Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Ecoservice, UAB

    Atsiliepimai apie Ecoservice, UAB

    Įmonės amžius:
    Amžius:
    30 m. 5 mėn. 14 d.
    Įstatinis kapitalas:
    Įstatinis kap.:
    1 050 524 €
    Mes viską sutvarkysim
    Jūsų įvertinimas*
    10
    /
    10

    El. paštas komentaro patvirtinimui ir įmonei susisiekti su jumis dėl papildomos informacijos

    Nurodykite, jeigu norite, kad įmonė galėtų susisiekti telefonu

      Saugos kodas
      Įvertinimas (vertino 285)
      4.8
      1
      2
      3
      4
      5
      6
      7
      8
      9
      10
      Išvalyti

      Komentarų filtrai

      Įvertinimas
      Atsakymai
      Data

      Lankytojų nuomonės ir komentarai

      1

      ecoservice darbuotojai šenaujant žole net nežiūri kad stovi šalia automobilis visas šonas buvo aplybditas žolę kuria nuplovus matosi smulkūs kėbulo defektai nuo
      akmenukų. Nutariau nufotografuoti ir informuoti kad tokia situaciją įvyko išsiunčiau nuotraukas gavau atskyma kad taip daugiau neįvyks ir po mėnėsio situacija pasikartoja visas šonas aplipditas vel skambinu telefonu sako neplaukite auto kompensosime plovimas ir savaitei nutilo poto gaunu atsakyma
      Deja, neturint fotofiksacijos prieš ir po, negalime identifikuoti galimų pažeidimų.
      Tačiau, kreipdamiesi į atitinkamas institucijas, galimai gausite galutinį Jums tinkamą sprendimą.
      Čia atskymas toks

      Bendrovės atsakymas
      Dominik

      Laba diena,

      Dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų. Situacija buvo registruota ir perduota atsakingiems asmenims.

      Jei turėsite daugiau klausimų ar pastebėjimų, kviečiame susisiekti su Ecoservice Kontaktų centru nemokamu numeriu +370 800 53533 arba el. paštu [email protected]

      Ecoservice komanda

      1

      Kasininkei padarius klaidą skaičiuojant kilogramus, sumokėjus 3 kartus didesnę sąskaitą, turėjau 2 kartus atvažiuoti, apmokėti teisingą sąskaitą, o pinigų grąžinti nesugeba, nes to "neleidžia sistema".

      Bendrovės atsakymas
      Tautvydas

      Laba diena, Tautvydai,

      Dėkojame už Jūsų komentarą ir apgailestaujame už kilusius nepatogumus. Jūsų atsiliepimas perduotas atsakingiems asmenims.

      Jei turėsite daugiau klausimų ar pastebėjimų, kviečiame susisiekti su Ecoservice Kontaktų centru nemokamu numeriu +370 800 53533 arba el. paštu [email protected]

      1

      Prisiskambinti nepavyksta ir net neperskambina. Norėjau užsakyti konteinerį ir negali.
      Žaliųjų atlieku neišveža jau antra kartą. Kam tie grafikai jei jų nesilaiko.
      PROBLEMA DIDELĖ SU ŠIA KOMPANIJA

      Bendrovės atsakymas
      Alvydas

      Laba diena, Alvydai,
      ačiū už Jūsų pastabą.

      Šiuo metu susiduriame su padidėjusiu skambučių srautu, todėl kai kuriais atvejais gali būti sunkiau prisiskambinti - atsiprašome už nepatogumus.

      Norėdami išspręsti situaciją, kviečiame parašyti mums el. laišką su savo kontaktiniais duomenimis el. paštu [email protected] - susisieksime kuo greičiau.

      Ecoservice komanda

      5

      Švėkšnos miestelis, Veiviržėnų gatvė - vienas iš trijų konteinerių buvo neišvežtas, spėju bus iš darbuotojų aplaidumas, kad pamiršo iškratyti.

      Bendrovės atsakymas
      Andrius

      Laba diena,
      dėkojame už informaciją.

      Jeigu pastebite paslaugos nesklandumų ar sutrikimų - labai svarbu kuo greičiau informuoti mūsų kontaktų centrą el. paštu [email protected]. Tik gavę konkrečius duomenis: tikslią vietą, konteinerio numerį, laiką, galime operatyviai reaguoti ir išspręsti situaciją. Lauksime jūsų duomenų patikslinimo el. paštu [email protected]

      Ecoservice komanda

      Janina Augustinaitienė
      10

      Ačiū už profesionaliai atliktą darbą - biotualetų priežiūrą šventės metu.
      Jūs esate tie partneriai, kuriais galime pasitikėti.

      Bendrovės atsakymas
      Janina Augustinaitienė

      Laba diena,
      nuoširdžiai dėkojame už gražius žodžius ir įvertinimą - tai mums labai svarbu.

      Džiaugiamės galėdami būti patikimu partneriu - stengsimės ir toliau išlaikyti aukštą paslaugų kokybę!

