VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę DPD Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę DPD Lietuva

Atsiliepimai apie DPD Lietuva, UAB

Parašyk savo nuomonę apie DPD Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Siuntą gavau laiku, darbuotojas mandagus, aš priekaištų neturiu. Ačiū.
Atsakyti
Tragiski kurjeriai, paskambine piktai aiskina, kad neranda, tada numeta pokalbi, net neatsake rado ar ne. Lieki nesuprates ar laukt ir gaist laika ar ne. Ta pacia diena gavau kita siuntini su pado zyme, pridedu nuotraukas.

STIPRIAI NEREKOMENDUOJU NAUDOTIS JU PASLAUGOMIS.
Atsakyti
Ne pirmą kartą naudojuosi DPD paslaugomis ir esu patenkinta, nes visada gaunu sms ir pristato laiku. Kurjeris mandagus, sekmės jam taip darbuotis ir toliau.
Atsakyti
Siunta (Skalbimo mašina) pristatyta laiku.
DPD kurjeris-tikras šaunuoli- mandagus, paslaugus žmogus.
Maloniai pabendravom.
Niekada neturėjau nesusipratimų.
Ačiū, likau patenkinta.
Atsakyti
Imone DPD Lietuva, geriausia is visu...aptarnavimas greitas, tikslus ir auksciausios klases. Si tarnyba man pristate tikrai ne viena preke, ir ne pirmus metus. Kurjeriai mandagus, komunikabilus. Gerai ismanantys savo darba. Neturiu kuo skustis...veze ir baldus, ir buitine technika ir viskas buvo pristatyta saugiai, laiku ir i nurodyta vieta.
Atsakyti
Labai aciu uz aptarnavima. Siunta pristatyta per 3 dienas.
Atsakyti
Siuntą turėjau gauti šiandien bet paskambino ir pasakė kad gausiu Ryt. Paklausūs kodėl ne šiandieną atsakė kad nėra kam, nes vairuotojas serga. Bet ne gana to gaunu žinutę Sveiki, informuojame, kad del apsemto Silutes -
Rusnes kelio siandien (Antradienis) nepristatysime. Pristatysime kai bus pasalintos eisma ribojancios kliutys, leis oro salygos. Atsiprasome del nesklandumu.
Jusu DPD LIETUVA. Net juokas paėmė.
Atsakyti
Visiskai nusivyles paslaugomis. dpd- tikrai nera patikimas partneris. Ir jei galvojat, kad siunta ateis laiku- tai cia labiau, bus kaip bus.
Atsakyti
Stai tokia siunta gavo gavejas.Sulauzyta. Skundas jau parasytas del zalos atlyginimo bet 2 savaites nesugeba susisiekti.
Atsakyti
Norom nenorim prisimeni visus zinomus keiksmazodzius (ir ne tik)bet viesoj erdvej tokiais prisiminimais dalintis nepadoru, o normaliu zodziu jiems apibudint kaip ir nera
Atsakyti
Atsidarau tinklapį, kad parašyti atsiliepimą ir ką matau, ogi krūvą blogų atsiliepimų. Man belieka tik pritarti. Dar papildysiu, kad operatoriai net nebando spręsti problemų. Žodžiai, kad siunta bus pristatyta tokiu ir tokiu laiku, taip ir lieka tik pažadais. Mano atveju, kurjeris net nesivargino paskambinti, visą dieną pralaukus, siunta taip ir nebuvo pristatyta. Jei būtų nuobaudos už įsipareigojimų nevigdymą, tokių nesąmonių nebūtų..
P.s. mano nuomone visi šie komentarai beprasmiški, prie geros valdžios tokio bardako ir savivaliavymo, nepagarbos nebūtų.. Tai sprendžiu, arba valdžia nežino, arba jai visai nesvarbu...
Atsakyti
Donata 2019-02-12 19:44:57
Uzsisakem sofa is pigu.lt turejo ateit zinute kada atves, neatejo. Paskambino 17 vakare ir pareiske, kad sofos neuznes. Gyvenu viena, bet susiradau siaip ne taip pagalba. Kurjeris sake uz pusvalandzio bus, o mes jau laukiam 2 valandas, jau visiskas vakaras. Neuztenko to, kad i namus neatnesa, o dar ir susiradus man pagalba padaro kazkoki zapadlo! Paskambinus sako kad ivaziavo i kazkoki griovi, tai nejaugi nesupranta, kad pranesti reikia? As bereikalo zmones issikvietusi laukiu lauke 2 valandas!!
Uznest *
Atsakyti
Donata 2019-02-12 19:44:57
Uzsisakem sofa is pigu.lt turejo ateit zinute kada atves, neatejo. Paskambino 17 vakare ir pareiske, kad sofos neuznes. Gyvenu viena, bet susiradau siaip ne taip pagalba. Kurjeris sake uz pusvalandzio bus, o mes jau laukiam 2 valandas, jau visiskas vakaras. Neuztenko to, kad i namus neatnesa, o dar ir susiradus man pagalba padaro kazkoki zapadlo! Paskambinus sako kad ivaziavo i kazkoki griovi, tai nejaugi nesupranta, kad pranesti reikia? As bereikalo zmones issikvietusi laukiu lauke 2 valandas!!
