VZ.lt
Lietuvos įmonių katalogas: Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Alytus.

Įmonė Mažeika ir partneriai

Mažeika ir partneriai, UAB

Verslo valdymo partneriai

Įmonės kodas 303187280
PVM mokėtojo kodas LT100008211318
Vadovas Gintautas Mažeika
Adresas Olimpiečių g. 1-49, LT-09235 Vilnius
Telefonas Mazeika Ir Partneriai Telefonas
Mobilus telefonas Mazeika Ir Partneriai Mobilus telefonas
El. pašto adresas Susisiekti el. paštu »
Tinklalapis http://www.mazeikapartners.lt
Darbo laikas I – V 8.00 – 17.00 val.
Darbuotojai 5 darbuotojai (apdraustieji)
Vidutinis atlyginimas 4 726,51 € (2022 m. rugpjūtis)
Atlyginimų istorija »
Pardavimo pajamos 2021: 627 464 € Pajamų istorija »
Grynasis pelnas 2021: 71 416 € Plačiau »
Transportas 2022-09: 4 automobiliai (išperkami arba nuomojami)
Įstatinis kapitalas 2 900,00 €
Įmonės amžius 8 metai 10 mėnesių 14 dienų
Ataskaita Ataskaitoje rasite specifinių duomenų Plačiau » Profesionali ataskaita » Iki rugsėjo 30 d. - 79 Eur.
Įvertinimas
7.0 / 10 (įvertino 6)

Įmonės aprašymas:

Esame efektyvios vadybos ir pokyčių įgyvendinimo profesionalai, turintys didesnę nei 10 metų vadovavimo tarptautinėms ir vietinio kapitalo skirtingų veiklų įmonėms bei jų padaliniams. Mūsų komandos tikslas – dirbant kartu su įmonių savininkais, vadovais išspręsti pačius sudėtingiausius verslo valdymo klausimus ir reikšmingai padidinti verslo konkurencingumą bei pelningumą. Mes niekada nesiimame projektų, kurių sėkme netikime.

SAVININKO ATSITRAUKIMAS NUO AKTYVAUS VERSLO VALDYMO

  • Turėdami didelę ekspertinę patirtį šioje srityje, mes padedame verslų savininkams sėkmingai atsitraukti nuo aktyvaus verslo valdymo, nesukeliant didelio streso nei pačiam savininkui, nei įmonei. Tai darome pagal per daugelį metų susiformavusią, efektyvią metodiką.

TURIMO POTENCIALO IŠNAUDOJIMAS

Gebėti įžvelgti naujas galimybes, paversti jas apčiuopiamais rezultatais ir išnaudoti turimą potencialą yra esminis nuolatinio konkurencingumo ir pelningumo didinimo faktorius. Mes padedame klientams suvokti, kur slypi jų galia ir kaip ją panaudoti:

  • I etapas- verslo, strategijos ir valdymo diagnostikos etape atliekame rinkų analizę, finansinės informacijos, strategijos ir verslo valdymo procesų (finansų, personalo valdymo, IT, rinkodaros, pardavimų, klientų aptarnavimo, gamybos valdymo, tiekimo grandinės, pirkimų) apžvalgą ir vertinimą. Diagnostikos ataskaitoje pateikiame rekomendacijas, kaip reikėtų keisti verslo strategiją ir valdymą. Tik tada drauge su savininkais ar vadovais priimame sprendimus dėl siūlomų iniciatyvų įgyvendinimo bei suformuojame pirminį projektų portfelį.
  • II etapas – sprendimų projektavimas. Šiame etape parengiame detalų kiekvienos iniciatyvos įgyvendinimo planą, numatome iniciatyvų tikslus, vertinimo rodiklius, reikalingus išteklius ir atsakomybes, rizikas bei jų valdymą.
  • III etapas - tam, kad suplanuoti pokyčiai būtų efektyviai įgyvendinti, prireikus, siūlome projektų vadovus, ekspertus, nuolatinius arba laikinus vadovus.
  • IV etapas - sprendimų įgyvendinimą. Pokyčius įgyvendiname naudodami efektyvią projektų valdymo metodiką, užtikrinančią, kad suplanuoti tikslai bus tvariai pasiekti sutartu laiku ir su minimalia rizika.
  • Įdiegę pokyčius, sukuriame kontrolės mechanizmus, kurie įtvirtina tai, kas pasiekta.
  • Turimo potencialo panaudojimas yra pagrindinė mūsų paslauga, kurią sėkmingai teikiame savo klientams nuo mūsų veiklos pradžios.

