VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Proservisai, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Proservisai

Atsiliepimai apie Proservisai, UAB

Autoservisų tinklas (71 autoservisas Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Elektrėnuose, Grigiškėse).
Parašyk savo nuomonę apie Proservisai, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Dėkui proservisams. Atsiprasau kad buvau uzpykes ant jusu be reikalo. Jusu administratorius telefonu tilkslios pagrindinio dirzo keitimo kainos nepasake. Paprasiau kad nors ribas pasakytu. Ok. Pasake kad kainuos iki 550 eur. Man kaina netiko. Apsiskambinau gal 8 servisus. Kainos visur skirtingos nuo 300 iki 490 eur. Pigiau nei Proservisuose. Bet kas is to pigumo jei pas visus eiles, darbuotojai serga ar atostogauja. Teko grizti prie proservis pasiulymo. Esu pastovus klientas. Paklausiau ar bus nuolaida. Suzinojau kad nebus. Uzpukau, bet sutikau atvaziuoti. Ir kaip as nustebau kai po apziuros meistras pasake kad grandines keitimas kainuos apie 320 eur. Po remonto sumokejau 336 eur ir likau laimingas. Greitai ir teisingai aptarnavote.
Nemesk kelio del takelio... Lieku jusu istikimas kientas
Atsakyti
Pirkau audi a6 2012 metu. Du menesius dziaugiausi bet vakar nuo ryto Vilniuje vedziau uzsiemimus savo klientams. Vakare tureju vaziuoti namo, bet starteris buvo mires. Sviesos dege, muzika grojo.
Kaip visada paskambinau i Proservisus. Operatorius pirmiausia paklause ar akumas pakrautas. Uztikrinau, kad pakrautas. Pries registruojantis pasiule pabandyti pasikrauti. Sake buna, kad akumas starterio nepasuka bet sviesos dega. O akumas galejo issikrauti del to, kad buvo nesvarus. Taip ir buvo. Pakroviau valanda ir to uzteko, kad variklis uzsikurtu.
Nakti akuma vel kroviau. O sestadieni daug kur vazinejau ir jokiu problemu.
Tai kuris kitas servisas butu taip pasielges? Butu ant trala atsiveze, remontave starteri ir gal dar ka nors. Buciau sumokejes simta ar kelis simtus eur ir nebuciau itares, kad apgavo.
Aciu Proservisams.
Atsakyti
Aciu.
Pirma karta gyvenime likau patenkintas kaip mane aptarnavo autoservise.
Atsakyti
Pagailejo pamanyk manes.Per jus taip gawosi, kad 5sawaites be masinos buwau, nes pas jus ten Klaipedoi garantinis alia kitur twarkyt negaliu, plius Vilniuja turi serwiza bet ne turejau y Klaipeda toki kelia waziuoti.Ir pwz.supranti galva twarkyti reikia laiko taip?as manau kad reikia visa prieki isardyti ir vel surinkti, purkstuku lizdus per nauja daryti tam juk reikia laiko ane?manau pritarsi tam.O pasidomejus jie vietoja netwarko siuncia kitur, tai reiskia dar laiko trunka daugiau taip?O man atwarius masina antra karta is pat ryto sako per diena bus padaryta, tai kur logika?kur?wadybininko zodziai jeigu ka.Tai ka wel sawo diestysi?ne as sugalvojau masina per diena sutwarkyt o jisai ten.Be to ka sutarem ne dare, nusprende reguliuoti kas ir taip aisku nepades.Bet, na ka nuswilau per juos skaudziai.Tai aciu jum, kad ne atsiprasete, blogu darbu jum toliau.O tau del isklotiniu skambuciu as galiu atwezti as rimtai, pamatysi sawo akim kas kam skambino.Tu man cia sawo ne destysi, Galejote senei atsiprasyti klijanto ir kazkiek sumokieti bent kuro ir viesbucio islaidas....bet kas tau...juk ne jusu kalte.Na taip ne jusu sutinku, to vadybininko ten esancio.
Atsakyti
Na matau man reikia y vieta atwaziuoti, nes darosi ne y manoma su jumis, kokia tu cia kaina pasakei pats is wis nieko nenusimanantis buciau net netwarkias uz tokia suma, kaina man tokia ir sake kokia mokejau viskas cia gerai, blogai kad pamelawo del darbu trukmes jau tai tau aiskinu, o antra karta nuwaziawes prizade galwa sutwarkyt ir per diena sutwarkys per diena, girdi?paklausk to wadybininko, bet ne twarkyt sugalvojo o reguliuot dar bandyt kai buwo nusprest twarkyt galwa ir reguliawo tris dienas ir nieko.Truko man kantrybe pasiemiau ta masina ir wel y Vilniu nieko nepesias.Ir tu man pasakoji kitus dalykus, ir taip dirbo ir siule wel po nauju metu atwaziuoti tai matyt norejo twarkyt ta masina 2menesius.O apie skambucius tu patylek is vis supratai?as del tawes pasiimsiu isklotine ir atwesiu tau y vieta gerai?o tada paziuresiu ka pasakysi.Pabandysi man dar cia kalbet ko nezinai
Atsakyti
Vidmantai Riskau, prašiau atsiųsti savo tel nr ir automobilio valst nr. Norėjau įsigilinti į problemas, apie kurias mums rašėte. Deja atsakymo nesulaukiau.
Tiek to, pats pabandžiau rasti jūsų užsakymą. Nesėkmingai. Bet kai paklausiau autoserviso meistro, jis iš karto jus prisiminė, nes su klientais tokių rimtų nesusipratimų per metus vienas ar keli pasitaiko arba visai nepasitaiko.
Jūs į servisą atvykote 2018-12-11 11:30 ir išvykote po savaitės. Ne po dviejų, kaip čia bandėte nušviesti. Netiesa buvo ir tai, kad jums autoservisas neskambino. Iš tiesų skambino, tačiau jūs neatsiliepėte.
Minėjote, kad jums teko grįžti į autoservisą, bet nutylėjote, kad jums buvo rekomenduota tvarkyti variklio "galvą", bet jūs atsisakėte, nes privalėjote su automobiliu išvažiuoti į Vokietiją. Argi dėl to galima reikšti pretenzijas?
Dar svarbiau, kad pagal autodatą (gamintojo rekomendacijos) jūsų darbai turėjo trukti 36 darbo valandas, t.y. beveik 5 darbo dienas. Dar pridėkite sugaištą laiką skambinant jums ir laukiant jūsų skambučio dėl purkštukų kainos derinimo. Įvertinkime ir tai, kad buvo prieššventinis periodas, kada detalių tiekimas ir partnerių darbas šiek tiek strigo.Tai ar nuostabu, kad jūsų automobilio remontas užtruko 6 darbo dienas?
O dabar tai, kas svarbiausia. Suprasdamas ir užjausdamas jus, autoserviso meistras pagailėjo jūsų ir vietoj to, kad paskaičiuoti kaip priklauso, jums sutaupė virš 500 eur. Turėjote mokėti apie 1900 eur, bet jūsų sąskaitoje buvo įrašyta 1320 eur.
Ar taip už padarytą gerą reikia atsidėkoti?
Atsakyti
Na ziuriu jus sawo tiesa bandote yrodyti ir toliau apgaudineti zmones, taip ir darykit toliau, ir ziuriu viena citata pamirsote.KLIJANTAS VISADA TEISUS.As jiem dawiau sansa pataisyti gedima is antro karto ir ka jus manote?wel apgawo tiek su laiku tiek su darbais.Plius vaziawau is Vilniaus y Klaipeda ir nieko, kas man sumokes tokius nuostolius kas?galit pasakyt?Wadybininkas prizadejo bet ir vel nukentejau...Ir juo paaiskinimas nesigawo kaip norejau.......Tai atwaziuok po nauju metu...nu zodziu..sekmes jum su tokiu aptarnawimu.Ir duosiu patarima zmonems.JEI SERVIZO NEZINOTE IR Y JY WAZIUOTE PIRMA KARTA PASIDOMIEKIT KAS PER TALENTAI TEN.
Atsakyti
Vidas Riskus 2019-01-24 15:27:58
Ziuriu zmones gerai pastebejo ir pamynejo, kad palikus masina niekas neskambina pasakyti apie darbu eiga.Nes kur buwau kitur tai skambina sako kiek kainuos kiek dar truks twarkymas ir pn..O Klaipedoja kai palikau tai nieko is vis ka nori ta galvok zmogus.Prizadejo tris dienas o gawosi dwi sawaites.Pasiimciau skambuciu isklotine tai visi skambucei is mano puses, o is ju nei vieno.Na man nesuprantama is vis kas per zmones ten.
Vidai,
Panašu, kad kalbate netiesą. Proservisuose tokia tvarka:
1. Atvykus klientui pagal poreikį iš karto vykdoma automobilio patikra, diagnostika.
2. Su klientu aptariama remonto apimtis, eiga ir kaina.
3. Klientui sutikus, užpildoma paraiška-užsakymas ir nedelsiant imamės darbų.
4. Jei remonto eigoje keičiasi remonto apimtis, eiga bei kaina, skambiname klientui ir tariamės. Jei sutariame dėl naujos kainos, klientas gauna SMS žinutę, kurioje yra nurodyta nauja sąmata ir patvirtinimo kodas. Kol nesulaukiame patvirtinimo kodo, tol nesiimame remontuoti daugiau, nei numatyta paraiškoje-užsakyme.
5. Gavę patvirtinimo kodą, nedelsiant imamės paskutinėje sąmatoje numatytų darbų.
Jei jūsų atveju buvo kitaip, prašau praneškite mums savo automobilio valstybinį numerį ir telefono numerį el paštu info@proservisai.lt
Atsakyti
Ziuriu zmones gerai pastebejo ir pamynejo, kad palikus masina niekas neskambina pasakyti apie darbu eiga.Nes kur buwau kitur tai skambina sako kiek kainuos kiek dar truks twarkymas ir pn..O Klaipedoja kai palikau tai nieko is vis ka nori ta galvok zmogus.Prizadejo tris dienas o gawosi dwi sawaites.Pasiimciau skambuciu isklotine tai visi skambucei is mano puses, o is ju nei vieno.Na man nesuprantama is vis kas per zmones ten.
Atsakyti
Na as tai nusivyliau pazadais, prizadejo sutvarkyti per 3dienas o twarke 2 savaites ir tai nesutvarke.Nesugebojo purkstuku sutvarkyt taip kai turejo.Nesakau gal kituose miestose gerai daro, bet Klaipedoja Silutes 55.svajoniu gt4a.pasibaisejau, tokiu dar niekur nemaciau.apie vadybininka patyliu is vis.........dirba ir zada o apie darbu eiga nieko nesupranta kiek truks ar kainuos.Zodziu pats baisiausias servizas kokiame buwau.
Atsakyti
Proservisus rekomenduoju visiems ir visada! Proservisuose remontavau tiek savo senučiukę Citroen Xsarą tiek katik įsigytą naujesnį automobilį. Fantastiškas meistrų požiūris tiek į senus tiek naujesnius automobilius remontuoja vienodai kokybiškai, nebrangiai ir svarbiausia suteikia tikras, realias garantijas atliktiem darbam, o ne tik popierines kaip daugelis servisų
Atsakyti
Dievinu Proservisus. Ir aš, ir mano žmona jau du metai savo automobilių remontą patikimesni Proservisai. Kai pirmą kartą remontavo mano Opeliuką, galvojau, kad apgavo. Vėliau turėjau daug progų įsitikinti, kad Proservisai niekas neapgaudinėja. Bet šiandien mane galutinai nustebino.
Pirmadienį palikau remontuoti savo naują Audi A6. Sugedo variklis. Sakė, kad remontas kainuos apie 600-700eur. Sutikau remontuoti. Vėliau skambino, sakė, kad nepasitvirtino labiausiai tikėtinas scenarijus. Patikino, kad kainuos pigiau. Bet atvykus atsiimti automobilį, sąskaitoje buvo įrašyta tik 126 EUR. Žmona net apsiverkė, kad žmonės tokie sąžiningi.
Ačiū. Telaimina jus Dievas.

