VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę DPD Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę DPD Lietuva

Atsiliepimai apie DPD Lietuva, UAB

Parašyk savo nuomonę apie DPD Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Dažniausiai aptarnavimas būdavo pakankamai geras, bet pastaruoju metu kurjeriai apnaglėjo. Siunta pristato ryte, o jei paprašau, kad nukeltų į vakarinį pristatymą, sako, kad dirba tik iki pietų. Paskutiniu įvykiu esu pasipiktinęs kurjerių darbu. Siunta turėjo būti pristatyta Gegužės 15d., tada kurjeris paskambino, sakė užveš, bet siunta taip ir neatėjo. Kitą dieną vėl susitarėme, kad atvežtų - vėl nėra. Paskui, sekančią dieną jau nebesulaukiau skambučio nei jokio pranešimo apie siuntą, o į el. paštą rašė, kad jos nepavyko pristatyti. Parašiau el. laišką iš to pašto į kurį ėjo visi pranešimai, bet parašė, kad negali suteikti jokios informacijos apie tą siuntą, nes kažkokiomis aplinkybėmis tai ne tas el. pašto adresas. Vakar, Gegužės 22d., nuvažiavau į DPD atstovybę Šiauliuose, pasakė, kad siunta atgal atsiųsta pas siuntėją, o aš apie tai informuotas nebuvau. Rašau čia ne dėl to, kad kažkam pasiguosčiau, o tam, kad būtų padarytos DPD vadovų išvados, nes juk už ką tada mokame pinigus?
Vaiva Mikalauskienė
2018-05-22 19:22:46 IP 78.58.126.100
Atsakyti
Noriu padėkoti kurjeriui Ričardui, kuris visada laiku ir su gera nuotaika pristato siuntas, nesvarbu kokio svorio jos būtų...labai ačiū ir sėkmės...
Atsakyti
Esu labai patenkinta greitu ir kultūringu aptarnavimu. Nuoširdžiai dėkoju.
Atsakyti
Apgailėtinas aptarnavimas ir tiek. Nesugeba keletą dienų pristatyti siuntos dėl "klaidingo adreso". Kurjeriai nemoka kaip supratau naudotis telefonu, o navigacija Vilniaus rajone pas juos neveikia. Įdomu už ką mokama pinigus.
Atsakyti
Rūta 2018-04-10 11:52:46
Lazdijų rajone Alytus-Krosna kryptimi dirbantis kurjeris yra labai neatsakingas. Neparašo žinutės, prieš atvažiuodamas pas klientą, sms žinutėje turi būti nurodyta siuntos sekimas, bet jos iš Dpd kurjerio niekada negaunu.
Todel prieš atvežant siuntą, aš jos pasiimti negalėjau nes jis nebuvo pranešęs kad atvyks.. Vietoj skambinęs, jis atsistoja prie namų kelio ir nuspaudžia garsini signalą užuot žmogui skambinantis. Geda jusu Kurjeriai...
Kiek galima toks neatsakingumas?
Butu malonu kad pakeistute kurjeri.
zinutes siuncia sistema o ne Kurjeris
Atsakyti
Siunciausi siunta is Bulgarijos per DHL.Is Bulgarijos siunta atkeliavo i Vilniu per 1para!!!Is Vilniaus iki Rokiskio kur as gyvenu, jau antra savaite negaunu siuntos.Ju pslp deklaruota, kad siunta 3x buvo atvezta i mano namus, nors to tikrai nebuvo.Siaip kurjeriai skambina pries atvykima, o ne meluoja, kad 3x buvo atvezta siunta.Siunta visa laika sekiau internete.Paskambinus i DPD pasake, kad siunta truputy sugadinta ir ji grazinta i DHL atsakomybe.Ta turetu irgi pranest, kad grazino pardavejui.O DHL ale grazins tam Bulgarui is kurio pirkau, nes ale nekokybiskai supakavo.Praejo kelios dienos, tylu ramu.Sakau reik parasyt Bulgarui.Jis atraso, kad su juo niekas nesusisieke ir apie jokia defektuota siunta jis nezino.Po ilgu ilgu DPD firmos melu, issiaiskinau, kad dpd patys kazkaip pazeide ta siunta ir db nzn ka daryti su ja.Manau jei butu ta siunta tik vizualiai pazeista, tik ipakavimas, o ne turinys, tai atveztu ja man, prie kurjerio akiu atidarau, apziuriu, kad vidus nepazeistas ir viskas tuo pasibaigtu.Bet jei jau tokio varianto nepadaro, manau ta siunta sugadinta stipriai ir bijo tai pranesti abiems pusems, tiek man kaip pirkejui, tiek Bulgarui pardavejui.NESINAUDOSIU TIKRAI DAUGIAU DPD PASLAUGOMIS!
Atsakyti
Nepatikima, jokio lankstumo, klientu aptarnavimas nulio vertas. Nesinaudokit žmonės!
Atsakyti
Paskutinis kartas kada yra naudojamasi sia firma apsurdu apsurdas sugadino siunta vairuotojas melavo kad atves kita diena pralaukem savaite vairuotojas ignoravo skambucius pasiskambinus firmai paaiskejo kad siunta sugadinta siandien 05.16 pasake kad atves pries 15h 16 val skambinu tik dabar kraunasi ir atves tai klausimas mielieji kuo jus laikot savo klientus suniukais? Suprantu kad visko pasitaiko užstringa kelyje ir panasiai bet juk yra galmybe paskambinti pranesti o ne palikti nezinomybeje o kaip jus planuojat savo laika taip ir mes planuojame bet dekui daugiau nesinaudosim jusu paslaugomis trecia siunta treciakart problema!!!
Atsakyti
Pirma karta teko susidurti kai sugalvojome zmogui siusti siuntini per dpd, likome labai nusyvile ir jaudinames del siuntos pristatymo iki paskutines minutes, uzsakem siunta paimti is namu turejo tureti lipduka ar lapa kuri turejo uzdeti ant siuntinio, atvaziuoja nieko neturi ir sako duokite siunta issiusim ir isvaziavo po kiek laiko skambina sako visgi reikia duomenu.. uzsirase ant kazkokio lapuko o bendravimas kaip vaiku darzelis raso nezino ka raso kikenasi su savo draugu, sukure nauja numeri siuntos, iki rytojaus buvo vel tas pats kuris ir turejo but.. Siunta gavo gavejas viskas tvarkoj. Apie atvykimo laika nesneku nes nei pirma nei antra karta smarkiai velavo, Antras kartas buvo siuntimas is senuku..i rajona ne mieste skambina nepatenkintu balsu nori kad mieste priduotu siunta sakau vaziuokite i ten kur ir nurodyta jums, ir isgirdau kad mano adresas nieko jam nesako (gyvenvietes pavadinimas su numeriu namo) as tieisog apsalus likau pora km pavaziuoti uz miesto cia jau tragedija jiems? o kur pristatymas i namus ? ka reiskia nieko nesako aiskus adresas... Tie jauni vairuotojai jokio mandagumo neturi...Nesinori tureti daugiau reikalu su dpd.
Atsakyti
