VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Proservisai, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Proservisai

Atsiliepimai apie Proservisai, UAB

Autoservisų tinklas (71 autoservisas Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Elektrėnuose, Grigiškėse).
Parašyk savo nuomonę apie Proservisai, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų kontaktus matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Arūnas 2018-04-06 09:16:31
Gerbiamas Vytautai,
Yra toks posakis-žuvis genda nuo galvos.
Išsakiau nuomonę, kurią galėtumėte panaudoti savo darbo tobulinimui.
Arūnas įmonėje yra, paskambinkite bet kuriuo įmonės telefonu ir paklauskite.
Jei jums įdomu, kaip atrodote iš šalies mielai paaiškinsiu.
Pagarbiai.
Sveiki, Arūnai,
Ačiū, kad atsiliepėte. Atleiskite, kad palaikiau jus už anonimą iš konkuruojančio autoserviso :). Kartais iš anonimų sulaukiame akivaizdžiai tiesios neatitinkančių atsiliepimų. Pateikus konkrečią informaciją apie anonimą ir apie akivaizdų melą, ne vienas staiga savo atsiliepimus ištrindavo.
Malonu, kad jūs nesate anonimas, todėl tikimės aktualios informacijos apie mūsų servise padarytus procedūrinius nusižengimus ir gal net piktnaudžiavimus.
Žinoma, labai gaila, kad jūs nepasinaudojote proga ir nesikreipėte dėl netinkamo aptarnavimo. Kaip jau rašiau, jei tikrai buvo taip, kaip aprašėte, būtinai imsimės priemonių, o jei dar ir patyrėte nuostolių, būtinai juos kompensuosime.
Prašau praneškite savo telefono numerį arba paskambinkite man telefonu +370 618 49606
Atsakyti
Arunas 2018-04-04 22:31:57
Neskaidri Klaipėdos serviso kainodara. Informacijos, kiek kainuos remontas prieš darbus nepavyko gauti, nors buvo porą kartų įspėti nepradėti darbų, kol nepasakys kainos.
Po to, jau pabaigus darbus, žinoma, prasideda siurprizai su kainos paskaičiavimu. Matyt toks darbo stilius.
Neatidūs - kai kuriuos neprašytus darbus padaro, o prašytų darbų neatlieka.
Antrą kartą nesikreipčiau.
Gerbiamas Vytautai,
Yra toks posakis-žuvis genda nuo galvos.
Išsakiau nuomonę, kurią galėtumėte panaudoti savo darbo tobulinimui.
Arūnas įmonėje yra, paskambinkite bet kuriuo įmonės telefonu ir paklauskite.
Jei jums įdomu, kaip atrodote iš šalies mielai paaiškinsiu.
Pagarbiai.
Atsakyti
Olegas 2018-03-26 17:04:28
Širdingai dėkingas už remontą ir detalių keitimą opel meriva automobilio, ateityje kreipsiuosi pas jus, ačiū jūsų darbuotojams.
Olegai, ir jums ačiū, kad esate mūsų klientas. Džiaugiamės visais klientais ir darome viską, kad būtume geriausi iš geriausių.
Atsakyti
Arunas 2018-04-04 22:31:57
Neskaidri Klaipėdos serviso kainodara. Informacijos, kiek kainuos remontas prieš darbus nepavyko gauti, nors buvo porą kartų įspėti nepradėti darbų, kol nepasakys kainos.
Po to, jau pabaigus darbus, žinoma, prasideda siurprizai su kainos paskaičiavimu. Matyt toks darbo stilius.
Neatidūs - kai kuriuos neprašytus darbus padaro, o prašytų darbų neatlieka.
Antrą kartą nesikreipčiau.
Nagi, nagi...
Koks čia "Arūnas" rašo melą?
Pasižiūrim į IP adresą, randame menininkę Varvarą Kalininą iš Vilniaus ir Visagino
Pasižiūrim į el paštą, iš kurio parašytas šitas skundas, randame Šiaulių įmonę, kurioje Arūno kaip ir nėra.
Jau panašu į melą.
Dabar dar: Jei toks atseit Arūnas būtų buvęs Proservisų servise, jis būtų gavęs informaciją, kad laukiame informacijos dėl bet kokių pretenzijų. Taip pat nurodyta, kad jei mes padarome kokią klaidą, savo sąskaita remontuojame iš naujo. Jokių pretenzijų iš neva Arūno nesulaukėme. Reiškia tokio kliento net nebuvo. O jei mes klystame, prašau pateikite savo kontaktinius duomenis ir mes mielai atliksime jūsų pretenzijos tyrimą. Jei tikrai išaiškėtų, kad buvote aptarnautas neteisingai, kompensuosime nuostolius.
Norėčiau lažintis, kad neatsiras Arūnu prisistatęs melą parašęs veikėjas.
Atsakyti
Neskaidri Klaipėdos serviso kainodara. Informacijos, kiek kainuos remontas prieš darbus nepavyko gauti, nors buvo porą kartų įspėti nepradėti darbų, kol nepasakys kainos.
Po to, jau pabaigus darbus, žinoma, prasideda siurprizai su kainos paskaičiavimu. Matyt toks darbo stilius.
Neatidūs - kai kuriuos neprašytus darbus padaro, o prašytų darbų neatlieka.
Antrą kartą nesikreipčiau.
Atsakyti
Širdingai dėkingas už remontą ir detalių keitimą opel meriva automobilio, ateityje kreipsiuosi pas jus, ačiū jūsų darbuotojams.
Atsakyti
Raimundas 2018-03-25 11:50:04
Proservisai geriausias servisas Vilniuje, o gal ir visoje Lietuvoje. Jums nėra lygių. Dėkoju už kruopštų darbą ir operatyvumą.
Raimundai, ačiū už gerą įvertinimą. Mes esame didžiausias autoservisų tinklas Lietuvoje ir stengiamės būti geriausias autoservisas kur bebūtumėte - Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Elektrėnuose. Kasdien tobuliname procedūras, optimizuojame procesus, dalį jų robotizuojame. Tai duoda rezultatų: Dažnai klientus galime aptarnauti nedelsiant, netoliese esančiame autoservise. O aptarnavimo patogumu ko gero lenkiame bet kurį autoservisą Lietuvoje.
Linkime saugaus važiavimo ir kuo ilgiau negrįžti į autoservisą.
Atsakyti
Proservisai geriausias servisas Vilniuje, o gal ir visoje Lietuvoje. Jums nėra lygių. Dėkoju už kruopštų darbą ir operatyvumą.
Atsakyti
Arūnas 2018-02-23 10:56:08
Registravau mašinos remontą Pro servisai Klaipėda. Telefonu susisiekė ir paklausė ar dalis turime, sakiau, kad ne, tai jie sakė galės patys susirasti. Gavau žinutę, kad priims UAB Aro autocentras. Nuvažiavus į servisą sutartu laiku, pasakė, kad detalių jie neužsakinėja. Ačiū už nerealų aptarnavimą.
Autoservisų tinklas Proservisai kasdien aptarnauja dešimtis klientų. Beveik kasdien sulaukiame klientų padėkų už aptarnavimo kokybę, kultūrą ir patogumą. Žmonės skambina telefonu, rašo SMS žinutėmis, elektroniniais laiškais ir kitais kanalais. Deja, retsykiais pasitaiko ir tokių nedėkingų sukčių kaip Arūnas Rupeika, kurie gavę kvalifikuotą pagalbą, sugeba viską susukti taip, kad atrodo lyg tikrai būtų nuskriausti, internetuose prirašinėja nesąmonių, kurios gali būti traktuojamos tik kaip sąmoningas šmeižtas.
Arūnas Rupeika mūsų tinkle ketino remontuoti savo 2006 metų gamybos Opel Astra automobilį. Registruodamasis jis savo automobilio gedimus apibūdino taip: "Opel astra h variklio valdymo gedimas. šiuo metu vienas autoelektrikas padarė variklio valdymo bloko apėjimą, automobilis važiuoja. Tačiau dabar važiuojant (kai šiltas variklis) automobilis gesinamas, kai šiek tiek atvėsta vėl kuriasi. Buvo pakeistas alkūninio veleno daviklis, tačiau problema išliko. Būtinas variklio valdymo bloko remontas/keitimas ir susijusios užgesimo problemos sprendimas." Taigi, atvažiavus į mūsų autoservisą, buvo nustatyta, kad reikalingas kompiuterio keitimas. Autoserviso meistras informavo, kad jeigu klientas pageidauja, galime užsakyti naują kompiuterį ir jį įmontuoti arba yra galimybė pasirinkti pigesnę alternatyvą - ieškoti kompiuterio autolaužynuose, tik tą tektų daryti pačiam klientui, nes autoservisas šio kompiuterio paieškomis neužsiims. Iš ilgametės praktikos Jums buvo pasakyta - surasti tokį kompiuterį autolaužyne bus sudėtinga. Jūs atsisakėte keisti sugedusį kompiuterį į naują ir dabar prirašinėjote melagysčių.
Tokių klientų nelinkime nei vienam dorai dirbančiam autoservisui. Tegu tokie važiuoja į garažiukus, kuriuose nei sąskaitos išrašomos, nei garantijos suteikiamos.
Autoservisų tinklas Proservisai svarsto galimybę kreiptis į teismą dėl akivaizdaus šmeižto viešoje erdvėje. Ir galimas dalykas, kad su visais nepagrįstų skundų rašytojais susitiksime teismuose.
Vis tik, nelinkėdami klientui „pinigus išmesti į balą“ (apmokėti bylinėjimosi išlaidas), Arūno Rupeikos prašome iš viešos erdvės pašalinti visus melagingus ir šmeižiančius įrašus apie autoservisų tinklą Proservisai ir vietoj buvusių įrašų parašyti viešus atsiprašymus už akivaizdų šmeižtą.
O tiems, kurie įtaria, kad autoservisų tinkle Proservisai galėjo būti aptarnauti nekokybiškai ar nesąžiningai, kaip visada, mielai siūlome registruotis dėl pakartotinio aptarnavimo (savo klaidas taisome nemokamai) arba dėl nemokamos techninio advokato tarnybos paslaugos.
Atsakyti
Registravau mašinos remontą Pro servisai Klaipėda. Telefonu susisiekė ir paklausė ar dalis turime, sakiau, kad ne, tai jie sakė galės patys susirasti. Gavau žinutę, kad priims UAB Aro autocentras. Nuvažiavus į servisą sutartu laiku, pasakė, kad detalių jie neužsakinėja. Ačiū už nerealų aptarnavimą.
Atsakyti
Grįžau į Vilnių atostogoms. Mano audi Q5 variklis sugedo. Užsukau į vieną didelį autoservisą. Tikėjausi, kad reikalingas variklio remontas. Autoservise pasakė, kad reikalingas variklio keitimas. Būčiau sutikusi, bet broils paskambino. Įkalbėjo pasikonsultuoti su Proservisais. Meistras iš karto pasakė, kad variklio keitimas čia nei prie ko. Užteko kompiuterinės diagnostikos. Tuo pačiu pasiūlė variklio ir pavarų dėžės tepalų keitimą ir dar kelias smulkmenas. Sutikau. Sutvarkė. Nuvažiavau į Klaipėdą, vėliau į Šiaulius. Dar po Vilnių kiekvieną dieną pavažinėjau. O mano audi variklis dirba kaip naujas.
Proservisai mane nustebino. Tokio patogumo net Vokietijos servisuose nepatyriau. Vyrai konkretūs, mandagūs. Jei ne jūs, būčiau be reikalo sumokėjusi virš 1000 eur. O dabar nereikėjo nei 300 eur.
Ačiū.
Atsakyti
Bmw 530 stabdziu diskai, kaladziu keitimas. Patarima gavau gera, susitarem del kainos, issprendem problema, kainos santykis geras, viskas saunu grisiu butinai :)
Atsakyti
Muilo opera "Risko negirdėjo - Proservisai tingėjo" tęsiasi. Jūsų patariamas kreipiausi į Risko servisą iš naujo. Atsiliepė vaikinukas, kuris pabandė suprasti susidariusią situaciją. Jo žodžiais tariant man reikėtų kreiptis ne į Risko, o į Proservisus, nes per juos buvo registruotas gedimas. Jūsų teigimu turiu kreiptis į Risko, nes pas juos gedimas buvo šalinamas. Tai kur po galais galų gale turiu kreiptis, gal į Grybauskaitę, kad tokią smulkmena būtų išspręsta. Aš matau, kad abi pusės kratosi tiesiog atsakomybės ir abi neturi kompetencijos imtis iniciatyvos spręsti paprastą garantinio aptarnavimo klausimą. Beje Risko darbuotojas paminėjo, kad skambučio metu šalia jo kaip tik yra darbuotojas iš Proservisų atstovybės, sakė jog jam bus perduoti mano kontaktai ir problema sprendžiama, bet su manim niekas taip ir nesusisiekė jau savaitė laiko. O gal čia pas jus normalus terminas ir man reikėtų bent mėnesį laukti? Dauguma žmonių seniai jau būtų spjovę ant jūsų servisų ir paslaugų, bet man čia sportinis interesas sužinoti jūsų nekompetencijų ribas. Aš tikiu, kad jei remontas pavyksta ir klientas išvažiuoja iš jūsų su išspręsta problema viskas gali pasirodyti labai profesionaliai, tačiau įmonės rimtumas pasirodo ne tada, kada viskas einasi gerai, bet kaip tik tada, kai reikia išeiti iš konforto zonos ir spręsti problemas. Tai ką man daryti toliau ir kur šį kartą kreiptis?
Atsakyti
Zitule 2018-01-20 18:14:35
Ačiū, kad esate.
Ačiū, kad taip maloniai sutikote pagelbėti, nors tai buvo šeštadienio popietė.
Ačiū, kad mano automobilio remontas nebuvo atidėtas pirmadieniui.
Ačiū, kad kaina nebuvo kosminė, nors dirbote iki šeštadienio vakaro.
Tokio nuoširdaus ir kvalifikuoto aptarnavimo dar nemačiau jokiame autoservise.
Zitule, ačiū už gražius žodžius.
Autoservisų tinklas Proservisai tikrai stengiasi. Greitai mes klientus aptarnausime dar išmaniau. Tikimės ne tik jums, bet ir visiems mūsų klientams patiks visos mūsų naujovės.

