VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę DPD Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę DPD Lietuva

Atsiliepimai apie DPD Lietuva, UAB

Your delivery experts
Hiatus ŠILTOS STRIUKĖS Hiatus
Parašyk savo nuomonę apie DPD Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Panašu, kad karantino metu DPD kompanija apteko auksu - jokios atsakomybės, įsipareigojimų nesilaikymas bei akiplėšiškas atsimušinėjimas nuo įvykdytų savų klaidų.
Brangūs Tautiečiai, palaikykime kitas Lietuvoje sąžiningai veikiančias siuntų tarnybas!
Atsakyti
Šitai imonei tik mešla vežuoti, nežinuojau kad yra blogiausia iš visu.
Dingo siunta, atsakingu nera, pildikite skunda arba i teisma, bet niekom negalim padeti.
Žiauriai...d*****i...d****i....nera žodžiu.
Atsakyti
Ramunė Kemezytė yra Apgavikė ir s*****s, meluoja, nevykdo įsipareigojimų. Bėkit kuo toliau nuo šitos apgavikės.
Atsakyti
Patys geriausi atsiliepimai apie klientų aptarnavimo vadybininkę Gintarę. Labai malonus aptarnavimas!
Atsakyti
Apgailėtinas aptarnavimas, pagalbos jokios... Atvažiavo du vaikinai, (liežuvis neapsiverčia juos taip vadinti) o užsakymas buvo skalbimo mašina, mes dvi panelės, paklausiau ar padėsit nunešt, tai su pajuoka pasakė 'nee, mes ir taip prisinešiojam, nusinešit pačios, nesunki ji yra'. Nu atsiprašau jiem gal ir nesunki... Tai visa laimė pirmas aukštas buvo ir dar daug tempti nereikėjo...
Atsakyti
SIAUBINGA įmonė. Jau 4 kartus neatvyko paimti mano siuntos (vis dar nepaėmė ir nebežinau, ką daryti). Paaiškinimas - sistemos klaida. Skambinu kitą dieną, vėl tas pats - sistemos klaida, jūsų užsakymo nematome. Netikusios prekės grąžinti nebegalėsiu, nes per šią nuostabią įmonę jau baigėsi netikusios prekės grąžinimo terminas.
Atsakyti
Šiandien atveže du telefonus ir abidvi dežutes apdaužyti, tik ačiū dievui kad telefonus nesudauže.
Atsakyti
tokia įmonę reiktu uždaryti išvis nes vežą siuntą kur nori, o ne ten kur klientas yra nurodęs šiuo atvejų terminalą.
Atsakyti
Blogiausias aptarnavimas Lietuvoje. Jei siunta sutartu laiku neatvyksta atsiprašymo nesulauksi nes tai šiai įmonei norma. Darbuotojai tarpusavyje nesusikalba, kiekviena karta paskambinus pateikiama skirtinga informacija tiek dėl pristatymo laiko tiek dėl būsenos, tai pasimetusi tai šiandien pristatys tai vėl pasimetė... neįsivaizduoju iš kur Jus dar gaunate klientų, niekada daugiau nesinaudočiau Jūsų paslaugomis!
Atsakyti
š*******o kontora. Jeigu perkate kažkokį daiktą, visuomet pasiklauskite ir susižinokite ar tik ne per DPD jis bus siunčiamas. 12 dienų jau veža Bitės SIM kortelę. Rašinėja į emeilą: "klineto nerasta namuose". Nors žmona visą savaitę sėdėjo ir laukė. Blogai įvestas kontaktinis numeris - parašiau jiems du laiškus ir nurodžiau teisingą kontaktą - nulis emocijų. Toliau rašinėja: "nerasta namuose ir nepavyko susisiekti". Prieš porą metų man iš Telia vežė televizorių 2 savaites. Galiausiai nuvažiavau pats į DPD bazę, bet paaiškėjo, kad negali atiduoti TV, nes pametė dokumentus... Kitą dieną vėl neatvežė. Vairuotojas pasakė kad yra senamiestyje, tai gal galiu privažiuoti.... Gaudžiau vairuotoją po visą Vilniaus senamiestį, kol atsiėmiau teliką. Siunčiu žinią visoms įmonėms - jeigu sudarote sutartis su DPD, tai negerbiate savo klientų ir nebranginate savo įmonės veido, nes visi senai žino, kad blogiau dirbančios kompanijos už DPD Lietuvoje nėra. Totalus bardakas!
