VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę DHL Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę DHL Lietuva

Atsiliepimai apie DHL Lietuva, UAB

Laikrodžių centras Šveicariški laikrodžiai su Jūsų firmine atributika
Parašyk savo nuomonę apie DHL Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Dhl express kurjeris 37069419295 yra melagis, nes užfiksavo "Nepavyko pristatyti; gavėjo nebuvo namie.", esu namie visą laiką gi covid-19.
Atsakyti
Noriu pasidalinti savo patirtimi su DHL Lietuva...
Patirtis iš labai gerosios pusės. Idealus ir greitas darbas, malonus bendravimas su klientais tiek DHL kontaktų centro, tiek muitinės tarpininkų. Jei dokumentus pateikiate ir sumokate laiku, problemų tikrai nėra.
Siunta siųsta iš Honkongo atkeliavo per 7 dienas su išmuitinimo paslaugomis. Labai greitas ir kokybiškas darbas. Dėkoju šauniai DHL komandai.
O kas nežinote Lietuvos Respublikos įstatymų dėl siuntų iš trečiųjų šalių ir apmokestinimo, tas ir susiduria su didelėmis problemomis.
Atsakyti
Žmona muitino per BnB group siuntas tai liko lb patenkinta paslaugų kokybe bei kaina. Specialistai tikrai išmano savo darba. Ačiū BnB group.
Donatas Strazdas
2020-04-15 08:46:50 IP 2ju3ku1r
Atsakyti
Translaineris (dhl muitines tarpininkai) yra bevitiska kompanija, grubus, izulus ir ne itin protingi. Niekada nebesinaudosiu. Keista, kad DHL nekreipia demesio i komentarus, kuriu didzioji dalis yra neigiami
Atsakyti
Dabar taip apie viska papunkčiui,

Užsakyta 2 siuntiniai iš honkongo vienas paskui kitą express pristatymas pinigai nemaži.

Vienas siuntinys vargais negalais atkeliavo kitas vis dar 9 dienas be judesio guli kažkur kinijoje.

Dabar apie ta kuris atkeliavo.

Muitino muitino pagaliau išmuitino siunta skubi deklarantas Saule parašė 15:50 kad galit atvykti siuntos išduodamosnuo 9 iki 16 val o taip sėdu ant raketos ir skrendu...

Toliau svetainėje randame kad siuntos išduodamos nuo 9 iki 17 val rašome dhl fb puslapyje patikslinkite kaip yra iš tikro?
Aiškinamės iki 16:30 išsiaiškiname kad vis tik iki 16 valandos išduoda. Apeliuoja į tai kad sutrumpino grafiką dėl covid kad nebūtų spūsčių ok....

Kitas rytas atvažiuojame prieš 9 kad būtume pirmi ir ką jūs galvojate ant duru užrašas siuntas išduodame nuo 12 iki 16 val.

Čia kaip suprast visos dienos klientus jūs sukišate į 4 valandas mažindami spūstis?????

