VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę DHL Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę DHL Lietuva

Atsiliepimai apie DHL Lietuva, UAB

Parašyk savo nuomonę apie DHL Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Jau mėnuo kaip dingo siunta siųsta per DHL irT atstovai nepateikus siuntos Nr atsisako padėti ją surasti, nežiūrint kad yra kita siutnos informacija. Taigi, jei neberandate savo siuntos traking Nr. visi galai į vandenį, DHL Jums nepadės, nors siuntą praganė jie, o ne Jūs.
Atsakyti
Kelinta karta jau kai pristatyneja siunta vis kazkokios problemos. Pirma karta kai laukiau siuntos paskambinau ir pasakiau, kad, kad busiu ofise, kuris yra uz 300metru nuo ofiso ir ten lauksiu. Viskas tiko ir laukiau siuntos. I darbo dienos pabaiga kaip nera taip nera. Paskambinau kurjeriui ir paklausiau kada butu siunta i ka buvo atsakyta jeigu norite tai galesiu tik paduoti prie namu kitaip pristatysiu kita diena ir dar vulgariai kalbedamas.
Antra karta tai yra siandien 2018-05-06 siunta turejo ateiti penktadieni, bet perkele i pirmadieni. Gerai laukiame! Su kurjeriu buvo susisiekta ir sutarta, kad atsiimsime rytoj. Kai atejo antradienis vel kartojasi ta pati situacija ir po visos darbo dienos laukymo, sako, atvesime tik rytoj nes pas juos tokia sistema ir negali pristatyti siandien.
Tvarkykite savo vidaus problemas!!! Moku didelius pinigus uz greita pristatyma iki Lietuvos, bet pats pristatymas jau Vilniuje yra baisiausias su kuriuo teko susidurti!!!!!!
Atsakyti
Prisiskaičiau tiek neigiamų atsiliepimą apie šią įmonę, kad vakar gavęs žinutę jog siunta, kuri pas mane keliavo iš Bulgarijos, bus pristatyta iki darbo dienos pabaigos visą dieną sėdėjau lyg ant adatų, bet galiu pasakyti, DHL šaunuoliai, nepaisant šių atsiliepimų, siunta kaip ir žadėta, buvo pristatyta ir be jokių išsisukinėjimų, tik kurjeris šiek tiek pavėlavo, apie pusę 6 atvyko, bet prieš tai informavo mane, tad užskaitau.. Šaunuoliai ir, manau, verti pasitikėjimo. P. S. Siunta atėjo 1 diena anksčiau, nei iš pradžių buvo numatytas laikas.
Atsakyti
Absoliučiai visus kartu, kai tik tenka susidurti - problemos. Papildomi, nereikalingi mokesčiai, nesiskaitymas su klientais, kalnas nervų. Visada renkuosi absoliučiai bet kurį kitą kurjerį, jei tik yra galimybė, o kartais nė nesisiunčiu dalykų vien dėl to, nes vienintelis kurjeris yra dhl.
Atsakyti
Galėčiau knygą prirašyt, bet neturiu nei aš tiek laiko rašyt, nei Jūs - skaityt. Trumpai: teko susidurt apie 20 kartų per paskutiniuosius metus, ir kiekvieną kartą ima pyktis, stresas, vis su jais problemos. Blogiausia tai, kad nėra alternatyvos, tikrai rinkčiaus BETKĄ vietoj šitos kontoros.
Atsakyti
Man nekilo jokių problemų. Konsultantė telefonu kantriai ir daug aiškino, kaip sutvarkyti reikalus: muitą, pvm, mokesčius. Davė kitų reikalingų žmonių kontaktus, operatyviai siuntė dokumentus ir jų pavyzdžius. DHL tarifai nemaži, tačiau viskas atlikta nepriekaištingai. Esu labai dėkingas konsultantei Evelinai už kantrybę ir pagalbą.
Atsakyti
Nepatariu naudotis DHL, ypač įmonėms. Siuntas tikrina, dokumentus ištraukia, o tokią informaciją greičiausiai renka ir pardavineja konkurentams. PATARIU VENGTI IR APEITI LANKU jeigu norite saugoti įmonės informaciją ką ir kam siunčiate !!!.
Atsakyti
Siaubas, jei tik iseina apeikit sia kontora. Nesugeba susisiekti, negana to dar pradeda skaiciuoti mokescius uz siuntos laikyma. Apie pristatyma i vieta net nekalbu. Akmens amzius. Esu ziauriai nusivyles sita kompanija ir ju paslaugomis
Atsakyti
Baisiau negu baisu! Nesugeba net adresu tinkamai perskaityti, išsisukinėja ir meluoja.
Atsakyti
Tragedija. Ir tai pastoviai... Altenatyvos neturiu nes Italai uzsake paslauga uz kuria moku pats. Track nr matau kad preke VLN. Kita diena skambinu kada preke bus ? Atsiprasau ji Latvijoje. Kaip, kodel, kada gausiu ? Stebekite trakeri. PX is didziosios raides.
Atsakyti
Geriau aplenkite sia kontora kartu su translaineriu. Per savaite nesugeba viska suforminti ir issiusti siunta, o dabar dar turi laukti kitos savaites kol DPD pristatys siunta.
Atsakyti
Norejau padekot Translaineriui ir DHL. Atsiemiau siunta is Kinijos, jokiu problemu, reikejo palaukt, nemazai sumoket, bet taip jau visur yra.
Dekoju.
Atsakyti
Daugiau niekada nesinaudosiu jų paslaugomis ir kietiems nerekomenduosiu, vieną siuntinį muitina tris dienas, ir dar už tai 22 eur reikia susimokėt. Kad siuntinys muitinėje buvo pranešta tik antros dienos nuo atvykimo pabaigoje, o tik trečią dieną nuo atvykimo buvo pradėti tvarkyti dokumentai.
Atsakyti
O aš viskuo patenkintas. Prekės iš Vokietijos visada atvyksta laiku, dažniausiai net diena anksčiau, nei prognozuota, kurjeris taip pat šaunuolis, visada sukalbamas. Nežinau, kaip kiti miestai, bet Klaipėda varo gerai!
Atsakyti
Emigruoti norisi. Papuoliau ir aš į "schemutės" pinkles. Prekės vertė 50 USD. Muito mokėti nereikia, tačiau jei prekės vertė didesnė nei 22 EUR reikia mokėti PVM ir pildyti muitinės deklaracijas. Deja pačiam padaryti įmanoma tik teoriškai (turi sudaryti sutartį su muitine, gauti saugu el. parašą iš registrų centro ir jei neluž sistema ir dar kažką suprasi toje makalynėje, galėsi deklaruoti), todėl teks sumokėti Translainui (DHL muitinės tarpininkui) 20 EUR + prekės vertės, pristatymo kainos ir tarpininko mokesčio PVM : (Gyvenime nesinaudosiu DHL paslaugomis.
Atsakyti
Nesinaudokite šios įmonės paslaugomis. Jokiu būdu. Arogantiški. Į klientą nusišvilpti. Kainos užlaužtos, aptarnavimas nulinis. Gavau siuntą iš JAV, tai nesugebėjo išmuitinti ir išsiuntė atgal, nors visus dokumentus pateikiau. DHL nesugebėjo mano dokumentų pateikti muitinės tarpininkui. Neįsivaizduojamas aplaidumas ir įžūlumas. Naudokitės paprasto pašto paslaugomis, pigiau, kokybiškiau, greičiau.
Atsakyti
Jeigu yra galimybė, prašykite pardavėjų, kad prekes siųstų registruota pašto siunta, siunta ir išmuitinimas kainuos pigiau.

