VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Proservisai, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Proservisai

Atsiliepimai apie Proservisai, UAB

Autoservisų tinklas (71 autoservisas Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Grigiškėse).
Laikrodžių centras Šveicariški laikrodžiai su Jūsų firmine atributika
Parašyk savo nuomonę apie Proservisai, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Vytautas, Žirgynas
2020-06-14 07:37:06 IP 2i24r2ib
Atsakyti
Ačiū už tai, kad greitai nustatėte gedimą, nors kituose servisuose niekaip negalėjo nustatyti. Ačiū, kad registravote tai pačiai dienai, net tai pačiai valandai. Ačiū, kad suremontavote tą pačią dieną. Ačiū ir už tai, kad pas jus viskas taip paprasta ir sklandžiai organizuota.
Rekomenduoju.
Andrius Tarakanov
2020-06-13 22:47:09 IP 2ju3l1oa
Atsakyti
Aciu labai.
Atsakyti
Proservisai yra pavyzdys visiems autoservisams. As suzavetas. Visada aptarnauja greitai paslaugiai.
Karta buvo suklyde. Be reikalo pakeite variklio dirza. Patys pastebejo klaida. Varikli remontavo is naujo, bet uz dirza is manes pinigu net neeme.
Atsakyti
Супер автосервис. Удобный. Работают настоящие профессионалы. Такого автосервиса в Литве еще не было. Большое спасибо. Настоятельно рекомендую.
Vytautas Paulikas
2020-05-06 17:31:33 IP 28lgaobo
Atsakyti
Gerbiamas Arūnai Umbrasai,
Jūsų pasisakyme daug netikslumų. Autoservisų tinklo Proservisai klientai yra aptarnaujami mums dėkingi už kvalifikuotą ir patogų aptarnavimą. Per 4 metus aptarnavome virš 35 000 klientų. Klientų, kurie jaustųsi nuskriausti, liko gal kokie 15 ar 20, t.y. mažiau, nei 0, 1%.
Žinoma, kas nedirba, tas neklysta. Ir pas mus pasitaiko klaidų. Praktiškai visas klaidas klientai išsprendžia su autoservisų meistrais. Yra buvę atvejų, kai klientai su servisais nerado bendros kalbos. Teko mums įsikišti ir visada buvo pasiektas teisingumas. Kai kuriais atvejais klientų pretenzijos baigėsi tuo, kad autoservisai buvo negailestingai šalinami iš autoservisų tinklo Proservisai.
Arūnai, labai nustebinote, rašydamas blogą atsiliepimą apie Proservisus. Visų pirma: Jums, kaip protingam žmogui, buvo per kelis kartus išaiškinta, kodėl jūsų pozicija yra neteisinga, bet jūs nenorėjote mūsų girdėti ir grasinotės teismais. Antra: Laukėme, kada jūs kreipsitės į Vartotojų Teises, nes buvote įsitikinęs savo teisumu ir turėjote karingą nusiteikimą. Buvome pasiruošę jums oficialiai įrodyti, kad jūs klystate, bet kažkodėl mums nesuteikėte tokios progos. Trečia: rašydamas netiesą, jūs menkinate save ir užsiimate šmeižtu. Kaip žinia, šmeižtas gali brangiai kainuoti.
Turiu jums pasiūlymą. Tikriausiai dar nėra vėlu kreiptis į Vartotojų Teises. Kreipkitės ir jūs gausite visus išaiškinimus.
Beje, pagalvokite, kodėl virš 35 000 Proservisų klientų yra laimingi?
Atsakyti
Prieš 3 metus pirkau Opel Insignia. Automobilio patikrą prieš perkant darė Proservisai. Remdamasis patikra, automobilio kainą numušiau lygiai 1000 eur. Už rastų defektų šalinimą iš karto sumokėjau beveik 1400 eur. Du metus važinėjau be jokių gedimų. Prieš metus turėjau vieną gedimą, kurį Proservisai pašalino profesionaliai. Prieš vasaros sezoną patikrinau automobilį, pakeičiau tepalus ir eilinį kartą likau patenkintas aptarnavimo paprastumu, kultūra ir patogumu.
Ačiū, kad esate.
Atsakyti
Sveiki
Geras servisas. Paskambinau. Paklause kur esu ir kada pageidauju atvikti. Is karto uzregistravo i servisa salia mano darbo. Nerikejo laukti. Is karto pasidare diagnostika. Manes paklause kokias detales nupirkti. Pasirinkau ne pacias brangiausias bet patikimas. Palaukiau gal dvi valandas ir aitomobilis suremontuotas. Kaina gal ir ne pigiausia, bet uz toki malonu ir patogu aptarnavima tikrai negaila.
Linkiu jums sekmes.
Atsakyti
Vitalijus 2020-02-26 17:56:49
Ieškojau serviso ir išmetė Google paieškoje pro servisas, paskambinau užregistravo į BC SERVISĄ (Kubiliaus g. Vilnius) arčiausias namų buvo, skambinu su problema (vanduo atsiranda bagažinėje po plovyklos), tikrai sutvarkysime. Nurodė vieta iš kur vadui atbėga... paklausiau tikrai iš ten taip mes tikrinom... išardė puse bagažines apdailos (puse aš buvau isardes)...plastmasinę apdailos dalį sulaužė, apdaila bet kaip sudėta, bamperi galinį blogai uždėjo, paėmiau automobilį šeštadienį, pirmadieni paskambinau dėl bamperio ir apdailos nuvažiavau pas juos, atsiprašė ir pasake kad sutvarkys... ir kaip galvojat ar sutvarkė :) taip sutvarkė kur parodžiau pirštu bet kitoje vietoje bamperis atšoko :D nesurado iš kur vanduo atbėga (40€ 1val) ir bamperi iki galo nesutvarke, 2ra kart jau neko nesakiau pasemiau automobilį ir išvažiavau, tai noreciau Pro servisu paklaust... kad atsako už jūsų servisu kokybe ? Kad tokie sudarankiai pas jus dirba ? Nekada gyvenime nevarysiu į jūsų servisus, geriau pas Antaną į garažą :) geriau Antanas, pigiau suda padarys negu jūsų servisai. Sėkmės jums
Vitalijau, atsiprašome, kad negalėjome suremontuoti jūsų automobilio, tačiau registruodamasis jūs neinformavote, jog automobilis yra apdaužytas ir deformuotas. Jus turėjome registruoti į kėbulinį servisą. Tik kėbuliniame servise galime atstatyti automobilio geometriją. Suprantama, jokiomis tarpinėmis ar hermetikais negalime pašalinti vandens patekimo į jūsų bagažinę, kai ten tarpai, nors pirštą kišk.
