VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Proservisai, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Proservisai

Atsiliepimai apie Proservisai, UAB

Autoservisų tinklas (71 autoservisas Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Grigiškėse).
ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS
Parašyk savo nuomonę apie Proservisai, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Vytautas Paulikas 2020-12-26 16:29:30
Dmitrijau, jūsų noras pasipelnyti serviso sąskaita, jums garbės nedaro. Jūs pats atsiuntėte nuotrauką, kurioje aiškiai matyti, jog per automobilį buvo braukta du kartus (dviem skirtingomis trajektorijomis). Sekant jūsų logika, jūs galite atvažiuoti į servisą pasikeisti lemputes, o po to grįžęs "šokdinti", kad sugadintas variklis, subraižytas, nebeveikia stabdžiai.
Jei jūs jaučiatės 100% teisus, jums buvo patarta kreiptis į vartotojų teises. Kodėl nesikreipėte?
Vytautai, zinokit, testi polemika su zema kultura ir abejotinu morales kriteriju turinciu asmeniu kaip Jus, matau ja beprasme ir saves zeminancia. Jei as su Jumis kalbejau telefonu, tai pokalbis tai patvirtina. Beje, poklabis gi buvo irasytas, ir Jus zadejote "atsukti" kameras perziurai, kodel to vis dar nepadaret, ir neirodet, kad as neteisus? Retorinis klausimas. Faktiskai, nuo apsilankimo nelemtam servise iki siol esu uzsienyje, todel pasinauduosiu savo pazeistu teisiu gynymu valstybes institucijose kai grysiu, neuzilgo. Jus tuo nesirupinkite, teises aktus ismanau. Mano nuosirdus palinkejimas Lietuvos automobilistams, venkit sita servisa, ten galimai Jus ne tik gausit zalos, bet dar sulauksite save zeminnaciu komentaru. Pone Vytautai, nuosirdus patarimas ir Jums, pasidomekit verslo etika, gal but pravers...
Vytautas Paulikas
2020-12-26 16:53:27 IP 28lgaobo
Atsakyti
Antinis 2020-08-27 14:03:43
Prie namų yradu servisai. Jiems visada atiduodavau remontuoti savo iržmonos mašinas. Patogu toli važiuoti nereikia. Priešdu metus su šeima ruošėmės į Palanga. Sugedo mūsų BMW bet neivienas servisas negalėjo priimti. Teko ieškotiskito serviso. Radome Proservisus. Patiko nes aptarnavo greitai, kokybiškai ir maloniai. Nuo to laiko mes visada Proservisų klientai. Aptarnauja ne šalia namų betuž tai greitai. Kainos gal ir ne pačios žemiausios, bet nekada nesukciauja.
Pirmadienį remontavo mano BMW. Tikišvažiavus iš serviso gedimas atsinaujino. Servisas nustatė, kad padarė klaidą ir suremontavo nemokamai.
Visiems rekomenduoju Proservisus. Neapsiriksite.
Antini, malonu, kad pasirinkote Proservisus. Linkime važiuoti saugiai ir kad automobilis ilgai negestų. O sugedus, visada jūsų laukiame. Ačiū už šiltą atsiliepimą.
Vytautas Paulikas
2020-12-26 16:50:10 IP 28lgaobo
Atsakyti
Danutė 2020-11-30 18:50:53
Kreipiausi į Proservisai radusi kontaktus internete, nes ieškojau serviso netoli gyvenamosios vietos. Esu dėkinga Geležinio Vilko g. 2 serviso darbuotojams už dėmesingumą ir malonų aptarnavimą. Priėmė pageidaujamu laiku tą pačią dieną. Be to, suteikiama labai tiksli informacija apie serviso buvimo vietą, paskirtą laiką SMS žinutėmis. Džiaugiuosi savo pasirinkimu.
Danute, malonu, kad jums patiko mūsų paslaugos. Ačiū už gražų atsiliepimą.
Vytautas Paulikas
2020-12-26 16:40:04 IP 28lgaobo
Atsakyti
Erika 2020-12-24 12:50:45
Oi kaip pritariu.
Man irgi paliko keleta neigiamu patirciu. Ne servisas o sh!
Pinigus ima, o uz darbu atlikima atsakomybes prisiimt negeba.
Sito niekada nesuvokiau ir nesuvoksiu.
Erika, į autoservisą registravotės priekinių stabdžių pakeitimui. Tai ir buvo padaryta. Bandėte servisą kaltinti, kad kaladėlės vis tiek cypia, norėjote atsiimti pinigus, tačiau pademonstruoti to cypimo nesugebėjote. Dar bandote kabintis dėl klaidos ištrynimo. Pas jus degė lemputė, indikuojanti ne vieną klaidą. Stabdžių klaida buvo nuimta, tačiau ilgiau servise užsibūti nepageidavote, todėl kitų klaidų pašalinti servisui nepalikote galimybės - išvykote. Esate užsiregistravusi pirmadieniui. Jei nekelsite nerealių reikalavimų, rasime ir pašalinsime likusias klaidas ar gedimus.
Vytautas Paulikas
2020-12-26 16:29:30 IP 28lgaobo
Atsakyti
Dmitrijus 2020-12-11 14:53:45
Sveiki, is tikro apkaltinti mane tyciniu turto pazeidimu, Jus is tikro neturit ne tik kompetencijos, bet ir elementarios gedos. Automobiliui keite padangas, man stovint prie automobilio, is Jusu isvaziaves 9.30, 10-ta pamaciau, iskart skambinau i Proservisa su kuriuo bendravau, gal but pridieti tel. isklotine? ir as turejau mesti keitima ir liekti atgal? As asmeniskai maciau lempu keitima, ir kaip stovejo darbuotojas is abeju pusiu, ir kaip krove platforma., ir kokiais iprastiniais drabuziais apsirenges serviso darbuotojas. Siaip, del nusiskundimu, as ju turiu ir daug daugiau: butent, po Autobaltva serviso, kroviant akuma neuzdejo atgal apsaugos ant + klemos. Smulkmena? sutinku. Prie kairiojo zibinto apiplovimo bakelis neteko plastmasinio laikiklio, nes kad prieieiti prie zibinto kai reikia demontuoti. Tiesiog kabejo ore. Dar daugiau, Jusu darbuotojai kurie dirba TIK is priekio, kairiojo bamperio sujungima su sparnu prie zibinto nesugebejo istatyti i vieta, kas dar irodo kad Jus meluojate. Gavau istatyti paciam. Sakote tycinis pazeidimas? Pabendraukit su zalu ekspertais, dazniausiai tyciniai ibrezimai buna HORIZANTALUS, mano automobilio yra VERTIKALIAI istrizas nueinantis i desiniji zibinta, eina per dvi medziagas-per moldingo plastamse it tesiaisi per sparna, pobudis rodo, kad dirbes asmuo stengdamas prieiti prie lempos su kazkokia rubu dalimi perbrauke per dvi medziagas. Zmogiskuju klaidu pasitaiko visiems, butent todel savo reputaciaj bei klientu turta saugajancios firmos naudoja sonu uzdangas- juk ne karta keite lempas ir maciau kaip tai daro. Tokio pobudzio pasiataiko tik tokiuose servisose, kuriuose ziurima i klienta kaip i apgavika, gal but todel, kad patys tokie esate. As turiu apdraudes automobili kasko draudimu, ivykiu per draidimo laikotarpi neturiu, ir Jus galvojate, kad man reikia tokios nesamones su jumis aiskintis del ibrezimo, kur paprasciau susitvarkit tiesiog su draudimu nieko neaiskinant? Kaip jau minejau, sparnai buvo pakeisti spalio men, nes buvo parudije, keiciau is savo pinigu, automobili daze daugiau nei tik sparnus, neapgaudinejau nei draudima, nei kaz ka kitka. Savo automobili zinau, pries atvaziuojant i servisa buvo sveikas, tik vat pasirinkau ne ta tinkla, ir ne ta servisa. Todel ir galiu paaiskinti savo dideli nepasitenkinima, nes veikiu saziningai, turiu ka tik, galima sakyti perdazyta masina, o Jus gelbedami savo kaili kaltinat dar.. Geriausia gynyba, zinoma.
