VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę DPD Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę DPD Lietuva

Atsiliepimai apie DPD Lietuva, UAB

Parašyk savo nuomonę apie DPD Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Esu patenkinta DPD aptarnavimu, labai malonus ir mandagus kurjeriai, siandien kada pasake, tada ir pristate prekes, laiku.saunuoliai.LABAI JUMS ACIU.
Atsakyti
Esu patenkinta DPD aptarnavimu. Užsisakiau prekę iš el.parduotuvės ketvirtadienį vakare, o prekę gavau jau pirmadienį. Informavimas 100%, prekės pristatymas labai tiksliu laiku. Kurjeris buvo labai malonus ir draugiškas. Labai ačiū Jums!
Atsakyti
Laba diena, esu labai nusivylusi DPD aptarnavimu: treciadienį sausio 24 d. gavome patvirtinimą kad siunta iš BITĖ Lt bus pristatyta ketvirtadienį sausio 25 d., bet dėl klaidingo adreso jos negavome.Penktadienį sausio 26 d.paskambino ir patikslino adresą ir mums pasakė, kad siunta bus pristatyta sausio 29d, bet ir vėl nesulaukėme siuntos.Nesulaukiame dėl klaidingo adreso nei sausio 30 d, nei 31 d., tik kiekviena darbo diena skambina kurjeris is DPD, kad negali rasti mano adreso, penktą darbo diena ieško Skuodų rajone, nors jau penkta diena kartuoju ir aiskinu, kad gyvenų vilniaus rajone. Siunta man ne reikšminga, bet laikas neaisku kada atvaziuos..., negali dirbti, o laukti turi....
Atsakyti
Nurodytais telefonais susisiekti neįmanoma. Klientų aptarnavimas tragiškas.
Lina volungeviciene
2018-01-25 13:04:42 IP 84.15.61.71
Atsakyti
Tragiskesnio aptarnavimo dar nemaciau negana to kad niekaip nesilaukiu siuntinio tai dar ieskau po visur siuntinio ir eikvoju savo laika bei savo saskaita uz kuria beje man neapmoka pristatantis uz kuri taipat susimoku pati!!!!
Atsakyti
Laba diena, esu labai nusivylusi DPD aptarnavimu penktadienį sausio 19 gavome patvirtinimą kad siunta iš pigu Lt bus pristatyta pirmadienį sausio22 d.bet dėl klaidingo adreso jos negavome.Antradienį sausio 24 d.paskambinome ir patikslinome adresą ir mums pasakė kad siunta bus pristatyta sausio 24d, bet ir vėl nesulaukėme siuntos pasirodo kad siunta dar terminale Utenoje ir vėl del DPD darbuotojų kaltės buvo nepakeistas mano patikslintas adresas ir telefono nr. Paskambink dar 2 kartus pasakė kad išsiaiškina dėl siuntos tačiau niekada nesiteikia paskambint
Atsakyti
Noriu padėkoti kurjeriui Pauliui Kazanavičiui. Visada mandagus, malonus, siuntos pristatomos visada laikui.
Atsakyti
Sveiki,

