VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Booking.com Lithuania, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Booking.com (Lithuania)

Atsiliepimai apie Booking.com (Lithuania), UAB

Varlė
Parašyk savo nuomonę apie Booking.com (Lithuania), UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Booking apps rodė viešbutyje su nuolaida vieną kainą (iki paskutinio žingsnio t.y. kol buvo suvesti kreditinės kortelės duomenys ir paspausta patvirtinti). Tačiau nuo kortelės buvo nuskaityta pilna suma - be Booking nuolaidos. O tai yra daugiau nei dvigubai daugiau!!!
Atkreipėme dėmesį ir užsisakinėjome šį viešbutį tik todėl, kad buvo labai patraukli kaina po Bookingo nuolaidos. Nuolaidos kuri realiai nebuvo pritaityta. Daug metų, dažnai ir įvairiose šalyse naudojuosi Booking appsu (šimtai naktų praleistų viešbučiuose), tačiau niekada neprireikė darytis ekrano foto, kad įrodyti Bookingui, kad nuskaityta kaina be nuolaidos. Tiesa apps ekrano nuotraukų daryti neleidzia. Turi turėti kitą telefoną iš kurio nusifotografuoti. Būkite atsargūs - jeigu rodoma didelė nuolaida, nereiškia kad ji bus pritaikyta - fotografuokite savo ekraną. Nes kitu atveju Bookingui neįrodysite.
Atsakyti
Labai nusivyliau, tikrai nerekomenduoju, pinigus nuskaičiavo, o viešbučiui atsisakius mus priimti dėl iškilusių nesklandumų pinigų niekas taip ir negrąžino, viešbutis už nieką neatsako nes pinigai pas Booking., o šiai įmonėj visiškai tas pats į laiškus nereaguoja, pasiskambinti nėra kur, beliko atsisveikinti visam laikui su šiais nevykusiais pardavėjais ir kitiem nerekomenduoju jais pasitikėti.
Atsakyti
Per klaidą buvo rezervuota tris kartus tai pačiai datai, tuo pačiu vardu. Dvi rezervacijos buvo atšauktos, tačiau nuskaičiavo iš sąskaitos banke tris kartus.
Kreipiausi į virčbučio administraciją, jie garantavo bookingo pinigų grąžinimą.
Kreipėmės du kartus į bookingą dėl pinigų grąžinimo...jokio atsakymo????
Atsakyti
Turėjome nemalonia patirtį su šia įmone, užsakėme lenkijoje viešbutį dviem suaugusiems ir vaikui, gavome rezervacijos patvirtinima, kad užsakyta 2iems suaugusiems, teko skambintis į apartamentus, ten pasiūlė atšaukti rezervacija ir bandyti iš naujo, užsakėme iš naujo, viskas gerai, bet pinigu gražinimo reikės laukti nuo savaitės iki 2. Prisiskambinti jiems be šansu, tikiuosi gražins pinigus
Tai va kaip veikia
2022-08-17 03:30:47 IP 28mc065l
Atsakyti
Sakyčiau nieko naujo, bet va kai susiduri su bèda tik tada paskaitai komentarus. Nieko naujo nepasakysiu, bet kai booking sakai, kad toks ar anoks skelbimas yra potenciali sukčių gvardija, jie kažkodėl tiki jais, NETGI be jokių įrodymų, nesvarbu, kad tu turi susirašinėjimus iš savo pusės ir etc. Užtenka sukčiams pasakyti bet kokią nesamonę ir to užtenka, kad jūsų visi skundai eitų kuo toliau nx į paskutinę lentyną. Nesuprantu, bet tą booking reikia aplamai uždaryti, jau nekalbu apie visą komunikaciją su jais, tregedija ! Prisiskambinti misija turėk kantrybės ir arba nepavyks visai !
Būkit budrūs, saugokit savo pinigus !
Atsakyti
Nerekomenduoju, buvom rezervavę viešbutį 4 ž, viešbutis atšaukė rezervacija o bookingas mum neinformavo. Atvykus į vietą nakvynės žinoma negavome. Kaip alternatyva pasiūlė mums kambarį be patogumų. Tiesiog baisu.
Atsakyti
Esu nusivylusi...liepos mènesį užsisakiau Lenkijoje, Hel apartamentus, nuvykus į vietą niekas nepasitiko.Telefono savininkas nekèlè.Bookingas neatsiliepè Tik po 4 parų pavyko susisiekti.Paguodè, išklausè ir nieko nepadèjo Omaras, neperskambino.nors žadèjo...pinigai nuskaičiuoti.Naktį praleidome mašinoje.Nuostoliai ir Sugadintos atostogos.Nepatikima, nesaugi platforma.
Atsakyti
Nepatikimi ir neprisiimantys atsakomybės.
Per Bookingą neišvykome į atostogas, paskutinę minutę atšaukti apartamentai ir bookingas nesugebėjo išspręsti problemos, to pasekoje sugadintos atostogos, nuotaika, prarasta keturženklė pinigų suma (dėl ko žinoma kreiptasi į vartotojų teises.) O gaila, turėtų sugebėti problemas spręsti operatyviai.
