Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Ovoko, UAB
Lankytojų nuomonės ir komentarai
SCAM ALERT!
Įmonė tvirtiną, jog prekę grąžinti galima per 14 d.d. ir atgausite pinigus. Tačiau realybė yra visai kitokia.
Pardavėjas gavęs siuntą, pasakys kad ji buvo sugadinta ar pažeista ir Jus pinigu neatgausite.
Šiai dienai nuostolis yra 900 EUR.
Galimai įmonė veikia neskaidriai, užmerkdama akis veikti nesažiningiem pardavėjam.
Nepirkite nieko vertingo, arba įsivertinkite kad liksite ir be prekės ir be pinigų.
Sumoketa uz preke, bet jos negavau, neatpazysta uzsakymo numerio, raso tokio nera, visa savaite nieks i email neatrašo, susisiekt neimanoma, negavau nei uzsakytos dalies, nei grazina pinigus, parasiau kad kiti zinotu ir negaistu laiko
Sveiki,
Dėkojame, kad naudojatės RRR.LT paslaugomis.
Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos.
Matome, kad su mumis jau susisiekėte el. paštu. Mūsų komanda Jums atsakys kiek įmanoma greičiau.
Gražios dienos.
RRR Komanda,
Adelė
Rrr.lt puslapis geras, patogus, bet pastaruoju metu daug lagina. Investuokit i geresnius serverius
Laba diena,
Ačiū, kad renkatės RRR.LT.
Mums svarbus Jūsų atsiliepimas. Prekių kokybė ir greitas jų pristatymas yra mūsų prioritetai.
Nuolatos dirbame ties mūsų platformos tobulinimu ir bandome užtikrinti sklandų jos veikimą bei tikimės, kad Jūsų apsipirkimai čia bus sėkmingi.
Taip pat jūsų atsiliepimą perduosime atsakingai komandai.
Dėkojame už Jūsų įžvalgas.
Gražios dienos.
RRR Komanda
Adelė
Very poor service — it’s impossible to reach customer support, the item never arrived, and they haven’t refunded the money. A warning to everyone: be careful.
Hello,
Thank you for your review and we apologise for any inconvenience caused.
We received your email and are currently investigating the situation. Our customer support specialist will get back to you with an update as soon as possible.
Thank you for your patience.
RRR Team
Adele
Vertinu labai blogai. Info telefonas neveikia. Grąžinimas neįmanomas nes neatpažįsta siuntos id.
Sveiki,
Dėkojame už Jūsų grįžtamąjį ryšį ir atsiprašome už sukeltus nepatogumus.
Suprantame, kad bandėte susisiekti su mumis telefonu bei norime informuoti, kad perėjome prie pagalbos teikimo kitais kanalais - mūsų telefono linijos nebeveikia.
Kitų būdų, kaip susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda, galite rasti mūsų kontaktų puslapyje: rrr.lt/kontaktai.
Susisiekite su mumis ir mūsų komanda mielai Jums padės!
Pagarbiai,
RRR komanda,
Adelė
Sveiki, sugedo jusu imone, daug perku, buvo anksciau gerai, dabar kai isidiege dirbtini intelekta, negalima rast pagalbos. nei dirbtinis itelektas nei tinklapio automatizuota pagelbejimo sistema net neatpazysta pirkimo nr. Problema su grazinimu, pardavejas preke gavo, bet kabo zinute kad laukiama vertinimo. Susisiekiau su pardaveju, jis tvirtina kad is jo puses nera jokiu problemu. Vadinasi problemos yra rrr platformoj. Jei taip ir toliau tai is 10 zvaigzdziu liks 1. Nes lygis sparciai vejasi kitus eilinius pardaejus kur perki kardana, o gauni babina po 2men. Ka veiki tie jusu 200 zmoniu, jei nera nei vieno varijanto kaip issprest problema.
Sveiki,
Dėkojame už grįžtamąjį ryšį bei atsiprašome už sukeltus nesklandumus.
Norime patikinti, jog Jūsų atvejis buvo išspręstas, o pinigai grąžinti. Suprantame, kad situacija buvo nemaloni, ir tikimės, jog ateityje Jūsų patirtis mūsų platformoje bus sklandi ir maloni.
Taip pat norime paminėti, kad pagalbos linija telefonu nebėra pasiekiama. Jei norite su mumis susisiekti, galite pasinaudoti šia nuoroda: https://rrr.lt/kontaktai
Vertiname, kad skyrėte laiko pasidalinti savo atsiliepimu - Jūsų nuomonė mums išties svarbi ir prisideda prie to, kad galėtume gerinti savo paslaugas ateityje.
Pagarbiai,
RRR komanda,
Adelė
Vertinu lb blogai
Sveiki,
Nuoširdžiai dėkojame už Jūsų atsiliepimą bei apgailestaujame, kad mūsų paslaugos ar produktai nepateisino Jūsų lūkesčių.
Vertiname, kad skyrėte laiko pasidalinti savo atsiliepimu - Jūsų nuomonė mums išties svarbi ir prisideda prie to, kad galėtume gerinti savo paslaugas ateityje.
Pagarbiai,
RRR komanda,
Adelė
Panašu kad ovoko pasijautė kaip darbdavys visų autolaužynų pardavėjų. Visos diegiamos naujovės ne pardavėjo naudai, jau nėra kalbos, kad kai kurios sąlygos prasilenkia su realybe. Jūs teikiate mums pardavėjam paslaugą, tai mes esame jūsų klientai, o detalių pirkėjai mūsų klientai. Kadangi mes esame jūsų klientai ir mokame už paslaugą, tai ir žiūrėkite į mus kaip į klientą. Be mūsų nebūtų jūsų ar ne taip sakoma?
Sveiki,
Dėkojame, kad pasidalinote savo nuomone. Norime pabrėžti, jog mūsų tikslas nėra apsunkinti procesų, o užtikrinti visiems platformos dalyviams - tiek pardavėjams, tiek pirkėjams - skaidrią, patikimą ir saugią aplinką.
Labai vertiname, kad išsakote savo poziciją - šis grįžtamasis ryšys mums padeda geriau suprasti pardavėjų lūkesčius bei ieškoti sprendimų, kurie leistų užtikrinti sklandžius procesus.
Vertiname jus, bei jūsų patirtis platformoje mums yra itin svarbi.