Jūsų ištikimas klientas Remigijus R
Atsakyti
AČIŪ LABAI PAGELBĖJO, Vilnius Kubiliaus g. 20 pagelbėjo mašiniukui Peugeot, išklausė bėdą, surado problemą, sutaisė. Respekts MEISTRIUKAMS. Rekomenduoju.
Atsakyti
Super! Proservisai saunuoliai.
Ieskojau Vilniuje kas skubiai atliktu kuro siurblio remonta. Pradzioj papuoliau pas s*****s. Norejo 40 eur is manes atimti uz diagnostika be remonto. Nesutikau. Kiti servisai uzimti iki kitos savaites.
Proservisai maloniai uzregistravo, maloniai prieme. Diagnozavo problema. Su manimi suderino kaip remontuos. Pasake kiek panasiai kainuos. O saskaita israse 10 eur maziau, nei pradzioj zadejo.
Nuo siol as tik jusu klientka.
P.s. visiems savo draugams rekomenduoju tik Proservisus
Atsakyti
Aš visiems rekomenduoju Proservysus.
Klaipėdoje sugedo mano Toyota Camry. Užkalė variklis. Proservysai patys automobile nutransportavo į servisą. Suremontavo ir aš ta pačia diena išvažiavau į Vilniu. Kažkur už Kauno automobilis vėl sugedo. Paskambinau administratoriui. Mane nuramino, atvažiavo tralas, nuveže į servisą Vilniuje. Ten nustatė, kad Klaipėdoje buvo padaryta klaida, suremontavo ir pasake, kad remontas nieko nekainuos.
Vyras sakė, kad taip nebūna. Bet buvo. Taip sažiningai dirbančius autoservisus sutikau pirmą kartą.

Marina
Atsakyti
tik ką grįžau iš autokora serviso (į kurį nukreipė proservisai). tai turėjau atvykti 12:00, o atvykau 11:45. užeinu į vidų ir man sako "nieko nesuprantu, ką parašei registracijos tekste, paaiškink koks poreikis". sakau, kad reikia diagnuozuoti, kur tepalo slėgis po truputį krenta - ar žiedai, ar siurblys, ar dar kas. tai iškart pradėjo atsisakynėt, sako brangu bus ir tt, varyk į ten kur matuoja išmetimą ar tepalas nedega. Tai tada sakau, kiek kainuotų ardyt variklį ir išsiaiškint iki galo. Tai pasakė, kad neapsiims. Nebent kai darbo neturės sausį. Nekaltinu nieko, nes jie galų gale turi pasirinkimą atsisakyt, bet kas per velnias. savo laiką sugaišau tik veltui. jeigu nuvarau mašiną su problema tai tikiuosi palikt ją pilnai sutvarkyt be visokių nesamonių.
Atsakyti
K. 2018-08-30 15:50:50
Vytautai, jei nemokat bendraut su klientais - nebendraukit. Tokie gąsdinimai ir grasinimai teismais savo klientams ne tik kenkia įmonės reputacijai, bet ir formuoja nuomonę kaip iš tiesų jūs rūpinatės savo klientais. Bent jau suvaidintumėt, kad rūpi jums tie klientais.

Patarčiau jums pradėti dirbti savo darbą, o nesamonių komentavimą internete palikit kokiai blondinei su dideliais papais.
Mielas K., iš jūsų laiško darau prielaidą, kad esate adekvatus ir protingas žmogus. Tikriausiai dėl to visus klientus laikote taip pat adekvačiais. Statistiškai jūs esate teisus - visi Proservisų klientai yra nuostabūs ir mes esame laimingi, galėdami juos aptarnauti. Deja, jei kiekvieną klientą vertintume individualiai, rastume, kad apie 0, 2-0, 3% klientų yra neadekvatūs arba linkę piktnaudžiauti. Panašu, kad klientas Aurimas yra vienas iš jų.
Bent vieną ar du kartus per metus panašių "klientų" tenka pamatyti parduotuvėse, pas gydytojus, renginiuose ar dar kažkur. Tikriausiai niekam tokie nepatinka. Dėl to nereikia su tokiais taikstytis. Tegu žino savo vietą.
Ir klientui Aurimui ketinu pagelbėti susivokti. Tegu žino kiek kainuoja nepagrįstas reputacijos juodinimas.
Atsakyti
Vytautai, jei nemokat bendraut su klientais - nebendraukit. Tokie gąsdinimai ir grasinimai teismais savo klientams ne tik kenkia įmonės reputacijai, bet ir formuoja nuomonę kaip iš tiesų jūs rūpinatės savo klientais. Bent jau suvaidintumėt, kad rūpi jums tie klientais.

Patarčiau jums pradėti dirbti savo darbą, o nesamonių komentavimą internete palikit kokiai blondinei su dideliais papais.
Atsakyti
Aurimai,
Žinoma, kartais autoservisai taip pat padaro klaidų. Ir Proservisų tinkle taip pat pasitaiko. Autoservisų tinkle Proservisai yra įprasta klaidas taisyti savo sąskaita.

Reaguodamas į jūsų piktą laišką, noriu jums priminti:
1. Atvažiavęs į autoservisą, jūs meistrui aiškinote, kad prieš tai buvote kitame servise, kur dirba "šūdarankiai" ir jums nesugebėjo automobilio suremontuoti. Kyla klausimas - ar tik jūs nebūsite tas, kuris galėtų bet kurį autošaltkalvį pamokyti?
2. Atsiimdamas automobilį jūs paminėjote, kad ir pats esate mechanikas. Kyla klausimas - kodėl būdamas automechanikas nesugebėjote automobilio susiremontuoti pats?