Kita situacija - užsisakyti apartamentai, nuskaičiuoti pinigai momentaliai, bet negautas užsakymo patvirtinimas, visą dieną laiko gaišinimas bandant išsiaiškinti tai, atsakymų konkrečių nėra, grąžintų pinigų nėra, kas irgi atrodo būtų logiška, kad turėtų būti grąžinama iš karto, tam, kad negaišinti savo laiko, nesėkmingai bandant sukomunikuoti su Bookingo "operatyviuoju" "Help centre":)))
Atsakyti
Renatas 2022-08-03 15:10:03
Panaši situacija. Per booking.com užsakinėjome sodybą Rubikių Meldynas. Viskas buvo pildyta žingsnis po žingsnio ir padarytas apmokėjimas 665eur. Patvirtinimo nesulaukiau, sodyba neužsakyta, pinigai nuo sąskaitos nurašyti.
Kreipiausi į savo banką, kad padėtų su pretenzija. Pretenziją užpildžiau, lauksiu atsakymo. Booking.com customer service žlugęs, niekas nieko neatrašo, niekam niekas neidomu gaudyk vėją laukuose. As nesuprantu tokios savivalės ar čia jų niekas nekontroliuoja?
Sveiki, Renatai, labai domina šios sodybos kontaktai - gal galite pasidalyti, nes turiu savininkui keletą klausimų, o per booking nepavyksta. Ačiū!
Atsakyti
Per bookingą užsisakėme nakvynes Lenkijoje.Bookingas patvirtino ir tam tikrą dieną nuskaičiavo pinigus.Atvykus į vietą NIEKO... NIEKAS NEPASITIKO.O savininkas apartamentų patvirtinimo iš bookingo neturėjo.Naktį praleidome mašinoje.Su bookingu susisiekėme tik po 3dienų..Absurdo komedija- patvirtino bookingas rezervaciją, pinigus nuskaičiavo !!!!pasakė, kad išsiaiškins ir perskambins...su jumis telefonu 2022 m. lie 23 d. bendravo Omar A. iš mūsų Klientų aptarnavimo komandos. Norėtume sužinoti jūsų įspūdžius.
Su jumis bendravo Omar A. - kaip vertinate pokalbį? Ar esate patenkinti?....tuo ir baigėsi.
PINIGŲ neatgavome.Taip dabar supratau, tai ir mūsų klaida- reikėjo mokėti tik atvažiavus į apgyvendinimo įstaigą, jokių, , MOKĖTI iš Karto''.Pairodo kažkoks a*******s, , sudubliavo'' adresatą, bet BOOKINGAS nemato tokių, , prisijungėlių''- LABAI NESAUGI PLATFPORMA.BIJAU DĖL SAVO DUOMENŲ NUTEKINIMO.Gaila kad niekas BOOKINGO nepaduoda į teismą.
Atsakyti
Pinigai nuskaičiuoti už paslaugą kurios įvykdyti negali. Grąžinti turėjo per 24 val. o kolkas nieko negrąžino.
Atsakyti
Jolanta 2021-08-14 10:13:08
Ar tikrai jie gali grąžinti? Juk pinigus vedėm savo noru...Aš pinigus pervedžiau Viza kortele per Bookingą, tačiau apgyvendinimo įstaiga jų negavo, todėl nuvykus, turėjau sumokėti dar kartą..maniau kad paskui išsiaiškinsiu su Bookingu, tačiau jie į jokias žinutes per niekus nereaguoja.Skambinau į savo banką, paklausti, ar tikrapinigai nuskaityti, ir į kokią sąskaitą nuėjo.Bankas atsakė, kad pinigai tvarkingai nurašyti, tačiau į kokią sąskaitą nuėjo, nemato ir negali pasakyti, Kažkoks košmaras
Panaši situacija. Per booking.com užsakinėjome sodybą Rubikių Meldynas. Viskas buvo pildyta žingsnis po žingsnio ir padarytas apmokėjimas 665eur. Patvirtinimo nesulaukiau, sodyba neužsakyta, pinigai nuo sąskaitos nurašyti.
Kreipiausi į savo banką, kad padėtų su pretenzija. Pretenziją užpildžiau, lauksiu atsakymo. Booking.com customer service žlugęs, niekas nieko neatrašo, niekam niekas neidomu gaudyk vėją laukuose. As nesuprantu tokios savivalės ar čia jų niekas nekontroliuoja?
Atsakyti
Agnė 2022-07-04 10:39:38
Labai nusivylėme šiuo tarpininku. 2022 m. Birželio pabaigoje/ liepos pradžioje, ieškojome apgyvendinimo įstaigos Šventojoje. Suvedus keliaujančių duomenis, paieškoje išmetė pasiūlymą, kuriame buvo pateikta kaina ir nuo jos "taikoma" booking nuolaida. Būtent su pateikta nuolaida pasiūlymas mus tenkino, ko pasekoje jį ir pasirinkome. Tačiau mokėjimo metu nuo sąskaitos buvo nurašyta pilna suma, kokia buvo nurodyta be nuolaidos. Labai apmaudu, kadangi likome apgauti pateiktos klaidingos informacijos. Naudojomės booking paslaugomis ne sykį, tačiau tai buvo paskutinis kartas. Nerekomenduojame!
Lygiai taipat nudegiau. Nei prisiskambint, nei parašyt kažkam įmanoma.
