VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Booking.com Lithuania, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Booking.com (Lithuania)

Atsiliepimai apie Booking.com (Lithuania), UAB

Parašyk savo nuomonę apie Booking.com (Lithuania), UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Dėmesio, BOOKING, sistemos klientams. Atidžiai tikrinkite gaunamas sąskaitas faktūras (Invoisus). Booking sistema apgaudinėja ir prirašinėja komisiunius mokesčius nors patys klienta būna atšauke užsakymus.
Pastebėta, kad ir klientus apgaudinėja, kurie užsakymus daro booking sistemoje.
Atsakyti
Zita 2019-08-05 11:35:09
Gal kas buvot susidūrę su tokia situacija: Vasario mėnesį per bookingąLenkijoje rezervavau nakvynę (rugpjūčio mėnesiui.). Jokių išankstinių mokesčių, mokėti reikės vietoje grynais, bet reikėjo suvesti mokėjimo kortelės duomenis. Neatšaukus rezervacijos iki nustatytos datos ir neatvykus į apgyvendinimo įstaigą, pinigai būtų nuskaityti nuo kortelės. Likus mėnesiui iki kelionės iš apgyvendinimo įstaigos gaunu žinutę, kad atšaukčiau rezervaciją, nes jie neturi laisvų vietų. Rezervacijos atšaukimas kainuoja. Neatšaukiau. Kodėl to nepadaro pati apgyvendinimo įstaiga? Bandžiau susisiekti su apgyvendinimo įstaiga ir su bookingu. Nepavyko. Jei neatvyksiu į viešbutį nuskaičiuos nuo kortelės mokesčius? Važiuoti į viešbutį ir gaišti laiką vien tam, kad sužinotum jog nėra vietos? Ar pavyktų susigražinti pinigus jeigu jie visgi būtų nuskaityti?
Džiugu, kad Booking atstovė dar iki kelionės susisiekė ir išsprendė problemą. labai ačiū.
Atsakyti
Gal kas buvot susidūrę su tokia situacija: Vasario mėnesį per bookingąLenkijoje rezervavau nakvynę (rugpjūčio mėnesiui.). Jokių išankstinių mokesčių, mokėti reikės vietoje grynais, bet reikėjo suvesti mokėjimo kortelės duomenis. Neatšaukus rezervacijos iki nustatytos datos ir neatvykus į apgyvendinimo įstaigą, pinigai būtų nuskaityti nuo kortelės. Likus mėnesiui iki kelionės iš apgyvendinimo įstaigos gaunu žinutę, kad atšaukčiau rezervaciją, nes jie neturi laisvų vietų. Rezervacijos atšaukimas kainuoja. Neatšaukiau. Kodėl to nepadaro pati apgyvendinimo įstaiga? Bandžiau susisiekti su apgyvendinimo įstaiga ir su bookingu. Nepavyko. Jei neatvyksiu į viešbutį nuskaičiuos nuo kortelės mokesčius? Važiuoti į viešbutį ir gaišti laiką vien tam, kad sužinotum jog nėra vietos? Ar pavyktų susigražinti pinigus jeigu jie visgi būtų nuskaityti?
Atsakyti
Situacija tokia:buvau rezervavus poilsio namelį, kurį galėjau atšaukt nemokamai iki birželio 20d.Atšaukiau birželio 17d., bet pinigus vistiek nuo kortelės nurašė.Suma 150€.Nusiunciau bookingui elektronini laiska, i ji atsakyti nieks nesiteike.Pabandzius prisiskambint, siaip netaip pavyko.Mane patikino, kad per 3d.d.pinigus grazins, bet pinigu dar negavau.
Atsakyti
Esu sena Booking klientė ir neturėjau iki šiol rimtų problemų, bet vakar turėjau nelaimę rezervuoti jų Booking.basic pasiūlymą. Parašė, kad rezervacija padaryta, atšaukimas negalimas, bet laukia viešbučio patvirtinimo iki valandos. Jau praėjo para ir jokių rezultatų. Kebli padėtis, nes užsakymas rytdienai, atšaukimas negalimas, patvirtinimo nėra, telefonu prisiskambinti neįmanoma, o į žinutes neatsako. Vakar dar atsakė, kad rezervacija per partnerius ir laukia atsakymo, o šiandien visiškai ignoruoja. Kažin, ar yra prasmė kreiptis į vartotojų teises?
Linas Stankevičius
2019-05-17 08:11:10 IP 2e914mo5
Atsakyti
Kreipiausi, elektroniniu paštu dėl apmokėjimo kuris buvo nepagrįstai nuskaičiuotas kelis kartus, laiškai visiškai ignoruojami, ar tokia Jūsų veiklos politika? Atsakymo ir pinigų dar negavau, gal pagaliau sureaguosite?
Atsakyti
Užsibookinom Tenerifei apartamentus per Booking.com tačiau likus dar keliems menesiams iki atvykimo į tuos apartamentus, apgyvendinimo įstaiga atšaukė užsakyma be jokių paaiškinamų priežasčių.. Tai kaip čia suprast? Ar tiketis, kad pinigus grąžins? Nors anksciau ne karta naudojausi booking.com paslaugomis, tokiu nesamoniu nebuvo.
Atsakyti
Esu labai nusivyles sia apgyvendinimo plaforma. Situacija labai elementari, turiu apartamentus, uzsiregistravau Booking.com svetaineje, sulaukiau uzsakymo. Bet del kazkokiu priezasciu, klientas (uzsakovas) atsisake apsigyventi. Veliau suzinau, kad man yra israsyta saskaita, del atsisakiusio kliento patirtu nuostoliu!. Absurdas kazkoks. Skambinausi kelis kart telefonu, jie man aiskina, apie kazkoki Overbukinga... Zodziu nei kliento, nei pinigu, dar ir skolingas likau jiems. Niekam nepatariu ikelineti savo apgyvendinimo istaigu i sia Booking.com platforma!!! a*******i!
Atsakyti
Jurgita 2015-05-13 13:29:57
Laba diena, noreciau suzinoti kodel Booking atstovybes Lietuvoje telefono numeris pateiktas melagingas? Gal galite nurodyti, kokiu telefonu kreiptis kilus nesklandumams? Aciu
taip taip.Visą savaitę skambinu, kalbėjau ir su JAV atstovu ir Ispanija, visi lietuvišku numeriu, į laiškus iš viso netsako.
Atsakyti
JOKIOS pagalbos.Dingo EXTRANETAS, duodu savaitę telefonais
, nieko, nurodytas lietuviškas numeris, atsiliepia kas nori- Australija, JAV.Tai aš turiu mokėti už muzikytę? Į laiškus visai netatsako, jokiom kalbom.Slapstosi.5 min.rašė kad yra ofisas Vilniuje, kad ministras palaimino, kad dirba 100 Žm.Blefas. Tiesiog a*******i, pagavo ir tiek, vyniokis.
Atsakyti
Sveiki, tautiečiai ir visi nukentėję.
Permečiau visus atsiliepimus - ir nėra visai jokių atsakymų iš booking. Žiauru, kad booking taip slapstosi nuo nukentėjusių žmonių. Aptarnavimo iš vis nėra. Viskas leidžiama savavališkai daryti apgyvendinimo įstaigai. Ir tik parašyk, kad patalpose maistas gaminamas ant grindų ir kad labai daug asocialių asmenų viešbutyje - apgyvendinimo įstaiga iš kart užblokuoja tokį vartotoją (kuris lankėsi jų apgyvendinimo įstaigoje ir pateikė TEISINGĄ atsiliepimą). Tai yra didžiausia neteisybė.

