VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Dosnu, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Dosnu

Atsiliepimai apie Dosnu, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Dosnu, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
VTTAT nedidelis pagalbininkas kovoje su apgavikais.Po kelių mėnesių rašliavos ginanti mūsų teises tarnyba maloniai leis kreiptis į antstolius pinigų išieškojimui. Tuo jų pagalba ir finišuoja. Be abejo, kad dėl keliasdešimt eurų jau nebesinori aukoti nervus, - todėl didžioji dalis apgautų pirkėjų numoja ranka. O apgavikas tai žino, parduotuvė dirba toliau, ant kabliuko papuola kiti suvilioti pirkėjai. Taip ir klesti biznis.
P.S. Silpna kova su A********S, ir praktiškai nejaučiama valstybės pagalbaO pabandykit nesumokėti PSD- banko sąskaitos tuoj pat bus blokuotos, ir iš jų išieškota reikiama suma. LVV
Atsakyti
Pirktą spalio pradžioje, iš VVT gauti visi sprendimai, toliau kreipsimės į antstolius. Reikia konsultuotis su teisininkais, gal vertėtų rinktis visiems į vieną ir paduoti bendrą ieškinį teismui. Pasedėjo verslas nuo nulio, o kuom šis kitoks?
Atsakyti
Prekė pirkta dar pernai spalį. Kaip ir visiems, gautas patvirtinimas, jog užsakymas priimtas, pašte rodo, kad lipdukas atspausdintas. Daugiau nieko. Į laiškus neatsako, prisiskambinti neišeina. Visiškas ignoras.
Atsakyti
nors jau nebesitikejom, bet ivyko stebuklas atgavom pinigus po 4 menesiu. jau buvo patvirtinta vvtat ir kt diena jau turejom kreiptis i anstolius.
Atsakyti
Sveiki,
ar pavyko kažkam susisiekti su pardavėju? Kaip toliau sprendžiate situacija dėl pinigų grąžinimo? Parašiau skundą VVTAT bei kreipiausi į Policiją dėl sukčiavimo. Manau reikėtų visiems kartu susirinkti į grupę nukentėjusių ir kreiptis toliau į instatncijas kolektyviškai
Atsakyti
Užsisakiau prekę ir negavau. Ir rašiau, ir skambinau, neatsakė. Planuoju perduoti VVTAT.
Neužsisakinėkit!!!
Atsakyti
AUDRONĖ 2022-12-09 11:05:10
Negauname prekės užsakytos 2022-11-21.Užsakymo nr: 57888 https://www.viskasiskaiciuota.eu projekte. (Pardavėjas: Dosnu) Luminor bankas Lietuva 448, 00 EUR. Esame priversti kreiptis į policiją ir Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą.
Audrone, greičiausiai negausite prekės.
Nieko nelaukite ir kreipkitės į e - policiją ir į vartotojų teises. E - policija pasiūlys šį žmogų paduoti į teismą, taip ir padarykite.
Atsakyti
Negauname prekės užsakytos 2022-11-21.Užsakymo nr: 57888 https://www.viskasiskaiciuota.eu projekte. (Pardavėjas: Dosnu) Luminor bankas Lietuva 448, 00 EUR. Esame priversti kreiptis į policiją ir Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą.
Atsakyti
Apgavikas !!!! Neužsakynėkite iš puslapio www.dosnu.lt neatsiliepia, neatraso. Prekę net bnebuvo išsiųsta, pinigų negrąžina.
Informacija iš VVTAT.
Raginame vartotojus, siekiančius įsigyti namų apyvokos reikmenis ir techniką, atidžiai rinktis elektroninę parduotuvę!

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) yra gavusi apie 30 vartotojų prašymų dėl el. parduotuvėse www.dosnu.lt ir www.viskasiskaiciuota.eu, valdomų UAB „Dosnu“, įsigytų prekių nepristatymo arba už atsisakytas prekes sumokėtų pinigų negrąžinimo. Vartotojų prašymų dėl su šia įmone susijusių problemų sulaukiama beveik kasdien. Šiai įmonei Tarnyba pradėjo pažeidimų bylą, kurios nagrinėjimas numatomas gruodžio viduryje. Už vartotojų teisių pažeidimus panašiose situacijose įstatymas numato sankciją nuo 500 iki 5000 EUR.

Prieš priimant sprendimą įsigyti vieną ar kitą prekę minėtose elektroninėse parduotuvėse, siūlome įvertinti šią informaciją.

Informacija paskutinį kartą atnaujinta: 2022-11-28
Atsakyti
Raginame vartotojus, siekiančius įsigyti namų apyvokos reikmenis ir techniką, atidžiai rinktis elektroninę parduotuvę!

