VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę DPD Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę DPD Lietuva

Atsiliepimai apie DPD Lietuva, UAB

Dextera
Parašyk savo nuomonę apie DPD Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Turejau ir as nemalonu insidenta su kurjeriu. Ne tik, kad siuntinio nepristate. Bet ir nesugebejo pranesti jog tokiu laiku bus pristatyta. Gavau skambuti is kurjerio tik tada kai namie manes nerado ir dar n***i pasiunte mane kodel as namie nesu. Pasakius darbo adresa pareiske idesiu i terminala kuris kitam miesto gale negu as gyvenu ir dirbu (uz 13km) nu as moku pinigus, kad siunta pristarytu ten kur esu. Ir kurjeris pora val. Pries turi paskbinti paklausti ar busiu namie jei ne atvesti siunta ten kur esu. Esu nusivylusi tokiu aptarnavimu. Manes kazkoks pienius kuriam lienas nuo lupu nenudziuves nevarynes.
Atsakyti
Turejo pristatyti siunta - virykle. Siunta nemaza, bet i buta nenes del COVID. Ok galvoju pranes, kokia diena bus siunta. Siunta skirta mamai.
Pries tai kiek esu siuntu gaves is DPD, visada, tikrai visada pranesdavo tikslia diena, kada siuntinys bus pristatyas.
Butent dabar kai siunta, dideliu gabaritu, sugalvoja tik paskambinti kurjeris, o sistemoje atzymeti, kad pristatymo laikas sutartas. Deja tuo metu mamai ishsikrove telefonas.
Negi DPD vadovybei taip sunku suprasti ir patobulinti procesus ? ar cia kai kurie darbuotojai, nemato poreikio pranesti pries diena apie numatoma siuntos pristatyma.
Paskambinus po valandos, net nera jokiu minciu, kad kas dar bandytu pristatyti siunta...
Kaip sakant...DPD matyt rupo tik verslo klientai.
Atsakyti
Regina 2020-05-22 08:35:54
Tamstai reikalinga psichiatro pagalba.
Parekomenduokite kuri geresni, aciu. Geros dienos.
Atsakyti
Darius 2020-05-22 05:53:00
Debi konkreti!!!! Va cia tai tragedija purvina dezute!!! Suduka uz eura nusipirkote dezuteje ir jums dar svaria dezute atvesk??? Jus ka rimtai galvojat jog dezutes yra belenkaip graziai lentynuose sudetos ir lipdukai is viso kazka reiskia???? Svarbu viduje ar pazeista ar ne!!! Masinoje pilna siuntu pas kurjeri nuo 1g iki 60kg, tuos pukuotus siuntinukus jums reikia per taksistus uzsakineti, kad jie veztu salone ir dar prisegtu saugos dirzu! Gydykites paranojikai. Pats ne kurjeris, bet pazistami dirba ir as apakes nuo tokiu klientu
Tamstai reikalinga psichiatro pagalba.
Atsakyti
Regina 2020-04-27 09:37:13
Balandžio 24d. gavau siuntą, išėmus iš paštomato apstulbau pamačiusi siuntą. Dėžutė purvina, siuntėjo pusė lipduko visiškai nuplėšta, ant viršaus priklijuotas visiškai kitas DPD lipdukas. Pridedu nuotrauką, pažiūrėkite koks vaizdas.
Kreipiausi DPD tarnybą, atsakymas iš jų toks: cituoju - siuntos keliauja konvejeriais, yra perkraunamos ir kartias originalūs lipdukai tiesiog nuplyšta ir kolegos užklijuoja naujus- citatos pabaiga. Mane tai neįtikino.
Siuntos sekime pastebėjau, kad siunta buvo nukreipta iš Mariampolės į Kauną, bet gavus siuntą, to nukreipimo į Kauną neliko, o visi kiti judėjimo žingsniai liko. Klausimas kodėl taip?
Daugiau niekada nebesinaudosime DPD kurjerių paslaugomis. Labai jau NEPATIKIMA kurjerių tarnyba.
Debi konkreti!!!! Va cia tai tragedija purvina dezute!!! Suduka uz eura nusipirkote dezuteje ir jums dar svaria dezute atvesk??? Jus ka rimtai galvojat jog dezutes yra belenkaip graziai lentynuose sudetos ir lipdukai is viso kazka reiskia???? Svarbu viduje ar pazeista ar ne!!! Masinoje pilna siuntu pas kurjeri nuo 1g iki 60kg, tuos pukuotus siuntinukus jums reikia per taksistus uzsakineti, kad jie veztu salone ir dar prisegtu saugos dirzu! Gydykites paranojikai. Pats ne kurjeris, bet pazistami dirba ir as apakes nuo tokiu klientu
Atsakyti
Ačiū kurjeriui Matui Lukoševičiui iš Ukmergės už visada puikų ir malonų pristatymą, daugiau tokių šaunių ir supratingų darbuotojų!
