Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Kardiolita, UAB
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Sveiki, siandien teko apsilankyti jusu klinikoj, pas gyd.Ausrele Kuktoriene ir po tokios gydytojos bendravimu su pacientais, tikrai dauiau jusu kinikoj apsilankyti nenoreciau.Pirma soka apturejau vos priejus prie kab., isejus gyd. paklause ar esu, atsiliepiau. Cia ir prasidejo, cituoju, " as jusu jau seniai jau laukiu", nors dar buvo iki mano priemimo lke 5 min., taciau tai buvo pasakyta tokiu tonu, kad netekau amo. Toliau buvo dar "graziau ", kol neatsiguliau po aparatu, tada turejau 15 min. ramybes pertraukele, po to vel tas pats pakeltas tonas kalbant su manim ir su sekanciu senyvo amziaus vyriskiu.Pasijauciau tartum buciau kokia nusikaltele.Per daug neissiplesiu, bet reklamoje parasyta"pas mus gydytojai geriausi", tik noreciau zinoti ar is " etikos " ar prof. puses jusu daktarai geriausi ir ar visi tokie geri ir "malonus" kaip Ausrele?
Gerb. Ingrida,
visada siekiame išspręsti iškilusias problemas ar neaiškumus ir taip nuolat tobulėti. Kiekvieną atvejį analizuojame atskirai, todėl prašome su mumis susisiekti el. paštu [email protected]. Tik pilnai išanalizavę Jūsų situaciją galėsime pateikti išsamų atsakymą.
Noriu padėkoti ir tarti nuoširdžiausia ačiū odontologijos skyriaus gyd.od.Ingridai Znamenskienei gyd.od.Justinai Valentei ir gyd.od Jurgitai Grabauskienei, bei jų asistentėms už kokybiškai ir profesionaliai atliktą darbą. Geriausi atsiliepimai apie kliniką ir visą kolektyvą. Dėkoju už sugrąžintą sveikata, šypsena ir pilnavertį gyvenimo džiaugsmą. Sekmės ir ačiū, kad estate!
Sugaištas laikas...
Paskambinau i Kardiolita..
Maloni registratorė užregistravo pas gydytoją.. Puiku.
Bet nuvykusi i Kauno Kardiolita, man pasakė, kad tokiu laiku pas juos tokio gydytojo nėra ir išvis tokio specialisto nėra šią valandą.
Sako: tikriausiai jus i Vilnių užregistravo, o priminimą žinute ar gavote?
Sakau ne negavau.
Sako tai gal jus į Grožio pasaulis registravotes?
Aš dar kartą kartoju į Kardiolita
Sako tai gal klaida, kad net priminimo negavote.. Nes jūsų niekas čia neužregistravo
Nu ir ką? Teko apsisukti ir namo
Laba diena, Judita,
visada siekiame išspręsti iškilusias problemas ar neaiškumus ir taip nuolat tobulėti. Kiekvieną atvejį analizuojame atskirai, todėl prašome su mumis susisiekti el. paštu [email protected]. Tik pilnai išanalizavę Jūsų situaciją galėsime pateikti išsamų atsakymą.
Visada tikejausi, kad kardiolitos klinika viena iš geriausiu, deja baisiai klydau.Į šią kliniką o ypač pas ''specialiste'', Ona Garlaite daugiau niekad nesikreipsiu, ir tikrai visus atkalbinesiu kad apeitu šią kliniką.Kovo 19d.kreipiausi del smulkios miezio operacijos kuri buvo atlikta labai nekokybiškai ir ne iki galo (paliktas miezio derinukas), dabar esu priversta kreiptis į kitas gydimo įstaigas pakartotinai operacijai.Uz ką buvo sumokėti pinigai, ir iškentėtas skausmas???Pateikus pretenzijas telefonu, gyditoja net nepanoro kalbėtis.Tokiems gyditojams nedera dirbti gydimo įstaigose.GĖDA.
Sveiki, Pavel,
visada siekiame išspręsti iškilusias problemas ar neaiškumus ir taip nuolat tobulėti. Kiekvieną atvejį analizuojame atskirai, todėl prašome su mumis susisiekti el. paštu [email protected]. Tik pilnai išanalizavę Jūsų situaciją galėsime pateikti išsamų atsakymą.
Cirkumcizijos Operacija kardiolitos klinikoje buvo atlikta visiskai nekokybiskai, 6menesius dar jauciu skausma, yra melynes bei patinimai. Apsilankiau pas kita gydytoja, pasake, jog blogai atlikta operacija ir pasiule operuot pakartotinai. Nepatarciau niekam cia lankytis
Sveiki,
visada siekiame išspręsti iškilusias problemas ar neaiškumus ir taip nuolat tobulėti. Kiekvieną atvejį analizuojame atskirai, todėl prašome su mumis susisiekti el. paštu [email protected]. Tik pilnai išanalizavę Jūsų situaciją galėsime pateikti išsamų atsakymą.
Siaubas. Eilės kaip tarybiniais laikais.
Tai buvo paskutinis mano apsilankymas.
