VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę DPD Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę DPD Lietuva

Atsiliepimai apie DPD Lietuva, UAB

Your delivery experts
Dextera
Parašyk savo nuomonę apie DPD Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Nepatikima kompanija visai. Gavau žinutę, kad siuntinys bus pristatytas trečiadienį. Per nurodytą laiką, nesulaukus siuntinio ir jokio skambučio, išsiaiškinau, kad siuntai pakeistas pristatymo adresas (ne mano iniciatyva) į kitą miestą. DPD konsultantė patikino, kad atstatė adresą ir siuntą gausiu ketvirtadienį. Kitą dieną gavus pristatymo žinutę, siuntos per nurodytą laiką vėl negavau. Susisiekus, paaiškėjo, kad ji išvežta visgi į kitą miestą. Vėl patikino, kad gausiu penktadienį. Penktadienį buvau informuota, kad pristatys tik pirmadienį. Na ką, siuntinys buvo skirtas kitam asmeniui kaip dovana, kurios negavo laiku, kurjerio laukimas namuose irgi labai "džiugino", o į laiškus įmonė net nesiteikia atrašyti.
Atsakyti
Turėjo pristatyti siuntą 05805088873153 nuo 12:41 iki14:41, bet nesulaukiau.Gavau pranešimą, kad šiandien neatveš.Iį ką pasakysite ši siunta buvo skirta rytojui dovana.Ir kaip dabar pasveikinti ir įteikti dovaną, Jeigu jos nepristatė. Belieka apgailestauti ir atsiprašyti žmogaus, kurio rytoj negalėsiu pasveikinti ir įteiktio dovanos.Sugadinti nuotaika, šventė.Dovana buvo užsakyta specialiai, kurios norėjo.Ačiū už tokį aptarnavimą. Kada užsisakysiu siuntas perspėsiu siuntėją, kad su jūsų aptarnavimu daugiau nevežtų.Jau trečias kartas kada apgaunate.
Atsakyti
labai piktas ir nepatenkintas sia ciraskino kontora dvi valandas laukiam siuntos 11iki 13:¹³ nei skambucio kad veluosim nei ka siunta svarbi gal noretumet brangu laika apsimoket ir pinigus uz siuntima pagrazinti ir pralaukta brangu laika laikas pinigai teks atsisakit jusu paslaugu
Atsakyti
Pirkau is zmogaus daikta jis jy supakavo graziai i dezute pasiemu is dpd pastomato siunta o ten skyle. Cia man dar pasiseke nes daiktas veikia nesudauzytas daiktas. Nerekomenduoju niekam naudotis dpd paslaugom
Atsakyti
Nerekomenduoju šios siuntu pristatymo tarnybos, užsakius siunta nuo duru iki duru, gavau sudaužyta siunta, apie tai iš kart pasakiau vairuotojui, ir norėjau užpildyti pretenzija, bet vairuotojas patikino, kad ne jam turiu pildyti, o įmonei, kuri siuntė. O DPD atsovybė nemato savo kaltės, nes neužpildžiau vairotojui pretezijos !!! Įmonė, lyg ir gražiai ale bendrauja, bet nesupranta kas yra klientas, ignoruojanti juos ir nepagarbi jiems...
Atsakyti
Ačiū iž puikią aptarnavimo kokybę, nes su kurjeriu apžiūrėjus prekę ir ją palyginus su orginalia iškart buvo priimta grąžinimui.
Atsakyti
Na ka jūsų beviltiškas požiuris i klienta, ir protu nesuvokiama atsakomybe grįžta bumerangu, vakar buvo užsakytos dvi siuntos viena iš Šiauliu kita iš Klaipedos, iškart paskambinus pardavejams buvo pasakyta kad jai sius prekes per jūsų kontora ju nepirksiu, buvo atšaukti dpd lipdukai ir užsakyta venipak kurjerio paslauga, šiandiena gauta žinute pristatymo laika pasitikslinkite su kurjeriu ir jo tel. numeris, tiesiog viskas puiku nuo pat paemimo iki pristatymo, lankstumas mandagumas ir t.t, siuntos užsakytos i namus nekišamos i jokius terminalus kaip daro jūsų komanda, ir toliau stengsiuosi kad ant mano siuntu neatsirastu dpd lipdukas.
Atsakyti
Norejau pasimti ilgai laukta siunta, kuri ir taip velavo, pasirodo pastomatas sugedes, negalima pasimti siuntos, paskambinus liepe ateiti kita diena, kaip tokia didele imone neturi visa para veikiancio techninio terminalu aptarnavimo, juokinga
Atsakyti
Siunta paimta iš Vilniaus 2021-04-22 d. Buvo klaidingas numeris, informacija atnaujinta. Šiandien 2021-05-03 siunta į Kauna neatvežta. Skambinau keliolika kartų, neperskambina, neinformuoja, kurjeris ryte paskambina kad atveža siuntinį, pažada kad bus perduota vakariniui kurjeriui 2021-04-30, tačiau jokių žinių.
Atsakyti
Laba diena, noriu pasiskųsti dėl kurjerio ir pristatymu Šiauliuose. Kai negalėjau atsiimti siuntos kai man paskambino, man griežtai atsisakė atvežti vėliau, ir kad pati siuntą turėsiu pasiimti, nors realiai buvo toj pačioje gatvėje tik prie kito namo. Nu labai, , faina" buvo iš poliklinikos su mažu kūdikiu lakstyti ir ieškoti savo siuntos.. ir už ką aš moku pinigus??? Kad pati pasiimčiau?!!!
Atsakyti
Pastoviai vyksta kažkokios nesąmones, mokami pinigai už prekes pristatymą į paštomatą ar namus, tai VISADA siunta įdedama ne į tą paštomata, arba kai turi pristatyti į namus, tai įdeda irgi į paštomatą.
