Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę HOSTINGER, UAB
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Labai prasta patirtis. Hostinger be jokio aiškaus įspėjimo sustabdė mano paskyrą, remdamiesi neva „piktnaudžiavimo pranešimu“. (Jokio piktnaudžiavimo tikrai nebuvo..) Bandymo išsiaiškinti situacijos - nebuvo. Tiesiog užblokavo visas paslaugas. Susiekus su jais buvau informuotas, kad su manimi susisieks per 24h-48h to irgi nebuvo...
Klientų aptarnavimas aiškiai naudoja šablonines frazes, visada su "DI" kalbiesi, net kai ale prisistato žmogus. Užuot padėt išsiaiškinti, Hostinger verčia pateikti savo dokumentus... Pateikus - tyli...
Ši kompanija visiškai nesirūpina savo klientais - jų prioritetas tik paimt pinigus. Neturėkit jokių reikalų su jais. Hostinger darot gėda Lietuvai. :)
Honestly just wanted to drop a quick review to say how awesome Hostinger has been. Their hosting is super fast and easy to use, but what really made the difference for me was the support team.
I had a weird email issue from my old hosting provider and the customer success team helped me fix it without any stress. They were super patient and actually solved it way faster than I expected.
Big thanks to the team - you saved me a huge headache ????
Totally recommend Hostinger!
Labai problematiski VPS serveriais. Gali isjungti serveri viduri dienos ir parasyti "prieziura". Parduoda tuos pacius resursus per kelis serverius, ir taip apgauna klienta. Pagalba visiskai nieko negali. Tokiu nesamoniu nera nei digitalocean, nei upcloud. Gaila tik kad jie neturi serveriu Lietuvoje.
Labas, Tomai,
Ačiū už atsiliepimą. Kartais gali prireikti suplanuotų ar netikėtų techninių darbų, dėl kurių serveriai gali laikinai neveikti - atsiprašome, jei tai sukėlė nepatogumų.
Norime užtikrinti, kad VPS resursai yra dedikuoti tik Jums. Kadangi serveriai yra pilnai valdomi Jūsų pačių (self-managed), mūsų komandos pagalba yra ribota, todėl klientai patys atsakingi už konfigūraciją ir priežiūrą, bei klaidų tvarkymus.
Linkėjimai,
Hostinger komanda
Kentėjome IV su svetainės talpinimu, kentėjom, kantrybė trūko. Perkėlėme visas svetaines į Hostinger. Žinokit pasaka dabar. Svetainė vartosi 500% greičiau, jokių klaidų nemeta, saugumas patikimesnis, o prieš tai, kai laikėme IV svetainę - administratoriai aiškino, kad mano svetainė bloga, dėl to lagina, kad laiškai su php perkrovomis pastoviai eina iš manes. ir t.t. Tai va ponai IV administratoriai, visus klientus kuriuos turiu per 35 metu, visus pernešiu į IV. Rekomenduoju visiems Hostinger.
ZIAURI IMONELE... PROBLEMAS SPRENDZIA SAVAITEM!
Sveiki, Lukai,
Ačiū už atsiliepimą. Labai apgailestaujame, kad teko susidurti su tokia patirtimi, tai tikrai neatitinka mūsų siekiamų standartų. Kaip matome, problema jau išspręsta. Jei kiltų daugiau klausimų ar neaiškumų - drąsiai raštelkit, visada padėsime kuo galėsime.
Su pagarba,
Hostinger komanda
Tragiskas paslaugu tiekejas. Bet kokia problema sprendzia vos ne savaitemis, kai konkurentai sugeba viska sutvarkyti vieno skambucio metu. Vienu zodziu tragedija.
Labas vakaras, Arturai,
Labai apgailestaujame, kad susidūrėte su tokia patirtimi. Mūsų tikslas - padėti kuo greičiau, ir nors pagalbos telefonu nesuteikiame, mūsų komanda dirba 24/7, kad padėtų visais klausimais per live chat langą ar el. paštą.
