Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Dormeo Home, UAB

    Atsiliepimai apie Dormeo Home, UAB

    Top Shop

    Įmonės amžius:
    Amžius:
    22 m. 7 mėn. 28 d.
    Įstatinis kapitalas:
    Įstatinis kap.:
    4 981 €
    Jūsų įvertinimas*
    2
    /
    10

    El. paštas komentaro patvirtinimui ir įmonei susisiekti su jumis dėl papildomos informacijos

    Nurodykite, jeigu norite, kad įmonė galėtų susisiekti telefonu

      Saugos kodas
      Įvertinimas (vertino 575)
      3.6
      1
      2
      3
      4
      5
      6
      7
      8
      9
      10
      Išvalyti

      Komentarų filtrai

      Įvertinimas
      Atsakymai
      Data

      Lankytojų nuomonės ir komentarai

      Blogai…. Iš esmes VISKAS blogai nuo tada kai isigiji preke… garantini jie suteikia…. Pabandykit susisiekt su tuo garantiniu… zodziu kol uzsakineji preke viskas ok o toliau kas? Toliau loterija… kada pristatys kas pristatys kaip pristatys…. O kas po tos loterijos? Jei ir pristate ir preke turi garantini o preke “sugedo” tai sekmes jums bandant ka nors padaryt… zodziu nei kokybes nei garantinos nei atgalinio rysio…NIEKO sekmes jums darbuose bet as jau VISIEMS kam galejau rekomendavau nieko is jusu neuzsakinet ir niekad i jus nesikreipt is to kaip dirbat greit pasimokys daug kas ir kas paskutinis iseis is ofiso tegu sviesa isjungia…

      Išpakavusi užsakytą antklodę nustebau nes ji buvo purvina. Galėjo bent jau perspėti kad bus purvina.Abejoju ar dar ką nors pirksiu.

      tn-1-542324.jpg

      Magnetinės riešo juostelės nepatikimos, iškart sulūžinėja ir nužilgo ištrupa gabalėliais

      tn-1-542240.jpg tn-1-542240-710.jpg tn-1-542240-763.jpg

      Operatyvumas ir komunikacija siaubinga. Prekė už kurią sumokėjau iškart internetu, siaubingai vėlavo, tad teko vykti į parduotuvę ir įsigyti ją dar kartą už grynuosius (čiužinys reikalingas buvo kelionei). Laukiau ir tikėjausi bent greito pinigų grąžinimo, bet jis įvyko tik tuomet, kai grįžau iš atostogų ir "padėjau" priminti apie grąžinimo laišką, nesėkmingą užsakymą ir pan.

      Labai paslaugios ir malonios konsultantės dirbančios Ryo prekybos centre. Ačiū už malonų ir šiltą aptarnavimą.

      š*******o kontora aukščiausiam lygi. Pirma karta susidūriau, bet daugiau žinosiu ir kitiem patariu juos aplenkti, ypač perkant internetu, nes prekiu pristatymas tragiskas.Trečia savaite nesugeba atsiusti prekes, kuri ir sandelyje ir parduotuvese yra.

      Esu labai nusivylusi internetinio užsakymo pristatymu. Jis nesamoningai ilgas ir kėblus, nes parduodamos prekės kurių nėra. Užsakiusi 5 prekes, 2 gavau po poros savaičių, dar 2 po poros mėnesių, o paskutinės teks laukt dar porą savaičių, nes sandelyje sumaišė ir atsiuntė ne tą prekę.

      apgauto kliento atstovas

      Sukčių kontora, viliojanti pinigus iš senolių (apgaulės būdu).

      Inga
      apgauto kliento atstovas

      Pritariu, mano mamą taip pat apgaudinėja. Skambina ir siūlo visokį šlamštą.

      Mano nuomone, klientų aptarnavimas yra vienas svarbiausių aspektų, siekiant aukštos įmonės reputacijos. Labai gaila, tačiau šiai įmonei rekomenduočiau daugiau investuoti į klientų aptarnavimo skyrių/call centrą, nes susidariau labai neigiamą nuomonę.

