VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę DHL Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę DHL Lietuva

Atsiliepimai apie DHL Lietuva, UAB

Laimėkite prizą atostogoms! DALYVAUTI ŽAIDIME
Parašyk savo nuomonę apie DHL Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Įmonė, kuri nekelia pasitikėjimo, nežino kas vyksta įmonėje. Paskambini sako jo siuntinys pas mus galite atvažiuoti pasiimti, nuvažiuoji sako kas jums sakė, kad galite atvykti, o atsiprašyt net nesugeba, kad patys klaidų pridaro, mėnesį laiko negalėjau atgauti siuntinio, nes nesugebėjo greičiau reaguoti ir išsprėsti problemos. Apie muitinimą išvis nieko paaiškinti negali, tarpusavyje atrodo kad nesusikalba. Kai kurios darbuotojos malonios, bet šiaip nieko gero. Labai nerekomenduoju naudotis jų paslaugomis!
Atsakyti
Esame labai patenkinti kurjerių paslaugomis. Balandžio 19 d. siuntinys atkeliavo į Lietuvą ir tą pačią dieną labai operatyviai buvo paristatytas į namus. Ačiū.
Atsakyti
Labai nusivyliau šios įmonės muitinės tarpininkų atstovavimu muitinėje-susidarė įspūdis, kad jiems svarbiausia tik paimti pinigus, o ne padėti klientui. Naudokitės kitos įmonės paslaugomis, jei tik galite. Gėda.
Atsakyti
Dabar issiaiskinau, kad netik labai blogai ir letai atstovavo muotineje, bet dar ir apvoge (prirase i saskaita nepadarytu paslaugu)
Atsakyti
Visa DHL reputacija galutinai sugadino ju pasirinktas muitines tarpininkas TRANSLAINERIS. Laikykites toliau nuo siu dvieju kompaniju.
Atsakyti
Apgailėtinas expresas per savaitę, kuriame dalyvauja LP paštas.. kodėl mokėt tokius pinigus ir paslaugą gauti iš LP.. savaitgaliais nedirba, siuntinio pasiimt pačiam negalima.. Ir aptarnavimas lygus plintuso, nepagarbiai kalbama su klientu.
Atsakyti
Visi blogi komentarai apie DHL yra 100% teisybė. Tai yra pati blogiausia logistikos kompanija kurią galite pasirinkti. Tačiau visa probema yra jų ofisas, kuriame sėdi absoliučiai nekompetetingi ir, , , , padėję darbuotojai. Jie absoliučiai negali išspręsti jokios situacijos, be motyvacijos dirbti ir ir atstovauti kliento interesus. Jokiais jokiais būdais nepatariu patikėti svarbių siuntų jiems.

Vienintelis geras dalykas tai kurjeris, nepamenu vardo, tačiau jis visada atvykdavo laiku, būdavo malonus ir labai kompetetingas.
Atsakyti
DHL labai nusivyliau, nesugeba pristatyti siuntos laiku, perspėja SMS, kad siunta bus ketvirtadienį, tačiau pirmadienį jos dar negaunu. Išmuitinimo paslaugos labai brangios. Nerekomenduoju turėti su jais reikalų.
Atsakyti
Pirmas ir paskutinis kartas, kai turiu su jais reikalų.
Už parsisiustą prekę susimoki dar puse kainos ir tada „džiaugiesi” kad gavai. Žodžiu- kažkokie tarpininkaipadejėjai, tau padeda gyventi.
Sutinku, kad yra kažkokie muitai, mokesčiai..bet kai jų dydis niekaip netelpa į logiką, tai apie kokį švarų verslą jūs šnekat?
Žiauriai nusivyliau. Nepatariu niekam susidėti su jais.