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) yra gavusi apie 30 vartotojų prašymų dėl el. parduotuvėse www.dosnu.lt ir www.viskasiskaiciuota.eu, valdomų UAB „Dosnu“, įsigytų prekių nepristatymo arba už atsisakytas prekes sumokėtų pinigų negrąžinimo. Vartotojų prašymų dėl su šia įmone susijusių problemų sulaukiama beveik kasdien. Šiai įmonei Tarnyba pradėjo pažeidimų bylą, kurios nagrinėjimas numatomas gruodžio viduryje. Už vartotojų teisių pažeidimus panašiose situacijose įstatymas numato sankciją nuo 500 iki 5000 EUR.

Prieš priimant sprendimą įsigyti vieną ar kitą prekę minėtose elektroninėse parduotuvėse, siūlome įvertinti šią informaciją.

Informacija paskutinį kartą atnaujinta: 2022-11-28
Atsakyti
Rimantas 2022-11-29 12:43:40
Sveiki, ar parašius skundą vartotojų teisėms kas nors pasistūmėjo į priekį? Domina ir mane ar čia verta rašyti ir gaišti laiką, nes suma nėra didelė
Mano skundas vartotojų teisėse jau aprobuotas, ir greitai eis per anstolius. Teikit skunda būtinai iš principo, reikia greičiau šitą iš veiklos išvaryt.
Atsakyti
Giedrė 2022-11-22 19:40:02
Apie šį žmogų ir jo veiklą pranešiau e-policijai ir parašiau skundą vartotojų teisėms.
Tuojaus bus mėnuo, kai vėluoja prekė, su pardavėju neįmanoma susisiekti.
Liūdniausia, kad žmonės ir toliau iš šio puslapio užsisakinėja prekes ir niekaip nėra stabdoma elektroninė prekyba.
Sėkmės visiems, tikuosi, atgausime savo pinigus.
Sveiki, ar parašius skundą vartotojų teisėms kas nors pasistūmėjo į priekį? Domina ir mane ar čia verta rašyti ir gaišti laiką, nes suma nėra didelė
Atsakyti
naujausias "fyntas"
Sveiki,

Pranešame Jums, kad Paysera LT, UAB, į.k. 300060819, tiesiogine nukreipta tyčia nevykdo Jūsų mokėjimų į įmonės sąskaitą ir įmonė negali vykdyti Jūsų užsakymą;

Įmonė įteikė Paysera LT, UAB, į.k. 300060819 nurodymą atlikti Klientų piniginių lėšų įskaitymą į įmonės sąskaitą, tačiau Paysera LT, UAB, į nurodymą neregauoja;

Įmonė įteikė Paysera LT, UAB, į.k. 300060819 skundą, tačiau iki šios dienos atsakymo į skundą negavo;

Prašome Jūsų pateikti Paysera LT, UAB, į.k. 300060819 skundą dėl Jūsų neteisėto lėšų blokavimo, žalos atlyginimo ir lėšų grąžinimo;

Paysera LT, UAB, į.k. 300060819 vengant atsakyti į Jūsų skundą, prašome kreiptis į Lietuvos Banką, teismą ir policija dėl ikiteisminio tyrimo pradėjimo Paysera LT, UAB, į.k. 300060819
dėl savivaldžiavimo.

Pagarbiai,
DOSNU.LT komanda
Atsakyti
Apie šį žmogų ir jo veiklą pranešiau e-policijai ir parašiau skundą vartotojų teisėms.
Tuojaus bus mėnuo, kai vėluoja prekė, su pardavėju neįmanoma susisiekti.
Liūdniausia, kad žmonės ir toliau iš šio puslapio užsisakinėja prekes ir niekaip nėra stabdoma elektroninė prekyba.
Sėkmės visiems, tikuosi, atgausime savo pinigus.
Atsakyti
Tokioms firmelėms ne vieta prekyboje. Pažadų nevykdo laiku arba išvis nevykdo. Su pirkėjais nekontaktuoja.Kas dar galvoja pirkt šioje Ragų ir Kanopų kontoroje- net negalvokit apie tai. O skundo į VTAT tikrai sulauks.Dvi savaitės po užsakymo, ir jokių poslinkių.Būtų konkrečios baudos tokiems apgavikams- pirkėjai atsidūstų.
Atsakyti
Užsakiau prekę lapkričio 2d., šiandien lapkričio 21d.
Jokio prekės, jokių žinių.
Neatsako į el. laiškus, bei neatsiliepia į skambučius.
Atsakyti
Užsakiau ir apmokėjau už preke, prekes nera, pinigu nera. Nepavyksta susisiekti nei telefonu nei el. paštu. Kreipsiuosi i VTAT ir epoliciją. Gaila kad pries užsakant nepaskaiciau atsiliepimu.
Atsakyti
Lukas 2022-11-01 18:02:50
Pardavėjas toliau negrąžinau daugiau nei 1100 eurų už nepristatytą prekę, VMI deklaravo duomenis, kad grąžino pinigus, tačiau tai melas. Toliau nieko nelieka tik kreiptis į policiją ir į savo advokatus. Visi kiti, taip pat nedvejokite, nelaukite, kreipkites į įstaigas
mums taip pat negrazina 650 e. kreipemes i policija. vvtat vykdo tyrima..
Atsakyti
UAB DOSNU 2022-10-21 15:58:19
OFICIALUS UAB DOSNU PRANEŠIMAS

