Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Open 24, UAB
Lankytojų nuomonės ir komentarai
pinigus užtrunka grąžinti virš 2 sav., daug internetinių parduotuvių esu pirkus, bet tokių terminų niekur nėra buvę.
Laba diena,
Ačiū už Jūsų komentarą - prašome, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo centru, jei turite klausimų, susijusių su Jūsų grąžinamomis lėšomis už grąžintą prekę, kadangi nematome Jūsų duomenų ir su pateiktu el.pašto adresu nebuvo vykdomi jokie užsakymai mūsų elektroninėje parduotuvėje.
Civilinio kodekso 6.228 (11) straipsnis „Sutarties atsisakymo teisinės pasekmės“ aiškiai numato, kad pinigai yra grąžinami per 14 kalendorinių dienų, skaičiuojant nuo to momento, kai Pirkėjas atsisako Nuotolinės sutarties. Tai yra Jums pateikus prekių grąžinimo formą Pardavėjui ir fiziškai grąžinus prekę atgal, pinigai yra grąžinami per 14 kalendorinių dienų, jei prekė atitinka prekių grąžinimo sąlygas. Šį terminą mes ir taikome.
Norime pabrėžti, kad prieš pateikiant nuomonę apie įmonę, visada galite kreiptis į mus [email protected] arba telefonu : mūsų klientų aptarnavimo centras visada mielai atsakys į visus Jūsų klausimus ir suteiks visą reikalingą informaciją :)...
Viskas būna gerai kol jiems nereikia atsakyti už prekės kokybę ir pakeitimą/grąžinimą. Jeigu iškyla problemų jie už nieką neatsako, nieko nežino siūlo viską spręsti per Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Aplenkit šitą parduotuvę, tikrai yra geresnių ir atsakingesnių tų pačių gamintojų platintojų.
Užsakius prekę internetu, kažkurioje proceso grandyje buvo pamesti pirmi trys kontaktinio telefono numerio skaičiai. To pasekoje negavau žinutės apie prekės priatatymą į paštomatą, nespėjau jos laiku atsiimti ir ji buvo automatiškai grąžinta.
Open24 neparodė jokios atskaitomybės dėl įsivėlusios klaidos ir ar noro padėti, konstatuodami vienintelę priežastį - sistema kitaip neleidžia.
Buvo pasiūlyta užsakymą atlikti iš naujo, kas atrodytų tik truputį užsitesę formalumai, bet viso to kontekste yra mažas vaikas be blogu oru jam reikalingų batų…
Labai gaila, kad nei sistema, nei klientus telefonu aptarnaujantis personalas nėra pajėgūs pritaikyti bent kiek lankstumo, kad įvykdytų savo pareigą klientui.
Laba diena, Gaudre,
atsiprašome dėl susiklosčiusios situacijos, tačiau informuojame, kad Omniva siuntų terminale siuntos yra laikomos 7 kalendorines dienas nuo to momento, kai užsakymas yra pristatomas į pasirinktą paštomatą. Apie atvykusį užsakymą Omniva siuntų tarnyba informuoja SMS žinute. Jei siunta yra neatsiimama, po 3 dienų SMS žinutė pakartojama. Jūsų užsakymo informacijoje matome, kad Omniva išsiuntė siuntos atsiėmimo kodą SMS žinute balandžio 26 dieną, o gegužės 3 dieną išsiuntė pakartotinai atsiėmimo kodą SMS žinute ir Jūsų pageidvimu - elektroniniu paštu, kurį nurodėte užsakymo informacijoje.
Pasibaigus 7 dienų laikotarpiui ir neatsiėmus siuntos, siunta yra automatiškai nukreipiama grąžinimui Pardavėjui. Tai yra standartinė procedūra.
Jei siunta yra vis dar paštomate, visada galite kreiptis dėl pakartotinio atsiėmimo kodo persiuntimo Jūsų patikslintu telefono numeriu, jei jo negavote. Deja, tačiau suėjus terminui, pakartotinis siuntos pristatymas yra negalimas.
