VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Dialis, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Dialis

Atsiliepimai apie Dialis, UAB

Išregistruotas: Likviduotas bankrutavus.
Juodasis gintaras
Parašyk savo nuomonę apie Dialis, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Reabilituojuosi po klubo sąnario keitimo operacijos. Puikūs slaugytojai, nuostabi gydytoja Burškaitienė, masažuotojas Maskvytis. Tačiau maistas tragedija - dažnai nešviežias, susidaro įspūdis, kad vakarykščio komercinio stalo likučiai, pavandenijusios daržovių salotos, vaisių tiek mažai ir kad iš tikro beveik nebūna, buvau apibarta, kad pasiėmiau dvi bandelės, nes "apskaičiuota" tik po vieną. :) :) :) Kiek žinau, švediško stalo principas valgau, ką noriu, išsirinkus iš to, kas patiekta. Tikėjausi švediško stalo, o gavau sovietmetį primenantį maisto davinį. Tokio prasto a la švediško stalo nesu mačiusi save vadinančioje šitokio aukšto lygio sanatorijoje. Žodžiu, jei dėl ligos negalite nueiti prie jūros, nesirinkite čia gydytis finansuojant ligonių kasoms.
Atsakyti
Į Gradiali reabilitacinę centra po klubo sąnario keitimo buvo paguldyta mama. Maitinimas tragiškas: neskanus ir visada šaltas. Medpersonalas elgiasi negalimai grubiai, negarbingai, žemino garbaus amžiaus žmogų. Kai mama buvo duše atėjo sesute suleisti nuskausminimą, tai vargšė močiute, prieš pora dienų išoperuota, vos stovinti, išvarė nuoga, šlapia kad personalas galetu kuo greičiau atsilaisvinti, nes jam “nėra laiko laukti visu”, čia buvo panašu į fašistų elgesį koncentracijos stovkloje. Vežant ligonius į procedūras liftu labai grubiai vairuoja vežimėlį, del to buvo trenkta koja ir buvo patirtas baimes jausmas. Tarp procedūrų teko išsėdėti koridoriuje po valanda, kojos po padarytos vandens procedūros labai sušaldavo Mamai del aptarnaujančio personalo elgesio prasidėjo depresija ir ji visiškai atsisakė būti šioje “sanatorijoje” ir grįžo namo savaite ankščiau taip ir negavus visu procedūrų.
Atsakyti
Noriu labai padekoti Dominika už labai gera povandenini masaža
Atsakyti
Jurgita 2021-10-02 14:10:04
Nuosirdus aciu kineziterapeutei simonai aurylienei.tikrai labai profesionali, nuosirdi.atsizvelgia i kiekvieno paciento bukle, diagnoze ir pagal tai skiria pratimus tiek vertikalioj vonioj, tiek salej.kitiems yra ko pasimokyti is jos.taip pat didelis aciu masazistei anastasijai zhukovai.l gera, nuosirdi masaziste
Noriu padekoti Dominika, už puiki povandenyni masaža
Atsakyti
Nuosirdus aciu kineziterapeutei simonai aurylienei.tikrai labai profesionali, nuosirdi.atsizvelgia i kiekvieno paciento bukle, diagnoze ir pagal tai skiria pratimus tiek vertikalioj vonioj, tiek salej.kitiems yra ko pasimokyti is jos.taip pat didelis aciu masazistei anastasijai zhukovai.l gera, nuosirdi masaziste
Atsakyti
Sveiki. Beveik vskas Gradiali i patiko. Maistas skanus, kambarys, procedūros super. Visada visur švaru ir kvepia, visai arti jūra. Noriu pagirti kineziterapeutą gerb. Šaruną Mazrimą. Puikus specialistas ir labai paprastas, paslaugus, malonus žmogus. Labai patiko, kad viską paaiškina, kodėl pratimus reikia atlikti taip bet ne kitaip, kokie raumenys dalyvauja atliekant vieną ar kitą pratimą ir norintiems daugiau suprasti dar net paaiškiną, kur rast informacijos apie pratimus, o tai yra labai puiku, nes viską ką išmokstam tęsime ir toliau sugrįžę namo.Tik labai gailą, kad Gerb. Šarūną matėme salėje retai, o jis jos vertas.. Taip pat labai patiko gerb. fizioterapeutė Linutė, dėkoju Jums už viską!
Bet esu labai nepatenkinta kineziterapeutu, kurį ypatingai dažnai teko matyt - Gražvydu. Siūlymas Jums, kuo greičiau apkeisti šiuos specialistus gerb.Gražvydą su Šarūnu... Pamąstykite, kiti kenčia ir nesako tiesiai kad nenori spoertuoti su Gražvydu, bijo sakyti nuomonę savo, bet Gražvydui visai ne vieta dirbti su žmonėmis, veikiau jau fabrike. ar kažkur, kur nėra empatijos Reikėtu prisiminti bendravimo su pacientais profesinės etikos šiek tiek. Nemandagus, grubus, neįsigilinantis ar skauda žmogui ar ne, tik daryk ir viskas, nesvarbu, kad jau nebegali pacientas, nes skauda, o ji sako tai juk turi skaudėti kaip neskaudės..Mes atėjom sustiprėti, o nesijausti kalti, ar logai, kad negebam kažko. Ne mes, Jums Gerb. Gražvydai profesiją ir šį darbą išrinkome, o Jūs pats ir visada prisiminkite, kad esate pakeičiamas. O keisti tikrai yra į ką.
Tikiuosi bus kažkokie pokyčiai. O šiaip tariu ačiū visiems.
Atsakyti
Nuoširdžiai dėkoju kineziterapeutams:
Šarūnui Mazrimui- už nuoširdžius, praktiškus patarimus dėl priemonių mankštai, darbo vietos pritaikymui įsigijimo;
Simonai Aurylienei - už didžiulę atsakomybę atliekant savo darbą. Nesvarbu, kad vertikalioje vonioje vykdavo grupiniai užsiėmimai, tačiau Simona atsižvelgdavo į kiekvieno ligonio būklę, diagnozę ir pagal tai skirdavo pratimus. Ačiū!
Ačiū ir fizioterapeutėms Linutei ir Rimai, masažuotojui Modestui.
Kineziterapeutui Gražvydui derėtų atsakingiau atlikti savo darbą, pagarbiau elgtis su klientais, nes turbūt nė su vienu neganė kiaulių ir 60+ amžiaus žmogui nederėtų sakyti "tu" ir kelti balsą, jei žmogus nesupranta ir jam ne iš karto pavyksta atlikti pratimą. Manau, kad jis tam ir yra salėje - kad parodytų, paaiškintų ir pažiūrėtų, ar teisingai daroma mankšta, o ne tam, kad parodyti savo mandrumą...
Atsakyti
Noriu padėkoti kineziterapeutui Šarūnui Mazrimui. Nuostabūs patarimai ir pratimai nugarai, draugiškas ir malonus specialistas, dėl jo verta sugrįžti vėl ir vėl. Ačiū !
Atsakyti
Sveiki,
Kovo mėn. teko gydytis Gradiali sanatorijoje. Norėčiau padėkoti visiems kineziterapeutams, slaugytojoms, fizioterapijos specialistams, masažistams už jų nuoširdų darbą, už malonų bendravimą, už pagarbą žmogui. Kiekvieną dieną buvau nuoširdžiai sutinkama, pasiteiravo ar viskas gerai, kuo galėtų padėti, kokia sveikatos problema atginė į Gradialį. Taip pat sulaukiau aiškaus paaiškinimo kiekvienos procedūros reikšmingumo.
Tačiau…atvykus į sanatoriją, norėtųsi visų pirma kuo greičiau papulti į kambarį ir pailsėti valandėlę, nes pirmomis dienomis skausmai tikrai būna stiprūs. Bet teko susidurti su kitokia situacija. Registratūroje teko stovėti labai ilgai ir laukti kol ten dirbanti mergina Gintarė užpildys dokumentus. Jai tuo pačiu metu reikėjo tvarkyti ne tik mano dokumentus, bet ir dar kitų žmonių (čia galėjo būti ir registravimo, ir procedūrų lapai, ir dar nežinia kokie dokumentai). Puikiai matėsi, kad gerb. Gintarė yra be nuotaikos ir pavargus. Turbūt šioje vietoje reikėtų, kad dirbtų pora žmonių, tuomet ir nusiteikimas būtų kitoks.
Džiaugiuosi, kad teko gydytis šioje įstaigoje ir tikrai grįščiau čia dar kartą, tik jau kaip svečias
Atsakyti
Labutis..noreciau padekoti visiems Gradiali darbuotojams uz ju puiku, atsakinga, profesionalu ir demesinga darba..ypac vyr. gydytojai Jovitai Jocienei uz jos puiku savo darbo supratima, geruma bei moteriska grozi..administratorei Gintarei Butkutei-Juronienei uz jos paslauguma, mandaguma bei kinezioterapeutams Sarunui Mazrimui, Rimai Masiunienei, Simonai Aurylienei, Donatai Navadvorskytei bei Grazvydui Bulaiciui uz ju profesionalius patarimus bei puiku jumoro supratima..taip pat ir masazuotojai Deimantei Slusnytei uz jos stiprias ir tuo paciu labai svelnias rankas..Mano buvimo sanatorijoje laiku viskas buvo ausciausiam lygyje..ir maitinimas, ir palatu svara, bei tvarka..Aciu jums..sekmes ir didzios sveikatos bei istvermes..
Atsakyti
Sveiki,