Pirkau prekę iš kinijos, kainavusią truputį virš 50 dolerių, su 25$ pristatymo kaina (muito ir PVM mokėstis būtų apie 17 dolerių).
DHL nori DAR 20 eurų už išmuitinimo paslaugą (dviejų formų užpildimą).

Paštu panaši siunta (bendra vertė 60 dolerių, iki mokesčių) su pristatymu ir išmuitinimu kainavo apie 20 eurų.

Tarp kitko, patys prekių išmuitinti nebegalite, o Lietuvos paštas išmuitina tik paštu siunčiamas siuntas, taigi užsisakę per DHL jau nesutaupysite.
Atsakyti
Jei galite išvengti DHL, tai stenkitės visais įmanomais būdais. Jokios atsakomybės. Visiškai nevaldo informacijos, o arogancija ir susireikšminimas begalinis. Siuntos sekimo sistema...kam? kokia prasmė ir tikslas? kad įvaryti į neviltį? well done. tą jūs mokate. 10 27 siuntinys išvyko iš Poznanės, 11 02 DHL net nežino kur jis ir kada bus. Aliooo, chebryteeee wake up. Jau XXIa.
Atsakyti
Imone labai neatsakinga, melas, sukciavimas. Su pristatymu siaubingos problemos. Kurjeriai be atsakomybes jausmo ir turbut ne tik jie.
Atsakyti
Prasta kompanija kaip jie dar egzistuoja?
Parasasi uzsakyma operatore atraso uzsakymas gautas, kita operatore paraso kurjeris atvyks 15.00-lyg viskas ok. Atvyksta pasiima ir niekur nepristato, laiko pas save neinformuoja (nors pastabose parasytas tel nr jei kas neaisku skambinkite)-po to ~15kartu skambini, pasirodo kurjeris nemokejo uzpidyti siuntos dokumentu arba kas siuncia kurjeri jam neiduoda...
Atsakyti
Vien tik problemos su jais... Niekaip nesugeba pristatyti siuntos į Klaipėdą...
Atsakyti
Kažkaip viskas lėtai... Kiek laiko reikia, kad nukeliautų pinigai už muitą? Sėdžiu, laukiu stebuklo. Negana to, kad įkainiai nežmoniški, tai dar ir mano vargšas šuo negali gauti reikalingų daiktų laiku. Įvertinimas 0
Atsakyti
Kompanija labai prasta.
Niekam nerekomenduoju naudotis šitos kontoros paslaugomis.
Kurjeris paskambina 20min prieš pristatant siuntą. Vidury dienos. Pasakai, kad būsi pvz 15:30 namuose, o jo darbo laikas iki 17, bet pristatyti negali, nes mat maršrutas jau suplanuotas.
Pasiskambini į aptarnavimo centrą, ten sako - jis gali betkada paskambinti ir jei dirba iki 17val, tai dar nieko nereiškia. Turi visą dieną sedėti namuose ar kitoje vietoje ir laukti skambučio, nes pristatyti gali tik jam tinkamu laiku.
Visiškas dugnas šita kompanija.
Atsakyti
Praščiausia kurjerių įmonė pasaulyje. Kaip jie gali save laikyti geriausiais. Jeigu ant klientų jiems nusišvilpti. Sumokėtila 18€ už express siuntą. Viskas gerai šiandien gauta žinute, kad iki darbo pabaigos pristatys siuntą. Puiku atšaukiau visus planus laukiu siuntos, nes tikslaus laiko nenurodė. 17:29 parašiau pats neiškentęs į DHL konsultacinį ir sužinau, kad mano siunta pasieks mane tik rytoj ir per kitą kurjerių įmonę. Mačiau jie turėjo byla už sutarties nesilaikymą. Manau dar viena byla jiems nepakenks. Apie tai informuota Vartotojų teisės.
Atsakyti
Visada maniau, kad DPD kurjeriai krečia pokštus ir susikalbėti neįmanoma, ir tikrai maniau, kad DHL vieni geriausių šalyje, deja, "nudžiugino" kaip reta. Pradžiai siunta, kurią turėjau gauti per tris darbo dienas jie netikėtai nurūšiavo į Indiją! Čia prasideda smagumas, kadangi paprašius persiųsti siuntą atgal man pasiūloma kreiptis į pardavėją, kad jis kreiptųsi į DHL tada ten jau aiškinsis. Jų kaltė, kas siunta pasiklydo, aš jau nekalbu apie dialogą vestą su darbuotoja el.paštu, nei "atsiprašau" nei dar kokio paguodžiančio žodžio, tik "ne žmonės rūšiuoja siuntas", suprask, ne aš ten ją nusiunčiau. Bet kodėl aš turiu jos ieškoti per pardavėją??? Galiausiai po savaitės gaunu laišką su IŠMUITINIMO DOKUMENTAIS, mat man ateina siunta iš Indijos, ir už muitą turiu susimokėti! DHL, jūs išvis žiūrit ką dirbat, ar pas jus viskas kompiuterizuota tiek, kad nereikia žmogiškumo vargintis ieškot??? Užsisakiau naujas prekes, VĖL gavau SMS kad siuntą pristatys laiku, kadangi išvykau, pakeičiau pristatymo būdą, kad paliktų siuntų skyriuje. SMS apie paliktą siuntą taip ir negavau, nuvažiavau pasitikrinti, mergina sako, tai laukia ta siunta čia jau kelias dienas.. Nerealiai. Bravo.
Atsakyti