Pagarbiai,
Vytautas Paulikas
Atsakyti
Donatas 2018-01-20 11:02:13
Ok bandysime dar kartą kreiptis į Risko servisą. Taip pat norėčiau sužinoti jūsų nuomonę apie esminę remonto priežastį: "Šildymo sistemos remontas". Automobilis ir prieš remontą vos vos šildė, po remonto pagerėjimas buvo gal 20 proc, todėl problema kaip ir nebuvo išspręsta, nors man kaip kvailiui bandė įaiškinti, jog iš tiesų šildo puikiai. Remontuotas buvo 2001 metų C klasės Mercedes coupė, tai žmonos automoblis. Aš pats važinėju su 2002 metų tos pačios klasės sedanu, tai skirtumas šildyme yra didžiulis. Jei Risko servisas būtų pasiūlęs keisti šildymo pečiuką aš būčiau sutikęs tą padaryti, juolab kad ardymo metu būtų galima lengvai pakeisti visas lūžusias svirteles sklendėms. Dabar buvo sutvarkyta tik į kojas pučianti sklendė (pačią detalę taip pat gavau pats susirasti, nes Risko nesugebėjo pasiskambinti į Mercedes atstovybę ir pasidomėti kiek ši detalė kainuoja - viso labo 15 ar 20 Eur. Užtai pora savaičių ieškojo detalės šrotuose ir nieko nerado). Taip pat telefonu sakė, jog plovė pečiuką, bet šio fakto negaliu patvirtinti, todėl tuom esu linkęs netikėti. Už sklendės paketimą buvo sumokėta apie 110 EUR. Ką jūs manote apie šią sitaciją? Aš taip suprantu kad čia gavau katę maiše, prašiau vieną, gavau kitą, bet dabar likau nei pagautas nei paleistas su sulūžusiom grotelėm ir neišspręstom problemom, juolab kad lauke dabar jau žiema. Kadangi automobilis nešildo, tai šiuo metu praktiškai neeksplotuojamas. Mažiausiai norisi rašinėti čia forumuose ir skųstis, tačiau telefonu nieko nepavyko išspręsti, o jau pusę metu prabėgo.
Donatai,
Nepamenu, kad šis klausimas būtų buvęs keltas Proservisams. Jei klystu, pataisykit.
Kita vertus, jei jau apie tai buvo bendrauta su autoservisu, tai prašau dar kartą priminkite savo istoriją naujam autoserviso vadovui. Jei tai buvo autoserviso klaida (tikėtina, kad taip ir buvo), tai servisas turės šią klaidą ištaisyti.
Jei problemos nepavyks išspręsti, kaip jau minėjau, prašau duokite man apie tai žinoti.

Pagarbiai,
Vytautas Paulikas
Atsakyti
Ačiū, kad esate.
Ačiū, kad taip maloniai sutikote pagelbėti, nors tai buvo šeštadienio popietė.
Ačiū, kad mano automobilio remontas nebuvo atidėtas pirmadieniui.
Ačiū, kad kaina nebuvo kosminė, nors dirbote iki šeštadienio vakaro.
Tokio nuoširdaus ir kvalifikuoto aptarnavimo dar nemačiau jokiame autoservise.
Atsakyti
Vytautas Paulikas 2018-01-19 19:26:41
Sveiki, Donatai,
Kaip jau minėjau, autoservise yra pakeistas vadovas. Be to, kol neįsitikinsime, jog autoservisas jau dirba atsakingai, Proservisų klientai jame nėra aptarnaujami.
Iš to, ką parašėte, panašu, jog esate teisus. Dėl to mano pasiūlymas toks: kreipkitės dar kartą į autoservisą, nes jei groteles sulaužė autoserviso darbuotojas, tai tikrai ne jūsų bėdos. Esu beveik įsitikinęs, kad autoservisas be Proservisų įsikišimo ištaisys savo klaidą.
Jei vis gi su autoservisu sutarti nepavyks, prašau dar kartą informuokite Proservisų administratorių ir mes šį klausimą mikliai pribaigsime.