norėčiau palikti atsiliepimus: intenetu padarėm užsakymą, atvykus gavome kitą variantą, nei buvo užsakyme, kuris buvo patvirtintas. Pareiškus pritenzijas, gavome nemandagų aptarnavimą, atsiprašymų nesulaukėm iš personalo, sunku patikėti kad tokiam viešbutyje dirba toks personalas. Vakarienė buvo tragiška, pasirinkimo nebuvo. Restorane elementariai nežino koks vynas yra saldus, užsienio kalbų nežinojimas, aptarnavimas tragiškas. Tikrai šitą viešbutį nerekomenduoju.

Gradiali Palanga
Atsakyti
Giedrė 2020-10-06 21:43:45
Rugpjūčio-Rugsėjo mėn. teko gydytis Gradiali sanatorijoje. Norėčiau padėkoti Gradiali Sanatorijos gydytojai Jolantai Burškaitienei, labai profesionali gydytoja, atidi pacientui, geranoriška.
Įsigilinusi į turimas problemas, paskyrė įvairias procedūras, kurias atlikus sanatorinį gydymą, padėjo pasijusti sveikiau.

Taip pat norėčiau padėkoti kinezioterapeutams: Šarūnui Mažrimui, labai rūpestingas specialistas, maloniai bendrauja, tiek dirbdamas fizioterapijos skyriuje, tie vesdamas mankštas. Parodydavo naudingus pratimus, atkreipiant dėmesį į susirgimą, individualiai kiekvienam pacientui akcentuodavo, kuriuos raumenis reikėtų stiprinti.

Simonai Aurylienei - mankštas pravesdavo profesionaliai, parodydama pratimų raumenų grupėms, apie kurias nelabai nutokėmė, kad yra tokie raumenys :). Be kita ko maloniai atspausdino pratimų rinkinį, kurį rekomendavo tęsti namuose.

Taip pat dėkoju profesionalioms kinezeterapeutėms :
Gretai Jonikienei (vertikalios vonios)
Agnei Venckutei, Donatai Navodvordskytei, - fizioterapija, Masažistėms: Gretai Butaitei, Ramintai Miežienei, Deimantei Slušnytei

Deja <šaukštas deguto> sanatorijoje - valgyklos darbuotoja Ilona, kurios savivalę pavyko ne vieną kartą išspręsti tik pranešus problemą dietistei: vienas iš pavyzdžių, kai minėta valgyklos darbuotoja pusryčių metu nepateikdavo sviesto, net pasiteiravus atžagariai atšovė, kad sviestas nepriklauso, o priklauso tik margarinas. Analogiškų situacijų, kuomet nepateikdavo priklausiusio maisto pasitaikė ir daugiau.
Gerb. Giedre,
Nuoširdžiai dėkojame Jums už padėkas. Mums labai malonu girdėti, kad mūsų specialistai pateisino Jūsų lūkesčius. Atsiprašome už patirtus nepatogumus maitinimo salėje, būtinai atsižvelgsime į šiuos pastebėjimus ir tikimės, kad dar ne kartą pas mus sugrįšite!
Pagarbiai,
Sanatorijos "Gradiali" kolektyvo vardu, administratorė
Atsakyti
Labai norėčiau padėkoti kinezioterapeutui Šarūnui Mazrimui, už nuoširdžią pagalbą, patarimus po stuburo operacijos, mankštą atsižvelgiant į individualias problemas. Kuo didžiausios sėkmės, jo sunkiame darbe.
Atsakyti
Rugpjūčio-Rugsėjo mėn. teko gydytis Gradiali sanatorijoje. Norėčiau padėkoti Gradiali Sanatorijos gydytojai Jolantai Burškaitienei, labai profesionali gydytoja, atidi pacientui, geranoriška.
Įsigilinusi į turimas problemas, paskyrė įvairias procedūras, kurias atlikus sanatorinį gydymą, padėjo pasijusti sveikiau.