Ačiū už paaiškinimą, kaip veikia paštomatai. Aš ir galiu jums papamokslauti:
Klientui nusipirkus prekę ir iš jo už ją nuskaičius pinigus, jūs prisiimate atsakomybę už tuo būdu sudarytos pirkimo-pardavimo sutarties įvykdymą ir prekės pristatymą klientui.
Esmė ne kad aš šiaip sau laiku neatsiėmiau prekės, bet kad arba jūs arba Omniva padarėte klaidą, perduodami mano telefono numerį.
Net jei ši klaida įvyko dėl Omnivos kaltės, jūs turėtumėte sugebėti prekę išsiųsti pirkėjui iš naujo, o ne pasiūlyti jam laukti, kol ji vėl atsiras prekyboje ir tada atlikinėti užsakymą iš naujo. Nes kokia tikimybė, kad, man atlikus užsakymą iš naujo, tas pats scenarijus nepasikartos ir vėl?
Patirtis prasta. Tikrai pirmas ir paskutinis kartas:)
Tapati situacija, kaip pas daugelį. Siunta pasiekė po 8d. Na taip, galima pamėginti suprasti. Bet, kaip turi pavyzdžių, kaip dar didesnės įmonės susitvarko su dar didesniu srautu užsakymo, na bet.
Gavau prekę, pasimatavome-netiko. Kelių valandų bėgyje išsiunčiau siuntą, padariau grąžinimą. Pinigai negrąžinti po šiai dienai:) Ir patys Informuoja lygiai -nieko. Pats turi rašyti, klausti, nes kitu atveju nežinau, nors ir dabar, sako pavedimas atliktas. Bet pinigai manęs nepasiekę, ir paklausus o kur informaciniai laiškai ir t.t Kažkokia nesamonė:) turi rašyt, pastoviai galvot. Nes pinigai mano, prekė grąžinta norėtųsi ir eurus savo atgauti!
Terminai : prekė gauta po užsakymo po 8d. Gauta Gruodžio 6d., ir grąžinta tapačią dieną. Tačiau po šiai dienai pinigų nėra:) nors terminas iki 16dienos, ir teigiama jog pavedimas atliktas:) sunku pasitikėti ir net noro nėra, kai tiek kainavo laiko ir nervų. Tikrai paskutinis kartas, bėgsiu...
Laba diena, Migle,
Atsiprašome, kad ši situacija sukėlė Jums nepatogumų ir vertiname Jūsų pastabas.
Infomuojame, kad asmeninę informaciją apie Jūsų užsakymą jau suteikėme Jums elektroniniu paštu ir dar kartą patiksliname, kad informaciją apie pinigų grąžinimo taisykles nurodyta mūsų svetainėje. Pinigų grąžinimas buvo atliktas įprasta tvarka. Priklausomai nuo banko, pinigų įskaitymas gali trukti 1-2d.d. iki kol fiziškai pamatote juos savo banko sąskaitoje.
Jei ateityje turėsite klausimų dėl savo užsakymo ar grąžinimo - visada prašome kreiptis į mus asmeniškai.
Patirtis tokia pati, kaip žemiau pasisakiusiųjų. Prekes įsigijau lapkričio 24 d., vis dar apdorojamas užsakymas, el. paštu pažadėjo, kad šiandien gausiu, kas neįmanoma???? Pirkau pirmą, bet tikrai paskutinį kartą, nes iš kitų parduotuvių prekes sėkmingai gavau per 2 d. d. Tiek reklamos, o apgailėtinas aptarnavimas????
Liūdna paskutinė patirtis su jumis :) Prekė įsigyta lapkričio 26 d., nurodytas pristatymo terminas 0-2 d.d. po 3 d.d. tik gavau laišką apie galimus vėlavimus. Paskambinus į klientų aptarnavimą, pažadama, kad jau šią, o vėliausiai kitą dieną bus išsiųsta iš sandėlio. Šiandien yra gruodžio 4 d. Ir jokių žinių, užsakymo statusas vis dar "apdorojama", nei išsiuntimo, nei papildomo laiško apie TOKĮ vėlavimą - nieko. Paskambinus į klientų aptarnavimą šiandien (pirmadienis), siūlo atšaukti arba laukti, kad PER ŠIĄ SAVAITĘ išsiųstų. Vargu ar dar norėsis apsipirkti ateityje :)
Labai gaila, kad net išsiųsti per savaitę negali. Dangstomasi apkrautais kurjeriais. Kai ta pati kurjerių bendrovė iš kitos el.parduotuvės pristato per dvi d.d. Pirmą kartą tiek laukus galvojau nu ok, būna. Bet ir vėl tas pats. Ir net neprasidėjo dar pikas kurjerių tarnybom.