gaila, kad tiek neigiamų konetarų apie šią įmonę. O aš kelintą sykį naudojuosi Jūsų paslaugomis, visad pasiteiravus dėl siuntos gaunu tikslų atsakymą, iš anksto pranešama, kada siunta bus pristatyta, primenama apie atsiskaitymą ir pan. Vilniuje dirbantis kurjeris Vitalijus yra labai malonus, mandagus, puikiai geba bendrauja su žmonėmis. Ačiū!
Atsakyti
SVEIKI.201801 17 DIENA KURJERIS DPD KURIS MASRUTA TUREJO SAVANORIU PR. LABAI YRA VOLGARUS VAIRUOTOJAS NEMOKANTIS SNEKETI SU KLIEJENTAIS.DEL 5MIN NE PAKELIMO RAGELIO JIS PRADEJO REKAUT IR ATSAIT JIS SIUNTOS NE VES IR NEPRISTATYS NES LAIKO NERA PAS JI, JEI ZMOGUI NEPATINKA DARBAS TAI TEGUL KITA SURANDA,
AS GAVAU 2018 01 15 SMS IS DPD KAD SIUNTA PRISTATYS MAN 2018 01 16 BET NIEKS NE PRISTATE.O SIANDIEN VAIRUOTOJAS SAKO KAD VEL NEPRISTATYS, MANAU DPD NE PATIKIMA FIRMA SU TOKIAIS DARBUOTOJAIS.TIKIUOSI ATEITYJE SU DPD NETURESIM BEDU KAIP SU SITOU VAIRUOTOJU
Atsakyti
Blogesnio aptarnavimo nesu mates
Atsakyti
Kurjeris 2018-01-12 19:02:55
Teisingai pasake, as irgi taip darau jeigu esi dirbantis zmogus visada rasykite darbo adresa ir nebus bedu, o jeigu jus taip darot ir kurjeriai specialiai taip daro, nes ir taip i diena buna apie 70-100 tasku.Uzpisa tokie klijantai kurie zvaigzdemis vaidina naikinti tokius urodus.
Ne kliento bėdos, kad tiek taškų, klientui nusišikt. Patys nemokat organizuotis maršruto arba apsiimat daugiau nei galit. Su tokiu mentalitetu jūsų reitingas nukris iki 1. Girdėjau, kad amazon ketina atkeliauti. DPD iškart bankrotuos su tokio lygio klientų aptarnavimu. Prekes atskirai pristatinėja, kurios turėjo būti pristatytos kartu, nekomunikuoja. neskambina kai reikia, nepranešinėja. Draugei treniruoklio jau nuo Gruodžio 12 d. nepristato. Nes tipo užnešimo netaiko, o šviestuvą pristatė, nes užnešimą taiko. Tai kur sveria treniruoklis 40kg, kur šviestuvas 1kg. Išsitrinkit galvas, tokie sukti, blemba marozai kažkokie, neišauklėti. Darbuotojai tokio žemo lygio. Kaip statybose. Dirbau statybose metus Panevėžio statybų treste, buvo toks l****s kur naujokus apsukinėdavo visaip. Tai ten visi tokie. Kur iš vaikų atima saldainius, jokio geranoriškumo, paslaugumo, draugiškumo. Lochai kažkokie. Pažiūrėjau kaip atrodo jų sandėlai. Tai vienas moderniausi Lietuvoje. Tai problema darbuotojai lochai. Reikia jums atrankas daryti o tuos nevykelius visokius i kariumenę siųsti arba tegul ir varo į užsienį išmuštruos tuos lochus. Galėtu išleist įstatymą jei l****s būdamas į užsienį išvykai ir nori grįžt į Lietuvą neįleistu. Nufiltruotu tuos lochus visus ir iškart pagerėtu DPD klientų aptarnavimo lygis. Čia nežinau po tokio vėlinimo jau penkiese turėtu užnešti tą treniruokli ir visas kitas prekes užnešinėti nemokamai. Aš tai dirbu negaliu. Niekad o kai jie gali tai turi ir tu galėt. Iš darbo turi tekinom lėkt, kad spėtum kol jie išvežinėja prekes pristatyti. Aišku aš nežinau kodėl tie darbuotojai tokie nekokybiški. Gal vidaus organizacija labai prasta. Tačiau privalot keisti tai arba sakau, bus šakes, savo klientams ir jų e-shopams rekomenduosiu, kad su jumis sutartis nutrauktu ir naudotu kitas alternatyvas.
Atsakyti
Sandra 2018-01-11 19:34:46
Užsisakiau siunta iš pigu.lt. Gavau žinute kad siunta perduota kurjerui ir apie siuntos pristatyma ir laika mane informuos sms arba skambučiu. Atvažiavo du kartus nei karto neskambine ir neraše sms kadangi manes nerado namie gražino siunta. Pasiskambinus y DPD ir pavykus gauti kurjerio nr su juo susisiekus paaiškinama kad aš pati kalta nes dirbu ir nebunu namie. Esu tikrai nepatenkinta tokiu neatsakingumu.
Teisingai pasake, as irgi taip darau jeigu esi dirbantis zmogus visada rasykite darbo adresa ir nebus bedu, o jeigu jus taip darot ir kurjeriai specialiai taip daro, nes ir taip i diena buna apie 70-100 tasku.Uzpisa tokie klijantai kurie zvaigzdemis vaidina naikinti tokius urodus.
Atsakyti
Užsisakiau siunta iš pigu.lt. Gavau žinute kad siunta perduota kurjerui ir apie siuntos pristatyma ir laika mane informuos sms arba skambučiu. Atvažiavo du kartus nei karto neskambine ir neraše sms kadangi manes nerado namie gražino siunta. Pasiskambinus y DPD ir pavykus gauti kurjerio nr su juo susisiekus paaiškinama kad aš pati kalta nes dirbu ir nebunu namie. Esu tikrai nepatenkinta tokiu neatsakingumu.
Atsakyti
Pries kaledas ant duru radau lapuka kad dpd kurjeris nerado namie. Paskambinau nurodytu nr pasake kad siunta pristatys po svenciu. Po svenciu dingo siunta kaip i vandeni o imone ir kurjeris rankas nusiplove - saugo 7 kalendorines dienas.
Atsakyti
Labai aciu uz siunta, uz isankstini informavima, uz malonu ir dalykiska kurjerio aptarnavima. Skaitau piktu zmoniu komentarus ir stebiuosi. Man aptarnavimas patiko labai. Sekmes firmai ir toliau taip organizuotai dirbti.