Skundai del DHL, susije su muitinimu, turetu buti skirti ne jiems, o ju partneriams, "Translaineriui". Siti lupikai dykaduoniai daznai skambina ir prisistato DHL vardu, nes gauna informacija net dar apie neissiustas siuntas :) Senai buvo atsisakyta ju muitinimo paslaugu ir pasirinktas kitas muitines tarpininkas (BNB group, jei ka domina), nebera leto muitinimo ir kitu problemu. Taip, moketi uz paslaugas ir muita vistiek reikia, bet cia ne DHL ir ne tarpininku "nuopelnas", o LR istatymai tokie, nieko nepakeisite. Norite moket maziau- vaziuokite tvarkytis dokumentus patys. O kas liecia DHL darba, tai kuo toliau- tuo blogiau dirba... Siuo metu populiarus pasiteisinimas del veluojanciu siuntu- oro uostu pasikeitimas... Tai susiderinkit savo grafikus pagal juos, jei nesigauna po siuntos ismuitinimo per 48val. pristatyti jos is Vilniaus i Kauna, klientui, o ne stabdykit siuntas parai laiko... Is Kinijos ofiso i Vilniu siunta atvyksta maksimum per para laiko... Bet DHL Lietuva, del kitu padaliniu greito darbo turi galimybes vilkinti siuntos pristatyma, kuo sekmingai ir naudojasi... Samdykit kitas siuntu tarnybas, jei nesugebat dirbti ir nosi krapstot... Atsakymai i nusiskundima ateina su begale klaidu... Jus kas, pakeles uzeiga, kad kai ka padeje ant kliento, paisot bele ka, kad tik kuo greiciau atsipurtyt? Klientai jums pinigus nesa, o ne jus jiems dideli geri darote, ypac kai tai darote kreivai... Cia apie toki ju darba reiktu ne i skundus rasyt, o uzsienio ofisui, kas juos priziuri, kad viena vieta gerai paspardytu bent karteli, tada gal jas judint pradetu normaliai, bent jau kaip priklauso...
Atsakyti
Prekė kainavo su siuntimu 235 dolerius, o DHL už išmuitinimą paskaičiavo 87 eurus..
Siaubinga kaina, bandykite tartis su elektronine parduotuve, kai perkate, kad ne per dhl siųstų..
Atsakyti
Nutraukiam darbus su sita imone, nes jie nevykdo savo isipareigojimu ir veluoja krovini is Azijos pristatyti MENESI laiko..guma tempia, kai kalba pasisuka apie kompensacijas...strucio pozicijos priemimas neispres problemos..keista matyt toki poziuri i klientus...todel ner ko noreti, kad ir klientai turetu kitoki poziuri...
Atsakyti
Tai buvo paskutinis kartas, kai aš naudojausi DHL express paslaugomis, siuntas pristatyta kaip paprastu Lietuvos paštu, bei išmuitinimo mokesčiai gerokai didesni. Realiai gavosi taip, kad siuntos pristatymo laikas toks pats, už gerokai didesne pinigu suma.
Atsakyti
Esu patenkinta DHL darbu. Neturejau visai jokiu problemu ir siunta buvo pristatyta numatytu laiku. Siuntinys keliavo is Amerikos ir su manim is karto buvo susisiekta del muitines mokescio. Kadangi pirma karta susiduriau su siuntiniu is amerikos tai paskambinau imonei, kuri su manim susisieke ir viska issiaiskinau. Labai malonus ir greitas aptarnavimas. Kadangi pati buvau uzsienyje tuo laiku kai siuntinys jau buvo Lietuvoje pasinaudojau elektronia paslauga, kur galima nurodyti kada tau yra patogu gauti siuntini. Esu tikrai patenkinta. Paskaicius kitus komentarus pagalvojau, kad man pasiseke, bet jei ir taip, tai tada tikiuosi kad visada seksis :)
Atsakyti
Žilvinas 2017-07-02 07:47:50
Nepatenkintas dhl darbu, gavo mano siunta iš užsienio apkeliavo visa lietuva ir išsiuntė atgal, dabar nei pinigu nei siuntos.
Nesisiūskit per dhl
Atsakyti
Nepatenkintas dhl darbu, gavo mano siunta iš užsienio apkeliavo visa lietuva ir išsiuntė atgal, dabar nei pinigu nei siuntos.
Atsakyti
Pati tragiškiausia įmonė Lietuvoje:
1. Apie tai, kad gautą siuntė reikės muitinti, man nebuvo pranešta iš pradžių. tik prekei atvykus, jie pradėjo reikalauti papildomų mokesčių už muitinimo procedūras ir kaltinti kitas įmones, kad apie tai jos manęs neinformavo.
2. Apie muitinimo procedūra darbuotojai visiškai neinformuoja - reikia skambinėti pačiam ir klausinėti, kokia situacija. Nėra jokio pagarbaus ir atskaitingo bendravimo su klientais
3. NETIKĖKITE JŲ TEIKIAME INFORMACIJA TELEFONU. Jų darbuotoja Giedrė Jasinskienė telefoninio pokalbio metu nurodė vienokias kainas, o kai atsiuntė sąskaitą faktūrą, ten kainos jau buvo visai kitos ir, žinoma, buvo gerokai didesnės nei Giedrė nurodė telefonu.
4. Jie atsisako bendrauti telefonu, patys niekada neskambina, reikia visko klausinėti PATIEMS. Iš jų jokios iniciatyvos.