      Paskambino jauna mergaitė pasveikinti su kliento diena, pasiūlyti tam tikras nuolaidas/dovanėles ir t.t. Na galvoju ok, paklausysiu. Nuo kada į nepažįstamą žmogų kreipiatės TU?? Nei man ji draugė, nei kas. Aš jai mandagiai atsakinėju į klausmus, į ją kreipiuosi JŪS. Ji man atgal TU, paskui JŪS, paskui vėl TU :)

      gal negailėkit pinigėlių apmokymams call centre :))))

      Konsultantas paskambino pasiūlė prekę, kuri man patiko ir užsikabinau. Ją turėjau dovanoti savo mamai jubiliejaus proga (tai buvo kojų masažuoklis). Pažadėjo pristatyti per 4 dienas. Po 6 dienų teiraujuosi, sako pas mus inventorizacija, teks plaukti dar kelias dienas. Po savaitės teiraujuosi, ieško, randa užsakymą, vėl žada atvežti, aš kaip kvailė tikiu jais ir laukiu. Tai va prekės jau kaip mėnesis nėra. Jokio skambučio negaunu. Labai blogai dirba. Tikrai nerekomenduoju.

      Daug esu pirkusi is jūsų parduotuves, daug gavusi prekių ir dovanu. Tikrai neturiu nusiskundimų del naudojamu prekiu ar parduotuveje dirbanciu konsultanciu, kurios puikiai atlieka savo darba. Nesu megeja rašyti atsiliepimus blogus, bet si karta esu itin nusivylusi ir pikta del skambucio pasiulymo.
      Po keletos uzsakymu, gavau is top shop Viliaus skambuti, kuris labai daug primelavo. Pasiule specialiai man pasiulyma-ciuzini air + select, sake, kad taiko 15proc nuolaida, kad uz 1cnt dar gausiu gruzdintuve, 100naktu bandyma ir 15m garantija, viskas uz 850eur. Ciuzinys 160/200. Kelis kartus klausiau ar cia tikrai jau su nuolaida suma, sake taip, galu gale jau maximum ka pasiule su nuolaida, tai uz 831eur. Susitarem susiskambinti uz keletos valandu, nes norejau pasitarti su vyru. Bet iejus i dormeo internetine svetaine pamaciau, kad pilna ciuzinio kaina yra 850 eur, vien su 5proc korteles nuolaida yra 807eur ir vyksta akcija, kad perkant dar 2 dormeo prekes gauni 15proc nuolaida, 15m...

      tn-1-490122.jpg tn-1-490122-638.jpg

      Ačiū tamsiaplaukei panelei, dirbančiai TopShop, P. Lukščio g.23, Vilniuje už malonų aptarnavimą!

      Visada perku tik Dormeo ir delimano prekes. Jokių priekaištų neturiu. Tik konsultantai atsibosta, galėtų nesksmbineti kas mėnesį, ne miške gyvenu, žinau kur pirkti keptuves. Kaip atsikratyti skambučių? Nes blokuoju blokuoju, o jie vis skambina skambina.

      Parasykit jiems, kad ištrintų jūsų numerį iš sistemos. Tada nebeskambins. O tą laišką išsisaugokite ir jei skambins, turėsite įrodymą.

      Kovo 26 diena internetu užsisakiau šluotą su atsiėmimu parduotuvėje esančioje megoje, bet deje, iki šiol šluotos negavau. Pinigus nuskaičiavo, bet jokio užsakymo numerio nearsiuntė, nežinau net kam pasiskųsti. Skambinau į megos skyrių, man buvo paaiškinta, kad šluotų neturi ir neaišku kada turės, jei negaliu laukti, galiu atšaukti užsakymą, bet kaip jį atšaukti, jei neturiu užsakymo numerio. Labai nusivyliau, ir tikrai niekam nerekomenduoju su šią įmone prasidėti

      Ryo Panevėžyje, konsultančiu kultūra lygį 0.
      Pasibaisejau.

      Susigundžiau ASANA 2 už 1 kainą akcija. Man užsisakant balandžio 11 dieną buvo nurodyta pristatymas 2-5 d. d. iki šiol nieko negavau, spalvos ruda ir pilka. Kolegė užsisakė pilkus 12 dieną, prekes gavo 16 d. Šiandien paskambinau ir man sako kad neturi pilkos spalvos, o pasakius, kad kolegė gavo pilką, paskui jau kad ir rudos nėra. Kol nepradėjau pati ieškoti, niekas ir nesiruošė informuoti, kad gali užtrukti.

