VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę DPD Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę DPD Lietuva

Atsiliepimai apie DPD Lietuva, UAB

Parašyk savo nuomonę apie DPD Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
DPD paslaugu minusai:
1. Ant dezutes yra parasyta su klausos negalia, susisiekti SMS. Bet DPD gal nesikreipe ir keliskart skambino.
2. DPD kurjeris atejo pas mane, bet manes nebuvo namie. Uzrasiau siuntos numeri per LT DPD interneta. Parode, kad mano adresas klaidingas. O is tikro mano adresas buvo teisingai. Reikejo isbraukti "klaidingas adresas", o liko gerai - "nepavyko pristatyti".
Nespaudziau ivertinimo. Jums atleidziu. Kita karta daugiau neatleisiu. Linkiu Jums, kad pataisytumete. :)
Atsakyti
Labai nuvylė ir įmonė ir darbuotojai. Laukiau kurjerio ir siuntos, bet negavus net skambučio man buvo pranešta kad siuntos nepavyko pristatyti. Telefonas, adresas, pašto kodas viskas teisingai nurodyta. Ir jau antras kartas. Tikiuosi el.parduotuvės susiras geresnius kurjerius.
Atsakyti
Veza visa savaite siunta, pasakoja arabus apie negera adresa, patikrinta, adresas geras nurodytas. Nesivargina susisiekti. Panasu kad paskutines paskutines dienos imonei, tikiuosi siunta nedings visai.
Atsakyti
Visiškai nekompetetingi. Pirmadienį susiekė kurjeris kad nori atvežti siuntą. Atvykęs pareiškė kad pristato tik pusę užsakymo, nes kitos siuntos dalies sandelyje nerado. Sutarėm kad kitą dalį atveš sekančią dieną. Sekančią diena skambina, klausia kada gali pristatyti (perkant prekę buvo žymima kad pristatymas galimas tik 18-22val), kai pasakiau kad anksčiau namuose būti negalėsu, turėjau klausytis priekaištų. Trečiadienį vėl paskambino, pasakė kad galės atvežti tik 14 val, jokiu kitu laiku pristymas negalimas. Pasakiau kad man tai netinka. Tada perskambino kažkoks piktas dėdė iš sandėlio ir pradėjo tardyt kodėl nepriimu siuntinio. Galų gale išsiaškinom kad namuose būnu tik po 18val, ir sutarėm laiką. Negana to, kad 2val atvažiuoti, tai dar siuntinį iš automobilio patys turėjom išsikelti (30+ kg). "Puikus" klientų aptarnavimas.
Atsakyti
Šiandien ryte gavau žinutę, jog mano siunta bus pristatyta 16:27-18:27 laiku. Susidėliojau planus taip, kad tuo metu būčiau laisvas. Atėjo vakaras (19h), turiu išvykti, bet siuntos dar nėra... pagalvojau, gal kurjeris turėjo daug darbo, tai palauksiu. Atėjo 20h ir dar nėra siuntos... pradėjau domėtis ir DPD svetainėje sužinojau, kad mano siunta nepristatyta, nes kaip įmonė teigia "mes gavome netikslius duomenis."Peržiūrėjus duomenis, viskas yra teisinga. Nieko nesuprantu... ar taip sunku įmonei pripažint, jog nespėjo atvešti siuntos?! nejaugi klientui laužyti galvą, kas ten negerai... Dėl to, kad laukiau kurjerio iki 20h teko atšaukti planus (primenu jis neatvyko ir niekas niekaip manęs neinformavo apie tai).
P.S. pirmą kartą susiduriu su šia problema, tačiau ji man sukėlė labai didelių nepatogumų.
Atsakyti
Tragiškiausia pristatymo įmonė kokia esu matęs. Turėjo siunta pristatyti sekančią dieną. Dieną prieš gavau sms, kad sekančią dieną gausiu kita sms su numatytu laiku. Atėjo sekanti diena, sms negavau. Bet praleidau du skambucius 12val dienos, neatsiliepiau, nes dirbau. Po valandos nuo praleisto skambučio (skambiono ~12 val) perskambinau ir sakiau, kad dirbu ir negalejau kalbeti, pageidauju, kas siunta būtų 17-18val. Man atsakė, kad tikrai nevaziuos į sandėlį paimti, nes reikėjo pakelti ragelį (matai aš čia kaltas, nors dabar 12valandu dienos ir pavelavau), o kitai dienai negalima sutartį laiko, nes šiaip sau, taip yra ir viskas. Sake sekančią dieną skambins, kai aš vėl negalėsiu atsiliepti ir neaisku kokiu laiku skambinti žada. Tragiškas aptarnavimas, nerupi klientai ir išvis nagliausi kurjeriai su kokiais susiduriau
Atsakyti
Siunta turėjo būti pristatyta lapkričio 28 d., iki dabar (vėluoja jau 6 dienas) siunta nėra pristatyta. Kai skambini, visada atsako, kad išsiaiškins situaciją ir susisieks. Nė vieną dieną dar nesusisiekė ir kasdien turiu skambinti pati bei domėtis. Kurjeris turėjo pasirodyti ir vakar, tačiau nurodytu laiku niekas neatvažiavo. Po tokios patirties tikrai nesinaudosiu DPD paslaugomis. Įmonė turėtų stengtis spręsti problemas ir išlaikyti savo klientus.
