Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę DHL Lietuva, UAB
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Laukiau siuntos is Olandijos.Sekimo numeris rodė, kad siunta Lietuvoj.Po kiek laiko, kad grăžinama siuntėjui, kadangi neatsiimta.Buvo nurodytas pristatymas į namus.Nei kurjerio skambučio, nei žinutēs nesulaukiau.
Sveiki, p. Enrika,
galbūt galėtumėte patikslinti siuntos numerį? Mes patikrintume, ar tai mūsų rinklu keliavusi siunta ir, jei taip, dėl kokių priežasčių ji buvo grąžinta siuntėjui be pranešimo jums.
Absoliuti betvarkė. Sėdėjau namuose, niekur nėjau nes žinojau, kad šiandien turi atvežti mano siuntą.
Žiūriu per langą DHL autobusiukas šoną pravažiavo visai ne i tą pusę. Žinau, kad čia pas mane važiavo nes sekiau internetu žemėlapyje. Kaip durnas išbėgau į lauką, gal pamatys. Ateina žinutė, kad "kurjeriui bandant pristatyti siuntą gavėjo adresu nieko nebuvo". Jis net iki mano namu nebuvo privažiavęs! Ir net nesugebėjo paskambinti i duotą tel. numerį. Tai štai tokia DHL patirtis mano.
Sveiki, p. Justinai,
Apgailestaujame, jog susidūrėte su tokia situacija.
Galbūt galėtumėte patikslinti savo siuntos numerį, kad mes matytume daugiau informacijos?
Norėčiau pasidalinti patirtimi, kuri nuvylė. Dukra užsisakė prekę už keliasdešimt eurų. Siuntai atėjus mūsų nebuvo Lietuvoje, o nemokamas saugojimas taikomas tik 4 dienas. Grįžus teko mokėti po 11 € už kiekvieną uždelstą dieną - suma išaugo iki 110 €. Gavome nuorodą, kaip patiems atlikti muitinės formalumus, tačiau vaizdo įrašas neveikė, o sistema sudėtinga ir lėta. Jūsų paslauga dar kainuoja 40 €. Esu nusivylusi - vietoje pagalbos gavome tik papildomų rūpesčių ir išlaidų.
Jau daug metų renkamės DHL. Lygiaverčių konkurentų jiems Lietuvoje nėra. Klientų aptarnavimas, informacijos suteikimas bei lanktumas kliento atžvilgiu labai aukšto lygio.
Nuoširdžiai dėkojame už Jūsų gražius žodžius ir ilgametį pasitikėjimą! Labai džiaugiamės, kad mūsų pastangos užtikrinti aukščiausio lygio paslaugas yra vertinamos. Klientų pasitenkinimas mums yra didžiausias įvertinimas ir motyvacija stengtis dar labiau. Ačiū, kad esate su mumis - mums tai labai svarbu!
Jei galeciau 0 zvaigdzduciu duociau. Uz siuntima ir taxes sumokejau tiek kiek uz pacia preke. O dabar kad preke lietuvoj jie reikalauja dar 60e ir +11e i diena uz tai kad "laiko" menkiausia preke. O jeigu nesumokesiu laiku sius atgal. Tikiuosi nieks nebepirks is to gaidyno
Sveiki, p. Armandai,
Įmonės vardu atsiprašome, jog patiriate nepatogumus dėl suntos išmuitinimo.
Paprašysime patikslinti siuntos numerį, kad galėtume įsigilinti į iškilusią situaciją.
Tikiuos sita zinute rasydamas isgelbesiu kazkieno finansine padeti ir nepirks is to gaidyno. Vien uz siuntima ir taxes sumokejau tiek pat uz preke. O dabar kad preke lietuvoj jie nori kad sumokeciau papildomai 60 euru ir 11e i diena kol jie laikys ta preke. NIEKAS JU NEVERCIA LAIKYT TIESIOG DUOK MANO PREKE.
Galiu tik pasidžiaugti. Gavome svarbius dokumentus per nurodytą laiką - vieną parą, Slovėnijoje, siųstus iš Lietuvos. Naudosiuos, kai tik prireiks.
Labai džiaugiamės, kad likote patenkinti mūsų paslaugomis! Ačiū, kad pasidalijote savo patirtimi - mums tai itin svarbu. Visada stengiamės užtikrinti greitą ir patikimą siuntų pristatymą, tad malonu girdėti, jog viskas vyko sklandžiai. Lauksime Jūsų sugrįžtant, kai tik prireiks!
Prie importo mokesčių pridedami kosminiai deklaravimo mokesčiai, norint sumoketi internetu svetainė pastoviai meta error 500, vos sumoki mokesčius. El laiške desinformatyviai aprašyta pilna suma + jų mokesčiai, tai tarsi vienintelis variantas sumokėti importą. O iš tikro yra žymiai pigesnių alternatyvų. GĖDA
Apgailestaujame, kad susidūrėte su nepatogumais ir nemalonia patirtimi. Suprantame Jūsų nusivylimą dėl papildomų deklaravimo mokesčių ir techninių trikdžių svetainėje - tai tikrai neturėtų taip veikti. Jūsų pastabos labai svarbios, ir jau perdavėme jas atsakingoms komandoms, kad būtų kuo greičiau pašalinti nesklandumai.
Taip pat norime patikslinti, jog siūlomas deklaravimo paslaugos mokestis nėra privalomas. Visada turite galimybę pasirinkti deklaruoti siuntą savarankiškai arba paskirti savo muitinės tarpininką (brokerį). Atsiprašome, jei tai nebuvo aiškiai nurodyta - sieksime gerinti komunikaciją, kad visa informacija klientams būtų pateikta skaidriai ir suprantamai.
Sėdžiu ofise ir matau, kad atvažiavo DHL. Tuo metu kalbu telefonu su klientu, matau, kad galimai kurjeris skambina. Po minutės baigęs pokalbį bandau jam perskambinti - nebeatsiliepia. Išeinu į lauką ir matau, kaip jis jau nuvažiuoja. Vėliau gaunu žinutę, kad bandė pristatyti siuntą, bet patalpos buvo užrakintos. Tačiau jis net neišlipo iš mašinos, nes lijo.
Dėkojame, kad parašėte ir pasidalinote savo patirtimi.
Atsiprašome už nepatogumus, kuriuos patyrėte dėl DHL siuntos pristatymo. Suprantame, kaip svarbu, kad siunta būtų pristatyta laiku ir sklandžiai, ypač darbo metu, kai esate ofise.
Jūsų aprašyta situacija - kai kurjeris neatėjo iki durų ir nurodė, kad patalpos buvo užrakintos, nors jūs buvote viduje - yra nepriimtina ir neatitinka DHL standartų. Labai apgailestaujame, kad kurjeris neišlipo iš automobilio ir nesistengė tinkamai perduoti siuntos.
