VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Kardiolita

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Kardiolita

Atsiliepimai apie UAB "Kardiolita"

Kardiolitos klinikos

Parašyk savo nuomonę apie UAB "Kardiolita"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Slaugės nuostabios. Jos tikrai puikiai dirba ir profesionalios tiek reanimacijoje, tiek palatoje.
Chirurgas, kuris operavo - ne iš šios klinikos, taigi apie jį nekalbėsiu.

Nemalonios patirtys prasidėjo dar prieš operaciją.
1) Reikėjo rentgeną pasidaryti - jau man laikas. Kaip tik išeina pacientas. Galvoju, nu tuoj jau eisiu. Po 5 min išeina ir gydytoja kažkur... Nu ok, tualetas, gal iškvietimas ar pan. Po 25 min. grįžta visa smirdanti rūkalais. Čia jau 30 min. kaip man jau daromas rentgenas... Taip, parūkyt svarbiau. Pom tie pacientai.

2) Prieš operaciją atvykau susitvarkyti dokumentų, susitikti su gydytoja ir anesteziologu. Laukiau 1 val... Kai pasakiau, kad jau turiu išeiti ir nebelauksiu, staiga abu iškarto pasirodė...

3) Pats fainiausias laukimas. Antra diena po operacijos. išrašymas gydytis namuose. Ištinęs, skauda, silpna. Na ir aišku reikia susimokėti. Nueinu, administratorės nėra. Skambina seselės pakviesti. Sako tuoj ateis. Praeina 20 min. grįžta seselė -sako "dar neatėjo". Skambina vėl. Šį karta niekas neatsiliepia.
Sakau gal pas ką kitą galiu susimokėti. Pasirodo "dingusi" administratorė vienintelė Kardiolitoje priimanti pinigus.
Na laukiu dar (jau 1 val.), jau galvojau viskas einu - kaip norės patys susiras. Padarysiu pavedimą.
Kur ne kur ateina vienintelė administratorė ir nei atsiprašau nei sveiki.

Sorry, bet kažką su laiko vadyba jums reikia keisti.
Kardiolitos klinikos
2020-09-03 12:38:49 IP 2i24uro7
Atsakyti
Leila 2020-09-02 14:32:57
Matau labai nemažai nusiskundimų jūsų klinika.
Jeigu jūs taip sprendžiate tas problemas, o jos išlieka, tai tuomet net neverta susisiekti su jumis. Tai tik laiko gaišinimas. Jūs dirbkite toliau kaip dirbote, man jau tai nebesvarbu, nes bet kuriuo atveju ieškosiu kitų privačių medicinos įstaigų, kuriose jausiuosi gerai.
Linkiu tik tobulėti ir išlaikyti savo turimus klientus
Laba diena,

nuolat stengiamės tobulinti savo veiklą, tačiau negalėdami Jūsų identifikuoti ir sužinoti konkrečios situacijos, negalėsime išspręsti Jums kilusių nesklandumų. Labai apgailestaujame.
Atsakyti
Kardiolitos klinikos 2020-08-31 08:17:47
Sveiki,

visada siekiame išspręsti iškilusias problemas ar neaiškumus ir taip nuolat tobulėti. Kiekvieną atvejį analizuojame atskirai, todėl prašome su mumis susisiekti el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt. Tik pilnai išanalizavę Jūsų situaciją galėsime pateikti išsamų atsakymą.
Matau labai nemažai nusiskundimų jūsų klinika.
Jeigu jūs taip sprendžiate tas problemas, o jos išlieka, tai tuomet net neverta susisiekti su jumis. Tai tik laiko gaišinimas. Jūs dirbkite toliau kaip dirbote, man jau tai nebesvarbu, nes bet kuriuo atveju ieškosiu kitų privačių medicinos įstaigų, kuriose jausiuosi gerai.
Linkiu tik tobulėti ir išlaikyti savo turimus klientus
Kardiolitos klinikos
2020-08-31 08:17:47 IP 28mep1vf
Atsakyti
Leila 2020-08-28 16:52:57
Šios klinikos šūkis "Pas mus dirba patys geriausi specialistai!"
Kad specialistai surinkti geriausi - neabejoju. Aš taip pat lankiausi pas vieną geriausių LT traumotologų A. Petrosian. Tai išties puikus specialistas...DĖKOJU JAM!
BET... esu pasibaisėjusi aptarnaujančio personalo ir pačios klinikos tvarka... Manau, kad į gydymo įstaigas nesikreipiama šiaip sau... Kadangi šalyje susiklostė tokia nepavydėtina padėtis dėl turimo karantino, viešos įstaigos dirba vangiai, ten pakliūti nėra lengva be to ten savi niuansai...
Po operacijos nusprendžiau nesinaudoti valstybės pinigais, o gydytis privačiai. Jeigu jau galiu sau leisti, tai kodėl nepasinaudoti privačiomis (mokamomis) paslaugomis. Svarbu gauti kokybišką paslaugą, neeikvojant savo nervų ir brangaus laiko stoviniavimui lauke, po to stumdymo nuo vieno prie kito kabineto durų...
Aš negalėjau suprasti kur pakliuvau... Ar tai privati klinika (už pinigus)? Kur kiekvienas pacientas yra gerbiamas, viskas sustyguota taip, kad ligoniams būtų patogu... Jokio patogumo, ta pati biurokratija ir paciento laiko ir nervų tampymas.
Įėjus teko išsimušti talonėlį (kaip banke) ir laukti kol prieisi savo eilę, nors realiai mano laikas pas daktarą jau buvo numatytas... Gerai... sulaukiau... krūva popierių, kuriuos reikia pasiskaityti ir pasirašyti... Realiai tų sąlygų niekas ir neskaito ir neaišku po kuo ten mes pasirašinėjam... Aš turėjau prieš savaitę akių operaciją, atėjau pusaklė, man liepia pasirašyti... sakau nieko nematau, nes esu po operacijos (ir ne vienos)... pirštu parodė kur pasirašyti, pasirašiau. Čia dar nieko. Viskas gerai... Prie kabineto atlaukiau... po to daktaras nurodė, kad reikia pasidaryti nuotrauką, kad galima būtų įvertinti pooperacinio gijimo rezultatą. Suprantama, kad kitaip neįmanoma pamatyti, kas ten viduje... Tenka grįžti į registratūrą, paprašau registratorės, kad aptarnautų be eilės... ji pasipiktina ir liepia stotis į eilę... Ok... išsimušu dar vieną talonėlį, sėdžiu laukiu, viduje jaučiuosi blogai, nes taip esu aptarnaujama valdiškose gydymo įstaigose (eilės, eilės, eilės...)... išlaukiu savo laiko, man liepia eiti į rentgeną... Ten sėdžiu prie durų, išlenda mergaitė, sako užeikite... vėl pasirašykite ten, ten... sakau nematau... ji vėl parodo pirštu kur... Vėliau dar įdomiau... Ji žiūri į kompiuterį ir nesupranta kokias nuotraukas man reikėtų padaryti. Ji klausia manęs, o kokias nuotraukas jums daryti? Sakau, kad nesu medikė ir jai turbūt geriau žinoti, kokie nurodymai jai duoti kompiuterinėje programoje... Sako, nežinanti ką reiškia RO. Na, sakau aš irgi nežinau, pasiskambinkite daktarui, tegul jums žodiškai pasako. Ieškojo jo numerio, kažkaip susiskambino... padarė nuotrauką. Vėl aš keliauju pas daktarą. Čia jau viskas sklandžiai, paaiškina viską, duoda nurodymus tolimesniam gydymui.
Vėl keliauju į registratūra... Čia jau niekas neleis susimokėti už paslaugas be eilės. Išsimušu lapelį KASA ir kantriai laukiu eilėje... Susimoku už visą vargą ir nekomfortišką aptarnavimą iš savo sąskaitos... Paklausiu, o kaip galėčiau atrasti šios klinikos vadovą, administratorių... Sako 2 aukšte. Klausiu, koks kabinetas... sako, kad nežino... Klausiu ar turi kažkokią ATSILIEPIMŲ knygą ar kažką panašaus, nes noriu išreikšti savo nuomonę apie kliniką. Sako, duosiu lapą, rašykite... Nusijuokiau. Sakau, kad žinau kur tas lapas atsidurs man išėjus... Taigi, nusprendžiau parašyti ČIA, nes nepasitikiu kardiolitos internetine sveitaine. Įtariu, kad ten tik geri atsiliepimai, o čia randu labai daug nusiskundimų...
Aišku, bandysiu nukopinti šį laišką ir įkelti į jų puslapį, o vėliau patikrinsiu ar jis ten bus...
Taigi, mano nuomonė tokia... Atsidūriau tarybinių laikų poliklinikoje, kur didžiausia valdžia yra registratūroje, o aukščiau niekas tau neleis pakliūti...
NEREKOMENDUOJU šios klinikos niekam. Nebent negaila laiko ir nervų ir pinigų nekokybiškoms paslaugoms. Man negaila mokėti, galiu dalintis su kitais savo uždirbtais pinigais, bet tik tuomet, kada gaunu kokybišką aptarnavimą, pagarbą ir norą padėti kai esi silpnas...
Sveiki,