Nesuprantu DPD populiarumo Lietuvoje ir už jos ribų. Nesvarbu, kad jų pasaugos kainuoja, dabar įsigudrino tik atsiųsti sms, kad jūsų siunta bus pristatyta tada ir tada, paprastai darbo dienos įkarštyje tarp 11 ir 14 val. Ir jei tu vargšas žmogelis laimingo atsitiktinumo dėka lygiai tuo laiku neatsiduri namuose sekundės tikslumu, savo siuntą gali vaikytis po visą miestą paskui DPD furgoną ir po visokius terminalus visą savaitę. Visada tas pats. Tad klausimas - pristatymas į kur, ar tikrai į namus?? DPD atgraso nuo pirkimo internetu apskritai. Jei tik pamatau, kad siuntą pristatys DPD, iškart atšaukiu pirkimą. Imkite pavyzdį iš Barboros, ten irgi dirba kurjeriai, žmonės, bet dar nei karto nenuvylė. DPD yra labai blogai su pristatymų organizavimu, vadovybė matomai su musės smegenimis. O kurjeriai čia niekuo dėti.
Atsakyti
Niekada neužsisakinėsiu per DPD.NE MANDAGŪS KURJERIAI
Atsakyti
Ačiū "DPD" kurjeriams jau ne vieną kart esu patenkinta jų darbų, šimtą kartų geresnis darbas nei kitų kurjerių, labai malonus darbuotojai ir visada laikų kaip ir tūrį būtį!!
Vidmantas Krasauskas
2018-05-04 10:01:37 IP 84.240.38.245
Atsakyti
puikus, operatyvus ir simpatiškas pristatymas
Atsakyti
siandien pristate siunta kurjeris ernestas pavardes nelabai iskaitau gal ivoskevicius, turiu pasakyti labai malonus kurjeris netik pristate bet ir padejo uznesti pats pasisiule didele padeka tokiam darbuotojui. daugiau jums tokiu darbuotoju. padekokite aciu
Atsakyti
Vaida 2018-03-13 18:28:49
Informuoju, kad DPD siuntų pristatymas intervale "tarp 18 ir 22 valandos" reiškia, kad:
- Ryte paskambinęs kurjeris labai nustebs ir demonstruos didžiulį nepasitenkinimą dėl tokio pasirinkto laiko, nes "vienintelė siunta vakare";
- Siuntą atveš dar prieš 18, pradės trypčioti ir skambinėti su klausimais ir raginimais;
- Išsiprašę iš darbo anksčiau, jei neduokdie užstrigsit kamštyje, kurio įprastai nebūna, ir pavėluosit 5 MINUTES, BŪSIT KURJERIO PRIGRASINTI, labai arogantiškai ir labai piktai, kaip karaliaus, ką čia, IMPERATORIAUS, kad jis turėjo teisę lygiai 18:00 jūsų neradęs išvažiuoti.
Apskritai kurjerių darbe nėra jokios logikos ir tvarkos (nesąmoningas laikas, jokio konkretumo, ir sau vėluoti leidžia VALANDAS), bet bent jau bendravimas su klientais galėtų būti NE TOKS ŠLYKŠTUS.
Parašyčiau siuntos Nr., bet esu tikra, kad DPD tai visiškai neįdomu, jog tam kurjeriui nederėtų apskritai dirbti su žmonėmis. Bet kiti klientai gal susimąstys.
O tu pati pabandyk nuo 6 ryto pasikraut ~1.5t siuntu, jas isveziot, kur 50-60% yra daugiabuciuose, 4-5 aukstuose. Tada baigus darba, dar laukt kol grys kazkas nuo 18 iki 22h del vienos dezes kurioje yra kaciu kraikas. Pamastyk pries smeizdama. Sotus alkano neatjaucia
Jurgita Bacevičienė
2018-04-26 16:30:24 IP 213.226.139.5
Atsakyti
Noriu pasakyti ačiū DPD ir jų kurjeriui Sigitui Lisauskui. Darbą atlieka puikiai, visada maloniai bendrauja, atvyksta su nuotaika ir kitiems dieną praskaidrina. Darbuotojas dirba profesionaliai, visada atvyksta laiku ir padeda jei reikia pagalbos. Daugiau tokių darbuotojų Jūsų įmonei. Super. Labai ačiū
Atsakyti
Deja tikejaus normalaus pristatymo ir as. Nekaltinu vairuotoju, nes suprantu kad jiems daug darbo, o ir ponai nutuke sedi namuose 5 aukste irgi negali iseiti nes nenori svorio numest. As megstu planuoti laika, gavau sms kad siuntinys bus ketvirtadieni. Pakeiciau diena i sekancia. Penktadieni parase kad nepristatys nu supratau ir laukiau pirmadieni. Pirmadienis laukiu visa diena, skambinu ponioms kurios sedi ir kaskart sako bus uz 15min. Kol galiausiai gaunu zinute kad vel kazkas atsitiko negali pristatyt. Tai sakiau kad negaliu laukti nes reikia isvykti i kita miesta kaip buvau suplanavus. Reziume - lauki 2dienas dezes ir galiausiai del to kad isvykau turesiu pati atvaziuoti pasiimti, bet taip geriau nes nereikes laukti ir skambineti klausineti. Manau reikia normaliai dpd personalui algas moketi tie kurie sedi ir s... mala gauna daugiau uz vairuotoja kuris turi plesytis ir nepatenkintu klientu priekaistu klausytis. Priedus ar premijas mokekit kad darbuotojui butu paskatinimas gerai darba atlikti. Ir ateityje tikiuosi jusu paslaugomis nebereiks naudotis ;)
Atsakyti
Kurjeris paskambino viena kart į duris ir išėjo nespėjome net atidaryti durų, pažiūrėję pro langą jau mateme kaip sieda į auto ir išvažiuoja. Vėliau dar teigs jog nieko namie nebuvo.. 1 balas iš 10
Atsakyti
Vairuotojas 2018-04-04 13:49:09
Tai jie ir neprivalo uznesineti siuntos. Ka tamsta prie teliko sofos prilipes, kad sunku nosi i lauka iskist. Pabandyk pats isivaizduoti turesi 70 tasku ir visiem i kokius 5-6 auksta nesiosi. Ko gero gryzimas i terminala butu nakti :D
turiu 70-80 tasku ir nematau problemos uznest ta siunta (net zmones uz tai arbatos duoda)
Atsakyti
Labai nemalonus, neturintis kantrybės kurjeris Rytis Girdžius is DPD, pristates prekę į namus. Geriau tokių mažiau žmonių dirbtų su klientais ir gadintų savo elgesiu rytinę nuotaiką.
Atsakyti
sveiki, begalo malonus ir mandagus kurjeris, sekmes jum darbuose
Atsakyti
Laba diena. Jusu, DPD, paslauga naudojausi pirma karta.LIKAU SUZAVETA!!! Nors siuntos priemejo adresa nurodziau ne visiskai teisinga (nes taip buvau informuota), jusu kurjeris negrazino siuntos atgal, bet susisieke su manim ir paprase patikslinti siuntos priemejo adresa. Rezultatas-mano siunta iteikta! NUOSIRDUS ACIU KURJERIUI AIDUI PAUZUOLIUI, dirbanciam Pakruojyje.
Atsakyti
Sveiki. Šiandien (04.13) likau nemaloniai nustebinta. Buvau gavusi SMS pranešimą, kad siuntą gausiu tokiame ir tokiame intervale, nurodytu adresu. Viskas teisingai, nurodytu adresu tuo metu nebuvau, bet laukiau skambučio, nes buvau čia pat. Vietoj to, kad nesulaukiau nei siuntinio, nei skambučio, ieškojaus kontaktų ir skambinau teirautis, kodėl negaunu siutinio. Paaiškėjo, kad vairuotojas Noreika (Šakių raj. kryptis) jau kelyje link Kudirkos Naumiesčio. Mat aš nesėdėjau ir nelaukiau. Vitoj to, kad būčiau buvus įspėta. Taigi, vijausi savo siuntinį 25 km. Šakiuose vairuotojas manęs jau laukė. Keista, kad rado to laiko, nes galėjo užtrukti vos 5 minuts laukdamas manęs nurodytu adresu Kiduliuose, Šakių rajone. Ar jums tai atrodo normalu. Taip, galbūt jam nepriklauso elgtis kitaip. Bet nejaugi žmogiškumo principas jau neegzistuoja. Manau, kad taip neturėtų būti. Ačiū