Išvados: GYVENIME NESINAUDOKITE ŠIOS KOMPANIJOS PASLAUGOMIS. Lietuvos Paštas ir tas sugebe teikti profesionalesnes paslaugas.
Atsakyti
VENKITE DHL!
Labai blogai. Jokios informacijos apie gautą siuntą. Pradėjau ieškoti, pasirodo muitinės procedūros.
Guli jau savaitę muitinama, pasirodo laukia tarpininkų. Davė numerį, susisiekiau su tarpininkais, tie dingo.
Antra savaitė, ieškau kitų tarpininkų. Kažkoks briedovas biznis pas juos.
Kada bus galima atlikti muitinės procedūras be tarpininkų?
Atsakyti
Galvojau rimta įmonė, bet pasirodo, nieko gero. Gavau SMS, kad siunta bus pristatyta nurodyta diena, sėdžiu namie, laukiu, dienos pabaigoje nutariau paskambint sužinot, kur siunta, nes pagal jų tinklapį siuntai kaip 4 dienas Vilniuje. Pasirodo, jos net Lietuvoje nėra, ir ji keliauja žeminių transportų. Kam tada SMS siust, kam rašyt nesąmones savo tinklapyje.
Nieko gero.
Atsakyti
Dažnai gaunu tarptautines registruotas siuntas per DHL, bet turiu daug neigiamos patirties su DHL Panevėžyje. Paskutinis įvykis pribloškė... Siunta pagal interneto duomenis 8.05 val. buvo pakrauta į pristatymo automobilį, ant siuntos aiškiai užrašytas gavėjo adresas ir mobilaus tel. nr., gavėjas visą dieną namie, nei siuntos, nei skambučio nesulaukia, o į penktadienio darbo dienos pabaigą internete atsiranda įrašas, kad gavėjas namie nerastas ir bus bandoma pristatyti sekančią darbo dieną, t. y. pirmadienį. Tik ar tikrai bus pristatyta ar tik bandoma kaip penktadienį? Gal tokiu būdu savaitgalį pasiilginame? Tik kuo čia dėtas klientas?
Būčiau dėkinga, jeigu į tai būtų sureaguota!
Pagarbiai G. M.
Atsakyti
Esame komercinė įmonė. Dažnai gauname siuntas įvairiaisi kurjeriais, įskaitant DHL. Visiškai pritariu labai prastai daugumos čia išsakytai nuomonei - tai tiksliai atitinka mūsų patirtį. Kreipiantis į DHL Lietuva elektroniniu laišku su pretenzijomis geriausiu (!) atveju gauname atsirašinėjimą arba esame išvis ignoruojami. Vienintelis dalykas kuris mus priverčia su jais turėti reikalų - mūsų užsienio partnerių bendradarbiavimas su DHL kompanija. Tiesa, kai pareiškiame pretenziją DHL Lietuva, jie atsako : - mokėtojai t.y. užsakovai esate ne jūs, o užsienio siuntėjas, taigi tik jis ir gali reikšti materialinę pretenziją". Jų vadovas p. Mindaugas Pivoriūnas nėra sureagavęs nei į vieną mūsų laišką, nors esame komercinė įmonė reguliariai besinaudojanti DHL Lietuva paslaugomis.
Atsakyti
Esu labai pasipiktinusi tokiu neatsakingu įmonės darbuotojų elgesiu. Gavau ketvirtadienį pranešimą, kad siuntinį pristatys penktadienį iki darbo pabaigos. Penktadienį iš ryto toks pat pranešimas buvo pakartotas. Penktadienį po 15 val. gaunu pranešimą, kad bandėme pristatyti siuntinį, tačiau adresato nerado namie, nors aš visą dieną buvau namie nes auginu kelių mėnesių vaiką. Susisiekus su DHL asmeniu, administruojančiu siuntų pristatymą, informavo, kad susisieks su kurjeriu, kad kurjeris susisiektų su manimi. Nesulaukusi skambučio vėl susisiekiau su DHL atsakingu asmeniu, informavo, kad buvo sumaišyta siunta perduodant kurjeriui, tačiau jis nevyksta į mūsų mikrorajoną. Paaiškinus kodėl tą siuntą mums labai svarbu gauti šiandien, pasiūlė atsiimti nuo 18 val iki 19 val. paslaugų centre, kuris mums nuo mamų nutolęs 13 km. Aš juk ir naudojuosi tokių kurjerių paslaugomis tam, kad su kelių mėnesių vaiku negaliu trintis viešojo transporto priemonėse. Iškilus kažkokiems nesusipratimams galima iš karto informuoti adresatą apie susidariusią situaciją, o ne klastoti duomenis duomenų bazėje. Kai kuriems žmonėms siuntos gavimas numatytą dieną yra begalo svarbus.
DHL < Lietuvos Pastas
2017-04-07 14:51:12 IP 37.157.148.59
Atsakyti
Niekados nesisiuskit per si kurjeri is kinijos, siunta atkeliavo ligi Lietuvos labai greitai, siunciausi 2 apyrankes uz 40 euru isviso ir teko sumoketi sudejus 60euru islaidu, 45 eurai DHL uz siuntima ir dokumentu tavrkyma ir 15 muitinei, tuo tarpu lietuvos pastas uz tvarkyma pasiema 9 eurus...

