VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Odomena, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Odomena

Atsiliepimai apie Odomena, UAB

HUSH.LT

HUSH.LT JUMS DOVANOJA NEMOKAMĄ PRISTATYMĄ VISOJE LIETUVOJE!
Laikrodžių centras Šveicariški laikrodžiai su Jūsų firmine atributika
Parašyk savo nuomonę apie Odomena, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Jolanta S 2020-02-14 07:31:26
Sarlatanu kompanija, i laiskus atsako automatinis laiskas... Kai pareikalavau grazinti pinigus - dingo vel, bet galiausiai atrase ir atsiprase uz tai, kad velavo atsakyti i užklausa ir, kad vis dar negaunu siuntos nors ir papildomos pora dienu praejo, kurias paminejo pirmojoje uzklausoje... Pasiule 30% nuolaida apsipirkimui kitam kaip dovana, kai pasakiau, kad man nieko nereikia is jusu daugiau ir turi but grazinti pinigai, taip pasakius dingo vel... Telefonu negalima normaliai susisiekti... Grynai sarlatanu kompanija!!! Zodziu matau, reikejo pries uzsakant pasiskaityt komentarus apie juos, nerekomenduoju niekam ju paslaugu!!!
Pamirsau parasyti, kad prekes gavau po menesio nervu gadinimo. Bet kokybe pasibaisetina
Atsakyti
Sarlatanu kompanija, i laiskus atsako automatinis laiskas... Kai pareikalavau grazinti pinigus - dingo vel, bet galiausiai atrase ir atsiprase uz tai, kad velavo atsakyti i užklausa ir, kad vis dar negaunu siuntos nors ir papildomos pora dienu praejo, kurias paminejo pirmojoje uzklausoje... Pasiule 30% nuolaida apsipirkimui kitam kaip dovana, kai pasakiau, kad man nieko nereikia is jusu daugiau ir turi but grazinti pinigai, taip pasakius dingo vel... Telefonu negalima normaliai susisiekti... Grynai sarlatanu kompanija!!! Zodziu matau, reikejo pries uzsakant pasiskaityt komentarus apie juos, nerekomenduoju niekam ju paslaugu!!!
Atsakyti
Edita 2020-02-10 16:16:27
Vilija, parašykite ar pavyko sulaukti pardavėjo reakcijos?
Po skundo kitą dieną susisiekė, paprašė dar keletą dienų palaukti. Jei ką, grąžins pinigus. Per tas kelias dienas prekės taip ir negavau, taigi pinigus grąžino. Vėliau visa tai patvirtinau ir tarnybai. Tiesiog gaila sugaišto laiko.
Atsakyti
Vilija 2020-01-10 13:45:15
2019-12-08 iš šios įmonės valdomos hush.lt el. parduotovės pirkau ilgą žieminę striukę. Pagal jų dekalaruojamą ilgiausią pristatymo terminą prekę turėjau gauti iki 2019-12-31. Spėkite, ar gavau? Kreipiausi, kodėl vėluoja, tai pasiūlė 30 proc. nuolaidą kitam apsipirkimui ir dar luktelti. Paprašiau grąžinti pinigus, nes prekė sezoninė ir, kaip supratau, patys tiksliai nežino, kada aš ją gausiu. Primygtinai paprašius grąžinti pinigus, dingo iš eterio. Vakar surašiau prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai, kuri šiandien mane informavo, kad kreipėsi į pardavėją ir davė jam terminą taikiai išspręsti ginčą iki 2020-01-21. Dabar laukiu pardavėjo reakcijos. Siūlau ir visiems kitiems nukentėjusiems kreiptis į minėtą tarnybą.
Vilija, parašykite ar pavyko sulaukti pardavėjo reakcijos?
Atsakyti
