VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Proservisai, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Proservisai

Atsiliepimai apie Proservisai, UAB

Autoservisų tinklas (71 autoservisas Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Grigiškėse).
Parašyk savo nuomonę apie Proservisai, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Aciu labai, naudosiuos proservisais ir kita karta
Atsakyti
Denas 2022-07-30 15:46:28
Šią savaitę tvarkiau mašiną. Labai petenkintas paslaugomis. Greitas ir kokybiškas aptarnavimas, už gerą kainą palyginus. Profesionali aplinką. Tikrai galėčiau rekomenduot! (Agrija servisas, ozo g. 20)
Ačiū, kad naudojatės autoservisų tinklo Proservisai paslaugomis. Džiaugiamės, kad tinkamai buvo parinktas autoservisas, kuriame buvo atliktas Jums aktualus automobilio remontas. Šiai dienai, mūsų autoservisų tinkle yra daugiau nei 70 autoservisų, todėl prireikus kito remonto registruosime į tą autoservisą, kuris tokio pobūdžio gedimus šalina efektyviausiai - greičiau, kokybiškiau, pigiau.
Atsakyti
Edvinas 2022-09-20 16:07:23
Puikus aptarnavimas, nuoširdūs ir sąžiningi darbuotojai. Rekomenduoju!
Ačiū!
Atsakyti
Jonas 2022-09-22 11:37:02
Su visu tuo sutikčiau, bet tuomet reikia aiškiai iškomunikuoti, kad atvykimas yra apžiūrai, o ne automobilio paėmimui. Va čia buvo pagrindinė problema.
Dėkojame už pastabą.

Pagarbiai.
Atsakyti
Edvinas 2022-09-20 16:21:19
Agrija servisas, Vilniuje šalia Akropolio. Puikus aptarnavimas, bei malonus ir sąžiningi darbuotojai. Esu patenkintas jų darbu. Rekomenduoju.
Ačiū, kad naudojatės autoservisų tinklo Proservisai paslaugomis. Džiaugiamės, kad tinkamai buvo parinktas autoservisas, kuriame buvo atliktas Jums aktualus automobilio remontas. Šiai dienai, mūsų autoservisų tinkle yra daugiau nei 70 autoservisų, todėl prireikus kito remonto registruosime į tą autoservisą, kuris tokio pobūdžio gedimus šalina efektyviausiai - greičiau, kokybiškiau, pigiau.
Atsakyti
Proservisai 2022-09-22 11:29:20
Sveiki, džiaugiamės, kad rinkotės mūsų paslaugas,

Manau, sutiksite, kad telefonu, nepamačius automobilio, vertinti kėbulinių darbų apimtį yra netikslinga, todėl buvote (jei buvote) užregistruotas apžiūrai. Atvykęs gavote įvertinimą, todėl galėjote spręsti, ką daryti. "Priimti tik po 6 dienų" - patikėkit, kalbant apie kėbulų remonto darbus, tai nėra jau toks ilgas laikotarpis.

Pagarbiai.
Su visu tuo sutikčiau, bet tuomet reikia aiškiai iškomunikuoti, kad atvykimas yra apžiūrai, o ne automobilio paėmimui. Va čia buvo pagrindinė problema.
Atsakyti
Jonas 2022-08-23 09:48:31
Skundas. Klaipėda. Jie dirba per partnerius. Tai nebūtų problema, jei su partneriais palaikytų normalią komunikaciją. Paskambinu dėl kėbulo darbų - iškart rytojui (!!!) pasiūlo atvykti. Įvardina preliminarią kainą. Nuvykus į vietą paaiškėja, kad mane gali priimti tik po 6 dienų ir kaina bus beveik tris kartus didesnė.
Sveiki, džiaugiamės, kad rinkotės mūsų paslaugas,

Manau, sutiksite, kad telefonu, nepamačius automobilio, vertinti kėbulinių darbų apimtį yra netikslinga, todėl buvote (jei buvote) užregistruotas apžiūrai. Atvykęs gavote įvertinimą, todėl galėjote spręsti, ką daryti. "Priimti tik po 6 dienų" - patikėkit, kalbant apie kėbulų remonto darbus, tai nėra jau toks ilgas laikotarpis.

