Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę EOLTAS
Parašyk savo nuomonę apie UAB "EOLTAS"
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Savo Youtube kanale deklaruojate apyvartas kurios nėra niekaip pakomentuotos. Gal čia galėtumėte plačiau atskleisti kas ta EOLTAS įmonių grupė kuri generuoja 70 mln apyvartą.
Ar čia Eliminuoti tarpusavio sandoriai, ar čia kartu su dar kažkokiomis įmonėmis ar kokios čia tos apyvartos? Nes Konsoliduotoje ataskaitoje (Kur auditoriaus aiškiai įvardijama GRUPĖ) jūsų apyvarta tėra 40 mln eur už 21 metus, tačiau savo Youtube video nurodote 54 mln eur už 21 metus).
Dėkoju Jums už atsakymą.
Darbo pokalbyje buvo pasakytą, kad bet kokiu atveju, tai yra, ar būtų teigiamas atsakymas, ar neigiamas, būčiau skambučiu informuotas dėl to. Bet deja, jokio skambučio ar net email nesulaukiau per nurodytą terminą.
Labai neprofesionalu įmonės atžvilgiu.
Automobili tvarkė 2val, lape įrašyta 3 val. darbo, jaučiuos apgautas. Nerekomenduoju. Pinigai į orą.
Nemalonus šikniai dirba, kalbėti išmokyte per telefona tada dirbkite, cia apie J.Kubiliaus g 18, arba bb iš burnos išsitraukite, jei ne koks pirmadienis tai jūsų bėdos o ne klientu
Marijampoles eoltas mano manymu priima tik vw markes automobilius.atvariau volvo kad pakeistu davikly sako nekeiciam volvo vaziuok kitur.pasikeiciau per 20 minuciu pats.jaigu reikia darbinyko kreipkites:D
Sveiki, Marijampolėje nėra Eoltas automobilių serviso, tai yra kita, su Eoltu nesusijusi įmonė. Eoltas servisai randasi tik Kaune ir Klaipėdoje
Marijampoles eoltas mano manymu priima tik vw markes automobilius.atvariau volvo kad pakeistu davikly sako nekeiciam volvo vaziuok kitur.pasikeiciau per 20 minuciu pats.jaigu reikia darbinyko kreipkites:D
Marijampoleje eoltas servisu nusivyliau nerekomenduoju niekam ju paslaugu.Nuvariau masina pakeisti tepalus ir suvedima padaryti paskaiciavo, prirase nebutu dalyku 6500€ uz remonta brangiausiom detalem ir kuriu nereik keisti.Kreipsiuosi i vartotoju teises jau nepirmas kartas kaip nori apgauti zmones.Toks praziles vyras jis ten aiskino kad daug gedimu nuvariau i kita servisa tai juokiasi sake jau cia zinomas ju darbas kad sukciauja.Likau nusivyles ju paslaugom ir daugiau nevarysiu ir kitiem pasakysiu.
Šaunus pardavėjas Jonavoje Arūnas parinko detalę Družba4 pjūklui. Pjūklas užvestas po 36 metų gulėjimo palėpėje.
Sugedus mašinai, pastoviai kreipiuosi į servisà “Eoltas” Žemaičiú plente ir esu labai patenkinta mandagiu aptarnavimu, nuoširdžiu patarimu ir profesionaliu darbu ! Dêkoju visam personalui !
Kas per asilas žemaičių plente pas jus suvedimus daro ir ratus keičia.Y ratus pripūtė 2.70 baru kur reikėjo tik 2.20 pūsti.Suvedimo nepadarė.Paklausus kas blogai kodėl nepasidaro.Tai nesugebėjo paaiškinti ką keisti reikia sako čia viskas blogai viską reikia keisti.Nuvažiavus pas normalų meistra y kitą servisą pasakė, kad reikia keisti tik suvedimo varštus nes jie surūdyje ir problema išspresta.Sėkmės jum laikant tokius asilus darbe kurie tik gali sugadinti kažką o nesutaisyti
Aciu Eolto, esancio Kaune, Radvilenu pl.pardavejui Linui uz sazininga padejima issirinkti a/m skoda oktavia detale.Zmogus tikrai nuosirdziai atlieka savo darba.-visa reikiama informacija suteike man telefonu ir detale uz dvieju valandu buvo pristatyta i mineta parduotuve, kur ir atsiemiau.Detale buvo parinkta teisingai, kadangi Linas ja isrinko pagal a/m vin.koda.Nuosirdziai dekoju Linui ir visiems rekomenduoju sia parduotuve.