      Keista įmonė, jei įsigijai prekę, bet tau netiko tai keisti negali nes pažeista pakuotė. O kaip nepažeidus ta preke apžiūrėti. Žodžiu nesąmones kalba ir tiek. Tiesiog noriu kitus informuoti, kad grąžinimas negalimas.

      Istorija tokia, močiutė užsisakė masažuoklį, bet niekas nepasakė, kad su širdies stimuliatoriumi negalima, pasinaudojus vieną kartą vienintelį pasidarė blogą, na gerai tarkim pačių klaida, kad nepasiklausėm ar galima, bet grąžinom sakė grąžins pinigus, jau balandis, o nei pinigų nieko, buvo skambinta kiek kartų sakė atsiųs prekę atgal, nes buvo naudota (neesmė, kad tik vieną kartą), žodžiu kas savaitę skambinam ir sako, kad kitą savaitę pristatys, tai va toks žaidimas nuo vasario mėnesio iki balandžio ir dar nežinia kiek tęsis..., šlykščiausia tai, kad kaip jie kalba du senu žmogumi, šiandien pati paėmiau telefoną, kalbėjau, akiplėšiškumui nėra ribų, esmė ta, kai pinigus gauna daugiau jokio svarbaus dalyko kaip darbo etika nėra. Gėda!

      Kovo 26d užsakiau šluotą internetu su atsiėmimu parduotuvėje, pinigai sumokėti, bet negavau jokios informacijos apie užsakymo vykdimą, užsakymo numerio. Nežinau ką daryti, prekės neturiu ir pinigų neturiu

      tai skambinkit pati į atsiemimo punkto parduotuvę. man mergina gražiai paaiškino jog prekės šiuo metų nėra ir kad reikia palaukti. niekam nereikia jūsų pinigų. jeigu prekės nebera tai būtinai skambina ir susitaria arba grąžina pinigus arba keičia į kitą prekę

      https://www.imones.lt/studio-moderna.../atsiliepimai-skundai#

      Čia taip pat skundai šią įmone. Pasirodo ši įmonė jau daug metų teikia nekokybiškas paslaugas ir aptarnavimą.

      Agne, mes jai atsikratėme, kai panaikinome senelės visus duomenis ir visas klubo korteles. Tiesiog paskambinome ir liepėme viską išnaikinti, kad daugiau jie negalėtų susisiekti.

      FIRMA, KURI BIJO NEIGIAMŲ ATSILIEPIMŲ IR JUOS IGNORUOJA, JAU IŠ KARTO AIŠKU, KAD BIJO SVEIKOS KONKURENCIJOS, NEVERTA JOKIOS PAGARBOS.
      Ir tai tikrai pasitvirtino, perskaičiau komentarus ir nesuprantu ką veikia vartotojų institucijos, kodėl nereaguoja į skundus. Man pačiai teko gauti senos anytos dovaną (pagal komentarus, suprantama, kad įmonė orientuojasi į pačią pažeidžiamiausią sluoksnį, mūsų senolius, jaunas žmogus juos su žeme sulygintų, o senoliai garbaus amžiaus, jie nemoka naudotis kompiuteriais, prisiskambinti ir negali vienas košmaras), dovana: garinė Rovus šluota ir dar kažkokie niekam netinkantys antgaliai už kosminę sumą. Pasirodo tiems antgaliams dar vieno aparato reikia. Šluota, juokinga kosmine sumą, laidas net pusės kambario nesiekia, vanduo išgaruoja akimirksniu, kol išvalai pusę kambario, pili kelis kartus vandenį. Prailginus šluotos kotą, sulenda atgal neįmanoma jos net užfiksuoti. Vienu žodžiu šluota išsigyta už kosminę kainą beveik 70 eurų (jos vertė 15 eurų) ir...

      Mano senelei buvo įsiūlyta visiškai nevalanti šluota už ~60Eur., ką jau kalbėti, kad dar pridėtas papildomas priedas už 10 eur, kuris visai ne iš tos serijos. Šluota visai jokios kokybės neturi: laidas trumpas, pati šluota ale garint turi, o nieko panašaus nedaro. Su piktumais išsireikalavom, kad atiduotų pinigus už papildomai pridėtą netinkamą priedą. Prekę paėmė, pinigų negrąžina, bet kas dieną skambina senelei ir ją terorizuoja, kad už tuos pinigus gali kitas prekes pasiūlyti. Ji pasakė, kad neskambintų, o jie jos nepalieka ramybėje. Vakar pas ją atvažiavo kurjeris su kažkokia preke, kurios ji neužsisakė. Nors parašyta, kad prekes galima gražinti per 30 dienų, jie jų nepriima, nes prekės būna išpakuotos. Šita įmonė pažeidžia žmogaus teises ir duomenų apsaugą. Kaip galima senus žmones apgaudinėti ir iš jų reketuoti pinigus. ATSARGIAI-NEPASITIKĖKITE šita įmone.

