VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB EOLTAS

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę EOLTAS

Atsiliepimai apie UAB "EOLTAS"

Parašyk savo nuomonę apie UAB "EOLTAS"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
amzinai ne tas dalys parduoda, pirkom sarnyra kaires puses nuvaziavus i servisa turejau dvigubai sumoketi uz darba ir dar detale nes ne ta dave ir pakeite tos puses kuri detale, tai bl ziurekite ka parduodate tai sarnyra ne ta, tai guma ne vairo
Atsakyti
Kauno Žemaičių pl. 65A dalių pardavėjai labai įžulus ir visiškai nesupranta nieko apie klientų aptarnavimą. Parinkti dalių pagal VIN arba bent pagal auto modelį nesugeba. Apie konsultacijas auto-dalių klausimu išvis patyliu. Vien tik bando įkišti ta savo EGT šlamštą.
Atsakyti
Labai skiriasi atskirų Eolto padalinių darbas. Mažesniuose centruose visai nieko, bet blogiausia "tvarka" Kauno Žemaičių pl. 65A aptarnavimo centre: reikia laukti eilėje tam, kad sužinoti jog stende eksponuojamos prekės jie neturi. Pasirinkus dar kelias prekes iš to paties stendo ir vėl atstovėjus eilę sužinai tą patį...absurdas. Ir visko viršūnė, kai nusiunčia į kitą padalinį, o ten pasako ("kompas rodo"), kad ši prekė yra ten iš kur atvažiavot...Kartais suprantama, kas nedirba - tas neklysta, yra ir puikių darbuotojų, bet iš kai kurių arogancijos ir ne pagarbos klientui su kuolu neišmuši...ypač jei tai toleruoja valdžia (parašiau, jokio atsakymo). Belieka rinktis kitą prekybos tinklą ir įspėti kitus.
Atsakyti
2020m liepos 02diena Marijampoles servize EOLTE buvo pakeisti automatines dezes tepalai volvai v60 2010m valstybinai numerisLCM 366 Kreipausi ir vel servyza aolta kad leidzia tepala is automatines dezes per isleidimo varzta buvo privirytas kitas varztas Noreciau kad ateityje apsilankus servyze nebutu tokiu klaidu
Atsakyti
Labai dziaugiuos, pasirinkus sia imone, puikus aptarnavimas ir servisas!
Atsakyti
Nebe klientas 2020-03-13 10:45:04
Klounai. Vakar buvo normalios kainos e-parduotuvėje, o šiandien, kai paskelbta -30 proc. nuolaida daugumai prekių, įprastos kainos padidintos ~50 proc. ir tuomet taikoma 30 proc. nuolaida. Puiki e-parduotuvė! Sėkmės apsiperkant :)
Laba diena, atsiprašome, akcijos pradžioje turėjome techninių nesklandumų. Keliems produktams turėjo būti netaikoma nuolaida, akcijos taisyklėse esame juos pažymėję, būtent su jų atvaizdavimu ir iškilo problema, kurią aprašėte. Problemą kuo skubiau išsprendėme, šiuo metu viskas atvaizduojama teisingai. Gražios dienos!
Atsakyti
Klounai. Vakar buvo normalios kainos e-parduotuvėje, o šiandien, kai paskelbta -30 proc. nuolaida daugumai prekių, įprastos kainos padidintos ~50 proc. ir tuomet taikoma 30 proc. nuolaida. Puiki e-parduotuvė! Sėkmės apsiperkant :)
Atsakyti
Bloga kokybe kaladeliu ir diskai Egt įkaista cipe
Pardavėjai neišmano savo darbo
Atsakyti
Dalia 2019-08-08 20:07:36
Noriu padėkoti Marijampolės "Eolto" meistrams ir vadovybei už mandagumą ir operatyvumą, sprendžiant problemą po automobilio remonto. Esu "Eolto" klientė, todėl artėjant techninei apžiūrai patikėjau jiems savo astrelę važiuoklės, šviesų patikrai, paprašiau pakeisti alyvą, filtrus. Viską atliko, ką reikėjo, pakeitė klibantį šarnyrą. Bet po to ėmė sklisti salone tepalo kvapas. Techninė apžiūra lipo ant nosies, supanikavau. Viską vyrai išsprendė geriau, nei tikėjausi. Techninės apžiūros kontrolieriai neturėjo jokių priekaištų. Mašinėlė rieda kaip laikrodis. Ačiū jums.
Dalia ar gi cia gedimas, tai iprastas darbelis tie kurie dirba, kazkodel ne zodzio apie kaina, tai ir butu ivertinimas o ne dabr bobele stebuklus atrado, juokingai atrodo
Atsakyti
Gaila kad prieš užsisakydamas prekę e-parduotuvėje, nepaskaičiau atsiliepimų. Prekę gavau visiškai netinkamą naudojimui. Į pranešimus apie tai el. paštu negavau jokio atsako. Nemanau kad dar kada naudosiuosi šios el. parduotuvės paslaugomis.
Atsakyti
Sveiki skaitytojai, labai nusivyliau servizo paslaugom. Tad nori ir su kitais pasidalinti ispudziais. Kauno Eolto servize teko lankytis pora kartu, nes maniau. Kad tai tikrai geras servisas, kuris garantuoja kokybe ir gerai atlieka
darba. Tai, pirmasis kartas buvo turejau problemu su partronikais, teko keisti kompa ir pravotke partroniku. Darba atliko puikiai, iki siol viskas veikia. BET uz paslaugas paklojau, tikslei nepamenu, bet kazkur apie kelis simtus euru. Viskas kaip ir ok, BET pasiemes automobili jo neapziurejau, nes kvailas pasitikejimas buvo. Tai po keliu dienu pastebejau sulankstyts sparna ir dar bamperio kampa atplesta ir perlenkta ir uzkista. Tai is tu poros simtu, suma soktelejo iki 500 €. As suprantu, visiems visko pasitaiko, bet sitaip apgadint automobili, nieko nepranesti ir rame sazine paimti pinigus is kliento kaip nieko niekur. Ir dar ce ne viskas, antra karta kaip apsilankiau, reikejo pakeisti galinius stapdzius. Pakeite viskas gerai, stapdo. Bet tik pasiemes automobili isgirdau keista garsa is galines vaziuokles. Tuo metu neturejau laiko, tad atgal sugryzau i vakara. Pasikele automobili, iskart buvo pastebeta problema. Buvo luzusios abi galines spiruokles. STEBUKLINGAI!!!! Esme, kad pries tai buvau visa vaziuokle sutvarkes. Nu bet stebuklai yra pasirodo. Po sio stebuklingo ivikio tada ir apziurejau automobili, tada ir pastebejau visus apgadinimus. Priseksiu foto dar. Ranka prie sirdies galiu prideti, kad mano kojos daugiau nebebus sitame servise. TAD JEI NUSPRESITE KAS VEZTI TEN SAVO AUTOMOBILI, GERAI JI APZIUREKITE KAI ATSIIMSIT!!!!
Atsakyti
Absoliučiai vengtina kompanija. Užsisakiau internetu detales. Buvo nurodyta, kad jos ateis per 3 darbo dienas. Praėjus jau keturiom darbo dienom detalių dar nėra. Niekas su manim nesusisiekė, niekas nepraneša, kad jos vėluoja. Pasiskambinau pats pasiteirauti. Konsultantas absoliučiai b*** dėjusiu balsu paaiškina, kad mano detalės bus tik už dar 2 darbo dienų. Turbūt. O tai jau yra ilgiau nei savaitė vietoj pirkimo pardavimo sutartyje nurodytų 3-jų dienų. Jei aš perku detales su pristatymu per 3 darbo dienas ir jus sutinkat, man visiškai neidomu iš kur jos keliauja. Aš planuoju savo laiką, servisą kai detales galės sumontuoti. Šiandien turėjau išvažiuoti į ilgą kelionę, bet sėdžiu namuose, nes nei pinigus grąžino nei detales atsiuntė. Višiskai nerekomenduoju. Venkite.