Pagarbiai.
Atsakyti
Agrija servisas, Vilniuje šalia Akropolio. Puikus aptarnavimas, bei malonus ir sąžiningi darbuotojai. Esu patenkintas jų darbu. Rekomenduoju.
Atsakyti
Puikus aptarnavimas, nuoširdūs ir sąžiningi darbuotojai. Rekomenduoju!
Atsakyti
Skundas. Klaipėda. Jie dirba per partnerius. Tai nebūtų problema, jei su partneriais palaikytų normalią komunikaciją. Paskambinu dėl kėbulo darbų - iškart rytojui (!!!) pasiūlo atvykti. Įvardina preliminarią kainą. Nuvykus į vietą paaiškėja, kad mane gali priimti tik po 6 dienų ir kaina bus beveik tris kartus didesnė.
Atsakyti
palikau masina penktadeni, skambina sako ziuresim pirmadeni, pirmadeni ateina zinute, kad masina jau pradejo tvarkyti, atvaziuoju pasiziureti masina stovi lauke, pasiteisinimas dideles eiles, tai kam tada isviso imat masina ir dar apgaudinejat klientus apie darbu eiga, Vilnius ozo g.
Atsakyti
Šią savaitę tvarkiau mašiną. Labai petenkintas paslaugomis. Greitas ir kokybiškas aptarnavimas, už gerą kainą palyginus. Profesionali aplinką. Tikrai galėčiau rekomenduot! (Agrija servisas, ozo g. 20)
Atsakyti
Šią savaitę taisiau Toyotą Avensis firmoje Agrija. Priėmė greitai, operatyviai, kokybiškai pašalino gedimus, pasakė apie galimas automobilio problemas ateityje. Dėkui įmonei už šį ir eilę kitų ankstesniais laikotarpiais kokybiškai atliktų remonto darbų. Siūlau čia užsukti kiekvienam, kieno automobilis turi problemų.
Atsakyti
Nepatariu naudotis paslaugomis. Nesugeba komunikuoti su autoservisu į kurį nukreipia. Buvo klausta ar automobilį priims iš karto ir remontuos (užsikirtęs variklio dangtis), buvo pasakyta taip, tačiau nuvažiavus į nurodytą autoservisą " Agrija", kurių kompetencija ir pareiškimai paliko be žado, buvo pasakyta, kad nežino kada padarys, palik o mes jau žiūrėsim. Jei dirbama su tokiais servisais kurie sako neįsivaizduoju kaip atidaryti užstrigusį "kapotą", gal reikės vežti į šalia esančią seifų atidarymo įmonę, ten jie viską atidaro. Jei autoservisas nesugeba atidaryti kapoto avariniu būdu (o atidarymo būdai bent jau 4 yra) tai nuo tokių bėgt kuo toliau. Bendras rezultatas liūdina. Profesionalumo 0
Atsakyti
Jeigu norite, kad jūs apgautų, važiuokite į Proservisus.lt, ypač į Mylą, Justiniškių g. 126, Vilniuje.
Man reikalinga buvo APD diagnostika (degė Check), aš žinau kaip tai daroma, prieš tai vienas pažįstomas prijungė kompą ir pasakė: rodo APD defektą. Nutariau pas neva specus įsitikinti, 4 dienas laikė automobilį, paprašiau paaiškinti telefonu, kaip atrodo remontas ir APD nuėmimas. Atsakė: 1. nuimti APD - 300-350 Eur; 2. Pakeisti alyvą - 250-300 Eur... Ir čia be remonto. Paiūrėjau kitus servisus. Gerbiantis save ir klientą servisas rašo darbų įkainius. Pvz: viename servise pamačiau alyvos pakeitimas (su filtru) - 70- 120 Eur. Nuėmimas - apie 100-150 Eur. Suprantate skirtumą? Pareikalavau atiduoti automobilį. Kad nors kiek išlupti pinigų - pajungė kompą ir pareikalavo 50 Eur už tai, ką aš žinojau: APD defektas. Kvailiui aišku - kompas rodo APD defektą. O kas toliau? Per skambutį į policiją ir nemalonias derybas su vadybininku sumažino kaina iki 40 Eur ir atidavė automobilį.
Važiuoti į Proservisus.lt ir Mylą Justiniškių g. 126 - savižudybė... Gal kitos Proservice.lt įmonės dirba kitaip. Tikiuosi, kad yra sąžiningų įmonių ir darbuotojų...
Vytautas Paulikas
2022-06-16 15:36:54
Atsakyti
Lukas 2022-06-16 13:19:52
Jeigu tik galite, aplenkite šį servisą! Asmeniškai teko susidurti su Justiniškių 126 esančiu „PRO“ servisu.. Remontas apgailėtinas, kaina kosminė. Ačiū, turbūt, už nieką. :) Iš vakaro buvome susitarę dėl tralo, tačiau kitą dieną jo nesulaukiau, teko kviestis pačiam. Bendravimo kultūros nerasta... po „remonto“ pasigedau vienos detalės, kurią, sugrįžus į servisą, sugrąžino. Dar niekada nebuvau tiek iškoneveiktas ir išvadintas asilu ir debilu... Apgailėtina...
Laurynai, tikiuosi, kad esate tikras mūsų klientas, o ne tas, kuris feikus rašinėja.
Prašau pateikite užsakymo numerį arba atvykimo į servisą laiką, kuris visiems klientams išsiunčiamas el paštu. Rašykite el paštu [email protected]
Atsakyti
Jeigu tik galite, aplenkite šį servisą! Asmeniškai teko susidurti su Justiniškių 126 esančiu „PRO“ servisu.. Remontas apgailėtinas, kaina kosminė. Ačiū, turbūt, už nieką. :) Iš vakaro buvome susitarę dėl tralo, tačiau kitą dieną jo nesulaukiau, teko kviestis pačiam. Bendravimo kultūros nerasta... po „remonto“ pasigedau vienos detalės, kurią, sugrįžus į servisą, sugrąžino. Dar niekada nebuvau tiek iškoneveiktas ir išvadintas asilu ir debilu... Apgailėtina...
Vytautas Paulikas
2022-06-09 15:41:06
Atsakyti
Laurynas laucevicius 2022-06-09 14:42:43
Tai matyt yra naturalu kad jei automobilis yra atvaromas i serviza tai jam reikalingas remontas? Bet per tris savaites nepaiekti jokio visiskai rezultato? Tai apie koki profesionalumo lygi kalbam? O ir kaip pats paminejot darbuotojai tarpusavyje nesusikomunikuoja tai cia kaip suprantu jusu akimis ziurint taipat yra normalu? Apie abs gedimo salinima samata jus pas mane net nesiteiravote ir jokios info negavai iskyrus tai kad "cia kazkokia mistika" tris savaites gasinot mano laika bandydami sutaupyt mano pinigus?
Man serviso vadovas neminėjo apie jokią mistiką. Vienintelė problema, kad automobilis nėra dažnas, todėl ir abs bloko donoro nepavyko greitai rasti.
Kad įvyko vidinė komunikacijos klaida, tikrai nėra gerai, tačiau ne ta klaida lėmė ilgą problemos sprendimą, o tai, kad abs bloko nepavyko greitai rasti.
Žinoma, ir kainos servisas negalėjo suderinti, kol nerado abs bloko donoro, nes detalės iš vieno šroto gali kainuoti kad ir dvigubai brangiau, nei iš kito.
Suprantama, už bergždžias pastangas servisas iš jūsų ir pinigų neėmė.
Bet kuriuo atveju, atsiprašome už sugaištą laiką.
Laurynas laucevicius
2022-06-09 14:42:43
Atsakyti
Vytautas Paulikas 2022-06-09 13:28:52
Laurynai,
Ačiū už atsiliepimą. Jame yra tiesos - jūsų automobilis tikrai ilgai užsibuvo servise. Ir galimas dalykas, kad serviso darbuotojai nesugebėjo laiku jūsų informuoti apie situaciją. Taip pat gali būti, kad skirtingi serviso darbuotojai skirtingai informavo apie situaciją, nes vienas darbuotojas pradėjo jūsų automobilio remonto darbų organizavimą, bet nebaigė, nes išėjo atostogauti. Kitas darbuotojas perėmė darbų organizavimą ir nebuvo pilnai informuotas apie jau įvykdytus veiksmus.
Apie kitas problemas autoservisas pateikė savo aiškinimą:
Jūsų automobilis labai netvarkingas. Akivaizdžiai matoma, kad kai kurie mazgai jau buvo bandyti remontuoti, bet rezultatas nepasiektas. Automobilyje rasti daugybiniai gedimai.
Jūsų ABS bloko gedimo šalinimas galėjo būti labai greitas, tačiau buvo bandoma rasti pigesnį sprendimą, perkant naudotą bloką.
Akumuliatorius išsikrovė, nes automobilyje yra srovės nutekėjimas.
Padanga nuleista, nes ratlankis virintas ir nėra sandarus.