Atsakyti
Užsakiau prekę per 1A.lt ir pasirinkau siųsti su DPD. Esu studente Kaune, planavau grįšti į gimtą miestą po 2 sav. Lapkričio 27 padariau užsakymą į savo miestely esantį siuntų tašką, nustačius planuojamą atsiuntimą gruodžio 7. Malonu, kad įmonė atsiunčia prekes gan greitai, bet gavosi taip, kad jie nusispjovė į mano norus, atsiuntė prekę lapkričio 30 ir dabar gaunu žinutę, kad laikys mano prekę tik 5 dienas. Gal ir spėčiau pati dar atsiimt, bet nerizikuosiu. Čia smulkmena, bet kyla klausimas kam tada duoti pasirinkimą pačiam nustatyt atsiuntimo datą ir tada atsiųst prekę savaite anksčiau?
Atsakyti
sveiki, stebina įmonės politika. Prekė turėjo būti pristatyta 29 d, prieš darant užsakymà, nurodžiau laika nuo 18:00-22:00, atrodo laikas normalus dirbantiems žmonėms. 16 valandà sulaukiu skambučio, kad prekė gali būti pristatyta dabar, ir ar nieko tokio, jeigu prekė bus pristatyta 30 d. sutinku, nes suprantu, kad kurjeris turės laukti. Sutariam 30 d, vakarinį laikà. Sulaukiu skambučio 30 d. 12 h, kad prekė gali būti pristatyta, sakau, kad būsiu tik vakare namie. Po darbo skubu namo, kad priimčiau prekę, laukiu, nesulaukiu. 21 h paskambinu kurjeriui, jis teigia, kad prekė bus pristatyta PIRMADIENI. Ar kurjeris neturėjo suderinti to su manimi?? Manau reikėtù pranešti, kad perkelsime į kità dienà, nes dabar nesitikiu gauti siuntos ir pirmadienį. Ir jeigu būčiau žinojusi jūsù įmonės politikà, búčiau geriau pasirinkusi atsiėmimà iš pačios parduotuvės. Komentarù turite?
Atsakyti
Siunta pristatyta į terminalą ir jau visą dieną yra ten, matau pagal sekimo nr. Bet kodo niekas neatsiunčia. Skambinau dienos metu, sakė atsiųs pin kodus sms, bet nesulaukiu. Siunta skubi, ne jau reiks laukti visą savaitgalį??
Atsakyti
Siuntą pagal pirminį DPD pranešimą turėjau gauti 11-30, bet be jokių paaiškinimų gaunu laišką ir sms, kad siuntą pristatys 12-03. Gal kas teiktųsi paaiškinti, kodėl 3 dienomis Vilniuje pavėlinamas pristatymo laikas?Ar tai kurjerio saviveikla?
Man yra svarbu gauti siuntą tuo pirmame pranešime nurodytu laiku, t.y. šiandien, o ne kada nors.
Kai jau atvyksta, kurjeriai malonūs, bet kas iš to, jei siunta neatkeliauja laiku?
Atsakyti
Laba diena. DPD paslaugomis naudojuosi daug metų ir tikrai esu patenkinta kurjerių darbu.. Esu dėkinga DPD kurjeriui Gontai už malonų bendravimą, punktualų pristatymą, visada galima suderinanti siuntos pristatymo laiką ir vietą.
Atsakyti
Vakar užsisakiau siuntą turėjo atvežti šiandien, bet vakar išejo taip kad teko keisti adresą, ir pranešime kur gavau nuo dpd parašyta buvo, kad galiu adresą ir siuntos laiką pakeisti iki 24 val, 23 val pakeičiau, šiandien ryte vėl užeinu pasižiūrėt ir vėl netinkamas adresas, paskambinus į dpd man pasakė, kad siunta jau buvo išsiūsta todėl adreso nepakeite, tai kam tada rašyti iki 24 ir klaidinti klientą ?