P.s. Eolto Facebook puslapis neturi galimybės palikti ivertinimą/atsiliepimą, kaip manot kodėl? :)
Atsakyti
Noriu padėkoti Marijampolės "Eolto" meistrams ir vadovybei už mandagumą ir operatyvumą, sprendžiant problemą po automobilio remonto. Esu "Eolto" klientė, todėl artėjant techninei apžiūrai patikėjau jiems savo astrelę važiuoklės, šviesų patikrai, paprašiau pakeisti alyvą, filtrus. Viską atliko, ką reikėjo, pakeitė klibantį šarnyrą. Bet po to ėmė sklisti salone tepalo kvapas. Techninė apžiūra lipo ant nosies, supanikavau. Viską vyrai išsprendė geriau, nei tikėjausi. Techninės apžiūros kontrolieriai neturėjo jokių priekaištų. Mašinėlė rieda kaip laikrodis. Ačiū jums.
Atsakyti
Laba diena. Čia situacija buvo eoltas Šalčininkai. Atvažiavau nusipirkt mašinine lemputė. Pasakiau pardavejui markė mašinos. Laukiau kaž kuri laika kol ješkojo kompe. Ok. Pardavė. Čėkio neišmušė nes ale užkimbo kompas. Nuėjau prie mašinos pakeist lemputė. Pardavė ne tą nors ilgokai žiūrejo katalogus. Atejau pakeist lempute. Laukiau puse valandos vėl. Pagaliau pradėjo keist. Sako atiduosim 2.30 euro.gražos. Sakau palaukit aš sumokejau 2.80 euro. Pasimetė nežinojo ka atsakit pradejo pievus pasakot. Asmė tam kad apgaudineja žmonės be jokios sąžines. Taip ir nieks negražino. Klausimas kur dingo.niekas negalejo paaiškint. Ne didelį pinigai bet dėl principo.
Atsakyti
Klaipedos Eoltas.
Atveziau masiniuka padaryti ratu, suvedimui bedarant meistras parbego ir pradejo isterikuot anot pas manes vaziuokles visiskai nera. Paprasiau, kad surasytu ant lapo kas ten negerai (ne nemokamai), bet jis teige jog be spec stakliu ir t.t. patikrint jos negali. Zodziu tai nesupratau ar tikrai blogai ar ne, kazka myke del girzduku. Bet tema tokia, masina ruosiu techui - padaryti 100% kokybiski darbai. Isvaziavau is elto masina girzgda visa ir t.t. juokas ima :D
Kadangi kai pasiemiau auto buvo jau 5 tai nieko nesiaiskinau. Reiks vaziuot i kita servisa prasipurtyt vel ir aiskintis, kaip gali atvaziuot su techniskai tvarkinga auto be garsu ir t.t., o isvaziuot su matai visiskai "subyrejusia vaziuokle".
Man tiesiog buvo like suvedimas ratu.