Jau atvykus automobiliui, jo kėbulas buvo prastos būsenos. Per tas dvi savaites automobilis nebuvo išvažiavęs iš autoserviso teritorijos, todėl net negali būti kalbos apie tai, jog kažkas jį nubraižė.
Tai matyt yra naturalu kad jei automobilis yra atvaromas i serviza tai jam reikalingas remontas? Bet per tris savaites nepaiekti jokio visiskai rezultato? Tai apie koki profesionalumo lygi kalbam? O ir kaip pats paminejot darbuotojai tarpusavyje nesusikomunikuoja tai cia kaip suprantu jusu akimis ziurint taipat yra normalu? Apie abs gedimo salinima samata jus pas mane net nesiteiravote ir jokios info negavai iskyrus tai kad "cia kazkokia mistika" tris savaites gasinot mano laika bandydami sutaupyt mano pinigus?
Vytautas Paulikas
2022-06-09 13:28:52
Atsakyti
Laurynas laucevicius 2022-06-08 21:07:18
Savanoriu 187 įsikures Godos servizas tai garaziniu neismaneliu alkoholiku sutve masina prabuvo beveik tris savaites ir visiskai jokio rezultato tokie gero meistrai kad net nesugeba rasti gedimo, paskambinus ir pasiteiravus apie vygdomus darbus atsiliepinejo 3 skirtingi asmenys su skirtingom tarpusavyje neaptartom istorijom galiausia is sio servizo pasiemiau masina su ta pacia problema kokia ir atvaziavau ir plius keleta siurprizu is sio servizo, visiskai issodintas akumuliatorius kuris buvo visiskai naujas pres kelias dienas nupirkas ir idetas i auto, masinos kebulas apibraukytas vietomis nepades ir poliravimas, salonas uzsiktas ir visa masina dulketa purvina tepaluota, taipat vysnia ant torto tai pradurtas ratas. Pradejus reiksti pretenzijas paaiskejo kad del visko kaltas kolega kuris dabarvatostogauja ir grys po keliu savaiciu???? o sitie sudarankiai apie tai nieko nezino???????????? taigi taupydami savo laika bei nervus apeikit sita proserviza labai dideliu spinduliu nes tikrai gailesites
Laurynai,
Ačiū už atsiliepimą. Jame yra tiesos - jūsų automobilis tikrai ilgai užsibuvo servise. Ir galimas dalykas, kad serviso darbuotojai nesugebėjo laiku jūsų informuoti apie situaciją. Taip pat gali būti, kad skirtingi serviso darbuotojai skirtingai informavo apie situaciją, nes vienas darbuotojas pradėjo jūsų automobilio remonto darbų organizavimą, bet nebaigė, nes išėjo atostogauti. Kitas darbuotojas perėmė darbų organizavimą ir nebuvo pilnai informuotas apie jau įvykdytus veiksmus.
Apie kitas problemas autoservisas pateikė savo aiškinimą:
Jūsų automobilis labai netvarkingas. Akivaizdžiai matoma, kad kai kurie mazgai jau buvo bandyti remontuoti, bet rezultatas nepasiektas. Automobilyje rasti daugybiniai gedimai.
Jūsų ABS bloko gedimo šalinimas galėjo būti labai greitas, tačiau buvo bandoma rasti pigesnį sprendimą, perkant naudotą bloką.
Akumuliatorius išsikrovė, nes automobilyje yra srovės nutekėjimas.
Padanga nuleista, nes ratlankis virintas ir nėra sandarus.
Jau atvykus automobiliui, jo kėbulas buvo prastos būsenos. Per tas dvi savaites automobilis nebuvo išvažiavęs iš autoserviso teritorijos, todėl net negali būti kalbos apie tai, jog kažkas jį nubraižė.
Laurynas laucevicius
2022-06-08 21:07:18
Atsakyti
Savanoriu 187 įsikures Godos servizas tai garaziniu neismaneliu alkoholiku sutve masina prabuvo beveik tris savaites ir visiskai jokio rezultato tokie gero meistrai kad net nesugeba rasti gedimo, paskambinus ir pasiteiravus apie vygdomus darbus atsiliepinejo 3 skirtingi asmenys su skirtingom tarpusavyje neaptartom istorijom galiausia is sio servizo pasiemiau masina su ta pacia problema kokia ir atvaziavau ir plius keleta siurprizu is sio servizo, visiskai issodintas akumuliatorius kuris buvo visiskai naujas pres kelias dienas nupirkas ir idetas i auto, masinos kebulas apibraukytas vietomis nepades ir poliravimas, salonas uzsiktas ir visa masina dulketa purvina tepaluota, taipat vysnia ant torto tai pradurtas ratas. Pradejus reiksti pretenzijas paaiskejo kad del visko kaltas kolega kuris dabarvatostogauja ir grys po keliu savaiciu???? o sitie sudarankiai apie tai nieko nezino???????????? taigi taupydami savo laika bei nervus apeikit sita proserviza labai dideliu spinduliu nes tikrai gailesites
Laurynas laucevicius
2022-06-04 13:15:56
Atsakyti
Uzsiregistravau i godos serviza savanoriu 187 kad sutvarkytu audi a8 d3 abs bloko gedima masina dvi savaites servize ir jokio rezultato kiek skambinu meistrams tai atsiliepia vis kitas meistras ir visi pasakoja skirtingas istorijas vienas aiskina kad keite abs bloka bet beda tapati isliko kitas sako kad dar tik keis ta pati bloka esme ta kad niekas neisku ir rezultato isviso jokio tik kalbos ir pazadai ir grazi reklama
Atsakyti
Automobilis Audi A6 2018 metu. Sugedo turbina. Bendradarbis pasiule vaziuoti i Proservisus. Atvykus pasake kiek gali kainuoti. Pasirode perdaug. Nesutikau. Apskambinau gal 10 servisu. Visi siule dar aukstesnes kainas. Tik vienas pasiule pigiau. Atvaziavus padare diagnostika ir kaina isaugo beveik trigubai.
Grizau i Proservisus. Suremontavo uz ta pacia kaina kaip zadejo ir dar kasos ceki atidave. Net prasyti nereikejo!
Respekt.
Rekomenduoju.
Atsakyti
Gal nuo 2018 metų savo ir žmonos automobilius remontuoju tik proservisuose. Net kai sugedome Palangoje, proservisai su traliuku automobilį pasiėmė į Klaipėdą. Visada aptarnvimas aukščiausio lygio. Gal du kartus servisai buvo padarę klaidas, bet klaidas pašalino savo sąskaita.
Kainos bent du kartus žemesnės už dilerinius servisus. Tiesa, prieš savaitę nustebino pasiūlyta aukšta remonto kaina. Pagalvojau, kad gal nori apgauti. Pasitikrinau kituose servisuose ir net pas garažininkus. Tik garažininkai pasiūlė 2-11% pigiau, bet jie dirba be sąskaitų, reiškia ir be garantijų. Autoservisai siūlė 0-17% brangiau. Praitą savaitę iš proservisų atsiėmiau suremontuotą automobilį ir esu laimingas. Ir nepykstu už tai, kad remontas užtruko 2 dienas ilgiau, nei buvo žadėta, nes remontas atliktas profesionaliai ir visada buvau informuotas apie pasikeitimus.
Ačiū jums labai.
Atsakyti
Niekam nelinkiu šios firmos paslaugos, v***s ir tiek.
Atsakyti
Į PROSERVIS servisą esantį Justiniškių 126 pristačiau a/m Renault megane š. m. Lapkričio mėn 11d 10:00 nes automobilis, kada sušyla variklis pradeda detonuoti. Priimamajame pasakė, kad bus sutaisytas apie 16 val. Nesulaukus skambučio aš pats paskambinau po 17 val. Priėmė jas pašaipiai pasakė kad dabar meistrai atlieka variklio kapitalinį. Paklausus kada bus suremontuotas, atsakė kad praneš. Pranešė šiandien lapkričio 22d ir pasakė kad dėl variklio detonacijos niekuo padėti negali. Klausymas. Jeigu auto nieko meistrai nedarė ir net nesiruošė ką nors remontuoti, kam jį laikyti servise dvylika dienų?
Atsakyti
