Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Dosnu, UAB
Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Dosnu
Taip pat rekomenduojame
VARLE
VARLE.LTAdresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvėAdresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShopAdresas: Trakų g. 3, LT-01132 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
Electronic Trade
BIGBOX.LTAdresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Drogas
Grožiui, sveikatai, namamsAdresas: Šeimyniškių g. 3, LT-09312 Vilnius.
Veiklos sritys: kosmetika, parfumerija; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba.
DROGAS – tai didžiausias mažmeninės prekybos grožio, sveikatos, higienos ir buitinių prekių tinklas Baltijos šalyse. DROGAS savo klientams siūlo daugiau nei 10 000 kasdienio naudojimo prekių: dekoratyvinės kosmetikos, veido ir kūno priežiūros priemonių, plaukų dažų, plaukų priežiūros ir modeliavimo priemonių...
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Prisijungti prie katalogo
AutoZone
|
2428,58
|
+2,50%
|
Colgate-Palmolive
|
72,88
|
+1,80%
|
Kraft Heinz Co
|
40,37
|
+1,71%
|
Goldman Sachs
|
357,46
|
+1,06%
|
FedEx
|
184,08
|
-3,40%
|
Goodyear
|
10,68
|
-3,78%
|
Xerox
|
16,17
|
-3,86%
|
NVIDIA
|
191,62
|
-5,91%
|
Vištiena
|
3,31
|
0,00%
|
Apelsinai
|
1,10
|
+0,92%
|
Cukrus
|
0,81
|
+2,53%
|
Anglis
|
379,23
|
+10,83%
|
Varis
|
8375,40
|
+4,04%
|
Dujos (JAV)
|
5,50
|
+4,17%
|
Ryžiai
|
467,00
|
+6,14%
|
Kava
|
4,63
|
-1,91%
|
2023-01-19 15:55:26 IP 2i23t0lm
P.S. Silpna kova su A********S, ir praktiškai nejaučiama valstybės pagalbaO pabandykit nesumokėti PSD- banko sąskaitos tuoj pat bus blokuotos, ir iš jų išieškota reikiama suma. LVV
2023-01-12 11:06:46 IP 2ju7k91u
2023-01-02 13:02:31 IP 5f4sjum2
2022-12-27 19:44:11 IP 2g44c1ps
2022-12-21 09:54:11 IP 2h85arm0
ar pavyko kažkam susisiekti su pardavėju? Kaip toliau sprendžiate situacija dėl pinigų grąžinimo? Parašiau skundą VVTAT bei kreipiausi į Policiją dėl sukčiavimo. Manau reikėtų visiems kartu susirinkti į grupę nukentėjusių ir kreiptis toliau į instatncijas kolektyviškai
2022-12-19 16:14:57 IP 28mbufgf
Neužsisakinėkit!!!
2022-12-12 20:12:08 IP 2e7r4357
Negauname prekės užsakytos 2022-11-21.Užsakymo nr: 57888 https://www.viskasiskaiciuota.eu projekte. (Pardavėjas: Dosnu) Luminor bankas Lietuva 448, 00 EUR. Esame priversti kreiptis į policiją ir Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą.
Nieko nelaukite ir kreipkitės į e - policiją ir į vartotojų teises. E - policija pasiūlys šį žmogų paduoti į teismą, taip ir padarykite.
2022-12-09 11:05:10 IP 27perfj2
2022-12-07 16:34:22 IP 2i51frhi
Informacija iš VVTAT.
Raginame vartotojus, siekiančius įsigyti namų apyvokos reikmenis ir techniką, atidžiai rinktis elektroninę parduotuvę!
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) yra gavusi apie 30 vartotojų prašymų dėl el. parduotuvėse www.dosnu.lt ir www.viskasiskaiciuota.eu, valdomų UAB „Dosnu“, įsigytų prekių nepristatymo arba už atsisakytas prekes sumokėtų pinigų negrąžinimo. Vartotojų prašymų dėl su šia įmone susijusių problemų sulaukiama beveik kasdien. Šiai įmonei Tarnyba pradėjo pažeidimų bylą, kurios nagrinėjimas numatomas gruodžio viduryje. Už vartotojų teisių pažeidimus panašiose situacijose įstatymas numato sankciją nuo 500 iki 5000 EUR.