Atsakyti
Dpd lietuva prarado siunta ir turiu laukt beveik du mėnesius kol grąžins pinigus. Apsurdas.
Atsakyti
Kurjeriu darbas su komentaru nepasieke adresato nes jo nebuvo namie jau kaip anekdotas...kurjeris nevaziuoja i adresa jai jam ne pakeliui arba darbas eina i pabaiga ir dalis dpd ta zino puikiai kita nezino nes jai suzinos kai kam bus ne kas????nor manau kad zino dalinai ir jiem p x????
Dpd -lietuvos teritorija ne kinija nepriimkit uzsakymo jai nesugebat jo pristatyti (tik be pasaku kad uzsakovo nebuvo namie ir pan,)arba persivadinkit i kita pavadinima atitinkanti jusu poziuri i darba????
Jurijus Voinilko
2021-10-08 17:30:00 IP 2ju3kr3m
Atsakyti
Blogesnes kurjeriu nei dirbantys DPD turbut nera visame pasaulije.Pirma karta teko laukti pristatima 2020m. Kas dlena rase ar skambina kad apgalestauja ir pristatys kita diena..o kita diena vel kartojasi is naujo.Galiu gale atsisakiau tuos prekes kadangi jau po tiek laiko buvo nereikalinga..O 2021m.10men pirkta preke Douglase vel paskirtu laiku ne prisistate..Turejau per visa mesta vaziuoti asmeniskai paimti nes savaitgaliais jie ne dirba..Apeikite pro sali DPD...
Atsakyti
Tiesiog pasityčiojimas, 6 darbo dienos ir nesugeba siuntinio pristatyti! Begalė skambučių, laiškų, "taip, gerai, viską supratome, pristatysime šiandien" ir nieko. Šiaip įdomu, kiek dar teks laukti Jūsų malonės :|
Atsakyti
Sandiena veze siunta i Normancius Kuziu sen. Aiskiai nupasakojau kaip vaziuoti, nuo Siauliu tik vienas posukis ir 2.7km tiesiai nuo plento. Ivaziavimas tarp pylymu i desine ir t.t. Aplinkui kitu sodybu net nesimato. Kurjeris skambina ir klausia ar dar toli. Nupasakojau dar karta. Pradejau pasakoti ir kitus orientyrus, dar kazko klausineja. As sakau kad nebeturiu kantrybes ta pati aiskinti, man sako kad nereikia miske gyventi. Numeciau rageli... Gaila vadovybes, kuri neranda darbuotoju bent nors kiek su teigiamu IQ.
Atsakyti
Bjauresnių kurjerių, nei dirbantys DPD turbūt nėra. Jiems tiesiog su mandagumu ir kitom žmogiškom vertybėm stipriai nepakeliui. Atvežė siuntą, kuri sveria apie 30 kg. ir numetė prie laiptinės. Matė juk, kad moteris, kuri priėmė tikrai jos neįneš į butą, net iš vietos nepajudins, o reikėjo tik iki pirmo aukšto nunešti. Moteris prašė bent padėt užnešti iki buto durų, bet "tikri vyrai" tokiu reikalu neužsiima. Su tokiu bendravimu, vėlavimu ir t.t. susiduriu jau ne pirmą kartą. Tai įmonės vizitinė kortelė.
Įmonė, kurios nerekomenduočiau net blogiausiam žmogui. Jei tik yra bent menkiausia galimybė, apeikite DPD.
Atsakyti
Siandien 10:25 - 11:25 val pristatysim siunta 05885005039629. Turekit asmens dokumenta. Valdykit pristatyma http://my jau 15.33 o siuntos vis nėra, nei jokio skambučio!o ir vakar ponaitis atvažiavo pavėlavęs!Su šia kompanija jokių reikalų turėt neverta!.
Atsakyti
Šiandien negavau siuntos, dirbdamas namie praleidau 1 skambuti telefonu, atvažiavęs kurjeris prie namo net nepasivargino išlipti ir paskambinti į duris, ar dabar tokia tvarka siuntų pristatymo net nebereikia iš mašinos išlipti?, paskambinus kurjeriui gavau atsakyma, kad jau nuvažiavo ir pristatysim kitą dieną, paskambinus į klientų informavimo linija taip pat jokios pagalbos negavau, labai esu nusivylęs šitą siuntų įmonę ir tikrai nerekomenduoju kitiems. Parašau siuntos numerį ir kurjerio tel nr., Gal nors po skundo atkreips dėmesį kokie atsakingi asmenys. 05815062737171
