VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę DPD Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę DPD Lietuva

Atsiliepimai apie DPD Lietuva, UAB

Parašyk savo nuomonę apie DPD Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Gyvenime daugiau per dpd nieko nesisiusu vapse ten visiems px gali skambint kiek nori niekas rago nekelia o kurjeris atvaro visai kita diena ir knisa prota kad skambino man bet mano tel buvo atjungtas ir jau ne pirma karta taip zdz sudu kruva ta dpd
Atsakyti
Atsiliepimas blogas. Kurjeris net nesiteike pranesti sms -u kada atvaziuos. Buvo nurodytas laikas kada busim namuose ir kada butu galima pristatyti siunta. Prisiskambint i DPD neimanoma. Teko patiems vaziuot i DPD atsiimt savo siunta. Ir dar galiausiai paraso, kaip vertiname kurjero darba, nors patys siunta atsiimem.
Atsakyti
Apsi*ikėliai visiški! Jei DPD Jums tvirtins, kad tikrai kitą darbo dieną pristatysime siuntą į Taliną - netikėkite, tikrai nepristatys. Nesuprantu, koks tikslas išpūtus akis tvirtinti, kad gali padaryti, jei esi neįgalus tam darbui?
Atsakyti
BŪKITE ATSARGŪS! Siuntėme brangias prekes pirkėjo pageidavimu per šią siuntų bendrovę į Kroatiją. Atvykęs paimti siuntos kurjeris neturėjo siuntos etiketės, nes mokėtojas buvo pirkėjas. Sako turėjote gauti etiketę, sakau negavome. Tada žadėjo atvykti kitą dieną, po dviejų dienų ieškojome patys, kada žada atvykti. Atvažiavo dar sekančią dieną, žinoma ne žadėtu laiku, nes darbo gale priminiau, kad vis dar laukiame. Atvyko, paėmė siuntą, davė šaknelės kopiją. Sistemoje patikrinu sakau, kažkas negerai, nes rodo, kad tokia siunta jau keliauja, o mūsų klientas Kroatijoje jos jau laukia, nes jį anksčiau laiko informavo, kad siunta pakeliui, nors ji dar buvo pas mus. Sako nieko tokio nekreipkite dėmesio, kažkur klaida sistemoje. Deja, nerimas nebuvo apgaulingas.. Šiandien klientas Kroatijoje gavo kitos kaunietės moters siųstas dvi batų dėžes gražinamas į bendrovę Membershop. Taigi, kur yra mūsų siunta NIEKAS NEGALI PASAKYTI, DPD telefonu priskambinti NEĮMANOMA, kurjeris sako parašykite jiems ir jie atsakys išnagrinėją situaciją.. Anot kurjerio, jis negali duoti jokių kontaktinių duomenų, taigi jie problemas sprendžia TYLIAI arba jų visai NESPRENDŽIA. Tikėtina 99, 9 proc., kad kurjeris sumaišė klijuodamas etiketes ant siuntų dėžių, nes to nedaro prie kliento, priešingai nei kitos bendrovės DHL, UPS ir pan. Tai įrodo, kad DPD dirba neturėdami jokių standartų, viskas vyksta neapdairiai, skubotai, o apie klientų aptarnavimą trūksta žodžių..
Atsakyti
Esu patenkinta šia siuntų tarnyba.visada siuntas gaunu laiku.žinutes apie siuntą visada gaunu iš anksto.į Anykščius siuntas vežantis Gintaras punktualus, malonus, visada geros nuotaikos.linkiu jam sėkmės, o jūsų firmai kuo daugiau tokių darbuotojų.
Atsakyti
