Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę DPD Lietuva, UAB
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Kaip šita "š*******o kontora" išvis egzistuoja dar?! ????♀️ iš Kauno siunta per pora val atsidūrė Vilniaus depe, tiksliau buvo vln.jau 24d. Siunta iš dviejų dėžučių, tai šitie veltėdžiai sugebėjo tik šiandien 30d. pristatyti VIENĄ dėžutę, o antra voliojasi sandely, wtf?! ???? jiems skambinant atsiliepia vištos kurios niekuom padėt negali, nieko nežino, ir vis maitina rytojais. Pasibaisėtinas aptarnavimas ir požiūris į darbą.
BAISU. Maziausiai vienas skundas per diena, tik siame internetiniame portale, del nekokybisko darbo. Tai kiek skundu, kitose portaluose, kitos salyse...
Eilini karta negavau siuntos. Siunta grazino atgal siuntejui. DPD pripazino savo klaida. Ir jokios kompensacijos uz sumoketa paslauga, bet paslauga nebuvo ivykdyta.
Turėjau "malonumą" bendrauti vakar su DPD kurjeriu. Negana, kad visa laika telefonu verksleno apie savo darbą. Tai dar užnešimo paslaugą įvykdė "-100%". Jau galvos pasukti negali, kaip įnešti didesnį siuntinį pro duris. Tai va brangieji. Užnešimo paslauga iki durų pasirodo yra. P.s. nuosavas namas 2 laipteliai.
Laba diena,
Esame smarkiai nusivylę įmonei priskirtu nauju kurjeriu, kuris per du mėnesius jau 4 kartus vėluoja atvažiuoti paimti siuntą, nors matome, jog pravažiuoja mūsų gatve. Ankstesni dirbę kurjeriai buvo puikūs. Jeigu naujasis kurjeris nesugeba planuotis darbo laiko (juk jūsų programėlėje ir yra nurodomas laikas iki kada vėliausiai galima paimti siuntą), tai gal nevertas darbo?
Nes per vėlavimus mes negalime planuotis savo darbo laiko, ko pasekoje yra prarandami pinigai. Gal kartais jūs kompensuosite? :)
nu labai gera imone jei reiketu nepristatyti siuntos. net nesivargino paskambint laukiu kol atsius mano siunta nurodytu laiku nesulaukiau skambucio nieko paskmbinau suportui tai jie mane pralaike 5min ant ragelio kol bande susisiekt su kurjeriu nieko aiskaus nepasake tik kad iviko kaip visalaik nesusipratimas ir negales pristatyti siuntos tai klausimelis 5dienas is eiles neimanoma pristatyti siuntos ? man siunte ne pakabuka ar dar koki menkneki jie turejo pristatyti hidraulini koplekta tai man darbai stoje savaitei man idomu pasidare ar imanoma issireikalauti patirtus nuostolius kuriuos patyriau ?
Buvo parašyta kad duštantys daiktai ant dėžės supakavau itin saugei ir skyriau tam daug laiko. Bet dėje daiktai nukialiavo sudaužyti. O Kaip paskambinau pasiterauti kudėl taip atsitiko ir kas užtai atsakingas. Atsakė: Kad pati ir kalta jaigu blogai supakavai!!! Kaip taip galima elgtis su žmonių siuntomis ?? Ir koki neatsakingi darbuotojai dirba???
DPD Pickup taške atsiimant siuntą iš Estijos, radau ją perpjautą ir prastai suklijuotą atgal. Kas ir ko ten ieškojo viduje, taip ir nesupratau, tačiau šitaip pjauti svetimas siuntas.... Dar siuntos būna aplamdytos, gerokai aplamdytos pasitaiko, bet perpjauti? Užsakytos prekės nedingo, matyt dėl to, kad perpjovusiam žmogeliui vertės jie neturėjo. Tikiuosi, kad mano asmeninė informacija iš sąskaitos-faktūros nenusėdo svetimose rankose. Pasitikėjimo šios įmonės teikiamomis paslaugomis nebeliko.