Aš irgi gavau labai prastos kokybės drabužį už tokią kainą. Kai tik prasidėjo kalba apie grąžinimą, dingo neatrašo ir nereaguoja. Niekada nesusidūriau ir net nepagalvojau, kad gali būti apgavystės: (Kreipiausi į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, galbūt pagelbės...
Atsakyti
a******u kontora, melagiai.gavau ne ta preke, tyli kaip subines, jokio atsakymo.nesuprantu, kaip tokios firmeles isvis egzistuoja.vartotoju teisese daug skundu jau yra, bet toliau apgaudinejami zmones.
Firma atidaryta vieno berno vardu ir dirba vienas darbuotojas.tikiuosi ilgai negyvuos tavo kontorele, aferiste.
Atsakyti
Gavau kiaurai slapius batus, nubrozdintus ir ismera sumažinta, be to tiesiog suvinioti i popieriu, rašau nereaguoja, o kai parasiau is kito pasto iškart atsiliepė, parašiau kad arba pakeistu arba grazintu pinigus ir vel dingo.
Atsakyti
Atsiuntė labai smarkiai per mažą prekę. Užpildžiau prašymą gražinti, negražino, neatsiliepia jokiais kontaktais. Nei el paštu, nei facebook puslapyje, telefonu nepasiekiama.
Atsakyti
Negaunu siuntos jau 2 savaites! Prie siuntos sekimo parasyta, kad siunta paimta is siuntejo KINIJOJE! Apie tai informuota nebuvo! Tai cia ebay kokybes rubai kaip suprantu??
Atsakyti
Noriu pagirti HUSH.LT komanda, nes noriai bendravo ir uz netinkama preke greitai sugrazino pinigelius.
ACIU
Atsakyti
2019-12-08 iš šios įmonės valdomos hush.lt el. parduotovės pirkau ilgą žieminę striukę. Pagal jų dekalaruojamą ilgiausią pristatymo terminą prekę turėjau gauti iki 2019-12-31. Spėkite, ar gavau? Kreipiausi, kodėl vėluoja, tai pasiūlė 30 proc. nuolaidą kitam apsipirkimui ir dar luktelti. Paprašiau grąžinti pinigus, nes prekė sezoninė ir, kaip supratau, patys tiksliai nežino, kada aš ją gausiu. Primygtinai paprašius grąžinti pinigus, dingo iš eterio. Vakar surašiau prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai, kuri šiandien mane informavo, kad kreipėsi į pardavėją ir davė jam terminą taikiai išspręsti ginčą iki 2020-01-21. Dabar laukiu pardavėjo reakcijos. Siūlau ir visiems kitiems nukentėjusiems kreiptis į minėtą tarnybą.
Atsakyti
Tikra a******ų kontora, telefonu prisiskambinti neįmanoma, o į laiškus atsako visiems vienodai, siūlo 30% nuolaid kitam pirkiniui. Prekę užsisakiau dar lapkričio mėn., bet iki šiol jos dar negavau. Niekada daugiau nieko neužsisakinėsiu ir kitiems patarsiu to nedaryti tik pinigus iš žmonių vilioja ir viskas. Žodžiu a******ų a*******i.
Atsakyti
Aš savo užsakymo 34691 laukiu jau nuo 2019 metų lapkričio mėn. pradžios. Blogiausia, kad sumokėjau pinigus.
Tai apgaulė, neprasidėkite.
Atsakyti
Sveiki. Ir aš užkibau už šio a******ų kabliuko, Gruodžio 16 užsakiau prekę iš
Hush.lt. Po šiai diena negaunu užsakytos prekės. Į mano laiškus nereaguoja. Kaip suprantu reikia kreiptis į vartotojų tarnybą...
Atsakyti
Prekės negaunu jau 60 dienų. Liūdna, kad klientai yra apgaudinėjami, būčiau žinojęs - neužsakinėčiau.
Aliexpress ir pats moku naudotis - per juos tiesiogiai dar greičiau ateina prekė, nei per šitus šaraškinus.