Atsakyti
Labai liūdna, kad tokioje tarptautinėje įmonėje dirba neatsakingi, nepastabūs ir abejingi kurjeriai.
Užsisakius prekę per elektros.parduotuvę ir nurodžius tikslų adresą su pašto kodu kurjeris net nepasivargino sutikrinti duomenų jog tikrai ten atvežė siuntinį. Nesulaukėmė nei žinutės nei skambučio iš DPD dėl pristatymo laiko. Siuntinys buvo atiduotas visiškai nepažįstamam žmogui, kas reiškia kad nebuvo net pasiteirauta ID. Dėl šios grubios klaidos man pačiai reikėjo nuvažiuoti pasiimti siuntinį. Tikrai nuvylė toks aptarnavimas. Džiaugiuosi, kad dar yra dorų žmonių kurie svetimų siuntinių nepasisavina.
Atsakyti
Pristatyta punktualiai ir operatyviai. Viskas puikiai, kaip ir buvo sutarta. Prieš pristatant susisiekia skambučiu, praneša el. paštu. Galima sekti siuntą žemėlapiu ir matyti, ar dar ilgai laukti. Viskas labai patogiai. Suprantu, kad kartais pasitaiko išimčių ir galbūt tenka atidėti siuntos pristatymą, pvz dėl karantino nespėjama, nes begalės siuntų. Tie, kuriems tvarkingai pristatyta siunta, o jų yra absoliuti dauguma, čia komentarų greičiausiai nerašys, todėl taip ir gaunasi, kad dauguma komentarų negatyvūs :D
Atsakyti
gavau siuntą 05815050179047 sutartu laiku, ačiū
Atsakyti
Labai gera firma, greitas pristatimas, jokių problemų, rekomenduoju visems
Atsakyti
cia ne firma, cia vazinejanti problema
Atsakyti
Nu netikėjau kad DPD tokia rimta firma vagių pilna.Gavau siuntinį su pažeista pakuote ir nepilnu turiniu.Pasigadinote markę.Stengsiuos rinktis kitą siuntėją.Prekę gavau ne į rankas o buvo pamesta prie durų paskambinta o kai nusileidau kurjerio nė kvapo.Sekmės vagims.
Atsakyti
Preke perduota kurjeriui gegužes 4 diena.geguzes 7 zadejo preke pristatyt, laukiu iki šiol.
Atsakyti
Gediminas 2020-05-13 12:11:23
Uzsisakiau paslaugas is DPD kurjeriu. Nu ir ka jus sau galvojat, nepraejo nei 24 valandos, o siunta jau guli mano pastomate!! Pristatymo greitis ir kokybe, kaip raudonojo zaibo, - likau apakes, su tokiu greitu pristatymu. Naudojausi, naudojuosi ir jum galiu rekomenduot. DPD Alytaus skyriaus darbuotojai patys geriausi!
DPD Alytaus skyriaus darbuotojas Audrius, aka. Audrys, turetu buti nominuotas menesio darbuotoju!
Atsakyti
Uzsisakiau paslaugas is DPD kurjeriu. Nu ir ka jus sau galvojat, nepraejo nei 24 valandos, o siunta jau guli mano pastomate!! Pristatymo greitis ir kokybe, kaip raudonojo zaibo, - likau apakes, su tokiu greitu pristatymu. Naudojausi, naudojuosi ir jum galiu rekomenduot. DPD Alytaus skyriaus darbuotojai patys geriausi!
Atsakyti
Mindaugas 2020-05-06 09:55:19
Sveiki, siandiena atveze siunta laiku, civilizuotai ir mandagiai... Nes vakar pranesiau ir policijai (tie pasiule kreiptis i teisma) ir dpd administracijai (kas atsiliepe). Istorija tokia, vakar geguzes 5 d nebuvau namie, kai paskambino kurjeris. Susiskambine susitareme, kad privaziuosiu ten kur jis bus. Vazinejau ilgai, pagal jo nurodymus: “tu cis su fordu? Vaziuok paskui mane, kiemais...”- gavau betarpiska nurodyma. Palaukes 12-15 min, kol aptarnavo kita klijente buvau paklaustas ar turiu dezinfekavimo skysti. Mat tusinuko jis neduos, jo zmona nescia namie... skysti as turejau, tik tusinuko ne. Tuomet kurjeris pasake, jog nieko negali padet. As tik spejau nufilmuot jo staigu isvaziavima. (valstyb nr jed126, ford tranzitas, baltas, be jokios reklamos. Jaunuolis arogantiskas, nemandagus, agresyvus (ir ka tu man padarysi Seni?)..., tai, kaip ir visokiu buna..., tik vat paskabminus administracijai buvau ko ne apkaltintas, kad jie mat vienkartiniu tusinuku neturi, o siunta atves ryt, jiems patogiu laiku.., Nenorejau rasyt, bet paskaiciau atsiliepimus-..., STRESAS!!!, o ne imone... (bet snd graziai aptarnavo ir laiku ir mandagiai...