      Ecoservice komanda

      1

      Labai blogai vertinu, biotualetas jau antrą mėn neišvalytas, susisiekti su niekuo neįmanoma..vengti tokių įmonių

      Ecoservice
      Kristina

      Laba diena, Kristina,
      apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Pastebėjus paslaugos teikimo sutrikimus, kviečiame informuoti Ecoservice Kontaktų centrą nemokamu numeriu +370 800 53533 arba el. paštu [email protected]. Jei tuo metu negalime atsiliepti - visuomet perskambiname. Jūsų atvejį perduosime atsakingam padaliniui ir rasime geriausią sprendimą.

      Ecoservice komanda

      8

      Klaipeda, Birutes g.23 visą savaitę neveža šiuklių.

      tn-1-1031306.jpeg
      Ecoservice
      Edmundas

      Sveiki, Edmundai,
      jei pastebite atliekų išvežimo sutrikimų, kviečiame nedelsti ir kreiptis nemokamu numeriu +370 800 53533 arba el. paštu [email protected] - viskuo pasirūpinsime!

      1

      Kieme pilna vietos, bet ne - reikia užvažiuoti ant šaligatvio. Gadinate miesto gerbūvį. Kas žino kiek palaikys šaligatvis jei po jį važinės tokios mašinos? Vilniaus savivaldybė žinos kur kreiptis dėl miesto gerbūvio naikinimo. Kur mamoms su vežimėliais dėtis? Skraidyti per jūsų svarbią mašiną? Jūsų įmonei LR KET negalioja? Pranešta policijai. Lietuvos Respublikos įstatymų pažeidėjai.

      tn-1-1010363.jpg
      Ecoservice
      STASYS

      Laba diena,

      Dėkojame už Jūsų pastabą ir pranešimą. Kad galėtume identifikuoti situaciją ir papildomai informuoti darbuotojus, paprašysime skundą registruoti el. paštu [email protected] pateikiant kuo daugiau detalių (adresą, vietą, laiką).

      Ecoservice komanda

      1

      Klientų aptarnavimas - tragiškas. Susirašinėjimas el. paštu buvo sklandus, bet vos tik prasidėjo bendravimas telefonu tai terminai dingo, nuolatiniai pažadai ir nukelti konteinerio terminai. Rezultate per 2 savaites nesugebėta atvežti konteinerio statybų laužui. Nerekomenduojama.

      Ecoservice
      Albert

      Laba diena,

      Atsiprašome už nemalonią patirtį. Aukštojo sezono metu, kai užsakymų kiekis smarkiai išauga, deja, pasitaiko situacijų, kai gali nutikti vėlavimų, nors ir dedame visas pastangas, kad to išvengtume. Kiekvienas klientas mums yra svarbus, o kiekviena situacija - pamoka. Dėkojame, kad pasidalijote savo patirtimi - tai mums padeda gerinti procesus ir klientų aptarnavimą.

      Ecoservice komanda

      1

      Klientų aptarnavimas - tragiškas. Mums pagal grafiką turi išvežti šiukšlės 1karta per mėn. Ir niekas neatvažiavo 2 mėn. iš eilės. Pirmą mėn. suorganizavo ir mašina atvyko jau sekančią dieną, o antra mėn. praėjo 1.5 savaitės po grafiko kai šiukšlės turėjo būti išvežtas kol suorganizavo atliekų išvežimą. Kiekvieną kartą tokia pati "tobula" klientų aptarnavimo pagalbą - skundas užregistruotas, kolegoms informacija perduota, laukite. O žmogus su kuriuo kalbėjau 2025.03.25 - niekada neturėtu dirbti klientų aptarnavimo srityje, nes "specialistas" be empatijos, manantis, kad ji visko žino ir klientas pats kaltas, kad turi problemą.

      Ecoservice
      Liene

      Laba diena,
      Dėkojame, kad skyrėte laiko ir pasidalinote savo atsiliepimu. Norėdami kuo sklandžiau ir operatyviau išspręsti - susisieksime su jumis nurodytais kontaktais situacijos detalizavimui.
      Ecoservice komanda.

      10

      Noriu pasidalinti puikia patirtimi nuomojant biotualetą Marijampolėje. Prieš pusę metų kreipiausi į Ecoservice pagalbos, nes dėl nuotekų sistemos gedimo extra prireikė tokios paslaugos. Labai operatyviai sureagavo ir pristatė biotualetą. Valymus atlikdavo piukiai. Prireikus papildomam valymui visada greitai tai atlikdavo. Nuoširdžiai galiu rekomenduoti Ecoservice ir jeigu ateityje man vėl prireiks tokių paslaugų žinosiu, kad jie padės.

      Ecoservice
      Kristupas

      Laba diena, Kristupai,
      Džiaugiamės, kad pateisinome jūsų lūkesčius. Jūsų pasitenkinimas mūsų teikiamomis paslaugomis yra vienas svarbiausių! Iki kitų kartų.
      Ecoservice komanda.

      1

      Neatsakingas požiūris į darbą, viena kartą per mėnesį veža atliekas ir tą patį neišveža, nes gretimose patalpose dirbę asmenys užstatė automobilį, vietoje prašymo patraukti automobilį, arba 5m pastumti konteinerį prie savo automobilio padaro nuotraukas, išvažiuoja ir nieko apie tai nepraneša. lieki su neišvežtomis atliekomis, su sąskaita už darbą kurio neatliko.

