienų, tačiau nieko neįvyko, paskambinau vėl sako, neturim tų pagalvių, tik už dviejų savaičių bus, sakau, na gerai, lauksim. Paskambinau už dviejų savaičių sako, baigėsi pagalvės, kadangi jūs toliau sąraše jums neužteko. Sakau, tai kiek galima laukti, 3 savates jau negavau prekių, tada man sako, tai galite atsiimti kitoje parduotuvėje, sakau kur, Nordikoje, dėja tai man labai nepatogu, sako, arba galime atvežti jums į namus. Tai po mėnesio sulaukiau savo pagalvių ir anklodžių, tačiau per tą laiką, buvau ne vieną karta suklaidinta konsultanto.
Atsakyti
Jurgita 2017-08-22 20:20:24
Taip pat nusivyliau jų darbu. Paskambino, pasakė, kad švenčia 15 metų gimtadienį, sako Jūs patekote tarp 58 atrinktųjų, kaip visada tada seka pasiūlymas, antklodė, 2 pagalvės ir sulčiaspaudė, ir narystė metams, viso 94 eurai..Konsultantė puikiai išmano savo darbą, antklodė kainuos tik 30 eurų, pagalvės po 15... bet tas darbas neišbaigtas.Nebuvo informacijos apie sulčiaspaudę, kad ji tik citrusiniams vaisiams, be to apie prekių išbandymą nieko nepaminėjo.Sutartyje rašo, jog informacija prekės instrukcijoje, kur yra instrukcija pagalvėje, ar antklodėje?Su grąžinimu taip, jei jau išpakavai, grąžinti prekės nebegalima.Kodėl apie visa tai sužinome tik tada kai nepatikusią prekę norime grąžinti, deja jos grąžinti jau nebegalima.Jei Studio Moderna nesusimastys praras daug pirkėjų.Neužkibkite žmonės !
Pritariu jums. Man 2 kartus prekes buvo pavadintos kitaip. Perkant uzsakyta preke dovana buvo garinis LYGINTUVAS, o gavau lygintuveli tinkanti tik kelioneje, o ne buityje. Prie gauto ciuzinuko buvo dovana PAGALVE, o gavau pagalvele. Daiktus reikia vadinti ju vardais. Jei lygintuvas, tai mes ir isivaizduojam lygintuva standartinio dydzio. Jei pagalve, tai ir turi buti pagalve. Zodziu zaismas pas juos, neapsigaukit.
Atsakyti
Esu dėkinga dėl situacijos išsprendimo. Mūsų pirkti kranai delimano puikiai tarnavo 1, 5 metų, deja po šio termino jie abu sugedo. Taip jau gavosi, kad kraustymosi metu pradanginom čekius, dėžutę ir bet kokią kitą informaciją apie pirkimą. Tačiau parduotuvės darbuotoja Jurgita (Vilniuje, PC Panorama) tikrai geranoriškai padėjo viską išspręsti, Nukreipė ir į klientų aptarnavimą, kur darbuotoja taip pat įsiklausė į situaciją, prikėlė informaciją, patikslino, ką ir kaip daryti. Parduotuvės darbuotoja taip pat prikėlė istoriją, rado mūsų kvitą ir viską sutvarkė. Mažai tikėjausi, kad situaciją išspręs, pakeis prekę į veikiančią, o už kitą gražins pinigus. Tačiau tikrai apsidžiaugiau, kai darbuotojai nuoširdžiai norėjo padėti. Nežinau, kaip kiti įmonės darbuotojai, bet PANORAMOJE jaučiausi, kad mano situacija jiems rūpi ir svarbu patenkinti klientų lūkesčius. Pati dirbu aptarnaujančioje sferoje ir žinau, kaip svarbu yra patenkinti klientai. Labai liūdna, kad Lietuvoje ši kultūra dar ne labai išvystyta. Bet labai džiugu, kad mano konkrečiu atveju buvo kitaip. Labai linkiu, kad tokia įmonės politika butų išlaikyta visose srityse.
Didelis ačiū Jums!
Atsakyti
Taip pat nusivyliau jų darbu. Paskambino, pasakė, kad švenčia 15 metų gimtadienį, sako Jūs patekote tarp 58 atrinktųjų, kaip visada tada seka pasiūlymas, antklodė, 2 pagalvės ir sulčiaspaudė, ir narystė metams, viso 94 eurai..Konsultantė puikiai išmano savo darbą, antklodė kainuos tik 30 eurų, pagalvės po 15... bet tas darbas neišbaigtas.Nebuvo informacijos apie sulčiaspaudę, kad ji tik citrusiniams vaisiams, be to apie prekių išbandymą nieko nepaminėjo.Sutartyje rašo, jog informacija prekės instrukcijoje, kur yra instrukcija pagalvėje, ar antklodėje?Su grąžinimu taip, jei jau išpakavai, grąžinti prekės nebegalima.Kodėl apie visa tai sužinome tik tada kai nepatikusią prekę norime grąžinti, deja jos grąžinti jau nebegalima.Jei Studio Moderna nesusimastys praras daug pirkėjų.Neužkibkite žmonės !
Atsakyti
SKUNDŲ MEILĖ…
2017 rugpjūčio 12
Dirbdamas be meilės, žmogus yra paprasčiausias robotas…