Dėl viso antro tu esi taksistas, pats atvažiavai be kaukės, be nieko. Neturi tušinuko? Kai tavęs paprašė uždėti kaukė, pradėjai nesąmonės pasakoti apie tai kad koks čia virusas, čia nesąmonė, viskas išgalvota. Bet to dar ne gana, tu dar nenorėjai pateikti savo dokumentų, kurie įrodytų kad tu esi būtent tas siuntos savininkas. Taip, kurjeris atvažiavo. Taip, kurjeris paprašė kad tu uzdetum kaukė (nes niekas nežino, ką tu ten vežiojai prieš tai. Jis tikrai pergyvena dėl savo vaiko) Taip, tu nepateikėi dokumento. Ko tu dar nori? Ir kaltas vistiek turi būti kurjeris? OK. Kur nors vistiek liksi kaltas tu!.... Sėkmės kelyje.
Atsakyti
Vienas žodis BAiSU! Tikrai ne kažką... Penkias siuntas siunčiau ir su visom problemų buvo! Bet su paskutine siunta aš soke... Ne tik kad kaip mėnesį žmogus siuntos negauna pristate ne ten, bet darbuotojai net žinutės ignoruoja
Atsakyti
Ryte Gavau emailą kad siuntinys bus pristatytas sendien 00:30 iki 01:30, paskambinau į dpd pasiteirauti ar veža siuntinius naktimis, sakė kad naktimis neveža. Susisiekė su kurjeriu kuris pasakė, kad sendien siuntinio nespės pristatyti. Kada pristatys nežino. Kada laukti? Neaišku. Jei bus galimybė pasirinkti siuntų firmą tikrai nesirinksiu dpd
Atsakyti
Aš naudojuosi paštomatais ir esu tikrai labai laiminga ir patenkinta Jūsų teikiamomis paslaugomis! Ką tik kalbėjau su klientų aptarnavimo centru, labai maloni operatorė ir viską greitai, ir paprastai paaiškino. Šaunuoliai, sėkmės darbuose ir daugiau gerų atsiliepimų!
Atsakyti
Begalo ilgai laukiau siuntos (2 sav +- vėlavo), bet visa tai gelbėjo mandagūs vaikinukai iš Klaipėdos, ne tik, kad sunešė visas buitines technikos prekes į 5 aukštą, Bet ir atsiprašinėjo už sukeltus nepatogumus laukiant siuntos. Kurjieriai iš didžiosios raidės! Ačiū jiems !!
Atsakyti
Tik neigiami atsiliepimai. Vieną kart paskambinus, kad tuoj bus atvažiavo po 2 valandų.
Sekantį kart atvažiavo laiku, bet į aparatą suvedė "netyčia" daugiau pinigų. Plius be pirštinių, be kaukės.. į savo rankas paėmė mano kortelę.. paskambinus pasakyti, kad negražiai elgiasi nusukinėdamas po eurą, apšaukė net mane ir numetė telefono ragelį. Žodžiu katastrofa.
Atsakyti
Turiu nekokią patirtį su šia siuntų tarnyba, nes siuntos pristatymo dieną gavau pranešimą 1val. prieš numatytą pristatymo laiką, nebuvau namie ir siuntos negavau. Tada gavau el.paštu nurodymą patikslinti telefoną bei adresą, parašiau su prašymu gal būtų galima ryte informuot, i jog tikrai sedėtume namie ir lauktume, jų svetainėje pasirinkau kitą pristatymo dieną. Sekančią dieną jie man vėl rašo jog tikslinčiau telefoną ir adresą, nes kitu atveju siunta bus grąžinta siuntėjui jei to neatliksiu, tada parašiau kiek galima tą pačią problemą dėstyti vėl ir vėl ir kad jie nebendradarbiauja, mane el.laišką užblokavo :) ateityje neplanuoju naudotis šios tarnybos paslaugomis, nes dirba neatsakingai ir nebendradarbiauja.
Atsakyti
Sveiki, siandiena atveze siunta laiku, civilizuotai ir mandagiai... Nes vakar pranesiau ir policijai (tie pasiule kreiptis i teisma) ir dpd administracijai (kas atsiliepe). Istorija tokia, vakar geguzes 5 d nebuvau namie, kai paskambino kurjeris. Susiskambine susitareme, kad privaziuosiu ten kur jis bus. Vazinejau ilgai, pagal jo nurodymus: “tu cis su fordu? Vaziuok paskui mane, kiemais...”- gavau betarpiska nurodyma. Palaukes 12-15 min, kol aptarnavo kita klijente buvau paklaustas ar turiu dezinfekavimo skysti. Mat tusinuko jis neduos, jo zmona nescia namie... skysti as turejau, tik tusinuko ne. Tuomet kurjeris pasake, jog nieko negali padet. As tik spejau nufilmuot jo staigu isvaziavima. (valstyb nr jed126, ford tranzitas, baltas, be jokios reklamos. Jaunuolis arogantiskas, nemandagus, agresyvus (ir ka tu man padarysi Seni?)..., tai, kaip ir visokiu buna..., tik vat paskabminus administracijai buvau ko ne apkaltintas, kad jie mat vienkartiniu tusinuku neturi, o siunta atves ryt, jiems patogiu laiku.., Nenorejau rasyt, bet paskaiciau atsiliepimus-..., STRESAS!!!, o ne imone... (bet snd graziai aptarnavo ir laiku ir mandagiai...