      1

      Labai liūdna, kad Dunojaus g. personalo skyriuje dirba tokie darbuotojai. Prieš dieną paskambino mergina, su kuria sutarėme kitai dienai susitikti dėl darbo pokalbio. Sutartu laiku atvažiavau - išėjo į lauką šviesiaplaukė moteris, kuri nepasisveikino, neprisistatė, tik pasakė, kad darbo negali pasiūlyti, nes vakar jau priėmė kitą darbuotoją. Mandagiai paklausiau, kodėl nepaskambino ir nepranešė, kad jau nebereikia. Atsakymas buvo toks, lyg būčiau jai kažką skolingas. Ji teigė, kad mergina nieko nežinojo, nors kokia ta mergina - iki šiol nežinau. Įvertinus visus komentarus, įdomu, kur žiūri ir ką daro įmonės vadovai - turbūt nieko, nes jiems viskas gerai.

      Jeigu tavo galvoje bardakas, tai ir visur bardakas.

      Ecoservice
      Vairuotojas

      Laba diena,
      Apgailestaujame, kad šiuo atveju mūsų procesas nepateisino Jūsų lūkesčių. Ėmėms priemonių, kad panašios situacijos ateityje nepasikartotų.

      Tikimės, kad turėsite galimybę susidaryti pozityvesnę nuomonę apie mūsų komandą ir įmonę ateityje.
      Tikrai gaila, kad nesuteikėme Jums teigiamos patirties darbuotojų atrankos procese - tai tikrai neapibūdina mūsų siekiamos kultūros.
      Mums išties labai svarbu, kad kiekvienas darbo pokalbis vyktų sklandžiai ir pagarbiai, todėl Jūsų atsiliepimą laikome vertinga pamoka.

      Ecoservice komanda.

      1

      Biržų skyriuje toliau visiškas “bardakas”. Kiek skundų dėl jų aplaidaus darbo berašytum, pasirodo, jie jų net neregistruoja. Viskas suprantama - skundai, tai pranešimai ir įrodymai, jog jie blogai dirba, o jei skundų nėra, vadinasi viskas tvarkoje. Per tuos metu kai jie perėmė atliekų išvežimą, mano parašyta begalė skundų ir visada su prierašu, kad tai yra būtent skundas, o ne šiaip laiškas, tačiau atsakymo į juos niekada nesulaukiau. Nuo paskutinio skundo praėjo daugiau nei 20 dienų, tačiau, kaip visada, jokio atsakymo. Pažiūrėkime, ką apie tai sako įstatymai:

      ĮSAKYMAS
      DĖL MINIMALIŲ KOMUNALINIŲ ATLIEKŲ TVARKYMO PASLAUGOS KOKYBĖS REIKALAVIMŲ PATVIRTINIMO

      VIII. ATLIEKŲ TURĖTOJŲ INFORMAVIMAS IR APTARNAVIMAS

      48.2. į atliekų turėtojo kreipimąsi raštu (ir elektroniniu paštu) Atliekų tvarkytojas privalo atsakyti, pateikdamas atsakymus į visus kreipimesi keliamus klausimus, susijusius su teikiama Paslauga, ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo atliekų turėtojo kreipimosi gavimo...

      1

      Didesnio aplaidumo kaip Biržų padalinyje tikriausiai būti nebegali. Metų metus kovoju, kad išvežtų šiukšles ir veltui - labai retas atvejis, kai vežimo dieną nereikėtų rašyti skundo dėl neišvežtų šiukšlių, o jei ir teiksis išvežti tai konteinerį numes velniai žino kur, o ne kaip reikalauja įstatymai. Į skundus aplamai nereaguojama ir padėtis negerėja - net pacitavus įstatymus, kurios jie pažidžia, atsako, jog tai tik mano pamąstymai, t.y. įstatymai jiems tik kažkieno pamąstymai… Sunku net įsivaizduoti ir patikėti, kad nesugeba tokio paprasto veiksmo, kaip ištuštinti konteinerį ir pastatyti į vietą atlikti. Kas dar baisiau, kad tipo Panevėžio regiono “direktoriui” į tai nusispjauti - visi skundai persiunčiami ir jam, bei kokybės skyriui, bet niekas neatsakė ir nesiėmė jokių priemonių šiai betvarkei sutvarkyti!!!
      Žodžiu didesnių apsileidėlių, neatliekančių savo darbo dar neteko matyti….

      Ecoservice
      Klientas

      Sveiki, esame dėkingi už jūsų atsiliepimą. Kad galėtume jums padėti - paprašysime detalizuoti šią minimą problemą, būtinai nurodyti konkretų jūsų vietovės adresą ir atsiųsti laišką Ecoservice kontaktų centro specialistams el. paštu
      [email protected]
      arba nemokamu tel. nr. +370 80053 533, Klientų aptarnavimo komandos darbo laikas: I-IV 8-17 val., V 8-16 val.

      Ecoservice komanda

      2

      Sveiki, kiek suprantu jau nuo kito mėn keičiasi mokėjimai už šiukšles. Pagal ka dabar bus skaičiuojamą nuosavų namų gyventojams už šiukšles? (10e už 1 kar./išvežimą?)