Atsakyti
Panašu, kad DHL nemato perspektyvos Lietuvoje, nes partneriais pasirinko Itella Logistic - įmonę, kuri nuolat meluoja ir pelnosi pirkėjų sąskaita nesuteidama paslaugų, už kuriuos siuntėjas sumokėjo. Nors turi pristatyti nurodytu adresu, tačiau VISADA atsiunčia žinutę, kad siunta manęs laukia jų kažkuriame pasiėmimo punkte. Kai neiškentęs paklausiau kodėl neveža, tai jų helpdeskas atsakė kad siuntėjas pasirinko ekonominį pristatymą, nors kai atsiėmiau siuntą, ant DHL lipduko buvo aiški žyma "Premium". Šiaip visas internetas raudonas nuo skundų, bet panašu, kad Itella Logistics į tai giliai nusišvilpt.
Iš DHL į savo užklausą atsakymo negavau, todėl suprantu, kad tai vyksta su DHL tyliu pritarimu,
Toks požiūris į klientus būdingas įmonėms, kurių daugumos jau nebėra.
Atsakyti
Man patinka šios siuntų tarnybos darbas. 100 kartų geriau nei dpd aptarnavimas. Malonūs kurjeriai, greitas pristatymas ir jokių nesklandumų :) Mažiau atsiėmimo terminalų lyginant su dpd, omnivita ar lp bet pristatymas iki durų kokybiškesnis :)
Atsakyti
BAISU BAISU lupikautojai tinginiai.Jei turit galimybe toliau nuo DHL
Atsakyti
Žemo lygio įmonė, logikos apskritai nerasta, atrodo, jog dirbtu su vištos smegenėlėmis.
Darbuotoja Evelina Stankute absoliutus nesiskaitymas su klientais.
Tokių darbuotojų neturėtų būti aptarnavimo sferoje apskritai.
Atsakyti
Если Вы ещё это читаете... Ждите возврата (что я собсна говорю, уже наверняка давно разобрались) и просите отправителя выслать обычной рег.почтой. Дешевле будет. Тут дело не в DHL, а в посреднике, которого они наняли. На будущее: у нас только два вида норм таможенных посредников. Знакомый и Lietuvos paštas. Paštas берёт строго 8.69 и то в случае налогообложения. А все транслайнеряй и прочие "рс карго" дерут по полной, и то дай Боже, что растаможка пройдёт успешно. Pridedu šiek tiek lietuviško teksto, kad niekam nebūtų liūdna.
Atsakyti
Daugiau niekada gyvenime nesinaudosime sitos imones paslaugomis. EXPRESS mat.. Negana to kad nesugeba laiku pristatyti siuntos tai dar ir pats turi gaudyti ju vairuotojus kad jau tiesiogiai is ju pasiimti savo siuntos, nes jie mat labai uzsiėme šventinis laikotarpis ir t.t.. Lupa nezmoniskus pinigus o atsakomybes ir pareigingumo jokio. Siuntos kilnojamos po kelis kartus is vieno logistikos centro i kita tame paciame mieste esanti.. paskambinus telefonu tau patvirtina kad gali atvaziuoti ir pasiimto savo siunta i ju logistikos centra, esa jis cia yra. Kai po 20-30min atvykst i centra tau pasako kad SIUNTINI ATIDAVEM TRANSPORTO KOMPANIJAI ISVEZIOTI. NEREKOMENDUOCIAU NIEKAM NAUDOTIS AITOS IMONES PASLAUGOMIS
Atsakyti
Siaubinga kompanija nekokibiskas ir brangus servisas. Ужасная компания только получил уведомление о посылке сразу написали угрозы если не заплачу сбор то за каждый день будут брать а через 5 дней начнут процедуру возврата отправителю.Ни по одному телефону невозможно дозвониться.По номеру отслеживания отправителю никому не видно где посылка.Видимо леняться обновлять информацию.За таможенную обработку посылки взяли с меня 45 евро плюс налоги посылка стоила всего 90 евро.Единственный плюс быстрая доставка.
