VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę DPD Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę DPD Lietuva

Atsiliepimai apie DPD Lietuva, UAB

Your delivery experts
Varle.lt 10€ NUOLAIDOS KODAS ČIA
Parašyk savo nuomonę apie DPD Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Iš vakaro gavau žinute kad galiu keisti adresa ir data. Norint pakeisti neleido. Ryte jokios zinutes nesulaukiau skambinau i DPD ofisa susitariau kad paskambins kurjeriui ir pasakys kad idetu i paštomata. Skambina kurjeris sako esu prie jusu namu ant kiemo iseikit o as darbe. Nei is ofiso kurjeriui skambucio nei is kurjerio zinutes kada siunta pristatys. Sedek visa diena namie ir lauk kol teiksis atvest. Ziaurei nusivyliau si karta.
Atsakyti
Pasiėmiau pradarytą siuntą, maišelis buvo prapjautas, viskas sujaukta, daiktai krito lauk. Dpd kurjeriui buvau nurodžiusį, kad atsiimsiu paštomate LP express, jis man paskambino ir pranešė, kad įdės į DPD paštomatą, sakau gerai, nepabaigiau kalbėti, padėjo ragelį. Sms, kad galiu atsiimti į tel atėjo tik po gerų 2h, bučiau ir anksčiau atsiėmusi, neturėjau pasiemimo kodo. Panevėžys.
Atsakyti
Šiandien Nusivyliau DPD vairuotoju dėl siuntos pristatymo ir paslaugos kokybės.Kauno apskritis.
Atsakyti
Atsilirpimai blogi apie DPD vežėją..
Žinutės apie atvežimą iš sistemos negavau nei karto.Nežinau kurią dieną laukti siuntos.Tą minutę nepriskambinęs vairuotojas, labai supyksta ir iškart išvažiuoja..Vairuotojas paskambina tik atvažiavęs į vietą.Labai pasipūtęs, arogantiškas, piktas, niekad nenuneša iki durų, netgi neiškelia iš mašinos, liepia pačiai išsikelti ir net nepadeda nei kiek...Siunčiuosi kiekvieną mėnesį, 20 kg maišą turiu temptis į kambarį su išnirusiu klubu...
Prašysiu siuntėjo, kad ieškotų kitos kompanijos, kuri veža žmoniškai ! Visada veždavo VENIPAK, tikrai faini ir žmoniški vairuotojai.
O gal šita kompanija gali atsiūsti vairuotojus, kurie skaitosi su užsakovais ????
Atsakyti
Vietoj to, kad atvežtų siuntą, pažymi sistemoje, kad neteisingas adresas, nors ir adresas, ir telefonas nurodyti teisingai.
Atsakyti
O as priesingai nei visi esu patenkinta, tiek tiksliu pristatymu tiek kurjeriu.
Malonus vaikinukas, puikiai ismanantis savo darba.
Atsakyti
Su šitiek neigiamų atsiliepimų seniai laikas tvarkyti sistemą savo... vakar gavau sms kad ryt (t.y šiandien) pristatys siuntą. Laukiu. Praėjo pusdienis jokių žinių kokiu laiku pristatys. Skambinu administracijai. Pasako kad pristatys 15:08-16:08. 16:50 skambutis vėl su prašymu duoti kurjerio numerį, pati administratorė susisiekia su juo ir patikslina kad nespėja ir pristatys už valandos. Laukiu jau pusantros, visdar nėra... kurjeriui paskambinus turi jaustis kalta, nes matai jis jau ne vieną skambutį gavo iš šio adreso... o ko jūs tikitės kai siuntos reikia laukti visą dieną be jokio tikslumo, lyg mes patys neturim ką veikti per visą dieną..
Atsakyti
Jei yra galimybė siūlau užsakyti paslaugas kitur. Parašiau pretenzijas dėl neatliktos paslaugos, už kurią buvo sumokėta. Tai ką skelbia savo internetiniame puslapyje akivaizdu kad ši informacija yra skirta bet kam, tik ne jų darbuotojaims, kurie "gyvena savo gyvenimą" ir daro nori. Esu pasibaisėjusi tokiu ciniškumu ir savivaliavimu.
