VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę DHL Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę DHL Lietuva

Atsiliepimai apie DHL Lietuva, UAB

Parašyk savo nuomonę apie DHL Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Labai nemaloniai teko nusivilti DHL ir LR muitinės darbu. Užsakant pristatymą su DHL niekur nebuvo nurodytos muitinio tarpininko įkainiai, o pasirodo jie yra vos ne dvigubai didesni negu turėjau sumokėti muitinei. O visas pokštas tame, kad net atsisakyti jų paslaugų gali tik teoriškai, nes, kadangi, kaip fizinis asmuo neturime sutarties su muitinę, tai ir negalėsime siuntos įforminti, t.y. pateikti deklaracijos, taigi tik belieka šokti pagal DHL dūdelę ir mokėti bet kokią kainą, kurią jie nustato (beje laiške jų informacijos apie kainą nėra, nors nurodyta, kad patvirtinu ir sutinku su jų kainomis ir sąlygomis). Perduoti siuntos pvz. Lietuvos paštui neįmanoma, nes jie neturi nieko bendro. Ir kaip pirkėjas lieki kvailio vietoje, nes siuntos gabenimas kainuoja puse tavo siuntos kainos. Paskutinis kartas kai naudojausi DHL paslaugomis.
Atsakyti
DHL Lietuva buhalterė Ugnė Drobužaitė savavališkai sudenginėja naujas sąskaitas su senomis, taip išvengdami kelis mėnesius nemokėti sąskaitų, kitas apmokėti visada vėluoja, į elektroninius laiškus neatsako, telefono numerio tokios įmonės buhalterė pasirodo taip pat neturi.
Atsakyti
Silverijus 2018-05-05 11:40:54
Absoliučiai visus kartu, kai tik tenka susidurti - problemos. Papildomi, nereikalingi mokesčiai, nesiskaitymas su klientais, kalnas nervų. Visada renkuosi absoliučiai bet kurį kitą kurjerį, jei tik yra galimybė, o kartais nė nesisiunčiu dalykų vien dėl to, nes vienintelis kurjeris yra dhl.
Jei imanoma, patarčiau rinktis kita siuntų pristatymo kompanija. Kažkokia tragedija. Kurjeriai be atsakomybės jausmo visiškai. Nieko nepraneša iš anksto, kad atveš siuntą. Kompanija turėtų informuoti, kad bus pristatoma siunta iš anksto, pvz. atsiųst žinutę. Kurjeris nelauktai paskambina vieną kartą ir parašo, kad siunta nepristatyta. O atsiliepti į kurjerio skambutį nespėji. Kas čia per aptarnavimas!!!! Jie ka galvoja, kad visi sėdi ir iš rankų telefono nepaleidžia!!! net nesistengia siuntos pristatyti, juk adresą turi. Žino kur vežti, tai ir veškit tuomet, o jei namuose nieko nerandat, tuomet rašykit, kad siunta nepristatyta!!!. Juk už pristatymą mokami tikrai nemaži pinigai. Tuo labiau, kad namuose tuo metu buvom. Perskambinau kurjeriui, pažada kad siuntą pristatys "rytoj". O paskui tas rytoj tęsiasi ir tęsiasi. Po trijų dienų paskambinus į DHL aptarnavimo centrą, operatorė bando meluoti, kad dėl blogo oro sąlygų nepristatyta, nes lėktuvas neatskrido. Koks dar lektuvas!!! Jie jau po Lietuvą lektuvais skraidina siuntinius !? :-). Ir vėl pažadama, kad siuntinys bus pristatytas rytoj.... Vienu žodžiu, melagiai, išsisukinėtojai, neatsakingi ir nepatikimi.
Atsakyti
Susiduriau su nekvalifikuotu, nekulturingu aptarnavimu ir PVM skaiciavimo netikslumu. Siuntoje is Kinijos buvo apmokestinta gamybos detales, kurios liko Kinijoje, nebuvo siustos. Kai pasakiau telefonu, jos net nebande isiaiskinti ir nuo visos sumos paskaiciavo PVM. Bendravau su Renata Berzelioniene, Evelina Stankute, Asta Lukoseviciute ir Alina Cokova. Buvau nustebinta ne tik prastu bendravimu, etikos neismanymu darbo su klientu, bet ir neprofesionalumu. Imones vadovams siulau susirupinti darbuotoju aptarnavimo kultura. Visame pasaulyje yra priimta mandagumas ir aptarnavimo kultura su klientu, bei mandagumo formos. Sioje imoneje tas netaikoma! svarbu kaip greiciau apskaiciuoti ir gudriai isisukti. Gerbiamos ponios, tai gal as turiu jusu atsiprasyti? uz jusu neprofesionaluma ir nemandagu elgesi? Tuomet Atsiprasau! Atsiprasau uz jusu laika ir manau Jusu vadovai jus paaukstins pareigose ir duos premija!