Nuvaziuok bl į baldų parduotuvee ir nusipirk ta sofa neverkus čia. Pasiskaityk visų pirma ar už ėst jie privalo ar ne. Uznešimas kainuoja papildoma mokesti
Atsakyti
Šiandien siunta turėjo būti pristatyta nuo 14, 45 iki 15, 45 val., bet tik 19.30 sugebėjo parašyti žinutę, kad siunta šiandien nebus pristatyta.
Atsakyti
PUIKU! PROFESIONALU! Užsakymas- Nr. 05806062622062 įvykdytas! AČIŪ! SĖKMĖS!
Atsakyti
Sveiki neganato kad nesugeba pristatyti siuntos dar ir meluoja bei kaltina kad negalėjo susisiekti absurdiška pagarbos jokios
Atsakyti
Uzsisakem sofa is pigu.lt turejo ateit zinute kada atves, neatejo. Paskambino 17 vakare ir pareiske, kad sofos neuznes. Gyvenu viena, bet susiradau siaip ne taip pagalba. Kurjeris sake uz pusvalandzio bus, o mes jau laukiam 2 valandas, jau visiskas vakaras. Neuztenko to, kad i namus neatnesa, o dar ir susiradus man pagalba padaro kazkoki zapadlo! Paskambinus sako kad ivaziavo i kazkoki griovi, tai nejaugi nesupranta, kad pranesti reikia? As bereikalo zmones issikvietusi laukiu lauke 2 valandas!!
Atsakyti
Taip pat, siuntos neateina laiku, aiškinantis situacija, kontaktiniu el paštu net nesugeba atrašyti, daugiau gyvenime nesiųsiu ir nesisakysiu paslaugų būtent per DPD, pati blogiausia įmonė, kuri gali būtį Lietuvoje.
Atsakyti
Laba diena, siandien kurjeris pristate siunta, as tesiog esu patenkintas, kad taip operatyviai atveze, Aciu Jusu istaigai, uz tikrai gera profesionaluma.
Atsakyti
Labai neatsakingai elgiasi su siuntiniais. Atveze balda tiesiogine prasme suluzusi. As suprantu, kad nera kam dirba ir tenka bet ka samdyti darbui, bet gal baldu nereikia taip lauzyti. Jiems galima patiketi tik minkstus krovinius, kuriuos galetu metyti kaip papuole.
Atsakyti
Noriu labai padekoti Jusu imones kurjeriui Laurynui. Pristate siunta labai greitai, nors manes ir nebuvo namie, radome alternatyva kaip man siunta perduoti. Aciu uz profesionaluma
Atsakyti
Blogiausia kurjerių tarnyba, 3 siuntos per mėnesį ir visi trys pristatymai siaubingi (rinktis kitą kurjerių tarnybą užsakant prekes nebuvo galimybių) 1. Klastoja duomenis, net nepaskambina, o siuntėjui perduoda informaciją, kad skambino ir nesutikau priimti siuntos. 2. Nuvažiuoja į kitą miesto galą ir paskambinęs kurjeris tvirtina, kad siuntos neveš, numetė ragelį.Teko skambinti į centrą pakeltu balso tonu, siuntą pristatė per 10minučių. 3. užsakytą šaldytuvą, buvo sumokėta už pristatymo paslaugas, numetė ant galvės prie kiemo vartų!!! net ne kieme, nors PRIVALĖJO pristatyti į namus. Nesuprantu, kodėl įmonės vis dar dirba su šia tarnyba. Kur žiūri DPD įmonės vadovai??? Aptarnavimas klaikus, su siuntų gavėjais kurjeriai elgiasi nepagarbiai, mėto ragelius, apie siuntas neinformuoja. Mieli kurjeriai, nenori dirbti, tia nedirbti, bet savo neigiamas emocijas, nepasitenkinimą įmone pasilikite sau!!!!!!!!!
Atsakyti
Nuoširdus palinkėjimas visiems besinaudojantiems kurjerių paslaugomis: APLENKITE VISAIS ĮMANOMAIS BŪDAIS UAB „DPD Lietuva“. Įmonėje dirba nekompetentingi kurjeriai, kurie SUGEBA BE SĄŽINĖS GRAUŽATIES KLASTOTI SIUNTOS GAVĖJŲ PARAŠUS ir velniai žino kur pradanginti siuntas. Tuo tarpu kiti įmonės darbuotojai net nesiteikia pateikti išsamesnių paaiškinimų ir atsakyti į jiems užduodamus klausimus. Prastesnės reputacijos įmonę vargu, ar įmanoma būtų surasti.
Augustė Valinauskienė
2019-02-04 10:23:56 IP 89.117.166.189
Atsakyti
Sveiki, siunta buvo apdaužyta siuntimo metu
Atsakyti
Visą savaitę pristatinėja siuntą. Ryte skambina, telefonas suvibruoja 1-2 kartus - nespėjai atsiliept, liksi be siuntos. Visada iš karto bandau perskambinti, neatsiliepia niekada. Ir taip 5 dienas iš eilės. 5 DIENAS. Labai apmaudu, kad tokie kurjeriai vis dar randa darbą.
Atsakyti
Kiek esame susidūrę su siuntų paslaugomis, čia buvo žemiausio lygio kokybė. Nieko panašaus nėra buvę. Pradedant skambučių operatoriais, baigiant pačiais kurjeriais. Ateityje, jei tik bus galimybė rinktis kitą kurjerių tarnybą, tą būtinai ir darysime.