Atsakyti
Pati didziausia betvarke ir chaosas, Mezono siunta vis dar keliauja ir keliauja, keliauja ir keliauja. Jei tai butu issiusta 1941 metais, tai tikrai dar negauciau, nes ju subinese siuntu numeriai, o pamatyti ten gali tik vairuotojai, kurie tik piena vezioja po kaimo darzelius
Atsakyti
Labai nusivyliau šios kompanijos paslaugomis.Visiškas nesiskaitymas su klientais. Pirkau baldus, atvežimo paslaugą siuntėjas užsakė iš DPD.Buvau informuota, kad kai veš krovinį DPD mane informuos. Jokios sms žinutės apie preliminarų krovinio atvežimo laiką negavau. Buvau išvykusi.Paskambino kurjeris ir pasakė, kad valandos bėgyje atveža mano baldus. Kai pasakiau, kad negaliu dabar jų priimti, nes nesu namuose, pasakė kad tada tik sekančią dieną.Kadangi ir sekančią dieną neplanavau būti namuose, pasakiau, kad grįžtu i namuspriimti to krovinio. Tada jis sako, ar turėsite kas jį iškraus, nes neapmokėjote krovimo paslaugos. Pasakiau, kad gyvenu nuosavame name, man užnešimo paslaugų nereikia, tik iškrauti iš mašinos supakuotas komodos dalis. Pasakiua, kur aš per valandą rasiu žmones.Tada jis pasakį, kad veža krovinį atgal ir padėjo ragelį. Pirmą kartą susidūriau su tokiu kurjeriu, anksčiau lygtai viskas būdavo gerai, matyt, papuolė žmogus be jokio supratimo, žmogiškumo ir pareigos tinkamai vykdyti savo darbo funkcijas.Apie tai informavau ir siuntėją ir DPD klientų aptarnavimo skyrių.Maloniai žadėjo padėti išsiaiškinti ir pristatyti krovinį, kelis kartus žadėjo man paskambinti, bet nieko iš jų nesulaukiau.Parašiau pretenziją ir raštu, tačiau jokio atsakymo. Šiandien pažiūrėjau kur mano krovinys, tačiau jo jau niekur nerodo, Va tokia mano patirtis. Niekada daugiau nenoriu turėti reikalų su šia kompanija, Savo pažeistas teises turėsiu ginti kreipdamasi į teisėsaugos institucijas, bet kiek tai kainuoja laiko ir nervų.Ar taip turi dirbti kompanija išsiaukštinusi save kaip profesionaliai teikianti paslaugas? Manau, kad su laiku nieks nepirks jų paslaugų.
Atsakyti
Sveiki, siuntą į paštomatą turėjo pristatyti penktadienį, nei penktadienį, nei pirmadienį siuntos negavau. Paskambinus antradienį, pažadėjo kad pristatys antradienį. Deja, jau ketvirtadienis, o siuntos nėra... nors siuntų sekimo puslapyje parašyta, kad siunta sėkmingai pristatyta antradienį. Paskambinus eilinį kartą atsiprašinėja ir prašo laukti. Kiek laukti- nežino... :)
Atsakyti
Sveiki, kadangi tai kartojasi tai nusprendžiau parašyti ir aš, kadangi užsisakau siuntas į namus, ir gaunu žinutes kad siunta bus nuo 10:00-12:00 tarkim tame tarpe bus pristatyta, o kurjieris net nepasivargina paskambinti ir tiesiog numeta siuntinį nuvežęs į paštomatą...
Atsakyti
Sveiki, kaip ir dauguma nusiviliau, pirmadieni 04.26 d 18-22val turejo pristyt siunta atejo sms, nei siuntos nei skambucio ar pranesimo kad siunta bus nera. Kita diena ateina sms kad gavejas nerastas (gavejas net ir nebuvo jeskomas)
skambinama i dpd ragelio aisku nieks nepakelia...17val vel ateina sms kad 04.27 bus pristyta siunta nuo 18-20val, ir velgi antra vakara prasedejus namie pralaukus nieks neatveza jokios siuntos, vakar skambinu i dpd man pazada kad tikrai siandien natvaziuos siunta, patikslins informacija man perskambins, taip perskambino atsiprase pasake kad kurjeris pasikroves siunta kad ji tikrai siandien bus pristyta, vel vakare ateina sms 18-20val siunta bus pristyta, ir ka vel nera! ir jokio pranesimo nera.
Dpd blogiausia aptarnavimo firma, nors nemeluotu klientas, o pasakytu kad pas juos bardakas, ir nezine kiek laiko reiks laukt siuntos... Jiems skambint nera prasmes nes jie ta pati sneka, ramina klienta tiesiog. O kad zmogus sedi tris vakarus namie ir gaista laika laugdamas visiems dzin.
Atsakyti
Sveiki, laukiau patvirtintos siuntos pristatymo 18-22 val laikotarpiu, po 18 val paskambino kurjeris, kad jam sudėtinga pristatyti siuntą nurodytu adresu, ar galėtų palikti paštomate. Kadangi laukiau kelių siuntų, viena ganėtinai masyvi, galvojau, kad čia toks pasiūlymas yra apie lengvesniąją dalį, na ir kurjeris, pasakė, kad kelios 'dėžutės', galvojau, gal neina nurodytu laiku būti šiame miesto krašte, tai sutikau. Nurodžiau paštomatą, kuris yra už gal 400m nuo pristatymo adreso (pėstute, važiuojant nesiekia 1 km). 21 val, kas įeina į 18-22 val siuntos pristatymo pradiniu adresu laikotarpį, gaunu žinutę, kad siuntinys paštomate.. Na, mąstau, gal žmogelis serga covid, ir nenori manęs užkrėsti su tiesioginiu pristatymu. Nuvykus iki to paštomato, viena iš tų kelių dėžučių - 60x30X30, žinoma, be rankenos jokios ir su netvirta lipnia juosta, kurios negali atitinkamai vietoj rankenos panaudoti. Ne nėščia, parsinešiau tuos 400m, bet visumoje, mokant už pristatymą, lūkesčiai būna kiek kitokie, jei jau aš jums kažką palengvinau, tai būkit malonūs atsakydami nepasunkinti man!
Atsakyti
Siunta is Kauno i Vilniu keliauja per Alytu!!!! Logistika super! Sistemoje pazimeta, kad klaidingai ideta ne ten kur reikia. Prisiskambinus, operatore atsako, kad atvez gal but ryt, zinuteje - artimiausiomis dienomis. Tos siuntos labai reikia, nes prarandu daug daugiau nei ji kainoja, prarandu projekta, klienta ir t.t.
DPD nusispjauti i klientus ir tos kurie siuncia ir tos kurie gauna, net i verslo klientus.
Atsakyti
DPD visiškai nusispjauti į klientą. Prisiskambinti neįmanoma, į laiškus neatrašo. Kurjeris numeta siuntas, kur jam patogu, už siuntas pasirašinėja pats. Dar su tokia kurjerio paslaugas teikiančia įmone neteko turėti reikalų. Ar normalu, kad kurjeris numetęs siuntas, kur papuola pats pasirašo ir išvažiuoja? Prisižaisit su tokiu požiūriu.
Atsakyti
Jei norite sugadinti vaiko gimtadienį, būtinai siųskite savo siuntą per DPD Lietuva. Ji tuo puikiausiai pasirūpins, per 1 - 2 darbo dienas (kaip deklaruojama jų prisistatyme)...