+37061093475
Atsakyti
Nerekomenduoju rinktis šios įmonės, visiškas nesiskaitymas, siuntos nepristato, meluoja, klientas yra visiškai nesvarbus. Siuntą laiko terminale, nes kurjeris pateikė klaidingus duomenis ir niekas net nepaskambina, kol pats nepradedi ieskot.
Atsakyti
Labai tragiškas vairuotojų atsakingumas pristatant siuntas. Meluoja, neperskambina vairuotojas. Negali nieko pateikti nei kada bus. Esu nusivylęs tokiu aptarnavimu, nesusitvarko su užsakymų kiekiu, nors apetitas didelis. Nerekomenduoju naudotis šiomis paslaugomis.
Atsakyti
Apgailėtinas aptarnavimas, kurjeriai meluoja, jau laukiu 4 dienas ir vis grąžina mano siuntą į terminalą. Nerekomenduoju!
Atsakyti
Gavau siunta I visai kita pastoma negu nurodyta tai yra nepriimtina kas man papildomas kelionės išlaidas padengs ?
Atsakyti
Nerekomenduiju siusti per dpd. Nes į ju paštomatus netelepa siuntos. Ir tavo preke gražina atgal siuntėjui.
Atsakyti
Siunta turėjo būti pristatyta rugsėjo28d., bet nepavyko pristatyti, nes neveikė bankinių kortelių lustas kurjerio. Tuomet turėjo kitą pasirinkta dieną pristatyti rugsėjo 29d. Ir nesugebėjo pristatyti, nei nieko pranešti!!!
Atsakyti
Siūlyčiau vengti DPD Vilniuje paslaugų, nepristato siuntų laiku, tik siunčia SMS kad" del nenumatytu aplinkybiu, nepristatysime siuntos.." ir taip visa savaite, dar neaišku ar aplamai gausiu siuntą.
Atsakyti
Vakar pardavėjas išsiuntė, o šiandien siuntą jau gavau. Viskas laiku, greitai ir gerai. DPD paslaugomis naudojuosi ne pirmas kartas ir dar nebuvo taip, kad nuviltų.
Šaunuoliai, taip ir toliau.
Nusivylusi klientė
2021-09-24 20:31:29 IP 2e7r427k
Atsakyti
Gavau email, kad pristatys siuntinį rugs 23 dieną. Nepristatė. Negavau skambučio/žinutės kodėl. Tuomet kitą dieną gavau email, kad pristatys 24 dieną. Vėl nepristatė, nes "sugedo automobilis". Pranešė, kad gausiu siuntinį ateinančią darbo dieną. Daugiau tikrai nebesinaudosiu dpd paslaugomis :)
Atsakyti
a*******i. Siuntų laiku nepristato. Skelbia kad pristatys už valandos, tačiau nieko nepristato laiku. Totalūs a*******i.
Atsakyti
Preke pirkta SENUKUOSE turejo pristatyti rugsejo 23 diena.Esme tame jog ji sveria 81 kilograma ir uznesimo paslaugu virsijus 80 kg neteikia.Zinutes jokios is anksto, kad atvez preke negavome.Tik paskanbinus netiketai kurjeriui prekes atvezima nukeleme keliomis valandomis veliau, kad galetume rasti zmones kurie padetu iskrauti ir uznesti i 6 auksta.Deja pazymejo, kad preke nepavyko pristyti vietoje to, kad pazymetu prekes pristatymo laiko pakeitima ir kaip zadejo perskanbinti 23 diena apie 17 valanda, atvezti vakariniame vezime.Nesulaukeme nei zinuciu, nei skambuciu, jokios informacijos.Sekancia diena nuo 9, 30 buvo skanbinama ir teiramasi kas valanda kaip ir kada bus atvezta preke.Vadybininkai kurie atsiliepinejo telefonu nesiteike pasakyti apie jos busena nieko visiskai.Tik atsiprasinejo ir apgailestavo ir pastoviai pabrezinejo jog mes atsaukeme atvezima ko nebuvo.Atvezimo mes neatsaukinejome tik pakeiteme i velesni laika.Su tokiu poziuriu i klientus ka galima galvoti apie pervezimo imone.Geda ponui direktoriui VILKAICIUI.Jokio atsakingumo galima su klientais bet kaip, galima tyciotis is zmoniu kantrybes, galima gaisti ju laika, tuo labiau, kad su sios imones paslaugu teikimo problemomis susiduriame jau ne pirma karta, o jau gal koki desimta karta.
