Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Iris, UAB
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Patarimas -nesinaudokite atvežimo paslauga. Kažkoks nesusipratimas. Įspėjo, kad išsikrauti reikia patiems. Tačiau laukiant atvežamų prekių sutartu laiku teko prašytus pagelbėti žmones keisti į kitus ir taip du kartus, kol atvyko prekės. Jokio sutarto laiko termino pristatymui nėra, - kažkoks chaosas.
Užsakytos plytelės gegužės vidurije Savanorių pr Kaunas.
Atsiėmėme Liepos 15.
Atsiėmimas:
Sandelio darbuotojas net rankos nepridėjo.
Galiausiai buvo brokuota plytele, nuejus i parduotuve liepė pačiam foto darytis siust elektroniniu paštu ir kažko laukt, "nors dar net nebuvome išsiveže plyteliu iš parduotuvės".
Žodžiu apeikite toke parduotuve, nei aptarnavimo nei užsakimo punktualumo.
Alytaus krašto asmenų su negalia draugijos nariai nuoširdžiai dėkoja UAB Iris kolektyvui ir generaliniam direktoriui už suteiktą paramą, įrengiant tualetą ir dušo kabiną žmonėms su negalia. Jūsų socialinis atsakingumas ir jautrus požiūris į mūsų bendruomenės poreikius yra neįkainojami. Džiaugiamės, kad tokios įmonės kaip Jūsų ne tik supranta, bet ir aktyviai prisideda prie geresnių gyvenimo sąlygų kūrimo tiems, kuriems to labiausiai reikia. Jūsų parama ne tik pagerino mūsų kasdienybę, bet ir suteikė vilties bei tikėjimo žmonių geranoriškumu.
Dar kartą dėkojame už Jūsų dosnumą ir tikimės tolesnio bendradarbiavimo, siekiant kurti draugiškesnę ir labiau įtraukią aplinką visiems.
Su pagarba,
Alytaus krašto asmenų su negalia draugijos nariai.
Nusipirkome plyteles, gavom, nelygios. Atvykome į parduotuvę Kaune kreiptis dėl broko, o pasakė, kad pirkome iš Vilniaus (užsakyta internetu, apžiūrėjome Kaune), užtruks ilgai, siųs į gamyklą užklausti, ar čia brokas, 3 savaites siųs atgal... Na fantastika. Dar tik paklaus. Tikriausiai pagal kitų atsiliepimus galima numanyti, kad gausime neigiamą atsakymą ir nebus tai brokas. O dar laikas sugaištas. Didelė įmonė, bet nesuinteresuota klientui parduoti kokybiškas prekes. Liūdna. Prekė nepigi.
Nuoširdžiai dėkojame Iris salono Vilniuje (Verkių g. 44) direktoriui Vaidui už pagalbą, geranoriškumą ir nuoširdų rūpestį padedant mums išspręsti iškilusias problemas.
Dėkojame konsultantei Renatai (Verkių g. 44, Vilnius) už profesionalų aptarnavimą, laiku pristatytas plyteles, patarimus ir draugišką bendravimą.
Linkime įmonei vertinti, saugoti ir tinkamai motyvuoti tokius puikius darbuotojus!
Pirktas laminatas iš Iris visam namui. Domėjomės internete apie jo kokybę, atsiliepimai buvo tikrai geri. Tačiau gavus laminatą iškart matėsi praardzius kelis pakus, kad kai kurios lentos yra nekokybiškos, aptaškytos dažais ir su gamyklinėm dėmėm.
Sudėjus laminatą prasidėjo girgždėjimas, nors paklotas buvo naudojamas specialus šildomom grindims, labai geros kokybės. Po kiek laiko pasimatė istrupėjimai laminate, turėjo būti atsparus drėgmei, bet nepasakyčiau, kad toks yra, briaunos uzsirietė tik gavus truputi vandens kuris buvo išvalytas iškart.
Kreipėmės į parduotuvę Iris iš kurios pirkome, tačiau jie neprisiima jokios atsakomybės už kokybę, nors siuntėme ir nuotraukas ir video.
Nerekomenduoju pirkti iš jų tikrai nieko.
Atvežė paskaldytų plytelių, labai nesureikšminom, savo sąskaitą užsakėm papildomai 2 dideles plyteles. Teko laukti apie 2 savaites.