Atsakyti
Visiškai neatsižvelgia į klientui patogų laiką, veža, kada nori. Jei negali visą dieną sėdėti namie - praktiškai prekės negausi. Negauname ir savo jau keletą savaičių. Derinant atsimuši į sieną, kad nieko užtikrinti negali. Nerekomenduojame.
Atsakyti
Visiems turbūt jau tapo įprasta, jog atsiliepimuose visuomet vyrauja beveik vien tik neigiama nuomonė. Visuomet skubame pilti purvą, jeigu kažkas kažkur suklysta, tačiau tingime parašyti teigiamą komentarą už gerai atliktą darbą. Visi esame įpratę, jog gerai atliktas darbas - įprasta, "juk taip ir turi būti", o už kažkokią klaidą sugebame tokią audrą sukelti, kad maža nepasirodo. :)
Žinoma dažniau mėgstu naudotis pristatymo į paštomatus paslauga, tačiau kiek teko naudotis kurjerių paslaugomis - viskas ok. Ne išimtis ir vakar. Pirkdamas internetinėj parduotuvėj pasirinkau pageidaujamą pristatymo laiką vakare (18:00-22:00) ir kitą dieną gavau DPD patvirtinimą, jog siuntą gausiu 18:00-19:00. Papildomi karmos taškai atitenka DPD už tai, jog realiuoju laiku gali stebėti kiek kurjeriui dar liko sustojimų iki mano siuntos pristatymo. Super. Siuntą gavau apie 19:30, bet nematau tragedijos, juk suprantama, kad siuntas išvežioja ne robotai. Kurjeris malonus, paskambino, pasiteiravo ar namuose ir ar galiu dabar priimti man vežamą siuntą ir už keletos minučių savo siuntą turėjau rankose. Priekaištų neturiu. :)
Tad siūlyčiau mažiau neigiamų emocijų, o daugiau pozityvo, nes tik teigiami komentarai skatina visus dar labiau tobulėti ir jaustis įvertintu.
Atsakyti
Esu labai labai nusivylusi paslaugų kokybe. Siunta buvo atvežta 12.18 diena ir manęs nerado namie, vėliau atnaujintas pristatymo laikas, nurodyti telefono numeriai, kad tik būtų susisiekta jei kas. Siunta turėjo būti pristatyta 12.20, bet aišku niekas jos nepristatė nei tą, nei kitą ir nei dar kitą dieną... Vėliau aišku buvo šventinis laikotarpis, bet 27 dieną niekas nepasivargino atvežti... Susisiekti telefonu neįmanoma niekada! Užpildžius formą internete, el. paštu susisiekė darbuotoja, kuri pasakė, kad čia "kažkokia techninė kliūtis buvo" ir paklausė dabar siuntą norėčiau, kad vėl kažkada atvežtų ar atsiimsiu pati terminale. Pasakiau, kad atsiimsiu siuntų atsiėmimo punkte PC Europa ir man buvo pažadėta, kad siunta rytoj ten bus. Aišku atvykus jos ten nebuvo! Skambinant vėl niekas nekelia, o susisiekus el. paštu, jie pareiškė, kad siunta buvo neatsiimta per 7 dienas ir jie ją grąžino DHL įmonei, kad šie išsiųstu atgal siuntėjui! Pamanykit, neatsiėmiau tiek dienų! Jų pareiga buvo pristatyti siuntinį, o pasakius, kad atsiimsiu pati, net to nesugebėjo padaryti. Viena laimė, kad spėjau atsiimti iš DHL kol nebuvo išsiųsta atgal siuntėjui. Vienu žodžiu, kažkoks žmonių siuntinėjimas, kvailinimas ir ne pagarba, už tokias paslaugas jie neverti jokio atlygio.
Atsakyti
Gaunu daug siuntiniu is kitu kurjeru kompaniju ir visos pristatydavo siuntas laiku ir be jokiu nesusipratimu. Taciau siunta pristatinejant DPD, niekaip negaliu jos gauti. Nepristatymo priezastys paciu vadybininku sukurtos istorijos apie keiciamus pristatymo adresus, blogus telefonu numerius ir kitas nesuvokiamas priezastis. DAUGIAU NIEKADA NESINAUDOSIU IR NIEKAM NEREKOMENDUOJU TURETI REIKALU SU DPD.
Atsakyti
Niekada nebesinaudosiu jusų paslaugomis.taip pat informuosiu ir draugus kad esate a*******i. Paimate pinigus, o siuntinio nepristatot. Ačiū už sugadintas šventes.
Atsakyti
noriu ir as apie juos pasisakyti tikrai nuvile uzsisakiau kompiuteri isimoketinai per interneta viskas tvarkoj perdave i dpd rase ka iki 2017.12.15 bus pristatyta nieko kita savaite atvezveze i darba treciadeni jau apsiraminau galvojau gausiu nuejau kurjeris nerado sutarties lapo taip isejo ka pamirso ideti isiunte atgal o dbr iki siol nei pries sventes nei po skambink nepriskambint neina
Atsakyti
Laba diena,
nerealiai noriu pasidžiaugti ir pagirti kurjerį Dimą (tikiuos, vardo nesumaišiau...), kuris į Naująją Akmenę pristatė labai lauktas dovanas, kurių laaabai reikėjo ir buvo galimybė, kad jos laiku nepasieks mūsų... vairuotojas savo iniciatyva padarė mūsų Kalėdas be jokių nesklandumų! ačiū jam labai labai labai! tokie žmonės - superiniai! Ačiū labai labai labai!
Atsakyti
