VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB EOLTAS

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę EOLTAS

Atsiliepimai apie UAB "EOLTAS"

Hiatus ŠILTOS STRIUKĖS Hiatus
Parašyk savo nuomonę apie UAB "EOLTAS"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Ukmergės parduotuvėje blogas elgesys aptarnavimo metu. Darbuotojas D.Driukas šaukė ant visos parduotuvės klientams matant, nemandagiai bendravo.
Atsakyti
Branginika!!! Tik i mulkin pirkeja!!!! Visos kartus svetur geriau pirkt!!!!!
Atsakyti
Aptarnavimas prastas: darbuotojai pastoviai susiraukę.
Prekių kokybė prasta: pirkau detalę, po 2 savaičių meistras pasakė jog ta pati detalė nusidėvėjo. Kitos detalės laukiau daugiau nei savaitę kol atsiprašė, kad neturi.
Įmonei balai 3 iš 10. Žinot kitur - kreipkitės kitur.
Atsakyti
Siulau vengti Siauliu Eolto. Ten dirbantys konsultantai visiskai nekompetetingi, nesugeba rasti daliu neturint jos kodo. Paprasius paieskoti atsisako tai daryti, nepaaiskina kodel, tyciojasi is kliento vien del to, kad atvaziuoja su retro automobilio uzdegimo zvake ir praso parinkti atitikmeni. Sekmes su tokiu poziuriu. Nenuostabu, kad didele parduotuve beveik tuscia ir be klientu.
Atsakyti
Užsakiau prekės akcijos metu, praėjo 4 darbo dienos, dar negavau..... Paskambinau į Eolta, konsultantas nemandagus, pradėjo sakyti ar Jūs skaitet akcijos taisyklių ?! Kokie dar taisyklės ?! Lietuvoje perku prekės o ne iš Kinijos, kad turiu laukti iki dviejų savaičių kaip pasakė konsultantas... Dar toks jausmas kad prašau pinigu iš konsultanto ant duonos...!!!
Judinkites greičiau !!! Su tokiais konsultantais prarasite ne tik pirkėjų, bet ir pinigėlių savo!!! Bankrutosite ateityje..
Daugiau iš EOLTAS nieko ne pirksiu iš principo, kad taip bendrauja su klientais tai atsiprašau tada !!!
Atsakyti
Ačiū labai už puiku aptarnavima.
Atsakyti
Labai pašaipus personalo bendravimas.
Atsakyti
Piktas 2021-01-20 14:45:16
Tiesiog neismaneliai ten pas jus su informacijos sklaida ir pateikimu, atvaziuoja zmogus atsiimti jo nupirktos prekes internetu, stovi eileje o pasirodo, reikia skambinti dar telefonu, kad esi atvykes ir stovi, šali lauke. Tai bent nurodykit el.pašto zinuteje ar sms kurioje siunciate, kad skambint reik norint atsiimti.. tikrai aplenksiu siuos veikejus.
Mandagus aptarnavimas, geras remonto tempas, bet paskutine patirtis nekokia. Servisas neturedamas detaliu siulosi surasti naudota dali. Su tokiais sanderiais siulau buti labai atsargiems, tikrinti kainas. Pasiule dali uz 320 eur, bet uzteko vieno skambucio i naudotu detaliu parduotuve ir ja radau uz beveik perpus pigiau (iskaitant pvm). Taip kad arba visiskas neprofesionalumas arba bandymas pasinaudoti klientu su didziuliais antkainiais uz naudotas dalis. Variau abu seimos automobilius i si servisa, bet uz tokius dalykus nebeplanuoju grizti.
Atsakyti
Tiesiog neismaneliai ten pas jus su informacijos sklaida ir pateikimu, atvaziuoja zmogus atsiimti jo nupirktos prekes internetu, stovi eileje o pasirodo, reikia skambinti dar telefonu, kad esi atvykes ir stovi, šali lauke. Tai bent nurodykit el.pašto zinuteje ar sms kurioje siunciate, kad skambint reik norint atsiimti.. tikrai aplenksiu siuos veikejus.
Atsakyti
Apsiperkantys Eolte JONAVOJE,
Nepirkite didesniais kiekiais nes pardavėjai gali jūs pasiųsti ant trijų raidžių arba iškviesti apsauga vien už tai, kad paklausėte perkamų dalių kainų prieš apmokėjimą.
Neapsunkinkite pardavėjų sunkaus darbo, tiesiog važiuokite apsipirkti kitur.
Atsakyti
Antra kart uzsisakiau preke is elektronines parduotuves ir kaip visada veluoja, kam tada mulkint zmones kad atsiusit per 3 dienas, masina stovi isardyta nes detales niekaip neatsiuncia, trecia karta tikrai neuzsakinesiu is cia nieko
Atsakyti
Patarimas: pirkdami internetu rinkitės apmokėjimą tik atsiimant prekes, kad nesulaukę užsakymo galėtumėte tiesiog nusispjauti!
Spalio 12d pirkau prekes internetinėje parduotuvėje ir iškart apmokėjau per payserą. Nesulaukęs žinių vakar (10.18) parašiau į el.paštą, šiandien (10.19) paskambinau. Pasirodo mano užsakymo sistemoje nemato. Sakė perskambins po kelių valandų. Tyla... El.paštu gavau atsakymą kad mano laiškas perduotas kolegoms, kurie su manim susisieks. Tyla... 19val, už lango tamsus vakaras... Tyla...
Atsakyti
Daug metų taisau savo mašiną UAB "Eoltas" servise ir labai esu patenkinta. Ačiū darbuotojams už pagalbą bei sąžiningą, profesionalų aptarnavimą !!!
Kestutis Mankauskas
2020-09-11 11:58:54 IP 2mmcf34t
Atsakyti
Įmonė pardavinėja neaiškios kokybės ir kilmės dėtales, norėdama padidinti pardavimų kiekį. Lietuvos vartotojų teisių tarnyba nustatė, kad buvo parduota Valeo kieto tipo sankabos komplektas, kris pagal Eoltas yra tinkamas automobiliui, o automobilių gamintojas oficialiu laišku patvirtino kad tokio tipo sankabos komplekto nenumatęs atomobiliui. Mano atvėju teismai vyksta jau virš trijų metų, Eoltas turi labai didelį užnagarį. Lietuvos vartotojų tarnybai buvo pateikta pažymą Valeo be parašų, ir jie ją užskaitė kaip rimtą dokumentą. Teimui buvo pateikta "Valeo ekspertų išvados" po 1, 5metų su anspaudu logistikos centro net ne Varšuvos. Buvo kreiptasi į teismo ekspertus kurie nustatė kad Eolto pateiktose "Valeo laboratorijos ekspertų iš Varšuvos" nurodyti netaisyklingo montavimo pėdsakai yra padaryti gamybos metu. Teismo nuosprendis pirkėjui neigiamas!!! Vienu žodžiu klastoja gamintojų ekspertų išvadas. Paveikė liūdininkus, teisėjus, net žurnalistus. Žurnalistas aprašęs geriausiai šitą istorijos pradžia, veliau dalyvavo Eolto taurės rengenyje jį aprašė ir toliau mano istorija visai nesidomėjo. https://www.lrytas.lt/auto/technika/2018/07/17/news/vairuotojas-apstulbo-brangi-detale-sugedo-per-diena-bet-pardavejai-nepagalvojo-apie-viena-dalyka-6831627/?fbclid=IwAR0AHxfCsKRnJf5639paGvEZcHN59sY4I9bDgkqMMhmaKP5MF2kf6FeRAjA

