Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Luminor Bank, AB

    Atsiliepimai apie Luminor Bank, AB

    Buvę Nordea ir DNB bankai

    Išregistruotas: Juridiniam asmeniui pasibaigus po reorganizavimo.
    Įvertinimas (vertino 0)
    0
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    Išvalyti

    Komentarų filtrai

    Įvertinimas
    Atsakymai
    Data

    Lankytojų nuomonės ir komentarai

    Esu labai nusivylusi šiuo banku,

    Abejotinos reputacijos pusbankis. Buvo pagaminta kortele, bet nenuvykau jos atsiimti iki nurodyto termino. Uzsisakiau nauja kortele poskyryje, kiaune konsultante sugebejo nepamineti, kad atsiimant banke kortele, uz tai reikes sumoketi 10 euru. Pasiule atsiimti banke, nes kurjerio paslaugos kainuotu. As sutikau. Po savaites atsiemiau nauja kortele. Joje buvo 20 euru, tai 4 eurus nuskaite uz korteles pagaminima, 10 uz atsiemima poskyryje:) linkiu paties blogiausio sitam bankui, nei vienas zmogus ar bendrove ilgai neisgyveno is zmogaus

    apgaudinejimo.

    blogiausias bankas, uzblokavo kortele, nors neturiu juokiu skolu, esu olandijoje, ir nezinau ka daryti, zmones bekyt muo syto sukcio,

    Nerekomenduoju sito banko. Atsinaujinus pasa, norint gauti pasibaigus terminui debito kortelei, gyvenant uzsienyje, turi skristi i Lietuva ir pateikti atnaujinta pasa. Kazkoks absurdas sitame technologijos amziuje. Bankas neturi programos, kuri sutektu galimybe, patvirtinti pasa internetu.

    Prireikė sav.laiko, kad užblokuoti kortelę, nes ji kažkur buvo užstrigus, bet tuoj atsirado ir dabar aš negaliu jos atblokuoti?!, nors
    žodžiu ir raštu kreipiausi į banką, perduodamas visus skaičius, kurie bankui buvo reikalingi, yra garso įrašai, nes duomenis perdavinėjau iš Sodros Rok.mst.filialo ir į jokius didmiesčius aš nevažinėsiu, nes esu invalidas, todėl tvarkykite mano prašymą!

    Reikia bėgti iš tokio banko... Kažkoks nesusipratimas - prisiskambinti neįmanoma, - 5 min atsakiklis aiškina apie įvairias paslaugas, po to praneša kad konsultantai užimti ir pasiųlo paskambinti vėliau. Jei parašai į jų info - ateina pranešimas kad turiu skambinti - kažkoks uždaras ratas. Pervedžiau lėšas iš SEB į Luminor - para laukiu kol suveiks Jų SEPA sistema ir pinigai bus užskaityti???? Paslaugos apgailėtinos, bet neužmiršta pranešti, kad nuo spalio 01 d. vėl brangs Jų paslaugos
    Į Vokietiją mokėjimai nueina greičiau negu į Luminor.

    Vytautas Jonaitis

    Šiandiena užsukau Klaipėdos akropolį luminor banko skyrių ir mane šokas ištiko.Banko kaip nebūta.Jokios informacijos kur išsikėlė.Šiaip siuntinėja visokias nesamones į el. Paštą, o čia jokios informacijos.Man pakvipo šio banko griūtis ir manau.kadreikia kuo greičiau bėgti iš šio banko, tuo labiau, kad paskutiniu metu paslaugų kainas kelia.

    Pritariu, kad šio banko reutacija krito msno akimis. Labiausiai, kad neina prisiskambinti telefonu. Reikėjo labai skubiai prisiskambinti, skambinau valandą, tačiau visi konsultantai buvo užimti. Ar taip galima apgaudinėti žmones... Sąskaitą telefono pridėjo 10 eurų tie skambučiai. Apiplėšinėjimas ir apgaudinėjimas žmonių.

