Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Dovanų šalis, UAB
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Kai tik reikia originalios dovanos, dažnai apsilankau smagiosdovanos.lt puslapyje arba užsuku į parduotuvę Klaipėdoje. Pardavėjos visada labai malonios, noriai pataria ir visada išeinu laiminga, su puikia dovana! Ačiū, kad esate, sėkmės, ir toliau džiuginkit tokiais originaliais dovanų pasiūlymais :)
Na, dovanos gal ir smagios bei išskirtinės, tačiau paskambinus informacijos telefonu ir paprašius sužinoti, ar jie turi VCUP parduotuvėje tam tikras prekes, buvo pažadėta perskambinti, bet ketvirta valanda niekas nieko. Nemanau, kad tokią užklausą išspręsti labai sunku. Nusivyliau vadyba - bent būtų pranešę, kiek laiko reikia laukto to "perskambinsiu".
Užsisakiau gertuvę su graviruojamu tekstu, po kelių dienų paskambino kad norimos talpos gertuvės neturės greitu metu, gal tiks mažesnė. Netiko, todėl laukiau, kol gaus tinkamą ir tuomet atsiųs, nes sakė kad vėliau turės. Laukiu laukiu, gaunu laišką kad vistik gaus jau kokios man reikia ir atsiųs, po kelių valandų skambina kad jau vistik negaus kokios man reikia ir ar tinka mažesnė, sumokėtus pinigus permoką sako gražinsim į sąskaitą atgal. Sutikau, nes dovanos jau reikėjo greitai man. Prekę gavau tokią kokią jie man tik galėjo pasiūlyt (mažesnę), bet pinigai į sąskaitą taip ir negrįžo. Aišku, neapsiverksiu dabar dėl kelių eurų, bet palieku atsiliepimą, nes esu nusivylusi jūsų darbu, kad pirmiausia nesugebat apsispręst-turėsit visgi prekę ar ne ir kad žadat grąžint permokėtą sumą ir to nepadarot.
Uzsukau i (ozo) parduotuve, pardaveja buvo nepatenkinta, lyg apsinesus nuo narkotiniu medziagu, ir baisiai bendravo, negerai kad dirba neadekvatus darbuotojai, tada uzsukau i (mandarine) esancia dovanu sali, pardaveja buvo labai maloni, tikriausiai naujoje, pateike atsakymus i mano keliamus klausimus, bendravimas ir darbas 10 balu. Nesitykejau kad gali taip buti, kai po ozo isejau apakus nuo amo.
Sveiki,
Dėkojame už išsakytą nuomonę, bei atsiprašome, kad teko nusivilti aptarnavimu vienoje iš mūsų parduotuvių. Sieksime, kad ateityje tokios istuacijos nepasikartotų
Prekybos cente Savas, dovanų šalis parduotuvėj uzsisakėm dovana, patikino kad bus už trijų dienų.Nesulaukus pranešimo, paskambinau pati, pardavėja pasakė kad galim atvažiuoti pasiimti, kad neatsiuntė pranešimo nes turbūt įvyko klaida telefono numerį.po keliu minučių parašė sms kad atsiprašo bet dovanos nėra.Kai vėl paskambinau, labai nemaloniai pasakė kad dovaną per klaidą nusiuntė i kitą parduotuvę.Pasakiau kad galiu nuvažiuoti ir kitur atsiimti, bet ji paaiškino kad tai Šiauliuose
Sveiki,
Dėkojame už išsakytą nuomonę, bei atsiprašome, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis. Iš tiesų, per skirstymo klaidą, užsakymai pasiekė kitą parduotuvę, tačiau šiandieną užsakymas jau yra paruoštas, užsakytoje parduotuvėje. Sieksime, kad ateityje tokios situacijos nepasikartotų
Užsakiau palaidinę su užrašu, užsakiau prieš kelias savaites ir iki šiol jokių žinių negaunu, bandau skambinti, tačiau paskambinus niekas nekelia arba paskambinus pasako darbo laiką, tačiau vis bandydama prisiskambinti, pasako, kad šiuo metu nedirba.... Esu labai nusivylusi
Sveiki Ieva,
Karantino metu, bei prieš mamos dieną, padidėjus užsakymų kiekiui, tikrai gali pasitaikyti, kad siuntos vėluoja. Norėtume išsiaiškinti, kas nutiko, kad negavote siuntos. Tikrai galima su mumis susisiekti telefonu +370 674 39775, nuo 9 iki 17h. Jeigu Jums paskambinus linija užimta, prašome luktelti, arba susisiekti su mumis dar kartą, nes užklusų kiekis šiuo metu taip pat intensyvus. Taip pat esame pasiekiami el. paštu info@dovanusalis, kur galite parašyti mums savo užsakymo ID, ir mes su Jumis susisiektume. Tikrai lengva mus pasiekti ir Facebook platformoje, Dovanusalis.lt paskyroje, kur taip pat galite mums parašyti, ir kur mes taip pat operatyviai atsakome ir tikime, kad išspręstume šį nesusipratimą.