Žinančiam:
1. Kurjerio pasirinkti nebuvo galimybės, Žaliasis centras su jais sudarę sutartį. Aš tik pirkau prekę su pristatymu.
2. Stalas pintas ir lengvas.
3. Užnešti niekur nereikėjo, galėjo kaip vyras padėti moteriškei panešti iki laiptinės, o ne prie kito namo kampo palikti.
4. Jei tau kažkas nepriklauso arba tu nenori, tai galima mandagiai pasakyti.
5. Ir aš ne blondinė, mano plaukai nuo gimimo juodi.
Su tokiu netaktiškumu ir klientų aptarnavimu dar nebuvau susidūrusi.. Dpd kurjerių paslaugomis, kažkokia tragedija. Siuntą turėjau gauti pirmadienį. Nesulaukiau nei žinutės su pranešamu laiku, nei kada atvyks kurjeris. Sulaukiau skambučio trečiadienį per pietus apie 12h “laba, nu atvažiuoju” pasiteiravusi kas tai, pasakė “gi siuntą atvežu”, pranešusi, jog aš ne namuose, būsiu 17h, atsakė “tai ne negaliu, tada ryt” paklausiusi tai ryt tada 17h? Atsakė “ne negaliu, skambinu direktoriui”. Susitarėme, jog siuntą pristatys ketvirtadienį nurodytu adresu ir laiku 12.30-12.50h. Ketvirtadienį apie 12.30 sulaukiau skambučio, jog “vieną siuntą išmetu ir būnu” laukiau apie 15min nurodytu adresu, tada sulaukiau dar 3 skambučių, jog vairuotojas nežino, koks tai adresas ir laukia parduotuvės aikštelėje... paaiškinau, jog nurodžiau tiklsų adresą ir laukiu Jūsų nurodytoje vietoje ne parduotuvės aikštelėje, sulaukiai atsakymo “nu atvažiuoju” pralaukusi dar 7min sulaukiau skambučio, jog jis pravažiavo...
Iki labiausiai išsivysčiusio siuntų tinklo dar labai toli. Reikėtų turbūt dar paieškoti tokios įmonės, kuri turėtų tiek neigiamų komentarų, bet ne iš piršto jie laužti. Tokios nepagarbos klientams, su kokia šiandien teko susidurti, seniai nemačiau, o kas blogiausia įmonė visiškai atsainiai žiūri į savo galimai kelias klases baigusių kurjerių neadekvatų elgesį. Jeigu tik įmanoma, apeikite šią įmonę iš toli.
Dar nebuvo tokio prekės pristatymo per DPD kuris nepridarytų problemų, nesukeltų nepatogumų ir pasipiktinimo. Pastoviai veža kada nori, atvyksta nepranešę, net jeigu pasakai kad gali viską mesti ir greitai parvžiuoti priimti siuntą tai nėra jokių galimybių susitarti, kad atvažiuotų dar kartą už 15 min. Manau jeigu įmonės vadovybė užsiimtu savo kurjerių auklėjimu ir gerintų teikiamų paslaugų kokybę tai šis tragiškai blogas aptarnavimas psikeistu, bet panašu kad klientas yra pats kaltas kad naudojasi DPD paslaugomis ir tiek. Labai tikiuosi, kad atsiras konkurentas kuris įvertins šį DPD didžiulį trūkumą ir pasiūlęs geresnį servisą išstums šitą apgailėtiną kompaniją iš rinkos.
