VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę DPD Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę DPD Lietuva

Atsiliepimai apie DPD Lietuva, UAB

Your delivery experts
Parašyk savo nuomonę apie DPD Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Parašiau oficialų skundą DPD direktoriui apie jų įmonės prastą veikimą, jų darbuotojų robotiškus atsakymus telefonu "atsiprašome už nepatogumus" neįsigilinant į problemą. Ir gavau "oficialų" atsakymą elektroniniu paštu, kaip šlapiu skuduru: "atsiprašome už nepatogumus". Net neperskaitė ką rašiau ir neįsigilino kodėl, pamėginsiu parašyti skundą į ryšių reguliavimo tarnybą, gal tuomet nukeliaus kažkur toliau, nei prasto lygio klientų aptarnavimo skyrius.

Prieš kelis mėnesius tiesiai iš Kinijos gamintojo užsisakiau elektrinį paspirtuką, šis sėkmingai įveikė visą kelią traukiniu iki Lenkijos kol buvo perduodas DPD siuntų įmonei ir pateko į Lietuvą. 2022-09-12 gavau žinutę iš DPD sistemos, jog siunta jau Lietuvoje ir bus pristatyta rytoj (rugsėjo 13d.). Kadangi ji didelių gabaritų ir sveria apie 45kg, todėl negalėjau pats atsiimti patogiu laiku, darbe parašiau prašymą ir paėmiau išeiginę dieną atostogų sąskaita, laukiau kurjerio namuose. Apie
16val. Paskambinau klientų aptarnavimo telefonu ir pasiteiravau dėl pristatymo laiko, tačiau man buvo labai lakoniškai atsakyta, jog įvyko klaida ir šiandien pristatyta nebus. Konsultantė nors ir teoriškai mandagi, tačiau akivaizdžiai parodanti, kad DPD klaidos tai ne jos problemos ir jokie mano paaiškinimai, argumentai, prašymai kaip nors suorganizuoti pristatymą dar šiandien (tiko bet kuriuo metu) jos nesujaudino - „šiandien pristatyta nebus, ar turite dar klausimų“ kartojo kaip sugedusi plokštelė atsiliepusi mergina. Paprašius sujungti su jos vadovu ar pasidalinti kontaktais darbuotojų, kurie galėtų padėti buvo
atsakyta „sujungti negalime, kontaktų nedalinam ar turite dar klausimų?“ vis pridedant galūnę, kad dar labiau parodyti savo valdžią ir paerzinti klientą. Dideliam savo nepatogumui, turėjau atostogų sąskaita paimti išeiginę dieną ir šiandien.
Labai noriu atkreipti direktoriaus dėmesį, jog taip elgtis negalima, suprantu, kad klaidų visuose darbuose pasitaiko, tačiau turi būti ir dedamos pastangos jas išspręsti klientui patogiu būdu, o ne pasodidant žmogų- robotą, kuris į visus klausimus kartoja „NE, NE, NE.. ar turite dar klausimų“.
Atsakyti
Dėkoju kurjeriui Lukui Sivakovui iš Šiaulių DPD už kantrybę ir geranoriškumą įteikiant siuntą.Sėkmės darbe, Lukai!
Atsakyti
Kodel nebesiuncia perspejamuju zinuciu apie siuntos pristatyma?kelintas kartas nebepavyksta pasiimti siuntinio, nes kurjeris atvyksta i namus kai manes nera.juk negaliu savaite laiko sedeti namuose ir laukti kada gi pagaliau teiksis pasirodyti kurjeris.nebepatinka jusu paslaugu kokybe.labai suprastejo.
Atsakyti
Turbūt bereikalo rašysiu eilinį blogą atsiliepimą, jų dpd manau net nebeskaito, bet pasiguosiu. Iš vaistinės buvau užsakiusi daiktą vaikui, reikalingą peršalus, buvo ligos pradžia, pagalvojau, gerai, gausiu per žadamas 2-3 dienas. Užsakinėjau su pristatymu į namus, nes vaistinė tolokai nuo namų. Deja, jie dirba su dpd. Ketvirtadienio vakarą gavau žinutę, kad mano siunta bus pristatyta penktadienį 10:55-11:55. Puiku, tam laikui nieko neplanuoju, laukiu siuntinuko. Užmigdžiau vaiką apie 10:20, guliu šalia, sulaukiu skambučio 10:37, atsiliepti negaliu, kad nepažadinčiau vaiko. Kol išsmunku į kitą kambarį, skambutis baigiasi. Nedelsiant perskambinu - atmeta. Vėl skambinu - vėl atmeta. Vėl skambinu - atmeta. Gaunu pranešimą po akimirkos, kad siuntos pristatyti nepavyko, nors nė neatėjo dar numatytas laikas, kada turėjo būti pristatyta siunta. Skambinu į dpd, paaiškinu situaciją, klientų aptarnavimo specialistė sutaria su kurjeriu, kad pristatys siuntą 13-14 val. Ok, laukiu. Ateina 14 val - nei skambučio, nei žinutės. Vėl skambinu į dpd, vėl pasakoju situaciją, vadybininkė bando susisiekti su kurjeriu - nepavyksta. Pažada, kad susisieks su manimi už kelių minučių, o siunta tikrai bus pristatyta iki 15 val. Ateina 15 val, nei man kažkas paskambino, nei pristatė siuntą. Vėl skambinu į dpd, vėl pasakoju situaciją, vėl pažadas perskambinti ir pristatyti siuntą. Žodžiu, visą dieną tupim namie ir laukiam dėl prakeiktų pažadų, o i*****s kurjeris nesugeba per visą dieną pristatyti sergančiam vaikui preparato. Tiesa, kurjeris atmetinėja skambučius, bet į sms atrašo, nors ir gana chamiškai, cituoju:

Aš: Sveiki. Turėjote pristatyti siuntinį tarpe nuo 10:55 iki 11:55. Skambutį gavau iš kurjerio 10:37. Skambinau už kelių minučių atgal - skambučiai atmetinėjami. Savo siuntos nesulaukiau numatytu laiku ir gaunu pranešimą, kad nepavyko pristatyti siuntos, nors aš namie laukiu. Laukiu siuntos kaip ir numatyta iki 11:55

Kurjeris: Tikriausiai todel kad, kurjeris vairuoja ir negali atsiliepti.

(rimtai??? - galvoju. - o perskaityti sms ir atrašyti vairuojant tai jau sugebi??)

Aš: Na, jau čia ne mano bėdos. Lauksiu siuntos, kaip ir buvo numatyta. Dėl pasitikslinimo, ar gavėjas namie anksčiau, nei numatytas laikas pristatyti siuntinį, galite ir sms parašyti, o ne savo nuožiūra sugalvoti parašyti info, kad siuntinio nepavyko pristatyti.

Kurjeris: Tokios taisykles

Aš nežinau, iš kur jie traukia tuos kurjerius, gal čia tie buvę ilgalaikiai pašalpiniai nebaigę net mokyklų, kur jau nebemoka pašalpų ir tenka dirbti, bet pagal ir ankstesnius atsiliepimus reikia bent pusę tų kurjerių atleisti ar kažkaip finansiškai juos bausti. Norėjau parašyti skundą tiesiogiai dpd, bet jeigu esi nepatenkintas darbuotojo darbu, nukreipia į klientų aptarnavimo skyrių. Bet kad ir to skyriaus darbu esu nepatenkinta. Tai buvo skubi siunta, dpd aiškinau, kad siunta skirta sergančiam vaikui, tai ne batai ar šmutkės, kas tikrai gali palaukti, bet jiems visiems giliai dzin! Žodžiu, pati blogiausia įmonė, teikianti šias paslaugas, esu nusivylusi ir pikta. Viliuosi, kad apskritai gausiu savo siuntą...
Atsakyti
Donatas 2022-09-14 11:48:17
Sveiki,

noriu sužinot kiek ilgai dar versit žmones nervintis ir gaišti savo laiką ir pinigus dėl to, jog nesugebat susitvarkyti su savo Panevėžio padalinio piktžaizde? Kiek įmanoma vengiu gauti siuntas per dpd ir kitus nuo to atkalbinėju, bet, deja, pasitaiko tokių įmonių, kurios neturi kitų variantų siuntos pristatymui dėl pasirašytų sutarčių..

Paaiškinkit prašau, kaip jūs galit sau leisti samdyti tokius darbuotojus, kurie savavališkai atsisako pristatyti siuntas, nes jiems adresas yra nepakeliui ar todėl, kad gyvenamoji vieta yra vienkiemis? Situacija kartojasi jau kelinti metai, skambinta n kartų, visi viską žino, bet nesugeba nieko padaryti..kas jūs per kontora, jei darbuotojai turi galimybę patys nuspręsti kurias siuntas labiau apsimoka pristatyt, o kurioms galima pažymėt, jog adresatas nerastas, adresatas atsisako siuntos arba tiesiai šviesiai paskambinus pasakyt, kad privažiuočiau prie pagrindinio kelio arba jis tiesiog siuntos neveš? Kalba eina apie Biržų rajoną.

Bemaž mėnesį laukiu kol pristatys čiužinį, tačiau sandėly buvo pažeistas įpakavimas, čiužinys suteptas ar sugadintas, primaigyta visokių peradresavimų, kol galų gale savavališkai pažymėta, jog adresatas siuntos atsisako ir grąžinta atgal siuntėjui..ir dar perspėta, jog siunčiant naują čiužinį irgi greičiausiai bus padaryti siuntos pažeidimai.. Papasakokit kokius atsilupėlius jūs ten samdot?? Toks įspūdis, kad dar giliam Kazachijos kaime gyvenat, kur kas ką nori, tas tą daro.

Kitas šviežias atvejis, kai pardavėjas parašė klaidingai vieną pašto kodo skaičių, tai nepaisant to, kad buvo pilnas tikslus adresas, tikslus paštomatas kur siunta turėjo atsidurti, galų gale gavėjo telefono numeris, siunta vistiek kažkodėl atsidūrė tarp neidentifikuojamų siuntų ir nei siuntėjas, nei gavėjas apie tai negavo jokios žinios. Po savaitės pasigedus siuntos ir pradėjus skambint buvo atsiprašyta, kad kažkodėl ji užstrigo sandėly ir pažadėta, kad nedelsiant išsiųs. Siuntai neatėjus dar beveik savaitę laiko vėl paskambinus kitas vadybininkas šiaip ne taip atkapstė ją neidentifikuotų siuntų krūvoj, ir tai per kokius 5 susiskambinimus..