UAB "DD&D" direktorius D. Ivanauskas
2018-11-29 09:00:02 IP 80.243.20.65
Atsakyti
Su prastesne siuntų tarnyba neteko susidurti. Siunta Nr.05806035119396 turėjo nurodytu adresu būti pristatyta 2018.11.28.
Su siuntėju buvo suderinta, kad kurjeris pristatys siuntą tarp 18 ir 22 val. DPD informavo žinute, kad apie siuntos pristatymo laiką būsiu informuotas SMS žinute. Deja jokios SMS negavau, kurjeris telefonu paskambino 2018-11-28 17 val. 14 min., nors tai nėra po 18 val. Atsiliepus mano žmonai, kadangi manęs dar nebuvo namie, pareiškė, kad siunta bus palikta DPD terminale. Nuvažiavus pasiimti siuntos 2018-11-29, prie vartų pasitiko užrašas, kad siuntos išduodamos nuo 10 val. Apie siuntos atsiėmimo laiką jokios informacijos nebuvo suteikta. Gaišinamas laikas, deginamas bereikalingai kuras, gadinami klientų nervai. Gal čia taip tik Panevėžyje? Kurjerio tel. nr.: +370 620 55994
Genovaitė Stanevičienė
2018-11-28 19:29:13 IP 78.61.45.236
Atsakyti
Šiandien gavau siuntą Nr.05815030862056. Esu dėkinga DPD kurjeriui už malonų bendravimą suderinant siuntos pristatymo laiką ir vietą. DPD paslaugomis naudojuosi ir nesu nusivylusi. Kurjeriai taip pat šaunūs, išmanantys savo darbą.
Atsakyti
Labai nusivyliau. Iš Šakių dpd punkto siunčiau į Kalvarijos punktą. Turejo būti gimtadienio staigmena, patikino, kad nuo trečiadienio iki penktadienio siunta tikrai pasieks. Savaitgalį klausiu gavėjo - jokio pranešimo apie siuntą negavęs... Antradienį pats išsiaiškinu - gauta Kalvarijoje penktadienį, tiesiog niekas nesiteikė informuoti... Parašiau skundą - atsakymas siunta atsiimta.. Po galais, pats žinau, nes gavėją nusiunčiau pasiimt.
Žodžiu, net nesulaukiau elementaraus atsiprašymo.
Reziume - brangu ir nepatikima, kliento negerbia. Nerekomenduoju. Tuo labiau, kad pilna pigesniu alternatyvų.
Atsakyti
Siunta turėjau gauti 2018.11.26, nurodžiau, kad galiu priimti siunta tik nuo 17val., skambina man kurjeris 26d, klausdamas kodėl aš ne namuose (~14val.), atsakiau, kad pastabose nurodžiau, nuo kada busiu namie. Atsakymas buvo "tai mums nerūpi tos pastabos". Tai kam tada jos yra?? Gerai, sutarėm, kad būsiu namie 27d. 13val. Pasiėmiau išeigine, laukiu namie iki 16val, tada skambina "jūsų adresas blogai nurodytas, tai šiandien jau man ne pakeliui". Iki darbo laiko pabaigos dar 2val. Skambinau į būstine, mergina pirmiausia pasakė "tai kodėl nesikreipėt dėl adreso pakeitimo?". Pažiūrėjau, parduotuvėje iš kurios pirkau adresas nurodytas geras, tai iš kur man reikia žinoti, kad pats dpd pataisė mano Adresa? Kurjerio teigimu, kolega nezinojo tokio adreso, tai pagal save pataisė.. Galop mergina iš būstinės, išsiaiškino situacija ir pasakė, kad mano siunta atkeliauja, laukite. Gerai, sėdžiu laukiu. Gaunu 17:30 žinute, kad šiandien mano siunta vėl neatvyks. Mėginu skambinti į bustine, nes darbo laikas nurodytas iki 18val, tačiau niekas telefono nekelia, nes ir pačioj būstinėje darbo laikas neformaliai pasibaigęs. Siuntos laukiau skubiai, nes turiu išsikraustyti. Ir dar kurjeris pasakė, kad prieš kiekvieną atvykimą aš diena prieš žinute turėjau gaut, kurios nei viena diena negavau. Laukiu siuntos toliau:)))
Atsakyti
Olga 2018-11-21 10:47:51
Kurjeris neatsiunte jokios zinutes kuria val planuoja pristatyt siunta. As darbe paemiau isrigine del siuntos paemimo tai turejo but sofa. Ryte isejus is duso radau praleista skambuti, perskambinu, sako nepakelet ir negausit. Nemandagiai kalbejo, pasakiau, kad su manim taip nekalbes ir pasakiau pasakyt varda pavarde, uzsirasiau pakartot pavarde atsisake argumentuodamas kad pavarde po du kartus nekartoja, kad jokios sutarties as su jais neturiu reikejo laiku kelt telefona. Vardas pono Martinas nr 867426232, zmogui reik nueit i kursus kaip kalbet su klientais. Skambinau i dpd jokiu atsiprasymu, tik tai kad viska atvez rytoj ir vel jokios informacijos kelinta valanda. Sofa pitkau per pigu.lt, daugybe kartu gavau siuntas is dpd is senukai.lt bet tokio bendravimo ir informacijos teikimo budo dar nesu gyvenine macius.