Taip pat norėčiau padėkoti kinezioterapeutams: Šarūnui Mažrimui, labai rūpestingas specialistas, maloniai bendrauja, tiek dirbdamas fizioterapijos skyriuje, tie vesdamas mankštas. Parodydavo naudingus pratimus, atkreipiant dėmesį į susirgimą, individualiai kiekvienam pacientui akcentuodavo, kuriuos raumenis reikėtų stiprinti.

Simonai Aurylienei - mankštas pravesdavo profesionaliai, parodydama pratimų raumenų grupėms, apie kurias nelabai nutokėmė, kad yra tokie raumenys :). Be kita ko maloniai atspausdino pratimų rinkinį, kurį rekomendavo tęsti namuose.

Taip pat dėkoju profesionalioms kinezeterapeutėms :
Gretai Jonikienei (vertikalios vonios)
Agnei Venckutei, Donatai Navodvordskytei, - fizioterapija, Masažistėms: Gretai Butaitei, Ramintai Miežienei, Deimantei Slušnytei

Deja <šaukštas deguto> sanatorijoje - valgyklos darbuotoja Ilona, kurios savivalę pavyko ne vieną kartą išspręsti tik pranešus problemą dietistei: vienas iš pavyzdžių, kai minėta valgyklos darbuotoja pusryčių metu nepateikdavo sviesto, net pasiteiravus atžagariai atšovė, kad sviestas nepriklauso, o priklauso tik margarinas. Analogiškų situacijų, kuomet nepateikdavo priklausiusio maisto pasitaikė ir daugiau.
Atsakyti
Noriu labai padėkoti kineziterapeutui Šarūnui Mazrimui. Nuostabus specialistas ir žmogus, kuris vienareikšmiškai vertas būti vyr.kineziterapeutu. Mokantis bendrauti, paslaugus, patariantis, draugiškas ir su šypsena savo srities profesionalas, ačiū ir sekmės jam! Grįšim būtinai!
Atsakyti
Nerealus maistas restorane malonus kolektyvas. 8auksto terasa tiesiog nuostabi vieta pasitikt saulelydi
Atsakyti
Du kartus buvau sioje sanatorijoje, pirma karta pries atnaujinima, renovacija tai siek tiek buvau nusivylusi maistu, bet dabar viskas tiesiog nuostabu.Dekoju gyd.Janoniui visam kolektyvui uz atsidavima savo ligoniams.Sakau iki pasimatymo, nes pas jus atvaziuosiu jau trecia karta.
Atsakyti
Atostogos praėjo, bet galvoju pasidalinsime prastais įspūdžiais apie Gradiali kavinę/ terasą, esančią viršutiniame viešbučio aukšte, dėl kitų žmonių, kad būtų atsargūs. Nieko blogo apie viešbutį nepasakysiu, bet šio viešbučio terasos kavinės personalas tiesiog apstulbino savo itin žema ir akiplėšiška kultūra
Atsakyti
Dėkoju visiems kurie prisidėjo prie mano reabilitacijos.
Labai gera specialistė masažistė Grėtė, kuri masažuoja ne tam, kad praeitų 15 min., o kiekviena raumenų grupę ir su tikslu.
Taip pat kineziterapeutui Šarūnui Mazrimui, kuris net nepklaustas gilinasi kodėl jūs čia ir kaip jums geriau padėti, o kažko paklausus visada atsakys ir patars. Tikras savo srities specialistas, taip turėtų bendrauti kiekvienas, jis turėtų būti kineziterapijos grupės vedantysis. Gaila, kad jo nebūdavo mūsų mankštose.
Atsakyti
Ačiu už viska, už gera ir kokybiška maitinima.už prceduras.labai dekoju daktarui Rolandui Janoniui.begalo esu dekinga Šarūnui Mazrimui už visakeriopa pagalba ir pamokymus kaip reikia gyventi po stuburo operacijos.mano nuomone jis turetu dirpti sporto salej ir vesti mankštas, nes labai gerai išaiškina.Ačiu dar karta.
Atsakyti
Teko lankytis čionais. Noriu paminėti, kad buvau labai nustebinta profesionaliu darbu, kurį atlieka kineziterapeutas -fizioterapeutas Šarūnas Mazrimas, tai tikrai savo srities profesionalas, mandagus, paslaugus, draugiškas, atidus, suprantantis kiekvieno asmens problemas dėl patirtų traumų, ligų. Linkiu šiam darbuotojui sėkmės jo sunkiame, pasiaukojamčiame darbe, ypač šiuo sunkiu visiem karantino metu periodu. Dėl tokių specialistų norisi sugrįžti! Ačiū!
Atsakyti
Gradiali Palanga. Šioje sanatorijoje gydėmės ir ilsėjomės keletą dienų. Ši kartą vykome su neįgaliu suaugusiu sūnumi (cerebrinis paralyžius). Nerimavome, ar pavyks suderinti poilsį ir procedūras. O pasirodo, visai be reikalo jaudinomės, nes puikiai praleidome laiką sanatorijoje…
Už supratingumą, geranoriškumą, teigiamas emocijas, kvalifikuotą ir sąžiningą darbą tariame ačiū vyr gydytojai J. Jočienei, masažistei Grėtei, kineziterapeutui Gražvydui, ergoterapeutei Ernestai ir žinoma, visiems vandens procedūrų, fizioterapijos, registratūrų, švediško stalo darbuotojams. Visiems visiems, kurių dėka, grįžome pažvalėję ir pailsėję, su laukimu ir vėl sugrįžti į šią sanatoriją. Geros Jums kloties.
Sanatorija "Gradiali"
2020-01-29 15:41:49 IP 2g5vepmh
Atsakyti
ROMENA 2020-01-28 22:11:14