Visi mano draugai, ir pažystami bus informuoti apie Kardiolitos "nuostabų" aptarnavimą.
Laba diena, Kastyti,
visada siekiame išspręsti iškilusias problemas ar neaiškumus ir taip nuolat tobulėti. Kiekvieną atvejį analizuojame atskirai, todėl prašome su mumis susisiekti el. paštu [email protected]. Tik pilnai išanalizavę Jūsų situaciją galėsime pateikti išsamų atsakymą.
Sveiki, norėjau pasidalinti ir savo patirtimi. Visą laiką važiuodavau į šią kliniką, visada buvau patenkinta paslaugomis ir gydytojais, iki šiol... Užsiregistravau pas gydytoja, laukiau kurį laiką vizito, tai dienai specialiai pasiprašiau išeiginės darbe ir paskutine minute paskambina ir praneša, kad gi mat gydytoja sugalvojo eiti atostogų ir nepriims, ieškotis kitur, tai kokio velnio iškarto registravo! Dabar visa diena skambinėju į visas įmanomas klinikas Vilniuje ir visur yra užimta, plius dar net nevietinė, kad bet kada galėčiau atvažiuoti. Va prašom kaip rūpinamės pacientais. Paskutinis kartas kada čia registravausi!
Sveiki,
visada siekiame išspręsti iškilusias problemas ar neaiškumus ir taip nuolat tobulėti. Kiekvieną atvejį analizuojame atskirai, todėl prašome su mumis susisiekti el. paštu [email protected]. Tik pilnai išanalizavę Jūsų situaciją galėsime pateikti išsamų atsakymą.
Pirmą kartą apsilankiau pas hematologe Egle Urkiene Kardiolitoje ir likau labai nusivylusi... Tokios nekopentencijos iš gyd.dar nebuvau susidūrusi. Pasipūtusi sėdėjo, jokių veiksmų nesiimė, tik sėdėdama prie kompiūterio klaviatūros sugebėjo nustatyti man diagnozę per 2min. Tai net nesupratau, kodėl už 2min.vizitą tūrėjau sumokėti 65e.Veltui išleisti pinigai...
Laba diena, Irma,
visada siekiame išspręsti iškilusias problemas ar neaiškumus ir taip nuolat tobulėti. Kiekvieną atvejį analizuojame atskirai, todėl prašome su mumis susisiekti el. paštu [email protected]. Tik pilnai išanalizavę Jūsų situaciją galėsime pateikti išsamų atsakymą.
trumpai ir aiskiai 100 procentiniai a*******i........
Sveiki, Virgilijau,
jeigu lankantis mūsų klinikoje susidūrėte su problemomis, prašau nedelsiant el. paštu [email protected]. Pasistengsime išspręsti visus kilusius nesklandumus.
Gerbiami tautieciai nesinauduokit kardiolitos PASLAUGOMIS......GRAZIAI CIULBA.....9
Ačiū, ačiū nuostabiai gydytojai Jelenai Romanovai-Paškevič, pasitikiu Jumis ir Jūsų Kardiolitos komandai.Nuoširdžiai dėkoju už profesionalumą, gydymą ir pagarbą pacientui.Jaučiau kompleksą dėl paakių, vokų...Dabar drąsiai žiūriu į pasaulį už kurį dėkinga plastikos gyd.Jelenai. REKOMENDUOJU visiems! Jelena -jėga! Kardiolita ir jos komanda-jėga! AČIŪ.Linkiu visiems sėkmės!
Gerb. Margarita, labai dėkojame už gražius žodžius!
operavo kelena 2018.0710 pas LAIMUTI SKIKA, baisu net prisiminti narkoze i stubura buvo nepataikyta, dave bendra, nuskausminamieji nesuleisti prabudau klykianti, vos vaistus suleido nuo skausmo, operacija nepavyko, as likau sluba nors praejo 1, 5 metu, manau kad tai gydytojou klaida, po operacijos dar lankiausi tai tik pasisaipe. sake praeis. skojos raumenys labai sunyko. manau kad reikes kreiptis del zalos atlyginimo.
Gerb. Loreta,
prašau nedelsiant el. paštu [email protected] pateikti savo nusiskundimą ir išdėstyti kilusius nesklandumus. Pasistengsime kuo greičiau išspręsti kilusias problemas.
Baisu, atėjom susimokėjom o gydimo jokio, mamai dega kojos, ponia daktare pasiule kojines nusipirkt
Gerb. Rita,
jeigu lankantis mūsų klinikoje susidūrėte su problemomis, prašau nedelsiant apie tai pranešti el. paštu [email protected]. Iš anksto dėkojame!
I left my feedback on KArdiolitas website but it must be approved by local staff, so not sure if it will appear at all, so will use another possibility to share my experience. Firstly, I want to say that doctors, at least the ones I visited there, are really high level professionals and my feedback is not about them. It is about the administrative staff, who several times already demonstrated that they do not know how to organise their daily work, how to make sure, that all customers are notified timely about changes which may occure. LAst Friday I received call asking if I really will come on Monday and visit doctor, I confirmed yes. The whole weekend the country was talking about quarantine. SO I thought, for sure I will received some type of notifications from the clinic as I did from other institutions where I has appointments. By today, I have not received any type of notifications neither per email, per phone nor SMS. So I thought the visit is valid. By arriving there I was...