Jei Antanas iš garažiuko jums nesugebės suremontuoti, kreipkitės, pagelbėsime.
Atsakyti
Ieškojau serviso ir išmetė Google paieškoje pro servisas, paskambinau užregistravo į BC SERVISĄ (Kubiliaus g. Vilnius) arčiausias namų buvo, skambinu su problema (vanduo atsiranda bagažinėje po plovyklos), tikrai sutvarkysime. Nurodė vieta iš kur vadui atbėga... paklausiau tikrai iš ten taip mes tikrinom... išardė puse bagažines apdailos (puse aš buvau isardes)...plastmasinę apdailos dalį sulaužė, apdaila bet kaip sudėta, bamperi galinį blogai uždėjo, paėmiau automobilį šeštadienį, pirmadieni paskambinau dėl bamperio ir apdailos nuvažiavau pas juos, atsiprašė ir pasake kad sutvarkys... ir kaip galvojat ar sutvarkė :) taip sutvarkė kur parodžiau pirštu bet kitoje vietoje bamperis atšoko :D nesurado iš kur vanduo atbėga (40€ 1val) ir bamperi iki galo nesutvarke, 2ra kart jau neko nesakiau pasemiau automobilį ir išvažiavau, tai noreciau Pro servisu paklaust... kad atsako už jūsų servisu kokybe ? Kad tokie sudarankiai pas jus dirba ? Nekada gyvenime nevarysiu į jūsų servisus, geriau pas Antaną į garažą :) geriau Antanas, pigiau suda padarys negu jūsų servisai. Sėkmės jums
Atsakyti
GE Energy 2020-01-18 10:50:08
Atostogoms grizau i Lietuva pas tevus. Sese paskolino savo automobili. Man labai nepatiko variklio darbas. Pasaliniai garsai. Pulsuojanti trauka. Sese pasake, kad trys autoservisai nesugebejo suremontuoti. Automobilio remontui uzsiregistravau i Proservisai.lt. Mamos kaimynas rekomendavo. Savaite remontavo ir vakar as jau vazinejau su tvarkingu automobiliu.
Man viskas labai patiko. Rupestis klientais superinis. Mane apie viska informavo. Pries remonta suderino kaina. Remonto eigoje keitesi kaina. Su manimi suderino, kad gali papildomai kainuoti 160 eur. Veliau isaiskejo, kad papildomai moketi nereikes.
Svarbiausia - dabar automobilis tvarkingas ir daugiau po servisus nebeteks vazineti.
Rekomenduoju.
GE Energy, ačiū už mielą atsiliepimą ir rekomendaciją.
Lauksime jūsų ir jūsų sesės, jei kažkada reikės autoserviso pagalbos.
Atsakyti
UAB Mikawoods 2019-12-09 22:14:30
Du kartus naudojomės paslaugomis. Esame labai patenkinti. Rekomenduojame!
Mikawoods, ačiū už malonų atsiliepimą ir rekomendaciją. Stengiamės dirbti taip, kad visi klientai liktų patenkinti.
Atsakyti
Dainius 2019-11-15 21:19:02
Į ši servisą kreipiausi pirmą kartą.Esu nustebintas bendravimo ir aptarnavimo kultūra.Dar labiau nustebino kaina už remontą.Buvau pasiryžęs suploti ne mažiau 150€, bet sumokėjus 100€ už starterio remontą.Aciu tikrai maloniai nustebinote.
Dainiau, ačiū už gražų atsiliepimą. Tikrai kaina kartais būna mažesnė, nei klientas tikėjosi. Bet tai priklauso ne nuo to ar meistras gerai išsimiegojo, o nuo objektyvių aplinkybių: gedimo šalinimo laikas ir detalių kaina.
Atsakyti
Viktorija 2019-12-27 16:59:39
Trumpai ir aiškiai. Nerekomenduoju "Pit Stop" autoserviso (jeigu jį taip išvis galima pavadinti), Šilutės pl. 55A, Klaipėda. Paskambinus į " Proservai" užregistravo į "Pit Stop" autoservisą. Bėda buvo generatorius. Nustatė, kad reikalingas generatoriaus remontas. Užtruko 3 dienas. Atvykau pasiimti. Mašina gęsta. Palikau, kad sutvarkytų kaip ir turi būti, mašina turi važiuoti. Užtruko 3 mėnesius. Buvau be mašinos, niekam net nebuvo įdomu ar aš turiu kaip nuvykti į darbą. Po 2 mėnesių pasiūlė "Proservisai" operatorius, kad susisieks su valdžia dėl pakaitinės mašinos, žinoma niekas ir nesusiekė su manimi. Skambinausi pati, klausti kaip vyksta darbai, bet kaskart pasakydavo, kad ieškos kur problema, kad jie iš savo pusės padarė viską, tiesiog po 3 mėnesių nuvežė pas elektriką ir pasakė, kad prie generatoriaus laidai buvo sukeisti (kažkas tokio). Viso to reziumė, kad padaryta nuolaidyte. Ir pasakymas, kad jie netūrėjo tam tinkamos technikos. Aš klientas ?! Taigi nežinau, kodėl man tūrėtų rūpėti kas iš mano darbą, kas turi ar neturi technikos.Jeigu taiso generatorius, tai ir išmanyti turi apie tai, ir technikos turi tūrėti, o jei nesugeba tegu užsidaro. Proservisai- nemanau, kad yra malonu girdėti tokius atsiliepimus? Nereikėtų ir nervintis, tiesiog užtektų atsisakyti tokio prasto serviso. Na nebent sutartis dar ilgai su jais galioja, tada užuojauta..Geros dienos visiems.
Viktorija, Ačiū už komentarą. Suprantu jūsų nepasitenkinimą. Tikrai jūsų minėtame servise tuo metu buvo bėdų su autoelektriku, taip pat buvo ir organizacinių problemų. Dėl jų atsiprašėme ir dar kartą atsiprašome. Bet viso to nesusipratimo net nebūtų buvę, jei ne gedimas su sunkinančiomis aplinkybėmis. Prieš atvykstant pas mus, jūs automobilį buvote patikėjusi nekvalifikuotam specialistui. Jis vietoj automobilio sutvarkymo, "paspendė" mums spastus - sukeitė generatoriaus laidus. Kadangi mūsų autoelektrikas nebuvo labai stiprus, jis net nebandė tikrinti, ar sukeisti laidai, juk taip niekada nebūna.
Dar kartą atsiprašome už jūsų sugaištą laiką.
