VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Booking.com Lithuania, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Booking.com (Lithuania)

Atsiliepimai apie Booking.com (Lithuania), UAB

E-zoo.lt Sutaupyk 3 Eur su kodu 3-MINUS
Sutaupyk 5 Eur su kodu 5-MINUS
Parašyk savo nuomonę apie Booking.com (Lithuania), UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Užsakiau viešbutį Kipre, Paphose rugsėjo 1 d. patvirtino ir nuskaitė pinigus. Dar kelintą dieną paklausė, gal yra pageidavimų, o po to 07 gal buvo pasiūlymas atsisakyti nuomos, bet neketinome, nes atsisakant turėjo dingti pinigai. Tada rugsėjo 08 dieną - prieš pat išvykstant, parašė savininkas- atsiprašome, į jūsų vietą yra jau kiti yra, tai jums viso gero. Parašiau- o kaip pinigai? Rašiau atsakymą į atsiūstą laišką, per booking - laiškas grįžo, užpildžiau booking sistemoje - dingo, skambinu lietuvos telefonu - neatsako. Vakar vakare pradėjome paiešką toje vietovėje tam pačiam laikui viešbučio- išmeta mūsų kad laisvas- rezervuokis ir mokėk, vietų yra!. 09d. ryte tikrinu- vietų mūsų datoms yra ir užsakymą priima. Tereikia įvesti banko kortelę ir nuskaičiuos. Viešbutis Beutiful Aggos Cliff House. Bookingas lietuvos numeriai neatsako.
Atsakyti
Laba diena.Pardavėme savo apartamentus ''rojus''2973504.Noriu išsiregistruoti iš booking, bet niekaip nemoku.Prašome parašyti kaip išsiregistruoti.Ačiū.
Teresa Čepukėnienė
2021-09-03 17:30:52 IP 4ljkjr8
Atsakyti
Leidote rezervuoti viešbutį Riminni iki 15-09, bet viešbutis užsidaro 12-09. (rezervuotas prieš mėn.)
Dabar turiu mokėti brangiau už kitą viešbutį!!!!.
Ką jus patarsit?Kompensuojate kainų skirtumą?
Atsakyti
Per booking.com programėlę rašiau.
Atsakyti
Ema 2021-08-14 10:59:15
Booking neseniai "pabudo", nors rašiau ir angliškai:
Visų pirma norime atsiprašyti, kad atrašome tik dabar. Gauname labai daug klientų laiškų, o lietuviškai bendraujančių darbuotojų labai mažai. Ateityje, jei turite skubų klausimą visada galite skambinti mums telefonu:

* Pagalba rusiškai +7 499 271-87-36
* Pagalba angliškai +44 203 564 6725
Sveiki,
Gal galite patikslinti kokiu el. paštu kreipėtės į booking.com, nes telefonu nepavyksta susisiekti.
Atsakyti
Ema 2021-08-14 10:49:18
Man grąžino seb bankas. Nežinau kokia pas jus situacija, aš ėjau į savo el. bankininkystę, ten spaudžiau ant sąskaitos išrašas, ant mano nu skaitytų pinigų, ten spaudžiau ginčyti sandorį, surašiau ko reikalauja, susisiekė konsultantas ir po kelių dienų grąžino pinigus. Jei nepavyks-rašykit skundą vartotojų teisėm.
Booking neseniai "pabudo", nors rašiau ir angliškai:
Visų pirma norime atsiprašyti, kad atrašome tik dabar. Gauname labai daug klientų laiškų, o lietuviškai bendraujančių darbuotojų labai mažai. Ateityje, jei turite skubų klausimą visada galite skambinti mums telefonu:

* Pagalba rusiškai +7 499 271-87-36
* Pagalba angliškai +44 203 564 6725
Atsakyti
Jolanta 2021-08-14 10:13:08
Ar tikrai jie gali grąžinti? Juk pinigus vedėm savo noru...Aš pinigus pervedžiau Viza kortele per Bookingą, tačiau apgyvendinimo įstaiga jų negavo, todėl nuvykus, turėjau sumokėti dar kartą..maniau kad paskui išsiaiškinsiu su Bookingu, tačiau jie į jokias žinutes per niekus nereaguoja.Skambinau į savo banką, paklausti, ar tikrapinigai nuskaityti, ir į kokią sąskaitą nuėjo.Bankas atsakė, kad pinigai tvarkingai nurašyti, tačiau į kokią sąskaitą nuėjo, nemato ir negali pasakyti, Kažkoks košmaras
Man grąžino seb bankas. Nežinau kokia pas jus situacija, aš ėjau į savo el. bankininkystę, ten spaudžiau ant sąskaitos išrašas, ant mano nu skaitytų pinigų, ten spaudžiau ginčyti sandorį, surašiau ko reikalauja, susisiekė konsultantas ir po kelių dienų grąžino pinigus. Jei nepavyks-rašykit skundą vartotojų teisėm.
Atsakyti
Ema 2021-07-27 12:26:42
Rašykit skundą-ginčą savo bankui iš kurio booking nurašė pinigus, grąžins, nes kitaip niekas į jus nekreips dėmesio.
Ar tikrai jie gali grąžinti? Juk pinigus vedėm savo noru...Aš pinigus pervedžiau Viza kortele per Bookingą, tačiau apgyvendinimo įstaiga jų negavo, todėl nuvykus, turėjau sumokėti dar kartą..maniau kad paskui išsiaiškinsiu su Bookingu, tačiau jie į jokias žinutes per niekus nereaguoja.Skambinau į savo banką, paklausti, ar tikrapinigai nuskaityti, ir į kokią sąskaitą nuėjo.Bankas atsakė, kad pinigai tvarkingai nurašyti, tačiau į kokią sąskaitą nuėjo, nemato ir negali pasakyti, Kažkoks košmaras
Atsakyti
Laba diena,
Užsisakėm kambarį šiandien Gaižiūnų g. 25, Kaunas, net devynioms paroms, nuskaičiavo pinigus Booking platforma, o kambario nėra.
Pirmiausiai skambinau nuomotojo duotu telefono numeriu, telefone pranešė, kad tokio numerio nėra, vadinasi, numeris jau melagingas. Rašėm kelias žinutes apgyvendinimo įstaigai, niekas neatsakė. Nuvykus į vietą, kur turėjo būti mano išsinuomotas numeris, sutikome porą žmonių, kurie stovėjo prie to paties adreso namo, ieškojo kaip įeiti. Nustebusi paklausiau, ar ir jie čia nuomojasi.. atsakė, taip. Mes visi negalėjome įeiti, radę raktus vartuose iš vidaus pusės atrakinom ir įejom iki namo durų. Ten duris atidarė pagyvenusio amžiaus moteris, kuri teigė, kad ten niekas nieko nenuomoja. Kvietėme policijos pareigūnus į šį adresą, Gaižiūnų 25, Kaunas. Įvykis užfiksuotas policijoje. Tikriausiai s*****i pasinaudojo ir kitais asmeninis dėl nuomos. Mano suma nėra maža, norėtųsi, kad booking'as imtųsi atsakomybės.
Atsakyti
Sveiki, uzsisakem dvivieti kambari dviem parom, Gaižiūnų 25, Kaunas. Atvykus nurodytu adresu, yra gyvenamasis namas ir kambariu niekas nenuomoja. Tuo pat metu atvyko kiti zmones, kurie uzsakinejo kambari tuo paciu adresu. Pasirodo visi buvom sumokeje is anksto uz ta pati numeri. Buvo kviesta policija, ivykis uzfiksuotas policijoje.
Atsakyti
Kažkoks košmaras. Susisiekti jokiu telefonu neįmanoma. Visus mokesčius pasiima iš mano mokįjimų, o po to dra kartą rašo, kad vėl turiu apmokėti.Jau pinigai atskaičiuot, ir prašo dar kartą man jau jiems tą pačią sumą sumokėti. Baisu
O savaitgalį sistema leido įstaigą užsakyti, nors buvo viskas uždaryta. Žmogus pasakmbino sakau negaliu priimti. Tai aš ėmiau ir visus pinigus jai grąžinau su visai mokesąiais bookingo. Gal ir blogai padariau...aišku sau. O su bookingu galvoju susisieksiu, o niekaip.
Atsakyti
Rašykit skundą-ginčą savo bankui iš kurio booking nurašė pinigus, grąžins, nes kitaip niekas į jus nekreips dėmesio.
Atsakyti
Labai nemaloni patirtis. Palangoje buvo uzsakytas kambarys parai su dvigule lova (šeima), kadangi vasara, norimu viešbučių nebegavome, teko tenkintis paprastesniais variantais, tiesiog kambarių nuoma. Uz palankią kainą pamatėme pasiūlymą "Poilsio namai palangoje" nuotraukos labai patrauklios, kaina patraukli, atrodė viskas ko mums reikia ir užtenka tai parai. Prasidejus atostogoms atvykome nurodytu adresu B.Oškinių g.6, iš išores vaizdas atitiko nuotraukas, iejome i vidu, o ten registratūroje vyrukas, vardu Šarūnas sako nebeturim laisvu kambariu, galime pasiūlyti salę ten yra kelios lovos. Sakau ta prasme jūs čia rimtai? Gi pinigus jau rezervavote ir tik dabar mums tai sakote? Vyrukas nuvede mus į tą salę, žiūrim sudėtos kelios lovos ir rimtai ten kazkokioj pastato salėj, ar kaio tą patalpą galima pavadint net nezinau???? sako arba galim pasiūlyti už ta pačia kaina važiuoti i kitus namus, arba dasimokekite 10€ dar i kitus namus kur jau turėsite Net wc ir dušą atskirą... (Pasikartoju, užsisakant nuomą nuoraukose buvo pavaizduita, kad mes betkokiu atveju turesime wc ir duša kamabaryje, pridėsiu skreenshooto nuktraukas, kas buvo pavaizduota, o kur galiausiai patekome) klausiam, o tas uz ta pacia kaina variantas ten geriau nei cia? Sako jo jo, labai gera vieta (dėl vietos nesiginčiju, vieta tikrai puiki, netoli viskas ko mums reikejo) adresas Vidūno alėja... Gerai važiuojam tada ten... Atvažiuojam, ileidžia mus i vidu, o ten vel baisu... Lovos nešvarios, pilna voratinkliu, ilgas ir siauras kambarys, kvapas nemalonus... esame vidutinio ugio zmones, tačiau lovoje sunku miegoti, nes kojos iškištos, lova mazdaug 160cm ilgio, ne pločio, o ilgio... Na sakom neturim jau kur dingt, parodykit mums patalyne, jei jinai bent jau švari tai liekam tai nakčiai...atnešė patalynę, užvalkalai balti, svarūs, išlyginti, na bent tieko naudos... Vidūno alejos namelio šeimininkas tikrai malonus, šnekus... Tikrai buvau šokiruota tokiomis išdaigomis Palangoje, tai tikrų tikriausias pasityčiojimas... Atostogautojai kurie esate ne vietiniai, būkite atsargūs, nepakliūkite ir jūs ant tokių nemalonių situacijų...
Atsakyti
Užsisakinėjau kambarius atostogoms, reikėjo pervesti pinigus. Pinigus pervedžiau, bet kambarių rezervacijos nepatvirtino, o pinigai 900€ iššąldyti 7-12 dienų. Tai ar čia normalu kai atostogom skirti pinigai kažkur kabo ore. Nuo šiol kitomis paslaugomis naudosiuosi.
Atsakyti
07.01 dareme užsakymą, kuris buvo nepatvirtintas, tačiau pinigus nuo kortelės nuskaitė. Susisiekti su booking.com yra neįmanoma. Gal kas žinot klientų aptarnavimo Nr Lietuvoje? Nei sistemoje nei programėlės nėra pateikiami jokie kontaktai kuriais būtų galima susisiekti.
Atsakyti
Kaip su jais susisiekt po šimts perkūnų?? Visiškai neįmanoma!!! Jau trečia savaitė rašau laiškus, skundus booking sistemoje, apie prisiskambinimą telefonu išvis tyliu.. Kaip bookingas gali leisti naudotis programa visokiams fake nuomotojams? Kaip atgaut pinigus? Užsisakėm nakvynę Klaipėdoje, susiuntė visus patvirtinimus, o nuvažiavę į vietą ten radome lygiai kakučio krūvutę... Teko apsisukt ir važiuot namo, kas per nesąmonė. Aš esu labai pikta! Jeigu jau nukosėji pinigus, tai nesiųsk tų patvirtinimų, apgauk ir tiek, o dabar trenkiesi per visą Lietuvą, tam, kad apsisuktum ir grįžtum namo. Ačiū už puikias atostogas!
Koks klientų aptarnavimo Lietuvių kalba numeris?
2021-04-06 01:51:20 IP 2g44bbdk
Atsakyti
Koks klientų aptarnavimo Lietuvių kalba numeris?
Atsakyti
Su bookingu ilgą laiką neturejome jokių problemų iki vakar dienos. Visada kažką užsisakę, prieš išvažiuojant sutvarkome viską kaip buvo, kad tik kuo mažiau reikėtų tvarkytis kitiems. Pasirodo booking tarpe egzistuoja žmonių, kurie yra linkę pasipelnyti iš kitų, atrodančių labiau pažeidžiamų žmonių. Klaipėdoje nuomavomės loftą, kuris visai nieko. Gerai praleidome dieną. Ten buvo tokia sofa, kurią mes šiek tiek atitraukėme nuo sienos, nes atrodė, kad kliudysime ten buvusius laidus. Ją ištiėsėme ir viskas buvo gerai. Buvome kažkur iki 9 vakaro ir apsitvarkę, padėję daiktus į savo vietas, išvažiavome. Kitą rytą, lofto savininkė skambino ir norėjo pagąsdinti, nes jos žodžiais "mes sulaužėme sofą". Paprašius tą irodančių nuotraukų, šeimininkė mums atsiuntė nuotraukas, kad po sofa esantis dugnas yra įtrukęs. (neleido čia prisegti nuotraukų, bet jei yra poreikis galiu pasidalinti kitur) Kuris ir taip jau kaip iš 3 kartonų sudėtas. Šeimininkė už šiuos "sugadinimus" prašė 20 eurų. Dar ragino "Gal jūs norite man naują sofą nupirkti?" Tarp kitko mes net nežinojome, kad to dugno tokia būklė. Net nesumąstėme patikrinti. Dabar jau žinosim, kad sukčių pasitaiko net čia, tam kad nebūtų panašios situacijos, visus kampus dabar apžiūresim, filmuosim, fotografuosim. Nes deja tokie dalykai yra leidžiami. Paskui jau pradėjo grąsinti teismais, uždėjo skolą. Prašo jau 30 eurų. Nuotraukoje esanti padaryta žala, net jei ir būtų mūsų tai ten net 10 eurų nėra verta. Ir kas bylinėtis nori dėl 20 eurų.. Žema. Sukčių esamo lofto adresas žvejų g. 5 Klaipėda. Saugokitės. Jei kas žinote kur galėčiau dar pasidalinti šia istorija, kad neapgautų, daugiau žmonių, praneškite. Ačiū
Atsakyti
Dėl sumažėjusių užsakymų šita kompanija ėmėsi suktybių, iš 4 operacijų per keletą dienų 3 buvo klaidinančios ir sukeliančios rūpesčių. Buvome užsienyje ir žmona bandė per šią sistemą užsakyti viešbutį, tvirtinant užsakymą neatėjo patvirtinimas, tačiau pinigai buvo rezervuoti t.y. sulaikyti, nurašyti nuo kortelės, pamanėme, kad įvyko klaida, pabandėme rezervuoti kitą viešbutį istorija pasikartojo, vos ne 1000 eur buvo nurašyta, o viešbučiai nerezervuoti, susisiekus su booking atstovais šie paaiškino, kad pinigus gražins 14d. bėgyje !!! Laimei turėjome kitą kortelę ir laisvų pinigų, o jei ne? jei žmogus keliautų vienas? beje rezervuojant idialiai tą patį pasiūlymą žmonos telefone rodė apie 50 eur mažesnę kaina, kas tikėtina rodo tikslingą apgaulę išaldant pinigus. Kitas atvejis po kelių dienų - pasiūlymas rodomas 208 eur, o paspaudus "patvirtinti" nurašoma nuo sąskaitos 231, 2 eur, jokie aiškinimaisi neveda prie racionalaus dialogo, nes reikalaujama pateikti įrodymus, ir nors turiu situacijos nuotrauką, pasirodo to yra per mažai. Neturėkite reikalų su šia kompanija, geriau naudokite AGODA.COM
Olena Zhuravlova
2020-09-04 08:00:42 IP 2cfuun22
Atsakyti
Negaliu grąžinti pinigus už savo kelionę jau 3 mėnesį. Nerandu kur kreiptis, nes sužinoti informacijos apie grąžinimą.
Olena Zhuravlova
2020-09-04 07:58:56 IP 2cfuun22
Atsakyti
Negaliu grąžinti pinigus už savo kelionę jau 3 mėnesį. Nerandu kur kreiptis, nes sužinoti informacijos apie grąžinimą.
Reservation: 2938518196
2020-09-03 13:04:38 IP 2i250ehe
Atsakyti
I don't recommend choosing booking.com for your future stays. Booking.com declares that they have Coronavirus (COVID-19) Support but unfortunately this is not true. My reservation was made in January, 2020, when there was no knowledge of a global pandemic. Therefore without suspecting anything I deliberately chose a reservation with a partial refund in case of cancellation. The hotel immediately deducted a 50% payment when pandemic was declared. I contacted the hotel. The hotel reassured me that I would wait till September when the situation became clearer and they would find a best solution for me. When my flight was cancelled I contacted the hotel but they said that they can‘t do anything for me. But when an entry into Croatia was restricted, I contacted the hotel again.They said that it is safe in the hotel area despite the fact that I can’t leave my country and can't enter other countries and can’t do anything for me.Then I‘ve contacted booking.com customer service. Booking.com have called the hotel and recommend just waiting till September to contact the hotel again. September 22 is the date when I will be charged all sum for my reservation. I‘ve asked booking.com support to help me with this situation: I have no flight, I can‘t leave my country, if I don‘t want to be charged all sum I must cancel my reservation for 473.20 Eur! I wrote to the hotel asking for changing the date for free for the next year, because I’ve no flight yet and my reservation was made before COVID-19. Therefore, I could not estimate the 50% non-refundability. I wrote to booking.com support lots of times asking for help. Finally, yesterday they suggested changing the dates into the next year for 362 Eur! It’s a mockery… It's the same as canceling my reservation and making a new one.There have been 369 new recorded COVID-19 cases in Croatia in the last 24 hours (information updated September 03 at 10:10 - https://www.koronavirus.hr/en), but booking.com support sees no problem why my family with kids can't go there.As the hotel (Falkensteiner Club Funimation Borik, Zadar, Croatia) does not respond to COVID-19 situations and does not decide the situation at all I think this hotel is untrustworthy. This hotel doesn’t respect customers so much and does not keep its promises. I think booking.com should only have reliable accommodations.
Atsakyti
Kodel jus savo platformoje patekiat kainas palangos apgyvendinimo istaigu su pasleptais mokesciais kodel is nuomotyoju nereikalaujat kainu su ikalkuliuotais mokesciais. Nes tokie jusu veiksmai priestarauja ESTeises aktams bei pazeidzia vartotoju teises. Kodel uzsienio viesbuciai pateikia kainas su visais mokesciais? Tik lietuvoj kszkokia isskirtine situacija.
Atsakyti
Pirkau per booking viešbutį. Kaip pasirodo, viešbutį negalėjo mane priimti būtent tie datos, kuriems aš atsisakau. Booking pasiūlė man nemokama atšokima. Aš sutinkiau! Tai buvo geguže mėnesį. Ir iki dabar, man nieko neatsakė kada aš galiu gauti gražinimą. Skambinau ne viena karta, atsakyma nėra!!!!!
Atsakyti
Uzsakiau apartamentus Rygoje Vins Hotel parai.140€.Nuvaziuojame pagal adresą, o ten tarybinių laikų apleistas pastatas be langų be dūrų tuojaus ten ir sienų nebebus.Skambinu neatsako.Nejaugi bookinge galima ideti plikos zemes adresą su graziomis nuotraukomis ir taip verslauti?Kur galima kreiptis dėl pinigų grazinimo.
Atsakyti
Per booking rezervavomės namelį Šventojoje poilsiavietėje Žydroji liepsna, labai norėjome smagiai praleisti tris laisvas dienas prie jūros. Tačiau atvykus į poilsiavietę prasidėjo “linksmoji” dalis, pasirodo rezervavomės ne namelį, o virš administacinio pastato esantį šešiavietį šeimyninį apartamenta su balkonu. Labai nusivylėme ir esame labai pIkti kokia melaginga info pateikiama per booking. com, tiesiog žmoniu apgaudinėjimas. Šeimyninis “apartamentas” pasirodė sovietinio palikimo kambariai, pakilimas i juos baisiais stačiais laiptais kur gali nusisukti galva. Patalynė ir rankšluosčiai už atskira kaina, maisto išsivirti nėra kur, džiovintuvo nėra- visa tai 166 eurai dviem naktim.Tiesiog apiplėšimas. Paprašius gražinti avansa šeimininkė atsisakė, kadangi patiria nuostoli. Apie mus niekas nepagalvoja, kad kaina toli hražu neatitinka teikiamos paslaugos. Taigi visiems bookingo vartotojams patikrinkite visais esamais kontaktais ka perkate, kad neatsitiktu kaip mums - vietoje rezervuoto atostogu namelio turejome tipo šeimyninį “apartamenta”. Įdomu ar kam nors bus įdomu mūsu pasipiktinimas, ar reiks kreiptis i vartotoju teises?
Atsakyti
Taip, be šansų grąžinti pinigus.
Sūnaus neišleido iš ligoninės, turėjau nuomotis kitam mieste.
Žadėjo gražinti dalį sumos, bet dargi nuėmė kažkokį mokestį kurio nebuvo užsakymo sąskaitoj.
Atsakyti
Pinigus grąžino. Birželio 6-13 buvom užsisakę Rode su paslauga pinigai negrąžinami. Įėjus į apgyvendinomo įstaigą leido atšaukti užsakymą ir pinigus grąžino per 3 dienas. Kaip suprantu ne nuo bookingo o apgyvendinimo įstaigos priklauso ar pinigai bus grąžinti.
Atsakyti
Galiu tik prisidėti prie visų blogų komentarų. Jokios pagalbos sulaukti neįmanoma, nors situacija akivaizdi. Kiekvieną kartą pasiūlo kreiptis vėliau, bet kelionės data jau čia pat.
Tikrai paskutinis kartais, kai naudojuosi booking.com paslaugomis ir niekam nerekomenduosiu jų.
Atsakyti
Paulius 2020-04-10 13:41:34
Noriu pasakyti, kad Jūsų aptarnavimas TRAGIŠKAS!!! Negaliu patikėti, kad elgiatės su savo klientais, kurie tikrai palieka nemažas sumas per jūsų sistemą. 2020 04 14 iki 04 21d. turėjau vykti į Įtaliją ir buvau rezervavęs apartamentus. Suma virš 600 Eur ir neatšaukiama. Skambinau, rašiau laiškus ir apgyvendinimo įstaigai ir booking, bet viskas veltui. Booking siuntinėja automatinius atsakymus - neva laukite, mes Jums padėsime! O apartamentų savininkas apsimeta, kad nieko nevyksta. Buvo aiškinama laiškuose, kad vykstama darbo reikalais, kad projektai ir mugės nukeltos ir prašoma grąžinti jeigu ne visą tai bent dalį sumos. Tačiau veltui, niekas... nereguoja. Pasaulyje situacija sudėtinga, ir jeigu NET TOKIAIS atvejais negalima atšaukti ar susigrąžinti dalies pinigų, tai kyla klausimas: KAM REIKALINGAS BOOKING? ATSAKYMAS retorinis, ir visiems aiškus - uždirbti pinigus bet kada, bet kaip ir bet kokia kaina pasipelnyti.