VENKITE!
Viktorija Gelezauske
2019-07-21 20:03:51 IP 2k1o0g9m
Atsakyti
Preke užisisakiau, pristatymas sake bus per 5/15dienu. Siandien yra 23diena kaip laukiu. NEREKOMENDUOJU
Atsakyti
Tikrai niekam nerekomenduoju. Užsakymas vėlavo dvigubai, nei nurodyta terminuose. Atrašyti į užklausas nenori. Telefono nr. nenurodytas. Prekės nekokybiškos, neatitinka dydžio. Ir dingsta, kai paprašai grąžinti pinigus. VENKITE!!! Reikės kreiptis į Vartotojų tarnybas, kad pasidomėtų šios įmonės veikla ir skelbiama klaidinga informacija el. sveteinėje hush.lt
Atsakyti
Ina 2019-07-18 21:24:54
Gavau prekę iš Hush. Lt. Dydis netinkamas. Parašiau jiems laišką, kad pakeisti į kitą dydį, kad nurodytu adresą kur reikia grąžinti prekę, nes ant pakuotės buvo nurodytas adresas kiniškai. Jie atsakė, kad ši prekė galiu palikti sau dovanų, o jie atsius man nauja preke. Buvau nustebęs. Praėjo mėnesis ir jokiu žinių. Nei prekę sugrąžinti, nei pinigus atgal gauti. Suknele surasiu kam atiduoti, bet patirtį su jais turiu ir kitiems nerekomenduočiau nieko iš jų pirkti.
Pirmiausiai, ne cia rasote savo komentara.Pazourekite atidziau- pardavejas UAB ODOMENA. Antra, kreipkites i valstybine vartotoju teisiu apsauga. Nes jei tylesite, savo pinigeliu neatgausite. Patikekit, visa tai praejau ir atgavau €€. Ir visi kas kreipesi, atgavo. Tad netylekit, registruokit skunda. Tam ir yra valst vartotoju teisiu apsauga. :)
Atsakyti
Milda 2019-07-16 12:46:25
a*******i, s*****i, iš žmonių suka pinigus. Atsiunčia niekam tikusia prekę iš ali, kurios vertė keli eurai, poto neatsako į žinutes, nėra kur prekės grąžint, ir pinigai nuplaukia.
Pirmiausiai, ne cia rasote savo komentara.Pazourekite atidziau- pardavejas UAB ODOMENA. Antra, kreipkites i valstybine vartotoju teisiu apsauga. Nes jei tylesite, savo pinigeliu neatgausite. Patikekit, visa tai praejau ir atgavau €€. Ir visi kas kreipesi, atgavo. Tad netylekit, registruokit skunda. Tam ir yra valst vartotoju teisiu apsauga. :)
buvusi kliente , susiduriau
2019-07-19 06:02:48 IP 2g5vff8e
Atsakyti
Elona 2019-07-18 00:05:10
Sarlatanu kompanija, laukiu siuntos po 14 darbo dienu, kurios jau seniai praejo, parasiau, i laiskus nereguoja, o jei sureguoja atsakymas buvo t.y. atsiprasymas ir dave suprast, kad po poros dienu tureciau gaut, kad preke vis dar jusu nepasieke gal del tam tikru aplinkybiu. Praejo dar viena savaite pagal uzsakymo Nr. patikrinau ir jie man uzsakyma issiunte 22d birzelio, o jau liepos 17, i laiskus atsako automatinis laikas... Galiausiai atsake is laisko supratau, kad zmogus. Kai pareikalavau grazinti pinigus - dingo vel, bet galiausiai atrase ir atsiprase uz tai, kad velavo atsakyti i užklausa ir, kad vis dar negaunu siuntos nors ir papildomos pora dienu praejo, kurias paminejo pirmojoje uzklausoje... Pasiule 30% nuolaida apsipirkimui kitam kaip dovana, kai pasakiau, kad man nieko nereikia is jusu daugiau ir tu atsiprasymu jau klausyt nebenoriu ir 30% manes nepapirks uz tai, kad jie nesugeba laikytis savo pateiktu salygu ir mane tai nedomina tolimesnis bendradarbiavimas ir turi but grazinti pinigai tai toliau atsake vel ju tas automatinis laiskas ir kaip pasakius dingo is bendravimo gyvas asmuo vel... Telefono nera pateikta, kad butu galima normaliai susisiekti... Grynai sarlatanu kompanija!!! Zodziu matau, kad ne man vienai, reikejo pries uzsakant pasiskaityt komentarus apie juos, nu bet tikrai nerekomenduoju niekam ju paslaugu!!! Ir net neleidzia komentuot jie savo Facebook puslapyje :D, dar birzelio men leido
:D...
Tik nepalikit visko taip! Tam yra valstybine vartotoju teisiu apsaugos tarnyba. Susisiekite su tarnyba. Galite tiek gyvai atvykus, tiek paskambinus.Ten malonus suprantantys zmones dirba. Viska paaiskins, ka toliau daryti. Visa tai praejau. Ir musu jau nemazai, kam grazino €€. :)
Atsakyti
Gavau prekę iš Hush. Lt. Dydis netinkamas. Parašiau jiems laišką, kad pakeisti į kitą dydį, kad nurodytu adresą kur reikia grąžinti prekę, nes ant pakuotės buvo nurodytas adresas kiniškai. Jie atsakė, kad ši prekė galiu palikti sau dovanų, o jie atsius man nauja preke. Buvau nustebęs. Praėjo mėnesis ir jokiu žinių. Nei prekę sugrąžinti, nei pinigus atgal gauti. Suknele surasiu kam atiduoti, bet patirtį su jais turiu ir kitiems nerekomenduočiau nieko iš jų pirkti.
Atsakyti
Odomena 2019-07-16 22:20:36
Laba diena, Gerb. p. Asta,