Pagarbiai,
Vytautas Paulikas
Ok bandysime dar kartą kreiptis į Risko servisą. Taip pat norėčiau sužinoti jūsų nuomonę apie esminę remonto priežastį: "Šildymo sistemos remontas". Automobilis ir prieš remontą vos vos šildė, po remonto pagerėjimas buvo gal 20 proc, todėl problema kaip ir nebuvo išspręsta, nors man kaip kvailiui bandė įaiškinti, jog iš tiesų šildo puikiai. Remontuotas buvo 2001 metų C klasės Mercedes coupė, tai žmonos automoblis. Aš pats važinėju su 2002 metų tos pačios klasės sedanu, tai skirtumas šildyme yra didžiulis. Jei Risko servisas būtų pasiūlęs keisti šildymo pečiuką aš būčiau sutikęs tą padaryti, juolab kad ardymo metu būtų galima lengvai pakeisti visas lūžusias svirteles sklendėms. Dabar buvo sutvarkyta tik į kojas pučianti sklendė (pačią detalę taip pat gavau pats susirasti, nes Risko nesugebėjo pasiskambinti į Mercedes atstovybę ir pasidomėti kiek ši detalė kainuoja - viso labo 15 ar 20 Eur. Užtai pora savaičių ieškojo detalės šrotuose ir nieko nerado). Taip pat telefonu sakė, jog plovė pečiuką, bet šio fakto negaliu patvirtinti, todėl tuom esu linkęs netikėti. Už sklendės paketimą buvo sumokėta apie 110 EUR. Ką jūs manote apie šią sitaciją? Aš taip suprantu kad čia gavau katę maiše, prašiau vieną, gavau kitą, bet dabar likau nei pagautas nei paleistas su sulūžusiom grotelėm ir neišspręstom problemom, juolab kad lauke dabar jau žiema. Kadangi automobilis nešildo, tai šiuo metu praktiškai neeksplotuojamas. Mažiausiai norisi rašinėti čia forumuose ir skųstis, tačiau telefonu nieko nepavyko išspręsti, o jau pusę metu prabėgo.
Atsakyti
Donatas 2018-01-19 12:58:45
Laba diena. Du atvykimai buvo registruoti todėl, kad pirmą kartą po remonto mes pastebėjome jog originalios grotelės yra įtrūkusios, todėl palikome automobilį kad jas pakeistų. Mums pakeitė, tačiau grįžę namo pastebėjome, jog jos kliba ir nevaikšto sklendė, todėl registravomės vėl. Buvo užregistruotas antras atvykimas ir aš buvau atvykęs. Mane priėmė tas pats dvidešimetis vyrukas, kuris išėmė tas pačias groteles, apsuko jas antraip ir vėl įdėjo, nes matomai buvo neteisingai sumontuotos prieš tai (nevaikščiojo sklendė). Bet problema buvo ir dėl grotelių klibėjimo. Aš atisakiau leisti jas klijuoti (pakeistųjų grotelių "klipsai" buvo nulaužyti), todėl šis atvykimas neišsprendė mano problemos. Aš nemokėjau už atvykimus taip, bet šie atvykimai gaišino mano laiką ir pinigus, juolab kad problema taip ir liko neišspręsta. Gal manau ir neetiška buvo minėti kitą servisą šiame forume, atsiprašau už tai, tiesiog jau buvau praradęs viltį jog Klaipėda turi padorių servisų. Labiausiai pikta yra dėl to, kad servisai apsiima daryti darbus kurių realiai nėra niekad atlikę, jie eksperimentuoja ant klientų automobilių ir taip mokosi. Jei nori išmokt ardyti mašinas tai į šrotą tegu važiuoja... Bet čia šitas komentaras apskritai daugumai servisų skirtus, ne tik Risko. Tai lauksiu iš jūsų žinių dėl kompensacijos, nes su manim niekas nesusisiekė ir jokios kompensacijos negavau.
Sveiki, Donatai,
Kaip jau minėjau, autoservise yra pakeistas vadovas. Be to, kol neįsitikinsime, jog autoservisas jau dirba atsakingai, Proservisų klientai jame nėra aptarnaujami.
Iš to, ką parašėte, panašu, jog esate teisus. Dėl to mano pasiūlymas toks: kreipkitės dar kartą į autoservisą, nes jei groteles sulaužė autoserviso darbuotojas, tai tikrai ne jūsų bėdos. Esu beveik įsitikinęs, kad autoservisas be Proservisų įsikišimo ištaisys savo klaidą.
Jei vis gi su autoservisu sutarti nepavyks, prašau dar kartą informuokite Proservisų administratorių ir mes šį klausimą mikliai pribaigsime.