LABAI NORIU PADĖKOTI JŪSŲ DARBUOTOJUI UŽ PUIKŲ IR AUKŠTOS KOKYBĖS BENDRAVIMĄ PRISTATANT SUNKIĄSIAS SIUNTAS.JAU ANTRĄ KARTĄ UŽSAKAU SUNKIUS PIRKINIUS PER JŪSŲ ĮMONĘ IR MANAU, KAD DAR DAUG KARTŲ UŽSAKINĖSIU TIK PER JUS.VAIRUOTOJAS LABAI ATSAKINGAS IR PAREIGINGAS DĖL SIUNTOS KOKYBIŠKO IŠKROVIMO.LABAI DIDELIS AČIŪ JUMS IR SVARBIAUSIAI VAIRUOTOJUI, KURIO VARDO IR PAVARDĖS NEŽINAU, BET JO PAKLAUSUS VARDO, ATSAKĖ JO NUMERIS 78, DAR TURIU VAIRUOTOJO NR. IŠ KURIO MAN SKAMBINO TAI 865261260. DU KARTUS VEŽĖ TAS PATS VAIRUOTOJAS VILNIUJE, ADRESU KELMIJOS SODŲ 63-OJI GATVĖ NR. 8.TAI LABAI AUKŠTOS KVALIFIKACIJOS ŽMOGUS. DAR KARTĄ DIDELIS AČIŪ. SEKMĖS JUMS.
Pirma karta siuntos laukiau savaite, nors pardavejas rase, kad siunta bus pristatyta per 1-4 d.d. Neapsikentusi uzsakyma atsaukiau. Po kurio laiko analogiska preke uzsisakiau is kito pardavejo, bet vel pataikiau ant dpd. Ryte kurjeris paskambino ir uztikrino, kad preke bus pristatyta nuo 17 val. Atidejau visus planus, susitariau del prekes uznesimo. Visa vakara pralaukiau, taciau nei skambucio, nei sms negavau. Paskambinus rytinio kurjerio telefonu, vidury pokalbio mete rageli, paskui isvis isjunge telefona. Tokia nepagarba klientui imanoma turbut tiktai musu saly.Butu pats laikas atsakingoms institucijoms uzdaryti sia apgailetina imone.
Tokia pati istorija ir pas mane. Vėluoja pristatymas, susitariau laiką su kurjeriu, aišku, neatvažiavo. Skambinu - mėto ragelį, vėliau išvis nekelia. Paskambinau į kontorą, tai šneka tarsi tyčiotųsi, niekas jiems nerūpi, siuntos ieško paromis. Tokia nepagarba klientui.
Pasakė, kad nerado manęs namie, nors buvau visą laiką namie. Tada pasakė, kad nerado namie nes nėra ant dėžutės mano telefono ir negalėjo prisiskambinti. Turėjau važiuot per visą miestą pati atsiimti siuntos vien tam, kad pamatyti jog ant dėžės visgi yra mano telefonas. Aptarnavimo lygis sovietinis, susimoki už pristatymą į namus, tam, kad pats nuvažiuotum pasiimti. va toks DPD lygis.
Prie ko čia sovietai? Debi..e, sovietu laikais DPD nebuvo, tarkim tu apsisikai darbe, tai irgi sovietai kalti? Tu nelaimėjai Teleloto, irgi tas pats? =) nusišauk!!!! =)
Dar nebuvo tokio prekės pristatymo per DPD kuris nepridarytų problemų, nesukeltų nepatogumų ir pasipiktinimo. Pastoviai veža kada nori, nors pardavejas rase, kad siunta bus pristatyta per 1-4 d.d.
Gauni zinute, kad bus ryt, suplanoji darbus, o paskui gauni dar 1 zinute - siandien nebus del nenumatytu aplinkybiu.
Patikrini pagal siuntos numeri, o ten tiesiog nurodimas - Siandien nesiusti. Piktibiskai neveza siuntu.
Paskambini ir gauni atsakima, kad del resursu trukumo negali atvezti, o tai 100% reiskia, kad kurjeriai tiesiog atsisako vezti, ir tai ne pimas kartas.Aiskini, kad siunta labai svarbi ir nuo tos siuntos labai daug priklauso, o jiems nusispjauti.
Ju atsiprasimai jau senai skamba kaip keiksmazodziai ir labai svelnus atsakimas - Eikite jus na...., kada noresime, tada ir pristatysime.
Norit gaut siuntas į namus, bet dirbate darbe ? Chebra jus ant tiek išpizdėja ?