Anželika Rudak

[UAB „Studio Moderna“ (tele)rinkodaros vadovė]

SKUNDŲ MEILĖ…

…Na, ir kas, kad „Studio Moderna“ gauna aibę skundų… -

Nuo „tų“ skundų mano meilė tiktai dar labiau nubunda!…

P.S. Ir visus klientus (vyrus) savo (įspūdingais) papais gundau…

Vaizdo rezultatas pagal užklausą „Anželika Rudak“

Parodijos Redaguoti

Taip pat rekomenduojame

VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2 / Saltoniškių g. 29, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.lt

Adresas: Savanorių pr. 213, LT-50182 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; vaizdo stebėjimo sistemos; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Huawei" įkūrėjo dukra kol kas lieka už grotų, posėdis atidėtas
"Huawei" įkūrėjo dukra kol kas lieka už grotų, posėdis atidėtas 12-11 18:44
Meng Wanzhou, "Huawei" finansų direktorė ir kompanijos įkūrėjo dukra, kuri praėjusią savaitę buvo sulaikyta Vankuveryje (Kanadoje ), pirmadienį prašė teismo paleisti ją už užstatą. Teisėjas...
"Coca-Cola" vadovas: nestabilumas apsunkina tarptautinio verslo plėtojimą
"Coca-Cola" vadovas: nestabilumas apsunkina tarptautinio verslo plėtojimą 12-11 18:41
Muhtaras Kentas, į pensiją išeiti besiruošiantis kompanijos "Coca Cola" vykdomasis direktorius, antradienį CNBC sakė, kad vystyti tarptautinį verslą darosi vis sudėtingiau.
Derina lengvesnius mokesčius daug elektros vartojantiems
Derina lengvesnius mokesčius daug elektros vartojantiems 12-11 18:35
Energetikos ministerija viešajam derinimui pateikė Vyriausybės nutarimo projektą, kuriuo nustatoma galimybė elektros energiją intensyviai vartojančioms pramonės įmonėms taikyti išimtį dėl mokėjimų...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Jūs esate..

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Facebook 141,85 +3,22%
NVIDIA 151,86 +2,88%
Nokia 5,68 +2,71%
Microsoft 107,59 +2,64%
Harley-Davidson 36,97 -3,35%
Ford 8,52 -3,40%
Avon 1,91 -4,02%
FedEx 192,93 -4,20%

Žaliavų kainos pasaulyje

Jautiena 3,95 +2,33%
Nafta 52,61 +2,18%
Benzinas 1,63 -19,70%
Dyzelis 2,05 -12,02%
Cukrus 0,55 -1,79%
Kava 3,02 -0,33%
Vištiena 2,03 0,00%
Anglis 100,73 -7,36%