Ginco sprendima eiga zinau, rastiska pretenzija gavote, manau, Jusu atsakima as jau turiu viesoje erdveje, tad susitiksim kitur.
Dmitrijau, jūsų noras pasipelnyti serviso sąskaita, jums garbės nedaro. Jūs pats atsiuntėte nuotrauką, kurioje aiškiai matyti, jog per automobilį buvo braukta du kartus (dviem skirtingomis trajektorijomis). Sekant jūsų logika, jūs galite atvažiuoti į servisą pasikeisti lemputes, o po to grįžęs "šokdinti", kad sugadintas variklis, subraižytas, nebeveikia stabdžiai.
Jei jūs jaučiatės 100% teisus, jums buvo patarta kreiptis į vartotojų teises. Kodėl nesikreipėte?
Atsakyti
Dmitrijus 2020-12-11 14:53:45
Sveiki, is tikro apkaltinti mane tyciniu turto pazeidimu, Jus is tikro neturit ne tik kompetencijos, bet ir elementarios gedos. Automobiliui keite padangas, man stovint prie automobilio, is Jusu isvaziaves 9.30, 10-ta pamaciau, iskart skambinau i Proservisa su kuriuo bendravau, gal but pridieti tel. isklotine? ir as turejau mesti keitima ir liekti atgal? As asmeniskai maciau lempu keitima, ir kaip stovejo darbuotojas is abeju pusiu, ir kaip krove platforma., ir kokiais iprastiniais drabuziais apsirenges serviso darbuotojas. Siaip, del nusiskundimu, as ju turiu ir daug daugiau: butent, po Autobaltva serviso, kroviant akuma neuzdejo atgal apsaugos ant + klemos. Smulkmena? sutinku. Prie kairiojo zibinto apiplovimo bakelis neteko plastmasinio laikiklio, nes kad prieieiti prie zibinto kai reikia demontuoti. Tiesiog kabejo ore. Dar daugiau, Jusu darbuotojai kurie dirba TIK is priekio, kairiojo bamperio sujungima su sparnu prie zibinto nesugebejo istatyti i vieta, kas dar irodo kad Jus meluojate. Gavau istatyti paciam. Sakote tycinis pazeidimas? Pabendraukit su zalu ekspertais, dazniausiai tyciniai ibrezimai buna HORIZANTALUS, mano automobilio yra VERTIKALIAI istrizas nueinantis i desiniji zibinta, eina per dvi medziagas-per moldingo plastamse it tesiaisi per sparna, pobudis rodo, kad dirbes asmuo stengdamas prieiti prie lempos su kazkokia rubu dalimi perbrauke per dvi medziagas. Zmogiskuju klaidu pasitaiko visiems, butent todel savo reputaciaj bei klientu turta saugajancios firmos naudoja sonu uzdangas- juk ne karta keite lempas ir maciau kaip tai daro. Tokio pobudzio pasiataiko tik tokiuose servisose, kuriuose ziurima i klienta kaip i apgavika, gal but todel, kad patys tokie esate. As turiu apdraudes automobili kasko draudimu, ivykiu per draidimo laikotarpi neturiu, ir Jus galvojate, kad man reikia tokios nesamones su jumis aiskintis del ibrezimo, kur paprasciau susitvarkit tiesiog su draudimu nieko neaiskinant? Kaip jau minejau, sparnai buvo pakeisti spalio men, nes buvo parudije, keiciau is savo pinigu, automobili daze daugiau nei tik sparnus, neapgaudinejau nei draudima, nei kaz ka kitka. Savo automobili zinau, pries atvaziuojant i servisa buvo sveikas, tik vat pasirinkau ne ta tinkla, ir ne ta servisa. Todel ir galiu paaiskinti savo dideli nepasitenkinima, nes veikiu saziningai, turiu ka tik, galima sakyti perdazyta masina, o Jus gelbedami savo kaili kaltinat dar.. Geriausia gynyba, zinoma.
Ginco sprendima eiga zinau, rastiska pretenzija gavote, manau, Jusu atsakima as jau turiu viesoje erdveje, tad susitiksim kitur.
Oi kaip pritariu.
Man irgi paliko keleta neigiamu patirciu. Ne servisas o sh!
Pinigus ima, o uz darbu atlikima atsakomybes prisiimt negeba.
Sito niekada nesuvokiau ir nesuvoksiu.
Atsakyti
Sveiki, is tikro apkaltinti mane tyciniu turto pazeidimu, Jus is tikro neturit ne tik kompetencijos, bet ir elementarios gedos. Automobiliui keite padangas, man stovint prie automobilio, is Jusu isvaziaves 9.30, 10-ta pamaciau, iskart skambinau i Proservisa su kuriuo bendravau, gal but pridieti tel. isklotine? ir as turejau mesti keitima ir liekti atgal? As asmeniskai maciau lempu keitima, ir kaip stovejo darbuotojas is abeju pusiu, ir kaip krove platforma., ir kokiais iprastiniais drabuziais apsirenges serviso darbuotojas. Siaip, del nusiskundimu, as ju turiu ir daug daugiau: butent, po Autobaltva serviso, kroviant akuma neuzdejo atgal apsaugos ant + klemos. Smulkmena? sutinku. Prie kairiojo zibinto apiplovimo bakelis neteko plastmasinio laikiklio, nes kad prieieiti prie zibinto kai reikia demontuoti. Tiesiog kabejo ore. Dar daugiau, Jusu darbuotojai kurie dirba TIK is priekio, kairiojo bamperio sujungima su sparnu prie zibinto nesugebejo istatyti i vieta, kas dar irodo kad Jus meluojate. Gavau istatyti paciam. Sakote tycinis pazeidimas? Pabendraukit su zalu ekspertais, dazniausiai tyciniai ibrezimai buna HORIZANTALUS, mano automobilio yra VERTIKALIAI istrizas nueinantis i desiniji zibinta, eina per dvi medziagas-per moldingo plastamse it tesiaisi per sparna, pobudis rodo, kad dirbes asmuo stengdamas prieiti prie lempos su kazkokia rubu dalimi perbrauke per dvi medziagas. Zmogiskuju klaidu pasitaiko visiems, butent todel savo reputaciaj bei klientu turta saugajancios firmos naudoja sonu uzdangas- juk ne karta keite lempas ir maciau kaip tai daro. Tokio pobudzio pasiataiko tik tokiuose servisose, kuriuose ziurima i klienta kaip i apgavika, gal but todel, kad patys tokie esate. As turiu apdraudes automobili kasko draudimu, ivykiu per draidimo laikotarpi neturiu, ir Jus galvojate, kad man reikia tokios nesamones su jumis aiskintis del ibrezimo, kur paprasciau susitvarkit tiesiog su draudimu nieko neaiskinant? Kaip jau minejau, sparnai buvo pakeisti spalio men, nes buvo parudije, keiciau is savo pinigu, automobili daze daugiau nei tik sparnus, neapgaudinejau nei draudima, nei kaz ka kitka. Savo automobili zinau, pries atvaziuojant i servisa buvo sveikas, tik vat pasirinkau ne ta tinkla, ir ne ta servisa. Todel ir galiu paaiskinti savo dideli nepasitenkinima, nes veikiu saziningai, turiu ka tik, galima sakyti perdazyta masina, o Jus gelbedami savo kaili kaltinat dar.. Geriausia gynyba, zinoma.
Ginco sprendima eiga zinau, rastiska pretenzija gavote, manau, Jusu atsakima as jau turiu viesoje erdveje, tad susitiksim kitur.
Vytautas Paulikas
2020-12-10 21:14:30 IP 28lgaobo
Atsakyti
Vidmantas 2020-10-23 15:30:51
Nezinau gal kituose miestuose kitaip bet Klaipedoi servisai gedos ir padorumo jausma prarade, ypac jai naudojies proservis paslaugom.....100 procentu uzsimeta kaina....prisigalvoja neegzistuojanciu problemu ir uz tai nurauna belekokius pinigus. Pasistemgsiu nesinaudot ju paslaugom ir kitiem ne rekomenduosiu
Sveiki, Vidmantai,
Būkite malonus, atsiųskite mums šiuos duomenis:
* automobilio valstybinį numerį,
* telefono numerį iš kurio registravotės į autoservisą,
* apmokėjimą patvirtinantį dokumentą.