DHL neturi gebejimu pristatyti siuntas, venkite sios siuntu imones.
Laba diena,
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Gaila girdėti, kad Jūsų patirtis su mūsų paslaugomis neatitiko lūkesčių. Suprantame, koks svarbus yra patikimas ir laiku pristatytas siuntinys, todėl tokie atvejai mums tikrai rūpi.
Jeigu turite galimybę, prašome pasidalinti daugiau informacijos apie konkrečią siuntą (pvz., siuntos numerį), kad galėtume išanalizuoti situaciją el. paštu [email protected]
Atsiprašome už sukeltus nepatogumus ir tikimės, kad ateityje turėsime progą pakeisti Jūsų nuomonę apie mūsų paslaugas.
Baisesnės įmonės už šitą neteko žinoti. Neadekvatūs mokesčiai ir negebėjimas pristatyti siuntos.
Jei turite galimybę, nesusidurkite. Paklauskite siuntėjo ar turi reikalų su ta dhl ir jei turi, ieškokite kito siuntėjo.
aba diena,
Apgailestaujame, kad turėjote nemalonią patirtį su mūsų paslaugomis. Suprantame, kad siuntos pristatymo vėlavimas ir papildomi mokesčiai gali sukelti nepatogumų. Tai tikrai nėra patirtis, kurios siekiame savo klientams.
Būtume dėkingi, jei galėtumėte pateikti daugiau informacijos apie konkretų atvejį (siuntos numerį ar datą), kad galėtume detaliau išnagrinėti situaciją ir imtis veiksmų, kad tokie nesklandumai nepasikartotų ateityje.
Vertiname Jūsų atsiliepimą - jis padeda mums tobulėti. Jei vis dar galime kuo nors padėti, prašome susisiekti su mumis [email protected].
Sveiki kreipiuosi dėl pamestos siuntos su kodu CE591034291DE kreipiausi i dhl tai sako: Pagal pateiktą sekimo numerį CE591034291DE, matome, jog tai yra siunta, išsiųsta per Vokietijos paštą (Deutsche Post). Tokio tipo siuntas Lietuvoje pristato įmonė Smartpost (valdo Itella Logistics), todėl dėl detalesnės informacijos apie siuntos pristatymą ar galimų problemų sprendimo rekomenduojame kreiptis tiesiogiai į juos. Kreipiausi i Smartpost bandžiau siunta sekti pagal koda bet jos neranda, tai vėl kreipiuosi i jus.
Sveiki, p. Juozai,
DHL Express su tokio tipo siuntomis nėra niekaip susijusi, todėl negalime jums pateikti daugiau informacijos.
Jei siunta jau ilgesnį laiką tranzite, maloniai rekomenduojame kreiptis į siuntėjus, kad jie susisiektų su Vokietijos paštu (per kurį siunta ir buvo išsiųsta) bei pasitikslintų, kas su ja nutiko.
Tarpininkavimo mokestis išmuitinant neproporcingai didelis, x4 didesnis nei kitose šalies tarnybose. Negana to, kad paslauga brangi viskas daroma maksimaliai ilgai, muitų "skaičiavimai" truko savaitę. Klientas pateikia visą informaciją, visus išrašus ir čekius, nurodo prekės aprašymą bei kategorija - tuo tarpu DHL po savaitės paspaudžia "OK" ir paima 50€. Visa savitarnos sistema, tiek sisteminiai pranešimai ir trumposios (SMS) žinutės sukurti tokiu būdu, kad klaidintų klientą. Nustatymai pagal nutylėjimą išrinkti patys brangiausiu ir nedraugiški klientui. Panašu, kad nekreipiamas dėmesys į pirkimo metu naudojamą valiutą, arba konvertavimo metu skaičiuojama nepalankiausiu kursu (Na žinoma, jog ne veltui siunta laikoma savaitėmis). Rezultate už $369.97 vertės daiktą sumokamas 142€ muitas.
Sveiki,
Nuoširdžiai dėkojame, kad skyrėte laiko pasidalinti savo patirtimi ir įžvalgomis. Atsiprašome dėl nemalonumų, kuriuos patyrėte naudodamasis mūsų paslaugomis.
Jūsų pastabos dėl tarpininkavimo mokesčių, informacijos skaidrumo ir aptarnavimo trukmės yra mums labai svarbios. Labai apgailestaujame, kad susidūrėte su situacija, kurioje mūsų savitarnos sistema ir procesai neatitiko Jūsų lūkesčių bei galėjo sudaryti klaidinančią ar nepatogią patirtį.
Itin vertiname Jūsų pateiktus konkrečius pastebėjimus — tiek dėl sistemos nustatymų, tiek dėl valiutų konvertavimo, tiek dėl muitinės proceso trukmės. Ši informacija jau perduota atsakingoms komandoms, kurios peržiūri procesus ir ieško būdų, kaip skaidrinti informaciją bei pagerinti klientų patirtį kiekviename žingsnyje.
Dar kartą atsiprašome už susidariusius nepatogumus ir dėkojame, kad suteikėte galimybę mums tobulėti. Jūsų atsiliepimas yra svarbi paskata pokyčiams, kurių tikslas - užtikrinti, kad kiekvienas klientas...
Sveiki, siunta jau mėnesi laiko pastrigusi Vokietijoje ir nebuvo jokiu atnaujinimu, o dabar rašo kad siunta pristatyta nors jos negavau. Sekimo numeris CE591034291DE
Laba diena,
dėkojame, kad susisiekėte.
Pagal pateiktą sekimo numerį CE591034291DE, matome, jog tai yra siunta, išsiųsta per Vokietijos paštą (Deutsche Post). Tokio tipo siuntas Lietuvoje pristato įmonė Smartpost (valdo Itella Logistics), todėl dėl detalesnės informacijos apie siuntos pristatymą ar galimų problemų sprendimo rekomenduojame kreiptis tiesiogiai į juos.
Jų kontaktus galite rasti svetainėje: https://www.smartpost.lt
Atsiprašome už nepatogumus ir tikimės, kad situacija greitai išsispręs.
Jeigu galėsime dar kuo nors padėti - būtinai kreipkitės.
Siaubas, siuntai kurios verte 84 USD, priskaiciavo 77 eur ismuitinimo mokesti. Oficialus iteisintas apiplesimas. Rekomenduoju rinktis kitus vežėjus ir pasidalinti šia informacija su draugais, kad būtų išvengta netikėtų ir nepagrįstų išlaidų. Gaila 0 neduoda ivertinti.
Laba diena,
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Suprantame, kad papildomi mokesčiai gali sukelti nepasitenkinimą, tačiau norime pateikti keletą svarbių paaiškinimų.