Apgailestaujame, dėl susiklosčiusios situacijos. Nuoširdžiai nemalonu, kad įvyko nesusipratimas ir siuntos jums vis dar nepristatė. Prašome susisiekite el.paštu info@hush.lt, dėl užsakymo #15490, kadangi nematome jūsų duomenų - ir būtinai jūsų klausimą išspręsime jums priimtiniausiu būdu.

Su geriausiais linkėjimais
Hush.lt
Teisybės dėlei noriu pasakyti, kad į pretenziją sureagavo nedelsiant ir grąžino pinigus už laiku nepristatytą prekę. Manau, kad vertėtų peržiūrėti rinkodaros politiką ir nurodyti realius pristatymo terminus. Linkiu sėkmės veikloje.
Atsakyti
Sarlatanu kompanija, laukiu siuntos po 14 darbo dienu, kurios jau seniai praejo, parasiau, i laiskus nereguoja, o jei sureguoja atsakymas buvo t.y. atsiprasymas ir dave suprast, kad po poros dienu tureciau gaut, kad preke vis dar jusu nepasieke gal del tam tikru aplinkybiu. Praejo dar viena savaite pagal uzsakymo Nr. patikrinau ir jie man uzsakyma issiunte 22d birzelio, o jau liepos 17, i laiskus atsako automatinis laikas... Galiausiai atsake is laisko supratau, kad zmogus. Kai pareikalavau grazinti pinigus - dingo vel, bet galiausiai atrase ir atsiprase uz tai, kad velavo atsakyti i užklausa ir, kad vis dar negaunu siuntos nors ir papildomos pora dienu praejo, kurias paminejo pirmojoje uzklausoje... Pasiule 30% nuolaida apsipirkimui kitam kaip dovana, kai pasakiau, kad man nieko nereikia is jusu daugiau ir tu atsiprasymu jau klausyt nebenoriu ir 30% manes nepapirks uz tai, kad jie nesugeba laikytis savo pateiktu salygu ir mane tai nedomina tolimesnis bendradarbiavimas ir turi but grazinti pinigai tai toliau atsake vel ju tas automatinis laiskas ir kaip pasakius dingo is bendravimo gyvas asmuo vel... Telefono nera pateikta, kad butu galima normaliai susisiekti... Grynai sarlatanu kompanija!!! Zodziu matau, kad ne man vienai, reikejo pries uzsakant pasiskaityt komentarus apie juos, nu bet tikrai nerekomenduoju niekam ju paslaugu!!! Ir net neleidzia komentuot jie savo Facebook puslapyje :D, dar birzelio men leido
:D...
Atsakyti
Nieko verta firmelė. Užsisakiau batelius kuriuos gavau su broku. Išsiunčiau nuotraukas, o atsakymo jokio. Bandysim issireikalaut sumoketus pinigus. NEREKOMENDUOJU PIRKTI ČIA
Atsakyti
Penkta savaitė jau negaunu užsakymo, normaliose internetinėse parduotuvėse taip nėra. Žinoma, kad prekes siunčiasi iš Wish ir Aliexspress. Taip, kad permokame Jiems gerokai.....
Atsakyti
Odomena 2019-07-16 22:08:09
Laba diena, Gerb. p. Irina,

dėkojame, kad susisiekėte. Būtinai išspręsime jūsų klausimą.Tikimės, kad susipažinote su pristatymo terminais ir atsiprašome už sukeltus nepatogumus.
Laukiame jūsų atsakymo.