Apmaudu ir liūdna, kad mūsų kaip vartotojų niekas niekas valstybėje, negina, ir negerbia.
P.S. Vartotojų teisių tarnyba, kaip jau ne kartą įsitikinau veikia kaip puiki pinigų plovimo... Ten irgi niekas niekam nerūpi. Ką jie siūlo, tai rašyti laiškus.. na graudžiai juokinga...
Tiesa, Pauliau. Pas mus ta pati situacija. Irgi Italija. Irgi balandžio pabaiga. Aš dar rašiau, kad bent leistų rezervaciją keist į kokį spalį - bent nulis reakcijos... Tiek iš boocing, tiek iš viešbučio. Esu irgi žiauriai pikta. Bent datą leistų pakeist!!!
Atsakyti
Noriu pasakyti, kad Jūsų aptarnavimas TRAGIŠKAS!!! Negaliu patikėti, kad elgiatės su savo klientais, kurie tikrai palieka nemažas sumas per jūsų sistemą. 2020 04 14 iki 04 21d. turėjau vykti į Įtaliją ir buvau rezervavęs apartamentus. Suma virš 600 Eur ir neatšaukiama. Skambinau, rašiau laiškus ir apgyvendinimo įstaigai ir booking, bet viskas veltui. Booking siuntinėja automatinius atsakymus - neva laukite, mes Jums padėsime! O apartamentų savininkas apsimeta, kad nieko nevyksta. Buvo aiškinama laiškuose, kad vykstama darbo reikalais, kad projektai ir mugės nukeltos ir prašoma grąžinti jeigu ne visą tai bent dalį sumos. Tačiau veltui, niekas... nereguoja. Pasaulyje situacija sudėtinga, ir jeigu NET TOKIAIS atvejais negalima atšaukti ar susigrąžinti dalies pinigų, tai kyla klausimas: KAM REIKALINGAS BOOKING? ATSAKYMAS retorinis, ir visiems aiškus - uždirbti pinigus bet kada, bet kaip ir bet kokia kaina pasipelnyti.