      Ecoservice
      Danguole

      Laba diena, Danguole,
      Dėkojame už jūsų klausimą. Dėl tikslios kainos ir jos skaičiavimų turėtumete kreiptis į sąskaitas už šias paslaugas išrašančias įstaigas - savo regiono atliekų tvarkymo centrą arba savivaldybę.
      Ecoservice komanda

      5

      Sveiki.gal kas dirba konteineriu zenklentoju, kas galit placiau patasykit apie darba, ? Ar sunkus fiziskai, ko reikalaujantis, i ka atkreipti demesi?

      Ecoservice
      Darbo

      Sveiki,
      dėkojame už jūsų susidomėjimą darbu Ecoservice. Šios pozicijos darbuotojams reikia ženklinti atliekų konteinerius, suvedant konteinerio duomenis į sistemą skanerio ir planšetės pagalba. Į šią poziciją ieškome atsakingų, bendraujančių, siekiančių užsibrėžto tikslo ir nebijančių šiuolaikinių technologijų žmonių :) Svarbu mokėti naudotis išmaniuoju telefonu ir panašiais į jį įrenginiais, taip pat reikalinga B kategorijos vairuotojo pažymėjimas ir nuosavas automobilis (kurą kompensuojame). Jei sudomino - peržiūrėkite skelbimą ir kreipkitės jame nurodytais kontaktais: https://www.cvbankas.lt/konteineriu-zenklintojas-a-klaipedoje/1-11414077
      Ecoservice komanda.

      1

      Laba diena, 02-15 Paežeriai, Stasio Ankevičiaus 16, Šiukšliū surinkimo automobilio vairuotojas visiškai be supratimo ir be pagarbos žmoniū vejoms ir kiemui, prašyčiau atsižvelgti į šį skunda, nes kita karta galimai gali nepavykti iš kiemo išvažiuoti pilnomis padangomis oro.

      Ecoservice
      Marius

      Laba diena, Mariau,
      Dėkojame, kad skyrėte laiko ir pasidalinote savo atsiliepimu. Didelį dėmesį skiriame mūsų teikiamų paslaugų kokybės gerinimui, tad atkreipsime dėmesį ir imsimės visų reikiamų veiksmų, kad ateityje panašūs dalykai nesikartotų. Jūsų pranešimą perdavėme tolimesniam nagrinėjimui.
      Taip pat tikimės, kad nesiimsite jokių veiksmų, galinčių pakenkti automobilio ar jo padangų būklei.
      Ecoservice komanda.
      _______________________________________________________________
      Savo atsiliepimus galite registruoti ir Ecoservice klientų aptarnavimo bendruoju el. paštu [email protected]

      10

      Ačiū už senų baldų išvežimą :)

      10

      Esu patenkintas atliktu darbu.

      1

      Ar vairuotojai mąsto apie pėsčiuosius? Laukiant autobuso Šiauliuose, Zoknių rajone (Juozo Kumpio st) Lapkr 30 d. apie 14:36 pravažiavo jūsų mašinos valančios sniegą. Buvau atsukusi nugarą į pusę iš kurios buvo atvažiuojama ir jūsų valančios mašinos, net neįspėdamos, didžiausią krūvą sniego trenkė tiesiai į mane. Beveik pusę kelnių buvo aptaškytos vadinama "pliurza". Gaila neturiu pradinės nuotraukos, iš šoko puoliau valytis, kadangi buvo vykstama pas gydytojus. Gėda:)

      tn-1-862913.jpg
      Bendrovės atsakymas
      Doma

      Laba diena, Doma,
      labai apgailestaujame, kad teko tai patirti ir buvote aptaškyta mūsų sniego valymo mašinos. Norime patikinti, kad Ecoservice įmonės vairuotojai kreipia ypatingą dėmesį į saugumą kelyje. Papildomai informavome ir pranešimą perdavėme atsakingiems asmenims, kad ateityje būtų išvengta panašių nutikimų.
      Ecoservice komanda.

      4

      Kodėl nevaloma elmos gatvė Anykščiuose, šiandien valandą kasiau kad uzvaziuociau į kalniuką, jau treti metai taip, kai paskambinus į Šiaulius, reikalai susitvarko.

      Bendrovės atsakymas
      Ričardas

      Laba diena, Ričardai,
      Anykščiuose kritulių kiekis siekia daugiau kaip 12 cm. Valydami gatves, dedame visas pastangas ir dirbame pilnu pajėgumu. Valymo darbus pradėjome ankstyvą rytą ir važiuojame jau ne pirmą ratą. Deja, bet mūsų darbą sunkina besitęsiantis didelis snygis.
      Jūsų minima Elmos g. yra remontuojama ir už jos priežiūrą atsakinga remontuojanti šią gatvę įmonė, todėl mūsų technika į šią gatvę nevažiuoja.
      Apgailestaujame dėl patiriamų nepatogumų ir prašome gyventojų supratingumo.

      Ecoservice komanda.

      Ričardas
      Ecoservice

      Ačiū už išaiškinimą.