Pagarbai
Hush.lt
Sveiki,
Parašiau Jums nurodytu elektroniniu paštu. Lauksiu argumentuoto atsakymo, kur šiuo metu yra užsakyta prekė ir kodėl savo reklama apie pristatymą per 10-14 d.d. klaidinate pirkėjus, kai realus pristatymo terminas mėnuo ir daugiau. Kaip matau iš atsiliepimų, ne man vienai čia taip pasisekė. Beje, bandžiau sekti prekę pagal pateiktą siuntos numerį, panašu, kad ji jau kokį trečią ratą aplink pasaulį skrenda :). Jei prekė manęs nepasieks liepos 19 d., tai liepos 20 d. noriu matyti grąžintus pinigus savo sąskaitoje. Vėliau jos man tiesiog nereikės, o Jūsų veikla laikas rimtai susidomėti Vartotojų teisių ir Konkurencijos tarnyboms.
Atsakyti
As ta 2019-07-16 20:23:38
Užsakymą #15490 apmokėjau birželio 10 d. Vis dar kantriai laukiu. Ir pikta ir juokinga. Dabar jau sportinis interesas - kiek laiko hush.lt trunka 14 dienų. Gal kas nors norite lažintis? Kai gausiu, būtinai informuosiu :). Panašu, kad jie vadovaujasi patarle "Ruošk roges vasarą, o ratus - žiemą". Reikėjo užsisakyti birželį ne basutes, o žieminius batus. Būtų pats tas, kaip tik Kalėdoms :). Ir gal kas nors žinote, kokia bauda už klaidinančią reklamą ?
Laba diena, Gerb. p. Asta,

Apgailestaujame, dėl susiklosčiusios situacijos. Nuoširdžiai nemalonu, kad įvyko nesusipratimas ir siuntos jums vis dar nepristatė. Prašome susisiekite el.paštu info@hush.lt, dėl užsakymo #15490, kadangi nematome jūsų duomenų - ir būtinai jūsų klausimą išspręsime jums priimtiniausiu būdu.

Su geriausiais linkėjimais
Hush.lt
Atsakyti
Irina 2019-07-16 00:40:19
Sveiki,
Šiandien jau liepos 15 diena, baigėsi. Sumokėjau birželio 20d. Prekes negavau, pinigų neatgaunu, faisbuke trina mano komentarus apie jų prasta darbą. Visa informacija apie prekes ir pristatymą pateikiama apgaulingai. Labai nepatikimi. Užsako prekę kaip supratau iš aliexpreso ir tikrai neturi sandėlyje ir nesiunčia per 24 val.
Laba diena, Gerb. p. Irina,

dėkojame, kad susisiekėte. Būtinai išspręsime jūsų klausimą.Tikimės, kad susipažinote su pristatymo terminais ir atsiprašome už sukeltus nepatogumus.
Laukiame jūsų atsakymo.

Pagarbai
Hush.lt
Atsakyti
Užsakymą #15490 apmokėjau birželio 10 d. Vis dar kantriai laukiu. Ir pikta ir juokinga. Dabar jau sportinis interesas - kiek laiko hush.lt trunka 14 dienų. Gal kas nors norite lažintis? Kai gausiu, būtinai informuosiu :). Panašu, kad jie vadovaujasi patarle "Ruošk roges vasarą, o ratus - žiemą". Reikėjo užsisakyti birželį ne basutes, o žieminius batus. Būtų pats tas, kaip tik Kalėdoms :). Ir gal kas nors žinote, kokia bauda už klaidinančią reklamą ?
Atsakyti
a*******i, s*****i, iš žmonių suka pinigus. Atsiunčia niekam tikusia prekę iš ali, kurios vertė keli eurai, poto neatsako į žinutes, nėra kur prekės grąžint, ir pinigai nuplaukia.
Atsakyti
Sveiki,
Šiandien jau liepos 15 diena, baigėsi. Sumokėjau birželio 20d. Prekes negavau, pinigų neatgaunu, faisbuke trina mano komentarus apie jų prasta darbą. Visa informacija apie prekes ir pristatymą pateikiama apgaulingai. Labai nepatikimi. Užsako prekę kaip supratau iš aliexpreso ir tikrai neturi sandėlyje ir nesiunčia per 24 val.
Atsakyti
Antanina 2019-07-15 15:11:57
Užsakiau pas jus kremą kodas #22492 noriu sužinoti kur prekę jau 2 savaites po uzsakymo
Sveiki Gerb. p. Antanina,

Dėkojame už Jūsų komentarą / klausimą. Užsakymas, kurio numeris yra #22492 buvo atliktas Liepos 13 dieną (prieš 2 dienas), taigi, numatytas pristatymo terminas dar nėra suėjęs. Išsiuntėme Jums el. laišką su daugiau informacijos.