Jokios komunikacijos jokios pagarbos klientui jokio lankstumo. O deklaruojama kad klientas yra svarbus ir express pristatymas yra super greitas!!!
Atsakyti
DHL express neatitinka standartu. Neskiria Lietuvos miestu ir kodu kur vesti siuntas, del ju kaltes tenka siuntu laukti dar kelias dienas.Bet juokingiausia ir pikciausia kai paraso zinute kad nepavyko pristatyti del neteisingo adreso.nors skambinau del pristatymo ir gavau is ju zinute su patvirtinimu kad adresas pakeistas.Ir vistiek nuveze siunta ne ten kur priklauso.Bereikalingai sugaisau savo brangu laika laukdamas. Antra syky jau taip, MELAGIAI is didziosios raides.Cia visai ne Express keiskit pavadinima kad atitiktu jusu darba.
Atsakyti
vienas patarimas - niekada nesinaudokite sios imones paslaugomis
Atsakyti
Blogiausia greitų siuntų pristatymo įmonė. Neatsakinga, nesąžininga, negarbinga. Veikia ne siuntėjo naudai. Nuolatiniai pertekliniai reikalavimai absoliučiai viskam, įskaitant muitinės formalumus. Sunku patikėti, kad taip brangiai ir klaikiai teikianti paslaugas įmonė randa užsakovus. Deja iš užjūrių siunčiantys į Lietuvą su DHL tikriausiai net neįsivaizduoja kokia tai niekam tikusi kompanija ir su kokiais rūpesčiais tenka susidurti gavėjams Lietuvoje. NEREKOMENDUOJU šios kompanijos KVADRATU!
P.S. Įmonės vertinimas toks prastas, jog ji panaikino atsiliepimų ir vertinimų sistemą Google... Dažniausiai taip elgiasi tik apgavikų ir sukčių kompanijos, kurios visais įmanomais būdais šalina blogą vartotojų nuomonę.
Atsakyti
Tragiska firma, nesugeba pristatyti siuntinio jau antra savaite.
Atsakyti
Eilinį kartą nusivyliau. Susidurti tenka dažai ir kiekvieną kartą problemos. Labai liūdna, kad aukštesnes pareigas einantys darbuotojai, net nenori pripažinti savo klaidų bei negali atsakyti už savo darbuotojus.

Muitinimo kainas skaičiuoja iš oro, taip kaip jiems patinka. Bet kai jau pagauni, kad pridarė nesąmonių, vengia bet kokios atsakomybės ir pučia burbulus, kad čia viskas taip turi būti.