Atsakyti
Ponios ir ponai, o gal kas žino, kokie užsienio DHL siuntiniai pas mus platinami per stebuklingus geltonus autobusiukus, o kokie - per tą prakeiktą, jaučias, pusiau bankrutavusią Itellą? Labai nesinori vėl su iteliškiais susidorot. O apie paties DHL darbą neturiu ko pasakyt, Vokietijos skyrius atidirba puikiai ir greitai (spjaudau per petį).
Atsakyti
lrmuitine.lt/web/guest/verslui/pastosiuntos/gabenimas parasyta, kad prekes kaina iki 150eur nereikia ismuitinti ir apmokest mokescius. Taigi mano uzsakymo prekes kaina buvo max 18eur is aliexpress.com. Bet vis tiek DHL atsiunte man, kad turiu sumoket uz muitine ir mokescius 20eur. Mane nustebino ir parasiau jiems. Jie atsake "Muitinė turi teisę tikrinti visas siuntas. Kartais po patikrinimo įpareigoja muitinti prekes, ruošti deklaraciją ir pan". Kur logika? Jie nepaisant muitines taisykliu? Mano poziuris, kad jie uzsidirba kaip bizni. Nezinau ar faktas, bet vis tiek man kaip tai jau suprantama. Tada nesutikau papildomai sumoket ir aiskinau viska jiems. Bet atsake tik jie grazina preke i Kinija ir viskas... laiko issvaistymas. Kita karta geriau isvengt DHL, o pasirinkt kita firma.
DHL, prasau, kad jus turit pakeist geresne situacija ateityje. Neimkit pinigu ir negaiskit laiko is kitu pirkeju. Aciu.
Atsakyti
Neseniai teko patirti begalinį nusivylimą DHL paslaugų kokybe. Reikėjo skubiai išsiųsti labai svarbus dokumentus į Vokietiją. Buvo pasirinkta brangiausią ir skubiausią paslaugą - pristatymas kitą dieną iki 12:00. Pinigai buvo sumokėti išankstiniu apmokėjimu, kurjeris atvyko laiku, paėmė siuntinį, viskas buvo tvarkoj, nebuvo nei vienos minties, kad kažkas gali atsitikti ir paprasčiausią operaciją galėtu nepavykti. Tačiau kitą dieną patikrinus siuntos statusą, paaiškėjo, kad jį buvo sustabdyta Vilniuje, kadangi DHL atseit negavo pinigų į savo sąskaitą. Iš DHL negavome jokio pranešimo, kad kažkas yra negerai ir ypač skubi siuntą buvo tiesiog sulaikyta ir ramiausiai gulėjo paskirstymo vietoje. Pakartotinai patikrinus, pinigai vis dėl to atsirado DHL sąskaitoje, kur jie buvo visą tą laiką, bet siuntinys nebuvo išsiųstas. Siuntinys turėjo būti pristatytas penktadienį iki 12:00. Anot DHL darbuotojų siuntą buvo pristatyta pirmadienį, tačiau siuntos statusas taip ir nebuvo pakeistas, o iš gavėjo gavome pranešimą, kad siuntą buvo pristatyta tik trečiadienį!!! Parašėme skundą į DHL, gavome atsakymą, kad DHL už nieką neatsako, jeigu pristatys siuntinių laiku - puiku, jeigu ne, tai ne DHL, o klientų problemos. Jeigu pristatymas įvyko pavėluotai, DHL tik sumoka skirtumą tarp paslaugos įkainių. Už klientui patirtą žalą DHL neatsako.
Tikrai niekam nepatarčiau kreiptis į šitą kompanija.
