Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę ADMA, UAB
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Nerekomenduoju.
Istorija senoka, bet nuoskauda nedingsta, todėl vis tik nuspręndžiau ir aš parašyti.
Prieš keletą metų nusiunčiau užklausą dėl Zehnder 375 entalpinio rekuperatoriaus. Pokalbiuose telefonu su vadybininku, Tomu, visada kartojau, kad man tinka tin entalpinis, o jis buvo užsiminęs, kad turi paprastą plokštelinį modelį ir, kad būten tokį siūlytų. Visada teigiau, kad man toks netinka, kad reikia entalpinio. Bendravimas buvo netrumpas, pusiau telefonu, pusiau el. paštu. Buvau įsitikinęs, kad perku entalpinį, pasiūlyme niekur nesimatė, kad jis yra plokštelinis, modelio pavadinimas yra identiškas, bet apmokėjus pinigus gautoje sąskaitoje atsirado dar kelios raidelės prie pavadinimo, kurių tuo metu nepastebėjau. Įtarimas kilo montuojant, kai meistrai sumontavo nutekėjimo sistemą, man tai buvo keista, bet vistiek dar neįtariau, kad įkišo paprastą plokštelinį rekuperatorių. Teisybė išaiškėjo jau gerokai vėliau, kreipiausi į Adma, bet jie atsakomybės neprisiėmė. Pasisamdžiau...
Pirkau rankšluosčių džiovintuvą. Prekę užsakiau internetu, bet turėjau papildomų klausimų dėl pristatymo termino. Atsakymą gavau greitai. Visa komunikacija buvo puiki. Prekę gavau ankščiau nei tikėjausi. Atvykus atsiimti prekę iš sandėlio, paklausė ar nereikia pagalbos nusinešti į automobilį. Tik geriausi atsiliepimai.
NEREKOMENDUOJU.
Užsakytas ELONIKA džiovintuvas 08.12 dieną, gautas pranešimas, kad prekės nėra sandėlyje, užtruks papildomai 15d. Viskas tvarkoje, laukiam.
Artėjant terminui į pabaigą, pasitikslinta su vadyba, kada bus prekė, ši atsakė kad prekė yra krovinyje, ir bus paruoštas kitą savaitę. Kitą savaitę pasikreipus buvo informuota, kad vis gi vėluoja ir dar laiko patikslinti negali. Sekantį kartą pasikreipus informuota, kad prekė vis gi yra ne krovinyje o DAŽYKLOJE, ir tikslaus termino nurodyti negali ir rekomenduoja užsakymą atšaukti. Prekės laikas pralauktas yra 27 d.
Vangi komunikacija, terminų nesilaikymas ir prastas požiūris į klientą sukuria itin nemalonią patirtį.
Užsakiau prekę, kuri man netiko. Vėliau užsakiau reikiamą prekę, kurios reikėjo laukti. Kai prekė atvyko, nuvykau jos pasiimti ir grąžinti netinkančią prekę, tačiau netinkančios prekės grąžinti negalėjau nes pavėlavau 2 dienas. Konsultantės komentaras "kas čia būtų, jei visi galėtų grąžinti, tai kiek pas mus prekių būtų?". Su tokiu požiūriu į klientus neketinu daugiau čia nieko pirkti. Iš viso išleidau virš 1500Eur ir negalėjau pakeisti prekės, kurios kaina 95Eur. Karolina nusipelnė metų vadybininkės titulo :)
Užsakytas šilumos siurblys. Šilumos siurblio pristatymas elektroninėje parduotuvėje nurodytas 3-4 savaitės ir toks buvo patvirtintas telefonu. Vasario 19d. apmokėta už šilumos siurblį 4476 eur. Vasario 22d. praneša, kad šilumos siurblys bus pristatytas gegužės mėnesį. Atsisakius užsakymo pranešta, kad pinigai bus grąžinti per 15 darbo dienų. Jau 9 dieną laukiu pinigų grąžinimo. Nesitikėjau tokios apgavystės.
Turiu tokią pačią situaciją. Užsisakiau porą daiktų, parašė kad po poros savaičių bus sukomplektuota ir išsiųsta, praėjo, sakau kur prekės, tai net nesiteikė informuoti, kad terminas nukeltas dar dviem savaitėm, sakau kur garantijos, kad po dviejų savaičių bus, atrašė, kad negarantuoja. Sakau tai dabar siųskit vieną daiktą, vėliau atsiųsit kitą, tai parašė kad teks tada susimokėti papildomai už siuntimą, šaraškino kontora, būčiau žinojus tikrai būčiau nepirkus
Nesenai isirenginejome namus atvykome i salona paziureti viska gyvai pries uzsakinejant. Salone kiek mazokai ekspozicijos bet galu gale pavarteme katalogus su konsultantemis, tai pakonsultavo isamiai. Pavazinejome po kitus salonus bet pasirinkom adma del geru kainu. Uzsakem internetu laufen produkcija. Esame labai patenkinti daigtais ir pristatymo terminu. Geri atsiliepimai
Nesuprantu daugumos šio portalų komentarų, skundžiasi kad viskas blogai, nerado to ko nori, negavo norimos kainos ar kodėl skundžiasi.. :D bet ne apie tai, noriu pasidalinti savo patirtimi susidūrus su šia įmone.