VERSLO STRATEGIJA

  • Strategijų rengimas yra viena iš pagrindinių mūsų praktikos sričių.Norint parengti efektyvią strategiją, reikia įvertinti verslo aplinką, puikiai suprasti klientų poreikius ir lūkesčius, numatyti, kaip jie keisis ateityje, išsikelti pagrįstai ambicingus tikslus, parengti konkretų planą tikslams pasiekti ir tinkamai paskirstyti resursus (tiek finansinius, tiek žmogiškuosius). Turime gebėjimus tvariai įgyvendinti parengtas strategijas ir pasiekti numatytus tikslus.

PROJEKTŲ PORTFELIO VALDYMAS

  • Labai svarbu yra užtikrinti tinkamą įmonės projektų portfelio valdymą, t. y., pasirūpinti, jog būtų įgyvendinami tik būtini projektai, kurie būtų vykdomi tinkamu laiku ir su optimaliai išnaudojamais ištekliais (tiek piniginiais, tiek žmogiškaisiais). Ypatingai svarbu gerai suvokti savo įmonės galimybių „lubas“ ir apsispręsti, kurie projektai turi būti vykdomi dabar, kuriuos atidėsite ateičiai, o kurių teks atsisakyti.
  • Svarbu suvokti, kad projektų portfelio valdymas – tai įmonės verslo strategijos įgyvendinimo kontrolės priemonė.

SUBALANSUOTŲ RODIKLIŲ SISTEMA

  • Subalansuotų rodiklių sistema yra kertinis veiklos valdymo įrankis, leidžiantis, pasitelkus skirtingus efektyvumo rodiklius, kontroliuoti strategijos įgyvendinimą ir pasiekti įmonės strateginius tikslus.

RYŠIŲ SU KLIENTAIS VALDYMAS

  • Geriausiai klientus aptarnaujančių įmonių personalas yra paslaugus ir tokios įmonės jau sukūrė ryšių su klientais valdymo sistemas, jas vysto bei realizavo šiuolaikinio bendravimo su klientais formas. Demonstruojamos galimybės, ką iš tiesų galima padaryti dėl klientų. Organizacijos, kurios dar tik siekia puikaus aptarnavimo, klausia: kaip turėtumėme keistis?
  • Mes neteikiame konsultacijų apie tai, kaip įsidiegti efektyvią ryšių su klientais valdymo sistemą. Mes, kartu su klientu, praktiškai įdiegiame ją nuo A iki Z.

TIEKIMO GRANDINĖS VALDYMAS

  • Sustyguota tiekimo grandinė versle yra gyvybiškai svarbi – dėmesio centre turi atsidurti klientų poreikiai. Būtent pagal šiuos poreikius sukonstruota tiekimo grandinė bus optimali. Ką tai suteikia? Mažesnes sąnaudas, išgrynintus, tikslius, spartesnius procesus, laimingesnius klientus ir didesnį pelningumą.
  • Atsargų valdymas ir logistika– įprastai daugiausiai įmonės vadovui rūpesčių keliantys tiekimo grandinės elementai. Atsargų ir užsakymų valdymo srityje laimi tie, kurie automatizuoja klientų ir tiekėjų užsakymų generavimą bei duomenų mainus ir koncentruojasi į analizės ir sprendimų priėmimo procesą.

PIRKIMAI

  • Jei bendrovė pardavimų pajamas padidina dešimtadaliu, jos pelnas, tikėtina, padidės keliais procentais. Tuo tarpu, kokia suma sumažinsime sąnaudas, lygiai tiek padidės ir pelnas.
  • Pirkimai yra viena iš tų sričių, kur tinkamai sutvarkius procesą, gerokai sutaupysite. Pavyzdžiui, ilgainiui su įmonės ar paslaugų tiekėjais užsimezga draugiški santykiai, tad kainų ar kitų sąlygų net nebandoma kvestionuoti, neanalizuojama, ką siūlo nuolat besikeičianti rinka.
  • Mes žinome kaip efektyviai sutvarkyti pirkimo procesus.