visada siekiame išspręsti iškilusias problemas ar neaiškumus ir taip nuolat tobulėti. Kiekvieną atvejį analizuojame atskirai, todėl prašome su mumis susisiekti el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt. Tik pilnai išanalizavę Jūsų situaciją galėsime pateikti išsamų atsakymą.
Kardiolitos klinikos
2020-08-31 08:16:37 IP 28mep1vf
Atsakyti
Žydrūnas 2020-08-28 13:16:50
Pabandžiau palikti atsiliepimą Kardiolitos tinklapyje, bet pasirodo IT administratorius praleidžia tik teigiamus. Teko lankytis Kaune. Neturiu pretenzijų pačių gydytojų kokybei, bet turiu daug pretenzijų APTARNAVIMO KOKYBEI. Dėl karantino buvo nurodytas griežtas laikas ir lankymasis privačioje tarytum savaime turėtų išspręsti eilių klausimus, bet ne - viskas taip pat kaip valdiškoje ligoninėje. Pradedant nuo to, kad teko 15 min laukti kol administratorės registratūroje ras man laiko, o tada virš 30 minučių laukti prie gydytojų kabineto, nes visų pacientų laikai susimalę dėl nežinomų priežasčių.

Susitvarkykite savo paslaugos teikimo procesus. Nes Lietuva per maža, kad galvoti, kad kažkaip praslysim...

P.S. Čia jau subjektyvus vertinimas, bet pačių registratūros darbuotojų atsinešimas į klientą irgi atgrasus (bet čia gal man taip papuolė.
Laba diena, Žydrūnai,

prašome nedelsiant el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt pateikti savo nusiskundimą ir išdėstyti kilusias problemas. Pasistengsime kuo greičiau atlikti vidinį patikrinimą ir priimti gerinimo veiksmus.
Kardiolitos klinikos
2020-08-31 08:14:47 IP 28mep1vf
Atsakyti
Živilė 2020-07-15 10:57:53
Ne pirmi metai mano nepilnametis sūnus lankosi pas tikrai puikią specialistę Daivą Urbanavičienę. Paskutinis jo vizitas turėjo įvykti paskelbto karantino metu kovo pabaigoje. Prasidėjus karantinui sulaukėme žinutės, kad vizitas neįvyks ir kad mums bus praneštas naujas apsilankymo laikas. Baigėsi karantinas, kantriai laukėme žinutės. Jos taip ir nesulaukę, liepos pradžioje ėmėme domėtis situacija. Pasirodo, jokių žinučių niekas nesiunčia (apie atsiprašymą dėl to skambučių centre neverta nė svajoti), patekti pas šią gydytoją nebeįmanoma nei liepos, nei rugpjūčio mėnesį, iš anksto net neregistruojama - mus tik įrašė į laukiančiųjų eilę, bet, kaip suprantu, gauti talonėlį pas šią gydytoją apskritai nebus įmanoma. O juk vaikas su nekoreguotomis dantų plokštelėmis jau yra nuo vasario mėnesio! Kas atsakys, kad šitiek metų vykdytas gydymas (ir už jį sumokėti pinigai) nueis šuniui ant uodegos? Skambučių centro darbuotojos nekompetetingos spręsti problemas, jos nesuprato mūsų argumentų, aukštesnių vadovų kontaktai nei duodami, nei apskritai pateikiami internete. Tai kelia klausimą apskritai kas yra šios klinikos atsakingi asmenys? Ir ar ši klinika apskritai legaliai veikianti įstaiga?
Laba diena, Živile,