Nesilankau cia daznai ir kitiem nesiulau. Tai mano 3 apsilankymas eolte - ivertinimas 2/10.
1 karta purte masina, isvados - LEDAS. Is tiesu - neatitko tech..
2 karta buvo nekokybiskai suremontuota masina.
3 karta va prasau net nzn kaip tai pakomentuot.
Na, aptarnavimo personalas pasirupino ir sutiko mane siltai siaip viskas malonu.
Atsakyti
Visiems nusivylusiems rasytojams!
Norejau padekoti pardavejui kurio deja nepaklausiau vardo, jis dirba parduotuveje EOLTAS Laisves pr. 60.
O reikejo man tik Citroen C5 galinio dangcio amortizatoriu. Ne tik kad parinko ir uzsake tinkama butent koks tinka mano zmonos automobiliui, bet ir uzgirdes kad dabar salta ir varysiu kur nors i servisa ar i silta parkinga ir bandysiu pats susimontuot, jis greit pasisiule, sumontavo per 2min. kieme prie parduotuves, man tik beliko dangti palaikyt, pinigu papildomu siuliau-atsisake..:).
Didelis aciu uz sazininga ir profesionalu darba!
Atsakyti
Pardavėjai nenusimano visiškai apie automobilius. Atnešus automobilio registracijos liudijimą nesugeba parduoti tinkamo tepalų filtro, dėl jų kaltės teko patirti didelias išlaidas - nupilti tepalus, sumokėti už automobilio tepalų keitimą nors jie negalėjo būti pakeisti dėl šios parduotuvės kaltės. Prisegu nuotrauką su Eolte pirktu filtru ir originaliu - netgi dydžiai nesutampa.