Esu tikras, kad nei jums malonu skaityt tokius laiškus, nei man malonu juos rašyt, bet jūsų kompanija turi didelių problemų, ir jos ydingai nuolat kartojasi. Tvarkykitės, kol dar ne vėlu..
Lygiai tas pats cia (irgi panevezio padalinis), neatvaziuoja nes nepakeliui, viena karta paskambino kad "per toli nuvaziuot" ir kad atvaziuociau i miesteli uz 3 km pasimti siuntinio, wtf?

Beviltiski nevykeliai dirba ten, niekad gyvenime neuzsakysiu daugiau nieko is DPD.
Atsakyti
Sveiki,

noriu sužinot kiek ilgai dar versit žmones nervintis ir gaišti savo laiką ir pinigus dėl to, jog nesugebat susitvarkyti su savo Panevėžio padalinio piktžaizde? Kiek įmanoma vengiu gauti siuntas per dpd ir kitus nuo to atkalbinėju, bet, deja, pasitaiko tokių įmonių, kurios neturi kitų variantų siuntos pristatymui dėl pasirašytų sutarčių..

Paaiškinkit prašau, kaip jūs galit sau leisti samdyti tokius darbuotojus, kurie savavališkai atsisako pristatyti siuntas, nes jiems adresas yra nepakeliui ar todėl, kad gyvenamoji vieta yra vienkiemis? Situacija kartojasi jau kelinti metai, skambinta n kartų, visi viską žino, bet nesugeba nieko padaryti..kas jūs per kontora, jei darbuotojai turi galimybę patys nuspręsti kurias siuntas labiau apsimoka pristatyt, o kurioms galima pažymėt, jog adresatas nerastas, adresatas atsisako siuntos arba tiesiai šviesiai paskambinus pasakyt, kad privažiuočiau prie pagrindinio kelio arba jis tiesiog siuntos neveš? Kalba eina apie Biržų rajoną.

Bemaž mėnesį laukiu kol pristatys čiužinį, tačiau sandėly buvo pažeistas įpakavimas, čiužinys suteptas ar sugadintas, primaigyta visokių peradresavimų, kol galų gale savavališkai pažymėta, jog adresatas siuntos atsisako ir grąžinta atgal siuntėjui..ir dar perspėta, jog siunčiant naują čiužinį irgi greičiausiai bus padaryti siuntos pažeidimai.. Papasakokit kokius atsilupėlius jūs ten samdot?? Toks įspūdis, kad dar giliam Kazachijos kaime gyvenat, kur kas ką nori, tas tą daro.

Kitas šviežias atvejis, kai pardavėjas parašė klaidingai vieną pašto kodo skaičių, tai nepaisant to, kad buvo pilnas tikslus adresas, tikslus paštomatas kur siunta turėjo atsidurti, galų gale gavėjo telefono numeris, siunta vistiek kažkodėl atsidūrė tarp neidentifikuojamų siuntų ir nei siuntėjas, nei gavėjas apie tai negavo jokios žinios. Po savaitės pasigedus siuntos ir pradėjus skambint buvo atsiprašyta, kad kažkodėl ji užstrigo sandėly ir pažadėta, kad nedelsiant išsiųs. Siuntai neatėjus dar beveik savaitę laiko vėl paskambinus kitas vadybininkas šiaip ne taip atkapstė ją neidentifikuotų siuntų krūvoj, ir tai per kokius 5 susiskambinimus..