Ismuitinti per DHL kainavo daugiau nei pati preke :D apsurdu apsurdas. 40euru preke 60 euru siuntimas ir muitines reikalai...
DHL paskutinis kartas
2017-03-23 13:40:07 IP 84.15.187.74
Atsakyti
Patarciau nesinaudoti siu apgaviku paslaugomis, jei siusites is ne Europos Sajungos, priklausomai nuo prekes kainos jums teks sumoketi apie 30-60 eur
Atsakyti
Kai dirba DHL? Turėjo pristatyti siuntinį, laukiu nuo pirmos valandos, staiga prieš darbo pabaigą atsiranda įrašas, kad nėra namuose. Taigi, tokios paslaugos.
Atsakyti
DHL Lietuva- never again!! Saugokitės jei siunčiatės prekes iš Kinijos.
Sumokėti papildomi 5 EUR už greitesnį pristatymą :)
Siunčiantis prekę iš Gearbest (Taivanis) atsiranda tarpininkas UAB "Translainer", kuris primygtinai reikalauja muitinimosi procedūras atlikti per juos. Paslaugos kainuoja 22 EUR. 22 EUR už vieno popieriuko supildymą... Išsimuitinti savarankiškai pasirodo negalima. Apie gautą siuntą informuoja ne DHL, bet trečia šalis, kuri turi asmeninius duomenis (nežinau ar tai legalu, bet kad nemalonu- faktas). Sprendžiant ką daryti (prekė pabrangsta beveik dvigubai, todėl lyg ir verta jos tiesiog atsisakyti, nes DHL paslaugos per brangios) paaiškėja jog dabar kiekviena diena kainuoja papildomai 3 EUR. Apie tai taip pat DHL niekaip neinformavo.
Juk užsakiau prekės pristatymo paslaugą DHL, sumokėjau papildomai tikėdamasis greitesnio, patogesnio pristatymo, tačiau prekei atvykus į Lietuvą jų darbas baigtas. Jokios pagalbos ką daryti, padėti, kad greičiau, patogiau ir pigiau klientas gautų siuntą.
Apie plėšikiškus Translainer metodus net neverta rašyti.
Muitas, mokesčiai- viskas ok, juos reikia mokėti, bet tai kaip tai daro DHL žemiau kritikos...
Tad, jei turite galimybę, gerbiami tautiečiai- rinkitės kitą krovinių gabenimo kompaniją.
Atsakyti
DHL pinigų plovimo mašina.Parašo sms, kad siunta bus pristatyta į namus, nurodoma data.Laukiame....nesulaukiame.Tada skambinu pati.Patikslinus siuntos NR pasakoma jūsų siunta neišmuitinta, reikia išmuitinti.Tada tik kai pradėjau jieškoti savo siuntos (1pora batų)jie skubiai man parašo el laišką su muitinės tarpininko kontaktais.Susisiekus teiraujuosi ar galiu išmuitin pati.Atsako galite, bet ilga daina.Klausiu kurioj muitinej mano prekė?Pasako muitinėj....kokiu adresu nesako.Tada išlenda, kad vizdėlto prekė pas juos.....tačiau išmuitint reikia.PVM paskaičiuoja ne vien tik mano atsiūstai prekei, tačiau dar ir kur jau esu sumokejusi už siuntimą pardavėjui......ir dar prie savo paslaugos 20€ už tarpininkavimą +21% (kur PVM jau tūrėtų įeiti į pateiktą jų paslaugų kainą.)Ir batai gaunasi dvigubai brangesni, nei norėjome parsiųsti!!!!Originali pakuotė nuimta!!!Supakavo į DHL.Kokią teisę jie turi draskyti siuntinius ir tikrinti???@!!a*******i!!!!
Atsakyti
Dėl pristatymo jokių nusiskundimų, pristatė per 27 valandas nuo patekimo į muitinę. Žinoma, "Translaterio" kaina "kandžiojasi", bet Lietuvoje jau tokia mada plėšti ten kur galima, tai leidžia valstybė, tai leidžia seimas, kuris priima idiotiškus įstatymus, kad pačiam žmogui neįmanoma išmuitinti.
Atsakyti
Pritariu visiems, pateikusiems čia neigiamus atsiliepimus apie siuntas iš trečiųjų šąlių ir DHL paslaugas.
Niekada nemaniau, kad viešai išsiliesiu, bet nutariau netylėti.
Duktė gyvena Meksikoje ir sugalvojo padaryti man staigmeną gimtadienio proga. Sausio 30 d. išsiuntė 2 kg neatlygintiną dovaną, kurią įvertino 60 dolerių. Sausio 31 d. gavau žinutę iš muitinės tarpininko UAB "Translaineris", kad el. paštu su jais susisiekčiau. Man buvo staigmena ir aš išsigandau, bet parašiau jiems laišką ir tą patį vakarą gavau atsakymą:
"Atstovaujame UAB “Translaineris”, esame kompanijos DHL partneriai muitinant privatiems asmenims skirtas siuntas keliaujančias DHL tinklu.
Norėtumėme informuoti, kad Jūsų vardu atvyksta siunta, kurią reikia deklaruoti LR muitinėje pateikiant elektroniniu būdu muitinės deklaraciją.
1. Muitinės deklaracijos gali būti pateikiamos pildant jas per Muitinės deklaracijų apdorojimo sistemos verslininko portalą. Deklaraciją muitinei pateikiate patys.
2. Naudojantis muitinės tarpininko paslaugomis. Paslaugos kaina 22 € (importo mokesčiai valstybei į paslaugų kainą neįtraukti).
Siunta DHL Lietuva terminale saugoma tik tris pirmas dienas nemokamai, nepateikus dokumentų, deklaracijai atlikti, skaičiuojamas siuntos saugojimo mokestis 3 €. Neišmuitintos siuntos laikomos 20 kalendorinių dienų, įskaitant atvykimo dieną, suėjus terminui grąžinamos be išankstinio įspėjimo.
Jeigu pageidaujate pasinaudoti mūsų paslaugomis, elektroniniu paštu prašome pateikti :
· Pasirašytą sutartį (sutartis prisegtame faile).
· Apmokėjimo kopiją, kaip mokėjote už prekes ir jų siuntimą. Tai gali būti - banko pavedimo kopija, paypal sistemos mokėjimo kopija, ar kitas prekių vertę patvirtinantis dokumentas (pvz. Užsakymo orderis iš internetinės parduotuvės). Informaciją apie gaunamą prekę, prekių komercinius pavadinimus.