Jei jums DPD Lietuva operatorė prižadėjo tuojau perskambinti, jūs neabejokite, tikrai kažkada perskambins, nes juk surinkti kurjerio telefono numerį užtrunka nuo 1 darbo valandos ir daugiau...
Siūlyčiau TELIA Lietuva smarkiai pamąstyti apie jų pasirinkto siuntų pristatymo Partnerio daromą įtaką jų reputacijai!
Atsakyti
Siunta praleidau, gavau zinute jog, nepavyko priststyti siunta bus saugoma 7.d., skambinau i klientu aptarnavimo, kita diena, skyriu bet sekmingai niekas nekele, galiausiai automatinis atsakiklis pranese jog mano siunta jau issiusta atgal siuntejui, o parasius jiem laiska, po 4 dienu gavau atsakyma, jog oj netycia issiunte, atsiprasau ir viso gero. Tokia nekompetencija ir visiskas izulumas, tikrai jokiu budu nesinaudokite ju paslaugomis, tos siuntos laukiau 2 men, ir jie toki spoksa padaro, oj mes suklydom, bet mum neidomu, viso geriausio.
Atsakyti
Balandzio 9d internetinej parduotuvej tame paciame mieste kur ir gyvenam (Kaunas), buvo pirktas saldytuvas ir uzsakyta DPD atvezimo paslauga su papildomu kurjeriu uznesimui i buta. 14d parduotuve perdave preke DPD. 16d siuntu sekime matau, kad mano preke atsiduria UTENOJ, ko pasekoje po skambucio nukreipia i Biruliskes. 20d grizta preke i Biruliskes, skuntu sekime pazymeta "Siunta pazeista". Paskambinus, paaiskina, kad pakuote siuntos yra pazeista ir DPD derinasi su parduotuve, ar siusti siunta man, ar grazinti i parduotuve. 21d ir vel tame paciame siuntu sekime jau issoka nauja informacija, kad reikalingas pristatymo informacijos patikslinimas. Susisiekiu, patikslinu. Laukiu iki 22d, paskambinu, susitariame, kad siunta pristatys 26d.
Isauso 26d, 9.03min skambinu ir vel klausti kelinta valanda laukti siuntos, gaila nepamenu mergaites vardo, ji tik paklausia ar galesiu perskambinti, kai suzinosiu tiksliai kelinta valanda. Po pusdienio 15.12 prisimenu ir vel savo siunta, ir pazadeta atskambinima, kurio nebuvo. Atsiliepia Migle, kaip ir visos pries tai, taip ir ji atsipraso, kad teks palaukti, susisieks su skirstymo punktu, ir stai ka girdziu. "Labai atsiprasome, bet fiziskai siandien mes jums negalime pristatyti siuntos, pristatysime ryt". Pasibaige mano auksine kantrybe, paprasiau prisistatyti, atsako Migle, dar karta klausiu pavardes, ta pati atsako, pas mus pokalbius iraso sako. Labai gerai, kad iraso, vadovo prasau telefono numerio, negalim mes sakyti vadovo numerio. Ok. Pati susirasiu. Vargais negalais randu Google paieskoje vadovo mobiluji telefona. Paskambinus jam, papasakoju ir vel visa litanija. Papraso atsiusti zinute siuntos numeri. Po 20min susisiekia jau su manimi Laura, kuria vadovybe turbut uzjudino gerai, sako:jei siandien pristatytumem siunta, tai be uznesimo (nors uz tai jau sumoketa, perkant preke buvo), jei ryt - su uznesimu. Atsakau:siandien ir SU UZNESIMU. Supratau, perduosiu vadovams.
Paskutine dalis. 17.57 skambina kurjeris. Siunta pristatysim valandos begyje. 18.28 skambina ir klausia ar pades kas uznest :D Ne sakau, nes DPD gavo jau pinigus uz sia paslauga. Tuomet siunta Jums pristatysim tarp 20.00-21.00. 20.49 siunta pristatyta. Taigi, saldytuvas pirktas Kaune, kuri reikejo pristatyti taip pat Kaune keliavo 2 su trupuciu savaites, padares ekskursija po visa Lietuva!
TAI BUVO PASKUTINIS KARTAS, kaip siunciuos preke per Jusu siuntu tarnyba mielieji.
Atsakyti
Na ka nepristatytos šeštadienines siuntos nuotikiai tesiasi, pirmadienis 8:15 skambinu nerealiu dpd klientu aptarnavimo numeriu, po 25 minučiu taip skaitote teisingai pagaliau po beprotiškos muzikeles atsiliepe eiline vadybininke, laba ryta kur mano siunta randasi kuri nebuvo pristatyta šeštadieni už kuria sumokėti pinigai, laukiu tikslinasi, išgirstu eilini bajeri siuntos pristatymas sutartas pirmadieni... Kaip tai sakau gi niekas net neskambino nu žodžiu siunta sandelyje, klausiu kodel ne pas kurjeri nes tipo sutarta pirmadieni pristatyt? Atsako nežinau, tiek to pasiulo atsiimt iš kauno sandelio kadangi man siuntos reikia kaip oro sakau jau visaip susimovet nieko nebus sutinku atvažiuot pats atsiimt iš sandelio nors pinigai sumoketi, viskas kaip ir ok, sako gausite žinute kaip siunta bus atkrauta :) laukiu, kantriai laukiu... Tada 14:00 nesulaukes vel skambinu atsiliepia vel po 100 muzikeliu kaip kas ten darosi pas jus? Daug siuntu sako, nu jus ka iš medžio iškrite nuo puse 9 negalit atkraut siuntos kurios nepristatet, sakau turit valanda kitaip gausit dar 3 skundus. Bet deje skundai ju kasdienybe jiems dzin, važiuoju po valandos i biruliskes i dpd siuntu atsiemimo sandeli, puiku pasitinka maloni mergina, ar gavote sms? Sakau ne bet puse 9 ryte prašiau kad galečiau atsiimt siunta, paduodu lapuka su užrašytu siuntos nr. Ir vardu pavarde, eina patikrinti, ilgai labai ilgai... Pagaliau grišta nera siuntos, tuo tarpu skambina nežinomas nr. Pakeliu tekstas netaisytas Labas turiu tau siunta, aha kur tu esi? Aš prie tavo namu, nu jus duodat, gerai atlekiu už 10 min busiu, kurjeris sako palauks, kurjeris sistemoje ryte neisiskanaves siuntos veziojasi ja pusdieni, siuntu skanavimo politika įmonei nei motais darbuotoju supratimas apie siuntas taip pat įmones lygio, pravažinejau tiek kuro ir sugadinau tiek nervu kad ta siunta bučiau pats pasiemes iš vilniaus ir sutaupes 9 eurus, ir deja po visu skambučiu ir skundu niekas nesiteike net susisiekti... ŽMONES JAI SIUSITES SIUNTAS PER DPD GERAI PAGALVOKITE AR VERTA? NES TURESITE PASIIMTI LAISVADIENI KAD ATSIIMTI SAVO SIUNTA. Apeikite iš toliau šia mėšlo kontora!!! Siuntos nr nusiustas kas@dpd.lt NEREKOMENDUOJU!!!