Preke uzsakyta antradieni ir pavedimas padarytas treciadieni, parasiau jums laiska prasydama pranesti kada gausite pavedima, atsakete kad dar jo nera, uz poros min man atejo pranesimas kad pavedimas padarytas, nusiunciau jums screen shot’a-jokio atsakymo, skambinau jau dabar 5 kartus, kiekviena karta sako kad linija uzimta ir dingsta rysys, rasiau emailus, jums i Facebook..jokio isvis atsakymo. Mamos diena jau poryt ir neimanoma su jumis susisiekti ir jau tikrai per velu kazka kitur uzsakyti. Teigiate kad labai lengva su jumis susisiekti bet tai visiska netiesa. Pats blogiausias aptarnavimas koki esu patyrusi. Nusivylusi sia kompanija, aciu kad sugadinote mums Mamos diena.
Sveiki Vaida,
Kaip Jums jau atsakėme, šventinėmis dienomis bei savaitgaliais mūsų administracija nedirbome. Todėl šiandien į Jūsų užklausą buvo operatyviai atsakyta. Na o Jūsų užsakymą išsiuntėme laiku, pristatėme taip pat laiku, dar iki mamos dienos.
Su jumis buvo susisiekta treciadieni ir ketvirtadieni, skambinau ketvirtadieni 5 kartus-jokio atsakymo. Sventine diena buvo penktadienis.
Nusipirkau marškinėlius su užrašų, tai po pirmo skalbimo raidės nusiklijavo. Vienkartinis daiktas. Nesąmonė.
Sveiki, Anastasija, atsiprašome, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis, norint, kad spauda būtų ilgaamžė reikia vadovovautis priežiūros instrukcija, kurią visuomet įdedame kartu su marškinėliais, susisiekite su mumis elektroniu paštu [email protected], jog galėtume išspręsti susiklosčiusią situaciją bei ateityje tokios situacijos nepasikartotų.
Pirkau 2 kaukes, vienos neturėjo sandėlyje, bet niekaip nepavyko suderinti tinkamo varianto.Telefonu prisiskambinti neįmanoma.Pinigų už prekę negrąžino! Teks kreiptis į vartotojų teises. Apmaudu, kad visiškai negerbiami ir apgaudinėjami klientai. Nesirinkite šitos el. parduotuvės, jei norite išvengti problemų.
Sveiki Raimonda, labai atsiprašome Jūsų už nesusipratimą, kad sandelyje nebeturėjome Jūsų užsakytos prekės. Tikrai nenorime klientų nuvilti, todėl už trūkstamas prekes klientams pinigus visuomet grąžiname. Taip pat ir Jums, jau prieš keletą dienų esame išsiuntę laišką su prašymu atsiųsti sąskaitos, į kurią turi būti grąžinti pinigai, numerį. Prašytume pasitikrinti el. paštą ir lauksime Jūsų atsakymo.
Buvome sutarę, kad grąžinsite į tą pačią sąskaitą, iš kurios buvo apmokėtas užsakymas. Pasitikrinau, nėra jokio Jūsų laiško.Negerbiate savo klientų ir dar skleidžiate melagingą informaciją.
