VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Booking.com Lithuania, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Booking.com (Lithuania)

Atsiliepimai apie Booking.com (Lithuania), UAB

Laikrodžių centras Šveicariški laikrodžiai su Jūsų firmine atributika
Parašyk savo nuomonę apie Booking.com (Lithuania), UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Pinigus grąžino. Birželio 6-13 buvom užsisakę Rode su paslauga pinigai negrąžinami. Įėjus į apgyvendinomo įstaigą leido atšaukti užsakymą ir pinigus grąžino per 3 dienas. Kaip suprantu ne nuo bookingo o apgyvendinimo įstaigos priklauso ar pinigai bus grąžinti.
Atsakyti
Galiu tik prisidėti prie visų blogų komentarų. Jokios pagalbos sulaukti neįmanoma, nors situacija akivaizdi. Kiekvieną kartą pasiūlo kreiptis vėliau, bet kelionės data jau čia pat.
Tikrai paskutinis kartais, kai naudojuosi booking.com paslaugomis ir niekam nerekomenduosiu jų.
Atsakyti
Paulius 2020-04-10 13:41:34
Noriu pasakyti, kad Jūsų aptarnavimas TRAGIŠKAS!!! Negaliu patikėti, kad elgiatės su savo klientais, kurie tikrai palieka nemažas sumas per jūsų sistemą. 2020 04 14 iki 04 21d. turėjau vykti į Įtaliją ir buvau rezervavęs apartamentus. Suma virš 600 Eur ir neatšaukiama. Skambinau, rašiau laiškus ir apgyvendinimo įstaigai ir booking, bet viskas veltui. Booking siuntinėja automatinius atsakymus - neva laukite, mes Jums padėsime! O apartamentų savininkas apsimeta, kad nieko nevyksta. Buvo aiškinama laiškuose, kad vykstama darbo reikalais, kad projektai ir mugės nukeltos ir prašoma grąžinti jeigu ne visą tai bent dalį sumos. Tačiau veltui, niekas... nereguoja. Pasaulyje situacija sudėtinga, ir jeigu NET TOKIAIS atvejais negalima atšaukti ar susigrąžinti dalies pinigų, tai kyla klausimas: KAM REIKALINGAS BOOKING? ATSAKYMAS retorinis, ir visiems aiškus - uždirbti pinigus bet kada, bet kaip ir bet kokia kaina pasipelnyti.

Apmaudu ir liūdna, kad mūsų kaip vartotojų niekas niekas valstybėje, negina, ir negerbia.
P.S. Vartotojų teisių tarnyba, kaip jau ne kartą įsitikinau veikia kaip puiki pinigų plovimo... Ten irgi niekas niekam nerūpi. Ką jie siūlo, tai rašyti laiškus.. na graudžiai juokinga...
Tiesa, Pauliau. Pas mus ta pati situacija. Irgi Italija. Irgi balandžio pabaiga. Aš dar rašiau, kad bent leistų rezervaciją keist į kokį spalį - bent nulis reakcijos... Tiek iš boocing, tiek iš viešbučio. Esu irgi žiauriai pikta. Bent datą leistų pakeist!!!
Atsakyti
Noriu pasakyti, kad Jūsų aptarnavimas TRAGIŠKAS!!! Negaliu patikėti, kad elgiatės su savo klientais, kurie tikrai palieka nemažas sumas per jūsų sistemą. 2020 04 14 iki 04 21d. turėjau vykti į Įtaliją ir buvau rezervavęs apartamentus. Suma virš 600 Eur ir neatšaukiama. Skambinau, rašiau laiškus ir apgyvendinimo įstaigai ir booking, bet viskas veltui. Booking siuntinėja automatinius atsakymus - neva laukite, mes Jums padėsime! O apartamentų savininkas apsimeta, kad nieko nevyksta. Buvo aiškinama laiškuose, kad vykstama darbo reikalais, kad projektai ir mugės nukeltos ir prašoma grąžinti jeigu ne visą tai bent dalį sumos. Tačiau veltui, niekas... nereguoja. Pasaulyje situacija sudėtinga, ir jeigu NET TOKIAIS atvejais negalima atšaukti ar susigrąžinti dalies pinigų, tai kyla klausimas: KAM REIKALINGAS BOOKING? ATSAKYMAS retorinis, ir visiems aiškus - uždirbti pinigus bet kada, bet kaip ir bet kokia kaina pasipelnyti.

Apmaudu ir liūdna, kad mūsų kaip vartotojų niekas niekas valstybėje, negina, ir negerbia.
P.S. Vartotojų teisių tarnyba, kaip jau ne kartą įsitikinau veikia kaip puiki pinigų plovimo... Ten irgi niekas niekam nerūpi. Ką jie siūlo, tai rašyti laiškus.. na graudžiai juokinga...
Atsakyti
vadimas 2020-04-09 09:59:00
Labas Rolandai. Pas mane analogine situacija, bet man jau pora savaičių niekas neatsako. parašyk konkretu kontaktą pas ką kreiptis. Ačiū.
Sveiki Vadimai,
ištryniau visą susirašinėjimą...Kiek pamenu, rasiau į klientų aptarnavimo sk., anglų kalba.Rašiau ne vieną kartą..Kartais atsakymai ateidavo greit, kartais ir po savaitės..Nenuleiskite rankų.
Atsakyti
Esu labai nepatenkinta boocing tarpininkavimu. Balandžio 23-30 dienomis turėtume skristi į Italiją, Taorminą. Bandžiau rašyti viešbučio savininkams kad grąžintų visą rezervuojant nuskaiciuotą 372 eur. sumą, bet jie prašymą atmetė. O juk ne mes kalti, kad negalime skristi. Skrydžius jau atšaukė. Bandžiau kelis kartus rašyt boocingui - jie visai neatrašo, arba ignoruoja. Bent būtų galima perkelti atvykimo datą kokiam spaliui - dabar ir to negali padaryti! Mat tai - negrąžinamo apmokėjimo užsakymas! Visiškas apsurdas! Kam tada tas boocingas - jeigu jis ne tarpininkauja tarp abiejų šalių?
Atsakyti
Rolandas 2020-04-08 13:47:47
Noriu padėkoti "Booking" už supratingumą ir žmogiškumą, esant dabartinei sudėtingai situacijai.
Dėl pandemijos, tekus anuliuoti kelionę į Kiprą ir prašant sugrąžinti pinigus iš buto nuomotojo, sulaukėme neigiamo atsakymo..Kreipėmės į "BOOKING" klientų aptarnavimo padalinį, ir, neužilgo, sulaukėme visos sumos pervedimo.

Dėkui.
Labas Rolandai. Pas mane analogine situacija, bet man jau pora savaičių niekas neatsako. parašyk konkretu kontaktą pas ką kreiptis. Ačiū.
Atsakyti
Noriu padėkoti "Booking" už supratingumą ir žmogiškumą, esant dabartinei sudėtingai situacijai.
Dėl pandemijos, tekus anuliuoti kelionę į Kiprą ir prašant sugrąžinti pinigus iš buto nuomotojo, sulaukėme neigiamo atsakymo..Kreipėmės į "BOOKING" klientų aptarnavimo padalinį, ir, neužilgo, sulaukėme visos sumos pervedimo.