Atsakyti
Esu labai nepatenkitas šia įmone, labai nekompetetingi darbuotojai, darbas neorganizuojamas, siuntų sutartu laiku pristatyti nesugeba, kelias dienas bandant gauti info kada bus pristatyta siunta, galiausiai gaunu atsakymą, kad siunta pamesta, manau tokiai įmonei reikia atimti visas licenzijas, nes pametamos siuntos su asmeniniais duomenimis, kas pažeidžia turbūt visus asmens duomenų apsaugos įstatymo nuostatus. Patys paskambinti ir paaiškinti situacijos nesugeba, reikia reikalauti per kelis kartus, gaišti laiką.
Siūlau vengti šios įmonės.
Atsakyti
Gavau siuntą ir dėžė buvo visiškai sulaužyta, prekės beveik krito lauk iš dėžės. Dėžutė pilna putoplasto kamuoliukų prikritusi, tai dar turėjau gaišti laiką kol viską išsivaliau. Tai gerai, kad produktai nebuvo pažeisti, o jeigu dar ir ten būtų buvę žąlos pridaryta, tai įdomu, kas būtų padengę tą žąlą. Buvau tikrai labai pasipiktinusi
Atsakyti
Graudi įmonė. Vieną kartą nuvežė mano 65 coliu televizorių kažkokiam žmogui, po to kai galiausiai pristatė man - visa dėžės apačia buvo nudrožta, o ten kur yra plastmasinės virvutės dydelės skylės įplėštos, nes ryškiai nešiojo už jų, o ne taip kaip reikia nešti tv. Gerai, kad televizorius jau 2mėn+ veikia, tai gal bent nenumetė ir siuntu nekrovė ant viršaus. O šiaip tai dažnai neatsiunčia sms apie pristatymą. Kurjeriai skambina minutė prieš atvažiuojant. Nereikia jiems jokių atsiųstu kodu ar nuotrauku daryt - patys viska žino ir gali pažymėti, kad pristatė be jokiu įrodymų. Visos normalios siuntų pristatymo įmonės dieną prieš praneša apie pristatymą, bet DPD viską daro savaip. Jeigu perkat internetu ir matot, kad pristatinės DPD: 1. tai su kokiu Boltu pigiau suvažinėt gausis, negu kiek kainuoja nervai. 2. Blogiausiu atveju rinkitės, kad apmokėsit per kurjerį. Tai ramiau bus, jeigu DPD išsidirbinės.
Atsakyti
Nėščiai moteriai reikia siuntą pačiai užsinešti į 5aukštą.. Dar nemačiau tokios nesąmonės, visi kurjeriai užnešdavo. Čia vadinas nuo durų iki durų? Žodžiu pamačius dpd kaip pristatymo kurjerių tarnybą neužsisakinėsiu jokių prekių.
Oksana Šakalienė
2020-11-24 22:34:16 IP 28mb0ekq
Atsakyti
Siaubingas aptarnavimas. Kurjeriai - tiesiog hamai. Sumoki pinigus, kad suinta būtų pristatyti tiesiai į namus, galiausiai turi pats važiuoti iki kurjerio, kad atiduotų tą siuntinį. Sugadino visa dieną ir visą nuotaiką.
Atsakyti
Prireikė daryti prekės grąžinimą, Dpd užsisakiau siuntos pervežimą XL dydžio nuo durų iki durų.Pamaniau jai nebūsiu gryžus iš darbo siuntinį perduos paauglys sūnus. Paskambino ir paprašė su siuntiniu laukti kieme. Siuntinys svėrė 21 kg. Kur tas "nuo durų iki duru", kodėl kurjeriai neatlieka savo darbo?
Atsakyti
Taigi šiandien paskutinė diena pristatyti užsakytą siuntą, jau vakar buvau patikinta, kad tikrai tikrai pristatysim, to labiau pristatymo adresas nuo jų siuntų paskirstymo skyriaus max 5 km. Ir ką galvojat, siuntos šiandien nebus.... Rytoj išvažiuos prioriteto tvarka.
Sunku informuoti gavėją iš anksto, o ne tada kai pradedi skambinti ir ieškoti viskas piktas jau? Ir aišku šitoj vietoj "ant piktos rankos" pakliuvo klientų aptarnavimo darbuotoja, kuri neturi jokios įtakos pakovimams.