Informuojame Jus, kad buvo bandoma įsilaužti į mūsų svetainę. Mes ir mūsų paslaugų teikėjas bandėme reaguoti ir imtis visų būtinų veiksmų, kad išvengtume šių bandymų. Deja, dėl daukartinių bandymų įsilaužti įvyko sistemos gedimas. Interneto parduotuvė gavo neteisingus duomenimis. Buvo parduota dalis prekių, kurių nebuvo sandėlyje, t.y. parduota daugiau prekių, nei turėjome. Kita dalis užsakymų nepasiekė mūsų. Visus įsilaužimo atvejus užfiksavo mūsų interneto paslaugų teikėjas ir baigia ruošti medžiagą perduoti policijai. Mūsų įmonė ir paslaugų teikėjas ėmėsi neatidėliotinų veiksmų, bei atliko veiksmus, kad atkurtų duomenis bei atkurtus duomenis perkėlė į naują serverį ir į iš naujo sukurtą svetainę - parduotuvę. Šis darbas buvo baigtas tik spalio pradžioje. Savo nukentėjusiems Klientams pasiūlėme alternatyvą prekei ir sutikusiems buvo perduotos alternatyvios prekės su papildoma nuolaida. Prekes gavo visi Klientai sutikę pakeisti prekes į alternatyvias. Mažesnė dalis klientų atsisakė pakeisti prekes arba laukti papildomo laiko ir pateikė skundus inspekcijai ir viešus komentarus. Su šiais Klientais bandome spręsti problemą ir tikimės su visais Klientais rasti sprendimą. Informuojame, kad šiuo metu visi užsakymai yra vykdomi ir pristatomi Klientams. Nauja sistema veikia puikiai. Taip pat informuojame, kad visiems Klientams, atsidūrusiems su mumis šioje situacijoje (jų yra ne daugiau kaip 10), siūlome papildomą nuolaidą pirkiniui mūsų parduotuvėje. Šiuo metu vykdome daugiau nei 200 užsakymų per savaitę ir stengiamės laiku įvykdyti užsakymus. Atsiprašome už sukeltus nepatogumus.
Pardavėjas toliau negrąžinau daugiau nei 1100 eurų už nepristatytą prekę, VMI deklaravo duomenis, kad grąžino pinigus, tačiau tai melas. Toliau nieko nelieka tik kreiptis į policiją ir į savo advokatus. Visi kiti, taip pat nedvejokite, nelaukite, kreipkites į įstaigas
Atsakyti
Pirmą kartą užsakiau rankinį siurblį, aišku prieš tai jokių atsiliepimų neieškojau, pasisekė, atsiuntė laiku, todėl įtarimų nesukėlė. Po poros dienų vėl užsisakiau tokį pat, nes mamai irgi užsinorėjo, šį kartą nustatytas pristatymo laikas praėjo, tad pradėjo ieškot atsiliepimų, kaip ir kiti rašė, su pardavėju susisiekti neįmanoma, į skambučius, el. laiškus neatsako, jau norėjau kreiptis į vartotojų teises, bet po daugiau nei 2sav netikėtai kurjeris pristatė prekę. Mums 2 kartus pasisekė, bet ateity tikrai vengsiu šio pardavėjo.
Atsakyti
Negaliu pasakyti, kad šita kontora s*****i. Pirkau iš jų prekę. Gavimas užtruko apie 10-11 dienų. Į laiškus jie neatsako, jų parduotuvės telefonas taip pat neatsako, skambinau gal 4 kartus. Jau buvau parašęs į vartotojų teises laišką, tik neišsiunčiau. Galiausiai prekę atvežė.

Gali būti, kad tai vieno žmogaus kontora. Duomenys apie parduotuvę rodo, kad ten dirba vienas darbuotojas. Tai jis tiesiog fiziškai neturi laiko atsakinėti klientams. Klientas negauna atsakymo ir ima parintis, kad jį apvogė ima rašinėti laiškus visokioms institucijoms ir bankams.