    Akropolio skyriuje esantis centras yra turbūt vienas prasčiausiai bei lėčiausiai aptarnaujamas apskritai. Turiu atsidarius sąskaitą swedbanke, bet koncultacijos centro niekuomet nepalieku tokia susinervinusi kaip iš šio... Nesibaigiančios problemos taipogi

    Paskambinu i banka, praeina kelios minutes kol suspaudi iki reikiamos info gauti, veliau isklausai LUMINOR reklama, pagroja muzika, ir tuomet sako: atsiprasome siuo metu musu visi konsultantai uzimti ir nutraukia besikartojanti skambuti

    Kiek galima laukti eilėse? Jau jeigu matote, kad savaitgaliais būna didesnis kiekis žmonių, tai galbūt pamastykite apie didesnį kiekį darbuotojų? (mega)

    Kiek skambinu į DNB banką, tiek tempia laiką ir po penkių min. pasako, visi operatoriai užimti, paskambinkite vėliau. Kad atsilieptų neįmanomas dalykas. Tai su kuo tie operatoriai kalbasi telefonu jei niekada niekam neatsiliepia?

    Poliklynika, filialų mažėja, klaipedoj įėjau į banką eilė dviem dienom į priekį. Sėdžiu laukiu, pasiimkit ką veikt, internetas yra bet puslapių ne užkrauna. Belaugdamas gali megztinį nusimezgti. Skambinau iras, po penkių minučių išjungė ir mane

    Sveiki. Stovėjau eilėje 25 minutes kol prie manęs lriėjo moteris ir paklausė - ko laukiat? Nei laba diena, nei viso gero. Labai malonus pasitikimas. Pasakius, kad noriu sužinoti savo užmirštą pin kodą ir atsisakyti kortelės, man buvo pasakyta, kad šiandien jie jau baigia darbą ir manęs neaptarnaus. Buvo likusios 25 minutės darbo laiko. Prieš mane buvo viena mergina. Jūs rimtai taip elgiatės su savo klientais? Nesmagu.. Jeigu nemėgstat ponios savo darbo, eikit dirbt kur patinka, nors abėjoju, kad padės. Labai nemalonus aptarnavimas.

    Debiliškas bankas priešui nelinkiečiau isigyti luminor banko saskaita. 1.) Norint prisijungti prie el bankininkystes reikia nešiotis kodu generatoriu 2.)Norint inešti grinuosius i kortele reikia važiuoti per visa miesta 20km nes tu aparutu yra vienetai. 3.)Atsiskaitan bekontakte kortele apie nujimtas lešas praneša tik po keliu dienu taprasme turi pvz 40€ apsiperki uz 20€ tau lieka 20€ bet rodo per programele kad likutis yra 40€. 4.) Alga ateina 2-3dienomis veliau neigu i kitus bankus. 5.) Labai mažas kiekis luminor aparatu. Bet turi viena pliusa pabriešiu (VIENA) pliusa ir 5 ir daugiau minusu. Pliusas yra tas kad kai randi luminor bankomata niekada nebuna eiles tikriausiai delto kad šitu banku nieks nesinaudoja

    Jie tempia laiką, vilkina, žmonės eina lauk iš šito bako nes yra baisus bankas, kaip Edgaras minėjo apačioje čia yra pilną nesklandumų, ypatingai man įstrigo tas kad tu apsiprekini ir po to eini kažkur ir pažiūri sąskaitoj kiek pinigų yra likę ir pamatai, kad dar nenažai jų likę ir eini iš to jausmo perki daugiau. O pasirodo pas juos ta informacija nesuvaikšto sistemoje tam tikrą laiką ir tu negali pasižiūrėti kiek iš tikro yra pinigų. Jei būčiau žinojęs kad pas mane sąskaitoje tų pinigų mažiau negu kad jūs man rodėte, aštai tų prekių gal būčiau net nepirkęs ir sutaupęs, o dabar jaučiuosi lyg patyręs žalą. Koks tai bankas ir kokias jūs paslaugas vykdote, už ką imate pinigus kas mėnesį jei efektingai nesugebat net sąskaitosikučio parodyti. Jau nekalbu apie tai, kad man net į skolą leido prekintis, o man kai nuėjau į banką sugebėjo tik atrėžti, deja įvyko techniniai nesklandumai. Tačiau kai man įvyksta techniai nesklandumai gyvenime ar kitiems žmonėms, mes turime mokėti už tai, tad...