Apmaudu ir liūdna, kad mūsų kaip vartotojų niekas niekas valstybėje, negina, ir negerbia.
P.S. Vartotojų teisių tarnyba, kaip jau ne kartą įsitikinau veikia kaip puiki pinigų plovimo... Ten irgi niekas niekam nerūpi. Ką jie siūlo, tai rašyti laiškus.. na graudžiai juokinga...
Atsakyti
vadimas 2020-04-09 09:59:00
Labas Rolandai. Pas mane analogine situacija, bet man jau pora savaičių niekas neatsako. parašyk konkretu kontaktą pas ką kreiptis. Ačiū.
Sveiki Vadimai,
ištryniau visą susirašinėjimą...Kiek pamenu, rasiau į klientų aptarnavimo sk., anglų kalba.Rašiau ne vieną kartą..Kartais atsakymai ateidavo greit, kartais ir po savaitės..Nenuleiskite rankų.
Atsakyti
Esu labai nepatenkinta boocing tarpininkavimu. Balandžio 23-30 dienomis turėtume skristi į Italiją, Taorminą. Bandžiau rašyti viešbučio savininkams kad grąžintų visą rezervuojant nuskaiciuotą 372 eur. sumą, bet jie prašymą atmetė. O juk ne mes kalti, kad negalime skristi. Skrydžius jau atšaukė. Bandžiau kelis kartus rašyt boocingui - jie visai neatrašo, arba ignoruoja. Bent būtų galima perkelti atvykimo datą kokiam spaliui - dabar ir to negali padaryti! Mat tai - negrąžinamo apmokėjimo užsakymas! Visiškas apsurdas! Kam tada tas boocingas - jeigu jis ne tarpininkauja tarp abiejų šalių?
Atsakyti
Rolandas 2020-04-08 13:47:47
Noriu padėkoti "Booking" už supratingumą ir žmogiškumą, esant dabartinei sudėtingai situacijai.
Dėl pandemijos, tekus anuliuoti kelionę į Kiprą ir prašant sugrąžinti pinigus iš buto nuomotojo, sulaukėme neigiamo atsakymo..Kreipėmės į "BOOKING" klientų aptarnavimo padalinį, ir, neužilgo, sulaukėme visos sumos pervedimo.

Dėkui.
Labas Rolandai. Pas mane analogine situacija, bet man jau pora savaičių niekas neatsako. parašyk konkretu kontaktą pas ką kreiptis. Ačiū.
Atsakyti
Noriu padėkoti "Booking" už supratingumą ir žmogiškumą, esant dabartinei sudėtingai situacijai.
Dėl pandemijos, tekus anuliuoti kelionę į Kiprą ir prašant sugrąžinti pinigus iš buto nuomotojo, sulaukėme neigiamo atsakymo..Kreipėmės į "BOOKING" klientų aptarnavimo padalinį, ir, neužilgo, sulaukėme visos sumos pervedimo.