Atsakyti
Dabar zinosiu su kuom nereikia tureti reikalu!
Atsakyti
Taigi kaip ir visi siubtu tiekejai taip ir DHL nuvaziavo zemyn...
Siuntos laukite iki vakaro galo.... Dabar turi sedet viduri savaites namie ir laukt siuntos o jie niekuom padet negali.... Liudnas musu customer service
Atsakyti
Kiek siuntu su DHL tiek bedu!!!!! kaip taip galima ! kas Jums po galais yra? Siuncia siuntini is Anglijos... vieta ziuriu Vilnius (priststymas 20diena turejo but jau siuntos) uz poros valandu jau siunta Latvijoj!!! kita diena mano siunta jau Vilniui (ok, laukiu) pasitikrinu uz kiek laiko jau ji VOKIETIJOJ.... Jus ka blemba ritmai?????? Netveriu pykciu!
Atsakyti
Jau mėnuo kaip dingo siunta siųsta per DHL irT atstovai nepateikus siuntos Nr atsisako padėti ją surasti, nežiūrint kad yra kita siutnos informacija. Taigi, jei neberandate savo siuntos traking Nr. visi galai į vandenį, DHL Jums nepadės, nors siuntą praganė jie, o ne Jūs.
Atsakyti
Kelinta karta jau kai pristatyneja siunta vis kazkokios problemos. Pirma karta kai laukiau siuntos paskambinau ir pasakiau, kad, kad busiu ofise, kuris yra uz 300metru nuo ofiso ir ten lauksiu. Viskas tiko ir laukiau siuntos. I darbo dienos pabaiga kaip nera taip nera. Paskambinau kurjeriui ir paklausiau kada butu siunta i ka buvo atsakyta jeigu norite tai galesiu tik paduoti prie namu kitaip pristatysiu kita diena ir dar vulgariai kalbedamas.
Antra karta tai yra siandien 2018-05-06 siunta turejo ateiti penktadieni, bet perkele i pirmadieni. Gerai laukiame! Su kurjeriu buvo susisiekta ir sutarta, kad atsiimsime rytoj. Kai atejo antradienis vel kartojasi ta pati situacija ir po visos darbo dienos laukymo, sako, atvesime tik rytoj nes pas juos tokia sistema ir negali pristatyti siandien.
Tvarkykite savo vidaus problemas!!! Moku didelius pinigus uz greita pristatyma iki Lietuvos, bet pats pristatymas jau Vilniuje yra baisiausias su kuriuo teko susidurti!!!!!!
Atsakyti
Prisiskaičiau tiek neigiamų atsiliepimą apie šią įmonę, kad vakar gavęs žinutę jog siunta, kuri pas mane keliavo iš Bulgarijos, bus pristatyta iki darbo dienos pabaigos visą dieną sėdėjau lyg ant adatų, bet galiu pasakyti, DHL šaunuoliai, nepaisant šių atsiliepimų, siunta kaip ir žadėta, buvo pristatyta ir be jokių išsisukinėjimų, tik kurjeris šiek tiek pavėlavo, apie pusę 6 atvyko, bet prieš tai informavo mane, tad užskaitau.. Šaunuoliai ir, manau, verti pasitikėjimo. P. S. Siunta atėjo 1 diena anksčiau, nei iš pradžių buvo numatytas laikas.
Atsakyti
Absoliučiai visus kartu, kai tik tenka susidurti - problemos. Papildomi, nereikalingi mokesčiai, nesiskaitymas su klientais, kalnas nervų. Visada renkuosi absoliučiai bet kurį kitą kurjerį, jei tik yra galimybė, o kartais nė nesisiunčiu dalykų vien dėl to, nes vienintelis kurjeris yra dhl.
Atsakyti