Muitinės mokesčiai nėra nustatomi mūsų įmonės - jie apskaičiuojami remiantis LR Muitinės ir ES teisės aktais pagal siuntos vertę, kilmę ir turinį. Mūsų įmonė, kaip ir daugelis logistikos bendrovių, siūlo muitinės tarpininkavimo paslaugą, kurios kaina yra skelbiama viešai ir prieinama klientams dar prieš pasirinkimą.
Taip pat svarbu paminėti, kad klientai visuomet turi teisę pasirinkti savarankišką siuntos išmuitinimą - ši galimybė yra nurodoma mūsų komunikacijoje. Tokiu būdu galima išvengti mūsų tarpininkavimo mokesčio.
Apgailestaujame, kad ši situacija sukėlė neigiamų emocijų, ir tikimės, kad turėsite galimybę priimti informuotą sprendimą dėl paslaugų pasirinkimo ateityje.
Jo muitinei 15 eur, o jums visa kita, labai geras biznis gaunasi. Jokio adekvataus paaskinimo uz ka.
Tragedija baisiau buti negali. Pradingo siunta niekas nieko nenori aiškintis…
Sveiki, p. Almantai,
Apgailestaujame, kad susidūrėte su tokia nemalonia situacija - suprantame, kaip svarbu laiku gauti siuntą ir gauti aiškią informaciją apie jos būklę.
Norėdami kuo greičiau išsiaiškinti, kas nutiko su Jūsų siunta, labai prašome nurodyti jos numerį čia arba tiesiogiai el. paštu [email protected]. Mūsų kokybės skyrius peržiūrės situaciją ir susisieks su Jumis kiek įmanoma greičiau.
Dar kartą atsiprašome už nepatogumus ir tikimės, kad artimiausiu metu pavyks išspręsti šį klausimą.
Labai dėkoju už patikslinimą. Ši siunta iš Olandijos išsiųsta kaip pašto paketas, tad mes, DHL Express, neturime jokios galimybės matyti papildomos informacijos apie jį. Šiuo atveju jums reikėtų kreiptis į siuntėją, kuris savo ruožtų susisiektų su vežėjais ir arba gautų patikslintus pristatymo terminus, arba pateiktų pretenziją dėl prastos siuntos.
Venkite siuntų iš trečiųjų šalių per šį vežėją! Jeigu išvengti nepavyko pasiruoškite paploninti pinigines.
Jeigu planuojate gauti siuntą iš trečiųjų šalių (pvz., JAV, Kinijos ar kt.), primygtinai rekomenduoju vengti DHL. Ši įmonė taiko neproporcingai didelius komisinius mokesčius už importo procedūras - net 50 € už paprastą importo deklaraciją, nepriklausomai nuo siuntos vertės. Ir tai dar neskaitant muitinės mokesčių (muito, PVM), kuriuos vis tiek turite sumokėti atskirai valstybės institucijoms.
Viena iš mano patirčių buvo dar absurdiškesnė - gavau nemokamą siuntą iš gamintojo (garantinė įrenginio dalis), už kurią nemokėjau nei cento, siuntėjas buvo pridėjęs visus reikalingus dokumentus, tačiau DHL Lietuva vis tiek privertė mane susimokėti 35 € „uŽ iMpOrTo prOcEdŪrAs iR MoKeSčiUs“.
Palyginimui: Lietuvos pašte muitinės deklaracijos kaina per jų tarpininką siekia tik 8 €, o pateikus ją savarankiškai - vos 2 €.
Be to, labai svarbu nepasirašyti jokių sutarčių ar įgaliojimų...
Sveiki, p. Karoli,
Dėkojame už Jūsų išsamų atsiliepimą ir pasidalintą patirtį.
Labai apgailestaujame, kad susidūrėte su tokia situacija ir patyrėte papildomų išlaidų, kurios, Jūsų vertinimu, buvo neproporcingos. Suprantame, kad netikėti mokesčiai ar neaiškios procedūros gali sukelti nepasitenkinimą ir nusivylimą.
Norime paaiškinti, kad muitinės tarpininkavimo mokesčiai (įskaitant deklaracijų pateikimą, dokumentų tvarkymą, bendravimą su muitine ir kt.) yra taikomi pagal įmonės nustatytą tvarką, kuri, deja, gali skirtis nuo kitų paslaugų teikėjų (pvz., Lietuvos pašto). Dėl šios priežasties siūlome klientams prieš pasirenkant vežėją įvertinti ne tik siuntimo kainą, bet ir galimus papildomus mokesčius, ypač gaunant siuntas iš trečiųjų šalių. Taip pat norime informuoti, jog gavėjai visada gali pasirinkti savo Muitinės tarpininkus, tiesiog reikia įspėti DHL atstovą, atsiuntusį pirminę užklausą.
Gerbiame Jūsų nuomonę ir vertiname, kad pasidalinote ja - tokia grįžtamoji...
Nepatenkinti pristatymu,
siunta buvo įdėta į vieną paštomatą, kodas atsiųstas kito paštomato, dėl šios priežasties negalėjome atsiimti siuntos, turėjome daug rūpesčių, kol susitvarkėme.
O kai atnaujino paštomato durelių kodus, siuntos pakuotė visa sugadinta...
(pridedu nuotrauką, kaip atrodė pakuotė).
Sveiki, p. Aida.
Pirmiausia nuoširdžiai atsiprašome už Jūsų patirtus nepatogumus dėl siuntos pristatymo.
Suprantame, kaip nemalonu ir varginančiai gali veikti situacija, kai siunta pristatoma ne į tą paštomatą, o klaidingas durų kodas sukelia papildomų rūpesčių. Ypač apmaudu girdėti, kad siuntos pakuotė buvo sugadinta - dėkojame, kad pasidalijote nuotrauka, tai mums padeda įvertinti situaciją objektyviai.
Norime Jus patikinti, kad šis atvejis bus detaliai išnagrinėtas kartu su mūsų Operacijų skyriaus vadovais. Mums labai svarbu užtikrinti patikimą pristatymą ir kokybišką klientų patirtį, tad tokie atvejai nėra toleruotini.
Prašome dar kartą priimti mūsų atsiprašymą už patirtą nepatogumą. Galbūt galėtumėte patikslinti savo siuntos sekimo numerį?
Jeigu turėtumėte papildomos informacijos ar klausimų - drąsiai kreipkitės, esame pasiruošę padėti el. paštu [email protected]
Reikia vengti šios įmonės, košmaras kokios kainos gaunasi su jų administravimu, DHL. Niekur kitur nėra taip blogai kaip pas juos. Gauni dovanotas prekes, o jie reikalauja svetimų bankinių išrašų kaip įrodymų, kad ne aš pirkau tas prekes. Džiaukitės, kad neskaitot mano minčių! Sėkmės jums nelinkiu!