Dėkui.
Atsakyti
Sumokėjome depozitą per booking už kalnų namelį Lenkijoje, balandžio pradžioje planavome ten vykti, bet karantinas, uždarytos sienos, virusas - elementaru, kad to padaryti negalime. Rašiau žinutes bookingui, apgyvendinimo įstaigai, kaip bus su užsakymu, nes atšaukimo atveju automatiškai nuskaičiuoja visą sumą. Po 2 sav gaunu el laišką, kad turiu atsiųsti įrodymą, kad valstybės sienos uždarytos arba atšaukti lėktuvo bilietai. Tai čia profesionalu? Kokius dar įrodymus, ar įmonė tokia neturi sekti pati žinių ir valstybės įsakymų. Likau priblokšta. Toks laiko ir nervų tampymas.
Gitana Kulikauskiene
2020-03-18 17:33:44 IP 2anaqtn3
Atsakyti
Nesuprantu kaip galima nuskaiciuoti uz visa savaite is karto 382, 69.Ar turi teise viesbutis kipre pafose jei atsisakai atvykti nuskaito visa suma!!!absurdas bandysiu kreiptis i vartotoju teises lietuvoje kad uzsiimtu booking darbu rupi tik ne zmogus o pinigai!!! Su vyru sausio menesi uzsisakeme geguzes 7-14 dienomis pafose Pandream viesbutis-apartamentai....skrysti irgi baugu geguzes 7-14 is kauno nutarem pakeisti data I spalio 1-8 netycia nuspaudziau atsaukiu nes viskas anglu kalba ir dar booking atsiunte laiska tipo virusas saugokites visa suma 382, 69 negrazinama pradrjau vel rasyti I viesbuti maldauju gerai pakeite dar + 160 euru!!!!!booking rasiau maldavau padeti jiems ant tiek rupi tik pinigai nes issisaugojus laiskus visus telefonai kurie lietuvoje rusu kalba isviso nekelia aplamai niekada.....gal vartotoju teises pades ofisas booking atrodo konstitucijos prospekte, esame is Vilniaus ar televizija ar zurnalistai baisu baisu I zmogu nusispjauti!!!!tikrai taip nepaliksiu
Atsakyti
2020-03-14 15:40 Kreipiuosi į sveiko proto Lietuvos žmones ir prekybininkus.

Viskas žmonės, parduotuvių ir masinio apsipirkimo laikai baigėsi. Prekybininkams neįdomu ar jūs mėgstate riestainius su razinomis ar riestainius su saulėgrąžomis. PREKYBININKAI (tiksliau personalas, salės darbuotojai, kasininkai) - tiesiog nenori susirgti. Gerbkite ir saugokite jų gyvybes. Nors ir viską valdo pinigai, bet dabar juos padedam į seifą jie tikrai bus ten saugūs. ir žiūrime jau ne į pinigus.
Apsiperkate kas būtina, apsipirkimus darote retai, vengiate kontakto, parduotuvėje perkate kuo mažiau rūšių, perkate kas būtina, ir 10 minučių nestovite prie lentynų galvodami ar kečupą pirkti su žolelėmis ar su prieskoniais ar klasikinį ar švelniai švelnų ar nešvelniai švelnų. Šitą galėsite daryti birželio mėnesį. o dabar atėjo laikas kai turime saugoti ne tik savo bet ir visų kitų gyvybes.

1. Turi būti uždaryti visi nebūtini prekybos centrų skyriai.
2. Maisto prekių parduotuvėse prekybininkai turi parduoti tik tai kas būtina. Prekių lentynų pildymas kojinėmis - nėra skubos prekė. Atidedam geresniem laikams. Per mėnesį laiko nebūsit stiliovai apsikirpę - tai bus proga sunešioti ir nestilingas, namie esančias senas kojines.
3. Mintis prekybininkams: Sudaryti pirkinių krepšelį kurį sudaro 1 pakuotė. Joje (30 kiaušinių, 2 kgryžių, wc pop, aliejus, makaronai 5 bananai nu ir panašiai) - mintį supratot. Jei visgi nesupratot nes esat atsilikėliai - aiškinu : Tikslas - kad pirkėjas parduotuvėje kuo trumpiau užtruktų.
4. Maisto prekių parduotuvės turi dirbti 4 valandas per dieną. Didesnių prekybos centrų atsisakome. Mažesnės parduotuvės - gali dirbti visą parą - nes jose visi ras to kas būtina. Dėl mažo lankytojų srauto manyčiau tikrai nereikia laikyti xxx parduotuvės vien dėl to kad per valandą ateis keli žmonės nusipirkti kečupo.
5. Tie, kas esate nepatenkinti trumpu prekybininkų darbo laiku - visada paliekama galimybė patiems įsidarbinti. Internetinių prekių parduotuvė, parduodanti maisto prekes šiuo metu labai stipriai ieško komandos narių. Tad prašom, galit patys be kaukių, parduotuvės salėje dirbti, ir būti visą dieną ten, kur lankytojų srautas yra, žmonės keičiasi. Jeigu esate bebaimiai - tai puiki galimybė užsidirbti pinigų.
6. Moksleiviai sustabdyto švietimo metu turi skirti dėmesį susitvarkyti spintą, padaryti internetinį projektą. Pakalbėti su savo tėvais, paskambinti močiutei, kurios nelankė 5 metus.
7. Turtingi tėveliai vaikų būrelių lankymą - atideda. Nuo to, kad Jūsų vaikas 1 mėnesį pabus be būrelio - nuo to degradu tikrai netaps. Suprantu, kad būrelių lankymas yra noras pasipuikuoti prieš gimines ir kaimynus - bet tą galėsite padaryti vėliau. Tikri talentai nemiršta.
8. Viešuoju transporto naudojamės tik tada, kai tai būtina. jei mūsų kelionė 2 - 5 stotelės - bandome paeiti pėsčiomis.
9. Pradedame darbo vietoje (maisto prekių parduotuvėse) devėti kaukes (ar kitas apsaugos priemones). Net jei vadovui tai nepatiks - būsite pirmasis Lietuvoje pavyzdys - kuris rodys, kad kaukės (ar kažkas kitko) yra svarbu ir sveikata - didžiausias mūsų turtas. Jei dėl to skyriaus vadovas Jus bars - nekreipkite dėmesio. Vadovas Jūsų neišmes, nes tada nebus kam dirbti.
10. Kieti ir krūti bahūrai keliones į cafeina ir silkių pavėžinimus su bmw atidedam - suprantu kad pavasaris, ir norisi užsiversti kokią silkę, ant galinės sėdynės, bet šitą atidedam. Nes ta silkė gali būti korona - pati to nežinodama.
11. Šiandien į prekybos centrą su 4, 2 varikliu nevažiuojame tam, kas nusipirktume 2 dešreles. Galvojame apie ateitį, ir į parduotuvę važiuojame tik kas 2 - 3 dienas.
12. Masinio pirkimo dideliais kiekiais idėjai nepritariu. Būtinų maisto prekių visada rasite. O kol kas valgykite iš virtuvės spintelių tai, kas yra užsistovėję ir neaišku kada pirkta - bus puiki proga sunaudoti ir persižiūrėti likučius.
13. Taupome pinigus, nes panašu, kad atvejų tik daugės. Darbai stos. IR po savaitės Jūs būsite atleisti iš darbo.
14. Internete žmonės juokauja, kad oj ko čia pergyvename... Lietuvoje tik 5 - 9 - 10 - 15 sergančių. Tai Jums sakau, Jūs dar palaukit.... Dar kiek užkrėstų yra... Tuoj pradės jiems ryškėti ligos simptomai - va tada jų didės ir didės. Po savaitės turėsime 200 sergančių. Po mėnesio 1000,
15. Uždarome visas LT sienas. Visus oro uostus. Tie, kas yra išvykę ir dar nenori grįžti - turi suvokti, kad jeigu nenori į Lietuvą - tai turės mėnesiui ir pasilikti toje savo šalyje, už kurią sumokėjo. Jeigu nenori grįžti viendėl to kad sumokėjo už 3 zvaigzdučių viešbutį - tai tegul ten ir sėdi. Ir tegul negrįžta, nes niekams jiems individualaus lėktuvo neskirs.
16. Autobusų parkams siūlau daryti savaitgalio maršrutus visomis dienomis, nes keleivių tikrai yra mažai.
17. Kodėl teikiu pasiūlymus? Todėl matau, kad dauguma žmonių į tai nežiūri rimtai.
18. Trumpuoju numeriu 1808 pradeda veikti koronaviruso karštoji linija. Skambinti į liniją galima visoje Lietuvoje visą parą nemokamai iš visų tinklų. Numerio 112 nenaudojame.