Man panaši situacija buvo: telefono iš rankü nepaleidau, ir... stebuklingai praleist skambutį sugebėjau (įtariu buvo tik trumpas "pamajakinimas"), po poros minučių perskambinus išgirdau, kad jis jau toli nuvažiavęs ir negali grįžt, siuntos šiandien nebegausiu... ir dar...pati esu kalta, kad nesu, nelaukiu, kad neatsiliepiu ir galiu net į kosmosą skambint ir skųstis...
Atsakyti
Esu šoke!!! Dar niekad gyvenime nebuvau patyrus tokios kurjerio bendravimo su klientais nekultūros... praėjo 4 val, bet dar "neatsigaunu"... Įdomu ar yra kokia atranka ir reikalavimai kurjerio darbui?! Patarčiau atsakingiems asmenims daryti išvadas kol nenukentėjo DPD reputacija.
Atsakyti
Kurjeris neatsiunte jokios zinutes kuria val planuoja pristatyt siunta. As darbe paemiau isrigine del siuntos paemimo tai turejo but sofa. Ryte isejus is duso radau praleista skambuti, perskambinu, sako nepakelet ir negausit. Nemandagiai kalbejo, pasakiau, kad su manim taip nekalbes ir pasakiau pasakyt varda pavarde, uzsirasiau pakartot pavarde atsisake argumentuodamas kad pavarde po du kartus nekartoja, kad jokios sutarties as su jais neturiu reikejo laiku kelt telefona. Vardas pono Martinas nr 867426232, zmogui reik nueit i kursus kaip kalbet su klientais. Skambinau i dpd jokiu atsiprasymu, tik tai kad viska atvez rytoj ir vel jokios informacijos kelinta valanda. Sofa pitkau per pigu.lt, daugybe kartu gavau siuntas is dpd is senukai.lt bet tokio bendravimo ir informacijos teikimo budo dar nesu gyvenine macius.
Atsakyti
Noriu labai padėkoti už labai greitą ir saugų prekės pristatymą iš Vilniaus į Londoną. Dėkoku visa širdimi, kad siuntinys pasiekė gavęją :) Visi - nuo konstultantų telefonų iki kurjerio, kuris atvyko paimti prekės iš namų, buvo be galo malonūs ir puikiai dirbantys savo darbą.

Ačiū Jums iš visos širdies:)

Santa
Atsakyti
Pati geriausia pristatymo įmonė. Visada laiku, visada su šypsena. Ačiū. Sėkmės darbuose.
Atsakyti
Esu nepatenkintas jų darbu. Sudariau tris sutartis su Tele2 internetu ir visą savaitę pristatymo laukiu. Vis atsiunčia žinutę, kad dėl kažkokių priežasčių negali pristatyti. Tai ką, mums per juos be ryšio reiks būti? Bus pamoka, jokių internetinių sutarčių, greičiau vietoj užsakymą daryti.
Atsakyti
apgailėtina įmonė su siaubingu klientų aptarnavimu. parašėm skundą i centrinę būstinę vokietijoje
Atsakyti
Sveiki esu labai nusivylusi DPD kurjeriu paslaugomis, siunta perduota 11.08 siandien 11.12 nera, ir geriausiu atveju kurjeris atves tik rytoj.Niekas pagalbos jokios nesuteikia, nes pas dpd kurjerius sistemu gedimai. Klientu aptarnavimas nesuprantu isviso kam reikalingas, zmones kurie nesuteikia jokios pagalbos klientui. Kurjeris Danis is viso kaip darbuotojas nekompetetingas dirbti toki darba.Siandien del siuntos su jais aiskinausi gal valanda laiko. Nuejau net iki vadoves kad siunta gauciau siandien o ne dar kita diena, del ju sistemos gedimu ar kazkokiu kitu nesusipratimu. Ateityje stengsiuos netureti reikalu su sia kontora.