Supraskite valdžioje sėdintiems žmonėms yra palanku tokios įmonės kaip Eoltas kurios pardavinėja nekokybiškas prekias, tokiu būdu didinant apyvartą, nuo kurios yra surenkama daugiau mokesčių!!!!
Atsakyti
baisu su internetine prekyba, prekė sandėlyje yra apmoki ir lauki savaite, nepatariu pirkt ten
Atsakyti
Kauno Žemaičių pl. 65A dalių pardavėjai labai įžulus ir visiškai nesupranta nieko apie klientų aptarnavimą. Parinkti dalių pagal VIN arba bent pagal auto modelį nesugeba. Apie konsultacijas auto-dalių klausimu išvis patyliu. Vien tik bando įkišti ta savo EGT šlamštą.
Atsakyti
Labai skiriasi atskirų Eolto padalinių darbas. Mažesniuose centruose visai nieko, bet blogiausia "tvarka" Kauno Žemaičių pl. 65A aptarnavimo centre: reikia laukti eilėje tam, kad sužinoti jog stende eksponuojamos prekės jie neturi. Pasirinkus dar kelias prekes iš to paties stendo ir vėl atstovėjus eilę sužinai tą patį...absurdas. Ir visko viršūnė, kai nusiunčia į kitą padalinį, o ten pasako ("kompas rodo"), kad ši prekė yra ten iš kur atvažiavot...Kartais suprantama, kas nedirba - tas neklysta, yra ir puikių darbuotojų, bet iš kai kurių arogancijos ir ne pagarbos klientui su kuolu neišmuši...ypač jei tai toleruoja valdžia (parašiau, jokio atsakymo). Belieka rinktis kitą prekybos tinklą ir įspėti kitus.
Atsakyti
2020m liepos 02diena Marijampoles servize EOLTE buvo pakeisti automatines dezes tepalai volvai v60 2010m valstybinai numerisLCM 366 Kreipausi ir vel servyza aolta kad leidzia tepala is automatines dezes per isleidimo varzta buvo privirytas kitas varztas Noreciau kad ateityje apsilankus servyze nebutu tokiu klaidu
Atsakyti
Labai dziaugiuos, pasirinkus sia imone, puikus aptarnavimas ir servisas!
Atsakyti
Nebe klientas 2020-03-13 10:45:04
Klounai. Vakar buvo normalios kainos e-parduotuvėje, o šiandien, kai paskelbta -30 proc. nuolaida daugumai prekių, įprastos kainos padidintos ~50 proc. ir tuomet taikoma 30 proc. nuolaida. Puiki e-parduotuvė! Sėkmės apsiperkant :)
Laba diena, atsiprašome, akcijos pradžioje turėjome techninių nesklandumų. Keliems produktams turėjo būti netaikoma nuolaida, akcijos taisyklėse esame juos pažymėję, būtent su jų atvaizdavimu ir iškilo problema, kurią aprašėte. Problemą kuo skubiau išsprendėme, šiuo metu viskas atvaizduojama teisingai. Gražios dienos!
Atsakyti
Klounai. Vakar buvo normalios kainos e-parduotuvėje, o šiandien, kai paskelbta -30 proc. nuolaida daugumai prekių, įprastos kainos padidintos ~50 proc. ir tuomet taikoma 30 proc. nuolaida. Puiki e-parduotuvė! Sėkmės apsiperkant :)
Atsakyti
Bloga kokybe kaladeliu ir diskai Egt įkaista cipe
Pardavėjai neišmano savo darbo
Atsakyti
Gaila kad prieš užsisakydamas prekę e-parduotuvėje, nepaskaičiau atsiliepimų. Prekę gavau visiškai netinkamą naudojimui. Į pranešimus apie tai el. paštu negavau jokio atsako. Nemanau kad dar kada naudosiuosi šios el. parduotuvės paslaugomis.
Atsakyti
Sveiki skaitytojai, labai nusivyliau servizo paslaugom. Tad nori ir su kitais pasidalinti ispudziais. Kauno Eolto servize teko lankytis pora kartu, nes maniau. Kad tai tikrai geras servisas, kuris garantuoja kokybe ir gerai atlieka
darba. Tai, pirmasis kartas buvo turejau problemu su partronikais, teko keisti kompa ir pravotke partroniku. Darba atliko puikiai, iki siol viskas veikia. BET uz paslaugas paklojau, tikslei nepamenu, bet kazkur apie kelis simtus euru. Viskas kaip ir ok, BET pasiemes automobili jo neapziurejau, nes kvailas pasitikejimas buvo. Tai po keliu dienu pastebejau sulankstyts sparna ir dar bamperio kampa atplesta ir perlenkta ir uzkista. Tai is tu poros simtu, suma soktelejo iki 500 €. As suprantu, visiems visko pasitaiko, bet sitaip apgadint automobili, nieko nepranesti ir rame sazine paimti pinigus is kliento kaip nieko niekur. Ir dar ce ne viskas, antra karta kaip apsilankiau, reikejo pakeisti galinius stapdzius. Pakeite viskas gerai, stapdo. Bet tik pasiemes automobili isgirdau keista garsa is galines vaziuokles. Tuo metu neturejau laiko, tad atgal sugryzau i vakara. Pasikele automobili, iskart buvo pastebeta problema. Buvo luzusios abi galines spiruokles. STEBUKLINGAI!!!! Esme, kad pries tai buvau visa vaziuokle sutvarkes. Nu bet stebuklai yra pasirodo. Po sio stebuklingo ivikio tada ir apziurejau automobili, tada ir pastebejau visus apgadinimus. Priseksiu foto dar. Ranka prie sirdies galiu prideti, kad mano kojos daugiau nebebus sitame servise. TAD JEI NUSPRESITE KAS VEZTI TEN SAVO AUTOMOBILI, GERAI JI APZIUREKITE KAI ATSIIMSIT!!!!
Atsakyti
Absoliučiai vengtina kompanija. Užsisakiau internetu detales. Buvo nurodyta, kad jos ateis per 3 darbo dienas. Praėjus jau keturiom darbo dienom detalių dar nėra. Niekas su manim nesusisiekė, niekas nepraneša, kad jos vėluoja. Pasiskambinau pats pasiteirauti. Konsultantas absoliučiai b*** dėjusiu balsu paaiškina, kad mano detalės bus tik už dar 2 darbo dienų. Turbūt. O tai jau yra ilgiau nei savaitė vietoj pirkimo pardavimo sutartyje nurodytų 3-jų dienų. Jei aš perku detales su pristatymu per 3 darbo dienas ir jus sutinkat, man visiškai neidomu iš kur jos keliauja. Aš planuoju savo laiką, servisą kai detales galės sumontuoti. Šiandien turėjau išvažiuoti į ilgą kelionę, bet sėdžiu namuose, nes nei pinigus grąžino nei detales atsiuntė. Višiskai nerekomenduoju. Venkite.