Su siunta atvykusi sąskaita - INVOICE, PROFORMA INVOICE, COMERCIAL INVOICE prisegtame faile.
Gavus ši pranešimą prašome informuoti dėl tolimesnių veiksmų.
Tikimės glaudaus ir darnaus bendradarbiavimo.
Kilus klausimams susisiekite su mumis."
Pradėjau gilintis kas čia per elektroninė muitinės deklaracija, kaip ją pačiai deklaruoti. Siuntėjas visada pildo deklaraciją ir ji būna ant siuntos pritvirtinta, todėl argi DHL neprivalo pildyti muitinės formalumus? Privalėjau sužinoti ką siunčia duktė ir kiek kainavo. O be to Translaineris man atsiuntė nufotografuotą dukters pildytą muitinės deklaraciją, kuri vis dar keliavo į Lietuvą...
Tą patį antradienio vakarą susirašinėjau su helpdesk@lrmuitine.lt. Gavau išsamius atsakymus į visus klausimus. Štai pats svarbiausias:
"Kai siuntas atgabena skubių siuntų vežėjai, (pvz. DHL, TNT), tai šių vežėjų tarpininkai kreipiasi į siuntų gavėjus, siūlydami savo deklaravimo paslaugas. Skubių siuntų vežėjai nepriklauso muitinei, tai savarankiškos įmonės. Importo mokesčiai tie patys, kaip atsisiunčiant AB, , Lietuvos paštu“, tačiau, vertėtų pasidomėti apie papildomus vežėjų taikomus mokesčius ir tvarką iš anksto.
Nuo 2016 gegužės 1-os dienos pasikeitė siuntų deklaravimo tvarka - siuntų gavėjai deklaruoja prekes el. būdu patys arba naudodamiesi muitinės tarpininkų paslaugomis, nes deklaracijos turi būti pateikiamos tik elektroninėmis duomenų apdorojimo priemonėmis. Norint pateikti muitinės deklaraciją, naudojantis elektroninėmis duomenų apdorojimo priemonėmis, turite sudaryti sutartį su Vilniaus teritorine muitine (arba Kauno, arba Klaipėdos). Pasirašius šią sutartį, Jums bus suteikti prisijungimo prie muitinės deklaracijų apdorojimo sistemos (MDAS) duomenys. Taip pat turėsite registruotis muitinės prievolininkų registre, kur Jums bus suteiktas asmens identifikavimo kodas, , EORI”. Sudarius sutartį, elektronines deklaracijas reikėtų pildyti naudojantis, , Verslininko portalu”, kurį galite rasti muitinės internetinėje svetainėje www.lrmuitine.lt, rubrikoje, , Verslui ir privatiems asmenims”, <Muitinės procedūros>, <Elektroninės sistemos>, (žiūrėti dešinėje, , Detaliau”) ir atsidaryti porubrikę, , Verslininko portalas”.
Muitinės tarpininkų paslaugomis gali naudotis/naudojasi asmenys, kuriems patiems sudėtinga pateikti muitinei deklaraciją elektroninėmis duomenų apdorojimo priemonėmis.
Vilniaus muitinės adresas ir kontaktai: Naujoji Riovonių g. 3, Vilnius, Muitinės kontrolės organizavimo skyriaus tel.pasikonsultuoti (8 5) 2356226."
Trečiadienio ryte paskambinau nurodytu telefonu pasikonsultuoti. Išklausęs mano situaciją, konsultavęs vyras reziumavo, kad man neapsimoka pasirašyti sutartį su muitine ir patarė susirasti pigesnius muitinės tarpininkus...
Nejaugi fizinis asmuo negali užpildyti muitinės deklaracijos be jokių sutarčių ir tarpininkų, pavyzdžiui prisijungdamas per Elektroninius valdžios vartus? Ar vienkartinė dovana ir bet kokia prekė asmeniniam naudojimui, parsisiunčiama iš trečiųjų šalių, yra valstybinės reikšmės, kad esame verčiami pasirašyti sutartį ir stulbinamai remti privačias įmones? Tokiu būdu sudaromos sąlygos visokiems tarpininkams, kurie, vaidindami pagalbininkus, lupa pinigus!
Papuoliau į beviltišką situaciją, suprasdama, kad privalau pasirašyti sutartį su UAB "Translaineris", kurią jiems išsiunčiau vasario 1 d.
Tuo metu mano dovana vis dar keliavo į Lietuvą. Vasario 2 d. 7:47 siunta pasiekė Vilnių, tuoj pat buvo informuotas Translainerio atstovas, o tada laikas sustojo... Praėjo para, o rezultatų jokių, nes siunta dar muitinama. Siunta privalėjo būti pristatyta vasario 3 d., bet nebuvo jokių požymių, kad pristatys laiku. Neištvėriau, susisiekiau su Translaineriu. O jie pareikalavo siuntos apmokėjimo dokumento?!!! Čia dovana, apmokėta Meksikoje!!! Supratę prižadėjo skubiai pateikti sąskaitą apmokėjimui. Greit atsiuntė sąskaitą su 41 euro mokesčiu! Buvau šoke, bet neturėjau kitos išeities. Staigiai sumokėjau ir kopiją pateikiau Translaineriui vasario 3 d. 11:30. Tada mane informavo, kad siunta bus pristatyta per 1-2 darbo dienas. Jiems visai neįdomu kad siuntą reikėjo pristatyti jau vasario 3 d. ir tam nebuvo jokių kliūčių iš mano pusės. Bet Translaineris tik išmuitina, už pristatymą neatsako ir jam neįdomu daugiau niekas, tik kaip nulupti iš kliento pinigus.
Pasirodo, 22 eurų paslaugos mokestis be PVM!!! Dar skaičiavo PVM už siuntos vertę, ir dar už kažkokias transportavimo išlaidas Vilniaus teritorinei muitinei nuo 9 eurų...
Siuntą man pristatė iš Vilniaus į Vilnių tik šiandien, antradienį, po to, kai kiekvieną dieną skambinau ir domėjausi kas dar negerai. Translaineris tik pirmadienį pabaigė forminti išmuitinimo dokumentus, t.y. muitino 2, 5 paros...
Siunta buvo atplėšta, išpakuota ir tikrinta. Gavau barškantį siuntinį, be pakuočių. Vienintelis džiaugsmas, kad daiktai sveiki ir nedingę.
Štai tokia istorija, kuri turėjo pasibaigti malonia staigmena... Labai tikiuosi, kad antro karto nebus.