Atsakyti
Esu nusivylusi ne pirmą kartą, ypač kad parenkate patį ne tinkamiausią pristatymo laiką, kurio nederinate su klientu. Net netelpate į tą nurodyta laiko limitą, vėluojate atvežti, paprašius greičiau jokio skubėjimo, lauki iki paskutinės minutės, ir jei tik išeini jau iš namų žiūrėk skambutis atvežame, tada turi nukelti kitai dienai, bet vėl neaišku koks laikas. Kažkada siunta atsiimti pavyko tik po 3 kartų, tai jos išvaizda buvo prasta, džiaugiausi kad viduje viskas buvo sveika. Dar ilgai su aptarnavimo kokybe dirbti jums reikia.
Atsakyti
Ačiū Jums ir kurjeriui už visuomet greitą ir visada labai kultūringą aptarnavimą.
Pagarbiai Genovaitė
Atsakyti
Nepatenkintas, nes pagal igaliojima negaliu paimti siunta, atsiusta mano tevams.
Atsakyti
Esame labai nusivylę ir nepatenkinti jūsų darbu, nes 2018.11.07 diena 8 val. 12 min buvo padarytas užsakymas telefonu, siuntos išvežimui. Vaikinas priėmęs užsakymą patikslino, kad siunta bus paimta šiandie, nes jei iki 11 valandos yra padaromas užsakymas tai siunta paimama tą pačią dieną. Tačiau nesulaukusi iki 15 val. vėl skambinau. Tada man pasakė, kad siunta bus paimta tik lapkričio 8 d. Nesuprantu kaip taip neatsakingai galite dirbi. Bendruomenės pirmininkė
Atsakyti
Didesnės nesamonių kontoros dar nebuvau sutikusi.Pradangino siuntini, susisiekti su jais neįmanoma.Seki siuntinio buvimo vieta ir tik bac-pristatyti nepavyko.Jokio skambučio ar sms.Tikiuosi, kad ateityje su jais neteks bendrauti.Tik gaila, kad kai kurios internetines parduotuvės bendradarbiauja būtent su šia nesusipratėlių kompanija.
Atsakyti
Kažkokia debilų kompanija 5 kartus teko per šią šmonę gati siuntą iš kiyo miesto 5 kartus nesugeba atvežti sutartą dieną, atveža arba prieš dieną arba kitą dieną, kažkokia asilų firma.
Atsakyti
Siuntos nr.05938007325520 aciu visiems uz geranoriska bendradarbiavima atsiimant siunta.
Atsakyti
Likau labai nusivylęs DPD darbu- trys siuntos iš skirtingų gavėjų (Prancūzijos ir Vokietijos) buvu pralaikytos 10 dienų dpd terminale ir išsiųstos atgal, net nebandžius pristatyti į vietą. Net Lietuvos paštas ir tas sugeba dirbti geriau.Patyriau 120 eurų nuostolį ir daugybę nepatogumų-teks prašyti savo partnerių, kad siųstų siuntas apeidami DPD. Linkėjimai
Atsakyti
Vakar gavau siuntą. Likau patenkintas. Pristatė man palankiu laiku po 18h. Turėtų čia būti daugiau teigiamų atsiliepimų, bet kai esame tinkamai aptarnaujami, padėkoti kažkodėl pamirštame. Ačiū DPD.
Atsakyti
Esate tiesiog apgailėtina įmonė su siaubingu klientų aptarnavimu. Siuntas pristatote nuo 8 iki 17, kai dauguma žmonių dirba. Daugiau niekada neužsakinėsiu jūsų paslaugų. Praeitą kartą kurjeris net neatvažiavo iki mano namų, pažymėjo, kad manęs nerado ir paliko siuntą terminale.
Atsakyti
I WATCHED A DELIVERY GUY DRIVE INTO MY NEIGHBORHOOD
WITHOUT EVEN GETTING OUT OF THE CAR
HE TURNED AROUND AND LEFT
BabyRage
Atsakyti
Pasipiktinau dpd darbu. Šiandien turėjo pristatyti siunta, tačiau kurjeris tiesiog pravažiavo mano kiema ir siuntos nepristatė! Pažymėjo, kad nerado namuose. Kažkoks košmaras...
Atsakyti
DPD paslaugomis naudojuosi jau keletą metų. 2018 10 17 d. apie 10 val. į Telšius pristatė siuntą. Kelintą kartą tas pats kurjeris. Gaila, kad neįsidėmėjau pavardės. Esu labai patenkinta jo aptarnavimu. Visada malonus, paslaugus, paskambins ir suderins laiką bei pristatymo vietą. Jei pasakė, kad greit atveš, tai taip ir bus. Neturiu jokių nusiskundimų dėl jų (DPD darbuotojų) darbo.