Atsakyti
Taigi vakar atvežė siuntą. Gyvenu Kauno r. Atidarau duris, o kurjeris labai piktas, pakeltu tonu man aiškina, kad nėra nei vardo nei pavardės nei telefono numerio and siuntos. Grasina, kad daugiau siuntų nebeveš jeigu taip bus. Išmušė iš vėžių! Tada pasiėmiau aš tą savo siuntą, ir štai ką matau, yra tiek ir vardas, tiek ir adresas ir viskas kuo jis mane kaltino, kad nėra. Nežinau, lyg ir nieko blogo nepadariau, kad toks piktas būtų. Plius dar pats atidžiai nepasižiūrėjęs balsą kelia...
Atsakyti
Ši organizacija primena LRS. Turėjau nemalonių situacijų, bet noriu parašyti apie jų požiūrį.
Jei ant siuntos nėra nurodytas gavėjo tel.nr. siunta yra nejudinama, o sistemoje parašoma: "Siuntos pristatyti nepavyko, nes nurodytu adresu gavėjo rasti nepavyko"
Aš susisiekiau su klientų aptarnavimo skyriumi, ir paklausiau kodėl jie priima siuntas be gavėjo numerio ir kodėl meluoja, kad gavėjo rasti nepavyko, kai net nebandė jo ieškoti. Man atsakė kad skirtinguose šalyse skirtingi reikalavimai (mano atveju siunta buvo iš Vokietijos), o sistemoje nėra galimybės nurodyti kitokios priežasties.
Žmonės, ko jūs tikities, kai jų toks požiūris į darbo kokybę ir tobulėjimą?
Rinkitės kitas siuntų tarnybas.
Gerų visiems siuntų!
Atsakyti
Lazdijų rajone Alytus-Krosna kryptimi dirbantis kurjeris yra labai neatsakingas. Neparašo žinutės, prieš atvažiuodamas pas klientą, sms žinutėje turi būti nurodyta siuntos sekimas, bet jos iš Dpd kurjerio niekada negaunu.
Todel prieš atvežant siuntą, aš jos pasiimti negalėjau nes jis nebuvo pranešęs kad atvyks.. Vietoj skambinęs, jis atsistoja prie namų kelio ir nuspaudžia garsini signalą užuot žmogui skambinantis. Geda jusu Kurjeriai...
Kiek galima toks neatsakingumas?
Butu malonu kad pakeistute kurjeri.
Atsakyti
Vilniuje, mokslininkų gatvėje dirba labai nemandagus ir šiurkštus kurjeris. Grąžinkit Darių!!!
Atsakyti
Klientas 2018-04-03 08:35:03
Cia kalba eina apie Alytaus mieste aptarnavima, tik labai gaila jog tiesiogiai nerandu kur parasyti skunda.
Privalo iki 31.5
Atsakyti
Tai jie ir neprivalo uznesineti siuntos. Ka tamsta prie teliko sofos prilipes, kad sunku nosi i lauka iskist. Pabandyk pats isivaizduoti turesi 70 tasku ir visiem i kokius 5-6 auksta nesiosi. Ko gero gryzimas i terminala butu nakti :D
Atsakyti
Klientas 2018-04-03 08:29:26
Na ir darbuotojo elgesys, tiesiog nustebau, kaip uzsakiau siunta ir laukiu pristatymo, siunta sveria apie 14 kg, o dpd kurjeris pareiske telefonu, jog jie ne arkliai ir siuntu neuznesineja. Dar su tokiu akiplesa neteko niekada susidurti, nesinori net siuntos imti.
Cia kalba eina apie Alytaus mieste aptarnavima, tik labai gaila jog tiesiogiai nerandu kur parasyti skunda.
Atsakyti
Na ir darbuotojo elgesys, tiesiog nustebau, kaip uzsakiau siunta ir laukiu pristatymo, siunta sveria apie 14 kg, o dpd kurjeris pareiske telefonu, jog jie ne arkliai ir siuntu neuznesineja. Dar su tokiu akiplesa neteko niekada susidurti, nesinori net siuntos imti.
Atsakyti
Esu neigali nuo vaikystes, neveikia mano rankos man sunkiau pasirasineti todel.kai atvaziuoja kurjeris prasau kad kas is seimos nariu pasirasytu..labai reikejo pinigu paprasiau paskolos sisitariau. sake kad atvez kurjeris gavau zinute su nustatytu laiku laukiau ir nesulaukiau parasiau i dpd.parase asmuo negali pasirasyti todel neatveze, juk galejo atvezti buciau kaip nors pasirasiusi atvaziuos zmones daryti remonta neturesiu pinigu.reikia truputi supratimo.
Atsakyti
Tai kas kaltas kad po ratais lenda? ar tik ne jus pati?
Atsakyti
Vairuotojai laksto kaip ispreteja! Neturi visiskai zmogiskumo. Nutrenkus musu mylima suniuka, net nestaptelejo. Greitis buvo didesnis, nei leistina gyvenvieteje.
Atsakyti
Esu nepatenkinta kad prekė negalėjo pristatyti 6 dienas nepaiso kliento pageidavimus ir derina laiką pagal save.
Atsakyti
Kurjeris 2018-03-18 07:16:03
Is kur 650? gausi is po visu baudu 500 ir laisvas jei tu naujokas dar priklauso koks mestas Siauliuose is vis vergija.
istraukiau Va cia https://www.cvbankas.lt/krovejas-vilniuje-vilniuje/1-5279599 O kad su kurjeriais pardakas cia jau sita senai visi zino.
Atsakyti
Georgijus 2018-03-17 23:54:26
Raso alga 650 i rankas, o realybe kiek kitokia. Gal neklaidinkit zmoniu.
Is kur 650? gausi is po visu baudu 500 ir laisvas jei tu naujokas dar priklauso koks mestas Siauliuose is vis vergija.
Atsakyti
Raso alga 650 i rankas, o realybe kiek kitokia. Gal neklaidinkit zmoniu.
Atsakyti
2018-03-13 gavau sms žinutę, kad siunta bus pristatyta 2018-03-14, tikslų laiką patikslins žinute vėliau. 2018-03-16 ryte kurjeris paskambino pasakė, kad turi siuntą atveš 12-13 val tarpe. 13:30 val nesulaukus kurjerio, bandžiau jam prisiskambinti, tačiau niekas neatsiliepė. Ignoravimas tęsėsi iki pat 14:30 val., kol galiausiai parašiau vadybininkei. beveik 15val gavau atsakymą, kad " Kurjeriai patikslino, kad Jus informavo apie siuntos pristatymą apie 13-16 val. Tačiau dėl nenumatytų aplinkybių iki 16 val. gali nespėti pristatyti siuntos. Kolegos patikslino, kad iki 17-18 val. jau tikrai turėtų siunta būti pristatyta. " iškyla klausimas kaip, kas ir kada mane informavo apie pristatymo laiko pakeitimą, jeigu visą laiką kurjeris neatsakė į mano skambučius! esmė tame, kad pasivargino net menkiausią sms parašyti, kad keičiasi pristatymo laikas dėl tam tikrų aplinkybių. į tai, kad visi mes dirbame ir pristatymo laiką tam ir deriname jiems visiškai nusispjauti ir dar drįsta melagingai teikti, kad jų kurjeris informavo apie pasikeitimą. kiek yra tekę bendradarbiauti su siuntų pristatymo paslaugas teikiančiomis bendrovėmis, dpd pirmieji su kuriais atsiranda kažkokios problemos dėl elementaraus nesugebėjimo bendradarbiauti ir paskambinti pranešti dėl keičiamų pristatymo laikų. nerekomenduočiau niekam.