Esu tikras, kad nei jums malonu skaityt tokius laiškus, nei man malonu juos rašyt, bet jūsų kompanija turi didelių problemų, ir jos ydingai nuolat kartojasi. Tvarkykitės, kol dar ne vėlu..
Atsakyti
Kristina 2022-09-07 18:21:47
Siunta turejo buti pristatyta rugsejo 6d. sutarta valanda, gavome zinute su pranesimu, siuntos taip ir nesulaukeme, kita diena teko ieskoti savo siuntos per dpd administracija susitareme kad atves i darba bet ir vel negavome nes kurjeriui nepatogu vaziuoti i kita adresa ir vel buvo atsiusta sms zinute kad siuntos negausime.Tai man idomu kiek tesis tas bardakas su tais kurjeriais kurie nenori dirbti nes nepatogu vaziuoti arba jie ne mieste pastoviai.
Siulyciau imones vadovams perziureti pas juos dirbancius vairuotojus.
Siulyčiau jums nusileisti ant žemės su tokiais pasakymais.
Bardakas tame kad nesugebat nusirodyti adreso kuriame būnate? Kame problema? Jūsų ar kurjerių?
Atsakyti
Siunta turejo buti pristatyta rugsejo 6d. sutarta valanda, gavome zinute su pranesimu, siuntos taip ir nesulaukeme, kita diena teko ieskoti savo siuntos per dpd administracija susitareme kad atves i darba bet ir vel negavome nes kurjeriui nepatogu vaziuoti i kita adresa ir vel buvo atsiusta sms zinute kad siuntos negausime.Tai man idomu kiek tesis tas bardakas su tais kurjeriais kurie nenori dirbti nes nepatogu vaziuoti arba jie ne mieste pastoviai.
Siulyciau imones vadovams perziureti pas juos dirbancius vairuotojus.
Atsakyti
Siuntos nuolat pristatomos ne į nurodytą terminalą. Už pristatymą moku pinigus ne tam, kad vėliau turėčiau važiuoti į kitą rajoną jos pasiimti. Nesugebat pristatyti, nepriimkit užsakymų. Užpildytas terminalas - neleiskit pirkimo metu jo pasirinkti. Jei imat pinigus ir įsipareigojat suteikti už juos paslaugą, tai ir vykdykit savo įsipareigojimus.
Atsakyti
Ant siuntos pakuotes didziausias lipdukas su uzrasu “Duzta stiklas” ir vistiek gavome sudauzyta siunta :/
Atsakyti
Sekmadienis nuo 20.00 iki 21.00 skambinta ir niekas pagalbos nesuteikė
Atsakyti
Klaudija 2022-09-01 15:58:32
Esu labai nusivylusi dpd, siuntos negavau beveik savaitę laiko, paskambinus ir paklausus kur yra siunta buvo atsakyta, kad galima atsiimti perskirstymo terminale nes nėra patikslintas adresas. Mokėjau pinigus už pristatymą iki namų. Pasiėmus siuntą adresas buvo pilnai užrašytas. Todėl jaučiuosi apgauta. 09.01.2022
Džiaukites, kad iš viso gavot siuntą. Nes jie sugeba pradanginti siuntas ir visiškai vienodai jiems.
Atsakyti
Esu labai nusivylusi dpd, siuntos negavau beveik savaitę laiko, paskambinus ir paklausus kur yra siunta buvo atsakyta, kad galima atsiimti perskirstymo terminale nes nėra patikslintas adresas. Mokėjau pinigus už pristatymą iki namų. Pasiėmus siuntą adresas buvo pilnai užrašytas. Todėl jaučiuosi apgauta. 09.01.2022
Atsakyti
Jau ne pirmą kartą pasitaiko, kad pristato siuntą į kitą paštomatą be jokios priežasties. Tiksliai nurodau, į kurį noriu, kad būtų pristatoma siunta, tačiau sulaukiu žinutės, kad siunta jau kažkur visai kitame paštomate ir kitame rajone. Taip pat niekaip neatkreipia dėmesio į tai, kad Antakalnyje prie iki esantis paštomatas ištisai perkaista saulėje ir neveikia. Labai neatsakingas ir logistiškai netvarkingas darbas.
Atsakyti
Simas Cicėnas s*****s, a*******s, melagis, v***s. Neapmoka paslaugų, meluoja, sukčiauja, apgaudinėja kitus
Atsakyti
siunta issiusta 2022.08.18 dabar 2022.08.25 iki siol jos negavau !!!!! telefonu uzvakar pasake kad gausiu 2022.08.24 dien bet NEGAVAU! SUDINA KOMPANIJA
Atsakyti
Na jau tokie neatsakingi. 3 dienas pristatinėja siuntą. Nekorektiškas bendravimas, gasdina kad padės ragelį :D lyg tai išgasdino. Paskutinį kartą rinkausi jų paslaugas. Tai jau ne pirmas kartas. Pastoviai vėluoja, kurjeriai net neatsiprašo.
Visiškai nerekomenduoju, lyg tai didelė rimta įmonė, bet tikrų tikriausia šaraškinų kontora.
Atsakyti
susiduriau nepirma karta su problema, is vakaro gaunu zinute kad siunta bus pristatyta kita diena, nieko neplanuoju, o apie tikslia valanda gaunu pries val iki pristatymo ( (kas buna vakare) o visa diena neiseini is namu. Kita karta dar per visa diena negavau zinutes laukiau namie o atejo tik sekancia diena labai prastas servisas...
Atsakyti
Sugebantys pradanginti siuntas, o ten buvo dovana skirta mažam vaikui. Nepatikima firma ir tiek nežinai kada gausi ir ar iš viso pristatys siuntą. Rugpjūčio 10d buvo įdėta į jų pastomata prekė, bet ji paslaptingai dingo. Tai va jau 22 diena ir nieko lauktos prekės nėra.