Pagarbiai,
RRR komanda,
Adelė
RRR pasidare godus! reikejo likti tik prie LIetuvos rinkos, issiplete ir stai rezas! nesuvaldo nieko! pasipyle negatyvus atsiliepimai, o ideja juk gera buvo! Zodziu ne litofcams valdyti pasauli ! Kai tik ileido lenkus ir prasidejo va tokie vat neigiami atsiliepimai, zodziu murziai patys kalti ! sakiau ir sakysiu kiekviena problema yra individuali apipisa tiek pardavejai tiek pirkejai!
Sveiki,
Dėkojame, kad pasidalinote savo nuomone. Suprantame Jūsų nusivylimą ir vertiname kritiką - kiekvienas atsiliepimas mums svarbus ir padeda tobulėti.
Plėtra į daugiau šalių mums leidžia suteikti tiek pardavėjams, tiek pirkėjams platesnę rinką, daugiau galimybių bei patogesnį pasirinkimą. Siekiame, kad ši patirtis būtų kuo sklandesnė visiems platformos dalyviams.
Dar kartą ačiū už Jūsų pastebėjimus - jie mums labai reikšmingi.
Pagarbiai,
RRR komanda,
Adelė
man labai keista kad dar ten kazkas talpina savo detales, pastovus reikalavimai pardavejams!, susikuri versla tam kad niekas neaiskintu ka daryti, tai ne atsirado pridurkai kurie aiskina dbr ka ir kaip turi veikti gyvenime!
Pati naujausia afera, tai kad galetu slepti machinacijas ir pinigines monipuliacijas vercia kurtis kazkokis lievas pinigines!
nunesh kada nors tas pinigines ir pasibaigs !
Manau kad reikes pajungti visus pardavejus ir juos informtuoti kad NEEGZISTUOJA joks pagrindas kuriuo verstu tureti kitam banke saskaita arba lievas pinigines luxemburgo!
Sveiki,
Suprantame Jūsų nepasitenkinimą dėl pokyčių ir papildomų reikalavimų pardavėjams. Mūsų tikslas nėra apsunkinti, o užtikrinti visiems dalyviams skaidrią, saugią ir patikimą aplinką. Todėl kai kurie sprendimai, tokie kaip piniginės sistema, yra diegiami siekiant aiškesnio atsiskaitymo, didesnio saugumo bei atitikimo tarptautiniams standartams.
Vertiname, kad dalinatės savo nuomone - tokia grįžtamoji informacija padeda mums geriau suprasti pardavėjų lūkesčius ir tobulinti platformą.
Pagarbiai,
RRR komanda,
Adelė
Užsisakius kolonėlė įdėjus neveikė, tą pačią dieną kolonėlė buvo įdėta į pastomata ir išsiųsta atgal, rugpjūčio 23 buvo paštomate įdėta atgal dabar yra rugsėjo 3 diena tačiau Pardavejas vis dar neatsiema prekes kuri jam 2 kartus buvo bandoma pristatyti kurjeriu, po to įdėta i paštomata. Su pačiu rrr.lt galima susisiekti tik el paštu kuriuo jie atrašo kad praneš pardavėjui kad atsiimtų tačiau panašu kad pardavėjui nelabai įdomu arba jie net nėra su juo susisieke. Jau 6d.d puslapyje rašoma kad pardavėjas gavo prekę ir per 3d.d duos atsakymą. Komunikacijos nėra Pardavejas nekompetetingas o padgalbos iš rrr be atsakymo kad pranešime kad atsiimtų siunta daugiau nesulauksi. Patarčiau neužsiimti.
Sveiki,
Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų bei suprantame, kad ilgas laukimas ir komunikacijos stoka gali sukelti nusivylimą. Norime patikslinti, jog Jūsų užsakymui pinigų grąžinimas buvo atliktas.
Spręsdami tokias situacijas visada stengiamės kuo išsamiau įvertinti aplinkybes ir bendrauti su pardavėjais, tačiau kartais procesas užtrunka ilgiau, nei tikėtasi. Atsiprašome, kad teko laukti, ir dėkojame, kad pasidalinote savo patirtimi - tai padeda mums tobulinti procesus bei užtikrinti greitesnius sprendimus ateityje.
Tikimės, kad kiti Jūsų apsipirkimai RRR.lt bus kur kas sklandesni.
Pagarbiai,
RRR komanda,
Adelė
Viskas čiki! Auto dalys buvo labai greitai išsiųstos likau nustebusi, kad kurjeris pristatė 1d ankščiau.
Ačiū!
Sveiki,
Labai džiaugiamės išgirdę tokį atsiliepimą! Smagu, kad prekės Jus pasiekė greičiau nei tikėjotės ir likote patenkinta apsipirkimu.
Ačiū, kad pasirinkote mus - tikimės, jog ir ateityje apsipirkimai bus tokie pat sklandūs.
Pagarbiai,
RRR komanda,
Adelė
Pirkom priekini zibinta. Pinigus nuskaite iskart, preke siunte 11d. Su paslaugu tiekeju susisiekti neimanoma. Vienintelis budas, el. pastas, i kuri nieks nieko neatsako… po 11d. Ir grasinimu, pardavejas atsiunte seno modelio ir kitos puses zibinta. Nuotrauka ir skelbimai visiskai neatitiko realybes. Paklausus pardavejo, kodel taip daro, tiesiog uzblokavo telefona. Kita diena issiusta preke atgal, po keliu dienu pasieke pardaveja. Aciu Dievui priimta ir pinigai uz preke grazinti! Uz siuntimus rrr pinigu negrazino! Moralas toks, kad jeigu norit sutaupyt nervu ir sveikatos, siulau neprasidet su sia sharashkino kontora…
Sveiki,
Apgailestaujame, kad teko patirti tokią situaciją - suprantame Jūsų nusivylimą dėl netinkamos prekės ir sudėtingos komunikacijos su pardavėju. Norime patikslinti, jog pinigai Jums buvo grąžinti tiek už prekę, tiek už siuntimą.
RRR.lt yra platforma, jungianti daug skirtingų pardavėjų, todėl aprašymų tikslumas ir bendravimas priklauso nuo jų atsakomybės. Jūsų atsiliepimą apie pardavėją perduosime atsakingoms komandoms, kad tokie atvejai pasitaikytų rečiau. Taip pat nuolat stipriname kontrolės procesus, kad pirkimas būtų patikimesnis.