Atsakyti
Labai nemaloniai teko nusivilti DHL ir LR muitinės darbu. Užsakant pristatymą su DHL niekur nebuvo nurodytos muitinio tarpininko įkainiai, o pasirodo jie yra vos ne dvigubai didesni negu turėjau sumokėti muitinei. O visas pokštas tame, kad net atsisakyti jų paslaugų gali tik teoriškai, nes, kadangi, kaip fizinis asmuo neturime sutarties su muitinę, tai ir negalėsime siuntos įforminti, t.y. pateikti deklaracijos, taigi tik belieka šokti pagal DHL dūdelę ir mokėti bet kokią kainą, kurią jie nustato (beje laiške jų informacijos apie kainą nėra, nors nurodyta, kad patvirtinu ir sutinku su jų kainomis ir sąlygomis). Perduoti siuntos pvz. Lietuvos paštui neįmanoma, nes jie neturi nieko bendro. Ir kaip pirkėjas lieki kvailio vietoje, nes siuntos gabenimas kainuoja puse tavo siuntos kainos. Paskutinis kartas kai naudojausi DHL paslaugomis.
Atsakyti
DHL Lietuva buhalterė Ugnė Drobužaitė savavališkai sudenginėja naujas sąskaitas su senomis, taip išvengdami kelis mėnesius nemokėti sąskaitų, kitas apmokėti visada vėluoja, į elektroninius laiškus neatsako, telefono numerio tokios įmonės buhalterė pasirodo taip pat neturi.
Atsakyti
Silverijus 2018-05-05 11:40:54
Absoliučiai visus kartu, kai tik tenka susidurti - problemos. Papildomi, nereikalingi mokesčiai, nesiskaitymas su klientais, kalnas nervų. Visada renkuosi absoliučiai bet kurį kitą kurjerį, jei tik yra galimybė, o kartais nė nesisiunčiu dalykų vien dėl to, nes vienintelis kurjeris yra dhl.
Jei imanoma, patarčiau rinktis kita siuntų pristatymo kompanija. Kažkokia tragedija. Kurjeriai be atsakomybės jausmo visiškai. Nieko nepraneša iš anksto, kad atveš siuntą. Kompanija turėtų informuoti, kad bus pristatoma siunta iš anksto, pvz. atsiųst žinutę. Kurjeris nelauktai paskambina vieną kartą ir parašo, kad siunta nepristatyta. O atsiliepti į kurjerio skambutį nespėji. Kas čia per aptarnavimas!!!! Jie ka galvoja, kad visi sėdi ir iš rankų telefono nepaleidžia!!! net nesistengia siuntos pristatyti, juk adresą turi. Žino kur vežti, tai ir veškit tuomet, o jei namuose nieko nerandat, tuomet rašykit, kad siunta nepristatyta!!!. Juk už pristatymą mokami tikrai nemaži pinigai. Tuo labiau, kad namuose tuo metu buvom. Perskambinau kurjeriui, pažada kad siuntą pristatys "rytoj". O paskui tas rytoj tęsiasi ir tęsiasi. Po trijų dienų paskambinus į DHL aptarnavimo centrą, operatorė bando meluoti, kad dėl blogo oro sąlygų nepristatyta, nes lėktuvas neatskrido. Koks dar lektuvas!!! Jie jau po Lietuvą lektuvais skraidina siuntinius !? :-). Ir vėl pažadama, kad siuntinys bus pristatytas rytoj.... Vienu žodžiu, melagiai, išsisukinėtojai, neatsakingi ir nepatikimi.
Atsakyti
Susiduriau su nekvalifikuotu, nekulturingu aptarnavimu ir PVM skaiciavimo netikslumu. Siuntoje is Kinijos buvo apmokestinta gamybos detales, kurios liko Kinijoje, nebuvo siustos. Kai pasakiau telefonu, jos net nebande isiaiskinti ir nuo visos sumos paskaiciavo PVM. Bendravau su Renata Berzelioniene, Evelina Stankute, Asta Lukoseviciute ir Alina Cokova. Buvau nustebinta ne tik prastu bendravimu, etikos neismanymu darbo su klientu, bet ir neprofesionalumu. Imones vadovams siulau susirupinti darbuotoju aptarnavimo kultura. Visame pasaulyje yra priimta mandagumas ir aptarnavimo kultura su klientu, bei mandagumo formos. Sioje imoneje tas netaikoma! svarbu kaip greiciau apskaiciuoti ir gudriai isisukti. Gerbiamos ponios, tai gal as turiu jusu atsiprasyti? uz jusu neprofesionaluma ir nemandagu elgesi? Tuomet Atsiprasau! Atsiprasau uz jusu laika ir manau Jusu vadovai jus paaukstins pareigose ir duos premija!