Lankomės sanatorijoje ne pirmą kartą būname po savaitę ir ilgiau.Visada užsisakome apartamentus ir daug procedūrų.Viskas būtų gerai, deja šį kartą buvau moraliai sukrėsta voniose dirbančios darbuotos vardu Miglė Šimk. elgesiu.Ši mergina nesiskaitė su manimi, plūdosi bjauriais žodžiais, išvarė mane lauk iš vonios kambario nereaguodama į jai išsakytas pastabas. Aš privalėjau išklausyti jos klykiamos kalbos kiek ji per dieną praleidžia žmonių paminėjo skaičių 60 ir kad tokių kvailų kaip aš būna nemažai kurie jai gadina sveikatą. Taip pat turiu ją suprasti nes ji vakarais mokosi ir ruošiasi egzaminams, o mes ją nerviname su savo pretenzijom... o pretenzijos tokios, atvykau į procedūrą perlinės vonios vanduo buvo visiškai šaltas todėl atsisakiau, taip pat vonios ji neplauna, parodžiau plaukus ir purvus paliktus vonioje, dėl to buvau iškoneveikta.Po šios merginos neadekvataus elgesio man pašlijo sveikata, negalėjau tęsti procedūrų. Todėl prašau direktorės atkreipti dėmesį į mano skundą dėl šios merginos netinkamo elgesio darbo vietoje su poilsiautojais.Mano nuomonė tokios darbuotojos kaip Miglė ŠIMK savo neadekvačiu elgesiu stipriai gadina viešbučio įvaizdį ir reitingą.4
Gerb. Romena,
Nuoširdžiai apgailestaujame, kad jums teko atsidurti tokioje nemalonioje situacijoje dėl mūsų darbuotojos netinkamo elgesio. Nors orientuojamės į kliento gerovę ir aukščiausios kokybės paslaugas, labai liūdna, kad vienas personalo narys gali sukelti tiek nepageidaujamų patirčių, kas mums kainuoja Jūsų nusivylimą visu objektu. Norime užtikrinti, kad į darbuotojos veiksmus bus reaguojama ir imamasi atitinkamų veiksmų.
Su Jumis netrukus susisieksime telefonu ir tikimės, kad nepaisant neigiamos patirties, sulauksime Jūsų atvykstant dar ne kartą!
Atsakyti
Lankomės sanatorijoje ne pirmą kartą būname po savaitę ir ilgiau.Visada užsisakome apartamentus ir daug procedūrų.Viskas būtų gerai, deja šį kartą buvau moraliai sukrėsta voniose dirbančios darbuotos vardu Miglė Šimk. elgesiu.Ši mergina nesiskaitė su manimi, plūdosi bjauriais žodžiais, išvarė mane lauk iš vonios kambario nereaguodama į jai išsakytas pastabas. Aš privalėjau išklausyti jos klykiamos kalbos kiek ji per dieną praleidžia žmonių paminėjo skaičių 60 ir kad tokių kvailų kaip aš būna nemažai kurie jai gadina sveikatą. Taip pat turiu ją suprasti nes ji vakarais mokosi ir ruošiasi egzaminams, o mes ją nerviname su savo pretenzijom... o pretenzijos tokios, atvykau į procedūrą perlinės vonios vanduo buvo visiškai šaltas todėl atsisakiau, taip pat vonios ji neplauna, parodžiau plaukus ir purvus paliktus vonioje, dėl to buvau iškoneveikta.Po šios merginos neadekvataus elgesio man pašlijo sveikata, negalėjau tęsti procedūrų. Todėl prašau direktorės atkreipti dėmesį į mano skundą dėl šios merginos netinkamo elgesio darbo vietoje su poilsiautojais.Mano nuomonė tokios darbuotojos kaip Miglė ŠIMK savo neadekvačiu elgesiu stipriai gadina viešbučio įvaizdį ir reitingą.4
Atsakyti
Viešėjome 3 dienas t.y 2 naktis procedūros nuostabios, procedūrom registruojantis personalas labai mandagus ir paslaugus, kambariai tvarkingi, bet patalynė labai neapgalvota sustumtos dvi atskiros lovos ir apmautos paklodės su guma, kurios nesilaiko tarp lovų atsiranda tarpas, taip pat minusas maistas, labai mažas pasirinkimas, trūksta įvairovės, papuolėm tokiu metu kai restorane vyko koncertas grįžus iš Palangos centro automobiliui vietos pastatyti nebuvo kur teko eiti nemaža kelią, o po koncerto mašina galėjai statyt kaip norėjai, taip pat labai nuvylė tai jog baseino persirengimo kambariuose tiek vyrų, tiek moterų pastatytą spintelė kur turėtų būti rankšluosčiai, bet nei karto nebuvo, o pats baseinas labai šiltas, daug pirčių pasirinkimo, atskira vieta su vaikais, pliusas, kad yra kur išsidžiovinti šlapius maudimosi rūbus. Registratūroje atvykus pasakė jog negausime pietų atvykimo dieną, o perkels į išvykimo dieną, išvykimo dieną neturėjome nei vienos procedūros tad teko laukti pietų, nes paprašius perkelt į vakarienė registratūroje atsakė, jog pas jų taip nedaroma. Taigi apibendrinant viešbutis turi pliusų ir minusų, kaina tikrai nemaža, todėl kiekvienas tikisi, kad atsipirktų ta kaina, mums iš dalies atsipirko procedūromis ir baseino malonumais
Atsakyti
Labai puiki sanatorija, maistas puikus, aptarnavimas labai geras, tiek valgykloje, tiek registratūrose. Labai viskas patiko.
Atsakyti
+
Superine vieta, jauki aplinka. Viesbutis tvarkingas, pasitinka svelni, rami muzika, malonus kvapai. Personalas malonus. Problemas sprendzia. Maistas puikus. Kambariai tvarkingi. Proceduru ivairove. Jas atlieka gerai. Labai patiko pluduriavimas kapsuleje.