Atsakyti
Sveiki,
DPD, deklaruodama greitas ir kokybiškas paslaugas, realybėje nepristato siuntų. Vasario 21 d. mano adresu gauta siunta iš Prancūzijos, jau vasario 22 d. su perbrauktu adresu buvo grąžinta atgal. Bendraujant su DPD supratau, kad siuntos pristatymas priklauso nuo kurjerių geranoriškumo (sausį gavau visas man adresuotas siuntas, o prieš 2 metus negavau dviejų siuntų iš Prancūzijos). Liūdniausia, kad DPD nesutinka įsivesti mano telefono numerio ar e-mail'o, kad ateityje gavę siuntą galėtų su manimi susisiekti.
Atsakyti
Informuoju, kad DPD siuntų pristatymas intervale "tarp 18 ir 22 valandos" reiškia, kad:
- Ryte paskambinęs kurjeris labai nustebs ir demonstruos didžiulį nepasitenkinimą dėl tokio pasirinkto laiko, nes "vienintelė siunta vakare";
- Siuntą atveš dar prieš 18, pradės trypčioti ir skambinėti su klausimais ir raginimais;
- Išsiprašę iš darbo anksčiau, jei neduokdie užstrigsit kamštyje, kurio įprastai nebūna, ir pavėluosit 5 MINUTES, BŪSIT KURJERIO PRIGRASINTI, labai arogantiškai ir labai piktai, kaip karaliaus, ką čia, IMPERATORIAUS, kad jis turėjo teisę lygiai 18:00 jūsų neradęs išvažiuoti.
Apskritai kurjerių darbe nėra jokios logikos ir tvarkos (nesąmoningas laikas, jokio konkretumo, ir sau vėluoti leidžia VALANDAS), bet bent jau bendravimas su klientais galėtų būti NE TOKS ŠLYKŠTUS.
Parašyčiau siuntos Nr., bet esu tikra, kad DPD tai visiškai neįdomu, jog tam kurjeriui nederėtų apskritai dirbti su žmonėmis. Bet kiti klientai gal susimąstys.
Atsakyti
Mindaugas 2018-03-08 22:59:48
siandien gavau zinute, kad man kazkokia tai siunta bus pristatyta. gerbiamieji, su jusu kontora jokiu reikalu gyvenime nesu turejes. adresatas is Siauliu rajono (nieko tokio turbut, kad jus viesinat savo klientu asmeninius duomenis ???), as is Klaipedos. zmogus lauks, cia gal parasys, o jus nesusiprateliai zmogeliui aiskinsit kad zinute buvo issiusta ir namie nieko neradot. taip ? o nebandet zinute nusiust adresatui, o ne pasaliniam zmogui tokiam kaip as ?
u****s pirmiausia kaltink siuntejus jie siuncia zmonems siuntas o ne dpd nes jei siuntejas paraso toki tel nr tai ir sistema automatiskai issiuncia tam koks buvo nurodytas tel nr.
Atsakyti
Gerbiamieji,
Jei norite sugadinti nuotaika sau arba savo draugui - užsakymą patikėkit būtent DPD.
Prieš parą padariau užsakymą dėl siuntos pristatymo, nes draugės buvo gimtadienis, tad norėjau padaryti staigmeną. Operatorė informavo kad kurjeris atvyks nuo 8.00 iki 17.00 val. Taip pat operatorė užsirašė mob. tel. nr kuriuo susisieks kurjeris prieš atvykstant. Pralaukiau visą dieną- niekas neskambino ir neatvažiavo pasiimti siuntos.
Nerekomenduoju turėti jokių reikalų su DPD.
Atsakyti
siandien gavau zinute, kad man kazkokia tai siunta bus pristatyta. gerbiamieji, su jusu kontora jokiu reikalu gyvenime nesu turejes. adresatas is Siauliu rajono (nieko tokio turbut, kad jus viesinat savo klientu asmeninius duomenis ???), as is Klaipedos. zmogus lauks, cia gal parasys, o jus nesusiprateliai zmogeliui aiskinsit kad zinute buvo issiusta ir namie nieko neradot. taip ? o nebandet zinute nusiust adresatui, o ne pasaliniam zmogui tokiam kaip as ?
Atsakyti
Kurjeris 2018-03-06 06:25:22
kurjerio kaltes cia nera, kalta vadybininke, kuri pasirase su Jumis sutarti tokiomis salygomis. Jeigu Jus gyvenate toliau nuo miesto ir kurrjeris neturi toje puseje darbo tokiomis valandomis, tai Jus tikrai turesi pastoviai bedu.
Tai va kad aš gyvenu ne kaimo glūdumoje, o pačiame Tauragės viduryje, o 17.30 paimti užsakymų jie važiuodavo į miškų glūdumą - Žukų gyvenvietę, esančią miškuose, tas ir piktina.O svarbiausia kad nuo manęs vos dešimt minučių kelio iki DPD Tauragės bazės. Kur jau dar geresnės vietos ieškoti siuntų paėmimui ir pristatymui? Ir kurjeris išsidirbinėdavo, o ne vadybininkė sakydamas kad per sunki siunta (27 kg nors leidžiama iki 31, 5 kg.) ar kad paims sekančią dieną ir nebeatvažiuoja.Ir ne vadybininkė nusikalstamai klastoja oficialų dokumentą parašydama kad siunta neparuošta, o kurjeris. Apie vadybininkę negalėčia nė žodelio blogo pasakyti, matėsi kad mergina stengiasi padėti kiek gali, tik kurjeriais priimama klaiki publika. Jau rašiau seniau, kad kurjeriui pasakius kad nebegali atvažiuoti, nes nebeturi laiko, teko ne kartą jį sutikti už 300 metrų nuo mano namų esančioje parduotuvėje apsipirkinėjant, o autobusas (DBD) ramiai stovi prie paruotuvės. No koments...
Atsakyti
Vytautas 2018-03-05 22:59:47