Penktadienį (01-25) ryte paskambina DPD atstovas, praneša apie siuntą. Suderiname pristatymą penktadienio vakarą.

Ok, laukiam vakaro, jokių žinių. Prieš darbo pabaigą pasukame paklausti, kokia situacija. Sako, bus pirmadienį vakare. Na, gerai, palauksime.

Šitoje vietoje dar pažymiu, kad dalis užsakymo (gartraukis) kažkodėl buvo išskirta atskirai. Kurjeris paskambino prie pat namų, iš karto neatsiliepiau, ir išvažiavo. Perskambinus, pasakė, kad nebegrįš, padarė ratą ir dabar visai kitoje vietoje :) sutarėme, kad atvažiuosiu siuntą pasiimti pats iš ten, kur jis šiuo metu yra. Nurodė stovintis aikštelėje, kuri yra už 800 m nuo pristatymo adreso. Tikrai buvo sunku grįžti ir atiduoti siuntą :))

Pirmadienis (01-28). Kadangi siuntos laukėme antroje dienos pusėje, iki pietų turėjo informuoti sms apie pristatymą. Negauname. Skambiname - sako, kad siunta didelė, o tokių vakarais nepristato, todėl ir nepristatė :))

Pirmas klausimas, kodėl tada penktadienį buvo sutarta pristatyti vakare?

Antras, jei nebūtume patys paskambinę, tai kiek siunta būtų terminale? Mėnesį? Nepagalvojo pasiteirauti, kokiu laiku pristatyti, jei tada vakare negalima?

Per kelis skambučius pirmadienį sutariame, kad siuntą pristatys antradienį ryte.

Ok, antradienio rytas, į darbą neiname. Laukiame. Sms nėra. Per n kiekį skambučių išsiaiškiname, kad tikrai pristatys ANTRADIENĮ iki dienos pabaigos. Ok, laukiame. Po geros valandos ateina SMS, kad užpuolė gripas :)

Paskambiname siuntėjo atstovui, kuris susisiekė su p. Audrone, DPD pardavimų projektų vadove.