Dabar dėl apgyvendinimo įstaigos, tai aš anau, kad booking yra tik tarpininkas, kuris sujungia klientą ir viešbutį. Pats booking jokių veiksmų nedaro. Ir nėra jokių aptarnavimo numerių kur reikia tvarkyti užsakymus. Iš vis jokio aptarnavimo nėra - tai labai blogai.
Daugelis skundžiatės kad nukentėjot dėl apmokestinimo, tai galiu pasidalinti savo patirtimi - kada ir kurią dieną nuskaičiuos viešbutis pinigus - man amžinai neaišku. Dėl to renkuosi pigias keliones nes didelėmis sumomis nenoriu rizikuoti. Keletą kart nevykau į apgyvendinimo įstaigas, tai žinokit viskas daroma užsakymų skiltyje pasirinkus konkretų užsakymą. Ten aš tuos užsakymus ir atšaukinėdavau - per kompiuterį. Yra buvę atvejis, kad viešbutis persikraustė į kitą adresą o mano užsakymas buvo negrąžinamo apmokėjimo, bet aš neatvykau - ir pinigus apgyvendinimo įstaiga man grąžino. Kitą kartą viešbutyje labai ilgai ginčijausi kodėl turiu mokėti du kartus... Tai man paaiškino kad mano pinigai rezervuoti bet nenuskaityti o tai kad ant mano užsakymo lapo yra kompiuterinė žymą "sumokėta" - nieko nereiškia. Ilgai aš su jais ginčijausi, kol galų gale sumokėjau atvykęs antrą kartą o ar tie pinigai iš rezervacijos atgal man grįžo - tai jau niekas nepasakytų nes buvo labai daug mokėjimų ir ne už vieną žmogų - tai ten jau nesusigaudysi kuris užsakymas už kurį,.... negaudžiau galų. Tik kažkas netvarkoj su jais.

Dar buvo, kad viešėjau ir po to iš bookingo gaunu laišką, per savitarną, kad patvirtinkite ar tikrai neviešėjote čia. aš paspaudžiau kad viešėjau. Tada dar kartą atsiuntė automatišką laišką ar tikrai viešėjote. paspaudžiau kad tikrai viešėjau. Tai kažkoks buvo užrašas kad booking susisieks su apgyendinimo įstaiga ir tirs. Aiškuar jie kažką tyrrė ar nieko netyrė - niekas net ir negalėtų pasakyti.
Keletas užsakymų, kurie buvo grąžinamo apmokėjimo - iš ties, pinigai buvo grą-žinti nes atšaukiau iki nemokamo laiko. Dar vienas užsakymas buvo nemokamo atšaukimo - tai už jį pinigai nebuo nuskaičiuoti tai ir gerai. Ir dar vienas buvo grąžinamo apmokėjimo, bet už jį buvau sumokėjęs iš anksto, tai grįžo tie pingai. Tai bendrai vertinant, nors ta sistema labai paini ir apmokėjimo nesugaudysi, nes nežinau kuris užsakymas iyra koks ir ką ten ta apgyvendinimo įstaiga daro - tikrai nesuprasi. Bet apibendrinant, booking sistema kakaip veikia nors mano akimis turi labai daug didelių minusų.