Pagarbiai,
Hush.lt
Atsakyti
Rasma 2019-07-15 10:31:04
Sveiki,
Vakar padariau ir vakar anuliavau uzsakyma nr: #22657, kai padariau uzsakyma iskart parejo atsakymas, o kada anuliavau jau tyla, siandien priskambinti irgi neina. Kada atgausiu savo pinigus, iki rytojaus negavus atsakymo kreipsiuos i visas reikalingas institucijas.
Sveiki, Gerb. p. Rasma,

Dėkojame už Jūsų komentarą. Norime informuoti, jog atlikto užsakymo pranešimai yra siunčiami sistemos automatiškai, o Jūsų kreipimąsis dėl užsakymo atšaukimo yra peržiūrimas ir atsakomas klientų aptarnavimo specialistų. Išsiuntėme Jums atsakymą el. paštu.

Pagarbiai,
Hush.lt
Atsakyti
Užsakiau pas jus kremą kodas #22492 noriu sužinoti kur prekę jau 2 savaites po uzsakymo
Atsakyti
Sveiki,
Vakar padariau ir vakar anuliavau uzsakyma nr: #22657, kai padariau uzsakyma iskart parejo atsakymas, o kada anuliavau jau tyla, siandien priskambinti irgi neina. Kada atgausiu savo pinigus, iki rytojaus negavus atsakymo kreipsiuos i visas reikalingas institucijas.
Atsakyti
Gerb. p. Donalda,

Dėkojame, kad susisiekėte. Jūsų siunta registruota. Užsakymo informaciją išsiuntėme jūsų el.paštu.
Atsiprašome už nepatogumus.

Pagarbiai
Hush.lt
Atsakyti
Aleftina 2019-07-12 09:48:05
Sveiki. Kadangi neatrašote į laiškus paštu tenka rašyti į skundus. Bet jei Jums tai naudinga, tebūnie..
Užsakymą ir pinigų pavedimą padariau birželio 14 d. Jau tie batukai tapo neaktualūs, bet jų vis negaunu. Užsakymo nr. #16470. Ar galėčiau tikėtis jos pamatyti kada nors? Ar turėčiau reikalauti pinigų grąžinimo per atitinkamas instancijas?
Gerb. p. Aleftina,

Dėkojame, kad susisiekėte. Išsiuntėme jums atsakymą el.paštu. Tikimės, kad susipažinote su pristatymo terminais. Lauksime jūsų atsakymo.

Pagarbiai
Hush.lt
Atsakyti
Ilona 2019-07-12 19:51:11
Nu žinokit, kantrybė jau senka! Pinigai pervesti birželio 22d, o dabar ką mes turim? Liepos 12d, tuoj menesis!!! Kur Jūsų tos 14dienu?!!! Fecebooke komentarus istrynet, galiausiai uzblogavot... Telefonas kur duotas net neegzistuoja! Į žinutes neatsakot, jau patylėsiu apie tai kad perparduodat šlamštą iš alieexpres! Reikalauju grąžinti pinigus tuojau pat!!! Kreipsiuos visur kur tik įmanoma kad būtumėte nubausti už apgaudinejima!!!
Laba diena, Gerb. p. Ilona,

Dėkojame, kad susisiekėte, kaip ir kalbėjome, išsiuntėme jums informaciją el.paštu.

