Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Open 24, UAB

    Atsiliepimai apie Open 24, UAB

    Įmonės amžius:
    Amžius:
    19 m. 5 mėn. 4 d.
    Įstatinis kapitalas:
    Įstatinis kap.:
    29 000 €
    Atrinkta Jums
    Jūsų įvertinimas*
    0
    /
    10

    El. paštas komentaro patvirtinimui ir įmonei susisiekti su jumis dėl papildomos informacijos

    Nurodykite, jeigu norite, kad įmonė galėtų susisiekti telefonu

      Saugos kodas
      Įvertinimas (vertino 108)
      5.5
      1
      2
      3
      4
      5
      6
      7
      8
      9
      10
      Išvalyti

      Komentarų filtrai

      Įvertinimas
      Atsakymai
      Data

      Lankytojų nuomonės ir komentarai

      10

      Kokybiška avalynė ir drabužiai. Malonus aptarnavimas ir greitas pristatymas. Ačiū

      10

      Patogus apsipirkimas, malonus aptarnavimas ir itin platus pasirinkimas. Viskas sklandžiai. Ačiū :)

      Lėčiausiai pinigus grąžinanti įmonė
      1

      pinigus užtrunka grąžinti virš 2 sav., daug internetinių parduotuvių esu pirkus, bet tokių terminų niekur nėra buvę.

      UAB Open24
      Lėčiausiai pinigus grąžinanti įmonė

      Laba diena,

      Ačiū už Jūsų komentarą - prašome, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo centru, jei turite klausimų, susijusių su Jūsų grąžinamomis lėšomis už grąžintą prekę, kadangi nematome Jūsų duomenų ir su pateiktu el.pašto adresu nebuvo vykdomi jokie užsakymai mūsų elektroninėje parduotuvėje.

      Civilinio kodekso 6.228 (11) straipsnis „Sutarties atsisakymo teisinės pasekmės“ aiškiai numato, kad pinigai yra grąžinami per 14 kalendorinių dienų, skaičiuojant nuo to momento, kai Pirkėjas atsisako Nuotolinės sutarties. Tai yra Jums pateikus prekių grąžinimo formą Pardavėjui ir fiziškai grąžinus prekę atgal, pinigai yra grąžinami per 14 kalendorinių dienų, jei prekė atitinka prekių grąžinimo sąlygas. Šį terminą mes ir taikome.

      Norime pabrėžti, kad prieš pateikiant nuomonę apie įmonę, visada galite kreiptis į mus [email protected] arba telefonu : mūsų klientų aptarnavimo centras visada mielai atsakys į visus Jūsų klausimus ir suteiks visą reikalingą informaciją :)...

      1

      Viskas būna gerai kol jiems nereikia atsakyti už prekės kokybę ir pakeitimą/grąžinimą. Jeigu iškyla problemų jie už nieką neatsako, nieko nežino siūlo viską spręsti per Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Aplenkit šitą parduotuvę, tikrai yra geresnių ir atsakingesnių tų pačių gamintojų platintojų.

      1

      Užsakius prekę internetu, kažkurioje proceso grandyje buvo pamesti pirmi trys kontaktinio telefono numerio skaičiai. To pasekoje negavau žinutės apie prekės priatatymą į paštomatą, nespėjau jos laiku atsiimti ir ji buvo automatiškai grąžinta.

      Open24 neparodė jokios atskaitomybės dėl įsivėlusios klaidos ir ar noro padėti, konstatuodami vienintelę priežastį - sistema kitaip neleidžia.

      Buvo pasiūlyta užsakymą atlikti iš naujo, kas atrodytų tik truputį užsitesę formalumai, bet viso to kontekste yra mažas vaikas be blogu oru jam reikalingų batų…

      Labai gaila, kad nei sistema, nei klientus telefonu aptarnaujantis personalas nėra pajėgūs pritaikyti bent kiek lankstumo, kad įvykdytų savo pareigą klientui.