Atsakyti
Tai apgailėtina platforma, kuri visiškai nieko nedaro iškilus nesklandumams. Ką geriausiai jie moka tai nuskaityti pinigus. Turėjom nesusipratimą Tenerifeje, kur jie atrašė, kad susisieks su viešbučių pabandys viską išsiaiškinti ir pradingo taip nieko ir nepadarę. Mums ne piniguose dabar esmė, bet visiems rekomenduoju apeiti šią platforma. Patarimas yra pasinaudoti ką jie siūlo (kaip muziejus) ir nepatingėti su kontaktuoti tiesiogiai su viešbučiu kuris jums patinka. Daugeliu atvejų bus netgi pigiau. Su pagarba visiems, IŠSKYRUS booking. com
Atsakyti
Ten dirba ypatingi i*****i. Maža to, kad Prancūzijoje vidury nakties teko ieškotis kito būsto, nes "užbookintasis" pasirodė nevalyta landynė (Iš nuotraukų žinoma ideali vieta....), tai dar ir bookingas niekuo nepadėjo, prakabėjau valandą laukdamas konsultanto. Dabar jie sako, kad jie tik tarpininkai ir pinigų negrąžins. Kvailai atrašinėja šablonu į žinutes. Neatsako į jokius klausimus. Specialiai nusimeta atsakomybę. Prancūzai žinoma į žinutes nereaguoja, į skambučius neatsako. Parašiau bookingui, kad sutarpininkautų ir išreikalautų grąžinti pinigus. Tačiau ten sėdinčios tuštutės tik bukai atrašinėja, kad jie paslaugos neteikia. Ta pati landynė vis dar reklamuojama ir visiem viskas [email protected]%ui... Šlykštynės.
Atsakyti
Labai nusivylėme šiuo tarpininku. 2022 m. Birželio pabaigoje/ liepos pradžioje, ieškojome apgyvendinimo įstaigos Šventojoje. Suvedus keliaujančių duomenis, paieškoje išmetė pasiūlymą, kuriame buvo pateikta kaina ir nuo jos "taikoma" booking nuolaida. Būtent su pateikta nuolaida pasiūlymas mus tenkino, ko pasekoje jį ir pasirinkome. Tačiau mokėjimo metu nuo sąskaitos buvo nurašyta pilna suma, kokia buvo nurodyta be nuolaidos. Labai apmaudu, kadangi likome apgauti pateiktos klaidingos informacijos. Naudojomės booking paslaugomis ne sykį, tačiau tai buvo paskutinis kartas. Nerekomenduojame!
Atsakyti
Paskutinis kartas kaip naudojuos booking...Buvau rezervavus nakvyne namelyje ir atsaukiau pries 2d nes susirgau covid-19.Pranesiau jiems žadejo per7-12d.d grazint i mano saskaita, bet taip ir nesulaukiau, kreipiausi i banka, bet ten jau ir negalejo padet, nes keitesi metai i 2022....Šeiminkai ir del to paties negalejo grąžint pinigų, nes jau buvo deklaruotos pajamos...Labai esu nusivylusi, negavau, nei paslaugos, nei pinigu????‍♀️
Atsakyti
NEREKOMENDUOJU. Baisu. Užsakymas neivykdytas (FAKE nuomininkas pasitaikė), likau apgautas del beveik 200euru. nei buto nei pinigu nei telefono skambučio neapmoka pagalbos centrui. Reikalauja saskaitu fakturu netinka net banko išrašai su spaudais. Kreipsiuosi į teismą, kito kelio nematau.
Atsakyti
Booking.com yra tarptautinė kosmonautikos agentūra. Darėme rezervaciją ir iš karto pinigų mokėjimą už nakvynę Italijoje. Pinigus nuskaičiavo, o užsakymo jokio nebuvo. Čia velykinė dovana visiems buvo. Daug valandų susirašinėjimo dėl problemos sprendimo. Pradžioje buvo lyg ir kompensuota, bet finale vinys sukaltos į nerealybę. Nieko nekompensuos, nes reikia jiems tos dienos informacijos apie užsakymą. Turiu pirkti bilietus į praeitį ir tada tik galėsiu pateikti prašomų įrodymų. Neįmanoma pateikti tokių duomenų sakau. Tokios procedūros ir negalime nieko jums padėti.
REKOMENDUOJU PIRKTI nakvyne iš karto perkant bilietus per pigių skrydžių bendroves. Jei perkate per booking kosmoso agentūrą, tai filmuokite nuo pradžios mokėjimo procesą iki pabaigos, nes be jo nepriims pretenzijos nagrinėjimo. Pinigų greit neatiduos, laukite nuo 7-15 d. skolinasi pinigus be procentų, a******ų kompanija.
Atsakyti
Uzsisakeme viesbuti, ten buvo parasyta, kad bus galima pakeisti apgyvendinimo data. Viesbutis datos nekeicia, telefono nekelia, booking telefono nera, i el pasta neatsako.
Rekomenduoju nesinaudoti booking paslaugomis
Atsakyti
Aptarnavimas šūdinas. Pinigus nuskaičiavo du kartus, viešbučio neužrezervavo ir pinigų negražina ir tikriausiai jau nebražins. Siūlau visiems apeiti šią svetainę ir apartamentus nuomotis tiesiogiai, o ne par tokias svetaines kaip šį.
Atsakyti
Be jokios rezervacijos nuskaityti pinigai už nepavykusį atsiskaitymą, kuris buvo prieš 10 mėnesių ir jau yra atšauktas. Booking.com nepripažįsta klaidos, o tik skatina ieškoti kaltų aplink. Nusivylusi šia įmone, išstisus metus bendradarbiavom, bet ties šia situacija jis ir baigėsi.
Atsakyti
Aistė 2021-11-17 16:07:37
Nuskaitė nuo kortelės pinigus, o užsakymo numerio negavau.Nerekomenduoju naudotis tuo bookingu
Man taipogi buvo tas pats siandien uzsakinejant, nuskaite pinigus, o patvirtinimo negavau!