RAGAI-KANOPOS, taip turėtų vadintis ši įmonė, laukiau kol man kažkas atsilieps beveik valandą tiesiog nepadėjau ragelio ir laikiau ant garsiakalbio. Nekalbu apie trumpus skamučius ištisas 6 valandas. NIEKO. gavau laišką, kad gausiu siuntą šaindien, tačiau statusas internete, kad isunte ne tik neišvažiavus bet jau kelintą dieną kažkokiose biruliškėse, KAM TADA RAŠYTI, KAD PRISTATYS? jokios žinutės tikslesnės - NIEKO. neaišku nei kur mano siunta, nei kad aji bus. Norėjauu pasirinkti, kad pakeisti datą arba kad pristatytų į terminalą, bet man neleidžia, nepasiekiami duomenys rašo.. Siunta brangi, o žalio supratimo kur ji yra neturiu. Jei tiek be galo klientų daug turit, kad neina 6 val prisiskambinti, tai gal reikia daugiau darbuotojų, arba nepasiimti tokio didelio kiekio siuntų?
Atsakyti
Ko jus zliumbiat kad jums visada netinka pristatymo laikas arba esat darbuose visi tuo metu??? Pasiimat laiswa diena nuwaziuojat tada atsiimat ir ramybe. Uzsienyje nei zmones sms gauna nei skambucio. Zino kuria diena kurjeris turi atvaziuot ir viskas. O jaigu neranda zmogaus namuose pakabina pranesima ir jokio skandalo kad va nepranese jog atvaziuoja. Zmogus nuwaziuoja i terminala atsiima pats ir ramybe. Toks jausmas jog kurjeris ne zmogus. Dabar Lietuvoj prasideda toks metas kai kurjeris turi virs 100tasku, ir jam visus reikia apvaziuot ir dar aptarnauti imones is kuriu turi pasiimti siuntas. O jus zliumbiat kad va nepristate tinkamu laiku.
Atsakyti
blogiausia tai, kad niekad nepaskambina, o sms gauni tik iš Dpd centro kada bus pristatyta siunta ir liepia laukti tam tikromis valandomis nurodytu adresu, bet gal mes taip pat dirbam ne tik Jūs?! (problema ta, kad dirbu per kelis skirtingus adresus) su kitomis siuntu tarnybomis nera problemų, nes paskambina prieš atvažiuojant ir gali susitarti kur kitur atvežti siuntinį.
Nesuprantu, bet pvz Kitiems sake viskas gerai ir prieš atvežant skambina, matyt čia priklauso nuo kurjerio kultūringumo.
Atsakyti
Pati blogiausia kurjerių tarnyba Lietuvoj. Negana to, kad nesugeba "expres" siuntinio pristatyti per 3 paras, bet dar ir administracija nenori leistis į kalbas. Pabandžius kalbėti telefonu, kad tavęs neklausyti įjungia muziką. Kurjeriai kiekvieną dieną tvirtina, : "aš negalių, jums atveš kitas kurjeris rytoj", kitas "rytoj", sako kad atveš vakare, aišku, kad vakare niekas neveža, ir taip be galo.
Prieš 2 metus man vežė kalėdinę dovaną, atsiuntė žinutę, kad laukti kurjerio, o kurjeris taip ir neatvyko... Kalėdinę dovaną atvežė Naujų metų garbei....
Su ta firma susiduriu antrą kartą per du metus, ir vėl tik neigiami malonumai. Nesuprantu, kodėl jų administracija nedaro išvadų???
Atsakyti
Pasirinkus pristatyma DPD pickup.Lurjeris skambina ir sako kad atveza siunta, net neperspeje SMS ar kitaip.Pasakiau kad uzsalymas butu pristatytas i pickup.Sake kad nuvez kita diena.Kita diena siuntos nesulaukiau.Dar kita diena vel skambina, sako atvezam siunta.Sakau, jau vakar turejot i pickup pristatyti.Tai albai nemandagiau atreze, kad gerai nuvesiu.Laaabai blogai.Siap uzsisakant is Pigu.lt tai visada gaunu SMS ir laikis pakeiciu ir pristatymo adresus, viskas sklandziai veikia.Tai taip ir nesuprantu, priklauso is kokios parduotuves perki, pristatymo kokybe?Niekad negalvojau rasyt kazka blogo apie DPD, nu bet sykart tikrai nuvyle viskuom.
Atsakyti
Tragiškas aptarnavimo centro darbas. Laukiau prie paštomato, kol sujungs su reikiamu asmeniu beveik dvi val...
Kurjeris adreso neranda. Pristato be išankstinio perspėjimo.