Esu labai nusivylusi Oze esančia parduotuve. Užsakiau marškinėlius internetu ryte. Atvažiavus apie 16 h jų dar nebuvo pagamintų. Pardavėja pasakė palaukt pusvalandį kol pagamins. ok, palaukėme. Tačiau po pusvalandžio buvo pasakyta kad pagamins tik po trijų dienų. Ačiū už sugaištą laiką ir neturėjimą dovanos laiku!!!! Pardavėja atrodė po gero vakarėlio. 2020-10-10
Sveiki,
Dažniausiai marškinėlius galime paruošti tą pačią dieną, tačiau yra tokių dizainų, kurie yra ruošiami biure ir atsiunčiami į parduotuvę per 1-2 darbo dienas. Kad atvykus netektų laukti neparuošto užsakymo, visuomet rekomenduojame sulaukti pranešimo, apie paruoštą užsakymą parduotuvėje. Tačiau bet kuriuo atveju dėkojame už išsakytą nuomonę, bei atsiprašome, kad buvote suklaidinta ir teko nusivilti aptarnavimu vienoje iš mūsų parduotuvių. Sieksime, kad ateityje tokios situacijos nepasikartotų.
Labai norėčiau pagirt darbuotojus. Šiandien akropolio dovanų šalis pirkau netikrą kraują ir man vieno pritrūko. Norėjau paskambint būtent į cup parduotuvę ir paklaust, bet netyčia paskambinau į bendrą. Atsiliepė labai maloni panelė. Puikiai išklausė ir padėjo. Dėl vienos prekės, kuri nėra brangi skambino kitoms parduotuvėms, kurios man arti ir klausė, greitai sureagavo, užrezervavo ir dabar pasiėmiau jau viską sklandžiai. Džiugu, kai žmonės linkę padėti ir mėgsta savo darbą. Esu nustebinta, puiki įmonė. Pasidalinsiu su draugais.
Niekam nerekomenduoju užsisakinėti iš šios parduotuvės, nes yra visiška nepagarba klientam. Pirmas dalykas yra tai, jog jų oficialiame puslapyje yra teigiama, jog prekes užsakius internetu, atsiėmimo punkte prekė bus paruošta per 1-2 darbo dienas. Remdamasi jų teikiama informacija, užsakiau prekę tikėdamasi gauti ją po 1-2 darbo dienų. Pirmadienį užsakyta prekė, penktadienį vis dar jokių žinių. Antra, skambinta informaciniu numeriu 9 ryto, niekas nepakėlė, perskambino po 13h. Galiausiai konsultantė pasakė, jog taip, jau seniai turėjote gauti prekę, pasidomėsiu kas atsitiko. Jokių žinių, jokio skambučio nieko negavau. Atsiėmimo punktas dirba nuo 12h iki 16h ir štai, 16:07h ateina laiškas, jog prekė paruošta atsiėmimui. Jokios pagarbos klientui, visiškas nesusikalbėjimas ir apgaudinėjimas klientų. Sugadinta gimtadienio šventė dėl puslapyje teikiamos dezinformacijos. Bent jau pakeiskite puslapyje teikiamą informaciją ir neklaidinkite kitų klientų.
Užsakiau užsakyma 12d., po apmokėjimo negavau jokių žinių apart laiško su siuntos numeriu. Bandžiau skambinti visais įmanomais numeriais, man niekas ragelio nepakėlė. 13d. pakėlė ragelį vadybininkė kažkokia ir sakė pirmadienį bus pagaminta jei užsakėt vakar. Iki šios dienos t. y. 17d. jokių email, jokių sms, jokių skambučių, jokios informacijos apie mano nupirktą prekę. Kaip taip galima elgtis aplaidžiai su savi klientais? Visiškai ne operatyvus darbas. LIUDNA
Esu užsakinėjusi kelis kartus ir viskas būdavo ok, bet paskutinis kartas teuputį nuvylė, nes užsakymo teko laukti ilgiau, nei parašyta internete. Be to, užsakant internetu kaina buvo mažesnė, negu turėjau mokėti atsiimant užsakymą (nepritaikė priklausančios nuolaidos). Gerai, kad nuolaida keliasdešimt centų, bet apskritai labai negražu taip apgaudinėt klientus. Beje, sąskaita išrašyta su nuolaida.