Dėkojame už grįžtamąjį ryšį ir tikimės, jog kiti kartai su RRR bus sklandesni!
Pagarbiai,
RRR komanda,
Adelė
Užsakymas #5395806
preke issiusta atgal pardavejui kadangi neveike su visom foto, pardavejas atsisisake ismoketi kadangi tipo grazinta ardyta nors ju zymejimai net nepaliesti ir be laidyno ka jie turejo omeni nukarpytu laidu galus kuriuos reikejo atjungti kad patikrinti detale ir kurie nereikalingi ir as ju nepirkau, po atsakymo ta pacia apie ginca su visomis foto jau 2 savaites jokiu ziniu, minimum 5 kartus kreiptasi per ju virtualu asistenta ir uzklausos rasytos, nieko komunikacija labai bloga
Sveiki,
Atsiprašome už nepatogumus, su kuriais susidūrėte - suprantame, kad ilgai laukti atsakymo tokioje situacijoje tikrai nemalonu. Norime patikslinti, jog Jūsų užsakymo 5395806 ginčas jau yra išspręstas ir Jums atlikome pilną pinigų grąžinimą.
Spręsdami ginčus visada siekiame kuo detaliau įvertinti situaciją - tiek pirkėjo, tiek pardavėjo pateiktą informaciją bei įrodymus - kad galėtume priimti patį teisingiausią sprendimą. Vertiname Jūsų kantrybę ir grįžtamąjį ryšį, kuris padeda mums tobulinti procesus bei gerinti komunikaciją.
Tikimės, kad ateityje Jūsų apsipirkimas RRR.lt bus kur kas sklandesnis bei nuoširdžiai dėkojame už atsiliepimą!
Pagarbiai,
RRR komanda,
Adelė
4-ias dienas laukiau kurjerio grąžinti prekes, tik po eilinės užklausos atvyko be perspėjimo įžūlus, rėkiantis, , kurjeris" paimti netikusią (neveikiančią)detalę. Žiūrėsim kaip veiks servisas su pinigų grąžinimu...
Sveiki,
Atsiprašome už neigiamą patirtį dėl kurjerio elgesio ir vėlavimo - suprantame, kad tai tikrai galėjo sukelti daug nepatogumų. Tokie atvejai neatitinka mūsų standartų, todėl šią situaciją perduosime atsakingiems partneriams, kad būtų išvengta panašių incidentų ateityje.
Norime patikslinti, jog Jūsų grąžinimo procesas jau sėkmingai užbaigtas, o pinigai grąžinti buvo grąžinti Rugpjūčio 14-ą dieną. Vertiname, kad pasidalinote savo įspūdžiais - tai padeda mums tobulinti paslaugų kokybę.
Tikimės, kad ateityje Jūsų apsipirkimai RRR.lt bus kur kas sklandesni.
Pagarbiai,
RRR komanda,
Adelė
Sveiki, kiek anksčiau pirkdavau nebūdavo problemų dėl gražinimo, dabar užsakiau detalę užsakymo numeris#5488631 ir ją gražinau iškarto kaip gavau, nes nebuvo man reikiamo fiksatoriaus, bet jau 10dienų matau sistemoje, kad pardavėjęs peržiuri prekę, čia nėra didelė suma dėl kurios pergyvenciau, bet matau, kad žmonės yra nepatenkinti kaip dirba sita platformą,
Sveiki,
Dėkojame, kad pasidalinote savo patirtimi. Atsiprašome, kad teko patirti nepatogumų dėl grąžinimo proceso - suprantame, kad laukimas gali sukelti nepasitenkinimą. Norime patikslinti, jog Jūsų užsakymo #5488631 grąžinimas buvo sėkmingai užbaigtas, o pinigai Jums grąžinti rugpjūčio 8 d.
Nuolat tobuliname mūsų sistemos procesus, kad tiek grąžinimai, tiek komunikacija vyktų aiškiau ir sklandžiau. Tikimės, kad tai nesutrukdys Jūsų ateities apsipirkimams mūsų platformoje.
Pagarbiai,
RRR komanda,
Adelė
Praeitą savaitę pirkau detalę, iškart sumokėjau pinigus, dar brangiau mokėjau, kad mane pasiektų penktadienį, o dar iki šiandien nėra. grąžinkite pinigus
Sveiki,
Dėkojame, kad naudojatės RRR.lt ir atsiprašome už patirtus nepatogumus. Suprantame, kad vėlavimas gali sukelti nusivylimą, ypač kai pasirenkamas greitesnis pristatymas. Matome, kad mūsų komanda jau bendravo su Jumis ir prekė Jus pasiekė.
Greitas ir patikimas pristatymas yra vienas iš mūsų prioritetų, todėl nuolat tobuliname procesus, kad tokios situacijos nesikartotų.
Tikimės, kad ateityje Jūsų patirtys RRR.lt bus sklandesnės bei dėkojame už atsiliepimą.
Pagarbiai,
RRR komanda,
Adelė
Sveiki, prieš mėnesi siunčiausi kapotą iš Lietuvos, už siuntima sumokėjau 13.99€.Šiandien siuntimas Lietuvoje159.99.Kodėl sukilo siuntimo kainos, kad nebeapsimoka pirkti pas jūs?
Sveiki,
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą!
Norime patikslinti, jog siuntimo kaina RRR.lt platformoje priklauso nuo prekės buvimo vietos - t. y., iš kurios šalies ją siunčia pardavėjas. Kadangi detalės gali keliauti iš Lietuvos, Latvijos, Estijos, Lenkijos ir kitų šalių, transportavimo išlaidos gali skirtis.
Rekomenduojame visada patikrinti galutinę siuntimo kainą krepšelyje prieš apmokėjimą.
Taip pat norime pabrėžti jog jūsų įžvalgos mums labai svarbios. Nuolat dirbame tobulindami platformą, kad užtikrintume aukštą prekių kokybę ir greitą pristatymą. Tikimės, kad ateityje Jūsų patirtis bus tik geresnė.
Pagarbiai,
RRR komanda,
Adelė
Jūs skaitete komentarą, tokia kaina LIETUVOJE, kodėl?