Norit kad kurjeriai kiekvienam iš ryto suskambintu ir suderintu laiką kaip Administratorė Onutė ? O jeigu Petras iš dvidešimt penkto barako kurjerį užlaikys ilgiau ar Genutė su raudonu passatu važiuos 20km/h ir dėl to pas ponus veluos 10-20minučių tai vėl gerb.ponams teks paskambint ir pranešt ? Tai kiek tada laiko tie kurjeriai turės dirbt jeigu kiekvieo norus individualiai turės pildyt.. come on, yra taisykles.. Visad imu brangesnį pristatymą ir problemų dar nebuvo.
Visos problemos dažniausia kyla ne dėl vežėjų, o dėl siuntėju. Atsižvelkit į tai
Niekas nesitiki, kad prisiderins prie tavęs, bet jeigu parašo vienos valandos intervalą ir grįžti specialiai dėl to iš darbo, pralauki ir nepristato, tai kokia tvarka turėtų būti? Jeigu nedirbtų žmonės, tai tikriausiai patys nuvažiuotų ir nusipirktų prekę.
Labai Ačiū Hariui Ivanovui ir Tomui Užkuriui už operatyvų darbą, už norą padėti.
Lapkričio 18 d. buvo ypatinga diena mums ir mūsų 18 mečiui sūnui. Laukėme ir ypatingos dovanos - fotoknygos su visa 18 metų istorija. Deja aplinkybės taip susiklostė, kad knyga mus būtų pasiekusi viena diena vėliau, kas reikštų po gimtadienio ir be svečių palinkėjimų. Kai kuriems gal atrodys banalu, bet mamos mane supras....
Šių dviejų žmonių supratingumas ir pagalba, šią dieną padarė ypatingą. Ačiū Jums. Linkiu sėkmės Jūsų pasirinktame kelyje.
Tikiu, kad Jūsų atsidavimas darbui džiugina ne vieną.
Kurjeris turėjo pristatyti prekę į namus. Perkant laukelyje pažymėjau, kad namuose būnu kasdien nuo 15 val. Radau 10 val praleistą skambutį. Perskambinau. Pasirodo, kad kurjeris. Jis pasiškino, kad nerado manęs namuose. Į kalbas kurjeris nesileido. Aiškinau, kad dirbu ir rytą prekės negaliu priimti. Kitą dieną skambinau jam pati. Neatsiliepė. Parašiau žinučių, paaiškinau situaciją, prašiau susisiekti. Veltui. Vėl darbe patikrinau telefoną. Vėl praleisti skambučiai. Numeris kitas. Po darbo perskambinau. Šis žmogus kalbėjo. Pasakė, kad neatsiliepiau, kad prekė jau sandėly. Pasiūlė pačiai atvažiuoti pasiimti. Bandžiau tartis dėl kitos dienos. Sutikau su visom sąlygom. Kad atvežtų prekę nors į darbą. Vaikščiojau apsikabinus telefoną, bijodama, kad ir šįkart preleisiu skambutį. Turėjau palikti darbo vietą, atlaikyti piktą viršininko žvilgsnį, kai priiminėjau prekę. O ji tikrai buvo didelės apimties. Ieškojau žmogaus, kad prekę parvežtų namo. Taip ir nesupratau, už kokią paslaugą...
Nemalonus ir nepagarbus bendravimas su klientais. Visai nesirūpina dėl siuntos statuso. Nepraneša iš anksto, kada pristatys prekę, o kaip paskambina, kad atvažiavo ir tavęs nėra namie, prekės nebepristato ir tenka pačiam važiuoti į kažkokį užkampį. Tai gal geriau prekių sandėlį pasistatykite miesto centre...