Skaitytojas 2020-03-14 15:40
Atsakyti
vasario 24 diena išsinuomavome Old town cozy place esančius Kaune apartamentus dviems paroms uz 60 eurų, radome per jūsų puslapį bet pasiskambinome telefonu, nes truko informacijos apie apartamentus. Nuvykę i Gertrudos g. 7 apartamentai neatitiko aprašymo. Pelesio kvapas, tevezorius rode tik puse ekrano buvo labai netvarkinga, atvykome dviese rankšluostis buvo vienas ir aš jo nedrysciau pavadinti rankšluosciu, neapsikentę nuomotojo paprašėme gražinti pinigus, jis nesutiko ir pasiulė kitus savo apartamentus esančius netoliese Valančiaus g 19, vėlu vakarą ten nuejome kokybe taip pat nebuvo labai gera, kaip teige nuomotojas. buvo labai šalta teko naktį miegoti su drabužiais, negana to šeimininkas iš pykčio jog nepalikome praeitų apartamentų raktų, nes asmeniu nepasitikejome, mums nebunant musu nuomojamuose apartamentuose užrakino spyną nuo kurios mes raktu neturejome, kvietemes policija kad mus ileistu i buta. Išvare mus lauk apie 24.00 valanda nakties negražinęs puse pinigu už sumokėtą nuomą taip sukeldamas mums begales nepatogumu turejome naktį važiuoti namo į Šiaulius. Esame labai nusyvylę siais apartamentais kurie tikrai negali taip vadintis. Reikalaujam kad atsakytų šis asmuo ir kad nebeklaidintu žmoniu su labai gražiu aprašymu jog ten viskas labai gražu ir tvarkinga, neatrode kad buvo išvalyta, baldai nutriušę nudraskyti ir buvo labai šalta bei pelesio kvapas. 860891997 Vardo pavardes nežinau, turėjau ir sutartį bet pasimetė turbut palikau apartamentuose, turejau policijos akivaizdoje susikrauti daigtus ir išeiti, buvo labai nemalonu. tikiuosi atkreipsite i tai dėmesį ir jis bus už tai nubaustas. parašėme pareiškima policijai nes mums negražino pusę pinigu tikiuos jūs mums padėsite. jis skatino mus nuomotis per ji tiesiogiai o ne per jūsų puslapį, taip stengdamasis išvengti mokesčiu.
Atsakyti
Jurgita 2019-07-20 04:11:23
Situacija tokia:buvau rezervavus poilsio namelį, kurį galėjau atšaukt nemokamai iki birželio 20d.Atšaukiau birželio 17d., bet pinigus vistiek nuo kortelės nurašė.Suma 150€.Nusiunciau bookingui elektronini laiska, i ji atsakyti nieks nesiteike.Pabandzius prisiskambint, siaip netaip pavyko.Mane patikino, kad per 3d.d.pinigus grazins, bet pinigu dar negavau.
O kur skambinote? I pati booking i viesbuti? Ir kokiu numeriu jeigu i bookinga?
Atsakyti
Vilmantas 2019-10-10 19:11:10
Booking savo platformoje skleidžia melaginga Informacija apie apmokėjimú sąlygas pasirinktuose apartamentuose ir neprisiima atsakomybės.
Tikrai nerekomenduoju naudotis apgyvendinimo paslaugomis per booking.
O per kur rekomenduotumėt?:) Jie juk okupavę 75-80 procentų apgyvendinimo rinkos...
Atsakyti
Booking savo platformoje skleidžia melaginga Informacija apie apmokėjimú sąlygas pasirinktuose apartamentuose ir neprisiima atsakomybės.
Tikrai nerekomenduoju naudotis apgyvendinimo paslaugomis per booking.
Atsakyti
pastebėjimas2 2019-10-01 06:05:28
Spėju, kad nieko nepavyks padaryti. Man buvo atvejis, kad grynais sumokėjau, o paskui po kelių dienų jau Lietuvoje būnu, prisijungiu prie banko ir ten ta apgyvendinimo įstaiga jau nusiskaičiavo sumą. Kreipiausi į apgyvendinimo įstaigą visais būdais - reakcijos NUUULIS. Kreipiausi į booking.com. Susisiekė su apgyvendinimo įstaiga, apgyvendinimo įstaiga pradėjo reaguoti. Telefonu paklausiau apie dar vieną problemą. Gražiai žadėjo bet daugiau neperskambino. Jiems patiems neina prisiskambinti...
Labai gaila, kad bookingas nesirūpina keliautojais, o rūpinasi tik tais, kurie jų platformoje už komisinį mokestį reklamuoja savo apgyvndinimo įstaigą....
Komentarų galiojimas tik 2 metai.... paskui komentarai nerodomi.... platforma sukurta gera, galinga. bet aptarnavimas nulinis : (
Taip jau pastebejau, kad kazkos apsirukes n********s nuomotojas yra daug svarbiau. pries atvykstant pasiskambinau jam, kadangi bookingo platformoje nesulaukiau atsakymo del atvykimo laiko.Uzsakyta buvo pries 3 men ir negalejau zinot tikslaus laiko kada busiu, bet nusiraminau nes pamaciau kad papildomai galiu susimoket jei veluoju. Vis gi pasiskambinau, kad valanda galiu veluot ar viskas gerai sako nera problemu. Tik nusileidus parasiau jam asmeniska zinute prasau palaut as jau keliauju...bet jokio atsako...atvykus adresu tik nugriauta gamykla aplink gyvenamieji namai, skambinon i duris klaust gal zmones zino, kur nuomoja kambarius, bet niekas nieko nezino...apima siaubas vidury Londono, nakti, be nakvynes...skambinu istisai jam..jokio atsakymo, po sms pagrasinimo policija paraso mes uzsidarem. Tada prasidejo paieskos nakvynes...i viena i kita hosteli, viesbucius, o vietu niekur nera..po geru 3 valandu klajojimo su daiktais klausinejant viesbuciu darbuotoju pavyksta kazka padoraus rast.. Tada gaunu 3 valanda nakties, kad reservacija atsaukta. Supratau reiks nauju namu ieskot, sumoketi pinigai uz visas naktis lieka ponui nuomotojui... Pasirodo su bookingu susisiekus, jie gali tik 25 eur pasiulyt, jiems prisikambint neimanoma laukiau 10 min ir niekas nepakele ragelio, tik radus wifi pavyko susisiekti laiskais.Nuomotojas bookinge daugiau kambariu nebesiulo..Situacija man pirma kart tokia, pagalbos jokios, na istorija nelinksma, bet manau aprasyta ir paviesinta turi but kokiam nors tiklalapyje.
Atsakyti
Tina 2019-09-30 11:23:40
Sveiki, pati situacija ir mane ištiko, atvažiavau ir atšaukė mano gyvenimą.. gal žinot ką galima padaryt, nes su LT konsultantę, kaip su siena kalbėtis.
Spėju, kad nieko nepavyks padaryti. Man buvo atvejis, kad grynais sumokėjau, o paskui po kelių dienų jau Lietuvoje būnu, prisijungiu prie banko ir ten ta apgyvendinimo įstaiga jau nusiskaičiavo sumą. Kreipiausi į apgyvendinimo įstaigą visais būdais - reakcijos NUUULIS. Kreipiausi į booking.com. Susisiekė su apgyvendinimo įstaiga, apgyvendinimo įstaiga pradėjo reaguoti. Telefonu paklausiau apie dar vieną problemą. Gražiai žadėjo bet daugiau neperskambino. Jiems patiems neina prisiskambinti...
Labai gaila, kad bookingas nesirūpina keliautojais, o rūpinasi tik tais, kurie jų platformoje už komisinį mokestį reklamuoja savo apgyvndinimo įstaigą....
Komentarų galiojimas tik 2 metai.... paskui komentarai nerodomi.... platforma sukurta gera, galinga. bet aptarnavimas nulinis : (
Atsakyti
Nusivyliau. 2018-12-26 01:17:47
Sveiki, tautiečiai ir visi nukentėję.
Permečiau visus atsiliepimus - ir nėra visai jokių atsakymų iš booking. Žiauru, kad booking taip slapstosi nuo nukentėjusių žmonių. Aptarnavimo iš vis nėra. Viskas leidžiama savavališkai daryti apgyvendinimo įstaigai. Ir tik parašyk, kad patalpose maistas gaminamas ant grindų ir kad labai daug asocialių asmenų viešbutyje - apgyvendinimo įstaiga iš kart užblokuoja tokį vartotoją (kuris lankėsi jų apgyvendinimo įstaigoje ir pateikė TEISINGĄ atsiliepimą). Tai yra didžiausia neteisybė.