Pagarbiai,
Vytautas Paulikas
Atsakyti
Vytautas Paulikas 2018-01-18 20:15:24
Sveiki, Donatai Kreišmontai,
Pamenu, dėl jūsų automobilio remonto turėjome daug ginčų su serviso vadovu. Čia nebenagrinėsiu kas toje situacijoje buvo kaltas ar nekaltas. Autoservisas pažeidė vieną sąlygą - jūsų automobilio remontas buvo patikėtas jaunam darbuotojui, kuris neturėjo teisės dirbti prie Proservisų kliento automobilio. Galop buvo nuspręsta, kad autoservisas kompensuos jums groteles.
Kaip supratau iš jūsų jau 2018 metų komentaro, kompensuota nebuvo. Atsiprašau, nebepamenu: arba nebepasitikrinome, kaip baigėsi šis klausimas, arba gal autoserviso vadovas pamelavo, jog su jumis klausimas išspręstas.
Iš tiesų, kaip tik 2017 m. vasarą su autoservisu Risko prasidėjo rimtos problemos. Automobilių remontas vėlavo, klientai buvo nepatenkinti. Visa tai baigėsi autoserviso vadovo pakeitimu. Jūs prie to taip pat prisidėjote.
Jūs, Donatai, teisingai elgiatės, kad iš autoservisų reikalaujate atsakomybės, kad neleidžiate ir Proservisams atsipūsti. Kita vertus, Donatai, ir jūs ne visur buvote teisus, bent jau sistemoje matau, kad buvote atvykęs du kartus nemokamai (žr. iliustraciją). Be to, matydamas didelį norą vėl ir vėl grįžti prie tos pačios temos bei visur reklamuoti kitą servisą, susidaro įspūdis, kad ne veltui visais kanalais skelbiate savo nepasitenkinimą :)
Sėkmės
Laba diena. Du atvykimai buvo registruoti todėl, kad pirmą kartą po remonto mes pastebėjome jog originalios grotelės yra įtrūkusios, todėl palikome automobilį kad jas pakeistų. Mums pakeitė, tačiau grįžę namo pastebėjome, jog jos kliba ir nevaikšto sklendė, todėl registravomės vėl. Buvo užregistruotas antras atvykimas ir aš buvau atvykęs. Mane priėmė tas pats dvidešimetis vyrukas, kuris išėmė tas pačias groteles, apsuko jas antraip ir vėl įdėjo, nes matomai buvo neteisingai sumontuotos prieš tai (nevaikščiojo sklendė). Bet problema buvo ir dėl grotelių klibėjimo. Aš atisakiau leisti jas klijuoti (pakeistųjų grotelių "klipsai" buvo nulaužyti), todėl šis atvykimas neišsprendė mano problemos. Aš nemokėjau už atvykimus taip, bet šie atvykimai gaišino mano laiką ir pinigus, juolab kad problema taip ir liko neišspręsta. Gal manau ir neetiška buvo minėti kitą servisą šiame forume, atsiprašau už tai, tiesiog jau buvau praradęs viltį jog Klaipėda turi padorių servisų. Labiausiai pikta yra dėl to, kad servisai apsiima daryti darbus kurių realiai nėra niekad atlikę, jie eksperimentuoja ant klientų automobilių ir taip mokosi. Jei nori išmokt ardyti mašinas tai į šrotą tegu važiuoja... Bet čia šitas komentaras apskritai daugumai servisų skirtus, ne tik Risko. Tai lauksiu iš jūsų žinių dėl kompensacijos, nes su manim niekas nesusisiekė ir jokios kompensacijos negavau.
Atsakyti
Renata 2018-01-17 13:46:42
Paskaičiusi malonų prisistatymą, kad labai stengiasi dėl klientų, nutariau paskambinti ir pasidomėti, ar remontuotų mano mašinos gedimą, per kiek tai gali padaryti ir kiek preliminariai man tai kainuotų. Rodos natūraliai kylantys klausimai, tačiau tokio arogantiškumo jau senai nebuvau girdėjusi. Ponas kitame laido gale paskaitė man ilgiausią paskaitą, kokie, jo nuomone, klystantys būna klientai, kaip jie nesupranta, kas darosi su jų mašina, kad tokius klausimus galima užduoti tik atvykus į vietą, kad kainos nurodytos tinklapyje, kad nežino, kiek valandų remontas truks, todėl negali nieko pasakyti... Dar bandžiau teisintis dėl savo "kvailų" klausimų, kad noriu preliminariai žinoti, juk ne visi turi atliekamą 100 eurų kišenėje ir yra skirtumas, ar remontas kainuos 80 ar 200 eurų. Tačiau ponas vėl negalėjo nieko atsakyti, mano klausimai akivaizdžiai jį nervino... Atsiprašiau už sutrukdymą ir supratau, kad šis autoservisas turi tiek klientų, kad brautis ir trukdyti jiems dirbti tikrai nenoriu.
Keistuoliams, kurie telefonu nori rasti pigiausią ir tuo pačiu geriausią autoservisą, galiu pasiūlyti remontą už kainą nuo 1 eur. Ar jus tai tenkintų? Tikriausiai suprastumėt, jog tyčiojuosi. Bet jei pasiūlyčiau remontą už dvigubai žemesnę, nei realią kainą, tikriausiai sutiktumėte. Tik gaila, kad kainų medžiotojai nenori suprasti, jog žemiausia kaina yra didžiausia.
Mes ir toliau dirbsime su tais klientais, kurie ieško patikimo autoserviso, kuriems svarbu aptarnavimo kokybė ir laikas. Jie gauna realią kainą ir tuo yra patenkinti.
O jums linkiu sėkmės žemiausios kainos medžioklėje.
Atsakyti
vytas 2018-01-16 16:12:29
Kažkoks košmaras ! Taigi rašinėti komentaruose jau senai tikslas aiškus - imonė bando savo fake news komentarais reklamą darytis, o konkurentai šūdais drabstytis. Bet kuriuo atveju šita skiltis yra internete sėdinčių kvailiukų armijos smegenų plovimui. Pagal statistiką, tikimybė kad klientas ims rašyti internete, o dar čia - šitoj vietoje gerą atsiliepimą yra lygi nuliui. Nebent jo paprašė tai padaryti servisas už afigieną nuolaidą. Tikimybė, kad pamazgas pils konkurentai - lygi 90 proc. Bet kuriuo atveju, tai ką jūs skaitote - yra dirbtinai sukurtas komentarų turinys, kuris reikalingas išsižiojusiam kontingentui, kurio netrūksta Lietuvoje. Visi geri komentarai yra blefas, o blogi atsiliepimai konkurentų darbas. Išgalvoti geri atsiliepimai, sukurti blogi komentarai - štai ką jūs skaitote mielieji. Panašu į Rusų propagandos metodus - mes geri, o visi kiti blogi. Sorry neglėjau susilaikyti skaitant šitas proservisu ir ju konkurentų nesamones :)
Vytai, ačiū už šį komentarą. Su jumis beveik sutinku :). Ypač dėl konkurentų rašliavų. Kuo daugiau dirbame, tuo daugiau konkurentai nepatenkinti. Įsivaizduoju kiek konkurentų sulauksime šiais metais, nes mūsų apimtys auga sparčiai. Mūsų skaičiavimais, šiais metais turėtume pasiekti 10 000 aptarnautjamų automobilių ribą. Konkurentams daromės vis nemalonesni :)
Dėl to, kaip mes sulaukiame tiek daug teigiamų komentarų. Visų pirma, mes daug padėkų ir el paštu, ir SMS žinutėmis. Kai kurie klientai patys klausia, kur galėtų apie mus pasidalinti informacija. Tai ir nurodome, kad ieškotų internete kur parašyti. Tikriausiai įsivaizduojate, ką reiškia, kad koks nors 50 gerų komentarų - tai nesudaro nei 0, 5 proc. mūsų aptarnautų klientų. O dar įvertinus tai, kad Proservisai klientus aptarnauja visiškai kitaip, nei įprasta, dauguma klientų lieka labai patenkinti, tai tikriausiai neturėtų stebėtis tais keliais palaikančiais komentarais.
Pagarbiai,
UAB Proservisai
Direktorius
Vytautas Paulikas
Atsakyti
Donatas 2018-01-15 18:25:20
Kiek žiūriu proservisai daugiau mažiau čia visus neigiamus atsiliepmus bando išspęsti, tačiau atsakymo į mano atsiliepimą negavau jokio. Norėčiau sužinoti kur čia šuo pakastas ir kodėl mano atliktas remontas taip ir liko neišspręstas. Paskutinis Risko serviso direktoriaus pasakymas buvo jog susisieks su manimi, tačiau taip to ir nepadarė (paminėsiu jog iki tol pats skambinėdavau kone kasdien ir klausdavau kaip spręsite mano problemą, kol galiausiai spjoviau gaudyt vėją laukuos ir susiradau kitą servisą). Man tik įdomu ar vieni klientai čia pas jus svarbesni ar aš čia vienas palieku tikrus atsiliepimus :) ? mano atsiliepimas buvo paliktas 2017-08-28 11:34:46. Mano remonto paskyros ID numeris buvo 2704, token 1496313576. Priminsiu jog tvarkydami šildymo sistemą, paliko apie 150 EUR, bet atėjus žiemai aišku, jog automobiliui įšildyti reikia kelis kartus apie Klaipėda apvažiuot :). Čia mačiau jog aaminas rašė apie tai, kad klientai nepasako visų gedimų ir tuo naudojasi, tačiau kai aš atvažiavau ir užregistravau problemą kaip "šildymo sistemos remontas - nešildo salonas" ir paminėjau, kad sklendžių kojelė viena neveikia, tai va tą ir tesutvarkė, sakė dar ppraplovė pečiuką, bet iš to jokios naudos. Kam man ta sutvarkyta kojelė be šildymo, bet Risko direktoius ėmė aiškinti, jog aš tą kojelę ir tenorėjau remontuot, šildymas tik tarp kitko, tai papūsk jiems į uodegą kad nori.... Kidema servise už 200eur butų išardę visą Merso salono panelę ir už 60Eur visą pečiuką į naują pakeitę, va čia tai suprantu kad meistrai dirba. Ir ponai aš čia ne Kidema serviso mylėtojas, tiesiog tik jie sprendė kas buvo paprašyta, o ne ėmėsi daryti tai ko galbūt net nesugeba. proservisų atstovai, prašome peržiūrėti mano pateiktą ID ir paaiškinti kodėl mano remontas buvo atliktas nekokybiškai.
Sveiki, Donatai Kreišmontai,
Pamenu, dėl jūsų automobilio remonto turėjome daug ginčų su serviso vadovu. Čia nebenagrinėsiu kas toje situacijoje buvo kaltas ar nekaltas. Autoservisas pažeidė vieną sąlygą - jūsų automobilio remontas buvo patikėtas jaunam darbuotojui, kuris neturėjo teisės dirbti prie Proservisų kliento automobilio. Galop buvo nuspręsta, kad autoservisas kompensuos jums groteles.
Kaip supratau iš jūsų jau 2018 metų komentaro, kompensuota nebuvo. Atsiprašau, nebepamenu: arba nebepasitikrinome, kaip baigėsi šis klausimas, arba gal autoserviso vadovas pamelavo, jog su jumis klausimas išspręstas.
Iš tiesų, kaip tik 2017 m. vasarą su autoservisu Risko prasidėjo rimtos problemos. Automobilių remontas vėlavo, klientai buvo nepatenkinti. Visa tai baigėsi autoserviso vadovo pakeitimu. Jūs prie to taip pat prisidėjote.
Jūs, Donatai, teisingai elgiatės, kad iš autoservisų reikalaujate atsakomybės, kad neleidžiate ir Proservisams atsipūsti. Kita vertus, Donatai, ir jūs ne visur buvote teisus, bent jau sistemoje matau, kad buvote atvykęs du kartus nemokamai (žr. iliustraciją). Be to, matydamas didelį norą vėl ir vėl grįžti prie tos pačios temos bei visur reklamuoti kitą servisą, susidaro įspūdis, kad ne veltui visais kanalais skelbiate savo nepasitenkinimą :)
Sėkmės
Atsakyti
Paskaičiusi malonų prisistatymą, kad labai stengiasi dėl klientų, nutariau paskambinti ir pasidomėti, ar remontuotų mano mašinos gedimą, per kiek tai gali padaryti ir kiek preliminariai man tai kainuotų. Rodos natūraliai kylantys klausimai, tačiau tokio arogantiškumo jau senai nebuvau girdėjusi. Ponas kitame laido gale paskaitė man ilgiausią paskaitą, kokie, jo nuomone, klystantys būna klientai, kaip jie nesupranta, kas darosi su jų mašina, kad tokius klausimus galima užduoti tik atvykus į vietą, kad kainos nurodytos tinklapyje, kad nežino, kiek valandų remontas truks, todėl negali nieko pasakyti... Dar bandžiau teisintis dėl savo "kvailų" klausimų, kad noriu preliminariai žinoti, juk ne visi turi atliekamą 100 eurų kišenėje ir yra skirtumas, ar remontas kainuos 80 ar 200 eurų. Tačiau ponas vėl negalėjo nieko atsakyti, mano klausimai akivaizdžiai jį nervino... Atsiprašiau už sutrukdymą ir supratau, kad šis autoservisas turi tiek klientų, kad brautis ir trukdyti jiems dirbti tikrai nenoriu.
Atsakyti
Kažkoks košmaras ! Taigi rašinėti komentaruose jau senai tikslas aiškus - imonė bando savo fake news komentarais reklamą darytis, o konkurentai šūdais drabstytis. Bet kuriuo atveju šita skiltis yra internete sėdinčių kvailiukų armijos smegenų plovimui. Pagal statistiką, tikimybė kad klientas ims rašyti internete, o dar čia - šitoj vietoje gerą atsiliepimą yra lygi nuliui. Nebent jo paprašė tai padaryti servisas už afigieną nuolaidą. Tikimybė, kad pamazgas pils konkurentai - lygi 90 proc. Bet kuriuo atveju, tai ką jūs skaitote - yra dirbtinai sukurtas komentarų turinys, kuris reikalingas išsižiojusiam kontingentui, kurio netrūksta Lietuvoje. Visi geri komentarai yra blefas, o blogi atsiliepimai konkurentų darbas. Išgalvoti geri atsiliepimai, sukurti blogi komentarai - štai ką jūs skaitote mielieji. Panašu į Rusų propagandos metodus - mes geri, o visi kiti blogi. Sorry neglėjau susilaikyti skaitant šitas proservisu ir ju konkurentų nesamones :)
Atsakyti
Kiek žiūriu proservisai daugiau mažiau čia visus neigiamus atsiliepmus bando išspęsti, tačiau atsakymo į mano atsiliepimą negavau jokio. Norėčiau sužinoti kur čia šuo pakastas ir kodėl mano atliktas remontas taip ir liko neišspręstas. Paskutinis Risko serviso direktoriaus pasakymas buvo jog susisieks su manimi, tačiau taip to ir nepadarė (paminėsiu jog iki tol pats skambinėdavau kone kasdien ir klausdavau kaip spręsite mano problemą, kol galiausiai spjoviau gaudyt vėją laukuos ir susiradau kitą servisą). Man tik įdomu ar vieni klientai čia pas jus svarbesni ar aš čia vienas palieku tikrus atsiliepimus :) ? mano atsiliepimas buvo paliktas 2017-08-28 11:34:46. Mano remonto paskyros ID numeris buvo 2704, token 1496313576. Priminsiu jog tvarkydami šildymo sistemą, paliko apie 150 EUR, bet atėjus žiemai aišku, jog automobiliui įšildyti reikia kelis kartus apie Klaipėda apvažiuot :). Čia mačiau jog aaminas rašė apie tai, kad klientai nepasako visų gedimų ir tuo naudojasi, tačiau kai aš atvažiavau ir užregistravau problemą kaip "šildymo sistemos remontas - nešildo salonas" ir paminėjau, kad sklendžių kojelė viena neveikia, tai va tą ir tesutvarkė, sakė dar ppraplovė pečiuką, bet iš to jokios naudos. Kam man ta sutvarkyta kojelė be šildymo, bet Risko direktoius ėmė aiškinti, jog aš tą kojelę ir tenorėjau remontuot, šildymas tik tarp kitko, tai papūsk jiems į uodegą kad nori.... Kidema servise už 200eur butų išardę visą Merso salono panelę ir už 60Eur visą pečiuką į naują pakeitę, va čia tai suprantu kad meistrai dirba. Ir ponai aš čia ne Kidema serviso mylėtojas, tiesiog tik jie sprendė kas buvo paprašyta, o ne ėmėsi daryti tai ko galbūt net nesugeba. proservisų atstovai, prašome peržiūrėti mano pateiktą ID ir paaiškinti kodėl mano remontas buvo atliktas nekokybiškai.
Atsakyti
Ačiū.
Vėl mane išgelbėjot.
Linkiu Jums sėkmės!
Atsakyti
Neturiu daug patirties autoservisuose, bet galvoju, kad mane visada apgaudavo. Anksčiau vairavau Audi. Dabar vairuoju Opel.
Autoservisus rinkdavausi telefonu pagal siūlomas automobilio remonto kainas. Esu blondinė, gal dėl to automobilio remontas kiekviename servise pabrangdavo ir vis reikėdavo grįžti. Sutvarkydavo vieną galą, bet greitai tekdavo vėl važiuoti į autoservisą kito galo tvarkyti. Pakeičiau automobilį, bet automobilio gedimai ir vėl mane persekiojo pastoviai.
Prieš du mėnesius kreipiausi į Proservisus. Registratorius nustebino. Jis apie automobilio remonto kainą net nenorėjo kalbėti. Įkalbėjo mane, kad geriau kreiptis į patikimą autoservisą ir apie kainą kalbėti tada, kai atvažiuosiu. Įkalbėjo. Atvažiavau. Padarė kompiuterinę diagnostiką, patikrino visa automobilį. Rado kelis gedimus, todėl pagalvojau, kad vėl mane apiplėšinės. Tuoj pat ir vėl nustebino, kai meistras pateikė remonto sąmatą - ji buvo nepadoriai žema. Sutikau. Suremontavo.
Važinėjau du mėnesius, kol vėl skydelyje užsidegė lemputė. Išsigandau. Galvojau, kad ir vėl mane apiplėšinės. Vėl užsiregistravau į Proservisus ir vėl nustebino: pasijungė kompiuterį, per kelias minutes viską sutvarkė ir paprašė viso labo 10 eur. Jau savaitę važinėju ir negaliu atsidžiaugti, kad taip maloniai aptarnauja, neapiplėšinėja manęs :)
Linkiu Proservisams sėkmės ir visiems rekomenduoju garbingai dirbantį autoservisų tinklą
Atsakyti
Vytautas Paulikas 2017-12-21 10:42:17
PAAIŠKINIMAS, KODĖL AUTOSERVISŲ TINKLE PROSERVISAI KLIENTŲ TELEFONU NEKONSULTUOJAME DĖL AUTOMOBILIO REMONTO KAINOS
1. Preliminarias kainas galima rasti čia: http://proservisai.lt/automobiliu-remonto-kainos;
2. Neturime galimybės telefonu teisingai diagnozuoti gedimą. Reiškia ir nustatyti remonto kainos vien iš telefoninio pokalbio taip pat negalime;
3. Jei visgi klientui telefonu pabandome pasakyti preliminarią kainą, vėliau, išaiškėjus, jog kaina bus aukštesnė, kai kurie klientai bando mus spausti į kampą, kad telefonu buvo pasakyta tokia kaina, todėl daugiau nemokės.
4. Kai kurie klientai yra linkę ieškoti žemiausios kainos. Skambina (gaišina) visus autoservisus, prašo paskaičiuoti, kol galop pasirenka kokį garažiuką ar piktnaudžiauti linkusį autoservisą, kuris telefonu nurodo nerealiai žemą kainą, o klientui atvykus paaiškina, jog čia nevisai tas automobilio modelis, arba kad prie automobilio kažkas buvo rankas prikišę ir t.t. Suprantama, kaina tokiuose "servisuose" išauga, o toks klientas dažniausiai nepasimoko, kitą kartą vėl ieško pigiausio. Ne veltui sakoma, kad biednas moka du kartus. Ir dar: Biednas, nes durnas; durnas nes biednas.