Atsakyti
NEREKOMENDUOJU. Blogiausia kompanija Lietuvoje, kurie nesugeba atlikti savo darbo laiku i kokybiškai. Buvo užsakyta preke kuri buvo išsiųsta ir Vilniaus i Kauną. Preke keliavo is Vilniaus savaite laiko bet ir neatkeliavo. Siunta pirmiausia buvo pamesta, o poto sugadinta. Susidūręs su šita kompanija jau 4 kartus ir visus kartus buvo iškilusios problemos. Daugiau niekada nesinaudosiu jų paslaugomis ir niekam nepatariu. Nes tik sugaiši savo laiką o teisybes nerasi.
Atsakyti
Atsiliepimu nerašau iš vis. Bet šiandiena mane nustebino kurjerio pašnekesys. Pats dirbu aptarnavimo srity ir žinau kaip svarbu dėl kliento padaryti kas yra maksimaliausia. Bet čia kiek matau nelabai tas egzistuoja. Kurjieris skambino 12:29 nepastebejau skambučio perskambinus 12:34 neatsiliepė, paskui po geros val paskambinau vėl sakė negirdėjo skambučio
Atsakyti
Dpd pickup paštomatai, tragiškiausia ką teko matyti. Atvažiavus išsiųsti siuntos, apmokėjau siuntimą, o atsispaudino, neaiškus kvitas ir vidurį spausdinimo užstrigo, skambinau klientų aptarnavimo numeriu, paaiškino, jog baigėsi popierius, pasakė užpildyti grąžinimo formą. Radau jų tinklapyje siuntos grąžinimo formą, tačiau ten prašo siuntos numerio, kokį siuntos numerį aš galiu pateikti kai jis neatsispausdino? Nu žodžiu, parašiau el. paštu laukiu žinių. Kadangi pirkėja laukia siuntos, tai teko važiuot į kitą, tam, kad išsiųst tą siuntą. Atlikus visus veiksmus, manęs paklausė ar noriu gauti kvitą, o gavus patirties, nusprendžiau vis dėlto reik. Ir ką jūs galvojat? 5min laukiau to vis spausdinamo kvito, o paštomatas tiesiog užstrigo. Neaišku ar jis atstrigtų belaukiant ir puse valandos :) Tai gal jus ten šiek tiek patobulinkit savo įrangą ir dažniau tikrinkite juostos kiekį?
Atsakyti
Buvo užsakytas šeštadieninis pristatymas, siunta paimta iš Vilniaus penktadieni, ta pati vakara gauta žinute ir el. laiškas kad siunta bus pristatyta šeštadieni nuo 10:32 - 12:32 val. Skambinta ta pati vakara kalbeta ar tikrai siunta pristatys, vadybininke kaip užsikirtusi plokštele kartojo kad kol nemato kad siunta paimta is siuntejo tol negali nieko pasakyti, sakau siunta senai paimta iš siuntejo, tada sako gal neiskanuota kurjerio, tai kaip jus vežat tas siuntas neiskanuotas kokia ten politika?, klientas mato daugiau info negu vadybininke dpd, man suvedus numeri raše kad pristatymas privačiam asmeniui, pristatymas šeštadieni, o jai reikia iskanavimo nes mat nemato, nu žodžiu šeštadieni ryte siunta paimta pristatymui iš kauno biruliškiu sandelio, jokio skambučio, visa laika namie laukta kol pasidare itartina kad pagal nurodyta laika siunta veluoja jau valanda, paskambinta paštomatu aptarnavimo numeriu atsiliepia vyrukas sakau taip ir taip reikia siuntos duokit kurjerio nr as privažiuosiu pasiimsiu, tas irgi neigalus nieko negali padaryti numerio neturi ir t.t žodžiu kam toks budintis etatas??? Kuris šeštadieni atsiliepia bet tik gali pakartoti ta pati siunta pristatys matau išvežta kurjeris veluoja. Valio. Kol galiausiai po 15val. Siuntos statusas pasikeičia i nepavyko pristatyti butu juokinga jeigu nebutu graudu pinigai sumoketi pasiruošta paimt pačiam siunta tik paskambintu kurjeris ar siusdami savo žinute pridetute numeri tos dienos dirbančio kurjerio, problemos butu kaip nebuta..., kadangi siunta svere 22kg tai gal kurjeris pats nusprende kurias siuntas pristatyti kuriu ne nes brolio siunta i paštomata ta diena buvo pristatyta, kiek imanoma vengsiu ateityje jusu paslaugu! Esat nevykeliu komanda. Gaila tik jusu partneriu kurie yra pasirinke jumis kaip vežėja. Siuntos numeris nusiustas kas@dpd.lt
Atsakyti
Jei vezate prekes kaip imone is Anglijos per DPD ir su jumis susisiekia Chronospot (DPD aststovas Prancuzijoje) ir liepia susimoketi mokescius, bukite atidus! Kartu su kitais mokesciais teks susimoketi 20% prancuziska PVM, geriau atsisakykite ir grazinkite siunta, nes veliau sumoketo PVM galite negrazinti visiskai.
Atsakyti
Suprastėjo paslaugų kokybė, anksčiau tokių nesąmonių nebuvo.

Pirmą siuntą pristatinėjo savaitę laiko. Iš ryto paskambino kurjeris, norėjo pristatyti siuntą dienos metu, bet tą dieną galėjau priimti tą siuntą tik po darbo (17-18val.), jis pasakė, kad tuo laiku jau dirbs kitas kurjeris, tai jis paskambins ir derins laiką. Jokio skambučio nesulaukta. Kitą dieną dienos metu kurjeris numetė "majaką" (ale paskambino ir aš nepakėliau), iš kart bandžiau prisiskambinti atgal, nekelia. Po kurio laiko skambina kitas numeris, matyt iš klientų aptarnavimo, sako, kad valandos bėgyje bus pristatyta siunta, ar busiu namuose, sakiau busiu. Praeina viena, kita valanda, jokių skambučių ar žinučių apie numatomą pristatymą, prisiskambinti atgal neįmanoma, kurjeris taip ir neatvažiuoja. Tik kitą dieną, arčiau 22 val. buvo pagaliau pristatyta siunta...