      Aš taip pat nukentėjau nuo ju susivienikime ir iškelkime viska i viešuma.

      Pirkau antklode, po kiek dienu skambina ju chalturscikas ir sako laimejot ir siurbliu, ir visko, bet po to paaiskejo, kad laimejau tik nuolaida, nors su club5 dar pigiau, nei jis ten siulo, apgailetina imone.

      Nerekomenduoju naudotis šios kompanijos paslaugomis ypač internetine prekyba. Vasario 11 d buvo užsakytos prekes ir apmokėtos internetu įmonė įstengė pilnai įvykdyti visą užsakymą tai yra pristatyti prekes tik kovo 17 d. (tai yra praėjus visiem teminam nors užsakant prekes nebuvo jokių pastabų kad ko nors nėra sandėlyje) iš įmonės visą šį laiką nebuvo jokio kontakto jokios komunikacijos tik paskambinus jų telefonu buvo pučiama migla į akis kad viskas gerai galų gale kai buvo gautas užsakymas paaiškėjo kad vietoj rudos spalvos užsakytos prekes buvo įdėta pilkos spalvos preke atseit rudos neturi nors apie tai patys nesiteikė pranešti per visą laiką. Jei nesugebat dirbti internetinės prekybos būdu tai nedirbkit bet klientų neapgaudinėkit. a*******i.

      Pirkom robota siurbli vyras norejo palwngvint man namu tvarkyma, bet labai nepatiko nesiorentavo aplinkoj nerasdavo stoteles pakrovimo neisvalydavo kai kur nepatenkino lukesciu musu tada grazinom per 14 dienu bet jau gan ilgas laikas neatgaunam pinigu ir taip ne tokios prekes kaip buvo anksciau kokybes atzvilgiu ir pns.

      Preke uzsakyta jau menesio pradzioje sumoketa internetu, buvo atvesta ta pati preke kazkodel du kart mano vardu ir uz viena turejau sumoketi per nauja pinigus aisku to nepadariau o uz kuria sumokejus taip iki dabar negaunu aiskina, kad pas kurjerius nors pristatymas per 6 darbo dienas... Zodziu mielo Studio Moderna keiskit kurjeriu tarnyba nes atsiprasau uz isireiskima sita gadina visa reputacija jums ir jusu kai kurie kolsuntatai yra MELSGIAI!!!!

      Dėl prekių nieko negaliu sakyti, neturėjau jokių problemų betbuvau pr8versya sumokėti už siuntimą, kuris buvo nemokamas. Du kartus skambinau ir man sakė 8šsiaiškins ir susisieks. Bet tuo ir baigėsi, pinigai nėra dideli, bet pasitikėjimas dingo ir jau nebenoriu nieko iš ten pirkti. Vadinasi jie paslaugus iki kol įsiūlo prekę. Dar laukiu keptuvės, kurios jie tuo metu neturėjo sandelyje ir sakė atsiūs nemokomai. Įdomu kuo baigsis.

      Rašau savo senelių vardu, kurie priklauso Club5 nariams ir dažnai pirkdavo šios įmonės prekes. Daugiau NIEKADA iš jų nieko nepirksim... Prieš pastarasias Kalėdas konsultantai paskambino mano seneliams ir įsiūlė naujus kombainus, kuriuos seneliai planavo padovanoti anūkams. Kaip senyvo amžiaus žmonės, naivūs ir patiklūs, jie atsiųstų dėžių nepatikrino. O tiesiai padovanojo kitiems. O dėžių viduje buvo visai ne tai, ko jie tikėjosi - kažkokie daugiafunkciniai puodai. Be to, sąskaitoje faktūroje prie kiekvienos prekės įtraukta pratęsta 3m. garantija, išbandymo garantija, papildomas terminis puodas... Ir šie priedai papildomai kainuoja tiek pat, kiek pati prekė. Žinoma, klientas turėtų žinoti ką perka ir dėl ko susitaria, bet šitaip pasinaudoti senyvo amžiaus žmonių prasta klausa, sulėtėjusiu mąstymu, neišmanimu, naivumu ir pasitikėjimui... Man trūksta žodžių. Ir tai ne pabaiga. Kai dovanos buvo įteiktos ir buvo pastebėta, kad yra nupirktos ne tos prekės, įmonė nesutiko prekių nei...