Baisu nei baisiau, situacija tokia:pirma karta atvazeves darbuotojas apkaltino, kad nera telefono nr.sakau pildydamas nurodziau, o, kad pigu.lt nenurode gi as nekaltas, nors ir nelaimingas ir piktas, bet preke pristate, po savaites uzsakiau 3prekes ir vel nebuvo telefono nurodyta, bet gaunu y elektronke, kad buciau namie, nu ka laukiu pro langa ziuriu, atvaziavo vel tas pats paniurelis, bet is masinos nelipa, krapstosi, kazko iesko, paskui pasedejo ir isvaziavo, galvoju ai ne pas mane.Bet kaip klydau taip galvodamas, nugi po 2dienu yejus y elektroniny pasta raso, siunta grazinta y pigu.lt nes ale blogai adresa nurodziau, negana to dar 2 kartus tipo buvo, nu meluoja ir siknos nepajudina, paskambinau y pigu.lt pasirodo adresas taisiklingas (tik darbuotojas siknius ir tinginys)ir didelis melagis!!!Kodel per LP EXSPRESS viska gaunu, adresai tinka, nu zodziu : (Su tokia firma nepatariu tureti reikalu niekam!!!Likom visa seima be dovanu per toky darbuotoja : (
Atsakyti
Meldžiausi nuo lapkričio 27-tos dienos, kad siuntinys pasiektų adresatą, tačiau jis keliavo su nuotykiais, grįžo atgal, nors buvo Lietuvą pasiekęs, siunčiau dar kartą, nustebindama visas vokiečių tarnybas tuo, kad DPD LT reikalauja prie adreso parašyti asmeninį gavėjo telefono numerį! Visas normalus pasaulis supranta, kad tel.numerio paviešinimas yra giliai savanoriškas dalykas ir niekas negali priversti to daryti. Bet čia normaliame pasaulyje...Ačiū DPD LT, kad antrą kartą siuntą pristatė laiku ir be jokių nesusipratimų - gruodžio 22 dieną! Jeigu jums svarbi mano nuomonė, norėčiau duoti patarimą: Vokietijoje kurjeris atneša siuntinį ir, jeigu nieko neranda namie, palieka žinutę pašto dėžutėje, tada jau pačio gavėjo reikalas tą siuntą atsiimti iš punkto. Dar galima prie pašto dėžutės priklijuoti raštelį, kad perduotų siuntą kaimynams. Aš manau, jeigu tokia sistema būtų Lietuvoje, išnyktų begalės problemų. Bet: kodėl paprastai, jeigu galima sudėtingai? Gal kas ir turi naudos iš tokios sistemos, bet tik ne klijentai! Linkiu visiems kuo mažiau nesusipratimų, kurie apkartintų kalėdinę nuotaiką! Palaimingų Kalėdų, mielieji!
Atsakyti
Vienintele kurjeriu kompanija su kuria turime nuolatos problemu, uz siuntos pristatyma i namus sumokame, bet siunta visada turime gaudyti po miesta, viena karta nerade namie nebesivargina pristatyti antra karta, sistemoj iveda kad gavejas atsisake siuntos ir taip kiekviena karta, kazkokia tragedija ne kompanija pasityciojimas is klientu, ne savo noru renkames sia kompanija.
Atsakyti
Grąžinta po bandymo pristatyti, nors gavėjas - visą parą veikiantis ir atviras viešbutis. Telefonai susisiekti su dispečeriu atjungti ir paleistas atsakiklis, siūlantis pildyti formas. Svetainėje ne tik kad nenurodyta jokio nemokamo telefono, nenurodyta JOKIO. Komikai, aš atsiminsiu jūsų trumpą pavadinimą, kad neįminčiau į tą patį ateityje. Pasveikinkim konkurentus, kurie tikiuosi dar geba teikti paslaugas.
Atsakyti
Paskaičiau atsiliepimus apie DPD ir supratau nieko nauja neparašysiu. Firma siuntinių tavo pasirinktu laiku pristatyti negali, pakeitus laiką ir datą į jiems patogų laiką siuntinio negauni, nes kažkas iš darbuotojų blogai užpildė adresą. Kaltės jie nepripažįsta, verčia ją vienas kitam. Nelabai tikiu jog siuntą gausiu trečią kartą nurodytu adresu. Jei turit galimybę rinktis, nesirinkit šios firmos.
Atsakyti
na to tikrai nesitikejau.atveze kurjeris siunta.jam sakau kad noriu paziuret ar nera suduze sviestuvai.jis man atreze kad negaliu plest dezes.ja atidaryt galesiu tik pasirasius bei jam isvykus.klausiu kas cia per ystatymas kad uzdrausta paziuret.o jis su visa deze jau lauk bega.sako jei nesirasai as issivezu siunta.ka gi teko pasirasyt..taip ir norisi tik begt is tos Lietuvos...gerai kad buvau namie.nei prasinese is anksto kad atves siunta.tik paskambino kad jau netoli namu.gerai kad buvau vietoj.esu nusivylus kurjeriu darbu.ir tai kad neleidzia vietoj atidfaryt pakuotes...
Atsakyti
Kas su jumis darosi? Vien per praeitą mėnesį paklaidinot siuntą, kitą siuntą sudaužėt, pateikus pretenziją niekas neatrašo. Dabar pakeitėt verslo klientų puslapį ir prisijungti nebeįmanoma. Į e-mailą atsako mergina, lyg nežinotų kad pasikeitė puslapis ir siunčia neaktyvias nuoruodas. Siuntų išsiųsti negaliu, nes negaliu prisijungti, prisiskambinti neįmanoma, o ta pati mergaitė kuri "atsakė" į problemą neatrašo. Tai kaip aš galiu garantuoti klientams, kad jie gaus siuntas, kurias užsisakė?????
Atsakyti
DPD siuntu tarnyba, visiskai suprastejusi. Atsiliepimai tik neigiami
Skambuciai nuo 7 val ryto, susitarta atvyksta siunta 10-11 val ryto. Veliau vel skambuciai, dalies siuntos neranda, vel skambuciai, laikas pakeiciamas 11-12 val, vel skambuciai 12-13 val pakeiciamas laikas, vel skambutis kazko neranda, po to atranda ir galiausiai susiskambinus neaisku kada atvaziuos... tai visa diena, negali dirbti, o laukti turi....
Atsakyti
Dingo mano siuntinys. DPD sake tiek telefonu, tiek email, kad as pati turiu aiskintis su H&M, kur tas siuntinys ir kodel jo neatsiunte per 3 savaites. H&M sistema rodo, kad pas DPD siuntinys