Taip pat prašau patikslinkite, kokių neegzistuojančių problemų autoservisas prisigalvojo?
Jei jūsų skundas pasitvirtintų, jei rastume, kad kaina buvo 100% užaukštinta, nedelsiant tokį servisą šalinsime iš Proservisų partnerių sąrašo.
Vytautas Paulikas
2020-12-10 21:04:47 IP 28lgaobo
Atsakyti
Dmitrijus 2020-12-09 14:03:03
Proservisas turi 71 servisu tinkla Lietuvoje, pozicionuoja save kaip labai sazininga ir tvarkinga, taciau deja tai ne tiesa. Nesakau apie visus servisus, gal but yra ir geru, taciau del saziningu.... Lankiausi 1-me Klaipedoje, Autobaltvoje, keiciau priekines lempas-pasekme subraize sparna ir moldinga. Pati autobaltva pareiske, kad negalejo to padaryti net neisigilinus, jei isvis keicia lempas stovint tik is prieko. Ne daug ten ko ir tikejaus, butu fantastika Lietuvoj, jei stai sitaip pripazintu. Ten bus sava istorija su draudimu ir gal but teismu. Taciau ir Proservise teisybes neradau. Taip, buvo zmogiskas supratimas, nes automobilio sparnai buvo pakeisti naujais spalio men, ir zinoma apmaudu, bet... zadejo atsukti kameras ir perziureti vaizdo medziaga, tuom viskas ir baigesi. Esu tikras, jei Proservisas nori islaikyti savo kartele, turi rinktis KAS gali ieiti i ju tinkla. Ka zin, kiek reikia dar surinkti skundu, kad tokius servisus kaip Autobaltva isvarytu is ten? O gal cia norma?
Sveiki, Dmitrijau,
Dėl automobilio nubraižymo kreipėtės į servisą, vėliau - į Proservisus. Jūsų skundas buvo išnagrinėtas ir prieita išvada, kad skundas panašus į apsimestinį.
Autoserviso vadovas situaciją paaiškino taip:
"Keičiant lemputes sparną įbrėžti kad net dažas nueitų, manau, neįmanoma. Lemputės keičiamos per automobilio priekį o ne per sparnus. Mūsų darbuotojai dirba su darbo rūbais, kurie pritaikyti tam, kad nebraižytų automobilių.
Automobilį klientas atsiėmė, o gryžęs po 2h-2, 5h pareiškė, kad sparną subraižėmė. Nuėjus prie automobilio matėme įbrėžimą - taip stipriai įbrėžtas, kad net dažas pažeistas. Jeigu meistras būtų nubrėžęs, tikrai niekas nebūtų slėpęs."
Aš galiu pridurti, kad tokio pobūdžio įbrėžimų servisuose nebūna. Tuo labiau servise, kuriame remontuojami automobiliai nėra sugrūsti. Jei serviso šaltkalviai aplink automobilius vaikščiotų kišenes prisikrovę vinių, tai tokių subraižymų ir skundų pasitaikytų dažniau. Servise kiekvieną mėnesį remontuojami dešimtys automobilių ir jokių subraižymų nepasitaikė. Mano supratimu, įbrėžimas panašus į tyčinį.
Beje, remontuojant automobilius, visuose servisuose kartais pasitaiko klaidų. Tokiais atvejais servisai arba klaidas šalina savo sąskaita, arba bando apgauti klientą. Servise, kuriame buvo remontuojamas jūsų automobilis, negauname nusiskundimų apie bandymus sukčiauti. Reiškia ir jūsų atveju servisas nebūtų bandęs nuslėpti įbrėžimo.
Jei jūs visgi nesutinkate su tokiomis išvadomis, jūs turite teisę kreiptis į vartotojų teises, kad ekspertai įvertintų įbrėžimo pobūdį ir tikimybę, kad tokį įbrėžimą padarė darbuotojas.
Atsakyti
Proservisas turi 71 servisu tinkla Lietuvoje, pozicionuoja save kaip labai sazininga ir tvarkinga, taciau deja tai ne tiesa. Nesakau apie visus servisus, gal but yra ir geru, taciau del saziningu.... Lankiausi 1-me Klaipedoje, Autobaltvoje, keiciau priekines lempas-pasekme subraize sparna ir moldinga. Pati autobaltva pareiske, kad negalejo to padaryti net neisigilinus, jei isvis keicia lempas stovint tik is prieko. Ne daug ten ko ir tikejaus, butu fantastika Lietuvoj, jei stai sitaip pripazintu. Ten bus sava istorija su draudimu ir gal but teismu. Taciau ir Proservise teisybes neradau. Taip, buvo zmogiskas supratimas, nes automobilio sparnai buvo pakeisti naujais spalio men, ir zinoma apmaudu, bet... zadejo atsukti kameras ir perziureti vaizdo medziaga, tuom viskas ir baigesi. Esu tikras, jei Proservisas nori islaikyti savo kartele, turi rinktis KAS gali ieiti i ju tinkla. Ka zin, kiek reikia dar surinkti skundu, kad tokius servisus kaip Autobaltva isvarytu is ten? O gal cia norma?
Atsakyti
Kreipiausi į Proservisai radusi kontaktus internete, nes ieškojau serviso netoli gyvenamosios vietos. Esu dėkinga Geležinio Vilko g. 2 serviso darbuotojams už dėmesingumą ir malonų aptarnavimą. Priėmė pageidaujamu laiku tą pačią dieną. Be to, suteikiama labai tiksli informacija apie serviso buvimo vietą, paskirtą laiką SMS žinutėmis. Džiaugiuosi savo pasirinkimu.
Atsakyti
Nezinau gal kituose miestuose kitaip bet Klaipedoi servisai gedos ir padorumo jausma prarade, ypac jai naudojies proservis paslaugom.....100 procentu uzsimeta kaina....prisigalvoja neegzistuojanciu problemu ir uz tai nurauna belekokius pinigus. Pasistemgsiu nesinaudot ju paslaugom ir kitiem ne rekomenduosiu
Atsakyti
Prie namų yradu servisai. Jiems visada atiduodavau remontuoti savo iržmonos mašinas. Patogu toli važiuoti nereikia. Priešdu metus su šeima ruošėmės į Palanga. Sugedo mūsų BMW bet neivienas servisas negalėjo priimti. Teko ieškotiskito serviso. Radome Proservisus. Patiko nes aptarnavo greitai, kokybiškai ir maloniai. Nuo to laiko mes visada Proservisų klientai. Aptarnauja ne šalia namų betuž tai greitai. Kainos gal ir ne pačios žemiausios, bet nekada nesukciauja.
Pirmadienį remontavo mano BMW. Tikišvažiavus iš serviso gedimas atsinaujino. Servisas nustatė, kad padarė klaidą ir suremontavo nemokamai.
Visiems rekomenduoju Proservisus. Neapsiriksite.
Vytautas Paulikas
2020-08-13 07:45:21 IP 28lgaobo
Atsakyti
Laba diena, Svetlana,
Ačiū, kad pranešėte apie problemą. Kad galėtume detaliau išsiaiškinti kas iš tiesų nutiko ir ateityje išvengti galimų procedūrų pažeidimų, prašau praneškite automobilio markę, modelį, valstybinį numerį ir telefoną iš kurio registravotės automobilio remontui. Prašau parašykite el. paštu info@proservisai.lt
Svetlana INKOGNITO
2020-08-13 00:00:13 IP 2i581sbc
Atsakyti
Nepatiko aptarnavimas. Sesis kart reikia buvo moteriai krieptis israsyti akto diagnostika. Negali faktiskai ir pagal serviso taisykles israsyti to ko reikia klientams. Ne moka paaskint ko reikia ir kokiais atvejais daryti klientui pagalba!!!
Vytautas, Žirgynas
2020-06-14 07:37:06 IP 2i24r2ib
Atsakyti
Ačiū už tai, kad greitai nustatėte gedimą, nors kituose servisuose niekaip negalėjo nustatyti. Ačiū, kad registravote tai pačiai dienai, net tai pačiai valandai. Ačiū, kad suremontavote tą pačią dieną. Ačiū ir už tai, kad pas jus viskas taip paprasta ir sklandžiai organizuota.
Rekomenduoju.