Jei dar turite neišspręstų klausimų - labai norėtume padėti, susisiekite su mumis [email protected], ir užtikrinsime, kad situacija būtų peržiūrėta prioritetu.
Su pagarba,
Hostinger komanda
Neteisėtai įjungė paslaugos automatinį pratęsimą ir kasmėnesinį apmokėjimą. Support'as - AI botas, rašinėja standartinius atsakymus. Afigena kontorėlė.
Sveiki, Aidanai,
Apgailestaujame girdėdami, kad Jūsų patirtis neatitiko lūkesčių. Norime patikslinti, kad pirkimo metu Jūs pasirinkote kasmėnesinį apmokėjimą, o pats automatinis atnaujinimas yra įjungiamas visoms paslaugoms įsigijimo metu, kaip nurodyta mūsų naudojimo sąlygose. Jei pageidaujate - jį galima bet kada išjungti, štai gidas kaip tai padaryti: https://support.hostinger.com/en/articles/1583234-how-to-disable-auto-renewal
Dėl pagalbos - mūsų AI asistentas gali atsakyti į daugumą klausimų, tačiau jei norite bendrauti su žmogumi, tiesiog paprašykite ir būsite sujungti su mūsų komanda be jokio laukimo.
Jei iškils papildomų klausimų drąsiai raštelkit mūsų komandai [email protected].
Su pagarba,
Hostinger komanda
Su domenų apmokėjimu ir atšaukimo sistema viskas paprasta ir patogu, bet jei nori atšaukti e-mail turi rašyti atskirai ponams ir nurašytų pinigus grąžinti negali, nes hostinger politika aukščiau įstatymo. Jei atšauksite savo domeno automatinį apmokėjimą, bet neparašysite jiems asmeniškai dėl e-mail, jie vis tiek nurašinės jūsų pinigus tol kol jų bus sąskaitoje. Puiki a feristų schemą
Sveiki,
Labai apgailestaujame, kad susidūrėte su tokia patirtimi. Norime patikinti, kad automatinį atnaujinimą galima išjungti bet kuriuo metu - tam visai nereikia kreiptis į pagalbos komandą. Tai galite patogiai padaryti patys, vadovaudamiesi šiuo gidu:
https://support.hostinger.com/en/articles/1583234-how-to-disable-auto-renewal
Jei kiltų papildomų klausimų ar vis dar reikėtų pagalbos - visada kviečiame susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda. Esame čia tam, kad padėtume.
Viskas kaip ir galėtu būti gerai, bėdu atsirasdavo bet pavykdavo išsiaiškint su support'u, bet išjungti tam tikras galimybės (sockets) iš niekur nieko ir paskui vietoje to kad sutvarkyti support'as sako pirk VPS? Beje reikėjo įdėti daug pastangų kad vien tik įrodyt kad bėda hostingerio pusėje, naudojausi hostingeriu 4metus, rekomenduočiau nebent tiems kas naudojasi wordpress.
Mielas Tomai,
ačiū, kad skyrėte laiko palikti atsiliepimą. Vertiname jūsų mintis, nes jos padeda mums augti.
Jūsų atsiliepimą perdavėme klientų aptarnavimo komandai, darančiai viską, kad tokios situacijos ateityje nepasikartotų. Kviečiame pasidalinti kita svarbia informacija el. paštu [email protected] - labai laukiame jūsų laiško.
Linkėjimai
Hostinger komanda
Prastas supportas, problematiški serveriai. Jokių sprendimų neturinti įmonė.
Sveiki, Tomai,
Apgailestaujame, kad susidūrėte su sunkumais naudojantis mūsų paslaugomis. Tikrai suprantame kaip gali būti sunku prižiūrėti ir valdyti VPS serverį.
Su mūsų VPS serveriais yra suteikiama root prieiga, o tai leidžia klientui pilnai valdyti serverį kaip tik reikia ir visas konfigūravimas ir klaidų tvarkymas atliekamas iš kliento pusės. Tai duoda visišką laisvę serverį konfigūruoti kaip tik patogu ir reikalinga. Žinoma, tuo atveju, iš mūsų pusės pagalba labai limituota, kadangi negalime matyti ar patikrinti kas ir kaip sukonfigūruota serveryje, todėl ir pagalba gali atrodyti kiek limituota.