Dabar dėl apgyvendinimo įstaigos, tai aš anau, kad booking yra tik tarpininkas, kuris sujungia klientą ir viešbutį. Pats booking jokių veiksmų nedaro. Ir nėra jokių aptarnavimo numerių kur reikia tvarkyti užsakymus. Iš vis jokio aptarnavimo nėra - tai labai blogai.
Daugelis skundžiatės kad nukentėjot dėl apmokestinimo, tai galiu pasidalinti savo patirtimi - kada ir kurią dieną nuskaičiuos viešbutis pinigus - man amžinai neaišku. Dėl to renkuosi pigias keliones nes didelėmis sumomis nenoriu rizikuoti. Keletą kart nevykau į apgyvendinimo įstaigas, tai žinokit viskas daroma užsakymų skiltyje pasirinkus konkretų užsakymą. Ten aš tuos užsakymus ir atšaukinėdavau - per kompiuterį. Yra buvę atvejis, kad viešbutis persikraustė į kitą adresą o mano užsakymas buvo negrąžinamo apmokėjimo, bet aš neatvykau - ir pinigus apgyvendinimo įstaiga man grąžino. Kitą kartą viešbutyje labai ilgai ginčijausi kodėl turiu mokėti du kartus... Tai man paaiškino kad mano pinigai rezervuoti bet nenuskaityti o tai kad ant mano užsakymo lapo yra kompiuterinė žymą "sumokėta" - nieko nereiškia. Ilgai aš su jais ginčijausi, kol galų gale sumokėjau atvykęs antrą kartą o ar tie pinigai iš rezervacijos atgal man grįžo - tai jau niekas nepasakytų nes buvo labai daug mokėjimų ir ne už vieną žmogų - tai ten jau nesusigaudysi kuris užsakymas už kurį,.... negaudžiau galų. Tik kažkas netvarkoj su jais.

Dar buvo, kad viešėjau ir po to iš bookingo gaunu laišką, per savitarną, kad patvirtinkite ar tikrai neviešėjote čia. aš paspaudžiau kad viešėjau. Tada dar kartą atsiuntė automatišką laišką ar tikrai viešėjote. paspaudžiau kad tikrai viešėjau. Tai kažkoks buvo užrašas kad booking susisieks su apgyendinimo įstaiga ir tirs. Aiškuar jie kažką tyrrė ar nieko netyrė - niekas net ir negalėtų pasakyti.
Keletas užsakymų, kurie buvo grąžinamo apmokėjimo - iš ties, pinigai buvo grą-žinti nes atšaukiau iki nemokamo laiko. Dar vienas užsakymas buvo nemokamo atšaukimo - tai už jį pinigai nebuo nuskaičiuoti tai ir gerai. Ir dar vienas buvo grąžinamo apmokėjimo, bet už jį buvau sumokėjęs iš anksto, tai grįžo tie pingai. Tai bendrai vertinant, nors ta sistema labai paini ir apmokėjimo nesugaudysi, nes nežinau kuris užsakymas iyra koks ir ką ten ta apgyvendinimo įstaiga daro - tikrai nesuprasi. Bet apibendrinant, booking sistema kakaip veikia nors mano akimis turi labai daug didelių minusų.

Didžiausi boking.com minusai:
Nėra klientų aptarnavimo.
Neaiškūs apmokėjimo būdai / terminai / grąžinimai.
Trinami neigiami atsiliepimai apie apgyvendinimo įstaigas ir vartotojas yra atjungiamas ir jam ta apgyvendinimo įstaiga daugiau yra nerodoma.
Nesąžiningų apgyvendinimo įstaigų yra.
Nėra ginami privatūs kliento duomenys, jeigu apgyvendinimo įstaiga mato kas parašė neigiamą atsiliepimą ir vėliau tą žmogų užblokuoja.
Nepatogi paieška. Neduoda išsisaugoti paieškos filtro kad ieškoti 1 žmogui. Amžiams iš dviejų žmonių turiu spausti 1 žmogų. O ieškau dažnai. Ir vis turiu perstatinėti kiekvieną kartą.
Nėra aiškaus prisijungimo - rodo kad esi prisijungęs bet kažkuriam žingsnyje reikia dar kartą prisijungti - tai niekada neaišku ar tu iš ties prisijungęs kai esi prisijungęs.
Niekas negina nukentėjusių vartotojų. Esu nukentėjęs, nes užsirezervavau o nuvyks sužinojau kad mano vieta atiduota kitiems, kurie pirmesni nei aš atvyko, nors aš rezervaciją tai padariau ir atvykimo laiką nurodžiau. Dar esu nukentėjęs kai sumokėjau už brangesnį variantą o gavau pigesnį. Labai nusivyliau nesąžiningumu.
Negalima talpinti nuotraukų prie komentarų - pastoviai mano nuotraukų neprideda prie komentarų. : ((((
Labai blogai.
Sveiki, pati situacija ir mane ištiko, atvažiavau ir atšaukė mano gyvenimą.. gal žinot ką galima padaryt, nes su LT konsultantę, kaip su siena kalbėtis.
Atsakyti
Dėl finansinių problemų bandykit kreiptis į savo banką. Mums tai padėjo.
Atsakyti
Daug metų naudojomės Bookingu, atnešėm didelį pelną. Tačiau, kada iškyla klausimai, kuriuos į kuriuos turime greitai gauti atsakymą, nereaguoja, neatsako.Esam nusivylę.
Atsakyti
Nuskaičiavo pinigus 150€ už užsakymą, apie kurį aš nieko nežinojau, nes jo nebuvo nei mano booking.com paskyroje ir į e.paštą man jo neatsiuntė, o neatsiuntė anot jų dėl to, kad mano emailas buvo įvestas be l, pvz:gmai.com.Tai aš nesuprantu, kaip galima neegziztuojantį emailą priskirti prie mano paskyros ir už tai nuskaičiuot pinigus!!! Savo kaltės booking.com nepripažysta ir pinigų grąžint nežada.Gal kas galėtumėte patart, kur kreiptis? Į Europos vartotojų teises jau kreipiausi, nepadėjo.
Atsakyti
Ginatrė Za 2018-07-16 14:42:54
Sveiki,
Sveiki,