Didžiausi boking.com minusai:
Nėra klientų aptarnavimo.
Neaiškūs apmokėjimo būdai / terminai / grąžinimai.
Trinami neigiami atsiliepimai apie apgyvendinimo įstaigas ir vartotojas yra atjungiamas ir jam ta apgyvendinimo įstaiga daugiau yra nerodoma.
Nesąžiningų apgyvendinimo įstaigų yra.
Nėra ginami privatūs kliento duomenys, jeigu apgyvendinimo įstaiga mato kas parašė neigiamą atsiliepimą ir vėliau tą žmogų užblokuoja.
Nepatogi paieška. Neduoda išsisaugoti paieškos filtro kad ieškoti 1 žmogui. Amžiams iš dviejų žmonių turiu spausti 1 žmogų. O ieškau dažnai. Ir vis turiu perstatinėti kiekvieną kartą.
Nėra aiškaus prisijungimo - rodo kad esi prisijungęs bet kažkuriam žingsnyje reikia dar kartą prisijungti - tai niekada neaišku ar tu iš ties prisijungęs kai esi prisijungęs.
Niekas negina nukentėjusių vartotojų. Esu nukentėjęs, nes užsirezervavau o nuvyks sužinojau kad mano vieta atiduota kitiems, kurie pirmesni nei aš atvyko, nors aš rezervaciją tai padariau ir atvykimo laiką nurodžiau. Dar esu nukentėjęs kai sumokėjau už brangesnį variantą o gavau pigesnį. Labai nusivyliau nesąžiningumu.
Negalima talpinti nuotraukų prie komentarų - pastoviai mano nuotraukų neprideda prie komentarų. : ((((
Labai blogai.
Atsakyti
Darykit ką nors, kad apsaugotumėte savo svečius / klientus.
Visi vartotojai, kurie įgyvendinimo įstaigai skiria mažai balų ir parašo atsiliepimą - būna užblokuojami iš apgyvendinimo įstaigos ir apgyvendinimo įstaiga tikriausiai mato visus kliento, kuris parašė atsiliepimą duomenis. Tada tą klientą užblokuoja o tada keliautojas negali užsisakyti tos apgyvendinimo įstaigos ir parašyti nuoširdžių ir keliavimu paremtų atsiliepimų. Nes mato užrašą: "Apgailestaujame, tačiau šiuo metu šios apgyvendinimo įstaigos mūsų svetainėje užsakyti negalima. Nesijaudinkite. Daugybę kitų netoliese esančių apgyvendinimo įstaigų rasite čia. "

Tad darykit ką nors. Neturiu kur kreiptis, tik čia, nes bookingas neturi nei klientų aptarnavimo linijos, nei klientų aptarnavimo el, pašto tad belieka tik čia kreiptis. Tikiuosi kažkas sureaguos.
Reaguokit po galais.
Atsakyti
Laba diena,

Užsisakėme viešbutį Vilniuje booking.com nuskaitė pinigus nuo mokėjimo kortelės, tačiau viešbučio šeimininkė parašė, kad laisvų vietų nebeturi tokiomis datomis. Kada booking.com grąžins pinigus?

Gal galite pasakyti, kokiu el. paštu ar numeriu kreiptis, kad išspręst šitą problemą ?

Gal kažkas susidūrė su tokia pat situacija?
Atsakyti
Vaidas 2018-05-22 10:50:46
Naujoji puslapio versija yra nepraktiska. Netinkama darbui.
Ir taip pat prašau taikyti mūsų įstaigai senąją puslapio versiją.
Nes šita labai nepatogi ir nesuprantama, bei problematiška. PVZ negalime taikyti ar keisti kainų. Blogiausia kad dabar jau ir klientai nebegali užsisakyti mūsų kambarius.
Aptarnavimo centro Lietuvoje numeriai atjungti, todėl negalime su niekuo spresti iškilusių problemų.
Esu labai nepatenkintas BOOKING.COM darbu.
Tai per didelė kompanija kad skaitytusi su mažais savo partneriais.
Pasirašau po Jūsų žinute, mus ištiko ta pati lemtis: niekam neprisirašėm, niekam nepriskambinom, kodas tebesiunčiamas lemtingas 13 dienas, ko paklausi to negausi, išmeta lentelę, po to ji vėl negrąžinamai dingsta ir t.t.
Atsakyti
Vidmantas 2018-08-02 09:08:41
Parasykite Bookingui, grazins pinigus. Man tokioje situacijoje, parasius, grazino, po beveik menesio :)
Raseme, bet kolkas jokio atsakymo. O jums kazka atrase bookingas po jusu laisko? Ar tiesiog po laisko parasymo grazino pinigus ir viskas
Atsakyti
Rasa 2018-08-02 08:36:33
Mums panasi situacija. Uzsisakeme viesbuti, pinigai nuskaiciuoti, tik atvykus i vieta paaiskejo kad apartamentai nenuomojami, likimo ant ledo, turejome nuomuotis viesbuti du kart brangesni, niekas i musi skunda nereaguoja is booking. Nezinome ka daryti, gaila prarastu pinigu i bala...
Parasykite Bookingui, grazins pinigus. Man tokioje situacijoje, parasius, grazino, po beveik menesio :)
Atsakyti
Vidmantas 2018-07-02 16:08:34
Comelnn motelis, netoli Varšuvos. Buvo užsakytas kambarys dviems. Ir uz ji apmoketa kreditine kortele. Taciau atvykus i vieta, paaiškėjo, kad kambarys jau užimtas. Gavosi, kad nei kambario, nei pinigu. Geras šposas atvykus iš kelionės
Mum tas pats, ka tokiu atveju daryti? Nes mes zadame to nepalikti taip, cia visiskas absurdas!!
Atsakyti
Edas 2018-07-06 11:41:22
Labas,
kai atėjo rezervacijos atšaukimas, ar Jūsų pinigus atgal sugrąžino ir jei taip, tai per kiek laiko?