      UAB Open24
      Gaudre

      Laba diena, Gaudre,

      atsiprašome dėl susiklosčiusios situacijos, tačiau informuojame, kad Omniva siuntų terminale siuntos yra laikomos 7 kalendorines dienas nuo to momento, kai užsakymas yra pristatomas į pasirinktą paštomatą. Apie atvykusį užsakymą Omniva siuntų tarnyba informuoja SMS žinute. Jei siunta yra neatsiimama, po 3 dienų SMS žinutė pakartojama. Jūsų užsakymo informacijoje matome, kad Omniva išsiuntė siuntos atsiėmimo kodą SMS žinute balandžio 26 dieną, o gegužės 3 dieną išsiuntė pakartotinai atsiėmimo kodą SMS žinute ir Jūsų pageidvimu - elektroniniu paštu, kurį nurodėte užsakymo informacijoje.

      Pasibaigus 7 dienų laikotarpiui ir neatsiėmus siuntos, siunta yra automatiškai nukreipiama grąžinimui Pardavėjui. Tai yra standartinė procedūra.

      Jei siunta yra vis dar paštomate, visada galite kreiptis dėl pakartotinio atsiėmimo kodo persiuntimo Jūsų patikslintu telefono numeriu, jei jo negavote. Deja, tačiau suėjus terminui, pakartotinis siuntos pristatymas yra negalimas.

      Gaudrė
      UAB Open24

      Ačiū už paaiškinimą, kaip veikia paštomatai. Aš ir galiu jums papamokslauti:

      Klientui nusipirkus prekę ir iš jo už ją nuskaičius pinigus, jūs prisiimate atsakomybę už tuo būdu sudarytos pirkimo-pardavimo sutarties įvykdymą ir prekės pristatymą klientui.

      Esmė ne kad aš šiaip sau laiku neatsiėmiau prekės, bet kad arba jūs arba Omniva padarėte klaidą, perduodami mano telefono numerį.

      Net jei ši klaida įvyko dėl Omnivos kaltės, jūs turėtumėte sugebėti prekę išsiųsti pirkėjui iš naujo, o ne pasiūlyti jam laukti, kol ji vėl atsiras prekyboje ir tada atlikinėti užsakymą iš naujo. Nes kokia tikimybė, kad, man atlikus užsakymą iš naujo, tas pats scenarijus nepasikartos ir vėl?

      1

      Patirtis prasta. Tikrai pirmas ir paskutinis kartas:)
      Tapati situacija, kaip pas daugelį. Siunta pasiekė po 8d. Na taip, galima pamėginti suprasti. Bet, kaip turi pavyzdžių, kaip dar didesnės įmonės susitvarko su dar didesniu srautu užsakymo, na bet.
      Gavau prekę, pasimatavome-netiko. Kelių valandų bėgyje išsiunčiau siuntą, padariau grąžinimą. Pinigai negrąžinti po šiai dienai:) Ir patys Informuoja lygiai -nieko. Pats turi rašyti, klausti, nes kitu atveju nežinau, nors ir dabar, sako pavedimas atliktas. Bet pinigai manęs nepasiekę, ir paklausus o kur informaciniai laiškai ir t.t Kažkokia nesamonė:) turi rašyt, pastoviai galvot. Nes pinigai mano, prekė grąžinta norėtųsi ir eurus savo atgauti!
      Terminai : prekė gauta po užsakymo po 8d. Gauta Gruodžio 6d., ir grąžinta tapačią dieną. Tačiau po šiai dienai pinigų nėra:) nors terminas iki 16dienos, ir teigiama jog pavedimas atliktas:) sunku pasitikėti ir net noro nėra, kai tiek kainavo laiko ir nervų. Tikrai paskutinis kartas, bėgsiu...