Atsakyti
Nuskaitė nuo kortelės pinigus, o užsakymo numerio negavau.Nerekomenduoju naudotis tuo bookingu
Atsakyti
Booking siuntinėja reklamas netinkamas
Užsakiusio viešbutį warsuwoje darbo reikalais
Labai negražu
Patarimas no order boking
Atsakyti
Užsakėme viešbutį Rygoje.Gavome iš booking.com patvirtinimą.
Atvykus, viešbutis nedirbo.Užsakėne kitą-nuvykome nedirbo.Bookingas nusiuntė į patį prasčiausią, atseit 5žv.dvokiantį, sulūžusiom lovom, nešvarų viešbutį, kurio niekaip nebūtume pasirinkę.Receosion nepavyko normaliai nieko pasiklausti.Davė numerį Booking, kuriame radome miegančius žmones.Viešbutyje tamsu.Nejauku.Buvome stumdomi po Rygą dvi valandas.Pavargome.Užsakėme numerį TWIN.Gavome vieną siaurą lovą su dviem banketams.Pagalvės aplamai baisios.Negaline užmigti nuo smarvės numeryje.5žv.Numeris biednų biedniausias.Nėra nei parkerio, nei popieriaus.Aplamai tai tik dvi žvaigždės.Booking.com sugadino taip lauktas atostogas Rygoje.
s*****i ir melagiai qbooking.com
Atsakyti
Užsakiau viešbutį Kipre, Paphose rugsėjo 1 d. patvirtino ir nuskaitė pinigus. Dar kelintą dieną paklausė, gal yra pageidavimų, o po to 07 gal buvo pasiūlymas atsisakyti nuomos, bet neketinome, nes atsisakant turėjo dingti pinigai. Tada rugsėjo 08 dieną - prieš pat išvykstant, parašė savininkas- atsiprašome, į jūsų vietą yra jau kiti yra, tai jums viso gero. Parašiau- o kaip pinigai? Rašiau atsakymą į atsiūstą laišką, per booking - laiškas grįžo, užpildžiau booking sistemoje - dingo, skambinu lietuvos telefonu - neatsako. Vakar vakare pradėjome paiešką toje vietovėje tam pačiam laikui viešbučio- išmeta mūsų kad laisvas- rezervuokis ir mokėk, vietų yra!. 09d. ryte tikrinu- vietų mūsų datoms yra ir užsakymą priima. Tereikia įvesti banko kortelę ir nuskaičiuos. Viešbutis Beutiful Aggos Cliff House. Bookingas lietuvos numeriai neatsako.
Atsakyti
Laba diena.Pardavėme savo apartamentus ''rojus''2973504.Noriu išsiregistruoti iš booking, bet niekaip nemoku.Prašome parašyti kaip išsiregistruoti.Ačiū.
Teresa Čepukėnienė
2021-09-03 17:30:52 IP 4ljkjr8
Atsakyti
Leidote rezervuoti viešbutį Riminni iki 15-09, bet viešbutis užsidaro 12-09. (rezervuotas prieš mėn.)
Dabar turiu mokėti brangiau už kitą viešbutį!!!!.
Ką jus patarsit?Kompensuojate kainų skirtumą?
Atsakyti
Per booking.com programėlę rašiau.
Atsakyti
Ema 2021-08-14 10:59:15
Booking neseniai "pabudo", nors rašiau ir angliškai:
Visų pirma norime atsiprašyti, kad atrašome tik dabar. Gauname labai daug klientų laiškų, o lietuviškai bendraujančių darbuotojų labai mažai. Ateityje, jei turite skubų klausimą visada galite skambinti mums telefonu:

* Pagalba rusiškai +7 499 271-87-36
* Pagalba angliškai +44 203 564 6725
Sveiki,
Gal galite patikslinti kokiu el. paštu kreipėtės į booking.com, nes telefonu nepavyksta susisiekti.
Atsakyti
Ema 2021-08-14 10:49:18
Man grąžino seb bankas. Nežinau kokia pas jus situacija, aš ėjau į savo el. bankininkystę, ten spaudžiau ant sąskaitos išrašas, ant mano nu skaitytų pinigų, ten spaudžiau ginčyti sandorį, surašiau ko reikalauja, susisiekė konsultantas ir po kelių dienų grąžino pinigus. Jei nepavyks-rašykit skundą vartotojų teisėm.
Booking neseniai "pabudo", nors rašiau ir angliškai:
Visų pirma norime atsiprašyti, kad atrašome tik dabar. Gauname labai daug klientų laiškų, o lietuviškai bendraujančių darbuotojų labai mažai. Ateityje, jei turite skubų klausimą visada galite skambinti mums telefonu:

* Pagalba rusiškai +7 499 271-87-36
* Pagalba angliškai +44 203 564 6725
Atsakyti
Jolanta 2021-08-14 10:13:08
Ar tikrai jie gali grąžinti? Juk pinigus vedėm savo noru...Aš pinigus pervedžiau Viza kortele per Bookingą, tačiau apgyvendinimo įstaiga jų negavo, todėl nuvykus, turėjau sumokėti dar kartą..maniau kad paskui išsiaiškinsiu su Bookingu, tačiau jie į jokias žinutes per niekus nereaguoja.Skambinau į savo banką, paklausti, ar tikrapinigai nuskaityti, ir į kokią sąskaitą nuėjo.Bankas atsakė, kad pinigai tvarkingai nurašyti, tačiau į kokią sąskaitą nuėjo, nemato ir negali pasakyti, Kažkoks košmaras
Man grąžino seb bankas. Nežinau kokia pas jus situacija, aš ėjau į savo el. bankininkystę, ten spaudžiau ant sąskaitos išrašas, ant mano nu skaitytų pinigų, ten spaudžiau ginčyti sandorį, surašiau ko reikalauja, susisiekė konsultantas ir po kelių dienų grąžino pinigus. Jei nepavyks-rašykit skundą vartotojų teisėm.