Atsakyti
Pirmą kartą susiduriu su tokiu įmonės aplaidumu, nemokėjimu komunikuoti tarpusavyje, visad viską užsisakinėdavau per DPD, nežinau, kaip čia yra, bet Klaipėdos raj.jie dirba tobulai, tik didžiausi jiems aplodismentai, nu bet Vilniuje tragedija, daugiau niekada nenorėsiu jų paslaugų, nes tai yra nepagarba klientui gaištant jo brangų laiką, laukiant siuntos, o jos vis nėra...labai nepatikimi..
Prekę užsisakiau iš Senukų, prekė kurjeriui perduota 09.17, nuo pirmadienio 09.20 kiekvieną dieną iki pat trečiad.09.22d gaunu sms su skirtingais siuntos pristatymo laikais, galų gale trečiad.kurjeris pristato siuntą, bet man jos atiduoti negali, nes jam neskanuoja aparatas siuntos, pasiskambinęs į administraciją, jis paaškina man, kad per anksti pristatė siuntą, todėl jos neskanuoja, ir kad jis grįš vėliau ir atiduos man siuntą, aišku jis negrįžo nei vėliau, nei kitą dieną...kur čia logika negali atiduoti mano siuntos, už kurią sumokėti mano pinigai, važinėtis po kelis kartus, kaip klientui jau siunta rankose ir vėl jis man ją atima, nu čia yra viršūnė jau......ir po šiai dienai siuntos nėra.
Rašiau klientų aptarnavimo skyriui, galu gale parašius du laiškus, gavau atsakymą, kad siuntą pristatys vakara 09.23, deja jokios siuntos negavau, paskambinus telefonu, konsultantė, kaip iš autoatsakiklio kartoja vieną ir tą patį, kad siunta paskirstymo punkte ir kai perduos kurjeriui būsiu informuota sms žinute...o siuntos kaip nėra, taip nėr...tai net nebežinau, kur ir kreiptis...kaip atgauti tą siuntą.
Atsakyti
Netekome kantrybės. Dvi dienas iš eilės siunta (skubi, svarbi - dokumentai su daugybe asmeninių duomenų) nebuvo pristatyta sutartu laiku, su kurjeriu susisiekti neįmanoma. Dėl to patiriame finansinių, moralinių nuostolių bei didelių nepatogumų.
Kas už tai prisiima atsakomybę ir kas kompensuoja nuostolius?
Atsakyti
Daugiau gyvenime nesisakysiu šitos įmonės paslaugų, pas save dvi savaites pralaikė siunta ir nepristatė, negana to siunta išsiunčia atgal pardavėjui su parašymu, kad " atsisakė siuntos"
Kaip jums negėda meluot
Atsakyti
Vengti ! Atsiucia zinute is vakaro, kad siunta pristatis rytoi, kita ryta atsiunčia laika, derinu planus, kad atsiimti svarbia siunta ir ka jus galvojate siuntos negaunu …
Atsakyti
2021-09-21 dieną dirbau mindaugo maxima ir mums turėjo kaip įprastai DPD pristatyti prekes. Šiandien skambina kurjeris ir sako man :
-Aš čia...galimybių paso neturiu, manęs neįleidžia ir negaliu pristatyt
-Tai ką man siūlot daryti?
-Tai paimkit maximos vėžimą ir ateikit į lauką pasiimti
-Aš negaliu, nes dirbu viena
-Na, tai tada nežinau kaip čia pristatysim.
TA PRASME RIMTAI??? :DD Visų pirma, kokio velnio toks dirba kurjeriu, jeigu visokiom parduotuvėm ir įmonėm pristato prekes, o kad patekti į vidų ir pristatyti reikia to suknisto galimybių paso. Aš apšalus.. Sako lengvos dėžės, ateikit su vėžimu ir pasiimkit prekes... Nu viršūnė viskam chebra
Atsakyti
Labai profesionalus kurjeris dirbantis telšiuose, kiek užsisakau visada pristato tas pats žmogus, labai malonus visada maloniai bendrauja, jei tik yra galimybė visada užsisakau, kad pristatytu dpd.
Atsakyti
Labai blogai. Apie klientą negalvoja.
Procesai nesutvarkyti. Siunta jau dvi dienos Vilniuje, o dar negavau.
Atsakyti