Sveiki, p. Linai,
DHL dirba laikydamasis Lietuvos Respublikos įstatymų bei kitų teisinių reikalavimų. Siuntoms, kurios atvyksta iš trečiųjų šalių, privalomos importo procedūros Lietuvos Respublikos Muitinės numatyta tvarka, dėl šios priežasties gavėjų yra prašoma pateikti įvežimui reikiamus dokumentus bei patikslinimus.
Ar gaunant dovaną, reikia pateikti dovaną pirkusio žmogaus bankinius pavedimus? Norodykite įstatyme punktą, kuriame taip parašyta. Nes jūsų konsultantai nieko nesugebėjo nurodyti, tik kaip robotai pastoviai tai kartojo.
p.s. patarimas jums "tarptautini siuntų gabenimo lyderi", kad pranešimą apie pristatomą siuntą bet dieną prieš, o ne 10 min iki pristatymo.
Norėtume jums patikslinti, jog jūsų siunta nebuvo siunčiama kaip dovana (tai yra visiškai kitokia tiek siuntimo dokumentų, tiek importo procedūra), o kaip pirkimas iš elektroninės parduotuvės, todėl ir buvo prašomi dokumentai bei patikslinimai pagal šią tvarką https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/99bc7af08ff111ed8df094f359a60216, reikalingi importo procedūroms atlikti.
Labai nuvilianti patirtis su DHL. Maža to, kad ima kosminius mokesčius už siuntos išmuitinimą, tai dar ir už siuntos sandėliavimą ima po 11 Eur už dieną. 2 savaites pralaikė siuntą, manęs niekaip neinformavę, kad siunta atvyko. Galiausiai, man pačiai pradėjus ieškoti siuntos, atrašė, kad neva nuolat man siuntė pranešimus apie tai, kad reikalinga išmuitinti siuntą. Paklausus į kur siuntė, nurodė nežinia iš kur ištrauktą telefono numerį, kuris tikrai yra ne mano! Paaiškino, kad tokį telefono numerį jiems pateikė siuntėjas. Susisiekiau su siuntėju, kuris patvirtino, kad tokio telefono numerio DHL jis neperdavė, kadangi, aš pirkdama jų elektroninėje parduotuvėje, jokio telefono numerio nenurodžiau (nes nebuvo privaloma), o nurodžiau savo el. paštą, į kurį DHL ir turėjo man siųsti pranešimus. Tai klausimas - kodėl DHL to nedarė? Dar kartą susisiekus su DHL, jie niekuo padėt negalėjo, atseit turiu susimokėti visus mokesčius plius virš 100 Eur sandėliavimo mokestį, nes laiku neatsiėmiau...
Sveiki, p. Inga,
Apgailestaujame, jog jūsų patirtis nebuvo teigiama šį kartą, tačiau iš tiesų patikrinome siuntėjo patiktus siuntos dokumentus ir juose nėra nurodytas jūsų elektroninis paštas, tik telefono numeris, kuris iš tiesų yra neteisingas. Galime siuntos dokumentus persiųsti jums, kad galėtumėte kreiptis į siuntėją su pretenzija, nes šiuo atveju užlaikymas ir papildomi mokesčiai už sandėliavimą susidarė dėl iš jo pusės neteisingai pateiktų duomenų.
Esant tokiai situacijai, manau ir be atskiro prašymo turėtumėte persiųsti. Persiųskit, prašau, siuntos dokumentus, kreipsiuosi su pretenzija.
Nepatenkinama patirtis su DHL Express Lietuvoje
Labai prasta patirtis su DHL Express pristatymo paslauga Lietuvoje. Lietuviams dažnai tenka skambinti 4-5 kartus, kad pagaliau pavyktų susisiekti ir gauti aiškų atsakymą apie siuntos pristatymą. Operatoriai ne visada suteikia aiškią informaciją, o laukimo laikas dažnai užtrunka pernelyg ilgai.
Taip pat DL kurjeriai nesugeba rasti namų adresų, net jei pastatas stovi miesto teritorijoje ir aiškiai matomas nuo pagrindinės pravažiuojamos gatvės. Tenka aiškinti elementarius dalykus arba net pačiam eiti pasitikti kurjerio. Tikrai nesitikėjau tokio neprofesionalumo iš tarptautinės įmonės.
Tikėjausi patikimos ir efektyvios paslaugos, bet gavau daugiau rūpesčių nei naudos. Nerekomenduoju, jei vertinate savo laiką.
Sveiki,
Galbūt galėtumėte patikslinti bent vieną siuntos sekimo numerį?
Norėtume pasigilinti į situaciją, nes įprastai visi klausimai su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi išsprendžiami vieno skambučio metu ir laukimas, kol bus atsiliepta, neviršija 10 sekundžių.
Siunta siųsta iš Vokietijos iki Lietuvos net neatkeliavo viršaus mėnesio prabuvo Lenkijoje ir grįžo atgal siuntėjui tik dar po gero mėnesio ir dar darbuotojai nusimeta savo kaltę kad neva siųsta neregistruota siunta nors siunta registruota ir sekimo kodas yra
Sveiki, p. Jovita,
Galbūt galėtumėte pateikti savo siuntos numerį?
Panašu, kad siunta keliavo kaip pašto paketas, tačiau norėtume pasitikslinti.
Labai dėkoju jums už patikslinimą. Pagal sekimo numerį, tai yra pašto paketas, ne Express siunta. Jūsų siuntėjai pasirinko Vokietijos paštą kaip logistikos partnerį, tokius paketus Lietuvoje perima ir pristato įmonė SmartPosti (buvusi Itella), tad daugiau informacijos apie siuntinį gali suteikti jie. Pridedu nuorodą į svetainę, kur galite rasti kontaktus https://www.smartposti.lt/
Turbūt blogiausia paslaugų patirtis kokia galėtų būti.
Negana to, kad už muitą nuplėšė didžiulius pinigus, tai dar ir specialiai siuntas užlaiko, kad už laikymą reiktu primokėti. Prisigalvoja įvairiausių priežaščių, kad negali pristatyti siuntos.
Tikrai nesinori tikėti, kad iš to jie uždarbiauja, bet iš šono taip ir atrodo.
Pats žemiausias įvertinimas. Gėda.
Sveiki, p. Aivarai,
Galbūt galėtumėte patikslinti siuntos numerį? Nes tos, kurias randame sistemoje, Vilnių pasiekė tik vakar ir jų išmuitinimo procesas yra pradėtas, bei tikėtina, jog šiandieną bus užbaigtas.