Atsakyti
Pati BLOGIAUSIA imone....
Atsakyti
Apie DPD aptarnavimą bei nuostolius dėl prarastos pakuotės skaitykite čia: https://medium.com/@aurimasdulskis/kodėl-dpd-naudinga-kad-jūsų-siunta-būtų-prarasta-a31a265c9764
Atsakyti
Esu nusivylusi šios įmonės kurjerių darbu. Apie atvežamą siuntą nebuvau informuota iš anksto. Paskambinęs kurjeris sakėsi esąs jau vietoje, o aš tuo metu nebuvau namuose. Gavau atsakymą kad paskambinčiau kai būsiu, o paskambinus gavau atsakymą, jog jam ne pakeliui ir turiu atvažiuoti į vietą, kur jis šiuo metu yra (ta vieta buvo iki 1km nuo mano namų). Ne nemalonus kurjeris ir prasta darbo sistema! Kitą kartą naudosiuosi kitos įmonės paslaugomis arba paštomatu! Manau įmonė turėtų peržiūrėti savo paslaugų kokybę. Ne tik aš, bet ir aplinkiniai skundžiasi Dpd teikiamomis paslaugomis.
Atsakyti
Man pasitaikė šaunus ir maloniai bendraujantis kurjeris. Užsakymo pati priimti negalėjau, prašiau tėčio, kad važiuotų iš darbo įsileisti, blogai sureguliavau laikus, turbūt pagadinau kurjeriams visus dienos planus, nepaisant to - bendravimas vistiek išliko malonus, palaukė turbūt 15min, ir neprakeikė manęs, bent jau į akis:)
Atsakyti
Tragiškas pristatymas, neranda adresų, nuvažiuoja visai į kitas gyvenvietes, pristatymas Vilniaus rajone iki 15val, neinformuoja, žmonės turi sedėti namie ir laukti, nors darbo metas. Vietoj to, kad išspręstų savo klaidas, tai sako pristatysime rytoj, tai vėl reiškias turi būti namie ir laukti kurjerio, ne darbas o cirkas.
Atsakyti
esu pasibaisejusi kurjeriais, praejo virs menesio, kai i mano motinos automobili ivaziavo siuntas vezes i Ateities g Druskininkuose kurjeris ir pasisalino lyg niekur nieko. Geda! Daugiau niekada nesinaudosiu nei as nei artimieji ju paslaugomis! ir toliau viesinsiu kur tik galiu.
Atsakyti
Turiu pagirti :siuntas gauname kasdien, įvairiu laiku, bet šiandien reikėjo siuntą gauti anksčiau..., paskambinau bendruoju telefonu, ,..., ir siunta buvo gauta reikiamu laiku.Didelis dėkui Mantui, iš Šiaulių rajono.
Atsakyti
Užsakius pristatymą DPD Lietuva kurjeriu ketvirtadienį ne tik, kad nesulauki kurjerio penktadienį, bet ir pirmadienį niekas nesiteikia paimti siuntos. Kaskart paskambinus į klientų aptarnavimo skyrių, pokalbiui sugaišti ne mažiau nei 30 minučių, situaciją išsamiai tenka paaiškinti bent keliems konsultantams ir galiausiai išgirsti: -Kurjeris su jumis susisieks! Tačiau kurjeris su jumis taip ir nesusisiekia, o dar kartą paskambinus į klientų aptarnavimo skyrių, paaiškinama, kad, deja, ir šiandien siuntos niekas nepaims, nes kurjeris jau kitame miesto gale☝️ Tada klientui pasiūloma arba prasitęsti siuntos paėmimą arba parašyti prašymą, kad grąžintų pinigus, nes klientų aptarnavimo skyrius nežino kada kurjeris galės paimti siuntą, o kurjeriai tarpusavyje nesusikalba, pasirodo vienas jau baigė darbą, o kitas nežino apie siuntos egzistavimą
Atsakyti
Labai nelanksti imones politika..Kiek kartu teko susidurti, tiek lydejo nusivylimas..Kurjeriai dirba taip kaip jie nori, i klientu norus ar pageidavimus jiems nusispjauti. Prizadeta valanda neatveza, pristatymo grafikus sudarineja nesuderinus su gaveju.