Ir beje, tai jau ne pirmas kartas kai dėl jų kaltės patyriai papildomų išlaidų...
Atsakyti
Kaune Zemaiciu plente eolto servise rugseji buvau atvykes vaziuokles diagnostikai, norejau kad nustatytu kuris rato guolis uzia. Darbuotojas "nustate" kad net 3 ratu guoliai blogi, bet kuris konkreciai uzia nenustate. Sumokejau uz diagnostika. Nusprendziau visus guolius nusipirkti is eolto bet jie priekiniu ratu guoliu neturejo nei parduotuveje nei sandeliuose. Tada pas drauga Kaune savanoriu pr. lirostoje uzsisakiau priekinius guolius. Kai juos man po savaites atveze pasiemiau ir sumokejau virs 60 eur. Kita diena lankiausi Kaisiadoryse tai uzsukau i vietini servisa ir pasakiau jog eolte man nustate kad blogi priekiniai guoliai ir vienas galinis tai paprasiau kad pakeistu priekinius guolius ir paziuretu galinius guolius. Serviso darbuotojas nustate kad priekiniai guoliai yra geri ir konkreciai nustate kuris galinis guolis uzia. Kadangi ta diena galiniu guoliu neturejau kita savaite pasikeiciau buten ta galini guoli kuris sake kad uzia ir viskas susitvarke. Bet man dabar kabo tie du priekiniai guoliai bereikalingai nupirkti ir as neisiu vel pas savo drauga kad siustu atgal tuos guolius i uzsieni ir atiduotu man pinigus. Taigi esu sumokejes uz blogai atlikta vaziuokles diagnostika ir turiu nuostoli uz nereikalingas detales.
Atsakyti
Kaune, prie autostrados, PEUGEOT 607 dariau ratų suvedimą ir ruošiau ją TA. Jūsų meistrai patikrino mašiną ir ant techniškai netvarkingos mašinos (dėl šarnyrų būklės) padarė suvedimo darbus. Nepaisant to pateiktoje suvedimo ataskaitoje pažymėjo, kad šarnyrai yra "užrestauruoti". Po kelių dienų mano mašinos nepraleido TA (turiu tiek suvedimo, tiek TA lapus su eilę patikinančiomis datomis) būtent dėl priekinių šarnyrų būklės, kurie anot Jūsų mechanikų, buvo "užrestauruoti". Kitame servise patikrinus šarnyrus, paaiškėjo, kad tie šarnyrai buvo avarinės būklės ir ratai vos laikėsi. Natūraliai, po šių darbų vairas vėl nusikreipė, tačiau bendraujant su Jūsų konsultantais, paaiškėjo, kad "TA ir kiti meistrai nekompetetingi ir čia jie kalti", todėl Jūs neprisiimate savo kaltės. Kaltinat kitus ir aiškinat, kad tokiems darbams garantijos netaikot. Visada apsipirkinėdavau būtent čia, todėl gaila, kad nebandote su klientais atrasti bendros kalbos. Laukiu Jūsų veiksmų ir sprendimo.
UAB "Klaipėdos Eoltas"
2018-03-29 09:58:54 IP 2i24ulp4
Atsakyti
Agnė 2018-03-27 01:22:29
Darbai remonto atlikti kokybiškai, malonus aptarnavimas, ačiū Klaipėdos Eoltui! :) golfiukas taip pat džiaugiasi
Gerb. Agne, nuoširdžiai dėkojame už Jūsų pasitikėjimą, tai mus skatina dar labiau stengtis!

UAB "Klaipėdos Eoltas" automobilių aptarnavimo centras.
Atsakyti
Darbai remonto atlikti kokybiškai, malonus aptarnavimas, ačiū Klaipėdos Eoltui! :) golfiukas taip pat džiaugiasi
Atsakyti
Eolte (Kaune) vienos iš didžiausių kainų Lietuvoje. Konsultantai stengiasi įkišti kuo brangesnę jų nepagrįstai iškeltą kainą. Prieš važiuojant pirki į šią parduotuvę rekomenduoju pasitikrint kainas internete su kitomis parduotuvėmis, nes kainos, kai kurių detalių, būna 1.5 karto brangesnės nei kitur.
Atsakyti
nereikia juodinti viso EOLTO uzsisakiau guoli internetu pristatymas per dvi darbo dienas paskambinau paprasiau kad man reikia greiciau gavau tapacia diena ACIU
Atsakyti
Totalus košmaras, o ne servisas (Marijampolės Eoltas). Prieš metus turėjau seat toledo. Jam keitė stabdžių kaladėles. Darbai atlikti ne kokybiškai. Kol nuvažiavau iš Marijampolės į Vilnių, pusė galinių kaladėlių sudegė, dėl to teko darbus atlikti per naują (tik šį kart ne Eolte, o jau pačiame Vilniuje). Šiandien, pirmą kartą po tiek laiko, jiems nuvariau savo naują automobilį. Reikėjo pakeisti tik tepalus, ir pažiūrėti padangų slėgio lemputę. Automobilį kelė su staklėm, sulankstė slenskčius, suko tepalo filtrą - sulaužė. Tepalo galų gale įpylė per mažai, o padangų slėgio lemputės apskritai nesutvarkė, nes išmaniajam mechanikui neužteko žinių. Niekas nepatikėkite savo automobilio tokiems mechanikams, nes prarasite ne tik pinigus, bet ir patį automobilį.
Atsakyti
Jūsų pardavėjas dirbantis Justiniškių g. Eolte - pasakiškas, labai malonus aptarnavimas :) ačiū!
Atsakyti
Pirkau EOLTE internetu tepalo ir oro filtrus BOSCH.Savo paskyroje nurodo kad gamintojas DE VOKIETIJA, bet tepalo filtras pagamintas Pietų afrikoje, o oro Bulgarijoje.
Kam muilinti žmones.Ačiū.
UAB "Klaipėdos Eoltas"
2017-11-17 11:08:02 IP 2i24ulp4
Atsakyti
Tomas Z 2017-11-16 13:59:26
Noriu pasidžiaugti Klaipėdos Eoltu už kokybiškai atliktą darbą ir sąžininga kaina.
Jie apsiriko darbo trukme ir sudetingumu. Pradžioj nurodę kaina dviejų valandų darbo (nors perklausiau kelis kart ar spės, kadangi pats ardžiau ir numaniau kiek truks ir kiek galimai kainuos remonto darbai). Eoltas nurode mažesnę kainą nei aš tikėjausi, kadangi kaip ir rašiau darbo turėjo būti daug (jei būtų buvę paprasta - pats būčiau pasidaręs). Serviso darbai trūko visa dieną (nors žadėjo apie 2h). Tada pradėjau spėlioti dėl kainos, jei pasikeitė darbo apimtys ar nepasikeis kaina, ir ar užteks pinigų, tačiau ramino mintis, kad esant kainos kitimui tikrai susisieks. Tądien Auto pridaviau pirmas - atsiemiau galbūt paskutinis (taip ir tikėjausi), galiu tik pasidžiaugti, kad kaina nepakito, mandagiai atsiprašė, kad trūko ilgiau na ir nemokamai sutvarkė gabaritinį žibintą.