Nebeturiu jėgų nei sveikatos tylėti ir būti laikomas kvailiu. Šiandien kraujo spaudimas vėl 180 ant 120, pulsas 110..., nors taip būna normalus - ačių DPD !!! Turiu savo versliuką 30 metų. Seniau viską siūsdavausi autobusais ar paštu. Atsirado kurjeriai (o aš II gr. invalidas negaliu vairuoti ir toliau paeiti) tai apsidžiaugiau atsiradus galimybei siūsti kad ir po 8, 11 eu mokėdamas, o tada prisižiūrėjau visokių cirkų, apie kuriuos DPD feisbuko paskyroje rašiau daug kartų, ką ir kiti matau dug rašo. Tai vienas frantas neskambinęs atvažiuoja kai tavęs nėra, tai kitas neatvažiavęs melagingai parašo kad siunta nebuvo paruošta, tai netinka kad siunta per sunki, tai apkriokia, tai užsakai atvažiuoti nuo 15.30 iki 19.00, o jau nuo 12-os valandos varo skambučius pareikšdami kad neturi darbo ir vėliau atvažiuoti negalės. Daug sveikatos per kelis metus kainavo. Tada nusprendžiau kad turint savo gamybos imonėlę reikėtų viską apiforminti kaip su įmone, gal neskaitys tokiu šūdniekiu kaip bomžu patvoryje su kuriuo gali elgtis kaip nori (ir tai neįstatymiška). Maniau kad DPD kaip ir visos pasaulio įmonės turi ir savo nustatytą darbo laiką ir vairuotojai taip pat, ir man kaip palydovei nereikės pagal visų DPD šoferių užgaidas prisitaikinėti. Nuvažiavome iš Tauragės tokį galą į Vilnių ir apiforminome sutartį su daug lapų, ir įpatingai pabrėžiau kad siuntos būtų paimamos TIK NE ANKSČIAU KAIP 17 VALANDĄ AR VĖLIAU, nes yra elektronikos prietaisų gamyba, darbo grafikas, užsakymų apimtys, detalių tiekimo nusistovėję laikai ir t.t. Jei negali tai ieškosiu kitų būdų. Prižadėjo kad galės, jei reikia ir 17 val atvažiuoti. Na nuostabu, dar kelis kartus atsiklausus ar nereikės gerti nuo nervų ir širdies vaistų dėl atvykimo laiko, pasirašiau pernai vasarą sutartį. Pirmą mėnesį (kol buvo vasara ir siuntų daug) dar laikėsi dažniau susitarimo ir vairuotojai neterorizavo savo baikomis, na o nuo rudens prasidėjo vėl linksmybės, už sakai atvažiuoti nuo 15.30 IKI 19 (KITO LAIKO NET NĖRA UŽSAKYMŲ GRAFOJE), ir tave pradeda dulkinti tai nuo 12-tos, tai nuo 13-tos, tai nuo 14-tos, tai nuo 15-os valandos, su pasakojimais kad kurjeriai neturi ką veikti, ir tau ciniškai duoda susiprasti kad tu jau jiems rakštis ši...oje. Tenka atšaukti tos dienos užsakymą, pagal šoferio pageidavimą, ir siūsti sekančią dieną, kai jam bus patogu, ir sekančią dieną pirkėjas negavęs prekės pasiunčia tave ant trijų raidžių, įpliekia į viešumą skundą, kad tu nerimtas kadras, nes neatsiuntei sutartu laiku prekės, ir tau nuplaukia triženklė eurų suma (TA SUMA TIK NUO VIENOS ATMESTOS SIUNTOS...). Nors tu moki beveik tą pačią sumą kaip ir paprastas klientas užpildęs "esiunta.lt langą, atskirai dar damoki UŽ VAIRUOTOJO DARBĄ !!!, ir kuro priemoką. Na o po darbų vakare pamatai emaile užrašą, kad pasirodo tu buvai neparuošęs laiku siuntos, o kurjeris vos neverkė pusdienį prie tavo vartelų rymodamas, kaip ta kaimo mergužėlė, nors tu persukęs videostebėjimo įrašus taip ir nematai nei to verkiančio, kad negavo siuntos kurjerio, nei jo busiuko. Na o kaimynų tvoros aukštos, ir kurjeris kaimynų kiemais tikrai negalėjo ateiti. Tada bandai dasiskambinti kurjerių tarnyboms, kurios matyt tik virtualios, ir kartais vos suprantamu (pro traškesius) balsu pasako po 10-20 kartų, kad dabar visi dispečeriai užimti, arba vis kalba tas milijoną klausimų turinti klientas. Na buvau aš tenai, mačiau visą armiją tu dispečerių, ir beveik visas būrys kalbėjosi tarp savęs. Tada parašai, į FB ar emailą, ir kartais po paros tau paskambina pasakyti kad neužmiršo tavo prašymo kad siuntą paimtų NE ANKSČIAU KAIP 17 VALANDĄ. Porą dienų atvyksta šoferėliai ir 16 valandą (bet ne sutartą 17) o po to senos dainos-geros dainos" iki širdies ir raminamų vaistų gėrimo ir kelionių pas gydytojus su lauknešėliais, kurie šiais laikais nepigūs kaip ir geri vaistai.KODĖL SUDARĘS SUTARTĮ AŠ KASDIEN TURIU KLAUSYTIS ŠIŲ VAIRUOTOJŲ MORALŲ KAD NUO 12-OS AR 13-OS JIE NETURI DARBO ??? Jofana, juk ne pas mane dirba, ir aš jiems neliepsiu apsiplauti autobusus, ar sutvarkyti teritoriją.Kokio velnio jie prisiima įsipareigojimus, kurių net keli lapai (pagrinde jų teisės), ir kurių nevykdo??? Tai va nuo rudens, išskyrus retus atvejus, siunčiu kitomis tarnybomis, ir autobusais, bei per draugus, nes prarsati klientus ir nemažas sumas, būtų pilnas idiotizmas, o nutraukus sutartį, manytina pasipils visokie mano kaltės ieškojimai, jau nekalbant apie DPD ATSAKOMYBĘ UŽ SAVO ĮSIPAREIGOJIMŲ NEVYKDYMĄ. O visa tai kainuoja papildomai. Apie vaistų kainą ir GADINAMOS SVEIKATOS KAINĄ AŠ JAU PATYLIU. Kas keisčiausia, kad vasarą buvo kelis kartus atvažiavę ir 18, ir po 18-os valandos. Kai paklausiau kas čia per stebuklas, pasakė kad šilutės rajone yra koperatyvas pas kuriuos PRIVALO VAŽIUOTI NE ANKSČIAU KAIP 17.30... tai kas čia per bajeriai? Ką aš mergos vaikas, ir man atskiri įstatymai, kaip Lietuvoje būna? Bet sutartį aš pildžiau standartinę, o ne kokių čingančiųkų salos atstovų.Kai paklausi iki kelių kurjeriai dirba, tai čia kaip palydovių firmoje - kiek klientų... Dar nustebino naujo kurjerio ekstrasensoriniai sugebėjimai, kai jis pasakė kokios prekės mano gautoje siuntoje...Manau tokie fenomenai galėtų tikrai dirbti namie iki 10-os ar 12-os, pasidėje kokias "Taro" kortas, ar spėlioti dingusiųjų buvimo vietas.Na o aš einu planuoti kokie autobusai rytoj po 14.30 važiuos Vilniaus ir Klaipėdos kryptimis, nes matyt aš vienas Lietuvoje manau kad geras vardas, žodžio tęsėjimas ir pagarba klientui, aukščiau visko, juk aš turiu sutartį su DPD, ir savo įmone. O visiems turintiems žemą kraujospūdį (hipotenziją) linkiu sudaryti sutartį su DPD, arba bent 10 dienų iš eilės prisiskambinti DPD konsultantams, ir spaudimas pranoks jūsų lūkesčius...Nerašiau anksčiau, būtų sakę žmogeliui pilnatis gal spaudimą sukėlė, bet ji jau praėjo ponai DPD vadai...Gal kas galite parekomenduoti sąžiningą kurjerių tarnybą dirbančią ne iki 12-15 valandos?
kurjerio kaltes cia nera, kalta vadybininke, kuri pasirase su Jumis sutarti tokiomis salygomis. Jeigu Jus gyvenate toliau nuo miesto ir kurrjeris neturi toje puseje darbo tokiomis valandomis, tai Jus tikrai turesi pastoviai bedu.
Atsakyti