      Jau antrą kartą ta pati situacija - prie prekės reklamuojamas nemokamas pristatymas, tačiau tuo metu, kai jau pasijungi į savo banką, kaina padidėja- tada sužinai, kad mokėsi ir už pristatymą. Pirmąkart dar tikėjausi, kad pati neapsižiūrėjau, dabar matau, kad čia sistema.
      Primenu, kad melaginga reklama baudžiama. Išsisaugojau šią reklamą, gal pradėsime nuo vartotojų teisių.

      noriu ir aš palikti komentarą apie pirktas prekes. Daug kartų pirkau prekes ir likau jomis patenkinta. Šį kartą įvyko kitaip. Užsisakiau internetu virtuvinį kombainą, o po kelių savaičių paskambino ir prikalbino įsigyti čiužinį. Užsisakiau, virtuvinį kombainą ir čiužinį užsisakiau lizingu. Po kokios savaitės pasidomėjau kada gausiu virtuvinį kombainą pasakė konkrečią dieną, tą dieną paskambinau paklausti ar tikrai bus. Konsultantė peržiūrėjo mano užsakymą ir virtuvinio kombaino nebeliko, nes čiužinį užsisakiau taip pat lizingu ir jis buvo sandėlyje tai ir išsiuntė. Tipo trūksta darbo užmokesčio lizingui, tai klausimas nuo kada turint darbo užmokestį beveik 500 Eur" į rankas" negalima įsigyti lizingo mėnesiui už 100 Eur? O svarbiausia tai niekas net nepaskambino ir nepasakė, kad virtuvinio kombaino negausiu! Tai yra blogiausia, kad neinformuoja klientų ir labai dėl to apmaudu. Dabar jau klausimas išspręstas konsultantė buvo puiki tik sistema veikia netinkamai.

      Vienitelė firma, kuri sugebėjo sugadinti šventinę nuotaiką ir palikti senelį be dovanos.
      Po 5 dienų nuo užsakymo pranešė, kad prekės nėra. Užsakymas buvo priimtas, pinigus jie gavo.Penkiu dienu bėgije turėjo pristatyti.O prekės, kuri būvo skirta dovanai -NĖRA !!!

      Pirkom fresh prima 2 čiužinį negaliu atsidžiaugti geresnio čiuźinio nesu turėjusi esu labai patenkinta atitiko visus lūkesčius gera kokybė ir kaina ačiū jūsu komandai

      Teroristu imone ir neatsakingu zmoniu imone. Terorizuoja ir psichologiskai atakuoja senyvus zmones, protu nesuvokiama kaip sazine leidzia. Sita imonr galiausiai bus paduota i teisma ir uzdaryta.

      Pirkome Nutribullet trintuvą. Po kiek laiko sudilo dažniausiai naudojamo dvigubo peiliuko tarpinės ir per jį ėmė bėgti vanduo, plakant kokteilius. Peiliukas laikė visai neblogai, net kelis metus, nors ir retai buvo naudojamas. Paskambinau į parduotuvę ir paklausiau ar būtų galima nusipirkti naują, nes internete neradau. Man paaiškino kad atskirai jie peiliukų neparduoda, reikia pirkti kartu su 2 indais! Pabandžiau kreiptis į įmonės centrinį biurą, bet ten gavau tą patį atsakymą. Supratau šios firmos politiką: reikia 1 daikto, pirk dar 2 nereikalingus... Iš tokių niekam nerekomenduoju nieko pirkti.
      Paskaičiau lankytojų komentarus, plaukai šiaušiasi. Supratau kad mano problema tik smulkmena lyginant su kitų klientų, kurie patiria didžiulius nuostolius pirkdami iš šios apsukrios firmos. Bet dideli blogi dalykai prasideda nuo smulkmenų!