Kita siunta. Gaunu žinutę su numatomu pristatymo laiku. Vėliau skambina kurjeris pasakyti, kad tuo laiku pristatyti negalės, bet iki 17val. tikrai pristatys siuntą į nurodytą adresą (namo, ne į paštomatą). 17 val. dar nebuvo siuntos, po pusvalandžio gaunu žinutę, kad siunta pristatyta į paštomatą... Kurjeris pats nusprendė siuntą pristatyti į paštomatą, o ne namo, kaip buvo nurodyta...
Servisas žemiau nulio.
Atsakyti
Vakar nespėjau pasiimti siuntos, tai paprašius kurjerio palaukti kelias minutes, jis atsakė:, , ai karoč", padėjo telefono ragelį ir užblokavo numerį. Trumpąja sms žinute, buvo pranešta, kad siuntą gausime per ateinančias dvi darbo dienas. Kitą rytą 8:00 kurjeriai pranešė, kad greit bus, atvažiavo 10:50. Vienas iš kurjerių tarp 15 siuntų ieškojo 5 min. mūsų siuntos, deja, nerado, pasitikslino kolegos adreso, tęsė paieškas nesėkmingai, kol kolega išlipo iš mašinos, atėjo, pasakė jam:, , oi tu, lodoriau" ir iškart net neieškojęs padavė man siuntą. Akivaizdžiai kurjeriai buvo įžeisti, dėl vakar, todėl šiandien tikriausiai norėjo pakerštauti. Padėkojau vaikinams už teatrą ir tikiuosi, kad jiem buvo linksma.
Atsakyti
Balandžio 6 d. siųsta siunta iš Vilniaus (Žirmūnų Rimi) į Klaipėdą (Žardė), per DPD paštomatą. Iki šiol siunta Klaipėdoje negauta, ji tiesiog dingo. Jums užklausa išsiųsta 04.13 d. iki šiol negautas iš jūsų joks atsakymas. Jūsų darbuotojai mykia, mūkia, užuot aiškiai atsakę, kas atsitiko su siunta. Siuntos vertė apie 50 Eur. Gal ir ne milijonas, bet ar dabar turėčiau iš naujo nupirkti ten buvusius daiktus ir dar kartą bandyti laimę per jūsų paštomatą žmogui dovaną išsiųsti? Kaip jūs galite šitaip neatsakingai spręsti situaciją? Ar man reikia kreiptis į vartotojų teises, kad jūs pajudėtumėt iš vietos ieškant dingusios siuntos? Tikrai taip ir bus padaryta, jei ir toliau būsite tokie vangūs. Esu labai nusivylęs, nepatenkintas, šiuo metu tikrai niekam jūsų nerekomenduočiau.
Atsakyti
Jau kelintas kartas, kai kurjeris nepaskambina prieš siuntą ir siunta yra nepristatoma! Niekada nerašau blogų atsiliepimų, bet esant tokiam neatsakingam požiūriui, siūlau tiek privatiems asmenims tiek įmonėms aplenkti šią siuntų tarnybą. Atrodo žmogus susiderini viską, lauki ir net nesulauki paaiškinimo kaip kas atsitiko, kad negavai savo siuntos. Esu labai nusivylusi.
Atsakyti
Maniau, kad kazusas dėl mums turėtos būti pristatyti siuntos tik mums atsitiko. Bet ne, pasirodo tai bendrovės DPD VIZITINĖ KORTELĖ. Nei vieno gero atsiliepimo. Skambinant telefonu, malonios merginos atsiprašo už savo kolegų nevykusį darbą, pažada informuoti apie siuntos pristatymo eigą, bet deja pažadu viskas ir baigiasi. O situacija tokia. Tiekėjas 2021-04-13 d. 14:07 val. elektroniniu paštu informavo, kad siunta (kompiuterio monitoriai) atvyks su DPD kurjeriu.Iki 2021-04-19 siunta nebuvo gauta.Vakar, t.y. 2021-04-19 apie 15:00 val paskambinęs vyriškis pasiklausė ar būsim nurodytu siuntos adresu artimiausiu laiku. Patvirtinau, kad taip, labai laukiu jau prieš savaitę turėtos pristatyti siuntos. Pasakė, kad per pusvalandį, t.y. 30 min. atveš.Laukiau iki 17 :00 val., t.y. 2 val. Siuntos nėr. Paskambinus (trečią kartą) telefonu 852106777 maloniai buvo atsiprašyta ir patarta nebelaukti.Siunta bus pristatyta ryt iš pat ryto. Šiandien, t.y. 2021-04-20 9:00 val paskambinus minėtu telefonu pranešė (vėl labai maloniai), kad siunta išsiuntimui neparuošta, ji vis dar sandėlyje.Pažadėjo išsiaiškinti ir perduoti kolegoms, kad informuotų mus apie siuntos pristatymą. 13:00 val. tylu, siuntos nėr. Paskambinus vėl malonus balsas pranešė, kad kolegos kai galės gal ir teiksis paskambinti. Su bendrovės vadovais susisiekti nėra jokios galimybės. Duotais telefonų numeriais niekas neatsiliepia. ALIO, TAI KADA BUS SIUNTA????? Žodžiu visais įmanomais kanalais ir informacijos teikimo tinklais rėkte rėksiu: su DPD neprasidėkite. Šioje įstaigoje betvarkė, kokios vargu ar kur kitur rasi. Melagiai ir a*******i.
Atsakyti
Tokios siuntos pristatymo tarnybos dar reikėtų paieškoti. Jokios informacijos, savaitę laiko sandėlyje stovi prekė, Klaipėdoje. Suprantu, jei tai būtų kiti didieji miestai, bet čia Klaipėda. Jeigu jie nesugeba susidoroti su pristatymo terminas, ar esamais užsakymais, kalta yra vadovybė, tegu daro išvadas. Ir šiaip nesuprantu kaip gali prekė (brangi) prabūti kažkur tiek laiko, ir jie traktuoja: bus pristatyta, bet nežinia kada, tiksliai nežinoma. Absurdų absurdas.
Atsakyti
Pristatymo laikas nuo 7:00 iki 22:00 yra absurdas. Kas sėdi namuise visą dieną laukdamas siuntos. Kiekvieną kartą kurjeris paskambina, kad bus už 3 minučių. Jokio iš ankstinio perspėjimo. Nors žinutėje rašo, kad apie siuntos pristatymo laiką pranešime valandos tikslumu. Teko Bitės konsultantei pranešti, kad nieko iš jų nebepirksiu kol pristatymas bus per DPD.