Keisti filtrai, tepalai, tvarkyta važiuokle.Sumoketa 700 eur. ko pasekoje auto sunkiai pradejo kurtis!Pristačius auto pakartotiniam remontui ištaisyti broko, apžiurejus auto varžtai susukti per ilgi, prispausta tarpine, traukė orą, neištaisė klaidų, korpuse trūko varžtų.Manau puikiai žinote apie kokį automobilį kalba eina, tikrai nevažiuosiu ir nerekomenduosiu.Jų defektų šalinimas kainavo 200 €, gerai kad nenutiko nieko blogiau kuro sistemai ar purkštukams.Norint pareikšti pretenzijas numeris užblokuotas.Nei aptarnavimo nei kokybės.
Jokio supratimo, jokio patarimo, absoliučiai nekompetetingi konsultantai. Nežinau kiek kartų teko kreiptis, bet visada tas pats nepatenkinti veidai ir jokio patarimo klientui. Ne tokį darbą vyrai pasirinkę. Ne su žmonėmis jiems dirbti.Kalbu apie Jonavos mieste Chemikų g. esančią "Eolto" parduotuvę.
O padėkoti norėčiau Kėdainių miesto Eolto parduotuveje dirbančiam konsultantui Gediminui. Tai beproto geras žmogus.Bet kokiu klausimu atsakys, ras išeitį ir pasiūlys variantus. Kitų konsultantų vardų neįsidėmėjau tačiau taip pat super aptarnavimas. Ačiū Kėdainių "Eolto" komandai.
Noriu padėkoti už supratingumą dviprasmiškoje situacijoje, susijusioje su gaminio kokybe. Nesusipratimas geranoriškai buvo išspręstas kliento naudai, nes neakcentuojant pardavėjo kaltės. Esu maloniai nustebintas. (Parduotuvė: Vilnius, Dariaus ir Girėno 2)!
Nelabai geras internetinis aptarnavimas... atlikus užsakymą, jo būsena nesikeičia, nieks jokių siuntos numerių nenurodo, o pristatymas trunka ilgai... paklausus el. paštu, kada būtų galima tikėtis, tai visuomet tas pats atsakymas - 1-5 d.d. Įtariu jog net nepasistengė peržiūrėt užsakymo ir duot kažkokių žinių.
Neretai kainos čia mažesnės, pasirinkimas irgi platesnis, bet iš patirties galiu pasakyt, kad iš Vokietijos detales man atsiuntė greičiau, nei Eoltas savoj apskrityje susitvarko su užsakymais. Jeigu labai reikia, geriau rinktis pristatymą į parduotuvę, nes internetu nekažką.
Noriu pasidžiaugti ir padėkoti Kauno Žemaičių plento parduotuvės darbuotojui Ryčiui, visada profesionaliai konsultuoja, leidžia pasirinkti tarp kokybės lygio ir kainos, viską paaiškindamas, kantriai atsako į visus kvailus klausimus :) Ačiū ! Visada suku į Eoltą !
Akumuliatorius priduotas į garantinį testuojamas dvi savaites +, nors garantiniame rašo, kad testuojamas 5 dienas. Po dviejų savaičių vis sako, kad laukite mes jums paskambinsime. Telefonas duotas tik bendras. Kaip specialiai daroma, kad negalėdamas tiek laukti eisi naują nusipirksi. Bet tik jau ne Eolte.
Įmonė tvarkė automobilį Ukmergės Eoltas servisas. Po remonto praėjus dienai dingo aušinimo skystis, automobilį pristačius I jų servisą paaiškino, kad sistema pilnai neuzsipilde aušinimo skysčiu, tai klaustukas ar neturėjo patikrinti sistemos prieš ją užpildant ir atiduodant klientui ? Pralaike automobilį pusę dienos servisą ir pranešė, kad viskas sutvarkyta, bet vėl praėjus dienai pradėjo šokinėti apsukos ir atsirado pašaliniai garsai variklije. Pakėlus kapotą aptikus, kad aušinimo skysčio bakelis tiesiog perpildytas aušinimo skysčiu !!! Kas per kontora tą Eoltas?, kad po remonto vėl tenka varyti i remontą !!!! Rytoj kreipsiuosi į vadovus ir pateikusių ieškinį dėl garantijos ir išlaidų !!!! Niekam nerekomenduoju šitos serviso !!!!