Atsakyti
Dabar zinosiu su kuom nereikia tureti reikalu!
Atsakyti
Taigi kaip ir visi siubtu tiekejai taip ir DHL nuvaziavo zemyn...
Siuntos laukite iki vakaro galo.... Dabar turi sedet viduri savaites namie ir laukt siuntos o jie niekuom padet negali.... Liudnas musu customer service
Atsakyti
Kiek siuntu su DHL tiek bedu!!!!! kaip taip galima ! kas Jums po galais yra? Siuncia siuntini is Anglijos... vieta ziuriu Vilnius (priststymas 20diena turejo but jau siuntos) uz poros valandu jau siunta Latvijoj!!! kita diena mano siunta jau Vilniui (ok, laukiu) pasitikrinu uz kiek laiko jau ji VOKIETIJOJ.... Jus ka blemba ritmai?????? Netveriu pykciu!
Atsakyti
Jau mėnuo kaip dingo siunta siųsta per DHL irT atstovai nepateikus siuntos Nr atsisako padėti ją surasti, nežiūrint kad yra kita siutnos informacija. Taigi, jei neberandate savo siuntos traking Nr. visi galai į vandenį, DHL Jums nepadės, nors siuntą praganė jie, o ne Jūs.
Atsakyti
Kelinta karta jau kai pristatyneja siunta vis kazkokios problemos. Pirma karta kai laukiau siuntos paskambinau ir pasakiau, kad, kad busiu ofise, kuris yra uz 300metru nuo ofiso ir ten lauksiu. Viskas tiko ir laukiau siuntos. I darbo dienos pabaiga kaip nera taip nera. Paskambinau kurjeriui ir paklausiau kada butu siunta i ka buvo atsakyta jeigu norite tai galesiu tik paduoti prie namu kitaip pristatysiu kita diena ir dar vulgariai kalbedamas.
Antra karta tai yra siandien 2018-05-06 siunta turejo ateiti penktadieni, bet perkele i pirmadieni. Gerai laukiame! Su kurjeriu buvo susisiekta ir sutarta, kad atsiimsime rytoj. Kai atejo antradienis vel kartojasi ta pati situacija ir po visos darbo dienos laukymo, sako, atvesime tik rytoj nes pas juos tokia sistema ir negali pristatyti siandien.
Tvarkykite savo vidaus problemas!!! Moku didelius pinigus uz greita pristatyma iki Lietuvos, bet pats pristatymas jau Vilniuje yra baisiausias su kuriuo teko susidurti!!!!!!
Atsakyti
Prisiskaičiau tiek neigiamų atsiliepimą apie šią įmonę, kad vakar gavęs žinutę jog siunta, kuri pas mane keliavo iš Bulgarijos, bus pristatyta iki darbo dienos pabaigos visą dieną sėdėjau lyg ant adatų, bet galiu pasakyti, DHL šaunuoliai, nepaisant šių atsiliepimų, siunta kaip ir žadėta, buvo pristatyta ir be jokių išsisukinėjimų, tik kurjeris šiek tiek pavėlavo, apie pusę 6 atvyko, bet prieš tai informavo mane, tad užskaitau.. Šaunuoliai ir, manau, verti pasitikėjimo. P. S. Siunta atėjo 1 diena anksčiau, nei iš pradžių buvo numatytas laikas.
Atsakyti
Absoliučiai visus kartu, kai tik tenka susidurti - problemos. Papildomi, nereikalingi mokesčiai, nesiskaitymas su klientais, kalnas nervų. Visada renkuosi absoliučiai bet kurį kitą kurjerį, jei tik yra galimybė, o kartais nė nesisiunčiu dalykų vien dėl to, nes vienintelis kurjeris yra dhl.