Atsako, kad tikrai bus ryte. Šiandien rytas. Vėl neiname į darbą, laukiame. Galiausiai vėl paskambiname pasitikslinti kas vyksta, pristatysime po pietų :))))

Na, laukime pietų. Rezultate, jau dvi darbo dienos visiškai sugadintos. Klausimas, kiek dar tokių bus.

Išvada: venkite šios bendrovės ir jos teikiamų paslaugų.
Atsakyti
Šiandien man buvo pristatyta siunta 05805051543797. Nuolat viską perku internetu, buvau ypatingai patenkinta DPD kurjerių darbu. Tačiau šiandienos kurjeriai parodė ypatingą nepagarbą. Pirminis pokalbis apie adreso pasitikslinimą jau buvo įžūlus. Netgi prekę pristatant į kiemą kiekvienas žingsnis buvo kaip reketas. Visuomet sumoku už įnešimą į namą, tačiau, kai yra aktyvus spaudimas, to padaryti nesutinku. Keiksmažodžių nebuvo, bet įžeidinėjimai buvo. Labai nemalonu.
Atsakyti
laba diena, esu labai nusivyles jusu teikiamomis paslaugomis, ketvistadieni gavau pranesima kad penktadieni bus pristatyta siunta, kadangi siuntos laukiu tai atsaukiau suplanuotus darbus kad galeciau paimti siunta, deja jos nesulaukiau, nes pranesete kad ivyko klaida ir siunta buvo netinkamai paskirstyta, suprantu buna.... siandiena pirmadieni buvo pranesta kad siunta bus pristatyta 13val. 15 min, nuo ryto atsaukiau darbus antroje dienos puseje ir grizau i namus deja sulaukiau skambucio kad siunta siandiena nebus pristatyta, bes tas vairuotojas nevaziuos siuo adresu, tai yra pasityciojimas ir nesiskaitymas su zmonemis kuriuos samoningai jus klaidinate, kokiais budais jus zadate kompensuoti uz visiskai sugadintas dienas kurios buvo suplanuotos ir teko atsisakyti planu
Atsakyti
Su jais net sutartį sudėtinga sudaryti ar turėti bendrų reikalų, nes jie tokius dalykus "pameta"..
Atsakyti
Įtariu aukštesnė valdžia nežino ir neskaito komentarų, atsiliepimų apie savo darbuotojus. Kitu atveju - labai muša firmos reitingus. Šiandien susidūriau su labai nemandagiais, pasikėlusiais žmonėmis. Teko išklausyti ištisą tiradą priekaištų, kurie visiškai napagrįsti.
Atsakyti
Žemiausio lygio servisas kokį esu turėjus. Vilniuje Konarskio g. darbuotojai dirba iki kada nori vien tik pakabinę raštelį ant durų. Laiške atsiūsta info su darbo laiku visiškai neatitinka realybės. Atvažiuoji darbo laiku atsiimti siuntos, o rašo dirbam iki 17. Na laba diena. Tokiud dalykus laiške turite informuoti. Net nebuvo pasiūlyta pristatymo alternatyva kitą dieną ir nesistengiama savo klaidas ištaisyti. Likau labai nusivylusi.
Atsakyti
Aciu, jums mieleji, uz jusu darba. Skalbimo masina gavo tevai 8 dienas anksciau. Labai apsidziauge. Du vyrukai isnese sena ir inese nauja. Labai malonus ir geri vyrukai. Super. Aciu, kad esate. Sekmes
Atsakyti
Pagyros ir padėkos keliauja Biržų regione dirbančiam DPD kurjeriui Ailandui Baroliui. Visada besišypsantis ir su nuotaika kurjeris siuntas pristato laiku ir be priekaištų. Ačiū jam už kokybišką darbą.
Atsakyti
Niūrią ziemos dieną nuotaika ptaskaidrinti gali net ir DPD kurjeris. Man siunta atvezes kurjeris Ailandas Barolis buvo labai malonus ir besisypsantis. Kiti mano sutikti kurjeriai budavo pikti ir nepatenkinti, jausdavausi kalta kad dariau uzsakyma ir jiems reikia i kazkoki uzkampi trenktis. Daugiau tokiu kurjeriu kaip Ailandas
Atsakyti
Viskas kiek pristatymų atvežta buvo jokių pretenzijų neturiu. Júsų kurjeriai malonūs vyriukai.
Atsakyti
Blogesnių siuntų pristatymo paslaugų dar reiktų paieškot: neperspėja prieš pristatydami siuntą arba perspėja 10-15 min. prieš; sužinai, kad nebuvai namie pristatymo metu, nors sėdėjai ir laukei specialiai dėl jų; nesugeba pristatyt į namus, nes “skubu, nėra kur mašinos pastatyt, ateikit pasiimt”. Paskutinis siuntinys iš Latvijos šiuo metu keliauja atgal į LV, nes nerado manęs pristatymo metu, apie kurį nebuvau informuota nei sms, nei skambučiu, o siuntos sekimo kodas tiesiog neveikė.