Atsakyti
Ema 2021-07-27 12:26:42
Rašykit skundą-ginčą savo bankui iš kurio booking nurašė pinigus, grąžins, nes kitaip niekas į jus nekreips dėmesio.
Ar tikrai jie gali grąžinti? Juk pinigus vedėm savo noru...Aš pinigus pervedžiau Viza kortele per Bookingą, tačiau apgyvendinimo įstaiga jų negavo, todėl nuvykus, turėjau sumokėti dar kartą..maniau kad paskui išsiaiškinsiu su Bookingu, tačiau jie į jokias žinutes per niekus nereaguoja.Skambinau į savo banką, paklausti, ar tikrapinigai nuskaityti, ir į kokią sąskaitą nuėjo.Bankas atsakė, kad pinigai tvarkingai nurašyti, tačiau į kokią sąskaitą nuėjo, nemato ir negali pasakyti, Kažkoks košmaras
Atsakyti
Laba diena,
Užsisakėm kambarį šiandien Gaižiūnų g. 25, Kaunas, net devynioms paroms, nuskaičiavo pinigus Booking platforma, o kambario nėra.
Pirmiausiai skambinau nuomotojo duotu telefono numeriu, telefone pranešė, kad tokio numerio nėra, vadinasi, numeris jau melagingas. Rašėm kelias žinutes apgyvendinimo įstaigai, niekas neatsakė. Nuvykus į vietą, kur turėjo būti mano išsinuomotas numeris, sutikome porą žmonių, kurie stovėjo prie to paties adreso namo, ieškojo kaip įeiti. Nustebusi paklausiau, ar ir jie čia nuomojasi.. atsakė, taip. Mes visi negalėjome įeiti, radę raktus vartuose iš vidaus pusės atrakinom ir įejom iki namo durų. Ten duris atidarė pagyvenusio amžiaus moteris, kuri teigė, kad ten niekas nieko nenuomoja. Kvietėme policijos pareigūnus į šį adresą, Gaižiūnų 25, Kaunas. Įvykis užfiksuotas policijoje. Tikriausiai s*****i pasinaudojo ir kitais asmeninis dėl nuomos. Mano suma nėra maža, norėtųsi, kad booking'as imtųsi atsakomybės.
Atsakyti
Sveiki, uzsisakem dvivieti kambari dviem parom, Gaižiūnų 25, Kaunas. Atvykus nurodytu adresu, yra gyvenamasis namas ir kambariu niekas nenuomoja. Tuo pat metu atvyko kiti zmones, kurie uzsakinejo kambari tuo paciu adresu. Pasirodo visi buvom sumokeje is anksto uz ta pati numeri. Buvo kviesta policija, ivykis uzfiksuotas policijoje.
Atsakyti
Kažkoks košmaras. Susisiekti jokiu telefonu neįmanoma. Visus mokesčius pasiima iš mano mokįjimų, o po to dra kartą rašo, kad vėl turiu apmokėti.Jau pinigai atskaičiuot, ir prašo dar kartą man jau jiems tą pačią sumą sumokėti. Baisu
O savaitgalį sistema leido įstaigą užsakyti, nors buvo viskas uždaryta. Žmogus pasakmbino sakau negaliu priimti. Tai aš ėmiau ir visus pinigus jai grąžinau su visai mokesąiais bookingo. Gal ir blogai padariau...aišku sau. O su bookingu galvoju susisieksiu, o niekaip.
Atsakyti
Rašykit skundą-ginčą savo bankui iš kurio booking nurašė pinigus, grąžins, nes kitaip niekas į jus nekreips dėmesio.