      Užsisakiau antčiužinį, norėjau artimam žmogui padovanoti jubiliejaus proga.Žadėjo pristatyti per 2-3 savaites. Kai po trijų savaičių paskambinau ir pasakiau, kad nesulaukiu prekių, pareiškė, kad prekės bus pristatytos dar po 2, 5 savaitės.Užsisakius prekes ir sumokėjus pinigus jokios informacijos apie užsakymo priėmimą negavau. Nepirkit iš jų nieko, a******ų kompanija.

      Nusipirkus čiužinį dormeo imemory silver ant kurio viršutinės dalies žymėjimas suteikiantis galimybę skalbti net 60 laipsnių temperatūroje. Išskalbus vieną kartą, esantis porolonas sukrito, suplyšo, taip pat suplyšo ir medžiaga esanti vidinėje dalyje. Čiužiniui duotas 10 metų garantinis tik porolonui, viršutinei daliai garantija 1 metai. Susidėvėjo, suplyšo ar šiaip norint pasikeisti viršutinę dalį jų, paskambinus pasakė, kad atskirai neprekiauja, gamintojo kontakto, kad užsisakyti neduoda. Realus garantinis terminas būtų čiužiniui 1 metai. Tai yra visiškas apgaudinėjimas. Šia kontora ir jos gaminiais daugiau nesinaudosiu ir patarsiu kitiems. Perkant ypač čiužinį už pusę tūkstančio eurų pagalvokite ar kitą pirksite po metų.

      Užsakius prekę jokio laiško neatsiunčia, paskambinus paklausti, sako, jog viskas gerai, prekė ruošiama. Tuo metu buvo akcija, kad antklodė dovanų, jos nebuvo prie mano siuntinio. Paskambinau vėl, sako gali būti mano klaida, kad nepažymėjau. Galbūt, visą vakarą sistema strigo, vos pateikiau užsakymą. Jeigu būčiau gavus laišką, būčiau pamačiusi, kad dovanos nepridėjau. Tačiau laiško negavau. Taip pat man žadėjo pasidomėti ir perskambinti. Deja, jokio skambučio.

      Dėl prekių grąžinimo. Nors skelbiasi, kad yra 14 dienų grąžinimo garantija, tačiau niekada prekių nepriima. Aiškina, kad čia ne tik jų politika, tačiau niekur negalima grąžinti prekių (absurdas). O paprieštaravus teigia, kad priklauso nuo pardavėjos ar prekę atgal priims ar ne (tik Dievulis žino kaip bus). Žodžiu išmokyti gražiai kalbėti ir įtikinėti. Žmogus tiesos niekada nepasieksi ar skambini, ar rašai, ar nuvažiuoji jiems tas pats. Žodžiu prieš pirkdami tikrai pagalvokite ar tos prekės Jums tikrai reikia, nes atgal nepriims. Nerekomenduoju pirkti iš šios įmonės.

      Balandžio mėnesį Panoramoje pirkau Dormeo pagalvę ir pardavėja patikino kad pagalvė tikrai ilgą laiką neišsigulės ir išlaikys savo formą. Nepraėjus nei pusei metų pagalvė išsigulėjo ir pasiadrė nebepatogu miegoti ir pradėjo skaudėti kaklą.
      Kiek kreipiausi el. paštu į Dormeo info centrą, niekas neatsakė. Vėliau kreipiausi per live chat'ą jų svetainėje. Išklausinėjo kaip pagalvę prižiūrėjau galiausiai pasakė "GARANTIJOS PAGALVĖMS NETAIKOMOS". Visiška nesamonė! Aiškina kad pagalvė kokybiška, parduoda ir po to paaiškėjus nesileidžia į jokius kompromisus.
      Daugiau niekada nepirksiu čia jokių prekių ir niekam nerekomenduoju

      tn-1-369246.jpg tn-1-369246-587.jpg

      2020.09.27 Klaipėdos Akropolyje pas konsultantę paklausėme, ar turi True evolution 16 cm pagalvę. Norėjome dviejų, nes reikėjo dovanai. Konsultantė sakė neturi, o paprašius pažiūrėti likučius kitose parduotuvėse, sakė, kad to padaryti negali. Tą pačią dieną nuvažiavome į Banginyje esančią Top Shop parduotuvę. Čia esanti konsultantė likučius pažiūrėjo, sakė vietoje neturi, bet gali užsakyti iš Marijampolės tas dvi pagalves ir galėsim paimti jų parduotuvėje banginyje. Kadangi pagalves turėjom dovanoti 2020.10.03, kelis kartus paklausėm, ar tikrai gausim, nes matėm ir kitur užsakyti internete, kad gautume iki reikiamos datos. Konsultantės tikino, kad tikrai gaus per kelias dienas ir kas 2020.10.03 galėsim gauti jas. Palikom telefono numerį, sakė jei negaus, paskambins. Kadangi skambučio nesulaukėm, ramiai laukėm pagalvių. 2020.10. 02 atvykom paimti pagalvių. Pranešė, kad pagalvių neužsakė, vietoje neturi. Gerai, kad mergina juodu megztuku apžiūrėjo, jog pakeliui esanti parduotuvė...