Iš jūsų pikto laiško supratau du dalykus:
1. Jūsų atveju autoservisas jokios klaidos nepadarė, nes suremontavus vieną galą, išlindo gedimas dar ir kitame gale. Taip nutinka kasdien ir čia nėra nieko neįprasto. Tokiais atvejais tenka visas remonto procedūras kartoti iš naujo ir tam tikrai reikia daugiau laiko, nei pradžioje buvo tikėtasi. Deja, tokiais atvejais remontas autoservisui gali būti net ir nuostolingas. Apie tai, kad pašalinus vieną gedimo priežastį, pasimatė ir kita priežastis, jūs buvote informuotas. Taip pat buvote informuotas, kad automobilio remonto kaina dėl to nesikeis, tačiau jūs, matyt, tikėjotės pergudrauti autoservisą ir taip atpiginti automobilio remontą.
2. Kadangi jūs automobilį atsiėmėte nelaukdamas remonto pabaigos, už automobilio remontą nesumokėjote nė cento, jūsų pretenzijos ir bandymai juodinti Autobaltvos autoservisą bei autoservisų tinklą Proservisai, kaip minimum indikuoja jūsų neadekvatumą, o gal ir dar kažką daugiau.

Negana to, jūsų pasisakymą vertinu kaip šmeižtą, todėl prašau atsakyti į šį postą ir viešai atsiprašyti. Priešingu atveju būsiu priverstas teisinėmis priemonėmis ginti teisėtus autoservisų tinklo Proservisai ir autoserviso Autobaltva interesus.

Be to, būsiu priverstas paviešinti jūsų, kaip šulerio, automobilio valstybinį numerį ir jūsų telefono numerį, kad visi autoservisai žinotų, jog reikalą turi su "mechaniku".
Atsakyti
Grazios reklamos bla bla... Paskambinau sutarem i Baltva servisa Klaipedoje pirmadieni po pietu. Atvykau aptarem problema, sako gerai paskambinsim. Praejo antradienis nieks nieko. Skambinu, sako remontuojam, nors nieko nesuderino ir neaptare, nei kainos, nei darbu eigos ir sugalvojo keisti jau pries tai remontuota vieta, nors sakiau jog buvo remontuota ta vieta ir nieks nepasikeite.... nu gerai galvoju... Praeina treciadienis ir ketvirtadienis nieks neskambina. Skambinu pats ir sako: "zinot sutvarkem viena gala pradejo leisti tepala pro kita gala"....Klausiu ko nederinat darbu? nepranesat? ir tttt... sako: "tai ka cia skabinsi kas valanda, nenormi atiduoti varvancios masinos".... tada liepiau nutraukti visus remontus ir atvaziuoju pasiimti masinos, tie sako: "be problemu remontuokis pats"... Po ju remontu dar stipriau pradejo begti tepalas... GERIAU JAU PATS SUSIRASIU KUR SUREMONTUOTI AUTO! PRARASTA VISA SAVATE LAIKO IR PADARYTA ZALA AUTOMOBILIUI DAR DIDESNE!

NEREKOMENDUOJU! IR TIE PROSERVISAI NET NEPASIDOMEJO KAIP VISKAS PRAEJO, NORS PRANESIAU JIEMS APIE TOKIUS DALYKUS KAS VYKO JU PASIULITAM SERVISE!!