TODEL JEI YRA GALIMYBE RINKITES KITA KURJERIU TARNYBA. O sita kontora pati save palaidos.
Atsakyti
Turėjo būti pristatyta siunta vakar, nepristatė. Galvoju nu gerai, gal vėluoja, tiek to. Šiandien ryte vėlgi net žinutės negavau kad šiandien pristatys. Esu labai pasipiktinusi. Grąžinkit pinigus ir siuntinį !! Nes paduosiu į teismą!
Atsakyti
Labai nusivyliau pristatymu ir aptarnavimu... Kurjeris skambina pries pusvalandi atvaziojant ir stato pries fakta kad bus valandos begyje... Atvykus i vieta atveze 2 siuntas is kuriu man Telia pasake pasirinkti viena nes vienas buvo uzsakymas atmestas ir pakeistas kitu. Paklausiau pas kurjeri kuris is siuntu yra koks kad pasirasyt sutarti tik vienos prekes, tas niekas nieko net neprisistate sako vezu jas abu i ofisa ir ten isiaiskins atseit kazkas ir nej labas nej viso gero, net sutarciu neparodes.. Ar ce normalu ? Tokiu atveju galejo isvis neatvaziot nes net nesupratau kas ivyko ir is darbo teko atsiprasyt del sito... Ce jau antras kartas taip, tai jie atveze menesi atgal saldytuva is sandelio ne ta, kuris buvo uzsakytas apsisuko ir isvaziavo... Na ziauriai nusivyles aptarnavimo kokybe, suprantu kurjerio darbas ne pats geriausias, bet ant tiek negerbt klientu ?? sorry..
Atsakyti
Sveiki.Gavau sms is DPD, kad siunta pristatys 9:36 - 10:36.Is karto suslaukiu skambucio, kad atvezama siunta.Kadangi tuo momentu nieko nebuvo namie, paprasiau atvezti preke i kita vieta (su masina 10min maximum kelio). Supantu, kad darbo kruvis didelis, bet galetu vairuotojas kalbeti mandagiau....nesvarbu ka jis kalba, bet kaip jis visa tai pasako.... Tikiuosiu man pristatys siunta....
Atsakyti
baisesnes imones negali buti. kol pakels laukti amzinybe, kol atves siunta laukti tiek pat, nukreipia pagal pasto koda net ne ten, susimaiso ir aiskina kad kazkas ne taip patys nesuprasdami kas. pats turi skambinti del siuntos ir klausineti kur ji, tai atvyks ryt, tai kurjeris i avarija pateko tai dar kokia nesamone. Per DHL tik suzinojau koda, patys sms neparaso, siaubu siaubu siaubas
Atsakyti
Skirma 2017-10-24 10:51:41
Sveiki,