Nebeturiu jėgų nei sveikatos tylėti ir būti laikomas kvailiu. Šiandien kraujo spaudimas vėl 180 ant 120, pulsas 110..., nors taip būna normalus - ačių DPD !!! Turiu savo versliuką 30 metų. Seniau viską siūsdavausi autobusais ar paštu. Atsirado kurjeriai (o aš II gr. invalidas negaliu vairuoti ir toliau paeiti) tai apsidžiaugiau atsiradus galimybei siūsti kad ir po 8, 11 eu mokėdamas, o tada prisižiūrėjau visokių cirkų, apie kuriuos DPD feisbuko paskyroje rašiau daug kartų, ką ir kiti matau dug rašo. Tai vienas frantas neskambinęs atvažiuoja kai tavęs nėra, tai kitas neatvažiavęs melagingai parašo kad siunta nebuvo paruošta, tai netinka kad siunta per sunki, tai apkriokia, tai užsakai atvažiuoti nuo 15.30 iki 19.00, o jau nuo 12-os valandos varo skambučius pareikšdami kad neturi darbo ir vėliau atvažiuoti negalės. Daug sveikatos per kelis metus kainavo. Tada nusprendžiau kad turint savo gamybos imonėlę reikėtų viską apiforminti kaip su įmone, gal neskaitys tokiu šūdniekiu kaip bomžu patvoryje su kuriuo gali elgtis kaip nori (ir tai neįstatymiška). Maniau kad DPD kaip ir visos pasaulio įmonės turi ir savo nustatytą darbo laiką ir vairuotojai taip pat, ir man kaip palydovei nereikės pagal visų DPD šoferių užgaidas prisitaikinėti. Nuvažiavome iš Tauragės tokį galą į Vilnių ir apiforminome sutartį su daug lapų, ir įpatingai pabrėžiau kad siuntos būtų paimamos TIK NE ANKSČIAU KAIP 17 VALANDĄ AR VĖLIAU, nes yra elektronikos prietaisų gamyba, darbo grafikas, užsakymų apimtys, detalių tiekimo nusistovėję laikai ir t.t. Jei negali tai ieškosiu kitų būdų. Prižadėjo kad galės, jei reikia ir 17 val atvažiuoti. Na nuostabu, dar kelis kartus atsiklausus ar nereikės gerti nuo nervų ir širdies vaistų dėl atvykimo laiko, pasirašiau pernai vasarą sutartį. Pirmą mėnesį (kol buvo vasara ir siuntų daug) dar laikėsi dažniau susitarimo ir vairuotojai neterorizavo savo baikomis, na o nuo rudens prasidėjo vėl linksmybės, už sakai atvažiuoti nuo 15.30 IKI 19 (KITO LAIKO NET NĖRA UŽSAKYMŲ GRAFOJE), ir tave pradeda dulkinti tai nuo 12-tos, tai nuo 13-tos, tai nuo 14-tos, tai nuo 15-os valandos, su pasakojimais kad kurjeriai neturi ką veikti, ir tau ciniškai duoda susiprasti kad tu jau jiems rakštis ši...oje. Tenka atšaukti tos dienos užsakymą, pagal šoferio pageidavimą, ir siūsti sekančią dieną, kai jam bus patogu, ir sekančią dieną pirkėjas negavęs prekės pasiunčia tave ant trijų raidžių, įpliekia į viešumą skundą, kad tu nerimtas kadras, nes neatsiuntei sutartu laiku prekės, ir tau nuplaukia triženklė eurų suma (TA SUMA TIK NUO VIENOS ATMESTOS SIUNTOS...). Nors tu moki beveik tą pačią sumą kaip ir paprastas klientas užpildęs "esiunta.lt langą, atskirai dar damoki UŽ VAIRUOTOJO DARBĄ !!!, ir kuro priemoką. Na o po darbų vakare pamatai emaile užrašą, kad pasirodo tu buvai neparuošęs laiku siuntos, o kurjeris vos neverkė pusdienį prie tavo vartelų rymodamas, kaip ta kaimo mergužėlė, nors tu persukęs videostebėjimo įrašus taip ir nematai nei to verkiančio, kad negavo siuntos kurjerio, nei jo busiuko. Na o kaimynų tvoros aukštos, ir kurjeris kaimynų kiemais tikrai negalėjo ateiti. Tada bandai dasiskambinti kurjerių tarnyboms, kurios matyt tik virtualios, ir kartais vos suprantamu (pro traškesius) balsu pasako po 10-20 kartų, kad dabar visi dispečeriai užimti, arba vis kalba tas milijoną klausimų turinti klientas. Na buvau aš tenai, mačiau visą armiją tu dispečerių, ir beveik visas būrys kalbėjosi tarp savęs. Tada parašai, į FB ar emailą, ir kartais po paros tau paskambina pasakyti kad neužmiršo tavo prašymo kad siuntą paimtų NE ANKSČIAU KAIP 17 VALANDĄ. Porą dienų atvyksta šoferėliai ir 16 valandą (bet ne sutartą 17) o po to senos dainos-geros dainos" iki širdies ir raminamų vaistų gėrimo ir kelionių pas gydytojus su lauknešėliais, kurie šiais laikais nepigūs kaip ir geri vaistai.KODĖL SUDARĘS SUTARTĮ AŠ KASDIEN TURIU KLAUSYTIS ŠIŲ VAIRUOTOJŲ MORALŲ KAD NUO 12-OS AR 13-OS JIE NETURI DARBO ??? Jofana, juk ne pas mane dirba, ir aš jiems neliepsiu apsiplauti autobusus, ar sutvarkyti teritoriją.Kokio velnio jie prisiima įsipareigojimus, kurių net keli lapai (pagrinde jų teisės), ir kurių nevykdo??? Tai va nuo rudens, išskyrus retus atvejus, siunčiu kitomis tarnybomis, ir autobusais, bei per draugus, nes prarsati klientus ir nemažas sumas, būtų pilnas idiotizmas, o nutraukus sutartį, manytina pasipils visokie mano kaltės ieškojimai, jau nekalbant apie DPD ATSAKOMYBĘ UŽ SAVO ĮSIPAREIGOJIMŲ NEVYKDYMĄ. O visa tai kainuoja papildomai. Apie vaistų kainą ir GADINAMOS SVEIKATOS KAINĄ AŠ JAU PATYLIU. Kas keisčiausia, kad vasarą buvo kelis kartus atvažiavę ir 18, ir po 18-os valandos. Kai paklausiau kas čia per stebuklas, pasakė kad šilutės rajone yra koperatyvas pas kuriuos PRIVALO VAŽIUOTI NE ANKSČIAU KAIP 17.30... tai kas čia per bajeriai? Ką aš mergos vaikas, ir man atskiri įstatymai, kaip Lietuvoje būna? Bet sutartį aš pildžiau standartinę, o ne kokių čingančiųkų salos atstovų.Kai paklausi iki kelių kurjeriai dirba, tai čia kaip palydovių firmoje - kiek klientų... Dar nustebino naujo kurjerio ekstrasensoriniai sugebėjimai, kai jis pasakė kokios prekės mano gautoje siuntoje...Manau tokie fenomenai galėtų tikrai dirbti namie iki 10-os ar 12-os, pasidėje kokias "Taro" kortas, ar spėlioti dingusiųjų buvimo vietas.Na o aš einu planuoti kokie autobusai rytoj po 14.30 važiuos Vilniaus ir Klaipėdos kryptimis, nes matyt aš vienas Lietuvoje manau kad geras vardas, žodžio tęsėjimas ir pagarba klientui, aukščiau visko, juk aš turiu sutartį su DPD, ir savo įmone. O visiems turintiems žemą kraujospūdį (hipotenziją) linkiu sudaryti sutartį su DPD, arba bent 10 dienų iš eilės prisiskambinti DPD konsultantams, ir spaudimas pranoks jūsų lūkesčius...Nerašiau anksčiau, būtų sakę žmogeliui pilnatis gal spaudimą sukėlė, bet ji jau praėjo ponai DPD vadai...Gal kas galite parekomenduoti sąžiningą kurjerių tarnybą dirbančią ne iki 12-15 valandos?
Atsakyti
Padeka 250 turui, Visada puikios nuotaikos.Puikiai atliktas darbas.Daug šypsenų.!! AČIŪ
Atsakyti
Laba diena,