    Labiausiai nervina, kai zmoniu belekiek laukianciu, o dirbantis persionalas tikrai nemazas ir laksto su kavos puodeliais. O tuo tarpu aptarnauja tik viena. Nors galetu aptarnauti 2. Tiesiog gaila sugaisto laiko
    .

    Sveiki, problemos su banku prasidėjo kai buvo panaikintos internetinės bankininkystės kortelės.Konkrečios aiškios informacijos kaip reikės prisijungti po to tikrai trūko.Parsisiunčiau visur reklamuotą smart id programelę, kuri pasirodo nėra smart id!Taip man paaiškino galų gale susisiekus per mesenger (nes telefonu neįmanoma prisiskambint).Pasirodo smart id programėlę reikėjo aktyvuoti, ko irgi nepamenu, kad būčiau girdėjusi.Dabar negaliu pavedimų jokių padaryti.Banko mano mieste jau pora metų nebėra, per pietų pertraukėlę nenubėgsi.Išsiprašiau iš darbo, nuvykau į artimiausią banką (50km), o ten viena darbuotoja ir apie 10 laukiančių!Šiaip ne taip atsiuntė kodų generatorių.Dar reikia aktyvuoti.Tikiuosi po to pavyks prisijungti, nes kantrybė senka..Čia tik trumpai apibūdinau situaciją.Esame dirbantys, turintys šeimas, užimti žmonės, gryžtame pavargę, o gilintis į visas taisykles, sąlygas nebėra nei laiko nei jėgų.

    Apgailetinas bankas. Kortele negali 3 savaites pristatyti ir nejaučia jokios atsakomybes, siunčia ieškoti kortele pašte, o ten net neimanoma prisiskambinti.

    Sveiki Tatjana, > > Dėkojame už laišką. > > Banko informacinėje sistemoje matome, kad mokėjimo kortelė Jums > buvo išsiųsta paštu. Rekomenduojame kreiptis į teritorinį pašto > skyrių ir pasiteirauti galbūt Jūsų vardu yra laiškas, kurio nepavyko > pristatyti į pašto dėžutę. > Kitu atveju paskambinkite mums ar atrašykite į šį laišką ir mes > iš naujo, nemokamai pagaminsime kortelę. > > Jei turėsite daugiau klausimų, paskambinkite numeriu: 1608 arba > +370 5 239 3444. > > Linkėjimai, > ______________________________________________________ > R..... > Rašytinės komunikacijos konsultantė > Nuotolinio klientų aptarnavimo departamentas > > > > Sveiki. > > Spalio 24d. gavau pranešimą : "Sveiki! Jau pagaminome jūsų > naująją VISA mokėjimo kortelę ir išsiuntėme ją paštu jūsų nurodytu > adresu. Ji atkeliaus į jūsų pašto dėžutę...

    Akropolyje dirbančiai konsultantei (vyresnio amžiaus, šviesiais plaukais ir akinukais) reiktų bendravimo su klientais paskaitą pravesti. Pasiteiravus dėl kelionių draudimo darbuotoja negalėjo kompetentingai pakonsultuoti, o be to, kad pažėrė padriką informaciją, dar buvo nepatenkinta gautais patikslinamaisiais klausimais ir stebėjosi, kad jai pakartotinai reikia tam tikrus niuansus patikslinti. Galiausiai pasakė, kad viską galite rasti internete, nors konsultacijos tikslas ir buvo pasikonsultuoti dėl aspektų, kurie nėra aprašyti banko tinklapyje. Tikrai nemaloni darbuotoja, teko prašyti numeriuko pas kitą konsultantę ir papildomai laukti 40 min.