Atsakyti
Rasma 2020-01-22 13:03:21
Paskambinusi užsiregistruoti į proservisai ir paaiškinus problemą buvau informuota, kad diagnostika kainuos 20€, pasirinkau Justiniškių gatvėje 134a esanti servisą ir po valandos ten nuvykusi, buvau suklaidinta, neva diagnostika kainuoja jau 30€. Vaikinas pažiūrėjas į mašiną pareiškė, jog automobilis neužsiveda, akumuliatorius “nusėdęs” ir dėja reikės ją palikti tvarkymui servise. Nuėjus į mašiną pasiimti daiktų vis dėlto pamėginau užvesti ją ir viskas užsivedė. Spėlioju ar šiame autoservise kainos valandos bėgyje sugeba paaugti 10€, o per minutę neprisilietus prie automobilio pasikrauna akumuliatorius? O gal visgi remiamasi stereotipu, jog moteris neišmano apie automobilį ir taip lengva apgauti?
Rasma,
Atsiprašome kad įvyko klaida dėl neapsižiūrėjimo. Vilniuje kompiuterinę diagnostiką atliekame keliuose mūsų autoservisuose ir jos kaina svyruoja nuo 20 iki 50 eurų. Kokrečiai servise, kuriame Jūs apsilankėte, kompiuterinės diagnostikos kaina neseniai buvo pakelta nuo 20 iki 30 eurų. Beje, telefonu adminstratorius Jums minėjo, kad komp. diagnostikos kaina bus NUO 20 eurų.
Visgi mes atsiprašome, nes tuo metu jau buvo žinoma, kad tame servise komp. diagnostikos kaina yra pakelta iki 30 eurų
Atsakyti
Paskambinusi užsiregistruoti į proservisai ir paaiškinus problemą buvau informuota, kad diagnostika kainuos 20€, pasirinkau Justiniškių gatvėje 134a esanti servisą ir po valandos ten nuvykusi, buvau suklaidinta, neva diagnostika kainuoja jau 30€. Vaikinas pažiūrėjas į mašiną pareiškė, jog automobilis neužsiveda, akumuliatorius “nusėdęs” ir dėja reikės ją palikti tvarkymui servise. Nuėjus į mašiną pasiimti daiktų vis dėlto pamėginau užvesti ją ir viskas užsivedė. Spėlioju ar šiame autoservise kainos valandos bėgyje sugeba paaugti 10€, o per minutę neprisilietus prie automobilio pasikrauna akumuliatorius? O gal visgi remiamasi stereotipu, jog moteris neišmano apie automobilį ir taip lengva apgauti?
Atsakyti
Atostogoms grizau i Lietuva pas tevus. Sese paskolino savo automobili. Man labai nepatiko variklio darbas. Pasaliniai garsai. Pulsuojanti trauka. Sese pasake, kad trys autoservisai nesugebejo suremontuoti. Automobilio remontui uzsiregistravau i Proservisai.lt. Mamos kaimynas rekomendavo. Savaite remontavo ir vakar as jau vazinejau su tvarkingu automobiliu.
Man viskas labai patiko. Rupestis klientais superinis. Mane apie viska informavo. Pries remonta suderino kaina. Remonto eigoje keitesi kaina. Su manimi suderino, kad gali papildomai kainuoti 160 eur. Veliau isaiskejo, kad papildomai moketi nereikes.
Svarbiausia - dabar automobilis tvarkingas ir daugiau po servisus nebeteks vazineti.
Rekomenduoju.
Atsakyti
Trumpai ir aiškiai. Nerekomenduoju "Pit Stop" autoserviso (jeigu jį taip išvis galima pavadinti), Šilutės pl. 55A, Klaipėda. Paskambinus į " Proservai" užregistravo į "Pit Stop" autoservisą. Bėda buvo generatorius. Nustatė, kad reikalingas generatoriaus remontas. Užtruko 3 dienas. Atvykau pasiimti. Mašina gęsta. Palikau, kad sutvarkytų kaip ir turi būti, mašina turi važiuoti. Užtruko 3 mėnesius. Buvau be mašinos, niekam net nebuvo įdomu ar aš turiu kaip nuvykti į darbą. Po 2 mėnesių pasiūlė "Proservisai" operatorius, kad susisieks su valdžia dėl pakaitinės mašinos, žinoma niekas ir nesusiekė su manimi. Skambinausi pati, klausti kaip vyksta darbai, bet kaskart pasakydavo, kad ieškos kur problema, kad jie iš savo pusės padarė viską, tiesiog po 3 mėnesių nuvežė pas elektriką ir pasakė, kad prie generatoriaus laidai buvo sukeisti (kažkas tokio). Viso to reziumė, kad padaryta nuolaidyte. Ir pasakymas, kad jie netūrėjo tam tinkamos technikos. Aš klientas ?! Taigi nežinau, kodėl man tūrėtų rūpėti kas iš mano darbą, kas turi ar neturi technikos.Jeigu taiso generatorius, tai ir išmanyti turi apie tai, ir technikos turi tūrėti, o jei nesugeba tegu užsidaro. Proservisai- nemanau, kad yra malonu girdėti tokius atsiliepimus? Nereikėtų ir nervintis, tiesiog užtektų atsisakyti tokio prasto serviso. Na nebent sutartis dar ilgai su jais galioja, tada užuojauta..Geros dienos visiems.
Atsakyti
Du kartus naudojomės paslaugomis. Esame labai patenkinti. Rekomenduojame!
Atsakyti
Lapkričio 20 d. užsiregistravau į Proservisai 22 dienai 11 val. dėl kondicionieriaus siurblio remonto, pastabose parašiau, kad atsivešiu nuimta kondicionieriaus siurblį ir, kad greičiausiai yra mechaninis gedimas. Gavau keletą SMS žinučių, kad atvykti Verkių 32A, Vilnius, maniau, kad tai rimtas servisas, nes greit užregistravo, atsiuntė priminimus vieną po kito, kad nepamirščiau apie apsilankymą. Važiavau iš Ukmergės į Vilnių, atvažiavau Verkių 32A, Vilnius, pasirodo, kad ten ne servisas, bet kažkokia landinė, visur netvarka, praeiti neįmanoma ko nors neužkliudžius ar nesusitepus į ką nors. Suradau kažkokį darbuotoją, kuris iškart pareiškė, kad jeigu gedimas mechaninis, tai nieko padaryti negalės ir ėmėsi su testeriukų tikrinti elektrinę dalį, nors aiškiai pasakiau, kad gedimas greičiausiai mechaninis (šį tą išmanau). Patikrinus, pasakė, kad elektrinė dalis tvarkinga, gedimas mechaninis ir jie padėti nieko negali. Puiku, važiavau 70 km (į vieną pusę) sugaišau laiką ir sudeginau degalus vien tam, kad sužinočiau tai, ką ir taip žinojau. Štai tokie "profesionalai" dirba proservisai servisuose.