Autoservisų tinklas Proservisai pataria:
Ieškokite ne žemiausios kainos, o patikimo, gerą reputaciją turinčio autoserviso.
Žemiausios kainos galima tikėtis ne servise, kuris telefonu siūlo nerealiai žemą kainą, o PATIKIMAME SERVISE, KURIS TIK PO APŽIŪROS AR/IR PO KOMPIUTERINĖS DIAGNOSTIKOS PASKAIČIUOJA REALIĄ KAINĄ.
Atsakyti
PAAIŠKINIMAS, KODĖL AUTOSERVISŲ TINKLE PROSERVISAI KLIENTŲ TELEFONU NEKONSULTUOJAME DĖL AUTOMOBILIO REMONTO KAINOS
1. Preliminarias kainas galima rasti čia: http://proservisai.lt/automobiliu-remonto-kainos;
2. Neturime galimybės telefonu teisingai diagnozuoti gedimą. Reiškia ir nustatyti remonto kainos vien iš telefoninio pokalbio taip pat negalime;
3. Jei visgi klientui telefonu pabandome pasakyti preliminarią kainą, vėliau, išaiškėjus, jog kaina bus aukštesnė, kai kurie klientai bando mus spausti į kampą, kad telefonu buvo pasakyta tokia kaina, todėl daugiau nemokės.
4. Kai kurie klientai yra linkę ieškoti žemiausios kainos. Skambina (gaišina) visus autoservisus, prašo paskaičiuoti, kol galop pasirenka kokį garažiuką ar piktnaudžiauti linkusį autoservisą, kuris telefonu nurodo nerealiai žemą kainą, o klientui atvykus paaiškina, jog čia nevisai tas automobilio modelis, arba kad prie automobilio kažkas buvo rankas prikišę ir t.t. Suprantama, kaina tokiuose "servisuose" išauga, o toks klientas dažniausiai nepasimoko, kitą kartą vėl ieško pigiausio. Ne veltui sakoma, kad biednas moka du kartus. Ir dar: Biednas, nes durnas; durnas nes biednas.