Ukmergės parduotuvėje blogas elgesys aptarnavimo metu. Darbuotojas D.Driukas šaukė ant visos parduotuvės klientams matant, nemandagiai bendravo.
Siulau vengti Siauliu Eolto. Ten dirbantys konsultantai visiskai nekompetetingi, nesugeba rasti daliu neturint jos kodo. Paprasius paieskoti atsisako tai daryti, nepaaiskina kodel, tyciojasi is kliento vien del to, kad atvaziuoja su retro automobilio uzdegimo zvake ir praso parinkti atitikmeni. Sekmes su tokiu poziuriu. Nenuostabu, kad didele parduotuve beveik tuscia ir be klientu.
Užsakiau prekės akcijos metu, praėjo 4 darbo dienos, dar negavau..... Paskambinau į Eolta, konsultantas nemandagus, pradėjo sakyti ar Jūs skaitet akcijos taisyklių ?! Kokie dar taisyklės ?! Lietuvoje perku prekės o ne iš Kinijos, kad turiu laukti iki dviejų savaičių kaip pasakė konsultantas... Dar toks jausmas kad prašau pinigu iš konsultanto ant duonos...!!!
Judinkites greičiau !!! Su tokiais konsultantais prarasite ne tik pirkėjų, bet ir pinigėlių savo!!! Bankrutosite ateityje..
Daugiau iš EOLTAS nieko ne pirksiu iš principo, kad taip bendrauja su klientais tai atsiprašau tada !!!
Tiesiog neismaneliai ten pas jus su informacijos sklaida ir pateikimu, atvaziuoja zmogus atsiimti jo nupirktos prekes internetu, stovi eileje o pasirodo, reikia skambinti dar telefonu, kad esi atvykes ir stovi, šali lauke. Tai bent nurodykit el.pašto zinuteje ar sms kurioje siunciate, kad skambint reik norint atsiimti.. tikrai aplenksiu siuos veikejus.
Mandagus aptarnavimas, geras remonto tempas, bet paskutine patirtis nekokia. Servisas neturedamas detaliu siulosi surasti naudota dali. Su tokiais sanderiais siulau buti labai atsargiems, tikrinti kainas. Pasiule dali uz 320 eur, bet uzteko vieno skambucio i naudotu detaliu parduotuve ir ja radau uz beveik perpus pigiau (iskaitant pvm). Taip kad arba visiskas neprofesionalumas arba bandymas pasinaudoti klientu su didziuliais antkainiais uz naudotas dalis. Variau abu seimos automobilius i si servisa, bet uz tokius dalykus nebeplanuoju grizti.
Tiesiog neismaneliai ten pas jus su informacijos sklaida ir pateikimu, atvaziuoja zmogus atsiimti jo nupirktos prekes internetu, stovi eileje o pasirodo, reikia skambinti dar telefonu, kad esi atvykes ir stovi, šali lauke. Tai bent nurodykit el.pašto zinuteje ar sms kurioje siunciate, kad skambint reik norint atsiimti.. tikrai aplenksiu siuos veikejus.
Apsiperkantys Eolte JONAVOJE,
Nepirkite didesniais kiekiais nes pardavėjai gali jūs pasiųsti ant trijų raidžių arba iškviesti apsauga vien už tai, kad paklausėte perkamų dalių kainų prieš apmokėjimą.
Neapsunkinkite pardavėjų sunkaus darbo, tiesiog važiuokite apsipirkti kitur.
Antra kart uzsisakiau preke is elektronines parduotuves ir kaip visada veluoja, kam tada mulkint zmones kad atsiusit per 3 dienas, masina stovi isardyta nes detales niekaip neatsiuncia, trecia karta tikrai neuzsakinesiu is cia nieko
Patarimas: pirkdami internetu rinkitės apmokėjimą tik atsiimant prekes, kad nesulaukę užsakymo galėtumėte tiesiog nusispjauti!