Galėčiau knygą prirašyt, bet neturiu nei aš tiek laiko rašyt, nei Jūs - skaityt. Trumpai: teko susidurt apie 20 kartų per paskutiniuosius metus, ir kiekvieną kartą ima pyktis, stresas, vis su jais problemos. Blogiausia tai, kad nėra alternatyvos, tikrai rinkčiaus BETKĄ vietoj šitos kontoros.
Atsakyti
Man nekilo jokių problemų. Konsultantė telefonu kantriai ir daug aiškino, kaip sutvarkyti reikalus: muitą, pvm, mokesčius. Davė kitų reikalingų žmonių kontaktus, operatyviai siuntė dokumentus ir jų pavyzdžius. DHL tarifai nemaži, tačiau viskas atlikta nepriekaištingai. Esu labai dėkingas konsultantei Evelinai už kantrybę ir pagalbą.
Atsakyti
Nepatariu naudotis DHL, ypač įmonėms. Siuntas tikrina, dokumentus ištraukia, o tokią informaciją greičiausiai renka ir pardavineja konkurentams. PATARIU VENGTI IR APEITI LANKU jeigu norite saugoti įmonės informaciją ką ir kam siunčiate !!!.
Atsakyti
Siaubas, jei tik iseina apeikit sia kontora. Nesugeba susisiekti, negana to dar pradeda skaiciuoti mokescius uz siuntos laikyma. Apie pristatyma i vieta net nekalbu. Akmens amzius. Esu ziauriai nusivyles sita kompanija ir ju paslaugomis
Atsakyti
Baisiau negu baisu! Nesugeba net adresu tinkamai perskaityti, išsisukinėja ir meluoja.
Atsakyti
Tragedija. Ir tai pastoviai... Altenatyvos neturiu nes Italai uzsake paslauga uz kuria moku pats. Track nr matau kad preke VLN. Kita diena skambinu kada preke bus ? Atsiprasau ji Latvijoje. Kaip, kodel, kada gausiu ? Stebekite trakeri. PX is didziosios raides.
Atsakyti
Geriau aplenkite sia kontora kartu su translaineriu. Per savaite nesugeba viska suforminti ir issiusti siunta, o dabar dar turi laukti kitos savaites kol DPD pristatys siunta.
Atsakyti
Norejau padekot Translaineriui ir DHL. Atsiemiau siunta is Kinijos, jokiu problemu, reikejo palaukt, nemazai sumoket, bet taip jau visur yra.
Dekoju.
Atsakyti
Daugiau niekada nesinaudosiu jų paslaugomis ir kietiems nerekomenduosiu, vieną siuntinį muitina tris dienas, ir dar už tai 22 eur reikia susimokėt. Kad siuntinys muitinėje buvo pranešta tik antros dienos nuo atvykimo pabaigoje, o tik trečią dieną nuo atvykimo buvo pradėti tvarkyti dokumentai.
Atsakyti
O aš viskuo patenkintas. Prekės iš Vokietijos visada atvyksta laiku, dažniausiai net diena anksčiau, nei prognozuota, kurjeris taip pat šaunuolis, visada sukalbamas. Nežinau, kaip kiti miestai, bet Klaipėda varo gerai!
Atsakyti
Emigruoti norisi. Papuoliau ir aš į "schemutės" pinkles. Prekės vertė 50 USD. Muito mokėti nereikia, tačiau jei prekės vertė didesnė nei 22 EUR reikia mokėti PVM ir pildyti muitinės deklaracijas. Deja pačiam padaryti įmanoma tik teoriškai (turi sudaryti sutartį su muitine, gauti saugu el. parašą iš registrų centro ir jei neluž sistema ir dar kažką suprasi toje makalynėje, galėsi deklaruoti), todėl teks sumokėti Translainui (DHL muitinės tarpininkui) 20 EUR + prekės vertės, pristatymo kainos ir tarpininko mokesčio PVM : (Gyvenime nesinaudosiu DHL paslaugomis.
Atsakyti
Nesinaudokite šios įmonės paslaugomis. Jokiu būdu. Arogantiški. Į klientą nusišvilpti. Kainos užlaužtos, aptarnavimas nulinis. Gavau siuntą iš JAV, tai nesugebėjo išmuitinti ir išsiuntė atgal, nors visus dokumentus pateikiau. DHL nesugebėjo mano dokumentų pateikti muitinės tarpininkui. Neįsivaizduojamas aplaidumas ir įžūlumas. Naudokitės paprasto pašto paslaugomis, pigiau, kokybiškiau, greičiau.
Atsakyti
Jeigu yra galimybė, prašykite pardavėjų, kad prekes siųstų registruota pašto siunta, siunta ir išmuitinimas kainuos pigiau.