Laba diena, Viktorija,
ačiū už Jūsų žinutę.
Norime atsiprašyti, kad teko laukti užsakymo ilgiau, nei numatyta ir skubame paaiškinti, kodėl taip atsitiko. Lapkričio mėnesio išpardavimams įsibėgėjus, sulaukėme tiek daug užsakymų, jog sandėlis nespėjo jų pakuoti. Dėjome visas pastangas, kad užsakymai būtų kuo greičiau renkami, todėl darbuotojai vyko užsakymų rinkti ir savaitgalį. Apie galimus vėlavimus informavome užsakymo metu apsipirkimo žingsnyje ir svetainėje. Suprantame Jūsų nusivylimą ir sukeltus Jums nepatogumus. Matome, kad užsakymas buvo išsiųstas gruodžio 4 dieną ir Jus pasiekė gruodžio 5 dienų, o planuojamas pristatymo laikas buvo nurodytas gruodžio 1 dieną.
Dar kartą nuoširdžiai atsiprašome už nepatogumus, kuriuos sukėlėme.
Nuo vaikų gimimo jau keli metai apsipirkdavome open24 parduotuvėje, tačiau paskutinis apsipirkimas smarkiai nuvylė. Buvo padarytas užsakymas per Black friday, noriu pabrėžti, kad ir apmokėtas. Mūsų užsakymą paruošė greitai, ir gavau pranešimą tą pačią dieną, kad galiu jau atsiimti parduotuvėje. Nudžiugino, buvo penktadienio vakaras ir išpardavimo diena, ir tuo labiau jų puslapyje buvo paminėta, cituoju: Šiuo metu dėl padidėjusio užsakymų skaičiaus galimi siuntų vėlavimai. Istorija tokia, kad užsakymo neatsiėmėme per 5 dienas (ir net nedarbo dienas, o kalendorines) ir jų neįspėjome, kad negalime atsiimti per tas 5 dienas. Tai padarytas pektadienio vakaro užsakymas, kitos savaites ketvirtadienį ryte pranešama, kad daromas pinigų grąžinimas ir prekių negausiu. Negražus požiūris į klientą, mat jie užsakymus pristatyti gali vėluoti, o klientas atsiimti vėliau jau nebe, sprendimo būdas pasiūlytas pirkti tas pačias prekes, daryti naują užsakymą, ir aišku be jokios nuolaidos, nes šiuo metu...
Sveiki, Viktorija. Iš Jūsų pateiktų duomenų matome, kad Jūsų užsakymą atsiėmimui suruošėme mūsų fizinėje parduotuvėje per 1 minutę nuo Jūsų užsakymo pateikimo bei išsiuntėme Jums automatinę sms žinutę, informuojančią, kad jau galite atvykti atsiimti užsakymo ir tam turite 5 kalendorines dienas. Po 4 kalendorinių dienų išsiuntėme Jums sms priminimą su tekstu: „PRIMINIMAS. Ar nepamiršote savo užsakymo? Rytoj paskutinė diena, kai galite jį atsiimti. Nespėjate? Susisiekite su mumis [email protected] arba 8 (5) 2080009 (I-V 9-21h)
Jums tereikėjo su mumis susisiekti ir įspėti, kad atsiimti nespėjate - mes mielai palaikome klientų siuntas, jei gauname tokį prašymą.
Apie siuntų vėlavimus pateikta informacija aktuali tada, kai siunta laiku nesuruošiama ir apie tai įspėjome bendrine informacija, nes dėl didelio užsakymų skaičiaus yra galimi vėlavimai, tačiau Jūsų siuntą suruošėme laiku ir visą informaciją Jums apie Jūsų užsakymą suteikėme. Užsakymo neatsiėmus ir nepranešus mums apie...