Atsakyti
Labai nemaloni patirtis. Palangoje buvo uzsakytas kambarys parai su dvigule lova (šeima), kadangi vasara, norimu viešbučių nebegavome, teko tenkintis paprastesniais variantais, tiesiog kambarių nuoma. Uz palankią kainą pamatėme pasiūlymą "Poilsio namai palangoje" nuotraukos labai patrauklios, kaina patraukli, atrodė viskas ko mums reikia ir užtenka tai parai. Prasidejus atostogoms atvykome nurodytu adresu B.Oškinių g.6, iš išores vaizdas atitiko nuotraukas, iejome i vidu, o ten registratūroje vyrukas, vardu Šarūnas sako nebeturim laisvu kambariu, galime pasiūlyti salę ten yra kelios lovos. Sakau ta prasme jūs čia rimtai? Gi pinigus jau rezervavote ir tik dabar mums tai sakote? Vyrukas nuvede mus į tą salę, žiūrim sudėtos kelios lovos ir rimtai ten kazkokioj pastato salėj, ar kaio tą patalpą galima pavadint net nezinau???? sako arba galim pasiūlyti už ta pačia kaina važiuoti i kitus namus, arba dasimokekite 10€ dar i kitus namus kur jau turėsite Net wc ir dušą atskirą... (Pasikartoju, užsisakant nuomą nuoraukose buvo pavaizduita, kad mes betkokiu atveju turesime wc ir duša kamabaryje, pridėsiu skreenshooto nuktraukas, kas buvo pavaizduota, o kur galiausiai patekome) klausiam, o tas uz ta pacia kaina variantas ten geriau nei cia? Sako jo jo, labai gera vieta (dėl vietos nesiginčiju, vieta tikrai puiki, netoli viskas ko mums reikejo) adresas Vidūno alėja... Gerai važiuojam tada ten... Atvažiuojam, ileidžia mus i vidu, o ten vel baisu... Lovos nešvarios, pilna voratinkliu, ilgas ir siauras kambarys, kvapas nemalonus... esame vidutinio ugio zmones, tačiau lovoje sunku miegoti, nes kojos iškištos, lova mazdaug 160cm ilgio, ne pločio, o ilgio... Na sakom neturim jau kur dingt, parodykit mums patalyne, jei jinai bent jau švari tai liekam tai nakčiai...atnešė patalynę, užvalkalai balti, svarūs, išlyginti, na bent tieko naudos... Vidūno alejos namelio šeimininkas tikrai malonus, šnekus... Tikrai buvau šokiruota tokiomis išdaigomis Palangoje, tai tikrų tikriausias pasityčiojimas... Atostogautojai kurie esate ne vietiniai, būkite atsargūs, nepakliūkite ir jūs ant tokių nemalonių situacijų...
Atsakyti
Užsisakinėjau kambarius atostogoms, reikėjo pervesti pinigus. Pinigus pervedžiau, bet kambarių rezervacijos nepatvirtino, o pinigai 900€ iššąldyti 7-12 dienų. Tai ar čia normalu kai atostogom skirti pinigai kažkur kabo ore. Nuo šiol kitomis paslaugomis naudosiuosi.
Atsakyti
07.01 dareme užsakymą, kuris buvo nepatvirtintas, tačiau pinigus nuo kortelės nuskaitė. Susisiekti su booking.com yra neįmanoma. Gal kas žinot klientų aptarnavimo Nr Lietuvoje? Nei sistemoje nei programėlės nėra pateikiami jokie kontaktai kuriais būtų galima susisiekti.
Atsakyti
Kaip su jais susisiekt po šimts perkūnų?? Visiškai neįmanoma!!! Jau trečia savaitė rašau laiškus, skundus booking sistemoje, apie prisiskambinimą telefonu išvis tyliu.. Kaip bookingas gali leisti naudotis programa visokiams fake nuomotojams? Kaip atgaut pinigus? Užsisakėm nakvynę Klaipėdoje, susiuntė visus patvirtinimus, o nuvažiavę į vietą ten radome lygiai kakučio krūvutę... Teko apsisukt ir važiuot namo, kas per nesąmonė. Aš esu labai pikta! Jeigu jau nukosėji pinigus, tai nesiųsk tų patvirtinimų, apgauk ir tiek, o dabar trenkiesi per visą Lietuvą, tam, kad apsisuktum ir grįžtum namo. Ačiū už puikias atostogas!
Koks klientų aptarnavimo Lietuvių kalba numeris?
2021-04-06 01:51:20 IP 2g44bbdk
Atsakyti
Koks klientų aptarnavimo Lietuvių kalba numeris?
Atsakyti
Su bookingu ilgą laiką neturejome jokių problemų iki vakar dienos. Visada kažką užsisakę, prieš išvažiuojant sutvarkome viską kaip buvo, kad tik kuo mažiau reikėtų tvarkytis kitiems. Pasirodo booking tarpe egzistuoja žmonių, kurie yra linkę pasipelnyti iš kitų, atrodančių labiau pažeidžiamų žmonių. Klaipėdoje nuomavomės loftą, kuris visai nieko. Gerai praleidome dieną. Ten buvo tokia sofa, kurią mes šiek tiek atitraukėme nuo sienos, nes atrodė, kad kliudysime ten buvusius laidus. Ją ištiėsėme ir viskas buvo gerai. Buvome kažkur iki 9 vakaro ir apsitvarkę, padėję daiktus į savo vietas, išvažiavome. Kitą rytą, lofto savininkė skambino ir norėjo pagąsdinti, nes jos žodžiais "mes sulaužėme sofą". Paprašius tą irodančių nuotraukų, šeimininkė mums atsiuntė nuotraukas, kad po sofa esantis dugnas yra įtrukęs. (neleido čia prisegti nuotraukų, bet jei yra poreikis galiu pasidalinti kitur) Kuris ir taip jau kaip iš 3 kartonų sudėtas. Šeimininkė už šiuos "sugadinimus" prašė 20 eurų. Dar ragino "Gal jūs norite man naują sofą nupirkti?" Tarp kitko mes net nežinojome, kad to dugno tokia būklė. Net nesumąstėme patikrinti. Dabar jau žinosim, kad sukčių pasitaiko net čia, tam kad nebūtų panašios situacijos, visus kampus dabar apžiūresim, filmuosim, fotografuosim. Nes deja tokie dalykai yra leidžiami. Paskui jau pradėjo grąsinti teismais, uždėjo skolą. Prašo jau 30 eurų. Nuotraukoje esanti padaryta žala, net jei ir būtų mūsų tai ten net 10 eurų nėra verta. Ir kas bylinėtis nori dėl 20 eurų.. Žema. Sukčių esamo lofto adresas žvejų g. 5 Klaipėda. Saugokitės. Jei kas žinote kur galėčiau dar pasidalinti šia istorija, kad neapgautų, daugiau žmonių, praneškite. Ačiū