Spalio 12d pirkau prekes internetinėje parduotuvėje ir iškart apmokėjau per payserą. Nesulaukęs žinių vakar (10.18) parašiau į el.paštą, šiandien (10.19) paskambinau. Pasirodo mano užsakymo sistemoje nemato. Sakė perskambins po kelių valandų. Tyla... El.paštu gavau atsakymą kad mano laiškas perduotas kolegoms, kurie su manim susisieks. Tyla... 19val, už lango tamsus vakaras... Tyla...
Daug metų taisau savo mašiną UAB "Eoltas" servise ir labai esu patenkinta. Ačiū darbuotojams už pagalbą bei sąžiningą, profesionalų aptarnavimą !!!
Įmonė pardavinėja neaiškios kokybės ir kilmės dėtales, norėdama padidinti pardavimų kiekį. Lietuvos vartotojų teisių tarnyba nustatė, kad buvo parduota Valeo kieto tipo sankabos komplektas, kris pagal Eoltas yra tinkamas automobiliui, o automobilių gamintojas oficialiu laišku patvirtino kad tokio tipo sankabos komplekto nenumatęs atomobiliui. Mano atvėju teismai vyksta jau virš trijų metų, Eoltas turi labai didelį užnagarį. Lietuvos vartotojų tarnybai buvo pateikta pažymą Valeo be parašų, ir jie ją užskaitė kaip rimtą dokumentą. Teimui buvo pateikta "Valeo ekspertų išvados" po 1, 5metų su anspaudu logistikos centro net ne Varšuvos. Buvo kreiptasi į teismo ekspertus kurie nustatė kad Eolto pateiktose "Valeo laboratorijos ekspertų iš Varšuvos" nurodyti netaisyklingo montavimo pėdsakai yra padaryti gamybos metu. Teismo nuosprendis pirkėjui neigiamas!!! Vienu žodžiu klastoja gamintojų ekspertų išvadas. Paveikė liūdininkus, teisėjus, net žurnalistus. Žurnalistas aprašęs geriausiai šitą istorijos pradžia, veliau dalyvavo Eolto taurės rengenyje jį aprašė ir toliau mano istorija visai nesidomėjo. https://www.lrytas.lt/auto/technika/2018/07/17/news/vairuotojas-apstulbo-brangi-detale-sugedo-per-diena-bet-pardavejai-nepagalvojo-apie-viena-dalyka-6831627/?fbclid=IwAR0AHxfCsKRnJf5639paGvEZcHN59sY4I9bDgkqMMhmaKP5MF2kf6FeRAjA
Supraskite valdžioje sėdintiems žmonėms yra palanku tokios įmonės kaip Eoltas kurios pardavinėja nekokybiškas prekias, tokiu būdu didinant apyvartą, nuo kurios yra surenkama daugiau mokesčių!!!!
Kauno Žemaičių pl. 65A dalių pardavėjai labai įžulus ir visiškai nesupranta nieko apie klientų aptarnavimą. Parinkti dalių pagal VIN arba bent pagal auto modelį nesugeba. Apie konsultacijas auto-dalių klausimu išvis patyliu. Vien tik bando įkišti ta savo EGT šlamštą.
Labai skiriasi atskirų Eolto padalinių darbas. Mažesniuose centruose visai nieko, bet blogiausia "tvarka" Kauno Žemaičių pl. 65A aptarnavimo centre: reikia laukti eilėje tam, kad sužinoti jog stende eksponuojamos prekės jie neturi. Pasirinkus dar kelias prekes iš to paties stendo ir vėl atstovėjus eilę sužinai tą patį...absurdas. Ir visko viršūnė, kai nusiunčia į kitą padalinį, o ten pasako ("kompas rodo"), kad ši prekė yra ten iš kur atvažiavot...Kartais suprantama, kas nedirba - tas neklysta, yra ir puikių darbuotojų, bet iš kai kurių arogancijos ir ne pagarbos klientui su kuolu neišmuši...ypač jei tai toleruoja valdžia (parašiau, jokio atsakymo). Belieka rinktis kitą prekybos tinklą ir įspėti kitus.