P.s. Eolto Facebook puslapis neturi galimybės palikti ivertinimą/atsiliepimą, kaip manot kodėl? :)
Atsakyti
Laba diena. Čia situacija buvo eoltas Šalčininkai. Atvažiavau nusipirkt mašinine lemputė. Pasakiau pardavejui markė mašinos. Laukiau kaž kuri laika kol ješkojo kompe. Ok. Pardavė. Čėkio neišmušė nes ale užkimbo kompas. Nuėjau prie mašinos pakeist lemputė. Pardavė ne tą nors ilgokai žiūrejo katalogus. Atejau pakeist lempute. Laukiau puse valandos vėl. Pagaliau pradėjo keist. Sako atiduosim 2.30 euro.gražos. Sakau palaukit aš sumokejau 2.80 euro. Pasimetė nežinojo ka atsakit pradejo pievus pasakot. Asmė tam kad apgaudineja žmonės be jokios sąžines. Taip ir nieks negražino. Klausimas kur dingo.niekas negalejo paaiškint. Ne didelį pinigai bet dėl principo.
Atsakyti
Klaipedos Eoltas.
Atveziau masiniuka padaryti ratu, suvedimui bedarant meistras parbego ir pradejo isterikuot anot pas manes vaziuokles visiskai nera. Paprasiau, kad surasytu ant lapo kas ten negerai (ne nemokamai), bet jis teige jog be spec stakliu ir t.t. patikrint jos negali. Zodziu tai nesupratau ar tikrai blogai ar ne, kazka myke del girzduku. Bet tema tokia, masina ruosiu techui - padaryti 100% kokybiski darbai. Isvaziavau is elto masina girzgda visa ir t.t. juokas ima :D
Kadangi kai pasiemiau auto buvo jau 5 tai nieko nesiaiskinau. Reiks vaziuot i kita servisa prasipurtyt vel ir aiskintis, kaip gali atvaziuot su techniskai tvarkinga auto be garsu ir t.t., o isvaziuot su matai visiskai "subyrejusia vaziuokle".
Man tiesiog buvo like suvedimas ratu.