Pati parduotuvė nelabai gerai suprogramuota, jei įrašysi dvi prekes vietoj vienos, nereikalingos prekės išimti iš krepšelio nepavyks. Reikės sausainėlius iš naršyklės ištrinti, kad tai pavyktų. Išeina taip, kad jei norit sutaupyt kelis eurus, tai parinkitės. Bet pakartosiu dar kartą. Manęs pardavėjas neapgavo. Nors pirkimo patirtis nekokia dėl ryšio nebuvimo su klientu.
Atsakyti
Burtininkų kontora. Gaila savo laiko. Užsakymas 10.03d. 14d kreipiausi jau pati susigaudžius, kad kaip ir nėra gartraukio kuris turėjo ateiti 2-5d.d. Iki 21d. jokių žinių, penktadienį vakare kažką pakeverzojo apie klaidas, be lietuviškų raidžių (labai profesionalu, gerai, kad dar girtas nepaskambino) Kreipiausi į VVT ir paysera jau prieš tą keverzionę. Šiandien 25d. Gavau iš payseros laišką, bet ne iš pardavėjo, kad grąžins man pinigus per 14d. Gaila nėra ko paklausti nuo kurios daros skaičiuojamas 14d. Nuo užsakymo pateikimo kuris buvo 03d. Ar nuo tada kai payseros darbuotojams parašė. Pavedimą užtrunka padaryti max 2min su visų duomenų suvedimu rankiniu būdu, bet šiems ???? reiks 14d.
Atsakyti
UAB DOSNU 2022-10-21 15:58:19
OFICIALUS UAB DOSNU PRANEŠIMAS

Informuojame Jus, kad buvo bandoma įsilaužti į mūsų svetainę. Mes ir mūsų paslaugų teikėjas bandėme reaguoti ir imtis visų būtinų veiksmų, kad išvengtume šių bandymų. Deja, dėl daukartinių bandymų įsilaužti įvyko sistemos gedimas. Interneto parduotuvė gavo neteisingus duomenimis. Buvo parduota dalis prekių, kurių nebuvo sandėlyje, t.y. parduota daugiau prekių, nei turėjome. Kita dalis užsakymų nepasiekė mūsų. Visus įsilaužimo atvejus užfiksavo mūsų interneto paslaugų teikėjas ir baigia ruošti medžiagą perduoti policijai. Mūsų įmonė ir paslaugų teikėjas ėmėsi neatidėliotinų veiksmų, bei atliko veiksmus, kad atkurtų duomenis bei atkurtus duomenis perkėlė į naują serverį ir į iš naujo sukurtą svetainę - parduotuvę. Šis darbas buvo baigtas tik spalio pradžioje. Savo nukentėjusiems Klientams pasiūlėme alternatyvą prekei ir sutikusiems buvo perduotos alternatyvios prekės su papildoma nuolaida. Prekes gavo visi Klientai sutikę pakeisti prekes į alternatyvias. Mažesnė dalis klientų atsisakė pakeisti prekes arba laukti papildomo laiko ir pateikė skundus inspekcijai ir viešus komentarus. Su šiais Klientais bandome spręsti problemą ir tikimės su visais Klientais rasti sprendimą. Informuojame, kad šiuo metu visi užsakymai yra vykdomi ir pristatomi Klientams. Nauja sistema veikia puikiai. Taip pat informuojame, kad visiems Klientams, atsidūrusiems su mumis šioje situacijoje (jų yra ne daugiau kaip 10), siūlome papildomą nuolaidą pirkiniui mūsų parduotuvėje. Šiuo metu vykdome daugiau nei 200 užsakymų per savaitę ir stengiamės laiku įvykdyti užsakymus. Atsiprašome už sukeltus nepatogumus.
aferiugas, nko jie nesiulo jokiu sprendimu, negrazina dideles sumos pinigu.. eiline afera ju.. netikekit..
Atsakyti
Užsakiau preke, prekes nera, pinigu nera. Susisiekti neišeina.. kreipsiuosi i policija. Gaila kad pries užsakant nepaskaiciau atsiliepimu
Atsakyti
OFICIALUS UAB DOSNU PRANEŠIMAS