Skambina, sako apdaužem plyteles, ar nieko, jei tik 1 parduosim, už tą kitą gražinsime. Visa laimė tiko. Atvažiuojų į jų nurodytą vietą atsiimti, sandėlyje aptarnavimas galėjo būti geresnis, na bet tiek to. Cirkai prasidėjo, kai reikėjo atsiimti permoką, už sudaužytą plytelę, parduotuvėje šiandien (Savanorių 176, Vilnius), sako negražinsim, didžiausias konfliktas, darbuotoja tris kartus pradėjo aiškinti, kaip aš su ja ponia, turėčiau bendrauti.
Ant galo padarė gražinimą, bet šlykštesnio aptarnavimo, dar nesu turėjęs. Dabar kitą namą 400 m2 įrenginėjam, bet iš IRIS nebus nei vienos plytelės, ir nei vieno santechnikos prekės nebepirksim ir kitiems papasakosiu.
Tikiuosi sėkmingai bankrutuosite, kai į klientą požiūris, kaip į bomžus.
Skundą rašau ne apie aptarnavimą ar pardavimus, o apie jūsų įmonėje dirbančius vairuotojus! 2023.02.01 tarp 16val-17val kelyje Kaunas-Alytus sunkvežimiu HHZ482 vairuotojos kėlė avarines situacijas. Man važiuojant šia atkarpa kurioje leistinas greitis yra 70km/h esant atstumo matuokliams, visiškai nesilaikė saugaus atstumo kelyje nuo mano automobilio, aš važiavau 80km/h greičiu, tačiau vairuotojos ne tik važiavo greta manęs, bet ir visą kelia nuo Kauno iki Prienų žiedines sankryžos mirgsėjo man ilgomis šviesomis, leido garso signalus, įvažiuodavo į priešpriešine eismo juosta, per ištisine juosta ir vėl grįždavo atgal, eismo sąlygas sunkino ir sniegas ir šlapdriba. Nežinau ar jums įdomu kokie darbuotojai dirba jūsų įmonėje, bet visa situacija kelyje yra nufilmuota ir bus ne tik perduota policijai, bet ir paviešinta visuose soc tinkluose. Galbūt tik tokiu atveju apsaugosiu kitus vairuotojus kai kelyje sutiks jūsų įmones transportą su tokio lygio vairuotojais.
Panevezio Iris parduotuveje labai prasta aptarnavimo kokybe. Jau antrakart teko apsilankyti parduotuveje likus kelioms valandoms iki darbo pabaigos. Rinkomes plyteles, kelis kartus prasiau ateiti ir atsakyti i musu klausimus, bet dvi darbuotojos nekreipe i mus
demesio, taip ir liko sedeti prie kompiuteriu…Pagaliau pavyko prisikviesti trecia darbuotoja, bet ir ji nemandagiai atsakius i mano klausima skubejo pabegti… taip ir likau neissirinkus plyteliu…Tiesa, yra viena vyresnio amziaus darbuotoja, kuri pati prieina ir padeda issirinkti reikalinga preke. Gaila, kad paskutinius kartus, kai ten lankiausi, ji nedirbo. Kitoms darbuotojoms tikrai yra ko is jos pasimokyti. Tiesa, tai ne tik mano nuomone, neviena mano drauge irgi liko, , nemaloniai’’ nustebinta Panevezio miesto Iris parduotuves darbuotoju aptarnavimu.
Patirtis tikrai ne kokia.. Galvojau, kad Iris tai rimtas atsakingas plytelių salonas, bet pasirodo klydau.
Visų pirma plyteles pagal spec užsakymą kai atvežė, tai pusė kiekio buvo sudužusios, tada kol laukiau, kad pakeistų, klausiau vadybininko ar pakeis tik dužusi kiekį, atsakė, kad taip, tuomet paklausiau ar nesiskirs atspalviai ir gavau atsakymą - nesiskirs.
Tačiau sudėjus plyteles, akivaizdžiai pasimatė, kad atspalviai skiriasi, o vadyba nusiplauna rankas, nes visas pretenzijas reikia pareikšti prieš dedant plyteles. Žinau, kad reikėjo tikrinti jas prieš dedant, bet tam ir vietos nėra, o ir į galvą neatėjo, nes nebuvau įspėtas, kad gali skirtis.