Nusivylęs PROSERVISU. Iš anksto užsiregistravęs 8h. ryto pristačiau automobili i Klaipedoje įsikūrusią AUTOBALTVA įmonę pakeisti variklio ir greičiu dežės tepalus. Priėmėja mergina paklausta kada maždaug bus atlikti darbai negalėjo pasakyti nes meisrai renkasi nuo 9h. ir jie su manimi susisieks. 12h tai yra po 4h po auto pristatymo pats pagaliau susisiekiau su meistru ir išsireikalavau, pasakytu dalių ir darbų sąmatą. Pasirodo mano automobilis kia yra specifinė ir Klaipėdoje variklio tepalo filtro nėra reikia ji siustis iš kito miesto. Tai klausimas iškilo. Kodėl išankstiniam registravimui reikia pateikti visus auto ir darbu duomenys? Po to atvaryti mašiną ir laikyti ją 9h. Tai buvo mano 25m. stažo kaip vairuotojo keičiančio tepalus rekordas. Tai dar prie šito prisidėjo išvažiavus iš AUTOBALTVA serviso automobilis apsipylė dūmais ir vėl avariniu režimu gavau sugrįžti nes meistras neprisuko interkulerio šlangos. Viską surašęs PROSERVISU vadovui ponui Vytautui ir gavau atsakymą, kad aš esu neadekvatus klientas neišmanau serviso darbo, noriu pasipelnyti iš jų. Aš suprantu mes visi darom klaidas, bet reiktu ir atsakomybę kažkam prisiimti. Bučiau šio laisko net neviešinęs jei žmoniškai būtų atsiprašę, o ne neadikvačiu išvadinęs ponas Vytautas.
Atsakyti
Kreipėmės į Proservisai, dėl kėbulo dažymo darbų. Užrašymas įvyko sklandžiai ir buvome nukreipti į servisą Tuskulėnų g. Atvykus, paaiškėjo, jog Tuskulėnų gatvėje randasi tik priėmimo biuras, o ne pats servisas. Kadangi automobilis nebūtų buvęs dažomas iškart, sutarėme, jog atvyksime į pačią dažyklą, paskirtą dieną. Kai kreipiesi į tarpininką, kuris rekomenduoja savo partnerius, tikiesi, kad būsi nukreiptas į profesionalų rankas, o ne šiaip kažkokį garažėlį, kuriame darbuojasi bet kas. Pradžiai - netekome amo, kai atvykome į vietą. Dažykla buvo už miesto ribų, šalia savartyno į kurią patenkama bekelia. Niekas neperspėjo ir apie tai, jog kelias naudojamas didelių gabaritų mašinoms, nuo kurių žvyrkelis - vienos duobės ir sedanui apskritai tragiška danga. Važiuojant dažyti automobilio nenorėtusi "palikti" ratų, ar ne? Na, bet nusispjovę į kelią, pasiekėme tikslą. Už sutartą pinigų sumą turėjo būti atlikti šie darbai: dviejų detalių pilnas dažymas, priekinio bamperio kosmetinis remontas (grubiai tariant - mažų nubrėžimų pataisymas teptuku), viso automobilio poliravimas įskaitant žibintus. Praėjus savaitei atgavome automobilį - durelės nudažytos tik išoriškai, ribos paliktos, kaip buvusios - nubraižytos. Priekinio bamberio "kosmetinis" remontas nepadarytas išvis, žibintai vos vos nupoliruoti, o visas automobilio kėbulas nupoliruotas plėmais su poliravimo pastos dėmėmis. Serviso atstovas pasakė, jog nuplovus automobilį, pastos žymės dings ir automobilis atrodys puikiai, o jei kas nors ne taip - susisiekti su jais ir darbą atliks iš naujo. Dar vienas šokas, po atliktų darbų - automobilio salono stovis. Visas vidus buvo išmurzintas kalkėmis (panelė, sėdynės, kilimėliai....). Nuplovus automobilį, paaiškėjo, jog niekas neatrodo geriau ir darbas atliktas tragiškai. Susisiekus su servisu, sutarėme, jog jie pasiims automobilį sekančią dieną ir darbus atliks iš naujo. Sutartą dieną - nei skambučio, nei žadėtos sąskaitos už atliktus darbus (pinigus - 335 eur priėmė grynus). Susisiekus su Proservisais, buvo pasakyta, jog jie niekuo negali padėti, tai VIENINTELIAI jų partneriai kėbulų dažymui ir padėkojo už skambutį. Profesionalumo nulis, atsakomybės už partnerius nulis. Jokiu būdu NEREKOMENDUOJAME kreiptis į šią įmonę kėbulo dažymo darbams.
Atsakyti
O as nepatenkintas ir nesiulau ju rinktis. Jie kaip tarpininkai, vadinasi turi prisiimti kalte ir uz tuos, pas kuriuos nukreipia. Pasiule kur man buvo patogu i Vilkpedes g. Autovrs servisa. Atsiliepimai apie Autovrs blogi. Ir as toki irasiau. Reziume: Reikejo pakeisti VW golf 4 karteri. Treciadieny palikau is vakaro masina. Karvirtadieny jau apie 16 val jau pats skambinau, nes nesupratau kas yra. Tai pora valandu darbo apie 20 varztu issukti ir isukti. Gavosi is 50 euru -100 Euru. Nes 2 varstai (specifiniai) kurie prie greiciu dezes, issisuko su sriegiais. Vienas meistras gincidamas pasake, kad matyt del hermetiko. Nors karteris pries puse metu buvo keistas. Hermetikas guminis, jis nepriklijuoja metalo aklinai. O mano manymu, atsukinejo su smuginiu graztu, kad greiciau butu. Ir matyt ten 40laipsniu kampas ir sunkiai prieini prie tu butent varztu. Matyt prispausde suko ir viska issuko. Aisku suvarke, tai mano saskaita. Senojo vietoje nepadare storesnio varzto ir nesuko jo. O isuko kazkokias sprandzinas. O kaip bus, jei vel reiks remontuoti, tada sekantys servisistai tures vel tvarkyti padaryta nesamone? Gaunasi taip. Paskutinis darbas ipilti tepala. Kadangi keiciant tepala ir filtra viso i golfo varikli telpa 4.5 litro tepalu. Buvo paliktas bakelis su 5 lt. Ir as jokio tepalo likucio negavau. Grizes prie darbo, patikrinau tepala. Apsalau, nes tepalo zyme, buvo dvigubai auksciau nei maksimali virsutine riba. Gaunasi, kad visus 5 litrus supyle i varikli. Kadangi senas filtras buvo, tai kokie 200g daugiau. Reziume. Jei paprasto tepalo nesugeba ipilti ir paziureti kad butu, tiek kiek reikia. Nes uz tai juk sumoketa. Tai ka tada, pasitiketi del kitoku darbu. O galvojau suradau nomalu servisa, kur butu galima dazniau remontuoti. Zmones, ziurekit kam paliekat masina. Nes galit pasiimti masiniuka po remonto su daugiau bedu, nei kad palikot.
Atsakyti
remontavausi Proservisų tinkle, Vilniuje AutoGodoje bei Martone. nerekomenduoju.
apie automobilius neišmanau nieko, bet ką galiu pasakyti, tai kad Martone palikau taisyti rankinį stabdį. pakeitė trosą. bet TA nepraėjo nes rankinis veikė tik 16%. AutoGodoj tvarkė važiuoklę, sakė, baisiai kliba. sutvarkė. TA sakė, kad kliba tos dalys, kurias tvarkė. tokiu būdu ProServisuose mašinos remontui išleidau per tris apsilankymus ~600€, tačiau nesijautė, kad ką būtu tvarkę. (trečiame apsilankyme tvarkė sedynę, ir pasakė automobilio tarpinės keitimo kainą - 900€. tai buvo tas momentas kai supratau, kad beviltiškas tinklas. buria, įtikinėja, kad tik kuo daugiau euriukų pasiimtų, naudojasi kliento neišmanymu. beje, servisuose saugokit savo katalizatorius)
jaunesniam sau duočiau du patarimus - jei perki mašiną pataupyk ant patikimos, nes pigią remontuosi ir remontuosi. o jei remontuojies servise varyk mašiną į oficialių gamintojų remonto servisus.
proservisam neturiu ką pasiųlyt. visų mechanikų nesužiūrėsi, bet galėtumėt būt griežtesni savo darbuotojam.
Atsakyti
Vytautas Paulikas 2020-12-26 16:29:30
Dmitrijau, jūsų noras pasipelnyti serviso sąskaita, jums garbės nedaro. Jūs pats atsiuntėte nuotrauką, kurioje aiškiai matyti, jog per automobilį buvo braukta du kartus (dviem skirtingomis trajektorijomis). Sekant jūsų logika, jūs galite atvažiuoti į servisą pasikeisti lemputes, o po to grįžęs "šokdinti", kad sugadintas variklis, subraižytas, nebeveikia stabdžiai.
Jei jūs jaučiatės 100% teisus, jums buvo patarta kreiptis į vartotojų teises. Kodėl nesikreipėte?