Nusivyliau DpD, daugiau nebesinaudosiu paslaugomis. Buvo siunta kitam mieste atsidurusi paštomate, siuntinys labai svarbus buvo, teko važiuoti į kita miestą 70km, kad atsiimti, ir parašė po dviejų dienu, kad jau jusu siuntinys paimtas iš paštomato, siulyciau naudotis kitomis paslaugomis.
Atsakyti
Jokiu būdu nesirinkite DPD!!!
Košmaras ne įmonė, pradangina siuntą ir nesuteikia jokios informacijos. Rinkausi DPD, nes siuntos reikėjo skubiai, gavau žinutę, kad kurjeris pristays kitą diena, galvoju puiku. Kitą dieną gaunu žinutę, kad dėl rūšiavimo klaidos siuntos nepristatys, o pristatys tik kitą savaitę pirmadienį, skambinu DPD sako siunta vietoj Kauno atsidūrė Tauragėje!!! Tai sakau parvežkit skubiai į Kauną, nes man reikia skubiai šiandien, pažadėjo pasiaiškint ir perskambint, aišku jokio skambučio nesulaukiau, skambinau dar 2 kartus, kol galiausiai konsultantė Miglė pasakė jog apgailestauja ir nieko padaryt negali.
Absurdo viršūnė!!! Labai pavedė ir patys suklydę net nepasistengė išspręsti problemos! Pasiteiravus ar gali sujungti su vadovu, pasakė, kad neimanoma… Taip, kad niekam jokiu būdu nerekomenduoju!!!
Atsakyti
2021-09-01 užsakiau televizorių. Iki šiol negaunu. Paskambinus į telia gaunu informacijos kad kurjeris bandę pristatyti kelis kartus bet nesėkmingai. Klausimas kaip dpd kurjeris bande pristatyti man kai manes namuose nebuvo. Negavau jokiu žinučių ir jokiu skambučiu iš dpd kurjerio. Visu pirma turite pranešti klientui kada planuojate pristatyti antra skambinti klientui. Jokios informacijos. Rašau ir rašysiu skundus!!! Kad rytoj t.y. 2021-09-10 18:00 val butu pristatyta siunta. Nedirba darbus kuriu reikia. Tokius darbuotojus turite mesti iš darbo!!! Be to mano tel nr yra nurodytas teisingai!!!!
Atsakyti
Pirkom šaldiklį per Varlė.lt, užsisakėm užnešimo paslaugą už 29Eur., deja DPD vyrukai į vietą jo nenunešė, paliko tarduryje nes su pakuote šaldiklis netilpo pro duris (nuėmus pakuotę tilpo kuo puikiausiai). Gyvename nuosavame name, tad jiems nereikėjo užnešti jo, pavyzdžiui, į kokį 4 aukštą be lifto, tebuvo keletas laiptelių prie įėjimo į namą, o paskui keletas laiptelių žemyn į kambarį, kur jis turėjo stovėt. 29 Eur už pusiau atliktą darbą. Gėda DPD.
Atsakyti
Ne! NE! NE!
Tik ne DPD!.
Kurjeriams nusispjaut i savo pareigas ir darba (na gal ne visiems), bet didesniai daliai tikrai.
Jau ketvirta diena laukiu siuntos, kuri turejo buti pristatyta pries tris dienas.
Is pradziu kurjeris pasiskambina, pasako, kad apie 14.30 perskambins del pristatymo laiko, o veliau dingsta "kaip i vandeni" (telefonas isjungtas).
Kita diena skambinasi kurjeris pasitikslinti kada gi as busiu namie, kad galetu pristatyti siunta. Viska aptariame, viskas tinka. Po pietu ragelio kurjeris nekelia, siuntos taip ir nera.
Kita diena, nesulaukes jokios info apie planuojama siuntos pristatyma skambinu i DPD ofisa. Atsiliepia mergina, pasiklausia siuntos numerio ir pazada pasitikrinus paskambinti man ir viska pakomentuoti. Matyt sunku issiaiskinti kas pas juos ten darosi, nes para laiko skambucio taip ir nesulaukiu.
Skambinu ketvirta diena - vel ta pati istorija - atsiliepia ofisas, pasitikslina siuntos numeri ir atsako, kad PLANUOJAMAS PRISTATYMAS siandien. Paklausus kur info apie tai kada kur ir kail planuojama pristatyti, kad man planuotis savo laika (nes reikalingas mano asmens dokumentas ir parasai), atsako kad nezino, nes kurjeris dar siuntos nepasiemes (nors jau 14-kta valanda).