Žodžiu pardavėjai nekompetentingi, o problemų sprendimo pas juos nėra, tiesiog paduodami juos saugantys įstatymų nuorašai švelniai pasakoma, kad pats kaltas ir palinkima geros dienos.
iškilus pirmai problemai Iris nusispjauti i klientą atvežė sudaužytas plyteles ir jei kreipeisi bent kiek vėliau nei 4 savaites Šiaulių padalinio vadove Jūratė net nesikalba su jumis sako rašyk laišką ir nutraukia pokalbi. Labai esu nusivylęs 50 % medžiagų namui pirkau ten tačiau toliau klientas nevertinamas visiškai, taip kalbėti kaip kalba Šiaulių skyriaus vadovė Jūratė parodo parduotuvės žema lygi. Nuostolis apie 400 euru
Teresa Klientų aptarnavimo vyr. vadybininkė, Švitrigailos g. 33, Vilniuje bendravimo kultūra tragiška. Neįmanoma užduoti klausimo, šaukia, neatsako iki galo. Už sudaužytas plyteles nei atsiprašau ir dar apšaukia klientus. Gaila anksčiau nebuvome susipažinę su atsiliepimais, apie šios įmonės kultūrą. Vien dėl aptarnavimo kokybės siūlau apeiti šią įstaigą, nes tą patį asortimentą galima rasti kitose parduotuvėse.
Esu labai nepatenkinta aptarnavimu ir NIEKAM NEREKOMENDUOJU! Mačiau viską, bet, kad pardavėja -konsultantė miegotu darbo vietoje, esant prekybos salėje klientams- man šokas! Kiliminės dangos užsakymas priimtas ir apmokėtas prieš savaitę, iki šiol jo negavau! Niekas net nemano susisiekti ir atsiprašyti už vėlavimą, nors žadėjo padaryti per 2 darbo dienos...Tiesiog apgailėtinas darbo organizavimas!
Sveiki. Esame labai nusivylę Panevėžyje Iris parduotuvėje pirktomis dekoratyvinėmis plytelėmis. Parsivežę į namus ir praplėšę pakuotes, pamatėme sudaužytas plytelės. Vienoje pakuotėje yra 11 plytelių, iš jų 4, 5 plytelės sulūžę ir taip iš 9 pakuočių tik 2 pakuotės buvo visai sveikos. Užėjau į parduotuvę pasiklausti, ką tokiu atveju daryti, tai man paaiškino, kad jie padėti nieko negali, nes tik po savaitės pamatėme ir greičiausiai sudaužėme mes patys. Be to kažkur yra parašyta, kad perkant reikia patiems praplėšti pakuotes ir pasitikrinti ar plytelės sveikos, kažkoks absurdas, perkame sau plyteles ir parsivežę daužysim. Kadangi meistras jau buvo pasamdytas ir buvom pasiruošę klijuoti, klijavo sulūžusias. Darbo buvo dvigubai daugiau ir brangiau kainavo. Esame morališkai ir finansiškai nukentėję, jaučiame nesiskaitymą su klientais ir didžiulį pažeminimą. Vietoje "prestižinės" Iris parduotuvės, kitą kartą rinksimės Senukų ar kt parduotuves. Gėda Iris!
Nerekomenduoju Panevezio Iris! Pirkome pries savaite plyteles. Zinoma parsiveze nepatikrinome, klijuoti pradejome tik po savaitės. Šokas! Is dezutes gal tik kokios 4 plyteles sveikos! Visos kitos petskile, suluze....Nuvaziavus i Iris malonioji konsultante atrezia nieko nezinom ir tikrai nekeisim, reikejo tikrinti perkant prie kasos! Jus isivaizduojat? Buciau zinojusi, buciau tikrai patikrinusi. Bet kartais zmones perka ir po 20 kvadratu....ir jas tikrinti prie kasos, kiekviena plytele????? Apsurdas. Negi as sau pirkdama plyteles ju nesaugosiu ir metysiu. Faktas, kad jos jau Iris sandelyje buvo suskaldytos. Geda Iris! Visiska nepagarba klientui! Fui!!!!!!
Esame labai nusivylę Vilniaus Verkių gatvėje esančioje IRIS salonų, parduoda vonios kambariui plyteles, pralaukus pristatymo terminą, atsiėmimo dieną paskambina ir pasako, jog nebeturi plytelių ir kviečia atvykti pinigų grąžinimui, lyg niekur nieko (nors mums reikia plytelių).