Vytautai, zinokit, testi polemika su zema kultura ir abejotinu morales kriteriju turinciu asmeniu kaip Jus, matau ja beprasme ir saves zeminancia. Jei as su Jumis kalbejau telefonu, tai pokalbis tai patvirtina. Beje, poklabis gi buvo irasytas, ir Jus zadejote "atsukti" kameras perziurai, kodel to vis dar nepadaret, ir neirodet, kad as neteisus? Retorinis klausimas. Faktiskai, nuo apsilankimo nelemtam servise iki siol esu uzsienyje, todel pasinauduosiu savo pazeistu teisiu gynymu valstybes institucijose kai grysiu, neuzilgo. Jus tuo nesirupinkite, teises aktus ismanau. Mano nuosirdus palinkejimas Lietuvos automobilistams, venkit sita servisa, ten galimai Jus ne tik gausit zalos, bet dar sulauksite save zeminnaciu komentaru. Pone Vytautai, nuosirdus patarimas ir Jums, pasidomekit verslo etika, gal but pravers...
Vytautas Paulikas
2020-12-26 16:53:27 IP 28lgaobo
Atsakyti
Antinis 2020-08-27 14:03:43
Prie namų yradu servisai. Jiems visada atiduodavau remontuoti savo iržmonos mašinas. Patogu toli važiuoti nereikia. Priešdu metus su šeima ruošėmės į Palanga. Sugedo mūsų BMW bet neivienas servisas negalėjo priimti. Teko ieškotiskito serviso. Radome Proservisus. Patiko nes aptarnavo greitai, kokybiškai ir maloniai. Nuo to laiko mes visada Proservisų klientai. Aptarnauja ne šalia namų betuž tai greitai. Kainos gal ir ne pačios žemiausios, bet nekada nesukciauja.
Pirmadienį remontavo mano BMW. Tikišvažiavus iš serviso gedimas atsinaujino. Servisas nustatė, kad padarė klaidą ir suremontavo nemokamai.
Visiems rekomenduoju Proservisus. Neapsiriksite.
Antini, malonu, kad pasirinkote Proservisus. Linkime važiuoti saugiai ir kad automobilis ilgai negestų. O sugedus, visada jūsų laukiame. Ačiū už šiltą atsiliepimą.
Vytautas Paulikas
2020-12-26 16:50:10 IP 28lgaobo
Atsakyti
Danutė 2020-11-30 18:50:53
Kreipiausi į Proservisai radusi kontaktus internete, nes ieškojau serviso netoli gyvenamosios vietos. Esu dėkinga Geležinio Vilko g. 2 serviso darbuotojams už dėmesingumą ir malonų aptarnavimą. Priėmė pageidaujamu laiku tą pačią dieną. Be to, suteikiama labai tiksli informacija apie serviso buvimo vietą, paskirtą laiką SMS žinutėmis. Džiaugiuosi savo pasirinkimu.
Danute, malonu, kad jums patiko mūsų paslaugos. Ačiū už gražų atsiliepimą.
Vytautas Paulikas
2020-12-26 16:40:04 IP 28lgaobo
Atsakyti
Erika 2020-12-24 12:50:45
Oi kaip pritariu.
Man irgi paliko keleta neigiamu patirciu. Ne servisas o sh!
Pinigus ima, o uz darbu atlikima atsakomybes prisiimt negeba.
Sito niekada nesuvokiau ir nesuvoksiu.
Erika, į autoservisą registravotės priekinių stabdžių pakeitimui. Tai ir buvo padaryta. Bandėte servisą kaltinti, kad kaladėlės vis tiek cypia, norėjote atsiimti pinigus, tačiau pademonstruoti to cypimo nesugebėjote. Dar bandote kabintis dėl klaidos ištrynimo. Pas jus degė lemputė, indikuojanti ne vieną klaidą. Stabdžių klaida buvo nuimta, tačiau ilgiau servise užsibūti nepageidavote, todėl kitų klaidų pašalinti servisui nepalikote galimybės - išvykote. Esate užsiregistravusi pirmadieniui. Jei nekelsite nerealių reikalavimų, rasime ir pašalinsime likusias klaidas ar gedimus.
Vytautas Paulikas
2020-12-26 16:29:30 IP 28lgaobo
Atsakyti
Dmitrijus 2020-12-11 14:53:45
Sveiki, is tikro apkaltinti mane tyciniu turto pazeidimu, Jus is tikro neturit ne tik kompetencijos, bet ir elementarios gedos. Automobiliui keite padangas, man stovint prie automobilio, is Jusu isvaziaves 9.30, 10-ta pamaciau, iskart skambinau i Proservisa su kuriuo bendravau, gal but pridieti tel. isklotine? ir as turejau mesti keitima ir liekti atgal? As asmeniskai maciau lempu keitima, ir kaip stovejo darbuotojas is abeju pusiu, ir kaip krove platforma., ir kokiais iprastiniais drabuziais apsirenges serviso darbuotojas. Siaip, del nusiskundimu, as ju turiu ir daug daugiau: butent, po Autobaltva serviso, kroviant akuma neuzdejo atgal apsaugos ant + klemos. Smulkmena? sutinku. Prie kairiojo zibinto apiplovimo bakelis neteko plastmasinio laikiklio, nes kad prieieiti prie zibinto kai reikia demontuoti. Tiesiog kabejo ore. Dar daugiau, Jusu darbuotojai kurie dirba TIK is priekio, kairiojo bamperio sujungima su sparnu prie zibinto nesugebejo istatyti i vieta, kas dar irodo kad Jus meluojate. Gavau istatyti paciam. Sakote tycinis pazeidimas? Pabendraukit su zalu ekspertais, dazniausiai tyciniai ibrezimai buna HORIZANTALUS, mano automobilio yra VERTIKALIAI istrizas nueinantis i desiniji zibinta, eina per dvi medziagas-per moldingo plastamse it tesiaisi per sparna, pobudis rodo, kad dirbes asmuo stengdamas prieiti prie lempos su kazkokia rubu dalimi perbrauke per dvi medziagas. Zmogiskuju klaidu pasitaiko visiems, butent todel savo reputaciaj bei klientu turta saugajancios firmos naudoja sonu uzdangas- juk ne karta keite lempas ir maciau kaip tai daro. Tokio pobudzio pasiataiko tik tokiuose servisose, kuriuose ziurima i klienta kaip i apgavika, gal but todel, kad patys tokie esate. As turiu apdraudes automobili kasko draudimu, ivykiu per draidimo laikotarpi neturiu, ir Jus galvojate, kad man reikia tokios nesamones su jumis aiskintis del ibrezimo, kur paprasciau susitvarkit tiesiog su draudimu nieko neaiskinant? Kaip jau minejau, sparnai buvo pakeisti spalio men, nes buvo parudije, keiciau is savo pinigu, automobili daze daugiau nei tik sparnus, neapgaudinejau nei draudima, nei kaz ka kitka. Savo automobili zinau, pries atvaziuojant i servisa buvo sveikas, tik vat pasirinkau ne ta tinkla, ir ne ta servisa. Todel ir galiu paaiskinti savo dideli nepasitenkinima, nes veikiu saziningai, turiu ka tik, galima sakyti perdazyta masina, o Jus gelbedami savo kaili kaltinat dar.. Geriausia gynyba, zinoma.
Ginco sprendima eiga zinau, rastiska pretenzija gavote, manau, Jusu atsakima as jau turiu viesoje erdveje, tad susitiksim kitur.
Dmitrijau, jūsų noras pasipelnyti serviso sąskaita, jums garbės nedaro. Jūs pats atsiuntėte nuotrauką, kurioje aiškiai matyti, jog per automobilį buvo braukta du kartus (dviem skirtingomis trajektorijomis). Sekant jūsų logika, jūs galite atvažiuoti į servisą pasikeisti lemputes, o po to grįžęs "šokdinti", kad sugadintas variklis, subraižytas, nebeveikia stabdžiai.
Jei jūs jaučiatės 100% teisus, jums buvo patarta kreiptis į vartotojų teises. Kodėl nesikreipėte?
Atsakyti
Dmitrijus 2020-12-11 14:53:45