Dėkui.
Atsakyti
Sumokėjome depozitą per booking už kalnų namelį Lenkijoje, balandžio pradžioje planavome ten vykti, bet karantinas, uždarytos sienos, virusas - elementaru, kad to padaryti negalime. Rašiau žinutes bookingui, apgyvendinimo įstaigai, kaip bus su užsakymu, nes atšaukimo atveju automatiškai nuskaičiuoja visą sumą. Po 2 sav gaunu el laišką, kad turiu atsiųsti įrodymą, kad valstybės sienos uždarytos arba atšaukti lėktuvo bilietai. Tai čia profesionalu? Kokius dar įrodymus, ar įmonė tokia neturi sekti pati žinių ir valstybės įsakymų. Likau priblokšta. Toks laiko ir nervų tampymas.
Gitana Kulikauskiene
2020-03-18 17:33:44 IP 2anaqtn3
Atsakyti
Nesuprantu kaip galima nuskaiciuoti uz visa savaite is karto 382, 69.Ar turi teise viesbutis kipre pafose jei atsisakai atvykti nuskaito visa suma!!!absurdas bandysiu kreiptis i vartotoju teises lietuvoje kad uzsiimtu booking darbu rupi tik ne zmogus o pinigai!!! Su vyru sausio menesi uzsisakeme geguzes 7-14 dienomis pafose Pandream viesbutis-apartamentai....skrysti irgi baugu geguzes 7-14 is kauno nutarem pakeisti data I spalio 1-8 netycia nuspaudziau atsaukiu nes viskas anglu kalba ir dar booking atsiunte laiska tipo virusas saugokites visa suma 382, 69 negrazinama pradrjau vel rasyti I viesbuti maldauju gerai pakeite dar + 160 euru!!!!!booking rasiau maldavau padeti jiems ant tiek rupi tik pinigai nes issisaugojus laiskus visus telefonai kurie lietuvoje rusu kalba isviso nekelia aplamai niekada.....gal vartotoju teises pades ofisas booking atrodo konstitucijos prospekte, esame is Vilniaus ar televizija ar zurnalistai baisu baisu I zmogu nusispjauti!!!!tikrai taip nepaliksiu
Atsakyti
2020-03-14 15:40 Kreipiuosi į sveiko proto Lietuvos žmones ir prekybininkus.

Viskas žmonės, parduotuvių ir masinio apsipirkimo laikai baigėsi. Prekybininkams neįdomu ar jūs mėgstate riestainius su razinomis ar riestainius su saulėgrąžomis. PREKYBININKAI (tiksliau personalas, salės darbuotojai, kasininkai) - tiesiog nenori susirgti. Gerbkite ir saugokite jų gyvybes. Nors ir viską valdo pinigai, bet dabar juos padedam į seifą jie tikrai bus ten saugūs. ir žiūrime jau ne į pinigus.
Apsiperkate kas būtina, apsipirkimus darote retai, vengiate kontakto, parduotuvėje perkate kuo mažiau rūšių, perkate kas būtina, ir 10 minučių nestovite prie lentynų galvodami ar kečupą pirkti su žolelėmis ar su prieskoniais ar klasikinį ar švelniai švelnų ar nešvelniai švelnų. Šitą galėsite daryti birželio mėnesį. o dabar atėjo laikas kai turime saugoti ne tik savo bet ir visų kitų gyvybes.

1. Turi būti uždaryti visi nebūtini prekybos centrų skyriai.
2. Maisto prekių parduotuvėse prekybininkai turi parduoti tik tai kas būtina. Prekių lentynų pildymas kojinėmis - nėra skubos prekė. Atidedam geresniem laikams. Per mėnesį laiko nebūsit stiliovai apsikirpę - tai bus proga sunešioti ir nestilingas, namie esančias senas kojines.
3. Mintis prekybininkams: Sudaryti pirkinių krepšelį kurį sudaro 1 pakuotė. Joje (30 kiaušinių, 2 kgryžių, wc pop, aliejus, makaronai 5 bananai nu ir panašiai) - mintį supratot. Jei visgi nesupratot nes esat atsilikėliai - aiškinu : Tikslas - kad pirkėjas parduotuvėje kuo trumpiau užtruktų.
4. Maisto prekių parduotuvės turi dirbti 4 valandas per dieną. Didesnių prekybos centrų atsisakome. Mažesnės parduotuvės - gali dirbti visą parą - nes jose visi ras to kas būtina. Dėl mažo lankytojų srauto manyčiau tikrai nereikia laikyti xxx parduotuvės vien dėl to kad per valandą ateis keli žmonės nusipirkti kečupo.
5. Tie, kas esate nepatenkinti trumpu prekybininkų darbo laiku - visada paliekama galimybė patiems įsidarbinti. Internetinių prekių parduotuvė, parduodanti maisto prekes šiuo metu labai stipriai ieško komandos narių. Tad prašom, galit patys be kaukių, parduotuvės salėje dirbti, ir būti visą dieną ten, kur lankytojų srautas yra, žmonės keičiasi. Jeigu esate bebaimiai - tai puiki galimybė užsidirbti pinigų.
6. Moksleiviai sustabdyto švietimo metu turi skirti dėmesį susitvarkyti spintą, padaryti internetinį projektą. Pakalbėti su savo tėvais, paskambinti močiutei, kurios nelankė 5 metus.
7. Turtingi tėveliai vaikų būrelių lankymą - atideda. Nuo to, kad Jūsų vaikas 1 mėnesį pabus be būrelio - nuo to degradu tikrai netaps. Suprantu, kad būrelių lankymas yra noras pasipuikuoti prieš gimines ir kaimynus - bet tą galėsite padaryti vėliau. Tikri talentai nemiršta.
8. Viešuoju transporto naudojamės tik tada, kai tai būtina. jei mūsų kelionė 2 - 5 stotelės - bandome paeiti pėsčiomis.
9. Pradedame darbo vietoje (maisto prekių parduotuvėse) devėti kaukes (ar kitas apsaugos priemones). Net jei vadovui tai nepatiks - būsite pirmasis Lietuvoje pavyzdys - kuris rodys, kad kaukės (ar kažkas kitko) yra svarbu ir sveikata - didžiausias mūsų turtas. Jei dėl to skyriaus vadovas Jus bars - nekreipkite dėmesio. Vadovas Jūsų neišmes, nes tada nebus kam dirbti.
10. Kieti ir krūti bahūrai keliones į cafeina ir silkių pavėžinimus su bmw atidedam - suprantu kad pavasaris, ir norisi užsiversti kokią silkę, ant galinės sėdynės, bet šitą atidedam. Nes ta silkė gali būti korona - pati to nežinodama.
11. Šiandien į prekybos centrą su 4, 2 varikliu nevažiuojame tam, kas nusipirktume 2 dešreles. Galvojame apie ateitį, ir į parduotuvę važiuojame tik kas 2 - 3 dienas.
12. Masinio pirkimo dideliais kiekiais idėjai nepritariu. Būtinų maisto prekių visada rasite. O kol kas valgykite iš virtuvės spintelių tai, kas yra užsistovėję ir neaišku kada pirkta - bus puiki proga sunaudoti ir persižiūrėti likučius.
13. Taupome pinigus, nes panašu, kad atvejų tik daugės. Darbai stos. IR po savaitės Jūs būsite atleisti iš darbo.
14. Internete žmonės juokauja, kad oj ko čia pergyvename... Lietuvoje tik 5 - 9 - 10 - 15 sergančių. Tai Jums sakau, Jūs dar palaukit.... Dar kiek užkrėstų yra... Tuoj pradės jiems ryškėti ligos simptomai - va tada jų didės ir didės. Po savaitės turėsime 200 sergančių. Po mėnesio 1000,
15. Uždarome visas LT sienas. Visus oro uostus. Tie, kas yra išvykę ir dar nenori grįžti - turi suvokti, kad jeigu nenori į Lietuvą - tai turės mėnesiui ir pasilikti toje savo šalyje, už kurią sumokėjo. Jeigu nenori grįžti viendėl to kad sumokėjo už 3 zvaigzdučių viešbutį - tai tegul ten ir sėdi. Ir tegul negrįžta, nes niekams jiems individualaus lėktuvo neskirs.
16. Autobusų parkams siūlau daryti savaitgalio maršrutus visomis dienomis, nes keleivių tikrai yra mažai.
17. Kodėl teikiu pasiūlymus? Todėl matau, kad dauguma žmonių į tai nežiūri rimtai.
18. Trumpuoju numeriu 1808 pradeda veikti koronaviruso karštoji linija. Skambinti į liniją galima visoje Lietuvoje visą parą nemokamai iš visų tinklų. Numerio 112 nenaudojame.