PS: Servisas apsoliučiai "nesilaužė", kad auto yra Ford Focus, kai dauguma kitų servisų atsisako remontuoti Fordus ir tik beda pirštu į labai brangų oficialaus atstovo servisą.

Ačiū M. Meschi ir J. Piekui
Gerb. Tomai Z. dėkojame už Jūsų supratingumą ir pasitikėjimą.

UAB "Klaipėdos Eoltas" servisas.
Atsakyti
Noriu pasidžiaugti Klaipėdos Eoltu už kokybiškai atliktą darbą ir sąžininga kaina.
Jie apsiriko darbo trukme ir sudetingumu. Pradžioj nurodę kaina dviejų valandų darbo (nors perklausiau kelis kart ar spės, kadangi pats ardžiau ir numaniau kiek truks ir kiek galimai kainuos remonto darbai). Eoltas nurode mažesnę kainą nei aš tikėjausi, kadangi kaip ir rašiau darbo turėjo būti daug (jei būtų buvę paprasta - pats būčiau pasidaręs). Serviso darbai trūko visa dieną (nors žadėjo apie 2h). Tada pradėjau spėlioti dėl kainos, jei pasikeitė darbo apimtys ar nepasikeis kaina, ir ar užteks pinigų, tačiau ramino mintis, kad esant kainos kitimui tikrai susisieks. Tądien Auto pridaviau pirmas - atsiemiau galbūt paskutinis (taip ir tikėjausi), galiu tik pasidžiaugti, kad kaina nepakito, mandagiai atsiprašė, kad trūko ilgiau na ir nemokamai sutvarkė gabaritinį žibintą.

PS: Servisas apsoliučiai "nesilaužė", kad auto yra Ford Focus, kai dauguma kitų servisų atsisako remontuoti Fordus ir tik beda pirštu į labai brangų oficialaus atstovo servisą.

