Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Artea Life Insurance, UAB
Lankytojų nuomonės ir komentarai
2005 m. sudariau investicinio gyvybės draudimo sutartį su draudimo bendrove, kas mėnesį mokėdamas 44-49 € įmokas. Per 20 metų laikotarpį bendra sumokėta suma siekė 11 159 €, tačiau susikaupė vos 6 672 €. Tai reiškia, kad patyriau daugiau nei 4 400 € nuostolį, nors tai turėjo būti ilgalaikė investicija.
Nutraukus sutartį:
• Bendrovė nori išskaičiuoti gyventojų pajamų mokestį (GPM), nors sutartis galiojo ilgesnį nei 10 metų laikotarpį (sudaryta 2005 m.).
• Papildomai taiko 50 € nutraukimo mokestį.
Apibendrinant - investicinio draudimo pažadai nepasiteisino, išmokų rezultatas ne tik neatitiko žadėtų lūkesčių!
Teko prieš, tai kreiptis į informacijos skyrių, tai visi skirtingai suteikdavo informacija apie esamas sutartys bei esamas jų sąlygas.Vieną darbuotoja vardu, Rima išvis pasakė, kad mūsų vaikas nėra draustas, nors pinigus mokame, draudimui…Kaip galima ponia, Rima teigti klientui, kad jo vaikas yra nedraustas ir nematote sutarties? Derinate laiką su klientų, kad sudaryti sutartį nors sutartys yra sudaryta 2021m.? Labai likau pasipyktinusi tokių darbu.Į mano klausimus, atsakymo neturejo ir paaiškinti negalėjo.Labai buvo susikoncentravus sudaryti naują sutarti... Norėčiau padėkoti, Erikai Sergeicik už konsultacijas bei pagalba sutvarkant, žalos sutvarkymo dokumentus.Visas sutartys matė kurios yra sudarytos. Viską sutvarkė greitai! Ačiū jums, Erika.Rekomenduoju!
CInternetu pamačiau SB draudimas. Buvo nemalonus patirties su gyvybes draudimu, paskambinau atslepe labai malonus balsas ir labai malonei moteris pakvete į susitikima.
Nesirošiau pasirašineti ar draustis galvojau paklausisiu ir išeisiu.
Kada aš atejau mane pasitike labai maloni moteris. Kada jinai pradejo kolbeti aš pakeičiau nuomone ir nusprendžau draustis ir nepasigailejau.Noriu padekoti už prafisionalu darba, labai moka ir krepe demesi i klientus, Geriause darbotoja kuri man teko pamatiti kitose draudimu istaigu. Aš visems savo draugams rekomendoju jus draudima.Oksana Buchovskaja pati geriause darbotoja. Aš patenkinta kad jinai mano kuratre del draudima. Aš rekomendoju savo draugams Oksanos.
Prieš SBdraudimas turejau ne gera paterti su PZUgyvybes draudima.Moteri buvo labai bjauri neklause mano norus jai buvo nusispjaut kad aš norejau padidinti savo draudima bet jinai man žiaurei ne patiko del to kada susipažinau su Oksana jinai man paserode tikra profisionali savo darbo....
Esu labai nepatenkintas šios bendrovės požiūriu į klientus, pasikeitus draudimo sąlygoms pvz. pasipildzius pagrindinių ar papildomų kritinių ligų sąrašui apie tai klientai nėra informuojami. Atvykus į skyrių ir informavus kad vaikas susirgo viena iš ligų (pvz laimo liga) įra pasakoma Atsiprašome bet į jūsų draudimo sutartį si liga neįeina nes ji tik pora metu kaip įtraukta į papildomus sąrašus. Paklausus kodėl nebuvome jokiais būdais informuoti apie besikeičiančius sąrašus ir reikalingumą atnaujinti sutartį yra pareiškiama, kad patys turite domėtis naujovėmis, jūsų klientu daug neina ir ne privalome informuoti visų. Draudžiamas ir sąžiningai mokame įmokas jau daugiau nei 10 m visa šeima bet tokiu akibrokštų nesitikejome. Draudėjas po šio įvykio tik pasakė na Atsiprašome niekuo padėti negalime, pagalvokite ar tęsite sutartį, praėjo jau keli mėnesiai bet nebuvo net pasidomėta koks sprendimas bus priimtas svarbu pinigėliai tvarkingai mokami kas mėnesį o toliau draudimas tik pačio...