Irodymus nusiunciau email. Cia neviesinsiu, nes galima atsekti mano adresa.

GEDA
Atsakyti
Mano siunta 0585003785098 is Gintaro baldai ne pristatyta..Kur mano siunta. ????
Atsakyti
Ačiū už atsakymą. Deja jis manęs netenkina. Jeigu prie adreso stovi prierašas "Papildoma informacija" ir nėra žvaigždutės, reiškia, kad informacija ne esminė, o pagalbinė. Siuntinį gavau atgal, ir - parodoksas!! - gavėjo adresas teisingas!!! O tai parodo, kad DPD kurjeris tuo adresu net nebuvo nuvažiavęs. Tarp kitko šiandien gavau siuntinį iš Lietuvos su netiksliu adresu: be pašto indekso, bet vokiečių siuntų agentūra nepatingėjo mane surasti! O DPD LT net tiksliu adresu patingi siuntas nuvežti. Gaila. Ir gėda! Noriu atgal gautą siuntinį vėl siųsti į LT, bet bijau, kad ir vėl kas nors kreivai nuvažiuos. Ar gaus jį adresatas iki Kalėdų ir ar išvis gaus? Kai skaitau tokią masę neigiamų atsiliepimų DPD LT adresu, pradeda kankinti abejonės. Aš DPD LT šefo vietoje prasmegčiau skradžiai žemės iš gėdos!!! O dar geriau - išvaikyčiau velniop visą komandą, surinkčiau naują, pakelčiau atlyginimus, nes darbas baisiai sunkus, bet padiktuočiau griežtas sąlygas: už savo klaidas atsako patys kurjeriai, atlygindami finansinę ir moralinę žalą užsakovams, dvi klaidos - neterminuotas atleidimas iš darbo! Tik neskykit, kad nėra žmonių, nėra kam kurjeriais dirbti! Nesąmonė! Žmonių yra, tik šefai padėję savo tingias uodegas ant minkštų kėdžių sūpuojasi ir gurkšnoja kavutę. Mielas DPD LT vade, ar esate girdėjęs, kad normaliame pasaulyje klientas yra karalius? Negirdėjote? Aš taip ir maniau! Pakilkite iš savo patogaus krėslo ir pradėkite dirbti! Pradėkite prisiimti atsakomybę už savo darbuotojų veiksmus, mokykitės suprasti ir gerbti savo klientus, juk tai jie Jums algą moka! Jeigu ir toliau Jūs taip neatsakingai žiūrėsite į savo bendrovės veiklą, masiškai prarasite klientus ir subankrutuosite! (Ko aš Jums širdies gilumoje ir linkiu...) Aš turiu sunkią negalią, gaunu mažą pensiją ir visus metus taupau, klad Kalėdoms galėčiau savo mielus žmones nudžiuginti. Ir kas gaunasi? Jaučiuosi bjauriai apgauta. Ką man dabar daryti? Siųsti siuntinį dar kartą? Vėl mokėti pinigus už persiuntimą? Iš kur juos gauti? Kur garantija, kad šį kartą siuntinys adresatą pasieks? O svarbiausia - jeigu ir vėl iškils koks nesusipratimas, niekas už nieką neatsakingas. Aleliuja! Visiems palaimingų Kalėdų ir sveikų, gerų naujų metų!
Atsakyti
Toma 2017-12-14 11:27:22
Jau daug metų siunčiu siuntinius iš Vokietijos per firmą Hermis, Lietuvoje siuntas perima UAB DPD Lithuania. Iki šiol, kad ir su kai kuriais nemaloniais nesklandumais, siuntos pasiekdavo adresatus. Ačiū! Tačiau paskutiniu metu deja padėtis pasikeitė. Niekad nerašydavau gavėjo tel.nr., neparašiau ir šį kartą, nes tai yra ne pirmo būtinumo, o tik papildoma informacija. Deja, DPD paziūrėjo į tai kaip į netikslų adresą ir siuntinio nepristatė. Siuntų sekimo registre pamačiau, kad jau kelios dienos jokio judėjimo nėra, pranešėme apie tai DPD, jie parašė, kad Hermes nėra jų sistemoje, o patikrinus gavėjo adresu jokių siuntų nėra. Susirašinėjome intensyviai (prisiskambinti buvo neįmanoma!), kol galiausiai gavau pranešimą, jog siuntinys keliauja atgal į Vokietiją dėl netikslaus adreso.Gavėjas laiku sukėlė aliarmą, pradėjo ieškoti, davė savo tel.nr., patikslino adresą ir t.t. Adresas uzrašytas tikslus, didziosiomis spausdintomis raidėmis, tai lengva patikrinti, nes turiu siuntinio nuotrauką.Tai reiškia, kad DPD net nesiruošia pristatyti siuntos į namus, nors tai yra jų pareiga. Kiaulystė!!! Kadangi firma Hernes turi sutartį su DPD LT ir ši bendrovė perima atkeliavusius į LT siuntinius, man nelieka kito kelio kaip vėl tuo būdu siųsti savo siuntas. Paskaičius atsiliepimus, plaukai pasistojo! Pasirodo, tai nepatikimiausia bendrovė Lietuvoje! Mielieji, jeigu Jūs tikite, kad mūsų atsiliepimus skaito DPD valdyba ir kad jiems svarbi mūsų nuomonė, labai klystate! Jiems ant mūsų nusišvilpti! Mes čia tik išliejam savo nuoskaudas, o naudos jokios. Jeigu ši mano nuomonė neteisinga, maloniai prašau DPD LT administraciją susirišti su manimi ir mano atvejį išsiaiškinti. Jeigu tai įvyks, viešai atsiprašysiu uz savo neteisingą nuomonę. Tačiau šiai dienai ji tokia - bėkite kuo toliau nuo DPD Lithuania!!!!!!!