Nesilankau cia daznai ir kitiem nesiulau. Tai mano 3 apsilankymas eolte - ivertinimas 2/10.
1 karta purte masina, isvados - LEDAS. Is tiesu - neatitko tech..
2 karta buvo nekokybiskai suremontuota masina.
3 karta va prasau net nzn kaip tai pakomentuot.
Na, aptarnavimo personalas pasirupino ir sutiko mane siltai siaip viskas malonu.
Atsakyti
Visiems nusivylusiems rasytojams!
Norejau padekoti pardavejui kurio deja nepaklausiau vardo, jis dirba parduotuveje EOLTAS Laisves pr. 60.
O reikejo man tik Citroen C5 galinio dangcio amortizatoriu. Ne tik kad parinko ir uzsake tinkama butent koks tinka mano zmonos automobiliui, bet ir uzgirdes kad dabar salta ir varysiu kur nors i servisa ar i silta parkinga ir bandysiu pats susimontuot, jis greit pasisiule, sumontavo per 2min. kieme prie parduotuves, man tik beliko dangti palaikyt, pinigu papildomu siuliau-atsisake..:).
Didelis aciu uz sazininga ir profesionalu darba!
Atsakyti
Pardavėjai nenusimano visiškai apie automobilius. Atnešus automobilio registracijos liudijimą nesugeba parduoti tinkamo tepalų filtro, dėl jų kaltės teko patirti didelias išlaidas - nupilti tepalus, sumokėti už automobilio tepalų keitimą nors jie negalėjo būti pakeisti dėl šios parduotuvės kaltės. Prisegu nuotrauką su Eolte pirktu filtru ir originaliu - netgi dydžiai nesutampa.