Dear Rudite,
due to coronavirus (COVID-19) pandemic, Lithuanian government initially declared quarantine from 16 March to 30 March (which was later extended until 13 April). We are really sorry for the inconvenience caused but Kardiolitos klinikos must follow quarantine's rules.
Kadangi Kardiolita savo tinklalapyje neigiamų atsiliepimų nespausdina- atmeta, tad noriu perspėti kitus pacientus čia.
I left my feedback on Kardiolita website also but it must be approved by local staff, this negative message never will appear so I will share my experience here.
Kardiolita did not informed me that clinic is closed and that they cancel my appointment. I came from other city for to listen they bla bla bla. In internet site was written- clinic is opened "Atidaryta". Thats why I came.
Kad atšaukia vizitą- Kardiolita neinformuoja. Gali būti, kad atvyksite iš toli ir pabučiuosite į duris.Tinklalapyje buvo pažymėta, kad Kardiolita atidaryta, tačiau... Po pietų ta žinutė dingo.
Neturiu pretenzijų daktarams, bet Kardiolitos organizacinis darbas- įvertinu- "žemiau plintuso"
Registratorės (o jų mačiau gal 8, o gal 10) nė viena nesiteikė, o gal nesugebėjo, nei telefonu, nei sms, nei e.laisku informuoti. Stovėjo pasimetusios ir šypsojosi.
Vizitui registravausi prieš 6...
Gerb. Birute,
labai atsiprašome už kilusius nepatogumus, kurie buvo sąlygoti viešai valstybiniu lygiu paskelbtos karantino padėties, dėl kurios visi planiniai pacientų vizitai į gydymo įstaigas buvo atšaukti.
Registravausi konsultacijai telefonu siandien 15-17 val. Minejo kad paskambins, o jie neskambina o i pasta siuncia nuoroda.. Tai jei as laukiu skambucio ir pastas nera tikrinamas online tai reiskia praleidziu sansa, kas per nesamone.
Privalo pranesti per kur bus zmogus informuotas, o ne savavaliskai nuspresti...
Sveiki, Sauliau,
gal galite detaliau aprašyti problemą, su kuria susidūrėte, el. paštu [email protected]. Pasistengsime kuo greičiau išspręsti kylančius nepatogumus!
Ne pirmi metai mano nepilnametis sūnus lankosi pas tikrai puikią specialistę Daivą Urbanavičienę. Paskutinis jo vizitas turėjo įvykti paskelbto karantino metu kovo pabaigoje. Prasidėjus karantinui sulaukėme žinutės, kad vizitas neįvyks ir kad mums bus praneštas naujas apsilankymo laikas. Baigėsi karantinas, kantriai laukėme žinutės. Jos taip ir nesulaukę, liepos pradžioje ėmėme domėtis situacija. Pasirodo, jokių žinučių niekas nesiunčia (apie atsiprašymą dėl to skambučių centre neverta nė svajoti), patekti pas šią gydytoją nebeįmanoma nei liepos, nei rugpjūčio mėnesį, iš anksto net neregistruojama - mus tik įrašė į laukiančiųjų eilę, bet, kaip suprantu, gauti talonėlį pas šią gydytoją apskritai nebus įmanoma. O juk vaikas su nekoreguotomis dantų plokštelėmis jau yra nuo vasario mėnesio! Kas atsakys, kad šitiek metų vykdytas gydymas (ir už jį sumokėti pinigai) nueis šuniui ant uodegos? Skambučių centro darbuotojos nekompetetingos spręsti problemas, jos nesuprato mūsų argumentų,...
Laba diena, Živile,
labai prašome susisiekti su mumis el. paštu [email protected]. Remiantis Jūsų pateikta informacija, atliksime detalų situacijos vertinimą ir priimsime gerinimo veiksmus.
Pabandžiau palikti atsiliepimą Kardiolitos tinklapyje, bet pasirodo IT administratorius praleidžia tik teigiamus. Teko lankytis Kaune. Neturiu pretenzijų pačių gydytojų kokybei, bet turiu daug pretenzijų APTARNAVIMO KOKYBEI. Dėl karantino buvo nurodytas griežtas laikas ir lankymasis privačioje tarytum savaime turėtų išspręsti eilių klausimus, bet ne - viskas taip pat kaip valdiškoje ligoninėje. Pradedant nuo to, kad teko 15 min laukti kol administratorės registratūroje ras man laiko, o tada virš 30 minučių laukti prie gydytojų kabineto, nes visų pacientų laikai susimalę dėl nežinomų priežasčių.
Susitvarkykite savo paslaugos teikimo procesus. Nes Lietuva per maža, kad galvoti, kad kažkaip praslysim...
P.S. Čia jau subjektyvus vertinimas, bet pačių registratūros darbuotojų atsinešimas į klientą irgi atgrasus (bet čia gal man taip papuolė.