Atsakyti
Siunta turėjo būt paštomate penktadienį, bet nesulaukiau. Savaitgaliais susisiekt negalima, šiandien atsakė, kad paštomatas perpildytas, siunta kažkur kepa, o ten gyvi augalai. Dar mane informavo, kad jie augalų neperveža, bet aš pirkau internetu iš medelyno ir DPD buvo vienintelis jų pasiūlytas pristatymo būdas.
Atsakyti
Gauni zinute, kad siunta bus kita diena, kita diena nesulauki, o tie nevykeliai mat savaitgaliais nedirba ???????????????????? ismokit b**t dirb!!!!!
Atsakyti
Visada skambina ir atvažiuoja darbo laiku, neatsižvelgdami į nurodytą laiką. Šiandien užsisakiau stambią buitinę techniką, telefonu kalbėdama su kurjeriu pasakiau, kad reikės užnešimo ir galiu papildomai sumokėti, jis sutiko, tačiau kurjeris atvažiavo ir įžūliai tvirtino, kad aš taip nesakiau ir apsisukęs išvažiavo. Prekės negavau.
Atsakyti
Užvakar (08.17) gavau orkaitę, na, pristatė laiku. Vyras paėmė, bet vairuotojas buvo toks nemandagus ir atžarus, paprašius vyrui padėti bent iškelti, atrėžė, kad jam nepriklauso. O jei būčiau pati viena pasiėmus, kaip man smulkiai moteriai ją panešti? Labai nemaloni patirtis, paskutinis kartas, kai naudojuosi DPD paslaugomis...
Atsakyti
Gavau siuntą per DPD paštomatą, siunta sulamdyta, praplėštas kampas, matyt tikrinta ar nesudaužyta. DPD Panevėžys, labai neatsakinga…
Atsakyti
Pritariu anksčiau jau rašiusiam Deividui. Mano siunta vietoj atvykimo į Gargždus atsidūrė Vilniiuje. Pranešimą, kad siunta važiuoja gavau likus pusvalandžiui iki kurjerio atvykimo. Atrodo, kad jeigu lauki siuntos, tai "lygiuot_ramiai" lauki visą dieną kada kas atvažiuos. Jokio telefono, kad pasiderinti, nieko. Per pusvalandį turi susidėlioti darbus, ir kas paims siuntą, o po to pasirodo, kad ji nuvažiavo į kitą Lietuvos galą. Per kiek laiko gausiu siuntą, tai dar pažiūrėsiu, nes per visą dieną dar negavau jokios naujos žinutės.
Atsakyti
Ačiū už greitai pristatytas siuntas. Šaunuoliai taip ir toliau Klaipėdos dpd.
Atsakyti
2022 08 16 30 min bėgi, Vln Šilo g nerealus, mandagus, kurjeris atnešė prekias! Šaunuolis! Tik geriausi atsiliepimai!!!!
Atsakyti
Siunta iš Kauno siunčiama į Kelmės raj., pateko į Klaipėdą. Tuomet ji užlaikoma Šiauliuose. Taip DPD pabrėždama, jog siunta atkeliaus kitą dieną, to neįvykdo. Žodžiu siunta siunčiama savaitę laiko. Šaunuoliai.
Atsakyti
2022-08-13 d. ėjau pasiimti siuntos iš Antakalnio 73 \Eglutė/ terminalo, bet jis neveikė.Susirinko 8 žmonės pastovėjom ir išsiskirstėm.Karštis buvo nežmoniškas.Terminalas stovi pietinėje pusėje ir buvo taip įkaitęs, kad atrodė sprogs.Paskambinus tel.85 2106773 operatorė pasakė, kad susisieks su meistrais ir jie pataisis.2022-08-15 d. vėl per karščius atėjau prie terminalo, o jis ir vėl neveikia.Tai ką jūsų meistrai taiso.Nesiskaito su klientais DPD.Gėda.
Atsakyti
2022-08-13 d. ėjau pasiimti siuntos iš Antakalnio 73 \Eglutė/ terminalo, bet jis neveikė.Susirinko 8 žmonės pastovėjom ir išsiskirstėm.Karštis buvo nežmoniškas.Terminalas stovi pietinėje pusėje ir buvo taip įkaitęs, kad atrodė sprogs.Paskambinus tel.85 2106773 operatorė pasakė, kad susisieks su meistrais ir jie pataisis.2022-08-15 d. vėl per karščius atėjau prie terminalo, o jis ir vėl neveikia.Tai ką jūsų meistrai taiso.Nesiskaito su klientais DPD.Gėda.
Atsakyti
Kodėl užsakant siuntą vienu adresu, gaunu ją kitu, vos ne per visą miestą reik važiuoti pasiimti. Nepatogu labai.
Atsakyti
Reikėjo pagalbos prie paštomato, paskambinau visa parą dirbančiu numeriu 852106773, 30 minučių laukiau kol kas nors atsilieps vis girdėdamas automatinį pranešimą, kad visi konsultantai užimti, kol galiausiai skambutis buvo automatiškai nutrauktas iš jų pusės. Manau šį situacija parodo jų požiūrį į savo klientus... :) Labai nusivyliau ir nerekomenduoju naudotis DPD paslaugomis
Atsakyti
Kurjeris, pristatantis į Neringą, visiškas nemokša. Mano siuntą įkišo į paštomatą, kurią turėjo paduoti į rankas.Aišku jos nėjo pasiimti, nes kodas, skirtas perduoti į rankas skiriasi nuo paštomato kodo dviem skaičiais. Po savaitės siunta, pagal sekimą, nuvyko į Klaipėdą ir iš ten dingo visai. Prisiskambinti be šansų, o susirašius su “klientų palaikymu”, parašė : “ Jūsų siunta prarasta … Su geriausiais linkėjimais. Kol susirašiau su siuntėju dėl kompensacijos, šitie (dpd) užskaitė, kad siunta pristatyta ir pašalino visą įrašą apie pristatymą. Savo ruožtu siuntėjas, neradęs įrodymų, atsisakė grąžinti pinigus. Siūlau vengti šitos šutvės paslaugų.
Atsakyti