Ačiū M. Meschi ir J. Piekui
Atsakyti
Pasibaisėtinas aptarnavimas!
Atsakyti
'' EOLTO '' El. parduotuvės konsultantų aptarnavimas TRAGIŠKAS !!!! Jei juos išviso taip galima pavadint, konsultantais???? Palygint su '' AUTOAIBE '' kaip žemė ir dangus, tik ar iš viso galima būtų lygint? Eoltas - tai žemo lygio parduotuvė su tokiais pat konsultantais !!!!
Atsakyti
Su parduotuvė viskas ok, bet servisas tai n....i, palikau auto, patikrino sako reik restauruot turbina, išėmė išvežė restauruot, sako i Klaipėda, parvežė įdėjo nueinu pasiimt auto kai paklausiau kas kur restauravo žiuri viens i kita ir nežino ka atsakyt, jokio garantinio Kur vežė.Greiciausiai nieks nieko niekur ir nevežė kažką patvarkė pravalė ir 344eur.Kai grįžta turbina turi būt garantinis, knygute ir pakuote.Susidare nuomone kad paėmė pinigus ne už tuos darbus (paprasčiausiai apipiso).Bukit atsargus
Atsakyti
blogiausias kada nors lankytas autoservisas. Nesilaiko vieningos nuomonės. Norėjau pasikeisti vandens pompą, o gavosi taip, kad reikėjo perrinkti visą galvą, keisti grandines ir dabar dar tepalai gausiai pradėjo dinginėti.
Atsakyti
Šiandiena t.y. 2017.07.18 važiuodamas per Varnių tiltą užkliudžiau pertvaros stulpelį ir iskėliau vedrodžio stiklą. Eolte man pardavė stiklą pardavejas, bet gaila nepaklausiau pavardes, bet ji man net pakeite masinoje. Noriu padekoti pardavejui klijanto vardu. Fiks.kvito nr.13. Gerbiu tokius Jusu darbuotojus
Atsakyti
Rimantas 2016-09-21 10:49:53
2016.09.17 iš "firmele" sugalvojo akcija klientus pamaloninti. Nuvažiuoju prie IX forto eolitą randu reikiamus tepalus, prie kasos viena banke pardavėjas po stalu pasikiša ir aiškina, kad parduos tik vieną,. kitos tipo užsakytos. nesiginčysi juk, šudkontorės juk nori parduoda nori ne. aišku akcijos dieną tepalų prekyboje nėra, nors lentynoje 3 bankės. galvojau internetu nusipirksiu. Pasirodo neturi:) aišku kitą dieną patikrinus, pilni sandėliai.
Moralas: nepasimaukite ant šios firmellės "akcijos". bejetik 30%, kai tiek seniai, tiek maxima 40% akcijuoja ir neaiškina, kad lentynose jau užsakytos prekės.
Akcija vyksta ne tik parduotuvėje, bet ir internetu. Jei kažkas užsisakė internetu, dėl to ir negalėjo parduot, nes prekė jau rezervuota internetu užsisakiusiems. Kitą dieną gal papildymas prekių atvažiavo iš tiekėjo, dėl to ir atsirado. Tad nėra čia jokios aferos
Atsakyti
Eolto e-shopas. Užsakinėji dalis, rašo 2 d.d. Žmonės tarkim pasitiki, kad per tiek laiko atsiųs prekę. Neatsiunčia visą savaitę, technikinė baigės, nes nepasikeitei dalies, kurią turėjo eoltas atvežt, papildomos problemos. Paskambinus, nebando situacijos taisyti, "aš nieko negaliu padaryti, tik pranešu, kad prekės nėra dar. Galbūt sandėlys kelias dienas pamiršo išsiųsti". PAMIRŠO. Kaip konsultantai gali tai sakyti?
Atsakyti
Pirkau eolte Vilniuje automobiliui akumuliatoroiu, atleike dvi savaites, atvykstu y eolta su garantiniu talonu, o man sako akumuletoriu vesime y kauna nustatineti ar geras ar blogas tai uztruks nuo 4 iki 5 dienu, pakeitinio akumo neduoda tavo bedos kaip nori taip ir vazinek.
Atsakyti
Aciu Klaipedos Eoltui uz suremontuota Opel Astra vaziuokle. Labai patenkintas, technikine apziura praejau be problemu.
Atsakyti
Buvau eolto servise, zinokit nesitikejau, kad visa tiesa pasakys konsultantas. Tikrai profesionalus bendravimas ir aptarnavimas. Didelis aciu, kad neleidot isigyti blogos masinos!
Atsakyti
paskaicius komentarus, kaskaip netikiu kad taip yra, jau nezinau kiek metu perku internetu ir taip perku is parduotuves niekad neturejau problem
Atsakyti
Man Eoltas visada atrodė rimta firma. Bet va susidūriau su tokia situacija. Elektroninėje parduotuvėje išsirinkau reikiamų prekių ir dalių, dar reikėjo ratlankių centro skylės uždengimų, aprašymų ten nėra, tai kreipiausi paštu. Atsakymą, kad man netinka kuriuos išsirinkau, gavau tik po gal trečio prašymo atsakyti (užtruko apie dvi savaites), kitų klausti jau nesiryžau, nes reikėjo dalies skubiai. Taigi užbaigiau pirkimą be dangtelių, po savaitės gavau prekes, o ten vietoj vienų prekių buvo įdėtos kitokios. Vėl rašau, dabar pretenziją,.... ir jokio atsakymo... rašau dar antrą, trečią kartą, po kokių keturių dienų paskambino pristatė, Simas, mandagiai pakalbėjo, pažadėjo laike trijų dienų problemą išspręsti, kantriai laukiau ir po savaitės vėl rašiau, bet atsakymo taip ir negaunu...... Susidaro įspūdis, kad darbuotojams visiškai neįdomu, arba ten vienas darbuotojas visą Lietuvą aptarnauja. GERBIAMIEJI, JŪS prarasite klientus. LAUKIU mano problemų sprendimo.
Atsakyti
Visur pasitaiko visko, kaip sakoma kas nedirba tas ir neklysta. Pasakysiu gera zodi apie juos kas liecia remonta, nes meistrai pasistenge taip, kad per viena varztuka vos nereikejo keist visos stebules nors norejau tik pakeisti priekini rato guoli. Maciau kaip darbuotojas vargo net spygas laikiau, kad viskas jam pavyktu. Tikrai saunuoliai meistrai kiek vaziavau tiek nenuvyle.
Atsakyti
Aurelijus 2016-11-03 21:22:09
Uzsakiau detales pries menesi is eoltas, jokiu ziniu, jokios atsakomybes
Dėkui, už komentarą. Identifikavome kurio žmogaus problema, išspręsime. UAB Eoltas
Atsakyti
Uzsakiau detales pries menesi is eoltas, jokiu ziniu, jokios atsakomybes
Atsakyti
Uzsakiau prekes internetu pries 10 dienu, bet vis dar neatkeliavo (Lietuvoje), paskambinau vadybininkui, pasirodo jos net neissiustos ir nezino kada issius nes turi tikrinti su sandeliu...Esme, kad jeigu neturite kazkokios konkrecios prekes - galite paprasciausiai paskambinti, parasyti klientui ir rasime kompromisa ja pakeisti kita, bet paprasciausiai informuokite!
Atsakyti
2016.09.17 iš "firmele" sugalvojo akcija klientus pamaloninti. Nuvažiuoju prie IX forto eolitą randu reikiamus tepalus, prie kasos viena banke pardavėjas po stalu pasikiša ir aiškina, kad parduos tik vieną,. kitos tipo užsakytos. nesiginčysi juk, šudkontorės juk nori parduoda nori ne. aišku akcijos dieną tepalų prekyboje nėra, nors lentynoje 3 bankės. galvojau internetu nusipirksiu. Pasirodo neturi:) aišku kitą dieną patikrinus, pilni sandėliai.
Moralas: nepasimaukite ant šios firmellės "akcijos". bejetik 30%, kai tiek seniai, tiek maxima 40% akcijuoja ir neaiškina, kad lentynose jau užsakytos prekės.
Atsakyti
Pirkau amortizatorius kyb firmos, uzsakiau per interneta, kaip atvikau paimti amortizatoriai buvo dezije supakuoti, atidares deze pamaciau kad jie yra purvini ir tepaluoti, pasijauciau kad preke perku ne nauja, o is automobilio savartino, po pokalbio su pardaveju preke buvo pakeista i nauja, ir man paaiskinta kad tai nauja preke bet tik kazkam netikusi, ps, taip as viska suprantu visko buna, gali ir netikt, bet gi galima preke sutvarkyti.Preke gavau Vilniuje Naugarduko g.97.
Atsakyti
Turiu sena VW Touran, remontoju pats.Buna nera galimibes paciam padarit tai vazioju i Vilniaus Eolta.Kainos paliginus su papraistais servisais didesnes, bet ei pritaiko nuolaida ir duoda garantija 2 metam -apsimoka. Kaina darbu nustatita val., darbo atlikimo laikas irgi. As patenkintas.
Atsakyti
Čia kalbėjau apie Kauno eolta
Atsakyti
Prieš porą dienų nuvažiavau į eolta kaip pas specialistus turinčius stendus ir panašiai nes kažkas girgždėjo važiuoklėje, nerado netik kas girgžda, bet ir klibančio šarnyro ir klibančio rato guolio, apie kuriuos aš jau žinojau, o tikrino 2 "cpecialistai", tai kaip galima pasitikėti "specialistais" kat nėra daugiau gedimų jai jie nerado net aiškiai matomų gedimų, šendien radau pabirusi atraminių guolį kuris greičiausiai ir girgžda, nors vyrai nieko ko prašiau nerado o susimokėti reikėjo
Atsakyti
Niekada nebepirksiu automobiliu detalių Kauno Eolte.