"ACIU" DIDELIS PROSERVISAI...
Atsakyti
Я много работаю с литовскими клиентами. Иногда в Литве нужно оставаться на выходные. Моя машина не новая. Но, как будто намеренно сломалась в субботу. Клиент посоветовал обратиться в Proservisаi. Я впечатлена качественной работой и удобным обслуживанием.
Большое спасибо
Atsakyti
Mindaugas 2018-07-09 11:11:53
Sveiki. Nustebino Jūsų atsakymas ir tikrojo veido parodymas, matyt todėl, kad supratote jog į Jūsų paslaugomis nesinaudosiu ir dar patarsiu visiems taip elgtis.
Ir žinokite Jūs visiškai teisus, aš tikrai iš kosmoso, kuris vadinasi XXIa. ir jums praeito aukso amžiaus 7-9 dešimtmečio gyventojams aš esu ufonautas. Mano kosmose yra mokama už suteiktas paslaugas, o suklydus klientų yra atsiprašoma, ir tikrai neprašoma pinigų. Mano kosmose už pakrapštymą pinigus gauna ginekologai, kitiems tenka dirbti ir suteikti sutartas paslaugas. Suprantu Jūsų aukso amžiaus gyventojus, kad yra pripratę pinigus gauti, o ne juos uždirbti, darbe krapštytis, o ne dirbti, ir jeigu pvz Jūsų laikų žmonės dirba mėsos produktų gaminimo įmonėje, tai tikrai visa giminė mėsos parduotuvėje neperka, gi giminaitis eina į darbą ir parneša. Mano kosmose tai vadinama vagyste. ir šis tas įdomaus apie mano kosmosą, patariu atsisėsti, nes nugriūsite, mes mokame mokesčius valstybėje, žinau žinau tai neįtikėtina, bet tai tiesa. Ir dar už tuos mokesčius yra išlaikomi aukso amžiau gyventojai. Ir taip pripažįstu, kad tai mano kaltė yra, kad pasiklydau ir patikėjau Jūsų reklama ir kreipiausi į įmonę kurios darbuotojai uždirba 724 eur. per mėnesį. Nuo to ir reikia pradėti, kokios algos tokie ir darbuotojai, ir tikrai ne Jums tvarkyti kosminius erdvėlaivius VW Passat B7 2013m. Prisipažinsiu, kad už tokią klaidą dar per mažai sumokėjau, bet tebūnie tai Jūsų dovana ir nuolaida, kaip labai mėgstate visur kišti šią nuvalkiotą frazę. o apie tai, kad gražinę būtumėte pinigus, čia tai geras buvo, prisipažinti, kad paėmėte paturėti pinigus už nieką, tam, kad paskui gražintumėte, stipru. Panašiai galiu pasakyti ir aš, jeigu būtumėte sutvarkę viską iš karto, buvau paruošęs sumokėti 5000eur. "Jūs nerealūs, o visi kita tik detalės..." galiu pasakyti tik tiek, kad UAB Proservisai - KOLŪKIS nevykusiai bandytas susukti į blizgantį popierių, išvynioji, o ten galiojimas pasibaigęs.
Mindaugai, jūs esate tame kosmose, kuriame per klaidą visada atsiranda vienas kitas turėjęs gyventi žemėje. Deja, jūs esate vienas iš jų. Jei netikite, pasiskaitykite savo pirmą postą, kur žadate kreiptis ir į vartotojų teises, ir į teismus. Mūsų žemėje žmonės pažadus yra linkę vykdyti. Jūsų kosmose vieni pliurpalai. Maloniai laukiame jūsų kreipimosi į teismus. Ir prezidentei neužmirškite parašyti kaip jus nuskriaudė aukso amžiaus žmonės.
Kol neįvykdysite savo pažado, autoservisų tinkle Proservisai jūsų nelaukiame.
O mes ir toliau džiaugiamės augančia lojalių klientų lavina. Jie vertina tai, kad Proservisuose nėra prirašinėjimų, išrašomos sąskaitos (reiškia yra garantija), nereikia laukti eilėse ir t.t. Mūsų klientai, šios žemės gyventojai, skirtingai, nei jūs, supranta, jog už paslaugas reikia mokėti, net jei pinigų labai trūksta. O jei pinigų labai trūksta, tai važinėja ne su Passat B7 2013 metų, o su Škoda ar kitokiu troleibusu.
Laukiame jūsų pažadų vykdymo ir iki susitikimų teismuose.
Atsakyti
Vytautas Paulikas 2018-07-04 11:35:20
Mindaugai,
Atsiprašau už ilgai užtrukusį atsakymą į jūsų skundą. Tai tiesa - nepalankiai susiklostė aplinkybės, nesugebėjome greičiau sureaguoti. Visa kita jūsų rašinėlyje, kaip čia švelniau išsireiškus, vėjai.
Jūs gal iš kosmoso? Tikriausiai įsivaizduojate, kad žmonės šioje Žemėje dirba vien tam kad dirbti.
Gal jūs galvojate, jog autoelektrikas, kuris valandą krapštėsi prie jūsų automobilio, laiką gaišo tik tam, kad patenkinti savo smalsumą - išardyti automobilį ir vėl jį surinkti?
O tiekėjas, įvertinęs tai, kad jūs skubate, nelaukdamas kol bus daugiau užsakymų, paslaugiai lėkė pirkti spynelės tik todėl, kad su vėjeliu prasilėkti Vilniaus gatvėmis. Tiesa, jums gi už spynelę neteko susimokėti.
Buvo aišku, kad tą vakarą automobilio gedimo nebūtume spėję rasti ir pašalinti, todėl su meistru sutarėte, kad atvyksite kitą dieną. Sutartu laiku neatvykote. Skaitant jūsų rašinėlį, susidaro įspūdis, kad autoelektrikas turėjo kaifuoti, kai vietoj planuoto remonto apturėjo prastovą - puikus laikas nosį pakrapštyti, pakortuoti.
Tai va kiek malonumų autoserviso darbuotojams suteikėte. Stebiuosi, kad už patirtus malonumus nepaprašėte autoserviso darbuotojų susimokėti, juk malonumai turi kainuoti!
Dabar rimtai: Labai džiaugiuosi, kad meistras perprato kas per "klientas" esate, nepasitikėjo jumis ir išrašė jums 70 eur sąskaitą, nelaukdamas jūsų atvykimo kitą dieną. Beje, kitą dieną jums būtų buvusi dar ir nuolaida padaryta, bet savo nepagarbiu elgesiu jūs jos atsisakėte.
Labai laukiu, kada kreipsitės į vartotojų teises ginančias institucijas ir į teismus. Tikiuosi, jums išaiškins, kad šioje Žemėje už paslaugas yra mokama. Nors turiu pripažinti, kad jei autoservisas gedimo nebūtų įveikęs, 70 eur jums būtų grąžinta, nes už neatliktus darbus pinigų neimame.
Linkiu sėkmės surasti teisybę.
Sveiki. Nustebino Jūsų atsakymas ir tikrojo veido parodymas, matyt todėl, kad supratote jog į Jūsų paslaugomis nesinaudosiu ir dar patarsiu visiems taip elgtis.
Ir žinokite Jūs visiškai teisus, aš tikrai iš kosmoso, kuris vadinasi XXIa. ir jums praeito aukso amžiaus 7-9 dešimtmečio gyventojams aš esu ufonautas. Mano kosmose yra mokama už suteiktas paslaugas, o suklydus klientų yra atsiprašoma, ir tikrai neprašoma pinigų. Mano kosmose už pakrapštymą pinigus gauna ginekologai, kitiems tenka dirbti ir suteikti sutartas paslaugas. Suprantu Jūsų aukso amžiaus gyventojus, kad yra pripratę pinigus gauti, o ne juos uždirbti, darbe krapštytis, o ne dirbti, ir jeigu pvz Jūsų laikų žmonės dirba mėsos produktų gaminimo įmonėje, tai tikrai visa giminė mėsos parduotuvėje neperka, gi giminaitis eina į darbą ir parneša. Mano kosmose tai vadinama vagyste. ir šis tas įdomaus apie mano kosmosą, patariu atsisėsti, nes nugriūsite, mes mokame mokesčius valstybėje, žinau žinau tai neįtikėtina, bet tai tiesa. Ir dar už tuos mokesčius yra išlaikomi aukso amžiau gyventojai. Ir taip pripažįstu, kad tai mano kaltė yra, kad pasiklydau ir patikėjau Jūsų reklama ir kreipiausi į įmonę kurios darbuotojai uždirba 724 eur. per mėnesį. Nuo to ir reikia pradėti, kokios algos tokie ir darbuotojai, ir tikrai ne Jums tvarkyti kosminius erdvėlaivius VW Passat B7 2013m. Prisipažinsiu, kad už tokią klaidą dar per mažai sumokėjau, bet tebūnie tai Jūsų dovana ir nuolaida, kaip labai mėgstate visur kišti šią nuvalkiotą frazę. o apie tai, kad gražinę būtumėte pinigus, čia tai geras buvo, prisipažinti, kad paėmėte paturėti pinigus už nieką, tam, kad paskui gražintumėte, stipru. Panašiai galiu pasakyti ir aš, jeigu būtumėte sutvarkę viską iš karto, buvau paruošęs sumokėti 5000eur. "Jūs nerealūs, o visi kita tik detalės..." galiu pasakyti tik tiek, kad UAB Proservisai - KOLŪKIS nevykusiai bandytas susukti į blizgantį popierių, išvynioji, o ten galiojimas pasibaigęs.
Atsakyti
Aleksandra 2018-07-05 07:20:26
Teko kreiptis del ABS sistemos gedimo Vilniuje. Kai atvykau buvo atlikta diagnostika ir nustatyta, kad reikes keisti viena davikli. Buvo pasakyta, kad darbas kainuos nuo 30 iki 50 Eur. Viskas buvo atlikta dar ta pacia diena, tik teko sumoketi 30 Eur uz diagnostika, 35 Eur uz darba ir 12 Eur uz davikli, t.y. 77 Eur. Be to, servisas del “kazkokiu priezasciu” taupo ir saskaitoje irase didesne suma uz detales, t.y. 50 Eur ir 12 Eur uz remonta, nes tokiu atveju jIems PVM mazesnis. Atrode, kad darbas vyko visai sklandziai, todel kodel gi ne. Viskas atrodytu gerai, bet po poros dienu skydelyje vel dege lempute del to paties gedimo. Aisku, teko kreiptis dar karta. Labai nustebino antras vizitas, nes paaiskejo, kad per pora dienu tiesiog sugedo antras daviklis. Kai klausiau, kaip per toki trumpa tai galejo ivykti, gavau atsakyma, kad automobilis nera naujas, todel siandien sugedo daviklis, rytoj gali sugesti turbina. Paklausus del diagnostikos antro vizito metu, atsakyta, kad ji yra nemokama ir gedima nustate, tik neaisku kodel pries kelias dienas buvo kalbeta kitaip. Viso to rezultatas dar 56 Eur uz antro daviklio keitima. Paklausus, kokios nuolaidos galiu tiketis del nepatogumu, buvo atsakyta, kad buvau priimta be eiles.
Daug graziu kalbu, bet ne darbo. Nezinau, kieno teises atstovaujamos, bet nepanasu, kad vartotojo.
TAI NE TA VIETA, I KURIA REKOMENDUOCIAU KREIPTIS.
Laba diena, Aleksandra,
Ačiū už skundą ir už tai, kad surašėte viską taip, kaip jums atrodo, be pagražinimų ir faktų iškraipymų.
Tik ką apklausiau serviso meistrą ir konstatuoju:
1. Prieš remontą jus informavo, kad komp. diagnostika kainuos 35 eur, o darbai 30-50 eur. Jūs su tuo sutikote. Atleiskite, jei nebuvo reziumuota, kad viso gali kainuoti iki 85 eur + detalės kaina. Visgi pirmas apsilankymas jums kainavo truputį mažiau, nei buvo sutarta.
2. Nieko nuostabaus, kad po dviejų dienų sugedo ir antras daviklis. Juk jums išvažiavus iš serviso, jis dar nebuvo sugedęs. Tikriausiai dėl to neturėtumėt pykti.
3. Klystate, kai sakote, kad atvykus antrą kartą, diagnostikos nereikėjo. Ji buvo atlikta, tik už antrą kartą nereikėjo mokėti. Tai autoserviso dovana klientui.
4. Antras daviklis buvo pakeistas nedelsiant. Jums net neteko laukti eilėje, nors kaip žinia, Proservisų tinkle autoservisų prastovos yra labai retas reiškinys.
5. Antro apsilankymo kaina būtų buvusi dar mažesnė, tačiau jūsų automobilio stebulės sriegis buvo išdilęs, teko naujai sriegti.
6. Dėl pirmos sąskaitos jūs esate teisi. Meistras suklydo sukeisdamas sumas vietomis. Tai yra techninė klaida, kuri autoservisui jokios naudos neatneša, nes pirkimo PVM visada bus mažesnis už pardavimų PVMą. Autoservisas galėtų tikėtis naudos tik tuo atveju, jei pirkimo PVMas taptų didesnis už pardavimo PVMą. Tačiau tokiu atveju VMI tuoj pat pastebėtų piktnaudžiavimą ir tektų mokėti rimtas baudas. Kad atitaisyti šią klaidą, labai prašau, kai turėsite laiko, užsukite į servisą, sąskaita jums bus pakeista.
Nežinau ar atsakiau į visus jūsų klausimus. Tikiuosi, kad suprasite viską teisingai ir nelaikysite pykčio ant mūsų, nes tikrai nėra pagrindo pykti.
Atsakyti