Su geriausiais linkėjimais
Hush.lt
Jurgita Lekavičienė
2019-07-14 15:45:56 IP 28mcp90u
Atsakyti
Pirkau antakių epiletorių.Uzsakymo nr19534.Kuris kainavo 15.30euro.
Jis nepašalina nei vieno plaukelio, tik tiek, kad burzgia.
Esu baisei nusivylusi ir pikta.
Atsakyti
greta 2019-06-17 14:41:31
Neapsigaukite. kinijoje preke 2eur, ju puslapyje 49eur, po dvieju nuostabiuju nuolaidu pirkau uz 12eur. ju vienintelis darbas tai nurode ali mano adresa. prekes atkeliavo tiesiai is kinijos, net nepasivargino persiuntimo padaryti ir pasimaskuoti. skelbiama, kad prekiu pristatymas 7-14 dienu, bet atejo po menesio, kaip ir iprasta perkant is ali. gerai, kad nesusigundziau pirkti dvieju vienetu, antraji vieneta bent is ali pigiau nusipirksiu :D
Cia ne sitie pardavejai.
Pardavejas yra nurodytas elektronines parduotuves puslapyje ir pinigu pervedimo kvite - tai yra UAB ODOMENA. Tai kad jus ne cia rasot. Rasykit i rekvizitus UAB ODOMENA.!Atgavau savo €€ po skundo i valst vart teisiu apsauga. Tad pirmyn!
Atsakyti
Pritariu 2019-06-28 15:45:49
Pritariu, tikrai nepirkrite, kažkas labai lengvai nori užsidirbinėt. Nesuprantu, kaip tas puslapis dar veikia?
Cia ne sitie pardavejai.
Pardavejas yra nurodytas elektronines parduotuves puslapyje ir pinigu pervedimo kvite - tai yra UAB ODOMENA. Tai kad jus ne cia rasot. Rasykit i rekvizitus UAB ODOMENA.!Atgavau savo €€ po skundo i valst vart teisiu apsauga. Tad pirmyn!
Atsakyti
beata 2019-07-05 18:52:18
sveiki, nesulaukiu is Jusu atsakymo. Kada bus issiustas mano pirkinys???
Cia ne sitie pardavejai.
Pardavejas yra nurodytas elektronines parduotuves puslapyje ir pinigu pervedimo kvite - tai yra UAB ODOMENA. Tai kad jus ne cia rasot. Rasykit i rekvizitus UAB ODOMENA.!Atgavau savo €€ po skundo i valst vart teisiu apsauga. Tad pirmyn!
Atsakyti
Vita 2019-07-08 20:35:21
Sveiki visi,
Nepirkite čia prekių. Lauksite mėnesį ar net daugiau, gausite skudurą, neatitinkantį vaizdo nuotraukoje ir neatitinkantį dydžių lentelės. Bandysite susisiekti, telefonu niekas neatsakys, o parašius į el. paštą ateis automato atsakymas.
Cia ne sitie pardavejai.
Pardavejas yra nurodytas elektronines parduotuves puslapyje ir pinigu pervedimo kvite - tai yra UAB ODOMENA. Tai kad jus ne cia rasot. Rasykit i rekvizitus UAB ODOMENA.! Rasykit i rekvizitus UAB ODOMENA.! Atgavau savo € tik po skundo i valst vartotoju teisiu apsauga.
Atsakyti
maryt4 2019-07-11 11:54:52
s*****i, kur žiūri teisėsauga ir savivaldybė, renka tik pinigus, krepsimės į tam tikras institucijas
Cia ne sitie pardavejai.
Pardavejas yra nurodytas elektronines parduotuves puslapyje ir pinigu pervedimo kvite - tai yra UAB ODOMENA. Tai kad jus ne cia rasot. Rasykit i rekvizitus UAB ODOMENA.!
Jurgita Lukoševičienė
2019-07-12 23:14:32 IP 28mcu72v
Atsakyti
Alioo!!!aūūūū???nereaguoja niekas į mano žinutes, noriu atšaukt užsakymą ir atgaut savo pinigėlius.berots 22, 99€už suknelę"isadora"
Atsakyti
Nu žinokit, kantrybė jau senka! Pinigai pervesti birželio 22d, o dabar ką mes turim? Liepos 12d, tuoj menesis!!! Kur Jūsų tos 14dienu?!!! Fecebooke komentarus istrynet, galiausiai uzblogavot... Telefonas kur duotas net neegzistuoja! Į žinutes neatsakot, jau patylėsiu apie tai kad perparduodat šlamštą iš alieexpres! Reikalauju grąžinti pinigus tuojau pat!!! Kreipsiuos visur kur tik įmanoma kad būtumėte nubausti už apgaudinejima!!!
Atsakyti
Sveiki. Kadangi neatrašote į laiškus paštu tenka rašyti į skundus. Bet jei Jums tai naudinga, tebūnie..
Užsakymą ir pinigų pavedimą padariau birželio 14 d. Jau tie batukai tapo neaktualūs, bet jų vis negaunu. Užsakymo nr. #16470. Ar galėčiau tikėtis jos pamatyti kada nors? Ar turėčiau reikalauti pinigų grąžinimo per atitinkamas instancijas?
Atsakyti
Julija Damalienė 2019-07-11 13:08:42
Laba diena,
2019-07-10 gavau siuntą Ne.#20170, kurioje turėjo būti Boho stiliaus marškinėliai už 22, 99 euro.Tačiau tas daiktas, vadinamas marškinėliais, grynas brokas.Petelių skirtumas 3, 7 cm, priekinių dalių ilgio skirtumas 2, 2 cm.Visas šis gaminys atrodo, kaip beformis skuduras.
Prašau pranešti, kaip jums grąžinti nekokybišką prekę ir atgauti visas išlaidas.
Jeigu negausiu atsakymo iš jūsų, kalbėsime padedant Vartotojų teisių apsaugai.
Pridedu "marškinėlių" foto
Julija
Gerb. p. Julija,

Dėkojame, kad susisiekėte. Išsiuntėme jums atsakymą el.paštu.
Atsiprašome, jeigu atvyko nekokybiškas gaminys, būtinai išspręsime jūsų klausimą.