- Labai nepatogios pagalves. Gerai, kad buvau is namu pasiemes savo ir palikes automobilyje, nakti ejau pasiimti. Mergina savo nepadieme tai kankinosi abi naktis. Nepatogios lovos. Ale dviguba, bet ten dvi sustumtos, lb lengvos, kietos ir su paklode su guma aptrauktos, kad lsikytus viena salia kitos, bet greit paklode atsiraitoja ir nebelaiko. Neissimiegojom labai.
Beje musu kambaryje kondicionierius leido ivairius, ikyrius garsus. Mus perkele geranoriskai i kita kambari. Visumoj pliusai atpirko minusus.
Atsakyti
2019.10.28
Gradiali Palanga sanatorijoje buvau 12d.Viskas labai patiko.Sanatorija nauja, svaru visur, kambariai tvarkingi.Neblogas maistas.Geros proceduros ir aptarnaujantis personalas.O ypac gyd.Z Repsas, masaziste Grete, vandens masazas Migle.Salia jura.Vaziuociau dar ne viena karta!
Atsakyti
Anykščiai Gradiali kainos LAAABAI pakilusios, be to tiesiogiai nurodomos kainos maždaug 15-20 % didesnes nei per Booking.com
Andrius ir Jolanta (Iš A225:)
2019-04-18 15:44:20 IP 12i8h8i6
Atsakyti
Retokai su žmona atrandame vietų, kuriose jaučiames galintys tinkamai atsiplaiduoti. Mus dažnai (ypač pavargus) viskas žiauriai erzina, todėl atostogas naujose vietose visad sunkiai planuojame su rizika “užsirausime ar ne”. Tačiau šįkart - iš booking nuotraukų pasirinkę Palangos Gradiali sanatoriją - likome nuoširdžiai sužavėti. Visos 4-ios mūsų super-ilgo savaitgalio viešnagės dienos Balandžio viduryje - praėjo be absoliučiai jokių incidentų ir paliko puikiuis įspūdžius iš dar kiek vėsoko pajūrio. Švarus didelis kambarys, visiškai atitinkantis visas reitingo žvaigždutes, super-patogi vieta (šalia 5min. takelio sutvarkytu pušynu iki jūros), labai kokybiškas ir skanus maistas kasdien, didelis procedūrų pasirinkimas, labai šiltas baseinas!! ir ypač malonus personalas su Irmantu!! priešakyje:)). Tam vyrukui norėtume išreikšti asmeninę padėką už gerą nuotaiką rytais pusryčių metu, iškirtini humoro jausma popiet, patarimus dėl masažų ir “maitinimo proceduras” jau po vakarienės valandu :)) Neapleidžia jausmas, kad norėsime čia dar kartą sugrįžti nes šauniai pailsėjome.
P.S. Gal tik binauralinės terapijos kambari reikėtų dažniau išvėdinti (man realiai ėmė trūkti oro seanso metu). Taip pat porą kartų kambario kondicionierius anksti ryte keistus garsus išleido - nors buvo išjungtas visą laiką. Bet čia menkniekis.
Bendras vertinimas 9.9/10.
Atsakyti
Gradiali, Palanga. Teko dalyvauti 2-jų dienų konferencijoje be nakvynės, tad apie kambarius nerašysiu:) Labai noriu pagirti maistą ir aptarnaujantį personalą, o ypač Irmantą, nes jis puikiai išmano savo darbą. Likau sužavėta šio jaunuolio paslaugumu ir geru humoro jausmu:) Ačiū!
Atsakyti
Gradiali anyksciai, stai vel sugryzome.Smagu, kad pirmiausiai sutikome registraturoj administratore Simona, kaip ir pirma karta, su grazia sypsena, maloniai mus prieme, nors taremes telefonu su vaikinu, kuris irgi lb maloniai bendravo.Gavom tikrai tvarkinga, silta kambariuka, saslykine, pirtele, netgi pasikniukus :) ciuozinejimui, tai labai nustebome, kad nemokamai, nes kitur uz bet ka, reikia moketi.Pusryciai labai skanus, svediskas stalas ir papildomai karsto patiekalo trys variantai pasirinktinai, letiniai blynai, kiausiniene arba desreles su grikiais.ka galim pasakyt, gryzom antra karta, grysim ir trecia, REKOMENDUOJAM ir jums., kas nebuvo, pabandykit.
Atsakyti
Buvau sanatorijoj "Grandiali" po kelio sanario operacijos. Aptarnavimas kambariu baisus.Balkono durys neuzsidaro. Dusas nepritaikytas. Maistas baisus. Proceduru ir neperdaugiausiai. Likau labai nusivylusi.
Atsakyti
Poilsis Gradiali, Palanga, su vyru labai nusivylėme. Niekam nerekomenduotume. Aplinka graži, vieta puiki jūra šalia, kaip ir turėtu viskas būti gerai, bet..... Kavinėje atėjęs visada pasijauti nejaukei, personalas nepaslaugus, arogantiškas, nemalonus ir maistas šeip sau.Nakvojome 2 naktis, bet galėčiau vardinti daug nemalonių situacijų. Rinkdamiesi šį vešbuti labai gerai pagalvokite, gero poilsio ten nerasite.
Atsakyti
Sveiki, musu 3naktu poilsi Gradiai Anyksciai apkartino aptarnaujantis personalas.
Ranskluosciai nebuvo keisti 4 dienas, siuksles neisnesamos! Aptarnavimas restorane is vis baisu....vakarienes teko laukti ir 2 val. Atnese silta alu ir pasiule ledukus isideti :D, desertus nuteske ir liepe isidalinti patiems, be sauksteliu, tai valgem peiliais ir nuo antro patiekalo likusiom sakutemis.Rezervavome sekancia diena pas vadova stala 17zmoniu, kad nereiketu laukti atejus maisto ir stalu, nebuvo perduota restoranui... Maistas neva svediskas stalas vakarienei, kuris jau nuvalgytas su saukstu salotu...., Pusryciams atejus 10 ryto ir radus minimum maisto, buvo pasiulyta ateiti 9.00 o ne 10.00 jai norime rasti pilnas lekstes patiekto maisto. SIAUBAS !!! Baisu, kad tikrai niekam nerekomentuosime.
Atsakyti
Ne kazka...svaru, grazu, bet taip ir turi but uz tokia kaina! Tragedija su maistu-lauki ilgai, padavejai dirba ne nuolatiniai turbut, nes toks jausmas, kad visi dirba pirma diena. Norit gero spa?vaziuokit i birstona! Atvykus teko prasyt virdulio, irankiu, to neturi buti, servisas prastas, reikia stipriai pasitempt!
Atsakyti
Atvažiavusi gydytis po kelio sąnario operacijos į Palangos Gradiali sanatoriją UAB "Palangos Žvarūnė "skyrių likau labai patenkinta. Nuoširdžiai noriu padėkoti vyr. gydytojai J. Jočienei, kineziterapeutams - Deimantei, Giedriui, Erikai, Kornelijai, Birutei, masažistei Grėtei, slaugytojom Erikai, Rimai, Daliai, Vilmai už kvalifikuotą, sąžiningą ir nuoširdų darbą. Taip pat antrojo aukšto administratorėms Gintarei ir Linai. Visiems linkiu sveikatos, stiprybės, kantrybės, asmeninės laimės ir gražių Naujųjų metų.
Aplinka graži, viskas sutvarkyta, visur švara, tad dar noriu padėkoti valytojoms, kurių vardų ir nežinau. Restorano aplinka taip pat labai graži ir prabangi, aptarnavimas geras, bet.......... virtuvė tai tikrai neatitinka viso sanatorijos lygio. Siūlyčiau visiems važiuoti poilsiauti ir gydytis, o valgyti, deja, kitur.
Tikiuosi, kad sanatorijos administracija vienintelę problemą, gadinančią viso komplekso įvaizdį, artimiausioje ateityje išspręs.
Atsakyti
Teko atlikti gydomąsias procedūras Gradiali sanatorijoje. Nuoširdžiai norėčiau padėkoti vyr. gydytojai ir kineziterapiautams už puikiai atliktas procedūras už nuoširdų bendravimą ir atgautas jėgas malonioje aplinkoje.Rekomenduočiau ir kitiems rinktis šią sanatoriją.