      Laba diena, Migle,

      Atsiprašome, kad ši situacija sukėlė Jums nepatogumų ir vertiname Jūsų pastabas.
      Infomuojame, kad asmeninę informaciją apie Jūsų užsakymą jau suteikėme Jums elektroniniu paštu ir dar kartą patiksliname, kad informaciją apie pinigų grąžinimo taisykles nurodyta mūsų svetainėje. Pinigų grąžinimas buvo atliktas įprasta tvarka. Priklausomai nuo banko, pinigų įskaitymas gali trukti 1-2d.d. iki kol fiziškai pamatote juos savo banko sąskaitoje.
      Jei ateityje turėsite klausimų dėl savo užsakymo ar grąžinimo - visada prašome kreiptis į mus asmeniškai.

      1

      Patirtis tokia pati, kaip žemiau pasisakiusiųjų. Prekes įsigijau lapkričio 24 d., vis dar apdorojamas užsakymas, el. paštu pažadėjo, kad šiandien gausiu, kas neįmanoma???? Pirkau pirmą, bet tikrai paskutinį kartą, nes iš kitų parduotuvių prekes sėkmingai gavau per 2 d. d. Tiek reklamos, o apgailėtinas aptarnavimas????

      1

      Liūdna paskutinė patirtis su jumis :) Prekė įsigyta lapkričio 26 d., nurodytas pristatymo terminas 0-2 d.d. po 3 d.d. tik gavau laišką apie galimus vėlavimus. Paskambinus į klientų aptarnavimą, pažadama, kad jau šią, o vėliausiai kitą dieną bus išsiųsta iš sandėlio. Šiandien yra gruodžio 4 d. Ir jokių žinių, užsakymo statusas vis dar "apdorojama", nei išsiuntimo, nei papildomo laiško apie TOKĮ vėlavimą - nieko. Paskambinus į klientų aptarnavimą šiandien (pirmadienis), siūlo atšaukti arba laukti, kad PER ŠIĄ SAVAITĘ išsiųstų. Vargu ar dar norėsis apsipirkti ateityje :)

      7

      Labai gaila, kad net išsiųsti per savaitę negali. Dangstomasi apkrautais kurjeriais. Kai ta pati kurjerių bendrovė iš kitos el.parduotuvės pristato per dvi d.d. Pirmą kartą tiek laukus galvojau nu ok, būna. Bet ir vėl tas pats. Ir net neprasidėjo dar pikas kurjerių tarnybom.

      Laba diena, Viktorija,

      ačiū už Jūsų žinutę.
      Norime atsiprašyti, kad teko laukti užsakymo ilgiau, nei numatyta ir skubame paaiškinti, kodėl taip atsitiko. Lapkričio mėnesio išpardavimams įsibėgėjus, sulaukėme tiek daug užsakymų, jog sandėlis nespėjo jų pakuoti. Dėjome visas pastangas, kad užsakymai būtų kuo greičiau renkami, todėl darbuotojai vyko užsakymų rinkti ir savaitgalį. Apie galimus vėlavimus informavome užsakymo metu apsipirkimo žingsnyje ir svetainėje. Suprantame Jūsų nusivylimą ir sukeltus Jums nepatogumus. Matome, kad užsakymas buvo išsiųstas gruodžio 4 dieną ir Jus pasiekė gruodžio 5 dienų, o planuojamas pristatymo laikas buvo nurodytas gruodžio 1 dieną.
      Dar kartą nuoširdžiai atsiprašome už nepatogumus, kuriuos sukėlėme.

      1

      Nuo vaikų gimimo jau keli metai apsipirkdavome open24 parduotuvėje, tačiau paskutinis apsipirkimas smarkiai nuvylė. Buvo padarytas užsakymas per Black friday, noriu pabrėžti, kad ir apmokėtas. Mūsų užsakymą paruošė greitai, ir gavau pranešimą tą pačią dieną, kad galiu jau atsiimti parduotuvėje. Nudžiugino, buvo penktadienio vakaras ir išpardavimo diena, ir tuo labiau jų puslapyje buvo paminėta, cituoju: Šiuo metu dėl padidėjusio užsakymų skaičiaus galimi siuntų vėlavimai. Istorija tokia, kad užsakymo neatsiėmėme per 5 dienas (ir net nedarbo dienas, o kalendorines) ir jų neįspėjome, kad negalime atsiimti per tas 5 dienas. Tai padarytas pektadienio vakaro užsakymas, kitos savaites ketvirtadienį ryte pranešama, kad daromas pinigų grąžinimas ir prekių negausiu. Negražus požiūris į klientą, mat jie užsakymus pristatyti gali vėluoti, o klientas atsiimti vėliau jau nebe, sprendimo būdas pasiūlytas pirkti tas pačias prekes, daryti naują užsakymą, ir aišku be jokios nuolaidos, nes šiuo metu...