Dalis jau eina 2savaites sistema rodo pristatyta, bet dalies negavau. siuntejas siuntos neišsiuntes visiem dzin tiek siuntejui tiek kurieriui su RRR.lt komanda visiskai susisiekti neimanoma niekam net neidomu, kol nepradedi grasint vartotoju teisem tol nieko nevyksta dabar net i numeri prisiskambinti neina nutrauke tokias konsultacijas matyt daug kas skambina, o paciame puslapyje nurodyti kontaktai net neveikia.
Sveiki Mantai,
Dėkojame, kad pasidalinote atsiliepimu. Nuoširdžiai atsiprašome už nepatogumus ir suprantame Jūsų nusivylimą.
Apgailestaujame, kad kilo sunkumų bandant su mumis susisiekti. Klientų aptarnavimo kokybė mums yra itin svarbi, todėl imamės priemonių, kad tokios situacijos nepasikartotų.
Norime informuoti, kad pasikeitė mūsų bendravimo kanalai - telefono linijos nebeveikia. Visi kontaktiniai duomenys, kuriais galite susisiekti su klientų aptarnavimo komanda, nurodyti mūsų tinklalapyje: rrr.lt/kontaktai.
Džiaugiamės, kad problema buvo išspręsta ir atgavote pinigus už nepristatytą dalį. Tikimės, kad ateityje pateisinsime Jūsų lūkesčius.
Pagarbiai,
RRR Komanda,
Adelė
Jau du menesiai negrazina pinigu uz detale, grazinima patvirtinote detale pasieke pardaveja
Laba diena,
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą.
Norėtume Jus informuoti, kad pinigų grąžinimas buvo apdorotas ir atliktas 2025-05-15.
Paprastai grąžinimai atliekami per 1-2 darbo dienas. Mokėjimams kreditine kortele gali prireikti iki 5-10 darbo dienų.
Prašome patikrinti sąskaitos išrašą ir susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda el paštu [email protected], jeigu grąžinimas Jūsų nepasiekė per 10 darbo dienų.
Dėkojame už kantrybę.
Pagarbiai,
RRR komanda,
Adelė
Užsakymo ID:5212199
Atsisako grąžinti pinigus už netinkamos buklės prekę pirkta Lietuvoje!
(Nuotraukoje defektų nesimatė)
Buvo užpildyta prekės grąžinimo forma. Kurjeris net neatvažiavo pasiimti grąžinamos prekės. Po dviejų dienų RRR informavo, kad kažkas negerai, procesas yra stabdomas, laukite tolimesnių nurodymų. Po dviejų sąvaičių RRR atsakė kad pinigų negrąžins, neva pardavėjui buvo grąžinta ne jo prekė ir grąžinimo garantija pasibaigė.
Nukentėjote nuo RRR?
Rašykite jiems skundą. Jeigu nepadės kreipkitės į Vartotojų Teisių Apsaugos Tarnybą!!!
Gerbiamas Mariau,
Suprantame Jūsų nusivylimą ir apgailestaujame dėl Jūsų patirtų nepatogumų bei susidariusios situacijos,
Norime patikslinti, jog sistemoje matome, kad šis grąžinimo ginčas buvo išspręstas pardavėjo naudai dėl to, kad pagal sistemoje pateiktą informaciją grąžinama siunta buvo surinkta kurjerių tarnybos, tačiau, deja, Jūs neinformavote mūsų laiku apie tai, kad siuntos surinkimas nebuvo įvykdytas,
Kadangi apie tai nebuvo pranešta per nustatytą terminą, grąžinimo procedūra nebuvo tinkamai užbaigta.
Nuoširdžiai apgailestaujame dėl visų Jums kilusių nepatogumų.
Pagarbiai,
RRR komanda
Adelė
Gerbiama Adelė,
jau antrą dieną po grąžinimo formos užpildymo gavau laišką iš RRR, kad kažkas negerai, grąžinimo procesas yra stabdomas, laukite tolimesnių nurodymų. Apie ką dar aš turėjau jus informuoti?
Nekokybiškų prekių grąžinimas neįmanomas, kurjeris ne ten nuvežė prekę nors pats kurjeris atsivežė lipdukus, o RRR pareiškė, kad pirkėjo klaida nors net lipduko akyse neregėjo...Sistema net neleido lipduko pačiam atsispausdint...Super sistema-nusiperki ir turėk????
Redaguota (2025-07-18 15:46:31)
Sveiki, Deimantai,
Dėkojame, kad naudojatės RRR.LT paslaugomis.
Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos.
Matome, kad dėl šios situacijos jau išsiaiškinote su mūsų klientų aptarnavimo komanda 2025-07-17, jūsų grąžinta detalė jūsų prašymu bus siunčiama jums pakartotinai,
Gražios dienos.
RRR komanda
Adelė
Užsakimo ID: 5212199
NEPATARIU naudotis RRR paslaugomis!
Pirkau automobilio sėdynę Lietuvoje ne užsienyje, kurios buklė buvo prasta (nuotraukuose nesimatė). Pagal instrukciją užpildžiau prekės grąžinimo formą. Sėdynė buvo supakuota. Ir jau antrą sąvaitę ši sėdynė stovi mano garaže.
Iš RRR gavau atsakymą, neva kurjeris jau pasiėmė iš manęs grąžinamą prekę, tačiau pardavėjas atsisako grąžinti pinigus nes vietoje sėdynės jam buvo grąžinti batai. RRR atsiuntė kažkokių batų nuotraukas ir pareiškė kad ginčas išspręstas pardavėjo naudai.
Sveiki, Mariau,
Suprantame Jūsų nusivylimą ir apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos.
Norime paaiškinti, jog Jūsų grąžinimo ginčas buvo išspręstas pardavėjo naudai. Mūsų sistemoje buvo užfiksuota, kad grąžinama siunta buvo paimta kurjerio, tačiau, deja, Jūs neinformavote mūsų laiku apie tai, kad siunta nebuvo surinkta arba kad kilo problemų dėl jos turinio.
Kadangi apie tai nebuvo pranešta per nustatytą terminą, grąžinimo procedūra nebuvo tinkamai užbaigta.
Apgailestaujame dėl sukeltų nepatogumų,
Pagarbiai,
RRR komanda
Adelė
Gerbiama Adelė,
taip esu nusivylęs, bet abejoju, kad jus suprantate ar apgailėstaujate.
Ši situacija parodė, kad pinigų už netinkamą ar nekokybišką prekę galima nebeatgauti. Tai įrodo ir daugelio kitų vartotojų atsiliepimai.
