Įmonė Aljanika
Vadovas | Aliona Ramoškevičienė, direktorė | |
Adresas | Krivių g. 5-92, LT-01204 Vilnius | |
Telefonas | ![]() |
|
Mobilus telefonas | ![]() |
|
Faksas | ![]() |
|
El. pašto adresas |
|
|
Tinklalapis | http://www.aljanika.lt |
Darbo laikas | I-V: 08.30-17.00 | ||
Darbuotojai | 7 darbuotojai (apdraustieji) | ||
Vidutinis atlyginimas | 1 936,10 € (2023 m. balandis) Atlyginimų istorija › | ||
Pardavimo pajamos | 2022: 278 084 € Pajamų istorija › | ||
Grynasis pelnas | 2022 : 94 871 € Plačiau › | ||
Transportas | 2023-06: 2 automobiliai (priklauso) Plačiau › | ||
Įstatinis kapitalas | 2 896,00 € | ||
Įmonės amžius | 20 metų 4 mėnesiai 25 dienos | ||
Ataskaita |
Profesionali ataskaita
Ataskaitoje rasite specifinių duomenų Plačiau › |
||
Įvertinimas |
Veiklos sritys:
Įmonės aprašymas
UAB “Aljanika” buhalterinės apskaitos ir finansinių konsultacijų srityje dirbame nuo 2003 metų, taikome ir nuolat tobuliname efektyvius ir laiką taupančius apskaitos paslaugų sprendimus. Mes perimame visą buhalterinės apskaitą ir teikiame papildomas įmonės finansų analizės ir finansų direktoriaus paslaugas.
BUHALTERINĖS APSKAITOS PASLAUGOS
Buhalterio darbą ir apskaitos procesus organizuojame taip, kad įmonės vaovui tektų kuo mažesnė administracinė našta. Todėl įmonių vadovų laikas, skiriamas šiems darbams, sumažėja iki kelių valandų per mėnesį.
Perimdami įmonių apskaitos darbą tampame ne paslaugos teikėjais, bet įmonių partneriais. Į apskaitą žiūrime ne kaip į privalomą reikalavimą, kurį turi atlikti visos įmonės, o kaip į verslo valdymo įrankį. Mūsų klientai gaudami aktualią ir tikslią apskaitos informaciją, priima pagrįstus ir tikslius sprendimus taip didina pardavimus ir sėkmingai vysto savo verslą.
Dirbame su pažangia buhalterinės apskaitos programa AGNUM,leidžianti suteikti itin profesionalias paslaugas.. Apskaitos procesus pritaikome prie specifinių kliento poreikių, integruojame sistemas, automatizuojame darbus, taupome savo ir kliento laiką.
UAB “Aljanika” griežtai laikosi duomenų saugumo ir konfidencialumo susitarimų su klientais. Mes suteikiame išsamią informaciją klientui rūpimais apskaitos ir mokesčių klausimais. Mūsų įmonės pranašumas – tai kokybiška ir savalaikė paslauga, pritaikyta individualiems kliento poreikiams.
ATASKAITOS VADOVAMS
Savo klientams padedame nustatyti įmonei pagrindinius veiklos vertinimo rodiklius (KPI), sukuriame automatizuotą šių rodiklių skaičiavimo sistemą ir per internetinę prieigą suteikiame priėjimą prie šių duomenų. Atliekame įmonės rodiklių analizę, komentuojame rodiklius, tendencijas ir priežastis.
FINANSŲ VADOVO PASLAUGOS
Augantis verslas dažnai pasiekia tokį lygį, kai vadovybei prireikia profesionalaus finansininko paslaugų, tačiau įdarbinti finansų direktorių yra įmonei yra ekonomiškai nenaudinga. Finansų direktorius specializuojasi šiose srityse ir atsako į daugelius finansinius klausimus, tokius kaip:
Strateginis planavimas; Biudžetų sudarymas ir kontrolė; Pinigų srautų planavimas ir prognozės; Pelningumo analizė;Balanso analizė;Atitikimo reikalavimams užtikrinimas
UAB “Aljanika” KOMANDA
Mūsų komandoje dirba aukštos kvalifikacijos finansų specialistai.
Dirbame su Lietuvoje registruotomis įmonėmis, laisvai kalbame lietuvių, anglų, rusų ir lenkų kalbomis.
Mūsų tikslas - aukšta teikiamų paslaugų kokybė ir išskirtinis dėmesys kiekvienam klientui. Mes puikiai suprantame, kad nuo klientų verslo sėkmės priklauso ir mūsų sėkmė. Todėl siekiame sukurti ilgalaikius bendradarbiavimo santykius ir tapti patikimu Jūsų verslo patarėju.
Žemėlapis (apytikslė vieta)
Rodyti žemėlapį Kitos šio miesto įmonės: Vilnius • Kitos įmonės šioje gatvėje: Krivių g.Ar tai jūsų įmonė?
Papildykite, pakeiskite, panaikinkite įmonės Aljanika, UAB (įmonės kodas 126127066) informaciją, rekvizitus, logotipą, nuotraukas, Jūsų veiklą apibūdinančius raktažodžius. Primename, kad bendrovės, apie kurias įvesta daugiau naudingos informacijos, rodomos aukščiau įmonių katalogo paieškos rezultatuose.
Spauskite čia.Taip pat rekomenduojame
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
Prof. Krzysztof Rybinski: man svarbu tapti pokyčių proceso dalimi
Europos humanitarinio universiteto (EHU) rektoriumi balandį iš 17 kandidatų išrinktas prof. Krzysztof Rybinski. Su juo kalbamės apie EHU ateitį ir jo vaidmenį demokratiniams procesams šiame...

"Rimi": patogų apsipirkimą lemia įsiklausymas į pirkėją ir diegiamos inovacijos
Apsipirkimo įpročiai nuolat keičiasi, o pastaruosius keletą metų postūmių pokyčiams tikrai netrūko. Pirkėjų elgseną atidžiai stebintis mažmeninės prekybos tinklas "Rimi" nuolat ieško būdų, kaip...

ES apynasris platformoms: kokias naujas galimybes suteiks verslui ir vartotojams?
Gegužės 2 d. pradėsiantis galioti Skaitmeninių rinkų reglamentas (SRR) reikšmingai prisidės prie Lietuvos įmonių, kurios naudojasi internetinėmis prekyvietėmis, paieškos platformomis, socialiniais...