    Anastasija
    Anastasija

    Patikslinimas _kalba eina apie Vilniaus Akropolį.

    Laba diena, kažkokia nesąmonė informacijos nėra, naikina filialus nepraneša, klausi kur įnešti grynus pinigus, lauki pusę dienos.turbut gal visai gret užsidarys visur¿?

    Genovaitė Vyšniauskienė

    Labas vakaras. Šiandien lankėmės Luminor banko Ukmergės skyriuje. Buvome maloniai nustebinti labai kultūringu aptarnavimu. Labai gaila, kad nesusipratau pasižiūrėti aptarnavusios konsultantės pavardės. Tikrai labai malonus bendravimas, viską puikiai išaiškino. Jokių eilių, skubėjimo. Tik gaila, kad skyrius dirbs Ukmergėje tik iki sausio 1d.
    Genovaitė Vyšniauskienė

    Apgailėtinas bankas. Turiu paskolą už studijas, nurašinėja pinigus nespėjus net jų įdėti už neaišku ką. Per mėnesį du kart už paslaugas bankui, kokias jeigu aš juo nesinaudoju, kodėl du kartus? Papidomų centų už visokius kitokius dalykus.
    SUsidarė skola, nors kiekvieną mėnesį pervedinėju paskolos sumą. Parašyta už draudimą. Bankas nieko nežino, perskambinėja man jau lygiai 3 val. ir vargu ar perskambins.
    Pranešimą kad esu skoloje gavau po metų kai susikaupė krūva pinigų už tariamą draudimą.
    NIEKADA nemėgau šio banko, visad buvo probelmos su jais, pavedimai trunka paromis, visiškai nerekomenduoju. Lygiai tą pačia paskolą turiu SWED banke, gyvenime netūrėjau problemų. Viskas aišku, svetainė tvarkinga, parašyta kiek ir už ką. dokumentai irgi aiškus kiek mokėti. Na Luminor yra **** Jokios informacijos nei internetinėje svetaine, nei iš darbuotojų nei dokumentuose.
    Susimoku studijų paskolą ir išmetų šį banką visiems laikams.

    Neturiu zodziu apie Klaipedos vieninteli mieste filiala. Atejau 12.47. laukiu eilej jau vors valandos tan kad atsidaryt saskaita. ir vis dar laukiu. Nu kazkoks jovalas ir tikiuosi jog atsidarius saskaita neteks daugiau cia ateiti.

    Apgailetinas aptarnavimas, 11:59 išmuštas talonelis, laukiau 13:10 ir teko išeiti, taip letai dirbančių žmonių nesu mačiusi, o konsultantes nemandagumas, kuri muša talonelius yra virš visko. O problema tokia, kad neleidžia atsiskaityneti kortele ir nuolatos ta pati problema kartojasi. Atvyksiu kita karta ir tikrai atsisakysiu šito banko. Apgailetinas skyrius Vilniaus akropolyje.

    Didelis sutapimas!:) matau, ka ir jus siandien ta pacia problema apraset! Niekad nerekomenduociau ir nerekomenduosiu sio banko! Ir palinkesiu visiem, kad rinktusi tik kita!!!

    Apgailetinas bankas Vilniaus akropoli!!! Siandien buvom pralaukem valanda pajudejo tik vienas numeriukas
    Zmoniu pilna, aptarnaujancios tik dvi ir tai viena pas kita klausinejo, kazkoks absurdas.. keiskit tvarka ir darbuotojus isejom nedalauke savo eiles.... Neverta !!!
    Buvome apie 1h dienos.