Blogiau buti ir negali laukiau siuntos visa diena ir tik vakare paaiškėjo, jog siuntos negausiu nors ji ir buvo rekalinga šiandien. Pasibjaurėtina. Meluojama apie pristatimo laika.
Atsakyti
Blogiausiai dirbanti iš visų kurjerių tarnyba. Iš Kauno į Vilnių negali laiku pristatyti siuntos. Mūsų įmonė nuolat naudojasi įvairių kompanijų paslaugomis, todėl yra su kuom palyginti. Neprofesionalūs darbuotojai, sako vieną, daro kitą. Nuolat pameta arba nuveža į kitą miestą siuntas. Tiesiog baisi darbo kokybė.
Atsakyti
Užsakiau šaldytuvo pristatymą su užnešimo paslaugą. Parduotuvėje šaldytuvo svoris 74 kg su pakuote. Skambina DPD kurjeris ir sako, kad užnešimo paslauga negalima, nes jis sveria 81 kg. Bet siulo, kad sumokėčiau grynais, tada užneštų.
Atsakyti
Liūdna, kai save taip reklamuojanti ir savo klientais neva besirūpinanti DPD, ne tik laiku neprtistato Panevėžio pristatymo centre ketvirtą dieną gulinčios siuntos. Pasidomėjus telefonu taip pat tik pažadai ir jokios konkrečios informacijos.
Beje, skambinant į darbo laiko pabaigą, telefonai susisiekti jau atjungti ????
Atsakyti
Nevykdo savo ysipareigojimu pristatyti siuntynius.
Net nederina su klientais. Daro ka nori
Kitose salyse DPD kompanijos tokio Š... nedaro
Atsakyti
Įsitikinau ir aš šios įmonės nutolimu nuo klientų, paskendo savo sukurtoje sistemoje. Meluojama ar spėliojama dėl nepristatytos/dingusios siuntos neturint net menkiausių įrodymų, kai paprašoma pateikti ir priima lengviausią kelią situacijai išspręsti - Atsiprašo kliento, kad jis patyrė nuostolius bei atsisveikina :))) Sako, - Čia ne mes!......kažkur girdėtas posakis.
Atsakyti
Nežinau bet man labai pasiseka kurjeris pats maloniausias geros nuotaikos tiesiog džiaugiuosi jog pasirinkau dod
Atsakyti
Sveiki, Siunta ejo is Vokietijos ir atejo per 2 dienas tik Kaune laaabai greit pasibaige kelias, sako dingo po 6 dienu Lietuvoje buvimo...kazin kur ir kodel?
Nerekomenduoju labai situ siuntu.
Atsakyti
Melagiai, nesprendžia einamų klausimų. Jei būtų mano valia su tokia įmone neturėčiau jokių reikalų. Vieni neigiami atsiliepimai. Ar įmonės vadovai užsidėję rožinius akinius, kad nesprendžia problemų.
Atsakyti
Pristatė siuntą ne į tą miestą, paskambinus į skambučių centrą patikino kad pristatys į teisingą adresą per 2d.d. elektroniniu paštu atsakymą pateikė tokį patį, po savaitės kreipiausi pakartotinai ir gavau atsakymą, kad dėl klaidos užsakymas grąžintas siuntėjui. Siuntėjas atsisako pakartotinai išsiųsti siuntą. Ačiū DPD, kad užsakytų prekių taip ir nebegausiu......
Atsakyti
Siuntą pralaikė 9 dienas, nors skambinome ieškojome mus patikino, kad nėra vietos terminale. Laukėm, bet siuntą atidavė tiekėjui, o man pasakė, pagrindo tam nebuvo, net neatsiprašė.
Atsakyti
Apgailetina kontora! Per 3 savaites is Klaipedos iki Vilniaus nesugebejo nuvezti siunta! Ne pirma karta jau turiu su jais tokiu nemalonumu! Niekam nerekuomenduoju, su kitais kurjeriais niekada jokiu problemu nebuvo kaip su DPD
Atsakyti
Deividas 2022-07-26 10:02:48
Sveiki jei kas iš žmonių matys šitą komentarą pranešu jog greičiausiai jei dpd siuntų tarnyba pamatys šitą komentarą aš būsiu išmestas iš darbo todėl aš kiek ymanoma rašau uzsislaptines nes man dar šiek tiek reikia ten padirbti bet nelabai ilgai, noriu dpd siuntų tarnybos vardu atsiprašyti už patirtus nuostolius tačiau man už tokią tarnyba asmeniškai labai yra gėda negana to jog ši siuntų tarnyba neatsižvelgia į klyentus ir jiems yra klientai visiško nulio vietoj tai prisideda dar ir tai kaip jie elgiasi su savo darbuotojais aš negaliu atsakyti už visus siuntų rusiuotojus ir kurjerius bet asmeniškai galiu pasakyti net jei ir išmes iš darbo iš išgersiu taurė gero saldaus šampano nes taip kaip dirba kurjeriai tai ne duok tu dieve sistema košmaras visiškai nesutvarkyta matomai ir skaneriai gerai atitrankyti nes tai nėra interneto ryšio ir nėra ryšio su centru tai prekės atrodo nuskanavai bet išeina taip kad kai klientui turi atiduoti siunta pasyrodo ji neįtraukta į skaneri į sistemą pasakoje to turi atsiprašinėti ituziusiu klientų jog negali siuntos įteikti jiems į rankas ir siunta turi gryst atgal į centrą maža to siuntas turi po to nuskanuotu ir pritaikyt kodus pvz: atsisakė klientas tai po to tokias siuntas nukreipia į pastomatus ir galai žino kokiam kurjeriam jie atitenka be to dar savaitėje gali but jog kliento siunta prastoves centre o jei į kitus miestus tai dvi ar net mėnesį kol isrusiuos ir įteiks kurjeriui kad tas teiktusi