Sveiki, is tikro apkaltinti mane tyciniu turto pazeidimu, Jus is tikro neturit ne tik kompetencijos, bet ir elementarios gedos. Automobiliui keite padangas, man stovint prie automobilio, is Jusu isvaziaves 9.30, 10-ta pamaciau, iskart skambinau i Proservisa su kuriuo bendravau, gal but pridieti tel. isklotine? ir as turejau mesti keitima ir liekti atgal? As asmeniskai maciau lempu keitima, ir kaip stovejo darbuotojas is abeju pusiu, ir kaip krove platforma., ir kokiais iprastiniais drabuziais apsirenges serviso darbuotojas. Siaip, del nusiskundimu, as ju turiu ir daug daugiau: butent, po Autobaltva serviso, kroviant akuma neuzdejo atgal apsaugos ant + klemos. Smulkmena? sutinku. Prie kairiojo zibinto apiplovimo bakelis neteko plastmasinio laikiklio, nes kad prieieiti prie zibinto kai reikia demontuoti. Tiesiog kabejo ore. Dar daugiau, Jusu darbuotojai kurie dirba TIK is priekio, kairiojo bamperio sujungima su sparnu prie zibinto nesugebejo istatyti i vieta, kas dar irodo kad Jus meluojate. Gavau istatyti paciam. Sakote tycinis pazeidimas? Pabendraukit su zalu ekspertais, dazniausiai tyciniai ibrezimai buna HORIZANTALUS, mano automobilio yra VERTIKALIAI istrizas nueinantis i desiniji zibinta, eina per dvi medziagas-per moldingo plastamse it tesiaisi per sparna, pobudis rodo, kad dirbes asmuo stengdamas prieiti prie lempos su kazkokia rubu dalimi perbrauke per dvi medziagas. Zmogiskuju klaidu pasitaiko visiems, butent todel savo reputaciaj bei klientu turta saugajancios firmos naudoja sonu uzdangas- juk ne karta keite lempas ir maciau kaip tai daro. Tokio pobudzio pasiataiko tik tokiuose servisose, kuriuose ziurima i klienta kaip i apgavika, gal but todel, kad patys tokie esate. As turiu apdraudes automobili kasko draudimu, ivykiu per draidimo laikotarpi neturiu, ir Jus galvojate, kad man reikia tokios nesamones su jumis aiskintis del ibrezimo, kur paprasciau susitvarkit tiesiog su draudimu nieko neaiskinant? Kaip jau minejau, sparnai buvo pakeisti spalio men, nes buvo parudije, keiciau is savo pinigu, automobili daze daugiau nei tik sparnus, neapgaudinejau nei draudima, nei kaz ka kitka. Savo automobili zinau, pries atvaziuojant i servisa buvo sveikas, tik vat pasirinkau ne ta tinkla, ir ne ta servisa. Todel ir galiu paaiskinti savo dideli nepasitenkinima, nes veikiu saziningai, turiu ka tik, galima sakyti perdazyta masina, o Jus gelbedami savo kaili kaltinat dar.. Geriausia gynyba, zinoma.
Ginco sprendima eiga zinau, rastiska pretenzija gavote, manau, Jusu atsakima as jau turiu viesoje erdveje, tad susitiksim kitur.
Oi kaip pritariu.
Man irgi paliko keleta neigiamu patirciu. Ne servisas o sh!
Pinigus ima, o uz darbu atlikima atsakomybes prisiimt negeba.
Sito niekada nesuvokiau ir nesuvoksiu.
Atsakyti
Sveiki, is tikro apkaltinti mane tyciniu turto pazeidimu, Jus is tikro neturit ne tik kompetencijos, bet ir elementarios gedos. Automobiliui keite padangas, man stovint prie automobilio, is Jusu isvaziaves 9.30, 10-ta pamaciau, iskart skambinau i Proservisa su kuriuo bendravau, gal but pridieti tel. isklotine? ir as turejau mesti keitima ir liekti atgal? As asmeniskai maciau lempu keitima, ir kaip stovejo darbuotojas is abeju pusiu, ir kaip krove platforma., ir kokiais iprastiniais drabuziais apsirenges serviso darbuotojas. Siaip, del nusiskundimu, as ju turiu ir daug daugiau: butent, po Autobaltva serviso, kroviant akuma neuzdejo atgal apsaugos ant + klemos. Smulkmena? sutinku. Prie kairiojo zibinto apiplovimo bakelis neteko plastmasinio laikiklio, nes kad prieieiti prie zibinto kai reikia demontuoti. Tiesiog kabejo ore. Dar daugiau, Jusu darbuotojai kurie dirba TIK is priekio, kairiojo bamperio sujungima su sparnu prie zibinto nesugebejo istatyti i vieta, kas dar irodo kad Jus meluojate. Gavau istatyti paciam. Sakote tycinis pazeidimas? Pabendraukit su zalu ekspertais, dazniausiai tyciniai ibrezimai buna HORIZANTALUS, mano automobilio yra VERTIKALIAI istrizas nueinantis i desiniji zibinta, eina per dvi medziagas-per moldingo plastamse it tesiaisi per sparna, pobudis rodo, kad dirbes asmuo stengdamas prieiti prie lempos su kazkokia rubu dalimi perbrauke per dvi medziagas. Zmogiskuju klaidu pasitaiko visiems, butent todel savo reputaciaj bei klientu turta saugajancios firmos naudoja sonu uzdangas- juk ne karta keite lempas ir maciau kaip tai daro. Tokio pobudzio pasiataiko tik tokiuose servisose, kuriuose ziurima i klienta kaip i apgavika, gal but todel, kad patys tokie esate. As turiu apdraudes automobili kasko draudimu, ivykiu per draidimo laikotarpi neturiu, ir Jus galvojate, kad man reikia tokios nesamones su jumis aiskintis del ibrezimo, kur paprasciau susitvarkit tiesiog su draudimu nieko neaiskinant? Kaip jau minejau, sparnai buvo pakeisti spalio men, nes buvo parudije, keiciau is savo pinigu, automobili daze daugiau nei tik sparnus, neapgaudinejau nei draudima, nei kaz ka kitka. Savo automobili zinau, pries atvaziuojant i servisa buvo sveikas, tik vat pasirinkau ne ta tinkla, ir ne ta servisa. Todel ir galiu paaiskinti savo dideli nepasitenkinima, nes veikiu saziningai, turiu ka tik, galima sakyti perdazyta masina, o Jus gelbedami savo kaili kaltinat dar.. Geriausia gynyba, zinoma.
Ginco sprendima eiga zinau, rastiska pretenzija gavote, manau, Jusu atsakima as jau turiu viesoje erdveje, tad susitiksim kitur.
Vytautas Paulikas
2020-12-10 21:14:30 IP 28lgaobo
Atsakyti
Vidmantas 2020-10-23 15:30:51
Nezinau gal kituose miestuose kitaip bet Klaipedoi servisai gedos ir padorumo jausma prarade, ypac jai naudojies proservis paslaugom.....100 procentu uzsimeta kaina....prisigalvoja neegzistuojanciu problemu ir uz tai nurauna belekokius pinigus. Pasistemgsiu nesinaudot ju paslaugom ir kitiem ne rekomenduosiu
Sveiki, Vidmantai,
Būkite malonus, atsiųskite mums šiuos duomenis:
* automobilio valstybinį numerį,
* telefono numerį iš kurio registravotės į autoservisą,
* apmokėjimą patvirtinantį dokumentą.
Taip pat prašau patikslinkite, kokių neegzistuojančių problemų autoservisas prisigalvojo?
Jei jūsų skundas pasitvirtintų, jei rastume, kad kaina buvo 100% užaukštinta, nedelsiant tokį servisą šalinsime iš Proservisų partnerių sąrašo.
Vytautas Paulikas
2020-12-10 21:04:47 IP 28lgaobo
Atsakyti
Dmitrijus 2020-12-09 14:03:03
Proservisas turi 71 servisu tinkla Lietuvoje, pozicionuoja save kaip labai sazininga ir tvarkinga, taciau deja tai ne tiesa. Nesakau apie visus servisus, gal but yra ir geru, taciau del saziningu.... Lankiausi 1-me Klaipedoje, Autobaltvoje, keiciau priekines lempas-pasekme subraize sparna ir moldinga. Pati autobaltva pareiske, kad negalejo to padaryti net neisigilinus, jei isvis keicia lempas stovint tik is prieko. Ne daug ten ko ir tikejaus, butu fantastika Lietuvoj, jei stai sitaip pripazintu. Ten bus sava istorija su draudimu ir gal but teismu. Taciau ir Proservise teisybes neradau. Taip, buvo zmogiskas supratimas, nes automobilio sparnai buvo pakeisti naujais spalio men, ir zinoma apmaudu, bet... zadejo atsukti kameras ir perziureti vaizdo medziaga, tuom viskas ir baigesi. Esu tikras, jei Proservisas nori islaikyti savo kartele, turi rinktis KAS gali ieiti i ju tinkla. Ka zin, kiek reikia dar surinkti skundu, kad tokius servisus kaip Autobaltva isvarytu is ten? O gal cia norma?
Sveiki, Dmitrijau,
Dėl automobilio nubraižymo kreipėtės į servisą, vėliau - į Proservisus. Jūsų skundas buvo išnagrinėtas ir prieita išvada, kad skundas panašus į apsimestinį.
Autoserviso vadovas situaciją paaiškino taip:
"Keičiant lemputes sparną įbrėžti kad net dažas nueitų, manau, neįmanoma. Lemputės keičiamos per automobilio priekį o ne per sparnus. Mūsų darbuotojai dirba su darbo rūbais, kurie pritaikyti tam, kad nebraižytų automobilių.
Automobilį klientas atsiėmė, o gryžęs po 2h-2, 5h pareiškė, kad sparną subraižėmė. Nuėjus prie automobilio matėme įbrėžimą - taip stipriai įbrėžtas, kad net dažas pažeistas. Jeigu meistras būtų nubrėžęs, tikrai niekas nebūtų slėpęs."
Aš galiu pridurti, kad tokio pobūdžio įbrėžimų servisuose nebūna. Tuo labiau servise, kuriame remontuojami automobiliai nėra sugrūsti. Jei serviso šaltkalviai aplink automobilius vaikščiotų kišenes prisikrovę vinių, tai tokių subraižymų ir skundų pasitaikytų dažniau. Servise kiekvieną mėnesį remontuojami dešimtys automobilių ir jokių subraižymų nepasitaikė. Mano supratimu, įbrėžimas panašus į tyčinį.
Beje, remontuojant automobilius, visuose servisuose kartais pasitaiko klaidų. Tokiais atvejais servisai arba klaidas šalina savo sąskaita, arba bando apgauti klientą. Servise, kuriame buvo remontuojamas jūsų automobilis, negauname nusiskundimų apie bandymus sukčiauti. Reiškia ir jūsų atveju servisas nebūtų bandęs nuslėpti įbrėžimo.
Jei jūs visgi nesutinkate su tokiomis išvadomis, jūs turite teisę kreiptis į vartotojų teises, kad ekspertai įvertintų įbrėžimo pobūdį ir tikimybę, kad tokį įbrėžimą padarė darbuotojas.
Atsakyti
Proservisas turi 71 servisu tinkla Lietuvoje, pozicionuoja save kaip labai sazininga ir tvarkinga, taciau deja tai ne tiesa. Nesakau apie visus servisus, gal but yra ir geru, taciau del saziningu.... Lankiausi 1-me Klaipedoje, Autobaltvoje, keiciau priekines lempas-pasekme subraize sparna ir moldinga. Pati autobaltva pareiske, kad negalejo to padaryti net neisigilinus, jei isvis keicia lempas stovint tik is prieko. Ne daug ten ko ir tikejaus, butu fantastika Lietuvoj, jei stai sitaip pripazintu. Ten bus sava istorija su draudimu ir gal but teismu. Taciau ir Proservise teisybes neradau. Taip, buvo zmogiskas supratimas, nes automobilio sparnai buvo pakeisti naujais spalio men, ir zinoma apmaudu, bet... zadejo atsukti kameras ir perziureti vaizdo medziaga, tuom viskas ir baigesi. Esu tikras, jei Proservisas nori islaikyti savo kartele, turi rinktis KAS gali ieiti i ju tinkla. Ka zin, kiek reikia dar surinkti skundu, kad tokius servisus kaip Autobaltva isvarytu is ten? O gal cia norma?
Atsakyti
Kreipiausi į Proservisai radusi kontaktus internete, nes ieškojau serviso netoli gyvenamosios vietos. Esu dėkinga Geležinio Vilko g. 2 serviso darbuotojams už dėmesingumą ir malonų aptarnavimą. Priėmė pageidaujamu laiku tą pačią dieną. Be to, suteikiama labai tiksli informacija apie serviso buvimo vietą, paskirtą laiką SMS žinutėmis. Džiaugiuosi savo pasirinkimu.
Atsakyti
Nezinau gal kituose miestuose kitaip bet Klaipedoi servisai gedos ir padorumo jausma prarade, ypac jai naudojies proservis paslaugom.....100 procentu uzsimeta kaina....prisigalvoja neegzistuojanciu problemu ir uz tai nurauna belekokius pinigus. Pasistemgsiu nesinaudot ju paslaugom ir kitiem ne rekomenduosiu
Atsakyti
Prie namų yradu servisai. Jiems visada atiduodavau remontuoti savo iržmonos mašinas. Patogu toli važiuoti nereikia. Priešdu metus su šeima ruošėmės į Palanga. Sugedo mūsų BMW bet neivienas servisas negalėjo priimti. Teko ieškotiskito serviso. Radome Proservisus. Patiko nes aptarnavo greitai, kokybiškai ir maloniai. Nuo to laiko mes visada Proservisų klientai. Aptarnauja ne šalia namų betuž tai greitai. Kainos gal ir ne pačios žemiausios, bet nekada nesukciauja.
Pirmadienį remontavo mano BMW. Tikišvažiavus iš serviso gedimas atsinaujino. Servisas nustatė, kad padarė klaidą ir suremontavo nemokamai.
Visiems rekomenduoju Proservisus. Neapsiriksite.
Vytautas Paulikas
2020-08-13 07:45:21 IP 28lgaobo
Atsakyti
Laba diena, Svetlana,
Ačiū, kad pranešėte apie problemą. Kad galėtume detaliau išsiaiškinti kas iš tiesų nutiko ir ateityje išvengti galimų procedūrų pažeidimų, prašau praneškite automobilio markę, modelį, valstybinį numerį ir telefoną iš kurio registravotės automobilio remontui. Prašau parašykite el. paštu [email protected]
Svetlana INKOGNITO
2020-08-13 00:00:13 IP 2i581sbc
Atsakyti
Nepatiko aptarnavimas. Sesis kart reikia buvo moteriai krieptis israsyti akto diagnostika. Negali faktiskai ir pagal serviso taisykles israsyti to ko reikia klientams. Ne moka paaskint ko reikia ir kokiais atvejais daryti klientui pagalba!!!
Vytautas, Žirgynas
2020-06-14 07:37:06 IP 2i24r2ib
Atsakyti
Ačiū už tai, kad greitai nustatėte gedimą, nors kituose servisuose niekaip negalėjo nustatyti. Ačiū, kad registravote tai pačiai dienai, net tai pačiai valandai. Ačiū, kad suremontavote tą pačią dieną. Ačiū ir už tai, kad pas jus viskas taip paprasta ir sklandžiai organizuota.
Rekomenduoju.
Andrius Tarakanov
2020-06-13 22:47:09 IP 2ju3l1oa
Atsakyti
Aciu labai.
Atsakyti
Proservisai yra pavyzdys visiems autoservisams. As suzavetas. Visada aptarnauja greitai paslaugiai.
Karta buvo suklyde. Be reikalo pakeite variklio dirza. Patys pastebejo klaida. Varikli remontavo is naujo, bet uz dirza is manes pinigu net neeme.
Atsakyti
Супер автосервис. Удобный. Работают настоящие профессионалы. Такого автосервиса в Литве еще не было. Большое спасибо. Настоятельно рекомендую.
Vytautas Paulikas
2020-05-06 17:31:33 IP 28lgaobo
Atsakyti
Gerbiamas Arūnai Umbrasai,
Jūsų pasisakyme daug netikslumų. Autoservisų tinklo Proservisai klientai yra aptarnaujami mums dėkingi už kvalifikuotą ir patogų aptarnavimą. Per 4 metus aptarnavome virš 35 000 klientų. Klientų, kurie jaustųsi nuskriausti, liko gal kokie 15 ar 20, t.y. mažiau, nei 0, 1%.
Žinoma, kas nedirba, tas neklysta. Ir pas mus pasitaiko klaidų. Praktiškai visas klaidas klientai išsprendžia su autoservisų meistrais. Yra buvę atvejų, kai klientai su servisais nerado bendros kalbos. Teko mums įsikišti ir visada buvo pasiektas teisingumas. Kai kuriais atvejais klientų pretenzijos baigėsi tuo, kad autoservisai buvo negailestingai šalinami iš autoservisų tinklo Proservisai.
Arūnai, labai nustebinote, rašydamas blogą atsiliepimą apie Proservisus. Visų pirma: Jums, kaip protingam žmogui, buvo per kelis kartus išaiškinta, kodėl jūsų pozicija yra neteisinga, bet jūs nenorėjote mūsų girdėti ir grasinotės teismais. Antra: Laukėme, kada jūs kreipsitės į Vartotojų Teises, nes buvote įsitikinęs savo teisumu ir turėjote karingą nusiteikimą. Buvome pasiruošę jums oficialiai įrodyti, kad jūs klystate, bet kažkodėl mums nesuteikėte tokios progos. Trečia: rašydamas netiesą, jūs menkinate save ir užsiimate šmeižtu. Kaip žinia, šmeižtas gali brangiai kainuoti.
Turiu jums pasiūlymą. Tikriausiai dar nėra vėlu kreiptis į Vartotojų Teises. Kreipkitės ir jūs gausite visus išaiškinimus.
Beje, pagalvokite, kodėl virš 35 000 Proservisų klientų yra laimingi?