Gerb. Mariau, dėkojame už Jūsų komentarą ir apgailestaujame dėl Jūsų susiklosčiusios situacijos. „SB draudimo“ siūlomų produktų tobulinimui skiriame didelį dėmesį ir nuolatos ieškome būdų, kaip klientams pasiūlyti aukščiausio lygio paslaugas, ne išimtis yra draudimo apsaugų peržiūrėjimas, apie kurių pakeitimus ir naujausias redakcijas klientus informuojame tam tikslui numatytomis priemonėmis: interneto svetainės naujienų skyrelyje, socialinių medijų paskyrose ir kt.
Klientai, norėdami atnaujinti savo draudimo sutartyje numatytas draudimo apsaugas į tuo metu galiojančias, turėtų visų pirma įsivertinti jų sutarčiai galiojančių draudimo apsaugų bei naujos redakcijos pliusus ir minusus bei pateikti bendrovei prašymą dėl šių sąlygų keitimo.
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą, atgalinį savo klientų ryšį vertiname atsakingai, reaguojame ir naudojame bendrovės procesų tobulinimui, o su Jumis susisiekėme asmeniškai dėl visapusiško situacijos išsiaiškinimo ir galimybės atsakyti į visus rūpimus...
Sveiki, šiame draudime draudžiu dvi savo mažas mergaites, išsikraustėme gyventi į užsienį. Norėjau paklausti ar atsitikus kokei nelaimei užsienyje mergaitės būtų draudžiamos toliau, ar gautų išmokų?
Gerb. Kornelija, ačiū už Jūsų klausimą. Informuojame, jog „SB draudimo“ draudimo apsaugos - tokios, kaip traumų, kritinių ligų draudimas ir kt. - galioja visame pasaulyje. Tačiau norėtume atkreipti dėmesį, kad įvykio užsienyje atveju reikės pateikti atestuoto vertimų biuro atliktų dokumentų vertimą į lietuvių kalbą, o jeigu gydymo įstaiga dokumentus pateiks anglų kalba, vertimo į lietuvių kalbą nereikės.
Taip pat rekomenduojame su savo gyvybės draudimo sutarčiai galiojančiomis sąlygomis ir nedraudžiamaisiais įvykiais susipažinti mūsų draudimo taisyklėse, o jeigu turėtumėte klausimų, maloniai prašome susisiekti su mumis Jums priimtinu būdu, o visus mūsų kontaktus rasite adresu https://sbdraudimas.lt/kontaktai/
Sveiki. Lūžo ranka. Kur turėčiau kreiptis ir kokiu būdu dėl išmokų?
Gerb. Virginija, ačiū už jūsų žinutę ir labai gaila, jog patyrėte traumą. Norint gauti draudimo išmoką, reikės užpildyti prašymą, todėl prašytume mūsų darbo valandomis (I-IV: 8.00-18.00, V: 8.00-17.00) paskambinti į mūsų Klientų aptarnavimo centrą trumpuoju tel. 1813, parašyti el. paštu [email protected] arba kreiptis į bet kurį mūsų skyrių, o visus mūsų kontaktus rasite https://sbdraudimas.lt/kontaktai/ Žalą taip pat galite greitai ir patogiai registruoti internetu - mūsų Savitarnoje, adresu https://savitarna.sbdraudimas.lt/ Ačiū ir linkime sėkmingai pasveikti!
Laba diena, šiandien teko lankytis SB Draudime atsinaujinti sudarytą gyvybės ir kaupiamąją sutartį, Mane labai maloniai aptarnavo Vilma Gapšienė, viską labai gerai ir aiškiai išdėstė, patarė. Likau labai patenkinta, manau jei tokių puikių darbuotojų būtų kuo daugiau, mažiau kiltų nesusipratimų ir pykčio. Su tokiais žmonėmis norisi darbuotis ir grįžti atgal. Labai dėkui už puikų aptarnavimą ir gerą nuotaika.
Laba diena, apturejau nelaiminga atritikima, apsideginau verdanciu vandeniu, kur kreiptis? 1813 niekas nekelia
Gerb. Marijau, ačiū už jūsų žinutę, apgailestaujame dėl jūsų įvykio ir kad dėl linijų apkrovimo nepavyko mums prisiskambinti. Su jumis jau susisiekėme ir jūsų klausimą sprendžiame. Linkime greitai pasveikti!