Autoservisų tinklas Proservisai pataria:
Ieškokite ne žemiausios kainos, o patikimo, gerą reputaciją turinčio autoserviso.
Atsakyti
Darius 2017-12-20 20:40:54
Aciu autoservizui Proservisai.
Keturi servizai bande daryti mano Audi pavaru dezes remontas. Visi nesekmingi. Sumokejau belenkiek pinigu. Draugas rekomedavo Proservizus.
Labai nepatiko kai pasake kad kainos telefonu nepasakkis. Bet kai pasake kad pinigu neims jei pavaru dezes remontas nepasiseks tai sutikau.
Puse dienos praejo ir man pranese kad automobilio remontas jau baigtas. Sumokejau brangiai bet likau patenkints.
Ir dar man labai patiko kad Proservisai neina pinigu uz savo darba jei masinos remontas nepasiseks.
LIUKS!
Sveiki, Dariau,
Ačiū už tai, kad pasirinkote Proservisus. Ačiū gerą žodį ir ačiū, kad mus rekomenduojate savo aplinkos žmonėms. Džiaugiamės kiekvienu laimingu klientu.
Atsakyti
Greta 2017-11-06 22:28:20
Nesu is tu zmoniu, kur labai megstu rasineti atsiliepimus, bet si karta noreciau pasidalinti. Vazinejau as per tuos servisus, keite man ten viska, kadangi nesuprantu apie automobilius nieko ir pasitikejau meistrais. Todel, mokejau, mokejau ir mokejau. Proservisuose keiciau padangas, tuo paciu pasakiau, kad kazkas su stabdziais, sakau gal reiktu stabdziu diskus arba kaladeles keisti, nors zinojau, kad jos beveik naujos. Ir mano nuostabai Proservisai pasake, kad tikrai cia nereikia nieko keisti, nes niekas nera nusideveje. Todel radau sau patikima servisa i kuri kreipsiuos pati ir kitiems rekomenduosiu. Aciu.
Laba diena, Greta,
Mes džiaugiamės, kad radote Proservisus.
Užtikriname ne tik paslaugų kokybę, bet ir aukštą aptarnavimo kultūrą. Be to, autoservisų tinklo Proservisai autoservisus rasite ne tik Vilniuje, bet ir Kaune, Klaipėdoje, Elektrėnuose, Grigiškėse, Riešėje, Jakuose.
Atsakyti
Luk 2017-10-14 12:03:22
Ačių
Jūs geriausi.
Visiems rekomenduoju Proservisus. Buvo situacija kai meistrai galėjo pasipelnyti, bet jie pasielgė sažiningai ir man pasiūlė daug pigesnį, bet teisingą sprendimą. Ačių.
Sveiki, Lukai,
Visada malonu, kai klientai lieka patenkinti mūsų pastangomis. Ačiū už nuoširdų komentarą.
Atsakyti
Matau, kad kartais čia mėgsta parašinėti Proservisų klientais apsimetę konkurentai, taip pat visada negatyvo pilni klientai, kurių nei vienas autoservisas nelaukia. Kad komentaras būtų patikimas, prašyčiau nurodyti:
1. Paskyros numerį. Taip mes turėsime galimybę ištirti jūsų skundą ir nekils įtarimas, kad esate klientu bandantis apsimesti anonimas;
2. Konkrečiai kokį broką padarėme arba kuo konkrečiai netenkinome Jūsų;
3. Kiek sumokėjote už paslaugas.
4. Ką jums atsakėme, kai kreipėtės su pretenzija
Pažadame reaguoti į kiekvieną skundą, bet tik su sąlyga, kad atsakėte į pateiktus klausimus.
Atsakyti
Pavel 2017-11-08 18:45:48
Nieko gero servisas.sutvarke masina taip kad tenka vaziuot i kita servisa tvarkyt nedadelkas......
Labas rytas, Pavelai,
Na, jei jau taip blogai aptarnavome, tai parašykite kokio remonto pageidavote, ko nesugebėjome suremontuoti ir kiek už niekinį darbą sumokėjote. Mano žiniomis nei kiek nemokėjote, o ir autoserviso meistras tokių klientų daugiau matyti nenorėtų.
Taip pat parašykite, kodėl nesikreipėte kad ištaisytume "nedadelkes", jei jau tokių pastebėjote? Juk žinojote, kad Proservisuose už neatliktus darbus pinigų neimame, o jei padarome kažkokių klaidų, jas atitaisome nemokamai.
Atsakyti
Aciu autoservizui Proservisai.
Keturi servizai bande daryti mano Audi pavaru dezes remontas. Visi nesekmingi. Sumokejau belenkiek pinigu. Draugas rekomedavo Proservizus.
Labai nepatiko kai pasake kad kainos telefonu nepasakkis. Bet kai pasake kad pinigu neims jei pavaru dezes remontas nepasiseks tai sutikau.
Puse dienos praejo ir man pranese kad automobilio remontas jau baigtas. Sumokejau brangiai bet likau patenkints.
Ir dar man labai patiko kad Proservisai neina pinigu uz savo darba jei masinos remontas nepasiseks.
LIUKS!
Atsakyti
Dovydas 2017-11-13 08:18:37
Užregistravau mašiną prieš daugiau nei savaitę, buvo parašyta kad susisieks per 2 dienas, per jas niekas nesusisiekė teko pačiam skambinti, tuomet pasakė kad penktadienį atsiųs meistro numerį ir eilinį kart jokių žinių negavau, po savaitgalio skambinau į servisą, servisas iš vis nebekėlė ragelio
Kai kurie autoservisai vis dar neišmoksta dirbti dorai ir atsakingai. Proservisai tokiems autoservisams yra lyg rakštis vienoje vietoje. Vietoj to, kad mokytis dirbti, tokie autoservisai ima rašinėti anoniminius komentarus. Štai ir šis komentaras ypač panašus į anoniminį.
Šitas atseit Dovydas, atseit registravosi apie LAPKRIČIO 1-5 DIENĄ. Komentaras gana įtikinamai skamba, bet pažiūrėjus į mūsų duomenų bazę, nesunkiai randame, kad tomis dienomis pas mus nesiregistravo joks Dovydas. Dar daugiau: iki šito atseit Dovydo komentaro, paskutinis klientas Dovydas automobilio remontui registravosi net ne lapkričio, o SPALIO 10 dieną.
Žinoma, atseit Dovydas nežinojo kuriomis dienomis Dovydai registravosi, dėl to tokį nevykusį, teisybės neatitinkantį komentarą ir parašė.
Be to, turiu pripažinti, kad kartais vienu metu pasipila automobilių remonto užsakymai. Deja, atsiprašau tų vairuotojų, kurie iš pirmo karto (tikriausiai būna ir iš antro karto) nepriskambina autoservisų tinklo Proservisai administratoriui. Stengiamės visiems klientams atskambinti. Ypač atsiprašau tų vairuotojų, kuriems atskambinti nepavyksta arba jei koks keblesnis automobilio remonto užsakymas negali būti iš karto registruojamas (nepavyksta priskirti automobilio gedimo pobūdį atitinkančių ir pageidaujamu metu galinčių automobilį remontuoti specialistų). Tokių klientų tikriausiai yra tik vienetai ir jų nuoširdžiai atsiprašau, jei taip atsitinka.
Žinoma, pasitaiko, kad ir autoservisas klientams nekelia ragelio. Juk negalima tikėtis, kad autoservise prie telefono sėdi 3 merginos ir tik laukia, kol kažkas paskambins. Ir mes tarpusavyje kartais vienas kitam nepriskambiname. Tokiais atvejais kantriai skambiname kelis kartus, kol priskambiname. Ir klientams, kurie nepriskambina iš pirmo karto, linkime pabandyti mums priskambinti antrą, jei reikia ir trečią kartą.
Pagarbiai,
Vytautas Paulikas
Atsakyti
Ausra 2017-11-06 13:26:16
PO APSILANKYMO.Vaziavau is Zarasu raj.Automobilis pradejo trukcioti, sunkiai, bet davaziavau.Servise paimant automobili pasakiau, kad peciukas silpnai sila.Po dvieju valandu paskambino ir pasake, kad gedimo negali sutvarkyti o peciuka nuorino ir viskas gerai, pasakiau, kad dangtelis auinimo sk.blogai uzsisuka, pasake, kad nusisuk ir nusipirk nauja.Pavaziavus trukciodama 10 min.pastebejau, kad peciukas sildo taip pat.Teko gerai pavargti, nes grizti nebegalejau o neuzsirasius is anksto sunku kur papulti.Rinkausi is dveju servisu, bet ta diena pasirinkau kaip man atrode patrauklesni butent proservisa.Buvau isitikinusi, kad grisiu su tvarkingu automobiliu.
ISVADA.niekada nesikreipsiu i toki servisa kuris nesugeba net peciuko sutvarkyti!!
Laime antras sevisas mane prieme ir puikiai issprende mano problemas.
Miela kliente, Aušra,
Kitą kartą, kai važiuosite į servisą (tik ne pas mus), klausykite ką jums meistrai sako, tai po to nereiks verkšlenti.
Beje, jūsų atsiliepime pilna netikslumų ir nutylėjimų. Nerimtai tokios rašliavos atrodo.
Atsakyti
Užregistravau mašiną prieš daugiau nei savaitę, buvo parašyta kad susisieks per 2 dienas, per jas niekas nesusisiekė teko pačiam skambinti, tuomet pasakė kad penktadienį atsiųs meistro numerį ir eilinį kart jokių žinių negavau, po savaitgalio skambinau į servisą, servisas iš vis nebekėlė ragelio
Atsakyti
Nieko gero servisas.sutvarke masina taip kad tenka vaziuot i kita servisa tvarkyt nedadelkas......
Atsakyti
Nesu is tu zmoniu, kur labai megstu rasineti atsiliepimus, bet si karta noreciau pasidalinti. Vazinejau as per tuos servisus, keite man ten viska, kadangi nesuprantu apie automobilius nieko ir pasitikejau meistrais. Todel, mokejau, mokejau ir mokejau. Proservisuose keiciau padangas, tuo paciu pasakiau, kad kazkas su stabdziais, sakau gal reiktu stabdziu diskus arba kaladeles keisti, nors zinojau, kad jos beveik naujos. Ir mano nuostabai Proservisai pasake, kad tikrai cia nereikia nieko keisti, nes niekas nera nusideveje. Todel radau sau patikima servisa i kuri kreipsiuos pati ir kitiems rekomenduosiu. Aciu.
Atsakyti
Ausra 2017-10-28 15:18:06
Sveiki.Na ir prirasyta...suprantu, kad nuomones tik grazios negali buti, kad yra ir zmoniu kurie ras prie ko prisikabinti...Tikiuosi as busiu ne is tokiu:-)
Rinkausi automobili vos ne menesi, bet nusipirkau jau su problemom, pilnai suprantama, nes pirkau ne nauja.Labai butu liudna jai dar uzsirasius i sios imones paslaugas teikiamas teks nusivilti, kaip skaiciau, kad servisuose apgaudineja moteris...sakyciau savo srities meistras visada supras su kiek ismananciu vyru bendrauja ir jis ne bus isimtis tik del to, kad vyras:-) Nusivylusi Utenos, Zarasu, ir Vilniaus zinoma servisu kai kuriu darbu, nors dazniausia automobili varydavo vyras, aisku atkreipdamas demesi tik i uzrasa servisas!Tikiuosi pries vyra neteks raudonuoti.
Parasysiu atsiliepima ir as, kai galesiu ivertinti darba, Labai noriu tiketi, kad neteks gailetis ir ieskoti kitu.Nemegstu nepastovumo, todel uzmerkiu akis i nepatenkintus atsiliepimus ir jau greitai susitiksime.Vezu savo automobiliuka is Zaru raj.
Pagarbiai
PO APSILANKYMO.Vaziavau is Zarasu raj.Automobilis pradejo trukcioti, sunkiai, bet davaziavau.Servise paimant automobili pasakiau, kad peciukas silpnai sila.Po dvieju valandu paskambino ir pasake, kad gedimo negali sutvarkyti o peciuka nuorino ir viskas gerai, pasakiau, kad dangtelis auinimo sk.blogai uzsisuka, pasake, kad nusisuk ir nusipirk nauja.Pavaziavus trukciodama 10 min.pastebejau, kad peciukas sildo taip pat.Teko gerai pavargti, nes grizti nebegalejau o neuzsirasius is anksto sunku kur papulti.Rinkausi is dveju servisu, bet ta diena pasirinkau kaip man atrode patrauklesni butent proservisa.Buvau isitikinusi, kad grisiu su tvarkingu automobiliu.
ISVADA.niekada nesikreipsiu i toki servisa kuris nesugeba net peciuko sutvarkyti!!
Laime antras sevisas mane prieme ir puikiai issprende mano problemas.
Atsakyti
Reikėjo pakeisti įstaigos lengvojo automobilio MB Vito galinių stabdžių diskų apsaugas. Automobilis buvo užregistruotas nustatyta tvarka, buvo paskirtas arčiausiai įstaigos esantis automobilių servisas (Amatų g., Vilniuje), tačiau automobilis taip ir NEBUVO SUREMONTUOTAS. 8 d. (nuo pirmadienio iki sekančios savaitės antradienio) laikė mašiną serviso aikštelėje, tai detalės dar neatvežtos, tai atvežė detalės, bet juos netinka. Turėjome pasiimti nesuremontuotą automobilį (galimai dėl kompetencijos stokos), buvo sugaištas laikas. Remontuojant tą patį automobilį kitose servisuose (buvo ir rimtesni gedimai), tokių situacijų niekada nebuvo.
Atsakyti
Sveiki.Na ir prirasyta...suprantu, kad nuomones tik grazios negali buti, kad yra ir zmoniu kurie ras prie ko prisikabinti...Tikiuosi as busiu ne is tokiu:-)
Rinkausi automobili vos ne menesi, bet nusipirkau jau su problemom, pilnai suprantama, nes pirkau ne nauja.Labai butu liudna jai dar uzsirasius i sios imones paslaugas teikiamas teks nusivilti, kaip skaiciau, kad servisuose apgaudineja moteris...sakyciau savo srities meistras visada supras su kiek ismananciu vyru bendrauja ir jis ne bus isimtis tik del to, kad vyras:-) Nusivylusi Utenos, Zarasu, ir Vilniaus zinoma servisu kai kuriu darbu, nors dazniausia automobili varydavo vyras, aisku atkreipdamas demesi tik i uzrasa servisas!Tikiuosi pries vyra neteks raudonuoti.
Parasysiu atsiliepima ir as, kai galesiu ivertinti darba, Labai noriu tiketi, kad neteks gailetis ir ieskoti kitu.Nemegstu nepastovumo, todel uzmerkiu akis i nepatenkintus atsiliepimus ir jau greitai susitiksime.Vezu savo automobiliuka is Zaru raj.
Pagarbiai
Atsakyti
Ačių
Jūs geriausi.
Visiems rekomenduoju Proservisus. Buvo situacija kai meistrai galėjo pasipelnyti, bet jie pasielgė sažiningai ir man pasiūlė daug pigesnį, bet teisingą sprendimą. Ačių.
Atsakyti
Labai, labai Jums ačiū!
Atsakyti
Sugedo tevuko automobilis Klaipedoje. As gyvenu Vilniuje, ir labai gerai ziau, kaip atsakingai dirba Proservisai. Del to ir tevukui patariau del automobilio remonto kreiptis i Proservisus.
Mao tevukas kazkda pats dirbo autoservise, todel yra labai pretenzingas ir net paranoiskas. Jis isitikines, kad visi autoservisai dabar yra s*****i.
Man buvo labai malou isgirsti, kad tevukui pirma karta itiko autoservisas. Jis pirma karta gyvenime is autoserviso grizo laimingas :)
Dekui Proservisams. As Jus jau daug kam rekoendavau ir visada rekomenduosiu.
Atsakyti
Aciu Proservisams uz nuosirduma.
Visiems rekomenduoju si servisa ir pats naudosiuosi, kai prireiks.
Uzregistravau Chrysler zibintu reguliavimui. Man ryte paskambino ir pakonsultavo kaip galiu pats susireguliuoti. Uztrukau 2 minutes, nuvaziavau i techniniu apziuru centra ir be vargo praejau.
Mane suzavejo Proservisu konsultanto nesavanaudiskumas ir paprastumas. Vietoj to, kad is mano uzsakymo uzdirbtu, jis sugaiso minute ir sutaupe man vaziavima i servisa.
Atsakyti
MIELIEMS AUTOSERVISŲ TINKLO PROSERVISAI KLIENTAMS
Ačiū, kad Jūs esate. Tai Jūs padėjote mums pasipriešinti neatsakingai, nekompetetingai dirbantiems ir piktnaudžiauti linkusiems autoservisams. Kuo daugiau Jūsų kreipiasi į Proservisus, tuo mažiau darbo lieka tiems, kurie iki šiol Jus skriaudė.
Mes prižadame ir ateityje nenuilstamai dirbti, kad Jūs turėtumėte geriausią automobilio remonto pasirinkimą:
* Mažiausias eiles;
* Greitą ir patogų aptarnavimą;
* Nepriekaištingą kokybę;
* Aukštą aptarnavimo kultūrą;
* Teisingas kainas;
* Ir jokių apgaulių.