Laba diena, Žydrūnai,
prašome nedelsiant el. paštu [email protected] pateikti savo nusiskundimą ir išdėstyti kilusias problemas. Pasistengsime kuo greičiau atlikti vidinį patikrinimą ir priimti gerinimo veiksmus.
Šios klinikos šūkis "Pas mus dirba patys geriausi specialistai!"
Kad specialistai surinkti geriausi - neabejoju. Aš taip pat lankiausi pas vieną geriausių LT traumotologų A. Petrosian. Tai išties puikus specialistas...DĖKOJU JAM!
BET... esu pasibaisėjusi aptarnaujančio personalo ir pačios klinikos tvarka... Manau, kad į gydymo įstaigas nesikreipiama šiaip sau... Kadangi šalyje susiklostė tokia nepavydėtina padėtis dėl turimo karantino, viešos įstaigos dirba vangiai, ten pakliūti nėra lengva be to ten savi niuansai...
Po operacijos nusprendžiau nesinaudoti valstybės pinigais, o gydytis privačiai. Jeigu jau galiu sau leisti, tai kodėl nepasinaudoti privačiomis (mokamomis) paslaugomis. Svarbu gauti kokybišką paslaugą, neeikvojant savo nervų ir brangaus laiko stoviniavimui lauke, po to stumdymo nuo vieno prie kito kabineto durų...
Aš negalėjau suprasti kur pakliuvau... Ar tai privati klinika (už pinigus)? Kur kiekvienas pacientas yra gerbiamas, viskas sustyguota taip, kad ligoniams...
Sveiki,
visada siekiame išspręsti iškilusias problemas ar neaiškumus ir taip nuolat tobulėti. Kiekvieną atvejį analizuojame atskirai, todėl prašome su mumis susisiekti el. paštu [email protected]. Tik pilnai išanalizavę Jūsų situaciją galėsime pateikti išsamų atsakymą.
Matau labai nemažai nusiskundimų jūsų klinika.
Jeigu jūs taip sprendžiate tas problemas, o jos išlieka, tai tuomet net neverta susisiekti su jumis. Tai tik laiko gaišinimas. Jūs dirbkite toliau kaip dirbote, man jau tai nebesvarbu, nes bet kuriuo atveju ieškosiu kitų privačių medicinos įstaigų, kuriose jausiuosi gerai.
Linkiu tik tobulėti ir išlaikyti savo turimus klientus
Laba diena,
nuolat stengiamės tobulinti savo veiklą, tačiau negalėdami Jūsų identifikuoti ir sužinoti konkrečios situacijos, negalėsime išspręsti Jums kilusių nesklandumų. Labai apgailestaujame.
Slaugės nuostabios. Jos tikrai puikiai dirba ir profesionalios tiek reanimacijoje, tiek palatoje.
Chirurgas, kuris operavo - ne iš šios klinikos, taigi apie jį nekalbėsiu.
Nemalonios patirtys prasidėjo dar prieš operaciją.
1) Reikėjo rentgeną pasidaryti - jau man laikas. Kaip tik išeina pacientas. Galvoju, nu tuoj jau eisiu. Po 5 min išeina ir gydytoja kažkur... Nu ok, tualetas, gal iškvietimas ar pan. Po 25 min. grįžta visa smirdanti rūkalais. Čia jau 30 min. kaip man jau daromas rentgenas... Taip, parūkyt svarbiau. Pom tie pacientai.
2) Prieš operaciją atvykau susitvarkyti dokumentų, susitikti su gydytoja ir anesteziologu. Laukiau 1 val... Kai pasakiau, kad jau turiu išeiti ir nebelauksiu, staiga abu iškarto pasirodė...
3) Pats fainiausias laukimas. Antra diena po operacijos. išrašymas gydytis namuose. Ištinęs, skauda, silpna. Na ir aišku reikia susimokėti. Nueinu, administratorės nėra. Skambina seselės pakviesti. Sako tuoj ateis. Praeina 20 min. grįžta seselė -sako...
Laba diena, p. Karoli,
labai apgailestaujame dėl kilusių nesklandumų ir prašome susisiekti su mumis el. paštu [email protected], kad galėtume detaliai išanalizuoti susidariusią situaciją ir įgyvendinti gerinimo veiksmus.
Atvažiavau iš kito miesto, paėmė pasėlį, gydytoja, kuri tai darė sakė rezultatus gausite žinute.
Po 10 dienų skambinu į rgistratūrą, sako: oi ne žinute rezultatų nesiunčiam, o anketoje jūs pašto nenurodėte, tad vinintelė galimybė atsiimti rezultatą vėl atvažiuoti pas mus.
Kam tada aiškinti apie atsakymus žinutėmis? Kodėl registratūroje pildant anketą nepaaiškina, kad be el. pašto jokių atsakymų negausi?
Apgalėtinas mokamos klinikos požiūris į pacientą.