Atsakyti
Sveiki kazkodel antra diena niekas neatvyksta paimti siuntos nors pinigai sumoketi, paskambinus paaiskina kad siunta jau paimta, po to kad ivyko klaida trecia karta pareiske kad kurjeris buvo atvykes 13.00 nors turejo but nuo 14.00 iki 17.00, dar veliaupareiske kad nera buto nr. nors jisnurodytas net fakturoj, kas cia per vaiku zaidimai? Dabar turesiu 3 diena sedet namie ir vel laukt...
Atsakyti
Galiu pasakyti kad sita ymone yra pati prasciausia bent jau darbautojas nes man teko atsimti siunta bet as jos negavau nes man jos nedave nepatariu rinktis sios ymones
Kristina Zencevičienė
2020-05-04 13:35:13 IP 2fc3m41o
Atsakyti
O aš noriu padėkoti.Jau kelinta karta Klaipėdoj užsisakinėju ir viskas ok.Vis pataikau ant jauno vaikinuko vairuotojo.Ir paskambina.ir paklausia kaip butų patogiau atvežti.Super.kolkas nenusivyliau
Atsakyti
Nerekomenduoju naudotis dpd paslaugomis. Negavau siuntą. Jokio informacijos negaliu pažiūrėt.
Atsakyti
Siunda duoda 04-22 diena, ikio sio negali atvesti!!
nerekomenduoju, patys blogiausi atsilepimai!
siandien 05-01 siunta eina 2 sav??
neatsakingai daro, turejo ateiti per 1-3 dienas!
uz ka mes mokam??
Atsakyti
Labai neatsakinga įmonė. NEREKOMENDUOJU.
Atsakyti
Esate pati blogiausia įmonė LT!! Niekam nerekomenduoju, nebent norite susigadinti nervus su jais!!
Atsakyti
Taigi situacija. Balandzio 14-16 diena buvo issiustas siuntinys mums (konkreciai ismanusis laikrodis is tele2) rasyta buvo, kad pristatys per 5d.d. Siuntejas siuntos kodo nedave.bet cia dzin, gi jie gali duomenu bazej pasiziureti pagal gavejo varda pavarde. Siandien balandzio 29 dienos vakaras. Kur mano siuntinys nezinau, kadangi tele2 nedave siuntos kodo. Bet cia dzin dar. Rasau as i DPD. Ju bendravimu esu pakraupes. Ant tiek viskas dzin. Dar meginau aiskint kame situacijq, kad patikrintu ir t.t jiem visiskai dzin, matai neturi siuntos kodo, mes neieskosim duomenu bazese. Dar taip piktai atrasinejo. Zodziu jau imu prarast vilti, kad greitu laiku gausiu savo ismanuji laikrodi, visgi jis nera pigus. Priedo jau sklinda kalbos, kad DPD darbuotojai ima vogti siuntinius arba pristato sugadintus. Esme. Is DPD normalaus atsakymo negavau. jau geriau ju konkurentai. Brangesni, bet pristatymas laiku ir mandagus.
Atsakyti
Noriu atkreipti dėmesį į jūsų firmos darbuotojų brutalų ir chuliganišką elgesį keliuose. Prašau išsiaiškinti šią autotransporto priekonę vairavusį vyriškos lyties vairuotoją ir lauksiu atsakymo kokių drausminimo priemonių imtasi.
Šis vairuotojas važiavo pažeisdamas kelių eismo taisykles.Tiksliau tariant pradžioje viršijo greitį ir nesilaikė distancijos. Kelyje Jsinas- Marijampolė atkarpoje nuo Šilainių iki link Vilijampolės posūkio jis “išdarinėjo” protu nesuvokiamus dalykus. Kaip jau minėjau, važiuodamas paskui jis viršijo greitį, nesilsikė distancijos ir kėlė nesaugumą mano automobilyje esantiems keleiviams. Po to jis drastiškai dar kartą pažeidęs keliu eismo taisykles aplenkęs mano transporto priemonę sąmoningai trukdė vairuoti automobilį, ty važiavo mažesniu nei leistinu greičiu, taip trukdydamas ne tik man, bet ir kitiems eismo dalyviams. Turime užfiksuotą ne tik automobilio nuotrauką su numeriu, bet ir filmuotą medžiagą, kurią perduosime policijai, tam, kad išsiaiškinti apie vairuotojo elgesį.
Galimai jūsų firmos darbuotojai pervargę, bet šitokios emociškai nestabilios psichikos žmonėms ne vieta už vairo, kurie kelia pavojų kitiems eismo dalyviams..