Sveiki nebesuprantu ar gausiu savo siunta ar dar reikia kažkokiu popierizmų?? Kiekviena dieną gauname vis kitokias sms. Tai kad kreiptis i muitine, deklaruoti siunta. Po to kad muitine leido siuntai vykti. Kad siunta Vilniuje. Skambinu tel nr. Paaiškinti niekas negali nes neveikia linija, reikia laišką rašyti. Siuntos nr 1700467720. Laukiu atsakymo kuo skubiau.
Sveiki, p. Vilma,
Dėkojame, jog kreipėtės į mus. Pasitikslinome su mūsų Muitinės atstovų skyriumi dėl jūsų siuntos - matome, kad kolega Dmitrij su jumis jau susisiekė. Siuntėjai pateikė neteisingus siuntos dokumentus, todėl procesas užtrunka ilgiau, nei planuota.
Jei su mumis bandėte telefonu susisiekti vakar, teisingai, linijos neveikė, nes buvo Valstybinė šventinė diena, tačiau šiandieną jau dirbame pilnu pajėgumu, tad tikrai drąsiai galite kreiptis, jei iš kolegos atsiųsto laiško kyla kokių neaiškumų.
Melagių kontora. Neva bandė delivery daryt. Per 15metų Uk niekad nebuvo problemų. Lietuvoje pastoviai negaunu siuntų. Ypač iš Vokietijos. Manau yra vagiama ir tiek
Sveiki, Tomai,
Apgailestaujame, jog siuntų pristatymas neatitinka jūsų lūkesčių. Labai paprašysime pateikti DHL Express krovinio sekimo numerį, sudarytą iš 10 skaitmenų, kad galėtume giliau pažvelgti į situaciją.
Jei jūsų siuntos numeris sudarytas iš dviejų raidžių, 9 skaičių ir vėl dviejų raidžių gale, tai yra pašto siunta, kurią Lietuvoje pristato įmonė Itella, tad jie galėtų pateikti jums daugiau informacijos.
Kol kas vokiečiai išsiuntė dar vieną analogišką siuntą savo sąskaita. Jeigu dings ir šita, paviešinsiu visus kodus ir galėsit ieškoti. Visų pirma turit turėti elementarų viešą telefono numerį, kurį lengva rasti ir susisiekti, o ne būti atsiriboję nuo klientų kurie yra tiesioginis jūsų pajamų šaltinis.manau “pakėlus” klausimą žiniasklaidos lygiu pradėtumėt dirbti atsakingiau
Mūsų kontaktus visada galite rasti internete https://mydhl.express.dhl/lt/lt/help-and-support.html#/contact_us
Klientų aptarnavimo linija +37052360700, jos darbo laikas pirmadieniais-penktadieniais nuo 8.00 iki 17.00 valandos
Davežt nesugebėjo, tikriausia kurą taupė, nes paliko paštomate nesuderinęs su gavėju, dabar man reiks 15km važiuot pasiimt.
Sveiki, p. Valdai,
Labai dėkojame, jog skyrėte laiko pasidalinti savo patirtimi. Įmonės vardu nuoširdžiai atsiprašome dėl jums sukeltų nemažų nepatogumų. Galbūt galėtume paprašyti patikslinti siuntos numerį, kad galėtume giliau išanalizuoti susidariusią situaciją?
2024.12.13 dieną mano sūnus gyvenantis Londone išsiuntė sesėms i Lietuvą Kalėdines dovanėles. Priduodant DHL siuntą prekės buvo peržiūrėtos surašytos jų vertės užpildyti domumentai. Bendra siuntinio suma 40.50 svarų. 2024.12.18 dieną man paskambino muitinės tarpininkų kontaktų grupės specialistė Lietuvoje Augusta ir paprašė nurodyti savo el.pašto adresą. Paprašė aprašyti kas siunčia, kokie daigtai, kokios jų vertės? Likau nesupratęs nes apie Kalėdinį siuntinį vaikams nebuvau ispėtas. Sekančią dieną bendraujant telefonu mane informavo kad susisiekė su siuntėju ir viską išsprendė. Tačiau 2024.12.20 dieną atsiuntė aiškinamojo rašto pvz ir liepė jį užpildyti ir pasirašyti nurodant tokias pat daiktų vertes kaip pildė Londono DHL. Būtų viskas gerai, bet tos pačios dienos vakare buvo gautas laiškas su raginimu SUMOKĖTI UŽ SIUNTOS IMPORTO PROCEDŪRAS IR MOKESČIUS Viso 61, 82 eur. 50, 82eur procedūra ir 11 eur PVM.. Dėl PVM viskas suprantama ir privaloma susimokėti. Bet kas prašė tų procedūrų...
Sveiki, p. Rimantai,
Apgailestaujame, kad apkarto Kalėdinių dovanų gavimas.
Norime patikslinti, jog siuntos, atvykstančios iš ne Europos Sąjungos valstybių turi būti deklaruojamos visos, nepriklausomai nuo jų vertės. Visiems savo klientams, tiek juridiniams, tiek fiziniams asmenims, teikiame deklaravimo paslaugas, už kurias yra taikomas papildomas mokestis, apie tai informacija pateikiama el. laiške. Kiekvienas privatus gavėjas gali pats deklaruotis gaunamą siuntą LR Muitinės el. sistemoje, tokiu būdu išvengiant papildomų išlaidų už suteikiamas paslaugas, ši informacija taip pat nurodoma el. laiške.
Blogiausia kas galėjo nutikt, tai, kad užsakiau siuntą per DHL parcel.Siunta įstrigus Lenkijoj septinta diena, net nejuda iš vietos.Tai kas vyksta yra nenormalu ir nepaaiškinama sveiku protu.NIEKADA GYVENIME nebesinaudosiu tokiomis prastomis paslaugomis!
Sveiki, p. Sigi,
Jūs kalbate apie Vokietijos pašto siuntą, su kuria mūsų įmonė nėra susijusi. Rekomenduojame šiuo atveju kreiptis į siuntėju bei savo paketą sekti tinklapyje Itella.lt - Vokietijos Pašto siuntų vežėją Lietuvoje.
Na juk pabrėžiau parcel, o ne expres, o jūs expres.Lietuviai DHL jūs tikrai nesate kažkuo kalti, bet šitaip negali būti.Toks ilgas siuntimo laikas yra pasityčiojimas iš kliento ir spjūvis jam į veidą.
Noriu parašyti padėka DHL-ui. Jų vairuotojas truputi aplankstė musu laiptinės stogeli, bet paskui pats susisiekė su bendrija, apsikeitėm info, užregistravom draudimini ivyki ir šiuo metu jau tvarkomes darbus.
Sutikite, kad pagunda nuvažiuoti, nes niekas nematė - didelė. Pagal mus tai imonė atsakingai žiuri į savo veiklą, kuriuoje aišku visokiu nutikimų gali būti. Visiems taip gali atsitikti, svarbu kokie tolimesni žingsniai.