Pirkau prekę iš kinijos, kainavusią truputį virš 50 dolerių, su 25$ pristatymo kaina (muito ir PVM mokėstis būtų apie 17 dolerių).
DHL nori DAR 20 eurų už išmuitinimo paslaugą (dviejų formų užpildimą).

Paštu panaši siunta (bendra vertė 60 dolerių, iki mokesčių) su pristatymu ir išmuitinimu kainavo apie 20 eurų.

Tarp kitko, patys prekių išmuitinti nebegalite, o Lietuvos paštas išmuitina tik paštu siunčiamas siuntas, taigi užsisakę per DHL jau nesutaupysite.
Atsakyti
Jei galite išvengti DHL, tai stenkitės visais įmanomais būdais. Jokios atsakomybės. Visiškai nevaldo informacijos, o arogancija ir susireikšminimas begalinis. Siuntos sekimo sistema...kam? kokia prasmė ir tikslas? kad įvaryti į neviltį? well done. tą jūs mokate. 10 27 siuntinys išvyko iš Poznanės, 11 02 DHL net nežino kur jis ir kada bus. Aliooo, chebryteeee wake up. Jau XXIa.
Atsakyti
Imone labai neatsakinga, melas, sukciavimas. Su pristatymu siaubingos problemos. Kurjeriai be atsakomybes jausmo ir turbut ne tik jie.
Atsakyti
Prasta kompanija kaip jie dar egzistuoja?
Parasasi uzsakyma operatore atraso uzsakymas gautas, kita operatore paraso kurjeris atvyks 15.00-lyg viskas ok. Atvyksta pasiima ir niekur nepristato, laiko pas save neinformuoja (nors pastabose parasytas tel nr jei kas neaisku skambinkite)-po to ~15kartu skambini, pasirodo kurjeris nemokejo uzpidyti siuntos dokumentu arba kas siuncia kurjeri jam neiduoda...
Atsakyti
Vien tik problemos su jais... Niekaip nesugeba pristatyti siuntos į Klaipėdą...
Atsakyti
Kažkaip viskas lėtai... Kiek laiko reikia, kad nukeliautų pinigai už muitą? Sėdžiu, laukiu stebuklo. Negana to, kad įkainiai nežmoniški, tai dar ir mano vargšas šuo negali gauti reikalingų daiktų laiku. Įvertinimas 0
Atsakyti
Kompanija labai prasta.
Niekam nerekomenduoju naudotis šitos kontoros paslaugomis.
Kurjeris paskambina 20min prieš pristatant siuntą. Vidury dienos. Pasakai, kad būsi pvz 15:30 namuose, o jo darbo laikas iki 17, bet pristatyti negali, nes mat maršrutas jau suplanuotas.
Pasiskambini į aptarnavimo centrą, ten sako - jis gali betkada paskambinti ir jei dirba iki 17val, tai dar nieko nereiškia. Turi visą dieną sedėti namuose ar kitoje vietoje ir laukti skambučio, nes pristatyti gali tik jam tinkamu laiku.
Visiškas dugnas šita kompanija.
Atsakyti
Praščiausia kurjerių įmonė pasaulyje. Kaip jie gali save laikyti geriausiais. Jeigu ant klientų jiems nusišvilpti. Sumokėtila 18€ už express siuntą. Viskas gerai šiandien gauta žinute, kad iki darbo pabaigos pristatys siuntą. Puiku atšaukiau visus planus laukiu siuntos, nes tikslaus laiko nenurodė. 17:29 parašiau pats neiškentęs į DHL konsultacinį ir sužinau, kad mano siunta pasieks mane tik rytoj ir per kitą kurjerių įmonę. Mačiau jie turėjo byla už sutarties nesilaikymą. Manau dar viena byla jiems nepakenks. Apie tai informuota Vartotojų teisės.
Atsakyti
Visada maniau, kad DPD kurjeriai krečia pokštus ir susikalbėti neįmanoma, ir tikrai maniau, kad DHL vieni geriausių šalyje, deja, "nudžiugino" kaip reta. Pradžiai siunta, kurią turėjau gauti per tris darbo dienas jie netikėtai nurūšiavo į Indiją! Čia prasideda smagumas, kadangi paprašius persiųsti siuntą atgal man pasiūloma kreiptis į pardavėją, kad jis kreiptųsi į DHL tada ten jau aiškinsis. Jų kaltė, kas siunta pasiklydo, aš jau nekalbu apie dialogą vestą su darbuotoja el.paštu, nei "atsiprašau" nei dar kokio paguodžiančio žodžio, tik "ne žmonės rūšiuoja siuntas", suprask, ne aš ten ją nusiunčiau. Bet kodėl aš turiu jos ieškoti per pardavėją??? Galiausiai po savaitės gaunu laišką su IŠMUITINIMO DOKUMENTAIS, mat man ateina siunta iš Indijos, ir už muitą turiu susimokėti! DHL, jūs išvis žiūrit ką dirbat, ar pas jus viskas kompiuterizuota tiek, kad nereikia žmogiškumo vargintis ieškot??? Užsisakiau naujas prekes, VĖL gavau SMS kad siuntą pristatys laiku, kadangi išvykau, pakeičiau pristatymo būdą, kad paliktų siuntų skyriuje. SMS apie paliktą siuntą taip ir negavau, nuvažiavau pasitikrinti, mergina sako, tai laukia ta siunta čia jau kelias dienas.. Nerealiai. Bravo.
Atsakyti