Atsakyti
Dėl sumažėjusių užsakymų šita kompanija ėmėsi suktybių, iš 4 operacijų per keletą dienų 3 buvo klaidinančios ir sukeliančios rūpesčių. Buvome užsienyje ir žmona bandė per šią sistemą užsakyti viešbutį, tvirtinant užsakymą neatėjo patvirtinimas, tačiau pinigai buvo rezervuoti t.y. sulaikyti, nurašyti nuo kortelės, pamanėme, kad įvyko klaida, pabandėme rezervuoti kitą viešbutį istorija pasikartojo, vos ne 1000 eur buvo nurašyta, o viešbučiai nerezervuoti, susisiekus su booking atstovais šie paaiškino, kad pinigus gražins 14d. bėgyje !!! Laimei turėjome kitą kortelę ir laisvų pinigų, o jei ne? jei žmogus keliautų vienas? beje rezervuojant idialiai tą patį pasiūlymą žmonos telefone rodė apie 50 eur mažesnę kaina, kas tikėtina rodo tikslingą apgaulę išaldant pinigus. Kitas atvejis po kelių dienų - pasiūlymas rodomas 208 eur, o paspaudus "patvirtinti" nurašoma nuo sąskaitos 231, 2 eur, jokie aiškinimaisi neveda prie racionalaus dialogo, nes reikalaujama pateikti įrodymus, ir nors turiu situacijos nuotrauką, pasirodo to yra per mažai. Neturėkite reikalų su šia kompanija, geriau naudokite AGODA.COM
Olena Zhuravlova
2020-09-04 08:00:42 IP 2cfuun22
Atsakyti
Negaliu grąžinti pinigus už savo kelionę jau 3 mėnesį. Nerandu kur kreiptis, nes sužinoti informacijos apie grąžinimą.
Olena Zhuravlova
2020-09-04 07:58:56 IP 2cfuun22
Atsakyti
Negaliu grąžinti pinigus už savo kelionę jau 3 mėnesį. Nerandu kur kreiptis, nes sužinoti informacijos apie grąžinimą.
Reservation: 2938518196
2020-09-03 13:04:38 IP 2i250ehe
Atsakyti
I don't recommend choosing booking.com for your future stays. Booking.com declares that they have Coronavirus (COVID-19) Support but unfortunately this is not true. My reservation was made in January, 2020, when there was no knowledge of a global pandemic. Therefore without suspecting anything I deliberately chose a reservation with a partial refund in case of cancellation. The hotel immediately deducted a 50% payment when pandemic was declared. I contacted the hotel. The hotel reassured me that I would wait till September when the situation became clearer and they would find a best solution for me. When my flight was cancelled I contacted the hotel but they said that they can‘t do anything for me. But when an entry into Croatia was restricted, I contacted the hotel again.They said that it is safe in the hotel area despite the fact that I can’t leave my country and can't enter other countries and can’t do anything for me.Then I‘ve contacted booking.com customer service. Booking.com have called the hotel and recommend just waiting till September to contact the hotel again. September 22 is the date when I will be charged all sum for my reservation. I‘ve asked booking.com support to help me with this situation: I have no flight, I can‘t leave my country, if I don‘t want to be charged all sum I must cancel my reservation for 473.20 Eur! I wrote to the hotel asking for changing the date for free for the next year, because I’ve no flight yet and my reservation was made before COVID-19. Therefore, I could not estimate the 50% non-refundability. I wrote to booking.com support lots of times asking for help. Finally, yesterday they suggested changing the dates into the next year for 362 Eur! It’s a mockery… It's the same as canceling my reservation and making a new one.There have been 369 new recorded COVID-19 cases in Croatia in the last 24 hours (information updated September 03 at 10:10 - https://www.koronavirus.hr/en), but booking.com support sees no problem why my family with kids can't go there.As the hotel (Falkensteiner Club Funimation Borik, Zadar, Croatia) does not respond to COVID-19 situations and does not decide the situation at all I think this hotel is untrustworthy. This hotel doesn’t respect customers so much and does not keep its promises. I think booking.com should only have reliable accommodations.
Atsakyti
Kodel jus savo platformoje patekiat kainas palangos apgyvendinimo istaigu su pasleptais mokesciais kodel is nuomotyoju nereikalaujat kainu su ikalkuliuotais mokesciais. Nes tokie jusu veiksmai priestarauja ESTeises aktams bei pazeidzia vartotoju teises. Kodel uzsienio viesbuciai pateikia kainas su visais mokesciais? Tik lietuvoj kszkokia isskirtine situacija.
Atsakyti
Pirkau per booking viešbutį. Kaip pasirodo, viešbutį negalėjo mane priimti būtent tie datos, kuriems aš atsisakau. Booking pasiūlė man nemokama atšokima. Aš sutinkiau! Tai buvo geguže mėnesį. Ir iki dabar, man nieko neatsakė kada aš galiu gauti gražinimą. Skambinau ne viena karta, atsakyma nėra!!!!!

Taip pat rekomenduojame

Atostogų parkas
SPA, BASEINAI, APGYVENDINIMAS, GINTARO PIRTIS

Adresas: Venecijos aklg. 2, Žibininkai, LT-97231 Kretingos r.
Veiklos sritys: viešbučiai, moteliai; kaimo turizmas; kavinės, klubai, barai, restoranai; poilsio namai, sanatorijos; pramogos ir poilsis; spa centrai.