Edas
Mums panasi situacija. Uzsisakeme viesbuti, pinigai nuskaiciuoti, tik atvykus i vieta paaiskejo kad apartamentai nenuomojami, likimo ant ledo, turejome nuomuotis viesbuti du kart brangesni, niekas i musi skunda nereaguoja is booking. Nezinome ka daryti, gaila prarastu pinigu i bala...
Atsakyti
Sveiki,
Sveiki,

Casanova apartaments gyvenome 2018-04-08 - 2018-04-11. Rezervuojant
apartamentus per banką sumokėjau puse sumos, kitą dalį
grynais atvykimo dieną. 2018-07-09 (po 3 mėnesiu)
Casanova apartaments nuo mano sąskaitos nuskaičiavo pinigų sumą, kurią sumokėjau atvykimo dieną. Gal
galite padėti išsiaiškinti, kodėl taip sukčiauja šie paslaugos teikėjai?
Atsakyti
Na ir man pasisiekė, atsaukiau rezervaciją o po poros dienų nuskaičiavo pinigus (atšaukimas nemokamas viešbutis River View Residence Bratislava) Ir prasidėjo malonus aptarnavimas ir tiek. Pati skambinau į viešbutį, daug kartu į booking bet pinigų dar vis laukiu. Pasaka be galo.Nežinau kada sulauksiu pinigu, jeigu šia savaite negausiu konkretaus atsakymo pradėsime nuo vartotojų teisių, toliau teismas.Daugiau juokių užsakymų su kortele, pasimokiau.
Atsakyti
Laimutė 2016-08-30 10:07:21
Prieš tris mėnesius per booking.com užsisakiau viešbutį. Pinigus nuo kortelės nuskaičiavo per kelias dienas. O prieš savaitę iki išvažiavimo atejo rezervacijos atšaukimas. Ir kaip dabar išsiaiškinti kas kaltas. Užsisakiau kitą viešbutį, kuris kainavo brangiau, bet dabar nesu užtikrinta kad nepasikartos ta pati situacija. ATOSTOGOS SUGADINTOS. Idomu ar yra kokios naudos nuo mūsų komentarų.
Labas,
kai atėjo rezervacijos atšaukimas, ar Jūsų pinigus atgal sugrąžino ir jei taip, tai per kiek laiko?