    Atejus į istaiga per pietu pertrauką nesitikeciau greito aptarnavimo nei pašte, nei banke nei kitur. O kad patys klientai irgi visko nori, reikalų daug tai ir užtrunka. Darbuotojai manau sėdi tol kol sėdi klientai :)

    Im Theresa Oliver pagal vardą. bet aš gyvenu JAV, prieš keletą mėnesių buvau finansiškai įtemptas ir dėl savo nevilties buvau apgautas kelių skolintojų internete. Dėl savo profesijos, nes esu vieniša motina, turinti 2 vaikus, ir visas pasaulis atrodė, kad tai kabo ant manęs, ir aš skundžiuosi ir diskutuoju su mano draugu, gyvenančiu (LENKIJA), kuris mane nukreipė labai patikimam skolintojui, vadinamam (ponia Antonia Rowan) iš (CREDIT-SUISSE) paskolų tarnybų, ji buvo gelbėtoja, kurią Dievas siuntė gelbėti mano šeimos, pasiimant 85 000, 00 USD paskolą su 3% palūkanų norma, be jokio streso, susisiekite su savo [email protected]

    tn-1-283582.jpg

    Bekt nuo tokio banko kuo tolyn negana to kad visa spauda apie DNB pinigu plovima skalambijo sis bankas uzskaitas daro tik kelis kart per diena tuo uzlaikydamas pinigu judejima is saskaitos i saskaita kaip kiti bankai uzskaitas darro kas dvi valandas, zodziu su siuo banku nereik tureti jokiu reikalu netik eiles dideles bet ir aptarnavimas visokeriopai prastas

    Luminor nerekomenduoju

    niekam nerekomenduoju, pervedimai uztrunka iki 2dienu, net per transfergo turejau laukti virs 1 dienos kol ateis pinigai. Pvz I swed per 10min ateina... graudu

    Klaipėdos filiale apgailėtinas vaizdas. Informavo, kad eilėje 84 žmonės, teks laukti apie 2 valandas. Ar čia reorganizacija atlikta vadovaujantis sveiku protu? Rekomenduoju užsidarinėti sąskatas šiame banke jei bankas sugeba uždarinėti padalinius ir taupyti klientų laiko ir kantrybės sąskaita. Liūdna....

    Marijampolės DNB skyriuje patarė užsisakyti VISA Debit banko kortelę anksčiau, nors galiojo sena iki 2020-01-31.Taigi, užsisakiau internetu, kad atsiūstų paštu.Gavau 2019-10-14d.ir aktyvavau.Kas mėnesį pradėjo bankas nuskaičiuot ne tik kasdieninio krepšelio mokestį (1, 50eur), bet ir papildomą banko kortelės mokestį.Ir dar, atsiuntė paštu dar vieną VISA Debit banko kortelę, nors aš jos neužsakiau.Bandžiau skambint konsultantui, bet pagrojo muzika ir balsas pasakė, kad šiuo metu visi konsultantai užimti.Naujos kortelės neaktyvavau, bet nerimauju kad neatskaitytų vėl kokio papildomo mokesčio.Staigmenos tuo nesibaigė--maniau, kad be jokio mokesčio bankomate nusiimti 550eur grynųjų pinigų, pasirodo-ne, bankas nurašė dar 2, 20eur.Taigi, per mėnesį nusiskaičiavo 4, 70 eur. iš socialiai remtinos vienišos mamos.Man trūksta žodžiū, kad išsiaiškinčiau turiu važiuot į Kauną?Aišku, dar įkišo PIN generatorių už 15eur.Nežinau, kiek neš mano kantrybė.Esu labai nusivylusi, jie lobsta, o iš musų...

    Roma Buivydienė

    Esu patenkinta Luminor DNB aptarnavimo skyriuje dirbančiai Ievai Bielskytei, labai malonus, supratingas aptarnavimas.Ačiū specialistei už kokybiškai suteiktą pagalbą ir aptarnavimą.