Dėkui
Sveiki, p. Algirdai,
Nuoširdžiai dėkojame už jūsų atsiliepimą ir apgailestaujame, jog susiklostė ne itin maloni situacija, tačiau tuo pačiu džiaugiamės, jog ją pavyko išspręsti operatyviai ir jums tinkamu būdu.
Gali žinote kodėl Lenkijos skristymo centre pastrigo siuntinys?
CH333675423DE
Sveiki, p. Povilai,
Dėkoju, jog kreipėtės į DHL Express. Pagal siuntos numerį matau, jog ji išsiųsta Vokietijos pašto tinklu (Deutsche Post, kuris yra DHL Group dalis) ir Lietuvoje tokių siuntų pristatymu rūpinasi įmonė Itella. Siuntą tikrai galima sekti jų tinklapyje https://itella.lt/verslui/siuntos-sekimas/ ir jau šiandieną matomas statuso atnaujinimas, jog ji rūšiavimo centre Lietuvoje. Jei jums kiltų papildomų klausimų dėl pristatymo, su Itella galite susisiekti nemokama linija +37070055009
Ta pati istorija, siuntinys trečia darbo diena pastrigęs Lenkijoj, rytoj jau ketvirta darbo diena ir mane tai pradeda erzinti????Maniau DHL labai rimta įmonė, bet dabar pradedu keisti nuomonę...
Tragiškas aptarnavimas, per sekimo nuorodą matėsi, kad kurjeris 3 kartus pro mane pravažiavo, bet užsukti nesugalvojo. Galiausiai atėjo žinutė, kad jūsų neradome, palikome už kilometro. Pasiimk arba siūsime atgal.
Sveiki, p. Mariau, ar galite prašau patikslinti savo siuntos numerį, kad galėtume patikrinti, dėl kokių priežasčių siunta jūsų vis dar nepasiekė?
Siunta turėjo buti pristatyta per 3-5 darbo dienas, vis dar nesugebama pristatyti kai 10 diena eina… Buvo galimybė rinktis pristatymui DHL arba UPS, sekančiam kartui jau aišku koks bus pasirinkimas
Sveiki, Edmundai,
Jūsų siunta rūpinasi ne DHL Express, o Freight padalinys, tad tikrai rekomenduojame kreiptis į juos telefonu +37052000200, pridedu ir ekrano nuotrauką, kur matomas galutinis vežėjas.
Ar tai yra normalu? Jau buvo perkelta kitaip dienai, ir poto vakare, atsakymas bande pristatyti, tai ka cia reiskia? Bent paskambinint ar parasyti tokioje situacijoje? Ne vairuotojas tai dzin kitai dienai vel atides.. Laukiu nesulaukiu siuntos.
Sveiki, pagal sekimą matosi, jog ją kuruoja ir turi pristatyti įmonė Itella, vadinasi, siunta išsiųsta Vokietijos paštu. Maloniai prašome kreiptis į pristatančią įmonę.
Su DHL Express šis krovinys visiškai nesusijęs.
Siunta gauta isdraskyta, buvo sugadinta viena preke.Atsakomybes neprisiima/
Sveiki, p. Regina Dalia,
Dėkojame, jog kreipėtės į mus ir iš karto pateikėte nuotrauką. Kiek galiu įžiūrėti, siunta pas jus atvyko kaip DHL Parcel, t.y., Deutsche Post pašto siunta. Tokias siuntas Lietuvoje pristato įmonė Itella ir jos su DHL Express nėra susijusios. Jei turėtumte DHL Express 10 skaitmenų siuntos numerį, tikrai kreipkitės į mus - padėsime, kuo galėsime.
Šiuo atveju rekomenduoju su siuntos nuotraukomis kreiptis tiesiai į siuntėjus - jie spręs kompensacijos klausymą tiek su jumis, tiek ir su logistikos tiekėjais.
Sveiki
Esu be galo pikta DHL darbu. Nuo gegužės mėnesio kas mėn siunčiu į Lietuvą per DHL ir kaskart problema. Negauna siuntos. Šį mėnesį išvis siunta nukeliavo už 300 km. Ir ji jų teigimu pristatyta. Dukart pristatė ne ten. Žmogus perdavė kad siųstų į teisingą adresą. Vėl gavo. Teko man prašyti žmogaus kad paštomatu išsiųstų. Tai čia normalu?
Taip. Paskutinė siunta 1339863556 kuri nuklydo į Šeduvą vietoje Druskininkų. Žmogus mane susirado per Facebook. Ir dabar persiųs man paštomatu.
Sveiki, p. Daiva, galbūt galite nors vienos siuntos numerį pateikti, kad galėtume pasitikslinti situaciją?
1339863556
Paskutinė siunta. Kur ji? Šeduvoje vietoje Druskininkų. Ir žmogus gavęs jau perdavė atgal. Vėl buvo jam pristatyta antrą kartą. Dėkui. Bet jau sumokėta paštomatu siuntimui. O galėjo visai pradingti.
Labai jums dėkoju, p. Daiva, už patikslinimą. Situaciją iš tiesų nėra normali ar apskritai dažnai pasitaikanti mūsų kasdienėje veikloje. Kaip matau, siuntą jums vežė mūsų partneriai, tad būtinai ir su jais aiškinsimės priežastis, kodėl siuntinys atsidūrė visai kitame mieste.
Įmonės vardu nuoširdžiai atsiprašau už jums sukeltus nepatogumus ir norėjau pasiteirauti, ar galėtume su jumis dar papildomai susisiekti telefonu ar elektroniniu paštu tiesiogiai, jei mums reikėtų papildomos informacijos?
DHL darbuotojai išvagia dalį siuntos, vėliau pasiūlo kompensacija kelių eurų, kurių net neužtenka padengti naujų prekių išsiuntimui klientui. Liūdna
Sveiki, p. Mantai,
Deja, logistikoje kartais pasitaiko siuntų pažeidimų atvejų, tačiau galime jus užtikrinti, jog jų turinio darbuotojai nevagia - tam net nėra galimybių, nes kiekvienas siuntų apdorojimo proceso žingsnis terminaluose yra stebimas vaizdo kamerų.
Kompensacija už siuntų pažeidimus, kai nėra įsigytas jų draudimas, yra reglamentuojama Monrealio konvencijos arba Varšuvos konvencijos siuntimo oru atveju ir Tarptautinio krovinių vežimo keliais sutarties konvencijos siuntimo žeme atveju.