Skaitytojas 2020-03-14 15:40
Atsakyti
vasario 24 diena išsinuomavome Old town cozy place esančius Kaune apartamentus dviems paroms uz 60 eurų, radome per jūsų puslapį bet pasiskambinome telefonu, nes truko informacijos apie apartamentus. Nuvykę i Gertrudos g. 7 apartamentai neatitiko aprašymo. Pelesio kvapas, tevezorius rode tik puse ekrano buvo labai netvarkinga, atvykome dviese rankšluostis buvo vienas ir aš jo nedrysciau pavadinti rankšluosciu, neapsikentę nuomotojo paprašėme gražinti pinigus, jis nesutiko ir pasiulė kitus savo apartamentus esančius netoliese Valančiaus g 19, vėlu vakarą ten nuejome kokybe taip pat nebuvo labai gera, kaip teige nuomotojas. buvo labai šalta teko naktį miegoti su drabužiais, negana to šeimininkas iš pykčio jog nepalikome praeitų apartamentų raktų, nes asmeniu nepasitikejome, mums nebunant musu nuomojamuose apartamentuose užrakino spyną nuo kurios mes raktu neturejome, kvietemes policija kad mus ileistu i buta. Išvare mus lauk apie 24.00 valanda nakties negražinęs puse pinigu už sumokėtą nuomą taip sukeldamas mums begales nepatogumu turejome naktį važiuoti namo į Šiaulius. Esame labai nusyvylę siais apartamentais kurie tikrai negali taip vadintis. Reikalaujam kad atsakytų šis asmuo ir kad nebeklaidintu žmoniu su labai gražiu aprašymu jog ten viskas labai gražu ir tvarkinga, neatrode kad buvo išvalyta, baldai nutriušę nudraskyti ir buvo labai šalta bei pelesio kvapas. 860891997 Vardo pavardes nežinau, turėjau ir sutartį bet pasimetė turbut palikau apartamentuose, turejau policijos akivaizdoje susikrauti daigtus ir išeiti, buvo labai nemalonu. tikiuosi atkreipsite i tai dėmesį ir jis bus už tai nubaustas. parašėme pareiškima policijai nes mums negražino pusę pinigu tikiuos jūs mums padėsite. jis skatino mus nuomotis per ji tiesiogiai o ne per jūsų puslapį, taip stengdamasis išvengti mokesčiu.
Atsakyti
Jurgita 2019-07-20 04:11:23
Situacija tokia:buvau rezervavus poilsio namelį, kurį galėjau atšaukt nemokamai iki birželio 20d.Atšaukiau birželio 17d., bet pinigus vistiek nuo kortelės nurašė.Suma 150€.Nusiunciau bookingui elektronini laiska, i ji atsakyti nieks nesiteike.Pabandzius prisiskambint, siaip netaip pavyko.Mane patikino, kad per 3d.d.pinigus grazins, bet pinigu dar negavau.
O kur skambinote? I pati booking i viesbuti? Ir kokiu numeriu jeigu i bookinga?
Atsakyti
Vilmantas 2019-10-10 19:11:10
Booking savo platformoje skleidžia melaginga Informacija apie apmokėjimú sąlygas pasirinktuose apartamentuose ir neprisiima atsakomybės.
Tikrai nerekomenduoju naudotis apgyvendinimo paslaugomis per booking.
O per kur rekomenduotumėt?:) Jie juk okupavę 75-80 procentų apgyvendinimo rinkos...
Atsakyti
Booking savo platformoje skleidžia melaginga Informacija apie apmokėjimú sąlygas pasirinktuose apartamentuose ir neprisiima atsakomybės.
Tikrai nerekomenduoju naudotis apgyvendinimo paslaugomis per booking.
Atsakyti
pastebėjimas2 2019-10-01 06:05:28
Spėju, kad nieko nepavyks padaryti. Man buvo atvejis, kad grynais sumokėjau, o paskui po kelių dienų jau Lietuvoje būnu, prisijungiu prie banko ir ten ta apgyvendinimo įstaiga jau nusiskaičiavo sumą. Kreipiausi į apgyvendinimo įstaigą visais būdais - reakcijos NUUULIS. Kreipiausi į booking.com. Susisiekė su apgyvendinimo įstaiga, apgyvendinimo įstaiga pradėjo reaguoti. Telefonu paklausiau apie dar vieną problemą. Gražiai žadėjo bet daugiau neperskambino. Jiems patiems neina prisiskambinti...
Labai gaila, kad bookingas nesirūpina keliautojais, o rūpinasi tik tais, kurie jų platformoje už komisinį mokestį reklamuoja savo apgyvndinimo įstaigą....
Komentarų galiojimas tik 2 metai.... paskui komentarai nerodomi.... platforma sukurta gera, galinga. bet aptarnavimas nulinis : (
Taip jau pastebejau, kad kazkos apsirukes n********s nuomotojas yra daug svarbiau. pries atvykstant pasiskambinau jam, kadangi bookingo platformoje nesulaukiau atsakymo del atvykimo laiko.Uzsakyta buvo pries 3 men ir negalejau zinot tikslaus laiko kada busiu, bet nusiraminau nes pamaciau kad papildomai galiu susimoket jei veluoju. Vis gi pasiskambinau, kad valanda galiu veluot ar viskas gerai sako nera problemu. Tik nusileidus parasiau jam asmeniska zinute prasau palaut as jau keliauju...bet jokio atsako...atvykus adresu tik nugriauta gamykla aplink gyvenamieji namai, skambinon i duris klaust gal zmones zino, kur nuomoja kambarius, bet niekas nieko nezino...apima siaubas vidury Londono, nakti, be nakvynes...skambinu istisai jam..jokio atsakymo, po sms pagrasinimo policija paraso mes uzsidarem. Tada prasidejo paieskos nakvynes...i viena i kita hosteli, viesbucius, o vietu niekur nera..po geru 3 valandu klajojimo su daiktais klausinejant viesbuciu darbuotoju pavyksta kazka padoraus rast.. Tada gaunu 3 valanda nakties, kad reservacija atsaukta. Supratau reiks nauju namu ieskot, sumoketi pinigai uz visas naktis lieka ponui nuomotojui... Pasirodo su bookingu susisiekus, jie gali tik 25 eur pasiulyt, jiems prisikambint neimanoma laukiau 10 min ir niekas nepakele ragelio, tik radus wifi pavyko susisiekti laiskais.Nuomotojas bookinge daugiau kambariu nebesiulo..Situacija man pirma kart tokia, pagalbos jokios, na istorija nelinksma, bet manau aprasyta ir paviesinta turi but kokiam nors tiklalapyje.
Atsakyti
Tina 2019-09-30 11:23:40
Sveiki, pati situacija ir mane ištiko, atvažiavau ir atšaukė mano gyvenimą.. gal žinot ką galima padaryt, nes su LT konsultantę, kaip su siena kalbėtis.
Spėju, kad nieko nepavyks padaryti. Man buvo atvejis, kad grynais sumokėjau, o paskui po kelių dienų jau Lietuvoje būnu, prisijungiu prie banko ir ten ta apgyvendinimo įstaiga jau nusiskaičiavo sumą. Kreipiausi į apgyvendinimo įstaigą visais būdais - reakcijos NUUULIS. Kreipiausi į booking.com. Susisiekė su apgyvendinimo įstaiga, apgyvendinimo įstaiga pradėjo reaguoti. Telefonu paklausiau apie dar vieną problemą. Gražiai žadėjo bet daugiau neperskambino. Jiems patiems neina prisiskambinti...
Labai gaila, kad bookingas nesirūpina keliautojais, o rūpinasi tik tais, kurie jų platformoje už komisinį mokestį reklamuoja savo apgyvndinimo įstaigą....
Komentarų galiojimas tik 2 metai.... paskui komentarai nerodomi.... platforma sukurta gera, galinga. bet aptarnavimas nulinis : (
Atsakyti
Nusivyliau. 2018-12-26 01:17:47
Sveiki, tautiečiai ir visi nukentėję.
Permečiau visus atsiliepimus - ir nėra visai jokių atsakymų iš booking. Žiauru, kad booking taip slapstosi nuo nukentėjusių žmonių. Aptarnavimo iš vis nėra. Viskas leidžiama savavališkai daryti apgyvendinimo įstaigai. Ir tik parašyk, kad patalpose maistas gaminamas ant grindų ir kad labai daug asocialių asmenų viešbutyje - apgyvendinimo įstaiga iš kart užblokuoja tokį vartotoją (kuris lankėsi jų apgyvendinimo įstaigoje ir pateikė TEISINGĄ atsiliepimą). Tai yra didžiausia neteisybė.