Nu gal susitvarkysit savo savitarnos svetainę??? Dvi valandas bandau žinutę parašyti - niekaip neužkrauna pranešimų. Ir taip kiekvieną dieną! Prisijungus neina naršyt
Gerb. Daiva, dėkojame už jūsų žinutę ir labai apgailestaujame, jog susidūrėte su techniniais nesklandumais. Ilgesnis laukimo laikas „SB draudimo“ savitarnoje šiuo metu galimas dėl diegiamų atnaujinimo darbų. Reaguojame į komentarus, kritiką ir pasiūlymus, todėl tobuliname procesus ir vykdome savitarnos atnaujinimo projektą. Ačiū už jūsų kantrybę ir linkime gražios dienos.
Laba diena. Neseniai lūžo koja. Apie 6 savaites teks būti gipse, o vėliau dar tęsis reabilitacija. Negaliu rasti savo draudimo dokumentų, nežinau į ką kreiptis dėl draudimo, nežinau agentės vardo ir telefono nr. Gal galite padėti.
Laba diena, gerb. Rima, dėkojame už žinutę. Su Jumis susisiekėme asmeniškai ir pateikėme informaciją, kokius veiksmus turite atlikti, norėdami gauti draudimo išmoką už Jūsų patirtą traumą.
Informuojame, kad įvykus draudžiamajam įvykiui, reikėtų susisiekti su mūsų Klientų aptarnavimo centru, trumpuoju tel. 1813, el. paštu [email protected] arba kreiptis į vieną iš mūsų skyrių. Apie įvykį galima pranešti ir prisijungus prie „SB draudimo“ savitarnos. Kadangi savo klientų duomenis saugome, su savimi turėti draudimo liudijimo nėra būtina.
O Jums linkime greitai pasveikti!
Turiu kelias sutartis šioje draudimo bendrovėje. Bendrauju su klientų aptarnavimo vadybininke Vilma Gapšiene. Puiki, kompetetinga specialistė, kantriai išklauso, girdi kliento pageidavimus, profesionaliai pataria ir išaiškina. Ačiū ponia Vilma, tikiuosi ir toliau tokio nepriekaištingo ir operatyvaus bendravimo.
Pilnas ***as!!!!! Mokejom su vyru kas menesi po 100 euru.. Ir taip 3 metai.. Galu gale atgavom praradom apie 3 tukstancius... Jau nekalbu apie KAUPIMA.... NEREKOMENDUOJU!!!
Gerb. Inga, dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir nuoširdžiai apgailestaujame dėl nemalonios patirties.
Kiekvieną situaciją vertiname individualiai, tačiau paaiškiname, kad kai kurie klientai, pasirašę investicinio draudimo sutartis, dėl neigiamo koronaviruso poveikio finansų rinkoms, lemiančio krentančias investicinių vienetų kainas, gali šiuo metu patirti laikiną sukaupto turto verčių sumažėjimą, todėl savo klientams nerekomenduojame nutraukti sutarčių investicinių vienetų kainų kritimo fazėje.
Patikiname, kad kokybiškam paslaugų teikimui, atitinkančiam kiekvieno kliento individualius poreikius bei lūkesčius, teikiame didžiausią dėmesį.
Jeigu dėl šios situacijos turite neatsakytų klausimų, maloniai prašome paskambinti mums telefonu +370 5 236 2723 arba parašyti el. paštu [email protected], kad galėtume šią situaciją išsiaiškinti greičiau ir išsamiau.
Dėkojame už supratimą ir dar kartą atsiprašome dėl patirtų nepatogumų.
Pritariu p.Ingai, visiškas briedas šį kompaniją, nutraukiau sutartį, tai praėjo jau daugiau kaip mėnuo, negali išmokėti pinigų, nerekomenduoju draustis, nes tik prarasite pinigus.