Žodžiu tiek mes tiek meistrai klijuojantys plyteles sugaišome laiko laukdami plytelių, pasivažinėjome iki Vilniaus du kartus, o rezultate iš parduotuvės vadovo neišgirdome nė atsiprašimo
Bene prasčiausias servisas, klientų aptarnavimas, internetinė prekyba.
Internetu išvis neaišku ką reikia nurodyti darant užsakymą, kiekis plytelių, kvadraų ar ko, ir kas ten suapvalinama, nes nurodant bet kurį, suma gaunasi per didelė.
Kad išvengti nesusipratimo nusprendėm pirkti kad ir brangiau, bet parduotuvėj kas buvo ne ką menkesnis nesusipratimas. Nekalbant, kad konsultantei darydami užsakyma akivaizdžiai "trugdėm dirbti", tai dar ir turėjau už ją sužiūrėti ar tikrai tos plytelės ir koks jų pavadinimas. Tik vėliau sužinojau, kad likutį turėsiu mokėti ne atsiimdamas prekes, o kai prekės atkeliaus į Alytų ir tada dar laukti kol atsiimsiu.
ĮMONĖI IKI 20 amžiaus dar TOBULĖTI ir TOBULĖTI, gal kada ir 21 pavyktu prisivyti...
Noriu nuoširdžiai palinkėti, kad Iriso savininkai atkreiptų dėmesį į "ponios" Kristinos darbo metodika, po jos pokalbio, aš 200% neturėsiu reikalų su Irisu ir bandysiu atkalbėti visus savo pažystamus...
Paskambinus gausi tokį negatyvią, kad net pasijusti kaltas, kad nori kažką nusipirkti. Jei Kristinut skaitai šitą komentarą būk miela eik šluot gatvių, ten nereikės bendrauti su žmonėmis!
Sveiki, šiandien buvo pristatyta dušo kabina. Aš dar nežinau, ar viskas gerai-bet noriu labai pasidžiaugti Vilniuje Verkių g. esančios parduotuvės darbuotojų aptarnavimo kultūra ir profesionalumu. Ypač noriu padėkoti p. Rokui Grincevičiui už toleranciją, kantrybę ir supratimą klientų klausimams ir pageidavimams. Sėkmės visam kolektyvui.
Regina Giliasevičienė
Panevėžyje nepasisekė, plytelės labai trapios, kreivos, atvyko keliolika sudužusių, apkeisti pažadėjo viena data, po to kitą, išmatavom sienas, paskaičiavo, plytelių buvo per daug, priimti atsisako, teko kreiptis į vartotojų teises. Konsultantė stengiasi maloniai bendrauti, bet tik stengiasi, tas labai matosi, labai daug teisinasi ir pasakoja apie Iris vidaus tvarką, kaltina programą, kuri paskaičiavo per daug plytelių, apie logistiką ir panašiai... Buvau daug girdėjusi nekokių atsiliepimų, bet blogai, kad netikėjau ir pati papuoliau.
Labai neprofesionalūs konsultantai Švitrigailos gatvėje. Pirma, reikia prašyti, kad pakonsultuotų. Antra, vadybininkai nesilaiko susitarimų. Suderinom atvežimo laiką, bet atveža keliomis valandomis ankščiau, be galimybės atvežti sutartu laiku. Trečia, trečdalis plytelių buvo su defektais. Nesuprantamas dalykas, nejau prie vežant negalima patikrinti? Ketvirta, keičiant defektuotas plyteles į naujas, bandė įkalbėti pačiam pristatyti apgadintas plyteles ir pačiam pasiimti naujas. Žodžiu, jaučiuosi, lyg pats kaltas kad, man reikia plytelių :)
Siaubas, ne parduotuvė...užsisakėme plyteles dviems vonios kambariams, iš skrtingų kolekcijų, buvo žadėtos po mėnesio, atidedant terminą apie penkis kartus, sulaukėme tik po 5 mėnesių, žinoma ir meistrą per tą laiką praradome ir įsikėlimas į namą atsidėjo kuriam tai laikui. Galų gale, sulaukus prekių ir pradėjus klijuoti, išlindo brokas po broko...plytelės deformuotos, nelygios, iš 5vnt. dekoro plytelių 2 brokuotos, pakeisti neturi kuo, vėl siūlo laukti '' 2 savaites :D, , juokas per ašaras... Darbuotojų požiūris i klijentus niekinis, vieni nuo kitų stumdo į šalį, kai pasakiau apie broką, su pašaipa atrėžė, reikėjo tikrintis iš karto. Žodžiu brangus busimi pirkėjai, aplenkite kuo didžiausiu ratu šitokią parduotuvę, jei nenorite vėliau galvos skausmo ir visiško š..už 3000eurų, butent mums jis kainavo tiek, labai gailimės ten papuole...