Taip pat ši situacija parodė RRR komandos ir kurjerių neprofesionalumą. Pirmiausia visą savaitę negalėjo pristatyti apmokėtos prekės, painiojo adresus. Dabar negali tinkamai pasiimti grąžinimui. Neatvyko pasiimti. Tačiau informavo, kad jau pasiėmė ir grąžino. Bet pasirodo, ne tą prekę iš kažkur pasiėmė kurjeris, dėl to aš neatgaunu savo pinigų. Anekdotas!
Pirkėjai yra neapsaugoti prieš nesąžiningus pardavėjus kurie, prekiauja blogomis / sugadintomis detalėmis. Patikrinus nupirktą detalę ir nustačius, kad ji yra sugadinta bei išsiuntus ją atgal greičiausiai neatgausite savo išleistų pinigų.
Sveiki, Audriau,
Dėkojame, kad naudojatės RRR.LT paslaugomis.
Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos.
Matome, kad dėl šios situacijos jau išsiaiškinote su mūsų klientų aptarnavimo komanda, pinigai už užsakymą jums buvo grąžinti 2025-06-17,
Gražios dienos.
RRR komanda
Adelė
Apgailėtini. Pinigų negrąžina, ginčą sprendžia kone mėnesį, parašo, kad vos gi dalis grąžinta sulaužyta...NEREKOMENDUOJU, dabar susidūrus realiai pilnai suprantu, kodėl tiek daug neigiamų atsiliepimų.......
Sveiki, Sandra,
Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos, susijusios su Jūsų grąžinimu.
Norime informuoti, kad mūsų komanda, atsakinga už ginčų sprendimą, susisiekė su Jumis el. paštu 2025/06/12 ir paprašė patikslinti informaciją dėl Jūsų grąžinimo.
Dėja, kadangi iš jūsų atsakymo per nurodytą terminą nesulaukėme, sprendimo keisti negalime. Norėtume pabrėžti, kad šie terminai yra nustatyti siekiant užtikrinti greitą ir efektyvų ginčų sprendimą, svarbų tiek pardavėjui, tiek pirkėjui.
Atsiprašome už galimus nepatogumus, kuriuos Jums sukėlė ši situacija.
Gražios dienos.
RRR Komanda
Adelė
Labai apgailėtina, kad Parvadėjai naudojasi ovoko (rrr.lt) spragomis.
Mano atveju kurjeris sulaužė detalę, kurią supakavo ir išsiuntė servisas, kuriame buvo automobilis, servisas nepadarė nuotraukų. Už detalę pinigų negražino, dar įskaičiavo savaitgalio dienas, per kurias turėjau pateikti nuotraukas, aišku paskutinę dieną pateikiau atsakymą, o gavau atsakymą, kad jau utilizavo detalę, paskambinus pardavėjui jis paminėjo, kad detalė pas ji. Tai taip išeina pardavėjas gavo ir pinigus ir detalę, o pirkėjas liko apgautas.
VISKĄ fotografuokit. Nes liksit be detalių ir pinigų. Ginčai būną tik pardavėjo naudai.
Sveiki, Mindaugai,
Dėkojame, kad naudojatės RRR.LT paslaugomis.
Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos.
Matome, kad su mumis jau susisiekėte el. paštu. Mūsų komanda, atsakinga už ginčų sprendimą, jau pateikė jums atsakymą dėl jūsų grąžinimo būklės. Dėja sprendimo pakeisti šiuo atvėju negalime, kadangi, kaip minėjo kolegos, Į jų laišką neatsakėte per nurodytą terminą.
Norėtume paminėti, jog terminai yra nustatomi siekiant užtikrinti greitą bei efektyvų ginčų sprendimą tiek iš pardavėjo, tiek iš pirkėjo pusės.
Atsiprašome už nepatogumus,
Gražios dienos.
RRR Komanda
Adelė
Ne karta esu uzsakynejes dalys per sia platforma. Visada vykdavo viskas sklandziai ir be jokiu problemu. Deja si karta teko nusivilti. 1. Pasirodo sioje platformoje yra svelniai tariant nesaziningu pardaveju. 2. RRR platformos atgalinis rysys tiesiog tragiskas. 3. Ginco sprendimas absoliuciai neobjektyvus ir neprofesionalus.
Pardavejas FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA PIOTR RUSZCZAK pinigus uz sugedusia dali grazinti nenori. Pateikia gincui nuotraukas kurios neirodo to fakto jog dalis buvo ardyta.
Del platformos gincu sprendimo profesionalumo stokos priimant tik vienos puses argumentus ir irodymus patirti nuostoliai yra ~1300eur + 400eur t.y. dalies montavimas, sistemos pildymas, demontavimas.
Laba diena, Tomai
Apgailestaujame, kad šį kartą Jūsų apsipirkimas platformoje neatitiko lūkesčių.
Norime informuoti, kad sistemoje matome, jog atsakingi kolegos jau susisiekė su Jumis dėl susidariusios situacijos ir ginčo sprendimo eigos. Šiuo metu situacija yra aktyviai nagrinėjama, įvertinant visus abėjų pusių pateiktus įrodymus.
Kai tik turėsime daugiau informacijos, su Jumis nedelsdami susisieksime.
Jei turite papildomų klausimų ar pastebėjimų, visada kviečiame kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo komandą el. paštu - mielai padėsime.
Gražios dienos,
Pagarbiai,
RRR Komanda
Adelė
Uzsisakiau detale, atsiunte ir ji netiko. Padariau grazinima, viskas vyko sklandziai. Atgavau pinigus labai greitai. Esu girdejes kad perkant is lenku buna su jais problemu, tai siulau is lenkisku partneriu tiesiog nepirkti ir nebus problemu. Sekmes darbuose visai ovoko organizacijai
Laba diena, Aurimai,
Nuoširdžiai dėkojame už Jūsų atsiliepimą! Džiaugiamės, kad grąžinimo procesas vyko sklandžiai ir kad greitai atgavote pinigus.
Atleiskite už nepatogumus sukeltus mūsų platformos pardavėjų, nuolat stengiamės tobulinti bendradarbiavimą su partneriais ir gerinti klientų patirtį
Linkime Jums gražios dienos!
Pagarbiai,
RRR Komanda
Adelė
Negrąžina pinigų už grąžintas detales. Jokio telefono numerio nėra, į laiškus neatsako.