Atsakyti
Bandem vakarieniauti restorane Gradiali. Vakariene isgelbejo tik jaunuolio gyvo garso koncertas.
Isvada: porcijos buvo neitiketinai menkos ne tik savo kiekybes, bet ir kokybes prasme. Pinigeli plesia negailestingai. Nesikartosim.Nustebom nemaloniai ir nusivylem. Nerekomenduojam.
Jei norit gero koncerto ir vakarienes-geriau, Vandenis' visais atzvilgiais.
Atsakyti
Šiuo metu yra labai populiarūs įvairūs poilsiniai kelialapiai, kuriuose yra siūloma už sąlyginai prieinamą kainą, vienai ar kelioms paroms, apsistoti ir pailsėti įvairių šalies miestų viešbučiuose, pasilepinti teikiamomis SPA procedūromis. Įsigijome ir mes vieną tokių kelialapių su draugu, nusprendėme trumpas žiemos atostogas praleisti Gradiali viešbutyje Palangoje. Ir jau iš karto norėčiau paminėti vieną, pirmą įspūdį labai gadinantį vaizdą - viešbučio aplinka. Nežinau, ar būčiau pirkusi šį kelialapį šiame viešbutyje, jeigu žinočiau, kad tikrai gražiai įrengtą, modernų pastatą supa sovietiniai griuvėsiai. Labai nustebome, kada privažiavę Vanagupės g. 15 pamatėme didžiule Gradiali iškaba ant apleisto ne pirmus dešimtmečius skaičiuojančio pastato. Tačiau, laimė ta, kad pirmas įspūdis, apvažiavus šiuos architektūrinius griaučius ir šalia jų išvydus tikrąjį kelionės tikslą, kiek išsisklaidė. Galiu pridurti, kad nepaisant supančios pilkos praeities dvasios, Gradiali viešbutis atrodo iš tiesų patraukliai akiai, o priešais esantis pušynas stipriai gerina situaciją ir bemaž išsklaido prastą pirmą įspūdį. Priešingai negu aplinka esanti šalia viešbučio, viešbučio vidus atrodo šviesus ir modernus. O Gradiali darbuotojai paliko tik teigiamas emocijas. Galiu teigti, kad personalas šiame viešbutyje atitinka visus aptarnavimo standartus, pasižymi profesionaliu ir paslaugiu aptarnavimu. Ačiū Jiems. O štai dar vienas minusas tenka standartiniams dviviečiams kambariams. Nors kambaryje radome visą tai, kas buvo išvardinta kelialapyje, o ir patys kambariai įrengti jaukiai ir patogiai, tačiau pasigedome elementarių daiktų, tokių kaip virdulio, bent kelių stalo įrankių. Žinant tai, kad viešbutis yra toli nuo miesto centro, kavinių ir parduotuvių, tai kiek suerzino. Apsistojant ne dviem parom, o ilgesniam laikui arba atvykstant be nuosavos mašinos, norėtųsi galimybės kambaryje bent kavos pasidaryti. Žinoma, prabangiai įkurtas viešbučio restoranas nebloga išeitis pavalgyti ar išgerti minėtos kavos, tačiau su tokiomis kainomis ne kiekvienas sau galėtų leisti kiekvieną kartą pietauti ir vakarieniauti. Na, o įskaičiuoti pusryčiai į kelialapį maloniai nustebino. Švediškas stalas gausus šviežių daržovių ir vaisių, karštų ir šaltų patiekalų, gėrimų, kurias buvo galima pasistiprinti jaukioje restorano aplinkoje su vaizdu į pušyno pusę labai stipriai pakėlė nuotaiką. Ir galiausiai norėčiau pridėti kelias pastabas apie SPA vandens zoną ir procedūras. Į viešnagės paketo kainą buvo įskaičiuota kelios procedūros: nugaros masažas, mineralinė vaistažolių vonia, neribotos laikas treniruoklių salėje, apsilankymas baseino ir pirčių zonoje. Turėjome puikią progą atsipalaiduoti ir pasilepinti. Gaila tik tai, kad baseino ir pirties zona nėra erdvi. Mums pasisekė, kad tuo metu buvo mažai poilsiaujančių, kitaip būtų labai ankšta sutilpti ganėtinai mažame baseine ir esančiame viename pirties kambaryje. Apibendrinant kokybės ir kainos santykį, nežiūrint į tai, kad viskas visur yra ir taip „overpraizintą“, teigčiau, kad šis viešbutis neblogas pasirinkimas norint pailsėti ir atitrūkti nuo rutinos. Tik reikėtų atsižvelgti dar į tai, kad Palanga žiemos metu, kalbant apie pramogas, beveik nieko pasiūlyti negali. Taigi, pagrindinis užimtumas yra viešbučio teritorijoje. Aišku, tai ne viešbučio kaltė, bet kas norėtų daugiau veiklos žiemos metu negu visą dieną slampinėti po procedūras įsisupus į chalatus, turėtų apgalvoti ir tai. Ir dar, siūlyčiau tikrinant internete nuotraukas, aprašymus porą balų numušti nuo pateikto įvaizdžio, nes galbūt čia tokia mada dabar, bet dažnai pateikta oficiali informacija neatitinka realaus vaizdo. Bendrai viešbučiui skirčiau 7, 5 balus iš 10.
Atsakyti
Dareme siame vesbutyje Anyksciuose seminara klientams. Likome patenkinti tik maistu, aptarnavimas baisus, visiskai personalas nemoka priimti tokio pobudzio renginiu. Personalas nemato kad ant stalo stovi nesvarios lekstes ir jas reikia n uimti, kad truksta sakuciu sveciams vakarienes metu, reikejo visa vakara begioti ir sakyti ka padavejos privalo daryti. Administratoriu darbu irgi nusivyleme, toks jausmas, kad merginos pirma karta atejo i darba ir nesugeba spresti jokiu iskylusiu problemu. Tikrai daugiau ten jokio renginio nedarysime ir nerekomenduosime kitiems.
Atsakyti
Nusprendus paminėti Valentino dieną "Gradiali" Anykščiuose, buvo rezervuotas staliukas su pasirinktais patiekalais iš meniu (su akcija). Visa tai buvo rezervuota telefonu ir patvirtinta el. paštu maždaug prieš mėnesį. Atvykus labai nustebino nemalonia žinia, kad tai dienai nebuvo rezervuotas joks staliukas mano vardu. Taip pat pareiškė, kad toks pasirinktas meniu su akcija Valentino dieną negalioja (nors susirašinėjimo metu buvo pabrėžta užsakymo data, o perspėjimo apie pasikeitimus negavome). Barmenė vis dėlto rado kompiuteryje užsakymą-rezervaciją el. paštu, bet kodėl jis nebuvo įgyvendintas, paaiškinti negalėjo, nors "Gradiali" atstovai laiške nurodė, kad sutartą valandą patiekalai bus paruošti. Gaila, kad sugadino ilgai planuotą šventę. Atvykome tolimą kelią su mintimi romantiškai praleisti laiką, o mums pateikė tokią "staigmeną".
Atsakyti