Informuojame Jus, kad buvo bandoma įsilaužti į mūsų svetainę. Mes ir mūsų paslaugų teikėjas bandėme reaguoti ir imtis visų būtinų veiksmų, kad išvengtume šių bandymų. Deja, dėl daukartinių bandymų įsilaužti įvyko sistemos gedimas. Interneto parduotuvė gavo neteisingus duomenimis. Buvo parduota dalis prekių, kurių nebuvo sandėlyje, t.y. parduota daugiau prekių, nei turėjome. Kita dalis užsakymų nepasiekė mūsų. Visus įsilaužimo atvejus užfiksavo mūsų interneto paslaugų teikėjas ir baigia ruošti medžiagą perduoti policijai. Mūsų įmonė ir paslaugų teikėjas ėmėsi neatidėliotinų veiksmų, bei atliko veiksmus, kad atkurtų duomenis bei atkurtus duomenis perkėlė į naują serverį ir į iš naujo sukurtą svetainę - parduotuvę. Šis darbas buvo baigtas tik spalio pradžioje. Savo nukentėjusiems Klientams pasiūlėme alternatyvą prekei ir sutikusiems buvo perduotos alternatyvios prekės su papildoma nuolaida. Prekes gavo visi Klientai sutikę pakeisti prekes į alternatyvias. Mažesnė dalis klientų atsisakė pakeisti prekes arba laukti papildomo laiko ir pateikė skundus inspekcijai ir viešus komentarus. Su šiais Klientais bandome spręsti problemą ir tikimės su visais Klientais rasti sprendimą. Informuojame, kad šiuo metu visi užsakymai yra vykdomi ir pristatomi Klientams. Nauja sistema veikia puikiai. Taip pat informuojame, kad visiems Klientams, atsidūrusiems su mumis šioje situacijoje (jų yra ne daugiau kaip 10), siūlome papildomą nuolaidą pirkiniui mūsų parduotuvėje. Šiuo metu vykdome daugiau nei 200 užsakymų per savaitę ir stengiamės laiku įvykdyti užsakymus. Atsiprašome už sukeltus nepatogumus.
Atsakyti
Ta pati situacija. Užsakyta prekė. Prekės nėra. Pinigų negrąžina. Susisiekti nepavyksta. Kreipiausi į VTAT ir policiją dėl sukčiavimo.
Atsakyti
Gaila, kad anksciau nepaskaiciau situ komentaru. Ta pati situacija, pinigai sumoketi - preke neissiusta, i laiskus neatsako, pinigu negrazina. Kreipsimes i e-policija ir VTAT del sukciavimo.
Atsakyti
Panašu, kad tuos teigiamus atsiliepimus jie patys apie save rašo.
Ar kam nors pavyko susigrąžinti iš jų pinigus? Iš pradžių dar atsakinėjo į laiškus, vėliau dingo. Kreiptasi į VTAT, bet jaučiu, kad tuos 100 eur jau padovanojau..
Atsakyti
Čia yra v***s, ne normali įmonė. Negrąžina daugiau nei 1100 eurų jau porą mėnesių, tenka kreiptis į visas įmanomas instancijas. Visi kiti nukentėję - kreipkites į Payserą, kad v***s prarastų savo galimybę gauti pinigus, kitaip jo veikla nesustos.
Apgautas klientas
2022-10-12 22:29:40 IP 4ljka37
Atsakyti
Alla Kilikova 2022-10-11 21:15:22
Pirkau jau ne viena karta dosnu.lt parduotuveje. Kai pirkau pirma karta tai pristatymas uztruko 3 dienas, antra karta truputi nuvyle nes buvo 7 dienos… bet prireike dar vienos prekes ir vel nupirkau is ten tai pristate per 4 dienas. Visada komunikuoja ir bando rasti geriausia sprendima ir varianta. Tikrai visiems rekomenduoju!!!
Tikriausiai patys irgi apgaudinėjate kartu, jei rekomanduojate apgavikus! Kokiu būdu komunikuojate, jei ragelio nekelia ir nebendrauja laiškais? Siunčia brokuotas prekes ir paskui dingsta. Esmė gauti pinigus ir paskui jų negrąžinti. Tiek žinių.
Atsakyti
Pirkau jau ne viena karta dosnu.lt parduotuveje. Kai pirkau pirma karta tai pristatymas uztruko 3 dienas, antra karta truputi nuvyle nes buvo 7 dienos… bet prireike dar vienos prekes ir vel nupirkau is ten tai pristate per 4 dienas. Visada komunikuoja ir bando rasti geriausia sprendima ir varianta. Tikrai visiems rekomenduoju!!!
Atsakyti
Atsiliepimas labai blogas. Pinigu negrąžina, tempe laiką, ignoruoja. Laukiu 3 savaite ir nieko…
Atsakyti
Igor 2022-09-29 10:23:31
a*******i. Apmokėjau prekę,
po savaitės pradejau nerimauti ir rašyti laiškus. Pagaliau sulaukiau žinute kad prekę išsiuntė ir davė sekimo numerį. Šiandien, po savaitės laikymo, paskambinau į paštą ir sužinojau kad buvo užsakytas tik lipdukas, o kurjerio atvykima pasiimti prekę tiesiog atšaukė????????‍♂️...
Pinigus grąžino, bet aišku gaila prarasto laiko ir negautų prekių...
Atsakyti
Nepirkite jokiu prekiu is sio pardavejo, kadangi 0 komunikacijos, siuntimas isviso po 2sav net nepradetas, taciau nusiuntus irodymus jog kreiptasi i policija del sukciavimo, pinigus grazino. Geriau negaiskit laiko, vilioja klientus maza kaina taciau geriau pora euru daugiau sumoketi ir tureti preke nei jos isviso negauti :)