Skundai del DHL, susije su muitinimu, turetu buti skirti ne jiems, o ju partneriams, "Translaineriui". Siti lupikai dykaduoniai daznai skambina ir prisistato DHL vardu, nes gauna informacija net dar apie neissiustas siuntas :) Senai buvo atsisakyta ju muitinimo paslaugu ir pasirinktas kitas muitines tarpininkas (BNB group, jei ka domina), nebera leto muitinimo ir kitu problemu. Taip, moketi uz paslaugas ir muita vistiek reikia, bet cia ne DHL ir ne tarpininku "nuopelnas", o LR istatymai tokie, nieko nepakeisite. Norite moket maziau- vaziuokite tvarkytis dokumentus patys. O kas liecia DHL darba, tai kuo toliau- tuo blogiau dirba... Siuo metu populiarus pasiteisinimas del veluojanciu siuntu- oro uostu pasikeitimas... Tai susiderinkit savo grafikus pagal juos, jei nesigauna po siuntos ismuitinimo per 48val. pristatyti jos is Vilniaus i Kauna, klientui, o ne stabdykit siuntas parai laiko... Is Kinijos ofiso i Vilniu siunta atvyksta maksimum per para laiko... Bet DHL Lietuva, del kitu padaliniu greito darbo turi galimybes vilkinti siuntos pristatyma, kuo sekmingai ir naudojasi... Samdykit kitas siuntu tarnybas, jei nesugebat dirbti ir nosi krapstot... Atsakymai i nusiskundima ateina su begale klaidu... Jus kas, pakeles uzeiga, kad kai ka padeje ant kliento, paisot bele ka, kad tik kuo greiciau atsipurtyt? Klientai jums pinigus nesa, o ne jus jiems dideli geri darote, ypac kai tai darote kreivai... Cia apie toki ju darba reiktu ne i skundus rasyt, o uzsienio ofisui, kas juos priziuri, kad viena vieta gerai paspardytu bent karteli, tada gal jas judint pradetu normaliai, bent jau kaip priklauso...
Atsakyti
Prekė kainavo su siuntimu 235 dolerius, o DHL už išmuitinimą paskaičiavo 87 eurus..
Siaubinga kaina, bandykite tartis su elektronine parduotuve, kai perkate, kad ne per dhl siųstų..
Atsakyti
Nutraukiam darbus su sita imone, nes jie nevykdo savo isipareigojimu ir veluoja krovini is Azijos pristatyti MENESI laiko..guma tempia, kai kalba pasisuka apie kompensacijas...strucio pozicijos priemimas neispres problemos..keista matyt toki poziuri i klientus...todel ner ko noreti, kad ir klientai turetu kitoki poziuri...
Atsakyti
Tai buvo paskutinis kartas, kai aš naudojausi DHL express paslaugomis, siuntas pristatyta kaip paprastu Lietuvos paštu, bei išmuitinimo mokesčiai gerokai didesni. Realiai gavosi taip, kad siuntos pristatymo laikas toks pats, už gerokai didesne pinigu suma.
Atsakyti
Esu patenkinta DHL darbu. Neturejau visai jokiu problemu ir siunta buvo pristatyta numatytu laiku. Siuntinys keliavo is Amerikos ir su manim is karto buvo susisiekta del muitines mokescio. Kadangi pirma karta susiduriau su siuntiniu is amerikos tai paskambinau imonei, kuri su manim susisieke ir viska issiaiskinau. Labai malonus ir greitas aptarnavimas. Kadangi pati buvau uzsienyje tuo laiku kai siuntinys jau buvo Lietuvoje pasinaudojau elektronia paslauga, kur galima nurodyti kada tau yra patogu gauti siuntini. Esu tikrai patenkinta. Paskaicius kitus komentarus pagalvojau, kad man pasiseke, bet jei ir taip, tai tada tikiuosi kad visada seksis :)
Atsakyti
Žilvinas 2017-07-02 07:47:50
Nepatenkintas dhl darbu, gavo mano siunta iš užsienio apkeliavo visa lietuva ir išsiuntė atgal, dabar nei pinigu nei siuntos.
Nesisiūskit per dhl
Atsakyti
Nepatenkintas dhl darbu, gavo mano siunta iš užsienio apkeliavo visa lietuva ir išsiuntė atgal, dabar nei pinigu nei siuntos.
Atsakyti
Pati tragiškiausia įmonė Lietuvoje:
1. Apie tai, kad gautą siuntė reikės muitinti, man nebuvo pranešta iš pradžių. tik prekei atvykus, jie pradėjo reikalauti papildomų mokesčių už muitinimo procedūras ir kaltinti kitas įmones, kad apie tai jos manęs neinformavo.
2. Apie muitinimo procedūra darbuotojai visiškai neinformuoja - reikia skambinėti pačiam ir klausinėti, kokia situacija. Nėra jokio pagarbaus ir atskaitingo bendravimo su klientais
3. NETIKĖKITE JŲ TEIKIAME INFORMACIJA TELEFONU. Jų darbuotoja Giedrė Jasinskienė telefoninio pokalbio metu nurodė vienokias kainas, o kai atsiuntė sąskaitą faktūrą, ten kainos jau buvo visai kitos ir, žinoma, buvo gerokai didesnės nei Giedrė nurodė telefonu.
4. Jie atsisako bendrauti telefonu, patys niekada neskambina, reikia visko klausinėti PATIEMS. Iš jų jokios iniciatyvos.