2014 m. pavasarį nuvykom parai į viešbutį „Gradiali“ Palangoje, Vanagupės g. 15, nes turėjom akcijos kuponą iš „geradovana.lt“ už 459 lt. Už šią sumą mums priklausė: dvivietis kambarys parai, po 3 pasirinktas procedūras, pusryčiai, pietūs ir vakarienė, baseinas, pirtis, sūkurinė vonia, treniruoklių salė, gydytojo konsultacija. Atvykom 14:15 val., nes priimama nuo 14 val. Mus pasitiko labai draugiška administratorė, kuri papasakojo kaip kas vyksta ir davė raktus nuo kambario. Kambarys labai tvarkingas už lango pušynas, o už jo jūra. Kambaryje šaldytuvas, plaukų džiovintuvas, muilas, televizorius, šildomos vonios grindys. Jūra arti už kokių 500 m. eiti reikia gražiu miško takeliu. Mes įsikūrėme kambaryje ir įsisukę į chalatus, kurie taip pat ten buvo, buvo ir šlepetės, nuėjom į procedūras: limfodrenažinį masažą, perlinę vonią ir druskų kambarį. SPA personalas labai draugiškas, malonus ir paslaugus. Aplinka viešbutyje labai graži, viskas naujai sutvarkyta, visur švara, net sakyčiau prabangiai viskas atrodo. Galima gi kartais „ponais“ pasijusti :D Po visu procedūrų jau lakėm nesulaukėm vakarienės, nes įmonės puslapyje aprašyta ir iliustruota kaip atrodo jų restoranas ir maistas, o jis atrodo išties įspūdingai ir skaniai. Išsipuošėm, nes vis dėl to į restoraną einam ir nuėjom. Restoranas tvarkingas, pakankamai gražiai įrengtas, geras vaizdas pro vitrininius langus, patalpos viduryje stovi papuošti stalai su taurėm ir visa kita, o palei sienas stovi paprasti staliukai, tvarkingi, bet nieko ypatingo. Žmonių nebuvo, bet mums barmenė (na bent jau dirbo prie baro) paskyrė staliuką prie sienos. Ant stalo padėta duona ir du indeliai su padžiūvusia namine mišraine... Iš pradžių nedrįsom valgyti, nes galvojom, kad čia ne mums, nes gi tokie patiekalai valgykloje būna, bet pasirodė, kad mums... Kadangi tą dieną pietų mums niekas nedavė, tai labai jau valgyt norėjom ir suėjo ta mišrainė. Tuomet žiūrim atneša ji mums puodelius su jau pataisyta arbata, kokia jis ten buvo nežinau... Tuomet sekė didelės lėkštės su pyragu... Pagalvojom, kaip čia įdomu, kad desertą iškart atneša , bet klydom... :D Čia buvo ne desertas, o valgyklos - ligoninės tipo, skonio ir pateikimo varškės-ryžių apkepas su šalia jo patėkšta uogiene... Kažkaip pasimečiau... Mokėjom didelius pinigus (čia atsižvelgiant į mūsų pajamas) ir tokia vakarienė?????.... Ar nekilo jiem toks klausimas, kad žmogus gali nevalgyti kokio nors maisto, pvz. varškės??? Mums nedavė jokio pasirinkimo... Kaip kokiam vaikų darželyje, tipo ką paduosiu tą suvalgysit... Kažkaip keista man pasidarė, kad tokiam prabangiam ir nepigiam SPA restorane gali būti tokio negražiai pateikto maisto... tai už ką aš mokėjau pinigus??? Varškės apkepą aš pati galiu išsikepti, o kur tas jų išreklamuotas maistas??? Kur bent kokia teisė klientui pasirinkti ką valgyti??? Kas čia per bajeriai??? Po tokios fainos dienos per vakarienę pasijutom kaip šlapiu skuduru trenkti ir grįžom abu tokie išsipuoše, baltos mišrainės ir ryžių-varškės apkepo pavalgę į kambarį... Man būtų kaip ir užtekę to vadinamo maisto, bet vyrui tikrai ne, tai važiavom į parduotuvę, nes šalia SPA jų nėra pirkti ką nors pavalgyti. Ir ilsėdamiesi vakare labai patogioje kambario lovoje juokavome ką gausim pusryčiams  Štai rytas atėjo ir metas pusryčiauti. Nuėjome į „restoraną“, bet jau nepasipuošę  su tokia mažyte baime ko čia tikėtis, bet.... Likom žiauriai nustebinti, nes buvo švediškas stalas :D Net nuotaika pakilo, kad turėsim pasirinkimą ką valgyti, o ne numes kokį virta kiaušinį ;) Pasirinkimo buvo normaliai: du karšti, dribsniai, mėsytės, įdaryti kiaušiniai, apkeptos krabų lazdelės, vaisiai, sausainiukai, jogurtai, kava, arbata, pienas, sultys. Nu žodžiu ne valgyt, o pailsėt atvažiavom, bet buvo tokia laimė, kad valgyt galėjai tai ką tu mėgsti ir GALI pats pasirinkti ką valgyt. Po pusryčių pagalvojom, kad pasitaisė „restoranas“ ir ėjom savais keliais iki pietų. Na po tokių pusryčių atėjo pietai. Nueinam, o ten kaip visada tuščia, nei vieno žmogaus. Atsisėdom prie savo staliuko ir žiūrim atneša meniu :DDD Nu nesitikėjom, kaip čia viskas taip pasikeitė. Super!!!! Padavus meniu barmenė nuėjo, o mums iškilo klausimas kaip čia dabar rinktis bet ką galima?? Tai pasikvietėm ją ir paklausėm ar galim sriuba ir antra su desertu? Ji mūsų užklausė ar mes „komerciniai“ klientai. Sakom parai atvažiavom su maitinimu. Tada ji atėmė meniu ir sako „Jūsų maistas jau paruoštas, tuoj atnešiu“...  Vėl darželis-valgykla-ligoninė...  Na atnešė (tikrai iš valgyklos laikų turit atsiminti)kompotą su obuolių gabaliukai, tada sriuba rūgštynių, skani ji buvo. Ir galiausiai vištienos kepsnį paskandinta padaže, šalia jo patėkšti labai vandeningi ryžiai ir tarkuotos morkos... Nu vaizdas... Tai kur mes atvažiavom??? Negi tai sunku tą patį maistą gražiai patiekti, išdėlioti lėkštėj???? Mes čia kažkokie prastesni, ne „VIPiniai“ kientai??? Na pagalvojom, neisim gi kitur valgyt, nes aplink ir nėra kur, tai suvalgėm, kepsnio skonis visai nieko buvo. Mums bevalgant atėjo SPA darbuotojos su darbine uniforma ir atsisėdo prie gretimo stalelio. Jau ir tas jų atsisėdimas keistai atrodė, nes gi prabangus SPA ir turėtų kažkaip palaikyti savo įvaizdį... Neesu mačiusi, kad kavinės valytoja ar virėja su uniforma ateitų prie stalelių su klientais sėdėti... darbuotojams yra atskiros patalpos kaip ir visuose darbuose. Bet maža to jos pasirodo su mumis kartu pavalgyt nusprendė, o ir barmenė joms tą patį kaip ir mums atnešė... Kažkaip pasijautėm, kad nėra pagarbos klientams visiškai šiame „restorane“. Ar matėt kur viešbutyje restorane su jumis valgantį viešbučio personalą???? Savo pasakojimu aš neturiu tikslo pažeminti ar kažkaip įžeisti SPA personalo, bet parodyti SPA valdytojams, kad toks savo įvaizdžio „kūrimas“ nėra tinkamas. Dar karta kartoju, kad į patį viešbutį važiuočiau su dideliu džiaugsmu dar kartą, bet į tą „restoraną“ nei kojos nekelčiau. Žiauriai sugadino jis mums nuotaiką. Arba juokėmės, kad užsisakytume per pusryčius, pietus ir vakariene pusryčius, kad turėtume bent kokia maisto pasirinkimo laisvę. Jau geriau tada kuponuose nerašykit maitinimo, nes po to kai prieš važiuodami pažiūrėjom SPA restorano nuotraukas ir meniu internete ir susidarėm gražų vaizdą ir gavom tokį Š... kažkaip negera buvo. Jeigu Jums jau taip gaila tų kelių litų, kad klientui gražiau pateikti tą patį apkepą ar kepsnį lėkštėje, tai geriau iš vis nereikia. O jau nekalbu apie tai, kad būtų buvę labai malonu, kad būtų pasiūlę per vakarienę ar pietus pasirinkti nors vieną iš dviejų Jūsų pasiūlytų antrų patiekalų.. Pasijutom kaip nelaukiami klientai... maždaug atlikot pigiausias procedūras, numetėm valgyklos maisto ir ko dar norit, duokit pinigus ir drožkit namo... Tikrai kažkaip skaudu buvo, nes retai kada sau leidžiam pasimėgauti prabanga ir SPA...