Buvau užsakius pagalvėlę su nuotrauka dar įtemptu karantino laikotarpiu Kauno Akropolyje, susimokėjau iš karto, tada po kelių dienų parduotuvė laikinai užsidarė ir negavau jokių žinių apie savo užsakymą, nors, kaip suprantu, turėjau gaut pranešimą, kai tik galėsiu atsiimti. Rašiau laišką el. Paštu, bet jokio atsakymo negavau. Praėjo mažiausiai 4 mėnesiai po užsakymo datos ir jokių žinių iki šiol.
Sveiki, Diana,
Dėkojame, kad informavote apie susiklosčiusią situaciją, bei atsiprašome, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis. Iš tiesų matome, kad per klaidą Jūsų užsakymas nebuvo įvykdytas. Netrukus susisieksime su Jumis, kad galėtume išspręsti šį nesusipratimą.
Nežinau kodėl tiek daug blogų atsiliepimų, bet užsisakiau prekes 2021.12.01 ir atėjo 2021.12.03 po dvieju dienu tai viskas labai liuks prekės tikrai atrodo taip kaip ir iš nuotraukos, atėjo labai greitai pagal atsiliepimus net nesitikejau, kad ateis, bet viskas tvarkoje, labai nudžiugino! O dėl kvapu automobiliui dar nieko negaliu pasakyti ar ilgai laiko, dar nenaudojau, bet viskas labai greit ir super! Ačiū!
sveiki. Uz vakar lankiausi pas jus vilniaus madoi, dirbo jauna panele su tamsiais plaukais, labai nemandagi, atrodo lyg " ko cia atejai?", nieko nepirkau nes i mano uzduota klausima ji atsakynejo labai slyksciai maza to labai jau cigareciu nuo jos ejo kvapas.
Sveiki, Migle,
Dėkojame, kad informavote apie situaciją, šią informaciją perdavėme už parduotuves atsakingam asmeniui, kuris stengiasi užtikrinti, klad klientai iš mūsų parduotuvių išeitų tik su malonia apsipirkimo patirtimi
PC Cup dirbančios merginos visiškai neturi pagarbos klientui. Vakar norėjau įsigyti kuponą, bet dėl klaidingos informacijos pateikimo, šlykštaus bendravimo, keiksmažodžių tiesiai į veidą ir tt. jau net iš principo nebesinorėjo pirkti. Svetima gėda.. suprantu, kad Kalėdinis periodas ir visi pavargę, bet čia jau tikrai per daug sau leidžiama, gaila.
Laba diena,
Dėkojame, kad informavote apie situaciją, šią informaciją perdavėme už parduotuves atsakingam asmeniui, kuris stengiasi užtikrinti, klad klientai iš mūsų parduotuvių išeitų tik su malonia apsipirkimo patirtimi
Ponia S,
kas liečia kuponų "Laisvalaikio dovanos" geriausia pirkti būtent jų salonuose, Dovanų Šalis tik tarpininkai ir mergaitės tikrai negali žinoti visų niuansų susijusių su kuponais. Man irgi neužteko informacijos iš "Dovanų Šalis", bet nuvažiavus į Mandarino "Laisvalaikio dovanos" saloną viską gražiai išsprendžiau. Ir nereikia išlieti pykčio ant mergaičių.
Sveiki vakar prasiau, kad padarytu megztiniai. Prašiau ant l dydžio parasyk šituos zodzius, myliu savo beprotė, bet parase ant m dydžio normaliai. Su gadino megztini, megztiniai man parašė ant l dydžio mldcc......