Šiandien vairuotojas atvežė siuntą man į darbovietę. Mašina mano buvo labai toli eilėje. Tai aš ėjau iki mašinos pėsčiomis, o vairuotojas sekė su mašina man iš paskos. Ar vairuotojui uždrausta pavežti žmogų su savo mašina? Ar kaip čia yra? keistai pasijaučiau. :)
Mielas lietuvos pilieti, jeigu nepaveze tai reiskia negalima, nes yra tokios taisykles pas mus kad mes ne taxi dirbame, jei ka.
Atsakyti
12.45 siandien Trakuose dpd kurjeris su savo didziausiu busu per plytos zenkla vaziuoja ir nepraleidzia masinu kurios atvazevusios pasimti vaiku is mokyklos. Gaves pastaba dar keikiasi ar tikrai tokie hamai turetu dirbti pas jus.
Atsakyti
Sveiki,

Šiandien vairuotojas atvežė siuntą man į darbovietę. Mašina mano buvo labai toli eilėje. Tai aš ėjau iki mašinos pėsčiomis, o vairuotojas sekė su mašina man iš paskos. Ar vairuotojui uždrausta pavežti žmogų su savo mašina? Ar kaip čia yra? keistai pasijaučiau. :)
Atsakyti
Buvau patenkinta šios įmonės teikiamomis paslaugomis iki šio ryto, kol nepaskambino kurjeris ir nepasakė, kad prekių nepristato 15val, kad jie tuo laiku nebedirba. Gyvenu viduryje Klaipėdos miesto, pasirinkau prekės pristatymą 14-17val, nes dirbau iki pietų, prekės nesulaukiau, o prie siuntos numerio informacija, kad pristatymo laikas suderintas su klientu ir nepavyko pristatyti 13.30val. Reikėtu didesnį dėmesį skirti kurjerius priimant, o ne visus iš gatvės. bandant prisiskambinti į klientų aptarnavimą, pralaukiau 38min ir vis auto atsakiklis visi konsultantai užimti. Pasibaisėjau aptarnavimu, perkant prekes NIEKADA NEBESIRINKSIU ir nemokėsiu ir pristatymo paslaugą DPD. NEPATIKIMA KOMPANIJA ir jos darbuotojai.
Atsakyti
Esu labai patenkinta paslaugų kokybe.Labai punktualu ir kokybiška.Vairuotojas paslaugus ir mandagus.Pavyzdys kitiems.Linkiu sėkmės Kurjerių Tarnybai ir tik pilnų mašinų siuntinių, gero kelio.Ruta.Naujoji Akmene.
Atsakyti
Labai, labai blogai!!! skambinau pasitikslinti dėl siuntos vietos patikslinimo..skambutis truko 7 min, per kurias neatsiliepė ne vienas operatorius!!! teko klausyti kompiuterio balso su atsiprašymais ir prašymais dar palaukti!!!
DPD jūs tragedija, kokių reta!
Atsakyti
Noreciau padekot dpd kurjeriui Nikolajui Cepulioniui uz gera darba, zmogus visada su gera nuotaika, su sypsena, labai maloniai bendrauja matosi kad zmogui patinka jo darbas, ko palinkeciau ir kitiems darbuotojams, nes labai truksta maloniu zmoniu ir zmogiskumo. Aciu
Atsakyti
Smagu, kai įmonę aptarnauja tas pats kurjeris (darbuotojas), kuris nesikeičia jau virš 2 metų. Tai rodo įmonės kompetenciją ir gebėjimą išlaikyti personalą.
Atsakyti
Įmonė pasižymi nuostabiais kominikacijos su klientais gebėjimais. Sulaukiu skambučio su klausimu - ar bus reikalingas užsakytos prekės užnešimas (jis nebuvo užsakytas), na žmonės siūlo pagalvoju - kodėl gi ne, pasakau taip - užnešimo reikės. Tuo pokalbis ir baigiasi. Laukiu 4 dienas, užsakymo nėra. Susisiekiu. Gaunu atsakyma jog šiam siuntinui dėl jo dydžio užnešimo paslauga negali būti teikiama, todėl prekė tiesiog guli sandėlyje, nėra teikiamasi nei jos atvežti, nei informuoti jog ji nebus atvežta nes jie patys paskambino ir pasiteiravo ar reikės papildomos paslaugos užnešimo. Tiesiog nuostabus bendravimo su klientu pavyzdys.
Atsakyti
Eve 2017-10-05 14:07:17
Suprantu, kurjerio darbas atvežti. Bet kai ko paklausi norėtųsi gauti elementarų atsakymą o ne apsisukus nueiti kaip penkiametė princesė