labai prašome susisiekti su mumis el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt. Remiantis Jūsų pateikta informacija, atliksime detalų situacijos vertinimą ir priimsime gerinimo veiksmus.
Atsakyti
Šios klinikos šūkis "Pas mus dirba patys geriausi specialistai!"
Kad specialistai surinkti geriausi - neabejoju. Aš taip pat lankiausi pas vieną geriausių LT traumotologų A. Petrosian. Tai išties puikus specialistas...DĖKOJU JAM!
BET... esu pasibaisėjusi aptarnaujančio personalo ir pačios klinikos tvarka... Manau, kad į gydymo įstaigas nesikreipiama šiaip sau... Kadangi šalyje susiklostė tokia nepavydėtina padėtis dėl turimo karantino, viešos įstaigos dirba vangiai, ten pakliūti nėra lengva be to ten savi niuansai...
Po operacijos nusprendžiau nesinaudoti valstybės pinigais, o gydytis privačiai. Jeigu jau galiu sau leisti, tai kodėl nepasinaudoti privačiomis (mokamomis) paslaugomis. Svarbu gauti kokybišką paslaugą, neeikvojant savo nervų ir brangaus laiko stoviniavimui lauke, po to stumdymo nuo vieno prie kito kabineto durų...
Aš negalėjau suprasti kur pakliuvau... Ar tai privati klinika (už pinigus)? Kur kiekvienas pacientas yra gerbiamas, viskas sustyguota taip, kad ligoniams būtų patogu... Jokio patogumo, ta pati biurokratija ir paciento laiko ir nervų tampymas.
Įėjus teko išsimušti talonėlį (kaip banke) ir laukti kol prieisi savo eilę, nors realiai mano laikas pas daktarą jau buvo numatytas... Gerai... sulaukiau... krūva popierių, kuriuos reikia pasiskaityti ir pasirašyti... Realiai tų sąlygų niekas ir neskaito ir neaišku po kuo ten mes pasirašinėjam... Aš turėjau prieš savaitę akių operaciją, atėjau pusaklė, man liepia pasirašyti... sakau nieko nematau, nes esu po operacijos (ir ne vienos)... pirštu parodė kur pasirašyti, pasirašiau. Čia dar nieko. Viskas gerai... Prie kabineto atlaukiau... po to daktaras nurodė, kad reikia pasidaryti nuotrauką, kad galima būtų įvertinti pooperacinio gijimo rezultatą. Suprantama, kad kitaip neįmanoma pamatyti, kas ten viduje... Tenka grįžti į registratūrą, paprašau registratorės, kad aptarnautų be eilės... ji pasipiktina ir liepia stotis į eilę... Ok... išsimušu dar vieną talonėlį, sėdžiu laukiu, viduje jaučiuosi blogai, nes taip esu aptarnaujama valdiškose gydymo įstaigose (eilės, eilės, eilės...)... išlaukiu savo laiko, man liepia eiti į rentgeną... Ten sėdžiu prie durų, išlenda mergaitė, sako užeikite... vėl pasirašykite ten, ten... sakau nematau... ji vėl parodo pirštu kur... Vėliau dar įdomiau... Ji žiūri į kompiuterį ir nesupranta kokias nuotraukas man reikėtų padaryti. Ji klausia manęs, o kokias nuotraukas jums daryti? Sakau, kad nesu medikė ir jai turbūt geriau žinoti, kokie nurodymai jai duoti kompiuterinėje programoje... Sako, nežinanti ką reiškia RO. Na, sakau aš irgi nežinau, pasiskambinkite daktarui, tegul jums žodiškai pasako. Ieškojo jo numerio, kažkaip susiskambino... padarė nuotrauką. Vėl aš keliauju pas daktarą. Čia jau viskas sklandžiai, paaiškina viską, duoda nurodymus tolimesniam gydymui.
Vėl keliauju į registratūra... Čia jau niekas neleis susimokėti už paslaugas be eilės. Išsimušu lapelį KASA ir kantriai laukiu eilėje... Susimoku už visą vargą ir nekomfortišką aptarnavimą iš savo sąskaitos... Paklausiu, o kaip galėčiau atrasti šios klinikos vadovą, administratorių... Sako 2 aukšte. Klausiu, koks kabinetas... sako, kad nežino... Klausiu ar turi kažkokią ATSILIEPIMŲ knygą ar kažką panašaus, nes noriu išreikšti savo nuomonę apie kliniką. Sako, duosiu lapą, rašykite... Nusijuokiau. Sakau, kad žinau kur tas lapas atsidurs man išėjus... Taigi, nusprendžiau parašyti ČIA, nes nepasitikiu kardiolitos internetine sveitaine. Įtariu, kad ten tik geri atsiliepimai, o čia randu labai daug nusiskundimų...
Aišku, bandysiu nukopinti šį laišką ir įkelti į jų puslapį, o vėliau patikrinsiu ar jis ten bus...
Taigi, mano nuomonė tokia... Atsidūriau tarybinių laikų poliklinikoje, kur didžiausia valdžia yra registratūroje, o aukščiau niekas tau neleis pakliūti...
NEREKOMENDUOJU šios klinikos niekam. Nebent negaila laiko ir nervų ir pinigų nekokybiškoms paslaugoms. Man negaila mokėti, galiu dalintis su kitais savo uždirbtais pinigais, bet tik tuomet, kada gaunu kokybišką aptarnavimą, pagarbą ir norą padėti kai esi silpnas...
Atsakyti
Pabandžiau palikti atsiliepimą Kardiolitos tinklapyje, bet pasirodo IT administratorius praleidžia tik teigiamus. Teko lankytis Kaune. Neturiu pretenzijų pačių gydytojų kokybei, bet turiu daug pretenzijų APTARNAVIMO KOKYBEI. Dėl karantino buvo nurodytas griežtas laikas ir lankymasis privačioje tarytum savaime turėtų išspręsti eilių klausimus, bet ne - viskas taip pat kaip valdiškoje ligoninėje. Pradedant nuo to, kad teko 15 min laukti kol administratorės registratūroje ras man laiko, o tada virš 30 minučių laukti prie gydytojų kabineto, nes visų pacientų laikai susimalę dėl nežinomų priežasčių.

Susitvarkykite savo paslaugos teikimo procesus. Nes Lietuva per maža, kad galvoti, kad kažkaip praslysim...

P.S. Čia jau subjektyvus vertinimas, bet pačių registratūros darbuotojų atsinešimas į klientą irgi atgrasus (bet čia gal man taip papuolė.
Aldona Maliukevičienė
2020-08-08 10:51:22 IP 5f4sp6m8
Atsakyti
Esu labai dėkinga dr.Dariui Aukštikalniui už puikiai atliktą kataraktos operaciją ir malonų, kultūringą bendravimą. Ačiū Jums, daktare!
Atsakyti
Ne pirmi metai mano nepilnametis sūnus lankosi pas tikrai puikią specialistę Daivą Urbanavičienę. Paskutinis jo vizitas turėjo įvykti paskelbto karantino metu kovo pabaigoje. Prasidėjus karantinui sulaukėme žinutės, kad vizitas neįvyks ir kad mums bus praneštas naujas apsilankymo laikas. Baigėsi karantinas, kantriai laukėme žinutės. Jos taip ir nesulaukę, liepos pradžioje ėmėme domėtis situacija. Pasirodo, jokių žinučių niekas nesiunčia (apie atsiprašymą dėl to skambučių centre neverta nė svajoti), patekti pas šią gydytoją nebeįmanoma nei liepos, nei rugpjūčio mėnesį, iš anksto net neregistruojama - mus tik įrašė į laukiančiųjų eilę, bet, kaip suprantu, gauti talonėlį pas šią gydytoją apskritai nebus įmanoma. O juk vaikas su nekoreguotomis dantų plokštelėmis jau yra nuo vasario mėnesio! Kas atsakys, kad šitiek metų vykdytas gydymas (ir už jį sumokėti pinigai) nueis šuniui ant uodegos? Skambučių centro darbuotojos nekompetetingos spręsti problemas, jos nesuprato mūsų argumentų, aukštesnių vadovų kontaktai nei duodami, nei apskritai pateikiami internete. Tai kelia klausimą apskritai kas yra šios klinikos atsakingi asmenys? Ir ar ši klinika apskritai legaliai veikianti įstaiga?
Kardiolitos klinikos
2020-05-04 17:48:49 IP 2i24uro7
Atsakyti
Saulius 2020-04-28 16:49:12
Registravausi konsultacijai telefonu siandien 15-17 val. Minejo kad paskambins, o jie neskambina o i pasta siuncia nuoroda.. Tai jei as laukiu skambucio ir pastas nera tikrinamas online tai reiskia praleidziu sansa, kas per nesamone.
Privalo pranesti per kur bus zmogus informuotas, o ne savavaliskai nuspresti...
Sveiki, Sauliau,