      1

      Įmonės darbuotojai visiškai nesugeba atlikti savo darbo, visiškai nesuprantama ką dirba tokie žmonės kaip logistikos koordinatore Jurgita Letukienė tel.+37061823669 į nurodyta telefono Nr.natsako, arba prisiskambinti yra laimes reikalas, viena karta per dvi savaitės pavyko, tada teisinasi kad yra labai užimta, žada atlikti savo darba bet savo žodžiu nesilaiko visai. Į kliento prašymus nereaguoja. Savo darbo atlikti nesugeba. Ką dirba šis darbuotojas ir už ką gauna pinigus tikriausiai niekas irgi nežino. Visais kitais telefonais prisiskambinti neįmanoma, į nurodytus Nr. niekas neatsako ir neperskambina. Sąskaitas už kai kurias suteiktas ir nesuteiktas paslaugas siunčia kaip tik nori. Visiškas bardakas! Kur žiūri į visa tai vadovai ??? Neprasidekite su šia kompanija jeigu tik yra galimybė arba turėkite omenyje kas jūsų lauks jeigu teks kreiptis dėl kokiu nors paslaugu ir ju aptarnavimo ir bendravimo kokybės. Ačiū.
      Pagarbiai, UAB Ecoservice, buves klientas V.L

      Bendrovės atsakymas
      Vygantas

      Laba diena,
      Apgailestaujame dėl jūsų neigiamos patirties. Šiuo metu skiriame didelį dėmesį ir resursus klientų patirties gerinimui, tad kiekvienas atsiliepimas ir įvertinimas mums yra labai svarbus. Dėkojame, kad pasidalinote savo patirtimi ir norime informuoti, jog jūsų paminėta situacija yra perduota tolimesniam nagrinėjimui.

      Su mumis visuomet galima susisiekti Ecoservice kontaktų centro bendruoju numeriu +370 800 53533 arba el. paštu [email protected]. Klientų aptarnavimo komanda yra pasiekiama darbo dienomis 8-17 val.

      DNSB Gytarių 2 ,Gytarių 4,Gegužių 78
      1

      Perkame iš Jūsų įmonės paslaugą teritorijų valymą, tačiau paslauga neatliekama, teritorijos tvarkomos prastai, apleistos, darbuotoja į pastabas nereguoja.Dažnai net nevalomos pagal sudarytą grafiką.Mes mokame pinigus ir norime, kad darbai būtų atlikti kokybiškai ir pagal grafiką.Prašau nedelsiant imtis priemonių, nes nesprendžiant problemos teks nutraukti sutartį.Pagarbiai Pirmininkė Laimutė Brazdeikienė.2023.11.06.

      Bendrovės atsakymas
      DNSB Gytarių 2 ,Gytarių 4,Gegužių 78

      Laba diena, Laimute,
      Dėkojame už jūsų pateiktą atsiliepimą ir labai apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų. Mes aktyviai sprendžiame šią problemą, kad galėtume pagerinti savo teikiamas paslaugas ir ateityje būtų išvengta panašių situacijų. Ecoservice komanda.

      1

      Laba diena norėjau pasakyti kad šiandien 2023.11.05 dieną Kybartų K.Naumiesčio 3 surinkinėjo popieriaus atliekas po jūsų darbuotojų darbo daugybė popieriaus liko mėtytis ant kiemo dangos nes kažkaip buvo nepataikyta į autovežį.
      Darbuojas su vairuotoju dar kurį laiką sėdėjo automobilyje ir naršė telefonuose.
      Manau turėtumėte atkreipti dėmesį į aplaidų darbą, kadangi tai kartojasi ne pirmą kartą nusprendžiau informuoti

      Bendrovės atsakymas
      Darius

      Laba diena, Dariau,
      dėkojame, kad pranešėte ir atkreipėte mūsų dėmesį į šią situaciją. Mes išanalizuosime šį atvejį ir imsimės reikiamų veiksmų, kad ateityje tokių problemų nekiltų. Ecoservice komanda.

      1

      Nei kompetencijos nei komunikacijos! Vairuotojui pasirode kad neivaziuos (nors iki siol kuo puikiausiai ivaziuodavo) ir siuksliu neveza! Ir taip veza karta kas dvi savaites tai gyvensim menesi su pilnais konteineriais ir jei tada dar ponui nepasirodys kad jis negali ivaziuot. Paskambinus telefonu kazkokia varle atsiliepe ir pasakoja vejus kaip vairuotojui atrodo taip jis ir elgiasi. Panasu kad vairuotojas ten yra auksciausia grandis ir jis visiems diktuoja????‍♂️????‍♂️ Vietoj to kad ieskotu kazkokio bendro sprendimo ne daro kas sauna i galva????‍♂️ Pasakoja nesamones toks vaizdas kad ten. Kas ka nori tas ta veikia. Ir jei iki jusu gatves privaziavo 10m tai nereiskia kad ir si kart privaziuos???? kaip ir sakiau telefonu blogos jums dienos ekoservice

      Bendrovės atsakymas
      Pasipiktines

      Laba diena,
      apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų ir dėkojame, kad informavote mus. Susisieksime su jumis asmeniškai.