Na žinot man Jūsų atsakymas dėl išteklių stokos neišvežėm, skamba juokingai. Nežadėk tada neadekvačių pristatymo terminų.... Ir nereikia verkti spaudoj oj nespėjam, padidėjo srautai. Faktas nemokat planuoti srautų. Kažkodėl kitos prastymo tarnybos su tokiom bėdom nesusiduria.
Tai va brangieji, rytoj siunta manęs nepasieks iniciuosiu ikiteisminį tyrimą dėl svetimo turto pasisavinimo.
Atsakyti
Penktadienio rytą apie 8gaunu el.l., kad siuntą pristatys apie 11h.Paimu tuo metu laisvą laiką nuo darbo, kad grįžti iki namų ir sulaukti kurjerio.Apie 9 skambina kurjerė, nes ji jau prie namų, aš dirbu ir nematauskambučio.Ji nuvažiuoja. Pasiskambinus, sako, kad nieks neįleido, nepaėmė siuntos ir ji jau neatveš, bet mat pirmadienį pristatys.Aš praradau daug pinigų, ta siunta ne mano, o pirkėjų...Pirmadienį nepristato, nes pasirodo pametė.Nu nesiskūsčiau, bet užsakau prekes kas kelis mėn ir toks pristatymas belenkoks belenkada man netinka.
Atsakyti
Paskambino, jog atveža siunta, paprašiau padėti terasoje, nes negalėjau priimti, tai pro langą pamačiau, jog net nestojas prie namu, pravažiavo apsisuko ir išvažiavo, net nepasivargines pristatyti siuntą. Labai nusivyliau, o skambinant net neatsiliepė telefonu.
Atsakyti
Ne pirmą kartą susiduriama su didele nekompetencija ir negebėjimu komunikuoti. Siunta laiku nepristatyta, kada ji bus pristatoma sužinojau tik tada, kai pats pradėjau aktyviai ieškoti. Geriausia dalis, kad siunta turėjo būti pristatyta į paštomatą, nes iš patirties pristatymas į namus pas juos tiesiog neveikia. Bet ir čia nusivylimas. Jei būčiau juridinis asmuo, su šita įmone niekada gyvenime nedirbčiau, nes konkurentai dirba daug operatyviau.
Atsakyti
Siunta parašyta kad gausiu tam tikru metu ir turiu būti namie tai žodžiu nurodytu metu kurjeris nepaskambino, nepasirodė, siuntos nepristatė. Nepristatė ir kitą dieną ir net neprespėjo kad nebus, pats turiu skambinti ir ieškoti, konsultantės net nežino kodėl nepristato. Tai va laukiu 3 diena niekur išeiti negaliu, nes nežinia kada atvažiuos, o gal neatvažaiuos. Perspėjau ir siuntos siuntėją kad jei su jais dirba, aš tuomet siuntos siuntėjo pasalugomis daugiau nesinaudosiu.
UAB "Autonuoma pigiau"
2020-11-18 14:40:44 IP 2g5veqt5
Atsakyti
Klaipėdoje dirbantis kurjeris (pietinė miesto dalis), siuntos nr. 0580 5083 6803 35 nesupranta, kad ir kiti žmonės dirba savo darbą. Paskambino, pranešė, kad bus po 5 min., norėjo numesti siuntą prie namo. Paprašius pristatyti į laiptinę, siuntos nepristatė iki pat vakaro. Siuntoje darbo įrankis. Dabar kitos dienos 14.30, siunta dar nepristatyta, skambinant kurjeriui, jis atmetinėja skambutį. Ar tokie žmonės turi dirbti tokį darbą?
Atsakyti
Labai malonus ir paslaugus vaikinas atvažiuoja į Kėdainių raj. Šėta. Labai džiaugiamės tokiu puikiu darbuotojo aptarnavimu.
Didelis jam ačiū ir sekmės darbuose!
Atsakyti
Esu pasipiktinusi. Užsisakiau siunta atsiskaityti grynais pinigais nes šiuo metu negaliu naudotis kortele. Sumokejau vos ne 4 eur. už tai kad galėčiau moketi kurjeriui grynais. Ir ta pačia pristatymo diena gauvau žinutę, kad mokėčiau kortele. Laba diena? tai už ka aš papildomai sumokejau??? jei pavedimu galėjau nemokamai atsiimt ? Kurjeriai persiviepe sėdi dviese. tai čia karantino metu kiek teko girdeji ne po 2 važinėjat? Sako "karantinas ir tik kortele atsiskaitom" tai o koks skirtumas pinigus paduosiu ar kortelę paduosiu ? Daugiau per jus nesisakysiu siuntų. Nerekomenduoju.