gal galite detaliau aprašyti problemą, su kuria susidūrėte, el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt. Pasistengsime kuo greičiau išspręsti kylančius nepatogumus!
Atsakyti
Registravausi konsultacijai telefonu siandien 15-17 val. Minejo kad paskambins, o jie neskambina o i pasta siuncia nuoroda.. Tai jei as laukiu skambucio ir pastas nera tikrinamas online tai reiskia praleidziu sansa, kas per nesamone.
Privalo pranesti per kur bus zmogus informuotas, o ne savavaliskai nuspresti...
Kardiolitos klinikos
2020-04-06 18:05:30 IP 2i24uro7
Atsakyti
Birutė 2020-03-16 20:50:05
Kadangi Kardiolita savo tinklalapyje neigiamų atsiliepimų nespausdina- atmeta, tad noriu perspėti kitus pacientus čia.
I left my feedback on Kardiolita website also but it must be approved by local staff, this negative message never will appear so I will share my experience here.
Kardiolita did not informed me that clinic is closed and that they cancel my appointment. I came from other city for to listen they bla bla bla. In internet site was written- clinic is opened "Atidaryta". Thats why I came.
Kad atšaukia vizitą- Kardiolita neinformuoja. Gali būti, kad atvyksite iš toli ir pabučiuosite į duris.Tinklalapyje buvo pažymėta, kad Kardiolita atidaryta, tačiau... Po pietų ta žinutė dingo.
Neturiu pretenzijų daktarams, bet Kardiolitos organizacinis darbas- įvertinu- "žemiau plintuso"
Registratorės (o jų mačiau gal 8, o gal 10) nė viena nesiteikė, o gal nesugebėjo, nei telefonu, nei sms, nei e.laisku informuoti. Stovėjo pasimetusios ir šypsojosi.
Vizitui registravausi prieš 6 mėn. Iki čiol nepatekau pas daktarą. I registrated this appointment on 2019 October.
In Kardiolita You can not be sure that your appontment will be valid, even you did not get message about canceling.
Gerb. Birute,

labai atsiprašome už kilusius nepatogumus, kurie buvo sąlygoti viešai valstybiniu lygiu paskelbtos karantino padėties, dėl kurios visi planiniai pacientų vizitai į gydymo įstaigas buvo atšaukti.
Kardiolitos klinikos
2020-04-06 18:01:47 IP 2i24uro7
Atsakyti
Rudite 2020-03-16 13:30:00
I left my feedback on KArdiolitas website but it must be approved by local staff, so not sure if it will appear at all, so will use another possibility to share my experience. Firstly, I want to say that doctors, at least the ones I visited there, are really high level professionals and my feedback is not about them. It is about the administrative staff, who several times already demonstrated that they do not know how to organise their daily work, how to make sure, that all customers are notified timely about changes which may occure. LAst Friday I received call asking if I really will come on Monday and visit doctor, I confirmed yes. The whole weekend the country was talking about quarantine. SO I thought, for sure I will received some type of notifications from the clinic as I did from other institutions where I has appointments. By today, I have not received any type of notifications neither per email, per phone nor SMS. So I thought the visit is valid. By arriving there I was said that all visits were cancelled and I should have received message. Do you really think that I have nothing else to do and even after "receiving " the message I would go to the clinic? After calling call center, no apologies noting, no plan how I will be notified about the results, nothing. It is obvious the clinic administration is not capable to handle situations like we have now, they just do not care.
Dear Rudite,

due to coronavirus (COVID-19) pandemic, Lithuanian government initially declared quarantine from 16 March to 30 March (which was later extended until 13 April). We are really sorry for the inconvenience caused but Kardiolitos klinikos must follow quarantine's rules.
Kardiolitos klinikos
2020-03-24 07:02:35 IP 2i24uro7
Atsakyti
Rita Purviniene 2020-03-10 15:35:33
Baisu, atėjom susimokėjom o gydimo jokio, mamai dega kojos, ponia daktare pasiule kojines nusipirkt
Gerb. Rita,

jeigu lankantis mūsų klinikoje susidūrėte su problemomis, prašau nedelsiant apie tai pranešti el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt. Iš anksto dėkojame!
Atsakyti
Kadangi Kardiolita savo tinklalapyje neigiamų atsiliepimų nespausdina- atmeta, tad noriu perspėti kitus pacientus čia.
I left my feedback on Kardiolita website also but it must be approved by local staff, this negative message never will appear so I will share my experience here.
Kardiolita did not informed me that clinic is closed and that they cancel my appointment. I came from other city for to listen they bla bla bla. In internet site was written- clinic is opened "Atidaryta". Thats why I came.
Kad atšaukia vizitą- Kardiolita neinformuoja. Gali būti, kad atvyksite iš toli ir pabučiuosite į duris.Tinklalapyje buvo pažymėta, kad Kardiolita atidaryta, tačiau... Po pietų ta žinutė dingo.
Neturiu pretenzijų daktarams, bet Kardiolitos organizacinis darbas- įvertinu- "žemiau plintuso"
Registratorės (o jų mačiau gal 8, o gal 10) nė viena nesiteikė, o gal nesugebėjo, nei telefonu, nei sms, nei e.laisku informuoti. Stovėjo pasimetusios ir šypsojosi.
Vizitui registravausi prieš 6 mėn. Iki čiol nepatekau pas daktarą. I registrated this appointment on 2019 October.
In Kardiolita You can not be sure that your appontment will be valid, even you did not get message about canceling.
Atsakyti
I left my feedback on KArdiolitas website but it must be approved by local staff, so not sure if it will appear at all, so will use another possibility to share my experience. Firstly, I want to say that doctors, at least the ones I visited there, are really high level professionals and my feedback is not about them. It is about the administrative staff, who several times already demonstrated that they do not know how to organise their daily work, how to make sure, that all customers are notified timely about changes which may occure. LAst Friday I received call asking if I really will come on Monday and visit doctor, I confirmed yes. The whole weekend the country was talking about quarantine. SO I thought, for sure I will received some type of notifications from the clinic as I did from other institutions where I has appointments. By today, I have not received any type of notifications neither per email, per phone nor SMS. So I thought the visit is valid. By arriving there I was said that all visits were cancelled and I should have received message. Do you really think that I have nothing else to do and even after "receiving " the message I would go to the clinic? After calling call center, no apologies noting, no plan how I will be notified about the results, nothing. It is obvious the clinic administration is not capable to handle situations like we have now, they just do not care.
Atsakyti
Baisu, atėjom susimokėjom o gydimo jokio, mamai dega kojos, ponia daktare pasiule kojines nusipirkt
Kardiolitos klinikos
2020-02-24 10:03:47 IP 2i24uro7
Atsakyti
LORETA RUKIENE 2020-01-18 02:36:07
operavo kelena 2018.0710 pas LAIMUTI SKIKA, baisu net prisiminti narkoze i stubura buvo nepataikyta, dave bendra, nuskausminamieji nesuleisti prabudau klykianti, vos vaistus suleido nuo skausmo, operacija nepavyko, as likau sluba nors praejo 1, 5 metu, manau kad tai gydytojou klaida, po operacijos dar lankiausi tai tik pasisaipe. sake praeis. skojos raumenys labai sunyko. manau kad reikes kreiptis del zalos atlyginimo.
Gerb. Loreta,