Daugiau informacijos apie tai galite rasti mūsų tinklapyje https://mydhl.express.dhl/lt/lt/legal/terms-and-conditions.html
Niekam nerekomenduoju naudotis DHL paslaugomis. Nuostolis 29, 37 Eur. ir sugaištas laikas, sugadinta nuotaika. Kurjeris prieš paimant siuntinį išardė pakuotę, pagal jam galiojančias taisykles, patikrino ir vėl supakavo, nes viskas buvo gerai ir aišku, bet deja Vilniuje paskirstymo centre nepatiko siuntinio kvapas. Nors buvo nurodyta koks daiktas siunčiamas, parodytas fiziškai, jis patenka į draudžiamų siųsti siuntinių sąrašą, dar gali būti, pasirodo, skiriama bauda. Kažkoks absurdas. Siunta grąžinta atgal ir pusė pinigų negrąžinta. Kita kurjerių firma netikrino, neuostė, neklausė kas viduje, siuntinį pristatė už ženkliai mažesnę kainą saugiai ir greitai. Rekomenduoju kurjeriaipigiau.lt
Sveiki, p. Sigitai,
Maloniai paprašysime pateikti siuntos numerį, kad galėtume patikslinti, kodėl susidarė ši situacija.
Labai dėkojame už patikslinimą. Kaip matome, paslaugą užsakėte per Siųsk Pigiau platformą - siuntimo paslaugų perpardavinėtojus, tad visos pretenzijos dėl pinigų grąžinimo gali ir turi būti sprendžiamos su šia įmone.
Taip pat norėtume daugiau paaiškinti dėl dvigubo siuntų patikrinimo. Kurjeris patikrina siuntos turinį dėl akivaizdžiai pastebimo negalimo/draudžiamo turinio, tokio, kaip grynieji pinigai, palaidos ličio baterijos, cigaretės ir pan. Terminale siuntos tikrinamos pakartotinai jau kitais aspektais, tokiais, kaip galimas pavojingumas/degumas/sprogumas ir pan. Taip užtikrinamas mūsų tinklo ir klientų krovinių saugumas.
Laukiau keturiu siuntu is kinijos, siuntoms atvykus i Lietuva negavau jokio emailo zinutes ar skambucio kad mano siuntos jau Lietuvoje ir reikia muitinti. Trackingas rase kad siunta keliauja ir veliau parase contact DHL express. Susisiekus buvo pasakyta kad siuntas jau laiko gera savaite ir kiekviena kalendorine diena kainuos uz siuntos laikyma 11€. Taigi skubiai pateikiau dokumentus, taciau emailai atrasomi karta per para, tad kol uzskaite dokumentus praejo dar savaite nes turejo kazkokiu sistemos pokyciu ir siunte tik isankstines saskaitas ir prase banko pavedimo kopiju. Reziume daiktai iki siol nepristatyti, nuo atvykimo i Lietuva praejo 3 savaites, keturios siuntos kuriu bendra verte yra 440€ gavo 270€ muito mokesciu + virs 400€ sandeliavimo mokescio. O dabar vaziuoju atsiimti ju is rodunios kelio nes kurjeriai nesugeba pristatyt ir vis perkelineja i kita darbo diena. Zinokit truko kantrybe, tragiskas aptarnavimas ir baisiai bloga komunikacija. 0/10
Sveiki, p. Laurynai,
Nuoširdžiai atsiprašome, kad neatsakėme anksčiau.
Galbūt galėtumėte savo siuntų numerius atsiųsti mums arba el. paštu [email protected], kad galėtume patikslinti, dėl kokių priežasčių užtruko jūsų siuntų išmuitinimo ir pristatymo procesai?
Iš anksto dėkojame už patikslinimus.
Beveik 400 atsiliepimų rekvizituose prie DHL Lietuva, o iš tikro 95% apie Itella, nes žmonės (kaip ir aš seniau) neskiria Vokietijos pašto pavadinimu "DHL" nuo "DHL express" siuntų tarnybos. Itella apskritai vietoje to, kad investuoti į normalų aptarnavimą, nepagaili 4000-5000 eurų į metus, kad išvis išsijungti atsiliepimų skiltį čia. O jūs kruopščiai atsakinėjate į komentarus, todėl daug kas ir rašo tuos skundus. Aš savo ruožtu norėčiau paprašyti, jei turite galimybę, patys ar sudarykite galimybes vartotojams, Vokietijos DHL paštui kažkaip paaiškinti, kad negalima Lietuvoje siuntų numesti Itellai. Grupė ta pati, turi būti galimybė kažkaip prieiti prie didesnių mąstančių galvų, akcininkų, direktorių ir paaiškinti, kad kenčiam nuo Itellos jau daug metų, vien reitingas 1, 5 iš 10, o atsiliepimai išjungti išvis už didelius pinigus. Vokiečiai ypač vertina aptarnavimo kokybę, kodėl nori daryti atvirkščiai Lietuviams? Jei DHL yra paprastas Vokietijos paštas, tai tegu ties Lietuva ir...
Sveiki, p. Justinai,
Nuoširdžiai dėkojame už išsakytas pastabas ir vertinimą, labai malonu, jog skiriate DHL Express teikiamas paslaugas nuo Vokietijos pašto siuntų.
Kiek iš savo pusės galime, stengiamės daryti įtaką DHL Group vadovų sprendimus lokaliais klausimais, tad klientų nuomonė šiuo atveju itin svarbi.
Nenuleidžiame rankų ir dėl partnerių pasirinkimo, nors ir ne mūsų įmonės Lietuvoje, tad tikimės, jog ateityje jie bus keičiami.
Kurjeris siuntos savavališkai nepristatė, numetė paštomate, kuris net ne šalia mano namų, ragelio nekelia. O čia skaitosi geriausia ir brangiausia kurjerių įmonė......
Labas rytas, p. Smona,
Įmonės vardu nuoširdžiai atsiprašome už jums sukeltus nemalonumus.
galbūt galėtumėte pasidalinti savo siuntos numeriu čia arba mūsų el. paštu [email protected], kad galėtume pasigilinti į situaciją?
Koks gali būti vertinimas, kai realiai prekės pristatymo iš Amazonde partneris Lietuvoje ITELLA?
Jokios informacijos apie siunta, nors šį kažkodėl be jokio pranešimo jau devynias dienas manes laukia paštomate...
Beje galimybė gyvai susisiekti ir pasiaiškinti su DHL-u nulinė. Susirašinėti galima tik angliu
p.s. Atsiprašau ITELLA, pasirodo DHL nesugeba ITELLA-i perduoti nei kliento el. pašto, nei telefono. Siunta pristatyta prieš 10 dienų (siuntoje vaistai) ir jokios informacijos apie tai. Kas iš to, kad į Lietuvą atvežė greitai.
Sveiki, p. Artūrai,
Įmonė Itella Lietuvoje pristato siuntas, kurias siuntėjai pasirinko išsiųsti ne Express (mūsų), o Vokietijos Pašto tinklu. SU tokio tipo siuntomis mūsų įmonė visiškai nėra susijusi.