Atsakyti
Galėčiau knygą prirašyt, bet neturiu nei aš tiek laiko rašyt, nei Jūs - skaityt. Trumpai: teko susidurt apie 20 kartų per paskutiniuosius metus, ir kiekvieną kartą ima pyktis, stresas, vis su jais problemos. Blogiausia tai, kad nėra alternatyvos, tikrai rinkčiaus BETKĄ vietoj šitos kontoros.
Atsakyti
Man nekilo jokių problemų. Konsultantė telefonu kantriai ir daug aiškino, kaip sutvarkyti reikalus: muitą, pvm, mokesčius. Davė kitų reikalingų žmonių kontaktus, operatyviai siuntė dokumentus ir jų pavyzdžius. DHL tarifai nemaži, tačiau viskas atlikta nepriekaištingai. Esu labai dėkingas konsultantei Evelinai už kantrybę ir pagalbą.
Atsakyti
Nepatariu naudotis DHL, ypač įmonėms. Siuntas tikrina, dokumentus ištraukia, o tokią informaciją greičiausiai renka ir pardavineja konkurentams. PATARIU VENGTI IR APEITI LANKU jeigu norite saugoti įmonės informaciją ką ir kam siunčiate !!!.
Atsakyti
Siaubas, jei tik iseina apeikit sia kontora. Nesugeba susisiekti, negana to dar pradeda skaiciuoti mokescius uz siuntos laikyma. Apie pristatyma i vieta net nekalbu. Akmens amzius. Esu ziauriai nusivyles sita kompanija ir ju paslaugomis
Atsakyti
Baisiau negu baisu! Nesugeba net adresu tinkamai perskaityti, išsisukinėja ir meluoja.
Atsakyti
Tragedija. Ir tai pastoviai... Altenatyvos neturiu nes Italai uzsake paslauga uz kuria moku pats. Track nr matau kad preke VLN. Kita diena skambinu kada preke bus ? Atsiprasau ji Latvijoje. Kaip, kodel, kada gausiu ? Stebekite trakeri. PX is didziosios raides.
Atsakyti
Geriau aplenkite sia kontora kartu su translaineriu. Per savaite nesugeba viska suforminti ir issiusti siunta, o dabar dar turi laukti kitos savaites kol DPD pristatys siunta.
Atsakyti
Norejau padekot Translaineriui ir DHL. Atsiemiau siunta is Kinijos, jokiu problemu, reikejo palaukt, nemazai sumoket, bet taip jau visur yra.
Dekoju.
Atsakyti
Daugiau niekada nesinaudosiu jų paslaugomis ir kietiems nerekomenduosiu, vieną siuntinį muitina tris dienas, ir dar už tai 22 eur reikia susimokėt. Kad siuntinys muitinėje buvo pranešta tik antros dienos nuo atvykimo pabaigoje, o tik trečią dieną nuo atvykimo buvo pradėti tvarkyti dokumentai.
Atsakyti
O aš viskuo patenkintas. Prekės iš Vokietijos visada atvyksta laiku, dažniausiai net diena anksčiau, nei prognozuota, kurjeris taip pat šaunuolis, visada sukalbamas. Nežinau, kaip kiti miestai, bet Klaipėda varo gerai!
Atsakyti
Emigruoti norisi. Papuoliau ir aš į "schemutės" pinkles. Prekės vertė 50 USD. Muito mokėti nereikia, tačiau jei prekės vertė didesnė nei 22 EUR reikia mokėti PVM ir pildyti muitinės deklaracijas. Deja pačiam padaryti įmanoma tik teoriškai (turi sudaryti sutartį su muitine, gauti saugu el. parašą iš registrų centro ir jei neluž sistema ir dar kažką suprasi toje makalynėje, galėsi deklaruoti), todėl teks sumokėti Translainui (DHL muitinės tarpininkui) 20 EUR + prekės vertės, pristatymo kainos ir tarpininko mokesčio PVM : (Gyvenime nesinaudosiu DHL paslaugomis.