Reikėjo ne specifinio sprendimo vonios kambariui (dušo kabinos). Paskambinau kelioms įmonėms, tai pasiūlė gaminius kurie nėra gražus, arba kainos kosmosas. Susisiekiau su šia įmone, pakonsultavo tikrai maloniai. Galų galiausiai užsakėme per internetą, paskambinę dar gavome tikrai gerą nuolaidą. Palyginus su kitomis (peržiūrėjome 4 skirtingas įmones) kaina buvo geriausia. Nors ir pristatymas užtruko (kadangi buvo ne specifinė prekė) bet viskas atvyko laiku kaip ir buvo žadėta.
Taip pat susidūrėme su montavimo sunkumais, bet paskambinus nesiūlė išsikviesti meistrus ir t.t, bet davė kontaktus su kuriais pasikonsultavau ir galų galiausiai viską susimontavau pats.
Esu super patenkintas įmonės darbu ir bendravimu.
Kuo didžiausi linkėjimai, ir tikrai grįšiu apsipirkti...
Labai idomi si kompanija. Per praeitus metus ir siuos metus reikejo musu imonei prekiu, siuntem uzklausas jiems el.laiskais, atsakymo jokio. Ir tai nebuvo poreikis kokiai smulkmenai, bet sumos tukstanciais. Skambini telefonais, arba nekelia, arba atsiliepia ir sako pasiziuresim i uzklausa ir perskambinsim, bet atsakymo jokio ir tada skambinat vel nekelimas. Toks vaizdas, kad arba jiems klientu nereikia, arba jiems klientai lygus nuliui. Na bandai raminti, kad gal ir gerai, nes jei is tokios kompanijos vis delto pavyktu isigyti prekes ir su jomis butu problemos, tai tu problemu tuo labiau niekas nesprestu ir liktum pats kaltas...
Sveiki, dėkojame už Jūsų komentarą ir apgailestaujame dėl Jūsų patirties su UAB “ADMA”. Tikrai stengiamės pasirūpinti kiekviena užklausa ir klientu tinkamai, bet panašu, kartais pasitaiko klaidų. Jeigu vis dėlto nuspręstumėte suteikti mums galimybę pasitaisyti, rašykite mums elektroninio pašto adresu: [email protected] arba skambinkite telefonu: +370 68511017
Patys blogiausi atsiliepimai! Nepatariu niekam pirkti. Pirkom dušo kabiną, užsisakėm 1m ir sumokėjom, kaip už 1m dušinę, tačiau atsiuntė 95cm, viskas buvo pas mūsų išmatuota pagal 1m, tai labai gaila, kad taip apgaudinėja žmonės, nes 95cm ilgio jinai buvo daug pigesnė, o pasakius, kad norim grąžinti arba lai atsiunčia mums tokia kokia buvom užsisake, pasakė, kad norint grąžinti preke turi buti neišpakuota, tai labai idomu, kaip mes turėjom išmatuoti kabiną jos neišpakavę? Aišku butumem žinoję, kad taip apgaus nebūtumę pakavę jos lauk. Ir dar plius gyvenam toli nuo Kauno, tai pasakė, kad prekę grąžinti galima tik atvykus į Kauną. Labai nepatariu niekam pirkti, visada perkam inetrentu, bet čia daugiau nieko nepirksim, apgaudinėja žmones.
Taip pat rekomenduojame
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
"Foreign Investors Annual Summit 2025": kaip susigrąžinti užsienio investuotojų dėmesį ir pritraukti naujas investicijas į Lietuvą?
Didėjanti pasaulinė konkurencija dėl investicijų, neapibrėžta geopolitinė padėtis ir nestabili vidaus politinė aplinka skatina ekspertus ieškoti naujų būdų pritraukti užsienio kapitalą...

Vejos robotai golfo aikštyne – vejos ir žaidimo kokybei, klubo prestižui
Jei golfo entuziasto pasiteirausite, kokie yra svarbiausi veiksniai, kurie lemia žaidimo sėkmę ir kokybę, jis neabejotinai įvardins ir golfo laukų vejos tinkamą priežiūrą. Kodėl tai svarbu...

"Krautera" investuoja į plėtrą: įsigijusi UAB "Nirlita", stiprina pozicijas rinkoje
Šakinius krautuvus bei sandėliavimo techniką parduodanti, nuomojanti ir remontuojanti UAB "Krautera" tvirtina savo pozicijas rinkoje. Bendrovė įsigijo toje pačioje srityje veikiančią UAB...
Komentaro savininko el. paštu bus išssiųsta nuoroda, kurioje galėsite ištrinti savo komentarą.
Jūsų komentaras
Daugiau skaitykite Rekvizitai.lt taisyklės.
Nuoroda išssiųsta el. paštu
Nepavyko išsiųsti laiško
Pasitikrinkite savo el. paštą. Jei laiško nerandate pasitikrinkite šlamšto katalogą.