Darykite isvada, kad gavejo telefono numeris nera papildoma informacija, ji yra butina, jei norite, kad siunta laiku ir vietoje pasiektu gaveja
Atsakyti
Šiandien turėjau gauti siuntą, tačiau kurjeris nuvežė ne tuo adresu ir pristatyti nurodytu adresu prekės nesugebėjo!
Atsakyti
Jau daug metų siunčiu siuntinius iš Vokietijos per firmą Hermis, Lietuvoje siuntas perima UAB DPD Lithuania. Iki šiol, kad ir su kai kuriais nemaloniais nesklandumais, siuntos pasiekdavo adresatus. Ačiū! Tačiau paskutiniu metu deja padėtis pasikeitė. Niekad nerašydavau gavėjo tel.nr., neparašiau ir šį kartą, nes tai yra ne pirmo būtinumo, o tik papildoma informacija. Deja, DPD paziūrėjo į tai kaip į netikslų adresą ir siuntinio nepristatė. Siuntų sekimo registre pamačiau, kad jau kelios dienos jokio judėjimo nėra, pranešėme apie tai DPD, jie parašė, kad Hermes nėra jų sistemoje, o patikrinus gavėjo adresu jokių siuntų nėra. Susirašinėjome intensyviai (prisiskambinti buvo neįmanoma!), kol galiausiai gavau pranešimą, jog siuntinys keliauja atgal į Vokietiją dėl netikslaus adreso.Gavėjas laiku sukėlė aliarmą, pradėjo ieškoti, davė savo tel.nr., patikslino adresą ir t.t. Adresas uzrašytas tikslus, didziosiomis spausdintomis raidėmis, tai lengva patikrinti, nes turiu siuntinio nuotrauką.Tai reiškia, kad DPD net nesiruošia pristatyti siuntos į namus, nors tai yra jų pareiga. Kiaulystė!!! Kadangi firma Hernes turi sutartį su DPD LT ir ši bendrovė perima atkeliavusius į LT siuntinius, man nelieka kito kelio kaip vėl tuo būdu siųsti savo siuntas. Paskaičius atsiliepimus, plaukai pasistojo! Pasirodo, tai nepatikimiausia bendrovė Lietuvoje! Mielieji, jeigu Jūs tikite, kad mūsų atsiliepimus skaito DPD valdyba ir kad jiems svarbi mūsų nuomonė, labai klystate! Jiems ant mūsų nusišvilpti! Mes čia tik išliejam savo nuoskaudas, o naudos jokios. Jeigu ši mano nuomonė neteisinga, maloniai prašau DPD LT administraciją susirišti su manimi ir mano atvejį išsiaiškinti. Jeigu tai įvyks, viešai atsiprašysiu uz savo neteisingą nuomonę. Tačiau šiai dienai ji tokia - bėkite kuo toliau nuo DPD Lithuania!!!!!!!
Atsakyti
Labai norim padėkoti kurjeriui Dariui Stočkui, kuris mums pristato siuntas. Superinis darbuotojas atsakingai žiūrintis į savo darbą. Visada linksmas ir mandagus. Į tokį darbuotoją turėtų lygiuotis ir kiti. Ačiū Dariau tau, gerų darbų ir sekančiais metais!!!!
Atsakyti
Labai noreciau padekoti jusu darbuotojui Robertui is Ukmerges uz malonu bendravima ir saugei pristatyta siuntynukaACIU
Atsakyti
Gyvenime daugiau per dpd nieko nesisiusu vapse ten visiems px gali skambint kiek nori niekas rago nekelia o kurjeris atvaro visai kita diena ir knisa prota kad skambino man bet mano tel buvo atjungtas ir jau ne pirma karta taip zdz sudu kruva ta dpd
Atsakyti
Atsiliepimas blogas. Kurjeris net nesiteike pranesti sms -u kada atvaziuos. Buvo nurodytas laikas kada busim namuose ir kada butu galima pristatyti siunta. Prisiskambint i DPD neimanoma. Teko patiems vaziuot i DPD atsiimt savo siunta. Ir dar galiausiai paraso, kaip vertiname kurjero darba, nors patys siunta atsiimem.
Atsakyti
Apsi*ikėliai visiški! Jei DPD Jums tvirtins, kad tikrai kitą darbo dieną pristatysime siuntą į Taliną - netikėkite, tikrai nepristatys. Nesuprantu, koks tikslas išpūtus akis tvirtinti, kad gali padaryti, jei esi neįgalus tam darbui?
Atsakyti
BŪKITE ATSARGŪS! Siuntėme brangias prekes pirkėjo pageidavimu per šią siuntų bendrovę į Kroatiją. Atvykęs paimti siuntos kurjeris neturėjo siuntos etiketės, nes mokėtojas buvo pirkėjas. Sako turėjote gauti etiketę, sakau negavome. Tada žadėjo atvykti kitą dieną, po dviejų dienų ieškojome patys, kada žada atvykti. Atvažiavo dar sekančią dieną, žinoma ne žadėtu laiku, nes darbo gale priminiau, kad vis dar laukiame. Atvyko, paėmė siuntą, davė šaknelės kopiją. Sistemoje patikrinu sakau, kažkas negerai, nes rodo, kad tokia siunta jau keliauja, o mūsų klientas Kroatijoje jos jau laukia, nes jį anksčiau laiko informavo, kad siunta pakeliui, nors ji dar buvo pas mus. Sako nieko tokio nekreipkite dėmesio, kažkur klaida sistemoje. Deja, nerimas nebuvo apgaulingas.. Šiandien klientas Kroatijoje gavo kitos kaunietės moters siųstas dvi batų dėžes gražinamas į bendrovę Membershop. Taigi, kur yra mūsų siunta NIEKAS NEGALI PASAKYTI, DPD telefonu priskambinti NEĮMANOMA, kurjeris sako parašykite jiems ir jie atsakys išnagrinėją situaciją.. Anot kurjerio, jis negali duoti jokių kontaktinių duomenų, taigi jie problemas sprendžia TYLIAI arba jų visai NESPRENDŽIA. Tikėtina 99, 9 proc., kad kurjeris sumaišė klijuodamas etiketes ant siuntų dėžių, nes to nedaro prie kliento, priešingai nei kitos bendrovės DHL, UPS ir pan. Tai įrodo, kad DPD dirba neturėdami jokių standartų, viskas vyksta neapdairiai, skubotai, o apie klientų aptarnavimą trūksta žodžių..