Taip pat rekomenduojame

Autofortas
Pilnas automobilio atstatymas po autoįvykio

Adresas: 9-ojo Forto g. 63, LT-48101 Kaunas.
Veiklos sritys: autoservisai; automobilių prekyba; automobilių stiklai; automobilių techninė apžiūra; padangos, ratlankiai; pagalba kelyje; tepalai, alyvos.
AUTOFORTAS - viena didžiausių transporto priemonių remonto įmonių Lietuvoje. Trumpai apie mus Jau daugiau nei 25 metus automobilių remonto srityje dirbanti įmonė teikia visas autoserviso paslaugas. Šiai dienai AUTOFORTAS remontui turi virš 3900 kv.m. plotą ir surinkusi profesionalią virš 40 kvalifikuotų darbuotojų...
Bendra Lietuvos-Čekijos įmonė UAB "ARX"
ŠKODA Vilnius

Adresas: Geležinio Vilko g. 53, LT-08217 Vilnius.
Veiklos sritys: automobilių prekyba; akumuliatoriai; autokosmetika; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; padangos, ratlankiai; tepalai, alyvos.
ŠKODA ATSTOVYBĖ LIETUVOJE. Naujų ir naudotų Škoda automobilių pardavimas, garantinis aptarnavimas, originalios autodalys, servisas. ŠKODA modeliai: Škoda Octavia, Škoda Rapid, Škoda Karoq, Škoda Kodiaq, Škoda Yeti, Škoda Superb, Škoda Fabia, Škoda Roomster, Škoda Praktik. ARX aukštos kokybės paslaugos ne tik...
AKSTĖ-servisas
AUTO AKSTĖ Bosch servisas Kaune

Adresas: Taikos pr. 139A, LT-51131 Kaunas.
Veiklos sritys: autoservisai; akumuliatoriai; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; avarinės tarnybos; padangos, ratlankiai; pagalba kelyje.
Autocentras AUTO AKSTĖ – autoservisų tinklo BOSCH CAR SERVICE narys. Autoserviso paslaugos einamasis remontas Kaune, smulkus ir kapitalinis variklių remontas bei visų variklio sistemų diagnostika, pakabos, važiuoklės, vairo sistemos patikra ir remontas bei stabdžių sistemos patikra ir remontas, ratų montavimas ir...
Telgesa
Generatorių ir starterių remontas

Adresas: Architektų g. 152-9, LT-04202 Vilnius.
Veiklos sritys: autoservisai; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra.
NAUJAS MŪSŲ ADRESAS!!! ARCHITEKTŲ G. 152-9, VILNIUS ( UŽ PC "MAXIMA" ) UAB "TELGESA" teikiamos paslaugos: Pagrindinė darbo sritis yra starterių ir generatorių remontas. Sunkvežimių, mikroautobusų, refrižeratorių, autobusų, vilkikų, lengvųjų automobilių starterių ir generatorių remontas bei mažmeninė prekyba. Prieš...
Šasi
VAŽIUOKLĖS REMONTO DIRBTUVĖS

Adresas: Paliūniškio g. 13 K2, LT-35114 Panevėžys.
Veiklos sritys: autoservisai; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; pagalba kelyje; tepalai, alyvos.
„ŠASI“ savo veiklą pradėjo vykdyti 1996 m. Vienas iš pirmųjų autoservisų Panevėžyje. Individualioje įmonėje „Šasi“ atliekami lengvųjų automobilių, visureigių ir mikroautobusų važiuoklės remonto darbai. Restauruojamos automobilių pakabos detalės: šarnyrai, traukės, guminės įvorės. Taip pat restauruojame kliento...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kodėl "Money 4 Business" gali būti naudingas verslui, ieškiančiam finansavimo ar pigesnių pinigų?
Kodėl "Money 4 Business" gali būti naudingas verslui, ieškiančiam finansavimo ar pigesnių pinigų? 09-26 22:59
"Bankas savimi pasirūpins ir verslo finansavimo sutartis tikrai apgins banko interesus, – pažymi Rimantas Kluonis, MB "Money 4 Business" vadovaujantis partneris. – Mūsų patirtis leidžia padėti...
"Topo centras" tapo nepriklausomas nuo vienintelio interneto tiekėjo
"Topo centras" tapo nepriklausomas nuo vienintelio interneto tiekėjo 09-26 22:52
Nuotolinis darbas ir didėjantis dėmesys duomenų saugumui diktuoja naujus standartus IT sistemoms. Itin plataus profilio, inovatyvų "Aruba, a Hewlett Packard Enterprise company" sprendimą...
Aktualūs Darbo kodekso pakeitimai nuo 2022 m. lapkričio 1 d. Ar jiems pasiruošėte?
Aktualūs Darbo kodekso pakeitimai nuo 2022 m. lapkričio 1 d. Ar jiems pasiruošėte? 09-26 22:40
Praėjusią vasarą Seimas priėmė nemažai įvairių Darbo kodekso pakeitimų, kurių didžioji dalis jau įsigaliojo ir yra taikomi. 2022 m. lapkričio 1 d. įsigalioja dar vienas visiems darbdaviams itin...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar per šiuos metus dalyvavote mokymuose/konferencijose?

Akcijų kainos

Amazon.com 115,15 +1,20%
Walmart 131,31 +0,96%
Starbucks 84,81 +0,76%
Keurig Dr Pepper 37,28 +0,54%
Xerox 13,84 -3,42%
Western Union 13,48 -3,85%
Western Digital 32,40 -4,26%
FedEx 142,90 -4,31%

Žaliavų kainos pasaulyje

Ryžiai 418,00 -5,86%
Auksas 1732,74 -5,65%
Kava 5,64 -6,47%
Jautiena 5,84 -2,34%
Dyzelis 3,70 -15,14%
Dujos (JAV) 7,26 -5,35%
Varis 7544,81 -16,40%
Benzinas 3,48 -14,71%