Andrius Tarakanov
2020-06-13 22:47:09 IP 2ju3l1oa
Atsakyti
Aciu labai.
Atsakyti
Proservisai yra pavyzdys visiems autoservisams. As suzavetas. Visada aptarnauja greitai paslaugiai.
Karta buvo suklyde. Be reikalo pakeite variklio dirza. Patys pastebejo klaida. Varikli remontavo is naujo, bet uz dirza is manes pinigu net neeme.
Atsakyti
Супер автосервис. Удобный. Работают настоящие профессионалы. Такого автосервиса в Литве еще не было. Большое спасибо. Настоятельно рекомендую.
Vytautas Paulikas
2020-05-06 17:31:33 IP 28lgaobo
Atsakyti
Gerbiamas Arūnai Umbrasai,
Jūsų pasisakyme daug netikslumų. Autoservisų tinklo Proservisai klientai yra aptarnaujami mums dėkingi už kvalifikuotą ir patogų aptarnavimą. Per 4 metus aptarnavome virš 35 000 klientų. Klientų, kurie jaustųsi nuskriausti, liko gal kokie 15 ar 20, t.y. mažiau, nei 0, 1%.
Žinoma, kas nedirba, tas neklysta. Ir pas mus pasitaiko klaidų. Praktiškai visas klaidas klientai išsprendžia su autoservisų meistrais. Yra buvę atvejų, kai klientai su servisais nerado bendros kalbos. Teko mums įsikišti ir visada buvo pasiektas teisingumas. Kai kuriais atvejais klientų pretenzijos baigėsi tuo, kad autoservisai buvo negailestingai šalinami iš autoservisų tinklo Proservisai.
Arūnai, labai nustebinote, rašydamas blogą atsiliepimą apie Proservisus. Visų pirma: Jums, kaip protingam žmogui, buvo per kelis kartus išaiškinta, kodėl jūsų pozicija yra neteisinga, bet jūs nenorėjote mūsų girdėti ir grasinotės teismais. Antra: Laukėme, kada jūs kreipsitės į Vartotojų Teises, nes buvote įsitikinęs savo teisumu ir turėjote karingą nusiteikimą. Buvome pasiruošę jums oficialiai įrodyti, kad jūs klystate, bet kažkodėl mums nesuteikėte tokios progos. Trečia: rašydamas netiesą, jūs menkinate save ir užsiimate šmeižtu. Kaip žinia, šmeižtas gali brangiai kainuoti.
Turiu jums pasiūlymą. Tikriausiai dar nėra vėlu kreiptis į Vartotojų Teises. Kreipkitės ir jūs gausite visus išaiškinimus.
Beje, pagalvokite, kodėl virš 35 000 Proservisų klientų yra laimingi?
Atsakyti
Prieš 3 metus pirkau Opel Insignia. Automobilio patikrą prieš perkant darė Proservisai. Remdamasis patikra, automobilio kainą numušiau lygiai 1000 eur. Už rastų defektų šalinimą iš karto sumokėjau beveik 1400 eur. Du metus važinėjau be jokių gedimų. Prieš metus turėjau vieną gedimą, kurį Proservisai pašalino profesionaliai. Prieš vasaros sezoną patikrinau automobilį, pakeičiau tepalus ir eilinį kartą likau patenkintas aptarnavimo paprastumu, kultūra ir patogumu.
Ačiū, kad esate.
Atsakyti
Sveiki
Geras servisas. Paskambinau. Paklause kur esu ir kada pageidauju atvikti. Is karto uzregistravo i servisa salia mano darbo. Nerikejo laukti. Is karto pasidare diagnostika. Manes paklause kokias detales nupirkti. Pasirinkau ne pacias brangiausias bet patikimas. Palaukiau gal dvi valandas ir aitomobilis suremontuotas. Kaina gal ir ne pigiausia, bet uz toki malonu ir patogu aptarnavima tikrai negaila.
Linkiu jums sekmes.
Atsakyti
Vitalijus 2020-02-26 17:56:49
Ieškojau serviso ir išmetė Google paieškoje pro servisas, paskambinau užregistravo į BC SERVISĄ (Kubiliaus g. Vilnius) arčiausias namų buvo, skambinu su problema (vanduo atsiranda bagažinėje po plovyklos), tikrai sutvarkysime. Nurodė vieta iš kur vadui atbėga... paklausiau tikrai iš ten taip mes tikrinom... išardė puse bagažines apdailos (puse aš buvau isardes)...plastmasinę apdailos dalį sulaužė, apdaila bet kaip sudėta, bamperi galinį blogai uždėjo, paėmiau automobilį šeštadienį, pirmadieni paskambinau dėl bamperio ir apdailos nuvažiavau pas juos, atsiprašė ir pasake kad sutvarkys... ir kaip galvojat ar sutvarkė :) taip sutvarkė kur parodžiau pirštu bet kitoje vietoje bamperis atšoko :D nesurado iš kur vanduo atbėga (40€ 1val) ir bamperi iki galo nesutvarke, 2ra kart jau neko nesakiau pasemiau automobilį ir išvažiavau, tai noreciau Pro servisu paklaust... kad atsako už jūsų servisu kokybe ? Kad tokie sudarankiai pas jus dirba ? Nekada gyvenime nevarysiu į jūsų servisus, geriau pas Antaną į garažą :) geriau Antanas, pigiau suda padarys negu jūsų servisai. Sėkmės jums
Vitalijau, atsiprašome, kad negalėjome suremontuoti jūsų automobilio, tačiau registruodamasis jūs neinformavote, jog automobilis yra apdaužytas ir deformuotas. Jus turėjome registruoti į kėbulinį servisą. Tik kėbuliniame servise galime atstatyti automobilio geometriją. Suprantama, jokiomis tarpinėmis ar hermetikais negalime pašalinti vandens patekimo į jūsų bagažinę, kai ten tarpai, nors pirštą kišk.
Jei Antanas iš garažiuko jums nesugebės suremontuoti, kreipkitės, pagelbėsime.
Atsakyti
Ieškojau serviso ir išmetė Google paieškoje pro servisas, paskambinau užregistravo į BC SERVISĄ (Kubiliaus g. Vilnius) arčiausias namų buvo, skambinu su problema (vanduo atsiranda bagažinėje po plovyklos), tikrai sutvarkysime. Nurodė vieta iš kur vadui atbėga... paklausiau tikrai iš ten taip mes tikrinom... išardė puse bagažines apdailos (puse aš buvau isardes)...plastmasinę apdailos dalį sulaužė, apdaila bet kaip sudėta, bamperi galinį blogai uždėjo, paėmiau automobilį šeštadienį, pirmadieni paskambinau dėl bamperio ir apdailos nuvažiavau pas juos, atsiprašė ir pasake kad sutvarkys... ir kaip galvojat ar sutvarkė :) taip sutvarkė kur parodžiau pirštu bet kitoje vietoje bamperis atšoko :D nesurado iš kur vanduo atbėga (40€ 1val) ir bamperi iki galo nesutvarke, 2ra kart jau neko nesakiau pasemiau automobilį ir išvažiavau, tai noreciau Pro servisu paklaust... kad atsako už jūsų servisu kokybe ? Kad tokie sudarankiai pas jus dirba ? Nekada gyvenime nevarysiu į jūsų servisus, geriau pas Antaną į garažą :) geriau Antanas, pigiau suda padarys negu jūsų servisai. Sėkmės jums
Atsakyti
GE Energy 2020-01-18 10:50:08
Atostogoms grizau i Lietuva pas tevus. Sese paskolino savo automobili. Man labai nepatiko variklio darbas. Pasaliniai garsai. Pulsuojanti trauka. Sese pasake, kad trys autoservisai nesugebejo suremontuoti. Automobilio remontui uzsiregistravau i Proservisai.lt. Mamos kaimynas rekomendavo. Savaite remontavo ir vakar as jau vazinejau su tvarkingu automobiliu.
Man viskas labai patiko. Rupestis klientais superinis. Mane apie viska informavo. Pries remonta suderino kaina. Remonto eigoje keitesi kaina. Su manimi suderino, kad gali papildomai kainuoti 160 eur. Veliau isaiskejo, kad papildomai moketi nereikes.
Svarbiausia - dabar automobilis tvarkingas ir daugiau po servisus nebeteks vazineti.