Išvados: GYVENIME NESINAUDOKITE ŠIOS KOMPANIJOS PASLAUGOMIS. Lietuvos Paštas ir tas sugebe teikti profesionalesnes paslaugas.
Atsakyti
VENKITE DHL!
Labai blogai. Jokios informacijos apie gautą siuntą. Pradėjau ieškoti, pasirodo muitinės procedūros.
Guli jau savaitę muitinama, pasirodo laukia tarpininkų. Davė numerį, susisiekiau su tarpininkais, tie dingo.
Antra savaitė, ieškau kitų tarpininkų. Kažkoks briedovas biznis pas juos.
Kada bus galima atlikti muitinės procedūras be tarpininkų?
Atsakyti
Galvojau rimta įmonė, bet pasirodo, nieko gero. Gavau SMS, kad siunta bus pristatyta nurodyta diena, sėdžiu namie, laukiu, dienos pabaigoje nutariau paskambint sužinot, kur siunta, nes pagal jų tinklapį siuntai kaip 4 dienas Vilniuje. Pasirodo, jos net Lietuvoje nėra, ir ji keliauja žeminių transportų. Kam tada SMS siust, kam rašyt nesąmones savo tinklapyje.
Nieko gero.
Atsakyti
Dažnai gaunu tarptautines registruotas siuntas per DHL, bet turiu daug neigiamos patirties su DHL Panevėžyje. Paskutinis įvykis pribloškė... Siunta pagal interneto duomenis 8.05 val. buvo pakrauta į pristatymo automobilį, ant siuntos aiškiai užrašytas gavėjo adresas ir mobilaus tel. nr., gavėjas visą dieną namie, nei siuntos, nei skambučio nesulaukia, o į penktadienio darbo dienos pabaigą internete atsiranda įrašas, kad gavėjas namie nerastas ir bus bandoma pristatyti sekančią darbo dieną, t. y. pirmadienį. Tik ar tikrai bus pristatyta ar tik bandoma kaip penktadienį? Gal tokiu būdu savaitgalį pasiilginame? Tik kuo čia dėtas klientas?
Būčiau dėkinga, jeigu į tai būtų sureaguota!
Pagarbiai G. M.
Atsakyti
Esame komercinė įmonė. Dažnai gauname siuntas įvairiaisi kurjeriais, įskaitant DHL. Visiškai pritariu labai prastai daugumos čia išsakytai nuomonei - tai tiksliai atitinka mūsų patirtį. Kreipiantis į DHL Lietuva elektroniniu laišku su pretenzijomis geriausiu (!) atveju gauname atsirašinėjimą arba esame išvis ignoruojami. Vienintelis dalykas kuris mus priverčia su jais turėti reikalų - mūsų užsienio partnerių bendradarbiavimas su DHL kompanija. Tiesa, kai pareiškiame pretenziją DHL Lietuva, jie atsako : - mokėtojai t.y. užsakovai esate ne jūs, o užsienio siuntėjas, taigi tik jis ir gali reikšti materialinę pretenziją". Jų vadovas p. Mindaugas Pivoriūnas nėra sureagavęs nei į vieną mūsų laišką, nors esame komercinė įmonė reguliariai besinaudojanti DHL Lietuva paslaugomis.
Atsakyti
Esu labai pasipiktinusi tokiu neatsakingu įmonės darbuotojų elgesiu. Gavau ketvirtadienį pranešimą, kad siuntinį pristatys penktadienį iki darbo pabaigos. Penktadienį iš ryto toks pat pranešimas buvo pakartotas. Penktadienį po 15 val. gaunu pranešimą, kad bandėme pristatyti siuntinį, tačiau adresato nerado namie, nors aš visą dieną buvau namie nes auginu kelių mėnesių vaiką. Susisiekus su DHL asmeniu, administruojančiu siuntų pristatymą, informavo, kad susisieks su kurjeriu, kad kurjeris susisiektų su manimi. Nesulaukusi skambučio vėl susisiekiau su DHL atsakingu asmeniu, informavo, kad buvo sumaišyta siunta perduodant kurjeriui, tačiau jis nevyksta į mūsų mikrorajoną. Paaiškinus kodėl tą siuntą mums labai svarbu gauti šiandien, pasiūlė atsiimti nuo 18 val iki 19 val. paslaugų centre, kuris mums nuo mamų nutolęs 13 km. Aš juk ir naudojuosi tokių kurjerių paslaugomis tam, kad su kelių mėnesių vaiku negaliu trintis viešojo transporto priemonėse. Iškilus kažkokiems nesusipratimams galima iš karto informuoti adresatą apie susidariusią situaciją, o ne klastoti duomenis duomenų bazėje. Kai kuriems žmonėms siuntos gavimas numatytą dieną yra begalo svarbus.
DHL < Lietuvos Pastas
2017-04-07 14:51:12 IP 37.157.148.59
Atsakyti
Niekados nesisiuskit per si kurjeri is kinijos, siunta atkeliavo ligi Lietuvos labai greitai, siunciausi 2 apyrankes uz 40 euru isviso ir teko sumoketi sudejus 60euru islaidu, 45 eurai DHL uz siuntima ir dokumentu tavrkyma ir 15 muitinei, tuo tarpu lietuvos pastas uz tvarkyma pasiema 9 eurus...