Bandziau nusipirkt batus, tai dar vis tesiasi. Jau 3 karta atsiuncia batus kurie yra didesni nei uzsisakiau. Skambinau, rasiau ir atrodo pavyko issiaiskint. Deja, taip tik atrode... Apgailetinas poziuris i klienta ir aukscias lygis nesiskaityme su juo
Laba diena, Kimai,
ačiū už Jūsų komentarą. Jūsų situacija mums žinoma ir ją jau aptarėme su Jumis telefonu. Jūsų užsakymuose užsakytas prekės dydis atitinka išsiųstos prekės dydį. Po kiekvienos prekės nuotrauka svetainėje yra nurodyta labai detali dydžių lentelė su informacija dėl atitikmenų. Ja vadovaujantis visi Pirkėjai gali matyti, kokie žymėjimai bus nurodyti ant prekės etiketės, užsakius vieną ar kitą prekės dydį. Jūs gavote tą dydį, kurį užsakėte. Atsiprašome, jei kilo neaiškumų ir klientų aptarnavimo centras jų neišsprendė tinkamai. Ačiū už Jūsų pastabą, sieksime pagerinti kliento patirtį ateityje. Jei kiltų klausimų, maloniai prašome kreiptis [email protected]
Labai prastas klientų aptarnavimas. Norėjau pakeisti pristatymo vietą, kadangi per klaidą buvo įvesta neteisinga. Atsakymas buvo, kad man niekuo negali padėti, nors užsakymas dar nėra išsiųstas ar paruoštas. To pasekoje turėsiu vykti į kitą miesto pusę atsiimti užsakymo. Liūdna, kad joks lankstumas neįmanomas, konsultantė net nebandė padėti, nors prekė net nėra paruošta siuntimui.
Pirkau batus internetu, gavau tik vieną pranešimą, kad užsakymas ruošiamas. Po 2savaičių laukimo, paskambinau ir pasiteiravau kur mano batai, tai laabai nemaloniai su manim bendravo pašnekovė, pakeltu balso tonu šnekėjo, aiškino kad siuntė man dvi sms žinutes kad atsiimti prekę iš paštomato, BET nei vienos žinutės, ar el. laiško taip ir negauvau, nors omniva naudojuosi nuolat ir per tas dvi savaites ne vieną siuntą atsiėmiau.. Paprašiau kad atsiųstų dar kartą į namus, tai gavau atsakymą, kad laukite pinigų grąžinimo, nieko padėti negalima... Šiai dienai tie patys batai pabrangę.. Didelis minusas jums su bendravimu ir problemų sprendimu, esu be galo nusiminusi kad su jumis susidūriau
Laba diena, Salvinija,
susisiekite, prašau, su mumis [email protected] Norime išsiaiškinti šią situaciją detaliau ir tikime, kad surasime jos sprendimą. Labai atsiprašome dėl nemalonios patirties, bendraujant su Jus aptarnavusiu konsultantu.
UAB OPEN 24 įmonėje Reimos parduotuvėje Vilniaus Akropolyje dirbti yra siaubinga vyresnio amžiaus moterims, kada diskriminuojamos dėl amžiaus. Pasamdyta 21 m panelė vadovė Fausta, kuri su kita studente Jogaile nieko nedaro, tik visą dieną vaikšto su telefonais, susišnekėti neina, nieko neapmokina, turi pati traukti kiekvieną žodį, kai darbai stovi vietoje lauki puse dienos kol pajudės ką nors padaryti, ir jei kažko nepadarai tai dar tave apžmeižia, kad tu nieko nedarai, pačios sėdi apsikuitusios, sandėly bardakas, naujokės turi už jas tvarkyti, o pačios aiškina kokios mes darbštuolės ir kaip atliekam mes darbus Merginos, net juokinga darosi, kas su jumis dirbs ? Nebent tokios pačios kaip jūs. NEREKOMENDUOJU vyresnio amžiaus moterims čia dirbti, nebent pakeistų vadovę ir visa kolektyvą
Ir VĖL nespėjome atsidžiaugti, LIPUKAI NEBELAIKO! Ir čia jau antra pora - problema tą patį. Daugiau tikrai nepirksiu !