Ir beje, tai jau ne pirmas kartas kai dėl jų kaltės patyriai papildomų išlaidų...
Atsakyti
Kaune Zemaiciu plente eolto servise rugseji buvau atvykes vaziuokles diagnostikai, norejau kad nustatytu kuris rato guolis uzia. Darbuotojas "nustate" kad net 3 ratu guoliai blogi, bet kuris konkreciai uzia nenustate. Sumokejau uz diagnostika. Nusprendziau visus guolius nusipirkti is eolto bet jie priekiniu ratu guoliu neturejo nei parduotuveje nei sandeliuose. Tada pas drauga Kaune savanoriu pr. lirostoje uzsisakiau priekinius guolius. Kai juos man po savaites atveze pasiemiau ir sumokejau virs 60 eur. Kita diena lankiausi Kaisiadoryse tai uzsukau i vietini servisa ir pasakiau jog eolte man nustate kad blogi priekiniai guoliai ir vienas galinis tai paprasiau kad pakeistu priekinius guolius ir paziuretu galinius guolius. Serviso darbuotojas nustate kad priekiniai guoliai yra geri ir konkreciai nustate kuris galinis guolis uzia. Kadangi ta diena galiniu guoliu neturejau kita savaite pasikeiciau buten ta galini guoli kuris sake kad uzia ir viskas susitvarke. Bet man dabar kabo tie du priekiniai guoliai bereikalingai nupirkti ir as neisiu vel pas savo drauga kad siustu atgal tuos guolius i uzsieni ir atiduotu man pinigus. Taigi esu sumokejes uz blogai atlikta vaziuokles diagnostika ir turiu nuostoli uz nereikalingas detales.
Atsakyti
Kaune, prie autostrados, PEUGEOT 607 dariau ratų suvedimą ir ruošiau ją TA. Jūsų meistrai patikrino mašiną ir ant techniškai netvarkingos mašinos (dėl šarnyrų būklės) padarė suvedimo darbus. Nepaisant to pateiktoje suvedimo ataskaitoje pažymėjo, kad šarnyrai yra "užrestauruoti". Po kelių dienų mano mašinos nepraleido TA (turiu tiek suvedimo, tiek TA lapus su eilę patikinančiomis datomis) būtent dėl priekinių šarnyrų būklės, kurie anot Jūsų mechanikų, buvo "užrestauruoti". Kitame servise patikrinus šarnyrus, paaiškėjo, kad tie šarnyrai buvo avarinės būklės ir ratai vos laikėsi. Natūraliai, po šių darbų vairas vėl nusikreipė, tačiau bendraujant su Jūsų konsultantais, paaiškėjo, kad "TA ir kiti meistrai nekompetetingi ir čia jie kalti", todėl Jūs neprisiimate savo kaltės. Kaltinat kitus ir aiškinat, kad tokiems darbams garantijos netaikot. Visada apsipirkinėdavau būtent čia, todėl gaila, kad nebandote su klientais atrasti bendros kalbos. Laukiu Jūsų veiksmų ir sprendimo.
UAB "Klaipėdos Eoltas"
2018-03-29 09:58:54 IP 2i24ulp4
Atsakyti
Agnė 2018-03-27 01:22:29
Darbai remonto atlikti kokybiškai, malonus aptarnavimas, ačiū Klaipėdos Eoltui! :) golfiukas taip pat džiaugiasi
Gerb. Agne, nuoširdžiai dėkojame už Jūsų pasitikėjimą, tai mus skatina dar labiau stengtis!

UAB "Klaipėdos Eoltas" automobilių aptarnavimo centras.
Atsakyti
Darbai remonto atlikti kokybiškai, malonus aptarnavimas, ačiū Klaipėdos Eoltui! :) golfiukas taip pat džiaugiasi
Atsakyti
Eolte (Kaune) vienos iš didžiausių kainų Lietuvoje. Konsultantai stengiasi įkišti kuo brangesnę jų nepagrįstai iškeltą kainą. Prieš važiuojant pirki į šią parduotuvę rekomenduoju pasitikrint kainas internete su kitomis parduotuvėmis, nes kainos, kai kurių detalių, būna 1.5 karto brangesnės nei kitur.
Atsakyti
nereikia juodinti viso EOLTO uzsisakiau guoli internetu pristatymas per dvi darbo dienas paskambinau paprasiau kad man reikia greiciau gavau tapacia diena ACIU
Atsakyti
Jūsų pardavėjas dirbantis Justiniškių g. Eolte - pasakiškas, labai malonus aptarnavimas :) ačiū!
Atsakyti
Pirkau EOLTE internetu tepalo ir oro filtrus BOSCH.Savo paskyroje nurodo kad gamintojas DE VOKIETIJA, bet tepalo filtras pagamintas Pietų afrikoje, o oro Bulgarijoje.
Kam muilinti žmones.Ačiū.
UAB "Klaipėdos Eoltas"
2017-11-17 11:08:02 IP 2i24ulp4
Atsakyti
Tomas Z 2017-11-16 13:59:26
Noriu pasidžiaugti Klaipėdos Eoltu už kokybiškai atliktą darbą ir sąžininga kaina.
Jie apsiriko darbo trukme ir sudetingumu. Pradžioj nurodę kaina dviejų valandų darbo (nors perklausiau kelis kart ar spės, kadangi pats ardžiau ir numaniau kiek truks ir kiek galimai kainuos remonto darbai). Eoltas nurode mažesnę kainą nei aš tikėjausi, kadangi kaip ir rašiau darbo turėjo būti daug (jei būtų buvę paprasta - pats būčiau pasidaręs). Serviso darbai trūko visa dieną (nors žadėjo apie 2h). Tada pradėjau spėlioti dėl kainos, jei pasikeitė darbo apimtys ar nepasikeis kaina, ir ar užteks pinigų, tačiau ramino mintis, kad esant kainos kitimui tikrai susisieks. Tądien Auto pridaviau pirmas - atsiemiau galbūt paskutinis (taip ir tikėjausi), galiu tik pasidžiaugti, kad kaina nepakito, mandagiai atsiprašė, kad trūko ilgiau na ir nemokamai sutvarkė gabaritinį žibintą.