Pagarbiai
Hush.lt
Atsakyti
Marija Merkeliene 2019-07-11 17:25:45
Padariau uzsakyma ir pinigus pervedziau birzelio 18d. Iki sios dienos prekes dar negavau. Uzsak. Nr. #17674. Dar palauksiu kokia dienele ir kreipsiuosi i policija. Sitaip negali buti.
Gerb. p. Marija,

Malonu, kad susisiekėte. Jūsų siunta registruota. Išsiuntėme jums užsakymo informaciją el.paštu.

Pagarbiai
Hush.lt
Atsakyti
Ieva 2019-07-11 09:56:09
Sveiki, atrašinėjate sunkiai. Siuntos vis negaunu. Užsakymas pateiktas ir pinigai sumokėti birželio 15 d. kiek dar galiu laukti, o galiausia parašėte, kad siuntą gavus. NIEKO AŠ N E G A V U S. Prašau kuo skubiau su manimi susisiekti ir informuoti apie esamą situaciją. Greitu metu kreipsiuosi į vartotojų teises ginančias institucijas. Taip elgtis negalima. Laukiu informacijos skubia!
Gerb. p. Ieva,

Išsiuntėme jums laišką, kad patikslintumėte savo užsakymo numerį, kadangi neužtenka jūsų pateiktų užsakymo duomenų, kuriuos atsiuntėte. Laukiame jūsų atsakymo.

Pagarbiai
Hush.lt

Taip pat rekomenduojame

VARLE
VARLE.LT

Adresas: Vienybės g. 102, LT-70152 Vilkaviškis.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShop

Adresas: Trakų g. 3, LT-01132 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; interneto parduotuvės; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Žalgirio g. 114, LT-09300 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Vilniuje šiuo metu statomi ir planuojami 27 verslo centrai
Vilniuje šiuo metu statomi ir planuojami 27 verslo centrai 07-16 18:23
Karantino metu plėtotojai nestabdė pradėtų verslo centrų statybų. O tie, kurie realių darbų dar nebuvo pradėję, turbūt pasinaudos galimybe stabtelėti ir iš naujo įsivertinti situaciją rinkoje...
JK kaltina Rusiją kibernetinėmis atakomis prieš vakciną kuriančias bendroves
JK kaltina Rusiją kibernetinėmis atakomis prieš vakciną kuriančias bendroves 07-16 17:20
Jungtinės Karalystės (JK) Nacionalinis kibernetinio saugumo centras teigia, kad hakeriai, palaikomi Rusijos vyriausybės, taikosi į JAV, Kanados ir JK farmacijos bendroves, kuriančias vakciną nuo...
Gynimo taryba: Kruonio HAE nebus panaudota Astravo AE rezervui
Gynimo taryba: Kruonio HAE nebus panaudota Astravo AE rezervui 07-16 17:09
Prezidento Gitano Nausėdos vadovaujama Valstybės gynimo taryba (VGT) dar sykį patvirtino, kad Lietuvoje veikianti Kruonio hidroakumuliacinė elektrinė (KHAE) negali būti panaudota netrukus...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dar jaučiate karantino pasekmes?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Goodyear 10,05 +7,95%
Macy's 7,21 +7,13%
Xerox 17,21 +6,56%
Ford 6,74 +5,97%
eBay 58,39 -1,17%
PepsiCo 133,69 -1,35%
NVIDIA 409,09 -1,44%
Amazon.com 3008,87 -2,44%

Žaliavų kainos pasaulyje

Sidabras 16,26 +7,90%
Auksas 1715,91 +1,95%
Ryžiai 510,00 -9,57%
Anglis 52,49 -10,35%
Vištiena 1,52 +19,69%
Apelsinai 0,65 +12,07%
Dujos (JAV) 1,75 +0,57%
Dyzelis 0,89 +1,14%