Atsakyti
Išvažiavau 5 min iš namu kurjeris paskambino ir sako, kai būsite namie paskambinkite, grįžusi namo skambinau gal 3 val iš eilės kurjeris nė atsiliepė nė siuntą pristatė, nusivyliau.☹
Atsakyti
Grybų kontora kažkokia. Teks nebesinaudoti jų paslaugomis. Siuntos nesugeba pasiimti savaitę laiko ir jau ne pirmas atvejis toks, moki didžiausius pinigus, o paslaugų kokybė tragiška. Siuntą turėjo paimti kitą dieną, bet nepasirodė kelias dienas, tad teko skambinti, pasakė kad sekančią dieną pasiims siuntą, nepasiimė. Teko skambinti vėl, kartojo tą patį ir dar pridūrė, kad kurjeris pažymėjęs buvo, jog nepavyko su manimi susisiekti ir rasti, tai kas per **** ten dirba? galiausiai po trijų dienų skambinimo kurjeris atvyko, tačiau nei jokios žinutės apie tai negavau, nei jokio pranešimo, absurdas kažkoks, gal manęs nėra namie? Ką tada? Nustebino kurjerio atsakymas pasakius, kad negavau jokio praneśimo apie jo atvykimą, "nebuvo nurodyta numerio", na gal tada pasitvarkykite sistemą savo prastą, nes pildant duomenis viskas buvo nurodyta. Negana to, kad ilgiausiai siuntos nepasiimė, tai dar ir nesugebėjo pristatyti, nes pagal juos klaidingas adresas ir kontaktinis tel. Duomenys buvo imti iš įmonės tinklapio, nes siunta skirta įmonei, tai labai įdomu kokiu būdu nepavyko pristatyti.
Atsakyti
Radau atplesta pakuote, labai malonu.pirma karta gaunu tokia netvarkinga siunta.
Atsakyti
Taip, jums normalu parašyti žmogui, kad laukite nuo 9 iki 17 valandos atvyks kurjeris paimti siuntos. Tai vadinasi visą dieną turi laukti pririštas namuose, ir galiausiai net neatvažiuoja. Nei jokio informavimo, nei žinutės, nieko. Tai ką, kitą dieną vėl laukti? Jums tiek užaugo ragai ir pasitikėjimas, kad klientai visiškai nesvarbūs. Taip pat praėjusią savaitę buvo situacija, kai dėl sugedusio terminalo neatspausdino lipduko, sumokėta už siuntimą, siunta neišsiųsta. Prisiskambinti jokių šansų. Pagaliau po savaitgalio pavyko susisiekti, liepė užpildyti pinigų grąžinimo formą. Ją nusiuntus, po 2 parų gaunu laišką, kad man suteikiamas nuolaidos kodas. O aš juk pildžiau grąžinimą pinigų, o ne prašiau kodo. Nejau manote, kad ieškosiu ką čia išsiųsti, kad kodą panaudočiau. Rezultate vėl skambinu, gaištu laiką, o man sako tuoj sutvarkysime. O tas sutvarkymas, kad vėl gaunu laišką, kuriame prašote užpildyti pinigų grąžinimo formą, kurią jau siunčiau. Vėl skambinu, vėl neatsiliepia. Ir visa tai 6, 49 eur. vertės paslauga, už kurią sumokėjau, bet negavau. Tai aš gal tuos eurus jums dovanoju. O čia rašau, kad žinotų kiti. Suprantu, darbo daug, bet nuo dabar bent jau vienu klientu tikrai pamažės.
Atsakyti
Patys blogiausi atsiliepimai kokie tik gali būti! Iš ketvirto karto nesugeba siuntos pristatyti, kai aiškiai sakoma, kad siunta paliktų būdinčiam asmeniui! O ne skambintu, nes siuntos gavėjas neturi su savimi telefoto, nes atlieka karynę tarnybą. Rašo, kad per kurjeriu užtrunka 1d.d pristatyti, o pristatyti nesugeba per 1sav. Niekam nerekomenduoju !
Atsakyti
Gavojau, kad tik man nutiko toks nesusipratimas, bet matau, kad ne vienai man taip nutiko.
Aš jau net nebesakysiu, kad UAB „Kesko Senukai Digital“ delsė su brangia įsigyta preke, bet susidūriau su tos prekės užstrigimu ir pas jus.
Iš DPD 2021-04-08 d. gavau į el. paštą laišką + viber žinutę, kad pristatys siuntą 1-2 d.d. bėgyje. Senukų prekybos centras mane patikino, kad prekę vėliausiai turėsiu 2021-04-12 d.
Galiausiai 2021-04-12 d. 15.28 val. paskambinau į DPD informaciją, kad sužinočiau, kodėl mano siuntos dar nėra. Man pasakė, kad prekė atkeliavo į DPD skirstymo punktą pavėlavusi, ne 7:00 val., o 10:04 val., dėl to buvo neįduota kurjeriui (siuntų sekime buvo parašyta: Siunta užlaikyta skirstymo centre. Biruliskes, LT), bet mane patikino, kad 2021-04-13 d. siunta tikrai mane pasieks.
Bet 2021-04-13 d. 15:33 val. vėl paskambinus į DPD informaciją kurjeriui (siuntų sekime buvo parašyta: Siunta ruošiama pristatymui. Biruliskes, LT), man pasakė, kad siuntos niekas nepaėmė ir kad ji neatkeliaus. Labai dėkui vadybininkei, kuri susiskambino su sandėliu ir paprašė, kad siuntą paimtų ir būtų pristatyta 2021.04.14d. Tikėkimės, kad taip ir bus.
Gal nebūtų taip pikta, jei būtų paskambinę, arba atsiuntę pranešimą, kad siuntos nurodytomis dienomis nepristatys. Gaunasi, kad žmonės 3 dienas sėdi namie, niekur neišvažiuodami ir laukia siuntos, kuri galiausiai neatvyksta. Visa tai yra absurdų šalis. Šitaip su klientais elgtis tikrai negalima.
Atsakyti
Kaip linksma kai prekė gauni sudaužyta ir ant dėžės užrašyta čiulpkit by** 10/10 vertinčiau
Atsakyti
Siunta turėjo būti pristatyta 04-05. Kadangi tuo metu nebuvo galimybių būti namuose, data pakeista į 04-09. Siuntą nuvežė į paštomatą. 09 dieną atėjus pasiimti siuntos jos ten nebebuvo, ji jau, pasirodo, grąžinama siuntėjui. Duotas el. paštas, tel numeris. Jokios informacijos. Iš DPD vienintelis atsakymas: siunta jau grąžinama siuntėjui, niekuo padėti negalime.
Atsakyti
DPD manau reikėtų susitvarkyti su savo kurjeriais. Vakar turėjau gauti prekę į namus 13:30 - 15:30.