prašau nedelsiant el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt pateikti savo nusiskundimą ir išdėstyti kilusius nesklandumus. Pasistengsime kuo greičiau išspręsti kilusias problemas.
Atsakyti
operavo kelena 2018.0710 pas LAIMUTI SKIKA, baisu net prisiminti narkoze i stubura buvo nepataikyta, dave bendra, nuskausminamieji nesuleisti prabudau klykianti, vos vaistus suleido nuo skausmo, operacija nepavyko, as likau sluba nors praejo 1, 5 metu, manau kad tai gydytojou klaida, po operacijos dar lankiausi tai tik pasisaipe. sake praeis. skojos raumenys labai sunyko. manau kad reikes kreiptis del zalos atlyginimo.
Kardiolitos klinikos
2019-11-21 13:18:36 IP 2i24uro7
Atsakyti
Margarita 2019-11-11 22:05:46
Ačiū, ačiū nuostabiai gydytojai Jelenai Romanovai-Paškevič, pasitikiu Jumis ir Jūsų Kardiolitos komandai.Nuoširdžiai dėkoju už profesionalumą, gydymą ir pagarbą pacientui.Jaučiau kompleksą dėl paakių, vokų...Dabar drąsiai žiūriu į pasaulį už kurį dėkinga plastikos gyd.Jelenai. REKOMENDUOJU visiems! Jelena -jėga! Kardiolita ir jos komanda-jėga! AČIŪ.Linkiu visiems sėkmės!
Gerb. Margarita, labai dėkojame už gražius žodžius!
Atsakyti
Ačiū, ačiū nuostabiai gydytojai Jelenai Romanovai-Paškevič, pasitikiu Jumis ir Jūsų Kardiolitos komandai.Nuoširdžiai dėkoju už profesionalumą, gydymą ir pagarbą pacientui.Jaučiau kompleksą dėl paakių, vokų...Dabar drąsiai žiūriu į pasaulį už kurį dėkinga plastikos gyd.Jelenai. REKOMENDUOJU visiems! Jelena -jėga! Kardiolita ir jos komanda-jėga! AČIŪ.Linkiu visiems sėkmės!
Atsakyti
virgilijus Ivanovas 2019-10-21 18:24:07
trumpai ir aiskiai 100 procentiniai a*******i........
Gerbiami tautieciai nesinauduokit kardiolitos PASLAUGOMIS......GRAZIAI CIULBA.....9
Kardiolitos klinikos
2019-10-23 23:14:30 IP 2i24uro7
Atsakyti
virgilijus Ivanovas 2019-10-21 18:24:07
trumpai ir aiskiai 100 procentiniai a*******i........
Sveiki, Virgilijau,

jeigu lankantis mūsų klinikoje susidūrėte su problemomis, prašau nedelsiant el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt. Pasistengsime išspręsti visus kilusius nesklandumus.
virgilijus Ivanovas
2019-10-21 18:24:07 IP 5f4son3t
Atsakyti
trumpai ir aiskiai 100 procentiniai a*******i........
Kardiolitos klinikos
2019-09-30 14:26:17 IP 2i24uro7
Atsakyti
Irma 2019-09-29 08:07:48
Pirmą kartą apsilankiau pas hematologe Egle Urkiene Kardiolitoje ir likau labai nusivylusi... Tokios nekopentencijos iš gyd.dar nebuvau susidūrusi. Pasipūtusi sėdėjo, jokių veiksmų nesiimė, tik sėdėdama prie kompiūterio klaviatūros sugebėjo nustatyti man diagnozę per 2min. Tai net nesupratau, kodėl už 2min.vizitą tūrėjau sumokėti 65e.Veltui išleisti pinigai...
Laba diena, Irma,

visada siekiame išspręsti iškilusias problemas ar neaiškumus ir taip nuolat tobulėti. Kiekvieną atvejį analizuojame atskirai, todėl prašome su mumis susisiekti el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt. Tik pilnai išanalizavę Jūsų situaciją galėsime pateikti išsamų atsakymą.
Atsakyti
Pirmą kartą apsilankiau pas hematologe Egle Urkiene Kardiolitoje ir likau labai nusivylusi... Tokios nekopentencijos iš gyd.dar nebuvau susidūrusi. Pasipūtusi sėdėjo, jokių veiksmų nesiimė, tik sėdėdama prie kompiūterio klaviatūros sugebėjo nustatyti man diagnozę per 2min. Tai net nesupratau, kodėl už 2min.vizitą tūrėjau sumokėti 65e.Veltui išleisti pinigai...
Kardiolitos klinikos
2019-06-11 18:56:26 IP 2i24uro7
Atsakyti
. 2019-06-05 12:50:48
Sveiki, norėjau pasidalinti ir savo patirtimi. Visą laiką važiuodavau į šią kliniką, visada buvau patenkinta paslaugomis ir gydytojais, iki šiol... Užsiregistravau pas gydytoja, laukiau kurį laiką vizito, tai dienai specialiai pasiprašiau išeiginės darbe ir paskutine minute paskambina ir praneša, kad gi mat gydytoja sugalvojo eiti atostogų ir nepriims, ieškotis kitur, tai kokio velnio iškarto registravo! Dabar visa diena skambinėju į visas įmanomas klinikas Vilniuje ir visur yra užimta, plius dar net nevietinė, kad bet kada galėčiau atvažiuoti. Va prašom kaip rūpinamės pacientais. Paskutinis kartas kada čia registravausi!
Sveiki,

visada siekiame išspręsti iškilusias problemas ar neaiškumus ir taip nuolat tobulėti. Kiekvieną atvejį analizuojame atskirai, todėl prašome su mumis susisiekti el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt. Tik pilnai išanalizavę Jūsų situaciją galėsime pateikti išsamų atsakymą.
Kardiolitos klinikos
2019-06-11 18:55:46 IP 2i24uro7
Atsakyti
Kastytis 2019-05-28 17:15:05
Siaubas. Eilės kaip tarybiniais laikais.
Tai buvo paskutinis mano apsilankymas.
Visi mano draugai, ir pažystami bus informuoti apie Kardiolitos "nuostabų" aptarnavimą.
Laba diena, Kastyti,

visada siekiame išspręsti iškilusias problemas ar neaiškumus ir taip nuolat tobulėti. Kiekvieną atvejį analizuojame atskirai, todėl prašome su mumis susisiekti el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt. Tik pilnai išanalizavę Jūsų situaciją galėsime pateikti išsamų atsakymą.
Atsakyti
Sveiki, norėjau pasidalinti ir savo patirtimi. Visą laiką važiuodavau į šią kliniką, visada buvau patenkinta paslaugomis ir gydytojais, iki šiol... Užsiregistravau pas gydytoja, laukiau kurį laiką vizito, tai dienai specialiai pasiprašiau išeiginės darbe ir paskutine minute paskambina ir praneša, kad gi mat gydytoja sugalvojo eiti atostogų ir nepriims, ieškotis kitur, tai kokio velnio iškarto registravo! Dabar visa diena skambinėju į visas įmanomas klinikas Vilniuje ir visur yra užimta, plius dar net nevietinė, kad bet kada galėčiau atvažiuoti. Va prašom kaip rūpinamės pacientais. Paskutinis kartas kada čia registravausi!
Atsakyti
Siaubas. Eilės kaip tarybiniais laikais.
Tai buvo paskutinis mano apsilankymas.
Visi mano draugai, ir pažystami bus informuoti apie Kardiolitos "nuostabų" aptarnavimą.
Kardiolitos klinikos
2019-05-17 01:24:58 IP 2i24uro7
Atsakyti
Nesvarbu 2019-05-16 00:52:59
Cirkumcizijos Operacija kardiolitos klinikoje buvo atlikta visiskai nekokybiskai, 6menesius dar jauciu skausma, yra melynes bei patinimai. Apsilankiau pas kita gydytoja, pasake, jog blogai atlikta operacija ir pasiule operuot pakartotinai. Nepatarciau niekam cia lankytis
Sveiki,