Norėčiau labai pasidžiaugti ir padėkoti Jūsų įmonės darbuotojui REMIGIJUI, dirbančiam Klaipėdos LEZ (pramonės 10, Klaipėda) už pagalbą. Kiekvieną kartą (jau 2 metus) yra padedama merginai su didelėmis dėžėmis (atnešamos iki automobilio). Visada su šypsena ir paslaugus. Esu labai patenkinta jūsų servisu. Saugokite ir vertinkite tokius darbuotojus.
Ačiū.

Gražios dienos linkėdama,
UAB Krinona klaipėdos reg. vadybininkė
Jurgita Gotautienė
Atsakyti
Sveiki.noriu padekoti jusu firmos kurjeriams uz visada malonu bendravima.Asmeniskai siandien noreciau padekot vienam kurjeriui kuris ne pirma kart pristato man siuntinuka.Ivaziavus DPD automobiliui nustebau nors laukiau siuntinuko o pasirodo ant siuntinuko buvo tik mano vardas pavarde rajonas ir kaimo pavadinimas su pasto kodu.nei namo numerio ir telefono numeris nepilnas..nors uzsakyme rode visa informacija.Todel ir noriu padekot siam kurjeriui kuris nepriskambines nenumojo ranka o prisimines mane tarp visu kitu zmoniu pristate siuntinuka laiku.Aciu jam