Aplamai, nerekomenduoju turėti jokių santykių su jais. Apeikite šonu jei tik įmanoma. Naudokitės tarpininkų paslaugomis - bus greičiau, maloniau bendrauti ir kokybiškiau.
Atsakyti
Venkite šitos melagiu įmonės. Vėluoja su siuntom 5 dienas, jokiu pranešimų. Telefonu nemandagiai bendrauja, meluoja.
Atsakyti
nu jo, skaitau komentarus ir galvojau man cia vienam nesiseka su DHL, bet pasirodo kad cia tik grazi iskaba,
nusivyliau.
Atsakyti
Jeigu kuris nors pardavejas issiuncia siunta per DHL tai visada 100% patirsit dideli stresa, jokio informavimo apie siuntos pristatyma, visada velavimas keliom dienom, jeigu DHL parasys, kad gausit is uzsienio siuntini pagal juos nustatyta diena, tai uzdekit visada minimum tris dienas. Dabar rodo siunta Lietuvoj jau trecia diena, bet nesugaba vis dar pristatyti man siuntos. Paaiskinkit kaip tai imanoma?
Atsakyti
Sudu kruva, kitaip nepavadinsi 43 EUR uz express, kad pristatytu butent ta diena tai jokios zinutes ir skambucio pristate po 2 dienu net ATSIPRASAU nebuvo nepatariu naudotis situo meslynu
Atsakyti
d****i konkreciai sulauze siunta bled wish u die from cancer žertva
Atsakyti
Tai imone kuri dirba tiesiog katostrofiskai.Ja reikia tiesiog varyti is Lietuvos rinkos.
Atsakyti
Dėl darbuotojų nekompetencijos siunta jau kelintą kartą iš Vilniaus išsiųsta ne į Klaipėdą, o į Portugaliją, Ispaniją... Beje, iš kitų šalių siunta vėl nurūšiuojama teisingai; tik Vilniuje darbuotojai nesugeba teisingai rūšiuoti siuntų. Incidentai su neteisingu rūšiavimu bei kitomis darbuotojų nekompetencijomis DHL kartojasi dažnai, paslaugų kokybė labai labai prasta.
P.s. DHL prasčiausiai dirbanti siuntų pristatymo tarnyba Lietuvoje šiuo metu. Kelkite darbuotojų klasifikaciją, priimdami darbuotojus kelkite griežtesnius reikalavimus, renkite darbuotojų mokymus bei darbuotojų tobulinimo kursus. Sėkmės bent šiek tiek patobulėti.
Gytis Simonavičius
2019-07-24 19:40:06 IP 28mdqbf3
Atsakyti
Na tokią gerą reputaciją turinti tarptautinė įmonė, bet lietuvos filialas toki gryba pjauna. Jau n kartas, kai veluojama atvežti siunta, kurjeris piktas ir susišnekėti neįmanoma.. 0 balu.
Atsakyti
LABAI NUSIVYLIAU IR SUPYKAU!
Siuntinį turejo pristatyti ryte, bet kurjeris pravažiavo namus ir buvo už ~ 6km, skambinau ir klausiau ar gali grįšti, sakė ne, jau viskas, tik kitą dieną. Tai palaukit moku tokius pinigus ir sunku sugrįžti 6km???!
Duagiau niekada nesirinksiu DHL ir nerekomenduoju kitiems!
Aurika Lazutkaite
2019-06-12 09:35:11 IP 28m87763
Atsakyti
Pristate gitara is Vokietijos, luzusia I dvi dalis : (
Atsakyti
Kiek kartu teko naudotis - tiek kartu nusivyliau, bet si karta jau truko kantrybe. Is Kinijos siuntejas (yesstyle.com) siunta atsiunte i UK per para. Ten ja pereme DHL. Dabar jau trecia savaite rodo, kad siunta vis dar UK. O turejo atsiusti per max 2 savaites. Anksciau taip ir budavo, atsiusdavo lygiai per 14 dienu, bet siuntiniai budavo smarkiai aplamdyti, nepasaint to, jog ant dezutes uzklijuotas ispejimas, jog siunta trapi, su ja reikia elgtis atsargiai. Kelis kartus yra buve net ir taip, kad siunciantis makiaza supresuotu pudru pavidalu ar veido prieziuros priemones stiklineje taroje is ju nieko nelikdavo. Pro langa esu maciusi kaip kurjeris meto siuntas i furgona, tad nenuostabu, jog siuntos buna sugadintos.