LAIKINŲ VADOVŲ PASLAUGOS

  • Laikinas vadovas – tai paslauga, kai į įmonę terminuotam laikui (dažniausiai 3-12 mėnesių laikotarpiui) ateina patyręs, kompetentingas, gebantis greitai pasiekti rezultatų, įmonės, funkcijos arba projekto vadovas. Laikino vadovo paslaugos tikslas – per trumpą laiką suvaldyti situaciją, kurioje yra įmonė, įdiegti reikiamus pokyčius ir sukurti sistemas, padėsiančias įmonėje nuolatos dirbantiems darbuotojams nuosekliai siekti tvarių rezultatų.

UAB Mažeika ir partneriai

Veiklos sritys:
Konsultacijų paslaugos
Žemėlapis (apytikslė vieta):
Rodyti žemėlapį »
Raktažodžiai: Savininko atsitraukimas nuo aktyvaus verslo valdymo, savininko atsitraukimas nuo verslo, savininko atsitraukimas nuo valdymo, savininko atsitraukimas nuo verslo valdymo, turimo potencialo išnaudojimas, įmonės potencialo išnaudojimas, turimo potencialo panaudojimas, įmonės potencialo panaudojimas, konkurencingumo didinimas, pelningumo didinimas, įmonės konkurencingumo didinimas, įmonės pelningumo didinimas, rodyti visus...
kontaktinės informacijos QR kodas 303187280
Papildykite, pakeiskite, panaikinkite įmonės Mažeika ir partneriai, UAB (įmonės kodas 303187280) informaciją, rekvizitus, logotipą, nuotraukas, Jūsų veiklą apibūdinančius raktažodžius. Primename, kad bendrovės, apie kurias įvesta daugiau naudingos informacijos, rodomos aukščiau įmonių katalogo paieškos rezultatuose. Spauskite čia.
Susipažindami ir naudodami rekvizitai.lt viešinamus įmonių vadovų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kodėl "Money 4 Business" gali būti naudingas verslui, ieškiančiam finansavimo ar pigesnių pinigų?
Kodėl "Money 4 Business" gali būti naudingas verslui, ieškiančiam finansavimo ar pigesnių pinigų? 09-26 22:59
"Bankas savimi pasirūpins ir verslo finansavimo sutartis tikrai apgins banko interesus, – pažymi Rimantas Kluonis, MB "Money 4 Business" vadovaujantis partneris. – Mūsų patirtis leidžia padėti...
"Topo centras" tapo nepriklausomas nuo vienintelio interneto tiekėjo
"Topo centras" tapo nepriklausomas nuo vienintelio interneto tiekėjo 09-26 22:52
Nuotolinis darbas ir didėjantis dėmesys duomenų saugumui diktuoja naujus standartus IT sistemoms. Itin plataus profilio, inovatyvų "Aruba, a Hewlett Packard Enterprise company" sprendimą...
Aktualūs Darbo kodekso pakeitimai nuo 2022 m. lapkričio 1 d. Ar jiems pasiruošėte?
Aktualūs Darbo kodekso pakeitimai nuo 2022 m. lapkričio 1 d. Ar jiems pasiruošėte? 09-26 22:40
Praėjusią vasarą Seimas priėmė nemažai įvairių Darbo kodekso pakeitimų, kurių didžioji dalis jau įsigaliojo ir yra taikomi. 2022 m. lapkričio 1 d. įsigalioja dar vienas visiems darbdaviams itin...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar per šiuos metus dalyvavote mokymuose/konferencijose?

Akcijų kainos

Amazon.com 115,15 +1,20%
Walmart 131,31 +0,96%
Starbucks 84,81 +0,76%
Keurig Dr Pepper 37,28 +0,54%
Xerox 13,84 -3,42%
Western Union 13,48 -3,85%
Western Digital 32,40 -4,26%
FedEx 142,90 -4,31%

Žaliavų kainos pasaulyje

Kava 5,64 -6,47%
Vištiena 3,54 -3,54%
Auksas 1732,74 -5,65%
Ryžiai 418,00 -5,86%
Apelsinai 0,84 -10,64%
Anglis 196,95 +16,09%
Sidabras 19,08 -11,50%
Jautiena 5,84 -2,34%