Atsakyti
Į ši servisą kreipiausi pirmą kartą.Esu nustebintas bendravimo ir aptarnavimo kultūra.Dar labiau nustebino kaina už remontą.Buvau pasiryžęs suploti ne mažiau 150€, bet sumokėjus 100€ už starterio remontą.Aciu tikrai maloniai nustebinote.
Atsakyti
Vytautas Paulikas 2019-09-12 16:09:59
Rokai, jūs arba apsirikote (buvote ne Proservisuose), arba meluojate, nes šiais metais vardu Rokas už 50 eur buvo aptarnauti tik du klientai. Nei vienas iš tų klientų neturėjo gedimų, kur būtų kažkas bėgę.
Tai gal galėtumėte pranešti telefono numerį iš kurio registravotės ir automobilio valstybinį numerį? Tada galėtume ištirti jūsų skundą ir tinkamai reaguoti.
Valstybinio numerio nenorėčiau skelbti čia. Registruota buvo iš numerio 868824669
Vytautas Paulikas
2019-09-12 16:09:59 IP 2ju3l1q6
Atsakyti
Rokas 2019-09-12 11:49:40
Sumokėjau 50€ už tai, kad pakėlė automobilį ir pažiurėjo iš kur bėga. Paskambino pasake kad automobili apziurejo ir reikes sumoketi 30€, man kaina tiko. Tuomet paskambinau draugui, kad paimtu automobili iš serviso nes aš dirbu. Jis nuvaziavo, laike rankoje 50€. Ir savininkas serviso sako “ai 50€ kainuos”. Tokia smagi istorija :).........
Rokai, jūs arba apsirikote (buvote ne Proservisuose), arba meluojate, nes šiais metais vardu Rokas už 50 eur buvo aptarnauti tik du klientai. Nei vienas iš tų klientų neturėjo gedimų, kur būtų kažkas bėgę.
Tai gal galėtumėte pranešti telefono numerį iš kurio registravotės ir automobilio valstybinį numerį? Tada galėtume ištirti jūsų skundą ir tinkamai reaguoti.
Atsakyti
Prieš 3 mėnesius keičiau automobilio pagrindinį variklio su vandens pompa ir veleneliais, buvau jau girdėjęs kad malonumas ne iš pačių pigiausių, tačiau apsilankęs Pit Stop servise buvau maloniai nustebintas jog už suteiktas paslaugas neteko labai jau smarkei, , nukraujuoti, ,. Likau patenkintas aptarnavimo kokybe ir automobilio remontu, todėl tai buvo pagrindinė priežastis kodėl apsilankiau Pit Stop servise Šilutės pl. 55a kai prireikė pakeisti variklio tepalus. Manau jau žinau kur kreipsiu draugus kai jiem prireiks kvalifikuotų auto specialistų paslaugu.
Vytautas Paulikas
2019-09-12 15:51:03 IP 2ju3l1q6
Atsakyti
J R 2019-09-06 14:48:59
Vadinasi pro servisai, o siuncia i baisiau nei garazo lygio servisus..
Nusiunte i Silutes pl. 55A servisa. Masina buvo palikta tvarkyti vandens nubegimo latakus.
Praejus 1, 5 dienos jokios informacijos is serviso. Skambinant tiesiai i servisa niekas nekelia ragelio.
Nuvykus i vieta ir paklausus apie automobilio remonto eiga, servise automobilio NEBUVO!
Administratore pareiske kad meistras isvaziavo issiurbliuoti automobili..
Susiradus serviso vadova jis jau teige kad masina isvaryta i kita ju servisa kadangi neturejo tinkamu irankiu.
Palaukus apie pusvalandi, grizo meistras tepaluotais rubais ir rankomis vairuodamas automobili net neturedamas jo dokumentu. Bande teigti taip pat, kad masina buvo remontuojama kitame ju servise, bet paklausus kur jis yra pradejo mekenti ir normaliai atsakyti negalejo.
Galiausiai paspaudus meistra prisipazino, kad jam reikejo nusipirkti varztu, o tuo metu nebuvo serviso automobilio, tai nusprende vaziuoti kliento masina...
Masina pasiemiau taip ir nesutvarkyta. Patariu is toli apeiti sita skyle.
Atsiprašome. Jūsų nepasitenkinimas iš dalies turi pagrindą, nes jaunas darbuotojas tikrai neturėjo teisės nešvariais rūbais be sėdynės uždangalo sėsti į automobilį. Dėl kitko pykstate be reikalo.
Kai jūs atvykote, meistras tikrai buvo išvažiavęs į plovyklą (toje pačioje teritorijoje), kad ant automobilio užpilti vandens, patikrinti ar leidžia vandenį ir jo likučius išsiurbliuoti nuo grindų. Grįždamas meistras užsuko į parduotuvę (taip pat toje pačioje teritorijoje, 100 m. spinduliu) paimti varžtų kitam remontuojamam automobiliui.
Negana to, kadangi dar nebuvome įsitikinę ar jūsų automobilio remontas tikrai baigtas, o jūs pareiškėte, kad automobilį norite atsiimti nedelsiant, iš jūsų už darbus net pinigai nebuvo paimti.
Nemanau, kad jūsų išlietas pyktis yra objektyvus. Jei klystu, pabandykite mane patikslinti.
Atsakyti
Sumokėjau 50€ už tai, kad pakėlė automobilį ir pažiurėjo iš kur bėga. Paskambino pasake kad automobili apziurejo ir reikes sumoketi 30€, man kaina tiko. Tuomet paskambinau draugui, kad paimtu automobili iš serviso nes aš dirbu. Jis nuvaziavo, laike rankoje 50€. Ir savininkas serviso sako “ai 50€ kainuos”. Tokia smagi istorija :).........
Atsakyti
Vadinasi pro servisai, o siuncia i baisiau nei garazo lygio servisus..
Nusiunte i Silutes pl. 55A servisa. Masina buvo palikta tvarkyti vandens nubegimo latakus.
Praejus 1, 5 dienos jokios informacijos is serviso. Skambinant tiesiai i servisa niekas nekelia ragelio.
Nuvykus i vieta ir paklausus apie automobilio remonto eiga, servise automobilio NEBUVO!
Administratore pareiske kad meistras isvaziavo issiurbliuoti automobili..
Susiradus serviso vadova jis jau teige kad masina isvaryta i kita ju servisa kadangi neturejo tinkamu irankiu.
Palaukus apie pusvalandi, grizo meistras tepaluotais rubais ir rankomis vairuodamas automobili net neturedamas jo dokumentu. Bande teigti taip pat, kad masina buvo remontuojama kitame ju servise, bet paklausus kur jis yra pradejo mekenti ir normaliai atsakyti negalejo.