Ismuitinti per DHL kainavo daugiau nei pati preke :D apsurdu apsurdas. 40euru preke 60 euru siuntimas ir muitines reikalai...
DHL paskutinis kartas
2017-03-23 13:40:07 IP 84.15.187.74
Atsakyti
Patarciau nesinaudoti siu apgaviku paslaugomis, jei siusites is ne Europos Sajungos, priklausomai nuo prekes kainos jums teks sumoketi apie 30-60 eur
Atsakyti
Kai dirba DHL? Turėjo pristatyti siuntinį, laukiu nuo pirmos valandos, staiga prieš darbo pabaigą atsiranda įrašas, kad nėra namuose. Taigi, tokios paslaugos.
Atsakyti
DHL Lietuva- never again!! Saugokitės jei siunčiatės prekes iš Kinijos.
Sumokėti papildomi 5 EUR už greitesnį pristatymą :)
Siunčiantis prekę iš Gearbest (Taivanis) atsiranda tarpininkas UAB "Translainer", kuris primygtinai reikalauja muitinimosi procedūras atlikti per juos. Paslaugos kainuoja 22 EUR. 22 EUR už vieno popieriuko supildymą... Išsimuitinti savarankiškai pasirodo negalima. Apie gautą siuntą informuoja ne DHL, bet trečia šalis, kuri turi asmeninius duomenis (nežinau ar tai legalu, bet kad nemalonu- faktas). Sprendžiant ką daryti (prekė pabrangsta beveik dvigubai, todėl lyg ir verta jos tiesiog atsisakyti, nes DHL paslaugos per brangios) paaiškėja jog dabar kiekviena diena kainuoja papildomai 3 EUR. Apie tai taip pat DHL niekaip neinformavo.
Juk užsakiau prekės pristatymo paslaugą DHL, sumokėjau papildomai tikėdamasis greitesnio, patogesnio pristatymo, tačiau prekei atvykus į Lietuvą jų darbas baigtas. Jokios pagalbos ką daryti, padėti, kad greičiau, patogiau ir pigiau klientas gautų siuntą.
Apie plėšikiškus Translainer metodus net neverta rašyti.
Muitas, mokesčiai- viskas ok, juos reikia mokėti, bet tai kaip tai daro DHL žemiau kritikos...
Tad, jei turite galimybę, gerbiami tautiečiai- rinkitės kitą krovinių gabenimo kompaniją.
Atsakyti
DHL pinigų plovimo mašina.Parašo sms, kad siunta bus pristatyta į namus, nurodoma data.Laukiame....nesulaukiame.Tada skambinu pati.Patikslinus siuntos NR pasakoma jūsų siunta neišmuitinta, reikia išmuitinti.Tada tik kai pradėjau jieškoti savo siuntos (1pora batų)jie skubiai man parašo el laišką su muitinės tarpininko kontaktais.Susisiekus teiraujuosi ar galiu išmuitin pati.Atsako galite, bet ilga daina.Klausiu kurioj muitinej mano prekė?Pasako muitinėj....kokiu adresu nesako.Tada išlenda, kad vizdėlto prekė pas juos.....tačiau išmuitint reikia.PVM paskaičiuoja ne vien tik mano atsiūstai prekei, tačiau dar ir kur jau esu sumokejusi už siuntimą pardavėjui......ir dar prie savo paslaugos 20€ už tarpininkavimą +21% (kur PVM jau tūrėtų įeiti į pateiktą jų paslaugų kainą.)Ir batai gaunasi dvigubai brangesni, nei norėjome parsiųsti!!!!Originali pakuotė nuimta!!!Supakavo į DHL.Kokią teisę jie turi draskyti siuntinius ir tikrinti???@!!a*******i!!!!