PS: Servisas apsoliučiai "nesilaužė", kad auto yra Ford Focus, kai dauguma kitų servisų atsisako remontuoti Fordus ir tik beda pirštu į labai brangų oficialaus atstovo servisą.

Ačiū M. Meschi ir J. Piekui
Gerb. Tomai Z. dėkojame už Jūsų supratingumą ir pasitikėjimą.

UAB "Klaipėdos Eoltas" servisas.
Atsakyti
Noriu pasidžiaugti Klaipėdos Eoltu už kokybiškai atliktą darbą ir sąžininga kaina.
Jie apsiriko darbo trukme ir sudetingumu. Pradžioj nurodę kaina dviejų valandų darbo (nors perklausiau kelis kart ar spės, kadangi pats ardžiau ir numaniau kiek truks ir kiek galimai kainuos remonto darbai). Eoltas nurode mažesnę kainą nei aš tikėjausi, kadangi kaip ir rašiau darbo turėjo būti daug (jei būtų buvę paprasta - pats būčiau pasidaręs). Serviso darbai trūko visa dieną (nors žadėjo apie 2h). Tada pradėjau spėlioti dėl kainos, jei pasikeitė darbo apimtys ar nepasikeis kaina, ir ar užteks pinigų, tačiau ramino mintis, kad esant kainos kitimui tikrai susisieks. Tądien Auto pridaviau pirmas - atsiemiau galbūt paskutinis (taip ir tikėjausi), galiu tik pasidžiaugti, kad kaina nepakito, mandagiai atsiprašė, kad trūko ilgiau na ir nemokamai sutvarkė gabaritinį žibintą.

PS: Servisas apsoliučiai "nesilaužė", kad auto yra Ford Focus, kai dauguma kitų servisų atsisako remontuoti Fordus ir tik beda pirštu į labai brangų oficialaus atstovo servisą.