Prieš priimant sprendimą įsigyti vieną ar kitą prekę minėtose elektroninėse parduotuvėse, siūlome įvertinti šią informaciją.
Informacija paskutinį kartą atnaujinta: 2022-11-28
2022-12-03 12:50:09 IP 28p99mdl
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) yra gavusi apie 30 vartotojų prašymų dėl el. parduotuvėse www.dosnu.lt ir www.viskasiskaiciuota.eu, valdomų UAB „Dosnu“, įsigytų prekių nepristatymo arba už atsisakytas prekes sumokėtų pinigų negrąžinimo. Vartotojų prašymų dėl su šia įmone susijusių problemų sulaukiama beveik kasdien. Šiai įmonei Tarnyba pradėjo pažeidimų bylą, kurios nagrinėjimas numatomas gruodžio viduryje. Už vartotojų teisių pažeidimus panašiose situacijose įstatymas numato sankciją nuo 500 iki 5000 EUR.
Prieš priimant sprendimą įsigyti vieną ar kitą prekę minėtose elektroninėse parduotuvėse, siūlome įvertinti šią informaciją.
Informacija paskutinį kartą atnaujinta: 2022-11-28
2022-11-30 16:04:27 IP 2e9140d2
Sveiki, ar parašius skundą vartotojų teisėms kas nors pasistūmėjo į priekį? Domina ir mane ar čia verta rašyti ir gaišti laiką, nes suma nėra didelė
2022-11-29 12:43:40 IP 2e7r3r8n
Apie šį žmogų ir jo veiklą pranešiau e-policijai ir parašiau skundą vartotojų teisėms.
Tuojaus bus mėnuo, kai vėluoja prekė, su pardavėju neįmanoma susisiekti.
Liūdniausia, kad žmonės ir toliau iš šio puslapio užsisakinėja prekes ir niekaip nėra stabdoma elektroninė prekyba.
Sėkmės visiems, tikuosi, atgausime savo pinigus.
2022-11-22 22:46:32 IP 4ljgull
Sveiki,
Pranešame Jums, kad Paysera LT, UAB, į.k. 300060819, tiesiogine nukreipta tyčia nevykdo Jūsų mokėjimų į įmonės sąskaitą ir įmonė negali vykdyti Jūsų užsakymą;
Įmonė įteikė Paysera LT, UAB, į.k. 300060819 nurodymą atlikti Klientų piniginių lėšų įskaitymą į įmonės sąskaitą, tačiau Paysera LT, UAB, į nurodymą neregauoja;
Įmonė įteikė Paysera LT, UAB, į.k. 300060819 skundą, tačiau iki šios dienos atsakymo į skundą negavo;
Prašome Jūsų pateikti Paysera LT, UAB, į.k. 300060819 skundą dėl Jūsų neteisėto lėšų blokavimo, žalos atlyginimo ir lėšų grąžinimo;
Paysera LT, UAB, į.k. 300060819 vengant atsakyti į Jūsų skundą, prašome kreiptis į Lietuvos Banką, teismą ir policija dėl ikiteisminio tyrimo pradėjimo Paysera LT, UAB, į.k. 300060819
dėl savivaldžiavimo.
Pagarbiai,
DOSNU.LT komanda
2022-11-22 19:40:02 IP 2fcphirm
Tuojaus bus mėnuo, kai vėluoja prekė, su pardavėju neįmanoma susisiekti.
Liūdniausia, kad žmonės ir toliau iš šio puslapio užsisakinėja prekes ir niekaip nėra stabdoma elektroninė prekyba.
Sėkmės visiems, tikuosi, atgausime savo pinigus.