Taip pat rekomenduojame

Nėgė
SST - Skubių siuntų tarnyba

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...
BALTICALL
vezuvezu.lt

Adresas: Dubysos g. 31, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB "Balticall" - vezuvezu.lt yra nuolat auganti ir besiplečianti įmonė teikianti kokybiškas ir patikimas keleivių, siuntų, krovinių pervežimo paslaugas mikroautobusais į/iš Lietuvos, Vokietijos, Danijos, Belgijos, Olandijos. Siekdami pateisinti klientų lūkesčius investuojame į saugumą, komfortą, greitą ir...
PRIMA LINE
TRANSPORTAS | LOGISTIKA

Adresas: Brastos g. 13, LT-47183 Kaunas.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
“Prima line” yra transporto ir sandėlių logistikos paslaugų įmonė, kurioje dirba apie 100 darbuotojų. Įmonė specializuojasi Lietuvos rinkoje teikdama kompleksinius, klientui pritaikytus, logistikos sprendimus. Šiuo metu turime sandėlių kompleksus ir depus Kaune, Klipėdoje ir Panevėžyje. Mūsų autoparkas Vilkikai su...
Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Luminor": kitų bankų sąskaitas pervedimai pasieks šiandien
"Luminor": kitų bankų sąskaitas pervedimai pasieks šiandien 05-28 07:04
Per savaitgalį techniniai "Luminor" sutrikimai pašalinti – įeinantys pavedimai klientų sąskaitose atsispindėjo šeštadienį, o išeinantys, tikisi bankas, kitų bankų sąskaitas pasieks pirmadienį.
Gal vokelių ir nebesinorės
Gal vokelių ir nebesinorės 05-28 06:22
Į Seimą nusiųstas Vyriausybės parengtas mokestinių ir kitų struktūrinių pertvarkų įstatymų paketas vienareikšmiško vertinimo nesulaukė, kai buvo svarstomas, regis, nelengva bus susitarti ir...
Alytus: ką pamatyti ir kodėl tarpukariu jį taip mėgo Kauno ponios
Alytus: ką pamatyti ir kodėl tarpukariu jį taip mėgo Kauno ponios 05-27 20:34
Pasiūlius į savaitgalio turistinį maršrutą įtraukti Alytų, ne vienas gūžtelėtų pečiais – ką ten veikti. Tačiau apsilankymas Alytuje tokias išankstines nuostatas sugriauna iki pamatų. Nuo Baltosios...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Sutikimas su interneto svetainėse pateikiamomis "Slapukų" taisyklėmis Jums:

Partneriai

Skoda

Akcijų kainos

Colgate-Palmolive 63,75 +2,02%
Intel 55,44 +1,26%
Kraft Heinz Co 57,77 +1,24%
Manchester United 21,05 +1,20%
Exxon Mobil 78,71 -1,94%
Avon 1,85 -2,12%
Chevron 122,19 -3,49%
ConocoPhillips 65,47 -4,35%

Žaliavų kainos pasaulyje

Jautiena 4,21 -1,41%
Kava 2,96 -0,67%
Bananai 1,16 0,00%
Anglis 94,21 -1,54%
Kiauliena 82,05 +20,22%
Mediena 697,44 -1,00%
Auksas 1334,76 +0,76%
Vištiena 2,34 +7,83%