Sveiki,
Dėkojame už jūsų atsiliepimą,
Savo sistemoje matome, kad dėl šios problemos su jumis jau susisiekė mūsų klientų aptarnavimo skyrius. Šiuo metu yra sprendžiamas pardavėjo iškeltas ginčas dėl grąžinamos prekės. Kai turėsime daugiau informacijos dėl šio ginčo, mūsų klientų aptarnavimo specialistai susisieks su jumis nedelsiant,
Taip pat informuojame, kad perėjome prie pagalbos teikimo el. paštu - mūsų telefono linijos nebeveikia.
Jei iškils neaiškumų ar papildomų klausimų, visada galite kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo skyrių
Pagarbiai,
RRR Komanda
Adelė
Niekas su manimi nesusisiekė, pirmą kartą girdžiu apie kažkokį ginčą. Nerimtai atrodot, manau, kad be VVTAT įsikišimo pinigų nepavyks išsireikalauti.
Uzsakiau ruko zibintu komplekta, va dabar katik gavau siunta, tik su vienu ruko zibintu! susiskambinti neimanoma i gmail. neatsako padlos, o bandant rasyt zinute, sutriestas dirbtinis intelektas paliavas raso!!!! NEREKOMENDUOJU !!!!
Sveiki,
Suprantame, kad bandėte susisiekti su mumis telefonu, bei paštu. Atsiprašome, bet mūsų sistemoje nematome, kad būtume gavę iš Jūsų laiškų.
Jeigu prekės Jums netiko, jas galite grąžinti nemokamai per 14 kalendorinių dienų nuo prekių gavimo dienos. Prekei grįžus į pardavėjo sandėlį, pinigai bus grąžinti į Jūsų banko sąskaitą per 1-2 darbo dienas. Grąžinimo formą ir kitas sąlygas galite rasti čia: https://rrr.lt/grazinimas.
Taip pat informuojame, kad perėjome prie pagalbos teikimo el. paštu - mūsų telefono linijos nebeveikia.
Kitų būdų, kaip susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda, galite rasti mūsų kontaktų puslapyje: rrr.lt/kontaktai.
Atsiprašome už nepatogumus.
Visiškai ignoruoja problemą. Į laiškus neatsako, tikisi kad sueis kažkokie terminai arba pirkėjas pavargs kovoti. Užsakymas: 4948832. Pardavėjas atsiuntė prekę kuri yra visai kito automobilio modelio nei nurodyta skelbime. Buvo užpildytas grąžinimas ir prekė išsiūsta atgal pardavėjui. Gaunam laišką kad pradėtas ginčas, iškarto pateikiam visas nuotraukas. Nuo to laiko Ovoko nutraukė bendravimą, o pardavėjas po kelių dienų mums gražino prekę atgal, be jokių paaiškinimų, o pakuotė net nebuvo praplėšta pardavėjo, todėl nėra visiškai jokios priežasties nepriimti grąžinimo. Ovoko ignoruoja visus laiškus ir atsisako spresti problemą!
Sveiki, Giedriau,
Dėkojame už jūsų atsiliepimą,
Matome, jog mūsų klientų aptarnavimo skyrius susisiekė su jumis dėl šios problemos. Šiuo metu laukiate atvykstančio kurjerio dėl pakartotino užsakymo grąžinimo.
Pinigų grąžinimą už užsakymą atliksime, kai prekė bus pristatyta į pardavėjo sandėlį ir pardavėjas patvirtins Jūsų grąžinimą.
Dėkojame už bendradarbiavimą ir kantrybę.
Jei kils neaiškumų ar papildomų klausimų, visada galite kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo skyrių.
Pagarbiai,
RRR Komanda
Adelė
Susisiekt neimanoma. I laiškus neatsako. Pirkom dalys kurie visiskai sugadinti.
Sveiki,
Dėkojame, kad naudojatės RRR.LT paslaugomis.
Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos.
Matome, kad su mumis jau susisiekėte el. paštu. Mūsų komanda jums pateikė atsakymą dėl susiklosčiusios situacijos, jei turite daugiau klausimų, atsakykite į kolegų laišką, pasistengsime padėti.
Gražios dienos.
RRR Komanda
Adelė
Sisisiekti neimanoma. I laiskus neatsakineja, telefonas - tik robotas, kuris siuncia ant 3 raidziu.
Sveiki,
Suprantame, kad bandėte susisiekti su mumis telefonu, bei paštu. Atsiprašome, bet mūsų sistemoje nematome, kad būtume gavę iš Jūsų laiškų.
Informuojame, kad perėjome prie pagalbos teikimo kitais kanalais - mūsų telefono linijos nebeveikia.
Kitų būdų, kaip susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda, galite rasti mūsų kontaktų puslapyje: rrr.lt/kontaktai.
Atsiprašome už nepatogumus.
Pagarbiai
RRR komanda
Adelė
!!!NEPIRKITE ČIA!!!!
Detalės kaina apie 6eur, o atsiuntimas nuo 30 iki 50eur, iš Kauno į Vilnių.
Detalės dydis 10×20cm, svoris 100gramų.
KUR LOGIKA?
Laba diena, Pavlai
Apgailestaujame dėl patirtų nesklandumų ir didelių siuntimo kainų.
Prašome susisiekti su mumis el. paštu [email protected]. Yra didelė tikimybė, kad mūsų sistemoje įvyko klaida dėl neteisingai suvestų siuntos duomenų.
Kai tik tiksliai žinosime problemą, galėsime Jums padėti ją išspręsti.
Ačiū už Jūsų pranešimą.
Pagarbiai,
RRR.lt komanda
Adelė
Kontaktinį numerį panaikino, susiekti niekaip NEĮMANOMA. El.paštu niekas neatrašo, rašinėju nuolatos dvi savaites.
Žibintai gražinti "lenkui" pardavėjui, nepraėjus terminui 14 dienų. Žibintai buvo nekokybiški, iš vidaus apipeliję, aprasoję ir subraižyti.
Rašiau pats pardavėjui, patikino, kad pinigų negražins, nes elektronikos prekė...
RRR problemos spręsti nesiteikia.
Daugiau nei mėnesis praėjo, nei pinigų >1100€, nei žibintų ir RRR IGNORAVIMAS.