09:00 susisiekiau su DPD klientų aptarnavimų ir paprašiau, kad kurjeris su manimi susiektų, nes norėjau pakeisti laiką arba vietą, kaip kurjeriui būtų patogiau, nes tuo metu dirbau ir manęs namuose nebuvo, o pagal DPD taisykles keisti galima per 24h. Susisiekus man pasakė, kad kurjeris TUOJ su manimi susisieks. Laukiau visą dieną, praėjo jau ir pristatymo valandos. Atsidarius sekimo koduką man rodo, kad manęs nerasta namuose ir siunta palikta paštomate. Kaip galėjo manęs nerasti, jei kurjeris net nebandė susisiekti su manimi. Ir kaip kurjeris savavališkai gali nuvešti mano siuntą į paštomatą, net nepaskambines man. Aš juk ne veltui užsisakau prekę į namus, jei norėčiau kitokio pristatymo būčiau kitokį ir pasirinkus.
17:00 gaunu žinutę, kad mano siunta PAGALIAU paštomate. Neužtenka to, kad visą dieną laukiau, tai atsiemus siuntą ji buvo visa purvina, smėlyje, tai ačiū jums DPD už puikiai sugadintą dieną. :)
Suprantu, kad kurjerių darbas yra nelengvas, bet gerbkime vieni kitus, jei kurjerio darbas teikia tokias neigiamas emocijas, tai manau reiktų keisti darbą :)
Onutė Mazėtytė
2021-04-12 16:32:07 IP 28p99m8a
Atsakyti
Jau ne pirmą kartą vėluoja siunta, niekas su klientu nesusisiekia. Pats turi ieškoti, kur tavo siunta. Šiandien siunta vėlavo valandą, žinoma, niekas su manim nesusisiekė. Paskambinus pasiteirauti, kur yra siunta, su kurjeriu susisiekti nepavyko. Po valandos vėl paskambinau, šį kartą kurjeris pasakė, kad pristatys dviejų valandų bėgyje. Tai siunta vėluos virš 4 valandų niekas nesiteikia tau pranešti. Pasiūlė nukreipti siuntą į paštomatą, bet žmonės ne veltui renkasi pristatymą į namus. Dėl nekomunikavimo tepasakė, kad kurjeriai turi ne vieną siuntą ir neturi laiko skambinti žmonėms. Esu labai nusivylusi tokiu neatsakingų požiūriu į klientą ir jo laiką, kurį jis gaišta skambinėdamas, laukdamas ir ieškodamas savo siuntos. Dienos planai sugriauti, ačiū DPD.
Atsakyti
Miela vilma. Visada prašome prisijungti prie dpd ir padirbti bent 1d.d
Atsakyti
NEPASIRINK DPD !!! sutaupysit nervus.
Atsakyti
Šiandien 04/09d. turėjo būti pristatyta siunta mano adresu.
SMS žinutėje buvo nurodytas laikas 7:43 - 9:43 bus pristatyta siunta. 8:05 skambino kurjeris, tačiau dėl darbo negalėjau atsiliepti ir perskambinau 9:45, kurjeris pasakė, kad čia ne jo reikalas, kad aš neatsiliepiau ir, kad jis įmes mano siuntą į paštomatą, pati galėsiu atvažiuot ir pasiimti jei esu TOKIA UŽSIEMUS. Kurjeriui pasakiau, kad jei būčiau norėjus siuntos į paštomatą, nebūčiau mokėjus už atvežimą į namus, beje, DPD leidžia pasirinkti tinkamą laiką siuntai gauti, mano laikas buvo nurodytas nuo 14:00-18:00 darbo dienomis. Kurjeris man vėl pasakė, kad čia ne jo bėdos, nieko jis neveža.
Paskambinau į aptarnavimo liniją su visa šita problema, konsultantė patikino, kad laiką aš esu nustačiusi, kurjeris turėjo tuo laiku atvežti siuntą, atsiprašė ir paprašė palaukti kol ji jam paskambins. Tuomet susisiekė su manim vėl ir informavo, kad kurjeris priveš siuntą vakare važiuodamas į Kauną. Paprašiau konsultantės perduoti kurjeriui, kad man paskambintų prieš atvažiuodamas, pasakė gerai.
13:34 kurjeris man skambina, aš numetu skambutį ir iškart parašau sms žinutę SEKUNDE, nes kalbėjausi su klientu telefonu.
13:36 perskambinu kurjeriui sakydama, kad negalėjau atsiliepti, ar toli jis, ką man atsako AŠ JAU PAKELIUI Į KAUNĄ. Kad jam privažiuoti prie butų, reikės pravažiuoti kosmiškas duobes, nes vyksta namo renovacija, jam vien privažiuoti prie laiptinės užtruktų 2-3min, o juo labiau, mano visi langai į kiemo pusę ir aš dirbu šalia lango. NEI VIENAS AUTOMOBILIS NEBUVO ĮVAŽIAVĘS Į KIEMĄ. Kurjerio profesionalumas:
- Aš jau išvažiavau, ne mano bėdos, kad neatsiliepėte.
- Jūs norite pasakyti, kad per dvi minutes Jūs spėjote atvažiuoti, man paskambinti, nesulaukti skambučio, apsisukti ir jau būti pakeliui į Kauną?
- Jo.
- Gerai, kaip kiemas atrodo?
- Kaip visi kiemai.
- O nieko tokio, kad visas kelias iškastas ir privažiuoti užtruktų ilgiau nei tarpas tarp Jūsų skambučio ir mano perskambinimo?
- (juokiasi)
- Jūs net nebuvote kieme, mano langai į kiemo puse, joks automobilis nebuvo įvažiavęs.
- Ne mano bėdos, aš trečią kartą nevažiuosiu.
- Koks Jūsų vardas?
- Auksinis kardas (juokiasi ir padeda telefoną).
Skambinu vėl į aptarnavimą su pretenziją ir prašymų padaryti kažką su šia situaciją, nes, , profesionalumas‘‘ yra neišpasakytas, negana to, kad išsidirbinėja, juokiasi, šaiposi, dar ir meluoja, kad buvo vietoje kai jo nebuvo kieme.
Pauliau Sirotavičiau, siūlau keisti darbo vietą, nes kurjerio darbas tikrai ne Jums su tokiu būdu ir melavimu.
Atsakyti
Esu labai nusivylusi DPD kurjerių darbu, ir tą girdžiu taip pat iš ne vieno pažįstamo.
Visų pirma, turėjau gauti du siuntinius tiesiai į namus. Abu siuntiniai nemažo dydžio ir svorio, aš pati laukiuosi, paskutinis trimestras, ir gyvenu 5 aukšte, tad tokių dėžių negaliu nešioti, tad už pristatymą specialiai mokėjau brangiau, tam, kad jie būtų be rūpesčių pristatyti iki durų ir greitai. Numatytą dieną gaunu dvi SMS, kad abu siuntiniai bus pristatyti nurodytu adresu 12:04-14:05val. Sėdžiu namie ir laukiu.