2022-11-22 09:39:58 IP 2i23vera
2022-11-21 14:16:16 IP 28mbvnh1
Jokio prekės, jokių žinių.
Neatsako į el. laiškus, bei neatsiliepia į skambučius.
2022-11-14 13:24:52 IP 28m82co9
2022-11-03 18:35:49 IP 2g44duij
Pardavėjas toliau negrąžinau daugiau nei 1100 eurų už nepristatytą prekę, VMI deklaravo duomenis, kad grąžino pinigus, tačiau tai melas. Toliau nieko nelieka tik kreiptis į policiją ir į savo advokatus. Visi kiti, taip pat nedvejokite, nelaukite, kreipkites į įstaigas
2022-11-01 18:02:50 IP 2e9140d2
OFICIALUS UAB DOSNU PRANEŠIMAS
Informuojame Jus, kad buvo bandoma įsilaužti į mūsų svetainę. Mes ir mūsų paslaugų teikėjas bandėme reaguoti ir imtis visų būtinų veiksmų, kad išvengtume šių bandymų. Deja, dėl daukartinių bandymų įsilaužti įvyko sistemos gedimas. Interneto parduotuvė gavo neteisingus duomenimis. Buvo parduota dalis prekių, kurių nebuvo sandėlyje, t.y. parduota daugiau prekių, nei turėjome. Kita dalis užsakymų nepasiekė mūsų. Visus įsilaužimo atvejus užfiksavo mūsų interneto paslaugų teikėjas ir baigia ruošti medžiagą perduoti policijai. Mūsų įmonė ir paslaugų teikėjas ėmėsi neatidėliotinų veiksmų, bei atliko veiksmus, kad atkurtų duomenis bei atkurtus duomenis perkėlė į naują serverį ir į iš naujo sukurtą svetainę - parduotuvę. Šis darbas buvo baigtas tik spalio pradžioje. Savo nukentėjusiems Klientams pasiūlėme alternatyvą prekei ir sutikusiems buvo perduotos alternatyvios prekės su papildoma nuolaida. Prekes gavo visi Klientai sutikę pakeisti prekes į alternatyvias. Mažesnė dalis klientų atsisakė pakeisti prekes arba laukti papildomo laiko ir pateikė skundus inspekcijai ir viešus komentarus. Su šiais Klientais bandome spręsti problemą ir tikimės su visais Klientais rasti sprendimą. Informuojame, kad šiuo metu visi užsakymai yra vykdomi ir pristatomi Klientams. Nauja sistema veikia puikiai. Taip pat informuojame, kad visiems Klientams, atsidūrusiems su mumis šioje situacijoje (jų yra ne daugiau kaip 10), siūlome papildomą nuolaidą pirkiniui mūsų parduotuvėje. Šiuo metu vykdome daugiau nei 200 užsakymų per savaitę ir stengiamės laiku įvykdyti užsakymus. Atsiprašome už sukeltus nepatogumus.
2022-10-27 11:07:42 IP 2ju3l1qv
2022-10-27 09:18:15 IP 5los4no4
Gali būti, kad tai vieno žmogaus kontora. Duomenys apie parduotuvę rodo, kad ten dirba vienas darbuotojas. Tai jis tiesiog fiziškai neturi laiko atsakinėti klientams. Klientas negauna atsakymo ir ima parintis, kad jį apvogė ima rašinėti laiškus visokioms institucijoms ir bankams.
Pati parduotuvė nelabai gerai suprogramuota, jei įrašysi dvi prekes vietoj vienos, nereikalingos prekės išimti iš krepšelio nepavyks. Reikės sausainėlius iš naršyklės ištrinti, kad tai pavyktų. Išeina taip, kad jei norit sutaupyt kelis eurus, tai parinkitės. Bet pakartosiu dar kartą. Manęs pardavėjas neapgavo. Nors pirkimo patirtis nekokia dėl ryšio nebuvimo su klientu.