Teko kreiptis del ABS sistemos gedimo Vilniuje. Kai atvykau buvo atlikta diagnostika ir nustatyta, kad reikes keisti viena davikli. Buvo pasakyta, kad darbas kainuos nuo 30 iki 50 Eur. Viskas buvo atlikta dar ta pacia diena, tik teko sumoketi 30 Eur uz diagnostika, 35 Eur uz darba ir 12 Eur uz davikli, t.y. 77 Eur. Be to, servisas del “kazkokiu priezasciu” taupo ir saskaitoje irase didesne suma uz detales, t.y. 50 Eur ir 12 Eur uz remonta, nes tokiu atveju jIems PVM mazesnis. Atrode, kad darbas vyko visai sklandziai, todel kodel gi ne. Viskas atrodytu gerai, bet po poros dienu skydelyje vel dege lempute del to paties gedimo. Aisku, teko kreiptis dar karta. Labai nustebino antras vizitas, nes paaiskejo, kad per pora dienu tiesiog sugedo antras daviklis. Kai klausiau, kaip per toki trumpa tai galejo ivykti, gavau atsakyma, kad automobilis nera naujas, todel siandien sugedo daviklis, rytoj gali sugesti turbina. Paklausus del diagnostikos antro vizito metu, atsakyta, kad ji yra nemokama ir gedima nustate, tik neaisku kodel pries kelias dienas buvo kalbeta kitaip. Viso to rezultatas dar 56 Eur uz antro daviklio keitima. Paklausus, kokios nuolaidos galiu tiketis del nepatogumu, buvo atsakyta, kad buvau priimta be eiles.
Daug graziu kalbu, bet ne darbo. Nezinau, kieno teises atstovaujamos, bet nepanasu, kad vartotojo.
TAI NE TA VIETA, I KURIA REKOMENDUOCIAU KREIPTIS.
Atsakyti
Kestas 2018-07-05 00:35:39
Taise mano automobili pries menesi Klaipedoje. Palikau pinigine automobilyje, Is pinigines dingo 50 euru.
Sveiki, Kęstai,
Ar tik nebūsite apsišaukėlis? Kaip tyčia, Klaipėdoje kliento vardu Kęstas panašiai prieš mėnesį nebuvo.
O jūs kreipėtės į servisą?
Kita vertus, palikti automobilyje piniginę... esate ekstremalas.
Atsakyti
Taise mano automobili pries menesi Klaipedoje. Palikau pinigine automobilyje, Is pinigines dingo 50 euru.
Atsakyti
Mindaugas 2018-07-03 14:36:02
š*******o kontora, daugiau reklamos nei realių darbų, gyvenime nesikreipsiu ir dar kiek įmanoma visiems parekomenduosiu bėgti šalin nuo tokių. Teko apsilankyti su B7 Passat pas elektrikus, buvo pagrindinės dvi bėdos, skydelis rodė, kad bagažinė atidaryta, o realiai buvo uždaryta, ir nedegė atbulinio bėgio lemputė, plius dar kelios smulkmenos kurių kompas net nerodė. Auto palikti neplanavau, todėl laukiau kol sutvarkys. Iškart pasijungė kompiuterį diagnostikai, nieko įpatingo neparodė, tik tai, kad neveikia atbulinio lemputė. Elektrikas nuprendė, kad bėda bus spynelėje, nes ji eina su schema ir greičiausiai nuėjo. Vadybininkas pasisiūlė pristatyti detalę už minimalų mokestį, paklausė kokios noriu naujos ar dėvėtos, nusprendžiau, tegul būna nauja. Kol buvo pristatyta detalė išardė apdailą, išėmė spynelę. Dar spėjo ir galinį žibintą išimti pajudino lemputė veikia, klaidos nemeta. Atvežė spynelę, įdėjo. Nepadėjo vistiek tas pats. Tai tada nusprendė, kad bėda laidų instaliacijoje. Na ok laidų tai laidų. Surinko viską atgal kaip buvo, ir jau ateinu pasiklausti, kaip dėl atsiskaitymo, taigi skaičiuoja sąmatą: diagnostika 35eur. (nors aš jokios diagnostikos neprašiau, tai yra jų darbo įrankis gedimui nustatyti, ir kaip paaiškėjo nemoka juo naudotis, nes gedimą nustatė blogai) 30eur. apdailos ardymas surinkimas, o tą daryti reikėjo, nes patys blogai nustatė gedimą, ir 5eur. detalės atvežimas, kurio prireikė, kai blogai nustatė, kad sugedusi spynelė. Viso 70eur. už tai, kaip jie pasakė, kad išsiaiškino kas nesugedę ir kad SVIESTAS MAXIMOJE brangus. Po visko Proservisai atsiuntė malonę žinutę, kaip dėkoja, kad jiems patikėjau auto ir jeigu kažkuo nepatenkintas, prašom kreiptis jūsų teisės bus ginamos bla bla bla. Parašiau skundą aprašiau išsamiai situaciją, vietoj žadėtų dviejų darbo dienų gauti atsakymą, gavau po savaitės ir dar mane apkaltino, kad servisas turėjo prastovą, nes neatvažiavau kitą dieną. Matyt daugiau niekas neatvažiavo ir tą dieną neturėjo pinigų už nesugedusių detalių nustatymą. Taigi, nežinau kas pavyks, bet bandysiu ieškoti teisybės toliau. O dabar būkite atsargūs. Beje jeigu norite sužinoti, kas pas jus nesugedę tai Proservisai.lt jums tikrai padės, ir netgi už labai brangiai tai padarys, ir pasiūlys grįžti kitą kartą.
Mindaugai,
Atsiprašau už ilgai užtrukusį atsakymą į jūsų skundą. Tai tiesa - nepalankiai susiklostė aplinkybės, nesugebėjome greičiau sureaguoti. Visa kita jūsų rašinėlyje, kaip čia švelniau išsireiškus, vėjai.
Jūs gal iš kosmoso? Tikriausiai įsivaizduojate, kad žmonės šioje Žemėje dirba vien tam kad dirbti.
Gal jūs galvojate, jog autoelektrikas, kuris valandą krapštėsi prie jūsų automobilio, laiką gaišo tik tam, kad patenkinti savo smalsumą - išardyti automobilį ir vėl jį surinkti?
O tiekėjas, įvertinęs tai, kad jūs skubate, nelaukdamas kol bus daugiau užsakymų, paslaugiai lėkė pirkti spynelės tik todėl, kad su vėjeliu prasilėkti Vilniaus gatvėmis. Tiesa, jums gi už spynelę neteko susimokėti.
Buvo aišku, kad tą vakarą automobilio gedimo nebūtume spėję rasti ir pašalinti, todėl su meistru sutarėte, kad atvyksite kitą dieną. Sutartu laiku neatvykote. Skaitant jūsų rašinėlį, susidaro įspūdis, kad autoelektrikas turėjo kaifuoti, kai vietoj planuoto remonto apturėjo prastovą - puikus laikas nosį pakrapštyti, pakortuoti.
Tai va kiek malonumų autoserviso darbuotojams suteikėte. Stebiuosi, kad už patirtus malonumus nepaprašėte autoserviso darbuotojų susimokėti, juk malonumai turi kainuoti!
Dabar rimtai: Labai džiaugiuosi, kad meistras perprato kas per "klientas" esate, nepasitikėjo jumis ir išrašė jums 70 eur sąskaitą, nelaukdamas jūsų atvykimo kitą dieną. Beje, kitą dieną jums būtų buvusi dar ir nuolaida padaryta, bet savo nepagarbiu elgesiu jūs jos atsisakėte.
Labai laukiu, kada kreipsitės į vartotojų teises ginančias institucijas ir į teismus. Tikiuosi, jums išaiškins, kad šioje Žemėje už paslaugas yra mokama. Nors turiu pripažinti, kad jei autoservisas gedimo nebūtų įveikęs, 70 eur jums būtų grąžinta, nes už neatliktus darbus pinigų neimame.
Linkiu sėkmės surasti teisybę.
Atsakyti
š*******o kontora, daugiau reklamos nei realių darbų, gyvenime nesikreipsiu ir dar kiek įmanoma visiems parekomenduosiu bėgti šalin nuo tokių. Teko apsilankyti su B7 Passat pas elektrikus, buvo pagrindinės dvi bėdos, skydelis rodė, kad bagažinė atidaryta, o realiai buvo uždaryta, ir nedegė atbulinio bėgio lemputė, plius dar kelios smulkmenos kurių kompas net nerodė. Auto palikti neplanavau, todėl laukiau kol sutvarkys. Iškart pasijungė kompiuterį diagnostikai, nieko įpatingo neparodė, tik tai, kad neveikia atbulinio lemputė. Elektrikas nuprendė, kad bėda bus spynelėje, nes ji eina su schema ir greičiausiai nuėjo. Vadybininkas pasisiūlė pristatyti detalę už minimalų mokestį, paklausė kokios noriu naujos ar dėvėtos, nusprendžiau, tegul būna nauja. Kol buvo pristatyta detalė išardė apdailą, išėmė spynelę. Dar spėjo ir galinį žibintą išimti pajudino lemputė veikia, klaidos nemeta. Atvežė spynelę, įdėjo. Nepadėjo vistiek tas pats. Tai tada nusprendė, kad bėda laidų instaliacijoje. Na ok laidų tai laidų. Surinko viską atgal kaip buvo, ir jau ateinu pasiklausti, kaip dėl atsiskaitymo, taigi skaičiuoja sąmatą: diagnostika 35eur. (nors aš jokios diagnostikos neprašiau, tai yra jų darbo įrankis gedimui nustatyti, ir kaip paaiškėjo nemoka juo naudotis, nes gedimą nustatė blogai) 30eur. apdailos ardymas surinkimas, o tą daryti reikėjo, nes patys blogai nustatė gedimą, ir 5eur. detalės atvežimas, kurio prireikė, kai blogai nustatė, kad sugedusi spynelė. Viso 70eur. už tai, kaip jie pasakė, kad išsiaiškino kas nesugedę ir kad SVIESTAS MAXIMOJE brangus. Po visko Proservisai atsiuntė malonę žinutę, kaip dėkoja, kad jiems patikėjau auto ir jeigu kažkuo nepatenkintas, prašom kreiptis jūsų teisės bus ginamos bla bla bla. Parašiau skundą aprašiau išsamiai situaciją, vietoj žadėtų dviejų darbo dienų gauti atsakymą, gavau po savaitės ir dar mane apkaltino, kad servisas turėjo prastovą, nes neatvažiavau kitą dieną. Matyt daugiau niekas neatvažiavo ir tą dieną neturėjo pinigų už nesugedusių detalių nustatymą. Taigi, nežinau kas pavyks, bet bandysiu ieškoti teisybės toliau. O dabar būkite atsargūs. Beje jeigu norite sužinoti, kas pas jus nesugedę tai Proservisai.lt jums tikrai padės, ir netgi už labai brangiai tai padarys, ir pasiūlys grįžti kitą kartą.
Atsakyti
Aš negaliu atsistebėti kaip šauniai dirba Proservisai. Mano draugai Vilniuje ir Kaune taip pat patenkinti Proservisais. Eilinį kartą Proservisai remontavo mano automobilį. Kaip visada, aptarnavimas patogus ir jaučiasi, kad dirba profesionalai. Ačiū.
Atsakyti
Nerealios automobilio remonto paslaugos!
Automobilis sugedo sekmadienį. Sekmadienį paskambinau ir mane užregistravo pirmadieniui 9 val. Atvykus į autoservisą, nereikėjo laukti eilės. Iš karto atliko automobilio patikrą, padarė kompiuterinę diagnostiką ir pasakė, kad automobilio remontas užtruks iki antradienio.
Jau pirmadienį vakarą paskambino ir pranešė, kad galiu pasimti automobilį.
Jokių prirašinėjimų nebuvo. Padarė ką prašiau ir kaina tikrai nesikandžioja. Automobilis veikia kaip naujas.
Džiaugiuosi ir rekomenduosiu Proservisų automobilių servisą visiems.
Atsakyti
Uzpykau ant Proserwisu, kai telefonu man nenorejo pasakyti kiek kainuos variklio grandines keitimas. Buciau i sita serwisa net nevaziawes, bet kituose servisuose buvo eiles.
Registracijos metu nustebino, kad net ne viename serwise galejo priimti is karto.
Atwykus nustebino malonus aptarnawimas ir tai, kad pasiule grandines keitimo kaina beweik tokia pacia, kaip garaziukuose.
Dar labiau nustebino, kad suderinus automobilio remonto kaina, darbus pradejo is karto.
Galutinai mane "uzmuse" kai atwykus atsiimti automobili, israse saskaita, kurioje kaina buwo apie 50 eur mazesne, nei buwome sutare. Paklausiau kodel? Atsake, kad remontas praejo sklandziai.
Aciu Jums
Visiems rekomenduoju
Atsakyti
Visa savaite lankiau tevus ir draugus Vilniuje. I Lietuva atvaziavau su 5 metu senumo audi q7. Masina nera sena, bet sugedo. Servise pasake, kad teks keisti greiciu deze ir kainuos kazkokius didelius pinigus. Paskambinau vyrui, kuris pats dirba servise. Pasake, kad pavaru dezes gedimas mazai tiketinas. Tada kreipiausi i Proservisus. Aptarnavimas patiko nuo pirmos pokalbio telefonu akimirkos. Atvykus i servisa, patikrino masina. Pasake, koks gedimas, kad kainuos remontas apie 1520 eur ir man sutikus, nedelsiant pradejo masinos remonta. Gavau pakaitini automobili. Nemokamai. Dar ta pacia diena paskambino, pranese, kad reiks keisti ir stabziu diskus, kaladeles. Sutikau. Jau kita diena pranese, kad automobilis suremontuotas. Atvykus nustebino - greiciu dezes remontas buvo pigesni, nei buvome sutare. Viskas man kainavo beveik 700 eur. Ir dar nemokamai langu skyscio uzpyle.