Taip pat rekomenduojame

Autoaibė
Automobilių dalys internetu

Adresas: Minijos g. 169D, LT-94287 Klaipėda.
Veiklos sritys: automobilių dalys; akumuliatoriai; autokosmetika; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; didmeninė prekyba; importas; interneto parduotuvės; įrankiai; mažmeninė prekyba; padangos, ratlankiai; tepalai, alyvos.
Autoaibė, UAB prekiauja automobilių dalimis, akumuliatoriais, alyvom ir tepalais, autochemija, automobilių priežiūros priemonėmis, aksesuarais ir t.t. Šiuo metu mūsų asortimente per 25'000 prekių iš daugiau nei 100 užsienio bei Lietuvos tiekėjų. Didžiąją siūlomo asortimento dalį importuojame tiesiogiai iš gamintojų...
Martonas
Adresas: Kalvarijų g. 53, LT-09317 Vilnius.
Veiklos sritys: akumuliatoriai; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; sunkvežimių pardavimas, dalys, servisas.
UAB “Martonas” remontuoja automobilius po autoįvykių bei atlieka su draudimu nesusijusius važiuoklės ir/ar agregatų remonto darbus, techninį aptarnavimą, kompiuterinę automobilio valdymo sistemų diagnostiką. UAB “Martonas” teikiamos paslaugos Vilniuje: Automobilių kompiuterinė diagnostika: Variklio diagnostika;...
A3 Baltic
Automobilių dalys internetu