Atsakyti
Sveiki situacija yra tokia kad man šiuo metu nepatinka jūsų tvarka su siuntų atsiskaitymu. Ką daryti jei žmogus tarkim neturi pinigų kortelėje o turi grynais. Jug ne kiekvienas gali mokėti kortelių. Jug atsiskaitymas kortelia yra tik rekomendacinio pobūdžio. O ne privaloma.. Kodėl parduotuvės tada nepadaro tik kortelia.
Kitas dalykas pas jus įprasta kad kurjieris atvazioja prie namų ir tada klausti ar jūs esate namuose. Kodėl dirbama taip netvarkingai. Kodėl nėra pranešimų kada bus tikslus siuntos pristatymo pranešimas. Ar aš turiu sediet ir laukti kada pasirodys prie namų.. Na nzn šiuo metu aptarnavimas yra 4balu. Aciu už supratimą.
Atsakyti
Didžiausia padėka kurjeriams kurie spalio 10 d. važiavo į Druskininkų sav. Viečiūnų miest. Atsižvelgė į mūsų pageidavimą, anksčiau pristatyti prekę. Tai pasitvirtina jau ne pirmą kartą, kad Jums rūpi kiekvienas klientas. Ačiū Jums.
Atsakyti
Žiauri pristatymo tarnyba...Tai ne viską pristato, tai pin kodą ne tą atsiunčia...Arba dar geriau, kurjeris važiuoja kada jam patogu, nors būna laikas sutartas, tarsi gali sėdėti namuose ir laukti...Ir tai jau ne pirmą kartą
Atsakyti
Pirmą kartą užsisakiau prekes DPD paštomatu ir siuntą gavau praplėštą, prekė buvo atidaryta ir apžiurėta, nusivyliau.
Atsakyti
Esu dėkinga DPD už greitą siuntos pristatymą į Vokietiją: nesudėtinga užsisakyti paslaugą, puikiai veikia siuntos sekimas, gavėjas patogiai galėjo atsiimti siuntinį. Ačiū ir sėkmės!
Kęstutis Jasiūnas
2020-11-04 16:05:47 IP 2cfq911r
Atsakyti
Šiandien kurjeris nerado mūsų adreso, nors kiekvienoje navigacijoje suvedus jį rodo. Neprisiskambinęs pravažiavo mus, kai atskambinau už 5min, piktas pareiškė, kad yra už 5km ir nebegrįš, nes aš neatsiliepiau į jo skambutį. Krovinį pristatys kitą dieną. Panašu kad DPD kurjeriams pagrindinis tikslas yra pravažiuoti nustatytą maršrutą, o ne pristatyti krovinius. Ir ar tikrai DPD kurjeriai neturi navigacijos?
Atsakyti
Labai nuoširdus vaikinukas šiandien atvežė man siuntą, jaunas. Manau galit laisvai jį paaukštinti!
Atsakyti
siandien gavau vakar uzsakyta siunta.kurjeris jaunas vaikinas, bet surado mano adresa soduose gan greitai.labai maloniai bendraujantis, sukosi labai operatyviai ir greitai.pristate sutartu laiku.manau turit gera darbuotoja, glima toki ir premijuot papildomai.esu jusu paslaugomis patenkintas, aciu.kauno raj.gervenupis.
Atsakyti
Uzsakymas ivykdytas internetu pries savaite, kad paiimtu siuntini. Apmoketa. Skambinu kas dien po du kartus, ir kartoja ta pati su jumis kurjeris susisieks, atsiprasome. Siuntinys vis dar nepaiimtas, kutas asmuo taip pat laukia siuntos visa savaite. Jokio atsakingimo. Laukiu kasdien negaledama isvaziuoti is namu, o kurjeris net nesugeba paskambinti pranesti kad neatvyks ar kokiu laiku bus.