Atsakyti
Jau 3 siunta be atsiklausimo yra paliekama paštomate. Aš moku didelius pinigus už pristatymą į darbovietę per dpd, specialiai renkuosi ne paštomatą ir vistiek tenka važiuoti į kitą miesto galą jas pasiimti.
Atsakyti
Balandžio 7 dieną, gaunu žinutę, kad siunta sėkmingai perduota DPD. Tvarkoj, laukiu, suprantu, kad karantinas, didelis užimtumas, normalu, kad siunta keliaus savaitę laiko + Velykos. Praėjo jau 2 savaitės, per tą laiką gavau kitą siuntą, kuria taip pat pristatė DPD (siuntė iš Olandijos). Kurjerio paklausus, ar daug darbo, atšovė, kad darbo ne tiek jau ir padaugėjo. Parašiau laišką į DPD, paklausti ar nepasimetė siunta, gavau atsakymą, t.y. šabloninę žinutę, kad siunta greitu metu bus pristatyta. Prisiskambinti neįmanoma. Po savaitės išsiunčiau dar vieną laišką, praėjo jau savaitė - nieko. Nežinau nei kur siunta, nei kada bus pristatyta, nei kas teikiasi informuoti. Visiškas balaganas. Konkurentai žymiai geriau ir greičiau tvarkosi. Tikiuosi, kad daugiau neteks susidurti su šita įmone.
07.04.2020 06:32
Siuntų duomenys perduoti DPD.
10.04.2020 18:44 Vilnius (LT)
Siuntų surinkimo depe.
18.04.2020 12:26 Vilnius (LT)
Siuntų pristatymo depe.
Nesiųsti inbound dieną.
Atsakyti
Pardavėjas siuntą DPD perdavė 16 dieną. Šiandien - 27 diena, siuntos vis dar neturime. Paaiškinimas, kad ji didelė dėl to, mums kažkaip neprofesionalai skamba, nes mes ir sumokėjome už pristatymą kaip didelės siuntos. Būtų puikui, jei tuomet ir būtų informacija, kad teks laukti ir kiek. Nes dabar taip išeina, kad patys galėjome ją susiorganizuoti ir greičiau ir nebrangiau. Koks tada tikslas Jus samdyti, jei tokie pristatymo terminai?
Skambinti ir prašyti informacijos reikia patiems, niekas nesusisiekia. Laukti kol klientų aptarnavimas pakels ragelį teko ir 20 minučių (???) - suprantame, kad karantinas, bet jei nesusitvarkote su užsakymais, galbūt verta mažinti jų kiekius ir neapsiimti? Arba bent jau suteikti klientams informaciją, ko galime tikėtis ir kada.
Kiekvieną kartą paskambinus mums tvirtiname, kad siunta paruošta rytojaus išvežimui, deja, rytoj nieko negauname ir taip jau tuoj bus 2 savaitės.
27.04.2020 12:42 Vilnius (LT)
Siuntų pristatymo depe.
Nesiųsti inbound dieną.
23.04.2020 12:12 Vilnius (LT)
Siuntų pristatymo depe.
Nesiųsti inbound dieną.
22.04.2020 10:46 Vilnius (LT)
Siuntų pristatymo depe.
Nesiųsti inbound dieną.
17.04.2020 06:15 Vilnius (LT)
Siuntų pristatymo depe.
16.04.2020 21:51 Biruliskes, Kaun...
Siuntų surinkimo depe.
16.04.2020 10:45 DPD duomenų centras
Siuntų duomenys perduoti DPD.
Tadas Urbonavicius
2020-04-27 14:31:44 IP 1b2akm45
Atsakyti
Jo pirmas ir paskutinis kartas na ir sudas netikejau jog tiek laukti reiks visiem pranesiu jog net nebandytu/nerizikuotu su sita sudina firma
Atsakyti
Balandžio 24d. gavau siuntą, išėmus iš paštomato apstulbau pamačiusi siuntą. Dėžutė purvina, siuntėjo pusė lipduko visiškai nuplėšta, ant viršaus priklijuotas visiškai kitas DPD lipdukas. Pridedu nuotrauką, pažiūrėkite koks vaizdas.
Kreipiausi DPD tarnybą, atsakymas iš jų toks: cituoju - siuntos keliauja konvejeriais, yra perkraunamos ir kartias originalūs lipdukai tiesiog nuplyšta ir kolegos užklijuoja naujus- citatos pabaiga. Mane tai neįtikino.
Siuntos sekime pastebėjau, kad siunta buvo nukreipta iš Mariampolės į Kauną, bet gavus siuntą, to nukreipimo į Kauną neliko, o visi kiti judėjimo žingsniai liko. Klausimas kodėl taip?
Daugiau niekada nebesinaudosime DPD kurjerių paslaugomis. Labai jau NEPATIKIMA kurjerių tarnyba.