Atsakyti
Sveiki, bėdos broliai... Man taip pat iš pradžių š..as virė, turėjo kalėdoms dovanėlę pristatyti į paštomatą, bet jiems lengviau buvo parašyt, kad klientas du kart nerastas, siuntinys grąžintas į depą... Paskambinus konsultantei, pažadėjo, kad šiandien pat siuntinys bus paimtas ir įdėtas į paštomatą, tačiau tai buvo dar vienas eilinis melas... Bet man, kaip tikram lietuviui, širdį glosto, kad ne aš vienas, o žiūriu, kad šimtai papuolė į šitų atbularankių kompanijos pinkles. Visiems kantrybės ir sėkmės, o aš išgirdęs šį "š...kontoros" pavadinimą, nutrauksiu bet kokius reikalus, ir kitiems to paties palinkėsiu
Atsakyti
Siunta is Cekijos vidurio, vaziuoja per visa vidurine Vokietija, WTF? Su navigacija sudetinga? Taip paskui ir lauki siuntos vietoje 5dienu, menesi.
Atsakyti
kurjeris kurio numeris +370 610 82 487, praleidau skambutį ir iškarto pažymėjo, kad siuntos pristatyti nepavyko, bandžiau už kelių minučių perskambint nekelia, nekėlė ir už pusvalandžio, buvau namuose, niekas neatvažiavo. Moku už paslaugas, tai teikite jas kokybiškai, o ne gudraukite.
Atsakyti
Klientu aptarnavimas saiposi is klientu sneka viena daro kita sako susisieks per 10 dienu nulis atsakimo siunta siunte firma is prancuzijos kuria sudare 2 pakuotes pagrindine pakuote neatvyko 2 pakuotes neiemau pagal susitarima kad pasaugos kol atsiras pagrindine pakuote, pardavejas isiute nauja preke nes pirmosios kaip supratau nebera o sendien jau sako kad nieko nesikreipiau del siuntos velavimo praradau programines yrangos uz 400 eu ir dar puse darbo dienos per vazinejimus pas juos o ant galo pasisaipimas dar... nepatikima firma.
Atsakyti
Tai yra pačio žemiausio lygio kompanija, kurioje dirba chamai nemokantys bendrauti su klientais, daugiau nepirksiu jokių prekių internetu kurios yra pristatomos per DPD, nes kurjeriai yra turbūt pabaigę 5 klases ir nesuvokia kas yra pagarbus bendravimas. Paskambina likus minutei iki pristatymo ir kai paklausi ar palauks pora minučių pradeda draskyti akis... absurdas.
Atsakyti
Kaip pradžioje džiaugiausi šią kurjerių tarnyba. Dabar galiu pasakyti kad nusivyliau. Prieš atvežant siuntą niekas nepaskambino ir neįspėjo kad kitą dieną atgabens.Tik vakare apie 21:30 gavau žinutę kad rytoj bus atgabentas siuntinys. Parašiau žinutę kad negalėsiu priimti, nes dirbu. Ryte apie 08:30 paskambinau į kurjeriu tarnyba ir informavau kad manęs nebus namuose nes dirbu ir niekas manęs negali išleisti iš darbo. Atsiliepes Andrius užtikrino mane kad jis perduos kurjeriui jog atvežtu siuntą kitą dieną. Tačiau apie puse 10 gavau žinutę kad mano siunta bus pristatyta nuo 11:50 iki 13:50. Negana to 11:30 paskambino pats kurjeris kad jie atgabeno siuntinį ir laukia manęs. Nesuprantu kam tada ieškoti telefono internete kad informuoti įmonę jog tu negalėsi būti namie, nes laiku nebuvai informuota apie siuntos atgabenimą. Nežinau kaip bus rytoj bet tikrai likau labai nusvilusi aptarnavimu šios įmonės. Dar nežinau kokiame stovyje gausiu savo šaldytuvą. Beje už kurios ne tik atvežimą, bet ir užnešimą sumokėjau. Nors dar iki šios minutės nei žinutės, nei skambučio negavau kada rytoj bus pristatyta mano prekė.
Atsakyti
DPD darba vertinu labai blogai, nerekuomenduociau jajs pasytiketi.Mano uzsakyma is Pigu lt. turejo pristatyti
20.12.2018kurjeris pristate 22.12.tik puse uzsakymo (padalyno i dvi dalys), nors Pigu.lt tvirtina, kad issiunte viska 21.12.2018.Atra puse vieno uzsakymo turejo pristatyti jau 27.12.2018, ne pristate.zadejo pristatyti 28.12.2018. Vel nesulaukiau.Sulaukiau zinute, kad del rusivymo klaidos nepristatysime jusu siuntos is Pigu UAB.Numatomas pristatymas 31.12.2018. Stebuklu laikas ?netikiu.