Sveiki, Ramune,
Jeigu gamybos metu, įsivelia mūsų klaida, tokiu atveju, mes visuomet sutinkame tokią prekę pakeisti. Tad jeigu atvyktumėte į parduotuvę, kurioje užsisakėte šias prekes, šiuos džemperius galėtume pakeisti į Jūsų pageidaujamo dydžio džemperius. Atsiprašome už patirtus nepatogumus.
Nes jus skambinot pasiklausti manes, tai puikiai atsimenu, kad ant didesnio parašiau parašyti myliu savo beprote, bet gavosi durniu...
Kauno padaliniuose Megoje ir Savam dirba ne kompetetingos darbuotojos, daryta buvo provacios grupes atributika, darbuotoja Veličkaitė Rimutė nuskaiciussi atributikoje pavadinima, pradejo rasineti viesai musu klientams ir siuliti padaryti pigiau grupes atributika (kuri yra individuali!).Negana to gamindamos puodelius reikejo 4 vnt sugadino 6 vnt ir vistiek gavosi geri, tinkami tik 2 vnt.To pasekome dar liepe nusipirkti sugadintus gaminius, primigtinai vis primine, kad juos reikes nurasyti ir susimoketi. Visa laika kol gamino uzsakomas prekes kalbejo apie vidine politika, kad plancetes joms kainuos asmeniskai darbui po 400€, kad imones apyvarta virs ~90....€ negana to, taresi kad iseis anskciau is darbo apie 18 val. Visa laika klientas buvo tujinamas, paprasius parodyti pagamintas prekes susiraukusios ziurejo, nes prekiu brokus bande nuslepti.O kai nesigavo joms padaryti pabreze, kad jos profesnionales kalti mes, kad brokai darosi! Nors preke ir paslauga jusu imones! Kai parodziau...
Sveiki, Lina,
Dėkojame, kad informavote apie situaciją. Šią informaciją perdavėme už parduotuves atsakingam asmeniui, kuris stengiasi užtikrinti, ateityje tokios situacijos nepasikartotų
Labai nusivyliau Vilniaus Akropolyje esančios parduotuvės darbu. Bendravimas su klientu nemalonus, pateikiama netiksli informacija, dėl ko sugaišau daug laiko, buvo sugadinti planai. Užsakytos prekės taip ir negavau. Atsiprašymo taip pat. Niekam nerekomenduočiau - esate nepatikimi.
Laba diena, Egle,
Dėkojame už išsakytą nuomonę ir atsiprašome, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis. Sieksime, kad ateityje tokios situacijos nepasikartotų.
Drabuziu kokybe apgailetina. Po 2 skalbimo viskas atsilupo. Kokybes 0. Nerekomenduoju niekam
Sveiki,
Apgailėstaujame, kad teko nusivilti mūsų paslaugomis. Maloniai prašome susisiekti su mumis el. paštu - [email protected], kad galėtume išspręsti iškilusią problemą.
Atsiprašome už patirtus nepatogumus ir lauksime Jūsų laiško.
Esu labai nepatenkina PC Mada Dovanų šalis darbuotoja. Kovo 22 dieną atvykusi į parduotuvę žiūrinėjau, ieškojausi dovanų idėjų, ir dirbo labai nemaloni, net sakyčiau gan grubi pardavėja, tamsių plaukų, smulki. Sedėjo visa prasmirdusi cigarečių dūmais.. telefone sedėjo, kalbėjo matomai su kažkuo, ar įrašinėjo balso įrašus taip ir nesupratau, bei keikėsi labai garsiai.. Nei karto neatsistojo nuo kėdės, kad pakonsultuoti, tik žiūrėjo kaip į kokį antžmogį. Net nesugebėjo atsakyti į mano užduodamus klausimus.. Man visiškai dingo noras kažką pirkti po tokio “nuostabaus” konsultavimo. Esu labai nusivylusi būtent šios parduotuvės darbuotojomis. Esu pastovi klientė šios įmonės ir kiek teko lankytis kitose jūsų Vilnius parduotuvėse, tai aptarnavimas tikrai labai nuostabus, beja, labai norėčiau pagirti PC BIG pardavėjas, na pardavėjos tikrai laaabai malonios, ir pataria, ir išklauso, bei išklausinėja mano pageidavimų ir visada pasiūlo patį geriausią, bei optimaliausią variantą. Sugrįšiu dar ne...