Rekomenduoju.
GE Energy, ačiū už mielą atsiliepimą ir rekomendaciją.
Lauksime jūsų ir jūsų sesės, jei kažkada reikės autoserviso pagalbos.
Atsakyti
UAB Mikawoods 2019-12-09 22:14:30
Du kartus naudojomės paslaugomis. Esame labai patenkinti. Rekomenduojame!
Mikawoods, ačiū už malonų atsiliepimą ir rekomendaciją. Stengiamės dirbti taip, kad visi klientai liktų patenkinti.
Atsakyti
Dainius 2019-11-15 21:19:02
Į ši servisą kreipiausi pirmą kartą.Esu nustebintas bendravimo ir aptarnavimo kultūra.Dar labiau nustebino kaina už remontą.Buvau pasiryžęs suploti ne mažiau 150€, bet sumokėjus 100€ už starterio remontą.Aciu tikrai maloniai nustebinote.
Dainiau, ačiū už gražų atsiliepimą. Tikrai kaina kartais būna mažesnė, nei klientas tikėjosi. Bet tai priklauso ne nuo to ar meistras gerai išsimiegojo, o nuo objektyvių aplinkybių: gedimo šalinimo laikas ir detalių kaina.
Atsakyti
Viktorija 2019-12-27 16:59:39
Trumpai ir aiškiai. Nerekomenduoju "Pit Stop" autoserviso (jeigu jį taip išvis galima pavadinti), Šilutės pl. 55A, Klaipėda. Paskambinus į " Proservai" užregistravo į "Pit Stop" autoservisą. Bėda buvo generatorius. Nustatė, kad reikalingas generatoriaus remontas. Užtruko 3 dienas. Atvykau pasiimti. Mašina gęsta. Palikau, kad sutvarkytų kaip ir turi būti, mašina turi važiuoti. Užtruko 3 mėnesius. Buvau be mašinos, niekam net nebuvo įdomu ar aš turiu kaip nuvykti į darbą. Po 2 mėnesių pasiūlė "Proservisai" operatorius, kad susisieks su valdžia dėl pakaitinės mašinos, žinoma niekas ir nesusiekė su manimi. Skambinausi pati, klausti kaip vyksta darbai, bet kaskart pasakydavo, kad ieškos kur problema, kad jie iš savo pusės padarė viską, tiesiog po 3 mėnesių nuvežė pas elektriką ir pasakė, kad prie generatoriaus laidai buvo sukeisti (kažkas tokio). Viso to reziumė, kad padaryta nuolaidyte. Ir pasakymas, kad jie netūrėjo tam tinkamos technikos. Aš klientas ?! Taigi nežinau, kodėl man tūrėtų rūpėti kas iš mano darbą, kas turi ar neturi technikos.Jeigu taiso generatorius, tai ir išmanyti turi apie tai, ir technikos turi tūrėti, o jei nesugeba tegu užsidaro. Proservisai- nemanau, kad yra malonu girdėti tokius atsiliepimus? Nereikėtų ir nervintis, tiesiog užtektų atsisakyti tokio prasto serviso. Na nebent sutartis dar ilgai su jais galioja, tada užuojauta..Geros dienos visiems.
Viktorija, Ačiū už komentarą. Suprantu jūsų nepasitenkinimą. Tikrai jūsų minėtame servise tuo metu buvo bėdų su autoelektriku, taip pat buvo ir organizacinių problemų. Dėl jų atsiprašėme ir dar kartą atsiprašome. Bet viso to nesusipratimo net nebūtų buvę, jei ne gedimas su sunkinančiomis aplinkybėmis. Prieš atvykstant pas mus, jūs automobilį buvote patikėjusi nekvalifikuotam specialistui. Jis vietoj automobilio sutvarkymo, "paspendė" mums spastus - sukeitė generatoriaus laidus. Kadangi mūsų autoelektrikas nebuvo labai stiprus, jis net nebandė tikrinti, ar sukeisti laidai, juk taip niekada nebūna.
Dar kartą atsiprašome už jūsų sugaištą laiką.
Atsakyti
Rasma 2020-01-22 13:03:21
Paskambinusi užsiregistruoti į proservisai ir paaiškinus problemą buvau informuota, kad diagnostika kainuos 20€, pasirinkau Justiniškių gatvėje 134a esanti servisą ir po valandos ten nuvykusi, buvau suklaidinta, neva diagnostika kainuoja jau 30€. Vaikinas pažiūrėjas į mašiną pareiškė, jog automobilis neužsiveda, akumuliatorius “nusėdęs” ir dėja reikės ją palikti tvarkymui servise. Nuėjus į mašiną pasiimti daiktų vis dėlto pamėginau užvesti ją ir viskas užsivedė. Spėlioju ar šiame autoservise kainos valandos bėgyje sugeba paaugti 10€, o per minutę neprisilietus prie automobilio pasikrauna akumuliatorius? O gal visgi remiamasi stereotipu, jog moteris neišmano apie automobilį ir taip lengva apgauti?
Rasma,
Atsiprašome kad įvyko klaida dėl neapsižiūrėjimo. Vilniuje kompiuterinę diagnostiką atliekame keliuose mūsų autoservisuose ir jos kaina svyruoja nuo 20 iki 50 eurų. Kokrečiai servise, kuriame Jūs apsilankėte, kompiuterinės diagnostikos kaina neseniai buvo pakelta nuo 20 iki 30 eurų. Beje, telefonu adminstratorius Jums minėjo, kad komp. diagnostikos kaina bus NUO 20 eurų.
Visgi mes atsiprašome, nes tuo metu jau buvo žinoma, kad tame servise komp. diagnostikos kaina yra pakelta iki 30 eurų
Atsakyti
Paskambinusi užsiregistruoti į proservisai ir paaiškinus problemą buvau informuota, kad diagnostika kainuos 20€, pasirinkau Justiniškių gatvėje 134a esanti servisą ir po valandos ten nuvykusi, buvau suklaidinta, neva diagnostika kainuoja jau 30€. Vaikinas pažiūrėjas į mašiną pareiškė, jog automobilis neužsiveda, akumuliatorius “nusėdęs” ir dėja reikės ją palikti tvarkymui servise. Nuėjus į mašiną pasiimti daiktų vis dėlto pamėginau užvesti ją ir viskas užsivedė. Spėlioju ar šiame autoservise kainos valandos bėgyje sugeba paaugti 10€, o per minutę neprisilietus prie automobilio pasikrauna akumuliatorius? O gal visgi remiamasi stereotipu, jog moteris neišmano apie automobilį ir taip lengva apgauti?
Atsakyti
Atostogoms grizau i Lietuva pas tevus. Sese paskolino savo automobili. Man labai nepatiko variklio darbas. Pasaliniai garsai. Pulsuojanti trauka. Sese pasake, kad trys autoservisai nesugebejo suremontuoti. Automobilio remontui uzsiregistravau i Proservisai.lt. Mamos kaimynas rekomendavo. Savaite remontavo ir vakar as jau vazinejau su tvarkingu automobiliu.
Man viskas labai patiko. Rupestis klientais superinis. Mane apie viska informavo. Pries remonta suderino kaina. Remonto eigoje keitesi kaina. Su manimi suderino, kad gali papildomai kainuoti 160 eur. Veliau isaiskejo, kad papildomai moketi nereikes.
Svarbiausia - dabar automobilis tvarkingas ir daugiau po servisus nebeteks vazineti.
Rekomenduoju.