uab
Atsakyti
Neorganizuota kompanija esant šventiniam laikotarpiui. Dvejus metus iš eilės likau be šeimos dovanų dėl to, kad neva nespėjo, daug darbo. Apgailėtinas pasiteisinimas.. Visos kitos kompanijos dirba daug atsakingiau.
Atsakyti
Siunta buvo pristatyta į DPD antradienį vakare ir jau tą patį vakarčą gavau žinutę, kad kurjeris siuntą pristatys kitą dieną tarp 10-14 valandos. Nė velnio! Pralaukiau visą dieną, kol gavau žinutę sakančia, kad va, kurjeris negali pristatyti siuntos dėl tokių ir tokių prežasčių. Būtų nieko baisaus, bet tas pats tęsėsi visą likusią savaitę... Galų gale susisiekus su DPD šiandien man ir vėl pasakė, kad pristatys 2 valandų bėgyje (link vakaro), nors ir vėl... Turėjo pristatyti 10-14 valandomis. Trūkus kantrybėj paprašiau, kad siuntą pristatytų šeštadienį. Tikiuosi, kad rytoj nereikės laukti kiaurą dieną kol man jį pristatys?
Atsakyti
Mums siuntą pristatė labai nemandagus, piktas, grubus, nemalonus jūsų kurjeris. Siuntos nr. LT-dpd-0587. Visų pirma siuntą kurresis turėjo pristatyti tarp 18- 22 val. prieš tai pasiskabinus. O atvažiavo apie 10val. ryto. Man tai buvo svarbu, nes tuo adresu gyvena mano tėvai. Aš gyvenu kaime ir gryžtu iš darbo labai vėlai. Todėl neturiu kitos galimybės perimti siuntą. Aš labai dažnai naudojuosi kurjerių paslaugomis ir tokių bėdų nebūdavo. Faktą, kad kurjeris man skambino neneigsiu, bet tuo metu negalėjau kalbėti. Kitas svarbus faktas tėvai neturėjo tos prekės matyti. O dabar kaip viskas klojosi toliau. Įėjus kurjeriui, namie esantis „jorkšyras” jį pasitiko lojimu, tačiau jo nepuolė. Kurjeris pasakė, kad tas jūsų šuo tuoj atsidurs kitame kambaryje. Suprask kai spirsiu... Pasakius, kad taip elgtis pas klijantą nemandagu, kurjeris ataskė, kad jam klijantai nerūpi. Kalbėjimo tonas buvo įžeidus, nemandagus. Kai reikėjo akimirą palaukti, kol suras pinigų, pasakė, kad greičiau, greičiau, neturiu aš čia laiko su jumis terliotis. Šuo pajutęs nuo kurjerio sklindančią agresiją, kibo jam į „padelkas”. Manau, kad jūsų įmonei tokie darbuotojai garbės nedaro.
Pagarbiai Linas Daugalas
Atsakyti
Sveiki, siuntą turėjau gauti gruodžio 19d. Tiesa, iš kelių daiktų gavau tik vieną. Turėjau daugiau kaip valandą skambinėti telefonais, kol galiausiai surado kitus daiktus, kurie buvo jūsų bendrovėje. Operatorė atsiprašė už nepatogumus ir patikino, kad siunta pasieks kitą dieną, tik nežinanti ryte ar vakare. Pasiūlė registruoti du adresus. Tačiau kitą dieną sulaukiau žinutės, kad siunta bus pristatyta į namus, nors tuo metu būsiu darbe. Vėl skambinau operatorei, o ši pasakė, kad užrašytas tik vienas adresas. Jeigu noriu jį pakeisti, siuntą gausiu dar vėliau. Nusivyliau. Supratau, kad kalėdinių dovanų galiu ir nesulaukti...
Atsakyti
Sveiki,
Pirmą kartą per tiek daug metų, vyksta tokios nesamonės su Jūsų DPD kurjeriu. Jeigu buvo nurodyta, kad siunta mums pristatytu vakare, kodėl vyksta kažkokie neaiškus skambučiai rytais? žmonės tokiu laiku dirba ir nevisada gali atsiliepti kaip tokiu atveju aš, porą kartų paskambino ir tuom baigėsi, jokių žinučių ar perspėjimų, siuntos laukiau kaip durnelė nuo 17.30 ir iki 22.30, nes taip buvo parašyta žinutėje :
Sveiki, Jusu siunta Nr.05805074814541 is Zootaip UAB kurjeris pristatys siandien tarp 17:30 - 22:30 val.
Taip ir neaišku buvo kur mano siunta ir išvys ar aš ją gausiu. Šiandien vėl ryte buvo praleistas skambutis 8.37 iš numerio +37062587039, perskambinau iškarto kaip tik galėjau 8.54val. atsiliepė kurjeris ir pasakė, kad siuntos nepaimė, nes aš neatsiliepiau. Palaukit?! nuo kada aš turiu net privalau viską mesti visus darbus ir jei neatsiliepsiu tai siuntos negausiu, tuom labiau net nežinau kas per nepažystamas numeris man skambina, kai kurjeris turi buti tik vakare po 17val. kas per absurdas??? tai jeigu ryt man bus labai svarbus posėdis darbe ir aš vėl neatsiliepsiu ir vėl negausiu siuntos??? kodėl kiti kiek buvo kurjeriu sugebėdavo bent žinutę parašyti, visada kažkas namie budavo ir visada siunta paimdavo be problemų. Man reikalinga siunta šiandien, jau veluoja antrą dieną. Rytoj man netinka, atsirado planu.