Kada gi bl..... tas DPD prades dirbti kaip priklauso.
Matau viena variantas - pakeisti visa vadovybe (kuriems nusispjaut) ir priimineti Ukrainiecius ir Baltarusus i darba. Tie ir uz minimuma dirbs kaip "bėriai". Misiškiams viskas po......
Apmaudu ir pykta del tokio serviso.
Kad juos kur.......
Atsakyti
Dvi savaites iseiles susiduriu su sia siuntu tarnyba praita sav atveze nepilna siunta kurjeris, teko grazint atgal nes paskubejas paime is 4daliu tik 3, laukt teko vel, kita diena nepristate siuntos nors atsiunte zinute kad bus atvezta.. pristate dar sekancia diena... dabar padarytas naujas uzsakymas sekmadieni ir pasirinkta paslauga kad kurjeris lipduka pats turetu pirmadieni nuvaziuoja paimt be lipduko jis, skambinu atsiprasineja dpd bus paimta sako antradieni pralaukiau visa diena jokiu ziniu paskambinu atsiprasom pasitikslinsim perskambinsim niekas nepaskambino vel vis laukiu siandien jau ketvirtadienis ir dar ji nepaimta skambinu nuo ryto aiskina kad i sandeli skambina klausia kur tas lipdukas nu juokinga ir graudu pasiraso kad per diena pristatys o laukt savaite susimoki tokius pinigus uz siuntima ir ner siuntos.. nuvilianti si siuntu tarnyba niekas neturi jokiu paaiskinimu atsiprasynet tik moka. Uz siunta iskart reik sumoket o pristatyt nesugeba vos ne savaite laiko!! Ir dar neaisku kada ja atves gal pralauksiu ir dvi savaites..
Atsakyti
Siunta pristatyta kitam asmeniui be mano leidimo ar sutikimo gyvenanciam tuo adresu bet nesusija su manim!
Atsakyti
Kurjeris pristatė ne į tą paštomatą siuntinį. Tai dar galima suprasti, sakyti, ai buvo pavargęs ir pan.
Ko negalima suprasti - kad 2 paroms praėjus, siuntinys dar nebuvo grąžintas į paštomatą, į kurį buvo užsakytas. Tai tas dvi darbo dienas buvo kurjeriams išeiginė?
Ar čia paims, kas netingi, kai bus pakeliui, o kad vėluoja užsakymas nesvarbu, svarbu naujus suvežioti?
Atsakyti
Niekam nerekomenduočiau jų paslaugas. Siunčiau per kurjeri duštanti daiktą buvo informuoti net du kartus ir ant siuntinio buvo didžiosioms raidėmis parašyta jog DUŽTA bet vistiek žmones dirbantis tenais skaityk matyt nemokantis, rezultatas gavėjas gavo siuntini sudaužyta, klausimas ar jie skaityt nemoka ar čia tik mokėjimas meluoti jog saugome siuntas kad gautu gavėjas sveika, parašius pretenzija sako gal gražinsime, alio jumis buvo pasitikėta jog siuntini pristatysit, mes mokam pinigus už tai kad siuntinys butu pristatytas be musu jus net darbo neturėtume (kalba ainama apie visus žmones kurie naudojasi jūsų paslaugomis).... tai kaip suprantu tokiomis paslaugomis jų nusivilti belieka ir bendravimas 0 iš 10. Jokio supratimo ir jokio atsizvelgimo nera i klienta...
Atsakyti
DPD pati geriausia kurjerių tarnyba.Vaikinai mandagūs, besišypsnatys.Jeigu neranda namie, tai parašo žinutę kur paliko siuntą.Geros kloties ir toliau aptarnaujant gyventojus.Ačiū jums..
Atsakyti
DPD pati geriausia kurjerių tarnyba Lietuvoje.
Čia žmonės skundžiasi, kad neatvežė lygiai 15:10 ir reikėjo laukti namie iki 16 h, kai tuo tarpu kitos kurjerių tarnybos vėluoja taip, kad reikia laukti 5 - 8 dienas, kol siunta pristatoma Lietuvos teritorijoje.
Atsakyti
Neusuprantu, visiškai..
Pokalbis (11:35):
Kurjeris: Sveiki, po 3-4min būsiu prie jūsų namų ar būsit
Aš: Nebūsiu, bet bus kas atsiims
Kurjeris: Gerai, tai neužilgo būsiu
Aš: Važiuokite į kiemo galą, bus patogiau
Kurjeris: Ačiū, tuoj būsiu
Aš: Viso