Dabar dėl apgyvendinimo įstaigos, tai aš anau, kad booking yra tik tarpininkas, kuris sujungia klientą ir viešbutį. Pats booking jokių veiksmų nedaro. Ir nėra jokių aptarnavimo numerių kur reikia tvarkyti užsakymus. Iš vis jokio aptarnavimo nėra - tai labai blogai.
Daugelis skundžiatės kad nukentėjot dėl apmokestinimo, tai galiu pasidalinti savo patirtimi - kada ir kurią dieną nuskaičiuos viešbutis pinigus - man amžinai neaišku. Dėl to renkuosi pigias keliones nes didelėmis sumomis nenoriu rizikuoti. Keletą kart nevykau į apgyvendinimo įstaigas, tai žinokit viskas daroma užsakymų skiltyje pasirinkus konkretų užsakymą. Ten aš tuos užsakymus ir atšaukinėdavau - per kompiuterį. Yra buvę atvejis, kad viešbutis persikraustė į kitą adresą o mano užsakymas buvo negrąžinamo apmokėjimo, bet aš neatvykau - ir pinigus apgyvendinimo įstaiga man grąžino. Kitą kartą viešbutyje labai ilgai ginčijausi kodėl turiu mokėti du kartus... Tai man paaiškino kad mano pinigai rezervuoti bet nenuskaityti o tai kad ant mano užsakymo lapo yra kompiuterinė žymą "sumokėta" - nieko nereiškia. Ilgai aš su jais ginčijausi, kol galų gale sumokėjau atvykęs antrą kartą o ar tie pinigai iš rezervacijos atgal man grįžo - tai jau niekas nepasakytų nes buvo labai daug mokėjimų ir ne už vieną žmogų - tai ten jau nesusigaudysi kuris užsakymas už kurį,.... negaudžiau galų. Tik kažkas netvarkoj su jais.

Dar buvo, kad viešėjau ir po to iš bookingo gaunu laišką, per savitarną, kad patvirtinkite ar tikrai neviešėjote čia. aš paspaudžiau kad viešėjau. Tada dar kartą atsiuntė automatišką laišką ar tikrai viešėjote. paspaudžiau kad tikrai viešėjau. Tai kažkoks buvo užrašas kad booking susisieks su apgyendinimo įstaiga ir tirs. Aiškuar jie kažką tyrrė ar nieko netyrė - niekas net ir negalėtų pasakyti.
Keletas užsakymų, kurie buvo grąžinamo apmokėjimo - iš ties, pinigai buvo grą-žinti nes atšaukiau iki nemokamo laiko. Dar vienas užsakymas buvo nemokamo atšaukimo - tai už jį pinigai nebuo nuskaičiuoti tai ir gerai. Ir dar vienas buvo grąžinamo apmokėjimo, bet už jį buvau sumokėjęs iš anksto, tai grįžo tie pingai. Tai bendrai vertinant, nors ta sistema labai paini ir apmokėjimo nesugaudysi, nes nežinau kuris užsakymas iyra koks ir ką ten ta apgyvendinimo įstaiga daro - tikrai nesuprasi. Bet apibendrinant, booking sistema kakaip veikia nors mano akimis turi labai daug didelių minusų.

Didžiausi boking.com minusai:
Nėra klientų aptarnavimo.
Neaiškūs apmokėjimo būdai / terminai / grąžinimai.
Trinami neigiami atsiliepimai apie apgyvendinimo įstaigas ir vartotojas yra atjungiamas ir jam ta apgyvendinimo įstaiga daugiau yra nerodoma.
Nesąžiningų apgyvendinimo įstaigų yra.
Nėra ginami privatūs kliento duomenys, jeigu apgyvendinimo įstaiga mato kas parašė neigiamą atsiliepimą ir vėliau tą žmogų užblokuoja.
Nepatogi paieška. Neduoda išsisaugoti paieškos filtro kad ieškoti 1 žmogui. Amžiams iš dviejų žmonių turiu spausti 1 žmogų. O ieškau dažnai. Ir vis turiu perstatinėti kiekvieną kartą.
Nėra aiškaus prisijungimo - rodo kad esi prisijungęs bet kažkuriam žingsnyje reikia dar kartą prisijungti - tai niekada neaišku ar tu iš ties prisijungęs kai esi prisijungęs.
Niekas negina nukentėjusių vartotojų. Esu nukentėjęs, nes užsirezervavau o nuvyks sužinojau kad mano vieta atiduota kitiems, kurie pirmesni nei aš atvyko, nors aš rezervaciją tai padariau ir atvykimo laiką nurodžiau. Dar esu nukentėjęs kai sumokėjau už brangesnį variantą o gavau pigesnį. Labai nusivyliau nesąžiningumu.
Negalima talpinti nuotraukų prie komentarų - pastoviai mano nuotraukų neprideda prie komentarų. : ((((
Labai blogai.
Sveiki, pati situacija ir mane ištiko, atvažiavau ir atšaukė mano gyvenimą.. gal žinot ką galima padaryt, nes su LT konsultantę, kaip su siena kalbėtis.
Atsakyti
Dėl finansinių problemų bandykit kreiptis į savo banką. Mums tai padėjo.
Atsakyti
Daug metų naudojomės Bookingu, atnešėm didelį pelną. Tačiau, kada iškyla klausimai, kuriuos į kuriuos turime greitai gauti atsakymą, nereaguoja, neatsako.Esam nusivylę.
Atsakyti
Nuskaičiavo pinigus 150€ už užsakymą, apie kurį aš nieko nežinojau, nes jo nebuvo nei mano booking.com paskyroje ir į e.paštą man jo neatsiuntė, o neatsiuntė anot jų dėl to, kad mano emailas buvo įvestas be l, pvz:gmai.com.Tai aš nesuprantu, kaip galima neegziztuojantį emailą priskirti prie mano paskyros ir už tai nuskaičiuot pinigus!!! Savo kaltės booking.com nepripažysta ir pinigų grąžint nežada.Gal kas galėtumėte patart, kur kreiptis? Į Europos vartotojų teises jau kreipiausi, nepadėjo.
Atsakyti
Ginatrė Za 2018-07-16 14:42:54
Sveiki,
Sveiki,