Atsakyti
Siaubingas aptarnavimas. Labai gaila, kad įmonės naudojasi DPD paslaugomis ir taip priverčia klientus ne tik papildomai mokėti už pristatymą, bet ir negarantuoja prekės pristatymo laiku. Po pristatymo laiko patvirtinimo taip ir nesulaukiau siuntos. Taip jau nutinka nebe pirmą kartą. Nors duomenys sistemoje tikrai teisingi, vairuotojo pažymėta: nepavyko susisiekti telefonu, gavėjas nerastas. Turiu paminėti, kad pristatymo patvirtinime buvo pažymėta, kelintas tai bus sustojimas, todėl, jei neįmanoma įvykdyti plano, galbūt reikėtų pasimokyti planuoti laiką? Labai neprofesionalu.
Nepatenkintas gavėjas
2018-10-09 16:13:59 IP 90.131.40.105
Atsakyti
Ričardas 2018-10-09 15:27:04
Visa diena pralaukiau siuntos. Turbut pazymes, kad nerado manes namuose ir nurodys paciam pasiimti is punkto Kaune. Tai ne uz tai papildomai mokejau. Atsaukiu uzsakyma - tegul parduotuve pati aiskinasi su kurjeriais.
Visiškai sutinku, šiandien irgi visą dieną laukiu, o galų gale nei siuntos nei skambučio nesulaukiau. Sistemoje duomenys teisingi. Ir visišjai besva
Į call centrą neprisiskambinti.
Nepatenkintas gavėjas
2018-10-09 16:06:06 IP 90.131.40.105
Atsakyti
Prašau atiduoti siuntą man. Adresas ir mano kontaktai sistemoje yra teisingi, bet kažkodėl jums nepavyksta dėl klaidingos info ją man pristatyt...
Net prisiskambint jums nepavyksta ir išsiaiškinti, tai rašau į komentarus. Gražinkit mano siuntą, nevalos!!!
Atsakyti
Visa diena pralaukiau siuntos. Turbut pazymes, kad nerado manes namuose ir nurodys paciam pasiimti is punkto Kaune. Tai ne uz tai papildomai mokejau. Atsaukiu uzsakyma - tegul parduotuve pati aiskinasi su kurjeriais.
UAB "Diaverum klinikos"
2018-10-05 16:19:30 IP 212.247.96.196
Atsakyti
Šių metų rugsėjo 5 dieną iš mūsų administracijos biuro Vilniuje, Savičiaus gatvėje DPD kompanijos kurjerio buvo paimtas siuntinys pasirinkus skubaus pristatymo į Švediją paslaugą. Pasak klientų aptarnavimo specialistės (turimas susirašinėjimas elektroniniu paštu), siunta gavėją turėjo pasiekti per 3-4 dienas, taigi rugsėjo 10-11 dieną ji jau turėjo būti pristatyta. Per kurjerį buvo siųsti mūsų firminiai įmonės skėčiai, kuriuos turėjome pristatyti korporacijos renginiui Švedijoje rugsėjo 17 dieną. Deja, siuntinys nebuvo pristatytas apskritai. Siuntos pristatymo data DPD internetinėje svetainėje kas kelios dienos buvo vis keičiama ją vėlinant, galiausiai, praėjus rugsėjo 17-os dienos renginiui, kurio metu siunta tebebuvo DPD pristatymo depe Švedijoje, susisiekus su DPD aptarnavimo specialistais, buvo pateiktas atsakymas, kad siunta buvo nepristatyta, priežastis nežinoma, prašoma kreiptis elektroniniu paštu. Juo buvo atsakyta, jog siunta nepristatyta, ko gero, dėl nepateikto gavėjo durų kodo Švedijoje. Į komentarą, jog jokio durų kodo gavėjo biure Švedijoje nėra, kurjeris net nebandė pristatyti siuntos, į duris nebuvo skambinta skambučiu, kolegos Švedijoje kasdien dirbo biure ir laukė siuntos, nurodytu telefono numeriu dėl siuntos su jais taip pat nebuvo susisiekta, - į visa tai buvo atsiųstas analogiškas atsakymas elektroniniu paštu, jog siunta nepristatyta dėl nepateikto neegzistuojančio durų kodo. Jokio atsiprašymo pokalbio metu, jau nekalbant apie pinigų grąžinimą, dėl kurio buvo kreiptasi nurodytu elektroninio pašto adresu sales@dpd.com. Atsakymo po kreipimosi - taip pat jokio. Buvo paprašytą DPD tarnybos grąžinti siuntą mums atgal į Lietuvą. Paskambinus į DPD klientų aptarnavimo centrą šiandien, spalio 5 dieną, kuomet siuntų paieškos sistemoje teberodoma, jog siunta vis dar guli Švedijoje, klientų aptarnavimo specialistė (jei taip galima teigti) Vaida Vaišvilaitė teigė nieko nežinanti, jei kada sužinosianti, mes būsime informuoti. Paklausus, ar apskritai šį ar kitą mėnesį galima tikėtis atgauti siunta, buvo atsakyta - "nežinau". Pokalbį perėmus mūsų įmonės direktorei, konsultantė tiesiog numetė ragelį. Labai gaila, jog pasirinkome bendradarbiauti su įmone, kurioje dirba žmonės, ne tik negebantys atlikti savo darbo, tačiau ir neturintys elementarių mandagumo manierų. DPD siuntų pristatymo tarnybos dėka ne tik patyrėme nemalonumų dėl reikiamų daiktų nepristatymo, tačiau ir iki šiol turime rūpintis savo siuntinio atgavimu.