Jei iškils daugiau klausimų - būtinai raštelkit, visada padėsime kuo tik galėsime.
Su pagarba,
Hostinger komanda
Na ir paslaugos...Svetaines gali nustoti veikti - gal uzluzo hostingerio serveriai, gal dar kazkas. Finale - svetaines patapo isjungtomis. Informuoti kliento nereikia. Kliento problemos rupintis, kad veiktu, stebeti ir pastoviai kovoti su hostingeriu uz paslaugu veikima.
Sveiki,
mes nuolat tobuliname Hostinger siūlomas paslaugas, atsižvelgdami į klientų atsiliepimus.
Mums nepavyko rasti jūsų Hostinger paskyros, bet kviečiame pasidalinti kitais savo pastebėjimais el. paštu [email protected] ir padėti pagerinti mūsų teikiamas paslaugas!
Linkėjimai
Hostinger komanda
Nepavyko rasti paskyros? Tai gal serveriai uzlinke? Juk tai, paskutiniu metu, iprasta pas jus. Mes jau daugiau nei puse metu "dalinames" pastebejimais :) Bet gi pagal jusu imones politika visada kaltas yra paslaugos gavejas. Tai ka gerinsite? Automatu pradesite siuntineti zinutes, kad klientai kalti ir turi jums papildomai sumoketi ar dar kaip grasinsite (jau buvo atveju is jusu puses...)?
Neturi Paysera mokėjimo integracijos.
Sveiki,
dėkojame, kad skyrėte laiko palikti šį atsiliepimą. Jūsų mintys padeda mums tobulėti, todėl labai jas vertiname.
Perdavėme jūsų įžvalgas susijusioms komandoms, o jei turite dar pasiūlymų, kaip pagerinti mūsų teikiamas paslaugas, kviečiame pasidalinti jais el. paštu [email protected]. Labai norime auginti mūsų partnerystę!
Šilčiausi linkėjimai
Hostinger komanda
Blogiau tik jokio serverio. Kad ir kas benutiktu visada yra kaltas vartotojas ir nesvarbu, kad faktai rodo, jog serveris blogai veike ir del to svetaines patampa nepasiekiamos. Rekomenduoju vengi kaip ugnies. Supporto funkcija tik apkaltinti vartotoja ir net neskaityti klausimu ar argumentu. Fui... slyksti kontora.
Sveiki, Irmantai,
dėkojame, kad pranešėte apie iškilusią situaciją. Mums labai svarbus klientų pasitenkinimas Hostinger teikiamomis paslaugomis ir pagalba, o jūsų atvirumas padės jas pagerinti.
Pastebėjome, kad jūsų svetainių veikla buvo sustabdyta dėl serverio perkrovos. Galime patikinti, kad mūsų komandos daro viską, kad užtikrintų sklandžią komunikaciją tokiais atvejais. Taip pat kviečiame jus pasidalinti savo mintimis el. paštu [email protected]. Mums labai svarbi jūsų nuomonė.
Linkėjimai
Hostinger komanda
nu blogai, jau 2m naudoju, vis duodu šansus ir tikrai, prasčiau nei prastai. tai email praradau, krūvą, tai atsijungia nuolat nuo serverio, tai dar kažkas. lygiagrečiai turiu paslaugas interneto vizijoje, brangiau bet nieko panašaus - nesigundykite kaina, nebūkite kvaili ir apeikite šitą paslaugos teikėją
Mielas Tomai,
ačiū, kad skyrėte laiko palikti atsiliepimą. Vertiname jūsų mintis, nes jos padeda mums augti.
Jūsų atsiliepimą perdavėme klientų aptarnavimo komandai, darančiai viską, kad tokios situacijos ateityje nepasikartotų. Kviečiame pasidalinti kita svarbia informacija el. paštu [email protected] - labai laukiame jūsų laiško.