Galiausiai paspaudus meistra prisipazino, kad jam reikejo nusipirkti varztu, o tuo metu nebuvo serviso automobilio, tai nusprende vaziuoti kliento masina...
Masina pasiemiau taip ir nesutvarkyta. Patariu is toli apeiti sita skyle.
Atsakyti
TA Klaipedoje automobilyje surado nedideli priekinio rato sarnyro laisvuma. Norejosi greitai sutvarkyti automobili, nes turejau vykti i kelione. Suradau internete Proservis, kiek pradzioje buvau skeptiskai nusiteikes.Nukreipe adm i Silutes pl. 55a/Svajones 4. Atvykau pavelaves apie 15 min, bet vieta buvo laikoma, priemeja Jolita maloniai bendravo iskviete meistra, kad aptarti remonto eiga. Taip tap tiesiogiai bendravau su dirbtuves autoremontininkais, saunus vaikinai. Po 3 val automobilio vaziuokles nesklandumus pasalino. TA Klptikrintojai patikrino dar karta patikrino vaziuokle, pastabu neturejo.
Dekui Proservis meistrams.
Vytautas Paulikas
2019-08-20 22:27:34 IP 28lgao6v
Atsakyti
Arunas 2019-08-20 21:19:28
Labai patenkintas automobilio remontu, kuri atlikau Klaipedoje Silutes pl.55a.Darbai atlikti kokybiskai, greitai ir uz normalia kaina.
Arūnai, malonu sulaukti gerų atsiliepimų. Kasdien sunkiai dirbame, kad visi Proservisų klientai būtų aptarnauti teisingai ir iš autoservisų išvažiuotų laimingi.
Linkime važiuoti saugiai ir kuo ilgiau nepatirti automobilio gedimų.
Atsakyti
Labai patenkintas automobilio remontu, kuri atlikau Klaipedoje Silutes pl.55a.Darbai atlikti kokybiskai, greitai ir uz normalia kaina.
Vytautas Paulikas
2019-08-15 21:09:18 IP 28lgao6v
Atsakyti
Anonimas 2019-08-15 16:29:30
Apgaviku kompanija, aprasai grazus, relybe baisi
Jei realybė tokia baisi, kodėl rašote kaip anonimas? Atsiprašome, jei suklydome. Tokiu atveju prašome kreiptis pakartotiniam atvykimui. Nuo klaidų ir mes nesame apsaugoti - retai, bet pasitaiko. Tačiau Proservisuose savo klaidas visada ištaisome savo sąskaita.
Atsakyti
Apgaviku kompanija, aprasai grazus, relybe baisi
Atsakyti
Vytautas Paulikas 2019-08-08 00:04:16
Esame dėkingi Vartotojui, kad niekada nesilankysite autoservisų tinkle Proservisai. Niekuo jums negalime pagelbėti, jei jūsų netenkina kainos, kurios pateiktos mūsų tinklapyje: https://proservisai.lt/automobiliu-remonto-kainos.
Dirbame atsakingai ir klientų neapgaudinėjame. Kainos pas mus teisingos, be jokių sukčiavimų. Ne veltui klientai pas mus registruojasi ir pirmą, ir antrą, ir dešimtą kartą. Tai matyt mūsų kainos daugumą klientų tenkina. Kiekvieną savaitę registruojame po 300-400 klientų. Iš klientų pastoviai gauname padėkų telefonu ir el paštu. Klientai iš mūsų į kitus servisus nelaksto ir tai yra rodiklis, kurio gali pavydėti dauguma kitų autoservisų.
O jums Vartotojau, linkiu visada važiuoti į pigiausias paslaugas siūlančius servisiukus ar garažiukus. Mums daugiau neskambinėkite ir kainų neklausinėkite.
Kaip ir teisingai viska parasete, tik nesupratau, kodel pabaigoje parasete kur mums vazineti ir ka mums daryti? Kaip tai susije su musu problema? Pigiausia kaina pasirenka protingas vartotojas, jei kokybe gera, kam moketi brangiau? Nes visa permoka eina jums, o jus auto netaisote, tai nezinau uz ka moketi, bent kainas zinotumete, bet jus ju nezinote, nes telefonu nepasakete ir komentare parasete neklausineti kainu - tai juokingai atrodo.
Problema tame ir buvo, kad jus nezinote kainos! Jusu paklause kiek kainuos darbas - jus atsakete valandos kaina, taciau as iskur zinau kiek valandu jus dirbsite? Paklauses kiek laiko uzima tas darbas (kad ivertinti kaina), jus atsakete kad kainos nesakysite - cia kazkoks pokstas? As turiu vaziuoti aklai taisyti ir tik po to kaina suzinosiu? Taip elgiasi tik kvailys. O jei kaina manes netenkins ir ji bus aukstesne nei rinkos kaina, ka tada darysite? Cia beprasmiska diskusija, manau viskas yra aisku is jusu kitu atsakymu, kur jus grasinate klientams teismais ir kazkokiais sukciu sarasais. Tai neprofesionalu ir rodo jusu tikra veida - jus tiesiog eilinis tarpininkas, kuris neturi maneru ir su tokiais neverta susideti, nes veliau problemos neimana bus isspresti del jusu bendravimo igudziu stokos.
Apie kokybe servisu ne zodzio nerasiau, tikiu kad daug servisu puikiai zino savo darba ir yra saziningesni uz jus. Kai eini i parduotuve, kaina yra nurodyta, cia nera kalbos apie sudetingus darbus (variklis, pavaru deze ir pan.), kalba eina apie elementaru darba - kaladeliu pakeitimas, viskas. Kaina 25-40 eur - ne tai ka klientas nori girdeti, kai tariasi del darbo.
Atsakyti
Vytautas Paulikas 2019-08-08 00:26:32
Vytis Nakutis, ačiū, kad parašėte iš savo retai naudojamo el. pašto - nebuvo sunku atsekti kas rašytojas :)
Nesistebime, kai iš konkurentų sulaukiame kvailų įrašų. Suprantame, pila srutas, nes skauda, kai klientai pasirenka geresnius autoservisus iš autoservisų tinklo Proservisai.
Bet jūs savo pasisakymu rimtai nustebinote. Tik sutarus apie UAB Proservisai ir UAB Grifinas bendradarbiavimą, iš karto puolate rašinėti bjaurius atsiliepimus. Kažkokia beveik KGBistinė veikimo schema?
Tikiuosi, dabar supratote, kodėl mūsų bendradarbiavimas nutrūko net neprasidėjęs. Sėkmės darbuose.
p.s. Pasidomėjau ką kauniečiai kalba apie jūsų servisą, bet nemanau, kad verta čia negatyvu dalintis.