Dabar jau 3ia diena bandau surasti savo uzsakyma, bet nurodytais kontaktais nepavyksta su jais susisiekti. Gaila, jog siunciantis is yesstyle express budu neleidzia pasirinkti kitos imones, taciau jei turit is ko rinktis - patariu vengti. Nepatikima. Kiek kartu siunciausi - tiek kartu pasigailejau, nes niekuomet nera buve taip, kad viskas butu gerai.
Atsakyti
Pirkau iš Amerikos internetinės parduotuvės, jie naudojasi Jūsų paslaugomis. Dėl pasipinigauti siekiančių JŪSŲ TARPININKŲ - Translainerio -DAUGIAU niekad neinaudosiu Jūsų paslaugomis. LT paštas išmuitina siuntas už kelis eurus, o čia reikalaujama mokėti dešimtis taip didinant ir PVM'ą. Susisiekiau su internetine parduotuve, liepiau man kompensuoti DĖL JŪSŲ PASIRINKTO TARPININKO patirtus nuostolius, jie tą padarys, o žinot kas jums iš to? - ogi tai, kad nuo gegužės jie atsisako jūsų paslaugų. Ir gerai, kol nekeisit savo požiūrio į klientą tol jums galima palinkėti tik bankroto! (P.S. Aš bandžiau ir su jumis susisiekti, bet visą ką padarė Jūsų konsultatė, atsainiai pasakė, kad nepatinka, nenorit mokėt tiek daug - ieškokit kito brokerio, tačiau turėkit omeny, kad po 3 d.d. už kiekvieną siuntos laikimo dieną turėsiu susimokėti po 5 Eur per dieną! Šantažas vidury dienos!)
Atsakyti
Premium siunta issiusta is Vokietijos DHL perduodama lietuvoje i Itella logistics, kurie man ja imeta i lp express siuntu terminala. Jus ka, ac*ujeli?
Atsakyti
Dhl kurjerių bendravimo lygis labai žemas...
Daugiau nesisiųsime siuntų per šią įmonę...
Atsakyti
Įmonė, kuri nekelia pasitikėjimo, nežino kas vyksta įmonėje. Paskambini sako jo siuntinys pas mus galite atvažiuoti pasiimti, nuvažiuoji sako kas jums sakė, kad galite atvykti, o atsiprašyt net nesugeba, kad patys klaidų pridaro, mėnesį laiko negalėjau atgauti siuntinio, nes nesugebėjo greičiau reaguoti ir išsprėsti problemos. Apie muitinimą išvis nieko paaiškinti negali, tarpusavyje atrodo kad nesusikalba. Kai kurios darbuotojos malonios, bet šiaip nieko gero. Labai nerekomenduoju naudotis jų paslaugomis!
Atsakyti
Esame labai patenkinti kurjerių paslaugomis. Balandžio 19 d. siuntinys atkeliavo į Lietuvą ir tą pačią dieną labai operatyviai buvo paristatytas į namus. Ačiū.
Atsakyti
Labai nusivyliau šios įmonės muitinės tarpininkų atstovavimu muitinėje-susidarė įspūdis, kad jiems svarbiausia tik paimti pinigus, o ne padėti klientui. Naudokitės kitos įmonės paslaugomis, jei tik galite. Gėda.
Atsakyti
Dabar issiaiskinau, kad netik labai blogai ir letai atstovavo muotineje, bet dar ir apvoge (prirase i saskaita nepadarytu paslaugu)
Atsakyti
Visa DHL reputacija galutinai sugadino ju pasirinktas muitines tarpininkas TRANSLAINERIS. Laikykites toliau nuo siu dvieju kompaniju.
Atsakyti
Apgailėtinas expresas per savaitę, kuriame dalyvauja LP paštas.. kodėl mokėt tokius pinigus ir paslaugą gauti iš LP.. savaitgaliais nedirba, siuntinio pasiimt pačiam negalima.. Ir aptarnavimas lygus plintuso, nepagarbiai kalbama su klientu.
Atsakyti
Visi blogi komentarai apie DHL yra 100% teisybė. Tai yra pati blogiausia logistikos kompanija kurią galite pasirinkti. Tačiau visa probema yra jų ofisas, kuriame sėdi absoliučiai nekompetetingi ir, , , , padėję darbuotojai. Jie absoliučiai negali išspręsti jokios situacijos, be motyvacijos dirbti ir ir atstovauti kliento interesus. Jokiais jokiais būdais nepatariu patikėti svarbių siuntų jiems.