Pasekmės:
Paskambinau žmonai (11:36) išėjo į lauką palaukti kurjerio, kad nereikėtų važinėtis po daugiabučio kiemą, pralaukė 35min lauke ir kurjeris nei atvyko, nei paskambino, nei atskambino. Kol laukė kurjeriui skambinau 3 kartus (11:50h, 11:51h, 11:57h) bet čia jau matau jog kaip Dievui prisiskambint - neįmanoma.

Ta prasme ar čia žmogiškumo stoka ar tiesiog visiškai "nusispjauti" ant kitų žmonių, jog sugeba pranešti kad atvyksta o tada sumasto neatvykti?
Patylėčiau.. bet jau taip su antru pirkiniu įvyko, tada pats prastovėjau lauke..
Toks klausimas/teiginys argi kurjeris neturi susitarti kuriuo metu bus pristatomas užsakymas, jei pristatymo laikas buvo nenurodytas - o ne paskambinti jog turiu išbėgti į lauką o tada dar išvis sumasto neatvykti ir dar neinformuoja apie savo "neatvykimą"? Ar kurjeriams nesudaromas kelionės maršrutas, kad operatyviai ir mažiausiais kaštais pavyktų pristatyti prekes?
Atsakyti
Taprasme, ką jūs sau leidžiat ? Jums kurjeriai galioja kažkokios kitos taisyklės negu kitiems ? Jūsų darbas toks, pristatyti siuntas, tam skirtų laikų o ne bastytis kažkur ir skambint " negalėsiu atvežt jums 15 val " paklausus kodėl pasakė " todėl " gerai, pasakiau jog perduotų kitam kurjeriui, ir kai bus netoli man paskambintu, gaunu sms iš mūsų " nuostabios įmonės DPD " jog mano siuntą bus pristatyta Ketvirtadienį.... Ateina ketvirtadienis laukiu. Nieko negavau, parašius sms žinutę kurjeriui kuris man trečiadienį skambino, jinai praignuoruota, taip atsakymo ir negavau... Paskambinus į užsakovus iš kurių turėjau gaut man svarbią siuntą išgirstų jog kurjeris grąžino atgal mano siuntą, nes neva aš atsisakiau... Pati to nežinant. Tai spėju kurjeris už manę nusprendę ar man reik siuntos ar ne. Ačiū jums labai už jūsų tokį atsakingumą. Tikiuosi žmonės susiprotės ir jūsų paslaugomis daugiau nesinaudos, nes jūs esate nei lašo neatsakingi asmenis....
Atsakyti
Gerai pagalvokit ar verta siust siuntas per Ju terminala.Buvo net lipnia juosta apsuktas kad nepraplystu, burbulineje pleveleje, nuo rugpjucio 17 iki 24 klajojo kol atsirado, deja pakuote praplesta