Vytautai, jei jau esate toks klaviatūros riteris, gal čia galite parašyti, kiek mano laiškų "netyčia nusimetė" ir kiek kartų žodžiu man pažadėjote atsiųsti sutartį, kurios "jūsų veikloje nereikalingos"? Va todėl nedirbame toliau, nes jums pačiam asmeniškai pažadas nieko nereiškia. Gal tiesiog vietoj to, kad sėdėti naktį ir atrašinėti į "kvailus įrašus", padarykit, ką pažadėjot, ir tų "srutų" bus mažiau.
P.s. Mūsų įmonė vykdo savo įsipareigojimus, skirtingai nei jūsų. O jums palinkėsiu ir toliau domėtis, kas ką pasakė gatvėje, ir pačiam būti tokiu pačiu gandonešiu, kaip ir tie, kurie jums tuos gandus perduoda.
Vytautas Paulikas
2019-08-08 00:29:20 IP 28lgao6v
Atsakyti
Gabriele 2019-06-05 12:24:46
Vakar sugedo automobilis. Vakare paskambinau į Proservisai. Užregistravo šiandienai 8 val. Atvykau sutartu laiku. Iš karto apžiūrėjo, papasakojo kokias galima rinktis detales, kiek kainuos. Padėjo man pasirinkti. Suderinome kainą ir iš karto ėmėsi remonto darbų. Po dviejų valandų aš jau buvau darbe. Ačiū už greitą ir malonų aptarnavimą.
Miela Gabriele, ačiū už gražų atsiliepimą. Tokie atsiliepimai mus įkvepia ir toliau tobulėti.
Vytautas Paulikas
2019-08-08 00:26:32 IP 28lgao6v
Atsakyti
Anonimas 2019-06-17 07:46:06
Nustebau, kad tiek atsiliepimų turi įmonė, kuri realiai nieko neveikia, tik pasiima "atkatą" iš serviso už atvestus klientus.
Dabar matau, kuo toje įmonėje užsiimama - rašomi ilgi verksmingi komentarai :)
Vytis Nakutis, ačiū, kad parašėte iš savo retai naudojamo el. pašto - nebuvo sunku atsekti kas rašytojas :)
Nesistebime, kai iš konkurentų sulaukiame kvailų įrašų. Suprantame, pila srutas, nes skauda, kai klientai pasirenka geresnius autoservisus iš autoservisų tinklo Proservisai.
Bet jūs savo pasisakymu rimtai nustebinote. Tik sutarus apie UAB Proservisai ir UAB Grifinas bendradarbiavimą, iš karto puolate rašinėti bjaurius atsiliepimus. Kažkokia beveik KGBistinė veikimo schema?
Tikiuosi, dabar supratote, kodėl mūsų bendradarbiavimas nutrūko net neprasidėjęs. Sėkmės darbuose.
p.s. Pasidomėjau ką kauniečiai kalba apie jūsų servisą, bet nemanau, kad verta čia negatyvu dalintis.
Vytautas Paulikas
2019-08-08 00:12:20 IP 28lgao6v
Atsakyti
Cc 2019-06-18 12:52:45
Gailiuosi kad anksciau nepaskaiciau komentaru apie sita proserviso ale tinkla. Kai jiem paskambini sneka tikrai graziai ir profesionaliai, bet kai nukreipia i servisa atsiet tau patogiausia supranti tada kad tas adminas nieko nepadaro. O ypac kas liecia klaipeda silutes plentas55 /svajones g.4 tai ten garazu lygio servisas. Dar net gal zemiau, is garazu meistru bent tikslumo sulauki o cia gali ilgam pamirsti masina. Ir jie tik siuncia dalis kitur taisyti. Kitaip sakant manau todel kiti normalus servisai ir nesijungia pas juos klaipedoj ir taip darbo turi.
Cc, ačiū už gerą komunikavimo įvertinimą. O dėl serviso Šilutės plente, tikrai turėjome kai kurių problemų. Atsižvelgėme į jūsų ir kelių kitų klientų pastabas. Pakeitėme meistrą ir dabar tokių problemų nebeturime.
Vytautas Paulikas
2019-08-08 00:04:16 IP 28lgao6v
Atsakyti
Vartotojas 2019-08-07 13:39:54
Nesinaudokite ju paslaugomis, jie jus apgaus! Paskambinus telefonu ir paklauses tik darbo kainos uz kaladeliu pakeitima, pasake kad stengiasi kuo maziau kalbeti telefonu apie kaina. Tai apie ka telefonu kalbeti, apie orus? Gaunasi kad is pradziu jie padaro jums darbus, o veliau pasako kaina. Taip daro tik suk.ciai. Darbuotojas zino kiek laiko jam uztruks elementarus darbas ir iskarto gali pasakyti kaina uz darba. Bet zmones, kurie sako kad stengiasi apie kaina nekalbeti - yra suk.ciai ir bando paziureti kiek is jusu galima istraukti pinigu.
Paziurejes giliau i ju veikla, supratau, kad cia tik tarpininkai, jie nieko nedaro, jie nieko nesupranta apie ka eina kalba ir ikainiu, greiciausiai, net nezino.
Vaziuokite patys tiesiai i servisus ir tarkites be tarpininku, nera uz ka jiems moketi.
Paskaitykite kitus komentarus ir suprasite apie ka as.
Esame dėkingi Vartotojui, kad niekada nesilankysite autoservisų tinkle Proservisai. Niekuo jums negalime pagelbėti, jei jūsų netenkina kainos, kurios pateiktos mūsų tinklapyje: https://proservisai.lt/automobiliu-remonto-kainos.
Dirbame atsakingai ir klientų neapgaudinėjame. Kainos pas mus teisingos, be jokių sukčiavimų. Ne veltui klientai pas mus registruojasi ir pirmą, ir antrą, ir dešimtą kartą. Tai matyt mūsų kainos daugumą klientų tenkina. Kiekvieną savaitę registruojame po 300-400 klientų. Iš klientų pastoviai gauname padėkų telefonu ir el paštu. Klientai iš mūsų į kitus servisus nelaksto ir tai yra rodiklis, kurio gali pavydėti dauguma kitų autoservisų.
O jums Vartotojau, linkiu visada važiuoti į pigiausias paslaugas siūlančius servisiukus ar garažiukus. Mums daugiau neskambinėkite ir kainų neklausinėkite.
Atsakyti
Nesinaudokite ju paslaugomis, jie jus apgaus! Paskambinus telefonu ir paklauses tik darbo kainos uz kaladeliu pakeitima, pasake kad stengiasi kuo maziau kalbeti telefonu apie kaina. Tai apie ka telefonu kalbeti, apie orus? Gaunasi kad is pradziu jie padaro jums darbus, o veliau pasako kaina. Taip daro tik suk.ciai. Darbuotojas zino kiek laiko jam uztruks elementarus darbas ir iskarto gali pasakyti kaina uz darba. Bet zmones, kurie sako kad stengiasi apie kaina nekalbeti - yra suk.ciai ir bando paziureti kiek is jusu galima istraukti pinigu.