      Sveiki, Viktorija. Iš Jūsų pateiktų duomenų matome, kad Jūsų užsakymą atsiėmimui suruošėme mūsų fizinėje parduotuvėje per 1 minutę nuo Jūsų užsakymo pateikimo bei išsiuntėme Jums automatinę sms žinutę, informuojančią, kad jau galite atvykti atsiimti užsakymo ir tam turite 5 kalendorines dienas. Po 4 kalendorinių dienų išsiuntėme Jums sms priminimą su tekstu: „PRIMINIMAS. Ar nepamiršote savo užsakymo? Rytoj paskutinė diena, kai galite jį atsiimti. Nespėjate? Susisiekite su mumis [email protected] arba 8 (5) 2080009 (I-V 9-21h)

      Jums tereikėjo su mumis susisiekti ir įspėti, kad atsiimti nespėjate - mes mielai palaikome klientų siuntas, jei gauname tokį prašymą.
      Apie siuntų vėlavimus pateikta informacija aktuali tada, kai siunta laiku nesuruošiama ir apie tai įspėjome bendrine informacija, nes dėl didelio užsakymų skaičiaus yra galimi vėlavimai, tačiau Jūsų siuntą suruošėme laiku ir visą informaciją Jums apie Jūsų užsakymą suteikėme. Užsakymo neatsiėmus ir nepranešus mums apie...

      Bandziau nusipirkt batus, tai dar vis tesiasi. Jau 3 karta atsiuncia batus kurie yra didesni nei uzsisakiau. Skambinau, rasiau ir atrodo pavyko issiaiskint. Deja, taip tik atrode... Apgailetinas poziuris i klienta ir aukscias lygis nesiskaityme su juo

      Laba diena, Kimai,

      ačiū už Jūsų komentarą. Jūsų situacija mums žinoma ir ją jau aptarėme su Jumis telefonu. Jūsų užsakymuose užsakytas prekės dydis atitinka išsiųstos prekės dydį. Po kiekvienos prekės nuotrauka svetainėje yra nurodyta labai detali dydžių lentelė su informacija dėl atitikmenų. Ja vadovaujantis visi Pirkėjai gali matyti, kokie žymėjimai bus nurodyti ant prekės etiketės, užsakius vieną ar kitą prekės dydį. Jūs gavote tą dydį, kurį užsakėte. Atsiprašome, jei kilo neaiškumų ir klientų aptarnavimo centras jų neišsprendė tinkamai. Ačiū už Jūsų pastabą, sieksime pagerinti kliento patirtį ateityje. Jei kiltų klausimų, maloniai prašome kreiptis [email protected]

      Labai prastas klientų aptarnavimas. Norėjau pakeisti pristatymo vietą, kadangi per klaidą buvo įvesta neteisinga. Atsakymas buvo, kad man niekuo negali padėti, nors užsakymas dar nėra išsiųstas ar paruoštas. To pasekoje turėsiu vykti į kitą miesto pusę atsiimti užsakymo. Liūdna, kad joks lankstumas neįmanomas, konsultantė net nebandė padėti, nors prekė net nėra paruošta siuntimui.