Jau nemažai metų esu kompanijos klientė, esu labai patenkinta, nes visada gaunu pačias naujausias naujienas ir kt info apie pakitimus.Todėl niekad nepatiriu jokio nuostolio, gaunu tik geriausius variantus, net tada kai turiu finansinių sunkumų. Esu dėkinga dviems šios draudimo kompanijos agentėms - Laimai ir Audronei. O kai skaitau neigiamus komentarus, tai ne tik mintis bet ir žinojimas. Žmonės, jei jums agentas neišaiskino visko, tai nekaltinkit kompanijos, susiraskit tik kitą agentą ir viskas bus tikrai gerai. Visiems ko geriausio :]
Sveiki. Likau apgauta sio "nuostabaus kaupiamojo draudimo" nes darbuotoja neturinti jokios normalios kvalifikacijos draudimo srityje visai pamirso papasakoti kad ju imone moka vmi didziulius mokescius nuo kliento pinigu, todel tas kaupimas ar investavimas bet kokiu atveju gaunasi nuostolingas. Negana to dar pamirso pamineti kad sutarties nutraukimo mokestis yra 50eur. Tai kam man tada tas draudimas? Cia tikrai ne zmonems naudinga. Paslauga nekokybiska. Galbut vartotoju teises galetu pakonsultuoti tokiais klausimais. Idomu uz ka as lieku skolinga bonum publikum ir dar prarandu savo pinigus???!!
Aš tikrai patenkinta šiuo draudimu ko negaliu pasakyti apie kitus draudimus. Šiuo metu mes gyvename užsienį ir vyrą ištiko kritinė liga, kadangi jam Vokietijoje buvo atlikta operacija ir tolimesnis gydymas čia reikėjo visos ligos istorijos vertymu į lietuviu kalbą. Labai noriu padėkoti mūsų draudėjai Lijanai Karaliūnienei jos pagalba buvo padaryti vertimai ir pristatyti draudimui, ir per tris dienas gavom pinigus.
ha mumis irgi apgavo..sako po 2 metu galesiite issiimti pinigelius ir toliau kaupti..okei prisireike pinigu, imokejes per 2 metus 1000e. sako nu va paskaiciavome: minus. minus na i rankas 80e..sakau ka? Sako nu taip yra, geriau kaupkite kokius 5 metus, bus geriau.. BET!!!! KITAIS METAIS: 2019 iseis istatymas, kad jie tegales nuskaityti 2 proc iki 50 euru! Imetu citata:, o vartotojui nusprendus nutraukti sutartį nutraukimo mokestis turės atitikti tik su sutarties nutraukimu susijusias tiesiogines išlaidas arba turės būti lygus 2 proc. sukaupto kapitalo vertės, bet neviršyti 50 Eur." Tai sausi menesi begsiu nutraukti sutarciu!! Nepakliukit.
Nerekomenduoju Bonum publikum įmonės. Šiaulių filialo darbuotojas bendraudamas su savo galimai būsimais klientais juos "tujina", kas įmonei neprideda nei patikimumo, nei įvaizdžio. Taip pat neatsakingai elgiasi su kitų klientų asmeniniais duomenimis, atsiųsdamas juos man SMS žinute. Nebekalbu jau apie visa tą būrimą apie kaupiamąjį draudimą. Žodžiu, tikrai nerekomenduoju, nepasikliaukite.
Atsargiai su Bonum Publikum. Ju darbo metodas paprastas. Paskambina klientui, prisistato velniai zino kuo ten ir kad nori pakalbeti apie kreditus, paskolas. Kalba kad gali suteikti paskolas labai palankiomis sąlygomis ir pasikviečia atvykti pas save i biura. Bent jau taip elgiasi Panevezio skyrius. Kai atvyksti i pokalbi nieko nenujausdamas, tave pasitinka agentas pasipuosias kostiumu, kad sustiprintu savo įvaizdi, kaip solidaus verslininko ir įgautų žmogaus pasitikėjimą. Labai maloniai sutinka, keletą sakinių uzsimena apie paskolas, kreditus, maloniai pabendrauja, na ir prasideda „smegenų plovimo operacija“ apie gyvybes kaupiamąjį draudimą. O draudimo agentai labai gerai apmokinti kaip reikia „plauti smegenis“. Pradeda piešti skaiciukus, ir dar labiau „plauti smegenis“.Pradeda pasakoti nebutus dalykus, kaip kas ten mirė, kiek milijonu seima gavo ir t.t. Ir tik klausia kokiai sumai apdrausti milijonui at puse milijono?Pasakoja kaip bus gerai, kiek artimieji gaus bapkiu po tavo...