Atsakyti
Isssiunciau brokuotas prekes ir kaip i vandeny pradzioje zadejo susisiekti per laiskus ir galutinis variantas tyla zodziu a*******i...
Atiduodam medziaga atsakingom instancijom..
Atsakyti
Zinok kazkaip pasiseke man ir gavau siandien zinute is Lp Express, kad kurjeris pristatys siunta. Jokių kitų siuntų neturejau is ju gauti, tad ir supratau, kad gausiu ta uzsakytą prekę.
Bet vistiek, sis pardavejas yra nesaziningas, kadangi kaip suprantu jis atsiuncia prekes, kuriu yra maza verte. Kaip mano prekes, automobilio MP3 Charger, o didesnes vertes prekiu ir neissiuncia. Bandyk rasyti skunda i vartotoju teises, gal ir atgausi pinigus, nors sunkiai tiketina.. Geriausia, tai aisku visada patikrinti pirkeja pries perkant ir pirktis tik is zinomu el. parduotuviu. Deja, bet esu ir pats nukentejes ne karta nuo apgaviku..
Sėkmes tau, Benai atgaunant pinigus!
Atsakyti
a*******i. Apmokėjau prekę,
po savaitės pradejau nerimauti ir rašyti laiškus. Pagaliau sulaukiau žinute kad prekę išsiuntė ir davė sekimo numerį. Šiandien, po savaitės laikymo, paskambinau į paštą ir sužinojau kad buvo užsakytas tik lipdukas, o kurjerio atvykima pasiimti prekę tiesiog atšaukė????????‍♂️...
Atsakyti
Pirkau preke, negavau nieko. Pradzioje parase, kad tokios neturi ir pasiule kita. Sutikome su pasiulymu. Tai nei pinigu, nei prekes. Nuostabu...
Atsakyti
sukciu gauja.. negrazina pinigu uz sumoketa preke. bankas iformino sukciavima kreiptasi i pareigunus. prasides tyrimas....
Atsakyti
NEREKOMENDUOJU. Sumokėjus už prekes - jų neišsiunčia. Pinigų negražina. Vieno žmogaus "įmonė" bet imituoja baisiai didelę parduotuvę (atsiliepia automatas kaip banke, bet lauk nelaukęs, žmogus niekad nepakels). Į email neatrašo. Pinigai į balą.. Gal įmonė įkurta zonoje sėdinčių, keista kad dar veikia ji.
Apgautas klientas
2022-09-17 00:13:40 IP 4ljka37
Atsakyti
Labai nepatikima įmonė, siunčia brokuotas prekes, pinigų negrąžina. Neapsigaukite ir apeikite kuo toliau jų el.puslapį viskasiskaičiuota.eu!
Atsakyti
Sumokejome pinigus uz nesiojama kompiuteri, gavome pranesima kad musu kompiuteris yra su brokuota pakuote, todel pasiule isigyti brangesni, nesutikome ir papraseme grazinti pinigus. Pinigu negrazina jau ilgiau kaip savaite, i laiskus ir skambicius neatsako. a*******i
Atsakyti
Sunkiai prisiskambinti telefonu, bet i el.laiskus atsako labai greitai. Pirkau jau kelias prekes tai kainos tikrai yra labai geros! Ir viska gavau laiku. Tikrai rekomenduoju!!!
Atsakyti
Marijus 2022-09-09 21:10:00
Ar taip ir neatgavot pinigų? Dabar pats su tokia problema susiduriau.
Kreipėmės į vartotojų teises. Jų dienos suskaičiuotos. Niekam nerekomenduoju, kontora apgavikų.
Atsakyti
Likau labai patenkintas!!! Preke kuria uzsakiau atejo ankciau nei nurodyta pristatyme. Tikrai rekomenduoju visiems!
Atsakyti
Andrius 2022-09-05 07:29:04
2022-06-21 dieną internetinėje sveitainėje www.dosnu.lt pateikiau
užsakymą Nr. 7003 (toliau - Užsakymas) dėl mikrobangų krosnelės BOSCH BFL634GB1 (toliau -
Prekė) įsigyjimo.
Tą pačią dieną pateiktą Užsakymą apmokėjau ir mano Užsakymas buvo patvirtintas bei pradėtas
vykdyti, siekiant Prekę pristatyti į mano gyvenamąją vietą.
Apmokėjus ir patvirtinus Užsakymą, jis buvo pradėtas vykdyti. Nesulaukdama Prekės, 2022-06-29
elektroniniu laišku kreipiausi į Pardavėją dėl vėluojančio Užsakymo įvykdymo
(Prekės pristatymo man).
Galiausiai, 2022-06-30 dieną Prekė buvo pristatyta mano gyvenamosios vietos adresu, tačiau Prekė,
ją pristatčius kurjeriui, atrodė akivaizdžiai pažeista ir apgadinta mikrobangų
krosnelės priekinis stiklas buvo suskaldytas ir suskilęs, dėl Prekės nebuvo galima naudoti pagal
paskirtį.
Kadangi Prekės apgadinimai buvo akivaizdūs ir tokie, dėl kurių Prekės nebuvo įmanoma naudoti
pagal paskirtį, iškart atsisakiau priimti Prekę ir ji buvo grąžinta Pardavėjui. Apie tai (Prekės
apgadinimus ir grąžinimą Pardavėjui) nedelsdamas tą pačią 2022-06-30 dieną informavau Pardavėją
elektroniniu laišku.
Tuo pačiu elektroniniu laišku pareikalavau Pardavėjo
nekokybišką ir apgadintą Prekę nedelsiant pakeisti į naują, kokybišką ir nepažeistą Prekę. Gavęs šį
reikalavimą, Pardavėjas tik paprašė atsiųsti apgadintos Prekės nuotrauką, kas ir buvo padaryta
2022-07-04 elektroniniu laišku papildomai kreipiausi į Pardavėją su prašymu