Taip pat rekomenduojame

Omniva LT
Pristatome džiaugsmą!

Adresas: Perspektyvos g. 32, LT-52119 Kaunas.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
OMNIVA – Baltijos šalyse veikianti siuntų pristatymo bendrovių grupė, nuo 2014 m. kasdien pristatanti džiaugsmą ir Lietuvos gyventojams. Valdydama didžiausią 300 paštomatų tinklą šalyje, Lietuvos gyventojų nuomone, OMNIVA yra pirmasis pasirinkimas siųsti arba gauti siuntas per paštomatus. 2020 m. vasario mėnesį...
Globali siunta
Siuntų, krovinių siuntimas

Adresas: A. Sabaliausko g. 2, LT-46499 Kaunas.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; eksportas; importas; logistikos paslaugos; transporto paslaugos.
Siųskite siuntas saugiai, greitai, patogiai ir už optimalią kainą! Mes siūlome aukštos reputacijos, pripažintus tarptautinius vežėjus, kurie sudės visas pastangas Jūsų “siuntinių pasaulio” norams įgyvendinti. Teikiamos siuntų paslaugos: Siunčiame siuntas ir krovinius nuo durų iki durų į daugiau nei 230 pasaulio...
Visas transportas
Siųsk24 Siųsk pigiau ir patogiau!

Adresas: Vaidilutės g. 79, LT-10100 Vilnius.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; eksportas; importas; logistikos paslaugos.
Siųsk24 - viena didžiausių siuntų paslaugų platformų Lietuvoje, kurioje galite rasti platų siuntų siuntimo paslaugų pasirinkimą vienoje vietoje. Bendradarbiaudami su populiariausiomis siuntų gabenimo įmonėmis – kurjeriais, tokiais kaip FEDEX, TNT, UPS, DHL, DPD, OMNIVA, GLS, siūlome greitą, patikimą ir nebrangų...
Nėgė
SST-Skubių siuntų tarnyba, tarptautinis gabenimas

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; logistikos paslaugos; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
MTM LT
Stambių, dalinių ir smulkių krovinių pervežimas

Adresas: Kareivių g. 6, LT-09117 Vilnius.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; ekspedijavimas; logistikos paslaugos; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; vandens transportas.
UAB „MTM LT“- tai profesionali komanda, kasdien pasiruošusi nuvažiuoti daugybę kilometrų tam, kad pristatytume Jūsų produktus į tikslinę vietą ir užtikrintume sklandų tiekimą. Esame patikimas partneris daugybei kompanijų Lietuvoje ir kitose valstybėse. TEIKIAMOS PASLAUGOS Stambių, dalinių ir smulkių krovinių...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Prezidentas Gitanas Nausėda apie Rekvizitai.lt tvaraus ir atsakingo verslo įvertinimą "TOP Įmonės" 2021
Prezidentas Gitanas Nausėda apie Rekvizitai.lt tvaraus ir atsakingo verslo įvertinimą "TOP Įmonės" 2021 10-08 13:42
Nors šiuo pandemijos laikotarpiu ne viena įmonė patyrė įvairiausių iššūkių, nemažai jų sugebėjo augti, kartais netgi rekordiškai. Rekvizitai.lt kiekvienais metais...
Ypatingas pirmas kartas: gegužės 3-osios Konstitucijos originalas Valdovų rūmuose
Ypatingas pirmas kartas: gegužės 3-osios Konstitucijos originalas Valdovų rūmuose 10-19 21:25
Vilniuje, LDK Valdovų rūmų muziejuje, atidaryta paroda "KAD TĖVYNĖ GYVUOTŲ. Lietuva ir Lenkija 1791 m. konstitucijos epochoje".
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar reiktų taikyti PVM lengvatą energijai?

Akcijų kainos

Macy's 28,25 +17,51%
Twitter 64,84 +3,30%
Facebook 335,34 +3,26%
Wells Fargo 49,43 +2,17%
Keurig Dr Pepper 34,76 -1,56%
IBM 142,32 -1,58%
Xerox 20,11 -2,00%
Walt Disney 171,14 -3,01%

Žaliavų kainos pasaulyje

Cukrus 0,76 -5,00%
Auksas 1785,28 -1,25%
Ryžiai 403,00 -2,66%
Dyzelis 2,07 -2,82%
Vištiena 2,38 0,00%
Nafta 82,28 +1,19%
Varis 9370,14 -0,85%
Benzinas 2,24 -0,88%