visada siekiame išspręsti iškilusias problemas ar neaiškumus ir taip nuolat tobulėti. Kiekvieną atvejį analizuojame atskirai, todėl prašome su mumis susisiekti el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt. Tik pilnai išanalizavę Jūsų situaciją galėsime pateikti išsamų atsakymą.
Atsakyti
Cirkumcizijos Operacija kardiolitos klinikoje buvo atlikta visiskai nekokybiskai, 6menesius dar jauciu skausma, yra melynes bei patinimai. Apsilankiau pas kita gydytoja, pasake, jog blogai atlikta operacija ir pasiule operuot pakartotinai. Nepatarciau niekam cia lankytis
Kardiolitos klinikos
2019-05-07 07:45:34 IP 28mep1vf
Atsakyti
Pavel 2019-04-21 21:40:13
Visada tikejausi, kad kardiolitos klinika viena iš geriausiu, deja baisiai klydau.Į šią kliniką o ypač pas ''specialiste'', Ona Garlaite daugiau niekad nesikreipsiu, ir tikrai visus atkalbinesiu kad apeitu šią kliniką.Kovo 19d.kreipiausi del smulkios miezio operacijos kuri buvo atlikta labai nekokybiškai ir ne iki galo (paliktas miezio derinukas), dabar esu priversta kreiptis į kitas gydimo įstaigas pakartotinai operacijai.Uz ką buvo sumokėti pinigai, ir iškentėtas skausmas???Pateikus pretenzijas telefonu, gyditoja net nepanoro kalbėtis.Tokiems gyditojams nedera dirbti gydimo įstaigose.GĖDA.
Sveiki, Pavel,

visada siekiame išspręsti iškilusias problemas ar neaiškumus ir taip nuolat tobulėti. Kiekvieną atvejį analizuojame atskirai, todėl prašome su mumis susisiekti el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt. Tik pilnai išanalizavę Jūsų situaciją galėsime pateikti išsamų atsakymą.
Atsakyti
Visada tikejausi, kad kardiolitos klinika viena iš geriausiu, deja baisiai klydau.Į šią kliniką o ypač pas ''specialiste'', Ona Garlaite daugiau niekad nesikreipsiu, ir tikrai visus atkalbinesiu kad apeitu šią kliniką.Kovo 19d.kreipiausi del smulkios miezio operacijos kuri buvo atlikta labai nekokybiškai ir ne iki galo (paliktas miezio derinukas), dabar esu priversta kreiptis į kitas gydimo įstaigas pakartotinai operacijai.Uz ką buvo sumokėti pinigai, ir iškentėtas skausmas???Pateikus pretenzijas telefonu, gyditoja net nepanoro kalbėtis.Tokiems gyditojams nedera dirbti gydimo įstaigose.GĖDA.
Kardiolitos klinikos
2019-04-15 09:11:37 IP 2i24uro7
Atsakyti
Laba diena, Rymantai,

visada siekiame išspręsti iškilusias problemas ar neaiškumus ir taip nuolat tobulėti. Kiekvieną atvejį analizuojame atskirai, todėl prašome su mumis susisiekti el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt. Tik pilnai išanalizavę Jūsų situaciją galėsime pateikti išsamų atsakymą.
Kardiolitos klinikos
2019-04-08 14:10:58 IP 2i24uro7
Atsakyti
Judita 2019-04-08 11:25:37
Sugaištas laikas...
Paskambinau i Kardiolita..
Maloni registratorė užregistravo pas gydytoją.. Puiku.
Bet nuvykusi i Kauno Kardiolita, man pasakė, kad tokiu laiku pas juos tokio gydytojo nėra ir išvis tokio specialisto nėra šią valandą.
Sako: tikriausiai jus i Vilnių užregistravo, o priminimą žinute ar gavote?
Sakau ne negavau.
Sako tai gal jus į Grožio pasaulis registravotes?
Aš dar kartą kartoju į Kardiolita
Sako tai gal klaida, kad net priminimo negavote.. Nes jūsų niekas čia neužregistravo
Nu ir ką? Teko apsisukti ir namo
Laba diena, Judita,

visada siekiame išspręsti iškilusias problemas ar neaiškumus ir taip nuolat tobulėti. Kiekvieną atvejį analizuojame atskirai, todėl prašome su mumis susisiekti el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt. Tik pilnai išanalizavę Jūsų situaciją galėsime pateikti išsamų atsakymą.
Atsakyti
Sugaištas laikas...
Paskambinau i Kardiolita..
Maloni registratorė užregistravo pas gydytoją.. Puiku.
Bet nuvykusi i Kauno Kardiolita, man pasakė, kad tokiu laiku pas juos tokio gydytojo nėra ir išvis tokio specialisto nėra šią valandą.
Sako: tikriausiai jus i Vilnių užregistravo, o priminimą žinute ar gavote?
Sakau ne negavau.
Sako tai gal jus į Grožio pasaulis registravotes?
Aš dar kartą kartoju į Kardiolita
Sako tai gal klaida, kad net priminimo negavote.. Nes jūsų niekas čia neužregistravo
Nu ir ką? Teko apsisukti ir namo
Atsakyti
Noriu padėkoti ir tarti nuoširdžiausia ačiū odontologijos skyriaus gyd.od.Ingridai Znamenskienei gyd.od.Justinai Valentei ir gyd.od Jurgitai Grabauskienei, bei jų asistentėms už kokybiškai ir profesionaliai atliktą darbą. Geriausi atsiliepimai apie kliniką ir visą kolektyvą. Dėkoju už sugrąžintą sveikata, šypsena ir pilnavertį gyvenimo džiaugsmą. Sekmės ir ačiū, kad estate!
Atsakyti
Absurdas 2018-10-02 15:23:32
Tiek valstybinės ligonių kasos tinklapyje, tiek kardiolitos tinklapyje yra rašoma, jog turint siuntimą, valstybė kompensuoja konsultaciją, tačiau pasirodo, taip nėra. Nesvarbu, jog turi siuntimą, tačiau vistiek reikia mokėti pilną kainą. Kam tada taip teigti savo bei ligonių kasų tinklapyje, jeigu taip nėra? Tik laiko gaišimas. https://www.kardiolita.lt/musu-paslaugos/psdf-biudzeto-lesomis-finansuojamos-paslaugos/126
Skuskit Ligoniu kasoms juos. Man tokia situacija buvo (turejau siuntima ir nenorejau jokiu ju aukstesniu standartu, o tik to, ko reikia). Ligoniu kasos ipareigojo juos grazinti man pinigus. Keista, kad jie vis dar uzsiimineja situo.
Kardiolitos klinikos
2019-02-14 23:38:54 IP 28mep1vf
Atsakyti
Ingrida 2019-02-13 15:47:43
Sveiki, siandien teko apsilankyti jusu klinikoj, pas gyd.Ausrele Kuktoriene ir po tokios gydytojos bendravimu su pacientais, tikrai dauiau jusu kinikoj apsilankyti nenoreciau.Pirma soka apturejau vos priejus prie kab., isejus gyd. paklause ar esu, atsiliepiau. Cia ir prasidejo, cituoju, " as jusu jau seniai jau laukiu", nors dar buvo iki mano priemimo lke 5 min., taciau tai buvo pasakyta tokiu tonu, kad netekau amo. Toliau buvo dar "graziau ", kol neatsiguliau po aparatu, tada turejau 15 min. ramybes pertraukele, po to vel tas pats pakeltas tonas kalbant su manim ir su sekanciu senyvo amziaus vyriskiu.Pasijauciau tartum buciau kokia nusikaltele.Per daug neissiplesiu, bet reklamoje parasyta"pas mus gydytojai geriausi", tik noreciau zinoti ar is " etikos " ar prof. puses jusu daktarai geriausi ir ar visi tokie geri ir "malonus" kaip Ausrele?
Gerb. Ingrida,