Atsakyti
Trumpai ir aiškiai. Nerekomenduoju "Pit Stop" autoserviso (jeigu jį taip išvis galima pavadinti), Šilutės pl. 55A, Klaipėda. Paskambinus į " Proservai" užregistravo į "Pit Stop" autoservisą. Bėda buvo generatorius. Nustatė, kad reikalingas generatoriaus remontas. Užtruko 3 dienas. Atvykau pasiimti. Mašina gęsta. Palikau, kad sutvarkytų kaip ir turi būti, mašina turi važiuoti. Užtruko 3 mėnesius. Buvau be mašinos, niekam net nebuvo įdomu ar aš turiu kaip nuvykti į darbą. Po 2 mėnesių pasiūlė "Proservisai" operatorius, kad susisieks su valdžia dėl pakaitinės mašinos, žinoma niekas ir nesusiekė su manimi. Skambinausi pati, klausti kaip vyksta darbai, bet kaskart pasakydavo, kad ieškos kur problema, kad jie iš savo pusės padarė viską, tiesiog po 3 mėnesių nuvežė pas elektriką ir pasakė, kad prie generatoriaus laidai buvo sukeisti (kažkas tokio). Viso to reziumė, kad padaryta nuolaidyte. Ir pasakymas, kad jie netūrėjo tam tinkamos technikos. Aš klientas ?! Taigi nežinau, kodėl man tūrėtų rūpėti kas iš mano darbą, kas turi ar neturi technikos.Jeigu taiso generatorius, tai ir išmanyti turi apie tai, ir technikos turi tūrėti, o jei nesugeba tegu užsidaro. Proservisai- nemanau, kad yra malonu girdėti tokius atsiliepimus? Nereikėtų ir nervintis, tiesiog užtektų atsisakyti tokio prasto serviso. Na nebent sutartis dar ilgai su jais galioja, tada užuojauta..Geros dienos visiems.
Atsakyti
Du kartus naudojomės paslaugomis. Esame labai patenkinti. Rekomenduojame!
Atsakyti
Lapkričio 20 d. užsiregistravau į Proservisai 22 dienai 11 val. dėl kondicionieriaus siurblio remonto, pastabose parašiau, kad atsivešiu nuimta kondicionieriaus siurblį ir, kad greičiausiai yra mechaninis gedimas. Gavau keletą SMS žinučių, kad atvykti Verkių 32A, Vilnius, maniau, kad tai rimtas servisas, nes greit užregistravo, atsiuntė priminimus vieną po kito, kad nepamirščiau apie apsilankymą. Važiavau iš Ukmergės į Vilnių, atvažiavau Verkių 32A, Vilnius, pasirodo, kad ten ne servisas, bet kažkokia landinė, visur netvarka, praeiti neįmanoma ko nors neužkliudžius ar nesusitepus į ką nors. Suradau kažkokį darbuotoją, kuris iškart pareiškė, kad jeigu gedimas mechaninis, tai nieko padaryti negalės ir ėmėsi su testeriukų tikrinti elektrinę dalį, nors aiškiai pasakiau, kad gedimas greičiausiai mechaninis (šį tą išmanau). Patikrinus, pasakė, kad elektrinė dalis tvarkinga, gedimas mechaninis ir jie padėti nieko negali. Puiku, važiavau 70 km (į vieną pusę) sugaišau laiką ir sudeginau degalus vien tam, kad sužinočiau tai, ką ir taip žinojau. Štai tokie "profesionalai" dirba proservisai servisuose.
Atsakyti
Į ši servisą kreipiausi pirmą kartą.Esu nustebintas bendravimo ir aptarnavimo kultūra.Dar labiau nustebino kaina už remontą.Buvau pasiryžęs suploti ne mažiau 150€, bet sumokėjus 100€ už starterio remontą.Aciu tikrai maloniai nustebinote.
Atsakyti
Vytautas Paulikas 2019-09-12 16:09:59
Rokai, jūs arba apsirikote (buvote ne Proservisuose), arba meluojate, nes šiais metais vardu Rokas už 50 eur buvo aptarnauti tik du klientai. Nei vienas iš tų klientų neturėjo gedimų, kur būtų kažkas bėgę.
Tai gal galėtumėte pranešti telefono numerį iš kurio registravotės ir automobilio valstybinį numerį? Tada galėtume ištirti jūsų skundą ir tinkamai reaguoti.
Valstybinio numerio nenorėčiau skelbti čia. Registruota buvo iš numerio 868824669
Vytautas Paulikas
2019-09-12 16:09:59 IP 2ju3l1q6
Atsakyti
Rokas 2019-09-12 11:49:40
Sumokėjau 50€ už tai, kad pakėlė automobilį ir pažiurėjo iš kur bėga. Paskambino pasake kad automobili apziurejo ir reikes sumoketi 30€, man kaina tiko. Tuomet paskambinau draugui, kad paimtu automobili iš serviso nes aš dirbu. Jis nuvaziavo, laike rankoje 50€. Ir savininkas serviso sako “ai 50€ kainuos”. Tokia smagi istorija :).........
Rokai, jūs arba apsirikote (buvote ne Proservisuose), arba meluojate, nes šiais metais vardu Rokas už 50 eur buvo aptarnauti tik du klientai. Nei vienas iš tų klientų neturėjo gedimų, kur būtų kažkas bėgę.
Tai gal galėtumėte pranešti telefono numerį iš kurio registravotės ir automobilio valstybinį numerį? Tada galėtume ištirti jūsų skundą ir tinkamai reaguoti.
Atsakyti
Prieš 3 mėnesius keičiau automobilio pagrindinį variklio su vandens pompa ir veleneliais, buvau jau girdėjęs kad malonumas ne iš pačių pigiausių, tačiau apsilankęs Pit Stop servise buvau maloniai nustebintas jog už suteiktas paslaugas neteko labai jau smarkei, , nukraujuoti, ,. Likau patenkintas aptarnavimo kokybe ir automobilio remontu, todėl tai buvo pagrindinė priežastis kodėl apsilankiau Pit Stop servise Šilutės pl. 55a kai prireikė pakeisti variklio tepalus. Manau jau žinau kur kreipsiu draugus kai jiem prireiks kvalifikuotų auto specialistų paslaugu.
Vytautas Paulikas
2019-09-12 15:51:03 IP 2ju3l1q6
Atsakyti
J R 2019-09-06 14:48:59
Vadinasi pro servisai, o siuncia i baisiau nei garazo lygio servisus..
Nusiunte i Silutes pl. 55A servisa. Masina buvo palikta tvarkyti vandens nubegimo latakus.
Praejus 1, 5 dienos jokios informacijos is serviso. Skambinant tiesiai i servisa niekas nekelia ragelio.
Nuvykus i vieta ir paklausus apie automobilio remonto eiga, servise automobilio NEBUVO!
Administratore pareiske kad meistras isvaziavo issiurbliuoti automobili..
Susiradus serviso vadova jis jau teige kad masina isvaryta i kita ju servisa kadangi neturejo tinkamu irankiu.
Palaukus apie pusvalandi, grizo meistras tepaluotais rubais ir rankomis vairuodamas automobili net neturedamas jo dokumentu. Bande teigti taip pat, kad masina buvo remontuojama kitame ju servise, bet paklausus kur jis yra pradejo mekenti ir normaliai atsakyti negalejo.
Galiausiai paspaudus meistra prisipazino, kad jam reikejo nusipirkti varztu, o tuo metu nebuvo serviso automobilio, tai nusprende vaziuoti kliento masina...
Masina pasiemiau taip ir nesutvarkyta. Patariu is toli apeiti sita skyle.
Atsiprašome. Jūsų nepasitenkinimas iš dalies turi pagrindą, nes jaunas darbuotojas tikrai neturėjo teisės nešvariais rūbais be sėdynės uždangalo sėsti į automobilį. Dėl kitko pykstate be reikalo.
Kai jūs atvykote, meistras tikrai buvo išvažiavęs į plovyklą (toje pačioje teritorijoje), kad ant automobilio užpilti vandens, patikrinti ar leidžia vandenį ir jo likučius išsiurbliuoti nuo grindų. Grįždamas meistras užsuko į parduotuvę (taip pat toje pačioje teritorijoje, 100 m. spinduliu) paimti varžtų kitam remontuojamam automobiliui.
Negana to, kadangi dar nebuvome įsitikinę ar jūsų automobilio remontas tikrai baigtas, o jūs pareiškėte, kad automobilį norite atsiimti nedelsiant, iš jūsų už darbus net pinigai nebuvo paimti.
Nemanau, kad jūsų išlietas pyktis yra objektyvus. Jei klystu, pabandykite mane patikslinti.
Atsakyti
Sumokėjau 50€ už tai, kad pakėlė automobilį ir pažiurėjo iš kur bėga. Paskambino pasake kad automobili apziurejo ir reikes sumoketi 30€, man kaina tiko. Tuomet paskambinau draugui, kad paimtu automobili iš serviso nes aš dirbu. Jis nuvaziavo, laike rankoje 50€. Ir savininkas serviso sako “ai 50€ kainuos”. Tokia smagi istorija :).........