Casanova apartaments gyvenome 2018-04-08 - 2018-04-11. Rezervuojant
apartamentus per banką sumokėjau puse sumos, kitą dalį
grynais atvykimo dieną. 2018-07-09 (po 3 mėnesiu)
Casanova apartaments nuo mano sąskaitos nuskaičiavo pinigų sumą, kurią sumokėjau atvykimo dieną. Gal
galite padėti išsiaiškinti, kodėl taip sukčiauja šie paslaugos teikėjai?
Sveiki. Tai ar sugrąžino jums pinigus, kur nuskaičiavo likusią dalį nuo kortelės? Nes pas mus panaši situacija? Kur kreipėtės? Ačiū
Atsakyti
Dėmesio, BOOKING, sistemos klientams. Atidžiai tikrinkite gaunamas sąskaitas faktūras (Invoisus). Booking sistema apgaudinėja ir prirašinėja komisiunius mokesčius nors patys klienta būna atšauke užsakymus.
Pastebėta, kad ir klientus apgaudinėja, kurie užsakymus daro booking sistemoje.
Atsakyti
Zita 2019-08-05 11:35:09
Gal kas buvot susidūrę su tokia situacija: Vasario mėnesį per bookingąLenkijoje rezervavau nakvynę (rugpjūčio mėnesiui.). Jokių išankstinių mokesčių, mokėti reikės vietoje grynais, bet reikėjo suvesti mokėjimo kortelės duomenis. Neatšaukus rezervacijos iki nustatytos datos ir neatvykus į apgyvendinimo įstaigą, pinigai būtų nuskaityti nuo kortelės. Likus mėnesiui iki kelionės iš apgyvendinimo įstaigos gaunu žinutę, kad atšaukčiau rezervaciją, nes jie neturi laisvų vietų. Rezervacijos atšaukimas kainuoja. Neatšaukiau. Kodėl to nepadaro pati apgyvendinimo įstaiga? Bandžiau susisiekti su apgyvendinimo įstaiga ir su bookingu. Nepavyko. Jei neatvyksiu į viešbutį nuskaičiuos nuo kortelės mokesčius? Važiuoti į viešbutį ir gaišti laiką vien tam, kad sužinotum jog nėra vietos? Ar pavyktų susigražinti pinigus jeigu jie visgi būtų nuskaityti?
Džiugu, kad Booking atstovė dar iki kelionės susisiekė ir išsprendė problemą. labai ačiū.
Atsakyti
Gal kas buvot susidūrę su tokia situacija: Vasario mėnesį per bookingąLenkijoje rezervavau nakvynę (rugpjūčio mėnesiui.). Jokių išankstinių mokesčių, mokėti reikės vietoje grynais, bet reikėjo suvesti mokėjimo kortelės duomenis. Neatšaukus rezervacijos iki nustatytos datos ir neatvykus į apgyvendinimo įstaigą, pinigai būtų nuskaityti nuo kortelės. Likus mėnesiui iki kelionės iš apgyvendinimo įstaigos gaunu žinutę, kad atšaukčiau rezervaciją, nes jie neturi laisvų vietų. Rezervacijos atšaukimas kainuoja. Neatšaukiau. Kodėl to nepadaro pati apgyvendinimo įstaiga? Bandžiau susisiekti su apgyvendinimo įstaiga ir su bookingu. Nepavyko. Jei neatvyksiu į viešbutį nuskaičiuos nuo kortelės mokesčius? Važiuoti į viešbutį ir gaišti laiką vien tam, kad sužinotum jog nėra vietos? Ar pavyktų susigražinti pinigus jeigu jie visgi būtų nuskaityti?
Atsakyti
Situacija tokia:buvau rezervavus poilsio namelį, kurį galėjau atšaukt nemokamai iki birželio 20d.Atšaukiau birželio 17d., bet pinigus vistiek nuo kortelės nurašė.Suma 150€.Nusiunciau bookingui elektronini laiska, i ji atsakyti nieks nesiteike.Pabandzius prisiskambint, siaip netaip pavyko.Mane patikino, kad per 3d.d.pinigus grazins, bet pinigu dar negavau.
Atsakyti
Esu sena Booking klientė ir neturėjau iki šiol rimtų problemų, bet vakar turėjau nelaimę rezervuoti jų Booking.basic pasiūlymą. Parašė, kad rezervacija padaryta, atšaukimas negalimas, bet laukia viešbučio patvirtinimo iki valandos. Jau praėjo para ir jokių rezultatų. Kebli padėtis, nes užsakymas rytdienai, atšaukimas negalimas, patvirtinimo nėra, telefonu prisiskambinti neįmanoma, o į žinutes neatsako. Vakar dar atsakė, kad rezervacija per partnerius ir laukia atsakymo, o šiandien visiškai ignoruoja. Kažin, ar yra prasmė kreiptis į vartotojų teises?
Linas Stankevičius
2019-05-17 08:11:10 IP 2e914mo5
Atsakyti
Kreipiausi, elektroniniu paštu dėl apmokėjimo kuris buvo nepagrįstai nuskaičiuotas kelis kartus, laiškai visiškai ignoruojami, ar tokia Jūsų veiklos politika? Atsakymo ir pinigų dar negavau, gal pagaliau sureaguosite?
Atsakyti
Užsibookinom Tenerifei apartamentus per Booking.com tačiau likus dar keliems menesiams iki atvykimo į tuos apartamentus, apgyvendinimo įstaiga atšaukė užsakyma be jokių paaiškinamų priežasčių.. Tai kaip čia suprast? Ar tiketis, kad pinigus grąžins? Nors anksciau ne karta naudojausi booking.com paslaugomis, tokiu nesamoniu nebuvo.
Atsakyti
Esu labai nusivyles sia apgyvendinimo plaforma. Situacija labai elementari, turiu apartamentus, uzsiregistravau Booking.com svetaineje, sulaukiau uzsakymo. Bet del kazkokiu priezasciu, klientas (uzsakovas) atsisake apsigyventi. Veliau suzinau, kad man yra israsyta saskaita, del atsisakiusio kliento patirtu nuostoliu!. Absurdas kazkoks. Skambinausi kelis kart telefonu, jie man aiskina, apie kazkoki Overbukinga... Zodziu nei kliento, nei pinigu, dar ir skolingas likau jiems. Niekam nepatariu ikelineti savo apgyvendinimo istaigu i sia Booking.com platforma!!! a*******i!
Atsakyti
Jurgita 2015-05-13 13:29:57
Laba diena, noreciau suzinoti kodel Booking atstovybes Lietuvoje telefono numeris pateiktas melagingas? Gal galite nurodyti, kokiu telefonu kreiptis kilus nesklandumams? Aciu
taip taip.Visą savaitę skambinu, kalbėjau ir su JAV atstovu ir Ispanija, visi lietuvišku numeriu, į laiškus iš viso netsako.
Atsakyti
JOKIOS pagalbos.Dingo EXTRANETAS, duodu savaitę telefonais
, nieko, nurodytas lietuviškas numeris, atsiliepia kas nori- Australija, JAV.Tai aš turiu mokėti už muzikytę? Į laiškus visai netatsako, jokiom kalbom.Slapstosi.5 min.rašė kad yra ofisas Vilniuje, kad ministras palaimino, kad dirba 100 Žm.Blefas. Tiesiog a*******i, pagavo ir tiek, vyniokis.
Atsakyti
Sveiki, tautiečiai ir visi nukentėję.
Permečiau visus atsiliepimus - ir nėra visai jokių atsakymų iš booking. Žiauru, kad booking taip slapstosi nuo nukentėjusių žmonių. Aptarnavimo iš vis nėra. Viskas leidžiama savavališkai daryti apgyvendinimo įstaigai. Ir tik parašyk, kad patalpose maistas gaminamas ant grindų ir kad labai daug asocialių asmenų viešbutyje - apgyvendinimo įstaiga iš kart užblokuoja tokį vartotoją (kuris lankėsi jų apgyvendinimo įstaigoje ir pateikė TEISINGĄ atsiliepimą). Tai yra didžiausia neteisybė.