Vienintelis geras dalykas tai kurjeris, nepamenu vardo, tačiau jis visada atvykdavo laiku, būdavo malonus ir labai kompetetingas.
Atsakyti
DHL labai nusivyliau, nesugeba pristatyti siuntos laiku, perspėja SMS, kad siunta bus ketvirtadienį, tačiau pirmadienį jos dar negaunu. Išmuitinimo paslaugos labai brangios. Nerekomenduoju turėti su jais reikalų.
Atsakyti
Pirmas ir paskutinis kartas, kai turiu su jais reikalų.
Už parsisiustą prekę susimoki dar puse kainos ir tada „džiaugiesi” kad gavai. Žodžiu- kažkokie tarpininkaipadejėjai, tau padeda gyventi.
Sutinku, kad yra kažkokie muitai, mokesčiai..bet kai jų dydis niekaip netelpa į logiką, tai apie kokį švarų verslą jūs šnekat?
Žiauriai nusivyliau. Nepatariu niekam susidėti su jais.
Atsakyti
Panašu, kad DHL nemato perspektyvos Lietuvoje, nes partneriais pasirinko Itella Logistic - įmonę, kuri nuolat meluoja ir pelnosi pirkėjų sąskaita nesuteidama paslaugų, už kuriuos siuntėjas sumokėjo. Nors turi pristatyti nurodytu adresu, tačiau VISADA atsiunčia žinutę, kad siunta manęs laukia jų kažkuriame pasiėmimo punkte. Kai neiškentęs paklausiau kodėl neveža, tai jų helpdeskas atsakė kad siuntėjas pasirinko ekonominį pristatymą, nors kai atsiėmiau siuntą, ant DHL lipduko buvo aiški žyma "Premium". Šiaip visas internetas raudonas nuo skundų, bet panašu, kad Itella Logistics į tai giliai nusišvilpt.
Iš DHL į savo užklausą atsakymo negavau, todėl suprantu, kad tai vyksta su DHL tyliu pritarimu,
Toks požiūris į klientus būdingas įmonėms, kurių daugumos jau nebėra.
Atsakyti
Man patinka šios siuntų tarnybos darbas. 100 kartų geriau nei dpd aptarnavimas. Malonūs kurjeriai, greitas pristatymas ir jokių nesklandumų :) Mažiau atsiėmimo terminalų lyginant su dpd, omnivita ar lp bet pristatymas iki durų kokybiškesnis :)
Atsakyti
BAISU BAISU lupikautojai tinginiai.Jei turit galimybe toliau nuo DHL
Atsakyti
Если Вы ещё это читаете... Ждите возврата (что я собсна говорю, уже наверняка давно разобрались) и просите отправителя выслать обычной рег.почтой. Дешевле будет. Тут дело не в DHL, а в посреднике, которого они наняли. На будущее: у нас только два вида норм таможенных посредников. Знакомый и Lietuvos paštas. Paštas берёт строго 8.69 и то в случае налогообложения. А все транслайнеряй и прочие "рс карго" дерут по полной, и то дай Боже, что растаможка пройдёт успешно. Pridedu šiek tiek lietuviško teksto, kad niekam nebūtų liūdna.
Atsakyti
Daugiau niekada gyvenime nesinaudosime sitos imones paslaugomis. EXPRESS mat.. Negana to kad nesugeba laiku pristatyti siuntos tai dar ir pats turi gaudyti ju vairuotojus kad jau tiesiogiai is ju pasiimti savo siuntos, nes jie mat labai uzsiėme šventinis laikotarpis ir t.t.. Lupa nezmoniskus pinigus o atsakomybes ir pareigingumo jokio. Siuntos kilnojamos po kelis kartus is vieno logistikos centro i kita tame paciame mieste esanti.. paskambinus telefonu tau patvirtina kad gali atvaziuoti ir pasiimto savo siunta i ju logistikos centra, esa jis cia yra. Kai po 20-30min atvykst i centra tau pasako kad SIUNTINI ATIDAVEM TRANSPORTO KOMPANIJAI ISVEZIOTI. NEREKOMENDUOCIAU NIEKAM NAUDOTIS AITOS IMONES PASLAUGOMIS
Atsakyti
Siaubinga kompanija nekokibiskas ir brangus servisas. Ужасная компания только получил уведомление о посылке сразу написали угрозы если не заплачу сбор то за каждый день будут брать а через 5 дней начнут процедуру возврата отправителю.Ни по одному телефону невозможно дозвониться.По номеру отслеживания отправителю никому не видно где посылка.Видимо леняться обновлять информацию.За таможенную обработку посылки взяли с меня 45 евро плюс налоги посылка стоила всего 90 евро.Единственный плюс быстрая доставка.