Lauksiu iš Jūsų atsakymo, nes man atrodo tai nenormalu.
Atsakyti
2018 12 18 laukiau siuntos, buitines technikos. Is vakaro gabau zinute, jog siunta bus pristatyta rytoj (18d) puse dienes du pralaukiau, galiausiai per pietus gavau zinute, jog mano siunta nebus pristatyta isvis! As suprantu, jeigu atsaukiama is anksciau, o be ta pacia diena. Paskambinus i klientu aptarnavimo centra, patarimas bvo nuvaziuoti patiems. Nuvykus atidave ne visus daiktus, kadangi negalejo surasti! Esu labai nusivylusi ir pasipiktinusi dpd paslaugomis.
Atsakyti
2018-12-18 Labas vakaras. Skaičiau daug komentarų ir supratau, kad esu ne vienintelė. 2018-12-18 Turejo pristatyti siuntą, net nežinojau ar paštomatu ar kurjeriu. Vėliau per siuntos stebėjimą supratau, kad vis gi turejo atvežti kurjeris. Ir toks piktos paėmė, aš viską gerai suprantu didelis siuntu kiekis ir taip toliau, pati dirbu su siuntom, bet SMS rašė pristatymo diena ir kad gausiu SMS. Nei SMS nei siuntos. Skambinau į klientu aptarnavimo skyrių nes pastebėjau, kad siunta buvo palikta saugojimui dėl neaiškios priežasties. Viską patikrino ir adresas ir telefono numeris viskas teisingai užrašyta, žadėjo perskambinti. Lauksiu aš to skambučio apie 5 val. net daugiau, taip atsakymo ir nesulaukiau. Kur siunta, kada bus pristatyta, nieko, visiškai neinformuoja. Visa diena specialiai namie prasedejau specialiai, kad neprasilenkti. Ir nieko. Dabar neisivaizduoju kur ta siunta atveš ir kada. Nors jau SMS žinute atsiųstų, kad tipo nepavyko pristatyti ir antras pristatymas bus tada ir tada. Labai nusivyliau nors siuntos tos skubiai nereikia, tesiog nuvylė aptarnavimas.