Aciu proservisai uz jusu nuostabu darba.
Atsakyti
Arūnas 2018-04-06 09:16:31
Gerbiamas Vytautai,
Yra toks posakis-žuvis genda nuo galvos.
Išsakiau nuomonę, kurią galėtumėte panaudoti savo darbo tobulinimui.
Arūnas įmonėje yra, paskambinkite bet kuriuo įmonės telefonu ir paklauskite.
Jei jums įdomu, kaip atrodote iš šalies mielai paaiškinsiu.
Pagarbiai.
Sveiki, Arūnai,
Ačiū, kad atsiliepėte. Atleiskite, kad palaikiau jus už anonimą iš konkuruojančio autoserviso :). Kartais iš anonimų sulaukiame akivaizdžiai tiesios neatitinkančių atsiliepimų. Pateikus konkrečią informaciją apie anonimą ir apie akivaizdų melą, ne vienas staiga savo atsiliepimus ištrindavo.
Malonu, kad jūs nesate anonimas, todėl tikimės aktualios informacijos apie mūsų servise padarytus procedūrinius nusižengimus ir gal net piktnaudžiavimus.
Žinoma, labai gaila, kad jūs nepasinaudojote proga ir nesikreipėte dėl netinkamo aptarnavimo. Kaip jau rašiau, jei tikrai buvo taip, kaip aprašėte, būtinai imsimės priemonių, o jei dar ir patyrėte nuostolių, būtinai juos kompensuosime.
Prašau praneškite savo telefono numerį arba paskambinkite man telefonu +370 618 49606
Atsakyti
Arunas 2018-04-04 22:31:57
Neskaidri Klaipėdos serviso kainodara. Informacijos, kiek kainuos remontas prieš darbus nepavyko gauti, nors buvo porą kartų įspėti nepradėti darbų, kol nepasakys kainos.
Po to, jau pabaigus darbus, žinoma, prasideda siurprizai su kainos paskaičiavimu. Matyt toks darbo stilius.
Neatidūs - kai kuriuos neprašytus darbus padaro, o prašytų darbų neatlieka.
Antrą kartą nesikreipčiau.
Gerbiamas Vytautai,
Yra toks posakis-žuvis genda nuo galvos.
Išsakiau nuomonę, kurią galėtumėte panaudoti savo darbo tobulinimui.
Arūnas įmonėje yra, paskambinkite bet kuriuo įmonės telefonu ir paklauskite.
Jei jums įdomu, kaip atrodote iš šalies mielai paaiškinsiu.
Pagarbiai.
Atsakyti
Olegas 2018-03-26 17:04:28
Širdingai dėkingas už remontą ir detalių keitimą opel meriva automobilio, ateityje kreipsiuosi pas jus, ačiū jūsų darbuotojams.
Olegai, ir jums ačiū, kad esate mūsų klientas. Džiaugiamės visais klientais ir darome viską, kad būtume geriausi iš geriausių.
Atsakyti
Arunas 2018-04-04 22:31:57
Neskaidri Klaipėdos serviso kainodara. Informacijos, kiek kainuos remontas prieš darbus nepavyko gauti, nors buvo porą kartų įspėti nepradėti darbų, kol nepasakys kainos.
Po to, jau pabaigus darbus, žinoma, prasideda siurprizai su kainos paskaičiavimu. Matyt toks darbo stilius.
Neatidūs - kai kuriuos neprašytus darbus padaro, o prašytų darbų neatlieka.
Antrą kartą nesikreipčiau.
Nagi, nagi...
Koks čia "Arūnas" rašo melą?
Pasižiūrim į IP adresą, randame menininkę Varvarą Kalininą iš Vilniaus ir Visagino
Pasižiūrim į el paštą, iš kurio parašytas šitas skundas, randame Šiaulių įmonę, kurioje Arūno kaip ir nėra.
Jau panašu į melą.
Dabar dar: Jei toks atseit Arūnas būtų buvęs Proservisų servise, jis būtų gavęs informaciją, kad laukiame informacijos dėl bet kokių pretenzijų. Taip pat nurodyta, kad jei mes padarome kokią klaidą, savo sąskaita remontuojame iš naujo. Jokių pretenzijų iš neva Arūno nesulaukėme. Reiškia tokio kliento net nebuvo. O jei mes klystame, prašau pateikite savo kontaktinius duomenis ir mes mielai atliksime jūsų pretenzijos tyrimą. Jei tikrai išaiškėtų, kad buvote aptarnautas neteisingai, kompensuosime nuostolius.
Norėčiau lažintis, kad neatsiras Arūnu prisistatęs melą parašęs veikėjas.
Atsakyti
Neskaidri Klaipėdos serviso kainodara. Informacijos, kiek kainuos remontas prieš darbus nepavyko gauti, nors buvo porą kartų įspėti nepradėti darbų, kol nepasakys kainos.
Po to, jau pabaigus darbus, žinoma, prasideda siurprizai su kainos paskaičiavimu. Matyt toks darbo stilius.
Neatidūs - kai kuriuos neprašytus darbus padaro, o prašytų darbų neatlieka.
Antrą kartą nesikreipčiau.
Atsakyti
Širdingai dėkingas už remontą ir detalių keitimą opel meriva automobilio, ateityje kreipsiuosi pas jus, ačiū jūsų darbuotojams.
Atsakyti
Raimundas 2018-03-25 11:50:04
Proservisai geriausias servisas Vilniuje, o gal ir visoje Lietuvoje. Jums nėra lygių. Dėkoju už kruopštų darbą ir operatyvumą.
Raimundai, ačiū už gerą įvertinimą. Mes esame didžiausias autoservisų tinklas Lietuvoje ir stengiamės būti geriausias autoservisas kur bebūtumėte - Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Elektrėnuose. Kasdien tobuliname procedūras, optimizuojame procesus, dalį jų robotizuojame. Tai duoda rezultatų: Dažnai klientus galime aptarnauti nedelsiant, netoliese esančiame autoservise. O aptarnavimo patogumu ko gero lenkiame bet kurį autoservisą Lietuvoje.
Linkime saugaus važiavimo ir kuo ilgiau negrįžti į autoservisą.
Atsakyti
Proservisai geriausias servisas Vilniuje, o gal ir visoje Lietuvoje. Jums nėra lygių. Dėkoju už kruopštų darbą ir operatyvumą.
Atsakyti
Autoservisų tinklas Proservisai kasdien aptarnauja dešimtis klientų. Beveik kasdien sulaukiame klientų padėkų už aptarnavimo kokybę, kultūrą ir patogumą. Žmonės skambina telefonu, rašo SMS žinutėmis, elektroniniais laiškais ir kitais kanalais. Deja, retsykiais pasitaiko ir tokių nedėkingų sukčių kaip Arūnas Rupeika, kurie gavę kvalifikuotą pagalbą, sugeba viską susukti taip, kad atrodo lyg tikrai būtų nuskriausti, internetuose prirašinėja nesąmonių, kurios gali būti traktuojamos tik kaip sąmoningas šmeižtas.
Arūnas Rupeika mūsų tinkle ketino remontuoti savo 2006 metų gamybos Opel Astra automobilį. Registruodamasis jis savo automobilio gedimus apibūdino taip: "Opel astra h variklio valdymo gedimas. šiuo metu vienas autoelektrikas padarė variklio valdymo bloko apėjimą, automobilis važiuoja. Tačiau dabar važiuojant (kai šiltas variklis) automobilis gesinamas, kai šiek tiek atvėsta vėl kuriasi. Buvo pakeistas alkūninio veleno daviklis, tačiau problema išliko. Būtinas variklio valdymo bloko remontas/keitimas ir susijusios užgesimo problemos sprendimas." Taigi, atvažiavus į mūsų autoservisą, buvo nustatyta, kad reikalingas kompiuterio keitimas. Autoserviso meistras informavo, kad jeigu klientas pageidauja, galime užsakyti naują kompiuterį ir jį įmontuoti arba yra galimybė pasirinkti pigesnę alternatyvą - ieškoti kompiuterio autolaužynuose, tik tą tektų daryti pačiam klientui, nes autoservisas šio kompiuterio paieškomis neužsiims. Iš ilgametės praktikos Jums buvo pasakyta - surasti tokį kompiuterį autolaužyne bus sudėtinga. Jūs atsisakėte keisti sugedusį kompiuterį į naują ir dabar prirašinėjote melagysčių.
Tokių klientų nelinkime nei vienam dorai dirbančiam autoservisui. Tegu tokie važiuoja į garažiukus, kuriuose nei sąskaitos išrašomos, nei garantijos suteikiamos.
Autoservisų tinklas Proservisai svarsto galimybę kreiptis į teismą dėl akivaizdaus šmeižto viešoje erdvėje. Ir galimas dalykas, kad su visais nepagrįstų skundų rašytojais susitiksime teismuose.
Vis tik, nelinkėdami klientui „pinigus išmesti į balą“ (apmokėti bylinėjimosi išlaidas), Arūno Rupeikos prašome iš viešos erdvės pašalinti visus melagingus ir šmeižiančius įrašus apie autoservisų tinklą Proservisai ir vietoj buvusių įrašų parašyti viešus atsiprašymus už akivaizdų šmeižtą.
O tiems, kurie įtaria, kad autoservisų tinkle Proservisai galėjo būti aptarnauti nekokybiškai ar nesąžiningai, kaip visada, mielai siūlome registruotis dėl pakartotinio aptarnavimo (savo klaidas taisome nemokamai) arba dėl nemokamos techninio advokato tarnybos paslaugos.
Atsakyti
Grįžau į Vilnių atostogoms. Mano audi Q5 variklis sugedo. Užsukau į vieną didelį autoservisą. Tikėjausi, kad reikalingas variklio remontas. Autoservise pasakė, kad reikalingas variklio keitimas. Būčiau sutikusi, bet broils paskambino. Įkalbėjo pasikonsultuoti su Proservisais. Meistras iš karto pasakė, kad variklio keitimas čia nei prie ko. Užteko kompiuterinės diagnostikos. Tuo pačiu pasiūlė variklio ir pavarų dėžės tepalų keitimą ir dar kelias smulkmenas. Sutikau. Sutvarkė. Nuvažiavau į Klaipėdą, vėliau į Šiaulius. Dar po Vilnių kiekvieną dieną pavažinėjau. O mano audi variklis dirba kaip naujas.
Proservisai mane nustebino. Tokio patogumo net Vokietijos servisuose nepatyriau. Vyrai konkretūs, mandagūs. Jei ne jūs, būčiau be reikalo sumokėjusi virš 1000 eur. O dabar nereikėjo nei 300 eur.
Ačiū.
Atsakyti
Bmw 530 stabdziu diskai, kaladziu keitimas. Patarima gavau gera, susitarem del kainos, issprendem problema, kainos santykis geras, viskas saunu grisiu butinai :)
Atsakyti
Muilo opera "Risko negirdėjo - Proservisai tingėjo" tęsiasi. Jūsų patariamas kreipiausi į Risko servisą iš naujo. Atsiliepė vaikinukas, kuris pabandė suprasti susidariusią situaciją. Jo žodžiais tariant man reikėtų kreiptis ne į Risko, o į Proservisus, nes per juos buvo registruotas gedimas. Jūsų teigimu turiu kreiptis į Risko, nes pas juos gedimas buvo šalinamas. Tai kur po galais galų gale turiu kreiptis, gal į Grybauskaitę, kad tokią smulkmena būtų išspręsta. Aš matau, kad abi pusės kratosi tiesiog atsakomybės ir abi neturi kompetencijos imtis iniciatyvos spręsti paprastą garantinio aptarnavimo klausimą. Beje Risko darbuotojas paminėjo, kad skambučio metu šalia jo kaip tik yra darbuotojas iš Proservisų atstovybės, sakė jog jam bus perduoti mano kontaktai ir problema sprendžiama, bet su manim niekas taip ir nesusisiekė jau savaitė laiko. O gal čia pas jus normalus terminas ir man reikėtų bent mėnesį laukti? Dauguma žmonių seniai jau būtų spjovę ant jūsų servisų ir paslaugų, bet man čia sportinis interesas sužinoti jūsų nekompetencijų ribas. Aš tikiu, kad jei remontas pavyksta ir klientas išvažiuoja iš jūsų su išspręsta problema viskas gali pasirodyti labai profesionaliai, tačiau įmonės rimtumas pasirodo ne tada, kada viskas einasi gerai, bet kaip tik tada, kai reikia išeiti iš konforto zonos ir spręsti problemas. Tai ką man daryti toliau ir kur šį kartą kreiptis?
Atsakyti
Zitule 2018-01-20 18:14:35
Ačiū, kad esate.
Ačiū, kad taip maloniai sutikote pagelbėti, nors tai buvo šeštadienio popietė.
Ačiū, kad mano automobilio remontas nebuvo atidėtas pirmadieniui.
Ačiū, kad kaina nebuvo kosminė, nors dirbote iki šeštadienio vakaro.
Tokio nuoširdaus ir kvalifikuoto aptarnavimo dar nemačiau jokiame autoservise.
Zitule, ačiū už gražius žodžius.
Autoservisų tinklas Proservisai tikrai stengiasi. Greitai mes klientus aptarnausime dar išmaniau. Tikimės ne tik jums, bet ir visiems mūsų klientams patiks visos mūsų naujovės.