2022-10-25 16:20:21 IP 2df7d257
2022-10-23 20:09:42 IP 2g44duij
OFICIALUS UAB DOSNU PRANEŠIMAS
Informuojame Jus, kad buvo bandoma įsilaužti į mūsų svetainę. Mes ir mūsų paslaugų teikėjas bandėme reaguoti ir imtis visų būtinų veiksmų, kad išvengtume šių bandymų. Deja, dėl daukartinių bandymų įsilaužti įvyko sistemos gedimas. Interneto parduotuvė gavo neteisingus duomenimis. Buvo parduota dalis prekių, kurių nebuvo sandėlyje, t.y. parduota daugiau prekių, nei turėjome. Kita dalis užsakymų nepasiekė mūsų. Visus įsilaužimo atvejus užfiksavo mūsų interneto paslaugų teikėjas ir baigia ruošti medžiagą perduoti policijai. Mūsų įmonė ir paslaugų teikėjas ėmėsi neatidėliotinų veiksmų, bei atliko veiksmus, kad atkurtų duomenis bei atkurtus duomenis perkėlė į naują serverį ir į iš naujo sukurtą svetainę - parduotuvę. Šis darbas buvo baigtas tik spalio pradžioje. Savo nukentėjusiems Klientams pasiūlėme alternatyvą prekei ir sutikusiems buvo perduotos alternatyvios prekės su papildoma nuolaida. Prekes gavo visi Klientai sutikę pakeisti prekes į alternatyvias. Mažesnė dalis klientų atsisakė pakeisti prekes arba laukti papildomo laiko ir pateikė skundus inspekcijai ir viešus komentarus. Su šiais Klientais bandome spręsti problemą ir tikimės su visais Klientais rasti sprendimą. Informuojame, kad šiuo metu visi užsakymai yra vykdomi ir pristatomi Klientams. Nauja sistema veikia puikiai. Taip pat informuojame, kad visiems Klientams, atsidūrusiems su mumis šioje situacijoje (jų yra ne daugiau kaip 10), siūlome papildomą nuolaidą pirkiniui mūsų parduotuvėje. Šiuo metu vykdome daugiau nei 200 užsakymų per savaitę ir stengiamės laiku įvykdyti užsakymus. Atsiprašome už sukeltus nepatogumus.
2022-10-23 08:47:58 IP 6a5cp79g
2022-10-21 15:58:19 IP 28m86qcd
Informuojame Jus, kad buvo bandoma įsilaužti į mūsų svetainę. Mes ir mūsų paslaugų teikėjas bandėme reaguoti ir imtis visų būtinų veiksmų, kad išvengtume šių bandymų. Deja, dėl daukartinių bandymų įsilaužti įvyko sistemos gedimas. Interneto parduotuvė gavo neteisingus duomenimis. Buvo parduota dalis prekių, kurių nebuvo sandėlyje, t.y. parduota daugiau prekių, nei turėjome. Kita dalis užsakymų nepasiekė mūsų. Visus įsilaužimo atvejus užfiksavo mūsų interneto paslaugų teikėjas ir baigia ruošti medžiagą perduoti policijai. Mūsų įmonė ir paslaugų teikėjas ėmėsi neatidėliotinų veiksmų, bei atliko veiksmus, kad atkurtų duomenis bei atkurtus duomenis perkėlė į naują serverį ir į iš naujo sukurtą svetainę - parduotuvę. Šis darbas buvo baigtas tik spalio pradžioje. Savo nukentėjusiems Klientams pasiūlėme alternatyvą prekei ir sutikusiems buvo perduotos alternatyvios prekės su papildoma nuolaida. Prekes gavo visi Klientai sutikę pakeisti prekes į alternatyvias. Mažesnė dalis klientų atsisakė pakeisti prekes arba laukti papildomo laiko ir pateikė skundus inspekcijai ir viešus komentarus. Su šiais Klientais bandome spręsti problemą ir tikimės su visais Klientais rasti sprendimą. Informuojame, kad šiuo metu visi užsakymai yra vykdomi ir pristatomi Klientams. Nauja sistema veikia puikiai. Taip pat informuojame, kad visiems Klientams, atsidūrusiems su mumis šioje situacijoje (jų yra ne daugiau kaip 10), siūlome papildomą nuolaidą pirkiniui mūsų parduotuvėje. Šiuo metu vykdome daugiau nei 200 užsakymų per savaitę ir stengiamės laiku įvykdyti užsakymus. Atsiprašome už sukeltus nepatogumus.