Sveiki, Lukai,
dėl Jūsų užklausos pradėjome neplaninį vidinį patikrinimą, apie kurio rezultatus Jus informuosime el. paštu. Dėkojame, kad kreipėtės!
kaip jau ir atsakiau į jūsų atsiųstą meilą "Laba diena, p. Lukai,
apgailestaujame, jog nepateisinome Jūsų lūkesčių. Esame dėkingi, kad apie tai mus informuojate, nes tik Jūsų dėka turime galimybę greitai reaguoti į kylančias problemas, ieškoti būdų joms išspręsti ir tobulėti ateityje.
Jūsų įvardintą atvejį išnagrinėsime ir Jus informuosime atskirai."
Jūs man geriau pasėlio rezultatus pasakykit, o ne savo patikrinimo išvadas. Bet kur jau ten, svarbu už tyrimą pinigus paimt, o po to galit varinėt klientą kaip norit :)
Pradėkime nuo to, kad Šiauliuose Kardiolitos klinikoja lankiausi ne pirmą kartą prieš metus užsiregistravau krutų ekoskopui pakliuvau pad gyd. Jankauską nusiskundimu šiuo gyditoju neturiu puikiai viskas vyko padarė ekoskopą paaiškino susimokėjau kaip už ekoskopą. Šiandien atvykus vel po metų, nes kas metus tikrinuosi krūtis pakliuvau pas gyd. Šatkauską registravausi krutų ekoskopui atvykus registratūroja gavau kortelę užkilau laukti prie kabineto vizitas 10val įėjau gal po 10:03val viskas gerai minutę į minutė niekas negyvename. Bet jau po 10:13val as sedėjau mašinoja pongyditojo ir uz paslaugas sumokėjusi. Paslauga baisi paglostė ekoskopu palyginus prieš metus kaip tikrino ir dabar tai taip mane gali ir eilinis zmogus patikrinti ir pasakyti, kad viskas gerai baisus vizitas, dar geriausia atėjus susimokėti registratūroja kai registravausi telefonu pasakiau, kad man reikia ekoskopo tik ir paklausiau kainos nes kas metus keičiasi kainos, paskė 49€. Bet likau nustebusi kai paskė 107€...
Laba diena, p. Justina,
visų pirma, labai atsiprašome, jei lankydamasi mūsų klinikoje patyrėte neigiamų išgyvenimų. Jūsų pateiktos informacijos pagrindu inicijuosime vidinį patikrinimą, su kurio rezultatais Jus supažindinsime asmeniškai. Dėl vidinio patikrinimo eigos Jūs taip pat galite kreiptis tiesiogiai el. paštu [email protected].
Pirmą kartą gyvenime likau šitaip nusivylusi kraujo ėmimo 'specialistais'.
Kraują priduoti, deja, tenka gan dažnai, tad išsaugoti venas sveikas - man prioritetas. Rasti jas pas mane lengva, tad kai vietoj to, kad bagst = kraujas bėga, gauti - dūris BET KUR ir tada makalavimas lyg arbatą maišant su adata PO ODA?!? Aš žodžių neturiu.
Kai ateini į šitokio ale lygio 'įstaigą', palieki šitokias sumas už jų 'paslaugas' tai... Be komentarų.
Laba diena, Migla,
labai apgailestaujame dėl kilusių nesklandumų ir prašome susisiekti su mumis el. paštu [email protected], kad galėtume detaliai išanalizuoti susidariusią situaciją ir įgyvendinti gerinimo veiksmus.
25 lapkričio buvo atliktas širdies kraujagyslių tyrimas. Kiek teko kalbėtis su pažįstamais, niekam nebuvo net žymės, kad atliktas šis tyrimas. Pas mane po tyrimo ranka nuo riešo buvo kaip po didelio sumušimo, po kelių dienų dar labiau patamsėjo. Ar taip turi būti?
Laba diena, p. Danute,
labai apgailestaujame dėl kilusių nesklandumų ir prašome susisiekti su mumis el. paštu [email protected], kad galėtume detaliai išanalizuoti susidariusią situaciją ir įgyvendinti gerinimo veiksmus.
Laba diena, labai nusivylėme Jūsų gydytojos kardiologės paslaugomis. Vyras atvyko jau su žinoma diagnoze/problema, atvyko ieškoti priežasties, kodėl didelis pulsas. Apžiūrėjusi kardiologė iš kart puolė rašyti receptą, net nepasiūliusi daryti išsamių tyrimų. Kas ir taip aišku, kad būtina daryti išsamius tyrimus, kol nebus rasta priežastis. Tik, kai vyras pareiškė, kad nori viską nuodugniai išsitirti ir atvyko, kad būtų nustatyta priežastis, gydytoja paklausė, ar dabar jis darys tyrimus. Vyras pasidarė pagrindinius tyrimus: kardiograma, mynė dviratį ir t.t. Tyrimai, kaip ir nieko bloga neparodė. Tad belieka darytis kitus tyrimus ir apsilankyti pas kitus specialistus. Tikrai kardiologės, pas kurią lankėsi vyras požiūris atsainus, juolab, kad konsultacija, tyrimai - mokami. Sumokėjo 220 EUR ir tikrai labai nuvylė. Ne pacientas, o gydytojas turi daryti, siūlyti visas priemones, kad nustatyti ligos priežastį.