Autoservisų tinklo Proservisai
Direktorius
Vytautas Paulikas
Atsakyti
TIEMS, KURIE KARTAIS ČIA PRIRAŠO PIKTŲ NESĄMONIŲ
Autoservisų tinklas Proservisai ypač gerbia savo klientus. Mes darome viską, kad klientai iš mūsų išvažiuotų laimingi. Kartais dėl to net patiriame nuostolį, bet klientą išleidžiame laimingą.
Per beveik du metus aptarnavome virš 8000 klientų. Deja, buvo keli klientai, kuriuos tikrai nuskriaudėme. Tai nepagrįstai ilgai remontavome, tai atvežto automobilio negalėjome pradėti remontuoti, nes kiti automobiliai per ilgai užtruko ant keltuvų arba meistras susirgo. Tokių klientų atsiprašėme arba pritaikėme nuolaidas.
Juokinga, kai čia prirašinėja konkurentai iš vis mažiau klientų sulaukiančių autoservisų. Užjaučiu tokius. Tikriausiai labai pikta, kai vis daugiau apgautų klientų į tokius autoservisus nebevažiuoja, tuo labiau, kad vis daugiau klientų, sužinoję apie Proservisus, jau po pirmo apsilankymo lieka ištikimais mūsų klientais.
Matome, kad kartais čia prirašinėja ir "klientai", kurių nei vienas normalus autoservisas nelauktų.
Visus tokius nesąmonių rašinėtojus galiu nuginkluoti vien tuo faktu, kad dar nesame paleidę nei vieno kliento, kurio pretenzijos nebūtume išnagrinėję. Jei pretenzija būna reali, o tokių retai, bet pasitaiko, mes jas nagrinėjame ir klientams arba automobilį remontuojame iš naujo, arba kompensuojame patirtą nuostolį. Tokie klientai nei čia, nei kur nors kitur, dar nėra parašę nei vieno pikto žodžio.
Visiškai kita situacija su klientais, kurie ieško ko nepametę. Vienam remontavome traukes ir, jo teigimu... sugadinome audio sistemą :) Prisispyręs norėjo išsireikalauti, kad suremontuotume :). Kitas klientas po kuro siurblio remonto mums ėmė įrodinėti, kad mes keleivio durelių apmušalus atlupinėjome, išlaužėme "klipsus" ir taip palikome :). Na ką tokiems klientams galima paaiškinti? Nieko! Ką besakysi, jie negirdi ir lieka įsitikinę savo teisumu, grasina visur apie mus prirašinėti : (.
Kita "gudručių" grupė veikia gudriau. Jie registracijos metu klausinėja kainos, bet tyčia nutyli kažkuriuos svarbius niuansus. Apžiūros ar remonto metu paaiškėjus tiems niuansams, bandant klientui paaiškinti apie pasikeitusią kainą, tokie klientai ima draskyti akis, kad buvo suderėta kitokia kaina. Deja, autoservisai nėra labdaros organizacijos, todėl kiekvienam akių draskytojui kompromisų nedarome.
Čia rašė toks vienas, kuris tikėjosi paslaugos už mažiau nei pusę realios kainos. Nesulaukęs sutikimo, paslaugos atsisakė, mus vos ne vagimis išvadino, nors pats nei cento nesumokėjo. Pasidomėjome kas per tipas. Pasirodo verslininkas, apie kurį internete pilna komentarų, kad iš klientų už paslaugas apgaulės būdu devynis kailius lupa.
Dar pasitaiko žemiausios kainos ieškotojų. Tokiems patariame mūsų net netrukdyti. Žemiausios kainos mes nepateiksime, nes tokios visada galima ieškoti garažiukuose, kur neišrašoma sąskaita. Suprantama, tokiais atvejais apie garantijas nėra prasmės net kalbėti. Bet jei reikia tik žemiausios kainos, tai linkime sėkmės.
Tiesa, kai kurie autoservisai taip pat "moka" pasiūlyti žemiausią kainą. Nuvažiavus į tokį servisą, galų gale klientas susimoka ir už atliktus, ir už prigalvotus darbus, jam vietoj žadėtų originalių detalių sudeda pigiausias. Na, tiesiog reikia žinoti, kad žemiausia kaina yra lygi žemiausiai kokybei, o dažnai ir apgavystei.
Žodžiu, visiems tiems, kurie ieško durnių ar nori paslaugos už žemiausią kainą, linkiu Proservisų tinklo autoservisus aplenkti per kilometrą. Nelaukiame ir tų klientų, kuriems visada viskas blogai, kurie vietoj padėkos už nuoširdų darbą tesugeba čia anonimiškai nesąmones rašinėti.