Laba diena, Irina,
ačiū už komentarą. Lipdukams taikoma 1 metų gamyklinė garantija. Jei šis terminas nesibaigė, kreipkitės į Pirkimo vietą dėl galimybės prekę pakeisti arba grąžinti.
Visus iškylančius klausimus galite išspręsti mums parašę asmeniškai klientų aptarnavimo kontaktu [email protected] arba paskambinę klientų aptarnavimo numeriu 8 (5) 2080009
Norėjau grąžinti batus, parsiuntė atgal. Nes pagal juos jie yra dėvėti. O tik pasimatavau. Lipdukai buvo nuplėšti jau kai jie atsiuntė man juos. Taip išeina kad jau grąžinta prekę man atsiuntė ir įkišo man ją! Rekomenduoju visiems kas atsisiuntė te iš jų batus, filmuoti kaip atidarote pakuote. Daugiau iš open24 nebeuzsisakinesiu, ir kitiems nerekomenduočiau!
P. S. Kai atsiuntėte vaiko batus kažkodėl negrąžinau "Ale" dėvėtų, nes viskas buvo su jais gerai. Pasižiūrėkite prieš iš siųsdami kokius patys iš siuntėte! Sėkmės jums.
Laba diena Simona,
Mūsų internetinėje parduotuvėje Open24 galite rasti ne tik mūsų, bet ir mūsų partnerių prekes, dėl kurių grąžinimo sprendimą priima partneris. Jūsų atsiliepimą perdavėm partneriui su prašymu pakomentuoti šią situaciją, partneris sutiko priimti Jūsų grąžinimą. Susisiekite su mumis [email protected], kad galėtumėm išspręsti šį nesusipratimą.
Labai atsiprašome dėl šios situacijos.
Uzsisakiau sioje parduotuveje batus. Netiko dydis. Uzsisakiau tokius paciu dydziu didesnius ir kartu grazinau netikusius.
Atsiunte nauja didesne pora bet kartu grazino ir sena. Turejau kelis kartus skambinti bandydama issiaiskinti kame problema, nes pati imone man su atsakymu taip ir neperskambino. Telefonu man pareiskem kad ju EKSPERTAS nustate, kad batai buvo deveti. Demesio - as juks pasimatavau namuose prie veidrodzio 1 vuena karta.
Dabar rasysiu vartotojou teisems. Bendravimas telegonu buvo grubus, kategoridkas. Jokio dialogo. O as kaip kliente likau apgauta. Pazadas deklaruojamas online, kad batus galite grazinti, jeigu dydis netiko buvo apgaule. Kategoriskas faktas - avalyne nebuvo deveta! Grazinta su visomis prikabintomis etiketemis.
Laba diena, Natalija,
Norime Jums priminti, kad Open24 nesudaro papildomų kliūčių prekių grąžinimui. Prekių grąžinimas galimas per 1 metų laikotarpį nuo įsigijimo dienos, laikantis prekių grąžinimo sąlygų. Tinkamos kokybės prekių keitimą ir grąžinimą reglamentuoja Civilinio kodekso 6.362 straipsnis bei Mažmeninės prekybos taisyklės. Jūsų grąžinama prekė nebuvo tokia, kokią matome Jūsų prisegtose nuotraukose: batų padas turėjo aiškais prekinės išvaizdos sugadinimo žymes. Primename, kad prekė nėra priimama, jei ji avėta ar/ir praradusi prekinę išvaizdą. Jei prekė yra matuojama ant nešvaraus paviršiaus, grąžinant ją Pardavėjui būtina nuvalyti batų padus (šiuo atveju tai ir matosi prisegtose Jūsų nuotraukose) kad prekę būtų galima grąžinti atgal į prekybą. Visa informacija, kodėl prekė nebuvo priimta pirmą kartą, Jums išdėstėme raštu, kaip to reikalauja taisyklės. Mes su Jumis susisiekėme telefonu ir informavę apie situacijos sprendimą radome kompromisą.
Grąžinant prekes ateityje...