Taip pat rekomenduojame

Atostogų parkas
SPA, BASEINAI, APGYVENDINIMAS, GINTARO PIRTIS

Adresas: Venecijos aklg. 2, Žibininkai, LT-97231 Kretingos r.
Veiklos sritys: viešbučiai, moteliai; kaimo turizmas; kavinės, klubai, barai, restoranai; poilsio namai, sanatorijos; pramogos ir poilsis; spa centrai.
„ATOSTOGŲ PARKAS“ – tai didžiausias poilsio ir sveikatinimo kompleksas Vakarų Lietuvoje, kuriame – 15 baseinų Jūsų poilsiui ir sveikatai. Kompleksas įsikūręs Palangos pakraštyje, Žibininkuose. Tai – strategiškai puikioje vietoje esantis gamtos prieglobstis, nuo Baltijos jūros ir Palangos kurorto nutolęs 6 km, nuo...
Tulpės sanatorija
Adresas: B. Sruogos g. 4, LT-59209 Birštonas.
Veiklos sritys: poilsio namai, sanatorijos; kavinės, klubai, barai, restoranai; medicinos įstaigos, paslaugos; pirtys ir baseinai; spa centrai.
Šeimos poilsis „Tulpės“ sanatorijoje Birštone! Nakvynės pačiame kurorto centre esančioje „Baltojoje viloje“, bei apsilankymais „Tulpės“ vandens ir pirčių komplekse! Birštono centre moderniai įrengtas korpusas „Baltoji vila“, vos 150 m nuo „Tulpės“ sanatorijos baseino ir gydyklos! „Tulpės“ sanatorija turi ilgametes...
Nidos Gaiva
Poilsis Nidoje. Kambarių nuoma Nidoje.

Adresas: G.D. Kuverto g. 8-1, LT-93123 Neringa.
Veiklos sritys: viešbučiai, moteliai; poilsio namai, sanatorijos; pramogos ir poilsis.
Poilsis Nidoje – geriausias pasiūlymas Jūsų vasaros atostogoms. Svečių namai Nidoje "Nidos Gaiva" sukurs Jums ypatingą jaukumą ir patogumą. Nedideli, jaukūs kambariai ir apartamentai, pačiame Nidos miesto centre, garantuos Jums išskirtinę kokybę Jūsų atostogų metu. Kuklia prabanga dvelkiantis stilius, jaukią ir...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Kalnapilio-Tauro grupė" klientų buvo įvertinta kaip tvariausias partneris
"Kalnapilio-Tauro grupė" klientų buvo įvertinta kaip tvariausias partneris 08-10 00:31
Viena didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintoja "Kalnapilio-Tauro grupė" buvo įvertinta verslo klientų kaip tvari, aukščiausią reputacijos indeksą Lietuvoje turinti partnerė.
E-komercijos rinka keičiasi iš esmės: "Siųsk24" žengia permainų priešakyje
E-komercijos rinka keičiasi iš esmės: "Siųsk24" žengia permainų priešakyje 08-10 00:15
Lietuvos e-prekybos rinkos dalyviams pasaulis tampa pasiekiamas vis paprasčiau ir greičiau – tokias galimybes elektroninių platformų prekeiviams atveria efektyvūs logistikos sprendimai. Vis dėlto...
"Norfos" efektyvumo sprendimai: iš ko mokėti didesnius atlyginimus?
"Norfos" efektyvumo sprendimai: iš ko mokėti didesnius atlyginimus? 08-10 00:14
Nuo sumažinto apšvietimo iki išjungiamų šaldytuvų – mažmeninės prekybos tinklai šiandien priversti ieškoti įvairių sprendimų, kurie padėtų atlaikyti augančias energetikos ir žaliavų kainas...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dėl infliacijos teko apriboti savo išlaidas?

Akcijų kainos

Goodyear 15,19 +4,61%
Manchester United 12,82 +4,40%
NVIDIA 187,09 +4,27%
Xerox 19,14 +3,80%
Visa 211,33 +0,12%
Nokia 5,21 0,00%
Kraft Heinz Co 38,67 -0,15%
Philip Morris 99,24 -0,23%

Žaliavų kainos pasaulyje

Benzinas 4,08 +6,53%
Nafta 91,93 0,00%
Sidabras 21,56 -1,60%
Cukrus 0,79 -1,25%
Varis 9024,46 -3,76%
Anglis 196,95 +16,09%
Vištiena 3,67 -0,81%
Auksas 1836,57 -0,65%