2022-10-21 11:12:03 IP 2fcpjgi3
2022-10-20 16:32:41 IP 2i24tbt8
2022-10-13 17:08:27 IP 2g449lk6
Ar kam nors pavyko susigrąžinti iš jų pinigus? Iš pradžių dar atsakinėjo į laiškus, vėliau dingo. Kreiptasi į VTAT, bet jaučiu, kad tuos 100 eur jau padovanojau..
2022-10-13 14:28:42 IP 2e9140d2
2022-10-12 22:29:40 IP 4ljka37
Pirkau jau ne viena karta dosnu.lt parduotuveje. Kai pirkau pirma karta tai pristatymas uztruko 3 dienas, antra karta truputi nuvyle nes buvo 7 dienos… bet prireike dar vienos prekes ir vel nupirkau is ten tai pristate per 4 dienas. Visada komunikuoja ir bando rasti geriausia sprendima ir varianta. Tikrai visiems rekomenduoju!!!
2022-10-11 21:15:22 IP 2ju3l0u8
2022-10-05 16:58:27 IP 28m9uanc
2022-10-04 00:05:15 IP 2eehilhr
a*******i. Apmokėjau prekę,
po savaitės pradejau nerimauti ir rašyti laiškus. Pagaliau sulaukiau žinute kad prekę išsiuntė ir davė sekimo numerį. Šiandien, po savaitės laikymo, paskambinau į paštą ir sužinojau kad buvo užsakytas tik lipdukas, o kurjerio atvykima pasiimti prekę tiesiog atšaukė????????♂️...
2022-10-03 20:52:50 IP 2e7r3u80
2022-10-03 11:07:11 IP 2e7r3vam
Atiduodam medziaga atsakingom instancijom..
2022-09-29 13:11:44 IP 28mephg2
Bet vistiek, sis pardavejas yra nesaziningas, kadangi kaip suprantu jis atsiuncia prekes, kuriu yra maza verte. Kaip mano prekes, automobilio MP3 Charger, o didesnes vertes prekiu ir neissiuncia. Bandyk rasyti skunda i vartotoju teises, gal ir atgausi pinigus, nors sunkiai tiketina.. Geriausia, tai aisku visada patikrinti pirkeja pries perkant ir pirktis tik is zinomu el. parduotuviu. Deja, bet esu ir pats nukentejes ne karta nuo apgaviku..
Sėkmes tau, Benai atgaunant pinigus!
2022-09-29 10:23:31 IP 2ju3kqtf
po savaitės pradejau nerimauti ir rašyti laiškus. Pagaliau sulaukiau žinute kad prekę išsiuntė ir davė sekimo numerį. Šiandien, po savaitės laikymo, paskambinau į paštą ir sužinojau kad buvo užsakytas tik lipdukas, o kurjerio atvykima pasiimti prekę tiesiog atšaukė????????♂️...
2022-09-28 20:30:09 IP 2be6cpso
2022-09-19 11:30:48 IP 2ju3l4lp
2022-09-19 10:34:12 IP 2h85apq5
2022-09-17 00:13:40 IP 4ljka37
2022-09-16 15:59:08 IP 2g449lml
2022-09-11 13:19:34 IP 2ju3l0r0
2022-09-11 09:42:07 IP 2i51g1f7
Ar taip ir neatgavot pinigų? Dabar pats su tokia problema susiduriau.