Tai viena iš nedaugelio e-parduotuvių Lietuvoje, kurie pristato užsakymą kosminiu greičiu! Užsakau, o jau kitą dieną važiuoju atsiimti į omniva paštomatą. Dėl kokybės, tai kas nesupranta, kad jie nėra gamintojai, o tik tarpininkai, galiu pasakyti, kad niekada neteko nusivilti REIMA prekės ženklu. Sugrįšiu apsipirkti ir vėl! Sėkmės darbuose, Open24!
Esu labai nusivylusi..Norejom ant rytojaus nusipirktą Crocs modelį pakeisti į kitą, nes per pirmas keliatą minučių vaikui iki kraujo nutrynė kojytes, batukus buvo apsiauti namuose, net ne lauke..atnešė ne be jokių devėjimo žymių, bet atsakymas buvo neigiamas..Buvom lojalūs klientai, be nuo šiol niekada nepirksime šito prekinio ženklo ir nerekomenduojame kitiems, nėra jokio elementaraus žmogiškumo nei supratimo..
Nors dauguma pardavėjų apie Crocs avalynę Jums meluos, kad ji geriausia, kokybiškiausia ir t.t., tačiau visgi vienas pardavėjas prisipažino, kad 16 mėnesių pardavinėjo Crocsus žinodamas, kad jie netinkami klientų kojoms. Neva Crocs teigia, kad jų batai anti bakteriniai ir neprakaituojantys, bet tai melas. Taip pat Crocs teigia, kad jų batai tvirti ir saugūs, tačiau tai irgi melas. Tuo galima įsitikinti patiems apžiūrint batus vietoje, kokie silpni sutvirtinimai. Tokie batai visiškai netinka vaikams ir daug vaikštantiems žmonėms, be to, gali atsirasti ir skausmas kojose. Tai pardavėjo žodžiai, kuris ryžosi atskleisti tiesą apie Crocs batus. Deja, tačiau perkant Crocs batus Vilniuje, Ozo prekybos centre (juos pardavinėją įmonė UAB, , Open 24“) teko praktikoje tuo įsitikinti. Moteriški batai Crocs Olivia II nešiojant pasižymėjo minėtomis savybėmis: nekokybiški, kojos prakaituoja, pritrina, einant pastoviai girdimas šlykštus pašalinis garsas (perdimas, žlegsėjimas)....
Buvau neseniai pokalbyje del pardavejos. Nenoriu ten dirbti. Visiska nepagarba. Kalbejaus su tokiu vadovu, tai toks mandras ir savimi besigerintis tipelis. Atranka tokia tarsi kandidatuociau i pacius vadovus. Viso poklabio metu sudare toki ispudi, kad nieko neismanau ir esu visiska tupa. Nors sekmingai metus pradirbau Promode. Skambino po to, kad pasirinko, bet as atsisakiau. Nesinori veliau kentet nuo tokiu nepilnaverciu personu.
Taip pat rekomenduojame
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
"CityShift 2025" į Vilnių sutrauks Europos vizionierius: nauja NT era, miestai be CO₂ ir "nuhakinti" pastatai
Ką daryti, kai tavo pastatus "nuhackina"? Kaip dirbtinis intelektas keičia NT rinką? Kokias proptech technologijas diegiasi didžiausios Europos ir Lietuvos NT įmonės? Ir ką bendro turi Vilnius su...
Ieškote, kur investuoti? Rinkitės "druskius"
Druskininkų pradinių klasių mokytojas sukūrė klasės valiutą, kuri vaikams padeda suprasti pinigų vertę, o verslui – primena, kad didžiausia investicija visada yra į žmogų.
Asortimentą "Norfos" gėrimų lentynose formuoja ir sportuojantis bei sveikata besirūpinantis pirkėjas
Gaiviųjų gėrimų asortimento "Norfos" parduotuvių tinkle formavimui daugiausia įtakos turi pirkėjai – paklausos sulaukiantys produktai lieka lentynose, o mažiausiai dominantys pirkėjus keičiami...

Komentaro savininko el. paštu bus išssiųsta nuoroda, kurioje galėsite ištrinti savo komentarą.
Jūsų komentaras
Daugiau skaitykite Rekvizitai.lt taisyklės.
Nuoroda išssiųsta el. paštu
Nepavyko išsiųsti laiško
Pasitikrinkite savo el. paštą. Jei laiško nerandate pasitikrinkite šlamšto katalogą.