Linkėjimai
Hostinger komanda
Perėjome iš kito žinomo serverio tiekėjo Lietuvoje į šią kompaniją, nes pabodo lūžtantys serveriai, per lėtas aptarnavimas ir visokie galimybių ribojimai, bei serverio lėtumas. Perėjus į šios kompanijos serverius, išsprendėme daug problemų. Naudojame jau 5 metus šios kompanijos serverius ir toliau tęsime bendradarbiavimą su šia kompanija ir jos serveriais.
Katastofiskai
Sveiki, Marija,
mes nuolat tobuliname Hostinger siūlomas paslaugas, atsižvelgdami į klientų atsiliepimus.
Mums nepavyko rasti jūsų Hostinger paskyros, bet kviečiame pasidalinti kitais savo pastebėjimais el. paštu [email protected] ir padėti pagerinti mūsų teikiamas paslaugas!
Linkėjimai
Hostinger komanda
Pastaruoju metu pastebima, jog Hostinger automatiškai pratesia paslaugų mokėjimus be išankstinio įspėjimo. Raginame klientus būti budriems ir tikėtis, kad ši problema bus kuo skubiau išspręsta.
Sveiki,
mes nuolat tobuliname Hostinger siūlomas paslaugas, atsižvelgdami į klientų atsiliepimus. Dėkojame, kad pasidalinote savuoju.
Atnaujinimas aktyvuojamas automatiškai, kad klientai nepraleistų atnaujinimo terminų, o paslaugos jiems būtų teikiamos be jokių sutrikimų. Patikiname, kad automatinį atnaujinimą bet kuriuo metu galite išjungti hPanel valdymo skyde! Prieš atnaujinimą taip pat siunčiame informacinius el. laiškus, kad turėtumėte pakankamai laiko jam pasiruošti.
Jei turite dar minčių, kuriomis norėtumėte pasidalinti, kviečiame susisiekti su mumis el. paštu [email protected]. Tik jūsų atsiliepimai padeda mums tobulėti.
Linkėjimai
Hostinger komanda
I unknowingly subscribed to a service with auto-renewal from a Cyprus-based company, Hostinger. My bank couldn't halt the transaction. Be cautious when dealing with Hostinger.
Hi, Grigel,
Listening to our customers' opinions is essential to us. For this reason, we thank you for sharing your experience with us. We hope to ensure everything's clear!
Hostinger follows the European Union legislation and is fully GDPR compliant, so rest assured we operate with the best standards. Auto-renewal is enabled by default to make our customers' day-to-day lives easier, ensuring their services are renewed in time without interruptions. Be assured it can be disabled at any moment! We also notify our customers in advance so that they can plan accordingly.
If you have any other questions or issues, please let us know. We'll be glad to hear!
Best regards,
Team Hostinger
Uzsisakiau paslauga menesiui, bet neatkreipiau demesio i automatini paslaugu pratesima, dabar nuskaiciavo nuo saskaitos 144 eurus uz metus, be jokio perspejimo... Isijunge automatinis paslaugu pratesimas. Per 10 min. po atlikto pinigu nuskaiciavimo is mano banko saskaitos kreipiausi i banka, tai pasake, kad negali sustabdyti mokejimo, pasiule kreiptis i lesas nuskaiciavusia imone arba policija. Uzpildziau hostinger pinigu grazinimo uzklausa, tai KIPRE registruota imone turetu per 15 darbo dienu grazinti pinigus. Lauksim rezultatu. Bukite atsargus su sita imone.
Sveiki,
Ačiū, kad skyrėte šiek tiek savo laiko palikti šį atsiliepimą. Jūsų grįžtamasis ryšys padeda mums tobulėti ir augti.
Automatinis paslaugų pratęsimas yra įjungiamas visoms paslaugoms automatiškai jas įsigyjant, kad būtų užtikrintas nepriekaištingas ir nenutrūkstamas paslaugų veikimas. Šį pratęsimą visada galima išjungti apmokėjimų skiltyje. Tačiau pripažįstame, kad perspėjimas apie artėjanti atnaujinimą nebuvo išsiųstas dėl mūsų sistemos klaidos. Atsiprašome už nesklandumus.