2022-09-10 13:00:47 IP 28m86qcd
2022-09-09 21:10:00 IP 2jua9qg7
2022-06-21 dieną internetinėje sveitainėje www.dosnu.lt pateikiau
užsakymą Nr. 7003 (toliau - Užsakymas) dėl mikrobangų krosnelės BOSCH BFL634GB1 (toliau -
Prekė) įsigyjimo.
Tą pačią dieną pateiktą Užsakymą apmokėjau ir mano Užsakymas buvo patvirtintas bei pradėtas
vykdyti, siekiant Prekę pristatyti į mano gyvenamąją vietą.
Apmokėjus ir patvirtinus Užsakymą, jis buvo pradėtas vykdyti. Nesulaukdama Prekės, 2022-06-29
elektroniniu laišku kreipiausi į Pardavėją dėl vėluojančio Užsakymo įvykdymo
(Prekės pristatymo man).
Galiausiai, 2022-06-30 dieną Prekė buvo pristatyta mano gyvenamosios vietos adresu, tačiau Prekė,
ją pristatčius kurjeriui, atrodė akivaizdžiai pažeista ir apgadinta mikrobangų
krosnelės priekinis stiklas buvo suskaldytas ir suskilęs, dėl Prekės nebuvo galima naudoti pagal
paskirtį.
Kadangi Prekės apgadinimai buvo akivaizdūs ir tokie, dėl kurių Prekės nebuvo įmanoma naudoti
pagal paskirtį, iškart atsisakiau priimti Prekę ir ji buvo grąžinta Pardavėjui. Apie tai (Prekės
apgadinimus ir grąžinimą Pardavėjui) nedelsdamas tą pačią 2022-06-30 dieną informavau Pardavėją
elektroniniu laišku.
Tuo pačiu elektroniniu laišku pareikalavau Pardavėjo
nekokybišką ir apgadintą Prekę nedelsiant pakeisti į naują, kokybišką ir nepažeistą Prekę. Gavęs šį
reikalavimą, Pardavėjas tik paprašė atsiųsti apgadintos Prekės nuotrauką, kas ir buvo padaryta
2022-07-04 elektroniniu laišku papildomai kreipiausi į Pardavėją su prašymu
informuoti, kada tiksliai bus pristatyta nauja, kokybiška ir nepažeista Prekė, kadangi nagrinėjamu
atveju Prekės pristatymo terminai man turėjo esminę reikšmę. Prekės pristatymo terminai buvo itin
svarbūs, kadangi įsigytą Prekę buvo numatyta specialiai integruoti (įmontuoti) į mano namuose naujai
įrengiamos virtuvės komplektą. Taigi, vėluojant pristatyti Prekę, aš negalėjau pradėti virtuvės
įrengimo darbų.
Pažymėtina, kad nei į mano 2022-07-04 elektroninį laišką, nei į skambučius dėl Prekės pristatymo
terminų Pardavėjas nereagavo. Nesulaukus iš Pardavėjo informacijos dėl Prekės pristatymo, buvau
priversta įsigyti kitą analogišką prekę, kadangi tai buvo būtina siekiant sumontuoti naują virtuvės
komplektą mano namuose iš anksto numatytais terminais
Apie tai, kad įsigijau kitą analogišką prekę, informavau Pardavėją 2022-07-05 elektroniniu laišku ir pareikalavau grąžinti už nekokybišką Prekę sumokėtus pinigus. Pardavėjas į šį reikalavimą nereagavo, todėl 2022-07-08 ir 2022-07-19 elektroniniais laiškais pakartotinai pareikalavau Pardavėjo grąžinti už Prekę sumokėtus pinigus.
Nors Pardavėjo internetinėje svetainėje www.dosnu.lt skelbiamose nuotolinių pirkimo -
pardavimo sutarčių sąlygose nurodoma, kad Pardavėjas už grąžinamą prekę
įsipareigoja grąžinti pinigus per 5 darbo dienas, savo įsipareigojimų Pardavėjas nėra įvykdęs iki šios
dienos ir nėra grąžinęs nė dalies už Prekę mano sumokėtų pinigų.