      Pirkau batus internetu, gavau tik vieną pranešimą, kad užsakymas ruošiamas. Po 2savaičių laukimo, paskambinau ir pasiteiravau kur mano batai, tai laabai nemaloniai su manim bendravo pašnekovė, pakeltu balso tonu šnekėjo, aiškino kad siuntė man dvi sms žinutes kad atsiimti prekę iš paštomato, BET nei vienos žinutės, ar el. laiško taip ir negauvau, nors omniva naudojuosi nuolat ir per tas dvi savaites ne vieną siuntą atsiėmiau.. Paprašiau kad atsiųstų dar kartą į namus, tai gavau atsakymą, kad laukite pinigų grąžinimo, nieko padėti negalima... Šiai dienai tie patys batai pabrangę.. Didelis minusas jums su bendravimu ir problemų sprendimu, esu be galo nusiminusi kad su jumis susidūriau

      Laba diena, Salvinija,

      susisiekite, prašau, su mumis [email protected] Norime išsiaiškinti šią situaciją detaliau ir tikime, kad surasime jos sprendimą. Labai atsiprašome dėl nemalonios patirties, bendraujant su Jus aptarnavusiu konsultantu.

      UAB OPEN 24 įmonėje Reimos parduotuvėje Vilniaus Akropolyje dirbti yra siaubinga vyresnio amžiaus moterims, kada diskriminuojamos dėl amžiaus. Pasamdyta 21 m panelė vadovė Fausta, kuri su kita studente Jogaile nieko nedaro, tik visą dieną vaikšto su telefonais, susišnekėti neina, nieko neapmokina, turi pati traukti kiekvieną žodį, kai darbai stovi vietoje lauki puse dienos kol pajudės ką nors padaryti, ir jei kažko nepadarai tai dar tave apžmeižia, kad tu nieko nedarai, pačios sėdi apsikuitusios, sandėly bardakas, naujokės turi už jas tvarkyti, o pačios aiškina kokios mes darbštuolės ir kaip atliekam mes darbus Merginos, net juokinga darosi, kas su jumis dirbs ? Nebent tokios pačios kaip jūs. NEREKOMENDUOJU vyresnio amžiaus moterims čia dirbti, nebent pakeistų vadovę ir visa kolektyvą

      Ir VĖL nespėjome atsidžiaugti, LIPUKAI NEBELAIKO! Ir čia jau antra pora - problema tą patį. Daugiau tikrai nepirksiu !

      Laba diena, Irina,

      ačiū už komentarą. Lipdukams taikoma 1 metų gamyklinė garantija. Jei šis terminas nesibaigė, kreipkitės į Pirkimo vietą dėl galimybės prekę pakeisti arba grąžinti.

      Visus iškylančius klausimus galite išspręsti mums parašę asmeniškai klientų aptarnavimo kontaktu [email protected] arba paskambinę klientų aptarnavimo numeriu 8 (5) 2080009

      Norėjau grąžinti batus, parsiuntė atgal. Nes pagal juos jie yra dėvėti. O tik pasimatavau. Lipdukai buvo nuplėšti jau kai jie atsiuntė man juos. Taip išeina kad jau grąžinta prekę man atsiuntė ir įkišo man ją! Rekomenduoju visiems kas atsisiuntė te iš jų batus, filmuoti kaip atidarote pakuote. Daugiau iš open24 nebeuzsisakinesiu, ir kitiems nerekomenduočiau!
      P. S. Kai atsiuntėte vaiko batus kažkodėl negrąžinau "Ale" dėvėtų, nes viskas buvo su jais gerai. Pasižiūrėkite prieš iš siųsdami kokius patys iš siuntėte! Sėkmės jums.

      UAB Open 24
      Simona

      Laba diena Simona,

      Mūsų internetinėje parduotuvėje Open24 galite rasti ne tik mūsų, bet ir mūsų partnerių prekes, dėl kurių grąžinimo sprendimą priima partneris. Jūsų atsiliepimą perdavėm partneriui su prašymu pakomentuoti šią situaciją, partneris sutiko priimti Jūsų grąžinimą. Susisiekite su mumis [email protected], kad galėtumėm išspręsti šį nesusipratimą.

      Labai atsiprašome dėl šios situacijos.