Sveiki, Gertrūda,
Dėkojame, kad informavote apie situaciją. Šią informaciją perdavėme už parduotuves atsakingam asmeniui, kuris stengiasi užtikrinti, ateityje tokios situacijos nepasikartotų.
Nerekomenduoju. Nusivyliau, užsakymas buvo užsakytas sekmadienį, kadangi jų tinklapyje rašoma, kad pristato per 1 diena net nesuabėjojau, jog iki penktadienio tikrai spės ateiti. Dėja, iki pat trečiadienio nebuvo jokių žinių, teko pačiai rašyt ir klaust kur užsakymas ir kada gausiu, patikino, jog ketvirtadienį-penktadienį gausiu. Dėja sukurtas tik siuntos lipdukas ir ketvirtadienio vakarą atėjęs atsakymas, kad apgailestauja, jog dėl didelio kiekio užsakymo nespės padaryti. Ačiū už sugadintą šventę.
Sveiki, noriu pasidziaugti, darbuotoja dirbancia pc Savo dovanu salyje.09-14 diena buvo pateiktas uzsakymas, malonus bendravimas, patarimai ir t.t.. Isties dziugu, kad tokiu laikotarpiu kaip dauguma pikti, skubantys yra isties maloniu savo darba dirbanciu atsakingu zmoniu.. Aciu tau, bei ir jusu infolinijai, sekmes jums:-)
Labai buvau nustebinta aptarnavimu, Vilniuje, prekybos centre Mada. Atvykusi 17.55 pamačiau kad pertrauka 10min. Pagalvojau gal pardavėja nubėgo i wc. Ar į vietinę parduotuvėlę. Nors pati labai skubėjau nusprendžiau laukti ir ieškoti pardavėjos, nes rytojuj rytui reikėjo užsakymo. susiradau ant vizitinės kortelės numerį, skambinau 3 kartus ji neatsiliepė. Nusprendžiau kad gal paskambinsiu į kitą Vilniaus parduotuvę ir surasime pardavėja bendrai. Nes minutės tiksėjo. O aš labai skubėjau. Iš pirmo skambučio pakėlė akropolio pardavėja. Ir pažadėjo susisiekti su PC MADA pardavėja. Pakabėjus už kelių minučių pasirodė pardavėja 18:25. Atėjo iš lauko pirmo aukšto parkingo. Su striuke mane aptarnavo. Paklausus kodėl rašo kad pertraukėlė 10min. O jos nėra darbo vietoje 30 min. Po mano atėjimo. Kada ji išėjo tiksliai nežinau (Dar buvo per 30 min. Keli klientai kurie ne tokie buvo kantrūs ir tiesiog išėjo.) Pardavėja vietoj atsiprašymo pažėrė: kokia turiu kortelę tokia ir pastačiau. Labai jau...
Nerekomenduoju! Prieš kelias dienas užsakinejau siuntą, graviruotą pjaustymo lentelę. Siunta atėjo pažeista, nubružinti visi keturi lentelės kampai. Parašius nusiskundimus, ir nusiuntus nuotraukas, pasiūlymas buvo pavalyti drėna šluoste. Buvo pareikšta, kad pati lentelė išgraviruota kokybiškai. Kažkoks absurdas.
Laba diena, Erdvile,
Labai apgailestaujame, kad pristatėme Jums nekokybišką pjaustymo lentelę. Tai mūsų klaida, kuri mus pačius liūdina ir yra rimta pamoka skirti dar daugiau jėgų ir dėmesio, kad užtikrintume tokią kokybę, kokios klientai iš mūsų tikisi.
Suprantama, kad brokuotą prekę pakeisime nauja arba grąžinsime Jums sumokėtus pinigus, lauksime Jūsų patikslinimo.
Tikimės, kad šis mūsų paslydimas nesugriaus Jūsų pasitikėjimo ir mūsų draugystė tęsis toliau.