      Pasipiktines
      Ecoservice

      Jus su logika susisiekit pirma!!! Jau si penktadieni tas jusu virsininkas vairuotojas spres ivaziuoja ar ne???? klounai jus!!! Susisieks jie matai???????????????????? neatrasinekit klisem nes akivaizdu nepataikot. Ir butu faina kad konteineriai nebutu numesti viduri ivaziavimo kaip jau iprasta!!! Zinoma jei jusu ponas virsininkas direktorius vairuotojas uz 1200€ men teiksis ivaziuo????

      1

      Bėgti kuo toliau nuo tokios įmonės!!! 2 vasaras nuomojausi biotuletą, tai labai gailiuosi. Tualetas nebuvo laiku valomas, ignoruoja sutartyje sutartus aptarnavimus, o pinigėlių už nuomą vis tiek reikalavo...ir mokėjau, ką darysi. Stambi ir išsipūtus įmonė, kuriai nesvarbus klientas!

      Radviliškyje prie Vaižganto58 namo atvažiavo šiukšliavežė išvežti šiukšlių išpylė konteinerį bepildami pribarstė šiukšlių ir vietoj to kad sutvarkytų visą šiukšlyną paliko ir išvažiavo. Šiukšlės mėtos jau kelinta diena gal kada nors sutvarkysit savo paliktą bardaką už ką mes mokam pinigus.Perspėkit savo vairuotojus kad sutvarkytų savo bardaką.

      Marijampolėje, Dariaus ir Girėno g. Visa menėsy neišvalomas tualetas, nors sutartis sudaryta išvalyti i menesy du kartus. Smirda jau baisiai išvalykit pagaliau :D Ir taip jau ne pirma karta su jum, susitvarkykit nesiune saskaitu su paslaugom kurių nevygdot.

      Niekada nebesisakysių jū paslaugų. Ir niekam nerekomenduoju. Dabar daugiau bėdų su jais nei buvo naudos iš jų paskaugų. Užsisakėme dviems mėnesiams biotuoletą į sodybą, nespėjome pasirašyti sutarties o tuoletą jau atvežė. Pagal sutartį turėjo valyti 1 kartą per mėn. Nuo birželio nebuvo jokio valymo. Sutartis baigėsi liepos 13d. Tuoleto niekas nepasiima iki dabar (8-06d.) Sąskaitos plaukė kosminėm sumoms. Su vadybininkais susisieki išsiaiškini, bet niekas nesikeičia. Dabar skambinsiu direktorei nebeįmanoma. Sutarties sąlygų nesilaiko visai. Niekam nerekomenduoju.

      Sveiki domėjausi jūsų skelbimu darbo esu as prastovosę ar darbinat nepilnu etatu turintis tr1 tr2 kategorijas patirties nera turintis b kategorija

      Esu nusivylusi Jūsų komunikacija ir sutarties nevykdymu. Darbuotoja nurodė, kad pasirašius sutartį biotuoletas pristatomas per 5d.d Prašymas atsiųstas 10d vakare. Šiandien dienai t.y 21d po ilgų ieškojimų pranešė, kad galimas pristatymas tik kitą savaitę.

      Labai nepatikima įmonė. Įsipareigojimai nevykdomi, atrodo viduje pas juos totalus chaosas, departamentai nekalba tarpusavyje, su klientais apskritai niekas nebendrauja. Jei svarstot, ar verta prasidėti su jais - tiesiog perskaitykite atsiliepimus čia - aš šią klaidą padariau.

      Nepasiima šiukšlės

      tn-1-827031.jpg

      Norime padekoti MET213 vairuotojui - operatoriui, kuris aptarnauja penktadieniais Č. Sugiharos g. konteinerius uz itin profesionalu ir malonu bendravima. Darbuotojas puikiai reprezentuoja jusu imone, mazieji gyventojai laukia nesulaukia, kada pasirodys ju draugas - siuksliavezys :) Norime padekoti ir pasidziaugti, kad komandoje turite tokiu puikiu darbuotoju. Linkime sekmes ir rupinkites bei skatinkite tokius darbuotojus :)

      Įmonėje dirba keisti vadovai. Slepia savo tel.numerius, kad niekas nesurastų jų... nenori girdėti apie prastas paslaugas. Gaila, kad Vilniaus miesto savivaldybė jų neišspiria iš Vilniaus atliekų tvarkymo irštvos : (

      Marijampolės vaikų lopšelis-darželis "Vaivorykštė"

      Norime nuoširdžiai padėkoti Marijampolės skyriui už bendradarbiavimą ir pagalbą išvežant įstaigos atliekas. Džiaugiamės, kad galime Jumis pasitikėti ir prašant pagalbos, negauname neigiamo atsakymo.

      Ačiū dar kartą ir sėkmės tolimesniuose darbuose!

      Marijampolės vaikų lopšelio-darželio "Vaivorykštė"
      administracija

      Sąskaitų siuntimo sistema "užkniso" pilna šio žodžio prasme. Kas mėnesį siunčia el.paštų iš kelių savitarnos sistemų:, Ecoservice, https://www.epay.lt, [email protected]. Kai darbus atlikti, tai visais varpais kartais tenka skambinti, o kai sąskaitą iki mėn 21 d neapmokėjai, tai dar užverčia raginimais ir pranešimais. Per metus paslaugų įkainius susikėlė kelis kartus, tačiau kokybės nė 1 procentu nepagerino.