į Pastomatomata įdėt dar vienas dalykas kurjeriu bent jau į Kauno centrinį dpd terminalą priimta per daug jų iš viso yra 100 ir įsivaizduokit visi 100 išskirstyti po Kauną tai reiškia jog pagal dpd programa Kauno žemėlapis suskirstytas ant 100 dalių ir tarkim visas Dainavos rajonas turi po 10-20 kurjerių mažiausiai kiek vienas kurjeris turi po keturias penkias gatvės ir dalis gatvių suskirstyti lyginiais ir nelyginiais skaičiais namų todėl kiekvienas kurjeris turi po 6 rajonus pvz: 1 ir 2 rajonai yra kovo 11-osios lyginiai ir nelyginiai namų skaičiai po to sakykim įmeta dar dvi gatvės pvz: kaip savanoriai priskiria kaip pilna rajoną ne suskirsto lyginiai ir nelyginiais namo numeriais ir tada viskas būna OK įsivaizduokite kaip turi dirbti kurjeris darbo pradžioj turi nuskanuotu visas siuntas ir priskirti tai siuntai rajoną lyginiai nelyginiai skaičiai pilnas rajonas ir dar kaip pasityčiojimas turi sudėti į busika vos ne kaip į lentynas čia toks rajonas čia kitoks jug kai atveža kurjeris siunta vienam antram siuntos gavėjui viskas būna susimakalave ir tada ieškai po visą busa tos siuntos tai koks skirtumas ar tu tiesiog sudesi nerusiaves kaip po lentyneles ar tu ten žaisi parduotuvė kad viskas turi būti gražiai surūšiuota kaip po lentyneles po to turi sest į busika ir žaisti puzle iš daug detalių surinkti visą paveiksliuką gražiai pradžioj vienas rajonas lyginiai tada nelyginiai tada su antru rajonų lyginiai nelyginiai tada trečias ketvirtas rajonas ten pilnas rajonas ir taip žaidi iš važiuoji iš terminalo anksčiausiai apie 11h kol nuveži iš terminalo siuntas į pastomatus issimetai tai būna ir po 12h tada skambineji klientams aišku ir derinį esi dėl siuntų pristatymo kas į Pastomato nusikreipia kas į rankas atsijims taip ir užtrunka iki kokiu 4h ar 5h popietės o kai kurie kurjeriai labai nagli prasideda 5h piko valandos susikanuoja siuntas pritaiko kodus tokius kaip suderintas laikas su klientu kita diena ir viskas dar būna į pastomatus nukreipia taip klientas ir laukia siuntos po mėnesį po du mėnesius kaip sakytų rusai uzas tikra gėda dar vienas dalykas jei nusistatai pristatymo laiką labai greita tai ir lekioji su tuo busu po miestą kaip akis išdeges 80-90 km/h automatiškai nesistebiu kad siunta gali ne tik būti kaip su masina pervažiuota bet man keista kaip ji išvis lieka sveika be to kaip policija neatema teisių iš tų vairuotojų kai taip po miestą lakioja taip kad ponios ir ponai labai rekomenduoju tokia suiuntun tarnyba ne tik aplenkt bet ir maža to labai nerekomenduoju ten darbintis nes padėsi ten ne tik nervus bet ir vairuotojo pažymėjimą reiks palikt ten.
galiu pasakyt, jog dirbi pas sudina subkontraktoriu, kuris moka neadekvacius atlyginimus
Atsakyti
Suprantu, jog nutinka įvairių situacijų gyvenime, tačiau žmogiškumas pageidautina, jog išliktų, teisingai? Siunta nepristatoma jau ketvirta diena, nes vairuotojui ATRODO, jog jis nepravažiuos mūsų keliu. FANTASTIKA. Mums kiekviena diena "kainuoja", nes laukiame tos siuntos. Užtikriname kelio pravažumą: dar didesnio gabarito transportas čia pravažiuoja. Paskambinus, konsultantai žarsto pažadus, jog neva perskambins ir tt. MES, gavėjai, pasiūlyme kompromisą, nes mums tikrai skubiai reikalinga toji siunta, pasiūlome PATYS pasiimti iš DPD sandėlio arba kažkur pakeliui, iki kur VAIRUOTOJAS nebijos ATVYKTI. Bet, kaip mes suprantame, savo pasiūlymą galime susikišti į š****. Suprantu, kad šis pasisakymas nepadarys stebuklo, suprantu, kad rytojus vėl bus finansinis nuostolis ir dar suprantu, kad rytoj vėl rytas prasidės nuo skambučio į DPD...IR dar suprantu, kad stengsimės daugiau neturėti bendrų reikalų su DPD.
Atsakyti
Man klausimas toks, jei jūsų sistema neveikia, tai kam ją naudojat? Gaunu sms, kad per 24 val internete galiu pakeisti pristatymo adresą, tik gavus sms iškart tą ir padariau. Bet kurjeris kažkodėl atvažiavo senu adresu ir aišku siunta nepristatyta (bus pristatyta kitą dieną, bent jau aš taip tikiuosi). Gal gerbkit savo darbuotojus ir mažiau juos vaikykit neaišku kur arba nesiūlykit paslaugų, kurios neveikia.
Atsakyti
Uzsisakiau preke is telia penktadieni, pirmadieni gavau zinute jog antradieni gausiu siunta, siuntos negavau, o siandien jau ketvirtadienis, apgailetina imone, prizada pristatyti siuntinius per 3 dienas, yra susiplanuojami laisvadieniai, jog pasiimti siunta ir jie susika visa reikala 0/10.
Atsakyti
Siunta be perspėjimo palikta paštomate nors buvo mokėta su pristatymu