2020m liepos 02diena Marijampoles servize EOLTE buvo pakeisti automatines dezes tepalai volvai v60 2010m valstybinai numerisLCM 366 Kreipausi ir vel servyza aolta kad leidzia tepala is automatines dezes per isleidimo varzta buvo privirytas kitas varztas Noreciau kad ateityje apsilankus servyze nebutu tokiu klaidu
Klounai. Vakar buvo normalios kainos e-parduotuvėje, o šiandien, kai paskelbta -30 proc. nuolaida daugumai prekių, įprastos kainos padidintos ~50 proc. ir tuomet taikoma 30 proc. nuolaida. Puiki e-parduotuvė! Sėkmės apsiperkant :)
Laba diena, atsiprašome, akcijos pradžioje turėjome techninių nesklandumų. Keliems produktams turėjo būti netaikoma nuolaida, akcijos taisyklėse esame juos pažymėję, būtent su jų atvaizdavimu ir iškilo problema, kurią aprašėte. Problemą kuo skubiau išsprendėme, šiuo metu viskas atvaizduojama teisingai. Gražios dienos!
Klounai. Vakar buvo normalios kainos e-parduotuvėje, o šiandien, kai paskelbta -30 proc. nuolaida daugumai prekių, įprastos kainos padidintos ~50 proc. ir tuomet taikoma 30 proc. nuolaida. Puiki e-parduotuvė! Sėkmės apsiperkant :)
Gaila kad prieš užsisakydamas prekę e-parduotuvėje, nepaskaičiau atsiliepimų. Prekę gavau visiškai netinkamą naudojimui. Į pranešimus apie tai el. paštu negavau jokio atsako. Nemanau kad dar kada naudosiuosi šios el. parduotuvės paslaugomis.
Sveiki skaitytojai, labai nusivyliau servizo paslaugom. Tad nori ir su kitais pasidalinti ispudziais. Kauno Eolto servize teko lankytis pora kartu, nes maniau. Kad tai tikrai geras servisas, kuris garantuoja kokybe ir gerai atlieka
darba. Tai, pirmasis kartas buvo turejau problemu su partronikais, teko keisti kompa ir pravotke partroniku. Darba atliko puikiai, iki siol viskas veikia. BET uz paslaugas paklojau, tikslei nepamenu, bet kazkur apie kelis simtus euru. Viskas kaip ir ok, BET pasiemes automobili jo neapziurejau, nes kvailas pasitikejimas buvo. Tai po keliu dienu pastebejau sulankstyts sparna ir dar bamperio kampa atplesta ir perlenkta ir uzkista. Tai is tu poros simtu, suma soktelejo iki 500 €. As suprantu, visiems visko pasitaiko, bet sitaip apgadint automobili, nieko nepranesti ir rame sazine paimti pinigus is kliento kaip nieko niekur. Ir dar ce ne viskas, antra karta kaip apsilankiau, reikejo pakeisti galinius stapdzius. Pakeite viskas gerai, stapdo. Bet tik pasiemes automobili isgirdau keista garsa is galines vaziuokles. Tuo metu neturejau laiko, tad atgal sugryzau i vakara. Pasikele automobili, iskart buvo pastebeta problema. Buvo luzusios abi galines spiruokles. STEBUKLINGAI!!!! Esme, kad pries tai buvau visa vaziuokle sutvarkes. Nu bet stebuklai yra pasirodo. Po sio stebuklingo ivikio tada ir apziurejau automobili, tada ir pastebejau visus apgadinimus. Priseksiu foto dar. Ranka prie sirdies galiu prideti, kad mano kojos daugiau nebebus sitame servise. TAD JEI NUSPRESITE KAS VEZTI TEN SAVO AUTOMOBILI, GERAI JI APZIUREKITE KAI ATSIIMSIT!!!!
Absoliučiai vengtina kompanija. Užsisakiau internetu detales. Buvo nurodyta, kad jos ateis per 3 darbo dienas. Praėjus jau keturiom darbo dienom detalių dar nėra. Niekas su manim nesusisiekė, niekas nepraneša, kad jos vėluoja. Pasiskambinau pats pasiteirauti. Konsultantas absoliučiai b*** dėjusiu balsu paaiškina, kad mano detalės bus tik už dar 2 darbo dienų. Turbūt. O tai jau yra ilgiau nei savaitė vietoj pirkimo pardavimo sutartyje nurodytų 3-jų dienų. Jei aš perku detales su pristatymu per 3 darbo dienas ir jus sutinkat, man visiškai neidomu iš kur jos keliauja. Aš planuoju savo laiką, servisą kai detales galės sumontuoti. Šiandien turėjau išvažiuoti į ilgą kelionę, bet sėdžiu namuose, nes nei pinigus grąžino nei detales atsiuntė. Višiskai nerekomenduoju. Venkite.