Edas
Atsakyti
Comelnn motelis, netoli Varšuvos. Buvo užsakytas kambarys dviems. Ir uz ji apmoketa kreditine kortele. Taciau atvykus i vieta, paaiškėjo, kad kambarys jau užimtas. Gavosi, kad nei kambario, nei pinigu. Geras šposas atvykus iš kelionės
Atsakyti
Dėl apgyvendinimo Ukrainoje, mieste Morsnyn, įstaigoje Dom Budinok, Shevchenko 71. Užsakymas 3 nakvynėms (2018-06-26 - 2018-06-29) patvirtintas 06.03. Atvykus į vietą 2018-06-26 apie 19 val pastebėjome, kad booking.com nuotraukose pateikti vaizdai visiškai neatitinka tikrovės. Tai 1-mas nusivylimas. Paskambinus sistemoje nurodytu tel nr. vyriškis pasakė, kad laisvų vietų nėra iki liepos mėn. pabaigos. Nakvynės teko ieškoti savarankiškai. Geranoriškų žmonių dėka - šiuo metu jau turime kur pernakvoti. Neapsigaukite, nes pasiūlymas apgyvendinimui nurodytu adresu apgaulingas!!!
Atsakyti
Naujoji puslapio versija yra nepraktiska. Netinkama darbui.
Ir taip pat prašau taikyti mūsų įstaigai senąją puslapio versiją.
Nes šita labai nepatogi ir nesuprantama, bei problematiška. PVZ negalime taikyti ar keisti kainų. Blogiausia kad dabar jau ir klientai nebegali užsisakyti mūsų kambarius.
Aptarnavimo centro Lietuvoje numeriai atjungti, todėl negalime su niekuo spresti iškilusių problemų.
Esu labai nepatenkintas BOOKING.COM darbu.
Tai per didelė kompanija kad skaitytusi su mažais savo partneriais.
Atsakyti
Sveiki! Turėjau problemų su dvejais užsakymais. Booking.com jas išsprendė labai operatyviai. Tos problemos buvo su viešbučiais per jų nekompetentinguma. Didelis dėkui Booking.com customer serviso darbuotojams!!! Labai greit ir puikiai viską sutvarkė. Linkiu visiems puikiu kelionių su šia programele!!!
Atsakyti
Ramune 2018-02-06 11:30:30
Kokius dokumentus reikia suruosti i teisma? Ir kiek sis procesas kainuos? Man irgi nuskaiciavo pinigus, nors buvo nemokamas atsaukimas.
Laba diena. Problema tame, kad dėl booking svetainės ypatumų nėra galimybės tiesiogiai susisiekti su apgyvendinimo įstaiga. Taip pat ir apgyvendinimo įstaiga nemato tiesioginio užsakovo kontaktų ir negali grąžinti pinigų nes neturi informacijos. Jei Jums nesigauna susisiekti tiesiogiai su apgyvendinimo įstaigą ir booking neatsako į Jūsų pretenzijas tada:
1. Rašykite raštišką pretenziją ir siųskite registruotu laišku (turėkite kvituką).
2.1 Jei jūs fizinis asmuo tai po 20 darbo dienų kreipkitės į vartotojų teises
2.2 Jei Jūs įmonė per e-teismai internetinį tinklapį teikite pareiškimą teismui.
Žyminis mokestis tikrai nedidelis.
Atsakyti
Inga 2018-01-08 16:11:39
Laba diena,
Iš tiesų apmaudu, kad suprastėjo šios svetainės teikiamos paslaugos, nes ilgą laiką jomis naudojausi. Dabar ruošiu dokumentus teismui dėl neteisėtai nuskaičiuotų pinigų nuo mano kortelės (užsakant buvo nemokamas atšaukimas :)). O ir į viešbutį aš neturiu galimybės kreiptis su pretenzija- aš su juo sutarties nesudariau ir net kontaktų neturiu.
Kokius dokumentus reikia suruosti i teisma? Ir kiek sis procesas kainuos? Man irgi nuskaiciavo pinigus, nors buvo nemokamas atsaukimas.
Atsakyti
Užsakiau apartamentus Ispanijoje vienus rezervavau be kortelės duomenų, kitus su kortele. Kur be kortelės atšaukti galėjau be jokių problemų, o kur rezervacija su kortele, neleidžia atšaukti, nėra net tokio žodžio. Tai dabar bijau, kad nuskaičiuos pinigus. Atšaukimas rašo nemokamas, bet pasiskaičius kitus komentarus jau liūdna darosi. Į booking parašiau, ar sulauksiu kokybiško atsakymo nežinau, nes kol kas jo nėra.
Atsakyti
Laba diena,
Iš tiesų apmaudu, kad suprastėjo šios svetainės teikiamos paslaugos, nes ilgą laiką jomis naudojausi. Dabar ruošiu dokumentus teismui dėl neteisėtai nuskaičiuotų pinigų nuo mano kortelės (užsakant buvo nemokamas atšaukimas :)). O ir į viešbutį aš neturiu galimybės kreiptis su pretenzija- aš su juo sutarties nesudariau ir net kontaktų neturiu.
Atsakyti
Nebeuzsakinesiu is ju viesbuciu... parasiau nevisai teigiama komentara apie villa amber chateu ir komentaro nerodo... komentaras mandagus ir cenzuriskas buvo. Visuomet ziuriu atsiliepimus apie viesbucius, taciau matau, kad info yra klaidinanti, nes tik teigiamus rodo...