      Apgautas klientas

      Uzsisakiau sioje parduotuveje batus. Netiko dydis. Uzsisakiau tokius paciu dydziu didesnius ir kartu grazinau netikusius.
      Atsiunte nauja didesne pora bet kartu grazino ir sena. Turejau kelis kartus skambinti bandydama issiaiskinti kame problema, nes pati imone man su atsakymu taip ir neperskambino. Telefonu man pareiskem kad ju EKSPERTAS nustate, kad batai buvo deveti. Demesio - as juks pasimatavau namuose prie veidrodzio 1 vuena karta.
      Dabar rasysiu vartotojou teisems. Bendravimas telegonu buvo grubus, kategoridkas. Jokio dialogo. O as kaip kliente likau apgauta. Pazadas deklaruojamas online, kad batus galite grazinti, jeigu dydis netiko buvo apgaule. Kategoriskas faktas - avalyne nebuvo deveta! Grazinta su visomis prikabintomis etiketemis.

      tn-1-492279.jpg tn-1-492279-014.jpg tn-1-492279-737.jpg
      Ieva
      Apgautas klientas

      Laba diena, Natalija,

      Norime Jums priminti, kad Open24 nesudaro papildomų kliūčių prekių grąžinimui. Prekių grąžinimas galimas per 1 metų laikotarpį nuo įsigijimo dienos, laikantis prekių grąžinimo sąlygų. Tinkamos kokybės prekių keitimą ir grąžinimą reglamentuoja Civilinio kodekso 6.362 straipsnis bei Mažmeninės prekybos taisyklės. Jūsų grąžinama prekė nebuvo tokia, kokią matome Jūsų prisegtose nuotraukose: batų padas turėjo aiškais prekinės išvaizdos sugadinimo žymes. Primename, kad prekė nėra priimama, jei ji avėta ar/ir praradusi prekinę išvaizdą. Jei prekė yra matuojama ant nešvaraus paviršiaus, grąžinant ją Pardavėjui būtina nuvalyti batų padus (šiuo atveju tai ir matosi prisegtose Jūsų nuotraukose) kad prekę būtų galima grąžinti atgal į prekybą. Visa informacija, kodėl prekė nebuvo priimta pirmą kartą, Jums išdėstėme raštu, kaip to reikalauja taisyklės. Mes su Jumis susisiekėme telefonu ir informavę apie situacijos sprendimą radome kompromisą.
      Grąžinant prekes ateityje...

      Tai viena iš nedaugelio e-parduotuvių Lietuvoje, kurie pristato užsakymą kosminiu greičiu! Užsakau, o jau kitą dieną važiuoju atsiimti į omniva paštomatą. Dėl kokybės, tai kas nesupranta, kad jie nėra gamintojai, o tik tarpininkai, galiu pasakyti, kad niekada neteko nusivilti REIMA prekės ženklu. Sugrįšiu apsipirkti ir vėl! Sėkmės darbuose, Open24!

      Sukčiauja aprašydami avalynę: internetiniame puslapyje parašyta, kad basutės pagamintos iš odos, o atsiunčia pagamintas iš sintetikos. Ant gamintojo pakuotės parašyta, kad pagaminta iš sintetikos, toks gaminys į pakuotę ir įdėtas, tik internetiniame aprašyme parašyta, kad pagamintos iš odos.

      Avalynė bloga, nekokybiška, prieš pirkdami gerai pagalvokite. Pirkau ne vieną modeliuką, todėl drąsiai, tai sakau, avalynė BLOGA.....

      Sveiki nusivyliau iki 0. Pirkau batukus vaikams, vieni suplyso per pusantros savaites, kiti netiko- grazinti nebegaliu, nes nera etikeciu. Musu seima pirko apie 20 poru batu per egzistavima Open24. Tiesiog suvokiu., kad pastoviu klientu niekas nevertina. Ju nuomone verta siuksles.