Laba diena, p. Vilma,
visų pirma, labai atsiprašome, jei lankydamasi mūsų klinikoje patyrėte neigiamų išgyvenimų. Labai prašome susiekti su mumis el. paštu [email protected], kad galėtume Jus identifikuoti ir atlikti detalią šios situacijos analizę.
Laba diena, o aš kaip tik noriu padėkoti visam KARDIOLITOS kardiologinio skyriaus personalui už gerą darbą, o ypač gyd. Gintarui Kalinauskui, atlikusiam 2020.08.05 širdies šuntavimo operaciją (AKJO, suformuota 4 jungtys). Jau praėjus kuriam laikui, grįžtu į pilną gyvenimą. Skaitau, daug kas priklauso ir nuo mūsų, pacientų, bendravimo su aptarnaujančių mus personalu. Nesvarbu ar mes mokame už atliktą darbą ar ne. Nes tik abipusiškas nusiteikimas apsprendžia galutinį rezultatą ir gydymo efektyvumą. Dar kartą dėkoju visiems mane prižiūrėjusiems.
Su pagarbą, Jevgenijus
Laba diena, praėjus kelioms savaitėms po gydytojo apžiūros atlikau gydytojo paskirtą pakartotiną tyrimą. Š.m. sausio 22 buvo atliktas tyrimas (nr. 683740723), kurio metu buvo nustatytas Bilirubino kiekis 50, kuris 3 kartus viršija leistiną normą. Gavus atsakymą, bandžiau nedelsiant susisiekti su Kardiolita bendruoju telefonu ir tel. Nr. nurodytais gydytojo vizitinėje kortelėje. Susisiekti nepavyko. Tiesa, vėliau Kardiolita perskambino, tačiau jau aš negalėjau kalbėti dėl objektyvių priežasčių. Kadangi pakankamai dažnai besilankant šioje klinikoje teko nusivilti tiek registratūros, tiek atskirų gydytojų paslaugomis, tyrimus pakartojau kitoje klinikoje. Rezultatas: Bilirubino kiekis 0, sugaišta 1 mano darbo diena, nuostolis apie 360, -EUR, nepagristai sukeltas stresas. Eilinį kartą labai nusivyliau Kardiolitos darbu.
Laba diena, p. Larisa,
labai prašome susiekti su mumis el. paštu [email protected], kad galėtume atlikti detalią šios situacijos analizę.
Šiandien (2021.01.30) 12 val. moteris buvo užsiregistravusi į magnetinio rezonanso procedūrą dėl kelio sąnario “Kardiolitos Klinikoje” KAUNE. Priėmimas tikrai šokiravo. Rašysiu be užuolankų.
Atvykus į kliniką, procedūros kabinete priėmė tikrai nesumeluosiu pasakant nemandagi ir šlykšti “boba” (nors dar ir boba ją vadinant, reiktų gerai pagalvoti ar ji nėra žemiau). Moteris, kuri buvo atvykusi procedūrai turi baimę vadinamą klaustrofobija (nežinau, ar ta “gydytoja” žino kas tai yra, bet panašu, kad ne). Registruojantis procedūrai buvo perspėta ir registratūros pasakyta: viskas su tuo buvo gerai, jokių problemų nebus. Prieš guldant į aparatą dar kartą visi buvo perspėti registratūros net kelis kartus dėl to, jog moteris turi KLAUSTROFOBIJĄ. Na ir prasidėjus procedūrai moteris pradėjo bijoti ir padaryti magnetinio rezonanso neišėjo. Ir dabar prasideda tos “šundaktarės” pasirodymas. Išvadino įvairiausiais žodžiais, cituoju:
“- Durna senė, nesugeba pagulėt. (Kas yra gana ironiška, nes...
Laba diena, p. Laimute,
visų pirma, labai atsiprašome, jei lankydamasi "Kardiolitos klinikose" patyrėte neigiamų išgyvenimų. Labai prašome susiekti su mumis el. paštu [email protected], kad galėtume Jus identifikuoti ir atlikti detalią šios situacijos analizę.
Norėjau padėkoti gyd. akušerei-ginekologei Birutei Ramanauskienei, gyd.radiologei-echoskopuotojai Ritai Indrišiūnienei, vidaus ligų gyd. Tatjanai Maselienei už malonų bendravimą, greitai atliktus tyrimus, detaliai paaiškintus tyrimų rezultatus bei rekomendacijas. Taip pat didelis ačiū Deimantei Juonytei už puikiai suplanuotus vizitus pas specialistus pagal programą "Moterims20+". Sutaupiau daug laiko ir gavau atsakymus į visus rūpimus klausimus. Ačiū!