Atsakyti
Jurgita to Akvile 2017-09-20 07:30:49
Del to turite kreiptis i viesbuti kuriame buvote, o ne i booking, viesbutis Jums du kartus nuskaite pinigus per klaida.
Kaip per klaidą, turim faktūrą ir čekius kad atsiskaityta viešbutyje vyro kortele, o dar nuskaityta iš mano kortelės, ir ne vieną kartą o du!!!?? Per klaidą? Nejuokaukit, nei viešbutis, nei bookingas neatsako nei į žinutes, bei į telefono skambučius...nepasitikėkit bookingu, nedalinkit savo kortelės duomenų..
Jurgita to Akvile
2017-09-20 07:30:49 IP 2i2414i6
Atsakyti
Akvilė 2017-09-19 23:57:17
Pati pievų nekalbėkit, mes irgi sumokėjome vietoje viešbutyje, grįžę radome dar du nuskaitymus, sokęta trigubai!! O bookingas nieko net neatsako..
Del to turite kreiptis i viesbuti kuriame buvote, o ne i booking, viesbutis Jums du kartus nuskaite pinigus per klaida.
Atsakyti
Jurgita 2017-06-28 11:27:30
Jus geriau issiaiskinkit kaip veikia booking rezervaciju programa, o tada tokias pievas rasykit, nes labai kvailai atrodote.
Pati pievų nekalbėkit, mes irgi sumokėjome vietoje viešbutyje, grįžę radome dar du nuskaitymus, sokęta trigubai!! O bookingas nieko net neatsako..
Atsakyti
Atšaukiau rezervaciją atvykusi į Motel Brencis, kurį užsisakiau per Booking.com.
1. darbuotoja nekalba angliškai, nors skelbiama, kad kalba
2 sakė mokėti nereiks
3 Nuskaičiuota nuo sąskaitos
4. parašyti jokių atsiliepimų neįmanoma
Tikri a*******i, manau, šią firmą seniai reikia paduoti į teismą.
Atsakyti
Rytis 2016-12-14 20:25:40
Geriau nerasyt savo korteles duomenu, nes nuskaito kada nori be perspejimo ir kiek nori, pinigu atgaut be sansu :) naudojausi booking, kol neprasidejo pinigu dingimai.Daro afioras ir nieko jiem nepadarysi, venkit arba nepateikit korteles duomenu, tegu skambina, arba atsiuncia duomenis viesbutis ir susimokekit per banka ir susisiekit pries tai su viesbuciu arba seimininkais tiesiogiai.
Sveiki, gal galite susiekti su manim el-pastu? Noreciau daugiau suzinot apie jusu patirti su bookingu, kadangi papuoliau ir as. Pinigus nuskaiciavo be perspejimo ir jau po to kai buvome atsiskaite su viesbuciais vietoje. Mano pastas saulyteerika@gmail.com
Atsakyti
Rytis 2016-12-14 20:25:40
Geriau nerasyt savo korteles duomenu, nes nuskaito kada nori be perspejimo ir kiek nori, pinigu atgaut be sansu :) naudojausi booking, kol neprasidejo pinigu dingimai.Daro afioras ir nieko jiem nepadarysi, venkit arba nepateikit korteles duomenu, tegu skambina, arba atsiuncia duomenis viesbutis ir susimokekit per banka ir susisiekit pries tai su viesbuciu arba seimininkais tiesiogiai.
Jus geriau issiaiskinkit kaip veikia booking rezervaciju programa, o tada tokias pievas rasykit, nes labai kvailai atrodote.
Inesa Ramoskeviciene
2017-06-15 08:58:55 IP 2e7r3od8
Atsakyti
Daug metų užsakinėju viešbučius per šią svetainę ir pirmas atvejis, kaip gaunų laišką iš viešbučio Slovėnijoje kur reikalaujama kuo skubiau pateikti visos šeimos (vykstame visa šeima)pasų ID ir net su nuotraukomis., žodžiu viską kas gali identifikuoti žmogų.Bet atliekant užsakyma buvo parašyta, jog visą tai turėsime atlikti jau atvykę į viešbutį.Aš nežinau kaip man elgtis?
Atsakyti
Esu labai nepatenkinta booking.com ka jie parduoda. Nupirkau kambarį viešbutyje Kipre Cleopatra Annex o gavau visiškai ne ta ka jie rodo savo nuotraukuose. Gyvenam lušnyne kuris neatitinka net vienos žvaigždės nors buvo pirkau 3+zv. Be to tas lušnynas kur mus apgyvendino randai virš naktinio klubo kur ir mieguot neįmanoma. Sugadintos atostogos.
Atsakyti
Esu nepatenkinta booking.com darbu, uzsakyme pateikiau kad noriu dviviecio kambario 2 asmenim, o atvykus i viezbuti gavau vienvieti kambari vienam zmogui, daug kas kas turejo buti nemokama, atvyjus apmokestinta, labai nusivyliau.
Atsakyti
Sveiki.noriu atsisakyt rezervavimo. Iki galo dar nerezervavau! Ka daryt?
Atsakyti