Autoservisų tinklo Proservisai
Direktorius
Vytautas Paulikas
Atsakyti
Automobilis sugedo sestadieni. Telsiuose niekas nesieme remontuoti. Pasiskambinau i Proservisus. Is karto uzregistravo, i telefona atsiunte SMS zinute su visa informacija ir net su nuoroda i navigacija. Sake, kad Klaipedoje turi daug autoservisu, bet sestadieni veikia tik vienas pats maziausias. Atvaziavau i ta servisiuka. Aplinka nelabai kokia, bet meistras tai tikras stebukladarys. Tik paklause kaip dirba variklis, prijunge kompa ir jam is karto tapo aisku koks mano automobilio gedimas, ka reikia remontuoti. Per valanda pristate detales, o dar po valandos mane paleido su tvarkingu automobiliu.
Remonto kaina mane nustebino. Telsiuose buciau sumokejes tikrai daugiau.
Aciu Proservisams, kad jus esate.

Taip pat rekomenduojame

UAB "Autofortas"
Visos automobilių remonto paslaugos

Adresas: 9-ojo Forto g. 63, LT-48101 Kaunas.
Veiklos sritys: automobilių prekyba; automobilių stiklai; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; padangos, ratlankiai; pagalba kelyje; tepalai, alyvos.
AUTOFORTAS - viena didžiausių transporto priemonių remonto įmonių Lietuvoje. Trumpai apie mus Jau daugiau nei 21 metus automobilių remonto srityje dirbanti įmonė teikia visas autoserviso paslaugas. Šiai dienai AUTOFORTAS remontui turi virš 2600 kv.m. plotą ir surinkusi profesionalią virš 40 kvalifikuotų darbuotojų...
ARV SERVICE
Sunkvežimių servisas Panevėžyje

Adresas: Tinklų g. 25, LT-35115 Panevėžys.
Veiklos sritys: akumuliatoriai; autokosmetika; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; padangos, ratlankiai; pagalba kelyje; sunkvežimių pardavimas, dalys, servisas; tepalai, alyvos.
UAB ARV SERVICE - sunkvežimių servisas Panevėžyje Atliekame visų markių sunkvežimių, autobusų, priekabų , puspriekabių, mikroautobusų, šaldytuvų, techninį aptarnavimą ir remonto darbus. Atliekami šie remonto darbai: Pilnas, dalinis techninis aptarnavimas Variklių diagnostika, remontas Kuro sistemos diagnostika...
AKSTĖ-servisas
AUTO AKSTĖ

Adresas: Taikos pr. 139A, (įvažiavimas iš Garažų gatvės), LT-51131 Kaunas.
Veiklos sritys: akumuliatoriai; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; avarinės tarnybos; padangos, ratlankiai; pagalba kelyje.
Autocentras AUTO AKSTĖ - vienas didžiausių nepriklausomų servisų Lietuvoje. Jau 18 metų automobilių remonto srityje dirbanti įmonė teikia visas autoserviso paslaugas. Šiandien UAB "Akstė -servisas" užima virš 2000 kv.m. plotą, turi profesionalią apie 40 kvalifikuotų darbuotojų komandą. Užsitarnavusi lojalių klientų...
Autotaisykla
Adresas: Baltijos g. 90A, LT-48218 Kaunas.
Veiklos sritys: akumuliatoriai; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; padangos, ratlankiai.
Autotaisykla tai senai besidarbuojant ir savo darbą išmananti ir teikianti visas automobilių remonto paslaugas įmonė Augant ir kaupiant žinių bagažą įgaunant vis didesnę patirtį, stengiamės žengiant koja kojon su rinka ir klientų poreikiais. Autoservisas esantis Kaune teikiamos ne tik serviso paslaugos bet ir...
Šasi
VAŽIUOKLĖS REMONTO DIRBTUVĖS

Adresas: Paliūniškio g. 13, LT-35114 Panevėžys.
Veiklos sritys: automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; pagalba kelyje; tepalai, alyvos.
„ŠASI“ savo veiklą pradėjo vykdyti 1996 m. Vienas iš pirmųjų autoservisų Panevėžyje. Individualioje įmonėje „Šasi“ atliekami lengvųjų automobilių, visureigių ir mikroautobusų važiuoklės remonto darbai. Restauruojamos automobilių pakabos detalės: šarnyrai, traukės, guminės įvorės. Taip pat restauruojame kliento...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kaip elgtis, kad jūsų augintiniai būtų sveiki, gražūs ir laimingi?
Kaip elgtis, kad jūsų augintiniai būtų sveiki, gražūs ir laimingi? 04-11 18:14
Šiandien jau sunku rasti namus, kuriuose nebūtų augintinio - dažniausiai šeimininkus džiugina bent vienas ar keli naminiai gyvūnėliai. Ko gero, net nereikia ir sakyti, kiek daug...
Skvernelis krentančių "valstiečių" reitingų nedramatizuoja ir įvardija priežastį
Skvernelis krentančių "valstiečių" reitingų nedramatizuoja ir įvardija priežastį 04-21 20:12
Premjeras Saulius Skvernelis sumažėjusius Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos reitingus vertina ramiai.
Kaip Skuodo ar Lazdijų klientą paversti savo pirkėju
Kaip Skuodo ar Lazdijų klientą paversti savo pirkėju 04-21 18:38
E. prekyba naikina geografines ribas, tačiau pirkėjų sulaukia ne kiekviena virtuali parduotuvė. Kaip atsirasti klientų akiratyje?
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kokį automobilį vairuojate?

Partneriai

Mamaimam

Akcijų kainos

Xerox 31,54 +3,99%
General Electric 14,54 +3,93%
Nokia 5,96 +2,23%
Wells Fargo 52,56 +1,98%
PepsiCo 102,48 -2,93%
CBS 49,33 -3,18%
Colgate-Palmolive 67,52 -3,22%
Apple 165,72 -4,10%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (Rusijos) 7,03 +2,33%
Anglis 95,85 -8,46%
Kiauliena 82,05 +20,22%
Mediena 697,44 -1,00%
Varis 6799,18 -2,96%
Cukrus 0,55 -3,51%
Jautiena 4,27 -0,47%
Benzinas 1,83 +0,55%