Geriausia nesivelti i tokius klausimus, kokius norite kurjeriui uzduoti.Iskyla klausimu kreipkites pas siuntejus, o kurjeriai atveza paduoda ir bega toliau, vaziuoti pas kitus klijantus, nes dar laukia 70- 80 isalkusiu siuntu.
Atsakyti
Suprantu, kurjerio darbas atvežti. Bet kai ko paklausi norėtųsi gauti elementarų atsakymą o ne apsisukus nueiti kaip penkiametė princesė
Atsakyti
Labai puikus Elektrėnų kurjeris Aleksandras! Ačiū už greitą bei malonų aptarnavimą! :)
Atsakyti
Esu labai patenkita Elektrėnu DPD kurjerio darbu. Labai malonus ir geras aptarnavimas. Ir labai labai didelis ačiū kurjeriui už tai kad padejo užnešti skalbimo mašina.
Labai patenkintas klientas
2017-10-02 09:00:18 IP 84.15.188.234
Atsakyti
Mūsų įmonė yra labai patenkinta ŠIAULIŲ DPD skyriaus darbu. Darbuotojai labai padėjo su vėluojančia siunta ir darė viską, kad mes, kaip klientai, būtumėm patenkinti. LABAI AČIŪ.
Atsakyti
Eilinįkart!!! Praeitą savaitę turėjo pristatyti siuntą į sutartą vietą. Parašė laiką, popiet, mums tiko, ok. Penktadienis. Norim išvykti, bet ir siuntą norim atsiimti. Ir jau artėjant laikui, kada ta siunta turėtų būti atvežta, gauname žinutę, kad siunta bus pristatyta tik vakare, iki 21 val!!! Mums, žinoma, netiko. Norėjom pasiskambinti ir gauti kurjerio tel.nr. Aha, sėkmės. Ir kantrybės. Šiaip ne taip prisiskambinom iš n - tojo karto, gavom jo nr.ir žinote, kur jį radome??? Ogi visai netoli tos vietos, kur mums turėjo būti pristatytas siuntinys!!! Tai kodėl tas laikas buvo perkeltas, taip ir nesupratau...Šią savaitę. Ir vėl. Eilinįkart. Pristatymo laikas 8:00 - 14:00. Ok. Laukiu. 14:00. Nėra. 17:00 - dar vis nėra. Pranešimo irgi. 20:44 vau, pranešimas!!! SMS!!! Siunta bus pristatyta rytoj, žinutę, kuriuo laiku bus pristatyta, irgi gausite irgi rytoj!!!!!! Planuokis kaip nori....Rytojaus dieną gaunu sms, kad siuntą gausiu 11:37 - 12:37....Ok. Laukiu. 13:09 Dar vis laukiu. Ačiū už nieką, kaip sakant...Ir kada pagaliau surimtėsit??????????
Atsakyti
Teko su dpd bendradarbiauti tiek dirbant įmonėje, tiek kaip privačiam asmeniui, ne vienerius metus. Nusiskundimų neturiu, tik geriausi atsiliepimai. Kurjeris malonus, paslaugus ir tikrai punktualus.Šiaip visi mūsų miesto kurjeriai dirba labai gerai.
Atsakyti
DPD tikriausiai gyvena iš mokeščio už telefono skambučius. Prisiskambinti nepralaukus 15-20 min neina.
Atsakyti
Turiu tik viena klausima, ar aptarnavimo skyriuje dirba tik VIENAS žmogus? Tris kartus meginu po 10minučių prisiskambinti ir niekas neatsiliepia...
Atsakyti
algimantas 2017-08-29 16:40:24
žiūriu daug kas skundžiasi blogu firmos darbu. o aš šiandien gavau žinutę, kad tarp 14-15 val kurjeris pristatys užsakytą mano prekę. apie 15 val jaunuolis ir atvyko. prekė buvo pristatyta kaip ir žadėta. na o valandą galima ir palaukti- ne su raketa juk vyksta. dėkoju firmos kolektyvui, o niurzgliams patariu daugiau būti gamtoje ir iš jos pasisemti gerų emocijų. ačiū
Matosi kad kazkas sieja su DPD. Man geda butu tokius uzsistoti, kad ir dirbciau pas juos. O pasakeliu cia savo neskleisk. Dirbu senukuose realizacijoje vadovu ir samdydavomes DPD, pastoviai pavesdavo ir pries klijentus likdavome del ju kaltes kalti. Tokia imone grusti is Lietuvos lauk. Tegul savo prancuzijoje savivaliauja ir atlieka nekokybiska darba!
Atsakyti