Ačiū M. Meschi ir J. Piekui
Atsakyti
Pasibaisėtinas aptarnavimas!
Atsakyti
'' EOLTO '' El. parduotuvės konsultantų aptarnavimas TRAGIŠKAS !!!! Jei juos išviso taip galima pavadint, konsultantais???? Palygint su '' AUTOAIBE '' kaip žemė ir dangus, tik ar iš viso galima būtų lygint? Eoltas - tai žemo lygio parduotuvė su tokiais pat konsultantais !!!!
Atsakyti
blogiausias kada nors lankytas autoservisas. Nesilaiko vieningos nuomonės. Norėjau pasikeisti vandens pompą, o gavosi taip, kad reikėjo perrinkti visą galvą, keisti grandines ir dabar dar tepalai gausiai pradėjo dinginėti.
Atsakyti
Šiandiena t.y. 2017.07.18 važiuodamas per Varnių tiltą užkliudžiau pertvaros stulpelį ir iskėliau vedrodžio stiklą. Eolte man pardavė stiklą pardavejas, bet gaila nepaklausiau pavardes, bet ji man net pakeite masinoje. Noriu padekoti pardavejui klijanto vardu. Fiks.kvito nr.13. Gerbiu tokius Jusu darbuotojus
Atsakyti
Rimantas 2016-09-21 10:49:53
2016.09.17 iš "firmele" sugalvojo akcija klientus pamaloninti. Nuvažiuoju prie IX forto eolitą randu reikiamus tepalus, prie kasos viena banke pardavėjas po stalu pasikiša ir aiškina, kad parduos tik vieną,. kitos tipo užsakytos. nesiginčysi juk, šudkontorės juk nori parduoda nori ne. aišku akcijos dieną tepalų prekyboje nėra, nors lentynoje 3 bankės. galvojau internetu nusipirksiu. Pasirodo neturi:) aišku kitą dieną patikrinus, pilni sandėliai.
Moralas: nepasimaukite ant šios firmellės "akcijos". bejetik 30%, kai tiek seniai, tiek maxima 40% akcijuoja ir neaiškina, kad lentynose jau užsakytos prekės.
Akcija vyksta ne tik parduotuvėje, bet ir internetu. Jei kažkas užsisakė internetu, dėl to ir negalėjo parduot, nes prekė jau rezervuota internetu užsisakiusiems. Kitą dieną gal papildymas prekių atvažiavo iš tiekėjo, dėl to ir atsirado. Tad nėra čia jokios aferos
Atsakyti
Eolto e-shopas. Užsakinėji dalis, rašo 2 d.d. Žmonės tarkim pasitiki, kad per tiek laiko atsiųs prekę. Neatsiunčia visą savaitę, technikinė baigės, nes nepasikeitei dalies, kurią turėjo eoltas atvežt, papildomos problemos. Paskambinus, nebando situacijos taisyti, "aš nieko negaliu padaryti, tik pranešu, kad prekės nėra dar. Galbūt sandėlys kelias dienas pamiršo išsiųsti". PAMIRŠO. Kaip konsultantai gali tai sakyti?
Atsakyti
Pirkau eolte Vilniuje automobiliui akumuliatoroiu, atleike dvi savaites, atvykstu y eolta su garantiniu talonu, o man sako akumuletoriu vesime y kauna nustatineti ar geras ar blogas tai uztruks nuo 4 iki 5 dienu, pakeitinio akumo neduoda tavo bedos kaip nori taip ir vazinek.
Atsakyti
Aciu Klaipedos Eoltui uz suremontuota Opel Astra vaziuokle. Labai patenkintas, technikine apziura praejau be problemu.
Atsakyti
Buvau eolto servise, zinokit nesitikejau, kad visa tiesa pasakys konsultantas. Tikrai profesionalus bendravimas ir aptarnavimas. Didelis aciu, kad neleidot isigyti blogos masinos!
Atsakyti
paskaicius komentarus, kaskaip netikiu kad taip yra, jau nezinau kiek metu perku internetu ir taip perku is parduotuves niekad neturejau problem
Atsakyti
Man Eoltas visada atrodė rimta firma. Bet va susidūriau su tokia situacija. Elektroninėje parduotuvėje išsirinkau reikiamų prekių ir dalių, dar reikėjo ratlankių centro skylės uždengimų, aprašymų ten nėra, tai kreipiausi paštu. Atsakymą, kad man netinka kuriuos išsirinkau, gavau tik po gal trečio prašymo atsakyti (užtruko apie dvi savaites), kitų klausti jau nesiryžau, nes reikėjo dalies skubiai. Taigi užbaigiau pirkimą be dangtelių, po savaitės gavau prekes, o ten vietoj vienų prekių buvo įdėtos kitokios. Vėl rašau, dabar pretenziją,.... ir jokio atsakymo... rašau dar antrą, trečią kartą, po kokių keturių dienų paskambino pristatė, Simas, mandagiai pakalbėjo, pažadėjo laike trijų dienų problemą išspręsti, kantriai laukiau ir po savaitės vėl rašiau, bet atsakymo taip ir negaunu...... Susidaro įspūdis, kad darbuotojams visiškai neįdomu, arba ten vienas darbuotojas visą Lietuvą aptarnauja. GERBIAMIEJI, JŪS prarasite klientus. LAUKIU mano problemų sprendimo.

Taip pat rekomenduojame

Autoaibė
Automobilių dalys internetu

Adresas: Minijos g. 169D, LT-94287 Klaipėda.
Veiklos sritys: automobilių dalys; akumuliatoriai; autokosmetika; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; didmeninė prekyba; importas; interneto parduotuvės; įrankiai; mažmeninė prekyba; padangos, ratlankiai; tepalai, alyvos.
Autoaibė, UAB prekiauja automobilių dalimis, akumuliatoriais, alyvom ir tepalais, autochemija, automobilių priežiūros priemonėmis, aksesuarais ir t.t. Šiuo metu mūsų asortimente per 25'000 prekių iš daugiau nei 100 užsienio bei Lietuvos tiekėjų. Didžiąją siūlomo asortimento dalį importuojame tiesiogiai iš gamintojų...
A3 Baltic
Automobilių dalys internetu