P.s. Eolto Facebook puslapis neturi galimybės palikti ivertinimą/atsiliepimą, kaip manot kodėl? :)
Laba diena. Čia situacija buvo eoltas Šalčininkai. Atvažiavau nusipirkt mašinine lemputė. Pasakiau pardavejui markė mašinos. Laukiau kaž kuri laika kol ješkojo kompe. Ok. Pardavė. Čėkio neišmušė nes ale užkimbo kompas. Nuėjau prie mašinos pakeist lemputė. Pardavė ne tą nors ilgokai žiūrejo katalogus. Atejau pakeist lempute. Laukiau puse valandos vėl. Pagaliau pradėjo keist. Sako atiduosim 2.30 euro.gražos. Sakau palaukit aš sumokejau 2.80 euro. Pasimetė nežinojo ka atsakit pradejo pievus pasakot. Asmė tam kad apgaudineja žmonės be jokios sąžines. Taip ir nieks negražino. Klausimas kur dingo.niekas negalejo paaiškint. Ne didelį pinigai bet dėl principo.
Klaipedos Eoltas.
Atveziau masiniuka padaryti ratu, suvedimui bedarant meistras parbego ir pradejo isterikuot anot pas manes vaziuokles visiskai nera. Paprasiau, kad surasytu ant lapo kas ten negerai (ne nemokamai), bet jis teige jog be spec stakliu ir t.t. patikrint jos negali. Zodziu tai nesupratau ar tikrai blogai ar ne, kazka myke del girzduku. Bet tema tokia, masina ruosiu techui - padaryti 100% kokybiski darbai. Isvaziavau is elto masina girzgda visa ir t.t. juokas ima :D
Kadangi kai pasiemiau auto buvo jau 5 tai nieko nesiaiskinau. Reiks vaziuot i kita servisa prasipurtyt vel ir aiskintis, kaip gali atvaziuot su techniskai tvarkinga auto be garsu ir t.t., o isvaziuot su matai visiskai "subyrejusia vaziuokle".
Man tiesiog buvo like suvedimas ratu.
Nesilankau cia daznai ir kitiem nesiulau. Tai mano 3 apsilankymas eolte - ivertinimas 2/10.
1 karta purte masina, isvados - LEDAS. Is tiesu - neatitko tech..
2 karta buvo nekokybiskai suremontuota masina.
3 karta va prasau net nzn kaip tai pakomentuot.
Na, aptarnavimo personalas pasirupino ir sutiko mane siltai siaip viskas malonu.
Visiems nusivylusiems rasytojams!
Norejau padekoti pardavejui kurio deja nepaklausiau vardo, jis dirba parduotuveje EOLTAS Laisves pr. 60.
O reikejo man tik Citroen C5 galinio dangcio amortizatoriu. Ne tik kad parinko ir uzsake tinkama butent koks tinka mano zmonos automobiliui, bet ir uzgirdes kad dabar salta ir varysiu kur nors i servisa ar i silta parkinga ir bandysiu pats susimontuot, jis greit pasisiule, sumontavo per 2min. kieme prie parduotuves, man tik beliko dangti palaikyt, pinigu papildomu siuliau-atsisake..:).
Didelis aciu uz sazininga ir profesionalu darba!
Pardavėjai nenusimano visiškai apie automobilius. Atnešus automobilio registracijos liudijimą nesugeba parduoti tinkamo tepalų filtro, dėl jų kaltės teko patirti didelias išlaidas - nupilti tepalus, sumokėti už automobilio tepalų keitimą nors jie negalėjo būti pakeisti dėl šios parduotuvės kaltės. Prisegu nuotrauką su Eolte pirktu filtru ir originaliu - netgi dydžiai nesutampa.
Ir beje, tai jau ne pirmas kartas kai dėl jų kaltės patyriai papildomų išlaidų...