Atsakyti
Apie šia kurjerių tarnybą negaliu nieko gero pasakyti, nemandagus. Jeigu teikiate paslauga, kad kurjeris savo etikete atsivestu, tai gal mandagiau bendraukite. Atvažiavus kurjeriui paiimti siunta, sugebejo išvadinti kaimiečiais, neišmaneliais nepatenkintas buvo kad etiketes nemokejom atsispausdinti užsisakė telefonu paslauga. Dar galiausiai nenorėjo kvito išduoti sake neturi laiko. Daugiau nebesinaudosime dpd kurjeriais...
Atsakyti
Dalia 2020-10-22 11:00:26
Esu nusivylusi Jūsų paslaugų kokybe. Šiandien gavau žinutę, kad siunta, kurią užsakyme prašiau pristatyti į terminalą RIMI Palanga, atsidūrė Kretingoje, Žemaitės al. 29. Kadangi pati automobilio nevairuoju, tai turėsiu dabar papildomų išlaidų ir sugaišto laiko, kol iki to terminalo nusigausiu. "Dėkoju", kad nenuvežėt mano siuntos į kokiu Zarasus. Daugiau Jūsų paslaugomis nebesinaudosiu.
Sveiki, Daiva,

Labai atsiprašome už nesklandumus, su kuriais teko susidurti. Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 521 06 777 arba el. paštu kas@dpd.lt ir suderinsime siuntos peradresavimą į reikiamą paštomatą.

Su geriausiais linkėjimais
DPD Lietuva
Atsakyti
Esu nusivylusi Jūsų paslaugų kokybe. Šiandien gavau žinutę, kad siunta, kurią užsakyme prašiau pristatyti į terminalą RIMI Palanga, atsidūrė Kretingoje, Žemaitės al. 29. Kadangi pati automobilio nevairuoju, tai turėsiu dabar papildomų išlaidų ir sugaišto laiko, kol iki to terminalo nusigausiu. "Dėkoju", kad nenuvežėt mano siuntos į kokiu Zarasus. Daugiau Jūsų paslaugomis nebesinaudosiu.
Atsakyti
2020.10.20 gavau žinutę, jog siuntinį pristatys butent tą valandą kai būsiu ligoninėje (12.17-13-17). Suskubau pakeisti datą. Nes žinant kurjerius, jie net 5min palaukt negali. Ką jau kalbėt apie vėlesnį prasukimą, kai suka ratus tam pačiam rajone. Važiuojant namo gaunu skambutį, jog atvežė siuntinį. Pasakiau jog būsiu už 10min galvojau sulauksiu to paties atsakymo. Pasirodo kurjeris pasiūlė atvežti siuntinį kai tik grįšiu namo!!! Grįžus mačiau jį kitame kieme. Priėjau. Atiduodamas man siuntinį pasiteiravo ar nebus sunku parsinešti (tikrai buvo ką nešt). Ačiū būtent Tam kurjeriui. Parodėt, kad dar yra nuoširdžių ir mylinčių savo darbą žmonių.
Atsakyti
Dėl siuntos pristatymo eilinį kartą kilo problemų. Paskambinus klientų aptarnavimo numeriu atsiliepusi darbuotoja man įžūliai tvirtino, jog ant siuntos nėra nurodyto tel numerio. Tiesa, el. parduotuvė numerį nurodė be "8", t.y. 60012345, kai turėjo būti "8"60012345. Matyt to ir užtenka DPD siuntų berniukams ir mergaitėms, kad nesusigaudo ir patys nesumąsto pridėti "8" prie numerio prieš skambinant. Tel. numeris yra nurodytas ant siuntos, bet DPD siuntų tarnyba nesiteikia paskambinti ir pasiteirauti detalių dėl pristatymo, o siuntą iš karto nurašo ir būtų tempę laiką savaitėmis. El. parduotuvėms taip pat reiktų susimąstyti ir pateikti savo klientų duomenis teisingai. Kas neturi patirties perkant iš el. parduotuvių ir užsakant siuntas per tokias tarnybas, tai reiktų nueiti kryžiaus kelius kol kažką įrodytumėte. Turėjau pats važiuoti atsiimti siuntos ir DPD darbuotojui prie siuntų atsiėmimo langelio badyti su pirštu į mano tel. numerį nurodytą ant siuntos. Sunku suprasti, kaip tokia neatsakinga siuntų pristatymo tarnyba deklaruoja, jog dirba pagal aukščiausius vadybos ir veiklos valdymo standartus, kai klaidas daro elementariausiose vietose. Matyt, tokie darbuotojai ir telikę, nes labiau supratingesni ir išsilavinę žmonės aplenkia DPD kaip darbovietę. Duočiau labai prastą įvertinimą, bet darbuotojas, prie siuntų atsiėmimo langelio buvo stebėtinai supratingas, todėl galima vertinti patenkinamai. Iš esmės esu labai nusivylęs ir jeigu būtų galimybė daugiau niekada nesirinkčiau pristatymo per DPD, bet kai kuriose el. parduotuvėse nėra kito pasirinkimo :/
Atsakyti
Galėtų bent informuoti kad siunta nebus atvežta.. po to kai gauni informacija kad ji bus pristatyta tam tikra diena, tam tikrą valandą.