Mes stengsimės, kad kiti Jūsų apsipirkimai būtų tik džiuginantys.
Gimtadienio progą vaikui buvau užsakius vardinį meškiuką, atėjus siuntai, ją pradarius radome suplyšusį meškiuką.. na kaip taip nepastebėti.
Laba diena, Edita,
Labai apgailestaujame, kad pristatėme Jums nekokybišką prekę. Visada stengiamės, kad klientus pasiektų kokybiškos prekes, todėl nuoširdžiai atsiprašome, kad Jus nuvylėme. Parašykite mums į [email protected], kad galėtume išspręsti nesklandumus susijusius su Jūsų užsakymu.
Tikimės, kad rasime geriausią sprendimo variantą, o ateityje apsipirkimai mūsų el. parduotuvėje bus tik su teigiama patirtimi.
Norėčiau padėkoti Ukmergės g. 364, Vilnius darbuotojoms, o ypač Sandrai už proaktyvų darbų koordinavimą! Merginos puikiai ir įtin profesionaliai sureagavo į mano skubų prašymą spaudai ant drabužio, reikalingo būtent tą pačią dieną.
Likau labai maloniai nustebintas ir tikrai su malonumu grįžčiau kaip klientas ir rekomenduočiai kitiems.
Didelis ačiū kolektyvui!
Pagaminta nekokybiška prekė buvo grąžinta, likau be pinigų ir be prekės
Sveiki, Karolina,
Labai apgailestaujame, kad gavote iš mūsų nekokybišką prekę. Visada stengiamės, kad klientus pasiektų kokybiškos prekės, todėl nuoširdžiai atsiprašome, kad Jus nuvylėme. Parašykite mums į [email protected], kad galėtume išspręsti nesklandumus susijusius su Jūsų užsakymu.
Tikimės, kad rasime geriausią sprendimo variantą, o ateityje apsipirkimai mūsų el. parduotuvėje bus tik su teigiama patirtimi.
Nerekomenduoju
Maloniai prašome susisiekti su mumis el. paštu - [email protected], kad galėtume išspręsti iškilusią problemą.
Atsiprašome už patirtus nepatogumus ir lauksime Jūsų laiško.
Tokio baisaus aptarnavimo kaip Ozo Dovanų šalyje dar nesu patyrus nei vienoje įstaigoje : (
Sveiki, Kristina,
labai atsiprašome už nemalonią patirtį, kurią suteikė mūsų pardavėja. Informacija yra perduota atsakingam asmeniui, tad ši nemaloni patirtis daugiau nepasikartos.
Taip pat rekomenduojame
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
"Orion Leasing" tampa "Own Leasing", L.Belickas didina akcijų dalį
Viena lyderiaujančių Lietuvos alternatyvaus finansavimo lizingo bendrovių "Orion Leasing" keičia savo pavadinimą į "Own Leasing", o įmonės steigėjas Laimonas Belickas investuoja į akcijų dalies...

"Heidelberg Materials Lietuva Betonas" – dešimties metų istorija su aiškia kryptimi ateičiai
150 metų istoriją skaičiuojanti "Heidelberg Materials" įmonių grupė, kuri veikia ne tik Lietuvoje, bet ir visose Baltijos valstybėse, yra viena iš trijų didžiausių pasaulyje užpildų, cemento...

"Lidl" įvertintas kaip didžiausią vertę už pinigus siūlantis prekės ženklas Baltijos šalyse
Prekybos tinklas "Lidl" pripažintas didžiausią vertę už pinigus siūlančiu prekės ženklu Baltijos šalyse ir pateko tarp mylimiausių prekės ženklų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.Taip pat "Lidl"...
Komentaro savininko el. paštu bus išssiųsta nuoroda, kurioje galėsite ištrinti savo komentarą.
Jūsų komentaras
Daugiau skaitykite Rekvizitai.lt taisyklės.
Nuoroda išssiųsta el. paštu
Nepavyko išsiųsti laiško
Pasitikrinkite savo el. paštą. Jei laiško nerandate pasitikrinkite šlamšto katalogą.