      Esu labai nusivylusi..Norejom ant rytojaus nusipirktą Crocs modelį pakeisti į kitą, nes per pirmas keliatą minučių vaikui iki kraujo nutrynė kojytes, batukus buvo apsiauti namuose, net ne lauke..atnešė ne be jokių devėjimo žymių, bet atsakymas buvo neigiamas..Buvom lojalūs klientai, be nuo šiol niekada nepirksime šito prekinio ženklo ir nerekomenduojame kitiems, nėra jokio elementaraus žmogiškumo nei supratimo..

      Nepirkite jei nesate įsitikinę, kad tinka. Negražina pinigų už batus.

      New balance batus gavau greitai, dydis atitiko, kokybė taip pat puiki. Ačiū labai! Rekomenduoju jūsų svetainę.

      Nors dauguma pardavėjų apie Crocs avalynę Jums meluos, kad ji geriausia, kokybiškiausia ir t.t., tačiau visgi vienas pardavėjas prisipažino, kad 16 mėnesių pardavinėjo Crocsus žinodamas, kad jie netinkami klientų kojoms. Neva Crocs teigia, kad jų batai anti bakteriniai ir neprakaituojantys, bet tai melas. Taip pat Crocs teigia, kad jų batai tvirti ir saugūs, tačiau tai irgi melas. Tuo galima įsitikinti patiems apžiūrint batus vietoje, kokie silpni sutvirtinimai. Tokie batai visiškai netinka vaikams ir daug vaikštantiems žmonėms, be to, gali atsirasti ir skausmas kojose. Tai pardavėjo žodžiai, kuris ryžosi atskleisti tiesą apie Crocs batus. Deja, tačiau perkant Crocs batus Vilniuje, Ozo prekybos centre (juos pardavinėją įmonė UAB, , Open 24“) teko praktikoje tuo įsitikinti. Moteriški batai Crocs Olivia II nešiojant pasižymėjo minėtomis savybėmis: nekokybiški, kojos prakaituoja, pritrina, einant pastoviai girdimas šlykštus pašalinis garsas (perdimas, žlegsėjimas)....

      tn-1-172867.png

      Gana verkslenti apie darba. Laisva valstybe, nepatinka nedirbkit, nera problemos. Gal kas gali normalu atsiliepima parasyti apie prekes? Saugu uzsisakyti? Pristatymas laiku? Prekes kokybiskos?

      Dirbau, bet trumpai - netrukus susiradau padoresnį darbą

      O, iš ties, buvau ten, bet girdėjau tokius riksmus, matyt, kažkokio vadovo, kad galvojau, jog net ir priėmus bandysiu kuo greičiau pasišalint. Ačiū Dievui, neatrinko.

      Kambariokė dirbo, tai sakė, kad pasityčiojimas didžiausias. Dabar Villeroy and Boch dirba ir bėdos nemato. O ten tai skylė kažkokia.

      Nu nezinau negaliu nieko pasakyt. Trumpai dyrbau ten

      O, tai turbūt Veikalas Vidmantas, mėgėjas pasipudruoti. Dirbau prieš kurį laiką, bet kai susipažinau su kaimyninėm pardavėjom, supratau, koks varganas tas Open

      Buvau neseniai pokalbyje del pardavejos. Nenoriu ten dirbti. Visiska nepagarba. Kalbejaus su tokiu vadovu, tai toks mandras ir savimi besigerintis tipelis. Atranka tokia tarsi kandidatuociau i pacius vadovus. Viso poklabio metu sudare toki ispudi, kad nieko neismanau ir esu visiska tupa. Nors sekmingai metus pradirbau Promode. Skambino po to, kad pasirinko, bet as atsisakiau. Nesinori veliau kentet nuo tokiu nepilnaverciu personu.

      Kur paskutinį kartą lankėtės? Open24? Ir ką, nuliūdusios mergaitės? Gumos kvapas? Vaikščiojantis Veikalas? Ir kaip perspektyvos?

      nesazininga imone, kiek uzdirbi, tiek atskaito. Minimumas lieka. Vadovai nuolat keiciasi. Per 3 men pasikeite visas kolektyvas.

      nesazininga imone, kiek uzdirbi, tiek atskaito. Minimumas lieka. Vadovai nuolat keiciasi. Per 3 men pasikeite visas kolektyvas.