Vasario 22dieną 16, 05h buvau užsiregistravus mokamai akių konsultacijai.Labai nemaloniai pasijūtau, kai vizito nesulaukiau praėjus pusvalandžiui nuo paskirto laiko.Tuomet kreipiausi registratalorę, kuri nudžiugino kabutėse, kad gydytoja vėluoja.Dar 20 min paukus o tai jau ir visa valanda veltui sugaišto laiko., dar kartą kreipiaus į tą pačia registratorę.Pralaukus daugiau val pagaliau patekau pas gydytoją.Ar šiais visotinio karantino laikais saugu sėdėt laukiamajam?Nekalbant apie sugaištą laiką.Ar tai normalu mokamai konsultacijai?
Sveiki,
labai apgailestaujame, jei lankydamasi "Kardiolitos klinikose" patyrėte neigiamų išgyvenimų. Labai prašome susiekti su mumis el. paštu [email protected], kad galėtume Jus identifikuoti, atlikti detalią šios situacijos analizę ir priimti sprendimus, kurie leistų užtikrinti, kad tokie atvejai nepasikartotų ateityje.
Laba, diena
Kovo 29d. lankiausi jūsų klinikoje atlikti tyrimus ir konsultuotis pas gydytoją Beną Sakalauską.
Noriu padėkoti gydytojui už malonų priėmimą, puikiai atliktus tyrimus ir paskirtą gydymą.
Gaila, kad nežinau pavardžių slaugytojų ir anesteziją atlikusios gydytojos..
Tai buvo puiki komanda,
kurioms taip pat esu labai dėkinga už šiltą požiūrį į pacientą.
Vilnius clinic is the usual Lithuanian rubbish service, usual rude Lithuanian people multiplied and compounded on 3 floors. Plus, the extra fees for pretending to provide an extra service. No foreigner using this clinic, only the Lithuanian that is actually sick of dealing with the public clinic but still comfortable to pay for the same rubbish service. Bottom line is, there are still Lithuanians running and managing this place so there is nothing different other than the fees. I personally don't care to be greeted by a pretty face, mini shirt, and empty skull. I would like to pay my fees for actual medical service but also that is not provided. Seems like these doctors have their license that is valid only in Vilnius, only applicable in Vilnius and they're only doctors within their confined area. Anywhere else their license would be good to make them eligible for some farm work. But I'm sure they are doing a great job for their kinds
My apologies good Sir from Africa, but how do you feel on coming down here and offending all the Lithuanian people, while still expecting some sort of service?
I would assume that with this sort of approach the best thing to do would actually be to bugger off back to where you came from and bullying your vets up there.
Next time you get in - try to behave remembering you’re not in jungle or desert any more. You can’t just offend people for nothing. Not in here. Not tolerated. That might actually work on gorillas
Dear Massimo,
we are grateful that you inform us about it. Please contact us directly by email [email protected] and we will try to find the best way to solve problems.
Был у них 28 апреля делать эхоскопию.Отправили меня на шестой этаж.После заполнения формы девушка попросила документ ID и отправила к врачу.И стала разговарить со своей знакомой.После врача я проходил мимо её но она не обратила на меня внимание продолжая разговаривать.Через пол часа когда я был на другом конце города позвонила мне и сказала что не заметила меня.Пришлось возвращаться за документом.И ещё ждать пятнадцать минут в регистратуре чтоб получить документ.Видно принимают неопытных работников по дешёвке.Помогают друг другу обслуживать клиентов.В государственной регистратуре работают намного быстрее.Это первая клиника где берут документы надолго и ещё забывают вернуть.
Добрый день,
Сожалеем, что не оправдали Ваши ожидания. Благодарны, что нас уведомили об этом, потому что только с Вашей помощью у нас есть возможность быстро реагировать на возникающие проблемы, искать пути для их решения и совершенствоваться в будущем.
Мы обсуждаем каждый случай отдельно, поэтому, пожалуйста, свяжитесь с нами по электронной почте c [email protected].
Laba diena, labai neigiama patirtis po apsilankymo pas gyd odontologe dėl protezavimo konsultacijos ir gydymo plano sudarymo.
Pacientei, kuri atvyko į kliniką antrą kartą, nes buvo ka tik užsiregistravusi gydytis šeimos klinikoje, buvo atlikta panoraminė dantų nuotrauka ir suteikta konsultacija, tačiau pacientė išleista neinformuota kad ji turi susimokėti už rentgeno paslaugą. Pacientė senjorė, jai neįteiktas joks mokėjimo lapelis, nenurodyta kur eiti susimokėti už suteiktą paslaugą, tačiau po 2 mėnesių pacientė sulaukė anstolių skambučio dėl susidariusios skolos ir jos padengimo.
Įvertinus tai, kad pacientė yra 1951m gimimo, atvyko į Kardiolitos kliniką antrą kartą, pas gyd odontologą pirmą kartą, iš personalo pusės turėjo sulaukti didesnio atidumo ir teisingo nukreipimo po paslaugos suteikimo jei paslauga buvo mokama. Vietoje to, pacientė patyrė išgastį sulaukusi skambučio apie anstolių išieškomą skolą ir tik atvykusi į kliniką susimokėti išsiaiškino už ką susidarė skola.
Lankėmės Šiaulių Kardiolitos klinikose.