Atsakyti
Esu dėkinga DPD kurjeriui, kuris sugebėjo pristatyti siuntą iki durų net neturėdamas mano telefono numerio (buvau klaidingai nurodžiusi) ir neveikiant domofonui. :) Ačiū! (Vilnius, N. Vilnia)
Atsakyti
Tragedija, užsisakiau knygą prieš pusantros savaitės Į NAMUS, šį trečiadienį gaunu žinute 8h ryte, jog prekė bus pristatyta šiandien 10:14-12:14. Gerai, laukiu skambučio arba kurjerio. 10:20 gaunu žinutę, kad mano prekę pristatė į kažkokią savanorių IKI?? Aš IKI negyvenu! Dabar man iki tos kažkokios vietos nuvykt ir atgal kainuos brangiau nei pati knyga. Parašiau laiška Dpd, atsakymo nėra. Gražinkit pinigus už pristatymą arba atvežkit į namus kaip ir buvo sumokėta!!
Atsakyti
Siaip diena prasidejo gan gerai; is ryto gavau sms kad siandien bus pristatyta preke, nustebau.Vakar tik uzsakiau o siandien jau laukiu ypac kad karantinas ir siuntu pristatymas uztrunka. Nuroditu laiku laukiu kurjerio skambucio. na va pagaliau skambutis, pakeliu o ten tylu rysio pabaiga. Iskart bandau perskambint-uzimta.Vel skambutis, pakeliu. Prisistato kurjeris kad turejo man siunta taciau neturejo laiko laukt ir isvaziavo, pasake kad skambino pries 5 min ir neprisiskambino nors kai as isgirdau tik trumpalaiki skambuti ir jam perskambinau praejo kokios 5-15 sekundziu. Paskambinau i imone DPD, gavau atsakima kad jie bandis ryt atsiust laukit ! Gerbiamieji suprantu kad sudetingas metas dabar, daug siuntiniu. Taciau supraskit ir kita puse, negaliu juk 2 valandas stovet lauke ir laukt to kurjerio, ne jus vieni dirbat. Galetumet ir minuciu 15 pries atvikstant susisiekti kad zmogelis bent galetu i lauka isbegt. kiek teko uzsisakinet siuntu problemu nebudavo, visalaik paskambindavo pries atvaziuodami. O si karta deja. Dabar teks gavus siuntini ji tikrinti ar sveikas nes stiklas ir po tokiu tampimu gali buti pazeistas, o pasirasius skusti DPD jau velu, nes atsakomybe jau pasibaigia. Na ir vel kaltas liksiu kad uzlaikau kurjeri. O del nesusipratimo teks isklotines skambuciu laukt ir bus aisku kas prie ko ir kaip vertint kurjeriu darba sios imones.
Atsakyti
K 2020-04-22 15:44:51
Mielas Kurjeri,

Geriau nekomentuokite įmonės vardu atsiliepimų, o palikite tą įmonės atstovams, kurie už tai atsakingi. Nepamirškit, kad atstovaujat visą organizaciją ir savo komentarais viešojoje erdvėje formuojate nuomonę apie visą įmonę. Su tokiais bandymais "atsišaudyti" tik smukdote įmonės įvaizdį.
Nuo kada įmonės atstovai geriau žino tikrą kurjerių darbą? Kabinete sėdint viskas atrodo kitaip, kaip ir kai kuriems čia komentuojantiems klientams.Dabar gera proga sėst patiems už vairo, patalkint kurjeriams ir padėt pakelt savo įmonės įvaizdį, pamatysit kaip viskas "paprasta".O buvęs Kurjerio komentaras nieko blogo neparašė, tik realybę.Klientas šitam darbe tikrai ne visada teisus.Gerbkit savo darbuotojus.Beje, aš ne kurjeris.
Atsakyti
Labai nepatikima kompanija vagia siuntinius!
Atsakyti
Mielas Kurjeri,

Geriau nekomentuokite įmonės vardu atsiliepimų, o palikite tą įmonės atstovams, kurie už tai atsakingi. Nepamirškit, kad atstovaujat visą organizaciją ir savo komentarais viešojoje erdvėje formuojate nuomonę apie visą įmonę. Su tokiais bandymais "atsišaudyti" tik smukdote įmonės įvaizdį.
Atsakyti
Tik teigiami atsiliepimai. Net karantino metu, siunta buvo pristatyta per parą.
Atsakyti
Sandra 2020-04-18 11:04:31
Šeštadienį 8h ryto paskambina kažkoks pienburnis: "ar galim atvežti jūsų orkaitę", atsakau, jog aišku vežkite, nes jau vakar turėjote pristatyti. Atšauna, kad už 30 min. paskambins. Na gerai, vis tiek jau nepamiegosi. Pralaukiau iki 11h - jokio skambučio. Skambinu klausiu kodėl jokių žinių, paaiškina, kad bus be pietų, o paklausus kam taip anksti reikėjo skambinti, pienburnis atšovė, kad gali išvis nevežti. Pabrėžiu, kad prekė apmokėta! Tai va, dabar lauksiu dar 1 val., o jei neatveš, tai gerb. DPD, vadovai apturėsime mes ilgą teisminį procesą.