Adresas: A. Vivulskio g. 7-101, LT-03162 Vilnius.
Veiklos sritys: automobilių dalys; akumuliatoriai; autokosmetika; autoservisai; didmeninė prekyba; importas; interneto parduotuvės; įrankiai; mažmeninė prekyba; padangos, ratlankiai; tepalai, alyvos.
UAB „A3 Baltic“ yra jauna sparčiai besivystanti prekybos įmonė, kuri specializuojasi atsarginių dalių, variklinių ir pavarų alyvų bei OE ir OEM priedų automobiliams ir sunkvežimiams platinimu. Esame originalių atsarginių dalių tiekėjai iš pirmaujančių pasaulio gamintojų. Kiekvieną mėnesį mes siunčiame dalis daugiau...
EVA King
Oficialus Thermo King atstovas Lietuvoje

Adresas: Kirtimų g. 2, LT-02300 Vilnius.
Veiklos sritys: automobilių dalys; automobilių nuoma; automobilių šaldymo įranga; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; didmeninė prekyba; mažmeninė prekyba; sertifikavimo paslaugos; sunkvežimių pardavimas, dalys, servisas; šaldymo įrenginiai; šildymas, įrenginiai; ventiliacija, kondicionavimas.
UAB EVA King jau 20 metų! UAB EVA King nuo 1997m. vieninteli­s oficialus šaldymo įrangos “Thermo King” gamintojo atstovas ir autorizuotas servisas Lietuvoje. Įmonė specializuojasi komercinio transporto, sunkvežimių ir puspriekabių šaldymo įrengimų bei izotermų gamybos ir remonto srityje. Turi padalinius Vilniuje...
IK BALTIK LTD
Srotas24

Adresas: Šiltnamių g. 28, LT-04131 Vilnius.
Veiklos sritys: autosąvartynai, naudotos dalys; automobilių dalys; mažmeninė prekyba; padangos, ratlankiai.
Srotas24.lt – tai itin paprastas ir greitas būdas rasti Jums reikiamą automobilio dalį internetu. Viena didžiausių parduotuvių, įsikūrusių dar 2015 metais, prekiauja naujomis ir senomis automobilio dalimis internete. Srotas24.lt bazuojasi Ukrainoje ir Baltijos šalyse, o savo produkciją gali pristatyti į visas...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

A. Veryga po apklausos: daug dalykų reikėjo nuspręsti prisiimant riziką
A. Veryga po apklausos: daug dalykų reikėjo nuspręsti prisiimant riziką 08-07 21:53
Sveikatos apsaugos ministras Aurelijus Veryga sako, kad per pandemijos piką daug sprendimų reikėjo priimti prisiimant galimą riziką ir juos lėmė tuo metu turima informacija.
Užklijuotos įrenginių kameros: paranoja ar puiki apsaugos priemonė
Užklijuotos įrenginių kameros: paranoja ar puiki apsaugos priemonė 08-07 21:36
Pasaulyje vyksta begalė išmaniųjų įrenginių kamerų atakų (angl. camfecting), kurių metu siekiama įsilaužti į vartotojų įrenginius ir be savininkų žinios aktyvuoti jų kameras bei mikrofonus...
Pakuočių gamintoja "Vilpak" investuoja 3 mln. Eur į nuosavą sandėlį
Pakuočių gamintoja "Vilpak" investuoja 3 mln. Eur į nuosavą sandėlį 08-07 21:35
"Amerikietiški kalneliai" — taip Mindaugas Mizaras, pakuotes gaminančios UAB "Vilpak" bendrasavininkas, apibūdina karantino laikotarpį. Jam pasibaigus įmonei greitai pavyko pasiekti ikipandeminį...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate Sausio 13-ąją skelbti nedarbo diena?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

FedEx 183,53 +6,55%
Macy's 6,62 +6,09%
AIG 30,66 +4,57%
CBS 40,77 +3,63%
Amazon.com 3167,46 -1,78%
Microsoft 212,48 -1,79%
Apple 444,45 -2,45%
Adobe Systems 449,57 -3,13%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 0,65 0,00%
Dujos (JAV) 1,61 -8,00%
Anglis 52,21 -0,53%
Kava 3,12 -5,45%
Ryžiai 520,00 +1,96%
Vištiena 1,57 +3,29%
Dyzelis 1,12 +25,84%
Varis 5754,60 +9,82%