Kaune Zemaiciu plente eolto servise rugseji buvau atvykes vaziuokles diagnostikai, norejau kad nustatytu kuris rato guolis uzia. Darbuotojas "nustate" kad net 3 ratu guoliai blogi, bet kuris konkreciai uzia nenustate. Sumokejau uz diagnostika. Nusprendziau visus guolius nusipirkti is eolto bet jie priekiniu ratu guoliu neturejo nei parduotuveje nei sandeliuose. Tada pas drauga Kaune savanoriu pr. lirostoje uzsisakiau priekinius guolius. Kai juos man po savaites atveze pasiemiau ir sumokejau virs 60 eur. Kita diena lankiausi Kaisiadoryse tai uzsukau i vietini servisa ir pasakiau jog eolte man nustate kad blogi priekiniai guoliai ir vienas galinis tai paprasiau kad pakeistu priekinius guolius ir paziuretu galinius guolius. Serviso darbuotojas nustate kad priekiniai guoliai yra geri ir konkreciai nustate kuris galinis guolis uzia. Kadangi ta diena galiniu guoliu neturejau kita savaite pasikeiciau buten ta galini guoli kuris sake kad uzia ir viskas susitvarke. Bet man dabar kabo tie du priekiniai guoliai bereikalingai nupirkti ir as neisiu vel pas savo drauga kad siustu atgal tuos guolius i uzsieni ir atiduotu man pinigus. Taigi esu sumokejes uz blogai atlikta vaziuokles diagnostika ir turiu nuostoli uz nereikalingas detales.
Kaune, prie autostrados, PEUGEOT 607 dariau ratų suvedimą ir ruošiau ją TA. Jūsų meistrai patikrino mašiną ir ant techniškai netvarkingos mašinos (dėl šarnyrų būklės) padarė suvedimo darbus. Nepaisant to pateiktoje suvedimo ataskaitoje pažymėjo, kad šarnyrai yra "užrestauruoti". Po kelių dienų mano mašinos nepraleido TA (turiu tiek suvedimo, tiek TA lapus su eilę patikinančiomis datomis) būtent dėl priekinių šarnyrų būklės, kurie anot Jūsų mechanikų, buvo "užrestauruoti". Kitame servise patikrinus šarnyrus, paaiškėjo, kad tie šarnyrai buvo avarinės būklės ir ratai vos laikėsi. Natūraliai, po šių darbų vairas vėl nusikreipė, tačiau bendraujant su Jūsų konsultantais, paaiškėjo, kad "TA ir kiti meistrai nekompetetingi ir čia jie kalti", todėl Jūs neprisiimate savo kaltės. Kaltinat kitus ir aiškinat, kad tokiems darbams garantijos netaikot. Visada apsipirkinėdavau būtent čia, todėl gaila, kad nebandote su klientais atrasti bendros kalbos. Laukiu Jūsų veiksmų ir sprendimo.
Taip pat rekomenduojame
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
Buvusio karinio dalinio teritorija parduodama už 15 mln. Eurų
Turto bankas skelbs išskirtinį aukcioną – bus siūloma įsigyti buvusios sovietinės armijos priešlėktuvinės gynybos dalinio teritoriją, iš viso 20 ha žemės sklypą Kalnėnuose, Vilniuje. Pradinė...

Prof. Krzysztof Rybinski: man svarbu tapti pokyčių proceso dalimi
Europos humanitarinio universiteto (EHU) rektoriumi balandį iš 17 kandidatų išrinktas prof. Krzysztof Rybinski. Su juo kalbamės apie EHU ateitį ir jo vaidmenį demokratiniams procesams šiame...

"Rimi": patogų apsipirkimą lemia įsiklausymas į pirkėją ir diegiamos inovacijos
Apsipirkimo įpročiai nuolat keičiasi, o pastaruosius keletą metų postūmių pokyčiams tikrai netrūko. Pirkėjų elgseną atidžiai stebintis mažmeninės prekybos tinklas "Rimi" nuolat ieško būdų, kaip...
Kas čia per "laimės valandos" buvo vakar (2023-05-24)? Kurią prekę bandžiau pasirinkti su 30% nuolaida, vis error ir pasiūlymas gryžtį į el.parduotuvę? Kai baigėsi nuolaidų galiojimas, puslapis vėl pradėjo puikiausiai veikti? Jei nenorite kad pirktų su tokianuolaida, gal tiesiog neskelbkite tokių "akcijų"...