Labai "slidi" draudimo kompanija. Jeigu planuojate draustis ar investuoti, tai rinkitės kitą kompanija. Nesilaiko jų pačių parašytų taisyklių, po to manipuliuoja savo klientais. Buvau neinformuota apie tai, kad padidės gyvybės draudimo rizikos mokestis. Tačiau taisyklėse buvo aiškiai parašyta, kad jie turi mane raštiškai informuoti apie pasikeitusius mokesčius. Tai pastebėjusi paskambinau į bendrovę. Perskambino vadovė ir apšaukė mane, kad aš pati kalta ir negalėsiu įrodyti, kad jie manęs neinformavo. Po pastabos apie pakeltą toną, ji man pasiūlė kompromisą: parašyti prašymą, kad aš pati nesupratau, kad tarifai pasikeis, taigi prašau atstatyti buvusius tarifus. Prašymą man padiktavo taip gudriai sudėliotą, kad dalis mokesčių vistiek liko padidinti ir be to, dar padarė klaidą investavę mano pinigus ne ten, kur prašiau. Po šitos klaidos vėl man paskambino vadovė ir pasakė, kad aš elgiuosi taip, kaip man naudinga! Pagal kaltinimą suprask, kad naudinga gali būti tik bendrovei? Siūlau...
Po 10 metų "kaupimo" nutariau atsisakyti, nes pažadėto rojaus taip ir nesimatė. Sistema paprasta - suveda agentės skaičiukus kiek tu gausi draudimo pabaigoje mokėdamas tam tikrą sumą, parodo gražius skaičiukus. Po to seka klausimai apie draudimo sumas, kiek norėtum gaut atsitikus nelaimei. Susipildai aišku viską taip, kad gautum normalias išmokas. Bet tada tau jau nieks neparodo tų galutinių skaičių kiek tu gausi pasibaigus draudimo laikotarpiui. Na ir pradedi mokėjimus. Metų gale gauni ataskaitas, o ten jau ir pamatai, kiek tu juos išlaikai. Taip, už rizikas reikia mokėti, bet klausykit, ne tokius pinigus! Apdraudžiau dabar visą šeimą kitame draudime už 77€ visiems metams!!! Aišku apie kaupimus net nebekalbu. O čia mokėjau po 72€/mėn.
Paklausite kodėl tiek ilgai nieko nedariau? Buvo kriziniai metai, nurašiau ant rinkų smukimo, bet dabar kai viskas pakilime, o tau vistiek iš to šnipštas, tai ir uždariau..
Reziume toks: per 10 metų sumokėta 8500 €, nutraukus sutartį grąžino 4800 €...
Informuojame, kad rekvizitai.lt portalo vartotojas “Teisininkė” nėra Gyvybės draudimo UAB “BONUM PUBLICUM” darbuotojas ar atstovas ir šio asmens išsakyta nuomonė neatspindi Gyvybės draudimo UAB “BONUM PUBLICUM” pozicijos bei klientų aptarnavimo kultūros. Komentaruose aptariami nusiskundimai Gyvybės draudimo UAB “BONUM PUBLICUM” yra žinomi ir buvo priimti atitinkami sprendimai. Rekomenduojame, esant įvairaus pobūdžio neaiškumams, nusiskundimas ar pretenzijoms kreiptis tiesiogiai el. paštu [email protected], tokiu būdu išvados, sprendimai, atsakymai priimami greičiau, ginčų bei nesusipratimų sprendimas vyksta operatyviau ir efektyviau. Tuo atveju, jeigu kliento netenkina pretenzijos išnagrinėjimo rezultatas galima kreiptis į Lietuvos banką http://www.lb.lt/lt/daugiau-apie-gincius-su-finansiniu-paslaugu-teikeju.
Taip pat apgavo :). Gerai, kad laiku pastebėjom. Mokėjom kas mėn po 40 € ir buvom sukaupe 360€, o mokesčiu išskaičiavo 264 € ir čia dar tik už puse metų :). Galu gale nusprendus nutraukti sutartį finale gavome 0.00 €.
Melieji ! Neklausykite jų saldžių pažadų ir nepakliukite i Bonum Publikum raudimo pinkles.