Siandien 2017.09.15 turejo buti pristatyta siunta. Pardavejas telia perdave siunta DPD ir ipareigojo siandien pristatyti siunta - televizoriu butent siandien, nes ryt isvaziuoju nuo 10 iki 15 dienu komandiruote todel laukti kitos savaites nebuvo galimybes. Uz siunta - televizoriu buvo sumoketa. O telia apmoka pristatyma. Taciau siuntos negavau, o gavau tik pranesima, jog siunta mane pasieks tik 2017.09.18 diena, kuomet jau busiu isvykes is Lietuvos. Siuntos paimti nera kam, nes isvykstu su seima. DPD savivaliskai nepristate siuntos kaip buvo ipareigoti 2017.09.15, pranese apie tai tik 20:00valanda, kai jau ju darbo laikas pasibaiges buvo, o siunta perimta is telia 17 val. Kitaip sakant, ka noriu ta ir darau. Dabar televizorius, kuri esu nupirkes vazynes pirmyn atgal, atsisakyti siuntos negaliu nes yra nupirktas daiktas, atgal grazinti negalesiu, nea tokio motyvo niekas nepaisys. Kaip taip galima savivaliauti. Kai uz viska yra sumokami pinigai, o DPD savo nuoziura sprendzia kada ir kaip pristatyti siuntas...
Jau ne pormas kartas kai DPD taip issidirbyneja is zmoniu imoniu. Dirbu su pardavimais vienoje didziausiu ir stambiausiu imoniu, kurios siuntas, prekes ar medziagas taip pat buna pristatyneja DPD. Pristatyneja taip kaip jie susigalvoja ir nori. Klijentas laukentis siuntos - medziagu ju nesulauke, nes DPD neva nerado adreso ir nesugalvojo paskambinti zmogui - klijentui siuntos ar sountejui pasitikslinti... Man protu nesuvokiama, kaip tokia imone dar turi pasitikejimo ir veza siuntas???! Kaip galima taip savivaliauti??
Jeigu norite tausoti nervus, sveikata ir laika, tikrai nesikreipkite paslaugu i sia imone niekuomet... Dar neaiaku kokios kokybes yra atvezamos siuntos...
Jeigu nori tikrai gauti daikta laiku ir be nervu bei nuostoliu, nesikreipk I DPD
Atsakyti
Sita imone yra PRANCUZU imone o del vieno klijanto tikrai nebankrutuos, ir siaip kurjeriai vezioja i diena po 50-100 tasku, kuo maziau tokiu idijotu uzsisakines tuo lengviau ir sitai imoniai bus gyventi.
Atsakyti
Visada gaudavau siuntas tvarkingas ir pries atvykstant perspedavo apie atvykima. Siandien likau pasipiktinusi, nes neperspejo, siunta atidave ne man asmeniskai, o kitam zmogui ir deze buvo praplesta.
Atsakyti
Kaip prisiskambinti į šitą įmonę? Jau mintinai moku tekstą, kurį kartoja operatorė. Valanda tai normalus laikas laukti?
Atsakyti
žiūriu daug kas skundžiasi blogu firmos darbu. o aš šiandien gavau žinutę, kad tarp 14-15 val kurjeris pristatys užsakytą mano prekę. apie 15 val jaunuolis ir atvyko. prekė buvo pristatyta kaip ir žadėta. na o valandą galima ir palaukti- ne su raketa juk vyksta. dėkoju firmos kolektyvui, o niurzgliams patariu daugiau būti gamtoje ir iš jos pasisemti gerų emocijų. ačiū
Atsakyti
Labai nepatikima imone, laiku neatveza siuntos. Ketvirtadieni turejau gauti siunta tarp 13-14 val. Visa valanda laukiau namie, 13:45 pasiziuriu, jog mano siunta atsaukta, nes nepavyko pristatyti. Kaip tai nepavyko? I duris, i telefona nesulaukiau jokiu skambuciu. Kita diena, penktadieni, kurjeris paprasciausiai pamirso isidet siunta. Ar tai normalu? Susisiekus su imone, nesigeba net atsiprasyti, numeta rageli. Sianden jau pirmadienis, kazin ar siandien gausiu siunta? Nes kolkas negaunu jokios SMS su pristtymo laiku.
Nepasitikekit sia imone, geriau rinkites kita, nes DPD sugeba tik gaisinti savo klientus ir gadinti jiems nervus bei nuotaikas...
Atsakyti
APGAILĖTINA. Užsisakiau vonios pristatymą į namus. Prašiau, kad atvežtų vakare. Vakar "dieninis" kurjeris paklausė, ar galiu atsiimti dieną. Negalėjau, žadėjo perduoti "vakariniams". Šiandien gaunu laišką, jog vakare jie didelių gabaritų nevežioja. Tai siūlo arba atvežti iki 14h, arba pasiimti pačiam iš sandėlių kažkur Liepkalnio g. Labai ačiū, šaraškinų kontora.