Dabar dėl apgyvendinimo įstaigos, tai aš anau, kad booking yra tik tarpininkas, kuris sujungia klientą ir viešbutį. Pats booking jokių veiksmų nedaro. Ir nėra jokių aptarnavimo numerių kur reikia tvarkyti užsakymus. Iš vis jokio aptarnavimo nėra - tai labai blogai.
Daugelis skundžiatės kad nukentėjot dėl apmokestinimo, tai galiu pasidalinti savo patirtimi - kada ir kurią dieną nuskaičiuos viešbutis pinigus - man amžinai neaišku. Dėl to renkuosi pigias keliones nes didelėmis sumomis nenoriu rizikuoti. Keletą kart nevykau į apgyvendinimo įstaigas, tai žinokit viskas daroma užsakymų skiltyje pasirinkus konkretų užsakymą. Ten aš tuos užsakymus ir atšaukinėdavau - per kompiuterį. Yra buvę atvejis, kad viešbutis persikraustė į kitą adresą o mano užsakymas buvo negrąžinamo apmokėjimo, bet aš neatvykau - ir pinigus apgyvendinimo įstaiga man grąžino. Kitą kartą viešbutyje labai ilgai ginčijausi kodėl turiu mokėti du kartus... Tai man paaiškino kad mano pinigai rezervuoti bet nenuskaityti o tai kad ant mano užsakymo lapo yra kompiuterinė žymą "sumokėta" - nieko nereiškia. Ilgai aš su jais ginčijausi, kol galų gale sumokėjau atvykęs antrą kartą o ar tie pinigai iš rezervacijos atgal man grįžo - tai jau niekas nepasakytų nes buvo labai daug mokėjimų ir ne už vieną žmogų - tai ten jau nesusigaudysi kuris užsakymas už kurį,.... negaudžiau galų. Tik kažkas netvarkoj su jais.

Dar buvo, kad viešėjau ir po to iš bookingo gaunu laišką, per savitarną, kad patvirtinkite ar tikrai neviešėjote čia. aš paspaudžiau kad viešėjau. Tada dar kartą atsiuntė automatišką laišką ar tikrai viešėjote. paspaudžiau kad tikrai viešėjau. Tai kažkoks buvo užrašas kad booking susisieks su apgyendinimo įstaiga ir tirs. Aiškuar jie kažką tyrrė ar nieko netyrė - niekas net ir negalėtų pasakyti.
Keletas užsakymų, kurie buvo grąžinamo apmokėjimo - iš ties, pinigai buvo grą-žinti nes atšaukiau iki nemokamo laiko. Dar vienas užsakymas buvo nemokamo atšaukimo - tai už jį pinigai nebuo nuskaičiuoti tai ir gerai. Ir dar vienas buvo grąžinamo apmokėjimo, bet už jį buvau sumokėjęs iš anksto, tai grįžo tie pingai. Tai bendrai vertinant, nors ta sistema labai paini ir apmokėjimo nesugaudysi, nes nežinau kuris užsakymas iyra koks ir ką ten ta apgyvendinimo įstaiga daro - tikrai nesuprasi. Bet apibendrinant, booking sistema kakaip veikia nors mano akimis turi labai daug didelių minusų.

Didžiausi boking.com minusai:
Nėra klientų aptarnavimo.
Neaiškūs apmokėjimo būdai / terminai / grąžinimai.
Trinami neigiami atsiliepimai apie apgyvendinimo įstaigas ir vartotojas yra atjungiamas ir jam ta apgyvendinimo įstaiga daugiau yra nerodoma.
Nesąžiningų apgyvendinimo įstaigų yra.
Nėra ginami privatūs kliento duomenys, jeigu apgyvendinimo įstaiga mato kas parašė neigiamą atsiliepimą ir vėliau tą žmogų užblokuoja.
Nepatogi paieška. Neduoda išsisaugoti paieškos filtro kad ieškoti 1 žmogui. Amžiams iš dviejų žmonių turiu spausti 1 žmogų. O ieškau dažnai. Ir vis turiu perstatinėti kiekvieną kartą.
Nėra aiškaus prisijungimo - rodo kad esi prisijungęs bet kažkuriam žingsnyje reikia dar kartą prisijungti - tai niekada neaišku ar tu iš ties prisijungęs kai esi prisijungęs.
Niekas negina nukentėjusių vartotojų. Esu nukentėjęs, nes užsirezervavau o nuvyks sužinojau kad mano vieta atiduota kitiems, kurie pirmesni nei aš atvyko, nors aš rezervaciją tai padariau ir atvykimo laiką nurodžiau. Dar esu nukentėjęs kai sumokėjau už brangesnį variantą o gavau pigesnį. Labai nusivyliau nesąžiningumu.
Negalima talpinti nuotraukų prie komentarų - pastoviai mano nuotraukų neprideda prie komentarų. : ((((
Labai blogai.
Atsakyti
Darykit ką nors, kad apsaugotumėte savo svečius / klientus.
Visi vartotojai, kurie įgyvendinimo įstaigai skiria mažai balų ir parašo atsiliepimą - būna užblokuojami iš apgyvendinimo įstaigos ir apgyvendinimo įstaiga tikriausiai mato visus kliento, kuris parašė atsiliepimą duomenis. Tada tą klientą užblokuoja o tada keliautojas negali užsisakyti tos apgyvendinimo įstaigos ir parašyti nuoširdžių ir keliavimu paremtų atsiliepimų. Nes mato užrašą: "Apgailestaujame, tačiau šiuo metu šios apgyvendinimo įstaigos mūsų svetainėje užsakyti negalima. Nesijaudinkite. Daugybę kitų netoliese esančių apgyvendinimo įstaigų rasite čia. "

Tad darykit ką nors. Neturiu kur kreiptis, tik čia, nes bookingas neturi nei klientų aptarnavimo linijos, nei klientų aptarnavimo el, pašto tad belieka tik čia kreiptis. Tikiuosi kažkas sureaguos.
Reaguokit po galais.
Atsakyti
Laba diena,

Užsisakėme viešbutį Vilniuje booking.com nuskaitė pinigus nuo mokėjimo kortelės, tačiau viešbučio šeimininkė parašė, kad laisvų vietų nebeturi tokiomis datomis. Kada booking.com grąžins pinigus?

Gal galite pasakyti, kokiu el. paštu ar numeriu kreiptis, kad išspręst šitą problemą ?