    Esu labai nusivylusi šiuo banku. Jei atsitinka koks banko gedimas, niekada nebūni informuotas. Labai dėl to graudu, nes kai šiaip tai į el.paštus prisiunčia visokio šlamšto, o kaip dėl gedimų tai įspėti negali, nebent pats visais varpais skambini, kol išsiaiškini kas nutiko ir dėl ko negauni pavedimų.

    Sveiki kodel negalima matiti pinigu nuoemima ar pravedima reliu laiku tik po paros laiko

    Nerekomenduoju visiškai šio banko. Pati ketinu atsisakyti šio banko paslaugų. Nuo kiekvieno nusiėmimo grynų pinigų jų pačių bankomate nuo banko kortelės atskaičiuoja 0.40ct ir dar kortelės mokėsti 1.50€. Pavedimai tarkim iš Danijos kaip man vykdomi savaite. (Nors swedbankas tą patį pavedimą tą pačią dieną kaip man, tik aišku kitam asmeniui įvykdė jau kitą dieną.). Išlaukusi 3 dienas (tarptautiniai mokėjimai kituose bankuose ir yra įvykdomi per maždaug tiek laiko) na man pareiškė, kar vykdomi savaite, o kadangi vėlykos, na tai reikės šiektiek ilgiau palaukti nei savaite. Tad šio banko paslaugomis negalima išviso pasitikėti. Ypač jeigu turite tarptautinių pavedimų ir dažnai naudojates grynaisiais pinigais.

    Baisus jų atsakymai. Klausiu kodėl negaunu sendien 2020 04 10diena ryte daryto pavedimo (klausiu 19.15h) o jie atsako, kad sendien yra nedarbo diena Europoje... Šiaip sendien Lietuvoje yra darbo diena ir dar kol kas Lietuva yra Europoje... Net nežinau ką daugiau pasakyti apie jų tokį apsurdiska darbą... Bėgti tik nuo jo.

    Kas per nesamone???!!! Kodel neveikia Smart-ID ??? Man reikia daryt pavedimus, o cia tokia nesamone!! Tvarkykit savo sutrikimus, nes tikrai teks keist banka.

    Tragiskesnio banko nera buve !!! padariau pries savaitgali pavedima, pam nuskaite eu. Praejo savaitgalis nera pinigu saskaitoje kam siunciau ir israso pas mane nera, kad nuskaite juos!!! tipo rukyk db, nera irodymu kad vedej nors nuskaite man pinigus patikrinau kiek buvo ir kiek liko. jie gi megsta nueini i parde apsiperki, bet nuraso kazkada kai nori.... a*******i ne bankas !!!!!

    Labai prastai... pastoviai veikimo sutrikimai, su SMART-ID daryti online pavedimus pastoviai trikdziai, patoviai kazkas nesuveikia.. Megsta mokestukus nei is sio nei is to nuskaiciuoti, jei netikrintum banko israso, ir nepastebetum, po to paaiskeja, kad neturejo nuskaiciuoti, arba koks nors niuansas yra ir apsuko taip, kad nuskaiciavo vistik. Paskutinis lasas - 1000 eur nuskaiciuoti is saskaitos, bankomate neisduoti... tyrimas vyksta... iki 45 dienu... informacijos jokios.. Jei tik yra pasirinkimas, rekomenduoju rinktis kita banka.

    "Atsiprašome už nesklandumus" - taip luminor rašo jau antra para, neveikia prisijungimas su mobiliu parašu. Reikia daryti pavedimus, po 17:00 niekam neprisiskambinsi, į banko skyrių reikia registruotis kaip į polikliniką, ryte po valandos prisiskambinus mergaitė mandagiu balsu pasako kad gedimai šalinami ir kad bandyčiau prie banko jugtis vėliau. O gal jų serveriai rūsiuose kaip ir Registrų centro ir palijus lietui nustojo viskas veikti. Jei yra galimybė rinkitės kitą banka.