      Sveiki,
      suprantu, kad toks jų darbas - skambinti ir siūlyti, reklamuoti prekes, bet ne tokiu būdu. Visų pirma, siūlomos (specialiai Jums pritaikytos) nuolaidos prekėms, nors užsisakant internetu kainuoja mažiau. Antra, konsultantai nemandagiai elgiasi, net negirdi ką jiems atsako klientas. Be to, kišasi į privatų gyvenimą teigdami, kad "...su tokiu požiūriu į gyvenimą toli nenueisite...", to jau per daug, kad nežinomas man žmogus mokytų gyvenimo.

      Tokio neprofesionalaus aptarnavimo ir abejingumo klientui dar neesu mačiusi. Pati dirbu klientų aptarnavimo srityje, todėl dažniausia bandau suprasti ten dirbančius žmones ir jokių skundų nerašau, bet čia jau buvo virš visko. Užsisakėme antčiužinį rugpjūčio 9 dieną, tuo metu jokio prierašo, kad prekės sandelyje nėra nebuvo. Taip pat pasiskambinom pasitikslinti ar viskas gerai, nes čiužinio dydis nebuvo tas standartinis, todėl ir tuometinė akcija negaliojo tam čiužiniui, bet dovanų turėjo pridėti keptuvę. Mus patikino, kad jokių bėdų nėra ir čiužinys bus atgabentas kaip ir priklauso (5 d.d). Po savaitės laiko skambina mergaitė atsiprašinėdama, jog nežino, kodėl jos kolegė neįspėjo mūsų ir nepasakė, kad čiužinio truputy teks palaukt. Na mes sutikom, nes pasakė, kad rugpjūčio gale, paskutinę savaitę jau jis bus pristatytas, taip pat pasiūlė dovaną (keptuvę) pristatyti greičiau negu čiužinį, mes sutikom. Po valandėlės skambina ir jau sako, kad kadangi čia dovana, jos negalima atskirti...

      Mieli žmonės, yra gera patarlė, kuo pavirsi tą ir pritrauksi.. visada reikia pradėti nuo savęs. Ateidami į parduotuvę ir būdami pirkėjo pozicijoje patys dažnai elgiatės arogantiškai, nemandagiai, norit kad visas pasaulis sustotų ir pradėtų šokti aplink jus. O įsijungti į darbuotojo vaidmenį net neketinate. Visa laimė kad yra dar puikių žmonių.. Ir apie šią įmonę galiu palikti tik pačius geriausius atsiliepimus. Joje dirba patys geriausi vadovai, savo srities profesionalai.. joje dirbantys tikrai nėra vergai, tai savo darbą ir jos aplinką vertinantys žmonės. Joje yra harmoninga ir gera aplinka, kurioje įtampą gali patirti nebent iš pikto pirkėjo kuris jau piktas atėjo išleisti pinigus, o atlyginimai kaip sakot, kas nori, tas uždirba geriau už daugumą jūsų čia komentuojančių... Kas liečia prekes, kiekvienas gali išsirinkti, pabandyti ir esant brokui, jei jau taip nutiko, be išlygų.pasikeisti ar grąžinti. Pagarba šiai įmonei ir joje dirbantiems ! Patys geriausi

      prasau nutraukti sb lizingo sutarti, sudaryta 2020-08-11 uz ventiliatoriu Rovus smartair plus, kuri noriu jums grazinti, labai stiprus dvokas, kuris niekaip neisgaruoja ir neimanoma juo naudotis, as imokejau viena imoka lizingui, todel galit grazinti i mano saskaitaLT857300010001138567

      Nerekomenduoju užsisakyti iš šios įmonės. Eina jau antrą savaitė kai nėra jokios informacijos nei apie sumokėtus pinigus, nei apie užsakytas prekes. Užsakant prekės sandėlyje buvo. Ypač šiuo metu daug nuolaidų, tačiau kas iš jų, jeigu reikia "maldauti", kad atsiųstų nupirktas prekės.