Atsakyti
Esu patenkinta šia siuntų tarnyba.visada siuntas gaunu laiku.žinutes apie siuntą visada gaunu iš anksto.į Anykščius siuntas vežantis Gintaras punktualus, malonus, visada geros nuotaikos.linkiu jam sėkmės, o jūsų firmai kuo daugiau tokių darbuotojų.
Atsakyti
RAGAI-KANOPOS, taip turėtų vadintis ši įmonė, laukiau kol man kažkas atsilieps beveik valandą tiesiog nepadėjau ragelio ir laikiau ant garsiakalbio. Nekalbu apie trumpus skamučius ištisas 6 valandas. NIEKO. gavau laišką, kad gausiu siuntą šaindien, tačiau statusas internete, kad isunte ne tik neišvažiavus bet jau kelintą dieną kažkokiose biruliškėse, KAM TADA RAŠYTI, KAD PRISTATYS? jokios žinutės tikslesnės - NIEKO. neaišku nei kur mano siunta, nei kad aji bus. Norėjauu pasirinkti, kad pakeisti datą arba kad pristatytų į terminalą, bet man neleidžia, nepasiekiami duomenys rašo.. Siunta brangi, o žalio supratimo kur ji yra neturiu. Jei tiek be galo klientų daug turit, kad neina 6 val prisiskambinti, tai gal reikia daugiau darbuotojų, arba nepasiimti tokio didelio kiekio siuntų?
Atsakyti
Ko jus zliumbiat kad jums visada netinka pristatymo laikas arba esat darbuose visi tuo metu??? Pasiimat laiswa diena nuwaziuojat tada atsiimat ir ramybe. Uzsienyje nei zmones sms gauna nei skambucio. Zino kuria diena kurjeris turi atvaziuot ir viskas. O jaigu neranda zmogaus namuose pakabina pranesima ir jokio skandalo kad va nepranese jog atvaziuoja. Zmogus nuwaziuoja i terminala atsiima pats ir ramybe. Toks jausmas jog kurjeris ne zmogus. Dabar Lietuvoj prasideda toks metas kai kurjeris turi virs 100tasku, ir jam visus reikia apvaziuot ir dar aptarnauti imones is kuriu turi pasiimti siuntas. O jus zliumbiat kad va nepristate tinkamu laiku.
Atsakyti
blogiausia tai, kad niekad nepaskambina, o sms gauni tik iš Dpd centro kada bus pristatyta siunta ir liepia laukti tam tikromis valandomis nurodytu adresu, bet gal mes taip pat dirbam ne tik Jūs?! (problema ta, kad dirbu per kelis skirtingus adresus) su kitomis siuntu tarnybomis nera problemų, nes paskambina prieš atvažiuojant ir gali susitarti kur kitur atvežti siuntinį.
Nesuprantu, bet pvz Kitiems sake viskas gerai ir prieš atvežant skambina, matyt čia priklauso nuo kurjerio kultūringumo.
Atsakyti
Pati blogiausia kurjerių tarnyba Lietuvoj. Negana to, kad nesugeba "expres" siuntinio pristatyti per 3 paras, bet dar ir administracija nenori leistis į kalbas. Pabandžius kalbėti telefonu, kad tavęs neklausyti įjungia muziką. Kurjeriai kiekvieną dieną tvirtina, : "aš negalių, jums atveš kitas kurjeris rytoj", kitas "rytoj", sako kad atveš vakare, aišku, kad vakare niekas neveža, ir taip be galo.
Prieš 2 metus man vežė kalėdinę dovaną, atsiuntė žinutę, kad laukti kurjerio, o kurjeris taip ir neatvyko... Kalėdinę dovaną atvežė Naujų metų garbei....
Su ta firma susiduriu antrą kartą per du metus, ir vėl tik neigiami malonumai. Nesuprantu, kodėl jų administracija nedaro išvadų???
Atsakyti
Pasirinkus pristatyma DPD pickup.Lurjeris skambina ir sako kad atveza siunta, net neperspeje SMS ar kitaip.Pasakiau kad uzsalymas butu pristatytas i pickup.Sake kad nuvez kita diena.Kita diena siuntos nesulaukiau.Dar kita diena vel skambina, sako atvezam siunta.Sakau, jau vakar turejot i pickup pristatyti.Tai albai nemandagiau atreze, kad gerai nuvesiu.Laaabai blogai.Siap uzsisakant is Pigu.lt tai visada gaunu SMS ir laikis pakeiciu ir pristatymo adresus, viskas sklandziai veikia.Tai taip ir nesuprantu, priklauso is kokios parduotuves perki, pristatymo kokybe?Niekad negalvojau rasyt kazka blogo apie DPD, nu bet sykart tikrai nuvyle viskuom.
Atsakyti
Tragiškas aptarnavimo centro darbas. Laukiau prie paštomato, kol sujungs su reikiamu asmeniu beveik dvi val...
Kurjeris adreso neranda. Pristato be išankstinio perspėjimo.
Atsakyti
Pati BLOGIAUSIA imone....