Sveiki, Valdai,
Nuoširdžiai atsiprašome už sukeltus nepatogumus.
Sistemoje matome, kad pinigų grąžinimas už šį užsakymą buvo apdorotas ir atliktas 2025-05-15. Pinigų grąžinimas įprastai trunka iki 10 darbo dienų.
Dar kartą atsiprašome už vėlavimus ir trikdžius sprendžiant Jūsų situaciją. Mes nuolat dirbame, kad pagreitintume apdorojimo laiką ir užtikrintume sklandesnį klientų aptarnavimą.
Dėkojame už Jūsų kantrybę ir bendradarbiavimą.
Pagarbiai,
RRR Komanda
Adelė
Laba diena,
Jūsų naujovės varo iš proto.Skambino preitą savaitę vieni kaimynai, šią savaitę kiti, visi nepatenkinti, bet RRR komandai nesvarbu.
Atnaujinot puslapį, panaikinote dalių įdėjimo skiltyje atvaizduojamas dalių kainas nuo mažiausios iki didžiausios, kas leido visada paskutinius porą metų orentuotis į kainas.Dabar norint įdėti detalę ir nežinant jos kainos, esame priversti susivesti kodą rrr puslapyje, kad pažiūrėti kas po kiek pardavinėja, kad orentuotis, tada vėl iš naujo eini dėti dalį, fotografuoji ir įkeli....
Skambino kaimynas jūsų komandai klausė kodėl taip, sako taip norėjo pardavėjai, nes žino kainas ir t.t.
Jūs rimtai?Pats pardavėjas nori, kad būtų apsunkintas jo darbas???Tie kas deda dalis, per dieną įdėdavo iki 150 vnt vienas darbuotojas, dabar 70-80vnt vien todėl, kad nežino esamos rinkos kainos.Štai jums ir skaičiai.
Jug puikiai žinote, kad net to pačio automobilio toks pat sakykim valdymo blokas su skirtinga viena kodo raide ar skaičiumi, gali skitrtis...
Sveiki, Mantai,
Ačiū už Jūsų išsamų komentarą ir atsiliepimą apie naujoves.
Apgailestaujame dėl Jūsų patirtų nepatogumų ir nepasitenkinimo dėl kainų atvaizdavimo pakeitimų dalių įdėjimo skiltyje. Jūsų nuomonė mums yra labai svarbi, ir mes perduosime Jūsų pastabas atsakingiems asmenims, kurie peržiūrės šią situaciją.
Atsiprašome už sukeltus nepatogumus ir trikdžius Jūsų darbui.
Linkime Jums geros dienos.
Pagarbiai,
RRR komanda
Adelė
Pirkau šioje platformoje pirmą kartą - užsakymą pateikiau balandžio 10 dieną, apie pietus, o prekę gavau jau kitą dieną. Esu labai patenkinta, nes reikėjo skubiai pakeisti autodetalę. Nustebau pamačiusi tiek daug neigiamų atsiliepimų, biškį dvejojau, bet, kad neradau kitur tos detalės. Dažnai būna taip, kad kai viskas įvyksta sklandžiai, tiesiog džiaugiesi ir pamiršti palikti atsiliepimą ar padėkoti. Neigiamoms patirtims žmonės dažniau randa laiko, o geros dažnai lieka nutylėtos.
Laba diena, Akvilė,
Labai dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir pasidalinimą savo teigiama patirtimi! Džiaugiamės, kad galėjote greitai gauti reikiamą autodetalę ir esate patenkinta savo pirmuoju pirkiniu mūsų platformoje.
Vertiname Jūsų pastabą apie atsiliepimus ir džiaugiamės, kad Jūsų patirtis buvo būtent tokia.
Linkime Jums geros dienos!
Pagarbiai,
RRR komanda
Adelė
Prekių grąžinimas neįmanomas iš vokietijos, patys su klientais visiškai nebendrauja, labai labai stipriai nusivyliau
Laba diena, Laimonai,
Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų.
Patikrinome užsakymo informaciją ir patvirtiname, kad Jūsų siunta buvo surinkta. Atsiprašome už vėlavimą, ir dėkojame už Jūsų kantrybę.
Norime informuoti, kad pinigų grąžinimas bus atliktas tik tada, kai prekė bus grąžinta pardavėjui.
Jei turite daugiau klausimų, prašome kreiptis.
Pagarbiai,
RRR komanda
Adelė
Lauki 4 mėnesius kol užregistruos, nuolat primindamas kad lauki, o tada sako negalėsime padėti.
Sveiki,
Atsiprašome, kad užtrukome su atsakymu. Dėkojame už Jūsų susidomėjimą mūsų įmone ir norą bendradarbiauti.
Atsižvelgdami į Jūsų siūlomų dalių asortimentą ir mūsų įmonės bendradarbiavimo kriterijus, deja, šiuo metu negalime pradėti bendradarbiavimo. Kaip jau minėjo mano kolegos, mūsų įmonei keliami specifiniai reikalavimai tiekiamų dalių asortimentui, kurių Jūsų siūlomos dalys, deja, neatitinka.
Vertiname Jūsų supratingumą ir dar kartą atsiprašome už vėlavimą atsakyti. Linkime sėkmės tolimesnėje veikloje.
Pagarbiai,
RRR komanda
Adelė
Labai patikimas naudotų dalių tiekėjas. Ypač noriu padėkoti Stacja Demontażu Pojazdów AutoPort Sp. z o.o. prekės labai kokybiškos ir veikiančios dalys. Ačiū
Laba diena, Jurijau,
Labai ačiū už Jūsų teigiamą atsiliepimą!
Džiaugiamės, kad esate patenkintas mūsų teikiamomis naudotomis dalimis. Stengiamės, kad mūsų klientai gautų tik kokybiškas ir veikiančias dalis.
Jūsų pasitikėjimas mums labai svarbus!
Pagarbiai,
RRR komanda
Adelė
Prekę atsiėmiau per „Venipak“ paštomatą, ir labiausiai nustebino įpakavimas. Nors tai tebuvo veidrodėlis nuo mano seno kibiriuko, tačiau burbulinės plėvelės tikrai nepagailėta. Nesuprantu, kodėl kitiems kyla problemų - nepastebė jokių skirtumų tarp fiziškai gautos prekės ir to, kas buvo nurodyta RRR.lt puslapyje (neslėpsiu, per nuotraukas tas veidrodėlis atrodė gal ir geriau, bet esminio skirtumo, dėl ko reikėtų kreiptis pas pardavėją, NEBUVO). Rekomenduočiau kitiems atidžiau skaityti prekių aprašymus.