Labai blogai dirbanti kompanija, siuntinį turėjo pristatyti antradienį, vakare gaunu žinutę, kad siuntinį pristatys trečiadienį. Tračiadienį ryte parašė žinutę, kad pristatys nuo 12 iki 13 val, vyras gryžo būtent dėl to iš darbo, pralaukė, neatvežė. Siuntų sekimo sistemoje patikrinus, parodė, kad siunta pristatyta. Kada pradėjau aiškintis, pasirodo pristatė kitu adresu, bet mano vardu, jie gavo atseit tokį adresą iš siuntėjo ir tai ne jų klaida. Kada pradėjo aiškintis pats siuntos siuntėjas, pasirodo DPD sumaišė kažkokiu būdu siuntinius, pasiteisino tik tiek, kad tai sistemos klaida. Sekančią dieną (ketvirtadienį) pažadėjo paimti ir grąžinti tinkamu adresu. Deja, ketvirtadienį ir vėl nesulaukėm, teisinosi, kad kurjeriai baigia darbą ir nespėjo... paskambinus į klientų aptarnavimo cantrą teko 20 min klausytis muzikėlės ir laukti kol išsiaiškins su kolegomis, kurie arsakingi už tai, bet kaltų ir vėl neatsirado. Penktadienį pagaliau nuo ryto skambina ir klausia ar būsiu nuo 9.30 iki 13...
Iš tiesų, žiauriai nusivyliau DPD. Ankščiau nebuvo tekę susidurti su jais apskritai, tačiau susidūriau ir daugiau nenorėčiau. Visų pirma, laiku nesugeba pristatyti siuntos, pastoviai SMS žinutės su atsiprašymu dėl nepristatymo. Antra, vienodai jiems, būni tu namie ar ne, dirbi, studijuoji mokaisi - tavo bėdos, vartykis kaip nori. Trečia, bandant pakeisti pristatymo dieną į tą dieną, kai būni namuose, paleitimų atlikti negalima. Na ir ketvirta, į el. laiškus atsakyti nenori ir finale grazina siuntą siuntėjui :D
90% čia besiskundžiančių yra juokingai graudūs. Skundžiasi kad " gaila jiem užnešti siuntą y 2 ar 3 aukštą". Jeigu svoris viršiją 31kg niekas jos jums neneš ponai mieli. Sakykitės krovos darbus tokiam dalykui. Taip DPD sandėliai dirba iki 18h tačiau kurjeriai vežioja iki 15, 30h. Sakot vėluoja amžinai. Mums mokama už pristatytas siuntas, o ne už darbo valandas. Sukames kaip galim. Vienur gatvės tvarkomos, kitur kamščiai. Kitam paskambinus nekelia. Po 30min perskambina, sako sory nemačiau skambucčio. Atvežk dabar. Arba privežk y darba. Kitas piktas kad vežama siunta y namus, nors jis juk "darbo žmogus" mes ne aiškeriagiai. Kas kur dirba turim žinoti? Negi pasaulio pabaiga jeigu tenka palaukti 20min extra minučių? Kurjeriai per dieną aplanko 90 žmonių. Su visais susiderink. Visiem vis kitur privežk nes jo nėra namie. Kaip kažkas minėjo didžioji dalis nesklandumų būna dėl klientų kaltės. Beto siuntos vežamos pagal PAŠTO KODĄ tarp miesto DEPŲ o ne adresų. Jeigu blogai užrašote kas...
Labai esu pasipiktines dpd paslaugomis, savaite laiko veluoja siuntos pristatymas.Ir galų gale sulaukus siuntos, kurjeris neturi dviejų eurų grąžos, žinutės negavau su nurodymu turėti suma be gražos.Negana to apsisuka ir išvažiuoja sakydamas tai kita diena pristatysim.
Neturiu žodžių apie teikiamas paslaugas.
Esu labai nusivylęs dėl tokio neatsakingo dpd darbo, patyriau didelius nepatogumus dėl negautos siuntos, dėl to negaliu tęsti pradėtų darbų, ko pasekoje praradau klyentą...
Matyt nelabai svarbi siunta buvo, jog gaila palikt 2e :D Lietuviu tauta. Ipraskit palikt arbatpinigiu, bent ant kavos. Tada ir problemu neturesit del grazos. Ir nebus bedu su KLYENTU
Esu nusivylusi ir pasipiktinusi!