visada siekiame išspręsti iškilusias problemas ar neaiškumus ir taip nuolat tobulėti. Kiekvieną atvejį analizuojame atskirai, todėl prašome su mumis susisiekti el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt. Tik pilnai išanalizavę Jūsų situaciją galėsime pateikti išsamų atsakymą.
Atsakyti
Ingrida 2019-02-13 16:34:06
Tikrai izeisti nieko nenorejau, bet, kad i
r su manimi taip elgtusi taip pat nenoriu
Juokingi atsakymaiJolitos i visus atsiliepimus, ten ka jau atspausdintas visiems vienodas
Atsakyti
Tikrai izeisti nieko nenorejau, bet, kad i
r su manimi taip elgtusi taip pat nenoriu
Atsakyti
Sveiki, siandien teko apsilankyti jusu klinikoj, pas gyd.Ausrele Kuktoriene ir po tokios gydytojos bendravimu su pacientais, tikrai dauiau jusu kinikoj apsilankyti nenoreciau.Pirma soka apturejau vos priejus prie kab., isejus gyd. paklause ar esu, atsiliepiau. Cia ir prasidejo, cituoju, " as jusu jau seniai jau laukiu", nors dar buvo iki mano priemimo lke 5 min., taciau tai buvo pasakyta tokiu tonu, kad netekau amo. Toliau buvo dar "graziau ", kol neatsiguliau po aparatu, tada turejau 15 min. ramybes pertraukele, po to vel tas pats pakeltas tonas kalbant su manim ir su sekanciu senyvo amziaus vyriskiu.Pasijauciau tartum buciau kokia nusikaltele.Per daug neissiplesiu, bet reklamoje parasyta"pas mus gydytojai geriausi", tik noreciau zinoti ar is " etikos " ar prof. puses jusu daktarai geriausi ir ar visi tokie geri ir "malonus" kaip Ausrele?
Kardiolitos klinikos
2019-02-06 23:27:16 IP 28mep1vf
Atsakyti
Jolita 2019-02-01 16:59:12
Šiuo metu paskelbta gripo epidemija dėl didelio sergančiųjų kiekio ir spačiai plintančio viruso, žiniasklaidoje skelbiama informcaija, kad gydytojai esant poreikiui gali atvykti į namus, norint išvengti užkrato reiktų vengti karštųjų taškų, ilginamas gydymo įstaigų laikas. Tačiau Kardiolita atrodo ignoruoja visą šį reikalą. Paskambinus į Kardiolitos klinikas darbuotojai negali suteikti jokios informacijos apie tai, kokia situacija atitinkamame filiale. Kiek papiktino ir tai, kad nėra galimybės besilaukiančiai patekti pas ginekologą paprastai konsultacijai išvengiant eilių registratūroje, kur yra didelė rizika užsikrėsti pavojingų virusų, o eilės Jūsų klinikoje nepadoriai ilgos, kartais ten tenka lūkuriuoti ir gerą pusvalandį...Nepykite, bet lankydamasi Jūsų klinikose, aš moku nemažus pinigus už konsultacijas, taigi tikiuosi ir atitinkamo aptarnavimo lygio. Be to labai gaila, kai dėl prasto aptarnavimo lygio tenka ir kito gydytojo ieškot...
Laba diena, Jolita,

visada siekiame išspręsti iškilusias problemas ar neaiškumus ir taip nuolat tobulėti. Kiekvieną atvejį analizuojame atskirai, todėl prašome su mumis susisiekti el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt. Tik pilnai išanalizavę Jūsų situaciją galėsime pateikti išsamų atsakymą.
Atsakyti
Šiuo metu paskelbta gripo epidemija dėl didelio sergančiųjų kiekio ir spačiai plintančio viruso, žiniasklaidoje skelbiama informcaija, kad gydytojai esant poreikiui gali atvykti į namus, norint išvengti užkrato reiktų vengti karštųjų taškų, ilginamas gydymo įstaigų laikas. Tačiau Kardiolita atrodo ignoruoja visą šį reikalą. Paskambinus į Kardiolitos klinikas darbuotojai negali suteikti jokios informacijos apie tai, kokia situacija atitinkamame filiale. Kiek papiktino ir tai, kad nėra galimybės besilaukiančiai patekti pas ginekologą paprastai konsultacijai išvengiant eilių registratūroje, kur yra didelė rizika užsikrėsti pavojingų virusų, o eilės Jūsų klinikoje nepadoriai ilgos, kartais ten tenka lūkuriuoti ir gerą pusvalandį...Nepykite, bet lankydamasi Jūsų klinikose, aš moku nemažus pinigus už konsultacijas, taigi tikiuosi ir atitinkamo aptarnavimo lygio. Be to labai gaila, kai dėl prasto aptarnavimo lygio tenka ir kito gydytojo ieškot...
Kardiolitos klinikos
2019-01-03 16:49:32 IP 2i24uro7
Atsakyti
Kostas 2019-01-02 16:45:39
Kuo toliau, tuo labiau nusiviliu paslaugomis. Lankausi jau daug metų už paslaugas moku didelius pinigus, o vėjai. Skambini šeimos gydytojui niekas nekelia visa diena tik paspaudus vienetą jie neva atskambina per valandą..per visą dieną tris kartus skambinau ir užsakiau, kad perskambintu ir nieko. Prasčiau dirba nei valstybinės poliklinikos. Kažkokia nesąmonė. O vėliau eini pas specialistus susimoki už konsultacijas po šešiasdešimt eurų ir daugiau už dešimt minučių...
Laba diena, Kostai,