Atsakyti
Vadinasi pro servisai, o siuncia i baisiau nei garazo lygio servisus..
Nusiunte i Silutes pl. 55A servisa. Masina buvo palikta tvarkyti vandens nubegimo latakus.
Praejus 1, 5 dienos jokios informacijos is serviso. Skambinant tiesiai i servisa niekas nekelia ragelio.
Nuvykus i vieta ir paklausus apie automobilio remonto eiga, servise automobilio NEBUVO!
Administratore pareiske kad meistras isvaziavo issiurbliuoti automobili..
Susiradus serviso vadova jis jau teige kad masina isvaryta i kita ju servisa kadangi neturejo tinkamu irankiu.
Palaukus apie pusvalandi, grizo meistras tepaluotais rubais ir rankomis vairuodamas automobili net neturedamas jo dokumentu. Bande teigti taip pat, kad masina buvo remontuojama kitame ju servise, bet paklausus kur jis yra pradejo mekenti ir normaliai atsakyti negalejo.
Galiausiai paspaudus meistra prisipazino, kad jam reikejo nusipirkti varztu, o tuo metu nebuvo serviso automobilio, tai nusprende vaziuoti kliento masina...
Masina pasiemiau taip ir nesutvarkyta. Patariu is toli apeiti sita skyle.
Atsakyti
TA Klaipedoje automobilyje surado nedideli priekinio rato sarnyro laisvuma. Norejosi greitai sutvarkyti automobili, nes turejau vykti i kelione. Suradau internete Proservis, kiek pradzioje buvau skeptiskai nusiteikes.Nukreipe adm i Silutes pl. 55a/Svajones 4. Atvykau pavelaves apie 15 min, bet vieta buvo laikoma, priemeja Jolita maloniai bendravo iskviete meistra, kad aptarti remonto eiga. Taip tap tiesiogiai bendravau su dirbtuves autoremontininkais, saunus vaikinai. Po 3 val automobilio vaziuokles nesklandumus pasalino. TA Klptikrintojai patikrino dar karta patikrino vaziuokle, pastabu neturejo.
Dekui Proservis meistrams.
Vytautas Paulikas
2019-08-20 22:27:34 IP 28lgao6v
Atsakyti
Arunas 2019-08-20 21:19:28
Labai patenkintas automobilio remontu, kuri atlikau Klaipedoje Silutes pl.55a.Darbai atlikti kokybiskai, greitai ir uz normalia kaina.
Arūnai, malonu sulaukti gerų atsiliepimų. Kasdien sunkiai dirbame, kad visi Proservisų klientai būtų aptarnauti teisingai ir iš autoservisų išvažiuotų laimingi.
Linkime važiuoti saugiai ir kuo ilgiau nepatirti automobilio gedimų.
Atsakyti
Labai patenkintas automobilio remontu, kuri atlikau Klaipedoje Silutes pl.55a.Darbai atlikti kokybiskai, greitai ir uz normalia kaina.
Vytautas Paulikas
2019-08-15 21:09:18 IP 28lgao6v
Atsakyti
Anonimas 2019-08-15 16:29:30
Apgaviku kompanija, aprasai grazus, relybe baisi
Jei realybė tokia baisi, kodėl rašote kaip anonimas? Atsiprašome, jei suklydome. Tokiu atveju prašome kreiptis pakartotiniam atvykimui. Nuo klaidų ir mes nesame apsaugoti - retai, bet pasitaiko. Tačiau Proservisuose savo klaidas visada ištaisome savo sąskaita.
Atsakyti
Apgaviku kompanija, aprasai grazus, relybe baisi
Atsakyti
Vytautas Paulikas 2019-08-08 00:04:16
Esame dėkingi Vartotojui, kad niekada nesilankysite autoservisų tinkle Proservisai. Niekuo jums negalime pagelbėti, jei jūsų netenkina kainos, kurios pateiktos mūsų tinklapyje: https://proservisai.lt/automobiliu-remonto-kainos.
Dirbame atsakingai ir klientų neapgaudinėjame. Kainos pas mus teisingos, be jokių sukčiavimų. Ne veltui klientai pas mus registruojasi ir pirmą, ir antrą, ir dešimtą kartą. Tai matyt mūsų kainos daugumą klientų tenkina. Kiekvieną savaitę registruojame po 300-400 klientų. Iš klientų pastoviai gauname padėkų telefonu ir el paštu. Klientai iš mūsų į kitus servisus nelaksto ir tai yra rodiklis, kurio gali pavydėti dauguma kitų autoservisų.
O jums Vartotojau, linkiu visada važiuoti į pigiausias paslaugas siūlančius servisiukus ar garažiukus. Mums daugiau neskambinėkite ir kainų neklausinėkite.
Kaip ir teisingai viska parasete, tik nesupratau, kodel pabaigoje parasete kur mums vazineti ir ka mums daryti? Kaip tai susije su musu problema? Pigiausia kaina pasirenka protingas vartotojas, jei kokybe gera, kam moketi brangiau? Nes visa permoka eina jums, o jus auto netaisote, tai nezinau uz ka moketi, bent kainas zinotumete, bet jus ju nezinote, nes telefonu nepasakete ir komentare parasete neklausineti kainu - tai juokingai atrodo.
Problema tame ir buvo, kad jus nezinote kainos! Jusu paklause kiek kainuos darbas - jus atsakete valandos kaina, taciau as iskur zinau kiek valandu jus dirbsite? Paklauses kiek laiko uzima tas darbas (kad ivertinti kaina), jus atsakete kad kainos nesakysite - cia kazkoks pokstas? As turiu vaziuoti aklai taisyti ir tik po to kaina suzinosiu? Taip elgiasi tik kvailys. O jei kaina manes netenkins ir ji bus aukstesne nei rinkos kaina, ka tada darysite? Cia beprasmiska diskusija, manau viskas yra aisku is jusu kitu atsakymu, kur jus grasinate klientams teismais ir kazkokiais sukciu sarasais. Tai neprofesionalu ir rodo jusu tikra veida - jus tiesiog eilinis tarpininkas, kuris neturi maneru ir su tokiais neverta susideti, nes veliau problemos neimana bus isspresti del jusu bendravimo igudziu stokos.
Apie kokybe servisu ne zodzio nerasiau, tikiu kad daug servisu puikiai zino savo darba ir yra saziningesni uz jus. Kai eini i parduotuve, kaina yra nurodyta, cia nera kalbos apie sudetingus darbus (variklis, pavaru deze ir pan.), kalba eina apie elementaru darba - kaladeliu pakeitimas, viskas. Kaina 25-40 eur - ne tai ka klientas nori girdeti, kai tariasi del darbo.
Atsakyti
Vytautas Paulikas 2019-08-08 00:26:32
Vytis Nakutis, ačiū, kad parašėte iš savo retai naudojamo el. pašto - nebuvo sunku atsekti kas rašytojas :)
Nesistebime, kai iš konkurentų sulaukiame kvailų įrašų. Suprantame, pila srutas, nes skauda, kai klientai pasirenka geresnius autoservisus iš autoservisų tinklo Proservisai.
Bet jūs savo pasisakymu rimtai nustebinote. Tik sutarus apie UAB Proservisai ir UAB Grifinas bendradarbiavimą, iš karto puolate rašinėti bjaurius atsiliepimus. Kažkokia beveik KGBistinė veikimo schema?
Tikiuosi, dabar supratote, kodėl mūsų bendradarbiavimas nutrūko net neprasidėjęs. Sėkmės darbuose.
p.s. Pasidomėjau ką kauniečiai kalba apie jūsų servisą, bet nemanau, kad verta čia negatyvu dalintis.
Vytautai, jei jau esate toks klaviatūros riteris, gal čia galite parašyti, kiek mano laiškų "netyčia nusimetė" ir kiek kartų žodžiu man pažadėjote atsiųsti sutartį, kurios "jūsų veikloje nereikalingos"? Va todėl nedirbame toliau, nes jums pačiam asmeniškai pažadas nieko nereiškia. Gal tiesiog vietoj to, kad sėdėti naktį ir atrašinėti į "kvailus įrašus", padarykit, ką pažadėjot, ir tų "srutų" bus mažiau.