Atsakyti
Labai neatsakinga įmonė. Gavau pranešimą kad siunta bus pristatyta šiandien ir jos nesulaukusi 15h skambinau pasiteirauti, tai pasakė, kad išsiaiškins ir už kelių min perskambins. Beveik 2h laukiau skambučio ir nieko, pati vėl paskambinu, vėl liepia palaukti ir teigia, kad perskambins, tačiau pasakius kad jau buvo žadėta perskambinti ir niekas nė per skambino, be žodžių padėtas ragelis, už kelių min perskambina ir pasako, kad siunta bus pristatyta rytoj (nors bereikalingai laukiau šiandien), pasakius kad nei rytoj nei poryt visą dieną nebūsiu nurodytu adresu, teigia kad ne jų problemos. Esu baisiai pasipiktinusi! Juk siuntos laukiau šiandien ir susiplanavau laiką, kad būčiau namie!!!! Jokios pagarbos žmogui ir jo laikui!
Atsakyti
Pirmą kartą susidūriau su DPD paslaugomis. Ir likau maloniai nustebinta kurjeris buvo labai mandagus, malonus. Skambino net kelis kartus pasitikslindamas dėl man tinkamo laiko. Ačiū Aurelijui
Atsakyti
Very unpleasant experience with DPD Lithuania employee in Ševčenkos Street on 2018-09-24 around 6p.m. He blocked the footpath with DPD van and I gently notified it to him. He shouted to me 'show me were to park'. In refer to his tone and question I showed him politely free parking spaces on the street witch are approved by our council. His refer was rude again that he wont go with parcels through the street. As we talked to each other lady with the child in a buggy came by. Of course she needed to go sideways through other root and climbs just because of DPD employee's behavior. During this situation he marked that he would move the van for 'normal' people.
Thank You DPD for letting me know who is normal people/customers are to You.
Atsakyti
Puikus aptarnavimas, pristatymas! Dažnai užsisakinėju prekes internetu su pristatymu, bet pirma karta rašau atsiliepima, nes šis vaikinas vertas pagyrimo! Nežinau kurjerio vardo, bet 2018-09-20 13.39val pristatė prekes į Rasytės g. 14 Kaune.Tokius darbuotojus turėtu vertinti darbdaviai ir stengtis išlaikyti!
Atsakyti
Labai neprofesionali įmonė. Vieną kart siuntą pristatė sudaužytą. Kitą kart atvažiavęs kurjeris elgėsi nepagarbiai. Paskambinus ir pranešus į aptarnavimo skyrių apie esamą situaciją, pokalbio metu buvo išreikšta nuomonė, kad "pati kalta". Nerekomenduoju niekam šios siuntimo įmonės.
Atsakyti
Baisu kas darosi, šiandien turėjau gauti siuntą 8-14 h skambinu zmonems pas kuriuos užsisakiau preke sakau negaunu jokios sms zinutes kelinta atvyks kurjieris gaunu siuntos numeri ir isijungiau programele kur galiu matyti savo siuntos buvimo vietą. Tai buvo apie puse 14 gaunu sms žinute jog siunta bus pristatyta 15-16 h skambina man kurjieris sakau nesu namie tai prasyciau pristatyti ir tokiu adresu sako tai gal galeciau veliau atvezti sakau as iki 17 h galiu o poto man nebeiseis pasiimti nes esu darbe tai sako iki 17 h pristatysim sutikau. Ziuriu 17:02 skambinu pakelia rageli ir sako nepristatysim siuntos sakau kaip tai nepristatysit siunta turejo pas mane buti nuo 8 iki 14 h tai kazkoks tai atsiprasant chamas pradejo sakyt musu darbo valandos pasibaige o bitei nebegalesime taipogi pranesti tai bandziau prisiskambinti i bite tai nepavyko. Kurjieris buvo ispetas jog parasysiu atsiliepima sako gerai rasykit. Tai rytoj dar bandysiu susisiekti su dpd vadovu. Nepatariu niekam imti siuntos per kurjierius pasibaisetina ka galiu pasakyti.