Pagarbiai,
Vytautas Paulikas
Atsakyti
Donatas 2018-01-20 11:02:13
Ok bandysime dar kartą kreiptis į Risko servisą. Taip pat norėčiau sužinoti jūsų nuomonę apie esminę remonto priežastį: "Šildymo sistemos remontas". Automobilis ir prieš remontą vos vos šildė, po remonto pagerėjimas buvo gal 20 proc, todėl problema kaip ir nebuvo išspręsta, nors man kaip kvailiui bandė įaiškinti, jog iš tiesų šildo puikiai. Remontuotas buvo 2001 metų C klasės Mercedes coupė, tai žmonos automoblis. Aš pats važinėju su 2002 metų tos pačios klasės sedanu, tai skirtumas šildyme yra didžiulis. Jei Risko servisas būtų pasiūlęs keisti šildymo pečiuką aš būčiau sutikęs tą padaryti, juolab kad ardymo metu būtų galima lengvai pakeisti visas lūžusias svirteles sklendėms. Dabar buvo sutvarkyta tik į kojas pučianti sklendė (pačią detalę taip pat gavau pats susirasti, nes Risko nesugebėjo pasiskambinti į Mercedes atstovybę ir pasidomėti kiek ši detalė kainuoja - viso labo 15 ar 20 Eur. Užtai pora savaičių ieškojo detalės šrotuose ir nieko nerado). Taip pat telefonu sakė, jog plovė pečiuką, bet šio fakto negaliu patvirtinti, todėl tuom esu linkęs netikėti. Už sklendės paketimą buvo sumokėta apie 110 EUR. Ką jūs manote apie šią sitaciją? Aš taip suprantu kad čia gavau katę maiše, prašiau vieną, gavau kitą, bet dabar likau nei pagautas nei paleistas su sulūžusiom grotelėm ir neišspręstom problemom, juolab kad lauke dabar jau žiema. Kadangi automobilis nešildo, tai šiuo metu praktiškai neeksplotuojamas. Mažiausiai norisi rašinėti čia forumuose ir skųstis, tačiau telefonu nieko nepavyko išspręsti, o jau pusę metu prabėgo.
Donatai,
Nepamenu, kad šis klausimas būtų buvęs keltas Proservisams. Jei klystu, pataisykit.
Kita vertus, jei jau apie tai buvo bendrauta su autoservisu, tai prašau dar kartą priminkite savo istoriją naujam autoserviso vadovui. Jei tai buvo autoserviso klaida (tikėtina, kad taip ir buvo), tai servisas turės šią klaidą ištaisyti.
Jei problemos nepavyks išspręsti, kaip jau minėjau, prašau duokite man apie tai žinoti.