Atsakyti
Nesinaudokite šios įmonės paslaugomis. Jokiu būdu. Arogantiški. Į klientą nusišvilpti. Kainos užlaužtos, aptarnavimas nulinis. Gavau siuntą iš JAV, tai nesugebėjo išmuitinti ir išsiuntė atgal, nors visus dokumentus pateikiau. DHL nesugebėjo mano dokumentų pateikti muitinės tarpininkui. Neįsivaizduojamas aplaidumas ir įžūlumas. Naudokitės paprasto pašto paslaugomis, pigiau, kokybiškiau, greičiau.
Atsakyti
Jeigu yra galimybė, prašykite pardavėjų, kad prekes siųstų registruota pašto siunta, siunta ir išmuitinimas kainuos pigiau.

Pirkau prekę iš kinijos, kainavusią truputį virš 50 dolerių, su 25$ pristatymo kaina (muito ir PVM mokėstis būtų apie 17 dolerių).
DHL nori DAR 20 eurų už išmuitinimo paslaugą (dviejų formų užpildimą).

Paštu panaši siunta (bendra vertė 60 dolerių, iki mokesčių) su pristatymu ir išmuitinimu kainavo apie 20 eurų.

Tarp kitko, patys prekių išmuitinti nebegalite, o Lietuvos paštas išmuitina tik paštu siunčiamas siuntas, taigi užsisakę per DHL jau nesutaupysite.
Atsakyti
Jei galite išvengti DHL, tai stenkitės visais įmanomais būdais. Jokios atsakomybės. Visiškai nevaldo informacijos, o arogancija ir susireikšminimas begalinis. Siuntos sekimo sistema...kam? kokia prasmė ir tikslas? kad įvaryti į neviltį? well done. tą jūs mokate. 10 27 siuntinys išvyko iš Poznanės, 11 02 DHL net nežino kur jis ir kada bus. Aliooo, chebryteeee wake up. Jau XXIa.
Atsakyti
Imone labai neatsakinga, melas, sukciavimas. Su pristatymu siaubingos problemos. Kurjeriai be atsakomybes jausmo ir turbut ne tik jie.
Atsakyti
Prasta kompanija kaip jie dar egzistuoja?
Parasasi uzsakyma operatore atraso uzsakymas gautas, kita operatore paraso kurjeris atvyks 15.00-lyg viskas ok. Atvyksta pasiima ir niekur nepristato, laiko pas save neinformuoja (nors pastabose parasytas tel nr jei kas neaisku skambinkite)-po to ~15kartu skambini, pasirodo kurjeris nemokejo uzpidyti siuntos dokumentu arba kas siuncia kurjeri jam neiduoda...
Atsakyti
Vien tik problemos su jais... Niekaip nesugeba pristatyti siuntos į Klaipėdą...
Atsakyti
Kažkaip viskas lėtai... Kiek laiko reikia, kad nukeliautų pinigai už muitą? Sėdžiu, laukiu stebuklo. Negana to, kad įkainiai nežmoniški, tai dar ir mano vargšas šuo negali gauti reikalingų daiktų laiku. Įvertinimas 0
Atsakyti
Kompanija labai prasta.
Niekam nerekomenduoju naudotis šitos kontoros paslaugomis.
Kurjeris paskambina 20min prieš pristatant siuntą. Vidury dienos. Pasakai, kad būsi pvz 15:30 namuose, o jo darbo laikas iki 17, bet pristatyti negali, nes mat maršrutas jau suplanuotas.
Pasiskambini į aptarnavimo centrą, ten sako - jis gali betkada paskambinti ir jei dirba iki 17val, tai dar nieko nereiškia. Turi visą dieną sedėti namuose ar kitoje vietoje ir laukti skambučio, nes pristatyti gali tik jam tinkamu laiku.