Taip pat rekomenduojame

Itella logistics
Adresas: Pirklių g. 5, LT-02300 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
UAB Itella Logistics teikia dalinių krovinių gabenimo sausumos, oro ir jūros transportu, sandėliavimo ir visas su tuo susijusias pridėtinės vertės paslaugas. Nuo 2017 m. įmonė aktyviai teikia ir smulkių siuntų pristatymo paslaugas. Lietuvoje nuo 2002 m. veikianti įmonė priklauso tarptautinei Suomijos kapitalo POSTI...
Technologijų era
Siųsk pigiau

Adresas: Veiverių g. 142, LT-46353 Kaunas.
Veiklos sritys: eksportas; importas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
„Siųsk pigiau“ – viena didžiausių internetinių siuntų siuntimo platformų išsiilgusiems patogumo, operatyvumo ir gerų kainų. Paslaugos teikiamos visoje Lietuvoje ir tarptautiniu mastu. Bendradarbiaudami su geriausią reputaciją turinčiomis ir pasaulyje pripažintomis kurjerių kompanijomis, tokiomis kaip DHL, TNT...
DLW Lietuva
Adresas: Dariaus ir Girėno g. 81, LT-02189 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
DLW Lietuva UAB- tai lanksčiai dirbanti logistikos įmonė, teikianti smulkių, skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei sandėliavimo paslaugas. Sėkmingai dirbame Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje. Mūsų augimo paslaptis paprasta –abiem pusėm priimtinas bendradarbiavimas. Mes esame atsakingi už tai, ką įsipareigojame...
Nėgė
SST - Skubių siuntų tarnyba

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

SEB: vežėjų augimas lėtėja, bet metai bus šviesūs
SEB: vežėjų augimas lėtėja, bet metai bus šviesūs 02-22 18:26
Krovininio transporto sektoriaus plėtra pernai buvo triskart lėtesnė nei 2017-aisiais, bet Lietuvos vežėjų finansiniai rezultatai išlieka geri, nepaisant jaučiamo spaudimo pelno maržoms, skelbia...
Teismas: per brangiai akcijas pardavę Tumos turi sumokėti 53.000 Eur mokesčių
Teismas: per brangiai akcijas pardavę Tumos turi sumokėti 53.000 Eur mokesčių 02-22 18:23
Klaipėdos krovinių vežimo geležinkeliais bei uosto krovos grupę "Kamineros grupė" kontroliuojantis verslininkas Arūnas Tuma ir jo sutuoktinė, už daugiau kaip 350.000 Eur pardavę bevertes įmonės...
Metinė infliacija Lietuvoje – kiek didesnė nei vidutiniškai ES
Metinė infliacija Lietuvoje – kiek didesnė nei vidutiniškai ES 02-22 18:23
Suderinta metinė infliacija Lietuvoje sausį buvo kiek didesnė nei vidutiniškai Europos Sąjungoje (ES), skelbia Eurostatas.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate PVM lengvatos taikymui moterų perkamoms prekėms?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Microsoft 109,41 +2,11%
Coca-Cola 45,86 +1,69%
Xerox 31,33 +1,49%
McDonald's 182,81 +1,29%
Macy's 24,45 -2,28%
Ford 8,71 -2,57%
Western Digital 47,19 -2,62%
Avon 2,98 -2,93%

Žaliavų kainos pasaulyje

Anglis 98,56 -2,77%
Apelsinai 0,64 -11,11%
Benzinas 1,43 -2,05%
Cukrus 0,56 0,00%
Dujos (JAV) 3,08 -22,03%
Jautiena 4,24 +1,19%
Varis 5939,10 -2,24%
Ryžiai 410,00 +1,49%