Pagarbiai,
Vytautas Paulikas
Atsakyti
Ačiū, kad esate.
Ačiū, kad taip maloniai sutikote pagelbėti, nors tai buvo šeštadienio popietė.
Ačiū, kad mano automobilio remontas nebuvo atidėtas pirmadieniui.
Ačiū, kad kaina nebuvo kosminė, nors dirbote iki šeštadienio vakaro.
Tokio nuoširdaus ir kvalifikuoto aptarnavimo dar nemačiau jokiame autoservise.

Taip pat rekomenduojame

Autofortas
Pilnas automobilio atstatymas po autoįvykio

Adresas: 9-ojo Forto g. 63, LT-48101 Kaunas.
Veiklos sritys: automobilių prekyba; automobilių stiklai; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; padangos, ratlankiai; pagalba kelyje; tepalai, alyvos.
AUTOFORTAS - viena didžiausių transporto priemonių remonto įmonių Lietuvoje. Trumpai apie mus Jau daugiau nei 20 metų automobilių remonto srityje dirbanti įmonė teikia visas autoserviso paslaugas. Šiai dienai AUTOFORTAS remontui turi virš 3900 kv.m. plotą ir surinkusi profesionalią virš 40 kvalifikuotų darbuotojų...
Arx, Lietuvos-Čekijos BĮ
ŠKODA Vilnius

Adresas: Geležinio Vilko g. 53, LT-08217 Vilnius.
Veiklos sritys: akumuliatoriai; autokosmetika; automobilių dalys; automobilių prekyba; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; padangos, ratlankiai; tepalai, alyvos.
ŠKODA ATSTOVYBĖ LIETUVOJE. Naujų ir naudotų Škoda automobilių pardavimas, garantinis aptarnavimas, originalios autodalys, servisas. ŠKODA modeliai: Škoda Octavia, Škoda Rapid, Škoda Karoq, Škoda Kodiaq, Škoda Yeti, Škoda Superb, Škoda Fabia, Škoda Roomster, Škoda Praktik. ARX aukštos kokybės paslaugos ne tik...
ARV SERVICE
Sunkvežimių servisas Panevėžyje

Adresas: Tinklų g. 25, LT-35115 Panevėžys.
Veiklos sritys: akumuliatoriai; autokosmetika; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; padangos, ratlankiai; pagalba kelyje; sunkvežimių pardavimas, dalys, servisas; tepalai, alyvos.
UAB ARV SERVICE - sunkvežimių servisas Panevėžyje Atliekame visų markių sunkvežimių, autobusų, priekabų , puspriekabių, mikroautobusų, šaldytuvų, techninį aptarnavimą ir remonto darbus. Atliekami šie remonto darbai: Pilnas, dalinis techninis aptarnavimas Variklių diagnostika, remontas Kuro sistemos diagnostika...
AKSTĖ-servisas
AUTO AKSTĖ

Adresas: Taikos pr. 139A, (įvažiavimas iš Garažų gatvės), LT-51131 Kaunas.
Veiklos sritys: akumuliatoriai; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; avarinės tarnybos; padangos, ratlankiai; pagalba kelyje.
Autocentras AUTO AKSTĖ – autoservisų tinklo BOSCH CAR SERVICE narys. Autoserviso paslaugos einamasis remontas Kaune, smulkus ir kapitalinis variklių remontas bei visų variklio sistemų diagnostika, pakabos, važiuoklės, vairo sistemos patikra ir remontas bei stabdžių sistemos patikra ir remontas, ratų montavimas ir...
Martonas
Adresas: Kalvarijų g. 53, LT-09317 Vilnius.
Veiklos sritys: akumuliatoriai; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; sunkvežimių pardavimas, dalys, servisas.
UAB “Martonas” remontuoja automobilius po autoįvykių bei atlieka su draudimu nesusijusius važiuoklės ir/ar agregatų remonto darbus, techninį aptarnavimą, kompiuterinę automobilio valdymo sistemų diagnostiką. UAB “Martonas” teikiamos paslaugos Vilniuje: Automobilių kompiuterinė diagnostika: Variklio diagnostika;...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

SEB: vežėjų augimas lėtėja, bet metai bus šviesūs
SEB: vežėjų augimas lėtėja, bet metai bus šviesūs 02-22 18:26
Krovininio transporto sektoriaus plėtra pernai buvo triskart lėtesnė nei 2017-aisiais, bet Lietuvos vežėjų finansiniai rezultatai išlieka geri, nepaisant jaučiamo spaudimo pelno maržoms, skelbia...
Teismas: per brangiai akcijas pardavę Tumos turi sumokėti 53.000 Eur mokesčių
Teismas: per brangiai akcijas pardavę Tumos turi sumokėti 53.000 Eur mokesčių 02-22 18:23
Klaipėdos krovinių vežimo geležinkeliais bei uosto krovos grupę "Kamineros grupė" kontroliuojantis verslininkas Arūnas Tuma ir jo sutuoktinė, už daugiau kaip 350.000 Eur pardavę bevertes įmonės...
Metinė infliacija Lietuvoje – kiek didesnė nei vidutiniškai ES
Metinė infliacija Lietuvoje – kiek didesnė nei vidutiniškai ES 02-22 18:23
Suderinta metinė infliacija Lietuvoje sausį buvo kiek didesnė nei vidutiniškai Europos Sąjungoje (ES), skelbia Eurostatas.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate PVM lengvatos taikymui moterų perkamoms prekėms?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Microsoft 109,41 +2,11%
Coca-Cola 45,86 +1,69%
Xerox 31,33 +1,49%
McDonald's 182,81 +1,29%
Macy's 24,45 -2,28%
Ford 8,71 -2,57%
Western Digital 47,19 -2,62%
Avon 2,98 -2,93%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (JAV) 3,08 -22,03%
Benzinas 1,43 -2,05%
Sidabras 15,62 +5,75%
Cukrus 0,56 0,00%
Nafta 56,92 +1,48%
Vištiena 2,15 +2,87%
Ryžiai 410,00 +1,49%
Apelsinai 0,64 -11,11%