Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Onos Gurevičienės šeimos klinika
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Paskambinus į registratūrą pasiteirauti ar vaikų gydytoja vyksta į namus pas naujagimį buvo užduotas klausimas - kokie čia nesamoningi klausimai? Paklausta kokių būdu užsiregistruoti pas gydytoją pas kurią noriu pasakė, kad reikia tartis su daktare, nes ne visus vaikus priima. (Nepasiteiravau kokia atranka), paklausiau kaip susisiekti su daktare, sakė nesusisieksit. Padėkojau, sakiau paskambinsiu kitą dieną, sakė taip ir padarykit. Už aroganciją ir neadekvatumą apsilankysiu klinikoje pasiteirauti kodėl toki žmonės ten apskritai dirba. Gaila, nes gydytojai klinikoje tikrai geri. Teko lankytis, kai pati buvau vaikas.
sveiki.Ši klinika kažkada buvo puiki, nes aš joje lankausi nuo pat įsikūrimo pradžios, atėjau su gyd. Mačiūtiene.Nuo kovido laikų (nors tas jau praėjo)kažkoks chaosas arba paprasčiuausias piktnaudžiavimas buvusia situaciaja.Negana, kad atvykti neįmanoma, bet jau netgi telefonu paskambinus, kad gauti siuntimą, jau nesuprantu kiek laiko reikias laukti.Pvz.šiandien t.y.2024.07.19 skambinu, kad galėčiau užsiregistruoti skančiam skambučiui siuntimui gauti (25 dieną turiu būti kauno klinikose biologinių vaistų kursui).Ir ką man pasako-"jūs galite skambinti liepos 26 dieną, nes nėra laikų!!!Nieko prieš neturiu prieš gydytoją, su kura čia ir atėjau iš poliklinikos, bet jau klinikos politika, išsekino iki negaliu.Manau, kad reikia gero patikrinimo, kad visi pabustų iš letargo miego.
P.s.registratorė Neringa tikrai verta pagyrimo.O savininkė O.Gurevičienė turi susirūpinti dėl įmonės darbo politikos.
Man 22 metai, mane gyd. Ona Gurevičienė gydo beveik nuo tos dienos, kai gimiau. Gyvenu Vilniuje, tačiau vis tiek, jei tenka apsilankyti pas gydytoją, grįžtu į Marijampolę. Žinau, kad personalu galiu pasitikėti, žinau, kad mane pažinos gydytoja ir padės, nepraleis po pirštus nei vienos problemos ir nei vieno sakinio, kurį jai pasakysiu. Dėkoju.
Norėjau atkreipti dėmesį, jog registratūros darbuotoja nėra kompetentinga informuoti pacientus apie tai, kokias paslaugas suteikia Jūsų Šeimos klinika. Pasiteiravus, ar klinikoje dirbantis odontologas atlieka dantų rovimo darbus, darbuotoja negalėjo atsakyti, nes nežinojo, paprašius gydytojos telefono numerio nurodė, jog tokios informacijos teikti negali. Pasiūlė užsiregistruoti vizitui pas gydytoją, kurio metu būtų suteikiama informacija. Abejoju ar tikslinga registruotis vizitui vien dėl informacijos, taip pat klinikose, ypač privačiose, paprastai siekiama sumažinti eiles ir pacientų laukimo laiką, tuo tarpu toks atsakymas eiles tik didina. Tikiuosi į šiuos pastebėjimus bus atsižvelgta ir ateityje su tokias nesklandumais neteks susidurti, o darbuotoja dirbanti registratūroje pasidomės kokias paslaugas teikia klinika.
Taip pat rekomenduojame
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
Lietuvių sukurtas prietaisas rankų drebuliui mažinti skinasi kelią į pasaulį – prognozuoja dvigubą augimą
Lietuvoje sukurtas dirbtiniu intelektu grįstas terapinis rankų drebulio mažinimo prietaisas tūkstančiams Parkinsono ligos ir esencialinio tremoro pacientų visame pasaulyje gali atverti kelią į...
Laukiami pokyčiai, kurie gyventojams palengvins pakuočių atliekų rūšiavimą ir padės jų daugiau surinkti
Visoje Europoje yra taikomas išplėstinės gamintojo atsakomybės principas, kurio esmė – atsakomybė už tam tikrų produktų visą gyvavimo ciklą, įskaitant jiems tapus atliekomis po vartojimo. Įprastai...
II pakopos pensijų fondų pinigus gundo investicinė sąskaita
Investicinė sąskaita, startavusi šių metų pradžioje, turėjo paskatinti gyventojus investuoti savarankiškai. Į investicinę sąskaitą dairosi ir dalis šiuo metu kaupiančiųjų II pakopos pensijų...
Komentaro savininko el. paštu bus išssiųsta nuoroda, kurioje galėsite ištrinti savo komentarą.
Jūsų komentaras
Daugiau skaitykite Rekvizitai.lt taisyklės.
Nuoroda išssiųsta el. paštu
Nepavyko išsiųsti laiško
Pasitikrinkite savo el. paštą. Jei laiško nerandate pasitikrinkite šlamšto katalogą.