      Vadybininkas su manimi susisieke, gavo informacija ka noriu, kad surinktu is namu, pasake, kad 50 eur kainuos mazdaug, atvaziavo ju surinkejai ir pasake 100-120eur, kai jau stovi namuose pas mane ir pasiruose ant peciu imti viska.

      kibiro dydžio konteinerio neišvežė, kadangi jų nuomone yra prišalusių atliekų, t.y išmesti tušti kavos puodeliai, kelios šiukšlės, gal jų nuomone reikia puodelius išplauti, išdžiovinti surūšiuoti ir iki žemės nusilenkus paklausti ar gerai, krestelėjau tą konteineriuką ir iškrito viskas, visiškas apsurdas

      Panašu kad š*******o kontora, mėnesis laiko šiukšlių neišveža

      Del algu - jo, visiska tiesa. Raso internete kad 1000, o istikruju 600 eur. Dar klausia kada gali i darba iseiti, sakau iskart rytoj isryto ir nepaskambina nieks. Del isveztu siuksliu tai neturiu pritenziju. Jie veza po kelis kartus per diena, o tas kas nepatenkintas tai turbut gyvenimu nepatenkintas. Prasykite papildomas siuklslynes. Seip kiemuose dazniausiai stovi po 5-6 siuklslynes. Normalia kompanija, o kad veluoja isvezti siuklses tai tam yra aplinkybes. Nebukite tokiais psihais.
      900 darbuotoju ir virs 200 masinu jie turi tai gana nemazai ir stipri kompanija. Kur jus matysite tokius rezultatus? Nebent prekybos centras koks nors.

      Sukčių kontora. Tualetą atvežė be savininkų suderinimo, išlaužė krūmus, išdraskė žolyną, pareiškus pratenzijas nutarė nubausti - nebeišveža tualeto turinio, nepaisant sutartyje nurodytų sąlygų. Ir taip elgiasi su pastoviais klientais - tualetą nuomojamės 3 vasaros sezoną. Vienintelis paliktas kelias išspręsti problemą - kreiptis į teismą? Dėl tualeto? Ar jūs tikrai nejuokaujate? Niekada jokiomis aplinkybėmis nesinaudokite šitos kontoros paslaugomis!

      Noreciau labai PADEKOTI is visos sirdies EcoService Vilniaus darbuotojams uz pagalba ir zmoniskuma! Esate nuostabus zmones!!
      Ismeciau netycia didele pinigu suma kartu su siuksliu maisu i konteineri. Visko buna...
      Sekmadieni pavyko prisiskambinti vienam is imones darbuotoju. Paprasiau padet, nors zmogus imonei dirba visai kita darba paslaugiai atsiliepe i mano nelaime. Susisieke su dispecere, kuri perdave kontaktus vairuotojo Rolando. Vyrai greitai atvaziavo, rado mano maisa su pinigais. Noriu padekoti jusu puikiam kolektyvui uz Jusu svarbu visuomenei darba, ir tai kad taip greitai ir sklandziai sugebat padet netiketomis situacijomis. Pati nepatikeciau jei nebutu tiesa. Dekoju uz zmoniskuma!

      Vilnius, Lazdynu rajonas.

      Pastoviai neveža šiukšlių, eilinį kartą pilni konteineriai...

      Marijampolėje neatlieka savo pareigų, nuolat tenka aiškintis dėl neišvežtų atliekų. Administracijos bendravimas su klientais siaubingas., , Neapolio mafija"

      Andrius
      Algirdas

      Kurioje čia vietoje?

      Sveiki jau kelinta karta nepaima siuksliu pristabdo ir toliau vaziuoja

      UAB Ecoservice
      Raudonė

      Sveiki,

      Prašome susisiekti tiesiogiai el. paštu [email protected]. Tik Jums patikslinus miestą ir nurodžius konkretų adresą galėsime išsiaiškinti situaciją ir padėti.
      Gražios dienos

      Visiska betvarke Pilviskiuose zmones sausio 17 d. lauke visa diena kada isves siuksles, atvaziavo nakti, ar pas jus yra kokie grafikai, zmones negali jusu laukti visa diena kaip dievu, kodel saskaitas siunciat punktualiai be jokiu velavimu.

      UAB "Ecoservice"
      Arunas

      Sveiki, Arūnai,
      Apgailestaujame, kad užsitęsęs atliekų išvežimas jums sukėlė nepatogumų. Dedame visas pastangas, kad net sudėtingomis oro sąlygomis atliekos būtų surinktos pagal numatytą grafiką, tačiau apvažiuoti visą maršrutą užtrunka ilgiau nei įprastai.
      Tuo pačiu norime priminti, kad mes kaip atliekų vežėjai suteikiame tik atliekų surinkimo ir išvežimo paslaugą ir sąskaitų gyventojams už atliekų tvarkymą neišrašome.