Vardenis Pavardenis
2018-11-29 18:52:00 IP 2g5vdrj6
Atsakyti
Ponios ir ponai, o gal kas žino, kokie užsienio DHL siuntiniai pas mus platinami per stebuklingus geltonus autobusiukus, o kokie - per tą prakeiktą, jaučias, pusiau bankrutavusią Itellą? Labai nesinori vėl su iteliškiais susidorot. O apie paties DHL darbą neturiu ko pasakyt, Vokietijos skyrius atidirba puikiai ir greitai (spjaudau per petį).
Atsakyti
lrmuitine.lt/web/guest/verslui/pastosiuntos/gabenimas parasyta, kad prekes kaina iki 150eur nereikia ismuitinti ir apmokest mokescius. Taigi mano uzsakymo prekes kaina buvo max 18eur is aliexpress.com. Bet vis tiek DHL atsiunte man, kad turiu sumoket uz muitine ir mokescius 20eur. Mane nustebino ir parasiau jiems. Jie atsake "Muitinė turi teisę tikrinti visas siuntas. Kartais po patikrinimo įpareigoja muitinti prekes, ruošti deklaraciją ir pan". Kur logika? Jie nepaisant muitines taisykliu? Mano poziuris, kad jie uzsidirba kaip bizni. Nezinau ar faktas, bet vis tiek man kaip tai jau suprantama. Tada nesutikau papildomai sumoket ir aiskinau viska jiems. Bet atsake tik jie grazina preke i Kinija ir viskas... laiko issvaistymas. Kita karta geriau isvengt DHL, o pasirinkt kita firma.
DHL, prasau, kad jus turit pakeist geresne situacija ateityje. Neimkit pinigu ir negaiskit laiko is kitu pirkeju. Aciu.
Atsakyti
Neseniai teko patirti begalinį nusivylimą DHL paslaugų kokybe. Reikėjo skubiai išsiųsti labai svarbus dokumentus į Vokietiją. Buvo pasirinkta brangiausią ir skubiausią paslaugą - pristatymas kitą dieną iki 12:00. Pinigai buvo sumokėti išankstiniu apmokėjimu, kurjeris atvyko laiku, paėmė siuntinį, viskas buvo tvarkoj, nebuvo nei vienos minties, kad kažkas gali atsitikti ir paprasčiausią operaciją galėtu nepavykti. Tačiau kitą dieną patikrinus siuntos statusą, paaiškėjo, kad jį buvo sustabdyta Vilniuje, kadangi DHL atseit negavo pinigų į savo sąskaitą. Iš DHL negavome jokio pranešimo, kad kažkas yra negerai ir ypač skubi siuntą buvo tiesiog sulaikyta ir ramiausiai gulėjo paskirstymo vietoje. Pakartotinai patikrinus, pinigai vis dėl to atsirado DHL sąskaitoje, kur jie buvo visą tą laiką, bet siuntinys nebuvo išsiųstas. Siuntinys turėjo būti pristatytas penktadienį iki 12:00. Anot DHL darbuotojų siuntą buvo pristatyta pirmadienį, tačiau siuntos statusas taip ir nebuvo pakeistas, o iš gavėjo gavome pranešimą, kad siuntą buvo pristatyta tik trečiadienį!!! Parašėme skundą į DHL, gavome atsakymą, kad DHL už nieką neatsako, jeigu pristatys siuntinių laiku - puiku, jeigu ne, tai ne DHL, o klientų problemos. Jeigu pristatymas įvyko pavėluotai, DHL tik sumoka skirtumą tarp paslaugos įkainių. Už klientui patirtą žalą DHL neatsako.
Tikrai niekam nepatarčiau kreiptis į šitą kompanija.
Atsakyti
Labai nemaloniai teko nusivilti DHL ir LR muitinės darbu. Užsakant pristatymą su DHL niekur nebuvo nurodytos muitinio tarpininko įkainiai, o pasirodo jie yra vos ne dvigubai didesni negu turėjau sumokėti muitinei. O visas pokštas tame, kad net atsisakyti jų paslaugų gali tik teoriškai, nes, kadangi, kaip fizinis asmuo neturime sutarties su muitinę, tai ir negalėsime siuntos įforminti, t.y. pateikti deklaracijos, taigi tik belieka šokti pagal DHL dūdelę ir mokėti bet kokią kainą, kurią jie nustato (beje laiške jų informacijos apie kainą nėra, nors nurodyta, kad patvirtinu ir sutinku su jų kainomis ir sąlygomis). Perduoti siuntos pvz. Lietuvos paštui neįmanoma, nes jie neturi nieko bendro. Ir kaip pirkėjas lieki kvailio vietoje, nes siuntos gabenimas kainuoja puse tavo siuntos kainos. Paskutinis kartas kai naudojausi DHL paslaugomis.