    Labai nusivyliau banko paslaugomis. Tai yra nežmogiška versti savo klientą laukti tris savaites savo eilės, kad pakeisti po vestuvių banko kortelėje pavardę su naujais asmens tapatybės kortelės duomenimis. 5 - 10 min. darbas po beveik mėnesio... Atleiskit, bet tai jau idiotizmas

    Romas Keliauskas

    TRAGEDIJA - O NE ŠIUOLAIKIŠKAS PASLAUGŲ TEIKIMAS. Aštuonis kartus skambinau. Atsiliepia konsultantas, nukreipia kitam konsultantui ir ragelyje:
    "šiuo metu visi konsultantai užimti, paskambinkite vėliau" - ir taip gal aštuonis kartus kelių valandų laikotarpyje.

    Su šia įstaiga tikrai didelės problemos. Gali būti slepiamos nuo klientų. Išmokėjome lizingą už auto liepos 22 dieną. Susisiekti pavyko tik šiandien. t.y. po dviejų savaičių!!! Lizingo atstovė kalbėjo atsainiai, net neatsiprašė. Dvi savaites negalima susisiekti su banku? Arba "visi operatoriai užimti', arba "jus užregistavome". Ir toliau niekas nesusisiekia. Manau reikia skubiai keisti banką, siūlau visiems pagalvoti. Mes tai tikrai uždarysime visas įmonės ir asmenines sąskaitas šiame banke. Kol buvo Nordea viskas buvo tikrai puiku.

    TRAGIŠKAS BANKAS. Ilgai negyvuosit jei ir toliau šitokį ignorą dėsit žmonėm.

    Pradžioje kai tapau DNB kliente viskas klostėsi gerai. Dabar esu nusivylusi šiuo banku. Pervedimai iš kito banko į mano banka vyksta labai ilgai, reikia laukti vos ne 9 ar daugiau valandų. Mano darbdaviams algas perveda 10 diena, o man visada veluoja ir perveda tik sekančia diena. Išrašuose nerašo, kur išleidau savo pinigus (parašo gal tik 1 iš 10 parduotuvių, kur išleidau savo pinigus ir reikia visada galvoti, kur dingsta pinigai). Dažnai ką nors nusiperku iš karto nenuskaičiuoja pinigų, o tik po kokios savaitės ar daugiau, nes nesugeba greitai visko atlikti (ir galvoju, kad iš mano banko kažkas vogia pinigus). Esu labai pasipiktinusi ir nepatenkinta DNB darbu. Tikiuosi atsižvelgs darbuotojai ir įmonė.

    Sito banko nerekomenduoju niekam, aptarnavimas blogas, prisiskambint neimanoma, interneto svetaineje kainyne prirasyta neaisku ko, nu zodziu tragedija.

    Lilija Blaževič

    Už puiku aptarnavima ir pagalba noriu padėkoti Luminor Akropolio poskyrio darbuotoja -mokinė Gitana, sėkmės darbe ir ačiū.

    Eilini kaeta savaitgali sutriko pavedimamai.Padarius 3 pavedimus staiga dingo pridijungimas.Toliau, aisku, neleido prisijungti, nes "neva klaidingai suvedete kodus 5 kartus is eiles". Prisisskambinti konsultantams beprasmiska- " visi uzimti".Siandien sekmadienis, o bankas nedirba ir jokios pagalbos, kaip kokioje tundroje! Dnb buvo viskas gerai, po to, kai tapo Luminor, visiskas nesusipratimas, o ne banko paslaugos.Niekam nerekomenduosiu sio banko ir pati uzdarysiu saskaitas.