Jau dvi dienos turėjo būti pristatyta siunta. Gavau SMS, kad įvyko rūšiavimo klaida ir siuntą pristatys šiandien. Palaukus iki 15 val, paskambinau į klientų aptarnavimą. Užtikrino, kad tikrai tikrai gausiu siuntą šiandien. Nelabai ir buvo kokių atsiprašymų ir pan. 18 val. Gaunu SMS
Informuojame, kad siandien del nenumatytu aplinkybiu nepristatysime siuntos. Pristatyma vykdysime si sestadieni. Atsiprasome del nesklandumu.
Ar čia sąmoningai tokį SMS siunčiate po darbo valandų, kad nebūtų galimybės operatyviai gauti info, kada vistik bus galima pagaliau gauti siuntą????
Supraskite, trečią parą tupėti namuose laukiant siuntinio tikrai nepatogu. Plius, paskutiniu metu kurjeriai skambina 10 ar 15 minučių iki atvykimo, kas nėra savalaikis pranešimas. Po tokių atvejų todėl ir tenka būti namuose budėjimo režimu. Šiuo atveju tas budėjimo režimas jau bus trečią parą!!!
Galvojau parašysiu blogą atsiliepimą, kad kiti žinotų, bet kaip žiūriu čia tokių 792! Pikta buvo labiausiai ne tada kai knyga važiuoja nuo lapkričio 29 o gauni tik Gruodžio 8, ir čia pervežimas is Vilniaus į Vilniaus Panoramos paštomatą ne į kokia Maskva. Bet pikčiausia buvo tada kai skambinau kokius 4 kartus per dvi dienas su nuolatiniu užklausimu kada knyga bus paštomate, nes aš labai laukiu tos siuntos nes ten draugės gimtadienio dovana, man tik paskutinė konsultantė pasakė kai paskambinau kad siuntos jau negausiu ir gausiu neaišku kada bet dar pasakė kad aš gi visada galiu pati atvykti ir pasiimti siuntą pati iš Liepkalnio gatvės, sako o ka jus nežinojot??? sakau tai aš tam ir skambinu jums kad sužinoti kaip greičiausiai gauti tą siuntą, o jūsų 3 kolegos net nesugebėjo man to pasakyti jog ji pas jus ir galiu atvykti. Nu ok galvoju nieko tokio darbo galas, bet dar yra laiko spesim nuvažiuoti ir pagaliau gauti ta knygą, bet atvykus pamatėm iš vis tragiška vaizdelį, vienas...
Blogai su kurjeriais DPD, daug metų kenčiam kaip įmonė, kai tik prekes kas nors mums siunčia per juos, visada beveik vyksta cirkai, tai atnešti prekių kurjeris nenori, tai dejuoja amžinai, kad sunku, tai atvažiuoja, pastovi ir net nepaskambine išvažiuoja, pažymi, kad nerado.... Siūlyčiau nebekankinti savo klientų savininkams ir parduoti verslą ar uždaryti, jei taip nesugebat jo normaliai organizuoti, blogesnės kurjerių kompanijos Lietuvoje neteko matyti.....VEiksmas susijęs su Vilniumi, už kitus miestus nieko negalime kalbėti....
Gruodzio 10d kurjeris is manes paeme siunta i UK. O jau 14d dukra atsiunte video kaip vyksta dovanu ispakavimas. Vau !!! Neitiketina kaip greitai. Deze buvo supakuota i sventini popieriu, galvojau per tokia kelione visai normalu jei ir truputi iplystu, bet ne...nukeliavo idealiai tvarkinga ! ACIU DPD uz sparta ir pagarba sventinems siuntoms !
Gaila ir darbuoju, ir tu operatoriu ir zmoniu, kurie galbut nesulauks savo siuntu del imones negebejimo suvaldyt situacija. Uzsisakiau siuntini, el. pastu atsiunte koda, tad galejau sekt siunta. Aisku, Neva nerado namie ir siunta atsidure pickup punkte. Maza beda. Taip pat sms atsiunte dar 9 skirtingu siuntu numerius su pin, kad galeciau pasiimt is tu punktu. Skambinu, sakau, kad gal siuntos ne mano, nes uzsisakius esu tik viena. Ne sako, cia jusu vardu visos siuntos, gal gavot kalediniu dovanu!? Siuntos jusu! O uz keturias siuntas is tu 10ies atsiustu, turiu susimoketi 50+ eur. Visiska nesamone. Svarbiausia, kad nei as nei kas nors mano vardu nieko nepirko.