Taip pat rekomenduojame

Nėgė
Skubios siuntos

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje. Siūlome Jums šias paslaugas: Siuntų ir skubių krovinių pervežimą Tentinių krovinių pervežimą Krovinių sandėliavimą Kaune Logistikos paslaugas Krovinių dokumentų tvarkymą...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...
PRIMA LINE
TRANSPORTAS | LOGISTIKA

Adresas: Brastos g. 13, LT-47183 Kaunas.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
“Prima line” yra transporto ir sandėlių logistikos paslaugų įmonė, kurioje dirba apie 100 darbuotojų. Įmonė specializuojasi Lietuvos rinkoje teikdama kompleksinius, klientui pritaikytus, logistikos sprendimus. Šiuo metu turime sandėlių kompleksus ir depus Kaune, Klipėdoje ir Panevėžyje. Mūsų autoparkas Vilkikai su...
BALTICALL
vezuvezu.lt

Adresas: Dubysos g. 31, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB "Balticall" - vezuvezu.lt yra nuolat auganti ir besiplečianti įmonė teikianti kokybiškas ir patikimas keleivių, siuntų, krovinių pervežimo paslaugas mikroautobusais į/iš Lietuvos, Vokietijos, Danijos, Belgijos, Olandijos. Siekdami pateisinti klientų lūkesčius investuojame į saugumą, komfortą, greitą ir...
Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

ENDORET GELIS – NATŪRALUS  JŪSŲ UŽPILDAS
ENDORET GELIS – NATŪRALUS JŪSŲ UŽPILDAS 02-15 14:03
ENDORET GELIS yra naujovė grožio medicinos srityje, sukurta Biotechnologijos instituto (BTI, Ispanija) ir atliekama Pošiūno klinikoje. Mokslinių ir praktinių tyrimų dėka, paciento nuosavo...
Sulaikytas Latvijos centrinio banko vadovas
Sulaikytas Latvijos centrinio banko vadovas 02-18 17:43
Latvijos korupcijos prevencijos biuro pareigūnai sekmadienį sulaikė Ilmarą Rimševičių, šalies kaimynės centrinio banko vadovą.
Rusijos monopolis skrydžiams į TKS baigsis 2019 m.
Rusijos monopolis skrydžiams į TKS baigsis 2019 m. 02-18 15:10
Verslininko Elono Musko kompanijai "SpaceX" sėkmingai ir pigiai paleidus į kosmosą galingiausią šiuo metu naudojamą raketą "Falcon Heavy", Rusija skelbia apie savo monopolio pabaigą.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar naudojatės taksi paslaugomis?

Partneriai

Mamaimam

Akcijų kainos

Avon 2,73 +6,23%
Red Hat 142,71 +1,88%
Pfizer 36,26 +1,54%
Hasbro 98,85 +1,53%
McDonald's 157,79 -1,86%
Caterpillar 156,29 -2,31%
CBS 55,39 -2,38%
Kraft Heinz Co 70,80 -2,63%

Žaliavų kainos pasaulyje

Nafta 61,34 +1,22%
Vištiena 2,09 +6,09%
Mediena 697,44 -1,00%
Dujos (Rusijos) 7,56 +15,24%
Auksas 1331,30 +5,29%
Kiauliena 82,05 +20,22%
Ryžiai 442,00 +8,87%
Bananai 1,12 +1,82%