Labai neprofesionalus Panevėžio konsultantų darbas. Pirkome tapetus, pakišo pasirašyti sutartį, į sutartį surašė ne tuos kodus, kuriuos išsirinkome ir likome patys kalti, kad nepatikrinome konsultanto darbo. Direktorius, nors ir mato, kad jo darbuotojas suklydo, kuris ir pats neneigia, tačiau pirkėjo atžvilgiu nusistatęs agresyviai. Tiesiog patarimas perkant ką nors šioje parduotuvėje neškitės akinius ir gerai skaitykite ant ko pasirašote ir pasiskaitykite ką jums parduoda, kad nenupirkti "katės maiše". Tačiau siekiant išvengti būti apgautam geriau apeiti tokias parduotuves.
Itin neprofesionalus konsultantu darbas klaidina paprastus zmones, kurie nori isgyti prekes ir paslaugas is Iris. Vienas konsultantas suklaidino del prekiu kainu, kita konsultante pries uzsakant prekes pateike visai kitas prekiu kainas ir net nesiruosia leistis i jokias kalbas, kad jos kolegos pateike klientui klaidingas informacija. Visiskas neprofesionalumas ir zemas lygis, kai imone padaro klaidas ir neprisiima uz tai atsakomybes. Konsultantes zodziai ''as nezadu prisiimti atsakomybes uz tai, ka pasake ar padare mano kolegos ir labai abejoju, kad jie galejo pateikti klaidingas kainas, nes dirba vien profesionalai''. Tiesiog truksta zodziu, kaip Lietuvoje gaudomi paprasti zmones ir siekiama juos apkvailinti pirmai pasitaikiusiai progai.
Sveiki,
didžiauso masto š*******o kontora. Jokios tvarkos, teko dirbti 15 laipsnių šalčio temperatūroje. Padirbau
, susirgau, nieko gero ten. Net tualetas bendras su parduotuvės lankytojais. Jokios Higienos, virtuvėje nėra kriauklės, nėra net kaip arbatos pasidaryti. jai savęs negerbi- eik dirbti į Irisą.
Taip pat rekomenduojame
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
Finansavimas ten, kur dirba verslas: "Sąskaita123" integravo "smeGo" sąskaitų finansavimo paslaugą
Pastaraisiais metais sparčiai populiarėjęs integruoto finansavimo (angl. embedded finance) modelis toliau auga ir didina apimtis tarp verslo vartotojų. Prognozuojama, kad pernai 80 mlrd. eurų...

Kartu kelyje į pergalę: lenktynininkas Karolis Raišys ir futbolininkas Eligijus Jankauskas
Pergalės akimirka trunka vos kelias sekundes. Plojimai, žiūrovų šūksniai ir laimėjimas rankose – už to slypi daugybė valandų darbo, susikaupimo ir ryžto. Sportininko kasdienybė, į kiekvieną...

Ukrainos krizė – akceleratorius Lietuvos startuoliams: kaip inovacijos gali tapti atstatymo varikliu
Karas Ukrainoje dramatiškai pakeitė regiono realybę, tačiau kartu tapo katalizatoriumi naujoms technologijoms, partnerystėms ir inovacijoms. Startuoliai, gebantys greitai prisitaikyti, kurti...
Komentaro savininko el. paštu bus išssiųsta nuoroda, kurioje galėsite ištrinti savo komentarą.
Jūsų komentaras
Daugiau skaitykite Rekvizitai.lt taisyklės.
Nuoroda išssiųsta el. paštu
Nepavyko išsiųsti laiško
Pasitikrinkite savo el. paštą. Jei laiško nerandate pasitikrinkite šlamšto katalogą.