Matome, kad komanda iš karto padėjo inicijuoti pinigų grąžinimą ir tikimės, kad pinigai jau saugiai grįžo pas Jus. Jei iškils daugiau klausimų ar neaiškumų - drąsiai visada raštelkit, padėsime kuo galėsime.
Su pagarba,
Hostinger komanda
Sveiki,
mes nuolat tobuliname Hostinger siūlomas paslaugas, atsižvelgdami į klientų atsiliepimus. Dėkojame, kad pasidalinote savuoju.
Atnaujinimas aktyvuojamas automatiškai, kad klientai nepraleistų atnaujinimo terminų, o paslaugos jiems būtų teikiamos be jokių sutrikimų. Patikiname, kad automatinį atnaujinimą bet kuriuo metu galite išjungti hPanel valdymo skyde! Prieš atnaujinimą taip pat siunčiame informacinius el. laiškus, kad turėtumėte pakankamai laiko jam pasiruošti.
Jei turite dar minčių, kuriomis norėtumėte pasidalinti, kviečiame susisiekti su mumis el. paštu [email protected]. Tik jūsų atsiliepimai padeda mums tobulėti.
Linkėjimai
Hostinger komanda
nustato automatinius pratesimus be kliento zinios, ir ne pranesa apie tai nuskaito pinigus nors paslaugos/ domeno nereikia bukite demesingi perziurekite savo kabinetuose ar nera automatiniu pratesimu paslaugos. As ju neprasiau nuskaityneti jokiu pinigu, pinigus negrazina turekite tai omenyje.
Mielas kliente,
mes nuolat tobuliname Hostinger siūlomas paslaugas, atsižvelgdami į klientų atsiliepimus. Dėkojame, kad pasidalinote savuoju.
Atnaujinimas aktyvuojamas automatiškai, kad klientai nepraleistų atnaujinimo terminų, o paslaugos jiems būtų teikiamos be jokių sutrikimų. Patikiname, kad automatinį atnaujinimą bet kuriuo metu galite išjungti hPanel valdymo skyde! Prieš atnaujinimą taip pat siunčiame informacinius el. laiškus, kad turėtumėte pakankamai laiko jam pasiruošti.
Jei turite dar minčių, kuriomis norėtumėte pasidalinti, kviečiame susisiekti su mumis el. paštu [email protected]. Tik jūsų atsiliepimai padeda mums tobulėti.
Linkėjimai
Taip pat rekomenduojame
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
Naujas CVbankas.lt įrankis padeda nuspėti, kaip keisis jūsų alga
Darbo iš namų ir kitų motyvacinių priemonių svarba tarp kandidatų pastarąjį dešimtmetį sparčiai augo, tačiau alga ir toliau išlieka pagrindiniu prioritetu. Darbo skelbimų portalas „CVbankas.lt“...

„Rekvizitai“ devintą kartą pristato Lietuvos verslo elitą – „TOP įmonės 2025“
Vos 6 iš 100 Lietuvos įmonių gali pasigirti, kad atitinka aukščiausius patikimumo ir skaidrumo kriterijus. Būtent jos šiemet įtrauktos į „TOP įmonės 2025“ sąrašą – jau devintus metus iš eilės...

Labdaringame golfo turnyre surinkta beveik 50 tūkst. eurų paramai Ukrainai
Sekmadienį, rugsėjo 14 d., Europos Centro Golfo Klube įvyko jau devintasis tradicinis labdaringas golfo turnyras "9th Czeslaw Okinczyc Golf Cup 2025", subūręs golfo bendruomenę kilniam tikslui...
Komentaro savininko el. paštu bus išssiųsta nuoroda, kurioje galėsite ištrinti savo komentarą.
Jūsų komentaras
Daugiau skaitykite Rekvizitai.lt taisyklės.
Nuoroda išssiųsta el. paštu
Nepavyko išsiųsti laiško
Pasitikrinkite savo el. paštą. Jei laiško nerandate pasitikrinkite šlamšto katalogą.