Adresas: Mėnulio g. 7, B korpusas (4 aukštas), LT-04326 Vilnius.
Veiklos sritys: automobilių dalys; akumuliatoriai; autokosmetika; autoservisai; didmeninė prekyba; importas; interneto parduotuvės; įrankiai; mažmeninė prekyba; padangos, ratlankiai; tepalai, alyvos.
UAB „A3 Baltic“ yra jauna sparčiai besivystanti prekybos įmonė, kuri specializuojasi atsarginių dalių, variklinių ir pavarų alyvų bei OE ir OEM priedų automobiliams ir sunkvežimiams platinimu. Esame originalių atsarginių dalių tiekėjai iš pirmaujančių pasaulio gamintojų. Kiekvieną mėnesį mes siunčiame dalis daugiau...
EVA King
Oficialus Thermo King atstovas Lietuvoje

Adresas: Kirtimų g. 2, LT-02300 Vilnius.
Veiklos sritys: automobilių šaldymo įranga; automobilių dalys; automobilių nuoma; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; didmeninė prekyba; mažmeninė prekyba; sertifikavimo paslaugos; sunkvežimių pardavimas, dalys, servisas; šaldymo įrenginiai; šildymas, įrenginiai; ventiliacija, kondicionavimas.
UAB EVA King jau 20 metų! UAB EVA King nuo 1997m. vieninteli­s oficialus šaldymo įrangos “Thermo King” gamintojo atstovas ir autorizuotas servisas Lietuvoje. Įmonė specializuojasi komercinio transporto, sunkvežimių ir puspriekabių šaldymo įrengimų bei izotermų gamybos ir remonto srityje. Turi padalinius Vilniuje...
Melga
MELGA autoservisų tinklas Lietuvoje

Adresas: Savanorių pr. 151A, LT-03150 Vilnius.
Veiklos sritys: autoservisai; akumuliatoriai; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; padangos, ratlankiai; pagalba kelyje; tepalai, alyvos.
MELGA autoservisų tinklas teikia automobilių techninės priežiūros ir remonto paslaugas, prekiauja lengvųjų automobilių, sunkvežimių ir motociklų padangomis, ratlankiais, akumuliatoriais, alyva ir kitomis automobilių detalėmis. 12 MELGA autoservisų išsidėstę patogiose vietose didžiuosiuose Lietuvos miestuose:...
IK BALTIK LTD
Srotas24

Adresas: Šiltnamių g. 28, LT-04131 Vilnius.
Veiklos sritys: autosąvartynai, naudotos dalys; automobilių dalys; mažmeninė prekyba; padangos, ratlankiai.
Srotas24.lt – tai itin paprastas ir greitas būdas rasti Jums reikiamą automobilio dalį internetu. Viena didžiausių parduotuvių, įsikūrusių dar 2015 metais, prekiauja naujomis ir senomis automobilio dalimis internete. Srotas24.lt bazuojasi Ukrainoje ir Baltijos šalyse, o savo produkciją gali pristatyti į visas...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Prezidentas Gitanas Nausėda apie Rekvizitai.lt tvaraus ir atsakingo verslo įvertinimą "TOP Įmonės" 2021
Prezidentas Gitanas Nausėda apie Rekvizitai.lt tvaraus ir atsakingo verslo įvertinimą "TOP Įmonės" 2021 10-08 13:42
Nors šiuo pandemijos laikotarpiu ne viena įmonė patyrė įvairiausių iššūkių, nemažai jų sugebėjo augti, kartais netgi rekordiškai. Rekvizitai.lt kiekvienais metais...
Į organizaciją sugrįžę darbuotojai būna dar labiau įsitraukę
Į organizaciją sugrįžę darbuotojai būna dar labiau įsitraukę 10-23 20:38
Ne vienas darbdavys, darbuotojui išėjus, deda tašką. Visgi personalo ekspertai pataria palaikyti ryšį ir palikti praviras duris.
Ukraina siūlo tiekti Europai daugiau gamtinių dujų
Ukraina siūlo tiekti Europai daugiau gamtinių dujų 10-23 18:36
Ukraina penktadienį pareiškė pasiruošusi tiekti papildomus 55 mlrd. kubinių metrų gamtinių dujų Europai, o prezidentas Volodymyras Zelenskis apkaltino Maskvą tyčia kurstant energetikos krizę.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar reiktų taikyti PVM lengvatą energijai?

Akcijų kainos

eBay 80,59 +5,75%
American Express 187,08 +5,41%
Oracle 98,25 +2,02%
Goldman Sachs 414,32 +1,65%
Hasbro 89,50 -3,20%
Twitter 62,24 -4,83%
Facebook 324,61 -5,05%
Intel 49,46 -11,68%

Žaliavų kainos pasaulyje

Jautiena 5,61 +0,36%
Dyzelis 2,07 -2,82%
Nafta 83,87 +1,10%
Anglis 168,75 +11,04%
Ryžiai 403,00 -2,66%
Auksas 1785,28 -1,25%
Dujos (JAV) 4,05 +6,86%
Varis 9370,14 -0,85%