12:05val gaunu dvi SMS, kad abu siuntiniai palikti paštomate (!?). Nebuvo nei jokio skambučio į duris ar telefonu iš kurjerio, kaip kad daro visos kitos tarnybos. Aišku, DPD kurjeriai/sistema nepalaiko skambučių tuo numeriu, iš kurio buvo siųsti SMSai, tad susirandu klientų aptarnavimo skyriaus numerį ir skambinu aiškintis. Išgirdę situaciją, administratorė atsiprašinėja ir sako, kad kurjeris neturėjo teisės taip pasielgti, nes jis netgi sistemoje nenurodė jokios priežasties, dėl ko paliko siuntinius paštomate. Pažada, kad kurjeriai išims siuntas ir vėl pristatys į namus.
Ateina sekanti diena. Apie pietus, vėl be jokio skambučio ir pan, gaunu dvi naujas SMS, kad abu siuntiniai palikti paštomate. Skambinu į klientų aptarnavimą vėl. Vėl atsiprašinėja ir pažada, kad siuntos bus pristatytos į namus per 2d.d.
Praėjus kuriam laikui, galiausiai paskambina kurjeris, jog atneša siuntą. Gaunu vieną iš dviejų. Pasitikslinu, kad jos turėjo būti dvi. Jis ima skėsčioti, kad "nieko nežinau, man liepė išimti tik šitą vieną, aš čia nė prie ko" ir pabėga. Pasitikrinus DPD sistemoje pagal siuntos numerį, tai išvis neaišku, kur šiuo metu bėra antroji siunta (rašo "veiksmai su siunta negalimi" ir jokios info) ir ar iš viso ji bėra kur nors. Skambinu į klientų aptarnavimą trečią kartą... Antros siuntos iki šiol negavau, praėjo jau nemažai laiko. Joje yra ir nemažai kainavę gimdymui reikalingi daiktai į ligoninę, tad gali būti, kad gavus siuntinį neaišku kuomet, jo jau nebeprireiks iš viso.
Atsakyti
Esu apsoliuciai nusivylusi DPD darbu, siuntą bando pristatyti jau 4 dieną, vos prisiskambinus yra sakoma kaskart, jog pristatys kita d.d., galiausiai po 4 d.d. paaiškėja, kad siunta kazkur pasimetus ir pasieks mane geriausiu atveju po 6 d. d. Kasdien planuoji tuo metu būti namie, derinti laiką, o dpd net nesitiki informuoti, kad neatvyks... Tokia veikla jus apsoliuciai bloginate savo reputaciją.. Daugiau nesinori turėti jokių reikalų su jumis.

Taip pat rekomenduojame

Omniva LT
Pristatome džiaugsmą!

Adresas: Perspektyvos g. 32, LT-52119 Kaunas.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
OMNIVA – Baltijos šalyse veikianti siuntų pristatymo bendrovių grupė, nuo 2014 m. kasdien pristatanti džiaugsmą ir Lietuvos gyventojams. Valdydama didžiausią 300 paštomatų tinklą šalyje, Lietuvos gyventojų nuomone, OMNIVA yra pirmasis pasirinkimas siųsti arba gauti siuntas per paštomatus. 2020 m. vasario mėnesį...
Globali siunta
eSiuntimas - siuntų, krovinių siuntimo platforma

Adresas: A. Sabaliausko g. 2, LT-46499 Kaunas.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; eksportas; importas; logistikos paslaugos; transporto paslaugos.
ESIUNTIMAS.LT - tai šiuolaikiška ir patogi siuntų siuntimo platforma. Siųskite siuntas saugiai, greitai, patogiai ir už optimalią kainą! Mes siūlome aukštos reputacijos, pripažintus tarptautinius vežėjus, kurie sudės visas pastangas Jūsų “siuntinių pasaulio” norams įgyvendinti. Teikiamos siuntų paslaugos: Siunčiame...
Nėgė
SST-Skubių siuntų tarnyba, tarptautinis gabenimas

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; logistikos paslaugos; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
MTM LT
Stambių, dalinių ir smulkių krovinių pervežimas

Adresas: Kareivių g. 6, LT-09117 Vilnius.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; ekspedijavimas; logistikos paslaugos; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; vandens transportas.
UAB „MTM LT“- tai profesionali komanda, kasdien pasiruošusi nuvažiuoti daugybę kilometrų tam, kad pristatytume Jūsų produktus į tikslinę vietą ir užtikrintume sklandų tiekimą. Esame patikimas partneris daugybei kompanijų Lietuvoje ir kitose valstybėse. TEIKIAMOS PASLAUGOS Stambių, dalinių ir smulkių krovinių...
Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Socialinis tinklas "Clubhouse" bus pasiekiamas ir "Android" vartotojams
Socialinis tinklas "Clubhouse" bus pasiekiamas ir "Android" vartotojams 05-10 11:04
Sparčiai populiarėjantis socialinis tinklas "Clubhouse", kurį iki šiol buvo galima atsisiųsti tik iš "iOS" programėlių parduotuvės, išleidžia "Android" versiją.
Apklausa: 30% gyventojų pritaria Partnerystės įstatymui
Apklausa: 30% gyventojų pritaria Partnerystės įstatymui 05-10 11:02
30% Lietuvos gyventojų pritaria lyčiai neutralios Partnerystės įstatymui, o 65% gyventojų yra prieš, rodo LRT pirmadienį skelbiama "Norstat" apklausa.
"Bottlery" į plėtrą investuoja 0,5 mln. Eur
"Bottlery" į plėtrą investuoja 0,5 mln. Eur 05-10 10:45
"Bottlery" tinklą valdanti bendrovė "Mineraliniai vandenys" artimiausiu metu planuoja trijų naujų parduotuvių atidarymus.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate patenkinti savo atlyginimu?

Akcijų kainos

Nokia 5,10 +4,72%
Nike 137,81 +3,24%
Western Digital 71,65 +2,93%
ConocoPhillips 57,10 +2,51%
Walmart 140,20 -0,60%
Western Union 25,11 -0,67%
AT&T 32,16 -0,77%
IBM 145,46 -1,99%

Žaliavų kainos pasaulyje

Anglis 94,92 +9,43%
Apelsinai 0,60 +3,45%
Dyzelis 1,85 +3,35%
Dujos (JAV) 2,56 -49,51%
Varis 8988,25 +6,11%
Auksas 1718,23 -4,97%
Nafta 64,71 -1,40%
Cukrus 0,67 +1,52%