Atsakyti
Siunta i punktą atvaziavo, o zinutės taip ir nesulaukiau apie ja. Tik uzejus paklaust ar gavau suzinojau, kad ji yra. Ir pakeiskit skanerį Elektrėnų Eripo parduotuvės punkte. Po kiekvieno atsiėmimo turi perkrauti. Siaubas kazkoks. Laikas kiekvienam svarbus

Taip pat rekomenduojame

Itella logistics
Adresas: Pirklių g. 5, LT-02300 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
UAB Itella Logistics teikia dalinių krovinių gabenimo sausumos, oro ir jūros transportu, sandėliavimo ir visas su tuo susijusias pridėtinės vertės paslaugas. Nuo 2017 m. įmonė aktyviai teikia ir smulkių siuntų pristatymo paslaugas. Lietuvoje nuo 2002 m. veikianti įmonė priklauso tarptautinei Suomijos kapitalo POSTI...
Nėgė
SST - Skubių siuntų tarnyba

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...
BALTICALL
vezuvezu.lt

Adresas: Dubysos g. 31, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB "Balticall" - vezuvezu.lt yra nuolat auganti ir besiplečianti įmonė teikianti kokybiškas ir patikimas keleivių, siuntų, krovinių pervežimo paslaugas mikroautobusais į/iš Lietuvos, Vokietijos, Danijos, Belgijos, Olandijos. Siekdami pateisinti klientų lūkesčius investuojame į saugumą, komfortą, greitą ir...
PRIMA LINE
TRANSPORTAS | LOGISTIKA

Adresas: Brastos g. 13, LT-47183 Kaunas.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
Transporto ir logistikos įmonė Prima Line Įmonė Prima Line buvo įkurta 2010 metais Kaune. Aiški dviejų krypčių specializacija – krovinių, siuntų pervežimas, bei krovinių saugojimas - formavo kompanijos įsitvirtinimą konkurencingoje rinkoje. Laikui bėgant, dėka atsakingo ir lankstaus požiūrio į klientus, bei...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

P. Porošenka paskelbė apie nuo Maskvos nepriklausomos Ukrainos stačiatikių bažnyčios įkūrimą
P. Porošenka paskelbė apie nuo Maskvos nepriklausomos Ukrainos stačiatikių bažnyčios įkūrimą 12-15 18:14
Ukrainos Prezidentas Petro Porošenka Kijeve pasibaigus istoriniam ortodoksų sinodui paskelbė apie atskiros Ukrainos stačiatikių autokefalinės bažnyčios sukūrimą. Šiuo žingsniu Ukraina galutinai...
P. Porošenka paskelbė apie Ukrainos stačiatikių autokefalinės bažnyčios sukūrimą
P. Porošenka paskelbė apie Ukrainos stačiatikių autokefalinės bažnyčios sukūrimą 12-15 18:11
Ukrainos Prezidentas Petro PorošenkA Kijeve pasibaigus istoriniam ortodoksų sinodui paskelbė apie atskiros Ukrainos stačiatikių autokefalinės bažnyčios sukūrimą. Šiuo žingsniu Ukraina galutinai...
Daugiabučio statybos Žygimantų gatvėje sostinėje lieka sustabdytos
Daugiabučio statybos Žygimantų gatvėje sostinėje lieka sustabdytos 12-15 16:55
Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) neleido atnaujinti daugiabučio statybos sostinės centre, Žygimantų gatvėje.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Jūs esate..

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

AT&T 30,22 +1,04%
Caterpillar 126,77 +0,69%
AIG 37,49 +0,54%
Hasbro 84,06 +0,36%
Amazon.com 1591,91 -4,01%
Humana 299,93 -4,02%
Symantec 21,57 -4,05%
Adobe Systems 230,00 -7,29%

Žaliavų kainos pasaulyje

Auksas 1220,65 +0,43%
Varis 6195,92 -0,38%
Nafta 52,58 +2,80%
Sidabras 14,35 -1,71%
Vištiena 2,03 0,00%
Cukrus 0,55 -1,79%
Dyzelis 2,05 -12,02%
Anglis 100,73 -7,36%