Paziurejes giliau i ju veikla, supratau, kad cia tik tarpininkai, jie nieko nedaro, jie nieko nesupranta apie ka eina kalba ir ikainiu, greiciausiai, net nezino.
Vaziuokite patys tiesiai i servisus ir tarkites be tarpininku, nera uz ka jiems moketi.
Paskaitykite kitus komentarus ir suprasite apie ka as.
Atsakyti
Gailiuosi kad anksciau nepaskaiciau komentaru apie sita proserviso ale tinkla. Kai jiem paskambini sneka tikrai graziai ir profesionaliai, bet kai nukreipia i servisa atsiet tau patogiausia supranti tada kad tas adminas nieko nepadaro. O ypac kas liecia klaipeda silutes plentas55 /svajones g.4 tai ten garazu lygio servisas. Dar net gal zemiau, is garazu meistru bent tikslumo sulauki o cia gali ilgam pamirsti masina. Ir jie tik siuncia dalis kitur taisyti. Kitaip sakant manau todel kiti normalus servisai ir nesijungia pas juos klaipedoj ir taip darbo turi.
Atsakyti
Nustebau, kad tiek atsiliepimų turi įmonė, kuri realiai nieko neveikia, tik pasiima "atkatą" iš serviso už atvestus klientus.
Dabar matau, kuo toje įmonėje užsiimama - rašomi ilgi verksmingi komentarai :)
Atsakyti
Vakar sugedo automobilis. Vakare paskambinau į Proservisai. Užregistravo šiandienai 8 val. Atvykau sutartu laiku. Iš karto apžiūrėjo, papasakojo kokias galima rinktis detales, kiek kainuos. Padėjo man pasirinkti. Suderinome kainą ir iš karto ėmėsi remonto darbų. Po dviejų valandų aš jau buvau darbe. Ačiū už greitą ir malonų aptarnavimą.
Vytautas Paulikas
2019-05-13 13:13:00 IP 28lgao6v
Atsakyti
Vytautas 2019-04-30 08:10:46
Paveda.. Susitari susiskambines poto kita diena skambino jau nebegalim priimti kita savaite nebent. NEPATIKIMI, atsisakai kitu servizu pasiulimu ir lieki ant ledo... NEPATARIU
Vytautai, atsiprašome, kad lyg tyčia, vienu metu ir sugedo keltuvas, ir šaltkalvis susirgo. Kai tik pasikeitė aplinkybės, nelaukėme kol atvyksite (kitą dieną), iš karto jums apie tai pranešėme. O jūsų komentaras kaip minimum netaktiškas, nes vietoj to, kad padėkotumėte už tai, kad skubiai informavome apie pasikeitusią situaciją, bandėme jums siūlyti kitus palankiausius variantus, jūs atsisakėte mūsų paslaugų ir dar rašote bjaurius komentarus.
Atsakyti
Paveda.. Susitari susiskambines poto kita diena skambino jau nebegalim priimti kita savaite nebent. NEPATIKIMI, atsisakai kitu servizu pasiulimu ir lieki ant ledo... NEPATARIU
Vytautas Paulikas
2019-04-16 12:22:53 IP 28lgao6v
Atsakyti
Arūnas 2019-04-11 15:10:29
Daugiau niekada nevažiuosiu į UAB "Autodepartamentas" (Kareivių 2c), nes nesugebėjo teisingai nustatyti variklio nesivedimo priežasties ir vietoj starterio remonto atliko kuro siurblio diagnostiką bei keitimą. Sumokėjau 270 Eur, tačiau variklio užvedimas po jų remonto nei kiek nepagerėjo. Tuomet pradėjo man aiškinti, kad reikia atlikti purkštukų diagnostiką ir kvietė atvykti kitą dieną. Aš pradėjau abejoti jų kompetencija ir nuvykau į kitą servisą. Ten atliko starterio remontą ir dabar variklis vedasi puikiai!
Arūnai, jūsų pranešimas yra melagingas.
Į servisą registravotės 2019-03-17. Registruojantis nurodėte: “Buvo keisti sankaba ir smagratis. Sunkiai kuriasi. Starteris suka, suka, bet po to užsiveda ir pasigirsta pašaliniai garsai.”
Į servisą atvykote 2019-03-18. Buvo diagnozuotas kuro siurblio gedimas. Su jūsų sutikimu siurblys buvo patikrintas UAB Autura. Išvada: siurblys sugedęs, siūloma remonto kaina - 370 eur. Kaina jums netiko. Atvežėte naudotą siurblį. Siurblys buvo sumontuotas. Po remonto automobilis užsikūrė be problemų. Užkūrus nesigirdėjo jokių pašalinių garsų. Visgi autoserviso meistras jus įspėjo, jog gedimo požymiai gali pasikartoti, nes remontui panaudotas ne naujas siurblys. Autoserviso meistras jūsų paprašė, kad gedimo požymiams pasikartojus, atvyktumėte į servisą pakartotinai.
Po kelių savaičių jūs kreipėtės, kad autoservisas blogai diagnozavo problemą, bet nurodėte, kad vietoj to, kad pakartotinai atvykti į servisą, jūs atseit nuvažiavote kažkur ir kažkas jums atseit suremontavo starterį.
Kilo įtarimas, kad tiesiog norite pasipelnyti. Jūsų paprašėme, kad pateiktumėte remonto sąskaitą. Pokalbio metu jūs pasimetėte, bet pažadėjote sąskaitą atsiųsti. Deja, sąskaitos nesulaukėme. Iš to supratome, kad mūsų įtarimai buvo teisingi.
Kadangi jums nepavyko neteisėtai pasipelnyti, tai iš pykčio parašėte šį pranešimą.
Prašau pašalinti melagingą pranešimą. Jei šio pranešimo nepašalinsite, pasiliekame teisę kreiptis į teismą dėl bandymo neteisėtai praturtėti ir žalos reputacijai atlyginimo.
Atsakyti
Daugiau niekada nevažiuosiu į UAB "Autodepartamentas" (Kareivių 2c), nes nesugebėjo teisingai nustatyti variklio nesivedimo priežasties ir vietoj starterio remonto atliko kuro siurblio diagnostiką bei keitimą. Sumokėjau 270 Eur, tačiau variklio užvedimas po jų remonto nei kiek nepagerėjo. Tuomet pradėjo man aiškinti, kad reikia atlikti purkštukų diagnostiką ir kvietė atvykti kitą dieną. Aš pradėjau abejoti jų kompetencija ir nuvykau į kitą servisą. Ten atliko starterio remontą ir dabar variklis vedasi puikiai!