P.s. Mūsų įmonė vykdo savo įsipareigojimus, skirtingai nei jūsų. O jums palinkėsiu ir toliau domėtis, kas ką pasakė gatvėje, ir pačiam būti tokiu pačiu gandonešiu, kaip ir tie, kurie jums tuos gandus perduoda.
Vytautas Paulikas
2019-08-08 00:29:20 IP 28lgao6v
Atsakyti
Gabriele 2019-06-05 12:24:46
Vakar sugedo automobilis. Vakare paskambinau į Proservisai. Užregistravo šiandienai 8 val. Atvykau sutartu laiku. Iš karto apžiūrėjo, papasakojo kokias galima rinktis detales, kiek kainuos. Padėjo man pasirinkti. Suderinome kainą ir iš karto ėmėsi remonto darbų. Po dviejų valandų aš jau buvau darbe. Ačiū už greitą ir malonų aptarnavimą.
Miela Gabriele, ačiū už gražų atsiliepimą. Tokie atsiliepimai mus įkvepia ir toliau tobulėti.
Vytautas Paulikas
2019-08-08 00:26:32 IP 28lgao6v
Atsakyti
Anonimas 2019-06-17 07:46:06
Nustebau, kad tiek atsiliepimų turi įmonė, kuri realiai nieko neveikia, tik pasiima "atkatą" iš serviso už atvestus klientus.
Dabar matau, kuo toje įmonėje užsiimama - rašomi ilgi verksmingi komentarai :)
Vytis Nakutis, ačiū, kad parašėte iš savo retai naudojamo el. pašto - nebuvo sunku atsekti kas rašytojas :)
Nesistebime, kai iš konkurentų sulaukiame kvailų įrašų. Suprantame, pila srutas, nes skauda, kai klientai pasirenka geresnius autoservisus iš autoservisų tinklo Proservisai.
Bet jūs savo pasisakymu rimtai nustebinote. Tik sutarus apie UAB Proservisai ir UAB Grifinas bendradarbiavimą, iš karto puolate rašinėti bjaurius atsiliepimus. Kažkokia beveik KGBistinė veikimo schema?
Tikiuosi, dabar supratote, kodėl mūsų bendradarbiavimas nutrūko net neprasidėjęs. Sėkmės darbuose.
p.s. Pasidomėjau ką kauniečiai kalba apie jūsų servisą, bet nemanau, kad verta čia negatyvu dalintis.

Taip pat rekomenduojame

Autofortas
Pilnas automobilio atstatymas po autoįvykio

Adresas: 9-ojo Forto g. 63, LT-48101 Kaunas.
Veiklos sritys: autoservisai; automobilių prekyba; automobilių stiklai; automobilių techninė apžiūra; padangos, ratlankiai; pagalba kelyje; tepalai, alyvos.
AUTOFORTAS - viena didžiausių transporto priemonių remonto įmonių Lietuvoje. Trumpai apie mus Jau daugiau nei 25 metus automobilių remonto srityje dirbanti įmonė teikia visas autoserviso paslaugas. Šiai dienai AUTOFORTAS remontui turi virš 3900 kv.m. plotą ir surinkusi profesionalią virš 40 kvalifikuotų darbuotojų...
ARX, Lietuvos-Čekijos BĮ
ŠKODA Vilnius

Adresas: Geležinio Vilko g. 53, LT-08217 Vilnius.
Veiklos sritys: automobilių prekyba; akumuliatoriai; autokosmetika; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; padangos, ratlankiai; tepalai, alyvos.
ŠKODA ATSTOVYBĖ LIETUVOJE. Naujų ir naudotų Škoda automobilių pardavimas, garantinis aptarnavimas, originalios autodalys, servisas. ŠKODA modeliai: Škoda Octavia, Škoda Rapid, Škoda Karoq, Škoda Kodiaq, Škoda Yeti, Škoda Superb, Škoda Fabia, Škoda Roomster, Škoda Praktik. ARX aukštos kokybės paslaugos ne tik...
ARV SERVICE
Sunkvežimių servisas Panevėžyje

Adresas: Ūkininkų g. 12, Stanaičiai, LT-53285 Kauno r.
Veiklos sritys: autoservisai; akumuliatoriai; autokosmetika; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; padangos, ratlankiai; pagalba kelyje; sunkvežimių pardavimas, dalys, servisas; tepalai, alyvos.
UAB ARV SERVICE - sunkvežimių servisas Panevėžyje Atliekame visų markių sunkvežimių, autobusų, priekabų , puspriekabių, mikroautobusų, šaldytuvų, techninį aptarnavimą ir remonto darbus. Atliekami šie remonto darbai: Pilnas, dalinis techninis aptarnavimas Variklių diagnostika, remontas Kuro sistemos diagnostika...
AKSTĖ-servisas
AUTO AKSTĖ Bosch servisas Kaune

Adresas: Taikos pr. 139A, LT-51131 Kaunas.
Veiklos sritys: autoservisai; akumuliatoriai; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; avarinės tarnybos; padangos, ratlankiai; pagalba kelyje.
Autocentras AUTO AKSTĖ – autoservisų tinklo BOSCH CAR SERVICE narys. Autoserviso paslaugos einamasis remontas Kaune, smulkus ir kapitalinis variklių remontas bei visų variklio sistemų diagnostika, pakabos, važiuoklės, vairo sistemos patikra ir remontas bei stabdžių sistemos patikra ir remontas, ratų montavimas ir...
Šasi
VAŽIUOKLĖS REMONTO DIRBTUVĖS

Adresas: Paliūniškio g. 13, LT-35114 Panevėžys.
Veiklos sritys: autoservisai; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; pagalba kelyje; tepalai, alyvos.
„ŠASI“ savo veiklą pradėjo vykdyti 1996 m. Vienas iš pirmųjų autoservisų Panevėžyje. Individualioje įmonėje „Šasi“ atliekami lengvųjų automobilių, visureigių ir mikroautobusų važiuoklės remonto darbai. Restauruojamos automobilių pakabos detalės: šarnyrai, traukės, guminės įvorės. Taip pat restauruojame kliento...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

LVK pateikė mokestinius pasiūlymus – nuo PVM lengvatos turizmui iki "Sodros" lubų
LVK pateikė mokestinius pasiūlymus – nuo PVM lengvatos turizmui iki "Sodros" lubų 01-21 11:44
Lietuvos verslo konfederacija ketvirtadienį pateikė šūsnį mokestinių pasiūlymų Finansų ministerijai rengiantis mokesčių sistemos analizei ir peržiūrai.
Po Kinijos institucijų įsikišimo "Ant Group" vertė gali susitraukti
Po Kinijos institucijų įsikišimo "Ant Group" vertė gali susitraukti 01-21 11:36
Pernai istorinį IPO turėjusi surengti Kinijos finansinių technologijų gigantė dabar gali būti verta tik maždaug 700 mlrd. CNY (108 mlrd. USD), jei Kinijos institucijos pritaikys "fintech"...
STT analizė: kompensacijos už patalpų nuomą atitekdavo ir giminių įmonėms
STT analizė: kompensacijos už patalpų nuomą atitekdavo ir giminių įmonėms 01-21 11:24
Dalinio nuomos mokesčio kompensavimo priemonės kriterijai nebuvo pakankamai aiškūs, todėl dalis COVID-19 padarinių šalinimui skirtų lėšų galėjo būti panaudota neefektyviai – atiteko per fizinius...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar norėtumėte pasiskiepyti nuo COVID-19?

Akcijų kainos

Ford 10,86 +8,38%
Google 1886,90 +5,36%
Amazon.com 3263,38 +4,57%
Microsoft 224,34 +3,65%
JPMorgan 135,97 -1,50%
Hasbro 94,74 -1,61%
Western Union 21,96 -1,83%
Macy's 12,34 -1,99%

Žaliavų kainos pasaulyje

Benzinas 1,19 -0,83%
Ryžiai 489,00 +3,82%
Anglis 62,82 +7,57%
Vištiena 1,70 +13,33%
Varis 7068,91 +5,29%
Nafta 52,98 +1,18%
Apelsinai 0,65 +6,56%
Auksas 1866,30 -1,79%