Nekenčiu rasistu. O jūs gerbiamoji viena iš tokių. Negalima vadinti žmogų pienburniu, vien dėl to kad esat senesnė nei jūs. Jeigu būtumėt pakankamai išsilavinusi žinotumėt jog tai galima traktuoti kaip amžiaus diskriminacija. Apskritai, jeigu norite leistis į teismus reikėtų ne vien išmokti frazė "teisminis procesas" visų pirma jus jo ne laimėsite, visų antra jeigu eiti absurdo kelių galite sulaukti ir atsakomojo ieškinio už įžeidinėjimus. Tai tikrai labai ilgas ir nuobodus procesas, prarasite pinigų, savo laiko ir laiką kitų dalyvių. Manau jūsų orkaitė to neverta. O jeigu kalbėt is žmogiškosios pusės, visuomet pagalvokite ateityje kad tai galėtų būti jūsų sūnus, ar tai galėtų būti jo pirma darbo diena, įvertinkite kaip jus jausmetes to žmogaus vietoje. Aišku jūsų neperauklesi, bet reikėtų nustoti laikyti saves aukštesne negu kažkas. Esat labai nemalonus žmogus, bet esu tikra jeigu pasistengtumet dėl tokios smulkmenos nekelt vėjų, būti pozityvesne, tikrai ir visi kiti būtų pozityvesne aplinkui. Kaip i pasauly ar būtent šią situaciją pažiūrėsit tokia ji ir bus. Ir tikrai jus turėtumėt pati susilaikyt nuo tokių komentarų kaip "pienburnis". Ne geriausias pavizdys, nes teismas gali traktuoti tai, kaip provokavimas. Tai I teismus tikrai nepatarčiau eiti su tokiu nereikšmingų ieškinių. Žmonės miršta galu gale, badauja, o jum tiesiog ne pristatė laiku orkaitės. Come on. What is wrong with you guys? :)
Atsakyti
Žiauriai malonus kurjeriai, visuomet maloniai bendrauja, lyg būtumėm pazystami šimtas metų, tik geriausios emocijos, kadangi karantino metu nėra galimybės kažkur islekt apsipirkti, viską užsakiau per dpd. Ir ne karto ne pasigailėjau. Taip būna užtrunka atvykimas, bet viskas suprantama yra tokių metu. Tikrai neturiu jokių priekaištų darbuotojams. AČIŪ KAD GELBSTIT KARANTINO METU!!!
Atsakyti
Daumantas 2020-04-20 11:35:37
Aptarnavimas apgailėtinas. 3 savaites negaunu siuntos, skambinu, rasau email, sako: "jusu siunta sandelyje, laukite, kada pristatysime negalime pasakyti". Zodziu gali būti, kad mėnesi gulės sandelyje, rašai skundus skambini, jokios reakcijos.
b**t ar jus čia durneliai ir dureles susirinkusios? Ne vien jus už sakote, ne vien jum reikia pristatyti. Dabar tokia padėtis visame pasaulyje. Nieko šiek tiek palaukit nesulusit, jeigu nepatinka kaip pristato, laukite karantino pabaigos ir tada važiuokit ir patys apsipirkinekit. Man irgi būdavo kad parašo jog pristatys bet pristatydavo tik kita diena. Bet čia viskas all right nes as suprantu kad žmonės fiziškai gali nespet, dirba ŽMONĖS. Daug užsakymų dėl karantino ar švenčių tu pačiu. Apgailėtini tokei žmonės su tokiais komentarais.
Atsakyti
As soke!!! 04.08 gaunu zinute i emaila, 04.09 I telefona, kad artimiausiomis dienomis pristatysime siunta. 04.10 skambinu I dpd pasitikslinti kada gausiu nes sventes. Gaunu atsakyma, kad mano siunta [ is dvieju daliu] parosta pristatymui, pristatysime po svenciu, gausite zinute. Kita diena, 04.11 sestadieni 8.47 gaunu zinute i viber, I telefona ir i emaila, kad siandien nuo 11.05-13.05 siunta bus pristatyta. Ir toliau tyla...ne siuntos, ne skambucio.. 13.40 skambinu i dpd neatsako, rasau I emaila kas@dpd.lt kad siuntos man niekas nepristate, niekas man nepaskambino, parasiau savo adresa ir telefona. 04.13 gaunu atsakyma is Lauros Kasiule, kad Siuntą pristatinėsime pakartotinai. Atsiprašome už nesklandumus.
Vel laukiu....Nesulaukiu, skambinu 04.16 aiskinu situacija, bandau gauti konkretu atsakima, ragelis numetamas. Vel rasau I kas@dpd.lt, vel laukiu...04.19 paziurejau siuntu sekima ir vos negavau infarkto. Viena siunta 04.11 Bandymas pristatyti siuntą nepavyko.
Klaidingas gavėjo adresas. 10.47 val Sugrąžinta į siuntų pristatymo depą, nepavyko vežti sutartu laiku.14.17 val Kita siunta 04.18 Vežama.