Taip pat norime informuoti, jog su DHL Express klientų aptarnavimo specialistais galimybė susisiekti telefonu yra darbo dienomis nuo 8.00 iki 17.00 valandos, skambučiai įprastai atsiliepiami greičiau nei per 10 sekundžių.
prekės jums išsiųstos ne mūsų tinklu, o per Vokietijos paštą, kuris DHL Group dalis, todėl matote bendrą DHL logotipą.... klausimas, tai kodel siunta rodo DHL.com jai ji siusta is vokietijos DHL, o vokietijos pastas rodo kad siunta priklauso DHL ir nesusyjes su DHL!? dar klausimas, kodel DHL rodo kad yra taip? - This shipment is handled by: DHL Parcel?? ir DHL Premium issiuntimas irgi yra ne DHL? tai gal is viso DHL ir fake group? nors mano siunta yra dabar itelloj, ziuresim kaip cia bus toliau, dvi siuntas gavau is itellos, ziurim kas bus su 3 siunta ir dar jai vokietijos pastas yra DHL group dalis, tai reiskia kad viskas kas issiunciama susije su DHL ir nereikia sakyti kad ne mes, jai vokietijos pastas sudare sutarti su itella, tai iseina taip kad DHL sudare sutarti su jais, nes vokietijos pastas yra DHL dalis, logiskai?, gal uzteks issidirbineti? ar Lietuvos DHL is viso yra atskira atsiskirusi kompanija nuo pagrindinio DHL? bent kiek as zinau is uzsienio partneriu DHL sudare...
Sveiki, Troli,
DHL Group valdo ne vieną įmonę ir teikia labai skirtingus logistikos sprendimus. Lietuvoje veikia DHL Express ir DHL Logistics, nei viena iš šių įmonių su pašto siuntomis nėra susijusi. Jūs ir pats sekime matote, jog pasirinkta DHL Parcel - pašto - paslauga. Sekimo dhl.com tinklapyje sistema yra apjungta, kad klientams nereikėtų įsiminti skirtingų elektroninių adresų kiekvienai siuntimo paslaugai.
Document and Parcel Shipping
For All Shippers
Learn about DHL Express - the undisputed global leader in international express shipping.
DHL Express
Fast, door-to-door, courier delivered. Time definite delivery to 220+ countries
tai kaip cia dabar gaunasi??? net jus LT puslapis ta pati raso tik lietuviskai, o jus rasot Lietuvoje veikia DHL Express ir DHL Logistics, nei viena iš šių įmonių su pašto siuntomis nėra susijusi, galima paziureti ir lietuviskai jusu puspali oficialiam tinklalapi...
Dokumentų ir siuntinių pristatymas
Visiems siuntėjams
Sužinokite apie „DHL Express“ - neginčijamą tarptautinių skubių siuntų gabenimo lyderį.
tai iseina kad kazkas vel meluojal, beje bent teisingai issiverskit zodi - percel - tai yra siunta! siuntos issiuntimas tai ne pasto paslauga??? tai kokias jus paslaugas tada teikiate is tikro? jai jus neteikiate siuntu gabenimo paslaugu, tada uzdarykit pas saves DHL Express, palikit tik logistika.
Sveiki,
Dar kartelį norime pabrėžti, jog DHL Group sudaro ne vienas verslo padalinys. DHL Post and Parcel (Vokietijos paštas) ir DHL Express turi skirtingus tinklus bei paslaugų/produktų paketus. Jūsų minimas DHL Parcel yra Vokietijos pašto produktas/paslauga, tad keliauja ne DHL Express tinklu. Daugiau informacijos apie Vokietijos pašto produktus galite rasti čia: https://group.dhl.com/en/about-us/corporate-divisions/post-parcel-germany.html
Naujas DHL triukas. Susimokėti už muitinimo paslaugas įmonėms galimas tik mokėjimo kortelėmis. Pavedimu opcijos nėra.
Sveiki,
Kol kas galimas apmokėjimas tik kortelėmis, jei tai darote per mūsų siunčiamą nuorodą - žinome, jog tai nėra patogu, nuoširdžiai atsiprašome. Tačiau kolegos iš Muitinės tarpininkų skyriaus mielai jums atsiųs ir išankstinę sąskaitą apmokėjimui, jei su jais susisieksite el. paštu. Taip, suprantame, jog tai nėra idealus variantas ir dirbame ties pakeitimais, tačiau tam reikia laiko. Nuoširdžiai tikimės, jog greitu met turėsime ir įmonėms skirtą patogų atsiskaitymo būdą.
Konsultantų neprofesionalumas tiesiog neįtikėtinas, kiekvienas paslaugos atlikimo terminus/tvarką/kainą komentuoja savaip. Toks jausmas visiškai nežino teikiamų paslaugų, pusės reikalingos informacijos pokalbio metu net neiškomunikavo, ko pasekėjoje pridarė papildomų problemų ir papildomų išlaidų.
Sveiki, p. Jevgenija,
Dėkojame už jūsų atsiliepimą.
Su jumis artimiausiu įmanomu laiku susisieks Klientų aptarnavimo skyriaus vadovė ir padės atlikti užsakymą teisingai.
Taip pat norime tik priminti, jog pervežimo kaina/terminai priklauso nuo begalės veiksnių, tad kinta pateikus kitus duomenis apie siuntą.
Taip pat rekomenduojame
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
Pristatydamas HYROX naujieną „Lemon Gym“ tinklas tęsia naujos koncepcijos sporto klubų plėtrą
Šiemet „Lemon Gym“ tinklas pasipildys net penkiais naujais sporto klubais. Kartu su jais pristatomos ir pačios naujausios treniruočių tendencijos. Didžioji šio rudens naujiena – fitneso maratonu...
Leidinių prieinamumas – naujas leidyklų kokybės standartas
Šiemet įsigaliojęs Europos Prieinamumo aktas daugelį verslų ir organizacijų įpareigojo užtikrinti, kad visi vartotojai turėtų lygias galimybes naudotis jų produktais ir paslaugomis. Lietuvoje...
Profesionalai, kurie nesustoja mokytis: "Northway" gydytojai tarptautines žinias taiko Lietuvoje
Kai pacientas išgirsta "čia nieko neįmanoma padaryti", tai dar nebūtinai reiškia, kad nėra jokių alternatyvų. "Northway" odontologijos centre tokių istorijų – ne viena. Čia gydytojai ne tik...

Komentaro savininko el. paštu bus išssiųsta nuoroda, kurioje galėsite ištrinti savo komentarą.
Jūsų komentaras
Daugiau skaitykite Rekvizitai.lt taisyklės.
Nuoroda išssiųsta el. paštu
Nepavyko išsiųsti laiško
Pasitikrinkite savo el. paštą. Jei laiško nerandate pasitikrinkite šlamšto katalogą.