Taip pat rekomenduojame

Nėgė
Skubios siuntos

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje. Siūlome Jums šias paslaugas: Siuntų ir skubių krovinių pervežimą Tentinių krovinių pervežimą Krovinių sandėliavimą Kaune Logistikos paslaugas Krovinių dokumentų tvarkymą...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...
PRIMA LINE
TRANSPORTAS | LOGISTIKA

Adresas: Brastos g. 13, LT-47183 Kaunas.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
“Prima line” yra transporto ir sandėlių logistikos paslaugų įmonė, kurioje dirba apie 100 darbuotojų. Įmonė specializuojasi Lietuvos rinkoje teikdama kompleksinius, klientui pritaikytus, logistikos sprendimus. Šiuo metu turime sandėlių kompleksus ir depus Kaune, Klipėdoje ir Panevėžyje. Mūsų autoparkas Vilkikai su...
BALTICALL
vezuvezu.lt

Adresas: Dubysos g. 31, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB "Balticall" - vezuvezu.lt yra nuolat auganti ir besiplečianti įmonė teikianti kokybiškas ir patikimas keleivių, siuntų, krovinių pervežimo paslaugas mikroautobusais į/iš Lietuvos, Vokietijos, Danijos, Belgijos, Olandijos. Siekdami pateisinti klientų lūkesčius investuojame į saugumą, komfortą, greitą ir...
Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

KTU pradėjo rektoriaus paieškas
KTU pradėjo rektoriaus paieškas 12-11 20:18
Kauno technologijos universitetas (KTU) skelbia konkursą rektoriaus pareigoms užimti. Naujojo vadovo ieškoma po to, kai buvęs rektorius Petras Baršauskas dėl plagijavimo skandalo pasitraukė iš...
"Saxo Bank": bitkoinas pabrangs iki 60.000, bet atpigs iki 1.000 USD
"Saxo Bank": bitkoinas pabrangs iki 60.000, bet atpigs iki 1.000 USD 12-11 19:18
Danijos bankas "Saxo Bank", besikoncentruojantis į investicinių paslaugų teikimą, prognozuoja, kad populiariausios pasaulio kriptovaliutos kaina 2018 m. pakils iki 60.000 USD, tačiau vėliau leisis...
Šalys, kuriose Y kartos atstovai nusiteikę optimistiškiausiai
Šalys, kuriose Y kartos atstovai nusiteikę optimistiškiausiai 12-11 19:17
Y kartos atstovų adresu nevengiama leisti kritikos strėlių. Esą jie išlaidūnai, negalvojantys apie ateitį, o tik apie dabarties malonumus. Atliktas tyrimas rodo, kad šios kartos atstovai...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kaip vertinate naujai išrinkto Seimo pirmuosius darbo metus?

Partneriai

SANO
Veiksmingesnė buitine chemija. Kokybė iš Izraelio.

Akcijų kainos

Western Digital 81,47 +3,98%
AutoZone 721,89 +2,78%
Oracle 49,60 +2,23%
eBay 37,65 +2,17%
3M 238,13 -0,90%
Walt Disney 104,23 -0,98%
Coca-Cola 45,31 -1,03%
Kraft Heinz Co 78,48 -1,11%

Žaliavų kainos pasaulyje

Benzinas 1,83 +6,40%
Kava 3,11 +0,32%
Anglis 96,63 -0,53%
Varis 6826,55 +0,28%
Apelsinai 0,86 +4,88%
Ryžiai 402,00 +2,03%
Auksas 1281,90 +0,19%
Mediena 697,44 -1,00%