WARNING, DĖMESIO, apgautas apmeluotas likau, viena žadėjo, kita darė, palikau jiems 531 er, tiek to, nebenoriu daugiau nervu gadint išgyvensiu, žmonės mielieji, neikliukit i bonus publikum apgaules, aplenkit ši pastata kuo toliau
Visiški s*****i! Apsidraudę esam jau beveik 3 metus, kas mėnesi mokame po 58 EUR. Kai vaikui atsitiko nelaime, patyrė traumą ir reikėjo operuoti, jie mums išmokejo tik traumos išmoką, nors aiškia parašyta kad tokiu atveju priklauso traumos išmoka ir operacijosišmoka. Pasiteisino tuo kad gydytojų siuntime parašyta "įtariamas PAnirimas" (pasak jų turėjo parašyti IŠnirimas), nepaisė to, kad kiti gydytojai patvirtino išnirimą ir atliko operaciją, kurios metu buvo peties sąnario lupa (kuri buvo plyšusi) sukabinta inkariniais implantiniais siūlais (kurie taip pat buvo nepigus). Žodžiu a*******i!
O joooo cia toks absurdas, kad zodziu nera!!! Mano sugyventinis turejo trauma kojos laukem 3 menesius rando paskui menesi pinigu ir viso labo gavom tik 47 eurus, o gydymui isleidom arti 100 euru. Todel ir buvo pretekstas nutraukti draudima imokejom 903 eurus, o gavom tik 240 euru cia tikras zmoniu apiplesinejimas ir visiskas absurdas tai jau geriau juos butume deje i banka tai butume ne tik viska gave, bet dar ir su procentais. VISO SITO TAIP PALIKTI NESIRUOSIU. Taip ir nesuprantu kur dingo musu pinigai?
ir mes nusvilom su vyru. inesem imoku 560euru o man pasake kad sukauptu pinigu tik 70 euru. gal zinote ka tokiu atveju daryti. jei su tuo susidurete, kur kreiptis. 560 euru kaip i bala.
Aš manau, kad draudimas tai ne bankas kur kaupi pinigus ir atsiimi tiek kiek padedi sumokėjęs administravimo išlaidas. Draudimas yra apsidraudimas nuo nelaimingų atsitikimų ar mirties. Kodėl norite tuos pinigus atsiimti. Tas pats kaip sodrai kad mokate. Juk neatsiimate pinigų kur atskaito ligonių kasai. Jie tiesiog kaip apsidraudimas, jei susirgtum. Nesusergi- tavo reikalas:-) :-) :-). Pinigai ir lieka sodroje.
Nutraukdami atsiimate tą dalį ir tai tik kažkokį procentą kokį buvot sutarę kaupimui.
Aš taip suprantu draudimo funkciją. Žmonės patys iki galo išsiaiškinkit
Taip pat rekomenduojame
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
Nuo "manos iš dangaus" iki akmeny iškaltų taisyklių: kaip užtikrinti numatomumą energetikos sektoriuje?
Milijardinės investicijos į energetikos ateitį bijo vieno didžiausių priešų – nenumatomumo. Apie teisinį numatomumą (angl. predictability) ir jo svarbą Europos bei Lietuvos energetikos sektoriuose...

Kartu kelyje į pergalę: palaikymas Lietuvos sportui
Ilgos valandos treniruočių ir griežta disciplina tarp jų, kasdienis darbas ir pasiaukojimas – žiūrovams, matantiems džiaugsmingas pergalės akimirkas, ši sporto pusė dažnai lieka nematoma. Reklamos...

Rygoje lietuvių statomo verslo kvartalo obligacijos šovė į viršų
Šiandien yra paskutinė diena įsigyti Rygoje plėtojamo projekto "Preses Nama Kvartāls" ketvirtosios emisijos obligacijų. Pirmaujanti investicijų į nekilnojamąjį turtą valdymo bendrovė "Lords LB...
Komentaro savininko el. paštu bus išssiųsta nuoroda, kurioje galėsite ištrinti savo komentarą.
Jūsų komentaras
Daugiau skaitykite Rekvizitai.lt taisyklės.
Nuoroda išssiųsta el. paštu
Nepavyko išsiųsti laiško
Pasitikrinkite savo el. paštą. Jei laiško nerandate pasitikrinkite šlamšto katalogą.