informuoti, kada tiksliai bus pristatyta nauja, kokybiška ir nepažeista Prekė, kadangi nagrinėjamu
atveju Prekės pristatymo terminai man turėjo esminę reikšmę. Prekės pristatymo terminai buvo itin
svarbūs, kadangi įsigytą Prekę buvo numatyta specialiai integruoti (įmontuoti) į mano namuose naujai
įrengiamos virtuvės komplektą. Taigi, vėluojant pristatyti Prekę, aš negalėjau pradėti virtuvės
įrengimo darbų.
Pažymėtina, kad nei į mano 2022-07-04 elektroninį laišką, nei į skambučius dėl Prekės pristatymo
terminų Pardavėjas nereagavo. Nesulaukus iš Pardavėjo informacijos dėl Prekės pristatymo, buvau
priversta įsigyti kitą analogišką prekę, kadangi tai buvo būtina siekiant sumontuoti naują virtuvės
komplektą mano namuose iš anksto numatytais terminais
Apie tai, kad įsigijau kitą analogišką prekę, informavau Pardavėją 2022-07-05 elektroniniu laišku ir pareikalavau grąžinti už nekokybišką Prekę sumokėtus pinigus. Pardavėjas į šį reikalavimą nereagavo, todėl 2022-07-08 ir 2022-07-19 elektroniniais laiškais pakartotinai pareikalavau Pardavėjo grąžinti už Prekę sumokėtus pinigus.
Nors Pardavėjo internetinėje svetainėje www.dosnu.lt skelbiamose nuotolinių pirkimo -
pardavimo sutarčių sąlygose nurodoma, kad Pardavėjas už grąžinamą prekę
įsipareigoja grąžinti pinigus per 5 darbo dienas, savo įsipareigojimų Pardavėjas nėra įvykdęs iki šios
dienos ir nėra grąžinęs nė dalies už Prekę mano sumokėtų pinigų.
Ar taip ir neatgavot pinigų? Dabar pats su tokia problema susiduriau.
Atsakyti
2022-06-21 dieną internetinėje sveitainėje www.dosnu.lt pateikiau
užsakymą Nr. 7003 (toliau - Užsakymas) dėl mikrobangų krosnelės BOSCH BFL634GB1 (toliau -
Prekė) įsigyjimo.
Tą pačią dieną pateiktą Užsakymą apmokėjau ir mano Užsakymas buvo patvirtintas bei pradėtas
vykdyti, siekiant Prekę pristatyti į mano gyvenamąją vietą.
Apmokėjus ir patvirtinus Užsakymą, jis buvo pradėtas vykdyti. Nesulaukdama Prekės, 2022-06-29
elektroniniu laišku kreipiausi į Pardavėją dėl vėluojančio Užsakymo įvykdymo
(Prekės pristatymo man).
Galiausiai, 2022-06-30 dieną Prekė buvo pristatyta mano gyvenamosios vietos adresu, tačiau Prekė,
ją pristatčius kurjeriui, atrodė akivaizdžiai pažeista ir apgadinta mikrobangų
krosnelės priekinis stiklas buvo suskaldytas ir suskilęs, dėl Prekės nebuvo galima naudoti pagal
paskirtį.
Kadangi Prekės apgadinimai buvo akivaizdūs ir tokie, dėl kurių Prekės nebuvo įmanoma naudoti
pagal paskirtį, iškart atsisakiau priimti Prekę ir ji buvo grąžinta Pardavėjui. Apie tai (Prekės
apgadinimus ir grąžinimą Pardavėjui) nedelsdamas tą pačią 2022-06-30 dieną informavau Pardavėją
elektroniniu laišku.
Tuo pačiu elektroniniu laišku pareikalavau Pardavėjo
nekokybišką ir apgadintą Prekę nedelsiant pakeisti į naują, kokybišką ir nepažeistą Prekę. Gavęs šį
reikalavimą, Pardavėjas tik paprašė atsiųsti apgadintos Prekės nuotrauką, kas ir buvo padaryta
2022-07-04 elektroniniu laišku papildomai kreipiausi į Pardavėją su prašymu
informuoti, kada tiksliai bus pristatyta nauja, kokybiška ir nepažeista Prekė, kadangi nagrinėjamu
atveju Prekės pristatymo terminai man turėjo esminę reikšmę. Prekės pristatymo terminai buvo itin
svarbūs, kadangi įsigytą Prekę buvo numatyta specialiai integruoti (įmontuoti) į mano namuose naujai
įrengiamos virtuvės komplektą. Taigi, vėluojant pristatyti Prekę, aš negalėjau pradėti virtuvės
įrengimo darbų.
Pažymėtina, kad nei į mano 2022-07-04 elektroninį laišką, nei į skambučius dėl Prekės pristatymo
terminų Pardavėjas nereagavo. Nesulaukus iš Pardavėjo informacijos dėl Prekės pristatymo, buvau
priversta įsigyti kitą analogišką prekę, kadangi tai buvo būtina siekiant sumontuoti naują virtuvės
komplektą mano namuose iš anksto numatytais terminais
Apie tai, kad įsigijau kitą analogišką prekę, informavau Pardavėją 2022-07-05 elektroniniu laišku ir pareikalavau grąžinti už nekokybišką Prekę sumokėtus pinigus. Pardavėjas į šį reikalavimą nereagavo, todėl 2022-07-08 ir 2022-07-19 elektroniniais laiškais pakartotinai pareikalavau Pardavėjo grąžinti už Prekę sumokėtus pinigus.
Nors Pardavėjo internetinėje svetainėje www.dosnu.lt skelbiamose nuotolinių pirkimo -
pardavimo sutarčių sąlygose nurodoma, kad Pardavėjas už grąžinamą prekę
įsipareigoja grąžinti pinigus per 5 darbo dienas, savo įsipareigojimų Pardavėjas nėra įvykdęs iki šios
dienos ir nėra grąžinęs nė dalies už Prekę mano sumokėtų pinigų.