Atsakyti
DPD Esame labai nepatenkinti siuntu pristatymo kokybe. dažnai yra pristatomos klientams apdaužytos pakuotės, murzinos, kaip kokiam šiukšlyne laikytos. Siunčiamas prekes gerai supakuojame, bet sugeba sudaužyti preke. Kartais gauname grąžinimu, tai pakuotės neina atpažinti, murzinos, apdraskytos, atrodo kad jas spardė kažkas. Prekės yra parduodamos per RRR.LT puslapį. Yra pasibaisėtina situacija.
Atsakyti
Tragedija. Jei turite galimybe, niekada nesinaudokite siu kurjeriu paslaugomis. Du kartus siunciau siunta is Jav ir du kartus kilo daug problemu del pristatymo Lietuvoje. Viena karta neva negalejo zmogui prisiskambinti SAVAITE laiko! Nors niekas niekada net nebande skambinti. Si karta siuntinio nepristato, nes pranese, kad pasto kodas klaidingas. Kuris tikrai nera klaidingas, patikrinau net kelis kartus :). Zmones laukia savo siuntiniu, tad jei negerbiate savo klientu ir nesugebate gerai atlikti savo darbo (jau nepaisant to, kad meluojate), tai tada tiesiog nesiulykite tokiu paslaugu. Gaila, kad neturiu galimybes pasirinkti, kokiu budu pristatyti siuntinius. Niekada nesinaudociau jusu paslaugomis!
Atsakyti
Labas diena kada bus siuntimas
Atsakyti
Šnd dieną Vilniuje gavau siuntą ir tikiu kad yra tikrai malonių kurjerių, bet šįkart pristatė vaikinukas, aukštas, tamsių plaukų. Galiu pasakyti, kad žmogus su mandagumu totaliai susipykęs, šiurkštus ir nemalonus. Pasiimti siuntos nulipau pati, tai nei laba diena nei prašau, įtrenkė dėžę į rankas net į akis nepažiūrėjęs išvažiavo. Buvo taip nemalonu, kad kitąsyk sąmoningai žiūrėsiu, kad ne ši įmonė siuntą pristatytų.
Atsakyti
Atėjus atsiimti siuntos, radau tuščią paštomatą. Valandą bandau prisiskambinti, atsako, kad visi operatoriai užimti
Atsakyti
Užsakiau iš camelia vaistinės. Pasiūlė pristatyti nemokamai į namus. Deja, „pasinaudojau“ šia galimybe.
Po savaites skambina DPD kurjeris. Visai ne tuo laikų, kuri buvau nurodžiusi, atliekant užsakymą. Ir ižuliai taip, arba už keliu minučių arba niekada. „Neesi namie?! Tada eik atsiimt į paštomatą.“ Ir kadangi tai buvo darbo dienos pirma pusė (o buvau nurodžiusi nuo 18 vakaro) lig tai sukalbėjome, kad kitą dieną pristatys. Sėdėjau namie. Laukiau. Susisiekiau su vaistinė. Mano siunta gražinta, kaip nepristatyta. Atsiimti per vaistinę jau nebegalima, kadangi jį perduota DPD sukčiams. Maža tuo, kad vaistų laukių jau 8 dienos, dabar iš viso neaišku kas ir kaip. Malonės DPD „kurjeris“ kada nors pristatyti ar nebe???
DPD šarlatanai ir nevykėliai. Daugiau jokių tarpininkų.