Laba diena, Artur,
Dėkojame už jūsų teigiamą atsiliepimą!
Džiaugiamės, kad likote patenkintas pakuote ir prekės atitikimu aprašymui. Mums svarbu, kad klientai gautų prekes saugiai ir taip, kaip tikisi. Atsižvelgiame į kiekvieną atsiliepimą ir nuolat siekiame tobulinti savo paslaugas.
Ačiū, kad esate mūsų klientas!
Pagarbiai,
RRR komanda
Adelė
Nupirkta detalė automobiliui netiko, buvo nuo kito modelio, nors jų svetainėje rašė kad detalė automobiliui tinka. Kadangi buvau išvykęs ir patikrinau jau praėjus jų grąžinimo terminui, grąžinti detalės taip pat negalėjau. Praktiškai gaunasi kad pardavinėti kas nori ką nori gali.
Sveiki, Egidijau,
Suprantame Jūsų nepasitenkinimą dėl įsigytos detalės. Visada stengiamės, kad mūsų klientai būtų patenkinti pirkiniu.
Dėl Jūsų situacijos:
Išanalizavę pateiktą informaciją, matome, kad grąžinimo terminas jau pasibaigęs, o būtinų formalumų (grąžinimo formos užpildymo) nebuvo atlikta.
Norime atkreipti Jūsų dėmesį, kad mūsų svetainėje aiškiai nurodytos sąlygos, pagal kurias grąžinimas galimas tik per tam tikrą laikotarpį ir esant tam tikroms sąlygoms. Šios sąlygos yra būtinos, kad galėtume užtikrinti sklandų prekių grąžinimo procesą visiems klientams.
Suprantame, kad ši situacija gali būti nepatogi, tačiau norime Jums pasiūlyti susisiekti tiesiogiai su pardavėju ir susitarti dėl prekės grąžinimo.
Dėkojame už Jūsų supratingumą.
Pagarbiai,
RRR komanda
Adelė
Sako, kad kurjeris sulaužė detale kuria gražinau atsiuntė nuotraukas ir pats lieku kaltas, pinigai negrąžinti, nors detales užsisakiau ne visai tokia ir ja atsiuntė net neveikiančia
Laba diena, Aušvydai,
Labai apgailestaujame dėl neigiamos patirties, kurią patyrėte su mūsų įmone.
Suprantame Jūsų nusivylimą ir norime patikinti, kad mums rūpi visi mūsų klientai ir stengiamės kiek įmanoma geriau spręsti problemas. Atsiprašome už patirtus nepatogumus.
Patikrinę mūsų laiškus matome, kad Jums buvo atsakyta. Dar kartą atsiprašome už nepatogumus.
Pagarbiai,
RRR komanda
Adelė
Sveiki, skaitau ir suprantu kad visi tureje reikalu su sia imone nukentėjo, RRR.lt jei sekate komentarus ir juo skaitote siūlau jums susisiekti su manimi del pinigu gražinimo +37064543433
Arba kita savaite kreipiuosi i zurnalistus!
Sveiki, Audriau,
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Suprantame, kad susidūrėte su nepatogumais. Kad galėtume išspręsti kilusią problemą, prašome pateikti mums daugiau informacijos apie Jūsų užsakymą.
Užsakymo numeris;
Jūsų vardas, pavardė;
Elektroninio pašto adresas;
Telefono numeris;
Šią informaciją galite pateikti el. paštu adresu [email protected].
Mūsų komanda išnagrinėjus Jūsų užklausą, susisieks su Jumis ir pateiks išsamų atsakymą.
RRR.lt komanda
Adelė
Niekam neberekomenduosiu pirkt gavau vairo kolonele nuemus guma visa surudijus issiunciau atgal deja pinigu nesutinka grazint paskambinus pardavejuj pasiunte n* ir isvadino durnium. Kolkas dar gincijames kad as teisus bet jei nesutiks grazint pinigu teks kreiptis i rimtesnes istaigas kad issiaiskint sitas nesamones. Plius pardavejas dar pats nueeme gumos uzspaudejus ir nufotkino kad dalis isardyta nors mano foto siustose matos kad as nenuemes vieno uzspaudejo.
Sveiki, Deividai,
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą.
Jūsų grąžinimas (užsakymo Nr. 3965131) iš tiesų buvo apdorotas 2024 m. gruodžio 16d. Pagal mūsų politiką, Paysera pervedimai pervedami per 1-2 darbo dienas po grąžinimo apdorojimo.
Prašome patikrinti ar atgavote pinigus. Jei pinigų neatgavote, prašome susisiekti su mumis ir mes mielai padėsime.
Atsiprašome už nepatogumus ir dėkojame už Jūsų supratingumą.
RRR.lt komanda
Adelė
Taip pat rekomenduojame
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
Pristatydamas HYROX naujieną „Lemon Gym“ tinklas tęsia naujos koncepcijos sporto klubų plėtrą
Šiemet „Lemon Gym“ tinklas pasipildys net penkiais naujais sporto klubais. Kartu su jais pristatomos ir pačios naujausios treniruočių tendencijos. Didžioji šio rudens naujiena – fitneso maratonu...
25 metų sukaktį švenčianti įmonė plečia savo gamybinį miestelį už Liepkalnio
Vilniaus pietinė dalis sparčiai keičiasi – už Liepkalnio viena po kitos kuriasi gamybos ir logistikos įmonės. Čia jau formuojasi pramonės ašis, tampanti naujuoju sostinės verslo magnetu.
Skaylink grupę įsigijo Vodafone
Europos privataus kapitalo fondas Waterland Private Equity pardavė savo kontrolinį Cloud ir skaitmeninės transformacijos lyderės Skaylink akcijų paketą Vodafone.

Komentaro savininko el. paštu bus išssiųsta nuoroda, kurioje galėsite ištrinti savo komentarą.
Jūsų komentaras
Daugiau skaitykite Rekvizitai.lt taisyklės.
Nuoroda išssiųsta el. paštu
Nepavyko išsiųsti laiško
Pasitikrinkite savo el. paštą. Jei laiško nerandate pasitikrinkite šlamšto katalogą.