      Visiškai nusispjaut į klientus ir aplinką. Tarandėje sausio 3 d. neatvažiuoja išvežti mišrių komunalinių atliekų. Skambinu 16 val., operatorė maloniai praneša, kad viskas ok, paslauga bus suteikta iki 22 val., jei ne, skambink kitą dieną. Skambinu sausio 4 d. opratorė praneša. kad kelias buvo slidus (už lango +4, mes visi puikiai važinėjam, kelias platus, jokių žvyrkelių) netavažiuos paimti dar 14 d. iki sekančio vežimo pagal grafiką. Į klausimą kur dėti atliekas 14 d..ramiai atsako, dėkit maišus tiesiog gatvėje.

      UAB "Ecoservice"
      Rolandas

      Sveiki, Rolandai,
      Apgailestaujame už patirtus nepatogumus. Sausio 3 d. Vilniuje oro sąlygos buvo sudėtingos ir dalis kelių net ir dienos metu buvo padengti ledu ir slidūs.
      Esame atsakingi už savo darbuotojų saugumą, o tokiomis eismo sąlygomis pasiekti visus adresatus pagal numatytą grafiką iš ties sudėtinga ir rizikinga.
      Siekdami kuo kokybiškiau teikti savo paslaugas, planuojame papildomą maršrutą, kad pagal grafiką neaptarnautus konteinerius ištuštintume sausio 10 d. Jei turimos atliekos netelpa į konteinerį, prašome aptarnavimo dieną jas palikti maišeliuose šalia konteinerio - jos bus surinktos.

      Trūksta žodžių apie šios įmonės veiklą. Lazdijuose, Meškakalnio g. pastoviai žiemą vėluoja šiukšlių išvežimas. Gyvenam šiukšlėse, ale bijosi slidumos. Tai tada visai sedėkite savi kontoroje ir niekur nevažiuokite.

      Komentaro savininko el. paštu bus išssiųsta nuoroda, kurioje galėsite ištrinti savo komentarą.

      Jūsų komentaras

      Saugos kodas

      Daugiau skaitykite Rekvizitai.lt taisyklės.

      Nuoroda išssiųsta el. paštu

      Nepavyko išsiųsti laiško

      Taip pat rekomenduojame

      Raudondvario pl. 242G, Kaunas.
      Veiklos sritys: tara, pakuotės; antrinės žaliavos; didmeninė prekyba; plastikas, guma, jų gaminiai; reklamos paslaugos.
      UAB „Plasteda“ gamina ir parduoda maišelius ir plėveles iš polietileno (LDPE, HDPE, MDPE), polipropileno (CPP, OPP), bei antrinių žaliavų pagal individualius užsakymus: Maišai ir maišeliai: -Paprasti maišeliai -Maišeliai su spauda -Užklijuojami maišeliai -maišeliai su rankenėlėmis -pakabinami (su euro pakabėle)...
      Taikos g. 3A, Juodupė, LT-42465 Rokiškio r.
      Veiklos sritys: atliekų tvarkymas; antrinės žaliavos; gamtos apsauga; komunalinės paslaugos.
      KRUOPŠTUMAS IR ATSAKINGUMAS Mūsų įmonės svarbiausia vertybė – profesionalumas. Kiekvienoje srityje mes dirbame atsakingai bei profesionaliai tam, kad rezultatai būtų nepriekaištingi. UAB „Rokvesta“ tvarko maisto atliekas surinktas iš maitinimo įstaigų (valgyklų, kavinių, restoranų ir kt.), parduotuvių, logistikos...
      A. Juozapavičiaus pr. 7F-1, LT-45251 Kaunas.
      Veiklos sritys: atliekų tvarkymas; antrinės žaliavos; vaistai, medicininės medžiagos.
      MEDICININIŲ ATLIEKŲ TVARKYMASTeikiame medicininių atliekų bei pavojingų atliekų tvarkymo paslaugas visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje.UAB „Tekasta“ nuo 2009 metų specializuojasi medicininių ir pavojingų atliekų tvarkyme, teikdama savo paslaugas visoje Lietuvoje. Įmonė turi Lietuvos Respublikos Aplinkos...
      Liepų g. 85A, LT-92195 Klaipėda.
      Veiklos sritys: atliekų tvarkymas; antrinės žaliavos; eksportas; gamtos apsauga; gamyba; importas; mediena, jos gaminiai; tara, pakuotės.
      Medienos atliekų tvarkymas, technologinės skiedros gamyba. UAB „Ekovalda” – socialiai atsakinga įmonė, prisidedanti prie pasaulinio neigiamo poveikio miškams bei klimato kaitos keliamų problemų mažinimo. Mūsų sertifikuota produkcija naudojama tolimesniam produktų gaminimui, taip kartu su Jumis, prisidedame prie...
      Raudondvario pl. 127, LT-47188 Kaunas.
      Veiklos sritys: tara, pakuotės; antrinės žaliavos; didmeninė prekyba; gamyba; plastikas, guma, jų gaminiai.
      UAB ,,Granplasta” pakavimo medžiagų iš polietileno gamintoja nuo 1999 metų. Nuo įmonės veiklos pradžios kryptingai siekiame pagrindinio tikslo – užtikrinti nepriekaištingą gaminių kokybę. Tai garantuoja kokybiškos žaliavos, modernios technologijos ir mūsų kolektyvo laiko patikrintas kryptingas darbas ir nuolatos...