Visiškas dugnas šita kompanija.
Atsakyti
Praščiausia kurjerių įmonė pasaulyje. Kaip jie gali save laikyti geriausiais. Jeigu ant klientų jiems nusišvilpti. Sumokėtila 18€ už express siuntą. Viskas gerai šiandien gauta žinute, kad iki darbo pabaigos pristatys siuntą. Puiku atšaukiau visus planus laukiu siuntos, nes tikslaus laiko nenurodė. 17:29 parašiau pats neiškentęs į DHL konsultacinį ir sužinau, kad mano siunta pasieks mane tik rytoj ir per kitą kurjerių įmonę. Mačiau jie turėjo byla už sutarties nesilaikymą. Manau dar viena byla jiems nepakenks. Apie tai informuota Vartotojų teisės.

Taip pat rekomenduojame

Itella logistics
Adresas: Pirklių g. 5, LT-02300 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
UAB Itella Logistics teikia dalinių krovinių gabenimo sausumos, oro ir jūros transportu, sandėliavimo ir visas su tuo susijusias pridėtinės vertės paslaugas. Nuo 2017 m. įmonė aktyviai teikia ir smulkių siuntų pristatymo paslaugas. Lietuvoje nuo 2002 m. veikianti įmonė priklauso tarptautinei Suomijos kapitalo POSTI...
Technologijų era
Siųsk pigiau

Adresas: Veiverių g. 142, LT-46353 Kaunas.
Veiklos sritys: eksportas; importas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
„Siųsk pigiau“ – viena didžiausių internetinių siuntų siuntimo platformų išsiilgusiems patogumo, operatyvumo ir gerų kainų. Paslaugos teikiamos visoje Lietuvoje ir tarptautiniu mastu. Bendradarbiaudami su geriausią reputaciją turinčiomis ir pasaulyje pripažintomis kurjerių kompanijomis, tokiomis kaip DHL, TNT...
DLW Lietuva
Adresas: Dariaus ir Girėno g. 81, LT-02189 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
DLW Lietuva UAB- tai lanksčiai dirbanti logistikos įmonė, teikianti smulkių, skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei sandėliavimo paslaugas. Sėkmingai dirbame Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje. Mūsų augimo paslaptis paprasta –abiem pusėm priimtinas bendradarbiavimas. Mes esame atsakingi už tai, ką įsipareigojame...
Nėgė
SST - Skubių siuntų tarnyba

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Asociacija: privaloma statybininko kortelė sumažintų šešėlį
Asociacija: privaloma statybininko kortelė sumažintų šešėlį 04-23 20:17
Lietuvos statybininkų asociacija nuo 2020 metų siūlo įteisinti privalomą statybininko kortelę – pasak jos, tai padėtų kovoti su šešėliu statybų sektoriuje. Aplinkos ministerijos atstovas sako, kad...
Vairuotojų ir vežėjų atstovai sutarė derėtis dėl atlyginimų
Vairuotojų ir vežėjų atstovai sutarė derėtis dėl atlyginimų 04-23 18:10
Šiandien vykusiame Trišalės tarybos posėdyje nuspręsta pradėti derybas dėl vairuotojų atlyginimų.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate privalomų skiepų įvedimui?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Exxon Mobil 82,90 +2,18%
Facebook 181,44 +1,77%
Chevron 121,90 +1,70%
ConocoPhillips 66,96 +1,61%
CBS 51,11 -2,44%
Harley-Davidson 39,72 -2,86%
Macy's 24,33 -2,99%
Hewlett-Packard 19,88 -3,12%

Žaliavų kainos pasaulyje

Varis 6439,46 +2,21%
Auksas 1300,90 -1,45%
Ryžiai 406,00 -0,49%
Dyzelis 1,99 +1,53%
Kava 2,73 -3,53%
Sidabras 15,30 -3,29%
Apelsinai 0,65 +3,17%
Nafta 64,00 +0,38%