Prie registratūros, ant sienos, kabėjo termometras, kuris rodė +29 karščio. Koridoriuose bei gydytojų kabinetuose tvankumas buvo dar didesnis. Kondicionierių nebuvo arba jie neveikė. Kaip sergančiam žmogui išlaukti priėmimo ir, kaip priėmimo metų išbūti, neįsivaizduoju. Apie darbuotojų darbą, tokioje pirtyje, nebekalbu.
Rugpjucio4 Diena uzsiregistravau pas vidaus daktere, vakare 17.30 pralaukes 1h buvau issiustas namo nes daktare paeme ir namo isejo, kosmaras ne aptarnavimas, nors buvau ir prie langelio pasake laukti eleje nors laikas buvo paskirtas, isejes paskambinau I informacija tai sake perskambins taip iki dabr laukiu registraturoje jokios informacijos ka spausti kur eiti aptarnavimas zemiau 0
Laba diena, p. Deividai,
labai apgailestaujame, jei lankydamasi "Kardiolitos klinikose" patyrėte neigiamų išgyvenimų. Labai prašome susiekti su mumis el. paštu [email protected], kad galėtume Jus identifikuoti, atlikti detalią šios situacijos analizę ir priimti sprendimus, kurie leistų užtikrinti, kad tokie atvejai nepasikartotų ateityje.
Šiandien, 23.08.2021 15.40 val., patyriau patį nemaloniausią aptarnavimą registraturoje. Gaila nepaklausiau vardo. MERGINA, KURI DIRBA SU ŽMONĖMIS ELGIASI TAIP LYG NEKESTŲ ŽMONIŲ, BENDRAUJA LYG VISI JĄ VARGINTŲ, ATSAKO PIKTAI. NORS BUVO VIENA, BET NĖKIEK NESISTENGE LAIKYTI GREITĄ TEMPĄ, TAIP LĖTAI DIRBO, ATRODO, KAD NET VĖŽLYS JĄ BŪTŲ PRALENKĘS.. TAIP LETAI IR NEPAGARBIAI DIRBO.. (NEPASIULE ŽMONĖMS ALTERNATYVŲ KAŽKUR KITUR APMOKĖTI, NIEKO NEPASIŪLĖ IŠSKYRUS SAVO PIKTA TONĄ. Jeigu jai nepatinka dirbti ir reklamuoti tokios geros klinikos varda tada tegu klinika susimasto, NES JI JUK REKLAMUOJA KLINIKOS 'VEIDA'... Geda uz tokius nemalonius darbuotojus
Kauno kardiolita nueivylem labai, kad ligos istorija paskaite is ligonines israsu, vat tokia ir konsultacija ar paskirimas kazkoks gydymui, sumokejom 60eu uz 10min ir isvaziavom su skausmais namo. Idomu cia Lietuvoje ar belike geru specialistu daktaru, kurie tikrai nusimano savo darba, ar tik susodinti rezidentai, kurie kaip is vadovelio paskaito apie liga ir isplesia pinigus is tavos kisenes ir ale taip padeda zmonems sveikti.
Prisiskambinti į registratūrą, misija neįmanoma. Skambini ir tada lauki, lauki, lauki, kol robotas pasako, kad jūsų skambutis užregistruotas, netrukus su jumis susisieksime. Tada vėl lauki, lauki...jau baigiasi trečia para ir absoliučiai nieko. UAB "Kardiolita", čia normali jūsų tokia praktika?
Taip pat rekomenduojame
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
Naujas CVbankas.lt įrankis padeda nuspėti, kaip keisis jūsų alga
Darbo iš namų ir kitų motyvacinių priemonių svarba tarp kandidatų pastarąjį dešimtmetį sparčiai augo, tačiau alga ir toliau išlieka pagrindiniu prioritetu. Darbo skelbimų portalas „CVbankas.lt“...

„Rekvizitai“ devintą kartą pristato Lietuvos verslo elitą – „TOP įmonės 2025“
Vos 6 iš 100 Lietuvos įmonių gali pasigirti, kad atitinka aukščiausius patikimumo ir skaidrumo kriterijus. Būtent jos šiemet įtrauktos į „TOP įmonės 2025“ sąrašą – jau devintus metus iš eilės...

Vos per pustrečių metų – Baltijos rinkos lyderis: "Maximos" privataus prekių ženklo "Well Done" istorija
Privatų prekių ženklą "Well Done" lietuviškas prekybos tinklas "Maxima" pristatė 2023 m. balandžio viduryje. Per šiuos pustrečių metų jis tapo vienu populiariausių prekių ženklų Lietuvoje – jį...
Komentaro savininko el. paštu bus išssiųsta nuoroda, kurioje galėsite ištrinti savo komentarą.
Jūsų komentaras
Daugiau skaitykite Rekvizitai.lt taisyklės.
Nuoroda išssiųsta el. paštu
Nepavyko išsiųsti laiško
Pasitikrinkite savo el. paštą. Jei laiško nerandate pasitikrinkite šlamšto katalogą.