Taip pat rekomenduojame

Omniva LT
Pristatome džiaugsmą!

Adresas: Savanorių pr. 5, LT-03116 Vilnius.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
OMNIVA – Baltijos šalyse veikianti siuntų pristatymo bendrovių grupė, nuo 2014 m. kasdien rūpestingai pristatanti džiaugsmą ir Lietuvos gyventojams. UAB „Omniva LT“ priklauso Estijos paštui AS „Eesti Post“. Valdydami didžiausią, 351 paštomatų tinklą šalyje, Lietuvos gyventojų nuomone, esame pirmasis pasirinkimas...
Itella logistics
Adresas: Pirklių g. 5, LT-02300 Vilnius.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; logistikos paslaugos.
UAB Itella Logistics teikia dalinių krovinių gabenimo sausumos, oro ir jūros transportu, sandėliavimo, kurjerio pristatymo, pristatymo į Smartpost siuntų terminalus ir visas su tuo susijusias pridėtinės vertės paslaugas.
Visas transportas
Siųsk24 Siųsk pigiau ir patogiau!

Adresas: Vaidilutės g. 79, LT-10100 Vilnius.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; eksportas; importas; logistikos paslaugos.
Siųsk24 - viena didžiausių siuntų paslaugų platformų Lietuvoje, kurioje galite rasti platų siuntų siuntimo paslaugų pasirinkimą vienoje vietoje. Bendradarbiaudami su populiariausiomis siuntų gabenimo įmonėmis – kurjeriais, tokiais kaip FEDEX, TNT, UPS, DHL, DPD, OMNIVA, GLS, siūlome greitą, patikimą ir nebrangų...
Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai.
Skubus tarptautinis krovinių ir siuntų gabenimas per 24 valandas Latvijos, Estijos, Suomijos, Švedijos ir Lenkijos kryptimis. Tarptautinių pervežimų srityje mes turime unikalią galimybę užtikrinti Jūsų kompanijos tikslą per kuo trumpiausią laiką pristatyti savo prekes klientams. Modernūs HRX terminalai Baltijos...
Nėgė
SST-Skubių siuntų tarnyba, tarptautinis gabenimas

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; logistikos paslaugos; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Laikini iššūkiai prieš ilgalaikę strategiją: kodėl tvarumas negali nugulti į antrą planą?
Laikini iššūkiai prieš ilgalaikę strategiją: kodėl tvarumas negali nugulti į antrą planą? 09-23 11:02
Energetikos krizė, rekordinė infliacija ir nuogąstavimai dėl galimos recesijos skatina verslus ir vyriausybes Europoje imtis visų įmanomų priemonių, kad pavyktų atsilaikyti prieš ekonominį...
"LastMile" ir "Iki" pradeda autonominį prekių pristatymą: sėkmę vertins keliais rodikliais
"LastMile" ir "Iki" pradeda autonominį prekių pristatymą: sėkmę vertins keliais rodikliais 09-23 02:41
Nors autonominiai automobiliai Lietuvos keliuose yra visiška naujovė, ne išsiskirti rinkoje, o optimizuoti veiklą ir pagerinti pirkėjų patirtį jais sieks maisto ir kasdienių prekių pristatymo į...
Sunkėjant ekonominėms sąlygoms – galimybė apdrausti būsto paskolas
Sunkėjant ekonominėms sąlygoms – galimybė apdrausti būsto paskolas 09-23 02:36
Lietuvos žmonės svarbiausiu turtu įvardija savo būstą. Tyrimo duomenimis, namus, kaip svarbiausią materialiąją vertybę, išskiria 82 proc. šalies gyventojų. Būstas lietuviams svarbesnis už...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar per šiuos metus dalyvavote mokymuose/konferencijose?

Akcijų kainos

AutoZone 2096,84 +0,68%
Twitter 41,58 +0,43%
Colgate-Palmolive 75,53 +0,23%
Western Digital 33,84 +0,06%
Boeing 131,26 -5,37%
Xerox 14,33 -5,47%
Chevron 144,77 -6,53%
ConocoPhillips 100,59 -8,60%

Žaliavų kainos pasaulyje

Jautiena 5,84 -2,34%
Dyzelis 3,70 -15,14%
Kava 5,64 -6,47%
Dujos (JAV) 7,26 -5,35%
Benzinas 3,48 -14,71%
Anglis 196,95 +16,09%
Ryžiai 418,00 -5,86%
Varis 7544,81 -16,40%