Geriau nerasyt savo korteles duomenu, nes nuskaito kada nori be perspejimo ir kiek nori, pinigu atgaut be sansu :) naudojausi booking, kol neprasidejo pinigu dingimai.Daro afioras ir nieko jiem nepadarysi, venkit arba nepateikit korteles duomenu, tegu skambina, arba atsiuncia duomenis viesbutis ir susimokekit per banka ir susisiekit pries tai su viesbuciu arba seimininkais tiesiogiai.
Atsakyti
Turiu problemą, dėl užsakymų Tbilisyje Babilina viešbutyje. Užsakyti buvo 4 kambariai. Aš pati keitimus dariau 3 kartus, todėl suprantu, kad iš mano sąskaitos būtų nurašyta 3 kartus baudų. Tačiau prisegtoje banko išrašų išklotinėje matosi, kad nurašyta buvo 5 kartus baudų. Kreipiuosi jau porą savaičių į Booking.com, kad man paaiškintų už ką išrašytos visos 5 baudos, tačiau argumentuotų paaiškinimų negaunu. Susisiekti telefonu su Booking.com neįmanoma, el. paštu rašant, atsakymas nesulaukiamas. Matosi, kad neginami kliento interesai, o viešbučio nurašymai nuo sąskaitų yra nekontroliuojami ir priklauso nuo paties viešbučio sąžiningumo. Man nesuprantama, kodėl visi nurašymai vyko net nesulaukus mūsų atvykimo į viešbutį dienos, kodėl leidžiama nurašyti pačiam viešbučiui, net neinformavus mane apie nurašymus iš mano sąskaitos? Aš manau, kad tai akivaizdi vagystė. Prašau susisiekti su manimi.
Atsakyti
J 2016-09-17 06:37:55
Laba diena. Ir as ta pacia beda turiu :/ ar pavyko atgauti pinigus?
Nepavyko. Bankas niekuo negali padet, nes neturiu irodymo, kad mokejau grynais, o booking.com isvis...nieko nedaro, net neigiama komentara apie viesbuti paslepe!jie suinteresuoti viešbučių mokamais mokesciais jiems, o ne viesbuciu lankytojais, nes laiškus atrašinėja vis kitas žmogus ir t.t.
Atsakyti
Karolina 2016-08-30 13:44:15
Viešbutis B&B La Coorte nuskaičiavo pinigus savaitę prieš atvykstant, iš booking.com nebuvo gauta jokio perspėjimo. Nepasitikrinus sąskaitos buvo dar kartą tie patys pinigai paimti grynais. Deja, atgauti jau nepavyks.
Laba diena. Ir as ta pacia beda turiu :/ ar pavyko atgauti pinigus?
Atsakyti
Viešbutis B&B La Coorte nuskaičiavo pinigus savaitę prieš atvykstant, iš booking.com nebuvo gauta jokio perspėjimo. Nepasitikrinus sąskaitos buvo dar kartą tie patys pinigai paimti grynais. Deja, atgauti jau nepavyks.
Atsakyti
Prieš tris mėnesius per booking.com užsisakiau viešbutį. Pinigus nuo kortelės nuskaičiavo per kelias dienas. O prieš savaitę iki išvažiavimo atejo rezervacijos atšaukimas. Ir kaip dabar išsiaiškinti kas kaltas. Užsisakiau kitą viešbutį, kuris kainavo brangiau, bet dabar nesu užtikrinta kad nepasikartos ta pati situacija. ATOSTOGOS SUGADINTOS. Idomu ar yra kokios naudos nuo mūsų komentarų.
Atsakyti
Užsakinėjau rezervacijai viešbutį amberton Klaipėda liepos 19d. iš 29d į 30 d liepai per booking.com svetainę. Joje aiškiai parašyta, jog dėl sėkmingos rezervacijos su jumis bus susisiekta sms žinute arba el.paštu. Nei sms iš jusu nei į el.paštą jokio pranešimo negavau. Susisiekiau su amberton Klaipėda viešbučiu. Jie iš jusu gavo visus nurodymus su mano užsakytų viešbučių. Dėl to neatvykimo dieną, jie nuskaičiavo pinigus nuo mano kreditinės kortelės. Šiuo atveju, jus man privalejo pranešti apie sėkmingą rezervaciją apie sį viešbutį bei jo atšaukimą į tel arba elektroninį paštą. Jokių iš jusu pranešimų negavau. Tuo labiau, kad puslapyje booking.com užsakymų skiltyje, taip pat neradau užsakyto amberton Klaipėda viešbučio. Susisiekus su booking.com el pastu, nes telefonu neimanoma ir pasiteiravus, kodėl sudarėt sąlygas viešbučiui nuskaičiuoti pinigus, jei jokių pranešimų iš jusu negavau. Pagal booking.com, mano duomenų apie užsakymą nėra, bet ambertonui mano duomenis kažkokiu būdu išsiuntėt. Booking.com visiškai ignoruoja mano pretenzijas. Prasau atsakyti, kodel sudaret salygas nuskaiciuoti pinigus?
Atsakyti
Kodel iki JUSU negalima prisiskambinti? Norejau uzpildidi anketa, neleidzia to padaryti iki galo. Ka toliau daryti? Negalima suzinoti visos norimos informacijos iki galo!
Atsakyti
Laba diena, noreciau suzinoti kodel Booking atstovybes Lietuvoje telefono numeris pateiktas melagingas? Gal galite nurodyti, kokiu telefonu kreiptis kilus nesklandumams? Aciu