      Ši įmonė.... žodžių trūksta. Vadovų kontaktai slepiami, tokia įmonės politika? Slepiami tik dėl to, kad didelė betvarkė pas juos. Vadybininkai kalba kaip automatai, žada, meluoja. Pasiima pinigus ir dingsta, skambini ir vis žada, meluoja - prekė paruošta išsiuntimui, ir taip 2 savaites. Kantrybė baigėsi! Internetinėje parduotuvėje rodo, kad prekė yra, tačiau jos negauni ir vis jie siunčia, jau nejuokinga

      Papuoliau ir aš ant jų. Nei prekių, nei pinigų už užsakymą. Jau savaitę laiko žada juos grąžinti už neivykdytą užsakymą. Pasirodo orą pardavinėja, prekių siūlomų neturi. Perskambinti nesivargina, informacijos nesuteikia. Bendrauta su Egidijumi Žukauskiu.

      Labai nusivyliau aptarnavimu. Uzsisakiau skuota, sumokejau per elektronine bankininkyste, negavau jokios zunutes i i tel. nei i el. pasta kad gautas apmokejimas. Visa savaite skambinejau, rasinejau.... Sake, atves preke informuos sms zinute, neinfornavo. Mazdaug, pats uzsisakei, pats ir rupinkis kada preke pasiimt, ieskok. Aptarnavime nulis kokybes.

      Taip supratau pagal atsiliepimus, geriau cv dėl darbo nesiusti. Jei prekės sud...s, tai ir darbas bus s...,..s. ilgai vergų ieškos už tokius pinigus.

      Komentaro savininko el. paštu bus išssiųsta nuoroda, kurioje galėsite ištrinti savo komentarą.

      Jūsų komentaras

      Saugos kodas

      Daugiau skaitykite Rekvizitai.lt taisyklės.

      Nuoroda išssiųsta el. paštu

      Nepavyko išsiųsti laiško

      Taip pat rekomenduojame

      Ukmerges g. 241, LT-07108 Vilnius.
      Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
      KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMOVARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
      S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
      Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
      Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
      Trakų g. 3, LT-01132 Vilnius.
      Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; kosmetika, parfumerija.
      LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! MemberShop Jums siūlo neįtikėtinas nuolaidas tokiems prekiniams ženklams kaip: Furla, Calvin Klein, Guess, Gino Rossi, Adidas, Geox, Diesel ir daug kitų. New Mood – tai mados gerbėjų rojus internete! Naujausios kolekcijos, trokštamiausių prekių ženklų...
      Šeimyniškių g. 3, LT-09312 Vilnius.
      Veiklos sritys: kosmetika, parfumerija; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba.
      DROGAS – tai didžiausias mažmeninės prekybos grožio, sveikatos, higienos ir buitinių prekių tinklas Baltijos šalyse. DROGAS savo klientams siūlo daugiau nei 10 000 kasdienio naudojimo prekių: dekoratyvinės kosmetikos, veido ir kūno priežiūros priemonių, plaukų dažų, plaukų priežiūros ir modeliavimo priemonių...
      Stoties g. 5, LT-90115 Plungė.
      Veiklos sritys: santechnika; baldai (prekyba); betonas ir betono gaminiai; didmeninė prekyba; elektros montavimo medžiagos; interjero apdailos medžiagos; interneto parduotuvės; kita veikla; mažmeninė prekyba; metalas, apdirbimas, gaminiai; pirtys ir baseinai; pramonės įrengimai; šildymas, įrenginiai; sporto, turizmo reikmenys; statybinės medžiagos; stogų dangos, paslaugos; šviesos sistemos, šviestuvai; tvirtinimo detalės, elementai; ūkio prekės; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas; vėdinimas, kondicionavimas; vonios kambario įranga; židiniai, krosnys.
      Euroliuksas, UAB - didmeninė prekyba santechnikos prekėmis. Santechnikos prekių tiekimas ir gamyba. Šildymo, kanalizacijos ir vandentiekio įrangos detalės, įmantraus dizaino vonios kambario baldai bei virtuvės aksesuarai. Granito gaminių prekyba bei sodo prekės – metalinių tvorų segmentai ir polikarbonatiniai...