Gal kažkas susidūrė su tokia pat situacija?
Atsakyti
Vaidas 2018-05-22 10:50:46
Naujoji puslapio versija yra nepraktiska. Netinkama darbui.
Ir taip pat prašau taikyti mūsų įstaigai senąją puslapio versiją.
Nes šita labai nepatogi ir nesuprantama, bei problematiška. PVZ negalime taikyti ar keisti kainų. Blogiausia kad dabar jau ir klientai nebegali užsisakyti mūsų kambarius.
Aptarnavimo centro Lietuvoje numeriai atjungti, todėl negalime su niekuo spresti iškilusių problemų.
Esu labai nepatenkintas BOOKING.COM darbu.
Tai per didelė kompanija kad skaitytusi su mažais savo partneriais.
Pasirašau po Jūsų žinute, mus ištiko ta pati lemtis: niekam neprisirašėm, niekam nepriskambinom, kodas tebesiunčiamas lemtingas 13 dienas, ko paklausi to negausi, išmeta lentelę, po to ji vėl negrąžinamai dingsta ir t.t.
Atsakyti
Vidmantas 2018-08-02 09:08:41
Parasykite Bookingui, grazins pinigus. Man tokioje situacijoje, parasius, grazino, po beveik menesio :)
Raseme, bet kolkas jokio atsakymo. O jums kazka atrase bookingas po jusu laisko? Ar tiesiog po laisko parasymo grazino pinigus ir viskas
Atsakyti
Rasa 2018-08-02 08:36:33
Mums panasi situacija. Uzsisakeme viesbuti, pinigai nuskaiciuoti, tik atvykus i vieta paaiskejo kad apartamentai nenuomojami, likimo ant ledo, turejome nuomuotis viesbuti du kart brangesni, niekas i musi skunda nereaguoja is booking. Nezinome ka daryti, gaila prarastu pinigu i bala...
Parasykite Bookingui, grazins pinigus. Man tokioje situacijoje, parasius, grazino, po beveik menesio :)
Atsakyti
Vidmantas 2018-07-02 16:08:34
Comelnn motelis, netoli Varšuvos. Buvo užsakytas kambarys dviems. Ir uz ji apmoketa kreditine kortele. Taciau atvykus i vieta, paaiškėjo, kad kambarys jau užimtas. Gavosi, kad nei kambario, nei pinigu. Geras šposas atvykus iš kelionės
Mum tas pats, ka tokiu atveju daryti? Nes mes zadame to nepalikti taip, cia visiskas absurdas!!
Atsakyti
Edas 2018-07-06 11:41:22
Labas,
kai atėjo rezervacijos atšaukimas, ar Jūsų pinigus atgal sugrąžino ir jei taip, tai per kiek laiko?

Edas
Mums panasi situacija. Uzsisakeme viesbuti, pinigai nuskaiciuoti, tik atvykus i vieta paaiskejo kad apartamentai nenuomojami, likimo ant ledo, turejome nuomuotis viesbuti du kart brangesni, niekas i musi skunda nereaguoja is booking. Nezinome ka daryti, gaila prarastu pinigu i bala...
Atsakyti
Sveiki,
Sveiki,

Casanova apartaments gyvenome 2018-04-08 - 2018-04-11. Rezervuojant
apartamentus per banką sumokėjau puse sumos, kitą dalį
grynais atvykimo dieną. 2018-07-09 (po 3 mėnesiu)
Casanova apartaments nuo mano sąskaitos nuskaičiavo pinigų sumą, kurią sumokėjau atvykimo dieną. Gal
galite padėti išsiaiškinti, kodėl taip sukčiauja šie paslaugos teikėjai?
Atsakyti
Na ir man pasisiekė, atsaukiau rezervaciją o po poros dienų nuskaičiavo pinigus (atšaukimas nemokamas viešbutis River View Residence Bratislava) Ir prasidėjo malonus aptarnavimas ir tiek. Pati skambinau į viešbutį, daug kartu į booking bet pinigų dar vis laukiu. Pasaka be galo.Nežinau kada sulauksiu pinigu, jeigu šia savaite negausiu konkretaus atsakymo pradėsime nuo vartotojų teisių, toliau teismas.Daugiau juokių užsakymų su kortele, pasimokiau.
Atsakyti
Laimutė 2016-08-30 10:07:21
Prieš tris mėnesius per booking.com užsisakiau viešbutį. Pinigus nuo kortelės nuskaičiavo per kelias dienas. O prieš savaitę iki išvažiavimo atejo rezervacijos atšaukimas. Ir kaip dabar išsiaiškinti kas kaltas. Užsisakiau kitą viešbutį, kuris kainavo brangiau, bet dabar nesu užtikrinta kad nepasikartos ta pati situacija. ATOSTOGOS SUGADINTOS. Idomu ar yra kokios naudos nuo mūsų komentarų.
Labas,
kai atėjo rezervacijos atšaukimas, ar Jūsų pinigus atgal sugrąžino ir jei taip, tai per kiek laiko?

Edas
Atsakyti
Comelnn motelis, netoli Varšuvos. Buvo užsakytas kambarys dviems. Ir uz ji apmoketa kreditine kortele. Taciau atvykus i vieta, paaiškėjo, kad kambarys jau užimtas. Gavosi, kad nei kambario, nei pinigu. Geras šposas atvykus iš kelionės
Atsakyti
Dėl apgyvendinimo Ukrainoje, mieste Morsnyn, įstaigoje Dom Budinok, Shevchenko 71. Užsakymas 3 nakvynėms (2018-06-26 - 2018-06-29) patvirtintas 06.03. Atvykus į vietą 2018-06-26 apie 19 val pastebėjome, kad booking.com nuotraukose pateikti vaizdai visiškai neatitinka tikrovės. Tai 1-mas nusivylimas. Paskambinus sistemoje nurodytu tel nr. vyriškis pasakė, kad laisvų vietų nėra iki liepos mėn. pabaigos. Nakvynės teko ieškoti savarankiškai. Geranoriškų žmonių dėka - šiuo metu jau turime kur pernakvoti. Neapsigaukite, nes pasiūlymas apgyvendinimui nurodytu adresu apgaulingas!!!
Atsakyti
Naujoji puslapio versija yra nepraktiska. Netinkama darbui.
Ir taip pat prašau taikyti mūsų įstaigai senąją puslapio versiją.
Nes šita labai nepatogi ir nesuprantama, bei problematiška. PVZ negalime taikyti ar keisti kainų. Blogiausia kad dabar jau ir klientai nebegali užsisakyti mūsų kambarius.
Aptarnavimo centro Lietuvoje numeriai atjungti, todėl negalime su niekuo spresti iškilusių problemų.
Esu labai nepatenkintas BOOKING.COM darbu.
Tai per didelė kompanija kad skaitytusi su mažais savo partneriais.
Atsakyti
Sveiki! Turėjau problemų su dvejais užsakymais. Booking.com jas išsprendė labai operatyviai. Tos problemos buvo su viešbučiais per jų nekompetentinguma. Didelis dėkui Booking.com customer serviso darbuotojams!!! Labai greit ir puikiai viską sutvarkė. Linkiu visiems puikiu kelionių su šia programele!!!
Atsakyti
Ramune 2018-02-06 11:30:30
Kokius dokumentus reikia suruosti i teisma? Ir kiek sis procesas kainuos? Man irgi nuskaiciavo pinigus, nors buvo nemokamas atsaukimas.
Laba diena. Problema tame, kad dėl booking svetainės ypatumų nėra galimybės tiesiogiai susisiekti su apgyvendinimo įstaiga. Taip pat ir apgyvendinimo įstaiga nemato tiesioginio užsakovo kontaktų ir negali grąžinti pinigų nes neturi informacijos. Jei Jums nesigauna susisiekti tiesiogiai su apgyvendinimo įstaigą ir booking neatsako į Jūsų pretenzijas tada:
1. Rašykite raštišką pretenziją ir siųskite registruotu laišku (turėkite kvituką).
2.1 Jei jūs fizinis asmuo tai po 20 darbo dienų kreipkitės į vartotojų teises
2.2 Jei Jūs įmonė per e-teismai internetinį tinklapį teikite pareiškimą teismui.
Žyminis mokestis tikrai nedidelis.
Atsakyti
Inga 2018-01-08 16:11:39
Laba diena,
Iš tiesų apmaudu, kad suprastėjo šios svetainės teikiamos paslaugos, nes ilgą laiką jomis naudojausi. Dabar ruošiu dokumentus teismui dėl neteisėtai nuskaičiuotų pinigų nuo mano kortelės (užsakant buvo nemokamas atšaukimas :)). O ir į viešbutį aš neturiu galimybės kreiptis su pretenzija- aš su juo sutarties nesudariau ir net kontaktų neturiu.
Kokius dokumentus reikia suruosti i teisma? Ir kiek sis procesas kainuos? Man irgi nuskaiciavo pinigus, nors buvo nemokamas atsaukimas.
Atsakyti
Užsakiau apartamentus Ispanijoje vienus rezervavau be kortelės duomenų, kitus su kortele. Kur be kortelės atšaukti galėjau be jokių problemų, o kur rezervacija su kortele, neleidžia atšaukti, nėra net tokio žodžio. Tai dabar bijau, kad nuskaičiuos pinigus. Atšaukimas rašo nemokamas, bet pasiskaičius kitus komentarus jau liūdna darosi. Į booking parašiau, ar sulauksiu kokybiško atsakymo nežinau, nes kol kas jo nėra.