Taip pat rekomenduojame

Atostogų parkas
SPA, BASEINAI, APGYVENDINIMAS, GINTARO PIRTIS

Adresas: Venecijos aklg. 2, Žibininkų k., LT-97231 Kretingos r.
Veiklos sritys: kaimo turizmas; kavinės, klubai, barai, restoranai; poilsio namai, sanatorijos; pramogos ir poilsis; spa centrai; viešbučiai, moteliai.
„ATOSTOGŲ PARKAS“ – tai didžiausias poilsio ir sveikatinimo kompleksas Vakarų Lietuvoje, kuriame – 15 baseinų Jūsų poilsiui ir sveikatai. Kompleksas įsikūręs Palangos pakraštyje, Žibininkuose. Tai – strategiškai puikioje vietoje esantis gamtos prieglobstis, nuo Baltijos jūros ir Palangos kurorto nutolęs 6 km, nuo...
Palangos vėtra
Viešbutis „Palangos Vėtra" ****

Adresas: S. Daukanto g. 35, LT-00135 Palanga.
Veiklos sritys: dovanos; kavinės, klubai, barai, restoranai; keleivių pervežimas; pirtys ir baseinai; spa centrai; viešbučiai, moteliai.
Su Jumis sveikinasi viešbutis „Palangos vėtra" – pirmasis Palangoje, įvertintas 4 žvaigždutėmis ir nuosekliai puoselėjantis kokybės tradicijas. Nuo pirmo žingsnio Jus pasitiks išskirtinė viešbučio architektūra, įdomus ir stilingas interjeras, dėmesingas ir paslaugus personalas. Viešbutyje rasite 30 erdvių ir jaukių...
Jazz Villa
Sodyba Trakų rajone

Adresas: Senojo Tarpupio k., Senųjų Trakų sen., LT-21148 Trakų r.
Veiklos sritys: individuali veikla; kaimo turizmas; pramogos ir poilsis; renginių organizavimas; viešbučiai, moteliai.
Apie Jazz Villa Konferencijų ir pokylių centras Jazz Villa yra 30 min. važiavimo atstumu nuo Vilniaus centro, šalia kelio Vilnius-Druskininkai, 24-ame km. Villa ir salės įvairioms progoms Turite galimybė organizuoti savo šventę ar susitikimą pasirinkdami vieną ar kelias renginių sales iš karto: Villa, Panoraminę...
Vilguosta
Sodyba Guosta

Adresas: Guostaus g. 20, Stakliškės, LT-59369 Prienų r.
Veiklos sritys: kaimo turizmas; kavinės, klubai, barai, restoranai; pramogos ir poilsis; renginių organizavimas; spa centrai; viešbučiai, moteliai.
Sodyba Guosta - pirtis, ežeras, miškas VISOS SODYBOS NUOMAI TAIKOMOS DIDŽIULĖS NUOLAIDOS GUOSTA verslas ir pramogos Mes jau daugiau nei 15 metų organizuojame grandiozinius ir originalius firmų vakarėlius, galime pasiūlyti įvairiausių žaidimų ir pramogų. 7 ha teritorijoje ant Guostaus ežero kranto, miško apsuptyje...
Sūkuriškės
Karpynė

Adresas: Karpynės g. 2, Gabšių k., LT-60192 Raseinių r.
Veiklos sritys: kaimo turizmas; kavinės, klubai, barai, restoranai; pramogos ir poilsis; renginių organizavimas; spa centrai; viešbučiai, moteliai; žūklės ir medžioklės reikmenys, paslaugos; žuvininkystė, žuvies produktai.
Vidury Lietuvos įsikūrusi kaimo turizmo sodyba "KARPYNĖ" leis atsipalaiduoti įvairų poilsį mėgstantiems žmonėms. Norintys pramogų čia galės žaisti boulingą, pūlą. Žvajams čia taip pat rojus, kadangi aplink esančiuose tvenkiniuose galima pagauti karpių, lydekų ir kitų žuvų. Išalkę apsilankykite restoranuose...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Į ką atkreipti dėmesį perkant oro kondicionierių? BALTIC MASTER ekspertai padės Jums išsirinkti geriausią variantą!
Į ką atkreipti dėmesį perkant oro kondicionierių? BALTIC MASTER ekspertai padės Jums išsirinkti geriausią variantą! 08-13 11:10
Vasaros metu Jūs dažniausiai esate nualintas nepaprastai didelių karščių, o šaltą žiemą radiatoriai nesuteikia pakankamai šilumos? Geriausias sprendimas šioms...
Dantų implantai – saugūs, inovatyvūs ir ilgaamžiai
Dantų implantai – saugūs, inovatyvūs ir ilgaamžiai 08-09 14:44
Dantų netekimas turi įtakos ne tik burnos sveikatai, bet ir bendrai organizmo būklei bei psichologinei gerovei - sunkiau sukramtyti maistą, padaugėja odontologinių problemų, ima silpti visas...
G. Nausėda: Lietuva tikisi daugiau Indijos investicijų
G. Nausėda: Lietuva tikisi daugiau Indijos investicijų 08-17 21:15
Prezidentas Gitanas Nausėda, šeštadienį Vilniuje susitikęs su Indijos viceprezidentu Venkaiah Naidu, pažymėjo, kad Lietuva laukia tolesnių šios Azijos šalies investicijų.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar Lietuva turėtų mažinti akcizus alkoholiui?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

General Electric 8,79 +9,74%
NVIDIA 159,56 +7,25%
Goodyear 11,71 +5,40%
Citigroup 63,48 +3,52%
Red Hat 187,71 0,00%
Chevron 115,81 -0,97%
Macy's 15,98 -1,11%
Avon 4,16 -1,89%

Žaliavų kainos pasaulyje

Kava 2,86 +7,52%
Apelsinai 0,54 +3,85%
Sidabras 15,04 +2,59%
Vištiena 2,07 -0,96%
Varis 5882,23 -2,25%
Auksas 1359,04 +5,87%
Cukrus 0,58 0,00%
Dyzelis 1,85 -8,87%