Taip pat rekomenduojame

Itella logistics
Adresas: Pirklių g. 5, LT-02300 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
UAB Itella Logistics teikia dalinių krovinių gabenimo sausumos, oro ir jūros transportu, sandėliavimo ir visas su tuo susijusias pridėtinės vertės paslaugas. Nuo 2017 m. įmonė aktyviai teikia ir smulkių siuntų pristatymo paslaugas. Lietuvoje nuo 2002 m. veikianti įmonė priklauso tarptautinei Suomijos kapitalo POSTI...
Nėgė
SST - Skubių siuntų tarnyba

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...
BALTICALL
vezuvezu.lt

Adresas: Dubysos g. 31, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB "Balticall" - vezuvezu.lt yra nuolat auganti ir besiplečianti įmonė teikianti kokybiškas ir patikimas keleivių, siuntų, krovinių pervežimo paslaugas mikroautobusais į/iš Lietuvos, Vokietijos, Danijos, Belgijos, Olandijos. Siekdami pateisinti klientų lūkesčius investuojame į saugumą, komfortą, greitą ir...
PRIMA LINE
TRANSPORTAS | LOGISTIKA

Adresas: Brastos g. 13, LT-47183 Kaunas.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
Transporto ir logistikos įmonė Prima Line Įmonė Prima Line buvo įkurta 2010 metais Kaune. Aiški dviejų krypčių specializacija – krovinių, siuntų pervežimas, bei krovinių saugojimas - formavo kompanijos įsitvirtinimą konkurencingoje rinkoje. Laikui bėgant, dėka atsakingo ir lankstaus požiūrio į klientus, bei...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Lenkijoje – savivaldos rinkimų testas šalies valdantiesiems
Lenkijoje – savivaldos rinkimų testas šalies valdantiesiems 10-20 18:32
Sekmadienį Lenkijoje vyks savivaldos rinkimai, kurie laikomi vienu pagrindiniu testu šalies kontraversiškai vertinamai nacionalistų valdančiajai partijai prieš ateinančiais metais vyksiančius...
Teismas konstatavo, kad pagrindinis Trakų senamiesčio planas – negaliojantis
Teismas konstatavo, kad pagrindinis Trakų senamiesčio planas – negaliojantis 10-20 18:30
Teismui neskundžiama nutartimi negaliojančiu pripažinus daugiau nei prieš dvidešimtmetį patvirtintą Trakų senamiesčio specialųjį planą, viliamasi, kad bus išspręsti ginčai dėl statybų mieste.
Londone – tūkstančiai protestuotojų dėl "Brexit"
Londone – tūkstančiai protestuotojų dėl "Brexit" 10-20 18:07
Jungtinės Karalystės (JK) sostinėje Londone šeštadienį tūkstančiai protestuotojų reikalauja antrojo referendumo dėl galutinio "Brexit" susitarimo su ES.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar skiepijatės nuo gripo?

Partneriai

Skoda

Akcijų kainos

Procter & Gamble 87,30 +8,80%
American Express 106,73 +3,78%
Kraft Heinz Co 57,56 +3,64%
Colgate-Palmolive 64,52 +3,00%
AIG 47,20 -2,90%
Caterpillar 131,32 -3,30%
NVIDIA 229,17 -4,33%
eBay 28,75 -8,87%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 0,80 -4,76%
Cukrus 0,56 0,00%
Auksas 1198,39 -0,28%
Sidabras 14,27 -4,80%
Varis 6050,76 0,00%
Jautiena 3,92 -1,26%
Dyzelis 2,25 +4,65%
Kava 2,67 -3,26%