2022-09-05 07:29:04 IP 28mcvvrs
užsakymą Nr. 7003 (toliau - Užsakymas) dėl mikrobangų krosnelės BOSCH BFL634GB1 (toliau -
Prekė) įsigyjimo.
Tą pačią dieną pateiktą Užsakymą apmokėjau ir mano Užsakymas buvo patvirtintas bei pradėtas
vykdyti, siekiant Prekę pristatyti į mano gyvenamąją vietą.
Apmokėjus ir patvirtinus Užsakymą, jis buvo pradėtas vykdyti. Nesulaukdama Prekės, 2022-06-29
elektroniniu laišku kreipiausi į Pardavėją dėl vėluojančio Užsakymo įvykdymo
(Prekės pristatymo man).
Galiausiai, 2022-06-30 dieną Prekė buvo pristatyta mano gyvenamosios vietos adresu, tačiau Prekė,
ją pristatčius kurjeriui, atrodė akivaizdžiai pažeista ir apgadinta mikrobangų
krosnelės priekinis stiklas buvo suskaldytas ir suskilęs, dėl Prekės nebuvo galima naudoti pagal
paskirtį.
Kadangi Prekės apgadinimai buvo akivaizdūs ir tokie, dėl kurių Prekės nebuvo įmanoma naudoti
pagal paskirtį, iškart atsisakiau priimti Prekę ir ji buvo grąžinta Pardavėjui. Apie tai (Prekės
apgadinimus ir grąžinimą Pardavėjui) nedelsdamas tą pačią 2022-06-30 dieną informavau Pardavėją
elektroniniu laišku.
Tuo pačiu elektroniniu laišku pareikalavau Pardavėjo
nekokybišką ir apgadintą Prekę nedelsiant pakeisti į naują, kokybišką ir nepažeistą Prekę. Gavęs šį
reikalavimą, Pardavėjas tik paprašė atsiųsti apgadintos Prekės nuotrauką, kas ir buvo padaryta
2022-07-04 elektroniniu laišku papildomai kreipiausi į Pardavėją su prašymu
informuoti, kada tiksliai bus pristatyta nauja, kokybiška ir nepažeista Prekė, kadangi nagrinėjamu
atveju Prekės pristatymo terminai man turėjo esminę reikšmę. Prekės pristatymo terminai buvo itin
svarbūs, kadangi įsigytą Prekę buvo numatyta specialiai integruoti (įmontuoti) į mano namuose naujai
įrengiamos virtuvės komplektą. Taigi, vėluojant pristatyti Prekę, aš negalėjau pradėti virtuvės
įrengimo darbų.
Pažymėtina, kad nei į mano 2022-07-04 elektroninį laišką, nei į skambučius dėl Prekės pristatymo
terminų Pardavėjas nereagavo. Nesulaukus iš Pardavėjo informacijos dėl Prekės pristatymo, buvau
priversta įsigyti kitą analogišką prekę, kadangi tai buvo būtina siekiant sumontuoti naują virtuvės
komplektą mano namuose iš anksto numatytais terminais
Apie tai, kad įsigijau kitą analogišką prekę, informavau Pardavėją 2022-07-05 elektroniniu laišku ir pareikalavau grąžinti už nekokybišką Prekę sumokėtus pinigus. Pardavėjas į šį reikalavimą nereagavo, todėl 2022-07-08 ir 2022-07-19 elektroniniais laiškais pakartotinai pareikalavau Pardavėjo grąžinti už Prekę sumokėtus pinigus.
Nors Pardavėjo internetinėje svetainėje www.dosnu.lt skelbiamose nuotolinių pirkimo -
pardavimo sutarčių sąlygose nurodoma, kad Pardavėjas už grąžinamą prekę
įsipareigoja grąžinti pinigus per 5 darbo dienas, savo įsipareigojimų Pardavėjas nėra įvykdęs iki šios
dienos ir nėra grąžinęs nė dalies už Prekę mano sumokėtų pinigų.