Atsakyti
Jei visi servisai tokie butu zmones nebijotu i servisus vaziuoti. Aciu
Atsakyti
Didelis aciu, kad esate tokie nuostabus. Man patiko, kad pas jus galima atvykti be eiliu. Kainos tenkina. Aptarnavimo kultura auksciausio lygio. Sekmes jums
Atsakyti
Kiek registravausi, visada priimdavo tąpačią dieną. Niekada ne teko laukti eilėse.
Ačiū
Atsakyti
Ryte variklis nesikure. Galvojau varikliui galas. Registravausi internetu. Paskambino is Proservisu. Paklausinejo. Pasiule pirmiausiai pakrauti akuma. Pakroviau. Variklis vel uzsikure kaip naujas.
Nustebino, kad Proservisai dirba taip saziningai o galejo apgauti. Net nebuciau suprates.
Dekavoju
Atsakyti
Jau visa mano šeima ir daugelis draugų bei bendradarbių yra pastovūs Proservisų klientai. Visi esame patenkinti jūsų paslaugomis. Bet noriu paklausti, ar man nepriklauso kažkokia premija už tiek daug atvestų klientų?

Taip pat rekomenduojame

Autofortas
Pilnas automobilio atstatymas po autoįvykio

Adresas: 9-ojo Forto g. 63, LT-48101 Kaunas.
Veiklos sritys: autoservisai; automobilių prekyba; automobilių stiklai; automobilių techninė apžiūra; padangos, ratlankiai; pagalba kelyje; tepalai, alyvos.
AUTOFORTAS - viena didžiausių transporto priemonių remonto įmonių Lietuvoje. Trumpai apie mus Jau daugiau nei 25 metus automobilių remonto srityje dirbanti įmonė teikia visas autoserviso paslaugas. Šiai dienai AUTOFORTAS remontui turi virš 3900 kv.m. plotą ir surinkusi profesionalią virš 40 kvalifikuotų darbuotojų...
ARX, Lietuvos-Čekijos BĮ
ŠKODA Vilnius

Adresas: Geležinio Vilko g. 53, LT-08217 Vilnius.
Veiklos sritys: automobilių prekyba; akumuliatoriai; autokosmetika; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; padangos, ratlankiai; tepalai, alyvos.
ŠKODA ATSTOVYBĖ LIETUVOJE. Naujų ir naudotų Škoda automobilių pardavimas, garantinis aptarnavimas, originalios autodalys, servisas. ŠKODA modeliai: Škoda Octavia, Škoda Rapid, Škoda Karoq, Škoda Kodiaq, Škoda Yeti, Škoda Superb, Škoda Fabia, Škoda Roomster, Škoda Praktik. ARX aukštos kokybės paslaugos ne tik...
ARV SERVICE
Sunkvežimių servisas Panevėžyje

Adresas: Ūkininkų g. 12, Stanaičiai, LT-53285 Kauno r.
Veiklos sritys: autoservisai; akumuliatoriai; autokosmetika; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; padangos, ratlankiai; pagalba kelyje; sunkvežimių pardavimas, dalys, servisas; tepalai, alyvos.
UAB ARV SERVICE - sunkvežimių servisas Panevėžyje Atliekame visų markių sunkvežimių, autobusų, priekabų , puspriekabių, mikroautobusų, šaldytuvų, techninį aptarnavimą ir remonto darbus. Atliekami šie remonto darbai: Pilnas, dalinis techninis aptarnavimas Variklių diagnostika, remontas Kuro sistemos diagnostika...
AKSTĖ-servisas
AUTO AKSTĖ Bosch servisas Kaune

Adresas: Taikos pr. 139A, LT-51131 Kaunas.
Veiklos sritys: autoservisai; akumuliatoriai; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; avarinės tarnybos; padangos, ratlankiai; pagalba kelyje.
Autocentras AUTO AKSTĖ – autoservisų tinklo BOSCH CAR SERVICE narys. Autoserviso paslaugos einamasis remontas Kaune, smulkus ir kapitalinis variklių remontas bei visų variklio sistemų diagnostika, pakabos, važiuoklės, vairo sistemos patikra ir remontas bei stabdžių sistemos patikra ir remontas, ratų montavimas ir...
Martonas
Adresas: Kalvarijų g. 53, LT-09317 Vilnius.
Veiklos sritys: akumuliatoriai; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; sunkvežimių pardavimas, dalys, servisas.
UAB “Martonas” remontuoja automobilius po autoįvykių bei atlieka su draudimu nesusijusius važiuoklės ir/ar agregatų remonto darbus, techninį aptarnavimą, kompiuterinę automobilio valdymo sistemų diagnostiką. UAB “Martonas” teikiamos paslaugos Vilniuje: Automobilių kompiuterinė diagnostika: Variklio diagnostika;...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Konstitucinis Teismas atsisakė priimti individualų skundą dėl karantino
Konstitucinis Teismas atsisakė priimti individualų skundą dėl karantino 07-05 18:07
Konstitucinis Teismas atsisakė nagrinėti individualų skundą dėl Vyriausybės įvestų judėjimo apribojimų karantino metu.
Paryžiaus Luvras vėl atveria duris
Paryžiaus Luvras vėl atveria duris 07-05 12:33
Paryžiaus Luvras – gausiausiai lankomas pasaulio muziejus – pirmadienį vėl atvers duris, tačiau dėl koronaviruso galios tam tikri apribojimai, o ir kai kurios komplekso dalys bus uždarytos...
Per parą patvirtinti penki nauji koronaviruso atvejai
Per parą patvirtinti penki nauji koronaviruso atvejai 07-05 11:22
Per praėjusią parą patvirtinti penki nauji koronaviruso atvejai, bendras skaičius išaugo iki 1.836, sekmadienį pranešė Nacionalinis visuomenės sveikatos centras.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dar jaučiate karantino pasekmes?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Xerox 15,73 +3,83%
CBS 40,77 +3,63%
Macy's 6,80 +3,34%
Manchester United 16,22 +2,98%
FedEx 155,48 -0,75%
Avon 5,60 -0,88%
Cisco 45,63 -0,93%
Facebook 233,42 -1,74%

Žaliavų kainos pasaulyje

Benzinas 0,88 +49,15%
Dyzelis 0,89 +1,14%
Jautiena 5,08 +14,16%
Vištiena 1,52 +19,69%
Nafta 40,65 +2,08%
Anglis 52,49 -10,35%
Auksas 1715,91 +1,95%
Cukrus 0,57 0,00%