      Jei dirbi už minimumą be galimybės tobulėti turi rimtai pagalvoti, kas geriau tau - ar skaityti knygas ir nedirbti, ar kažkam kitam uždirbti, o sau nedirbti? Ir eikvoti savo laiką

      Jei savininkas melagis ir s*****s, ar gali įmonė sveikai augti? Pamąstymui.

      Komentaro savininko el. paštu bus išssiųsta nuoroda, kurioje galėsite ištrinti savo komentarą.

      Jūsų komentaras

      Saugos kodas

      Daugiau skaitykite Rekvizitai.lt taisyklės.

      Nuoroda išssiųsta el. paštu

      Nepavyko išsiųsti laiško

      Taip pat rekomenduojame

      Pramonės pr. 4H, LT-51329 Kaunas.
      Veiklos sritys: avalynė, batai; apranga, drabužiai; didmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys.
      DIDMENINĖ PREKYBA VYRIŠKA, MOTERIŠKA BEI VAIKIŠKA AVALYNE UAB „Inaigė“ vykdo žinomų pasaulinių prekių ženklų avalynės, drabužių ir aksesuarų didmeninę prekybą. Turėdami 15 metų patirtį galime pasiūlyti aukštos kokybes prekių už patrauklią kainą. Turime daug tiekėjų Europoje, todėl prekes gauname iš pirmų rankų...
      Puodžių g. 2-2, LT-44288 Kaunas.
      Veiklos sritys: sporto, turizmo reikmenys; apranga, drabužiai; avalynė, batai; darbo apranga; darbo sauga; didmeninė prekyba; ginklai, savisaugos priemonės; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; žūklės ir medžioklės reikmenys, paslaugos.
      Baltijos arsenalas, UAB darbo rūbai, darbo apsaugos priemonės, savisaugos priemonės, turizmo reikmenys ir medžioklės bei žvejybos reikmenys. Prekyba internetu ir fizinėse parduotuvės KauneViskas armijai ir civiliamsDarbo aprangaDarbo kostiumai vyrams, darbinės kelnės, liemenės vyrams bei žieminiai darbo batai ir...
      J. Basanavičiaus g. 129C, LT-76129 Šiauliai.
      Veiklos sritys: sandėliavimas; avalynė, batai; nekilnojamasis turtas; pastatų administravimas; patalpų nuoma.
      Nuomojame patalpas sandėliavimui ir gamybinei veiklai vystyti . Turime galimybę teikti sandėliavimo ir prekių perrūšiavimo paslaugas.
      Manufaktūrų g. 3, LT-11342 Vilnius.
      Veiklos sritys: darbo apranga; apranga, drabužiai; avalynė, batai; darbo sauga; didmeninė prekyba; oro transportas, aviacija; priešgaisrinė sauga, sistemos.
      Esame specializuota įmonė, užsiimanti darbo drabužių, asmeninių apsaugos priemonių, ekipuotės ir specialiosios paskirties įrangos prekyba. Mūsų tikslas – užtikrinti klientų saugumą, komfortą ir patikimumą įvairiose veiklos srityse – nuo statybų ar pramonės iki specialiųjų operacijų ar ekstremalių situacijų valdymo...
      Smolensko g. 6, korpusas A, LT-03201 Vilnius.
      Veiklos sritys: darbo apranga; apranga, drabužiai; avalynė, batai; grafika, dizainas; interneto parduotuvės; odos gaminiai; siuvimas, medžiagos.
      Youniformer Jau 15 metų mes kuriame ir siuvame aukščiausios kokybės verslo rūbus, o taip pat juos atnaujiname ir sandėliuojame. Mūsų stiprybė – sukaupta patirtis, vieninga profesionalų komanda, talentingi kolegos dizaineriai ir patikimi tiekimo partneriai Europos Sąjungoje. Mūsų klientai – paties įvairiausio...