Atsakyti
Visiškai neatitinka savo šūkio. Suprantu yra geru kurjeriu, bet baisiu taip pat begale. Buvo siustos 4 siuntos, nesunkios apie 7-8kg ir visas 4 sudaužė, patirti nuostoliai be galo dideli. Visumoje netoli 1000eur, nes daigtai nepataisomi, o jei taisomi, tai sanaudos nedaug skiriasi nuo nauju. Visi kampai buvo pakuoti 5iu sluoksniu gofru, tuomet viskas sudeta į 5iu sluoksniu gofro deze (iš užsienio važiuoja 3 sluoksniu gofro dezese) ir sugebejo 4 iš eiles siustas siuntas supilti (siusta į skirtingus miestus). Jokiu nuostoliu nepadengia, tik kaltina bloga pakuote. Paklausus kaip pakuoti, nieko nerekomenduoja. Jei kas noresite siusti su jais rekomenduoju daryti siuntai medini karkasa ir pirkti draudima. DPD nera geriausias sprendimas jusu verslui.
Atsakyti
Siuntas per dpd kurjerius gaunu du kart per savaite. Dazniausiai buna vienas ir tas pats kurjeris. Labai malonus, visad su sypsena, draugiskas, neturiu prie ko prikibti. Visad, net jam neprasius, pati iseinu pasiimti siuntu, jeigu didesnes, neleidzia paciai parsinesti ir visada uznesa i namus
Atsakyti
Tragedija kiek perki tiek tavęs neranda, tipo neranda nes tyngi vešti. Pirkau mamai plansete adresai tel numeris teisingi rašo pristatysime siunta tarp 10-11 valandos sėdi lauki kol atvaziuos kokia12 valanda gauni žinutė kad nepavyko pristatyti nes neranda adreso o atsakyti į žinutė neleidžia. Paskui perku vaistus vėl per DPD rašo siunta pristatysime tarp 10:40 iki 11:20, reikia man išvažiuoti, bet sėdžiu laukiu nes atvaziuos kurjeris sėdžiu laikas praėjo ir gaunu žinutė kokia 12:00 kad nepavyko pristatyti ir pristatys kita diena, kita diena jokios žinios.... Daugiau gyvenime nesirinksiu kurjerių nes nesupranta savo darbo kad žmonėm trugdo laiką su savo tokiais cirkas.
Atsakyti
Nepatikimi kurjeriai. Laukiu svarbių dokumentų jau kelias dienas, o jie pasirodo įteikti bet kam, įmonėje, kurioje dirba 700 žmonių.

Tas pats su asmeninėmis siuntomis. Atveža siuntinį į palieka pirmam pasitaikiusiam sandėlyje, nors turi įteikti į rankas. Niekam nerekomenduoju DPD. Daugiau problemų nei naudos. Su jokia kita kompanija (TNT, UPS, DHL, LP) tokių akibrokštų nebūna.
Atsakyti
Nepasisiekė mums šį kartą su kurjeriu, matyt kažkoks naujokas buvo ar kaip. Privažiuojant prie namo, sugebėjo įvažiuoti į apsisukimo ratą, kuris padegtas žvyru ir skirtas tik lengv.automobiliams. Ten ir nepatyrusi vairuotoja pastebėtų, kad tokiems dideliems gabaritams, kaip dpd vilkikas jis neskirtas!! Ir žinoma užstrigo! Pats niekaip negalėjo išvažiuoti, atvažiavo kitas vilkikas, traukė jį, ir po 3, 5 val pagaliau išvadavo. Bet sumakalavo mums visą kiemą. Kažką dar biški užkasė, ir greitai išvažiavo, net neatsiprašė! Be to, kai jis užstrigo, dar aprekė mus, neva mes čia kalti dėl to. Ir kas įdomiausia, aš parašiau laišką į dpd-kas už tai atsakys?? Ir jokio atsakymo negaunu jau keletą dienų! Gėda!
Atsakyti
Užsakiau siuntą 2020, 09, 01, tai gavau tik 10 d ir tai privalėjau trukdyti firmą per kurią užsakiau.
Atvykęs kurjeris aptarnavo gerai, bet pats principas įmonėje, nesiskaitymas su klientu.
Laikas priimti sprendimus dėl geresnio klientų aptarnavimo ir laiku.