Taip pat rekomenduojame

VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShop

Adresas: Trakų g. 3, LT-01132 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Drogas
Grožiui, sveikatai, namams

Adresas: Šeimyniškių g. 3, LT-09312 Vilnius.
Veiklos sritys: kosmetika, parfumerija; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba.
DROGAS – tai didžiausias mažmeninės prekybos grožio, sveikatos, higienos ir buitinių prekių tinklas Baltijos šalyse. DROGAS savo klientams siūlo daugiau nei 10 000 kasdienio naudojimo prekių: dekoratyvinės kosmetikos, veido ir kūno priežiūros priemonių, plaukų dažų, plaukų priežiūros ir modeliavimo priemonių...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Aston Martin DBS 770 Ultimate" – galingiausias ir galutinis
"Aston Martin DBS 770 Ultimate" – galingiausias ir galutinis
"Aston Martin" gamoje DBS raidės reiškia galią, kuri pavergia sielą, ir aerodinamikos padiktuotą drąsų stilių. Nuo pat 2018 metų šis automobilis buvo galingiausias serijinis gamintojo modelis...
"Baltic Amadeus" kuria Progress programuotojų bendruomenę Lietuvoje
"Baltic Amadeus" kuria Progress programuotojų bendruomenę Lietuvoje
IT ir skaitmenizavimo bendrovė "Baltic Amadeus" stiprina bendradarbiavimą su JAV programinės įrangos kūrimo lydere "Progress Software Corporation" ("Progress"). Iki šiol Progress OpenEdge...
Sąskaitą apšvarino sukčiai – atsakomybė už tai gali kilti ir bankui
Sąskaitą apšvarino sukčiai – atsakomybė už tai gali kilti ir bankui
Bankai skambina pavojaus varpais ir perspėja, kad sukčiai kibernetinėje erdvėje išradingai naudoja vis sunkiau atpažįstamus sukčiavimo būdus. Bankai prašo neprarasti budrumo ir atidumo. Tokie...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kiek užsienio kalbų mokate?

Akcijų kainos

AutoZone 2428,58 +2,50%
Colgate-Palmolive 72,88 +1,80%
Kraft Heinz Co 40,37 +1,71%
Goldman Sachs 357,46 +1,06%
FedEx 184,08 -3,40%
Goodyear 10,68 -3,78%
Xerox 16,17 -3,86%
NVIDIA 191,62 -5,91%

Žaliavų kainos pasaulyje

Vištiena 3,31 0,00%
Apelsinai 1,10 +0,92%
Cukrus 0,81 +2,53%
Anglis 379,23 +10,83%
Varis 8375,40 +4,04%
Dujos (JAV) 5,50 +4,17%
Ryžiai 467,00 +6,14%
Kava 4,63 -1,91%