Dar pagalvojau, kad gal netycia is ten kur pirkau prekes, sugalvojo visas atskirai supakuot ir issiust :). Pradejau tikrinti puslapyje pagal koda. Pasirodo tos prekes, kurios buvo uzsakytos anksciau ir kuriu kodus turbut gavo tikrasis pirkejas is pastomatu jau yra pasiimtos. O kitos like neatsiimtos, nes kazkodel tikrojo...
Gerbiamas, gerbiamoji, mums rūpi. Parašykite laišką į [email protected] norime išsiaiškinti šią situaciją ir surasti priežąstis, kur galime tobulėti ir išpręsti klientų klausimus.
Pagarbiai,
DPD Lietuva
Labai BLOGAI! Įdavėm verslo dovanas klientams, supakavome, pažymėjome lipduku, kad DŪŽTA! Įdavėm kurjeriams į rankas, prašėm nevartyti, nemėtyti! Perspėjom, jog dūžta! Ir gaunam kitą dieną žinutę, kad pakuotė pažeista! Viskas sudaužyta! Ir dar klausia ar pristatyti gavėjui ar grąžinti. Rimtai? Sugadinot šventinę nuotaiką!
Nenoriu pasakoti savo visos istorijos.. Bet man keista kad DPD paslaugomis naudojasi pakankamai rimtos imones, kuriu kartele "nukrenta" del DPD neatsakingumo. Parasysiu tiesiai, jeigu negalite ivykdyti savo isipareigojimu laiku, bandyti rasti kompromisa tai keiskite pagaliau kazka. Nes atleiskite, is 10 balu ivertinimas 2.7 tai blogiau nei blogai.. Asmeniskai as tikrai niekada daugiau nesinaudosiu ju paslaugomis (aisku didelio cia daikto) nei jie nuo to bankrutuos nei as labai nukentesiu :) Bet kaip sakoma, vienas nesinaudos, po to imones nesinaudos, gal kazka ir prades daryti geriau... O siaip dabar ant tiek esu nusivyles sia imone, del kurios esu priverstas pats vykti i kita miesto gala ir pasiimti nauja siunta is imones be DPD pagalbos. Tai siuo atveju jie ne tik kad nepadejo bet pakenke ir sugaisino mano laika.
Taip pat rekomenduojame
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
Naujas CVbankas.lt įrankis padeda nuspėti, kaip keisis jūsų alga
Darbo iš namų ir kitų motyvacinių priemonių svarba tarp kandidatų pastarąjį dešimtmetį sparčiai augo, tačiau alga ir toliau išlieka pagrindiniu prioritetu. Darbo skelbimų portalas „CVbankas.lt“...

„Rekvizitai“ devintą kartą pristato Lietuvos verslo elitą – „TOP įmonės 2025“
Vos 6 iš 100 Lietuvos įmonių gali pasigirti, kad atitinka aukščiausius patikimumo ir skaidrumo kriterijus. Būtent jos šiemet įtrauktos į „TOP įmonės 2025“ sąrašą – jau devintus metus iš eilės...

Vos per pustrečių metų – Baltijos rinkos lyderis: "Maximos" privataus prekių ženklo "Well Done" istorija
Privatų prekių ženklą "Well Done" lietuviškas prekybos tinklas "Maxima" pristatė 2023 m. balandžio viduryje. Per šiuos pustrečių metų jis tapo vienu populiariausių prekių ženklų Lietuvoje – jį...
Komentaro savininko el. paštu bus išssiųsta nuoroda, kurioje galėsite ištrinti savo komentarą.
Jūsų komentaras
Daugiau skaitykite Rekvizitai.lt taisyklės.
Nuoroda išssiųsta el. paštu
Nepavyko išsiųsti laiško
Pasitikrinkite savo el. paštą. Jei laiško nerandate pasitikrinkite šlamšto katalogą.