Atsakyti
DHL Lietuva buhalterė Ugnė Drobužaitė savavališkai sudenginėja naujas sąskaitas su senomis, taip išvengdami kelis mėnesius nemokėti sąskaitų, kitas apmokėti visada vėluoja, į elektroninius laiškus neatsako, telefono numerio tokios įmonės buhalterė pasirodo taip pat neturi.
Atsakyti
Silverijus 2018-05-05 11:40:54
Absoliučiai visus kartu, kai tik tenka susidurti - problemos. Papildomi, nereikalingi mokesčiai, nesiskaitymas su klientais, kalnas nervų. Visada renkuosi absoliučiai bet kurį kitą kurjerį, jei tik yra galimybė, o kartais nė nesisiunčiu dalykų vien dėl to, nes vienintelis kurjeris yra dhl.
Jei imanoma, patarčiau rinktis kita siuntų pristatymo kompanija. Kažkokia tragedija. Kurjeriai be atsakomybės jausmo visiškai. Nieko nepraneša iš anksto, kad atveš siuntą. Kompanija turėtų informuoti, kad bus pristatoma siunta iš anksto, pvz. atsiųst žinutę. Kurjeris nelauktai paskambina vieną kartą ir parašo, kad siunta nepristatyta. O atsiliepti į kurjerio skambutį nespėji. Kas čia per aptarnavimas!!!! Jie ka galvoja, kad visi sėdi ir iš rankų telefono nepaleidžia!!! net nesistengia siuntos pristatyti, juk adresą turi. Žino kur vežti, tai ir veškit tuomet, o jei namuose nieko nerandat, tuomet rašykit, kad siunta nepristatyta!!!. Juk už pristatymą mokami tikrai nemaži pinigai. Tuo labiau, kad namuose tuo metu buvom. Perskambinau kurjeriui, pažada kad siuntą pristatys "rytoj". O paskui tas rytoj tęsiasi ir tęsiasi. Po trijų dienų paskambinus į DHL aptarnavimo centrą, operatorė bando meluoti, kad dėl blogo oro sąlygų nepristatyta, nes lėktuvas neatskrido. Koks dar lektuvas!!! Jie jau po Lietuvą lektuvais skraidina siuntinius !? :-). Ir vėl pažadama, kad siuntinys bus pristatytas rytoj.... Vienu žodžiu, melagiai, išsisukinėtojai, neatsakingi ir nepatikimi.
Atsakyti
Susiduriau su nekvalifikuotu, nekulturingu aptarnavimu ir PVM skaiciavimo netikslumu. Siuntoje is Kinijos buvo apmokestinta gamybos detales, kurios liko Kinijoje, nebuvo siustos. Kai pasakiau telefonu, jos net nebande isiaiskinti ir nuo visos sumos paskaiciavo PVM. Bendravau su Renata Berzelioniene, Evelina Stankute, Asta Lukoseviciute ir Alina Cokova. Buvau nustebinta ne tik prastu bendravimu, etikos neismanymu darbo su klientu, bet ir neprofesionalumu. Imones vadovams siulau susirupinti darbuotoju aptarnavimo kultura. Visame pasaulyje yra priimta mandagumas ir aptarnavimo kultura su klientu, bei mandagumo formos. Sioje imoneje tas netaikoma! svarbu kaip greiciau apskaiciuoti ir gudriai isisukti. Gerbiamos ponios, tai gal as turiu jusu atsiprasyti? uz jusu neprofesionaluma ir nemandagu elgesi? Tuomet Atsiprasau! Atsiprasau uz jusu laika ir manau Jusu vadovai jus paaukstins pareigose ir duos premija!
Atsakyti
Dabar zinosiu su kuom nereikia tureti reikalu!
Atsakyti
Taigi kaip ir visi siubtu tiekejai taip ir DHL nuvaziavo zemyn...
Siuntos laukite iki vakaro galo.... Dabar turi sedet viduri savaites namie ir laukt siuntos o jie niekuom padet negali.... Liudnas musu customer service
Atsakyti
Kiek siuntu su DHL tiek bedu!!!!! kaip taip galima ! kas Jums po galais yra? Siuncia siuntini is Anglijos... vieta ziuriu Vilnius (priststymas 20diena turejo but jau siuntos) uz poros valandu jau siunta Latvijoj!!! kita diena mano siunta jau Vilniui (ok, laukiu) pasitikrinu uz kiek laiko jau ji VOKIETIJOJ.... Jus ka blemba ritmai?????? Netveriu pykciu!