Taip pat rekomenduojame

Atostogų parkas
SPA, BASEINAI, APGYVENDINIMAS, GINTARO PIRTIS

Adresas: Venecijos aklg. 2, Žibininkai, LT-97231 Kretingos r.
Veiklos sritys: kaimo turizmas; kavinės, klubai, barai, restoranai; poilsio namai, sanatorijos; pramogos ir poilsis; spa centrai; viešbučiai, moteliai.
„ATOSTOGŲ PARKAS“ – tai didžiausias poilsio ir sveikatinimo kompleksas Vakarų Lietuvoje, kuriame – 15 baseinų Jūsų poilsiui ir sveikatai. Kompleksas įsikūręs Palangos pakraštyje, Žibininkuose. Tai – strategiškai puikioje vietoje esantis gamtos prieglobstis, nuo Baltijos jūros ir Palangos kurorto nutolęs 6 km, nuo...
PAJŪRIO GABIJA
viešbutis restoranas Palangoje, viešbutis Gabija

Adresas: Vytauto g. 40, LT-00160 Palanga.
Veiklos sritys: viešbučiai, moteliai; kavinės, klubai, barai, restoranai; patalpų nuoma; pirtys ir baseinai; pramogos ir poilsis; renginių organizavimas; spa centrai.
„Gabija“ plačiai pasitinka svečius vienoje gražiausių Palangos kurorto vietų – priešais pagrindinius vartus į Birutės parką. Erdvės pojūtis, gamtos artumas ir tvyranti ramybė kuria unikalią aplinką, harmoningai papildančią viešbučio teikiamą komfortą… Jus aptarnaujantis personalas labai stengiasi būti malonus ir...
Palangos vėtra
Viešbutis „Palangos Vėtra" ****

Adresas: S. Daukanto g. 35, LT-00216 Palanga.
Veiklos sritys: viešbučiai, moteliai; dovanos; kavinės, klubai, barai, restoranai; keleivių pervežimas; pirtys ir baseinai; spa centrai.
Su Jumis sveikinasi viešbutis „Palangos vėtra" – pirmasis Palangoje, įvertintas 4 žvaigždutėmis ir nuosekliai puoselėjantis kokybės tradicijas. Nuo pirmo žingsnio Jus pasitiks išskirtinė viešbučio architektūra, įdomus ir stilingas interjeras, dėmesingas ir paslaugus personalas. Viešbutyje rasite 30 erdvių ir jaukių...
Jazz Villa
Sodyba Trakų rajone

Adresas: Senojo Tarpupio k., Senųjų Trakų sen., LT-21148 Trakų r.
Veiklos sritys: individuali veikla; kaimo turizmas; pramogos ir poilsis; renginių organizavimas; viešbučiai, moteliai.
Apie Jazz Villa Konferencijų ir pokylių centras Jazz Villa yra 30 min. važiavimo atstumu nuo Vilniaus centro, šalia kelio Vilnius-Druskininkai, 24-ame km. Villa ir salės įvairioms progoms Turite galimybė organizuoti savo šventę ar susitikimą pasirinkdami vieną ar kelias renginių sales iš karto: Villa, Panoraminę...
Jordano Kenstavičiaus IV
Kaimo turizmo sodyba “Karpynė”

Adresas: Karpynės g. 2, Gabšių k., LT-60192 Raseinių r.
Veiklos sritys: kaimo turizmas; kavinės, klubai, barai, restoranai; pramogos ir poilsis; renginių organizavimas; spa centrai; viešbučiai, moteliai; žūklės ir medžioklės reikmenys, paslaugos; žuvininkystė, žuvies produktai.
Vidury Lietuvos įsikūrusi kaimo turizmo sodyba "KARPYNĖ" leis atsipalaiduoti įvairų poilsį mėgstantiems žmonėms. Norintys pramogų čia galės žaisti boulingą, pūlą. Žvajams čia taip pat rojus, kadangi aplink esančiuose tvenkiniuose galima pagauti karpių, lydekų ir kitų žuvų. Išalkę apsilankykite restoranuose...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

DEXTERA pergola pavėsinės – tobula erdvė jums ir jūsų svečiams!
DEXTERA pergola pavėsinės – tobula erdvė jums ir jūsų svečiams! 07-08 13:25
Įsirengdami terasą svajojame apie tingius lėtus pusryčius, šurmulį per pietus ir šiltus jaukius vakarus. Šiuolaikiškos pergola pavėsinės leis jums kurti naujas...
Vilniuje rengiamos LGBT eitynės už lygybę
Vilniuje rengiamos LGBT eitynės už lygybę 07-11 12:15
Šeštadienį Vilniuje, Gedimino prospekte, rengiamos eitynės už seksualinių mažumų teises. Jas organizuoja LGBTQ+ (lebsiečių, gėjų, biseksualų, translyčių asmenų) bendruomenė.
COVID-19 ir Europos ateitis
COVID-19 ir Europos ateitis 07-11 11:09
COVID-19 krizė yra bene didžiausias socialinis eksperimentas mūsų gyvenime. Nežinome, kada ar kuo tai baigsis. Dar per anksti numatyti, kaip kardinaliai pasikeitė tai, kaip europiečiai mato savo...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dar jaučiate karantino pasekmes?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Goodyear 9,26 +8,30%
AIG 30,10 +7,50%
Citigroup 52,65 +6,47%
Wells Fargo 25,47 +5,95%
Manchester United 15,02 -0,53%
Avon 5,60 -0,88%
Twitter 35,40 -0,90%
Nokia 4,12 -1,20%

Žaliavų kainos pasaulyje

Sidabras 16,26 +7,90%
Benzinas 0,88 +49,15%
Auksas 1715,91 +1,95%
Anglis 52,49 -10,35%
Kava 3,30 -3,23%
Dujos (JAV) 1,75 +0,57%
Ryžiai 510,00 -9,57%
Nafta 39,62 -3,13%