Eilę metų žmonės piktinasi DHL ir jo tarpininko darbu, pilnas internetas neigiamų atsiliepimų, bet realiai niekas nesikeičia. Ar bus kam nors nauda iš mano išsamaus pasakojimo?
Atsakyti
Niekada nebūčiau net pagalvojusi, kad šita įmonė gali taip blogai dirbti. Teko pasinaudoti jų teikiamomis paslaugomis. Siuntinio laukiu dar vis jau 2 savaitės, kosminės kainos neatitinka kokybės. Labai prasta įmonė. Labai nusivyliau nes siuntinys virš 100€ vertės.
Atsakyti
Pristatimas buvo greitas pretenzijų dėl to neturiu.Bet nekada gyvenime nesinaudosiu šitos firmos paslaugomis.Kodel!? Kartu su tarpininkų UAB"Translaineris" Pavogė iš manias 21 € Plius 30€ valstybei = 51 O prekes kaina buvo tik 146€"Ačiū" visiems.
Atsakyti
Buvou paskambines i nr.852360700 snekejau su aperatuore tai nieko tikslei nepasako jokies naudinguos info. Po to perskaiciau komentarus tai ax......au!!!! Pradingo noras kreiptis i ta DHL
Atsakyti
Tragiska firma. Aptarnavimas prastas, darbuotojai nedraugiski, nepaslaugus. Apie muitines tarpininkus isvis nesneku... Kuo toliau nuo tokiu imoniu
Atsakyti
Na ka galiu pasakyti, aptarnavinas tikrai tikrai tragiškai juokingas, korupcija, pinigų išsiurbimas ir t.t. Venkite naudotis DHL paslaugomis jei siunčiate iš trečiūjų šalių, daug greičiau ir pigiau atkeliauja per Jungitę Karalystę. Paieškokite informacijos apie įmones kurios siūlo siuntimą iš trečiūjų šalių per Angliją.