visada siekiame išspręsti iškilusias problemas ar neaiškumus ir taip nuolat tobulėti. Kiekvieną atvejį analizuojame atskirai, todėl prašome su mumis susisiekti el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt. Tik pilnai išanalizavę Jūsų situaciją galėsime pateikti išsamų atsakymą.
Atsakyti
Kuo toliau, tuo labiau nusiviliu paslaugomis. Lankausi jau daug metų už paslaugas moku didelius pinigus, o vėjai. Skambini šeimos gydytojui niekas nekelia visa diena tik paspaudus vienetą jie neva atskambina per valandą..per visą dieną tris kartus skambinau ir užsakiau, kad perskambintu ir nieko. Prasčiau dirba nei valstybinės poliklinikos. Kažkokia nesąmonė. O vėliau eini pas specialistus susimoki už konsultacijas po šešiasdešimt eurų ir daugiau už dešimt minučių...
Kardiolitos klinikos
2018-12-27 11:27:38 IP 2i24uro7
Atsakyti
Karolina 2018-12-19 12:29:33
Registratura antrame aukste prie 100iniu kabinetu ruretu buti mandagesne ir paklausus atsakymu i tam tikrus klausimus, turetu zinoti kaip i juos atsakyti, o ne liepti patiems pasiziureti ar susirasti. Nemaloni patirtis
Laba diena, Karolina,

visada siekiame išspręsti iškilusias problemas ar neaiškumus ir taip nuolat tobulėti. Kiekvieną atvejį analizuojame atskirai, todėl prašome su mumis susisiekti el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt. Tik pilnai išanalizavę Jūsų situaciją galėsime pateikti išsamų atsakymą.
Kardiolitos klinikos
2018-12-27 11:27:01 IP 2i24uro7
Atsakyti
Daina 2018-12-12 16:28:11
Pirmą kartą apsilankiau pas ginekologę Kardiolitoje ir likau labai nusivylusi... Nors pasakė, kad mano atveju reikalingas būklės stebėjimas dinamikoje, leido aiškiai surprasti, kad pas ją daugiau nesilankyčiau. Konsultacijos metu net kelis kartus paminėjo, jog eičiau pas savo poliklinikos ginekologus. Veltui išleisti pinigai...
Laba diena, Daina,

visada siekiame išspręsti iškilusias problemas ar neaiškumus ir taip nuolat tobulėti. Kiekvieną atvejį analizuojame atskirai, todėl prašome su mumis susisiekti el. paštu kokybe@cgpklinikos.lt. Tik pilnai išanalizavę Jūsų situaciją galėsime pateikti išsamų atsakymą.

Taip pat rekomenduojame

Affidea Lietuva
Radiologijos paslaugos

Adresas: Savanorių pr. 184, LT-44150 Kaunas.
Veiklos sritys: medicinos įstaigos, paslaugos; laboratorijos, įranga; tyrimai, ekspertizės.
„Affidea Lietuva“ yra Europoje pirmaujančio diagnsotinio vaizdinimo ir ambulatorinių paslaugų „Affidea“ tinklo, veikiančio 16-oje Europos šalių, dalis Lietuvoje. „Affidea Lietuva“ turi 26 asmens sveikatos priežiūros įstaigas, kuriose dirba per 600 savo srities profesionalų ir kiekvienais metais aptarnaujama beveik...
ESTETUS KLINIKA
LAZERINĖS IR ESTETINĖS DERMATOLOGIJOS KLINIKA

Adresas: Europos pr. 122, LT-46351 Kaunas.
Veiklos sritys: medicinos įstaigos, paslaugos; grožio salonai ir kirpyklos; kosmetika, parfumerija.
Estetus Klinika atidaryta 2010 m rugpjūčio mėn. Kaune, Plastinės chirurgijos centre. Po dvejų metų atvėrė duris ir Vilniaus širdyje. Tai privati medicinos, estetikos ir grožio įstaiga, kur Jūsų laukia profesionali komanda, pasiruošusi padėti ir patarti. Estetus klinikos specialistai ne tik pritaiko savo daugiametę...
AND KLINIKA
Privati medicina prieinama kiekvienam.

Adresas: Žirmūnų g. 107, LT-09116 Vilnius.
Veiklos sritys: laboratorijos, įranga; medicinos įstaigos, paslaugos; odontologija, paslaugos; optika, akiniai; tyrimai, ekspertizės.
AND KLINIKA profesionalūs gydytojai ir personalas pasirūpins Jūsų sveikata, pasiūlys efektyviausias profilaktikos priemones, kad ilgiau išliktumėte sveiki, energingi, darbingi. Juk ne paslaptis, kad nuolatinis skubėjimas, didelė nervinė įtampa, nesibaigiantis kasdieninių rūpesčių srautas gali tapti Jūsų sveikatos...
Sveika oda, UAB
Dermatologijos ir estetinės medicinos klinika

Adresas: Gervėčių g. 14, LT-50152 Kaunas.
Veiklos sritys: medicinos įstaigos, paslaugos.
Teisingai sakoma, kad oda yra viso organizmo veidrodis. Sveika oda spinduliuoja vidinį ir išorinį žmogaus grožį bei harmoniją. Vis tik daugelis mūsų nors kartą gyvenime susidūrėme su mažesnėmis ar didesnėmis odos problemomis. Klinika „Sveika oda’’ – specializuota odos ligų ir estetinės medicinos klinika. Joje dirba...
SAULIAUS VIKŠRAIČIO PLASTINĖS CHIRURGIJOS CENTRAS
PLASTINĖ, REKONSTRUKCINĖ CHIRURGIJA

Adresas: Savanorių pr. 75, LT-44208 Kaunas.
Veiklos sritys: medicinos įstaigos, paslaugos.
SV plastinės chirurgijos centras – tai iškirtinai specializuotas plastinės ir estetinės chirurgijos centras, kur Jūsų laukia profesionali komanda, teikianti įvairiapusišką pagalbą sveikatos ir estetikos bei grožio klausimais. Per metus SV plastinės chirurgijos centre atliekama apie 1000 plastinių operacijų ir...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

FNTT atliko kratas kompiuterine technika prekiaujančioje įmonėje
FNTT atliko kratas kompiuterine technika prekiaujančioje įmonėje 09-28 10:29
Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNTT) Vilniaus apygardos valdyba, vadovaujant Vilniaus apygardos prokuratūrai, atliko kratas kompiuterine ir skaitmenine technika bei jos detalėmis...
VMG svarsto galimybę Klaipėdoje gaminti medienos granules
VMG svarsto galimybę Klaipėdoje gaminti medienos granules 09-28 10:13
Viena didžiausių Baltijos šalyse medienos ir baldų gamybos grupių Vakarų medienos grupė (VMG) svarsto galimybę pertvarkyti jos valdomą Klaipėdos medienos plokščių gamyklą, paverčiant ją granulių...
Baltarusijoje sekmadienį per protestus sulaikyta per 260 žmonių
Baltarusijoje sekmadienį per protestus sulaikyta per 260 žmonių 09-28 09:27
Baltarusijoje sekmadienį per protesto akcijas buvo sulaikyta per 260 žmonių, pranešė žmogaus teisių centras "Viasna".
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate gavę pašalpą iš valstybės per paskutinius 6 mėn.?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Boeing 156,03 +6,83%
NVIDIA 514,95 +4,26%
Apple 112,28 +3,75%
CBS 40,77 +3,63%
Philip Morris 75,40 -1,24%
Harley-Davidson 22,78 -1,39%
Nokia 3,78 -1,56%
Ford 6,51 -2,25%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dyzelis 1,23 -0,81%
Nafta 40,25 -0,15%
Sidabras 27,00 +30,75%
Auksas 1968,63 +6,61%
Dujos (JAV) 2,29 +33,14%
Apelsinai 0,62 -6,06%
Benzinas 1,25 +2,46%
Ryžiai 505,00 +5,21%