Casanova apartaments gyvenome 2018-04-08 - 2018-04-11. Rezervuojant
apartamentus per banką sumokėjau puse sumos, kitą dalį
grynais atvykimo dieną. 2018-07-09 (po 3 mėnesiu)
Casanova apartaments nuo mano sąskaitos nuskaičiavo pinigų sumą, kurią sumokėjau atvykimo dieną. Gal
galite padėti išsiaiškinti, kodėl taip sukčiauja šie paslaugos teikėjai?
Sveiki. Tai ar sugrąžino jums pinigus, kur nuskaičiavo likusią dalį nuo kortelės? Nes pas mus panaši situacija? Kur kreipėtės? Ačiū
Atsakyti
Dėmesio, BOOKING, sistemos klientams. Atidžiai tikrinkite gaunamas sąskaitas faktūras (Invoisus). Booking sistema apgaudinėja ir prirašinėja komisiunius mokesčius nors patys klienta būna atšauke užsakymus.
Pastebėta, kad ir klientus apgaudinėja, kurie užsakymus daro booking sistemoje.

Taip pat rekomenduojame

Atostogų parkas
SPA, BASEINAI, APGYVENDINIMAS, GINTARO PIRTIS

Adresas: Venecijos aklg. 2, Žibininkai, LT-97231 Kretingos r.
Veiklos sritys: viešbučiai, moteliai; kaimo turizmas; kavinės, klubai, barai, restoranai; poilsio namai, sanatorijos; pramogos ir poilsis; spa centrai.
„ATOSTOGŲ PARKAS“ – tai didžiausias poilsio ir sveikatinimo kompleksas Vakarų Lietuvoje, kuriame – 15 baseinų Jūsų poilsiui ir sveikatai. Kompleksas įsikūręs Palangos pakraštyje, Žibininkuose. Tai – strategiškai puikioje vietoje esantis gamtos prieglobstis, nuo Baltijos jūros ir Palangos kurorto nutolęs 6 km, nuo...
MEGA INVEST
Viešbutis „Amsterdam Plaza“

Adresas: Vytauto g. 79, LT-00134 Palanga.
Veiklos sritys: viešbučiai, moteliai; kavinės, klubai, barai, restoranai; spa centrai.
Prabangus butiko tipo 5* viešbutis „Amsterdam Plaza“ įsikūręs pačiame Palangos centre. Viešbutyje yra 29 erdvūs numeriai – nuo standartinės iki karališkųjų apartamentų klasės. Jaukus, išskirtinio interjero 60 vietų restoranas laukia apsilankant pusryčių, dienos pietų ar gurmaniškų vakarienių. Vasaros lauko terasa...
PAJŪRIO GABIJA
Viešbutis restoranas Palangoje, viešbutis Gabija

Adresas: Vytauto g. 40, LT-00160 Palanga.
Veiklos sritys: viešbučiai, moteliai; kavinės, klubai, barai, restoranai; patalpų nuoma; pirtys ir baseinai; pramogos ir poilsis; renginių organizavimas; spa centrai.
„Gabija“ plačiai pasitinka svečius vienoje gražiausių Palangos kurorto vietų – priešais pagrindinius vartus į Birutės parką. Erdvės pojūtis, gamtos artumas ir tvyranti ramybė kuria unikalią aplinką, harmoningai papildančią viešbučio teikiamą komfortą… Jus aptarnaujantis personalas labai stengiasi būti malonus ir...
Palangos vėtra
Viešbutis „Palangos Vėtra" ****

Adresas: S. Daukanto g. 35, LT-00216 Palanga.
Veiklos sritys: viešbučiai, moteliai; dovanos; kavinės, klubai, barai, restoranai; keleivių pervežimas; pirtys ir baseinai; spa centrai.
Su Jumis sveikinasi viešbutis „Palangos vėtra" – pirmasis Palangoje, įvertintas 4 žvaigždutėmis ir nuosekliai puoselėjantis kokybės tradicijas. Nuo pirmo žingsnio Jus pasitiks išskirtinė viešbučio architektūra, įdomus ir stilingas interjeras, dėmesingas ir paslaugus personalas. Viešbutyje rasite 30 erdvių ir jaukių...
Jazz Villa
Sodyba Trakų rajone

Adresas: Senojo Tarpupio k., Senųjų Trakų sen., LT-21148 Trakų r.
Veiklos sritys: kaimo turizmas; individuali veikla; pramogos ir poilsis; renginių organizavimas; viešbučiai, moteliai.
Apie Jazz Villa Konferencijų ir pokylių centras Jazz Villa yra 30 min. važiavimo atstumu nuo Vilniaus centro, šalia kelio Vilnius-Druskininkai, 24-ame km. Villa ir salės įvairioms progoms Turite galimybė organizuoti savo šventę ar susitikimą pasirinkdami vieną ar kelias renginių sales iš karto: Villa, Panoraminę...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Baltarusijos pasienyje apgręžti 44 migrantai, vienas įleistas
Baltarusijos pasienyje apgręžti 44 migrantai, vienas įleistas 09-26 09:24
Šeštadienį Lietuvos pasieniečiai neleistinose vietose iš Baltarusijos neleido patekti 44 migrantams, vienas į šalį įleistas, sekmadienį informavo Valstybės sienos apsaugos tarnyba (VSAT).
Šveicarija balsuoja referendume dėl homoseksualių porų santuokų
Šveicarija balsuoja referendume dėl homoseksualių porų santuokų 09-26 08:42
Šveicarijoje sekmadienį vyksta referendumas, kurio balsavimas lems ar leisti tos pačios lyties poroms tuoktis ir įsivaikinti.
Vyksta pasaulinis festivalis, skirtas kovai su klimato kaita, pandemija ir badu
Vyksta pasaulinis festivalis, skirtas kovai su klimato kaita, pandemija ir badu 09-26 07:37
Dešimtys garsiausių atlikėjų dalyvauja šeštadienio vakarą startavusiame 24 val. trunkančiame muzikos festivalyje "Global Citizen".
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ką reiktų daryti su Vilniaus oro uostu?

Akcijų kainos

Manchester United 19,97 +3,04%
Goodyear 17,97 +2,80%
Macy's 23,70 +2,29%
ConocoPhillips 65,02 +2,06%
Keurig Dr Pepper 33,87 -1,25%
Adobe Systems 622,71 -1,29%
NVIDIA 220,81 -1,78%
Nike 149,59 -6,26%

Žaliavų kainos pasaulyje

Varis 9370,14 -0,85%
Nafta 73,30 +1,48%
Sidabras 23,99 -6,58%
Benzinas 2,24 -0,88%
Dyzelis 2,07 -2,82%
Vištiena 2,38 0,00%
Dujos (JAV) 4,05 +6,86%
Apelsinai 0,72 +4,35%