Taip pat rekomenduojame

Baltic Marine Spedition
Logistikos paslaugos

Adresas: Šilutės pl. 2-513, LT-91111 Klaipėda.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Teikiame pilnų ir dalinių krovinių pervežimo įvairių tipų sunkvežimiais paslaugas Europos Sąjungos teritorijoje, Rusijoje, Baltarusijoje, Ukrainoje, Kazachstane ir Uzbekistane. Tik patikimi ir laiko patikrinti vairuotojai saugiai pristatys jūsų krovinį į reikiamą vietą. UAB „Baltic Marine Spedition“ teikiamos...
Didneriai
Logistikos paslaugos

Adresas: V. A. Graičiūno g. 38, LT-02241 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
UAB „Didneriai“ įkurta 1993 metais. Nuo pirmųjų gyvavimo dienų įmonė ypatingą dėmesį skyrė darbuotojų kvalifikacijos kėlimui ir nuolatiniam tobulėjimui, todėl šiandien gali pasiūlyti aukščiausios kokybės paslaugas, atitinkančias išrankiausių klientų lūkesčius. Bendrovė specializuojasi transporto ir logistikos...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...
Hegelmann transporte
Individualūs logistikos sprendimai

Adresas: Agronomijos g. 55, LT-47480 Kaunas.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; sandėliavimas; transporto paslaugos.
Vokiečių kapitalo krovinių pervežimo bei logistikos bendrovė Hegelmann Transporte Lietuvoje veikia nuo 2004 metų. Įmonė įsikūrusi Kaune, turi filialus Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose. Turėdami ilgametę praktiką ir reikalingą įrangą, savo klientams teikia standartinių, specialiųjų ir greitųjų (be sustojimų)...
Rusko, UAB
Krovinių gabenimas Baltijos šalyse

Adresas: Dariaus ir Girėno g. 42B-104, LT-02189 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; perkraustymas; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Jūsų krovinio saugiam ir greitam gabenimui turime pastovius ir laiko patikrintus maršrutus: Lietuva – Latvija – Estija – Lietuva. Jūsų krovinius nugabensime ypač greitai. Krovinius ir siuntas iki Rygos arba Talino nugabename per 24 val., o į likusią Latvijos ir Estijos teritoriją per 48 val. Lietuva – Lenkija –...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Naujieji Hyster XT serijos šakiniai krautuvai – technika, keičianti požiūrį į darbą!
Naujieji Hyster XT serijos šakiniai krautuvai – technika, keičianti požiūrį į darbą! 06-18 17:25
Naujieji HYSTER® XT serijos šakiniai krautuvai - tai išskirtinis galios, greičio, komforto, mažų sąnaudų ir efektyvumo derinys. Esminis XT serijos bruožas - galimybė pritaikyti...
Veido atpažinimo technologija kelia nerimą ir technologijų milžinams
Veido atpažinimo technologija kelia nerimą ir technologijų milžinams 07-16 19:36
"Microsoft" atviru laišku kreipėsi į JAV vyriausybę ir paragino politikus numatyti veido atpažinimo technologijų atsakingo naudojimo taisykles.
Anglijos rinktinės trenerio garbei laikinai pervadinta metro stotelė
Anglijos rinktinės trenerio garbei laikinai pervadinta metro stotelė 07-16 19:36
Viena Londono metro stotelių dviem dienoms buvo pervadinta Anglijos futbolo rinktinės trenerio Garetho Southgate‘o garbei.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate progresiniams gyventojų pajamų mokesčiams?

Partneriai

Skoda

Akcijų kainos

Manchester United 21,50 +2,87%
Starbucks 51,62 +2,73%
Walt Disney 110,00 +1,62%
Adobe Systems 258,59 +1,46%
AT&T 31,67 -1,74%
Citigroup 67,00 -2,20%
Goodyear 22,68 -2,41%
Cisco 41,78 -4,13%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 0,88 +15,79%
Ryžiai 451,00 0,00%
Dujos (JAV) 4,76 +26,60%
Cukrus 0,54 -1,82%
Kava 2,99 +1,01%
Benzinas 2,13 +6,50%
Auksas 1303,45 -2,35%
Nafta 70,33 -0,07%