    Banko kortele buvo uzsakyta Rugsejo 20d, gavau patvirtinimo laiska, kad prasymas priimtas, Rugsejo 23d nuskaiciavo pinigus uz kortele, laukiau, nesulaukiau, siandien yra spalio 1d. Korteles negavau, pasiskambinus i banka berniukas mane "maloniai" nustebina, kad kortele nepagaminta, nes ale del sistemos klaidos neuzsisake!!!!! Tai padare uzsakyma is naujo be mokescio, sakau tai padarykit be mokescio skubos tvarka, sako ne, nes kainuoja 25 eur. Tai ar mano cia kalte, kad ta kortele neuzsisake !!!! Dabar vel laukt reikia belenkiek laiko !!!! Man kortele reikalinga cia ir dabar !!!! I ateiti pagalvoiu ar likt sio banko kliente ! Kol buvo DNB buvo kaip ir viskas gerai, dabar tragedija !

    Niekam nerekomenduoju šito banko. Prisiskambint kaip visada niekada neįmanoma, daryk ką nori. Nuskaičiuojami pinigai už nežinia ką.. gėda

    Komentaro savininko el. paštu bus išssiųsta nuoroda, kurioje galėsite ištrinti savo komentarą.

    Jūsų komentaras

    Saugos kodas

    Daugiau skaitykite Rekvizitai.lt taisyklės.

    Nuoroda išssiųsta el. paštu

    Nepavyko išsiųsti laiško

    Taip pat rekomenduojame

    Kareivių g. 11B-7 aukštas, LT-09133 Vilnius.
    Veiklos sritys: bankai, bankinės operacijos; finansai; investicinė veikla.
    „Inbank” yra estiškos kilmės bankas teikiantis finansavimo ir taupymo paslaugas penkiose Europos šalyse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir Čekijoje. ,,Inbank'' skaitmeniniai sprendimai suteikia galimybę klientams pasinaudoti finansavimo paslaugomis tiek internetu, tiek fiziniuose partnerių prekybos...
    Pilaitės pr. 16, LT-04352 Vilnius.
    Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; tarpininkavimas.
    „Paysera“ – tarptautinė „fintech“ įmonių grupė, jau 20 metų kurianti inovatyvius mokėjimų sprendimus. Pradėjusi nuo mokėjimų e. komercijoje, šiandien Paysera apdoroja atsiskaitymus už daugiau nei 1 mlrd. EUR kasmet. Privatūs ir verslo klientai gali greitai ir palankiu kursu konvertuoti daugiau nei 30 valiutų per...
    Savanorių pr. 363B-201, LT-51480 Kaunas.
    Veiklos sritys: bankai, bankinės operacijos; finansai; greitieji kreditai, paskolos; konsultacijų paslaugos; tarpininkavimas.
    Lietuvos centrinė kredito unija (LCKU) – pirmoji centrinė kredito unija Lietuvoje, vienijanti daugumą Lietuvoje veikiančių kredito unijų (44 iš 59), kurios kartu sudaro LKU kredito unijų grupę. LCKU inicijuoja naujovių ir naujųjų technologijų diegimą bei taikymą kuriant kredito unijų narių poreikius atliepiančias...
    Jogailos g. 4, LT-01116 Vilnius.
    Veiklos sritys: bankai, bankinės operacijos; finansai; greitieji kreditai, paskolos; tarpininkavimas.
    Kredito unija „Neris“ yra Lietuvos Centrinės Kredito Unijų (LCKU) grupės narė ir veikia pagal Lietuvos Banko licenciją. Esame kooperatinė bendrovė, teikianti konkurencingas, aktualias ir kokybiškas finansines paslaugas savo nariams. Pagrindiniai mūsų nariai ir klientai – gyventojai ir smulkus verslas.
    Palangos g. 4, LT-01402 Vilnius.
    Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; tarpininkavimas.
    TransferGo buvo įkurta 2012 metais Daumanto Dvilinsko ir Justino Lasevičiaus. Šiandien įmonė aptarnauja daugiau nei 8 milijonus klientų daugiau nei 164 šalyse visame pasaulyje. Mūsų tikslas – suteikti žmonėms ir verslams pasaulyje prieinamesnes finansines paslaugas, padarant tarptautinius pinigų pervedimus...