Taip pat rekomenduojame

Itella logistics
Adresas: Pirklių g. 5, LT-02300 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
UAB Itella Logistics teikia dalinių krovinių gabenimo sausumos, oro ir jūros transportu, sandėliavimo ir visas su tuo susijusias pridėtinės vertės paslaugas. Nuo 2017 m. įmonė aktyviai teikia ir smulkių siuntų pristatymo paslaugas. Lietuvoje nuo 2002 m. veikianti įmonė priklauso tarptautinei Suomijos kapitalo POSTI...
Nėgė
SST-Skubių siuntų tarnyba, tarptautinis gabenimas

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; logistikos paslaugos; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
BALTICALL
vezuvezu.lt

Adresas: Dubysos g. 31, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB "Balticall" - vezuvezu.lt yra nuolat auganti ir besiplečianti įmonė teikianti kokybiškas ir patikimas keleivių, siuntų, krovinių pervežimo paslaugas mikroautobusais į/iš Lietuvos, Vokietijos, Danijos, Belgijos, Olandijos. Siekdami pateisinti klientų lūkesčius investuojame į saugumą, komfortą, greitą ir...
Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...
ExpressTrip, UAB
Lycamobile atstovai

Adresas: Vaidaugų g. 1-40, LT-95222 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
ExpressTrip, UAB - licencijuota keleivių ir krovinių pervežimo kompanija. NAUJIENA! Džiugi žinia mūsų keleiviams! Tapome oficialiais Lycamobile atstovais ir nuo šiol visiem savo keleiviams dovanojame 25 kronų vertės Lycamobile SIM kortelę su startiniu 10 kronų paketu! Daugiau informacijos telefonais Lietuvoje ir...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kelių direkcijos vadovo atleidimas atrodo kaip politinis susidorojimas – Prezidentūra
Kelių direkcijos vadovo atleidimas atrodo kaip politinis susidorojimas – Prezidentūra 07-03 20:09
Susisiekimo ministro Jaroslavo Narkevičiaus sprendimas atleisti Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) vadovą Vitalijų Andrejevą atrodo kaip politinis susidorojimas, šis žingsnis kelia dar...
Nepriėmė nagrinėti "Achemos grupės" bendrovės ieškinio "Klaipėdos naftai"
Nepriėmė nagrinėti "Achemos grupės" bendrovės ieškinio "Klaipėdos naftai" 07-03 18:26
Lietuvos Aukščiausiasis Teismas (LAT) nepriėmė nagrinėti "Achemos grupei" priklausančios naftos produktų krovos bendrovės Krovinių terminalas ieškinio "Klaipėdos naftai", kuriuo Krovinių...
Draudimai ir ribojimai atvykti į Lietuvą iš Švedijos, Rusijos, Baltarusijos, JAV
Draudimai ir ribojimai atvykti į Lietuvą iš Švedijos, Rusijos, Baltarusijos, JAV 07-03 18:18
Nuo pirmadienio koronaviruso paveiktomis bus laikomos 58 šalys, tarp jų – Baltarusija, Rusija, Ukraina, Švedija ir Jungtinės Valstijos, skelbiama penktadienį sveikatos apsaugos ministro Aurelijaus...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dar jaučiate karantino pasekmes?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Xerox 15,73 +3,83%
CBS 40,77 +3,63%
Macy's 6,80 +3,34%
Manchester United 16,22 +2,98%
FedEx 155,48 -0,75%
Avon 5,60 -0,88%
Cisco 45,63 -0,93%
Facebook 233,42 -1,74%

Žaliavų kainos pasaulyje

Jautiena 5,08 +14,16%
Cukrus 0,57 0,00%
Nafta 40,65 +2,08%
Dyzelis 0,89 +1,14%
Dujos (JAV) 1,75 +0,57%
Ryžiai 510,00 -9,57%
Sidabras 16,26 +7,90%
Apelsinai 0,65 +12,07%