Pagarbiai
Irena
Atsakyti
Laba diena. Jūsų kurjeris pristatė man siunta, bet kadangi manęs nebuvo namie jos nebepaliko net šeimos nariams. Susisiekus su kurjeriu sutarėme kad siunta atsiimsiu Alytuje pakeliui iš darbo 14val. Kadangi jis Alytuje buvo 13.30val.siuntinio vėl ne paėmiau, nes mat jam reikia truputį palaukti. Labai nemaloni situacija iš jūsų darbuotojų.

Taip pat rekomenduojame

Nėgė
SST-Skubių siuntų tarnyba, tarptautinis gabenimas

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; logistikos paslaugos; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...
Rusko, UAB
Krovinių gabenimas Baltijos šalyse

Adresas: Dariaus ir Girėno g. 42B-104, LT-02189 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; perkraustymas; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Jūsų krovinio saugiam ir greitam gabenimui turime pastovius ir laiko patikrintus maršrutus: Lietuva – Latvija – Estija – Lietuva. Jūsų krovinius nugabensime ypač greitai. Krovinius ir siuntas iki Rygos arba Talino nugabename per 24 val., o į likusią Latvijos ir Estijos teritoriją per 48 val. Lietuva – Lenkija –...
ExpressTrip, UAB
Lycamobile atstovai

Adresas: Vaidaugų g. 1-40, LT-95222 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
ExpressTrip, UAB - licencijuota keleivių ir krovinių pervežimo kompanija. NAUJIENA! Džiugi žinia mūsų keleiviams! Tapome oficialiais Lycamobile atstovais ir nuo šiol visiem savo keleiviams dovanojame 25 kronų vertės Lycamobile SIM kortelę su startiniu 10 kronų paketu! Daugiau informacijos telefonais Lietuvoje ir...
Litgina
Adresas: Jurgio Dobkevičiaus g. 8, LT-02189 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB “Litgina” yra jauna, dinamiška, agresyvi bei konkuruojanti savo veiklos srityje, krovinių gabenimo ir ekspedijavimo bendrovė. Mes didžiuojamės savo paslaugų spektro, darbuotojų iniciatyvos ir gabumų teikiamomis galimybėmis tenkinti išskirtinius mūsų Klientų poreikius. Esame patyrę savo veiklos srityje ir...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Holmbergs Safety System" neigia išsikelianti iš Lietuvos
"Holmbergs Safety System" neigia išsikelianti iš Lietuvos 12-03 12:32
Druskininkuose veikianti vaikų automobilių sėdynių saugos diržų artikulų gamybos UAB "Holmbergs Safety System" neigia Bukarešto finansinio dienraščio "Ziarul Financiar" informaciją, neva įmonė...
Darbo užmokestis Lietuvoje auga, darbuotojų per metus sumažėjo
Darbo užmokestis Lietuvoje auga, darbuotojų per metus sumažėjo 12-03 12:27
Vidutinis mėnesinis darbo užmokestis didėjo visose Lietuvos apskrityse. Atotrūkis tarp skirtinguose šalies regionuose mokamo vidutinio mėnesinio darbo užmokesčio menko, nors nenuginčijamu lyderiu...
"Ria" pinigų perlaidas Europoje teiks su lietuviška licencija
"Ria" pinigų perlaidas Europoje teiks su lietuviška licencija 12-03 12:17
Tarptautinei pinigų perlaidų bendrovei "Ria" oficialiai suteikta mokėjimo įstaigos licencija Lietuvoje, su kuria "Euronet Worldwide, Inc." priklausanti įmonė plės savo skaitmeninę veiklą Europoje.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Karantino metu Jūs:

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Macy's 10,96 +5,38%
Boeing 223,85 +5,09%
Exxon Mobil 39,94 +3,74%
CBS 40,77 +3,63%
Harley-Davidson 39,70 -2,02%
Hasbro 93,93 -2,35%
McDonald's 210,86 -2,44%
Goodyear 10,40 -2,99%

Žaliavų kainos pasaulyje

Auksas 1900,27 -1,13%
Apelsinai 0,61 0,00%
Varis 6713,81 +0,13%
Kava 3,35 -8,72%
Sidabras 24,23 -5,87%
Benzinas 1,20 -2,44%
Cukrus 0,61 +3,39%
Jautiena 4,42 -3,91%