(Grąžinti siuntėjui)
Gavėjas atsisakė priimti (priežastis neįvardinta).Kaip as galejau atsisakyti, jeigu niekas man jos nebuvo prisistate, niekas su manim nebuvo susisieke. Kas man dabar apmokes pakartotina siuntima? Gaila kad neimanoma susisiekti su vadovybe. Nezino matyt jie, kaip dirba ju darbuotojai!!!!
Atsakyti
Aptarnavimas apgailėtinas. 3 savaites negaunu siuntos, skambinu, rasau email, sako: "jusu siunta sandelyje, laukite, kada pristatysime negalime pasakyti". Zodziu gali būti, kad mėnesi gulės sandelyje, rašai skundus skambini, jokios reakcijos.
Atsakyti
Labai nusivyliau gavau sulamdyta ir suplesita deze su mano siuntiniu nors siunta buvo is lietuvos nusiuntus foto darytas prie pat pastomato tuo metu kai paemiau siunta gavau atsakima kad kreiptis i siunteja del sugadintos pakuotes. Nusivyliau jai jau sakytis daiktus tai tikrai ne per dpd

Taip pat rekomenduojame

Itella logistics
Adresas: Pirklių g. 5, LT-02300 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
UAB Itella Logistics teikia dalinių krovinių gabenimo sausumos, oro ir jūros transportu, sandėliavimo ir visas su tuo susijusias pridėtinės vertės paslaugas. Nuo 2017 m. įmonė aktyviai teikia ir smulkių siuntų pristatymo paslaugas. Lietuvoje nuo 2002 m. veikianti įmonė priklauso tarptautinei Suomijos kapitalo POSTI...
Nėgė
SST-Skubių siuntų tarnyba, tarptautinis gabenimas

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; logistikos paslaugos; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
BALTICALL
vezuvezu.lt

Adresas: Dubysos g. 31, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB "Balticall" - vezuvezu.lt yra nuolat auganti ir besiplečianti įmonė teikianti kokybiškas ir patikimas keleivių, siuntų, krovinių pervežimo paslaugas mikroautobusais į/iš Lietuvos, Vokietijos, Danijos, Belgijos, Olandijos. Siekdami pateisinti klientų lūkesčius investuojame į saugumą, komfortą, greitą ir...
Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...
ExpressTrip, UAB
Lycamobile atstovai

Adresas: Vaidaugų g. 1-40, LT-95222 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
ExpressTrip, UAB - licencijuota keleivių ir krovinių pervežimo kompanija. NAUJIENA! Džiugi žinia mūsų keleiviams! Tapome oficialiais Lycamobile atstovais ir nuo šiol visiem savo keleiviams dovanojame 25 kronų vertės Lycamobile SIM kortelę su startiniu 10 kronų paketu! Daugiau informacijos telefonais Lietuvoje ir...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

E. prekybos sprogimas: prekes pristatančios įmonės investuoja
E. prekybos sprogimas: prekes pristatančios įmonės investuoja 05-27 00:36
Karantino metu daugeliui įmonių užvėrus fizines parduotuves, e. prekybos skaičiai stipriai šoktelėjo į viršų. Su net kelis kartus išaugusiomis veiklos apimtimis prekių pristatymu užsiimančios...
Energetikos sektoriaus pokyčius žymi ir žaliosios energijos gamyba, ir nauji sprendimai vartotojams
Energetikos sektoriaus pokyčius žymi ir žaliosios energijos gamyba, ir nauji sprendimai vartotojams 05-27 00:13
Siekis mažinti žmogaus veiklos įtaką klimatui ir tobulėjančios bei pingančios atsinaujinančios energetikos technologijos skatina reikšmingus pokyčius pasauliniame energetikos sektoriuje...
Kodėl paramos didinimas besivystančioms šalims naudingas verslui ir valstybei ?
Kodėl paramos didinimas besivystančioms šalims naudingas verslui ir valstybei ? 05-27 00:03
Prieš 15 metų tapusi ES nare Lietuva gavo ne tik Bendrijos privilegijas, bet ir prisiėmė tarptautinius įsipareigojimus teikti pagalbą besivystančioms šalims ir tokiu būdu prisidėti prie atotrūkio...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar gavote valstybės paramą karantino metu?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

CBS 40,77 +3,63%
Harley-Davidson 24,38 +3,39%
NVIDIA 361,05 +2,86%
eBay 43,45 +2,31%
Chevron 90,28 -1,91%
Citigroup 44,10 -2,00%
Macy's 5,21 -2,98%
Hasbro 66,69 -3,07%

Žaliavų kainos pasaulyje

Nafta 33,92 +1,28%
Varis 5057,97 -2,41%
Ryžiai 564,00 +14,17%
Vištiena 1,27 -29,44%
Cukrus 0,57 -5,00%
Anglis 58,55 -12,27%
Dyzelis 0,88 -26,05%
Apelsinai 0,58 +5,45%