„ATOSTOGŲ PARKAS“ – tai didžiausias poilsio ir sveikatinimo kompleksas Vakarų Lietuvoje, kuriame – 15 baseinų Jūsų poilsiui ir sveikatai. Kompleksas įsikūręs Palangos pakraštyje, Žibininkuose. Tai – strategiškai puikioje vietoje esantis gamtos prieglobstis, nuo Baltijos jūros ir Palangos kurorto nutolęs 6 km, nuo...
Villon
Vilnius Grand Resort

Adresas: Ežeraičių g. 2, Ežeraičiai, LT-14200 Vilniaus r.
Veiklos sritys: viešbučiai, moteliai; kavinės, klubai, barai, restoranai; nekilnojamasis turtas; pramogos ir poilsis; spa centrai.
Vilnius Grand Resort“ kambario raktas atrakina daugiau nei duris. Jis atveria mintis naujiems potyriams, įspūdžiams ir emocijoms, subtiliems pojūčiams į supančią aplinką ir kulinarijos meną. „Vilnius Grand Resort“ – laisvalaikio, SPA poilsio, pramogų ir renginių kompleksas, džiuginantis svečius išskirtine...
Palangos vėtra
Viešbutis „Palangos Vėtra" ****

Adresas: S. Daukanto g. 35, LT-00216 Palanga.
Veiklos sritys: viešbučiai, moteliai; dovanos; kavinės, klubai, barai, restoranai; keleivių pervežimas; pirtys ir baseinai; spa centrai.
2022 m. viešbutis „Palangos Vėtra“ savo svečius pasitinka atsinaujinęs! Vykdant viešbučio atnaujinimo projektą, orientuotasi į aukščiausios kokybės medžiagų bei stilistikos vienovės besitikinčius svečius. Išlaikant modernios klasikos stiliaus vientisumą atnaujinti viešbučio kambariai, registratūra bei įrengti 7...
Excursus
Kelionių organizatorius

Adresas: J. Jablonskio g. 3, LT-44286 Kaunas.
Veiklos sritys: kelionės; autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis; viešbučiai, moteliai.
Pagrindinė UAB Excursus kelionių organizatoriaus veikla - kelionių organizavimas autobusu, lėktuvu, pažintinės, poilsinės kelionės, tolimi kraštai. Kelionių vaikams ir šeimoms organizavimas į Europos atrakcionų parkus (Disneilendas, Asteriksas, Heidės parkas, Legolendas, Serengečio safaris, Fantazialendas ir kt.)...
KĖDAINIŲ KRANAI
Autobokštelių ir kranų nuoma

Adresas: Parko g. 20, Juodkaimiai, LT-58196 Kėdainių r.
Veiklos sritys: statybos technika, įranga, nuoma; hidraulika, pneumatika; krautuvai, keltuvai, liftai; statyba; viešbučiai, moteliai.
Hidraulikos remontas, hidraulinių žarnų ir cilindrų gamyba, remontas ir restauravimas. Metalo apdirbimo paslaugos. Prekyba hidraulikos komponentais, štokai, pirštai, įvorės, ir juodieji metalai. Automobilinių bokštelių nuoma Bokštelio pakėlimo aukštis iki 27 metrų. Bokštelio pakėlimo aukštis iki 30 metrų. Bokštelio...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kaip smulkiesiems investuoti išvien su profesionalais?
Kaip smulkiesiems investuoti išvien su profesionalais?
Kasmet dešimtimis procentų augant sutelktinio finansavimo rinkai, daugėja ir platformų. Tačiau jų veiklos pradžia nėra lengva dėl ilgo kelio pelnant NT vystytojų bei investuotojų pasitikėjimą...
Jūsų debesija – jūsų pasirinkimas: Lietuvos įmonės viešosios debesijos sprendimus naudoja inovatyviais būdais
Jūsų debesija – jūsų pasirinkimas: Lietuvos įmonės viešosios debesijos sprendimus naudoja inovatyviais būdais
Pasirinkimas tarp dviejų ar daugiau galimybių yra galingas sąjungininkas. Mūsų visuomenės kasdieniame gyvenime vartotojas pasirinkimo galimybę turi kiekviename žingsnyje – nuo automobilio, kurį...
"Maxima" plečia "Scan&Go" tinklą: laiką ir pinigus taupyti padedanti technologija – jau 6-oje parduotuvėje
"Maxima" plečia "Scan&Go" tinklą: laiką ir pinigus taupyti padedanti technologija – jau 6-oje parduotuvėje
Vienoje populiariausių šalies parduotuvių – Kauno "Akropolio" "Maximoje" – pirkėjai nuo šiol gali apsipirkti dar greičiau ir patogiau. Čia jau pradėjo veikti savarankiško pirkinių skenavimo...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar ketinate pradėti investuoti?

Akcijų kainos

AT&T 19,17 +2,24%
General Electric 85,28 +0,73%
Twitter 53,70 +0,66%
Moody's 292,60 +0,45%
Hasbro 60,57 -4,22%
Bank of America 33,00 -4,26%
Meta 114,12 -6,79%
Xerox 15,33 -7,87%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 0,93 0,00%
Cukrus 0,77 -1,28%
Dyzelis 3,44 -4,44%
Vištiena 3,31 -0,30%
Varis 7749,00 -2,92%
Dujos (JAV) 7,76 -11,72%
Jautiena 5,65 -1,05%
Sidabras 18,94 -3,96%